Beorad na vodi BEZ HLEBA
pre 8 godina
Za te pare cu kupiti kucu sa okucnicom i da uzivam a ne da se stiskam u kutiji sibeice.
Subota, 07.11.2015.
09:18
Da li je život moguć u 8 ili 10 metara kvadratnih? Ako niste mnogo zahtevni, a želite da se skućite, za vas su pravi izbor takozvani "mini“ stanovi.
Izvor: Halo oglasi
pre 8 godina
Za te pare cu kupiti kucu sa okucnicom i da uzivam a ne da se stiskam u kutiji sibeice.
pre 8 godina
Kakvi posrumi i supice, za te pare napredni kupuju vile na dedinju preko 150m2 od diposa
pre 8 godina
Ovo je kupatilo.
pre 8 godina
Graze i podrumi koje je neko pametan na divlje preuredio u "stan"
pre 8 godina
jes,al spijunka na vrata :-)
pre 8 godina
cena kvadrata 40000€ ...pa ljudi to je malo mnogo...ne mislite da ste preterali? ...veliki stan u centru Londona košta 200000?.
(voša, 07. novembar 2015 15:53)
studio stan tj garsonjera u londonu u 6oj zoni londona kosta preko 200hiljada funti a ne veliki stan u centru grada...dvosoban stan malo lepsi u lepom i mirnom delu londona preko pola milki minimum...
pre 8 godina
ha pa mozete i za 1500 eur da kupite polovnu kamp prikolicu i da je parkirate gde vam treba... ali normalnom coveku treba 4 m2 samo za lezaj...
pre 8 godina
Za 7.000 eura kupim ceo salaš i raširim se kao grof. Samo budala može da razmišlja da kupi ovakav stan.
pre 8 godina
Idealno za privodjenje!
pre 8 godina
Ako se govori o normalnom zivotu jedan nas predratni (II svetski rat) arhitekta je tvrdio da je potrebno minimum 15m2 licnog prostora po clanu porodice ( ne racuna se kupatilo, kuhinja i trpezarija/dnevni boravak). Dakle onih 100-120m2 sto napisa neko dole. Kao student sam dosla do zakljucka da koliko god dobro upakovan minimalni stan je oko 35m2, ako ga sam cistis. Sredjivanje malog stana je kao da se selis, svakog puta kada ga cistis. Verujem da ovi pariski japiji ne ciste te kutije sibica sami. Resenje je u sustini ulaganje u infrastrukturu, da bi ljudi mogli da zive tamo gde ima razumnih nekretnina (cena i velicina). Koliko je to na razlicite nacine u interesu svim slojevima stanovnistva, svim generacijama izlisno je i pricati. Ali sta bi onda prodavci magle kraduckali?!
pre 8 godina
Kao u kovcegu! Uzas!
(kiki, 07. novembar 2015 12:31)
Ali raskošnom!
pre 8 godina
Svi nesto izigravaju velicine i ne bi ziveli u ovakovom stanu, ali realno gledano za studenta je 10-15 m2 sasvim ok. Ako iznajmljivanje sobe u Bgd-u kosta 100e, a studije traju min. 5 godina, za kiriju ce neko dati 6000e. Ako se tome doda jos bar jedna godina, to mu ispadne oko 7000, 7500e. Prosta matematika je da se vise isplati kupiti ovakav stan detetu, zavrsi fakultet i proda ga kada zavrsi. Bukvalno dobijete besplatan smestaj. Ovako iznajmljivanjem na kraju studija samo ste u minusu za jedan ovakav "stan". A to da li je 15 m2 dovoljno za studenta, itekako jeste. Imas gde da podgrejes hranu, ides u wc i spavas. Uci u citaonici, jedi u menzi...
pre 8 godina
Moj pas ima boks od 9 kvadrata,pa je više napolju,jer mi žao da je tamo zatvoren...
pre 8 godina
cena kvadrata 40000€ ...pa ljudi to je malo mnogo...ne mislite da ste preterali? ...veliki stan u centru Londona košta 200000?.
(voša, 7. novembar 2015 15:53)
Što bi rekao onaj naš čuveni specijalista za kanale i vodene puteve, "da, dobro ste pročitali, cena je 40.000 evra za kvadrat!"
U Parizu i drugim svetskim metropolama cena od 40.000 evra, pa i više po kvadratu uopšte nije nešto ni neobično, ni retko.
Stanovi na tom nivou cene su svi vrlo veliki i prostrani i svejedno je da li stan ima 135 ili 165 kvadrata, to ne utiče mnogo na ukupnu cenu.
Ali mi smo sirotinjski naučili da sve gledamo kroz cenu po kvadratu, mada je kvadratura samo jedna od veličina koja opisuje stan. Bitna, naravno, ali ne jedina, pa čak ni najvažnija, naročito kad su u pitanju vrlo skupe nekretnine. Između dva stana potpuno iste kvadrature razlika u ceni može sasvim normalno biti 1:3 ili 1:4 čak i kod nas!
Prodavao sam stan i kad kažem cenu svi odmah, a koliko je to po kvadratu? (Uzgred, zašto niko ne pita "koliko to dođe po kilogramu" kad kupuje auto?!)
Ja kažem cena CELOG stana je toliko i toliko. Ako ti se sviđa okruženje stana, broj, veličina i raspored prostorija i imaš para da ga platiš, da pravimo posao. Šta je bitno koliko je to po kvadratu?! Ja ne prodajem kvadrate stana, nego stan kao jednu celinu!
Nije to kao u mesari, gde možeš da kažeš "dajte mi kilo i po od ovog buta, a ostatak buta prodajte nekom dugom".
pre 8 godina
Ima garazu, al za biciklu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gri, 7. novembar 2015 12:43)
Ahahahahaha care! Oplakah ovaj komentar
pre 8 godina
Pa vi i dalje bacajte pepeo u kontejnere. Otpisani kontejneri = uknjiženi mini stanovi.
pre 8 godina
Vidla zaba da se konj potkiva,pa digla nogu.To sto postoji u Parizu,jesu takvi stanovi koji sluze ili za rentu ili samo za spavanje,i pravljeni su kao takvi u zgradi koja je samo takva i sluzi samo za te potrebe.Onda su nasi pametnjakovici to videli i resili da nesto zarade,tj nekog prevare.Uzeli supu,podrum ili zajednicku prostoriju,tj oteli ili ukrali i onda to preuredili u "stan" i sada kao prodaju.Papire ako su i sredili,mada tesko,sredili su koje imao vezu i sada se valja pod reklamom "stan" od 8 m2 za 7000 e.Ma idi...prevara koja se vidi iz aviona,a mi se svi primili,kao dosta je 8 m2.Samo niko da pita da li su legalni?
pre 8 godina
@m.l.
Slazem se sa tobom.Ovo jeste cumez,ali jedan lep i moderan cumez.
pre 8 godina
To su stanovi ili garderoberi? Pa jos u podrumima, prepametnih li prodavaca!
pre 8 godina
Imam garsonjeru od 20 kvadrata, u Beogradu,jer tu sam i rodjen.Moji imaju svoj stan, glupo da se sa svojih trideset godina, guzvam sa njima.A da budem podstanar necu.I bila je duplo vise od 10.000e, jer za te pare nema garsonjere nigde u Beogradu pa ni u prigradskim naseljima.
Kazete ima za te pare kuca, veliki stanovi po Srbiji, zemlja u unutrasnjosti...pa sto onda ne uzimate, nego svi to rasprodaju pa trce u Bg?Rasprodaje se za malo jer je sve mrtvo, nazalost.Sta ti vredi tolika kuca, kad tamo posla nema.
Da li je dostojanstveno ziveti u maloj kvadraturi? Ko ce da mi kaze? Neko jos zivi sa roditeljima? Ili neko ko je 20-30 godina podstanar?Za sve to vreme obezbedili su gazdi jos jedan stan, a oni i dalje bez icega.
Ako ima soba, kuhinja i kupatilo, sasvim dovoljno za zivot, a neko nema ni toliko.Jeste lepo je imati stan od preko 100 kvadrata, al nema svako takve mogucnosti, niti srece da nasledi.
Uostalom, na istoku su garsonjere i po 8-10 kvadrata.Ima ih koliko hocete, niko se ne stidi svog doma niti ih neko gleda sa podsmehom, a primanja su mnogo veca. Da li je sramota? Zasto?Moje je.Vise bi me bilo sramota da kazem da jos zivim sa roditeljima.Kad se bude moglo uzece se vece.Nisam podstanar, ne zavisim od gazde.
pre 8 godina
Jeeeee, onda je moja gajba od 30m2 u Beogradu vila za ove minijature.
pre 8 godina
Zivot u 10m2? Kakav zivot, to nije zivot, to je obitavanje i mucenje.
Zamislite zgrade u kojima ima 100 stanova od 10m2?
Koja je to frekvencija ulaza i izlaza, unistavanja zajednickih prostorija, vrata, liftova itd
Da li u tom stanu od 25m3 (zapremina) ima dovoljno vazduha za normalno funkcionisanje organizma? Sta je za gljivicama, virusima, bakterijama...?
25m2 (povrsina) je minimalni humani prostor po clanu domacinstva.
Da je drugacije, mogli bi da zivimo i u kovcezima...mislim, sto da ne?
pre 8 godina
Ma ne mora ni da se zivi, samo ako moze da se radi za strane kompanije, i to dzabe. Da uzmu sav profit i sve sto je nase. A jos malo pa cemo ziveti ko kinezi po 10 u svakom stanu
pre 8 godina
Mogle bi da stanu 10 kokoške )
pre 8 godina
u KOmunizmu deda od oca 60tih sagradio kucu od 160 kvadrata ...od radnicke plate..70tih deda po ocu sagradio kucu od 220 kvadrata .. popravljao aute u garazi ..moj cale..od plate 80tih kucu od 200 kvadrata..teca kucerdu na 3 sprata od 250 kvadrata... bio obican radnik u fabrici..i posle vicu ziveo kapitalizam i dole komunizam i da zive u 10 kvadrata..pa umro bi od klaustrofobije
pre 8 godina
Po našim propisima garsonjera treba da ima min 25m2 tako da ono štp je u tekstu nabrojano sigurno nije uknjiženo kao stan.
pre 8 godina
Za tih 7 kvm u Beogradu, na desetak kilometara dalje za iste pare kupicete kucerinu sa placem od hektara i vise.
Dokle god budete stanovnistvo gurali da zivi amo u Beogradu, Novom Sadu i Nisu, dotle ce sela i poljoprivreda da nestaju.
Na 10 km od Beograda su Boleč. Leštane, Slanci, Sremčica, Ovča, Batajnica, Surčin...
Za 10000 eur u tim naseljima ne može da se kupi ništa. Čaki ni u onim delovima ovih naselja koja nemaju infrastrukturu. Za 10000 eur u najboljem slučaju možete kupiti 3 - 4 ara zemlje.
U napuštenim selima svakako za ovaj novac se može kupiti, ali onda problem postaje egzinstencija, jer putovati 60 km do posla, pa onda opet 60 nazad nema smisla. A gde su sela napuštena, nema ni škole, vrtića, doma zdravlja...
pre 8 godina
Ima bolje rešenje.Podrum od 3 kvadrata preimenuješ u extra mini stan!
pre 8 godina
Nekad se to zvalo Garsonjera, a sada Mini-stan... Ccc. Kakvo zamlacivanje naroda.
pre 8 godina
Što reče jedan od komentatora, davno ovde, daj da se odmah udaskamo u kovčege, da se uštedimo od života, hranom, odećom, i obućom.
(Glupan, 07. novembar 2015 09:48)Da nas nije strah od nametnutih nam principa zivota i da pohlepu mozemo kontrolisati, ne bismo kupovali hranu po prodavnicama, oblacili i obuvali se po buticima, jurili za raskoscu kupovinom stanova od, kako je neko odlucio,1m evra, vozili automobila od, kako je opet neko odlucio, 500k evra, ne bismo se utrkivali ko ce da ima lepsu fontanu u dvoristu, nego bi nam taj stan od 20 m2 bio sasvim dovoljan da u njemu razvijamo drugacije poglede na svet, citajuci, a ne gledajuci starlete na svim tv programima!Ali to jednostavno nije dozvoljeno!Ne smes ti da se usprotivis sistemu koji radi perfektno za oligarhe!Sada ce neko da pita, a sta kada dodje dete....Kako ziveti sa detetom u 20m2?
pre 8 godina
Ћу да узмем један, јер тако сам у могућноссс.
pre 8 godina
Ne mogu da zamislim tih 8 kvadrata...to prakticno znaci, sa vrata skacem na krevet, tu je sudoperera do wc solje, tik uz sporet i frizidet! Grejanje dovoljno na sveću....gde je tu sto i stolica, garderober? Mozda za nuzdu da covek prespava, ili neki kraći vremenski rok. Ok, za studenta...
pre 8 godina
cena kvadrata 40000€ ...pa ljudi to je malo mnogo...ne mislite da ste preterali? ...veliki stan u centru Londona košta 200000?.
pre 8 godina
Jeste, i da ga sredim treba mi kao za cenu običnog od 60 kvadrata.
pre 8 godina
Kada bolje razmislim, majka, žena, dete i ja u 27km sa 50k-60k primanjima, nekako mi i mini stan dolazi u obzir. Ostavimo sujetu, cvrkutanje i kaveze po strani i budimo realni. Na sve to opet sam zadovoljan i srećan i znam da neki nemaju i imaju daleko manje i od toga. Ako je mini neka bude, kasnije se poveća samo da je zdravlja.
pre 8 godina
kupila bih ovaj stan ako recimo negde treba nekad da prespavam, ili da mi treba mesto za rad... da živim neprestano, nikako! naravno da je moguće živeti u ovako malom prostoru, ali nije prirodno, čovek nije pasivno biće. a ne daj bože da tu umuva i porodicu.
pre 8 godina
em mini em u suterenu a 8.500, pa ko je lud da ne ode u, na pr. Uzice, Kraljevo, Kladovo, Sombor... i za 20.000 uzme pravi stan?
pre 8 godina
kupis kamion/kombi,opremis ga full...i za 10.000 eur imas stan od 10kvm gde hoces u zemlji i inostranstvu?
pre 8 godina
da, Francuska ima zavidnu stopu nataliteta...
pre 8 godina
Pa ja mogu da verujem da može da se sve skocka u 15-20 kvadrata. I malo kupatilce i mala kuhinjica u ćošku i neki orman sa krevetom koji se izvlači i neki mali sto sa dve stolice i tv na zidu itd. Ali 8 kvadrata? Daj ne preterujte
pre 8 godina
Da su moji mogli da mi kupe takav jedan mini stan kada sam dosla na studije u Beograd, bila bih presrecna. Delila sam sobe u domu i sa dve cimerke. Ne razumem zasto bi bilo ispod casti imati svoj kutak i malo privatnosti. Jasno je da je za porodicu potrebno vise, ali ovde niko nije napisao da je po sredi trajno resenje.
pre 8 godina
O kakvom dostojanstvu se ovde piše. Ovo je jednostavno koliko para toliko muzike. Umesto da budemo srećni što i ovoliki stanovi postoje u ponudi. Ko hoće, ko može, ko želi, ima mogućnost. Zašto bi nekom smetali mali stanovi?! Niko vas ne tera da živite u tim malim stanovima. Pogotovi vi "dostojanstvena deca" koja u četrdesetim živite u dečijim sobama u "dostojanstvenim" stanovima vaših roditelja.
pre 8 godina
16m2 - 3 osobe stanuju. Studentski dom Nis.
pre 8 godina
7 soma evra!? Pa dal su oni normalni, za te pare mogu da kupim skoro tri vile na dedinju.
pre 8 godina
Ispašće u pravu ti tkzv. vladari iz senke što hoće da nas svedu na pola milijarde.Čim je životni prostor postao tako skup, znači da nas ima previše.Što, naravno, nije tačno.Zakoni tržišne ekonomije postoje samo zarad krupnih kapitalista kojima i jeste cilj da permanentno pelješe obične male ljude.
pre 8 godina
Mislim da su takvi "stanovi" u CZ i Padinskoj Skeli...
pre 8 godina
Samo Ako je zvučna izolacia kao u muzičkom studiu.
pre 8 godina
@drmr, pa postavili bi oni ali fotograf nije mogao da udje unutra da slika:-)
pre 8 godina
6 000 evra je garazno mesto na Novom Beogradu u blizini Arene.
pre 8 godina
Ovo je vrh investicija za rentiranje preko bookinga ili airbnb-a. Troskovi najmanji moguci a opet izdajes za 20-25e dan. To je uz uobicajenu popunjenost oko 400-500e mesecno. Uz uracunate eventualne probleme investicija ti se vrati za 2 godine. Samo da je na dobroj lokaciji.
3.0) (Moo, 7. novembar 2015 11:23
Samo si zaboravio da tu spomeneš i svoj (ili nečiji rad) kao i porez (20%) + porez na nekretninu koji je 100% veći jer nisi prijavljen na toj adresi.
Majstore, svakog gosta MORAŠ: Da dočekaš, da prijaviš, da ispratiš. Posle svakog gosta MORAŠ: Da SVE detaljno očistiš, kompletnu posteljinu da presvučeš. Svake godine taj prostor treba okrečiti. STALNO MORAŠ da budeš budan i na oprezu jer će da te cima ako mu česma kaplje, bojler ne greje, prozor neće da se otvori (jer on ne zna da rukuje, recimo), nema Wi-Fi u nekom momentu bilo podne bila ponoć, ne zna da podesi raštelovane programe na TV-u, ako mu neko iz komšiluka "zalupa" nogom u patos nad glavom zbog glasne muzike, raugovora ili zbog toga što je pr*n'o preglasno itd. Sve to za 400...500 Eura na mesečnom nivou deluje OK, naravno, ali samo dok ti ne bude došlo preko glave.
Ima varijanta da angažuješ agenciju da sve to radi umesto tebe, samo onda zaradu prepolovi i računaj s'tim da će za dve...tri godine stan da se pretvori u rupetinu...
400-500 Eura mesečno bajkovito zvuči za ulaganje od 10...15K Eura, ali...
pre 8 godina
Nema mesta za lavabo pa je umivanje u WC šolji :-)
pre 8 godina
@gri, to je garaza za Burago automobilcice.
pre 8 godina
haha za 7000 evra mogu da kupim ceo stan u Novom Sadu od 40m2 na portalu doboš
pre 8 godina
Mini stanovi za naciju sa mini platama i mini standardom - jer tako ste glasali!
pre 8 godina
Pravite razliku izmedju malih ali dizajniranih stanova i pregradjenim WCíma u Beogradu!!!
pre 8 godina
Zvuci simpaticno, ali to je ipak mini-stan da ne kazem rupa za koju bi opet trebalo da se izdvoji ni manje ni vise nego 10'000 eura, sto nije mala svota novca i to ide nekom preduzimacu koji je u 90% slucajeva neki sumnjivi biznismen, tj. nekom ko u najvecem broju slucajeva nema ni srednju skolu, a uspesan je biznismen, dok ste vi s druge strane ili neki lekar, ekonomista, ili neki inzinjer, profesor, nastavnik i sad takvi likovi trba da nas prave na budale, kako da ne.
pre 8 godina
@ Петров "По Корбизијеу сваком укућанину треба минимум14квм. "
Da, ali je on racunao da je toliko licni prostor, tj soba, u to nije ulazila kuhinja, kupatilo, dnevni boravak, terasa, hodnik....
Svuda u svetu kad se kaze "dvosoban stan" to je "two bedroom", tj stan sa dve spavace sobe, to ne ukljucuje trpezariju/kuhinju/dnevni boravak, samo kod nas tako jednosobni stanovi postaju dvosobni i slicno...
Kada bi u Beogradu ponovo pravili nesto slicno nekadasnjim "hotelima za samce" to bi danas islo ko alva, bolje svojih i 10 kvadrata, nego rentanih 50, al onda bi ispalo da se sabotira porodica i razmnozavanje, posto bi se videlo da ljudi samo za to imaju novca, ako i za to imaju... Ima da krademo fore stanovanja od Japanaca...
Ovako svako treba da ima porodican stan od bar 100kvm, i to u Beogradu na vodi na kredit sa prosecnom platom u Srbiji.
Hahahahaa
pre 8 godina
Uh...neka hvala.
Pa tu nema ni dovoljno vazduha za normalan život.
Dušu dalo da crknete od klaustrofobije.
Možete vi da izvlačite, uvlačite i razvlačite nameštaj i zidove 8 kvm je 8 kvm i pitanje je da li bi i normalno veliki pas mogao tu da živi - eventualno čiuaua.
pre 8 godina
Ja nemam para ni za kupatilo mini stana... :(
pre 8 godina
Samo 7000€?
Sine, to su moja primanja za dve godine. A računi, hrana...
pre 8 godina
Kokosinjci. Kao koke nosilje, svaka ima svoj boks, snese jedno jaje dnevno i to je to.
pre 8 godina
A gde su oni jeftini stanovi po BG, NS što Vule obeća!?
pre 8 godina
Ovo je preskupo.Eno ga Dipos prodaje vile na Dedinju za 2500 e. :)
pre 8 godina
Sin sledeće godine treba da upiše ETF u Beogradu i baš razmišljam o ovakvom rešenju stanovanja, jer smo iz unutrašnjosti. Da računamo da fakultet završi u roku, to je minimum 5 godina plaćanja stanarine. Ovako, bio bi svoj u svom mini stanu, a kada diplomira, ako želi da ostane u Beogradu, može i da ostane par godina u njemu dok se ne snađe, pa onda neka proda taj mini za neki malo veći stan.
pre 8 godina
Ja sam pre 10 dana kupio stan na kredit u BG. Stan je 45 kvadrata, uknjizen , legalizovan , nova gradnja.
Sve sam planski radio u zivotu i odradio sam i to/stan. Radim nekih 6 godina i skupio sam odredjenu svotu koje je posluzila za ucesce i za kupovinu stvari. Resto para je od kredita.
Rate me izadje oko 140 evra a toliko bi platio i da izajmin negde stan u Beogradu.
Cisto da se zna, sam sam skupio pare i sam kupio stan bez icije pomoci. Bivsa devojka umesto da se preseli ona ide u inostranstvo da trazi posao a ovde bi imala sve ( dzigericu mi je pojela oko ovoga ). Imam 30 godina i nikada nisam ocekivao od nikoga da mi pomogne u necemu. Od mojih roditelja pomoc ne trazim jer i oni se muce kao i svaciji roditelji.
Ostalo je samo jos da se ozenim i osnujem porodicu i cisto da se zna, ovo je moja najveca zivotna zelja ( nije stan , nisu pare).
Jer , ako nemas da podelis nesto u zivotu sa necime onda ti nije nista bitno, ni pare, kola, kuca, stan, znaci NISTA.
pre 8 godina
U Francuskoj sam ziveo u 14 kvadrata. Smatram da je potpono dovoljno za samca ako je stan namesten valjano naravno. Samo zamislite, mnogi zive u sobama od 6-8 kvadrata i ne zale se. Dakle jos toliko za kuhinjicu i kupatilo i to je zapravo normalan zivot sa tim sto je spavaca soba ujedno i dnevna.
Ako mogu bogati Francuzi zato ne bismo mogli i mi da ih pravimo, pa ko hoce neka kupi.
pre 8 godina
10 kvadrata? Kao u kavezu...Sto neko rece, moze da se kupi kuca sa imanjem za te pare...mnogo bolja opcija. ;)
pre 8 godina
Pazi komentare... Znaci, nemamo 'leba da jedemo, a vama je ispod dostojanstva 10m2 kao privremeno resenje. Stvarno mi nije jasno gde vi zivite, sve neka dostojanstvena gospoda jbte. Ovde je problem sto 90% stanovnista ne moze da usteka ni tih 7000, a dostojanstvo ostavite po strani, odavno samo ga mi izgubili.
pre 8 godina
Pa sad 10 kvadrata su premija, samo još treba recimo zamoliti nekog čarobnjaka da vas pretvori u pticu jer ionako svi bez para samo cvrkućemo...
pre 8 godina
7 kvadrata stan? :-D jeste dok citam vesti na mobilnom znam na solji da zasednem,ali do sad nikad na istoj nisam spavao.
pre 8 godina
''Ako niste mnogo zahtevni, a želite da se skućite, za vas su pravi izbor takozvani "mini“ stanovi.''
Cirkus! :)
Moji roditelji kupili kucu nadomak grada od cca 100 kvadrata, sa dvadeset i nesto ari zemlje okolo, sve za 8k evra. Jos toliko da uloze u nju da bude tip top, 15 min do grada...
Deset kvadrata, to je biolosko ponizenje.
pre 8 godina
Sumnjam da za 10 000 ima da se kupi kuca nedaleko od Beograda, sem ako nije u poluraspadnutom stanju. A i ako kupite kucu tako daleko od grada gde vam je verovatno posao, uracunajte u tu cenu gorivo i vreme koje cete trositi dok stignete do radnog mesta. Cini mi se da se kupiti kucu na selu isplati samo ljudima koji odu u penziju pa ne moraju svaki dan da se cimaju kolima do posla, skole, fakulteta i svih ostalih vaznih sadrzaja.
pre 8 godina
Kao u kovcegu! Uzas!
pre 8 godina
Naravno da je to ispod svakog ljudskog dostojanstva... Ali kako da pored ovih plata ustedimo tih 7000e...? Pukli smo zar ne...?
pre 8 godina
''...Ima garazu'' - hoce da kaza da je ''stan'' ustvari garaza.
pre 8 godina
Ja bih pre kupila malecki stan od 15-20 kvadrata nego stan na kredit i Srbiji. Radim kod privatnika, nemam vezu i nisam clan partije. kredit mi je nedostupan. Ne mogu da zivim van Beograda jer ne mogu da putujem svaki dan po 2- 3 sata na posao, koji nekad traje i po 10 sati. svi vi koji pricate o dostojanstvu, ne razumete da mi trazimo bilo kakvo resenje, pa makar i cumez.
pre 8 godina
Vecina komentatora sa podmehom gleda na ovaj tekst. Naravno da se ne moze ziveti u 10-15 kvadrata, ali to je samo privremeno, dok se osoba ne snadje za nesto vise. Na yt ima dosta klipova koji prikazuju kako su ljudi skockali tako mali prostor. Mogu da se "ukradu" neke ideje. Inace, jedan standardan stambeni kontejner je 15 kvadrata. Naravno da to nije dugotrajno resenje, treba razmisljati i o prosirenju porodice, ali ako neko ima posao npr u BG, a dosao je iz npr KG, moze da razmislja u tom pravcu. Tom nekom ne znaci nista sto moze da kupi kucu na 1,5h od BG ako u BG zaradjuje za "zivot". Kontejner je oko 4500, ali za njega ti treba plac. Inace, problem takvog stambenog resenja kod nas je dosta nizak standard za opremanje takve kvadrature. Jedna osoba je spomenula cenu sklopivog kreveta. Za te pare moze da se opremi standardna soba u standardnoj kuci. Inace, u takvoj sam situaciji. Imam plac i tu sam trenutno u corsokaku. Nemam nista svoje da stavim kao hipoteku samim tim nemam mogucnost da bilo sta gradim na svom placu. Ono sto sam gledao, prodavci bas nisu odusevljeni kad spomenem da bih kupovao na kredit. U junu sam napustio posao koji je bio za stalno tako da je sad sve stopirano. U medjuvremenu, crtam za sebe kako ce izgledati nesto sto cu nekad imati. Za sad sam na tom jednom kontejneru od 15 kvadrata. :)
pre 8 godina
Uskoro cemo poceti kao amerikanci da zivimo po kamp kucicama ili u automobilu kad nam banke pouzimaju stanove koje potom nece moci nikom da prodaju
(vlajko, 07. novembar 2015 10:38)
Da imam pare da kupim ono američko kampersko vozilo ne bih sekunda razmišljao... živiš gde hoćeš...
pre 8 godina
Ne pada mi napamet da se gu.im u 20 kvadrata minimum 50 za porodicu a preporucljivo 100 za 4 clanu porodicu.
pre 8 godina
Ima garazu, al za biciklu.
pre 8 godina
По Корбизијеу сваком укућанину треба минимум14квм.
Значи, самац - 14 квадрата, пар без деце 28 квадрата, а четворочлана породица 56 квм.
pre 8 godina
"Stan" od 8m2 ?! Žargonski izraz "gajba" sve više ima smisla...
pre 8 godina
nekada je nas seljak imao kucu toliku da u njoj zivi cela porodica, porodica njegove dece a neretko i njihove porodice. kuca se gradila do kuce, dvoriste ogromno i plus njive i zemlja. a kako je svet poceo da napreduje civilizacijskim vrednostima, tehnoloski i kako smo otisli u gradove sve je krenulo na bolje. u pocetku kuca u gradu, doduse skucena izmedju drugih i sa 3-4 ara placa. pa smo presli u stanove pa u garsonjere a sad evo prelazimo u kupatila. ziveo kapitalizam i onaj ko nam ga donese.
pre 8 godina
Dabome,narod u 10 kvadrata,a lopuže se baškare u vilama za iste pare!
pre 8 godina
Stan od 8 kvadrata ima garazu. Pa, bolje onda da zivim u toj garazi, veca je. A stan mogu da koristim kao plakar
pre 8 godina
Ovo je vrh investicija za rentiranje preko bookinga ili airbnb-a. Troskovi najmanji moguci a opet izdajes za 20-25e dan. To je uz uobicajenu popunjenost oko 400-500e mesecno. Uz uracunate eventualne probleme investicija ti se vrati za 2 godine. Samo da je na dobroj lokaciji.
pre 8 godina
" A najlepše od svega je što, novac koji vam je potreban za takav stan, čak i u centru Beograda, mahom ne prelazi 10.000 evra."
Klasicna garsonjera u Beogradu, pogotovo u centru ne moze da se nadje ispod 20.000-30.000.Jedino ako je preradjeni sobicak ili garazica od 10 kvadrata.
pre 8 godina
Odrastao sam u stanu od 60 kvm , i svuda se to i oduvek vodilo kao manji dvosoban stan. A sada cesto naletim u oglasima na "trososoban stan od 43 kvm", pa se pitam samo kolike li su te sobe, prostorije ...? Tako da me sada ni pojava tih "stancina" od 9 kvm uopste ne iznenadjuje. Pocecemo jos malo kao Japanci, cetvoroclana familija u 10 kvm. sa zidovima od papirusa!
pre 8 godina
Ja posedujem stan od 17 m2 nije ni supa ni rupa. Ima ulazni deo sobu odvojeni prostor za kuhinjicu sa trpezarijom i kupatilo sa tus kabinom. Nista mu ne fali. Ko nije video neka ne peica da to ne moze.
pre 8 godina
Ja sam ponosni vlasnik stana od 10kv u pariskom pregradju. Kad odem u wc treba neka 2dana da se izluftira.
pre 8 godina
Za tih 7 kvm u Beogradu, na desetak kilometara dalje za iste pare kupicete kucerinu sa placem od hektara i vise.
Dokle god budete stanovnistvo gurali da zivi amo u Beogradu, Novom Sadu i Nisu, dotle ce sela i poljoprivreda da nestaju.
pre 8 godina
pa moze ako je raspored prostorija dobar.
pre 8 godina
Kome smeta jak stan?
pre 8 godina
Ne znam zasto bih kupio stan od 8kvm za 8.000eur kada za 10.000eur mozes da kupis kucu sa 10 ari placa
(grasko, 07. novembar 2015 10:54)
Ipak stan se nalazi u centru veograda. A kuca van grada. Barem to mi je logicno razmijane, u suprotnom nema nikakvog smisla.
pre 8 godina
Ne zaboravite da su te kosnice pune bucnih i nekulturnih komsija, a zvucna izolacija nikakva. Horor.
pre 8 godina
Zlatno pravilo komfora glasi: Samo veliki stan je dobar stan!
pre 8 godina
Super jos kad bi zgrada bila gradjena u fazonu rubikove kocke pa da ti Stan svake nedelje menja spratnu etazu
pre 8 godina
Neko je napisao da postoji sustinska razlika i slazem se, smesno poredjenje sa Parizom, gde se ovakvi stanovi prave namenski i zapravo i ne sluze za pravi zivot vec privremene boravke zbog posla i sl. Dok kod nas su adaptirane garaze, podrumi, kuce u vise njih i nikada namenski nisu planirali ovako nesto, i ti prostori su uglavnom rupe, pune vlage i sl. Beograd je pun podruma i garaza adaptiranih i to lose da budu stanovi, ponesto se prodaje, vecina izdaje i to na crno bez poreza i sl, mi smo i dalje zimbabve, bilo kakvo poredjenje sa Parizom ili bilo kojim drugim zapadno evropskim gradom i zemljom je ruganje ovom siromasnom narodu.
pre 8 godina
Za sirotinju je najbolji stan,dva sa metar,gde ne treba geometar!
pre 8 godina
"Pravi izbor" ali za Štrumfove.
pre 8 godina
Хаха па за те паре у унутрашњости не тако далеко од града, имате охохо куђу са све покућством !!! Али, док је оваца биће и вуне,стога,шиииишаааај !
pre 8 godina
Ne znam zasto bih kupio stan od 8kvm za 8.000eur kada za 10.000eur mozes da kupis kucu sa 10 ari placa
pre 8 godina
Ako zivite sami... ima smisla.
pre 8 godina
Jos samo da nas ukalupe u stanove od 10-15 m2 i onda smo na konju. Mafija, tajkuni i politicari sa svojom decom ce se baskariti u stotinama i hiljadama m2, a obicna raja ce decu uciti kako se i u par m2 moze "lepo" ziveti. Ici ce na posao i raditi jos vise i vrednije, kako bi oni gore nabrojani jos bolje ziveli, a raja kad se vrati kuci moze sa prijateljima i porodicom do mile volje "caskati" na fejsu, skajpu ili viberu.
pre 8 godina
Tako je, svi lepo da živimo u kasetama, kao u filmu Peti element
pre 8 godina
Још само ми да се смањимо :)
pre 8 godina
Za nas studente...
pre 8 godina
U manjim mestima u Vojvodini za te pare ljudi prodaju kucu, okucicu, plac i vocnjak.
pre 8 godina
svasta,pobecice u bg makar ziveli u 8 kvadrata...a kuci hektari imanja
pre 8 godina
Mogli ste postaviti jednu sliku unutrasnjosti, bas me zanima kako izgleda. :)
pre 8 godina
Uskoro cemo poceti kao amerikanci da zivimo po kamp kucicama ili u automobilu kad nam banke pouzimaju stanove koje potom nece moci nikom da prodaju
pre 8 godina
Koko je to moguce kada je po Pravilniku o uslovima i normativima za projektovanje stambenih zgrada i stanova Srbije minimalna povrsina stana 26,00 m2 ?
pre 8 godina
Život je moguć i u kartonskoj kutiji ako imate dovoljno mašte.
pre 8 godina
mnogima će delovati smešno, ali samci iz radničke klase po zapadnoj Evropi masovno žive u ovakvim stanovima, čak ih i iznajmljuju..
pre 8 godina
То је нужно. Нисмо шибице.
pre 8 godina
Eto i možemo da kupimo 24 mini stana.. Svaka čast Vučiću... Mislim stvarno.......
pre 8 godina
Pa kako bre da živim u 10 kvadrata, pa to nije ni za jednog pristojnog vučjaka.
pre 8 godina
Све је то уреду, само кад 90% тих станова не би било у приземљу или подруму солитера, где нема ни ваздуха ни светлости.
pre 8 godina
A mogao bi novinar koji je napisao ovo da istrazi i cene namestaja koji se uvlaci i izvlaci. Takav mali krevet je oko 500-600€, plus kuhinja i ostalo.
Ali me zivo zanima gde mislite u 8 kvadrata da vam stane kupatilo sa minimum 2 kvadrata, koje sadrzi tus kabinu, wc solju i lavabo. A gde u 8 kvadrata ubaciti i ves masinu, frizider? Jedino sto mozete onaj mini sporet staviti na kuhinju.
Poenta, kupiti toliko malu garsonjeru i nema poente. Preskupo ispadne na kraju, a opet nedovoljno prostora.
pre 8 godina
Ja nemam ni tih 7000, a sve se bojim da ih necu imati uskoro. A inace, za 7000 u mom mestu u srcu backe mozete kupiti i kucu sa velikim dvoristem...
pre 8 godina
Bravo. Umesto da nam uzor budu zemlje u kojim se promoviše i podržava srednja klasa, Srbiji uzor postaju zemlje u kojima se na najbrutalniji način guši ista. U Parizu sam bio bezbroj puta, pored svog sjaja podjednako jak utisak ostavljaju reke siromašnim ljudi koji spavaju pod mostovima Sene i stanicama metroa. Dosta sam putovao po Evropi, ali nigde toliko siromašnih kao u Parizu nisam video. Izum svojevrstan samo za Pariz su stanovi od 6 do 8 kvadrata koji su smišljeni da ponize čovekovo dostojanstvo do krajnjih granica. Zgrazavali smo se kada smo prvi put videli gde ljudi žive u Parizu i šalili da je to verovatno razlog zbog koga su parižani tako fit i mršavi, kako bi mogli da stanu u te stanove. Ako je ovo najbolje što su Srbi mogli da preuzmu od pregršt odličnih primera iz drugih zemalha EU onda nam zaista nema spasa. Farma, Veliki brat, Parovi i šest metara kvadratnih stanovi. Odlična perspektiva za Srbe i Srbiju.
pre 8 godina
sve će u srbiji još malo biti mini.
pre 8 godina
Skucen prostor od 8 m2 nije nikakav "mini"stan. Gde su tu kupatilo koje mora biti minimum 3 m2 i kuhinja iste kvadrature. To moze biti jedna samo soba koja je blizu granice minimalne velicine. Ma koliko bio opremljen i racionalno iskoriscen. Prosto je ne zdravo ziveti u ovome na duzi period.
pre 8 godina
Kakvo pljuvanje po ljudskom dostojanstvu... Umesto da se pokrene pitanje zasto nemamo uslove da gradimo kuce ili kupujemo stanove NORMALNE kvadrature, poturaju se ovakve teme...
pre 8 godina
jedno su mini stanovi u parizu ili negde u svetu a drugo mini stanovi u Srbiji. U Parizu, to su izuzetno moderni i funkcionalni prostori, lepo dizajnirani i izuzetno prakticni. Sluze za poslovne ljude koji rade 15 sati dnevno i stan im sluzi da prespavaju. Cesto u potkrovlju i imaju tetasu. U Beogradu su mini stanovi stracare, podrumi koje su vlasnici preuredili misleci da ce neko od studenata ili sezonskih radnika moci da zive tako. Nazalost dosta ljudi tako i zivi ali su uslovi gotovo skandalozni
pre 8 godina
Kolika je "mini garaza"? Metar sa metar?
pre 8 godina
Sistematsko srozavanje kvaliteta života.
pre 8 godina
Postoji mala razlika u konceptu. Mini stanovi su kod nas vesernice, podrumi, garaze preuredjene. Znaci u tekstu se prica o mini stanovima, a ne mini rupama, kao kod nas...
pre 8 godina
Samo da su za nijansu bolje lokacije, bar ove u Beogradu.
pre 8 godina
Ne znaju kako da se ratosiljaju supa i podruma,pa cuj sada ovo mini stan kao u Parizu?!Sto ne zive u tim supama kada su tako gotivne? Ako hocete da bacite u djubre 7000 e,evo odlicne prilike.
pre 8 godina
...i bolje uzeti za 10000 e neku kucu ili plac van BG nego supu u centru.To za ove kompleksase da se pohvale rodbini sto imaju "gajbu" u centru grada.
pre 8 godina
pa u bgu se takve minijaturne sobe prodaju kao 1,5- 2 sobni stan
pre 8 godina
A možete da živite i u kontejneru,jer iovako sve više ljudi po njemu čeprka...
pre 8 godina
*Mali stanovi ;)
pre 8 godina
Ako se ne varam, kod nas zakon propisuje da stan ne može biti manji od 15m2
pre 8 godina
Važno da ima garažu, što nema kupatilo nije bitno.
pre 8 godina
Što reče jedan od komentatora, davno ovde, daj da se odmah udaskamo u kovčege, da se uštedimo od života, hranom, odećom, i obućom.
pre 8 godina
e jadni mi, zivim 30 godina u kuci sa roditeljima, citam ovu jadnu ponudu za zivotni prostor koji oduzima dostojanstvo i skontam da nemam ni za to, a zaradjujem vise od proseka, kako li se snalaze za stan ovi sa 20-30 hiljada zivo me zanima
pre 8 godina
Što reče jedan od komentatora, davno ovde, daj da se odmah udaskamo u kovčege, da se uštedimo od života, hranom, odećom, i obućom.
pre 8 godina
U manjim mestima u Vojvodini za te pare ljudi prodaju kucu, okucicu, plac i vocnjak.
pre 8 godina
Bravo. Umesto da nam uzor budu zemlje u kojim se promoviše i podržava srednja klasa, Srbiji uzor postaju zemlje u kojima se na najbrutalniji način guši ista. U Parizu sam bio bezbroj puta, pored svog sjaja podjednako jak utisak ostavljaju reke siromašnim ljudi koji spavaju pod mostovima Sene i stanicama metroa. Dosta sam putovao po Evropi, ali nigde toliko siromašnih kao u Parizu nisam video. Izum svojevrstan samo za Pariz su stanovi od 6 do 8 kvadrata koji su smišljeni da ponize čovekovo dostojanstvo do krajnjih granica. Zgrazavali smo se kada smo prvi put videli gde ljudi žive u Parizu i šalili da je to verovatno razlog zbog koga su parižani tako fit i mršavi, kako bi mogli da stanu u te stanove. Ako je ovo najbolje što su Srbi mogli da preuzmu od pregršt odličnih primera iz drugih zemalha EU onda nam zaista nema spasa. Farma, Veliki brat, Parovi i šest metara kvadratnih stanovi. Odlična perspektiva za Srbe i Srbiju.
pre 8 godina
Stan od 8 kvadrata ima garazu. Pa, bolje onda da zivim u toj garazi, veca je. A stan mogu da koristim kao plakar
pre 8 godina
Ne znam zasto bih kupio stan od 8kvm za 8.000eur kada za 10.000eur mozes da kupis kucu sa 10 ari placa
pre 8 godina
e jadni mi, zivim 30 godina u kuci sa roditeljima, citam ovu jadnu ponudu za zivotni prostor koji oduzima dostojanstvo i skontam da nemam ni za to, a zaradjujem vise od proseka, kako li se snalaze za stan ovi sa 20-30 hiljada zivo me zanima
pre 8 godina
Sistematsko srozavanje kvaliteta života.
pre 8 godina
Postoji mala razlika u konceptu. Mini stanovi su kod nas vesernice, podrumi, garaze preuredjene. Znaci u tekstu se prica o mini stanovima, a ne mini rupama, kao kod nas...
pre 8 godina
svasta,pobecice u bg makar ziveli u 8 kvadrata...a kuci hektari imanja
pre 8 godina
Kakvo pljuvanje po ljudskom dostojanstvu... Umesto da se pokrene pitanje zasto nemamo uslove da gradimo kuce ili kupujemo stanove NORMALNE kvadrature, poturaju se ovakve teme...
pre 8 godina
Jos samo da nas ukalupe u stanove od 10-15 m2 i onda smo na konju. Mafija, tajkuni i politicari sa svojom decom ce se baskariti u stotinama i hiljadama m2, a obicna raja ce decu uciti kako se i u par m2 moze "lepo" ziveti. Ici ce na posao i raditi jos vise i vrednije, kako bi oni gore nabrojani jos bolje ziveli, a raja kad se vrati kuci moze sa prijateljima i porodicom do mile volje "caskati" na fejsu, skajpu ili viberu.
pre 8 godina
Ja sam ponosni vlasnik stana od 10kv u pariskom pregradju. Kad odem u wc treba neka 2dana da se izluftira.
pre 8 godina
A možete da živite i u kontejneru,jer iovako sve više ljudi po njemu čeprka...
pre 8 godina
jedno su mini stanovi u parizu ili negde u svetu a drugo mini stanovi u Srbiji. U Parizu, to su izuzetno moderni i funkcionalni prostori, lepo dizajnirani i izuzetno prakticni. Sluze za poslovne ljude koji rade 15 sati dnevno i stan im sluzi da prespavaju. Cesto u potkrovlju i imaju tetasu. U Beogradu su mini stanovi stracare, podrumi koje su vlasnici preuredili misleci da ce neko od studenata ili sezonskih radnika moci da zive tako. Nazalost dosta ljudi tako i zivi ali su uslovi gotovo skandalozni
pre 8 godina
...i bolje uzeti za 10000 e neku kucu ili plac van BG nego supu u centru.To za ove kompleksase da se pohvale rodbini sto imaju "gajbu" u centru grada.
pre 8 godina
Kolika je "mini garaza"? Metar sa metar?
pre 8 godina
Pa kako bre da živim u 10 kvadrata, pa to nije ni za jednog pristojnog vučjaka.
pre 8 godina
u KOmunizmu deda od oca 60tih sagradio kucu od 160 kvadrata ...od radnicke plate..70tih deda po ocu sagradio kucu od 220 kvadrata .. popravljao aute u garazi ..moj cale..od plate 80tih kucu od 200 kvadrata..teca kucerdu na 3 sprata od 250 kvadrata... bio obican radnik u fabrici..i posle vicu ziveo kapitalizam i dole komunizam i da zive u 10 kvadrata..pa umro bi od klaustrofobije
pre 8 godina
Tako je, svi lepo da živimo u kasetama, kao u filmu Peti element
pre 8 godina
Dabome,narod u 10 kvadrata,a lopuže se baškare u vilama za iste pare!
pre 8 godina
Ja nemam ni tih 7000, a sve se bojim da ih necu imati uskoro. A inace, za 7000 u mom mestu u srcu backe mozete kupiti i kucu sa velikim dvoristem...
pre 8 godina
Život je moguć i u kartonskoj kutiji ako imate dovoljno mašte.
pre 8 godina
Zlatno pravilo komfora glasi: Samo veliki stan je dobar stan!
pre 8 godina
Za tih 7 kvm u Beogradu, na desetak kilometara dalje za iste pare kupicete kucerinu sa placem od hektara i vise.
Dokle god budete stanovnistvo gurali da zivi amo u Beogradu, Novom Sadu i Nisu, dotle ce sela i poljoprivreda da nestaju.
pre 8 godina
Koko je to moguce kada je po Pravilniku o uslovima i normativima za projektovanje stambenih zgrada i stanova Srbije minimalna povrsina stana 26,00 m2 ?
pre 8 godina
Važno da ima garažu, što nema kupatilo nije bitno.
pre 8 godina
Mogli ste postaviti jednu sliku unutrasnjosti, bas me zanima kako izgleda. :)
pre 8 godina
nekada je nas seljak imao kucu toliku da u njoj zivi cela porodica, porodica njegove dece a neretko i njihove porodice. kuca se gradila do kuce, dvoriste ogromno i plus njive i zemlja. a kako je svet poceo da napreduje civilizacijskim vrednostima, tehnoloski i kako smo otisli u gradove sve je krenulo na bolje. u pocetku kuca u gradu, doduse skucena izmedju drugih i sa 3-4 ara placa. pa smo presli u stanove pa u garsonjere a sad evo prelazimo u kupatila. ziveo kapitalizam i onaj ko nam ga donese.
pre 8 godina
Eto i možemo da kupimo 24 mini stana.. Svaka čast Vučiću... Mislim stvarno.......
pre 8 godina
A mogao bi novinar koji je napisao ovo da istrazi i cene namestaja koji se uvlaci i izvlaci. Takav mali krevet je oko 500-600€, plus kuhinja i ostalo.
Ali me zivo zanima gde mislite u 8 kvadrata da vam stane kupatilo sa minimum 2 kvadrata, koje sadrzi tus kabinu, wc solju i lavabo. A gde u 8 kvadrata ubaciti i ves masinu, frizider? Jedino sto mozete onaj mini sporet staviti na kuhinju.
Poenta, kupiti toliko malu garsonjeru i nema poente. Preskupo ispadne na kraju, a opet nedovoljno prostora.
pre 8 godina
Uskoro cemo poceti kao amerikanci da zivimo po kamp kucicama ili u automobilu kad nam banke pouzimaju stanove koje potom nece moci nikom da prodaju
pre 8 godina
Ne znaju kako da se ratosiljaju supa i podruma,pa cuj sada ovo mini stan kao u Parizu?!Sto ne zive u tim supama kada su tako gotivne? Ako hocete da bacite u djubre 7000 e,evo odlicne prilike.
pre 8 godina
"Stan" od 8m2 ?! Žargonski izraz "gajba" sve više ima smisla...
pre 8 godina
Ja sam pre 10 dana kupio stan na kredit u BG. Stan je 45 kvadrata, uknjizen , legalizovan , nova gradnja.
Sve sam planski radio u zivotu i odradio sam i to/stan. Radim nekih 6 godina i skupio sam odredjenu svotu koje je posluzila za ucesce i za kupovinu stvari. Resto para je od kredita.
Rate me izadje oko 140 evra a toliko bi platio i da izajmin negde stan u Beogradu.
Cisto da se zna, sam sam skupio pare i sam kupio stan bez icije pomoci. Bivsa devojka umesto da se preseli ona ide u inostranstvo da trazi posao a ovde bi imala sve ( dzigericu mi je pojela oko ovoga ). Imam 30 godina i nikada nisam ocekivao od nikoga da mi pomogne u necemu. Od mojih roditelja pomoc ne trazim jer i oni se muce kao i svaciji roditelji.
Ostalo je samo jos da se ozenim i osnujem porodicu i cisto da se zna, ovo je moja najveca zivotna zelja ( nije stan , nisu pare).
Jer , ako nemas da podelis nesto u zivotu sa necime onda ti nije nista bitno, ni pare, kola, kuca, stan, znaci NISTA.
pre 8 godina
Odrastao sam u stanu od 60 kvm , i svuda se to i oduvek vodilo kao manji dvosoban stan. A sada cesto naletim u oglasima na "trososoban stan od 43 kvm", pa se pitam samo kolike li su te sobe, prostorije ...? Tako da me sada ni pojava tih "stancina" od 9 kvm uopste ne iznenadjuje. Pocecemo jos malo kao Japanci, cetvoroclana familija u 10 kvm. sa zidovima od papirusa!
pre 8 godina
Још само ми да се смањимо :)
pre 8 godina
pa moze ako je raspored prostorija dobar.
pre 8 godina
Neko je napisao da postoji sustinska razlika i slazem se, smesno poredjenje sa Parizom, gde se ovakvi stanovi prave namenski i zapravo i ne sluze za pravi zivot vec privremene boravke zbog posla i sl. Dok kod nas su adaptirane garaze, podrumi, kuce u vise njih i nikada namenski nisu planirali ovako nesto, i ti prostori su uglavnom rupe, pune vlage i sl. Beograd je pun podruma i garaza adaptiranih i to lose da budu stanovi, ponesto se prodaje, vecina izdaje i to na crno bez poreza i sl, mi smo i dalje zimbabve, bilo kakvo poredjenje sa Parizom ili bilo kojim drugim zapadno evropskim gradom i zemljom je ruganje ovom siromasnom narodu.
pre 8 godina
Ovo je preskupo.Eno ga Dipos prodaje vile na Dedinju za 2500 e. :)
pre 8 godina
Za tih 7 kvm u Beogradu, na desetak kilometara dalje za iste pare kupicete kucerinu sa placem od hektara i vise.
Dokle god budete stanovnistvo gurali da zivi amo u Beogradu, Novom Sadu i Nisu, dotle ce sela i poljoprivreda da nestaju.
Na 10 km od Beograda su Boleč. Leštane, Slanci, Sremčica, Ovča, Batajnica, Surčin...
Za 10000 eur u tim naseljima ne može da se kupi ništa. Čaki ni u onim delovima ovih naselja koja nemaju infrastrukturu. Za 10000 eur u najboljem slučaju možete kupiti 3 - 4 ara zemlje.
U napuštenim selima svakako za ovaj novac se može kupiti, ali onda problem postaje egzinstencija, jer putovati 60 km do posla, pa onda opet 60 nazad nema smisla. A gde su sela napuštena, nema ni škole, vrtića, doma zdravlja...
pre 8 godina
Ako se ne varam, kod nas zakon propisuje da stan ne može biti manji od 15m2
pre 8 godina
Ja bih pre kupila malecki stan od 15-20 kvadrata nego stan na kredit i Srbiji. Radim kod privatnika, nemam vezu i nisam clan partije. kredit mi je nedostupan. Ne mogu da zivim van Beograda jer ne mogu da putujem svaki dan po 2- 3 sata na posao, koji nekad traje i po 10 sati. svi vi koji pricate o dostojanstvu, ne razumete da mi trazimo bilo kakvo resenje, pa makar i cumez.
pre 8 godina
Skucen prostor od 8 m2 nije nikakav "mini"stan. Gde su tu kupatilo koje mora biti minimum 3 m2 i kuhinja iste kvadrature. To moze biti jedna samo soba koja je blizu granice minimalne velicine. Ma koliko bio opremljen i racionalno iskoriscen. Prosto je ne zdravo ziveti u ovome na duzi period.
pre 8 godina
Imam garsonjeru od 20 kvadrata, u Beogradu,jer tu sam i rodjen.Moji imaju svoj stan, glupo da se sa svojih trideset godina, guzvam sa njima.A da budem podstanar necu.I bila je duplo vise od 10.000e, jer za te pare nema garsonjere nigde u Beogradu pa ni u prigradskim naseljima.
Kazete ima za te pare kuca, veliki stanovi po Srbiji, zemlja u unutrasnjosti...pa sto onda ne uzimate, nego svi to rasprodaju pa trce u Bg?Rasprodaje se za malo jer je sve mrtvo, nazalost.Sta ti vredi tolika kuca, kad tamo posla nema.
Da li je dostojanstveno ziveti u maloj kvadraturi? Ko ce da mi kaze? Neko jos zivi sa roditeljima? Ili neko ko je 20-30 godina podstanar?Za sve to vreme obezbedili su gazdi jos jedan stan, a oni i dalje bez icega.
Ako ima soba, kuhinja i kupatilo, sasvim dovoljno za zivot, a neko nema ni toliko.Jeste lepo je imati stan od preko 100 kvadrata, al nema svako takve mogucnosti, niti srece da nasledi.
Uostalom, na istoku su garsonjere i po 8-10 kvadrata.Ima ih koliko hocete, niko se ne stidi svog doma niti ih neko gleda sa podsmehom, a primanja su mnogo veca. Da li je sramota? Zasto?Moje je.Vise bi me bilo sramota da kazem da jos zivim sa roditeljima.Kad se bude moglo uzece se vece.Nisam podstanar, ne zavisim od gazde.
pre 8 godina
Svi nesto izigravaju velicine i ne bi ziveli u ovakovom stanu, ali realno gledano za studenta je 10-15 m2 sasvim ok. Ako iznajmljivanje sobe u Bgd-u kosta 100e, a studije traju min. 5 godina, za kiriju ce neko dati 6000e. Ako se tome doda jos bar jedna godina, to mu ispadne oko 7000, 7500e. Prosta matematika je da se vise isplati kupiti ovakav stan detetu, zavrsi fakultet i proda ga kada zavrsi. Bukvalno dobijete besplatan smestaj. Ovako iznajmljivanjem na kraju studija samo ste u minusu za jedan ovakav "stan". A to da li je 15 m2 dovoljno za studenta, itekako jeste. Imas gde da podgrejes hranu, ides u wc i spavas. Uci u citaonici, jedi u menzi...
pre 8 godina
Uskoro cemo poceti kao amerikanci da zivimo po kamp kucicama ili u automobilu kad nam banke pouzimaju stanove koje potom nece moci nikom da prodaju
(vlajko, 07. novembar 2015 10:38)
Da imam pare da kupim ono američko kampersko vozilo ne bih sekunda razmišljao... živiš gde hoćeš...
pre 8 godina
Mini stanovi za naciju sa mini platama i mini standardom - jer tako ste glasali!
pre 8 godina
pa u bgu se takve minijaturne sobe prodaju kao 1,5- 2 sobni stan
pre 8 godina
Ja posedujem stan od 17 m2 nije ni supa ni rupa. Ima ulazni deo sobu odvojeni prostor za kuhinjicu sa trpezarijom i kupatilo sa tus kabinom. Nista mu ne fali. Ko nije video neka ne peica da to ne moze.
pre 8 godina
"Pravi izbor" ali za Štrumfove.
pre 8 godina
Ma ne mora ni da se zivi, samo ako moze da se radi za strane kompanije, i to dzabe. Da uzmu sav profit i sve sto je nase. A jos malo pa cemo ziveti ko kinezi po 10 u svakom stanu
pre 8 godina
Sin sledeće godine treba da upiše ETF u Beogradu i baš razmišljam o ovakvom rešenju stanovanja, jer smo iz unutrašnjosti. Da računamo da fakultet završi u roku, to je minimum 5 godina plaćanja stanarine. Ovako, bio bi svoj u svom mini stanu, a kada diplomira, ako želi da ostane u Beogradu, može i da ostane par godina u njemu dok se ne snađe, pa onda neka proda taj mini za neki malo veći stan.
pre 8 godina
Све је то уреду, само кад 90% тих станова не би било у приземљу или подруму солитера, где нема ни ваздуха ни светлости.
pre 8 godina
*Mali stanovi ;)
pre 8 godina
Ima bolje rešenje.Podrum od 3 kvadrata preimenuješ u extra mini stan!
pre 8 godina
Ne zaboravite da su te kosnice pune bucnih i nekulturnih komsija, a zvucna izolacija nikakva. Horor.
pre 8 godina
Kome smeta jak stan?
pre 8 godina
Хаха па за те паре у унутрашњости не тако далеко од града, имате охохо куђу са све покућством !!! Али, док је оваца биће и вуне,стога,шиииишаааај !
pre 8 godina
Super jos kad bi zgrada bila gradjena u fazonu rubikove kocke pa da ti Stan svake nedelje menja spratnu etazu
pre 8 godina
Pazi komentare... Znaci, nemamo 'leba da jedemo, a vama je ispod dostojanstva 10m2 kao privremeno resenje. Stvarno mi nije jasno gde vi zivite, sve neka dostojanstvena gospoda jbte. Ovde je problem sto 90% stanovnista ne moze da usteka ni tih 7000, a dostojanstvo ostavite po strani, odavno samo ga mi izgubili.
pre 8 godina
To su stanovi ili garderoberi? Pa jos u podrumima, prepametnih li prodavaca!
pre 8 godina
Moj pas ima boks od 9 kvadrata,pa je više napolju,jer mi žao da je tamo zatvoren...
pre 8 godina
Po našim propisima garsonjera treba da ima min 25m2 tako da ono štp je u tekstu nabrojano sigurno nije uknjiženo kao stan.
pre 8 godina
Idealno za privodjenje!
pre 8 godina
Za sirotinju je najbolji stan,dva sa metar,gde ne treba geometar!
pre 8 godina
kupis kamion/kombi,opremis ga full...i za 10.000 eur imas stan od 10kvm gde hoces u zemlji i inostranstvu?
pre 8 godina
Za 7.000 eura kupim ceo salaš i raširim se kao grof. Samo budala može da razmišlja da kupi ovakav stan.
pre 8 godina
" A najlepše od svega je što, novac koji vam je potreban za takav stan, čak i u centru Beograda, mahom ne prelazi 10.000 evra."
Klasicna garsonjera u Beogradu, pogotovo u centru ne moze da se nadje ispod 20.000-30.000.Jedino ako je preradjeni sobicak ili garazica od 10 kvadrata.
pre 8 godina
sve će u srbiji još malo biti mini.
pre 8 godina
Da su moji mogli da mi kupe takav jedan mini stan kada sam dosla na studije u Beograd, bila bih presrecna. Delila sam sobe u domu i sa dve cimerke. Ne razumem zasto bi bilo ispod casti imati svoj kutak i malo privatnosti. Jasno je da je za porodicu potrebno vise, ali ovde niko nije napisao da je po sredi trajno resenje.
pre 8 godina
''Ako niste mnogo zahtevni, a želite da se skućite, za vas su pravi izbor takozvani "mini“ stanovi.''
Cirkus! :)
Moji roditelji kupili kucu nadomak grada od cca 100 kvadrata, sa dvadeset i nesto ari zemlje okolo, sve za 8k evra. Jos toliko da uloze u nju da bude tip top, 15 min do grada...
Deset kvadrata, to je biolosko ponizenje.
pre 8 godina
Mislim da su takvi "stanovi" u CZ i Padinskoj Skeli...
pre 8 godina
Naravno da je to ispod svakog ljudskog dostojanstva... Ali kako da pored ovih plata ustedimo tih 7000e...? Pukli smo zar ne...?
pre 8 godina
Vecina komentatora sa podmehom gleda na ovaj tekst. Naravno da se ne moze ziveti u 10-15 kvadrata, ali to je samo privremeno, dok se osoba ne snadje za nesto vise. Na yt ima dosta klipova koji prikazuju kako su ljudi skockali tako mali prostor. Mogu da se "ukradu" neke ideje. Inace, jedan standardan stambeni kontejner je 15 kvadrata. Naravno da to nije dugotrajno resenje, treba razmisljati i o prosirenju porodice, ali ako neko ima posao npr u BG, a dosao je iz npr KG, moze da razmislja u tom pravcu. Tom nekom ne znaci nista sto moze da kupi kucu na 1,5h od BG ako u BG zaradjuje za "zivot". Kontejner je oko 4500, ali za njega ti treba plac. Inace, problem takvog stambenog resenja kod nas je dosta nizak standard za opremanje takve kvadrature. Jedna osoba je spomenula cenu sklopivog kreveta. Za te pare moze da se opremi standardna soba u standardnoj kuci. Inace, u takvoj sam situaciji. Imam plac i tu sam trenutno u corsokaku. Nemam nista svoje da stavim kao hipoteku samim tim nemam mogucnost da bilo sta gradim na svom placu. Ono sto sam gledao, prodavci bas nisu odusevljeni kad spomenem da bih kupovao na kredit. U junu sam napustio posao koji je bio za stalno tako da je sad sve stopirano. U medjuvremenu, crtam za sebe kako ce izgledati nesto sto cu nekad imati. Za sad sam na tom jednom kontejneru od 15 kvadrata. :)
pre 8 godina
Nema mesta za lavabo pa je umivanje u WC šolji :-)
pre 8 godina
Vidla zaba da se konj potkiva,pa digla nogu.To sto postoji u Parizu,jesu takvi stanovi koji sluze ili za rentu ili samo za spavanje,i pravljeni su kao takvi u zgradi koja je samo takva i sluzi samo za te potrebe.Onda su nasi pametnjakovici to videli i resili da nesto zarade,tj nekog prevare.Uzeli supu,podrum ili zajednicku prostoriju,tj oteli ili ukrali i onda to preuredili u "stan" i sada kao prodaju.Papire ako su i sredili,mada tesko,sredili su koje imao vezu i sada se valja pod reklamom "stan" od 8 m2 za 7000 e.Ma idi...prevara koja se vidi iz aviona,a mi se svi primili,kao dosta je 8 m2.Samo niko da pita da li su legalni?
pre 8 godina
O kakvom dostojanstvu se ovde piše. Ovo je jednostavno koliko para toliko muzike. Umesto da budemo srećni što i ovoliki stanovi postoje u ponudi. Ko hoće, ko može, ko želi, ima mogućnost. Zašto bi nekom smetali mali stanovi?! Niko vas ne tera da živite u tim malim stanovima. Pogotovi vi "dostojanstvena deca" koja u četrdesetim živite u dečijim sobama u "dostojanstvenim" stanovima vaših roditelja.
pre 8 godina
Ako se govori o normalnom zivotu jedan nas predratni (II svetski rat) arhitekta je tvrdio da je potrebno minimum 15m2 licnog prostora po clanu porodice ( ne racuna se kupatilo, kuhinja i trpezarija/dnevni boravak). Dakle onih 100-120m2 sto napisa neko dole. Kao student sam dosla do zakljucka da koliko god dobro upakovan minimalni stan je oko 35m2, ako ga sam cistis. Sredjivanje malog stana je kao da se selis, svakog puta kada ga cistis. Verujem da ovi pariski japiji ne ciste te kutije sibica sami. Resenje je u sustini ulaganje u infrastrukturu, da bi ljudi mogli da zive tamo gde ima razumnih nekretnina (cena i velicina). Koliko je to na razlicite nacine u interesu svim slojevima stanovnistva, svim generacijama izlisno je i pricati. Ali sta bi onda prodavci magle kraduckali?!
pre 8 godina
Ovo je vrh investicija za rentiranje preko bookinga ili airbnb-a. Troskovi najmanji moguci a opet izdajes za 20-25e dan. To je uz uobicajenu popunjenost oko 400-500e mesecno. Uz uracunate eventualne probleme investicija ti se vrati za 2 godine. Samo da je na dobroj lokaciji.
pre 8 godina
По Корбизијеу сваком укућанину треба минимум14квм.
Значи, самац - 14 квадрата, пар без деце 28 квадрата, а четворочлана породица 56 квм.
pre 8 godina
Kokosinjci. Kao koke nosilje, svaka ima svoj boks, snese jedno jaje dnevno i to je to.
pre 8 godina
Jeeeee, onda je moja gajba od 30m2 u Beogradu vila za ove minijature.
pre 8 godina
7 kvadrata stan? :-D jeste dok citam vesti na mobilnom znam na solji da zasednem,ali do sad nikad na istoj nisam spavao.
pre 8 godina
Nekad se to zvalo Garsonjera, a sada Mini-stan... Ccc. Kakvo zamlacivanje naroda.
pre 8 godina
Pa ja mogu da verujem da može da se sve skocka u 15-20 kvadrata. I malo kupatilce i mala kuhinjica u ćošku i neki orman sa krevetom koji se izvlači i neki mali sto sa dve stolice i tv na zidu itd. Ali 8 kvadrata? Daj ne preterujte
pre 8 godina
A gde su oni jeftini stanovi po BG, NS što Vule obeća!?
pre 8 godina
Sumnjam da za 10 000 ima da se kupi kuca nedaleko od Beograda, sem ako nije u poluraspadnutom stanju. A i ako kupite kucu tako daleko od grada gde vam je verovatno posao, uracunajte u tu cenu gorivo i vreme koje cete trositi dok stignete do radnog mesta. Cini mi se da se kupiti kucu na selu isplati samo ljudima koji odu u penziju pa ne moraju svaki dan da se cimaju kolima do posla, skole, fakulteta i svih ostalih vaznih sadrzaja.
pre 8 godina
Zivot u 10m2? Kakav zivot, to nije zivot, to je obitavanje i mucenje.
Zamislite zgrade u kojima ima 100 stanova od 10m2?
Koja je to frekvencija ulaza i izlaza, unistavanja zajednickih prostorija, vrata, liftova itd
Da li u tom stanu od 25m3 (zapremina) ima dovoljno vazduha za normalno funkcionisanje organizma? Sta je za gljivicama, virusima, bakterijama...?
25m2 (povrsina) je minimalni humani prostor po clanu domacinstva.
Da je drugacije, mogli bi da zivimo i u kovcezima...mislim, sto da ne?
pre 8 godina
Kada bolje razmislim, majka, žena, dete i ja u 27km sa 50k-60k primanjima, nekako mi i mini stan dolazi u obzir. Ostavimo sujetu, cvrkutanje i kaveze po strani i budimo realni. Na sve to opet sam zadovoljan i srećan i znam da neki nemaju i imaju daleko manje i od toga. Ako je mini neka bude, kasnije se poveća samo da je zdravlja.
pre 8 godina
Za nas studente...
pre 8 godina
Kao u kovcegu! Uzas!
(kiki, 07. novembar 2015 12:31)
Ali raskošnom!
pre 8 godina
Pa sad 10 kvadrata su premija, samo još treba recimo zamoliti nekog čarobnjaka da vas pretvori u pticu jer ionako svi bez para samo cvrkućemo...
pre 8 godina
mnogima će delovati smešno, ali samci iz radničke klase po zapadnoj Evropi masovno žive u ovakvim stanovima, čak ih i iznajmljuju..
pre 8 godina
Ja nemam para ni za kupatilo mini stana... :(
pre 8 godina
16m2 - 3 osobe stanuju. Studentski dom Nis.
pre 8 godina
Ne mogu da zamislim tih 8 kvadrata...to prakticno znaci, sa vrata skacem na krevet, tu je sudoperera do wc solje, tik uz sporet i frizidet! Grejanje dovoljno na sveću....gde je tu sto i stolica, garderober? Mozda za nuzdu da covek prespava, ili neki kraći vremenski rok. Ok, za studenta...
pre 8 godina
ha pa mozete i za 1500 eur da kupite polovnu kamp prikolicu i da je parkirate gde vam treba... ali normalnom coveku treba 4 m2 samo za lezaj...
pre 8 godina
Ima garazu, al za biciklu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gri, 7. novembar 2015 12:43)
Ahahahahaha care! Oplakah ovaj komentar
pre 8 godina
Ћу да узмем један, јер тако сам у могућноссс.
pre 8 godina
7 soma evra!? Pa dal su oni normalni, za te pare mogu da kupim skoro tri vile na dedinju.
pre 8 godina
Ako zivite sami... ima smisla.
pre 8 godina
Pravite razliku izmedju malih ali dizajniranih stanova i pregradjenim WCíma u Beogradu!!!
pre 8 godina
Ima garazu, al za biciklu.
pre 8 godina
@ Петров "По Корбизијеу сваком укућанину треба минимум14квм. "
Da, ali je on racunao da je toliko licni prostor, tj soba, u to nije ulazila kuhinja, kupatilo, dnevni boravak, terasa, hodnik....
Svuda u svetu kad se kaze "dvosoban stan" to je "two bedroom", tj stan sa dve spavace sobe, to ne ukljucuje trpezariju/kuhinju/dnevni boravak, samo kod nas tako jednosobni stanovi postaju dvosobni i slicno...
Kada bi u Beogradu ponovo pravili nesto slicno nekadasnjim "hotelima za samce" to bi danas islo ko alva, bolje svojih i 10 kvadrata, nego rentanih 50, al onda bi ispalo da se sabotira porodica i razmnozavanje, posto bi se videlo da ljudi samo za to imaju novca, ako i za to imaju... Ima da krademo fore stanovanja od Japanaca...
Ovako svako treba da ima porodican stan od bar 100kvm, i to u Beogradu na vodi na kredit sa prosecnom platom u Srbiji.
Hahahahaa
pre 8 godina
Ovo je vrh investicija za rentiranje preko bookinga ili airbnb-a. Troskovi najmanji moguci a opet izdajes za 20-25e dan. To je uz uobicajenu popunjenost oko 400-500e mesecno. Uz uracunate eventualne probleme investicija ti se vrati za 2 godine. Samo da je na dobroj lokaciji.
3.0) (Moo, 7. novembar 2015 11:23
Samo si zaboravio da tu spomeneš i svoj (ili nečiji rad) kao i porez (20%) + porez na nekretninu koji je 100% veći jer nisi prijavljen na toj adresi.
Majstore, svakog gosta MORAŠ: Da dočekaš, da prijaviš, da ispratiš. Posle svakog gosta MORAŠ: Da SVE detaljno očistiš, kompletnu posteljinu da presvučeš. Svake godine taj prostor treba okrečiti. STALNO MORAŠ da budeš budan i na oprezu jer će da te cima ako mu česma kaplje, bojler ne greje, prozor neće da se otvori (jer on ne zna da rukuje, recimo), nema Wi-Fi u nekom momentu bilo podne bila ponoć, ne zna da podesi raštelovane programe na TV-u, ako mu neko iz komšiluka "zalupa" nogom u patos nad glavom zbog glasne muzike, raugovora ili zbog toga što je pr*n'o preglasno itd. Sve to za 400...500 Eura na mesečnom nivou deluje OK, naravno, ali samo dok ti ne bude došlo preko glave.
Ima varijanta da angažuješ agenciju da sve to radi umesto tebe, samo onda zaradu prepolovi i računaj s'tim da će za dve...tri godine stan da se pretvori u rupetinu...
400-500 Eura mesečno bajkovito zvuči za ulaganje od 10...15K Eura, ali...
pre 8 godina
cena kvadrata 40000€ ...pa ljudi to je malo mnogo...ne mislite da ste preterali? ...veliki stan u centru Londona košta 200000?.
(voša, 7. novembar 2015 15:53)
Što bi rekao onaj naš čuveni specijalista za kanale i vodene puteve, "da, dobro ste pročitali, cena je 40.000 evra za kvadrat!"
U Parizu i drugim svetskim metropolama cena od 40.000 evra, pa i više po kvadratu uopšte nije nešto ni neobično, ni retko.
Stanovi na tom nivou cene su svi vrlo veliki i prostrani i svejedno je da li stan ima 135 ili 165 kvadrata, to ne utiče mnogo na ukupnu cenu.
Ali mi smo sirotinjski naučili da sve gledamo kroz cenu po kvadratu, mada je kvadratura samo jedna od veličina koja opisuje stan. Bitna, naravno, ali ne jedina, pa čak ni najvažnija, naročito kad su u pitanju vrlo skupe nekretnine. Između dva stana potpuno iste kvadrature razlika u ceni može sasvim normalno biti 1:3 ili 1:4 čak i kod nas!
Prodavao sam stan i kad kažem cenu svi odmah, a koliko je to po kvadratu? (Uzgred, zašto niko ne pita "koliko to dođe po kilogramu" kad kupuje auto?!)
Ja kažem cena CELOG stana je toliko i toliko. Ako ti se sviđa okruženje stana, broj, veličina i raspored prostorija i imaš para da ga platiš, da pravimo posao. Šta je bitno koliko je to po kvadratu?! Ja ne prodajem kvadrate stana, nego stan kao jednu celinu!
Nije to kao u mesari, gde možeš da kažeš "dajte mi kilo i po od ovog buta, a ostatak buta prodajte nekom dugom".
pre 8 godina
Mogle bi da stanu 10 kokoške )
pre 8 godina
Ne znam zasto bih kupio stan od 8kvm za 8.000eur kada za 10.000eur mozes da kupis kucu sa 10 ari placa
(grasko, 07. novembar 2015 10:54)
Ipak stan se nalazi u centru veograda. A kuca van grada. Barem to mi je logicno razmijane, u suprotnom nema nikakvog smisla.
pre 8 godina
''...Ima garazu'' - hoce da kaza da je ''stan'' ustvari garaza.
pre 8 godina
@drmr, pa postavili bi oni ali fotograf nije mogao da udje unutra da slika:-)
pre 8 godina
kupila bih ovaj stan ako recimo negde treba nekad da prespavam, ili da mi treba mesto za rad... da živim neprestano, nikako! naravno da je moguće živeti u ovako malom prostoru, ali nije prirodno, čovek nije pasivno biće. a ne daj bože da tu umuva i porodicu.
pre 8 godina
6 000 evra je garazno mesto na Novom Beogradu u blizini Arene.
pre 8 godina
10 kvadrata? Kao u kavezu...Sto neko rece, moze da se kupi kuca sa imanjem za te pare...mnogo bolja opcija. ;)
pre 8 godina
То је нужно. Нисмо шибице.
pre 8 godina
Ne pada mi napamet da se gu.im u 20 kvadrata minimum 50 za porodicu a preporucljivo 100 za 4 clanu porodicu.
pre 8 godina
haha za 7000 evra mogu da kupim ceo stan u Novom Sadu od 40m2 na portalu doboš
pre 8 godina
em mini em u suterenu a 8.500, pa ko je lud da ne ode u, na pr. Uzice, Kraljevo, Kladovo, Sombor... i za 20.000 uzme pravi stan?
pre 8 godina
U Francuskoj sam ziveo u 14 kvadrata. Smatram da je potpono dovoljno za samca ako je stan namesten valjano naravno. Samo zamislite, mnogi zive u sobama od 6-8 kvadrata i ne zale se. Dakle jos toliko za kuhinjicu i kupatilo i to je zapravo normalan zivot sa tim sto je spavaca soba ujedno i dnevna.
Ako mogu bogati Francuzi zato ne bismo mogli i mi da ih pravimo, pa ko hoce neka kupi.
pre 8 godina
Samo 7000€?
Sine, to su moja primanja za dve godine. A računi, hrana...
pre 8 godina
Što reče jedan od komentatora, davno ovde, daj da se odmah udaskamo u kovčege, da se uštedimo od života, hranom, odećom, i obućom.
(Glupan, 07. novembar 2015 09:48)Da nas nije strah od nametnutih nam principa zivota i da pohlepu mozemo kontrolisati, ne bismo kupovali hranu po prodavnicama, oblacili i obuvali se po buticima, jurili za raskoscu kupovinom stanova od, kako je neko odlucio,1m evra, vozili automobila od, kako je opet neko odlucio, 500k evra, ne bismo se utrkivali ko ce da ima lepsu fontanu u dvoristu, nego bi nam taj stan od 20 m2 bio sasvim dovoljan da u njemu razvijamo drugacije poglede na svet, citajuci, a ne gledajuci starlete na svim tv programima!Ali to jednostavno nije dozvoljeno!Ne smes ti da se usprotivis sistemu koji radi perfektno za oligarhe!Sada ce neko da pita, a sta kada dodje dete....Kako ziveti sa detetom u 20m2?
pre 8 godina
Pa vi i dalje bacajte pepeo u kontejnere. Otpisani kontejneri = uknjiženi mini stanovi.
pre 8 godina
Kao u kovcegu! Uzas!
pre 8 godina
Uh...neka hvala.
Pa tu nema ni dovoljno vazduha za normalan život.
Dušu dalo da crknete od klaustrofobije.
Možete vi da izvlačite, uvlačite i razvlačite nameštaj i zidove 8 kvm je 8 kvm i pitanje je da li bi i normalno veliki pas mogao tu da živi - eventualno čiuaua.
pre 8 godina
@gri, to je garaza za Burago automobilcice.
pre 8 godina
Zvuci simpaticno, ali to je ipak mini-stan da ne kazem rupa za koju bi opet trebalo da se izdvoji ni manje ni vise nego 10'000 eura, sto nije mala svota novca i to ide nekom preduzimacu koji je u 90% slucajeva neki sumnjivi biznismen, tj. nekom ko u najvecem broju slucajeva nema ni srednju skolu, a uspesan je biznismen, dok ste vi s druge strane ili neki lekar, ekonomista, ili neki inzinjer, profesor, nastavnik i sad takvi likovi trba da nas prave na budale, kako da ne.
pre 8 godina
Jeste, i da ga sredim treba mi kao za cenu običnog od 60 kvadrata.
pre 8 godina
Samo Ako je zvučna izolacia kao u muzičkom studiu.
pre 8 godina
da, Francuska ima zavidnu stopu nataliteta...
pre 8 godina
Ispašće u pravu ti tkzv. vladari iz senke što hoće da nas svedu na pola milijarde.Čim je životni prostor postao tako skup, znači da nas ima previše.Što, naravno, nije tačno.Zakoni tržišne ekonomije postoje samo zarad krupnih kapitalista kojima i jeste cilj da permanentno pelješe obične male ljude.
pre 8 godina
cena kvadrata 40000€ ...pa ljudi to je malo mnogo...ne mislite da ste preterali? ...veliki stan u centru Londona košta 200000?.
(voša, 07. novembar 2015 15:53)
studio stan tj garsonjera u londonu u 6oj zoni londona kosta preko 200hiljada funti a ne veliki stan u centru grada...dvosoban stan malo lepsi u lepom i mirnom delu londona preko pola milki minimum...
pre 8 godina
@m.l.
Slazem se sa tobom.Ovo jeste cumez,ali jedan lep i moderan cumez.
pre 8 godina
Samo da su za nijansu bolje lokacije, bar ove u Beogradu.
pre 8 godina
cena kvadrata 40000€ ...pa ljudi to je malo mnogo...ne mislite da ste preterali? ...veliki stan u centru Londona košta 200000?.
pre 8 godina
Graze i podrumi koje je neko pametan na divlje preuredio u "stan"
pre 8 godina
Kakvi posrumi i supice, za te pare napredni kupuju vile na dedinju preko 150m2 od diposa
pre 8 godina
Ovo je kupatilo.
pre 8 godina
Za te pare cu kupiti kucu sa okucnicom i da uzivam a ne da se stiskam u kutiji sibeice.
pre 8 godina
jes,al spijunka na vrata :-)
pre 8 godina
cena kvadrata 40000€ ...pa ljudi to je malo mnogo...ne mislite da ste preterali? ...veliki stan u centru Londona košta 200000?.
pre 8 godina
Ne pada mi napamet da se gu.im u 20 kvadrata minimum 50 za porodicu a preporucljivo 100 za 4 clanu porodicu.
pre 8 godina
Ja sam pre 10 dana kupio stan na kredit u BG. Stan je 45 kvadrata, uknjizen , legalizovan , nova gradnja.
Sve sam planski radio u zivotu i odradio sam i to/stan. Radim nekih 6 godina i skupio sam odredjenu svotu koje je posluzila za ucesce i za kupovinu stvari. Resto para je od kredita.
Rate me izadje oko 140 evra a toliko bi platio i da izajmin negde stan u Beogradu.
Cisto da se zna, sam sam skupio pare i sam kupio stan bez icije pomoci. Bivsa devojka umesto da se preseli ona ide u inostranstvo da trazi posao a ovde bi imala sve ( dzigericu mi je pojela oko ovoga ). Imam 30 godina i nikada nisam ocekivao od nikoga da mi pomogne u necemu. Od mojih roditelja pomoc ne trazim jer i oni se muce kao i svaciji roditelji.
Ostalo je samo jos da se ozenim i osnujem porodicu i cisto da se zna, ovo je moja najveca zivotna zelja ( nije stan , nisu pare).
Jer , ako nemas da podelis nesto u zivotu sa necime onda ti nije nista bitno, ni pare, kola, kuca, stan, znaci NISTA.
pre 8 godina
U Francuskoj sam ziveo u 14 kvadrata. Smatram da je potpono dovoljno za samca ako je stan namesten valjano naravno. Samo zamislite, mnogi zive u sobama od 6-8 kvadrata i ne zale se. Dakle jos toliko za kuhinjicu i kupatilo i to je zapravo normalan zivot sa tim sto je spavaca soba ujedno i dnevna.
Ako mogu bogati Francuzi zato ne bismo mogli i mi da ih pravimo, pa ko hoce neka kupi.
pre 8 godina
Pazi komentare... Znaci, nemamo 'leba da jedemo, a vama je ispod dostojanstva 10m2 kao privremeno resenje. Stvarno mi nije jasno gde vi zivite, sve neka dostojanstvena gospoda jbte. Ovde je problem sto 90% stanovnista ne moze da usteka ni tih 7000, a dostojanstvo ostavite po strani, odavno samo ga mi izgubili.
pre 8 godina
Ne znam zasto bih kupio stan od 8kvm za 8.000eur kada za 10.000eur mozes da kupis kucu sa 10 ari placa
(grasko, 07. novembar 2015 10:54)
Ipak stan se nalazi u centru veograda. A kuca van grada. Barem to mi je logicno razmijane, u suprotnom nema nikakvog smisla.
pre 8 godina
cena kvadrata 40000€ ...pa ljudi to je malo mnogo...ne mislite da ste preterali? ...veliki stan u centru Londona košta 200000?.
(voša, 7. novembar 2015 15:53)
Što bi rekao onaj naš čuveni specijalista za kanale i vodene puteve, "da, dobro ste pročitali, cena je 40.000 evra za kvadrat!"
U Parizu i drugim svetskim metropolama cena od 40.000 evra, pa i više po kvadratu uopšte nije nešto ni neobično, ni retko.
Stanovi na tom nivou cene su svi vrlo veliki i prostrani i svejedno je da li stan ima 135 ili 165 kvadrata, to ne utiče mnogo na ukupnu cenu.
Ali mi smo sirotinjski naučili da sve gledamo kroz cenu po kvadratu, mada je kvadratura samo jedna od veličina koja opisuje stan. Bitna, naravno, ali ne jedina, pa čak ni najvažnija, naročito kad su u pitanju vrlo skupe nekretnine. Između dva stana potpuno iste kvadrature razlika u ceni može sasvim normalno biti 1:3 ili 1:4 čak i kod nas!
Prodavao sam stan i kad kažem cenu svi odmah, a koliko je to po kvadratu? (Uzgred, zašto niko ne pita "koliko to dođe po kilogramu" kad kupuje auto?!)
Ja kažem cena CELOG stana je toliko i toliko. Ako ti se sviđa okruženje stana, broj, veličina i raspored prostorija i imaš para da ga platiš, da pravimo posao. Šta je bitno koliko je to po kvadratu?! Ja ne prodajem kvadrate stana, nego stan kao jednu celinu!
Nije to kao u mesari, gde možeš da kažeš "dajte mi kilo i po od ovog buta, a ostatak buta prodajte nekom dugom".
pre 8 godina
Ja posedujem stan od 17 m2 nije ni supa ni rupa. Ima ulazni deo sobu odvojeni prostor za kuhinjicu sa trpezarijom i kupatilo sa tus kabinom. Nista mu ne fali. Ko nije video neka ne peica da to ne moze.
pre 8 godina
Ako zivite sami... ima smisla.
pre 8 godina
nekada je nas seljak imao kucu toliku da u njoj zivi cela porodica, porodica njegove dece a neretko i njihove porodice. kuca se gradila do kuce, dvoriste ogromno i plus njive i zemlja. a kako je svet poceo da napreduje civilizacijskim vrednostima, tehnoloski i kako smo otisli u gradove sve je krenulo na bolje. u pocetku kuca u gradu, doduse skucena izmedju drugih i sa 3-4 ara placa. pa smo presli u stanove pa u garsonjere a sad evo prelazimo u kupatila. ziveo kapitalizam i onaj ko nam ga donese.
pre 8 godina
Za tih 7 kvm u Beogradu, na desetak kilometara dalje za iste pare kupicete kucerinu sa placem od hektara i vise.
Dokle god budete stanovnistvo gurali da zivi amo u Beogradu, Novom Sadu i Nisu, dotle ce sela i poljoprivreda da nestaju.
pre 8 godina
O kakvom dostojanstvu se ovde piše. Ovo je jednostavno koliko para toliko muzike. Umesto da budemo srećni što i ovoliki stanovi postoje u ponudi. Ko hoće, ko može, ko želi, ima mogućnost. Zašto bi nekom smetali mali stanovi?! Niko vas ne tera da živite u tim malim stanovima. Pogotovi vi "dostojanstvena deca" koja u četrdesetim živite u dečijim sobama u "dostojanstvenim" stanovima vaših roditelja.
pre 8 godina
Samo da su za nijansu bolje lokacije, bar ove u Beogradu.
pre 8 godina
Bravo. Umesto da nam uzor budu zemlje u kojim se promoviše i podržava srednja klasa, Srbiji uzor postaju zemlje u kojima se na najbrutalniji način guši ista. U Parizu sam bio bezbroj puta, pored svog sjaja podjednako jak utisak ostavljaju reke siromašnim ljudi koji spavaju pod mostovima Sene i stanicama metroa. Dosta sam putovao po Evropi, ali nigde toliko siromašnih kao u Parizu nisam video. Izum svojevrstan samo za Pariz su stanovi od 6 do 8 kvadrata koji su smišljeni da ponize čovekovo dostojanstvo do krajnjih granica. Zgrazavali smo se kada smo prvi put videli gde ljudi žive u Parizu i šalili da je to verovatno razlog zbog koga su parižani tako fit i mršavi, kako bi mogli da stanu u te stanove. Ako je ovo najbolje što su Srbi mogli da preuzmu od pregršt odličnih primera iz drugih zemalha EU onda nam zaista nema spasa. Farma, Veliki brat, Parovi i šest metara kvadratnih stanovi. Odlična perspektiva za Srbe i Srbiju.
pre 8 godina
mnogima će delovati smešno, ali samci iz radničke klase po zapadnoj Evropi masovno žive u ovakvim stanovima, čak ih i iznajmljuju..
pre 8 godina
u KOmunizmu deda od oca 60tih sagradio kucu od 160 kvadrata ...od radnicke plate..70tih deda po ocu sagradio kucu od 220 kvadrata .. popravljao aute u garazi ..moj cale..od plate 80tih kucu od 200 kvadrata..teca kucerdu na 3 sprata od 250 kvadrata... bio obican radnik u fabrici..i posle vicu ziveo kapitalizam i dole komunizam i da zive u 10 kvadrata..pa umro bi od klaustrofobije
pre 8 godina
Хаха па за те паре у унутрашњости не тако далеко од града, имате охохо куђу са све покућством !!! Али, док је оваца биће и вуне,стога,шиииишаааај !
pre 8 godina
Ovo je vrh investicija za rentiranje preko bookinga ili airbnb-a. Troskovi najmanji moguci a opet izdajes za 20-25e dan. To je uz uobicajenu popunjenost oko 400-500e mesecno. Uz uracunate eventualne probleme investicija ti se vrati za 2 godine. Samo da je na dobroj lokaciji.
pre 8 godina
Uh...neka hvala.
Pa tu nema ni dovoljno vazduha za normalan život.
Dušu dalo da crknete od klaustrofobije.
Možete vi da izvlačite, uvlačite i razvlačite nameštaj i zidove 8 kvm je 8 kvm i pitanje je da li bi i normalno veliki pas mogao tu da živi - eventualno čiuaua.
pre 8 godina
Imam garsonjeru od 20 kvadrata, u Beogradu,jer tu sam i rodjen.Moji imaju svoj stan, glupo da se sa svojih trideset godina, guzvam sa njima.A da budem podstanar necu.I bila je duplo vise od 10.000e, jer za te pare nema garsonjere nigde u Beogradu pa ni u prigradskim naseljima.
Kazete ima za te pare kuca, veliki stanovi po Srbiji, zemlja u unutrasnjosti...pa sto onda ne uzimate, nego svi to rasprodaju pa trce u Bg?Rasprodaje se za malo jer je sve mrtvo, nazalost.Sta ti vredi tolika kuca, kad tamo posla nema.
Da li je dostojanstveno ziveti u maloj kvadraturi? Ko ce da mi kaze? Neko jos zivi sa roditeljima? Ili neko ko je 20-30 godina podstanar?Za sve to vreme obezbedili su gazdi jos jedan stan, a oni i dalje bez icega.
Ako ima soba, kuhinja i kupatilo, sasvim dovoljno za zivot, a neko nema ni toliko.Jeste lepo je imati stan od preko 100 kvadrata, al nema svako takve mogucnosti, niti srece da nasledi.
Uostalom, na istoku su garsonjere i po 8-10 kvadrata.Ima ih koliko hocete, niko se ne stidi svog doma niti ih neko gleda sa podsmehom, a primanja su mnogo veca. Da li je sramota? Zasto?Moje je.Vise bi me bilo sramota da kazem da jos zivim sa roditeljima.Kad se bude moglo uzece se vece.Nisam podstanar, ne zavisim od gazde.
pre 8 godina
Ne znam zasto bih kupio stan od 8kvm za 8.000eur kada za 10.000eur mozes da kupis kucu sa 10 ari placa
pre 8 godina
Kao u kovcegu! Uzas!
pre 8 godina
Za 7.000 eura kupim ceo salaš i raširim se kao grof. Samo budala može da razmišlja da kupi ovakav stan.
pre 8 godina
Što reče jedan od komentatora, davno ovde, daj da se odmah udaskamo u kovčege, da se uštedimo od života, hranom, odećom, i obućom.
(Glupan, 07. novembar 2015 09:48)Da nas nije strah od nametnutih nam principa zivota i da pohlepu mozemo kontrolisati, ne bismo kupovali hranu po prodavnicama, oblacili i obuvali se po buticima, jurili za raskoscu kupovinom stanova od, kako je neko odlucio,1m evra, vozili automobila od, kako je opet neko odlucio, 500k evra, ne bismo se utrkivali ko ce da ima lepsu fontanu u dvoristu, nego bi nam taj stan od 20 m2 bio sasvim dovoljan da u njemu razvijamo drugacije poglede na svet, citajuci, a ne gledajuci starlete na svim tv programima!Ali to jednostavno nije dozvoljeno!Ne smes ti da se usprotivis sistemu koji radi perfektno za oligarhe!Sada ce neko da pita, a sta kada dodje dete....Kako ziveti sa detetom u 20m2?
pre 8 godina
''Ako niste mnogo zahtevni, a želite da se skućite, za vas su pravi izbor takozvani "mini“ stanovi.''
Cirkus! :)
Moji roditelji kupili kucu nadomak grada od cca 100 kvadrata, sa dvadeset i nesto ari zemlje okolo, sve za 8k evra. Jos toliko da uloze u nju da bude tip top, 15 min do grada...
Deset kvadrata, to je biolosko ponizenje.
pre 8 godina
pa moze ako je raspored prostorija dobar.
pre 8 godina
Da su moji mogli da mi kupe takav jedan mini stan kada sam dosla na studije u Beograd, bila bih presrecna. Delila sam sobe u domu i sa dve cimerke. Ne razumem zasto bi bilo ispod casti imati svoj kutak i malo privatnosti. Jasno je da je za porodicu potrebno vise, ali ovde niko nije napisao da je po sredi trajno resenje.
pre 8 godina
Zlatno pravilo komfora glasi: Samo veliki stan je dobar stan!
pre 8 godina
Sin sledeće godine treba da upiše ETF u Beogradu i baš razmišljam o ovakvom rešenju stanovanja, jer smo iz unutrašnjosti. Da računamo da fakultet završi u roku, to je minimum 5 godina plaćanja stanarine. Ovako, bio bi svoj u svom mini stanu, a kada diplomira, ako želi da ostane u Beogradu, može i da ostane par godina u njemu dok se ne snađe, pa onda neka proda taj mini za neki malo veći stan.
pre 8 godina
Ne znaju kako da se ratosiljaju supa i podruma,pa cuj sada ovo mini stan kao u Parizu?!Sto ne zive u tim supama kada su tako gotivne? Ako hocete da bacite u djubre 7000 e,evo odlicne prilike.
pre 8 godina
Ja sam ponosni vlasnik stana od 10kv u pariskom pregradju. Kad odem u wc treba neka 2dana da se izluftira.
pre 8 godina
Ja bih pre kupila malecki stan od 15-20 kvadrata nego stan na kredit i Srbiji. Radim kod privatnika, nemam vezu i nisam clan partije. kredit mi je nedostupan. Ne mogu da zivim van Beograda jer ne mogu da putujem svaki dan po 2- 3 sata na posao, koji nekad traje i po 10 sati. svi vi koji pricate o dostojanstvu, ne razumete da mi trazimo bilo kakvo resenje, pa makar i cumez.
pre 8 godina
Zivot u 10m2? Kakav zivot, to nije zivot, to je obitavanje i mucenje.
Zamislite zgrade u kojima ima 100 stanova od 10m2?
Koja je to frekvencija ulaza i izlaza, unistavanja zajednickih prostorija, vrata, liftova itd
Da li u tom stanu od 25m3 (zapremina) ima dovoljno vazduha za normalno funkcionisanje organizma? Sta je za gljivicama, virusima, bakterijama...?
25m2 (povrsina) je minimalni humani prostor po clanu domacinstva.
Da je drugacije, mogli bi da zivimo i u kovcezima...mislim, sto da ne?
pre 8 godina
svasta,pobecice u bg makar ziveli u 8 kvadrata...a kuci hektari imanja
pre 8 godina
Svi nesto izigravaju velicine i ne bi ziveli u ovakovom stanu, ali realno gledano za studenta je 10-15 m2 sasvim ok. Ako iznajmljivanje sobe u Bgd-u kosta 100e, a studije traju min. 5 godina, za kiriju ce neko dati 6000e. Ako se tome doda jos bar jedna godina, to mu ispadne oko 7000, 7500e. Prosta matematika je da se vise isplati kupiti ovakav stan detetu, zavrsi fakultet i proda ga kada zavrsi. Bukvalno dobijete besplatan smestaj. Ovako iznajmljivanjem na kraju studija samo ste u minusu za jedan ovakav "stan". A to da li je 15 m2 dovoljno za studenta, itekako jeste. Imas gde da podgrejes hranu, ides u wc i spavas. Uci u citaonici, jedi u menzi...
pre 8 godina
...i bolje uzeti za 10000 e neku kucu ili plac van BG nego supu u centru.To za ove kompleksase da se pohvale rodbini sto imaju "gajbu" u centru grada.
pre 8 godina
Kakvo pljuvanje po ljudskom dostojanstvu... Umesto da se pokrene pitanje zasto nemamo uslove da gradimo kuce ili kupujemo stanove NORMALNE kvadrature, poturaju se ovakve teme...
pre 8 godina
Kome smeta jak stan?
pre 8 godina
Što reče jedan od komentatora, davno ovde, daj da se odmah udaskamo u kovčege, da se uštedimo od života, hranom, odećom, i obućom.
pre 8 godina
Pa kako bre da živim u 10 kvadrata, pa to nije ni za jednog pristojnog vučjaka.
pre 8 godina
Kokosinjci. Kao koke nosilje, svaka ima svoj boks, snese jedno jaje dnevno i to je to.
pre 8 godina
Skucen prostor od 8 m2 nije nikakav "mini"stan. Gde su tu kupatilo koje mora biti minimum 3 m2 i kuhinja iste kvadrature. To moze biti jedna samo soba koja je blizu granice minimalne velicine. Ma koliko bio opremljen i racionalno iskoriscen. Prosto je ne zdravo ziveti u ovome na duzi period.
pre 8 godina
Stan od 8 kvadrata ima garazu. Pa, bolje onda da zivim u toj garazi, veca je. A stan mogu da koristim kao plakar
pre 8 godina
Sumnjam da za 10 000 ima da se kupi kuca nedaleko od Beograda, sem ako nije u poluraspadnutom stanju. A i ako kupite kucu tako daleko od grada gde vam je verovatno posao, uracunajte u tu cenu gorivo i vreme koje cete trositi dok stignete do radnog mesta. Cini mi se da se kupiti kucu na selu isplati samo ljudima koji odu u penziju pa ne moraju svaki dan da se cimaju kolima do posla, skole, fakulteta i svih ostalih vaznih sadrzaja.
pre 8 godina
Samo 7000€?
Sine, to su moja primanja za dve godine. A računi, hrana...
pre 8 godina
Ispašće u pravu ti tkzv. vladari iz senke što hoće da nas svedu na pola milijarde.Čim je životni prostor postao tako skup, znači da nas ima previše.Što, naravno, nije tačno.Zakoni tržišne ekonomije postoje samo zarad krupnih kapitalista kojima i jeste cilj da permanentno pelješe obične male ljude.
pre 8 godina
10 kvadrata? Kao u kavezu...Sto neko rece, moze da se kupi kuca sa imanjem za te pare...mnogo bolja opcija. ;)
pre 8 godina
Za tih 7 kvm u Beogradu, na desetak kilometara dalje za iste pare kupicete kucerinu sa placem od hektara i vise.
Dokle god budete stanovnistvo gurali da zivi amo u Beogradu, Novom Sadu i Nisu, dotle ce sela i poljoprivreda da nestaju.
Na 10 km od Beograda su Boleč. Leštane, Slanci, Sremčica, Ovča, Batajnica, Surčin...
Za 10000 eur u tim naseljima ne može da se kupi ništa. Čaki ni u onim delovima ovih naselja koja nemaju infrastrukturu. Za 10000 eur u najboljem slučaju možete kupiti 3 - 4 ara zemlje.
U napuštenim selima svakako za ovaj novac se može kupiti, ali onda problem postaje egzinstencija, jer putovati 60 km do posla, pa onda opet 60 nazad nema smisla. A gde su sela napuštena, nema ni škole, vrtića, doma zdravlja...
pre 8 godina
Postoji mala razlika u konceptu. Mini stanovi su kod nas vesernice, podrumi, garaze preuredjene. Znaci u tekstu se prica o mini stanovima, a ne mini rupama, kao kod nas...
pre 8 godina
A mogao bi novinar koji je napisao ovo da istrazi i cene namestaja koji se uvlaci i izvlaci. Takav mali krevet je oko 500-600€, plus kuhinja i ostalo.
Ali me zivo zanima gde mislite u 8 kvadrata da vam stane kupatilo sa minimum 2 kvadrata, koje sadrzi tus kabinu, wc solju i lavabo. A gde u 8 kvadrata ubaciti i ves masinu, frizider? Jedino sto mozete onaj mini sporet staviti na kuhinju.
Poenta, kupiti toliko malu garsonjeru i nema poente. Preskupo ispadne na kraju, a opet nedovoljno prostora.
pre 8 godina
jedno su mini stanovi u parizu ili negde u svetu a drugo mini stanovi u Srbiji. U Parizu, to su izuzetno moderni i funkcionalni prostori, lepo dizajnirani i izuzetno prakticni. Sluze za poslovne ljude koji rade 15 sati dnevno i stan im sluzi da prespavaju. Cesto u potkrovlju i imaju tetasu. U Beogradu su mini stanovi stracare, podrumi koje su vlasnici preuredili misleci da ce neko od studenata ili sezonskih radnika moci da zive tako. Nazalost dosta ljudi tako i zivi ali su uslovi gotovo skandalozni
pre 8 godina
Život je moguć i u kartonskoj kutiji ako imate dovoljno mašte.
pre 8 godina
U manjim mestima u Vojvodini za te pare ljudi prodaju kucu, okucicu, plac i vocnjak.
pre 8 godina
Za sirotinju je najbolji stan,dva sa metar,gde ne treba geometar!
pre 8 godina
Odrastao sam u stanu od 60 kvm , i svuda se to i oduvek vodilo kao manji dvosoban stan. A sada cesto naletim u oglasima na "trososoban stan od 43 kvm", pa se pitam samo kolike li su te sobe, prostorije ...? Tako da me sada ni pojava tih "stancina" od 9 kvm uopste ne iznenadjuje. Pocecemo jos malo kao Japanci, cetvoroclana familija u 10 kvm. sa zidovima od papirusa!
pre 8 godina
Kada bolje razmislim, majka, žena, dete i ja u 27km sa 50k-60k primanjima, nekako mi i mini stan dolazi u obzir. Ostavimo sujetu, cvrkutanje i kaveze po strani i budimo realni. Na sve to opet sam zadovoljan i srećan i znam da neki nemaju i imaju daleko manje i od toga. Ako je mini neka bude, kasnije se poveća samo da je zdravlja.
pre 8 godina
e jadni mi, zivim 30 godina u kuci sa roditeljima, citam ovu jadnu ponudu za zivotni prostor koji oduzima dostojanstvo i skontam da nemam ni za to, a zaradjujem vise od proseka, kako li se snalaze za stan ovi sa 20-30 hiljada zivo me zanima
pre 8 godina
Ne zaboravite da su te kosnice pune bucnih i nekulturnih komsija, a zvucna izolacija nikakva. Horor.
pre 8 godina
По Корбизијеу сваком укућанину треба минимум14квм.
Значи, самац - 14 квадрата, пар без деце 28 квадрата, а четворочлана породица 56 квм.
pre 8 godina
haha za 7000 evra mogu da kupim ceo stan u Novom Sadu od 40m2 na portalu doboš
pre 8 godina
Mini stanovi za naciju sa mini platama i mini standardom - jer tako ste glasali!
pre 8 godina
Ne mogu da zamislim tih 8 kvadrata...to prakticno znaci, sa vrata skacem na krevet, tu je sudoperera do wc solje, tik uz sporet i frizidet! Grejanje dovoljno na sveću....gde je tu sto i stolica, garderober? Mozda za nuzdu da covek prespava, ili neki kraći vremenski rok. Ok, za studenta...
pre 8 godina
Mogle bi da stanu 10 kokoške )
pre 8 godina
Sistematsko srozavanje kvaliteta života.
pre 8 godina
"Stan" od 8m2 ?! Žargonski izraz "gajba" sve više ima smisla...
pre 8 godina
Ja nemam para ni za kupatilo mini stana... :(
pre 8 godina
Jeste, i da ga sredim treba mi kao za cenu običnog od 60 kvadrata.
pre 8 godina
16m2 - 3 osobe stanuju. Studentski dom Nis.
pre 8 godina
da, Francuska ima zavidnu stopu nataliteta...
pre 8 godina
Po našim propisima garsonjera treba da ima min 25m2 tako da ono štp je u tekstu nabrojano sigurno nije uknjiženo kao stan.
pre 8 godina
Moj pas ima boks od 9 kvadrata,pa je više napolju,jer mi žao da je tamo zatvoren...
pre 8 godina
A možete da živite i u kontejneru,jer iovako sve više ljudi po njemu čeprka...
pre 8 godina
Za nas studente...
pre 8 godina
Eto i možemo da kupimo 24 mini stana.. Svaka čast Vučiću... Mislim stvarno.......
pre 8 godina
Koko je to moguce kada je po Pravilniku o uslovima i normativima za projektovanje stambenih zgrada i stanova Srbije minimalna povrsina stana 26,00 m2 ?
pre 8 godina
Dabome,narod u 10 kvadrata,a lopuže se baškare u vilama za iste pare!
pre 8 godina
Naravno da je to ispod svakog ljudskog dostojanstva... Ali kako da pored ovih plata ustedimo tih 7000e...? Pukli smo zar ne...?
pre 8 godina
Ima garazu, al za biciklu.
pre 8 godina
@ Петров "По Корбизијеу сваком укућанину треба минимум14квм. "
Da, ali je on racunao da je toliko licni prostor, tj soba, u to nije ulazila kuhinja, kupatilo, dnevni boravak, terasa, hodnik....
Svuda u svetu kad se kaze "dvosoban stan" to je "two bedroom", tj stan sa dve spavace sobe, to ne ukljucuje trpezariju/kuhinju/dnevni boravak, samo kod nas tako jednosobni stanovi postaju dvosobni i slicno...
Kada bi u Beogradu ponovo pravili nesto slicno nekadasnjim "hotelima za samce" to bi danas islo ko alva, bolje svojih i 10 kvadrata, nego rentanih 50, al onda bi ispalo da se sabotira porodica i razmnozavanje, posto bi se videlo da ljudi samo za to imaju novca, ako i za to imaju... Ima da krademo fore stanovanja od Japanaca...
Ovako svako treba da ima porodican stan od bar 100kvm, i to u Beogradu na vodi na kredit sa prosecnom platom u Srbiji.
Hahahahaa
pre 8 godina
Kao u kovcegu! Uzas!
(kiki, 07. novembar 2015 12:31)
Ali raskošnom!
pre 8 godina
ha pa mozete i za 1500 eur da kupite polovnu kamp prikolicu i da je parkirate gde vam treba... ali normalnom coveku treba 4 m2 samo za lezaj...
pre 8 godina
Kolika je "mini garaza"? Metar sa metar?
pre 8 godina
pa u bgu se takve minijaturne sobe prodaju kao 1,5- 2 sobni stan
pre 8 godina
Uskoro cemo poceti kao amerikanci da zivimo po kamp kucicama ili u automobilu kad nam banke pouzimaju stanove koje potom nece moci nikom da prodaju
pre 8 godina
Zvuci simpaticno, ali to je ipak mini-stan da ne kazem rupa za koju bi opet trebalo da se izdvoji ni manje ni vise nego 10'000 eura, sto nije mala svota novca i to ide nekom preduzimacu koji je u 90% slucajeva neki sumnjivi biznismen, tj. nekom ko u najvecem broju slucajeva nema ni srednju skolu, a uspesan je biznismen, dok ste vi s druge strane ili neki lekar, ekonomista, ili neki inzinjer, profesor, nastavnik i sad takvi likovi trba da nas prave na budale, kako da ne.
pre 8 godina
Ovo je vrh investicija za rentiranje preko bookinga ili airbnb-a. Troskovi najmanji moguci a opet izdajes za 20-25e dan. To je uz uobicajenu popunjenost oko 400-500e mesecno. Uz uracunate eventualne probleme investicija ti se vrati za 2 godine. Samo da je na dobroj lokaciji.
3.0) (Moo, 7. novembar 2015 11:23
Samo si zaboravio da tu spomeneš i svoj (ili nečiji rad) kao i porez (20%) + porez na nekretninu koji je 100% veći jer nisi prijavljen na toj adresi.
Majstore, svakog gosta MORAŠ: Da dočekaš, da prijaviš, da ispratiš. Posle svakog gosta MORAŠ: Da SVE detaljno očistiš, kompletnu posteljinu da presvučeš. Svake godine taj prostor treba okrečiti. STALNO MORAŠ da budeš budan i na oprezu jer će da te cima ako mu česma kaplje, bojler ne greje, prozor neće da se otvori (jer on ne zna da rukuje, recimo), nema Wi-Fi u nekom momentu bilo podne bila ponoć, ne zna da podesi raštelovane programe na TV-u, ako mu neko iz komšiluka "zalupa" nogom u patos nad glavom zbog glasne muzike, raugovora ili zbog toga što je pr*n'o preglasno itd. Sve to za 400...500 Eura na mesečnom nivou deluje OK, naravno, ali samo dok ti ne bude došlo preko glave.
Ima varijanta da angažuješ agenciju da sve to radi umesto tebe, samo onda zaradu prepolovi i računaj s'tim da će za dve...tri godine stan da se pretvori u rupetinu...
400-500 Eura mesečno bajkovito zvuči za ulaganje od 10...15K Eura, ali...
pre 8 godina
em mini em u suterenu a 8.500, pa ko je lud da ne ode u, na pr. Uzice, Kraljevo, Kladovo, Sombor... i za 20.000 uzme pravi stan?
pre 8 godina
Pa ja mogu da verujem da može da se sve skocka u 15-20 kvadrata. I malo kupatilce i mala kuhinjica u ćošku i neki orman sa krevetom koji se izvlači i neki mali sto sa dve stolice i tv na zidu itd. Ali 8 kvadrata? Daj ne preterujte
pre 8 godina
kupis kamion/kombi,opremis ga full...i za 10.000 eur imas stan od 10kvm gde hoces u zemlji i inostranstvu?
pre 8 godina
Ma ne mora ni da se zivi, samo ako moze da se radi za strane kompanije, i to dzabe. Da uzmu sav profit i sve sto je nase. A jos malo pa cemo ziveti ko kinezi po 10 u svakom stanu
pre 8 godina
Vidla zaba da se konj potkiva,pa digla nogu.To sto postoji u Parizu,jesu takvi stanovi koji sluze ili za rentu ili samo za spavanje,i pravljeni su kao takvi u zgradi koja je samo takva i sluzi samo za te potrebe.Onda su nasi pametnjakovici to videli i resili da nesto zarade,tj nekog prevare.Uzeli supu,podrum ili zajednicku prostoriju,tj oteli ili ukrali i onda to preuredili u "stan" i sada kao prodaju.Papire ako su i sredili,mada tesko,sredili su koje imao vezu i sada se valja pod reklamom "stan" od 8 m2 za 7000 e.Ma idi...prevara koja se vidi iz aviona,a mi se svi primili,kao dosta je 8 m2.Samo niko da pita da li su legalni?
pre 8 godina
Super jos kad bi zgrada bila gradjena u fazonu rubikove kocke pa da ti Stan svake nedelje menja spratnu etazu
pre 8 godina
"Pravi izbor" ali za Štrumfove.
pre 8 godina
Vecina komentatora sa podmehom gleda na ovaj tekst. Naravno da se ne moze ziveti u 10-15 kvadrata, ali to je samo privremeno, dok se osoba ne snadje za nesto vise. Na yt ima dosta klipova koji prikazuju kako su ljudi skockali tako mali prostor. Mogu da se "ukradu" neke ideje. Inace, jedan standardan stambeni kontejner je 15 kvadrata. Naravno da to nije dugotrajno resenje, treba razmisljati i o prosirenju porodice, ali ako neko ima posao npr u BG, a dosao je iz npr KG, moze da razmislja u tom pravcu. Tom nekom ne znaci nista sto moze da kupi kucu na 1,5h od BG ako u BG zaradjuje za "zivot". Kontejner je oko 4500, ali za njega ti treba plac. Inace, problem takvog stambenog resenja kod nas je dosta nizak standard za opremanje takve kvadrature. Jedna osoba je spomenula cenu sklopivog kreveta. Za te pare moze da se opremi standardna soba u standardnoj kuci. Inace, u takvoj sam situaciji. Imam plac i tu sam trenutno u corsokaku. Nemam nista svoje da stavim kao hipoteku samim tim nemam mogucnost da bilo sta gradim na svom placu. Ono sto sam gledao, prodavci bas nisu odusevljeni kad spomenem da bih kupovao na kredit. U junu sam napustio posao koji je bio za stalno tako da je sad sve stopirano. U medjuvremenu, crtam za sebe kako ce izgledati nesto sto cu nekad imati. Za sad sam na tom jednom kontejneru od 15 kvadrata. :)
pre 8 godina
''...Ima garazu'' - hoce da kaza da je ''stan'' ustvari garaza.
pre 8 godina
7 soma evra!? Pa dal su oni normalni, za te pare mogu da kupim skoro tri vile na dedinju.
pre 8 godina
Mislim da su takvi "stanovi" u CZ i Padinskoj Skeli...
pre 8 godina
Jos samo da nas ukalupe u stanove od 10-15 m2 i onda smo na konju. Mafija, tajkuni i politicari sa svojom decom ce se baskariti u stotinama i hiljadama m2, a obicna raja ce decu uciti kako se i u par m2 moze "lepo" ziveti. Ici ce na posao i raditi jos vise i vrednije, kako bi oni gore nabrojani jos bolje ziveli, a raja kad se vrati kuci moze sa prijateljima i porodicom do mile volje "caskati" na fejsu, skajpu ili viberu.
pre 8 godina
" A najlepše od svega je što, novac koji vam je potreban za takav stan, čak i u centru Beograda, mahom ne prelazi 10.000 evra."
Klasicna garsonjera u Beogradu, pogotovo u centru ne moze da se nadje ispod 20.000-30.000.Jedino ako je preradjeni sobicak ili garazica od 10 kvadrata.
pre 8 godina
Uskoro cemo poceti kao amerikanci da zivimo po kamp kucicama ili u automobilu kad nam banke pouzimaju stanove koje potom nece moci nikom da prodaju
(vlajko, 07. novembar 2015 10:38)
Da imam pare da kupim ono američko kampersko vozilo ne bih sekunda razmišljao... živiš gde hoćeš...
pre 8 godina
Nekad se to zvalo Garsonjera, a sada Mini-stan... Ccc. Kakvo zamlacivanje naroda.
pre 8 godina
kupila bih ovaj stan ako recimo negde treba nekad da prespavam, ili da mi treba mesto za rad... da živim neprestano, nikako! naravno da je moguće živeti u ovako malom prostoru, ali nije prirodno, čovek nije pasivno biće. a ne daj bože da tu umuva i porodicu.
pre 8 godina
Ћу да узмем један, јер тако сам у могућноссс.
pre 8 godina
Ima garazu, al za biciklu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gri, 7. novembar 2015 12:43)
Ahahahahaha care! Oplakah ovaj komentar
pre 8 godina
Ako se govori o normalnom zivotu jedan nas predratni (II svetski rat) arhitekta je tvrdio da je potrebno minimum 15m2 licnog prostora po clanu porodice ( ne racuna se kupatilo, kuhinja i trpezarija/dnevni boravak). Dakle onih 100-120m2 sto napisa neko dole. Kao student sam dosla do zakljucka da koliko god dobro upakovan minimalni stan je oko 35m2, ako ga sam cistis. Sredjivanje malog stana je kao da se selis, svakog puta kada ga cistis. Verujem da ovi pariski japiji ne ciste te kutije sibica sami. Resenje je u sustini ulaganje u infrastrukturu, da bi ljudi mogli da zive tamo gde ima razumnih nekretnina (cena i velicina). Koliko je to na razlicite nacine u interesu svim slojevima stanovnistva, svim generacijama izlisno je i pricati. Ali sta bi onda prodavci magle kraduckali?!
pre 8 godina
Idealno za privodjenje!
pre 8 godina
Tako je, svi lepo da živimo u kasetama, kao u filmu Peti element
pre 8 godina
Nema mesta za lavabo pa je umivanje u WC šolji :-)
pre 8 godina
cena kvadrata 40000€ ...pa ljudi to je malo mnogo...ne mislite da ste preterali? ...veliki stan u centru Londona košta 200000?.
(voša, 07. novembar 2015 15:53)
studio stan tj garsonjera u londonu u 6oj zoni londona kosta preko 200hiljada funti a ne veliki stan u centru grada...dvosoban stan malo lepsi u lepom i mirnom delu londona preko pola milki minimum...
pre 8 godina
Ovo je kupatilo.
pre 8 godina
*Mali stanovi ;)
pre 8 godina
Ako se ne varam, kod nas zakon propisuje da stan ne može biti manji od 15m2
pre 8 godina
Neko je napisao da postoji sustinska razlika i slazem se, smesno poredjenje sa Parizom, gde se ovakvi stanovi prave namenski i zapravo i ne sluze za pravi zivot vec privremene boravke zbog posla i sl. Dok kod nas su adaptirane garaze, podrumi, kuce u vise njih i nikada namenski nisu planirali ovako nesto, i ti prostori su uglavnom rupe, pune vlage i sl. Beograd je pun podruma i garaza adaptiranih i to lose da budu stanovi, ponesto se prodaje, vecina izdaje i to na crno bez poreza i sl, mi smo i dalje zimbabve, bilo kakvo poredjenje sa Parizom ili bilo kojim drugim zapadno evropskim gradom i zemljom je ruganje ovom siromasnom narodu.
pre 8 godina
Pa sad 10 kvadrata su premija, samo još treba recimo zamoliti nekog čarobnjaka da vas pretvori u pticu jer ionako svi bez para samo cvrkućemo...
pre 8 godina
7 kvadrata stan? :-D jeste dok citam vesti na mobilnom znam na solji da zasednem,ali do sad nikad na istoj nisam spavao.
pre 8 godina
@gri, to je garaza za Burago automobilcice.
pre 8 godina
To su stanovi ili garderoberi? Pa jos u podrumima, prepametnih li prodavaca!
pre 8 godina
То је нужно. Нисмо шибице.
pre 8 godina
Mogli ste postaviti jednu sliku unutrasnjosti, bas me zanima kako izgleda. :)
pre 8 godina
A gde su oni jeftini stanovi po BG, NS što Vule obeća!?
pre 8 godina
Pravite razliku izmedju malih ali dizajniranih stanova i pregradjenim WCíma u Beogradu!!!
pre 8 godina
Samo Ako je zvučna izolacia kao u muzičkom studiu.
pre 8 godina
6 000 evra je garazno mesto na Novom Beogradu u blizini Arene.
pre 8 godina
Ima bolje rešenje.Podrum od 3 kvadrata preimenuješ u extra mini stan!
pre 8 godina
Graze i podrumi koje je neko pametan na divlje preuredio u "stan"
pre 8 godina
Važno da ima garažu, što nema kupatilo nije bitno.
pre 8 godina
Све је то уреду, само кад 90% тих станова не би било у приземљу или подруму солитера, где нема ни ваздуха ни светлости.
pre 8 godina
@drmr, pa postavili bi oni ali fotograf nije mogao da udje unutra da slika:-)
pre 8 godina
Jeeeee, onda je moja gajba od 30m2 u Beogradu vila za ove minijature.
pre 8 godina
@m.l.
Slazem se sa tobom.Ovo jeste cumez,ali jedan lep i moderan cumez.
pre 8 godina
Pa vi i dalje bacajte pepeo u kontejnere. Otpisani kontejneri = uknjiženi mini stanovi.
pre 8 godina
Za te pare cu kupiti kucu sa okucnicom i da uzivam a ne da se stiskam u kutiji sibeice.
pre 8 godina
Ovo je preskupo.Eno ga Dipos prodaje vile na Dedinju za 2500 e. :)
pre 8 godina
jes,al spijunka na vrata :-)
pre 8 godina
Kakvi posrumi i supice, za te pare napredni kupuju vile na dedinju preko 150m2 od diposa
pre 8 godina
Ja nemam ni tih 7000, a sve se bojim da ih necu imati uskoro. A inace, za 7000 u mom mestu u srcu backe mozete kupiti i kucu sa velikim dvoristem...
pre 8 godina
Још само ми да се смањимо :)
pre 8 godina
sve će u srbiji još malo biti mini.
138 Komentari
Sortiraj po: