Subota, 31.10.2015.

08:41

Jokić umalo dabl-dabl, dobar debi Bobija

Sjajna partija Nikole Jokića, ’ludilo’ u Orlandu i pobeda Golden Stejta u reprizi finala Zapada obeležili su veče u NBA ligi.

Izvor: SO

Jokiæ umalo dabl-dabl, dobar debi Bobija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

bers0003

pre 8 godina

Sto se tice zadnjeg napada igraci i ocekuju da ce biti faulirani i na prvi kontakt bi se digli na sut ako treba i sa svoje polovine i dobili tri slobodna..
Trener Minesote ocigledno vjeruje u Bjelicu jer sa onako pasivnom igrom ne bi mu davao toliku minutazu, pogotovo ne kad se lomi utakmica (protiv Lakersa npr). Mora i on malo da bude hrabriji, a Rubio ce ga sigurno pronaci.Treneri u USA traze od igraca da idu na ulaz radije nego da samo stoje i pucaju trice. Martina su vec poslali u drugu postavu i nadam se skorom trade-u...

tevez

pre 8 godina

Stvarno mi nije jasno sto se toliko lozite na ucinak nasih igraca.Ako pratite nba zbog nasih onda bolje i da ne pratite vise.Bas su smesni komentari vezani za bjelicu i posebno za marjanovica.svi oni koji misle da je bjelica najkreativniji u minesoti,onda neka se zapitaju da li je to njihova zelja,ili je stvarno tako.dobro je sto dobija minutazu na pocetku,ali je slabo koristi,jer jedini nacin da pomogne ekipi je da pogadja trojke,za ostalo ga zaista ne planiraju,jer je dosao umesto badingera,cija je funkcija bila samo da sutira trojke.trenutno igra na 4,ali kada se pekovic oporavi,jasno je da ce morati da igra na 3,jer tauns,garnet,pekovic i dieng ce deliti minutazu pod kosem.zato su i odpustili beneta i trejdovali janga,jer su slabi low post igraci.on bi trebao da deli minute sa veteranom prinsom i sabazom na trojci,sto bas i ne garantuje minutazu,jer su obojica mnogo bolji defanzivci.sad marjanovic.secam se da su rebraca i tarlac otisli u nba kao najbolji evropski centri u to vreme,a ucinak im je bio mizeran.bobi je u evropi samo prosle sezone imao neki ucinak,sve pre toga je bilo mnogo smesno,i da nema preko 2.20 verovatno niko vise za njega ne bi ni znao,tako da o njemu,i njegovoj minutazi i ucinku u sparsima jr glupo lomentarisati.jokic ima srecu jer je na vreme otisao,pa ako iskoristi sansu uspece da izgura par solidnih sezodna,ako mu se poklope kockice.definitivno se vidi da je talentovan,a lako ce se navici na sistem,jer ga ovde nisu toliko zamarali sa zonom.

Neko iz Banata

pre 8 godina

Gledao sam utakmicu i ono sto sam video je da Bjelica igra mnogo bolje nego sto statistika pokazuje,imao je 5-6 dodavanja za otvorene suteve,ali su sve promasili,3 slobodna je promasio zbog treme(zvizdali mu navijaci,posto je odglumeo faul),a to ne bi smelo da mu se desava.Najveca mana mu je sto uzima premalo suteva tj.fura evropski stil igraj za ekipu,a ne za statistiku,dok se Lavin i Martin ispucavaju i msm da ce brzo uci u prvu petorku(skokovi u odbrani + ucinak Rubija kad je Nemanja na terenu se vide iz aviona).Nema reputaciju kod sudija, pa mu sviraju neke gluposti.Jokic sa druge strane izdominirao,mogao je imati jos koji kos vise(umesto 2+1,sviran samo faul i lopta sa strane),isto mu je problem reputacija kod sudija i rejting u timu.Mislim da ce vremenom oboje biti sve bolji.

MarDel

pre 8 godina

Ahahah, koliko ložana koji se divi "moćnoj Oklahomi" iz nepoznatih razloga... Pa još idu dotle da je porede sa bivšim Čikagom i Lejkersima koji zajedno imaju 10 titlula :)))

Oklahoma, ekipa koja godinama samo "obećava" i "preti titulama" i statistikama a rezultati nula... osim ako se kao "rezultati" ne računaju 10 godina ispadanja u play off-u..

Pametnom dosta..

na zalost :'(

pre 8 godina

Po meni najveci utisak pocetka Nba generalno je "KATASTROFALNA" igra mog Hjustona :'( ,pa ako ovako nastave svaki mec ce gubiti po 20 razlike.....

Danilo

pre 8 godina

Oklahoma je svakome ko razumno gleda košarku najodvratnija ekipa u univrzumu. Dva igrača ubacuju toliko poena jer ta dva igrača uzimaju 95% svih šuteva dok ostali služe da izvedu aut...je besmisleno mazohističko iskustvo..

(koki, 31. oktobar 2015 11:21)

Au,brate Koki, ala si ti pogrešno shvatio termin "kolektivni sportovi".
Pored toga , muku mučiš sa pojomovima odvratnosti i mazohizma?

Tek da znaš, sve velike ekipe u NBA imale su uglavnom dva sjajna igrača kada su uzimale trofeje.
Ti igrači se zovu:
Medžik i Džabar, M.J. i Pipen,Stokton i Meloun (nisu uzeli prsten!?),Parker i Dankan, Kobi i Šekil i tako kroz istoriju.
Uvek se tu nadje i neki veliki trener koji zna da sve lepo organizuje i da pomiri dva velika ega.
Koncept NBA je napravljen tako da nije moguće, ili je skoro nemoguće, gomilati više velikih zvezda u timu.
Ostali igrači su vodonoše ili specijalci od koji isto tako mnogo zavisi. Ali njih ima na tržištu mnogo više.
Gledanje Oklahome za prave ljubitelje košarke jeste veliko uživanje jer trenutno od 10 najboljih svetskih igrača, dvojica su kod njih.
Ko traži više, neka baci pogled u susedni univerzum?

zagor

pre 8 godina

super su momci. bjelica nema neku statistiku, jer nije zelja, ali je covek prakticno u 1. petorci (ima vise minuta od garneta, ali garnet mora formalno biti starter, jer je to sto jeste).
nemojte se ipak loziti da ce jokic da bude ruki godine. pa da li ste videli npr kako igra karl entoni tauns? momak ce da bude najbolji centar u nba i to vrlo brzo. a tu ima i drugih igraca koji ce tek da skrenu paznju na sebe... u svakom slucaju, denver imao velike srece (tj. znanja) sa jokicem, jer on vec sad igra kao da je bio u prvih 10 pikova, a ne 41. uzeli su mudiaja i jokica za jedan draft i generalno bolje prosli nego filadelfija za ko zna koliko godina tankovanja. profesorski, nema sta :)

Иван

pre 8 godina

Гледао обе утакмице. Од наших су ме одушевили посебно Марјановић и Јокић. Боби је дебитовао, а узму ли се у обзир и припремни мечеви, он за сада улази кад је garbage time. Међутим, већ је створио занимање код навијача Спарса да га виде и против озбиљнијих директних ривала. Поповић је паметан тренер, уводи га поступно у игру, али Боби је са 27 година најмлађи у центарској линији Сан Антонија, а с обзиром на слабије партије Дејвида Веста, није искључено да ускоро видимо Марјановића као другог пивота. То значи много јаче минуте и противнике, али треба дотле у још неколико прилика да покаже како је доминантан против трећепозиваца.

Јокић је велика ствар! Дечко се ослободио страха из прве утакмице и сада показује шта све уме (његов најлепши потез на мечу, кош иза леђа под фаулом, нису признали). Фарид нема нападачки потенцијал Николе, а нема га ни Артурс, па ни Ловерњ. Јокићеве кретње су ме одушевиле, лако се ослобађа чувара, оставио је Таунса у пар наврата иза себе и поентирао. То је модеран центар који може бити барем за класу бољи и од Радуљице и од Ерцега, радећи исто што и они у нашој репрезентацији. Биће у Денверу и те како минута за тог момка, можда и позиције стартера.

Бјелица игра у екипи где Вигинс, Мартин и Левин имају учинак једино ако шутирају; мимо тога им је допринос незнатан. Но, тамо добро знају да су мозгови екипе Рубио и Бјелица (рекао бих и Таунс), и биће прилика да се Немања истакне. Мене само нервира што он није мало дрчнији. Али такав је увек био.

marko

pre 8 godina

Odlicni nasi bili,Bobi da je odigrao 10 minuta ja bih stavio glavu na panj da bi imao 10 poena i 10 skoka,a on za 4 minuta imao 6 poena i 5 skoka.
Jokic odlican decko je igrao duplo manje od Galinarija a bio duplo bolji od njega,takodje i od Lovernja a imali su istu minutazu,da je imao jos jedan skok jedini bi imao dabl dabl u ekipi Denvera,lik je najvise zasluzan za vracanje u igri Denvera ma ko god sta pricao.Po meni mslim da ce on napraviti najbolju karijeru od ovih troje,ima samo 20 godina a vec igra i vreme je pred njim.
I za kraj Nemanja Bjelica ostavio sam ga za kraj zato sto ono sto rade s njim ono je sramota,decko je ubedljivo najkreatvniji,tehnicki najpotkovaniji,najbolji asistent,i najinteligentniji igrac u Minesoti,pritom i skok gradi najbolje,ali ovi sebicnjaci ga i ne zapazaju na terenu,kao da namerno nece ni loptu da mu bace,par puta covek sam na trojci kao duh,a Wigins i ostali se zabijaju u blokove i ne daju mu loptu,uopste.
Budi malo sebicniji i drcniji Bjeli kad mogu oni mozes i ti,onaj Tauns sto ga neki ishvalise nista posebno Jokara ga pojeo u poslednjoj cetvrtini,da za njega i Bjelog igraju svi u ekipi kao za Taunsa imali bi isti ucinak u potpunosti.

crno beli

pre 8 godina

Za one koji ne znaju, u NBA se poslednji napad uvek brani, to je nepisano pravilo, nema faulova i penal završnica, platiš kartu da vidiš šut za pobedu a ne penal završnicu koje se razvuče 10 minuta, tako je to kod njih.
(Jole, 31. oktobar 2015 10:08)

Kako si sad lupio a ostao živ, stvarno ne znam. Pa ja sam se nagledao 30-o minutnih zavrsnica, utakmica koje su trebale da se zavrse za 2 minute. Na YouTube-u imaš highlights ove utakmice skinut sa NBA tv gde možeš da cujes komentatora, koji je pogledao sto puta vise utakmica nego ti i ja zajedno, kako kaže, cudno da orlando nije isao na faul. Pozdrav i pokušaj sledeći put da odgledas utakmicu do kraja a ne da zaspis na kaucu u trecoj cetvrtini.

VladaBg

pre 8 godina

@đurađ
Nije rekao da ne odigraju 'tri NAPADA' na utakmici, već ne odigraju tri organizovane akcije, već se sve svodi na 'daj loptu vestbtuku ili durantu da šutnu odakle stignu'.... i jeste tako!

đurađ

pre 8 godina

@koki,

Druže, kolko se ti ne razumeš u košarku, treba neka posebna diploma da ti se dodeli. Oklahoma ne odigra tri napada na meču? Haha.

Kayser Soze

pre 8 godina

Joka utisaj one sto te prozivaju, da vide zbog cega nisi mogao da igras za Srbiju, i utisaj sve one koji kazu da si u Megi igrao za indeks, i da si prevara..
Samo napred majstore kosarke!! Bravo Joka!

panini

pre 8 godina

@ (koki, 31. oktobar 2015 11:21)

aa ne, imas takva dva igraca a sutirace ti adams sta, ajde ne lupaj i ne prosipaj pamet..pa tako igra i lebron u playoff-u samo on pored sebe ima jos 4-5 allstars igraca pa kad im dobaci oni sami umeju da daju kos..tako ne igraju samo sas jer je greg majstor a zvezde su veterani pa su na minimalnom ugovoru pa moze da dovede dosta dobrih igraca..gsw ima strasne igrace zadatka uboli su sa tim igracima pa im ide takva igra..

Danilo

pre 8 godina

(Zvezda ponos Srbije, 31. oktobar 2015 09:20)

Konacno smislen komentar nekog od Uplakanih!
Naravno, cim proradi navijacki gen, kvalitet misli opada.
Zar je zaista iko od vas pomislio da Bobi , pored Dankana i Oldridza,da bude u prvih desetak napadackih akcija?
Bjelica ce da gadja trojke,nadam se odlicno i nadam se bar 5-6 po utakmici, to su radili i Pedja i Drazen i zna se ko su bili.
Jokic definitivno ima najbolje sanse a to je sjajno i za nasu reprezentaciju!

CJ

pre 8 godina

@14-9
To ni meni nikad neće biti jasno, aj ovo je još i relativno nebitna tekma ali ono što je SA uradio protiv Majamija nikako. Ja bi sam, na svoju ruku napravio faul pa makar me oterali iz kluba ali bar bih otišao sa prstenom.

petarczv

pre 8 godina

Durant-Westbrook zajedno 66 suteva a ceo ostatak ekipe 44...Inace fenomenalan procenat suta durant tacno 50% a westbrook oko 48...Bobi je kralj a inace jutros na twiteru San Antonia stoji naslov velikim slovima BOBAN!

Stefan

pre 8 godina

Kao sto sam i predpostavio,jokic ce imati najvise slobode u igri i samim tim najbolji ucinak.I dalje mislim da je greska odlazak bjelice u nba,on je igrac koji voli da ima loptu a ovde je tek 4-5 opcija u napadu i namenjena mu je uloga backup igraca u rotaciji koji je tu po koji put sutne trojku i to je to.Bobi nece biti neko oko koga se gradi igra kao sto to bio slucaj u zvezdi,ali naci se vec neki minuti za njega pogotovo zbog male konkurencije na centru.

koki

pre 8 godina

Vidim da ima dosta klinaca kojima je Oklahoma 'nešto nestvarno' i pitaju se 'u čudu' kako dva igrača ubace toliko poena..

Oklahoma je svakome ko razumno gleda košarku najodvratnija ekipa u univrzumu. Dva igrača ubacuju toliko poena jer ta dva igrača uzimaju 95% svih šuteva dok ostali služe da izvedu aut... Niko ne spori kvalitet ta dva igrača, ali 'ložiti se' na ekipu koja ne odigra tri akcije za celu utakmicu i čija igra liči na ispucavanje kad moj mali bata igra NBA2k16, je besmisleno mazohističko iskustvo..

Uostalom, da im takav 'sistem igre' ne pije vodu, pokazuju već skoro 10 godina u doigravanjima...

Pera Magic Mitic

pre 8 godina

E, super su vam stvarno ovi izvestaji sa reportazama. dugo cekamo na ovako nesto.
Bice ovi nas dobri tamo, sva trojica:
Jokicu ocigledno lezi ovakva igra
Bjelica- pa, ne zovu ga za dzabe ovi nasi profesor, tek ce on da im objasni kako se igra
Bobi - polako da dobije sve vecu minutazu i neku akciju za njega i moze i tamo da bude dominantan. Iako nije bas mlad, jos moze da napreduje, a ako negde moze da napreduje, to je definitivno San Antonio. Kakav basket igraju matorci, stvarno je uzivanje gledati ih. Izgleda tako lako, ali kakve blokove oni prave, kakve livade, kakav im je protok lopte-fenomenalni su. Gledam Oklahomu i one dve zveri, koje niko ne moze da drzi, ali igraju na suvi (extra) kvalitet Vestbruka i Duranta: puno driblinga, kontakta, soliranja-kad gledas Spurse, to deluje taaako lako, samo ide lopta, odbrana ne zna gde je. Ma, majstori su, prava ekipa za Bobija. Samo napred momci, pa da opet navijamo satove u 4h ujutru da gledamo NBA.

panini

pre 8 godina

odlicni nasi, bravo!..samo mi je krivo nije mi jasno kako beli za 26min sutnuo samo dva puta iz igre?!?ajde nema veze sto je omasio penale desava se al za toliko min da sutne samo 2 puta stvarno nisu realni neki nba kosarkasi ovo sto oni postizu brda poena to je maska retko ko ima 50%+ to je sve ispucavanje i izivljavanje voleo bih da beli dobije vise suteva po mecu..jokic je valjda pokazao sad kako koristi minute i da mora vise da ih dobija a bobi odlican polako jos da se navikava

bley

pre 8 godina

Westbrook nemam reci, a ubedjen sam kad bude igrao protiv ekipa tipa GSW, da ce da urnise Karija u medjusobnom duelu, jednostavno decko je fizicki daleko ispred ostalih pg u ligi. #thunderUP

kiza iz ofsajda

pre 8 godina

Vidim da neki koji komentarišu nisu ni gledali utakmice sinoć
Igraće Bobi, videćete.
Jokić bi mogao najviše od naših, ali će manje igrati zbog konkurencije.
Bjeli će igrati sigurno pošto predstavlja šraf ozbiljnosti i sigurnosti u onoj izuzetno škrtoj ekipi Minesote. Da li će uzimati šuteve zavisiće od njega.

dc

pre 8 godina

Orlando 3.9 sekundi do kraja ima 3 poena prednosti i ne rade faul nego puštaju Westbrooka da šutira trojku, kako je to moguće u NBA ligi?
(14-9, 31. oktobar 2015 09:49)

Postoji nepisano pravilo da se to ne radi nikad tamo. Tako je Majami osvojio titulu pre par godina.

Fox

pre 8 godina

Jokic je sjajan igrac, a s obzirom da na predispozicije i godine moze samo napredovati. Nadam se da ce mu trener pruziti vecu minutazu, jer je svakako bolji igrac od Lovernja! Bjelica je u ekipi gde svi zele da uzmu 20 suteva, mladi i napaljeni i to ce biti njegov problem u Minesoti. Malo snagu da nabaci a od njega i Rubija nema inteligentnijih igraca u ekipi, tako da se nadam boljim partikma i da mu daju vecu slobodu u igri. Plasim se za Bobija da da ne bude igrac koji ce ulaziti samo kad je resen mec... Mislim da mnogo moze pomoci ekipi i nadam se da ce Pop smisliti neke akcije za njega i nacin da ga sto bolje iskoristi. Lav od kad se vratio igra sjajno, trojke sutira odlicno a Dzejms je na svom nivou i vodja ekipe. Kad se vrati Irving bice tek dominantni, mada su i sada sjajni. Majami je odlicna ekipa i mnogo toga moze ove godine ako ih zdravlje posluzi i ako trejdom uspeju da dovedu dobrog centra jer je Vajtsajd ogranicen protiv ozbiljnih ekipa. Harden ne moze da se poveze od pocetka sezone, katastrofalni procenti suta u prva dva meca i samim tim veliki porazi Hjustona. I za kraj sjajni duo iz Oklahome je obelezio nocasnje vece, bice jos njihovih ovakvih meceva siguran sam. S obzirom na sjajne igrace i odlicnu klupu, ove godine mogu do samog kraja. Medjutim SAS, Klivlend, Cikago i Golden Stejt isto zele. Svaka cast drugim ekipama ali smatram da samo ove ekipe mogu podici trofej, s tim da ne verujem da ce GS moci da dobije SAS i OKC u plej off-u.

Jole

pre 8 godina

Za one koji ne znaju, u NBA se poslednji napad uvek brani, to je nepisano pravilo, nema faulova i penal završnica, platiš kartu da vidiš šut za pobedu a ne penal završnicu koje se razvuče 10 minuta, tako je to kod njih.

Rudolf Benedict

pre 8 godina

@dc Ne verujem da je to bilo kakvo nepisano pravilo, nego su sudije u NBA formalno izuzetno "lake na okidacu" kada je rec o faulovima na sutu, i uopste ne bi bilo cudno da je Orlando krenuo na faul, a Vestbruk samo zafrljacio loptu ka kosu i dobio 3 slobodna bacanja

dls

pre 8 godina

Dve su utakmice odigrali nasi igraci, do kraja regularnog dela ostalo je jos preko 70 utakmica. Ovo pisem jer mi se iz vecine vasih komentara cini da vas na to treba podsecati.

Zlaja

pre 8 godina

Omiljeni SAS nije znao gde udara u prvom poluvremenu. Bravure Dijao-a i trojka Manu-magije na kraju su izvukle to prvo poluvreme, za koje ovde kazete da je u njemu resio utakmicu...
...nadam se da ce Oldridz i Vest naci svoja mesta i uklopiti se u stil igre, jer su fenomenalni igrace a za sada se bas i ne snalaze.
Nasi po meni odlicni, veoma bitne minutaze, Jokic cak odusevljava, Beli ce znati da iskoristi prostor, uvek je i bio podredjen ekipi, Bobi ce dobijati vece minute cim SAS pronadje svoju semu sa Oldridzem i, u opasnom padu forme, Parkerom. Ljudi koji ovde pljuju Bobija nemaju blage veze sa basketom, cak i da ne uspe tamo ( a i te kako verujem da hoce), vracanjem u Evropu sa ovakvom spremom u top 5 igraca100%!

bley

pre 8 godina

Kao sto neko rece Westbrook ima tu drskost u sebi kad god je tesko uspesno resava situacije, ove godine mislim da su daleko on i KD najjaci tandem, i objektivno imaju realne sanse da idu do samog finala

Rade

pre 8 godina

Minesota konacno dobro startovala pa to se nije desilo zadnjih 20 godina. Imaju dobro skockanu ekupu, mladu. S druge strane ocajni Lejkersi i za mene neshvatljivi Hjuston. Sve u svemu napred nasi!

petarczv

pre 8 godina

Beli 0 od 3 penali, 1 od 2 oz igre a ukupno 3 poena. Objasnite mi ovo?
(Nikola, 31. oktobar 2015 09:09)

Kako bi ti objasnio a da ti ne bude tesko da shvatis...Ovako ima u kosarci jedna polukruzna linija i ako uputis sut iza nje i pogodis to se racuna 3 poena...

Corleone

pre 8 godina

Pre dve godine sam gledao Jokića često u dresu Vojvodine igrao je juniorsku ligu, nije realno koliko je odskakao od svih drugih igrača. Stalno sam komentarisao sa drugarima koliko ima dugačke ruke i kako to savršeno koristi. Odličan u reketu, odbrani, solidno brz i solidan šut. Ipak da mi je neko rekao za dve godine će u NBA i imaće fine brojke, ne bih poverovao :)

Fantomacan

pre 8 godina

Bravo nasi raduje igra. Ali da dva igraca za jednu utakmicu ubace 91 poena to je bolest bez obzira sto su bila 2 produžetka. Ja nzm od cega su oni sastavljeni ali ako ne koriste neki doping svaka cast ( za dan ce imati ponovo utakmicu i tako iz dana u dan a da tako igraju)

popokatapetl

pre 8 godina

Gledao sam naše dečake noćas.Bobi iskoristio svoje minute na kašičicu u potpunosti.Bjelica nekako stegnut,napravio je brzo faulove,utisak mora teretana da radi...Jokic večeras odličan,18min mislim,oduševio me...Bice bolje momci samo napred

034

pre 8 godina

Jokic bez problema moze da konkurise i osvoji na kraju ruki godine. Nema kud vise kockice da mu se sloze nego sad. Svaka cas svoj trojici, samo gurajte majstori!!! Na stranu to ali...Durantula i Vestbruk sami isporucili 91 poen, brate rodjeni.

14-9

pre 8 godina

Orlando 3.9 sekundi do kraja ima 3 poena prednosti i ne rade faul nego puštaju Westbrooka da šutira trojku, kako je to moguće u NBA ligi?

kg

pre 8 godina

svi po gomilu skokova, asistenciju i 2 izgubljene. bjelica dobra minutaza, jokic uzeo dosta suteva, bobi odlican za tako malo minuta.. svaka cast momci, samo cepajte.

Mika guster iz Ritopeka

pre 8 godina

Mika je uhvatio overtajm Orlanda i O kej Sija!!!! Mika vec sprema polako stvari za Halkidiki!!! Kakva je igracina Hejvard iz Utah!!!

ba

pre 8 godina

Niko ne ocekuje od Bobija da bude novi Hakim,ali on ce biti covek zadatka i za svojih 15-20 min po utakmici obavljace taj zadatak odlicno.Bice on dobro.

ibrodirka

pre 8 godina

Gledao prvo poluvreme,Denver nije ekipa za PO,kao ni Minesota koja mora da se otarasi Martina i Pekovica,hocu reci obe ekipe su u nekom nazovi sklapanju tako da je kvalitet kosarke na niskom nivou cak i za pocetak NBA.E sada ono lepo,Jokic je zreo za 20-25minuta svakodnevno,igra odbranu rezonuje stravicno sa svoje godine i na odnos sa kakog nivoa kosarke dolazi,po meni Lauvergne je od danas njemu backup,mnogo vece mogucnosti su na nidzinoj strani tako da je velika buducnost pred njim,ono sto je najvaznije on se decko i tamo igra kosarke,a budimo iskreni to je najbitnije i najveci znak prirodnog talenta ...gogogoogogogo

GustavoFring

pre 8 godina

Ozbiljne minutaze Bjelica i Jokic. Ako budu igrali 15min+ bice ovo odlicna sezona za njih dvojicu. Nadam se da Bobi nece igrati samo kad su utakmice resene iako je ovo jedna od najpopunjenijih centarskih linija u istoriji nba. Bas sam se bio razocarao kad ga nije skidao protiv Oklahome. Prijatno iznenadili Detroit i Minesota za sad.

oklagija

pre 8 godina

Sa zvanicnog NBA sajta:

Boban Marjanovic, the 7-foot-3 center from Serbia, has quickly become a fan favorite in his rookie season. The fans cheered when Marjanovic touched the ball, erupting as he scored six points in 5 minutes.

Bobinacija u Texasu :)

CJ

pre 8 godina

Gledao sam prvo poluvreme Den-Min, Bjelica ima daleko veći uticaj na igru nego što ova tri poena prikazuju. Dominantan je u skoku u odbrani ali u napadu ne može doći do izražaja od hijena Lavina, Martina i posebno Viginsa koji ako dobiju loptu, tu se akcija i završava.
Od kada je on zamenio Garneta, Vulvsi su se i odlepili.
Jokić je biser ali Tauns je stvarno strašan igrač.

live stream

pre 8 godina

Steta za Jokica sto nije ostvario i taj jedan skok za dabl-dabl u tako maloj minutazi, i za Bobija sto nije dobio jos neki extra minut za jos bolji ucinak (komentatori su u sali upotrebili termin Bibinator).

A u Orlandu su tek 6-ti put u istoriji NBA neka dva igraca iz istog tima postigla zajedno vise od 90 poena (pod uslovom da oba daju preko 30), a zanimljivo da je dvojcu Oklahome to vec drugi put da uradi (od aktivnih to su zajedno izveli jos i Brajant-Gasol svojevremeno). Zanimljivo da je dugo u prvom planu utakmice bio ustvari Nikola Vucevic (pogodio svojih prvih 9 suteva iz igre u prvom poluvremenu), i domaci Orlando je gomilao cinilo se prednost, dok KD i Vestbruk nisu eksplodirali (produzetak izboren trojkom Vestbruka sa pola terena u zadnjoj sekundi).

sovuljaga

pre 8 godina

dobro,jos se ne zna kakvu ce ulogu imati nasi igraci.Od Bjelog se najvise ocekuje ali on za sada ne igra kao u pripremnom periodu niti dobija dovoljno lopti,ali minutaza mu je sigurna,oko 26 minuta sto je super.Jokic odlican,i on ce dobijati priliku,i trebace mu sezona,dve dok ne dobije poverenje i vecu ulogu,ali on je klinac pa ima vremena.Bobi je u najtezeoj situaciji,u najacem klubu je,sa najvecom konkurencijom,u jakom sistemu.Neke utakmice ce igrati po par minuta,na nekima nece ni ulaziti,ali sezona je u nba duga,cak i da propustis prvih 50 utakmica mozes da napravis bum u drugom delu sezone(kao npr.Lin pre koju sezonu).Bobi moze da igra tamo,a to je najvaznije,samo mora da bude strpljiv i da bude motivisan da napreduje cak i kada nije ni na klupi,i sve ce biti ok.

SSSS

pre 8 godina

Denver tankuje I ove sezone treba mu plej ili bek pa tankuje al dobro jokic igra I nabija samopouydanje belica los bobi najbolji ya malo minuta

Zvezda ponos Srbije

pre 8 godina

Jokić je uništio Taunsa u poslednjoj četvrtini! Statistika ne govori dovoljno kako je to izgledalo na terenu. Minesota je vodila nekih 24 razlike i od trenutka kad je ušao Jokić sve se promenilo. Uneo je veliku energiju i Denver je počeo da igra odličnu odbranu a Jokić je potpuno nadigrao Taunsa koji je do tada razbio Denver. Na kraju je proglašen za "sub of the game" iliti najboljeg rezervnog igrača. Nadam se da će dobiti veću minutažu ali iskreno čisto sumnjam, videćemo.

Što se Marjanovića tiče srce me boli... Toliko se trudi i trči sa kraja na kraj a igrači ga potpuno ignorišu. Uloga Bobija je da trči od koša na koš, napravi blok za pleja i eventualno proba da uhvati loptu posle promašaja i to je sve. Ako mu uopšte i daju loptu spuste mu van reketa i onda mora on sam da izgradi poziciju što se obično završi onim poluhorogom van balansa. A čak i da odigra dobro, brzo leti na klupu i dobijaće šansu očigledno samo u garbage time-u.

A sad Bjelica... Verovali ili ne Bjelica je sveden na igrača koji samo šutira trojke! Uradili su sa njim isto ono što su i Radmanoviću, stoji na liniji za trojku i ili prosleđuje loptu ili šutira. I uz to skače u odbrani pa ima solidan broj skokova. Od njegove kreativnosti i inteligencije nema više ni traga. Čak nisam siguran ni da je to zahtev trenera. Bjelica ima baš solidnu minutažu i deluje da mu trener veruje ali Bjelica samo šutira trojke i prosleđuje lopte saigračima... Toliko o ugledu evropske košarke kad dva MVP-a Bjelica i Bobi imaju takvu ulogu. Bojim se da će obojica nazadovati. Jokiću neverovatno odgovara stil igre u NBA i izgleda kao riba u vodi ali ima nesreću da na njegovoj poziciji ima drugih igrača pored kojih će teško izboriti minutažu. Sinoć je istisnuo Lovernja i nadam se da će tako i ostati.

Dusan

pre 8 godina

Kakav ce ovaj Jokic da bude igracina,auu,samo napred,razbijaj. Bobi odlican za ovako malu minutazu,bice to ok. Beli standardno dobar,uskoro ce on opet da bude dabl-dabl masina. :-)

oklagija

pre 8 godina

Bravo Jokicu! Vise vredi ova tekma nego sve one u predsezoni. Iskoristio si sansu sto samo znaci da ce ih biti jos. Bobi solidan takodje. Bjelica ima najizvesnije minute od nasih, oko 25+ sto je sjajno. Vide i oni da je Bjeli hodajuci miss match.

mrmrgr

pre 8 godina

bobi za 6 minuta dao 6 poena, 5 skokova, i imao asist, covek zna igru, samo mu treba dati vremena vise. samo napred Bobi. bjelica ne moze da uzme dovoljno suteva, treba da ih uzima, aa jokic decko zna kosarku.

mrmrgr

pre 8 godina

bobi za 6 minuta dao 6 poena, 5 skokova, i imao asist, covek zna igru, samo mu treba dati vremena vise. samo napred Bobi. bjelica ne moze da uzme dovoljno suteva, treba da ih uzima, aa jokic decko zna kosarku.

Jole

pre 8 godina

Malo je reći da Durant i Vestbruk igraju nestvarno. Imam utisak da je Vestbruk kandidat broj jedan za MVP titulu. Vestbruk uzima poslednji šut za izjednačenje i pogađa, i dalje mislim da je Durantula bolji igrač ali mi je nekako psihički mekan, nema onu Majklovu ili Kobijevu drskost a Vestbruk to u sebi ima, pogledajte Vestbruka i Rouza, slične povrede koljena su imali jedan puko psihički drugi ne razmišlja i kida.

Mare

pre 8 godina

Jedno vece svi komentari ma koji Bobi, nece on uspeti tamo, drugo vece tako je Bobi u inat dusmanima..i tako u krug :D Bjelica i Jokic odlicni, kakva tekma u Orlandu... P.S sve najgore Kobiju sto nije usao u plus..

durantulaokc

pre 8 godina

Kad oladipo (očajan suter za 3) može da ubaci 2 trojke za produzetke najmocnijoj ekipi u ligi, onda mogu i ja da uradim nešto danas

JeRemija

pre 8 godina

Bobi je igrao 4:37 a ne 6 minuta, no nebitno, važno je da je imao dobar debi. Nadamo se većim brojem minuta u budućnosti.
Jokara odličan!

Corleone

pre 8 godina

Pre dve godine sam gledao Jokića često u dresu Vojvodine igrao je juniorsku ligu, nije realno koliko je odskakao od svih drugih igrača. Stalno sam komentarisao sa drugarima koliko ima dugačke ruke i kako to savršeno koristi. Odličan u reketu, odbrani, solidno brz i solidan šut. Ipak da mi je neko rekao za dve godine će u NBA i imaće fine brojke, ne bih poverovao :)

Zvezda ponos Srbije

pre 8 godina

Jokić je uništio Taunsa u poslednjoj četvrtini! Statistika ne govori dovoljno kako je to izgledalo na terenu. Minesota je vodila nekih 24 razlike i od trenutka kad je ušao Jokić sve se promenilo. Uneo je veliku energiju i Denver je počeo da igra odličnu odbranu a Jokić je potpuno nadigrao Taunsa koji je do tada razbio Denver. Na kraju je proglašen za "sub of the game" iliti najboljeg rezervnog igrača. Nadam se da će dobiti veću minutažu ali iskreno čisto sumnjam, videćemo.

Što se Marjanovića tiče srce me boli... Toliko se trudi i trči sa kraja na kraj a igrači ga potpuno ignorišu. Uloga Bobija je da trči od koša na koš, napravi blok za pleja i eventualno proba da uhvati loptu posle promašaja i to je sve. Ako mu uopšte i daju loptu spuste mu van reketa i onda mora on sam da izgradi poziciju što se obično završi onim poluhorogom van balansa. A čak i da odigra dobro, brzo leti na klupu i dobijaće šansu očigledno samo u garbage time-u.

A sad Bjelica... Verovali ili ne Bjelica je sveden na igrača koji samo šutira trojke! Uradili su sa njim isto ono što su i Radmanoviću, stoji na liniji za trojku i ili prosleđuje loptu ili šutira. I uz to skače u odbrani pa ima solidan broj skokova. Od njegove kreativnosti i inteligencije nema više ni traga. Čak nisam siguran ni da je to zahtev trenera. Bjelica ima baš solidnu minutažu i deluje da mu trener veruje ali Bjelica samo šutira trojke i prosleđuje lopte saigračima... Toliko o ugledu evropske košarke kad dva MVP-a Bjelica i Bobi imaju takvu ulogu. Bojim se da će obojica nazadovati. Jokiću neverovatno odgovara stil igre u NBA i izgleda kao riba u vodi ali ima nesreću da na njegovoj poziciji ima drugih igrača pored kojih će teško izboriti minutažu. Sinoć je istisnuo Lovernja i nadam se da će tako i ostati.

oklagija

pre 8 godina

Sa zvanicnog NBA sajta:

Boban Marjanovic, the 7-foot-3 center from Serbia, has quickly become a fan favorite in his rookie season. The fans cheered when Marjanovic touched the ball, erupting as he scored six points in 5 minutes.

Bobinacija u Texasu :)

JeRemija

pre 8 godina

Bobi je igrao 4:37 a ne 6 minuta, no nebitno, važno je da je imao dobar debi. Nadamo se većim brojem minuta u budućnosti.
Jokara odličan!

ibrodirka

pre 8 godina

Gledao prvo poluvreme,Denver nije ekipa za PO,kao ni Minesota koja mora da se otarasi Martina i Pekovica,hocu reci obe ekipe su u nekom nazovi sklapanju tako da je kvalitet kosarke na niskom nivou cak i za pocetak NBA.E sada ono lepo,Jokic je zreo za 20-25minuta svakodnevno,igra odbranu rezonuje stravicno sa svoje godine i na odnos sa kakog nivoa kosarke dolazi,po meni Lauvergne je od danas njemu backup,mnogo vece mogucnosti su na nidzinoj strani tako da je velika buducnost pred njim,ono sto je najvaznije on se decko i tamo igra kosarke,a budimo iskreni to je najbitnije i najveci znak prirodnog talenta ...gogogoogogogo

ba

pre 8 godina

Niko ne ocekuje od Bobija da bude novi Hakim,ali on ce biti covek zadatka i za svojih 15-20 min po utakmici obavljace taj zadatak odlicno.Bice on dobro.

034

pre 8 godina

Jokic bez problema moze da konkurise i osvoji na kraju ruki godine. Nema kud vise kockice da mu se sloze nego sad. Svaka cas svoj trojici, samo gurajte majstori!!! Na stranu to ali...Durantula i Vestbruk sami isporucili 91 poen, brate rodjeni.

durantulaokc

pre 8 godina

Kad oladipo (očajan suter za 3) može da ubaci 2 trojke za produzetke najmocnijoj ekipi u ligi, onda mogu i ja da uradim nešto danas

oklagija

pre 8 godina

Bravo Jokicu! Vise vredi ova tekma nego sve one u predsezoni. Iskoristio si sansu sto samo znaci da ce ih biti jos. Bobi solidan takodje. Bjelica ima najizvesnije minute od nasih, oko 25+ sto je sjajno. Vide i oni da je Bjeli hodajuci miss match.

mrmrgr

pre 8 godina

bobi za 6 minuta dao 6 poena, 5 skokova, i imao asist, covek zna igru, samo mu treba dati vremena vise. samo napred Bobi. bjelica ne moze da uzme dovoljno suteva, treba da ih uzima, aa jokic decko zna kosarku.

sovuljaga

pre 8 godina

dobro,jos se ne zna kakvu ce ulogu imati nasi igraci.Od Bjelog se najvise ocekuje ali on za sada ne igra kao u pripremnom periodu niti dobija dovoljno lopti,ali minutaza mu je sigurna,oko 26 minuta sto je super.Jokic odlican,i on ce dobijati priliku,i trebace mu sezona,dve dok ne dobije poverenje i vecu ulogu,ali on je klinac pa ima vremena.Bobi je u najtezeoj situaciji,u najacem klubu je,sa najvecom konkurencijom,u jakom sistemu.Neke utakmice ce igrati po par minuta,na nekima nece ni ulaziti,ali sezona je u nba duga,cak i da propustis prvih 50 utakmica mozes da napravis bum u drugom delu sezone(kao npr.Lin pre koju sezonu).Bobi moze da igra tamo,a to je najvaznije,samo mora da bude strpljiv i da bude motivisan da napreduje cak i kada nije ni na klupi,i sve ce biti ok.

Jole

pre 8 godina

Za one koji ne znaju, u NBA se poslednji napad uvek brani, to je nepisano pravilo, nema faulova i penal završnica, platiš kartu da vidiš šut za pobedu a ne penal završnicu koje se razvuče 10 minuta, tako je to kod njih.

Jole

pre 8 godina

Malo je reći da Durant i Vestbruk igraju nestvarno. Imam utisak da je Vestbruk kandidat broj jedan za MVP titulu. Vestbruk uzima poslednji šut za izjednačenje i pogađa, i dalje mislim da je Durantula bolji igrač ali mi je nekako psihički mekan, nema onu Majklovu ili Kobijevu drskost a Vestbruk to u sebi ima, pogledajte Vestbruka i Rouza, slične povrede koljena su imali jedan puko psihički drugi ne razmišlja i kida.

dc

pre 8 godina

Orlando 3.9 sekundi do kraja ima 3 poena prednosti i ne rade faul nego puštaju Westbrooka da šutira trojku, kako je to moguće u NBA ligi?
(14-9, 31. oktobar 2015 09:49)

Postoji nepisano pravilo da se to ne radi nikad tamo. Tako je Majami osvojio titulu pre par godina.

Dusan

pre 8 godina

Kakav ce ovaj Jokic da bude igracina,auu,samo napred,razbijaj. Bobi odlican za ovako malu minutazu,bice to ok. Beli standardno dobar,uskoro ce on opet da bude dabl-dabl masina. :-)

petarczv

pre 8 godina

Beli 0 od 3 penali, 1 od 2 oz igre a ukupno 3 poena. Objasnite mi ovo?
(Nikola, 31. oktobar 2015 09:09)

Kako bi ti objasnio a da ti ne bude tesko da shvatis...Ovako ima u kosarci jedna polukruzna linija i ako uputis sut iza nje i pogodis to se racuna 3 poena...

popokatapetl

pre 8 godina

Gledao sam naše dečake noćas.Bobi iskoristio svoje minute na kašičicu u potpunosti.Bjelica nekako stegnut,napravio je brzo faulove,utisak mora teretana da radi...Jokic večeras odličan,18min mislim,oduševio me...Bice bolje momci samo napred

kg

pre 8 godina

svi po gomilu skokova, asistenciju i 2 izgubljene. bjelica dobra minutaza, jokic uzeo dosta suteva, bobi odlican za tako malo minuta.. svaka cast momci, samo cepajte.

GustavoFring

pre 8 godina

Ozbiljne minutaze Bjelica i Jokic. Ako budu igrali 15min+ bice ovo odlicna sezona za njih dvojicu. Nadam se da Bobi nece igrati samo kad su utakmice resene iako je ovo jedna od najpopunjenijih centarskih linija u istoriji nba. Bas sam se bio razocarao kad ga nije skidao protiv Oklahome. Prijatno iznenadili Detroit i Minesota za sad.

Fantomacan

pre 8 godina

Bravo nasi raduje igra. Ali da dva igraca za jednu utakmicu ubace 91 poena to je bolest bez obzira sto su bila 2 produžetka. Ja nzm od cega su oni sastavljeni ali ako ne koriste neki doping svaka cast ( za dan ce imati ponovo utakmicu i tako iz dana u dan a da tako igraju)

kiza iz ofsajda

pre 8 godina

Vidim da neki koji komentarišu nisu ni gledali utakmice sinoć
Igraće Bobi, videćete.
Jokić bi mogao najviše od naših, ali će manje igrati zbog konkurencije.
Bjeli će igrati sigurno pošto predstavlja šraf ozbiljnosti i sigurnosti u onoj izuzetno škrtoj ekipi Minesote. Da li će uzimati šuteve zavisiće od njega.

koki

pre 8 godina

Vidim da ima dosta klinaca kojima je Oklahoma 'nešto nestvarno' i pitaju se 'u čudu' kako dva igrača ubace toliko poena..

Oklahoma je svakome ko razumno gleda košarku najodvratnija ekipa u univrzumu. Dva igrača ubacuju toliko poena jer ta dva igrača uzimaju 95% svih šuteva dok ostali služe da izvedu aut... Niko ne spori kvalitet ta dva igrača, ali 'ložiti se' na ekipu koja ne odigra tri akcije za celu utakmicu i čija igra liči na ispucavanje kad moj mali bata igra NBA2k16, je besmisleno mazohističko iskustvo..

Uostalom, da im takav 'sistem igre' ne pije vodu, pokazuju već skoro 10 godina u doigravanjima...

live stream

pre 8 godina

Steta za Jokica sto nije ostvario i taj jedan skok za dabl-dabl u tako maloj minutazi, i za Bobija sto nije dobio jos neki extra minut za jos bolji ucinak (komentatori su u sali upotrebili termin Bibinator).

A u Orlandu su tek 6-ti put u istoriji NBA neka dva igraca iz istog tima postigla zajedno vise od 90 poena (pod uslovom da oba daju preko 30), a zanimljivo da je dvojcu Oklahome to vec drugi put da uradi (od aktivnih to su zajedno izveli jos i Brajant-Gasol svojevremeno). Zanimljivo da je dugo u prvom planu utakmice bio ustvari Nikola Vucevic (pogodio svojih prvih 9 suteva iz igre u prvom poluvremenu), i domaci Orlando je gomilao cinilo se prednost, dok KD i Vestbruk nisu eksplodirali (produzetak izboren trojkom Vestbruka sa pola terena u zadnjoj sekundi).

Mare

pre 8 godina

Jedno vece svi komentari ma koji Bobi, nece on uspeti tamo, drugo vece tako je Bobi u inat dusmanima..i tako u krug :D Bjelica i Jokic odlicni, kakva tekma u Orlandu... P.S sve najgore Kobiju sto nije usao u plus..

CJ

pre 8 godina

Gledao sam prvo poluvreme Den-Min, Bjelica ima daleko veći uticaj na igru nego što ova tri poena prikazuju. Dominantan je u skoku u odbrani ali u napadu ne može doći do izražaja od hijena Lavina, Martina i posebno Viginsa koji ako dobiju loptu, tu se akcija i završava.
Od kada je on zamenio Garneta, Vulvsi su se i odlepili.
Jokić je biser ali Tauns je stvarno strašan igrač.

mrmrgr

pre 8 godina

bobi za 6 minuta dao 6 poena, 5 skokova, i imao asist, covek zna igru, samo mu treba dati vremena vise. samo napred Bobi. bjelica ne moze da uzme dovoljno suteva, treba da ih uzima, aa jokic decko zna kosarku.

14-9

pre 8 godina

Orlando 3.9 sekundi do kraja ima 3 poena prednosti i ne rade faul nego puštaju Westbrooka da šutira trojku, kako je to moguće u NBA ligi?

Zlaja

pre 8 godina

Omiljeni SAS nije znao gde udara u prvom poluvremenu. Bravure Dijao-a i trojka Manu-magije na kraju su izvukle to prvo poluvreme, za koje ovde kazete da je u njemu resio utakmicu...
...nadam se da ce Oldridz i Vest naci svoja mesta i uklopiti se u stil igre, jer su fenomenalni igrace a za sada se bas i ne snalaze.
Nasi po meni odlicni, veoma bitne minutaze, Jokic cak odusevljava, Beli ce znati da iskoristi prostor, uvek je i bio podredjen ekipi, Bobi ce dobijati vece minute cim SAS pronadje svoju semu sa Oldridzem i, u opasnom padu forme, Parkerom. Ljudi koji ovde pljuju Bobija nemaju blage veze sa basketom, cak i da ne uspe tamo ( a i te kako verujem da hoce), vracanjem u Evropu sa ovakvom spremom u top 5 igraca100%!

bley

pre 8 godina

Kao sto neko rece Westbrook ima tu drskost u sebi kad god je tesko uspesno resava situacije, ove godine mislim da su daleko on i KD najjaci tandem, i objektivno imaju realne sanse da idu do samog finala

petarczv

pre 8 godina

Durant-Westbrook zajedno 66 suteva a ceo ostatak ekipe 44...Inace fenomenalan procenat suta durant tacno 50% a westbrook oko 48...Bobi je kralj a inace jutros na twiteru San Antonia stoji naslov velikim slovima BOBAN!

bley

pre 8 godina

Westbrook nemam reci, a ubedjen sam kad bude igrao protiv ekipa tipa GSW, da ce da urnise Karija u medjusobnom duelu, jednostavno decko je fizicki daleko ispred ostalih pg u ligi. #thunderUP

Rade

pre 8 godina

Minesota konacno dobro startovala pa to se nije desilo zadnjih 20 godina. Imaju dobro skockanu ekupu, mladu. S druge strane ocajni Lejkersi i za mene neshvatljivi Hjuston. Sve u svemu napred nasi!

SSSS

pre 8 godina

Denver tankuje I ove sezone treba mu plej ili bek pa tankuje al dobro jokic igra I nabija samopouydanje belica los bobi najbolji ya malo minuta

Pera Magic Mitic

pre 8 godina

E, super su vam stvarno ovi izvestaji sa reportazama. dugo cekamo na ovako nesto.
Bice ovi nas dobri tamo, sva trojica:
Jokicu ocigledno lezi ovakva igra
Bjelica- pa, ne zovu ga za dzabe ovi nasi profesor, tek ce on da im objasni kako se igra
Bobi - polako da dobije sve vecu minutazu i neku akciju za njega i moze i tamo da bude dominantan. Iako nije bas mlad, jos moze da napreduje, a ako negde moze da napreduje, to je definitivno San Antonio. Kakav basket igraju matorci, stvarno je uzivanje gledati ih. Izgleda tako lako, ali kakve blokove oni prave, kakve livade, kakav im je protok lopte-fenomenalni su. Gledam Oklahomu i one dve zveri, koje niko ne moze da drzi, ali igraju na suvi (extra) kvalitet Vestbruka i Duranta: puno driblinga, kontakta, soliranja-kad gledas Spurse, to deluje taaako lako, samo ide lopta, odbrana ne zna gde je. Ma, majstori su, prava ekipa za Bobija. Samo napred momci, pa da opet navijamo satove u 4h ujutru da gledamo NBA.

Иван

pre 8 godina

Гледао обе утакмице. Од наших су ме одушевили посебно Марјановић и Јокић. Боби је дебитовао, а узму ли се у обзир и припремни мечеви, он за сада улази кад је garbage time. Међутим, већ је створио занимање код навијача Спарса да га виде и против озбиљнијих директних ривала. Поповић је паметан тренер, уводи га поступно у игру, али Боби је са 27 година најмлађи у центарској линији Сан Антонија, а с обзиром на слабије партије Дејвида Веста, није искључено да ускоро видимо Марјановића као другог пивота. То значи много јаче минуте и противнике, али треба дотле у још неколико прилика да покаже како је доминантан против трећепозиваца.

Јокић је велика ствар! Дечко се ослободио страха из прве утакмице и сада показује шта све уме (његов најлепши потез на мечу, кош иза леђа под фаулом, нису признали). Фарид нема нападачки потенцијал Николе, а нема га ни Артурс, па ни Ловерњ. Јокићеве кретње су ме одушевиле, лако се ослобађа чувара, оставио је Таунса у пар наврата иза себе и поентирао. То је модеран центар који може бити барем за класу бољи и од Радуљице и од Ерцега, радећи исто што и они у нашој репрезентацији. Биће у Денверу и те како минута за тог момка, можда и позиције стартера.

Бјелица игра у екипи где Вигинс, Мартин и Левин имају учинак једино ако шутирају; мимо тога им је допринос незнатан. Но, тамо добро знају да су мозгови екипе Рубио и Бјелица (рекао бих и Таунс), и биће прилика да се Немања истакне. Мене само нервира што он није мало дрчнији. Али такав је увек био.

Fox

pre 8 godina

Jokic je sjajan igrac, a s obzirom da na predispozicije i godine moze samo napredovati. Nadam se da ce mu trener pruziti vecu minutazu, jer je svakako bolji igrac od Lovernja! Bjelica je u ekipi gde svi zele da uzmu 20 suteva, mladi i napaljeni i to ce biti njegov problem u Minesoti. Malo snagu da nabaci a od njega i Rubija nema inteligentnijih igraca u ekipi, tako da se nadam boljim partikma i da mu daju vecu slobodu u igri. Plasim se za Bobija da da ne bude igrac koji ce ulaziti samo kad je resen mec... Mislim da mnogo moze pomoci ekipi i nadam se da ce Pop smisliti neke akcije za njega i nacin da ga sto bolje iskoristi. Lav od kad se vratio igra sjajno, trojke sutira odlicno a Dzejms je na svom nivou i vodja ekipe. Kad se vrati Irving bice tek dominantni, mada su i sada sjajni. Majami je odlicna ekipa i mnogo toga moze ove godine ako ih zdravlje posluzi i ako trejdom uspeju da dovedu dobrog centra jer je Vajtsajd ogranicen protiv ozbiljnih ekipa. Harden ne moze da se poveze od pocetka sezone, katastrofalni procenti suta u prva dva meca i samim tim veliki porazi Hjustona. I za kraj sjajni duo iz Oklahome je obelezio nocasnje vece, bice jos njihovih ovakvih meceva siguran sam. S obzirom na sjajne igrace i odlicnu klupu, ove godine mogu do samog kraja. Medjutim SAS, Klivlend, Cikago i Golden Stejt isto zele. Svaka cast drugim ekipama ali smatram da samo ove ekipe mogu podici trofej, s tim da ne verujem da ce GS moci da dobije SAS i OKC u plej off-u.

zagor

pre 8 godina

super su momci. bjelica nema neku statistiku, jer nije zelja, ali je covek prakticno u 1. petorci (ima vise minuta od garneta, ali garnet mora formalno biti starter, jer je to sto jeste).
nemojte se ipak loziti da ce jokic da bude ruki godine. pa da li ste videli npr kako igra karl entoni tauns? momak ce da bude najbolji centar u nba i to vrlo brzo. a tu ima i drugih igraca koji ce tek da skrenu paznju na sebe... u svakom slucaju, denver imao velike srece (tj. znanja) sa jokicem, jer on vec sad igra kao da je bio u prvih 10 pikova, a ne 41. uzeli su mudiaja i jokica za jedan draft i generalno bolje prosli nego filadelfija za ko zna koliko godina tankovanja. profesorski, nema sta :)

Danilo

pre 8 godina

(Zvezda ponos Srbije, 31. oktobar 2015 09:20)

Konacno smislen komentar nekog od Uplakanih!
Naravno, cim proradi navijacki gen, kvalitet misli opada.
Zar je zaista iko od vas pomislio da Bobi , pored Dankana i Oldridza,da bude u prvih desetak napadackih akcija?
Bjelica ce da gadja trojke,nadam se odlicno i nadam se bar 5-6 po utakmici, to su radili i Pedja i Drazen i zna se ko su bili.
Jokic definitivno ima najbolje sanse a to je sjajno i za nasu reprezentaciju!

Mika guster iz Ritopeka

pre 8 godina

Mika je uhvatio overtajm Orlanda i O kej Sija!!!! Mika vec sprema polako stvari za Halkidiki!!! Kakva je igracina Hejvard iz Utah!!!

Stefan

pre 8 godina

Kao sto sam i predpostavio,jokic ce imati najvise slobode u igri i samim tim najbolji ucinak.I dalje mislim da je greska odlazak bjelice u nba,on je igrac koji voli da ima loptu a ovde je tek 4-5 opcija u napadu i namenjena mu je uloga backup igraca u rotaciji koji je tu po koji put sutne trojku i to je to.Bobi nece biti neko oko koga se gradi igra kao sto to bio slucaj u zvezdi,ali naci se vec neki minuti za njega pogotovo zbog male konkurencije na centru.

Kayser Soze

pre 8 godina

Joka utisaj one sto te prozivaju, da vide zbog cega nisi mogao da igras za Srbiju, i utisaj sve one koji kazu da si u Megi igrao za indeks, i da si prevara..
Samo napred majstore kosarke!! Bravo Joka!

panini

pre 8 godina

odlicni nasi, bravo!..samo mi je krivo nije mi jasno kako beli za 26min sutnuo samo dva puta iz igre?!?ajde nema veze sto je omasio penale desava se al za toliko min da sutne samo 2 puta stvarno nisu realni neki nba kosarkasi ovo sto oni postizu brda poena to je maska retko ko ima 50%+ to je sve ispucavanje i izivljavanje voleo bih da beli dobije vise suteva po mecu..jokic je valjda pokazao sad kako koristi minute i da mora vise da ih dobija a bobi odlican polako jos da se navikava

dls

pre 8 godina

Dve su utakmice odigrali nasi igraci, do kraja regularnog dela ostalo je jos preko 70 utakmica. Ovo pisem jer mi se iz vecine vasih komentara cini da vas na to treba podsecati.

Rudolf Benedict

pre 8 godina

@dc Ne verujem da je to bilo kakvo nepisano pravilo, nego su sudije u NBA formalno izuzetno "lake na okidacu" kada je rec o faulovima na sutu, i uopste ne bi bilo cudno da je Orlando krenuo na faul, a Vestbruk samo zafrljacio loptu ka kosu i dobio 3 slobodna bacanja

CJ

pre 8 godina

@14-9
To ni meni nikad neće biti jasno, aj ovo je još i relativno nebitna tekma ali ono što je SA uradio protiv Majamija nikako. Ja bi sam, na svoju ruku napravio faul pa makar me oterali iz kluba ali bar bih otišao sa prstenom.

Danilo

pre 8 godina

Oklahoma je svakome ko razumno gleda košarku najodvratnija ekipa u univrzumu. Dva igrača ubacuju toliko poena jer ta dva igrača uzimaju 95% svih šuteva dok ostali služe da izvedu aut...je besmisleno mazohističko iskustvo..

(koki, 31. oktobar 2015 11:21)

Au,brate Koki, ala si ti pogrešno shvatio termin "kolektivni sportovi".
Pored toga , muku mučiš sa pojomovima odvratnosti i mazohizma?

Tek da znaš, sve velike ekipe u NBA imale su uglavnom dva sjajna igrača kada su uzimale trofeje.
Ti igrači se zovu:
Medžik i Džabar, M.J. i Pipen,Stokton i Meloun (nisu uzeli prsten!?),Parker i Dankan, Kobi i Šekil i tako kroz istoriju.
Uvek se tu nadje i neki veliki trener koji zna da sve lepo organizuje i da pomiri dva velika ega.
Koncept NBA je napravljen tako da nije moguće, ili je skoro nemoguće, gomilati više velikih zvezda u timu.
Ostali igrači su vodonoše ili specijalci od koji isto tako mnogo zavisi. Ali njih ima na tržištu mnogo više.
Gledanje Oklahome za prave ljubitelje košarke jeste veliko uživanje jer trenutno od 10 najboljih svetskih igrača, dvojica su kod njih.
Ko traži više, neka baci pogled u susedni univerzum?

đurađ

pre 8 godina

@koki,

Druže, kolko se ti ne razumeš u košarku, treba neka posebna diploma da ti se dodeli. Oklahoma ne odigra tri napada na meču? Haha.

VladaBg

pre 8 godina

@đurađ
Nije rekao da ne odigraju 'tri NAPADA' na utakmici, već ne odigraju tri organizovane akcije, već se sve svodi na 'daj loptu vestbtuku ili durantu da šutnu odakle stignu'.... i jeste tako!

MarDel

pre 8 godina

Ahahah, koliko ložana koji se divi "moćnoj Oklahomi" iz nepoznatih razloga... Pa još idu dotle da je porede sa bivšim Čikagom i Lejkersima koji zajedno imaju 10 titlula :)))

Oklahoma, ekipa koja godinama samo "obećava" i "preti titulama" i statistikama a rezultati nula... osim ako se kao "rezultati" ne računaju 10 godina ispadanja u play off-u..

Pametnom dosta..

marko

pre 8 godina

Odlicni nasi bili,Bobi da je odigrao 10 minuta ja bih stavio glavu na panj da bi imao 10 poena i 10 skoka,a on za 4 minuta imao 6 poena i 5 skoka.
Jokic odlican decko je igrao duplo manje od Galinarija a bio duplo bolji od njega,takodje i od Lovernja a imali su istu minutazu,da je imao jos jedan skok jedini bi imao dabl dabl u ekipi Denvera,lik je najvise zasluzan za vracanje u igri Denvera ma ko god sta pricao.Po meni mslim da ce on napraviti najbolju karijeru od ovih troje,ima samo 20 godina a vec igra i vreme je pred njim.
I za kraj Nemanja Bjelica ostavio sam ga za kraj zato sto ono sto rade s njim ono je sramota,decko je ubedljivo najkreatvniji,tehnicki najpotkovaniji,najbolji asistent,i najinteligentniji igrac u Minesoti,pritom i skok gradi najbolje,ali ovi sebicnjaci ga i ne zapazaju na terenu,kao da namerno nece ni loptu da mu bace,par puta covek sam na trojci kao duh,a Wigins i ostali se zabijaju u blokove i ne daju mu loptu,uopste.
Budi malo sebicniji i drcniji Bjeli kad mogu oni mozes i ti,onaj Tauns sto ga neki ishvalise nista posebno Jokara ga pojeo u poslednjoj cetvrtini,da za njega i Bjelog igraju svi u ekipi kao za Taunsa imali bi isti ucinak u potpunosti.

Neko iz Banata

pre 8 godina

Gledao sam utakmicu i ono sto sam video je da Bjelica igra mnogo bolje nego sto statistika pokazuje,imao je 5-6 dodavanja za otvorene suteve,ali su sve promasili,3 slobodna je promasio zbog treme(zvizdali mu navijaci,posto je odglumeo faul),a to ne bi smelo da mu se desava.Najveca mana mu je sto uzima premalo suteva tj.fura evropski stil igraj za ekipu,a ne za statistiku,dok se Lavin i Martin ispucavaju i msm da ce brzo uci u prvu petorku(skokovi u odbrani + ucinak Rubija kad je Nemanja na terenu se vide iz aviona).Nema reputaciju kod sudija, pa mu sviraju neke gluposti.Jokic sa druge strane izdominirao,mogao je imati jos koji kos vise(umesto 2+1,sviran samo faul i lopta sa strane),isto mu je problem reputacija kod sudija i rejting u timu.Mislim da ce vremenom oboje biti sve bolji.

na zalost :'(

pre 8 godina

Po meni najveci utisak pocetka Nba generalno je "KATASTROFALNA" igra mog Hjustona :'( ,pa ako ovako nastave svaki mec ce gubiti po 20 razlike.....

panini

pre 8 godina

@ (koki, 31. oktobar 2015 11:21)

aa ne, imas takva dva igraca a sutirace ti adams sta, ajde ne lupaj i ne prosipaj pamet..pa tako igra i lebron u playoff-u samo on pored sebe ima jos 4-5 allstars igraca pa kad im dobaci oni sami umeju da daju kos..tako ne igraju samo sas jer je greg majstor a zvezde su veterani pa su na minimalnom ugovoru pa moze da dovede dosta dobrih igraca..gsw ima strasne igrace zadatka uboli su sa tim igracima pa im ide takva igra..

crno beli

pre 8 godina

Za one koji ne znaju, u NBA se poslednji napad uvek brani, to je nepisano pravilo, nema faulova i penal završnica, platiš kartu da vidiš šut za pobedu a ne penal završnicu koje se razvuče 10 minuta, tako je to kod njih.
(Jole, 31. oktobar 2015 10:08)

Kako si sad lupio a ostao živ, stvarno ne znam. Pa ja sam se nagledao 30-o minutnih zavrsnica, utakmica koje su trebale da se zavrse za 2 minute. Na YouTube-u imaš highlights ove utakmice skinut sa NBA tv gde možeš da cujes komentatora, koji je pogledao sto puta vise utakmica nego ti i ja zajedno, kako kaže, cudno da orlando nije isao na faul. Pozdrav i pokušaj sledeći put da odgledas utakmicu do kraja a ne da zaspis na kaucu u trecoj cetvrtini.

bers0003

pre 8 godina

Sto se tice zadnjeg napada igraci i ocekuju da ce biti faulirani i na prvi kontakt bi se digli na sut ako treba i sa svoje polovine i dobili tri slobodna..
Trener Minesote ocigledno vjeruje u Bjelicu jer sa onako pasivnom igrom ne bi mu davao toliku minutazu, pogotovo ne kad se lomi utakmica (protiv Lakersa npr). Mora i on malo da bude hrabriji, a Rubio ce ga sigurno pronaci.Treneri u USA traze od igraca da idu na ulaz radije nego da samo stoje i pucaju trice. Martina su vec poslali u drugu postavu i nadam se skorom trade-u...

tevez

pre 8 godina

Stvarno mi nije jasno sto se toliko lozite na ucinak nasih igraca.Ako pratite nba zbog nasih onda bolje i da ne pratite vise.Bas su smesni komentari vezani za bjelicu i posebno za marjanovica.svi oni koji misle da je bjelica najkreativniji u minesoti,onda neka se zapitaju da li je to njihova zelja,ili je stvarno tako.dobro je sto dobija minutazu na pocetku,ali je slabo koristi,jer jedini nacin da pomogne ekipi je da pogadja trojke,za ostalo ga zaista ne planiraju,jer je dosao umesto badingera,cija je funkcija bila samo da sutira trojke.trenutno igra na 4,ali kada se pekovic oporavi,jasno je da ce morati da igra na 3,jer tauns,garnet,pekovic i dieng ce deliti minutazu pod kosem.zato su i odpustili beneta i trejdovali janga,jer su slabi low post igraci.on bi trebao da deli minute sa veteranom prinsom i sabazom na trojci,sto bas i ne garantuje minutazu,jer su obojica mnogo bolji defanzivci.sad marjanovic.secam se da su rebraca i tarlac otisli u nba kao najbolji evropski centri u to vreme,a ucinak im je bio mizeran.bobi je u evropi samo prosle sezone imao neki ucinak,sve pre toga je bilo mnogo smesno,i da nema preko 2.20 verovatno niko vise za njega ne bi ni znao,tako da o njemu,i njegovoj minutazi i ucinku u sparsima jr glupo lomentarisati.jokic ima srecu jer je na vreme otisao,pa ako iskoristi sansu uspece da izgura par solidnih sezodna,ako mu se poklope kockice.definitivno se vidi da je talentovan,a lako ce se navici na sistem,jer ga ovde nisu toliko zamarali sa zonom.

koki

pre 8 godina

Vidim da ima dosta klinaca kojima je Oklahoma 'nešto nestvarno' i pitaju se 'u čudu' kako dva igrača ubace toliko poena..

Oklahoma je svakome ko razumno gleda košarku najodvratnija ekipa u univrzumu. Dva igrača ubacuju toliko poena jer ta dva igrača uzimaju 95% svih šuteva dok ostali služe da izvedu aut... Niko ne spori kvalitet ta dva igrača, ali 'ložiti se' na ekipu koja ne odigra tri akcije za celu utakmicu i čija igra liči na ispucavanje kad moj mali bata igra NBA2k16, je besmisleno mazohističko iskustvo..

Uostalom, da im takav 'sistem igre' ne pije vodu, pokazuju već skoro 10 godina u doigravanjima...

Mika guster iz Ritopeka

pre 8 godina

Mika je uhvatio overtajm Orlanda i O kej Sija!!!! Mika vec sprema polako stvari za Halkidiki!!! Kakva je igracina Hejvard iz Utah!!!

14-9

pre 8 godina

Orlando 3.9 sekundi do kraja ima 3 poena prednosti i ne rade faul nego puštaju Westbrooka da šutira trojku, kako je to moguće u NBA ligi?

Zvezda ponos Srbije

pre 8 godina

Jokić je uništio Taunsa u poslednjoj četvrtini! Statistika ne govori dovoljno kako je to izgledalo na terenu. Minesota je vodila nekih 24 razlike i od trenutka kad je ušao Jokić sve se promenilo. Uneo je veliku energiju i Denver je počeo da igra odličnu odbranu a Jokić je potpuno nadigrao Taunsa koji je do tada razbio Denver. Na kraju je proglašen za "sub of the game" iliti najboljeg rezervnog igrača. Nadam se da će dobiti veću minutažu ali iskreno čisto sumnjam, videćemo.

Što se Marjanovića tiče srce me boli... Toliko se trudi i trči sa kraja na kraj a igrači ga potpuno ignorišu. Uloga Bobija je da trči od koša na koš, napravi blok za pleja i eventualno proba da uhvati loptu posle promašaja i to je sve. Ako mu uopšte i daju loptu spuste mu van reketa i onda mora on sam da izgradi poziciju što se obično završi onim poluhorogom van balansa. A čak i da odigra dobro, brzo leti na klupu i dobijaće šansu očigledno samo u garbage time-u.

A sad Bjelica... Verovali ili ne Bjelica je sveden na igrača koji samo šutira trojke! Uradili su sa njim isto ono što su i Radmanoviću, stoji na liniji za trojku i ili prosleđuje loptu ili šutira. I uz to skače u odbrani pa ima solidan broj skokova. Od njegove kreativnosti i inteligencije nema više ni traga. Čak nisam siguran ni da je to zahtev trenera. Bjelica ima baš solidnu minutažu i deluje da mu trener veruje ali Bjelica samo šutira trojke i prosleđuje lopte saigračima... Toliko o ugledu evropske košarke kad dva MVP-a Bjelica i Bobi imaju takvu ulogu. Bojim se da će obojica nazadovati. Jokiću neverovatno odgovara stil igre u NBA i izgleda kao riba u vodi ali ima nesreću da na njegovoj poziciji ima drugih igrača pored kojih će teško izboriti minutažu. Sinoć je istisnuo Lovernja i nadam se da će tako i ostati.

Corleone

pre 8 godina

Pre dve godine sam gledao Jokića često u dresu Vojvodine igrao je juniorsku ligu, nije realno koliko je odskakao od svih drugih igrača. Stalno sam komentarisao sa drugarima koliko ima dugačke ruke i kako to savršeno koristi. Odličan u reketu, odbrani, solidno brz i solidan šut. Ipak da mi je neko rekao za dve godine će u NBA i imaće fine brojke, ne bih poverovao :)

đurađ

pre 8 godina

@koki,

Druže, kolko se ti ne razumeš u košarku, treba neka posebna diploma da ti se dodeli. Oklahoma ne odigra tri napada na meču? Haha.

Danilo

pre 8 godina

Oklahoma je svakome ko razumno gleda košarku najodvratnija ekipa u univrzumu. Dva igrača ubacuju toliko poena jer ta dva igrača uzimaju 95% svih šuteva dok ostali služe da izvedu aut...je besmisleno mazohističko iskustvo..

(koki, 31. oktobar 2015 11:21)

Au,brate Koki, ala si ti pogrešno shvatio termin "kolektivni sportovi".
Pored toga , muku mučiš sa pojomovima odvratnosti i mazohizma?

Tek da znaš, sve velike ekipe u NBA imale su uglavnom dva sjajna igrača kada su uzimale trofeje.
Ti igrači se zovu:
Medžik i Džabar, M.J. i Pipen,Stokton i Meloun (nisu uzeli prsten!?),Parker i Dankan, Kobi i Šekil i tako kroz istoriju.
Uvek se tu nadje i neki veliki trener koji zna da sve lepo organizuje i da pomiri dva velika ega.
Koncept NBA je napravljen tako da nije moguće, ili je skoro nemoguće, gomilati više velikih zvezda u timu.
Ostali igrači su vodonoše ili specijalci od koji isto tako mnogo zavisi. Ali njih ima na tržištu mnogo više.
Gledanje Oklahome za prave ljubitelje košarke jeste veliko uživanje jer trenutno od 10 najboljih svetskih igrača, dvojica su kod njih.
Ko traži više, neka baci pogled u susedni univerzum?

034

pre 8 godina

Jokic bez problema moze da konkurise i osvoji na kraju ruki godine. Nema kud vise kockice da mu se sloze nego sad. Svaka cas svoj trojici, samo gurajte majstori!!! Na stranu to ali...Durantula i Vestbruk sami isporucili 91 poen, brate rodjeni.

Danilo

pre 8 godina

(Zvezda ponos Srbije, 31. oktobar 2015 09:20)

Konacno smislen komentar nekog od Uplakanih!
Naravno, cim proradi navijacki gen, kvalitet misli opada.
Zar je zaista iko od vas pomislio da Bobi , pored Dankana i Oldridza,da bude u prvih desetak napadackih akcija?
Bjelica ce da gadja trojke,nadam se odlicno i nadam se bar 5-6 po utakmici, to su radili i Pedja i Drazen i zna se ko su bili.
Jokic definitivno ima najbolje sanse a to je sjajno i za nasu reprezentaciju!

tevez

pre 8 godina

Stvarno mi nije jasno sto se toliko lozite na ucinak nasih igraca.Ako pratite nba zbog nasih onda bolje i da ne pratite vise.Bas su smesni komentari vezani za bjelicu i posebno za marjanovica.svi oni koji misle da je bjelica najkreativniji u minesoti,onda neka se zapitaju da li je to njihova zelja,ili je stvarno tako.dobro je sto dobija minutazu na pocetku,ali je slabo koristi,jer jedini nacin da pomogne ekipi je da pogadja trojke,za ostalo ga zaista ne planiraju,jer je dosao umesto badingera,cija je funkcija bila samo da sutira trojke.trenutno igra na 4,ali kada se pekovic oporavi,jasno je da ce morati da igra na 3,jer tauns,garnet,pekovic i dieng ce deliti minutazu pod kosem.zato su i odpustili beneta i trejdovali janga,jer su slabi low post igraci.on bi trebao da deli minute sa veteranom prinsom i sabazom na trojci,sto bas i ne garantuje minutazu,jer su obojica mnogo bolji defanzivci.sad marjanovic.secam se da su rebraca i tarlac otisli u nba kao najbolji evropski centri u to vreme,a ucinak im je bio mizeran.bobi je u evropi samo prosle sezone imao neki ucinak,sve pre toga je bilo mnogo smesno,i da nema preko 2.20 verovatno niko vise za njega ne bi ni znao,tako da o njemu,i njegovoj minutazi i ucinku u sparsima jr glupo lomentarisati.jokic ima srecu jer je na vreme otisao,pa ako iskoristi sansu uspece da izgura par solidnih sezodna,ako mu se poklope kockice.definitivno se vidi da je talentovan,a lako ce se navici na sistem,jer ga ovde nisu toliko zamarali sa zonom.

Jole

pre 8 godina

Malo je reći da Durant i Vestbruk igraju nestvarno. Imam utisak da je Vestbruk kandidat broj jedan za MVP titulu. Vestbruk uzima poslednji šut za izjednačenje i pogađa, i dalje mislim da je Durantula bolji igrač ali mi je nekako psihički mekan, nema onu Majklovu ili Kobijevu drskost a Vestbruk to u sebi ima, pogledajte Vestbruka i Rouza, slične povrede koljena su imali jedan puko psihički drugi ne razmišlja i kida.

ba

pre 8 godina

Niko ne ocekuje od Bobija da bude novi Hakim,ali on ce biti covek zadatka i za svojih 15-20 min po utakmici obavljace taj zadatak odlicno.Bice on dobro.

SSSS

pre 8 godina

Denver tankuje I ove sezone treba mu plej ili bek pa tankuje al dobro jokic igra I nabija samopouydanje belica los bobi najbolji ya malo minuta

panini

pre 8 godina

@ (koki, 31. oktobar 2015 11:21)

aa ne, imas takva dva igraca a sutirace ti adams sta, ajde ne lupaj i ne prosipaj pamet..pa tako igra i lebron u playoff-u samo on pored sebe ima jos 4-5 allstars igraca pa kad im dobaci oni sami umeju da daju kos..tako ne igraju samo sas jer je greg majstor a zvezde su veterani pa su na minimalnom ugovoru pa moze da dovede dosta dobrih igraca..gsw ima strasne igrace zadatka uboli su sa tim igracima pa im ide takva igra..

durantulaokc

pre 8 godina

Kad oladipo (očajan suter za 3) može da ubaci 2 trojke za produzetke najmocnijoj ekipi u ligi, onda mogu i ja da uradim nešto danas

Stefan

pre 8 godina

Kao sto sam i predpostavio,jokic ce imati najvise slobode u igri i samim tim najbolji ucinak.I dalje mislim da je greska odlazak bjelice u nba,on je igrac koji voli da ima loptu a ovde je tek 4-5 opcija u napadu i namenjena mu je uloga backup igraca u rotaciji koji je tu po koji put sutne trojku i to je to.Bobi nece biti neko oko koga se gradi igra kao sto to bio slucaj u zvezdi,ali naci se vec neki minuti za njega pogotovo zbog male konkurencije na centru.

ibrodirka

pre 8 godina

Gledao prvo poluvreme,Denver nije ekipa za PO,kao ni Minesota koja mora da se otarasi Martina i Pekovica,hocu reci obe ekipe su u nekom nazovi sklapanju tako da je kvalitet kosarke na niskom nivou cak i za pocetak NBA.E sada ono lepo,Jokic je zreo za 20-25minuta svakodnevno,igra odbranu rezonuje stravicno sa svoje godine i na odnos sa kakog nivoa kosarke dolazi,po meni Lauvergne je od danas njemu backup,mnogo vece mogucnosti su na nidzinoj strani tako da je velika buducnost pred njim,ono sto je najvaznije on se decko i tamo igra kosarke,a budimo iskreni to je najbitnije i najveci znak prirodnog talenta ...gogogoogogogo

bley

pre 8 godina

Westbrook nemam reci, a ubedjen sam kad bude igrao protiv ekipa tipa GSW, da ce da urnise Karija u medjusobnom duelu, jednostavno decko je fizicki daleko ispred ostalih pg u ligi. #thunderUP

crno beli

pre 8 godina

Za one koji ne znaju, u NBA se poslednji napad uvek brani, to je nepisano pravilo, nema faulova i penal završnica, platiš kartu da vidiš šut za pobedu a ne penal završnicu koje se razvuče 10 minuta, tako je to kod njih.
(Jole, 31. oktobar 2015 10:08)

Kako si sad lupio a ostao živ, stvarno ne znam. Pa ja sam se nagledao 30-o minutnih zavrsnica, utakmica koje su trebale da se zavrse za 2 minute. Na YouTube-u imaš highlights ove utakmice skinut sa NBA tv gde možeš da cujes komentatora, koji je pogledao sto puta vise utakmica nego ti i ja zajedno, kako kaže, cudno da orlando nije isao na faul. Pozdrav i pokušaj sledeći put da odgledas utakmicu do kraja a ne da zaspis na kaucu u trecoj cetvrtini.

Mare

pre 8 godina

Jedno vece svi komentari ma koji Bobi, nece on uspeti tamo, drugo vece tako je Bobi u inat dusmanima..i tako u krug :D Bjelica i Jokic odlicni, kakva tekma u Orlandu... P.S sve najgore Kobiju sto nije usao u plus..

oklagija

pre 8 godina

Sa zvanicnog NBA sajta:

Boban Marjanovic, the 7-foot-3 center from Serbia, has quickly become a fan favorite in his rookie season. The fans cheered when Marjanovic touched the ball, erupting as he scored six points in 5 minutes.

Bobinacija u Texasu :)

kiza iz ofsajda

pre 8 godina

Vidim da neki koji komentarišu nisu ni gledali utakmice sinoć
Igraće Bobi, videćete.
Jokić bi mogao najviše od naših, ali će manje igrati zbog konkurencije.
Bjeli će igrati sigurno pošto predstavlja šraf ozbiljnosti i sigurnosti u onoj izuzetno škrtoj ekipi Minesote. Da li će uzimati šuteve zavisiće od njega.

JeRemija

pre 8 godina

Bobi je igrao 4:37 a ne 6 minuta, no nebitno, važno je da je imao dobar debi. Nadamo se većim brojem minuta u budućnosti.
Jokara odličan!

mrmrgr

pre 8 godina

bobi za 6 minuta dao 6 poena, 5 skokova, i imao asist, covek zna igru, samo mu treba dati vremena vise. samo napred Bobi. bjelica ne moze da uzme dovoljno suteva, treba da ih uzima, aa jokic decko zna kosarku.

Fantomacan

pre 8 godina

Bravo nasi raduje igra. Ali da dva igraca za jednu utakmicu ubace 91 poena to je bolest bez obzira sto su bila 2 produžetka. Ja nzm od cega su oni sastavljeni ali ako ne koriste neki doping svaka cast ( za dan ce imati ponovo utakmicu i tako iz dana u dan a da tako igraju)

dc

pre 8 godina

Orlando 3.9 sekundi do kraja ima 3 poena prednosti i ne rade faul nego puštaju Westbrooka da šutira trojku, kako je to moguće u NBA ligi?
(14-9, 31. oktobar 2015 09:49)

Postoji nepisano pravilo da se to ne radi nikad tamo. Tako je Majami osvojio titulu pre par godina.

mrmrgr

pre 8 godina

bobi za 6 minuta dao 6 poena, 5 skokova, i imao asist, covek zna igru, samo mu treba dati vremena vise. samo napred Bobi. bjelica ne moze da uzme dovoljno suteva, treba da ih uzima, aa jokic decko zna kosarku.

petarczv

pre 8 godina

Durant-Westbrook zajedno 66 suteva a ceo ostatak ekipe 44...Inace fenomenalan procenat suta durant tacno 50% a westbrook oko 48...Bobi je kralj a inace jutros na twiteru San Antonia stoji naslov velikim slovima BOBAN!

VladaBg

pre 8 godina

@đurađ
Nije rekao da ne odigraju 'tri NAPADA' na utakmici, već ne odigraju tri organizovane akcije, već se sve svodi na 'daj loptu vestbtuku ili durantu da šutnu odakle stignu'.... i jeste tako!

Dusan

pre 8 godina

Kakav ce ovaj Jokic da bude igracina,auu,samo napred,razbijaj. Bobi odlican za ovako malu minutazu,bice to ok. Beli standardno dobar,uskoro ce on opet da bude dabl-dabl masina. :-)

Rade

pre 8 godina

Minesota konacno dobro startovala pa to se nije desilo zadnjih 20 godina. Imaju dobro skockanu ekupu, mladu. S druge strane ocajni Lejkersi i za mene neshvatljivi Hjuston. Sve u svemu napred nasi!

Rudolf Benedict

pre 8 godina

@dc Ne verujem da je to bilo kakvo nepisano pravilo, nego su sudije u NBA formalno izuzetno "lake na okidacu" kada je rec o faulovima na sutu, i uopste ne bi bilo cudno da je Orlando krenuo na faul, a Vestbruk samo zafrljacio loptu ka kosu i dobio 3 slobodna bacanja

zagor

pre 8 godina

super su momci. bjelica nema neku statistiku, jer nije zelja, ali je covek prakticno u 1. petorci (ima vise minuta od garneta, ali garnet mora formalno biti starter, jer je to sto jeste).
nemojte se ipak loziti da ce jokic da bude ruki godine. pa da li ste videli npr kako igra karl entoni tauns? momak ce da bude najbolji centar u nba i to vrlo brzo. a tu ima i drugih igraca koji ce tek da skrenu paznju na sebe... u svakom slucaju, denver imao velike srece (tj. znanja) sa jokicem, jer on vec sad igra kao da je bio u prvih 10 pikova, a ne 41. uzeli su mudiaja i jokica za jedan draft i generalno bolje prosli nego filadelfija za ko zna koliko godina tankovanja. profesorski, nema sta :)

marko

pre 8 godina

Odlicni nasi bili,Bobi da je odigrao 10 minuta ja bih stavio glavu na panj da bi imao 10 poena i 10 skoka,a on za 4 minuta imao 6 poena i 5 skoka.
Jokic odlican decko je igrao duplo manje od Galinarija a bio duplo bolji od njega,takodje i od Lovernja a imali su istu minutazu,da je imao jos jedan skok jedini bi imao dabl dabl u ekipi Denvera,lik je najvise zasluzan za vracanje u igri Denvera ma ko god sta pricao.Po meni mslim da ce on napraviti najbolju karijeru od ovih troje,ima samo 20 godina a vec igra i vreme je pred njim.
I za kraj Nemanja Bjelica ostavio sam ga za kraj zato sto ono sto rade s njim ono je sramota,decko je ubedljivo najkreatvniji,tehnicki najpotkovaniji,najbolji asistent,i najinteligentniji igrac u Minesoti,pritom i skok gradi najbolje,ali ovi sebicnjaci ga i ne zapazaju na terenu,kao da namerno nece ni loptu da mu bace,par puta covek sam na trojci kao duh,a Wigins i ostali se zabijaju u blokove i ne daju mu loptu,uopste.
Budi malo sebicniji i drcniji Bjeli kad mogu oni mozes i ti,onaj Tauns sto ga neki ishvalise nista posebno Jokara ga pojeo u poslednjoj cetvrtini,da za njega i Bjelog igraju svi u ekipi kao za Taunsa imali bi isti ucinak u potpunosti.

popokatapetl

pre 8 godina

Gledao sam naše dečake noćas.Bobi iskoristio svoje minute na kašičicu u potpunosti.Bjelica nekako stegnut,napravio je brzo faulove,utisak mora teretana da radi...Jokic večeras odličan,18min mislim,oduševio me...Bice bolje momci samo napred

kg

pre 8 godina

svi po gomilu skokova, asistenciju i 2 izgubljene. bjelica dobra minutaza, jokic uzeo dosta suteva, bobi odlican za tako malo minuta.. svaka cast momci, samo cepajte.

Fox

pre 8 godina

Jokic je sjajan igrac, a s obzirom da na predispozicije i godine moze samo napredovati. Nadam se da ce mu trener pruziti vecu minutazu, jer je svakako bolji igrac od Lovernja! Bjelica je u ekipi gde svi zele da uzmu 20 suteva, mladi i napaljeni i to ce biti njegov problem u Minesoti. Malo snagu da nabaci a od njega i Rubija nema inteligentnijih igraca u ekipi, tako da se nadam boljim partikma i da mu daju vecu slobodu u igri. Plasim se za Bobija da da ne bude igrac koji ce ulaziti samo kad je resen mec... Mislim da mnogo moze pomoci ekipi i nadam se da ce Pop smisliti neke akcije za njega i nacin da ga sto bolje iskoristi. Lav od kad se vratio igra sjajno, trojke sutira odlicno a Dzejms je na svom nivou i vodja ekipe. Kad se vrati Irving bice tek dominantni, mada su i sada sjajni. Majami je odlicna ekipa i mnogo toga moze ove godine ako ih zdravlje posluzi i ako trejdom uspeju da dovedu dobrog centra jer je Vajtsajd ogranicen protiv ozbiljnih ekipa. Harden ne moze da se poveze od pocetka sezone, katastrofalni procenti suta u prva dva meca i samim tim veliki porazi Hjustona. I za kraj sjajni duo iz Oklahome je obelezio nocasnje vece, bice jos njihovih ovakvih meceva siguran sam. S obzirom na sjajne igrace i odlicnu klupu, ove godine mogu do samog kraja. Medjutim SAS, Klivlend, Cikago i Golden Stejt isto zele. Svaka cast drugim ekipama ali smatram da samo ove ekipe mogu podici trofej, s tim da ne verujem da ce GS moci da dobije SAS i OKC u plej off-u.

bley

pre 8 godina

Kao sto neko rece Westbrook ima tu drskost u sebi kad god je tesko uspesno resava situacije, ove godine mislim da su daleko on i KD najjaci tandem, i objektivno imaju realne sanse da idu do samog finala

Zlaja

pre 8 godina

Omiljeni SAS nije znao gde udara u prvom poluvremenu. Bravure Dijao-a i trojka Manu-magije na kraju su izvukle to prvo poluvreme, za koje ovde kazete da je u njemu resio utakmicu...
...nadam se da ce Oldridz i Vest naci svoja mesta i uklopiti se u stil igre, jer su fenomenalni igrace a za sada se bas i ne snalaze.
Nasi po meni odlicni, veoma bitne minutaze, Jokic cak odusevljava, Beli ce znati da iskoristi prostor, uvek je i bio podredjen ekipi, Bobi ce dobijati vece minute cim SAS pronadje svoju semu sa Oldridzem i, u opasnom padu forme, Parkerom. Ljudi koji ovde pljuju Bobija nemaju blage veze sa basketom, cak i da ne uspe tamo ( a i te kako verujem da hoce), vracanjem u Evropu sa ovakvom spremom u top 5 igraca100%!

Pera Magic Mitic

pre 8 godina

E, super su vam stvarno ovi izvestaji sa reportazama. dugo cekamo na ovako nesto.
Bice ovi nas dobri tamo, sva trojica:
Jokicu ocigledno lezi ovakva igra
Bjelica- pa, ne zovu ga za dzabe ovi nasi profesor, tek ce on da im objasni kako se igra
Bobi - polako da dobije sve vecu minutazu i neku akciju za njega i moze i tamo da bude dominantan. Iako nije bas mlad, jos moze da napreduje, a ako negde moze da napreduje, to je definitivno San Antonio. Kakav basket igraju matorci, stvarno je uzivanje gledati ih. Izgleda tako lako, ali kakve blokove oni prave, kakve livade, kakav im je protok lopte-fenomenalni su. Gledam Oklahomu i one dve zveri, koje niko ne moze da drzi, ali igraju na suvi (extra) kvalitet Vestbruka i Duranta: puno driblinga, kontakta, soliranja-kad gledas Spurse, to deluje taaako lako, samo ide lopta, odbrana ne zna gde je. Ma, majstori su, prava ekipa za Bobija. Samo napred momci, pa da opet navijamo satove u 4h ujutru da gledamo NBA.

panini

pre 8 godina

odlicni nasi, bravo!..samo mi je krivo nije mi jasno kako beli za 26min sutnuo samo dva puta iz igre?!?ajde nema veze sto je omasio penale desava se al za toliko min da sutne samo 2 puta stvarno nisu realni neki nba kosarkasi ovo sto oni postizu brda poena to je maska retko ko ima 50%+ to je sve ispucavanje i izivljavanje voleo bih da beli dobije vise suteva po mecu..jokic je valjda pokazao sad kako koristi minute i da mora vise da ih dobija a bobi odlican polako jos da se navikava

MarDel

pre 8 godina

Ahahah, koliko ložana koji se divi "moćnoj Oklahomi" iz nepoznatih razloga... Pa još idu dotle da je porede sa bivšim Čikagom i Lejkersima koji zajedno imaju 10 titlula :)))

Oklahoma, ekipa koja godinama samo "obećava" i "preti titulama" i statistikama a rezultati nula... osim ako se kao "rezultati" ne računaju 10 godina ispadanja u play off-u..

Pametnom dosta..

oklagija

pre 8 godina

Bravo Jokicu! Vise vredi ova tekma nego sve one u predsezoni. Iskoristio si sansu sto samo znaci da ce ih biti jos. Bobi solidan takodje. Bjelica ima najizvesnije minute od nasih, oko 25+ sto je sjajno. Vide i oni da je Bjeli hodajuci miss match.

live stream

pre 8 godina

Steta za Jokica sto nije ostvario i taj jedan skok za dabl-dabl u tako maloj minutazi, i za Bobija sto nije dobio jos neki extra minut za jos bolji ucinak (komentatori su u sali upotrebili termin Bibinator).

A u Orlandu su tek 6-ti put u istoriji NBA neka dva igraca iz istog tima postigla zajedno vise od 90 poena (pod uslovom da oba daju preko 30), a zanimljivo da je dvojcu Oklahome to vec drugi put da uradi (od aktivnih to su zajedno izveli jos i Brajant-Gasol svojevremeno). Zanimljivo da je dugo u prvom planu utakmice bio ustvari Nikola Vucevic (pogodio svojih prvih 9 suteva iz igre u prvom poluvremenu), i domaci Orlando je gomilao cinilo se prednost, dok KD i Vestbruk nisu eksplodirali (produzetak izboren trojkom Vestbruka sa pola terena u zadnjoj sekundi).

Jole

pre 8 godina

Za one koji ne znaju, u NBA se poslednji napad uvek brani, to je nepisano pravilo, nema faulova i penal završnica, platiš kartu da vidiš šut za pobedu a ne penal završnicu koje se razvuče 10 minuta, tako je to kod njih.

dls

pre 8 godina

Dve su utakmice odigrali nasi igraci, do kraja regularnog dela ostalo je jos preko 70 utakmica. Ovo pisem jer mi se iz vecine vasih komentara cini da vas na to treba podsecati.

sovuljaga

pre 8 godina

dobro,jos se ne zna kakvu ce ulogu imati nasi igraci.Od Bjelog se najvise ocekuje ali on za sada ne igra kao u pripremnom periodu niti dobija dovoljno lopti,ali minutaza mu je sigurna,oko 26 minuta sto je super.Jokic odlican,i on ce dobijati priliku,i trebace mu sezona,dve dok ne dobije poverenje i vecu ulogu,ali on je klinac pa ima vremena.Bobi je u najtezeoj situaciji,u najacem klubu je,sa najvecom konkurencijom,u jakom sistemu.Neke utakmice ce igrati po par minuta,na nekima nece ni ulaziti,ali sezona je u nba duga,cak i da propustis prvih 50 utakmica mozes da napravis bum u drugom delu sezone(kao npr.Lin pre koju sezonu).Bobi moze da igra tamo,a to je najvaznije,samo mora da bude strpljiv i da bude motivisan da napreduje cak i kada nije ni na klupi,i sve ce biti ok.

CJ

pre 8 godina

Gledao sam prvo poluvreme Den-Min, Bjelica ima daleko veći uticaj na igru nego što ova tri poena prikazuju. Dominantan je u skoku u odbrani ali u napadu ne može doći do izražaja od hijena Lavina, Martina i posebno Viginsa koji ako dobiju loptu, tu se akcija i završava.
Od kada je on zamenio Garneta, Vulvsi su se i odlepili.
Jokić je biser ali Tauns je stvarno strašan igrač.

Kayser Soze

pre 8 godina

Joka utisaj one sto te prozivaju, da vide zbog cega nisi mogao da igras za Srbiju, i utisaj sve one koji kazu da si u Megi igrao za indeks, i da si prevara..
Samo napred majstore kosarke!! Bravo Joka!

Иван

pre 8 godina

Гледао обе утакмице. Од наших су ме одушевили посебно Марјановић и Јокић. Боби је дебитовао, а узму ли се у обзир и припремни мечеви, он за сада улази кад је garbage time. Међутим, већ је створио занимање код навијача Спарса да га виде и против озбиљнијих директних ривала. Поповић је паметан тренер, уводи га поступно у игру, али Боби је са 27 година најмлађи у центарској линији Сан Антонија, а с обзиром на слабије партије Дејвида Веста, није искључено да ускоро видимо Марјановића као другог пивота. То значи много јаче минуте и противнике, али треба дотле у још неколико прилика да покаже како је доминантан против трећепозиваца.

Јокић је велика ствар! Дечко се ослободио страха из прве утакмице и сада показује шта све уме (његов најлепши потез на мечу, кош иза леђа под фаулом, нису признали). Фарид нема нападачки потенцијал Николе, а нема га ни Артурс, па ни Ловерњ. Јокићеве кретње су ме одушевиле, лако се ослобађа чувара, оставио је Таунса у пар наврата иза себе и поентирао. То је модеран центар који може бити барем за класу бољи и од Радуљице и од Ерцега, радећи исто што и они у нашој репрезентацији. Биће у Денверу и те како минута за тог момка, можда и позиције стартера.

Бјелица игра у екипи где Вигинс, Мартин и Левин имају учинак једино ако шутирају; мимо тога им је допринос незнатан. Но, тамо добро знају да су мозгови екипе Рубио и Бјелица (рекао бих и Таунс), и биће прилика да се Немања истакне. Мене само нервира што он није мало дрчнији. Али такав је увек био.

Neko iz Banata

pre 8 godina

Gledao sam utakmicu i ono sto sam video je da Bjelica igra mnogo bolje nego sto statistika pokazuje,imao je 5-6 dodavanja za otvorene suteve,ali su sve promasili,3 slobodna je promasio zbog treme(zvizdali mu navijaci,posto je odglumeo faul),a to ne bi smelo da mu se desava.Najveca mana mu je sto uzima premalo suteva tj.fura evropski stil igraj za ekipu,a ne za statistiku,dok se Lavin i Martin ispucavaju i msm da ce brzo uci u prvu petorku(skokovi u odbrani + ucinak Rubija kad je Nemanja na terenu se vide iz aviona).Nema reputaciju kod sudija, pa mu sviraju neke gluposti.Jokic sa druge strane izdominirao,mogao je imati jos koji kos vise(umesto 2+1,sviran samo faul i lopta sa strane),isto mu je problem reputacija kod sudija i rejting u timu.Mislim da ce vremenom oboje biti sve bolji.

GustavoFring

pre 8 godina

Ozbiljne minutaze Bjelica i Jokic. Ako budu igrali 15min+ bice ovo odlicna sezona za njih dvojicu. Nadam se da Bobi nece igrati samo kad su utakmice resene iako je ovo jedna od najpopunjenijih centarskih linija u istoriji nba. Bas sam se bio razocarao kad ga nije skidao protiv Oklahome. Prijatno iznenadili Detroit i Minesota za sad.

petarczv

pre 8 godina

Beli 0 od 3 penali, 1 od 2 oz igre a ukupno 3 poena. Objasnite mi ovo?
(Nikola, 31. oktobar 2015 09:09)

Kako bi ti objasnio a da ti ne bude tesko da shvatis...Ovako ima u kosarci jedna polukruzna linija i ako uputis sut iza nje i pogodis to se racuna 3 poena...

na zalost :'(

pre 8 godina

Po meni najveci utisak pocetka Nba generalno je "KATASTROFALNA" igra mog Hjustona :'( ,pa ako ovako nastave svaki mec ce gubiti po 20 razlike.....

CJ

pre 8 godina

@14-9
To ni meni nikad neće biti jasno, aj ovo je još i relativno nebitna tekma ali ono što je SA uradio protiv Majamija nikako. Ja bi sam, na svoju ruku napravio faul pa makar me oterali iz kluba ali bar bih otišao sa prstenom.

bers0003

pre 8 godina

Sto se tice zadnjeg napada igraci i ocekuju da ce biti faulirani i na prvi kontakt bi se digli na sut ako treba i sa svoje polovine i dobili tri slobodna..
Trener Minesote ocigledno vjeruje u Bjelicu jer sa onako pasivnom igrom ne bi mu davao toliku minutazu, pogotovo ne kad se lomi utakmica (protiv Lakersa npr). Mora i on malo da bude hrabriji, a Rubio ce ga sigurno pronaci.Treneri u USA traze od igraca da idu na ulaz radije nego da samo stoje i pucaju trice. Martina su vec poslali u drugu postavu i nadam se skorom trade-u...