Utorak, 27.10.2015.

14:00

Sumorna jesen u Humskoj 1

Izvor: B92

Sumorna jesen u Humskoj 1 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Djorgo ``Meraklija``, pa ``zvezdas``

pre 8 godina

Pustite Drulovica, barem do juna da covek pokaze sta moze da uradi sa ovom ekipom. Rasprodali su brdo igraca, ali i u ovom timu ima stofa.
Cak mislim vise nego u Zvezdinom, ali da vidimo ... .
Treba nam malo dobrog fudbala. Napred Radnicki, pa svi ostali ... !

Jovan

pre 8 godina

Po meni, pad je poceo kada je jedan clan uprave izjavio da ce Zivkovicu dati milion eura po sezoni ako se Partizan plasira u Ligu Sampiona. Tome clanu uprave bih porucio da prvo skoci pa onda vice hop, i da zapusi i zasuce rukave (jer je isti imao jos bisernih izjava). Ja ne kazem da Zivkovic ne zasluzuje vece pare za svoj doprinos, ali mislim da su ostali igraci to shvatili kao nepostovanje njihovog doprinosa i prestali da igraju. Uz konstataciju da odbrana ne postoji, Partizan nikad nije primao toloko golova. Mojih 5 para.

igor

pre 8 godina

Ljudi, dokle bre više da se zaklanjate iza Evrope i tih rezultata.Jeste dobili smo Augzburg,ali kako.Uz obilatu pomoć fortune...Slažem se da se vratilo zbog nekih prethodnih eliminacija,ali eto vratilo se na tom meču.Dila Gori neću da komentarišem, a Steaua nije bila lošija zadnjih deceniju-dve,pa i tu smo imali sreće...Ima još tri utakmice u Evropi, nije sigurno da ćemo prezimiti

Luzitnik

pre 8 godina

Pa šta vi ljudi očekujete od Partizana, kad on mora da servisira sve obaveze prema državi i svim poveriocima i svaki dinar koji prihoduje mora da plati. Tako je u svim sportovima. Šta god zaradi ode u bunar i zato i ne može da kupi kvalitetna pojačanja. Tako je to godinama. Godinama većinu igrača u FK čine igrači iz sopstvenog pogona, iz Teleoptika. U košarci slična situacija, stalno neki klinci, stalno najmlađa ekipa koju Dule transformiše u pobedničku. Ali ni to ne može večito da traje.I tome su stali na put. Neko mora sve da plaća da bi bio oslabljen, dok neko ne mora ništa da plati i kupuje svake nedelje po par igrača i u FK i u KK jer je procenjeno da samo sa Evro ligom i Ligom šampiona može da se izađe iz krize i da se zarade pare. To je DRŽAVNA STRATEGIJA i od toga se neće odstupiti. I sve je jasno. Partizan ne sme da stoji na putu Zvezdinog oporavka i zato mora da stagnira, da se zatrpa obavezama i da se stalno uznemirava konstantnom medijskom kampanjom omalovažavanja uspeha i preuveličavanjem neuspeha i pronalaženjem afera.

gunar

pre 8 godina

Lepo ste sabrali prihode kluba u 2015, a sad uzmite saberite i rashode, ne manje od 10 milki. Ne zaboravite, kad dovedete igrača bez obeštećenja (kao sve ovog leta), sva je prilika da malo više iskeširate za platu (Umaru, Božinov i Stevanović sigurno nemaju manje plate od navedene trojice), tako da tu svakako nije manje od prošle sezone (tih 700 do 900 hiljada mesečno). Takođe ne zaboravite da su plate igrača tek oko polovine ukupnih rashoda.
Ovogodišnji presek je, dakle, između plus milion i minus milion. Dug ostaje koliko i prošle godine.

runner

pre 8 godina

@navijac

Plata Sofoklisa je 320000 evra. Znam da ste najpoznatiji u Evropi po slobodnom shvatanju cifara, ali ne preterujte.
(dex, 27. oktobar 2015 18:58)
Па то је још увек 120.000 евра више од плате Божинова а откада се то у Европи, а поготово у Србији, кошаркаши плаћају више од фудбалера?


.... grobari nije ostalo jos puno do kraja godina, a na kraju godine u fudbalu ispali iz evrolige, u domacoj ligi -20 minimum od Zvezde, a u kosarci potpuni kolaps, dno tabele, bez obzira sto mislite da hejtujem mislim da i sami vjerujete u to.. ali dobro jos ova dva mjeseca ce biti i zvanicno...
(brajkoo, 27. oktobar 2015 18:37)
А овај "пророчки" коментар нашег вајног брајка је у стилу: "Што је баби мило и у сну јој се снило!"

Aleksa

pre 8 godina

Meni nikako nije jasno da u upravi sede likovi koji sebe smatraju uspešnim poslovnim ljudima, a onda na jednoj tako lukrativnoj stvari, kao što je savremeni fudbal, ne zarade novac, nego još zapadnu u dugove.

Milutin S.

pre 8 godina

4.300 gledalaca u proseku.

Opet, po običaju, preterujete. Imate stotinak plačljivih botova na sajtovima i najviše 2.000 navijača koji znaju šta je ofsajd. Ostatak su bolesni mrzitelji našeg najvećeg i najpopularnijeg kluba.

Malo stariji

pre 8 godina

Čitam tekst, čitam komentare...
Pade mi u oči neko ko se potpisuje kao NastyB.
Ne znaš, pretpostavljam, šta znači ta reč.
I lažeš, mirno...
Nebitno?
Srbija ne zna da razlikuje laž od istine, samo tuci.
I tucite...
Nećete doveka.

hurricane

pre 8 godina

Naprednjacki insajderi u upravi i na tribinama, doveli su polovne igrace i obesmislili navijanje. Sustina je mali broj kvalitetnih igraca koji ne mogu da izdrze ritam srijeda-subota, povrede, kartoni, uz prethodno svjesno propustenu priliku da se tim ojaca. Prije svega slaba odbrana, to se vidi iz aviona...

Bilal

pre 8 godina

"...dovode trenere koji nisu trenirali velike klubove, a oterase Stanojevica..."
(Pelikant dusko, 27. oktobar 2015 15:54)
'Ajde, brate, utuvi više jednom u glavu da Aleksandar Stanojević nije veliki trener, čak naprotiv. Ono što je on izgubio u Belgiji protiv GENK-a, da ne spominjem Šamrok Roverse, ne bi izgubio ni trener Partizana sa Bumbareva Brda.

hilsman

pre 8 godina

Sumorna jesen a najbolji ucinak u Evropi u zadnjih 10 godina(LS pre 5 godina ne racunam,jer tad smo igrali izrarito los i ruzan za oko fudbal)Godinama tucemo sve redom u domacem sampionatu,a onda u Evropi otreznjenje,ove godine je situacija obrnuta,a sigurno bi svaki fan Partizana zrtvovao domacicu za malo evropskih pobeda,i na pocetku godine rado prihvatio sadasnji scenario.E sad,ova uprava bojim se,nicega dobrog nece doneti Partizanu kao i angazman Drulovica,uz Stanoja najprecenjenijeg srpskog trenera.

dex

pre 8 godina

@only fools


Ja bih te ipak uputio na vesti iz perioda na koji se pozivas, te bi tamo mogao da vidis koga je Zvezda dovela u tom periodu, kao i da uporedis ekipu Zvezde protiv Kairata i u derbiju. Drugo, pozivas se na politiku? U redu. Hajdemo ovako. Partizan za vreme SFRJ daleko zaostaje za Zvezdom po broju titula. Politika? OK. Partizan u jednom od najtuznijih perioda nase istorije pocinje da se dize. Slucajno ili ne, u to vreme su vidjeniji politicari u upravi FKP. Deklarisani navijaci Partizana nasledjuju vlast. Jedno vreme odnosi snaga su ok, ali dolaskom na mesto predsednika, jedan politicar posecuje cesto utakmice KKP. Za sve to vreme, KKP dominira, dovodi preskupe strance, a i FKP pocinje da se uzdize. Pravi serije od 26 (!) utakmica bez poraza, od cega su samo dva derbija nereseni rezultati i 24 pobede. Impresivno. Osvaja titule ubedljivo, ali ispada od Samroka. Politika? Ima li je bar malo? Ili je regularno samo kada Partizan osvaja? Da me ne shvatis pogresno, iz aviona je vidljivo da Zvezda sada ima podrsku drzave, ali vi ste poslednji koji o tome smeju da pricaju, jer ste imali zaledjinu drzave u SVIM sportovima preko dve decenije!

nik sloter

pre 8 godina

NastyB@ suludo je da tracis vreme pisajuci gluposti.Pametnije bi bilo da se uhvatis knjige jer polugodiste je blizu!Prevazisao si Batka!!

Neće ova loša uprava dugo

pre 8 godina

Rekao bih sumorna politička jesen. Ovoj vezari da je Šajber dao Partizanu titulu, bilo je suprotno, a "tvrdnja" da je Partizan do 1990. godine ima tri titule, od toga jedna Šajberova, glupost kinačka, ovo su titule Partizana - 1947, 1949, 1961, 1962, 1963, 1965, 1976, 1978, 1983, 1986, 1987... i tako dalje. Pa kaže, tako je bilo i u košarci. Do 90. godine. A Partizan tada već ima Kiću, Praju, Grbu, kasnije Divca, Đorđevića, Paspalja... pa 92. i titulu evropskog prvaka. Klinački mozak nema odgovora da li u Srbiji može da postoji samo jedan klub, s kim će da igra, s malomokrolužanima?

+41

pre 8 godina

Zahvaljujemo se na glasu.
Evo listam britansku stampu trazim da nadjem u bilo kojim novinama tekst pod naslovom "Sumorna jesen na Stamford Bridge-u" i cudom se cudim sto ga nema. Gledam takodje da procitam nesto o vezi vlasti i 25-godisnjem postu FK Liverpul. Ili o uticaju politickih partija na ostanak Arsena Wengera na celu Arsenala iako titule nema 11 godina. Ili kako je moguce da bivsi evropski prvak (Aston Villa, da ne bude zabune) moze da bude poslednji na tabeli sa samo 4 osvojena boda... Trazim, trazim, ali ne mogu da nadjem... Jer za razliku od ovog ovde (sto se odaziva na ime Srbija) i gde o zivotu i smrti svih nas odlucuje 4-5 pojedinaca, u Engleskoj su licne "patnje i stradanja" fudbalskih klubova upravo samo to LICNE. Nece MI5 da intervenise za Liverpul. Nece MI6 da opomene sudijsku organizacije da bi Celzi ipak morao da bude koji stepenik vise na premijerligaskoj lestvici. Nece siva medijska eminencija da umesto Wengera stavi marionetu kojoj ce se "olaksati" put do titule prvaka. U Engleskoj to ne moze i nece. A u Srbiji i moze i hoce... Tako da pustite vi lepo Partizan na miru, da izgubimo jos 10 utakmica ovog prvenstva (sve u Ligi Evrope do kraja, naravno), sve je to deo zivota NASEG kluba. A sto vi kojima je posle 15 godina dominacije u fudbalu i kosarci jedini nacin bio ne da uradite nesto, da naucite, da se takmicite, da ponovo (znali ste to!) pocnete da igrate fudbal, nego da politicki srozate NAS klub da bi vasa razularena rulja bila prva, ja vam u to ime iskreno cestitam. Ziveli!
(Dorcolski Lobi, 27. oktobar 2015 14:38)


RESPECT !!!

stari grobar

pre 8 godina

Sabraćo moja grobarska. Ceo život sam proveo na jugu stadiona i JNA i mogu odgovorno da tvrdim da Partizan dugo nije imao bolju upravu. Zeka, Bjeka, Popović, Đura... su teški amateri i neznalice u odnosu na sadašnje rukovodstvo. Vazura,Vučelić i ekipa gledaju korak u napred i strpljivo i pametno nam stvaraju za budućnost. Partizan nikada do sada nije bio ovako strateški - inteligentno vođen. Lako nam je bilo dok se Tole pitao za sve ali njegova pozicija više nije toliko jaka. Lako je bilo dok smo imali Dacica, Tadica, Marjanovica, Rasima. Verujte ovoj upravi a i meni kao starom, iskusnom navijaču.
Jeste, imamo grdnih problema i igraju nam razni polovni igrači ali to je svesna žrtva nove uprave koja nam pravi evropski jak Partizan.
I ne budite navijači samo po raznim sajtovima, dođite i podržite naš tim koji će nam doneti mnogo sreće i zadovoljstva. Teško je ovo prevaliti preko usana...ali ugledajmo se na Delije koje nikada nisu napustile svoj tim. Jeste bolno ali je istinito. Verujte u Partizan i u najbolju moguću upravu. Nećete se pokajati.

jasno mi je da ce mnogi od nas ovo jako tesko prihvatiti ali ovo je put kojim EVROPSKI Partizan mora da ide

Iskreni navijac Partizana

pre 8 godina

Cestitao bih Zvezdi titulu iskreno. Licno ne bih bio razocaran ovom sezonom ako prezimimo u evropi i saniramo veci deo minusa ,ali te pare ko zna kome ce otici. Drzite se momci,niste vi krivi , trudite se pa sta bude! Pozdrav

Boka-UE

pre 8 godina

(Dorcolski Lobi, 27. oktobar 2015 14:38)

Mi smo vam doveli Fabricia na mesto stopera, Bozinova avangardistu u napad, a rasprodali pola tima, mi smo vam oterali navijace sa tribine, mi vam drzimo upravu u klubu, mi smo bili i za to kad ste uzeli 6 titula, (Stanojevica na sranu covek je zasluzio sve) kad je Tolimir vladao direktivama, mi smo vam preko Nolana Smita vratili za gepekovanja sudija, kupovinu svega dobrog na ovom trzistu, mi smo kukali na budzete, arape, Covica, Uzbeke, Kurde, ljudi, kada shvatite da su Zvezda i Partizan kreirani da bi se srpski narod delio, baš zbog ovakvih bandoglavaca tipa ovog što je ostavio komentar, biće vam lakse, uzivace te u zivotu, tj, u imaginarnoj slici zivota, obzirom da većina nas radi meec dana za britanski honorar, no ni to nije bitno, kako koja vlast dolazi, tako se klubovi destabilizuju, Zvezda je bila pojam za Partizan do 2000., ukoliko mlađi ne znaju, imala je čak više i titula u košarci, onda sa dolaskom najveće prevare u istoriji zemljle, kreće stabilizacija Partizana, eto, došlo vreme da dodje i nova prevara, ali ova je više došla kao stvar ubijenog pojma nego stvar promena, eto, sad je jaka Zvezda, što ne znači da ću ja navijati za Augsburg, dajte ljudi, dozovite se, pa ni kao klinci se nismo kulovski svadjali, borbe treba da bude, ali ovaj komentar što je navedeni pseudonim ostavio, ovo polako postaje paranoja.. Pozdrav svim ljubiteljima posrnule JSL.

Batko

pre 8 godina

Da, samo sto Bozinov igra za 200 hiljada godisnje, a kolika je plata Sofoa mozemo samo da nagadjamo (izmedju 500-600 hiljada sigurno)
(navijac, 27. oktobar 2015 17:44)

Ma za 9.754.000 !
Već danima pišeš glupe komentare i blamiras se...kako ti više ne dosadi ?!

Ćuti i trpi do nove revolucije

pre 8 godina

Pa zar posle vučkovog poklona francuskom premijeru treba uopšte pisati ovakve tekstove!?????? Aj da se zapitamo dal posle jeseni ide zima ili leto...

NastyB

pre 8 godina

(gmizavci iz rupe, 27. oktobar 2015 15:33)

Da, meni je potrebniji sendvič ili vama?? Do 1990. vaš klub(ić) je imao 3 (slovima - tri) titule prvaka Jugoslavije (jedna nameštena skandaloznim Šajberovim odlukama) za 45 godina, a ni KK nije bio ništa bolji. Od dolaska SM i MM (predsedniak FK) na vlast Partizan je napakovao desetine titula i kao FK i kao KK. Baš me zanima kako to odjednom?? Sad kada Zvezda to isto čini, odjednom je sve to namešteno, sve je to politika, a dok je Partizan osvajao sve je bilo pošteno i nigde politike u klubu (nema veze što su predsednici (partija) klubova bili premijeri MM i ID, a BT visio na tribinama).

Zapanjujemo se licemerjem Amerike u političkim odlukama, a deset puta gore licemerje imamo pred nosem, samo se pravimo da ga ne vidimo.

Batko

pre 8 godina

Eto i čekamo i to, valjda će posle toga smeti da igraju. 
Ja bih samo da podsetim da niko nije večan. I nadam se da će svako kome je Partizan na srcu znati da ceni sve što nam je ON dao, i da će dobro razmisliti na sledećim izborima.
(only fools and horses, 27. oktobar 2015 17:15)

To da li smemo da igramo derbi, to smo vam nedavno pokazali, mukice...
Ti bolje da ideš na odvikavanje od pisanja glupih komentara

Dubioza kolektiv

pre 8 godina

Igrači krivci? Alo, čoveče koji si zalutao u fudbal, ko je doveo te igrače? Konje rasprodao sve što vredi i nije doveo kvalitetne zamene?
Dovedete napadača iz fenjeraše iz 2. Italijanske lige, i očekujete plasman u LŠ? Najbolji špic vam Abubakar koa ste doveli po ispadanju iz LŠ, čovek koji je igrao u klubu koji se bori za opstanak u Belgiji. Da vas je neko postavio da uništite klub, bolje ne bi ste mogli da odradite od ovoga što ste uradili.

djenka sa parkinga

pre 8 godina

Možda nije uvak lako, ali je UVEK LEPO navijati za PARTIZAN!
(MiloshGB, 27. oktobar 2015 17:50)

Mogli bi nekad stadion da posetite kad je uvek lepo :D

brajkoo

pre 8 godina

.... grobari nije ostalo jos puno do kraja godina, a na kraju godine u fudbalu ispali iz evrolige, u domacoj ligi -20 minimum od Zvezde, a u kosarci potpuni kolaps, dno tabele, bez obzira sto mislite da hejtujem mislim da i sami vjerujete u to.. ali dobro jos ova dva mjeseca ce biti i zvanicno...

menjam nick

pre 8 godina

" Ono što je sigurno, Partizan je od vodeće ekipe na tabeli Superlige udaljen 16 bodova, prosečna poseta od 4.300 ljudi na prvenstvenim utakmicama je, matematički, 13,4% kapaciteta stadiona u Humskoj, a atmosferu bi trebalo osetiti.
"

nik sloter

pre 8 godina

Partizan me jako podseca na Celzi ove sezone.Desava se to,treba nam 5 ekstra pojacanja to sam rekao u avgustu,golman,oba stopera,klasicna desetka i napadac!

navijac

pre 8 godina

@Grobari izgleda da je nama Sofo ono što je vama Božinov. A i jedni i drugi smo se radovali kad su dolazili.
(nervozan, 27. oktobar 2015 15:20)

Da, samo sto Bozinov igra za 200 hiljada godisnje, a kolika je plata Sofoa mozemo samo da nagadjamo (izmedju 500-600 hiljada sigurno)

only fools and horses

pre 8 godina

Interesantno je kako je počela ova sezona. Zvezda kreće očajnim igrama. Gubi glatko obe utakmice od drugoplasiranog Borata. U prvenstvu prva 3 kola igra očajno, samo skandaloznim sudijskim krađama (isključivanje igrača što se raduje golu na pr.) osvaja po neki bod. Partizan sa druge strane igra dobro solidno u Evropi, u prvenstvu kreće silovito, daje po nekoliko golova.
I onda se odjednom sve preokreće, Zvezda "počinje da igra", sve glatko pobeđuje, dok Partizanovi igrači odjednom zaborave da igraju. Gube u prvenstvu, gube glatko derbi, ali gle čuda nastavljaju da pobeđuju u LE, padaju Holanđani, Nemci u gostima. Kao da nije ista ekipa. Presednik kluba u prvoj izjavi u Nemačkoj sav euforičan saopštava kako je lično ON, premijer čestitao na pobedi.
E onda protiv Atletika najlošija utakmica, potpuno bezidejno, nijedna jedina akcija. Valjda bi ipak bilo previše sumnjivo, zera na razmišljanje. Imamo i čuvenu Conteovu izjavu kako im do drugog dela treba +20 bodova, zna čovek šta govori., upućen je.
Eto i čekamo i to, valjda će posle toga smeti da igraju.
Ja bih samo da podsetim da niko nije večan. I nadam se da će svako kome je Partizan na srcu znati da ceni sve što nam je ON dao, i da će dobro razmisliti na sledećim izborima.

S' tobom je lepši svaki dan...

pre 8 godina

(Dorcolski Lobi, 27. oktobar 2015 14:38)

Da ponovim komentar...da si kojim slučajem pisao sve ovo na papiru, taj papir bi bio potpuno mokar i beskoristan od tvoji suza!

Dare

pre 8 godina

Sta reci o ovoj upravi koja je za deset hiljada evra oterala Branka Ilica, a on sa Astanom sada igra Ligu Sampiona. Ja sam potpuno zaboravio na Skuleticev transfer, pa i bez njega smo dobili deset miliona evra.

Danas smo culi da je Krstajic imao platu od milion evra, a secam se da je obestecenje za Klea bilo blizu milion... Treba da se ulozi da bi usao u Ligu Sampiona... Ali pazite sada ovo, mi smo najveci trosak imali upravo u toj sezoni - 20 miliona evra! Ko li je tu samo krao i koliko...

bvk

pre 8 godina

Hocete reci kako je Partizan od prvaka dospeo do kluba koji je zaboravio da igra fudbal I to u ovoj krsh ligi..??

@ zoran


A kako je jedan Celsi od jednog sampiona dogurao do krs ekipe koja se nalazi malo iznad zone ispadanja? Partizan bez klupe, sa povredjenim glavnim igracima, istrosen posle evropskih meceva, redja kikseve u domacem prvenstvu. Sta ti tu nije jasno?

NastyB

pre 8 godina

Da prokomentarišem prvenstveno kao normalan ljubitelj fudbala, a tek posle kao Zvezdaš. Stanje u Partizanu je takvo zato što se tamo "ne zna ko pije a ko plaća". Ni u Zvezdi nije ni malo bolje, ali se postavio nekakav (ma koliko loš) sistem. Bar se zna ko je odgovoran za šta, dok u Partizanu toga nema. Ljudi, shvatite da živimo u partokratskoj državi, dok je Partizanu sipano šakom i kapom, Zvezdom zamajavano stanovnštvo je bilo ubeđeno da se u Partizanu igra za stipendije, "ljubav prema klubu" i drugim glupostima u koje samo neko sa dve moždane ćelije (zaslepljen likom i delom DV) može da poveruje. Shvatate li da je Partizanu nuđena A licenca za evroligu samo da se transparentno objavi poslovanje, a Dulo i Danilo su to lagano odbacili??? Zar zaista ima neko ko može da poveruje da us Vučić i Čović krivi za ovo što se dešava Partizanu???

b

pre 8 godina

"Navijači Partizana su specifični, oni osećaju ono što drugi ne mogu, zbog toga ih je teško zavarati lažnim obećanjima i raznim drugim trikovima"
U tome je poenta navijanja za Partizan.
Partijskim i "biznis" ljudima nije mesto u tom klubu, nažalost vreme je takvo da se bez njih ne može, ali pravi navijači znaju ko želi dobro Partizanu a ko je tu samo da se slika i pravi sebi reklamu.

Jovan

pre 8 godina

Tužna sudbina FK Partizan pokazuje šta se desi kada jednu kompaniju sa puno potencijala političkim pučem preuzme grupa ljudi bez ikakvih kvalifikacija, znanja ili moralnih skrupula. Partizanovci, do kada planirate da ćutite i trpite silovanje kluba?

Marko Niš

pre 8 godina

Kad je loša uprava i selekcija loših i nakvalitetnih radnika nema ni rezultata!!! Potrebno ne najuriti najnesposobniju upravu ikada i dovesti prave i kompletne ljude za taj posao koji će izvršiti pravu selekciju igrača i uz obavezno ulaganje napraviti rezultat JER JE OVIM STOPAMA KRAJ BLIZU!!! UPRAVA NAPOLJE!!!

5.10.

pre 8 godina

Glavni i jedini krivac za katastrofalne rezultate kluba je uprava! Vazura, cije je jedino radno iskustvo organizovanje studentskih seminara ne moze da bude direktor kluba i da dovodi igrace! Nedic koji ima tuzbu za seksualno uznemiravanje i Slobin pajtas Vucelic ne mogu da donesu nikom nista dobro! Partizan treba da vode partizanovci, a ne lopovima! Mijatovic, Krstajic, Ciric, Tomic, Petric, Paunovic,... oni su buducnost kluba, a ne povampireni Vucelic.

Pelikant dusko

pre 8 godina

Kriva je uprava,neadekvatna pojacanja,i puno politike.Pa zar nije jasno svima , da su legende partizana otisle iz voljenog kluba Ciric Krstajic na celu sa Tumbakovicem, dovode trenere koji nisu trenirali velike klubove, a oterase Stanojevica ponasaju se kao amateri, nema dovoljno agresivnosti u igri , a samo fizicki nespremni igraci se stalno povredjuju, mislili su da ce Sale ilic moci jos dvadeset godina da kreira igru da ne treba dovesti kvalitetnog kreatora igre i ako su znali da igraju kvalifikacije za ligu sampiona. ZALOSNO.

Molijer

pre 8 godina

Najslabija tačka Partizana je sredina, pre svega zadnji vezni. Umesto dečurlije od metar i žilet, koju dovodimo treba nam iskusan, visok i jak zadnji vezni kao ovaj holanđanin iz Zvezde. Uopšte nam trebaju visoki, jaki i iskusniji igrači, a najurgentnije pozicije su (pored spomenutog zadnjeg veznog) štoper, centralni vezni i centarfor. Takođe levi spoljni bi isto trebao, ali ne možemo svih 11 igrača da menjamo.

gmizavci iz rupe

pre 8 godina

@(NastyB, 27. oktobar 2015 15:03)


Ajde zavrsi sendvic i pali sa nasih vesti,pozdravi Vucica,Covica i Terzu i zahvali im se na boljem zivotu u Srbiji.

Partizanovac

pre 8 godina

Glavni razlog losih igara u domacem prvenstvu je katastrofalno uradjen prelazni rok!!!Odreci se Branka Ilica(sada igra Ligu sampiona sa Astanom i standardni je reprezentativac Slovenije)i dovesti anonimnog Fabricia(prosle sezone odigrao 3 meca za brazilskog drugoligasa Bragantina!)i upariti ga sa vjecitim kikserom Ostojicem i nezainteresovanim Cirkovicem(jos od ponude od prosle zime kada je trebao preci u Anderleht za 1500000e)i drugoligaskim stoperom Balazicem, nije ni cudo sto imamo najgoru odbranu u ligi!Lijevog beka za standarde Partizana i nemamo!Subic je talentovan,ali potpuno nezreo.Dobija bespotrebne kartone i onaj crveni protiv Augsburga!Petrovica i Lekovica je suvisno komentarisati!Jedina svijetla tacka u odbrani je jos uvjek nespremni Vulicevic.Od koga ocekujem da od zime krene da sparta desnom stranom i salje upotrebljive centarsuteve kao sto je radio prije teske povrede.Igraca kao sto je Bandalovski ima u izobilju u nasoj Superligi.Jedan prosjecan desni bek!Nista nije pokazao od kad je dosao u Partizan, osim da voli da mijenja frizure!Olako smo pustili i Drincica, koji je sigurno jedan od najboljih zadnjih veznihu poslednih 10 god. kojeg smo imali.Cak i Sasa Markovic je bolji igrac za klasu od Jevtovica!I onda se cudimo kako u prosjeku primamo 2 gola po mecu!!!Dovedite Veljkovica(Totenhem),Vujadinovica(Bejing Saleta Stanojevica)i Lomica i zatvorite tu rupu u odbrani!!!

MVP

pre 8 godina

Dovedeni su izdajnici da uruše Partizan. Ne smije da dovode igrače na gorućim pozicijama, a na pozicijama gdje imamo više dobrih igrača se dovode igrači, tako da se na takav način urušavamo i sportski i finansijski. Niko me ne može ubjediti da je to slučajno.
Partiznan, građanska hrabrost, pamet i kultura su u današnjoj Srbiji strana tijela koja se uništavaju.
Crvena Zvezda, neukus, strarlete, Pink, Iformer, glupost, malograđanština su u ovoj Srbiji su svoji na svome i institucije od izuzetne važnosti za istu.
Smrt fašizmu, živio Partizan
(DZEKSTER, 27. oktobar 2015 14:21)

Auuuuu kako je tebi dobro. Prosto ne znam da li se radi o JSD ili SANU.

Pravda

pre 8 godina

Kakvi su ovo lopovi,c c c c c c c c nekim transverima i novcem do sada su trebali da su duzni oko 2miliona.Ali svako krade za sebe,nemaj ni za grejanje...Zalosno,u normalnim uslovima vec bi ova gospoda jela Zatvorsku pastetu

Dorcolski Lobi

pre 8 godina

Evo listam britansku stampu trazim da nadjem u bilo kojim novinama tekst pod naslovom "Sumorna jesen na Stamford Bridge-u" i cudom se cudim sto ga nema. Gledam takodje da procitam nesto o vezi vlasti i 25-godisnjem postu FK Liverpul. Ili o uticaju politickih partija na ostanak Arsena Wengera na celu Arsenala iako titule nema 11 godina. Ili kako je moguce da bivsi evropski prvak (Aston Villa, da ne bude zabune) moze da bude poslednji na tabeli sa samo 4 osvojena boda... Trazim, trazim, ali ne mogu da nadjem... Jer za razliku od ovog ovde (sto se odaziva na ime Srbija) i gde o zivotu i smrti svih nas odlucuje 4-5 pojedinaca, u Engleskoj su licne "patnje i stradanja" fudbalskih klubova upravo samo to LICNE. Nece MI5 da intervenise za Liverpul. Nece MI6 da opomene sudijsku organizacije da bi Celzi ipak morao da bude koji stepenik vise na premijerligaskoj lestvici. Nece siva medijska eminencija da umesto Wengera stavi marionetu kojoj ce se "olaksati" put do titule prvaka. U Engleskoj to ne moze i nece. A u Srbiji i moze i hoce... Tako da pustite vi lepo Partizan na miru, da izgubimo jos 10 utakmica ovog prvenstva (sve u Ligi Evrope do kraja, naravno), sve je to deo zivota NASEG kluba. A sto vi kojima je posle 15 godina dominacije u fudbalu i kosarci jedini nacin bio ne da uradite nesto, da naucite, da se takmicite, da ponovo (znali ste to!) pocnete da igrate fudbal, nego da politicki srozate NAS klub da bi vasa razularena rulja bila prva, ja vam u to ime iskreno cestitam. Ziveli!

paok

pre 8 godina

Ljudi su se više smorili od polu fudbala i to je to. Špic fali , ofanzivni vezni da lepše poveže levu i desnu stranu i naravno zadnji vezni. To je to. Nama su Alen Abu i Žile sve.

uros

pre 8 godina

Pitanje je jasno:Ko je predlozio i doveo Milosa Vazuru u FK Partizan.Drugo pitanje : Ko mu je dao toliku moc u klubu.Vazniji je i od predsednika Popovica.Taj covek nikad nije imao nikakve veze sa Partizanom.Ni u jednom sportu.Mozda pre ovoga nikada nije ni gledao neku utakmicu Partizana.Onaj ko je njega doveo uradio je to politicki motivisano.I onda je sve jasno.Za onoga ko misli svojom glavom a kome drugi odredjuju sta da misli to je problem.Zao mi te ljude.

DZEKSTER

pre 8 godina

Dovedeni su izdajnici da uruše Partizan. Ne smije da dovode igrače na gorućim pozicijama, a na pozicijama gdje imamo više dobrih igrača se dovode igrači, tako da se na takav način urušavamo i sportski i finansijski. Niko me ne može ubjediti da je to slučajno.
Partiznan, građanska hrabrost, pamet i kultura su u današnjoj Srbiji strana tijela koja se uništavaju.
Crvena Zvezda, neukus, strarlete, Pink, Iformer, glupost, malograđanština su u ovoj Srbiji su svoji na svome i institucije od izuzetne važnosti za istu.
Smrt fašizmu, živio Partizan

zoran

pre 8 godina

Presipate iz shupljeg u prazno. Niti jedan osoba nije u stanju da pise istinu - ovo prvenstvo je nameshteno, kao shto ce biti I sledece, jer Zvezda nema drugi anchin da se izvuche I totalnog rasula.

Hocete reci kako je Partizan od prvaka dospeo do kluba koji je zaboravio da igra fudbal I to u ovoj krsh ligi..??

Hmh...

pre 8 godina

Već par decenija svako leto slušamo o "jeseni, ulasku u LŠ, duploj kruni, sjajnim igračima". Onda nam se dese neki malo jači klubovi (od kojih za pola nismo čuli), dese nam se "to je ruska škola, jaka, a tehnički potkovana; to je nemačka škola, šta tu ima da se priča; jeste po imenu azerbejdžanski klub, ali ima dosta stranaca iz Portugala i Brazila". E jbg. Nemamo dovoljno igrača koji mogu na dva fronta, a kamoli tri. Nismo uložili pare kad je trebalo, da uđemo u LŠ. Božinov nije dao ni jedan važan gol - Dila Gori, dao kad je sve bilo gotovo; Steaui nije; Zvezdi nije; Augsburgu, AZ-u i Atletiku nije. Kad misli da ga daje, u maju? Igra se bazira na omraženom (ne znam zašto) Baboviću - kad njega nema, nema ni igre. Navijači su posebna priča - malo otpad sa Severa, malo udruženi "drogeraši", malo SNS, malo "pravda za Grobare" - a ja decu neću da učim ni jednoj od navedenih stvari. Titula je izgubljena za ovu godinu, ostaje Evropa, pa šta bude. Poslednja ovde sa Augsburgom odlučuje celu godinu i celu sezonu - da li ćemo je pamtiti po evro proleću i spektaklu protiv Steaue, ili po izgubljenoj tituli, novimlažima uprave i padu broja navijača? Videćemo... Kad Srbija bude bolja, i Partizan će biti bolji. Dok god je nama 1000 dinara za evro utakmicu skupo, nema tu napretka...

Stefan

pre 8 godina

Rezultat je ocekivan s ozirom da se transfer politikom bave ljudi koji se nikada nisu bavili ni fudbalom a ni menadzerskim poslom i stoga su donete krajnje lose odluke kao sto je dovodjenje neproverenih i skupih stranaca koji nisu pokazali nista a olako su pusteni igraci koji su izneli proteklih nekoliko sezona pre svega tu mislim na volkova,branka ilica i drincica.Sve se radilo potpuno neplanski i ovakvo stanje je samo posledica toga,rezultat u evropi je postignut uz dosta srece i zahvaljuci tome sto je Partizan igrao sa protivnicima koji igraju otvoreno i ne polazu na odbranu previse a jedini Partizanov kvalitet ove sezone je ubitacna kontra.Medjutim pored svega toga meni nije jasno kako je moguce da se u javnosti ne postavljaju pitanja kako funkcionise zvezda sa 50 miliona duga?Kako dovodi igrace koji imaju plate mozda i vece nego najplaceniji igraci Partizana?Kako je moguce da se u klubu koji duguje za struju,porez itd...isplacuju premije u kesu?!I niko ne postavlja pitanje odakle,tako da jeste Partizan kriv za situaciji u kojoj se nalazi,ali kada neko ima takvu pomoc drzave kao zvezda tesko je biti bolji.

Hmh...

pre 8 godina

Već par decenija svako leto slušamo o "jeseni, ulasku u LŠ, duploj kruni, sjajnim igračima". Onda nam se dese neki malo jači klubovi (od kojih za pola nismo čuli), dese nam se "to je ruska škola, jaka, a tehnički potkovana; to je nemačka škola, šta tu ima da se priča; jeste po imenu azerbejdžanski klub, ali ima dosta stranaca iz Portugala i Brazila". E jbg. Nemamo dovoljno igrača koji mogu na dva fronta, a kamoli tri. Nismo uložili pare kad je trebalo, da uđemo u LŠ. Božinov nije dao ni jedan važan gol - Dila Gori, dao kad je sve bilo gotovo; Steaui nije; Zvezdi nije; Augsburgu, AZ-u i Atletiku nije. Kad misli da ga daje, u maju? Igra se bazira na omraženom (ne znam zašto) Baboviću - kad njega nema, nema ni igre. Navijači su posebna priča - malo otpad sa Severa, malo udruženi "drogeraši", malo SNS, malo "pravda za Grobare" - a ja decu neću da učim ni jednoj od navedenih stvari. Titula je izgubljena za ovu godinu, ostaje Evropa, pa šta bude. Poslednja ovde sa Augsburgom odlučuje celu godinu i celu sezonu - da li ćemo je pamtiti po evro proleću i spektaklu protiv Steaue, ili po izgubljenoj tituli, novimlažima uprave i padu broja navijača? Videćemo... Kad Srbija bude bolja, i Partizan će biti bolji. Dok god je nama 1000 dinara za evro utakmicu skupo, nema tu napretka...

Dorcolski Lobi

pre 8 godina

Evo listam britansku stampu trazim da nadjem u bilo kojim novinama tekst pod naslovom "Sumorna jesen na Stamford Bridge-u" i cudom se cudim sto ga nema. Gledam takodje da procitam nesto o vezi vlasti i 25-godisnjem postu FK Liverpul. Ili o uticaju politickih partija na ostanak Arsena Wengera na celu Arsenala iako titule nema 11 godina. Ili kako je moguce da bivsi evropski prvak (Aston Villa, da ne bude zabune) moze da bude poslednji na tabeli sa samo 4 osvojena boda... Trazim, trazim, ali ne mogu da nadjem... Jer za razliku od ovog ovde (sto se odaziva na ime Srbija) i gde o zivotu i smrti svih nas odlucuje 4-5 pojedinaca, u Engleskoj su licne "patnje i stradanja" fudbalskih klubova upravo samo to LICNE. Nece MI5 da intervenise za Liverpul. Nece MI6 da opomene sudijsku organizacije da bi Celzi ipak morao da bude koji stepenik vise na premijerligaskoj lestvici. Nece siva medijska eminencija da umesto Wengera stavi marionetu kojoj ce se "olaksati" put do titule prvaka. U Engleskoj to ne moze i nece. A u Srbiji i moze i hoce... Tako da pustite vi lepo Partizan na miru, da izgubimo jos 10 utakmica ovog prvenstva (sve u Ligi Evrope do kraja, naravno), sve je to deo zivota NASEG kluba. A sto vi kojima je posle 15 godina dominacije u fudbalu i kosarci jedini nacin bio ne da uradite nesto, da naucite, da se takmicite, da ponovo (znali ste to!) pocnete da igrate fudbal, nego da politicki srozate NAS klub da bi vasa razularena rulja bila prva, ja vam u to ime iskreno cestitam. Ziveli!

uros

pre 8 godina

Pitanje je jasno:Ko je predlozio i doveo Milosa Vazuru u FK Partizan.Drugo pitanje : Ko mu je dao toliku moc u klubu.Vazniji je i od predsednika Popovica.Taj covek nikad nije imao nikakve veze sa Partizanom.Ni u jednom sportu.Mozda pre ovoga nikada nije ni gledao neku utakmicu Partizana.Onaj ko je njega doveo uradio je to politicki motivisano.I onda je sve jasno.Za onoga ko misli svojom glavom a kome drugi odredjuju sta da misli to je problem.Zao mi te ljude.

5.10.

pre 8 godina

Glavni i jedini krivac za katastrofalne rezultate kluba je uprava! Vazura, cije je jedino radno iskustvo organizovanje studentskih seminara ne moze da bude direktor kluba i da dovodi igrace! Nedic koji ima tuzbu za seksualno uznemiravanje i Slobin pajtas Vucelic ne mogu da donesu nikom nista dobro! Partizan treba da vode partizanovci, a ne lopovima! Mijatovic, Krstajic, Ciric, Tomic, Petric, Paunovic,... oni su buducnost kluba, a ne povampireni Vucelic.

DZEKSTER

pre 8 godina

Dovedeni su izdajnici da uruše Partizan. Ne smije da dovode igrače na gorućim pozicijama, a na pozicijama gdje imamo više dobrih igrača se dovode igrači, tako da se na takav način urušavamo i sportski i finansijski. Niko me ne može ubjediti da je to slučajno.
Partiznan, građanska hrabrost, pamet i kultura su u današnjoj Srbiji strana tijela koja se uništavaju.
Crvena Zvezda, neukus, strarlete, Pink, Iformer, glupost, malograđanština su u ovoj Srbiji su svoji na svome i institucije od izuzetne važnosti za istu.
Smrt fašizmu, živio Partizan

Jovan

pre 8 godina

Tužna sudbina FK Partizan pokazuje šta se desi kada jednu kompaniju sa puno potencijala političkim pučem preuzme grupa ljudi bez ikakvih kvalifikacija, znanja ili moralnih skrupula. Partizanovci, do kada planirate da ćutite i trpite silovanje kluba?

gmizavci iz rupe

pre 8 godina

@(NastyB, 27. oktobar 2015 15:03)


Ajde zavrsi sendvic i pali sa nasih vesti,pozdravi Vucica,Covica i Terzu i zahvali im se na boljem zivotu u Srbiji.

MVP

pre 8 godina

Dovedeni su izdajnici da uruše Partizan. Ne smije da dovode igrače na gorućim pozicijama, a na pozicijama gdje imamo više dobrih igrača se dovode igrači, tako da se na takav način urušavamo i sportski i finansijski. Niko me ne može ubjediti da je to slučajno.
Partiznan, građanska hrabrost, pamet i kultura su u današnjoj Srbiji strana tijela koja se uništavaju.
Crvena Zvezda, neukus, strarlete, Pink, Iformer, glupost, malograđanština su u ovoj Srbiji su svoji na svome i institucije od izuzetne važnosti za istu.
Smrt fašizmu, živio Partizan
(DZEKSTER, 27. oktobar 2015 14:21)

Auuuuu kako je tebi dobro. Prosto ne znam da li se radi o JSD ili SANU.

Stefan

pre 8 godina

Rezultat je ocekivan s ozirom da se transfer politikom bave ljudi koji se nikada nisu bavili ni fudbalom a ni menadzerskim poslom i stoga su donete krajnje lose odluke kao sto je dovodjenje neproverenih i skupih stranaca koji nisu pokazali nista a olako su pusteni igraci koji su izneli proteklih nekoliko sezona pre svega tu mislim na volkova,branka ilica i drincica.Sve se radilo potpuno neplanski i ovakvo stanje je samo posledica toga,rezultat u evropi je postignut uz dosta srece i zahvaljuci tome sto je Partizan igrao sa protivnicima koji igraju otvoreno i ne polazu na odbranu previse a jedini Partizanov kvalitet ove sezone je ubitacna kontra.Medjutim pored svega toga meni nije jasno kako je moguce da se u javnosti ne postavljaju pitanja kako funkcionise zvezda sa 50 miliona duga?Kako dovodi igrace koji imaju plate mozda i vece nego najplaceniji igraci Partizana?Kako je moguce da se u klubu koji duguje za struju,porez itd...isplacuju premije u kesu?!I niko ne postavlja pitanje odakle,tako da jeste Partizan kriv za situaciji u kojoj se nalazi,ali kada neko ima takvu pomoc drzave kao zvezda tesko je biti bolji.

bvk

pre 8 godina

Hocete reci kako je Partizan od prvaka dospeo do kluba koji je zaboravio da igra fudbal I to u ovoj krsh ligi..??

@ zoran


A kako je jedan Celsi od jednog sampiona dogurao do krs ekipe koja se nalazi malo iznad zone ispadanja? Partizan bez klupe, sa povredjenim glavnim igracima, istrosen posle evropskih meceva, redja kikseve u domacem prvenstvu. Sta ti tu nije jasno?

zoran

pre 8 godina

Presipate iz shupljeg u prazno. Niti jedan osoba nije u stanju da pise istinu - ovo prvenstvo je nameshteno, kao shto ce biti I sledece, jer Zvezda nema drugi anchin da se izvuche I totalnog rasula.

Hocete reci kako je Partizan od prvaka dospeo do kluba koji je zaboravio da igra fudbal I to u ovoj krsh ligi..??

Partizanovac

pre 8 godina

Glavni razlog losih igara u domacem prvenstvu je katastrofalno uradjen prelazni rok!!!Odreci se Branka Ilica(sada igra Ligu sampiona sa Astanom i standardni je reprezentativac Slovenije)i dovesti anonimnog Fabricia(prosle sezone odigrao 3 meca za brazilskog drugoligasa Bragantina!)i upariti ga sa vjecitim kikserom Ostojicem i nezainteresovanim Cirkovicem(jos od ponude od prosle zime kada je trebao preci u Anderleht za 1500000e)i drugoligaskim stoperom Balazicem, nije ni cudo sto imamo najgoru odbranu u ligi!Lijevog beka za standarde Partizana i nemamo!Subic je talentovan,ali potpuno nezreo.Dobija bespotrebne kartone i onaj crveni protiv Augsburga!Petrovica i Lekovica je suvisno komentarisati!Jedina svijetla tacka u odbrani je jos uvjek nespremni Vulicevic.Od koga ocekujem da od zime krene da sparta desnom stranom i salje upotrebljive centarsuteve kao sto je radio prije teske povrede.Igraca kao sto je Bandalovski ima u izobilju u nasoj Superligi.Jedan prosjecan desni bek!Nista nije pokazao od kad je dosao u Partizan, osim da voli da mijenja frizure!Olako smo pustili i Drincica, koji je sigurno jedan od najboljih zadnjih veznihu poslednih 10 god. kojeg smo imali.Cak i Sasa Markovic je bolji igrac za klasu od Jevtovica!I onda se cudimo kako u prosjeku primamo 2 gola po mecu!!!Dovedite Veljkovica(Totenhem),Vujadinovica(Bejing Saleta Stanojevica)i Lomica i zatvorite tu rupu u odbrani!!!

Dare

pre 8 godina

Sta reci o ovoj upravi koja je za deset hiljada evra oterala Branka Ilica, a on sa Astanom sada igra Ligu Sampiona. Ja sam potpuno zaboravio na Skuleticev transfer, pa i bez njega smo dobili deset miliona evra.

Danas smo culi da je Krstajic imao platu od milion evra, a secam se da je obestecenje za Klea bilo blizu milion... Treba da se ulozi da bi usao u Ligu Sampiona... Ali pazite sada ovo, mi smo najveci trosak imali upravo u toj sezoni - 20 miliona evra! Ko li je tu samo krao i koliko...

NastyB

pre 8 godina

Da prokomentarišem prvenstveno kao normalan ljubitelj fudbala, a tek posle kao Zvezdaš. Stanje u Partizanu je takvo zato što se tamo "ne zna ko pije a ko plaća". Ni u Zvezdi nije ni malo bolje, ali se postavio nekakav (ma koliko loš) sistem. Bar se zna ko je odgovoran za šta, dok u Partizanu toga nema. Ljudi, shvatite da živimo u partokratskoj državi, dok je Partizanu sipano šakom i kapom, Zvezdom zamajavano stanovnštvo je bilo ubeđeno da se u Partizanu igra za stipendije, "ljubav prema klubu" i drugim glupostima u koje samo neko sa dve moždane ćelije (zaslepljen likom i delom DV) može da poveruje. Shvatate li da je Partizanu nuđena A licenca za evroligu samo da se transparentno objavi poslovanje, a Dulo i Danilo su to lagano odbacili??? Zar zaista ima neko ko može da poveruje da us Vučić i Čović krivi za ovo što se dešava Partizanu???

only fools and horses

pre 8 godina

Interesantno je kako je počela ova sezona. Zvezda kreće očajnim igrama. Gubi glatko obe utakmice od drugoplasiranog Borata. U prvenstvu prva 3 kola igra očajno, samo skandaloznim sudijskim krađama (isključivanje igrača što se raduje golu na pr.) osvaja po neki bod. Partizan sa druge strane igra dobro solidno u Evropi, u prvenstvu kreće silovito, daje po nekoliko golova.
I onda se odjednom sve preokreće, Zvezda "počinje da igra", sve glatko pobeđuje, dok Partizanovi igrači odjednom zaborave da igraju. Gube u prvenstvu, gube glatko derbi, ali gle čuda nastavljaju da pobeđuju u LE, padaju Holanđani, Nemci u gostima. Kao da nije ista ekipa. Presednik kluba u prvoj izjavi u Nemačkoj sav euforičan saopštava kako je lično ON, premijer čestitao na pobedi.
E onda protiv Atletika najlošija utakmica, potpuno bezidejno, nijedna jedina akcija. Valjda bi ipak bilo previše sumnjivo, zera na razmišljanje. Imamo i čuvenu Conteovu izjavu kako im do drugog dela treba +20 bodova, zna čovek šta govori., upućen je.
Eto i čekamo i to, valjda će posle toga smeti da igraju.
Ja bih samo da podsetim da niko nije večan. I nadam se da će svako kome je Partizan na srcu znati da ceni sve što nam je ON dao, i da će dobro razmisliti na sledećim izborima.

Pravda

pre 8 godina

Kakvi su ovo lopovi,c c c c c c c c nekim transverima i novcem do sada su trebali da su duzni oko 2miliona.Ali svako krade za sebe,nemaj ni za grejanje...Zalosno,u normalnim uslovima vec bi ova gospoda jela Zatvorsku pastetu

b

pre 8 godina

"Navijači Partizana su specifični, oni osećaju ono što drugi ne mogu, zbog toga ih je teško zavarati lažnim obećanjima i raznim drugim trikovima"
U tome je poenta navijanja za Partizan.
Partijskim i "biznis" ljudima nije mesto u tom klubu, nažalost vreme je takvo da se bez njih ne može, ali pravi navijači znaju ko želi dobro Partizanu a ko je tu samo da se slika i pravi sebi reklamu.

Pelikant dusko

pre 8 godina

Kriva je uprava,neadekvatna pojacanja,i puno politike.Pa zar nije jasno svima , da su legende partizana otisle iz voljenog kluba Ciric Krstajic na celu sa Tumbakovicem, dovode trenere koji nisu trenirali velike klubove, a oterase Stanojevica ponasaju se kao amateri, nema dovoljno agresivnosti u igri , a samo fizicki nespremni igraci se stalno povredjuju, mislili su da ce Sale ilic moci jos dvadeset godina da kreira igru da ne treba dovesti kvalitetnog kreatora igre i ako su znali da igraju kvalifikacije za ligu sampiona. ZALOSNO.

paok

pre 8 godina

Ljudi su se više smorili od polu fudbala i to je to. Špic fali , ofanzivni vezni da lepše poveže levu i desnu stranu i naravno zadnji vezni. To je to. Nama su Alen Abu i Žile sve.

Molijer

pre 8 godina

Najslabija tačka Partizana je sredina, pre svega zadnji vezni. Umesto dečurlije od metar i žilet, koju dovodimo treba nam iskusan, visok i jak zadnji vezni kao ovaj holanđanin iz Zvezde. Uopšte nam trebaju visoki, jaki i iskusniji igrači, a najurgentnije pozicije su (pored spomenutog zadnjeg veznog) štoper, centralni vezni i centarfor. Takođe levi spoljni bi isto trebao, ali ne možemo svih 11 igrača da menjamo.

Marko Niš

pre 8 godina

Kad je loša uprava i selekcija loših i nakvalitetnih radnika nema ni rezultata!!! Potrebno ne najuriti najnesposobniju upravu ikada i dovesti prave i kompletne ljude za taj posao koji će izvršiti pravu selekciju igrača i uz obavezno ulaganje napraviti rezultat JER JE OVIM STOPAMA KRAJ BLIZU!!! UPRAVA NAPOLJE!!!

Iskreni navijac Partizana

pre 8 godina

Cestitao bih Zvezdi titulu iskreno. Licno ne bih bio razocaran ovom sezonom ako prezimimo u evropi i saniramo veci deo minusa ,ali te pare ko zna kome ce otici. Drzite se momci,niste vi krivi , trudite se pa sta bude! Pozdrav

+41

pre 8 godina

Zahvaljujemo se na glasu.
Evo listam britansku stampu trazim da nadjem u bilo kojim novinama tekst pod naslovom "Sumorna jesen na Stamford Bridge-u" i cudom se cudim sto ga nema. Gledam takodje da procitam nesto o vezi vlasti i 25-godisnjem postu FK Liverpul. Ili o uticaju politickih partija na ostanak Arsena Wengera na celu Arsenala iako titule nema 11 godina. Ili kako je moguce da bivsi evropski prvak (Aston Villa, da ne bude zabune) moze da bude poslednji na tabeli sa samo 4 osvojena boda... Trazim, trazim, ali ne mogu da nadjem... Jer za razliku od ovog ovde (sto se odaziva na ime Srbija) i gde o zivotu i smrti svih nas odlucuje 4-5 pojedinaca, u Engleskoj su licne "patnje i stradanja" fudbalskih klubova upravo samo to LICNE. Nece MI5 da intervenise za Liverpul. Nece MI6 da opomene sudijsku organizacije da bi Celzi ipak morao da bude koji stepenik vise na premijerligaskoj lestvici. Nece siva medijska eminencija da umesto Wengera stavi marionetu kojoj ce se "olaksati" put do titule prvaka. U Engleskoj to ne moze i nece. A u Srbiji i moze i hoce... Tako da pustite vi lepo Partizan na miru, da izgubimo jos 10 utakmica ovog prvenstva (sve u Ligi Evrope do kraja, naravno), sve je to deo zivota NASEG kluba. A sto vi kojima je posle 15 godina dominacije u fudbalu i kosarci jedini nacin bio ne da uradite nesto, da naucite, da se takmicite, da ponovo (znali ste to!) pocnete da igrate fudbal, nego da politicki srozate NAS klub da bi vasa razularena rulja bila prva, ja vam u to ime iskreno cestitam. Ziveli!
(Dorcolski Lobi, 27. oktobar 2015 14:38)


RESPECT !!!

Aleksa

pre 8 godina

Meni nikako nije jasno da u upravi sede likovi koji sebe smatraju uspešnim poslovnim ljudima, a onda na jednoj tako lukrativnoj stvari, kao što je savremeni fudbal, ne zarade novac, nego još zapadnu u dugove.

Milutin S.

pre 8 godina

4.300 gledalaca u proseku.

Opet, po običaju, preterujete. Imate stotinak plačljivih botova na sajtovima i najviše 2.000 navijača koji znaju šta je ofsajd. Ostatak su bolesni mrzitelji našeg najvećeg i najpopularnijeg kluba.

dex

pre 8 godina

@only fools


Ja bih te ipak uputio na vesti iz perioda na koji se pozivas, te bi tamo mogao da vidis koga je Zvezda dovela u tom periodu, kao i da uporedis ekipu Zvezde protiv Kairata i u derbiju. Drugo, pozivas se na politiku? U redu. Hajdemo ovako. Partizan za vreme SFRJ daleko zaostaje za Zvezdom po broju titula. Politika? OK. Partizan u jednom od najtuznijih perioda nase istorije pocinje da se dize. Slucajno ili ne, u to vreme su vidjeniji politicari u upravi FKP. Deklarisani navijaci Partizana nasledjuju vlast. Jedno vreme odnosi snaga su ok, ali dolaskom na mesto predsednika, jedan politicar posecuje cesto utakmice KKP. Za sve to vreme, KKP dominira, dovodi preskupe strance, a i FKP pocinje da se uzdize. Pravi serije od 26 (!) utakmica bez poraza, od cega su samo dva derbija nereseni rezultati i 24 pobede. Impresivno. Osvaja titule ubedljivo, ali ispada od Samroka. Politika? Ima li je bar malo? Ili je regularno samo kada Partizan osvaja? Da me ne shvatis pogresno, iz aviona je vidljivo da Zvezda sada ima podrsku drzave, ali vi ste poslednji koji o tome smeju da pricaju, jer ste imali zaledjinu drzave u SVIM sportovima preko dve decenije!

Neće ova loša uprava dugo

pre 8 godina

Rekao bih sumorna politička jesen. Ovoj vezari da je Šajber dao Partizanu titulu, bilo je suprotno, a "tvrdnja" da je Partizan do 1990. godine ima tri titule, od toga jedna Šajberova, glupost kinačka, ovo su titule Partizana - 1947, 1949, 1961, 1962, 1963, 1965, 1976, 1978, 1983, 1986, 1987... i tako dalje. Pa kaže, tako je bilo i u košarci. Do 90. godine. A Partizan tada već ima Kiću, Praju, Grbu, kasnije Divca, Đorđevića, Paspalja... pa 92. i titulu evropskog prvaka. Klinački mozak nema odgovora da li u Srbiji može da postoji samo jedan klub, s kim će da igra, s malomokrolužanima?

Boka-UE

pre 8 godina

(Dorcolski Lobi, 27. oktobar 2015 14:38)

Mi smo vam doveli Fabricia na mesto stopera, Bozinova avangardistu u napad, a rasprodali pola tima, mi smo vam oterali navijace sa tribine, mi vam drzimo upravu u klubu, mi smo bili i za to kad ste uzeli 6 titula, (Stanojevica na sranu covek je zasluzio sve) kad je Tolimir vladao direktivama, mi smo vam preko Nolana Smita vratili za gepekovanja sudija, kupovinu svega dobrog na ovom trzistu, mi smo kukali na budzete, arape, Covica, Uzbeke, Kurde, ljudi, kada shvatite da su Zvezda i Partizan kreirani da bi se srpski narod delio, baš zbog ovakvih bandoglavaca tipa ovog što je ostavio komentar, biće vam lakse, uzivace te u zivotu, tj, u imaginarnoj slici zivota, obzirom da većina nas radi meec dana za britanski honorar, no ni to nije bitno, kako koja vlast dolazi, tako se klubovi destabilizuju, Zvezda je bila pojam za Partizan do 2000., ukoliko mlađi ne znaju, imala je čak više i titula u košarci, onda sa dolaskom najveće prevare u istoriji zemljle, kreće stabilizacija Partizana, eto, došlo vreme da dodje i nova prevara, ali ova je više došla kao stvar ubijenog pojma nego stvar promena, eto, sad je jaka Zvezda, što ne znači da ću ja navijati za Augsburg, dajte ljudi, dozovite se, pa ni kao klinci se nismo kulovski svadjali, borbe treba da bude, ali ovaj komentar što je navedeni pseudonim ostavio, ovo polako postaje paranoja.. Pozdrav svim ljubiteljima posrnule JSL.

Luzitnik

pre 8 godina

Pa šta vi ljudi očekujete od Partizana, kad on mora da servisira sve obaveze prema državi i svim poveriocima i svaki dinar koji prihoduje mora da plati. Tako je u svim sportovima. Šta god zaradi ode u bunar i zato i ne može da kupi kvalitetna pojačanja. Tako je to godinama. Godinama većinu igrača u FK čine igrači iz sopstvenog pogona, iz Teleoptika. U košarci slična situacija, stalno neki klinci, stalno najmlađa ekipa koju Dule transformiše u pobedničku. Ali ni to ne može večito da traje.I tome su stali na put. Neko mora sve da plaća da bi bio oslabljen, dok neko ne mora ništa da plati i kupuje svake nedelje po par igrača i u FK i u KK jer je procenjeno da samo sa Evro ligom i Ligom šampiona može da se izađe iz krize i da se zarade pare. To je DRŽAVNA STRATEGIJA i od toga se neće odstupiti. I sve je jasno. Partizan ne sme da stoji na putu Zvezdinog oporavka i zato mora da stagnira, da se zatrpa obavezama i da se stalno uznemirava konstantnom medijskom kampanjom omalovažavanja uspeha i preuveličavanjem neuspeha i pronalaženjem afera.

Bilal

pre 8 godina

"...dovode trenere koji nisu trenirali velike klubove, a oterase Stanojevica..."
(Pelikant dusko, 27. oktobar 2015 15:54)
'Ajde, brate, utuvi više jednom u glavu da Aleksandar Stanojević nije veliki trener, čak naprotiv. Ono što je on izgubio u Belgiji protiv GENK-a, da ne spominjem Šamrok Roverse, ne bi izgubio ni trener Partizana sa Bumbareva Brda.

menjam nick

pre 8 godina

" Ono što je sigurno, Partizan je od vodeće ekipe na tabeli Superlige udaljen 16 bodova, prosečna poseta od 4.300 ljudi na prvenstvenim utakmicama je, matematički, 13,4% kapaciteta stadiona u Humskoj, a atmosferu bi trebalo osetiti.
"

Batko

pre 8 godina

Eto i čekamo i to, valjda će posle toga smeti da igraju. 
Ja bih samo da podsetim da niko nije večan. I nadam se da će svako kome je Partizan na srcu znati da ceni sve što nam je ON dao, i da će dobro razmisliti na sledećim izborima.
(only fools and horses, 27. oktobar 2015 17:15)

To da li smemo da igramo derbi, to smo vam nedavno pokazali, mukice...
Ti bolje da ideš na odvikavanje od pisanja glupih komentara

brajkoo

pre 8 godina

.... grobari nije ostalo jos puno do kraja godina, a na kraju godine u fudbalu ispali iz evrolige, u domacoj ligi -20 minimum od Zvezde, a u kosarci potpuni kolaps, dno tabele, bez obzira sto mislite da hejtujem mislim da i sami vjerujete u to.. ali dobro jos ova dva mjeseca ce biti i zvanicno...

S' tobom je lepši svaki dan...

pre 8 godina

(Dorcolski Lobi, 27. oktobar 2015 14:38)

Da ponovim komentar...da si kojim slučajem pisao sve ovo na papiru, taj papir bi bio potpuno mokar i beskoristan od tvoji suza!

Batko

pre 8 godina

Da, samo sto Bozinov igra za 200 hiljada godisnje, a kolika je plata Sofoa mozemo samo da nagadjamo (izmedju 500-600 hiljada sigurno)
(navijac, 27. oktobar 2015 17:44)

Ma za 9.754.000 !
Već danima pišeš glupe komentare i blamiras se...kako ti više ne dosadi ?!

NastyB

pre 8 godina

(gmizavci iz rupe, 27. oktobar 2015 15:33)

Da, meni je potrebniji sendvič ili vama?? Do 1990. vaš klub(ić) je imao 3 (slovima - tri) titule prvaka Jugoslavije (jedna nameštena skandaloznim Šajberovim odlukama) za 45 godina, a ni KK nije bio ništa bolji. Od dolaska SM i MM (predsedniak FK) na vlast Partizan je napakovao desetine titula i kao FK i kao KK. Baš me zanima kako to odjednom?? Sad kada Zvezda to isto čini, odjednom je sve to namešteno, sve je to politika, a dok je Partizan osvajao sve je bilo pošteno i nigde politike u klubu (nema veze što su predsednici (partija) klubova bili premijeri MM i ID, a BT visio na tribinama).

Zapanjujemo se licemerjem Amerike u političkim odlukama, a deset puta gore licemerje imamo pred nosem, samo se pravimo da ga ne vidimo.

Ćuti i trpi do nove revolucije

pre 8 godina

Pa zar posle vučkovog poklona francuskom premijeru treba uopšte pisati ovakve tekstove!?????? Aj da se zapitamo dal posle jeseni ide zima ili leto...

navijac

pre 8 godina

@Grobari izgleda da je nama Sofo ono što je vama Božinov. A i jedni i drugi smo se radovali kad su dolazili.
(nervozan, 27. oktobar 2015 15:20)

Da, samo sto Bozinov igra za 200 hiljada godisnje, a kolika je plata Sofoa mozemo samo da nagadjamo (izmedju 500-600 hiljada sigurno)

djenka sa parkinga

pre 8 godina

Možda nije uvak lako, ali je UVEK LEPO navijati za PARTIZAN!
(MiloshGB, 27. oktobar 2015 17:50)

Mogli bi nekad stadion da posetite kad je uvek lepo :D

hurricane

pre 8 godina

Naprednjacki insajderi u upravi i na tribinama, doveli su polovne igrace i obesmislili navijanje. Sustina je mali broj kvalitetnih igraca koji ne mogu da izdrze ritam srijeda-subota, povrede, kartoni, uz prethodno svjesno propustenu priliku da se tim ojaca. Prije svega slaba odbrana, to se vidi iz aviona...

nik sloter

pre 8 godina

Partizan me jako podseca na Celzi ove sezone.Desava se to,treba nam 5 ekstra pojacanja to sam rekao u avgustu,golman,oba stopera,klasicna desetka i napadac!

stari grobar

pre 8 godina

Sabraćo moja grobarska. Ceo život sam proveo na jugu stadiona i JNA i mogu odgovorno da tvrdim da Partizan dugo nije imao bolju upravu. Zeka, Bjeka, Popović, Đura... su teški amateri i neznalice u odnosu na sadašnje rukovodstvo. Vazura,Vučelić i ekipa gledaju korak u napred i strpljivo i pametno nam stvaraju za budućnost. Partizan nikada do sada nije bio ovako strateški - inteligentno vođen. Lako nam je bilo dok se Tole pitao za sve ali njegova pozicija više nije toliko jaka. Lako je bilo dok smo imali Dacica, Tadica, Marjanovica, Rasima. Verujte ovoj upravi a i meni kao starom, iskusnom navijaču.
Jeste, imamo grdnih problema i igraju nam razni polovni igrači ali to je svesna žrtva nove uprave koja nam pravi evropski jak Partizan.
I ne budite navijači samo po raznim sajtovima, dođite i podržite naš tim koji će nam doneti mnogo sreće i zadovoljstva. Teško je ovo prevaliti preko usana...ali ugledajmo se na Delije koje nikada nisu napustile svoj tim. Jeste bolno ali je istinito. Verujte u Partizan i u najbolju moguću upravu. Nećete se pokajati.

jasno mi je da ce mnogi od nas ovo jako tesko prihvatiti ali ovo je put kojim EVROPSKI Partizan mora da ide

Dubioza kolektiv

pre 8 godina

Igrači krivci? Alo, čoveče koji si zalutao u fudbal, ko je doveo te igrače? Konje rasprodao sve što vredi i nije doveo kvalitetne zamene?
Dovedete napadača iz fenjeraše iz 2. Italijanske lige, i očekujete plasman u LŠ? Najbolji špic vam Abubakar koa ste doveli po ispadanju iz LŠ, čovek koji je igrao u klubu koji se bori za opstanak u Belgiji. Da vas je neko postavio da uništite klub, bolje ne bi ste mogli da odradite od ovoga što ste uradili.

Jovan

pre 8 godina

Po meni, pad je poceo kada je jedan clan uprave izjavio da ce Zivkovicu dati milion eura po sezoni ako se Partizan plasira u Ligu Sampiona. Tome clanu uprave bih porucio da prvo skoci pa onda vice hop, i da zapusi i zasuce rukave (jer je isti imao jos bisernih izjava). Ja ne kazem da Zivkovic ne zasluzuje vece pare za svoj doprinos, ali mislim da su ostali igraci to shvatili kao nepostovanje njihovog doprinosa i prestali da igraju. Uz konstataciju da odbrana ne postoji, Partizan nikad nije primao toloko golova. Mojih 5 para.

Malo stariji

pre 8 godina

Čitam tekst, čitam komentare...
Pade mi u oči neko ko se potpisuje kao NastyB.
Ne znaš, pretpostavljam, šta znači ta reč.
I lažeš, mirno...
Nebitno?
Srbija ne zna da razlikuje laž od istine, samo tuci.
I tucite...
Nećete doveka.

runner

pre 8 godina

@navijac

Plata Sofoklisa je 320000 evra. Znam da ste najpoznatiji u Evropi po slobodnom shvatanju cifara, ali ne preterujte.
(dex, 27. oktobar 2015 18:58)
Па то је још увек 120.000 евра више од плате Божинова а откада се то у Европи, а поготово у Србији, кошаркаши плаћају више од фудбалера?


.... grobari nije ostalo jos puno do kraja godina, a na kraju godine u fudbalu ispali iz evrolige, u domacoj ligi -20 minimum od Zvezde, a u kosarci potpuni kolaps, dno tabele, bez obzira sto mislite da hejtujem mislim da i sami vjerujete u to.. ali dobro jos ova dva mjeseca ce biti i zvanicno...
(brajkoo, 27. oktobar 2015 18:37)
А овај "пророчки" коментар нашег вајног брајка је у стилу: "Што је баби мило и у сну јој се снило!"

hilsman

pre 8 godina

Sumorna jesen a najbolji ucinak u Evropi u zadnjih 10 godina(LS pre 5 godina ne racunam,jer tad smo igrali izrarito los i ruzan za oko fudbal)Godinama tucemo sve redom u domacem sampionatu,a onda u Evropi otreznjenje,ove godine je situacija obrnuta,a sigurno bi svaki fan Partizana zrtvovao domacicu za malo evropskih pobeda,i na pocetku godine rado prihvatio sadasnji scenario.E sad,ova uprava bojim se,nicega dobrog nece doneti Partizanu kao i angazman Drulovica,uz Stanoja najprecenjenijeg srpskog trenera.

gunar

pre 8 godina

Lepo ste sabrali prihode kluba u 2015, a sad uzmite saberite i rashode, ne manje od 10 milki. Ne zaboravite, kad dovedete igrača bez obeštećenja (kao sve ovog leta), sva je prilika da malo više iskeširate za platu (Umaru, Božinov i Stevanović sigurno nemaju manje plate od navedene trojice), tako da tu svakako nije manje od prošle sezone (tih 700 do 900 hiljada mesečno). Takođe ne zaboravite da su plate igrača tek oko polovine ukupnih rashoda.
Ovogodišnji presek je, dakle, između plus milion i minus milion. Dug ostaje koliko i prošle godine.

igor

pre 8 godina

Ljudi, dokle bre više da se zaklanjate iza Evrope i tih rezultata.Jeste dobili smo Augzburg,ali kako.Uz obilatu pomoć fortune...Slažem se da se vratilo zbog nekih prethodnih eliminacija,ali eto vratilo se na tom meču.Dila Gori neću da komentarišem, a Steaua nije bila lošija zadnjih deceniju-dve,pa i tu smo imali sreće...Ima još tri utakmice u Evropi, nije sigurno da ćemo prezimiti

nik sloter

pre 8 godina

NastyB@ suludo je da tracis vreme pisajuci gluposti.Pametnije bi bilo da se uhvatis knjige jer polugodiste je blizu!Prevazisao si Batka!!

Djorgo ``Meraklija``, pa ``zvezdas``

pre 8 godina

Pustite Drulovica, barem do juna da covek pokaze sta moze da uradi sa ovom ekipom. Rasprodali su brdo igraca, ali i u ovom timu ima stofa.
Cak mislim vise nego u Zvezdinom, ali da vidimo ... .
Treba nam malo dobrog fudbala. Napred Radnicki, pa svi ostali ... !

Dorcolski Lobi

pre 8 godina

Evo listam britansku stampu trazim da nadjem u bilo kojim novinama tekst pod naslovom "Sumorna jesen na Stamford Bridge-u" i cudom se cudim sto ga nema. Gledam takodje da procitam nesto o vezi vlasti i 25-godisnjem postu FK Liverpul. Ili o uticaju politickih partija na ostanak Arsena Wengera na celu Arsenala iako titule nema 11 godina. Ili kako je moguce da bivsi evropski prvak (Aston Villa, da ne bude zabune) moze da bude poslednji na tabeli sa samo 4 osvojena boda... Trazim, trazim, ali ne mogu da nadjem... Jer za razliku od ovog ovde (sto se odaziva na ime Srbija) i gde o zivotu i smrti svih nas odlucuje 4-5 pojedinaca, u Engleskoj su licne "patnje i stradanja" fudbalskih klubova upravo samo to LICNE. Nece MI5 da intervenise za Liverpul. Nece MI6 da opomene sudijsku organizacije da bi Celzi ipak morao da bude koji stepenik vise na premijerligaskoj lestvici. Nece siva medijska eminencija da umesto Wengera stavi marionetu kojoj ce se "olaksati" put do titule prvaka. U Engleskoj to ne moze i nece. A u Srbiji i moze i hoce... Tako da pustite vi lepo Partizan na miru, da izgubimo jos 10 utakmica ovog prvenstva (sve u Ligi Evrope do kraja, naravno), sve je to deo zivota NASEG kluba. A sto vi kojima je posle 15 godina dominacije u fudbalu i kosarci jedini nacin bio ne da uradite nesto, da naucite, da se takmicite, da ponovo (znali ste to!) pocnete da igrate fudbal, nego da politicki srozate NAS klub da bi vasa razularena rulja bila prva, ja vam u to ime iskreno cestitam. Ziveli!

DZEKSTER

pre 8 godina

Dovedeni su izdajnici da uruše Partizan. Ne smije da dovode igrače na gorućim pozicijama, a na pozicijama gdje imamo više dobrih igrača se dovode igrači, tako da se na takav način urušavamo i sportski i finansijski. Niko me ne može ubjediti da je to slučajno.
Partiznan, građanska hrabrost, pamet i kultura su u današnjoj Srbiji strana tijela koja se uništavaju.
Crvena Zvezda, neukus, strarlete, Pink, Iformer, glupost, malograđanština su u ovoj Srbiji su svoji na svome i institucije od izuzetne važnosti za istu.
Smrt fašizmu, živio Partizan

NastyB

pre 8 godina

Da prokomentarišem prvenstveno kao normalan ljubitelj fudbala, a tek posle kao Zvezdaš. Stanje u Partizanu je takvo zato što se tamo "ne zna ko pije a ko plaća". Ni u Zvezdi nije ni malo bolje, ali se postavio nekakav (ma koliko loš) sistem. Bar se zna ko je odgovoran za šta, dok u Partizanu toga nema. Ljudi, shvatite da živimo u partokratskoj državi, dok je Partizanu sipano šakom i kapom, Zvezdom zamajavano stanovnštvo je bilo ubeđeno da se u Partizanu igra za stipendije, "ljubav prema klubu" i drugim glupostima u koje samo neko sa dve moždane ćelije (zaslepljen likom i delom DV) može da poveruje. Shvatate li da je Partizanu nuđena A licenca za evroligu samo da se transparentno objavi poslovanje, a Dulo i Danilo su to lagano odbacili??? Zar zaista ima neko ko može da poveruje da us Vučić i Čović krivi za ovo što se dešava Partizanu???

MVP

pre 8 godina

Dovedeni su izdajnici da uruše Partizan. Ne smije da dovode igrače na gorućim pozicijama, a na pozicijama gdje imamo više dobrih igrača se dovode igrači, tako da se na takav način urušavamo i sportski i finansijski. Niko me ne može ubjediti da je to slučajno.
Partiznan, građanska hrabrost, pamet i kultura su u današnjoj Srbiji strana tijela koja se uništavaju.
Crvena Zvezda, neukus, strarlete, Pink, Iformer, glupost, malograđanština su u ovoj Srbiji su svoji na svome i institucije od izuzetne važnosti za istu.
Smrt fašizmu, živio Partizan
(DZEKSTER, 27. oktobar 2015 14:21)

Auuuuu kako je tebi dobro. Prosto ne znam da li se radi o JSD ili SANU.

zoran

pre 8 godina

Presipate iz shupljeg u prazno. Niti jedan osoba nije u stanju da pise istinu - ovo prvenstvo je nameshteno, kao shto ce biti I sledece, jer Zvezda nema drugi anchin da se izvuche I totalnog rasula.

Hocete reci kako je Partizan od prvaka dospeo do kluba koji je zaboravio da igra fudbal I to u ovoj krsh ligi..??

NastyB

pre 8 godina

(gmizavci iz rupe, 27. oktobar 2015 15:33)

Da, meni je potrebniji sendvič ili vama?? Do 1990. vaš klub(ić) je imao 3 (slovima - tri) titule prvaka Jugoslavije (jedna nameštena skandaloznim Šajberovim odlukama) za 45 godina, a ni KK nije bio ništa bolji. Od dolaska SM i MM (predsedniak FK) na vlast Partizan je napakovao desetine titula i kao FK i kao KK. Baš me zanima kako to odjednom?? Sad kada Zvezda to isto čini, odjednom je sve to namešteno, sve je to politika, a dok je Partizan osvajao sve je bilo pošteno i nigde politike u klubu (nema veze što su predsednici (partija) klubova bili premijeri MM i ID, a BT visio na tribinama).

Zapanjujemo se licemerjem Amerike u političkim odlukama, a deset puta gore licemerje imamo pred nosem, samo se pravimo da ga ne vidimo.

gmizavci iz rupe

pre 8 godina

@(NastyB, 27. oktobar 2015 15:03)


Ajde zavrsi sendvic i pali sa nasih vesti,pozdravi Vucica,Covica i Terzu i zahvali im se na boljem zivotu u Srbiji.

only fools and horses

pre 8 godina

Interesantno je kako je počela ova sezona. Zvezda kreće očajnim igrama. Gubi glatko obe utakmice od drugoplasiranog Borata. U prvenstvu prva 3 kola igra očajno, samo skandaloznim sudijskim krađama (isključivanje igrača što se raduje golu na pr.) osvaja po neki bod. Partizan sa druge strane igra dobro solidno u Evropi, u prvenstvu kreće silovito, daje po nekoliko golova.
I onda se odjednom sve preokreće, Zvezda "počinje da igra", sve glatko pobeđuje, dok Partizanovi igrači odjednom zaborave da igraju. Gube u prvenstvu, gube glatko derbi, ali gle čuda nastavljaju da pobeđuju u LE, padaju Holanđani, Nemci u gostima. Kao da nije ista ekipa. Presednik kluba u prvoj izjavi u Nemačkoj sav euforičan saopštava kako je lično ON, premijer čestitao na pobedi.
E onda protiv Atletika najlošija utakmica, potpuno bezidejno, nijedna jedina akcija. Valjda bi ipak bilo previše sumnjivo, zera na razmišljanje. Imamo i čuvenu Conteovu izjavu kako im do drugog dela treba +20 bodova, zna čovek šta govori., upućen je.
Eto i čekamo i to, valjda će posle toga smeti da igraju.
Ja bih samo da podsetim da niko nije večan. I nadam se da će svako kome je Partizan na srcu znati da ceni sve što nam je ON dao, i da će dobro razmisliti na sledećim izborima.

stari grobar

pre 8 godina

Sabraćo moja grobarska. Ceo život sam proveo na jugu stadiona i JNA i mogu odgovorno da tvrdim da Partizan dugo nije imao bolju upravu. Zeka, Bjeka, Popović, Đura... su teški amateri i neznalice u odnosu na sadašnje rukovodstvo. Vazura,Vučelić i ekipa gledaju korak u napred i strpljivo i pametno nam stvaraju za budućnost. Partizan nikada do sada nije bio ovako strateški - inteligentno vođen. Lako nam je bilo dok se Tole pitao za sve ali njegova pozicija više nije toliko jaka. Lako je bilo dok smo imali Dacica, Tadica, Marjanovica, Rasima. Verujte ovoj upravi a i meni kao starom, iskusnom navijaču.
Jeste, imamo grdnih problema i igraju nam razni polovni igrači ali to je svesna žrtva nove uprave koja nam pravi evropski jak Partizan.
I ne budite navijači samo po raznim sajtovima, dođite i podržite naš tim koji će nam doneti mnogo sreće i zadovoljstva. Teško je ovo prevaliti preko usana...ali ugledajmo se na Delije koje nikada nisu napustile svoj tim. Jeste bolno ali je istinito. Verujte u Partizan i u najbolju moguću upravu. Nećete se pokajati.

jasno mi je da ce mnogi od nas ovo jako tesko prihvatiti ali ovo je put kojim EVROPSKI Partizan mora da ide

Milutin S.

pre 8 godina

4.300 gledalaca u proseku.

Opet, po običaju, preterujete. Imate stotinak plačljivih botova na sajtovima i najviše 2.000 navijača koji znaju šta je ofsajd. Ostatak su bolesni mrzitelji našeg najvećeg i najpopularnijeg kluba.

navijac

pre 8 godina

@Grobari izgleda da je nama Sofo ono što je vama Božinov. A i jedni i drugi smo se radovali kad su dolazili.
(nervozan, 27. oktobar 2015 15:20)

Da, samo sto Bozinov igra za 200 hiljada godisnje, a kolika je plata Sofoa mozemo samo da nagadjamo (izmedju 500-600 hiljada sigurno)

Stefan

pre 8 godina

Rezultat je ocekivan s ozirom da se transfer politikom bave ljudi koji se nikada nisu bavili ni fudbalom a ni menadzerskim poslom i stoga su donete krajnje lose odluke kao sto je dovodjenje neproverenih i skupih stranaca koji nisu pokazali nista a olako su pusteni igraci koji su izneli proteklih nekoliko sezona pre svega tu mislim na volkova,branka ilica i drincica.Sve se radilo potpuno neplanski i ovakvo stanje je samo posledica toga,rezultat u evropi je postignut uz dosta srece i zahvaljuci tome sto je Partizan igrao sa protivnicima koji igraju otvoreno i ne polazu na odbranu previse a jedini Partizanov kvalitet ove sezone je ubitacna kontra.Medjutim pored svega toga meni nije jasno kako je moguce da se u javnosti ne postavljaju pitanja kako funkcionise zvezda sa 50 miliona duga?Kako dovodi igrace koji imaju plate mozda i vece nego najplaceniji igraci Partizana?Kako je moguce da se u klubu koji duguje za struju,porez itd...isplacuju premije u kesu?!I niko ne postavlja pitanje odakle,tako da jeste Partizan kriv za situaciji u kojoj se nalazi,ali kada neko ima takvu pomoc drzave kao zvezda tesko je biti bolji.

Luzitnik

pre 8 godina

Pa šta vi ljudi očekujete od Partizana, kad on mora da servisira sve obaveze prema državi i svim poveriocima i svaki dinar koji prihoduje mora da plati. Tako je u svim sportovima. Šta god zaradi ode u bunar i zato i ne može da kupi kvalitetna pojačanja. Tako je to godinama. Godinama većinu igrača u FK čine igrači iz sopstvenog pogona, iz Teleoptika. U košarci slična situacija, stalno neki klinci, stalno najmlađa ekipa koju Dule transformiše u pobedničku. Ali ni to ne može večito da traje.I tome su stali na put. Neko mora sve da plaća da bi bio oslabljen, dok neko ne mora ništa da plati i kupuje svake nedelje po par igrača i u FK i u KK jer je procenjeno da samo sa Evro ligom i Ligom šampiona može da se izađe iz krize i da se zarade pare. To je DRŽAVNA STRATEGIJA i od toga se neće odstupiti. I sve je jasno. Partizan ne sme da stoji na putu Zvezdinog oporavka i zato mora da stagnira, da se zatrpa obavezama i da se stalno uznemirava konstantnom medijskom kampanjom omalovažavanja uspeha i preuveličavanjem neuspeha i pronalaženjem afera.

S' tobom je lepši svaki dan...

pre 8 godina

(Dorcolski Lobi, 27. oktobar 2015 14:38)

Da ponovim komentar...da si kojim slučajem pisao sve ovo na papiru, taj papir bi bio potpuno mokar i beskoristan od tvoji suza!

Boka-UE

pre 8 godina

(Dorcolski Lobi, 27. oktobar 2015 14:38)

Mi smo vam doveli Fabricia na mesto stopera, Bozinova avangardistu u napad, a rasprodali pola tima, mi smo vam oterali navijace sa tribine, mi vam drzimo upravu u klubu, mi smo bili i za to kad ste uzeli 6 titula, (Stanojevica na sranu covek je zasluzio sve) kad je Tolimir vladao direktivama, mi smo vam preko Nolana Smita vratili za gepekovanja sudija, kupovinu svega dobrog na ovom trzistu, mi smo kukali na budzete, arape, Covica, Uzbeke, Kurde, ljudi, kada shvatite da su Zvezda i Partizan kreirani da bi se srpski narod delio, baš zbog ovakvih bandoglavaca tipa ovog što je ostavio komentar, biće vam lakse, uzivace te u zivotu, tj, u imaginarnoj slici zivota, obzirom da većina nas radi meec dana za britanski honorar, no ni to nije bitno, kako koja vlast dolazi, tako se klubovi destabilizuju, Zvezda je bila pojam za Partizan do 2000., ukoliko mlađi ne znaju, imala je čak više i titula u košarci, onda sa dolaskom najveće prevare u istoriji zemljle, kreće stabilizacija Partizana, eto, došlo vreme da dodje i nova prevara, ali ova je više došla kao stvar ubijenog pojma nego stvar promena, eto, sad je jaka Zvezda, što ne znači da ću ja navijati za Augsburg, dajte ljudi, dozovite se, pa ni kao klinci se nismo kulovski svadjali, borbe treba da bude, ali ovaj komentar što je navedeni pseudonim ostavio, ovo polako postaje paranoja.. Pozdrav svim ljubiteljima posrnule JSL.

Batko

pre 8 godina

Eto i čekamo i to, valjda će posle toga smeti da igraju. 
Ja bih samo da podsetim da niko nije večan. I nadam se da će svako kome je Partizan na srcu znati da ceni sve što nam je ON dao, i da će dobro razmisliti na sledećim izborima.
(only fools and horses, 27. oktobar 2015 17:15)

To da li smemo da igramo derbi, to smo vam nedavno pokazali, mukice...
Ti bolje da ideš na odvikavanje od pisanja glupih komentara

Batko

pre 8 godina

Da, samo sto Bozinov igra za 200 hiljada godisnje, a kolika je plata Sofoa mozemo samo da nagadjamo (izmedju 500-600 hiljada sigurno)
(navijac, 27. oktobar 2015 17:44)

Ma za 9.754.000 !
Već danima pišeš glupe komentare i blamiras se...kako ti više ne dosadi ?!

Neće ova loša uprava dugo

pre 8 godina

Rekao bih sumorna politička jesen. Ovoj vezari da je Šajber dao Partizanu titulu, bilo je suprotno, a "tvrdnja" da je Partizan do 1990. godine ima tri titule, od toga jedna Šajberova, glupost kinačka, ovo su titule Partizana - 1947, 1949, 1961, 1962, 1963, 1965, 1976, 1978, 1983, 1986, 1987... i tako dalje. Pa kaže, tako je bilo i u košarci. Do 90. godine. A Partizan tada već ima Kiću, Praju, Grbu, kasnije Divca, Đorđevića, Paspalja... pa 92. i titulu evropskog prvaka. Klinački mozak nema odgovora da li u Srbiji može da postoji samo jedan klub, s kim će da igra, s malomokrolužanima?

Jovan

pre 8 godina

Tužna sudbina FK Partizan pokazuje šta se desi kada jednu kompaniju sa puno potencijala političkim pučem preuzme grupa ljudi bez ikakvih kvalifikacija, znanja ili moralnih skrupula. Partizanovci, do kada planirate da ćutite i trpite silovanje kluba?

b

pre 8 godina

"Navijači Partizana su specifični, oni osećaju ono što drugi ne mogu, zbog toga ih je teško zavarati lažnim obećanjima i raznim drugim trikovima"
U tome je poenta navijanja za Partizan.
Partijskim i "biznis" ljudima nije mesto u tom klubu, nažalost vreme je takvo da se bez njih ne može, ali pravi navijači znaju ko želi dobro Partizanu a ko je tu samo da se slika i pravi sebi reklamu.

+41

pre 8 godina

Zahvaljujemo se na glasu.
Evo listam britansku stampu trazim da nadjem u bilo kojim novinama tekst pod naslovom "Sumorna jesen na Stamford Bridge-u" i cudom se cudim sto ga nema. Gledam takodje da procitam nesto o vezi vlasti i 25-godisnjem postu FK Liverpul. Ili o uticaju politickih partija na ostanak Arsena Wengera na celu Arsenala iako titule nema 11 godina. Ili kako je moguce da bivsi evropski prvak (Aston Villa, da ne bude zabune) moze da bude poslednji na tabeli sa samo 4 osvojena boda... Trazim, trazim, ali ne mogu da nadjem... Jer za razliku od ovog ovde (sto se odaziva na ime Srbija) i gde o zivotu i smrti svih nas odlucuje 4-5 pojedinaca, u Engleskoj su licne "patnje i stradanja" fudbalskih klubova upravo samo to LICNE. Nece MI5 da intervenise za Liverpul. Nece MI6 da opomene sudijsku organizacije da bi Celzi ipak morao da bude koji stepenik vise na premijerligaskoj lestvici. Nece siva medijska eminencija da umesto Wengera stavi marionetu kojoj ce se "olaksati" put do titule prvaka. U Engleskoj to ne moze i nece. A u Srbiji i moze i hoce... Tako da pustite vi lepo Partizan na miru, da izgubimo jos 10 utakmica ovog prvenstva (sve u Ligi Evrope do kraja, naravno), sve je to deo zivota NASEG kluba. A sto vi kojima je posle 15 godina dominacije u fudbalu i kosarci jedini nacin bio ne da uradite nesto, da naucite, da se takmicite, da ponovo (znali ste to!) pocnete da igrate fudbal, nego da politicki srozate NAS klub da bi vasa razularena rulja bila prva, ja vam u to ime iskreno cestitam. Ziveli!
(Dorcolski Lobi, 27. oktobar 2015 14:38)


RESPECT !!!

brajkoo

pre 8 godina

.... grobari nije ostalo jos puno do kraja godina, a na kraju godine u fudbalu ispali iz evrolige, u domacoj ligi -20 minimum od Zvezde, a u kosarci potpuni kolaps, dno tabele, bez obzira sto mislite da hejtujem mislim da i sami vjerujete u to.. ali dobro jos ova dva mjeseca ce biti i zvanicno...

uros

pre 8 godina

Pitanje je jasno:Ko je predlozio i doveo Milosa Vazuru u FK Partizan.Drugo pitanje : Ko mu je dao toliku moc u klubu.Vazniji je i od predsednika Popovica.Taj covek nikad nije imao nikakve veze sa Partizanom.Ni u jednom sportu.Mozda pre ovoga nikada nije ni gledao neku utakmicu Partizana.Onaj ko je njega doveo uradio je to politicki motivisano.I onda je sve jasno.Za onoga ko misli svojom glavom a kome drugi odredjuju sta da misli to je problem.Zao mi te ljude.

dex

pre 8 godina

@only fools


Ja bih te ipak uputio na vesti iz perioda na koji se pozivas, te bi tamo mogao da vidis koga je Zvezda dovela u tom periodu, kao i da uporedis ekipu Zvezde protiv Kairata i u derbiju. Drugo, pozivas se na politiku? U redu. Hajdemo ovako. Partizan za vreme SFRJ daleko zaostaje za Zvezdom po broju titula. Politika? OK. Partizan u jednom od najtuznijih perioda nase istorije pocinje da se dize. Slucajno ili ne, u to vreme su vidjeniji politicari u upravi FKP. Deklarisani navijaci Partizana nasledjuju vlast. Jedno vreme odnosi snaga su ok, ali dolaskom na mesto predsednika, jedan politicar posecuje cesto utakmice KKP. Za sve to vreme, KKP dominira, dovodi preskupe strance, a i FKP pocinje da se uzdize. Pravi serije od 26 (!) utakmica bez poraza, od cega su samo dva derbija nereseni rezultati i 24 pobede. Impresivno. Osvaja titule ubedljivo, ali ispada od Samroka. Politika? Ima li je bar malo? Ili je regularno samo kada Partizan osvaja? Da me ne shvatis pogresno, iz aviona je vidljivo da Zvezda sada ima podrsku drzave, ali vi ste poslednji koji o tome smeju da pricaju, jer ste imali zaledjinu drzave u SVIM sportovima preko dve decenije!

bvk

pre 8 godina

Hocete reci kako je Partizan od prvaka dospeo do kluba koji je zaboravio da igra fudbal I to u ovoj krsh ligi..??

@ zoran


A kako je jedan Celsi od jednog sampiona dogurao do krs ekipe koja se nalazi malo iznad zone ispadanja? Partizan bez klupe, sa povredjenim glavnim igracima, istrosen posle evropskih meceva, redja kikseve u domacem prvenstvu. Sta ti tu nije jasno?

Hmh...

pre 8 godina

Već par decenija svako leto slušamo o "jeseni, ulasku u LŠ, duploj kruni, sjajnim igračima". Onda nam se dese neki malo jači klubovi (od kojih za pola nismo čuli), dese nam se "to je ruska škola, jaka, a tehnički potkovana; to je nemačka škola, šta tu ima da se priča; jeste po imenu azerbejdžanski klub, ali ima dosta stranaca iz Portugala i Brazila". E jbg. Nemamo dovoljno igrača koji mogu na dva fronta, a kamoli tri. Nismo uložili pare kad je trebalo, da uđemo u LŠ. Božinov nije dao ni jedan važan gol - Dila Gori, dao kad je sve bilo gotovo; Steaui nije; Zvezdi nije; Augsburgu, AZ-u i Atletiku nije. Kad misli da ga daje, u maju? Igra se bazira na omraženom (ne znam zašto) Baboviću - kad njega nema, nema ni igre. Navijači su posebna priča - malo otpad sa Severa, malo udruženi "drogeraši", malo SNS, malo "pravda za Grobare" - a ja decu neću da učim ni jednoj od navedenih stvari. Titula je izgubljena za ovu godinu, ostaje Evropa, pa šta bude. Poslednja ovde sa Augsburgom odlučuje celu godinu i celu sezonu - da li ćemo je pamtiti po evro proleću i spektaklu protiv Steaue, ili po izgubljenoj tituli, novimlažima uprave i padu broja navijača? Videćemo... Kad Srbija bude bolja, i Partizan će biti bolji. Dok god je nama 1000 dinara za evro utakmicu skupo, nema tu napretka...

Partizanovac

pre 8 godina

Glavni razlog losih igara u domacem prvenstvu je katastrofalno uradjen prelazni rok!!!Odreci se Branka Ilica(sada igra Ligu sampiona sa Astanom i standardni je reprezentativac Slovenije)i dovesti anonimnog Fabricia(prosle sezone odigrao 3 meca za brazilskog drugoligasa Bragantina!)i upariti ga sa vjecitim kikserom Ostojicem i nezainteresovanim Cirkovicem(jos od ponude od prosle zime kada je trebao preci u Anderleht za 1500000e)i drugoligaskim stoperom Balazicem, nije ni cudo sto imamo najgoru odbranu u ligi!Lijevog beka za standarde Partizana i nemamo!Subic je talentovan,ali potpuno nezreo.Dobija bespotrebne kartone i onaj crveni protiv Augsburga!Petrovica i Lekovica je suvisno komentarisati!Jedina svijetla tacka u odbrani je jos uvjek nespremni Vulicevic.Od koga ocekujem da od zime krene da sparta desnom stranom i salje upotrebljive centarsuteve kao sto je radio prije teske povrede.Igraca kao sto je Bandalovski ima u izobilju u nasoj Superligi.Jedan prosjecan desni bek!Nista nije pokazao od kad je dosao u Partizan, osim da voli da mijenja frizure!Olako smo pustili i Drincica, koji je sigurno jedan od najboljih zadnjih veznihu poslednih 10 god. kojeg smo imali.Cak i Sasa Markovic je bolji igrac za klasu od Jevtovica!I onda se cudimo kako u prosjeku primamo 2 gola po mecu!!!Dovedite Veljkovica(Totenhem),Vujadinovica(Bejing Saleta Stanojevica)i Lomica i zatvorite tu rupu u odbrani!!!

Malo stariji

pre 8 godina

Čitam tekst, čitam komentare...
Pade mi u oči neko ko se potpisuje kao NastyB.
Ne znaš, pretpostavljam, šta znači ta reč.
I lažeš, mirno...
Nebitno?
Srbija ne zna da razlikuje laž od istine, samo tuci.
I tucite...
Nećete doveka.

runner

pre 8 godina

@navijac

Plata Sofoklisa je 320000 evra. Znam da ste najpoznatiji u Evropi po slobodnom shvatanju cifara, ali ne preterujte.
(dex, 27. oktobar 2015 18:58)
Па то је још увек 120.000 евра више од плате Божинова а откада се то у Европи, а поготово у Србији, кошаркаши плаћају више од фудбалера?


.... grobari nije ostalo jos puno do kraja godina, a na kraju godine u fudbalu ispali iz evrolige, u domacoj ligi -20 minimum od Zvezde, a u kosarci potpuni kolaps, dno tabele, bez obzira sto mislite da hejtujem mislim da i sami vjerujete u to.. ali dobro jos ova dva mjeseca ce biti i zvanicno...
(brajkoo, 27. oktobar 2015 18:37)
А овај "пророчки" коментар нашег вајног брајка је у стилу: "Што је баби мило и у сну јој се снило!"

hurricane

pre 8 godina

Naprednjacki insajderi u upravi i na tribinama, doveli su polovne igrace i obesmislili navijanje. Sustina je mali broj kvalitetnih igraca koji ne mogu da izdrze ritam srijeda-subota, povrede, kartoni, uz prethodno svjesno propustenu priliku da se tim ojaca. Prije svega slaba odbrana, to se vidi iz aviona...

Molijer

pre 8 godina

Najslabija tačka Partizana je sredina, pre svega zadnji vezni. Umesto dečurlije od metar i žilet, koju dovodimo treba nam iskusan, visok i jak zadnji vezni kao ovaj holanđanin iz Zvezde. Uopšte nam trebaju visoki, jaki i iskusniji igrači, a najurgentnije pozicije su (pored spomenutog zadnjeg veznog) štoper, centralni vezni i centarfor. Takođe levi spoljni bi isto trebao, ali ne možemo svih 11 igrača da menjamo.

djenka sa parkinga

pre 8 godina

Možda nije uvak lako, ali je UVEK LEPO navijati za PARTIZAN!
(MiloshGB, 27. oktobar 2015 17:50)

Mogli bi nekad stadion da posetite kad je uvek lepo :D

hilsman

pre 8 godina

Sumorna jesen a najbolji ucinak u Evropi u zadnjih 10 godina(LS pre 5 godina ne racunam,jer tad smo igrali izrarito los i ruzan za oko fudbal)Godinama tucemo sve redom u domacem sampionatu,a onda u Evropi otreznjenje,ove godine je situacija obrnuta,a sigurno bi svaki fan Partizana zrtvovao domacicu za malo evropskih pobeda,i na pocetku godine rado prihvatio sadasnji scenario.E sad,ova uprava bojim se,nicega dobrog nece doneti Partizanu kao i angazman Drulovica,uz Stanoja najprecenjenijeg srpskog trenera.

igor

pre 8 godina

Ljudi, dokle bre više da se zaklanjate iza Evrope i tih rezultata.Jeste dobili smo Augzburg,ali kako.Uz obilatu pomoć fortune...Slažem se da se vratilo zbog nekih prethodnih eliminacija,ali eto vratilo se na tom meču.Dila Gori neću da komentarišem, a Steaua nije bila lošija zadnjih deceniju-dve,pa i tu smo imali sreće...Ima još tri utakmice u Evropi, nije sigurno da ćemo prezimiti

5.10.

pre 8 godina

Glavni i jedini krivac za katastrofalne rezultate kluba je uprava! Vazura, cije je jedino radno iskustvo organizovanje studentskih seminara ne moze da bude direktor kluba i da dovodi igrace! Nedic koji ima tuzbu za seksualno uznemiravanje i Slobin pajtas Vucelic ne mogu da donesu nikom nista dobro! Partizan treba da vode partizanovci, a ne lopovima! Mijatovic, Krstajic, Ciric, Tomic, Petric, Paunovic,... oni su buducnost kluba, a ne povampireni Vucelic.

Ćuti i trpi do nove revolucije

pre 8 godina

Pa zar posle vučkovog poklona francuskom premijeru treba uopšte pisati ovakve tekstove!?????? Aj da se zapitamo dal posle jeseni ide zima ili leto...

Bilal

pre 8 godina

"...dovode trenere koji nisu trenirali velike klubove, a oterase Stanojevica..."
(Pelikant dusko, 27. oktobar 2015 15:54)
'Ajde, brate, utuvi više jednom u glavu da Aleksandar Stanojević nije veliki trener, čak naprotiv. Ono što je on izgubio u Belgiji protiv GENK-a, da ne spominjem Šamrok Roverse, ne bi izgubio ni trener Partizana sa Bumbareva Brda.

menjam nick

pre 8 godina

" Ono što je sigurno, Partizan je od vodeće ekipe na tabeli Superlige udaljen 16 bodova, prosečna poseta od 4.300 ljudi na prvenstvenim utakmicama je, matematički, 13,4% kapaciteta stadiona u Humskoj, a atmosferu bi trebalo osetiti.
"

nik sloter

pre 8 godina

Partizan me jako podseca na Celzi ove sezone.Desava se to,treba nam 5 ekstra pojacanja to sam rekao u avgustu,golman,oba stopera,klasicna desetka i napadac!

paok

pre 8 godina

Ljudi su se više smorili od polu fudbala i to je to. Špic fali , ofanzivni vezni da lepše poveže levu i desnu stranu i naravno zadnji vezni. To je to. Nama su Alen Abu i Žile sve.

Pravda

pre 8 godina

Kakvi su ovo lopovi,c c c c c c c c nekim transverima i novcem do sada su trebali da su duzni oko 2miliona.Ali svako krade za sebe,nemaj ni za grejanje...Zalosno,u normalnim uslovima vec bi ova gospoda jela Zatvorsku pastetu

Dubioza kolektiv

pre 8 godina

Igrači krivci? Alo, čoveče koji si zalutao u fudbal, ko je doveo te igrače? Konje rasprodao sve što vredi i nije doveo kvalitetne zamene?
Dovedete napadača iz fenjeraše iz 2. Italijanske lige, i očekujete plasman u LŠ? Najbolji špic vam Abubakar koa ste doveli po ispadanju iz LŠ, čovek koji je igrao u klubu koji se bori za opstanak u Belgiji. Da vas je neko postavio da uništite klub, bolje ne bi ste mogli da odradite od ovoga što ste uradili.

Pelikant dusko

pre 8 godina

Kriva je uprava,neadekvatna pojacanja,i puno politike.Pa zar nije jasno svima , da su legende partizana otisle iz voljenog kluba Ciric Krstajic na celu sa Tumbakovicem, dovode trenere koji nisu trenirali velike klubove, a oterase Stanojevica ponasaju se kao amateri, nema dovoljno agresivnosti u igri , a samo fizicki nespremni igraci se stalno povredjuju, mislili su da ce Sale ilic moci jos dvadeset godina da kreira igru da ne treba dovesti kvalitetnog kreatora igre i ako su znali da igraju kvalifikacije za ligu sampiona. ZALOSNO.

Marko Niš

pre 8 godina

Kad je loša uprava i selekcija loših i nakvalitetnih radnika nema ni rezultata!!! Potrebno ne najuriti najnesposobniju upravu ikada i dovesti prave i kompletne ljude za taj posao koji će izvršiti pravu selekciju igrača i uz obavezno ulaganje napraviti rezultat JER JE OVIM STOPAMA KRAJ BLIZU!!! UPRAVA NAPOLJE!!!

nik sloter

pre 8 godina

NastyB@ suludo je da tracis vreme pisajuci gluposti.Pametnije bi bilo da se uhvatis knjige jer polugodiste je blizu!Prevazisao si Batka!!

gunar

pre 8 godina

Lepo ste sabrali prihode kluba u 2015, a sad uzmite saberite i rashode, ne manje od 10 milki. Ne zaboravite, kad dovedete igrača bez obeštećenja (kao sve ovog leta), sva je prilika da malo više iskeširate za platu (Umaru, Božinov i Stevanović sigurno nemaju manje plate od navedene trojice), tako da tu svakako nije manje od prošle sezone (tih 700 do 900 hiljada mesečno). Takođe ne zaboravite da su plate igrača tek oko polovine ukupnih rashoda.
Ovogodišnji presek je, dakle, između plus milion i minus milion. Dug ostaje koliko i prošle godine.

Djorgo ``Meraklija``, pa ``zvezdas``

pre 8 godina

Pustite Drulovica, barem do juna da covek pokaze sta moze da uradi sa ovom ekipom. Rasprodali su brdo igraca, ali i u ovom timu ima stofa.
Cak mislim vise nego u Zvezdinom, ali da vidimo ... .
Treba nam malo dobrog fudbala. Napred Radnicki, pa svi ostali ... !

Dare

pre 8 godina

Sta reci o ovoj upravi koja je za deset hiljada evra oterala Branka Ilica, a on sa Astanom sada igra Ligu Sampiona. Ja sam potpuno zaboravio na Skuleticev transfer, pa i bez njega smo dobili deset miliona evra.

Danas smo culi da je Krstajic imao platu od milion evra, a secam se da je obestecenje za Klea bilo blizu milion... Treba da se ulozi da bi usao u Ligu Sampiona... Ali pazite sada ovo, mi smo najveci trosak imali upravo u toj sezoni - 20 miliona evra! Ko li je tu samo krao i koliko...

Iskreni navijac Partizana

pre 8 godina

Cestitao bih Zvezdi titulu iskreno. Licno ne bih bio razocaran ovom sezonom ako prezimimo u evropi i saniramo veci deo minusa ,ali te pare ko zna kome ce otici. Drzite se momci,niste vi krivi , trudite se pa sta bude! Pozdrav

Aleksa

pre 8 godina

Meni nikako nije jasno da u upravi sede likovi koji sebe smatraju uspešnim poslovnim ljudima, a onda na jednoj tako lukrativnoj stvari, kao što je savremeni fudbal, ne zarade novac, nego još zapadnu u dugove.

Jovan

pre 8 godina

Po meni, pad je poceo kada je jedan clan uprave izjavio da ce Zivkovicu dati milion eura po sezoni ako se Partizan plasira u Ligu Sampiona. Tome clanu uprave bih porucio da prvo skoci pa onda vice hop, i da zapusi i zasuce rukave (jer je isti imao jos bisernih izjava). Ja ne kazem da Zivkovic ne zasluzuje vece pare za svoj doprinos, ali mislim da su ostali igraci to shvatili kao nepostovanje njihovog doprinosa i prestali da igraju. Uz konstataciju da odbrana ne postoji, Partizan nikad nije primao toloko golova. Mojih 5 para.