Aktuelno

Četvrtak, 01.10.2015.

10:01

Klarkson: Besni napadi na VW su glupi i smešni

Izvor: B92

Klarkson: Besni napadi na VW su glupi i smešni IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

mikile

pre 8 godina

Ccccc, koliko dusebriznika i ekologa imamo u Srbiji, odjednom svi zgrozeni, svi vode racuna o prirodi, a do juce ste terali golf 2 i mecku 124 dizel, parnjace klasicne i kleli se u iste. Koja prevrtljivost, zavist, mrznja i kompleksi, jeza me hvata koliko smo opasan narod. Ne lupajte vise kako vodite racuna o prirodi, dovoljno je samo proci pored nekog izletista 2-og maja posle uranka, nista vise...

Joca

pre 8 godina

"Pa i ja sam sedamdesetih ispod duge kose skrivao slušalice kada bih polagao ispite."

Bahati kreten baš provocira da se objavi zašto je najuren sa BBC.
A šta, sad treba da mu verujem da nije prevarant zato što je oduvek bio prevarant? Kakva budala! Glasnogovornik petrolhead budala.

vujić

pre 8 godina

(biće bolje, 01. oktobar 2015 13:15)

'alo, 40 puta više, a ne 40%.
I naravno da me brine šta izlazi iz auspuha i da biram auta koja manje zagađuju i da mi je to bitnije od konja. Realno, uvek gledam da pešačim korak više!

Kada ce da ukinu Seseljevu taksu ?

pre 8 godina

Uvek me je cudilo kako to da moj meca, 220d, iz 71. ima lepsi, tj. ravnomerniji i mirniji zvuk nego bilo koji noviji dizel koji cujem dok cekam na pesackom prelazu.!! Da smrdi, smrdi, ali nista vise od ovih novih !

Zoran SM

pre 8 godina

NoX azotni oksid, možda neznam dobro hemiju ali zar to nije deo vazduha mislim na Azot i Kiseonik nastaje spajanjem na visokim temeraturama. Tj koliko je to stvarno i realno otrovno pošto vezivanjem za Vodonik dolazi do Ozona tj one materije koje fali u Atmosferi?! Mnogo se pominje Astma u njegovom slučaju nikako kancer ili efekat staklene bašte. Dolazi više pri sagorevanju dizel goriva nego benzina, i ja imam utisak da se tu nešto drugo valja recimo smanjenje potrošnje goriva u US zbog dizelaša nego stvarna zabrinutost Amerika za opšte zdravlje.

BENZ

pre 8 godina

Pa vise se digla frka oko ovog VW nego oko do sada ijednog ispustanja nafte u okean, od silnih naftaskih kompanija... Jer su uglavnom americke.
I to sto poubijase milione neduznih arapa, da bi se dokopale upravo te nafte koja zagadjuje i opet ubija neduzne...?!...ma ni to nije nista

BENZ

pre 8 godina

Hmmm...da...sad je kao kriv VW za zagadjenje. Ameri uvek prebacuju loptu na nekog drugog. A silni naftaski lobi...?...nista, a? To sto vec decenijama ne dozvoljavaju, da direktan i indirektan nacin, razvoj elektroautomobila...?...to nista?!

Radovan

pre 8 godina

Kada su pare u pitanju, tu nema morala, svi lažu i mažu.

I u televizore ugrađuju ovaj softver, da bi smanjili potrošnju energije, kada se vrši testiranje.

Komentari postaju sve bolji. Umirem od smeha. Samo napred.

joj meni

pre 8 godina

Sasa
Skuplji su zato sto su bolji. Imam passata sa 750+ hilj kilometara i boru sa 300+ . Zato ih vozim i vozicu ih i dalje. Naravno da 1.9 tdi vise ispusta gasova od v8 od 17000 ccm jerbo je takav sistem, ma da

henk.mudi

pre 8 godina

@Vasko Petrovic

izvini druze,ok sve sto si napisao, ali "nesto mu sigurno hvali.."?!?! :D :) znas da postoji rec Fali(gl. faliti)

XXX

pre 8 godina

ne radi se o tome gde je sve nepravda i ko proizvodi vise gasova, nego se radi o tome da su lazirali istinu. ne bi bio problem sto proizvode odredjen nivo izduvnih gasova, nego sto su prevarili milione i milione kupaca, ipak je to ozbiljna kompanija koja mora da pretrpi ozbiljne posledice!
(argh, 01. oktobar 2015 15:18)
Hvala vam na glasu.

I na sve to su priznali, sa naglaskom na: PRIZNALI, da su svesno to uradili. Tu bi trebalo da se stavi tačka na sve polemike oko ovoga, i nikakav Klarkson, Pera, Mika... ne može da ih "opere" od ovoga. Vi ljudi i dalje naglabajte o nekakvoj zaveri. :((

MD

pre 8 godina

Ako Srbi misle VW ne truje onda ga vi terajte. Ako Ameri nece to je njihovo pravo. Kao Svica uostalom. Mada globalno zagrevanje od prljavih motora pogadja sve nas. Pozdrav!

Android Jelly Bean

pre 8 godina

I ptice na grani znaju da se ovo oko WV tice iskljucivo politike i nicega vise.

Sve sa zakonima i ostalim pricama nema ama bas nikakve veze.

SAD su ovim potezom samo stegli malo jace saku koju drze oko vrata Njemackoj da joj pokazu ko je gazda Njemacke i Evrope.

Passat

pre 8 godina

Ajmo ovako.

Sagraditi dva staklenika i postaviti identičnu floru i mini faunu: bumbare, pčele i ostale insekte i koji pacov i zeca u oba staklenika tj. mikrosvet napraviti.

U jedan uterati ganc nov VW diesel od 2000 kubika a u drugi isto 2.0 diesel od Ford-a i da se postavi oba na 3000 obrataja i ostaviti vozila da rade mesec dana bez prestanka i da vidimo, koji će stakleniku flora i fauna pre nastradati.

Dosta je bre više sa USA propagandom a Kioto sporazum nisu ni potpisali.!!!

Ubercinik

pre 8 godina

Ako VW naplacuje svoju "Green Tehnologiju", onda treba da se drasticno kazne.
(marko, 1. oktobar 2015 11:06)

Nije green nego blue.
Oficijalno se zove "blue motion".
To je onaj plavičasti dim što izlazi iz auspuha.

sasa

pre 8 godina

@Djox

Ja ne znam sta treba da se desi pa da Vi pojedinci skontate da se prevara nije desavala samo u Americi, vec i sirom Evrope. 11 miliona vozila sirom sveta, 1.2 miliona Skoda, 700000 Seata, Audi. Kakva crna Amerika samo. Svajcarska zabranila prodaju dizel motora iz VW-a, Vinterkorn priznao da su lagali, a Vi i dalje tupite o Americi i o teorijama zavere. Zar nije dovoljna cinjenica da prodaju vozila sa euro6 normom, a da ne zadovoljavaju ni euro3? I pri tom su od svih skuplji. Zbog cega su skuplji, kad nista nisu unapredili? Da nije zbog plastike?

Fudo Sandžak

pre 8 godina

Ako onkolozi i patolozi kažu da je azotni-oxid opasan i karcinogen, ko je ovaj šofer da to negira? Mislim, radije volim čuti mišljenje jednog naučnika nego laika iz te oblasti.

MisterNo

pre 8 godina

@surovi
Jeste, preziveli smo olovo, a koliko se povecao broj autisticne dece? I svi udri po MMR vakcinama, a olovo NAJVISE deluje na mozak u razvoju. Patterson je decenijama ratovao sa autoindustrijom dok nije dokazao vezu olova i bolesti.

The Unforgiven

pre 8 godina

@Zeljko,
Vidim teorija zavere i dalje na sceni. Ajde sto nama jadnim Srbima su Amerikanci sve namestili, nego sad su uspeli da nameste cak i velikim Nemcima? Auuuu, pa ne mogu da verujem. Nema veze sto je Volkswagen sve priznao da je lazirao - sve je to namesteno.

Saldzo

pre 8 godina

More puno otrova, hrana puna otrova, vazduh pun otrova, medijski etar pun otrova, gluperde i primitivci se proglasavaju uzorima i zvezdama, SAD je otkrila "prevaru" VW-a, a jedina su razvijena drzava koja nije potpisala sporazum iz Kjotoa...

Pazite deco! Ide Golf dizel! Svi ce dumrete od Golfa!

Zeljko

pre 8 godina

Da se razumemo. Ja sam za Toyotu i Lexus...ali!!! Ovoga puta mu dajem za pravo. Nikako ne smemo da previdimo najjace industrije sveta i progres koje one donose. Iza svega se kriuja Americka zelja da demontira EU ili bar da kazni Nemce. kolateralna steta smo svi mi jer ce za njima pasti i drugi proizvodjaci. Gde je Americka Auto industruja sa izuzecem Tesle znamo. Ja nisam nikako pristalica kaznjavanja WV, treba naci kompromisno resenje u Evropi jer ce Amerikanci vreovatno bito beskompromisni po ovom pitanju. Treba im uzvratiti istom merom za njihove automobile koje prodaju u EU ako se moze naravno. Krajni rezultat trebaju biti cistiji dizel motori svakako ali uz neki razumni rok koji svi mogu ispostovati. Voleo bih da vidim kako zagadjuju dizel kamioni koji se voze po americkim putevima?

Replay

pre 8 godina

@Alfista
Nema veze bre, ko da je bitno da li zagadjuje ili ne, mislis da bi mene interesovalo da uzimam neki novi Audi? Pa naravno da ce Evropljani da se stite. hehe Znas li koja je tu zarada i koliko radnih mesta? Ja ne razumem ove likove sto su protiv Nemaca. Vi ste velika manjina hejteri, pogledajte ulicu i videcete gde je ko. :) Ne samo kod nas, nego po celoj Evropi.
Jedan Amerikanac kojeg imam u prijateljima na Fb postavio sliku flajera sto postavljaju na VW vozila. Kao zabrinuti gradjanin Portlanda, vas VW zagadjuje kao neki veliki SUV bla bla, promenite auto i jos neke gluposti. eeejj I ovaj lik se cudio koliko je to glupo a on vozi samo nemacki premijum.

The Unforgiven

pre 8 godina

Clarkson je tipican arogantni Britanski seronja koji je napravio karijeru samo zato sto ima dugacak jezik, a narod voli skandale. Dovoljno je da se vidi da on jos uvek krivi BBC zato sto je Top Gear ugasen, on uopste ne vidi svoju krivicu u svemu tome. Sve ove godine je pljuvao dizele, a sad odjednom stao u njihovu zastitu? Tipicno od njega, "nisam vise u centru paznje pa ajde da dam neku glupu izjavu da budem opet u centru paznje".

argh

pre 8 godina

ne radi se o tome gde je sve nepravda i ko proizvodi vise gasova, nego se radi o tome da su lazirali istinu. ne bi bio problem sto proizvode odredjen nivo izduvnih gasova, nego sto su prevarili milione i milione kupaca, ipak je to ozbiljna kompanija koja mora da pretrpi ozbiljne posledice!

Vladimir

pre 8 godina

Ljudi ko zna koliko drugih brendova "mucka" i "namesta". Nemojte da se tripujete vise. Ovo se radi samo o ogranicenom broju vozila u SADu. Vratice se VW opet jaci od svih kroz nekoliko godina, pazite sta kazem.

Djox

pre 8 godina

Pola komentara u stilu "kritikujete VW a pogledajte svoju okolinu, svoju drzavu..."
Kakve veze ima prevara VW sa domacim aflatoksinom u mleku, Ikarbusevima i Fapovima?? Prevara je izvrsena u USA i tako ce ih i kazniti. A to sto vama Ikarbus smrdi a golf mirise to je vec za analizu.
Ja znam zasto Klarksonu "mirise" VW, taj se dobro unovcio u ovom skandalu, koji je vas motiv?

NekoIzElite

pre 8 godina

Mislim da samo Srbi mogu da brane ovako nesto, vrvtn jer misle da su najpametniji i vrbtn jer sami vole da muljaju. Nadam se da ce i u buducnosti bas zagovornike lagati i muljati vam sa platama i doprinosima jer niste za bolje

zabrana, odsteta, katanac

pre 8 godina

Vidim gomila ljudi koji voze VW komentariše ovde.
 (kmnccc, 1. oktobar 2015 13:08)

Nisu to vozaci vw, to su eu botovi koji brane interese nemacke na stetu gradjana srbije.

veki pekic

pre 8 godina

Auta u relnim uslovima trose 20% vise ali se niko ne buni. iako su udarili po dzepu. A sada su modifikovali sagorevanje ali samo u test uslovima. Samo drzava moze da ih tuzi. U normalnoj voznji nema razlike pa nema uopste razloga za privatne tuzbe. A po putu isto zagadjuju kao i pre, tako da realno je isto. Svaki test se odvija u kontrolisanim uslovima i razlikuje se od realnih. Drzava propisuje limite. Nerealno je ocekivati da VW ukloni stetne materije a ne naprimer rafinerija, bar delimicno. Ista drzava je kriva sto nije bolje i cesce kontrolisala VW i ostale. Kamioni i autobusi su po putevima po ceo dan i zagadjuju 100 puta vise od bilo kog auta, svi na crni dizel. I niko nista.

Smotana sarma

pre 8 godina

Klarksonove izjave me se tiču toliko kao i Vučićeve. He he. Baš im fala; nisam znao da je to tako, i da će to tako da bude.

Vesko Petrovic

pre 8 godina

U osnovi je u pravu, svako treba da brine svoju brigu. Na drzavi je da uvede, sprovede i kontrolise propise i zakone. Ima vecih nelogicnosti: kupis nov auto, uradis tehnicki i izvezes ga na ulicu NEISPRAVAN. Nema trougao, prvu pomoc, sajlu, sijalice,... ma nesto mu sigurno hvali. Naravno, opet drzavi u dzep, kad te zaustave "plavi". Zasto proizvodjaci nisu zakonski obavezni da ugrade auto-paljenje svetala ? Sve sto je zakonski OBAVEZNO mora da se "ugradi" u auto. S druge strane, u Engleskoj ne treba nista od "dodatne (citaj OBAVEZNE, kod nas) opreme, nula ! I svetla se ne pale danju. A kad kupis nov auto, samo sednes i vozis, 3 godine nema tehnicki (samo osiguranje I takse). Pitanje: ko je pametniji, mi ili oni ?

Pera

pre 8 godina

Kako moze da vam bude opravdanje za ono što je loše, to što ste i pre radili loše stvari. Ne može niko da me ubedi da je laz ok i da treba i može da prodje nekažnjeno... Neko je u pravu, mora da je VW i ovde umešao ruke (hm. Mislim lovu)

bakicar

pre 8 godina

VW treba dobro kazniti za nauk ostalim proizvodjacima. Svjesno su varali zakonodavce u vise drzava, a laznom i agresivnom reklamom su konkurenciju doveli do bankrota. Naravno da ce biti potres na trzistu i otkazi ali ce doci drugi proizvodjaci da popune ogromnu rupu.

biće bolje

pre 8 godina

Jeste temparamentan ovaj englez, ali je ovoga puta potpuno u pravu, iza svega se krije jedno veliko licemerije i udarac na evropsku auto industriju. Nisam ostrašćeni ljubitelj VW i ako vozim pola 1.4TDI, ali ako se toliko brinu za zdravlje ljudi i kvalitet vazduha, onda neka zabrane sve što koristi fosilna goriva, kao da će nešto bitno značiti ako je 40% manja emisija štetnih materija. Svi testovi koje se odnose na potrošnju i izduvne gasove su manje više lažirani ne samo kod VW nego i kod ostalih, i ako neko razmišlja o ekologiji neka primene alternativna goriva neka zabrane naftu, tehnologija za to danas itekako postoji, a to se neće nikad desiti razlog je naravno očigledan, cela svetska ekonomija počiva na špekulativnoj ceni nafte. Njima sada smeta samo nafta iz VW vozila, posredi je jedan veliki udar na nemačku privredu i da, VW jeste spoj kvaliteta, jednostavnosti i robusnosti. A svako ko je probao VW zna kakva je razlika u kvalitetu.

zagor

pre 8 godina

misli svojom glavom. ne podnosi amerikance. zato su ga i skinuli sa bbc-a, bez obzira sto se zove dzeremi klarkson.
inace i izbeglicka kriza i skandal sa vw-om su americko-britanske smicalice koje ciljaju nemacku u vugla, jer serif preko bare nije zadovoljan kako se nemacka pozicionira u koordinatnom sistemu SAD-RUSIJA. vrhunske smicalice, mora se priznati, ali ipak ocigledne svakome informisanom, sa bar malo mozga (npr. migrante je neko zestoko potpalio da ciljaju nemacku, a da se slucajno ne bi u vecem broju predomisljali, stizu pozdravi i blogovi od "kolega izbeglica", tj. usa botova, kako je "finska uzasna" itd. toliko smesno i providno, da nemam reci).

2012 godište, 200.000 km, kao nov

pre 8 godina

Ovaj šarlatan može da priča šta hoće, činjenica je da čađ iz dizel vozila ubija ljude. Isto kao što je činjenica da kod nas ni vozila 3 godine stara, ako su uvezena, na ispunjavaju evro 6 normu, osim na papiru.

Milosav Jovandić

pre 8 godina

Čitam već danima domaće "ekserte" za automobile, izduvne gasove i šire kako su se ostrvili na VW i Nemačku.
Kada je ovde gde živite prodavano mleko sa viškom alfatoksina a vlada problem rešila tako što je udesetostručila dozvoljeni nivo otrova, nagradili ste iste sa novim mandatom neograničene vlasti.
rekao bi čovek da vam deca ne jedu mleko nego se samo vozaju u pasatima.
Licemeri.

Washington

pre 8 godina

Svaka mu je na mestu!!! Bravo matori!
(Radoje, 1. oktobar 2015 10:35)

Sta mu je na mestu bre? Pa njihov celi marketing na tim dizelasima se svodio na to kako ta auta nisu stetna za prirodu, kako emisije su toliko niske, a u realnosti one su 40 puta vece. Alo, 40 puta!

Da im to nije bio reklama i marketinga verovatno se ovo nikad ne bi ni desilo. Nego je tako nesto zaintrigiralo ljude da ispitaju ta auta ponovo i u malo vecem detalju.

Bojan

pre 8 godina

Kako su samo obrazovani i pametni ovi komentatori koji kritikuju VW, a pri tome kada izađeš na ulcie Beograda VW su kola koja najmanje zagađuju ovaj grad.

I da - Klarkson je, kao i obično za sve, U PRAVU!

Toliko

pre 8 godina

Samo sto je kupio VW... Ma uopste nije u sukobu interesa, da ne pricam o tome da bi se svako normalan zapitao kako je to "kupio" bas sad kad njima treba neko da ih brani. Ali ima mnogo ovih sto uzivaju u vredjanju svega oko seba kojima je isti idol tako da verujem da ce sad da krenu u masovnu odbranu VW... Sa takvim licnostima i ovakvim tekstom koji je najobicnija demagogija je besmisleno i raspravaljati..

Timer

pre 8 godina

Klarkson je celu svoju karijeru napravio na kontriranju, inacenju i bombasticnim izjavama. Zamislite da je sada rekao, da, sramota za VW sto laze i vara u cilju zgrtanja novca? Koga bi to objavio? Niko!
Ali ovako on ispada borac protiv vetrenjaca, Robin Hud, novine ga citiraju a narod mu evo klice u komentarima...
A koji su njegovi motivi? Pare! Evo i od ove izjave ce dobiti milionce a vi ga i dalje velicajte u svom neznanju.

ja sam

pre 8 godina

ovaj covek je 100% u pravu. ovde se radi o nokautiranoj auto industriji usa koju nekako treba vaskrsnuti. evropo, budi se i okreni ledja usa i britaniji.

cudo u Sarganu

pre 8 godina

Ko o cemu,k... o postenju! Smesni su Amis kada govore o zastitu covekove
okoline,ti najveci zagadjivaci na svetu!Mislim da je i ovo mix,politike i uklanjanja prejake konkurencije.A zapitajte se zasto ovde nema i
Merzedes,mozda zato sto su sediste u USA prebacili sa GM? Razmislite.

čangrizavi penzioner

pre 8 godina

Ocigledno je da si podlozan televizijskom ispiranju mozga, i da je za tebe stalez ljudi koji si ispljuvao, nedostizan pojam. Ovo sto Dz. Klarkson kaze, misli 99% ljudi, ali ne mogu svi to javno da kazu, pa vama naivnim ljudima ispiraju mozgove putem televizije. Sloboda razmisljanja i izrazavanja je nesto sto cini 21. vek, pa se pitam u kom si ti veku zapeo?
(xim, 1. oktobar 2015 11:59)
@
Koji sam ja stalež ispljuvao? Kakvo TV ispiranje mozga ja TV ne gledam skoro deset godina. Prevara kupaca, nelojalna konkurencija, zagadjenje životne sredine, kršenje zakona... Svi elementi prostačkog ponašanja kojeg se iskreno gadim. Kakve to ima veze sa slobodom izražavanja o čemu ti pričaš? Odakle tebi ideja o proceni mog statusa? Vozaj golf4 1.9 TDI iz prošlog veka i uživaj u VW i Klarksonu.

meeskec

pre 8 godina

Ako ovde postoji neko ko malo duže prati lik i delo čuvenog Džeze zna da ga žaštita životne sredine i ekologija ne zanima ni najmanje, a za ovo je uzeo masne pare. Pitam vas, ko ne bi?

Šubara

pre 8 godina

Ovo se u biznis svetu zove damage control. Kakve Amerike, kakve zavere. WW je jednostavno optužen za lažno reklamiranje, obmanu kupaca (setite se reklame gde TDI prolazi a izlazi cveće i lišće iza njega) i predtsavljanje lažnih podataka. Šta je tu netačno i šta nije činjenica molim vas da mi neko kaže? Prevara je učinjena svesno, namerno i sa ciljem da nikada ne budu uhvaćeni.

planet

pre 8 godina

Samo da ne bude smesno onima koji bi morali i kojima bi nametnuli da placaju vecu taxu od trenutne, zbog zagadjivanja njihovih vw. Izvini planeto sto smo te upropastili.

surovi

pre 8 godina

Eto jos jednom si pokazao da si seronja i laprdavac
(hm, 1. oktobar 2015 10:17)
...a ti si pokazao elementarno neznanje!
Naime,80 godina je korisceno 4 tertaetil olovo kako bi se benzinu povecao oktanski broj i tek pred kraj 20 veka,neko se setio da je to otrovno,iako je u pitanju jedna od najotrovnijih supstanci poznatih coveku.Preziveli smo to,iako je svo to olovo ostalo u zemljistu.
Covek ima uticaja na efekat staklene baste,bas kao i leptir na stvaranje uragana i tajfuna.Ono nastaje usled ugljen dioksida i metana ,koji dolaze od vulkana i okeana.Ono sto mi kao ljudska bica proizvodimo je gotovo zanemarljivo.Zagrevanje planete je normalna pojava i na ovom tehnoloskom nivou,ne postoji nacin na koji bi mogli da uticemo na njega.Uostalom,Milanovic je to davno objasnio.....

Dušan

pre 8 godina

Vi što ste opleli po VW jer vam se ne sviđa "smorni" dizajn novih Passat-a, da li zaista mislite da je VW jedini?

Uz sav prezir koji potencijalno osećate prema nemačkoj tehnologiji, da li vam zvuči logično da u eri kada sve postaje toliko slično, jedan OGROMAN proizvođač ne ume da napravi motor koji je u 50%. (ako ne i 40 puta gori po sadržaju gasova) od recimo Pežoa ili nekog japanca (koji su pa poznati da se ne zamaraju mnogo malom potrošnjom)?

Po meni, malo verovatno....

Mad4Red

pre 8 godina

I na kraju sto ne jure tog Amera koji je debelo naplatio to sto je uslo 11 miliona automobila WV debelo je podmazao Nemac Amera, tako da nek jure tog Amera koji je sve to dozvolio!!!!

Hehe

pre 8 godina

Sprdnja, pa taj je pljuvao dizele na svakom koraku. A sad brani VW koji je godinama ostvario dodatni profit na lazima o svojim dizel motorima i sam zeznuo stvar. Sta ti je novac... A sto se tice bezbednosti VW vozila, nesto me demantuju u poslednje vreme u vestima, a i onim sto vidjam po putu. Pouzdanost necu ni da komentarisem. Ipak skidam kapu za neke detalje u unutrasnjosti, narocito napucani modeli, kao i za solidne vozne karakteristike.

Mijajlo Mijajlovic

pre 8 godina

Volim VW i sam ih vozim. Ali,ne zaboravite da je VW Golf nekoliko godina za redom namestao izbor za "auto godine" u Nemackoj. Optuzeni su bili i nemacki ADAC i VW. Glasovi su brojani tako da je Golf uvek bio najbolji.

AnalfaBOTa

pre 8 godina

Pazi ove sto podrzavaju ovog diletanta. Ocigledno da niste shvatili poentu i problem u celoj prici.

VW je lazirao testove da bi prosao NORME koje su PROPISANE US zakonom. Tacnije, ucinili su prevaru, kojom su uspeli da prodaju 11 miliona vozila. I jos sad vlasnici tih vozila nece moci ni da prodaju, ni da registruju to sto su kupili. Sto znaci, bacili su desetine hiljada evra, dolara, ili sta god, u vetar.

Koliko je tesko prosecnom srpskom mozgu to da ukapira? Izgleda da je izuzetno tesko.

Decline and fall of the auto empire

pre 8 godina

Bedan pokušaj damage contol od strane VW, a biće ih svakako još. Relativizacija i banalizacija teške krađe i prevare, kao i pozivanje na emocije tipa "mene interesuju samo performanse", "komšijin golf neće ubiti nikoga"... samo štete i onako narušenom ugledu ovog zabavljača. To sa komšijinim golfom je ista lažna odbrana kao kada bi pljačkaš banke sudu predočio kolika je ukupna novčana masa u zemlji - "pa tih 100.000 din. nije ništa, brate sudija". Cilj ovoga je, naravno, da se spreče privatne tužbe, za koje i te kako ima osnova (države će ih i onako odrati, tu im spasa nema). I kod nas se već javljaju uvoznici sa sličnim stavovima, pa ulizivanjem ("to je i dalje kultni brend") i zastrašivanjem ("ako tužite to će da vas košta, a sa neizvesnim ishodom"), pokušavaju da spreče narod da ih tuži. Mislim, kod nas to i nije teško, ali nisam siguran za napolje - tu već mora Klarkson da "interveniše"...
A inače mi je ovo jako interesantno, taj ogavni dvoaršinski odnos prema istim stvarima. Npr ubiše se da unize pušače cigareta, izbacuju, proteruju... A za apsolutno istu stvar, sa istim posledicama, ide priča "ma, nema to neke veze, malo više zagađenja nikome neće da naškodi"...
Jadno je sve to, kako za kompaniju takvog navodnog renomea, tako i za njene drvene advokate.

alfista

pre 8 godina

@replay,
Momce,cujes li ti sebe?Neotesani Ameri hoce da im uzmu pare,a ovi svesno instalirali software za prevaru?!Ima li logike u tvom pisanju??Ok je da volis neki brand,ali ti ga brate pretera.Evropa cuti za ovu prevaru jer je to glavna grana industrije velikog tate Nemacke.Ne vidim sta je tu nejasno.Inace,najveci zagadjivaci planete su avioni,koji izbace tone CO2 na jednom letu,a u svakom trenutku ih ima na milione u vazduhu.

xim

pre 8 godina

(čangrizavi penzioner, 1. oktobar 2015 11:22)

Ocigledno je da si podlozan televizijskom ispiranju mozga, i da je za tebe stalez ljudi koji si ispljuvao, nedostizan pojam. Ovo sto Dz. Klarkson kaze, misli 99% ljudi, ali ne mogu svi to javno da kazu, pa vama naivnim ljudima ispiraju mozgove putem televizije. Sloboda razmisljanja i izrazavanja je nesto sto cini 21. vek, pa se pitam u kom si ti veku zapeo?

Milan Nis

pre 8 godina

Ma da,on lupeta,a 2/3 sveta vozi krseve starije od 20 godina,koji zagadjuju 10x vise od laziranog softvera.Nije dobro sto je poljuljano poverenje u takvog giganta i nemacku,ali price o zagadjenju su glupost.Jos kad cujem ove sto kazu da benzinci manje zagadjuju,okrene mi se u stomaku.

čangrizavi penzioner

pre 8 godina

Da je nešto znao ne bi dobio otkaz na BBC. Ostaje mu da radi ono što je uvek činio, bahato lupetanje gluposti da bi skrenuo pažnju na sebe. To je svakako daleko lakše od ozbiljnog rada i angažovanja sopstvene pameti. Zapanjujuće je koliki procenat ljudi je zadivljen prosipanjem prostakluka dotičnog gospodina. Da je naš bio bi glavna zvezda rijalitija. Ovako je Englez što naš nižom vrednošću iskompleksiran svet ekstatično oduševljava. Još ako tema ima veze sa mitskom Njemačkom tu se onda dobijaju ozbiljni ekstatični odlivi širokih narodnih masa.

freddie

pre 8 godina

kao prvo, to sto je vw po racunici ubio 1700 ljudi nema nikakve veze sa autobusima i kamionima, jer je ta brojka izracunata iz razlike prijavljenog i realnog zagađenja (tj, racuna se samo onaj deo u kojem su varali).
drugo, ako su ekolozi rekli da se kupuju dizeli jer manje zagađuju, to su rekli na osnovi vw- ovog prijavljenog zagađivanja iz dizela. da su ovi rekli istinu, niko ne bi preporucivao takav motor za 'spas planeta'.
uglavnom, placena reklama i pokusavanje kontrole stete iod strane VW- a. radije bih da nisu varali..

Replay

pre 8 godina

Pa naravno. Ovo moze samo da interesuje neotesane Amere i njihov plan kako da im uzmu pare. Evropu i dalje to mnogo ne dotice. Takodje ni krajnjeg kupca. Videcete prodaju svih vozila, nema promene, dalje ce biti u plusu.

marko

pre 8 godina

Ako VW naplacuje svoju "Green Tehnologiju", onda treba da se drasticno kazne. Al realno, pogledam svoju ulicu i vidim sve krs do krsa, sve dizeli stari po 15 godina. Ubedjen sam da svi ti novi dizeli, su itekako bolji po prirodu nego ovi krsevi, i molim vas, Loz Ulje na nasim pumpama kao gorivo? Pogledajte branik nekom dizelu ( ako je branik beo itekako se vidi). Bez obzira na godinu proizvodnje, marku, imaju crne fleke, i garav su??? Zasto? Ovde treba da se preispitaju Pumpe, i Dostavljac goriva, pa tek onda proizvodjaci!

disko nindža

pre 8 godina

"ja sam sedamdesetih ispod duge kose skrivao slušalice kada bih polagao ispite."

Da, ali te nisu uhvatili. Da su te uhvatili prošao bi kao što će i VW proći.

каурин

pre 8 godina

Први прави коментар некога ко је доказано размишљао о проблему и није подлегао харанги...
Скидам капу, Џереми!
Један од последњих који не дозвољава да други размишљају за њега.

dušan

pre 8 godina

videli ameri da ih merkelova ne šljivi dva posto i da im je stavila do znanja da je ona broj 1 u evropi to se njima ne sviđa pa ajde da uništimo auto industriju tako rade i sa kinom i sa svima. kolumbo kolumbo radoznali ma.....če

Grabs popcorn

pre 8 godina

Ima pravo, pa pogledajte samo kod nas ove samozapaljive ikarbuse, to kad prodje kroz ulicu treba 2 minuta da se smogcina slegne. U Americi redneci voze one pickapove koji imaju neku modifikaciju da ispustaju vise stetnih gasova, jer ako nemas to nisi pravi Amer, itd itd. Ne slazem se sa potezom vw-a, ali oni su sica uodnosu na sve ostale.

каурин

pre 8 godina

Први прави коментар некога ко је доказано размишљао о проблему и није подлегао харанги...
Скидам капу, Џереми!
Један од последњих који не дозвољава да други размишљају за њега.

disko nindža

pre 8 godina

"ja sam sedamdesetih ispod duge kose skrivao slušalice kada bih polagao ispite."

Da, ali te nisu uhvatili. Da su te uhvatili prošao bi kao što će i VW proći.

Grabs popcorn

pre 8 godina

Ima pravo, pa pogledajte samo kod nas ove samozapaljive ikarbuse, to kad prodje kroz ulicu treba 2 minuta da se smogcina slegne. U Americi redneci voze one pickapove koji imaju neku modifikaciju da ispustaju vise stetnih gasova, jer ako nemas to nisi pravi Amer, itd itd. Ne slazem se sa potezom vw-a, ali oni su sica uodnosu na sve ostale.

dušan

pre 8 godina

videli ameri da ih merkelova ne šljivi dva posto i da im je stavila do znanja da je ona broj 1 u evropi to se njima ne sviđa pa ajde da uništimo auto industriju tako rade i sa kinom i sa svima. kolumbo kolumbo radoznali ma.....če

marko

pre 8 godina

Ako VW naplacuje svoju "Green Tehnologiju", onda treba da se drasticno kazne. Al realno, pogledam svoju ulicu i vidim sve krs do krsa, sve dizeli stari po 15 godina. Ubedjen sam da svi ti novi dizeli, su itekako bolji po prirodu nego ovi krsevi, i molim vas, Loz Ulje na nasim pumpama kao gorivo? Pogledajte branik nekom dizelu ( ako je branik beo itekako se vidi). Bez obzira na godinu proizvodnje, marku, imaju crne fleke, i garav su??? Zasto? Ovde treba da se preispitaju Pumpe, i Dostavljac goriva, pa tek onda proizvodjaci!

AnalfaBOTa

pre 8 godina

Pazi ove sto podrzavaju ovog diletanta. Ocigledno da niste shvatili poentu i problem u celoj prici.

VW je lazirao testove da bi prosao NORME koje su PROPISANE US zakonom. Tacnije, ucinili su prevaru, kojom su uspeli da prodaju 11 miliona vozila. I jos sad vlasnici tih vozila nece moci ni da prodaju, ni da registruju to sto su kupili. Sto znaci, bacili su desetine hiljada evra, dolara, ili sta god, u vetar.

Koliko je tesko prosecnom srpskom mozgu to da ukapira? Izgleda da je izuzetno tesko.

Milosav Jovandić

pre 8 godina

Čitam već danima domaće "ekserte" za automobile, izduvne gasove i šire kako su se ostrvili na VW i Nemačku.
Kada je ovde gde živite prodavano mleko sa viškom alfatoksina a vlada problem rešila tako što je udesetostručila dozvoljeni nivo otrova, nagradili ste iste sa novim mandatom neograničene vlasti.
rekao bi čovek da vam deca ne jedu mleko nego se samo vozaju u pasatima.
Licemeri.

Mijajlo Mijajlovic

pre 8 godina

Volim VW i sam ih vozim. Ali,ne zaboravite da je VW Golf nekoliko godina za redom namestao izbor za "auto godine" u Nemackoj. Optuzeni su bili i nemacki ADAC i VW. Glasovi su brojani tako da je Golf uvek bio najbolji.

čangrizavi penzioner

pre 8 godina

Da je nešto znao ne bi dobio otkaz na BBC. Ostaje mu da radi ono što je uvek činio, bahato lupetanje gluposti da bi skrenuo pažnju na sebe. To je svakako daleko lakše od ozbiljnog rada i angažovanja sopstvene pameti. Zapanjujuće je koliki procenat ljudi je zadivljen prosipanjem prostakluka dotičnog gospodina. Da je naš bio bi glavna zvezda rijalitija. Ovako je Englez što naš nižom vrednošću iskompleksiran svet ekstatično oduševljava. Još ako tema ima veze sa mitskom Njemačkom tu se onda dobijaju ozbiljni ekstatični odlivi širokih narodnih masa.

Decline and fall of the auto empire

pre 8 godina

Bedan pokušaj damage contol od strane VW, a biće ih svakako još. Relativizacija i banalizacija teške krađe i prevare, kao i pozivanje na emocije tipa "mene interesuju samo performanse", "komšijin golf neće ubiti nikoga"... samo štete i onako narušenom ugledu ovog zabavljača. To sa komšijinim golfom je ista lažna odbrana kao kada bi pljačkaš banke sudu predočio kolika je ukupna novčana masa u zemlji - "pa tih 100.000 din. nije ništa, brate sudija". Cilj ovoga je, naravno, da se spreče privatne tužbe, za koje i te kako ima osnova (države će ih i onako odrati, tu im spasa nema). I kod nas se već javljaju uvoznici sa sličnim stavovima, pa ulizivanjem ("to je i dalje kultni brend") i zastrašivanjem ("ako tužite to će da vas košta, a sa neizvesnim ishodom"), pokušavaju da spreče narod da ih tuži. Mislim, kod nas to i nije teško, ali nisam siguran za napolje - tu već mora Klarkson da "interveniše"...
A inače mi je ovo jako interesantno, taj ogavni dvoaršinski odnos prema istim stvarima. Npr ubiše se da unize pušače cigareta, izbacuju, proteruju... A za apsolutno istu stvar, sa istim posledicama, ide priča "ma, nema to neke veze, malo više zagađenja nikome neće da naškodi"...
Jadno je sve to, kako za kompaniju takvog navodnog renomea, tako i za njene drvene advokate.

Šubara

pre 8 godina

Ovo se u biznis svetu zove damage control. Kakve Amerike, kakve zavere. WW je jednostavno optužen za lažno reklamiranje, obmanu kupaca (setite se reklame gde TDI prolazi a izlazi cveće i lišće iza njega) i predtsavljanje lažnih podataka. Šta je tu netačno i šta nije činjenica molim vas da mi neko kaže? Prevara je učinjena svesno, namerno i sa ciljem da nikada ne budu uhvaćeni.

sasa

pre 8 godina

@Djox

Ja ne znam sta treba da se desi pa da Vi pojedinci skontate da se prevara nije desavala samo u Americi, vec i sirom Evrope. 11 miliona vozila sirom sveta, 1.2 miliona Skoda, 700000 Seata, Audi. Kakva crna Amerika samo. Svajcarska zabranila prodaju dizel motora iz VW-a, Vinterkorn priznao da su lagali, a Vi i dalje tupite o Americi i o teorijama zavere. Zar nije dovoljna cinjenica da prodaju vozila sa euro6 normom, a da ne zadovoljavaju ni euro3? I pri tom su od svih skuplji. Zbog cega su skuplji, kad nista nisu unapredili? Da nije zbog plastike?

Replay

pre 8 godina

Pa naravno. Ovo moze samo da interesuje neotesane Amere i njihov plan kako da im uzmu pare. Evropu i dalje to mnogo ne dotice. Takodje ni krajnjeg kupca. Videcete prodaju svih vozila, nema promene, dalje ce biti u plusu.

alfista

pre 8 godina

@replay,
Momce,cujes li ti sebe?Neotesani Ameri hoce da im uzmu pare,a ovi svesno instalirali software za prevaru?!Ima li logike u tvom pisanju??Ok je da volis neki brand,ali ti ga brate pretera.Evropa cuti za ovu prevaru jer je to glavna grana industrije velikog tate Nemacke.Ne vidim sta je tu nejasno.Inace,najveci zagadjivaci planete su avioni,koji izbace tone CO2 na jednom letu,a u svakom trenutku ih ima na milione u vazduhu.

Milan Nis

pre 8 godina

Ma da,on lupeta,a 2/3 sveta vozi krseve starije od 20 godina,koji zagadjuju 10x vise od laziranog softvera.Nije dobro sto je poljuljano poverenje u takvog giganta i nemacku,ali price o zagadjenju su glupost.Jos kad cujem ove sto kazu da benzinci manje zagadjuju,okrene mi se u stomaku.

Djox

pre 8 godina

Pola komentara u stilu "kritikujete VW a pogledajte svoju okolinu, svoju drzavu..."
Kakve veze ima prevara VW sa domacim aflatoksinom u mleku, Ikarbusevima i Fapovima?? Prevara je izvrsena u USA i tako ce ih i kazniti. A to sto vama Ikarbus smrdi a golf mirise to je vec za analizu.
Ja znam zasto Klarksonu "mirise" VW, taj se dobro unovcio u ovom skandalu, koji je vas motiv?

xim

pre 8 godina

(čangrizavi penzioner, 1. oktobar 2015 11:22)

Ocigledno je da si podlozan televizijskom ispiranju mozga, i da je za tebe stalez ljudi koji si ispljuvao, nedostizan pojam. Ovo sto Dz. Klarkson kaze, misli 99% ljudi, ali ne mogu svi to javno da kazu, pa vama naivnim ljudima ispiraju mozgove putem televizije. Sloboda razmisljanja i izrazavanja je nesto sto cini 21. vek, pa se pitam u kom si ti veku zapeo?

Passat

pre 8 godina

Ajmo ovako.

Sagraditi dva staklenika i postaviti identičnu floru i mini faunu: bumbare, pčele i ostale insekte i koji pacov i zeca u oba staklenika tj. mikrosvet napraviti.

U jedan uterati ganc nov VW diesel od 2000 kubika a u drugi isto 2.0 diesel od Ford-a i da se postavi oba na 3000 obrataja i ostaviti vozila da rade mesec dana bez prestanka i da vidimo, koji će stakleniku flora i fauna pre nastradati.

Dosta je bre više sa USA propagandom a Kioto sporazum nisu ni potpisali.!!!

Fudo Sandžak

pre 8 godina

Ako onkolozi i patolozi kažu da je azotni-oxid opasan i karcinogen, ko je ovaj šofer da to negira? Mislim, radije volim čuti mišljenje jednog naučnika nego laika iz te oblasti.

The Unforgiven

pre 8 godina

Clarkson je tipican arogantni Britanski seronja koji je napravio karijeru samo zato sto ima dugacak jezik, a narod voli skandale. Dovoljno je da se vidi da on jos uvek krivi BBC zato sto je Top Gear ugasen, on uopste ne vidi svoju krivicu u svemu tome. Sve ove godine je pljuvao dizele, a sad odjednom stao u njihovu zastitu? Tipicno od njega, "nisam vise u centru paznje pa ajde da dam neku glupu izjavu da budem opet u centru paznje".

Ubercinik

pre 8 godina

Ako VW naplacuje svoju "Green Tehnologiju", onda treba da se drasticno kazne.
(marko, 1. oktobar 2015 11:06)

Nije green nego blue.
Oficijalno se zove "blue motion".
To je onaj plavičasti dim što izlazi iz auspuha.

freddie

pre 8 godina

kao prvo, to sto je vw po racunici ubio 1700 ljudi nema nikakve veze sa autobusima i kamionima, jer je ta brojka izracunata iz razlike prijavljenog i realnog zagađenja (tj, racuna se samo onaj deo u kojem su varali).
drugo, ako su ekolozi rekli da se kupuju dizeli jer manje zagađuju, to su rekli na osnovi vw- ovog prijavljenog zagađivanja iz dizela. da su ovi rekli istinu, niko ne bi preporucivao takav motor za 'spas planeta'.
uglavnom, placena reklama i pokusavanje kontrole stete iod strane VW- a. radije bih da nisu varali..

Timer

pre 8 godina

Klarkson je celu svoju karijeru napravio na kontriranju, inacenju i bombasticnim izjavama. Zamislite da je sada rekao, da, sramota za VW sto laze i vara u cilju zgrtanja novca? Koga bi to objavio? Niko!
Ali ovako on ispada borac protiv vetrenjaca, Robin Hud, novine ga citiraju a narod mu evo klice u komentarima...
A koji su njegovi motivi? Pare! Evo i od ove izjave ce dobiti milionce a vi ga i dalje velicajte u svom neznanju.

meeskec

pre 8 godina

Ako ovde postoji neko ko malo duže prati lik i delo čuvenog Džeze zna da ga žaštita životne sredine i ekologija ne zanima ni najmanje, a za ovo je uzeo masne pare. Pitam vas, ko ne bi?

zagor

pre 8 godina

misli svojom glavom. ne podnosi amerikance. zato su ga i skinuli sa bbc-a, bez obzira sto se zove dzeremi klarkson.
inace i izbeglicka kriza i skandal sa vw-om su americko-britanske smicalice koje ciljaju nemacku u vugla, jer serif preko bare nije zadovoljan kako se nemacka pozicionira u koordinatnom sistemu SAD-RUSIJA. vrhunske smicalice, mora se priznati, ali ipak ocigledne svakome informisanom, sa bar malo mozga (npr. migrante je neko zestoko potpalio da ciljaju nemacku, a da se slucajno ne bi u vecem broju predomisljali, stizu pozdravi i blogovi od "kolega izbeglica", tj. usa botova, kako je "finska uzasna" itd. toliko smesno i providno, da nemam reci).

Hehe

pre 8 godina

Sprdnja, pa taj je pljuvao dizele na svakom koraku. A sad brani VW koji je godinama ostvario dodatni profit na lazima o svojim dizel motorima i sam zeznuo stvar. Sta ti je novac... A sto se tice bezbednosti VW vozila, nesto me demantuju u poslednje vreme u vestima, a i onim sto vidjam po putu. Pouzdanost necu ni da komentarisem. Ipak skidam kapu za neke detalje u unutrasnjosti, narocito napucani modeli, kao i za solidne vozne karakteristike.

Zeljko

pre 8 godina

Da se razumemo. Ja sam za Toyotu i Lexus...ali!!! Ovoga puta mu dajem za pravo. Nikako ne smemo da previdimo najjace industrije sveta i progres koje one donose. Iza svega se kriuja Americka zelja da demontira EU ili bar da kazni Nemce. kolateralna steta smo svi mi jer ce za njima pasti i drugi proizvodjaci. Gde je Americka Auto industruja sa izuzecem Tesle znamo. Ja nisam nikako pristalica kaznjavanja WV, treba naci kompromisno resenje u Evropi jer ce Amerikanci vreovatno bito beskompromisni po ovom pitanju. Treba im uzvratiti istom merom za njihove automobile koje prodaju u EU ako se moze naravno. Krajni rezultat trebaju biti cistiji dizel motori svakako ali uz neki razumni rok koji svi mogu ispostovati. Voleo bih da vidim kako zagadjuju dizel kamioni koji se voze po americkim putevima?

Washington

pre 8 godina

Svaka mu je na mestu!!! Bravo matori!
(Radoje, 1. oktobar 2015 10:35)

Sta mu je na mestu bre? Pa njihov celi marketing na tim dizelasima se svodio na to kako ta auta nisu stetna za prirodu, kako emisije su toliko niske, a u realnosti one su 40 puta vece. Alo, 40 puta!

Da im to nije bio reklama i marketinga verovatno se ovo nikad ne bi ni desilo. Nego je tako nesto zaintrigiralo ljude da ispitaju ta auta ponovo i u malo vecem detalju.

čangrizavi penzioner

pre 8 godina

Ocigledno je da si podlozan televizijskom ispiranju mozga, i da je za tebe stalez ljudi koji si ispljuvao, nedostizan pojam. Ovo sto Dz. Klarkson kaze, misli 99% ljudi, ali ne mogu svi to javno da kazu, pa vama naivnim ljudima ispiraju mozgove putem televizije. Sloboda razmisljanja i izrazavanja je nesto sto cini 21. vek, pa se pitam u kom si ti veku zapeo?
(xim, 1. oktobar 2015 11:59)
@
Koji sam ja stalež ispljuvao? Kakvo TV ispiranje mozga ja TV ne gledam skoro deset godina. Prevara kupaca, nelojalna konkurencija, zagadjenje životne sredine, kršenje zakona... Svi elementi prostačkog ponašanja kojeg se iskreno gadim. Kakve to ima veze sa slobodom izražavanja o čemu ti pričaš? Odakle tebi ideja o proceni mog statusa? Vozaj golf4 1.9 TDI iz prošlog veka i uživaj u VW i Klarksonu.

Vesko Petrovic

pre 8 godina

U osnovi je u pravu, svako treba da brine svoju brigu. Na drzavi je da uvede, sprovede i kontrolise propise i zakone. Ima vecih nelogicnosti: kupis nov auto, uradis tehnicki i izvezes ga na ulicu NEISPRAVAN. Nema trougao, prvu pomoc, sajlu, sijalice,... ma nesto mu sigurno hvali. Naravno, opet drzavi u dzep, kad te zaustave "plavi". Zasto proizvodjaci nisu zakonski obavezni da ugrade auto-paljenje svetala ? Sve sto je zakonski OBAVEZNO mora da se "ugradi" u auto. S druge strane, u Engleskoj ne treba nista od "dodatne (citaj OBAVEZNE, kod nas) opreme, nula ! I svetla se ne pale danju. A kad kupis nov auto, samo sednes i vozis, 3 godine nema tehnicki (samo osiguranje I takse). Pitanje: ko je pametniji, mi ili oni ?

2012 godište, 200.000 km, kao nov

pre 8 godina

Ovaj šarlatan može da priča šta hoće, činjenica je da čađ iz dizel vozila ubija ljude. Isto kao što je činjenica da kod nas ni vozila 3 godine stara, ako su uvezena, na ispunjavaju evro 6 normu, osim na papiru.

Vladimir

pre 8 godina

Ljudi ko zna koliko drugih brendova "mucka" i "namesta". Nemojte da se tripujete vise. Ovo se radi samo o ogranicenom broju vozila u SADu. Vratice se VW opet jaci od svih kroz nekoliko godina, pazite sta kazem.

zabrana, odsteta, katanac

pre 8 godina

Vidim gomila ljudi koji voze VW komentariše ovde.
 (kmnccc, 1. oktobar 2015 13:08)

Nisu to vozaci vw, to su eu botovi koji brane interese nemacke na stetu gradjana srbije.

Toliko

pre 8 godina

Samo sto je kupio VW... Ma uopste nije u sukobu interesa, da ne pricam o tome da bi se svako normalan zapitao kako je to "kupio" bas sad kad njima treba neko da ih brani. Ali ima mnogo ovih sto uzivaju u vredjanju svega oko seba kojima je isti idol tako da verujem da ce sad da krenu u masovnu odbranu VW... Sa takvim licnostima i ovakvim tekstom koji je najobicnija demagogija je besmisleno i raspravaljati..

surovi

pre 8 godina

Eto jos jednom si pokazao da si seronja i laprdavac
(hm, 1. oktobar 2015 10:17)
...a ti si pokazao elementarno neznanje!
Naime,80 godina je korisceno 4 tertaetil olovo kako bi se benzinu povecao oktanski broj i tek pred kraj 20 veka,neko se setio da je to otrovno,iako je u pitanju jedna od najotrovnijih supstanci poznatih coveku.Preziveli smo to,iako je svo to olovo ostalo u zemljistu.
Covek ima uticaja na efekat staklene baste,bas kao i leptir na stvaranje uragana i tajfuna.Ono nastaje usled ugljen dioksida i metana ,koji dolaze od vulkana i okeana.Ono sto mi kao ljudska bica proizvodimo je gotovo zanemarljivo.Zagrevanje planete je normalna pojava i na ovom tehnoloskom nivou,ne postoji nacin na koji bi mogli da uticemo na njega.Uostalom,Milanovic je to davno objasnio.....

The Unforgiven

pre 8 godina

@Zeljko,
Vidim teorija zavere i dalje na sceni. Ajde sto nama jadnim Srbima su Amerikanci sve namestili, nego sad su uspeli da nameste cak i velikim Nemcima? Auuuu, pa ne mogu da verujem. Nema veze sto je Volkswagen sve priznao da je lazirao - sve je to namesteno.

veki pekic

pre 8 godina

Auta u relnim uslovima trose 20% vise ali se niko ne buni. iako su udarili po dzepu. A sada su modifikovali sagorevanje ali samo u test uslovima. Samo drzava moze da ih tuzi. U normalnoj voznji nema razlike pa nema uopste razloga za privatne tuzbe. A po putu isto zagadjuju kao i pre, tako da realno je isto. Svaki test se odvija u kontrolisanim uslovima i razlikuje se od realnih. Drzava propisuje limite. Nerealno je ocekivati da VW ukloni stetne materije a ne naprimer rafinerija, bar delimicno. Ista drzava je kriva sto nije bolje i cesce kontrolisala VW i ostale. Kamioni i autobusi su po putevima po ceo dan i zagadjuju 100 puta vise od bilo kog auta, svi na crni dizel. I niko nista.

Smotana sarma

pre 8 godina

Klarksonove izjave me se tiču toliko kao i Vučićeve. He he. Baš im fala; nisam znao da je to tako, i da će to tako da bude.

argh

pre 8 godina

ne radi se o tome gde je sve nepravda i ko proizvodi vise gasova, nego se radi o tome da su lazirali istinu. ne bi bio problem sto proizvode odredjen nivo izduvnih gasova, nego sto su prevarili milione i milione kupaca, ipak je to ozbiljna kompanija koja mora da pretrpi ozbiljne posledice!

biće bolje

pre 8 godina

Jeste temparamentan ovaj englez, ali je ovoga puta potpuno u pravu, iza svega se krije jedno veliko licemerije i udarac na evropsku auto industriju. Nisam ostrašćeni ljubitelj VW i ako vozim pola 1.4TDI, ali ako se toliko brinu za zdravlje ljudi i kvalitet vazduha, onda neka zabrane sve što koristi fosilna goriva, kao da će nešto bitno značiti ako je 40% manja emisija štetnih materija. Svi testovi koje se odnose na potrošnju i izduvne gasove su manje više lažirani ne samo kod VW nego i kod ostalih, i ako neko razmišlja o ekologiji neka primene alternativna goriva neka zabrane naftu, tehnologija za to danas itekako postoji, a to se neće nikad desiti razlog je naravno očigledan, cela svetska ekonomija počiva na špekulativnoj ceni nafte. Njima sada smeta samo nafta iz VW vozila, posredi je jedan veliki udar na nemačku privredu i da, VW jeste spoj kvaliteta, jednostavnosti i robusnosti. A svako ko je probao VW zna kakva je razlika u kvalitetu.

bakicar

pre 8 godina

VW treba dobro kazniti za nauk ostalim proizvodjacima. Svjesno su varali zakonodavce u vise drzava, a laznom i agresivnom reklamom su konkurenciju doveli do bankrota. Naravno da ce biti potres na trzistu i otkazi ali ce doci drugi proizvodjaci da popune ogromnu rupu.

Saldzo

pre 8 godina

More puno otrova, hrana puna otrova, vazduh pun otrova, medijski etar pun otrova, gluperde i primitivci se proglasavaju uzorima i zvezdama, SAD je otkrila "prevaru" VW-a, a jedina su razvijena drzava koja nije potpisala sporazum iz Kjotoa...

Pazite deco! Ide Golf dizel! Svi ce dumrete od Golfa!

planet

pre 8 godina

Samo da ne bude smesno onima koji bi morali i kojima bi nametnuli da placaju vecu taxu od trenutne, zbog zagadjivanja njihovih vw. Izvini planeto sto smo te upropastili.

cudo u Sarganu

pre 8 godina

Ko o cemu,k... o postenju! Smesni su Amis kada govore o zastitu covekove
okoline,ti najveci zagadjivaci na svetu!Mislim da je i ovo mix,politike i uklanjanja prejake konkurencije.A zapitajte se zasto ovde nema i
Merzedes,mozda zato sto su sediste u USA prebacili sa GM? Razmislite.

MisterNo

pre 8 godina

@surovi
Jeste, preziveli smo olovo, a koliko se povecao broj autisticne dece? I svi udri po MMR vakcinama, a olovo NAJVISE deluje na mozak u razvoju. Patterson je decenijama ratovao sa autoindustrijom dok nije dokazao vezu olova i bolesti.

BENZ

pre 8 godina

Pa vise se digla frka oko ovog VW nego oko do sada ijednog ispustanja nafte u okean, od silnih naftaskih kompanija... Jer su uglavnom americke.
I to sto poubijase milione neduznih arapa, da bi se dokopale upravo te nafte koja zagadjuje i opet ubija neduzne...?!...ma ni to nije nista

Dušan

pre 8 godina

Vi što ste opleli po VW jer vam se ne sviđa "smorni" dizajn novih Passat-a, da li zaista mislite da je VW jedini?

Uz sav prezir koji potencijalno osećate prema nemačkoj tehnologiji, da li vam zvuči logično da u eri kada sve postaje toliko slično, jedan OGROMAN proizvođač ne ume da napravi motor koji je u 50%. (ako ne i 40 puta gori po sadržaju gasova) od recimo Pežoa ili nekog japanca (koji su pa poznati da se ne zamaraju mnogo malom potrošnjom)?

Po meni, malo verovatno....

Android Jelly Bean

pre 8 godina

I ptice na grani znaju da se ovo oko WV tice iskljucivo politike i nicega vise.

Sve sa zakonima i ostalim pricama nema ama bas nikakve veze.

SAD su ovim potezom samo stegli malo jace saku koju drze oko vrata Njemackoj da joj pokazu ko je gazda Njemacke i Evrope.

XXX

pre 8 godina

ne radi se o tome gde je sve nepravda i ko proizvodi vise gasova, nego se radi o tome da su lazirali istinu. ne bi bio problem sto proizvode odredjen nivo izduvnih gasova, nego sto su prevarili milione i milione kupaca, ipak je to ozbiljna kompanija koja mora da pretrpi ozbiljne posledice!
(argh, 01. oktobar 2015 15:18)
Hvala vam na glasu.

I na sve to su priznali, sa naglaskom na: PRIZNALI, da su svesno to uradili. Tu bi trebalo da se stavi tačka na sve polemike oko ovoga, i nikakav Klarkson, Pera, Mika... ne može da ih "opere" od ovoga. Vi ljudi i dalje naglabajte o nekakvoj zaveri. :((

Pera

pre 8 godina

Kako moze da vam bude opravdanje za ono što je loše, to što ste i pre radili loše stvari. Ne može niko da me ubedi da je laz ok i da treba i može da prodje nekažnjeno... Neko je u pravu, mora da je VW i ovde umešao ruke (hm. Mislim lovu)

Replay

pre 8 godina

@Alfista
Nema veze bre, ko da je bitno da li zagadjuje ili ne, mislis da bi mene interesovalo da uzimam neki novi Audi? Pa naravno da ce Evropljani da se stite. hehe Znas li koja je tu zarada i koliko radnih mesta? Ja ne razumem ove likove sto su protiv Nemaca. Vi ste velika manjina hejteri, pogledajte ulicu i videcete gde je ko. :) Ne samo kod nas, nego po celoj Evropi.
Jedan Amerikanac kojeg imam u prijateljima na Fb postavio sliku flajera sto postavljaju na VW vozila. Kao zabrinuti gradjanin Portlanda, vas VW zagadjuje kao neki veliki SUV bla bla, promenite auto i jos neke gluposti. eeejj I ovaj lik se cudio koliko je to glupo a on vozi samo nemacki premijum.

Bojan

pre 8 godina

Kako su samo obrazovani i pametni ovi komentatori koji kritikuju VW, a pri tome kada izađeš na ulcie Beograda VW su kola koja najmanje zagađuju ovaj grad.

I da - Klarkson je, kao i obično za sve, U PRAVU!

NekoIzElite

pre 8 godina

Mislim da samo Srbi mogu da brane ovako nesto, vrvtn jer misle da su najpametniji i vrbtn jer sami vole da muljaju. Nadam se da ce i u buducnosti bas zagovornike lagati i muljati vam sa platama i doprinosima jer niste za bolje

MD

pre 8 godina

Ako Srbi misle VW ne truje onda ga vi terajte. Ako Ameri nece to je njihovo pravo. Kao Svica uostalom. Mada globalno zagrevanje od prljavih motora pogadja sve nas. Pozdrav!

henk.mudi

pre 8 godina

@Vasko Petrovic

izvini druze,ok sve sto si napisao, ali "nesto mu sigurno hvali.."?!?! :D :) znas da postoji rec Fali(gl. faliti)

Radovan

pre 8 godina

Kada su pare u pitanju, tu nema morala, svi lažu i mažu.

I u televizore ugrađuju ovaj softver, da bi smanjili potrošnju energije, kada se vrši testiranje.

Komentari postaju sve bolji. Umirem od smeha. Samo napred.

ja sam

pre 8 godina

ovaj covek je 100% u pravu. ovde se radi o nokautiranoj auto industriji usa koju nekako treba vaskrsnuti. evropo, budi se i okreni ledja usa i britaniji.

Joca

pre 8 godina

"Pa i ja sam sedamdesetih ispod duge kose skrivao slušalice kada bih polagao ispite."

Bahati kreten baš provocira da se objavi zašto je najuren sa BBC.
A šta, sad treba da mu verujem da nije prevarant zato što je oduvek bio prevarant? Kakva budala! Glasnogovornik petrolhead budala.

BENZ

pre 8 godina

Hmmm...da...sad je kao kriv VW za zagadjenje. Ameri uvek prebacuju loptu na nekog drugog. A silni naftaski lobi...?...nista, a? To sto vec decenijama ne dozvoljavaju, da direktan i indirektan nacin, razvoj elektroautomobila...?...to nista?!

joj meni

pre 8 godina

Sasa
Skuplji su zato sto su bolji. Imam passata sa 750+ hilj kilometara i boru sa 300+ . Zato ih vozim i vozicu ih i dalje. Naravno da 1.9 tdi vise ispusta gasova od v8 od 17000 ccm jerbo je takav sistem, ma da

mikile

pre 8 godina

Ccccc, koliko dusebriznika i ekologa imamo u Srbiji, odjednom svi zgrozeni, svi vode racuna o prirodi, a do juce ste terali golf 2 i mecku 124 dizel, parnjace klasicne i kleli se u iste. Koja prevrtljivost, zavist, mrznja i kompleksi, jeza me hvata koliko smo opasan narod. Ne lupajte vise kako vodite racuna o prirodi, dovoljno je samo proci pored nekog izletista 2-og maja posle uranka, nista vise...

Mad4Red

pre 8 godina

I na kraju sto ne jure tog Amera koji je debelo naplatio to sto je uslo 11 miliona automobila WV debelo je podmazao Nemac Amera, tako da nek jure tog Amera koji je sve to dozvolio!!!!

vujić

pre 8 godina

(biće bolje, 01. oktobar 2015 13:15)

'alo, 40 puta više, a ne 40%.
I naravno da me brine šta izlazi iz auspuha i da biram auta koja manje zagađuju i da mi je to bitnije od konja. Realno, uvek gledam da pešačim korak više!

Zoran SM

pre 8 godina

NoX azotni oksid, možda neznam dobro hemiju ali zar to nije deo vazduha mislim na Azot i Kiseonik nastaje spajanjem na visokim temeraturama. Tj koliko je to stvarno i realno otrovno pošto vezivanjem za Vodonik dolazi do Ozona tj one materije koje fali u Atmosferi?! Mnogo se pominje Astma u njegovom slučaju nikako kancer ili efekat staklene bašte. Dolazi više pri sagorevanju dizel goriva nego benzina, i ja imam utisak da se tu nešto drugo valja recimo smanjenje potrošnje goriva u US zbog dizelaša nego stvarna zabrinutost Amerika za opšte zdravlje.

Kada ce da ukinu Seseljevu taksu ?

pre 8 godina

Uvek me je cudilo kako to da moj meca, 220d, iz 71. ima lepsi, tj. ravnomerniji i mirniji zvuk nego bilo koji noviji dizel koji cujem dok cekam na pesackom prelazu.!! Da smrdi, smrdi, ali nista vise od ovih novih !

čangrizavi penzioner

pre 8 godina

Da je nešto znao ne bi dobio otkaz na BBC. Ostaje mu da radi ono što je uvek činio, bahato lupetanje gluposti da bi skrenuo pažnju na sebe. To je svakako daleko lakše od ozbiljnog rada i angažovanja sopstvene pameti. Zapanjujuće je koliki procenat ljudi je zadivljen prosipanjem prostakluka dotičnog gospodina. Da je naš bio bi glavna zvezda rijalitija. Ovako je Englez što naš nižom vrednošću iskompleksiran svet ekstatično oduševljava. Još ako tema ima veze sa mitskom Njemačkom tu se onda dobijaju ozbiljni ekstatični odlivi širokih narodnih masa.

каурин

pre 8 godina

Први прави коментар некога ко је доказано размишљао о проблему и није подлегао харанги...
Скидам капу, Џереми!
Један од последњих који не дозвољава да други размишљају за њега.

AnalfaBOTa

pre 8 godina

Pazi ove sto podrzavaju ovog diletanta. Ocigledno da niste shvatili poentu i problem u celoj prici.

VW je lazirao testove da bi prosao NORME koje su PROPISANE US zakonom. Tacnije, ucinili su prevaru, kojom su uspeli da prodaju 11 miliona vozila. I jos sad vlasnici tih vozila nece moci ni da prodaju, ni da registruju to sto su kupili. Sto znaci, bacili su desetine hiljada evra, dolara, ili sta god, u vetar.

Koliko je tesko prosecnom srpskom mozgu to da ukapira? Izgleda da je izuzetno tesko.

Grabs popcorn

pre 8 godina

Ima pravo, pa pogledajte samo kod nas ove samozapaljive ikarbuse, to kad prodje kroz ulicu treba 2 minuta da se smogcina slegne. U Americi redneci voze one pickapove koji imaju neku modifikaciju da ispustaju vise stetnih gasova, jer ako nemas to nisi pravi Amer, itd itd. Ne slazem se sa potezom vw-a, ali oni su sica uodnosu na sve ostale.

dušan

pre 8 godina

videli ameri da ih merkelova ne šljivi dva posto i da im je stavila do znanja da je ona broj 1 u evropi to se njima ne sviđa pa ajde da uništimo auto industriju tako rade i sa kinom i sa svima. kolumbo kolumbo radoznali ma.....če

xim

pre 8 godina

(čangrizavi penzioner, 1. oktobar 2015 11:22)

Ocigledno je da si podlozan televizijskom ispiranju mozga, i da je za tebe stalez ljudi koji si ispljuvao, nedostizan pojam. Ovo sto Dz. Klarkson kaze, misli 99% ljudi, ali ne mogu svi to javno da kazu, pa vama naivnim ljudima ispiraju mozgove putem televizije. Sloboda razmisljanja i izrazavanja je nesto sto cini 21. vek, pa se pitam u kom si ti veku zapeo?

Replay

pre 8 godina

Pa naravno. Ovo moze samo da interesuje neotesane Amere i njihov plan kako da im uzmu pare. Evropu i dalje to mnogo ne dotice. Takodje ni krajnjeg kupca. Videcete prodaju svih vozila, nema promene, dalje ce biti u plusu.

disko nindža

pre 8 godina

"ja sam sedamdesetih ispod duge kose skrivao slušalice kada bih polagao ispite."

Da, ali te nisu uhvatili. Da su te uhvatili prošao bi kao što će i VW proći.

surovi

pre 8 godina

Eto jos jednom si pokazao da si seronja i laprdavac
(hm, 1. oktobar 2015 10:17)
...a ti si pokazao elementarno neznanje!
Naime,80 godina je korisceno 4 tertaetil olovo kako bi se benzinu povecao oktanski broj i tek pred kraj 20 veka,neko se setio da je to otrovno,iako je u pitanju jedna od najotrovnijih supstanci poznatih coveku.Preziveli smo to,iako je svo to olovo ostalo u zemljistu.
Covek ima uticaja na efekat staklene baste,bas kao i leptir na stvaranje uragana i tajfuna.Ono nastaje usled ugljen dioksida i metana ,koji dolaze od vulkana i okeana.Ono sto mi kao ljudska bica proizvodimo je gotovo zanemarljivo.Zagrevanje planete je normalna pojava i na ovom tehnoloskom nivou,ne postoji nacin na koji bi mogli da uticemo na njega.Uostalom,Milanovic je to davno objasnio.....

Milan Nis

pre 8 godina

Ma da,on lupeta,a 2/3 sveta vozi krseve starije od 20 godina,koji zagadjuju 10x vise od laziranog softvera.Nije dobro sto je poljuljano poverenje u takvog giganta i nemacku,ali price o zagadjenju su glupost.Jos kad cujem ove sto kazu da benzinci manje zagadjuju,okrene mi se u stomaku.

Vladimir

pre 8 godina

Ljudi ko zna koliko drugih brendova "mucka" i "namesta". Nemojte da se tripujete vise. Ovo se radi samo o ogranicenom broju vozila u SADu. Vratice se VW opet jaci od svih kroz nekoliko godina, pazite sta kazem.

Passat

pre 8 godina

Ajmo ovako.

Sagraditi dva staklenika i postaviti identičnu floru i mini faunu: bumbare, pčele i ostale insekte i koji pacov i zeca u oba staklenika tj. mikrosvet napraviti.

U jedan uterati ganc nov VW diesel od 2000 kubika a u drugi isto 2.0 diesel od Ford-a i da se postavi oba na 3000 obrataja i ostaviti vozila da rade mesec dana bez prestanka i da vidimo, koji će stakleniku flora i fauna pre nastradati.

Dosta je bre više sa USA propagandom a Kioto sporazum nisu ni potpisali.!!!

Zeljko

pre 8 godina

Da se razumemo. Ja sam za Toyotu i Lexus...ali!!! Ovoga puta mu dajem za pravo. Nikako ne smemo da previdimo najjace industrije sveta i progres koje one donose. Iza svega se kriuja Americka zelja da demontira EU ili bar da kazni Nemce. kolateralna steta smo svi mi jer ce za njima pasti i drugi proizvodjaci. Gde je Americka Auto industruja sa izuzecem Tesle znamo. Ja nisam nikako pristalica kaznjavanja WV, treba naci kompromisno resenje u Evropi jer ce Amerikanci vreovatno bito beskompromisni po ovom pitanju. Treba im uzvratiti istom merom za njihove automobile koje prodaju u EU ako se moze naravno. Krajni rezultat trebaju biti cistiji dizel motori svakako ali uz neki razumni rok koji svi mogu ispostovati. Voleo bih da vidim kako zagadjuju dizel kamioni koji se voze po americkim putevima?

freddie

pre 8 godina

kao prvo, to sto je vw po racunici ubio 1700 ljudi nema nikakve veze sa autobusima i kamionima, jer je ta brojka izracunata iz razlike prijavljenog i realnog zagađenja (tj, racuna se samo onaj deo u kojem su varali).
drugo, ako su ekolozi rekli da se kupuju dizeli jer manje zagađuju, to su rekli na osnovi vw- ovog prijavljenog zagađivanja iz dizela. da su ovi rekli istinu, niko ne bi preporucivao takav motor za 'spas planeta'.
uglavnom, placena reklama i pokusavanje kontrole stete iod strane VW- a. radije bih da nisu varali..

Bojan

pre 8 godina

Kako su samo obrazovani i pametni ovi komentatori koji kritikuju VW, a pri tome kada izađeš na ulcie Beograda VW su kola koja najmanje zagađuju ovaj grad.

I da - Klarkson je, kao i obično za sve, U PRAVU!

Replay

pre 8 godina

@Alfista
Nema veze bre, ko da je bitno da li zagadjuje ili ne, mislis da bi mene interesovalo da uzimam neki novi Audi? Pa naravno da ce Evropljani da se stite. hehe Znas li koja je tu zarada i koliko radnih mesta? Ja ne razumem ove likove sto su protiv Nemaca. Vi ste velika manjina hejteri, pogledajte ulicu i videcete gde je ko. :) Ne samo kod nas, nego po celoj Evropi.
Jedan Amerikanac kojeg imam u prijateljima na Fb postavio sliku flajera sto postavljaju na VW vozila. Kao zabrinuti gradjanin Portlanda, vas VW zagadjuje kao neki veliki SUV bla bla, promenite auto i jos neke gluposti. eeejj I ovaj lik se cudio koliko je to glupo a on vozi samo nemacki premijum.

biće bolje

pre 8 godina

Jeste temparamentan ovaj englez, ali je ovoga puta potpuno u pravu, iza svega se krije jedno veliko licemerije i udarac na evropsku auto industriju. Nisam ostrašćeni ljubitelj VW i ako vozim pola 1.4TDI, ali ako se toliko brinu za zdravlje ljudi i kvalitet vazduha, onda neka zabrane sve što koristi fosilna goriva, kao da će nešto bitno značiti ako je 40% manja emisija štetnih materija. Svi testovi koje se odnose na potrošnju i izduvne gasove su manje više lažirani ne samo kod VW nego i kod ostalih, i ako neko razmišlja o ekologiji neka primene alternativna goriva neka zabrane naftu, tehnologija za to danas itekako postoji, a to se neće nikad desiti razlog je naravno očigledan, cela svetska ekonomija počiva na špekulativnoj ceni nafte. Njima sada smeta samo nafta iz VW vozila, posredi je jedan veliki udar na nemačku privredu i da, VW jeste spoj kvaliteta, jednostavnosti i robusnosti. A svako ko je probao VW zna kakva je razlika u kvalitetu.

Decline and fall of the auto empire

pre 8 godina

Bedan pokušaj damage contol od strane VW, a biće ih svakako još. Relativizacija i banalizacija teške krađe i prevare, kao i pozivanje na emocije tipa "mene interesuju samo performanse", "komšijin golf neće ubiti nikoga"... samo štete i onako narušenom ugledu ovog zabavljača. To sa komšijinim golfom je ista lažna odbrana kao kada bi pljačkaš banke sudu predočio kolika je ukupna novčana masa u zemlji - "pa tih 100.000 din. nije ništa, brate sudija". Cilj ovoga je, naravno, da se spreče privatne tužbe, za koje i te kako ima osnova (države će ih i onako odrati, tu im spasa nema). I kod nas se već javljaju uvoznici sa sličnim stavovima, pa ulizivanjem ("to je i dalje kultni brend") i zastrašivanjem ("ako tužite to će da vas košta, a sa neizvesnim ishodom"), pokušavaju da spreče narod da ih tuži. Mislim, kod nas to i nije teško, ali nisam siguran za napolje - tu već mora Klarkson da "interveniše"...
A inače mi je ovo jako interesantno, taj ogavni dvoaršinski odnos prema istim stvarima. Npr ubiše se da unize pušače cigareta, izbacuju, proteruju... A za apsolutno istu stvar, sa istim posledicama, ide priča "ma, nema to neke veze, malo više zagađenja nikome neće da naškodi"...
Jadno je sve to, kako za kompaniju takvog navodnog renomea, tako i za njene drvene advokate.

ja sam

pre 8 godina

ovaj covek je 100% u pravu. ovde se radi o nokautiranoj auto industriji usa koju nekako treba vaskrsnuti. evropo, budi se i okreni ledja usa i britaniji.

čangrizavi penzioner

pre 8 godina

Ocigledno je da si podlozan televizijskom ispiranju mozga, i da je za tebe stalez ljudi koji si ispljuvao, nedostizan pojam. Ovo sto Dz. Klarkson kaze, misli 99% ljudi, ali ne mogu svi to javno da kazu, pa vama naivnim ljudima ispiraju mozgove putem televizije. Sloboda razmisljanja i izrazavanja je nesto sto cini 21. vek, pa se pitam u kom si ti veku zapeo?
(xim, 1. oktobar 2015 11:59)
@
Koji sam ja stalež ispljuvao? Kakvo TV ispiranje mozga ja TV ne gledam skoro deset godina. Prevara kupaca, nelojalna konkurencija, zagadjenje životne sredine, kršenje zakona... Svi elementi prostačkog ponašanja kojeg se iskreno gadim. Kakve to ima veze sa slobodom izražavanja o čemu ti pričaš? Odakle tebi ideja o proceni mog statusa? Vozaj golf4 1.9 TDI iz prošlog veka i uživaj u VW i Klarksonu.

Hehe

pre 8 godina

Sprdnja, pa taj je pljuvao dizele na svakom koraku. A sad brani VW koji je godinama ostvario dodatni profit na lazima o svojim dizel motorima i sam zeznuo stvar. Sta ti je novac... A sto se tice bezbednosti VW vozila, nesto me demantuju u poslednje vreme u vestima, a i onim sto vidjam po putu. Pouzdanost necu ni da komentarisem. Ipak skidam kapu za neke detalje u unutrasnjosti, narocito napucani modeli, kao i za solidne vozne karakteristike.

The Unforgiven

pre 8 godina

Clarkson je tipican arogantni Britanski seronja koji je napravio karijeru samo zato sto ima dugacak jezik, a narod voli skandale. Dovoljno je da se vidi da on jos uvek krivi BBC zato sto je Top Gear ugasen, on uopste ne vidi svoju krivicu u svemu tome. Sve ove godine je pljuvao dizele, a sad odjednom stao u njihovu zastitu? Tipicno od njega, "nisam vise u centru paznje pa ajde da dam neku glupu izjavu da budem opet u centru paznje".

cudo u Sarganu

pre 8 godina

Ko o cemu,k... o postenju! Smesni su Amis kada govore o zastitu covekove
okoline,ti najveci zagadjivaci na svetu!Mislim da je i ovo mix,politike i uklanjanja prejake konkurencije.A zapitajte se zasto ovde nema i
Merzedes,mozda zato sto su sediste u USA prebacili sa GM? Razmislite.

joj meni

pre 8 godina

Sasa
Skuplji su zato sto su bolji. Imam passata sa 750+ hilj kilometara i boru sa 300+ . Zato ih vozim i vozicu ih i dalje. Naravno da 1.9 tdi vise ispusta gasova od v8 od 17000 ccm jerbo je takav sistem, ma da

Milosav Jovandić

pre 8 godina

Čitam već danima domaće "ekserte" za automobile, izduvne gasove i šire kako su se ostrvili na VW i Nemačku.
Kada je ovde gde živite prodavano mleko sa viškom alfatoksina a vlada problem rešila tako što je udesetostručila dozvoljeni nivo otrova, nagradili ste iste sa novim mandatom neograničene vlasti.
rekao bi čovek da vam deca ne jedu mleko nego se samo vozaju u pasatima.
Licemeri.

zagor

pre 8 godina

misli svojom glavom. ne podnosi amerikance. zato su ga i skinuli sa bbc-a, bez obzira sto se zove dzeremi klarkson.
inace i izbeglicka kriza i skandal sa vw-om su americko-britanske smicalice koje ciljaju nemacku u vugla, jer serif preko bare nije zadovoljan kako se nemacka pozicionira u koordinatnom sistemu SAD-RUSIJA. vrhunske smicalice, mora se priznati, ali ipak ocigledne svakome informisanom, sa bar malo mozga (npr. migrante je neko zestoko potpalio da ciljaju nemacku, a da se slucajno ne bi u vecem broju predomisljali, stizu pozdravi i blogovi od "kolega izbeglica", tj. usa botova, kako je "finska uzasna" itd. toliko smesno i providno, da nemam reci).

Joca

pre 8 godina

"Pa i ja sam sedamdesetih ispod duge kose skrivao slušalice kada bih polagao ispite."

Bahati kreten baš provocira da se objavi zašto je najuren sa BBC.
A šta, sad treba da mu verujem da nije prevarant zato što je oduvek bio prevarant? Kakva budala! Glasnogovornik petrolhead budala.

Dušan

pre 8 godina

Vi što ste opleli po VW jer vam se ne sviđa "smorni" dizajn novih Passat-a, da li zaista mislite da je VW jedini?

Uz sav prezir koji potencijalno osećate prema nemačkoj tehnologiji, da li vam zvuči logično da u eri kada sve postaje toliko slično, jedan OGROMAN proizvođač ne ume da napravi motor koji je u 50%. (ako ne i 40 puta gori po sadržaju gasova) od recimo Pežoa ili nekog japanca (koji su pa poznati da se ne zamaraju mnogo malom potrošnjom)?

Po meni, malo verovatno....

zabrana, odsteta, katanac

pre 8 godina

Vidim gomila ljudi koji voze VW komentariše ovde.
 (kmnccc, 1. oktobar 2015 13:08)

Nisu to vozaci vw, to su eu botovi koji brane interese nemacke na stetu gradjana srbije.

alfista

pre 8 godina

@replay,
Momce,cujes li ti sebe?Neotesani Ameri hoce da im uzmu pare,a ovi svesno instalirali software za prevaru?!Ima li logike u tvom pisanju??Ok je da volis neki brand,ali ti ga brate pretera.Evropa cuti za ovu prevaru jer je to glavna grana industrije velikog tate Nemacke.Ne vidim sta je tu nejasno.Inace,najveci zagadjivaci planete su avioni,koji izbace tone CO2 na jednom letu,a u svakom trenutku ih ima na milione u vazduhu.

Šubara

pre 8 godina

Ovo se u biznis svetu zove damage control. Kakve Amerike, kakve zavere. WW je jednostavno optužen za lažno reklamiranje, obmanu kupaca (setite se reklame gde TDI prolazi a izlazi cveće i lišće iza njega) i predtsavljanje lažnih podataka. Šta je tu netačno i šta nije činjenica molim vas da mi neko kaže? Prevara je učinjena svesno, namerno i sa ciljem da nikada ne budu uhvaćeni.

Djox

pre 8 godina

Pola komentara u stilu "kritikujete VW a pogledajte svoju okolinu, svoju drzavu..."
Kakve veze ima prevara VW sa domacim aflatoksinom u mleku, Ikarbusevima i Fapovima?? Prevara je izvrsena u USA i tako ce ih i kazniti. A to sto vama Ikarbus smrdi a golf mirise to je vec za analizu.
Ja znam zasto Klarksonu "mirise" VW, taj se dobro unovcio u ovom skandalu, koji je vas motiv?

Mad4Red

pre 8 godina

I na kraju sto ne jure tog Amera koji je debelo naplatio to sto je uslo 11 miliona automobila WV debelo je podmazao Nemac Amera, tako da nek jure tog Amera koji je sve to dozvolio!!!!

Washington

pre 8 godina

Svaka mu je na mestu!!! Bravo matori!
(Radoje, 1. oktobar 2015 10:35)

Sta mu je na mestu bre? Pa njihov celi marketing na tim dizelasima se svodio na to kako ta auta nisu stetna za prirodu, kako emisije su toliko niske, a u realnosti one su 40 puta vece. Alo, 40 puta!

Da im to nije bio reklama i marketinga verovatno se ovo nikad ne bi ni desilo. Nego je tako nesto zaintrigiralo ljude da ispitaju ta auta ponovo i u malo vecem detalju.

Saldzo

pre 8 godina

More puno otrova, hrana puna otrova, vazduh pun otrova, medijski etar pun otrova, gluperde i primitivci se proglasavaju uzorima i zvezdama, SAD je otkrila "prevaru" VW-a, a jedina su razvijena drzava koja nije potpisala sporazum iz Kjotoa...

Pazite deco! Ide Golf dizel! Svi ce dumrete od Golfa!

Timer

pre 8 godina

Klarkson je celu svoju karijeru napravio na kontriranju, inacenju i bombasticnim izjavama. Zamislite da je sada rekao, da, sramota za VW sto laze i vara u cilju zgrtanja novca? Koga bi to objavio? Niko!
Ali ovako on ispada borac protiv vetrenjaca, Robin Hud, novine ga citiraju a narod mu evo klice u komentarima...
A koji su njegovi motivi? Pare! Evo i od ove izjave ce dobiti milionce a vi ga i dalje velicajte u svom neznanju.

2012 godište, 200.000 km, kao nov

pre 8 godina

Ovaj šarlatan može da priča šta hoće, činjenica je da čađ iz dizel vozila ubija ljude. Isto kao što je činjenica da kod nas ni vozila 3 godine stara, ako su uvezena, na ispunjavaju evro 6 normu, osim na papiru.

Android Jelly Bean

pre 8 godina

I ptice na grani znaju da se ovo oko WV tice iskljucivo politike i nicega vise.

Sve sa zakonima i ostalim pricama nema ama bas nikakve veze.

SAD su ovim potezom samo stegli malo jace saku koju drze oko vrata Njemackoj da joj pokazu ko je gazda Njemacke i Evrope.

veki pekic

pre 8 godina

Auta u relnim uslovima trose 20% vise ali se niko ne buni. iako su udarili po dzepu. A sada su modifikovali sagorevanje ali samo u test uslovima. Samo drzava moze da ih tuzi. U normalnoj voznji nema razlike pa nema uopste razloga za privatne tuzbe. A po putu isto zagadjuju kao i pre, tako da realno je isto. Svaki test se odvija u kontrolisanim uslovima i razlikuje se od realnih. Drzava propisuje limite. Nerealno je ocekivati da VW ukloni stetne materije a ne naprimer rafinerija, bar delimicno. Ista drzava je kriva sto nije bolje i cesce kontrolisala VW i ostale. Kamioni i autobusi su po putevima po ceo dan i zagadjuju 100 puta vise od bilo kog auta, svi na crni dizel. I niko nista.

Fudo Sandžak

pre 8 godina

Ako onkolozi i patolozi kažu da je azotni-oxid opasan i karcinogen, ko je ovaj šofer da to negira? Mislim, radije volim čuti mišljenje jednog naučnika nego laika iz te oblasti.

vujić

pre 8 godina

(biće bolje, 01. oktobar 2015 13:15)

'alo, 40 puta više, a ne 40%.
I naravno da me brine šta izlazi iz auspuha i da biram auta koja manje zagađuju i da mi je to bitnije od konja. Realno, uvek gledam da pešačim korak više!

Mijajlo Mijajlovic

pre 8 godina

Volim VW i sam ih vozim. Ali,ne zaboravite da je VW Golf nekoliko godina za redom namestao izbor za "auto godine" u Nemackoj. Optuzeni su bili i nemacki ADAC i VW. Glasovi su brojani tako da je Golf uvek bio najbolji.

NekoIzElite

pre 8 godina

Mislim da samo Srbi mogu da brane ovako nesto, vrvtn jer misle da su najpametniji i vrbtn jer sami vole da muljaju. Nadam se da ce i u buducnosti bas zagovornike lagati i muljati vam sa platama i doprinosima jer niste za bolje

marko

pre 8 godina

Ako VW naplacuje svoju "Green Tehnologiju", onda treba da se drasticno kazne. Al realno, pogledam svoju ulicu i vidim sve krs do krsa, sve dizeli stari po 15 godina. Ubedjen sam da svi ti novi dizeli, su itekako bolji po prirodu nego ovi krsevi, i molim vas, Loz Ulje na nasim pumpama kao gorivo? Pogledajte branik nekom dizelu ( ako je branik beo itekako se vidi). Bez obzira na godinu proizvodnje, marku, imaju crne fleke, i garav su??? Zasto? Ovde treba da se preispitaju Pumpe, i Dostavljac goriva, pa tek onda proizvodjaci!

planet

pre 8 godina

Samo da ne bude smesno onima koji bi morali i kojima bi nametnuli da placaju vecu taxu od trenutne, zbog zagadjivanja njihovih vw. Izvini planeto sto smo te upropastili.

Pera

pre 8 godina

Kako moze da vam bude opravdanje za ono što je loše, to što ste i pre radili loše stvari. Ne može niko da me ubedi da je laz ok i da treba i može da prodje nekažnjeno... Neko je u pravu, mora da je VW i ovde umešao ruke (hm. Mislim lovu)

Toliko

pre 8 godina

Samo sto je kupio VW... Ma uopste nije u sukobu interesa, da ne pricam o tome da bi se svako normalan zapitao kako je to "kupio" bas sad kad njima treba neko da ih brani. Ali ima mnogo ovih sto uzivaju u vredjanju svega oko seba kojima je isti idol tako da verujem da ce sad da krenu u masovnu odbranu VW... Sa takvim licnostima i ovakvim tekstom koji je najobicnija demagogija je besmisleno i raspravaljati..

meeskec

pre 8 godina

Ako ovde postoji neko ko malo duže prati lik i delo čuvenog Džeze zna da ga žaštita životne sredine i ekologija ne zanima ni najmanje, a za ovo je uzeo masne pare. Pitam vas, ko ne bi?

sasa

pre 8 godina

@Djox

Ja ne znam sta treba da se desi pa da Vi pojedinci skontate da se prevara nije desavala samo u Americi, vec i sirom Evrope. 11 miliona vozila sirom sveta, 1.2 miliona Skoda, 700000 Seata, Audi. Kakva crna Amerika samo. Svajcarska zabranila prodaju dizel motora iz VW-a, Vinterkorn priznao da su lagali, a Vi i dalje tupite o Americi i o teorijama zavere. Zar nije dovoljna cinjenica da prodaju vozila sa euro6 normom, a da ne zadovoljavaju ni euro3? I pri tom su od svih skuplji. Zbog cega su skuplji, kad nista nisu unapredili? Da nije zbog plastike?

XXX

pre 8 godina

ne radi se o tome gde je sve nepravda i ko proizvodi vise gasova, nego se radi o tome da su lazirali istinu. ne bi bio problem sto proizvode odredjen nivo izduvnih gasova, nego sto su prevarili milione i milione kupaca, ipak je to ozbiljna kompanija koja mora da pretrpi ozbiljne posledice!
(argh, 01. oktobar 2015 15:18)
Hvala vam na glasu.

I na sve to su priznali, sa naglaskom na: PRIZNALI, da su svesno to uradili. Tu bi trebalo da se stavi tačka na sve polemike oko ovoga, i nikakav Klarkson, Pera, Mika... ne može da ih "opere" od ovoga. Vi ljudi i dalje naglabajte o nekakvoj zaveri. :((

The Unforgiven

pre 8 godina

@Zeljko,
Vidim teorija zavere i dalje na sceni. Ajde sto nama jadnim Srbima su Amerikanci sve namestili, nego sad su uspeli da nameste cak i velikim Nemcima? Auuuu, pa ne mogu da verujem. Nema veze sto je Volkswagen sve priznao da je lazirao - sve je to namesteno.

mikile

pre 8 godina

Ccccc, koliko dusebriznika i ekologa imamo u Srbiji, odjednom svi zgrozeni, svi vode racuna o prirodi, a do juce ste terali golf 2 i mecku 124 dizel, parnjace klasicne i kleli se u iste. Koja prevrtljivost, zavist, mrznja i kompleksi, jeza me hvata koliko smo opasan narod. Ne lupajte vise kako vodite racuna o prirodi, dovoljno je samo proci pored nekog izletista 2-og maja posle uranka, nista vise...

bakicar

pre 8 godina

VW treba dobro kazniti za nauk ostalim proizvodjacima. Svjesno su varali zakonodavce u vise drzava, a laznom i agresivnom reklamom su konkurenciju doveli do bankrota. Naravno da ce biti potres na trzistu i otkazi ali ce doci drugi proizvodjaci da popune ogromnu rupu.

Smotana sarma

pre 8 godina

Klarksonove izjave me se tiču toliko kao i Vučićeve. He he. Baš im fala; nisam znao da je to tako, i da će to tako da bude.

BENZ

pre 8 godina

Hmmm...da...sad je kao kriv VW za zagadjenje. Ameri uvek prebacuju loptu na nekog drugog. A silni naftaski lobi...?...nista, a? To sto vec decenijama ne dozvoljavaju, da direktan i indirektan nacin, razvoj elektroautomobila...?...to nista?!

BENZ

pre 8 godina

Pa vise se digla frka oko ovog VW nego oko do sada ijednog ispustanja nafte u okean, od silnih naftaskih kompanija... Jer su uglavnom americke.
I to sto poubijase milione neduznih arapa, da bi se dokopale upravo te nafte koja zagadjuje i opet ubija neduzne...?!...ma ni to nije nista

Vesko Petrovic

pre 8 godina

U osnovi je u pravu, svako treba da brine svoju brigu. Na drzavi je da uvede, sprovede i kontrolise propise i zakone. Ima vecih nelogicnosti: kupis nov auto, uradis tehnicki i izvezes ga na ulicu NEISPRAVAN. Nema trougao, prvu pomoc, sajlu, sijalice,... ma nesto mu sigurno hvali. Naravno, opet drzavi u dzep, kad te zaustave "plavi". Zasto proizvodjaci nisu zakonski obavezni da ugrade auto-paljenje svetala ? Sve sto je zakonski OBAVEZNO mora da se "ugradi" u auto. S druge strane, u Engleskoj ne treba nista od "dodatne (citaj OBAVEZNE, kod nas) opreme, nula ! I svetla se ne pale danju. A kad kupis nov auto, samo sednes i vozis, 3 godine nema tehnicki (samo osiguranje I takse). Pitanje: ko je pametniji, mi ili oni ?

Ubercinik

pre 8 godina

Ako VW naplacuje svoju "Green Tehnologiju", onda treba da se drasticno kazne.
(marko, 1. oktobar 2015 11:06)

Nije green nego blue.
Oficijalno se zove "blue motion".
To je onaj plavičasti dim što izlazi iz auspuha.

Kada ce da ukinu Seseljevu taksu ?

pre 8 godina

Uvek me je cudilo kako to da moj meca, 220d, iz 71. ima lepsi, tj. ravnomerniji i mirniji zvuk nego bilo koji noviji dizel koji cujem dok cekam na pesackom prelazu.!! Da smrdi, smrdi, ali nista vise od ovih novih !

argh

pre 8 godina

ne radi se o tome gde je sve nepravda i ko proizvodi vise gasova, nego se radi o tome da su lazirali istinu. ne bi bio problem sto proizvode odredjen nivo izduvnih gasova, nego sto su prevarili milione i milione kupaca, ipak je to ozbiljna kompanija koja mora da pretrpi ozbiljne posledice!

MD

pre 8 godina

Ako Srbi misle VW ne truje onda ga vi terajte. Ako Ameri nece to je njihovo pravo. Kao Svica uostalom. Mada globalno zagrevanje od prljavih motora pogadja sve nas. Pozdrav!

Zoran SM

pre 8 godina

NoX azotni oksid, možda neznam dobro hemiju ali zar to nije deo vazduha mislim na Azot i Kiseonik nastaje spajanjem na visokim temeraturama. Tj koliko je to stvarno i realno otrovno pošto vezivanjem za Vodonik dolazi do Ozona tj one materije koje fali u Atmosferi?! Mnogo se pominje Astma u njegovom slučaju nikako kancer ili efekat staklene bašte. Dolazi više pri sagorevanju dizel goriva nego benzina, i ja imam utisak da se tu nešto drugo valja recimo smanjenje potrošnje goriva u US zbog dizelaša nego stvarna zabrinutost Amerika za opšte zdravlje.

henk.mudi

pre 8 godina

@Vasko Petrovic

izvini druze,ok sve sto si napisao, ali "nesto mu sigurno hvali.."?!?! :D :) znas da postoji rec Fali(gl. faliti)

Radovan

pre 8 godina

Kada su pare u pitanju, tu nema morala, svi lažu i mažu.

I u televizore ugrađuju ovaj softver, da bi smanjili potrošnju energije, kada se vrši testiranje.

Komentari postaju sve bolji. Umirem od smeha. Samo napred.

MisterNo

pre 8 godina

@surovi
Jeste, preziveli smo olovo, a koliko se povecao broj autisticne dece? I svi udri po MMR vakcinama, a olovo NAJVISE deluje na mozak u razvoju. Patterson je decenijama ratovao sa autoindustrijom dok nije dokazao vezu olova i bolesti.