Utorak, 08.09.2015.

13:56

Haos u Mađarskoj, "Ovde su loši ljudi" (FOTO)

Dve grupe od oko 300 do 400 migranata probile su kordon mađarske policije u blizini prihvatnog centra Reske i pobegli preko polja, javlja reporterka B92.

Izvor: B92

Haos u Maðarskoj, "Ovde su loši ljudi" (FOTO) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

Tubara420

pre 8 godina

Slažem se da ovim ljudima mora na neki način da se pomogne ali i oni moraju da shvate da postoje određene procedure tokom tranzita kroz neke zemlje. Ako vam traže otisak prsta dajte im otisak prsta. Ovako samo podstiču sumnju u njihove namere i otežavaju celu situaciju. Mi smo im bili super jer smo ih samo pustili da prođu kroz državu i nastave dalje. Ali moraju da shvate da su ušavši u Mađarsku ušli u EU gde važe drugačija pravila. Kao što je neko rekao ne može čovek u svojoj državi na ulicu bez lične a oni bi tek tako da protrče do Nemačke.

Bo_sana_c

pre 8 godina

Sjećam se svojih izbjegličkih dana i odlaska u zapadnu Evropu... Svagdje ista priča gdje god da se pojaviš okruži te kordon policije i popisuju te,interesuje ih ko si i šta si i gdje si krenuo a ja ko i svi ostali stojim mirno i odgovaram,nije bilo ovakvih scena niti su se pravili kakvi problemi a kad se sve završi samo te sprovedu dalje i nastaviš svoj put ni sam neznaš gdje ćeš ali eto krenuo si kud sva raja ideš i ti... I kad stigneš na cilj za koji tek kasnije skontaš da ti je bio cilj sprovedu te u neki šator dadnu neki ležaj i opet te ispituju a ti mirno opet iznova odgovaraš samo si sretan da imaš gdje da legneš i dobro se ispavaš...

protiv svake invazije

pre 8 godina

Gledam strane TV kanale, ne zna se gde je gore - Grckom ostrvu Lezbosu, Madjarskoj, prepunoj Bavarskoj.... Ovo je invazija migranata sa Bliskog istoka na Evropu i to veoma dobro organizovanoj, koji vise ne skrivaju svoju osionost i agresivnost. Ne volim Orbana, ali moram da priznam da je vise nego u pravu kada kaze da ako se ova migrantska invazija nastavi evropski narodi ce usoro biti manjina u Evropi. Nije slucajno Davatuglu pre neki dan napisao da je Evropa hriscanska tvrdjava, citajte izmedju redova. Poruka je veoma jasna

Steva

pre 8 godina

Neverovatno kako je ova žena bezobrazna i iritativna,kada vrišti i pada na zemlju kao da je kolju.Ona neće da da otiske prstiju,već hoće samo da ode u Švedsku.A dali znaju korisnici ovog da Arapi ne daju državljanstvo strancima preko 60 god,što u prevodu znači,dok si radno aktivan možeš da boraviš u Arbiji,a kada ostariš marš napolje iz države,nećemo mi džabe da hranimo strane državljane.

voša

pre 8 godina

...šta žele kod ,,loših,, ljudi pa madjari ih nisu zvali ...a prvi su počeli bacati vodu hranu a i cipele na madjarsku policiju ...

pravo_u_sridu

pre 8 godina

a zasto nikad niko ne ide u rusiju? zasto rusija nikad ne otvara granice? srbi se kunu u ruse iako vecina rusa ni ne zna ko su srbi, pa neka upute ove emigrante u majku rusiju?

Ma stvarno

pre 8 godina

Razumem da se naši ljudi boje da azijska i afrička sirotinja ne ostane ovde da deli sa nama ono što ni sami nemamo, ali otkud briga za Mađarsku, Nemačku, Švedsku... ? Pa šta vas briga da li će Nemačka nekoj porodici da daje smeštaj i par stotina evra i Koliko će to Nemačku da košta?

Ilija Čvorović

pre 8 godina

Super je to što oni hoće u Švedsku i Nemačku, ali i odavde su ljudi bežali od rata pa nisu silom probijali granične prelaze i registrovali su se uredno gde god su došli, a za sve to im je trebala hrpa papira. Snalazili su se na sve načine. A ovi žele silom. Mislim da i oni treba da poštuju zakone i teritorije na kojima se nalaze, bez obzira na svoju muku i nesreću.

vladimir

pre 8 godina

mi smo dragi madjari uvek bili tuzan ali u biti elitni narod zato smo i preziveli ne amnestiram ni od gluposti ni od zlocina ali u biti je tako
vama je uvek neko kriv austrijanci u austrougarskoj rusi u vreme hladnog rata sad sirijci
usli ste politucki gde vam nije mesto u eu volim i madjare i madjarsku u onom kreativnom smislu ali vecina nazalost nije takva
gradite vas zid nista niste naucili iz mazino linije i berlinskog zida
ucemo mi i pokazati da smo elitni i intelektualno i duhovo a vecina vas je po intelektu besan sluga dok vas tetka merkel ne povuce za uvo vec je orbanu rekla da laze

Djordje

pre 8 godina

"Prva zemlja EU u kojoj se registruje azilant, mora tu i ostati" Zar nije prva zemlja EU u kojoj su se registrovali Grčka zašto tamo ne ostanu i zašto će ih vraćati u Mađarsku ?

Zoran

pre 8 godina

Možda zato što su većina ili bar veliki deo iz Afganistana, Nigerije, Pakistana, Malija, Libije itd. a tamo nije rat
(Nevit, 8. septembar 2015 19:43)

A sto nije rat, ne javljaju na vestima? Pa tamo svakog dana ginu, ali ti citas zapadne vesti.

Opustite se, bice gore!

pre 8 godina

Pa, drage komsije, ako dosad niste shvatili da tu reku ljudi necete trajno zaustaviti ni zicom, ni drvenom ogradom, ni policijom, ni psima, ni ..., mnogo ste gl*pi!
A mitraljeze i topove da koristite, ocigledno, zasad, ne smete.
Dakle, bolje bi vam bilo da se sa pajtosima iz EU dogovorite o konkretnim kvotama, pa da lepo krenete da kusate ono sto su EU i SAD posejali, jer sad vise nije pitanje ko ce da nadere, jer naderace SVI, nego ko ce, koliko i na koji nacin da nadere!

budjenje

pre 8 godina

@nn
Najtuznije je sto ti na takav komentar imas puno pluseva... i to u zemlji cijih xxxxxx bivsih stanovnika zivi bas u Svedskoj, Svajcarskoj, Nemackoj, Francuskoj, Austriji, Americi, Kanadi, Australiji, Novom zelandu, itd... itd... a koji manje/vise izdrzavaju tebe i slicne vec 20+ godina ;) Budale jel da? Trebali su 90-ih da ostanu u Srbiji ili da idu u Bugarsku i Moldaviju!!!??? Mi bre sami treba da se opasemo bodljikavom zicom... za drugo ocigledno i nismo.

DAŽDEVNJAK

pre 8 godina

Još jednom da pitam: gde su devojke, tj.mlađe osobe ženskog pola od 15 do 35god. Njihovih vršnjaka muškog pola ima u 90-o precentnom broju pa se pitam kakva je ovo polna struktura naroda?

Nevit

pre 8 godina

A zasto se protive uzimanju otiska prsta ?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lili, 8. septembar 2015 18:30)

Možda zato što su većina ili bar veliki deo iz Afganistana, Nigerije, Pakistana, Malija, Libije itd. a tamo nije rat

Mislite, bre, malo!

pre 8 godina

Sve one koji smatraju da migranti, ili stagod vec da su, izvoljevaju, samo da podsetim da su sa ovih prostora pametne, hrabre i dalekovide izbeglice, kad im je vec bilo omoguceno, odlazile daleko na zapad Evrope, u Ameriku, Kanadu, Australiju, na Novi Zeland...
Oni manje pametni i "patriotski" nastrojeni su dosli u Srbiju. A kako su prosli oni i mi zahedno sa njima, to je sad valjda vec svakom jasno.
Dakle, ako neko vec mora - ili zeli - da napusti zemlju u kojoj se rodio, NARAVNO da ce zeleti za sebe najbolje, a realno i nema razloga da se zadovolji manjim od toga, ako ne zbog sebe, ono zbog svoje dece i njihove dece!

Krim

pre 8 godina

".. ali ovde su loši ljudi, tuku nas, hoće da nam uzmu otiske prstiju, žele da unište našu budućnost. A mi samo hocemo da odemo u Švedsku", kaže Hiba"

Pa i ja bih gospođo Hiba u švedsku ili još bolje u norvešku ali ne može...
Nemam vizu, nemam obrazovanje, nemam novac i naravno pametnom čoveku jasno je da u jednu takvu civilizovanu zemlju ne može da se uđe tako lako čak i da imam sve gore navedeno. A ova gospoda bira, buni se, nema nikakve dokumente, odbija da se identifikuje, odbija hranu ako je sa znakom crvenog krsta i šta još sve ne radi. Daš prst, daj ruku...

hocu i ja u nemacku

pre 8 godina

bas me zanima koliko nasih pokusava ili je pokusalo da se umuva sa sirijcima? i ja bi hteo da zivim na zapadu, ali tu sam gde sam. Ili da i mi krenemo put pod noge?

kud se rodih plav sa zelenim ocima...

džontra

pre 8 godina

Naivan je onaj ko misli da Mađari ovo rade na svoju ruku, svima je jasno da migranti ne žele da ostanu u Mađarskoj. Direktiva dolazi od najvećeg evropskog "mirotvorca", Angele Merkel.

Vladica

pre 8 godina

Da - samo mala gre[ka u naslovu - U Mađarsku su DOŠLI loši ljudi.
Ajd što nemaju vizu za ulazak, nego neće ni malo da se povinuju pravilima, a pravila ponašanja su osnova pravne države. Da sam ja premijer - ko neće da posluša naređenja vlasti - express nazad odakle je i došao.
Neka probaju u USA da ne poslušaju policajca... baš bi bilo zanimljivo

nn

pre 8 godina

kakav apsurd. Beze od rata...od smrti. Ok tuzno i to veoma tuzno.Sada cu objasniti sta je js tuznije. Covek koji bezi da sacuva glavu odlazi bilo gde, na najblize mesto da se sakrije da zivi i prezivi.Zasto ne ide u Moldaviju,Litvaniju,Bugarsku,Rumuniju,Srbiju,Makedoniju...oni hoce da idu u Nemacku,Austriju,Norvesku...pazi bogati

Demir

pre 8 godina

U drzavi u kojoj das otisak prsta tu ce da te vrati svaka druga drzava clanica EU. Das otisak Madjarima i onda zaboravi Nemacku, Madjarska odlucuje o tvom azilu.

Istina ce vas osloboditi

pre 8 godina

Prvo, izbeglice su se osilile. Jedna je stvar bezanje od rata, ali oni su sada hiljadama kilometara daleko od rata i zele da odu u zemlju po sopstvenom izboru na koju ce, za koju deceniju pljuvati kako im nista nije pruzila. Pri tome nece ni da se. legitimisu, ni da prihvate privremeni boravak bilo gde sem gde su namislili. Zakljucak...svako neka zakljuci sta mu je drago, ali meni je sve jasno...

Filmofil

pre 8 godina

Mi smo u regionu svi "glupi" i naprasiti. Ovi gde idu ce da ih fino prime uz osmeh, a onda birokratski preberu ko moze da im korist i neke vrate nazad. Mi samo mislimo da oni nisu nista naucili

Marko

pre 8 godina

Pa dajte bre ljudi, šta vam je, kolektivno ludilo ili šta je ovo? Pa pogledajte jednu, ali samo jednu emisiju, imate Al Džaziru, o dešavanjima u Siriji, kad smo već spali na toliko niske grane da nemamo ni novinara, ni televizijske ekipe tamo. Ne mogu da verujem kakav je stav ljudi, šta mislite, koliko ima među tim uniformiranim mađarima takvih koji govore arapski? Kako li se šire informacije među, aj nazovimo ih migrantima o prošlonedeljnim dešavanjima i šta da misli čovek kada ga uguraju u obor opasan bodljikavom žicom? Pa nisu oni komarci bre, šta je sa ovim svetom, ode sve u tri lepe...

dosta licemerja!

pre 8 godina

Pitam se samo sta su te iste izbeglice radile u svojoj zemlji kad ih zaustavi policija??

Nagrtali na njih i gadjali ih kamenjem ili su bili manji od makovog zrna???

Evropa ce ovu popustljivost uskoro gadno platiti!!!

snoop dog

pre 8 godina

Nije mi jasno ko je ovako dobro uhranio, obukao i dao najnovije mobilne, pa i znatnu kolicinu novca ovim izbeglicama- migrantima! Ko je izabrao emigrante u najboljim godinama zivota! Ko im je rekao da uniste sve svoje dokumente [ pasose ili neke dokumente sa slikom ] Ko im je rekao da odbiju davanje otiska prstiju, kao jedan jedini nacin svog identiteta !Sve su to pitanja bez odgovora za sad!Ja nemam sumnje da stvarne zrtve gradjanskog rata u Siriji postoje, ali bas te prave zrtve nemaju nikakvu sansu da se upute u naredno selo a kamoli na ovako veliki put. Sto se tice Sirijaca , ovo je dobro organizovano bezanje od vojne obaveze[ mobilizacije ]i sluzenje Sirijske vojske u borbi protiv ID. Sve je to jasno svim politicarima u EU Americi , Izraelu, i Rusiji

Marko

pre 8 godina

Nisam za prestroge granice, prvo mi iz Srbije znamo kako to moze da bude ponizavajuće za čoveka. Ali nisam ni za to da granicu prelazis gde hoćes i kako hoćeš.

511

pre 8 godina

"Haos, trka sa policijom i stotine izbeglica sa Bliskog istoka koje su odlučne da po svaku cenu dođu do slobode."


Koliko znam rat je na bliskom istoku a oni su u slobodnoj Evropi, vidim da je istina sto pojedini politicaru kazu da su Ekonomski migranti, jure pare. Hocu i ja u Svedsku!!!

Irac

pre 8 godina

Jeste vi smijesni. Pa ne boje se oni davati otiske zbog sujevjerja, nego su dobro upoznati s Dablinskim sporazumom. Prva zemlja EU u kojoj se registruje azilant, mora tu i ostati.

kmnccc

pre 8 godina

To sto vam pada tesko uzimanje otisaka prstiju, ceka vas u Svedskoj cim zatrazite papire...
(Zox, 08. septembar 2015 16:28)

Njima zato i pada teško. Ako uzmi Mađari otiske, ne mogu da zatraže azil u Švedskoj.

s

pre 8 godina

O kako se svi brinete za Madjarsku pa oni da su pametni kao sto nisu pustali bi ih kao i mi da sto pre odu,postoje neke zemlje koje su indirektno umesane u sukob u Siriji preko Nato pakta pa nek se one bore sa migrantima,glup je Orban!On se brine za Nemacku,svasta.

Ovich

pre 8 godina

Madjari umisli da mogu da se izivjavalju na jadnim ljudima i da ce isti to trpeti. Pa oni su najvece zlo vec preziveli, pojesce te bezobrazne madjare za dorucak.

Covek

pre 8 godina

Zatekao sam se prosle sedmice na zeleznickoj stanici Keleti, i cekajuci na kartu za Novi Sad citava tri sata, imao sam prilike da razgovaram sa imigrantima koji su cekali u redu za kartu sa mnom. "Madjarsku ne volimo, a Srbiju volimo", rece mi covek na moje predstavljanje da sam iz Srbije. A na pitanje zasto, odgovorio je, "Ovde nam traze otiske, a u Srbiji nam nista nisu trazili". Ocigledno je da njihovo shvatanje dobra i zla zavisi samo od toga koliko je zemlja uredjena i dosledna medjunarodnim zakonima. Sto manje doslednosti i zakona, sto manje njihove pojedinacne odgovornosti, to se oni bezbednije i bolje osecaju. Zato su Madjari, sa svojom organizovanom i doslednom drzavom, "losi ljudi", a mi eto, ispadosmo "dobri".

Stevo

pre 8 godina

Ako bilo koga uhvate unutar granice u Madjarskoj (ili bilo koje zemlje) bez papira, znaci da je tamo ilegalno, ako treba i na silu uzeti otisak prstiju vratiti nazad odakle je dosao, minimum do Turske. Ako nije voljan postovati zakon zemlje (znaci nece ni kasnije nece) u koju je ukrocio onda mu treba zabraniti da ikad vise to uradi. To se tako radi u normalnim zemljama. To je druga prica sto neki hoce da kolektuju politicke poene kroz ovaj cirkus.

Madhva (Hare Krišna)

pre 8 godina

Stvar je mnogo kompleksna, ali mi uvek sve provalimo i znamo da su to "takozvani emigranti", da oni "oće pare iz Nemačke", da "smrde" i da će sutra da zidaju Džamije po Evropi. I znamo da ne treba nikome pomagati jer smo mi ti kojima treba pomoći.

atymen

pre 8 godina

treba dobro da pogledamo desavanja u Madjarskoj..jer sledece nedelje to mozda cekati i nas..jer kada od 15.og komsije uvedu novi granincni zakon zakon jedan deo migranat..ce biti vraceno nama..oni koji nisu sirijci..a takvih je sve vise..a ovi migranti ne traze slobodu..jer su nju vec nasli u Turskoj..Grckoj..itd..nego oni idu na zapod..zbog visih soc.primanja...sve ovo treba zaustaviti sto pre..dok ne bude kasno..jer ovo su sve nasilniji..agresivniji..i sve ih je vise..svima ce biti jasno..da je ovo sve organizovano..ili od USA..ili od bogatih arapskih zemalja..jer oni ce za 20-30gog ostati bez nafte i vode..pa im treba islamska evropa..niko ne slusa Orbana..ili neke politicare koji se protive ovoj migraciji..ali su oni u pravu..Afrika ima jako puno stanovnika..i to nepismenih divljih ljudi bez kulture..kojee ja jako lako manipulisati...i oni ce stizati u sve vecem broju..tek sada kada im je nemacka otvorila vrata..ljudi situacija je krajnje ozbiljna..i plasim se da ce Srbija za kratko vreme postati velika stanica migranata..jer ni mi ni makedonci nismo u stanju da zastitimo juznu granicu..a o tome da ne govorim da je ovo sve postao unosan biznis za neke prevoznike..taksiste..autobuske kompanije...

toni bler,moj dobar drugar

pre 8 godina

da li postoji neki poseban razlog zasto ne zele da daju otiske i da se prijave? stvarno me zanima,da li time dobijaju ili gube neka prava, ne razumem se u tematiku ali kapiram da insistiranjem na takvom ponasanju samo jos vise provociraju madjarske vlasti pa me zanima zasto?

Politicki (b)analiticar

pre 8 godina

Migranti masovno krenuli prema Evropi u potrazi za boljim zivotom a za one iz ratnih podrucja da se sklone ratnih uzasa...
Zasto su bas izabrali Evropu ? Zasto nisu zakucali na vrata, tj. na granicne prelaze kod svojih "braca" po veri i zakednickog jezika ? Tu se misli na Saudisku Arabiju, Ujedinjene Emrate,Quatar, itd. koji uzgred budi receno leze ma milijardama i milijardama dolara,i uvoze radnu snagu.
Tu se treba zamisliti.

Zoran

pre 8 godina

"Sinoć smo stigli iz Srbije. Mi smo iz Sirije i preko Turske, mora i Grčke smo stigli ovde. Put je bio jako težak. U Makedoniji i Srbiji su ljudi bili veoma fini i dobri prema nama, ali ovde su loši ljudi, tuku nas, hoće da nam uzmu otiske prstiju, žele da unište našu budućnost. A mi samo hocemo da odemo u Švedsku", kaže Hiba.

Ma jes, 'de. Madjari su zlatni. Znamo mi to kroz istoriju.:) Ne znas ko je bolji bio: Oni ili Austrijanci.

Nenad-EU

pre 8 godina

Većina njih se ovakvim ponašanjem doživotno diskvalifikuje za dobijanje azila ili bilo kojih drugih boravišnih dozvola u EU. Ovo uopšte nije šala i neće im proći iako o tome niko ne govori javno.

andrijano

pre 8 godina

a sto ne krenu prema sibiru i obradjuju zemlju ili prema istoku nego svi hoce u top pet zemlja sveta? nisu ni oni ludi.sloboda je i u sibiru ili bilo kojoj drugoj zemlji azije...ali posto se sve u zivotu vrati ni malo mi nije zao evrope,samo se pitam koja kazna ceka ameriku po kosmickoj pravdi?

racerx

pre 8 godina

Доброчинство и милосрђе су оно што се некада називало суперерогативно дело, тј. то је пожељно, али не и обавезно за спасење (Тома Аквински), Џон Стјуарт Мил је рекао да нико не може да захтева од нас доброчинство јер је то резервисано за наше најближе, дакле на њега нико не може да полаже своје право. Овде се управо то догађа, непрекидно нас бомбардују са ТВ да ми морамо да будемо милосрдни, иначе ћемо да испаднемо фашисти (јер Срби су фашисти априорно). Истина је да је ту најмање Сиријаца, али се овде упорно потенцира како беже од рата. У реду, ако беже од рата, где су им жене и деца, пошто их је много рекло да су их оставили у Сирији. Како неко може да има самилости за особу која жену и децу остави у рату, или ако их није оставио на подручју где је рат, по ком основу он тражи азил? Друго, то је сасвим различита култура од нас, прођите мало поред БАС-а, стално се бомбардујемо вестима да је у питању виши и средњи слој, људи са факултетом... Јуче сам видео буљук клинаца од 16 година и гомилу ликова који својим држањем одају свој социјални положај и средину у којој су расли. Могу само да кажем јадна она земља која их прими, јер их асимиловати неће. Французи муку муче са Алжирцима који су дошли у Де Голову Француску са дивљењем и жељни уклапања и прихватања њених вредности, да би је данас њихови унуци, рођени у тој Француској доживљавали као непријатеља и одлазили у ИСИЛ... Европа нема више да понуди никакву културу која ће их асимиловати, јер је културно Европа МРТВА!

roxi

pre 8 godina

da je orban pametan, uradio bi isto sto i srbija, vec na granici sacekala izbeglice sa vodom i sendvicima, utovarila ih u autobus i odvezla do granice austrije. ako grcka ne registruje izbeglice (clan EU), zasto oni to moraju.

Alexa

pre 8 godina

da je orban pametan, uradio bi isto sto i srbija, vec na granici sacekala izbeglice sa vodom i sendvicima, utovarila ih u autobus i odvezla do granice austrije. ako grcka ne registruje izbeglice (clan EU), zasto oni to moraju.
(roxi, 08. septembar 2015 17:01)

Po medjunarodnom pravu, izbeglice koje neregistrovane udju dalje u neku zemlju ulaze ilegalno I mogu biti vracene na teritoriju sa koje su dosle. Jedan od razloga zasto je bitna registraticija izbeglica.

Smrda

pre 8 godina

Cekaj, pa moraju se nekako legitimisati i evidentirati, objasnite ljudima, nema razloga da se boje davanja otisaka a i ne mogu da jurcaju po evropi bas tako kako oni misle.

Johnny

pre 8 godina

meni za sezonsko boraviste i posao uzimali otiske, krv, spricali neki serum za test na tuberkulozu, a ja trpeo i cutao jos sa osmehom na licu :-D

Petar

pre 8 godina

Samo se pitam što nama smetaju Mađari? Zašto toliko negativnih i zluradih napisa? Pazi, istaknuto: Ovde žive loši ljudi. Prvo, to uopšte nije tačno. Drugo, šta mi imamo sa time? I treće, i mi bi morali isto da radimo, jer hoćemo da idemo u EU. Pa?

Lud zbunjenog

pre 8 godina

Krenemo u grupici kroz evropu i vičemo DAJ DAJ! Ovo nevaspitanje postaje neizdrživo...jel čiste za sobom gde prođu ili ih baš briga, pa sve i ako beže od rata. Ali kada prođeš desetak zemalja pobegao si poprilično... Ja bre na ulicu ne smem bez lične karte a kamoli da se šećkam po evropi. I šta kad stignu kod rođaka? Trebalo bi popisati sve rođake u nemačkoj kad već ove ne mogu... Nisam nehuman, žao mi je dece i ostalo ali ovo uzima maha.

Amerikanac

pre 8 godina

@"Ovde su loši ljudi"???? Zasto? Zato sto brane svoju zemlju od invazije. Lepo im je rekao I Orban I onaj Englez, bili ste sigurni u Turskoj nego hocete nemacku ekonomiju. A znaju koliko su evropljani postali mekusci i da im nece nista pa to maksimalno koriste.

cobo

pre 8 godina

Treba biti covek i pomoci,dug su put prosli i jos je puno ostalo.Nisu to egoisticni zapadnjaci,to je grupa gde se bori jedno za drugo i ne sumnjam uopste u njihov uspeh.

Milorad

pre 8 godina

Uz rizik da budem nazvanom Vucicevim botom, moram nesto da kazem. Mislim da bar 50% ako ne i vise ovih ljudi je 25-35 godina starosti u punoj snazi i vojno sposobno. Od tih 50%, 50% ima potencijal za agresivnost, napade, nemire pa i terorizam u narednom periodu. Mislim da ce tu veliku stavku igrati kako ih je ko docekao i da li ih je maltretirao. Grci i mi smo ih docekali, nahranili, obukli, odmorili i ispratili kao goste. Makedonci su pokusali da ih zaustave ali su odustali. Mislim da se Madjarima ne pise dobro kad se ova rulja ostrvi.

Samo tako i treba za nas humaniste

pre 8 godina

Zamisli da udjem bez papira ilegalno preko granice bez pasosa bez igde icega recimo u Turskoj ili Jemenu i trazim neka prava sta bi dobio?

Vlada

pre 8 godina

Mrzeli smo Slobu kad je "nasim" izbeglicama davao posao pre nego nasoj deci, mrzeli smo ga i kada se vise zalagao za njih nego za nas, mrzeli smo i njega i njih u trenutku kada smo im prodavali sendvice i vodu po cenama kao da su isti od zlata pravljeni. Mrzeli smo ih kada bi umesto "nasih" kupoili nepokretnosti ili otvorili svoj biznis i zaradaili. Ako su bili bednici u nekoj Krnjaci i imali su sansu da dobiju koji gram simpatije cim predju taj stepenik naisli bi na zid mrznje. Zvuci poznato?

Duke Nukem

pre 8 godina

@Marko - Po Dablinskom sporazumu (Srbija nije potpisnik ali Madjarska jeste) na istoj teritoriji gde se izbeglice identifikuju moraju i da traze azil. Madjarska im je nepozeljna destinacija, zato i cepaju pasose i ne zele da daju otiske prstiju madjarskim vlastima

Geneve81

pre 8 godina

Arapi kazu da Madjari su losi ljudi!!!!!!!!!! uuuffffff pa jel ima negde u svetu gori od njih ? Dolaze u Madjarsku a ne postuje njihov zakon!! odmah natrag odakle su dosli.

only fools and horses

pre 8 godina

Možda su Mađari loši ljudi, ne znam. Poznajem nekoliko Mađara, i nisu loši, ali ajde.
A pitam se, kako bi isti ovi "migranti" reagovali da im je dok još nisu bili izbeglice, stotine hiljada Mađara ušlo u zemlju, bez papira, bez identifikacije, ne poštujući nikakve lokalne zakone i običaje, i tražili svoja prava da budu tu i da rade šta hoće. Pretpostavljam da bi se ti novopridošli vrlo loše proveli.

Doktor

pre 8 godina

Zbog cega im je toliko tesko da daju otiske prstiju???? To je vrlo cudna stvar,koju kao da odbijaju po nekom naredjenju. Jer ako su"cisti",i zele da ostanu"cisti",sta im smeta da daju otiske??? U meni to budi veliku sumnju...

Dinastija Bushido

pre 8 godina

Ne sviđa mi se odnos Mađara prema napaćenim ljudima, ali mi se ne sviđa ni odbijanje tih ljudi da im se uzme otisak prsta i da se evidentiraju imenom i prezimenom. Ne može bez ijednog dokumenta i identifikacije da se prođe čitava Evropa. Moja porodica i ja smo letos do Grčke prošli granične prelaze sa svim neophodnim papirima, plus za auto. Kako misle da tamo gde su se uputili dobiju lična dokumenta, kad ne daju otisak prsta? Ne bi Nemci bili to što jesu da su toliko plitki i površni...

Marko

pre 8 godina

A kako se to u Srbiji ne bune kad im nasa policija uzima otiske, jer je premijer rekao na konferenciji da svako ko udje u Srbiju automatski ostavlja otiske? Ili mozda nije govorio istinu..
I zanima me koliko je migranata podnelo zahtev za azil u Srbiji, jer je opet premijer rekao 500 ljudi, dok je njegov ministar policije pre koju nedelju rekao da je zahtev podnelo 70000 ljudi, mada se posle obracanja premijera ispravio i ponovio cifru od 500..Po Vulinu u maju samo je zahtev podnelo 4000 ljudi.. Brojke se "malo" razlikuju od obracanja do obracanja

hiavata

pre 8 godina

Pa svi bi mi da zivimo u nekoj Svedskoj, ali ne moze da se prepisava po tudjim granicama kako ko hoce. Pazi nece da da otiske prstiju, ne postuju nijednu zemlju kroz koju su prosli, probijaju granice i kordone da bi na silu usli u neciju zemlju i ziveli tudjim standardom. Pa nije to bogom dano pravo. A onda kad dodju u tu Nemacku, 90% njih nece da zavrsi ni osnovnu skolu, nece da se asimilira, sve radi kontra. Ne znam sta je najpametnije.

brka

pre 8 godina

Saosećam sa migrantima ali ovo je bahatost i bezobrazluk.Da bi bio lepo primljen u nekoj zemlji osnovno je da poštuješ njene zakone, u protivnom na levo krug i odkle si došao.

Radnik

pre 8 godina

Ovi tzv. migranti kada bi sada pocinili neki prekrsaj, ili cak zlocin, niko im ne bi mogao nista, oni nemaju dokumente, ne daju otiske prstiju. Oni pravno ne postoje, a Madjarska pod pritiskom "dusebriznika" im ne sme nista. Strasno sta se radi!!!

Radnik

pre 8 godina

Ovi tzv. migranti kada bi sada pocinili neki prekrsaj, ili cak zlocin, niko im ne bi mogao nista, oni nemaju dokumente, ne daju otiske prstiju. Oni pravno ne postoje, a Madjarska pod pritiskom "dusebriznika" im ne sme nista. Strasno sta se radi!!!

brka

pre 8 godina

Saosećam sa migrantima ali ovo je bahatost i bezobrazluk.Da bi bio lepo primljen u nekoj zemlji osnovno je da poštuješ njene zakone, u protivnom na levo krug i odkle si došao.

Covek

pre 8 godina

Zatekao sam se prosle sedmice na zeleznickoj stanici Keleti, i cekajuci na kartu za Novi Sad citava tri sata, imao sam prilike da razgovaram sa imigrantima koji su cekali u redu za kartu sa mnom. "Madjarsku ne volimo, a Srbiju volimo", rece mi covek na moje predstavljanje da sam iz Srbije. A na pitanje zasto, odgovorio je, "Ovde nam traze otiske, a u Srbiji nam nista nisu trazili". Ocigledno je da njihovo shvatanje dobra i zla zavisi samo od toga koliko je zemlja uredjena i dosledna medjunarodnim zakonima. Sto manje doslednosti i zakona, sto manje njihove pojedinacne odgovornosti, to se oni bezbednije i bolje osecaju. Zato su Madjari, sa svojom organizovanom i doslednom drzavom, "losi ljudi", a mi eto, ispadosmo "dobri".

hiavata

pre 8 godina

Pa svi bi mi da zivimo u nekoj Svedskoj, ali ne moze da se prepisava po tudjim granicama kako ko hoce. Pazi nece da da otiske prstiju, ne postuju nijednu zemlju kroz koju su prosli, probijaju granice i kordone da bi na silu usli u neciju zemlju i ziveli tudjim standardom. Pa nije to bogom dano pravo. A onda kad dodju u tu Nemacku, 90% njih nece da zavrsi ni osnovnu skolu, nece da se asimilira, sve radi kontra. Ne znam sta je najpametnije.

Amerikanac

pre 8 godina

@"Ovde su loši ljudi"???? Zasto? Zato sto brane svoju zemlju od invazije. Lepo im je rekao I Orban I onaj Englez, bili ste sigurni u Turskoj nego hocete nemacku ekonomiju. A znaju koliko su evropljani postali mekusci i da im nece nista pa to maksimalno koriste.

Samo tako i treba za nas humaniste

pre 8 godina

Zamisli da udjem bez papira ilegalno preko granice bez pasosa bez igde icega recimo u Turskoj ili Jemenu i trazim neka prava sta bi dobio?

only fools and horses

pre 8 godina

Možda su Mađari loši ljudi, ne znam. Poznajem nekoliko Mađara, i nisu loši, ali ajde.
A pitam se, kako bi isti ovi "migranti" reagovali da im je dok još nisu bili izbeglice, stotine hiljada Mađara ušlo u zemlju, bez papira, bez identifikacije, ne poštujući nikakve lokalne zakone i običaje, i tražili svoja prava da budu tu i da rade šta hoće. Pretpostavljam da bi se ti novopridošli vrlo loše proveli.

Lud zbunjenog

pre 8 godina

Krenemo u grupici kroz evropu i vičemo DAJ DAJ! Ovo nevaspitanje postaje neizdrživo...jel čiste za sobom gde prođu ili ih baš briga, pa sve i ako beže od rata. Ali kada prođeš desetak zemalja pobegao si poprilično... Ja bre na ulicu ne smem bez lične karte a kamoli da se šećkam po evropi. I šta kad stignu kod rođaka? Trebalo bi popisati sve rođake u nemačkoj kad već ove ne mogu... Nisam nehuman, žao mi je dece i ostalo ali ovo uzima maha.

Vladica

pre 8 godina

Da - samo mala gre[ka u naslovu - U Mađarsku su DOŠLI loši ljudi.
Ajd što nemaju vizu za ulazak, nego neće ni malo da se povinuju pravilima, a pravila ponašanja su osnova pravne države. Da sam ja premijer - ko neće da posluša naređenja vlasti - express nazad odakle je i došao.
Neka probaju u USA da ne poslušaju policajca... baš bi bilo zanimljivo

Politicki (b)analiticar

pre 8 godina

Migranti masovno krenuli prema Evropi u potrazi za boljim zivotom a za one iz ratnih podrucja da se sklone ratnih uzasa...
Zasto su bas izabrali Evropu ? Zasto nisu zakucali na vrata, tj. na granicne prelaze kod svojih "braca" po veri i zakednickog jezika ? Tu se misli na Saudisku Arabiju, Ujedinjene Emrate,Quatar, itd. koji uzgred budi receno leze ma milijardama i milijardama dolara,i uvoze radnu snagu.
Tu se treba zamisliti.

Istina ce vas osloboditi

pre 8 godina

Prvo, izbeglice su se osilile. Jedna je stvar bezanje od rata, ali oni su sada hiljadama kilometara daleko od rata i zele da odu u zemlju po sopstvenom izboru na koju ce, za koju deceniju pljuvati kako im nista nije pruzila. Pri tome nece ni da se. legitimisu, ni da prihvate privremeni boravak bilo gde sem gde su namislili. Zakljucak...svako neka zakljuci sta mu je drago, ali meni je sve jasno...

Johnny

pre 8 godina

meni za sezonsko boraviste i posao uzimali otiske, krv, spricali neki serum za test na tuberkulozu, a ja trpeo i cutao jos sa osmehom na licu :-D

Geneve81

pre 8 godina

Arapi kazu da Madjari su losi ljudi!!!!!!!!!! uuuffffff pa jel ima negde u svetu gori od njih ? Dolaze u Madjarsku a ne postuje njihov zakon!! odmah natrag odakle su dosli.

Smrda

pre 8 godina

Cekaj, pa moraju se nekako legitimisati i evidentirati, objasnite ljudima, nema razloga da se boje davanja otisaka a i ne mogu da jurcaju po evropi bas tako kako oni misle.

racerx

pre 8 godina

Доброчинство и милосрђе су оно што се некада називало суперерогативно дело, тј. то је пожељно, али не и обавезно за спасење (Тома Аквински), Џон Стјуарт Мил је рекао да нико не може да захтева од нас доброчинство јер је то резервисано за наше најближе, дакле на њега нико не може да полаже своје право. Овде се управо то догађа, непрекидно нас бомбардују са ТВ да ми морамо да будемо милосрдни, иначе ћемо да испаднемо фашисти (јер Срби су фашисти априорно). Истина је да је ту најмање Сиријаца, али се овде упорно потенцира како беже од рата. У реду, ако беже од рата, где су им жене и деца, пошто их је много рекло да су их оставили у Сирији. Како неко може да има самилости за особу која жену и децу остави у рату, или ако их није оставио на подручју где је рат, по ком основу он тражи азил? Друго, то је сасвим различита култура од нас, прођите мало поред БАС-а, стално се бомбардујемо вестима да је у питању виши и средњи слој, људи са факултетом... Јуче сам видео буљук клинаца од 16 година и гомилу ликова који својим држањем одају свој социјални положај и средину у којој су расли. Могу само да кажем јадна она земља која их прими, јер их асимиловати неће. Французи муку муче са Алжирцима који су дошли у Де Голову Француску са дивљењем и жељни уклапања и прихватања њених вредности, да би је данас њихови унуци, рођени у тој Француској доживљавали као непријатеља и одлазили у ИСИЛ... Европа нема више да понуди никакву културу која ће их асимиловати, јер је културно Европа МРТВА!

Krim

pre 8 godina

".. ali ovde su loši ljudi, tuku nas, hoće da nam uzmu otiske prstiju, žele da unište našu budućnost. A mi samo hocemo da odemo u Švedsku", kaže Hiba"

Pa i ja bih gospođo Hiba u švedsku ili još bolje u norvešku ali ne može...
Nemam vizu, nemam obrazovanje, nemam novac i naravno pametnom čoveku jasno je da u jednu takvu civilizovanu zemlju ne može da se uđe tako lako čak i da imam sve gore navedeno. A ova gospoda bira, buni se, nema nikakve dokumente, odbija da se identifikuje, odbija hranu ako je sa znakom crvenog krsta i šta još sve ne radi. Daš prst, daj ruku...

Dinastija Bushido

pre 8 godina

Ne sviđa mi se odnos Mađara prema napaćenim ljudima, ali mi se ne sviđa ni odbijanje tih ljudi da im se uzme otisak prsta i da se evidentiraju imenom i prezimenom. Ne može bez ijednog dokumenta i identifikacije da se prođe čitava Evropa. Moja porodica i ja smo letos do Grčke prošli granične prelaze sa svim neophodnim papirima, plus za auto. Kako misle da tamo gde su se uputili dobiju lična dokumenta, kad ne daju otisak prsta? Ne bi Nemci bili to što jesu da su toliko plitki i površni...

Petar

pre 8 godina

Samo se pitam što nama smetaju Mađari? Zašto toliko negativnih i zluradih napisa? Pazi, istaknuto: Ovde žive loši ljudi. Prvo, to uopšte nije tačno. Drugo, šta mi imamo sa time? I treće, i mi bi morali isto da radimo, jer hoćemo da idemo u EU. Pa?

nn

pre 8 godina

kakav apsurd. Beze od rata...od smrti. Ok tuzno i to veoma tuzno.Sada cu objasniti sta je js tuznije. Covek koji bezi da sacuva glavu odlazi bilo gde, na najblize mesto da se sakrije da zivi i prezivi.Zasto ne ide u Moldaviju,Litvaniju,Bugarsku,Rumuniju,Srbiju,Makedoniju...oni hoce da idu u Nemacku,Austriju,Norvesku...pazi bogati

Irac

pre 8 godina

Jeste vi smijesni. Pa ne boje se oni davati otiske zbog sujevjerja, nego su dobro upoznati s Dablinskim sporazumom. Prva zemlja EU u kojoj se registruje azilant, mora tu i ostati.

511

pre 8 godina

"Haos, trka sa policijom i stotine izbeglica sa Bliskog istoka koje su odlučne da po svaku cenu dođu do slobode."


Koliko znam rat je na bliskom istoku a oni su u slobodnoj Evropi, vidim da je istina sto pojedini politicaru kazu da su Ekonomski migranti, jure pare. Hocu i ja u Svedsku!!!

dosta licemerja!

pre 8 godina

Pitam se samo sta su te iste izbeglice radile u svojoj zemlji kad ih zaustavi policija??

Nagrtali na njih i gadjali ih kamenjem ili su bili manji od makovog zrna???

Evropa ce ovu popustljivost uskoro gadno platiti!!!

snoop dog

pre 8 godina

Nije mi jasno ko je ovako dobro uhranio, obukao i dao najnovije mobilne, pa i znatnu kolicinu novca ovim izbeglicama- migrantima! Ko je izabrao emigrante u najboljim godinama zivota! Ko im je rekao da uniste sve svoje dokumente [ pasose ili neke dokumente sa slikom ] Ko im je rekao da odbiju davanje otiska prstiju, kao jedan jedini nacin svog identiteta !Sve su to pitanja bez odgovora za sad!Ja nemam sumnje da stvarne zrtve gradjanskog rata u Siriji postoje, ali bas te prave zrtve nemaju nikakvu sansu da se upute u naredno selo a kamoli na ovako veliki put. Sto se tice Sirijaca , ovo je dobro organizovano bezanje od vojne obaveze[ mobilizacije ]i sluzenje Sirijske vojske u borbi protiv ID. Sve je to jasno svim politicarima u EU Americi , Izraelu, i Rusiji

Marko

pre 8 godina

Nisam za prestroge granice, prvo mi iz Srbije znamo kako to moze da bude ponizavajuće za čoveka. Ali nisam ni za to da granicu prelazis gde hoćes i kako hoćeš.

Stevo

pre 8 godina

Ako bilo koga uhvate unutar granice u Madjarskoj (ili bilo koje zemlje) bez papira, znaci da je tamo ilegalno, ako treba i na silu uzeti otisak prstiju vratiti nazad odakle je dosao, minimum do Turske. Ako nije voljan postovati zakon zemlje (znaci nece ni kasnije nece) u koju je ukrocio onda mu treba zabraniti da ikad vise to uradi. To se tako radi u normalnim zemljama. To je druga prica sto neki hoce da kolektuju politicke poene kroz ovaj cirkus.

kmnccc

pre 8 godina

To sto vam pada tesko uzimanje otisaka prstiju, ceka vas u Svedskoj cim zatrazite papire...
(Zox, 08. septembar 2015 16:28)

Njima zato i pada teško. Ako uzmi Mađari otiske, ne mogu da zatraže azil u Švedskoj.

Marko

pre 8 godina

A kako se to u Srbiji ne bune kad im nasa policija uzima otiske, jer je premijer rekao na konferenciji da svako ko udje u Srbiju automatski ostavlja otiske? Ili mozda nije govorio istinu..
I zanima me koliko je migranata podnelo zahtev za azil u Srbiji, jer je opet premijer rekao 500 ljudi, dok je njegov ministar policije pre koju nedelju rekao da je zahtev podnelo 70000 ljudi, mada se posle obracanja premijera ispravio i ponovio cifru od 500..Po Vulinu u maju samo je zahtev podnelo 4000 ljudi.. Brojke se "malo" razlikuju od obracanja do obracanja

roxi

pre 8 godina

da je orban pametan, uradio bi isto sto i srbija, vec na granici sacekala izbeglice sa vodom i sendvicima, utovarila ih u autobus i odvezla do granice austrije. ako grcka ne registruje izbeglice (clan EU), zasto oni to moraju.

Duke Nukem

pre 8 godina

@Marko - Po Dablinskom sporazumu (Srbija nije potpisnik ali Madjarska jeste) na istoj teritoriji gde se izbeglice identifikuju moraju i da traze azil. Madjarska im je nepozeljna destinacija, zato i cepaju pasose i ne zele da daju otiske prstiju madjarskim vlastima

DAŽDEVNJAK

pre 8 godina

Još jednom da pitam: gde su devojke, tj.mlađe osobe ženskog pola od 15 do 35god. Njihovih vršnjaka muškog pola ima u 90-o precentnom broju pa se pitam kakva je ovo polna struktura naroda?

Nenad-EU

pre 8 godina

Većina njih se ovakvim ponašanjem doživotno diskvalifikuje za dobijanje azila ili bilo kojih drugih boravišnih dozvola u EU. Ovo uopšte nije šala i neće im proći iako o tome niko ne govori javno.

atymen

pre 8 godina

treba dobro da pogledamo desavanja u Madjarskoj..jer sledece nedelje to mozda cekati i nas..jer kada od 15.og komsije uvedu novi granincni zakon zakon jedan deo migranat..ce biti vraceno nama..oni koji nisu sirijci..a takvih je sve vise..a ovi migranti ne traze slobodu..jer su nju vec nasli u Turskoj..Grckoj..itd..nego oni idu na zapod..zbog visih soc.primanja...sve ovo treba zaustaviti sto pre..dok ne bude kasno..jer ovo su sve nasilniji..agresivniji..i sve ih je vise..svima ce biti jasno..da je ovo sve organizovano..ili od USA..ili od bogatih arapskih zemalja..jer oni ce za 20-30gog ostati bez nafte i vode..pa im treba islamska evropa..niko ne slusa Orbana..ili neke politicare koji se protive ovoj migraciji..ali su oni u pravu..Afrika ima jako puno stanovnika..i to nepismenih divljih ljudi bez kulture..kojee ja jako lako manipulisati...i oni ce stizati u sve vecem broju..tek sada kada im je nemacka otvorila vrata..ljudi situacija je krajnje ozbiljna..i plasim se da ce Srbija za kratko vreme postati velika stanica migranata..jer ni mi ni makedonci nismo u stanju da zastitimo juznu granicu..a o tome da ne govorim da je ovo sve postao unosan biznis za neke prevoznike..taksiste..autobuske kompanije...

Ilija Čvorović

pre 8 godina

Super je to što oni hoće u Švedsku i Nemačku, ali i odavde su ljudi bežali od rata pa nisu silom probijali granične prelaze i registrovali su se uredno gde god su došli, a za sve to im je trebala hrpa papira. Snalazili su se na sve načine. A ovi žele silom. Mislim da i oni treba da poštuju zakone i teritorije na kojima se nalaze, bez obzira na svoju muku i nesreću.

Doktor

pre 8 godina

Zbog cega im je toliko tesko da daju otiske prstiju???? To je vrlo cudna stvar,koju kao da odbijaju po nekom naredjenju. Jer ako su"cisti",i zele da ostanu"cisti",sta im smeta da daju otiske??? U meni to budi veliku sumnju...

andrijano

pre 8 godina

a sto ne krenu prema sibiru i obradjuju zemlju ili prema istoku nego svi hoce u top pet zemlja sveta? nisu ni oni ludi.sloboda je i u sibiru ili bilo kojoj drugoj zemlji azije...ali posto se sve u zivotu vrati ni malo mi nije zao evrope,samo se pitam koja kazna ceka ameriku po kosmickoj pravdi?

Milorad

pre 8 godina

Uz rizik da budem nazvanom Vucicevim botom, moram nesto da kazem. Mislim da bar 50% ako ne i vise ovih ljudi je 25-35 godina starosti u punoj snazi i vojno sposobno. Od tih 50%, 50% ima potencijal za agresivnost, napade, nemire pa i terorizam u narednom periodu. Mislim da ce tu veliku stavku igrati kako ih je ko docekao i da li ih je maltretirao. Grci i mi smo ih docekali, nahranili, obukli, odmorili i ispratili kao goste. Makedonci su pokusali da ih zaustave ali su odustali. Mislim da se Madjarima ne pise dobro kad se ova rulja ostrvi.

Nevit

pre 8 godina

A zasto se protive uzimanju otiska prsta ?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lili, 8. septembar 2015 18:30)

Možda zato što su većina ili bar veliki deo iz Afganistana, Nigerije, Pakistana, Malija, Libije itd. a tamo nije rat

Alexa

pre 8 godina

da je orban pametan, uradio bi isto sto i srbija, vec na granici sacekala izbeglice sa vodom i sendvicima, utovarila ih u autobus i odvezla do granice austrije. ako grcka ne registruje izbeglice (clan EU), zasto oni to moraju.
(roxi, 08. septembar 2015 17:01)

Po medjunarodnom pravu, izbeglice koje neregistrovane udju dalje u neku zemlju ulaze ilegalno I mogu biti vracene na teritoriju sa koje su dosle. Jedan od razloga zasto je bitna registraticija izbeglica.

hocu i ja u nemacku

pre 8 godina

bas me zanima koliko nasih pokusava ili je pokusalo da se umuva sa sirijcima? i ja bi hteo da zivim na zapadu, ali tu sam gde sam. Ili da i mi krenemo put pod noge?

kud se rodih plav sa zelenim ocima...

džontra

pre 8 godina

Naivan je onaj ko misli da Mađari ovo rade na svoju ruku, svima je jasno da migranti ne žele da ostanu u Mađarskoj. Direktiva dolazi od najvećeg evropskog "mirotvorca", Angele Merkel.

Filmofil

pre 8 godina

Mi smo u regionu svi "glupi" i naprasiti. Ovi gde idu ce da ih fino prime uz osmeh, a onda birokratski preberu ko moze da im korist i neke vrate nazad. Mi samo mislimo da oni nisu nista naucili

Demir

pre 8 godina

U drzavi u kojoj das otisak prsta tu ce da te vrati svaka druga drzava clanica EU. Das otisak Madjarima i onda zaboravi Nemacku, Madjarska odlucuje o tvom azilu.

toni bler,moj dobar drugar

pre 8 godina

da li postoji neki poseban razlog zasto ne zele da daju otiske i da se prijave? stvarno me zanima,da li time dobijaju ili gube neka prava, ne razumem se u tematiku ali kapiram da insistiranjem na takvom ponasanju samo jos vise provociraju madjarske vlasti pa me zanima zasto?

Vlada

pre 8 godina

Mrzeli smo Slobu kad je "nasim" izbeglicama davao posao pre nego nasoj deci, mrzeli smo ga i kada se vise zalagao za njih nego za nas, mrzeli smo i njega i njih u trenutku kada smo im prodavali sendvice i vodu po cenama kao da su isti od zlata pravljeni. Mrzeli smo ih kada bi umesto "nasih" kupoili nepokretnosti ili otvorili svoj biznis i zaradaili. Ako su bili bednici u nekoj Krnjaci i imali su sansu da dobiju koji gram simpatije cim predju taj stepenik naisli bi na zid mrznje. Zvuci poznato?

Djordje

pre 8 godina

"Prva zemlja EU u kojoj se registruje azilant, mora tu i ostati" Zar nije prva zemlja EU u kojoj su se registrovali Grčka zašto tamo ne ostanu i zašto će ih vraćati u Mađarsku ?

pravo_u_sridu

pre 8 godina

a zasto nikad niko ne ide u rusiju? zasto rusija nikad ne otvara granice? srbi se kunu u ruse iako vecina rusa ni ne zna ko su srbi, pa neka upute ove emigrante u majku rusiju?

Opustite se, bice gore!

pre 8 godina

Pa, drage komsije, ako dosad niste shvatili da tu reku ljudi necete trajno zaustaviti ni zicom, ni drvenom ogradom, ni policijom, ni psima, ni ..., mnogo ste gl*pi!
A mitraljeze i topove da koristite, ocigledno, zasad, ne smete.
Dakle, bolje bi vam bilo da se sa pajtosima iz EU dogovorite o konkretnim kvotama, pa da lepo krenete da kusate ono sto su EU i SAD posejali, jer sad vise nije pitanje ko ce da nadere, jer naderace SVI, nego ko ce, koliko i na koji nacin da nadere!

Madhva (Hare Krišna)

pre 8 godina

Stvar je mnogo kompleksna, ali mi uvek sve provalimo i znamo da su to "takozvani emigranti", da oni "oće pare iz Nemačke", da "smrde" i da će sutra da zidaju Džamije po Evropi. I znamo da ne treba nikome pomagati jer smo mi ti kojima treba pomoći.

budjenje

pre 8 godina

@nn
Najtuznije je sto ti na takav komentar imas puno pluseva... i to u zemlji cijih xxxxxx bivsih stanovnika zivi bas u Svedskoj, Svajcarskoj, Nemackoj, Francuskoj, Austriji, Americi, Kanadi, Australiji, Novom zelandu, itd... itd... a koji manje/vise izdrzavaju tebe i slicne vec 20+ godina ;) Budale jel da? Trebali su 90-ih da ostanu u Srbiji ili da idu u Bugarsku i Moldaviju!!!??? Mi bre sami treba da se opasemo bodljikavom zicom... za drugo ocigledno i nismo.

Marko

pre 8 godina

Pa dajte bre ljudi, šta vam je, kolektivno ludilo ili šta je ovo? Pa pogledajte jednu, ali samo jednu emisiju, imate Al Džaziru, o dešavanjima u Siriji, kad smo već spali na toliko niske grane da nemamo ni novinara, ni televizijske ekipe tamo. Ne mogu da verujem kakav je stav ljudi, šta mislite, koliko ima među tim uniformiranim mađarima takvih koji govore arapski? Kako li se šire informacije među, aj nazovimo ih migrantima o prošlonedeljnim dešavanjima i šta da misli čovek kada ga uguraju u obor opasan bodljikavom žicom? Pa nisu oni komarci bre, šta je sa ovim svetom, ode sve u tri lepe...

Mislite, bre, malo!

pre 8 godina

Sve one koji smatraju da migranti, ili stagod vec da su, izvoljevaju, samo da podsetim da su sa ovih prostora pametne, hrabre i dalekovide izbeglice, kad im je vec bilo omoguceno, odlazile daleko na zapad Evrope, u Ameriku, Kanadu, Australiju, na Novi Zeland...
Oni manje pametni i "patriotski" nastrojeni su dosli u Srbiju. A kako su prosli oni i mi zahedno sa njima, to je sad valjda vec svakom jasno.
Dakle, ako neko vec mora - ili zeli - da napusti zemlju u kojoj se rodio, NARAVNO da ce zeleti za sebe najbolje, a realno i nema razloga da se zadovolji manjim od toga, ako ne zbog sebe, ono zbog svoje dece i njihove dece!

s

pre 8 godina

O kako se svi brinete za Madjarsku pa oni da su pametni kao sto nisu pustali bi ih kao i mi da sto pre odu,postoje neke zemlje koje su indirektno umesane u sukob u Siriji preko Nato pakta pa nek se one bore sa migrantima,glup je Orban!On se brine za Nemacku,svasta.

Zoran

pre 8 godina

"Sinoć smo stigli iz Srbije. Mi smo iz Sirije i preko Turske, mora i Grčke smo stigli ovde. Put je bio jako težak. U Makedoniji i Srbiji su ljudi bili veoma fini i dobri prema nama, ali ovde su loši ljudi, tuku nas, hoće da nam uzmu otiske prstiju, žele da unište našu budućnost. A mi samo hocemo da odemo u Švedsku", kaže Hiba.

Ma jes, 'de. Madjari su zlatni. Znamo mi to kroz istoriju.:) Ne znas ko je bolji bio: Oni ili Austrijanci.

Zoran

pre 8 godina

Možda zato što su većina ili bar veliki deo iz Afganistana, Nigerije, Pakistana, Malija, Libije itd. a tamo nije rat
(Nevit, 8. septembar 2015 19:43)

A sto nije rat, ne javljaju na vestima? Pa tamo svakog dana ginu, ali ti citas zapadne vesti.

protiv svake invazije

pre 8 godina

Gledam strane TV kanale, ne zna se gde je gore - Grckom ostrvu Lezbosu, Madjarskoj, prepunoj Bavarskoj.... Ovo je invazija migranata sa Bliskog istoka na Evropu i to veoma dobro organizovanoj, koji vise ne skrivaju svoju osionost i agresivnost. Ne volim Orbana, ali moram da priznam da je vise nego u pravu kada kaze da ako se ova migrantska invazija nastavi evropski narodi ce usoro biti manjina u Evropi. Nije slucajno Davatuglu pre neki dan napisao da je Evropa hriscanska tvrdjava, citajte izmedju redova. Poruka je veoma jasna

Ma stvarno

pre 8 godina

Razumem da se naši ljudi boje da azijska i afrička sirotinja ne ostane ovde da deli sa nama ono što ni sami nemamo, ali otkud briga za Mađarsku, Nemačku, Švedsku... ? Pa šta vas briga da li će Nemačka nekoj porodici da daje smeštaj i par stotina evra i Koliko će to Nemačku da košta?

cobo

pre 8 godina

Treba biti covek i pomoci,dug su put prosli i jos je puno ostalo.Nisu to egoisticni zapadnjaci,to je grupa gde se bori jedno za drugo i ne sumnjam uopste u njihov uspeh.

Ovich

pre 8 godina

Madjari umisli da mogu da se izivjavalju na jadnim ljudima i da ce isti to trpeti. Pa oni su najvece zlo vec preziveli, pojesce te bezobrazne madjare za dorucak.

Steva

pre 8 godina

Neverovatno kako je ova žena bezobrazna i iritativna,kada vrišti i pada na zemlju kao da je kolju.Ona neće da da otiske prstiju,već hoće samo da ode u Švedsku.A dali znaju korisnici ovog da Arapi ne daju državljanstvo strancima preko 60 god,što u prevodu znači,dok si radno aktivan možeš da boraviš u Arbiji,a kada ostariš marš napolje iz države,nećemo mi džabe da hranimo strane državljane.

voša

pre 8 godina

...šta žele kod ,,loših,, ljudi pa madjari ih nisu zvali ...a prvi su počeli bacati vodu hranu a i cipele na madjarsku policiju ...

Bo_sana_c

pre 8 godina

Sjećam se svojih izbjegličkih dana i odlaska u zapadnu Evropu... Svagdje ista priča gdje god da se pojaviš okruži te kordon policije i popisuju te,interesuje ih ko si i šta si i gdje si krenuo a ja ko i svi ostali stojim mirno i odgovaram,nije bilo ovakvih scena niti su se pravili kakvi problemi a kad se sve završi samo te sprovedu dalje i nastaviš svoj put ni sam neznaš gdje ćeš ali eto krenuo si kud sva raja ideš i ti... I kad stigneš na cilj za koji tek kasnije skontaš da ti je bio cilj sprovedu te u neki šator dadnu neki ležaj i opet te ispituju a ti mirno opet iznova odgovaraš samo si sretan da imaš gdje da legneš i dobro se ispavaš...

vladimir

pre 8 godina

mi smo dragi madjari uvek bili tuzan ali u biti elitni narod zato smo i preziveli ne amnestiram ni od gluposti ni od zlocina ali u biti je tako
vama je uvek neko kriv austrijanci u austrougarskoj rusi u vreme hladnog rata sad sirijci
usli ste politucki gde vam nije mesto u eu volim i madjare i madjarsku u onom kreativnom smislu ali vecina nazalost nije takva
gradite vas zid nista niste naucili iz mazino linije i berlinskog zida
ucemo mi i pokazati da smo elitni i intelektualno i duhovo a vecina vas je po intelektu besan sluga dok vas tetka merkel ne povuce za uvo vec je orbanu rekla da laze

Tubara420

pre 8 godina

Slažem se da ovim ljudima mora na neki način da se pomogne ali i oni moraju da shvate da postoje određene procedure tokom tranzita kroz neke zemlje. Ako vam traže otisak prsta dajte im otisak prsta. Ovako samo podstiču sumnju u njihove namere i otežavaju celu situaciju. Mi smo im bili super jer smo ih samo pustili da prođu kroz državu i nastave dalje. Ali moraju da shvate da su ušavši u Mađarsku ušli u EU gde važe drugačija pravila. Kao što je neko rekao ne može čovek u svojoj državi na ulicu bez lične a oni bi tek tako da protrče do Nemačke.

Ovich

pre 8 godina

Madjari umisli da mogu da se izivjavalju na jadnim ljudima i da ce isti to trpeti. Pa oni su najvece zlo vec preziveli, pojesce te bezobrazne madjare za dorucak.

cobo

pre 8 godina

Treba biti covek i pomoci,dug su put prosli i jos je puno ostalo.Nisu to egoisticni zapadnjaci,to je grupa gde se bori jedno za drugo i ne sumnjam uopste u njihov uspeh.

Zoran

pre 8 godina

"Sinoć smo stigli iz Srbije. Mi smo iz Sirije i preko Turske, mora i Grčke smo stigli ovde. Put je bio jako težak. U Makedoniji i Srbiji su ljudi bili veoma fini i dobri prema nama, ali ovde su loši ljudi, tuku nas, hoće da nam uzmu otiske prstiju, žele da unište našu budućnost. A mi samo hocemo da odemo u Švedsku", kaže Hiba.

Ma jes, 'de. Madjari su zlatni. Znamo mi to kroz istoriju.:) Ne znas ko je bolji bio: Oni ili Austrijanci.

Madhva (Hare Krišna)

pre 8 godina

Stvar je mnogo kompleksna, ali mi uvek sve provalimo i znamo da su to "takozvani emigranti", da oni "oće pare iz Nemačke", da "smrde" i da će sutra da zidaju Džamije po Evropi. I znamo da ne treba nikome pomagati jer smo mi ti kojima treba pomoći.

Radnik

pre 8 godina

Ovi tzv. migranti kada bi sada pocinili neki prekrsaj, ili cak zlocin, niko im ne bi mogao nista, oni nemaju dokumente, ne daju otiske prstiju. Oni pravno ne postoje, a Madjarska pod pritiskom "dusebriznika" im ne sme nista. Strasno sta se radi!!!

Marko

pre 8 godina

Pa dajte bre ljudi, šta vam je, kolektivno ludilo ili šta je ovo? Pa pogledajte jednu, ali samo jednu emisiju, imate Al Džaziru, o dešavanjima u Siriji, kad smo već spali na toliko niske grane da nemamo ni novinara, ni televizijske ekipe tamo. Ne mogu da verujem kakav je stav ljudi, šta mislite, koliko ima među tim uniformiranim mađarima takvih koji govore arapski? Kako li se šire informacije među, aj nazovimo ih migrantima o prošlonedeljnim dešavanjima i šta da misli čovek kada ga uguraju u obor opasan bodljikavom žicom? Pa nisu oni komarci bre, šta je sa ovim svetom, ode sve u tri lepe...

budjenje

pre 8 godina

@nn
Najtuznije je sto ti na takav komentar imas puno pluseva... i to u zemlji cijih xxxxxx bivsih stanovnika zivi bas u Svedskoj, Svajcarskoj, Nemackoj, Francuskoj, Austriji, Americi, Kanadi, Australiji, Novom zelandu, itd... itd... a koji manje/vise izdrzavaju tebe i slicne vec 20+ godina ;) Budale jel da? Trebali su 90-ih da ostanu u Srbiji ili da idu u Bugarsku i Moldaviju!!!??? Mi bre sami treba da se opasemo bodljikavom zicom... za drugo ocigledno i nismo.

pravo_u_sridu

pre 8 godina

a zasto nikad niko ne ide u rusiju? zasto rusija nikad ne otvara granice? srbi se kunu u ruse iako vecina rusa ni ne zna ko su srbi, pa neka upute ove emigrante u majku rusiju?

s

pre 8 godina

O kako se svi brinete za Madjarsku pa oni da su pametni kao sto nisu pustali bi ih kao i mi da sto pre odu,postoje neke zemlje koje su indirektno umesane u sukob u Siriji preko Nato pakta pa nek se one bore sa migrantima,glup je Orban!On se brine za Nemacku,svasta.

brka

pre 8 godina

Saosećam sa migrantima ali ovo je bahatost i bezobrazluk.Da bi bio lepo primljen u nekoj zemlji osnovno je da poštuješ njene zakone, u protivnom na levo krug i odkle si došao.

Zoran

pre 8 godina

Možda zato što su većina ili bar veliki deo iz Afganistana, Nigerije, Pakistana, Malija, Libije itd. a tamo nije rat
(Nevit, 8. septembar 2015 19:43)

A sto nije rat, ne javljaju na vestima? Pa tamo svakog dana ginu, ali ti citas zapadne vesti.

Mislite, bre, malo!

pre 8 godina

Sve one koji smatraju da migranti, ili stagod vec da su, izvoljevaju, samo da podsetim da su sa ovih prostora pametne, hrabre i dalekovide izbeglice, kad im je vec bilo omoguceno, odlazile daleko na zapad Evrope, u Ameriku, Kanadu, Australiju, na Novi Zeland...
Oni manje pametni i "patriotski" nastrojeni su dosli u Srbiju. A kako su prosli oni i mi zahedno sa njima, to je sad valjda vec svakom jasno.
Dakle, ako neko vec mora - ili zeli - da napusti zemlju u kojoj se rodio, NARAVNO da ce zeleti za sebe najbolje, a realno i nema razloga da se zadovolji manjim od toga, ako ne zbog sebe, ono zbog svoje dece i njihove dece!

Milorad

pre 8 godina

Uz rizik da budem nazvanom Vucicevim botom, moram nesto da kazem. Mislim da bar 50% ako ne i vise ovih ljudi je 25-35 godina starosti u punoj snazi i vojno sposobno. Od tih 50%, 50% ima potencijal za agresivnost, napade, nemire pa i terorizam u narednom periodu. Mislim da ce tu veliku stavku igrati kako ih je ko docekao i da li ih je maltretirao. Grci i mi smo ih docekali, nahranili, obukli, odmorili i ispratili kao goste. Makedonci su pokusali da ih zaustave ali su odustali. Mislim da se Madjarima ne pise dobro kad se ova rulja ostrvi.

Covek

pre 8 godina

Zatekao sam se prosle sedmice na zeleznickoj stanici Keleti, i cekajuci na kartu za Novi Sad citava tri sata, imao sam prilike da razgovaram sa imigrantima koji su cekali u redu za kartu sa mnom. "Madjarsku ne volimo, a Srbiju volimo", rece mi covek na moje predstavljanje da sam iz Srbije. A na pitanje zasto, odgovorio je, "Ovde nam traze otiske, a u Srbiji nam nista nisu trazili". Ocigledno je da njihovo shvatanje dobra i zla zavisi samo od toga koliko je zemlja uredjena i dosledna medjunarodnim zakonima. Sto manje doslednosti i zakona, sto manje njihove pojedinacne odgovornosti, to se oni bezbednije i bolje osecaju. Zato su Madjari, sa svojom organizovanom i doslednom drzavom, "losi ljudi", a mi eto, ispadosmo "dobri".

Vlada

pre 8 godina

Mrzeli smo Slobu kad je "nasim" izbeglicama davao posao pre nego nasoj deci, mrzeli smo ga i kada se vise zalagao za njih nego za nas, mrzeli smo i njega i njih u trenutku kada smo im prodavali sendvice i vodu po cenama kao da su isti od zlata pravljeni. Mrzeli smo ih kada bi umesto "nasih" kupoili nepokretnosti ili otvorili svoj biznis i zaradaili. Ako su bili bednici u nekoj Krnjaci i imali su sansu da dobiju koji gram simpatije cim predju taj stepenik naisli bi na zid mrznje. Zvuci poznato?

Vladica

pre 8 godina

Da - samo mala gre[ka u naslovu - U Mađarsku su DOŠLI loši ljudi.
Ajd što nemaju vizu za ulazak, nego neće ni malo da se povinuju pravilima, a pravila ponašanja su osnova pravne države. Da sam ja premijer - ko neće da posluša naređenja vlasti - express nazad odakle je i došao.
Neka probaju u USA da ne poslušaju policajca... baš bi bilo zanimljivo

nn

pre 8 godina

kakav apsurd. Beze od rata...od smrti. Ok tuzno i to veoma tuzno.Sada cu objasniti sta je js tuznije. Covek koji bezi da sacuva glavu odlazi bilo gde, na najblize mesto da se sakrije da zivi i prezivi.Zasto ne ide u Moldaviju,Litvaniju,Bugarsku,Rumuniju,Srbiju,Makedoniju...oni hoce da idu u Nemacku,Austriju,Norvesku...pazi bogati

Opustite se, bice gore!

pre 8 godina

Pa, drage komsije, ako dosad niste shvatili da tu reku ljudi necete trajno zaustaviti ni zicom, ni drvenom ogradom, ni policijom, ni psima, ni ..., mnogo ste gl*pi!
A mitraljeze i topove da koristite, ocigledno, zasad, ne smete.
Dakle, bolje bi vam bilo da se sa pajtosima iz EU dogovorite o konkretnim kvotama, pa da lepo krenete da kusate ono sto su EU i SAD posejali, jer sad vise nije pitanje ko ce da nadere, jer naderace SVI, nego ko ce, koliko i na koji nacin da nadere!

vladimir

pre 8 godina

mi smo dragi madjari uvek bili tuzan ali u biti elitni narod zato smo i preziveli ne amnestiram ni od gluposti ni od zlocina ali u biti je tako
vama je uvek neko kriv austrijanci u austrougarskoj rusi u vreme hladnog rata sad sirijci
usli ste politucki gde vam nije mesto u eu volim i madjare i madjarsku u onom kreativnom smislu ali vecina nazalost nije takva
gradite vas zid nista niste naucili iz mazino linije i berlinskog zida
ucemo mi i pokazati da smo elitni i intelektualno i duhovo a vecina vas je po intelektu besan sluga dok vas tetka merkel ne povuce za uvo vec je orbanu rekla da laze

Ma stvarno

pre 8 godina

Razumem da se naši ljudi boje da azijska i afrička sirotinja ne ostane ovde da deli sa nama ono što ni sami nemamo, ali otkud briga za Mađarsku, Nemačku, Švedsku... ? Pa šta vas briga da li će Nemačka nekoj porodici da daje smeštaj i par stotina evra i Koliko će to Nemačku da košta?

snoop dog

pre 8 godina

Nije mi jasno ko je ovako dobro uhranio, obukao i dao najnovije mobilne, pa i znatnu kolicinu novca ovim izbeglicama- migrantima! Ko je izabrao emigrante u najboljim godinama zivota! Ko im je rekao da uniste sve svoje dokumente [ pasose ili neke dokumente sa slikom ] Ko im je rekao da odbiju davanje otiska prstiju, kao jedan jedini nacin svog identiteta !Sve su to pitanja bez odgovora za sad!Ja nemam sumnje da stvarne zrtve gradjanskog rata u Siriji postoje, ali bas te prave zrtve nemaju nikakvu sansu da se upute u naredno selo a kamoli na ovako veliki put. Sto se tice Sirijaca , ovo je dobro organizovano bezanje od vojne obaveze[ mobilizacije ]i sluzenje Sirijske vojske u borbi protiv ID. Sve je to jasno svim politicarima u EU Americi , Izraelu, i Rusiji

roxi

pre 8 godina

da je orban pametan, uradio bi isto sto i srbija, vec na granici sacekala izbeglice sa vodom i sendvicima, utovarila ih u autobus i odvezla do granice austrije. ako grcka ne registruje izbeglice (clan EU), zasto oni to moraju.

Krim

pre 8 godina

".. ali ovde su loši ljudi, tuku nas, hoće da nam uzmu otiske prstiju, žele da unište našu budućnost. A mi samo hocemo da odemo u Švedsku", kaže Hiba"

Pa i ja bih gospođo Hiba u švedsku ili još bolje u norvešku ali ne može...
Nemam vizu, nemam obrazovanje, nemam novac i naravno pametnom čoveku jasno je da u jednu takvu civilizovanu zemlju ne može da se uđe tako lako čak i da imam sve gore navedeno. A ova gospoda bira, buni se, nema nikakve dokumente, odbija da se identifikuje, odbija hranu ako je sa znakom crvenog krsta i šta još sve ne radi. Daš prst, daj ruku...

hiavata

pre 8 godina

Pa svi bi mi da zivimo u nekoj Svedskoj, ali ne moze da se prepisava po tudjim granicama kako ko hoce. Pazi nece da da otiske prstiju, ne postuju nijednu zemlju kroz koju su prosli, probijaju granice i kordone da bi na silu usli u neciju zemlju i ziveli tudjim standardom. Pa nije to bogom dano pravo. A onda kad dodju u tu Nemacku, 90% njih nece da zavrsi ni osnovnu skolu, nece da se asimilira, sve radi kontra. Ne znam sta je najpametnije.

Amerikanac

pre 8 godina

@"Ovde su loši ljudi"???? Zasto? Zato sto brane svoju zemlju od invazije. Lepo im je rekao I Orban I onaj Englez, bili ste sigurni u Turskoj nego hocete nemacku ekonomiju. A znaju koliko su evropljani postali mekusci i da im nece nista pa to maksimalno koriste.

Politicki (b)analiticar

pre 8 godina

Migranti masovno krenuli prema Evropi u potrazi za boljim zivotom a za one iz ratnih podrucja da se sklone ratnih uzasa...
Zasto su bas izabrali Evropu ? Zasto nisu zakucali na vrata, tj. na granicne prelaze kod svojih "braca" po veri i zakednickog jezika ? Tu se misli na Saudisku Arabiju, Ujedinjene Emrate,Quatar, itd. koji uzgred budi receno leze ma milijardama i milijardama dolara,i uvoze radnu snagu.
Tu se treba zamisliti.

Smrda

pre 8 godina

Cekaj, pa moraju se nekako legitimisati i evidentirati, objasnite ljudima, nema razloga da se boje davanja otisaka a i ne mogu da jurcaju po evropi bas tako kako oni misle.

Lud zbunjenog

pre 8 godina

Krenemo u grupici kroz evropu i vičemo DAJ DAJ! Ovo nevaspitanje postaje neizdrživo...jel čiste za sobom gde prođu ili ih baš briga, pa sve i ako beže od rata. Ali kada prođeš desetak zemalja pobegao si poprilično... Ja bre na ulicu ne smem bez lične karte a kamoli da se šećkam po evropi. I šta kad stignu kod rođaka? Trebalo bi popisati sve rođake u nemačkoj kad već ove ne mogu... Nisam nehuman, žao mi je dece i ostalo ali ovo uzima maha.

Istina ce vas osloboditi

pre 8 godina

Prvo, izbeglice su se osilile. Jedna je stvar bezanje od rata, ali oni su sada hiljadama kilometara daleko od rata i zele da odu u zemlju po sopstvenom izboru na koju ce, za koju deceniju pljuvati kako im nista nije pruzila. Pri tome nece ni da se. legitimisu, ni da prihvate privremeni boravak bilo gde sem gde su namislili. Zakljucak...svako neka zakljuci sta mu je drago, ali meni je sve jasno...

Nevit

pre 8 godina

A zasto se protive uzimanju otiska prsta ?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lili, 8. septembar 2015 18:30)

Možda zato što su većina ili bar veliki deo iz Afganistana, Nigerije, Pakistana, Malija, Libije itd. a tamo nije rat

dosta licemerja!

pre 8 godina

Pitam se samo sta su te iste izbeglice radile u svojoj zemlji kad ih zaustavi policija??

Nagrtali na njih i gadjali ih kamenjem ili su bili manji od makovog zrna???

Evropa ce ovu popustljivost uskoro gadno platiti!!!

Dinastija Bushido

pre 8 godina

Ne sviđa mi se odnos Mađara prema napaćenim ljudima, ali mi se ne sviđa ni odbijanje tih ljudi da im se uzme otisak prsta i da se evidentiraju imenom i prezimenom. Ne može bez ijednog dokumenta i identifikacije da se prođe čitava Evropa. Moja porodica i ja smo letos do Grčke prošli granične prelaze sa svim neophodnim papirima, plus za auto. Kako misle da tamo gde su se uputili dobiju lična dokumenta, kad ne daju otisak prsta? Ne bi Nemci bili to što jesu da su toliko plitki i površni...

Samo tako i treba za nas humaniste

pre 8 godina

Zamisli da udjem bez papira ilegalno preko granice bez pasosa bez igde icega recimo u Turskoj ili Jemenu i trazim neka prava sta bi dobio?

racerx

pre 8 godina

Доброчинство и милосрђе су оно што се некада називало суперерогативно дело, тј. то је пожељно, али не и обавезно за спасење (Тома Аквински), Џон Стјуарт Мил је рекао да нико не може да захтева од нас доброчинство јер је то резервисано за наше најближе, дакле на њега нико не може да полаже своје право. Овде се управо то догађа, непрекидно нас бомбардују са ТВ да ми морамо да будемо милосрдни, иначе ћемо да испаднемо фашисти (јер Срби су фашисти априорно). Истина је да је ту најмање Сиријаца, али се овде упорно потенцира како беже од рата. У реду, ако беже од рата, где су им жене и деца, пошто их је много рекло да су их оставили у Сирији. Како неко може да има самилости за особу која жену и децу остави у рату, или ако их није оставио на подручју где је рат, по ком основу он тражи азил? Друго, то је сасвим различита култура од нас, прођите мало поред БАС-а, стално се бомбардујемо вестима да је у питању виши и средњи слој, људи са факултетом... Јуче сам видео буљук клинаца од 16 година и гомилу ликова који својим држањем одају свој социјални положај и средину у којој су расли. Могу само да кажем јадна она земља која их прими, јер их асимиловати неће. Французи муку муче са Алжирцима који су дошли у Де Голову Француску са дивљењем и жељни уклапања и прихватања њених вредности, да би је данас њихови унуци, рођени у тој Француској доживљавали као непријатеља и одлазили у ИСИЛ... Европа нема више да понуди никакву културу која ће их асимиловати, јер је културно Европа МРТВА!

Johnny

pre 8 godina

meni za sezonsko boraviste i posao uzimali otiske, krv, spricali neki serum za test na tuberkulozu, a ja trpeo i cutao jos sa osmehom na licu :-D

Geneve81

pre 8 godina

Arapi kazu da Madjari su losi ljudi!!!!!!!!!! uuuffffff pa jel ima negde u svetu gori od njih ? Dolaze u Madjarsku a ne postuje njihov zakon!! odmah natrag odakle su dosli.

džontra

pre 8 godina

Naivan je onaj ko misli da Mađari ovo rade na svoju ruku, svima je jasno da migranti ne žele da ostanu u Mađarskoj. Direktiva dolazi od najvećeg evropskog "mirotvorca", Angele Merkel.

Ilija Čvorović

pre 8 godina

Super je to što oni hoće u Švedsku i Nemačku, ali i odavde su ljudi bežali od rata pa nisu silom probijali granične prelaze i registrovali su se uredno gde god su došli, a za sve to im je trebala hrpa papira. Snalazili su se na sve načine. A ovi žele silom. Mislim da i oni treba da poštuju zakone i teritorije na kojima se nalaze, bez obzira na svoju muku i nesreću.

Nenad-EU

pre 8 godina

Većina njih se ovakvim ponašanjem doživotno diskvalifikuje za dobijanje azila ili bilo kojih drugih boravišnih dozvola u EU. Ovo uopšte nije šala i neće im proći iako o tome niko ne govori javno.

Doktor

pre 8 godina

Zbog cega im je toliko tesko da daju otiske prstiju???? To je vrlo cudna stvar,koju kao da odbijaju po nekom naredjenju. Jer ako su"cisti",i zele da ostanu"cisti",sta im smeta da daju otiske??? U meni to budi veliku sumnju...

Petar

pre 8 godina

Samo se pitam što nama smetaju Mađari? Zašto toliko negativnih i zluradih napisa? Pazi, istaknuto: Ovde žive loši ljudi. Prvo, to uopšte nije tačno. Drugo, šta mi imamo sa time? I treće, i mi bi morali isto da radimo, jer hoćemo da idemo u EU. Pa?

andrijano

pre 8 godina

a sto ne krenu prema sibiru i obradjuju zemlju ili prema istoku nego svi hoce u top pet zemlja sveta? nisu ni oni ludi.sloboda je i u sibiru ili bilo kojoj drugoj zemlji azije...ali posto se sve u zivotu vrati ni malo mi nije zao evrope,samo se pitam koja kazna ceka ameriku po kosmickoj pravdi?

511

pre 8 godina

"Haos, trka sa policijom i stotine izbeglica sa Bliskog istoka koje su odlučne da po svaku cenu dođu do slobode."


Koliko znam rat je na bliskom istoku a oni su u slobodnoj Evropi, vidim da je istina sto pojedini politicaru kazu da su Ekonomski migranti, jure pare. Hocu i ja u Svedsku!!!

atymen

pre 8 godina

treba dobro da pogledamo desavanja u Madjarskoj..jer sledece nedelje to mozda cekati i nas..jer kada od 15.og komsije uvedu novi granincni zakon zakon jedan deo migranat..ce biti vraceno nama..oni koji nisu sirijci..a takvih je sve vise..a ovi migranti ne traze slobodu..jer su nju vec nasli u Turskoj..Grckoj..itd..nego oni idu na zapod..zbog visih soc.primanja...sve ovo treba zaustaviti sto pre..dok ne bude kasno..jer ovo su sve nasilniji..agresivniji..i sve ih je vise..svima ce biti jasno..da je ovo sve organizovano..ili od USA..ili od bogatih arapskih zemalja..jer oni ce za 20-30gog ostati bez nafte i vode..pa im treba islamska evropa..niko ne slusa Orbana..ili neke politicare koji se protive ovoj migraciji..ali su oni u pravu..Afrika ima jako puno stanovnika..i to nepismenih divljih ljudi bez kulture..kojee ja jako lako manipulisati...i oni ce stizati u sve vecem broju..tek sada kada im je nemacka otvorila vrata..ljudi situacija je krajnje ozbiljna..i plasim se da ce Srbija za kratko vreme postati velika stanica migranata..jer ni mi ni makedonci nismo u stanju da zastitimo juznu granicu..a o tome da ne govorim da je ovo sve postao unosan biznis za neke prevoznike..taksiste..autobuske kompanije...

DAŽDEVNJAK

pre 8 godina

Još jednom da pitam: gde su devojke, tj.mlađe osobe ženskog pola od 15 do 35god. Njihovih vršnjaka muškog pola ima u 90-o precentnom broju pa se pitam kakva je ovo polna struktura naroda?

Stevo

pre 8 godina

Ako bilo koga uhvate unutar granice u Madjarskoj (ili bilo koje zemlje) bez papira, znaci da je tamo ilegalno, ako treba i na silu uzeti otisak prstiju vratiti nazad odakle je dosao, minimum do Turske. Ako nije voljan postovati zakon zemlje (znaci nece ni kasnije nece) u koju je ukrocio onda mu treba zabraniti da ikad vise to uradi. To se tako radi u normalnim zemljama. To je druga prica sto neki hoce da kolektuju politicke poene kroz ovaj cirkus.

Demir

pre 8 godina

U drzavi u kojoj das otisak prsta tu ce da te vrati svaka druga drzava clanica EU. Das otisak Madjarima i onda zaboravi Nemacku, Madjarska odlucuje o tvom azilu.

hocu i ja u nemacku

pre 8 godina

bas me zanima koliko nasih pokusava ili je pokusalo da se umuva sa sirijcima? i ja bi hteo da zivim na zapadu, ali tu sam gde sam. Ili da i mi krenemo put pod noge?

kud se rodih plav sa zelenim ocima...

Marko

pre 8 godina

A kako se to u Srbiji ne bune kad im nasa policija uzima otiske, jer je premijer rekao na konferenciji da svako ko udje u Srbiju automatski ostavlja otiske? Ili mozda nije govorio istinu..
I zanima me koliko je migranata podnelo zahtev za azil u Srbiji, jer je opet premijer rekao 500 ljudi, dok je njegov ministar policije pre koju nedelju rekao da je zahtev podnelo 70000 ljudi, mada se posle obracanja premijera ispravio i ponovio cifru od 500..Po Vulinu u maju samo je zahtev podnelo 4000 ljudi.. Brojke se "malo" razlikuju od obracanja do obracanja

kmnccc

pre 8 godina

To sto vam pada tesko uzimanje otisaka prstiju, ceka vas u Svedskoj cim zatrazite papire...
(Zox, 08. septembar 2015 16:28)

Njima zato i pada teško. Ako uzmi Mađari otiske, ne mogu da zatraže azil u Švedskoj.

Marko

pre 8 godina

Nisam za prestroge granice, prvo mi iz Srbije znamo kako to moze da bude ponizavajuće za čoveka. Ali nisam ni za to da granicu prelazis gde hoćes i kako hoćeš.

only fools and horses

pre 8 godina

Možda su Mađari loši ljudi, ne znam. Poznajem nekoliko Mađara, i nisu loši, ali ajde.
A pitam se, kako bi isti ovi "migranti" reagovali da im je dok još nisu bili izbeglice, stotine hiljada Mađara ušlo u zemlju, bez papira, bez identifikacije, ne poštujući nikakve lokalne zakone i običaje, i tražili svoja prava da budu tu i da rade šta hoće. Pretpostavljam da bi se ti novopridošli vrlo loše proveli.

Irac

pre 8 godina

Jeste vi smijesni. Pa ne boje se oni davati otiske zbog sujevjerja, nego su dobro upoznati s Dablinskim sporazumom. Prva zemlja EU u kojoj se registruje azilant, mora tu i ostati.

toni bler,moj dobar drugar

pre 8 godina

da li postoji neki poseban razlog zasto ne zele da daju otiske i da se prijave? stvarno me zanima,da li time dobijaju ili gube neka prava, ne razumem se u tematiku ali kapiram da insistiranjem na takvom ponasanju samo jos vise provociraju madjarske vlasti pa me zanima zasto?

Duke Nukem

pre 8 godina

@Marko - Po Dablinskom sporazumu (Srbija nije potpisnik ali Madjarska jeste) na istoj teritoriji gde se izbeglice identifikuju moraju i da traze azil. Madjarska im je nepozeljna destinacija, zato i cepaju pasose i ne zele da daju otiske prstiju madjarskim vlastima

Filmofil

pre 8 godina

Mi smo u regionu svi "glupi" i naprasiti. Ovi gde idu ce da ih fino prime uz osmeh, a onda birokratski preberu ko moze da im korist i neke vrate nazad. Mi samo mislimo da oni nisu nista naucili

voša

pre 8 godina

...šta žele kod ,,loših,, ljudi pa madjari ih nisu zvali ...a prvi su počeli bacati vodu hranu a i cipele na madjarsku policiju ...

protiv svake invazije

pre 8 godina

Gledam strane TV kanale, ne zna se gde je gore - Grckom ostrvu Lezbosu, Madjarskoj, prepunoj Bavarskoj.... Ovo je invazija migranata sa Bliskog istoka na Evropu i to veoma dobro organizovanoj, koji vise ne skrivaju svoju osionost i agresivnost. Ne volim Orbana, ali moram da priznam da je vise nego u pravu kada kaze da ako se ova migrantska invazija nastavi evropski narodi ce usoro biti manjina u Evropi. Nije slucajno Davatuglu pre neki dan napisao da je Evropa hriscanska tvrdjava, citajte izmedju redova. Poruka je veoma jasna

Alexa

pre 8 godina

da je orban pametan, uradio bi isto sto i srbija, vec na granici sacekala izbeglice sa vodom i sendvicima, utovarila ih u autobus i odvezla do granice austrije. ako grcka ne registruje izbeglice (clan EU), zasto oni to moraju.
(roxi, 08. septembar 2015 17:01)

Po medjunarodnom pravu, izbeglice koje neregistrovane udju dalje u neku zemlju ulaze ilegalno I mogu biti vracene na teritoriju sa koje su dosle. Jedan od razloga zasto je bitna registraticija izbeglica.

Djordje

pre 8 godina

"Prva zemlja EU u kojoj se registruje azilant, mora tu i ostati" Zar nije prva zemlja EU u kojoj su se registrovali Grčka zašto tamo ne ostanu i zašto će ih vraćati u Mađarsku ?

Steva

pre 8 godina

Neverovatno kako je ova žena bezobrazna i iritativna,kada vrišti i pada na zemlju kao da je kolju.Ona neće da da otiske prstiju,već hoće samo da ode u Švedsku.A dali znaju korisnici ovog da Arapi ne daju državljanstvo strancima preko 60 god,što u prevodu znači,dok si radno aktivan možeš da boraviš u Arbiji,a kada ostariš marš napolje iz države,nećemo mi džabe da hranimo strane državljane.

Bo_sana_c

pre 8 godina

Sjećam se svojih izbjegličkih dana i odlaska u zapadnu Evropu... Svagdje ista priča gdje god da se pojaviš okruži te kordon policije i popisuju te,interesuje ih ko si i šta si i gdje si krenuo a ja ko i svi ostali stojim mirno i odgovaram,nije bilo ovakvih scena niti su se pravili kakvi problemi a kad se sve završi samo te sprovedu dalje i nastaviš svoj put ni sam neznaš gdje ćeš ali eto krenuo si kud sva raja ideš i ti... I kad stigneš na cilj za koji tek kasnije skontaš da ti je bio cilj sprovedu te u neki šator dadnu neki ležaj i opet te ispituju a ti mirno opet iznova odgovaraš samo si sretan da imaš gdje da legneš i dobro se ispavaš...

Tubara420

pre 8 godina

Slažem se da ovim ljudima mora na neki način da se pomogne ali i oni moraju da shvate da postoje određene procedure tokom tranzita kroz neke zemlje. Ako vam traže otisak prsta dajte im otisak prsta. Ovako samo podstiču sumnju u njihove namere i otežavaju celu situaciju. Mi smo im bili super jer smo ih samo pustili da prođu kroz državu i nastave dalje. Ali moraju da shvate da su ušavši u Mađarsku ušli u EU gde važe drugačija pravila. Kao što je neko rekao ne može čovek u svojoj državi na ulicu bez lične a oni bi tek tako da protrče do Nemačke.