Subota, 15.08.2015.

15:46

Haos u Đevđeliji - gužve i tuče migranata

U Đevđeliji je i ovog dana mnogo migranata koji pokušavaju da uhvate voz za Srbiju, a stvorile su se velike gužve, javlja RTS.

Izvor: RTS

Haos u Ðevðeliji - gužve i tuèe migranata IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

grdan

pre 8 godina

Nesto se ne secam kako su se silni Jevreji preselili u Palestinu i 1948.g.tamo osnovali Izrael. Kada o tome razmisljam nesto mi lici na ovo sto se desava sada. Ovoliki narod sa potpuno drugacijim nacinom zivota i pogledima tesko da ce se asimilovati brzo gde god da zavrse. Par porodica se brzo uklope ali stotine hiljada - milioni... Jos ako budu gravitirali ka istom podrucju... Ne znam, slutim da je u toku ispisivanje istorije. Cak slutim da je Evropa samo kolateral a da praznjenje teritorije u Aziji mozda kljuc koji ima smisla.

RobiSarma

pre 8 godina

Koliko vidim, u ovom slučaju, jedno jedino rešenje se nameće samo. Zajednička vojna intervencija velikog obima u regionu iz kojih potiču migranti. Ali ne slanje ekspedicijskih snaga ograničenog delovanja kao do sada već slanje ozbiljnih trupa (nekoliko stotina K) i uvođenje reda odnosno okupacija i uvođenje protektorata. Više njih. I sve to bez mandata UN. Kako sam rekao, to je rešenje odnosno opcija koja se nekako sama nameće. E sad, kada bih bio sklon razvijanju teorija zavera, pomislio bih da to možda i jeste cilj ovih trenutnih dešavanja. Za mesec ili dva tzv. kritička oštrica javnosti u zapadnim zemljama će biti toliko otupljena i verujem da će velika većina te iste javnosti podržati takvo rešenje koje će ,verovatno , biti predstavljeno kao HUMANITARNO. Red i mir će da se vrate, prejake okupacione snage će garantovati bezbednost, migrante će organizovano početi da vraćaju, sledi obnova gradova ,naselja i infrastrukture naravno uz prisustvo građevinskih kompanija sa zapada (možda se i poneka sa strane "ogrebe") , industrijska proizvodnja u Evropi,SAD itd. dobija željno iščekivani impuls , sledi preporod ekonomije zapadne hemisfere, a zauzvrat omogućava se pristup, naravno besplatan, svim mogućim prirodnim resursima nesrećnog regiona i budućnost odjednom poprima jedan sasvim novi odnosno sasvim stari oblik. Neokolonijalni

guta

pre 8 godina

Ovo ne miriše na dobro. Pitanje je trenutka kada će neka EU zemlja da se seti da ih vrati Srbiji kao poslednjoj ne EU teritoriji. Što ne idu preko Bugarske i Rumunije? To su zemlje Evropske unije. Opet će Srbi zbog svoje dobrote i naivnosti da nadrljaju. Vraćajte ih u Makedoniju, pokolebajte ih, neka idu preko Bugarske i Rumunije. I ako ćemo iskreno, nisu baš sirotinja.

Stefan Rašić

pre 8 godina

Postoji strategija da.. Strategija bezanja od rata. Ali znam, nas narod uvek misli da postoji neka teorija zavere iza svega.
(ja1, 15. avgust 2015 16:22)

Da, a strategija vas dežurnih liberala i levičara je da svakog ko vam se ne dopada proglasite "teoretičarem zavere" i fašistom i time ga kao diskreditujete.

Je l' ISIS pre pola godine rekao da će poslati milione muslimana u Evropu da izazovu probleme? Jeste.

Da li ima rata u Avganistanu, Somaliji, Pakistanu...? Nema.

Da li je čudno što ne idu u zemlje poput Turske i Kuvajta, Jordana? Veoma je čudno. Od rata bežiš tamo gde je mir, a ne tamo gde je veća socijalna pomoć.

Dalje - već smo svi zaboravili iznenadnu seobu Albanaca sa kosova od zimus. Garantujem da je to bio "probni balon". Jednostavno su pokrenuli više hiljada Albanaca da prođu pešice kroz Srbiju i time simuliraju ovo što danas vidimo. Kada su videli da sve glatko prolazi, bilo im je jasno da ova reka ljudi sa Bliskog Istoka može da krene.

Da li iko misli da će ovi ljudi napustiti Evropu. Ne, neće nikada. Ovi se ne vraćaju nazad. Ostaju ovde. Da li žele da se uklope i asimiluju, da prihvate evropsku kulturu? Ne verujem da žele. Da li muslimani i hrišćani mogu da žive zajedno u miru? Istorija nas uči da ne mogu.

Dakle, stižu nam milioni muslimana, sve u vezi sa tim dolaskom je sumnjivo, znamo da se vraćati neće, a znamo da i ne možemo živeti zajedno. I dalje misliš da nema mesta brizi?

Dalmatinac

pre 8 godina

...ali zagonetka mi je sta se to toliko lose desava u avganistanu da beze u tolikom broju...
(vruc vetar)
---
Desetlječa ratovanja su dovela do strašnog siromaštva. Gore je nego u Africi. Prošao sam i Afriku i Kabul. Recimo, prvi dan u Kabulu mi je bio šokantan... u sumrak je nekoliko milijuna obitelji istreslo noćne posude. Pola sata je smrad izmeta bio nepodnošljiv... i tako svaki dan, a vjetar nosi prašinu. Smeće se baca na ulicu, tako da djeca vrše reciklažu. Nigdje stabla na vidiku - sve je odavno iskorišteno za vatru za kuhanje. Čovjek od 30 godina izgleda kao naš 70-godišnjak. Njima su uvjeti u izbjegličkim kampovima super u odnosu na Afganistan.

Serbia

pre 8 godina

Ce da pevamo,ebola ebola lepa do bola......
Mi vec odavno prestajemo da licimo na drzavu,postacemo neki arapski vilajet,nasi preci koji su se borili i ginuli protiv turaka sada su se hilkadama puta prevrli u grobu.

joca

pre 8 godina

ljudi, stvar je preozbiljna. ne znam zašto ne objavljuje B92, ali jedna druga renomirana novina je objavila da će UNHCR proglasiti Makedoniju nebezbednom zemljom što u prevodu znači da neće moći da se vrši readmisija, a najavljuje se i vraćanje izbeglica iz EU u Srbiju u isto vreme, jer je po njima Srbija sigurna zemlja, i ovo sve pred zimu. A.V. ispunjava naređenja samo. Sprema nam se katastrofa ako se narod ne pobuni. Molim vas objavite komentar. Stvaraju se uslovi za lančanu reakciju. Ovi ljudi koji dolaze su očajni, a šta mislite šta se dešava kad imate par stotina hiljada očajnih koje ne možete nigde poslati, a zima dolazi. Ja sam apsolutno za to da se iako van EU, Srbija tretira jednako, pa da čak proporcionalno podelimo izbeglice, ali ovde su drugi planovi u igri.

148

pre 8 godina

Toliko su izmoreni da uskacu u vozove u pokretu, i to kroz prozor.
Ja da prodjem elitnu obuku to ne bih mogao da izvedem.
Toliko su siromasni da imaju bolje telefone od mene.
Toliko su miroljubivi da pljuju tudju zemlju zato sto im nista nije dala da jedu, vitlaju nozevima, tuku se medjusobno.
Beze od rata iz zemalja u kojima rata nema, izuzev Sirije.
Vecina priznaje da je ostavila zene i decu u tim zemljama u kojima "besni rat"...

Matija

pre 8 godina

Idu u zapadne zemlje razmnozavati se i zivjeti od socijalne pomoci. Dugorocno velik problem. Nedaj Boze da je jedan postotak radikalnih islamista. Znate li da u Francuskoj muslimanske obitelji imaju prosjecno 8,2 djece dok Francuzi starosjedioci 1,8 djece. Racunajte sto se dogodi za 2 generacije. Kad se pojavi kriticna masa onda ce poceti nametati svoj nacin zivota. Ljudska prava su dvosjekli mac ako se ne kontroliraju na zalost.

SIlvester

pre 8 godina

Moguće je da su ovo vredni i pošteni ljudi, a Srbija ima sve manje stanovnika i zaparložene njive... neka ih nasele ovde kod nas. Ionako nismo ništa bolji od njih. Ne bi me čudilo da su mnogi od ovih ljudi u svojim zemljama do pre nekoliko godina imali bolji životni standard od nas. Toliko smo bedni i jadni da je tuga gledati i nas i njih. Mladost Srbije, najbolji među nama su odavno odavde pobegli glavom bez obzira, kome je još stalo do srbovanja? Neka ide sve dođavola, neka se naseli ovde ko hoće, mi definitivno nismo ni normalni, niti zaslužujemo ovu zemlju. Narod koji ima ovakve političare nije zaslužio ni da živi.

Duka

pre 8 godina

A zar ne mogu da se ukinu ti vozovi i autobusi na neko vreme. Mislim na te migrantske rute. I tako samo oni koriste taj voz,nema tu turiste niti putnika. Pa neka traze drugi put ka EU...

jadna li si evropo šta te čeka

pre 8 godina

Juce se vratio iz Grcke...Na makedonskoj granici tik uz granicni preelaz isekli su zicu i na 100 -ine ako ne i 1000-e izbeglica prolaze tuda....
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (dax, 15. avgust 2015 16:59)

Istina. I mi smo to videli kao i neko dvoje mladih ljudi, ne znamo da li su grci ili makedonci, mada će bre biti da su grci, koji su im se obraćali na engleskom i delili neka štampana uputstva kuda treba peške kroz makedoniju da bi stigli do srbije. Predstavljali su im se kao neki humanitarci i davali im te mape iz jedne velike kutije uz izvinjenje što je samo na arapskom.

samo primecujem

pre 8 godina

Ovi iz Afganistana koji beze su pretezno ljudi koji su radili za ili podrzavali okupacione snage pa sad kad su ih ovi ostavili na cedilu znaju sta im sledi od Talibana. Ovi iz Sirije beze pred ISIL-om, logicno nemaju nameru da ih sacekaju pa da im objasnjavaju kako nisu nista lose mislili kad popiju po koje pivo ili nose farmerice.
Naravno, tu je i ekonomski faktor...

Da Vinci

pre 8 godina

Cela Evropa ce uskoro biti kao Liban...Zapadna Obala ...Pojas Gaze...i ostala slicna mesta gde narod uziva u miru i blagostanju...

Srbija zemlja eksperata za sve:)

pre 8 godina

Teorija zavere ili ne, ali moje misljenje je da iza ovoga stoje SAD s ciljem islamizacije i destabilizacije Evrope (ekonomski, politicki itd). Sto bas svi ti silni muslimani beze u "hriscansku" Evropu kada imaju "bratske" muslimanske zamlje - Saudijsku Arabiju, Kuvajt, Katar i druge u svom komsiluku?! Slucajnost? Ne bih rekao...
(mariofilNBG, 15. avgust 2015 16:53)

Hahaha, tipican komentar pun neosnovanih nagadjanja kojem bi se u ostatku sveta samo smejali, ali u Srbiji ce on biti nagradjen plusevima.
Ja imam moju teriju zavere,a to je da ovo ustvari nisu obicni migranti vec vanzemaljci maskirani u zemljane:)

loko

pre 8 godina

Beze od rata, spasavaju zivu glavu. Ali nece oni da se spasavaju bilo gde eee... pa ako moze neka prosperitetna zemlja, da im se obezbede dobro placeni poslovi i lagodan zivot i tako to... ne bi oni, ali im je glava u torbi

Damir

pre 8 godina

@puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga! Pa nije baš bez razloga. Ti si zaboravio(la) "milosrdnog anđela"!? Ostalo da ne pominjem trajalo bi narednih pet nedelja! I da naravno da je sve ovo taj zapad zakuvao na čelu sa Amerikom,... Da nisam ja možda!,...

vojvođanska varoš moli Beograđane

pre 8 godina

Di ste sad Beograđani? Pa nećemo valda mi iz vojvođanskih sela i varoši da dođemo u glavni grad da protestvujemo protiv vladinog ćutanja na sve ovo oko izbeglica iz ISIS-a?
Što se sad ne javljate ,i ne bunite kad ste za sve glavni?
Organizujte se,napravite neki miting,razvucite neke parole da vas političari vide, tražite ogradu ka Makedoniji i Kosovu, patroliranje vojske i policije duž granice (uz obavezno prisustvo služvenih pasa),ne dajte da prave centar za 400 000 njih., I sve što nelegalno uđe u našu državu-odmah vratite u prvu državu iz koje su došli... Borite se u ime cele Srbije dok još nije kasno,jer oni nisu samo EU problem,nego su i naš. A ako vi ne budete uspeli- mi iz ostalih delova Srbije ćemo pomoći, pa da svi zajedno kao narod sprečimo potencijalne probleme zbog izbeglica (jer naši političari su nesposobni i ćute).

isti taj fijaker

pre 8 godina

@zabrinut
Postoji strategija nažalost. Sastoji se u tome da su zapadne zemlje u saradnji sa domaćim izdajnicima konačno krenule u akciju otcepljivanja vojvodine od srbije. Razlog je oteti plodnu zemlju i izvore nafte. Da bi to postigli u toku je menjanje strukture stanovništva u vojvodini tako da srbi postanu manjina a ne vecina od 65% kao sada. Onda ce sprovesti referendum u multietnickoj vojvodini. Madjarska ne gradi ogradu bez razloga. Na jesen se tek ocekuje priliv "izbeglica", od kojih ce najveci deo i ostati u vojvodini. Uzimaju se otisci prstiju na ulazu u srbiju, zašto? Vrši se popis izbeglica, zašto? Srbija nije prva zemlja u koju ulaze, zašto to ne rade turska, grčka, makedonija?
Na žalost sve se ovo odvija pred našim očima i niko ne reaguje...posle će biti kasno.

botox

pre 8 godina

Ovo je mirna okupacija Srbije koju sprovode Amerikanci, zapad i islamska drzava, ako migranti ostanu ovde, za deset godina necemo imati svoju drzavu, s obzirom na njihovu brojnost i natalitet koji imaju, a o ekonomskoj propasti necu ni da komentarisem, sve te ljude treba nahraniti, izleciti i zaleciti i smestiti negde, a ko ce to da platu, unija sigurno nece, a nece ni Amerika.

i tako...

pre 8 godina

"Shvatite da samo vi u Srbiji i Rusiji osudjujete Ameriku za ovo... ratova u Arapskimzemljama je uvek bilo i bice! Bilo ih je i pre 40 godina, secam se rata izmedju Iraka i Irana, Izraela i Jordana itd..."
@puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga!, 15. avgust 2015 16:53;

Ja sam razgovarao i sa Holandjanima, Francuzima, Italijanima, Grcima i listom svi krive SAD za sve te ratove koje ste spomenuli, kao i za mnoge druge.

Cak se i poneki Nemac odvazi da kaze kako nije u redu to sto SAD rade po svetu.

Dok se sami Amerikanci kada putuju po zapadnoj Evropi i Mediteranu predstavljaju kao Kanadjani, da bi izbegli prezrive poglede i dobacivanja od strane lokalaca.

Mada ne treba kriviti prosecnog Amerikanca, jer realno oni su samo obicni ljudi i kao obicni ljudi bilo gde na svetu nemaju ni trunke uticaja na odluke svojih vladara.

Ali najbolji nacin da proverimo da li jos neko pored Srba i Rusa krivi SAD za sadasnje, kao i predjasnje ratove na Bliskom istoku - jeste da npr. Obama i Bush odu na turneju po zemljama Bliskog istoka, bez pratnje i zastite obavestajnih sluzbi i Oruzanih snaga SAD i objasne im kako samo u Srbiji i RF neki zatucani i zlobni mrzitelji krive SAD za zlo u tom delu sveta.

Sta mislite o takvom eksperimentu?

Evropa Evropljanima!

pre 8 godina

Onda u Evropi dobiju posao, deca se radjaju, treba ih skolovati, postaju vecina prvo u kvartovima a zatim i u gradovima, pa dobar procenat u ukupnoj populaciji...onda dizu dzamije...jer pobogu svako ima pravo na slobodu veroispovesti...tu su i oni kojima nije problem da se opasu eksplozivom i dignu u vazduh autobus, skolu, vrtic...Ovo je smisljena invazija islama na Evropu. Tamo odakle dolaze je uvek bilo carki ali nikad ovako organizovane kampanje naseljavanja Evrope.Ovo je ocigledno neko negde smislio. Zasto ne idu u Egipat, Alzir, Tunis, Kuvajt...isti su narod. Kad se osvestimo sta se dogadja bice kasno.

Bivsi azilant iz holandije

pre 8 godina

Znam gospodo da imate slabo pamcenje pa ste sve zaboravili.
Zato cu vas posetiti . Da smo mi srbi za vreme bobardovanja
Pobegli u sve zemlje evrope Nemacku,Holandiju,Belgiju itd.
Sto nisu bile okolnje zemlje pa vam to nije smetalo niti vam je
Smetalo sto su vas azilanti iz tih zemalja izdrzavali .
Znam da nismo mi krivci zbog situacije ovih ljudi ali mozemo biti
Ljudi prosili smo kroz sve to videli da se ljudi iz tih zemalja nista
ne pitaju znamo sta je rat i izbeglistvo a opet se ponasamo ovako
Pred ovim ljudima i Bogom sramota me od vas i vasih kometara.

Anya Lill

pre 8 godina

A sto moramo mi da se bavimo resavanjem problema sa migrantima?? Mozemo da saosecamo sa njima,ali realno, mi ne mozemo ni svoje probleme da resavamo, siromasni smo,i vec smo previse loseg pregurali preko glave!Mnogo bogatije zemlje su nam u okruzenju, sa ljudima koji vec dugo zive normalan zivot, a guraju izbeglice nama na vrat! Sto su oni pametni, a mi treba da kiptimo od humanosti, i da pustamo da nam se na kraju jednostavno nasele na nasem tlu?! Da li ste videli da ijedna druga zemlja ikada pusta toliki broj ljudi druge narodnosti?? Naravno da toga nema nigde, nece pametni ljudi da pustaju medju izbeglicama da se provuku i vuci u jagnjecoj kozi! Problemi se kod Evrope sagledavaju i sprecavaju u startu,a ne kad se vec razviju, jer posle nema nazad.

ne jedem sendvice

pre 8 godina

Ne zadržavaju se u zemlji? A šta će grupa imigranata u Zemunu? Prodjoše pored Meka srećni kao turisti. Imam malu bebu i sada nemam više nikakve dileme oko vakcinacije-sve će primiti. Ne plašim se njih, već onog šta nam donose. I sve što su pokupili usput. Neka tranzitiraju ali nek se ne zadržavaju više od par sati i to u prostoru predvidjenom za to.

ko je ovde lud?

pre 8 godina

Ako zaista svi Evropljani zele da pomognu ovim jadnim ljudima kao sto pricaju da hoce, daj da ih onda bar ravnomerno raspodelimo po citavoj Evropi i po reionu, zasto svi da ostanu samo kod nas u Srbiji, ili to ili da je mozda ponovo upitanju neko novo licemerje sa zapada.

Temerinac

pre 8 godina

Evropa je postala prostor bez granica u koju ulazi ko hoće i kada hoće, jedino mora da kupi kartu za prevoz, a može i pešice. Nekom je u svetu stalo da izazove haos u Evropi, a ove nevoljnike organizuje i kordinira u ilegalnom prebacivanju u zemlje EU. Evropo opameti se dok ne bude kasno!

my way

pre 8 godina

Boze, ima li te? Sta Amerika ucini sa ostatkom sveta?!
(gagi, 15. avgust 2015 16:13)

Shvatite da samo vi u Srbiji i Rusiji osudjujete Ameriku za ovo, ali to vise govori o vama nego o Americi! Ne kazem da su oni bezgresni ali ratova u Arapskimzemljama je uvek bilo i bice! Bilo ih je i pre 40 godina, secam se rata izmedju Iraka i Irana, Izraela i Jordana itd. Da nije tih Amerikanaca odavno bi padale nuklearne bombe sa raznih strana, na primer Irana, Severne Koreje, Izraela itd
(puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga!, 15. avgust 2015 16:53)

Да, видиш, да није тих добрих Амера који су где год су крочили и своје прсте умешали оставили силан просперитет, већ би увелико трајало ни мање ни више до добацивање нуклеарним бомбама, познатије у имагинарној историји под називом "Стогодишњи нуклеарни рат". Интелигенција и знање просечног западофила, нема се ту о чему ни дебатовати, јер нема ни садржине, само се спрдати са њиховим коментарима.

Miki

pre 8 godina

Zaraza je vec krenutla, po hotelima gde ima imigranata ljudi koji odrzavaju hotele dobijaju sugu ili kako se vec to strucno zove. Jel moguce da su drzava i gradovi toliko nesposobni da organizuju smestaj za imigrante? Pa ne treba njima hotel sa 5 zvezdica cim su spremni da spavaju po ulicama, stanicama i parkovima. Smestite ih bilo gde i dajte im vodu, samo ne ovako na ulicu ili je zaraza neminovna jer ljudi zive u katastrofalnim uslovima - ne kupaju se, nemaju gde odecu da operu, jedu sa zemlje itd. Oni koji imaju pare ce placati hotel ali ovu sirotinju medju njima treba smestiti negde.

prodali dusu

pre 8 godina

Bugarska vojska puca na njih na granici pa zato nikeo ne ide preko bugarske. Oni su u eu I mogu a nasi strani placenici politicari samo cute I trpaju pare u dzep.

pogledaj dom svoj andjele

pre 8 godina

Shvatite da samo vi u Srbiji i Rusiji osudjujete Ameriku za ovo, ali to vise govori o vama nego o Americi!
(puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga!, 15. avgust 2015 16:53)

Nismo jedini.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2015&mm=08&dd=15&nav_category=78&nav_id=1027503

Marko

pre 8 godina

Koliko ja sve ovo razumem, Srbija kao drzava ne postoji. Postoji samo razvaljena kapija, gde prolazi ko i kako hoce. Samim tim ne razumem ovu grupu ljudi koja se predstavlja kao srpska Vlada, koja bi neke poreze i namete. E pa nece moci.

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

U toku je muslimanska invazija na Evropu, a Srbija je medju prvima na udaru. Mislim da nas narod jos ne shvata......
GdeUtekoseReforme, 15.vgust 2015 16:23)

Ja pričah o bgh2o, AV i poklonu centra Bg njegovom "bratu" Arapinu ali popih grdne minuse, kao što ću i sada....

Ove izbeglice su samo u prolazu, bgh2o je malo trajnijeg karaktera, mislite o tome!

Milutin

pre 8 godina

Vidim da plana nema pa evo mog predloga. A da mi ipak otvorimo par nekih starih kasarni ili baraka negde i grupisemo ih po zemljama odakle dolaze. Tu bi mogli da prezive zimu, da dobiju pomoc u hrani i lekovima i veoma bitno - da budu pod nekom kontrolom. Ovako vise nema smisla, sve je stihijski, tih nesrecnih ljudi je sve vise, niko ne zna vise ni koliko ih je tacno uslo a koliko izaslo (dakle koliko ih je nege tu). Mislim daj Boze da zna, ali ja nemam takav utisak. Vidim da im svi pomazu ali sta dalje?

podsetnik

pre 8 godina

Samo da podsetim ove što su im tzv teorije zavere koje se svakim danom pokazuju sve tačnijima tako mrske i strane, da u Avganistanu rat traje 13 godina, u Iraku 11, Siriji 4-5, Libiji 3 godine... I sad ćete da me ubedite kako su se nekako baš sad svi ti ljudi u isto vreme, sad, setili da treba bežati. Da li ste vi ljudi normalni. A naš problem najveći je to što sada kada proglase Mkd da je nesigurna, nema vrećanja emigranata iz Srbije u nju, Mađari su digli ozbiljan zid kao za logore, a EU će, videćete, masovno koristiti priliku da vraća sve njih i to u Srbiju, i to sad pred zimu. A setite se samo i da su pre ovih ljudi, i to neposredno pre njih, nagrnule gomile Kosovara isto ovako najednom preko Srbije na Zapad, isti sindromi, i tad niko nije objasnio šta se dešava. Isto prodali sve, i onda preko Srbije u EU. Ako ako, samo glavu u pesak. U toku je veleizdaja Srbije i pre svega naroda u ovoj zemlji, to je najvažnije. Gde je bilo ko od stranaka i nacionalnih udruženja da upozori narod šta se sprema i da organizuje proteste.

shimano

pre 8 godina

@puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga! ma nije valjda. eto taj nevini zapad tj USA, je bombardovao libiju, irak, avganistan, srbiju, zatrovao skoro celi vijetnam, bacio 2 A bombe na japan... sve u cilju zaštite ostatka sveta od tih zlih rusa i ostalih istočnjaka. čoveče pre 16 god su izvršili zločin nad nama i nazvali ga milosrdni andjeo a ti prosipaš floskule o nevinosti zapada. ko je zakuvao u ukrajini, nudio im šarenu lažu o gasu koji će tankerima dopremati do njih pa ih ostavili na cedilu?! ne kažem da su ostali nevinašca, ali stavljati znak jednakosti, odnosno menjati teze je više nego vulgarno.

Beograđanka

pre 8 godina

Nadam se da će svi ovi jadnici biti zbrinuti u nekoj od demokratskoj, europskoj zemlji, jer tamo su krenuli.
Nadam se i da niko od njih nije bolestan, i da se neće, ne daj bože opet u Srbiji pojaviti nešto u liku Variole Vere, k'o onomad od kosovske, muslimanske braće.
Nadam se da ove brižne srpske i belosvetske humanitarne organizacije ne lade svoje debele guze u moru trenutno; ili baš čekaju da iz fotelje sednu na stolicu u nekom TV studiju, e da nam kažu šta bismo to mi trebali da radimo.
Nadam se da će se svi ovi jadni muslimani konačno obući, izaći iz ovih sirotinjskih dronjaka, te nastaviti da uče engleski ili nemački jezik, do primaju socijalu.
Nadam se da će i Srbi iz Hrvatske, kojima su Hrvati poželeli sretan put, kao stoci sitnog zuba, uspeti da vrate svoje stanove, da obnove svoje spaljene kuće - pa će u budućnosti i oni moći nekom da pomognu.
I, da ne dužim - gde su bogati BBC i CNN novinari, e da nam pokažu put kojim ovi mladi, jaki i razvijeni muškarci dolaze, ili ih u Turskoj uopšte i nema. Mogli bi i nekog Kurda da snime...

Mihailo

pre 8 godina

Kada je počela demokratizacija Sirije? Pre četiri godine.
Od kada je očajno stanje u Iraku? Od 2003, godine kada je dokokratizovan.
U afričkim zemljama, iz kojih je isto tako mnogo emigranata, je katastrofa oduvek.
Ovoliki pokreti tog stanovništva nisu slučajni i ovi idioti koji glume vlast u Srbiji bi morali nešto da urade po tom pitanju. Emigranti ne žele da ostanu u Srbiji i treba im omogućiti nesmetan i što brži prelazak prema teritorije Srbije, kada već carina i granične patrole ne mogu da spreče da svakog dana najmanje 1000 (!?!?!?) emigranata uđe u Srbiju.

djole

pre 8 godina

Slicno ovako smo se mi ponasali 20 godina na zapadu...tuce, svadje, pljacke,ubistva, dilovanje droge... i kada bi nas zapadnjaci smatrali primitivcima mi bismo se ljutili:)... a sada na svojoj kozi malo da osetite razliku u kulturi sa azilantima!
Ti azilanti su samo u prolazu kroz nase zemlje, dok ih zapadne zemlje primaju za stalno, svaka im cast!!!

vruc vetar

pre 8 godina

sirija mi je jasna,mada ni tamo nije rat poceo juce,ali zagonetka mi je sta se to toliko lose desava u avganistanu da beze u tolikom broju. molim b92 da istrazi koliko moze tu temu, jer pocinju da se razvijaju teorije zavere, a za tim sledi i mrznja lokalnih stsnovnika prema tim nesrecnim ljudima.

wax

pre 8 godina

Ne treba paranoisati. Jednostavno, njima je Srbija usputna stanica ka Zapadu, nemoj da se bojite da će ostati ovde. Setimo se samo da smo i nekad i mi bili izbeglice i da su nas zapadne zemlje primile.

Stefan

pre 8 godina

Znate sta, ja razumem sve vase brige ali hajde da budemo ljudi, ne moramo cak ni da pomazemo ovim ljudima niti smo u obavezi da to uradimo, ali hajde da ne sirimo vise mrznju, ksenofobiju, i samo da ostavimo ove ljude na miru i omogucimo im da sto brze predju nasu granicu. Njih Srbija ne interesuje. Batalite te price "islamizacija Evrope" , "unistice nam Srbiju" itd...mnogi od ovih ljudi beze od uzasa u njihovim drzavama, od rata, patnje, diktature, i nikakve nade za buducnost. Samo ih ostavite na miru, pustite ih da se domognu EU, tamo ce ih primiti i nek se oni staraju od njima. Nemojte da gubite svoju covecnost i ne gresite svoju dusu, ostanite ljudi i bolje se fokusirajte kako da narod opet vrati kontrolu nad ovom drzavom, a ne da je kontrole saka politicara i tajkuna.

GdeUtekoseReforme

pre 8 godina

U toku je muslimanska invazija na Evropu, a Srbija je medju prvima na udaru. Mislim da nas narod jos ne shvata sta ga ceka, a nasi politicari cute. Vec desetine hiljada su ovde, a dolazak najavljuje jos vise njih. Sta ce biti kad okolne zemlje zabrane prolazak, a toliko nepoznatih ljudi ostane ovde?

dax

pre 8 godina

Juce se vratio iz Grcke...Na makedonskoj granici tik uz granicni preelaz isekli su zicu i na 100 -ine ako ne i 1000-e izbeglica prolaze tuda....

niko nezna šta se iza brda valja

pre 8 godina

I dok krijumčari ljudima zadovoljno trljaju ruke Evropa je zbunjena ovolikim brojem emigranata koji svakodnevno ilegalno prelaze granice.Upiranje prstom u USA nam neće mnogo pomoći i potrebno je nešto preduzeti mada mislim da su stvari odavno izmakle kontroli,jer ovo su istorijska događanja koja će bez sumnje ući u anale istorije.

voodoo

pre 8 godina

Katastrofa, koliko god mi ih bilo zao, mislim da smo mi nasim glupim ponasanjem nadrljali od njih, ili ih me treba primiti uopste da udju u zemlju ili angazovati drzavnu infrastrukturu, vozila da se sto pre prebace u EU, mi nismo EU i u ovome ne bi trebalo da dozvolimo da nas EU pritiska i tera da mi zidamo kampove za njih da bi spasili sebe od njih, ovde treba podvuci crtu, posto je upravo ta EU ima uticaj i snagu da resi problem u korenu, a ne samo da prebacuju drugom, svi samo slezu ramenima, a na kraju ce zemljama kao sto su nase da uvale jos vecu bedu na vrat, mani i Ruse i Kosovo, to su stvari na koje ne mozemo da uticemo, vec samo da se lupamo u grudi kobajagi, ali kod ovih azilanata vec bi nasa vlast stvarno moralo drugacije da reaguje i kaze ne moze.

hm

pre 8 godina

Red je da Srbija zatvori granice, kao i Madjarska, jer , ako stvarno Makedoniju proglase za nesigurnu drzavu (kako se pise), onda nema readmisije i svi postaju ogroman problem Srbije. Kako vreme prolazi oni ce biti sposobni za sve radikalnije metode, jer nervoza stvara svoje. EU ih nece, cak i zidove dizu prema Srbiji....

my way

pre 8 godina

Ех, моји Срби! Ћутали смо 1918. кад је краљ Александар правио краљевину СХС, утопивши у њу Србију и њену државност, не дефинишући шта је чије, упркос упозорењима многих попут Живојина Мишића, као и вољи народа. Ћутали смо кад је "највећи син наших народа и народности" црткао у Јајцу границе по своме, кад је забранио Србима повратак на своја огњишта, кад је насељавао Албанце. Ћутали смо кад се та националистичка творевина од Јајца надаље код сваке наредне уставне промене, пролећа, лиге, све више дезинтегрисала, као и сама авнојевска Србија која под 1: Није добила ни део "државе" Словенаца, Хрвата и Срба, под 2: Одвојене су од ње Македонија и Црна Гора које су биле део краљевине Србије пре уједињења и под 3: Једина је имала покрајине у себи. Повлађивало се национализму и сепаратизму свих сем Срба и то, што је врхунац дрскости и лицемерја, у име братства и јединства... Све смо то прогутали и прећутали, а сад нешто реагујемо и противимо се кад су ови људи у питању и кад је, за разлику од свих наведених и ненаведених ситуација у претходних 100 година приликом којих је требало устати и бранити се, можда први пут, у име људскости и наше сопствене страдалничке прошлости, време да мало прећутимо, саосећамо, помогнемо тим људима да се све заврши и у њихову и у нашу корист... да живи и здрави што пре оду тамо где желе.

Hajduk Stanko

pre 8 godina

Secam se 1999. kada je zbog velikog broja izbeglica izbila humanitarna katasrofa na Kosovu , ogroman broj ljudi sa Kosova krenuo za susednu Albaniju. Tada je NATO morao da nas bombarduje da spreci tu ljudsku nesrecu i migraciju stanovnistva. Ovo danas valjda nije toliko strasno kao ono sto se desilo na Kosovu , pa valjda zato niko ne reaguje.
Normalno je da najvece svetske sile bombarduju i okupiraju Srbiju kada zbog rata kuce napusti 50-100 000 Albanaca i krene peske 200 kilometara u maticnu zemlju, nego kad desetine miliona ljudi iz 20 drzava krene zbog visedecenijskog rata peske na drugi kontinent. Da je to toliko strasno Amerika bi pomogla i nekog bi bombardovala, jer oni evo vec 70 godina vode racuna o miru u svetu.

Nista novo

pre 8 godina

@zabrinut, zadnjih 10.000 godina sve seobe naroda idu preko teritorije danasnje Srbije, levo nemoze jer su planine i more, desno isto nemoze isto planine i drugo more, nego kroz sredinu dolinama reka Vardara, Morave i pored Dunava. Neki narodi usput i ostanu ovde, Vincanska kultura od pre 8000 godina pa do Srba kojima se ovde dopalo tokom puta sa istoka pa se smestili i ostali.

puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga!

pre 8 godina

Boze, ima li te? Sta Amerika ucini sa ostatkom sveta?!
(gagi, 15. avgust 2015 16:13)

Shvatite da samo vi u Srbiji i Rusiji osudjujete Ameriku za ovo, ali to vise govori o vama nego o Americi! Ne kazem da su oni bezgresni ali ratova u Arapskimzemljama je uvek bilo i bice! Bilo ih je i pre 40 godina, secam se rata izmedju Iraka i Irana, Izraela i Jordana itd. Da nije tih Amerikanaca odavno bi padale nuklearne bombe sa raznih strana, na primer Irana, Severne Koreje, Izraela itd

zmijce

pre 8 godina

Par miliona migranata koji se vrlo verovatno nece vracati u svoje zemlje. Od tih par miliona vrlo verovatno ce za par decenija biti par desetina miliona po evropskim drzavama koji ce zaboraviti da im je Evropa pomogla i koji ce izazivati nemire zbog drugacije kulture.

vladica

pre 8 godina

zabraniti ulazak u srb i proterati istog trena svakog ko nema papire za legalan boravak u zemlji. sve zahteve za azil lepo u roku 48h razmotriti i odbiti

Star

pre 8 godina

@A1,koliko me sećanje služi, izbeglice iz ratnog područja odu u prvu zemlju u kojoj nema rata, a ne 7000km dalje. Koliko god bile tragične njihove sudbine, u svemu ovome postoji neka druga pozadina osim izbegličke. Troše hiljade evra na putu do npr. Nemačke, a za te pare mogu avionom da odlete u Ameriku, u južnu Ameriku,u Kanadu gde isto tako imaju sva međunarodno priznata prava za Azilante. Mogu da u Turskoj žive više nego pristojno, mogu mnogo toga. Ali ne, svi pravac Evropa koja je 7000km dalje... I to stotine hiljada njih. Organizovano, kao po komandi. Isto kao i Albanci onomad sa Kosova.... Slučajnost?

1111

pre 8 godina

@zabrinut

Mislim da ne postoji strategija. Zemlje Severne Afrike su prakticno sistematski razorene u tom procesu demokratizije poslednje cetiri godine, i ljudi jednostavno beze. Ne kazem da je to bio neki razvijen sistem, ali je bilo ono sto je shodno navikama i verovanjima tog naroda funkcionisalo. Sigurno tu medju migrantima ima onih koji su bili za tu demokratiju, pa su videli da od toga nema nista, i da je stanje u njihovim zemljama mnogo gore nego sto je bilo tokom vladavine njihovih "diktatora" i sada traze neke normalne uslove za zivot. Pravedno bi bilo kada bi svi oni lepo mogli da se upute put Sjedinjenih Drzava, pa da te demokrate lepo vide sta ce sa njima ili bar da im EU trazi sredstva ta resenje problema. Migrante stvarno ne mogu da osudjujem, jer znam puno ljudi koji su proteklih decenija bezali sa Balkana na slican nacin i vecina njih ne ide za nekim luksuznim zivotom vec za sigurnoscu.

VIDOVNJAK

pre 8 godina

sta (ili ko) natera te silne nevoljnike ovamo. da li je mozda kriv onaj ko im porusi one stabilne rezime i da li taj neko burgija i dalje finansirajuci svoje "neprijatelje" samo da bi mucio drugare iz evrope da se ne priblize rusima. pitam se ko bi to mogao biti i da li je resenje za evropu da okrene novi list, pompgne smirenju situacije na istoku i ekonomskom opstanku tih ljudi u svojim zemljama...

mariofilNBG

pre 8 godina

Teorija zavere ili ne, ali moje misljenje je da iza ovoga stoje SAD s ciljem islamizacije i destabilizacije Evrope (ekonomski, politicki itd). Sto bas svi ti silni muslimani beze u "hriscansku" Evropu kada imaju "bratske" muslimanske zamlje - Saudijsku Arabiju, Kuvajt, Katar i druge u svom komsiluku?! Slucajnost? Ne bih rekao...

GdeUtekoseReforme

pre 8 godina

U toku je muslimanska invazija na Evropu, a Srbija je medju prvima na udaru. Mislim da nas narod jos ne shvata sta ga ceka, a nasi politicari cute. Vec desetine hiljada su ovde, a dolazak najavljuje jos vise njih. Sta ce biti kad okolne zemlje zabrane prolazak, a toliko nepoznatih ljudi ostane ovde?

Mihailo

pre 8 godina

Kada je počela demokratizacija Sirije? Pre četiri godine.
Od kada je očajno stanje u Iraku? Od 2003, godine kada je dokokratizovan.
U afričkim zemljama, iz kojih je isto tako mnogo emigranata, je katastrofa oduvek.
Ovoliki pokreti tog stanovništva nisu slučajni i ovi idioti koji glume vlast u Srbiji bi morali nešto da urade po tom pitanju. Emigranti ne žele da ostanu u Srbiji i treba im omogućiti nesmetan i što brži prelazak prema teritorije Srbije, kada već carina i granične patrole ne mogu da spreče da svakog dana najmanje 1000 (!?!?!?) emigranata uđe u Srbiju.

mariofilNBG

pre 8 godina

Teorija zavere ili ne, ali moje misljenje je da iza ovoga stoje SAD s ciljem islamizacije i destabilizacije Evrope (ekonomski, politicki itd). Sto bas svi ti silni muslimani beze u "hriscansku" Evropu kada imaju "bratske" muslimanske zamlje - Saudijsku Arabiju, Kuvajt, Katar i druge u svom komsiluku?! Slucajnost? Ne bih rekao...

Stefan

pre 8 godina

Znate sta, ja razumem sve vase brige ali hajde da budemo ljudi, ne moramo cak ni da pomazemo ovim ljudima niti smo u obavezi da to uradimo, ali hajde da ne sirimo vise mrznju, ksenofobiju, i samo da ostavimo ove ljude na miru i omogucimo im da sto brze predju nasu granicu. Njih Srbija ne interesuje. Batalite te price "islamizacija Evrope" , "unistice nam Srbiju" itd...mnogi od ovih ljudi beze od uzasa u njihovim drzavama, od rata, patnje, diktature, i nikakve nade za buducnost. Samo ih ostavite na miru, pustite ih da se domognu EU, tamo ce ih primiti i nek se oni staraju od njima. Nemojte da gubite svoju covecnost i ne gresite svoju dusu, ostanite ljudi i bolje se fokusirajte kako da narod opet vrati kontrolu nad ovom drzavom, a ne da je kontrole saka politicara i tajkuna.

Star

pre 8 godina

@A1,koliko me sećanje služi, izbeglice iz ratnog područja odu u prvu zemlju u kojoj nema rata, a ne 7000km dalje. Koliko god bile tragične njihove sudbine, u svemu ovome postoji neka druga pozadina osim izbegličke. Troše hiljade evra na putu do npr. Nemačke, a za te pare mogu avionom da odlete u Ameriku, u južnu Ameriku,u Kanadu gde isto tako imaju sva međunarodno priznata prava za Azilante. Mogu da u Turskoj žive više nego pristojno, mogu mnogo toga. Ali ne, svi pravac Evropa koja je 7000km dalje... I to stotine hiljada njih. Organizovano, kao po komandi. Isto kao i Albanci onomad sa Kosova.... Slučajnost?

vruc vetar

pre 8 godina

sirija mi je jasna,mada ni tamo nije rat poceo juce,ali zagonetka mi je sta se to toliko lose desava u avganistanu da beze u tolikom broju. molim b92 da istrazi koliko moze tu temu, jer pocinju da se razvijaju teorije zavere, a za tim sledi i mrznja lokalnih stsnovnika prema tim nesrecnim ljudima.

hm

pre 8 godina

Red je da Srbija zatvori granice, kao i Madjarska, jer , ako stvarno Makedoniju proglase za nesigurnu drzavu (kako se pise), onda nema readmisije i svi postaju ogroman problem Srbije. Kako vreme prolazi oni ce biti sposobni za sve radikalnije metode, jer nervoza stvara svoje. EU ih nece, cak i zidove dizu prema Srbiji....

my way

pre 8 godina

Ех, моји Срби! Ћутали смо 1918. кад је краљ Александар правио краљевину СХС, утопивши у њу Србију и њену државност, не дефинишући шта је чије, упркос упозорењима многих попут Живојина Мишића, као и вољи народа. Ћутали смо кад је "највећи син наших народа и народности" црткао у Јајцу границе по своме, кад је забранио Србима повратак на своја огњишта, кад је насељавао Албанце. Ћутали смо кад се та националистичка творевина од Јајца надаље код сваке наредне уставне промене, пролећа, лиге, све више дезинтегрисала, као и сама авнојевска Србија која под 1: Није добила ни део "државе" Словенаца, Хрвата и Срба, под 2: Одвојене су од ње Македонија и Црна Гора које су биле део краљевине Србије пре уједињења и под 3: Једина је имала покрајине у себи. Повлађивало се национализму и сепаратизму свих сем Срба и то, што је врхунац дрскости и лицемерја, у име братства и јединства... Све смо то прогутали и прећутали, а сад нешто реагујемо и противимо се кад су ови људи у питању и кад је, за разлику од свих наведених и ненаведених ситуација у претходних 100 година приликом којих је требало устати и бранити се, можда први пут, у име људскости и наше сопствене страдалничке прошлости, време да мало прећутимо, саосећамо, помогнемо тим људима да се све заврши и у њихову и у нашу корист... да живи и здрави што пре оду тамо где желе.

zmijce

pre 8 godina

Par miliona migranata koji se vrlo verovatno nece vracati u svoje zemlje. Od tih par miliona vrlo verovatno ce za par decenija biti par desetina miliona po evropskim drzavama koji ce zaboraviti da im je Evropa pomogla i koji ce izazivati nemire zbog drugacije kulture.

vladica

pre 8 godina

zabraniti ulazak u srb i proterati istog trena svakog ko nema papire za legalan boravak u zemlji. sve zahteve za azil lepo u roku 48h razmotriti i odbiti

Hajduk Stanko

pre 8 godina

Secam se 1999. kada je zbog velikog broja izbeglica izbila humanitarna katasrofa na Kosovu , ogroman broj ljudi sa Kosova krenuo za susednu Albaniju. Tada je NATO morao da nas bombarduje da spreci tu ljudsku nesrecu i migraciju stanovnistva. Ovo danas valjda nije toliko strasno kao ono sto se desilo na Kosovu , pa valjda zato niko ne reaguje.
Normalno je da najvece svetske sile bombarduju i okupiraju Srbiju kada zbog rata kuce napusti 50-100 000 Albanaca i krene peske 200 kilometara u maticnu zemlju, nego kad desetine miliona ljudi iz 20 drzava krene zbog visedecenijskog rata peske na drugi kontinent. Da je to toliko strasno Amerika bi pomogla i nekog bi bombardovala, jer oni evo vec 70 godina vode racuna o miru u svetu.

dax

pre 8 godina

Juce se vratio iz Grcke...Na makedonskoj granici tik uz granicni preelaz isekli su zicu i na 100 -ine ako ne i 1000-e izbeglica prolaze tuda....

voodoo

pre 8 godina

Katastrofa, koliko god mi ih bilo zao, mislim da smo mi nasim glupim ponasanjem nadrljali od njih, ili ih me treba primiti uopste da udju u zemlju ili angazovati drzavnu infrastrukturu, vozila da se sto pre prebace u EU, mi nismo EU i u ovome ne bi trebalo da dozvolimo da nas EU pritiska i tera da mi zidamo kampove za njih da bi spasili sebe od njih, ovde treba podvuci crtu, posto je upravo ta EU ima uticaj i snagu da resi problem u korenu, a ne samo da prebacuju drugom, svi samo slezu ramenima, a na kraju ce zemljama kao sto su nase da uvale jos vecu bedu na vrat, mani i Ruse i Kosovo, to su stvari na koje ne mozemo da uticemo, vec samo da se lupamo u grudi kobajagi, ali kod ovih azilanata vec bi nasa vlast stvarno moralo drugacije da reaguje i kaze ne moze.

niko nezna šta se iza brda valja

pre 8 godina

I dok krijumčari ljudima zadovoljno trljaju ruke Evropa je zbunjena ovolikim brojem emigranata koji svakodnevno ilegalno prelaze granice.Upiranje prstom u USA nam neće mnogo pomoći i potrebno je nešto preduzeti mada mislim da su stvari odavno izmakle kontroli,jer ovo su istorijska događanja koja će bez sumnje ući u anale istorije.

Stefan Rašić

pre 8 godina

Postoji strategija da.. Strategija bezanja od rata. Ali znam, nas narod uvek misli da postoji neka teorija zavere iza svega.
(ja1, 15. avgust 2015 16:22)

Da, a strategija vas dežurnih liberala i levičara je da svakog ko vam se ne dopada proglasite "teoretičarem zavere" i fašistom i time ga kao diskreditujete.

Je l' ISIS pre pola godine rekao da će poslati milione muslimana u Evropu da izazovu probleme? Jeste.

Da li ima rata u Avganistanu, Somaliji, Pakistanu...? Nema.

Da li je čudno što ne idu u zemlje poput Turske i Kuvajta, Jordana? Veoma je čudno. Od rata bežiš tamo gde je mir, a ne tamo gde je veća socijalna pomoć.

Dalje - već smo svi zaboravili iznenadnu seobu Albanaca sa kosova od zimus. Garantujem da je to bio "probni balon". Jednostavno su pokrenuli više hiljada Albanaca da prođu pešice kroz Srbiju i time simuliraju ovo što danas vidimo. Kada su videli da sve glatko prolazi, bilo im je jasno da ova reka ljudi sa Bliskog Istoka može da krene.

Da li iko misli da će ovi ljudi napustiti Evropu. Ne, neće nikada. Ovi se ne vraćaju nazad. Ostaju ovde. Da li žele da se uklope i asimiluju, da prihvate evropsku kulturu? Ne verujem da žele. Da li muslimani i hrišćani mogu da žive zajedno u miru? Istorija nas uči da ne mogu.

Dakle, stižu nam milioni muslimana, sve u vezi sa tim dolaskom je sumnjivo, znamo da se vraćati neće, a znamo da i ne možemo živeti zajedno. I dalje misliš da nema mesta brizi?

1111

pre 8 godina

@zabrinut

Mislim da ne postoji strategija. Zemlje Severne Afrike su prakticno sistematski razorene u tom procesu demokratizije poslednje cetiri godine, i ljudi jednostavno beze. Ne kazem da je to bio neki razvijen sistem, ali je bilo ono sto je shodno navikama i verovanjima tog naroda funkcionisalo. Sigurno tu medju migrantima ima onih koji su bili za tu demokratiju, pa su videli da od toga nema nista, i da je stanje u njihovim zemljama mnogo gore nego sto je bilo tokom vladavine njihovih "diktatora" i sada traze neke normalne uslove za zivot. Pravedno bi bilo kada bi svi oni lepo mogli da se upute put Sjedinjenih Drzava, pa da te demokrate lepo vide sta ce sa njima ili bar da im EU trazi sredstva ta resenje problema. Migrante stvarno ne mogu da osudjujem, jer znam puno ljudi koji su proteklih decenija bezali sa Balkana na slican nacin i vecina njih ne ide za nekim luksuznim zivotom vec za sigurnoscu.

148

pre 8 godina

Toliko su izmoreni da uskacu u vozove u pokretu, i to kroz prozor.
Ja da prodjem elitnu obuku to ne bih mogao da izvedem.
Toliko su siromasni da imaju bolje telefone od mene.
Toliko su miroljubivi da pljuju tudju zemlju zato sto im nista nije dala da jedu, vitlaju nozevima, tuku se medjusobno.
Beze od rata iz zemalja u kojima rata nema, izuzev Sirije.
Vecina priznaje da je ostavila zene i decu u tim zemljama u kojima "besni rat"...

puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga!

pre 8 godina

Boze, ima li te? Sta Amerika ucini sa ostatkom sveta?!
(gagi, 15. avgust 2015 16:13)

Shvatite da samo vi u Srbiji i Rusiji osudjujete Ameriku za ovo, ali to vise govori o vama nego o Americi! Ne kazem da su oni bezgresni ali ratova u Arapskimzemljama je uvek bilo i bice! Bilo ih je i pre 40 godina, secam se rata izmedju Iraka i Irana, Izraela i Jordana itd. Da nije tih Amerikanaca odavno bi padale nuklearne bombe sa raznih strana, na primer Irana, Severne Koreje, Izraela itd

Marko

pre 8 godina

Koliko ja sve ovo razumem, Srbija kao drzava ne postoji. Postoji samo razvaljena kapija, gde prolazi ko i kako hoce. Samim tim ne razumem ovu grupu ljudi koja se predstavlja kao srpska Vlada, koja bi neke poreze i namete. E pa nece moci.

Nista novo

pre 8 godina

@zabrinut, zadnjih 10.000 godina sve seobe naroda idu preko teritorije danasnje Srbije, levo nemoze jer su planine i more, desno isto nemoze isto planine i drugo more, nego kroz sredinu dolinama reka Vardara, Morave i pored Dunava. Neki narodi usput i ostanu ovde, Vincanska kultura od pre 8000 godina pa do Srba kojima se ovde dopalo tokom puta sa istoka pa se smestili i ostali.

VIDOVNJAK

pre 8 godina

sta (ili ko) natera te silne nevoljnike ovamo. da li je mozda kriv onaj ko im porusi one stabilne rezime i da li taj neko burgija i dalje finansirajuci svoje "neprijatelje" samo da bi mucio drugare iz evrope da se ne priblize rusima. pitam se ko bi to mogao biti i da li je resenje za evropu da okrene novi list, pompgne smirenju situacije na istoku i ekonomskom opstanku tih ljudi u svojim zemljama...

wax

pre 8 godina

Ne treba paranoisati. Jednostavno, njima je Srbija usputna stanica ka Zapadu, nemoj da se bojite da će ostati ovde. Setimo se samo da smo i nekad i mi bili izbeglice i da su nas zapadne zemlje primile.

djole

pre 8 godina

Slicno ovako smo se mi ponasali 20 godina na zapadu...tuce, svadje, pljacke,ubistva, dilovanje droge... i kada bi nas zapadnjaci smatrali primitivcima mi bismo se ljutili:)... a sada na svojoj kozi malo da osetite razliku u kulturi sa azilantima!
Ti azilanti su samo u prolazu kroz nase zemlje, dok ih zapadne zemlje primaju za stalno, svaka im cast!!!

joca

pre 8 godina

ljudi, stvar je preozbiljna. ne znam zašto ne objavljuje B92, ali jedna druga renomirana novina je objavila da će UNHCR proglasiti Makedoniju nebezbednom zemljom što u prevodu znači da neće moći da se vrši readmisija, a najavljuje se i vraćanje izbeglica iz EU u Srbiju u isto vreme, jer je po njima Srbija sigurna zemlja, i ovo sve pred zimu. A.V. ispunjava naređenja samo. Sprema nam se katastrofa ako se narod ne pobuni. Molim vas objavite komentar. Stvaraju se uslovi za lančanu reakciju. Ovi ljudi koji dolaze su očajni, a šta mislite šta se dešava kad imate par stotina hiljada očajnih koje ne možete nigde poslati, a zima dolazi. Ja sam apsolutno za to da se iako van EU, Srbija tretira jednako, pa da čak proporcionalno podelimo izbeglice, ali ovde su drugi planovi u igri.

Evropa Evropljanima!

pre 8 godina

Onda u Evropi dobiju posao, deca se radjaju, treba ih skolovati, postaju vecina prvo u kvartovima a zatim i u gradovima, pa dobar procenat u ukupnoj populaciji...onda dizu dzamije...jer pobogu svako ima pravo na slobodu veroispovesti...tu su i oni kojima nije problem da se opasu eksplozivom i dignu u vazduh autobus, skolu, vrtic...Ovo je smisljena invazija islama na Evropu. Tamo odakle dolaze je uvek bilo carki ali nikad ovako organizovane kampanje naseljavanja Evrope.Ovo je ocigledno neko negde smislio. Zasto ne idu u Egipat, Alzir, Tunis, Kuvajt...isti su narod. Kad se osvestimo sta se dogadja bice kasno.

botox

pre 8 godina

Ovo je mirna okupacija Srbije koju sprovode Amerikanci, zapad i islamska drzava, ako migranti ostanu ovde, za deset godina necemo imati svoju drzavu, s obzirom na njihovu brojnost i natalitet koji imaju, a o ekonomskoj propasti necu ni da komentarisem, sve te ljude treba nahraniti, izleciti i zaleciti i smestiti negde, a ko ce to da platu, unija sigurno nece, a nece ni Amerika.

guta

pre 8 godina

Ovo ne miriše na dobro. Pitanje je trenutka kada će neka EU zemlja da se seti da ih vrati Srbiji kao poslednjoj ne EU teritoriji. Što ne idu preko Bugarske i Rumunije? To su zemlje Evropske unije. Opet će Srbi zbog svoje dobrote i naivnosti da nadrljaju. Vraćajte ih u Makedoniju, pokolebajte ih, neka idu preko Bugarske i Rumunije. I ako ćemo iskreno, nisu baš sirotinja.

vojvođanska varoš moli Beograđane

pre 8 godina

Di ste sad Beograđani? Pa nećemo valda mi iz vojvođanskih sela i varoši da dođemo u glavni grad da protestvujemo protiv vladinog ćutanja na sve ovo oko izbeglica iz ISIS-a?
Što se sad ne javljate ,i ne bunite kad ste za sve glavni?
Organizujte se,napravite neki miting,razvucite neke parole da vas političari vide, tražite ogradu ka Makedoniji i Kosovu, patroliranje vojske i policije duž granice (uz obavezno prisustvo služvenih pasa),ne dajte da prave centar za 400 000 njih., I sve što nelegalno uđe u našu državu-odmah vratite u prvu državu iz koje su došli... Borite se u ime cele Srbije dok još nije kasno,jer oni nisu samo EU problem,nego su i naš. A ako vi ne budete uspeli- mi iz ostalih delova Srbije ćemo pomoći, pa da svi zajedno kao narod sprečimo potencijalne probleme zbog izbeglica (jer naši političari su nesposobni i ćute).

Matija

pre 8 godina

Idu u zapadne zemlje razmnozavati se i zivjeti od socijalne pomoci. Dugorocno velik problem. Nedaj Boze da je jedan postotak radikalnih islamista. Znate li da u Francuskoj muslimanske obitelji imaju prosjecno 8,2 djece dok Francuzi starosjedioci 1,8 djece. Racunajte sto se dogodi za 2 generacije. Kad se pojavi kriticna masa onda ce poceti nametati svoj nacin zivota. Ljudska prava su dvosjekli mac ako se ne kontroliraju na zalost.

prodali dusu

pre 8 godina

Bugarska vojska puca na njih na granici pa zato nikeo ne ide preko bugarske. Oni su u eu I mogu a nasi strani placenici politicari samo cute I trpaju pare u dzep.

Da Vinci

pre 8 godina

Cela Evropa ce uskoro biti kao Liban...Zapadna Obala ...Pojas Gaze...i ostala slicna mesta gde narod uziva u miru i blagostanju...

Serbia

pre 8 godina

Ce da pevamo,ebola ebola lepa do bola......
Mi vec odavno prestajemo da licimo na drzavu,postacemo neki arapski vilajet,nasi preci koji su se borili i ginuli protiv turaka sada su se hilkadama puta prevrli u grobu.

isti taj fijaker

pre 8 godina

@zabrinut
Postoji strategija nažalost. Sastoji se u tome da su zapadne zemlje u saradnji sa domaćim izdajnicima konačno krenule u akciju otcepljivanja vojvodine od srbije. Razlog je oteti plodnu zemlju i izvore nafte. Da bi to postigli u toku je menjanje strukture stanovništva u vojvodini tako da srbi postanu manjina a ne vecina od 65% kao sada. Onda ce sprovesti referendum u multietnickoj vojvodini. Madjarska ne gradi ogradu bez razloga. Na jesen se tek ocekuje priliv "izbeglica", od kojih ce najveci deo i ostati u vojvodini. Uzimaju se otisci prstiju na ulazu u srbiju, zašto? Vrši se popis izbeglica, zašto? Srbija nije prva zemlja u koju ulaze, zašto to ne rade turska, grčka, makedonija?
Na žalost sve se ovo odvija pred našim očima i niko ne reaguje...posle će biti kasno.

ne jedem sendvice

pre 8 godina

Ne zadržavaju se u zemlji? A šta će grupa imigranata u Zemunu? Prodjoše pored Meka srećni kao turisti. Imam malu bebu i sada nemam više nikakve dileme oko vakcinacije-sve će primiti. Ne plašim se njih, već onog šta nam donose. I sve što su pokupili usput. Neka tranzitiraju ali nek se ne zadržavaju više od par sati i to u prostoru predvidjenom za to.

podsetnik

pre 8 godina

Samo da podsetim ove što su im tzv teorije zavere koje se svakim danom pokazuju sve tačnijima tako mrske i strane, da u Avganistanu rat traje 13 godina, u Iraku 11, Siriji 4-5, Libiji 3 godine... I sad ćete da me ubedite kako su se nekako baš sad svi ti ljudi u isto vreme, sad, setili da treba bežati. Da li ste vi ljudi normalni. A naš problem najveći je to što sada kada proglase Mkd da je nesigurna, nema vrećanja emigranata iz Srbije u nju, Mađari su digli ozbiljan zid kao za logore, a EU će, videćete, masovno koristiti priliku da vraća sve njih i to u Srbiju, i to sad pred zimu. A setite se samo i da su pre ovih ljudi, i to neposredno pre njih, nagrnule gomile Kosovara isto ovako najednom preko Srbije na Zapad, isti sindromi, i tad niko nije objasnio šta se dešava. Isto prodali sve, i onda preko Srbije u EU. Ako ako, samo glavu u pesak. U toku je veleizdaja Srbije i pre svega naroda u ovoj zemlji, to je najvažnije. Gde je bilo ko od stranaka i nacionalnih udruženja da upozori narod šta se sprema i da organizuje proteste.

Dalmatinac

pre 8 godina

...ali zagonetka mi je sta se to toliko lose desava u avganistanu da beze u tolikom broju...
(vruc vetar)
---
Desetlječa ratovanja su dovela do strašnog siromaštva. Gore je nego u Africi. Prošao sam i Afriku i Kabul. Recimo, prvi dan u Kabulu mi je bio šokantan... u sumrak je nekoliko milijuna obitelji istreslo noćne posude. Pola sata je smrad izmeta bio nepodnošljiv... i tako svaki dan, a vjetar nosi prašinu. Smeće se baca na ulicu, tako da djeca vrše reciklažu. Nigdje stabla na vidiku - sve je odavno iskorišteno za vatru za kuhanje. Čovjek od 30 godina izgleda kao naš 70-godišnjak. Njima su uvjeti u izbjegličkim kampovima super u odnosu na Afganistan.

jadna li si evropo šta te čeka

pre 8 godina

Juce se vratio iz Grcke...Na makedonskoj granici tik uz granicni preelaz isekli su zicu i na 100 -ine ako ne i 1000-e izbeglica prolaze tuda....
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (dax, 15. avgust 2015 16:59)

Istina. I mi smo to videli kao i neko dvoje mladih ljudi, ne znamo da li su grci ili makedonci, mada će bre biti da su grci, koji su im se obraćali na engleskom i delili neka štampana uputstva kuda treba peške kroz makedoniju da bi stigli do srbije. Predstavljali su im se kao neki humanitarci i davali im te mape iz jedne velike kutije uz izvinjenje što je samo na arapskom.

i tako...

pre 8 godina

"Shvatite da samo vi u Srbiji i Rusiji osudjujete Ameriku za ovo... ratova u Arapskimzemljama je uvek bilo i bice! Bilo ih je i pre 40 godina, secam se rata izmedju Iraka i Irana, Izraela i Jordana itd..."
@puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga!, 15. avgust 2015 16:53;

Ja sam razgovarao i sa Holandjanima, Francuzima, Italijanima, Grcima i listom svi krive SAD za sve te ratove koje ste spomenuli, kao i za mnoge druge.

Cak se i poneki Nemac odvazi da kaze kako nije u redu to sto SAD rade po svetu.

Dok se sami Amerikanci kada putuju po zapadnoj Evropi i Mediteranu predstavljaju kao Kanadjani, da bi izbegli prezrive poglede i dobacivanja od strane lokalaca.

Mada ne treba kriviti prosecnog Amerikanca, jer realno oni su samo obicni ljudi i kao obicni ljudi bilo gde na svetu nemaju ni trunke uticaja na odluke svojih vladara.

Ali najbolji nacin da proverimo da li jos neko pored Srba i Rusa krivi SAD za sadasnje, kao i predjasnje ratove na Bliskom istoku - jeste da npr. Obama i Bush odu na turneju po zemljama Bliskog istoka, bez pratnje i zastite obavestajnih sluzbi i Oruzanih snaga SAD i objasne im kako samo u Srbiji i RF neki zatucani i zlobni mrzitelji krive SAD za zlo u tom delu sveta.

Sta mislite o takvom eksperimentu?

grdan

pre 8 godina

Nesto se ne secam kako su se silni Jevreji preselili u Palestinu i 1948.g.tamo osnovali Izrael. Kada o tome razmisljam nesto mi lici na ovo sto se desava sada. Ovoliki narod sa potpuno drugacijim nacinom zivota i pogledima tesko da ce se asimilovati brzo gde god da zavrse. Par porodica se brzo uklope ali stotine hiljada - milioni... Jos ako budu gravitirali ka istom podrucju... Ne znam, slutim da je u toku ispisivanje istorije. Cak slutim da je Evropa samo kolateral a da praznjenje teritorije u Aziji mozda kljuc koji ima smisla.

Duka

pre 8 godina

A zar ne mogu da se ukinu ti vozovi i autobusi na neko vreme. Mislim na te migrantske rute. I tako samo oni koriste taj voz,nema tu turiste niti putnika. Pa neka traze drugi put ka EU...

Miki

pre 8 godina

Zaraza je vec krenutla, po hotelima gde ima imigranata ljudi koji odrzavaju hotele dobijaju sugu ili kako se vec to strucno zove. Jel moguce da su drzava i gradovi toliko nesposobni da organizuju smestaj za imigrante? Pa ne treba njima hotel sa 5 zvezdica cim su spremni da spavaju po ulicama, stanicama i parkovima. Smestite ih bilo gde i dajte im vodu, samo ne ovako na ulicu ili je zaraza neminovna jer ljudi zive u katastrofalnim uslovima - ne kupaju se, nemaju gde odecu da operu, jedu sa zemlje itd. Oni koji imaju pare ce placati hotel ali ovu sirotinju medju njima treba smestiti negde.

Temerinac

pre 8 godina

Evropa je postala prostor bez granica u koju ulazi ko hoće i kada hoće, jedino mora da kupi kartu za prevoz, a može i pešice. Nekom je u svetu stalo da izazove haos u Evropi, a ove nevoljnike organizuje i kordinira u ilegalnom prebacivanju u zemlje EU. Evropo opameti se dok ne bude kasno!

shimano

pre 8 godina

@puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga! ma nije valjda. eto taj nevini zapad tj USA, je bombardovao libiju, irak, avganistan, srbiju, zatrovao skoro celi vijetnam, bacio 2 A bombe na japan... sve u cilju zaštite ostatka sveta od tih zlih rusa i ostalih istočnjaka. čoveče pre 16 god su izvršili zločin nad nama i nazvali ga milosrdni andjeo a ti prosipaš floskule o nevinosti zapada. ko je zakuvao u ukrajini, nudio im šarenu lažu o gasu koji će tankerima dopremati do njih pa ih ostavili na cedilu?! ne kažem da su ostali nevinašca, ali stavljati znak jednakosti, odnosno menjati teze je više nego vulgarno.

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

U toku je muslimanska invazija na Evropu, a Srbija je medju prvima na udaru. Mislim da nas narod jos ne shvata......
GdeUtekoseReforme, 15.vgust 2015 16:23)

Ja pričah o bgh2o, AV i poklonu centra Bg njegovom "bratu" Arapinu ali popih grdne minuse, kao što ću i sada....

Ove izbeglice su samo u prolazu, bgh2o je malo trajnijeg karaktera, mislite o tome!

my way

pre 8 godina

Boze, ima li te? Sta Amerika ucini sa ostatkom sveta?!
(gagi, 15. avgust 2015 16:13)

Shvatite da samo vi u Srbiji i Rusiji osudjujete Ameriku za ovo, ali to vise govori o vama nego o Americi! Ne kazem da su oni bezgresni ali ratova u Arapskimzemljama je uvek bilo i bice! Bilo ih je i pre 40 godina, secam se rata izmedju Iraka i Irana, Izraela i Jordana itd. Da nije tih Amerikanaca odavno bi padale nuklearne bombe sa raznih strana, na primer Irana, Severne Koreje, Izraela itd
(puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga!, 15. avgust 2015 16:53)

Да, видиш, да није тих добрих Амера који су где год су крочили и своје прсте умешали оставили силан просперитет, већ би увелико трајало ни мање ни више до добацивање нуклеарним бомбама, познатије у имагинарној историји под називом "Стогодишњи нуклеарни рат". Интелигенција и знање просечног западофила, нема се ту о чему ни дебатовати, јер нема ни садржине, само се спрдати са њиховим коментарима.

loko

pre 8 godina

Beze od rata, spasavaju zivu glavu. Ali nece oni da se spasavaju bilo gde eee... pa ako moze neka prosperitetna zemlja, da im se obezbede dobro placeni poslovi i lagodan zivot i tako to... ne bi oni, ali im je glava u torbi

Damir

pre 8 godina

@puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga! Pa nije baš bez razloga. Ti si zaboravio(la) "milosrdnog anđela"!? Ostalo da ne pominjem trajalo bi narednih pet nedelja! I da naravno da je sve ovo taj zapad zakuvao na čelu sa Amerikom,... Da nisam ja možda!,...

RobiSarma

pre 8 godina

Koliko vidim, u ovom slučaju, jedno jedino rešenje se nameće samo. Zajednička vojna intervencija velikog obima u regionu iz kojih potiču migranti. Ali ne slanje ekspedicijskih snaga ograničenog delovanja kao do sada već slanje ozbiljnih trupa (nekoliko stotina K) i uvođenje reda odnosno okupacija i uvođenje protektorata. Više njih. I sve to bez mandata UN. Kako sam rekao, to je rešenje odnosno opcija koja se nekako sama nameće. E sad, kada bih bio sklon razvijanju teorija zavera, pomislio bih da to možda i jeste cilj ovih trenutnih dešavanja. Za mesec ili dva tzv. kritička oštrica javnosti u zapadnim zemljama će biti toliko otupljena i verujem da će velika većina te iste javnosti podržati takvo rešenje koje će ,verovatno , biti predstavljeno kao HUMANITARNO. Red i mir će da se vrate, prejake okupacione snage će garantovati bezbednost, migrante će organizovano početi da vraćaju, sledi obnova gradova ,naselja i infrastrukture naravno uz prisustvo građevinskih kompanija sa zapada (možda se i poneka sa strane "ogrebe") , industrijska proizvodnja u Evropi,SAD itd. dobija željno iščekivani impuls , sledi preporod ekonomije zapadne hemisfere, a zauzvrat omogućava se pristup, naravno besplatan, svim mogućim prirodnim resursima nesrećnog regiona i budućnost odjednom poprima jedan sasvim novi odnosno sasvim stari oblik. Neokolonijalni

Anya Lill

pre 8 godina

A sto moramo mi da se bavimo resavanjem problema sa migrantima?? Mozemo da saosecamo sa njima,ali realno, mi ne mozemo ni svoje probleme da resavamo, siromasni smo,i vec smo previse loseg pregurali preko glave!Mnogo bogatije zemlje su nam u okruzenju, sa ljudima koji vec dugo zive normalan zivot, a guraju izbeglice nama na vrat! Sto su oni pametni, a mi treba da kiptimo od humanosti, i da pustamo da nam se na kraju jednostavno nasele na nasem tlu?! Da li ste videli da ijedna druga zemlja ikada pusta toliki broj ljudi druge narodnosti?? Naravno da toga nema nigde, nece pametni ljudi da pustaju medju izbeglicama da se provuku i vuci u jagnjecoj kozi! Problemi se kod Evrope sagledavaju i sprecavaju u startu,a ne kad se vec razviju, jer posle nema nazad.

ko je ovde lud?

pre 8 godina

Ako zaista svi Evropljani zele da pomognu ovim jadnim ljudima kao sto pricaju da hoce, daj da ih onda bar ravnomerno raspodelimo po citavoj Evropi i po reionu, zasto svi da ostanu samo kod nas u Srbiji, ili to ili da je mozda ponovo upitanju neko novo licemerje sa zapada.

samo primecujem

pre 8 godina

Ovi iz Afganistana koji beze su pretezno ljudi koji su radili za ili podrzavali okupacione snage pa sad kad su ih ovi ostavili na cedilu znaju sta im sledi od Talibana. Ovi iz Sirije beze pred ISIL-om, logicno nemaju nameru da ih sacekaju pa da im objasnjavaju kako nisu nista lose mislili kad popiju po koje pivo ili nose farmerice.
Naravno, tu je i ekonomski faktor...

SIlvester

pre 8 godina

Moguće je da su ovo vredni i pošteni ljudi, a Srbija ima sve manje stanovnika i zaparložene njive... neka ih nasele ovde kod nas. Ionako nismo ništa bolji od njih. Ne bi me čudilo da su mnogi od ovih ljudi u svojim zemljama do pre nekoliko godina imali bolji životni standard od nas. Toliko smo bedni i jadni da je tuga gledati i nas i njih. Mladost Srbije, najbolji među nama su odavno odavde pobegli glavom bez obzira, kome je još stalo do srbovanja? Neka ide sve dođavola, neka se naseli ovde ko hoće, mi definitivno nismo ni normalni, niti zaslužujemo ovu zemlju. Narod koji ima ovakve političare nije zaslužio ni da živi.

Bivsi azilant iz holandije

pre 8 godina

Znam gospodo da imate slabo pamcenje pa ste sve zaboravili.
Zato cu vas posetiti . Da smo mi srbi za vreme bobardovanja
Pobegli u sve zemlje evrope Nemacku,Holandiju,Belgiju itd.
Sto nisu bile okolnje zemlje pa vam to nije smetalo niti vam je
Smetalo sto su vas azilanti iz tih zemalja izdrzavali .
Znam da nismo mi krivci zbog situacije ovih ljudi ali mozemo biti
Ljudi prosili smo kroz sve to videli da se ljudi iz tih zemalja nista
ne pitaju znamo sta je rat i izbeglistvo a opet se ponasamo ovako
Pred ovim ljudima i Bogom sramota me od vas i vasih kometara.

Beograđanka

pre 8 godina

Nadam se da će svi ovi jadnici biti zbrinuti u nekoj od demokratskoj, europskoj zemlji, jer tamo su krenuli.
Nadam se i da niko od njih nije bolestan, i da se neće, ne daj bože opet u Srbiji pojaviti nešto u liku Variole Vere, k'o onomad od kosovske, muslimanske braće.
Nadam se da ove brižne srpske i belosvetske humanitarne organizacije ne lade svoje debele guze u moru trenutno; ili baš čekaju da iz fotelje sednu na stolicu u nekom TV studiju, e da nam kažu šta bismo to mi trebali da radimo.
Nadam se da će se svi ovi jadni muslimani konačno obući, izaći iz ovih sirotinjskih dronjaka, te nastaviti da uče engleski ili nemački jezik, do primaju socijalu.
Nadam se da će i Srbi iz Hrvatske, kojima su Hrvati poželeli sretan put, kao stoci sitnog zuba, uspeti da vrate svoje stanove, da obnove svoje spaljene kuće - pa će u budućnosti i oni moći nekom da pomognu.
I, da ne dužim - gde su bogati BBC i CNN novinari, e da nam pokažu put kojim ovi mladi, jaki i razvijeni muškarci dolaze, ili ih u Turskoj uopšte i nema. Mogli bi i nekog Kurda da snime...

pogledaj dom svoj andjele

pre 8 godina

Shvatite da samo vi u Srbiji i Rusiji osudjujete Ameriku za ovo, ali to vise govori o vama nego o Americi!
(puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga!, 15. avgust 2015 16:53)

Nismo jedini.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2015&mm=08&dd=15&nav_category=78&nav_id=1027503

Milutin

pre 8 godina

Vidim da plana nema pa evo mog predloga. A da mi ipak otvorimo par nekih starih kasarni ili baraka negde i grupisemo ih po zemljama odakle dolaze. Tu bi mogli da prezive zimu, da dobiju pomoc u hrani i lekovima i veoma bitno - da budu pod nekom kontrolom. Ovako vise nema smisla, sve je stihijski, tih nesrecnih ljudi je sve vise, niko ne zna vise ni koliko ih je tacno uslo a koliko izaslo (dakle koliko ih je nege tu). Mislim daj Boze da zna, ali ja nemam takav utisak. Vidim da im svi pomazu ali sta dalje?

Srbija zemlja eksperata za sve:)

pre 8 godina

Teorija zavere ili ne, ali moje misljenje je da iza ovoga stoje SAD s ciljem islamizacije i destabilizacije Evrope (ekonomski, politicki itd). Sto bas svi ti silni muslimani beze u "hriscansku" Evropu kada imaju "bratske" muslimanske zamlje - Saudijsku Arabiju, Kuvajt, Katar i druge u svom komsiluku?! Slucajnost? Ne bih rekao...
(mariofilNBG, 15. avgust 2015 16:53)

Hahaha, tipican komentar pun neosnovanih nagadjanja kojem bi se u ostatku sveta samo smejali, ali u Srbiji ce on biti nagradjen plusevima.
Ja imam moju teriju zavere,a to je da ovo ustvari nisu obicni migranti vec vanzemaljci maskirani u zemljane:)

puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga!

pre 8 godina

Boze, ima li te? Sta Amerika ucini sa ostatkom sveta?!
(gagi, 15. avgust 2015 16:13)

Shvatite da samo vi u Srbiji i Rusiji osudjujete Ameriku za ovo, ali to vise govori o vama nego o Americi! Ne kazem da su oni bezgresni ali ratova u Arapskimzemljama je uvek bilo i bice! Bilo ih je i pre 40 godina, secam se rata izmedju Iraka i Irana, Izraela i Jordana itd. Da nije tih Amerikanaca odavno bi padale nuklearne bombe sa raznih strana, na primer Irana, Severne Koreje, Izraela itd

Stefan

pre 8 godina

Znate sta, ja razumem sve vase brige ali hajde da budemo ljudi, ne moramo cak ni da pomazemo ovim ljudima niti smo u obavezi da to uradimo, ali hajde da ne sirimo vise mrznju, ksenofobiju, i samo da ostavimo ove ljude na miru i omogucimo im da sto brze predju nasu granicu. Njih Srbija ne interesuje. Batalite te price "islamizacija Evrope" , "unistice nam Srbiju" itd...mnogi od ovih ljudi beze od uzasa u njihovim drzavama, od rata, patnje, diktature, i nikakve nade za buducnost. Samo ih ostavite na miru, pustite ih da se domognu EU, tamo ce ih primiti i nek se oni staraju od njima. Nemojte da gubite svoju covecnost i ne gresite svoju dusu, ostanite ljudi i bolje se fokusirajte kako da narod opet vrati kontrolu nad ovom drzavom, a ne da je kontrole saka politicara i tajkuna.

djole

pre 8 godina

Slicno ovako smo se mi ponasali 20 godina na zapadu...tuce, svadje, pljacke,ubistva, dilovanje droge... i kada bi nas zapadnjaci smatrali primitivcima mi bismo se ljutili:)... a sada na svojoj kozi malo da osetite razliku u kulturi sa azilantima!
Ti azilanti su samo u prolazu kroz nase zemlje, dok ih zapadne zemlje primaju za stalno, svaka im cast!!!

wax

pre 8 godina

Ne treba paranoisati. Jednostavno, njima je Srbija usputna stanica ka Zapadu, nemoj da se bojite da će ostati ovde. Setimo se samo da smo i nekad i mi bili izbeglice i da su nas zapadne zemlje primile.

my way

pre 8 godina

Ех, моји Срби! Ћутали смо 1918. кад је краљ Александар правио краљевину СХС, утопивши у њу Србију и њену државност, не дефинишући шта је чије, упркос упозорењима многих попут Живојина Мишића, као и вољи народа. Ћутали смо кад је "највећи син наших народа и народности" црткао у Јајцу границе по своме, кад је забранио Србима повратак на своја огњишта, кад је насељавао Албанце. Ћутали смо кад се та националистичка творевина од Јајца надаље код сваке наредне уставне промене, пролећа, лиге, све више дезинтегрисала, као и сама авнојевска Србија која под 1: Није добила ни део "државе" Словенаца, Хрвата и Срба, под 2: Одвојене су од ње Македонија и Црна Гора које су биле део краљевине Србије пре уједињења и под 3: Једина је имала покрајине у себи. Повлађивало се национализму и сепаратизму свих сем Срба и то, што је врхунац дрскости и лицемерја, у име братства и јединства... Све смо то прогутали и прећутали, а сад нешто реагујемо и противимо се кад су ови људи у питању и кад је, за разлику од свих наведених и ненаведених ситуација у претходних 100 година приликом којих је требало устати и бранити се, можда први пут, у име људскости и наше сопствене страдалничке прошлости, време да мало прећутимо, саосећамо, помогнемо тим људима да се све заврши и у њихову и у нашу корист... да живи и здрави што пре оду тамо где желе.

Srbija zemlja eksperata za sve:)

pre 8 godina

Teorija zavere ili ne, ali moje misljenje je da iza ovoga stoje SAD s ciljem islamizacije i destabilizacije Evrope (ekonomski, politicki itd). Sto bas svi ti silni muslimani beze u "hriscansku" Evropu kada imaju "bratske" muslimanske zamlje - Saudijsku Arabiju, Kuvajt, Katar i druge u svom komsiluku?! Slucajnost? Ne bih rekao...
(mariofilNBG, 15. avgust 2015 16:53)

Hahaha, tipican komentar pun neosnovanih nagadjanja kojem bi se u ostatku sveta samo smejali, ali u Srbiji ce on biti nagradjen plusevima.
Ja imam moju teriju zavere,a to je da ovo ustvari nisu obicni migranti vec vanzemaljci maskirani u zemljane:)

Bivsi azilant iz holandije

pre 8 godina

Znam gospodo da imate slabo pamcenje pa ste sve zaboravili.
Zato cu vas posetiti . Da smo mi srbi za vreme bobardovanja
Pobegli u sve zemlje evrope Nemacku,Holandiju,Belgiju itd.
Sto nisu bile okolnje zemlje pa vam to nije smetalo niti vam je
Smetalo sto su vas azilanti iz tih zemalja izdrzavali .
Znam da nismo mi krivci zbog situacije ovih ljudi ali mozemo biti
Ljudi prosili smo kroz sve to videli da se ljudi iz tih zemalja nista
ne pitaju znamo sta je rat i izbeglistvo a opet se ponasamo ovako
Pred ovim ljudima i Bogom sramota me od vas i vasih kometara.

GdeUtekoseReforme

pre 8 godina

U toku je muslimanska invazija na Evropu, a Srbija je medju prvima na udaru. Mislim da nas narod jos ne shvata sta ga ceka, a nasi politicari cute. Vec desetine hiljada su ovde, a dolazak najavljuje jos vise njih. Sta ce biti kad okolne zemlje zabrane prolazak, a toliko nepoznatih ljudi ostane ovde?

vladica

pre 8 godina

zabraniti ulazak u srb i proterati istog trena svakog ko nema papire za legalan boravak u zemlji. sve zahteve za azil lepo u roku 48h razmotriti i odbiti

Nista novo

pre 8 godina

@zabrinut, zadnjih 10.000 godina sve seobe naroda idu preko teritorije danasnje Srbije, levo nemoze jer su planine i more, desno isto nemoze isto planine i drugo more, nego kroz sredinu dolinama reka Vardara, Morave i pored Dunava. Neki narodi usput i ostanu ovde, Vincanska kultura od pre 8000 godina pa do Srba kojima se ovde dopalo tokom puta sa istoka pa se smestili i ostali.

mariofilNBG

pre 8 godina

Teorija zavere ili ne, ali moje misljenje je da iza ovoga stoje SAD s ciljem islamizacije i destabilizacije Evrope (ekonomski, politicki itd). Sto bas svi ti silni muslimani beze u "hriscansku" Evropu kada imaju "bratske" muslimanske zamlje - Saudijsku Arabiju, Kuvajt, Katar i druge u svom komsiluku?! Slucajnost? Ne bih rekao...

Hajduk Stanko

pre 8 godina

Secam se 1999. kada je zbog velikog broja izbeglica izbila humanitarna katasrofa na Kosovu , ogroman broj ljudi sa Kosova krenuo za susednu Albaniju. Tada je NATO morao da nas bombarduje da spreci tu ljudsku nesrecu i migraciju stanovnistva. Ovo danas valjda nije toliko strasno kao ono sto se desilo na Kosovu , pa valjda zato niko ne reaguje.
Normalno je da najvece svetske sile bombarduju i okupiraju Srbiju kada zbog rata kuce napusti 50-100 000 Albanaca i krene peske 200 kilometara u maticnu zemlju, nego kad desetine miliona ljudi iz 20 drzava krene zbog visedecenijskog rata peske na drugi kontinent. Da je to toliko strasno Amerika bi pomogla i nekog bi bombardovala, jer oni evo vec 70 godina vode racuna o miru u svetu.

VIDOVNJAK

pre 8 godina

sta (ili ko) natera te silne nevoljnike ovamo. da li je mozda kriv onaj ko im porusi one stabilne rezime i da li taj neko burgija i dalje finansirajuci svoje "neprijatelje" samo da bi mucio drugare iz evrope da se ne priblize rusima. pitam se ko bi to mogao biti i da li je resenje za evropu da okrene novi list, pompgne smirenju situacije na istoku i ekonomskom opstanku tih ljudi u svojim zemljama...

Mihailo

pre 8 godina

Kada je počela demokratizacija Sirije? Pre četiri godine.
Od kada je očajno stanje u Iraku? Od 2003, godine kada je dokokratizovan.
U afričkim zemljama, iz kojih je isto tako mnogo emigranata, je katastrofa oduvek.
Ovoliki pokreti tog stanovništva nisu slučajni i ovi idioti koji glume vlast u Srbiji bi morali nešto da urade po tom pitanju. Emigranti ne žele da ostanu u Srbiji i treba im omogućiti nesmetan i što brži prelazak prema teritorije Srbije, kada već carina i granične patrole ne mogu da spreče da svakog dana najmanje 1000 (!?!?!?) emigranata uđe u Srbiju.

SIlvester

pre 8 godina

Moguće je da su ovo vredni i pošteni ljudi, a Srbija ima sve manje stanovnika i zaparložene njive... neka ih nasele ovde kod nas. Ionako nismo ništa bolji od njih. Ne bi me čudilo da su mnogi od ovih ljudi u svojim zemljama do pre nekoliko godina imali bolji životni standard od nas. Toliko smo bedni i jadni da je tuga gledati i nas i njih. Mladost Srbije, najbolji među nama su odavno odavde pobegli glavom bez obzira, kome je još stalo do srbovanja? Neka ide sve dođavola, neka se naseli ovde ko hoće, mi definitivno nismo ni normalni, niti zaslužujemo ovu zemlju. Narod koji ima ovakve političare nije zaslužio ni da živi.

1111

pre 8 godina

@zabrinut

Mislim da ne postoji strategija. Zemlje Severne Afrike su prakticno sistematski razorene u tom procesu demokratizije poslednje cetiri godine, i ljudi jednostavno beze. Ne kazem da je to bio neki razvijen sistem, ali je bilo ono sto je shodno navikama i verovanjima tog naroda funkcionisalo. Sigurno tu medju migrantima ima onih koji su bili za tu demokratiju, pa su videli da od toga nema nista, i da je stanje u njihovim zemljama mnogo gore nego sto je bilo tokom vladavine njihovih "diktatora" i sada traze neke normalne uslove za zivot. Pravedno bi bilo kada bi svi oni lepo mogli da se upute put Sjedinjenih Drzava, pa da te demokrate lepo vide sta ce sa njima ili bar da im EU trazi sredstva ta resenje problema. Migrante stvarno ne mogu da osudjujem, jer znam puno ljudi koji su proteklih decenija bezali sa Balkana na slican nacin i vecina njih ne ide za nekim luksuznim zivotom vec za sigurnoscu.

Star

pre 8 godina

@A1,koliko me sećanje služi, izbeglice iz ratnog područja odu u prvu zemlju u kojoj nema rata, a ne 7000km dalje. Koliko god bile tragične njihove sudbine, u svemu ovome postoji neka druga pozadina osim izbegličke. Troše hiljade evra na putu do npr. Nemačke, a za te pare mogu avionom da odlete u Ameriku, u južnu Ameriku,u Kanadu gde isto tako imaju sva međunarodno priznata prava za Azilante. Mogu da u Turskoj žive više nego pristojno, mogu mnogo toga. Ali ne, svi pravac Evropa koja je 7000km dalje... I to stotine hiljada njih. Organizovano, kao po komandi. Isto kao i Albanci onomad sa Kosova.... Slučajnost?

my way

pre 8 godina

Boze, ima li te? Sta Amerika ucini sa ostatkom sveta?!
(gagi, 15. avgust 2015 16:13)

Shvatite da samo vi u Srbiji i Rusiji osudjujete Ameriku za ovo, ali to vise govori o vama nego o Americi! Ne kazem da su oni bezgresni ali ratova u Arapskimzemljama je uvek bilo i bice! Bilo ih je i pre 40 godina, secam se rata izmedju Iraka i Irana, Izraela i Jordana itd. Da nije tih Amerikanaca odavno bi padale nuklearne bombe sa raznih strana, na primer Irana, Severne Koreje, Izraela itd
(puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga!, 15. avgust 2015 16:53)

Да, видиш, да није тих добрих Амера који су где год су крочили и своје прсте умешали оставили силан просперитет, већ би увелико трајало ни мање ни више до добацивање нуклеарним бомбама, познатије у имагинарној историји под називом "Стогодишњи нуклеарни рат". Интелигенција и знање просечног западофила, нема се ту о чему ни дебатовати, јер нема ни садржине, само се спрдати са њиховим коментарима.

Damir

pre 8 godina

@puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga! Pa nije baš bez razloga. Ti si zaboravio(la) "milosrdnog anđela"!? Ostalo da ne pominjem trajalo bi narednih pet nedelja! I da naravno da je sve ovo taj zapad zakuvao na čelu sa Amerikom,... Da nisam ja možda!,...

isti taj fijaker

pre 8 godina

@zabrinut
Postoji strategija nažalost. Sastoji se u tome da su zapadne zemlje u saradnji sa domaćim izdajnicima konačno krenule u akciju otcepljivanja vojvodine od srbije. Razlog je oteti plodnu zemlju i izvore nafte. Da bi to postigli u toku je menjanje strukture stanovništva u vojvodini tako da srbi postanu manjina a ne vecina od 65% kao sada. Onda ce sprovesti referendum u multietnickoj vojvodini. Madjarska ne gradi ogradu bez razloga. Na jesen se tek ocekuje priliv "izbeglica", od kojih ce najveci deo i ostati u vojvodini. Uzimaju se otisci prstiju na ulazu u srbiju, zašto? Vrši se popis izbeglica, zašto? Srbija nije prva zemlja u koju ulaze, zašto to ne rade turska, grčka, makedonija?
Na žalost sve se ovo odvija pred našim očima i niko ne reaguje...posle će biti kasno.

pogledaj dom svoj andjele

pre 8 godina

Shvatite da samo vi u Srbiji i Rusiji osudjujete Ameriku za ovo, ali to vise govori o vama nego o Americi!
(puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga!, 15. avgust 2015 16:53)

Nismo jedini.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2015&mm=08&dd=15&nav_category=78&nav_id=1027503

hm

pre 8 godina

Red je da Srbija zatvori granice, kao i Madjarska, jer , ako stvarno Makedoniju proglase za nesigurnu drzavu (kako se pise), onda nema readmisije i svi postaju ogroman problem Srbije. Kako vreme prolazi oni ce biti sposobni za sve radikalnije metode, jer nervoza stvara svoje. EU ih nece, cak i zidove dizu prema Srbiji....

i tako...

pre 8 godina

"Shvatite da samo vi u Srbiji i Rusiji osudjujete Ameriku za ovo... ratova u Arapskimzemljama je uvek bilo i bice! Bilo ih je i pre 40 godina, secam se rata izmedju Iraka i Irana, Izraela i Jordana itd..."
@puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga!, 15. avgust 2015 16:53;

Ja sam razgovarao i sa Holandjanima, Francuzima, Italijanima, Grcima i listom svi krive SAD za sve te ratove koje ste spomenuli, kao i za mnoge druge.

Cak se i poneki Nemac odvazi da kaze kako nije u redu to sto SAD rade po svetu.

Dok se sami Amerikanci kada putuju po zapadnoj Evropi i Mediteranu predstavljaju kao Kanadjani, da bi izbegli prezrive poglede i dobacivanja od strane lokalaca.

Mada ne treba kriviti prosecnog Amerikanca, jer realno oni su samo obicni ljudi i kao obicni ljudi bilo gde na svetu nemaju ni trunke uticaja na odluke svojih vladara.

Ali najbolji nacin da proverimo da li jos neko pored Srba i Rusa krivi SAD za sadasnje, kao i predjasnje ratove na Bliskom istoku - jeste da npr. Obama i Bush odu na turneju po zemljama Bliskog istoka, bez pratnje i zastite obavestajnih sluzbi i Oruzanih snaga SAD i objasne im kako samo u Srbiji i RF neki zatucani i zlobni mrzitelji krive SAD za zlo u tom delu sveta.

Sta mislite o takvom eksperimentu?

botox

pre 8 godina

Ovo je mirna okupacija Srbije koju sprovode Amerikanci, zapad i islamska drzava, ako migranti ostanu ovde, za deset godina necemo imati svoju drzavu, s obzirom na njihovu brojnost i natalitet koji imaju, a o ekonomskoj propasti necu ni da komentarisem, sve te ljude treba nahraniti, izleciti i zaleciti i smestiti negde, a ko ce to da platu, unija sigurno nece, a nece ni Amerika.

shimano

pre 8 godina

@puni ste mrznje prema zapadu, najcesce bez razloga! ma nije valjda. eto taj nevini zapad tj USA, je bombardovao libiju, irak, avganistan, srbiju, zatrovao skoro celi vijetnam, bacio 2 A bombe na japan... sve u cilju zaštite ostatka sveta od tih zlih rusa i ostalih istočnjaka. čoveče pre 16 god su izvršili zločin nad nama i nazvali ga milosrdni andjeo a ti prosipaš floskule o nevinosti zapada. ko je zakuvao u ukrajini, nudio im šarenu lažu o gasu koji će tankerima dopremati do njih pa ih ostavili na cedilu?! ne kažem da su ostali nevinašca, ali stavljati znak jednakosti, odnosno menjati teze je više nego vulgarno.

voodoo

pre 8 godina

Katastrofa, koliko god mi ih bilo zao, mislim da smo mi nasim glupim ponasanjem nadrljali od njih, ili ih me treba primiti uopste da udju u zemlju ili angazovati drzavnu infrastrukturu, vozila da se sto pre prebace u EU, mi nismo EU i u ovome ne bi trebalo da dozvolimo da nas EU pritiska i tera da mi zidamo kampove za njih da bi spasili sebe od njih, ovde treba podvuci crtu, posto je upravo ta EU ima uticaj i snagu da resi problem u korenu, a ne samo da prebacuju drugom, svi samo slezu ramenima, a na kraju ce zemljama kao sto su nase da uvale jos vecu bedu na vrat, mani i Ruse i Kosovo, to su stvari na koje ne mozemo da uticemo, vec samo da se lupamo u grudi kobajagi, ali kod ovih azilanata vec bi nasa vlast stvarno moralo drugacije da reaguje i kaze ne moze.

Milutin

pre 8 godina

Vidim da plana nema pa evo mog predloga. A da mi ipak otvorimo par nekih starih kasarni ili baraka negde i grupisemo ih po zemljama odakle dolaze. Tu bi mogli da prezive zimu, da dobiju pomoc u hrani i lekovima i veoma bitno - da budu pod nekom kontrolom. Ovako vise nema smisla, sve je stihijski, tih nesrecnih ljudi je sve vise, niko ne zna vise ni koliko ih je tacno uslo a koliko izaslo (dakle koliko ih je nege tu). Mislim daj Boze da zna, ali ja nemam takav utisak. Vidim da im svi pomazu ali sta dalje?

vruc vetar

pre 8 godina

sirija mi je jasna,mada ni tamo nije rat poceo juce,ali zagonetka mi je sta se to toliko lose desava u avganistanu da beze u tolikom broju. molim b92 da istrazi koliko moze tu temu, jer pocinju da se razvijaju teorije zavere, a za tim sledi i mrznja lokalnih stsnovnika prema tim nesrecnim ljudima.

zmijce

pre 8 godina

Par miliona migranata koji se vrlo verovatno nece vracati u svoje zemlje. Od tih par miliona vrlo verovatno ce za par decenija biti par desetina miliona po evropskim drzavama koji ce zaboraviti da im je Evropa pomogla i koji ce izazivati nemire zbog drugacije kulture.

loko

pre 8 godina

Beze od rata, spasavaju zivu glavu. Ali nece oni da se spasavaju bilo gde eee... pa ako moze neka prosperitetna zemlja, da im se obezbede dobro placeni poslovi i lagodan zivot i tako to... ne bi oni, ali im je glava u torbi

samo primecujem

pre 8 godina

Ovi iz Afganistana koji beze su pretezno ljudi koji su radili za ili podrzavali okupacione snage pa sad kad su ih ovi ostavili na cedilu znaju sta im sledi od Talibana. Ovi iz Sirije beze pred ISIL-om, logicno nemaju nameru da ih sacekaju pa da im objasnjavaju kako nisu nista lose mislili kad popiju po koje pivo ili nose farmerice.
Naravno, tu je i ekonomski faktor...

Stefan Rašić

pre 8 godina

Postoji strategija da.. Strategija bezanja od rata. Ali znam, nas narod uvek misli da postoji neka teorija zavere iza svega.
(ja1, 15. avgust 2015 16:22)

Da, a strategija vas dežurnih liberala i levičara je da svakog ko vam se ne dopada proglasite "teoretičarem zavere" i fašistom i time ga kao diskreditujete.

Je l' ISIS pre pola godine rekao da će poslati milione muslimana u Evropu da izazovu probleme? Jeste.

Da li ima rata u Avganistanu, Somaliji, Pakistanu...? Nema.

Da li je čudno što ne idu u zemlje poput Turske i Kuvajta, Jordana? Veoma je čudno. Od rata bežiš tamo gde je mir, a ne tamo gde je veća socijalna pomoć.

Dalje - već smo svi zaboravili iznenadnu seobu Albanaca sa kosova od zimus. Garantujem da je to bio "probni balon". Jednostavno su pokrenuli više hiljada Albanaca da prođu pešice kroz Srbiju i time simuliraju ovo što danas vidimo. Kada su videli da sve glatko prolazi, bilo im je jasno da ova reka ljudi sa Bliskog Istoka može da krene.

Da li iko misli da će ovi ljudi napustiti Evropu. Ne, neće nikada. Ovi se ne vraćaju nazad. Ostaju ovde. Da li žele da se uklope i asimiluju, da prihvate evropsku kulturu? Ne verujem da žele. Da li muslimani i hrišćani mogu da žive zajedno u miru? Istorija nas uči da ne mogu.

Dakle, stižu nam milioni muslimana, sve u vezi sa tim dolaskom je sumnjivo, znamo da se vraćati neće, a znamo da i ne možemo živeti zajedno. I dalje misliš da nema mesta brizi?

vojvođanska varoš moli Beograđane

pre 8 godina

Di ste sad Beograđani? Pa nećemo valda mi iz vojvođanskih sela i varoši da dođemo u glavni grad da protestvujemo protiv vladinog ćutanja na sve ovo oko izbeglica iz ISIS-a?
Što se sad ne javljate ,i ne bunite kad ste za sve glavni?
Organizujte se,napravite neki miting,razvucite neke parole da vas političari vide, tražite ogradu ka Makedoniji i Kosovu, patroliranje vojske i policije duž granice (uz obavezno prisustvo služvenih pasa),ne dajte da prave centar za 400 000 njih., I sve što nelegalno uđe u našu državu-odmah vratite u prvu državu iz koje su došli... Borite se u ime cele Srbije dok još nije kasno,jer oni nisu samo EU problem,nego su i naš. A ako vi ne budete uspeli- mi iz ostalih delova Srbije ćemo pomoći, pa da svi zajedno kao narod sprečimo potencijalne probleme zbog izbeglica (jer naši političari su nesposobni i ćute).

Dalmatinac

pre 8 godina

...ali zagonetka mi je sta se to toliko lose desava u avganistanu da beze u tolikom broju...
(vruc vetar)
---
Desetlječa ratovanja su dovela do strašnog siromaštva. Gore je nego u Africi. Prošao sam i Afriku i Kabul. Recimo, prvi dan u Kabulu mi je bio šokantan... u sumrak je nekoliko milijuna obitelji istreslo noćne posude. Pola sata je smrad izmeta bio nepodnošljiv... i tako svaki dan, a vjetar nosi prašinu. Smeće se baca na ulicu, tako da djeca vrše reciklažu. Nigdje stabla na vidiku - sve je odavno iskorišteno za vatru za kuhanje. Čovjek od 30 godina izgleda kao naš 70-godišnjak. Njima su uvjeti u izbjegličkim kampovima super u odnosu na Afganistan.

prodali dusu

pre 8 godina

Bugarska vojska puca na njih na granici pa zato nikeo ne ide preko bugarske. Oni su u eu I mogu a nasi strani placenici politicari samo cute I trpaju pare u dzep.

ne jedem sendvice

pre 8 godina

Ne zadržavaju se u zemlji? A šta će grupa imigranata u Zemunu? Prodjoše pored Meka srećni kao turisti. Imam malu bebu i sada nemam više nikakve dileme oko vakcinacije-sve će primiti. Ne plašim se njih, već onog šta nam donose. I sve što su pokupili usput. Neka tranzitiraju ali nek se ne zadržavaju više od par sati i to u prostoru predvidjenom za to.

Beograđanka

pre 8 godina

Nadam se da će svi ovi jadnici biti zbrinuti u nekoj od demokratskoj, europskoj zemlji, jer tamo su krenuli.
Nadam se i da niko od njih nije bolestan, i da se neće, ne daj bože opet u Srbiji pojaviti nešto u liku Variole Vere, k'o onomad od kosovske, muslimanske braće.
Nadam se da ove brižne srpske i belosvetske humanitarne organizacije ne lade svoje debele guze u moru trenutno; ili baš čekaju da iz fotelje sednu na stolicu u nekom TV studiju, e da nam kažu šta bismo to mi trebali da radimo.
Nadam se da će se svi ovi jadni muslimani konačno obući, izaći iz ovih sirotinjskih dronjaka, te nastaviti da uče engleski ili nemački jezik, do primaju socijalu.
Nadam se da će i Srbi iz Hrvatske, kojima su Hrvati poželeli sretan put, kao stoci sitnog zuba, uspeti da vrate svoje stanove, da obnove svoje spaljene kuće - pa će u budućnosti i oni moći nekom da pomognu.
I, da ne dužim - gde su bogati BBC i CNN novinari, e da nam pokažu put kojim ovi mladi, jaki i razvijeni muškarci dolaze, ili ih u Turskoj uopšte i nema. Mogli bi i nekog Kurda da snime...

podsetnik

pre 8 godina

Samo da podsetim ove što su im tzv teorije zavere koje se svakim danom pokazuju sve tačnijima tako mrske i strane, da u Avganistanu rat traje 13 godina, u Iraku 11, Siriji 4-5, Libiji 3 godine... I sad ćete da me ubedite kako su se nekako baš sad svi ti ljudi u isto vreme, sad, setili da treba bežati. Da li ste vi ljudi normalni. A naš problem najveći je to što sada kada proglase Mkd da je nesigurna, nema vrećanja emigranata iz Srbije u nju, Mađari su digli ozbiljan zid kao za logore, a EU će, videćete, masovno koristiti priliku da vraća sve njih i to u Srbiju, i to sad pred zimu. A setite se samo i da su pre ovih ljudi, i to neposredno pre njih, nagrnule gomile Kosovara isto ovako najednom preko Srbije na Zapad, isti sindromi, i tad niko nije objasnio šta se dešava. Isto prodali sve, i onda preko Srbije u EU. Ako ako, samo glavu u pesak. U toku je veleizdaja Srbije i pre svega naroda u ovoj zemlji, to je najvažnije. Gde je bilo ko od stranaka i nacionalnih udruženja da upozori narod šta se sprema i da organizuje proteste.

RobiSarma

pre 8 godina

Koliko vidim, u ovom slučaju, jedno jedino rešenje se nameće samo. Zajednička vojna intervencija velikog obima u regionu iz kojih potiču migranti. Ali ne slanje ekspedicijskih snaga ograničenog delovanja kao do sada već slanje ozbiljnih trupa (nekoliko stotina K) i uvođenje reda odnosno okupacija i uvođenje protektorata. Više njih. I sve to bez mandata UN. Kako sam rekao, to je rešenje odnosno opcija koja se nekako sama nameće. E sad, kada bih bio sklon razvijanju teorija zavera, pomislio bih da to možda i jeste cilj ovih trenutnih dešavanja. Za mesec ili dva tzv. kritička oštrica javnosti u zapadnim zemljama će biti toliko otupljena i verujem da će velika većina te iste javnosti podržati takvo rešenje koje će ,verovatno , biti predstavljeno kao HUMANITARNO. Red i mir će da se vrate, prejake okupacione snage će garantovati bezbednost, migrante će organizovano početi da vraćaju, sledi obnova gradova ,naselja i infrastrukture naravno uz prisustvo građevinskih kompanija sa zapada (možda se i poneka sa strane "ogrebe") , industrijska proizvodnja u Evropi,SAD itd. dobija željno iščekivani impuls , sledi preporod ekonomije zapadne hemisfere, a zauzvrat omogućava se pristup, naravno besplatan, svim mogućim prirodnim resursima nesrećnog regiona i budućnost odjednom poprima jedan sasvim novi odnosno sasvim stari oblik. Neokolonijalni

niko nezna šta se iza brda valja

pre 8 godina

I dok krijumčari ljudima zadovoljno trljaju ruke Evropa je zbunjena ovolikim brojem emigranata koji svakodnevno ilegalno prelaze granice.Upiranje prstom u USA nam neće mnogo pomoći i potrebno je nešto preduzeti mada mislim da su stvari odavno izmakle kontroli,jer ovo su istorijska događanja koja će bez sumnje ući u anale istorije.

dax

pre 8 godina

Juce se vratio iz Grcke...Na makedonskoj granici tik uz granicni preelaz isekli su zicu i na 100 -ine ako ne i 1000-e izbeglica prolaze tuda....

Miki

pre 8 godina

Zaraza je vec krenutla, po hotelima gde ima imigranata ljudi koji odrzavaju hotele dobijaju sugu ili kako se vec to strucno zove. Jel moguce da su drzava i gradovi toliko nesposobni da organizuju smestaj za imigrante? Pa ne treba njima hotel sa 5 zvezdica cim su spremni da spavaju po ulicama, stanicama i parkovima. Smestite ih bilo gde i dajte im vodu, samo ne ovako na ulicu ili je zaraza neminovna jer ljudi zive u katastrofalnim uslovima - ne kupaju se, nemaju gde odecu da operu, jedu sa zemlje itd. Oni koji imaju pare ce placati hotel ali ovu sirotinju medju njima treba smestiti negde.

Serbia

pre 8 godina

Ce da pevamo,ebola ebola lepa do bola......
Mi vec odavno prestajemo da licimo na drzavu,postacemo neki arapski vilajet,nasi preci koji su se borili i ginuli protiv turaka sada su se hilkadama puta prevrli u grobu.

Anya Lill

pre 8 godina

A sto moramo mi da se bavimo resavanjem problema sa migrantima?? Mozemo da saosecamo sa njima,ali realno, mi ne mozemo ni svoje probleme da resavamo, siromasni smo,i vec smo previse loseg pregurali preko glave!Mnogo bogatije zemlje su nam u okruzenju, sa ljudima koji vec dugo zive normalan zivot, a guraju izbeglice nama na vrat! Sto su oni pametni, a mi treba da kiptimo od humanosti, i da pustamo da nam se na kraju jednostavno nasele na nasem tlu?! Da li ste videli da ijedna druga zemlja ikada pusta toliki broj ljudi druge narodnosti?? Naravno da toga nema nigde, nece pametni ljudi da pustaju medju izbeglicama da se provuku i vuci u jagnjecoj kozi! Problemi se kod Evrope sagledavaju i sprecavaju u startu,a ne kad se vec razviju, jer posle nema nazad.

Evropa Evropljanima!

pre 8 godina

Onda u Evropi dobiju posao, deca se radjaju, treba ih skolovati, postaju vecina prvo u kvartovima a zatim i u gradovima, pa dobar procenat u ukupnoj populaciji...onda dizu dzamije...jer pobogu svako ima pravo na slobodu veroispovesti...tu su i oni kojima nije problem da se opasu eksplozivom i dignu u vazduh autobus, skolu, vrtic...Ovo je smisljena invazija islama na Evropu. Tamo odakle dolaze je uvek bilo carki ali nikad ovako organizovane kampanje naseljavanja Evrope.Ovo je ocigledno neko negde smislio. Zasto ne idu u Egipat, Alzir, Tunis, Kuvajt...isti su narod. Kad se osvestimo sta se dogadja bice kasno.

148

pre 8 godina

Toliko su izmoreni da uskacu u vozove u pokretu, i to kroz prozor.
Ja da prodjem elitnu obuku to ne bih mogao da izvedem.
Toliko su siromasni da imaju bolje telefone od mene.
Toliko su miroljubivi da pljuju tudju zemlju zato sto im nista nije dala da jedu, vitlaju nozevima, tuku se medjusobno.
Beze od rata iz zemalja u kojima rata nema, izuzev Sirije.
Vecina priznaje da je ostavila zene i decu u tim zemljama u kojima "besni rat"...

guta

pre 8 godina

Ovo ne miriše na dobro. Pitanje je trenutka kada će neka EU zemlja da se seti da ih vrati Srbiji kao poslednjoj ne EU teritoriji. Što ne idu preko Bugarske i Rumunije? To su zemlje Evropske unije. Opet će Srbi zbog svoje dobrote i naivnosti da nadrljaju. Vraćajte ih u Makedoniju, pokolebajte ih, neka idu preko Bugarske i Rumunije. I ako ćemo iskreno, nisu baš sirotinja.

jadna li si evropo šta te čeka

pre 8 godina

Juce se vratio iz Grcke...Na makedonskoj granici tik uz granicni preelaz isekli su zicu i na 100 -ine ako ne i 1000-e izbeglica prolaze tuda....
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (dax, 15. avgust 2015 16:59)

Istina. I mi smo to videli kao i neko dvoje mladih ljudi, ne znamo da li su grci ili makedonci, mada će bre biti da su grci, koji su im se obraćali na engleskom i delili neka štampana uputstva kuda treba peške kroz makedoniju da bi stigli do srbije. Predstavljali su im se kao neki humanitarci i davali im te mape iz jedne velike kutije uz izvinjenje što je samo na arapskom.

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

U toku je muslimanska invazija na Evropu, a Srbija je medju prvima na udaru. Mislim da nas narod jos ne shvata......
GdeUtekoseReforme, 15.vgust 2015 16:23)

Ja pričah o bgh2o, AV i poklonu centra Bg njegovom "bratu" Arapinu ali popih grdne minuse, kao što ću i sada....

Ove izbeglice su samo u prolazu, bgh2o je malo trajnijeg karaktera, mislite o tome!

Da Vinci

pre 8 godina

Cela Evropa ce uskoro biti kao Liban...Zapadna Obala ...Pojas Gaze...i ostala slicna mesta gde narod uziva u miru i blagostanju...

Duka

pre 8 godina

A zar ne mogu da se ukinu ti vozovi i autobusi na neko vreme. Mislim na te migrantske rute. I tako samo oni koriste taj voz,nema tu turiste niti putnika. Pa neka traze drugi put ka EU...

joca

pre 8 godina

ljudi, stvar je preozbiljna. ne znam zašto ne objavljuje B92, ali jedna druga renomirana novina je objavila da će UNHCR proglasiti Makedoniju nebezbednom zemljom što u prevodu znači da neće moći da se vrši readmisija, a najavljuje se i vraćanje izbeglica iz EU u Srbiju u isto vreme, jer je po njima Srbija sigurna zemlja, i ovo sve pred zimu. A.V. ispunjava naređenja samo. Sprema nam se katastrofa ako se narod ne pobuni. Molim vas objavite komentar. Stvaraju se uslovi za lančanu reakciju. Ovi ljudi koji dolaze su očajni, a šta mislite šta se dešava kad imate par stotina hiljada očajnih koje ne možete nigde poslati, a zima dolazi. Ja sam apsolutno za to da se iako van EU, Srbija tretira jednako, pa da čak proporcionalno podelimo izbeglice, ali ovde su drugi planovi u igri.

Temerinac

pre 8 godina

Evropa je postala prostor bez granica u koju ulazi ko hoće i kada hoće, jedino mora da kupi kartu za prevoz, a može i pešice. Nekom je u svetu stalo da izazove haos u Evropi, a ove nevoljnike organizuje i kordinira u ilegalnom prebacivanju u zemlje EU. Evropo opameti se dok ne bude kasno!

Matija

pre 8 godina

Idu u zapadne zemlje razmnozavati se i zivjeti od socijalne pomoci. Dugorocno velik problem. Nedaj Boze da je jedan postotak radikalnih islamista. Znate li da u Francuskoj muslimanske obitelji imaju prosjecno 8,2 djece dok Francuzi starosjedioci 1,8 djece. Racunajte sto se dogodi za 2 generacije. Kad se pojavi kriticna masa onda ce poceti nametati svoj nacin zivota. Ljudska prava su dvosjekli mac ako se ne kontroliraju na zalost.

ko je ovde lud?

pre 8 godina

Ako zaista svi Evropljani zele da pomognu ovim jadnim ljudima kao sto pricaju da hoce, daj da ih onda bar ravnomerno raspodelimo po citavoj Evropi i po reionu, zasto svi da ostanu samo kod nas u Srbiji, ili to ili da je mozda ponovo upitanju neko novo licemerje sa zapada.

grdan

pre 8 godina

Nesto se ne secam kako su se silni Jevreji preselili u Palestinu i 1948.g.tamo osnovali Izrael. Kada o tome razmisljam nesto mi lici na ovo sto se desava sada. Ovoliki narod sa potpuno drugacijim nacinom zivota i pogledima tesko da ce se asimilovati brzo gde god da zavrse. Par porodica se brzo uklope ali stotine hiljada - milioni... Jos ako budu gravitirali ka istom podrucju... Ne znam, slutim da je u toku ispisivanje istorije. Cak slutim da je Evropa samo kolateral a da praznjenje teritorije u Aziji mozda kljuc koji ima smisla.

Marko

pre 8 godina

Koliko ja sve ovo razumem, Srbija kao drzava ne postoji. Postoji samo razvaljena kapija, gde prolazi ko i kako hoce. Samim tim ne razumem ovu grupu ljudi koja se predstavlja kao srpska Vlada, koja bi neke poreze i namete. E pa nece moci.