Četvrtak, 06.08.2015.

15:03

Zagreb uputio protest BG zbog Šešelja i Nikolića

Ministarstvo spoljnih i evropskih poslova Hrvatske zatražilo je da što pre sankcioniše one koji su pred Ambasadom u Beograd zapalili hrvatske zastave.

Izvor: B92

Zagreb uputio protest BG zbog Šešelja i Nikoliæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Danijela

pre 8 godina

Ej, Hrvati! Tomislav Salopek kleci pred dzelatom, a vi gubite vreme na gluposti, na postupke klovna jednog sebicnog i bolesnog. Da vam je Tomislav ziv i zdrav

filip

pre 8 godina

(Vicentijevic Samuil, 6. avgust 2015 17:24)

Zamijenio si Markača s nekim, vjerojatno Merčepom. Ali to samo pokazuje koliko malo znate o tim događajima. Markač jedino ako se teleportirao je mogao biti istovremeno u Lučkom i u Osijeku.

yoe

pre 8 godina

(ZaphodBeeblebrox, 6. avgust 2015 16:23)

Vidi prijatelju, ta priča tvojih prijatelja da se poslije pada Vukovara JNA mogla proštetat do Zagreba te da je sve bilo dogovoreno jenostavno ne drži vodu. Vukovar je branilo 6000 ljudi, imaš u Miloševićevim traskrptima kolika ga je armija napadala, mislim da bi ta šetnja do Zagreba bila nešto teži poduhvat. A to da je bilo dogovoreno, ne znam možda i jeste, ja sam jednom u osnovnoj školi kad smo izgubili utakmicu od nižeg razreda rekao da smo im pustili. Bolje razmišljaj o tomu šta je moglo bit da nije bilo rata, da ne plaćamo opet istu školu.

ЗВЕЗДАН

pre 8 godina

Жалосно! Шта је то „нетачно, увредљиво и недопустиво“, што је узнемирило Хрватску? Не може се повест тумачити једнострано и сопственим националним интересима, претварањем непобитних чињеница у митоманију.

marko

pre 8 godina

licemerju nikad kraja, ostar protest zbog nekolicine ludaka iza kojih ne stoji drzava, dok desetine hiljada urlaju ubi srbina sa sve drzavom uz sebe.....

goran

pre 8 godina

Prodje proslava Oluje. Proci ce i medjusobno 'demarsiranje', sta je radio Seselj, Tompson,..
ali i dalje tj sutra, preksutra,... ostaju cinjenice i nepobitna istina:
- Hrvatska je u EU
- Srbija nije u EU
- Hrvatska je u NATO
- Srbija nije u NATO

A kada se tome dodaju Kosovo i ostalo, nas u Srbiji poklopi realnost

vlastimir drvenarević 3.

pre 8 godina

U tom kontekstu izjave predsednika Srbije Tomislava Nikolića da Hrvatska “Olujom“ slavi pobedu i dan kad je obnovljena država ostala od Pavelića, a bila priznata jedino od Hitlera smatramo potpuno netačnim, uvredljivim, nedopustivim i neodgovornim“, navodi se u saopštenju.
Nije baš skroz netačno , pre bih rekao nedorečeno jer su NDH priznali Vatikan,Italija,Bugarska,Mađarska,Rumunija i Japan.Da li je neodgovorno i nedopustivo , nije jer su to činjenice koje je izneo i predsednik Tuđman , što u svojim govorima ,što u pisanoj formi .Koliko znam baš juče su mu podigli spomenik , ali na zato što je bio partizan i komunista već za zasluge u secesiji Hrvatske .Da li je to uvreda , sudeći po ikonografiji ,poklicima i pozdravima na sinoćnjem koncertu nije .Da li je kuna ikad pre Pavelića bila valuta u Hrvatskoj?Nije nikad i nigde na području današnje Hrvatske ,tek 1991. je ponovo postala valuta baš kao u NDH .VRHUNAC JE DA ĆE TOMPSONA OPTUŽITI ZA "REMEĆENJE JAVNOG REDA I MIRA", a ne za krivično delo izazivanja i podsticanja na versku,rasnu i etničku netrpeljivost i mržnju .Nisam glasač SNS-a ali demantujte bar jednu činjenicu koju je Toma izrekao .Što se tiče paljenja zastave , mislim da je vulgarno i lično meni manje opasno od klicanja 60 000 obožavaoca Tompsona -"Ubij Srbina"+"Za dom- spremni" .Vaša predsednica polaže cveće na grob ustašama i domobranima u Blajburgu .Zamislite da Angela Merkel položi cveće poginulim Nemcima u Staljingradu -današnjem Volgogradu?

Pera

pre 8 godina

@Iskreni Hrvat

Ja se 100% slazem sa vama i vec godinama to pricam. Seselj JESTE hrvatski subverzivni element u Srbiji. On radi marljivo i vredno za svoju zemlju Hrvatsku i unistava nam Srbiju.

Ivan

pre 8 godina

@(Ante, Zadar, 6. avgust 2015 16:18)

Kakva zamena teza. Da li je vama išta poznato iz istorije i odnosa Hrvata prema Srbima? Genocid! Logori za decu!! Jasenovac! O 90 i 91 i maltretiranju da ne pričamo. I ipak evo ne mrzimo vas. Počistili ste Srbe sa svojih teritorija u 20. veku kompletno. I danas 20 godine posle završetka rata ne možete pogledati napred nego non-stop smarate i za sve su vam još uvek krivi Srbi i Srbija. Vešto vršite projekciju kako su sve Srbi krivi ali ISTINA je samo jedna. Hrvati su počinili genocid nad Srbima a ne obrnuto. To su neoborivi fakti i zbog toga ste tako glasni jer potajno znate šta ste uradili.

Sad imate nezavisnu državu, u EU ste pa bi čovek pomislio da ćete biti zadovoljni. No, ipak nije dosta pa 60 000 ljudi odjednom viče "ubi Srbina". I to sve 2015 godine. Ko je ovde lud? Smanjite malo doživljaj i sjašite sa Srba već jednom. Nisu vam za bedu oni krivi.

netko prosipa nebuloze

pre 8 godina

@Neke stvari prirodno ne funkcionišu...
O čemu to ti? Ne samo da imamo prijatelje, mnogi imamo i bliske rođake u Srbiji. Naravno i obratno. Znači li to da bi se po tebi trebali odreči i svojih najmilijih samo zato što žive na (za tebe i one poput tebe) nekoj nepoćudnoj teritoriji. Valjda svatko razuman kapira da politika i život nisu i nikada neće biti jedno te isto.

Soko

pre 8 godina

@ Mi Srbi smo skloni mnogo koga da nazovemo prijateljem pa cak i bratom. To proistice verovatno iz nesposobnosti da prepoznamo ko nam je zaista prijatelj a ko ne. Voleo bih Vuce da vidim te tvoje prijatelje iz HR, dobre ljude kako kazes, i da ih pitam da li i oni smeju, kao ti, otvoreno da se busaju kako imaju prijatelje u Srbiji. U svakom slucaju "divim" se svakom Srbinu koji tvrdi da medju Hrvatima ima prijatelja.
(Neke stvari prirodno ne funkcionisu, 6. avgust 2015 16:27)

Na vašu veliku žalost obaveštavam vas da ste u teškoj zabludi i manjini i da ovo što pišete činite na sreću neprijatelja Srbije i srpskog naroda.

Alex

pre 8 godina

@Neke stvari prirodno ne: Ti si idiot. Zbog takvih kao ti na obe strane smo i imali ubijanja, kao i mržnju dan danas. Poistovećuješ lična prijateljstva sa pripadnošću naciji? Ja sam Srbin i ratovao sam 2 puta za Srbiju. Takođe imam prijatelje među Hrvatima i Bosancima. Jedan od najboljih prijatelja mi je Hrvat. Za mali broj ljudi u životu možeš da kažeš da su ti prijatelji, a on je upravo to. Pun mi je od vas idiota sa obe strane. Ljudi, razmišljajte malo o normalnim stvarima, o sitnicama... Dosta više sa "visokom" politikom među "niskim" ljudima.

dejan-minhen

pre 8 godina

paljenje zastave je primitivno i prevaziđeno!
Šešelj treba da bude kažnjen! Izjava Nikolića je njegovo mišljenje! u demokratiji ima pravo da kaže šta misli, ako se Zagrebu to ne sviđa i nađu istine u toj izjavi njihov problem!

Hijavata

pre 8 godina

@Djordje

A sto da se kacimo s budalama? Oni tamo, sto dalje, mi ovde. Granica izmedju. Mir i tisina. Nikada mi nije bilo jasno sto se ne zblizimo sa Rumunijom sa kojom imamo neopterecene istorijske odnose, nego sa tamo nekom Slovenijom ili Hrvatskm. Od Beograda do Temisvara 100 kilometara vazdusnom linijom, granica otvorena, nema maltretiranja, idu ljudi levo desno, imaju i predivno more, mnoge jeftinije od hrvatskog. Niko te ne vredja jer si Srbin, ne strepis za decu i da li ces da naletes na ustasku budalu. Svake nedelje iz Beograda gomile turista odlazi u kanjon Nere, odlaze u Transilvaniju putem grofa Drakule i slicno. Umesto sa njima da privredno saradjujemo, mi ko mazohisti za Hrvatskom, Slovenijom, Crnom Gorom. Pa i autoput su pogresno poceli - trabalo je prema Temisvaru na EU koridor. Primeniti reciprocitet u ekonomskim odnosima - sto moze za drzavljane Srbije u Hrvatskoj, moze i za drzavljane Hrvatske u Srbiji. I sa Slovenijom isterati racune na cistac.

Tesla

pre 8 godina

U prevodu: "Mi cemo da slavimo etnicko ciscenje i ubijanje nevinih civila, a vas cemo da tuzimo i sankcionisemo bilo sta da uradite sto bi uvredilo nase novo-tradicionalno slavlje."

izjave

pre 8 godina

Ne vidim problem u potezu Seselja. Licno, mislim da je potpuno idiotski, ali on je samo privatno lice bez ikakve funkcije, i ima puno pravo da pali bilo koju zastavu. Nikoliceva izjava sa druge strane je za mene potpuno skandalozna. Pavelic? Hitler? Kakve veze sad to ima sa bilo cime? Po toj logici onda je i danasnja Hrvatska drzava Ante Pavelica? Potpuno gluposti i nepromisljene izjave... Ali na kraju krajeva, cela ova prica bi imala smisla da su ovaj protest uputile neke nevladine organizacije koje se zalazu za mir i postovanje prava ljudi, a ne Hrvatska vlada koja aktivno promovise oluju.

Vicentijevic Samuil

pre 8 godina

@luka

Pa mi svoje kako-tako pohvatali, cak ih isporucili, mnogi ubijeni na misteriozan nacin po zatvorima... A kada cete vi vase? Evo, ja Vama tvrdim da je Mladen Markac licno, svojom rukom, u Osijeku u podrumu, mucio i ubio nekoliko uglednih srpskih civila iz Osijeka, Vukovara, iz Tenje. Evo Seselja, optuzeni haski pritvorenik. A Markac? Na bini gleda svecani mimohod, ugledan, junak Hrvatske! Da, znam sta cete Vi da kazete... Sud je oslobodio Markaca optuzbi. Ali nije izbrisao njegova nedela. To vise govori o sudu, a ne o nevinosti. Lopovi si kada ukrades, a ne kada te sud osudi za lopovluk.

Goran

pre 8 godina

Opet pokusavaju da nametnu kako ce da nam podmetati nogu na putu ka EU. Budimo realni, put Srbije do EU najmanje ima veze sa malim drzavama, a pogotovu onim manje bitnim cak i od Srbije. Da im nije one obale na koju su se naselili nekad uproslosti kad niko tamo nije zeleo i sada modernog turizma, niko ne bi primetio ni da postoje. Mi smo specificna prica, nema mesta poredjenju slucaja slovenackog blokiranja Hrvatske sa Srbijom. O nasem putu u EU pitaju se samo SAD i niko vise. Uostalom, ko blesav posle svega ovoga moze da misli kako je Hrvatska evropskija zemlja od Srbije. Posle svega ovoga, jasno je da je Hrvatska dno Evrope, a kamoli EU i da nije naravno podrske Nemacke ne bi oni bili u EU jos vekovima.

dw

pre 8 godina

A ja sa moje strane upucujem ostar protest hrvatskom premijeru i vladi sto dozvoljava koncerte Tomspona na kojima desetine hiljada urlaju UBI SRBINA. To je ta tisucljetna kultura Hrvata i EU vrednosti koje su ostvarili...
(mlekadzija, 6. avgust 2015 15:22)

Ne, ti se još duriš jer smatraš da je područje koje je Marija Terezija naselila Srbima prije 250+ godina i na kojem je živjelo većinsko srpsko stanovništvo povijesno pravo Srba da na njemu žive i nitko drugi.Duriš se jer u tebi i dalje tinja klica Velike Srbije kao i kod jednog dobrog dijela srpskog naroda i politike.Okanite se toga,ili će nažalost biti još krvi.Pamet u glavu,valjda ste naučili nešto iz povijesti.Zašto desetljećima prešućujete sustavno iseljavanje Hrvata iz istočnog Srijema?A ponajprije zašto prešućujete 100 000 Hrvata protjeranih iz tzv. SAO Krajine između 91-95?

totoki

pre 8 godina

Optuzeni ratni zlocinac?Kakva vratolomija od izjave.Gospodine,postoji optuzeni za ratne zlocine, osudjeni ratni zlocinac i oslobodjen optuzbi za ratne zlocine.Vi ste diplomata,pokazite bar minimum obrazovanja i vaspitanja.Usput,videli smo u Kninu Hrvatski doprinos dobrosusedstvu,regionalnoj stabilnosti,pomirenju,saradnji,Europskim integracijama,bla bla bla.Bljak!

Dragiša

pre 8 godina

Koji blam od hrvatskih "političara". Juče su ustaše ceo dan histerisale ubij srbina i kako će da piju krv srba a danas se kao nešto bune u vezi njihove zastave.

neko

pre 8 godina

Sad Beograd neka uputi protest protiv tomsona i ekipe? I nikom nista? Zar ne ?
(Djordje, 06. avgust 2015 16:50)

Tomson nije palio srpsku zastavu .

Stjepan

pre 8 godina

Aman hrvati, gledajte vaše dvorište a ne komsijsko!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 6. avgust 2015 15:46)

Aman, gledamo ga već nekoliko dana, no vidjeli vas kako godinama gledate u naše pa odlučili mi malo pogledati u vaše.

Smuleco

pre 8 godina

Bolje ćutite! Imate istu predsednicu, i veliki broj Šešelja! Uzgred, vaša državna politika je prilično zadojena fašizmom i ustašstvom!

Bogdan B.

pre 8 godina

Ovo sa zastavom nije trebalo ne što su hrvati nevinašca i kulturan svet nego zbog nas samih pa imaju potpuno pravo da protestvuju.Naše ministarstvo inostranih poslova takođe treba da uputi protest i zatraži odgovor na tompsonove rodoljubive pesme gde ne pije vino već krv četnicima iz Knina itd.itd...Takođe da predsednica K.G.Kitarović malo pobliže objasni smisao i opus pomenutog "umetnika" tompsona.

Zabrinuta

pre 8 godina

Neverovatno. Nema spasa ni vama ni nama.Komentari su ono što me razbija. Kako obični građani, moji Hrvati, moji Srbi, mogu BRANITI "svoje" javne ličnosti, Šešelja i Tompsona? Kako se može naći opravdanje u postupcima dva ovakva stvora? Kad se postidimo svojih bitangi, zločinaca, lopova, možda bude nade. I Tompson i Šešelj sve to rade zbog novca i za bazene i lagodan život svojima

kamchatka

pre 8 godina

'ajde da se prekrstimo , svako po svojoj zelji i ucenju , pa da zviznemo po jednu ljutu , posle svako u svoje dvoriste jer posla je preko glave ljudi dragi .

Ante, Zadar

pre 8 godina

@ Ponavljam, ne mrzim, samo mi je nekako mrsko...
(Marko, 6. avgust 2015 15:32)

Ma bas divno od tebe! Samo, reci mi, kakve bi osjecaje gajio prema Republici Hrvatskoj da su hrvatski vojnici isli u Srbiju, sravnili Novi Sad sa zemljom, brutalno izgranatirali tvoje mjesto u nastavcima pune cetiri godine, izjurili tvoju porodicu iz tvoje kuce i urlikali dA je to zapravo njihova kuca...???

Jel bi onda shvatio sto znaci razlika izmedju "volim", "ne volim" i "mrzim" ?

luka

pre 8 godina

Nevjerojatno koliko su ekstremisti svih zemalja slični. Ovaj Šešelj da se rodio u Hrvatskoj bio bi najveću ustaša kao i ovaj Tupson najžešći četnik. Nema tu ideala to je više problem u glavi. Ništa pametno u životu nisu napravili pa je jedino ostalo da se hvale onim s čim su se rodili, Srbin, Hrvat neš ti stvari, za zapadnjake smo svi balkanska divlja plemena. Pozdrav iz Zagreba svim normalnim ljudima u Srbiji, osudimo budale svaki svoje.

Бацач пламена

pre 8 godina

@ZaphodBeeblebrox

1.) Вуковар није освајан да би се после њега ишло на Загреб. Нападан је да би се деблокирала опкољeна касарна у граду, као и други градови где су касарне блокиране. У већини њих одблокиране су након пар дана борби, једино су у Вуковару из неког разлога хрватске снаге наметнуле борбу за сваку кућу и зато је град страдао.
2.) Бихаћ је много ближи Загребу него Вуковар, да се ишло на Загреб, ишло би се из Босне.
3.) ЈНА је имала касарну у Загребу све време током борби у Вуковару.

ZaphodBeeblebrox

pre 8 godina

(hrvoje, 6. avgust 2015 15:51)


Hrvoje, rat nije nikome "nametnut", već dogovoren. Ja nisam učestvovao, ali moji dobri prijatelji jesu i oni mi kažu - posle pada Vukovara i Tovarnika tadašnja JNA je mogla da se "prošeta" do Zagreba, ali su je generali JNA, po Slobinom naređenju, vraćali napred-nazad, jer osvajanje Zagreba bi poništilo Tuđmanov i Miloševićev dogovor, jer posle toga ni jedan ni drugi ne bi znali šta će dalje. Mi smo bili (i ostali) samo zatupljeni pioni u mnogo većoj igri, koja nekome odgovara da bude i dalje potpaljena. Jer tako se i Srbima i Hrvatima skreće pažnja sa toga da živimo bedno, a mogli bi mnogo bolje da nas nisu zajahali oni najlošiji od nas.

anonimac

pre 8 godina

Pa treba da protestuju zbog Nikoliceve izjave. Ipak je zneo neistinu. Nisu bili priznati samo od Hitlera, nego i od Musolinija, Hortija, Franka, Bugara i jos par "uglednih" drzava.

men se nešto ne ratuje

pre 8 godina

Spominje se za dom.....o pijenju krvi...itd, ali i kod nas je isto...orilo se i kod nas....nož žica Sr....ubi Hrvata da šiptar nema brata, ubi zakolj. da Hrvat ne postoji itd...Ljudi Božji manite se nacionalizma, nacionalizam ubija

Neke stvari prirodno ne funkcionisu

pre 8 godina

Sramota od drzave u cijem narodu imam prijatelje, dobre ljude. (Covek zvani Vuk, 6. avgust 2015 15:49)

Mi Srbi smo skloni mnogo koga da nazovemo prijateljem pa cak i bratom. To proistice verovatno iz nesposobnosti da prepoznamo ko nam je zaista prijatelj a ko ne. Voleo bih Vuce da vidim te tvoje prijatelje iz HR, dobre ljude kako kazes, i da ih pitam da li i oni smeju, kao ti, otvoreno da se busaju kako imaju prijatelje u Srbiji. U svakom slucaju "divim" se svakom Srbinu koji tvrdi da medju Hrvatima ima prijatelja.

Milica

pre 8 godina

@ Hrvoje. Prvo se obavestite o broju Srba koji su poceli nestajati 1991 godine, prakticno kad je HDZ stupio na snagu (preko 1500). Srpski radnje, crkve su bile skrnavljene a da rat jos nije zvanicno ni poceo. Onda su se poceli valjati balvani i sve ostalo. Ali po Osijeku, Gospicu, itd. hapseni su vidjeniji Srbi i mnogi se nisu vratili... Postoje ziva svedocanstva na filmskoj traci. Dokumentarce nisu radili Srbi nego stranci, pa vi vidite. Sto se pak tice Seselja, on nece jos dugo i sve sto je radio bilo je protiv srpskih interesa, kao i ovo. On srecom za sobom ima sacicu ostrascenih---mnogo manje of jednog Thomsona.

joka

pre 8 godina

Hrvati,pobrinite se za onaj vaš ruinirani asfalt posle onog CIRKUSA od parade...jadan je vaš narod koji će morati da sve to plati a Beograd je dovoljno poznat i po dobrim stvarima,ne morate da ga vi promovišete...zauzmite se čišćenjem prvo vašeg dvorišta

kalimero

pre 8 godina

Pod jedan: ne može niko da otima Šešelju zastavu iz ruku da je ovaj ne bi zapalio, a kao drugo: zna se šta mu sledi po našem kaznenom zakonu. Policija je dovoljno uradila što mu nije dopustila da priđe bliže.

ckm

pre 8 godina

Osudite javno i glasno ustaška obeležja i Kninu, divljanje fašističke ustaške mladeži i pesmice o ispijanju Srpske krvi i klasik, ubij Srbina, pa onda za dom spremni. Spaljena zastava od strane dvadeset ljudi je mala maca...

Iskreni Hrvat

pre 8 godina

Mislim da je ovim činom Šešelj nanio ogromnu štetu državi Srbiji i svim Srbima u Srbiji i van nje. Ovakvim ispadima radi za Hrvatsku i Hrvate. Dijelom zbog obračunavanja sa bivšim ''kolegama'', dijelom zbog ideala, dijelom zbog hrvatskih korijena. Tužno ali istinito.

muteignore

pre 8 godina

Šešelj nije predstavnik države Srbije i zvaničnog stava njenih građana i ima puno pravo na apsolutnu slobodu govora. Ne možete porediti njegove govore i dela sa zvaničnim stavom države Hrvatske, prosto ne nose istu težinu. Jeste njegova retorika huškačka, ali osim onih koji čine manjinu državljana Srbije, niko ne podržava njegov stav. Sa tim u vidu, poprilično sam siguran da je paljenje bilo čije zastave, ne samo po Ustavu Srbije, izraz slobode govora i legalno. Naravno, i predstavnici RH imaju puno pravo da im se to ne sviđa i da šalju oštre protestne note koliko god im volja. Ni nama se ne sviđa, ali u suštini ljude ovde zabole za Šešelja, imamo mnogo realnije i ozbiljnije probleme koje ne rešavamo.

Благоје

pre 8 godina

Сваки пут када то Хрватској затреба, Шешељ запали њихову заставу. После нам уручују демарше, а ми морамо да се извињавамо. Мени је то више него симптоматично и стварно не разумем ко политику тог човека може да подржава, када је директно уперена против Србије. Због тога су га изгледа и пустили из затвора.

mihajlo

pre 8 godina

"... nanose štetu regionalnoj saradnji, odnosima država u regionu i njihovom evropskom putu“, rekao je Kuprešak..."
Sve ko sve ali ovo da se spomene!? Vrlo diskutabilno.

neko iz mase

pre 8 godina

@(Ante, Zadar, 6. avgust 2015 16:18)
Tukli nas 72 dana dok ste vi navijali sa Ilocke tvrdjave da nas jos bolje dotuku da bi vi mozda danas-sutra upali i zauzeli malo teritorije jer to vama nije strano da tudje otimate. I sta sad?? Cela Srbija je bombardovana a ne samo pojedini gradovi,ne samo N.Sad nego i kragujevac,Bg,Nis i celo kosovo i o cemu ti pricas sad kada nam dolaze u posete svi isti koji su nas bombardovali??

srki

pre 8 godina

Ajmo opet iz početka od neki dan. Jedno te isto ne vrijedi uopće otvara komentara. Hrvati o svojim prognanicima iz krajnje i srusenom Vukovaru, Srbi o za dom spremni i prognanicima u oluji.

Otisla

pre 8 godina

Daleko od toga da opravdavam Seseljevo zverstvo juce ali prekor i komentar upucen od strane koja je juce urlikala 'za dom spremni' je krajnje neumesan, u najmanju ruku. Ocistite, gospodo, ispred svojih vrata. Onako u skladu sa EU pravilima. A onda se okrenite pa uperite prst u nekoga.

MarkoSi

pre 8 godina

A gde je protestna nota zbog maltretiranja Srba,njihove diskriminacije i pokatolicavanja,zabrane cirilice,zabrane srpskih investicija,otetih nekretnina i konacno,zbog etnickog ciscenja? Na ovakvu bahatu reakciju Zagreba,jedini adekvatan odgovor je da hrvatima damo jos neku fabriku!?

popeye

pre 8 godina

Шта је проблем са изјавом Николића, шта није тачно?! То што се она можда вама не свиђа, па, истина боли...

brankoL

pre 8 godina

...i Jopet su nam oni prvi 'zavukli' tj.ulozili protest ...tek sad cemo.mi njima ( naaaadam se, zbog Tomsona) pa ce biti 1:1 tj.nikom niiiiiista ,zbog mira u regionu

Bahamut,with fifty red eyes

pre 8 godina

Nije problem u hrvatskom protestu Srbiji,nego u neshvatljivom ne slanju srpskog protesta Hrvatskoj,zbog velicanja ustastva na Tompsonovoj"misi zadusnici" u Kninu.Sta radi onaj predsedavajuci OEBS-a,hvata beleske,odmara...sta li ? Vecito ta nasa nesposobnost i letargija!

look who's talking

pre 8 godina

Nakon onog ustaskog cirkusa Hrvatska bi bila pametnija da cuti i gleda svoja posla. Kada bi Srbija potezala ambasadora na sve sto hrvatske vlasti rade morala bi da radi prekovremeno.

edin

pre 8 godina

zagreb nije slao vojsku na beograd vec obratno-odatle revolt kod hrvata...seselj, paljenje zastava, nacionalistiscki skupovi...nece srbija jos u eu

miroslav

pre 8 godina

oni kojima je dužnost da čuvaju integritet ambasada,e ti isti nisu ništa preduzeli.nažalost slučajan ili nameran propust,svejdeno je ali kaznene mere postoje kao i sankcionisanje prestupnika.
ako se državni vrh u svemu ogradjuje od Šešelja i njegove minorne uluge''poganog lajavca'',onda državni organi nisu smeli dopustiti okupljanje ispred ambasade Hrvatske i neprimereno paljenje zastave.
čije to propust ili dozvola?
u zakonu jasno piše kolika je novčana kazna kao i zatvorska za koju su već odgovarali ''gradjani-huligani''
pokažite da smo svi isti.

Vladan

pre 8 godina

A da mi vama tražimo da odmah omogućite da se u Hrvatsku u svoje domove vrati 220.000 prognanih Srba, da pohapsite i osudite one koji su ubijali po Kninu nemoćne starce, da pohapsite i osudite te "junake "koji su raketirali izbegličke kolone . Aj Hrvati ne budite više smešni.

pa zakaj ne

pre 8 godina

Ok! Vi pohvatajte i strpajte u zatvor sve one koji viču "za dom spremni" i nose ustaška obeležja, uključujući i "estradnog umetnika" Thompsona a mi ćemo Šešelja zbog paljenja zastave! i svi zadovoljni!

laki

pre 8 godina

Gospodo Hrvati, vi slavite preko 2000 ubijenih Srba( samo u Kraini) oko 250.000 proteranih, a ulazete ostar protest zato sto je neko na taj dan zapalio zastavu Drzave koja ovaj zlocin ne samo da ne sankcionise vec ga sa ponosom slavi???

Madrigal

pre 8 godina

Neka prvo sankcionišu njihovih 60.000 koji su u Kninu urlali na sav glas da ubijaju Srbe. Ne znam samo odakle im obraza da se bune posle onih gnusnih događaja od prekjuče...

jeca

pre 8 godina

e sada vi njnima uputite rotest - kako naseg državljanima mogu da nazivaju ratnim zločincem kada nije za to osudjen. Dalje protest zbog pesama koje su pevali javno i pozivali na linc Srba.

Kako ih nije sramota

lili

pre 8 godina

Stvarno mi nije jasan ovaj Seselj.Pali tamo necije zastave kao malo dete.Sto ne iznese neki argument protiv hrvata, siguran sam u to da ih ima, pa da kao pametan(sto on i jeste) covek ratuje s njima mozgom.

Srbin

pre 8 godina

Kao prvo Seselj nije jos osudjen! Nisam postovalac lika i dela Seselja ali nemojte iznositi nesto sto nije istina. A ministarki vanjski poslova bi bolje bilo da se pozabavi proslavom u Kninu nego sto maze oci drugima. Ovo samo pokazuje koliko hrvati nemaju stida.

Botiša

pre 8 godina

Ima li neko od nasih usta da se oglasi o njihovog voljenog pevaca Tompsona i njegovih miroljubivih poruka upucenim Srbima, a koga je licno njihova drzava angazovala da peva?! Naravno da nema niko.

Covek zvani Vuk

pre 8 godina

Sramota od drzave u cijem narodu imam prijatelje, dobre ljude. Sta ce im sve ovo. Ovo nije put ka pomirenju. Zaustavite ludake koji zbog politickih poena hoce da ponovo naprave haos.Dosta je bilo.

Stvarno?!

pre 8 godina

Ali, stvarno?! Kako bese ... a da: "Za dom spremni", "Ubij Srbina" ...
Kako ste vi nama jednom prilikom porucili: drage komsije, gledajte i sredite vase dvoriste ...
I da se razumemo, ovog naseg ne mogu ocima da smislim ...

ky3ma

pre 8 godina

Seslj je izasao sa 10 ludaka a ovi se tamo pojave u stotinama hiljada po istom poslu. Sto ne umanjuje vaznost cinjenice da Seselja treba kazniti za ovo. Novcano, ocigledno ga bas briga za zatvor ali da mu se brebne neka hiljada evrica to bi valjalo.

Hrvoje

pre 8 godina

Gospodine Marko kapa dolje , svaka čast na komentaru , pravi ste gospodin , samo dozvolite da Vas i Vašu obitelj ipak pozovem u moju Hrvatsku i da Vas dostojno ugosim. Pre glupo je reći da smo mi sposobni promjeniti povijest ili da to uopce i želimo , ali mislim da upravo mi mali ljudi možemo više nego svi oni gore u svojim udobnim kožnim foteljama.
Stoga gospodine Marko iako ste napisali da nećete nikada kočiti u Hrvatsku , poštujem Bašu odluku ali se isto tako nadam da ćete ipak jednoga dana doći i popiti piće sa nekim Hvarom možda i dobro pojesti i ako treba skupa zaplakati i nasmijati se.

hrvoje

pre 8 godina

o boze. Stvarno smo licemjerni. Kako je moguce da zsboravljate da je Hrvatska imala oko 400 000 izbjeglica 1991. g. Samo je 100 000 Hrvata protjerano iz tzv. Krajine. O tome se sustavno suti u vasim medijima. Rat nije zapoceo 1995. vec 1991. Zao mi je svake nevine srpske zrtve i bilo ih je. Uistinu jest. Ali Oluja je samo posljedica jedne politike koja uopce nije trebala ni postojati. Samo je dovoljno spomenuti odbijanje plana Z4. Ne mrzim nikoga i rat nikada nije rjesenje. Ali on nam je nametnut.

mlekadzija

pre 8 godina

A ja sa moje strane upucujem ostar protest hrvatskom premijeru i vladi sto dozvoljava koncerte Tomspona na kojima desetine hiljada urlaju UBI SRBINA. To je ta tisucljetna kultura Hrvata i EU vrednosti koje su ostvarili...

Marko

pre 8 godina

Da i ja nesto kazem posle Oluje: Niko ko je Hrvat nikada nece od mene licno i moje porodice doziveti zlo i biti povredjen, ali je moje pravo da nekoga volim ili ne. Ovo nije govor mrznje, jer ja vas ne mrzim, a u tome je razlika izmedju vas i mene. Vi mrzite, a ja ne volim!! Kako god se razvijali odnosi, ali ja vam nikada tamo necu doci, a vi zivite lepo i ugodno, slavite zlocine i budite sto dalje od mene i moje porodice. Ponavljam, ne mrzim, samo mi je nekako mrsko...

Vladan

pre 8 godina

A da mi vama tražimo da odmah omogućite da se u Hrvatsku u svoje domove vrati 220.000 prognanih Srba, da pohapsite i osudite one koji su ubijali po Kninu nemoćne starce, da pohapsite i osudite te "junake "koji su raketirali izbegličke kolone . Aj Hrvati ne budite više smešni.

mlekadzija

pre 8 godina

A ja sa moje strane upucujem ostar protest hrvatskom premijeru i vladi sto dozvoljava koncerte Tomspona na kojima desetine hiljada urlaju UBI SRBINA. To je ta tisucljetna kultura Hrvata i EU vrednosti koje su ostvarili...

Madrigal

pre 8 godina

Neka prvo sankcionišu njihovih 60.000 koji su u Kninu urlali na sav glas da ubijaju Srbe. Ne znam samo odakle im obraza da se bune posle onih gnusnih događaja od prekjuče...

pa zakaj ne

pre 8 godina

Ok! Vi pohvatajte i strpajte u zatvor sve one koji viču "za dom spremni" i nose ustaška obeležja, uključujući i "estradnog umetnika" Thompsona a mi ćemo Šešelja zbog paljenja zastave! i svi zadovoljni!

Marko

pre 8 godina

Da i ja nesto kazem posle Oluje: Niko ko je Hrvat nikada nece od mene licno i moje porodice doziveti zlo i biti povredjen, ali je moje pravo da nekoga volim ili ne. Ovo nije govor mrznje, jer ja vas ne mrzim, a u tome je razlika izmedju vas i mene. Vi mrzite, a ja ne volim!! Kako god se razvijali odnosi, ali ja vam nikada tamo necu doci, a vi zivite lepo i ugodno, slavite zlocine i budite sto dalje od mene i moje porodice. Ponavljam, ne mrzim, samo mi je nekako mrsko...

jeca

pre 8 godina

e sada vi njnima uputite rotest - kako naseg državljanima mogu da nazivaju ratnim zločincem kada nije za to osudjen. Dalje protest zbog pesama koje su pevali javno i pozivali na linc Srba.

Kako ih nije sramota

Botiša

pre 8 godina

Ima li neko od nasih usta da se oglasi o njihovog voljenog pevaca Tompsona i njegovih miroljubivih poruka upucenim Srbima, a koga je licno njihova drzava angazovala da peva?! Naravno da nema niko.

laki

pre 8 godina

Gospodo Hrvati, vi slavite preko 2000 ubijenih Srba( samo u Kraini) oko 250.000 proteranih, a ulazete ostar protest zato sto je neko na taj dan zapalio zastavu Drzave koja ovaj zlocin ne samo da ne sankcionise vec ga sa ponosom slavi???

look who's talking

pre 8 godina

Nakon onog ustaskog cirkusa Hrvatska bi bila pametnija da cuti i gleda svoja posla. Kada bi Srbija potezala ambasadora na sve sto hrvatske vlasti rade morala bi da radi prekovremeno.

Stvarno?!

pre 8 godina

Ali, stvarno?! Kako bese ... a da: "Za dom spremni", "Ubij Srbina" ...
Kako ste vi nama jednom prilikom porucili: drage komsije, gledajte i sredite vase dvoriste ...
I da se razumemo, ovog naseg ne mogu ocima da smislim ...

hrvoje

pre 8 godina

o boze. Stvarno smo licemjerni. Kako je moguce da zsboravljate da je Hrvatska imala oko 400 000 izbjeglica 1991. g. Samo je 100 000 Hrvata protjerano iz tzv. Krajine. O tome se sustavno suti u vasim medijima. Rat nije zapoceo 1995. vec 1991. Zao mi je svake nevine srpske zrtve i bilo ih je. Uistinu jest. Ali Oluja je samo posljedica jedne politike koja uopce nije trebala ni postojati. Samo je dovoljno spomenuti odbijanje plana Z4. Ne mrzim nikoga i rat nikada nije rjesenje. Ali on nam je nametnut.

ky3ma

pre 8 godina

Seslj je izasao sa 10 ludaka a ovi se tamo pojave u stotinama hiljada po istom poslu. Sto ne umanjuje vaznost cinjenice da Seselja treba kazniti za ovo. Novcano, ocigledno ga bas briga za zatvor ali da mu se brebne neka hiljada evrica to bi valjalo.

Ivan

pre 8 godina

@(Ante, Zadar, 6. avgust 2015 16:18)

Kakva zamena teza. Da li je vama išta poznato iz istorije i odnosa Hrvata prema Srbima? Genocid! Logori za decu!! Jasenovac! O 90 i 91 i maltretiranju da ne pričamo. I ipak evo ne mrzimo vas. Počistili ste Srbe sa svojih teritorija u 20. veku kompletno. I danas 20 godine posle završetka rata ne možete pogledati napred nego non-stop smarate i za sve su vam još uvek krivi Srbi i Srbija. Vešto vršite projekciju kako su sve Srbi krivi ali ISTINA je samo jedna. Hrvati su počinili genocid nad Srbima a ne obrnuto. To su neoborivi fakti i zbog toga ste tako glasni jer potajno znate šta ste uradili.

Sad imate nezavisnu državu, u EU ste pa bi čovek pomislio da ćete biti zadovoljni. No, ipak nije dosta pa 60 000 ljudi odjednom viče "ubi Srbina". I to sve 2015 godine. Ko je ovde lud? Smanjite malo doživljaj i sjašite sa Srba već jednom. Nisu vam za bedu oni krivi.

Bahamut,with fifty red eyes

pre 8 godina

Nije problem u hrvatskom protestu Srbiji,nego u neshvatljivom ne slanju srpskog protesta Hrvatskoj,zbog velicanja ustastva na Tompsonovoj"misi zadusnici" u Kninu.Sta radi onaj predsedavajuci OEBS-a,hvata beleske,odmara...sta li ? Vecito ta nasa nesposobnost i letargija!

Srbin

pre 8 godina

Kao prvo Seselj nije jos osudjen! Nisam postovalac lika i dela Seselja ali nemojte iznositi nesto sto nije istina. A ministarki vanjski poslova bi bolje bilo da se pozabavi proslavom u Kninu nego sto maze oci drugima. Ovo samo pokazuje koliko hrvati nemaju stida.

Smuleco

pre 8 godina

Bolje ćutite! Imate istu predsednicu, i veliki broj Šešelja! Uzgred, vaša državna politika je prilično zadojena fašizmom i ustašstvom!

luka

pre 8 godina

Nevjerojatno koliko su ekstremisti svih zemalja slični. Ovaj Šešelj da se rodio u Hrvatskoj bio bi najveću ustaša kao i ovaj Tupson najžešći četnik. Nema tu ideala to je više problem u glavi. Ništa pametno u životu nisu napravili pa je jedino ostalo da se hvale onim s čim su se rodili, Srbin, Hrvat neš ti stvari, za zapadnjake smo svi balkanska divlja plemena. Pozdrav iz Zagreba svim normalnim ljudima u Srbiji, osudimo budale svaki svoje.

Hrvoje

pre 8 godina

Gospodine Marko kapa dolje , svaka čast na komentaru , pravi ste gospodin , samo dozvolite da Vas i Vašu obitelj ipak pozovem u moju Hrvatsku i da Vas dostojno ugosim. Pre glupo je reći da smo mi sposobni promjeniti povijest ili da to uopce i želimo , ali mislim da upravo mi mali ljudi možemo više nego svi oni gore u svojim udobnim kožnim foteljama.
Stoga gospodine Marko iako ste napisali da nećete nikada kočiti u Hrvatsku , poštujem Bašu odluku ali se isto tako nadam da ćete ipak jednoga dana doći i popiti piće sa nekim Hvarom možda i dobro pojesti i ako treba skupa zaplakati i nasmijati se.

popeye

pre 8 godina

Шта је проблем са изјавом Николића, шта није тачно?! То што се она можда вама не свиђа, па, истина боли...

Dragiša

pre 8 godina

Koji blam od hrvatskih "političara". Juče su ustaše ceo dan histerisale ubij srbina i kako će da piju krv srba a danas se kao nešto bune u vezi njihove zastave.

Milica

pre 8 godina

@ Hrvoje. Prvo se obavestite o broju Srba koji su poceli nestajati 1991 godine, prakticno kad je HDZ stupio na snagu (preko 1500). Srpski radnje, crkve su bile skrnavljene a da rat jos nije zvanicno ni poceo. Onda su se poceli valjati balvani i sve ostalo. Ali po Osijeku, Gospicu, itd. hapseni su vidjeniji Srbi i mnogi se nisu vratili... Postoje ziva svedocanstva na filmskoj traci. Dokumentarce nisu radili Srbi nego stranci, pa vi vidite. Sto se pak tice Seselja, on nece jos dugo i sve sto je radio bilo je protiv srpskih interesa, kao i ovo. On srecom za sobom ima sacicu ostrascenih---mnogo manje of jednog Thomsona.

edin

pre 8 godina

zagreb nije slao vojsku na beograd vec obratno-odatle revolt kod hrvata...seselj, paljenje zastava, nacionalistiscki skupovi...nece srbija jos u eu

ZaphodBeeblebrox

pre 8 godina

(hrvoje, 6. avgust 2015 15:51)


Hrvoje, rat nije nikome "nametnut", već dogovoren. Ja nisam učestvovao, ali moji dobri prijatelji jesu i oni mi kažu - posle pada Vukovara i Tovarnika tadašnja JNA je mogla da se "prošeta" do Zagreba, ali su je generali JNA, po Slobinom naređenju, vraćali napred-nazad, jer osvajanje Zagreba bi poništilo Tuđmanov i Miloševićev dogovor, jer posle toga ni jedan ni drugi ne bi znali šta će dalje. Mi smo bili (i ostali) samo zatupljeni pioni u mnogo većoj igri, koja nekome odgovara da bude i dalje potpaljena. Jer tako se i Srbima i Hrvatima skreće pažnja sa toga da živimo bedno, a mogli bi mnogo bolje da nas nisu zajahali oni najlošiji od nas.

men se nešto ne ratuje

pre 8 godina

Spominje se za dom.....o pijenju krvi...itd, ali i kod nas je isto...orilo se i kod nas....nož žica Sr....ubi Hrvata da šiptar nema brata, ubi zakolj. da Hrvat ne postoji itd...Ljudi Božji manite se nacionalizma, nacionalizam ubija

Vicentijevic Samuil

pre 8 godina

@luka

Pa mi svoje kako-tako pohvatali, cak ih isporucili, mnogi ubijeni na misteriozan nacin po zatvorima... A kada cete vi vase? Evo, ja Vama tvrdim da je Mladen Markac licno, svojom rukom, u Osijeku u podrumu, mucio i ubio nekoliko uglednih srpskih civila iz Osijeka, Vukovara, iz Tenje. Evo Seselja, optuzeni haski pritvorenik. A Markac? Na bini gleda svecani mimohod, ugledan, junak Hrvatske! Da, znam sta cete Vi da kazete... Sud je oslobodio Markaca optuzbi. Ali nije izbrisao njegova nedela. To vise govori o sudu, a ne o nevinosti. Lopovi si kada ukrades, a ne kada te sud osudi za lopovluk.

Otisla

pre 8 godina

Daleko od toga da opravdavam Seseljevo zverstvo juce ali prekor i komentar upucen od strane koja je juce urlikala 'za dom spremni' je krajnje neumesan, u najmanju ruku. Ocistite, gospodo, ispred svojih vrata. Onako u skladu sa EU pravilima. A onda se okrenite pa uperite prst u nekoga.

vlastimir drvenarević 3.

pre 8 godina

U tom kontekstu izjave predsednika Srbije Tomislava Nikolića da Hrvatska “Olujom“ slavi pobedu i dan kad je obnovljena država ostala od Pavelića, a bila priznata jedino od Hitlera smatramo potpuno netačnim, uvredljivim, nedopustivim i neodgovornim“, navodi se u saopštenju.
Nije baš skroz netačno , pre bih rekao nedorečeno jer su NDH priznali Vatikan,Italija,Bugarska,Mađarska,Rumunija i Japan.Da li je neodgovorno i nedopustivo , nije jer su to činjenice koje je izneo i predsednik Tuđman , što u svojim govorima ,što u pisanoj formi .Koliko znam baš juče su mu podigli spomenik , ali na zato što je bio partizan i komunista već za zasluge u secesiji Hrvatske .Da li je to uvreda , sudeći po ikonografiji ,poklicima i pozdravima na sinoćnjem koncertu nije .Da li je kuna ikad pre Pavelića bila valuta u Hrvatskoj?Nije nikad i nigde na području današnje Hrvatske ,tek 1991. je ponovo postala valuta baš kao u NDH .VRHUNAC JE DA ĆE TOMPSONA OPTUŽITI ZA "REMEĆENJE JAVNOG REDA I MIRA", a ne za krivično delo izazivanja i podsticanja na versku,rasnu i etničku netrpeljivost i mržnju .Nisam glasač SNS-a ali demantujte bar jednu činjenicu koju je Toma izrekao .Što se tiče paljenja zastave , mislim da je vulgarno i lično meni manje opasno od klicanja 60 000 obožavaoca Tompsona -"Ubij Srbina"+"Za dom- spremni" .Vaša predsednica polaže cveće na grob ustašama i domobranima u Blajburgu .Zamislite da Angela Merkel položi cveće poginulim Nemcima u Staljingradu -današnjem Volgogradu?

Tesla

pre 8 godina

U prevodu: "Mi cemo da slavimo etnicko ciscenje i ubijanje nevinih civila, a vas cemo da tuzimo i sankcionisemo bilo sta da uradite sto bi uvredilo nase novo-tradicionalno slavlje."

kalimero

pre 8 godina

Pod jedan: ne može niko da otima Šešelju zastavu iz ruku da je ovaj ne bi zapalio, a kao drugo: zna se šta mu sledi po našem kaznenom zakonu. Policija je dovoljno uradila što mu nije dopustila da priđe bliže.

Goran

pre 8 godina

Opet pokusavaju da nametnu kako ce da nam podmetati nogu na putu ka EU. Budimo realni, put Srbije do EU najmanje ima veze sa malim drzavama, a pogotovu onim manje bitnim cak i od Srbije. Da im nije one obale na koju su se naselili nekad uproslosti kad niko tamo nije zeleo i sada modernog turizma, niko ne bi primetio ni da postoje. Mi smo specificna prica, nema mesta poredjenju slucaja slovenackog blokiranja Hrvatske sa Srbijom. O nasem putu u EU pitaju se samo SAD i niko vise. Uostalom, ko blesav posle svega ovoga moze da misli kako je Hrvatska evropskija zemlja od Srbije. Posle svega ovoga, jasno je da je Hrvatska dno Evrope, a kamoli EU i da nije naravno podrske Nemacke ne bi oni bili u EU jos vekovima.

joka

pre 8 godina

Hrvati,pobrinite se za onaj vaš ruinirani asfalt posle onog CIRKUSA od parade...jadan je vaš narod koji će morati da sve to plati a Beograd je dovoljno poznat i po dobrim stvarima,ne morate da ga vi promovišete...zauzmite se čišćenjem prvo vašeg dvorišta

Ante, Zadar

pre 8 godina

@ Ponavljam, ne mrzim, samo mi je nekako mrsko...
(Marko, 6. avgust 2015 15:32)

Ma bas divno od tebe! Samo, reci mi, kakve bi osjecaje gajio prema Republici Hrvatskoj da su hrvatski vojnici isli u Srbiju, sravnili Novi Sad sa zemljom, brutalno izgranatirali tvoje mjesto u nastavcima pune cetiri godine, izjurili tvoju porodicu iz tvoje kuce i urlikali dA je to zapravo njihova kuca...???

Jel bi onda shvatio sto znaci razlika izmedju "volim", "ne volim" i "mrzim" ?

ckm

pre 8 godina

Osudite javno i glasno ustaška obeležja i Kninu, divljanje fašističke ustaške mladeži i pesmice o ispijanju Srpske krvi i klasik, ubij Srbina, pa onda za dom spremni. Spaljena zastava od strane dvadeset ljudi je mala maca...

Hijavata

pre 8 godina

@Djordje

A sto da se kacimo s budalama? Oni tamo, sto dalje, mi ovde. Granica izmedju. Mir i tisina. Nikada mi nije bilo jasno sto se ne zblizimo sa Rumunijom sa kojom imamo neopterecene istorijske odnose, nego sa tamo nekom Slovenijom ili Hrvatskm. Od Beograda do Temisvara 100 kilometara vazdusnom linijom, granica otvorena, nema maltretiranja, idu ljudi levo desno, imaju i predivno more, mnoge jeftinije od hrvatskog. Niko te ne vredja jer si Srbin, ne strepis za decu i da li ces da naletes na ustasku budalu. Svake nedelje iz Beograda gomile turista odlazi u kanjon Nere, odlaze u Transilvaniju putem grofa Drakule i slicno. Umesto sa njima da privredno saradjujemo, mi ko mazohisti za Hrvatskom, Slovenijom, Crnom Gorom. Pa i autoput su pogresno poceli - trabalo je prema Temisvaru na EU koridor. Primeniti reciprocitet u ekonomskim odnosima - sto moze za drzavljane Srbije u Hrvatskoj, moze i za drzavljane Hrvatske u Srbiji. I sa Slovenijom isterati racune na cistac.

Neke stvari prirodno ne funkcionisu

pre 8 godina

Sramota od drzave u cijem narodu imam prijatelje, dobre ljude. (Covek zvani Vuk, 6. avgust 2015 15:49)

Mi Srbi smo skloni mnogo koga da nazovemo prijateljem pa cak i bratom. To proistice verovatno iz nesposobnosti da prepoznamo ko nam je zaista prijatelj a ko ne. Voleo bih Vuce da vidim te tvoje prijatelje iz HR, dobre ljude kako kazes, i da ih pitam da li i oni smeju, kao ti, otvoreno da se busaju kako imaju prijatelje u Srbiji. U svakom slucaju "divim" se svakom Srbinu koji tvrdi da medju Hrvatima ima prijatelja.

anonimac

pre 8 godina

Pa treba da protestuju zbog Nikoliceve izjave. Ipak je zneo neistinu. Nisu bili priznati samo od Hitlera, nego i od Musolinija, Hortija, Franka, Bugara i jos par "uglednih" drzava.

kamchatka

pre 8 godina

'ajde da se prekrstimo , svako po svojoj zelji i ucenju , pa da zviznemo po jednu ljutu , posle svako u svoje dvoriste jer posla je preko glave ljudi dragi .

lili

pre 8 godina

Stvarno mi nije jasan ovaj Seselj.Pali tamo necije zastave kao malo dete.Sto ne iznese neki argument protiv hrvata, siguran sam u to da ih ima, pa da kao pametan(sto on i jeste) covek ratuje s njima mozgom.

Bogdan B.

pre 8 godina

Ovo sa zastavom nije trebalo ne što su hrvati nevinašca i kulturan svet nego zbog nas samih pa imaju potpuno pravo da protestvuju.Naše ministarstvo inostranih poslova takođe treba da uputi protest i zatraži odgovor na tompsonove rodoljubive pesme gde ne pije vino već krv četnicima iz Knina itd.itd...Takođe da predsednica K.G.Kitarović malo pobliže objasni smisao i opus pomenutog "umetnika" tompsona.

Бацач пламена

pre 8 godina

@ZaphodBeeblebrox

1.) Вуковар није освајан да би се после њега ишло на Загреб. Нападан је да би се деблокирала опкољeна касарна у граду, као и други градови где су касарне блокиране. У већини њих одблокиране су након пар дана борби, једино су у Вуковару из неког разлога хрватске снаге наметнуле борбу за сваку кућу и зато је град страдао.
2.) Бихаћ је много ближи Загребу него Вуковар, да се ишло на Загреб, ишло би се из Босне.
3.) ЈНА је имала касарну у Загребу све време током борби у Вуковару.

dw

pre 8 godina

A ja sa moje strane upucujem ostar protest hrvatskom premijeru i vladi sto dozvoljava koncerte Tomspona na kojima desetine hiljada urlaju UBI SRBINA. To je ta tisucljetna kultura Hrvata i EU vrednosti koje su ostvarili...
(mlekadzija, 6. avgust 2015 15:22)

Ne, ti se još duriš jer smatraš da je područje koje je Marija Terezija naselila Srbima prije 250+ godina i na kojem je živjelo većinsko srpsko stanovništvo povijesno pravo Srba da na njemu žive i nitko drugi.Duriš se jer u tebi i dalje tinja klica Velike Srbije kao i kod jednog dobrog dijela srpskog naroda i politike.Okanite se toga,ili će nažalost biti još krvi.Pamet u glavu,valjda ste naučili nešto iz povijesti.Zašto desetljećima prešućujete sustavno iseljavanje Hrvata iz istočnog Srijema?A ponajprije zašto prešućujete 100 000 Hrvata protjeranih iz tzv. SAO Krajine između 91-95?

MarkoSi

pre 8 godina

A gde je protestna nota zbog maltretiranja Srba,njihove diskriminacije i pokatolicavanja,zabrane cirilice,zabrane srpskih investicija,otetih nekretnina i konacno,zbog etnickog ciscenja? Na ovakvu bahatu reakciju Zagreba,jedini adekvatan odgovor je da hrvatima damo jos neku fabriku!?

neko iz mase

pre 8 godina

@(Ante, Zadar, 6. avgust 2015 16:18)
Tukli nas 72 dana dok ste vi navijali sa Ilocke tvrdjave da nas jos bolje dotuku da bi vi mozda danas-sutra upali i zauzeli malo teritorije jer to vama nije strano da tudje otimate. I sta sad?? Cela Srbija je bombardovana a ne samo pojedini gradovi,ne samo N.Sad nego i kragujevac,Bg,Nis i celo kosovo i o cemu ti pricas sad kada nam dolaze u posete svi isti koji su nas bombardovali??

totoki

pre 8 godina

Optuzeni ratni zlocinac?Kakva vratolomija od izjave.Gospodine,postoji optuzeni za ratne zlocine, osudjeni ratni zlocinac i oslobodjen optuzbi za ratne zlocine.Vi ste diplomata,pokazite bar minimum obrazovanja i vaspitanja.Usput,videli smo u Kninu Hrvatski doprinos dobrosusedstvu,regionalnoj stabilnosti,pomirenju,saradnji,Europskim integracijama,bla bla bla.Bljak!

miroslav

pre 8 godina

oni kojima je dužnost da čuvaju integritet ambasada,e ti isti nisu ništa preduzeli.nažalost slučajan ili nameran propust,svejdeno je ali kaznene mere postoje kao i sankcionisanje prestupnika.
ako se državni vrh u svemu ogradjuje od Šešelja i njegove minorne uluge''poganog lajavca'',onda državni organi nisu smeli dopustiti okupljanje ispred ambasade Hrvatske i neprimereno paljenje zastave.
čije to propust ili dozvola?
u zakonu jasno piše kolika je novčana kazna kao i zatvorska za koju su već odgovarali ''gradjani-huligani''
pokažite da smo svi isti.

goran

pre 8 godina

Prodje proslava Oluje. Proci ce i medjusobno 'demarsiranje', sta je radio Seselj, Tompson,..
ali i dalje tj sutra, preksutra,... ostaju cinjenice i nepobitna istina:
- Hrvatska je u EU
- Srbija nije u EU
- Hrvatska je u NATO
- Srbija nije u NATO

A kada se tome dodaju Kosovo i ostalo, nas u Srbiji poklopi realnost

dejan-minhen

pre 8 godina

paljenje zastave je primitivno i prevaziđeno!
Šešelj treba da bude kažnjen! Izjava Nikolića je njegovo mišljenje! u demokratiji ima pravo da kaže šta misli, ako se Zagrebu to ne sviđa i nađu istine u toj izjavi njihov problem!

Alex

pre 8 godina

@Neke stvari prirodno ne: Ti si idiot. Zbog takvih kao ti na obe strane smo i imali ubijanja, kao i mržnju dan danas. Poistovećuješ lična prijateljstva sa pripadnošću naciji? Ja sam Srbin i ratovao sam 2 puta za Srbiju. Takođe imam prijatelje među Hrvatima i Bosancima. Jedan od najboljih prijatelja mi je Hrvat. Za mali broj ljudi u životu možeš da kažeš da su ti prijatelji, a on je upravo to. Pun mi je od vas idiota sa obe strane. Ljudi, razmišljajte malo o normalnim stvarima, o sitnicama... Dosta više sa "visokom" politikom među "niskim" ljudima.

brankoL

pre 8 godina

...i Jopet su nam oni prvi 'zavukli' tj.ulozili protest ...tek sad cemo.mi njima ( naaaadam se, zbog Tomsona) pa ce biti 1:1 tj.nikom niiiiiista ,zbog mira u regionu

Pera

pre 8 godina

@Iskreni Hrvat

Ja se 100% slazem sa vama i vec godinama to pricam. Seselj JESTE hrvatski subverzivni element u Srbiji. On radi marljivo i vredno za svoju zemlju Hrvatsku i unistava nam Srbiju.

Zabrinuta

pre 8 godina

Neverovatno. Nema spasa ni vama ni nama.Komentari su ono što me razbija. Kako obični građani, moji Hrvati, moji Srbi, mogu BRANITI "svoje" javne ličnosti, Šešelja i Tompsona? Kako se može naći opravdanje u postupcima dva ovakva stvora? Kad se postidimo svojih bitangi, zločinaca, lopova, možda bude nade. I Tompson i Šešelj sve to rade zbog novca i za bazene i lagodan život svojima

Stjepan

pre 8 godina

Aman hrvati, gledajte vaše dvorište a ne komsijsko!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 6. avgust 2015 15:46)

Aman, gledamo ga već nekoliko dana, no vidjeli vas kako godinama gledate u naše pa odlučili mi malo pogledati u vaše.

Covek zvani Vuk

pre 8 godina

Sramota od drzave u cijem narodu imam prijatelje, dobre ljude. Sta ce im sve ovo. Ovo nije put ka pomirenju. Zaustavite ludake koji zbog politickih poena hoce da ponovo naprave haos.Dosta je bilo.

Благоје

pre 8 godina

Сваки пут када то Хрватској затреба, Шешељ запали њихову заставу. После нам уручују демарше, а ми морамо да се извињавамо. Мени је то више него симптоматично и стварно не разумем ко политику тог човека може да подржава, када је директно уперена против Србије. Због тога су га изгледа и пустили из затвора.

marko

pre 8 godina

licemerju nikad kraja, ostar protest zbog nekolicine ludaka iza kojih ne stoji drzava, dok desetine hiljada urlaju ubi srbina sa sve drzavom uz sebe.....

mihajlo

pre 8 godina

"... nanose štetu regionalnoj saradnji, odnosima država u regionu i njihovom evropskom putu“, rekao je Kuprešak..."
Sve ko sve ali ovo da se spomene!? Vrlo diskutabilno.

srki

pre 8 godina

Ajmo opet iz početka od neki dan. Jedno te isto ne vrijedi uopće otvara komentara. Hrvati o svojim prognanicima iz krajnje i srusenom Vukovaru, Srbi o za dom spremni i prognanicima u oluji.

muteignore

pre 8 godina

Šešelj nije predstavnik države Srbije i zvaničnog stava njenih građana i ima puno pravo na apsolutnu slobodu govora. Ne možete porediti njegove govore i dela sa zvaničnim stavom države Hrvatske, prosto ne nose istu težinu. Jeste njegova retorika huškačka, ali osim onih koji čine manjinu državljana Srbije, niko ne podržava njegov stav. Sa tim u vidu, poprilično sam siguran da je paljenje bilo čije zastave, ne samo po Ustavu Srbije, izraz slobode govora i legalno. Naravno, i predstavnici RH imaju puno pravo da im se to ne sviđa i da šalju oštre protestne note koliko god im volja. Ni nama se ne sviđa, ali u suštini ljude ovde zabole za Šešelja, imamo mnogo realnije i ozbiljnije probleme koje ne rešavamo.

Iskreni Hrvat

pre 8 godina

Mislim da je ovim činom Šešelj nanio ogromnu štetu državi Srbiji i svim Srbima u Srbiji i van nje. Ovakvim ispadima radi za Hrvatsku i Hrvate. Dijelom zbog obračunavanja sa bivšim ''kolegama'', dijelom zbog ideala, dijelom zbog hrvatskih korijena. Tužno ali istinito.

izjave

pre 8 godina

Ne vidim problem u potezu Seselja. Licno, mislim da je potpuno idiotski, ali on je samo privatno lice bez ikakve funkcije, i ima puno pravo da pali bilo koju zastavu. Nikoliceva izjava sa druge strane je za mene potpuno skandalozna. Pavelic? Hitler? Kakve veze sad to ima sa bilo cime? Po toj logici onda je i danasnja Hrvatska drzava Ante Pavelica? Potpuno gluposti i nepromisljene izjave... Ali na kraju krajeva, cela ova prica bi imala smisla da su ovaj protest uputile neke nevladine organizacije koje se zalazu za mir i postovanje prava ljudi, a ne Hrvatska vlada koja aktivno promovise oluju.

yoe

pre 8 godina

(ZaphodBeeblebrox, 6. avgust 2015 16:23)

Vidi prijatelju, ta priča tvojih prijatelja da se poslije pada Vukovara JNA mogla proštetat do Zagreba te da je sve bilo dogovoreno jenostavno ne drži vodu. Vukovar je branilo 6000 ljudi, imaš u Miloševićevim traskrptima kolika ga je armija napadala, mislim da bi ta šetnja do Zagreba bila nešto teži poduhvat. A to da je bilo dogovoreno, ne znam možda i jeste, ja sam jednom u osnovnoj školi kad smo izgubili utakmicu od nižeg razreda rekao da smo im pustili. Bolje razmišljaj o tomu šta je moglo bit da nije bilo rata, da ne plaćamo opet istu školu.

neko

pre 8 godina

Sad Beograd neka uputi protest protiv tomsona i ekipe? I nikom nista? Zar ne ?
(Djordje, 06. avgust 2015 16:50)

Tomson nije palio srpsku zastavu .

filip

pre 8 godina

(Vicentijevic Samuil, 6. avgust 2015 17:24)

Zamijenio si Markača s nekim, vjerojatno Merčepom. Ali to samo pokazuje koliko malo znate o tim događajima. Markač jedino ako se teleportirao je mogao biti istovremeno u Lučkom i u Osijeku.

netko prosipa nebuloze

pre 8 godina

@Neke stvari prirodno ne funkcionišu...
O čemu to ti? Ne samo da imamo prijatelje, mnogi imamo i bliske rođake u Srbiji. Naravno i obratno. Znači li to da bi se po tebi trebali odreči i svojih najmilijih samo zato što žive na (za tebe i one poput tebe) nekoj nepoćudnoj teritoriji. Valjda svatko razuman kapira da politika i život nisu i nikada neće biti jedno te isto.

Soko

pre 8 godina

@ Mi Srbi smo skloni mnogo koga da nazovemo prijateljem pa cak i bratom. To proistice verovatno iz nesposobnosti da prepoznamo ko nam je zaista prijatelj a ko ne. Voleo bih Vuce da vidim te tvoje prijatelje iz HR, dobre ljude kako kazes, i da ih pitam da li i oni smeju, kao ti, otvoreno da se busaju kako imaju prijatelje u Srbiji. U svakom slucaju "divim" se svakom Srbinu koji tvrdi da medju Hrvatima ima prijatelja.
(Neke stvari prirodno ne funkcionisu, 6. avgust 2015 16:27)

Na vašu veliku žalost obaveštavam vas da ste u teškoj zabludi i manjini i da ovo što pišete činite na sreću neprijatelja Srbije i srpskog naroda.

ЗВЕЗДАН

pre 8 godina

Жалосно! Шта је то „нетачно, увредљиво и недопустиво“, што је узнемирило Хрватску? Не може се повест тумачити једнострано и сопственим националним интересима, претварањем непобитних чињеница у митоманију.

Danijela

pre 8 godina

Ej, Hrvati! Tomislav Salopek kleci pred dzelatom, a vi gubite vreme na gluposti, na postupke klovna jednog sebicnog i bolesnog. Da vam je Tomislav ziv i zdrav

edin

pre 8 godina

zagreb nije slao vojsku na beograd vec obratno-odatle revolt kod hrvata...seselj, paljenje zastava, nacionalistiscki skupovi...nece srbija jos u eu

hrvoje

pre 8 godina

o boze. Stvarno smo licemjerni. Kako je moguce da zsboravljate da je Hrvatska imala oko 400 000 izbjeglica 1991. g. Samo je 100 000 Hrvata protjerano iz tzv. Krajine. O tome se sustavno suti u vasim medijima. Rat nije zapoceo 1995. vec 1991. Zao mi je svake nevine srpske zrtve i bilo ih je. Uistinu jest. Ali Oluja je samo posljedica jedne politike koja uopce nije trebala ni postojati. Samo je dovoljno spomenuti odbijanje plana Z4. Ne mrzim nikoga i rat nikada nije rjesenje. Ali on nam je nametnut.

Ante, Zadar

pre 8 godina

@ Ponavljam, ne mrzim, samo mi je nekako mrsko...
(Marko, 6. avgust 2015 15:32)

Ma bas divno od tebe! Samo, reci mi, kakve bi osjecaje gajio prema Republici Hrvatskoj da su hrvatski vojnici isli u Srbiju, sravnili Novi Sad sa zemljom, brutalno izgranatirali tvoje mjesto u nastavcima pune cetiri godine, izjurili tvoju porodicu iz tvoje kuce i urlikali dA je to zapravo njihova kuca...???

Jel bi onda shvatio sto znaci razlika izmedju "volim", "ne volim" i "mrzim" ?

dw

pre 8 godina

A ja sa moje strane upucujem ostar protest hrvatskom premijeru i vladi sto dozvoljava koncerte Tomspona na kojima desetine hiljada urlaju UBI SRBINA. To je ta tisucljetna kultura Hrvata i EU vrednosti koje su ostvarili...
(mlekadzija, 6. avgust 2015 15:22)

Ne, ti se još duriš jer smatraš da je područje koje je Marija Terezija naselila Srbima prije 250+ godina i na kojem je živjelo većinsko srpsko stanovništvo povijesno pravo Srba da na njemu žive i nitko drugi.Duriš se jer u tebi i dalje tinja klica Velike Srbije kao i kod jednog dobrog dijela srpskog naroda i politike.Okanite se toga,ili će nažalost biti još krvi.Pamet u glavu,valjda ste naučili nešto iz povijesti.Zašto desetljećima prešućujete sustavno iseljavanje Hrvata iz istočnog Srijema?A ponajprije zašto prešućujete 100 000 Hrvata protjeranih iz tzv. SAO Krajine između 91-95?

miroslav

pre 8 godina

oni kojima je dužnost da čuvaju integritet ambasada,e ti isti nisu ništa preduzeli.nažalost slučajan ili nameran propust,svejdeno je ali kaznene mere postoje kao i sankcionisanje prestupnika.
ako se državni vrh u svemu ogradjuje od Šešelja i njegove minorne uluge''poganog lajavca'',onda državni organi nisu smeli dopustiti okupljanje ispred ambasade Hrvatske i neprimereno paljenje zastave.
čije to propust ili dozvola?
u zakonu jasno piše kolika je novčana kazna kao i zatvorska za koju su već odgovarali ''gradjani-huligani''
pokažite da smo svi isti.

Iskreni Hrvat

pre 8 godina

Mislim da je ovim činom Šešelj nanio ogromnu štetu državi Srbiji i svim Srbima u Srbiji i van nje. Ovakvim ispadima radi za Hrvatsku i Hrvate. Dijelom zbog obračunavanja sa bivšim ''kolegama'', dijelom zbog ideala, dijelom zbog hrvatskih korijena. Tužno ali istinito.

Hrvoje

pre 8 godina

Gospodine Marko kapa dolje , svaka čast na komentaru , pravi ste gospodin , samo dozvolite da Vas i Vašu obitelj ipak pozovem u moju Hrvatsku i da Vas dostojno ugosim. Pre glupo je reći da smo mi sposobni promjeniti povijest ili da to uopce i želimo , ali mislim da upravo mi mali ljudi možemo više nego svi oni gore u svojim udobnim kožnim foteljama.
Stoga gospodine Marko iako ste napisali da nećete nikada kočiti u Hrvatsku , poštujem Bašu odluku ali se isto tako nadam da ćete ipak jednoga dana doći i popiti piće sa nekim Hvarom možda i dobro pojesti i ako treba skupa zaplakati i nasmijati se.

Stjepan

pre 8 godina

Aman hrvati, gledajte vaše dvorište a ne komsijsko!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 6. avgust 2015 15:46)

Aman, gledamo ga već nekoliko dana, no vidjeli vas kako godinama gledate u naše pa odlučili mi malo pogledati u vaše.

lili

pre 8 godina

Stvarno mi nije jasan ovaj Seselj.Pali tamo necije zastave kao malo dete.Sto ne iznese neki argument protiv hrvata, siguran sam u to da ih ima, pa da kao pametan(sto on i jeste) covek ratuje s njima mozgom.

neko

pre 8 godina

Sad Beograd neka uputi protest protiv tomsona i ekipe? I nikom nista? Zar ne ?
(Djordje, 06. avgust 2015 16:50)

Tomson nije palio srpsku zastavu .

Covek zvani Vuk

pre 8 godina

Sramota od drzave u cijem narodu imam prijatelje, dobre ljude. Sta ce im sve ovo. Ovo nije put ka pomirenju. Zaustavite ludake koji zbog politickih poena hoce da ponovo naprave haos.Dosta je bilo.

Vladan

pre 8 godina

A da mi vama tražimo da odmah omogućite da se u Hrvatsku u svoje domove vrati 220.000 prognanih Srba, da pohapsite i osudite one koji su ubijali po Kninu nemoćne starce, da pohapsite i osudite te "junake "koji su raketirali izbegličke kolone . Aj Hrvati ne budite više smešni.

goran

pre 8 godina

Prodje proslava Oluje. Proci ce i medjusobno 'demarsiranje', sta je radio Seselj, Tompson,..
ali i dalje tj sutra, preksutra,... ostaju cinjenice i nepobitna istina:
- Hrvatska je u EU
- Srbija nije u EU
- Hrvatska je u NATO
- Srbija nije u NATO

A kada se tome dodaju Kosovo i ostalo, nas u Srbiji poklopi realnost

ky3ma

pre 8 godina

Seslj je izasao sa 10 ludaka a ovi se tamo pojave u stotinama hiljada po istom poslu. Sto ne umanjuje vaznost cinjenice da Seselja treba kazniti za ovo. Novcano, ocigledno ga bas briga za zatvor ali da mu se brebne neka hiljada evrica to bi valjalo.

Marko

pre 8 godina

Da i ja nesto kazem posle Oluje: Niko ko je Hrvat nikada nece od mene licno i moje porodice doziveti zlo i biti povredjen, ali je moje pravo da nekoga volim ili ne. Ovo nije govor mrznje, jer ja vas ne mrzim, a u tome je razlika izmedju vas i mene. Vi mrzite, a ja ne volim!! Kako god se razvijali odnosi, ali ja vam nikada tamo necu doci, a vi zivite lepo i ugodno, slavite zlocine i budite sto dalje od mene i moje porodice. Ponavljam, ne mrzim, samo mi je nekako mrsko...

mlekadzija

pre 8 godina

A ja sa moje strane upucujem ostar protest hrvatskom premijeru i vladi sto dozvoljava koncerte Tomspona na kojima desetine hiljada urlaju UBI SRBINA. To je ta tisucljetna kultura Hrvata i EU vrednosti koje su ostvarili...

laki

pre 8 godina

Gospodo Hrvati, vi slavite preko 2000 ubijenih Srba( samo u Kraini) oko 250.000 proteranih, a ulazete ostar protest zato sto je neko na taj dan zapalio zastavu Drzave koja ovaj zlocin ne samo da ne sankcionise vec ga sa ponosom slavi???

Pera

pre 8 godina

@Iskreni Hrvat

Ja se 100% slazem sa vama i vec godinama to pricam. Seselj JESTE hrvatski subverzivni element u Srbiji. On radi marljivo i vredno za svoju zemlju Hrvatsku i unistava nam Srbiju.

dejan-minhen

pre 8 godina

paljenje zastave je primitivno i prevaziđeno!
Šešelj treba da bude kažnjen! Izjava Nikolića je njegovo mišljenje! u demokratiji ima pravo da kaže šta misli, ako se Zagrebu to ne sviđa i nađu istine u toj izjavi njihov problem!

Madrigal

pre 8 godina

Neka prvo sankcionišu njihovih 60.000 koji su u Kninu urlali na sav glas da ubijaju Srbe. Ne znam samo odakle im obraza da se bune posle onih gnusnih događaja od prekjuče...

look who's talking

pre 8 godina

Nakon onog ustaskog cirkusa Hrvatska bi bila pametnija da cuti i gleda svoja posla. Kada bi Srbija potezala ambasadora na sve sto hrvatske vlasti rade morala bi da radi prekovremeno.

Благоје

pre 8 godina

Сваки пут када то Хрватској затреба, Шешељ запали њихову заставу. После нам уручују демарше, а ми морамо да се извињавамо. Мени је то више него симптоматично и стварно не разумем ко политику тог човека може да подржава, када је директно уперена против Србије. Због тога су га изгледа и пустили из затвора.

men se nešto ne ratuje

pre 8 godina

Spominje se za dom.....o pijenju krvi...itd, ali i kod nas je isto...orilo se i kod nas....nož žica Sr....ubi Hrvata da šiptar nema brata, ubi zakolj. da Hrvat ne postoji itd...Ljudi Božji manite se nacionalizma, nacionalizam ubija

izjave

pre 8 godina

Ne vidim problem u potezu Seselja. Licno, mislim da je potpuno idiotski, ali on je samo privatno lice bez ikakve funkcije, i ima puno pravo da pali bilo koju zastavu. Nikoliceva izjava sa druge strane je za mene potpuno skandalozna. Pavelic? Hitler? Kakve veze sad to ima sa bilo cime? Po toj logici onda je i danasnja Hrvatska drzava Ante Pavelica? Potpuno gluposti i nepromisljene izjave... Ali na kraju krajeva, cela ova prica bi imala smisla da su ovaj protest uputile neke nevladine organizacije koje se zalazu za mir i postovanje prava ljudi, a ne Hrvatska vlada koja aktivno promovise oluju.

pa zakaj ne

pre 8 godina

Ok! Vi pohvatajte i strpajte u zatvor sve one koji viču "za dom spremni" i nose ustaška obeležja, uključujući i "estradnog umetnika" Thompsona a mi ćemo Šešelja zbog paljenja zastave! i svi zadovoljni!

jeca

pre 8 godina

e sada vi njnima uputite rotest - kako naseg državljanima mogu da nazivaju ratnim zločincem kada nije za to osudjen. Dalje protest zbog pesama koje su pevali javno i pozivali na linc Srba.

Kako ih nije sramota

Srbin

pre 8 godina

Kao prvo Seselj nije jos osudjen! Nisam postovalac lika i dela Seselja ali nemojte iznositi nesto sto nije istina. A ministarki vanjski poslova bi bolje bilo da se pozabavi proslavom u Kninu nego sto maze oci drugima. Ovo samo pokazuje koliko hrvati nemaju stida.

Stvarno?!

pre 8 godina

Ali, stvarno?! Kako bese ... a da: "Za dom spremni", "Ubij Srbina" ...
Kako ste vi nama jednom prilikom porucili: drage komsije, gledajte i sredite vase dvoriste ...
I da se razumemo, ovog naseg ne mogu ocima da smislim ...

Ivan

pre 8 godina

@(Ante, Zadar, 6. avgust 2015 16:18)

Kakva zamena teza. Da li je vama išta poznato iz istorije i odnosa Hrvata prema Srbima? Genocid! Logori za decu!! Jasenovac! O 90 i 91 i maltretiranju da ne pričamo. I ipak evo ne mrzimo vas. Počistili ste Srbe sa svojih teritorija u 20. veku kompletno. I danas 20 godine posle završetka rata ne možete pogledati napred nego non-stop smarate i za sve su vam još uvek krivi Srbi i Srbija. Vešto vršite projekciju kako su sve Srbi krivi ali ISTINA je samo jedna. Hrvati su počinili genocid nad Srbima a ne obrnuto. To su neoborivi fakti i zbog toga ste tako glasni jer potajno znate šta ste uradili.

Sad imate nezavisnu državu, u EU ste pa bi čovek pomislio da ćete biti zadovoljni. No, ipak nije dosta pa 60 000 ljudi odjednom viče "ubi Srbina". I to sve 2015 godine. Ko je ovde lud? Smanjite malo doživljaj i sjašite sa Srba već jednom. Nisu vam za bedu oni krivi.

kalimero

pre 8 godina

Pod jedan: ne može niko da otima Šešelju zastavu iz ruku da je ovaj ne bi zapalio, a kao drugo: zna se šta mu sledi po našem kaznenom zakonu. Policija je dovoljno uradila što mu nije dopustila da priđe bliže.

Botiša

pre 8 godina

Ima li neko od nasih usta da se oglasi o njihovog voljenog pevaca Tompsona i njegovih miroljubivih poruka upucenim Srbima, a koga je licno njihova drzava angazovala da peva?! Naravno da nema niko.

Goran

pre 8 godina

Opet pokusavaju da nametnu kako ce da nam podmetati nogu na putu ka EU. Budimo realni, put Srbije do EU najmanje ima veze sa malim drzavama, a pogotovu onim manje bitnim cak i od Srbije. Da im nije one obale na koju su se naselili nekad uproslosti kad niko tamo nije zeleo i sada modernog turizma, niko ne bi primetio ni da postoje. Mi smo specificna prica, nema mesta poredjenju slucaja slovenackog blokiranja Hrvatske sa Srbijom. O nasem putu u EU pitaju se samo SAD i niko vise. Uostalom, ko blesav posle svega ovoga moze da misli kako je Hrvatska evropskija zemlja od Srbije. Posle svega ovoga, jasno je da je Hrvatska dno Evrope, a kamoli EU i da nije naravno podrske Nemacke ne bi oni bili u EU jos vekovima.

ZaphodBeeblebrox

pre 8 godina

(hrvoje, 6. avgust 2015 15:51)


Hrvoje, rat nije nikome "nametnut", već dogovoren. Ja nisam učestvovao, ali moji dobri prijatelji jesu i oni mi kažu - posle pada Vukovara i Tovarnika tadašnja JNA je mogla da se "prošeta" do Zagreba, ali su je generali JNA, po Slobinom naređenju, vraćali napred-nazad, jer osvajanje Zagreba bi poništilo Tuđmanov i Miloševićev dogovor, jer posle toga ni jedan ni drugi ne bi znali šta će dalje. Mi smo bili (i ostali) samo zatupljeni pioni u mnogo većoj igri, koja nekome odgovara da bude i dalje potpaljena. Jer tako se i Srbima i Hrvatima skreće pažnja sa toga da živimo bedno, a mogli bi mnogo bolje da nas nisu zajahali oni najlošiji od nas.

Neke stvari prirodno ne funkcionisu

pre 8 godina

Sramota od drzave u cijem narodu imam prijatelje, dobre ljude. (Covek zvani Vuk, 6. avgust 2015 15:49)

Mi Srbi smo skloni mnogo koga da nazovemo prijateljem pa cak i bratom. To proistice verovatno iz nesposobnosti da prepoznamo ko nam je zaista prijatelj a ko ne. Voleo bih Vuce da vidim te tvoje prijatelje iz HR, dobre ljude kako kazes, i da ih pitam da li i oni smeju, kao ti, otvoreno da se busaju kako imaju prijatelje u Srbiji. U svakom slucaju "divim" se svakom Srbinu koji tvrdi da medju Hrvatima ima prijatelja.

Bahamut,with fifty red eyes

pre 8 godina

Nije problem u hrvatskom protestu Srbiji,nego u neshvatljivom ne slanju srpskog protesta Hrvatskoj,zbog velicanja ustastva na Tompsonovoj"misi zadusnici" u Kninu.Sta radi onaj predsedavajuci OEBS-a,hvata beleske,odmara...sta li ? Vecito ta nasa nesposobnost i letargija!

Smuleco

pre 8 godina

Bolje ćutite! Imate istu predsednicu, i veliki broj Šešelja! Uzgred, vaša državna politika je prilično zadojena fašizmom i ustašstvom!

yoe

pre 8 godina

(ZaphodBeeblebrox, 6. avgust 2015 16:23)

Vidi prijatelju, ta priča tvojih prijatelja da se poslije pada Vukovara JNA mogla proštetat do Zagreba te da je sve bilo dogovoreno jenostavno ne drži vodu. Vukovar je branilo 6000 ljudi, imaš u Miloševićevim traskrptima kolika ga je armija napadala, mislim da bi ta šetnja do Zagreba bila nešto teži poduhvat. A to da je bilo dogovoreno, ne znam možda i jeste, ja sam jednom u osnovnoj školi kad smo izgubili utakmicu od nižeg razreda rekao da smo im pustili. Bolje razmišljaj o tomu šta je moglo bit da nije bilo rata, da ne plaćamo opet istu školu.

joka

pre 8 godina

Hrvati,pobrinite se za onaj vaš ruinirani asfalt posle onog CIRKUSA od parade...jadan je vaš narod koji će morati da sve to plati a Beograd je dovoljno poznat i po dobrim stvarima,ne morate da ga vi promovišete...zauzmite se čišćenjem prvo vašeg dvorišta

anonimac

pre 8 godina

Pa treba da protestuju zbog Nikoliceve izjave. Ipak je zneo neistinu. Nisu bili priznati samo od Hitlera, nego i od Musolinija, Hortija, Franka, Bugara i jos par "uglednih" drzava.

netko prosipa nebuloze

pre 8 godina

@Neke stvari prirodno ne funkcionišu...
O čemu to ti? Ne samo da imamo prijatelje, mnogi imamo i bliske rođake u Srbiji. Naravno i obratno. Znači li to da bi se po tebi trebali odreči i svojih najmilijih samo zato što žive na (za tebe i one poput tebe) nekoj nepoćudnoj teritoriji. Valjda svatko razuman kapira da politika i život nisu i nikada neće biti jedno te isto.

Soko

pre 8 godina

@ Mi Srbi smo skloni mnogo koga da nazovemo prijateljem pa cak i bratom. To proistice verovatno iz nesposobnosti da prepoznamo ko nam je zaista prijatelj a ko ne. Voleo bih Vuce da vidim te tvoje prijatelje iz HR, dobre ljude kako kazes, i da ih pitam da li i oni smeju, kao ti, otvoreno da se busaju kako imaju prijatelje u Srbiji. U svakom slucaju "divim" se svakom Srbinu koji tvrdi da medju Hrvatima ima prijatelja.
(Neke stvari prirodno ne funkcionisu, 6. avgust 2015 16:27)

Na vašu veliku žalost obaveštavam vas da ste u teškoj zabludi i manjini i da ovo što pišete činite na sreću neprijatelja Srbije i srpskog naroda.

Alex

pre 8 godina

@Neke stvari prirodno ne: Ti si idiot. Zbog takvih kao ti na obe strane smo i imali ubijanja, kao i mržnju dan danas. Poistovećuješ lična prijateljstva sa pripadnošću naciji? Ja sam Srbin i ratovao sam 2 puta za Srbiju. Takođe imam prijatelje među Hrvatima i Bosancima. Jedan od najboljih prijatelja mi je Hrvat. Za mali broj ljudi u životu možeš da kažeš da su ti prijatelji, a on je upravo to. Pun mi je od vas idiota sa obe strane. Ljudi, razmišljajte malo o normalnim stvarima, o sitnicama... Dosta više sa "visokom" politikom među "niskim" ljudima.

vlastimir drvenarević 3.

pre 8 godina

U tom kontekstu izjave predsednika Srbije Tomislava Nikolića da Hrvatska “Olujom“ slavi pobedu i dan kad je obnovljena država ostala od Pavelića, a bila priznata jedino od Hitlera smatramo potpuno netačnim, uvredljivim, nedopustivim i neodgovornim“, navodi se u saopštenju.
Nije baš skroz netačno , pre bih rekao nedorečeno jer su NDH priznali Vatikan,Italija,Bugarska,Mađarska,Rumunija i Japan.Da li je neodgovorno i nedopustivo , nije jer su to činjenice koje je izneo i predsednik Tuđman , što u svojim govorima ,što u pisanoj formi .Koliko znam baš juče su mu podigli spomenik , ali na zato što je bio partizan i komunista već za zasluge u secesiji Hrvatske .Da li je to uvreda , sudeći po ikonografiji ,poklicima i pozdravima na sinoćnjem koncertu nije .Da li je kuna ikad pre Pavelića bila valuta u Hrvatskoj?Nije nikad i nigde na području današnje Hrvatske ,tek 1991. je ponovo postala valuta baš kao u NDH .VRHUNAC JE DA ĆE TOMPSONA OPTUŽITI ZA "REMEĆENJE JAVNOG REDA I MIRA", a ne za krivično delo izazivanja i podsticanja na versku,rasnu i etničku netrpeljivost i mržnju .Nisam glasač SNS-a ali demantujte bar jednu činjenicu koju je Toma izrekao .Što se tiče paljenja zastave , mislim da je vulgarno i lično meni manje opasno od klicanja 60 000 obožavaoca Tompsona -"Ubij Srbina"+"Za dom- spremni" .Vaša predsednica polaže cveće na grob ustašama i domobranima u Blajburgu .Zamislite da Angela Merkel položi cveće poginulim Nemcima u Staljingradu -današnjem Volgogradu?

Milica

pre 8 godina

@ Hrvoje. Prvo se obavestite o broju Srba koji su poceli nestajati 1991 godine, prakticno kad je HDZ stupio na snagu (preko 1500). Srpski radnje, crkve su bile skrnavljene a da rat jos nije zvanicno ni poceo. Onda su se poceli valjati balvani i sve ostalo. Ali po Osijeku, Gospicu, itd. hapseni su vidjeniji Srbi i mnogi se nisu vratili... Postoje ziva svedocanstva na filmskoj traci. Dokumentarce nisu radili Srbi nego stranci, pa vi vidite. Sto se pak tice Seselja, on nece jos dugo i sve sto je radio bilo je protiv srpskih interesa, kao i ovo. On srecom za sobom ima sacicu ostrascenih---mnogo manje of jednog Thomsona.

Бацач пламена

pre 8 godina

@ZaphodBeeblebrox

1.) Вуковар није освајан да би се после њега ишло на Загреб. Нападан је да би се деблокирала опкољeна касарна у граду, као и други градови где су касарне блокиране. У већини њих одблокиране су након пар дана борби, једино су у Вуковару из неког разлога хрватске снаге наметнуле борбу за сваку кућу и зато је град страдао.
2.) Бихаћ је много ближи Загребу него Вуковар, да се ишло на Загреб, ишло би се из Босне.
3.) ЈНА је имала касарну у Загребу све време током борби у Вуковару.

Vicentijevic Samuil

pre 8 godina

@luka

Pa mi svoje kako-tako pohvatali, cak ih isporucili, mnogi ubijeni na misteriozan nacin po zatvorima... A kada cete vi vase? Evo, ja Vama tvrdim da je Mladen Markac licno, svojom rukom, u Osijeku u podrumu, mucio i ubio nekoliko uglednih srpskih civila iz Osijeka, Vukovara, iz Tenje. Evo Seselja, optuzeni haski pritvorenik. A Markac? Na bini gleda svecani mimohod, ugledan, junak Hrvatske! Da, znam sta cete Vi da kazete... Sud je oslobodio Markaca optuzbi. Ali nije izbrisao njegova nedela. To vise govori o sudu, a ne o nevinosti. Lopovi si kada ukrades, a ne kada te sud osudi za lopovluk.

ckm

pre 8 godina

Osudite javno i glasno ustaška obeležja i Kninu, divljanje fašističke ustaške mladeži i pesmice o ispijanju Srpske krvi i klasik, ubij Srbina, pa onda za dom spremni. Spaljena zastava od strane dvadeset ljudi je mala maca...

Zabrinuta

pre 8 godina

Neverovatno. Nema spasa ni vama ni nama.Komentari su ono što me razbija. Kako obični građani, moji Hrvati, moji Srbi, mogu BRANITI "svoje" javne ličnosti, Šešelja i Tompsona? Kako se može naći opravdanje u postupcima dva ovakva stvora? Kad se postidimo svojih bitangi, zločinaca, lopova, možda bude nade. I Tompson i Šešelj sve to rade zbog novca i za bazene i lagodan život svojima

muteignore

pre 8 godina

Šešelj nije predstavnik države Srbije i zvaničnog stava njenih građana i ima puno pravo na apsolutnu slobodu govora. Ne možete porediti njegove govore i dela sa zvaničnim stavom države Hrvatske, prosto ne nose istu težinu. Jeste njegova retorika huškačka, ali osim onih koji čine manjinu državljana Srbije, niko ne podržava njegov stav. Sa tim u vidu, poprilično sam siguran da je paljenje bilo čije zastave, ne samo po Ustavu Srbije, izraz slobode govora i legalno. Naravno, i predstavnici RH imaju puno pravo da im se to ne sviđa i da šalju oštre protestne note koliko god im volja. Ni nama se ne sviđa, ali u suštini ljude ovde zabole za Šešelja, imamo mnogo realnije i ozbiljnije probleme koje ne rešavamo.

Otisla

pre 8 godina

Daleko od toga da opravdavam Seseljevo zverstvo juce ali prekor i komentar upucen od strane koja je juce urlikala 'za dom spremni' je krajnje neumesan, u najmanju ruku. Ocistite, gospodo, ispred svojih vrata. Onako u skladu sa EU pravilima. A onda se okrenite pa uperite prst u nekoga.

neko iz mase

pre 8 godina

@(Ante, Zadar, 6. avgust 2015 16:18)
Tukli nas 72 dana dok ste vi navijali sa Ilocke tvrdjave da nas jos bolje dotuku da bi vi mozda danas-sutra upali i zauzeli malo teritorije jer to vama nije strano da tudje otimate. I sta sad?? Cela Srbija je bombardovana a ne samo pojedini gradovi,ne samo N.Sad nego i kragujevac,Bg,Nis i celo kosovo i o cemu ti pricas sad kada nam dolaze u posete svi isti koji su nas bombardovali??

Dragiša

pre 8 godina

Koji blam od hrvatskih "političara". Juče su ustaše ceo dan histerisale ubij srbina i kako će da piju krv srba a danas se kao nešto bune u vezi njihove zastave.

marko

pre 8 godina

licemerju nikad kraja, ostar protest zbog nekolicine ludaka iza kojih ne stoji drzava, dok desetine hiljada urlaju ubi srbina sa sve drzavom uz sebe.....

luka

pre 8 godina

Nevjerojatno koliko su ekstremisti svih zemalja slični. Ovaj Šešelj da se rodio u Hrvatskoj bio bi najveću ustaša kao i ovaj Tupson najžešći četnik. Nema tu ideala to je više problem u glavi. Ništa pametno u životu nisu napravili pa je jedino ostalo da se hvale onim s čim su se rodili, Srbin, Hrvat neš ti stvari, za zapadnjake smo svi balkanska divlja plemena. Pozdrav iz Zagreba svim normalnim ljudima u Srbiji, osudimo budale svaki svoje.

popeye

pre 8 godina

Шта је проблем са изјавом Николића, шта није тачно?! То што се она можда вама не свиђа, па, истина боли...

kamchatka

pre 8 godina

'ajde da se prekrstimo , svako po svojoj zelji i ucenju , pa da zviznemo po jednu ljutu , posle svako u svoje dvoriste jer posla je preko glave ljudi dragi .

MarkoSi

pre 8 godina

A gde je protestna nota zbog maltretiranja Srba,njihove diskriminacije i pokatolicavanja,zabrane cirilice,zabrane srpskih investicija,otetih nekretnina i konacno,zbog etnickog ciscenja? Na ovakvu bahatu reakciju Zagreba,jedini adekvatan odgovor je da hrvatima damo jos neku fabriku!?

Bogdan B.

pre 8 godina

Ovo sa zastavom nije trebalo ne što su hrvati nevinašca i kulturan svet nego zbog nas samih pa imaju potpuno pravo da protestvuju.Naše ministarstvo inostranih poslova takođe treba da uputi protest i zatraži odgovor na tompsonove rodoljubive pesme gde ne pije vino već krv četnicima iz Knina itd.itd...Takođe da predsednica K.G.Kitarović malo pobliže objasni smisao i opus pomenutog "umetnika" tompsona.

totoki

pre 8 godina

Optuzeni ratni zlocinac?Kakva vratolomija od izjave.Gospodine,postoji optuzeni za ratne zlocine, osudjeni ratni zlocinac i oslobodjen optuzbi za ratne zlocine.Vi ste diplomata,pokazite bar minimum obrazovanja i vaspitanja.Usput,videli smo u Kninu Hrvatski doprinos dobrosusedstvu,regionalnoj stabilnosti,pomirenju,saradnji,Europskim integracijama,bla bla bla.Bljak!

srki

pre 8 godina

Ajmo opet iz početka od neki dan. Jedno te isto ne vrijedi uopće otvara komentara. Hrvati o svojim prognanicima iz krajnje i srusenom Vukovaru, Srbi o za dom spremni i prognanicima u oluji.

Hijavata

pre 8 godina

@Djordje

A sto da se kacimo s budalama? Oni tamo, sto dalje, mi ovde. Granica izmedju. Mir i tisina. Nikada mi nije bilo jasno sto se ne zblizimo sa Rumunijom sa kojom imamo neopterecene istorijske odnose, nego sa tamo nekom Slovenijom ili Hrvatskm. Od Beograda do Temisvara 100 kilometara vazdusnom linijom, granica otvorena, nema maltretiranja, idu ljudi levo desno, imaju i predivno more, mnoge jeftinije od hrvatskog. Niko te ne vredja jer si Srbin, ne strepis za decu i da li ces da naletes na ustasku budalu. Svake nedelje iz Beograda gomile turista odlazi u kanjon Nere, odlaze u Transilvaniju putem grofa Drakule i slicno. Umesto sa njima da privredno saradjujemo, mi ko mazohisti za Hrvatskom, Slovenijom, Crnom Gorom. Pa i autoput su pogresno poceli - trabalo je prema Temisvaru na EU koridor. Primeniti reciprocitet u ekonomskim odnosima - sto moze za drzavljane Srbije u Hrvatskoj, moze i za drzavljane Hrvatske u Srbiji. I sa Slovenijom isterati racune na cistac.

Tesla

pre 8 godina

U prevodu: "Mi cemo da slavimo etnicko ciscenje i ubijanje nevinih civila, a vas cemo da tuzimo i sankcionisemo bilo sta da uradite sto bi uvredilo nase novo-tradicionalno slavlje."

ЗВЕЗДАН

pre 8 godina

Жалосно! Шта је то „нетачно, увредљиво и недопустиво“, што је узнемирило Хрватску? Не може се повест тумачити једнострано и сопственим националним интересима, претварањем непобитних чињеница у митоманију.

brankoL

pre 8 godina

...i Jopet su nam oni prvi 'zavukli' tj.ulozili protest ...tek sad cemo.mi njima ( naaaadam se, zbog Tomsona) pa ce biti 1:1 tj.nikom niiiiiista ,zbog mira u regionu

Danijela

pre 8 godina

Ej, Hrvati! Tomislav Salopek kleci pred dzelatom, a vi gubite vreme na gluposti, na postupke klovna jednog sebicnog i bolesnog. Da vam je Tomislav ziv i zdrav

mihajlo

pre 8 godina

"... nanose štetu regionalnoj saradnji, odnosima država u regionu i njihovom evropskom putu“, rekao je Kuprešak..."
Sve ko sve ali ovo da se spomene!? Vrlo diskutabilno.

filip

pre 8 godina

(Vicentijevic Samuil, 6. avgust 2015 17:24)

Zamijenio si Markača s nekim, vjerojatno Merčepom. Ali to samo pokazuje koliko malo znate o tim događajima. Markač jedino ako se teleportirao je mogao biti istovremeno u Lučkom i u Osijeku.