Sreda, 05.08.2015.

23:15

Drašković: U NATO, odmah!

Poslednji je trenutak da Srbija shvati da je NATO ulaznica bez koje se ne može ući u EU, ocenjuje lider SPO Vuk Drašković u autorskom tekstu u "Danasu".

Izvor: Beta

Draškoviæ: U NATO, odmah! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

124 Komentari

Sortiraj po:

Никоола САВИЋ

pre 8 godina

Да је Србија , односно тадашња СРЈ разумела Вукове речи као Карађорђе не можемо као Милош морамо , и ушла у НАТО , нити би могло да буде хрватске Олује , нити би смо 99. били бомбардовани и изгубили , Косово и Метохију !

Naravno

pre 8 godina

Srbija u NATO Pakt, svi nasi susedi su u NATO Paktu.
Treba da budemo sigurni I bezbedni.
NATO- Kolektivna odbrana.
Trebamo samo u buducnost da gledamo, dokle vise proslost.
Za bolju buducnost...NATO I EU

Незапослени

pre 8 godina

***
Вук је у праву, јер ће Србија за 20 година сигурно бити у НАТО, зато боље ОДМАХ да брже стигну стране инвестиције и донације !
Само НАТО спашава сиромашне Србе.

Међутим, постоји "мали" проблем:
Хрвати, Бошњаци, Албанци,.... су против тога,
јер онда за њих има мање инвестиција и донација..

Zvezdas Zemun

pre 8 godina

Interesantno je da svaki put u istoriji, kada se Zapad nađe suočen sa nekom pretnjom (u ovom momentu to je ID), odjednom Srbija postaje "značajan faktor mira i stabilnosti", "partner", "saveznik" itd. I hitno postaje neophodan ulazak Srbije u NATO i tkzv. evrointegracije. I po istoj matrici pronalaze se političari koji to propagiraju.(Steinbrecher, 06. avgust 2015 11:18)
ID je pretnja svima pa i Srbiji. Da bi dosli do zapada moraju preci preko Srbije. A mi sami ne mozemo da se odbranimo, niti bi smo mogli cak i da smo jaki kao nekada JNA. Zemlje NATO su svuda oko nas, a dok bi Ruska pomoc stigla pola drzave bi izgubili. Ako bi uopste hteli da nam pomognu...

OHOHO

pre 8 godina

Ko si ti? Šta si ti ikada korisno učinio za Srbiju?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zarko, 6. avgust 2015 09:25)

Kakva zamena teza covece...To pitanje treba da postavis ostacima sps-a i jula i Miri Markovic, ali nema potrebe jer lepo vidimo sta su oni ucinili za Srbiju.

Eh

pre 8 godina

" Draskovic bi trebao da odgovara pred domacim sudom za ratne zlocine 90tih, a zatim i za neprijateljsko delovanje i podrivanje ustavnog i pravnog poretka drzave."

E bre ljudi kakvi ste, krenete sa komentarima super, smisleno i logicki i zabodete u blato traljavom zavrsnicom.
Navedi mi jedan ratni zlocin Draskovicev? Mene on uzasno nervira ali da je ratni zlocinac, to jos nisam cuo.

Steinbrecher

pre 8 godina

Interesantno je da svaki put u istoriji, kada se Zapad nađe suočen sa nekom pretnjom (u ovom momentu to je ID), odjednom Srbija postaje "značajan faktor mira i stabilnosti", "partner", "saveznik" itd. I hitno postaje neophodan ulazak Srbije u NATO i tkzv. evrointegracije. I po istoj matrici pronalaze se političari koji to propagiraju.

vrtlog

pre 8 godina

Ako nismo ušli u Nato pakt početkom 90-tih sada ne vidim nijedan razlog za to.Drašković se 90-tih godina nije zalagao za članstvo u ovoj vojnoj organizacji,ali ako poslušamo njegove izjave iz tog perioda i ove sadašnje onda se vidi da se ne radi o istom čoveku.Pored toga što kvarimo dobre odnose sa Rusijom,ulaskom u Nato postajemo legitimna meta terorističkih organizacija.Pitanje je kome to treba?Sa druge strane naša vojska morala bi da bude reformisana i opremljena po Nato standardu,a taj novac nemamo i nećemo imati narednih deceniju-dve.Sobzirom sa smo već prezduženi dodatno zaduživanje za potrebe nabavke vojne opreme iz Nato zemalja bilo bi ekonomsko samoubistvo.A da ne spominjem slanje vojnika u Nato misije(Avganistan,Libija...),zločini nad civilim stanovništvom i sl.

Beqa

pre 8 godina

Metamorfoza licnosti! Od bolesnog nacionaliste do zdravog realiste . Bilo kako bilo, gosp. Draskovic je veliki vizionar. Aktuelne ideje Draskovica su garancija za dobrobit Srbije i mira u regionu.

Boris

pre 8 godina

Srbija treba da udje u NATO jer je to u njenom interesu a u neki budalast savez sa Azijom.Za to su krivi nasi priuceni politicari koji zaludjuju narod nekim glupostima.Nasi politicari jedino demagogijom i populizmo vladaju vec 20 godina.Setimo se samo sta su govorili 90 tih godina Nikolic,Vucic,Dacic i ostali i sto je najgore oni i dalje prosipaju demagogiju ovom glupom narodu.

barracuda

pre 8 godina

1945. godine komunisti su izvršili prevrat uz pomoć Sovјetskog saveza, okupirali su Srbiјu i traјno su poremetili osnovice njene politike, društva i, uopšte uzev, vrednosti na koјima se nekadašnja građanska Srbiјa zasnivala.
Da su roјalisti i legalisti pobedili 1945. godine Srbiјa bi postala članica NATO pakta iste one godine kad јe ovaј savez i osnovan. Razlozi su više nego očigledni: kraljevina Srbiјa i njena naslednica Јugoslaviјa bile su konzervativne države, naslonjene na Zapad, orјentisane ka tržišnoј ekonomiјi. U oba svetska rata Srbiјa јe bila saveznica zapadnih sila, ne zbog ljubavi već zbog činjenice da su te zemlje u odnosu na rivalske blokove bile naјbliže srpskim slobodarskim idealima.
Značaј pada Berlinskog zida јedino niјe shvaćen u Srbiјi. Komunisti u svim partiјama su nastavili da šire propagandu protiv Zapada i pre svega Amerike. Oni su prigrlili јedan sumanuti šovinizam, nacional-komunizam i oblatili su sve pozitivne srpske vrednosti koјe su stigli da oblate. Slobodan Milošević јe vodio politiku zaštite svoјih privatnih interesa s јedne, te voskreseniјa komunističkog mrtvaca, s druge strane. Komunistička Srbiјa niјe prihvatila da se pomiri sa istoriјskim porazom 1989. godine i odvela јe stoga celi srpski narod na Balkanu u istoriјski poraz čiјe srazmere ne možemo јoš da utvrdimo.
NATO DA, EU NE!

drasko

pre 8 godina

E, ovako prica ucenjen covek i ostavljen da prica i siri pro NATO stavove sve u strepnji da ga ne pozovu na odgovornost za iniciranje formiranja prve Dobrovoljacke garde(Giska, Beli) na prostorima bivse YU u svim ratovima. Inace ja bi tih godine pre pocetka svih ovih ratova prvi bio za Srbiju u NATO.

Pavle

pre 8 godina

Svajcarci nisu u NATO - u ali skoro nam je ambasador Svajcarske rekao da je njihova politika unkorporirana u Zapad. A Srbija nije dakle Svajcarska !!!!!!! Kako smo glup narod !!!!! Nikada normalan zivot u Srbiji, nikada mir.

KGB

pre 8 godina

Istini je nekada tesko pogledati u oci, i ljudi koji govore istinu, cesto nisu dobrodosli, vec su drazi oni koji mazu i lazu po medijima. Bez obzira ko je izgovorio, istina se oseti, jer je ostra, i cista...

... a ovo sto je Vuk rekao, jeste istina.
(Marija, 6. avgust 2015 09:55)

Ja sam cuo da usiromaseni uranijum deluje na pomracenje uma. Izgleda je i to istina

njara

pre 8 godina

Ne lupaj vuče majke ti . Kako švajcarci nisu u nato ! Treba nama malo pameti ali sa vama na čelu nema nam sreće . Uči u nato je kao da oženiš ženu koja ti je pobila familiju i zapalila kuću .

Srki

pre 8 godina

Vidim po komentarima da se i dalje busamo u grudi sa parolama "nikada u nato" i "pokvaricemo odnose sa Rusijom". Neka mi neko kaze, kakve to odnose sa Rusijom mozemo da pokvarimo? Kako je to nama Rusija pomogla i kada? Jel dosla neka velika Ruska kompanija kod nas? Gasprom ne bih komentarisao, posto smo im Nis poklonili na nasu stetu. Sa zapada je doslo oko 10 milijardi investicija za poslednjih 12-13 godina, a koliko iz Rusije? Nece da nam ucine i uvezu 10.000 Fiat-a, sto je njima smesna stavka, a nama bi mnogo znacilo. Hocu da gledam ekonomske interese Srpskog naroda, a ne nazadne floskule kojima robujemo vec dugo vremena. U Nato odmah!

Na smetliste istorije

pre 8 godina

da smo ga poslusali devedesetih, ovoga ne bi bilo. da smo ga culi! pa se vi pitajte ko je lud...
(007, 6. avgust 2015 01:34)

I culi i slusali, i za razliku od nekih, dobro se secamo sta je pricao nekad, a sta sad.

nenad

pre 8 godina

Setiš li se ikada Vuče Draškoviću setiš li se Djordja Božovića Giške,Dali si mu grob obišao za ovih 24 godine.Zbog tvojih ideala je sve ostavio otišao u Liku da se bori, poginuo u Gospicu kao i mnogi mladi momci iz Srpske Garde Nisu ti ideali bili pogrešni 91-godine sramota je što si se tih ideala ti odrekao Vuče Draškoviću. Nek ti je večna slava Đorđe Božoviću!!!!

novosadjan

pre 8 godina

a da ipak pitamo danicu, cisto da ne bi naprasno morao da promenis misljenje, nego lepo bi to bilo mi u nato pa da bombardujemo porodice ovih nesrecnih sirijaca sto se muljaju po srbiji, onako ko sto su i nas na pravdi boga bombardovali, vidim probudio se hriscanin u tebi a sto se mene tice NE HVALA

Fikus je pametniji

pre 8 godina

@shone

Prvo kazete da treba da se prikljucimo NATO, a onda da cemo na taj nacin biti nezavisni i da necemo da se mesamo u sirijsko ili neko drugo pitanje. Ovu tezu jos nikada nisam cuo, jer je prosto neverovatno. Ulazak u NATO nema veze sa samostalno vodjenom politikom. I tek onda cemo da se mesamo i to na najprimitivniji nacin - srpski vojnik na raznim frontovima sirom sveta, bez pitanja i bez mogucnosti da se kaze ne. Dalje, to podrazumeva njihove baze na nasoj zemlji. Tudja vojska je garant sprovodjenja tudje politike, Srbija ce postati marionetska, okupirana zemlja. Na kraju i ono sto je najgore - ulazak Srbije u NATO je automatski stavlja na listu ciljeva Rusije. I to nije pretpostavka, vec surova cinjenica - svaka NATO zemlja koja na svojoj teritoriji ima ijednog americkog vojnika je legitimni cilj Rusije u njenim zvanicnim dokumentim - oni cak diplomatskim putem obaveste o tome Vladu te zemlje. Tako je skoro Bukurust dobio takvo pismo zbog pocetka instaliranja amrickog PRO, pa su se rumunske strasti naglo smirile i prema Ukrajini - ucutali se ko puvanjci.

Draskovic je zlo srpskog naroda, koji je od ultranacionaliste, postao antisrbin. Cak nam je uveo i rasirena tri prsta kao pozdrav, a to nema nikakve veze sa srpstvom. Covek je ucenjen haskom optuznicom, i od tada radi samo na strah, zeleno i viski. Njega treba izolovati sa politicke scene, a ovaj nemoralni novinski izlet je samo znak da su ga amerikanci podboli.

seljadin

pre 8 godina

@Komsija iz Bloka 45, samo seti se od koga beze izbeglice iz Azije i Afrike ? Da nije mozda Srbija bombardovala Aziju i Afriku i samu sebe ?

Radenko

pre 8 godina

NATO je apsolutno moranje ako želimo da opstanemo u ovom katastrofalnom okruženju. Svi naši neprijatelji su u boljoj poziciji, i prosto uživaju u našoj samonametnutoj ulozi ruske ispostave na Balkanu koja gura prst u oko Americi. Kada Amerima dojadi da se više natežu sa Srbijom, šakom jada, samo će namignuti Hrvatima, Albancima, Muslimanima, Mađarima, Bugarima koji će nas sa neobičnim zadovoljstvom izbrisati sa mape Evrope.
Pridruži se neprijatelju da te ne bi uništio. Amerikanci nam čak nisu ni neprijatelji, samo ih nerviramo svojim upornim autodestruktivnim ometanjem realizacije njihovih planova i ciljeva u ovom delu Evrope, a oni su svakako neizbežni. Nije kasno da im postanemo saveznici i tako izvučemo neku korist i za sebe.

Aleksa

pre 8 godina

Pa ti idi, ko ti brani. Jos bolje, oformi opet Gardu pa je povedi tamo. A gradjani Srbije ce samo ukoliko to prodje referendum i bude koncenzus o tom pitanju.

Neki Tamo

pre 8 godina

Varate se ako mislite da smo jos u vremenu kada se Mi pitamo, prvo Druze, pa kasnije Gospodine Draskovicu. To je najveci problem nase kratkovide politike, sto uporno pojedinci "vuku" na jednu geopoliticku stranu USA ili RUS, govoreci kako smo propali ako se ne "prisljamcimo" jednoj strani.
Pogledajte Vi prvo sebe, ko ste, sta ste, bili i jeste ... i vi i vase kolege iz svih politickih partija od 90tih, pa do danas, i cela Intelektualna zajednica koja je nesposobna da brine o bilo cemu, osim za svoje d...
Tako da nama, obicnim smrtnicima, nije spas ulazak u NATO ... vec neko ko ce postrojiti nasu politicku Elitu.

Marija

pre 8 godina

Istini je nekada tesko pogledati u oci, i ljudi koji govore istinu, cesto nisu dobrodosli, vec su drazi oni koji mazu i lazu po medijima. Bez obzira ko je izgovorio, istina se oseti, jer je ostra, i cista...

... a ovo sto je Vuk rekao, jeste istina.

Zo

pre 8 godina

Da su Rusi bili saveznici ne bi NATO napao. NATO uvek brani svoje clanove a Rusi izdaju svoje saveznike zato se odgovor namece. Inace Srbija je okruzena NATO clanicma i Rusi je nikada nece braniti. Moguce je samo da dobijemo nuklearku od njih kao sekundarni cilj u slucaju rata.

tokamak

pre 8 godina

Reci da NATO jer ja umreh od zelje da branim Ukrajnu od Rusije i da unistim Libiju i ukinem je kao funkcionalnu drzavu. Ja nisam nikakakav nacionalista niti bi pocinjao ratove u bivsoj SFRJ da sam ja bio neka vlast ali vise smisla imati ratovati za Knin nego za Krim. Tako da reci NE ratu za Krim

Milan

pre 8 godina

U pravu je, nazalost. Sve zemlje oko kojih se velike sile sukobljavaju su nestabilne i lose za zivot. Samo one koje se naklone jednoj strani su stabilne i niko ih ne dira. Spanija bi se vec raspala na 5 delova da nije u NATO-u. A Rusiji se ne mozemo nakloniti jer smo okruzeni NATO zemljama. To bi nas samo jos vise destabilizovalo. Ako hocemo da prezivimo kao zemlja, moramo se ukljuciti u NATO. Meni se ta ideja ne svidja, ali je jedina realna. Nismo mi Svedska ili Svajcarska koje su u zapadnom sistemu vec stotinama godina. Oko nas se i dalje lome koplja.

Covek zvani Vuk

pre 8 godina

Draskovicu ajmo nazad sa celom svojom svitom Crnu Goru. Pa tamo drzi govore nama vrati Hotel Slaviju, poslovne.prostore, stanove.... Eto tako.

shone

pre 8 godina

Iako ne volim NATO (zna se već zbog čega), mislim da je najpametnije da se pridružimo NATO-u, ili za par godina nećemo imati državu. Ionako smo vec u NATO-u, pošto su skoro sve (a uskoro sve) države sa kojima se graničimo u NATO.

Mislim da je vreme da počnemo da razmišljamo glavom a ne srcem, inače nas neće biti. Svuda bi da se mešamo, čak i u ratu u Siriji navijamo za jednu stranu i radujemo se tuđoj nesreći, kao da to nismo preživeli. Rešavajte svoje probleme, trudite se što više i rezultati će doći.

Mislim da smo dosta ratovali, puno je onih koji su ili bili mali ili se ne sećaju kako je bilo nama pre 15-20 godina pa žele to ponove.

Neće nas NATO uništiti, nego ćemo mi sami to da uradimo (svake godine je 50000 srba manje u Srbiji), i za to smo krivi mi sami, pošto smo lenja i razmažena nacija...zato pamet u glavu, u se i u svoje kljuse.

I prestanite da se prepucavate oko SAD i Rusije. I jedni i drugi gledaju svoj interes, treba da se ugledamo na njih...

Brk

pre 8 godina

Draskovic nikada nije bio u pravu, u uvek je pricao ono sto je posao zapadnog agenta i podstrekaca. Svako i imalo racionalno i logicki razmislja zna da nam ulazak u NATO nista korisno ne bi doneo, a da bi na taj nacin izgubili rusku podrsku. Clanstvo Grcke u NATO-u nije sprecilo Turke da okupiraju Kipar. Niti clanstvo Turske u NATO-u sprecava da joj iz ledja spremaju formiranje nezavisne kurdske drzave. Ni clanstvo Albanije u NATO-u ih nije dovelo u EU, niti ce u skoroj buducnosti. Svako ko iole ozbiljnije prati desavanja u svetu i uspostavljanje novih Evro-Aziskih partnerstava, moze da vidi da je NATO cak i da opstane u sadasnjem obliku, strana koja ne moze da trijumfuje u nekom buducem velikom konfliktu. Srbija treba i mora da ostane vojno neutralna drzava, da u sto vecoj meri i koliko je to moguce prespava neki buduci veliki sukob, i da bude spremna da se odupre njenom daljem rasparcavanju koje joj pripremaju oni za koje Draskovic radi. A da postoji politicka volja i da se drzi barem nekog princima, Draskovic bi trebao da odgovara pred domacim sudom za ratne zlocine 90tih, a zatim i za neprijateljsko delovanje i podrivanje ustavnog i pravnog poretka drzave.

nista od toga

pre 8 godina

Ako sumiramo nasa iskustva iz zadnjih stotinjak godina, cinjenica je da dok su Ameri, Englezi i Francuzi bili uz nas preziveli smo rat sa Otomanskom Imperijom, Austrougarskom i Hitlerom, i docekali da vidimo njihov slom, a izdrzali smo i sukob sa Staljinom... a otkada smo krajem 80ih i narocito 90ih odlucili da vodimo politiku kojom smo ove nase saveznike pretvorili u neprijatelje - pobedjivali su nas sve nekakvi Slovenci, Hrvati, "Kosovari", a i u Bosni zamalo da prodjemo kao u Krajini da u zadnjem momentu nismo povukli rucnu i prihvatili Dejton umesto nerealnih maksimalistickih ciljeva.

Ali u NATO nikada nije usla nijedna drzava cije se stanovnistvo vecinski protivi clanstvu, i to ne moze biti odluka nekog politicara ili stranke, vec celovite drzavne politike iza koje stoji narodni konsenzus - a toga kod nas nema, tacnije kod nas postoji jasan konsenzus ali protiv clanstva u NATO, i na silu se drzimo nekakve neutralnosti samo zato jer smo makar shvatili kako cemo se opet provesti ako se otvoreno suprostavimo Zapadu nekom prevazidjenom politikom ili ideologijom koja je u sukobu sa XXI vekom, narocito ovde u Evropi.

Beogradjanin

pre 8 godina

Tacno tako.
Clanstvom u NATO paktu,Buducnost Srbije bi bila osigurana u svakom pogledu.
Ovim stavom sa priblizavanjemm Moskvi,koja je uzgred budi receno mnogo geografki i mentalno daleko,Srbija TONE u mulj.

darko k

pre 8 godina

Vuk je covek koji ne zna sta prica I ne zna sta govori, iskreno osoba koja nema veze sa politikom I sa realnoscu kod njega Danica vodi glavnu rec

aleksandars

pre 8 godina

Vuka ne želim da komentarišem ali zdrav razum nalaže da se priklonimo NATO-u. Šta fali Mađarskoj na primer, članica NATO a održava veze sa Rusijom?

Zemun grad SPO

pre 8 godina

Mnogi bi Draskovica, zbog jedne recenice izvucene iz konteksta, poslali u Hag, dok su za njih oni koji su naredjivali ratne zlocine nepravedno optuzene patriote.
Istina se ne moze izvrgnuti. Draskovic je 1991.pozvao omladinu Srbije da ne ide u Milosevicev rat. Sa tekstom ,,poskidati kape i cutati, a ne slaviti pobedu" rekao je sta misli o Milosevicevom i Tudmanovom krvavom piru u Vukovaru 1991. Jedini je od vodja tada velikih stranaka javno osudio etnicka ciscenja po BiH. Takodje je jedini bio za prihvatanje plana Z4, a time i spasa za Krajinu. Jos u to vreme apelovao je na Milosevica da Albancima ponudi politicku autonomiju uz garanciju velikih sila. Da je rezim slusao Vuka, ne bi pala Krajina i bilo izgubljeno Kosovo. Ne bi doslo ni do rata 1991. Tada je Vuk u javnom pismu molio Milosevica da prihvati Haski dokument, odn. savez drzava Jugoslavije. Pismo je zavrsio recenicom ,,kao Karadjordje, danas ne mozemo, kao Milos moramo". ,,kojekude" koje je uz huskanje JUL-a i SRS, Milosevic upucivao susedima i Zapadu, unistilo je Srbe u Hrvatskoj, velikom delu BiH, Kosovu, a Srbiju je dovelo do katastrofalnog ekonomskog, demografskog, drustvenog i politickog stanja. Na zalost, opet se masovno u medijima rasplamsala antizapadna histerija, kojoj je Milosevic ideolog. Cekaju li nas neki novi vihori? Bez clanstva u NATO-u unapred smo osudjeni na poraze i bedu, kako u miru, tako i ne dao Bog ratu.

Coco Bill

pre 8 godina

a sam isto za NATO...kad bi to bilo tako kao što je gospodin Drašković plaćen da kaže. Ravnopravnost posebno.
Ali strah me da je buduća cijena ulaska prevelika. Ovaj nedavni "iznenadni" upad UČK u Makedoniju, pod nosom američkih snaga, mi govori da su spremni na sve da osiguraju svoj položaj i kontrolu Balkana. Ulaskom u NATO se praktično potpisuje kapitulacija u tom smislu.
(Crnogorac, 5. avgust 2015 23:53)

Izvini a što Vi kometarišete nešta o Srbiji, drugoj državi šta je za nju najbolje ?! Uzgred, ako već tako komentarišete onda možete da kometarišete kako se vaša sva politička struktura, dakle pozicija i opozicija slažu o ulasku Crne Gore u NATO, pa kako se onda ne potpisuje "kapitulacija" ?! Drugo, interesantno je meni to da su svi takozvani "nezavisni" intelektualci u bivšim EX Yu republikama protiv NATO-a, i to samo za Srbiju, dok za njihovu državu to ne važi i tu su vrlo mlaki u takozvanoj kritici ?! Naravno da to vrlo dobro prolazi kod nas jer imaju svoje intervjue emisije i sve što im treba da ubede kako je to zlo, samo za Srbiju. A onda šta se desi ?! Pa kad njihova država uđe u NATO njih više nigde nema. Dakle bio im je zadatak da Srbiju odvuku od NATO-a dok njihova država ne uđe. A sad vi svi razmislite zašto je to tako. Treće licemernim Srbima ne smeta kad odu u države NATO pakta da rade od čijeg se poreza taj isti NATO naoružava ?!!! Četvrto, pa okruženi smo državama koje su članice NATO-a, a nijedna od njih nije baš "slatka" što se tiče Srbije.

VLADIMIR

pre 8 godina

Pošto Drašković kao osnivač srpske dobrovoljačke garde,preteče arkanovaca,šešeljevaca i drugih formacija koje su se pojavljivale po ratištima,a koji je itekako "zaslužan što su neki iz njegove garde ubijali i pljačkali,na volšeban način nije završio u Hagu. Mislim da bi tužilac za ratne zločine trebalo da se pozabavi njime.Ovako,ničim izavan čovek se i dalje oglašava po medijima,sad u potpuno drugom svetlu,kao veliki evropejac a sada i NATO zagovornik.Nažalost,čak je bio i ministar inostranih poslova.

dragan

pre 8 godina

Bravo Vuče, izuzetan tekst, analitičan, prepun činjeničnog stanja i realnosti. Naravno, sada će, po običaju, biti i ispljuvan od onih koji ne vide dalje od sopstvenog nosa, nažalost, takvih je većina u Srbiji.

OL59

pre 8 godina

Slična je situacija bila i kada je Vuk Drašković na sva zvona pozivao da se prihvati plan Z-4. Srbija nije prihvatila to i vidimo šta se dogodilo, koliko je samo ljudi stradalo. Isto je tako bilo kada je predložen sporazum u Rambujeu. Čovek je uporno pozivao da se prihvati, čak proglašavan izdajnikom. Srbija nije prihvatila i dobili smo 3 meseca bombardovanja i Kumanovski sporazum koji je lošiji od sporazuma u Rambujeu i nepovratno smo izgubili Kosovo. Sada Vuk Drašković poziva da se okrenemo pristupanju NATO organizaciji. Istorija pokazuje da je za sve bio u pravu. Posle svega ovoga, ja mu verujem i apsolutno podržavam ovu inicijativu.

japaja

pre 8 godina

prvo, mozda i najbitnije, jao svima nama kada nam kolo vode ljudi koji su bili aktivni i pre 20 godina.
to samo znaci da se u medjuvremenu nije pojavio niti jedan jedini harizmatican politicar koji bi ih zamenio.

drugo, jeste Vuk pricao o seci ruke koja nosi islamski barjak, dobro se secam.
isto tako se secam i da je par meseci do godina kasnije pricao i da ne mozemo mi sami protiv sveta, da je svet ili medjunarodna zajednica jedan autoput, da mi hocemo da udjemo u njega nekim sporednim putem bez obracanja paznje na sve ostale...

trece, obicnog coveka, pa i mene, zaboli kada se pominje NATO i bilo kakav savez sa njima.
ali, moramo progutati tu knedlu.
verovali ili ne, tek uclanjenjem u tu organizaciju cemo biti ravnopravni sa susedima (sa kojima inace jos uvek verbalno ratujemo, i BiH i Hrvatska i Albanija).

gledam sa strane

pre 8 godina

НАТО се извинио Србији и српском народу за бомбардовања,ибијања,разарања,помагања српским вечитим непријатељима,надокнађује штету коју је учинио,казнио и кажњава злочинце над Србима,исправља неправде над Србима,нуди равноправно чланство без уцена и ултиматума за вечити мир у свету.Па кад је већ тако хајде да се учланимо у НАТО.Али то само Драшковић и слични уцењени или плаћени виде.Остали слепи и глуви.

bandiera rossa

pre 8 godina

Hoce li iko ovome ZABRANITI da govori. Sve sto je pricao to su budalastine, od turskog barjaka u Pazaru, preko srpskih granica obelezemih srpskim grobovima i nisenja mape Stepanu Mesicu pa do ljubljenja shape tamo nekoj belosvetskoj..... ovaj neroditelj samo zeli da ustalasa javnost a ni to vise ne moze kAO NEKAD

Za promenu objavite i drugacija misljena

pre 8 godina

Ja ovog coveka ne razumem,a vi?
(RasniNovobecejac)
Svako ko razmislja logicno i racionalno razumece ga, a takvih je naravno malo u RSR. Dok ce svi ostali koji razmisljaju Balkanskim sindromom zvanim ,,inat" da lupaju minuse. Takvih je na zalost puno.

Bojan Ilić

pre 8 godina

A kad ih je zvao da "sidju" '99.
da se "pogledamo u oci"?!
Ispred manastira u Rakovici sa Drazinim unukom koji je trebao da mu obezbedi "fotelju"....
Jadan, najjadniji, Drasković.....

mare nis

pre 8 godina

Evo ja sam Nislija i kazem da je Draskovic sto posto u pravu. Mozda se ni njemu ne svidja ono sto govori ali to je jedina realna mogucnost.E sad kad malo sagledamo dogadjaje u proslosti ispada da je covek bio uvek u pravu a to sto nas narod vise voli da ga neko laze i obecava nemoguce to je druga prica, zato smo tu gde jesmo.

misko

pre 8 godina

vaznost ovih reci je kao poruka starlete o ujedinjenju africkih plemena. covek koji, menja misljenje u zavisnosti od godisnjeg doba ili u zavisnosti ko ga pozove u ambasadu na prijem, tog trenutka zastupa stavove iste,mema kompas ali ni osnovni ljudski poriv a to je milost!!! u zivotu ce nam biti bolje samo ako namerno ne budemo slusali one koji su ko Draskovic!

obi van

pre 8 godina

"Puna podrska! Srbija u NATO, sto pre!
(otan, 05. avgust 2015 23:36)"
Ti šalji svoju djecu da ginu za njih po svjetskim vukojebinama. ja neću

Komsija iz Bloka 45

pre 8 godina

U situaciji u kojoj se nalazi Srbija najbolje je da se sto pre uclani u NATO i u EU.

Argument za "ne" koji kaze "zato sto su nas bombardovali" je vrlo los argument i ne uzima u obzir sve ostalo sto cini realnost nase bliske proslosti i blize i dalje buducnosti.

To sto su nas bombardovali boli; boli i to sto su pomogli odcepljenje KiM od Srbije. Imajte na umu da nas je NATO mogao sravniti sa zemljom te 1999. godine a to nije ucinio. Mogao je da odcepi Vojvodinu i Sandzak ali to nije ucinio. Mogao je tepih bombama da poravna velike gradeove kao Beograd, Nis, Novi Sad,.... pa to nije ucinio.

Takodje imajte na umu i to da je KiM ostala u Srbiji da mi ne bi smo mogli da asimiliramo tako veliku i rastucu manjinsku grupu, a populacione prognoze su takve da bi oni za 60-80 godina bili vise od 50% stanovnistva Srbije. Pokusaj da se istera polovina Albanaca (neprijateljski raspolozenih prema drzavi) sa KiM u kratkom ratu i da se onda pregovara i to stanje zacementira je propao jer Srbija nije imala jake saveznike. Da je tada bila u NATO-u, bilo bi drugacije.

Ulaskom u NATO i EU poboljsace se ekonomija i time odbrambena sposobnost zemlje. Prihvatanje EU vrednosti u organizaciji drustva i drzave smanjice se korupcija, zaostalost i primitivizam u svim sektorima drustvenog pa i privatnog zivota; smanjice se iseljavanje i porasce prirodni prirastaj. Razmislite samo zasto sve izbleglice hoce na zapad, a niko od njih ne ide u, recimo, Rusiju.

posteno

pre 8 godina

kakav tuzan kraj najveceg srpskog nacionaliste...Formirao gardu,slao ih na ratiste,ginuli su zbog njega a sad je gori od Sonje Biserko...Bio je idol mladima,zbog njega su postajali nacionalisti a sad prica skroz suprotno...Tuzan covek,tuzna prica...

neko iz mase

pre 8 godina

Kao sto je vec neko napisao ovaj covek je na pocetku svoje politicke karijere pretio Muslimanima u Sandzaku da ce im secu ruke!!!!!!Kasnije je u jednom tv duelu albanskom politicaru rekao,cutiram:-Da se spoje nebo i zemlja,vi necete dobiti nezavisno Kosovo!!!! Kraj citata!!!! To su samo dva mala primera toga koliko je on bio ratnicki nastrojen,koliko je bio nacuonalisticki nastrojen!!!!!!!! Sada?!?!?Sada se covek jedbostacno ne prepoznaje!!!!Klasican primer ljigavca koji je promenio stranu!!!!

Marko Budva

pre 8 godina

Draskovicu Vuce zaboravljas svu onu srpsku djecu i nejac sto postradase od nato bombi,razrusene vrtice,bolnice, mostove,razorena i ugasena stpska ognjista... zaboravljas da je nato iscupao srce srbiji i dao ga pasjoj rasi arnautskoj da polome srpske svetinje i bogomolje,da razore srpske grobove da sve srpsko popale i naprave dzamije... zaboravljas ili te NEinteresuje...

glas razuma

pre 8 godina

Da budemo clanovi 4 rajha???'
G dine Draskovicu pa viste mi delovali veoma normalno, sta vam bi odjedanput?
Da li je vama jasno da ce taj klub uskoro nestati sa scene?
Sami sebe ce urusiti.

smisao

pre 8 godina

Ne volim NATO, mnogo su zla pocinili drugima. Medutim bas zato Srbija treba da im se pridruzi. Poslovica kaze- ako ne mozes da ga pobedis, pridruzi mu se. Takodje Balkan je prvi na meti ID koji ce nastaviti da se siri. Srbija se nema cime odbraniti od eventualnog rata sa tim fanaticima. Jednostavno receno, treba nam zastitnik. A to sigurno nece biti Rusija.

tok

pre 8 godina

pa... kad ovako citam, ne slazem se sa njim. Ali... secam se kad je pre 20 godina vikao da se plan z4 treba prihvatiti nazivali su ga ustasom. Sa danasnje tacke gledista z4 izgleda kao pusti san. ...

socrat

pre 8 godina

"Ko na Sandzaku zavijori zeleni muslimanski barjak, seci cemo i barjak i ruku"- Vuk Draskovic, cini mi se 90-91. 2015-e, hoce da udje u NATO? Bio je gori od Seselja tada (nije mi jasno sto i on nije bio u Hagu), a sada je gori od Sonje Biserko!

Ljubivoje I

pre 8 godina

Članak je suviše politički i običan gradjanin nije u stanju da svati suštinu. Suština je u tome da sve naše komšije Hrvati, Madjari, Rumuni i Bugari sada imaju daleko jače saveznike od nas. Kada to kažem onda mislim u ekonomskom smislu i da će nas ekonomski porobiti. Stvarno je došlo vreme da se savezi sklapaju zbog ekonomije, odnosno boljeg života i zapošljavanja.
Političari dajte nam ravnopravne odnose u ekonomiji sa okruženjem, pa da vidite šta je naša pamet i naša marljivost.

IVAN78BG

pre 8 godina

Bio i ostao budala.A ja znam protiv koga je Srbija ratovala u ww1 protiv koga u ww2 i protiv koga u bliskoj istoriji.Tako da stvarno ne mogu da budem za ulazak u NATO pakt.

Petar

pre 8 godina

Nije NATO zlocinski savez jer ja ili moja baba tako umislili, nego Vuce NATO je bombardovao suverenu drzavu (aj pogodi koju) bez saglasnosti UN dakle potpuno ilegalnom akcijom sto je priznao i covek koji je tada vodio Nemacku. E sad objasni ti meni kakva je to organizacija?

Dragan

pre 8 godina

Kakva bre profesionalna vojska!?Pa 95% nas i dalje nosi borbene ranceve iz JNA,o cemu pricamo!?jel tako izgleda vojnik u 21. veku!?I kad udjemo u NATO onda glavu u torbu i pravac Irak i Avganistan za 3000$...Jer nasa je glava jeftinija od Americke!

Vuk dlaku menja...

pre 8 godina

Vuče, mani se više politike. Više nisi ni na marginama političkog života. Ali zato imaš sjajne romane, drži se ti toga, više ćeš obožavalaca tako imati...

Crnogorac

pre 8 godina

Ja sam isto za NATO...kad bi to bilo tako kao što je gospodin Drašković plaćen da kaže. Ravnopravnost posebno.
Ali strah me da je buduća cijena ulaska prevelika. Ovaj nedavni "iznenadni" upad UČK u Makedoniju, pod nosom američkih snaga, mi govori da su spremni na sve da osiguraju svoj položaj i kontrolu Balkana. Ulaskom u NATO se praktično potpisuje kapitulacija u tom smislu.

Dragan Rakic

pre 8 godina

Mozda mnogima Draskovicev komentar neodgovara, ali je to jedina logicna cinjenica da se Srbija odrzi i opstane. Ako CGorci, Hrvati, Bosanci i Albanci mogu da budu clanovi, a Srbija se nalazi u njihovom okruzenju, onda Srbija nema drugo resenje.

EU Citizen

pre 8 godina

Čovek je potpuno u pravu, ja lično sam pristalica NATO, SAD i zapada, ali sve i kada bih bio njihov ljuti neprijatelj, objektivni razlozi i intetesi nalažu ovoj državi da što pre postane članica, a iracionalnost i inat su nas kroz istoriju toliko koštali da je krajnje vreme da to batalimo.

Ko drugi do Ja?

pre 8 godina

Dakle, ja uzmem i bijem te, kradem od tebe, iskoriscavam na sve moguce nacine, a onda te ucenjujem da mi se pridruzis ( citaj, u potpunosti povinujes) kako bi dobio odredjene beneficije, za koje ces mi opet biti duzan, i ti to prihvatis? Da mi budes rob? Bez casti? Obraza? Svojeg Ja? Obicno smece i otirac? Pa bolje da nestanemo, nego to da postanemo...

CityWatch

pre 8 godina

Ipak, procitjte tekst dva puta, razmislite pa komentarisite. Mislim da je u pravu - opet. Siguran sam da nije srecan zbog toga makar koliko i ja.

socrat

pre 8 godina

"Ko na Sandzaku zavijori zeleni muslimanski barjak, seci cemo i barjak i ruku"- Vuk Draskovic, cini mi se 90-91. 2015-e, hoce da udje u NATO? Bio je gori od Seselja tada (nije mi jasno sto i on nije bio u Hagu), a sada je gori od Sonje Biserko!

Petar

pre 8 godina

Nije NATO zlocinski savez jer ja ili moja baba tako umislili, nego Vuce NATO je bombardovao suverenu drzavu (aj pogodi koju) bez saglasnosti UN dakle potpuno ilegalnom akcijom sto je priznao i covek koji je tada vodio Nemacku. E sad objasni ti meni kakva je to organizacija?

IVAN78BG

pre 8 godina

Bio i ostao budala.A ja znam protiv koga je Srbija ratovala u ww1 protiv koga u ww2 i protiv koga u bliskoj istoriji.Tako da stvarno ne mogu da budem za ulazak u NATO pakt.

Ko drugi do Ja?

pre 8 godina

Dakle, ja uzmem i bijem te, kradem od tebe, iskoriscavam na sve moguce nacine, a onda te ucenjujem da mi se pridruzis ( citaj, u potpunosti povinujes) kako bi dobio odredjene beneficije, za koje ces mi opet biti duzan, i ti to prihvatis? Da mi budes rob? Bez casti? Obraza? Svojeg Ja? Obicno smece i otirac? Pa bolje da nestanemo, nego to da postanemo...

Dragan

pre 8 godina

Kakva bre profesionalna vojska!?Pa 95% nas i dalje nosi borbene ranceve iz JNA,o cemu pricamo!?jel tako izgleda vojnik u 21. veku!?I kad udjemo u NATO onda glavu u torbu i pravac Irak i Avganistan za 3000$...Jer nasa je glava jeftinija od Americke!

Crnogorac

pre 8 godina

Ja sam isto za NATO...kad bi to bilo tako kao što je gospodin Drašković plaćen da kaže. Ravnopravnost posebno.
Ali strah me da je buduća cijena ulaska prevelika. Ovaj nedavni "iznenadni" upad UČK u Makedoniju, pod nosom američkih snaga, mi govori da su spremni na sve da osiguraju svoj položaj i kontrolu Balkana. Ulaskom u NATO se praktično potpisuje kapitulacija u tom smislu.

Vuk dlaku menja...

pre 8 godina

Vuče, mani se više politike. Više nisi ni na marginama političkog života. Ali zato imaš sjajne romane, drži se ti toga, više ćeš obožavalaca tako imati...

tok

pre 8 godina

pa... kad ovako citam, ne slazem se sa njim. Ali... secam se kad je pre 20 godina vikao da se plan z4 treba prihvatiti nazivali su ga ustasom. Sa danasnje tacke gledista z4 izgleda kao pusti san. ...

Dragan Rakic

pre 8 godina

Mozda mnogima Draskovicev komentar neodgovara, ali je to jedina logicna cinjenica da se Srbija odrzi i opstane. Ako CGorci, Hrvati, Bosanci i Albanci mogu da budu clanovi, a Srbija se nalazi u njihovom okruzenju, onda Srbija nema drugo resenje.

EU Citizen

pre 8 godina

Čovek je potpuno u pravu, ja lično sam pristalica NATO, SAD i zapada, ali sve i kada bih bio njihov ljuti neprijatelj, objektivni razlozi i intetesi nalažu ovoj državi da što pre postane članica, a iracionalnost i inat su nas kroz istoriju toliko koštali da je krajnje vreme da to batalimo.

CityWatch

pre 8 godina

Ipak, procitjte tekst dva puta, razmislite pa komentarisite. Mislim da je u pravu - opet. Siguran sam da nije srecan zbog toga makar koliko i ja.

Ljubivoje I

pre 8 godina

Članak je suviše politički i običan gradjanin nije u stanju da svati suštinu. Suština je u tome da sve naše komšije Hrvati, Madjari, Rumuni i Bugari sada imaju daleko jače saveznike od nas. Kada to kažem onda mislim u ekonomskom smislu i da će nas ekonomski porobiti. Stvarno je došlo vreme da se savezi sklapaju zbog ekonomije, odnosno boljeg života i zapošljavanja.
Političari dajte nam ravnopravne odnose u ekonomiji sa okruženjem, pa da vidite šta je naša pamet i naša marljivost.

Bojan Ilić

pre 8 godina

A kad ih je zvao da "sidju" '99.
da se "pogledamo u oci"?!
Ispred manastira u Rakovici sa Drazinim unukom koji je trebao da mu obezbedi "fotelju"....
Jadan, najjadniji, Drasković.....

Covek zvani Vuk

pre 8 godina

Draskovicu ajmo nazad sa celom svojom svitom Crnu Goru. Pa tamo drzi govore nama vrati Hotel Slaviju, poslovne.prostore, stanove.... Eto tako.

darko k

pre 8 godina

Vuk je covek koji ne zna sta prica I ne zna sta govori, iskreno osoba koja nema veze sa politikom I sa realnoscu kod njega Danica vodi glavnu rec

Brk

pre 8 godina

Draskovic nikada nije bio u pravu, u uvek je pricao ono sto je posao zapadnog agenta i podstrekaca. Svako i imalo racionalno i logicki razmislja zna da nam ulazak u NATO nista korisno ne bi doneo, a da bi na taj nacin izgubili rusku podrsku. Clanstvo Grcke u NATO-u nije sprecilo Turke da okupiraju Kipar. Niti clanstvo Turske u NATO-u sprecava da joj iz ledja spremaju formiranje nezavisne kurdske drzave. Ni clanstvo Albanije u NATO-u ih nije dovelo u EU, niti ce u skoroj buducnosti. Svako ko iole ozbiljnije prati desavanja u svetu i uspostavljanje novih Evro-Aziskih partnerstava, moze da vidi da je NATO cak i da opstane u sadasnjem obliku, strana koja ne moze da trijumfuje u nekom buducem velikom konfliktu. Srbija treba i mora da ostane vojno neutralna drzava, da u sto vecoj meri i koliko je to moguce prespava neki buduci veliki sukob, i da bude spremna da se odupre njenom daljem rasparcavanju koje joj pripremaju oni za koje Draskovic radi. A da postoji politicka volja i da se drzi barem nekog princima, Draskovic bi trebao da odgovara pred domacim sudom za ratne zlocine 90tih, a zatim i za neprijateljsko delovanje i podrivanje ustavnog i pravnog poretka drzave.

VLADIMIR

pre 8 godina

Pošto Drašković kao osnivač srpske dobrovoljačke garde,preteče arkanovaca,šešeljevaca i drugih formacija koje su se pojavljivale po ratištima,a koji je itekako "zaslužan što su neki iz njegove garde ubijali i pljačkali,na volšeban način nije završio u Hagu. Mislim da bi tužilac za ratne zločine trebalo da se pozabavi njime.Ovako,ničim izavan čovek se i dalje oglašava po medijima,sad u potpuno drugom svetlu,kao veliki evropejac a sada i NATO zagovornik.Nažalost,čak je bio i ministar inostranih poslova.

gledam sa strane

pre 8 godina

НАТО се извинио Србији и српском народу за бомбардовања,ибијања,разарања,помагања српским вечитим непријатељима,надокнађује штету коју је учинио,казнио и кажњава злочинце над Србима,исправља неправде над Србима,нуди равноправно чланство без уцена и ултиматума за вечити мир у свету.Па кад је већ тако хајде да се учланимо у НАТО.Али то само Драшковић и слични уцењени или плаћени виде.Остали слепи и глуви.

njara

pre 8 godina

Ne lupaj vuče majke ti . Kako švajcarci nisu u nato ! Treba nama malo pameti ali sa vama na čelu nema nam sreće . Uči u nato je kao da oženiš ženu koja ti je pobila familiju i zapalila kuću .

Zemun grad SPO

pre 8 godina

Mnogi bi Draskovica, zbog jedne recenice izvucene iz konteksta, poslali u Hag, dok su za njih oni koji su naredjivali ratne zlocine nepravedno optuzene patriote.
Istina se ne moze izvrgnuti. Draskovic je 1991.pozvao omladinu Srbije da ne ide u Milosevicev rat. Sa tekstom ,,poskidati kape i cutati, a ne slaviti pobedu" rekao je sta misli o Milosevicevom i Tudmanovom krvavom piru u Vukovaru 1991. Jedini je od vodja tada velikih stranaka javno osudio etnicka ciscenja po BiH. Takodje je jedini bio za prihvatanje plana Z4, a time i spasa za Krajinu. Jos u to vreme apelovao je na Milosevica da Albancima ponudi politicku autonomiju uz garanciju velikih sila. Da je rezim slusao Vuka, ne bi pala Krajina i bilo izgubljeno Kosovo. Ne bi doslo ni do rata 1991. Tada je Vuk u javnom pismu molio Milosevica da prihvati Haski dokument, odn. savez drzava Jugoslavije. Pismo je zavrsio recenicom ,,kao Karadjordje, danas ne mozemo, kao Milos moramo". ,,kojekude" koje je uz huskanje JUL-a i SRS, Milosevic upucivao susedima i Zapadu, unistilo je Srbe u Hrvatskoj, velikom delu BiH, Kosovu, a Srbiju je dovelo do katastrofalnog ekonomskog, demografskog, drustvenog i politickog stanja. Na zalost, opet se masovno u medijima rasplamsala antizapadna histerija, kojoj je Milosevic ideolog. Cekaju li nas neki novi vihori? Bez clanstva u NATO-u unapred smo osudjeni na poraze i bedu, kako u miru, tako i ne dao Bog ratu.

bandiera rossa

pre 8 godina

Hoce li iko ovome ZABRANITI da govori. Sve sto je pricao to su budalastine, od turskog barjaka u Pazaru, preko srpskih granica obelezemih srpskim grobovima i nisenja mape Stepanu Mesicu pa do ljubljenja shape tamo nekoj belosvetskoj..... ovaj neroditelj samo zeli da ustalasa javnost a ni to vise ne moze kAO NEKAD

OL59

pre 8 godina

Slična je situacija bila i kada je Vuk Drašković na sva zvona pozivao da se prihvati plan Z-4. Srbija nije prihvatila to i vidimo šta se dogodilo, koliko je samo ljudi stradalo. Isto je tako bilo kada je predložen sporazum u Rambujeu. Čovek je uporno pozivao da se prihvati, čak proglašavan izdajnikom. Srbija nije prihvatila i dobili smo 3 meseca bombardovanja i Kumanovski sporazum koji je lošiji od sporazuma u Rambujeu i nepovratno smo izgubili Kosovo. Sada Vuk Drašković poziva da se okrenemo pristupanju NATO organizaciji. Istorija pokazuje da je za sve bio u pravu. Posle svega ovoga, ja mu verujem i apsolutno podržavam ovu inicijativu.

nenad

pre 8 godina

Setiš li se ikada Vuče Draškoviću setiš li se Djordja Božovića Giške,Dali si mu grob obišao za ovih 24 godine.Zbog tvojih ideala je sve ostavio otišao u Liku da se bori, poginuo u Gospicu kao i mnogi mladi momci iz Srpske Garde Nisu ti ideali bili pogrešni 91-godine sramota je što si se tih ideala ti odrekao Vuče Draškoviću. Nek ti je večna slava Đorđe Božoviću!!!!

obi van

pre 8 godina

"Puna podrska! Srbija u NATO, sto pre!
(otan, 05. avgust 2015 23:36)"
Ti šalji svoju djecu da ginu za njih po svjetskim vukojebinama. ja neću

neko iz mase

pre 8 godina

Kao sto je vec neko napisao ovaj covek je na pocetku svoje politicke karijere pretio Muslimanima u Sandzaku da ce im secu ruke!!!!!!Kasnije je u jednom tv duelu albanskom politicaru rekao,cutiram:-Da se spoje nebo i zemlja,vi necete dobiti nezavisno Kosovo!!!! Kraj citata!!!! To su samo dva mala primera toga koliko je on bio ratnicki nastrojen,koliko je bio nacuonalisticki nastrojen!!!!!!!! Sada?!?!?Sada se covek jedbostacno ne prepoznaje!!!!Klasican primer ljigavca koji je promenio stranu!!!!

glas razuma

pre 8 godina

Da budemo clanovi 4 rajha???'
G dine Draskovicu pa viste mi delovali veoma normalno, sta vam bi odjedanput?
Da li je vama jasno da ce taj klub uskoro nestati sa scene?
Sami sebe ce urusiti.

dragan

pre 8 godina

Bravo Vuče, izuzetan tekst, analitičan, prepun činjeničnog stanja i realnosti. Naravno, sada će, po običaju, biti i ispljuvan od onih koji ne vide dalje od sopstvenog nosa, nažalost, takvih je većina u Srbiji.

Fikus je pametniji

pre 8 godina

@shone

Prvo kazete da treba da se prikljucimo NATO, a onda da cemo na taj nacin biti nezavisni i da necemo da se mesamo u sirijsko ili neko drugo pitanje. Ovu tezu jos nikada nisam cuo, jer je prosto neverovatno. Ulazak u NATO nema veze sa samostalno vodjenom politikom. I tek onda cemo da se mesamo i to na najprimitivniji nacin - srpski vojnik na raznim frontovima sirom sveta, bez pitanja i bez mogucnosti da se kaze ne. Dalje, to podrazumeva njihove baze na nasoj zemlji. Tudja vojska je garant sprovodjenja tudje politike, Srbija ce postati marionetska, okupirana zemlja. Na kraju i ono sto je najgore - ulazak Srbije u NATO je automatski stavlja na listu ciljeva Rusije. I to nije pretpostavka, vec surova cinjenica - svaka NATO zemlja koja na svojoj teritoriji ima ijednog americkog vojnika je legitimni cilj Rusije u njenim zvanicnim dokumentim - oni cak diplomatskim putem obaveste o tome Vladu te zemlje. Tako je skoro Bukurust dobio takvo pismo zbog pocetka instaliranja amrickog PRO, pa su se rumunske strasti naglo smirile i prema Ukrajini - ucutali se ko puvanjci.

Draskovic je zlo srpskog naroda, koji je od ultranacionaliste, postao antisrbin. Cak nam je uveo i rasirena tri prsta kao pozdrav, a to nema nikakve veze sa srpstvom. Covek je ucenjen haskom optuznicom, i od tada radi samo na strah, zeleno i viski. Njega treba izolovati sa politicke scene, a ovaj nemoralni novinski izlet je samo znak da su ga amerikanci podboli.

barracuda

pre 8 godina

1945. godine komunisti su izvršili prevrat uz pomoć Sovјetskog saveza, okupirali su Srbiјu i traјno su poremetili osnovice njene politike, društva i, uopšte uzev, vrednosti na koјima se nekadašnja građanska Srbiјa zasnivala.
Da su roјalisti i legalisti pobedili 1945. godine Srbiјa bi postala članica NATO pakta iste one godine kad јe ovaј savez i osnovan. Razlozi su više nego očigledni: kraljevina Srbiјa i njena naslednica Јugoslaviјa bile su konzervativne države, naslonjene na Zapad, orјentisane ka tržišnoј ekonomiјi. U oba svetska rata Srbiјa јe bila saveznica zapadnih sila, ne zbog ljubavi već zbog činjenice da su te zemlje u odnosu na rivalske blokove bile naјbliže srpskim slobodarskim idealima.
Značaј pada Berlinskog zida јedino niјe shvaćen u Srbiјi. Komunisti u svim partiјama su nastavili da šire propagandu protiv Zapada i pre svega Amerike. Oni su prigrlili јedan sumanuti šovinizam, nacional-komunizam i oblatili su sve pozitivne srpske vrednosti koјe su stigli da oblate. Slobodan Milošević јe vodio politiku zaštite svoјih privatnih interesa s јedne, te voskreseniјa komunističkog mrtvaca, s druge strane. Komunistička Srbiјa niјe prihvatila da se pomiri sa istoriјskim porazom 1989. godine i odvela јe stoga celi srpski narod na Balkanu u istoriјski poraz čiјe srazmere ne možemo јoš da utvrdimo.
NATO DA, EU NE!

posteno

pre 8 godina

kakav tuzan kraj najveceg srpskog nacionaliste...Formirao gardu,slao ih na ratiste,ginuli su zbog njega a sad je gori od Sonje Biserko...Bio je idol mladima,zbog njega su postajali nacionalisti a sad prica skroz suprotno...Tuzan covek,tuzna prica...

misko

pre 8 godina

vaznost ovih reci je kao poruka starlete o ujedinjenju africkih plemena. covek koji, menja misljenje u zavisnosti od godisnjeg doba ili u zavisnosti ko ga pozove u ambasadu na prijem, tog trenutka zastupa stavove iste,mema kompas ali ni osnovni ljudski poriv a to je milost!!! u zivotu ce nam biti bolje samo ako namerno ne budemo slusali one koji su ko Draskovic!

Marko Budva

pre 8 godina

Draskovicu Vuce zaboravljas svu onu srpsku djecu i nejac sto postradase od nato bombi,razrusene vrtice,bolnice, mostove,razorena i ugasena stpska ognjista... zaboravljas da je nato iscupao srce srbiji i dao ga pasjoj rasi arnautskoj da polome srpske svetinje i bogomolje,da razore srpske grobove da sve srpsko popale i naprave dzamije... zaboravljas ili te NEinteresuje...

Zo

pre 8 godina

Da su Rusi bili saveznici ne bi NATO napao. NATO uvek brani svoje clanove a Rusi izdaju svoje saveznike zato se odgovor namece. Inace Srbija je okruzena NATO clanicma i Rusi je nikada nece braniti. Moguce je samo da dobijemo nuklearku od njih kao sekundarni cilj u slucaju rata.

shone

pre 8 godina

Iako ne volim NATO (zna se već zbog čega), mislim da je najpametnije da se pridružimo NATO-u, ili za par godina nećemo imati državu. Ionako smo vec u NATO-u, pošto su skoro sve (a uskoro sve) države sa kojima se graničimo u NATO.

Mislim da je vreme da počnemo da razmišljamo glavom a ne srcem, inače nas neće biti. Svuda bi da se mešamo, čak i u ratu u Siriji navijamo za jednu stranu i radujemo se tuđoj nesreći, kao da to nismo preživeli. Rešavajte svoje probleme, trudite se što više i rezultati će doći.

Mislim da smo dosta ratovali, puno je onih koji su ili bili mali ili se ne sećaju kako je bilo nama pre 15-20 godina pa žele to ponove.

Neće nas NATO uništiti, nego ćemo mi sami to da uradimo (svake godine je 50000 srba manje u Srbiji), i za to smo krivi mi sami, pošto smo lenja i razmažena nacija...zato pamet u glavu, u se i u svoje kljuse.

I prestanite da se prepucavate oko SAD i Rusije. I jedni i drugi gledaju svoj interes, treba da se ugledamo na njih...

Za promenu objavite i drugacija misljena

pre 8 godina

Ja ovog coveka ne razumem,a vi?
(RasniNovobecejac)
Svako ko razmislja logicno i racionalno razumece ga, a takvih je naravno malo u RSR. Dok ce svi ostali koji razmisljaju Balkanskim sindromom zvanim ,,inat" da lupaju minuse. Takvih je na zalost puno.

KGB

pre 8 godina

Istini je nekada tesko pogledati u oci, i ljudi koji govore istinu, cesto nisu dobrodosli, vec su drazi oni koji mazu i lazu po medijima. Bez obzira ko je izgovorio, istina se oseti, jer je ostra, i cista...

... a ovo sto je Vuk rekao, jeste istina.
(Marija, 6. avgust 2015 09:55)

Ja sam cuo da usiromaseni uranijum deluje na pomracenje uma. Izgleda je i to istina

novosadjan

pre 8 godina

a da ipak pitamo danicu, cisto da ne bi naprasno morao da promenis misljenje, nego lepo bi to bilo mi u nato pa da bombardujemo porodice ovih nesrecnih sirijaca sto se muljaju po srbiji, onako ko sto su i nas na pravdi boga bombardovali, vidim probudio se hriscanin u tebi a sto se mene tice NE HVALA

Komsija iz Bloka 45

pre 8 godina

U situaciji u kojoj se nalazi Srbija najbolje je da se sto pre uclani u NATO i u EU.

Argument za "ne" koji kaze "zato sto su nas bombardovali" je vrlo los argument i ne uzima u obzir sve ostalo sto cini realnost nase bliske proslosti i blize i dalje buducnosti.

To sto su nas bombardovali boli; boli i to sto su pomogli odcepljenje KiM od Srbije. Imajte na umu da nas je NATO mogao sravniti sa zemljom te 1999. godine a to nije ucinio. Mogao je da odcepi Vojvodinu i Sandzak ali to nije ucinio. Mogao je tepih bombama da poravna velike gradeove kao Beograd, Nis, Novi Sad,.... pa to nije ucinio.

Takodje imajte na umu i to da je KiM ostala u Srbiji da mi ne bi smo mogli da asimiliramo tako veliku i rastucu manjinsku grupu, a populacione prognoze su takve da bi oni za 60-80 godina bili vise od 50% stanovnistva Srbije. Pokusaj da se istera polovina Albanaca (neprijateljski raspolozenih prema drzavi) sa KiM u kratkom ratu i da se onda pregovara i to stanje zacementira je propao jer Srbija nije imala jake saveznike. Da je tada bila u NATO-u, bilo bi drugacije.

Ulaskom u NATO i EU poboljsace se ekonomija i time odbrambena sposobnost zemlje. Prihvatanje EU vrednosti u organizaciji drustva i drzave smanjice se korupcija, zaostalost i primitivizam u svim sektorima drustvenog pa i privatnog zivota; smanjice se iseljavanje i porasce prirodni prirastaj. Razmislite samo zasto sve izbleglice hoce na zapad, a niko od njih ne ide u, recimo, Rusiju.

Marija

pre 8 godina

Istini je nekada tesko pogledati u oci, i ljudi koji govore istinu, cesto nisu dobrodosli, vec su drazi oni koji mazu i lazu po medijima. Bez obzira ko je izgovorio, istina se oseti, jer je ostra, i cista...

... a ovo sto je Vuk rekao, jeste istina.

mare nis

pre 8 godina

Evo ja sam Nislija i kazem da je Draskovic sto posto u pravu. Mozda se ni njemu ne svidja ono sto govori ali to je jedina realna mogucnost.E sad kad malo sagledamo dogadjaje u proslosti ispada da je covek bio uvek u pravu a to sto nas narod vise voli da ga neko laze i obecava nemoguce to je druga prica, zato smo tu gde jesmo.

Na smetliste istorije

pre 8 godina

da smo ga poslusali devedesetih, ovoga ne bi bilo. da smo ga culi! pa se vi pitajte ko je lud...
(007, 6. avgust 2015 01:34)

I culi i slusali, i za razliku od nekih, dobro se secamo sta je pricao nekad, a sta sad.

vrtlog

pre 8 godina

Ako nismo ušli u Nato pakt početkom 90-tih sada ne vidim nijedan razlog za to.Drašković se 90-tih godina nije zalagao za članstvo u ovoj vojnoj organizacji,ali ako poslušamo njegove izjave iz tog perioda i ove sadašnje onda se vidi da se ne radi o istom čoveku.Pored toga što kvarimo dobre odnose sa Rusijom,ulaskom u Nato postajemo legitimna meta terorističkih organizacija.Pitanje je kome to treba?Sa druge strane naša vojska morala bi da bude reformisana i opremljena po Nato standardu,a taj novac nemamo i nećemo imati narednih deceniju-dve.Sobzirom sa smo već prezduženi dodatno zaduživanje za potrebe nabavke vojne opreme iz Nato zemalja bilo bi ekonomsko samoubistvo.A da ne spominjem slanje vojnika u Nato misije(Avganistan,Libija...),zločini nad civilim stanovništvom i sl.

Milan

pre 8 godina

U pravu je, nazalost. Sve zemlje oko kojih se velike sile sukobljavaju su nestabilne i lose za zivot. Samo one koje se naklone jednoj strani su stabilne i niko ih ne dira. Spanija bi se vec raspala na 5 delova da nije u NATO-u. A Rusiji se ne mozemo nakloniti jer smo okruzeni NATO zemljama. To bi nas samo jos vise destabilizovalo. Ako hocemo da prezivimo kao zemlja, moramo se ukljuciti u NATO. Meni se ta ideja ne svidja, ali je jedina realna. Nismo mi Svedska ili Svajcarska koje su u zapadnom sistemu vec stotinama godina. Oko nas se i dalje lome koplja.

Aleksa

pre 8 godina

Pa ti idi, ko ti brani. Jos bolje, oformi opet Gardu pa je povedi tamo. A gradjani Srbije ce samo ukoliko to prodje referendum i bude koncenzus o tom pitanju.

Beogradjanin

pre 8 godina

Tacno tako.
Clanstvom u NATO paktu,Buducnost Srbije bi bila osigurana u svakom pogledu.
Ovim stavom sa priblizavanjemm Moskvi,koja je uzgred budi receno mnogo geografki i mentalno daleko,Srbija TONE u mulj.

nista od toga

pre 8 godina

Ako sumiramo nasa iskustva iz zadnjih stotinjak godina, cinjenica je da dok su Ameri, Englezi i Francuzi bili uz nas preziveli smo rat sa Otomanskom Imperijom, Austrougarskom i Hitlerom, i docekali da vidimo njihov slom, a izdrzali smo i sukob sa Staljinom... a otkada smo krajem 80ih i narocito 90ih odlucili da vodimo politiku kojom smo ove nase saveznike pretvorili u neprijatelje - pobedjivali su nas sve nekakvi Slovenci, Hrvati, "Kosovari", a i u Bosni zamalo da prodjemo kao u Krajini da u zadnjem momentu nismo povukli rucnu i prihvatili Dejton umesto nerealnih maksimalistickih ciljeva.

Ali u NATO nikada nije usla nijedna drzava cije se stanovnistvo vecinski protivi clanstvu, i to ne moze biti odluka nekog politicara ili stranke, vec celovite drzavne politike iza koje stoji narodni konsenzus - a toga kod nas nema, tacnije kod nas postoji jasan konsenzus ali protiv clanstva u NATO, i na silu se drzimo nekakve neutralnosti samo zato jer smo makar shvatili kako cemo se opet provesti ako se otvoreno suprostavimo Zapadu nekom prevazidjenom politikom ili ideologijom koja je u sukobu sa XXI vekom, narocito ovde u Evropi.

Naravno

pre 8 godina

Srbija u NATO Pakt, svi nasi susedi su u NATO Paktu.
Treba da budemo sigurni I bezbedni.
NATO- Kolektivna odbrana.
Trebamo samo u buducnost da gledamo, dokle vise proslost.
Za bolju buducnost...NATO I EU

tokamak

pre 8 godina

Reci da NATO jer ja umreh od zelje da branim Ukrajnu od Rusije i da unistim Libiju i ukinem je kao funkcionalnu drzavu. Ja nisam nikakakav nacionalista niti bi pocinjao ratove u bivsoj SFRJ da sam ja bio neka vlast ali vise smisla imati ratovati za Knin nego za Krim. Tako da reci NE ratu za Krim

drasko

pre 8 godina

E, ovako prica ucenjen covek i ostavljen da prica i siri pro NATO stavove sve u strepnji da ga ne pozovu na odgovornost za iniciranje formiranja prve Dobrovoljacke garde(Giska, Beli) na prostorima bivse YU u svim ratovima. Inace ja bi tih godine pre pocetka svih ovih ratova prvi bio za Srbiju u NATO.

Boris

pre 8 godina

Srbija treba da udje u NATO jer je to u njenom interesu a u neki budalast savez sa Azijom.Za to su krivi nasi priuceni politicari koji zaludjuju narod nekim glupostima.Nasi politicari jedino demagogijom i populizmo vladaju vec 20 godina.Setimo se samo sta su govorili 90 tih godina Nikolic,Vucic,Dacic i ostali i sto je najgore oni i dalje prosipaju demagogiju ovom glupom narodu.

aleksandars

pre 8 godina

Vuka ne želim da komentarišem ali zdrav razum nalaže da se priklonimo NATO-u. Šta fali Mađarskoj na primer, članica NATO a održava veze sa Rusijom?

seljadin

pre 8 godina

@Komsija iz Bloka 45, samo seti se od koga beze izbeglice iz Azije i Afrike ? Da nije mozda Srbija bombardovala Aziju i Afriku i samu sebe ?

Radenko

pre 8 godina

NATO je apsolutno moranje ako želimo da opstanemo u ovom katastrofalnom okruženju. Svi naši neprijatelji su u boljoj poziciji, i prosto uživaju u našoj samonametnutoj ulozi ruske ispostave na Balkanu koja gura prst u oko Americi. Kada Amerima dojadi da se više natežu sa Srbijom, šakom jada, samo će namignuti Hrvatima, Albancima, Muslimanima, Mađarima, Bugarima koji će nas sa neobičnim zadovoljstvom izbrisati sa mape Evrope.
Pridruži se neprijatelju da te ne bi uništio. Amerikanci nam čak nisu ni neprijatelji, samo ih nerviramo svojim upornim autodestruktivnim ometanjem realizacije njihovih planova i ciljeva u ovom delu Evrope, a oni su svakako neizbežni. Nije kasno da im postanemo saveznici i tako izvučemo neku korist i za sebe.

Coco Bill

pre 8 godina

a sam isto za NATO...kad bi to bilo tako kao što je gospodin Drašković plaćen da kaže. Ravnopravnost posebno.
Ali strah me da je buduća cijena ulaska prevelika. Ovaj nedavni "iznenadni" upad UČK u Makedoniju, pod nosom američkih snaga, mi govori da su spremni na sve da osiguraju svoj položaj i kontrolu Balkana. Ulaskom u NATO se praktično potpisuje kapitulacija u tom smislu.
(Crnogorac, 5. avgust 2015 23:53)

Izvini a što Vi kometarišete nešta o Srbiji, drugoj državi šta je za nju najbolje ?! Uzgred, ako već tako komentarišete onda možete da kometarišete kako se vaša sva politička struktura, dakle pozicija i opozicija slažu o ulasku Crne Gore u NATO, pa kako se onda ne potpisuje "kapitulacija" ?! Drugo, interesantno je meni to da su svi takozvani "nezavisni" intelektualci u bivšim EX Yu republikama protiv NATO-a, i to samo za Srbiju, dok za njihovu državu to ne važi i tu su vrlo mlaki u takozvanoj kritici ?! Naravno da to vrlo dobro prolazi kod nas jer imaju svoje intervjue emisije i sve što im treba da ubede kako je to zlo, samo za Srbiju. A onda šta se desi ?! Pa kad njihova država uđe u NATO njih više nigde nema. Dakle bio im je zadatak da Srbiju odvuku od NATO-a dok njihova država ne uđe. A sad vi svi razmislite zašto je to tako. Treće licemernim Srbima ne smeta kad odu u države NATO pakta da rade od čijeg se poreza taj isti NATO naoružava ?!!! Četvrto, pa okruženi smo državama koje su članice NATO-a, a nijedna od njih nije baš "slatka" što se tiče Srbije.

Srki

pre 8 godina

Vidim po komentarima da se i dalje busamo u grudi sa parolama "nikada u nato" i "pokvaricemo odnose sa Rusijom". Neka mi neko kaze, kakve to odnose sa Rusijom mozemo da pokvarimo? Kako je to nama Rusija pomogla i kada? Jel dosla neka velika Ruska kompanija kod nas? Gasprom ne bih komentarisao, posto smo im Nis poklonili na nasu stetu. Sa zapada je doslo oko 10 milijardi investicija za poslednjih 12-13 godina, a koliko iz Rusije? Nece da nam ucine i uvezu 10.000 Fiat-a, sto je njima smesna stavka, a nama bi mnogo znacilo. Hocu da gledam ekonomske interese Srpskog naroda, a ne nazadne floskule kojima robujemo vec dugo vremena. U Nato odmah!

smisao

pre 8 godina

Ne volim NATO, mnogo su zla pocinili drugima. Medutim bas zato Srbija treba da im se pridruzi. Poslovica kaze- ako ne mozes da ga pobedis, pridruzi mu se. Takodje Balkan je prvi na meti ID koji ce nastaviti da se siri. Srbija se nema cime odbraniti od eventualnog rata sa tim fanaticima. Jednostavno receno, treba nam zastitnik. A to sigurno nece biti Rusija.

Beqa

pre 8 godina

Metamorfoza licnosti! Od bolesnog nacionaliste do zdravog realiste . Bilo kako bilo, gosp. Draskovic je veliki vizionar. Aktuelne ideje Draskovica su garancija za dobrobit Srbije i mira u regionu.

OHOHO

pre 8 godina

Ko si ti? Šta si ti ikada korisno učinio za Srbiju?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zarko, 6. avgust 2015 09:25)

Kakva zamena teza covece...To pitanje treba da postavis ostacima sps-a i jula i Miri Markovic, ali nema potrebe jer lepo vidimo sta su oni ucinili za Srbiju.

Zvezdas Zemun

pre 8 godina

Interesantno je da svaki put u istoriji, kada se Zapad nađe suočen sa nekom pretnjom (u ovom momentu to je ID), odjednom Srbija postaje "značajan faktor mira i stabilnosti", "partner", "saveznik" itd. I hitno postaje neophodan ulazak Srbije u NATO i tkzv. evrointegracije. I po istoj matrici pronalaze se političari koji to propagiraju.(Steinbrecher, 06. avgust 2015 11:18)
ID je pretnja svima pa i Srbiji. Da bi dosli do zapada moraju preci preko Srbije. A mi sami ne mozemo da se odbranimo, niti bi smo mogli cak i da smo jaki kao nekada JNA. Zemlje NATO su svuda oko nas, a dok bi Ruska pomoc stigla pola drzave bi izgubili. Ako bi uopste hteli da nam pomognu...

japaja

pre 8 godina

prvo, mozda i najbitnije, jao svima nama kada nam kolo vode ljudi koji su bili aktivni i pre 20 godina.
to samo znaci da se u medjuvremenu nije pojavio niti jedan jedini harizmatican politicar koji bi ih zamenio.

drugo, jeste Vuk pricao o seci ruke koja nosi islamski barjak, dobro se secam.
isto tako se secam i da je par meseci do godina kasnije pricao i da ne mozemo mi sami protiv sveta, da je svet ili medjunarodna zajednica jedan autoput, da mi hocemo da udjemo u njega nekim sporednim putem bez obracanja paznje na sve ostale...

trece, obicnog coveka, pa i mene, zaboli kada se pominje NATO i bilo kakav savez sa njima.
ali, moramo progutati tu knedlu.
verovali ili ne, tek uclanjenjem u tu organizaciju cemo biti ravnopravni sa susedima (sa kojima inace jos uvek verbalno ratujemo, i BiH i Hrvatska i Albanija).

Steinbrecher

pre 8 godina

Interesantno je da svaki put u istoriji, kada se Zapad nađe suočen sa nekom pretnjom (u ovom momentu to je ID), odjednom Srbija postaje "značajan faktor mira i stabilnosti", "partner", "saveznik" itd. I hitno postaje neophodan ulazak Srbije u NATO i tkzv. evrointegracije. I po istoj matrici pronalaze se političari koji to propagiraju.

Neki Tamo

pre 8 godina

Varate se ako mislite da smo jos u vremenu kada se Mi pitamo, prvo Druze, pa kasnije Gospodine Draskovicu. To je najveci problem nase kratkovide politike, sto uporno pojedinci "vuku" na jednu geopoliticku stranu USA ili RUS, govoreci kako smo propali ako se ne "prisljamcimo" jednoj strani.
Pogledajte Vi prvo sebe, ko ste, sta ste, bili i jeste ... i vi i vase kolege iz svih politickih partija od 90tih, pa do danas, i cela Intelektualna zajednica koja je nesposobna da brine o bilo cemu, osim za svoje d...
Tako da nama, obicnim smrtnicima, nije spas ulazak u NATO ... vec neko ko ce postrojiti nasu politicku Elitu.

Pavle

pre 8 godina

Svajcarci nisu u NATO - u ali skoro nam je ambasador Svajcarske rekao da je njihova politika unkorporirana u Zapad. A Srbija nije dakle Svajcarska !!!!!!! Kako smo glup narod !!!!! Nikada normalan zivot u Srbiji, nikada mir.

Незапослени

pre 8 godina

***
Вук је у праву, јер ће Србија за 20 година сигурно бити у НАТО, зато боље ОДМАХ да брже стигну стране инвестиције и донације !
Само НАТО спашава сиромашне Србе.

Међутим, постоји "мали" проблем:
Хрвати, Бошњаци, Албанци,.... су против тога,
јер онда за њих има мање инвестиција и донација..

Eh

pre 8 godina

" Draskovic bi trebao da odgovara pred domacim sudom za ratne zlocine 90tih, a zatim i za neprijateljsko delovanje i podrivanje ustavnog i pravnog poretka drzave."

E bre ljudi kakvi ste, krenete sa komentarima super, smisleno i logicki i zabodete u blato traljavom zavrsnicom.
Navedi mi jedan ratni zlocin Draskovicev? Mene on uzasno nervira ali da je ratni zlocinac, to jos nisam cuo.

Никоола САВИЋ

pre 8 godina

Да је Србија , односно тадашња СРЈ разумела Вукове речи као Карађорђе не можемо као Милош морамо , и ушла у НАТО , нити би могло да буде хрватске Олује , нити би смо 99. били бомбардовани и изгубили , Косово и Метохију !

EU Citizen

pre 8 godina

Čovek je potpuno u pravu, ja lično sam pristalica NATO, SAD i zapada, ali sve i kada bih bio njihov ljuti neprijatelj, objektivni razlozi i intetesi nalažu ovoj državi da što pre postane članica, a iracionalnost i inat su nas kroz istoriju toliko koštali da je krajnje vreme da to batalimo.

Dragan Rakic

pre 8 godina

Mozda mnogima Draskovicev komentar neodgovara, ali je to jedina logicna cinjenica da se Srbija odrzi i opstane. Ako CGorci, Hrvati, Bosanci i Albanci mogu da budu clanovi, a Srbija se nalazi u njihovom okruzenju, onda Srbija nema drugo resenje.

CityWatch

pre 8 godina

Ipak, procitjte tekst dva puta, razmislite pa komentarisite. Mislim da je u pravu - opet. Siguran sam da nije srecan zbog toga makar koliko i ja.

Ljubivoje I

pre 8 godina

Članak je suviše politički i običan gradjanin nije u stanju da svati suštinu. Suština je u tome da sve naše komšije Hrvati, Madjari, Rumuni i Bugari sada imaju daleko jače saveznike od nas. Kada to kažem onda mislim u ekonomskom smislu i da će nas ekonomski porobiti. Stvarno je došlo vreme da se savezi sklapaju zbog ekonomije, odnosno boljeg života i zapošljavanja.
Političari dajte nam ravnopravne odnose u ekonomiji sa okruženjem, pa da vidite šta je naša pamet i naša marljivost.

IVAN78BG

pre 8 godina

Bio i ostao budala.A ja znam protiv koga je Srbija ratovala u ww1 protiv koga u ww2 i protiv koga u bliskoj istoriji.Tako da stvarno ne mogu da budem za ulazak u NATO pakt.

Petar

pre 8 godina

Nije NATO zlocinski savez jer ja ili moja baba tako umislili, nego Vuce NATO je bombardovao suverenu drzavu (aj pogodi koju) bez saglasnosti UN dakle potpuno ilegalnom akcijom sto je priznao i covek koji je tada vodio Nemacku. E sad objasni ti meni kakva je to organizacija?

Ko drugi do Ja?

pre 8 godina

Dakle, ja uzmem i bijem te, kradem od tebe, iskoriscavam na sve moguce nacine, a onda te ucenjujem da mi se pridruzis ( citaj, u potpunosti povinujes) kako bi dobio odredjene beneficije, za koje ces mi opet biti duzan, i ti to prihvatis? Da mi budes rob? Bez casti? Obraza? Svojeg Ja? Obicno smece i otirac? Pa bolje da nestanemo, nego to da postanemo...

tok

pre 8 godina

pa... kad ovako citam, ne slazem se sa njim. Ali... secam se kad je pre 20 godina vikao da se plan z4 treba prihvatiti nazivali su ga ustasom. Sa danasnje tacke gledista z4 izgleda kao pusti san. ...

socrat

pre 8 godina

"Ko na Sandzaku zavijori zeleni muslimanski barjak, seci cemo i barjak i ruku"- Vuk Draskovic, cini mi se 90-91. 2015-e, hoce da udje u NATO? Bio je gori od Seselja tada (nije mi jasno sto i on nije bio u Hagu), a sada je gori od Sonje Biserko!

Crnogorac

pre 8 godina

Ja sam isto za NATO...kad bi to bilo tako kao što je gospodin Drašković plaćen da kaže. Ravnopravnost posebno.
Ali strah me da je buduća cijena ulaska prevelika. Ovaj nedavni "iznenadni" upad UČK u Makedoniju, pod nosom američkih snaga, mi govori da su spremni na sve da osiguraju svoj položaj i kontrolu Balkana. Ulaskom u NATO se praktično potpisuje kapitulacija u tom smislu.

Vuk dlaku menja...

pre 8 godina

Vuče, mani se više politike. Više nisi ni na marginama političkog života. Ali zato imaš sjajne romane, drži se ti toga, više ćeš obožavalaca tako imati...

Dragan

pre 8 godina

Kakva bre profesionalna vojska!?Pa 95% nas i dalje nosi borbene ranceve iz JNA,o cemu pricamo!?jel tako izgleda vojnik u 21. veku!?I kad udjemo u NATO onda glavu u torbu i pravac Irak i Avganistan za 3000$...Jer nasa je glava jeftinija od Americke!

dragan

pre 8 godina

Bravo Vuče, izuzetan tekst, analitičan, prepun činjeničnog stanja i realnosti. Naravno, sada će, po običaju, biti i ispljuvan od onih koji ne vide dalje od sopstvenog nosa, nažalost, takvih je većina u Srbiji.

Marija

pre 8 godina

Istini je nekada tesko pogledati u oci, i ljudi koji govore istinu, cesto nisu dobrodosli, vec su drazi oni koji mazu i lazu po medijima. Bez obzira ko je izgovorio, istina se oseti, jer je ostra, i cista...

... a ovo sto je Vuk rekao, jeste istina.

Za promenu objavite i drugacija misljena

pre 8 godina

Ja ovog coveka ne razumem,a vi?
(RasniNovobecejac)
Svako ko razmislja logicno i racionalno razumece ga, a takvih je naravno malo u RSR. Dok ce svi ostali koji razmisljaju Balkanskim sindromom zvanim ,,inat" da lupaju minuse. Takvih je na zalost puno.

mare nis

pre 8 godina

Evo ja sam Nislija i kazem da je Draskovic sto posto u pravu. Mozda se ni njemu ne svidja ono sto govori ali to je jedina realna mogucnost.E sad kad malo sagledamo dogadjaje u proslosti ispada da je covek bio uvek u pravu a to sto nas narod vise voli da ga neko laze i obecava nemoguce to je druga prica, zato smo tu gde jesmo.

aleksandars

pre 8 godina

Vuka ne želim da komentarišem ali zdrav razum nalaže da se priklonimo NATO-u. Šta fali Mađarskoj na primer, članica NATO a održava veze sa Rusijom?

Beogradjanin

pre 8 godina

Tacno tako.
Clanstvom u NATO paktu,Buducnost Srbije bi bila osigurana u svakom pogledu.
Ovim stavom sa priblizavanjemm Moskvi,koja je uzgred budi receno mnogo geografki i mentalno daleko,Srbija TONE u mulj.

Zo

pre 8 godina

Da su Rusi bili saveznici ne bi NATO napao. NATO uvek brani svoje clanove a Rusi izdaju svoje saveznike zato se odgovor namece. Inace Srbija je okruzena NATO clanicma i Rusi je nikada nece braniti. Moguce je samo da dobijemo nuklearku od njih kao sekundarni cilj u slucaju rata.

OL59

pre 8 godina

Slična je situacija bila i kada je Vuk Drašković na sva zvona pozivao da se prihvati plan Z-4. Srbija nije prihvatila to i vidimo šta se dogodilo, koliko je samo ljudi stradalo. Isto je tako bilo kada je predložen sporazum u Rambujeu. Čovek je uporno pozivao da se prihvati, čak proglašavan izdajnikom. Srbija nije prihvatila i dobili smo 3 meseca bombardovanja i Kumanovski sporazum koji je lošiji od sporazuma u Rambujeu i nepovratno smo izgubili Kosovo. Sada Vuk Drašković poziva da se okrenemo pristupanju NATO organizaciji. Istorija pokazuje da je za sve bio u pravu. Posle svega ovoga, ja mu verujem i apsolutno podržavam ovu inicijativu.

Komsija iz Bloka 45

pre 8 godina

U situaciji u kojoj se nalazi Srbija najbolje je da se sto pre uclani u NATO i u EU.

Argument za "ne" koji kaze "zato sto su nas bombardovali" je vrlo los argument i ne uzima u obzir sve ostalo sto cini realnost nase bliske proslosti i blize i dalje buducnosti.

To sto su nas bombardovali boli; boli i to sto su pomogli odcepljenje KiM od Srbije. Imajte na umu da nas je NATO mogao sravniti sa zemljom te 1999. godine a to nije ucinio. Mogao je da odcepi Vojvodinu i Sandzak ali to nije ucinio. Mogao je tepih bombama da poravna velike gradeove kao Beograd, Nis, Novi Sad,.... pa to nije ucinio.

Takodje imajte na umu i to da je KiM ostala u Srbiji da mi ne bi smo mogli da asimiliramo tako veliku i rastucu manjinsku grupu, a populacione prognoze su takve da bi oni za 60-80 godina bili vise od 50% stanovnistva Srbije. Pokusaj da se istera polovina Albanaca (neprijateljski raspolozenih prema drzavi) sa KiM u kratkom ratu i da se onda pregovara i to stanje zacementira je propao jer Srbija nije imala jake saveznike. Da je tada bila u NATO-u, bilo bi drugacije.

Ulaskom u NATO i EU poboljsace se ekonomija i time odbrambena sposobnost zemlje. Prihvatanje EU vrednosti u organizaciji drustva i drzave smanjice se korupcija, zaostalost i primitivizam u svim sektorima drustvenog pa i privatnog zivota; smanjice se iseljavanje i porasce prirodni prirastaj. Razmislite samo zasto sve izbleglice hoce na zapad, a niko od njih ne ide u, recimo, Rusiju.

Zemun grad SPO

pre 8 godina

Mnogi bi Draskovica, zbog jedne recenice izvucene iz konteksta, poslali u Hag, dok su za njih oni koji su naredjivali ratne zlocine nepravedno optuzene patriote.
Istina se ne moze izvrgnuti. Draskovic je 1991.pozvao omladinu Srbije da ne ide u Milosevicev rat. Sa tekstom ,,poskidati kape i cutati, a ne slaviti pobedu" rekao je sta misli o Milosevicevom i Tudmanovom krvavom piru u Vukovaru 1991. Jedini je od vodja tada velikih stranaka javno osudio etnicka ciscenja po BiH. Takodje je jedini bio za prihvatanje plana Z4, a time i spasa za Krajinu. Jos u to vreme apelovao je na Milosevica da Albancima ponudi politicku autonomiju uz garanciju velikih sila. Da je rezim slusao Vuka, ne bi pala Krajina i bilo izgubljeno Kosovo. Ne bi doslo ni do rata 1991. Tada je Vuk u javnom pismu molio Milosevica da prihvati Haski dokument, odn. savez drzava Jugoslavije. Pismo je zavrsio recenicom ,,kao Karadjordje, danas ne mozemo, kao Milos moramo". ,,kojekude" koje je uz huskanje JUL-a i SRS, Milosevic upucivao susedima i Zapadu, unistilo je Srbe u Hrvatskoj, velikom delu BiH, Kosovu, a Srbiju je dovelo do katastrofalnog ekonomskog, demografskog, drustvenog i politickog stanja. Na zalost, opet se masovno u medijima rasplamsala antizapadna histerija, kojoj je Milosevic ideolog. Cekaju li nas neki novi vihori? Bez clanstva u NATO-u unapred smo osudjeni na poraze i bedu, kako u miru, tako i ne dao Bog ratu.

Naravno

pre 8 godina

Srbija u NATO Pakt, svi nasi susedi su u NATO Paktu.
Treba da budemo sigurni I bezbedni.
NATO- Kolektivna odbrana.
Trebamo samo u buducnost da gledamo, dokle vise proslost.
Za bolju buducnost...NATO I EU

darko k

pre 8 godina

Vuk je covek koji ne zna sta prica I ne zna sta govori, iskreno osoba koja nema veze sa politikom I sa realnoscu kod njega Danica vodi glavnu rec

shone

pre 8 godina

Iako ne volim NATO (zna se već zbog čega), mislim da je najpametnije da se pridružimo NATO-u, ili za par godina nećemo imati državu. Ionako smo vec u NATO-u, pošto su skoro sve (a uskoro sve) države sa kojima se graničimo u NATO.

Mislim da je vreme da počnemo da razmišljamo glavom a ne srcem, inače nas neće biti. Svuda bi da se mešamo, čak i u ratu u Siriji navijamo za jednu stranu i radujemo se tuđoj nesreći, kao da to nismo preživeli. Rešavajte svoje probleme, trudite se što više i rezultati će doći.

Mislim da smo dosta ratovali, puno je onih koji su ili bili mali ili se ne sećaju kako je bilo nama pre 15-20 godina pa žele to ponove.

Neće nas NATO uništiti, nego ćemo mi sami to da uradimo (svake godine je 50000 srba manje u Srbiji), i za to smo krivi mi sami, pošto smo lenja i razmažena nacija...zato pamet u glavu, u se i u svoje kljuse.

I prestanite da se prepucavate oko SAD i Rusije. I jedni i drugi gledaju svoj interes, treba da se ugledamo na njih...

Beqa

pre 8 godina

Metamorfoza licnosti! Od bolesnog nacionaliste do zdravog realiste . Bilo kako bilo, gosp. Draskovic je veliki vizionar. Aktuelne ideje Draskovica su garancija za dobrobit Srbije i mira u regionu.

Radenko

pre 8 godina

NATO je apsolutno moranje ako želimo da opstanemo u ovom katastrofalnom okruženju. Svi naši neprijatelji su u boljoj poziciji, i prosto uživaju u našoj samonametnutoj ulozi ruske ispostave na Balkanu koja gura prst u oko Americi. Kada Amerima dojadi da se više natežu sa Srbijom, šakom jada, samo će namignuti Hrvatima, Albancima, Muslimanima, Mađarima, Bugarima koji će nas sa neobičnim zadovoljstvom izbrisati sa mape Evrope.
Pridruži se neprijatelju da te ne bi uništio. Amerikanci nam čak nisu ni neprijatelji, samo ih nerviramo svojim upornim autodestruktivnim ometanjem realizacije njihovih planova i ciljeva u ovom delu Evrope, a oni su svakako neizbežni. Nije kasno da im postanemo saveznici i tako izvučemo neku korist i za sebe.

Srki

pre 8 godina

Vidim po komentarima da se i dalje busamo u grudi sa parolama "nikada u nato" i "pokvaricemo odnose sa Rusijom". Neka mi neko kaze, kakve to odnose sa Rusijom mozemo da pokvarimo? Kako je to nama Rusija pomogla i kada? Jel dosla neka velika Ruska kompanija kod nas? Gasprom ne bih komentarisao, posto smo im Nis poklonili na nasu stetu. Sa zapada je doslo oko 10 milijardi investicija za poslednjih 12-13 godina, a koliko iz Rusije? Nece da nam ucine i uvezu 10.000 Fiat-a, sto je njima smesna stavka, a nama bi mnogo znacilo. Hocu da gledam ekonomske interese Srpskog naroda, a ne nazadne floskule kojima robujemo vec dugo vremena. U Nato odmah!

barracuda

pre 8 godina

1945. godine komunisti su izvršili prevrat uz pomoć Sovјetskog saveza, okupirali su Srbiјu i traјno su poremetili osnovice njene politike, društva i, uopšte uzev, vrednosti na koјima se nekadašnja građanska Srbiјa zasnivala.
Da su roјalisti i legalisti pobedili 1945. godine Srbiјa bi postala članica NATO pakta iste one godine kad јe ovaј savez i osnovan. Razlozi su više nego očigledni: kraljevina Srbiјa i njena naslednica Јugoslaviјa bile su konzervativne države, naslonjene na Zapad, orјentisane ka tržišnoј ekonomiјi. U oba svetska rata Srbiјa јe bila saveznica zapadnih sila, ne zbog ljubavi već zbog činjenice da su te zemlje u odnosu na rivalske blokove bile naјbliže srpskim slobodarskim idealima.
Značaј pada Berlinskog zida јedino niјe shvaćen u Srbiјi. Komunisti u svim partiјama su nastavili da šire propagandu protiv Zapada i pre svega Amerike. Oni su prigrlili јedan sumanuti šovinizam, nacional-komunizam i oblatili su sve pozitivne srpske vrednosti koјe su stigli da oblate. Slobodan Milošević јe vodio politiku zaštite svoјih privatnih interesa s јedne, te voskreseniјa komunističkog mrtvaca, s druge strane. Komunistička Srbiјa niјe prihvatila da se pomiri sa istoriјskim porazom 1989. godine i odvela јe stoga celi srpski narod na Balkanu u istoriјski poraz čiјe srazmere ne možemo јoš da utvrdimo.
NATO DA, EU NE!

njara

pre 8 godina

Ne lupaj vuče majke ti . Kako švajcarci nisu u nato ! Treba nama malo pameti ali sa vama na čelu nema nam sreće . Uči u nato je kao da oženiš ženu koja ti je pobila familiju i zapalila kuću .

Boris

pre 8 godina

Srbija treba da udje u NATO jer je to u njenom interesu a u neki budalast savez sa Azijom.Za to su krivi nasi priuceni politicari koji zaludjuju narod nekim glupostima.Nasi politicari jedino demagogijom i populizmo vladaju vec 20 godina.Setimo se samo sta su govorili 90 tih godina Nikolic,Vucic,Dacic i ostali i sto je najgore oni i dalje prosipaju demagogiju ovom glupom narodu.

japaja

pre 8 godina

prvo, mozda i najbitnije, jao svima nama kada nam kolo vode ljudi koji su bili aktivni i pre 20 godina.
to samo znaci da se u medjuvremenu nije pojavio niti jedan jedini harizmatican politicar koji bi ih zamenio.

drugo, jeste Vuk pricao o seci ruke koja nosi islamski barjak, dobro se secam.
isto tako se secam i da je par meseci do godina kasnije pricao i da ne mozemo mi sami protiv sveta, da je svet ili medjunarodna zajednica jedan autoput, da mi hocemo da udjemo u njega nekim sporednim putem bez obracanja paznje na sve ostale...

trece, obicnog coveka, pa i mene, zaboli kada se pominje NATO i bilo kakav savez sa njima.
ali, moramo progutati tu knedlu.
verovali ili ne, tek uclanjenjem u tu organizaciju cemo biti ravnopravni sa susedima (sa kojima inace jos uvek verbalno ratujemo, i BiH i Hrvatska i Albanija).

Milan

pre 8 godina

U pravu je, nazalost. Sve zemlje oko kojih se velike sile sukobljavaju su nestabilne i lose za zivot. Samo one koje se naklone jednoj strani su stabilne i niko ih ne dira. Spanija bi se vec raspala na 5 delova da nije u NATO-u. A Rusiji se ne mozemo nakloniti jer smo okruzeni NATO zemljama. To bi nas samo jos vise destabilizovalo. Ako hocemo da prezivimo kao zemlja, moramo se ukljuciti u NATO. Meni se ta ideja ne svidja, ali je jedina realna. Nismo mi Svedska ili Svajcarska koje su u zapadnom sistemu vec stotinama godina. Oko nas se i dalje lome koplja.

Brk

pre 8 godina

Draskovic nikada nije bio u pravu, u uvek je pricao ono sto je posao zapadnog agenta i podstrekaca. Svako i imalo racionalno i logicki razmislja zna da nam ulazak u NATO nista korisno ne bi doneo, a da bi na taj nacin izgubili rusku podrsku. Clanstvo Grcke u NATO-u nije sprecilo Turke da okupiraju Kipar. Niti clanstvo Turske u NATO-u sprecava da joj iz ledja spremaju formiranje nezavisne kurdske drzave. Ni clanstvo Albanije u NATO-u ih nije dovelo u EU, niti ce u skoroj buducnosti. Svako ko iole ozbiljnije prati desavanja u svetu i uspostavljanje novih Evro-Aziskih partnerstava, moze da vidi da je NATO cak i da opstane u sadasnjem obliku, strana koja ne moze da trijumfuje u nekom buducem velikom konfliktu. Srbija treba i mora da ostane vojno neutralna drzava, da u sto vecoj meri i koliko je to moguce prespava neki buduci veliki sukob, i da bude spremna da se odupre njenom daljem rasparcavanju koje joj pripremaju oni za koje Draskovic radi. A da postoji politicka volja i da se drzi barem nekog princima, Draskovic bi trebao da odgovara pred domacim sudom za ratne zlocine 90tih, a zatim i za neprijateljsko delovanje i podrivanje ustavnog i pravnog poretka drzave.

Незапослени

pre 8 godina

***
Вук је у праву, јер ће Србија за 20 година сигурно бити у НАТО, зато боље ОДМАХ да брже стигну стране инвестиције и донације !
Само НАТО спашава сиромашне Србе.

Међутим, постоји "мали" проблем:
Хрвати, Бошњаци, Албанци,.... су против тога,
јер онда за њих има мање инвестиција и донација..

smisao

pre 8 godina

Ne volim NATO, mnogo su zla pocinili drugima. Medutim bas zato Srbija treba da im se pridruzi. Poslovica kaze- ako ne mozes da ga pobedis, pridruzi mu se. Takodje Balkan je prvi na meti ID koji ce nastaviti da se siri. Srbija se nema cime odbraniti od eventualnog rata sa tim fanaticima. Jednostavno receno, treba nam zastitnik. A to sigurno nece biti Rusija.

Coco Bill

pre 8 godina

a sam isto za NATO...kad bi to bilo tako kao što je gospodin Drašković plaćen da kaže. Ravnopravnost posebno.
Ali strah me da je buduća cijena ulaska prevelika. Ovaj nedavni "iznenadni" upad UČK u Makedoniju, pod nosom američkih snaga, mi govori da su spremni na sve da osiguraju svoj položaj i kontrolu Balkana. Ulaskom u NATO se praktično potpisuje kapitulacija u tom smislu.
(Crnogorac, 5. avgust 2015 23:53)

Izvini a što Vi kometarišete nešta o Srbiji, drugoj državi šta je za nju najbolje ?! Uzgred, ako već tako komentarišete onda možete da kometarišete kako se vaša sva politička struktura, dakle pozicija i opozicija slažu o ulasku Crne Gore u NATO, pa kako se onda ne potpisuje "kapitulacija" ?! Drugo, interesantno je meni to da su svi takozvani "nezavisni" intelektualci u bivšim EX Yu republikama protiv NATO-a, i to samo za Srbiju, dok za njihovu državu to ne važi i tu su vrlo mlaki u takozvanoj kritici ?! Naravno da to vrlo dobro prolazi kod nas jer imaju svoje intervjue emisije i sve što im treba da ubede kako je to zlo, samo za Srbiju. A onda šta se desi ?! Pa kad njihova država uđe u NATO njih više nigde nema. Dakle bio im je zadatak da Srbiju odvuku od NATO-a dok njihova država ne uđe. A sad vi svi razmislite zašto je to tako. Treće licemernim Srbima ne smeta kad odu u države NATO pakta da rade od čijeg se poreza taj isti NATO naoružava ?!!! Četvrto, pa okruženi smo državama koje su članice NATO-a, a nijedna od njih nije baš "slatka" što se tiče Srbije.

posteno

pre 8 godina

kakav tuzan kraj najveceg srpskog nacionaliste...Formirao gardu,slao ih na ratiste,ginuli su zbog njega a sad je gori od Sonje Biserko...Bio je idol mladima,zbog njega su postajali nacionalisti a sad prica skroz suprotno...Tuzan covek,tuzna prica...

OHOHO

pre 8 godina

Ko si ti? Šta si ti ikada korisno učinio za Srbiju?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zarko, 6. avgust 2015 09:25)

Kakva zamena teza covece...To pitanje treba da postavis ostacima sps-a i jula i Miri Markovic, ali nema potrebe jer lepo vidimo sta su oni ucinili za Srbiju.

Zvezdas Zemun

pre 8 godina

Interesantno je da svaki put u istoriji, kada se Zapad nađe suočen sa nekom pretnjom (u ovom momentu to je ID), odjednom Srbija postaje "značajan faktor mira i stabilnosti", "partner", "saveznik" itd. I hitno postaje neophodan ulazak Srbije u NATO i tkzv. evrointegracije. I po istoj matrici pronalaze se političari koji to propagiraju.(Steinbrecher, 06. avgust 2015 11:18)
ID je pretnja svima pa i Srbiji. Da bi dosli do zapada moraju preci preko Srbije. A mi sami ne mozemo da se odbranimo, niti bi smo mogli cak i da smo jaki kao nekada JNA. Zemlje NATO su svuda oko nas, a dok bi Ruska pomoc stigla pola drzave bi izgubili. Ako bi uopste hteli da nam pomognu...

obi van

pre 8 godina

"Puna podrska! Srbija u NATO, sto pre!
(otan, 05. avgust 2015 23:36)"
Ti šalji svoju djecu da ginu za njih po svjetskim vukojebinama. ja neću

glas razuma

pre 8 godina

Da budemo clanovi 4 rajha???'
G dine Draskovicu pa viste mi delovali veoma normalno, sta vam bi odjedanput?
Da li je vama jasno da ce taj klub uskoro nestati sa scene?
Sami sebe ce urusiti.

Covek zvani Vuk

pre 8 godina

Draskovicu ajmo nazad sa celom svojom svitom Crnu Goru. Pa tamo drzi govore nama vrati Hotel Slaviju, poslovne.prostore, stanove.... Eto tako.

tokamak

pre 8 godina

Reci da NATO jer ja umreh od zelje da branim Ukrajnu od Rusije i da unistim Libiju i ukinem je kao funkcionalnu drzavu. Ja nisam nikakakav nacionalista niti bi pocinjao ratove u bivsoj SFRJ da sam ja bio neka vlast ali vise smisla imati ratovati za Knin nego za Krim. Tako da reci NE ratu za Krim

Marko Budva

pre 8 godina

Draskovicu Vuce zaboravljas svu onu srpsku djecu i nejac sto postradase od nato bombi,razrusene vrtice,bolnice, mostove,razorena i ugasena stpska ognjista... zaboravljas da je nato iscupao srce srbiji i dao ga pasjoj rasi arnautskoj da polome srpske svetinje i bogomolje,da razore srpske grobove da sve srpsko popale i naprave dzamije... zaboravljas ili te NEinteresuje...

bandiera rossa

pre 8 godina

Hoce li iko ovome ZABRANITI da govori. Sve sto je pricao to su budalastine, od turskog barjaka u Pazaru, preko srpskih granica obelezemih srpskim grobovima i nisenja mape Stepanu Mesicu pa do ljubljenja shape tamo nekoj belosvetskoj..... ovaj neroditelj samo zeli da ustalasa javnost a ni to vise ne moze kAO NEKAD

gledam sa strane

pre 8 godina

НАТО се извинио Србији и српском народу за бомбардовања,ибијања,разарања,помагања српским вечитим непријатељима,надокнађује штету коју је учинио,казнио и кажњава злочинце над Србима,исправља неправде над Србима,нуди равноправно чланство без уцена и ултиматума за вечити мир у свету.Па кад је већ тако хајде да се учланимо у НАТО.Али то само Драшковић и слични уцењени или плаћени виде.Остали слепи и глуви.

Bojan Ilić

pre 8 godina

A kad ih je zvao da "sidju" '99.
da se "pogledamo u oci"?!
Ispred manastira u Rakovici sa Drazinim unukom koji je trebao da mu obezbedi "fotelju"....
Jadan, najjadniji, Drasković.....

KGB

pre 8 godina

Istini je nekada tesko pogledati u oci, i ljudi koji govore istinu, cesto nisu dobrodosli, vec su drazi oni koji mazu i lazu po medijima. Bez obzira ko je izgovorio, istina se oseti, jer je ostra, i cista...

... a ovo sto je Vuk rekao, jeste istina.
(Marija, 6. avgust 2015 09:55)

Ja sam cuo da usiromaseni uranijum deluje na pomracenje uma. Izgleda je i to istina

vrtlog

pre 8 godina

Ako nismo ušli u Nato pakt početkom 90-tih sada ne vidim nijedan razlog za to.Drašković se 90-tih godina nije zalagao za članstvo u ovoj vojnoj organizacji,ali ako poslušamo njegove izjave iz tog perioda i ove sadašnje onda se vidi da se ne radi o istom čoveku.Pored toga što kvarimo dobre odnose sa Rusijom,ulaskom u Nato postajemo legitimna meta terorističkih organizacija.Pitanje je kome to treba?Sa druge strane naša vojska morala bi da bude reformisana i opremljena po Nato standardu,a taj novac nemamo i nećemo imati narednih deceniju-dve.Sobzirom sa smo već prezduženi dodatno zaduživanje za potrebe nabavke vojne opreme iz Nato zemalja bilo bi ekonomsko samoubistvo.A da ne spominjem slanje vojnika u Nato misije(Avganistan,Libija...),zločini nad civilim stanovništvom i sl.

Steinbrecher

pre 8 godina

Interesantno je da svaki put u istoriji, kada se Zapad nađe suočen sa nekom pretnjom (u ovom momentu to je ID), odjednom Srbija postaje "značajan faktor mira i stabilnosti", "partner", "saveznik" itd. I hitno postaje neophodan ulazak Srbije u NATO i tkzv. evrointegracije. I po istoj matrici pronalaze se političari koji to propagiraju.

VLADIMIR

pre 8 godina

Pošto Drašković kao osnivač srpske dobrovoljačke garde,preteče arkanovaca,šešeljevaca i drugih formacija koje su se pojavljivale po ratištima,a koji je itekako "zaslužan što su neki iz njegove garde ubijali i pljačkali,na volšeban način nije završio u Hagu. Mislim da bi tužilac za ratne zločine trebalo da se pozabavi njime.Ovako,ničim izavan čovek se i dalje oglašava po medijima,sad u potpuno drugom svetlu,kao veliki evropejac a sada i NATO zagovornik.Nažalost,čak je bio i ministar inostranih poslova.

nenad

pre 8 godina

Setiš li se ikada Vuče Draškoviću setiš li se Djordja Božovića Giške,Dali si mu grob obišao za ovih 24 godine.Zbog tvojih ideala je sve ostavio otišao u Liku da se bori, poginuo u Gospicu kao i mnogi mladi momci iz Srpske Garde Nisu ti ideali bili pogrešni 91-godine sramota je što si se tih ideala ti odrekao Vuče Draškoviću. Nek ti je večna slava Đorđe Božoviću!!!!

neko iz mase

pre 8 godina

Kao sto je vec neko napisao ovaj covek je na pocetku svoje politicke karijere pretio Muslimanima u Sandzaku da ce im secu ruke!!!!!!Kasnije je u jednom tv duelu albanskom politicaru rekao,cutiram:-Da se spoje nebo i zemlja,vi necete dobiti nezavisno Kosovo!!!! Kraj citata!!!! To su samo dva mala primera toga koliko je on bio ratnicki nastrojen,koliko je bio nacuonalisticki nastrojen!!!!!!!! Sada?!?!?Sada se covek jedbostacno ne prepoznaje!!!!Klasican primer ljigavca koji je promenio stranu!!!!

Pavle

pre 8 godina

Svajcarci nisu u NATO - u ali skoro nam je ambasador Svajcarske rekao da je njihova politika unkorporirana u Zapad. A Srbija nije dakle Svajcarska !!!!!!! Kako smo glup narod !!!!! Nikada normalan zivot u Srbiji, nikada mir.

misko

pre 8 godina

vaznost ovih reci je kao poruka starlete o ujedinjenju africkih plemena. covek koji, menja misljenje u zavisnosti od godisnjeg doba ili u zavisnosti ko ga pozove u ambasadu na prijem, tog trenutka zastupa stavove iste,mema kompas ali ni osnovni ljudski poriv a to je milost!!! u zivotu ce nam biti bolje samo ako namerno ne budemo slusali one koji su ko Draskovic!

seljadin

pre 8 godina

@Komsija iz Bloka 45, samo seti se od koga beze izbeglice iz Azije i Afrike ? Da nije mozda Srbija bombardovala Aziju i Afriku i samu sebe ?

drasko

pre 8 godina

E, ovako prica ucenjen covek i ostavljen da prica i siri pro NATO stavove sve u strepnji da ga ne pozovu na odgovornost za iniciranje formiranja prve Dobrovoljacke garde(Giska, Beli) na prostorima bivse YU u svim ratovima. Inace ja bi tih godine pre pocetka svih ovih ratova prvi bio za Srbiju u NATO.

Fikus je pametniji

pre 8 godina

@shone

Prvo kazete da treba da se prikljucimo NATO, a onda da cemo na taj nacin biti nezavisni i da necemo da se mesamo u sirijsko ili neko drugo pitanje. Ovu tezu jos nikada nisam cuo, jer je prosto neverovatno. Ulazak u NATO nema veze sa samostalno vodjenom politikom. I tek onda cemo da se mesamo i to na najprimitivniji nacin - srpski vojnik na raznim frontovima sirom sveta, bez pitanja i bez mogucnosti da se kaze ne. Dalje, to podrazumeva njihove baze na nasoj zemlji. Tudja vojska je garant sprovodjenja tudje politike, Srbija ce postati marionetska, okupirana zemlja. Na kraju i ono sto je najgore - ulazak Srbije u NATO je automatski stavlja na listu ciljeva Rusije. I to nije pretpostavka, vec surova cinjenica - svaka NATO zemlja koja na svojoj teritoriji ima ijednog americkog vojnika je legitimni cilj Rusije u njenim zvanicnim dokumentim - oni cak diplomatskim putem obaveste o tome Vladu te zemlje. Tako je skoro Bukurust dobio takvo pismo zbog pocetka instaliranja amrickog PRO, pa su se rumunske strasti naglo smirile i prema Ukrajini - ucutali se ko puvanjci.

Draskovic je zlo srpskog naroda, koji je od ultranacionaliste, postao antisrbin. Cak nam je uveo i rasirena tri prsta kao pozdrav, a to nema nikakve veze sa srpstvom. Covek je ucenjen haskom optuznicom, i od tada radi samo na strah, zeleno i viski. Njega treba izolovati sa politicke scene, a ovaj nemoralni novinski izlet je samo znak da su ga amerikanci podboli.

Eh

pre 8 godina

" Draskovic bi trebao da odgovara pred domacim sudom za ratne zlocine 90tih, a zatim i za neprijateljsko delovanje i podrivanje ustavnog i pravnog poretka drzave."

E bre ljudi kakvi ste, krenete sa komentarima super, smisleno i logicki i zabodete u blato traljavom zavrsnicom.
Navedi mi jedan ratni zlocin Draskovicev? Mene on uzasno nervira ali da je ratni zlocinac, to jos nisam cuo.

Na smetliste istorije

pre 8 godina

da smo ga poslusali devedesetih, ovoga ne bi bilo. da smo ga culi! pa se vi pitajte ko je lud...
(007, 6. avgust 2015 01:34)

I culi i slusali, i za razliku od nekih, dobro se secamo sta je pricao nekad, a sta sad.

Aleksa

pre 8 godina

Pa ti idi, ko ti brani. Jos bolje, oformi opet Gardu pa je povedi tamo. A gradjani Srbije ce samo ukoliko to prodje referendum i bude koncenzus o tom pitanju.

novosadjan

pre 8 godina

a da ipak pitamo danicu, cisto da ne bi naprasno morao da promenis misljenje, nego lepo bi to bilo mi u nato pa da bombardujemo porodice ovih nesrecnih sirijaca sto se muljaju po srbiji, onako ko sto su i nas na pravdi boga bombardovali, vidim probudio se hriscanin u tebi a sto se mene tice NE HVALA

nista od toga

pre 8 godina

Ako sumiramo nasa iskustva iz zadnjih stotinjak godina, cinjenica je da dok su Ameri, Englezi i Francuzi bili uz nas preziveli smo rat sa Otomanskom Imperijom, Austrougarskom i Hitlerom, i docekali da vidimo njihov slom, a izdrzali smo i sukob sa Staljinom... a otkada smo krajem 80ih i narocito 90ih odlucili da vodimo politiku kojom smo ove nase saveznike pretvorili u neprijatelje - pobedjivali su nas sve nekakvi Slovenci, Hrvati, "Kosovari", a i u Bosni zamalo da prodjemo kao u Krajini da u zadnjem momentu nismo povukli rucnu i prihvatili Dejton umesto nerealnih maksimalistickih ciljeva.

Ali u NATO nikada nije usla nijedna drzava cije se stanovnistvo vecinski protivi clanstvu, i to ne moze biti odluka nekog politicara ili stranke, vec celovite drzavne politike iza koje stoji narodni konsenzus - a toga kod nas nema, tacnije kod nas postoji jasan konsenzus ali protiv clanstva u NATO, i na silu se drzimo nekakve neutralnosti samo zato jer smo makar shvatili kako cemo se opet provesti ako se otvoreno suprostavimo Zapadu nekom prevazidjenom politikom ili ideologijom koja je u sukobu sa XXI vekom, narocito ovde u Evropi.

Neki Tamo

pre 8 godina

Varate se ako mislite da smo jos u vremenu kada se Mi pitamo, prvo Druze, pa kasnije Gospodine Draskovicu. To je najveci problem nase kratkovide politike, sto uporno pojedinci "vuku" na jednu geopoliticku stranu USA ili RUS, govoreci kako smo propali ako se ne "prisljamcimo" jednoj strani.
Pogledajte Vi prvo sebe, ko ste, sta ste, bili i jeste ... i vi i vase kolege iz svih politickih partija od 90tih, pa do danas, i cela Intelektualna zajednica koja je nesposobna da brine o bilo cemu, osim za svoje d...
Tako da nama, obicnim smrtnicima, nije spas ulazak u NATO ... vec neko ko ce postrojiti nasu politicku Elitu.

Никоола САВИЋ

pre 8 godina

Да је Србија , односно тадашња СРЈ разумела Вукове речи као Карађорђе не можемо као Милош морамо , и ушла у НАТО , нити би могло да буде хрватске Олује , нити би смо 99. били бомбардовани и изгубили , Косово и Метохију !