Miljana
pre 8 godina
Bravo Ukajinci! Ne treba vam ovaj koji ni svoju nacionalnost ne poštuje a kamoli neke drug2!
pre 8 godina
Bravo Ukajinci! Ne treba vam ovaj koji ni svoju nacionalnost ne poštuje a kamoli neke drug2!
pre 8 godina
Nije mi bliska Kusturičina estetika, ali nema dileme oko toga da je on veliki umetnik (ili su sve one prestižne nagrade plod čiste sluč, ajnosti? ) i kao takav cenjen u svetu. Lični ukus je jedna stvar, ali ovoliko nipodaštavanje nečijeg rada (samo se treba podsetiti ko je sve posetio Kustendorf) je više nego degutantno. Ni meni se ne sviđa način na koji nas Kusturičini filmovi predstavljaju, jednostavno ne prepoznajem se u njima, ali mislim da je njegova procena ovdašnjeg mentaliteta više nego precizna. Za sve koji pitaju ko sluša NSO, reći ću samo da nastupaju širom sveta (uključujući Zapadnu Evropu u šta sam se lično uverila), dok u Južnoj Americi uživaju kultni status. Značajan deo sveta, nevezano za državu u kojoj živi, prezire main stream kulturu i Kusturicu vidi kao dašak svežeg vazduha. Uostalom, koji ovdašnji režiser može da se pohvali da njegov film u svojim esejima (zbirka ''Otpor'') hvali neko poput Ernesta Sabata?
pre 8 godina
Koliko god da se Kusturica u potonjih petnaest godina izblamirao i zastranio politički (a i profesionalno, ako ćemo pošteno), i on ima pravo da nastupi kao muzičar i da ga niko u tome ne ometa.
pre 8 godina
Vrlo demokratski, u skladu sa evroatlanskim integracijama.
pre 8 godina
"Proslavljeni"režiser???Ma daj te molim vas.
(Šošon, 16. jul 2015 21:12) # Link komentara
Sta bi datidam ?
pre 8 godina
Umesto da svira bolje mu je da snimi dobar film. Od Undergrounda mu to ne polazi za rukom.
pre 8 godina
Treba ga i kod nas u Srbiji zabraniti zbog izdaje srpskih nacionalnih interesa i borbe da se potpuno stavimo pod kontrolu KGB-a i nase UDBE.
pre 8 godina
Svako ima pravo na svoje misljenje pa i Kusturica.
Niko nema pravo na nasilje.
pre 8 godina
Sve ono sto je Kusturica zamerio Veljku Bulajicu, pre tridesetak godina u jednoj emisiji, ponovio je on sam, ali mnogo gore, toliko gore da jadni Veljko to verovatno ne bi mogao ni u masti predpostaviti.
pre 8 godina
И Одеса је Русија. У прилог томе могу приложити крштеницу баке и деке. Е онда су дошли црвени и даље знате слично као и овде. ДА ЖИВЈЕТ НОВОРУСКАЈА !!!
pre 8 godina
Koliko napaćenih bošnjaka mrzi Kustu..
totalno van svakog konteksta
pre 8 godina
Fasisti ostaju uvek fasisti. Neka im peva i svira neko drugi Na primer neko iz Hrvatske. Ne mogu ime da mu spomenem. Znate o kom se Ustasi radi. Svako neka svira i peva svome. A Emir je Emir. I to je to!!!!
(Milos Pajsijevic, 16. jul 2015 19:02) # Link kom
Ili Kninđa mali Baja iz Srbije.U pravu si sve ostaje kako je bilo.neki su fašisti a neki su genocidni
pre 8 godina
(Žak Telidbo, 16. jul 2015 20:48)
А ти си још један "стручњак" за буџет и порез? Подсети се својих титоистичких корена и шта сте све радили после рата.
pre 8 godina
"Proslavljeni"režiser???Ma daj te molim vas.
(Šošon, 16. jul 2015 21:12)
Писмен си? Не верујем.
pre 8 godina
"Proslavljeni"režiser???Ma daj te molim vas.
(Šošon, 16. jul 2015 21:12)
-------
Pa ako ga kritikuji intelektualne gromade poput Vas, onda je Kusturica promasio profesiju. Verovatno bi bio omiljen da je clan FHP ili, da je osnovao neku NVO koja bi bila americka ili britanska. Mozda Kusturica nije "proslavljeni reziser" ali, ono Vase "daj te" pise se malo drugacije. Ali, neomojte da Vas takva trivijalnost dekurazira. Mislim da ste talentovani filmski kriticar.
pre 8 godina
i treba otkazati. nemanja je ruski placenik i udbas
pre 8 godina
Ako nista drugo, polupismeni sovinisti i autosovinisti, "urbana elita", nerealizovani i frustrirani, nebitni i mali koji nisu sposobni da ukljuce kameru ni na mobilnom a kamoli da snime nesto, fasisti koji glume antifasiste, nvo kursadzije... imaju sada priliku da se ispucaju na ovu vest i da posle toga odu mirni i zadovoljni na spavanje. Malo li je. Ovo im je ipak jedan od uspesnijih i ispunjenijih dana u zivotu.
pre 8 godina
Hajde sad da krenemo u ispitivanje politickih stavova muzicara.
Koncerata vise nece biti.
pre 8 godina
@ Slabo ti stojis sa Istorijom.Da ne kazem-nepismen si do bola.Vizantija nikad nije ratovala sa Kijevom(???) ,a niko sa Balkana se nikako nije sakrivao po planinama.Knjigu u sake,pa citaj i uci.Ovakve komentare je zalosno citati.
(Padot na Vizantija, 16. jul 2015 17:59)
Iskreno me boli što je tvoj komentar dobio toliko pozitivnih ocena od mojih sunarodnika.
https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Constantinople_(860)
https://en.wikipedia.org/wiki/Rus%27%E2%80%93Byzantine_War_(907)
pre 8 godina
За камичка да то је тај Влодимир Владимир или Валдемар али он нема баш никакве везе са данашњом Русијом која је настала из Московске кнежевине. Кад је он био кнез данашња Русија је била шума и степа. А Украјинци имају много више права да га својатају него Руси јер они су ти наследници Пољана и Варјага а не ови Азијати измешани са Татарима, Монголима и осталим азијским племенима. Вековима су Руси покушавали да затру и језик и нацију. Камичку зашто се не распиташ који је матерњи језик Кубанских козака и ко им је забранио да га користе. Када све то сазнаш пиши о забранама.
(рик, 16. jul 2015 19:46)
То што ти препоручујеш другима, ја препоручујем теби. Прочитај руске изворе, не Западне, које историју тумаче на свој начин. У свим републикама бившег Совјетског Савеза тешко да има "чистокрвних", јер је 1000 година заједничке историје учинило своје. Чак и у балтичким државама, које су краће биле у заједници.
Што се "права" Украјинаца тиче, они су то право и ИМЕ стекли одлуком Лењина 1922 године. Пре тога су се звали МАЛОРУСИ а територија се звала МАЛОРУСИЈА. Југоисточни део Малорусије, који данас припадају Херсонској, Луганској, Доњецкој, Запорошкој, Дњепропетровској, Херсонској, Николајевској и Одеској области су Козачке територије, које су делили Донски и Запоршки Козаци. Крим у то није улазио.
Што се језика Козака тиче, он се разликује донекле од руског, мада сви они говоре руски, као уосталом сви остали грађани Русије
pre 8 godina
Po toj bizarnoj ne-logici Ukrajinci imaju pravo na celu Rusiju a ne Rusi na oteti Krim! Steta sto Ukrajinci nemaju silu da to i ostvare a sreca sto na svetu nisu svi takve siledzije kao Putin
(EU, 16. jul 2015 15:12)
Пре него што кренеш да лупеташ, а све у циљу заборављања комуњарских корена, не би било лоше да прочиташ нешто.
pre 8 godina
Sto poganis bre nije Putin nikakav siledjija, sta lupas!
pre 8 godina
@(рик, 16. jul 2015 19:46)
Kubanski kozaci su isključivo Rusi (2/3 poreklom Malorusi, 1/3 Velikorusi). Govore svojim jezikom, ruskim, dok se u današnjoj Ukrajini pokušava nametnuti polonizovana varijanta južnoruskog(maloruskog) dijalekta, pod nazivom "ukrajinski jezik". Ovo o "azijatima, Mongolima, Tatarima" i slično je tako jadno i glupo. Ako mi danas "Kijevsku Rusiju" zovemo tako, ne znači da je samo Kijev s okolinom bio ta država. Najveći deo se upravo nalazio na teritoriji današnje Rusije. A i to nije toliko bitno, koliko je bitno da je Rusija danas duhovni nastavljač te drevne Rusije (kijevske), dok se današnja Ukrajina gradi više na nekoj polumaglovitoj istoriji autonomije iz vremena poljsko-litvanske kneževine. Unijaćenje od Brestovske unije je bilo ključni momenat za odvajanje Ukrajinaca (tada Malorusa) iz ruskog nacionalnog korpusa. Boljševici su to iskoristili i formirali Ukrajinsku SSR, nametnuli ukrajinski jezik i onima koji ga nikad nisu govorili (pokušali su i kubanskim kozacima), i danas imamo ovo što imamo. Reći da današnja Rusija nema veze s Kijevskom Rusijom, je isto kao reći da danas Srbija nema veze sa Srbijom Nemanjića, jer joj je centar Beograd a ne Ras, Kruševac ili Skoplje (danas Makedonski grad). Oni više neće da se zovu Rusima, iako su to bili do pre stotinak godina (naročito u zapadnoj Ukrajini, gde i nisu znali za pojam "Ukrajina"). Tako da imaju pravo da svojataju Drevnu Rusiju isto koliko i Makedonci Dušanovu Srbiju pošto im eto pripada Skoplje.
pre 8 godina
Ukrajina po nalogu Vatikana traži zabranu koncerta Kusturice. Jezuitima ne treba ljudska veličina kao što je Kusturica.
pre 8 godina
Јок,ти си прослављени режисер?
pre 8 godina
tako mu i treba. prvi je poceo.
umetnik koji se deklarise politicki
je vise megafon, manje umetnik.
ciao, zdravo.
pre 8 godina
"Proslavljeni"režiser???Ma daj te molim vas.
pre 8 godina
Нама нема спаса из једног јединог разлога - стаљинисти још увек харају. Додуше, обучени су у либерално одело али мозак је и даље исти. Тај кардељевски ментални склоп не зна друго него да гледа ствари са позиције искључивости. Зато ако се бавиш културом, а не величаш у својим делима аустроугарског каплара, твоје дело не вреди ништа. Шта знају људи који су били чланови жирија у Кану и Венецији? Судећу по коментарима обожавалаца бравара из Кумровца - ништа. Кад су додељивали награде требали су да питају овдашње комуњаре ко је заслужује. Кустурица сигурно не. Заслужиће кад буде направио филм о дечаку са Сутле који једе кувану свињску главу па добије пролив.
pre 8 godina
Emir Kusturica je dosta snimao o ratu u ex yu, njima to sada netreba.
pre 8 godina
(Saldzo, 16. jul 2015 18:33)
Studija slučaja: uzmeš brdo love od poreskih obveznika, nezakonito. Imaš 2 solucije:
1. Nevidjen si lopov i sve strpaš sebi u džep
2. Imaš već kintu pre uzimanja i to ne daš, ali iz budžeta šta si dobio - pola strpaš sebi u džep, a pola gruneš u projekat bez rizika i onda budeš Kusturica Nemanja.
pre 8 godina
Covek se bas potrudio da postane pravoslavac, promenio ime u Nemanja, pisalo se o tome mesecima... a ipak ga svi i dalje zovu Emir. Izvinite, ali meni je ovo pomalo smesno, a pomalo zalosno.
Uzalud sav trud Emire?
Jel moze neko da mi objasni zasto u ovom tekstu pise Emir umesto Nemanja? Kako se taj covek uopste zove, jel zna neko?
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
(Kamičak)
Po toj bizarnoj ne-logici Ukrajinci imaju pravo na celu Rusiju a ne Rusi na oteti Krim! Steta sto Ukrajinci nemaju silu da to i ostvare a sreca sto na svetu nisu svi takve siledzije kao Putin
(EU, 16. jul 2015 15:12)
Не, логика је да цела Украјина припада Русији. Русија је настала у Кијеву а Украјина као територија први пут 1922, одлуком Лењина.
(ма неће бити)
Da,da, po "primenjenoj istoriji" mozda... Rusija nije ni postojala, bila je beznacajno vazalstvo Poljske, Ukrajine i Baltickih zemalja, znaci svi oni bi trebali da pretenduju na njenu teritoriju! Ima pravo ovaj sto kaze da je sreca sto nisu svi tako agresivni kao Rusi
pre 8 godina
Ahahahahahahha... Kusta opasnost po bezbednost :)))
pre 8 godina
I opet evropejci, slobodarski, demokratski svet bi da zabranjuje nekoga ili nesto.
pre 8 godina
sve ispravno. prohvata pripajanje Krima Rusiji i to javno a pjevao bi i svirao u Kijevu. Nama Srbima je ispumpao dosta novca preko svoga drugara Dode...
Vrlo los covjek. a nije mu i vjerovat Emir pa Nemanja...vrlo cudno u najmanju ruku
pre 8 godina
Ja koncerte ne bih zabranjivala. Kulturna razmena je ono sto pomiruje ljude. A da smo mi ispitivali sve koji su kod nas svirali o politickim stavovima, muzike ne bi ni bilo.
pre 8 godina
Fasisti ostaju uvek fasisti. Neka im peva i svira neko drugi Na primer neko iz Hrvatske. Ne mogu ime da mu spomenem. Znate o kom se Ustasi radi. Svako neka svira i peva svome. A Emir je Emir. I to je to!!!!
pre 8 godina
@iz kijeva
Tako nešto, ko Hrvati
pre 8 godina
nema potrebe zabranjivat, ionako ce imat 100 ljudi samo
pre 8 godina
@EU Bajo moj, ti pricas iz dvojke u keca...
pre 8 godina
Meni nije jasno zasto bi onb pevao nacistickom desnom sektoru...
pre 8 godina
За камичка да то је тај Влодимир Владимир или Валдемар али он нема баш никакве везе са данашњом Русијом која је настала из Московске кнежевине. Кад је он био кнез данашња Русија је била шума и степа. А Украјинци имају много више права да га својатају него Руси јер они су ти наследници Пољана и Варјага а не ови Азијати измешани са Татарима, Монголима и осталим азијским племенима. Вековима су Руси покушавали да затру и језик и нацију. Камичку зашто се не распиташ који је матерњи језик Кубанских козака и ко им је забранио да га користе. Када све то сазнаш пиши о забранама.
pre 8 godina
Pametni ljudi.
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
(Kamičak)
Po toj bizarnoj ne-logici Ukrajinci imaju pravo na celu Rusiju a ne Rusi na oteti Krim! Steta sto Ukrajinci nemaju silu da to i ostvare a sreca sto na svetu nisu svi takve siledzije kao Putin
(EU, 16. jul 2015 15:12)
Не, логика је да цела Украјина припада Русији. Русија је настала у Кијеву а Украјина као територија први пут 1922, одлуком Лењина.
pre 8 godina
Ja bih mu zabranio da se bavi i muzikom i filmom kao i njegovom bivšem prijatelju Bregoviću.Doduše tu maglu uglavnom tamo i mogu da prodaju mislim pre svega zapadu a i šire.Ovo je vrlo lično mišljenje.
pre 8 godina
Ovom Gospodinu bi i ja Zabranio zato sto je dvo licna osoba i Slabog Karaktera i Igra Prljavu Igru sa svima i Covek za dva lica, Sigurno da imaju Razlog zabrane, Upitajte se Zasto neko negde bilo gde u Svetu ne zabrani Alegro Bend da Gostuje.
pre 8 godina
Kusturica nas je medijski unistio! Nas narod predstavlja kao stoku!
pre 8 godina
To je sve zbog ekoloske takse koju je serif naplacivo na Mecavniku
(matori, 16. jul 2015 14:27)
Da nije bilo "serifa" danas bi Mokra Gora bila zatrovana zemlja i rudnik nikla, a ne park prirode. Danas ne bi radila Sarganska Osmica. Danas bi Kremna i ostala sela u okolini opustela, jer bi se ljudi iselili u potrazi za poslom. Ili smo to zaboravili izmedju dva hranjenja po nasem starom, dobrom kokosijem modelu zivota?
pre 8 godina
Inače, dok su oni imali grad poput Kijeva i napadali Carigrad,
mi smo se u planinama krili od Vizantijske vojske i pokušavali da se otrgnemo od vazalskog položaja.
(Spooderman, 16. jul 2015 14:21)
Slabo ti stojis sa Istorijom.Da ne kazem-nepismen si do bola.Vizantija nikad nije ratovala sa Kijevom(???) ,a niko sa Balkana se nikako nije sakrivao po planinama.Knjigu u sake,pa citaj i uci.Ovakve komentare je zalosno citati.
pre 8 godina
Jedan od najiskrenijih ljudi na svetu, koji je iako je rodjen kao musliman po veri i Bosnjak po automatizmu, priznao svoje srpske korene, bas kao i veliki umetnik i knjizevnik Mehmed Mesa Selimovi, to se bar ne moze osporiti, a njihova dela govore sama po sebi o velicini ovih ljudina, drugi bi samo trebali da se ugledaju na njih nezavisno od njihovih politickih stavova.
pre 8 godina
Ja bih im dozvolio koncert, a Sektorovcima podelio besplatne ulaznice.
pre 8 godina
Kusturica sigurno nije na mojoj listi omiljenih likova ali kada se vidi koja palanacka/autosovinist/stokholmski sindrom ekipica ga ovde pljuje, sve moje simpatije su na njegovoj strani.
pre 8 godina
Hvala bogu da ste se Setili.On ne samo da podrzava otvoreno rasparcavenje Ukraine od strane Rusije,vec za to dobija i novac
(Rus, 16. jul 2015 12:36)
A ti imas uvid u ziro racun Kusturice?Ili ti KGB javlja kad mu salju pare?Ovakve glupe poruke je greota citati i gibiti 10 sek. zivota...Idi zavrsi srednju skolu prvo...
pre 8 godina
@NS
A od tebe i tebi slicnih kao ima vise korististi sto si ovde? Stvarno? Daj neki primer da mozemo da uporedimo po cemu si ti bolji za ovu drzavu i za ovo drustvo, cime pridonosis, cime se bavis, koliko poreza placas, ko si uopste, sta si u zivotu napravio?
(schlyamm)
Bolji sam jer ne brukam drzavu i podrzavam zlocince. To je vec dovoljno!
pre 8 godina
Kultura i politika ne smeju da imaju negativne veze. Ko god ih meša i dozvoljava da uticu jedno na drugo taj je ogranicen u glavi i nekulturan.
(ko jel ja, 16. jul 2015 14:16)
I ja to oduvek tvrdim za Kustu.
pre 8 godina
Veoma loš čovek, taj Nemanja
pre 8 godina
Ipak su najsmesniji ovi antifasisticki fasisti koji likuju zbog ove zabrane u Ukrajini a koju bi da prosire i na Srbiju. Samo, Kusturica uz sve sta je uradio pa makar i sa ovakvim politickim stavovima i sa trecerazrednim filmovima koje je u zadnje vreme snimio jos uvek vredi kao hiljadu ovih kvazi urbanih kojima je maksimum zivotnog dostignuca pljuckanje po internetu.
pre 8 godina
Podrzavam! Naravno da mu treba zabramiti
pre 8 godina
Fašistički zapad im pere mozak.
(Vanja, 16. jul 2015 14:51)
Ti decko ili devojko trebalo je da se informises gde se svasta zabranjuje. U Rusiji ili na zapadu. Takodje gde ljudi zive u miru i toleranciji a gde ih jure da im glave razbiju. Usput prebroj fasisticke pokrete pa cak i u parlamentu (Dumi). Tako da sledeci put kad pricas o fasizmu shvati da pricas o Rusiji.
pre 8 godina
(schlyamm, 16. jul 2015 15:44)
daj ti primer, st znas Ukraini, Kievu, mozda nesto i naucimo od tebeN98
pre 8 godina
To su tražili i kremanci pre nekoliko godina.
pre 8 godina
normalno..samo mi podrzavamo coveka koji nas celom svetu predstavlja kao prljave cigane..gorih i od najgorih cigana ..i kroz film i muziku...
pre 8 godina
Izvinite što smetam muslimanima i katolicima iz regije kojima je ovaj sajt zamenio Ċabu. Ali, šta ċe Kusta i Brega u takvoj zabiti kakva je Ukrajina? Tamo njihova muzika nema publiku.
pre 8 godina
Neko je resio da unisti taj narod. Vecina Ukrainaca verovatno ne misli kao sto misli vlast. Ali, ubijen narod, nema snage ni za kakvu reakciju. Kraja tu nema, citam malopre izjavu Porosenka, kaze, Ukraina je uvek bila unitarna, i sada je a bice i u buduce. Nista od samostalnosti. Ukraina je podeljena na oblasti,bez ikakvih prava, pod direktnom kontrolom Kijeva. Jedino je Krim imao status repulike, tako se i odvojio.
(na zalost, 16. jul 2015 13:07)
Zivim u Kijevu, evo ti informacija iz prve ruke. Na zalost, vlast je slika i prilika naroda. Misle potpuno isto kao i vlasti, ako neko ne msili kao oni, brisu ga zauvek iz spiska prijatelja, a moze nekada da bude cak i opasno po zivot. To vazi za Kijev i zapad Ukrajine. Na jugoistoku naravno, misle potpuno drugacije.
pre 8 godina
Kusturica je covek koji otvoreno unistava nasu kulturu. Podrzavam i Kijev u ovoj logicnoj odluci.
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
(Kamičak)
Zivim u Kijevu pa da ti objasnim situaciju. Ukrajinci slave Kneza Vladimira, ali oni njega ne smatraju rusem nego Ukrajincem. Po njihovom tumacenju istorije, Rusija je ukrala ukrajinsku istoriju, i naslednica nekadasnje Kijevske rusije nije Rusija nego Ukrajina. Cak je pre nedelju dve, neko od poslanika predlozio zakon da bude strogo kaznjivo svaka upotreba reci Rusije u kontekstu danasnje ruske drzave, jer je rec Rus i Rusija staro ime za ukrajinsku drzavu. :)
pre 8 godina
Mozete ga voljeti, mrziti, slaviti, pljuvati...njegova djela govore najvise o njemu...umjetnik, intelektualac, a prije svega dobar covjek, covjek koji zna sta hoce u zivotu. Kusta, ziv i zdrav bio!
(expert, 16. jul 2015 12:56)
Ovisi iz kojeg kuta gledaš,za neke je uhljeb,prodana duša,ulizica i vrlo loša osoba.
(mimi, 16. jul 2015 13:08)
Da, sve to je on za ljude zadojene mrznjom, te ljude je najbolje opisao veliki Ivo Andric. A i za Andrica i za Kustu, kulturna Evropa je rekla sta misli o njima i njihovim djelima. Obojica su rasvijetlila djelic istorije na ovim prostorima. Ali, naravno da "neke" jako boli istina. Razumljivo je to.
pre 8 godina
I Exit je otkazao nastup Bjork zbog stava o Kosovu 2008. godine.
pre 8 godina
Težak oportunista.Pošto nije uspeo u Holivudu, počeo je da glumi "antiglobalistu" i na tu "umetnički nadahnutu" foru pokušava da zaradi i opstane.Uostalom, sam je izjavio da se bori između čoveka i Hercegovca u sebi.
pre 8 godina
emir, velikosrpsko-ruski nacionalista kog ovdasnji tupani smatraju neprikosnovenim genijalcem samo zato sto lupeta ko maksim po diviziji koristeci reci koje isti ti tupani ne razumeju, nista drugo ne zasluzuje! kako sejes - tako ces i znjeti!
pre 8 godina
zar ovaj prevarant zasluzuje bilo kakvo pisanje? pogotovo njegova "svirka" sa dva prsta. ja mislim da su ljudi prije svega cijenili nizak nivo njegovog muziciranja. Moze proci samo u ruralnim dijelovima Srbije, iskljucivo ih inata.
pre 8 godina
Zamislite nekog istaknutog umetnika iz Beogrda da je otisao u Sarajevo ili u Zagreb I odande da je podrzavao bombardovanje Beograda. Ili da sada kada Beograd ide na zapad , podrzava Putina. Za ocekivanje je da ce kada dublje zagazimo na zapad, postati istaknuti borac I simpatizer Angele Merkel. Ma covek je dno dna po karakteru. A filmovi nemaju veze sa tim.
pre 8 godina
Posvadjao se, ne prica, sa Sidranom, pa onda sa Bregovicem, pa sa Neletom Karajlicem kojem je oteo i ideju i bend, napustio rodni grad, podrzavao Milosevica, promenio veru, promenio ime, navija i podrzava Putina. Pametnom dosta.
pre 8 godina
Ne moze se, Nemanja, na dve stolice... Nego se 'vataj sume i izivaj, tamo je od tebe manja steta
pre 8 godina
Rusi i zabranjuj, to ti je nova Ukrajina. Oni izgleda nista drugo niti znaju niti umeju.
pre 8 godina
A voleo bih da vidim vaše komentare da neko ko otvoreno reklamira nezavisno Kosovo nastupa u Beogradu...
pre 8 godina
šta kaže milutin petrović? jel njega zovu negde povodom njegovih remek dela?
pre 8 godina
@NS
A od tebe i tebi slicnih kao ima vise korististi sto si ovde? Stvarno? Daj neki primer da mozemo da uporedimo po cemu si ti bolji za ovu drzavu i za ovo drustvo, cime pridonosis, cime se bavis, koliko poreza placas, ko si uopste, sta si u zivotu napravio?
pre 8 godina
Pre nekog vremena su ga najurili i iz Turske.
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
(Kamičak)
Po toj bizarnoj ne-logici Ukrajinci imaju pravo na celu Rusiju a ne Rusi na oteti Krim! Steta sto Ukrajinci nemaju silu da to i ostvare a sreca sto na svetu nisu svi takve siledzije kao Putin
pre 8 godina
I Exit je zabranio Bjor zbog stava o Kosovu.
pre 8 godina
Zar se ovaj lik ne zove Nemanja?
pre 8 godina
Ne znam ko je u ovoj prici gori:oni koji zabranjuju,oni koji se iscudjavaju tudjim zabranama a zmure nad onima u sopstvenoj zemlji ili oni koji propagiraju i sire nazovi muziku i kulturu E.Kusturice.
pre 8 godina
pravi geniji se nikad ne petljaju u politiku, na politicke jasle se kaci samo onaj ko ne moze nista pametno u zivotu da uradi...
pre 8 godina
Pametno. Ne treba im provokator
pre 8 godina
Fašistički zapad im pere mozak.
pre 8 godina
Kultura i politika ne smeju da imaju negativne veze. Ko god ih meša i dozvoljava da uticu jedno na drugo taj je ogranicen u glavi i nekulturan.
pre 8 godina
Trebalo bi mu zabraniti svugde, nek peva samo u Srbiji i Rusiji kada vec ima stavove iz 15. veka
pre 8 godina
Ovisi iz kojeg kuta gledaš,za neke je uhljeb,prodana duša,ulizica i vrlo loša osoba.
(mimi, 16. jul 2015 13:08)
Gledano iz mog ugla svakako je odličan režiser i svakako nije prodana duša što se vratio svojim korenima(i tvoj kut vodi ka istom poreklu).A da li je ulizica ili loš čovek,to ne zavisi ni od kuta ni od ugla.
pre 8 godina
Otkad je počeo da se petlja u politiku snima loše filmove. Šta on ima da staje na bilo čiju stranu, nije ni Rus ni Ukrajinac?! Vi koji ga slepo branite razmislite malo...
pre 8 godina
naravno!!!
pre 8 godina
Ja čuo da je Kusturica zbog ovog pao u duboku depresiju. Ipak je Kijev veliki svetski kulturni centar....
(Dakson, 16. jul 2015 12:57)
Veci od Beograda, u svakom slucaju.
pre 8 godina
To je sve zbog ekoloske takse koju je serif naplacivo na Mecavniku
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
pre 8 godina
@ Ja čuo da je Kusturica zbog ovog pao u duboku depresiju. Ipak je Kijev veliki svetski kulturni centar....
(Dakson, 16. jul 2015 12:57)
Bez obzira što mi se ne sviđa trenutna politika Kijeva, nikada u životu ne bih rekao da je Kijev grad bez kulturnih sadržaja.
Inače, dok su oni imali grad poput Kijeva i napadali Carigrad,
mi smo se u planinama krili od Vizantijske vojske i pokušavali da se otrgnemo od vazalskog položaja.
pre 8 godina
Jel mozemo i mi da se ugledamo? Zabrana za Srbiju?
pre 8 godina
A ako pozove Natasu Kandic i Sonju Biserko, kao i hor zena u crnom, kao specijalne goste ?
pre 8 godina
Meni zaista nije jasno kojim vrludavim putevima uspeva da zakuzuje koncerte i ko sluša muziku "NSO"? ??????...... i opet ... ????? Od fenomenalnog reditelja postao je OSREDNJE-SVE-PO-MALO.
pre 8 godina
Politikanstvo;svijetim se kao epidemija širi balkanski sindrom;živ i zdrav nam bio, Emire.
pre 8 godina
Toliko o dobroti Ukrajinskoga dela Ukrajine, živela Rusija.
pre 8 godina
Nebitno je šta ja mislim o Kusturici, ali je ovo sasvim logičan potez ukrajinskih vlasti. Da li bi mi dozvolili koncert nekoga (npr. Bjork) ko se otvoreno zalagao za nezavisnost Kosova i Metohije. Mi možda i bi, ali Ukrajinci nisu toliko glupi.
pre 8 godina
Srbi pametuju i Ukrajincima.Nebeski narod...
pre 8 godina
Normalno. I mi u Srbiji smo svojevremeno zabranjivali nastupe nacističkih bendova iz Madjarske. Fašistima svih nacija treba da bude onemogućen svaki vid javnog nastupa.
pre 8 godina
Mozete ga voljeti, mrziti, slaviti, pljuvati...njegova djela govore najvise o njemu...umjetnik, intelektualac, a prije svega dobar covjek, covjek koji zna sta hoce u zivotu. Kusta, ziv i zdrav bio!
(expert, 16. jul 2015 12:56)
Ovisi iz kojeg kuta gledaš,za neke je uhljeb,prodana duša,ulizica i vrlo loša osoba.
pre 8 godina
Emir je gostovanje i pre ovog zahteva otkazao radi filma koji snima. Inace tamo je Leni Rifenstal pozeljniji autor.
pre 8 godina
Korak ka pomirenju
pre 8 godina
"ovaj lik nigdje nije dobrodosao..."
e ako si mu TI to napisao onda je stvarno dotak'o dno
pre 8 godina
A sloboda govora? Pa ne volimo ni mi šta slušamo svaki dan pa šta. Ili plati klijente da ti tapšu ili trpi to šta drugi misle.
pre 8 godina
I ako zabranite ok, kusta ide dalje...
pre 8 godina
Neko je resio da unisti taj narod. Vecina Ukrainaca verovatno ne misli kao sto misli vlast. Ali, ubijen narod, nema snage ni za kakvu reakciju. Kraja tu nema, citam malopre izjavu Porosenka, kaze, Ukraina je uvek bila unitarna, i sada je a bice i u buduce. Nista od samostalnosti. Ukraina je podeljena na oblasti,bez ikakvih prava, pod direktnom kontrolom Kijeva. Jedino je Krim imao status repulike, tako se i odvojio.
pre 8 godina
On se zove Nemanja, a ne Emir.
pre 8 godina
Alo braco Srbi, pa vi bi prvi rekli da je provokacija da neko ko podrzava nezavisnost KiM nastupa u BGu?!
pre 8 godina
NAJZAD, i treba!!!!
pre 8 godina
Zar je uopste potrebno drzati bilo kakav koncert u Ukrajini, pogotovo u Kievu.
Sto mu to treba?
pre 8 godina
Taj lik nigdje nije dobrodosao...
pre 8 godina
Zivim u Kijevu. Ne znam da li je Kusturica normalan. Znajuci kako su ovde opasni ukrajinski nacionalisti, pitam se odakle Kusturici hrabrost da mu padne na pamet da nastupa u Kijevu posle izjava koje je davao. Inace je veoma cenjen i u Ukr i u Rusiji.
pre 8 godina
Mozete ga voljeti, mrziti, slaviti, pljuvati...njegova djela govore najvise o njemu...umjetnik, intelektualac, a prije svega dobar covjek, covjek koji zna sta hoce u zivotu. Kusta, ziv i zdrav bio!
pre 8 godina
demokratija u zapadnoj reziji,ne?
pre 8 godina
Malo je njima njihove muke, samo im još ovaj fali. Njegov politički angažman je još i manji problem. Da li ste čuli kako "svira" bas? To je tek nepodnošljivo...
pre 8 godina
Zivela bratska Rusija a vestacke nacije koje biraju da budu sluge Zapada i u tome traze svoju srecu treba da shvate da je to pogresan put. Vazi kako za Kijev tako i za Podgoricu a i za bracu po krvi uprkos drugoj veri u Sarajevu i Novom Pazaru.
pre 8 godina
Hvala bogu da ste se Setili.On ne samo da podrzava otvoreno rasparcavenje Ukraine od strane Rusije,vec za to dobija i novac
pre 8 godina
Ja čuo da je Kusturica zbog ovog pao u duboku depresiju. Ipak je Kijev veliki svetski kulturni centar....
pre 8 godina
I ja bih mu zabranila, sta se petlja u politiku?
pre 8 godina
Mozete ga voljeti, mrziti, slaviti, pljuvati...njegova djela govore najvise o njemu...umjetnik, intelektualac, a prije svega dobar covjek, covjek koji zna sta hoce u zivotu. Kusta, ziv i zdrav bio!
pre 8 godina
Zivim u Kijevu. Ne znam da li je Kusturica normalan. Znajuci kako su ovde opasni ukrajinski nacionalisti, pitam se odakle Kusturici hrabrost da mu padne na pamet da nastupa u Kijevu posle izjava koje je davao. Inace je veoma cenjen i u Ukr i u Rusiji.
pre 8 godina
Ja čuo da je Kusturica zbog ovog pao u duboku depresiju. Ipak je Kijev veliki svetski kulturni centar....
pre 8 godina
demokratija u zapadnoj reziji,ne?
pre 8 godina
Zivela bratska Rusija a vestacke nacije koje biraju da budu sluge Zapada i u tome traze svoju srecu treba da shvate da je to pogresan put. Vazi kako za Kijev tako i za Podgoricu a i za bracu po krvi uprkos drugoj veri u Sarajevu i Novom Pazaru.
pre 8 godina
Taj lik nigdje nije dobrodosao...
pre 8 godina
I ja bih mu zabranila, sta se petlja u politiku?
pre 8 godina
Ovisi iz kojeg kuta gledaš,za neke je uhljeb,prodana duša,ulizica i vrlo loša osoba.
(mimi, 16. jul 2015 13:08)
Gledano iz mog ugla svakako je odličan režiser i svakako nije prodana duša što se vratio svojim korenima(i tvoj kut vodi ka istom poreklu).A da li je ulizica ili loš čovek,to ne zavisi ni od kuta ni od ugla.
pre 8 godina
Hvala bogu da ste se Setili.On ne samo da podrzava otvoreno rasparcavenje Ukraine od strane Rusije,vec za to dobija i novac
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
pre 8 godina
Mozete ga voljeti, mrziti, slaviti, pljuvati...njegova djela govore najvise o njemu...umjetnik, intelektualac, a prije svega dobar covjek, covjek koji zna sta hoce u zivotu. Kusta, ziv i zdrav bio!
(expert, 16. jul 2015 12:56)
Ovisi iz kojeg kuta gledaš,za neke je uhljeb,prodana duša,ulizica i vrlo loša osoba.
pre 8 godina
Malo je njima njihove muke, samo im još ovaj fali. Njegov politički angažman je još i manji problem. Da li ste čuli kako "svira" bas? To je tek nepodnošljivo...
pre 8 godina
Pametno. Ne treba im provokator
pre 8 godina
Zar je uopste potrebno drzati bilo kakav koncert u Ukrajini, pogotovo u Kievu.
Sto mu to treba?
pre 8 godina
Politikanstvo;svijetim se kao epidemija širi balkanski sindrom;živ i zdrav nam bio, Emire.
pre 8 godina
A sloboda govora? Pa ne volimo ni mi šta slušamo svaki dan pa šta. Ili plati klijente da ti tapšu ili trpi to šta drugi misle.
pre 8 godina
@ Ja čuo da je Kusturica zbog ovog pao u duboku depresiju. Ipak je Kijev veliki svetski kulturni centar....
(Dakson, 16. jul 2015 12:57)
Bez obzira što mi se ne sviđa trenutna politika Kijeva, nikada u životu ne bih rekao da je Kijev grad bez kulturnih sadržaja.
Inače, dok su oni imali grad poput Kijeva i napadali Carigrad,
mi smo se u planinama krili od Vizantijske vojske i pokušavali da se otrgnemo od vazalskog položaja.
pre 8 godina
On se zove Nemanja, a ne Emir.
pre 8 godina
Neko je resio da unisti taj narod. Vecina Ukrainaca verovatno ne misli kao sto misli vlast. Ali, ubijen narod, nema snage ni za kakvu reakciju. Kraja tu nema, citam malopre izjavu Porosenka, kaze, Ukraina je uvek bila unitarna, i sada je a bice i u buduce. Nista od samostalnosti. Ukraina je podeljena na oblasti,bez ikakvih prava, pod direktnom kontrolom Kijeva. Jedino je Krim imao status repulike, tako se i odvojio.
pre 8 godina
A ako pozove Natasu Kandic i Sonju Biserko, kao i hor zena u crnom, kao specijalne goste ?
pre 8 godina
Trebalo bi mu zabraniti svugde, nek peva samo u Srbiji i Rusiji kada vec ima stavove iz 15. veka
pre 8 godina
Otkad je počeo da se petlja u politiku snima loše filmove. Šta on ima da staje na bilo čiju stranu, nije ni Rus ni Ukrajinac?! Vi koji ga slepo branite razmislite malo...
pre 8 godina
Jel mozemo i mi da se ugledamo? Zabrana za Srbiju?
pre 8 godina
"ovaj lik nigdje nije dobrodosao..."
e ako si mu TI to napisao onda je stvarno dotak'o dno
pre 8 godina
Alo braco Srbi, pa vi bi prvi rekli da je provokacija da neko ko podrzava nezavisnost KiM nastupa u BGu?!
pre 8 godina
Zar se ovaj lik ne zove Nemanja?
pre 8 godina
I ako zabranite ok, kusta ide dalje...
pre 8 godina
Nebitno je šta ja mislim o Kusturici, ali je ovo sasvim logičan potez ukrajinskih vlasti. Da li bi mi dozvolili koncert nekoga (npr. Bjork) ko se otvoreno zalagao za nezavisnost Kosova i Metohije. Mi možda i bi, ali Ukrajinci nisu toliko glupi.
pre 8 godina
Ja čuo da je Kusturica zbog ovog pao u duboku depresiju. Ipak je Kijev veliki svetski kulturni centar....
(Dakson, 16. jul 2015 12:57)
Veci od Beograda, u svakom slucaju.
pre 8 godina
Meni zaista nije jasno kojim vrludavim putevima uspeva da zakuzuje koncerte i ko sluša muziku "NSO"? ??????...... i opet ... ????? Od fenomenalnog reditelja postao je OSREDNJE-SVE-PO-MALO.
pre 8 godina
Ne znam ko je u ovoj prici gori:oni koji zabranjuju,oni koji se iscudjavaju tudjim zabranama a zmure nad onima u sopstvenoj zemlji ili oni koji propagiraju i sire nazovi muziku i kulturu E.Kusturice.
pre 8 godina
Srbi pametuju i Ukrajincima.Nebeski narod...
pre 8 godina
pravi geniji se nikad ne petljaju u politiku, na politicke jasle se kaci samo onaj ko ne moze nista pametno u zivotu da uradi...
pre 8 godina
Korak ka pomirenju
pre 8 godina
Normalno. I mi u Srbiji smo svojevremeno zabranjivali nastupe nacističkih bendova iz Madjarske. Fašistima svih nacija treba da bude onemogućen svaki vid javnog nastupa.
pre 8 godina
Fašistički zapad im pere mozak.
pre 8 godina
I Exit je zabranio Bjor zbog stava o Kosovu.
pre 8 godina
To je sve zbog ekoloske takse koju je serif naplacivo na Mecavniku
pre 8 godina
NAJZAD, i treba!!!!
pre 8 godina
naravno!!!
pre 8 godina
Toliko o dobroti Ukrajinskoga dela Ukrajine, živela Rusija.
pre 8 godina
@NS
A od tebe i tebi slicnih kao ima vise korististi sto si ovde? Stvarno? Daj neki primer da mozemo da uporedimo po cemu si ti bolji za ovu drzavu i za ovo drustvo, cime pridonosis, cime se bavis, koliko poreza placas, ko si uopste, sta si u zivotu napravio?
pre 8 godina
Emir je gostovanje i pre ovog zahteva otkazao radi filma koji snima. Inace tamo je Leni Rifenstal pozeljniji autor.
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
(Kamičak)
Po toj bizarnoj ne-logici Ukrajinci imaju pravo na celu Rusiju a ne Rusi na oteti Krim! Steta sto Ukrajinci nemaju silu da to i ostvare a sreca sto na svetu nisu svi takve siledzije kao Putin
pre 8 godina
"Proslavljeni"režiser???Ma daj te molim vas.
(Šošon, 16. jul 2015 21:12)
-------
Pa ako ga kritikuji intelektualne gromade poput Vas, onda je Kusturica promasio profesiju. Verovatno bi bio omiljen da je clan FHP ili, da je osnovao neku NVO koja bi bila americka ili britanska. Mozda Kusturica nije "proslavljeni reziser" ali, ono Vase "daj te" pise se malo drugacije. Ali, neomojte da Vas takva trivijalnost dekurazira. Mislim da ste talentovani filmski kriticar.
pre 8 godina
"Proslavljeni"režiser???Ma daj te molim vas.
(Šošon, 16. jul 2015 21:12)
Писмен си? Не верујем.
pre 8 godina
Kultura i politika ne smeju da imaju negativne veze. Ko god ih meša i dozvoljava da uticu jedno na drugo taj je ogranicen u glavi i nekulturan.
pre 8 godina
Kusturica nas je medijski unistio! Nas narod predstavlja kao stoku!
pre 8 godina
И Одеса је Русија. У прилог томе могу приложити крштеницу баке и деке. Е онда су дошли црвени и даље знате слично као и овде. ДА ЖИВЈЕТ НОВОРУСКАЈА !!!
pre 8 godina
Koliko napaćenih bošnjaka mrzi Kustu..
totalno van svakog konteksta
pre 8 godina
Posvadjao se, ne prica, sa Sidranom, pa onda sa Bregovicem, pa sa Neletom Karajlicem kojem je oteo i ideju i bend, napustio rodni grad, podrzavao Milosevica, promenio veru, promenio ime, navija i podrzava Putina. Pametnom dosta.
pre 8 godina
"Proslavljeni"režiser???Ma daj te molim vas.
(Šošon, 16. jul 2015 21:12) # Link komentara
Sta bi datidam ?
pre 8 godina
Jedan od najiskrenijih ljudi na svetu, koji je iako je rodjen kao musliman po veri i Bosnjak po automatizmu, priznao svoje srpske korene, bas kao i veliki umetnik i knjizevnik Mehmed Mesa Selimovi, to se bar ne moze osporiti, a njihova dela govore sama po sebi o velicini ovih ljudina, drugi bi samo trebali da se ugledaju na njih nezavisno od njihovih politickih stavova.
pre 8 godina
Ako nista drugo, polupismeni sovinisti i autosovinisti, "urbana elita", nerealizovani i frustrirani, nebitni i mali koji nisu sposobni da ukljuce kameru ni na mobilnom a kamoli da snime nesto, fasisti koji glume antifasiste, nvo kursadzije... imaju sada priliku da se ispucaju na ovu vest i da posle toga odu mirni i zadovoljni na spavanje. Malo li je. Ovo im je ipak jedan od uspesnijih i ispunjenijih dana u zivotu.
pre 8 godina
Svako ima pravo na svoje misljenje pa i Kusturica.
Niko nema pravo na nasilje.
pre 8 godina
emir, velikosrpsko-ruski nacionalista kog ovdasnji tupani smatraju neprikosnovenim genijalcem samo zato sto lupeta ko maksim po diviziji koristeci reci koje isti ti tupani ne razumeju, nista drugo ne zasluzuje! kako sejes - tako ces i znjeti!
pre 8 godina
Kusturica sigurno nije na mojoj listi omiljenih likova ali kada se vidi koja palanacka/autosovinist/stokholmski sindrom ekipica ga ovde pljuje, sve moje simpatije su na njegovoj strani.
pre 8 godina
@(рик, 16. jul 2015 19:46)
Kubanski kozaci su isključivo Rusi (2/3 poreklom Malorusi, 1/3 Velikorusi). Govore svojim jezikom, ruskim, dok se u današnjoj Ukrajini pokušava nametnuti polonizovana varijanta južnoruskog(maloruskog) dijalekta, pod nazivom "ukrajinski jezik". Ovo o "azijatima, Mongolima, Tatarima" i slično je tako jadno i glupo. Ako mi danas "Kijevsku Rusiju" zovemo tako, ne znači da je samo Kijev s okolinom bio ta država. Najveći deo se upravo nalazio na teritoriji današnje Rusije. A i to nije toliko bitno, koliko je bitno da je Rusija danas duhovni nastavljač te drevne Rusije (kijevske), dok se današnja Ukrajina gradi više na nekoj polumaglovitoj istoriji autonomije iz vremena poljsko-litvanske kneževine. Unijaćenje od Brestovske unije je bilo ključni momenat za odvajanje Ukrajinaca (tada Malorusa) iz ruskog nacionalnog korpusa. Boljševici su to iskoristili i formirali Ukrajinsku SSR, nametnuli ukrajinski jezik i onima koji ga nikad nisu govorili (pokušali su i kubanskim kozacima), i danas imamo ovo što imamo. Reći da današnja Rusija nema veze s Kijevskom Rusijom, je isto kao reći da danas Srbija nema veze sa Srbijom Nemanjića, jer joj je centar Beograd a ne Ras, Kruševac ili Skoplje (danas Makedonski grad). Oni više neće da se zovu Rusima, iako su to bili do pre stotinak godina (naročito u zapadnoj Ukrajini, gde i nisu znali za pojam "Ukrajina"). Tako da imaju pravo da svojataju Drevnu Rusiju isto koliko i Makedonci Dušanovu Srbiju pošto im eto pripada Skoplje.
pre 8 godina
Mozete ga voljeti, mrziti, slaviti, pljuvati...njegova djela govore najvise o njemu...umjetnik, intelektualac, a prije svega dobar covjek, covjek koji zna sta hoce u zivotu. Kusta, ziv i zdrav bio!
(expert, 16. jul 2015 12:56)
Ovisi iz kojeg kuta gledaš,za neke je uhljeb,prodana duša,ulizica i vrlo loša osoba.
(mimi, 16. jul 2015 13:08)
Da, sve to je on za ljude zadojene mrznjom, te ljude je najbolje opisao veliki Ivo Andric. A i za Andrica i za Kustu, kulturna Evropa je rekla sta misli o njima i njihovim djelima. Obojica su rasvijetlila djelic istorije na ovim prostorima. Ali, naravno da "neke" jako boli istina. Razumljivo je to.
pre 8 godina
To je sve zbog ekoloske takse koju je serif naplacivo na Mecavniku
(matori, 16. jul 2015 14:27)
Da nije bilo "serifa" danas bi Mokra Gora bila zatrovana zemlja i rudnik nikla, a ne park prirode. Danas ne bi radila Sarganska Osmica. Danas bi Kremna i ostala sela u okolini opustela, jer bi se ljudi iselili u potrazi za poslom. Ili smo to zaboravili izmedju dva hranjenja po nasem starom, dobrom kokosijem modelu zivota?
pre 8 godina
Kusturica je covek koji otvoreno unistava nasu kulturu. Podrzavam i Kijev u ovoj logicnoj odluci.
pre 8 godina
i treba otkazati. nemanja je ruski placenik i udbas
pre 8 godina
Treba ga i kod nas u Srbiji zabraniti zbog izdaje srpskih nacionalnih interesa i borbe da se potpuno stavimo pod kontrolu KGB-a i nase UDBE.
pre 8 godina
Težak oportunista.Pošto nije uspeo u Holivudu, počeo je da glumi "antiglobalistu" i na tu "umetnički nadahnutu" foru pokušava da zaradi i opstane.Uostalom, sam je izjavio da se bori između čoveka i Hercegovca u sebi.
pre 8 godina
sve ispravno. prohvata pripajanje Krima Rusiji i to javno a pjevao bi i svirao u Kijevu. Nama Srbima je ispumpao dosta novca preko svoga drugara Dode...
Vrlo los covjek. a nije mu i vjerovat Emir pa Nemanja...vrlo cudno u najmanju ruku
pre 8 godina
"Proslavljeni"režiser???Ma daj te molim vas.
pre 8 godina
tako mu i treba. prvi je poceo.
umetnik koji se deklarise politicki
je vise megafon, manje umetnik.
ciao, zdravo.
pre 8 godina
Pametni ljudi.
pre 8 godina
Ja bih mu zabranio da se bavi i muzikom i filmom kao i njegovom bivšem prijatelju Bregoviću.Doduše tu maglu uglavnom tamo i mogu da prodaju mislim pre svega zapadu a i šire.Ovo je vrlo lično mišljenje.
pre 8 godina
zar ovaj prevarant zasluzuje bilo kakvo pisanje? pogotovo njegova "svirka" sa dva prsta. ja mislim da su ljudi prije svega cijenili nizak nivo njegovog muziciranja. Moze proci samo u ruralnim dijelovima Srbije, iskljucivo ih inata.
pre 8 godina
Hvala bogu da ste se Setili.On ne samo da podrzava otvoreno rasparcavenje Ukraine od strane Rusije,vec za to dobija i novac
(Rus, 16. jul 2015 12:36)
A ti imas uvid u ziro racun Kusturice?Ili ti KGB javlja kad mu salju pare?Ovakve glupe poruke je greota citati i gibiti 10 sek. zivota...Idi zavrsi srednju skolu prvo...
pre 8 godina
Inače, dok su oni imali grad poput Kijeva i napadali Carigrad,
mi smo se u planinama krili od Vizantijske vojske i pokušavali da se otrgnemo od vazalskog položaja.
(Spooderman, 16. jul 2015 14:21)
Slabo ti stojis sa Istorijom.Da ne kazem-nepismen si do bola.Vizantija nikad nije ratovala sa Kijevom(???) ,a niko sa Balkana se nikako nije sakrivao po planinama.Knjigu u sake,pa citaj i uci.Ovakve komentare je zalosno citati.
pre 8 godina
Veoma loš čovek, taj Nemanja
pre 8 godina
Ovom Gospodinu bi i ja Zabranio zato sto je dvo licna osoba i Slabog Karaktera i Igra Prljavu Igru sa svima i Covek za dva lica, Sigurno da imaju Razlog zabrane, Upitajte se Zasto neko negde bilo gde u Svetu ne zabrani Alegro Bend da Gostuje.
pre 8 godina
За камичка да то је тај Влодимир Владимир или Валдемар али он нема баш никакве везе са данашњом Русијом која је настала из Московске кнежевине. Кад је он био кнез данашња Русија је била шума и степа. А Украјинци имају много више права да га својатају него Руси јер они су ти наследници Пољана и Варјага а не ови Азијати измешани са Татарима, Монголима и осталим азијским племенима. Вековима су Руси покушавали да затру и језик и нацију. Камичку зашто се не распиташ који је матерњи језик Кубанских козака и ко им је забранио да га користе. Када све то сазнаш пиши о забранама.
(рик, 16. jul 2015 19:46)
То што ти препоручујеш другима, ја препоручујем теби. Прочитај руске изворе, не Западне, које историју тумаче на свој начин. У свим републикама бившег Совјетског Савеза тешко да има "чистокрвних", јер је 1000 година заједничке историје учинило своје. Чак и у балтичким државама, које су краће биле у заједници.
Што се "права" Украјинаца тиче, они су то право и ИМЕ стекли одлуком Лењина 1922 године. Пре тога су се звали МАЛОРУСИ а територија се звала МАЛОРУСИЈА. Југоисточни део Малорусије, који данас припадају Херсонској, Луганској, Доњецкој, Запорошкој, Дњепропетровској, Херсонској, Николајевској и Одеској области су Козачке територије, које су делили Донски и Запоршки Козаци. Крим у то није улазио.
Што се језика Козака тиче, он се разликује донекле од руског, мада сви они говоре руски, као уосталом сви остали грађани Русије
pre 8 godina
Zamislite nekog istaknutog umetnika iz Beogrda da je otisao u Sarajevo ili u Zagreb I odande da je podrzavao bombardovanje Beograda. Ili da sada kada Beograd ide na zapad , podrzava Putina. Za ocekivanje je da ce kada dublje zagazimo na zapad, postati istaknuti borac I simpatizer Angele Merkel. Ma covek je dno dna po karakteru. A filmovi nemaju veze sa tim.
pre 8 godina
Podrzavam! Naravno da mu treba zabramiti
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
(Kamičak)
Po toj bizarnoj ne-logici Ukrajinci imaju pravo na celu Rusiju a ne Rusi na oteti Krim! Steta sto Ukrajinci nemaju silu da to i ostvare a sreca sto na svetu nisu svi takve siledzije kao Putin
(EU, 16. jul 2015 15:12)
Не, логика је да цела Украјина припада Русији. Русија је настала у Кијеву а Украјина као територија први пут 1922, одлуком Лењина.
pre 8 godina
Po toj bizarnoj ne-logici Ukrajinci imaju pravo na celu Rusiju a ne Rusi na oteti Krim! Steta sto Ukrajinci nemaju silu da to i ostvare a sreca sto na svetu nisu svi takve siledzije kao Putin
(EU, 16. jul 2015 15:12)
Пре него што кренеш да лупеташ, а све у циљу заборављања комуњарских корена, не би било лоше да прочиташ нешто.
pre 8 godina
normalno..samo mi podrzavamo coveka koji nas celom svetu predstavlja kao prljave cigane..gorih i od najgorih cigana ..i kroz film i muziku...
pre 8 godina
Neko je resio da unisti taj narod. Vecina Ukrainaca verovatno ne misli kao sto misli vlast. Ali, ubijen narod, nema snage ni za kakvu reakciju. Kraja tu nema, citam malopre izjavu Porosenka, kaze, Ukraina je uvek bila unitarna, i sada je a bice i u buduce. Nista od samostalnosti. Ukraina je podeljena na oblasti,bez ikakvih prava, pod direktnom kontrolom Kijeva. Jedino je Krim imao status repulike, tako se i odvojio.
(na zalost, 16. jul 2015 13:07)
Zivim u Kijevu, evo ti informacija iz prve ruke. Na zalost, vlast je slika i prilika naroda. Misle potpuno isto kao i vlasti, ako neko ne msili kao oni, brisu ga zauvek iz spiska prijatelja, a moze nekada da bude cak i opasno po zivot. To vazi za Kijev i zapad Ukrajine. Na jugoistoku naravno, misle potpuno drugacije.
pre 8 godina
Fašistički zapad im pere mozak.
(Vanja, 16. jul 2015 14:51)
Ti decko ili devojko trebalo je da se informises gde se svasta zabranjuje. U Rusiji ili na zapadu. Takodje gde ljudi zive u miru i toleranciji a gde ih jure da im glave razbiju. Usput prebroj fasisticke pokrete pa cak i u parlamentu (Dumi). Tako da sledeci put kad pricas o fasizmu shvati da pricas o Rusiji.
pre 8 godina
Ipak su najsmesniji ovi antifasisticki fasisti koji likuju zbog ove zabrane u Ukrajini a koju bi da prosire i na Srbiju. Samo, Kusturica uz sve sta je uradio pa makar i sa ovakvim politickim stavovima i sa trecerazrednim filmovima koje je u zadnje vreme snimio jos uvek vredi kao hiljadu ovih kvazi urbanih kojima je maksimum zivotnog dostignuca pljuckanje po internetu.
pre 8 godina
Covek se bas potrudio da postane pravoslavac, promenio ime u Nemanja, pisalo se o tome mesecima... a ipak ga svi i dalje zovu Emir. Izvinite, ali meni je ovo pomalo smesno, a pomalo zalosno.
Uzalud sav trud Emire?
Jel moze neko da mi objasni zasto u ovom tekstu pise Emir umesto Nemanja? Kako se taj covek uopste zove, jel zna neko?
pre 8 godina
I Exit je otkazao nastup Bjork zbog stava o Kosovu 2008. godine.
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
(Kamičak)
Zivim u Kijevu pa da ti objasnim situaciju. Ukrajinci slave Kneza Vladimira, ali oni njega ne smatraju rusem nego Ukrajincem. Po njihovom tumacenju istorije, Rusija je ukrala ukrajinsku istoriju, i naslednica nekadasnje Kijevske rusije nije Rusija nego Ukrajina. Cak je pre nedelju dve, neko od poslanika predlozio zakon da bude strogo kaznjivo svaka upotreba reci Rusije u kontekstu danasnje ruske drzave, jer je rec Rus i Rusija staro ime za ukrajinsku drzavu. :)
pre 8 godina
I opet evropejci, slobodarski, demokratski svet bi da zabranjuje nekoga ili nesto.
pre 8 godina
Hajde sad da krenemo u ispitivanje politickih stavova muzicara.
Koncerata vise nece biti.
pre 8 godina
Sve ono sto je Kusturica zamerio Veljku Bulajicu, pre tridesetak godina u jednoj emisiji, ponovio je on sam, ali mnogo gore, toliko gore da jadni Veljko to verovatno ne bi mogao ni u masti predpostaviti.
pre 8 godina
Pre nekog vremena su ga najurili i iz Turske.
pre 8 godina
A voleo bih da vidim vaše komentare da neko ko otvoreno reklamira nezavisno Kosovo nastupa u Beogradu...
pre 8 godina
Fasisti ostaju uvek fasisti. Neka im peva i svira neko drugi Na primer neko iz Hrvatske. Ne mogu ime da mu spomenem. Znate o kom se Ustasi radi. Svako neka svira i peva svome. A Emir je Emir. I to je to!!!!
pre 8 godina
@iz kijeva
Tako nešto, ko Hrvati
pre 8 godina
Fasisti ostaju uvek fasisti. Neka im peva i svira neko drugi Na primer neko iz Hrvatske. Ne mogu ime da mu spomenem. Znate o kom se Ustasi radi. Svako neka svira i peva svome. A Emir je Emir. I to je to!!!!
(Milos Pajsijevic, 16. jul 2015 19:02) # Link kom
Ili Kninđa mali Baja iz Srbije.U pravu si sve ostaje kako je bilo.neki su fašisti a neki su genocidni
pre 8 godina
nema potrebe zabranjivat, ionako ce imat 100 ljudi samo
pre 8 godina
(Saldzo, 16. jul 2015 18:33)
Studija slučaja: uzmeš brdo love od poreskih obveznika, nezakonito. Imaš 2 solucije:
1. Nevidjen si lopov i sve strpaš sebi u džep
2. Imaš već kintu pre uzimanja i to ne daš, ali iz budžeta šta si dobio - pola strpaš sebi u džep, a pola gruneš u projekat bez rizika i onda budeš Kusturica Nemanja.
pre 8 godina
Ukrajina po nalogu Vatikana traži zabranu koncerta Kusturice. Jezuitima ne treba ljudska veličina kao što je Kusturica.
pre 8 godina
Nije mi bliska Kusturičina estetika, ali nema dileme oko toga da je on veliki umetnik (ili su sve one prestižne nagrade plod čiste sluč, ajnosti? ) i kao takav cenjen u svetu. Lični ukus je jedna stvar, ali ovoliko nipodaštavanje nečijeg rada (samo se treba podsetiti ko je sve posetio Kustendorf) je više nego degutantno. Ni meni se ne sviđa način na koji nas Kusturičini filmovi predstavljaju, jednostavno ne prepoznajem se u njima, ali mislim da je njegova procena ovdašnjeg mentaliteta više nego precizna. Za sve koji pitaju ko sluša NSO, reći ću samo da nastupaju širom sveta (uključujući Zapadnu Evropu u šta sam se lično uverila), dok u Južnoj Americi uživaju kultni status. Značajan deo sveta, nevezano za državu u kojoj živi, prezire main stream kulturu i Kusturicu vidi kao dašak svežeg vazduha. Uostalom, koji ovdašnji režiser može da se pohvali da njegov film u svojim esejima (zbirka ''Otpor'') hvali neko poput Ernesta Sabata?
pre 8 godina
@NS
A od tebe i tebi slicnih kao ima vise korististi sto si ovde? Stvarno? Daj neki primer da mozemo da uporedimo po cemu si ti bolji za ovu drzavu i za ovo drustvo, cime pridonosis, cime se bavis, koliko poreza placas, ko si uopste, sta si u zivotu napravio?
(schlyamm)
Bolji sam jer ne brukam drzavu i podrzavam zlocince. To je vec dovoljno!
pre 8 godina
Ne moze se, Nemanja, na dve stolice... Nego se 'vataj sume i izivaj, tamo je od tebe manja steta
pre 8 godina
Нама нема спаса из једног јединог разлога - стаљинисти још увек харају. Додуше, обучени су у либерално одело али мозак је и даље исти. Тај кардељевски ментални склоп не зна друго него да гледа ствари са позиције искључивости. Зато ако се бавиш културом, а не величаш у својим делима аустроугарског каплара, твоје дело не вреди ништа. Шта знају људи који су били чланови жирија у Кану и Венецији? Судећу по коментарима обожавалаца бравара из Кумровца - ништа. Кад су додељивали награде требали су да питају овдашње комуњаре ко је заслужује. Кустурица сигурно не. Заслужиће кад буде направио филм о дечаку са Сутле који једе кувану свињску главу па добије пролив.
pre 8 godina
Јок,ти си прослављени режисер?
pre 8 godina
Umesto da svira bolje mu je da snimi dobar film. Od Undergrounda mu to ne polazi za rukom.
pre 8 godina
Ja koncerte ne bih zabranjivala. Kulturna razmena je ono sto pomiruje ljude. A da smo mi ispitivali sve koji su kod nas svirali o politickim stavovima, muzike ne bi ni bilo.
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
(Kamičak)
Po toj bizarnoj ne-logici Ukrajinci imaju pravo na celu Rusiju a ne Rusi na oteti Krim! Steta sto Ukrajinci nemaju silu da to i ostvare a sreca sto na svetu nisu svi takve siledzije kao Putin
(EU, 16. jul 2015 15:12)
Не, логика је да цела Украјина припада Русији. Русија је настала у Кијеву а Украјина као територија први пут 1922, одлуком Лењина.
(ма неће бити)
Da,da, po "primenjenoj istoriji" mozda... Rusija nije ni postojala, bila je beznacajno vazalstvo Poljske, Ukrajine i Baltickih zemalja, znaci svi oni bi trebali da pretenduju na njenu teritoriju! Ima pravo ovaj sto kaze da je sreca sto nisu svi tako agresivni kao Rusi
pre 8 godina
Vrlo demokratski, u skladu sa evroatlanskim integracijama.
pre 8 godina
Izvinite što smetam muslimanima i katolicima iz regije kojima je ovaj sajt zamenio Ċabu. Ali, šta ċe Kusta i Brega u takvoj zabiti kakva je Ukrajina? Tamo njihova muzika nema publiku.
pre 8 godina
Ja bih im dozvolio koncert, a Sektorovcima podelio besplatne ulaznice.
pre 8 godina
Kultura i politika ne smeju da imaju negativne veze. Ko god ih meša i dozvoljava da uticu jedno na drugo taj je ogranicen u glavi i nekulturan.
(ko jel ja, 16. jul 2015 14:16)
I ja to oduvek tvrdim za Kustu.
pre 8 godina
Rusi i zabranjuj, to ti je nova Ukrajina. Oni izgleda nista drugo niti znaju niti umeju.
pre 8 godina
Emir Kusturica je dosta snimao o ratu u ex yu, njima to sada netreba.
pre 8 godina
За камичка да то је тај Влодимир Владимир или Валдемар али он нема баш никакве везе са данашњом Русијом која је настала из Московске кнежевине. Кад је он био кнез данашња Русија је била шума и степа. А Украјинци имају много више права да га својатају него Руси јер они су ти наследници Пољана и Варјага а не ови Азијати измешани са Татарима, Монголима и осталим азијским племенима. Вековима су Руси покушавали да затру и језик и нацију. Камичку зашто се не распиташ који је матерњи језик Кубанских козака и ко им је забранио да га користе. Када све то сазнаш пиши о забранама.
pre 8 godina
Ahahahahahahha... Kusta opasnost po bezbednost :)))
pre 8 godina
@EU Bajo moj, ti pricas iz dvojke u keca...
pre 8 godina
šta kaže milutin petrović? jel njega zovu negde povodom njegovih remek dela?
pre 8 godina
(Žak Telidbo, 16. jul 2015 20:48)
А ти си још један "стручњак" за буџет и порез? Подсети се својих титоистичких корена и шта сте све радили после рата.
pre 8 godina
(schlyamm, 16. jul 2015 15:44)
daj ti primer, st znas Ukraini, Kievu, mozda nesto i naucimo od tebeN98
pre 8 godina
To su tražili i kremanci pre nekoliko godina.
pre 8 godina
Meni nije jasno zasto bi onb pevao nacistickom desnom sektoru...
pre 8 godina
Koliko god da se Kusturica u potonjih petnaest godina izblamirao i zastranio politički (a i profesionalno, ako ćemo pošteno), i on ima pravo da nastupi kao muzičar i da ga niko u tome ne ometa.
pre 8 godina
Sto poganis bre nije Putin nikakav siledjija, sta lupas!
pre 8 godina
Bravo Ukajinci! Ne treba vam ovaj koji ni svoju nacionalnost ne poštuje a kamoli neke drug2!
pre 8 godina
@ Slabo ti stojis sa Istorijom.Da ne kazem-nepismen si do bola.Vizantija nikad nije ratovala sa Kijevom(???) ,a niko sa Balkana se nikako nije sakrivao po planinama.Knjigu u sake,pa citaj i uci.Ovakve komentare je zalosno citati.
(Padot na Vizantija, 16. jul 2015 17:59)
Iskreno me boli što je tvoj komentar dobio toliko pozitivnih ocena od mojih sunarodnika.
https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Constantinople_(860)
https://en.wikipedia.org/wiki/Rus%27%E2%80%93Byzantine_War_(907)
pre 8 godina
Taj lik nigdje nije dobrodosao...
pre 8 godina
Hvala bogu da ste se Setili.On ne samo da podrzava otvoreno rasparcavenje Ukraine od strane Rusije,vec za to dobija i novac
pre 8 godina
I ja bih mu zabranila, sta se petlja u politiku?
pre 8 godina
Mozete ga voljeti, mrziti, slaviti, pljuvati...njegova djela govore najvise o njemu...umjetnik, intelektualac, a prije svega dobar covjek, covjek koji zna sta hoce u zivotu. Kusta, ziv i zdrav bio!
(expert, 16. jul 2015 12:56)
Ovisi iz kojeg kuta gledaš,za neke je uhljeb,prodana duša,ulizica i vrlo loša osoba.
pre 8 godina
Mozete ga voljeti, mrziti, slaviti, pljuvati...njegova djela govore najvise o njemu...umjetnik, intelektualac, a prije svega dobar covjek, covjek koji zna sta hoce u zivotu. Kusta, ziv i zdrav bio!
pre 8 godina
Malo je njima njihove muke, samo im još ovaj fali. Njegov politički angažman je još i manji problem. Da li ste čuli kako "svira" bas? To je tek nepodnošljivo...
pre 8 godina
Zivela bratska Rusija a vestacke nacije koje biraju da budu sluge Zapada i u tome traze svoju srecu treba da shvate da je to pogresan put. Vazi kako za Kijev tako i za Podgoricu a i za bracu po krvi uprkos drugoj veri u Sarajevu i Novom Pazaru.
pre 8 godina
Trebalo bi mu zabraniti svugde, nek peva samo u Srbiji i Rusiji kada vec ima stavove iz 15. veka
pre 8 godina
Pametno. Ne treba im provokator
pre 8 godina
Ja čuo da je Kusturica zbog ovog pao u duboku depresiju. Ipak je Kijev veliki svetski kulturni centar....
pre 8 godina
demokratija u zapadnoj reziji,ne?
pre 8 godina
Jel mozemo i mi da se ugledamo? Zabrana za Srbiju?
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
(Kamičak)
Po toj bizarnoj ne-logici Ukrajinci imaju pravo na celu Rusiju a ne Rusi na oteti Krim! Steta sto Ukrajinci nemaju silu da to i ostvare a sreca sto na svetu nisu svi takve siledzije kao Putin
pre 8 godina
Ne znam ko je u ovoj prici gori:oni koji zabranjuju,oni koji se iscudjavaju tudjim zabranama a zmure nad onima u sopstvenoj zemlji ili oni koji propagiraju i sire nazovi muziku i kulturu E.Kusturice.
pre 8 godina
Politikanstvo;svijetim se kao epidemija širi balkanski sindrom;živ i zdrav nam bio, Emire.
pre 8 godina
Normalno. I mi u Srbiji smo svojevremeno zabranjivali nastupe nacističkih bendova iz Madjarske. Fašistima svih nacija treba da bude onemogućen svaki vid javnog nastupa.
pre 8 godina
Toliko o dobroti Ukrajinskoga dela Ukrajine, živela Rusija.
pre 8 godina
Otkad je počeo da se petlja u politiku snima loše filmove. Šta on ima da staje na bilo čiju stranu, nije ni Rus ni Ukrajinac?! Vi koji ga slepo branite razmislite malo...
pre 8 godina
NAJZAD, i treba!!!!
pre 8 godina
I ako zabranite ok, kusta ide dalje...
pre 8 godina
Ovisi iz kojeg kuta gledaš,za neke je uhljeb,prodana duša,ulizica i vrlo loša osoba.
(mimi, 16. jul 2015 13:08)
Gledano iz mog ugla svakako je odličan režiser i svakako nije prodana duša što se vratio svojim korenima(i tvoj kut vodi ka istom poreklu).A da li je ulizica ili loš čovek,to ne zavisi ni od kuta ni od ugla.
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
pre 8 godina
Fašistički zapad im pere mozak.
pre 8 godina
naravno!!!
pre 8 godina
To je sve zbog ekoloske takse koju je serif naplacivo na Mecavniku
pre 8 godina
Neko je resio da unisti taj narod. Vecina Ukrainaca verovatno ne misli kao sto misli vlast. Ali, ubijen narod, nema snage ni za kakvu reakciju. Kraja tu nema, citam malopre izjavu Porosenka, kaze, Ukraina je uvek bila unitarna, i sada je a bice i u buduce. Nista od samostalnosti. Ukraina je podeljena na oblasti,bez ikakvih prava, pod direktnom kontrolom Kijeva. Jedino je Krim imao status repulike, tako se i odvojio.
pre 8 godina
Srbi pametuju i Ukrajincima.Nebeski narod...
pre 8 godina
Ja čuo da je Kusturica zbog ovog pao u duboku depresiju. Ipak je Kijev veliki svetski kulturni centar....
(Dakson, 16. jul 2015 12:57)
Veci od Beograda, u svakom slucaju.
pre 8 godina
Zar je uopste potrebno drzati bilo kakav koncert u Ukrajini, pogotovo u Kievu.
Sto mu to treba?
pre 8 godina
@ Ja čuo da je Kusturica zbog ovog pao u duboku depresiju. Ipak je Kijev veliki svetski kulturni centar....
(Dakson, 16. jul 2015 12:57)
Bez obzira što mi se ne sviđa trenutna politika Kijeva, nikada u životu ne bih rekao da je Kijev grad bez kulturnih sadržaja.
Inače, dok su oni imali grad poput Kijeva i napadali Carigrad,
mi smo se u planinama krili od Vizantijske vojske i pokušavali da se otrgnemo od vazalskog položaja.
pre 8 godina
Zivim u Kijevu. Ne znam da li je Kusturica normalan. Znajuci kako su ovde opasni ukrajinski nacionalisti, pitam se odakle Kusturici hrabrost da mu padne na pamet da nastupa u Kijevu posle izjava koje je davao. Inace je veoma cenjen i u Ukr i u Rusiji.
pre 8 godina
A sloboda govora? Pa ne volimo ni mi šta slušamo svaki dan pa šta. Ili plati klijente da ti tapšu ili trpi to šta drugi misle.
pre 8 godina
A ako pozove Natasu Kandic i Sonju Biserko, kao i hor zena u crnom, kao specijalne goste ?
pre 8 godina
Meni zaista nije jasno kojim vrludavim putevima uspeva da zakuzuje koncerte i ko sluša muziku "NSO"? ??????...... i opet ... ????? Od fenomenalnog reditelja postao je OSREDNJE-SVE-PO-MALO.
pre 8 godina
"ovaj lik nigdje nije dobrodosao..."
e ako si mu TI to napisao onda je stvarno dotak'o dno
pre 8 godina
Fasisti ostaju uvek fasisti. Neka im peva i svira neko drugi Na primer neko iz Hrvatske. Ne mogu ime da mu spomenem. Znate o kom se Ustasi radi. Svako neka svira i peva svome. A Emir je Emir. I to je to!!!!
(Milos Pajsijevic, 16. jul 2015 19:02) # Link kom
Ili Kninđa mali Baja iz Srbije.U pravu si sve ostaje kako je bilo.neki su fašisti a neki su genocidni
pre 8 godina
Treba ga i kod nas u Srbiji zabraniti zbog izdaje srpskih nacionalnih interesa i borbe da se potpuno stavimo pod kontrolu KGB-a i nase UDBE.
pre 8 godina
Alo braco Srbi, pa vi bi prvi rekli da je provokacija da neko ko podrzava nezavisnost KiM nastupa u BGu?!
pre 8 godina
Korak ka pomirenju
pre 8 godina
On se zove Nemanja, a ne Emir.
pre 8 godina
Emir je gostovanje i pre ovog zahteva otkazao radi filma koji snima. Inace tamo je Leni Rifenstal pozeljniji autor.
pre 8 godina
"Proslavljeni"režiser???Ma daj te molim vas.
pre 8 godina
Kusturica nas je medijski unistio! Nas narod predstavlja kao stoku!
pre 8 godina
sve ispravno. prohvata pripajanje Krima Rusiji i to javno a pjevao bi i svirao u Kijevu. Nama Srbima je ispumpao dosta novca preko svoga drugara Dode...
Vrlo los covjek. a nije mu i vjerovat Emir pa Nemanja...vrlo cudno u najmanju ruku
pre 8 godina
pravi geniji se nikad ne petljaju u politiku, na politicke jasle se kaci samo onaj ko ne moze nista pametno u zivotu da uradi...
pre 8 godina
Kusturica je covek koji otvoreno unistava nasu kulturu. Podrzavam i Kijev u ovoj logicnoj odluci.
pre 8 godina
Ovom Gospodinu bi i ja Zabranio zato sto je dvo licna osoba i Slabog Karaktera i Igra Prljavu Igru sa svima i Covek za dva lica, Sigurno da imaju Razlog zabrane, Upitajte se Zasto neko negde bilo gde u Svetu ne zabrani Alegro Bend da Gostuje.
pre 8 godina
Zar se ovaj lik ne zove Nemanja?
pre 8 godina
emir, velikosrpsko-ruski nacionalista kog ovdasnji tupani smatraju neprikosnovenim genijalcem samo zato sto lupeta ko maksim po diviziji koristeci reci koje isti ti tupani ne razumeju, nista drugo ne zasluzuje! kako sejes - tako ces i znjeti!
pre 8 godina
Covek se bas potrudio da postane pravoslavac, promenio ime u Nemanja, pisalo se o tome mesecima... a ipak ga svi i dalje zovu Emir. Izvinite, ali meni je ovo pomalo smesno, a pomalo zalosno.
Uzalud sav trud Emire?
Jel moze neko da mi objasni zasto u ovom tekstu pise Emir umesto Nemanja? Kako se taj covek uopste zove, jel zna neko?
pre 8 godina
i treba otkazati. nemanja je ruski placenik i udbas
pre 8 godina
Jedan od najiskrenijih ljudi na svetu, koji je iako je rodjen kao musliman po veri i Bosnjak po automatizmu, priznao svoje srpske korene, bas kao i veliki umetnik i knjizevnik Mehmed Mesa Selimovi, to se bar ne moze osporiti, a njihova dela govore sama po sebi o velicini ovih ljudina, drugi bi samo trebali da se ugledaju na njih nezavisno od njihovih politickih stavova.
pre 8 godina
Veoma loš čovek, taj Nemanja
pre 8 godina
@NS
A od tebe i tebi slicnih kao ima vise korististi sto si ovde? Stvarno? Daj neki primer da mozemo da uporedimo po cemu si ti bolji za ovu drzavu i za ovo drustvo, cime pridonosis, cime se bavis, koliko poreza placas, ko si uopste, sta si u zivotu napravio?
pre 8 godina
Posvadjao se, ne prica, sa Sidranom, pa onda sa Bregovicem, pa sa Neletom Karajlicem kojem je oteo i ideju i bend, napustio rodni grad, podrzavao Milosevica, promenio veru, promenio ime, navija i podrzava Putina. Pametnom dosta.
pre 8 godina
(Saldzo, 16. jul 2015 18:33)
Studija slučaja: uzmeš brdo love od poreskih obveznika, nezakonito. Imaš 2 solucije:
1. Nevidjen si lopov i sve strpaš sebi u džep
2. Imaš već kintu pre uzimanja i to ne daš, ali iz budžeta šta si dobio - pola strpaš sebi u džep, a pola gruneš u projekat bez rizika i onda budeš Kusturica Nemanja.
pre 8 godina
Ukrajina po nalogu Vatikana traži zabranu koncerta Kusturice. Jezuitima ne treba ljudska veličina kao što je Kusturica.
pre 8 godina
Nebitno je šta ja mislim o Kusturici, ali je ovo sasvim logičan potez ukrajinskih vlasti. Da li bi mi dozvolili koncert nekoga (npr. Bjork) ko se otvoreno zalagao za nezavisnost Kosova i Metohije. Mi možda i bi, ali Ukrajinci nisu toliko glupi.
pre 8 godina
Ja bih mu zabranio da se bavi i muzikom i filmom kao i njegovom bivšem prijatelju Bregoviću.Doduše tu maglu uglavnom tamo i mogu da prodaju mislim pre svega zapadu a i šire.Ovo je vrlo lično mišljenje.
pre 8 godina
Zamislite nekog istaknutog umetnika iz Beogrda da je otisao u Sarajevo ili u Zagreb I odande da je podrzavao bombardovanje Beograda. Ili da sada kada Beograd ide na zapad , podrzava Putina. Za ocekivanje je da ce kada dublje zagazimo na zapad, postati istaknuti borac I simpatizer Angele Merkel. Ma covek je dno dna po karakteru. A filmovi nemaju veze sa tim.
pre 8 godina
Fasisti ostaju uvek fasisti. Neka im peva i svira neko drugi Na primer neko iz Hrvatske. Ne mogu ime da mu spomenem. Znate o kom se Ustasi radi. Svako neka svira i peva svome. A Emir je Emir. I to je to!!!!
pre 8 godina
I opet evropejci, slobodarski, demokratski svet bi da zabranjuje nekoga ili nesto.
pre 8 godina
normalno..samo mi podrzavamo coveka koji nas celom svetu predstavlja kao prljave cigane..gorih i od najgorih cigana ..i kroz film i muziku...
pre 8 godina
Podrzavam! Naravno da mu treba zabramiti
pre 8 godina
tako mu i treba. prvi je poceo.
umetnik koji se deklarise politicki
je vise megafon, manje umetnik.
ciao, zdravo.
pre 8 godina
Fašistički zapad im pere mozak.
(Vanja, 16. jul 2015 14:51)
Ti decko ili devojko trebalo je da se informises gde se svasta zabranjuje. U Rusiji ili na zapadu. Takodje gde ljudi zive u miru i toleranciji a gde ih jure da im glave razbiju. Usput prebroj fasisticke pokrete pa cak i u parlamentu (Dumi). Tako da sledeci put kad pricas o fasizmu shvati da pricas o Rusiji.
pre 8 godina
"Proslavljeni"režiser???Ma daj te molim vas.
(Šošon, 16. jul 2015 21:12)
Писмен си? Не верујем.
pre 8 godina
Koliko napaćenih bošnjaka mrzi Kustu..
totalno van svakog konteksta
pre 8 godina
zar ovaj prevarant zasluzuje bilo kakvo pisanje? pogotovo njegova "svirka" sa dva prsta. ja mislim da su ljudi prije svega cijenili nizak nivo njegovog muziciranja. Moze proci samo u ruralnim dijelovima Srbije, iskljucivo ih inata.
pre 8 godina
Kusturica sigurno nije na mojoj listi omiljenih likova ali kada se vidi koja palanacka/autosovinist/stokholmski sindrom ekipica ga ovde pljuje, sve moje simpatije su na njegovoj strani.
pre 8 godina
Izvinite što smetam muslimanima i katolicima iz regije kojima je ovaj sajt zamenio Ċabu. Ali, šta ċe Kusta i Brega u takvoj zabiti kakva je Ukrajina? Tamo njihova muzika nema publiku.
pre 8 godina
Hvala bogu da ste se Setili.On ne samo da podrzava otvoreno rasparcavenje Ukraine od strane Rusije,vec za to dobija i novac
(Rus, 16. jul 2015 12:36)
A ti imas uvid u ziro racun Kusturice?Ili ti KGB javlja kad mu salju pare?Ovakve glupe poruke je greota citati i gibiti 10 sek. zivota...Idi zavrsi srednju skolu prvo...
pre 8 godina
Umesto da svira bolje mu je da snimi dobar film. Od Undergrounda mu to ne polazi za rukom.
pre 8 godina
Kultura i politika ne smeju da imaju negativne veze. Ko god ih meša i dozvoljava da uticu jedno na drugo taj je ogranicen u glavi i nekulturan.
pre 8 godina
Mozete ga voljeti, mrziti, slaviti, pljuvati...njegova djela govore najvise o njemu...umjetnik, intelektualac, a prije svega dobar covjek, covjek koji zna sta hoce u zivotu. Kusta, ziv i zdrav bio!
(expert, 16. jul 2015 12:56)
Ovisi iz kojeg kuta gledaš,za neke je uhljeb,prodana duša,ulizica i vrlo loša osoba.
(mimi, 16. jul 2015 13:08)
Da, sve to je on za ljude zadojene mrznjom, te ljude je najbolje opisao veliki Ivo Andric. A i za Andrica i za Kustu, kulturna Evropa je rekla sta misli o njima i njihovim djelima. Obojica su rasvijetlila djelic istorije na ovim prostorima. Ali, naravno da "neke" jako boli istina. Razumljivo je to.
pre 8 godina
Ja koncerte ne bih zabranjivala. Kulturna razmena je ono sto pomiruje ljude. A da smo mi ispitivali sve koji su kod nas svirali o politickim stavovima, muzike ne bi ni bilo.
pre 8 godina
Sve ono sto je Kusturica zamerio Veljku Bulajicu, pre tridesetak godina u jednoj emisiji, ponovio je on sam, ali mnogo gore, toliko gore da jadni Veljko to verovatno ne bi mogao ni u masti predpostaviti.
pre 8 godina
Težak oportunista.Pošto nije uspeo u Holivudu, počeo je da glumi "antiglobalistu" i na tu "umetnički nadahnutu" foru pokušava da zaradi i opstane.Uostalom, sam je izjavio da se bori između čoveka i Hercegovca u sebi.
pre 8 godina
@NS
A od tebe i tebi slicnih kao ima vise korististi sto si ovde? Stvarno? Daj neki primer da mozemo da uporedimo po cemu si ti bolji za ovu drzavu i za ovo drustvo, cime pridonosis, cime se bavis, koliko poreza placas, ko si uopste, sta si u zivotu napravio?
(schlyamm)
Bolji sam jer ne brukam drzavu i podrzavam zlocince. To je vec dovoljno!
pre 8 godina
Pametni ljudi.
pre 8 godina
nema potrebe zabranjivat, ionako ce imat 100 ljudi samo
pre 8 godina
Po toj bizarnoj ne-logici Ukrajinci imaju pravo na celu Rusiju a ne Rusi na oteti Krim! Steta sto Ukrajinci nemaju silu da to i ostvare a sreca sto na svetu nisu svi takve siledzije kao Putin
(EU, 16. jul 2015 15:12)
Пре него што кренеш да лупеташ, а све у циљу заборављања комуњарских корена, не би било лоше да прочиташ нешто.
pre 8 godina
To je sve zbog ekoloske takse koju je serif naplacivo na Mecavniku
(matori, 16. jul 2015 14:27)
Da nije bilo "serifa" danas bi Mokra Gora bila zatrovana zemlja i rudnik nikla, a ne park prirode. Danas ne bi radila Sarganska Osmica. Danas bi Kremna i ostala sela u okolini opustela, jer bi se ljudi iselili u potrazi za poslom. Ili smo to zaboravili izmedju dva hranjenja po nasem starom, dobrom kokosijem modelu zivota?
pre 8 godina
За камичка да то је тај Влодимир Владимир или Валдемар али он нема баш никакве везе са данашњом Русијом која је настала из Московске кнежевине. Кад је он био кнез данашња Русија је била шума и степа. А Украјинци имају много више права да га својатају него Руси јер они су ти наследници Пољана и Варјага а не ови Азијати измешани са Татарима, Монголима и осталим азијским племенима. Вековима су Руси покушавали да затру и језик и нацију. Камичку зашто се не распиташ који је матерњи језик Кубанских козака и ко им је забранио да га користе. Када све то сазнаш пиши о забранама.
pre 8 godina
I Exit je zabranio Bjor zbog stava o Kosovu.
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
(Kamičak)
Po toj bizarnoj ne-logici Ukrajinci imaju pravo na celu Rusiju a ne Rusi na oteti Krim! Steta sto Ukrajinci nemaju silu da to i ostvare a sreca sto na svetu nisu svi takve siledzije kao Putin
(EU, 16. jul 2015 15:12)
Не, логика је да цела Украјина припада Русији. Русија је настала у Кијеву а Украјина као територија први пут 1922, одлуком Лењина.
pre 8 godina
@iz kijeva
Tako nešto, ko Hrvati
pre 8 godina
И Одеса је Русија. У прилог томе могу приложити крштеницу баке и деке. Е онда су дошли црвени и даље знате слично као и овде. ДА ЖИВЈЕТ НОВОРУСКАЈА !!!
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
(Kamičak)
Po toj bizarnoj ne-logici Ukrajinci imaju pravo na celu Rusiju a ne Rusi na oteti Krim! Steta sto Ukrajinci nemaju silu da to i ostvare a sreca sto na svetu nisu svi takve siledzije kao Putin
(EU, 16. jul 2015 15:12)
Не, логика је да цела Украјина припада Русији. Русија је настала у Кијеву а Украјина као територија први пут 1922, одлуком Лењина.
(ма неће бити)
Da,da, po "primenjenoj istoriji" mozda... Rusija nije ni postojala, bila je beznacajno vazalstvo Poljske, Ukrajine i Baltickih zemalja, znaci svi oni bi trebali da pretenduju na njenu teritoriju! Ima pravo ovaj sto kaze da je sreca sto nisu svi tako agresivni kao Rusi
pre 8 godina
"Proslavljeni"režiser???Ma daj te molim vas.
(Šošon, 16. jul 2015 21:12)
-------
Pa ako ga kritikuji intelektualne gromade poput Vas, onda je Kusturica promasio profesiju. Verovatno bi bio omiljen da je clan FHP ili, da je osnovao neku NVO koja bi bila americka ili britanska. Mozda Kusturica nije "proslavljeni reziser" ali, ono Vase "daj te" pise se malo drugacije. Ali, neomojte da Vas takva trivijalnost dekurazira. Mislim da ste talentovani filmski kriticar.
pre 8 godina
Bravo Ukajinci! Ne treba vam ovaj koji ni svoju nacionalnost ne poštuje a kamoli neke drug2!
pre 8 godina
Ne moze se, Nemanja, na dve stolice... Nego se 'vataj sume i izivaj, tamo je od tebe manja steta
pre 8 godina
Ipak su najsmesniji ovi antifasisticki fasisti koji likuju zbog ove zabrane u Ukrajini a koju bi da prosire i na Srbiju. Samo, Kusturica uz sve sta je uradio pa makar i sa ovakvim politickim stavovima i sa trecerazrednim filmovima koje je u zadnje vreme snimio jos uvek vredi kao hiljadu ovih kvazi urbanih kojima je maksimum zivotnog dostignuca pljuckanje po internetu.
pre 8 godina
Ja bih im dozvolio koncert, a Sektorovcima podelio besplatne ulaznice.
pre 8 godina
Inače, dok su oni imali grad poput Kijeva i napadali Carigrad,
mi smo se u planinama krili od Vizantijske vojske i pokušavali da se otrgnemo od vazalskog položaja.
(Spooderman, 16. jul 2015 14:21)
Slabo ti stojis sa Istorijom.Da ne kazem-nepismen si do bola.Vizantija nikad nije ratovala sa Kijevom(???) ,a niko sa Balkana se nikako nije sakrivao po planinama.Knjigu u sake,pa citaj i uci.Ovakve komentare je zalosno citati.
pre 8 godina
A voleo bih da vidim vaše komentare da neko ko otvoreno reklamira nezavisno Kosovo nastupa u Beogradu...
pre 8 godina
Rusi i zabranjuj, to ti je nova Ukrajina. Oni izgleda nista drugo niti znaju niti umeju.
pre 8 godina
Meni nije jasno zasto bi onb pevao nacistickom desnom sektoru...
pre 8 godina
За камичка да то је тај Влодимир Владимир или Валдемар али он нема баш никакве везе са данашњом Русијом која је настала из Московске кнежевине. Кад је он био кнез данашња Русија је била шума и степа. А Украјинци имају много више права да га својатају него Руси јер они су ти наследници Пољана и Варјага а не ови Азијати измешани са Татарима, Монголима и осталим азијским племенима. Вековима су Руси покушавали да затру и језик и нацију. Камичку зашто се не распиташ који је матерњи језик Кубанских козака и ко им је забранио да га користе. Када све то сазнаш пиши о забранама.
(рик, 16. jul 2015 19:46)
То што ти препоручујеш другима, ја препоручујем теби. Прочитај руске изворе, не Западне, које историју тумаче на свој начин. У свим републикама бившег Совјетског Савеза тешко да има "чистокрвних", јер је 1000 година заједничке историје учинило своје. Чак и у балтичким државама, које су краће биле у заједници.
Што се "права" Украјинаца тиче, они су то право и ИМЕ стекли одлуком Лењина 1922 године. Пре тога су се звали МАЛОРУСИ а територија се звала МАЛОРУСИЈА. Југоисточни део Малорусије, који данас припадају Херсонској, Луганској, Доњецкој, Запорошкој, Дњепропетровској, Херсонској, Николајевској и Одеској области су Козачке територије, које су делили Донски и Запоршки Козаци. Крим у то није улазио.
Што се језика Козака тиче, он се разликује донекле од руског, мада сви они говоре руски, као уосталом сви остали грађани Русије
pre 8 godina
Sto poganis bre nije Putin nikakav siledjija, sta lupas!
pre 8 godina
Ako nista drugo, polupismeni sovinisti i autosovinisti, "urbana elita", nerealizovani i frustrirani, nebitni i mali koji nisu sposobni da ukljuce kameru ni na mobilnom a kamoli da snime nesto, fasisti koji glume antifasiste, nvo kursadzije... imaju sada priliku da se ispucaju na ovu vest i da posle toga odu mirni i zadovoljni na spavanje. Malo li je. Ovo im je ipak jedan od uspesnijih i ispunjenijih dana u zivotu.
pre 8 godina
Јок,ти си прослављени режисер?
pre 8 godina
Нама нема спаса из једног јединог разлога - стаљинисти још увек харају. Додуше, обучени су у либерално одело али мозак је и даље исти. Тај кардељевски ментални склоп не зна друго него да гледа ствари са позиције искључивости. Зато ако се бавиш културом, а не величаш у својим делима аустроугарског каплара, твоје дело не вреди ништа. Шта знају људи који су били чланови жирија у Кану и Венецији? Судећу по коментарима обожавалаца бравара из Кумровца - ништа. Кад су додељивали награде требали су да питају овдашње комуњаре ко је заслужује. Кустурица сигурно не. Заслужиће кад буде направио филм о дечаку са Сутле који једе кувану свињску главу па добије пролив.
pre 8 godina
@(рик, 16. jul 2015 19:46)
Kubanski kozaci su isključivo Rusi (2/3 poreklom Malorusi, 1/3 Velikorusi). Govore svojim jezikom, ruskim, dok se u današnjoj Ukrajini pokušava nametnuti polonizovana varijanta južnoruskog(maloruskog) dijalekta, pod nazivom "ukrajinski jezik". Ovo o "azijatima, Mongolima, Tatarima" i slično je tako jadno i glupo. Ako mi danas "Kijevsku Rusiju" zovemo tako, ne znači da je samo Kijev s okolinom bio ta država. Najveći deo se upravo nalazio na teritoriji današnje Rusije. A i to nije toliko bitno, koliko je bitno da je Rusija danas duhovni nastavljač te drevne Rusije (kijevske), dok se današnja Ukrajina gradi više na nekoj polumaglovitoj istoriji autonomije iz vremena poljsko-litvanske kneževine. Unijaćenje od Brestovske unije je bilo ključni momenat za odvajanje Ukrajinaca (tada Malorusa) iz ruskog nacionalnog korpusa. Boljševici su to iskoristili i formirali Ukrajinsku SSR, nametnuli ukrajinski jezik i onima koji ga nikad nisu govorili (pokušali su i kubanskim kozacima), i danas imamo ovo što imamo. Reći da današnja Rusija nema veze s Kijevskom Rusijom, je isto kao reći da danas Srbija nema veze sa Srbijom Nemanjića, jer joj je centar Beograd a ne Ras, Kruševac ili Skoplje (danas Makedonski grad). Oni više neće da se zovu Rusima, iako su to bili do pre stotinak godina (naročito u zapadnoj Ukrajini, gde i nisu znali za pojam "Ukrajina"). Tako da imaju pravo da svojataju Drevnu Rusiju isto koliko i Makedonci Dušanovu Srbiju pošto im eto pripada Skoplje.
pre 8 godina
Pre nekog vremena su ga najurili i iz Turske.
pre 8 godina
Hajde sad da krenemo u ispitivanje politickih stavova muzicara.
Koncerata vise nece biti.
pre 8 godina
"Proslavljeni"režiser???Ma daj te molim vas.
(Šošon, 16. jul 2015 21:12) # Link komentara
Sta bi datidam ?
pre 8 godina
(Žak Telidbo, 16. jul 2015 20:48)
А ти си још један "стручњак" за буџет и порез? Подсети се својих титоистичких корена и шта сте све радили после рата.
pre 8 godina
To su tražili i kremanci pre nekoliko godina.
pre 8 godina
Emir Kusturica je dosta snimao o ratu u ex yu, njima to sada netreba.
pre 8 godina
Vrlo demokratski, u skladu sa evroatlanskim integracijama.
pre 8 godina
Neko je resio da unisti taj narod. Vecina Ukrainaca verovatno ne misli kao sto misli vlast. Ali, ubijen narod, nema snage ni za kakvu reakciju. Kraja tu nema, citam malopre izjavu Porosenka, kaze, Ukraina je uvek bila unitarna, i sada je a bice i u buduce. Nista od samostalnosti. Ukraina je podeljena na oblasti,bez ikakvih prava, pod direktnom kontrolom Kijeva. Jedino je Krim imao status repulike, tako se i odvojio.
(na zalost, 16. jul 2015 13:07)
Zivim u Kijevu, evo ti informacija iz prve ruke. Na zalost, vlast je slika i prilika naroda. Misle potpuno isto kao i vlasti, ako neko ne msili kao oni, brisu ga zauvek iz spiska prijatelja, a moze nekada da bude cak i opasno po zivot. To vazi za Kijev i zapad Ukrajine. Na jugoistoku naravno, misle potpuno drugacije.
pre 8 godina
Koliko god da se Kusturica u potonjih petnaest godina izblamirao i zastranio politički (a i profesionalno, ako ćemo pošteno), i on ima pravo da nastupi kao muzičar i da ga niko u tome ne ometa.
pre 8 godina
I Exit je otkazao nastup Bjork zbog stava o Kosovu 2008. godine.
pre 8 godina
Kultura i politika ne smeju da imaju negativne veze. Ko god ih meša i dozvoljava da uticu jedno na drugo taj je ogranicen u glavi i nekulturan.
(ko jel ja, 16. jul 2015 14:16)
I ja to oduvek tvrdim za Kustu.
pre 8 godina
Svako ima pravo na svoje misljenje pa i Kusturica.
Niko nema pravo na nasilje.
pre 8 godina
Значи Украјинци славе Књаза Владимира Свјатославича, књаза све Русије, човека који је проширио границе Русије и сав руски народ превео у православно хришћанство. А истовремено, Украјинци би да забране Кустурици концерт зато што подржава Русију. Или Украјинци имају елементарне проблеме са логиком или то није тај књаз Владимир?
(Kamičak)
Zivim u Kijevu pa da ti objasnim situaciju. Ukrajinci slave Kneza Vladimira, ali oni njega ne smatraju rusem nego Ukrajincem. Po njihovom tumacenju istorije, Rusija je ukrala ukrajinsku istoriju, i naslednica nekadasnje Kijevske rusije nije Rusija nego Ukrajina. Cak je pre nedelju dve, neko od poslanika predlozio zakon da bude strogo kaznjivo svaka upotreba reci Rusije u kontekstu danasnje ruske drzave, jer je rec Rus i Rusija staro ime za ukrajinsku drzavu. :)
pre 8 godina
Ahahahahahahha... Kusta opasnost po bezbednost :)))
pre 8 godina
šta kaže milutin petrović? jel njega zovu negde povodom njegovih remek dela?
pre 8 godina
(schlyamm, 16. jul 2015 15:44)
daj ti primer, st znas Ukraini, Kievu, mozda nesto i naucimo od tebeN98
pre 8 godina
@ Slabo ti stojis sa Istorijom.Da ne kazem-nepismen si do bola.Vizantija nikad nije ratovala sa Kijevom(???) ,a niko sa Balkana se nikako nije sakrivao po planinama.Knjigu u sake,pa citaj i uci.Ovakve komentare je zalosno citati.
(Padot na Vizantija, 16. jul 2015 17:59)
Iskreno me boli što je tvoj komentar dobio toliko pozitivnih ocena od mojih sunarodnika.
https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Constantinople_(860)
https://en.wikipedia.org/wiki/Rus%27%E2%80%93Byzantine_War_(907)
pre 8 godina
Nije mi bliska Kusturičina estetika, ali nema dileme oko toga da je on veliki umetnik (ili su sve one prestižne nagrade plod čiste sluč, ajnosti? ) i kao takav cenjen u svetu. Lični ukus je jedna stvar, ali ovoliko nipodaštavanje nečijeg rada (samo se treba podsetiti ko je sve posetio Kustendorf) je više nego degutantno. Ni meni se ne sviđa način na koji nas Kusturičini filmovi predstavljaju, jednostavno ne prepoznajem se u njima, ali mislim da je njegova procena ovdašnjeg mentaliteta više nego precizna. Za sve koji pitaju ko sluša NSO, reći ću samo da nastupaju širom sveta (uključujući Zapadnu Evropu u šta sam se lično uverila), dok u Južnoj Americi uživaju kultni status. Značajan deo sveta, nevezano za državu u kojoj živi, prezire main stream kulturu i Kusturicu vidi kao dašak svežeg vazduha. Uostalom, koji ovdašnji režiser može da se pohvali da njegov film u svojim esejima (zbirka ''Otpor'') hvali neko poput Ernesta Sabata?
pre 8 godina
@EU Bajo moj, ti pricas iz dvojke u keca...
123 Komentari
Sortiraj po: