Nedelja, 28.06.2015.

11:00

Rusi dali svoju rezoluciju kao kontru britanskoj

Ruska delegacija u UN podelila je članicama Saveta bezbednosti nacrt rezolucije o BiH, kao kontrapredlog britanskom dokumentu o Srebrenici, potvrđeno je za B92.

Izvor: B92

Rusi dali svoju rezoluciju kao kontru britanskoj IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

Miloš

pre 8 godina

A zašto državi Srbiji smeta rezolucija o Srebreničkom genocidu? Srbija bi to trebalo da podrži, pogotovu imajući u vidu da država Srbija nije odgovorna za taj zločin. Protivljenje ovoj rezoluciji samo potvrđuje verovanja nekih da je Srbija ta koja je počinila taj masakr.

Zoran

pre 8 godina

Da li je tacno da ove godine istice vaznost Dejtonskog sporazuma kao medjunarodno vazeceg ugovora? Da se nakon isteka roka od 20 godina sticu uslovi za novu rundu pregovora i novi sporazum koji bi zamenio Dejtonski? I da sve to pise u Dejtonskom sporazumu? Ako je to istina, dogadjaji,ljudi i prilke su ocigledni sami po sebi.

nerkooo0

pre 8 godina

@srecko: Da sve sto pricam za placenike na srpskoj strani u ratu u BiH ima podlogu, sad cu postaviti linkove onoga sto sam navodio:

https://www.youtube.com/watch?v=XP_6MXFMYak ( grcki placenici)
https://www.youtube.com/watch?v=_I1dGkAPF48 ( ruski "dobrovoljci" poginuli u Bosni, kako su tu dosli niko ne zna)
https://www.youtube.com/watch?v=tH_v6aL1D84 ( ruski "pisac" puca po sarajevu)
Ima i bezbroj drugih podataka o koljacima iz drugih zemalja

my way

pre 8 godina

Jesu, Srbi su genocidna nacija zato sto se nekome cefnulo. Ja kao Makedonac sam odrastao u Srbiji i ziveo 30 godina i mogu da kazem da su Srbi naj tolerantniji na Balkanu i sire. Niko nije pravio probleme nekome zato sto je Slovak, Madjar, Rumun. Albanezi su prodavali sladoled i mesili hleb dok su nas bombardovali zbog njih, bas me zanima kako bi se proveli da je neka druga nacija u pitanju.
Srbi su naj vece face iz cele bivse Juge i sire. Ostali su bili genocidni prena Srbima, a vidim niko nista.
(vatra, 28. jun 2015 14:50)

Свака теби, пријатељу, част! Могу само да додам на твој коментар и то да, ако некоме у Југославији није било до рата, то су Срби и Македонци који су толико крви пролили борећи се против Турака, Аустроугара, Хитлера... и најбољи су доказ да је свако могао своје интересе и права и у миру да оствари, само да је поштовао права и интересе другога.

joksim

pre 8 godina

Nebih rekao da ce Rusija u svojoj rezoluciji negirati genocid jer sud koji je osnovan od UN [i ciji je Rusija clan] je pravosnazno u presudi generaliu Krsticu presudio da se desio genocid.
Mislim da ce se raditi o 'kozmetickim' razlikama izmedju predloga dve rezolucije

Duci0167

pre 8 godina

Ma koga briga sta rade Rusi i sto se ponasaju kao mala deca? Bavimo se onima koji nam pomazu da zivimo a ne ovim Rusima. Mnogo ste prolupali u tim teorijama zavere. Rusofilija nikada nikome nije dobro donela.

Selektivne istine ne vode pomirenju

pre 8 godina

@nerkooo0

Зашто се Ви правниче толико "узрујавате"? Кад већ говорите о клањима, добро је познато чија је у претходном рату и ратовима то била пракса: одсијецање глава, вађење очију и да не набрајам звјества. Не браним ја Србе, ми смо се показали као убице, али ми није јасно као на све могуће начине Ви муслимани покушавате замјеном теза доказати неке ваше "истине"!? И сами знате да је зло у Босни почело најприје терором над Србима, почевши од дешавања у Сарајеву, преко Брода (Сијековац) па надаље. У мом граду је било махања заставама СДА 1991. и псовања "српске мајке" од стране (појединих) комшија муслимана. Немојте молим Вас глуматати некаква невинашца кад сте рат веома, веома прижељкивали и спремали се за исти. Ако су већ Срби извршили "агресију" на Босну (што је нонсенс без преседана у свјетској историји да један народ изврши агресију на самог себе), зашто заратоваште са Хрватима, и са Бабиним муслиманима? Гдје то Срби остадоше у федерацији на својим огњиштима недирнути?

Није то морало да се деси, али Вас је тада водио отац господина који и даље живи у раним деведестим, и свакодневно поравнава рачуне са Србима. Схватите Ви већ једном, Срби у Босни нису странци, вијековима смо овдје, и бићемо док год постоји ова планета!

ПС. И молим Вас, не причајте ми како сте заједно славили Божић са вашим драгим комшијама Србима, то је већ дегутантно.

Damir

pre 8 godina

Srećko
Postavljam ja linkove odavno, ali B92 ne objavljuje komentare. Nisam siguran ni da ce objaviti ovaj.
Jako je lako naci linkove sa razmjerama stradanja Bosnjaka u Bosni tokom rata, nije to bilo u vrujeme srednjeg vijeka, bilo je bezbroj nivinara koji su to zabiljezili, a i indvidualno gradjani su snimali. Najvece tv kuce su bile na licu mjesta, narocito u Sarajevu. Ko zeli istinu moze se doci vrlo lako i do presuda i do dokaza, nista nije sakriveno i sve je od strane sudova javno objavljeno. To vrlo dobro zna veci dio ljudi u Srbiji, samo se svi sada prave blesavi, najlakse je porcati. Ali se ne moze pobjecim, sudovi su rekli, zabiljezene su cinjenice,Srbija hoce u EU, poziva se na Savjet bezbjednosti u svemu a ne priznaje odluke istih tih. Jel normalno da se poziva na sud u Hagu i kaze da je presudjeno da Srbija nije kriva za genocid, a osporava se isti taj sud kada kaze da se desio genocid. Sud je rekao da Srbija nije kriva, ali je tu zarez i nastavak da je odgovorna jer je mogla, a nije sprijecila, imala uticaj. Mozete lagati sebe koliko hocete, cinjenice su neizbrisive, genocid je dokazan svidjalo se to nekome ili ne.Dobrica Cosic: "Mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utešimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid srpskog patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno.“
-„Laž je srpski državni interes...“

nije nego

pre 8 godina

""Ne secam se da je Britanija 1965 godine, na dvadesetogodisnjicu zavrsetka rata, predlagala UN-u ikakvu rezoluciju o zlocinima Nemacke tokom WW II. Da li to znaci kako u WW II nije bilo genocida vrednog za Britansko angazovanje ili Britanci nisu imali interesa da tada tako nesto urade?
(Rem, 28. jun 2015 16:49) ""
===========================

Niko nije ni trebao predlagati rezoluciju o genocidu u 2. sv ratu jer kao prvo genocid kao kategorija je usvojen/uveden 1948, i sto je jos vaznij, Nemacka izvinula, platila raparacije, secas li se Branta kako klececi trazi oprost, a nasi predsednici i pored pravosnaznih sudskih peresuda negiraju genocid

bluz

pre 8 godina

Ubiti jednog ili vise nevinih ljudi je zlocin, a ubiti sve sto je musko samo zato sto je druge vere jeste genocid! Jesam Srbin ,ali podrzavam Britansku rezoluciju jer: podrzavam pravdu i istinu. I trebamo se suociti sa istinom jer samo tako cemo postovati sami sebe ,a ne umisljati da nas ceo svet mrzi ,a samo Rusi vole! Srbi nisu genocidni ,ali srpsak politika i istorija nazalost jeste. Ja se licno izvinjavam Bosnjacima kao Srbin i ako znam da te ljude nemogu vratit ,ali mogu reci da ne podrzavam ubijanje nevinih!!!!

u se i u svoje kljuse

pre 8 godina

Srbijo,ceo svet je "puko",proglasi se NEUTRALNOM KRALJEVINOM i prioni da spasavas EKONOMIJU i sto se spasti teritorijalno moze.

Srećko

pre 8 godina

@nerkooo0

Vidim da si ozbiljno uznemiren, a čini se da si pametan čovek...

Da, znamo za zločine pijanih budala i psihopata po Bosni. Nije taj rat bio običan, tu se staro zlo probudilo.

Možeš li da postaviš linkove ka verodostojnim izvorima na kojima možemo da steknemo sliku o razmerama svega toga? Verujem da bi mnogima koristilo...

Rem

pre 8 godina

Ne secam se da je Britanija 1965 godine, na dvadesetogodisnjicu zavrsetka rata, predlagala UN-u ikakvu rezoluciju o zlocinima Nemacke tokom WW II. Da li to znaci kako u WW II nije bilo genocida vrednog za Britansko angazovanje ili Britanci nisu imali interesa da tada tako nesto urade?

cenzura

pre 8 godina

Mi mozemo mnogo lakse i do posla i do napretka nego jedna Indija ili Kina, jer imamo zemlju pogodnu za vino, voce, zdravu hranu... Imamo ljude koji su pametni i koji lako mogu da nauce posao a i jezike. Imamo sve a nemamo..............Zaboravio si napisati, da ste leni( šala). Ovaj stereotip kruži po SLO i puno ljudi veruje u njega (ja ne). Tako isto puno Srba veruje, da su Grci leni (ja ne).

nerkooo0

pre 8 godina

@legionar: O cemu pricamo ? O ravnogorskom cetnickom pokretu koji se ne krije ? Ko je to klao Bošnjake i Hrvate u Bosni ? Japanci ? Kinezi ? Ili ti isti pripradnici četničkog pokreta. Ko je dovodio strane plaćenike iz rusije, ukrajine, bugarske, rumunije i grcke ? Posto je li dokumenti da su ubijali na ratistu u Bosni ? POSTOJE ! Postoji li snimak gdje ruski "pisac" puca na nevine gradjane sarajeva iz snajpera? POSTOJI. Ima li ijedan grad u istocnoj Bosni gdje nije bilo etnicko ciscenje bosnjaka ? NEMA. Pogledaj strukturu stanovnistva tada i sada na podrucju koji pripada RS-u, pa ces da vidis sta se desilo sa Bosnjaka i Hrvata na tom podrucju. Pogledaj koliko se srusilo dzamija i katolickih crkvi na tim podrucjima, i pogledaj koliko na podrucju gdje je vecinsko Bosnjacko stanovnistvo. Pogledaj Tuzlu, koju su zajedno branili Srbi Bosnjaci i Hrvati ravnopravno rame uz rame od krvolocnih cetnika sa dna kace koji su dosli po ko zna cijem naredjenju da naprave pokolj gdje su god stigli. JESTE GENOCID BIO, I NIKAD ALI NIKAD GA NECETE USPJETI ZATAŠKATI. Pomenuo si medjunarodno pravo i pojam genocida, pa evo da ti kazem kao pravnik. Namjera da se ocisti odredjeni teritorij od odredjene vjerske, rasne ili etnicke grupe predstavlja genocid. Jel bilo ciscenje na podrucju istocne Bosne ?JESUL POBILI I PROTJERALI SVE PRIPADNIKE BOSNJACKOG STANOVNISTVA IZ ISTOCNE BOSNE KOJE SU TADA ZATEKLI. OVAJ POSTOTAK SADA BOSNJAKA U ISTOCNOJ BOSNI JE POSLJEDICA POVRATKA.Osvijesti se i prihvati istinu.

Srbin

pre 8 godina

(bosnjak, 28. jun 2015 13:54)
U pravu si,Bosna je odavno postala poligon velikih, stim sto su uloge Dodika i Izetbegovica u "bosanskom loncu" indenticne. I jedan i drugi se trude da ne dodje do pomirenja.Jer ako je britanska rezolucija protiv pomirenja,a jeste,onada je logicno da se britanci ustvari zalazu za status qvo!U istoj ulozi je i ruska rezolucija!Zakljucak:saberite dva i dva...

Strucnjak u ovoj oblasti

pre 8 godina

Svako ko je napunio 18 imao je pravo glasa. Gledajuci po skupstini, 100% ljudi je glasalo za put EU. Mali broj je glasao protiv, nisu ni presli cenzus. Sad naravno, svi su odjednom za Rusiju. Pa gde ste bili na izborima? Tisina sad i sakrijte se u rupe do sledecih redovnih izbora!

Nenad

pre 8 godina

Ali koga briga sta ce oni usvojiti tamo i kako glasi ta rezolucija? Srbija nije odgovorna , ne placa nikakve odstete , nema realnih posledica. Sta, kao boli ako tamo negde u nekom arhivu pise Srbi su genocidan narod? Koga boli? Ok , vazi, mi smo genocidan narod.I? Vidim Nemcima pala kruna sa glave, sve ih izbegavaju po celom svetu , sakrili se od stida sto su pobili onolike ljude. Tako da, brate Srbine, budi pristojan kad odes preko, ponasaj se normalno i niko ti nece zameriti sto si pripadnik "genocidnog" naroda.

p.s. sta da rade ovi Arapi sto kad udju u avion pola putnika pocne da se preznojava i gleda kad ce bombu da izvuce. Ja kad udjem u avion niko ne misli da sam mozda koljac koji je dosao da ih istrebi;)

Pomešani utisci

pre 8 godina

Srebrenica jeste najmasovniji ratni zločin tokom ratova devedesetih. Ako pobiješ sve što je muško od 14 do 84 godine to se zove organizovano zatiranje semena. A rezoluciju koju svi komentarišu vidim da niko nije ni pročitao. Nigde se ne spominje krivica srpskog naroda već odgovornih za taj monstruozni zločin.

prodavci magle svih zemalja ujedinite se!

pre 8 godina

Braca. Hvala Rusiji sto se jedina bori za nase interese.
@(Nikola, 28. jun 2015 11:14)
Ma da, kako da ne. Smesan si. Rusi se "bore" za EPS. Kao i za NIS...hehehehe...

truman

pre 8 godina

Moze li neko jednosatavnim srpskim jezikom objasniti koja je OSNOVNA razlika izmedju britanske i ruske rezolucije ?
Jedno je ocito: I Rusi podnose svoju u vreme kada se obelezava 20 godina Srebrenice, to znaci da su cak i Rusi svesni simbolike Srebrenice.
Medujtim koliko se dalo videti cak i u onoj britanskoj ni jedna nacija ili narod nije pominjana poimenicno

master

pre 8 godina

Britanija kao iskusna velesila pokazuje kako se jedna vlada jedne suverene zemlje dovodi na čistinu,gde će jasno pokazati na čijoj je strani.To se vrlo jasno pokazalo jer našoj vladi nije palo na pamet da otvoreno traži veto jer su svesni da su upali u dobro smišljenu klopku.
Sada Rusi ublažavaju stvar sa kontra rezolucijom ali donošenje rezolucije i nije bio cilj već distanciranje Srbije od Rusije.Biće ovakvih poteza još jer ni na Zapadu ne očekuju okretanje preko noći (kao rezolucija Informbiroa 1948) već polako mic po mic.

murajsam

pre 8 godina

ovo sa rezolucijom ima samo dva razloga. da se vidi kako će Srbija da reaguje, tj da se vidi koliko je trenutno izdresirana i do koje granice ponižavanja mgu da idu i drugi da se isprovocira Rusija. Briga njih i za Srebrenicu i za sve ostalo...

Uskok

pre 8 godina

(goran, 28. jun 2015 13:28)
Sa namerom da se unisti jedan narod u jednom delu zemlje. Gorane, ratni zločin nije isto kao i genocid gdje pobiješ SVE, a tamo, na sreću, nisu pobijeni SVI( zene, deca...). To sto neki sud, gdje neki advokati, dakle teoreticari, okarakterisu to kaogenocid, ne znaci da je isto to i genocid u Ugandi (tutsi/huti). Ja ne bi da moja nacionalna pripadnost asocira na genocid, ne pitam sta kosta.
Nemci su i danas " nacisti" u cijelim svijetu, zbog belega od pre 70-ak godina. Neka hvala...

U plusu

pre 8 godina

Prodje li britanska rezolucija, uvodim licne sankcije EU, sem u trgovini kapitalom (ja njima stednju, oni meni kamatu). Neka se 27 njih naplate od Britanije za moj deo dosadasnje potrosnje.

ns

pre 8 godina

(mil@n, 28. jun 2015 11:20)

Dodji da vidis taj "praznik" kod mene u komsiluk. Skupili se radikali i navijaci, peva se Goci i Zare, 5 puta je bilo "ne volim te alija" sa sve dernjavom pijanih ludaka, traje od jutros, pa se onda ubacuju navijaci sa kojekakvim vulgarnim pesmama, ceo blok tresti, deca slusaju psovke i urlike. Evo upravo dok pisem pici od Baje "kad sam bio mali". Panduri stoje pored i OBEZBEDJUJU NJIH, klosare bez kuce i familije, a mi u kvartu ne mozemo ni da rucamo ni odmaramo od njih. Mani me "slavlja". Evo upravo otimaju mikrofon pevacu i urlaju ko mentoli. Ne znam kako drugacije to da nazovem. Cekam pljusak pa da se odmorim od tih velikih srbenda koji smaraju citav kvart.

Mihailo

pre 8 godina

@ (BGD, 28. jun 2015 11:17)

Prilično jadan pokušaj porovokacije, sa sve nickom.
U Srebrenici ze dogodio ratni zločin, kao osveta za ono što su muslimanske snage uradile u okolini Srebrenice. I to je jedina istina.

zivela nezavisna skotska!

pre 8 godina

zasto ovo ikoga iznadjuje? britanski stav prema GRADJANSKOM ratu u bosni je potpuno identican americkom i takav ce ostati dez sumnje par sledecih decenija..za njih i onako nije bio u pitanju gradjanski rat vec agresija Srbije na Bosnu sto je apsolutno netacno!

legionar

pre 8 godina

@ bosnjak
E dobro je da je tvoj Bakir nevin u lakat i one tvoje bradonjice po Maoci sto stitite,puna vam je federacija mudzahedina sto su kasapili srbe po BiH,a vi se i dan danas pravite ludi,ignorisete 3000+ poklanih i iskasapljenih ljudi,zena,djece,staraca,imaju sve slike i dokumenti sa obdukcije po internetu iz onog vremena,jer ih niste ni sahranjivali nego bacali tako lesine po avlijama.To je pravi genocid a ne ovo sto vi radite skupljate ratnike po cijeloj BiH i pumpate broj zarad politickog rata sa srbima.Procitaj sta je po konvenciji medjunarodnog prava genocid pa ces razumjeti ako imas dvije sive celije u glavi.Dobro je da ste svi vi nevini i da vam Andjelina snima filmove,a samo su srbi krivi i Dodik!Nema pomirenja sa vama zato sto vi to tako ocete i kraj!Molim vas vec jednom da objavite komentar,ne moze se dovijek lupati ko Maksim po diviziji a da se ne odgovori!

Alo bre

pre 8 godina

Game Boy
Jesi ti krsten,jeli bi priznao ono sta nisi uradio,pogotovu da si genocidan? Svasta! Ajde bre,idi igraj te tvoje igrice,mani se politike!

vatra

pre 8 godina

Jesu, Srbi su genocidna nacija zato sto se nekome cefnulo. Ja kao Makedonac sam odrastao u Srbiji i ziveo 30 godina i mogu da kazem da su Srbi naj tolerantniji na Balkanu i sire. Niko nije pravio probleme nekome zato sto je Slovak, Madjar, Rumun. Albanezi su prodavali sladoled i mesili hleb dok su nas bombardovali zbog njih, bas me zanima kako bi se proveli da je neka druga nacija u pitanju.
Srbi su naj vece face iz cele bivse Juge i sire. Ostali su bili genocidni prena Srbima, a vidim niko nista.

iv

pre 8 godina

@
(Melenci, 28. jun 2015 13:18)
I gde si to ti procitao? Evo ja trazim i na nasem i na engleskom po netu ali sam tekst nisam nasao nigde.Ja nemogu nesto da komentarisem sto nisam procitao ili nisam pogledao.Kada vidim tekst mozda cu imati tvoje misljenje a mozda i necu.

Melenci

pre 8 godina

Bosnjak tacno je sto si napisao,jeste tako.Samo si slucajno verovatno zaboravio da porde Dodika pomenes i Izetbegovica i on je vazan!Gorane,nije tacno da je cilj bio da se satru muslimani.Srebrenica je stradala iz osvete,jer su predhodnih dana muslimani spalili sva srpska sela u okolini Srebrenice.Nemojte ti,i tebi slicni da nam namecete konstantno osecaj krivice,da smo kao narod bas onakvi kako pise u britanskoj rezoluciji.Svaki Srbin kad pogleda ono nepregledno groblje,strasno tuzno se oseca.Ali ima odmah pored i srpsko.Krivci su ljudi sa imenima.Nisu ni svi muslimani vadili oci!Sa postovanjem i pijetetom govrimo o Srebrenici,ali ako nase zrtve guramo kao ne vazne i nas ce pojesti vrlo brzo!

NastyB

pre 8 godina

Ja sam, verovatno, glup jer ne shvatam šta znači ta rezolucija? Britanci poture nekakvu rezoluciju u UN koje, ionako, ni SAD, ni Britanija ni NATO, pa ni Rusija, ne zarezuju 2%. Načitao sam se milion tih "rezolucija", pa i onu koja je osudila bombardovanje Srbije i niko na to nije obraćao pažnju, niti pridavao značaj. Mislim da je mnogo značajniji i važniji međunarodni sud za ratne zločine koji je presudio da Srbija nije počinila genocid, a ovu zastarelu ustanovu koju, ionako, niko ne polno opšti već poodavno ne bi trebalo da nas zanima.
Više ja mislim da to naši političari dižu nepotrebnu frku kako bi se skrenula pažnja ove zatupele raje od novih poreza, novih poskupljenja i sve manjeg standarda, koji je već sada na granici izdržavanja.
Znate li ko je Vučićev savetnik?? Mislite da on nema debele veze u toj Britanskoj bratiji koja ovo predlaže??

goran

pre 8 godina

pripadnici srpskih vojski i paravojski i jesu počinili strahovit zločin u srebrenici. ubijeno je na hiljade ljudi, sa ciljem da se potpuno uništi jedna nacija u tom delu zemlje. Što pre budemo shvatili i prihvatili, pre će mo nastaviti dalje pomereni sa sobom i drugima.

bosnjak

pre 8 godina

E komšije, nije uopšte sporna ni ova rezolucija.

No ono što je ovdje bitno.

Opet je ovaj prostor pretvoren u poligon za obračun velikih sila, a za to je najodgovorniji Dodik koji je svojim bahatim ponašanjem i doveo do nestabilnosti.
A ko će platit?

Platit će jadni i obezvrijeđeni narod kao i 90 tih.

I njih tamo ne interesuje ko je Srbin a ko Bošnjak.

Branislav

pre 8 godina

Jedina nacija nad kojom je počinjen genocid su Jugosloveni. Britanska rezolucija ima za cilj da onemogući neki budući razgovor izmedju Srba i Bošnjaka o stvaranju zajedničke države.

Virdzinija

pre 8 godina

Meni uopste nije jasno,nije mi jasan potez od strane UK. Cela EU i SAD pokusava da svaka drzava da bude na njihovoj strani,i da se sto vise udalji od Rusije kako ekonomski, privredni,investicioni,vojno i gas takodje..itd A ovim potezom Srbiju guraju prema istoku Kine i Rusije,a zna se da ako Srbija bude trazila da stave veto, da ce za tu uslugu moraju da dobiju nesto zauzvrat (nemoj da se lazemo, nema ovde braca, prijatelja,nema nista besplatno na ovom svetu,i ljubav i savez kosta,kako na zapadu i tako na istoku). Sad mi je jasno, zasto su americki kongresmeni poslali pismo Srbiji kao podrsku na putu ka EU, ocigledno da su i amerikanci svesni da je to pogresan potez od strane UK i da se tu pravi veliki korak nazad u priblizavanju EU i NATO,i u isto vreme pojavio se problem sa KiM sto nisu osnovali specijalni sud i da su razocarani sa ponasanjem Pristine. Mada, ne bi bilo lose da Beograd trguje sa rezolucijom i KiM ili Republika Srpska,ali pod uslovom da se rezolucija jos vise "kozmeticki promeni" u korist Srbije naravno,a da oni zauzvrat stite i podrzavaju nase interese i imovine na KiM (ali avaj,ko garantuje da ce oni ispostovati taj dogovor, posebno Britanci koji su vise puta izdali u istoriji, jako su licemerni). A pre svega najbolje je da se napravi sporazum sa Kinom i Rusijom da grade 4 vojne baze (2+2), i da svake godine daju milijardu evra (znaci 2 milijarde bi smo imali u budzetu), nije mala stvar imati vojne baze u ovom delu Evrope, posebno Kinezima.

Melenci

pre 8 godina

iv,zar ti nije dovoljno kada se kaze da deca u skolama sirom sveta treba da uce o genocidnim srbima!To je sporno,kao i zlocini koje su pocinile muslimanske snage.A na sve to Orica pustise na slobodu,ponovo.Pa sta smo mi budale,udrite isterujte svoje nemerljive grehe na srbima!Zlocincima kazna ma ko bio,a neduzan narod ostaviti na miru!

Milan

pre 8 godina

Za Veliku Britaniju i SAD me uopste ne cudi. Francuska treba da se stidi ukoliko to podrzi.
Onda ce i ono malo postovanja sto je ostalo prema Francuskoj i Francuzima nestati zauvek.

Milos

pre 8 godina

20 godina posle rata ovde je nepoverenje jos uvek jako, nema volje da se pomire narodi, da se obuhvate svi genocidi iz XX veka i iskreno dodje do pomirenja... Zasto ne podnesu rezoluciju o Aparthejdu, svojim pravim genocidima, o Palestini svaku rezoluciju blokiraju. Prosto je apsurdno da nudite nekakvu rezoluciju o pomirenju a da niste ni pitali da one koje mislite da "mirite". Za aprathejd niko nikada nije odgovarao

Komentator

pre 8 godina

Dokle ćemo se saginjati pred svakim?! Evropska unija nas neće i to je jasno k'o dan! Ucena za ucenom,poniženje za poniženjem! Nekome majka,nekome maćeha, (nama zlostavljačica).
Nemačka nikako da svari to što smo u oba svetska rata bili na strani pobednika. Poraz ih još uvek boli pa nam se sad svete.

Dosta i vas više! Nećete vi nas,nećemo ni mi vas! Svakako ćete pući k'o zvečka.
Sve najbolje želim Grčkom narodu! Živeo je i prije vas, preživeće a i nadživeće vas.

Srećan nam svima današnji veliki praznik-Vidovdan!!!

izCG

pre 8 godina

Veliki je apsurd da nas od Evrope u koju srljamo brane Rusi i Kinezi od kojih bjezimo...Ova rezolucija je jos jedan ocigledan dokaz da u Evropu nikd uci necemo dok je tamo Engleza. A kada se njima jos dodaju Nijemci,Hrvati Madjari onda je to vise nego ocigledno. Nadam se da je to ocigledno i vladi. Mada,sjecam se, da sam slicno razmisljao i kada je Milosevic kretao u ratnu avanturu. Nadao sam se tj bio siguran da to ne bi radio da ne vidi nesta sto ja ne vidim i da je sigurno obezbjwdio dobre saveznike u svijetu....Prevario sam se

Dex Dejvid

pre 8 godina

Večina ljudi na Balkanu su toliko opčinjeni samim sobom i Balnanom, da uvijek iz vida gube činjenicu, da će se o rezoluciji eventualno raspravljati u SB ili možda u GS.Teško je ploviti u međunarodnim vodama, a pogotovo Srbiji razapetoj između Istoka i Zapada, geografski i emotivno.Diplomatija se ne vodi megafonom, a posebno ne tako suptilna kao što su rezolucije SB koje su pravno obavezujuče, barem de jure.Srpska valada vodi jedinu moguču politiku s obzirom u kakvom se položaju nalazi.Mada do nas malo vijesti stiže sa East Rivera, sigurno je da je rezolucija pokrenula pravu buru u UN, zbog dvije stvari.Prvo što nju podnosi jedna bivša Empire, ne baš tako omiljena na East Riveru, a drugo što se spominje riječ genocid.Mnogo bi se toga što u daljnoj, što u savremenoj istoriji moglo nazvati genocidom, a UK-USA godore samo o Srebrenici.Španski osvajači baš nisu ostavili lepe uspomene na tlu LA, pa Englezi, pa Amerikanci, pa Holanđani... No ako se pogleda savremena istorija tu je otvoreno pitanje Drezdena, Hirošima i Nagasaki, Okinava, poljsko sovjetski odnosi, Kanbođa, Vijetnama, Iraka, Sirije, Libije... a da ne govorimo o goručem pitanju Palestinaca, mada napominjem da je objektivno govoreči Izrael najugroženija zemlja na svijetu.Pa pitanje akcije Konkord, pa zašto se tako mnogo govori o Srebrenici, a tako malo o Ruandi, pa plava grobnica kojom postaje Sredozemlje.U konkretnom slučaju Francuzi su na UK strani, što je za Srbiju najnepovoljnije.Lavrov se još jednom pokazao No 1.

Ercov

pre 8 godina

Do ovoga smo dosli zato sto su svi politicari(za Djindjica jedino ne mogu da tvrdim, i suvise je kratko bio na vlasti) koji su u vlasti poslednjih 30-ak godina ili totalno nesposobni ili totalno placeni. Ali to ne vazi samo za nas, vec za sve zemlje Balkana, racunajuci i Grcku. Ratovi, nemiri, klanja, tajkuni... a za to vreme, politicari nam zavlace ruke u dzepove non stop. Pljackaju nas u svoje i u ime mmf-a i svetske banke. A onda cemo jednog dana da se okrenemo i shvatimo da su nam zemlje okupirane i da smo postali eftina radna snaga za stranca u svojoj zemlji...

mlekadzija

pre 8 godina

VBritanija ovu rezoluciju predlaze da nama pomogne da prevazidjemo nasu genocidnu proslost. Kako to ne mozemo da shvatimo???
Ajd sad sve iz pocetka malo sam se zaneo... Ima li iko hrabosti od aktuelne vlasti hrabrosti da stvari nazove pravim imenom. Dosta vise ucenjivanja i ponizavanja od nasih EU i SAD prijatelja. Nadam se da ce Rusija uloziti veto...

milan bogdanovic

pre 8 godina

nije dobro da ponovo budemo paviljon za prepucavanja izmedju istoka i zapada. Treba napraviti istinutu rezoluciju da je doslo do gradjanskog rata izmedju dva naroda koji zive na tom prostoru i koji se nece nikada voleti i da ih treba prostorno razgraniciti u obostranom interesu. Do zrtava je dolazilo usled neprimerenih reakcija na svako prethodno zlodelo koje su cinili jedni drugima. To je jedina istina i dok se ona ne prihvati na tom prostoru nema srece!

ma, gluposti

pre 8 godina

Ova "kontra-rezolucija" samo znaci da Rusi hoce da se pokriju sto nece da na nas "trose" veto. Srbija Rusiju podrzava iz principijelnosti, iako nas to kao malu drzavu politicki kosta, a za uzvrat, na zalost, ne dobijamo isto od njih.

cenzura

pre 8 godina

Kako saznaju "Večernje novosti", Rusija, naime, smatra da SB ima zadatak da postigne dogovor o tekstu koji bi doneo istinsku korist celom regionu, pa je predlog Moskve usredsređen na pitanja koja predstavljaju osnovu za saradnju i mirnu koegzistenciju država regiona, a ne na pitanja koja jačaju tenzije..............Zapad gradi svoju politiku na stvaranju mržnje. Lep primer imate u Ukrajini, kdje se dva batska naroda borita između sebe.

Shimipu

pre 8 godina

Pa ovi vise rade u nasem interesu od nas samih. Mi kao nismo stavili veto, pa cemo staviti, pa se slazemo sa rezolucijom. E to je ono sto ovde narod ne razume. Englezi su nas uvukli u sve ratove, pocevsi od drugog u kome smo vec imali potpisan pakt o ne napadanju sa Nemackom, ne pakt da ratujemo zajedno, iskljucivo neutralnost. Posle raspad Jugoslavije. I jos milion stvati posle toga. A danad je ista praksa, nasi politicari su njihovi puleni koji i pored svega toga rade za njih. Nisam za EU jer mi vec jesmo deo Evrope, ali nikako to da shvatimo i iskoristimo. Mi mozemo mnogo lakse i do posla i do napretka nego jedna Indija ili Kina, jer imamo zemlju pogodnu za vino, voce, zdravu hranu... Imamo ljude koji su pametni i koji lako mogu da nauce posao a i jezike. Imamo sve a nemamo nista, a problrm je sto nas tovare godinama i mi i dalje zelimo sa njima. Ne EU i iskljucivo se baviti nama samim, poljoprivreda i jeftina randna snaga i eto milion mogucnosti.
A ako se ovako nastavi da se ljudi zaglupljuju realiti programom, izliv ljudi u inostranstvo i ubacivanjem gmo hrane, raspascemo se

lepi.cane

pre 8 godina

Ma idite u neku stvar više i vi i rezolucija i Srebrenica i Oric...pa zar ne vidite da nas zajebaju..njima odgovara ovako sranje u ex yu...služimo za potkusurivanje...jao koliko smo jadni...morate znati da niko u Bosni nije tražio ovu rezoluciju..niti je ikome ona bitna ovdje...a vi ko šarani odmah se nakacite na udicu...Oric vec 5 godina slobodno putuje Evropom i sad se sjete da ga hapse...pa puštaju..previše ofidno da ne skontamo da se igraju sa nama...

Евроскептик

pre 8 godina

Лепо замолити Русе да ставе вето, а не понављати да вето није тражен. Као држава се морами пробудити и јасно видети ко нам је савезник, а ко није.

mil@n

pre 8 godina

Kako vas nije sramota! Ni jedan naslov niti tekst o Vidovdanu, Jedini ste koji nemaju ni slovo o današnjem prazniku. Sramota....
Sumnjam da će te ovo objaviti !

Divos

pre 8 godina

Ако у свету политике тражите моралне, честите и поштене људе, морам приметити да их тражите на погрешном месту. Политика је и прљава игра, ту важе и посебна правила, другачије "врлине" се вреднују. Ту ако кренете са једним поштеним приступом, искреним намерама и чиста срца, осуђени сте да у коначници кудикамо рђавије прођете.

Е сад, овде се ова подла игра коју су покренули британски дипломате наставља. Руска резолуција није контра британској, него, ако је веровати тексту да се осуђују сви злочини на простору бивше нам Југе, један избалансиран, принципијелан и поштен предлог који би наравно свако нормалан морао подржати. Али, како написах у свету политике не иде то тако, и сада Британци "изокола" настоје прогурати своју резолуцију.
И резолуцију која је и злонамерна и рђава идеја, и наравнмо неприхватљива из много разлога;
- Није прихватљиво вршити селекцију злочина и селекцију страдања, и из 44 месеца ратног хаоса и ужаса издвојити један догађај.
- Није прихватљиво и обухватити само страдање и жртве једног народа, потпуно занемарујући што су претходно у 3 године на том истом простору (у околини Сребренице) страдали и припадници другог народа.
- Није прихватљива ни квалификација геноцид, јер поменути догађаји ни по једној дефиницији не могу добити овакву квалификацију

Сама резолуција би била оружје свима који ће атаковати на Српску, али како је и примећено, наметнула би нашим покољењима терет кривице и геноцидне нације. Српски полтичари, памет у главу.

Stigmatiziranje

pre 8 godina

Srbi genocidan narod? Zar se Srbi moraju poistovjecivati sa Mladicem, Karadzicem, Milosevicem itd.? Ko se odgradi od njih, nije dio njihovih ideologija i zlocina.

Слоба је Српски херој

pre 8 godina

Не у ЕУ и НАТО
"Не нападају Србију због Милошевића већ Милошевића због Србије"

nikola

pre 8 godina

polako sve dolazi na svoje, stolecima ugnjetavali ceo svet, britanci francuzi,belgijanci, holandjani,sad postaju lovina,i pitaju se why,zato sto se ubijai po Indiji,Alziru,Tunisu itd

hrvoje

pre 8 godina

Budite face, prekinite pregovore sa EU i okrenite se Rusiji i to jasno i glasno svima dajte do znanja. Ovako ispadate nedosljedni, ne moze se sjediti na dvije stolice. Malo bi pomoć od EU, pa malo zaštitu Rusije, karaktera bre malo više.

Uvek isto

pre 8 godina

Nikada se niko nece opametiti a vi se samo lozite... Opet smo im izgovor za prepucavanje i podmirivanje.... Kad kazem mi mislim Srbi, Bosnjaci, Hrvati... Slusajte slepo sta vam govore "vasi" politicari na TV i opet cemo daleko dogurati. Bilo vam je malo ono devedesetih?
:(

.dzonii

pre 8 godina

Ma to su nasi zapadni veliki prijatelji.. Hoce da nas obeleze kao genocidan narod za nase dobro.. Jer ipak zna se da nas zapad nikad napadao nije niti zapad ikog napada a da su milioni srba se spotakli na koru banane i poginuli u 20 veki.

Dejan

pre 8 godina

Umesto da osporavate genocid vi šaljete pisma o posledicama rezolucije.
Umesto da se bavite problemom vi se bavite šta bi bilo kad bi bilo.

mil@n

pre 8 godina

Kako vas nije sramota! Ni jedan naslov niti tekst o Vidovdanu, Jedini ste koji nemaju ni slovo o današnjem prazniku. Sramota....
Sumnjam da će te ovo objaviti !

hrvoje

pre 8 godina

Budite face, prekinite pregovore sa EU i okrenite se Rusiji i to jasno i glasno svima dajte do znanja. Ovako ispadate nedosljedni, ne moze se sjediti na dvije stolice. Malo bi pomoć od EU, pa malo zaštitu Rusije, karaktera bre malo više.

lepi.cane

pre 8 godina

Ma idite u neku stvar više i vi i rezolucija i Srebrenica i Oric...pa zar ne vidite da nas zajebaju..njima odgovara ovako sranje u ex yu...služimo za potkusurivanje...jao koliko smo jadni...morate znati da niko u Bosni nije tražio ovu rezoluciju..niti je ikome ona bitna ovdje...a vi ko šarani odmah se nakacite na udicu...Oric vec 5 godina slobodno putuje Evropom i sad se sjete da ga hapse...pa puštaju..previše ofidno da ne skontamo da se igraju sa nama...

Komentator

pre 8 godina

Dokle ćemo se saginjati pred svakim?! Evropska unija nas neće i to je jasno k'o dan! Ucena za ucenom,poniženje za poniženjem! Nekome majka,nekome maćeha, (nama zlostavljačica).
Nemačka nikako da svari to što smo u oba svetska rata bili na strani pobednika. Poraz ih još uvek boli pa nam se sad svete.

Dosta i vas više! Nećete vi nas,nećemo ni mi vas! Svakako ćete pući k'o zvečka.
Sve najbolje želim Grčkom narodu! Živeo je i prije vas, preživeće a i nadživeće vas.

Srećan nam svima današnji veliki praznik-Vidovdan!!!

Слоба је Српски херој

pre 8 godina

Не у ЕУ и НАТО
"Не нападају Србију због Милошевића већ Милошевића због Србије"

nikola

pre 8 godina

polako sve dolazi na svoje, stolecima ugnjetavali ceo svet, britanci francuzi,belgijanci, holandjani,sad postaju lovina,i pitaju se why,zato sto se ubijai po Indiji,Alziru,Tunisu itd

Shimipu

pre 8 godina

Pa ovi vise rade u nasem interesu od nas samih. Mi kao nismo stavili veto, pa cemo staviti, pa se slazemo sa rezolucijom. E to je ono sto ovde narod ne razume. Englezi su nas uvukli u sve ratove, pocevsi od drugog u kome smo vec imali potpisan pakt o ne napadanju sa Nemackom, ne pakt da ratujemo zajedno, iskljucivo neutralnost. Posle raspad Jugoslavije. I jos milion stvati posle toga. A danad je ista praksa, nasi politicari su njihovi puleni koji i pored svega toga rade za njih. Nisam za EU jer mi vec jesmo deo Evrope, ali nikako to da shvatimo i iskoristimo. Mi mozemo mnogo lakse i do posla i do napretka nego jedna Indija ili Kina, jer imamo zemlju pogodnu za vino, voce, zdravu hranu... Imamo ljude koji su pametni i koji lako mogu da nauce posao a i jezike. Imamo sve a nemamo nista, a problrm je sto nas tovare godinama i mi i dalje zelimo sa njima. Ne EU i iskljucivo se baviti nama samim, poljoprivreda i jeftina randna snaga i eto milion mogucnosti.
A ako se ovako nastavi da se ljudi zaglupljuju realiti programom, izliv ljudi u inostranstvo i ubacivanjem gmo hrane, raspascemo se

.dzonii

pre 8 godina

Ma to su nasi zapadni veliki prijatelji.. Hoce da nas obeleze kao genocidan narod za nase dobro.. Jer ipak zna se da nas zapad nikad napadao nije niti zapad ikog napada a da su milioni srba se spotakli na koru banane i poginuli u 20 veki.

Евроскептик

pre 8 godina

Лепо замолити Русе да ставе вето, а не понављати да вето није тражен. Као држава се морами пробудити и јасно видети ко нам је савезник, а ко није.

cenzura

pre 8 godina

Kako saznaju "Večernje novosti", Rusija, naime, smatra da SB ima zadatak da postigne dogovor o tekstu koji bi doneo istinsku korist celom regionu, pa je predlog Moskve usredsređen na pitanja koja predstavljaju osnovu za saradnju i mirnu koegzistenciju država regiona, a ne na pitanja koja jačaju tenzije..............Zapad gradi svoju politiku na stvaranju mržnje. Lep primer imate u Ukrajini, kdje se dva batska naroda borita između sebe.

Divos

pre 8 godina

Ако у свету политике тражите моралне, честите и поштене људе, морам приметити да их тражите на погрешном месту. Политика је и прљава игра, ту важе и посебна правила, другачије "врлине" се вреднују. Ту ако кренете са једним поштеним приступом, искреним намерама и чиста срца, осуђени сте да у коначници кудикамо рђавије прођете.

Е сад, овде се ова подла игра коју су покренули британски дипломате наставља. Руска резолуција није контра британској, него, ако је веровати тексту да се осуђују сви злочини на простору бивше нам Југе, један избалансиран, принципијелан и поштен предлог који би наравно свако нормалан морао подржати. Али, како написах у свету политике не иде то тако, и сада Британци "изокола" настоје прогурати своју резолуцију.
И резолуцију која је и злонамерна и рђава идеја, и наравнмо неприхватљива из много разлога;
- Није прихватљиво вршити селекцију злочина и селекцију страдања, и из 44 месеца ратног хаоса и ужаса издвојити један догађај.
- Није прихватљиво и обухватити само страдање и жртве једног народа, потпуно занемарујући што су претходно у 3 године на том истом простору (у околини Сребренице) страдали и припадници другог народа.
- Није прихватљива ни квалификација геноцид, јер поменути догађаји ни по једној дефиницији не могу добити овакву квалификацију

Сама резолуција би била оружје свима који ће атаковати на Српску, али како је и примећено, наметнула би нашим покољењима терет кривице и геноцидне нације. Српски полтичари, памет у главу.

izCG

pre 8 godina

Veliki je apsurd da nas od Evrope u koju srljamo brane Rusi i Kinezi od kojih bjezimo...Ova rezolucija je jos jedan ocigledan dokaz da u Evropu nikd uci necemo dok je tamo Engleza. A kada se njima jos dodaju Nijemci,Hrvati Madjari onda je to vise nego ocigledno. Nadam se da je to ocigledno i vladi. Mada,sjecam se, da sam slicno razmisljao i kada je Milosevic kretao u ratnu avanturu. Nadao sam se tj bio siguran da to ne bi radio da ne vidi nesta sto ja ne vidim i da je sigurno obezbjwdio dobre saveznike u svijetu....Prevario sam se

mlekadzija

pre 8 godina

VBritanija ovu rezoluciju predlaze da nama pomogne da prevazidjemo nasu genocidnu proslost. Kako to ne mozemo da shvatimo???
Ajd sad sve iz pocetka malo sam se zaneo... Ima li iko hrabosti od aktuelne vlasti hrabrosti da stvari nazove pravim imenom. Dosta vise ucenjivanja i ponizavanja od nasih EU i SAD prijatelja. Nadam se da ce Rusija uloziti veto...

Ercov

pre 8 godina

Do ovoga smo dosli zato sto su svi politicari(za Djindjica jedino ne mogu da tvrdim, i suvise je kratko bio na vlasti) koji su u vlasti poslednjih 30-ak godina ili totalno nesposobni ili totalno placeni. Ali to ne vazi samo za nas, vec za sve zemlje Balkana, racunajuci i Grcku. Ratovi, nemiri, klanja, tajkuni... a za to vreme, politicari nam zavlace ruke u dzepove non stop. Pljackaju nas u svoje i u ime mmf-a i svetske banke. A onda cemo jednog dana da se okrenemo i shvatimo da su nam zemlje okupirane i da smo postali eftina radna snaga za stranca u svojoj zemlji...

Melenci

pre 8 godina

iv,zar ti nije dovoljno kada se kaze da deca u skolama sirom sveta treba da uce o genocidnim srbima!To je sporno,kao i zlocini koje su pocinile muslimanske snage.A na sve to Orica pustise na slobodu,ponovo.Pa sta smo mi budale,udrite isterujte svoje nemerljive grehe na srbima!Zlocincima kazna ma ko bio,a neduzan narod ostaviti na miru!

vatra

pre 8 godina

Jesu, Srbi su genocidna nacija zato sto se nekome cefnulo. Ja kao Makedonac sam odrastao u Srbiji i ziveo 30 godina i mogu da kazem da su Srbi naj tolerantniji na Balkanu i sire. Niko nije pravio probleme nekome zato sto je Slovak, Madjar, Rumun. Albanezi su prodavali sladoled i mesili hleb dok su nas bombardovali zbog njih, bas me zanima kako bi se proveli da je neka druga nacija u pitanju.
Srbi su naj vece face iz cele bivse Juge i sire. Ostali su bili genocidni prena Srbima, a vidim niko nista.

Milos

pre 8 godina

20 godina posle rata ovde je nepoverenje jos uvek jako, nema volje da se pomire narodi, da se obuhvate svi genocidi iz XX veka i iskreno dodje do pomirenja... Zasto ne podnesu rezoluciju o Aparthejdu, svojim pravim genocidima, o Palestini svaku rezoluciju blokiraju. Prosto je apsurdno da nudite nekakvu rezoluciju o pomirenju a da niste ni pitali da one koje mislite da "mirite". Za aprathejd niko nikada nije odgovarao

Milan

pre 8 godina

Za Veliku Britaniju i SAD me uopste ne cudi. Francuska treba da se stidi ukoliko to podrzi.
Onda ce i ono malo postovanja sto je ostalo prema Francuskoj i Francuzima nestati zauvek.

Dejan

pre 8 godina

Umesto da osporavate genocid vi šaljete pisma o posledicama rezolucije.
Umesto da se bavite problemom vi se bavite šta bi bilo kad bi bilo.

Uvek isto

pre 8 godina

Nikada se niko nece opametiti a vi se samo lozite... Opet smo im izgovor za prepucavanje i podmirivanje.... Kad kazem mi mislim Srbi, Bosnjaci, Hrvati... Slusajte slepo sta vam govore "vasi" politicari na TV i opet cemo daleko dogurati. Bilo vam je malo ono devedesetih?
:(

zivela nezavisna skotska!

pre 8 godina

zasto ovo ikoga iznadjuje? britanski stav prema GRADJANSKOM ratu u bosni je potpuno identican americkom i takav ce ostati dez sumnje par sledecih decenija..za njih i onako nije bio u pitanju gradjanski rat vec agresija Srbije na Bosnu sto je apsolutno netacno!

Uskok

pre 8 godina

(goran, 28. jun 2015 13:28)
Sa namerom da se unisti jedan narod u jednom delu zemlje. Gorane, ratni zločin nije isto kao i genocid gdje pobiješ SVE, a tamo, na sreću, nisu pobijeni SVI( zene, deca...). To sto neki sud, gdje neki advokati, dakle teoreticari, okarakterisu to kaogenocid, ne znaci da je isto to i genocid u Ugandi (tutsi/huti). Ja ne bi da moja nacionalna pripadnost asocira na genocid, ne pitam sta kosta.
Nemci su i danas " nacisti" u cijelim svijetu, zbog belega od pre 70-ak godina. Neka hvala...

Branislav

pre 8 godina

Jedina nacija nad kojom je počinjen genocid su Jugosloveni. Britanska rezolucija ima za cilj da onemogući neki budući razgovor izmedju Srba i Bošnjaka o stvaranju zajedničke države.

Mihailo

pre 8 godina

@ (BGD, 28. jun 2015 11:17)

Prilično jadan pokušaj porovokacije, sa sve nickom.
U Srebrenici ze dogodio ratni zločin, kao osveta za ono što su muslimanske snage uradile u okolini Srebrenice. I to je jedina istina.

Melenci

pre 8 godina

Bosnjak tacno je sto si napisao,jeste tako.Samo si slucajno verovatno zaboravio da porde Dodika pomenes i Izetbegovica i on je vazan!Gorane,nije tacno da je cilj bio da se satru muslimani.Srebrenica je stradala iz osvete,jer su predhodnih dana muslimani spalili sva srpska sela u okolini Srebrenice.Nemojte ti,i tebi slicni da nam namecete konstantno osecaj krivice,da smo kao narod bas onakvi kako pise u britanskoj rezoluciji.Svaki Srbin kad pogleda ono nepregledno groblje,strasno tuzno se oseca.Ali ima odmah pored i srpsko.Krivci su ljudi sa imenima.Nisu ni svi muslimani vadili oci!Sa postovanjem i pijetetom govrimo o Srebrenici,ali ako nase zrtve guramo kao ne vazne i nas ce pojesti vrlo brzo!

NastyB

pre 8 godina

Ja sam, verovatno, glup jer ne shvatam šta znači ta rezolucija? Britanci poture nekakvu rezoluciju u UN koje, ionako, ni SAD, ni Britanija ni NATO, pa ni Rusija, ne zarezuju 2%. Načitao sam se milion tih "rezolucija", pa i onu koja je osudila bombardovanje Srbije i niko na to nije obraćao pažnju, niti pridavao značaj. Mislim da je mnogo značajniji i važniji međunarodni sud za ratne zločine koji je presudio da Srbija nije počinila genocid, a ovu zastarelu ustanovu koju, ionako, niko ne polno opšti već poodavno ne bi trebalo da nas zanima.
Više ja mislim da to naši političari dižu nepotrebnu frku kako bi se skrenula pažnja ove zatupele raje od novih poreza, novih poskupljenja i sve manjeg standarda, koji je već sada na granici izdržavanja.
Znate li ko je Vučićev savetnik?? Mislite da on nema debele veze u toj Britanskoj bratiji koja ovo predlaže??

murajsam

pre 8 godina

ovo sa rezolucijom ima samo dva razloga. da se vidi kako će Srbija da reaguje, tj da se vidi koliko je trenutno izdresirana i do koje granice ponižavanja mgu da idu i drugi da se isprovocira Rusija. Briga njih i za Srebrenicu i za sve ostalo...

legionar

pre 8 godina

@ bosnjak
E dobro je da je tvoj Bakir nevin u lakat i one tvoje bradonjice po Maoci sto stitite,puna vam je federacija mudzahedina sto su kasapili srbe po BiH,a vi se i dan danas pravite ludi,ignorisete 3000+ poklanih i iskasapljenih ljudi,zena,djece,staraca,imaju sve slike i dokumenti sa obdukcije po internetu iz onog vremena,jer ih niste ni sahranjivali nego bacali tako lesine po avlijama.To je pravi genocid a ne ovo sto vi radite skupljate ratnike po cijeloj BiH i pumpate broj zarad politickog rata sa srbima.Procitaj sta je po konvenciji medjunarodnog prava genocid pa ces razumjeti ako imas dvije sive celije u glavi.Dobro je da ste svi vi nevini i da vam Andjelina snima filmove,a samo su srbi krivi i Dodik!Nema pomirenja sa vama zato sto vi to tako ocete i kraj!Molim vas vec jednom da objavite komentar,ne moze se dovijek lupati ko Maksim po diviziji a da se ne odgovori!

Dex Dejvid

pre 8 godina

Večina ljudi na Balkanu su toliko opčinjeni samim sobom i Balnanom, da uvijek iz vida gube činjenicu, da će se o rezoluciji eventualno raspravljati u SB ili možda u GS.Teško je ploviti u međunarodnim vodama, a pogotovo Srbiji razapetoj između Istoka i Zapada, geografski i emotivno.Diplomatija se ne vodi megafonom, a posebno ne tako suptilna kao što su rezolucije SB koje su pravno obavezujuče, barem de jure.Srpska valada vodi jedinu moguču politiku s obzirom u kakvom se položaju nalazi.Mada do nas malo vijesti stiže sa East Rivera, sigurno je da je rezolucija pokrenula pravu buru u UN, zbog dvije stvari.Prvo što nju podnosi jedna bivša Empire, ne baš tako omiljena na East Riveru, a drugo što se spominje riječ genocid.Mnogo bi se toga što u daljnoj, što u savremenoj istoriji moglo nazvati genocidom, a UK-USA godore samo o Srebrenici.Španski osvajači baš nisu ostavili lepe uspomene na tlu LA, pa Englezi, pa Amerikanci, pa Holanđani... No ako se pogleda savremena istorija tu je otvoreno pitanje Drezdena, Hirošima i Nagasaki, Okinava, poljsko sovjetski odnosi, Kanbođa, Vijetnama, Iraka, Sirije, Libije... a da ne govorimo o goručem pitanju Palestinaca, mada napominjem da je objektivno govoreči Izrael najugroženija zemlja na svijetu.Pa pitanje akcije Konkord, pa zašto se tako mnogo govori o Srebrenici, a tako malo o Ruandi, pa plava grobnica kojom postaje Sredozemlje.U konkretnom slučaju Francuzi su na UK strani, što je za Srbiju najnepovoljnije.Lavrov se još jednom pokazao No 1.

Selektivne istine ne vode pomirenju

pre 8 godina

@nerkooo0

Зашто се Ви правниче толико "узрујавате"? Кад већ говорите о клањима, добро је познато чија је у претходном рату и ратовима то била пракса: одсијецање глава, вађење очију и да не набрајам звјества. Не браним ја Србе, ми смо се показали као убице, али ми није јасно као на све могуће начине Ви муслимани покушавате замјеном теза доказати неке ваше "истине"!? И сами знате да је зло у Босни почело најприје терором над Србима, почевши од дешавања у Сарајеву, преко Брода (Сијековац) па надаље. У мом граду је било махања заставама СДА 1991. и псовања "српске мајке" од стране (појединих) комшија муслимана. Немојте молим Вас глуматати некаква невинашца кад сте рат веома, веома прижељкивали и спремали се за исти. Ако су већ Срби извршили "агресију" на Босну (што је нонсенс без преседана у свјетској историји да један народ изврши агресију на самог себе), зашто заратоваште са Хрватима, и са Бабиним муслиманима? Гдје то Срби остадоше у федерацији на својим огњиштима недирнути?

Није то морало да се деси, али Вас је тада водио отац господина који и даље живи у раним деведестим, и свакодневно поравнава рачуне са Србима. Схватите Ви већ једном, Срби у Босни нису странци, вијековима смо овдје, и бићемо док год постоји ова планета!

ПС. И молим Вас, не причајте ми како сте заједно славили Божић са вашим драгим комшијама Србима, то је већ дегутантно.

Stigmatiziranje

pre 8 godina

Srbi genocidan narod? Zar se Srbi moraju poistovjecivati sa Mladicem, Karadzicem, Milosevicem itd.? Ko se odgradi od njih, nije dio njihovih ideologija i zlocina.

goran

pre 8 godina

pripadnici srpskih vojski i paravojski i jesu počinili strahovit zločin u srebrenici. ubijeno je na hiljade ljudi, sa ciljem da se potpuno uništi jedna nacija u tom delu zemlje. Što pre budemo shvatili i prihvatili, pre će mo nastaviti dalje pomereni sa sobom i drugima.

milan bogdanovic

pre 8 godina

nije dobro da ponovo budemo paviljon za prepucavanja izmedju istoka i zapada. Treba napraviti istinutu rezoluciju da je doslo do gradjanskog rata izmedju dva naroda koji zive na tom prostoru i koji se nece nikada voleti i da ih treba prostorno razgraniciti u obostranom interesu. Do zrtava je dolazilo usled neprimerenih reakcija na svako prethodno zlodelo koje su cinili jedni drugima. To je jedina istina i dok se ona ne prihvati na tom prostoru nema srece!

ma, gluposti

pre 8 godina

Ova "kontra-rezolucija" samo znaci da Rusi hoce da se pokriju sto nece da na nas "trose" veto. Srbija Rusiju podrzava iz principijelnosti, iako nas to kao malu drzavu politicki kosta, a za uzvrat, na zalost, ne dobijamo isto od njih.

my way

pre 8 godina

Jesu, Srbi su genocidna nacija zato sto se nekome cefnulo. Ja kao Makedonac sam odrastao u Srbiji i ziveo 30 godina i mogu da kazem da su Srbi naj tolerantniji na Balkanu i sire. Niko nije pravio probleme nekome zato sto je Slovak, Madjar, Rumun. Albanezi su prodavali sladoled i mesili hleb dok su nas bombardovali zbog njih, bas me zanima kako bi se proveli da je neka druga nacija u pitanju.
Srbi su naj vece face iz cele bivse Juge i sire. Ostali su bili genocidni prena Srbima, a vidim niko nista.
(vatra, 28. jun 2015 14:50)

Свака теби, пријатељу, част! Могу само да додам на твој коментар и то да, ако некоме у Југославији није било до рата, то су Срби и Македонци који су толико крви пролили борећи се против Турака, Аустроугара, Хитлера... и најбољи су доказ да је свако могао своје интересе и права и у миру да оствари, само да је поштовао права и интересе другога.

ns

pre 8 godina

(mil@n, 28. jun 2015 11:20)

Dodji da vidis taj "praznik" kod mene u komsiluk. Skupili se radikali i navijaci, peva se Goci i Zare, 5 puta je bilo "ne volim te alija" sa sve dernjavom pijanih ludaka, traje od jutros, pa se onda ubacuju navijaci sa kojekakvim vulgarnim pesmama, ceo blok tresti, deca slusaju psovke i urlike. Evo upravo dok pisem pici od Baje "kad sam bio mali". Panduri stoje pored i OBEZBEDJUJU NJIH, klosare bez kuce i familije, a mi u kvartu ne mozemo ni da rucamo ni odmaramo od njih. Mani me "slavlja". Evo upravo otimaju mikrofon pevacu i urlaju ko mentoli. Ne znam kako drugacije to da nazovem. Cekam pljusak pa da se odmorim od tih velikih srbenda koji smaraju citav kvart.

Alo bre

pre 8 godina

Game Boy
Jesi ti krsten,jeli bi priznao ono sta nisi uradio,pogotovu da si genocidan? Svasta! Ajde bre,idi igraj te tvoje igrice,mani se politike!

nerkooo0

pre 8 godina

@legionar: O cemu pricamo ? O ravnogorskom cetnickom pokretu koji se ne krije ? Ko je to klao Bošnjake i Hrvate u Bosni ? Japanci ? Kinezi ? Ili ti isti pripradnici četničkog pokreta. Ko je dovodio strane plaćenike iz rusije, ukrajine, bugarske, rumunije i grcke ? Posto je li dokumenti da su ubijali na ratistu u Bosni ? POSTOJE ! Postoji li snimak gdje ruski "pisac" puca na nevine gradjane sarajeva iz snajpera? POSTOJI. Ima li ijedan grad u istocnoj Bosni gdje nije bilo etnicko ciscenje bosnjaka ? NEMA. Pogledaj strukturu stanovnistva tada i sada na podrucju koji pripada RS-u, pa ces da vidis sta se desilo sa Bosnjaka i Hrvata na tom podrucju. Pogledaj koliko se srusilo dzamija i katolickih crkvi na tim podrucjima, i pogledaj koliko na podrucju gdje je vecinsko Bosnjacko stanovnistvo. Pogledaj Tuzlu, koju su zajedno branili Srbi Bosnjaci i Hrvati ravnopravno rame uz rame od krvolocnih cetnika sa dna kace koji su dosli po ko zna cijem naredjenju da naprave pokolj gdje su god stigli. JESTE GENOCID BIO, I NIKAD ALI NIKAD GA NECETE USPJETI ZATAŠKATI. Pomenuo si medjunarodno pravo i pojam genocida, pa evo da ti kazem kao pravnik. Namjera da se ocisti odredjeni teritorij od odredjene vjerske, rasne ili etnicke grupe predstavlja genocid. Jel bilo ciscenje na podrucju istocne Bosne ?JESUL POBILI I PROTJERALI SVE PRIPADNIKE BOSNJACKOG STANOVNISTVA IZ ISTOCNE BOSNE KOJE SU TADA ZATEKLI. OVAJ POSTOTAK SADA BOSNJAKA U ISTOCNOJ BOSNI JE POSLJEDICA POVRATKA.Osvijesti se i prihvati istinu.

bosnjak

pre 8 godina

E komšije, nije uopšte sporna ni ova rezolucija.

No ono što je ovdje bitno.

Opet je ovaj prostor pretvoren u poligon za obračun velikih sila, a za to je najodgovorniji Dodik koji je svojim bahatim ponašanjem i doveo do nestabilnosti.
A ko će platit?

Platit će jadni i obezvrijeđeni narod kao i 90 tih.

I njih tamo ne interesuje ko je Srbin a ko Bošnjak.

bluz

pre 8 godina

Ubiti jednog ili vise nevinih ljudi je zlocin, a ubiti sve sto je musko samo zato sto je druge vere jeste genocid! Jesam Srbin ,ali podrzavam Britansku rezoluciju jer: podrzavam pravdu i istinu. I trebamo se suociti sa istinom jer samo tako cemo postovati sami sebe ,a ne umisljati da nas ceo svet mrzi ,a samo Rusi vole! Srbi nisu genocidni ,ali srpsak politika i istorija nazalost jeste. Ja se licno izvinjavam Bosnjacima kao Srbin i ako znam da te ljude nemogu vratit ,ali mogu reci da ne podrzavam ubijanje nevinih!!!!

Virdzinija

pre 8 godina

Meni uopste nije jasno,nije mi jasan potez od strane UK. Cela EU i SAD pokusava da svaka drzava da bude na njihovoj strani,i da se sto vise udalji od Rusije kako ekonomski, privredni,investicioni,vojno i gas takodje..itd A ovim potezom Srbiju guraju prema istoku Kine i Rusije,a zna se da ako Srbija bude trazila da stave veto, da ce za tu uslugu moraju da dobiju nesto zauzvrat (nemoj da se lazemo, nema ovde braca, prijatelja,nema nista besplatno na ovom svetu,i ljubav i savez kosta,kako na zapadu i tako na istoku). Sad mi je jasno, zasto su americki kongresmeni poslali pismo Srbiji kao podrsku na putu ka EU, ocigledno da su i amerikanci svesni da je to pogresan potez od strane UK i da se tu pravi veliki korak nazad u priblizavanju EU i NATO,i u isto vreme pojavio se problem sa KiM sto nisu osnovali specijalni sud i da su razocarani sa ponasanjem Pristine. Mada, ne bi bilo lose da Beograd trguje sa rezolucijom i KiM ili Republika Srpska,ali pod uslovom da se rezolucija jos vise "kozmeticki promeni" u korist Srbije naravno,a da oni zauzvrat stite i podrzavaju nase interese i imovine na KiM (ali avaj,ko garantuje da ce oni ispostovati taj dogovor, posebno Britanci koji su vise puta izdali u istoriji, jako su licemerni). A pre svega najbolje je da se napravi sporazum sa Kinom i Rusijom da grade 4 vojne baze (2+2), i da svake godine daju milijardu evra (znaci 2 milijarde bi smo imali u budzetu), nije mala stvar imati vojne baze u ovom delu Evrope, posebno Kinezima.

prodavci magle svih zemalja ujedinite se!

pre 8 godina

Braca. Hvala Rusiji sto se jedina bori za nase interese.
@(Nikola, 28. jun 2015 11:14)
Ma da, kako da ne. Smesan si. Rusi se "bore" za EPS. Kao i za NIS...hehehehe...

master

pre 8 godina

Britanija kao iskusna velesila pokazuje kako se jedna vlada jedne suverene zemlje dovodi na čistinu,gde će jasno pokazati na čijoj je strani.To se vrlo jasno pokazalo jer našoj vladi nije palo na pamet da otvoreno traži veto jer su svesni da su upali u dobro smišljenu klopku.
Sada Rusi ublažavaju stvar sa kontra rezolucijom ali donošenje rezolucije i nije bio cilj već distanciranje Srbije od Rusije.Biće ovakvih poteza još jer ni na Zapadu ne očekuju okretanje preko noći (kao rezolucija Informbiroa 1948) već polako mic po mic.

Rem

pre 8 godina

Ne secam se da je Britanija 1965 godine, na dvadesetogodisnjicu zavrsetka rata, predlagala UN-u ikakvu rezoluciju o zlocinima Nemacke tokom WW II. Da li to znaci kako u WW II nije bilo genocida vrednog za Britansko angazovanje ili Britanci nisu imali interesa da tada tako nesto urade?

Damir

pre 8 godina

Srećko
Postavljam ja linkove odavno, ali B92 ne objavljuje komentare. Nisam siguran ni da ce objaviti ovaj.
Jako je lako naci linkove sa razmjerama stradanja Bosnjaka u Bosni tokom rata, nije to bilo u vrujeme srednjeg vijeka, bilo je bezbroj nivinara koji su to zabiljezili, a i indvidualno gradjani su snimali. Najvece tv kuce su bile na licu mjesta, narocito u Sarajevu. Ko zeli istinu moze se doci vrlo lako i do presuda i do dokaza, nista nije sakriveno i sve je od strane sudova javno objavljeno. To vrlo dobro zna veci dio ljudi u Srbiji, samo se svi sada prave blesavi, najlakse je porcati. Ali se ne moze pobjecim, sudovi su rekli, zabiljezene su cinjenice,Srbija hoce u EU, poziva se na Savjet bezbjednosti u svemu a ne priznaje odluke istih tih. Jel normalno da se poziva na sud u Hagu i kaze da je presudjeno da Srbija nije kriva za genocid, a osporava se isti taj sud kada kaze da se desio genocid. Sud je rekao da Srbija nije kriva, ali je tu zarez i nastavak da je odgovorna jer je mogla, a nije sprijecila, imala uticaj. Mozete lagati sebe koliko hocete, cinjenice su neizbrisive, genocid je dokazan svidjalo se to nekome ili ne.Dobrica Cosic: "Mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utešimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid srpskog patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno.“
-„Laž je srpski državni interes...“

Pomešani utisci

pre 8 godina

Srebrenica jeste najmasovniji ratni zločin tokom ratova devedesetih. Ako pobiješ sve što je muško od 14 do 84 godine to se zove organizovano zatiranje semena. A rezoluciju koju svi komentarišu vidim da niko nije ni pročitao. Nigde se ne spominje krivica srpskog naroda već odgovornih za taj monstruozni zločin.

nije nego

pre 8 godina

""Ne secam se da je Britanija 1965 godine, na dvadesetogodisnjicu zavrsetka rata, predlagala UN-u ikakvu rezoluciju o zlocinima Nemacke tokom WW II. Da li to znaci kako u WW II nije bilo genocida vrednog za Britansko angazovanje ili Britanci nisu imali interesa da tada tako nesto urade?
(Rem, 28. jun 2015 16:49) ""
===========================

Niko nije ni trebao predlagati rezoluciju o genocidu u 2. sv ratu jer kao prvo genocid kao kategorija je usvojen/uveden 1948, i sto je jos vaznij, Nemacka izvinula, platila raparacije, secas li se Branta kako klececi trazi oprost, a nasi predsednici i pored pravosnaznih sudskih peresuda negiraju genocid

u se i u svoje kljuse

pre 8 godina

Srbijo,ceo svet je "puko",proglasi se NEUTRALNOM KRALJEVINOM i prioni da spasavas EKONOMIJU i sto se spasti teritorijalno moze.

Nenad

pre 8 godina

Ali koga briga sta ce oni usvojiti tamo i kako glasi ta rezolucija? Srbija nije odgovorna , ne placa nikakve odstete , nema realnih posledica. Sta, kao boli ako tamo negde u nekom arhivu pise Srbi su genocidan narod? Koga boli? Ok , vazi, mi smo genocidan narod.I? Vidim Nemcima pala kruna sa glave, sve ih izbegavaju po celom svetu , sakrili se od stida sto su pobili onolike ljude. Tako da, brate Srbine, budi pristojan kad odes preko, ponasaj se normalno i niko ti nece zameriti sto si pripadnik "genocidnog" naroda.

p.s. sta da rade ovi Arapi sto kad udju u avion pola putnika pocne da se preznojava i gleda kad ce bombu da izvuce. Ja kad udjem u avion niko ne misli da sam mozda koljac koji je dosao da ih istrebi;)

Miloš

pre 8 godina

A zašto državi Srbiji smeta rezolucija o Srebreničkom genocidu? Srbija bi to trebalo da podrži, pogotovu imajući u vidu da država Srbija nije odgovorna za taj zločin. Protivljenje ovoj rezoluciji samo potvrđuje verovanja nekih da je Srbija ta koja je počinila taj masakr.

U plusu

pre 8 godina

Prodje li britanska rezolucija, uvodim licne sankcije EU, sem u trgovini kapitalom (ja njima stednju, oni meni kamatu). Neka se 27 njih naplate od Britanije za moj deo dosadasnje potrosnje.

Duci0167

pre 8 godina

Ma koga briga sta rade Rusi i sto se ponasaju kao mala deca? Bavimo se onima koji nam pomazu da zivimo a ne ovim Rusima. Mnogo ste prolupali u tim teorijama zavere. Rusofilija nikada nikome nije dobro donela.

nerkooo0

pre 8 godina

@srecko: Da sve sto pricam za placenike na srpskoj strani u ratu u BiH ima podlogu, sad cu postaviti linkove onoga sto sam navodio:

https://www.youtube.com/watch?v=XP_6MXFMYak ( grcki placenici)
https://www.youtube.com/watch?v=_I1dGkAPF48 ( ruski "dobrovoljci" poginuli u Bosni, kako su tu dosli niko ne zna)
https://www.youtube.com/watch?v=tH_v6aL1D84 ( ruski "pisac" puca po sarajevu)
Ima i bezbroj drugih podataka o koljacima iz drugih zemalja

Strucnjak u ovoj oblasti

pre 8 godina

Svako ko je napunio 18 imao je pravo glasa. Gledajuci po skupstini, 100% ljudi je glasalo za put EU. Mali broj je glasao protiv, nisu ni presli cenzus. Sad naravno, svi su odjednom za Rusiju. Pa gde ste bili na izborima? Tisina sad i sakrijte se u rupe do sledecih redovnih izbora!

cenzura

pre 8 godina

Mi mozemo mnogo lakse i do posla i do napretka nego jedna Indija ili Kina, jer imamo zemlju pogodnu za vino, voce, zdravu hranu... Imamo ljude koji su pametni i koji lako mogu da nauce posao a i jezike. Imamo sve a nemamo..............Zaboravio si napisati, da ste leni( šala). Ovaj stereotip kruži po SLO i puno ljudi veruje u njega (ja ne). Tako isto puno Srba veruje, da su Grci leni (ja ne).

truman

pre 8 godina

Moze li neko jednosatavnim srpskim jezikom objasniti koja je OSNOVNA razlika izmedju britanske i ruske rezolucije ?
Jedno je ocito: I Rusi podnose svoju u vreme kada se obelezava 20 godina Srebrenice, to znaci da su cak i Rusi svesni simbolike Srebrenice.
Medujtim koliko se dalo videti cak i u onoj britanskoj ni jedna nacija ili narod nije pominjana poimenicno

Srećko

pre 8 godina

@nerkooo0

Vidim da si ozbiljno uznemiren, a čini se da si pametan čovek...

Da, znamo za zločine pijanih budala i psihopata po Bosni. Nije taj rat bio običan, tu se staro zlo probudilo.

Možeš li da postaviš linkove ka verodostojnim izvorima na kojima možemo da steknemo sliku o razmerama svega toga? Verujem da bi mnogima koristilo...

Zoran

pre 8 godina

Da li je tacno da ove godine istice vaznost Dejtonskog sporazuma kao medjunarodno vazeceg ugovora? Da se nakon isteka roka od 20 godina sticu uslovi za novu rundu pregovora i novi sporazum koji bi zamenio Dejtonski? I da sve to pise u Dejtonskom sporazumu? Ako je to istina, dogadjaji,ljudi i prilke su ocigledni sami po sebi.

Srbin

pre 8 godina

(bosnjak, 28. jun 2015 13:54)
U pravu si,Bosna je odavno postala poligon velikih, stim sto su uloge Dodika i Izetbegovica u "bosanskom loncu" indenticne. I jedan i drugi se trude da ne dodje do pomirenja.Jer ako je britanska rezolucija protiv pomirenja,a jeste,onada je logicno da se britanci ustvari zalazu za status qvo!U istoj ulozi je i ruska rezolucija!Zakljucak:saberite dva i dva...

joksim

pre 8 godina

Nebih rekao da ce Rusija u svojoj rezoluciji negirati genocid jer sud koji je osnovan od UN [i ciji je Rusija clan] je pravosnazno u presudi generaliu Krsticu presudio da se desio genocid.
Mislim da ce se raditi o 'kozmetickim' razlikama izmedju predloga dve rezolucije

iv

pre 8 godina

@
(Melenci, 28. jun 2015 13:18)
I gde si to ti procitao? Evo ja trazim i na nasem i na engleskom po netu ali sam tekst nisam nasao nigde.Ja nemogu nesto da komentarisem sto nisam procitao ili nisam pogledao.Kada vidim tekst mozda cu imati tvoje misljenje a mozda i necu.

goran

pre 8 godina

pripadnici srpskih vojski i paravojski i jesu počinili strahovit zločin u srebrenici. ubijeno je na hiljade ljudi, sa ciljem da se potpuno uništi jedna nacija u tom delu zemlje. Što pre budemo shvatili i prihvatili, pre će mo nastaviti dalje pomereni sa sobom i drugima.

mil@n

pre 8 godina

Kako vas nije sramota! Ni jedan naslov niti tekst o Vidovdanu, Jedini ste koji nemaju ni slovo o današnjem prazniku. Sramota....
Sumnjam da će te ovo objaviti !

bluz

pre 8 godina

Ubiti jednog ili vise nevinih ljudi je zlocin, a ubiti sve sto je musko samo zato sto je druge vere jeste genocid! Jesam Srbin ,ali podrzavam Britansku rezoluciju jer: podrzavam pravdu i istinu. I trebamo se suociti sa istinom jer samo tako cemo postovati sami sebe ,a ne umisljati da nas ceo svet mrzi ,a samo Rusi vole! Srbi nisu genocidni ,ali srpsak politika i istorija nazalost jeste. Ja se licno izvinjavam Bosnjacima kao Srbin i ako znam da te ljude nemogu vratit ,ali mogu reci da ne podrzavam ubijanje nevinih!!!!

nerkooo0

pre 8 godina

@legionar: O cemu pricamo ? O ravnogorskom cetnickom pokretu koji se ne krije ? Ko je to klao Bošnjake i Hrvate u Bosni ? Japanci ? Kinezi ? Ili ti isti pripradnici četničkog pokreta. Ko je dovodio strane plaćenike iz rusije, ukrajine, bugarske, rumunije i grcke ? Posto je li dokumenti da su ubijali na ratistu u Bosni ? POSTOJE ! Postoji li snimak gdje ruski "pisac" puca na nevine gradjane sarajeva iz snajpera? POSTOJI. Ima li ijedan grad u istocnoj Bosni gdje nije bilo etnicko ciscenje bosnjaka ? NEMA. Pogledaj strukturu stanovnistva tada i sada na podrucju koji pripada RS-u, pa ces da vidis sta se desilo sa Bosnjaka i Hrvata na tom podrucju. Pogledaj koliko se srusilo dzamija i katolickih crkvi na tim podrucjima, i pogledaj koliko na podrucju gdje je vecinsko Bosnjacko stanovnistvo. Pogledaj Tuzlu, koju su zajedno branili Srbi Bosnjaci i Hrvati ravnopravno rame uz rame od krvolocnih cetnika sa dna kace koji su dosli po ko zna cijem naredjenju da naprave pokolj gdje su god stigli. JESTE GENOCID BIO, I NIKAD ALI NIKAD GA NECETE USPJETI ZATAŠKATI. Pomenuo si medjunarodno pravo i pojam genocida, pa evo da ti kazem kao pravnik. Namjera da se ocisti odredjeni teritorij od odredjene vjerske, rasne ili etnicke grupe predstavlja genocid. Jel bilo ciscenje na podrucju istocne Bosne ?JESUL POBILI I PROTJERALI SVE PRIPADNIKE BOSNJACKOG STANOVNISTVA IZ ISTOCNE BOSNE KOJE SU TADA ZATEKLI. OVAJ POSTOTAK SADA BOSNJAKA U ISTOCNOJ BOSNI JE POSLJEDICA POVRATKA.Osvijesti se i prihvati istinu.

bosnjak

pre 8 godina

E komšije, nije uopšte sporna ni ova rezolucija.

No ono što je ovdje bitno.

Opet je ovaj prostor pretvoren u poligon za obračun velikih sila, a za to je najodgovorniji Dodik koji je svojim bahatim ponašanjem i doveo do nestabilnosti.
A ko će platit?

Platit će jadni i obezvrijeđeni narod kao i 90 tih.

I njih tamo ne interesuje ko je Srbin a ko Bošnjak.

hrvoje

pre 8 godina

Budite face, prekinite pregovore sa EU i okrenite se Rusiji i to jasno i glasno svima dajte do znanja. Ovako ispadate nedosljedni, ne moze se sjediti na dvije stolice. Malo bi pomoć od EU, pa malo zaštitu Rusije, karaktera bre malo više.

Stigmatiziranje

pre 8 godina

Srbi genocidan narod? Zar se Srbi moraju poistovjecivati sa Mladicem, Karadzicem, Milosevicem itd.? Ko se odgradi od njih, nije dio njihovih ideologija i zlocina.

ma, gluposti

pre 8 godina

Ova "kontra-rezolucija" samo znaci da Rusi hoce da se pokriju sto nece da na nas "trose" veto. Srbija Rusiju podrzava iz principijelnosti, iako nas to kao malu drzavu politicki kosta, a za uzvrat, na zalost, ne dobijamo isto od njih.

Слоба је Српски херој

pre 8 godina

Не у ЕУ и НАТО
"Не нападају Србију због Милошевића већ Милошевића због Србије"

prodavci magle svih zemalja ujedinite se!

pre 8 godina

Braca. Hvala Rusiji sto se jedina bori za nase interese.
@(Nikola, 28. jun 2015 11:14)
Ma da, kako da ne. Smesan si. Rusi se "bore" za EPS. Kao i za NIS...hehehehe...

Damir

pre 8 godina

Srećko
Postavljam ja linkove odavno, ali B92 ne objavljuje komentare. Nisam siguran ni da ce objaviti ovaj.
Jako je lako naci linkove sa razmjerama stradanja Bosnjaka u Bosni tokom rata, nije to bilo u vrujeme srednjeg vijeka, bilo je bezbroj nivinara koji su to zabiljezili, a i indvidualno gradjani su snimali. Najvece tv kuce su bile na licu mjesta, narocito u Sarajevu. Ko zeli istinu moze se doci vrlo lako i do presuda i do dokaza, nista nije sakriveno i sve je od strane sudova javno objavljeno. To vrlo dobro zna veci dio ljudi u Srbiji, samo se svi sada prave blesavi, najlakse je porcati. Ali se ne moze pobjecim, sudovi su rekli, zabiljezene su cinjenice,Srbija hoce u EU, poziva se na Savjet bezbjednosti u svemu a ne priznaje odluke istih tih. Jel normalno da se poziva na sud u Hagu i kaze da je presudjeno da Srbija nije kriva za genocid, a osporava se isti taj sud kada kaze da se desio genocid. Sud je rekao da Srbija nije kriva, ali je tu zarez i nastavak da je odgovorna jer je mogla, a nije sprijecila, imala uticaj. Mozete lagati sebe koliko hocete, cinjenice su neizbrisive, genocid je dokazan svidjalo se to nekome ili ne.Dobrica Cosic: "Mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utešimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid srpskog patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno.“
-„Laž je srpski državni interes...“

Pomešani utisci

pre 8 godina

Srebrenica jeste najmasovniji ratni zločin tokom ratova devedesetih. Ako pobiješ sve što je muško od 14 do 84 godine to se zove organizovano zatiranje semena. A rezoluciju koju svi komentarišu vidim da niko nije ni pročitao. Nigde se ne spominje krivica srpskog naroda već odgovornih za taj monstruozni zločin.

nije nego

pre 8 godina

""Ne secam se da je Britanija 1965 godine, na dvadesetogodisnjicu zavrsetka rata, predlagala UN-u ikakvu rezoluciju o zlocinima Nemacke tokom WW II. Da li to znaci kako u WW II nije bilo genocida vrednog za Britansko angazovanje ili Britanci nisu imali interesa da tada tako nesto urade?
(Rem, 28. jun 2015 16:49) ""
===========================

Niko nije ni trebao predlagati rezoluciju o genocidu u 2. sv ratu jer kao prvo genocid kao kategorija je usvojen/uveden 1948, i sto je jos vaznij, Nemacka izvinula, platila raparacije, secas li se Branta kako klececi trazi oprost, a nasi predsednici i pored pravosnaznih sudskih peresuda negiraju genocid

Duci0167

pre 8 godina

Ma koga briga sta rade Rusi i sto se ponasaju kao mala deca? Bavimo se onima koji nam pomazu da zivimo a ne ovim Rusima. Mnogo ste prolupali u tim teorijama zavere. Rusofilija nikada nikome nije dobro donela.

Komentator

pre 8 godina

Dokle ćemo se saginjati pred svakim?! Evropska unija nas neće i to je jasno k'o dan! Ucena za ucenom,poniženje za poniženjem! Nekome majka,nekome maćeha, (nama zlostavljačica).
Nemačka nikako da svari to što smo u oba svetska rata bili na strani pobednika. Poraz ih još uvek boli pa nam se sad svete.

Dosta i vas više! Nećete vi nas,nećemo ni mi vas! Svakako ćete pući k'o zvečka.
Sve najbolje želim Grčkom narodu! Živeo je i prije vas, preživeće a i nadživeće vas.

Srećan nam svima današnji veliki praznik-Vidovdan!!!

Miloš

pre 8 godina

A zašto državi Srbiji smeta rezolucija o Srebreničkom genocidu? Srbija bi to trebalo da podrži, pogotovu imajući u vidu da država Srbija nije odgovorna za taj zločin. Protivljenje ovoj rezoluciji samo potvrđuje verovanja nekih da je Srbija ta koja je počinila taj masakr.

Nenad

pre 8 godina

Ali koga briga sta ce oni usvojiti tamo i kako glasi ta rezolucija? Srbija nije odgovorna , ne placa nikakve odstete , nema realnih posledica. Sta, kao boli ako tamo negde u nekom arhivu pise Srbi su genocidan narod? Koga boli? Ok , vazi, mi smo genocidan narod.I? Vidim Nemcima pala kruna sa glave, sve ih izbegavaju po celom svetu , sakrili se od stida sto su pobili onolike ljude. Tako da, brate Srbine, budi pristojan kad odes preko, ponasaj se normalno i niko ti nece zameriti sto si pripadnik "genocidnog" naroda.

p.s. sta da rade ovi Arapi sto kad udju u avion pola putnika pocne da se preznojava i gleda kad ce bombu da izvuce. Ja kad udjem u avion niko ne misli da sam mozda koljac koji je dosao da ih istrebi;)

Strucnjak u ovoj oblasti

pre 8 godina

Svako ko je napunio 18 imao je pravo glasa. Gledajuci po skupstini, 100% ljudi je glasalo za put EU. Mali broj je glasao protiv, nisu ni presli cenzus. Sad naravno, svi su odjednom za Rusiju. Pa gde ste bili na izborima? Tisina sad i sakrijte se u rupe do sledecih redovnih izbora!

nerkooo0

pre 8 godina

@srecko: Da sve sto pricam za placenike na srpskoj strani u ratu u BiH ima podlogu, sad cu postaviti linkove onoga sto sam navodio:

https://www.youtube.com/watch?v=XP_6MXFMYak ( grcki placenici)
https://www.youtube.com/watch?v=_I1dGkAPF48 ( ruski "dobrovoljci" poginuli u Bosni, kako su tu dosli niko ne zna)
https://www.youtube.com/watch?v=tH_v6aL1D84 ( ruski "pisac" puca po sarajevu)
Ima i bezbroj drugih podataka o koljacima iz drugih zemalja

truman

pre 8 godina

Moze li neko jednosatavnim srpskim jezikom objasniti koja je OSNOVNA razlika izmedju britanske i ruske rezolucije ?
Jedno je ocito: I Rusi podnose svoju u vreme kada se obelezava 20 godina Srebrenice, to znaci da su cak i Rusi svesni simbolike Srebrenice.
Medujtim koliko se dalo videti cak i u onoj britanskoj ni jedna nacija ili narod nije pominjana poimenicno

nikola

pre 8 godina

polako sve dolazi na svoje, stolecima ugnjetavali ceo svet, britanci francuzi,belgijanci, holandjani,sad postaju lovina,i pitaju se why,zato sto se ubijai po Indiji,Alziru,Tunisu itd

vatra

pre 8 godina

Jesu, Srbi su genocidna nacija zato sto se nekome cefnulo. Ja kao Makedonac sam odrastao u Srbiji i ziveo 30 godina i mogu da kazem da su Srbi naj tolerantniji na Balkanu i sire. Niko nije pravio probleme nekome zato sto je Slovak, Madjar, Rumun. Albanezi su prodavali sladoled i mesili hleb dok su nas bombardovali zbog njih, bas me zanima kako bi se proveli da je neka druga nacija u pitanju.
Srbi su naj vece face iz cele bivse Juge i sire. Ostali su bili genocidni prena Srbima, a vidim niko nista.

Shimipu

pre 8 godina

Pa ovi vise rade u nasem interesu od nas samih. Mi kao nismo stavili veto, pa cemo staviti, pa se slazemo sa rezolucijom. E to je ono sto ovde narod ne razume. Englezi su nas uvukli u sve ratove, pocevsi od drugog u kome smo vec imali potpisan pakt o ne napadanju sa Nemackom, ne pakt da ratujemo zajedno, iskljucivo neutralnost. Posle raspad Jugoslavije. I jos milion stvati posle toga. A danad je ista praksa, nasi politicari su njihovi puleni koji i pored svega toga rade za njih. Nisam za EU jer mi vec jesmo deo Evrope, ali nikako to da shvatimo i iskoristimo. Mi mozemo mnogo lakse i do posla i do napretka nego jedna Indija ili Kina, jer imamo zemlju pogodnu za vino, voce, zdravu hranu... Imamo ljude koji su pametni i koji lako mogu da nauce posao a i jezike. Imamo sve a nemamo nista, a problrm je sto nas tovare godinama i mi i dalje zelimo sa njima. Ne EU i iskljucivo se baviti nama samim, poljoprivreda i jeftina randna snaga i eto milion mogucnosti.
A ako se ovako nastavi da se ljudi zaglupljuju realiti programom, izliv ljudi u inostranstvo i ubacivanjem gmo hrane, raspascemo se

Dejan

pre 8 godina

Umesto da osporavate genocid vi šaljete pisma o posledicama rezolucije.
Umesto da se bavite problemom vi se bavite šta bi bilo kad bi bilo.

mlekadzija

pre 8 godina

VBritanija ovu rezoluciju predlaze da nama pomogne da prevazidjemo nasu genocidnu proslost. Kako to ne mozemo da shvatimo???
Ajd sad sve iz pocetka malo sam se zaneo... Ima li iko hrabosti od aktuelne vlasti hrabrosti da stvari nazove pravim imenom. Dosta vise ucenjivanja i ponizavanja od nasih EU i SAD prijatelja. Nadam se da ce Rusija uloziti veto...

milan bogdanovic

pre 8 godina

nije dobro da ponovo budemo paviljon za prepucavanja izmedju istoka i zapada. Treba napraviti istinutu rezoluciju da je doslo do gradjanskog rata izmedju dva naroda koji zive na tom prostoru i koji se nece nikada voleti i da ih treba prostorno razgraniciti u obostranom interesu. Do zrtava je dolazilo usled neprimerenih reakcija na svako prethodno zlodelo koje su cinili jedni drugima. To je jedina istina i dok se ona ne prihvati na tom prostoru nema srece!

Branislav

pre 8 godina

Jedina nacija nad kojom je počinjen genocid su Jugosloveni. Britanska rezolucija ima za cilj da onemogući neki budući razgovor izmedju Srba i Bošnjaka o stvaranju zajedničke države.

izCG

pre 8 godina

Veliki je apsurd da nas od Evrope u koju srljamo brane Rusi i Kinezi od kojih bjezimo...Ova rezolucija je jos jedan ocigledan dokaz da u Evropu nikd uci necemo dok je tamo Engleza. A kada se njima jos dodaju Nijemci,Hrvati Madjari onda je to vise nego ocigledno. Nadam se da je to ocigledno i vladi. Mada,sjecam se, da sam slicno razmisljao i kada je Milosevic kretao u ratnu avanturu. Nadao sam se tj bio siguran da to ne bi radio da ne vidi nesta sto ja ne vidim i da je sigurno obezbjwdio dobre saveznike u svijetu....Prevario sam se

zivela nezavisna skotska!

pre 8 godina

zasto ovo ikoga iznadjuje? britanski stav prema GRADJANSKOM ratu u bosni je potpuno identican americkom i takav ce ostati dez sumnje par sledecih decenija..za njih i onako nije bio u pitanju gradjanski rat vec agresija Srbije na Bosnu sto je apsolutno netacno!

cenzura

pre 8 godina

Kako saznaju "Večernje novosti", Rusija, naime, smatra da SB ima zadatak da postigne dogovor o tekstu koji bi doneo istinsku korist celom regionu, pa je predlog Moskve usredsređen na pitanja koja predstavljaju osnovu za saradnju i mirnu koegzistenciju država regiona, a ne na pitanja koja jačaju tenzije..............Zapad gradi svoju politiku na stvaranju mržnje. Lep primer imate u Ukrajini, kdje se dva batska naroda borita između sebe.

.dzonii

pre 8 godina

Ma to su nasi zapadni veliki prijatelji.. Hoce da nas obeleze kao genocidan narod za nase dobro.. Jer ipak zna se da nas zapad nikad napadao nije niti zapad ikog napada a da su milioni srba se spotakli na koru banane i poginuli u 20 veki.

Mihailo

pre 8 godina

@ (BGD, 28. jun 2015 11:17)

Prilično jadan pokušaj porovokacije, sa sve nickom.
U Srebrenici ze dogodio ratni zločin, kao osveta za ono što su muslimanske snage uradile u okolini Srebrenice. I to je jedina istina.

Евроскептик

pre 8 godina

Лепо замолити Русе да ставе вето, а не понављати да вето није тражен. Као држава се морами пробудити и јасно видети ко нам је савезник, а ко није.

Virdzinija

pre 8 godina

Meni uopste nije jasno,nije mi jasan potez od strane UK. Cela EU i SAD pokusava da svaka drzava da bude na njihovoj strani,i da se sto vise udalji od Rusije kako ekonomski, privredni,investicioni,vojno i gas takodje..itd A ovim potezom Srbiju guraju prema istoku Kine i Rusije,a zna se da ako Srbija bude trazila da stave veto, da ce za tu uslugu moraju da dobiju nesto zauzvrat (nemoj da se lazemo, nema ovde braca, prijatelja,nema nista besplatno na ovom svetu,i ljubav i savez kosta,kako na zapadu i tako na istoku). Sad mi je jasno, zasto su americki kongresmeni poslali pismo Srbiji kao podrsku na putu ka EU, ocigledno da su i amerikanci svesni da je to pogresan potez od strane UK i da se tu pravi veliki korak nazad u priblizavanju EU i NATO,i u isto vreme pojavio se problem sa KiM sto nisu osnovali specijalni sud i da su razocarani sa ponasanjem Pristine. Mada, ne bi bilo lose da Beograd trguje sa rezolucijom i KiM ili Republika Srpska,ali pod uslovom da se rezolucija jos vise "kozmeticki promeni" u korist Srbije naravno,a da oni zauzvrat stite i podrzavaju nase interese i imovine na KiM (ali avaj,ko garantuje da ce oni ispostovati taj dogovor, posebno Britanci koji su vise puta izdali u istoriji, jako su licemerni). A pre svega najbolje je da se napravi sporazum sa Kinom i Rusijom da grade 4 vojne baze (2+2), i da svake godine daju milijardu evra (znaci 2 milijarde bi smo imali u budzetu), nije mala stvar imati vojne baze u ovom delu Evrope, posebno Kinezima.

lepi.cane

pre 8 godina

Ma idite u neku stvar više i vi i rezolucija i Srebrenica i Oric...pa zar ne vidite da nas zajebaju..njima odgovara ovako sranje u ex yu...služimo za potkusurivanje...jao koliko smo jadni...morate znati da niko u Bosni nije tražio ovu rezoluciju..niti je ikome ona bitna ovdje...a vi ko šarani odmah se nakacite na udicu...Oric vec 5 godina slobodno putuje Evropom i sad se sjete da ga hapse...pa puštaju..previše ofidno da ne skontamo da se igraju sa nama...

ns

pre 8 godina

(mil@n, 28. jun 2015 11:20)

Dodji da vidis taj "praznik" kod mene u komsiluk. Skupili se radikali i navijaci, peva se Goci i Zare, 5 puta je bilo "ne volim te alija" sa sve dernjavom pijanih ludaka, traje od jutros, pa se onda ubacuju navijaci sa kojekakvim vulgarnim pesmama, ceo blok tresti, deca slusaju psovke i urlike. Evo upravo dok pisem pici od Baje "kad sam bio mali". Panduri stoje pored i OBEZBEDJUJU NJIH, klosare bez kuce i familije, a mi u kvartu ne mozemo ni da rucamo ni odmaramo od njih. Mani me "slavlja". Evo upravo otimaju mikrofon pevacu i urlaju ko mentoli. Ne znam kako drugacije to da nazovem. Cekam pljusak pa da se odmorim od tih velikih srbenda koji smaraju citav kvart.

NastyB

pre 8 godina

Ja sam, verovatno, glup jer ne shvatam šta znači ta rezolucija? Britanci poture nekakvu rezoluciju u UN koje, ionako, ni SAD, ni Britanija ni NATO, pa ni Rusija, ne zarezuju 2%. Načitao sam se milion tih "rezolucija", pa i onu koja je osudila bombardovanje Srbije i niko na to nije obraćao pažnju, niti pridavao značaj. Mislim da je mnogo značajniji i važniji međunarodni sud za ratne zločine koji je presudio da Srbija nije počinila genocid, a ovu zastarelu ustanovu koju, ionako, niko ne polno opšti već poodavno ne bi trebalo da nas zanima.
Više ja mislim da to naši političari dižu nepotrebnu frku kako bi se skrenula pažnja ove zatupele raje od novih poreza, novih poskupljenja i sve manjeg standarda, koji je već sada na granici izdržavanja.
Znate li ko je Vučićev savetnik?? Mislite da on nema debele veze u toj Britanskoj bratiji koja ovo predlaže??

Milan

pre 8 godina

Za Veliku Britaniju i SAD me uopste ne cudi. Francuska treba da se stidi ukoliko to podrzi.
Onda ce i ono malo postovanja sto je ostalo prema Francuskoj i Francuzima nestati zauvek.

legionar

pre 8 godina

@ bosnjak
E dobro je da je tvoj Bakir nevin u lakat i one tvoje bradonjice po Maoci sto stitite,puna vam je federacija mudzahedina sto su kasapili srbe po BiH,a vi se i dan danas pravite ludi,ignorisete 3000+ poklanih i iskasapljenih ljudi,zena,djece,staraca,imaju sve slike i dokumenti sa obdukcije po internetu iz onog vremena,jer ih niste ni sahranjivali nego bacali tako lesine po avlijama.To je pravi genocid a ne ovo sto vi radite skupljate ratnike po cijeloj BiH i pumpate broj zarad politickog rata sa srbima.Procitaj sta je po konvenciji medjunarodnog prava genocid pa ces razumjeti ako imas dvije sive celije u glavi.Dobro je da ste svi vi nevini i da vam Andjelina snima filmove,a samo su srbi krivi i Dodik!Nema pomirenja sa vama zato sto vi to tako ocete i kraj!Molim vas vec jednom da objavite komentar,ne moze se dovijek lupati ko Maksim po diviziji a da se ne odgovori!

joksim

pre 8 godina

Nebih rekao da ce Rusija u svojoj rezoluciji negirati genocid jer sud koji je osnovan od UN [i ciji je Rusija clan] je pravosnazno u presudi generaliu Krsticu presudio da se desio genocid.
Mislim da ce se raditi o 'kozmetickim' razlikama izmedju predloga dve rezolucije

Divos

pre 8 godina

Ако у свету политике тражите моралне, честите и поштене људе, морам приметити да их тражите на погрешном месту. Политика је и прљава игра, ту важе и посебна правила, другачије "врлине" се вреднују. Ту ако кренете са једним поштеним приступом, искреним намерама и чиста срца, осуђени сте да у коначници кудикамо рђавије прођете.

Е сад, овде се ова подла игра коју су покренули британски дипломате наставља. Руска резолуција није контра британској, него, ако је веровати тексту да се осуђују сви злочини на простору бивше нам Југе, један избалансиран, принципијелан и поштен предлог који би наравно свако нормалан морао подржати. Али, како написах у свету политике не иде то тако, и сада Британци "изокола" настоје прогурати своју резолуцију.
И резолуцију која је и злонамерна и рђава идеја, и наравнмо неприхватљива из много разлога;
- Није прихватљиво вршити селекцију злочина и селекцију страдања, и из 44 месеца ратног хаоса и ужаса издвојити један догађај.
- Није прихватљиво и обухватити само страдање и жртве једног народа, потпуно занемарујући што су претходно у 3 године на том истом простору (у околини Сребренице) страдали и припадници другог народа.
- Није прихватљива ни квалификација геноцид, јер поменути догађаји ни по једној дефиницији не могу добити овакву квалификацију

Сама резолуција би била оружје свима који ће атаковати на Српску, али како је и примећено, наметнула би нашим покољењима терет кривице и геноцидне нације. Српски полтичари, памет у главу.

Dex Dejvid

pre 8 godina

Večina ljudi na Balkanu su toliko opčinjeni samim sobom i Balnanom, da uvijek iz vida gube činjenicu, da će se o rezoluciji eventualno raspravljati u SB ili možda u GS.Teško je ploviti u međunarodnim vodama, a pogotovo Srbiji razapetoj između Istoka i Zapada, geografski i emotivno.Diplomatija se ne vodi megafonom, a posebno ne tako suptilna kao što su rezolucije SB koje su pravno obavezujuče, barem de jure.Srpska valada vodi jedinu moguču politiku s obzirom u kakvom se položaju nalazi.Mada do nas malo vijesti stiže sa East Rivera, sigurno je da je rezolucija pokrenula pravu buru u UN, zbog dvije stvari.Prvo što nju podnosi jedna bivša Empire, ne baš tako omiljena na East Riveru, a drugo što se spominje riječ genocid.Mnogo bi se toga što u daljnoj, što u savremenoj istoriji moglo nazvati genocidom, a UK-USA godore samo o Srebrenici.Španski osvajači baš nisu ostavili lepe uspomene na tlu LA, pa Englezi, pa Amerikanci, pa Holanđani... No ako se pogleda savremena istorija tu je otvoreno pitanje Drezdena, Hirošima i Nagasaki, Okinava, poljsko sovjetski odnosi, Kanbođa, Vijetnama, Iraka, Sirije, Libije... a da ne govorimo o goručem pitanju Palestinaca, mada napominjem da je objektivno govoreči Izrael najugroženija zemlja na svijetu.Pa pitanje akcije Konkord, pa zašto se tako mnogo govori o Srebrenici, a tako malo o Ruandi, pa plava grobnica kojom postaje Sredozemlje.U konkretnom slučaju Francuzi su na UK strani, što je za Srbiju najnepovoljnije.Lavrov se još jednom pokazao No 1.

Melenci

pre 8 godina

iv,zar ti nije dovoljno kada se kaze da deca u skolama sirom sveta treba da uce o genocidnim srbima!To je sporno,kao i zlocini koje su pocinile muslimanske snage.A na sve to Orica pustise na slobodu,ponovo.Pa sta smo mi budale,udrite isterujte svoje nemerljive grehe na srbima!Zlocincima kazna ma ko bio,a neduzan narod ostaviti na miru!

Melenci

pre 8 godina

Bosnjak tacno je sto si napisao,jeste tako.Samo si slucajno verovatno zaboravio da porde Dodika pomenes i Izetbegovica i on je vazan!Gorane,nije tacno da je cilj bio da se satru muslimani.Srebrenica je stradala iz osvete,jer su predhodnih dana muslimani spalili sva srpska sela u okolini Srebrenice.Nemojte ti,i tebi slicni da nam namecete konstantno osecaj krivice,da smo kao narod bas onakvi kako pise u britanskoj rezoluciji.Svaki Srbin kad pogleda ono nepregledno groblje,strasno tuzno se oseca.Ali ima odmah pored i srpsko.Krivci su ljudi sa imenima.Nisu ni svi muslimani vadili oci!Sa postovanjem i pijetetom govrimo o Srebrenici,ali ako nase zrtve guramo kao ne vazne i nas ce pojesti vrlo brzo!

Uskok

pre 8 godina

(goran, 28. jun 2015 13:28)
Sa namerom da se unisti jedan narod u jednom delu zemlje. Gorane, ratni zločin nije isto kao i genocid gdje pobiješ SVE, a tamo, na sreću, nisu pobijeni SVI( zene, deca...). To sto neki sud, gdje neki advokati, dakle teoreticari, okarakterisu to kaogenocid, ne znaci da je isto to i genocid u Ugandi (tutsi/huti). Ja ne bi da moja nacionalna pripadnost asocira na genocid, ne pitam sta kosta.
Nemci su i danas " nacisti" u cijelim svijetu, zbog belega od pre 70-ak godina. Neka hvala...

Alo bre

pre 8 godina

Game Boy
Jesi ti krsten,jeli bi priznao ono sta nisi uradio,pogotovu da si genocidan? Svasta! Ajde bre,idi igraj te tvoje igrice,mani se politike!

Uvek isto

pre 8 godina

Nikada se niko nece opametiti a vi se samo lozite... Opet smo im izgovor za prepucavanje i podmirivanje.... Kad kazem mi mislim Srbi, Bosnjaci, Hrvati... Slusajte slepo sta vam govore "vasi" politicari na TV i opet cemo daleko dogurati. Bilo vam je malo ono devedesetih?
:(

Selektivne istine ne vode pomirenju

pre 8 godina

@nerkooo0

Зашто се Ви правниче толико "узрујавате"? Кад већ говорите о клањима, добро је познато чија је у претходном рату и ратовима то била пракса: одсијецање глава, вађење очију и да не набрајам звјества. Не браним ја Србе, ми смо се показали као убице, али ми није јасно као на све могуће начине Ви муслимани покушавате замјеном теза доказати неке ваше "истине"!? И сами знате да је зло у Босни почело најприје терором над Србима, почевши од дешавања у Сарајеву, преко Брода (Сијековац) па надаље. У мом граду је било махања заставама СДА 1991. и псовања "српске мајке" од стране (појединих) комшија муслимана. Немојте молим Вас глуматати некаква невинашца кад сте рат веома, веома прижељкивали и спремали се за исти. Ако су већ Срби извршили "агресију" на Босну (што је нонсенс без преседана у свјетској историји да један народ изврши агресију на самог себе), зашто заратоваште са Хрватима, и са Бабиним муслиманима? Гдје то Срби остадоше у федерацији на својим огњиштима недирнути?

Није то морало да се деси, али Вас је тада водио отац господина који и даље живи у раним деведестим, и свакодневно поравнава рачуне са Србима. Схватите Ви већ једном, Срби у Босни нису странци, вијековима смо овдје, и бићемо док год постоји ова планета!

ПС. И молим Вас, не причајте ми како сте заједно славили Божић са вашим драгим комшијама Србима, то је већ дегутантно.

my way

pre 8 godina

Jesu, Srbi su genocidna nacija zato sto se nekome cefnulo. Ja kao Makedonac sam odrastao u Srbiji i ziveo 30 godina i mogu da kazem da su Srbi naj tolerantniji na Balkanu i sire. Niko nije pravio probleme nekome zato sto je Slovak, Madjar, Rumun. Albanezi su prodavali sladoled i mesili hleb dok su nas bombardovali zbog njih, bas me zanima kako bi se proveli da je neka druga nacija u pitanju.
Srbi su naj vece face iz cele bivse Juge i sire. Ostali su bili genocidni prena Srbima, a vidim niko nista.
(vatra, 28. jun 2015 14:50)

Свака теби, пријатељу, част! Могу само да додам на твој коментар и то да, ако некоме у Југославији није било до рата, то су Срби и Македонци који су толико крви пролили борећи се против Турака, Аустроугара, Хитлера... и најбољи су доказ да је свако могао своје интересе и права и у миру да оствари, само да је поштовао права и интересе другога.

Milos

pre 8 godina

20 godina posle rata ovde je nepoverenje jos uvek jako, nema volje da se pomire narodi, da se obuhvate svi genocidi iz XX veka i iskreno dodje do pomirenja... Zasto ne podnesu rezoluciju o Aparthejdu, svojim pravim genocidima, o Palestini svaku rezoluciju blokiraju. Prosto je apsurdno da nudite nekakvu rezoluciju o pomirenju a da niste ni pitali da one koje mislite da "mirite". Za aprathejd niko nikada nije odgovarao

Zoran

pre 8 godina

Da li je tacno da ove godine istice vaznost Dejtonskog sporazuma kao medjunarodno vazeceg ugovora? Da se nakon isteka roka od 20 godina sticu uslovi za novu rundu pregovora i novi sporazum koji bi zamenio Dejtonski? I da sve to pise u Dejtonskom sporazumu? Ako je to istina, dogadjaji,ljudi i prilke su ocigledni sami po sebi.

U plusu

pre 8 godina

Prodje li britanska rezolucija, uvodim licne sankcije EU, sem u trgovini kapitalom (ja njima stednju, oni meni kamatu). Neka se 27 njih naplate od Britanije za moj deo dosadasnje potrosnje.

Rem

pre 8 godina

Ne secam se da je Britanija 1965 godine, na dvadesetogodisnjicu zavrsetka rata, predlagala UN-u ikakvu rezoluciju o zlocinima Nemacke tokom WW II. Da li to znaci kako u WW II nije bilo genocida vrednog za Britansko angazovanje ili Britanci nisu imali interesa da tada tako nesto urade?

Srbin

pre 8 godina

(bosnjak, 28. jun 2015 13:54)
U pravu si,Bosna je odavno postala poligon velikih, stim sto su uloge Dodika i Izetbegovica u "bosanskom loncu" indenticne. I jedan i drugi se trude da ne dodje do pomirenja.Jer ako je britanska rezolucija protiv pomirenja,a jeste,onada je logicno da se britanci ustvari zalazu za status qvo!U istoj ulozi je i ruska rezolucija!Zakljucak:saberite dva i dva...

u se i u svoje kljuse

pre 8 godina

Srbijo,ceo svet je "puko",proglasi se NEUTRALNOM KRALJEVINOM i prioni da spasavas EKONOMIJU i sto se spasti teritorijalno moze.

Ercov

pre 8 godina

Do ovoga smo dosli zato sto su svi politicari(za Djindjica jedino ne mogu da tvrdim, i suvise je kratko bio na vlasti) koji su u vlasti poslednjih 30-ak godina ili totalno nesposobni ili totalno placeni. Ali to ne vazi samo za nas, vec za sve zemlje Balkana, racunajuci i Grcku. Ratovi, nemiri, klanja, tajkuni... a za to vreme, politicari nam zavlace ruke u dzepove non stop. Pljackaju nas u svoje i u ime mmf-a i svetske banke. A onda cemo jednog dana da se okrenemo i shvatimo da su nam zemlje okupirane i da smo postali eftina radna snaga za stranca u svojoj zemlji...

iv

pre 8 godina

@
(Melenci, 28. jun 2015 13:18)
I gde si to ti procitao? Evo ja trazim i na nasem i na engleskom po netu ali sam tekst nisam nasao nigde.Ja nemogu nesto da komentarisem sto nisam procitao ili nisam pogledao.Kada vidim tekst mozda cu imati tvoje misljenje a mozda i necu.

murajsam

pre 8 godina

ovo sa rezolucijom ima samo dva razloga. da se vidi kako će Srbija da reaguje, tj da se vidi koliko je trenutno izdresirana i do koje granice ponižavanja mgu da idu i drugi da se isprovocira Rusija. Briga njih i za Srebrenicu i za sve ostalo...

Srećko

pre 8 godina

@nerkooo0

Vidim da si ozbiljno uznemiren, a čini se da si pametan čovek...

Da, znamo za zločine pijanih budala i psihopata po Bosni. Nije taj rat bio običan, tu se staro zlo probudilo.

Možeš li da postaviš linkove ka verodostojnim izvorima na kojima možemo da steknemo sliku o razmerama svega toga? Verujem da bi mnogima koristilo...

master

pre 8 godina

Britanija kao iskusna velesila pokazuje kako se jedna vlada jedne suverene zemlje dovodi na čistinu,gde će jasno pokazati na čijoj je strani.To se vrlo jasno pokazalo jer našoj vladi nije palo na pamet da otvoreno traži veto jer su svesni da su upali u dobro smišljenu klopku.
Sada Rusi ublažavaju stvar sa kontra rezolucijom ali donošenje rezolucije i nije bio cilj već distanciranje Srbije od Rusije.Biće ovakvih poteza još jer ni na Zapadu ne očekuju okretanje preko noći (kao rezolucija Informbiroa 1948) već polako mic po mic.

cenzura

pre 8 godina

Mi mozemo mnogo lakse i do posla i do napretka nego jedna Indija ili Kina, jer imamo zemlju pogodnu za vino, voce, zdravu hranu... Imamo ljude koji su pametni i koji lako mogu da nauce posao a i jezike. Imamo sve a nemamo..............Zaboravio si napisati, da ste leni( šala). Ovaj stereotip kruži po SLO i puno ljudi veruje u njega (ja ne). Tako isto puno Srba veruje, da su Grci leni (ja ne).