Sreda, 10.06.2015.

11:02

Vučić: Manji porez ako letujete u Srbiji

Građani Srbije koji budu letovali u našoj zemlji moći će da računaju na poreske olakšice, najavio je za „Blic“ premijer Aleksandar Vučić.

Izvor: Blic

Vuèiæ: Manji porez ako letujete u Srbiji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

190 Komentari

Sortiraj po:

Banovobrdjanin

pre 8 godina

Tačno je da letovanje po inostranstvu znači da pare koje smo ovde zaradili, ostavljamo nekim drugima.
Ipak realnost je da skoro 50 % zemalja nema prirodu pogodnu za kvalitetnu letovanje. Engleska (bez onih udaljenih ostrva tipa Bermuda, Gibraltar) nema toplo more, Nemačka i Poljska ne znam da l imaju deset dana godišnje da im temperatura mora pređe 22 stepena.
Čak sam od Slovenaca čuo da niko ne letuje u svojoj zemlji iako imaju 3 opštine sa izlazom na more (41 kilometar). Građani Ljubljane par vikenda odu na svoje more u Kiper, Portorož il' Strunjan. Budu od subote ujutru do nedelje uveče, ali kad im dođe godišnji odmor ne pada im na pamet da ne iskoriste da otputuju negde preko.
Pa ako ni Slovenci ne letuju u svojoj zemlji, pa čak ni mnogi Podgoričani, ne možemo očekivati da to uradimo i mi.

Aleksandar

pre 8 godina

@(antiBot, 11. jun 2015 15:05)

Pošto je, po negdašnjim mislima gospodina kome se obraćate, Srbija do Tokija, prirodno i Tajland ulazi u 'domaće'...

Roko

pre 8 godina

Nije letovanje samo more, postoji i još mnogo drugih lokacija za letovanje, mnogo lokacija u Srbiji na kojima može da se letuje, da se lepo odmori.

Sedi di si ni za di si nisi

pre 8 godina

Nazalost, toliko sam osiromasila od vaseg dolaska na vlast, pa ne letujem nigde. Kako ćes mene nagraditi? A da u avgustu mi poskupljuje struja. Hvala za poklon o veliki nam vodjo.

autentična Sremica

pre 8 godina

Ovaj "biser" od predloga za letovanja mi liči - na Dinkićevu kuhinju (koji je, imače, Vučićev ekonomski savetnik za poslovanje sa Arapima).Jer Dinkićeva je ideja bila "ogrebi, blago tebi", svakom stanovniku Srbije 1.000 evra, nagradna igra oko sakupljenih fiskalnih računa...Nije u Srbiji problem GDE letovati, već KAKO letovati kad mladi žive od (umanjenih) roditeljskih penzija...AKO je Vučić ozbiljno shvatio ovu "biser" ideju, onda je njegovo mentalno zdravlje u ozbiljnom problemu.Pozdrav botovima, AKO su razumeli poruku!

TURISTA

pre 8 godina

Fenomenalnan predlog !!! Molim da mi on licno rezervise MESEC DANA na moru.Plus dobijem i poreske olaksice. Ne moze biti bolje.Kako se samo niko nije setio ovoga pre !!!

P.S. moze i dva meseca

mina

pre 8 godina

Mnoge delove nase prelepe zemlje ne poznajemo a posecujemo strane...bilo koje. Tu treba nesto konkretno uraditi. Domaci turizam je zapostavljen.

dixy

pre 8 godina

Kao turisticka destinacija,Srbija moze dosta toga da ponudi i kada bi ljudi provodili odmore u Srbiji znacajno bi doprineli razvoju domaceg turizma.

R.Zivkovic,Rotterdam

pre 8 godina

Holandija se racuna kao jedna od bogatig zemalja Sveta,tako da njihovi turisti krstare planetom do najzabazdenig mesta.Medu tim konstanntno propagiraju i objasnjavaju da je ova zemlja tako lepa ima stvarno sta dase vidi;pa kazu letujte ovde mislite na vasa pokoljenja.Ali to je konstantno, a nije napadno vec patriotski klik koji zove pomognite svoju zemlju onace pomoci vas toje na klipovima na T.V.Da Srbija na veliku zalost nema Mora,ali nismo sami,to isto vazi za Madarsku,Slovacku Cesku,Makedoniju pa i Bosnu.Pomogni drustvu dabi tebi sutra drustvo pomoglo.Ili bolje receno pomogni Drzavi dabi tebi ona pomogla kada zatreba.

Tja...

pre 8 godina

Nemam ja problem sa ovim debilnim predlogom gospodina Vučića (ne zna se sa koje strane je predlog gluplji, od cena po Srbiji, do nedostatka mora, osnovne ljubaznosti, hotela koji su bili odlični 1974., oranica koje se kod nas zovu putevi ili unapred provaljene smicalice da meni rodbina pošalje račune iz Niša, a ja njima iz Zemuna, pa da svi skupa dobijemo poreske olakšice, a da niko mrdnuo iz kuće nije), niti sa komentarima botova koji lupetaju za orden (sad valjda počela druga smena, vidim dosta izjava tipa "eh, odličnog li predloga, odoh da na booking.com uplatim letovanje u Mačvanskom Prnjavoru ili Surdulici"). Imam problem što znam da će i onaj ko zameni Godišnjeodmornog Savetnika takođe predlagati debilitete i takođe će imati vernu vojsku botova koja će mu blagosiljati na pojavi i rečima mudrosti. Been there, done that - od vračarskog pašnjaka druge klase do Nambije. Mnogo ste isti.

Anabela

pre 8 godina

Stvarno lep gest Vučića da se reklamira Srbija.Privlačimo i strane turiste a i naše da privolimo da provedu neki dan odomora iskoriste u Srbiji.

Irena

pre 8 godina

Kao narod mozemo da delujemo i pomazemo razvoju domaceg turizma i na taj nacin omogucimo manji izliv sredstava u inostranstvo i na isti nacin privucemo inostrane turiste koji ce sredstva trositi upravo u nasoj zemlji! Sa jedne strane, treba da jednoglasno podrzimo uvodjenje novih letova na raznim relacijama, otvaranje i sirenje zeleznica, renoviranje i obnavljanje magistralnih saobracajnica u auto-puteva, a sa druge strane spremimo jedinstenu ponudu domaceg trzista krenuvsi od banjskog, planinskog i recnog turizma, do manifestacionog, izletnicko, biznis i tranzitnog turizma. Sve imamo samo jos da se ujedinimo i zajedno delujemo!!!

Stanislav

pre 8 godina

Covek lepo motivise narod da letuje u svojoj zemlji ali vi koji ocigledno ne volite svoju Srbiju mozete i da pisete takve komentare. Moj vam je savet da umesto toga uzmete racunar i po internetu se informisite sta nasa Srbija ima i sta nam nudi...

BaneBGD

pre 8 godina

Slusam sad ovu vest na RTS i kaze da bi u slucaju da vise ljudi odmor provedu u Srbiji plate u javnom sektoru bile povecane.

Eto razloga vise da ne letujem u Srbiji posto ne zelim da ti paraziti i stranacke vezare imaju vece plate

Веца

pre 8 godina

Лепо,...а шта ће добити људи који проведу свој г.о.у селу својих предака? ...г.о.у селу промовише српско село ,обнавља душу ,оплемењује и подсећа све генерације да имамо и ми природу ...итд .

turista

pre 8 godina

Preobucen radikali, njihovi botovi, i beskonacna demagogija. Bas kako ih je Bler naucio sa delivery units: samo obecavajte, lazite, i naravno gledajte kako da maznete pare narodu svuda i na svakom mestu. Idem na najvecu planinu samo da ne gledam ovo licemerje.

Dunja

pre 8 godina

Za jedno trideset godina: Gde ćes na odmor lutko? U BG na vodi. Sedam dana, bazeni, pesčane plaže. Pun pansion, porezne olakšice. Ti? Eh.. ja zivim u BG na vodi, mi smo na vreme kupili tri stana, a cetvrti izdajemo turistima, mahom nemcima, francuzima, amerikancima.

evians

pre 8 godina

Stranci sve vise dolaze u nasu zemlju na odmor dok nasi ljudi hrle u strane zemlje i tamo ostavljaju pare umesto da pomognu oporavku nase privrede i turizma.

Zordon

pre 8 godina

Upravo tako 1,2 milijarde evra potrošimo tj. ostavimo stranim ugostiteljima, zašto makar 10% ne bi ostavili našim. Pa to je 25% od uštede na platama i penzijama.

Velike mogucnosti

pre 8 godina

Ljudi ocigledno ne shvataju, da turizam moze da bude jedan od osnovnih prihoda u nasoj zemlji. Imamo osnovu, tacnije bogata smo zemlja sto se tice turistickih vrednosti.

Detelinar

pre 8 godina

Lepo stoji u tekstu, deo odmora, jasno je da svi vole da se kupaju na moru, pa nije niko lud, ali ima i u našoj zemlji šta da se vidi, dugo je leto.

Višnja

pre 8 godina

Prvi korak neke vlasti ka jasnom stimulisanju potrošnje u zemlji! Ovo je mera koju sve zemlje u Svetu koje žele dobro svom narodu primenjuju!

Dale

pre 8 godina

Neće samo mere vlade uticati na promišljenu potrošnju već tu mora da bude i mnogo edukacije i odgovornosti svakog građanina jer je jasno da što manje para izaađe iz zemlje i standard će brže porasti.

Rode Cakic

pre 8 godina

Odlična mera ali je trebala da bude uvedena još mnogo ranije od strane onih vlada koje su 2000-te preuzeli zemlju i kad su reforme mogle bezbolnije da se sprovedu.

Panajotović

pre 8 godina

Bez obzira na poreske olakšice za građane sigurno da bi jedno 100 mil. eura na godišnjem nivou još kako leglo ugostiteljskoj grani.

Nenad

pre 8 godina

Ovo je stvarno dobra ideja na kojoj treba raditi kako bi zaživela od sledećeg leta. Gledam to sa ekonomske strane i dobrobiti celom našem društvu, zašto da ne?

Her Žika

pre 8 godina

Dajte malo više građanske hrabrosti, da nemamo kompleks da kažemo upravo smo odmor ili bar deo proveli u našoj državi, zaista je predivna.

Vucicu budi patriota, rastereti gradjane od stresa

pre 8 godina

A sto se drzava ne bi odrekla dela poreza kako bi njeni gradjani malo bolje ziveli i rasteretili se stresa od pristizanja sve vecih i vecih racuna, nameta a sve manjih i manjih plata i penzija?
To bi nam svima mnogo vise koristilo nego da premijer ne otputuje 20 dana na more u inostranstvo.

ko jel ja

pre 8 godina

Lepo od premijera sto se brine za turizam u Srbiji. Tacno da ima lepih prirodnih lokaliteta. Ali nista drugo osim prirode. A i oko te prirode nema gde da se odsedne. Hotela nema ili su jadni. Putevi do tamo u losem stanju ili ih nema. Gorivo skupo a i putarine. Tako da bolje da zaboravi da ce tako da namalne koju paru u budžet. Bolje neka pokrene privredu tako sto ce stimulisati potrosnju smanjivanjem nameta i poreza. Od ove njegove stednje nema nista osim produzavanja klinicke smrti u kojoj je Srbija decenijama.

Nikad kao Bane...

pre 8 godina

Prevare i malverzacije u najavi... Kako ce fiskalni racun da bude dokaz da je odredjena osoba bila u nekom domacem ugostiteljskom objektu?

Nemanja

pre 8 godina

Botovi na šta udarate minuse?
Jel na činjenicu da Srbija nema more?
Ili na činjenicu da je 10 dana boravka na Zlatiboru ili Kopaoniku (uostalom, ko bi osim penzionera imao potrebu da leti ide na planinu, a i šta će 10 dana) DUPLO SKUPLJE nego aranžmani za Grčku?

Uključite mozak.

bivsi sns\ovac

pre 8 godina

S obzirom kako mi strani poslodavac isplaćuje "redovno" plate,nemam ni za hleb a kamoli za letovanje....ganjaj ti takozvane biznismene i tajkune da radnicima redovno daju plate pa ćemo svi na letovanje...

ManUtd

pre 8 godina

A dobijam li manji porez ako nigde ne letujem...
Narod nema da jede, a on prica o letovanju... Premijer zivi pod staklenim zvonom, pojma nema kako zivi narod niti ga je briga... Strasno...

Ana

pre 8 godina

fiskalni računi? Što znači da mogu da letuju/zimuju samo u hotelima, motelima, ne i u privatnom smeštaju koji je mnogo jeftiniji. Nije realno...

kale

pre 8 godina

Hajte svi vi koji pricate kako Srbija ima mnogo lepih mesta za letovanje, pogledajte molim vas cene smestaja u istim, i shvaticete da su ako ne i vece od cena smestaja u npr. Grckoj. E sad kad bi cene bile u skladu sa nasim standardom, mozda bi se stvarno vise ljudi opredeljivalo za tako nesto, ali jednog prosecnog studenta kao sto sam ja te cene uopste nisu u skladu sa ponudom, jesu to lepa mesta, ima sta da se vidi i obidje, ali da se ne lazemo, nema nikakvog sadrzaja za mlade vec samo matorci koji negoduju cim vide studente koji se zezaju, jer o moj boze prave buku i galamu. Hvala lepo, ali radije bih se cvarila u autobusu 12 sati do Grcke ali bih barem imala relativno jeftino letovanje a da pritom ne sevaju mrsteci pogledi jer ne daj boze sa drustvom glasno pricam i smejem se!

jauprolazu

pre 8 godina

Ne bih da budem neki oportunista, ali ovo je cista glupost i vec vidjeni populizam. O mogucnosti za zloupotrebe ne treba ni pricati. A drugo, krevet npr. u Vrnjackoj banji, skuplji je nego u vecini grckih letovalista, o Bugarskoj da i ne pricamo. Ostale cene u nasim tzv. turistickim destinacijama. ne bih ni pominjao. Usluga nikakva, smestaj ocajan, ponuda vanpansionskih sadrzaja prakticno ne postoji. Svi cekaju neki vasar da bi nagruvali cene i onda se cude kad ne prodaju nista. Nemamo mi talenta za trgovinu i turizam, bolje je okrenuti se drugim izvorima zarade.

Napravite Srpsko More ! ®leg-011

pre 8 godina

Srbija treba da napravi jedno ogromno vestacko plice jezero, tipa 10x20km, sa cistom vodom, negde gde je zemlja jeftina i manje plodna,gde je osuncano,ili vise manjih jedno do drugog, koja bi sluzila za turizam i vodoprivredu i izgradila prateci sadrzaj.
Ovo jeste skup projekat ali zalog za buducnost i domaci turizam.

Siguran sam kad bi se sve uradilo kako treba, a brat bratu ne bi kostalo vise od tristo miliona eura, svake godine barem 10% turista letovalo ovde umesto na moru.A gde su strani turisti..

SSONE

pre 8 godina

Oni sto imaju pare za letovanje u inostranstvu (" biznismeni, grand umetnici, parovi itd...) i tako ne placaju porez (zato i imaju). A ostali ne mogu ni da dobace do poreza. Tako da je sve ovo prodavanje magle.

nikola uzice

pre 8 godina

Gospodine premijeru,vrati ti pare od plata koje si uzeo a manje vodi racuna gde ce narod letovati a i nema gde jer nema sa cim.Inace sa poskupljenjem struje od 10 posto smanjuju se dodatno plate jer direktno cena struje utice na kucni budzet za oko 5 posto.Sram te bilo i tebe i one ministre koji toboze nece da letuju van Srbije a u januaru ce avionom za Dominikanu,Mauricijus.Sramota.

Ana

pre 8 godina

ja bih radije fiskalni da ti urucim od kardiologa, sa skenera, od detetovog stomatologa...pa sa tim prilivom koji ti oduzima siva ekonomija dobijas mnogo vise. ljudi idu na odmor odavde da se psihicki odmore, da pobegnu od vas i slicnih! ide se po malo normalnog opustenog vazuha gde cu zaboraviti na platu koju si mi smanjio, na haos koji si dozvolio u skoli, na helikoptere sa bebama koji ti padaju a ti okrivljujes neduzne i zigoses im porodice...eto, zato mi se ide odavde bar na nedelju dana, da ne vidim i ne cujem! tebe narocito. idi ti po Srbiji sa predsednickom platom, potrosi koju na domace proizvode i kupi domace odelo i cipele...ti i tvoji....

Daniel

pre 8 godina

Turizam podrazumeva privuci strane turiste a nasim ljudima omoguciti da posete neku stranu zemlju. Nemoze se ziveti od domace turisti, ma da su oni naravno pozeljni. Makedonija na primer subvecionira strane turiste i svako ko bude doneo vecu grupu turista u tu zemlju. To je rezultiralo na sve veci broj turista iz Holandije, Belgije, Turske cak i Finske. Mislim da nasa turisticka mesta su i te kako atraktivni za turiste sa Balkana i tu treba raditi.

Milenko

pre 8 godina

Hahaha, ovaj nas premijer je demagog kakvog Srbija nije imala. Vidim i botovi su pojeli po sendvic pa kuckaju li kuckaju. Sve je lepo organizovano.
U Crnoj Gori je u spicu sezone krevet u privatnom smestaju 15 eura a vi se raspitajte posto je spavanje u nekom od hotelcica u Vranju, Leskovcu i slicnim gradovima a da ne govorim o Beogradu ili nekim turistickim destinacijama u bilo kom periodu.

bachi

pre 8 godina

A da ti nama koji ni ne razmišljamo o letovanju (jer nas je sramota koliko nam dobro ide) objasniš zašto u beogradu ljudi dobijaju duplo veće račune za porez na imovinu, u nekim slučajevima i do tri puta veće kada su cene nekretnina u konstantnom padu?! NapreDNO nema šta!

analiticar bez pedigrea

pre 8 godina

a vama siromasnima evo na .!. Vama porezi, sedite kuci non stop, a placate naknadu za gradsko zemljiste kao oni koji non stop putuju. To vise nece moci, dovesce vas u red...

France

pre 8 godina

@Kristina
U pravu ste. Srbija je veoma lepa samo ima problem što je u lošim rukama. Zivim u Parizu a trnutno sam na odmoru na francuskom Mediteranu. Za tri sedmice dolazim na tromesečno letovanje u Srbiju. Obišao sam je dosta ali još je mnogo toga ostalo.Nije loša Premijerova ideja da pozove građane u stilu:"Ostajte ovdje" ali to mu dođe kako naš narod kaže "deljanje ražnja na badnji dan". Sad mu je malo kasno da deli brošure šta sve Srbija ima. Ima ona mnogo sli u kakvom je to stanju? Zna li on na primer da se retko gde može stići bez GPS-a? Gde su putokazi? Prošle godine jedva pronađoh Lepenski vir i Srebrno jezero. A tek Đavolju Varoš Od Niške naplatne rampe nigde više putokaza. Pa čak i kad negde stigneš, sta onda? Bio pre par godina da vidim Smederevsku tvrđavu. Četrdeset godina se ništa nije promenilo. Vidite, meni nije potrebno more, toga imam i ovde. Treba mi mnogo organizovanija Srbija koja bi bila zanimljiva i strancima ne samo po splavovima i jeftinim sponzorušama nego i familijarnim ljudima željnih novih saznanja.

Sasa Niš

pre 8 godina

Vučiću, neka država kupi ili iznajmi na 99 god.neko veće ostrvo. Da na njemu izgradi sve, od aerodroma, hotela itd. Da na njemu kao privremenom delu zemlje Srbije važe naši zakoni i da se forsira odlazak na letovanje naših građana tamo. Pare ostaju tako u Srbiji a građani bili na moru. Verujem da cenu ovakvog poduhvata naši ljudi potroše svake godine letujući u inostranstvu.

see what i did there?

pre 8 godina

Zasto da pare dajemo drugim drzavama?!
(Ahil, 10. jun 2015 11:38)

Zato sto ako dam nasima, znam da nece biti upotrebljene za nesto normalno, vec ce biti za necije cerke dzip. Eto zato. Radije bi da dam grku za giros, veruj mi, makar znam da sam nesto dobio za te pare.

Sale

pre 8 godina

Čitajući pojedine komentare vidim da ljudi između mora i letovanja stavljaju znak jednakosti. Srbija ima mnogo turističkih destinacija (pre svega planine) koje nisu mnogo popularne. Najveći problem na tim destinacijama je prateći sadržaj koji bi doveo ljude baš tu da letuju.

biraz

pre 8 godina

Odlicno, jos samo da mi izdaju iz kafica racun i sa splavova poneke racune(ne predracune), bice vrhunski, dacu prijatelju u Leskovcu i dogovoricemo se za procenat.
#domaciturizam !

Ko zna sta ce se muljati iza ovoga.

PS. Kad smo vec kod toga, mogli bi neki hashtag da zakupite, kad ste tako napredni hahahahahah

Srbiju volim, populizam ne volim

pre 8 godina

Ukoliko mi iz cene benzina od 142 dinara po litru odbijete cca 75 dinara koliko iznose porezi i akcize, nema problema da već sutra krenem na turneju od 3.000 kilometara kroz Srbiju.

Gradjanin

pre 8 godina

gde da letujem kada jedva prezivljavam sa primanjima. godisnji provodim u kuci. kakve poreske olaksice za to treba da se dobiju?kakvo crno letovanje.pobogu

Joca gomboca

pre 8 godina

Hocu, letovacu u Srbiji, kada cena goriva bude kao u Makedoniji, cena NASIH prehrambenih proizvoda budu u Srbiji kao u Makedoniji, kada cena zakupa apartmana bude kao u Makedoniji....... Za nas 4 dva dana i nocenje u privatnom spartmanu na Srebrnom jezeru potrosili za put, hranu i nocenje kao za 7 dana na Ohridu, s gorivom! Pa ti vidi, kako se isplati! Za nas koji nemamo za lux hotele, njegova prica je BAJKA!!!!

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Zasto da pare dajemo drugim drzavama?!
(Ahil, 10. jun 2015 11:38)

Zato što imaju prirodne lepote do kojih se stiže dobrim autoputevima i prugama, zato što imaju kulturnu ponudu koja je raznovrsna, zato što su cene manje nego ovde, zato što je gost, u svim normalnim državama, poštovan!


Treba li još?

Dusko

pre 8 godina

Ne razumem cemu toliko sarkasticnih i ironicnih komentara. Ja zivim u inostranstvu vec 15 godina, a istinski najlepsu prirodu sam video i okusio u juznoj srbiji. Ako ne cenite sami sebe, kako neko drugi moze da vas ceni?

marijana

pre 8 godina

Jesi li u te silne novce uračunao i one koje su mladi službenici tvoje vlade potrošili na Tajlandu? (minimum 2 'iljade € po glavi, minimum!) ili za njih ne važi to, oni nek idu gde hoće, jer mogu, logično... More makse!

Igor

pre 8 godina

Zimovanje ok, letovanje tesko, pa nemamo more pre svega ... Za neke vikend akcije to je ok al opet nit puta nit infrastrukture, da ne pricamo da jedno zimovanje kod nas kosta duplo skuplje nego letovanje u Grckoj.

Kako drugacije

pre 8 godina

Pa mi letujemo u Srbiji vec duze vreme, jer nemamo para za inostranstvo od kad ste Vi na vlasti...
Jer ste nam vec podigli pdv na 20%, duplirali porez na imovinu, 45% digli dazbine na registraciju vozila, smanjili plate za 10% i poskupeli osnovne zivotne namirnice za 11%.
I sad ste nam kao olaksali, ako odemo na Palicko jezero umesto negde na more!?
Bravo, tako nam i treba...

Očajna

pre 8 godina

Aaaaa, znači zato niste dali dozvole za čartere pa su ljudima propala letovanja, određenoj agenciji zarada, a državi prihod od aerodromskih taksi!!!

chkinpy dimpy

pre 8 godina

Letovati u Srbiji-MANJI POREZ
Letivati negde gde odredjenih persona nema u svakoj emisiji i svakim novinama-NEPROCENJIVO
...ipak ovde pricamo o odmoru...

mick

pre 8 godina

ovo vise nije normalno. covece cime se oni bave. grade jednu stambenu zgradu u to predstavljaju kao spas za drzavu, hoce da oduzimaju ljudima automobile, lupaju za neko letovanje u Srbiji, povecavaju se porezi, na racunima izmisljotine i crtanje nekih grafikona i tabela koje to opravdavaju, itd... strasno! dosta je bilo vise, 20 i kusur godina nas jasu svi redom ajde vise malo pameti u glavu!

Labud

pre 8 godina

Najbolje napravite zid da ne mozemo da izadjemo iz drzave, nalik na one u Severnoj Koreji, Izraelu ili kakvi su bili u zemljama Varsavskog pakta.

Kakva je to drzavna politika, gde predsednik to prvi ne radi, a nama se namece u vidu poreskih olaksica, za poreze ciji se novac nenamenski trosi na izmedju ostalog letovanja politicara koji namecu zakon.

decko iz bloka

pre 8 godina

A neki koji nemaju pare da izadju iz svog grada, pa provedu leto na primer na Adi? Kako ce oni da dokazu gde su bili? A njima je potrebnije smanjenje poreza nego onima koji su otisli na neku planinu ili u banju

Gavra

pre 8 godina

Боље направите субвенцију да једна особа бесплатно летује , аутоматски друга мора да плати боравак и новац остаје у земљи.

Banje

pre 8 godina

Vucicu podrzavam te.Ja lino imam te ideje od kada znam za sebe i ljude ubedjujem u to.Gledascu da dojem da vas podrzim.Evo nekih predloga Lukovska banja,Prolom banja,Koviljaddca,Vlasinsko jezero,Stara Planina,Djerdap,Tara,Kopaonik,Golija,splavarenje Drina i Ibar,seoski turizam,Sirogojno,Zavod cigota na Zlatiboru,Zlatar cela Sumadija pozdrav i podrska od V. LDP

Zahvalni gradjanin

pre 8 godina

G-dine Vucicu, hvala ali ne treba. Meni su dva sata jeftine struje preko dana sto nam je ministarka Mihajlovic ucinila i stan od 300 eur/m2 koji ste nam vi izgradili sasvim dovoljno. Krstaricu ovog leta kanalom Dunav-Morava-Vardar ali necu traziti umanjenje poreza.

Sladjanica

pre 8 godina

Stalno sam na Zlatiboru. Jedva cekam da ovo sve zazivi u praksi.SAmo treba ubaciti i fiskalne racune iz trgovinskih objekata,kafica restorana,da sve udje u zbir.

Ja

pre 8 godina

“Zamislite da samo 10 odsto te sume potrošimo u Srbiji. To je 100 miliona evra. To je ogroman podsticaj za naše ugostiteljstvo, ali i za celu ekonomiju i finansije države”, zaključuje Vučić.

Dr. Aco koliko potrosi bilo koji vas zvanicnika kada recimo putuje od Bg do recimo Niša sa 4-5 crnih audia od 4,200 kubika koji trose 20l/100km. Pa 4-5 vozača, pa najmanje 10 ljudi obezbedjenja predpostavljam privatnog pa ruckovi, dnevnice.... I tako svaki dan po celoj srbiji ko zna koliko vas.U Slobino vreme se jedino on tako vozio a danas svi. Samo je tu usteda tolika koliku zelis, ali naravno ne po tvojima nego po narodu.

Kokan87

pre 8 godina

Bas me interesuje kako je ovo zamisljeno. Dogovarao sam se sa lepsom polovinom da ovog leta umesto mora krenemo u obilazak Srbije, a posto nisam u mogucnosti na poslu da uzmem odmor iz jednog dela dogovor je 4 produzena vikenda - po jedan za sever, jug, istok i zapad nase drage zemlje :) Kada smo krenuli malo da guglamo gde i sta bi sve mogli da obidjemo, pali smo u slatke muke jer je izbor zaista ogroman :) samo me interesuje kako ce ici taj deo sa racunima, da li ce sitniji ugostitelji i turisticki subjekti praviti problem pri izdavanju fiskalnih racuna.

Nenad

pre 8 godina

Imam ja ideju!
Evo ovi niže, što ponavljaju premijerove izjave iz teksta kao da sam idiot pa ne znam šta je rekao, e ti botovi pošto imaju 60% biračkog tela a što iznosi oko 1.400.000 glasača.. E neka oni lepo letuju u Srbiji.
Imaju državni posao, platu veću od ostalih i sve to ostave u majci Srbiji.
To je još bolja računica! Oko 300.000.000 Eura!
Ja sam ipak odabrao da budem izdajnik i da pare ostavim u Emiratima.

Demagogija

pre 8 godina

Čiji se ono podmladak skoro vratio sa Tajlanda i to o drzavnom trosku? Jel treba da placamo boravak u tajkunskim hotelima po Srbiji kao da im džepovi vec nisu dovoljno napunjeni time sto ne placaju porez? Kao bonus, da ne izlazimo iz zemlje da ne bismo videli kako svi drugi bolje žive od nas. Sta je sledece, taksa na izlazak iz zemlje, ukidanje pasosa? Objavite komentar, ljudi citaju i druge portale na kojima se objavljuju i ostriji komentari, nema svrhe cenzura.

Ministar 011

pre 8 godina

Ja sam odlucio da ove godine letujem ispred Skupstine. Ima da razapnem mali sator, da ponesem bazen za kupanje i da se suncam na platou po ceo dan. Inace, nista se ne placa. Jedina opasnost koja tamo preti jeste da me odnese pauk dok se budem suncao na suncu, ali mogucnost toga je svedena na minimum. Slobodno moze da mi se pridruzi ko god hoce.

Sandra s

pre 8 godina

Posto nemamo dobre puteve i putokaze do nasih turistickih mesta, istorijskih i turistickih atrakcija, na put krenite sa gps-om, ili cete zalutati!
Kad sve to budemo imali, bice vise i nasih a i stranger-a!

realan

pre 8 godina

lepo je gospodin Vucic rekao ima lepih mesta za odmor i u Srbiji, a da to nas narod nije svestan.. u julu vrnjacki karneval i u avgustu love fest u vrniackoj banji, lep olimpijski bazen u vrnjackoj banji, takodje ima jos jedan bazen klobuk u vrnjackoj banji, meljanicki bazen blizu kraljeva ko hoce da odmori i da se okupa ne mora da prelazi stotone kilometara da ide namore u tursku, cg, grcku, bugarsku itd.. ima dosta lepih banja u srbiji za odmor vec sam napomenuo vrnjacku, niska banja, sokobanja, banja vrujici, banja koviljaca i druge, a ko ne ide na more nego da se odmori i ode malo iz svog grada moze da ide i na neku planinu na cist i svez vazduh, goc kod kraljeva, kopaonik, zlatibor, tara, fruska gora, divcibari itd.. mogao bih roman da napisem kakve sve lepote imaju u srbiji, a da nas narod nije svestan toga vec samo hoce da pobegne sto dalje od srbije.. u vrnjackoj banji takodje se u avgustu odrzava i film fest, jednom godisnje i music fest... moje preporuke su kao i gospodina premijera da odmor provedete u srbiji jer stvarno ima dosta lepih mesta za odmor... :-)

msc.Milos

pre 8 godina

sta je poenta ovakvih vesti? sta je cilj? da botine dodju i da u komentarima pisu citate iz teksta tipa "premijer je rekao"...

a inace opet futur, tek ce da se smanjuje porez a sezona odmora je u toku...

RedDevil

pre 8 godina

Kada Vučić, Nikolić, Mali, Babić, Palma i ostali budu letovali sa svom širom familijom u Srbiji, onda nek se jave.. pa neka i njima skinu porez. Dosta mi je što Srbiju i ljude u istoj moram da trpim veći deo godine ne pada mi na pamet da to radim i na odmoru.. i sa kojim PRAVOM Vučić ovo predlaže? Umanjenje poreza onima koji letuju na nekoj lokaciji, a ne na nekoj drugoj je DISKRIMINACIJA. Moja praavo na slobodu kretanja podrazumeva i moje prave da odmor provedem tamo gde ja HOĆU.

Hope

pre 8 godina

Zašto se svi toliko bunite, pa niko vas ne prisiljava, to je samo preporuka koju ako prihvatite ostvarujete i odredjene pogodnosti. Ja mislim da je to odlična ideja, jer je to snažan podsticaj za naše ugostiteljstvo, a istovremeno će povećati izdavanje fiskalnih računa, bez angažovanja inspekcije, jer će svako sam insistirati da ga dobije.

put za jug

pre 8 godina

Odakle tebi covece pravo na ovako nesto? Sta si ti umislio? Onda ljude koji ne idu nigde na odmor, oslobodi skroz poreza. Ne ide. Crncim cele godine, da bi sakupio nesto para i odveo decu na more, posto eto vole more, a i meni nije letovanje ako ne odem na more i sad si se ti nasao da...ma necu vise da razmisljam ni o tebi, ni o tvojim fiks idejama. Ne zasluzujes vise ni sekunde paznje.

Oddball

pre 8 godina

Премијер је као и увек непогрешиво велики у своме науму и хтењу. Баш као што саветници и чланови Владе летују на традиционалном српском тлу Тајланда а председник у древном српском граду Бодруму, тако ћу и ја да помогнем туристичку понуду у Србији.

Duka

pre 8 godina

Ova vlast radi na vracanju viza. Pa zamisli Vucicu da svaka drzava i narod uradi isto. Japanci da se zatvore u Japan,Ameri u Ameriku,Rusi u Rusiju,Nemci u Nemacku... To su velike turisticke nacije i kada bi razmisljali kao ti,turizam bi kao privredna grana propao. Nisam prosecan Srbin koji zivi za 10 dana Grcke,vise volim nasu Taru od Egeja,ali je ovo glupost. Domaca potrosnja se mora na drugi nacin stimulisati...

Pera

pre 8 godina

Vrlo je vaznu za Srbiju da pare ostanu u nasoj zemlji.
(Posejdon, 10. jun 2015 11:31)
Zasto da pare dajemo drugim drzavama?!
(Ahil, 10. jun 2015 11:38)
Tako bi mi sami podigli turizam u nasoj zemlji drasticno.
(Aladin, 10. jun 2015 11:32)
Dobar razlog da se odmor provede u Srbiji,lepo i korisno u isto vreme!
(Sarita, 10. jun 2015 11:37)
Premijer ne prica ovo bez razloga.
(Hektor, 10. jun 2015 11:37)

Prosto je neverovatno kako se ovi botovo prepoznaju na osnovu 2 reči. Čak ni za takvo radno mesto nisu mogli da nađu nekog inteligentnog kome bi ljudi povreovali kad napiše komentar.

Laki78

pre 8 godina

Jok, uzeli ste mi već 10% čini mi se u novembru prošle godine i uzimate svaki mesec, tako da od tih para možete da se vi bahanalite kako hoćete. Ja od moje crkavice idem na more, za to štedim pola godine i planiram u zadovoljstvu taj novac da potrošim u prijateljskoj nam Grčkoj.Ove godine obzirom na okolnosti čak i iz principa ne dolazi u obzir da odem u neku domaću destinaciju, a bilo je planova u toku godine, naravno planovi su pali u vodu zbog besparice u koju ste nas vi na vlasti doveli.Živ bio deficit i živelo more!

:/

pre 8 godina

Evo ja vec sedmu godinu letujem na vikendici. Kupujem hranu u prodavnici u selu. Cak sam i ventilator kupio. Jel moze taj fiskalni? :) Ovo je toliko jadno da je za ovog coveka Seselj ljudina. Bar si znao sta mozes da ocekujes od budale. Od ovoga ne znas kakvu budalastinu mozes da ocekujes...

kristina

pre 8 godina

Premijer istice da nije ideja da se nekome uskrati sloboda da letuje u inostranstvu, već da ukažeme na činjenicu da i mi imamo prelepu zemlju, čega često nismo svesni.

Wolden Smith

pre 8 godina

Nito ko zeli da upravlja nasim novcem, niti je ovo naredba, samo topla preporuka jer zaista ima sta da se vidi, a kladim se da brdo ljudi ne zna sa cim raspolaze zemlja u kojo zive od rodjenja.

kingM

pre 8 godina

Jeftinije je da letujemo u Grčkoj i platimo veći porez nego da te iste pare damo za skuplje gorivo, hranu, piće, a pritom obolimo svi zbog nerviranja, povećanog pritiska, kad krenu da nam povećavaju gorivo, namirnice, struju, gas, telefon, komunalihe, grejanje...

sasha

pre 8 godina

Ovako, moja majka preko sindikata moze jako povoljno da "letuje" u Vrnjackoj banji. Htela je prosle godine da ide sa ćaletom u septembru s' tim sto on plaća. 21000 je iznosila cena za njega za nedelju dana boravka, u tu cenu idu i obroci ali opet. 200 evra skoro za nedelju dana u banji!??!?! Za te pare u isto vreme preko bilo koje agencije mogu oboje da odu u Grčku na 10 dana.

high heel

pre 8 godina

Premijer će lično, na ulici, započeti kampanju Vlade „Moja Srbija“, čiji cilj je da zainteresuje domaće turiste da makar deo svog odmora provedu u otadžbini.

ALO, VUCICU, SMANJI POREZ NA IMOVINU, COVECE!!!!

pre 8 godina

Neka hvala Vucicu, taj porez ces da umanjis za 1%, a to letovanje ima da nas kosta vise nego da smo otisli negde na more...
Sad sam dosao sa MORA iz Grcke.. Nov hotel sa bazenom za 20 dana me je ukupno kostao 14600 dinara (122 eura) za mene i moju zenu, bez prevoza. Ako u ovoj Srbiji moze da se nadje apartman sa bazenom na nekoj planini ili nekom jezeru za 20 dana, po toj ceni za mene i moju zenu, sigurno cu da odem! Ali mislim da je to nemoguce!

To "letovanje" u Srbiji u nekoj stali cemo platiti vise nego u apartmanu na nekoj lepoj destinaciji, npr, Grckoj. Tako da NEKA HVALA, VUCICU!!!

Sandra s

pre 8 godina

Posto nemamo dobre puteve i putokaze do nasih turistickih mesta, istorijskih i turistickih atrakcija, na put krenite sa gps-om, ili cete zalutati!
Kad sve to budemo imali, bice vise i nasih a i stranger-a!

Wolden Smith

pre 8 godina

Nito ko zeli da upravlja nasim novcem, niti je ovo naredba, samo topla preporuka jer zaista ima sta da se vidi, a kladim se da brdo ljudi ne zna sa cim raspolaze zemlja u kojo zive od rodjenja.

:/

pre 8 godina

Evo ja vec sedmu godinu letujem na vikendici. Kupujem hranu u prodavnici u selu. Cak sam i ventilator kupio. Jel moze taj fiskalni? :) Ovo je toliko jadno da je za ovog coveka Seselj ljudina. Bar si znao sta mozes da ocekujes od budale. Od ovoga ne znas kakvu budalastinu mozes da ocekujes...

kristina

pre 8 godina

Premijer istice da nije ideja da se nekome uskrati sloboda da letuje u inostranstvu, već da ukažeme na činjenicu da i mi imamo prelepu zemlju, čega često nismo svesni.

Pera

pre 8 godina

Vrlo je vaznu za Srbiju da pare ostanu u nasoj zemlji.
(Posejdon, 10. jun 2015 11:31)
Zasto da pare dajemo drugim drzavama?!
(Ahil, 10. jun 2015 11:38)
Tako bi mi sami podigli turizam u nasoj zemlji drasticno.
(Aladin, 10. jun 2015 11:32)
Dobar razlog da se odmor provede u Srbiji,lepo i korisno u isto vreme!
(Sarita, 10. jun 2015 11:37)
Premijer ne prica ovo bez razloga.
(Hektor, 10. jun 2015 11:37)

Prosto je neverovatno kako se ovi botovo prepoznaju na osnovu 2 reči. Čak ni za takvo radno mesto nisu mogli da nađu nekog inteligentnog kome bi ljudi povreovali kad napiše komentar.

put za jug

pre 8 godina

Odakle tebi covece pravo na ovako nesto? Sta si ti umislio? Onda ljude koji ne idu nigde na odmor, oslobodi skroz poreza. Ne ide. Crncim cele godine, da bi sakupio nesto para i odveo decu na more, posto eto vole more, a i meni nije letovanje ako ne odem na more i sad si se ti nasao da...ma necu vise da razmisljam ni o tebi, ni o tvojim fiks idejama. Ne zasluzujes vise ni sekunde paznje.

high heel

pre 8 godina

Premijer će lično, na ulici, započeti kampanju Vlade „Moja Srbija“, čiji cilj je da zainteresuje domaće turiste da makar deo svog odmora provedu u otadžbini.

ALO, VUCICU, SMANJI POREZ NA IMOVINU, COVECE!!!!

pre 8 godina

Neka hvala Vucicu, taj porez ces da umanjis za 1%, a to letovanje ima da nas kosta vise nego da smo otisli negde na more...
Sad sam dosao sa MORA iz Grcke.. Nov hotel sa bazenom za 20 dana me je ukupno kostao 14600 dinara (122 eura) za mene i moju zenu, bez prevoza. Ako u ovoj Srbiji moze da se nadje apartman sa bazenom na nekoj planini ili nekom jezeru za 20 dana, po toj ceni za mene i moju zenu, sigurno cu da odem! Ali mislim da je to nemoguce!

To "letovanje" u Srbiji u nekoj stali cemo platiti vise nego u apartmanu na nekoj lepoj destinaciji, npr, Grckoj. Tako da NEKA HVALA, VUCICU!!!

Kokan87

pre 8 godina

Bas me interesuje kako je ovo zamisljeno. Dogovarao sam se sa lepsom polovinom da ovog leta umesto mora krenemo u obilazak Srbije, a posto nisam u mogucnosti na poslu da uzmem odmor iz jednog dela dogovor je 4 produzena vikenda - po jedan za sever, jug, istok i zapad nase drage zemlje :) Kada smo krenuli malo da guglamo gde i sta bi sve mogli da obidjemo, pali smo u slatke muke jer je izbor zaista ogroman :) samo me interesuje kako ce ici taj deo sa racunima, da li ce sitniji ugostitelji i turisticki subjekti praviti problem pri izdavanju fiskalnih racuna.

sasha

pre 8 godina

Ovako, moja majka preko sindikata moze jako povoljno da "letuje" u Vrnjackoj banji. Htela je prosle godine da ide sa ćaletom u septembru s' tim sto on plaća. 21000 je iznosila cena za njega za nedelju dana boravka, u tu cenu idu i obroci ali opet. 200 evra skoro za nedelju dana u banji!??!?! Za te pare u isto vreme preko bilo koje agencije mogu oboje da odu u Grčku na 10 dana.

Zahvalni gradjanin

pre 8 godina

G-dine Vucicu, hvala ali ne treba. Meni su dva sata jeftine struje preko dana sto nam je ministarka Mihajlovic ucinila i stan od 300 eur/m2 koji ste nam vi izgradili sasvim dovoljno. Krstaricu ovog leta kanalom Dunav-Morava-Vardar ali necu traziti umanjenje poreza.

kingM

pre 8 godina

Jeftinije je da letujemo u Grčkoj i platimo veći porez nego da te iste pare damo za skuplje gorivo, hranu, piće, a pritom obolimo svi zbog nerviranja, povećanog pritiska, kad krenu da nam povećavaju gorivo, namirnice, struju, gas, telefon, komunalihe, grejanje...

Sasa Niš

pre 8 godina

Vučiću, neka država kupi ili iznajmi na 99 god.neko veće ostrvo. Da na njemu izgradi sve, od aerodroma, hotela itd. Da na njemu kao privremenom delu zemlje Srbije važe naši zakoni i da se forsira odlazak na letovanje naših građana tamo. Pare ostaju tako u Srbiji a građani bili na moru. Verujem da cenu ovakvog poduhvata naši ljudi potroše svake godine letujući u inostranstvu.

Nenad

pre 8 godina

Imam ja ideju!
Evo ovi niže, što ponavljaju premijerove izjave iz teksta kao da sam idiot pa ne znam šta je rekao, e ti botovi pošto imaju 60% biračkog tela a što iznosi oko 1.400.000 glasača.. E neka oni lepo letuju u Srbiji.
Imaju državni posao, platu veću od ostalih i sve to ostave u majci Srbiji.
To je još bolja računica! Oko 300.000.000 Eura!
Ja sam ipak odabrao da budem izdajnik i da pare ostavim u Emiratima.

Sladjanica

pre 8 godina

Stalno sam na Zlatiboru. Jedva cekam da ovo sve zazivi u praksi.SAmo treba ubaciti i fiskalne racune iz trgovinskih objekata,kafica restorana,da sve udje u zbir.

Gavra

pre 8 godina

Боље направите субвенцију да једна особа бесплатно летује , аутоматски друга мора да плати боравак и новац остаје у земљи.

realan

pre 8 godina

lepo je gospodin Vucic rekao ima lepih mesta za odmor i u Srbiji, a da to nas narod nije svestan.. u julu vrnjacki karneval i u avgustu love fest u vrniackoj banji, lep olimpijski bazen u vrnjackoj banji, takodje ima jos jedan bazen klobuk u vrnjackoj banji, meljanicki bazen blizu kraljeva ko hoce da odmori i da se okupa ne mora da prelazi stotone kilometara da ide namore u tursku, cg, grcku, bugarsku itd.. ima dosta lepih banja u srbiji za odmor vec sam napomenuo vrnjacku, niska banja, sokobanja, banja vrujici, banja koviljaca i druge, a ko ne ide na more nego da se odmori i ode malo iz svog grada moze da ide i na neku planinu na cist i svez vazduh, goc kod kraljeva, kopaonik, zlatibor, tara, fruska gora, divcibari itd.. mogao bih roman da napisem kakve sve lepote imaju u srbiji, a da nas narod nije svestan toga vec samo hoce da pobegne sto dalje od srbije.. u vrnjackoj banji takodje se u avgustu odrzava i film fest, jednom godisnje i music fest... moje preporuke su kao i gospodina premijera da odmor provedete u srbiji jer stvarno ima dosta lepih mesta za odmor... :-)

Ja

pre 8 godina

“Zamislite da samo 10 odsto te sume potrošimo u Srbiji. To je 100 miliona evra. To je ogroman podsticaj za naše ugostiteljstvo, ali i za celu ekonomiju i finansije države”, zaključuje Vučić.

Dr. Aco koliko potrosi bilo koji vas zvanicnika kada recimo putuje od Bg do recimo Niša sa 4-5 crnih audia od 4,200 kubika koji trose 20l/100km. Pa 4-5 vozača, pa najmanje 10 ljudi obezbedjenja predpostavljam privatnog pa ruckovi, dnevnice.... I tako svaki dan po celoj srbiji ko zna koliko vas.U Slobino vreme se jedino on tako vozio a danas svi. Samo je tu usteda tolika koliku zelis, ali naravno ne po tvojima nego po narodu.

Demagogija

pre 8 godina

Čiji se ono podmladak skoro vratio sa Tajlanda i to o drzavnom trosku? Jel treba da placamo boravak u tajkunskim hotelima po Srbiji kao da im džepovi vec nisu dovoljno napunjeni time sto ne placaju porez? Kao bonus, da ne izlazimo iz zemlje da ne bismo videli kako svi drugi bolje žive od nas. Sta je sledece, taksa na izlazak iz zemlje, ukidanje pasosa? Objavite komentar, ljudi citaju i druge portale na kojima se objavljuju i ostriji komentari, nema svrhe cenzura.

RedDevil

pre 8 godina

Kada Vučić, Nikolić, Mali, Babić, Palma i ostali budu letovali sa svom širom familijom u Srbiji, onda nek se jave.. pa neka i njima skinu porez. Dosta mi je što Srbiju i ljude u istoj moram da trpim veći deo godine ne pada mi na pamet da to radim i na odmoru.. i sa kojim PRAVOM Vučić ovo predlaže? Umanjenje poreza onima koji letuju na nekoj lokaciji, a ne na nekoj drugoj je DISKRIMINACIJA. Moja praavo na slobodu kretanja podrazumeva i moje prave da odmor provedem tamo gde ja HOĆU.

Hope

pre 8 godina

Zašto se svi toliko bunite, pa niko vas ne prisiljava, to je samo preporuka koju ako prihvatite ostvarujete i odredjene pogodnosti. Ja mislim da je to odlična ideja, jer je to snažan podsticaj za naše ugostiteljstvo, a istovremeno će povećati izdavanje fiskalnih računa, bez angažovanja inspekcije, jer će svako sam insistirati da ga dobije.

Oddball

pre 8 godina

Премијер је као и увек непогрешиво велики у своме науму и хтењу. Баш као што саветници и чланови Владе летују на традиционалном српском тлу Тајланда а председник у древном српском граду Бодруму, тако ћу и ја да помогнем туристичку понуду у Србији.

Banje

pre 8 godina

Vucicu podrzavam te.Ja lino imam te ideje od kada znam za sebe i ljude ubedjujem u to.Gledascu da dojem da vas podrzim.Evo nekih predloga Lukovska banja,Prolom banja,Koviljaddca,Vlasinsko jezero,Stara Planina,Djerdap,Tara,Kopaonik,Golija,splavarenje Drina i Ibar,seoski turizam,Sirogojno,Zavod cigota na Zlatiboru,Zlatar cela Sumadija pozdrav i podrska od V. LDP

Kako drugacije

pre 8 godina

Pa mi letujemo u Srbiji vec duze vreme, jer nemamo para za inostranstvo od kad ste Vi na vlasti...
Jer ste nam vec podigli pdv na 20%, duplirali porez na imovinu, 45% digli dazbine na registraciju vozila, smanjili plate za 10% i poskupeli osnovne zivotne namirnice za 11%.
I sad ste nam kao olaksali, ako odemo na Palicko jezero umesto negde na more!?
Bravo, tako nam i treba...

Ministar 011

pre 8 godina

Ja sam odlucio da ove godine letujem ispred Skupstine. Ima da razapnem mali sator, da ponesem bazen za kupanje i da se suncam na platou po ceo dan. Inace, nista se ne placa. Jedina opasnost koja tamo preti jeste da me odnese pauk dok se budem suncao na suncu, ali mogucnost toga je svedena na minimum. Slobodno moze da mi se pridruzi ko god hoce.

Očajna

pre 8 godina

Aaaaa, znači zato niste dali dozvole za čartere pa su ljudima propala letovanja, određenoj agenciji zarada, a državi prihod od aerodromskih taksi!!!

Nemanja

pre 8 godina

Botovi na šta udarate minuse?
Jel na činjenicu da Srbija nema more?
Ili na činjenicu da je 10 dana boravka na Zlatiboru ili Kopaoniku (uostalom, ko bi osim penzionera imao potrebu da leti ide na planinu, a i šta će 10 dana) DUPLO SKUPLJE nego aranžmani za Grčku?

Uključite mozak.

mick

pre 8 godina

ovo vise nije normalno. covece cime se oni bave. grade jednu stambenu zgradu u to predstavljaju kao spas za drzavu, hoce da oduzimaju ljudima automobile, lupaju za neko letovanje u Srbiji, povecavaju se porezi, na racunima izmisljotine i crtanje nekih grafikona i tabela koje to opravdavaju, itd... strasno! dosta je bilo vise, 20 i kusur godina nas jasu svi redom ajde vise malo pameti u glavu!

Dale

pre 8 godina

Neće samo mere vlade uticati na promišljenu potrošnju već tu mora da bude i mnogo edukacije i odgovornosti svakog građanina jer je jasno da što manje para izaađe iz zemlje i standard će brže porasti.

Detelinar

pre 8 godina

Lepo stoji u tekstu, deo odmora, jasno je da svi vole da se kupaju na moru, pa nije niko lud, ali ima i u našoj zemlji šta da se vidi, dugo je leto.

Ana

pre 8 godina

ja bih radije fiskalni da ti urucim od kardiologa, sa skenera, od detetovog stomatologa...pa sa tim prilivom koji ti oduzima siva ekonomija dobijas mnogo vise. ljudi idu na odmor odavde da se psihicki odmore, da pobegnu od vas i slicnih! ide se po malo normalnog opustenog vazuha gde cu zaboraviti na platu koju si mi smanjio, na haos koji si dozvolio u skoli, na helikoptere sa bebama koji ti padaju a ti okrivljujes neduzne i zigoses im porodice...eto, zato mi se ide odavde bar na nedelju dana, da ne vidim i ne cujem! tebe narocito. idi ti po Srbiji sa predsednickom platom, potrosi koju na domace proizvode i kupi domace odelo i cipele...ti i tvoji....

evians

pre 8 godina

Stranci sve vise dolaze u nasu zemlju na odmor dok nasi ljudi hrle u strane zemlje i tamo ostavljaju pare umesto da pomognu oporavku nase privrede i turizma.

Panajotović

pre 8 godina

Bez obzira na poreske olakšice za građane sigurno da bi jedno 100 mil. eura na godišnjem nivou još kako leglo ugostiteljskoj grani.

Rode Cakic

pre 8 godina

Odlična mera ali je trebala da bude uvedena još mnogo ranije od strane onih vlada koje su 2000-te preuzeli zemlju i kad su reforme mogle bezbolnije da se sprovedu.

Zordon

pre 8 godina

Upravo tako 1,2 milijarde evra potrošimo tj. ostavimo stranim ugostiteljima, zašto makar 10% ne bi ostavili našim. Pa to je 25% od uštede na platama i penzijama.

Her Žika

pre 8 godina

Dajte malo više građanske hrabrosti, da nemamo kompleks da kažemo upravo smo odmor ili bar deo proveli u našoj državi, zaista je predivna.

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Zasto da pare dajemo drugim drzavama?!
(Ahil, 10. jun 2015 11:38)

Zato što imaju prirodne lepote do kojih se stiže dobrim autoputevima i prugama, zato što imaju kulturnu ponudu koja je raznovrsna, zato što su cene manje nego ovde, zato što je gost, u svim normalnim državama, poštovan!


Treba li još?

Višnja

pre 8 godina

Prvi korak neke vlasti ka jasnom stimulisanju potrošnje u zemlji! Ovo je mera koju sve zemlje u Svetu koje žele dobro svom narodu primenjuju!

Nenad

pre 8 godina

Ovo je stvarno dobra ideja na kojoj treba raditi kako bi zaživela od sledećeg leta. Gledam to sa ekonomske strane i dobrobiti celom našem društvu, zašto da ne?

Duka

pre 8 godina

Ova vlast radi na vracanju viza. Pa zamisli Vucicu da svaka drzava i narod uradi isto. Japanci da se zatvore u Japan,Ameri u Ameriku,Rusi u Rusiju,Nemci u Nemacku... To su velike turisticke nacije i kada bi razmisljali kao ti,turizam bi kao privredna grana propao. Nisam prosecan Srbin koji zivi za 10 dana Grcke,vise volim nasu Taru od Egeja,ali je ovo glupost. Domaca potrosnja se mora na drugi nacin stimulisati...

Laki78

pre 8 godina

Jok, uzeli ste mi već 10% čini mi se u novembru prošle godine i uzimate svaki mesec, tako da od tih para možete da se vi bahanalite kako hoćete. Ja od moje crkavice idem na more, za to štedim pola godine i planiram u zadovoljstvu taj novac da potrošim u prijateljskoj nam Grčkoj.Ove godine obzirom na okolnosti čak i iz principa ne dolazi u obzir da odem u neku domaću destinaciju, a bilo je planova u toku godine, naravno planovi su pali u vodu zbog besparice u koju ste nas vi na vlasti doveli.Živ bio deficit i živelo more!

Velike mogucnosti

pre 8 godina

Ljudi ocigledno ne shvataju, da turizam moze da bude jedan od osnovnih prihoda u nasoj zemlji. Imamo osnovu, tacnije bogata smo zemlja sto se tice turistickih vrednosti.

chkinpy dimpy

pre 8 godina

Letovati u Srbiji-MANJI POREZ
Letivati negde gde odredjenih persona nema u svakoj emisiji i svakim novinama-NEPROCENJIVO
...ipak ovde pricamo o odmoru...

Igor

pre 8 godina

Zimovanje ok, letovanje tesko, pa nemamo more pre svega ... Za neke vikend akcije to je ok al opet nit puta nit infrastrukture, da ne pricamo da jedno zimovanje kod nas kosta duplo skuplje nego letovanje u Grckoj.

msc.Milos

pre 8 godina

sta je poenta ovakvih vesti? sta je cilj? da botine dodju i da u komentarima pisu citate iz teksta tipa "premijer je rekao"...

a inace opet futur, tek ce da se smanjuje porez a sezona odmora je u toku...

ManUtd

pre 8 godina

A dobijam li manji porez ako nigde ne letujem...
Narod nema da jede, a on prica o letovanju... Premijer zivi pod staklenim zvonom, pojma nema kako zivi narod niti ga je briga... Strasno...

Labud

pre 8 godina

Najbolje napravite zid da ne mozemo da izadjemo iz drzave, nalik na one u Severnoj Koreji, Izraelu ili kakvi su bili u zemljama Varsavskog pakta.

Kakva je to drzavna politika, gde predsednik to prvi ne radi, a nama se namece u vidu poreskih olaksica, za poreze ciji se novac nenamenski trosi na izmedju ostalog letovanja politicara koji namecu zakon.

Sale

pre 8 godina

Čitajući pojedine komentare vidim da ljudi između mora i letovanja stavljaju znak jednakosti. Srbija ima mnogo turističkih destinacija (pre svega planine) koje nisu mnogo popularne. Najveći problem na tim destinacijama je prateći sadržaj koji bi doveo ljude baš tu da letuju.

Dusko

pre 8 godina

Ne razumem cemu toliko sarkasticnih i ironicnih komentara. Ja zivim u inostranstvu vec 15 godina, a istinski najlepsu prirodu sam video i okusio u juznoj srbiji. Ako ne cenite sami sebe, kako neko drugi moze da vas ceni?

nikola uzice

pre 8 godina

Gospodine premijeru,vrati ti pare od plata koje si uzeo a manje vodi racuna gde ce narod letovati a i nema gde jer nema sa cim.Inace sa poskupljenjem struje od 10 posto smanjuju se dodatno plate jer direktno cena struje utice na kucni budzet za oko 5 posto.Sram te bilo i tebe i one ministre koji toboze nece da letuju van Srbije a u januaru ce avionom za Dominikanu,Mauricijus.Sramota.

marijana

pre 8 godina

Jesi li u te silne novce uračunao i one koje su mladi službenici tvoje vlade potrošili na Tajlandu? (minimum 2 'iljade € po glavi, minimum!) ili za njih ne važi to, oni nek idu gde hoće, jer mogu, logično... More makse!

Milenko

pre 8 godina

Hahaha, ovaj nas premijer je demagog kakvog Srbija nije imala. Vidim i botovi su pojeli po sendvic pa kuckaju li kuckaju. Sve je lepo organizovano.
U Crnoj Gori je u spicu sezone krevet u privatnom smestaju 15 eura a vi se raspitajte posto je spavanje u nekom od hotelcica u Vranju, Leskovcu i slicnim gradovima a da ne govorim o Beogradu ili nekim turistickim destinacijama u bilo kom periodu.

dixy

pre 8 godina

Kao turisticka destinacija,Srbija moze dosta toga da ponudi i kada bi ljudi provodili odmore u Srbiji znacajno bi doprineli razvoju domaceg turizma.

bachi

pre 8 godina

A da ti nama koji ni ne razmišljamo o letovanju (jer nas je sramota koliko nam dobro ide) objasniš zašto u beogradu ljudi dobijaju duplo veće račune za porez na imovinu, u nekim slučajevima i do tri puta veće kada su cene nekretnina u konstantnom padu?! NapreDNO nema šta!

Irena

pre 8 godina

Kao narod mozemo da delujemo i pomazemo razvoju domaceg turizma i na taj nacin omogucimo manji izliv sredstava u inostranstvo i na isti nacin privucemo inostrane turiste koji ce sredstva trositi upravo u nasoj zemlji! Sa jedne strane, treba da jednoglasno podrzimo uvodjenje novih letova na raznim relacijama, otvaranje i sirenje zeleznica, renoviranje i obnavljanje magistralnih saobracajnica u auto-puteva, a sa druge strane spremimo jedinstenu ponudu domaceg trzista krenuvsi od banjskog, planinskog i recnog turizma, do manifestacionog, izletnicko, biznis i tranzitnog turizma. Sve imamo samo jos da se ujedinimo i zajedno delujemo!!!

Joca gomboca

pre 8 godina

Hocu, letovacu u Srbiji, kada cena goriva bude kao u Makedoniji, cena NASIH prehrambenih proizvoda budu u Srbiji kao u Makedoniji, kada cena zakupa apartmana bude kao u Makedoniji....... Za nas 4 dva dana i nocenje u privatnom spartmanu na Srebrnom jezeru potrosili za put, hranu i nocenje kao za 7 dana na Ohridu, s gorivom! Pa ti vidi, kako se isplati! Za nas koji nemamo za lux hotele, njegova prica je BAJKA!!!!

France

pre 8 godina

@Kristina
U pravu ste. Srbija je veoma lepa samo ima problem što je u lošim rukama. Zivim u Parizu a trnutno sam na odmoru na francuskom Mediteranu. Za tri sedmice dolazim na tromesečno letovanje u Srbiju. Obišao sam je dosta ali još je mnogo toga ostalo.Nije loša Premijerova ideja da pozove građane u stilu:"Ostajte ovdje" ali to mu dođe kako naš narod kaže "deljanje ražnja na badnji dan". Sad mu je malo kasno da deli brošure šta sve Srbija ima. Ima ona mnogo sli u kakvom je to stanju? Zna li on na primer da se retko gde može stići bez GPS-a? Gde su putokazi? Prošle godine jedva pronađoh Lepenski vir i Srebrno jezero. A tek Đavolju Varoš Od Niške naplatne rampe nigde više putokaza. Pa čak i kad negde stigneš, sta onda? Bio pre par godina da vidim Smederevsku tvrđavu. Četrdeset godina se ništa nije promenilo. Vidite, meni nije potrebno more, toga imam i ovde. Treba mi mnogo organizovanija Srbija koja bi bila zanimljiva i strancima ne samo po splavovima i jeftinim sponzorušama nego i familijarnim ljudima željnih novih saznanja.

Stanislav

pre 8 godina

Covek lepo motivise narod da letuje u svojoj zemlji ali vi koji ocigledno ne volite svoju Srbiju mozete i da pisete takve komentare. Moj vam je savet da umesto toga uzmete racunar i po internetu se informisite sta nasa Srbija ima i sta nam nudi...

Anabela

pre 8 godina

Stvarno lep gest Vučića da se reklamira Srbija.Privlačimo i strane turiste a i naše da privolimo da provedu neki dan odomora iskoriste u Srbiji.

see what i did there?

pre 8 godina

Zasto da pare dajemo drugim drzavama?!
(Ahil, 10. jun 2015 11:38)

Zato sto ako dam nasima, znam da nece biti upotrebljene za nesto normalno, vec ce biti za necije cerke dzip. Eto zato. Radije bi da dam grku za giros, veruj mi, makar znam da sam nesto dobio za te pare.

decko iz bloka

pre 8 godina

A neki koji nemaju pare da izadju iz svog grada, pa provedu leto na primer na Adi? Kako ce oni da dokazu gde su bili? A njima je potrebnije smanjenje poreza nego onima koji su otisli na neku planinu ili u banju

jauprolazu

pre 8 godina

Ne bih da budem neki oportunista, ali ovo je cista glupost i vec vidjeni populizam. O mogucnosti za zloupotrebe ne treba ni pricati. A drugo, krevet npr. u Vrnjackoj banji, skuplji je nego u vecini grckih letovalista, o Bugarskoj da i ne pricamo. Ostale cene u nasim tzv. turistickim destinacijama. ne bih ni pominjao. Usluga nikakva, smestaj ocajan, ponuda vanpansionskih sadrzaja prakticno ne postoji. Svi cekaju neki vasar da bi nagruvali cene i onda se cude kad ne prodaju nista. Nemamo mi talenta za trgovinu i turizam, bolje je okrenuti se drugim izvorima zarade.

R.Zivkovic,Rotterdam

pre 8 godina

Holandija se racuna kao jedna od bogatig zemalja Sveta,tako da njihovi turisti krstare planetom do najzabazdenig mesta.Medu tim konstanntno propagiraju i objasnjavaju da je ova zemlja tako lepa ima stvarno sta dase vidi;pa kazu letujte ovde mislite na vasa pokoljenja.Ali to je konstantno, a nije napadno vec patriotski klik koji zove pomognite svoju zemlju onace pomoci vas toje na klipovima na T.V.Da Srbija na veliku zalost nema Mora,ali nismo sami,to isto vazi za Madarsku,Slovacku Cesku,Makedoniju pa i Bosnu.Pomogni drustvu dabi tebi sutra drustvo pomoglo.Ili bolje receno pomogni Drzavi dabi tebi ona pomogla kada zatreba.

ko jel ja

pre 8 godina

Lepo od premijera sto se brine za turizam u Srbiji. Tacno da ima lepih prirodnih lokaliteta. Ali nista drugo osim prirode. A i oko te prirode nema gde da se odsedne. Hotela nema ili su jadni. Putevi do tamo u losem stanju ili ih nema. Gorivo skupo a i putarine. Tako da bolje da zaboravi da ce tako da namalne koju paru u budžet. Bolje neka pokrene privredu tako sto ce stimulisati potrosnju smanjivanjem nameta i poreza. Od ove njegove stednje nema nista osim produzavanja klinicke smrti u kojoj je Srbija decenijama.

bivsi sns\ovac

pre 8 godina

S obzirom kako mi strani poslodavac isplaćuje "redovno" plate,nemam ni za hleb a kamoli za letovanje....ganjaj ti takozvane biznismene i tajkune da radnicima redovno daju plate pa ćemo svi na letovanje...

kale

pre 8 godina

Hajte svi vi koji pricate kako Srbija ima mnogo lepih mesta za letovanje, pogledajte molim vas cene smestaja u istim, i shvaticete da su ako ne i vece od cena smestaja u npr. Grckoj. E sad kad bi cene bile u skladu sa nasim standardom, mozda bi se stvarno vise ljudi opredeljivalo za tako nesto, ali jednog prosecnog studenta kao sto sam ja te cene uopste nisu u skladu sa ponudom, jesu to lepa mesta, ima sta da se vidi i obidje, ali da se ne lazemo, nema nikakvog sadrzaja za mlade vec samo matorci koji negoduju cim vide studente koji se zezaju, jer o moj boze prave buku i galamu. Hvala lepo, ali radije bih se cvarila u autobusu 12 sati do Grcke ali bih barem imala relativno jeftino letovanje a da pritom ne sevaju mrsteci pogledi jer ne daj boze sa drustvom glasno pricam i smejem se!

Nikad kao Bane...

pre 8 godina

Prevare i malverzacije u najavi... Kako ce fiskalni racun da bude dokaz da je odredjena osoba bila u nekom domacem ugostiteljskom objektu?

Vucicu budi patriota, rastereti gradjane od stresa

pre 8 godina

A sto se drzava ne bi odrekla dela poreza kako bi njeni gradjani malo bolje ziveli i rasteretili se stresa od pristizanja sve vecih i vecih racuna, nameta a sve manjih i manjih plata i penzija?
To bi nam svima mnogo vise koristilo nego da premijer ne otputuje 20 dana na more u inostranstvo.

Tja...

pre 8 godina

Nemam ja problem sa ovim debilnim predlogom gospodina Vučića (ne zna se sa koje strane je predlog gluplji, od cena po Srbiji, do nedostatka mora, osnovne ljubaznosti, hotela koji su bili odlični 1974., oranica koje se kod nas zovu putevi ili unapred provaljene smicalice da meni rodbina pošalje račune iz Niša, a ja njima iz Zemuna, pa da svi skupa dobijemo poreske olakšice, a da niko mrdnuo iz kuće nije), niti sa komentarima botova koji lupetaju za orden (sad valjda počela druga smena, vidim dosta izjava tipa "eh, odličnog li predloga, odoh da na booking.com uplatim letovanje u Mačvanskom Prnjavoru ili Surdulici"). Imam problem što znam da će i onaj ko zameni Godišnjeodmornog Savetnika takođe predlagati debilitete i takođe će imati vernu vojsku botova koja će mu blagosiljati na pojavi i rečima mudrosti. Been there, done that - od vračarskog pašnjaka druge klase do Nambije. Mnogo ste isti.

Ana

pre 8 godina

fiskalni računi? Što znači da mogu da letuju/zimuju samo u hotelima, motelima, ne i u privatnom smeštaju koji je mnogo jeftiniji. Nije realno...

turista

pre 8 godina

Preobucen radikali, njihovi botovi, i beskonacna demagogija. Bas kako ih je Bler naucio sa delivery units: samo obecavajte, lazite, i naravno gledajte kako da maznete pare narodu svuda i na svakom mestu. Idem na najvecu planinu samo da ne gledam ovo licemerje.

BaneBGD

pre 8 godina

Slusam sad ovu vest na RTS i kaze da bi u slucaju da vise ljudi odmor provedu u Srbiji plate u javnom sektoru bile povecane.

Eto razloga vise da ne letujem u Srbiji posto ne zelim da ti paraziti i stranacke vezare imaju vece plate

Srbiju volim, populizam ne volim

pre 8 godina

Ukoliko mi iz cene benzina od 142 dinara po litru odbijete cca 75 dinara koliko iznose porezi i akcize, nema problema da već sutra krenem na turneju od 3.000 kilometara kroz Srbiju.

SSONE

pre 8 godina

Oni sto imaju pare za letovanje u inostranstvu (" biznismeni, grand umetnici, parovi itd...) i tako ne placaju porez (zato i imaju). A ostali ne mogu ni da dobace do poreza. Tako da je sve ovo prodavanje magle.

biraz

pre 8 godina

Odlicno, jos samo da mi izdaju iz kafica racun i sa splavova poneke racune(ne predracune), bice vrhunski, dacu prijatelju u Leskovcu i dogovoricemo se za procenat.
#domaciturizam !

Ko zna sta ce se muljati iza ovoga.

PS. Kad smo vec kod toga, mogli bi neki hashtag da zakupite, kad ste tako napredni hahahahahah

Gradjanin

pre 8 godina

gde da letujem kada jedva prezivljavam sa primanjima. godisnji provodim u kuci. kakve poreske olaksice za to treba da se dobiju?kakvo crno letovanje.pobogu

analiticar bez pedigrea

pre 8 godina

a vama siromasnima evo na .!. Vama porezi, sedite kuci non stop, a placate naknadu za gradsko zemljiste kao oni koji non stop putuju. To vise nece moci, dovesce vas u red...

Sedi di si ni za di si nisi

pre 8 godina

Nazalost, toliko sam osiromasila od vaseg dolaska na vlast, pa ne letujem nigde. Kako ćes mene nagraditi? A da u avgustu mi poskupljuje struja. Hvala za poklon o veliki nam vodjo.

Dunja

pre 8 godina

Za jedno trideset godina: Gde ćes na odmor lutko? U BG na vodi. Sedam dana, bazeni, pesčane plaže. Pun pansion, porezne olakšice. Ti? Eh.. ja zivim u BG na vodi, mi smo na vreme kupili tri stana, a cetvrti izdajemo turistima, mahom nemcima, francuzima, amerikancima.

autentična Sremica

pre 8 godina

Ovaj "biser" od predloga za letovanja mi liči - na Dinkićevu kuhinju (koji je, imače, Vučićev ekonomski savetnik za poslovanje sa Arapima).Jer Dinkićeva je ideja bila "ogrebi, blago tebi", svakom stanovniku Srbije 1.000 evra, nagradna igra oko sakupljenih fiskalnih računa...Nije u Srbiji problem GDE letovati, već KAKO letovati kad mladi žive od (umanjenih) roditeljskih penzija...AKO je Vučić ozbiljno shvatio ovu "biser" ideju, onda je njegovo mentalno zdravlje u ozbiljnom problemu.Pozdrav botovima, AKO su razumeli poruku!

TURISTA

pre 8 godina

Fenomenalnan predlog !!! Molim da mi on licno rezervise MESEC DANA na moru.Plus dobijem i poreske olaksice. Ne moze biti bolje.Kako se samo niko nije setio ovoga pre !!!

P.S. moze i dva meseca

Daniel

pre 8 godina

Turizam podrazumeva privuci strane turiste a nasim ljudima omoguciti da posete neku stranu zemlju. Nemoze se ziveti od domace turisti, ma da su oni naravno pozeljni. Makedonija na primer subvecionira strane turiste i svako ko bude doneo vecu grupu turista u tu zemlju. To je rezultiralo na sve veci broj turista iz Holandije, Belgije, Turske cak i Finske. Mislim da nasa turisticka mesta su i te kako atraktivni za turiste sa Balkana i tu treba raditi.

Веца

pre 8 godina

Лепо,...а шта ће добити људи који проведу свој г.о.у селу својих предака? ...г.о.у селу промовише српско село ,обнавља душу ,оплемењује и подсећа све генерације да имамо и ми природу ...итд .

Napravite Srpsko More ! ®leg-011

pre 8 godina

Srbija treba da napravi jedno ogromno vestacko plice jezero, tipa 10x20km, sa cistom vodom, negde gde je zemlja jeftina i manje plodna,gde je osuncano,ili vise manjih jedno do drugog, koja bi sluzila za turizam i vodoprivredu i izgradila prateci sadrzaj.
Ovo jeste skup projekat ali zalog za buducnost i domaci turizam.

Siguran sam kad bi se sve uradilo kako treba, a brat bratu ne bi kostalo vise od tristo miliona eura, svake godine barem 10% turista letovalo ovde umesto na moru.A gde su strani turisti..

Aleksandar

pre 8 godina

@(antiBot, 11. jun 2015 15:05)

Pošto je, po negdašnjim mislima gospodina kome se obraćate, Srbija do Tokija, prirodno i Tajland ulazi u 'domaće'...

mina

pre 8 godina

Mnoge delove nase prelepe zemlje ne poznajemo a posecujemo strane...bilo koje. Tu treba nesto konkretno uraditi. Domaci turizam je zapostavljen.

Roko

pre 8 godina

Nije letovanje samo more, postoji i još mnogo drugih lokacija za letovanje, mnogo lokacija u Srbiji na kojima može da se letuje, da se lepo odmori.

Banovobrdjanin

pre 8 godina

Tačno je da letovanje po inostranstvu znači da pare koje smo ovde zaradili, ostavljamo nekim drugima.
Ipak realnost je da skoro 50 % zemalja nema prirodu pogodnu za kvalitetnu letovanje. Engleska (bez onih udaljenih ostrva tipa Bermuda, Gibraltar) nema toplo more, Nemačka i Poljska ne znam da l imaju deset dana godišnje da im temperatura mora pređe 22 stepena.
Čak sam od Slovenaca čuo da niko ne letuje u svojoj zemlji iako imaju 3 opštine sa izlazom na more (41 kilometar). Građani Ljubljane par vikenda odu na svoje more u Kiper, Portorož il' Strunjan. Budu od subote ujutru do nedelje uveče, ali kad im dođe godišnji odmor ne pada im na pamet da ne iskoriste da otputuju negde preko.
Pa ako ni Slovenci ne letuju u svojoj zemlji, pa čak ni mnogi Podgoričani, ne možemo očekivati da to uradimo i mi.

:/

pre 8 godina

Evo ja vec sedmu godinu letujem na vikendici. Kupujem hranu u prodavnici u selu. Cak sam i ventilator kupio. Jel moze taj fiskalni? :) Ovo je toliko jadno da je za ovog coveka Seselj ljudina. Bar si znao sta mozes da ocekujes od budale. Od ovoga ne znas kakvu budalastinu mozes da ocekujes...

ALO, VUCICU, SMANJI POREZ NA IMOVINU, COVECE!!!!

pre 8 godina

Neka hvala Vucicu, taj porez ces da umanjis za 1%, a to letovanje ima da nas kosta vise nego da smo otisli negde na more...
Sad sam dosao sa MORA iz Grcke.. Nov hotel sa bazenom za 20 dana me je ukupno kostao 14600 dinara (122 eura) za mene i moju zenu, bez prevoza. Ako u ovoj Srbiji moze da se nadje apartman sa bazenom na nekoj planini ili nekom jezeru za 20 dana, po toj ceni za mene i moju zenu, sigurno cu da odem! Ali mislim da je to nemoguce!

To "letovanje" u Srbiji u nekoj stali cemo platiti vise nego u apartmanu na nekoj lepoj destinaciji, npr, Grckoj. Tako da NEKA HVALA, VUCICU!!!

kingM

pre 8 godina

Jeftinije je da letujemo u Grčkoj i platimo veći porez nego da te iste pare damo za skuplje gorivo, hranu, piće, a pritom obolimo svi zbog nerviranja, povećanog pritiska, kad krenu da nam povećavaju gorivo, namirnice, struju, gas, telefon, komunalihe, grejanje...

RedDevil

pre 8 godina

Kada Vučić, Nikolić, Mali, Babić, Palma i ostali budu letovali sa svom širom familijom u Srbiji, onda nek se jave.. pa neka i njima skinu porez. Dosta mi je što Srbiju i ljude u istoj moram da trpim veći deo godine ne pada mi na pamet da to radim i na odmoru.. i sa kojim PRAVOM Vučić ovo predlaže? Umanjenje poreza onima koji letuju na nekoj lokaciji, a ne na nekoj drugoj je DISKRIMINACIJA. Moja praavo na slobodu kretanja podrazumeva i moje prave da odmor provedem tamo gde ja HOĆU.

put za jug

pre 8 godina

Odakle tebi covece pravo na ovako nesto? Sta si ti umislio? Onda ljude koji ne idu nigde na odmor, oslobodi skroz poreza. Ne ide. Crncim cele godine, da bi sakupio nesto para i odveo decu na more, posto eto vole more, a i meni nije letovanje ako ne odem na more i sad si se ti nasao da...ma necu vise da razmisljam ni o tebi, ni o tvojim fiks idejama. Ne zasluzujes vise ni sekunde paznje.

Očajna

pre 8 godina

Aaaaa, znači zato niste dali dozvole za čartere pa su ljudima propala letovanja, određenoj agenciji zarada, a državi prihod od aerodromskih taksi!!!

kristina

pre 8 godina

Premijer istice da nije ideja da se nekome uskrati sloboda da letuje u inostranstvu, već da ukažeme na činjenicu da i mi imamo prelepu zemlju, čega često nismo svesni.

Zahvalni gradjanin

pre 8 godina

G-dine Vucicu, hvala ali ne treba. Meni su dva sata jeftine struje preko dana sto nam je ministarka Mihajlovic ucinila i stan od 300 eur/m2 koji ste nam vi izgradili sasvim dovoljno. Krstaricu ovog leta kanalom Dunav-Morava-Vardar ali necu traziti umanjenje poreza.

Wolden Smith

pre 8 godina

Nito ko zeli da upravlja nasim novcem, niti je ovo naredba, samo topla preporuka jer zaista ima sta da se vidi, a kladim se da brdo ljudi ne zna sa cim raspolaze zemlja u kojo zive od rodjenja.

Vucicu budi patriota, rastereti gradjane od stresa

pre 8 godina

A sto se drzava ne bi odrekla dela poreza kako bi njeni gradjani malo bolje ziveli i rasteretili se stresa od pristizanja sve vecih i vecih racuna, nameta a sve manjih i manjih plata i penzija?
To bi nam svima mnogo vise koristilo nego da premijer ne otputuje 20 dana na more u inostranstvo.

bachi

pre 8 godina

A da ti nama koji ni ne razmišljamo o letovanju (jer nas je sramota koliko nam dobro ide) objasniš zašto u beogradu ljudi dobijaju duplo veće račune za porez na imovinu, u nekim slučajevima i do tri puta veće kada su cene nekretnina u konstantnom padu?! NapreDNO nema šta!

Kako drugacije

pre 8 godina

Pa mi letujemo u Srbiji vec duze vreme, jer nemamo para za inostranstvo od kad ste Vi na vlasti...
Jer ste nam vec podigli pdv na 20%, duplirali porez na imovinu, 45% digli dazbine na registraciju vozila, smanjili plate za 10% i poskupeli osnovne zivotne namirnice za 11%.
I sad ste nam kao olaksali, ako odemo na Palicko jezero umesto negde na more!?
Bravo, tako nam i treba...

sasha

pre 8 godina

Ovako, moja majka preko sindikata moze jako povoljno da "letuje" u Vrnjackoj banji. Htela je prosle godine da ide sa ćaletom u septembru s' tim sto on plaća. 21000 je iznosila cena za njega za nedelju dana boravka, u tu cenu idu i obroci ali opet. 200 evra skoro za nedelju dana u banji!??!?! Za te pare u isto vreme preko bilo koje agencije mogu oboje da odu u Grčku na 10 dana.

mick

pre 8 godina

ovo vise nije normalno. covece cime se oni bave. grade jednu stambenu zgradu u to predstavljaju kao spas za drzavu, hoce da oduzimaju ljudima automobile, lupaju za neko letovanje u Srbiji, povecavaju se porezi, na racunima izmisljotine i crtanje nekih grafikona i tabela koje to opravdavaju, itd... strasno! dosta je bilo vise, 20 i kusur godina nas jasu svi redom ajde vise malo pameti u glavu!

Pera

pre 8 godina

Vrlo je vaznu za Srbiju da pare ostanu u nasoj zemlji.
(Posejdon, 10. jun 2015 11:31)
Zasto da pare dajemo drugim drzavama?!
(Ahil, 10. jun 2015 11:38)
Tako bi mi sami podigli turizam u nasoj zemlji drasticno.
(Aladin, 10. jun 2015 11:32)
Dobar razlog da se odmor provede u Srbiji,lepo i korisno u isto vreme!
(Sarita, 10. jun 2015 11:37)
Premijer ne prica ovo bez razloga.
(Hektor, 10. jun 2015 11:37)

Prosto je neverovatno kako se ovi botovo prepoznaju na osnovu 2 reči. Čak ni za takvo radno mesto nisu mogli da nađu nekog inteligentnog kome bi ljudi povreovali kad napiše komentar.

Nikad kao Bane...

pre 8 godina

Prevare i malverzacije u najavi... Kako ce fiskalni racun da bude dokaz da je odredjena osoba bila u nekom domacem ugostiteljskom objektu?

ManUtd

pre 8 godina

A dobijam li manji porez ako nigde ne letujem...
Narod nema da jede, a on prica o letovanju... Premijer zivi pod staklenim zvonom, pojma nema kako zivi narod niti ga je briga... Strasno...

msc.Milos

pre 8 godina

sta je poenta ovakvih vesti? sta je cilj? da botine dodju i da u komentarima pisu citate iz teksta tipa "premijer je rekao"...

a inace opet futur, tek ce da se smanjuje porez a sezona odmora je u toku...

nikola uzice

pre 8 godina

Gospodine premijeru,vrati ti pare od plata koje si uzeo a manje vodi racuna gde ce narod letovati a i nema gde jer nema sa cim.Inace sa poskupljenjem struje od 10 posto smanjuju se dodatno plate jer direktno cena struje utice na kucni budzet za oko 5 posto.Sram te bilo i tebe i one ministre koji toboze nece da letuju van Srbije a u januaru ce avionom za Dominikanu,Mauricijus.Sramota.

Napravite Srpsko More ! ®leg-011

pre 8 godina

Srbija treba da napravi jedno ogromno vestacko plice jezero, tipa 10x20km, sa cistom vodom, negde gde je zemlja jeftina i manje plodna,gde je osuncano,ili vise manjih jedno do drugog, koja bi sluzila za turizam i vodoprivredu i izgradila prateci sadrzaj.
Ovo jeste skup projekat ali zalog za buducnost i domaci turizam.

Siguran sam kad bi se sve uradilo kako treba, a brat bratu ne bi kostalo vise od tristo miliona eura, svake godine barem 10% turista letovalo ovde umesto na moru.A gde su strani turisti..

Daniel

pre 8 godina

Turizam podrazumeva privuci strane turiste a nasim ljudima omoguciti da posete neku stranu zemlju. Nemoze se ziveti od domace turisti, ma da su oni naravno pozeljni. Makedonija na primer subvecionira strane turiste i svako ko bude doneo vecu grupu turista u tu zemlju. To je rezultiralo na sve veci broj turista iz Holandije, Belgije, Turske cak i Finske. Mislim da nasa turisticka mesta su i te kako atraktivni za turiste sa Balkana i tu treba raditi.

analiticar bez pedigrea

pre 8 godina

a vama siromasnima evo na .!. Vama porezi, sedite kuci non stop, a placate naknadu za gradsko zemljiste kao oni koji non stop putuju. To vise nece moci, dovesce vas u red...

ko jel ja

pre 8 godina

Lepo od premijera sto se brine za turizam u Srbiji. Tacno da ima lepih prirodnih lokaliteta. Ali nista drugo osim prirode. A i oko te prirode nema gde da se odsedne. Hotela nema ili su jadni. Putevi do tamo u losem stanju ili ih nema. Gorivo skupo a i putarine. Tako da bolje da zaboravi da ce tako da namalne koju paru u budžet. Bolje neka pokrene privredu tako sto ce stimulisati potrosnju smanjivanjem nameta i poreza. Od ove njegove stednje nema nista osim produzavanja klinicke smrti u kojoj je Srbija decenijama.

realan

pre 8 godina

lepo je gospodin Vucic rekao ima lepih mesta za odmor i u Srbiji, a da to nas narod nije svestan.. u julu vrnjacki karneval i u avgustu love fest u vrniackoj banji, lep olimpijski bazen u vrnjackoj banji, takodje ima jos jedan bazen klobuk u vrnjackoj banji, meljanicki bazen blizu kraljeva ko hoce da odmori i da se okupa ne mora da prelazi stotone kilometara da ide namore u tursku, cg, grcku, bugarsku itd.. ima dosta lepih banja u srbiji za odmor vec sam napomenuo vrnjacku, niska banja, sokobanja, banja vrujici, banja koviljaca i druge, a ko ne ide na more nego da se odmori i ode malo iz svog grada moze da ide i na neku planinu na cist i svez vazduh, goc kod kraljeva, kopaonik, zlatibor, tara, fruska gora, divcibari itd.. mogao bih roman da napisem kakve sve lepote imaju u srbiji, a da nas narod nije svestan toga vec samo hoce da pobegne sto dalje od srbije.. u vrnjackoj banji takodje se u avgustu odrzava i film fest, jednom godisnje i music fest... moje preporuke su kao i gospodina premijera da odmor provedete u srbiji jer stvarno ima dosta lepih mesta za odmor... :-)

Milenko

pre 8 godina

Hahaha, ovaj nas premijer je demagog kakvog Srbija nije imala. Vidim i botovi su pojeli po sendvic pa kuckaju li kuckaju. Sve je lepo organizovano.
U Crnoj Gori je u spicu sezone krevet u privatnom smestaju 15 eura a vi se raspitajte posto je spavanje u nekom od hotelcica u Vranju, Leskovcu i slicnim gradovima a da ne govorim o Beogradu ili nekim turistickim destinacijama u bilo kom periodu.

Nemanja

pre 8 godina

Botovi na šta udarate minuse?
Jel na činjenicu da Srbija nema more?
Ili na činjenicu da je 10 dana boravka na Zlatiboru ili Kopaoniku (uostalom, ko bi osim penzionera imao potrebu da leti ide na planinu, a i šta će 10 dana) DUPLO SKUPLJE nego aranžmani za Grčku?

Uključite mozak.

Ana

pre 8 godina

ja bih radije fiskalni da ti urucim od kardiologa, sa skenera, od detetovog stomatologa...pa sa tim prilivom koji ti oduzima siva ekonomija dobijas mnogo vise. ljudi idu na odmor odavde da se psihicki odmore, da pobegnu od vas i slicnih! ide se po malo normalnog opustenog vazuha gde cu zaboraviti na platu koju si mi smanjio, na haos koji si dozvolio u skoli, na helikoptere sa bebama koji ti padaju a ti okrivljujes neduzne i zigoses im porodice...eto, zato mi se ide odavde bar na nedelju dana, da ne vidim i ne cujem! tebe narocito. idi ti po Srbiji sa predsednickom platom, potrosi koju na domace proizvode i kupi domace odelo i cipele...ti i tvoji....

kale

pre 8 godina

Hajte svi vi koji pricate kako Srbija ima mnogo lepih mesta za letovanje, pogledajte molim vas cene smestaja u istim, i shvaticete da su ako ne i vece od cena smestaja u npr. Grckoj. E sad kad bi cene bile u skladu sa nasim standardom, mozda bi se stvarno vise ljudi opredeljivalo za tako nesto, ali jednog prosecnog studenta kao sto sam ja te cene uopste nisu u skladu sa ponudom, jesu to lepa mesta, ima sta da se vidi i obidje, ali da se ne lazemo, nema nikakvog sadrzaja za mlade vec samo matorci koji negoduju cim vide studente koji se zezaju, jer o moj boze prave buku i galamu. Hvala lepo, ali radije bih se cvarila u autobusu 12 sati do Grcke ali bih barem imala relativno jeftino letovanje a da pritom ne sevaju mrsteci pogledi jer ne daj boze sa drustvom glasno pricam i smejem se!

high heel

pre 8 godina

Premijer će lično, na ulici, započeti kampanju Vlade „Moja Srbija“, čiji cilj je da zainteresuje domaće turiste da makar deo svog odmora provedu u otadžbini.

Banje

pre 8 godina

Vucicu podrzavam te.Ja lino imam te ideje od kada znam za sebe i ljude ubedjujem u to.Gledascu da dojem da vas podrzim.Evo nekih predloga Lukovska banja,Prolom banja,Koviljaddca,Vlasinsko jezero,Stara Planina,Djerdap,Tara,Kopaonik,Golija,splavarenje Drina i Ibar,seoski turizam,Sirogojno,Zavod cigota na Zlatiboru,Zlatar cela Sumadija pozdrav i podrska od V. LDP

Oddball

pre 8 godina

Премијер је као и увек непогрешиво велики у своме науму и хтењу. Баш као што саветници и чланови Владе летују на традиционалном српском тлу Тајланда а председник у древном српском граду Бодруму, тако ћу и ја да помогнем туристичку понуду у Србији.

Laki78

pre 8 godina

Jok, uzeli ste mi već 10% čini mi se u novembru prošle godine i uzimate svaki mesec, tako da od tih para možete da se vi bahanalite kako hoćete. Ja od moje crkavice idem na more, za to štedim pola godine i planiram u zadovoljstvu taj novac da potrošim u prijateljskoj nam Grčkoj.Ove godine obzirom na okolnosti čak i iz principa ne dolazi u obzir da odem u neku domaću destinaciju, a bilo je planova u toku godine, naravno planovi su pali u vodu zbog besparice u koju ste nas vi na vlasti doveli.Živ bio deficit i živelo more!

Nenad

pre 8 godina

Imam ja ideju!
Evo ovi niže, što ponavljaju premijerove izjave iz teksta kao da sam idiot pa ne znam šta je rekao, e ti botovi pošto imaju 60% biračkog tela a što iznosi oko 1.400.000 glasača.. E neka oni lepo letuju u Srbiji.
Imaju državni posao, platu veću od ostalih i sve to ostave u majci Srbiji.
To je još bolja računica! Oko 300.000.000 Eura!
Ja sam ipak odabrao da budem izdajnik i da pare ostavim u Emiratima.

Duka

pre 8 godina

Ova vlast radi na vracanju viza. Pa zamisli Vucicu da svaka drzava i narod uradi isto. Japanci da se zatvore u Japan,Ameri u Ameriku,Rusi u Rusiju,Nemci u Nemacku... To su velike turisticke nacije i kada bi razmisljali kao ti,turizam bi kao privredna grana propao. Nisam prosecan Srbin koji zivi za 10 dana Grcke,vise volim nasu Taru od Egeja,ali je ovo glupost. Domaca potrosnja se mora na drugi nacin stimulisati...

Dunja

pre 8 godina

Za jedno trideset godina: Gde ćes na odmor lutko? U BG na vodi. Sedam dana, bazeni, pesčane plaže. Pun pansion, porezne olakšice. Ti? Eh.. ja zivim u BG na vodi, mi smo na vreme kupili tri stana, a cetvrti izdajemo turistima, mahom nemcima, francuzima, amerikancima.

Labud

pre 8 godina

Najbolje napravite zid da ne mozemo da izadjemo iz drzave, nalik na one u Severnoj Koreji, Izraelu ili kakvi su bili u zemljama Varsavskog pakta.

Kakva je to drzavna politika, gde predsednik to prvi ne radi, a nama se namece u vidu poreskih olaksica, za poreze ciji se novac nenamenski trosi na izmedju ostalog letovanja politicara koji namecu zakon.

Demagogija

pre 8 godina

Čiji se ono podmladak skoro vratio sa Tajlanda i to o drzavnom trosku? Jel treba da placamo boravak u tajkunskim hotelima po Srbiji kao da im džepovi vec nisu dovoljno napunjeni time sto ne placaju porez? Kao bonus, da ne izlazimo iz zemlje da ne bismo videli kako svi drugi bolje žive od nas. Sta je sledece, taksa na izlazak iz zemlje, ukidanje pasosa? Objavite komentar, ljudi citaju i druge portale na kojima se objavljuju i ostriji komentari, nema svrhe cenzura.

Ministar 011

pre 8 godina

Ja sam odlucio da ove godine letujem ispred Skupstine. Ima da razapnem mali sator, da ponesem bazen za kupanje i da se suncam na platou po ceo dan. Inace, nista se ne placa. Jedina opasnost koja tamo preti jeste da me odnese pauk dok se budem suncao na suncu, ali mogucnost toga je svedena na minimum. Slobodno moze da mi se pridruzi ko god hoce.

turista

pre 8 godina

Preobucen radikali, njihovi botovi, i beskonacna demagogija. Bas kako ih je Bler naucio sa delivery units: samo obecavajte, lazite, i naravno gledajte kako da maznete pare narodu svuda i na svakom mestu. Idem na najvecu planinu samo da ne gledam ovo licemerje.

chkinpy dimpy

pre 8 godina

Letovati u Srbiji-MANJI POREZ
Letivati negde gde odredjenih persona nema u svakoj emisiji i svakim novinama-NEPROCENJIVO
...ipak ovde pricamo o odmoru...

Ja

pre 8 godina

“Zamislite da samo 10 odsto te sume potrošimo u Srbiji. To je 100 miliona evra. To je ogroman podsticaj za naše ugostiteljstvo, ali i za celu ekonomiju i finansije države”, zaključuje Vučić.

Dr. Aco koliko potrosi bilo koji vas zvanicnika kada recimo putuje od Bg do recimo Niša sa 4-5 crnih audia od 4,200 kubika koji trose 20l/100km. Pa 4-5 vozača, pa najmanje 10 ljudi obezbedjenja predpostavljam privatnog pa ruckovi, dnevnice.... I tako svaki dan po celoj srbiji ko zna koliko vas.U Slobino vreme se jedino on tako vozio a danas svi. Samo je tu usteda tolika koliku zelis, ali naravno ne po tvojima nego po narodu.

bivsi sns\ovac

pre 8 godina

S obzirom kako mi strani poslodavac isplaćuje "redovno" plate,nemam ni za hleb a kamoli za letovanje....ganjaj ti takozvane biznismene i tajkune da radnicima redovno daju plate pa ćemo svi na letovanje...

decko iz bloka

pre 8 godina

A neki koji nemaju pare da izadju iz svog grada, pa provedu leto na primer na Adi? Kako ce oni da dokazu gde su bili? A njima je potrebnije smanjenje poreza nego onima koji su otisli na neku planinu ili u banju

jauprolazu

pre 8 godina

Ne bih da budem neki oportunista, ali ovo je cista glupost i vec vidjeni populizam. O mogucnosti za zloupotrebe ne treba ni pricati. A drugo, krevet npr. u Vrnjackoj banji, skuplji je nego u vecini grckih letovalista, o Bugarskoj da i ne pricamo. Ostale cene u nasim tzv. turistickim destinacijama. ne bih ni pominjao. Usluga nikakva, smestaj ocajan, ponuda vanpansionskih sadrzaja prakticno ne postoji. Svi cekaju neki vasar da bi nagruvali cene i onda se cude kad ne prodaju nista. Nemamo mi talenta za trgovinu i turizam, bolje je okrenuti se drugim izvorima zarade.

Tja...

pre 8 godina

Nemam ja problem sa ovim debilnim predlogom gospodina Vučića (ne zna se sa koje strane je predlog gluplji, od cena po Srbiji, do nedostatka mora, osnovne ljubaznosti, hotela koji su bili odlični 1974., oranica koje se kod nas zovu putevi ili unapred provaljene smicalice da meni rodbina pošalje račune iz Niša, a ja njima iz Zemuna, pa da svi skupa dobijemo poreske olakšice, a da niko mrdnuo iz kuće nije), niti sa komentarima botova koji lupetaju za orden (sad valjda počela druga smena, vidim dosta izjava tipa "eh, odličnog li predloga, odoh da na booking.com uplatim letovanje u Mačvanskom Prnjavoru ili Surdulici"). Imam problem što znam da će i onaj ko zameni Godišnjeodmornog Savetnika takođe predlagati debilitete i takođe će imati vernu vojsku botova koja će mu blagosiljati na pojavi i rečima mudrosti. Been there, done that - od vračarskog pašnjaka druge klase do Nambije. Mnogo ste isti.

biraz

pre 8 godina

Odlicno, jos samo da mi izdaju iz kafica racun i sa splavova poneke racune(ne predracune), bice vrhunski, dacu prijatelju u Leskovcu i dogovoricemo se za procenat.
#domaciturizam !

Ko zna sta ce se muljati iza ovoga.

PS. Kad smo vec kod toga, mogli bi neki hashtag da zakupite, kad ste tako napredni hahahahahah

Joca gomboca

pre 8 godina

Hocu, letovacu u Srbiji, kada cena goriva bude kao u Makedoniji, cena NASIH prehrambenih proizvoda budu u Srbiji kao u Makedoniji, kada cena zakupa apartmana bude kao u Makedoniji....... Za nas 4 dva dana i nocenje u privatnom spartmanu na Srebrnom jezeru potrosili za put, hranu i nocenje kao za 7 dana na Ohridu, s gorivom! Pa ti vidi, kako se isplati! Za nas koji nemamo za lux hotele, njegova prica je BAJKA!!!!

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Zasto da pare dajemo drugim drzavama?!
(Ahil, 10. jun 2015 11:38)

Zato što imaju prirodne lepote do kojih se stiže dobrim autoputevima i prugama, zato što imaju kulturnu ponudu koja je raznovrsna, zato što su cene manje nego ovde, zato što je gost, u svim normalnim državama, poštovan!


Treba li još?

Hope

pre 8 godina

Zašto se svi toliko bunite, pa niko vas ne prisiljava, to je samo preporuka koju ako prihvatite ostvarujete i odredjene pogodnosti. Ja mislim da je to odlična ideja, jer je to snažan podsticaj za naše ugostiteljstvo, a istovremeno će povećati izdavanje fiskalnih računa, bez angažovanja inspekcije, jer će svako sam insistirati da ga dobije.

Igor

pre 8 godina

Zimovanje ok, letovanje tesko, pa nemamo more pre svega ... Za neke vikend akcije to je ok al opet nit puta nit infrastrukture, da ne pricamo da jedno zimovanje kod nas kosta duplo skuplje nego letovanje u Grckoj.

BaneBGD

pre 8 godina

Slusam sad ovu vest na RTS i kaze da bi u slucaju da vise ljudi odmor provedu u Srbiji plate u javnom sektoru bile povecane.

Eto razloga vise da ne letujem u Srbiji posto ne zelim da ti paraziti i stranacke vezare imaju vece plate

SSONE

pre 8 godina

Oni sto imaju pare za letovanje u inostranstvu (" biznismeni, grand umetnici, parovi itd...) i tako ne placaju porez (zato i imaju). A ostali ne mogu ni da dobace do poreza. Tako da je sve ovo prodavanje magle.

France

pre 8 godina

@Kristina
U pravu ste. Srbija je veoma lepa samo ima problem što je u lošim rukama. Zivim u Parizu a trnutno sam na odmoru na francuskom Mediteranu. Za tri sedmice dolazim na tromesečno letovanje u Srbiju. Obišao sam je dosta ali još je mnogo toga ostalo.Nije loša Premijerova ideja da pozove građane u stilu:"Ostajte ovdje" ali to mu dođe kako naš narod kaže "deljanje ražnja na badnji dan". Sad mu je malo kasno da deli brošure šta sve Srbija ima. Ima ona mnogo sli u kakvom je to stanju? Zna li on na primer da se retko gde može stići bez GPS-a? Gde su putokazi? Prošle godine jedva pronađoh Lepenski vir i Srebrno jezero. A tek Đavolju Varoš Od Niške naplatne rampe nigde više putokaza. Pa čak i kad negde stigneš, sta onda? Bio pre par godina da vidim Smederevsku tvrđavu. Četrdeset godina se ništa nije promenilo. Vidite, meni nije potrebno more, toga imam i ovde. Treba mi mnogo organizovanija Srbija koja bi bila zanimljiva i strancima ne samo po splavovima i jeftinim sponzorušama nego i familijarnim ljudima željnih novih saznanja.

marijana

pre 8 godina

Jesi li u te silne novce uračunao i one koje su mladi službenici tvoje vlade potrošili na Tajlandu? (minimum 2 'iljade € po glavi, minimum!) ili za njih ne važi to, oni nek idu gde hoće, jer mogu, logično... More makse!

see what i did there?

pre 8 godina

Zasto da pare dajemo drugim drzavama?!
(Ahil, 10. jun 2015 11:38)

Zato sto ako dam nasima, znam da nece biti upotrebljene za nesto normalno, vec ce biti za necije cerke dzip. Eto zato. Radije bi da dam grku za giros, veruj mi, makar znam da sam nesto dobio za te pare.

Gradjanin

pre 8 godina

gde da letujem kada jedva prezivljavam sa primanjima. godisnji provodim u kuci. kakve poreske olaksice za to treba da se dobiju?kakvo crno letovanje.pobogu

Srbiju volim, populizam ne volim

pre 8 godina

Ukoliko mi iz cene benzina od 142 dinara po litru odbijete cca 75 dinara koliko iznose porezi i akcize, nema problema da već sutra krenem na turneju od 3.000 kilometara kroz Srbiju.

Ana

pre 8 godina

fiskalni računi? Što znači da mogu da letuju/zimuju samo u hotelima, motelima, ne i u privatnom smeštaju koji je mnogo jeftiniji. Nije realno...

Dusko

pre 8 godina

Ne razumem cemu toliko sarkasticnih i ironicnih komentara. Ja zivim u inostranstvu vec 15 godina, a istinski najlepsu prirodu sam video i okusio u juznoj srbiji. Ako ne cenite sami sebe, kako neko drugi moze da vas ceni?

Sladjanica

pre 8 godina

Stalno sam na Zlatiboru. Jedva cekam da ovo sve zazivi u praksi.SAmo treba ubaciti i fiskalne racune iz trgovinskih objekata,kafica restorana,da sve udje u zbir.

Gavra

pre 8 godina

Боље направите субвенцију да једна особа бесплатно летује , аутоматски друга мора да плати боравак и новац остаје у земљи.

evians

pre 8 godina

Stranci sve vise dolaze u nasu zemlju na odmor dok nasi ljudi hrle u strane zemlje i tamo ostavljaju pare umesto da pomognu oporavku nase privrede i turizma.

Kokan87

pre 8 godina

Bas me interesuje kako je ovo zamisljeno. Dogovarao sam se sa lepsom polovinom da ovog leta umesto mora krenemo u obilazak Srbije, a posto nisam u mogucnosti na poslu da uzmem odmor iz jednog dela dogovor je 4 produzena vikenda - po jedan za sever, jug, istok i zapad nase drage zemlje :) Kada smo krenuli malo da guglamo gde i sta bi sve mogli da obidjemo, pali smo u slatke muke jer je izbor zaista ogroman :) samo me interesuje kako ce ici taj deo sa racunima, da li ce sitniji ugostitelji i turisticki subjekti praviti problem pri izdavanju fiskalnih racuna.

Rode Cakic

pre 8 godina

Odlična mera ali je trebala da bude uvedena još mnogo ranije od strane onih vlada koje su 2000-te preuzeli zemlju i kad su reforme mogle bezbolnije da se sprovedu.

mina

pre 8 godina

Mnoge delove nase prelepe zemlje ne poznajemo a posecujemo strane...bilo koje. Tu treba nesto konkretno uraditi. Domaci turizam je zapostavljen.

dixy

pre 8 godina

Kao turisticka destinacija,Srbija moze dosta toga da ponudi i kada bi ljudi provodili odmore u Srbiji znacajno bi doprineli razvoju domaceg turizma.

Stanislav

pre 8 godina

Covek lepo motivise narod da letuje u svojoj zemlji ali vi koji ocigledno ne volite svoju Srbiju mozete i da pisete takve komentare. Moj vam je savet da umesto toga uzmete racunar i po internetu se informisite sta nasa Srbija ima i sta nam nudi...

Zordon

pre 8 godina

Upravo tako 1,2 milijarde evra potrošimo tj. ostavimo stranim ugostiteljima, zašto makar 10% ne bi ostavili našim. Pa to je 25% od uštede na platama i penzijama.

Višnja

pre 8 godina

Prvi korak neke vlasti ka jasnom stimulisanju potrošnje u zemlji! Ovo je mera koju sve zemlje u Svetu koje žele dobro svom narodu primenjuju!

Dale

pre 8 godina

Neće samo mere vlade uticati na promišljenu potrošnju već tu mora da bude i mnogo edukacije i odgovornosti svakog građanina jer je jasno da što manje para izaađe iz zemlje i standard će brže porasti.

Her Žika

pre 8 godina

Dajte malo više građanske hrabrosti, da nemamo kompleks da kažemo upravo smo odmor ili bar deo proveli u našoj državi, zaista je predivna.

Anabela

pre 8 godina

Stvarno lep gest Vučića da se reklamira Srbija.Privlačimo i strane turiste a i naše da privolimo da provedu neki dan odomora iskoriste u Srbiji.

Velike mogucnosti

pre 8 godina

Ljudi ocigledno ne shvataju, da turizam moze da bude jedan od osnovnih prihoda u nasoj zemlji. Imamo osnovu, tacnije bogata smo zemlja sto se tice turistickih vrednosti.

Nenad

pre 8 godina

Ovo je stvarno dobra ideja na kojoj treba raditi kako bi zaživela od sledećeg leta. Gledam to sa ekonomske strane i dobrobiti celom našem društvu, zašto da ne?

Detelinar

pre 8 godina

Lepo stoji u tekstu, deo odmora, jasno je da svi vole da se kupaju na moru, pa nije niko lud, ali ima i u našoj zemlji šta da se vidi, dugo je leto.

Panajotović

pre 8 godina

Bez obzira na poreske olakšice za građane sigurno da bi jedno 100 mil. eura na godišnjem nivou još kako leglo ugostiteljskoj grani.

R.Zivkovic,Rotterdam

pre 8 godina

Holandija se racuna kao jedna od bogatig zemalja Sveta,tako da njihovi turisti krstare planetom do najzabazdenig mesta.Medu tim konstanntno propagiraju i objasnjavaju da je ova zemlja tako lepa ima stvarno sta dase vidi;pa kazu letujte ovde mislite na vasa pokoljenja.Ali to je konstantno, a nije napadno vec patriotski klik koji zove pomognite svoju zemlju onace pomoci vas toje na klipovima na T.V.Da Srbija na veliku zalost nema Mora,ali nismo sami,to isto vazi za Madarsku,Slovacku Cesku,Makedoniju pa i Bosnu.Pomogni drustvu dabi tebi sutra drustvo pomoglo.Ili bolje receno pomogni Drzavi dabi tebi ona pomogla kada zatreba.

Sale

pre 8 godina

Čitajući pojedine komentare vidim da ljudi između mora i letovanja stavljaju znak jednakosti. Srbija ima mnogo turističkih destinacija (pre svega planine) koje nisu mnogo popularne. Najveći problem na tim destinacijama je prateći sadržaj koji bi doveo ljude baš tu da letuju.

Irena

pre 8 godina

Kao narod mozemo da delujemo i pomazemo razvoju domaceg turizma i na taj nacin omogucimo manji izliv sredstava u inostranstvo i na isti nacin privucemo inostrane turiste koji ce sredstva trositi upravo u nasoj zemlji! Sa jedne strane, treba da jednoglasno podrzimo uvodjenje novih letova na raznim relacijama, otvaranje i sirenje zeleznica, renoviranje i obnavljanje magistralnih saobracajnica u auto-puteva, a sa druge strane spremimo jedinstenu ponudu domaceg trzista krenuvsi od banjskog, planinskog i recnog turizma, do manifestacionog, izletnicko, biznis i tranzitnog turizma. Sve imamo samo jos da se ujedinimo i zajedno delujemo!!!

Roko

pre 8 godina

Nije letovanje samo more, postoji i još mnogo drugih lokacija za letovanje, mnogo lokacija u Srbiji na kojima može da se letuje, da se lepo odmori.

Sasa Niš

pre 8 godina

Vučiću, neka država kupi ili iznajmi na 99 god.neko veće ostrvo. Da na njemu izgradi sve, od aerodroma, hotela itd. Da na njemu kao privremenom delu zemlje Srbije važe naši zakoni i da se forsira odlazak na letovanje naših građana tamo. Pare ostaju tako u Srbiji a građani bili na moru. Verujem da cenu ovakvog poduhvata naši ljudi potroše svake godine letujući u inostranstvu.

Sandra s

pre 8 godina

Posto nemamo dobre puteve i putokaze do nasih turistickih mesta, istorijskih i turistickih atrakcija, na put krenite sa gps-om, ili cete zalutati!
Kad sve to budemo imali, bice vise i nasih a i stranger-a!

Веца

pre 8 godina

Лепо,...а шта ће добити људи који проведу свој г.о.у селу својих предака? ...г.о.у селу промовише српско село ,обнавља душу ,оплемењује и подсећа све генерације да имамо и ми природу ...итд .

Sedi di si ni za di si nisi

pre 8 godina

Nazalost, toliko sam osiromasila od vaseg dolaska na vlast, pa ne letujem nigde. Kako ćes mene nagraditi? A da u avgustu mi poskupljuje struja. Hvala za poklon o veliki nam vodjo.

Banovobrdjanin

pre 8 godina

Tačno je da letovanje po inostranstvu znači da pare koje smo ovde zaradili, ostavljamo nekim drugima.
Ipak realnost je da skoro 50 % zemalja nema prirodu pogodnu za kvalitetnu letovanje. Engleska (bez onih udaljenih ostrva tipa Bermuda, Gibraltar) nema toplo more, Nemačka i Poljska ne znam da l imaju deset dana godišnje da im temperatura mora pređe 22 stepena.
Čak sam od Slovenaca čuo da niko ne letuje u svojoj zemlji iako imaju 3 opštine sa izlazom na more (41 kilometar). Građani Ljubljane par vikenda odu na svoje more u Kiper, Portorož il' Strunjan. Budu od subote ujutru do nedelje uveče, ali kad im dođe godišnji odmor ne pada im na pamet da ne iskoriste da otputuju negde preko.
Pa ako ni Slovenci ne letuju u svojoj zemlji, pa čak ni mnogi Podgoričani, ne možemo očekivati da to uradimo i mi.

autentična Sremica

pre 8 godina

Ovaj "biser" od predloga za letovanja mi liči - na Dinkićevu kuhinju (koji je, imače, Vučićev ekonomski savetnik za poslovanje sa Arapima).Jer Dinkićeva je ideja bila "ogrebi, blago tebi", svakom stanovniku Srbije 1.000 evra, nagradna igra oko sakupljenih fiskalnih računa...Nije u Srbiji problem GDE letovati, već KAKO letovati kad mladi žive od (umanjenih) roditeljskih penzija...AKO je Vučić ozbiljno shvatio ovu "biser" ideju, onda je njegovo mentalno zdravlje u ozbiljnom problemu.Pozdrav botovima, AKO su razumeli poruku!

TURISTA

pre 8 godina

Fenomenalnan predlog !!! Molim da mi on licno rezervise MESEC DANA na moru.Plus dobijem i poreske olaksice. Ne moze biti bolje.Kako se samo niko nije setio ovoga pre !!!

P.S. moze i dva meseca

Aleksandar

pre 8 godina

@(antiBot, 11. jun 2015 15:05)

Pošto je, po negdašnjim mislima gospodina kome se obraćate, Srbija do Tokija, prirodno i Tajland ulazi u 'domaće'...