Četvrtak, 02.10.2014.

11:16

Ljubavne tradicije koje pod hitno moraju da se vrate

Izvor: Index

Ljubavne tradicije koje pod hitno moraju da se vrate IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

33 Komentari

Sortiraj po:

Бацач пламена

pre 9 godina

@Sandra

Лепо речено, слажем се. Ипак, као и другим девојкама/женама које пишу такве коментаре, морам да поставим једно помало непристојно питање (бар за даме непристојно) - колико имаш година? Мислим, таква идилична размишљања може углавном имати или девојчица која је тек ушла у љубавне воде па машта, или зрела жена која је прерасла одређена плитка размишљања и комплексе које поседује већина девојака данас.
Истина, чуо сам ја често такве приче и од девојака, такве какве си ти овде изнела. И пријатно сам се изненадио. Авај, те девојке су првом приликом демантовале саме себе у првој реалној ситуацији када су имале да покажу да ли заиста тако мисле. Наравно, не, причале су како воле романтику, како су зреле, осећајне, како воле ситнице и пажњу, а већина је јурила неке типове потпуно супротне од тога и радије остала сама јер их није ухватила, уместо да нађу неког обичног типа, какви су их доста мували.
Једно је причање и писање коментара, а друго реалан живот. Зато и пишемо овакве коментаре. Да на време отрезнимо неке занесене младе људе како би што мање патили у животу и схватили како је заправо.

Sandra

pre 9 godina

Citam bauljanje izvesnih pojedinaca i ne mogu da verujem... Sasvim laka i slatka tema za razgovor, a odose se u neku gadnu krajnost...

Licno ne verujem da postoji sablonski recept za svaku devojku i zenu. Cak sta vise, ono sto volimo moze i da zavisi od
osobe sa kojom smo. Nekad je to skuvana kafa ili caj, ponekad odlazak u bioskop, a nekad drzanje za ruke i setnja, ili samo pogled... Paznja i ljubav se osete; ne moze to nesto materijalno da nadoknadi. Strasno mi je kad vidim da izvesni na drustvenim mrezama preteravaju sa dokazima ljubavi od drage osobe... Elem, lepo je primiti znak paznje, a na svima nama je da otkrijemo sta nasoj voljenoj osobi najvise prija... I da to malo i menjamo... Da bude sladje! ;)

Lale Gator

pre 9 godina

Ja bih neku finu devojku koja ce mi redovno odgovarati na poruke a ne brojati moje poruke pa tek na petu ili sedmu odgovoriti, koja ce pristati da izadjemo na sastanak i ispricamo se kao stari drugari bez ikakve brige kako ce se to vece zavrsiti, koja ce me slobodno pozvati na pice, predloziti neko vidjenje bez ustezanja, koja ce se iskreno smejati mojim salama, sa kojom cu moci da mastam, da sanjamo iste snove, da uzivamo u dugim setnjama po parku u jesen, koja ce se iskreno radovati kada me vidi i koja ce mi skociti u zagrljaj od srece a ne da se usteze (a ja cu uciniti sve da ima razlog za to), da me zagrli, da mi saputa nezne i tople reci, da me u potpunosti voli, i da razume moje vrline i mane, da uzivamo jedno u drugom i da se predamo jedno drugom, da se prepustimo duuuugim pricama, koja ce se radovati sitnicama koje je poklanjam od srca i zbog cega cu imati plus kod nje a ne minus, koja ce me u potpunosti osloboditi tako da cu uciniti one slatke male ludosti kao npr. da joj gadjam prozor kamencicem i da vidim njeno nasmejano lice, koja ce znati da ceni kad joj otvorim vrata,... Ali takva, nazalost, ne postoji. ;(

kralj Uroš III

pre 9 godina

@jedna Riđokosa

Možete ih naći svuda kad se i same opredelite za romantiku, udvaranje i spustite nos koji ste digle u oblake. Tu su, samo NE ŽELE DRUGARSTVO VEĆ VEZU, ali nikako da utuvite to u vaše pametne glavice. Ako tražite barabe, ne tražite da vam se udvaraju. I muškarci su ljudi. Pozdrav iz dinastije Nemanjić.

Доктор Иги

pre 9 godina

@Бацач пламена


Можда 1% њих може то да схвати. Остале не - него мисле да је то нормално и да тако треба. Да мушкарац само и служи да троши на њих новац и време, а да је све остало у његовом животу чиста глупост и губљење времена и детињасти хирови (па макар он те хирове сам себи плаћао - од спорта преко музике до хобија па надаље).

Добро је да не живимо још увек у пећинама. И у пећини је неко дошао на глупу идеју да изађе из пећине и да проба да направи колибу од дрвета или блата. И то је био нечији глуп хоби уместо да титра некој несрећници за Џ.

Многим девојкама је данас нажалост битно да што више мушкараца троши на њих што више пажње, времена, и новца - јер онда оне мисле да због тога вреде више. Ту је само у старту проблем што девојке које имају такав став не вреде баш ништа, а и оне саме то знају - зато то и покушавају да надоместе на тај начин.

Кад поново почну да се понашају као даме, тада ћемо и ми бити господа. Не, него ми треба да будемо господа, а оне да раде шта 'оће. 'Ајде онда сви да радимо шта 'оћемо, па да видимо како ће ко да прође. А до тада нека уживају до 30 и неке године, а онда им мачке не гину.


Ево у Русији поново отварају школе за племените девојке:

http://ruskarec.ru/arts/2014/09/30/skole_za_plemenite_devojke_ponovo_u_rusiji_33893.html

Е, са таквим девојкама би потпуно имало смисла бити каваљер, јер би оне знале то да цене. Ту иде и брак после рецимо годину дана. А не као овде на Балкану што траже брак одмах.

Доктор Иги

pre 9 godina

@btw


Јао, богињо (мала или овчија?), ти ћеш мени у твојој високој мудрости да говориш и да досуђујеш шта је за мене и шта није за мене?

Па баш тај што толико титра и глупира се око девојке од које за сав тај труд не добија ништа - баш је он фрустриран, и не гине му да постане намћораст пре или касније.

Не, него сте ви савршена бића око којих ми треба да се трудимо, па макар било и за џабе. Важи, ал' кад би се шалили.

А мени нови пријатељи женског пола не требају, а пошто сам тренутно у вези онда ми ни нова девојка не треба. Имам паметнија посла.

kloi

pre 9 godina

Kako se "osvojite", tako ce vam i biti. Sve zavisi od toga ko je kakav.
Ovi sto bi sve i odmah, imace takav odnos - povrsan i procerdan u uzimanju i davanju, i merenju ko je koliko dao i uzeo...
Ko zeli pravu vezu, potrudi se.

Lud,zbunjen,normalan

pre 9 godina

@Sonja g
Danas imate naprednija sredstva ali se ljudi manje udvaraju,tada nije bilo takvih sredstava ali su se ljudi vise udvarali..A sto se boljih vremena tice,imao sam u tim vremenima veci dzeparac nego posle platu..O odnosima,opustenosti,lakoci zivota,svemu onome cega danas nema,ne vredi pricati.Propustili ste gradivo i gotovo...

Бацач пламена

pre 9 godina

@Доктор Иги

Па да, углавном следи friend zone, мада не мора да значи - ко буде самоуверен, упоран и оригиналан, може да освоји девојку и овако како пише у тексту. Није све шаблонски баш.
Мада опет, зашто бих то радио? Зашто бих ,,освајао'' девојку на овај начин и трошио време и живце, убеђивао је и молио сто пута за све, кад знам да ће неком тамо типу много девојака дати све одједном и без имало труда. А ја да се трудим и да будем упоран? Да ме све то кошта што ће тамо неко добити на готово (татин син, деликвент, бивши за којим још пати, алкос, мамлаз...)? Нека хвала, довољно сам паметан да то не прихватим.
Не смета мени што девојке воле да се неко труди око њих, али ми смета када кукају како нема више романтике, а понашају се како сам горе описао. Па чекај бре, ти мене на тај начин буквално кажњаваш јер сам фер према теби и искрен! Такво удварање да ја купујем цвеће, пишем писамца, фурам неку романтику, а ти се мислиш, нећкаш, зезаш ме, причаш другарицама, одуговлачиш - па извини, то је психичко мучење! И колико то треба да траје? Месец? Два? Три? Па зар да верујем да немаш никог за то време са стране и да се уздржаваш од секса? И шта ако се смувамо? Да ми звоцаш и правиш листе жеља од старта? А ако ме одбијеш да будем срећан јер имам још једну дивну другарицу? Заборави!
Зато се не трудимо и нисмо романтични. Не пишем ја ово напамет, већ из искуства, а видим да многи моји другови који су некада били романтични, више нису. Није једноставно исплативо.

Доктор Иги

pre 9 godina

Ха! Мислите "friend zone" традиције? Ко је још луд да ово ради? Ово раде само паћеници који никад неће добити ништа више од пољупца у образ.

Немојте само да ми кажете да није тако - сви познајете довољно таквих мушкараца. То су они што живе у "резерви" из једног од претходних чланака.

ray

pre 9 godina

@Znalac
Upravo to, nekada je to jos imalo smisla i bilo tako normalno:) pa ti nisi mogao smuvati iole bolju ribu ako nisi imao manire, bon-ton.. a tek cvece i pisma:) Danas nema potrebe za tim, zene su postale isuvise dostupne, imas ih uz minimum truda

sonja g

pre 9 godina

pa nije bilo bolje, recimo 1997. sam se zaljubila u momka koji je ziveo u Italiji I jedini nacin komunikacije su bila pisma I ponekad fiksni telefon koji je bio preskup. Da smo imali mogucnost danasnje komunikacije sve bi bilo mnogo bolje I jednostavnije I bolje bi smo se upoznali. Ne razumem tu potrbu I zaljenje za svim sto je nekad bilo, kao bilo je bolje, pa I nije samo smo bili mladji.

ucha

pre 9 godina

@znalac Imam blizu 40 i mogu ti reci da sam i ja dosao do istog zakljucka. Emancipacija im nije donela ama bas nista.Samo su izgubile ulogu koju im je bog namenio.

SKIDS

pre 9 godina

Da ima normalnih i ja sam jedna od njih, ali ne izlazim često. Smatram da sa jednim likom što sam bila do pre dva meseca nije shvatio šta ima. Prirodnu devojku koja se blesavila,student sa lepom guzom pošto je to stalno govorio. On je sad u drugoj zemlji i nije pokazao snage da budemo i dalje zajedno. Momci zanima me da vam je stalo do nekog ali se i posvađate, da li biste se borili bez obzira što ste razdvojeni??I sex mu fali
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lena, 2. oktobar 2014 13:47)


Ne. Ne postoji niko zbog koga se treba "boriti". Ako hoće - hoće, ako neće - neće i kraj priče. Sedam milijardi je ljudi na planeti i desetine hiljada u bližem okruženju svakoga od nas, zašto bi zbog jedne osobe ulagao ne znam koliki trud ili ne daj Bože sebe pravio budalom?

zbunjen

pre 9 godina

Ma ovde se nikad nista na normalno nece menjati.
Pobornik sam toga da zenu treba prijatno obradovati ,tako da sam joj redovno kupovao mali buketic .Jednom ili dva puta mesecno ili...kad se setim.I sta sam dobio ? Kad god bi neko video ili cuo da sam zeni uzeo buket obavezno me pitao sta sam zgresio ili sa kojom sam sa strane bio(hvala bogu kretena nam ne nedostaje pa otud i tako pametna pitanja).To pitanje bi mi uputili i kad sam sam i pred zenom.To su tako cesta i iskrena pitanja bila da sam vec i ja pomislio kad kupim cvece sta sam to naradio.Sta zena misli ne smem ni da razmisljam ?
Tako da sam se ja batalio prijatnih iznenadjenja.Stalo mi je i do zene i do braka.

lena

pre 9 godina

Da ima normalnih i ja sam jedna od njih, ali ne izlazim često. Smatram da sa jednim likom što sam bila do pre dva meseca nije shvatio šta ima. Prirodnu devojku koja se blesavila,student sa lepom guzom pošto je to stalno govorio. On je sad u drugoj zemlji i nije pokazao snage da budemo i dalje zajedno. Momci zanima me da vam je stalo do nekog ali se i posvađate, da li biste se borili bez obzira što ste razdvojeni??I sex mu fali

lila

pre 9 godina

Muskarac radi sitnice koje zeni daju do znanja da mu je posebna, zena cini radi sitnice koje muskarcu daju do znanja da joj je poseban.
To nema veze sa "jednakoscu" polova (koja kod nas i ne postoji, ali nije tekst u vezi toga).
Ako nemate zelju da usrecite tog nekog ko je sa vama i sa kim gradite svoj mali svet, ili sa vama nije nesto u redu (niko vas ne moze usreciti a da i vi niste ucestvovali u akciji), ili treba da trazite dalje.

bn

pre 9 godina

Slaže se sa svim predlozima osim otvaranja vrata. To mi je uvek bili bezveze. I što bi mi neko otvarao vrata osim ako ja ne mogu sama jer držim gomilu kesa i cegera u rukama. Ne sećam se tačno, ali obzirom na posao koji sam radila mislim da su mi otvarali vrata, ponekad i nije mi se sviđalo. Moji partneri mi nisu otvarali vrata ali su i te kako bili pažljivi. Ono što ne podnosim to je kad muškarac uđe ispred mene, pa i ako sam mu podređena u poslu. Pisanje pisama će se teško vratiti, ali tu su mejlovi. Telefonski razgovori se valjda i dalje obavljaju samo na mobilnim telefonima. Cveće da. Malo pokloni koji nisu skupi i obavezujući isto da. Udvaranje, shodno vremenu u kome živimo. Uglavnom poštovanje žene, bilo da je parterka, koleginica, rođaka je najvažnije.

xxxx

pre 9 godina

Pismo nisam nikada u zivotu dobila. Poke i like gotovo svakodnevno dobijam. Muskarci su zaboravili da se udvaraju... ja kupujem sladoled, cokoladice... Muskarci se ne sete tih sitnih stvarcica koje zene osvajaju.

jeromonah

pre 9 godina

Danas muskarci:slabi ,depresivni,aksiozni.....
Danas zene:očajne za paznjom,licemerne.......

Pa stani jesmo mi ravnoparavni ili nismo....dali su zene emancipovane ili nisu ili su samo emancipovane za istu paltu,pravo na abortus i sl.?
A ovamo kuknjava kako muskarci ne prilaze ne trude se dovoljno......ne otvaraju vrata(ovo je najbolje heheheh)
Slabo ja vidjam da emancipovane zene prilaze muškarcima,otvaraju im vrata.....ili su to samo dupli standardi?

Znalac

pre 9 godina

Sve smo ovo nabrojano radili,i jos vise:nosili kolace,pisali pesme,pravili od sebe budale da ozarimo snuzdena zenska lica,itd,itd...

A onda,jednog neizbeznog dana shvatis PRAVU PRIRODU ZENE...da Zena nije nista od onog sto si ti zamisljao,cemu si se nadao,o cemu si sanjao budan,u bajkama citao...nista od onog cime su ti mozak kljukali,cime su te indoktrinirali...i automatski izgubis POVOD/UZROK za ovakvo ponasanje pa jednostavno prestanes tako da se ponasas.

Imam kontakte sa novom generacijom mladica...vidim da su oni mnogo napredniji i pametniji i da vec kao tinejdzeri VIDE KAKO STOJE STVARI...cak ne moram ni da im objanjavam,znaju sami...

Tako da-nece se vratiti takvo tzv. "DJentlmensko" ponasanje iz prostog razloga jer je izgubilo svrhu i svoj osnovni UZROK/POVOD.Svet napreduje!

Muskarac

pre 9 godina

Odnosno cela poenta teksta je da muskarac stavlja ruku u vatru a zena da sedi na tronu ceka i bira, zar nismo bese radili na izjednacavanju polova? :)

SKIDS

pre 9 godina

Ne razumem baš najbolje članak, tj. zašto bi muškarci sve ovo radili? Sve izgleda kao izražavanje ljubavi prema nekome ko je slabiji ili lepši ako vam je tako po volji (mada bi se tu dalo diskutovati) pol, nekome prema kome treba bit pažljiv i nežan. Kao što svi znamo danas je vreme apsolutne jednakosti (što naravno podržavam), samim tim ovo što je u članku navedeno više nego besmisleno. Zašto bih ja nekoj devojci/ženi otvarao vrata, propustio je u saobraćaju... kada to ne radim muškarcima? Zašto bih devojci pisao lubavna pisma ili se ponižavao pod prozorom i time sebe stavljao u podređen položaj, a kao što rekoh danas je vreme jednakosti. Nema nikakve logike.

Ako ima onih koji razumeju sve ove nebuloze voleo bih da sa mnom podele to.

Tradicionalista.

pre 9 godina

Jedino je sigurno da sve zene vole kada im muskarac pokloni cvece, i to ih vise usreci od bilo cega. Zene vole cvece, pogotovo kada im voljeni muskarac pokloni, a to se najbolje vidi kad nosim nekoj buket ruza, i nema zene koja ga usput ne pogleda (pa i mene) bilo mlada ili stara. Kad nekoj poklonis cvece, ono vise govori nego 1000 lepih reci.

Vuk Sev

pre 9 godina

Pitanje je , ko to zeli?
Autor teksta ili zenska populacija?

Sve navedeno u tekstu, danas, mogu i muskarci da traze, zivimo u dobu gde jednakost igra veliku ulogu , naravno ne shvatiti ovo u bukvalnom smislu, vec govorim o paznji i romantici.
A i sve to je inace relativna stvar pojedinca, nista od toga nije zamrlo, niti nestalo, samo nije vise masovna pojava.

Poenta teksta i nepostoji, osim necijeg subjektivnog misljenja.

Dzentlmen u ostavci

pre 9 godina

Hmm,da bi se vratila romantika trebalo bi da imate romanticare,na obe strane.Nisam siguran da su danasnje generacije za razliku od nasih odgajane u tom duhu.Istina je da smo mi bili liseni tih "cuda" tehnike,pa smo cekali poziv pored telefona,vrzmali se oko njega po ceo dan,slali pisma i tajne signale,da je sada drugo vreme,ali i pored svih tih spravica morate imati i "stofa" za tu tradiciju.A na zalost sve nam se vise i nude i serviraju isprazni sadrzaji koji ubijaju romantiku,ne citaju se vise knjige i druga literatura koje govore o tome,a izraz romantike postale su recenice iz filmova ili neka vrsta usmenih sms poruka,fora i fazona.Zamislite nekog klinca da ide na sudar sa curom i nosi svece,a vidi ga neko iz njegovog drustva.Pa dusu bi mu izvadili sutradan u skoli...

lila

pre 9 godina

Muskarac radi sitnice koje zeni daju do znanja da mu je posebna, zena cini radi sitnice koje muskarcu daju do znanja da joj je poseban.
To nema veze sa "jednakoscu" polova (koja kod nas i ne postoji, ali nije tekst u vezi toga).
Ako nemate zelju da usrecite tog nekog ko je sa vama i sa kim gradite svoj mali svet, ili sa vama nije nesto u redu (niko vas ne moze usreciti a da i vi niste ucestvovali u akciji), ili treba da trazite dalje.

Dzentlmen u ostavci

pre 9 godina

Hmm,da bi se vratila romantika trebalo bi da imate romanticare,na obe strane.Nisam siguran da su danasnje generacije za razliku od nasih odgajane u tom duhu.Istina je da smo mi bili liseni tih "cuda" tehnike,pa smo cekali poziv pored telefona,vrzmali se oko njega po ceo dan,slali pisma i tajne signale,da je sada drugo vreme,ali i pored svih tih spravica morate imati i "stofa" za tu tradiciju.A na zalost sve nam se vise i nude i serviraju isprazni sadrzaji koji ubijaju romantiku,ne citaju se vise knjige i druga literatura koje govore o tome,a izraz romantike postale su recenice iz filmova ili neka vrsta usmenih sms poruka,fora i fazona.Zamislite nekog klinca da ide na sudar sa curom i nosi svece,a vidi ga neko iz njegovog drustva.Pa dusu bi mu izvadili sutradan u skoli...

Tradicionalista.

pre 9 godina

Jedino je sigurno da sve zene vole kada im muskarac pokloni cvece, i to ih vise usreci od bilo cega. Zene vole cvece, pogotovo kada im voljeni muskarac pokloni, a to se najbolje vidi kad nosim nekoj buket ruza, i nema zene koja ga usput ne pogleda (pa i mene) bilo mlada ili stara. Kad nekoj poklonis cvece, ono vise govori nego 1000 lepih reci.

zbunjen

pre 9 godina

Ma ovde se nikad nista na normalno nece menjati.
Pobornik sam toga da zenu treba prijatno obradovati ,tako da sam joj redovno kupovao mali buketic .Jednom ili dva puta mesecno ili...kad se setim.I sta sam dobio ? Kad god bi neko video ili cuo da sam zeni uzeo buket obavezno me pitao sta sam zgresio ili sa kojom sam sa strane bio(hvala bogu kretena nam ne nedostaje pa otud i tako pametna pitanja).To pitanje bi mi uputili i kad sam sam i pred zenom.To su tako cesta i iskrena pitanja bila da sam vec i ja pomislio kad kupim cvece sta sam to naradio.Sta zena misli ne smem ni da razmisljam ?
Tako da sam se ja batalio prijatnih iznenadjenja.Stalo mi je i do zene i do braka.

xxxx

pre 9 godina

Pismo nisam nikada u zivotu dobila. Poke i like gotovo svakodnevno dobijam. Muskarci su zaboravili da se udvaraju... ja kupujem sladoled, cokoladice... Muskarci se ne sete tih sitnih stvarcica koje zene osvajaju.

sonja g

pre 9 godina

pa nije bilo bolje, recimo 1997. sam se zaljubila u momka koji je ziveo u Italiji I jedini nacin komunikacije su bila pisma I ponekad fiksni telefon koji je bio preskup. Da smo imali mogucnost danasnje komunikacije sve bi bilo mnogo bolje I jednostavnije I bolje bi smo se upoznali. Ne razumem tu potrbu I zaljenje za svim sto je nekad bilo, kao bilo je bolje, pa I nije samo smo bili mladji.

bn

pre 9 godina

Slaže se sa svim predlozima osim otvaranja vrata. To mi je uvek bili bezveze. I što bi mi neko otvarao vrata osim ako ja ne mogu sama jer držim gomilu kesa i cegera u rukama. Ne sećam se tačno, ali obzirom na posao koji sam radila mislim da su mi otvarali vrata, ponekad i nije mi se sviđalo. Moji partneri mi nisu otvarali vrata ali su i te kako bili pažljivi. Ono što ne podnosim to je kad muškarac uđe ispred mene, pa i ako sam mu podređena u poslu. Pisanje pisama će se teško vratiti, ali tu su mejlovi. Telefonski razgovori se valjda i dalje obavljaju samo na mobilnim telefonima. Cveće da. Malo pokloni koji nisu skupi i obavezujući isto da. Udvaranje, shodno vremenu u kome živimo. Uglavnom poštovanje žene, bilo da je parterka, koleginica, rođaka je najvažnije.

SKIDS

pre 9 godina

Da ima normalnih i ja sam jedna od njih, ali ne izlazim često. Smatram da sa jednim likom što sam bila do pre dva meseca nije shvatio šta ima. Prirodnu devojku koja se blesavila,student sa lepom guzom pošto je to stalno govorio. On je sad u drugoj zemlji i nije pokazao snage da budemo i dalje zajedno. Momci zanima me da vam je stalo do nekog ali se i posvađate, da li biste se borili bez obzira što ste razdvojeni??I sex mu fali
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lena, 2. oktobar 2014 13:47)


Ne. Ne postoji niko zbog koga se treba "boriti". Ako hoće - hoće, ako neće - neće i kraj priče. Sedam milijardi je ljudi na planeti i desetine hiljada u bližem okruženju svakoga od nas, zašto bi zbog jedne osobe ulagao ne znam koliki trud ili ne daj Bože sebe pravio budalom?

Znalac

pre 9 godina

Sve smo ovo nabrojano radili,i jos vise:nosili kolace,pisali pesme,pravili od sebe budale da ozarimo snuzdena zenska lica,itd,itd...

A onda,jednog neizbeznog dana shvatis PRAVU PRIRODU ZENE...da Zena nije nista od onog sto si ti zamisljao,cemu si se nadao,o cemu si sanjao budan,u bajkama citao...nista od onog cime su ti mozak kljukali,cime su te indoktrinirali...i automatski izgubis POVOD/UZROK za ovakvo ponasanje pa jednostavno prestanes tako da se ponasas.

Imam kontakte sa novom generacijom mladica...vidim da su oni mnogo napredniji i pametniji i da vec kao tinejdzeri VIDE KAKO STOJE STVARI...cak ne moram ni da im objanjavam,znaju sami...

Tako da-nece se vratiti takvo tzv. "DJentlmensko" ponasanje iz prostog razloga jer je izgubilo svrhu i svoj osnovni UZROK/POVOD.Svet napreduje!

ray

pre 9 godina

@Znalac
Upravo to, nekada je to jos imalo smisla i bilo tako normalno:) pa ti nisi mogao smuvati iole bolju ribu ako nisi imao manire, bon-ton.. a tek cvece i pisma:) Danas nema potrebe za tim, zene su postale isuvise dostupne, imas ih uz minimum truda

Доктор Иги

pre 9 godina

Ха! Мислите "friend zone" традиције? Ко је још луд да ово ради? Ово раде само паћеници који никад неће добити ништа више од пољупца у образ.

Немојте само да ми кажете да није тако - сви познајете довољно таквих мушкараца. То су они што живе у "резерви" из једног од претходних чланака.

lena

pre 9 godina

Da ima normalnih i ja sam jedna od njih, ali ne izlazim često. Smatram da sa jednim likom što sam bila do pre dva meseca nije shvatio šta ima. Prirodnu devojku koja se blesavila,student sa lepom guzom pošto je to stalno govorio. On je sad u drugoj zemlji i nije pokazao snage da budemo i dalje zajedno. Momci zanima me da vam je stalo do nekog ali se i posvađate, da li biste se borili bez obzira što ste razdvojeni??I sex mu fali

Muskarac

pre 9 godina

Odnosno cela poenta teksta je da muskarac stavlja ruku u vatru a zena da sedi na tronu ceka i bira, zar nismo bese radili na izjednacavanju polova? :)

ucha

pre 9 godina

@znalac Imam blizu 40 i mogu ti reci da sam i ja dosao do istog zakljucka. Emancipacija im nije donela ama bas nista.Samo su izgubile ulogu koju im je bog namenio.

SKIDS

pre 9 godina

Ne razumem baš najbolje članak, tj. zašto bi muškarci sve ovo radili? Sve izgleda kao izražavanje ljubavi prema nekome ko je slabiji ili lepši ako vam je tako po volji (mada bi se tu dalo diskutovati) pol, nekome prema kome treba bit pažljiv i nežan. Kao što svi znamo danas je vreme apsolutne jednakosti (što naravno podržavam), samim tim ovo što je u članku navedeno više nego besmisleno. Zašto bih ja nekoj devojci/ženi otvarao vrata, propustio je u saobraćaju... kada to ne radim muškarcima? Zašto bih devojci pisao lubavna pisma ili se ponižavao pod prozorom i time sebe stavljao u podređen položaj, a kao što rekoh danas je vreme jednakosti. Nema nikakve logike.

Ako ima onih koji razumeju sve ove nebuloze voleo bih da sa mnom podele to.

jeromonah

pre 9 godina

Danas muskarci:slabi ,depresivni,aksiozni.....
Danas zene:očajne za paznjom,licemerne.......

Pa stani jesmo mi ravnoparavni ili nismo....dali su zene emancipovane ili nisu ili su samo emancipovane za istu paltu,pravo na abortus i sl.?
A ovamo kuknjava kako muskarci ne prilaze ne trude se dovoljno......ne otvaraju vrata(ovo je najbolje heheheh)
Slabo ja vidjam da emancipovane zene prilaze muškarcima,otvaraju im vrata.....ili su to samo dupli standardi?

Vuk Sev

pre 9 godina

Pitanje je , ko to zeli?
Autor teksta ili zenska populacija?

Sve navedeno u tekstu, danas, mogu i muskarci da traze, zivimo u dobu gde jednakost igra veliku ulogu , naravno ne shvatiti ovo u bukvalnom smislu, vec govorim o paznji i romantici.
A i sve to je inace relativna stvar pojedinca, nista od toga nije zamrlo, niti nestalo, samo nije vise masovna pojava.

Poenta teksta i nepostoji, osim necijeg subjektivnog misljenja.

Lale Gator

pre 9 godina

Ja bih neku finu devojku koja ce mi redovno odgovarati na poruke a ne brojati moje poruke pa tek na petu ili sedmu odgovoriti, koja ce pristati da izadjemo na sastanak i ispricamo se kao stari drugari bez ikakve brige kako ce se to vece zavrsiti, koja ce me slobodno pozvati na pice, predloziti neko vidjenje bez ustezanja, koja ce se iskreno smejati mojim salama, sa kojom cu moci da mastam, da sanjamo iste snove, da uzivamo u dugim setnjama po parku u jesen, koja ce se iskreno radovati kada me vidi i koja ce mi skociti u zagrljaj od srece a ne da se usteze (a ja cu uciniti sve da ima razlog za to), da me zagrli, da mi saputa nezne i tople reci, da me u potpunosti voli, i da razume moje vrline i mane, da uzivamo jedno u drugom i da se predamo jedno drugom, da se prepustimo duuuugim pricama, koja ce se radovati sitnicama koje je poklanjam od srca i zbog cega cu imati plus kod nje a ne minus, koja ce me u potpunosti osloboditi tako da cu uciniti one slatke male ludosti kao npr. da joj gadjam prozor kamencicem i da vidim njeno nasmejano lice, koja ce znati da ceni kad joj otvorim vrata,... Ali takva, nazalost, ne postoji. ;(

Lud,zbunjen,normalan

pre 9 godina

@Sonja g
Danas imate naprednija sredstva ali se ljudi manje udvaraju,tada nije bilo takvih sredstava ali su se ljudi vise udvarali..A sto se boljih vremena tice,imao sam u tim vremenima veci dzeparac nego posle platu..O odnosima,opustenosti,lakoci zivota,svemu onome cega danas nema,ne vredi pricati.Propustili ste gradivo i gotovo...

Доктор Иги

pre 9 godina

@Бацач пламена


Можда 1% њих може то да схвати. Остале не - него мисле да је то нормално и да тако треба. Да мушкарац само и служи да троши на њих новац и време, а да је све остало у његовом животу чиста глупост и губљење времена и детињасти хирови (па макар он те хирове сам себи плаћао - од спорта преко музике до хобија па надаље).

Добро је да не живимо још увек у пећинама. И у пећини је неко дошао на глупу идеју да изађе из пећине и да проба да направи колибу од дрвета или блата. И то је био нечији глуп хоби уместо да титра некој несрећници за Џ.

Многим девојкама је данас нажалост битно да што више мушкараца троши на њих што више пажње, времена, и новца - јер онда оне мисле да због тога вреде више. Ту је само у старту проблем што девојке које имају такав став не вреде баш ништа, а и оне саме то знају - зато то и покушавају да надоместе на тај начин.

Кад поново почну да се понашају као даме, тада ћемо и ми бити господа. Не, него ми треба да будемо господа, а оне да раде шта 'оће. 'Ајде онда сви да радимо шта 'оћемо, па да видимо како ће ко да прође. А до тада нека уживају до 30 и неке године, а онда им мачке не гину.


Ево у Русији поново отварају школе за племените девојке:

http://ruskarec.ru/arts/2014/09/30/skole_za_plemenite_devojke_ponovo_u_rusiji_33893.html

Е, са таквим девојкама би потпуно имало смисла бити каваљер, јер би оне знале то да цене. Ту иде и брак после рецимо годину дана. А не као овде на Балкану што траже брак одмах.

kralj Uroš III

pre 9 godina

@jedna Riđokosa

Možete ih naći svuda kad se i same opredelite za romantiku, udvaranje i spustite nos koji ste digle u oblake. Tu su, samo NE ŽELE DRUGARSTVO VEĆ VEZU, ali nikako da utuvite to u vaše pametne glavice. Ako tražite barabe, ne tražite da vam se udvaraju. I muškarci su ljudi. Pozdrav iz dinastije Nemanjić.

kloi

pre 9 godina

Kako se "osvojite", tako ce vam i biti. Sve zavisi od toga ko je kakav.
Ovi sto bi sve i odmah, imace takav odnos - povrsan i procerdan u uzimanju i davanju, i merenju ko je koliko dao i uzeo...
Ko zeli pravu vezu, potrudi se.

Бацач пламена

pre 9 godina

@Доктор Иги

Па да, углавном следи friend zone, мада не мора да значи - ко буде самоуверен, упоран и оригиналан, може да освоји девојку и овако како пише у тексту. Није све шаблонски баш.
Мада опет, зашто бих то радио? Зашто бих ,,освајао'' девојку на овај начин и трошио време и живце, убеђивао је и молио сто пута за све, кад знам да ће неком тамо типу много девојака дати све одједном и без имало труда. А ја да се трудим и да будем упоран? Да ме све то кошта што ће тамо неко добити на готово (татин син, деликвент, бивши за којим још пати, алкос, мамлаз...)? Нека хвала, довољно сам паметан да то не прихватим.
Не смета мени што девојке воле да се неко труди око њих, али ми смета када кукају како нема више романтике, а понашају се како сам горе описао. Па чекај бре, ти мене на тај начин буквално кажњаваш јер сам фер према теби и искрен! Такво удварање да ја купујем цвеће, пишем писамца, фурам неку романтику, а ти се мислиш, нећкаш, зезаш ме, причаш другарицама, одуговлачиш - па извини, то је психичко мучење! И колико то треба да траје? Месец? Два? Три? Па зар да верујем да немаш никог за то време са стране и да се уздржаваш од секса? И шта ако се смувамо? Да ми звоцаш и правиш листе жеља од старта? А ако ме одбијеш да будем срећан јер имам још једну дивну другарицу? Заборави!
Зато се не трудимо и нисмо романтични. Не пишем ја ово напамет, већ из искуства, а видим да многи моји другови који су некада били романтични, више нису. Није једноставно исплативо.

Доктор Иги

pre 9 godina

@btw


Јао, богињо (мала или овчија?), ти ћеш мени у твојој високој мудрости да говориш и да досуђујеш шта је за мене и шта није за мене?

Па баш тај што толико титра и глупира се око девојке од које за сав тај труд не добија ништа - баш је он фрустриран, и не гине му да постане намћораст пре или касније.

Не, него сте ви савршена бића око којих ми треба да се трудимо, па макар било и за џабе. Важи, ал' кад би се шалили.

А мени нови пријатељи женског пола не требају, а пошто сам тренутно у вези онда ми ни нова девојка не треба. Имам паметнија посла.

Бацач пламена

pre 9 godina

@Sandra

Лепо речено, слажем се. Ипак, као и другим девојкама/женама које пишу такве коментаре, морам да поставим једно помало непристојно питање (бар за даме непристојно) - колико имаш година? Мислим, таква идилична размишљања може углавном имати или девојчица која је тек ушла у љубавне воде па машта, или зрела жена која је прерасла одређена плитка размишљања и комплексе које поседује већина девојака данас.
Истина, чуо сам ја често такве приче и од девојака, такве какве си ти овде изнела. И пријатно сам се изненадио. Авај, те девојке су првом приликом демантовале саме себе у првој реалној ситуацији када су имале да покажу да ли заиста тако мисле. Наравно, не, причале су како воле романтику, како су зреле, осећајне, како воле ситнице и пажњу, а већина је јурила неке типове потпуно супротне од тога и радије остала сама јер их није ухватила, уместо да нађу неког обичног типа, какви су их доста мували.
Једно је причање и писање коментара, а друго реалан живот. Зато и пишемо овакве коментаре. Да на време отрезнимо неке занесене младе људе како би што мање патили у животу и схватили како је заправо.

Sandra

pre 9 godina

Citam bauljanje izvesnih pojedinaca i ne mogu da verujem... Sasvim laka i slatka tema za razgovor, a odose se u neku gadnu krajnost...

Licno ne verujem da postoji sablonski recept za svaku devojku i zenu. Cak sta vise, ono sto volimo moze i da zavisi od
osobe sa kojom smo. Nekad je to skuvana kafa ili caj, ponekad odlazak u bioskop, a nekad drzanje za ruke i setnja, ili samo pogled... Paznja i ljubav se osete; ne moze to nesto materijalno da nadoknadi. Strasno mi je kad vidim da izvesni na drustvenim mrezama preteravaju sa dokazima ljubavi od drage osobe... Elem, lepo je primiti znak paznje, a na svima nama je da otkrijemo sta nasoj voljenoj osobi najvise prija... I da to malo i menjamo... Da bude sladje! ;)

Znalac

pre 9 godina

Sve smo ovo nabrojano radili,i jos vise:nosili kolace,pisali pesme,pravili od sebe budale da ozarimo snuzdena zenska lica,itd,itd...

A onda,jednog neizbeznog dana shvatis PRAVU PRIRODU ZENE...da Zena nije nista od onog sto si ti zamisljao,cemu si se nadao,o cemu si sanjao budan,u bajkama citao...nista od onog cime su ti mozak kljukali,cime su te indoktrinirali...i automatski izgubis POVOD/UZROK za ovakvo ponasanje pa jednostavno prestanes tako da se ponasas.

Imam kontakte sa novom generacijom mladica...vidim da su oni mnogo napredniji i pametniji i da vec kao tinejdzeri VIDE KAKO STOJE STVARI...cak ne moram ni da im objanjavam,znaju sami...

Tako da-nece se vratiti takvo tzv. "DJentlmensko" ponasanje iz prostog razloga jer je izgubilo svrhu i svoj osnovni UZROK/POVOD.Svet napreduje!

SKIDS

pre 9 godina

Ne razumem baš najbolje članak, tj. zašto bi muškarci sve ovo radili? Sve izgleda kao izražavanje ljubavi prema nekome ko je slabiji ili lepši ako vam je tako po volji (mada bi se tu dalo diskutovati) pol, nekome prema kome treba bit pažljiv i nežan. Kao što svi znamo danas je vreme apsolutne jednakosti (što naravno podržavam), samim tim ovo što je u članku navedeno više nego besmisleno. Zašto bih ja nekoj devojci/ženi otvarao vrata, propustio je u saobraćaju... kada to ne radim muškarcima? Zašto bih devojci pisao lubavna pisma ili se ponižavao pod prozorom i time sebe stavljao u podređen položaj, a kao što rekoh danas je vreme jednakosti. Nema nikakve logike.

Ako ima onih koji razumeju sve ove nebuloze voleo bih da sa mnom podele to.

Muskarac

pre 9 godina

Odnosno cela poenta teksta je da muskarac stavlja ruku u vatru a zena da sedi na tronu ceka i bira, zar nismo bese radili na izjednacavanju polova? :)

jeromonah

pre 9 godina

Danas muskarci:slabi ,depresivni,aksiozni.....
Danas zene:očajne za paznjom,licemerne.......

Pa stani jesmo mi ravnoparavni ili nismo....dali su zene emancipovane ili nisu ili su samo emancipovane za istu paltu,pravo na abortus i sl.?
A ovamo kuknjava kako muskarci ne prilaze ne trude se dovoljno......ne otvaraju vrata(ovo je najbolje heheheh)
Slabo ja vidjam da emancipovane zene prilaze muškarcima,otvaraju im vrata.....ili su to samo dupli standardi?

ucha

pre 9 godina

@znalac Imam blizu 40 i mogu ti reci da sam i ja dosao do istog zakljucka. Emancipacija im nije donela ama bas nista.Samo su izgubile ulogu koju im je bog namenio.

SKIDS

pre 9 godina

Da ima normalnih i ja sam jedna od njih, ali ne izlazim često. Smatram da sa jednim likom što sam bila do pre dva meseca nije shvatio šta ima. Prirodnu devojku koja se blesavila,student sa lepom guzom pošto je to stalno govorio. On je sad u drugoj zemlji i nije pokazao snage da budemo i dalje zajedno. Momci zanima me da vam je stalo do nekog ali se i posvađate, da li biste se borili bez obzira što ste razdvojeni??I sex mu fali
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lena, 2. oktobar 2014 13:47)


Ne. Ne postoji niko zbog koga se treba "boriti". Ako hoće - hoće, ako neće - neće i kraj priče. Sedam milijardi je ljudi na planeti i desetine hiljada u bližem okruženju svakoga od nas, zašto bi zbog jedne osobe ulagao ne znam koliki trud ili ne daj Bože sebe pravio budalom?

lena

pre 9 godina

Da ima normalnih i ja sam jedna od njih, ali ne izlazim često. Smatram da sa jednim likom što sam bila do pre dva meseca nije shvatio šta ima. Prirodnu devojku koja se blesavila,student sa lepom guzom pošto je to stalno govorio. On je sad u drugoj zemlji i nije pokazao snage da budemo i dalje zajedno. Momci zanima me da vam je stalo do nekog ali se i posvađate, da li biste se borili bez obzira što ste razdvojeni??I sex mu fali

Vuk Sev

pre 9 godina

Pitanje je , ko to zeli?
Autor teksta ili zenska populacija?

Sve navedeno u tekstu, danas, mogu i muskarci da traze, zivimo u dobu gde jednakost igra veliku ulogu , naravno ne shvatiti ovo u bukvalnom smislu, vec govorim o paznji i romantici.
A i sve to je inace relativna stvar pojedinca, nista od toga nije zamrlo, niti nestalo, samo nije vise masovna pojava.

Poenta teksta i nepostoji, osim necijeg subjektivnog misljenja.

xxxx

pre 9 godina

Pismo nisam nikada u zivotu dobila. Poke i like gotovo svakodnevno dobijam. Muskarci su zaboravili da se udvaraju... ja kupujem sladoled, cokoladice... Muskarci se ne sete tih sitnih stvarcica koje zene osvajaju.

Доктор Иги

pre 9 godina

Ха! Мислите "friend zone" традиције? Ко је још луд да ово ради? Ово раде само паћеници који никад неће добити ништа више од пољупца у образ.

Немојте само да ми кажете да није тако - сви познајете довољно таквих мушкараца. То су они што живе у "резерви" из једног од претходних чланака.

ray

pre 9 godina

@Znalac
Upravo to, nekada je to jos imalo smisla i bilo tako normalno:) pa ti nisi mogao smuvati iole bolju ribu ako nisi imao manire, bon-ton.. a tek cvece i pisma:) Danas nema potrebe za tim, zene su postale isuvise dostupne, imas ih uz minimum truda

Бацач пламена

pre 9 godina

@Доктор Иги

Па да, углавном следи friend zone, мада не мора да значи - ко буде самоуверен, упоран и оригиналан, може да освоји девојку и овако како пише у тексту. Није све шаблонски баш.
Мада опет, зашто бих то радио? Зашто бих ,,освајао'' девојку на овај начин и трошио време и живце, убеђивао је и молио сто пута за све, кад знам да ће неком тамо типу много девојака дати све одједном и без имало труда. А ја да се трудим и да будем упоран? Да ме све то кошта што ће тамо неко добити на готово (татин син, деликвент, бивши за којим још пати, алкос, мамлаз...)? Нека хвала, довољно сам паметан да то не прихватим.
Не смета мени што девојке воле да се неко труди око њих, али ми смета када кукају како нема више романтике, а понашају се како сам горе описао. Па чекај бре, ти мене на тај начин буквално кажњаваш јер сам фер према теби и искрен! Такво удварање да ја купујем цвеће, пишем писамца, фурам неку романтику, а ти се мислиш, нећкаш, зезаш ме, причаш другарицама, одуговлачиш - па извини, то је психичко мучење! И колико то треба да траје? Месец? Два? Три? Па зар да верујем да немаш никог за то време са стране и да се уздржаваш од секса? И шта ако се смувамо? Да ми звоцаш и правиш листе жеља од старта? А ако ме одбијеш да будем срећан јер имам још једну дивну другарицу? Заборави!
Зато се не трудимо и нисмо романтични. Не пишем ја ово напамет, већ из искуства, а видим да многи моји другови који су некада били романтични, више нису. Није једноставно исплативо.

Tradicionalista.

pre 9 godina

Jedino je sigurno da sve zene vole kada im muskarac pokloni cvece, i to ih vise usreci od bilo cega. Zene vole cvece, pogotovo kada im voljeni muskarac pokloni, a to se najbolje vidi kad nosim nekoj buket ruza, i nema zene koja ga usput ne pogleda (pa i mene) bilo mlada ili stara. Kad nekoj poklonis cvece, ono vise govori nego 1000 lepih reci.

bn

pre 9 godina

Slaže se sa svim predlozima osim otvaranja vrata. To mi je uvek bili bezveze. I što bi mi neko otvarao vrata osim ako ja ne mogu sama jer držim gomilu kesa i cegera u rukama. Ne sećam se tačno, ali obzirom na posao koji sam radila mislim da su mi otvarali vrata, ponekad i nije mi se sviđalo. Moji partneri mi nisu otvarali vrata ali su i te kako bili pažljivi. Ono što ne podnosim to je kad muškarac uđe ispred mene, pa i ako sam mu podređena u poslu. Pisanje pisama će se teško vratiti, ali tu su mejlovi. Telefonski razgovori se valjda i dalje obavljaju samo na mobilnim telefonima. Cveće da. Malo pokloni koji nisu skupi i obavezujući isto da. Udvaranje, shodno vremenu u kome živimo. Uglavnom poštovanje žene, bilo da je parterka, koleginica, rođaka je najvažnije.

sonja g

pre 9 godina

pa nije bilo bolje, recimo 1997. sam se zaljubila u momka koji je ziveo u Italiji I jedini nacin komunikacije su bila pisma I ponekad fiksni telefon koji je bio preskup. Da smo imali mogucnost danasnje komunikacije sve bi bilo mnogo bolje I jednostavnije I bolje bi smo se upoznali. Ne razumem tu potrbu I zaljenje za svim sto je nekad bilo, kao bilo je bolje, pa I nije samo smo bili mladji.

lila

pre 9 godina

Muskarac radi sitnice koje zeni daju do znanja da mu je posebna, zena cini radi sitnice koje muskarcu daju do znanja da joj je poseban.
To nema veze sa "jednakoscu" polova (koja kod nas i ne postoji, ali nije tekst u vezi toga).
Ako nemate zelju da usrecite tog nekog ko je sa vama i sa kim gradite svoj mali svet, ili sa vama nije nesto u redu (niko vas ne moze usreciti a da i vi niste ucestvovali u akciji), ili treba da trazite dalje.

Доктор Иги

pre 9 godina

@Бацач пламена


Можда 1% њих може то да схвати. Остале не - него мисле да је то нормално и да тако треба. Да мушкарац само и служи да троши на њих новац и време, а да је све остало у његовом животу чиста глупост и губљење времена и детињасти хирови (па макар он те хирове сам себи плаћао - од спорта преко музике до хобија па надаље).

Добро је да не живимо још увек у пећинама. И у пећини је неко дошао на глупу идеју да изађе из пећине и да проба да направи колибу од дрвета или блата. И то је био нечији глуп хоби уместо да титра некој несрећници за Џ.

Многим девојкама је данас нажалост битно да што више мушкараца троши на њих што више пажње, времена, и новца - јер онда оне мисле да због тога вреде више. Ту је само у старту проблем што девојке које имају такав став не вреде баш ништа, а и оне саме то знају - зато то и покушавају да надоместе на тај начин.

Кад поново почну да се понашају као даме, тада ћемо и ми бити господа. Не, него ми треба да будемо господа, а оне да раде шта 'оће. 'Ајде онда сви да радимо шта 'оћемо, па да видимо како ће ко да прође. А до тада нека уживају до 30 и неке године, а онда им мачке не гину.


Ево у Русији поново отварају школе за племените девојке:

http://ruskarec.ru/arts/2014/09/30/skole_za_plemenite_devojke_ponovo_u_rusiji_33893.html

Е, са таквим девојкама би потпуно имало смисла бити каваљер, јер би оне знале то да цене. Ту иде и брак после рецимо годину дана. А не као овде на Балкану што траже брак одмах.

kloi

pre 9 godina

Kako se "osvojite", tako ce vam i biti. Sve zavisi od toga ko je kakav.
Ovi sto bi sve i odmah, imace takav odnos - povrsan i procerdan u uzimanju i davanju, i merenju ko je koliko dao i uzeo...
Ko zeli pravu vezu, potrudi se.

Доктор Иги

pre 9 godina

@btw


Јао, богињо (мала или овчија?), ти ћеш мени у твојој високој мудрости да говориш и да досуђујеш шта је за мене и шта није за мене?

Па баш тај што толико титра и глупира се око девојке од које за сав тај труд не добија ништа - баш је он фрустриран, и не гине му да постане намћораст пре или касније.

Не, него сте ви савршена бића око којих ми треба да се трудимо, па макар било и за џабе. Важи, ал' кад би се шалили.

А мени нови пријатељи женског пола не требају, а пошто сам тренутно у вези онда ми ни нова девојка не треба. Имам паметнија посла.

Sandra

pre 9 godina

Citam bauljanje izvesnih pojedinaca i ne mogu da verujem... Sasvim laka i slatka tema za razgovor, a odose se u neku gadnu krajnost...

Licno ne verujem da postoji sablonski recept za svaku devojku i zenu. Cak sta vise, ono sto volimo moze i da zavisi od
osobe sa kojom smo. Nekad je to skuvana kafa ili caj, ponekad odlazak u bioskop, a nekad drzanje za ruke i setnja, ili samo pogled... Paznja i ljubav se osete; ne moze to nesto materijalno da nadoknadi. Strasno mi je kad vidim da izvesni na drustvenim mrezama preteravaju sa dokazima ljubavi od drage osobe... Elem, lepo je primiti znak paznje, a na svima nama je da otkrijemo sta nasoj voljenoj osobi najvise prija... I da to malo i menjamo... Da bude sladje! ;)

Lale Gator

pre 9 godina

Ja bih neku finu devojku koja ce mi redovno odgovarati na poruke a ne brojati moje poruke pa tek na petu ili sedmu odgovoriti, koja ce pristati da izadjemo na sastanak i ispricamo se kao stari drugari bez ikakve brige kako ce se to vece zavrsiti, koja ce me slobodno pozvati na pice, predloziti neko vidjenje bez ustezanja, koja ce se iskreno smejati mojim salama, sa kojom cu moci da mastam, da sanjamo iste snove, da uzivamo u dugim setnjama po parku u jesen, koja ce se iskreno radovati kada me vidi i koja ce mi skociti u zagrljaj od srece a ne da se usteze (a ja cu uciniti sve da ima razlog za to), da me zagrli, da mi saputa nezne i tople reci, da me u potpunosti voli, i da razume moje vrline i mane, da uzivamo jedno u drugom i da se predamo jedno drugom, da se prepustimo duuuugim pricama, koja ce se radovati sitnicama koje je poklanjam od srca i zbog cega cu imati plus kod nje a ne minus, koja ce me u potpunosti osloboditi tako da cu uciniti one slatke male ludosti kao npr. da joj gadjam prozor kamencicem i da vidim njeno nasmejano lice, koja ce znati da ceni kad joj otvorim vrata,... Ali takva, nazalost, ne postoji. ;(

Dzentlmen u ostavci

pre 9 godina

Hmm,da bi se vratila romantika trebalo bi da imate romanticare,na obe strane.Nisam siguran da su danasnje generacije za razliku od nasih odgajane u tom duhu.Istina je da smo mi bili liseni tih "cuda" tehnike,pa smo cekali poziv pored telefona,vrzmali se oko njega po ceo dan,slali pisma i tajne signale,da je sada drugo vreme,ali i pored svih tih spravica morate imati i "stofa" za tu tradiciju.A na zalost sve nam se vise i nude i serviraju isprazni sadrzaji koji ubijaju romantiku,ne citaju se vise knjige i druga literatura koje govore o tome,a izraz romantike postale su recenice iz filmova ili neka vrsta usmenih sms poruka,fora i fazona.Zamislite nekog klinca da ide na sudar sa curom i nosi svece,a vidi ga neko iz njegovog drustva.Pa dusu bi mu izvadili sutradan u skoli...

kralj Uroš III

pre 9 godina

@jedna Riđokosa

Možete ih naći svuda kad se i same opredelite za romantiku, udvaranje i spustite nos koji ste digle u oblake. Tu su, samo NE ŽELE DRUGARSTVO VEĆ VEZU, ali nikako da utuvite to u vaše pametne glavice. Ako tražite barabe, ne tražite da vam se udvaraju. I muškarci su ljudi. Pozdrav iz dinastije Nemanjić.

zbunjen

pre 9 godina

Ma ovde se nikad nista na normalno nece menjati.
Pobornik sam toga da zenu treba prijatno obradovati ,tako da sam joj redovno kupovao mali buketic .Jednom ili dva puta mesecno ili...kad se setim.I sta sam dobio ? Kad god bi neko video ili cuo da sam zeni uzeo buket obavezno me pitao sta sam zgresio ili sa kojom sam sa strane bio(hvala bogu kretena nam ne nedostaje pa otud i tako pametna pitanja).To pitanje bi mi uputili i kad sam sam i pred zenom.To su tako cesta i iskrena pitanja bila da sam vec i ja pomislio kad kupim cvece sta sam to naradio.Sta zena misli ne smem ni da razmisljam ?
Tako da sam se ja batalio prijatnih iznenadjenja.Stalo mi je i do zene i do braka.

Lud,zbunjen,normalan

pre 9 godina

@Sonja g
Danas imate naprednija sredstva ali se ljudi manje udvaraju,tada nije bilo takvih sredstava ali su se ljudi vise udvarali..A sto se boljih vremena tice,imao sam u tim vremenima veci dzeparac nego posle platu..O odnosima,opustenosti,lakoci zivota,svemu onome cega danas nema,ne vredi pricati.Propustili ste gradivo i gotovo...

Бацач пламена

pre 9 godina

@Sandra

Лепо речено, слажем се. Ипак, као и другим девојкама/женама које пишу такве коментаре, морам да поставим једно помало непристојно питање (бар за даме непристојно) - колико имаш година? Мислим, таква идилична размишљања може углавном имати или девојчица која је тек ушла у љубавне воде па машта, или зрела жена која је прерасла одређена плитка размишљања и комплексе које поседује већина девојака данас.
Истина, чуо сам ја често такве приче и од девојака, такве какве си ти овде изнела. И пријатно сам се изненадио. Авај, те девојке су првом приликом демантовале саме себе у првој реалној ситуацији када су имале да покажу да ли заиста тако мисле. Наравно, не, причале су како воле романтику, како су зреле, осећајне, како воле ситнице и пажњу, а већина је јурила неке типове потпуно супротне од тога и радије остала сама јер их није ухватила, уместо да нађу неког обичног типа, какви су их доста мували.
Једно је причање и писање коментара, а друго реалан живот. Зато и пишемо овакве коментаре. Да на време отрезнимо неке занесене младе људе како би што мање патили у животу и схватили како је заправо.