Sreda, 12.05.2010.

16:26

Mogu se istovremeno voleti dve osobe

Izvor: B92

Mogu se istovremeno voleti dve osobe IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

bla

pre 13 godina

nikad mi se nije desilo da volim dve osobe u isto vreme... desilo mi se npr da budem u vezi koja je ok, decko je ok, volim ga kao coveka i postujem, ali nema strasti i u kojeg niakd nisam bila zaljubljena, jednsotavno bilo mi je lepo sa njim... ali kada sam naisla na drugog koji je probudio u meni sve ono sto sa prvim nisam imala, sa prvim sam lepo raskinula jer kao sto rekoh postujem ga i volim kao coveka, brata sta god i zasluzuje da nadje nekoga ko ce prema njemu osecati i ljubav i strast i sve ostalo sto treba...
ne mogu da razumem paralelne veze...
koliko mi je jako osecanje strasti i ljubavi toliko mi je jako i postovanje prema ljudima sa kojim sam i briga o njima... a takodje je jak i osecaj nepostovanja prema sebi ukoliko povredim i izneverim nekoga...
mozda je teze biti posten prema drugima i sebi pa ljudi srljaju u paralelne veze pod izgovorima ljubavi, voli on/ona i mene nema veze sto je sa drugom/drugim... ko ce li ga znati... samo razmisljam...

Posmatrac

pre 14 godina

Mozes se ti zapitati koliko god hoces, to pitanje ce trajati celog zivota. Ljudi zive u paralelnim vezama jer su kukavice da ostave manje sposobnog partnera koji nije u stanju da se brine ni o sebi a kamoli o deci. Gde ljubavi vise nema u braku covek je primoran da je trazi van braka.
Zrtva za decu zbog manje sposobnog partnera nece doneti srecu ni toj deci.

Ana

pre 14 godina

@Bane NS

Kao da citam svoje misli (:
Ljudi, cini se, lako zaboravljaju i povode se za povrsnim bez petlje da se uplicu u nesto dublje.Prisnost koja je izgradjena sa visegodisnjim partnerom se precesto uzima zdravo za gotovo. Sve veze ciji smo deo bili se ugradjuju u nas i cine nas onakvima kakvi smo. To vodi tome da od svake sledece veze i osobe ocekujemo vise. Da samo nastavljamo tamo gde smo stali sa prethodnom. Da dodamo one sitnice i finese koje su nedostajale. Ali to je nemoguce. Jer opet treba da se "istrci" ceo krug sa novim partnerom i uspostavi ista prisnost i poverenje.
A za to je potrebno vreme. I onda se radja frustracija. I onaj osecaj usamljenosti sa pocetka price. Bas onaj na koji smo sasvim zaboravili ususkani u dugogodisnju pricu koju mnogi uniste jer ona postaje nesto normalno i obicno. Ne kazem da treba ozivljavati "mrtvaca" ali pre nego sto se uskoci u more sa sigurnosnim pojasom, koga se oni koji imaju paralelne veze ne odricu, treba se preispitati i zapitati kako je doslo dotle.

komentar na komentare

pre 14 godina

E, ovi kometari mogu se svrstati u dve grupe.

Prva grupa su površne TEORIJE, tipa: muškarcu su ovakvi, žene su onakve, ljubav je ovo, strast je ono...Tu su komentatori sigurni u sebe, sve znaju, sve im je poznato, pišu nekakve poslovice i mudrosti, pametovanje, pametovanje...do besvesti!

Sa druge strane imamo ljude koji iznose svoja LIČNA iskustva, ljudi koji su izneli svoje strahove, nedoumice koji jednostavno priznaju da ČAK I SAMI ne znaju šta im se dešava, al su to podelili sa nama. Verujte, ta LIČNA iskustva koja su ljudi ovde izneli, su mi jako dragocena, i hvala im. To je život. A ne samo pametovanja i mudrovanja...
Lana,začarani krug, Luna,prevarena,Nenad, naivna,voljena, Raika, muskoka,Duplo zaljubljen (car!)Nada postarka,rex, Ljubavni trougao, sudbina, Leonidas (opusti se:) hvala najlepse!

Leonidas

pre 14 godina

Održati strast u dugoj vezi/braku je prava umetnost.
Iskreno, plašim se šta mene čeka kada uđem u brak i zasnujem porodicu. Sigurno da ću učiniti sve da do monotonije ne dođe, ali šta ako ne uspem? Ostaće izbor - otići i povrediti supružnika i decu, ili ostati i živeti u emotivnom bledilu ... isključiti tu vrstu emocija i potražiti ispunjenje kroz ostale aspekte porodičnog života ... pretpostavimo da ne želim da "sreću" tražim u paralelnim vezama.
Preostaje samo izabrati ono što predstavlja manje zlo i držati se svoje odluke.

Gatara

pre 14 godina

Ima li ovde iko da zna da se "ne" pise odvojeno od glagola? Koliko neprismenih strucnjaka ljubavi...
(Maca, 19. maj 2010 10:17)
______________________________

Ima ih tu su ali se namerno kriju iza gramatickih gresaka jer boze moj svi znamo koliko su oni pismeni i elokventni!
To su ljudi/zene koji namerno prave greske (koje inace nikada ne prave) da bi dokazali da oni nisu postavili odredjene komentare i postove. Kriti se uvek iza drugoga i kriviti druge za ono sto nam se desava je velika slabost!!!

Posmatrac

pre 14 godina

Onaj ko mora da bira izmedju dve osobe i resi da se odrekne strasti je posle poluzivo stvorenje. Strast je ono za cim svi mi ceznemo i kada se desi jednostavno ne mozes da je se resis tek tako.

Sudbina

pre 14 godina

Imam muza koji me vara od pocetka braka i pravo da vam kazem vise mi ni nesmeta. Kada je kuci on nas sve voli, mazi i pazi i brine se o svemu. To mi je dovoljno a ako njemu treba nesto vise ja ga necu sputavati i zaustavljati.

Ljubavni Trougao

pre 14 godina

Uh, nalazim se u takvoj vezi...nije mi lako samo da znate!! Ali iskreno...mislim da ne volim ni jednog ni drugog.Priznajem da se tako dopunjujem, ustavri ne znam ni sama sta hocu :)))

Vasilije

pre 14 godina

Nekada nova ljubav useta u nas zivot tiho i polako a nekada poput tornada ali to se desi samo onda kada se stara ljubav ugasi. Strast i vatra u novoj ljubavi nemogu da se potisnu silom a to znaci da sve odluke donesene u kriznim momentima nisu uvek donete iz ljubavi. Mozak i razum nekada prevare i najvece bisnismene.

Posmatrac

pre 14 godina

Bane svaka ti cast za ovaj komentar
..."sebičnosti onoga koji ne želi ništa da izgubi niti da se odrekne bilo čega već svoje potrebe zadovoljava gomilajući partnere od kojih svaki ispunjava po nešto..."

U pravu si i slazem se sa tobom da su to veoma sebicni ljudi i ljudi koji zele okolini da prikazu laznu sliku o sebi kao velikom porodicnom coveku, idealu mnogih zena, perfektnom ocu porodice i naravno velikom domacinu u docekivanju porodicnih prijatelja. To je sve samo ne srecan covek i nije mi zao njega ali zao mi je kada vidim da takav covek uplete druge ljude i tudje zivote pokusa da unisti zarad "srece" svoje "srecne porodice" koja nazalost postoji samo na slikama. Niko tu nije srecan osim ako nije sadomazohista.

nada_postarka

pre 14 godina

Muskarci u kriznim godinama prave greske kao i tinejdzeri. Prema tome ako oprastamo tinejdzerima mozamo i muzevima. Pored sinova i muza cesto pomislim da u kuci imam tri tinejdzera.

ZulaJ

pre 14 godina

Kratke simpatije i prolazne avanture su moguce i nemoraju ugroziti ili unistiti brak mada ga u vecini slucajeva duboko poljuljaju. Paralelne veze u kojima dolazi do dubokog emotivnog vezivanja koje nemozemo ni sami sebi da objasnimo se nemogu izbrisati i prema tome uglavnom razaraju brakove.
Polako ali sigurno crv sumnje i patnja za onim drugim sto nam je pruzalo neizmerna zadovoljstva unistava sva osecanja koja da su bila dovoljno jaka nikad ne bih doslo do vezivanja za drugu osobu...
Onaj ko izadje iz braka mentalno (fizicki je jos uvek tu)i veze se za novu osobu vise se nikada nemoze vratiti mentalno. Fizicki moze biti tu u tom braku ako je spreman a takvu zivotnu zrtvu do kraja zivota ali ne i mentalno.

Igor

pre 14 godina

Ovo se ne odnosi na one koji proživljavaju pakao jer žele da budu sa dugom osobom a nemaju hrabrosti da porodici okrenu leđa već na one koji uživaju u takvom životu i ponose se time smatrajući da su mnogo uspešniji i poželjniji od drugih.
______________________________

Nerazumem koja je razlika izmedju to dvoje?
Zasto bi neko okrenuo ledja svojoj deci posle razvoda???

rex

pre 14 godina

Paralelna veza...moguće ju je uspostaviti. Ja lično ne osećam potrebu niti mislim da ću u životu biti onako nevino i naivno zaljubljen kao npr. u osmom razredu. Ali tu je moja supruga (12 god. braka) koja je prosto podlegla pritiscima i udvaranjima preko neta svoje nove ljubavi. Teorija o bračnoj harmoniji gde nema potrebe za izletima van braka je prilično ispravna jer kod mene iz meni još nepoznatih razloga ne funkioniše fiziološki deo braka (suviše često ili nemam želju ili zatajim u krevetu).To me je sve odvelo u tešku depresiju i jednostavno sam joj dopustio da bar ona bude srećna jer je do tada stvarno imala razumevanja za mene. Pošto je njena nova ljubav suviše udaljena a kako bi mogli neometano da se viđaju dogovoreno je da me obaveštava gde je i kada. Jedino njega ne želim da upoznam. Imamo dvoje dece i pazimo da niko ne sazna ništa a dokle će to trajati i na šta će izaći ne smem ni da pomislim. Ona tvrdi da nas podjednako voli ali da joj on pruža svu nežnost i ostalo što ne dobija od mene. Život je čudan.

Bane NS

pre 14 godina

Još nešto sam zaboravio da kažem a vidim da se često pominje u komentarima, a odnosi se na tvrdnje kako se mogu voleti dve osobe, jedna brižna, pažljiva i verna koja pruža stabilnost i oslonac i druga uzbudljiva i strasna koja pruža ostale životne radosti. Onaj ko voli ovakve dve osobe u svom životu odnosno onaj ko mora da ima ovakve dve osobe u svom životu da bi imao sve ne voli ni jednu od te dve osobe, voli samo, jedino i isključivo sebe. Ovo se ne odnosi na one koji proživljavaju pakao jer žele da budu sa dugom osobom a nemaju hrabrosti da porodici okrenu leđa već na one koji uživaju u takvom životu i ponose se time smatrajući da su mnogo uspešniji i poželjniji od drugih. Drugim rečima možda njima jeste potaman, ali ovde je reč o tome mogu li se iskreno, ali iskreno, voleti dve osobe u životu i proživljavati pakao zbog toga, a te tvrdnje definitivno nisu dokaz toga već sebičnosti onoga koji ne želi ništa da izgubi niti da se odrekne bilo čega već svoje potrebe zadovoljava gomilajući partnere od kojih svaki ispunjava po nešto.

IvanBG

pre 14 godina

Zena mi pruza ljubav a ljubavnica sve ono ostalo. Iskreno receno mislim da nevolim ni jednu od njih dve dovoljno da bi bio samo sa jednom.

Nada_postarka

pre 14 godina

Od kada sam saznala da me je moj muz prevario on se toliko promenuo i uplasio da ce da me izgubi tako da mi sada svaku zelju ispunjava i ljubi mi stope gde gazim. Nas je prevara usrecila, uzdigla i povratila nam ljubav koja nikada nije ni nestala. Ni u jednom trenutku nije pomislio da ode sa tom drugom zenom koja je najobicnija bludnica i sljam zenski. On mi je sve o njoj ispricao i kako ga je strucno zanela. On ni sada posle godinu dana nemoze da veruje da je mogao mene da izgubi zbog nekog zenskog sljama koji nevredi meni ni za mali prst.

Dragan

pre 14 godina

Covek koji ima srecan brak i voli svoju zenu nikada nece doci u iskusenje da se zaljubi u drugu. To se samo desava tamo gde nema ljubavi i gde vlada nezadovoljstavo, nesreca i neispunjeni snovi.

Trajna_veza

pre 14 godina

Prevarene partnere netreba zaliti nego treba zaliti one koji moraju da varaju. Da su srecni i zadovoljni sa svojim partnerom to nikada nebi uradili. "Oprastati" prevare mogu samo oni koji to rade iz nekog drugog interese a NE iz ljubavi. Ljubavi nema tamo gde partner trazi ljubav, neznost i intimu sa drugom osobom!!!

cakana

pre 14 godina

Prevarila sam muza samo sa jednim partnerom i mogu priznati da ga od tada mnogo vise volim i da su nam intimni odnosi mnogo uzbudljiviji.

Duplo zaljubljen

pre 14 godina

E moze se. Bas juce sam se posle skoro 13 godina braka razveo od zene. Moram da priznam da je tokom svih godina nikada nisam prevario sa drugom i da sam joj bio veran (...koja budala!). Pre nekog vremena sam upoznao devojku koja mi se dopala i probudila ljubav u meni. Iako ona nije bila razlog za moj razvod (to kod nas je puklo mnogo ranije), kada stavim ruku na srce, moram da priznam da ih volim obadve. Najsmesnije je sto bi moja Ex zelela da se ponovo vencamo, a ova druga se nista ne izjasnjava. Totalno ludilo u mojoj glavi...

Ala

pre 14 godina

Zena koja prihvati muskarca nazad posle duge paralelne veze mora biti spremna da ce on opet skrenuti sa puta. Zelja za izgubljenom ljubavi i strast koju sa njom nema tera ga u nove veze ili pak obnovu stare.

ON i ONA

pre 14 godina

U dobrom braku nema paralelnih veza. One se desavaju samo onda kada se jedna polovina iskljuci iz to "srecnog braka".
Povratak iz paralelne veze u taj "srecni brak" je ravno samoubistvu!!!

MrDax

pre 14 godina

Ako ste emocionalno nezreli i slabi onda vam se moze "desiti" svasta,medjutim ako ste sam krojac svoje srece i svog zivota nece vam se "desavati" ovakve pateticne srceparajuce limunade gde jednog volite ali ah drugog takodje na dohvatu vam ruke .Tako blizu a tako daleko. H,ha,ha....

Iskusan

pre 14 godina

"...Shvatio sam da je ona druga ljubav bila strast a ne ljubav i nje mi je bilo lakse da se odreknem..."
______________________________

U mnogim slucajevima zene se nadju prozvane da objasne svima pa i sebi zasto ih je muz prevario.
Samo zelim da pojasnim da se strast radja iz ljubavi a "ljubav" u kojoj nema strasti nije ljubav.

Raskoljnikov

pre 14 godina

Valjda je prirodno okrenuti se za privlacnom devojkom, ali je neprirodno i sebicno pogaziti tudje poverenje, samim tim i sebe, izjednacavujuci se sa nekom zivotinjom, kojoj je neki nagon iznad moralnih nacela.
Tekst je apsolutna balavudija, nazalost, ima ljudi koji u ovo veruju(ili ne?), jer...samo oni znaju i strogo cuvaju za sebe svoju nesanicu i ocajnicki pokusavaju sami protiv svoje savesti da se u potpunosti prilagode svom besmislu.

muskoka

pre 14 godina

Opsesija osobom koju tajno volite je najgora kazna koja me u zivotu strefila!!!
Kada zavolite u dvadestim onda mozda niste sigurni u tu ljubav, ali kada zavolite u kasnijim godinama onda znate sta volite, koga volite i zasto volite.

Tuzan

pre 14 godina

Paralelne veze i odluke koje moraju da se donesu mogu biti ubitacne za ljudsku psihu jer uvek postoji pitanje i tajna zudnja "kako bi bilo da sam doneo drugaciju odluku"?
Odluka je nekad iz primoranosti a ne iz ljubavi.

samo ONA

pre 14 godina

Paralelene veze su teske, bolne i nezaboravne...toliko lepih trenutaka koje oboje pamtite...toliko neostvarenih snova koje ste zajedno sanjali...Ali nemojte da brinete Prava ljubav uvek nadje resenje i put bez obzira koliko taj put bio trnovit i tezak.

sreca_moja

pre 14 godina

Nenad
"Shvatio sam da je ona druga ljubav bila strast a ne ljubav i nje mi je bilo lakse da se odreknem".
______________________________

Najveca strast prizilazi iz ljubavi i gde nema ljubavi nema ni strasti!!!

Raika

pre 14 godina

Ja sama tražim đavola! Monotonija u 20-ogodišnjem braku, obaveze, dugogodišnji život po tiđim načinima života i željama, bez spontanosti, moj temperament žive vatre bez plamena, volim život, volim svu dinamiku, pokret, a ne bih za Boga prevarila svoje najmilije. Ipak mi nešto tako malo nedostaje... I, to što bih želela da me malo nadahne, odbacujem zbog posledica koje bi mi nanele zlo. Dakle, svesno razmišljam i ne treba mi takva greška koja bi me kratkotrajno usrećila. Nisam rođena da nekog povredim, pre ću patiti ja zbog onog što ne mogu nego neko drugi zbog onog što mogu. Ipak mene više čini srećnom nečija sreća nego sopstvena, ako sam je ja izazvala.

voljena

pre 14 godina

Meni je bitno da osetim njegovu ljubav a on moju. Taj osecaj-osecaj prave ljubavi nikada nevara cak kada znam da je on pored njegove zene a ja pored mog muza.

Kiza

pre 14 godina

(nenad, 14. maj 2010 16:13)
Mogu iz licnog iskustva da kazem da covek koji je u paralelnoj vezi godinu dana ima debeo razlog za to. Paralelne veze se neresavaju tek tako. Covek je doneo odluku ali to neznaci da je izabrao ljubav-to moras priznati. Vecina paralelnih veza prerastaju u dozivotne ljubavi i najlepse zivotne price.

Tuzan

pre 14 godina

">>>Jer džaba sto su vama neke nove priče neke nove osobe interesantnije ako vi i posle više godina uživate da čavrljate sa vašim partnerom uz jutarnju kafu o nekim glupostima to je neprocenjivo>>>>".
______________________________

Nazalost nemogu da pravim drustvo zeni koju zaista volim i nemogu da pijem kafu sa njom u ovom momentu ali nadam se jednog dana cu moci samo njoj da pravim drustvo. samo jedna se voli i samo jedna se ljubi ako nisi sa njom to je samo iz straha koji neznas kakao da prevazidjes.

naivna

pre 14 godina

Ja sam prevarena zena u svakom pogledu. prevario me, oprostila mu i posle dve godine shvatila da on nikada nije prekinuo sa njom. Ljubav prema njoj je ocigledno bila jaca a mene nije hteo da povredi samo iz sazaljenja! Oni koji varaju NIKADA neprestaju!!!!!!!!!!!!!!!!!!

prevarena

pre 14 godina

Postoje savrseni i stabilni brakovi to znam sigurno jer moj je bio takav. Imala sam savrsen brak dok u moj zivot nije usao muskarac koji je hteo da unisti moj brak, moju srecu i srecu moje dece. Usao je u moj zivot tiho, polako na samo njemu znan nacin. Poceo je sa neznostima, izlivima ljubavi i dokazivanju da moj muz mene ne zasluzuje. Ja sam naivno podlegla, pocela da se udaljavam od muza od porodice koje sam bezgranicno volela i za koje bi svoj zivot dala. Udaljila sam se od svega meni dragog da bi bila sa covekom koji me "voli" vise nego iko drugi na ovome svetu-bar tako je govorio, tako je oisao i tako me ubedjivao. Kada je razvod bio neminovan, kada sve se saznalo on je okrenuo ledja i rekao da se nema "snage" da ide dalje...
Trebalo je to preziveti...
Jednostavno dobila sam ono sto sam zasluzila...

nenad

pre 14 godina

Niko se ne odrice prave ljubavi cak ni zbog dece. Bio sam u paralelnoj vezi godinu dana i kada je zena otkrila a ja morao da biram , izabrao sam zenu jer sam shvatio koliko je volim i da bez nje ne mogu da zivim i da moram da radim na problemima koje smo imali u braku a ne da bezim iz njega. Shvatio sam da je ona druga ljubav bila strast a ne ljubav i nje mi je bilo lakse da se odreknem. Ne mislim da ljudi mogu da vole dve osobe, mada im se tako nekad cini.

Luna

pre 14 godina

Vec dugo vremena volim dva muskarca-podjednako i svakog na svoj nacin. Jutarnja kafica i cavrljanje sa muzem o planovima o deci, o godisnjim odmorima, o planiranju vikenda itd. Nema razloga nevoleti ga , on je nezan, brizan i pre svega odgovoran.
Na drugu stranu postoji ON taj DRUGI koji predstavlja sve ono zabranjeno sto se neuklapa u miran porodicni zivot i kojeg volim celim svojim bicem.
Ni jednog nevolim vise od onog drugog. Jednostavno nemogu da zivim bez njih dvojice zajedno.

Bane NS

pre 14 godina

Mislim da sam jednom već pisao o ovome na neku sličnu temu.
Dešava se da se ljudi koji su u dugoj vezi zalude nekom drugom osobom i to vrlo lako a rešenje je jednostavno.

Prvo zašto se to dešava: nijedna veza pa čak i ona duga i stabilna nije savršena, jednostavno setite se utiska kakav je na vas ostavio vaš partner kada ste se upoznali, prilikom prvih izlazaka i sl., verovatno ste bili oduševljeni i srećni što ste upoznali nekog sa kim se tako lepo slažete i sa kim vam je tako lepo, međutim kada provedete sa nekim dovoljno vremena počinjete da ga upoznajete sve više i više i naravno da spoznajete njegove mane, jer kao ni veza tako ni partner jednostavno ne može biti savršen ali ga vi ipak volite i lepo vam je sa njim jer vam u ogromonoj većini stvari vaš partner kao osoba odgovara. Međutim problem nastane onda kada posle dužeg vremana vi polako zaboravite koliko ste bili usamljeni, koliko loših pokušaja veza ste imali, koliko ste se samo puta bili razočarali a sve te lepe i pozitivne stvari, sve to što vam odgovara i prija u vezi počnete da smatrate normalnim, time i vašeg partnera počnete da smatrate sasvim običnim jer počenete da mislite kako su sve normalne osobe takve, a počnu da vam nedostaju te neke sitnice koje vašem partneru nedostaju ili se jednostavno samo tokom duge veze opustio i prestao da ih praktikuje. Pošto tada već počinje da vas obuzima osećanje da vam nešto nedostaje to osećanje počinje da se pretvara u osećanje blagog nezadovoljsva, koje se manifestuje time da je vama ipak lepo ali niste baš 100% ispunjeni. U takvoj fazi počinjete senzitivnije da osećate ljude u vašem okruženju i lako se desi da vam pažnju privuče osoba koja je iz razloga što je slobodana, iz razloga što ne deli vaše probleme sa vama kao vaš partner, iz razloga što ste vi za nju nešto novo jednostavno drugačije ophodi prema vama. Tada često ta osoba ispuni to sitno nezadovoljstvo i pojavlje se osećaj da ste zaljubljeni u nju i da volite dve osobe, a sve samo zato što tu novu osobu ne poznajete dovoljno i znate samo onu njegovu stranu ličnosti koja pokušava da vam se predstavi u što boljem svetlu i da vas osvoji. Da kojim slučajem ostavite svog partnera i uđete u vezu sa tim novim posle određenog vremena bi se i njegovo ponašanje prema vama promenilo a sa prethodnim partnerom bi otišlo i sve ono lepo i pozitivno što ste vi smatrali običnim i normalnim.

Prema tome rešenje je jednostavno, prvo budite svesni činjenice da se vi sa tom novom osobom u svom životu viđate jednom ili dva puta nedeljno kada se ona posebno trudi da vam bude privlačna i interesantna, dok vašeg partnera gledate svaki dan u svim mogućim izdanjima i već ste sa njim većinu tema iscrpeli. Drugo ne zaboravite da vi o životu te nove osobe ne znate mnogo, ne znate da li ima problema i kako se nosi sa problemima jer naravno nikada vam na prvim sastancima neće pričati o svojim svakodnevnim problemima dok sa druge strane vaš višegodišni partner će se o svakom problemu požaliti prvo vama, to može da deluje kao da se ta nova osoba u vašem životu mnogo bolje snalazi u životu od vašeg partnera i da je sa njim sve lakše i jednostavnije. Zato dobro upoznajte onoga u koga mislite da se zaljubljujete, pokušajte što više da saznate o njemu i njegovom zivotu, pokušajte da ga nekada zateknete ili sretnete kada vas ne očekuje, pokušajte da saznate što više o njegovom svakodnevnom životu, tako ćete ga lakše staviti u ulogu vašeg sadašnjeg parnera i realnije proceniti da li on zaista više vredi. Jer džaba sto su vama neke nove priče neke nove osobe interesantnije ako vi i posle više godina uživate da čavrljate sa vašim partnerom uz jutarnju kafu o nekim glupostima to je neprocenjivo.

zacarani krug

pre 14 godina

vec nekoliko godina smo u paralelnoj vezi. Oboje imamo predivne supruznike koji jednostavno nemaju mane, volimo ih kao roditelje svoje dece koju nezelimo da povredimo. Nije nam lako...

Semafor

pre 14 godina

Samo mala opaska na sve one koji spominju "odluku" o ljubavi. Čim je u pitanju "odluka" ljubav je automatski isključena i u pitanju je čisti interes. Ljubav je kada nekog volite srcem, bez ikakve prisile razuma, kad dolazi samo po sebi i jedino tada možete biti stvarno srećni. "Odluka" je put u nezadovoljstvo i potrebu da stalno "radite", "trudite se" itd oko nečega za šta nemate hrabrosti priznati da ne postoji.

Bata Peca

pre 14 godina

Skrenuo bih paznju svima koji iznose negativne komentare, da najveca vrednost ovih tekstova lezi u tome sto nas nateraju da se zamislimo, diskutujemo, cak i ostavimo ovde svoj komentar. Bitne su teme. Neki put ono sto pise u samom tekstu i nije sustinsko.
Da li je moguce voleti 2 osobe odjednom? Meni je samo to pitanje privuklo paznju i nateralo me da se zamislim.
Odgovor nas tera na definisanje ljubavi i zaljubljenosti, ali to je vec toliko prezvakana tema, da mi ne pada napamet da nekog smaram s tim.
Moje licno uverenje je da se MOZETE (AKO HOCETE) ZALJUBITI U 1000 ZENA/MUSKARACA, ALI DA ISKRENO MOZETE VOLETI SAMO JEDNU/OG.
Odgovor nije lako dati, jer mi mozemo biti sjajni, dobri i pazljivi prema 2-3 osobe. I reci "Volim ih obe", cvrsto verujuci u to. Medjutim, LJUBAV nije samo paznja, postovanje, milovanje, iznenadjivanje, trud.
Ljubav je i izbegavanje cinjenja onoga sto povredjuje vaseg partnera. Da li bi vasem partneru prijalo da ga prevarite?
Da, reci ce neko, zivimo u svetu gde su nam kanoni nametnuli ponasanje koje nije prirodno ljudskom bicu. Drugi ce osporavati brak nazivajuci ga cinizmom. Treci ce reci da je u prirodi svih zivotinja, pa samim tim i ljudi, da se razmnozavaju, sto ce reci da treba da slede instinkte.
Oni koji bi to rekli opasno mesaju ljubav sa slobodom. Iako vrlo bliski, pa cak i prozeti (ljubav prema slobodi), ovi pojmovi nisu isti.

Pozdrav svima koji vole.

Radmila T-P.

pre 14 godina

Istina je da se može voleti više osoba ali jednu po jednu. Ljubav prema najbližima trebalo bi da je bezuslovna i volimo ih zato što ih imamo i što smo krvno povezani. Teško je voleti partnera bezuslovno, jer uvek nas privuku naša očekivanja od njega, očekuje i on od nas pa tako donosimo odluke pro-kontro. Paralelne veze nisu dobre, hazardne su i mogu dovesti do "infarkta".Obično u takvim vezama posesivno sputavamo stalnog partnera i projektujemo na njega, svesno ili nesvesno, sopstvene doživljaje. Ako smo sigurni u novu vezu treba civilizovano raskinuti staru i tako izbeći dramatične posledice kada se sve otkrije. Treba razgovarati u postojećoj vezi o stanju u kome se nađemo koje nismo namerno birali pa se možda i osvestimo i odlučimo kako da izađemo iz te igre jer to jeste igra u kojoj postoji progonilac-žrtva-spasilac.

marija

pre 14 godina

Potpuno besmislen tekst..
Koga cemo voleti je samo nasa licna odluka, i ljubav nije nesto sto nas "obuzima" i gde nemamo kontrolu.. Velika je razlika izmedju dopadanja i seksualne privlacnosti i ljubavi... Emotivno nezrele osobe su sklone da razmisljaju da ih je nesto obuzelo i da ne znaju sta rade..
Potpuni nonsens :)

ne razumem=plašim se= uništiću ga

pre 14 godina

Tuzan:
Nemoj, nije lepo da ako nešto nemaš i ne razumeš odmah pripisuješ mentalnom oboljenju. To MNOGO govori o tebi kao čoveku.

monotipi in

pre 14 godina

Jbg, upravo prolazim kroz to.
A da zaljubljenost i ljubav nisu isto, pa mislim da to samo ekstremnim gluperdama ne dolazi do mozga.

Zigzigi

pre 14 godina

Jel se meni cini ili autor-ka teksta se nasao-la u ovakvoj situaciji pa pokusava da nadje savet/resenja/odgovore u komentarima?
Po mom misljenju moze se voleti vise od jedne osobe samo ako pripadaju rodbini. Ali to je vec drugaciji vid ljubavi.

Voleti vise partnera moze jedino da se tumaci kao strast (tj zaljubljenost), koristoljubivost (biranje od svakog od njih 'deo' koji odgovara) ili nesigurnost. A naravno ni jedna od tih opcija ne valja.
Ko sto neko vec rece, ljubav podrazumeva posvecenost i pozrtvovanost i odsutnost bilo kakve druge osobe do one koju volite i za koju ste spremni da se odreknete mnogih stvari. Sve dok se na to gleda kao na pogodnost, nema tu ni l od ljubavi.
Poz

Keke

pre 14 godina

Jos jedno otkrice Amerike na stranicama B92 Zivota!!

Ma ne, nemoguce je voleti dve osobe. Ko jos voli I mamu I tatu? Pa jos i brata ili sestru? Besmislica!

Ne, ne, ljudi u stvari vole samo jednu osobu u zivotu u jednom trenutku.

Yeah, sure. Sve je crno-belo, sve treba po sablonu (verovatno po Bibliji), inace je nenormalno!

tri tačke

pre 14 godina

Evo, i ja da potvrdim da ovo postoji. Ne nazivam površne stvari imenom koji se spominje u tekstu, naprotiv. Kako izaći iz kruga?

stereotipi out

pre 14 godina

Zaljubljenost i ljubav nisu isto.
Ljubav nije samo osećanje. Ljubav je odluka i posvećenost. Ako neko donese odluku da voli osobu sa kojom je u dugoj vezi to uključuje u sebe i odluku da odustane od ljubavi prema osobama na koje naiđe usput.
Ipak, kao i svaka druga odluka, i ova može da se promeni. Mislim da mnogi stalno iznova preispituju svoju odluku o ljubavi prema partneru u dugoj vezi, ali skoro niko to, nažalost, ne čini u braku. Po meni, brakovi bi bili daleko kvalitetniji ako bi oba supružnika svako za sebe preispitivali odluke o svojoj ljubavi. Tada bi se oboje maksimalno uložili u svoj brak i stvorili bi najbolji mogući odnos ljubavi.
Nisam sigurna da bi u takvom odnosu ljubavi, tako lako, dolazilo do zaljubljivanja u nove osobe jer ne bi preostalo mnogo vremena za to ako:
- ulažete u sebe (brinete o svom zdravlju, izgledu, opuštanju, odmoru, zabavi...) da bi bili što bolji za svog partnera
- ulažete u svog partnera (brinete kako da mu ulepšate život)
- ulažete u vašu vezu ili brak (osmišljavate i organizujete kvalitetno provedeno slobodno vreme)

Sreca

pre 14 godina

Imati muza koji vas beskrajno voli i pruza vam lagodan zivot i imati drugog koji vam pruza sva ona druga zadovoljstava je uspeh kojim nemogu da se pohvale mnoge zene.

mmm

pre 14 godina

Toplo preporucujem film Notebook, kao odgovor na ovu temu. Samo sa jednom od te dve osobe je lepse, zavisi samo koje vrednosti su vam vaznije, a ne postoje dve iste osobe na planeti, tako da ipak, nije bas sasvim tesko izabrati :)

Tuzan

pre 14 godina

Mentalno obolele osobe mogu da vole dve osobe u isto vreme inace normalni ljudi vole samo jednu. Vrlo cesto ljudi u braku se zaljube u nekog drugog a ostaju u braku iz sazaljenja prema osobi koji su nekada voleli ili iz ciste slabosti i straha od osude dece, okoline, roditelja, prijatelja itd. Mnogo ljubavnih tragedija se zavrsilo tako...

stereotipi out

pre 14 godina

Zaljubljenost i ljubav nisu isto.
Ljubav nije samo osećanje. Ljubav je odluka i posvećenost. Ako neko donese odluku da voli osobu sa kojom je u dugoj vezi to uključuje u sebe i odluku da odustane od ljubavi prema osobama na koje naiđe usput.
Ipak, kao i svaka druga odluka, i ova može da se promeni. Mislim da mnogi stalno iznova preispituju svoju odluku o ljubavi prema partneru u dugoj vezi, ali skoro niko to, nažalost, ne čini u braku. Po meni, brakovi bi bili daleko kvalitetniji ako bi oba supružnika svako za sebe preispitivali odluke o svojoj ljubavi. Tada bi se oboje maksimalno uložili u svoj brak i stvorili bi najbolji mogući odnos ljubavi.
Nisam sigurna da bi u takvom odnosu ljubavi, tako lako, dolazilo do zaljubljivanja u nove osobe jer ne bi preostalo mnogo vremena za to ako:
- ulažete u sebe (brinete o svom zdravlju, izgledu, opuštanju, odmoru, zabavi...) da bi bili što bolji za svog partnera
- ulažete u svog partnera (brinete kako da mu ulepšate život)
- ulažete u vašu vezu ili brak (osmišljavate i organizujete kvalitetno provedeno slobodno vreme)

Bane NS

pre 14 godina

Mislim da sam jednom već pisao o ovome na neku sličnu temu.
Dešava se da se ljudi koji su u dugoj vezi zalude nekom drugom osobom i to vrlo lako a rešenje je jednostavno.

Prvo zašto se to dešava: nijedna veza pa čak i ona duga i stabilna nije savršena, jednostavno setite se utiska kakav je na vas ostavio vaš partner kada ste se upoznali, prilikom prvih izlazaka i sl., verovatno ste bili oduševljeni i srećni što ste upoznali nekog sa kim se tako lepo slažete i sa kim vam je tako lepo, međutim kada provedete sa nekim dovoljno vremena počinjete da ga upoznajete sve više i više i naravno da spoznajete njegove mane, jer kao ni veza tako ni partner jednostavno ne može biti savršen ali ga vi ipak volite i lepo vam je sa njim jer vam u ogromonoj većini stvari vaš partner kao osoba odgovara. Međutim problem nastane onda kada posle dužeg vremana vi polako zaboravite koliko ste bili usamljeni, koliko loših pokušaja veza ste imali, koliko ste se samo puta bili razočarali a sve te lepe i pozitivne stvari, sve to što vam odgovara i prija u vezi počnete da smatrate normalnim, time i vašeg partnera počnete da smatrate sasvim običnim jer počenete da mislite kako su sve normalne osobe takve, a počnu da vam nedostaju te neke sitnice koje vašem partneru nedostaju ili se jednostavno samo tokom duge veze opustio i prestao da ih praktikuje. Pošto tada već počinje da vas obuzima osećanje da vam nešto nedostaje to osećanje počinje da se pretvara u osećanje blagog nezadovoljsva, koje se manifestuje time da je vama ipak lepo ali niste baš 100% ispunjeni. U takvoj fazi počinjete senzitivnije da osećate ljude u vašem okruženju i lako se desi da vam pažnju privuče osoba koja je iz razloga što je slobodana, iz razloga što ne deli vaše probleme sa vama kao vaš partner, iz razloga što ste vi za nju nešto novo jednostavno drugačije ophodi prema vama. Tada često ta osoba ispuni to sitno nezadovoljstvo i pojavlje se osećaj da ste zaljubljeni u nju i da volite dve osobe, a sve samo zato što tu novu osobu ne poznajete dovoljno i znate samo onu njegovu stranu ličnosti koja pokušava da vam se predstavi u što boljem svetlu i da vas osvoji. Da kojim slučajem ostavite svog partnera i uđete u vezu sa tim novim posle određenog vremena bi se i njegovo ponašanje prema vama promenilo a sa prethodnim partnerom bi otišlo i sve ono lepo i pozitivno što ste vi smatrali običnim i normalnim.

Prema tome rešenje je jednostavno, prvo budite svesni činjenice da se vi sa tom novom osobom u svom životu viđate jednom ili dva puta nedeljno kada se ona posebno trudi da vam bude privlačna i interesantna, dok vašeg partnera gledate svaki dan u svim mogućim izdanjima i već ste sa njim većinu tema iscrpeli. Drugo ne zaboravite da vi o životu te nove osobe ne znate mnogo, ne znate da li ima problema i kako se nosi sa problemima jer naravno nikada vam na prvim sastancima neće pričati o svojim svakodnevnim problemima dok sa druge strane vaš višegodišni partner će se o svakom problemu požaliti prvo vama, to može da deluje kao da se ta nova osoba u vašem životu mnogo bolje snalazi u životu od vašeg partnera i da je sa njim sve lakše i jednostavnije. Zato dobro upoznajte onoga u koga mislite da se zaljubljujete, pokušajte što više da saznate o njemu i njegovom zivotu, pokušajte da ga nekada zateknete ili sretnete kada vas ne očekuje, pokušajte da saznate što više o njegovom svakodnevnom životu, tako ćete ga lakše staviti u ulogu vašeg sadašnjeg parnera i realnije proceniti da li on zaista više vredi. Jer džaba sto su vama neke nove priče neke nove osobe interesantnije ako vi i posle više godina uživate da čavrljate sa vašim partnerom uz jutarnju kafu o nekim glupostima to je neprocenjivo.

Keke

pre 14 godina

Jos jedno otkrice Amerike na stranicama B92 Zivota!!

Ma ne, nemoguce je voleti dve osobe. Ko jos voli I mamu I tatu? Pa jos i brata ili sestru? Besmislica!

Ne, ne, ljudi u stvari vole samo jednu osobu u zivotu u jednom trenutku.

Yeah, sure. Sve je crno-belo, sve treba po sablonu (verovatno po Bibliji), inace je nenormalno!

ne razumem=plašim se= uništiću ga

pre 14 godina

Tuzan:
Nemoj, nije lepo da ako nešto nemaš i ne razumeš odmah pripisuješ mentalnom oboljenju. To MNOGO govori o tebi kao čoveku.

prevarena

pre 14 godina

Postoje savrseni i stabilni brakovi to znam sigurno jer moj je bio takav. Imala sam savrsen brak dok u moj zivot nije usao muskarac koji je hteo da unisti moj brak, moju srecu i srecu moje dece. Usao je u moj zivot tiho, polako na samo njemu znan nacin. Poceo je sa neznostima, izlivima ljubavi i dokazivanju da moj muz mene ne zasluzuje. Ja sam naivno podlegla, pocela da se udaljavam od muza od porodice koje sam bezgranicno volela i za koje bi svoj zivot dala. Udaljila sam se od svega meni dragog da bi bila sa covekom koji me "voli" vise nego iko drugi na ovome svetu-bar tako je govorio, tako je oisao i tako me ubedjivao. Kada je razvod bio neminovan, kada sve se saznalo on je okrenuo ledja i rekao da se nema "snage" da ide dalje...
Trebalo je to preziveti...
Jednostavno dobila sam ono sto sam zasluzila...

Bata Peca

pre 14 godina

Skrenuo bih paznju svima koji iznose negativne komentare, da najveca vrednost ovih tekstova lezi u tome sto nas nateraju da se zamislimo, diskutujemo, cak i ostavimo ovde svoj komentar. Bitne su teme. Neki put ono sto pise u samom tekstu i nije sustinsko.
Da li je moguce voleti 2 osobe odjednom? Meni je samo to pitanje privuklo paznju i nateralo me da se zamislim.
Odgovor nas tera na definisanje ljubavi i zaljubljenosti, ali to je vec toliko prezvakana tema, da mi ne pada napamet da nekog smaram s tim.
Moje licno uverenje je da se MOZETE (AKO HOCETE) ZALJUBITI U 1000 ZENA/MUSKARACA, ALI DA ISKRENO MOZETE VOLETI SAMO JEDNU/OG.
Odgovor nije lako dati, jer mi mozemo biti sjajni, dobri i pazljivi prema 2-3 osobe. I reci "Volim ih obe", cvrsto verujuci u to. Medjutim, LJUBAV nije samo paznja, postovanje, milovanje, iznenadjivanje, trud.
Ljubav je i izbegavanje cinjenja onoga sto povredjuje vaseg partnera. Da li bi vasem partneru prijalo da ga prevarite?
Da, reci ce neko, zivimo u svetu gde su nam kanoni nametnuli ponasanje koje nije prirodno ljudskom bicu. Drugi ce osporavati brak nazivajuci ga cinizmom. Treci ce reci da je u prirodi svih zivotinja, pa samim tim i ljudi, da se razmnozavaju, sto ce reci da treba da slede instinkte.
Oni koji bi to rekli opasno mesaju ljubav sa slobodom. Iako vrlo bliski, pa cak i prozeti (ljubav prema slobodi), ovi pojmovi nisu isti.

Pozdrav svima koji vole.

muskoka

pre 14 godina

Opsesija osobom koju tajno volite je najgora kazna koja me u zivotu strefila!!!
Kada zavolite u dvadestim onda mozda niste sigurni u tu ljubav, ali kada zavolite u kasnijim godinama onda znate sta volite, koga volite i zasto volite.

monotipi in

pre 14 godina

Jbg, upravo prolazim kroz to.
A da zaljubljenost i ljubav nisu isto, pa mislim da to samo ekstremnim gluperdama ne dolazi do mozga.

Sreca

pre 14 godina

Imati muza koji vas beskrajno voli i pruza vam lagodan zivot i imati drugog koji vam pruza sva ona druga zadovoljstava je uspeh kojim nemogu da se pohvale mnoge zene.

naivna

pre 14 godina

Ja sam prevarena zena u svakom pogledu. prevario me, oprostila mu i posle dve godine shvatila da on nikada nije prekinuo sa njom. Ljubav prema njoj je ocigledno bila jaca a mene nije hteo da povredi samo iz sazaljenja! Oni koji varaju NIKADA neprestaju!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Semafor

pre 14 godina

Samo mala opaska na sve one koji spominju "odluku" o ljubavi. Čim je u pitanju "odluka" ljubav je automatski isključena i u pitanju je čisti interes. Ljubav je kada nekog volite srcem, bez ikakve prisile razuma, kad dolazi samo po sebi i jedino tada možete biti stvarno srećni. "Odluka" je put u nezadovoljstvo i potrebu da stalno "radite", "trudite se" itd oko nečega za šta nemate hrabrosti priznati da ne postoji.

mmm

pre 14 godina

Toplo preporucujem film Notebook, kao odgovor na ovu temu. Samo sa jednom od te dve osobe je lepse, zavisi samo koje vrednosti su vam vaznije, a ne postoje dve iste osobe na planeti, tako da ipak, nije bas sasvim tesko izabrati :)

marija

pre 14 godina

Potpuno besmislen tekst..
Koga cemo voleti je samo nasa licna odluka, i ljubav nije nesto sto nas "obuzima" i gde nemamo kontrolu.. Velika je razlika izmedju dopadanja i seksualne privlacnosti i ljubavi... Emotivno nezrele osobe su sklone da razmisljaju da ih je nesto obuzelo i da ne znaju sta rade..
Potpuni nonsens :)

Tuzan

pre 14 godina

Mentalno obolele osobe mogu da vole dve osobe u isto vreme inace normalni ljudi vole samo jednu. Vrlo cesto ljudi u braku se zaljube u nekog drugog a ostaju u braku iz sazaljenja prema osobi koji su nekada voleli ili iz ciste slabosti i straha od osude dece, okoline, roditelja, prijatelja itd. Mnogo ljubavnih tragedija se zavrsilo tako...

ON i ONA

pre 14 godina

U dobrom braku nema paralelnih veza. One se desavaju samo onda kada se jedna polovina iskljuci iz to "srecnog braka".
Povratak iz paralelne veze u taj "srecni brak" je ravno samoubistvu!!!

Bane NS

pre 14 godina

Još nešto sam zaboravio da kažem a vidim da se često pominje u komentarima, a odnosi se na tvrdnje kako se mogu voleti dve osobe, jedna brižna, pažljiva i verna koja pruža stabilnost i oslonac i druga uzbudljiva i strasna koja pruža ostale životne radosti. Onaj ko voli ovakve dve osobe u svom životu odnosno onaj ko mora da ima ovakve dve osobe u svom životu da bi imao sve ne voli ni jednu od te dve osobe, voli samo, jedino i isključivo sebe. Ovo se ne odnosi na one koji proživljavaju pakao jer žele da budu sa dugom osobom a nemaju hrabrosti da porodici okrenu leđa već na one koji uživaju u takvom životu i ponose se time smatrajući da su mnogo uspešniji i poželjniji od drugih. Drugim rečima možda njima jeste potaman, ali ovde je reč o tome mogu li se iskreno, ali iskreno, voleti dve osobe u životu i proživljavati pakao zbog toga, a te tvrdnje definitivno nisu dokaz toga već sebičnosti onoga koji ne želi ništa da izgubi niti da se odrekne bilo čega već svoje potrebe zadovoljava gomilajući partnere od kojih svaki ispunjava po nešto.

Dragan

pre 14 godina

Covek koji ima srecan brak i voli svoju zenu nikada nece doci u iskusenje da se zaljubi u drugu. To se samo desava tamo gde nema ljubavi i gde vlada nezadovoljstavo, nesreca i neispunjeni snovi.

Posmatrac

pre 14 godina

Bane svaka ti cast za ovaj komentar
..."sebičnosti onoga koji ne želi ništa da izgubi niti da se odrekne bilo čega već svoje potrebe zadovoljava gomilajući partnere od kojih svaki ispunjava po nešto..."

U pravu si i slazem se sa tobom da su to veoma sebicni ljudi i ljudi koji zele okolini da prikazu laznu sliku o sebi kao velikom porodicnom coveku, idealu mnogih zena, perfektnom ocu porodice i naravno velikom domacinu u docekivanju porodicnih prijatelja. To je sve samo ne srecan covek i nije mi zao njega ali zao mi je kada vidim da takav covek uplete druge ljude i tudje zivote pokusa da unisti zarad "srece" svoje "srecne porodice" koja nazalost postoji samo na slikama. Niko tu nije srecan osim ako nije sadomazohista.

Luna

pre 14 godina

Vec dugo vremena volim dva muskarca-podjednako i svakog na svoj nacin. Jutarnja kafica i cavrljanje sa muzem o planovima o deci, o godisnjim odmorima, o planiranju vikenda itd. Nema razloga nevoleti ga , on je nezan, brizan i pre svega odgovoran.
Na drugu stranu postoji ON taj DRUGI koji predstavlja sve ono zabranjeno sto se neuklapa u miran porodicni zivot i kojeg volim celim svojim bicem.
Ni jednog nevolim vise od onog drugog. Jednostavno nemogu da zivim bez njih dvojice zajedno.

Ljubavni Trougao

pre 14 godina

Uh, nalazim se u takvoj vezi...nije mi lako samo da znate!! Ali iskreno...mislim da ne volim ni jednog ni drugog.Priznajem da se tako dopunjujem, ustavri ne znam ni sama sta hocu :)))

Ala

pre 14 godina

Zena koja prihvati muskarca nazad posle duge paralelne veze mora biti spremna da ce on opet skrenuti sa puta. Zelja za izgubljenom ljubavi i strast koju sa njom nema tera ga u nove veze ili pak obnovu stare.

rex

pre 14 godina

Paralelna veza...moguće ju je uspostaviti. Ja lično ne osećam potrebu niti mislim da ću u životu biti onako nevino i naivno zaljubljen kao npr. u osmom razredu. Ali tu je moja supruga (12 god. braka) koja je prosto podlegla pritiscima i udvaranjima preko neta svoje nove ljubavi. Teorija o bračnoj harmoniji gde nema potrebe za izletima van braka je prilično ispravna jer kod mene iz meni još nepoznatih razloga ne funkioniše fiziološki deo braka (suviše često ili nemam želju ili zatajim u krevetu).To me je sve odvelo u tešku depresiju i jednostavno sam joj dopustio da bar ona bude srećna jer je do tada stvarno imala razumevanja za mene. Pošto je njena nova ljubav suviše udaljena a kako bi mogli neometano da se viđaju dogovoreno je da me obaveštava gde je i kada. Jedino njega ne želim da upoznam. Imamo dvoje dece i pazimo da niko ne sazna ništa a dokle će to trajati i na šta će izaći ne smem ni da pomislim. Ona tvrdi da nas podjednako voli ali da joj on pruža svu nežnost i ostalo što ne dobija od mene. Život je čudan.

Kiza

pre 14 godina

(nenad, 14. maj 2010 16:13)
Mogu iz licnog iskustva da kazem da covek koji je u paralelnoj vezi godinu dana ima debeo razlog za to. Paralelne veze se neresavaju tek tako. Covek je doneo odluku ali to neznaci da je izabrao ljubav-to moras priznati. Vecina paralelnih veza prerastaju u dozivotne ljubavi i najlepse zivotne price.

Trajna_veza

pre 14 godina

Prevarene partnere netreba zaliti nego treba zaliti one koji moraju da varaju. Da su srecni i zadovoljni sa svojim partnerom to nikada nebi uradili. "Oprastati" prevare mogu samo oni koji to rade iz nekog drugog interese a NE iz ljubavi. Ljubavi nema tamo gde partner trazi ljubav, neznost i intimu sa drugom osobom!!!

IvanBG

pre 14 godina

Zena mi pruza ljubav a ljubavnica sve ono ostalo. Iskreno receno mislim da nevolim ni jednu od njih dve dovoljno da bi bio samo sa jednom.

nenad

pre 14 godina

Niko se ne odrice prave ljubavi cak ni zbog dece. Bio sam u paralelnoj vezi godinu dana i kada je zena otkrila a ja morao da biram , izabrao sam zenu jer sam shvatio koliko je volim i da bez nje ne mogu da zivim i da moram da radim na problemima koje smo imali u braku a ne da bezim iz njega. Shvatio sam da je ona druga ljubav bila strast a ne ljubav i nje mi je bilo lakse da se odreknem. Ne mislim da ljudi mogu da vole dve osobe, mada im se tako nekad cini.

tri tačke

pre 14 godina

Evo, i ja da potvrdim da ovo postoji. Ne nazivam površne stvari imenom koji se spominje u tekstu, naprotiv. Kako izaći iz kruga?

cakana

pre 14 godina

Prevarila sam muza samo sa jednim partnerom i mogu priznati da ga od tada mnogo vise volim i da su nam intimni odnosi mnogo uzbudljiviji.

samo ONA

pre 14 godina

Paralelene veze su teske, bolne i nezaboravne...toliko lepih trenutaka koje oboje pamtite...toliko neostvarenih snova koje ste zajedno sanjali...Ali nemojte da brinete Prava ljubav uvek nadje resenje i put bez obzira koliko taj put bio trnovit i tezak.

MrDax

pre 14 godina

Ako ste emocionalno nezreli i slabi onda vam se moze "desiti" svasta,medjutim ako ste sam krojac svoje srece i svog zivota nece vam se "desavati" ovakve pateticne srceparajuce limunade gde jednog volite ali ah drugog takodje na dohvatu vam ruke .Tako blizu a tako daleko. H,ha,ha....

Posmatrac

pre 14 godina

Mozes se ti zapitati koliko god hoces, to pitanje ce trajati celog zivota. Ljudi zive u paralelnim vezama jer su kukavice da ostave manje sposobnog partnera koji nije u stanju da se brine ni o sebi a kamoli o deci. Gde ljubavi vise nema u braku covek je primoran da je trazi van braka.
Zrtva za decu zbog manje sposobnog partnera nece doneti srecu ni toj deci.

Zigzigi

pre 14 godina

Jel se meni cini ili autor-ka teksta se nasao-la u ovakvoj situaciji pa pokusava da nadje savet/resenja/odgovore u komentarima?
Po mom misljenju moze se voleti vise od jedne osobe samo ako pripadaju rodbini. Ali to je vec drugaciji vid ljubavi.

Voleti vise partnera moze jedino da se tumaci kao strast (tj zaljubljenost), koristoljubivost (biranje od svakog od njih 'deo' koji odgovara) ili nesigurnost. A naravno ni jedna od tih opcija ne valja.
Ko sto neko vec rece, ljubav podrazumeva posvecenost i pozrtvovanost i odsutnost bilo kakve druge osobe do one koju volite i za koju ste spremni da se odreknete mnogih stvari. Sve dok se na to gleda kao na pogodnost, nema tu ni l od ljubavi.
Poz

Posmatrac

pre 14 godina

Onaj ko mora da bira izmedju dve osobe i resi da se odrekne strasti je posle poluzivo stvorenje. Strast je ono za cim svi mi ceznemo i kada se desi jednostavno ne mozes da je se resis tek tako.

Vasilije

pre 14 godina

Nekada nova ljubav useta u nas zivot tiho i polako a nekada poput tornada ali to se desi samo onda kada se stara ljubav ugasi. Strast i vatra u novoj ljubavi nemogu da se potisnu silom a to znaci da sve odluke donesene u kriznim momentima nisu uvek donete iz ljubavi. Mozak i razum nekada prevare i najvece bisnismene.

komentar na komentare

pre 14 godina

E, ovi kometari mogu se svrstati u dve grupe.

Prva grupa su površne TEORIJE, tipa: muškarcu su ovakvi, žene su onakve, ljubav je ovo, strast je ono...Tu su komentatori sigurni u sebe, sve znaju, sve im je poznato, pišu nekakve poslovice i mudrosti, pametovanje, pametovanje...do besvesti!

Sa druge strane imamo ljude koji iznose svoja LIČNA iskustva, ljudi koji su izneli svoje strahove, nedoumice koji jednostavno priznaju da ČAK I SAMI ne znaju šta im se dešava, al su to podelili sa nama. Verujte, ta LIČNA iskustva koja su ljudi ovde izneli, su mi jako dragocena, i hvala im. To je život. A ne samo pametovanja i mudrovanja...
Lana,začarani krug, Luna,prevarena,Nenad, naivna,voljena, Raika, muskoka,Duplo zaljubljen (car!)Nada postarka,rex, Ljubavni trougao, sudbina, Leonidas (opusti se:) hvala najlepse!

Raskoljnikov

pre 14 godina

Valjda je prirodno okrenuti se za privlacnom devojkom, ali je neprirodno i sebicno pogaziti tudje poverenje, samim tim i sebe, izjednacavujuci se sa nekom zivotinjom, kojoj je neki nagon iznad moralnih nacela.
Tekst je apsolutna balavudija, nazalost, ima ljudi koji u ovo veruju(ili ne?), jer...samo oni znaju i strogo cuvaju za sebe svoju nesanicu i ocajnicki pokusavaju sami protiv svoje savesti da se u potpunosti prilagode svom besmislu.

voljena

pre 14 godina

Meni je bitno da osetim njegovu ljubav a on moju. Taj osecaj-osecaj prave ljubavi nikada nevara cak kada znam da je on pored njegove zene a ja pored mog muza.

ZulaJ

pre 14 godina

Kratke simpatije i prolazne avanture su moguce i nemoraju ugroziti ili unistiti brak mada ga u vecini slucajeva duboko poljuljaju. Paralelne veze u kojima dolazi do dubokog emotivnog vezivanja koje nemozemo ni sami sebi da objasnimo se nemogu izbrisati i prema tome uglavnom razaraju brakove.
Polako ali sigurno crv sumnje i patnja za onim drugim sto nam je pruzalo neizmerna zadovoljstva unistava sva osecanja koja da su bila dovoljno jaka nikad ne bih doslo do vezivanja za drugu osobu...
Onaj ko izadje iz braka mentalno (fizicki je jos uvek tu)i veze se za novu osobu vise se nikada nemoze vratiti mentalno. Fizicki moze biti tu u tom braku ako je spreman a takvu zivotnu zrtvu do kraja zivota ali ne i mentalno.

Iskusan

pre 14 godina

"...Shvatio sam da je ona druga ljubav bila strast a ne ljubav i nje mi je bilo lakse da se odreknem..."
______________________________

U mnogim slucajevima zene se nadju prozvane da objasne svima pa i sebi zasto ih je muz prevario.
Samo zelim da pojasnim da se strast radja iz ljubavi a "ljubav" u kojoj nema strasti nije ljubav.

Raika

pre 14 godina

Ja sama tražim đavola! Monotonija u 20-ogodišnjem braku, obaveze, dugogodišnji život po tiđim načinima života i željama, bez spontanosti, moj temperament žive vatre bez plamena, volim život, volim svu dinamiku, pokret, a ne bih za Boga prevarila svoje najmilije. Ipak mi nešto tako malo nedostaje... I, to što bih želela da me malo nadahne, odbacujem zbog posledica koje bi mi nanele zlo. Dakle, svesno razmišljam i ne treba mi takva greška koja bi me kratkotrajno usrećila. Nisam rođena da nekog povredim, pre ću patiti ja zbog onog što ne mogu nego neko drugi zbog onog što mogu. Ipak mene više čini srećnom nečija sreća nego sopstvena, ako sam je ja izazvala.

zacarani krug

pre 14 godina

vec nekoliko godina smo u paralelnoj vezi. Oboje imamo predivne supruznike koji jednostavno nemaju mane, volimo ih kao roditelje svoje dece koju nezelimo da povredimo. Nije nam lako...

Duplo zaljubljen

pre 14 godina

E moze se. Bas juce sam se posle skoro 13 godina braka razveo od zene. Moram da priznam da je tokom svih godina nikada nisam prevario sa drugom i da sam joj bio veran (...koja budala!). Pre nekog vremena sam upoznao devojku koja mi se dopala i probudila ljubav u meni. Iako ona nije bila razlog za moj razvod (to kod nas je puklo mnogo ranije), kada stavim ruku na srce, moram da priznam da ih volim obadve. Najsmesnije je sto bi moja Ex zelela da se ponovo vencamo, a ova druga se nista ne izjasnjava. Totalno ludilo u mojoj glavi...

Tuzan

pre 14 godina

Paralelne veze i odluke koje moraju da se donesu mogu biti ubitacne za ljudsku psihu jer uvek postoji pitanje i tajna zudnja "kako bi bilo da sam doneo drugaciju odluku"?
Odluka je nekad iz primoranosti a ne iz ljubavi.

nada_postarka

pre 14 godina

Muskarci u kriznim godinama prave greske kao i tinejdzeri. Prema tome ako oprastamo tinejdzerima mozamo i muzevima. Pored sinova i muza cesto pomislim da u kuci imam tri tinejdzera.

Gatara

pre 14 godina

Ima li ovde iko da zna da se "ne" pise odvojeno od glagola? Koliko neprismenih strucnjaka ljubavi...
(Maca, 19. maj 2010 10:17)
______________________________

Ima ih tu su ali se namerno kriju iza gramatickih gresaka jer boze moj svi znamo koliko su oni pismeni i elokventni!
To su ljudi/zene koji namerno prave greske (koje inace nikada ne prave) da bi dokazali da oni nisu postavili odredjene komentare i postove. Kriti se uvek iza drugoga i kriviti druge za ono sto nam se desava je velika slabost!!!

Ana

pre 14 godina

@Bane NS

Kao da citam svoje misli (:
Ljudi, cini se, lako zaboravljaju i povode se za povrsnim bez petlje da se uplicu u nesto dublje.Prisnost koja je izgradjena sa visegodisnjim partnerom se precesto uzima zdravo za gotovo. Sve veze ciji smo deo bili se ugradjuju u nas i cine nas onakvima kakvi smo. To vodi tome da od svake sledece veze i osobe ocekujemo vise. Da samo nastavljamo tamo gde smo stali sa prethodnom. Da dodamo one sitnice i finese koje su nedostajale. Ali to je nemoguce. Jer opet treba da se "istrci" ceo krug sa novim partnerom i uspostavi ista prisnost i poverenje.
A za to je potrebno vreme. I onda se radja frustracija. I onaj osecaj usamljenosti sa pocetka price. Bas onaj na koji smo sasvim zaboravili ususkani u dugogodisnju pricu koju mnogi uniste jer ona postaje nesto normalno i obicno. Ne kazem da treba ozivljavati "mrtvaca" ali pre nego sto se uskoci u more sa sigurnosnim pojasom, koga se oni koji imaju paralelne veze ne odricu, treba se preispitati i zapitati kako je doslo dotle.

Igor

pre 14 godina

Ovo se ne odnosi na one koji proživljavaju pakao jer žele da budu sa dugom osobom a nemaju hrabrosti da porodici okrenu leđa već na one koji uživaju u takvom životu i ponose se time smatrajući da su mnogo uspešniji i poželjniji od drugih.
______________________________

Nerazumem koja je razlika izmedju to dvoje?
Zasto bi neko okrenuo ledja svojoj deci posle razvoda???

Sudbina

pre 14 godina

Imam muza koji me vara od pocetka braka i pravo da vam kazem vise mi ni nesmeta. Kada je kuci on nas sve voli, mazi i pazi i brine se o svemu. To mi je dovoljno a ako njemu treba nesto vise ja ga necu sputavati i zaustavljati.

Tuzan

pre 14 godina

">>>Jer džaba sto su vama neke nove priče neke nove osobe interesantnije ako vi i posle više godina uživate da čavrljate sa vašim partnerom uz jutarnju kafu o nekim glupostima to je neprocenjivo>>>>".
______________________________

Nazalost nemogu da pravim drustvo zeni koju zaista volim i nemogu da pijem kafu sa njom u ovom momentu ali nadam se jednog dana cu moci samo njoj da pravim drustvo. samo jedna se voli i samo jedna se ljubi ako nisi sa njom to je samo iz straha koji neznas kakao da prevazidjes.

Leonidas

pre 14 godina

Održati strast u dugoj vezi/braku je prava umetnost.
Iskreno, plašim se šta mene čeka kada uđem u brak i zasnujem porodicu. Sigurno da ću učiniti sve da do monotonije ne dođe, ali šta ako ne uspem? Ostaće izbor - otići i povrediti supružnika i decu, ili ostati i živeti u emotivnom bledilu ... isključiti tu vrstu emocija i potražiti ispunjenje kroz ostale aspekte porodičnog života ... pretpostavimo da ne želim da "sreću" tražim u paralelnim vezama.
Preostaje samo izabrati ono što predstavlja manje zlo i držati se svoje odluke.

bla

pre 13 godina

nikad mi se nije desilo da volim dve osobe u isto vreme... desilo mi se npr da budem u vezi koja je ok, decko je ok, volim ga kao coveka i postujem, ali nema strasti i u kojeg niakd nisam bila zaljubljena, jednsotavno bilo mi je lepo sa njim... ali kada sam naisla na drugog koji je probudio u meni sve ono sto sa prvim nisam imala, sa prvim sam lepo raskinula jer kao sto rekoh postujem ga i volim kao coveka, brata sta god i zasluzuje da nadje nekoga ko ce prema njemu osecati i ljubav i strast i sve ostalo sto treba...
ne mogu da razumem paralelne veze...
koliko mi je jako osecanje strasti i ljubavi toliko mi je jako i postovanje prema ljudima sa kojim sam i briga o njima... a takodje je jak i osecaj nepostovanja prema sebi ukoliko povredim i izneverim nekoga...
mozda je teze biti posten prema drugima i sebi pa ljudi srljaju u paralelne veze pod izgovorima ljubavi, voli on/ona i mene nema veze sto je sa drugom/drugim... ko ce li ga znati... samo razmisljam...

Radmila T-P.

pre 14 godina

Istina je da se može voleti više osoba ali jednu po jednu. Ljubav prema najbližima trebalo bi da je bezuslovna i volimo ih zato što ih imamo i što smo krvno povezani. Teško je voleti partnera bezuslovno, jer uvek nas privuku naša očekivanja od njega, očekuje i on od nas pa tako donosimo odluke pro-kontro. Paralelne veze nisu dobre, hazardne su i mogu dovesti do "infarkta".Obično u takvim vezama posesivno sputavamo stalnog partnera i projektujemo na njega, svesno ili nesvesno, sopstvene doživljaje. Ako smo sigurni u novu vezu treba civilizovano raskinuti staru i tako izbeći dramatične posledice kada se sve otkrije. Treba razgovarati u postojećoj vezi o stanju u kome se nađemo koje nismo namerno birali pa se možda i osvestimo i odlučimo kako da izađemo iz te igre jer to jeste igra u kojoj postoji progonilac-žrtva-spasilac.

Nada_postarka

pre 14 godina

Od kada sam saznala da me je moj muz prevario on se toliko promenuo i uplasio da ce da me izgubi tako da mi sada svaku zelju ispunjava i ljubi mi stope gde gazim. Nas je prevara usrecila, uzdigla i povratila nam ljubav koja nikada nije ni nestala. Ni u jednom trenutku nije pomislio da ode sa tom drugom zenom koja je najobicnija bludnica i sljam zenski. On mi je sve o njoj ispricao i kako ga je strucno zanela. On ni sada posle godinu dana nemoze da veruje da je mogao mene da izgubi zbog nekog zenskog sljama koji nevredi meni ni za mali prst.

sreca_moja

pre 14 godina

Nenad
"Shvatio sam da je ona druga ljubav bila strast a ne ljubav i nje mi je bilo lakse da se odreknem".
______________________________

Najveca strast prizilazi iz ljubavi i gde nema ljubavi nema ni strasti!!!

Sreca

pre 14 godina

Imati muza koji vas beskrajno voli i pruza vam lagodan zivot i imati drugog koji vam pruza sva ona druga zadovoljstava je uspeh kojim nemogu da se pohvale mnoge zene.

Tuzan

pre 14 godina

Mentalno obolele osobe mogu da vole dve osobe u isto vreme inace normalni ljudi vole samo jednu. Vrlo cesto ljudi u braku se zaljube u nekog drugog a ostaju u braku iz sazaljenja prema osobi koji su nekada voleli ili iz ciste slabosti i straha od osude dece, okoline, roditelja, prijatelja itd. Mnogo ljubavnih tragedija se zavrsilo tako...

Nada_postarka

pre 14 godina

Od kada sam saznala da me je moj muz prevario on se toliko promenuo i uplasio da ce da me izgubi tako da mi sada svaku zelju ispunjava i ljubi mi stope gde gazim. Nas je prevara usrecila, uzdigla i povratila nam ljubav koja nikada nije ni nestala. Ni u jednom trenutku nije pomislio da ode sa tom drugom zenom koja je najobicnija bludnica i sljam zenski. On mi je sve o njoj ispricao i kako ga je strucno zanela. On ni sada posle godinu dana nemoze da veruje da je mogao mene da izgubi zbog nekog zenskog sljama koji nevredi meni ni za mali prst.

zacarani krug

pre 14 godina

vec nekoliko godina smo u paralelnoj vezi. Oboje imamo predivne supruznike koji jednostavno nemaju mane, volimo ih kao roditelje svoje dece koju nezelimo da povredimo. Nije nam lako...

Sudbina

pre 14 godina

Imam muza koji me vara od pocetka braka i pravo da vam kazem vise mi ni nesmeta. Kada je kuci on nas sve voli, mazi i pazi i brine se o svemu. To mi je dovoljno a ako njemu treba nesto vise ja ga necu sputavati i zaustavljati.

Keke

pre 14 godina

Jos jedno otkrice Amerike na stranicama B92 Zivota!!

Ma ne, nemoguce je voleti dve osobe. Ko jos voli I mamu I tatu? Pa jos i brata ili sestru? Besmislica!

Ne, ne, ljudi u stvari vole samo jednu osobu u zivotu u jednom trenutku.

Yeah, sure. Sve je crno-belo, sve treba po sablonu (verovatno po Bibliji), inace je nenormalno!

marija

pre 14 godina

Potpuno besmislen tekst..
Koga cemo voleti je samo nasa licna odluka, i ljubav nije nesto sto nas "obuzima" i gde nemamo kontrolu.. Velika je razlika izmedju dopadanja i seksualne privlacnosti i ljubavi... Emotivno nezrele osobe su sklone da razmisljaju da ih je nesto obuzelo i da ne znaju sta rade..
Potpuni nonsens :)

voljena

pre 14 godina

Meni je bitno da osetim njegovu ljubav a on moju. Taj osecaj-osecaj prave ljubavi nikada nevara cak kada znam da je on pored njegove zene a ja pored mog muza.

Duplo zaljubljen

pre 14 godina

E moze se. Bas juce sam se posle skoro 13 godina braka razveo od zene. Moram da priznam da je tokom svih godina nikada nisam prevario sa drugom i da sam joj bio veran (...koja budala!). Pre nekog vremena sam upoznao devojku koja mi se dopala i probudila ljubav u meni. Iako ona nije bila razlog za moj razvod (to kod nas je puklo mnogo ranije), kada stavim ruku na srce, moram da priznam da ih volim obadve. Najsmesnije je sto bi moja Ex zelela da se ponovo vencamo, a ova druga se nista ne izjasnjava. Totalno ludilo u mojoj glavi...

cakana

pre 14 godina

Prevarila sam muza samo sa jednim partnerom i mogu priznati da ga od tada mnogo vise volim i da su nam intimni odnosi mnogo uzbudljiviji.

Dragan

pre 14 godina

Covek koji ima srecan brak i voli svoju zenu nikada nece doci u iskusenje da se zaljubi u drugu. To se samo desava tamo gde nema ljubavi i gde vlada nezadovoljstavo, nesreca i neispunjeni snovi.

nada_postarka

pre 14 godina

Muskarci u kriznim godinama prave greske kao i tinejdzeri. Prema tome ako oprastamo tinejdzerima mozamo i muzevima. Pored sinova i muza cesto pomislim da u kuci imam tri tinejdzera.

IvanBG

pre 14 godina

Zena mi pruza ljubav a ljubavnica sve ono ostalo. Iskreno receno mislim da nevolim ni jednu od njih dve dovoljno da bi bio samo sa jednom.

Radmila T-P.

pre 14 godina

Istina je da se može voleti više osoba ali jednu po jednu. Ljubav prema najbližima trebalo bi da je bezuslovna i volimo ih zato što ih imamo i što smo krvno povezani. Teško je voleti partnera bezuslovno, jer uvek nas privuku naša očekivanja od njega, očekuje i on od nas pa tako donosimo odluke pro-kontro. Paralelne veze nisu dobre, hazardne su i mogu dovesti do "infarkta".Obično u takvim vezama posesivno sputavamo stalnog partnera i projektujemo na njega, svesno ili nesvesno, sopstvene doživljaje. Ako smo sigurni u novu vezu treba civilizovano raskinuti staru i tako izbeći dramatične posledice kada se sve otkrije. Treba razgovarati u postojećoj vezi o stanju u kome se nađemo koje nismo namerno birali pa se možda i osvestimo i odlučimo kako da izađemo iz te igre jer to jeste igra u kojoj postoji progonilac-žrtva-spasilac.

Luna

pre 14 godina

Vec dugo vremena volim dva muskarca-podjednako i svakog na svoj nacin. Jutarnja kafica i cavrljanje sa muzem o planovima o deci, o godisnjim odmorima, o planiranju vikenda itd. Nema razloga nevoleti ga , on je nezan, brizan i pre svega odgovoran.
Na drugu stranu postoji ON taj DRUGI koji predstavlja sve ono zabranjeno sto se neuklapa u miran porodicni zivot i kojeg volim celim svojim bicem.
Ni jednog nevolim vise od onog drugog. Jednostavno nemogu da zivim bez njih dvojice zajedno.

nenad

pre 14 godina

Niko se ne odrice prave ljubavi cak ni zbog dece. Bio sam u paralelnoj vezi godinu dana i kada je zena otkrila a ja morao da biram , izabrao sam zenu jer sam shvatio koliko je volim i da bez nje ne mogu da zivim i da moram da radim na problemima koje smo imali u braku a ne da bezim iz njega. Shvatio sam da je ona druga ljubav bila strast a ne ljubav i nje mi je bilo lakse da se odreknem. Ne mislim da ljudi mogu da vole dve osobe, mada im se tako nekad cini.

stereotipi out

pre 14 godina

Zaljubljenost i ljubav nisu isto.
Ljubav nije samo osećanje. Ljubav je odluka i posvećenost. Ako neko donese odluku da voli osobu sa kojom je u dugoj vezi to uključuje u sebe i odluku da odustane od ljubavi prema osobama na koje naiđe usput.
Ipak, kao i svaka druga odluka, i ova može da se promeni. Mislim da mnogi stalno iznova preispituju svoju odluku o ljubavi prema partneru u dugoj vezi, ali skoro niko to, nažalost, ne čini u braku. Po meni, brakovi bi bili daleko kvalitetniji ako bi oba supružnika svako za sebe preispitivali odluke o svojoj ljubavi. Tada bi se oboje maksimalno uložili u svoj brak i stvorili bi najbolji mogući odnos ljubavi.
Nisam sigurna da bi u takvom odnosu ljubavi, tako lako, dolazilo do zaljubljivanja u nove osobe jer ne bi preostalo mnogo vremena za to ako:
- ulažete u sebe (brinete o svom zdravlju, izgledu, opuštanju, odmoru, zabavi...) da bi bili što bolji za svog partnera
- ulažete u svog partnera (brinete kako da mu ulepšate život)
- ulažete u vašu vezu ili brak (osmišljavate i organizujete kvalitetno provedeno slobodno vreme)

Semafor

pre 14 godina

Samo mala opaska na sve one koji spominju "odluku" o ljubavi. Čim je u pitanju "odluka" ljubav je automatski isključena i u pitanju je čisti interes. Ljubav je kada nekog volite srcem, bez ikakve prisile razuma, kad dolazi samo po sebi i jedino tada možete biti stvarno srećni. "Odluka" je put u nezadovoljstvo i potrebu da stalno "radite", "trudite se" itd oko nečega za šta nemate hrabrosti priznati da ne postoji.

MrDax

pre 14 godina

Ako ste emocionalno nezreli i slabi onda vam se moze "desiti" svasta,medjutim ako ste sam krojac svoje srece i svog zivota nece vam se "desavati" ovakve pateticne srceparajuce limunade gde jednog volite ali ah drugog takodje na dohvatu vam ruke .Tako blizu a tako daleko. H,ha,ha....

Kiza

pre 14 godina

(nenad, 14. maj 2010 16:13)
Mogu iz licnog iskustva da kazem da covek koji je u paralelnoj vezi godinu dana ima debeo razlog za to. Paralelne veze se neresavaju tek tako. Covek je doneo odluku ali to neznaci da je izabrao ljubav-to moras priznati. Vecina paralelnih veza prerastaju u dozivotne ljubavi i najlepse zivotne price.

Posmatrac

pre 14 godina

Onaj ko mora da bira izmedju dve osobe i resi da se odrekne strasti je posle poluzivo stvorenje. Strast je ono za cim svi mi ceznemo i kada se desi jednostavno ne mozes da je se resis tek tako.

mmm

pre 14 godina

Toplo preporucujem film Notebook, kao odgovor na ovu temu. Samo sa jednom od te dve osobe je lepse, zavisi samo koje vrednosti su vam vaznije, a ne postoje dve iste osobe na planeti, tako da ipak, nije bas sasvim tesko izabrati :)

Tuzan

pre 14 godina

">>>Jer džaba sto su vama neke nove priče neke nove osobe interesantnije ako vi i posle više godina uživate da čavrljate sa vašim partnerom uz jutarnju kafu o nekim glupostima to je neprocenjivo>>>>".
______________________________

Nazalost nemogu da pravim drustvo zeni koju zaista volim i nemogu da pijem kafu sa njom u ovom momentu ali nadam se jednog dana cu moci samo njoj da pravim drustvo. samo jedna se voli i samo jedna se ljubi ako nisi sa njom to je samo iz straha koji neznas kakao da prevazidjes.

Iskusan

pre 14 godina

"...Shvatio sam da je ona druga ljubav bila strast a ne ljubav i nje mi je bilo lakse da se odreknem..."
______________________________

U mnogim slucajevima zene se nadju prozvane da objasne svima pa i sebi zasto ih je muz prevario.
Samo zelim da pojasnim da se strast radja iz ljubavi a "ljubav" u kojoj nema strasti nije ljubav.

sreca_moja

pre 14 godina

Nenad
"Shvatio sam da je ona druga ljubav bila strast a ne ljubav i nje mi je bilo lakse da se odreknem".
______________________________

Najveca strast prizilazi iz ljubavi i gde nema ljubavi nema ni strasti!!!

naivna

pre 14 godina

Ja sam prevarena zena u svakom pogledu. prevario me, oprostila mu i posle dve godine shvatila da on nikada nije prekinuo sa njom. Ljubav prema njoj je ocigledno bila jaca a mene nije hteo da povredi samo iz sazaljenja! Oni koji varaju NIKADA neprestaju!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Raskoljnikov

pre 14 godina

Valjda je prirodno okrenuti se za privlacnom devojkom, ali je neprirodno i sebicno pogaziti tudje poverenje, samim tim i sebe, izjednacavujuci se sa nekom zivotinjom, kojoj je neki nagon iznad moralnih nacela.
Tekst je apsolutna balavudija, nazalost, ima ljudi koji u ovo veruju(ili ne?), jer...samo oni znaju i strogo cuvaju za sebe svoju nesanicu i ocajnicki pokusavaju sami protiv svoje savesti da se u potpunosti prilagode svom besmislu.

Trajna_veza

pre 14 godina

Prevarene partnere netreba zaliti nego treba zaliti one koji moraju da varaju. Da su srecni i zadovoljni sa svojim partnerom to nikada nebi uradili. "Oprastati" prevare mogu samo oni koji to rade iz nekog drugog interese a NE iz ljubavi. Ljubavi nema tamo gde partner trazi ljubav, neznost i intimu sa drugom osobom!!!

Zigzigi

pre 14 godina

Jel se meni cini ili autor-ka teksta se nasao-la u ovakvoj situaciji pa pokusava da nadje savet/resenja/odgovore u komentarima?
Po mom misljenju moze se voleti vise od jedne osobe samo ako pripadaju rodbini. Ali to je vec drugaciji vid ljubavi.

Voleti vise partnera moze jedino da se tumaci kao strast (tj zaljubljenost), koristoljubivost (biranje od svakog od njih 'deo' koji odgovara) ili nesigurnost. A naravno ni jedna od tih opcija ne valja.
Ko sto neko vec rece, ljubav podrazumeva posvecenost i pozrtvovanost i odsutnost bilo kakve druge osobe do one koju volite i za koju ste spremni da se odreknete mnogih stvari. Sve dok se na to gleda kao na pogodnost, nema tu ni l od ljubavi.
Poz

Bata Peca

pre 14 godina

Skrenuo bih paznju svima koji iznose negativne komentare, da najveca vrednost ovih tekstova lezi u tome sto nas nateraju da se zamislimo, diskutujemo, cak i ostavimo ovde svoj komentar. Bitne su teme. Neki put ono sto pise u samom tekstu i nije sustinsko.
Da li je moguce voleti 2 osobe odjednom? Meni je samo to pitanje privuklo paznju i nateralo me da se zamislim.
Odgovor nas tera na definisanje ljubavi i zaljubljenosti, ali to je vec toliko prezvakana tema, da mi ne pada napamet da nekog smaram s tim.
Moje licno uverenje je da se MOZETE (AKO HOCETE) ZALJUBITI U 1000 ZENA/MUSKARACA, ALI DA ISKRENO MOZETE VOLETI SAMO JEDNU/OG.
Odgovor nije lako dati, jer mi mozemo biti sjajni, dobri i pazljivi prema 2-3 osobe. I reci "Volim ih obe", cvrsto verujuci u to. Medjutim, LJUBAV nije samo paznja, postovanje, milovanje, iznenadjivanje, trud.
Ljubav je i izbegavanje cinjenja onoga sto povredjuje vaseg partnera. Da li bi vasem partneru prijalo da ga prevarite?
Da, reci ce neko, zivimo u svetu gde su nam kanoni nametnuli ponasanje koje nije prirodno ljudskom bicu. Drugi ce osporavati brak nazivajuci ga cinizmom. Treci ce reci da je u prirodi svih zivotinja, pa samim tim i ljudi, da se razmnozavaju, sto ce reci da treba da slede instinkte.
Oni koji bi to rekli opasno mesaju ljubav sa slobodom. Iako vrlo bliski, pa cak i prozeti (ljubav prema slobodi), ovi pojmovi nisu isti.

Pozdrav svima koji vole.

prevarena

pre 14 godina

Postoje savrseni i stabilni brakovi to znam sigurno jer moj je bio takav. Imala sam savrsen brak dok u moj zivot nije usao muskarac koji je hteo da unisti moj brak, moju srecu i srecu moje dece. Usao je u moj zivot tiho, polako na samo njemu znan nacin. Poceo je sa neznostima, izlivima ljubavi i dokazivanju da moj muz mene ne zasluzuje. Ja sam naivno podlegla, pocela da se udaljavam od muza od porodice koje sam bezgranicno volela i za koje bi svoj zivot dala. Udaljila sam se od svega meni dragog da bi bila sa covekom koji me "voli" vise nego iko drugi na ovome svetu-bar tako je govorio, tako je oisao i tako me ubedjivao. Kada je razvod bio neminovan, kada sve se saznalo on je okrenuo ledja i rekao da se nema "snage" da ide dalje...
Trebalo je to preziveti...
Jednostavno dobila sam ono sto sam zasluzila...

Gatara

pre 14 godina

Ima li ovde iko da zna da se "ne" pise odvojeno od glagola? Koliko neprismenih strucnjaka ljubavi...
(Maca, 19. maj 2010 10:17)
______________________________

Ima ih tu su ali se namerno kriju iza gramatickih gresaka jer boze moj svi znamo koliko su oni pismeni i elokventni!
To su ljudi/zene koji namerno prave greske (koje inace nikada ne prave) da bi dokazali da oni nisu postavili odredjene komentare i postove. Kriti se uvek iza drugoga i kriviti druge za ono sto nam se desava je velika slabost!!!

Bane NS

pre 14 godina

Mislim da sam jednom već pisao o ovome na neku sličnu temu.
Dešava se da se ljudi koji su u dugoj vezi zalude nekom drugom osobom i to vrlo lako a rešenje je jednostavno.

Prvo zašto se to dešava: nijedna veza pa čak i ona duga i stabilna nije savršena, jednostavno setite se utiska kakav je na vas ostavio vaš partner kada ste se upoznali, prilikom prvih izlazaka i sl., verovatno ste bili oduševljeni i srećni što ste upoznali nekog sa kim se tako lepo slažete i sa kim vam je tako lepo, međutim kada provedete sa nekim dovoljno vremena počinjete da ga upoznajete sve više i više i naravno da spoznajete njegove mane, jer kao ni veza tako ni partner jednostavno ne može biti savršen ali ga vi ipak volite i lepo vam je sa njim jer vam u ogromonoj većini stvari vaš partner kao osoba odgovara. Međutim problem nastane onda kada posle dužeg vremana vi polako zaboravite koliko ste bili usamljeni, koliko loših pokušaja veza ste imali, koliko ste se samo puta bili razočarali a sve te lepe i pozitivne stvari, sve to što vam odgovara i prija u vezi počnete da smatrate normalnim, time i vašeg partnera počnete da smatrate sasvim običnim jer počenete da mislite kako su sve normalne osobe takve, a počnu da vam nedostaju te neke sitnice koje vašem partneru nedostaju ili se jednostavno samo tokom duge veze opustio i prestao da ih praktikuje. Pošto tada već počinje da vas obuzima osećanje da vam nešto nedostaje to osećanje počinje da se pretvara u osećanje blagog nezadovoljsva, koje se manifestuje time da je vama ipak lepo ali niste baš 100% ispunjeni. U takvoj fazi počinjete senzitivnije da osećate ljude u vašem okruženju i lako se desi da vam pažnju privuče osoba koja je iz razloga što je slobodana, iz razloga što ne deli vaše probleme sa vama kao vaš partner, iz razloga što ste vi za nju nešto novo jednostavno drugačije ophodi prema vama. Tada često ta osoba ispuni to sitno nezadovoljstvo i pojavlje se osećaj da ste zaljubljeni u nju i da volite dve osobe, a sve samo zato što tu novu osobu ne poznajete dovoljno i znate samo onu njegovu stranu ličnosti koja pokušava da vam se predstavi u što boljem svetlu i da vas osvoji. Da kojim slučajem ostavite svog partnera i uđete u vezu sa tim novim posle određenog vremena bi se i njegovo ponašanje prema vama promenilo a sa prethodnim partnerom bi otišlo i sve ono lepo i pozitivno što ste vi smatrali običnim i normalnim.

Prema tome rešenje je jednostavno, prvo budite svesni činjenice da se vi sa tom novom osobom u svom životu viđate jednom ili dva puta nedeljno kada se ona posebno trudi da vam bude privlačna i interesantna, dok vašeg partnera gledate svaki dan u svim mogućim izdanjima i već ste sa njim većinu tema iscrpeli. Drugo ne zaboravite da vi o životu te nove osobe ne znate mnogo, ne znate da li ima problema i kako se nosi sa problemima jer naravno nikada vam na prvim sastancima neće pričati o svojim svakodnevnim problemima dok sa druge strane vaš višegodišni partner će se o svakom problemu požaliti prvo vama, to može da deluje kao da se ta nova osoba u vašem životu mnogo bolje snalazi u životu od vašeg partnera i da je sa njim sve lakše i jednostavnije. Zato dobro upoznajte onoga u koga mislite da se zaljubljujete, pokušajte što više da saznate o njemu i njegovom zivotu, pokušajte da ga nekada zateknete ili sretnete kada vas ne očekuje, pokušajte da saznate što više o njegovom svakodnevnom životu, tako ćete ga lakše staviti u ulogu vašeg sadašnjeg parnera i realnije proceniti da li on zaista više vredi. Jer džaba sto su vama neke nove priče neke nove osobe interesantnije ako vi i posle više godina uživate da čavrljate sa vašim partnerom uz jutarnju kafu o nekim glupostima to je neprocenjivo.

Raika

pre 14 godina

Ja sama tražim đavola! Monotonija u 20-ogodišnjem braku, obaveze, dugogodišnji život po tiđim načinima života i željama, bez spontanosti, moj temperament žive vatre bez plamena, volim život, volim svu dinamiku, pokret, a ne bih za Boga prevarila svoje najmilije. Ipak mi nešto tako malo nedostaje... I, to što bih želela da me malo nadahne, odbacujem zbog posledica koje bi mi nanele zlo. Dakle, svesno razmišljam i ne treba mi takva greška koja bi me kratkotrajno usrećila. Nisam rođena da nekog povredim, pre ću patiti ja zbog onog što ne mogu nego neko drugi zbog onog što mogu. Ipak mene više čini srećnom nečija sreća nego sopstvena, ako sam je ja izazvala.

Ala

pre 14 godina

Zena koja prihvati muskarca nazad posle duge paralelne veze mora biti spremna da ce on opet skrenuti sa puta. Zelja za izgubljenom ljubavi i strast koju sa njom nema tera ga u nove veze ili pak obnovu stare.

Posmatrac

pre 14 godina

Mozes se ti zapitati koliko god hoces, to pitanje ce trajati celog zivota. Ljudi zive u paralelnim vezama jer su kukavice da ostave manje sposobnog partnera koji nije u stanju da se brine ni o sebi a kamoli o deci. Gde ljubavi vise nema u braku covek je primoran da je trazi van braka.
Zrtva za decu zbog manje sposobnog partnera nece doneti srecu ni toj deci.

ON i ONA

pre 14 godina

U dobrom braku nema paralelnih veza. One se desavaju samo onda kada se jedna polovina iskljuci iz to "srecnog braka".
Povratak iz paralelne veze u taj "srecni brak" je ravno samoubistvu!!!

Ljubavni Trougao

pre 14 godina

Uh, nalazim se u takvoj vezi...nije mi lako samo da znate!! Ali iskreno...mislim da ne volim ni jednog ni drugog.Priznajem da se tako dopunjujem, ustavri ne znam ni sama sta hocu :)))

tri tačke

pre 14 godina

Evo, i ja da potvrdim da ovo postoji. Ne nazivam površne stvari imenom koji se spominje u tekstu, naprotiv. Kako izaći iz kruga?

samo ONA

pre 14 godina

Paralelene veze su teske, bolne i nezaboravne...toliko lepih trenutaka koje oboje pamtite...toliko neostvarenih snova koje ste zajedno sanjali...Ali nemojte da brinete Prava ljubav uvek nadje resenje i put bez obzira koliko taj put bio trnovit i tezak.

komentar na komentare

pre 14 godina

E, ovi kometari mogu se svrstati u dve grupe.

Prva grupa su površne TEORIJE, tipa: muškarcu su ovakvi, žene su onakve, ljubav je ovo, strast je ono...Tu su komentatori sigurni u sebe, sve znaju, sve im je poznato, pišu nekakve poslovice i mudrosti, pametovanje, pametovanje...do besvesti!

Sa druge strane imamo ljude koji iznose svoja LIČNA iskustva, ljudi koji su izneli svoje strahove, nedoumice koji jednostavno priznaju da ČAK I SAMI ne znaju šta im se dešava, al su to podelili sa nama. Verujte, ta LIČNA iskustva koja su ljudi ovde izneli, su mi jako dragocena, i hvala im. To je život. A ne samo pametovanja i mudrovanja...
Lana,začarani krug, Luna,prevarena,Nenad, naivna,voljena, Raika, muskoka,Duplo zaljubljen (car!)Nada postarka,rex, Ljubavni trougao, sudbina, Leonidas (opusti se:) hvala najlepse!

muskoka

pre 14 godina

Opsesija osobom koju tajno volite je najgora kazna koja me u zivotu strefila!!!
Kada zavolite u dvadestim onda mozda niste sigurni u tu ljubav, ali kada zavolite u kasnijim godinama onda znate sta volite, koga volite i zasto volite.

Bane NS

pre 14 godina

Još nešto sam zaboravio da kažem a vidim da se često pominje u komentarima, a odnosi se na tvrdnje kako se mogu voleti dve osobe, jedna brižna, pažljiva i verna koja pruža stabilnost i oslonac i druga uzbudljiva i strasna koja pruža ostale životne radosti. Onaj ko voli ovakve dve osobe u svom životu odnosno onaj ko mora da ima ovakve dve osobe u svom životu da bi imao sve ne voli ni jednu od te dve osobe, voli samo, jedino i isključivo sebe. Ovo se ne odnosi na one koji proživljavaju pakao jer žele da budu sa dugom osobom a nemaju hrabrosti da porodici okrenu leđa već na one koji uživaju u takvom životu i ponose se time smatrajući da su mnogo uspešniji i poželjniji od drugih. Drugim rečima možda njima jeste potaman, ali ovde je reč o tome mogu li se iskreno, ali iskreno, voleti dve osobe u životu i proživljavati pakao zbog toga, a te tvrdnje definitivno nisu dokaz toga već sebičnosti onoga koji ne želi ništa da izgubi niti da se odrekne bilo čega već svoje potrebe zadovoljava gomilajući partnere od kojih svaki ispunjava po nešto.

rex

pre 14 godina

Paralelna veza...moguće ju je uspostaviti. Ja lično ne osećam potrebu niti mislim da ću u životu biti onako nevino i naivno zaljubljen kao npr. u osmom razredu. Ali tu je moja supruga (12 god. braka) koja je prosto podlegla pritiscima i udvaranjima preko neta svoje nove ljubavi. Teorija o bračnoj harmoniji gde nema potrebe za izletima van braka je prilično ispravna jer kod mene iz meni još nepoznatih razloga ne funkioniše fiziološki deo braka (suviše često ili nemam želju ili zatajim u krevetu).To me je sve odvelo u tešku depresiju i jednostavno sam joj dopustio da bar ona bude srećna jer je do tada stvarno imala razumevanja za mene. Pošto je njena nova ljubav suviše udaljena a kako bi mogli neometano da se viđaju dogovoreno je da me obaveštava gde je i kada. Jedino njega ne želim da upoznam. Imamo dvoje dece i pazimo da niko ne sazna ništa a dokle će to trajati i na šta će izaći ne smem ni da pomislim. Ona tvrdi da nas podjednako voli ali da joj on pruža svu nežnost i ostalo što ne dobija od mene. Život je čudan.

Leonidas

pre 14 godina

Održati strast u dugoj vezi/braku je prava umetnost.
Iskreno, plašim se šta mene čeka kada uđem u brak i zasnujem porodicu. Sigurno da ću učiniti sve da do monotonije ne dođe, ali šta ako ne uspem? Ostaće izbor - otići i povrediti supružnika i decu, ili ostati i živeti u emotivnom bledilu ... isključiti tu vrstu emocija i potražiti ispunjenje kroz ostale aspekte porodičnog života ... pretpostavimo da ne želim da "sreću" tražim u paralelnim vezama.
Preostaje samo izabrati ono što predstavlja manje zlo i držati se svoje odluke.

ne razumem=plašim se= uništiću ga

pre 14 godina

Tuzan:
Nemoj, nije lepo da ako nešto nemaš i ne razumeš odmah pripisuješ mentalnom oboljenju. To MNOGO govori o tebi kao čoveku.

Tuzan

pre 14 godina

Paralelne veze i odluke koje moraju da se donesu mogu biti ubitacne za ljudsku psihu jer uvek postoji pitanje i tajna zudnja "kako bi bilo da sam doneo drugaciju odluku"?
Odluka je nekad iz primoranosti a ne iz ljubavi.

ZulaJ

pre 14 godina

Kratke simpatije i prolazne avanture su moguce i nemoraju ugroziti ili unistiti brak mada ga u vecini slucajeva duboko poljuljaju. Paralelne veze u kojima dolazi do dubokog emotivnog vezivanja koje nemozemo ni sami sebi da objasnimo se nemogu izbrisati i prema tome uglavnom razaraju brakove.
Polako ali sigurno crv sumnje i patnja za onim drugim sto nam je pruzalo neizmerna zadovoljstva unistava sva osecanja koja da su bila dovoljno jaka nikad ne bih doslo do vezivanja za drugu osobu...
Onaj ko izadje iz braka mentalno (fizicki je jos uvek tu)i veze se za novu osobu vise se nikada nemoze vratiti mentalno. Fizicki moze biti tu u tom braku ako je spreman a takvu zivotnu zrtvu do kraja zivota ali ne i mentalno.

Ana

pre 14 godina

@Bane NS

Kao da citam svoje misli (:
Ljudi, cini se, lako zaboravljaju i povode se za povrsnim bez petlje da se uplicu u nesto dublje.Prisnost koja je izgradjena sa visegodisnjim partnerom se precesto uzima zdravo za gotovo. Sve veze ciji smo deo bili se ugradjuju u nas i cine nas onakvima kakvi smo. To vodi tome da od svake sledece veze i osobe ocekujemo vise. Da samo nastavljamo tamo gde smo stali sa prethodnom. Da dodamo one sitnice i finese koje su nedostajale. Ali to je nemoguce. Jer opet treba da se "istrci" ceo krug sa novim partnerom i uspostavi ista prisnost i poverenje.
A za to je potrebno vreme. I onda se radja frustracija. I onaj osecaj usamljenosti sa pocetka price. Bas onaj na koji smo sasvim zaboravili ususkani u dugogodisnju pricu koju mnogi uniste jer ona postaje nesto normalno i obicno. Ne kazem da treba ozivljavati "mrtvaca" ali pre nego sto se uskoci u more sa sigurnosnim pojasom, koga se oni koji imaju paralelne veze ne odricu, treba se preispitati i zapitati kako je doslo dotle.

Posmatrac

pre 14 godina

Bane svaka ti cast za ovaj komentar
..."sebičnosti onoga koji ne želi ništa da izgubi niti da se odrekne bilo čega već svoje potrebe zadovoljava gomilajući partnere od kojih svaki ispunjava po nešto..."

U pravu si i slazem se sa tobom da su to veoma sebicni ljudi i ljudi koji zele okolini da prikazu laznu sliku o sebi kao velikom porodicnom coveku, idealu mnogih zena, perfektnom ocu porodice i naravno velikom domacinu u docekivanju porodicnih prijatelja. To je sve samo ne srecan covek i nije mi zao njega ali zao mi je kada vidim da takav covek uplete druge ljude i tudje zivote pokusa da unisti zarad "srece" svoje "srecne porodice" koja nazalost postoji samo na slikama. Niko tu nije srecan osim ako nije sadomazohista.

Igor

pre 14 godina

Ovo se ne odnosi na one koji proživljavaju pakao jer žele da budu sa dugom osobom a nemaju hrabrosti da porodici okrenu leđa već na one koji uživaju u takvom životu i ponose se time smatrajući da su mnogo uspešniji i poželjniji od drugih.
______________________________

Nerazumem koja je razlika izmedju to dvoje?
Zasto bi neko okrenuo ledja svojoj deci posle razvoda???

Vasilije

pre 14 godina

Nekada nova ljubav useta u nas zivot tiho i polako a nekada poput tornada ali to se desi samo onda kada se stara ljubav ugasi. Strast i vatra u novoj ljubavi nemogu da se potisnu silom a to znaci da sve odluke donesene u kriznim momentima nisu uvek donete iz ljubavi. Mozak i razum nekada prevare i najvece bisnismene.

monotipi in

pre 14 godina

Jbg, upravo prolazim kroz to.
A da zaljubljenost i ljubav nisu isto, pa mislim da to samo ekstremnim gluperdama ne dolazi do mozga.

bla

pre 13 godina

nikad mi se nije desilo da volim dve osobe u isto vreme... desilo mi se npr da budem u vezi koja je ok, decko je ok, volim ga kao coveka i postujem, ali nema strasti i u kojeg niakd nisam bila zaljubljena, jednsotavno bilo mi je lepo sa njim... ali kada sam naisla na drugog koji je probudio u meni sve ono sto sa prvim nisam imala, sa prvim sam lepo raskinula jer kao sto rekoh postujem ga i volim kao coveka, brata sta god i zasluzuje da nadje nekoga ko ce prema njemu osecati i ljubav i strast i sve ostalo sto treba...
ne mogu da razumem paralelne veze...
koliko mi je jako osecanje strasti i ljubavi toliko mi je jako i postovanje prema ljudima sa kojim sam i briga o njima... a takodje je jak i osecaj nepostovanja prema sebi ukoliko povredim i izneverim nekoga...
mozda je teze biti posten prema drugima i sebi pa ljudi srljaju u paralelne veze pod izgovorima ljubavi, voli on/ona i mene nema veze sto je sa drugom/drugim... ko ce li ga znati... samo razmisljam...