Utorak, 01.07.2014.

14:19

"Ne smeta mi bilbord za BG na vodi"

Gradonačelnik Niša Zoran Perišić rekao je da mu bilbord "Slavimo Beograd" ne smeta i da iskazivanja netrpeljivosti zbog tog bilborda nije primereno Nišlijama.

Izvor: Tanjug

"Ne smeta mi bilbord za BG na vodi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

саобраћајна незгода

pre 9 godina

Само нерадницима може да смета овакав пројекат и онима којима не одговара да се развија како Београд тако и држава.

POGLEDAJ - U - SVOJE - DVRORISTE - PA - TEK - POTOM - DELITE - LEKCIJE

pre 9 godina

Grad Nis je drugi ili treci po velicini u Srbiji i kao takav ima dosta znamenitosti i sigurn sam da ima jos dosta prostora da se u narednom periodu jos dosta toga da se izgradi.Jasno je gradjanima Nisa da je Beograd prestonica da svi gledaju u njjega pa tek tada u uredjenost drugih gradova. Ali Beograd na vodi je prva faza uzdizanja Srbije i pocetka razvoja, koji ce nadam se doprineti dosta nasem budzetu, iz koga se posle mogu finansirati i drugi gradovi. Apsolutno nema nikakvih razloga za bilo kakvu ljutnju. Takodje sam ubedjen da ovo nije misljenje i lutnje vecine gradjana Nisa vec pojedinaca.

mason početnik

pre 9 godina

Jeste već vidim kako hiljade ljudi iz cele Srbije ide da radi nazidanju bg na vodi. Jeste pripremili mistrije i viske?

nišlijka

pre 9 godina

@Dušane, slažem se da je decentralizacija neophodna, jer nas odlazak do Bg-a za svaki papirić stavlja u nepovoljniji položaj u odnosu na Bg firme. Što se bivšeg gradonačelnika tiče, nadam se, da neće stati na biskopu nego da će uzeti u obzir i izveštaj DRI, da će pročešljati tender za halu i prodaju kasarne. Ako to ne urade, neka ga puste za bioskop. Što se aktuelnog gradonačelnika tiče, jeste ubedljivo najgori gradonačelnik. Žalosno je što AV nema hrabrosti da prizna da je 100% ofulio sa niškim postavljenicima i smeni ih u paketu. Trošiti pare na bilborde koji slave Bg na vodi u gradu u kome ne radi narodna kuhinja je...

Truman

pre 9 godina

Projekat "Beograd na vodi" je od ogromnog značaja za celu državu, a ne samo za Beograd. Ovaj projekat će sigurno privući veliki broj stranih investitora. To će uticati na napredak i razvoj čitave države, zato ga svi moramo podržati u potpunosti.

Dusan

pre 9 godina

Beograd (tj vlada) vrlo direktno radi na zatvaranju Niskog aerodroma za civilne letove, hapsi gradonacelnika koji je bioskop u centru pretvorio od rugla u ukras grada, mali milion potvrda koje nam trebaju za razne stvari moramo da saljemo za BG iako je to umobolno... to mi pada u ovom momentu na pamet a ima jos mnogo takvih stvari. Ili ce biti ozbiljne decentralizacije vlasti ili ce se Srbija raspasti kao bivsa SFRJ. Nema treceg

Timocanin

pre 9 godina

Kako da ne smeta?
Timocka Krajina je nekada bila bogat kraj, od 90-tih na ovamo je unistena zeleznicka infrastruktura, desetine industrijskih giganata je unisteno, broj stavnovnika se srozao za 60% na dole, a ovi po Srbiji reklamiraju Beograd na vodi... Pitajte desetine hiljada radnika EI-a, MIN-a, IMT-a Knjazevac, Lede, Dzervina, Kablova, Kristala, Dzersija, Impaza, i mnogih drugih koji su ostali bez svojih radnih mesta sta misle o tome! I o Beogradu uopste!

ANA NIS

pre 9 godina

Ja sam iz Nisa i meni ne smeta ovaj bildbord, uzivam kad prodjem pored njega. To sto sam iz Nisa nije razlog da ne volim BG, i da se on gradi i napravi lepsim. To je i u interesu cele nase zemlje, bice posla za mnoge gradjevinske firme, bice uposljeno mnogo ljudi, pa mozda bude dosta i iz Nisa...

lol

pre 9 godina

Evo ja sto sam iz Beograda pa meni smetaju ovakvi bilbordi. Sta se postize ovakvim bilbordima? Ne mislim da je BG vazniji od ostalih gradova. Sve mi ovo lici na zavadi pa vladaj.

esadbas

pre 9 godina

ala su vredni ovi beogradjani (namerno mala slova). lupaju minuse samo tako!!! Ne daj boze da se njima nesto prigovori!!!! E pa da znate- Bg vise nije moj i za mene glavni grad i nije Toma moj predsednik. Objavite ovo beogradjani

dr.mr.

pre 9 godina

Нишлије, покажите да сте нормални људи. Београд на води не финансира држава већ Игл Хилс, Мухамед ал Абар и Емаар компаија. Све што држава даје је земљиште од 90 хектара у Београду уз обалу Саве. Не видим разлог зашто би се неко из Ниша љутио због тога. Да држава финансира овај пројекат е онда би се и ја љутио јер нећу да се троши новац свих људи из Србије и да се гради нешто што је прескупо за нас. Како ће Ниш бити на добитку од овог пројекта? Па лепо, прво упослиће се радна снага из Ниша, позваће стручније инжењере, учествоваће фирме из Ниша као подизвођачи..и тако за сваки град у Србији.
Немојте бити тако сурови и немојте бити жртва политичког препуцавања које очигледно жели да нас посвађа.
(bivši radnik, 1. jul 2014 15:42)

Jeste, ceo Nis ce da radi u Bg, radice firme iz Nisa....onda se pobuni Novi Sad, onda njima malo, gradice radnici i NS, gradice firme iz Ns i tako za svaki grad! A od BG na vodi nista...24h su bili bageri tamo za vremen predizborne kampanje, kao dizu neke sine, koje se nikad nisu ni koristile i odmah sklonjene.

Mika

pre 9 godina

Ja ne razumem losu interpretaciju svega.
Slogan "Slavimo Beograd" je stvarno glup. Moglo je samo da pise "Beograd na vodi" i tacka.
Ljudi napadaju slogan. Niko ne napada to sto se prestonica gradi i razvija.
Svako normalan treba da se raduje kada se bilo koji grad razvija u Srbiji.
Prestonica je prvi kontakt turista sa zemljom i treba da bude sredjen i da lici na evropske metropole.

Ali,

1. Neumesno je pozvati gradjane da "slave Beograd", dok se na jugu zivi ispod granice siromastva.
2. Ljuti me lokalna vlast u Nisu koja svu krivicu prebacuje na republicku vlast.
3. Ljuti me republicka vlast koja svu krivicu prebacuje na lokalne vlasti.

I jedni i drugi su krivi sto se ostali gradovi ne razvijaju.
I Beogradjani ne treba da se ljute kada se upucuje kritika na centralizaciju. Kada neko napada "Beograd", ne napada grad (koji je lep i treba da se dalje sredjuje), niti gradjane koji su gostoljubivi i pozitivni kao i u celoj zemlji, vec se pod pojmom "Beograd" podrazumeva centar republicke vlasti, SNS garnitura koja svojom bednom retorikom i demagogijom vredja zdrav razum svih gradjana.

Slavimo Srbiju.

PS Nislije vole i Beograd i Novi Sad i ostale gradove.
Nislije ne vole losu centralisticku vlast u Srbiji i nesposobnu lokalnu vlast. Jasno je kakvi su i jedni i drugi i cime su motivisana njihova dela.

Peja

pre 9 godina

"Slavimo Beograd - Vaistinu Beograd"

Drago mi je sto sam spasao sebe i porodicu od ovakve zemlje, lai mi je zao sto sam napustio svoj rodni grad Nis

LUCIJA NIS

pre 9 godina

@ (Dragan Jovanovic, 1. jul 2014 15:57
Preterujes malo, pa normalnom coveku ne moze da smeta bilbord projekta decenije, gde god se gradilo u nasoj Srbiji.

Dejan

pre 9 godina

Meni kao Beograđaninu nije jasno koju svrhu taj bilbord ima u Nišu. Svaka velika investicija će posredno imati ekonomski uticaticaj na celu zemlju, ali to ne znači da bilbordima kojima se promoviše taj projekat treba da se izlepi cela zemlja.

Beograd na vodi je prvenstveno projekat za Beograd. Ostatku Srbije je sasvim dovoljno da o tome zna kroz sredstva informisanja. Po toj logici je Beograd trebalo izlepiti plakatima "Slavimo Bešku", "Slavimo Koridor 10", a u Novom Sadu postaviti "Slavimo Prokop".

Samo trošite državne pare na manipulisanje javnim mnjenjem sa projektom koji je čardak ni na nebu ni na zemlji, a u najmanju ruku nesvrsishodna investicija jer ne rešava bitnije problema funkcionisanja glavnog grada.

Akvapark u Niskoj Banji

pre 9 godina

Ne znate zasto?U Niskoj Banji je trebao da odavno nikne jedan veliki akvapark ali se to nije desilo jer je tada u planu bio nekakav akvapark na Adi Ciganliji.Isto se desava i sa Kopaonikom u odnosu na Staru Planinu,itd,itd.Beograd ne shvata da mu nije u interesu da se svi mi sa juga preselimo u Beograd ali ako se ovako nastavi to nas ceka.Najveci problem posle korupcije u Srbiji je manjak decentralizacije a na trecem mestu je odliv stanovnistva iz Srbije i bela kuga.Beograd ovo,Beograd ono,jedino je Dinkic (sad ce SNS botovi da mi daju minuse) zaista i iskreno mislio o decentralizaciji Srbije,sve ostalo je zamagljivanje ociju.Ako tako nastavite,Vojvodina ce da se otcepi dok cemo onda mi sa juga kao vojnici da budemo slati da se to spreci.Pogledajte strukturu stanovnistva u Presevu,Bujanovcu,Medvedji pa od skoro i u Vranju.Uporedo sa "Beogradom na vodi" ste trebali da pokrenete jos 2-3 kampanje,manjeg obima ali da se vidi da ne mislite samo na Beograd,dakle jednu recimo u Kragujevcu,drugu u Novom Pazaru,trecu u Vranju,cetvrtu u Subotici.Pa onda sve to stavite na jedna te isti bilbord i ne bi nikome "smetalo".Naravno da nam smeta jer nije Srbija samo Beograd ali kako ste poceli na kraju ce da se zaista svede na Beogradski pasaluk :(

SasaNis

pre 9 godina

Hteo si da kazes da TEBI NE SME DA SMETA taj bilbord, ali Nislijama smeta, jer taj bilbord NECE zaposliti Srbiju, vec samo mali broj Beogradjana !!

bivši radnik

pre 9 godina

Нишлије, покажите да сте нормални људи. Београд на води не финансира држава већ Игл Хилс, Мухамед ал Абар и Емаар компаија. Све што држава даје је земљиште од 90 хектара у Београду уз обалу Саве. Не видим разлог зашто би се неко из Ниша љутио због тога. Да држава финансира овај пројекат е онда би се и ја љутио јер нећу да се троши новац свих људи из Србије и да се гради нешто што је прескупо за нас. Како ће Ниш бити на добитку од овог пројекта? Па лепо, прво упослиће се радна снага из Ниша, позваће стручније инжењере, учествоваће фирме из Ниша као подизвођачи..и тако за сваки град у Србији.
Немојте бити тако сурови и немојте бити жртва политичког препуцавања које очигледно жели да нас посвађа.

ns

pre 9 godina

Pa covek se nista ne pita, iz partijske centrale su mu to rekli da uradi. Malo je degutantno za obican posten svet bilo gde, u Nisu ili Beogradu svejedno, da gleda tu futuristicku sliku a da nema posao i da u tanjiru nema sta da jede. Taj projekat, ako ga bude bilo, omogucice bogatima da pokupuju tu stanove, Arapima da ubiraju profit a mi obicni smrtnici cemo moci to da gledamo i ako bog da se zaoslimo kao sobarice, prodavacice ili cistacice ...

Milan

pre 9 godina

Ja bih da se Beograd odcepi, pa neka gospoda iz unutrasnjosti traze novu zrtvu koju ce da pljuju, a u isto vreme naseljavaju, i kojoj ce da prodaju svoje "proizvode" koje ne mogu da prodaju nigde drugo na svetu jer ne ispunjavaju ni jedan jedini standard. Neka nose i "Beograd na vodi" i svoje poslanike koji se baskare po Beogradu, meni nista od toga ne treba. Hvala, dovidjenja prijatno :).

Београд се гради - Нишу се гади!

pre 9 godina

Стидим се свог градоначелника, а верујем да и већина нишлија исто мисли! Градоначелниче, упослите Ниш, немамо посла, немамо од чега да издржавамо породице, немамо наду... изузев наде да ћемо напустити Ниш у потрази за бољим животом! Да ли хоћете од Ниша да направите Куршумлију, Врање? Поздрав од младог Нишлије (ожењен, 31 година), економисте без посла коме је тражена страначка књижица за запослење!!!

Stef

pre 9 godina

Ja sam iz Beograda i meni smeta bilbord. Nema sta da slavimo u Nisu, niti ce Nislije biti direktno uposlene, niti ce bilo kakve indirektne koristi imati taj grad...
Ali znamo da to nije ni bitno kod nas, vazno je da se medijski pokaze da se nesto radi

Gale

pre 9 godina

Neka Nislije a i gradjani drugih gradova u Srbiji ne nasedejau na provokaciju... od projekta "Beograd na vodi" ce se ostvariti maksimalno 20% od onog sto obecavaju.

čipovani roboti

pre 9 godina

tipičan primer partijske šlihtare, ne sme da zucne što nije po PS-u.
baš karakteristično za sns, neimanje sopstvenog mišljenja i stava. mora da im se k'o robotima ugrade čipovi da znaju šta i kad smeju da kažu.

Sanja

pre 9 godina

Grad Nis ima dosta znamenitosti i sigurna sam da ce se i u tom gradu povodom sirenja turizma nesto uraditi. Ali Beograd na vodi je prva faza uzdizanja Srbije i pocetka razvoja, koji ce nadam se doprineti dosta nasem budzetu, iz koga se posle mogu finansirati i drugi gradovi. Nema razloga za ljutnju.

mmm

pre 9 godina

Nisam bas siguran koliko i Beogradjana slavi ovaj Beograd na vodi. Npr ja kao pesimista ga ne slavim, posto ne vidim razlog da i ovo ne donese vise stete nego koristi Srbiji.

Draganac

pre 9 godina

Ma, ne smeta ni nama što stoji bilbord u Nišu, smeta nam loša vlada! Laži i prevare! JATov ugovor ćemo da vidimo na kukavo leto...Bolji život 2020...Itd da vas ne zamaram...

Zip Nis

pre 9 godina

Meni smeta kao i mojoj porodici ,familiji, komsijama a ti koji ne smes da zucnes protiv velikog vodje bolje da se vratis u bolnicu gde su te bar postovali.

neutralni felsh

pre 9 godina

sta ce bilbord koji "slavi beograd" u drugom gradu, konkretno nisu? I nije mi jasno toliko slavljenje beograda... ko da niko ne vidi da je srbija odavno kao makrocefalus, stvorenje sa velikom glavom I zakrzljalim telom I udovima. s jedne strane razvijena prestonica, a sa druge strane zagedzale provincije. jednom recju: sveukupna nakaza.

zlo i naopako

pre 9 godina

Zašto se bacaju pare na te bilborde, i zašto se oni postavljaju po celpj Srbiji? Opet je neko mamino mezimče dobilo posao da štampa bilborde o društvenom trošku. Lopovluk i korupcija na delu.

Ka - Min

pre 9 godina

Postovani Perisicu pa zato i ne mozemo napred jer smo smr*dovi i zle osobe. Zavist unistava toga koji zavidi a ne cini stetu onome kome se zavidi, na zalost nasu ali necemo se nikada promeniti, genetski smo pokvarenjaci i zle osobe. U potpunosti ste u pravu i drzite se svoga pravca, jer jos uvek ima vise pametnih nego budala, a tako je dragi Bog odredio. Kada budale nadvladaju pametne onda je haos, a mi nismo bas jako daleko od toga a nikada nismo ni bili kod nas je stanje stalno nepromenjeno.

Jovan

pre 9 godina

Nislije ne mrze nikog. Nislije se izvinjavaju sto nisu u najboljem raspolozenju za takvo "slavlje", jer imaju egzistencijalne probleme.

Gradonacelnikov stav nije nikakav odraz stanovnika Nisa, vec zelja njegove partije da bude tako kako on kaze.

Mika

pre 9 godina

Ja se iskreno radujem kada se bilo koji grad u Srbiji gradi i razvija.
Ali, mogao je samo da stoji bilbord bez reci.
Moto "Slavimo Beograd" je samar u lice svim gradjanima juzne Srbije koji primaju platu 200 evra mesecno i to ako imaju srece da rade.
Tako da je vasa krilatica krajnje neumesna.

munz

pre 9 godina

Imam rodbinu u Nišu. Volim Niš i Nišlije. Atmosfera u gradu je sjajna, mnogo dobrih i veoma duhovitih ljudi. I sve muke tog grada su tačne. Ali oni brkaju političku beogradizaciju sa nepostojećom beogradizacijom. Niška "elita" (politička i ekonomska) je svoju nesposobnost u poslednjih 15 godina prebacila na teren krivljenja Beograda, Beograđana. To mi u Beogradu čak i ne vidimo. I to samo Nišlije! Ništa manje zbog "beogradizacije" nisu pogođeni Banat, Sandžak, Timočka krajina, ali nigde nema ove "emocije". Jesu li Beograđani krivi što su Nišlije birali Smiljka, što im nije funkcionisao gradski prevoz, što im političari nude industrijske zone stranim investitorima koje u praksi ne postoje, jer su lenji i nesposobni? A mi u Beogradu, kao, sve želimo za sebe - i 150.000 doseljenih u poslednjih 10 godina, i povećano zagađenje, neuslovan život, veće namete... i maketu grada na vodi. Dole vlada percepcija da su im "Beograd" (pa i Beograđani) krivi za to što ne radi aerodrom, što nemaju nacionalnu TV frekvenciju (što jedino ima elemente istine), što "sve pare" odoše u Beograd... Dole ništa ne radi iz razloga što ništa ne radi u Srbiji. Ja sam za to da se država decentralizuje, da se poslanici biraju i teritorijalno, da Niš dobije i nacionalnu frekvenciju - i onda neka se snalaze, kao što se drugi snalaze. A to što Leskovčani, Prokupčani, Piroćanci ne podnose Niš i "nišizaciju", to je priča za sebe...

Markes

pre 9 godina

Sve da razumem, ali što postavljate bilborde promocije Beograda na vodi "Slavimo Beograd!" po gradovima Srbije je apsolutno neshvatljivo i neprihvatljivo i zahtevam da se utvrdi KO JE PLATIO ILI KO ĆE PLATITI OVE BILBORDE?

ffd

pre 9 godina

Da li bi osvanuo u Beogradu bilbord sa na nazivom "Slavimo Nis"? Naravno da ne. Sledece sto cemo, a gledamo je"Slavimo Vucica.". Ne skrecite paznju na sitnice. Sve je naopako. "Lecimo bubuljice, a imamo rak koze."

Vladimir iz Niša

pre 9 godina

Ne radi se o netrpeljivosti prema Beogradu, čemu neistina? Nišlije ove bilborde smatraju neprimerenim i uvredljivim obzirom na katastrofalno stanje u gradu na svim poljima života.

Marko

pre 9 godina

Ne smeta ti zato što se plašiš ovih mentora iz Beograda. Nemam ništa protiv da se izgradi Bgd. na vodi, drago mi je i daj Bože da se to realizuje, ali smatram neukusnim reklamiranje po Nišu.Nama Nišlijama niko nije kriv što nas godinama vode pogrešni ljudi.Trebala je nova hala sportova da se izgradi kod Merkatora, ovi naši gradski poslanici nisu izglasali, za akva park kod N.Banje takođe su krivi naši odbornici,čovek iz Italije je bio spreman da investira, oni ga odbiju.I ja sam nekada imao animozitet prema vlasti u Beogradu, ali sam se zaposlio u jednoj firmi, koja dobija posao od direkcije grada, naslašuao sam se raznih priča i došao do zaključka da su ovi naši letargični, ne traže novac, ne konkurišu, nemaju projekte.Ovi odozgo pošalju novac, ovi kod nas neznaju šta će sa njim, jer nemaju projekat i naravno na kraju godine novac moraju da vrate.Znam da će sada moje Nišlije da mi lupaju minuse, ali jednostavno to je istina što sam rekao.OK. kriv je i Beograd za neke stvari, npr. nisu dozvolili da aerodrom radi, preselili neke firme da im sedište bude gore i gore plaćaju porez, nisu dopustili da se izgradi stadion još 2004, a koji je uefa htela da finansira i još puno toga.

Nis - Sveti Grad

pre 9 godina

Ko kaze da gradjanima Nisa smeta bilo koji bilbord, ako su novci uplaceni i legli u gradski budzet!
Ako je nekom marketinskom Igle Hilsu inteligentna ideja da plati za reklamu "SLAVIMO BEOGRAD" na niskim raskrsnicama... Cestitam izabrali su pravu ciljnu grupu!
Mogli bi i da zakupe sve gradske sirotinjske medije i da neprekidno emituju ili stancuju "slavimo bgd". Mogu i da stampaju plakate pa da lepimo po dragstorima i banderama. Mozemo i svako vece da ispaljujemo vatromet sa Tvrdjave u to ime! Da i mi vidimo neku korist od Beograda.
Najbitnije - plati pa klati! I bitno je da neka beogradska bulumenta ne rasipa drzavne pare na to. Mada i neka rasipa ako dolaze u Nis!

Ono sto gradjanima Nisa smeta je to sto izgleda kao da ovaj grad decenijama vode obicni Ovnovi i zatucani klimoglavci koji sluze da raportiraju BG bulumenti!
Da li su samo Ovnovi sposobni da od najveceg industrijskog grada za 25 godina naprave grad nezaposlenih?

madjilac

pre 9 godina

kao Nislija ne mogu da smislim 'Republiku Beograd'. U Srbiji kao da postoji samo Beograd. I cela srbija radi za 'republiku Beograd' najbolje resenje odcepljenje od 'republike beograd'

Bracula

pre 9 godina

Kako moze doktor da bude menadzer jednog veceg grada? Pa on je ucio medicinu a ne ekonomiju, prostorno, statisticko planiranje itd. Ali, moze, odlican je posle za ovakve izjave!

Dragan Jovanovic

pre 9 godina

DA, Nislijama smeta.
To sto je dot. gospodin spreman da proguta svasta da bi zadrzao fotelju, nislije ce da procene vrlo brzo.
A onda ce i sitnije stvari da mu smetaju.
PS: Inmace je gosp. Perisic poznat da mu ne smeta ni stranako, ni porodicno zaposljavanje u Niskim javnim preduzecima.
Smetaju mu kulturni dogadjaji poput Nisvila, jer ne pune gradsku kasu ( i njegove dzepove).

Glišić Dobrosav

pre 9 godina

Perišiću bolje da si prećutao nego što si po partijskoj dužnosti to izjavio. Mi u ostatku Srbije sve više ostajemo bez posla dok se u prestonici uporno održava veštački socijalni mir na račun naše nemaš ine. Trebalo bi da se stidiš svojih godina, društvenog statusa, lekarske veličin kakva uistinu jesi.

NIŠtarija

pre 9 godina

"I Niš bi mogao da uzvrati bilbordima po Srbiji kada u gradu nešto uradi"

Jedino po Srbiji da se postave prazni bilbordi da se vidi odraz Niša. Ne trpajte sve firme po BG-u, već ulažite u sve regione pa da radna mesta, sređeni parkovi, ulice, životni standard bude prizor koji će da bude povod za pravo slavlje, a ne da mi slavimo to što se iz naših usta uzima za nešto što nije za nas!

Aleksandar

pre 9 godina

Narodu je više dosta Beograda i samo Beograda. Bolje da su otvorili neku fabriku u Nisu i zaposlili mlade i obrazovane ljude i učinili nešto da ljudi ostaju u svojim gradovima. Kakvu poruku šalje ovaj bilbord Nislijama? Napustite Niš, čeka vas Beograd, a Bg pun ko oko ljudi iz Srbije. Neće mu trebati mnogo da prsne.

PatriJota

pre 9 godina

Naravno da su gradjani u pravu, jer ih kao prvo zabole za Beograd na vodi u Nisu, a pogotovo drugo, ako su svesni da je to jos jedna u nizu radikalskih supljih prica od koje nece biti nista!!!

Dusan

pre 9 godina

na jednom sasvim drugom mestu sam ovu pojavu prokomentarisao na ovaj nacin: "ali ne brine mene toliko sto nam mazu oci sa time (Beogradom na vodi), mene brine to sto nemaju dovoljno mozga ni da shvate koliko ljudi u unutrasnjosti lose zive (losije nego u Beogradu) i koliko su zbog njih i prethodnika ogorceni na Beograd, koji mu dodje ujedno i obecana zemlja i uzrok svih problema (nesto kao Amerika). i jos vise brine koliko tek narod nema mozga pa ce im sve to zaboraviti..."

Fica

pre 9 godina

U pitanju je investicija na primer Madjarska i Ceska u turizmu zarade kao Hrvatska uglavnom zahvaljujuci Pragu i Budimpesti a Austrija zaradi vise nego svi ex yu zajedno. Dakle Bg na vodi je investicija za celu Srbiju a freba ulagati i u ostala mesta, puteve , zimski turizam ... mnogo nam para treba dok sve dovedemo na jevropski nivo

veatalka

pre 9 godina

Ne daj bože da se kritikuje ono što Vodja osmisli! Zbog takvih bednih ulizica,ljudi "bez cela i imena",bez hrabrosti,bez inicijative,bez ijedne samostalne zamisli,ostatak će drzave lagano propadati i nestajati. Da je tzv.gradonačelnik ono što nije,prvi bi protestvovao zbog pretencioznog i neukusnog reklamiranja ove kich arhitektonske fantazme Alexandra Vuchica i ortaka mu iz Emirata po devastiranoj,bezuboj,osiromasenoj Srbiji!

Misko

pre 9 godina

Vucic je mogao od tog novca, a svi znamo da iznajmljivanje bilborda u centru grada daleko premasuje prosecnu platu u Srbiji, uruci pomoc u hrani najugrozenijim Nislijama, Vranjancima, Vlasotincanima, Leskovcanima, daleko veca korist. . .

bgd

pre 9 godina

kompleks male i zatucane sredine,umesto da podrže urbanizaciju svoje sredine,beogradizaciju niša,oni pljuju i mrze beograd,ugledajte se malo na metropolu,jedinu u srbiji,i slavite beograd!

Laki

pre 9 godina

Naravno da nemaš ništa protiv. Da imaš, veliki šef bi te smenio iz te stolice u kojoj sediš. Bitni su građani, a ne ti. Ako građanima smeta - skidaj to. Oni su te izabrali, sećaš se?

Srba

pre 9 godina

Kakve li istorijske ironije nase "EU price"...

"Predsednik srpske vlade Nikola Pašić primio je telegram o objavi rata Srbiji u Nišu, u kafani "Evropa" 28. jula 1914. godine."

Toliko simbolicki...
Samo sto Srbi ne znaju da citaju simbole...
Dakle toliko simbolicki da bas u kafani "Evropa" je primljena objava rata od AU monarhije...
...

vlada radic

pre 9 godina

Meni smeta kao i svim Nislijama i to je trljanje na nos celoj Srbiji...ovo me podseca na Skoplje i Makedoniju...a kada se prodje centrom Beograda sve oronule fasade na svakom koraku. Sve ide u Beograd sramota! Radite sta hocete, ali ne nabijajte na nos celoj Srbiji o poduhvatima dostojnim neke Svedske ili Norveske, dok ukidate novac trudnicama samo mesec dana pre toga.

Stop obmanama i lazima

pre 9 godina

Kada ce da se prestane sa lazima o "uposljavanju Srbije i novim radnim mestima"? U Srbiji zvanicno ima oko 760 hiljada nezaposlenih, a realno bar duplo ili 2,5 puta vise. Ako Bg na vodi zaposli kako vlast kaze cak 20 hiljada ljudi, sta ce da bude sa ostalih 740 hiljada koji ce i dalje da budu nezaposleni? Pitanje jasno da jasnije ne moze.

reziel

pre 9 godina

nama je preče da mrzimo nego da radimo. da možemo podelili bi se po ulicama i brojevima, a kamoli po gradovima. netrpeljivost između stanovnika različitih gradova u srbiji je ozbiljan problem. nije samo BG problem, pitajte sta misle gradjani Novog Sada o Nislijama ili Čačane šta misle o recimo Suboticanima.

Nislija

pre 9 godina

Nemam nista protiv beograda DALEKO BILO, ali radim u Benettonu i vredja mi inteligenciju kad izadjem sa posla i vidim ovu nekakvu maketu a okrenem se iza sebe i znam da sam zaradio nekih 21000din plate a platu primam preko nekih firmi i kancelarija iz beograda KOJA JE SVRHA OVIH BILBORDA !?

Vladimir iz Niša

pre 9 godina

Ne radi se o netrpeljivosti prema Beogradu, čemu neistina? Nišlije ove bilborde smatraju neprimerenim i uvredljivim obzirom na katastrofalno stanje u gradu na svim poljima života.

Zip Nis

pre 9 godina

Meni smeta kao i mojoj porodici ,familiji, komsijama a ti koji ne smes da zucnes protiv velikog vodje bolje da se vratis u bolnicu gde su te bar postovali.

Dragan Jovanovic

pre 9 godina

DA, Nislijama smeta.
To sto je dot. gospodin spreman da proguta svasta da bi zadrzao fotelju, nislije ce da procene vrlo brzo.
A onda ce i sitnije stvari da mu smetaju.
PS: Inmace je gosp. Perisic poznat da mu ne smeta ni stranako, ni porodicno zaposljavanje u Niskim javnim preduzecima.
Smetaju mu kulturni dogadjaji poput Nisvila, jer ne pune gradsku kasu ( i njegove dzepove).

reziel

pre 9 godina

nama je preče da mrzimo nego da radimo. da možemo podelili bi se po ulicama i brojevima, a kamoli po gradovima. netrpeljivost između stanovnika različitih gradova u srbiji je ozbiljan problem. nije samo BG problem, pitajte sta misle gradjani Novog Sada o Nislijama ili Čačane šta misle o recimo Suboticanima.

Nislija

pre 9 godina

Nemam nista protiv beograda DALEKO BILO, ali radim u Benettonu i vredja mi inteligenciju kad izadjem sa posla i vidim ovu nekakvu maketu a okrenem se iza sebe i znam da sam zaradio nekih 21000din plate a platu primam preko nekih firmi i kancelarija iz beograda KOJA JE SVRHA OVIH BILBORDA !?

ANA NIS

pre 9 godina

Ja sam iz Nisa i meni ne smeta ovaj bildbord, uzivam kad prodjem pored njega. To sto sam iz Nisa nije razlog da ne volim BG, i da se on gradi i napravi lepsim. To je i u interesu cele nase zemlje, bice posla za mnoge gradjevinske firme, bice uposljeno mnogo ljudi, pa mozda bude dosta i iz Nisa...

LUCIJA NIS

pre 9 godina

@ (Dragan Jovanovic, 1. jul 2014 15:57
Preterujes malo, pa normalnom coveku ne moze da smeta bilbord projekta decenije, gde god se gradilo u nasoj Srbiji.

Stef

pre 9 godina

Ja sam iz Beograda i meni smeta bilbord. Nema sta da slavimo u Nisu, niti ce Nislije biti direktno uposlene, niti ce bilo kakve indirektne koristi imati taj grad...
Ali znamo da to nije ni bitno kod nas, vazno je da se medijski pokaze da se nesto radi

Sanja

pre 9 godina

Grad Nis ima dosta znamenitosti i sigurna sam da ce se i u tom gradu povodom sirenja turizma nesto uraditi. Ali Beograd na vodi je prva faza uzdizanja Srbije i pocetka razvoja, koji ce nadam se doprineti dosta nasem budzetu, iz koga se posle mogu finansirati i drugi gradovi. Nema razloga za ljutnju.

bivši radnik

pre 9 godina

Нишлије, покажите да сте нормални људи. Београд на води не финансира држава већ Игл Хилс, Мухамед ал Абар и Емаар компаија. Све што држава даје је земљиште од 90 хектара у Београду уз обалу Саве. Не видим разлог зашто би се неко из Ниша љутио због тога. Да држава финансира овај пројекат е онда би се и ја љутио јер нећу да се троши новац свих људи из Србије и да се гради нешто што је прескупо за нас. Како ће Ниш бити на добитку од овог пројекта? Па лепо, прво упослиће се радна снага из Ниша, позваће стручније инжењере, учествоваће фирме из Ниша као подизвођачи..и тако за сваки град у Србији.
Немојте бити тако сурови и немојте бити жртва политичког препуцавања које очигледно жели да нас посвађа.

veatalka

pre 9 godina

Ne daj bože da se kritikuje ono što Vodja osmisli! Zbog takvih bednih ulizica,ljudi "bez cela i imena",bez hrabrosti,bez inicijative,bez ijedne samostalne zamisli,ostatak će drzave lagano propadati i nestajati. Da je tzv.gradonačelnik ono što nije,prvi bi protestvovao zbog pretencioznog i neukusnog reklamiranja ove kich arhitektonske fantazme Alexandra Vuchica i ortaka mu iz Emirata po devastiranoj,bezuboj,osiromasenoj Srbiji!

Ka - Min

pre 9 godina

Postovani Perisicu pa zato i ne mozemo napred jer smo smr*dovi i zle osobe. Zavist unistava toga koji zavidi a ne cini stetu onome kome se zavidi, na zalost nasu ali necemo se nikada promeniti, genetski smo pokvarenjaci i zle osobe. U potpunosti ste u pravu i drzite se svoga pravca, jer jos uvek ima vise pametnih nego budala, a tako je dragi Bog odredio. Kada budale nadvladaju pametne onda je haos, a mi nismo bas jako daleko od toga a nikada nismo ni bili kod nas je stanje stalno nepromenjeno.

bgd

pre 9 godina

kompleks male i zatucane sredine,umesto da podrže urbanizaciju svoje sredine,beogradizaciju niša,oni pljuju i mrze beograd,ugledajte se malo na metropolu,jedinu u srbiji,i slavite beograd!

Laki

pre 9 godina

Naravno da nemaš ništa protiv. Da imaš, veliki šef bi te smenio iz te stolice u kojoj sediš. Bitni su građani, a ne ti. Ako građanima smeta - skidaj to. Oni su te izabrali, sećaš se?

madjilac

pre 9 godina

kao Nislija ne mogu da smislim 'Republiku Beograd'. U Srbiji kao da postoji samo Beograd. I cela srbija radi za 'republiku Beograd' najbolje resenje odcepljenje od 'republike beograd'

PatriJota

pre 9 godina

Naravno da su gradjani u pravu, jer ih kao prvo zabole za Beograd na vodi u Nisu, a pogotovo drugo, ako su svesni da je to jos jedna u nizu radikalskih supljih prica od koje nece biti nista!!!

Fica

pre 9 godina

U pitanju je investicija na primer Madjarska i Ceska u turizmu zarade kao Hrvatska uglavnom zahvaljujuci Pragu i Budimpesti a Austrija zaradi vise nego svi ex yu zajedno. Dakle Bg na vodi je investicija za celu Srbiju a freba ulagati i u ostala mesta, puteve , zimski turizam ... mnogo nam para treba dok sve dovedemo na jevropski nivo

SasaNis

pre 9 godina

Hteo si da kazes da TEBI NE SME DA SMETA taj bilbord, ali Nislijama smeta, jer taj bilbord NECE zaposliti Srbiju, vec samo mali broj Beogradjana !!

lol

pre 9 godina

Evo ja sto sam iz Beograda pa meni smetaju ovakvi bilbordi. Sta se postize ovakvim bilbordima? Ne mislim da je BG vazniji od ostalih gradova. Sve mi ovo lici na zavadi pa vladaj.

Београд се гради - Нишу се гади!

pre 9 godina

Стидим се свог градоначелника, а верујем да и већина нишлија исто мисли! Градоначелниче, упослите Ниш, немамо посла, немамо од чега да издржавамо породице, немамо наду... изузев наде да ћемо напустити Ниш у потрази за бољим животом! Да ли хоћете од Ниша да направите Куршумлију, Врање? Поздрав од младог Нишлије (ожењен, 31 година), економисте без посла коме је тражена страначка књижица за запослење!!!

Misko

pre 9 godina

Vucic je mogao od tog novca, a svi znamo da iznajmljivanje bilborda u centru grada daleko premasuje prosecnu platu u Srbiji, uruci pomoc u hrani najugrozenijim Nislijama, Vranjancima, Vlasotincanima, Leskovcanima, daleko veca korist. . .

vlada radic

pre 9 godina

Meni smeta kao i svim Nislijama i to je trljanje na nos celoj Srbiji...ovo me podseca na Skoplje i Makedoniju...a kada se prodje centrom Beograda sve oronule fasade na svakom koraku. Sve ide u Beograd sramota! Radite sta hocete, ali ne nabijajte na nos celoj Srbiji o poduhvatima dostojnim neke Svedske ili Norveske, dok ukidate novac trudnicama samo mesec dana pre toga.

Timocanin

pre 9 godina

Kako da ne smeta?
Timocka Krajina je nekada bila bogat kraj, od 90-tih na ovamo je unistena zeleznicka infrastruktura, desetine industrijskih giganata je unisteno, broj stavnovnika se srozao za 60% na dole, a ovi po Srbiji reklamiraju Beograd na vodi... Pitajte desetine hiljada radnika EI-a, MIN-a, IMT-a Knjazevac, Lede, Dzervina, Kablova, Kristala, Dzersija, Impaza, i mnogih drugih koji su ostali bez svojih radnih mesta sta misle o tome! I o Beogradu uopste!

Aleksandar

pre 9 godina

Narodu je više dosta Beograda i samo Beograda. Bolje da su otvorili neku fabriku u Nisu i zaposlili mlade i obrazovane ljude i učinili nešto da ljudi ostaju u svojim gradovima. Kakvu poruku šalje ovaj bilbord Nislijama? Napustite Niš, čeka vas Beograd, a Bg pun ko oko ljudi iz Srbije. Neće mu trebati mnogo da prsne.

Mika

pre 9 godina

Ja ne razumem losu interpretaciju svega.
Slogan "Slavimo Beograd" je stvarno glup. Moglo je samo da pise "Beograd na vodi" i tacka.
Ljudi napadaju slogan. Niko ne napada to sto se prestonica gradi i razvija.
Svako normalan treba da se raduje kada se bilo koji grad razvija u Srbiji.
Prestonica je prvi kontakt turista sa zemljom i treba da bude sredjen i da lici na evropske metropole.

Ali,

1. Neumesno je pozvati gradjane da "slave Beograd", dok se na jugu zivi ispod granice siromastva.
2. Ljuti me lokalna vlast u Nisu koja svu krivicu prebacuje na republicku vlast.
3. Ljuti me republicka vlast koja svu krivicu prebacuje na lokalne vlasti.

I jedni i drugi su krivi sto se ostali gradovi ne razvijaju.
I Beogradjani ne treba da se ljute kada se upucuje kritika na centralizaciju. Kada neko napada "Beograd", ne napada grad (koji je lep i treba da se dalje sredjuje), niti gradjane koji su gostoljubivi i pozitivni kao i u celoj zemlji, vec se pod pojmom "Beograd" podrazumeva centar republicke vlasti, SNS garnitura koja svojom bednom retorikom i demagogijom vredja zdrav razum svih gradjana.

Slavimo Srbiju.

PS Nislije vole i Beograd i Novi Sad i ostale gradove.
Nislije ne vole losu centralisticku vlast u Srbiji i nesposobnu lokalnu vlast. Jasno je kakvi su i jedni i drugi i cime su motivisana njihova dela.

Nis - Sveti Grad

pre 9 godina

Ko kaze da gradjanima Nisa smeta bilo koji bilbord, ako su novci uplaceni i legli u gradski budzet!
Ako je nekom marketinskom Igle Hilsu inteligentna ideja da plati za reklamu "SLAVIMO BEOGRAD" na niskim raskrsnicama... Cestitam izabrali su pravu ciljnu grupu!
Mogli bi i da zakupe sve gradske sirotinjske medije i da neprekidno emituju ili stancuju "slavimo bgd". Mogu i da stampaju plakate pa da lepimo po dragstorima i banderama. Mozemo i svako vece da ispaljujemo vatromet sa Tvrdjave u to ime! Da i mi vidimo neku korist od Beograda.
Najbitnije - plati pa klati! I bitno je da neka beogradska bulumenta ne rasipa drzavne pare na to. Mada i neka rasipa ako dolaze u Nis!

Ono sto gradjanima Nisa smeta je to sto izgleda kao da ovaj grad decenijama vode obicni Ovnovi i zatucani klimoglavci koji sluze da raportiraju BG bulumenti!
Da li su samo Ovnovi sposobni da od najveceg industrijskog grada za 25 godina naprave grad nezaposlenih?

munz

pre 9 godina

Imam rodbinu u Nišu. Volim Niš i Nišlije. Atmosfera u gradu je sjajna, mnogo dobrih i veoma duhovitih ljudi. I sve muke tog grada su tačne. Ali oni brkaju političku beogradizaciju sa nepostojećom beogradizacijom. Niška "elita" (politička i ekonomska) je svoju nesposobnost u poslednjih 15 godina prebacila na teren krivljenja Beograda, Beograđana. To mi u Beogradu čak i ne vidimo. I to samo Nišlije! Ništa manje zbog "beogradizacije" nisu pogođeni Banat, Sandžak, Timočka krajina, ali nigde nema ove "emocije". Jesu li Beograđani krivi što su Nišlije birali Smiljka, što im nije funkcionisao gradski prevoz, što im političari nude industrijske zone stranim investitorima koje u praksi ne postoje, jer su lenji i nesposobni? A mi u Beogradu, kao, sve želimo za sebe - i 150.000 doseljenih u poslednjih 10 godina, i povećano zagađenje, neuslovan život, veće namete... i maketu grada na vodi. Dole vlada percepcija da su im "Beograd" (pa i Beograđani) krivi za to što ne radi aerodrom, što nemaju nacionalnu TV frekvenciju (što jedino ima elemente istine), što "sve pare" odoše u Beograd... Dole ništa ne radi iz razloga što ništa ne radi u Srbiji. Ja sam za to da se država decentralizuje, da se poslanici biraju i teritorijalno, da Niš dobije i nacionalnu frekvenciju - i onda neka se snalaze, kao što se drugi snalaze. A to što Leskovčani, Prokupčani, Piroćanci ne podnose Niš i "nišizaciju", to je priča za sebe...

Markes

pre 9 godina

Sve da razumem, ali što postavljate bilborde promocije Beograda na vodi "Slavimo Beograd!" po gradovima Srbije je apsolutno neshvatljivo i neprihvatljivo i zahtevam da se utvrdi KO JE PLATIO ILI KO ĆE PLATITI OVE BILBORDE?

čipovani roboti

pre 9 godina

tipičan primer partijske šlihtare, ne sme da zucne što nije po PS-u.
baš karakteristično za sns, neimanje sopstvenog mišljenja i stava. mora da im se k'o robotima ugrade čipovi da znaju šta i kad smeju da kažu.

Stop obmanama i lazima

pre 9 godina

Kada ce da se prestane sa lazima o "uposljavanju Srbije i novim radnim mestima"? U Srbiji zvanicno ima oko 760 hiljada nezaposlenih, a realno bar duplo ili 2,5 puta vise. Ako Bg na vodi zaposli kako vlast kaze cak 20 hiljada ljudi, sta ce da bude sa ostalih 740 hiljada koji ce i dalje da budu nezaposleni? Pitanje jasno da jasnije ne moze.

Draganac

pre 9 godina

Ma, ne smeta ni nama što stoji bilbord u Nišu, smeta nam loša vlada! Laži i prevare! JATov ugovor ćemo da vidimo na kukavo leto...Bolji život 2020...Itd da vas ne zamaram...

Jovan

pre 9 godina

Nislije ne mrze nikog. Nislije se izvinjavaju sto nisu u najboljem raspolozenju za takvo "slavlje", jer imaju egzistencijalne probleme.

Gradonacelnikov stav nije nikakav odraz stanovnika Nisa, vec zelja njegove partije da bude tako kako on kaze.

Milan

pre 9 godina

Ja bih da se Beograd odcepi, pa neka gospoda iz unutrasnjosti traze novu zrtvu koju ce da pljuju, a u isto vreme naseljavaju, i kojoj ce da prodaju svoje "proizvode" koje ne mogu da prodaju nigde drugo na svetu jer ne ispunjavaju ni jedan jedini standard. Neka nose i "Beograd na vodi" i svoje poslanike koji se baskare po Beogradu, meni nista od toga ne treba. Hvala, dovidjenja prijatno :).

NIŠtarija

pre 9 godina

"I Niš bi mogao da uzvrati bilbordima po Srbiji kada u gradu nešto uradi"

Jedino po Srbiji da se postave prazni bilbordi da se vidi odraz Niša. Ne trpajte sve firme po BG-u, već ulažite u sve regione pa da radna mesta, sređeni parkovi, ulice, životni standard bude prizor koji će da bude povod za pravo slavlje, a ne da mi slavimo to što se iz naših usta uzima za nešto što nije za nas!

Glišić Dobrosav

pre 9 godina

Perišiću bolje da si prećutao nego što si po partijskoj dužnosti to izjavio. Mi u ostatku Srbije sve više ostajemo bez posla dok se u prestonici uporno održava veštački socijalni mir na račun naše nemaš ine. Trebalo bi da se stidiš svojih godina, društvenog statusa, lekarske veličin kakva uistinu jesi.

Dusan

pre 9 godina

na jednom sasvim drugom mestu sam ovu pojavu prokomentarisao na ovaj nacin: "ali ne brine mene toliko sto nam mazu oci sa time (Beogradom na vodi), mene brine to sto nemaju dovoljno mozga ni da shvate koliko ljudi u unutrasnjosti lose zive (losije nego u Beogradu) i koliko su zbog njih i prethodnika ogorceni na Beograd, koji mu dodje ujedno i obecana zemlja i uzrok svih problema (nesto kao Amerika). i jos vise brine koliko tek narod nema mozga pa ce im sve to zaboraviti..."

neutralni felsh

pre 9 godina

sta ce bilbord koji "slavi beograd" u drugom gradu, konkretno nisu? I nije mi jasno toliko slavljenje beograda... ko da niko ne vidi da je srbija odavno kao makrocefalus, stvorenje sa velikom glavom I zakrzljalim telom I udovima. s jedne strane razvijena prestonica, a sa druge strane zagedzale provincije. jednom recju: sveukupna nakaza.

zlo i naopako

pre 9 godina

Zašto se bacaju pare na te bilborde, i zašto se oni postavljaju po celpj Srbiji? Opet je neko mamino mezimče dobilo posao da štampa bilborde o društvenom trošku. Lopovluk i korupcija na delu.

Mika

pre 9 godina

Ja se iskreno radujem kada se bilo koji grad u Srbiji gradi i razvija.
Ali, mogao je samo da stoji bilbord bez reci.
Moto "Slavimo Beograd" je samar u lice svim gradjanima juzne Srbije koji primaju platu 200 evra mesecno i to ako imaju srece da rade.
Tako da je vasa krilatica krajnje neumesna.

Peja

pre 9 godina

"Slavimo Beograd - Vaistinu Beograd"

Drago mi je sto sam spasao sebe i porodicu od ovakve zemlje, lai mi je zao sto sam napustio svoj rodni grad Nis

Dejan

pre 9 godina

Meni kao Beograđaninu nije jasno koju svrhu taj bilbord ima u Nišu. Svaka velika investicija će posredno imati ekonomski uticaticaj na celu zemlju, ali to ne znači da bilbordima kojima se promoviše taj projekat treba da se izlepi cela zemlja.

Beograd na vodi je prvenstveno projekat za Beograd. Ostatku Srbije je sasvim dovoljno da o tome zna kroz sredstva informisanja. Po toj logici je Beograd trebalo izlepiti plakatima "Slavimo Bešku", "Slavimo Koridor 10", a u Novom Sadu postaviti "Slavimo Prokop".

Samo trošite državne pare na manipulisanje javnim mnjenjem sa projektom koji je čardak ni na nebu ni na zemlji, a u najmanju ruku nesvrsishodna investicija jer ne rešava bitnije problema funkcionisanja glavnog grada.

ffd

pre 9 godina

Da li bi osvanuo u Beogradu bilbord sa na nazivom "Slavimo Nis"? Naravno da ne. Sledece sto cemo, a gledamo je"Slavimo Vucica.". Ne skrecite paznju na sitnice. Sve je naopako. "Lecimo bubuljice, a imamo rak koze."

ns

pre 9 godina

Pa covek se nista ne pita, iz partijske centrale su mu to rekli da uradi. Malo je degutantno za obican posten svet bilo gde, u Nisu ili Beogradu svejedno, da gleda tu futuristicku sliku a da nema posao i da u tanjiru nema sta da jede. Taj projekat, ako ga bude bilo, omogucice bogatima da pokupuju tu stanove, Arapima da ubiraju profit a mi obicni smrtnici cemo moci to da gledamo i ako bog da se zaoslimo kao sobarice, prodavacice ili cistacice ...

Dusan

pre 9 godina

Beograd (tj vlada) vrlo direktno radi na zatvaranju Niskog aerodroma za civilne letove, hapsi gradonacelnika koji je bioskop u centru pretvorio od rugla u ukras grada, mali milion potvrda koje nam trebaju za razne stvari moramo da saljemo za BG iako je to umobolno... to mi pada u ovom momentu na pamet a ima jos mnogo takvih stvari. Ili ce biti ozbiljne decentralizacije vlasti ili ce se Srbija raspasti kao bivsa SFRJ. Nema treceg

Akvapark u Niskoj Banji

pre 9 godina

Ne znate zasto?U Niskoj Banji je trebao da odavno nikne jedan veliki akvapark ali se to nije desilo jer je tada u planu bio nekakav akvapark na Adi Ciganliji.Isto se desava i sa Kopaonikom u odnosu na Staru Planinu,itd,itd.Beograd ne shvata da mu nije u interesu da se svi mi sa juga preselimo u Beograd ali ako se ovako nastavi to nas ceka.Najveci problem posle korupcije u Srbiji je manjak decentralizacije a na trecem mestu je odliv stanovnistva iz Srbije i bela kuga.Beograd ovo,Beograd ono,jedino je Dinkic (sad ce SNS botovi da mi daju minuse) zaista i iskreno mislio o decentralizaciji Srbije,sve ostalo je zamagljivanje ociju.Ako tako nastavite,Vojvodina ce da se otcepi dok cemo onda mi sa juga kao vojnici da budemo slati da se to spreci.Pogledajte strukturu stanovnistva u Presevu,Bujanovcu,Medvedji pa od skoro i u Vranju.Uporedo sa "Beogradom na vodi" ste trebali da pokrenete jos 2-3 kampanje,manjeg obima ali da se vidi da ne mislite samo na Beograd,dakle jednu recimo u Kragujevcu,drugu u Novom Pazaru,trecu u Vranju,cetvrtu u Subotici.Pa onda sve to stavite na jedna te isti bilbord i ne bi nikome "smetalo".Naravno da nam smeta jer nije Srbija samo Beograd ali kako ste poceli na kraju ce da se zaista svede na Beogradski pasaluk :(

dr.mr.

pre 9 godina

Нишлије, покажите да сте нормални људи. Београд на води не финансира држава већ Игл Хилс, Мухамед ал Абар и Емаар компаија. Све што држава даје је земљиште од 90 хектара у Београду уз обалу Саве. Не видим разлог зашто би се неко из Ниша љутио због тога. Да држава финансира овај пројекат е онда би се и ја љутио јер нећу да се троши новац свих људи из Србије и да се гради нешто што је прескупо за нас. Како ће Ниш бити на добитку од овог пројекта? Па лепо, прво упослиће се радна снага из Ниша, позваће стручније инжењере, учествоваће фирме из Ниша као подизвођачи..и тако за сваки град у Србији.
Немојте бити тако сурови и немојте бити жртва политичког препуцавања које очигледно жели да нас посвађа.
(bivši radnik, 1. jul 2014 15:42)

Jeste, ceo Nis ce da radi u Bg, radice firme iz Nisa....onda se pobuni Novi Sad, onda njima malo, gradice radnici i NS, gradice firme iz Ns i tako za svaki grad! A od BG na vodi nista...24h su bili bageri tamo za vremen predizborne kampanje, kao dizu neke sine, koje se nikad nisu ni koristile i odmah sklonjene.

mmm

pre 9 godina

Nisam bas siguran koliko i Beogradjana slavi ovaj Beograd na vodi. Npr ja kao pesimista ga ne slavim, posto ne vidim razlog da i ovo ne donese vise stete nego koristi Srbiji.

esadbas

pre 9 godina

ala su vredni ovi beogradjani (namerno mala slova). lupaju minuse samo tako!!! Ne daj boze da se njima nesto prigovori!!!! E pa da znate- Bg vise nije moj i za mene glavni grad i nije Toma moj predsednik. Objavite ovo beogradjani

Bracula

pre 9 godina

Kako moze doktor da bude menadzer jednog veceg grada? Pa on je ucio medicinu a ne ekonomiju, prostorno, statisticko planiranje itd. Ali, moze, odlican je posle za ovakve izjave!

Marko

pre 9 godina

Ne smeta ti zato što se plašiš ovih mentora iz Beograda. Nemam ništa protiv da se izgradi Bgd. na vodi, drago mi je i daj Bože da se to realizuje, ali smatram neukusnim reklamiranje po Nišu.Nama Nišlijama niko nije kriv što nas godinama vode pogrešni ljudi.Trebala je nova hala sportova da se izgradi kod Merkatora, ovi naši gradski poslanici nisu izglasali, za akva park kod N.Banje takođe su krivi naši odbornici,čovek iz Italije je bio spreman da investira, oni ga odbiju.I ja sam nekada imao animozitet prema vlasti u Beogradu, ali sam se zaposlio u jednoj firmi, koja dobija posao od direkcije grada, naslašuao sam se raznih priča i došao do zaključka da su ovi naši letargični, ne traže novac, ne konkurišu, nemaju projekte.Ovi odozgo pošalju novac, ovi kod nas neznaju šta će sa njim, jer nemaju projekat i naravno na kraju godine novac moraju da vrate.Znam da će sada moje Nišlije da mi lupaju minuse, ali jednostavno to je istina što sam rekao.OK. kriv je i Beograd za neke stvari, npr. nisu dozvolili da aerodrom radi, preselili neke firme da im sedište bude gore i gore plaćaju porez, nisu dopustili da se izgradi stadion još 2004, a koji je uefa htela da finansira i još puno toga.

Gale

pre 9 godina

Neka Nislije a i gradjani drugih gradova u Srbiji ne nasedejau na provokaciju... od projekta "Beograd na vodi" ce se ostvariti maksimalno 20% od onog sto obecavaju.

Srba

pre 9 godina

Kakve li istorijske ironije nase "EU price"...

"Predsednik srpske vlade Nikola Pašić primio je telegram o objavi rata Srbiji u Nišu, u kafani "Evropa" 28. jula 1914. godine."

Toliko simbolicki...
Samo sto Srbi ne znaju da citaju simbole...
Dakle toliko simbolicki da bas u kafani "Evropa" je primljena objava rata od AU monarhije...
...

nišlijka

pre 9 godina

@Dušane, slažem se da je decentralizacija neophodna, jer nas odlazak do Bg-a za svaki papirić stavlja u nepovoljniji položaj u odnosu na Bg firme. Što se bivšeg gradonačelnika tiče, nadam se, da neće stati na biskopu nego da će uzeti u obzir i izveštaj DRI, da će pročešljati tender za halu i prodaju kasarne. Ako to ne urade, neka ga puste za bioskop. Što se aktuelnog gradonačelnika tiče, jeste ubedljivo najgori gradonačelnik. Žalosno je što AV nema hrabrosti da prizna da je 100% ofulio sa niškim postavljenicima i smeni ih u paketu. Trošiti pare na bilborde koji slave Bg na vodi u gradu u kome ne radi narodna kuhinja je...

mason početnik

pre 9 godina

Jeste već vidim kako hiljade ljudi iz cele Srbije ide da radi nazidanju bg na vodi. Jeste pripremili mistrije i viske?

Truman

pre 9 godina

Projekat "Beograd na vodi" je od ogromnog značaja za celu državu, a ne samo za Beograd. Ovaj projekat će sigurno privući veliki broj stranih investitora. To će uticati na napredak i razvoj čitave države, zato ga svi moramo podržati u potpunosti.

POGLEDAJ - U - SVOJE - DVRORISTE - PA - TEK - POTOM - DELITE - LEKCIJE

pre 9 godina

Grad Nis je drugi ili treci po velicini u Srbiji i kao takav ima dosta znamenitosti i sigurn sam da ima jos dosta prostora da se u narednom periodu jos dosta toga da se izgradi.Jasno je gradjanima Nisa da je Beograd prestonica da svi gledaju u njjega pa tek tada u uredjenost drugih gradova. Ali Beograd na vodi je prva faza uzdizanja Srbije i pocetka razvoja, koji ce nadam se doprineti dosta nasem budzetu, iz koga se posle mogu finansirati i drugi gradovi. Apsolutno nema nikakvih razloga za bilo kakvu ljutnju. Takodje sam ubedjen da ovo nije misljenje i lutnje vecine gradjana Nisa vec pojedinaca.

саобраћајна незгода

pre 9 godina

Само нерадницима може да смета овакав пројекат и онима којима не одговара да се развија како Београд тако и држава.

Milan

pre 9 godina

Ja bih da se Beograd odcepi, pa neka gospoda iz unutrasnjosti traze novu zrtvu koju ce da pljuju, a u isto vreme naseljavaju, i kojoj ce da prodaju svoje "proizvode" koje ne mogu da prodaju nigde drugo na svetu jer ne ispunjavaju ni jedan jedini standard. Neka nose i "Beograd na vodi" i svoje poslanike koji se baskare po Beogradu, meni nista od toga ne treba. Hvala, dovidjenja prijatno :).

bgd

pre 9 godina

kompleks male i zatucane sredine,umesto da podrže urbanizaciju svoje sredine,beogradizaciju niša,oni pljuju i mrze beograd,ugledajte se malo na metropolu,jedinu u srbiji,i slavite beograd!

esadbas

pre 9 godina

ala su vredni ovi beogradjani (namerno mala slova). lupaju minuse samo tako!!! Ne daj boze da se njima nesto prigovori!!!! E pa da znate- Bg vise nije moj i za mene glavni grad i nije Toma moj predsednik. Objavite ovo beogradjani

Sanja

pre 9 godina

Grad Nis ima dosta znamenitosti i sigurna sam da ce se i u tom gradu povodom sirenja turizma nesto uraditi. Ali Beograd na vodi je prva faza uzdizanja Srbije i pocetka razvoja, koji ce nadam se doprineti dosta nasem budzetu, iz koga se posle mogu finansirati i drugi gradovi. Nema razloga za ljutnju.

Akvapark u Niskoj Banji

pre 9 godina

Ne znate zasto?U Niskoj Banji je trebao da odavno nikne jedan veliki akvapark ali se to nije desilo jer je tada u planu bio nekakav akvapark na Adi Ciganliji.Isto se desava i sa Kopaonikom u odnosu na Staru Planinu,itd,itd.Beograd ne shvata da mu nije u interesu da se svi mi sa juga preselimo u Beograd ali ako se ovako nastavi to nas ceka.Najveci problem posle korupcije u Srbiji je manjak decentralizacije a na trecem mestu je odliv stanovnistva iz Srbije i bela kuga.Beograd ovo,Beograd ono,jedino je Dinkic (sad ce SNS botovi da mi daju minuse) zaista i iskreno mislio o decentralizaciji Srbije,sve ostalo je zamagljivanje ociju.Ako tako nastavite,Vojvodina ce da se otcepi dok cemo onda mi sa juga kao vojnici da budemo slati da se to spreci.Pogledajte strukturu stanovnistva u Presevu,Bujanovcu,Medvedji pa od skoro i u Vranju.Uporedo sa "Beogradom na vodi" ste trebali da pokrenete jos 2-3 kampanje,manjeg obima ali da se vidi da ne mislite samo na Beograd,dakle jednu recimo u Kragujevcu,drugu u Novom Pazaru,trecu u Vranju,cetvrtu u Subotici.Pa onda sve to stavite na jedna te isti bilbord i ne bi nikome "smetalo".Naravno da nam smeta jer nije Srbija samo Beograd ali kako ste poceli na kraju ce da se zaista svede na Beogradski pasaluk :(

Peja

pre 9 godina

"Slavimo Beograd - Vaistinu Beograd"

Drago mi je sto sam spasao sebe i porodicu od ovakve zemlje, lai mi je zao sto sam napustio svoj rodni grad Nis

dr.mr.

pre 9 godina

Нишлије, покажите да сте нормални људи. Београд на води не финансира држава већ Игл Хилс, Мухамед ал Абар и Емаар компаија. Све што држава даје је земљиште од 90 хектара у Београду уз обалу Саве. Не видим разлог зашто би се неко из Ниша љутио због тога. Да држава финансира овај пројекат е онда би се и ја љутио јер нећу да се троши новац свих људи из Србије и да се гради нешто што је прескупо за нас. Како ће Ниш бити на добитку од овог пројекта? Па лепо, прво упослиће се радна снага из Ниша, позваће стручније инжењере, учествоваће фирме из Ниша као подизвођачи..и тако за сваки град у Србији.
Немојте бити тако сурови и немојте бити жртва политичког препуцавања које очигледно жели да нас посвађа.
(bivši radnik, 1. jul 2014 15:42)

Jeste, ceo Nis ce da radi u Bg, radice firme iz Nisa....onda se pobuni Novi Sad, onda njima malo, gradice radnici i NS, gradice firme iz Ns i tako za svaki grad! A od BG na vodi nista...24h su bili bageri tamo za vremen predizborne kampanje, kao dizu neke sine, koje se nikad nisu ni koristile i odmah sklonjene.

ANA NIS

pre 9 godina

Ja sam iz Nisa i meni ne smeta ovaj bildbord, uzivam kad prodjem pored njega. To sto sam iz Nisa nije razlog da ne volim BG, i da se on gradi i napravi lepsim. To je i u interesu cele nase zemlje, bice posla za mnoge gradjevinske firme, bice uposljeno mnogo ljudi, pa mozda bude dosta i iz Nisa...

Timocanin

pre 9 godina

Kako da ne smeta?
Timocka Krajina je nekada bila bogat kraj, od 90-tih na ovamo je unistena zeleznicka infrastruktura, desetine industrijskih giganata je unisteno, broj stavnovnika se srozao za 60% na dole, a ovi po Srbiji reklamiraju Beograd na vodi... Pitajte desetine hiljada radnika EI-a, MIN-a, IMT-a Knjazevac, Lede, Dzervina, Kablova, Kristala, Dzersija, Impaza, i mnogih drugih koji su ostali bez svojih radnih mesta sta misle o tome! I o Beogradu uopste!

Dusan

pre 9 godina

Beograd (tj vlada) vrlo direktno radi na zatvaranju Niskog aerodroma za civilne letove, hapsi gradonacelnika koji je bioskop u centru pretvorio od rugla u ukras grada, mali milion potvrda koje nam trebaju za razne stvari moramo da saljemo za BG iako je to umobolno... to mi pada u ovom momentu na pamet a ima jos mnogo takvih stvari. Ili ce biti ozbiljne decentralizacije vlasti ili ce se Srbija raspasti kao bivsa SFRJ. Nema treceg

madjilac

pre 9 godina

kao Nislija ne mogu da smislim 'Republiku Beograd'. U Srbiji kao da postoji samo Beograd. I cela srbija radi za 'republiku Beograd' najbolje resenje odcepljenje od 'republike beograd'

Dejan

pre 9 godina

Meni kao Beograđaninu nije jasno koju svrhu taj bilbord ima u Nišu. Svaka velika investicija će posredno imati ekonomski uticaticaj na celu zemlju, ali to ne znači da bilbordima kojima se promoviše taj projekat treba da se izlepi cela zemlja.

Beograd na vodi je prvenstveno projekat za Beograd. Ostatku Srbije je sasvim dovoljno da o tome zna kroz sredstva informisanja. Po toj logici je Beograd trebalo izlepiti plakatima "Slavimo Bešku", "Slavimo Koridor 10", a u Novom Sadu postaviti "Slavimo Prokop".

Samo trošite državne pare na manipulisanje javnim mnjenjem sa projektom koji je čardak ni na nebu ni na zemlji, a u najmanju ruku nesvrsishodna investicija jer ne rešava bitnije problema funkcionisanja glavnog grada.

Београд се гради - Нишу се гади!

pre 9 godina

Стидим се свог градоначелника, а верујем да и већина нишлија исто мисли! Градоначелниче, упослите Ниш, немамо посла, немамо од чега да издржавамо породице, немамо наду... изузев наде да ћемо напустити Ниш у потрази за бољим животом! Да ли хоћете од Ниша да направите Куршумлију, Врање? Поздрав од младог Нишлије (ожењен, 31 година), економисте без посла коме је тражена страначка књижица за запослење!!!

Zip Nis

pre 9 godina

Meni smeta kao i mojoj porodici ,familiji, komsijama a ti koji ne smes da zucnes protiv velikog vodje bolje da se vratis u bolnicu gde su te bar postovali.

Srba

pre 9 godina

Kakve li istorijske ironije nase "EU price"...

"Predsednik srpske vlade Nikola Pašić primio je telegram o objavi rata Srbiji u Nišu, u kafani "Evropa" 28. jula 1914. godine."

Toliko simbolicki...
Samo sto Srbi ne znaju da citaju simbole...
Dakle toliko simbolicki da bas u kafani "Evropa" je primljena objava rata od AU monarhije...
...

lol

pre 9 godina

Evo ja sto sam iz Beograda pa meni smetaju ovakvi bilbordi. Sta se postize ovakvim bilbordima? Ne mislim da je BG vazniji od ostalih gradova. Sve mi ovo lici na zavadi pa vladaj.

ffd

pre 9 godina

Da li bi osvanuo u Beogradu bilbord sa na nazivom "Slavimo Nis"? Naravno da ne. Sledece sto cemo, a gledamo je"Slavimo Vucica.". Ne skrecite paznju na sitnice. Sve je naopako. "Lecimo bubuljice, a imamo rak koze."

Mika

pre 9 godina

Ja ne razumem losu interpretaciju svega.
Slogan "Slavimo Beograd" je stvarno glup. Moglo je samo da pise "Beograd na vodi" i tacka.
Ljudi napadaju slogan. Niko ne napada to sto se prestonica gradi i razvija.
Svako normalan treba da se raduje kada se bilo koji grad razvija u Srbiji.
Prestonica je prvi kontakt turista sa zemljom i treba da bude sredjen i da lici na evropske metropole.

Ali,

1. Neumesno je pozvati gradjane da "slave Beograd", dok se na jugu zivi ispod granice siromastva.
2. Ljuti me lokalna vlast u Nisu koja svu krivicu prebacuje na republicku vlast.
3. Ljuti me republicka vlast koja svu krivicu prebacuje na lokalne vlasti.

I jedni i drugi su krivi sto se ostali gradovi ne razvijaju.
I Beogradjani ne treba da se ljute kada se upucuje kritika na centralizaciju. Kada neko napada "Beograd", ne napada grad (koji je lep i treba da se dalje sredjuje), niti gradjane koji su gostoljubivi i pozitivni kao i u celoj zemlji, vec se pod pojmom "Beograd" podrazumeva centar republicke vlasti, SNS garnitura koja svojom bednom retorikom i demagogijom vredja zdrav razum svih gradjana.

Slavimo Srbiju.

PS Nislije vole i Beograd i Novi Sad i ostale gradove.
Nislije ne vole losu centralisticku vlast u Srbiji i nesposobnu lokalnu vlast. Jasno je kakvi su i jedni i drugi i cime su motivisana njihova dela.

PatriJota

pre 9 godina

Naravno da su gradjani u pravu, jer ih kao prvo zabole za Beograd na vodi u Nisu, a pogotovo drugo, ako su svesni da je to jos jedna u nizu radikalskih supljih prica od koje nece biti nista!!!

Marko

pre 9 godina

Ne smeta ti zato što se plašiš ovih mentora iz Beograda. Nemam ništa protiv da se izgradi Bgd. na vodi, drago mi je i daj Bože da se to realizuje, ali smatram neukusnim reklamiranje po Nišu.Nama Nišlijama niko nije kriv što nas godinama vode pogrešni ljudi.Trebala je nova hala sportova da se izgradi kod Merkatora, ovi naši gradski poslanici nisu izglasali, za akva park kod N.Banje takođe su krivi naši odbornici,čovek iz Italije je bio spreman da investira, oni ga odbiju.I ja sam nekada imao animozitet prema vlasti u Beogradu, ali sam se zaposlio u jednoj firmi, koja dobija posao od direkcije grada, naslašuao sam se raznih priča i došao do zaključka da su ovi naši letargični, ne traže novac, ne konkurišu, nemaju projekte.Ovi odozgo pošalju novac, ovi kod nas neznaju šta će sa njim, jer nemaju projekat i naravno na kraju godine novac moraju da vrate.Znam da će sada moje Nišlije da mi lupaju minuse, ali jednostavno to je istina što sam rekao.OK. kriv je i Beograd za neke stvari, npr. nisu dozvolili da aerodrom radi, preselili neke firme da im sedište bude gore i gore plaćaju porez, nisu dopustili da se izgradi stadion još 2004, a koji je uefa htela da finansira i još puno toga.

Stef

pre 9 godina

Ja sam iz Beograda i meni smeta bilbord. Nema sta da slavimo u Nisu, niti ce Nislije biti direktno uposlene, niti ce bilo kakve indirektne koristi imati taj grad...
Ali znamo da to nije ni bitno kod nas, vazno je da se medijski pokaze da se nesto radi

bivši radnik

pre 9 godina

Нишлије, покажите да сте нормални људи. Београд на води не финансира држава већ Игл Хилс, Мухамед ал Абар и Емаар компаија. Све што држава даје је земљиште од 90 хектара у Београду уз обалу Саве. Не видим разлог зашто би се неко из Ниша љутио због тога. Да држава финансира овај пројекат е онда би се и ја љутио јер нећу да се троши новац свих људи из Србије и да се гради нешто што је прескупо за нас. Како ће Ниш бити на добитку од овог пројекта? Па лепо, прво упослиће се радна снага из Ниша, позваће стручније инжењере, учествоваће фирме из Ниша као подизвођачи..и тако за сваки град у Србији.
Немојте бити тако сурови и немојте бити жртва политичког препуцавања које очигледно жели да нас посвађа.

Dragan Jovanovic

pre 9 godina

DA, Nislijama smeta.
To sto je dot. gospodin spreman da proguta svasta da bi zadrzao fotelju, nislije ce da procene vrlo brzo.
A onda ce i sitnije stvari da mu smetaju.
PS: Inmace je gosp. Perisic poznat da mu ne smeta ni stranako, ni porodicno zaposljavanje u Niskim javnim preduzecima.
Smetaju mu kulturni dogadjaji poput Nisvila, jer ne pune gradsku kasu ( i njegove dzepove).

ns

pre 9 godina

Pa covek se nista ne pita, iz partijske centrale su mu to rekli da uradi. Malo je degutantno za obican posten svet bilo gde, u Nisu ili Beogradu svejedno, da gleda tu futuristicku sliku a da nema posao i da u tanjiru nema sta da jede. Taj projekat, ako ga bude bilo, omogucice bogatima da pokupuju tu stanove, Arapima da ubiraju profit a mi obicni smrtnici cemo moci to da gledamo i ako bog da se zaoslimo kao sobarice, prodavacice ili cistacice ...

Markes

pre 9 godina

Sve da razumem, ali što postavljate bilborde promocije Beograda na vodi "Slavimo Beograd!" po gradovima Srbije je apsolutno neshvatljivo i neprihvatljivo i zahtevam da se utvrdi KO JE PLATIO ILI KO ĆE PLATITI OVE BILBORDE?

Draganac

pre 9 godina

Ma, ne smeta ni nama što stoji bilbord u Nišu, smeta nam loša vlada! Laži i prevare! JATov ugovor ćemo da vidimo na kukavo leto...Bolji život 2020...Itd da vas ne zamaram...

Laki

pre 9 godina

Naravno da nemaš ništa protiv. Da imaš, veliki šef bi te smenio iz te stolice u kojoj sediš. Bitni su građani, a ne ti. Ako građanima smeta - skidaj to. Oni su te izabrali, sećaš se?

Glišić Dobrosav

pre 9 godina

Perišiću bolje da si prećutao nego što si po partijskoj dužnosti to izjavio. Mi u ostatku Srbije sve više ostajemo bez posla dok se u prestonici uporno održava veštački socijalni mir na račun naše nemaš ine. Trebalo bi da se stidiš svojih godina, društvenog statusa, lekarske veličin kakva uistinu jesi.

čipovani roboti

pre 9 godina

tipičan primer partijske šlihtare, ne sme da zucne što nije po PS-u.
baš karakteristično za sns, neimanje sopstvenog mišljenja i stava. mora da im se k'o robotima ugrade čipovi da znaju šta i kad smeju da kažu.

mmm

pre 9 godina

Nisam bas siguran koliko i Beogradjana slavi ovaj Beograd na vodi. Npr ja kao pesimista ga ne slavim, posto ne vidim razlog da i ovo ne donese vise stete nego koristi Srbiji.

Nislija

pre 9 godina

Nemam nista protiv beograda DALEKO BILO, ali radim u Benettonu i vredja mi inteligenciju kad izadjem sa posla i vidim ovu nekakvu maketu a okrenem se iza sebe i znam da sam zaradio nekih 21000din plate a platu primam preko nekih firmi i kancelarija iz beograda KOJA JE SVRHA OVIH BILBORDA !?

Stop obmanama i lazima

pre 9 godina

Kada ce da se prestane sa lazima o "uposljavanju Srbije i novim radnim mestima"? U Srbiji zvanicno ima oko 760 hiljada nezaposlenih, a realno bar duplo ili 2,5 puta vise. Ako Bg na vodi zaposli kako vlast kaze cak 20 hiljada ljudi, sta ce da bude sa ostalih 740 hiljada koji ce i dalje da budu nezaposleni? Pitanje jasno da jasnije ne moze.

Jovan

pre 9 godina

Nislije ne mrze nikog. Nislije se izvinjavaju sto nisu u najboljem raspolozenju za takvo "slavlje", jer imaju egzistencijalne probleme.

Gradonacelnikov stav nije nikakav odraz stanovnika Nisa, vec zelja njegove partije da bude tako kako on kaze.

neutralni felsh

pre 9 godina

sta ce bilbord koji "slavi beograd" u drugom gradu, konkretno nisu? I nije mi jasno toliko slavljenje beograda... ko da niko ne vidi da je srbija odavno kao makrocefalus, stvorenje sa velikom glavom I zakrzljalim telom I udovima. s jedne strane razvijena prestonica, a sa druge strane zagedzale provincije. jednom recju: sveukupna nakaza.

Misko

pre 9 godina

Vucic je mogao od tog novca, a svi znamo da iznajmljivanje bilborda u centru grada daleko premasuje prosecnu platu u Srbiji, uruci pomoc u hrani najugrozenijim Nislijama, Vranjancima, Vlasotincanima, Leskovcanima, daleko veca korist. . .

vlada radic

pre 9 godina

Meni smeta kao i svim Nislijama i to je trljanje na nos celoj Srbiji...ovo me podseca na Skoplje i Makedoniju...a kada se prodje centrom Beograda sve oronule fasade na svakom koraku. Sve ide u Beograd sramota! Radite sta hocete, ali ne nabijajte na nos celoj Srbiji o poduhvatima dostojnim neke Svedske ili Norveske, dok ukidate novac trudnicama samo mesec dana pre toga.

Nis - Sveti Grad

pre 9 godina

Ko kaze da gradjanima Nisa smeta bilo koji bilbord, ako su novci uplaceni i legli u gradski budzet!
Ako je nekom marketinskom Igle Hilsu inteligentna ideja da plati za reklamu "SLAVIMO BEOGRAD" na niskim raskrsnicama... Cestitam izabrali su pravu ciljnu grupu!
Mogli bi i da zakupe sve gradske sirotinjske medije i da neprekidno emituju ili stancuju "slavimo bgd". Mogu i da stampaju plakate pa da lepimo po dragstorima i banderama. Mozemo i svako vece da ispaljujemo vatromet sa Tvrdjave u to ime! Da i mi vidimo neku korist od Beograda.
Najbitnije - plati pa klati! I bitno je da neka beogradska bulumenta ne rasipa drzavne pare na to. Mada i neka rasipa ako dolaze u Nis!

Ono sto gradjanima Nisa smeta je to sto izgleda kao da ovaj grad decenijama vode obicni Ovnovi i zatucani klimoglavci koji sluze da raportiraju BG bulumenti!
Da li su samo Ovnovi sposobni da od najveceg industrijskog grada za 25 godina naprave grad nezaposlenih?

Bracula

pre 9 godina

Kako moze doktor da bude menadzer jednog veceg grada? Pa on je ucio medicinu a ne ekonomiju, prostorno, statisticko planiranje itd. Ali, moze, odlican je posle za ovakve izjave!

Dusan

pre 9 godina

na jednom sasvim drugom mestu sam ovu pojavu prokomentarisao na ovaj nacin: "ali ne brine mene toliko sto nam mazu oci sa time (Beogradom na vodi), mene brine to sto nemaju dovoljno mozga ni da shvate koliko ljudi u unutrasnjosti lose zive (losije nego u Beogradu) i koliko su zbog njih i prethodnika ogorceni na Beograd, koji mu dodje ujedno i obecana zemlja i uzrok svih problema (nesto kao Amerika). i jos vise brine koliko tek narod nema mozga pa ce im sve to zaboraviti..."

veatalka

pre 9 godina

Ne daj bože da se kritikuje ono što Vodja osmisli! Zbog takvih bednih ulizica,ljudi "bez cela i imena",bez hrabrosti,bez inicijative,bez ijedne samostalne zamisli,ostatak će drzave lagano propadati i nestajati. Da je tzv.gradonačelnik ono što nije,prvi bi protestvovao zbog pretencioznog i neukusnog reklamiranja ove kich arhitektonske fantazme Alexandra Vuchica i ortaka mu iz Emirata po devastiranoj,bezuboj,osiromasenoj Srbiji!

Vladimir iz Niša

pre 9 godina

Ne radi se o netrpeljivosti prema Beogradu, čemu neistina? Nišlije ove bilborde smatraju neprimerenim i uvredljivim obzirom na katastrofalno stanje u gradu na svim poljima života.

zlo i naopako

pre 9 godina

Zašto se bacaju pare na te bilborde, i zašto se oni postavljaju po celpj Srbiji? Opet je neko mamino mezimče dobilo posao da štampa bilborde o društvenom trošku. Lopovluk i korupcija na delu.

NIŠtarija

pre 9 godina

"I Niš bi mogao da uzvrati bilbordima po Srbiji kada u gradu nešto uradi"

Jedino po Srbiji da se postave prazni bilbordi da se vidi odraz Niša. Ne trpajte sve firme po BG-u, već ulažite u sve regione pa da radna mesta, sređeni parkovi, ulice, životni standard bude prizor koji će da bude povod za pravo slavlje, a ne da mi slavimo to što se iz naših usta uzima za nešto što nije za nas!

Aleksandar

pre 9 godina

Narodu je više dosta Beograda i samo Beograda. Bolje da su otvorili neku fabriku u Nisu i zaposlili mlade i obrazovane ljude i učinili nešto da ljudi ostaju u svojim gradovima. Kakvu poruku šalje ovaj bilbord Nislijama? Napustite Niš, čeka vas Beograd, a Bg pun ko oko ljudi iz Srbije. Neće mu trebati mnogo da prsne.

Gale

pre 9 godina

Neka Nislije a i gradjani drugih gradova u Srbiji ne nasedejau na provokaciju... od projekta "Beograd na vodi" ce se ostvariti maksimalno 20% od onog sto obecavaju.

reziel

pre 9 godina

nama je preče da mrzimo nego da radimo. da možemo podelili bi se po ulicama i brojevima, a kamoli po gradovima. netrpeljivost između stanovnika različitih gradova u srbiji je ozbiljan problem. nije samo BG problem, pitajte sta misle gradjani Novog Sada o Nislijama ili Čačane šta misle o recimo Suboticanima.

Mika

pre 9 godina

Ja se iskreno radujem kada se bilo koji grad u Srbiji gradi i razvija.
Ali, mogao je samo da stoji bilbord bez reci.
Moto "Slavimo Beograd" je samar u lice svim gradjanima juzne Srbije koji primaju platu 200 evra mesecno i to ako imaju srece da rade.
Tako da je vasa krilatica krajnje neumesna.

SasaNis

pre 9 godina

Hteo si da kazes da TEBI NE SME DA SMETA taj bilbord, ali Nislijama smeta, jer taj bilbord NECE zaposliti Srbiju, vec samo mali broj Beogradjana !!

Fica

pre 9 godina

U pitanju je investicija na primer Madjarska i Ceska u turizmu zarade kao Hrvatska uglavnom zahvaljujuci Pragu i Budimpesti a Austrija zaradi vise nego svi ex yu zajedno. Dakle Bg na vodi je investicija za celu Srbiju a freba ulagati i u ostala mesta, puteve , zimski turizam ... mnogo nam para treba dok sve dovedemo na jevropski nivo

LUCIJA NIS

pre 9 godina

@ (Dragan Jovanovic, 1. jul 2014 15:57
Preterujes malo, pa normalnom coveku ne moze da smeta bilbord projekta decenije, gde god se gradilo u nasoj Srbiji.

Ka - Min

pre 9 godina

Postovani Perisicu pa zato i ne mozemo napred jer smo smr*dovi i zle osobe. Zavist unistava toga koji zavidi a ne cini stetu onome kome se zavidi, na zalost nasu ali necemo se nikada promeniti, genetski smo pokvarenjaci i zle osobe. U potpunosti ste u pravu i drzite se svoga pravca, jer jos uvek ima vise pametnih nego budala, a tako je dragi Bog odredio. Kada budale nadvladaju pametne onda je haos, a mi nismo bas jako daleko od toga a nikada nismo ni bili kod nas je stanje stalno nepromenjeno.

munz

pre 9 godina

Imam rodbinu u Nišu. Volim Niš i Nišlije. Atmosfera u gradu je sjajna, mnogo dobrih i veoma duhovitih ljudi. I sve muke tog grada su tačne. Ali oni brkaju političku beogradizaciju sa nepostojećom beogradizacijom. Niška "elita" (politička i ekonomska) je svoju nesposobnost u poslednjih 15 godina prebacila na teren krivljenja Beograda, Beograđana. To mi u Beogradu čak i ne vidimo. I to samo Nišlije! Ništa manje zbog "beogradizacije" nisu pogođeni Banat, Sandžak, Timočka krajina, ali nigde nema ove "emocije". Jesu li Beograđani krivi što su Nišlije birali Smiljka, što im nije funkcionisao gradski prevoz, što im političari nude industrijske zone stranim investitorima koje u praksi ne postoje, jer su lenji i nesposobni? A mi u Beogradu, kao, sve želimo za sebe - i 150.000 doseljenih u poslednjih 10 godina, i povećano zagađenje, neuslovan život, veće namete... i maketu grada na vodi. Dole vlada percepcija da su im "Beograd" (pa i Beograđani) krivi za to što ne radi aerodrom, što nemaju nacionalnu TV frekvenciju (što jedino ima elemente istine), što "sve pare" odoše u Beograd... Dole ništa ne radi iz razloga što ništa ne radi u Srbiji. Ja sam za to da se država decentralizuje, da se poslanici biraju i teritorijalno, da Niš dobije i nacionalnu frekvenciju - i onda neka se snalaze, kao što se drugi snalaze. A to što Leskovčani, Prokupčani, Piroćanci ne podnose Niš i "nišizaciju", to je priča za sebe...

Truman

pre 9 godina

Projekat "Beograd na vodi" je od ogromnog značaja za celu državu, a ne samo za Beograd. Ovaj projekat će sigurno privući veliki broj stranih investitora. To će uticati na napredak i razvoj čitave države, zato ga svi moramo podržati u potpunosti.

POGLEDAJ - U - SVOJE - DVRORISTE - PA - TEK - POTOM - DELITE - LEKCIJE

pre 9 godina

Grad Nis je drugi ili treci po velicini u Srbiji i kao takav ima dosta znamenitosti i sigurn sam da ima jos dosta prostora da se u narednom periodu jos dosta toga da se izgradi.Jasno je gradjanima Nisa da je Beograd prestonica da svi gledaju u njjega pa tek tada u uredjenost drugih gradova. Ali Beograd na vodi je prva faza uzdizanja Srbije i pocetka razvoja, koji ce nadam se doprineti dosta nasem budzetu, iz koga se posle mogu finansirati i drugi gradovi. Apsolutno nema nikakvih razloga za bilo kakvu ljutnju. Takodje sam ubedjen da ovo nije misljenje i lutnje vecine gradjana Nisa vec pojedinaca.

nišlijka

pre 9 godina

@Dušane, slažem se da je decentralizacija neophodna, jer nas odlazak do Bg-a za svaki papirić stavlja u nepovoljniji položaj u odnosu na Bg firme. Što se bivšeg gradonačelnika tiče, nadam se, da neće stati na biskopu nego da će uzeti u obzir i izveštaj DRI, da će pročešljati tender za halu i prodaju kasarne. Ako to ne urade, neka ga puste za bioskop. Što se aktuelnog gradonačelnika tiče, jeste ubedljivo najgori gradonačelnik. Žalosno je što AV nema hrabrosti da prizna da je 100% ofulio sa niškim postavljenicima i smeni ih u paketu. Trošiti pare na bilborde koji slave Bg na vodi u gradu u kome ne radi narodna kuhinja je...

mason početnik

pre 9 godina

Jeste već vidim kako hiljade ljudi iz cele Srbije ide da radi nazidanju bg na vodi. Jeste pripremili mistrije i viske?

саобраћајна незгода

pre 9 godina

Само нерадницима може да смета овакав пројекат и онима којима не одговара да се развија како Београд тако и држава.