Ponedeljak, 29.07.2013.

11:35

Pak:Grigorije srozava Crkvu i narod

Šefica pres službe i savetnica predsednika Srbije Stanislava Pak ocenjuje da vladika Grigorije "svojim izjavama srozava sebe, Crkvu i srpski narod".

Izvor: Tanjug

Pak:Grigorije srozava Crkvu i narod IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

134 Komentari

Sortiraj po:

VASHsmKA

pre 10 godina

Crkva i njene vladike treba politiku da prepuste ljudima koji su placeni za to I koji se nalazi na tim polozajima a da se vise bave vracanjem duhovnosti i tolerancije ovom narodu

Slavica Sibalic

pre 10 godina

Bog Te poživeo Preosvešteni, Vladiko Grigorije. Uze mi reč iz usta. Od sada te ovlašćujem da govoriš u moje ime, istomišljeniče časni. Sa mantijom, bez mantije, sa odelom, bez odela - č o v e k si istinoljubiv. Usput, zamoli Boga da ove bene i plavuše odu što pre sa vlasti.

CURANI - LETE

pre 10 godina

Svojim glupim izjavama punim mrznje prema predsedniku Srbije Tomislava Nikolica. Vladika Grigorije srozava sebe to je najmanji greh, ali veliki greh je sto srozava crkvu i srpski narod. Paznju pokusava da privuce izjavama koje nisu dostojne ni crkvenog posluzitelja, istovremeno pokusavajuci da bude cinican. Ali, to iziskuje minimum inteligencije.

petak13

pre 10 godina

Lepo je šef pres službe Predsednika Nikolića gospođica pak odgovorila vladici zahumskom Gligoriju koji je opet krenuo u obračun sa predsednik Srbije na način kako to nikako ne dolikuje ovako visokom crkvenom velikodostojniku.Ovo pokazuje da je i SPC izgubila onu vrlinu koju je krasila sve do skora a to da je visoke crkvene ličnosti imaju vrline o kojima moraju voditi računa svuda i na svakom mestu i da se olako i bez povoda upuštati u rasprave koje se ne tiču crkvenog rada. Ovako Gligorije je svojim rečima pljunuo na odoru koju nosi i pokazao da se iza te mantije krije jedna sasvim obična iskrivljena duša sa puno ljudskih slabosti i namerama koje ne priliče duhovnom licu.

nevenkaT

pre 10 godina

Neverovatno sta Vladika dozvoljava sebi- stvari koje ne prilice nikome da se dese, a kamoli da se ponavljaju. Ne moze jos uvek da podnese sto je narod izabrao za predsednika casnog i postenog coveka, a ne njegovog prijatelja- mozda bi mu molitve pomogle da shvati koliko gresi,al za to treba cisto srce, kako bi molitve bile uslisene.

oli

pre 10 godina

koliko ja znam mi jos nismo monarhisticka drzava!ovakve izjave bi i tamo u najmanju ruku bile ignorisane.Sve i da jeste tako , birajmo reci!

Ognjan

pre 10 godina

Tesko vreme je doslo...mnogi necasni ljudi imaju pravo glasa i njihov glas se daleko cuje...nazalost...molim samo uzdrzani deo naroda da ne naseda na ovakve provokacije i ispade...molim ih da ne poistovecuju crkvu sa ovakvim likovima, jer su vera i crkva daleko iznad ovoga i ovakvih ljudi!

ADAM

pre 10 godina

Vladika Grigorije treba da radi posao za koji je školovan i svi sretni. Mani se politike, i ne petljej se tamo gde ti nije mesto.
(verica, 29. jul 2013 12:17)
I Tomislav Nikolic treba da radi posao za koji se školovao...

Profesor Kiks-Maler

pre 10 godina

Nikolić je, zajedno sa svojim učiteljem, srozao prvo sebe, pa onda i svoje podrepne muve, tako da je uzalud ova galama koju proizvode.

Spiridon

pre 10 godina

Odgovor na komentar @Zvonko
Nikolic nije nazalost "spojio nespojivo".Nismo se uclanili u Eu.Kosovo nismo sacuvali a o dostojanstvu da i ne govorimo.Da smo iskorenili korupciju to prvi put cujem.Radovao bih se tome naravno,ali...? Sto se tice genijalnosti kopanja kanala i to cemo da vidimo.Mozda to i ne bude bas tako genijalno.Dakle Zvonko nemoj da vise branis Predsednika jer ce jos ispasti da je vladika u pravu.

čiča gliša

pre 10 godina

Ajde sad naprednoradikalni botovi, udrite po vladiki a hvalite tu nesretnu aktivistkinju. Upljujte se skroz... Nemoj ko da bi proverio šta je vladika rekao. A nije ga ni pomenuo. A da jeste to što vi tvrdite da nije, i vi, i on, i svi mi znamo...

albert

pre 10 godina

"Drzava treba da zabrani Crkvi mesanje u politiku jer smo zbog mesanja Crkve doziveli vise ratova.
(tetreb, 29. jul 2013 15:09)"

Kojima se Toma žustro suprotstavio?

Zapravo smo ratove doživeli isključivo zbog toga jer ih je Toma žarko želeo, te je on za njih i najzaslužniji. I vučić, da ga ne zaboravimo, ljutiće se čovek.

Najdan

pre 10 godina

Tesko vreme je doslo...mnogi necasni ljudi imaju pravo glasa i njihov glas se daleko cuje...nazalost...molim samo uzdrzani deo naroda da ne naseda na ovakve provokacije i ispade...molim ih da ne poistovecuju crkvu sa ovakvim likovima, jer su vera i crkva daleko iznad ovoga i ovakvih ljudi!

ja ali ne jajara

pre 10 godina

Sa vladokom Grigorijem se ne slažem. Tako ne sme da govori osoba koja nosi mantiju. Sto se tiče bene, lažova, lopova, zlotvora ove naše države Srbije i naroda, ... neshvatljivo mi je da se jedino vladika Grigorije oglasio u dužem vremenskom periodu.

Zvonko

pre 10 godina

Sramota je na ovakav nacin vredjati predsenika koji je toliko ucinio za ovu zemlju. Nikolic je prvi predsednik koji je uspeo spojiti nespojivo, i uvesti zemlju u Evropu, a pri tome sacuvati nacionalne interese i dostojanstvo. On je takodje zadao odlucujuci udarac kriminalu i korupciji, i zapoceo sa realizacijom genijalnog plana o povezivanju Dunava sa Egejskim morem. I sad ga tamo neki vladika naziva benom.
Sramota za crkvu, sramota za vladiku.

AlekS

pre 10 godina

Nisam za Tomu ali da mi je posao da budem njegov savetnik verovatno bih odreagovao kao gospođa Pak. Možda bih i manje uvio poruku i rekao vladici da iskulira.Smorio je više sa tim izjavama. Bolje nek gleda kako se ponašaju patrijarh, Amfilohije i ekipa
(laza, 29. jul 2013 14:36)

A ja verujem da Vladika slucajno ne nosi mantiju imao bi jos kojesta da kaze Nikolicu, manje "uvijeno".

relikt i relikvija

pre 10 godina

A sta, ustvari zele vladike SPC?
Vlast?
Nema dana, da se neki od mantijasa ne bavi politikom!
G-podo monasi, sada episkopi SCP, to sto ste zivot posvetili Bogu, to sto ste usli u dubinu teologije, ne znaci da ste experti za bilo sta drugo, za sve ostale nauke, od medicine, preko ekonomije, do politike, naprotiv, izmesteni u samoci kelije, zaboravili ste i ono malo spoznaje civilnog zivota pre monastva, a kojim zivi normalan, obican covek s pocetka XXI veka, ogromna vecina ljudi u Srbiji, u Evropi.
Uljuljkani i zbrinuti u svom paralelnom svetu, dozvoljavate sebi znacaj, koji ne da ne zasluzujete, jer ste uzurpatori narodne tolerancije, upravo vas takvih, nego vec duze vreme, uporno pokusavate, da svoje vidjenje sveta, koji vise ni u teoriji nema uporiste u teologiji, nametnete savremenom coveku, vecini ljudi koja bas jos uvek postuje.
Kazati za izabranog predsednika, bilo koje zemlje, da je "BENA", uvreda je sa njegove birace, a ne za predsednika licno. Vas to ne interesuje, jer uporno mislite da vam narod i dalje veruje, da ste na direktnoj vezi sa Bogom! Blamirate se skoro svaki dan, nabrojano puta, sarena laza vam se rusi pred ocima, a kada se potpuno urusi, ostacete razgoliceni i osramoceni. Vernici se odavno okrecu nekoj svojoj vaninstitucionalnoj religioznosti, crkve su sve praznije, pokojnici po izrazitim licnim zeljama, sahranjuju se neopojeni, ali vas ni to ne interesuje. Vi bistrite politiku ...
Srecom, vlast nikada uzeti necete!

meda

pre 10 godina

Dok je gospodin Nikolić zadnjih 15 godina po Skupštini , mitinzima vredjao njegove neistomišljenike i to kakvim rečnikom, gospodja Pak je ćutala, sada kada njega vredja čovek koji je u najmanju ruku za mrvicu obrazovaniji od predsednika odma je problem.
S druge strane primer Nikolića pokazuje da oni koji vredjaju sve i omaložavaju svakoga na kraju postanu predsednik pa što onda vladika ne bi postao patrijarh tim načinom, Srbija je ovo, samo tako se ide napred , svako ko nema moralnih vrednosti ide napred ....

Kućica na Drini

pre 10 godina

Nije tačno da vladika Grigorija srozava ugled srpskog naroda . Srozavaju ga oni koji u 60-toj godini za 3 dana skucaju diplomu menadžera. Cirkus prave oni koji 7 dana štrajkuju glađu i žeđu ( ušao je u Ginisovu knjigu rekorda ) Ruše ga oni koji idu London da gledaju tenis , a sa tim sportom nemaju blage veze ( inače su doktori za rakiju ) . Da ne pominjemo stiropor i ostale gafove , kad čovek reče da ga ne pitaju ništa o prošlosti.

Srbin iz BiH

pre 10 godina

Vi gospodo iz Srbije ovakvim komentarima ce te natjerati Srbe is BiH da odvoje crkvu kao sto ste natjerali Makedonce i Crnogore a mozda i Vojvodjane.
P.S
Da Nikolic nije davao glupave izjave ovo se nebi ni dogadjalo.

Darko

pre 10 godina

Ne čini ni sumnjiva diploma mastera intelektualca, a kamoli predsednika jedne države.
Da u ovom narodu ima iole zdrave svesti i pameti takav čovek nikada ne bi ni prišao zgradi predsedništva.

runner

pre 10 godina

Nažalost, moram da se složim sa vladikom Grigorijem jer su naši vlastodršci, počev od Koštunice pa do potonjeg Tome Nikolića, podobrano pirkali pod mantije. Istorija Srbije ne pamti da je i jedan naš vladar ili predsednik, pre gore pomenute trojice, išao na noge patrijarhu nego obrnuto. Čak nam je crkva jednom prilikom i cara anatemisala a Koštunica, Tadić i sada Toma nisu izbijali iz Patrijaršije. Nama su, iako smo zvanično sekularna država, popovi počeli da se upliću u sve sfere života i rada. To je postala neka povlaštena klasa ili kasta ljudi. Za njih ne vrede svetovni zakoni oni se vladaju po svojim internim zakonima. Celom narodu su povećani porezi i dažbine a njima ukinuti, kao da oni nisu deo ovog naroda. Što je još gore oni imaju i svoje jurišnike i falange oličene u SNP 1389 i Obrazu koji atakuju na verske slobode. Oni određuju hoće li se u vreme posta održavati neke sportske i kulturnozabavne manifestacije, hoće li nek populacije paradirati ili ne. I kada jednom država stavi crkvu, u ovom društvu, tamo gde joj je mesto onda se neće dešavati da nam pojedini predstavnici crkve ponižavaju i vređaju legalno izabranog predsednika.

Kaiser

pre 10 godina

"Ne ulazim u razloge Vladikinih izjava(bile one licne prirode ili stav Crkve!),ali koliko znam uloga Crkve je da miri i siri bratstvo, ljudskost i postovanje medju narodom. Ovakve izjave Vladike Grigorija,samo produbljuju podele i zavadu medju nama Srbima. Ako mu je to cilj uspeo je,i neka mu je na cast !!! Jer kakav god da je taj Nikolic,on je predsednik Srbije izabran voljom gradjana,i pljujuci po njemu Vladika pljuje po svima njima !!!
(Nikola Nis, 29. jul 2013 13:37)"

Pa i predsednik Nikolić je neko ko je celu svoju karijeru posvetio miru, toleranciji suživotu, eropskim vrednostima, ljudskim pravima i slično?

Bar je takav od kako se okumio sa Šešeljom, a ima tome 23 godine.

Tako da vladika zaista nema šta da mu pametuje?

Ajde paljba. To što je Nikolić izabran manje govori o njemu, a više o vama, kao "građanima Srbije"

Vi koji ste i Miloševića i Šešelja uspeli da "izaberete" teško da možete da se pohvalite svojim razumom.

Rex

pre 10 godina

Popovi su do guše zagrezli u politiku.

Ja, koji recimo ne pratim dešavanja u SPC, vladiku Gligorija i ostalu svitu primetim tek kad daju neke krajnje političke izjave.

Gligorije je ''kadar'' DS-a u SPC i to je jasno ko dan. Sećam se da je pre pola godine otvoreno priznao da ga je pogodilo što je Tadić izgubio izbore. Takođe je jasno ko dan da crkva generalno hejtuje ovu Vladu (koja je po meni skoro ista kao i prošla)i to prvenstveno zbog Kosova, a i vidi se da se Vlada ne dodvorava crkvi. A ima u crkvi ''kadrova'' i DSS-a, SPS-a i ostalih... Verovatno nema samo LDP-popova, mada nikad se ne zna...

Nikolić je dosta mlitav predsednik, ali se vidi da se trudi... a glavna pozitivna odlika mu je što ne izigrva Velikog Brata kao Tadić.

Ukratko - mogao je vladika Grigorije i manje direktan da bude - ovako osim što znam za koga je, možda i pomislim da ima još neke aspiracije pored ''duhovnih''

Ranjena zv... ovaj, ranjeni lav

pre 10 godina

Uopste me ne iznenadjuju najnovije izjave pravoslavnih popova svih fela i nivoa.
Naime, bas su se lepo zaneli posle 2000. te im pored redovne globe koju prikupljaju od pastve taman zamirisa i lova od svega sto (misle da) treba da im se "vrati", pa im nikako ne ide na ruku bilo kakav progres ka malo naprednijem nacinu razmisljanja koji prati kretanje ka zapadu i EU, te stoga reaguju, sole pamet i napadaju svakog i u svakoj prilici.
A sopstveno dvoriste nikako da pocnu da ciste...

petar

pre 10 godina

Nisam nikakav naprednjak ali:

Puna podrska Nikolicu u ovome sto radi.

Puna podrska Vladi u svemu.

I narocito, puna podrska u borbi protiv crnih mantija. Mrzim zatamnjena stakla.

Petar

pre 10 godina

Cekam da mi se rodi prvo dete i dacu sve od sebe da odem sto dalje odavde. Necu da mi celjade raste u ovom, u ovom....ma sta je ovo uopste?!?!

dadobl

pre 10 godina

Sramotno je da neko odobrava ovakve rijeci jednog "svestenog" lica,pa on je najveca sramota zajedno sa Dodikom,Srpskog naroda u Bosni,mi vamo preko Drine barem znamo ko je on i kakav i kako je stekao enormno bogatsvo te kakve skandale ima !!

mp

pre 10 godina

Grigorije rekao nesmotreno ali iskreno. Pak je pogresila jer Grigorije nikako NE moze govoriti u ime srpskog naroda mada mnogi misle ono sto je on rekao; Grigorije rekao iskreno ali NEsmotreno.
Zaista predsednik nam je los na svoj nacin. Njegov prethodnik je bio los i slab na svoj nacin; Valjda to dovoljno pokazuje koliko smo u dubokim politickim problemima.

023

pre 10 godina

Sta sve rade svestenici, vladike i ostali crkveni velikodostojnici (cast izuzecima) je blago receno uzas pa me ovo ne cudi. Da covek ne pozeli da u crkvu udje!

laza

pre 10 godina

Nisam za Tomu ali da mi je posao da budem njegov savetnik verovatno bih odreagovao kao gospođa Pak. Možda bih i manje uvio poruku i rekao vladici da iskulira.Smorio je više sa tim izjavama. Bolje nek gleda kako se ponašaju patrijarh, Amfilohije i ekipa

Realista

pre 10 godina

U današnje vreme je jako teško biti pravoslavni vernik na Balkanu. Imamo visoko sveštenstvo koje se vozi u džipovima sa zatamljenim staklima, neki su optuženi za pedofiliju, a neki razvijaju privatan biznis. Za sve to vreme narod jedva sastavlja kraj s krajem. Ovakve izjavle Grigorija stvarno nisu potrebne crkvi, još su počeli i politikom da se bave.
(Ankica)

Slazem se sa svim osim sa tim da nije lako biti pravoslavni vernik danasa-
pravim vernicima ne trebaju popovi ni institucije. Popovi i institucije su uvek znacili politizaciju i "ideologizaciju" jer se radi o ljudima a ne visim bicima koji su samo sebe postavili za bozijeg administratora na zemlji izmislili rituale kojih se drze i nametnuli ih ljudima. Religija je u nama a ne izvan nas osim u meri u kojoj odredjuje nase odnose.

Jole

pre 10 godina

Nesporno je da vladika nije nista slagao. Ali to da l' je neko bena mogu mozda da kazem ja ovde i da me bas briga. A on bi ipak morao da vodi racuna o tome sta i gde prica s obzirom na svoj polozaj.

bilal

pre 10 godina

Što ti je život?! Ko bi pomislio pre 5-6 godina, dok je nosao onaj bedž, da će ga ova Stanislava Pak jednog dana braniti od naših popova. Pa to se Tomi ne bi ni u njakošmarnijem snu moglo desiti. A vidi sad! Što ti je (j)Evropa?!

Петар Миловановић

pre 10 godina

„Šefica pres službe i savetnica predsednika Srbije Stanislava Pak ocenjuje da vladika Grigorije "svojim izjavama srozava sebe, crkvu i srpski narod". Ово је један од доказа да су срби демократски народ, да међу нама не влада једноумље и слепа послушност и покорност, као што је случај у другим верама и у другим народима. Није бадава чувени византијски цар и историчар Константин Порфирогенит записао да ...“Срби од како постоје живе у демократији“... Пошто су грци измислили демократију (владавина народа), а не неки тамо енглески острвљани, мора да им верујемо и то је тако, без обзира што нас новоевропљани присиљавају да учимо демократију од њих! Председници су пролазни, а само су црква, вера и народ вечити! Нека госпођа Пак прочита коментаре читалаца, да се увери колико се епископ захумско-херцеговачки Григорије срозао, колико црква а колико народ!
Ако председник Николић жели да га и народ преко Дрине поштује и цени, нека још данас започне градњу велелепне цркве покајнице у околини Мостара или Сарајева, али о своме трошку. Могу и ја да припомогнем, као што увек дајем за довршење Светосавског Храма или обнову наших светиња на окупираном Косову и Метохији, за народне кухиње и за лечење оболеле деце! И да изнад црквених врата стоји натпис: „Томислав Николић своме отачаству, јулија месеца 2013. године“!

uplasih se

pre 10 godina

Nazalost, crkva nam se srozala veoma nisko, ne vodeci racuna o vernicima i propovedanju pravoslavlja, nego se mesa u poslove i radnje koje je se ne ticu. Pojedine vladike i svestenici, pokusavaju da nas poistovete sa katolicima, kako bi se pravoslavlje zatrlo. Stotinama godina smo uspeli da ocuvamo nasu veru i crkvu pod vladavinom Turaka, a sada posistajemo. Otkad se upokojio patrijarh Pavle, sve ide kako ne treba u pravoslavlju.

Ankica

pre 10 godina

U današnje vreme je jako teško biti pravoslavni vernik na Balkanu. Imamo visoko sveštenstvo koje se vozi u džipovima sa zatamljenim staklima, neki su optuženi za pedofiliju, a neki razvijaju privatan biznis. Za sve to vreme narod jedva sastavlja kraj s krajem. Ovakve izjavle Grigorija stvarno nisu potrebne crkvi, još su počeli i politikom da se bave.

blagoslov

pre 10 godina

Nasi politicari prethodni sadasnji i buduci dobili su blagoslov od naroda tako da im blagoslov Crkve da vode politiku ove zemlje nije potreban.Crkva sto pre mora da prestane da se mesa u drzavna pitanja

Kosta

pre 10 godina

@ ...Stanislava Pak ocenjuje da vladika Grigorije "svojim izjavama srozava sebe, crkvu i srpski narod".
U pravu ste gospođo Pak. Ubeđen sam da se slažete sa činjenicom da je vladika Grigorije "Beli Anđeo" u odnosu na vladiku Amfilohija Radovića koji svojim izjavama vređa dostojanstvo svakog čoveka pa se vi ne oglasište po tom pitanju.

Milan S.

pre 10 godina

Srpska jerarhija je poslednjih meseci potpuno p(r)olupala lončiće. Ranije ih je, valjda, sprečavao ili porkivao veliki i neosporni autoritet patrijarha Pavla, a sada su sasvim izgubili razum, meru, pravac, pristojnost i ugled. Lupetanja na svakom koraku, često međusobno kontradiktorna. Crkveni oci se naveliko bave politikom, svako vuče na svoju stranu, ogrezli su u konzervativizmu, nacionalizmu, materijalizmu, hedonizmu, hipokriziji, sebičnosti... Mislim da su za ovih par godina, u poređenju sa vremenom kada je SPC predvodio patrijarh Pavle, prepolovili ugled i poštovanje koje je SPC ranije uživala u srpskom narodu.

POŽAREVLJANKA

pre 10 godina

E pa neka Grigorije malo dunuo i na predsednika,jer naš predsednik,gde god da krene sve neki popovi u njegovom okruženju,dokle bre crkva ispred države,nismo li mi ono sekularna država,a predsedniče?

nj

pre 10 godina

Pa covek je rekao samo ono sto misli. A nije jedini koji tako misli, a trece sto je sasvim u pravu. I Sloba je isao u Hilandar pa su za njim kadili ceo manastir, a Toma je srbe u bosni nazvao bosancima, ne znam bolje da im je lupao samare nego da ih je tako kategorisao. Drugo crkva bira sama vladike ne glasa narod za njih, a vladikina je svaka ko u Njegosa samo istina najvise boli.

djole

pre 10 godina

On vam smeta, a oni sto puta gori od njega i otvoreno zli (Amfilohije, Kacavenda i ekipa bandita) vam ne smetaju? Ma beze bre Stanislava Pak ko god da si! Odvratni ste.

Radenko

pre 10 godina

Ne znam da li ste videli sliku iz Kijeva od pre par dana...Grigorije i Amfilohije silaze niz stepenice nesto se kikocu, a iza njih ide brat koji drzi pognutu glavu i sakom prekriveno lice...mislim da vam to sve govori! Cega se pametan stidi, time se budala ponosi!

Nikola Nis

pre 10 godina

Ne ulazim u razloge Vladikinih izjava(bile one licne prirode ili stav Crkve!),ali koliko znam uloga Crkve je da miri i siri bratstvo, ljudskost i postovanje medju narodom. Ovakve izjave Vladike Grigorija,samo produbljuju podele i zavadu medju nama Srbima. Ako mu je to cilj uspeo je,i neka mu je na cast !!! Jer kakav god da je taj Nikolic,on je predsednik Srbije izabran voljom gradjana,i pljujuci po njemu Vladika pljuje po svima njima !!!

Ostoja

pre 10 godina

Ne znam da li ce biti adekvatno ukoren za svoje ponasanje? Nadam se da hoce jer vredjanje predsednika zemlje koju ta crkva predstavlja, vise nije stvar na koju se treba oglusiti.

Neko iz mase

pre 10 godina

...pa rekao je istinu...e sad druga je stvar što je to isto mislim i za Tomu i za tog popa, ne svidjaju mi se ni jedan ni drugi...a što neko reče da je on predsednik Srbije...ja njega ne doživljvam kao svog predsednika, čovek koji je bio desna ruka Vojislavu Šešelju i koji je radio ono što je radio 90-ih nikako ne može biti moj predsednik, on je sticajem nekih čudnih nesrećnih okolnosti dospeo na mesto predsednika. Sve u svemu, nemam uopšte lepo mišljenje ni o Tomi ni o tom popu kao ni o drugim popovima kao ni o celoj SPC, religiji uopšte i političarima, to su paraziti koji žive na muci drugih ljudi.

gojko

pre 10 godina

Neka Grigorije komentariše njegovog predsednika Dodika, a ima časnijih i poštenijih vladika koji će da komentarišu našeg predsednika Nikolića, a uostalom imamo i na čelu SPC, za razliku od Grigorija, časnog i poštenog patrijarha Irineja, koji će u ime crkve da komentariše izjave predsednika Nikolića, ukoliko bude bilo potrebe za tim. Međutim, patrijarh Irinej nije od tih vladika koji vole publicitete, već patrijarh ima česte sastanke sa Nikolićem, i šta bude imao da mu kaže, ili zameri, rećiće mu to lično, a ne preko medija, kako to radi vladika Grigorije, a sve sa ciljem da privuče medisku pažnju.

nidža

pre 10 godina

Neke izjave a i postupke nema smisla kritikovati niti prosuđivati. Dela su ono što ostaje iza čoveka. A nečija i te kako “smrde nečoveštvom”!

ris

pre 10 godina

Blag je Grigorije prema tomi master nikolicu... Ako smatrate da je sramota iskazivanje neslaganja sa vodenjem srbije u propast necasno; onda sam i ja svakodnevno necasan.
Malo je Grigorija u nasem narodu a mnogo Bena.
S postovanjem
Dragan Risovic
Krusevac

Dr Solaja

pre 10 godina

jel to zaljubljenik u Dubrovnik rekao? idejni menadzer aerodroma Trebinje, zuti vladika i fudbalski mag SPC...jednom recju cudesni Grigorije koji kaze da Kacavenda treba malo da se smiri, strasno sta sebi ovaj dopusta.

Freelander

pre 10 godina

Možda bi mogao gospodin Vučić svojim autoritetom I državničkom mudrošću da utiče na Patrijarha da izvrši rekonstrukciju Sinoda!Ne može vise ovako!!!

nbp

pre 10 godina

Nikolić je prvo BiH Srba nazvao "Bosancima". Time je uvredio bosanske Srbe. A time je i Hercegovce nazvao "Bosancima". Pitajte Hercegovce šta misle o tome.

Andjela

pre 10 godina

Da li sam ja glasala ikada za predstavnike crkve koji se bave politickim radom? NE. Dakle, odakle im pravo i mandat da se na bilo koji nacin mesaju u politiku? Ceo vrh SPC-a je totalno politizovan, a niko, niko iz naroda im
nije dao glas da to mogu da rade, nego su sami sebe proklamovali.

Brukaju nas gde stignu i kako stignu, pocevsi od patrijarha koji se
dodvoruje tamo Rusima, pa onda redom na nize popovske rangove...

Stvarno sramota vise.

Neko mora da im stane na put. Zakoni postoje, i treba dodati nove,
one poreske, na imovinu i zaradu svestenstva...

XLav

pre 10 godina

Ma svi smo mi "bene" kad im ne uvedemo porez pa da lepo placaju, nego im jos i dajemo penzije popovima. Naravno da ce da nas pljuju i vredjaju, previse su se osilili! POREZ CRKVI!

tadija

pre 10 godina

Vladika Grigorije vrlo rado komentariše izjave predstavnika aktuelne vlasti u Srbiji, ali je zato vrlo retko komentarisao izjave svog favorita Tadića, a i dan danas se ne usuđuje da komentariše izjave svog prijatelja Dodika, a imao bi šta tu da komentariše. Neka da komentar na izjavu Dodika da je zahvaljujući Karadžiću stvorena Republika Srpska, za kojeg je svojevremeno vladika Grigorije rekao da treba da ide u Hag.

Žile sa Zvezdare

pre 10 godina

Pre će biti da ti i tvoj gazda srozavate i nas i državu, a Grigorije je jedan od iskrenijih, ako ne i najiskreniji i najbolji!!!

sumorni

pre 10 godina

"Ali, to iziskuje minimum inteligencije..", napisala je Pak."

I mesto šefice press službe takodje iziskuje neku inteligenciju.

Makar onu da se odgovara kulturno, i samo kad te neko za nešto pita.

Vladika je uostalom bio blag.

alo

pre 10 godina

uzmite ameriku koja vis veruje u Boga nego mi, nase komunjare i radikali su juce pocel ida kao veruju i da se krste a do juce su nas terali nism osmeli da slavim osrpsku novu u kafani, u skol isam bio jedan od retkih koj ije slavi oslavu i svi su mi se smejali jer su sve o bila deca komunista. u americi se crkva ne mesa u politiku koliko kod nas

Petar Pan

pre 10 godina

Sr5amota je da se crkveni velikodostojnici na bilo koji način mešaju u politiku a kamoli davanje ovakvih izjava koje su upućene predsedniku države!

Ljubivoje I

pre 10 godina

Mogu mnogi postupci predsednika Nikolića da se komentarišu. Meni je najsmešniji bio dogadjaj od 28.06.2013.(na Vidovdan), kada je stao ispred spomenika kosovskim junacima u Kruševcu. Isprsio se čovek i rekao doslovce *Car Lazar nije imao izbora a ja imam*. Stavi čovek sebe u istu ravan sa Svetim Carem Lazarem i to posle samo godinu dana od kako postade predsednik tužne Srbije.

banex

pre 10 godina

Porazom Tadića na predsedničkim izborima u Srbiji i mogućim porazom Dodika na sledećim izborima u RS pozicija vladike Grigorija je uzdrmana. Dodatno tu poziciju vladike Grigorija je oslabila i afera sa njegovim bliskim saradnikom Kačavendom. Zbog toga vladika Grigorije, u panici pravi još veće greške, kao što je bio i slučaj da predsednika Srbije niko ne dočeka u pravoslavnoj svetinji, ili ovakva jedna izjava koja je sramota ne samo za Grigorija, kojeg više ne mogu ni nazvati ni vladikom, nego za celu SPC.

dgfsgdfh

pre 10 godina

Koliko sam ja skapirao, Tomislav Nikolic ciji su puleni Oliver Antic i Ajdacic podrzava trenutnog Patrijarha Irinija koji je u Rusiji imao niz bisera i koji nije javno osudio Amfilohija (sto znaci da Amfilohije govori u Patrijarhovo ime i opipava puls naroda).

Ukratko, podrzavam Grigorija ...

p.s. Javlja mi se da moje misljenje deli i trenutni podpresednik Vlade ;)

Sa onoga svijeta - pao sa Marsa!

pre 10 godina

Puna podrška vladiki Grigoriju.

Konačno da se čuje i drugačije mišljenje iz crkve koja sve čini da uruši sekularnost i da ukalja ugled ove države.

Dotičnu PAK bih pitao što se ne ogalašavate povodom izjava ostalih Vladika koje su i do 30 puta gore od ove? Što niste osudili Pahomija, Kačavendu, Amfilohija, Atanasija i druge? Ova je bar realna. Naravano da se neoglašavate kada delite ista diskriminatorska i antisekularna načela.

Verovatno ste se lepo naručkali i napili kod Karića u Moskvi...

Živa bila kraljevska mučenička porodica Karića!(sarkazam) More bre....

Sram vas bilo!

Milance

pre 10 godina

Gospođa Pak je u pravu. Sramota je da predstavnik crkve ovako govori o predsedniku Srbije, ma koliko se ne slagao sa njegovom politikom ili mu se ne dopadao po bilo kojoj osnovi. Mnogi sveštenici SPC pokazuju da ne razumeju odgovornost koju nose kao sveštena lica. Tužno za SPC koja treba da bude moralni oslonac i primer.

Nikola NS

pre 10 godina

Hahaha... Posle svega što je Nikolić u svoje zlatno vreme bedževa benavio po skupštini (pun youtube njegovih prostačkih fora, psovki i vulgarnosti najniže vrste... čak se i izuvao za govornicom) sad se ljuti što mu neko kaže da je bena? Zlata vredno :D

krpeljka

pre 10 godina

Svojim izjavama i ponasanjem vladika Grigorije ne zasluzuje da bude svesteno lice. U stvari, on to i nije. On je samo preobraceni "demokrata" u mantiji.

polarna veverica

pre 10 godina

šta se ovo događa sa SPC?! Jel postoji neko ko može da uvede red u crkvi?Dokle će ljudi koji bi svojim ponašanjem trebalo da daju primer građanima vređati državu i njene institucije?

Milan

pre 10 godina

Noi odelo i kravata ne cine drzavnika a ocigledno ni mesto savetnika republike ne zahteva neku inteligenciju vec poltronstvo i ulizistvo

Somi88

pre 10 godina

Nemam nameru stvarno da branim nikoka ovde, ali nema smisla da u 21-vom veku jedan pripadnik crkve u jednoj sekularnoj državi poput Srbije ovako napada predsednika te države. Crkva treba da bude odvojena stvar. religija je privatn astvar pojedinca, sramotno je da o predsedniku jedno crkveno lice priča ovako.

nikola

pre 10 godina

Šta god vladika mislio o Nikoliću, Nikolić je predsednik Srbije, kojeg je su građani Srbije izabrali na demokratskim izborima, i to vladika mora da poštuje, a ovakvom izjavom, vladika nije uvredio samo predsednika Nikolića, nego i Srbiju kao državu.

BVK

pre 10 godina

Pa posto po "predsedniku" Nikolicu, u BiH ne postoje Srbi vec samo Bosanci, ne vidim kako bi vladika mogao da srozava srpski narod. U ostalom, srpski narod je vec dovoljno srozan sto mu je Nikolic predsednik i sto ima tako pametne savetnike. Podrska za Grigorija!

Mali Zeka

pre 10 godina

Ko si ti da kritikuješ bilo koga.Umesto da živite skromno i pošteno, imate vile,limuzine,privatna preduzeća....kako vas nije sramota?

smiljka

pre 10 godina

Upravo zbog ovakvih vladika kao sto je Grigorije i odtalih "ljubitelja" srpska pravoslavna crkva ima sve manje vernika. A to nije ni za cudjenje.

desko

pre 10 godina

Većina vladika, a posebno Grigorije, imaju “putera na glavi”, zato su tako blagonakloni prema slučaju Kačavende. Da su čisti i pravoverni, prvi bi, i još u novembru čim su saznali, javno osudili i raščinili Kačavendu i sve njegove saradnike i pristalice, i izvinili se vernicima što nisu na vreme reagovali i spriječili da taj čovjek godinama zloupotrebljavao svoj položaj.

damjan

pre 10 godina

Grigorije nije imao morala i časti da prizna da je njegov prijatelj Kačavenda to što jeste i nazove to pravim imenom i pozabavi se ostatkom sveštenstva koji je bio upetljan bilo tako što su aktivno sudelovali, bilo tako što su ćutali i zatvarali oči. Koliko ima Pahomija i Kačavendi, koliko makroa i zlostavljača, nasilnika, ucjenjivača, materijalista među sveštenstvom? Ogadili su mi cijelo naše društvo, nikada više nijednog sveštenika neću posmatrati istim očima.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Šefica pres službe i savetnica predsednika Srbije Stanislava Pak ocenjuje da vladika Grigorije "svojim izjavama srozava sebe, crkvu i srpski narod".

Ne znam da li to nekoga interesuje ali mene "kao deo naroda" daleko vise SROZAVAJU Tomislav Nikolic, Amfilohije Radovic, Patrijarh Irinij, Vuk Jeremic, tj. svi ti RUSKI AMBASADORI u Srbiji .. itd. nego Vladika Grigorije !

BVK

pre 10 godina

Pa posto po "predsedniku" Nikolicu, u BiH ne postoje Srbi vec samo Bosanci, ne vidim kako bi vladika mogao da srozava srpski narod. U ostalom, srpski narod je vec dovoljno srozan sto mu je Nikolic predsednik i sto ima tako pametne savetnike. Podrska za Grigorija!

Nikola NS

pre 10 godina

Hahaha... Posle svega što je Nikolić u svoje zlatno vreme bedževa benavio po skupštini (pun youtube njegovih prostačkih fora, psovki i vulgarnosti najniže vrste... čak se i izuvao za govornicom) sad se ljuti što mu neko kaže da je bena? Zlata vredno :D

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Šefica pres službe i savetnica predsednika Srbije Stanislava Pak ocenjuje da vladika Grigorije "svojim izjavama srozava sebe, crkvu i srpski narod".

Ne znam da li to nekoga interesuje ali mene "kao deo naroda" daleko vise SROZAVAJU Tomislav Nikolic, Amfilohije Radovic, Patrijarh Irinij, Vuk Jeremic, tj. svi ti RUSKI AMBASADORI u Srbiji .. itd. nego Vladika Grigorije !

ris

pre 10 godina

Blag je Grigorije prema tomi master nikolicu... Ako smatrate da je sramota iskazivanje neslaganja sa vodenjem srbije u propast necasno; onda sam i ja svakodnevno necasan.
Malo je Grigorija u nasem narodu a mnogo Bena.
S postovanjem
Dragan Risovic
Krusevac

Žile sa Zvezdare

pre 10 godina

Pre će biti da ti i tvoj gazda srozavate i nas i državu, a Grigorije je jedan od iskrenijih, ako ne i najiskreniji i najbolji!!!

sumorni

pre 10 godina

"Ali, to iziskuje minimum inteligencije..", napisala je Pak."

I mesto šefice press službe takodje iziskuje neku inteligenciju.

Makar onu da se odgovara kulturno, i samo kad te neko za nešto pita.

Vladika je uostalom bio blag.

Sa onoga svijeta - pao sa Marsa!

pre 10 godina

Puna podrška vladiki Grigoriju.

Konačno da se čuje i drugačije mišljenje iz crkve koja sve čini da uruši sekularnost i da ukalja ugled ove države.

Dotičnu PAK bih pitao što se ne ogalašavate povodom izjava ostalih Vladika koje su i do 30 puta gore od ove? Što niste osudili Pahomija, Kačavendu, Amfilohija, Atanasija i druge? Ova je bar realna. Naravano da se neoglašavate kada delite ista diskriminatorska i antisekularna načela.

Verovatno ste se lepo naručkali i napili kod Karića u Moskvi...

Živa bila kraljevska mučenička porodica Karića!(sarkazam) More bre....

Sram vas bilo!

dgfsgdfh

pre 10 godina

Koliko sam ja skapirao, Tomislav Nikolic ciji su puleni Oliver Antic i Ajdacic podrzava trenutnog Patrijarha Irinija koji je u Rusiji imao niz bisera i koji nije javno osudio Amfilohija (sto znaci da Amfilohije govori u Patrijarhovo ime i opipava puls naroda).

Ukratko, podrzavam Grigorija ...

p.s. Javlja mi se da moje misljenje deli i trenutni podpresednik Vlade ;)

Milan

pre 10 godina

Noi odelo i kravata ne cine drzavnika a ocigledno ni mesto savetnika republike ne zahteva neku inteligenciju vec poltronstvo i ulizistvo

nbp

pre 10 godina

Nikolić je prvo BiH Srba nazvao "Bosancima". Time je uvredio bosanske Srbe. A time je i Hercegovce nazvao "Bosancima". Pitajte Hercegovce šta misle o tome.

Ljubivoje I

pre 10 godina

Mogu mnogi postupci predsednika Nikolića da se komentarišu. Meni je najsmešniji bio dogadjaj od 28.06.2013.(na Vidovdan), kada je stao ispred spomenika kosovskim junacima u Kruševcu. Isprsio se čovek i rekao doslovce *Car Lazar nije imao izbora a ja imam*. Stavi čovek sebe u istu ravan sa Svetim Carem Lazarem i to posle samo godinu dana od kako postade predsednik tužne Srbije.

XLav

pre 10 godina

Ma svi smo mi "bene" kad im ne uvedemo porez pa da lepo placaju, nego im jos i dajemo penzije popovima. Naravno da ce da nas pljuju i vredjaju, previse su se osilili! POREZ CRKVI!

Mali Zeka

pre 10 godina

Ko si ti da kritikuješ bilo koga.Umesto da živite skromno i pošteno, imate vile,limuzine,privatna preduzeća....kako vas nije sramota?

desko

pre 10 godina

Većina vladika, a posebno Grigorije, imaju “putera na glavi”, zato su tako blagonakloni prema slučaju Kačavende. Da su čisti i pravoverni, prvi bi, i još u novembru čim su saznali, javno osudili i raščinili Kačavendu i sve njegove saradnike i pristalice, i izvinili se vernicima što nisu na vreme reagovali i spriječili da taj čovjek godinama zloupotrebljavao svoj položaj.

nj

pre 10 godina

Pa covek je rekao samo ono sto misli. A nije jedini koji tako misli, a trece sto je sasvim u pravu. I Sloba je isao u Hilandar pa su za njim kadili ceo manastir, a Toma je srbe u bosni nazvao bosancima, ne znam bolje da im je lupao samare nego da ih je tako kategorisao. Drugo crkva bira sama vladike ne glasa narod za njih, a vladikina je svaka ko u Njegosa samo istina najvise boli.

damjan

pre 10 godina

Grigorije nije imao morala i časti da prizna da je njegov prijatelj Kačavenda to što jeste i nazove to pravim imenom i pozabavi se ostatkom sveštenstva koji je bio upetljan bilo tako što su aktivno sudelovali, bilo tako što su ćutali i zatvarali oči. Koliko ima Pahomija i Kačavendi, koliko makroa i zlostavljača, nasilnika, ucjenjivača, materijalista među sveštenstvom? Ogadili su mi cijelo naše društvo, nikada više nijednog sveštenika neću posmatrati istim očima.

Kućica na Drini

pre 10 godina

Nije tačno da vladika Grigorija srozava ugled srpskog naroda . Srozavaju ga oni koji u 60-toj godini za 3 dana skucaju diplomu menadžera. Cirkus prave oni koji 7 dana štrajkuju glađu i žeđu ( ušao je u Ginisovu knjigu rekorda ) Ruše ga oni koji idu London da gledaju tenis , a sa tim sportom nemaju blage veze ( inače su doktori za rakiju ) . Da ne pominjemo stiropor i ostale gafove , kad čovek reče da ga ne pitaju ništa o prošlosti.

bilal

pre 10 godina

Što ti je život?! Ko bi pomislio pre 5-6 godina, dok je nosao onaj bedž, da će ga ova Stanislava Pak jednog dana braniti od naših popova. Pa to se Tomi ne bi ni u njakošmarnijem snu moglo desiti. A vidi sad! Što ti je (j)Evropa?!

meda

pre 10 godina

Dok je gospodin Nikolić zadnjih 15 godina po Skupštini , mitinzima vredjao njegove neistomišljenike i to kakvim rečnikom, gospodja Pak je ćutala, sada kada njega vredja čovek koji je u najmanju ruku za mrvicu obrazovaniji od predsednika odma je problem.
S druge strane primer Nikolića pokazuje da oni koji vredjaju sve i omaložavaju svakoga na kraju postanu predsednik pa što onda vladika ne bi postao patrijarh tim načinom, Srbija je ovo, samo tako se ide napred , svako ko nema moralnih vrednosti ide napred ....

Freelander

pre 10 godina

Možda bi mogao gospodin Vučić svojim autoritetom I državničkom mudrošću da utiče na Patrijarha da izvrši rekonstrukciju Sinoda!Ne može vise ovako!!!

Darko

pre 10 godina

Ne čini ni sumnjiva diploma mastera intelektualca, a kamoli predsednika jedne države.
Da u ovom narodu ima iole zdrave svesti i pameti takav čovek nikada ne bi ni prišao zgradi predsedništva.

Neko iz mase

pre 10 godina

...pa rekao je istinu...e sad druga je stvar što je to isto mislim i za Tomu i za tog popa, ne svidjaju mi se ni jedan ni drugi...a što neko reče da je on predsednik Srbije...ja njega ne doživljvam kao svog predsednika, čovek koji je bio desna ruka Vojislavu Šešelju i koji je radio ono što je radio 90-ih nikako ne može biti moj predsednik, on je sticajem nekih čudnih nesrećnih okolnosti dospeo na mesto predsednika. Sve u svemu, nemam uopšte lepo mišljenje ni o Tomi ni o tom popu kao ni o drugim popovima kao ni o celoj SPC, religiji uopšte i političarima, to su paraziti koji žive na muci drugih ljudi.

Kaiser

pre 10 godina

"Ne ulazim u razloge Vladikinih izjava(bile one licne prirode ili stav Crkve!),ali koliko znam uloga Crkve je da miri i siri bratstvo, ljudskost i postovanje medju narodom. Ovakve izjave Vladike Grigorija,samo produbljuju podele i zavadu medju nama Srbima. Ako mu je to cilj uspeo je,i neka mu je na cast !!! Jer kakav god da je taj Nikolic,on je predsednik Srbije izabran voljom gradjana,i pljujuci po njemu Vladika pljuje po svima njima !!!
(Nikola Nis, 29. jul 2013 13:37)"

Pa i predsednik Nikolić je neko ko je celu svoju karijeru posvetio miru, toleranciji suživotu, eropskim vrednostima, ljudskim pravima i slično?

Bar je takav od kako se okumio sa Šešeljom, a ima tome 23 godine.

Tako da vladika zaista nema šta da mu pametuje?

Ajde paljba. To što je Nikolić izabran manje govori o njemu, a više o vama, kao "građanima Srbije"

Vi koji ste i Miloševića i Šešelja uspeli da "izaberete" teško da možete da se pohvalite svojim razumom.

Dr Solaja

pre 10 godina

jel to zaljubljenik u Dubrovnik rekao? idejni menadzer aerodroma Trebinje, zuti vladika i fudbalski mag SPC...jednom recju cudesni Grigorije koji kaze da Kacavenda treba malo da se smiri, strasno sta sebi ovaj dopusta.

Kosta

pre 10 godina

@ ...Stanislava Pak ocenjuje da vladika Grigorije "svojim izjavama srozava sebe, crkvu i srpski narod".
U pravu ste gospođo Pak. Ubeđen sam da se slažete sa činjenicom da je vladika Grigorije "Beli Anđeo" u odnosu na vladiku Amfilohija Radovića koji svojim izjavama vređa dostojanstvo svakog čoveka pa se vi ne oglasište po tom pitanju.

Srbin iz BiH

pre 10 godina

Vi gospodo iz Srbije ovakvim komentarima ce te natjerati Srbe is BiH da odvoje crkvu kao sto ste natjerali Makedonce i Crnogore a mozda i Vojvodjane.
P.S
Da Nikolic nije davao glupave izjave ovo se nebi ni dogadjalo.

djole

pre 10 godina

On vam smeta, a oni sto puta gori od njega i otvoreno zli (Amfilohije, Kacavenda i ekipa bandita) vam ne smetaju? Ma beze bre Stanislava Pak ko god da si! Odvratni ste.

tadija

pre 10 godina

Vladika Grigorije vrlo rado komentariše izjave predstavnika aktuelne vlasti u Srbiji, ali je zato vrlo retko komentarisao izjave svog favorita Tadića, a i dan danas se ne usuđuje da komentariše izjave svog prijatelja Dodika, a imao bi šta tu da komentariše. Neka da komentar na izjavu Dodika da je zahvaljujući Karadžiću stvorena Republika Srpska, za kojeg je svojevremeno vladika Grigorije rekao da treba da ide u Hag.

Milance

pre 10 godina

Gospođa Pak je u pravu. Sramota je da predstavnik crkve ovako govori o predsedniku Srbije, ma koliko se ne slagao sa njegovom politikom ili mu se ne dopadao po bilo kojoj osnovi. Mnogi sveštenici SPC pokazuju da ne razumeju odgovornost koju nose kao sveštena lica. Tužno za SPC koja treba da bude moralni oslonac i primer.

polarna veverica

pre 10 godina

šta se ovo događa sa SPC?! Jel postoji neko ko može da uvede red u crkvi?Dokle će ljudi koji bi svojim ponašanjem trebalo da daju primer građanima vređati državu i njene institucije?

Petar Pan

pre 10 godina

Sr5amota je da se crkveni velikodostojnici na bilo koji način mešaju u politiku a kamoli davanje ovakvih izjava koje su upućene predsedniku države!

albert

pre 10 godina

"Drzava treba da zabrani Crkvi mesanje u politiku jer smo zbog mesanja Crkve doziveli vise ratova.
(tetreb, 29. jul 2013 15:09)"

Kojima se Toma žustro suprotstavio?

Zapravo smo ratove doživeli isključivo zbog toga jer ih je Toma žarko želeo, te je on za njih i najzaslužniji. I vučić, da ga ne zaboravimo, ljutiće se čovek.

nidža

pre 10 godina

Neke izjave a i postupke nema smisla kritikovati niti prosuđivati. Dela su ono što ostaje iza čoveka. A nečija i te kako “smrde nečoveštvom”!

AlekS

pre 10 godina

Nisam za Tomu ali da mi je posao da budem njegov savetnik verovatno bih odreagovao kao gospođa Pak. Možda bih i manje uvio poruku i rekao vladici da iskulira.Smorio je više sa tim izjavama. Bolje nek gleda kako se ponašaju patrijarh, Amfilohije i ekipa
(laza, 29. jul 2013 14:36)

A ja verujem da Vladika slucajno ne nosi mantiju imao bi jos kojesta da kaze Nikolicu, manje "uvijeno".

Andjela

pre 10 godina

Da li sam ja glasala ikada za predstavnike crkve koji se bave politickim radom? NE. Dakle, odakle im pravo i mandat da se na bilo koji nacin mesaju u politiku? Ceo vrh SPC-a je totalno politizovan, a niko, niko iz naroda im
nije dao glas da to mogu da rade, nego su sami sebe proklamovali.

Brukaju nas gde stignu i kako stignu, pocevsi od patrijarha koji se
dodvoruje tamo Rusima, pa onda redom na nize popovske rangove...

Stvarno sramota vise.

Neko mora da im stane na put. Zakoni postoje, i treba dodati nove,
one poreske, na imovinu i zaradu svestenstva...

Somi88

pre 10 godina

Nemam nameru stvarno da branim nikoka ovde, ali nema smisla da u 21-vom veku jedan pripadnik crkve u jednoj sekularnoj državi poput Srbije ovako napada predsednika te države. Crkva treba da bude odvojena stvar. religija je privatn astvar pojedinca, sramotno je da o predsedniku jedno crkveno lice priča ovako.

ADAM

pre 10 godina

Vladika Grigorije treba da radi posao za koji je školovan i svi sretni. Mani se politike, i ne petljej se tamo gde ti nije mesto.
(verica, 29. jul 2013 12:17)
I Tomislav Nikolic treba da radi posao za koji se školovao...

POŽAREVLJANKA

pre 10 godina

E pa neka Grigorije malo dunuo i na predsednika,jer naš predsednik,gde god da krene sve neki popovi u njegovom okruženju,dokle bre crkva ispred države,nismo li mi ono sekularna država,a predsedniče?

mp

pre 10 godina

Grigorije rekao nesmotreno ali iskreno. Pak je pogresila jer Grigorije nikako NE moze govoriti u ime srpskog naroda mada mnogi misle ono sto je on rekao; Grigorije rekao iskreno ali NEsmotreno.
Zaista predsednik nam je los na svoj nacin. Njegov prethodnik je bio los i slab na svoj nacin; Valjda to dovoljno pokazuje koliko smo u dubokim politickim problemima.

Petar

pre 10 godina

Cekam da mi se rodi prvo dete i dacu sve od sebe da odem sto dalje odavde. Necu da mi celjade raste u ovom, u ovom....ma sta je ovo uopste?!?!

čiča gliša

pre 10 godina

Ajde sad naprednoradikalni botovi, udrite po vladiki a hvalite tu nesretnu aktivistkinju. Upljujte se skroz... Nemoj ko da bi proverio šta je vladika rekao. A nije ga ni pomenuo. A da jeste to što vi tvrdite da nije, i vi, i on, i svi mi znamo...

banex

pre 10 godina

Porazom Tadića na predsedničkim izborima u Srbiji i mogućim porazom Dodika na sledećim izborima u RS pozicija vladike Grigorija je uzdrmana. Dodatno tu poziciju vladike Grigorija je oslabila i afera sa njegovim bliskim saradnikom Kačavendom. Zbog toga vladika Grigorije, u panici pravi još veće greške, kao što je bio i slučaj da predsednika Srbije niko ne dočeka u pravoslavnoj svetinji, ili ovakva jedna izjava koja je sramota ne samo za Grigorija, kojeg više ne mogu ni nazvati ni vladikom, nego za celu SPC.

alo

pre 10 godina

uzmite ameriku koja vis veruje u Boga nego mi, nase komunjare i radikali su juce pocel ida kao veruju i da se krste a do juce su nas terali nism osmeli da slavim osrpsku novu u kafani, u skol isam bio jedan od retkih koj ije slavi oslavu i svi su mi se smejali jer su sve o bila deca komunista. u americi se crkva ne mesa u politiku koliko kod nas

Spiridon

pre 10 godina

Odgovor na komentar @Zvonko
Nikolic nije nazalost "spojio nespojivo".Nismo se uclanili u Eu.Kosovo nismo sacuvali a o dostojanstvu da i ne govorimo.Da smo iskorenili korupciju to prvi put cujem.Radovao bih se tome naravno,ali...? Sto se tice genijalnosti kopanja kanala i to cemo da vidimo.Mozda to i ne bude bas tako genijalno.Dakle Zvonko nemoj da vise branis Predsednika jer ce jos ispasti da je vladika u pravu.

Ankica

pre 10 godina

U današnje vreme je jako teško biti pravoslavni vernik na Balkanu. Imamo visoko sveštenstvo koje se vozi u džipovima sa zatamljenim staklima, neki su optuženi za pedofiliju, a neki razvijaju privatan biznis. Za sve to vreme narod jedva sastavlja kraj s krajem. Ovakve izjavle Grigorija stvarno nisu potrebne crkvi, još su počeli i politikom da se bave.

smiljka

pre 10 godina

Upravo zbog ovakvih vladika kao sto je Grigorije i odtalih "ljubitelja" srpska pravoslavna crkva ima sve manje vernika. A to nije ni za cudjenje.

nikola

pre 10 godina

Šta god vladika mislio o Nikoliću, Nikolić je predsednik Srbije, kojeg je su građani Srbije izabrali na demokratskim izborima, i to vladika mora da poštuje, a ovakvom izjavom, vladika nije uvredio samo predsednika Nikolića, nego i Srbiju kao državu.

runner

pre 10 godina

Nažalost, moram da se složim sa vladikom Grigorijem jer su naši vlastodršci, počev od Koštunice pa do potonjeg Tome Nikolića, podobrano pirkali pod mantije. Istorija Srbije ne pamti da je i jedan naš vladar ili predsednik, pre gore pomenute trojice, išao na noge patrijarhu nego obrnuto. Čak nam je crkva jednom prilikom i cara anatemisala a Koštunica, Tadić i sada Toma nisu izbijali iz Patrijaršije. Nama su, iako smo zvanično sekularna država, popovi počeli da se upliću u sve sfere života i rada. To je postala neka povlaštena klasa ili kasta ljudi. Za njih ne vrede svetovni zakoni oni se vladaju po svojim internim zakonima. Celom narodu su povećani porezi i dažbine a njima ukinuti, kao da oni nisu deo ovog naroda. Što je još gore oni imaju i svoje jurišnike i falange oličene u SNP 1389 i Obrazu koji atakuju na verske slobode. Oni određuju hoće li se u vreme posta održavati neke sportske i kulturnozabavne manifestacije, hoće li nek populacije paradirati ili ne. I kada jednom država stavi crkvu, u ovom društvu, tamo gde joj je mesto onda se neće dešavati da nam pojedini predstavnici crkve ponižavaju i vređaju legalno izabranog predsednika.

krpeljka

pre 10 godina

Svojim izjavama i ponasanjem vladika Grigorije ne zasluzuje da bude svesteno lice. U stvari, on to i nije. On je samo preobraceni "demokrata" u mantiji.

Profesor Kiks-Maler

pre 10 godina

Nikolić je, zajedno sa svojim učiteljem, srozao prvo sebe, pa onda i svoje podrepne muve, tako da je uzalud ova galama koju proizvode.

Realista

pre 10 godina

U današnje vreme je jako teško biti pravoslavni vernik na Balkanu. Imamo visoko sveštenstvo koje se vozi u džipovima sa zatamljenim staklima, neki su optuženi za pedofiliju, a neki razvijaju privatan biznis. Za sve to vreme narod jedva sastavlja kraj s krajem. Ovakve izjavle Grigorija stvarno nisu potrebne crkvi, još su počeli i politikom da se bave.
(Ankica)

Slazem se sa svim osim sa tim da nije lako biti pravoslavni vernik danasa-
pravim vernicima ne trebaju popovi ni institucije. Popovi i institucije su uvek znacili politizaciju i "ideologizaciju" jer se radi o ljudima a ne visim bicima koji su samo sebe postavili za bozijeg administratora na zemlji izmislili rituale kojih se drze i nametnuli ih ljudima. Religija je u nama a ne izvan nas osim u meri u kojoj odredjuje nase odnose.

blagoslov

pre 10 godina

Nasi politicari prethodni sadasnji i buduci dobili su blagoslov od naroda tako da im blagoslov Crkve da vode politiku ove zemlje nije potreban.Crkva sto pre mora da prestane da se mesa u drzavna pitanja

Петар Миловановић

pre 10 godina

„Šefica pres službe i savetnica predsednika Srbije Stanislava Pak ocenjuje da vladika Grigorije "svojim izjavama srozava sebe, crkvu i srpski narod". Ово је један од доказа да су срби демократски народ, да међу нама не влада једноумље и слепа послушност и покорност, као што је случај у другим верама и у другим народима. Није бадава чувени византијски цар и историчар Константин Порфирогенит записао да ...“Срби од како постоје живе у демократији“... Пошто су грци измислили демократију (владавина народа), а не неки тамо енглески острвљани, мора да им верујемо и то је тако, без обзира што нас новоевропљани присиљавају да учимо демократију од њих! Председници су пролазни, а само су црква, вера и народ вечити! Нека госпођа Пак прочита коментаре читалаца, да се увери колико се епископ захумско-херцеговачки Григорије срозао, колико црква а колико народ!
Ако председник Николић жели да га и народ преко Дрине поштује и цени, нека још данас започне градњу велелепне цркве покајнице у околини Мостара или Сарајева, али о своме трошку. Могу и ја да припомогнем, као што увек дајем за довршење Светосавског Храма или обнову наших светиња на окупираном Косову и Метохији, за народне кухиње и за лечење оболеле деце! И да изнад црквених врата стоји натпис: „Томислав Николић своме отачаству, јулија месеца 2013. године“!

Jole

pre 10 godina

Nesporno je da vladika nije nista slagao. Ali to da l' je neko bena mogu mozda da kazem ja ovde i da me bas briga. A on bi ipak morao da vodi racuna o tome sta i gde prica s obzirom na svoj polozaj.

Ranjena zv... ovaj, ranjeni lav

pre 10 godina

Uopste me ne iznenadjuju najnovije izjave pravoslavnih popova svih fela i nivoa.
Naime, bas su se lepo zaneli posle 2000. te im pored redovne globe koju prikupljaju od pastve taman zamirisa i lova od svega sto (misle da) treba da im se "vrati", pa im nikako ne ide na ruku bilo kakav progres ka malo naprednijem nacinu razmisljanja koji prati kretanje ka zapadu i EU, te stoga reaguju, sole pamet i napadaju svakog i u svakoj prilici.
A sopstveno dvoriste nikako da pocnu da ciste...

Milan S.

pre 10 godina

Srpska jerarhija je poslednjih meseci potpuno p(r)olupala lončiće. Ranije ih je, valjda, sprečavao ili porkivao veliki i neosporni autoritet patrijarha Pavla, a sada su sasvim izgubili razum, meru, pravac, pristojnost i ugled. Lupetanja na svakom koraku, često međusobno kontradiktorna. Crkveni oci se naveliko bave politikom, svako vuče na svoju stranu, ogrezli su u konzervativizmu, nacionalizmu, materijalizmu, hedonizmu, hipokriziji, sebičnosti... Mislim da su za ovih par godina, u poređenju sa vremenom kada je SPC predvodio patrijarh Pavle, prepolovili ugled i poštovanje koje je SPC ranije uživala u srpskom narodu.

uplasih se

pre 10 godina

Nazalost, crkva nam se srozala veoma nisko, ne vodeci racuna o vernicima i propovedanju pravoslavlja, nego se mesa u poslove i radnje koje je se ne ticu. Pojedine vladike i svestenici, pokusavaju da nas poistovete sa katolicima, kako bi se pravoslavlje zatrlo. Stotinama godina smo uspeli da ocuvamo nasu veru i crkvu pod vladavinom Turaka, a sada posistajemo. Otkad se upokojio patrijarh Pavle, sve ide kako ne treba u pravoslavlju.

Nikola Nis

pre 10 godina

Ne ulazim u razloge Vladikinih izjava(bile one licne prirode ili stav Crkve!),ali koliko znam uloga Crkve je da miri i siri bratstvo, ljudskost i postovanje medju narodom. Ovakve izjave Vladike Grigorija,samo produbljuju podele i zavadu medju nama Srbima. Ako mu je to cilj uspeo je,i neka mu je na cast !!! Jer kakav god da je taj Nikolic,on je predsednik Srbije izabran voljom gradjana,i pljujuci po njemu Vladika pljuje po svima njima !!!

relikt i relikvija

pre 10 godina

A sta, ustvari zele vladike SPC?
Vlast?
Nema dana, da se neki od mantijasa ne bavi politikom!
G-podo monasi, sada episkopi SCP, to sto ste zivot posvetili Bogu, to sto ste usli u dubinu teologije, ne znaci da ste experti za bilo sta drugo, za sve ostale nauke, od medicine, preko ekonomije, do politike, naprotiv, izmesteni u samoci kelije, zaboravili ste i ono malo spoznaje civilnog zivota pre monastva, a kojim zivi normalan, obican covek s pocetka XXI veka, ogromna vecina ljudi u Srbiji, u Evropi.
Uljuljkani i zbrinuti u svom paralelnom svetu, dozvoljavate sebi znacaj, koji ne da ne zasluzujete, jer ste uzurpatori narodne tolerancije, upravo vas takvih, nego vec duze vreme, uporno pokusavate, da svoje vidjenje sveta, koji vise ni u teoriji nema uporiste u teologiji, nametnete savremenom coveku, vecini ljudi koja bas jos uvek postuje.
Kazati za izabranog predsednika, bilo koje zemlje, da je "BENA", uvreda je sa njegove birace, a ne za predsednika licno. Vas to ne interesuje, jer uporno mislite da vam narod i dalje veruje, da ste na direktnoj vezi sa Bogom! Blamirate se skoro svaki dan, nabrojano puta, sarena laza vam se rusi pred ocima, a kada se potpuno urusi, ostacete razgoliceni i osramoceni. Vernici se odavno okrecu nekoj svojoj vaninstitucionalnoj religioznosti, crkve su sve praznije, pokojnici po izrazitim licnim zeljama, sahranjuju se neopojeni, ali vas ni to ne interesuje. Vi bistrite politiku ...
Srecom, vlast nikada uzeti necete!

ja ali ne jajara

pre 10 godina

Sa vladokom Grigorijem se ne slažem. Tako ne sme da govori osoba koja nosi mantiju. Sto se tiče bene, lažova, lopova, zlotvora ove naše države Srbije i naroda, ... neshvatljivo mi je da se jedino vladika Grigorije oglasio u dužem vremenskom periodu.

023

pre 10 godina

Sta sve rade svestenici, vladike i ostali crkveni velikodostojnici (cast izuzecima) je blago receno uzas pa me ovo ne cudi. Da covek ne pozeli da u crkvu udje!

dadobl

pre 10 godina

Sramotno je da neko odobrava ovakve rijeci jednog "svestenog" lica,pa on je najveca sramota zajedno sa Dodikom,Srpskog naroda u Bosni,mi vamo preko Drine barem znamo ko je on i kakav i kako je stekao enormno bogatsvo te kakve skandale ima !!

Ostoja

pre 10 godina

Ne znam da li ce biti adekvatno ukoren za svoje ponasanje? Nadam se da hoce jer vredjanje predsednika zemlje koju ta crkva predstavlja, vise nije stvar na koju se treba oglusiti.

Radenko

pre 10 godina

Ne znam da li ste videli sliku iz Kijeva od pre par dana...Grigorije i Amfilohije silaze niz stepenice nesto se kikocu, a iza njih ide brat koji drzi pognutu glavu i sakom prekriveno lice...mislim da vam to sve govori! Cega se pametan stidi, time se budala ponosi!

Rex

pre 10 godina

Popovi su do guše zagrezli u politiku.

Ja, koji recimo ne pratim dešavanja u SPC, vladiku Gligorija i ostalu svitu primetim tek kad daju neke krajnje političke izjave.

Gligorije je ''kadar'' DS-a u SPC i to je jasno ko dan. Sećam se da je pre pola godine otvoreno priznao da ga je pogodilo što je Tadić izgubio izbore. Takođe je jasno ko dan da crkva generalno hejtuje ovu Vladu (koja je po meni skoro ista kao i prošla)i to prvenstveno zbog Kosova, a i vidi se da se Vlada ne dodvorava crkvi. A ima u crkvi ''kadrova'' i DSS-a, SPS-a i ostalih... Verovatno nema samo LDP-popova, mada nikad se ne zna...

Nikolić je dosta mlitav predsednik, ali se vidi da se trudi... a glavna pozitivna odlika mu je što ne izigrva Velikog Brata kao Tadić.

Ukratko - mogao je vladika Grigorije i manje direktan da bude - ovako osim što znam za koga je, možda i pomislim da ima još neke aspiracije pored ''duhovnih''

laza

pre 10 godina

Nisam za Tomu ali da mi je posao da budem njegov savetnik verovatno bih odreagovao kao gospođa Pak. Možda bih i manje uvio poruku i rekao vladici da iskulira.Smorio je više sa tim izjavama. Bolje nek gleda kako se ponašaju patrijarh, Amfilohije i ekipa

petar

pre 10 godina

Nisam nikakav naprednjak ali:

Puna podrska Nikolicu u ovome sto radi.

Puna podrska Vladi u svemu.

I narocito, puna podrska u borbi protiv crnih mantija. Mrzim zatamnjena stakla.

gojko

pre 10 godina

Neka Grigorije komentariše njegovog predsednika Dodika, a ima časnijih i poštenijih vladika koji će da komentarišu našeg predsednika Nikolića, a uostalom imamo i na čelu SPC, za razliku od Grigorija, časnog i poštenog patrijarha Irineja, koji će u ime crkve da komentariše izjave predsednika Nikolića, ukoliko bude bilo potrebe za tim. Međutim, patrijarh Irinej nije od tih vladika koji vole publicitete, već patrijarh ima česte sastanke sa Nikolićem, i šta bude imao da mu kaže, ili zameri, rećiće mu to lično, a ne preko medija, kako to radi vladika Grigorije, a sve sa ciljem da privuče medisku pažnju.

Zvonko

pre 10 godina

Sramota je na ovakav nacin vredjati predsenika koji je toliko ucinio za ovu zemlju. Nikolic je prvi predsednik koji je uspeo spojiti nespojivo, i uvesti zemlju u Evropu, a pri tome sacuvati nacionalne interese i dostojanstvo. On je takodje zadao odlucujuci udarac kriminalu i korupciji, i zapoceo sa realizacijom genijalnog plana o povezivanju Dunava sa Egejskim morem. I sad ga tamo neki vladika naziva benom.
Sramota za crkvu, sramota za vladiku.

Ognjan

pre 10 godina

Tesko vreme je doslo...mnogi necasni ljudi imaju pravo glasa i njihov glas se daleko cuje...nazalost...molim samo uzdrzani deo naroda da ne naseda na ovakve provokacije i ispade...molim ih da ne poistovecuju crkvu sa ovakvim likovima, jer su vera i crkva daleko iznad ovoga i ovakvih ljudi!

nevenkaT

pre 10 godina

Neverovatno sta Vladika dozvoljava sebi- stvari koje ne prilice nikome da se dese, a kamoli da se ponavljaju. Ne moze jos uvek da podnese sto je narod izabrao za predsednika casnog i postenog coveka, a ne njegovog prijatelja- mozda bi mu molitve pomogle da shvati koliko gresi,al za to treba cisto srce, kako bi molitve bile uslisene.

Najdan

pre 10 godina

Tesko vreme je doslo...mnogi necasni ljudi imaju pravo glasa i njihov glas se daleko cuje...nazalost...molim samo uzdrzani deo naroda da ne naseda na ovakve provokacije i ispade...molim ih da ne poistovecuju crkvu sa ovakvim likovima, jer su vera i crkva daleko iznad ovoga i ovakvih ljudi!

CURANI - LETE

pre 10 godina

Svojim glupim izjavama punim mrznje prema predsedniku Srbije Tomislava Nikolica. Vladika Grigorije srozava sebe to je najmanji greh, ali veliki greh je sto srozava crkvu i srpski narod. Paznju pokusava da privuce izjavama koje nisu dostojne ni crkvenog posluzitelja, istovremeno pokusavajuci da bude cinican. Ali, to iziskuje minimum inteligencije.

VASHsmKA

pre 10 godina

Crkva i njene vladike treba politiku da prepuste ljudima koji su placeni za to I koji se nalazi na tim polozajima a da se vise bave vracanjem duhovnosti i tolerancije ovom narodu

Slavica Sibalic

pre 10 godina

Bog Te poživeo Preosvešteni, Vladiko Grigorije. Uze mi reč iz usta. Od sada te ovlašćujem da govoriš u moje ime, istomišljeniče časni. Sa mantijom, bez mantije, sa odelom, bez odela - č o v e k si istinoljubiv. Usput, zamoli Boga da ove bene i plavuše odu što pre sa vlasti.

oli

pre 10 godina

koliko ja znam mi jos nismo monarhisticka drzava!ovakve izjave bi i tamo u najmanju ruku bile ignorisane.Sve i da jeste tako , birajmo reci!

petak13

pre 10 godina

Lepo je šef pres službe Predsednika Nikolića gospođica pak odgovorila vladici zahumskom Gligoriju koji je opet krenuo u obračun sa predsednik Srbije na način kako to nikako ne dolikuje ovako visokom crkvenom velikodostojniku.Ovo pokazuje da je i SPC izgubila onu vrlinu koju je krasila sve do skora a to da je visoke crkvene ličnosti imaju vrline o kojima moraju voditi računa svuda i na svakom mestu i da se olako i bez povoda upuštati u rasprave koje se ne tiču crkvenog rada. Ovako Gligorije je svojim rečima pljunuo na odoru koju nosi i pokazao da se iza te mantije krije jedna sasvim obična iskrivljena duša sa puno ljudskih slabosti i namerama koje ne priliče duhovnom licu.

Milance

pre 10 godina

Gospođa Pak je u pravu. Sramota je da predstavnik crkve ovako govori o predsedniku Srbije, ma koliko se ne slagao sa njegovom politikom ili mu se ne dopadao po bilo kojoj osnovi. Mnogi sveštenici SPC pokazuju da ne razumeju odgovornost koju nose kao sveštena lica. Tužno za SPC koja treba da bude moralni oslonac i primer.

Dr Solaja

pre 10 godina

jel to zaljubljenik u Dubrovnik rekao? idejni menadzer aerodroma Trebinje, zuti vladika i fudbalski mag SPC...jednom recju cudesni Grigorije koji kaze da Kacavenda treba malo da se smiri, strasno sta sebi ovaj dopusta.

krpeljka

pre 10 godina

Svojim izjavama i ponasanjem vladika Grigorije ne zasluzuje da bude svesteno lice. U stvari, on to i nije. On je samo preobraceni "demokrata" u mantiji.

desko

pre 10 godina

Većina vladika, a posebno Grigorije, imaju “putera na glavi”, zato su tako blagonakloni prema slučaju Kačavende. Da su čisti i pravoverni, prvi bi, i još u novembru čim su saznali, javno osudili i raščinili Kačavendu i sve njegove saradnike i pristalice, i izvinili se vernicima što nisu na vreme reagovali i spriječili da taj čovjek godinama zloupotrebljavao svoj položaj.

XLav

pre 10 godina

Ma svi smo mi "bene" kad im ne uvedemo porez pa da lepo placaju, nego im jos i dajemo penzije popovima. Naravno da ce da nas pljuju i vredjaju, previse su se osilili! POREZ CRKVI!

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Šefica pres službe i savetnica predsednika Srbije Stanislava Pak ocenjuje da vladika Grigorije "svojim izjavama srozava sebe, crkvu i srpski narod".

Ne znam da li to nekoga interesuje ali mene "kao deo naroda" daleko vise SROZAVAJU Tomislav Nikolic, Amfilohije Radovic, Patrijarh Irinij, Vuk Jeremic, tj. svi ti RUSKI AMBASADORI u Srbiji .. itd. nego Vladika Grigorije !

damjan

pre 10 godina

Grigorije nije imao morala i časti da prizna da je njegov prijatelj Kačavenda to što jeste i nazove to pravim imenom i pozabavi se ostatkom sveštenstva koji je bio upetljan bilo tako što su aktivno sudelovali, bilo tako što su ćutali i zatvarali oči. Koliko ima Pahomija i Kačavendi, koliko makroa i zlostavljača, nasilnika, ucjenjivača, materijalista među sveštenstvom? Ogadili su mi cijelo naše društvo, nikada više nijednog sveštenika neću posmatrati istim očima.

Petar Pan

pre 10 godina

Sr5amota je da se crkveni velikodostojnici na bilo koji način mešaju u politiku a kamoli davanje ovakvih izjava koje su upućene predsedniku države!

polarna veverica

pre 10 godina

šta se ovo događa sa SPC?! Jel postoji neko ko može da uvede red u crkvi?Dokle će ljudi koji bi svojim ponašanjem trebalo da daju primer građanima vređati državu i njene institucije?

banex

pre 10 godina

Porazom Tadića na predsedničkim izborima u Srbiji i mogućim porazom Dodika na sledećim izborima u RS pozicija vladike Grigorija je uzdrmana. Dodatno tu poziciju vladike Grigorija je oslabila i afera sa njegovim bliskim saradnikom Kačavendom. Zbog toga vladika Grigorije, u panici pravi još veće greške, kao što je bio i slučaj da predsednika Srbije niko ne dočeka u pravoslavnoj svetinji, ili ovakva jedna izjava koja je sramota ne samo za Grigorija, kojeg više ne mogu ni nazvati ni vladikom, nego za celu SPC.

BVK

pre 10 godina

Pa posto po "predsedniku" Nikolicu, u BiH ne postoje Srbi vec samo Bosanci, ne vidim kako bi vladika mogao da srozava srpski narod. U ostalom, srpski narod je vec dovoljno srozan sto mu je Nikolic predsednik i sto ima tako pametne savetnike. Podrska za Grigorija!

Mali Zeka

pre 10 godina

Ko si ti da kritikuješ bilo koga.Umesto da živite skromno i pošteno, imate vile,limuzine,privatna preduzeća....kako vas nije sramota?

nikola

pre 10 godina

Šta god vladika mislio o Nikoliću, Nikolić je predsednik Srbije, kojeg je su građani Srbije izabrali na demokratskim izborima, i to vladika mora da poštuje, a ovakvom izjavom, vladika nije uvredio samo predsednika Nikolića, nego i Srbiju kao državu.

Andjela

pre 10 godina

Da li sam ja glasala ikada za predstavnike crkve koji se bave politickim radom? NE. Dakle, odakle im pravo i mandat da se na bilo koji nacin mesaju u politiku? Ceo vrh SPC-a je totalno politizovan, a niko, niko iz naroda im
nije dao glas da to mogu da rade, nego su sami sebe proklamovali.

Brukaju nas gde stignu i kako stignu, pocevsi od patrijarha koji se
dodvoruje tamo Rusima, pa onda redom na nize popovske rangove...

Stvarno sramota vise.

Neko mora da im stane na put. Zakoni postoje, i treba dodati nove,
one poreske, na imovinu i zaradu svestenstva...

Somi88

pre 10 godina

Nemam nameru stvarno da branim nikoka ovde, ali nema smisla da u 21-vom veku jedan pripadnik crkve u jednoj sekularnoj državi poput Srbije ovako napada predsednika te države. Crkva treba da bude odvojena stvar. religija je privatn astvar pojedinca, sramotno je da o predsedniku jedno crkveno lice priča ovako.

smiljka

pre 10 godina

Upravo zbog ovakvih vladika kao sto je Grigorije i odtalih "ljubitelja" srpska pravoslavna crkva ima sve manje vernika. A to nije ni za cudjenje.

tadija

pre 10 godina

Vladika Grigorije vrlo rado komentariše izjave predstavnika aktuelne vlasti u Srbiji, ali je zato vrlo retko komentarisao izjave svog favorita Tadića, a i dan danas se ne usuđuje da komentariše izjave svog prijatelja Dodika, a imao bi šta tu da komentariše. Neka da komentar na izjavu Dodika da je zahvaljujući Karadžiću stvorena Republika Srpska, za kojeg je svojevremeno vladika Grigorije rekao da treba da ide u Hag.

gojko

pre 10 godina

Neka Grigorije komentariše njegovog predsednika Dodika, a ima časnijih i poštenijih vladika koji će da komentarišu našeg predsednika Nikolića, a uostalom imamo i na čelu SPC, za razliku od Grigorija, časnog i poštenog patrijarha Irineja, koji će u ime crkve da komentariše izjave predsednika Nikolića, ukoliko bude bilo potrebe za tim. Međutim, patrijarh Irinej nije od tih vladika koji vole publicitete, već patrijarh ima česte sastanke sa Nikolićem, i šta bude imao da mu kaže, ili zameri, rećiće mu to lično, a ne preko medija, kako to radi vladika Grigorije, a sve sa ciljem da privuče medisku pažnju.

petar

pre 10 godina

Nisam nikakav naprednjak ali:

Puna podrska Nikolicu u ovome sto radi.

Puna podrska Vladi u svemu.

I narocito, puna podrska u borbi protiv crnih mantija. Mrzim zatamnjena stakla.

Zvonko

pre 10 godina

Sramota je na ovakav nacin vredjati predsenika koji je toliko ucinio za ovu zemlju. Nikolic je prvi predsednik koji je uspeo spojiti nespojivo, i uvesti zemlju u Evropu, a pri tome sacuvati nacionalne interese i dostojanstvo. On je takodje zadao odlucujuci udarac kriminalu i korupciji, i zapoceo sa realizacijom genijalnog plana o povezivanju Dunava sa Egejskim morem. I sad ga tamo neki vladika naziva benom.
Sramota za crkvu, sramota za vladiku.

Žile sa Zvezdare

pre 10 godina

Pre će biti da ti i tvoj gazda srozavate i nas i državu, a Grigorije je jedan od iskrenijih, ako ne i najiskreniji i najbolji!!!

dadobl

pre 10 godina

Sramotno je da neko odobrava ovakve rijeci jednog "svestenog" lica,pa on je najveca sramota zajedno sa Dodikom,Srpskog naroda u Bosni,mi vamo preko Drine barem znamo ko je on i kakav i kako je stekao enormno bogatsvo te kakve skandale ima !!

laza

pre 10 godina

Nisam za Tomu ali da mi je posao da budem njegov savetnik verovatno bih odreagovao kao gospođa Pak. Možda bih i manje uvio poruku i rekao vladici da iskulira.Smorio je više sa tim izjavama. Bolje nek gleda kako se ponašaju patrijarh, Amfilohije i ekipa

Ostoja

pre 10 godina

Ne znam da li ce biti adekvatno ukoren za svoje ponasanje? Nadam se da hoce jer vredjanje predsednika zemlje koju ta crkva predstavlja, vise nije stvar na koju se treba oglusiti.

blagoslov

pre 10 godina

Nasi politicari prethodni sadasnji i buduci dobili su blagoslov od naroda tako da im blagoslov Crkve da vode politiku ove zemlje nije potreban.Crkva sto pre mora da prestane da se mesa u drzavna pitanja

Freelander

pre 10 godina

Možda bi mogao gospodin Vučić svojim autoritetom I državničkom mudrošću da utiče na Patrijarha da izvrši rekonstrukciju Sinoda!Ne može vise ovako!!!

dgfsgdfh

pre 10 godina

Koliko sam ja skapirao, Tomislav Nikolic ciji su puleni Oliver Antic i Ajdacic podrzava trenutnog Patrijarha Irinija koji je u Rusiji imao niz bisera i koji nije javno osudio Amfilohija (sto znaci da Amfilohije govori u Patrijarhovo ime i opipava puls naroda).

Ukratko, podrzavam Grigorija ...

p.s. Javlja mi se da moje misljenje deli i trenutni podpresednik Vlade ;)

Nikola Nis

pre 10 godina

Ne ulazim u razloge Vladikinih izjava(bile one licne prirode ili stav Crkve!),ali koliko znam uloga Crkve je da miri i siri bratstvo, ljudskost i postovanje medju narodom. Ovakve izjave Vladike Grigorija,samo produbljuju podele i zavadu medju nama Srbima. Ako mu je to cilj uspeo je,i neka mu je na cast !!! Jer kakav god da je taj Nikolic,on je predsednik Srbije izabran voljom gradjana,i pljujuci po njemu Vladika pljuje po svima njima !!!

relikt i relikvija

pre 10 godina

A sta, ustvari zele vladike SPC?
Vlast?
Nema dana, da se neki od mantijasa ne bavi politikom!
G-podo monasi, sada episkopi SCP, to sto ste zivot posvetili Bogu, to sto ste usli u dubinu teologije, ne znaci da ste experti za bilo sta drugo, za sve ostale nauke, od medicine, preko ekonomije, do politike, naprotiv, izmesteni u samoci kelije, zaboravili ste i ono malo spoznaje civilnog zivota pre monastva, a kojim zivi normalan, obican covek s pocetka XXI veka, ogromna vecina ljudi u Srbiji, u Evropi.
Uljuljkani i zbrinuti u svom paralelnom svetu, dozvoljavate sebi znacaj, koji ne da ne zasluzujete, jer ste uzurpatori narodne tolerancije, upravo vas takvih, nego vec duze vreme, uporno pokusavate, da svoje vidjenje sveta, koji vise ni u teoriji nema uporiste u teologiji, nametnete savremenom coveku, vecini ljudi koja bas jos uvek postuje.
Kazati za izabranog predsednika, bilo koje zemlje, da je "BENA", uvreda je sa njegove birace, a ne za predsednika licno. Vas to ne interesuje, jer uporno mislite da vam narod i dalje veruje, da ste na direktnoj vezi sa Bogom! Blamirate se skoro svaki dan, nabrojano puta, sarena laza vam se rusi pred ocima, a kada se potpuno urusi, ostacete razgoliceni i osramoceni. Vernici se odavno okrecu nekoj svojoj vaninstitucionalnoj religioznosti, crkve su sve praznije, pokojnici po izrazitim licnim zeljama, sahranjuju se neopojeni, ali vas ni to ne interesuje. Vi bistrite politiku ...
Srecom, vlast nikada uzeti necete!

Ankica

pre 10 godina

U današnje vreme je jako teško biti pravoslavni vernik na Balkanu. Imamo visoko sveštenstvo koje se vozi u džipovima sa zatamljenim staklima, neki su optuženi za pedofiliju, a neki razvijaju privatan biznis. Za sve to vreme narod jedva sastavlja kraj s krajem. Ovakve izjavle Grigorija stvarno nisu potrebne crkvi, još su počeli i politikom da se bave.

Najdan

pre 10 godina

Tesko vreme je doslo...mnogi necasni ljudi imaju pravo glasa i njihov glas se daleko cuje...nazalost...molim samo uzdrzani deo naroda da ne naseda na ovakve provokacije i ispade...molim ih da ne poistovecuju crkvu sa ovakvim likovima, jer su vera i crkva daleko iznad ovoga i ovakvih ljudi!

ris

pre 10 godina

Blag je Grigorije prema tomi master nikolicu... Ako smatrate da je sramota iskazivanje neslaganja sa vodenjem srbije u propast necasno; onda sam i ja svakodnevno necasan.
Malo je Grigorija u nasem narodu a mnogo Bena.
S postovanjem
Dragan Risovic
Krusevac

alo

pre 10 godina

uzmite ameriku koja vis veruje u Boga nego mi, nase komunjare i radikali su juce pocel ida kao veruju i da se krste a do juce su nas terali nism osmeli da slavim osrpsku novu u kafani, u skol isam bio jedan od retkih koj ije slavi oslavu i svi su mi se smejali jer su sve o bila deca komunista. u americi se crkva ne mesa u politiku koliko kod nas

uplasih se

pre 10 godina

Nazalost, crkva nam se srozala veoma nisko, ne vodeci racuna o vernicima i propovedanju pravoslavlja, nego se mesa u poslove i radnje koje je se ne ticu. Pojedine vladike i svestenici, pokusavaju da nas poistovete sa katolicima, kako bi se pravoslavlje zatrlo. Stotinama godina smo uspeli da ocuvamo nasu veru i crkvu pod vladavinom Turaka, a sada posistajemo. Otkad se upokojio patrijarh Pavle, sve ide kako ne treba u pravoslavlju.

Sa onoga svijeta - pao sa Marsa!

pre 10 godina

Puna podrška vladiki Grigoriju.

Konačno da se čuje i drugačije mišljenje iz crkve koja sve čini da uruši sekularnost i da ukalja ugled ove države.

Dotičnu PAK bih pitao što se ne ogalašavate povodom izjava ostalih Vladika koje su i do 30 puta gore od ove? Što niste osudili Pahomija, Kačavendu, Amfilohija, Atanasija i druge? Ova je bar realna. Naravano da se neoglašavate kada delite ista diskriminatorska i antisekularna načela.

Verovatno ste se lepo naručkali i napili kod Karića u Moskvi...

Živa bila kraljevska mučenička porodica Karića!(sarkazam) More bre....

Sram vas bilo!

Milan S.

pre 10 godina

Srpska jerarhija je poslednjih meseci potpuno p(r)olupala lončiće. Ranije ih je, valjda, sprečavao ili porkivao veliki i neosporni autoritet patrijarha Pavla, a sada su sasvim izgubili razum, meru, pravac, pristojnost i ugled. Lupetanja na svakom koraku, često međusobno kontradiktorna. Crkveni oci se naveliko bave politikom, svako vuče na svoju stranu, ogrezli su u konzervativizmu, nacionalizmu, materijalizmu, hedonizmu, hipokriziji, sebičnosti... Mislim da su za ovih par godina, u poređenju sa vremenom kada je SPC predvodio patrijarh Pavle, prepolovili ugled i poštovanje koje je SPC ranije uživala u srpskom narodu.

023

pre 10 godina

Sta sve rade svestenici, vladike i ostali crkveni velikodostojnici (cast izuzecima) je blago receno uzas pa me ovo ne cudi. Da covek ne pozeli da u crkvu udje!

nbp

pre 10 godina

Nikolić je prvo BiH Srba nazvao "Bosancima". Time je uvredio bosanske Srbe. A time je i Hercegovce nazvao "Bosancima". Pitajte Hercegovce šta misle o tome.

djole

pre 10 godina

On vam smeta, a oni sto puta gori od njega i otvoreno zli (Amfilohije, Kacavenda i ekipa bandita) vam ne smetaju? Ma beze bre Stanislava Pak ko god da si! Odvratni ste.

Rex

pre 10 godina

Popovi su do guše zagrezli u politiku.

Ja, koji recimo ne pratim dešavanja u SPC, vladiku Gligorija i ostalu svitu primetim tek kad daju neke krajnje političke izjave.

Gligorije je ''kadar'' DS-a u SPC i to je jasno ko dan. Sećam se da je pre pola godine otvoreno priznao da ga je pogodilo što je Tadić izgubio izbore. Takođe je jasno ko dan da crkva generalno hejtuje ovu Vladu (koja je po meni skoro ista kao i prošla)i to prvenstveno zbog Kosova, a i vidi se da se Vlada ne dodvorava crkvi. A ima u crkvi ''kadrova'' i DSS-a, SPS-a i ostalih... Verovatno nema samo LDP-popova, mada nikad se ne zna...

Nikolić je dosta mlitav predsednik, ali se vidi da se trudi... a glavna pozitivna odlika mu je što ne izigrva Velikog Brata kao Tadić.

Ukratko - mogao je vladika Grigorije i manje direktan da bude - ovako osim što znam za koga je, možda i pomislim da ima još neke aspiracije pored ''duhovnih''

sumorni

pre 10 godina

"Ali, to iziskuje minimum inteligencije..", napisala je Pak."

I mesto šefice press službe takodje iziskuje neku inteligenciju.

Makar onu da se odgovara kulturno, i samo kad te neko za nešto pita.

Vladika je uostalom bio blag.

Neko iz mase

pre 10 godina

...pa rekao je istinu...e sad druga je stvar što je to isto mislim i za Tomu i za tog popa, ne svidjaju mi se ni jedan ni drugi...a što neko reče da je on predsednik Srbije...ja njega ne doživljvam kao svog predsednika, čovek koji je bio desna ruka Vojislavu Šešelju i koji je radio ono što je radio 90-ih nikako ne može biti moj predsednik, on je sticajem nekih čudnih nesrećnih okolnosti dospeo na mesto predsednika. Sve u svemu, nemam uopšte lepo mišljenje ni o Tomi ni o tom popu kao ni o drugim popovima kao ni o celoj SPC, religiji uopšte i političarima, to su paraziti koji žive na muci drugih ljudi.

Петар Миловановић

pre 10 godina

„Šefica pres službe i savetnica predsednika Srbije Stanislava Pak ocenjuje da vladika Grigorije "svojim izjavama srozava sebe, crkvu i srpski narod". Ово је један од доказа да су срби демократски народ, да међу нама не влада једноумље и слепа послушност и покорност, као што је случај у другим верама и у другим народима. Није бадава чувени византијски цар и историчар Константин Порфирогенит записао да ...“Срби од како постоје живе у демократији“... Пошто су грци измислили демократију (владавина народа), а не неки тамо енглески острвљани, мора да им верујемо и то је тако, без обзира што нас новоевропљани присиљавају да учимо демократију од њих! Председници су пролазни, а само су црква, вера и народ вечити! Нека госпођа Пак прочита коментаре читалаца, да се увери колико се епископ захумско-херцеговачки Григорије срозао, колико црква а колико народ!
Ако председник Николић жели да га и народ преко Дрине поштује и цени, нека још данас започне градњу велелепне цркве покајнице у околини Мостара или Сарајева, али о своме трошку. Могу и ја да припомогнем, као што увек дајем за довршење Светосавског Храма или обнову наших светиња на окупираном Косову и Метохији, за народне кухиње и за лечење оболеле деце! И да изнад црквених врата стоји натпис: „Томислав Николић своме отачаству, јулија месеца 2013. године“!

Ranjena zv... ovaj, ranjeni lav

pre 10 godina

Uopste me ne iznenadjuju najnovije izjave pravoslavnih popova svih fela i nivoa.
Naime, bas su se lepo zaneli posle 2000. te im pored redovne globe koju prikupljaju od pastve taman zamirisa i lova od svega sto (misle da) treba da im se "vrati", pa im nikako ne ide na ruku bilo kakav progres ka malo naprednijem nacinu razmisljanja koji prati kretanje ka zapadu i EU, te stoga reaguju, sole pamet i napadaju svakog i u svakoj prilici.
A sopstveno dvoriste nikako da pocnu da ciste...

ja ali ne jajara

pre 10 godina

Sa vladokom Grigorijem se ne slažem. Tako ne sme da govori osoba koja nosi mantiju. Sto se tiče bene, lažova, lopova, zlotvora ove naše države Srbije i naroda, ... neshvatljivo mi je da se jedino vladika Grigorije oglasio u dužem vremenskom periodu.

Jole

pre 10 godina

Nesporno je da vladika nije nista slagao. Ali to da l' je neko bena mogu mozda da kazem ja ovde i da me bas briga. A on bi ipak morao da vodi racuna o tome sta i gde prica s obzirom na svoj polozaj.

Radenko

pre 10 godina

Ne znam da li ste videli sliku iz Kijeva od pre par dana...Grigorije i Amfilohije silaze niz stepenice nesto se kikocu, a iza njih ide brat koji drzi pognutu glavu i sakom prekriveno lice...mislim da vam to sve govori! Cega se pametan stidi, time se budala ponosi!

runner

pre 10 godina

Nažalost, moram da se složim sa vladikom Grigorijem jer su naši vlastodršci, počev od Koštunice pa do potonjeg Tome Nikolića, podobrano pirkali pod mantije. Istorija Srbije ne pamti da je i jedan naš vladar ili predsednik, pre gore pomenute trojice, išao na noge patrijarhu nego obrnuto. Čak nam je crkva jednom prilikom i cara anatemisala a Koštunica, Tadić i sada Toma nisu izbijali iz Patrijaršije. Nama su, iako smo zvanično sekularna država, popovi počeli da se upliću u sve sfere života i rada. To je postala neka povlaštena klasa ili kasta ljudi. Za njih ne vrede svetovni zakoni oni se vladaju po svojim internim zakonima. Celom narodu su povećani porezi i dažbine a njima ukinuti, kao da oni nisu deo ovog naroda. Što je još gore oni imaju i svoje jurišnike i falange oličene u SNP 1389 i Obrazu koji atakuju na verske slobode. Oni određuju hoće li se u vreme posta održavati neke sportske i kulturnozabavne manifestacije, hoće li nek populacije paradirati ili ne. I kada jednom država stavi crkvu, u ovom društvu, tamo gde joj je mesto onda se neće dešavati da nam pojedini predstavnici crkve ponižavaju i vređaju legalno izabranog predsednika.

Srbin iz BiH

pre 10 godina

Vi gospodo iz Srbije ovakvim komentarima ce te natjerati Srbe is BiH da odvoje crkvu kao sto ste natjerali Makedonce i Crnogore a mozda i Vojvodjane.
P.S
Da Nikolic nije davao glupave izjave ovo se nebi ni dogadjalo.

Ognjan

pre 10 godina

Tesko vreme je doslo...mnogi necasni ljudi imaju pravo glasa i njihov glas se daleko cuje...nazalost...molim samo uzdrzani deo naroda da ne naseda na ovakve provokacije i ispade...molim ih da ne poistovecuju crkvu sa ovakvim likovima, jer su vera i crkva daleko iznad ovoga i ovakvih ljudi!

Kosta

pre 10 godina

@ ...Stanislava Pak ocenjuje da vladika Grigorije "svojim izjavama srozava sebe, crkvu i srpski narod".
U pravu ste gospođo Pak. Ubeđen sam da se slažete sa činjenicom da je vladika Grigorije "Beli Anđeo" u odnosu na vladiku Amfilohija Radovića koji svojim izjavama vređa dostojanstvo svakog čoveka pa se vi ne oglasište po tom pitanju.

nj

pre 10 godina

Pa covek je rekao samo ono sto misli. A nije jedini koji tako misli, a trece sto je sasvim u pravu. I Sloba je isao u Hilandar pa su za njim kadili ceo manastir, a Toma je srbe u bosni nazvao bosancima, ne znam bolje da im je lupao samare nego da ih je tako kategorisao. Drugo crkva bira sama vladike ne glasa narod za njih, a vladikina je svaka ko u Njegosa samo istina najvise boli.

Nikola NS

pre 10 godina

Hahaha... Posle svega što je Nikolić u svoje zlatno vreme bedževa benavio po skupštini (pun youtube njegovih prostačkih fora, psovki i vulgarnosti najniže vrste... čak se i izuvao za govornicom) sad se ljuti što mu neko kaže da je bena? Zlata vredno :D

Realista

pre 10 godina

U današnje vreme je jako teško biti pravoslavni vernik na Balkanu. Imamo visoko sveštenstvo koje se vozi u džipovima sa zatamljenim staklima, neki su optuženi za pedofiliju, a neki razvijaju privatan biznis. Za sve to vreme narod jedva sastavlja kraj s krajem. Ovakve izjavle Grigorija stvarno nisu potrebne crkvi, još su počeli i politikom da se bave.
(Ankica)

Slazem se sa svim osim sa tim da nije lako biti pravoslavni vernik danasa-
pravim vernicima ne trebaju popovi ni institucije. Popovi i institucije su uvek znacili politizaciju i "ideologizaciju" jer se radi o ljudima a ne visim bicima koji su samo sebe postavili za bozijeg administratora na zemlji izmislili rituale kojih se drze i nametnuli ih ljudima. Religija je u nama a ne izvan nas osim u meri u kojoj odredjuje nase odnose.

Kaiser

pre 10 godina

"Ne ulazim u razloge Vladikinih izjava(bile one licne prirode ili stav Crkve!),ali koliko znam uloga Crkve je da miri i siri bratstvo, ljudskost i postovanje medju narodom. Ovakve izjave Vladike Grigorija,samo produbljuju podele i zavadu medju nama Srbima. Ako mu je to cilj uspeo je,i neka mu je na cast !!! Jer kakav god da je taj Nikolic,on je predsednik Srbije izabran voljom gradjana,i pljujuci po njemu Vladika pljuje po svima njima !!!
(Nikola Nis, 29. jul 2013 13:37)"

Pa i predsednik Nikolić je neko ko je celu svoju karijeru posvetio miru, toleranciji suživotu, eropskim vrednostima, ljudskim pravima i slično?

Bar je takav od kako se okumio sa Šešeljom, a ima tome 23 godine.

Tako da vladika zaista nema šta da mu pametuje?

Ajde paljba. To što je Nikolić izabran manje govori o njemu, a više o vama, kao "građanima Srbije"

Vi koji ste i Miloševića i Šešelja uspeli da "izaberete" teško da možete da se pohvalite svojim razumom.

nevenkaT

pre 10 godina

Neverovatno sta Vladika dozvoljava sebi- stvari koje ne prilice nikome da se dese, a kamoli da se ponavljaju. Ne moze jos uvek da podnese sto je narod izabrao za predsednika casnog i postenog coveka, a ne njegovog prijatelja- mozda bi mu molitve pomogle da shvati koliko gresi,al za to treba cisto srce, kako bi molitve bile uslisene.

nidža

pre 10 godina

Neke izjave a i postupke nema smisla kritikovati niti prosuđivati. Dela su ono što ostaje iza čoveka. A nečija i te kako “smrde nečoveštvom”!

Kućica na Drini

pre 10 godina

Nije tačno da vladika Grigorija srozava ugled srpskog naroda . Srozavaju ga oni koji u 60-toj godini za 3 dana skucaju diplomu menadžera. Cirkus prave oni koji 7 dana štrajkuju glađu i žeđu ( ušao je u Ginisovu knjigu rekorda ) Ruše ga oni koji idu London da gledaju tenis , a sa tim sportom nemaju blage veze ( inače su doktori za rakiju ) . Da ne pominjemo stiropor i ostale gafove , kad čovek reče da ga ne pitaju ništa o prošlosti.

POŽAREVLJANKA

pre 10 godina

E pa neka Grigorije malo dunuo i na predsednika,jer naš predsednik,gde god da krene sve neki popovi u njegovom okruženju,dokle bre crkva ispred države,nismo li mi ono sekularna država,a predsedniče?

Petar

pre 10 godina

Cekam da mi se rodi prvo dete i dacu sve od sebe da odem sto dalje odavde. Necu da mi celjade raste u ovom, u ovom....ma sta je ovo uopste?!?!

AlekS

pre 10 godina

Nisam za Tomu ali da mi je posao da budem njegov savetnik verovatno bih odreagovao kao gospođa Pak. Možda bih i manje uvio poruku i rekao vladici da iskulira.Smorio je više sa tim izjavama. Bolje nek gleda kako se ponašaju patrijarh, Amfilohije i ekipa
(laza, 29. jul 2013 14:36)

A ja verujem da Vladika slucajno ne nosi mantiju imao bi jos kojesta da kaze Nikolicu, manje "uvijeno".

albert

pre 10 godina

"Drzava treba da zabrani Crkvi mesanje u politiku jer smo zbog mesanja Crkve doziveli vise ratova.
(tetreb, 29. jul 2013 15:09)"

Kojima se Toma žustro suprotstavio?

Zapravo smo ratove doživeli isključivo zbog toga jer ih je Toma žarko želeo, te je on za njih i najzaslužniji. I vučić, da ga ne zaboravimo, ljutiće se čovek.

meda

pre 10 godina

Dok je gospodin Nikolić zadnjih 15 godina po Skupštini , mitinzima vredjao njegove neistomišljenike i to kakvim rečnikom, gospodja Pak je ćutala, sada kada njega vredja čovek koji je u najmanju ruku za mrvicu obrazovaniji od predsednika odma je problem.
S druge strane primer Nikolića pokazuje da oni koji vredjaju sve i omaložavaju svakoga na kraju postanu predsednik pa što onda vladika ne bi postao patrijarh tim načinom, Srbija je ovo, samo tako se ide napred , svako ko nema moralnih vrednosti ide napred ....

ADAM

pre 10 godina

Vladika Grigorije treba da radi posao za koji je školovan i svi sretni. Mani se politike, i ne petljej se tamo gde ti nije mesto.
(verica, 29. jul 2013 12:17)
I Tomislav Nikolic treba da radi posao za koji se školovao...

Ljubivoje I

pre 10 godina

Mogu mnogi postupci predsednika Nikolića da se komentarišu. Meni je najsmešniji bio dogadjaj od 28.06.2013.(na Vidovdan), kada je stao ispred spomenika kosovskim junacima u Kruševcu. Isprsio se čovek i rekao doslovce *Car Lazar nije imao izbora a ja imam*. Stavi čovek sebe u istu ravan sa Svetim Carem Lazarem i to posle samo godinu dana od kako postade predsednik tužne Srbije.

Darko

pre 10 godina

Ne čini ni sumnjiva diploma mastera intelektualca, a kamoli predsednika jedne države.
Da u ovom narodu ima iole zdrave svesti i pameti takav čovek nikada ne bi ni prišao zgradi predsedništva.

Milan

pre 10 godina

Noi odelo i kravata ne cine drzavnika a ocigledno ni mesto savetnika republike ne zahteva neku inteligenciju vec poltronstvo i ulizistvo

čiča gliša

pre 10 godina

Ajde sad naprednoradikalni botovi, udrite po vladiki a hvalite tu nesretnu aktivistkinju. Upljujte se skroz... Nemoj ko da bi proverio šta je vladika rekao. A nije ga ni pomenuo. A da jeste to što vi tvrdite da nije, i vi, i on, i svi mi znamo...

mp

pre 10 godina

Grigorije rekao nesmotreno ali iskreno. Pak je pogresila jer Grigorije nikako NE moze govoriti u ime srpskog naroda mada mnogi misle ono sto je on rekao; Grigorije rekao iskreno ali NEsmotreno.
Zaista predsednik nam je los na svoj nacin. Njegov prethodnik je bio los i slab na svoj nacin; Valjda to dovoljno pokazuje koliko smo u dubokim politickim problemima.

oli

pre 10 godina

koliko ja znam mi jos nismo monarhisticka drzava!ovakve izjave bi i tamo u najmanju ruku bile ignorisane.Sve i da jeste tako , birajmo reci!

bilal

pre 10 godina

Što ti je život?! Ko bi pomislio pre 5-6 godina, dok je nosao onaj bedž, da će ga ova Stanislava Pak jednog dana braniti od naših popova. Pa to se Tomi ne bi ni u njakošmarnijem snu moglo desiti. A vidi sad! Što ti je (j)Evropa?!

Slavica Sibalic

pre 10 godina

Bog Te poživeo Preosvešteni, Vladiko Grigorije. Uze mi reč iz usta. Od sada te ovlašćujem da govoriš u moje ime, istomišljeniče časni. Sa mantijom, bez mantije, sa odelom, bez odela - č o v e k si istinoljubiv. Usput, zamoli Boga da ove bene i plavuše odu što pre sa vlasti.

Profesor Kiks-Maler

pre 10 godina

Nikolić je, zajedno sa svojim učiteljem, srozao prvo sebe, pa onda i svoje podrepne muve, tako da je uzalud ova galama koju proizvode.

CURANI - LETE

pre 10 godina

Svojim glupim izjavama punim mrznje prema predsedniku Srbije Tomislava Nikolica. Vladika Grigorije srozava sebe to je najmanji greh, ali veliki greh je sto srozava crkvu i srpski narod. Paznju pokusava da privuce izjavama koje nisu dostojne ni crkvenog posluzitelja, istovremeno pokusavajuci da bude cinican. Ali, to iziskuje minimum inteligencije.

Spiridon

pre 10 godina

Odgovor na komentar @Zvonko
Nikolic nije nazalost "spojio nespojivo".Nismo se uclanili u Eu.Kosovo nismo sacuvali a o dostojanstvu da i ne govorimo.Da smo iskorenili korupciju to prvi put cujem.Radovao bih se tome naravno,ali...? Sto se tice genijalnosti kopanja kanala i to cemo da vidimo.Mozda to i ne bude bas tako genijalno.Dakle Zvonko nemoj da vise branis Predsednika jer ce jos ispasti da je vladika u pravu.

petak13

pre 10 godina

Lepo je šef pres službe Predsednika Nikolića gospođica pak odgovorila vladici zahumskom Gligoriju koji je opet krenuo u obračun sa predsednik Srbije na način kako to nikako ne dolikuje ovako visokom crkvenom velikodostojniku.Ovo pokazuje da je i SPC izgubila onu vrlinu koju je krasila sve do skora a to da je visoke crkvene ličnosti imaju vrline o kojima moraju voditi računa svuda i na svakom mestu i da se olako i bez povoda upuštati u rasprave koje se ne tiču crkvenog rada. Ovako Gligorije je svojim rečima pljunuo na odoru koju nosi i pokazao da se iza te mantije krije jedna sasvim obična iskrivljena duša sa puno ljudskih slabosti i namerama koje ne priliče duhovnom licu.

VASHsmKA

pre 10 godina

Crkva i njene vladike treba politiku da prepuste ljudima koji su placeni za to I koji se nalazi na tim polozajima a da se vise bave vracanjem duhovnosti i tolerancije ovom narodu