Petak, 17.11.2023.

08:00

Slavimo EURO, ali nam neki đavo ne dâ mira

Izvor: B92

Slavimo EURO, ali nam neki ðavo ne dâ mira IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

118 Komentari

Sortiraj po:

Deda Miloje

pre 6 meseci

Dok nama Pavlovic i Gudelj igraju nema tu ni 'leba ni slavlja. Sa izuzetkom dva vrhunska igraca sve ostalo u timu je puki prosek. Strasno sa cime cemo na EURO! Ne da nismo zasluzili......

Стрелац

pre 6 meseci

Када боље размислим, ово је заиста успех, обзиром на приказану игру и број освојених бодова.

okk

pre 6 meseci

Čini mi se da su ovim "istorijskim uspehom" oni ispunili plan. Zašto je to tako, već generacijama, ne znam...
(Granota, 20. novembar 2023 14:23)
Zato sto su sebe licno finansijski obezbedili i briga ih za bilo sta drugo. Ceo narod je takav pa nema smisla njih prozivati

Englez

pre 6 meseci

problem je dublje prirode, od nedimovica pa na dalje. Niko se ne pita kako je lose selektivana mlada rep. Nedeljković i Mijatović igrali za u19 umesto za u21. Gajić koji nas jedini desni bek nije dobio sansu. A levi bek mogu biti Mladenović/ristic/terzić pa čak i pavlović manje golova bi primali kroz krila.
vezni red nam ocajan lukic ne odigra 20min cele sezone a Samardžić i Ilic standardni. živković koji je limitiran igrač ne može da igra wing beka i tako su padali brdo golova zbog njega.
čemu služe Racic, maksimović, Djuricic ?
pa čak i Grujić koji bio solidan dok se nije povredio
ukoliko se sistem ne promeni očekujemo kantanje prvo u ligi nacija i onda raspad na ep

Granota

pre 6 meseci

Po mom skromnom mišljenju postoje dva osnovna motiva ili razloga za ovakva izdanja reprezentacije Srbije. Prvi je taktičke, drugi je ljudske prirode.

O taktičkom problemu, svima je jasno da sa ovakvim fondom igrača u zadnjoj liniji, ne može se igrati ovako visoka odbrana sa trojicom pozadi. Kako rešiti to, nekim rombom u veznom redu, sa izrazitim defanzivnim veznim, verovatno.

Ali o ljudskom problemu bih više. Marca kaže "anarhičan tim sa malo taktičke zrelosti, staklenom vilicom i previše individualiteta." Ali, po meni bolja definicija je što reče skoro jedan hrvatski komentator "Srbija deluje kao student koji uči za prolaz na ispitu, znači dovoljna je šestica, dobar sam." To se juče jako dobro videlo, recimo kod Mitrovića ili Đuričića. Njih mrzi da igraju više, ako to nije potrebno. Tu, bar ja smatram, Piksi teško da može više da uradi. Brani ih, javno kuraži, ali nema pomoći. Ako su oni zacrtali da je ovakav plasman na EURO super, ja mislim da njima rezultat u Nemačkoj nije u prvom planu. Čini mi se da su ovim "istorijskim uspehom" oni ispunili plan. Zašto je to tako, već generacijama, ne znam... Ali, tu teško da ima pomoći, zato i ne verujem ni u kakav uspeh u Nemačkoj (ni u prolaz grupe), jer njima - na stranu javne izjave - nije nikakav lični neuspeh ne proći grupu. Ne zato što nemaju kvalitet za to i svesni su, mada ima i toga, nego jednostavno - mrzi ih...

Vladan

pre 6 meseci

Imali smo srece i u prethodnim kvalifikacijama za SP, pocev od onog ponistenog Ronaldovog gola pa nadalje. Od tada igramo sve losije bez ikakvog plana kako da sklepamo solidan tim, koji ce makar moci da se proseta u ovakvoj grupi. Priuceni i arogantni selektor, omatoreli igraci koji igraju za petrodolare u slaboj ligi, menadzersko mesetarenje doci ce na naplatu na EP.

Nebojša

pre 6 meseci

Istorijski je teško nazvati i ako za 24 godine ne propustiš ni jedno prvenstvo, bez sumnje ako osvojiš prvenstvo a ovo je značajan rezultat kojim si uspeo posle 24 godine da ravnu liniju stagnacije malo podigneš. Ništa više od toga.

lule

pre 6 meseci

Sem Pavlovića nemamo nijednog igrača u ligi šampiona, pa šta hoćete ljudi? Da dominiramo? To je ko da neko ocekuje da Zvezda/Partizan pobedjuju u ligi šampiona. Nemamo kvalitet i to je to.
Sto se Piksija tiče, može bolje naravno ali mnogi sa boljim igračima nas nisu odveli na dva takmicenja. Takodje ko umesto njega? Budite realni ljudi, ovo je uspeh…ako prodjemo grupu to je kao da smo osvojili šampionat. Mi smo u rangu Velsa a ne Engleske.

Mirjana

pre 6 meseci

Limitirana reprezentacija i limitiran selektor.Da li imamo bolje igrače? Ne.Da li imamo boljeg selektora? Sumnjam. Možda Veljko Paunović

Xxx

pre 6 meseci

Treba pitati japanca iz stručnog štaba da li je predlagao Piksiju hara - kiri. Živo me zanima koliko škole imaju od golmana do ekonoma. Po načinu komunikacije retko ko je završio osnovnu. Nisu turci vladali nekoliko bekova žabe, kamo sreće da su ostali još.

Miles Davis

pre 6 meseci

Nije ovo nista sramota, to je realnost. Ovo je za njih veliki uspeh posto pojma nemaju, a mi uvek ocekujemo neke rezultate od njih a znamo da su nikakva reprezentacija.

Kosta K

pre 6 meseci

Da smo protutnjali kvalifikacije, imalo bi smisla, ovako na jedvite jade, u grupi koja nije ništa specijalna.

Niti je Ferenc Puškaš živ, niti Mijatović i Savićević predvode napad Crne Gore.

mi

pre 6 meseci

Kako ovi igrači tako još i više selektor Stojković nam uopšte ni malo ne daju nade da ćemo nešto više postići na EP u Nemačkoj. Suviše je taloga natalozeno u našem fudbalu tako da evo i jučer se videlo mi ni sa najslabijim reprezentacijama ne možemo da odigramo jednu dominantnu jaku utakmicu kao nekad, da bar jednom kazemo, e ovo je bilo pravo izdanje,protivnika smo nadigrali i "castili" sa par golova u mreži.

Deni

pre 6 meseci

Hajde, da kažemo da je uspeh. Možda zaista bolje nemamo, ok, ali taktika i formacija mora da se menjaju. Tri štopera ne funkcioniše!

motom

pre 6 meseci

Piksi jos jedan u nizu polu-trenera koji nam krade možda i poslednju fudbalsku generaciju koja bi nešto mogla značajno da uradi na velikim takmičenjima..čovek je intelektualno na nivou trenera zonske lige, po taktičkom i niže od toga, za platu od 2 miliona eura!?!

Organizator Tompusijade

pre 6 meseci

Izvuku 2 boda protiv amaterske selekcije Bugarske, a oni se raduju. Imali su srece sto su u grupi imali samo Madjarsku, a ne jos jednu solidnu ekipu. Zamislite da je Kazahstan bio u grupi sa njima. Pa verovatno bi ispali. Vredite milione. Obrcete iste. Trenirate svaki dan u savrsenim uslovima i opet ste ocajni.

Misko

pre 6 meseci

Ljudi, ovo je njihov maksimum. Ako budu uspeli da osvoje još neki bod na EP...... da slavi cela nacija.

Neko napisa...neznanje se prašta, manjak volje...nikako. Slažem se sa tim.

Djorgo nišlija

pre 6 meseci

1. Posle dužeg vremena, jako dobar tekst, na portalu
2. Prespavao sam meč, mislio da je uveče ...
3. Pao "listić", zbog ovog "X" popunio prvi put posle jedno 5 godina ...
4. I dalje mislim da imamo igrače za prvih 8 na Evropskom i prvih 16 na Svetskom (ako mogu Hrvati biti 2. i 3. znači - može se, ali ...
5. Piksi je kontraprimer Žocu, recimo. Mnogo bolji igrač, neradnik kao trener. Prosto - ne uči i ne napreduje.
6. Stanje u FSS je još mnogo gore nego Piksijevo selektorovanje ili igre fudbalera.
7. Svojom harizmom je podogao igrače i otišli smo drektno na Svetsko (fantastičan uspeh i još bolje igre), autoritetom je održao da se tim ne raspadne pre kraja kvalifikacija, a samo što nije.
8. Meni je prijateljska protuv Danske (0:3) pokazala da ništa ne možemo uraditi u Kataru. Ne možemo da branimo prolaze po bokovima.
9. Piksi će i neka, završiti sledeće Evropsko i otići - i treba.
10. Ako se ne desi ČUDO, poale toga će biti još gore.

Pex

pre 6 meseci

Moramo da igramo 4-5-1 . Tu je kljuc problema. Duva promaja nazad samo tako i ja ne znam kako se stoperi ne bune. Kostic i Zivkovic ne mogu da igraju na pozicijama krilnih bekova.

Miki

pre 6 meseci

Biti presrećan zato što smo u ovakvoj grupi osvojili drugo mesto?Sto smo 2 puta izgubili od Madjara i nismo pobedili Bugare?Sto smo neorganizovani?Sto sa ovakvim igracima strepimo od Crne Gore?Neka budu presrecni oni koji ce imati bogate nagrade.Ja fudbal razumem malo bolje.

cinik ovdašnji

pre 6 meseci

rbija 29/32, a Hrvatska 3/32!
(Ivan Zonic 29/32, 20. novembar 2023 10:31) Treći spreda, treći otpozadi, sve mu je to isto :)))))

krlo botina

pre 6 meseci

Zahvaljujuci ovom kako selektor kaze istorijskom rezultatu i 2 neresene sa bugarima i sa 2 poraza od madjara idemo u 4ti sesir i ceka nas grupa smrti neka pa ce tamo da vraca dugove iz katara kad budu sevale petarde ko u ponoc 31vog

NPN Rebel

pre 6 meseci

Srbija 29/32, a Hrvatska 3/32!
(Ivan Zonic 29/32, 20. novembar 2023 10:31)

ajde razguli i casti Jermene sto igrali nereseno sa Walesom

DAVOR

pre 6 meseci

Blago Norvezanima, oni nemaju brdo problema kao mi posto iako u svojim redovima imaju nekoliko najskupljih igraca na svetu propustaju vec drugo veliko takmicenje u nizu. Cak im je ovakav "ocajan" Piksi pomogao da se rese briga usred Osla u LN. Pa ce ova ocajna Srbija bice clan elitne grupe ovog takmicenja dok Norvezani nece imati tih problema.

formacija

pre 6 meseci

Meni nije jasno, ako Piksi vec hoce da igra ovu formaciju 3-5-2 zasto ne zatvori bar jednu stranu sa klasicnim bekom a drugu nek mu igraju po jedno poluvreme Kostic i Zivkovic ionako obojica igraju po levoj strani i nemaju snage za celu utakmicu.

krlo botina

pre 6 meseci

Covek koji nije mogao bugare da pobedi u 2 utakmice i koji je bio preslusan od jedne srenje madjarske bi trebalo da cuti i da se pokrije usima a ne da prica o nekom istorijskom rezultatu i vracanju nekog toboz duga,trebao je odavno da angazuje nekog strucnjaka da ga nauci kako da se obrati u javnosti posto je polu usmen ne moze 2 recenice da sklopi.

Vreme je za promene

pre 6 meseci

Kad na čelu FSS-a bude Vidić ili neko sličan,

na mestu selektora Paunović ili neko sličan,

na terenu ekipa u crveno-plavo-beloj garnituri,

onda ću slaviti.

p.s. Estonija je nedavno igrala u garnituri s 3 različite boje.

4k4.Dex

pre 6 meseci

Šta ima da slavimo nešto što je bilo uvek sigurno. Užasno smo podbacili i odigrali očajne kvalifikacije. Nemamo apdolutno ničemu da se nadamo na evropskom ali možda je tako bez euforije i bolje. Videćemo. Sve u svemu Piksi je za ozbiljno promatranje da li da ostane selektor. Katastrofa koliko smo loši bili i najlakšoj grupi u istoriji kvalifikacoja.

Један Убод

pre 6 meseci

Незнање им праштам, али немање воље и кукавичлук у дресу Србије - не!
Спортски поздрав!

Dvoranski polo

pre 6 meseci

Meni se čini da je problem u percepciji. Kako novinara i navijača, tako i stručnog stožera, pa i samih igrača. Mišljenja sam da Srbija od samostalnosti nije kvalitetom imala lošiju repku, i to nema veze što sam Hrvat, govorim čisto sa nogometne strane. Vlahovića, koji je nominalno najvrijedniji igrač, i kojega sam novinar naziva velikom svjetskom zvijezdom, niti jedan neutralni promatrač neće navesti niti među 100 trenutno najboljih nogometaša na svijetu, a kamoli ga nazvati igračem svjetskog kalibra. Srbija se plasirala na EP, i to je, barem u ovom trenutku, maksimalno što može napraviti.

Zoran

pre 6 meseci

Gledam kako igraju fudbal zemlje koje do juce nisu znali sta je fudbal da ne nabrajam koje pa shvatim koliko mi nemamo pojma da igramo fudbal. Sve kao bice bolje ono sve gore.

nidzerland

pre 6 meseci

jel moze neki poznavalac fudbala da mi objasni taktiku sa tri igraca u odbrani? jer ovo besomucno forsiranje sa tri pozadi nas je ukanalilo mnogo...

Aki

pre 6 meseci

Taj "đavo" se zove osnovna taktička priprema ekipe. Kada neko skautira Srbiju, prvo se nasmeje, pa kaže "čekaj, ovi ozbiljno godinama igraju ovako?"
I onda počne utakmica, i svaki, ali baš svaki protivnik nas "izbuši" na potpuno isti način - prodorom po boku, jer mi nemamo bekove.

Nidza

pre 6 meseci

Nasa reprezentacija toliko zaostaje za modernim fudbalom, u buducnosti ima da nestanemo sa evropskih i svetskih takmicenja.Nasa priprema za utakmicu ne postoji!Sve golove primamo iz kontre i sa bokova,umesto da se nesto promeni i dalje se forsira ista formacija gde duva svuda promaja.To vam govori koliko je selektor ogranicen i misli da ima svo znanje ovog sveta,ili si mnogo glup i trdoglav pa ne vidis gde je problem.Nije bitno ako neko od igraca ne zna,bitno je koliko se trude za reprezentaciju a niko od njh ne daje 5% kad igra.Mitrovic nije potrcao 200m,kad se zavrsila utakmica,mnogo ogladneo od setanja po terenu.To vam je prava slika srpskog profesionalnog fudbalera.

PSL

pre 6 meseci

U fudbalu je odavno sve trulo. To što mi mislimo i što bi mi hteli da smo neka sila je druga stvar. Ali kad se pomene fudbal šta vidimo: malverzacijle i mafijaše.Ko god je hteo da nešto uradi i promeni prošao je kao Vidić. Šta obični ljudi pomisle kada čuju za Vazuru, Terizća, Nedimovića i td. I prema tome svaki plasman na evropsko i svetsko prvenstvo je za nas veliko dostignuće pod uslovom da drugi u kvalifikacijama odigraju za nas. U buduće tako će biti i u drugim kolektivnim sportovima počev od odbojke košarke, a u rukometu je već tako.

urmas

pre 6 meseci

Odličan članak. Otrežnjujući u nepotrebnoj euforiji.
Slažem se da je selektor dobar motivator, ali nedovoljno stručan, a i prepotentan.
Pošto sam dovoljno mator, podsećam da je uspeh bio plasman na završni turnir EP kada su učestvovala po 4 tima, kao 1968. i 1976. a ne sada, kada idu 24 reprezentacije.
Trezveno i bez loženja, pa možda i uzmemo neki bod u grupi u Nemačkoj.

Chuma Moneke

pre 6 meseci

Kaze Piksi da je ovo bila istorijska utakmica i istorijski rezultat. Pa ajde onda da im napravimo docek ispred skupstine za ovaj istorijski uspeh??

Јабучило

pre 6 meseci

Да Бугари нису лабилна екипа, не бисмо ни сада првенства видели. Ове квалификације су прилично "инфлаторне" јер отприлике нема ко не иде, велика је пролазност. У нашој прилично слабој групи једва прођосмо даље. Тако да нема овде ни шта да се слави, нити је успех сам по себи. Јесте значајан пласман и то је то. А по приказаној игри тамо ће нас мање-више лемати.

Boris

pre 6 meseci

Ovaj uspeh jeste istorijski jer Srbija prvi put kao samostalna država nastupa na Evropskom prvenstvu.
Hoće li da bude bolje nego na svetskom prvenstvu, ne verujem.
Neka nas iznenade.

Kajgana

pre 6 meseci

ja ne znam zašto se nastup u Kataru naziva fijaskom?... šta smo mi, Nemačka, Engleska, Brazil?... nama je sam plasman na veliko takmičenje uspeh... bod dva ako se otkine nekome, to je to... sve ostalo je samo bonus, samo se treba potruditi da baš ne budemo za razigravanje drugima i da nam ne daju 5-6 komada... nismo mi nikakva sila pa da tamo očekujemo završnicu... jednostavno smo slabi na skoro svim pozicijama, ukupno prosečni i ništa više od toga... 24 godine smo imali pauzu između nastupa na EP i nama je rezultat na poslednjem SP fijasko?.... strašno!...
(Aleksa, 20. novembar 2023 09:21)

Zato sto su igrali loše. Protiv Kameruna živi cirkus ! U odbrani, promaja na svakoj utakmici ! I kad povedu oni odmah smanjuju ritam i tempo, opustenzi, umesto da rade kao drugi : Nastavi i dalje ! Eto to je bilo isto sinoc sa Bugarima, vode na poluvremenu, i umesto da pocnu istim ritmom i da napadaju, jok, oni nizu gluposti do gluposti, uz marstralnog Lukića, koji dobija mrve od minuta h Fulamu, a na klupi Samardzic, ili Ilić, pa ti visi u Djuricic, ej bre !!

crveni horizonti

pre 6 meseci

Nikakav selektor ovoj reprezentaciji ne može pomoći. Previše smo limitirani brzinom i nedostatkom tehničkih kvaliteta, pogotovo u srednjem i zadnjem redu. Naši najbrži igrači su Kostić i Radonjić čija se brzina ne vidi pored prosječno brzih bekova a da ne govorim o jednodimenzionalnom aspektu igre sa obe noge većine igrača bez koje nema moderne igre. Napucaće nas svi tamo. To znaju i sami igrači, al moraju da šire optimizam koji širi i Aca precednik jer idu izbori. To je to!

mirko

pre 6 meseci

Ako Piksi vec nije takticki strucnjak, resenje je da nadje pomocnog trenera koji to jeste i koji ce raditi na taktici. Naravno, postoji mogucnost da su nasi igraci jednostavno ne-bas-prepametni i da ne mogu da shvate sta se od njih trazi i da se koncentrisu na ono sto treba da rade, to je onda drugi problem.

Nebojša

pre 6 meseci

Gledao sam polufinale Grand slema u pikadu u vreme utakmice. Nije da me ne zanima fudbal, al stvarno ubiše u pojam i izgubi volju da ih gledam. Čak štaviše igramo i ok napadački, al odbrana totalni raspad, pa 90% golova primamo ne iz akcija protivnika nego iz krajnje nerezonskih grešaka igrača i to ide iz utakmice u utakmicu stvarno ubiše u pojam.

šarena laža

pre 6 meseci

Šta li slavimo, kad ćemo posle prventstva da kukamo što smo otišli samo da budemo topovsko meso.

A otišli smo jer su konačno proširili format, omogućili i drugoplasiranima da se kvalifikuju i plus smo dobili laku grupu. Sve je to moralo da se poklopi da konačno odemo - drugim rečima, kvalitet za prvenstvo i dalje nemamo i u normalnim okolnostima ne bismo ni prošli.

Realno

pre 6 meseci

Realno je da nemamo ni igrače a ni stručni štab koji su ekstra klasa.
Pogledajte klubove gdje većina igrača igraju: Sasuolo, Hetafe, Aek, Spartak, Udineze... Lako je u Juventusu i Sevilji biti igrač.
Tako da smanjimo očekivanja. Ovo je super uspjeh. Grupu na EP možemo proći opet samo uz pomoć sreće, kao što su bile i ove kvalifikacije.

ctrl

pre 6 meseci

Nije nas Piksi odveo na EP, već nas je UEFA PUSTILA povećavanjem broja učesnika.
Da budemo iskreni, Piksi je čak i uradio dosta toga da umalo ni ne odemo na prvenstvo u istorijski slaboj grupi.

Ovom, ne preterano kvalitetnom timu, treba drugi selektor, sve ostalo je zamajavanje.

Sasa

pre 6 meseci

Pa ovo je rezultatski najlosija kampanja u istoriji zemlje, nema sta da se slavi. Samo se dogodila grupa gde je moglo da se prodje sa 4 pobede of 8. I da smo izgubili oba meca od Bugara kao sto je trebalo prosli bismo grupu. Ovo je alarmantno stanje kakvo crno slavlje. A iste greske se ponavljaju.

bla bla

pre 6 meseci

Djavo ,znam ja koji djavo ,djavo da nemamo pojma…ajde makar idemo na to čuveno EP posle 100 godina ,na koje ne ide samo ko nije hteo …znaci igra pre Katara i posle nebo i zemlja

Realnost

pre 6 meseci

Ako im je uspeh što su se plasirali, i to slave, onda je bolje da ne idu na evropsko da nas brukaju tamo. Sa pristupom, motivom i igrom kao na utakmici protiv bugarske nemaju šta da traže u Nemačkoj.

janko

pre 6 meseci

dobar tekst. ali jedno podsecanje. da li neko ovde uopste zna da su Tadic i Mitrovic najbolji duo u istoriji svetskog reprezentativnog fudbala????

ljudiii, koliko su oni asistencija i golova imali u utakmicama u kojima su igrali zajedno nisu imali ni gulit i van basten, mateus i rudi feler, mesi i aguero, ronaldo i rivaldo, zidan i anri, ma spojite bilo koji dvojac na svetu i nema sanse nista blizu da nadjete.

ljudi ta dvojica moraju da uzmu trofej. menjaj piksija, menjaj sve, samo ih upari sa dobrim strucnjakom i osvajamo euro ispred 14:0 francuza i 10:0 portugala.

da li je neko uopste svestan ovde da na euro nismo isli zbog huligana u italiji, pa zbog albanskog drona, pa zbog mihine fizike izabira igraca??? ne fudbalski faktori su uticali da 24godine ne igramo euro. ajmo da zamenimo piksija dok je vreme inace ce i on unistiti najbolji dvojac u istoriji reprezentativnog fudbala na svetu.

cirkus

pre 6 meseci

'Iako na klupi pored njega sedi nekada vrsni defanzivac Goran Đorović' Dalje nisam citao...Taj Djorovic je bio najobicnija bekcina, ciji je svaki centarsut sto u zvezdi sto u reprezentaciji zavrsavao po pravilu iza gola. To je jedino cega s secam vezano za njega.
Igramo podjednako ocajno i negledljivo kao i prethodnih godina, samo sto je individualni kvalitet par nasih igraca bio dovoljan za ovu smesnu grupu...inace igra kao igra i dalje ne postoji

duritz

pre 6 meseci

jučer sam gledao konferenciju Piksijai uspoređujem je sa konferencijama Dalića. Stojković Ego do neba, na nijedno pitanje ne odgovara što ga pitaju. Dalić normalan lik. Manja je razlika u kvaliteti igrača od razlike među dva selektora. Nebo i zemlja.

objektivni navijac

pre 6 meseci

Iskreno da sam Piksi sam bih otisao. Zasto? Odveo reprezentaciju na SP, uveo nas u A ligu nacija, odveo na EP i moje skromno misljenje je da nasa nijedna utakmica nije bila dosadna kao one pre njegovog dolaska a stariji se sigurno toga secaju. Zato izvolite ljudi nadjite boljeg koliko je covek znao, uradio je.

Aleksa

pre 6 meseci

ja ne znam zašto se nastup u Kataru naziva fijaskom?... šta smo mi, Nemačka, Engleska, Brazil?... nama je sam plasman na veliko takmičenje uspeh... bod dva ako se otkine nekome, to je to... sve ostalo je samo bonus, samo se treba potruditi da baš ne budemo za razigravanje drugima i da nam ne daju 5-6 komada... nismo mi nikakva sila pa da tamo očekujemo završnicu... jednostavno smo slabi na skoro svim pozicijama, ukupno prosečni i ništa više od toga... 24 godine smo imali pauzu između nastupa na EP i nama je rezultat na poslednjem SP fijasko?.... strašno!...

Miki

pre 6 meseci

Svi vidimo da je sve ovo iz teksa tacno, ali nazalost nista se nece promeniti. I izgubicemo jednu solidnu generaciju sa vrhunskim napadacima, a posle dugo cekanja imamo i dobre golmane. I sve ce to propasti zbog Piksija. Kaze nije bitno sto cemo biti u cetvrtom sesiru zbog 2:2 sa bugarima vec je bitno trenutno samo da smo prosli. A na euru ako sve ostane isto izgledacemo opet ko ovce po livadi kad pustis. Velika steta za ovu generaciju koja bi uz dobrog trenera mogla mnogo vise.

SrbiCg

pre 6 meseci

Neda djavo mira jer je ovo bilo na srecu. Litvanija koja se raspada, Bugarska neocekivano losa kod koje se imalo srece, ova Crna Gora koja se raspada. da je bilo ko bio umjesto Bugara i Cg opet bi ispali 100%. Sluzice im tamo za gol razliku u grupu. Zivi bili pa vidjeli.

N.N

pre 6 meseci

Nikada manji hajp fudbaleri nisu imali,juce sa devojkom u vreme utakmice setam po gradu,usli u kafic,restoran,tv je ukljucen al niko to ne prati a igras za plasman na EP,napokon smo digli ruke od fudbalera....narocito kad im procitas izjave,ja licno bi rekao da me je sramota igre kakvu reprezentacija pokazuje od Katara pa na ovamo....

mAd

pre 6 meseci

Realno najbolju utakmicu smo odigrali na Puskas areni...bio sam licno prisutan I ta utakmica je zaista nesrecno izgubljena. Jeste I tu bilo dosta propusta u odbrani, jer su Hungari skoro svaki prilazak golu pretvorili u gol sansu ali mi smo ti koji su imali inicijativu veci deo utakmice uz 3ponistena gola,precku,stativu I gomilu propustenih gol sansi . Bas nas nije htelo to vece.

mio

pre 6 meseci

Bravo za tekst.
Stojkovic je odlican motivator, ssjajan za samopouzdanje,ali za taktiku nema pojma. Kad bi uzeo nekog pravog trenera pored sebe to bi bila prava kombinacija.

DM32

pre 6 meseci

Pozdravljam pozitivan ton i razbijanje naseg karakteristicnog crnila, ali ne prihvatam da za ovakav tim plasman na ovaj krnji EURO "kruna generacije". U Kataru smo po kvalitetu i igri trebali da budemo lagano drugi u grupi, a kroz ove kvalifikacije smo se trebali prosetati i imati 6 pobeda. Mi smo jedina ekipa u istoriji koja nije iskoristila potencijal reprezentacije koja je postala omladinski prvak sveta. Slazem se da je ovo vrhunac, u narednoj deceniji cemo se zlopatiti kao Bugari i Rumuni i ostali u regiji.

MilanC

pre 6 meseci

Ja ne znam ko slavi. Slavi savez jer će da postavi 3 4 igrača u 11 koje niko nikad nije video da se prodaju. Slavi pixi pošto mu ide procenat. Slave igrači pošto će moći da se zajebavaju i provode pola leta.

Trener

pre 6 meseci

Ja stvarno ne znam kako mi I dalje guramo odbranu sa 3 igraca!?? Pa to mogu sebi max 3 reprezentacije u svetu da priuste a mi nemamo niti jedno vrhunskog (vanseriskog) igraca u odbrani...

i to je tako

pre 6 meseci

Pa prosle kgalifikacije smo se igrali sa portugalom kako smo hteli pa sta smo uradili na SP ?

Da li neko zaista ocekuje da cemo ikada biti favoriti za titulu ?!

To sto cemo se uopste naci na Euru je uspeh sam po sebi.

24 godine poslednji puut, eeej. Daj bre ljudi uzivajte malo, stvarajte neku euforiju, znamo svi da cemo gledati i nadati se golu vise.

Pera

pre 6 meseci

Piksijeva taktika je ,,grlom u jagode" pa sta bude, kao trener on je štetočina. Treba ga smeniti i dovesti dobrog selektora u suprotnom proći čemo u Nemačkoj kao i u Kataru.

igor

pre 6 meseci

Ko slavi? Nisam nešto primetio sinoc slavlje na ulicama? Ne može se ovom narodu prodavati magla jer nema tu šta da se slavi. Služićemo za uveseljavanje protivničkih navijača

B

pre 6 meseci

Ova prva slika, gde ovi polufudbaleri imitiraju životinje je nešto najodvratnije što su moje oči mogle da vide ovog jutra!

Oni su tom nivou ljudskih vrednosti da ne poznaju očigledno značenje reči sramota!

Mene bi bilo stid da se radujem...

Realnost

pre 6 meseci

Ako im je uspeh što su se plasirali, i to slave, onda je bolje da ne idu na evropsko da nas brukaju tamo. Sa pristupom, motivom i igrom kao na utakmici protiv bugarske nemaju šta da traže u Nemačkoj.

Sasa

pre 6 meseci

Pa ovo je rezultatski najlosija kampanja u istoriji zemlje, nema sta da se slavi. Samo se dogodila grupa gde je moglo da se prodje sa 4 pobede of 8. I da smo izgubili oba meca od Bugara kao sto je trebalo prosli bismo grupu. Ovo je alarmantno stanje kakvo crno slavlje. A iste greske se ponavljaju.

MilanC

pre 6 meseci

Ja ne znam ko slavi. Slavi savez jer će da postavi 3 4 igrača u 11 koje niko nikad nije video da se prodaju. Slavi pixi pošto mu ide procenat. Slave igrači pošto će moći da se zajebavaju i provode pola leta.

Realno

pre 6 meseci

Realno je da nemamo ni igrače a ni stručni štab koji su ekstra klasa.
Pogledajte klubove gdje većina igrača igraju: Sasuolo, Hetafe, Aek, Spartak, Udineze... Lako je u Juventusu i Sevilji biti igrač.
Tako da smanjimo očekivanja. Ovo je super uspjeh. Grupu na EP možemo proći opet samo uz pomoć sreće, kao što su bile i ove kvalifikacije.

igor

pre 6 meseci

Ko slavi? Nisam nešto primetio sinoc slavlje na ulicama? Ne može se ovom narodu prodavati magla jer nema tu šta da se slavi. Služićemo za uveseljavanje protivničkih navijača

N.N

pre 6 meseci

Nikada manji hajp fudbaleri nisu imali,juce sa devojkom u vreme utakmice setam po gradu,usli u kafic,restoran,tv je ukljucen al niko to ne prati a igras za plasman na EP,napokon smo digli ruke od fudbalera....narocito kad im procitas izjave,ja licno bi rekao da me je sramota igre kakvu reprezentacija pokazuje od Katara pa na ovamo....

DM32

pre 6 meseci

Pozdravljam pozitivan ton i razbijanje naseg karakteristicnog crnila, ali ne prihvatam da za ovakav tim plasman na ovaj krnji EURO "kruna generacije". U Kataru smo po kvalitetu i igri trebali da budemo lagano drugi u grupi, a kroz ove kvalifikacije smo se trebali prosetati i imati 6 pobeda. Mi smo jedina ekipa u istoriji koja nije iskoristila potencijal reprezentacije koja je postala omladinski prvak sveta. Slazem se da je ovo vrhunac, u narednoj deceniji cemo se zlopatiti kao Bugari i Rumuni i ostali u regiji.

Pera

pre 6 meseci

Piksijeva taktika je ,,grlom u jagode" pa sta bude, kao trener on je štetočina. Treba ga smeniti i dovesti dobrog selektora u suprotnom proći čemo u Nemačkoj kao i u Kataru.

Aleksa

pre 6 meseci

ja ne znam zašto se nastup u Kataru naziva fijaskom?... šta smo mi, Nemačka, Engleska, Brazil?... nama je sam plasman na veliko takmičenje uspeh... bod dva ako se otkine nekome, to je to... sve ostalo je samo bonus, samo se treba potruditi da baš ne budemo za razigravanje drugima i da nam ne daju 5-6 komada... nismo mi nikakva sila pa da tamo očekujemo završnicu... jednostavno smo slabi na skoro svim pozicijama, ukupno prosečni i ništa više od toga... 24 godine smo imali pauzu između nastupa na EP i nama je rezultat na poslednjem SP fijasko?.... strašno!...

mio

pre 6 meseci

Bravo za tekst.
Stojkovic je odlican motivator, ssjajan za samopouzdanje,ali za taktiku nema pojma. Kad bi uzeo nekog pravog trenera pored sebe to bi bila prava kombinacija.

Trener

pre 6 meseci

Ja stvarno ne znam kako mi I dalje guramo odbranu sa 3 igraca!?? Pa to mogu sebi max 3 reprezentacije u svetu da priuste a mi nemamo niti jedno vrhunskog (vanseriskog) igraca u odbrani...

B

pre 6 meseci

Ova prva slika, gde ovi polufudbaleri imitiraju životinje je nešto najodvratnije što su moje oči mogle da vide ovog jutra!

Oni su tom nivou ljudskih vrednosti da ne poznaju očigledno značenje reči sramota!

Mene bi bilo stid da se radujem...

SrbiCg

pre 6 meseci

Neda djavo mira jer je ovo bilo na srecu. Litvanija koja se raspada, Bugarska neocekivano losa kod koje se imalo srece, ova Crna Gora koja se raspada. da je bilo ko bio umjesto Bugara i Cg opet bi ispali 100%. Sluzice im tamo za gol razliku u grupu. Zivi bili pa vidjeli.

Dvoranski polo

pre 6 meseci

Meni se čini da je problem u percepciji. Kako novinara i navijača, tako i stručnog stožera, pa i samih igrača. Mišljenja sam da Srbija od samostalnosti nije kvalitetom imala lošiju repku, i to nema veze što sam Hrvat, govorim čisto sa nogometne strane. Vlahovića, koji je nominalno najvrijedniji igrač, i kojega sam novinar naziva velikom svjetskom zvijezdom, niti jedan neutralni promatrač neće navesti niti među 100 trenutno najboljih nogometaša na svijetu, a kamoli ga nazvati igračem svjetskog kalibra. Srbija se plasirala na EP, i to je, barem u ovom trenutku, maksimalno što može napraviti.

Miki

pre 6 meseci

Svi vidimo da je sve ovo iz teksa tacno, ali nazalost nista se nece promeniti. I izgubicemo jednu solidnu generaciju sa vrhunskim napadacima, a posle dugo cekanja imamo i dobre golmane. I sve ce to propasti zbog Piksija. Kaze nije bitno sto cemo biti u cetvrtom sesiru zbog 2:2 sa bugarima vec je bitno trenutno samo da smo prosli. A na euru ako sve ostane isto izgledacemo opet ko ovce po livadi kad pustis. Velika steta za ovu generaciju koja bi uz dobrog trenera mogla mnogo vise.

krlo botina

pre 6 meseci

Covek koji nije mogao bugare da pobedi u 2 utakmice i koji je bio preslusan od jedne srenje madjarske bi trebalo da cuti i da se pokrije usima a ne da prica o nekom istorijskom rezultatu i vracanju nekog toboz duga,trebao je odavno da angazuje nekog strucnjaka da ga nauci kako da se obrati u javnosti posto je polu usmen ne moze 2 recenice da sklopi.

Nidza

pre 6 meseci

Nasa reprezentacija toliko zaostaje za modernim fudbalom, u buducnosti ima da nestanemo sa evropskih i svetskih takmicenja.Nasa priprema za utakmicu ne postoji!Sve golove primamo iz kontre i sa bokova,umesto da se nesto promeni i dalje se forsira ista formacija gde duva svuda promaja.To vam govori koliko je selektor ogranicen i misli da ima svo znanje ovog sveta,ili si mnogo glup i trdoglav pa ne vidis gde je problem.Nije bitno ako neko od igraca ne zna,bitno je koliko se trude za reprezentaciju a niko od njh ne daje 5% kad igra.Mitrovic nije potrcao 200m,kad se zavrsila utakmica,mnogo ogladneo od setanja po terenu.To vam je prava slika srpskog profesionalnog fudbalera.

mAd

pre 6 meseci

Realno najbolju utakmicu smo odigrali na Puskas areni...bio sam licno prisutan I ta utakmica je zaista nesrecno izgubljena. Jeste I tu bilo dosta propusta u odbrani, jer su Hungari skoro svaki prilazak golu pretvorili u gol sansu ali mi smo ti koji su imali inicijativu veci deo utakmice uz 3ponistena gola,precku,stativu I gomilu propustenih gol sansi . Bas nas nije htelo to vece.

Chuma Moneke

pre 6 meseci

Kaze Piksi da je ovo bila istorijska utakmica i istorijski rezultat. Pa ajde onda da im napravimo docek ispred skupstine za ovaj istorijski uspeh??

Aki

pre 6 meseci

Taj "đavo" se zove osnovna taktička priprema ekipe. Kada neko skautira Srbiju, prvo se nasmeje, pa kaže "čekaj, ovi ozbiljno godinama igraju ovako?"
I onda počne utakmica, i svaki, ali baš svaki protivnik nas "izbuši" na potpuno isti način - prodorom po boku, jer mi nemamo bekove.

crveni horizonti

pre 6 meseci

Nikakav selektor ovoj reprezentaciji ne može pomoći. Previše smo limitirani brzinom i nedostatkom tehničkih kvaliteta, pogotovo u srednjem i zadnjem redu. Naši najbrži igrači su Kostić i Radonjić čija se brzina ne vidi pored prosječno brzih bekova a da ne govorim o jednodimenzionalnom aspektu igre sa obe noge većine igrača bez koje nema moderne igre. Napucaće nas svi tamo. To znaju i sami igrači, al moraju da šire optimizam koji širi i Aca precednik jer idu izbori. To je to!

Kajgana

pre 6 meseci

ja ne znam zašto se nastup u Kataru naziva fijaskom?... šta smo mi, Nemačka, Engleska, Brazil?... nama je sam plasman na veliko takmičenje uspeh... bod dva ako se otkine nekome, to je to... sve ostalo je samo bonus, samo se treba potruditi da baš ne budemo za razigravanje drugima i da nam ne daju 5-6 komada... nismo mi nikakva sila pa da tamo očekujemo završnicu... jednostavno smo slabi na skoro svim pozicijama, ukupno prosečni i ništa više od toga... 24 godine smo imali pauzu između nastupa na EP i nama je rezultat na poslednjem SP fijasko?.... strašno!...
(Aleksa, 20. novembar 2023 09:21)

Zato sto su igrali loše. Protiv Kameruna živi cirkus ! U odbrani, promaja na svakoj utakmici ! I kad povedu oni odmah smanjuju ritam i tempo, opustenzi, umesto da rade kao drugi : Nastavi i dalje ! Eto to je bilo isto sinoc sa Bugarima, vode na poluvremenu, i umesto da pocnu istim ritmom i da napadaju, jok, oni nizu gluposti do gluposti, uz marstralnog Lukića, koji dobija mrve od minuta h Fulamu, a na klupi Samardzic, ili Ilić, pa ti visi u Djuricic, ej bre !!

mirko

pre 6 meseci

Ako Piksi vec nije takticki strucnjak, resenje je da nadje pomocnog trenera koji to jeste i koji ce raditi na taktici. Naravno, postoji mogucnost da su nasi igraci jednostavno ne-bas-prepametni i da ne mogu da shvate sta se od njih trazi i da se koncentrisu na ono sto treba da rade, to je onda drugi problem.

DAVOR

pre 6 meseci

Blago Norvezanima, oni nemaju brdo problema kao mi posto iako u svojim redovima imaju nekoliko najskupljih igraca na svetu propustaju vec drugo veliko takmicenje u nizu. Cak im je ovakav "ocajan" Piksi pomogao da se rese briga usred Osla u LN. Pa ce ova ocajna Srbija bice clan elitne grupe ovog takmicenja dok Norvezani nece imati tih problema.

nidzerland

pre 6 meseci

jel moze neki poznavalac fudbala da mi objasni taktiku sa tri igraca u odbrani? jer ovo besomucno forsiranje sa tri pozadi nas je ukanalilo mnogo...

janko

pre 6 meseci

dobar tekst. ali jedno podsecanje. da li neko ovde uopste zna da su Tadic i Mitrovic najbolji duo u istoriji svetskog reprezentativnog fudbala????

ljudiii, koliko su oni asistencija i golova imali u utakmicama u kojima su igrali zajedno nisu imali ni gulit i van basten, mateus i rudi feler, mesi i aguero, ronaldo i rivaldo, zidan i anri, ma spojite bilo koji dvojac na svetu i nema sanse nista blizu da nadjete.

ljudi ta dvojica moraju da uzmu trofej. menjaj piksija, menjaj sve, samo ih upari sa dobrim strucnjakom i osvajamo euro ispred 14:0 francuza i 10:0 portugala.

da li je neko uopste svestan ovde da na euro nismo isli zbog huligana u italiji, pa zbog albanskog drona, pa zbog mihine fizike izabira igraca??? ne fudbalski faktori su uticali da 24godine ne igramo euro. ajmo da zamenimo piksija dok je vreme inace ce i on unistiti najbolji dvojac u istoriji reprezentativnog fudbala na svetu.

duritz

pre 6 meseci

jučer sam gledao konferenciju Piksijai uspoređujem je sa konferencijama Dalića. Stojković Ego do neba, na nijedno pitanje ne odgovara što ga pitaju. Dalić normalan lik. Manja je razlika u kvaliteti igrača od razlike među dva selektora. Nebo i zemlja.

Zoran

pre 6 meseci

Gledam kako igraju fudbal zemlje koje do juce nisu znali sta je fudbal da ne nabrajam koje pa shvatim koliko mi nemamo pojma da igramo fudbal. Sve kao bice bolje ono sve gore.

Јабучило

pre 6 meseci

Да Бугари нису лабилна екипа, не бисмо ни сада првенства видели. Ове квалификације су прилично "инфлаторне" јер отприлике нема ко не иде, велика је пролазност. У нашој прилично слабој групи једва прођосмо даље. Тако да нема овде ни шта да се слави, нити је успех сам по себи. Јесте значајан пласман и то је то. А по приказаној игри тамо ће нас мање-више лемати.

urmas

pre 6 meseci

Odličan članak. Otrežnjujući u nepotrebnoj euforiji.
Slažem se da je selektor dobar motivator, ali nedovoljno stručan, a i prepotentan.
Pošto sam dovoljno mator, podsećam da je uspeh bio plasman na završni turnir EP kada su učestvovala po 4 tima, kao 1968. i 1976. a ne sada, kada idu 24 reprezentacije.
Trezveno i bez loženja, pa možda i uzmemo neki bod u grupi u Nemačkoj.

Granota

pre 6 meseci

Po mom skromnom mišljenju postoje dva osnovna motiva ili razloga za ovakva izdanja reprezentacije Srbije. Prvi je taktičke, drugi je ljudske prirode.

O taktičkom problemu, svima je jasno da sa ovakvim fondom igrača u zadnjoj liniji, ne može se igrati ovako visoka odbrana sa trojicom pozadi. Kako rešiti to, nekim rombom u veznom redu, sa izrazitim defanzivnim veznim, verovatno.

Ali o ljudskom problemu bih više. Marca kaže "anarhičan tim sa malo taktičke zrelosti, staklenom vilicom i previše individualiteta." Ali, po meni bolja definicija je što reče skoro jedan hrvatski komentator "Srbija deluje kao student koji uči za prolaz na ispitu, znači dovoljna je šestica, dobar sam." To se juče jako dobro videlo, recimo kod Mitrovića ili Đuričića. Njih mrzi da igraju više, ako to nije potrebno. Tu, bar ja smatram, Piksi teško da može više da uradi. Brani ih, javno kuraži, ali nema pomoći. Ako su oni zacrtali da je ovakav plasman na EURO super, ja mislim da njima rezultat u Nemačkoj nije u prvom planu. Čini mi se da su ovim "istorijskim uspehom" oni ispunili plan. Zašto je to tako, već generacijama, ne znam... Ali, tu teško da ima pomoći, zato i ne verujem ni u kakav uspeh u Nemačkoj (ni u prolaz grupe), jer njima - na stranu javne izjave - nije nikakav lični neuspeh ne proći grupu. Ne zato što nemaju kvalitet za to i svesni su, mada ima i toga, nego jednostavno - mrzi ih...

cirkus

pre 6 meseci

'Iako na klupi pored njega sedi nekada vrsni defanzivac Goran Đorović' Dalje nisam citao...Taj Djorovic je bio najobicnija bekcina, ciji je svaki centarsut sto u zvezdi sto u reprezentaciji zavrsavao po pravilu iza gola. To je jedino cega s secam vezano za njega.
Igramo podjednako ocajno i negledljivo kao i prethodnih godina, samo sto je individualni kvalitet par nasih igraca bio dovoljan za ovu smesnu grupu...inace igra kao igra i dalje ne postoji

Organizator Tompusijade

pre 6 meseci

Izvuku 2 boda protiv amaterske selekcije Bugarske, a oni se raduju. Imali su srece sto su u grupi imali samo Madjarsku, a ne jos jednu solidnu ekipu. Zamislite da je Kazahstan bio u grupi sa njima. Pa verovatno bi ispali. Vredite milione. Obrcete iste. Trenirate svaki dan u savrsenim uslovima i opet ste ocajni.

ctrl

pre 6 meseci

Nije nas Piksi odveo na EP, već nas je UEFA PUSTILA povećavanjem broja učesnika.
Da budemo iskreni, Piksi je čak i uradio dosta toga da umalo ni ne odemo na prvenstvo u istorijski slaboj grupi.

Ovom, ne preterano kvalitetnom timu, treba drugi selektor, sve ostalo je zamajavanje.

Nebojša

pre 6 meseci

Gledao sam polufinale Grand slema u pikadu u vreme utakmice. Nije da me ne zanima fudbal, al stvarno ubiše u pojam i izgubi volju da ih gledam. Čak štaviše igramo i ok napadački, al odbrana totalni raspad, pa 90% golova primamo ne iz akcija protivnika nego iz krajnje nerezonskih grešaka igrača i to ide iz utakmice u utakmicu stvarno ubiše u pojam.

Један Убод

pre 6 meseci

Незнање им праштам, али немање воље и кукавичлук у дресу Србије - не!
Спортски поздрав!

Mirjana

pre 6 meseci

Limitirana reprezentacija i limitiran selektor.Da li imamo bolje igrače? Ne.Da li imamo boljeg selektora? Sumnjam. Možda Veljko Paunović

i to je tako

pre 6 meseci

Pa prosle kgalifikacije smo se igrali sa portugalom kako smo hteli pa sta smo uradili na SP ?

Da li neko zaista ocekuje da cemo ikada biti favoriti za titulu ?!

To sto cemo se uopste naci na Euru je uspeh sam po sebi.

24 godine poslednji puut, eeej. Daj bre ljudi uzivajte malo, stvarajte neku euforiju, znamo svi da cemo gledati i nadati se golu vise.

NPN Rebel

pre 6 meseci

Srbija 29/32, a Hrvatska 3/32!
(Ivan Zonic 29/32, 20. novembar 2023 10:31)

ajde razguli i casti Jermene sto igrali nereseno sa Walesom

PSL

pre 6 meseci

U fudbalu je odavno sve trulo. To što mi mislimo i što bi mi hteli da smo neka sila je druga stvar. Ali kad se pomene fudbal šta vidimo: malverzacijle i mafijaše.Ko god je hteo da nešto uradi i promeni prošao je kao Vidić. Šta obični ljudi pomisle kada čuju za Vazuru, Terizća, Nedimovića i td. I prema tome svaki plasman na evropsko i svetsko prvenstvo je za nas veliko dostignuće pod uslovom da drugi u kvalifikacijama odigraju za nas. U buduće tako će biti i u drugim kolektivnim sportovima počev od odbojke košarke, a u rukometu je već tako.

Miki

pre 6 meseci

Biti presrećan zato što smo u ovakvoj grupi osvojili drugo mesto?Sto smo 2 puta izgubili od Madjara i nismo pobedili Bugare?Sto smo neorganizovani?Sto sa ovakvim igracima strepimo od Crne Gore?Neka budu presrecni oni koji ce imati bogate nagrade.Ja fudbal razumem malo bolje.

šarena laža

pre 6 meseci

Šta li slavimo, kad ćemo posle prventstva da kukamo što smo otišli samo da budemo topovsko meso.

A otišli smo jer su konačno proširili format, omogućili i drugoplasiranima da se kvalifikuju i plus smo dobili laku grupu. Sve je to moralo da se poklopi da konačno odemo - drugim rečima, kvalitet za prvenstvo i dalje nemamo i u normalnim okolnostima ne bismo ni prošli.

motom

pre 6 meseci

Piksi jos jedan u nizu polu-trenera koji nam krade možda i poslednju fudbalsku generaciju koja bi nešto mogla značajno da uradi na velikim takmičenjima..čovek je intelektualno na nivou trenera zonske lige, po taktičkom i niže od toga, za platu od 2 miliona eura!?!

Kosta K

pre 6 meseci

Da smo protutnjali kvalifikacije, imalo bi smisla, ovako na jedvite jade, u grupi koja nije ništa specijalna.

Niti je Ferenc Puškaš živ, niti Mijatović i Savićević predvode napad Crne Gore.

lule

pre 6 meseci

Sem Pavlovića nemamo nijednog igrača u ligi šampiona, pa šta hoćete ljudi? Da dominiramo? To je ko da neko ocekuje da Zvezda/Partizan pobedjuju u ligi šampiona. Nemamo kvalitet i to je to.
Sto se Piksija tiče, može bolje naravno ali mnogi sa boljim igračima nas nisu odveli na dva takmicenja. Takodje ko umesto njega? Budite realni ljudi, ovo je uspeh…ako prodjemo grupu to je kao da smo osvojili šampionat. Mi smo u rangu Velsa a ne Engleske.

Djorgo nišlija

pre 6 meseci

1. Posle dužeg vremena, jako dobar tekst, na portalu
2. Prespavao sam meč, mislio da je uveče ...
3. Pao "listić", zbog ovog "X" popunio prvi put posle jedno 5 godina ...
4. I dalje mislim da imamo igrače za prvih 8 na Evropskom i prvih 16 na Svetskom (ako mogu Hrvati biti 2. i 3. znači - može se, ali ...
5. Piksi je kontraprimer Žocu, recimo. Mnogo bolji igrač, neradnik kao trener. Prosto - ne uči i ne napreduje.
6. Stanje u FSS je još mnogo gore nego Piksijevo selektorovanje ili igre fudbalera.
7. Svojom harizmom je podogao igrače i otišli smo drektno na Svetsko (fantastičan uspeh i još bolje igre), autoritetom je održao da se tim ne raspadne pre kraja kvalifikacija, a samo što nije.
8. Meni je prijateljska protuv Danske (0:3) pokazala da ništa ne možemo uraditi u Kataru. Ne možemo da branimo prolaze po bokovima.
9. Piksi će i neka, završiti sledeće Evropsko i otići - i treba.
10. Ako se ne desi ČUDO, poale toga će biti još gore.

mi

pre 6 meseci

Kako ovi igrači tako još i više selektor Stojković nam uopšte ni malo ne daju nade da ćemo nešto više postići na EP u Nemačkoj. Suviše je taloga natalozeno u našem fudbalu tako da evo i jučer se videlo mi ni sa najslabijim reprezentacijama ne možemo da odigramo jednu dominantnu jaku utakmicu kao nekad, da bar jednom kazemo, e ovo je bilo pravo izdanje,protivnika smo nadigrali i "castili" sa par golova u mreži.

cinik ovdašnji

pre 6 meseci

rbija 29/32, a Hrvatska 3/32!
(Ivan Zonic 29/32, 20. novembar 2023 10:31) Treći spreda, treći otpozadi, sve mu je to isto :)))))

Miles Davis

pre 6 meseci

Nije ovo nista sramota, to je realnost. Ovo je za njih veliki uspeh posto pojma nemaju, a mi uvek ocekujemo neke rezultate od njih a znamo da su nikakva reprezentacija.

Vladan

pre 6 meseci

Imali smo srece i u prethodnim kvalifikacijama za SP, pocev od onog ponistenog Ronaldovog gola pa nadalje. Od tada igramo sve losije bez ikakvog plana kako da sklepamo solidan tim, koji ce makar moci da se proseta u ovakvoj grupi. Priuceni i arogantni selektor, omatoreli igraci koji igraju za petrodolare u slaboj ligi, menadzersko mesetarenje doci ce na naplatu na EP.

okk

pre 6 meseci

Čini mi se da su ovim "istorijskim uspehom" oni ispunili plan. Zašto je to tako, već generacijama, ne znam...
(Granota, 20. novembar 2023 14:23)
Zato sto su sebe licno finansijski obezbedili i briga ih za bilo sta drugo. Ceo narod je takav pa nema smisla njih prozivati

Xxx

pre 6 meseci

Treba pitati japanca iz stručnog štaba da li je predlagao Piksiju hara - kiri. Živo me zanima koliko škole imaju od golmana do ekonoma. Po načinu komunikacije retko ko je završio osnovnu. Nisu turci vladali nekoliko bekova žabe, kamo sreće da su ostali još.

Deni

pre 6 meseci

Hajde, da kažemo da je uspeh. Možda zaista bolje nemamo, ok, ali taktika i formacija mora da se menjaju. Tri štopera ne funkcioniše!

Boris

pre 6 meseci

Ovaj uspeh jeste istorijski jer Srbija prvi put kao samostalna država nastupa na Evropskom prvenstvu.
Hoće li da bude bolje nego na svetskom prvenstvu, ne verujem.
Neka nas iznenade.

krlo botina

pre 6 meseci

Zahvaljujuci ovom kako selektor kaze istorijskom rezultatu i 2 neresene sa bugarima i sa 2 poraza od madjara idemo u 4ti sesir i ceka nas grupa smrti neka pa ce tamo da vraca dugove iz katara kad budu sevale petarde ko u ponoc 31vog

Misko

pre 6 meseci

Ljudi, ovo je njihov maksimum. Ako budu uspeli da osvoje još neki bod na EP...... da slavi cela nacija.

Neko napisa...neznanje se prašta, manjak volje...nikako. Slažem se sa tim.

Nebojša

pre 6 meseci

Istorijski je teško nazvati i ako za 24 godine ne propustiš ni jedno prvenstvo, bez sumnje ako osvojiš prvenstvo a ovo je značajan rezultat kojim si uspeo posle 24 godine da ravnu liniju stagnacije malo podigneš. Ništa više od toga.

Vreme je za promene

pre 6 meseci

Kad na čelu FSS-a bude Vidić ili neko sličan,

na mestu selektora Paunović ili neko sličan,

na terenu ekipa u crveno-plavo-beloj garnituri,

onda ću slaviti.

p.s. Estonija je nedavno igrala u garnituri s 3 različite boje.

Pex

pre 6 meseci

Moramo da igramo 4-5-1 . Tu je kljuc problema. Duva promaja nazad samo tako i ja ne znam kako se stoperi ne bune. Kostic i Zivkovic ne mogu da igraju na pozicijama krilnih bekova.

Стрелац

pre 6 meseci

Када боље размислим, ово је заиста успех, обзиром на приказану игру и број освојених бодова.

objektivni navijac

pre 6 meseci

Iskreno da sam Piksi sam bih otisao. Zasto? Odveo reprezentaciju na SP, uveo nas u A ligu nacija, odveo na EP i moje skromno misljenje je da nasa nijedna utakmica nije bila dosadna kao one pre njegovog dolaska a stariji se sigurno toga secaju. Zato izvolite ljudi nadjite boljeg koliko je covek znao, uradio je.

4k4.Dex

pre 6 meseci

Šta ima da slavimo nešto što je bilo uvek sigurno. Užasno smo podbacili i odigrali očajne kvalifikacije. Nemamo apdolutno ničemu da se nadamo na evropskom ali možda je tako bez euforije i bolje. Videćemo. Sve u svemu Piksi je za ozbiljno promatranje da li da ostane selektor. Katastrofa koliko smo loši bili i najlakšoj grupi u istoriji kvalifikacoja.

Englez

pre 6 meseci

problem je dublje prirode, od nedimovica pa na dalje. Niko se ne pita kako je lose selektivana mlada rep. Nedeljković i Mijatović igrali za u19 umesto za u21. Gajić koji nas jedini desni bek nije dobio sansu. A levi bek mogu biti Mladenović/ristic/terzić pa čak i pavlović manje golova bi primali kroz krila.
vezni red nam ocajan lukic ne odigra 20min cele sezone a Samardžić i Ilic standardni. živković koji je limitiran igrač ne može da igra wing beka i tako su padali brdo golova zbog njega.
čemu služe Racic, maksimović, Djuricic ?
pa čak i Grujić koji bio solidan dok se nije povredio
ukoliko se sistem ne promeni očekujemo kantanje prvo u ligi nacija i onda raspad na ep

formacija

pre 6 meseci

Meni nije jasno, ako Piksi vec hoce da igra ovu formaciju 3-5-2 zasto ne zatvori bar jednu stranu sa klasicnim bekom a drugu nek mu igraju po jedno poluvreme Kostic i Zivkovic ionako obojica igraju po levoj strani i nemaju snage za celu utakmicu.

bla bla

pre 6 meseci

Djavo ,znam ja koji djavo ,djavo da nemamo pojma…ajde makar idemo na to čuveno EP posle 100 godina ,na koje ne ide samo ko nije hteo …znaci igra pre Katara i posle nebo i zemlja

Deda Miloje

pre 6 meseci

Dok nama Pavlovic i Gudelj igraju nema tu ni 'leba ni slavlja. Sa izuzetkom dva vrhunska igraca sve ostalo u timu je puki prosek. Strasno sa cime cemo na EURO! Ne da nismo zasluzili......

Aleksa

pre 6 meseci

ja ne znam zašto se nastup u Kataru naziva fijaskom?... šta smo mi, Nemačka, Engleska, Brazil?... nama je sam plasman na veliko takmičenje uspeh... bod dva ako se otkine nekome, to je to... sve ostalo je samo bonus, samo se treba potruditi da baš ne budemo za razigravanje drugima i da nam ne daju 5-6 komada... nismo mi nikakva sila pa da tamo očekujemo završnicu... jednostavno smo slabi na skoro svim pozicijama, ukupno prosečni i ništa više od toga... 24 godine smo imali pauzu između nastupa na EP i nama je rezultat na poslednjem SP fijasko?.... strašno!...

janko

pre 6 meseci

dobar tekst. ali jedno podsecanje. da li neko ovde uopste zna da su Tadic i Mitrovic najbolji duo u istoriji svetskog reprezentativnog fudbala????

ljudiii, koliko su oni asistencija i golova imali u utakmicama u kojima su igrali zajedno nisu imali ni gulit i van basten, mateus i rudi feler, mesi i aguero, ronaldo i rivaldo, zidan i anri, ma spojite bilo koji dvojac na svetu i nema sanse nista blizu da nadjete.

ljudi ta dvojica moraju da uzmu trofej. menjaj piksija, menjaj sve, samo ih upari sa dobrim strucnjakom i osvajamo euro ispred 14:0 francuza i 10:0 portugala.

da li je neko uopste svestan ovde da na euro nismo isli zbog huligana u italiji, pa zbog albanskog drona, pa zbog mihine fizike izabira igraca??? ne fudbalski faktori su uticali da 24godine ne igramo euro. ajmo da zamenimo piksija dok je vreme inace ce i on unistiti najbolji dvojac u istoriji reprezentativnog fudbala na svetu.

i to je tako

pre 6 meseci

Pa prosle kgalifikacije smo se igrali sa portugalom kako smo hteli pa sta smo uradili na SP ?

Da li neko zaista ocekuje da cemo ikada biti favoriti za titulu ?!

To sto cemo se uopste naci na Euru je uspeh sam po sebi.

24 godine poslednji puut, eeej. Daj bre ljudi uzivajte malo, stvarajte neku euforiju, znamo svi da cemo gledati i nadati se golu vise.

Realnost

pre 6 meseci

Ako im je uspeh što su se plasirali, i to slave, onda je bolje da ne idu na evropsko da nas brukaju tamo. Sa pristupom, motivom i igrom kao na utakmici protiv bugarske nemaju šta da traže u Nemačkoj.

NPN Rebel

pre 6 meseci

Srbija 29/32, a Hrvatska 3/32!
(Ivan Zonic 29/32, 20. novembar 2023 10:31)

ajde razguli i casti Jermene sto igrali nereseno sa Walesom

Realno

pre 6 meseci

Realno je da nemamo ni igrače a ni stručni štab koji su ekstra klasa.
Pogledajte klubove gdje većina igrača igraju: Sasuolo, Hetafe, Aek, Spartak, Udineze... Lako je u Juventusu i Sevilji biti igrač.
Tako da smanjimo očekivanja. Ovo je super uspjeh. Grupu na EP možemo proći opet samo uz pomoć sreće, kao što su bile i ove kvalifikacije.

DAVOR

pre 6 meseci

Blago Norvezanima, oni nemaju brdo problema kao mi posto iako u svojim redovima imaju nekoliko najskupljih igraca na svetu propustaju vec drugo veliko takmicenje u nizu. Cak im je ovakav "ocajan" Piksi pomogao da se rese briga usred Osla u LN. Pa ce ova ocajna Srbija bice clan elitne grupe ovog takmicenja dok Norvezani nece imati tih problema.

Sasa

pre 6 meseci

Pa ovo je rezultatski najlosija kampanja u istoriji zemlje, nema sta da se slavi. Samo se dogodila grupa gde je moglo da se prodje sa 4 pobede of 8. I da smo izgubili oba meca od Bugara kao sto je trebalo prosli bismo grupu. Ovo je alarmantno stanje kakvo crno slavlje. A iste greske se ponavljaju.

mAd

pre 6 meseci

Realno najbolju utakmicu smo odigrali na Puskas areni...bio sam licno prisutan I ta utakmica je zaista nesrecno izgubljena. Jeste I tu bilo dosta propusta u odbrani, jer su Hungari skoro svaki prilazak golu pretvorili u gol sansu ali mi smo ti koji su imali inicijativu veci deo utakmice uz 3ponistena gola,precku,stativu I gomilu propustenih gol sansi . Bas nas nije htelo to vece.

Dvoranski polo

pre 6 meseci

Meni se čini da je problem u percepciji. Kako novinara i navijača, tako i stručnog stožera, pa i samih igrača. Mišljenja sam da Srbija od samostalnosti nije kvalitetom imala lošiju repku, i to nema veze što sam Hrvat, govorim čisto sa nogometne strane. Vlahovića, koji je nominalno najvrijedniji igrač, i kojega sam novinar naziva velikom svjetskom zvijezdom, niti jedan neutralni promatrač neće navesti niti među 100 trenutno najboljih nogometaša na svijetu, a kamoli ga nazvati igračem svjetskog kalibra. Srbija se plasirala na EP, i to je, barem u ovom trenutku, maksimalno što može napraviti.

N.N

pre 6 meseci

Nikada manji hajp fudbaleri nisu imali,juce sa devojkom u vreme utakmice setam po gradu,usli u kafic,restoran,tv je ukljucen al niko to ne prati a igras za plasman na EP,napokon smo digli ruke od fudbalera....narocito kad im procitas izjave,ja licno bi rekao da me je sramota igre kakvu reprezentacija pokazuje od Katara pa na ovamo....

Xxx

pre 6 meseci

Treba pitati japanca iz stručnog štaba da li je predlagao Piksiju hara - kiri. Živo me zanima koliko škole imaju od golmana do ekonoma. Po načinu komunikacije retko ko je završio osnovnu. Nisu turci vladali nekoliko bekova žabe, kamo sreće da su ostali još.

SrbiCg

pre 6 meseci

Neda djavo mira jer je ovo bilo na srecu. Litvanija koja se raspada, Bugarska neocekivano losa kod koje se imalo srece, ova Crna Gora koja se raspada. da je bilo ko bio umjesto Bugara i Cg opet bi ispali 100%. Sluzice im tamo za gol razliku u grupu. Zivi bili pa vidjeli.

Kajgana

pre 6 meseci

ja ne znam zašto se nastup u Kataru naziva fijaskom?... šta smo mi, Nemačka, Engleska, Brazil?... nama je sam plasman na veliko takmičenje uspeh... bod dva ako se otkine nekome, to je to... sve ostalo je samo bonus, samo se treba potruditi da baš ne budemo za razigravanje drugima i da nam ne daju 5-6 komada... nismo mi nikakva sila pa da tamo očekujemo završnicu... jednostavno smo slabi na skoro svim pozicijama, ukupno prosečni i ništa više od toga... 24 godine smo imali pauzu između nastupa na EP i nama je rezultat na poslednjem SP fijasko?.... strašno!...
(Aleksa, 20. novembar 2023 09:21)

Zato sto su igrali loše. Protiv Kameruna živi cirkus ! U odbrani, promaja na svakoj utakmici ! I kad povedu oni odmah smanjuju ritam i tempo, opustenzi, umesto da rade kao drugi : Nastavi i dalje ! Eto to je bilo isto sinoc sa Bugarima, vode na poluvremenu, i umesto da pocnu istim ritmom i da napadaju, jok, oni nizu gluposti do gluposti, uz marstralnog Lukića, koji dobija mrve od minuta h Fulamu, a na klupi Samardzic, ili Ilić, pa ti visi u Djuricic, ej bre !!

krlo botina

pre 6 meseci

Covek koji nije mogao bugare da pobedi u 2 utakmice i koji je bio preslusan od jedne srenje madjarske bi trebalo da cuti i da se pokrije usima a ne da prica o nekom istorijskom rezultatu i vracanju nekog toboz duga,trebao je odavno da angazuje nekog strucnjaka da ga nauci kako da se obrati u javnosti posto je polu usmen ne moze 2 recenice da sklopi.

Pera

pre 6 meseci

Piksijeva taktika je ,,grlom u jagode" pa sta bude, kao trener on je štetočina. Treba ga smeniti i dovesti dobrog selektora u suprotnom proći čemo u Nemačkoj kao i u Kataru.

mio

pre 6 meseci

Bravo za tekst.
Stojkovic je odlican motivator, ssjajan za samopouzdanje,ali za taktiku nema pojma. Kad bi uzeo nekog pravog trenera pored sebe to bi bila prava kombinacija.

DM32

pre 6 meseci

Pozdravljam pozitivan ton i razbijanje naseg karakteristicnog crnila, ali ne prihvatam da za ovakav tim plasman na ovaj krnji EURO "kruna generacije". U Kataru smo po kvalitetu i igri trebali da budemo lagano drugi u grupi, a kroz ove kvalifikacije smo se trebali prosetati i imati 6 pobeda. Mi smo jedina ekipa u istoriji koja nije iskoristila potencijal reprezentacije koja je postala omladinski prvak sveta. Slazem se da je ovo vrhunac, u narednoj deceniji cemo se zlopatiti kao Bugari i Rumuni i ostali u regiji.

crveni horizonti

pre 6 meseci

Nikakav selektor ovoj reprezentaciji ne može pomoći. Previše smo limitirani brzinom i nedostatkom tehničkih kvaliteta, pogotovo u srednjem i zadnjem redu. Naši najbrži igrači su Kostić i Radonjić čija se brzina ne vidi pored prosječno brzih bekova a da ne govorim o jednodimenzionalnom aspektu igre sa obe noge većine igrača bez koje nema moderne igre. Napucaće nas svi tamo. To znaju i sami igrači, al moraju da šire optimizam koji širi i Aca precednik jer idu izbori. To je to!

lule

pre 6 meseci

Sem Pavlovića nemamo nijednog igrača u ligi šampiona, pa šta hoćete ljudi? Da dominiramo? To je ko da neko ocekuje da Zvezda/Partizan pobedjuju u ligi šampiona. Nemamo kvalitet i to je to.
Sto se Piksija tiče, može bolje naravno ali mnogi sa boljim igračima nas nisu odveli na dva takmicenja. Takodje ko umesto njega? Budite realni ljudi, ovo je uspeh…ako prodjemo grupu to je kao da smo osvojili šampionat. Mi smo u rangu Velsa a ne Engleske.

Miki

pre 6 meseci

Svi vidimo da je sve ovo iz teksa tacno, ali nazalost nista se nece promeniti. I izgubicemo jednu solidnu generaciju sa vrhunskim napadacima, a posle dugo cekanja imamo i dobre golmane. I sve ce to propasti zbog Piksija. Kaze nije bitno sto cemo biti u cetvrtom sesiru zbog 2:2 sa bugarima vec je bitno trenutno samo da smo prosli. A na euru ako sve ostane isto izgledacemo opet ko ovce po livadi kad pustis. Velika steta za ovu generaciju koja bi uz dobrog trenera mogla mnogo vise.

igor

pre 6 meseci

Ko slavi? Nisam nešto primetio sinoc slavlje na ulicama? Ne može se ovom narodu prodavati magla jer nema tu šta da se slavi. Služićemo za uveseljavanje protivničkih navijača

B

pre 6 meseci

Ova prva slika, gde ovi polufudbaleri imitiraju životinje je nešto najodvratnije što su moje oči mogle da vide ovog jutra!

Oni su tom nivou ljudskih vrednosti da ne poznaju očigledno značenje reči sramota!

Mene bi bilo stid da se radujem...

Chuma Moneke

pre 6 meseci

Kaze Piksi da je ovo bila istorijska utakmica i istorijski rezultat. Pa ajde onda da im napravimo docek ispred skupstine za ovaj istorijski uspeh??

Djorgo nišlija

pre 6 meseci

1. Posle dužeg vremena, jako dobar tekst, na portalu
2. Prespavao sam meč, mislio da je uveče ...
3. Pao "listić", zbog ovog "X" popunio prvi put posle jedno 5 godina ...
4. I dalje mislim da imamo igrače za prvih 8 na Evropskom i prvih 16 na Svetskom (ako mogu Hrvati biti 2. i 3. znači - može se, ali ...
5. Piksi je kontraprimer Žocu, recimo. Mnogo bolji igrač, neradnik kao trener. Prosto - ne uči i ne napreduje.
6. Stanje u FSS je još mnogo gore nego Piksijevo selektorovanje ili igre fudbalera.
7. Svojom harizmom je podogao igrače i otišli smo drektno na Svetsko (fantastičan uspeh i još bolje igre), autoritetom je održao da se tim ne raspadne pre kraja kvalifikacija, a samo što nije.
8. Meni je prijateljska protuv Danske (0:3) pokazala da ništa ne možemo uraditi u Kataru. Ne možemo da branimo prolaze po bokovima.
9. Piksi će i neka, završiti sledeće Evropsko i otići - i treba.
10. Ako se ne desi ČUDO, poale toga će biti još gore.

MilanC

pre 6 meseci

Ja ne znam ko slavi. Slavi savez jer će da postavi 3 4 igrača u 11 koje niko nikad nije video da se prodaju. Slavi pixi pošto mu ide procenat. Slave igrači pošto će moći da se zajebavaju i provode pola leta.

Nidza

pre 6 meseci

Nasa reprezentacija toliko zaostaje za modernim fudbalom, u buducnosti ima da nestanemo sa evropskih i svetskih takmicenja.Nasa priprema za utakmicu ne postoji!Sve golove primamo iz kontre i sa bokova,umesto da se nesto promeni i dalje se forsira ista formacija gde duva svuda promaja.To vam govori koliko je selektor ogranicen i misli da ima svo znanje ovog sveta,ili si mnogo glup i trdoglav pa ne vidis gde je problem.Nije bitno ako neko od igraca ne zna,bitno je koliko se trude za reprezentaciju a niko od njh ne daje 5% kad igra.Mitrovic nije potrcao 200m,kad se zavrsila utakmica,mnogo ogladneo od setanja po terenu.To vam je prava slika srpskog profesionalnog fudbalera.

objektivni navijac

pre 6 meseci

Iskreno da sam Piksi sam bih otisao. Zasto? Odveo reprezentaciju na SP, uveo nas u A ligu nacija, odveo na EP i moje skromno misljenje je da nasa nijedna utakmica nije bila dosadna kao one pre njegovog dolaska a stariji se sigurno toga secaju. Zato izvolite ljudi nadjite boljeg koliko je covek znao, uradio je.

Zoran

pre 6 meseci

Gledam kako igraju fudbal zemlje koje do juce nisu znali sta je fudbal da ne nabrajam koje pa shvatim koliko mi nemamo pojma da igramo fudbal. Sve kao bice bolje ono sve gore.

urmas

pre 6 meseci

Odličan članak. Otrežnjujući u nepotrebnoj euforiji.
Slažem se da je selektor dobar motivator, ali nedovoljno stručan, a i prepotentan.
Pošto sam dovoljno mator, podsećam da je uspeh bio plasman na završni turnir EP kada su učestvovala po 4 tima, kao 1968. i 1976. a ne sada, kada idu 24 reprezentacije.
Trezveno i bez loženja, pa možda i uzmemo neki bod u grupi u Nemačkoj.

cinik ovdašnji

pre 6 meseci

rbija 29/32, a Hrvatska 3/32!
(Ivan Zonic 29/32, 20. novembar 2023 10:31) Treći spreda, treći otpozadi, sve mu je to isto :)))))

Vreme je za promene

pre 6 meseci

Kad na čelu FSS-a bude Vidić ili neko sličan,

na mestu selektora Paunović ili neko sličan,

na terenu ekipa u crveno-plavo-beloj garnituri,

onda ću slaviti.

p.s. Estonija je nedavno igrala u garnituri s 3 različite boje.

motom

pre 6 meseci

Piksi jos jedan u nizu polu-trenera koji nam krade možda i poslednju fudbalsku generaciju koja bi nešto mogla značajno da uradi na velikim takmičenjima..čovek je intelektualno na nivou trenera zonske lige, po taktičkom i niže od toga, za platu od 2 miliona eura!?!

Organizator Tompusijade

pre 6 meseci

Izvuku 2 boda protiv amaterske selekcije Bugarske, a oni se raduju. Imali su srece sto su u grupi imali samo Madjarsku, a ne jos jednu solidnu ekipu. Zamislite da je Kazahstan bio u grupi sa njima. Pa verovatno bi ispali. Vredite milione. Obrcete iste. Trenirate svaki dan u savrsenim uslovima i opet ste ocajni.

Vladan

pre 6 meseci

Imali smo srece i u prethodnim kvalifikacijama za SP, pocev od onog ponistenog Ronaldovog gola pa nadalje. Od tada igramo sve losije bez ikakvog plana kako da sklepamo solidan tim, koji ce makar moci da se proseta u ovakvoj grupi. Priuceni i arogantni selektor, omatoreli igraci koji igraju za petrodolare u slaboj ligi, menadzersko mesetarenje doci ce na naplatu na EP.

Један Убод

pre 6 meseci

Незнање им праштам, али немање воље и кукавичлук у дресу Србије - не!
Спортски поздрав!

Boris

pre 6 meseci

Ovaj uspeh jeste istorijski jer Srbija prvi put kao samostalna država nastupa na Evropskom prvenstvu.
Hoće li da bude bolje nego na svetskom prvenstvu, ne verujem.
Neka nas iznenade.

Aki

pre 6 meseci

Taj "đavo" se zove osnovna taktička priprema ekipe. Kada neko skautira Srbiju, prvo se nasmeje, pa kaže "čekaj, ovi ozbiljno godinama igraju ovako?"
I onda počne utakmica, i svaki, ali baš svaki protivnik nas "izbuši" na potpuno isti način - prodorom po boku, jer mi nemamo bekove.

Kosta K

pre 6 meseci

Da smo protutnjali kvalifikacije, imalo bi smisla, ovako na jedvite jade, u grupi koja nije ništa specijalna.

Niti je Ferenc Puškaš živ, niti Mijatović i Savićević predvode napad Crne Gore.

Trener

pre 6 meseci

Ja stvarno ne znam kako mi I dalje guramo odbranu sa 3 igraca!?? Pa to mogu sebi max 3 reprezentacije u svetu da priuste a mi nemamo niti jedno vrhunskog (vanseriskog) igraca u odbrani...

duritz

pre 6 meseci

jučer sam gledao konferenciju Piksijai uspoređujem je sa konferencijama Dalića. Stojković Ego do neba, na nijedno pitanje ne odgovara što ga pitaju. Dalić normalan lik. Manja je razlika u kvaliteti igrača od razlike među dva selektora. Nebo i zemlja.

nidzerland

pre 6 meseci

jel moze neki poznavalac fudbala da mi objasni taktiku sa tri igraca u odbrani? jer ovo besomucno forsiranje sa tri pozadi nas je ukanalilo mnogo...

PSL

pre 6 meseci

U fudbalu je odavno sve trulo. To što mi mislimo i što bi mi hteli da smo neka sila je druga stvar. Ali kad se pomene fudbal šta vidimo: malverzacijle i mafijaše.Ko god je hteo da nešto uradi i promeni prošao je kao Vidić. Šta obični ljudi pomisle kada čuju za Vazuru, Terizća, Nedimovića i td. I prema tome svaki plasman na evropsko i svetsko prvenstvo je za nas veliko dostignuće pod uslovom da drugi u kvalifikacijama odigraju za nas. U buduće tako će biti i u drugim kolektivnim sportovima počev od odbojke košarke, a u rukometu je već tako.

Miki

pre 6 meseci

Biti presrećan zato što smo u ovakvoj grupi osvojili drugo mesto?Sto smo 2 puta izgubili od Madjara i nismo pobedili Bugare?Sto smo neorganizovani?Sto sa ovakvim igracima strepimo od Crne Gore?Neka budu presrecni oni koji ce imati bogate nagrade.Ja fudbal razumem malo bolje.

Mirjana

pre 6 meseci

Limitirana reprezentacija i limitiran selektor.Da li imamo bolje igrače? Ne.Da li imamo boljeg selektora? Sumnjam. Možda Veljko Paunović

cirkus

pre 6 meseci

'Iako na klupi pored njega sedi nekada vrsni defanzivac Goran Đorović' Dalje nisam citao...Taj Djorovic je bio najobicnija bekcina, ciji je svaki centarsut sto u zvezdi sto u reprezentaciji zavrsavao po pravilu iza gola. To je jedino cega s secam vezano za njega.
Igramo podjednako ocajno i negledljivo kao i prethodnih godina, samo sto je individualni kvalitet par nasih igraca bio dovoljan za ovu smesnu grupu...inace igra kao igra i dalje ne postoji

Nebojša

pre 6 meseci

Gledao sam polufinale Grand slema u pikadu u vreme utakmice. Nije da me ne zanima fudbal, al stvarno ubiše u pojam i izgubi volju da ih gledam. Čak štaviše igramo i ok napadački, al odbrana totalni raspad, pa 90% golova primamo ne iz akcija protivnika nego iz krajnje nerezonskih grešaka igrača i to ide iz utakmice u utakmicu stvarno ubiše u pojam.

Јабучило

pre 6 meseci

Да Бугари нису лабилна екипа, не бисмо ни сада првенства видели. Ове квалификације су прилично "инфлаторне" јер отприлике нема ко не иде, велика је пролазност. У нашој прилично слабој групи једва прођосмо даље. Тако да нема овде ни шта да се слави, нити је успех сам по себи. Јесте значајан пласман и то је то. А по приказаној игри тамо ће нас мање-више лемати.

4k4.Dex

pre 6 meseci

Šta ima da slavimo nešto što je bilo uvek sigurno. Užasno smo podbacili i odigrali očajne kvalifikacije. Nemamo apdolutno ničemu da se nadamo na evropskom ali možda je tako bez euforije i bolje. Videćemo. Sve u svemu Piksi je za ozbiljno promatranje da li da ostane selektor. Katastrofa koliko smo loši bili i najlakšoj grupi u istoriji kvalifikacoja.

krlo botina

pre 6 meseci

Zahvaljujuci ovom kako selektor kaze istorijskom rezultatu i 2 neresene sa bugarima i sa 2 poraza od madjara idemo u 4ti sesir i ceka nas grupa smrti neka pa ce tamo da vraca dugove iz katara kad budu sevale petarde ko u ponoc 31vog

Pex

pre 6 meseci

Moramo da igramo 4-5-1 . Tu je kljuc problema. Duva promaja nazad samo tako i ja ne znam kako se stoperi ne bune. Kostic i Zivkovic ne mogu da igraju na pozicijama krilnih bekova.

Deni

pre 6 meseci

Hajde, da kažemo da je uspeh. Možda zaista bolje nemamo, ok, ali taktika i formacija mora da se menjaju. Tri štopera ne funkcioniše!

bla bla

pre 6 meseci

Djavo ,znam ja koji djavo ,djavo da nemamo pojma…ajde makar idemo na to čuveno EP posle 100 godina ,na koje ne ide samo ko nije hteo …znaci igra pre Katara i posle nebo i zemlja

ctrl

pre 6 meseci

Nije nas Piksi odveo na EP, već nas je UEFA PUSTILA povećavanjem broja učesnika.
Da budemo iskreni, Piksi je čak i uradio dosta toga da umalo ni ne odemo na prvenstvo u istorijski slaboj grupi.

Ovom, ne preterano kvalitetnom timu, treba drugi selektor, sve ostalo je zamajavanje.

šarena laža

pre 6 meseci

Šta li slavimo, kad ćemo posle prventstva da kukamo što smo otišli samo da budemo topovsko meso.

A otišli smo jer su konačno proširili format, omogućili i drugoplasiranima da se kvalifikuju i plus smo dobili laku grupu. Sve je to moralo da se poklopi da konačno odemo - drugim rečima, kvalitet za prvenstvo i dalje nemamo i u normalnim okolnostima ne bismo ni prošli.

mirko

pre 6 meseci

Ako Piksi vec nije takticki strucnjak, resenje je da nadje pomocnog trenera koji to jeste i koji ce raditi na taktici. Naravno, postoji mogucnost da su nasi igraci jednostavno ne-bas-prepametni i da ne mogu da shvate sta se od njih trazi i da se koncentrisu na ono sto treba da rade, to je onda drugi problem.

formacija

pre 6 meseci

Meni nije jasno, ako Piksi vec hoce da igra ovu formaciju 3-5-2 zasto ne zatvori bar jednu stranu sa klasicnim bekom a drugu nek mu igraju po jedno poluvreme Kostic i Zivkovic ionako obojica igraju po levoj strani i nemaju snage za celu utakmicu.

okk

pre 6 meseci

Čini mi se da su ovim "istorijskim uspehom" oni ispunili plan. Zašto je to tako, već generacijama, ne znam...
(Granota, 20. novembar 2023 14:23)
Zato sto su sebe licno finansijski obezbedili i briga ih za bilo sta drugo. Ceo narod je takav pa nema smisla njih prozivati

Englez

pre 6 meseci

problem je dublje prirode, od nedimovica pa na dalje. Niko se ne pita kako je lose selektivana mlada rep. Nedeljković i Mijatović igrali za u19 umesto za u21. Gajić koji nas jedini desni bek nije dobio sansu. A levi bek mogu biti Mladenović/ristic/terzić pa čak i pavlović manje golova bi primali kroz krila.
vezni red nam ocajan lukic ne odigra 20min cele sezone a Samardžić i Ilic standardni. živković koji je limitiran igrač ne može da igra wing beka i tako su padali brdo golova zbog njega.
čemu služe Racic, maksimović, Djuricic ?
pa čak i Grujić koji bio solidan dok se nije povredio
ukoliko se sistem ne promeni očekujemo kantanje prvo u ligi nacija i onda raspad na ep

Deda Miloje

pre 6 meseci

Dok nama Pavlovic i Gudelj igraju nema tu ni 'leba ni slavlja. Sa izuzetkom dva vrhunska igraca sve ostalo u timu je puki prosek. Strasno sa cime cemo na EURO! Ne da nismo zasluzili......

Miles Davis

pre 6 meseci

Nije ovo nista sramota, to je realnost. Ovo je za njih veliki uspeh posto pojma nemaju, a mi uvek ocekujemo neke rezultate od njih a znamo da su nikakva reprezentacija.

Misko

pre 6 meseci

Ljudi, ovo je njihov maksimum. Ako budu uspeli da osvoje još neki bod na EP...... da slavi cela nacija.

Neko napisa...neznanje se prašta, manjak volje...nikako. Slažem se sa tim.

mi

pre 6 meseci

Kako ovi igrači tako još i više selektor Stojković nam uopšte ni malo ne daju nade da ćemo nešto više postići na EP u Nemačkoj. Suviše je taloga natalozeno u našem fudbalu tako da evo i jučer se videlo mi ni sa najslabijim reprezentacijama ne možemo da odigramo jednu dominantnu jaku utakmicu kao nekad, da bar jednom kazemo, e ovo je bilo pravo izdanje,protivnika smo nadigrali i "castili" sa par golova u mreži.

Nebojša

pre 6 meseci

Istorijski je teško nazvati i ako za 24 godine ne propustiš ni jedno prvenstvo, bez sumnje ako osvojiš prvenstvo a ovo je značajan rezultat kojim si uspeo posle 24 godine da ravnu liniju stagnacije malo podigneš. Ništa više od toga.

Granota

pre 6 meseci

Po mom skromnom mišljenju postoje dva osnovna motiva ili razloga za ovakva izdanja reprezentacije Srbije. Prvi je taktičke, drugi je ljudske prirode.

O taktičkom problemu, svima je jasno da sa ovakvim fondom igrača u zadnjoj liniji, ne može se igrati ovako visoka odbrana sa trojicom pozadi. Kako rešiti to, nekim rombom u veznom redu, sa izrazitim defanzivnim veznim, verovatno.

Ali o ljudskom problemu bih više. Marca kaže "anarhičan tim sa malo taktičke zrelosti, staklenom vilicom i previše individualiteta." Ali, po meni bolja definicija je što reče skoro jedan hrvatski komentator "Srbija deluje kao student koji uči za prolaz na ispitu, znači dovoljna je šestica, dobar sam." To se juče jako dobro videlo, recimo kod Mitrovića ili Đuričića. Njih mrzi da igraju više, ako to nije potrebno. Tu, bar ja smatram, Piksi teško da može više da uradi. Brani ih, javno kuraži, ali nema pomoći. Ako su oni zacrtali da je ovakav plasman na EURO super, ja mislim da njima rezultat u Nemačkoj nije u prvom planu. Čini mi se da su ovim "istorijskim uspehom" oni ispunili plan. Zašto je to tako, već generacijama, ne znam... Ali, tu teško da ima pomoći, zato i ne verujem ni u kakav uspeh u Nemačkoj (ni u prolaz grupe), jer njima - na stranu javne izjave - nije nikakav lični neuspeh ne proći grupu. Ne zato što nemaju kvalitet za to i svesni su, mada ima i toga, nego jednostavno - mrzi ih...

Стрелац

pre 6 meseci

Када боље размислим, ово је заиста успех, обзиром на приказану игру и број освојених бодова.