Subota, 24.10.2015.

17:28

"Glas Makedonije u Unesku nije glas naroda"

Odluka Skoplja da podrži prijem Kosova u Unesko rezultat je samovoljnog delovanja makedonskog ambasadora u Parizu i pritiska ambasade SAD, piše "Sputnjik".

Izvor: Sputnjik

"Glas Makedonije u Unesku nije glas naroda" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Darko

pre 8 godina

U sustini, smesna su ova medjunacionalna prepucavanja, kada su sve drzave ovde samo marionete. Za mnoge stvari su i Srbija i Makedonija same krive, al za neke jednostavno nemaju moci da se bore ili promene. Slab lobi...

Royal

pre 8 godina

@Makedonac...nemate vi pojma ko ste i sta ste...a sad me mrzi ovde da ti pisem i pojasnjavam...ubedili ste sebe da ste nesto sto niste...a sa Alexandrom Makedonskim imate veze koliko i ja sa eskimima...

да да

pre 8 godina

О оваквим стварима не одлучују ни Македонци ни њихова назови влада већ амреиканци захваљујући којима они још увек и постоје у овом овлику иначе, дезинтегрисали би их за месец дана. Знају они то врло добро. Дакле, БЈР Македонија и ћао ! А ако хоће стварни да буду уз србију нека то и покажу својим политичарима.

e

pre 8 godina

Gospodine !
Vašu vladu birao je narod nastanjen na toj teritoriji, a svaku državu predstavlja vlada. Srbiju su bombardovali ne narod USA već vojska USA bez odobrenja SBUN. i nikom ništa, pojeo vuk magarca a vi ste ćutali, a ćutanje je stvar odobravanja. Lično volim Makedoniju i njen narod i pisao sam sa gnušanjem kada su vaši državljani-teroristi pobili mirne pecaroše na Vardaru.

Toxic

pre 8 godina

Ostavite Makedoniju na miru, mala drzava koja nema veliku politicku specificnu tezinu, pa glasa kako glasa. Nije kriva Makedonija sto je Srbija izgubila Kosovo, vec pogubna politika srpske burzoazije,komunista i kvazidemokrata u poslednjih 150 godina.A sto se tice naziva BJRM, bas nas briga kako cete nas zvati vi i Grci, mi znamo ko smo i sta smo.
(Makedonac, 24. oktobar 2015 19:18)

Najbolji i najtačniji komentar. Bravo!

nije nego

pre 8 godina

Nije bio ni 2006, kada su priznali KiM, pa se nisu bunili.
Posto je i moja porodica deo srpskog naroda reagovacemo isto kada im odvale sve od Skoplja do Ohrida.

Makedonec

pre 8 godina

Nije tachno da u Makedoniji ima 25% Albanaca.U popisu 2002 g.popisivani su i Albanci koji su se odselili iz Makedonije i zhive u inostranstvu vishe od jedne godine.A po medzunarodnim pravilima,onaj koji ne zhivi vishe od jedne godine u zemlji u kojoj se rodio,ne rachuna se kao drzhavljanin te zemlje.Ali tadashnja vladajucha stranka(SDS) u Makedoniji uradila je taj popisni falsifikat.Shto se tiche glasanja za UNESKO,nadam se da sledeche glasanje u OON,Makedonija neche da glasa u prilog Kosova i da bude bar uzdrzhana.

milentije

pre 8 godina

Na kraju, deo kulture i srpske nacionalne baštine na KiM uživaju i makedonski pravoslavci, to je i njihova kuća.

Da , to je sasvim logicno , normalno i tako bi trebalo da bude za opste dobro svih , Balkan je , medjutima zahvatila neka druga "dijalektika"

rex

pre 8 godina

Da li je ili ne glas naroda nije ni bitno u politici, jedino se racuna šta je na papiru. Osim ako si super sila, onda se ne obzires na sitnu boraniju i ponašaš po principu, sila boga ne moli. E sad normalan prosečan stanovnik to ne voli ali neće ništa ni da uradi protiv tog da ne dobije po leđima, a budalast kao mi dobije i po licu i po leđima a pritom ništa ne ostvari. Voleli ili ne tako je uvek bilo a verovatno će i biti u buducnosti.

DD

pre 8 godina

Glasali ste za Kosovo. Ako ste toliko protiv toga, zasto niste digli glas? Ako Spanija nema interes u ovom zbog Katalonije itd., kakva je tek vasa pozicija? A ni to vas ne zanima... Steta, Makedonija mi je draga kao da mi je rodjena zemlja. Ova patetika ipak nista ne znaci ni nama ni vama.

dzoni

pre 8 godina

Naravno da nije glas naroda.. Kao sto nije ni glas naroda to sto je srbija uvela sankcije Siriji. Niko narod ne pita vise nista.. Narod je iskoriscen za namesten rat kojim su sve ex yu republike postale zapadna kolonija.. Sto je i bio cilj.. Mi smo sad jedno veliko NIKO I NISTA

Atomski mrav u penziji

pre 8 godina

Kako ambasadori Makedonije u Parizu, Izraelu i UNESCO-u mogu da budu izvan kontrole vlade u Skoplju? Ako su ti ambasadori cinilu nesto sto je suprotno od zvanicnog stava makedonskog Ministarstva spoljnih poslova, onda to Ministarstvo treba ili da ih opozove ili da obavesti domacine gde su ti ambasadori imenovani da se tim ambasadorima opoziva akreditacija.

U svakom slucaju, ako na generalnoj skupstini UNESCO-a Makedoniju bude predstavljao isti ambasador, onda ce to ipak znaciti da je glas Makedonije za prijem Kosova u tu organizaciju i zvanicni stav makedonske vlade

dovla

pre 8 godina

Posto Makedonska vlada ne zna sta se desava , verujem da ni mi necemo znati sta se desava dok budemo podrzavali Grcku u sporu sa Makedonijom u medjunarodnim institucijama. A Grcka nije priznala Kosovo.

alpinista

pre 8 godina

Smešno objašnjenje.
Još smešnije izvinjenje.

Neka povuku svoju odluku, onda možemo da razgovaramo.

Tako je BJRM, odmah povući priznanje države, i izvinjenje braći Grcima.

nasi_braca

pre 8 godina

@Nikola paralela izmegju Helenima i Makedoncima ti je tacna sem sto si pomesao strane. Ovo ti je prava istina, to sto Pristina radi sad sa srpskom bastinom, Heleni su radili sa makedonskom bastinom. Ovo ja ti ne priscam jer sam citao to u neke istoriske knjige, vec ti pricam od moje porodicno iskustvo jer Grke su pojurili moj otac, deda, baka i vecina porodica iz teritirija koja sad ima Grcija a bila to del etnicka Makedonija. Da te potsetim ovo se dogodilo sa vise od 1M Makedonca iz sadasnje Grcije, razumes sad paralelu?? Slazem se sam vama da ovo izvinjene nije dovoljno i da ne vredi nista za vama, ali opet u moje ime se izvinjavam srpskog narodu, koj racunam za bratski kao i vecine Makedonca ovamo. Nadam se da ce neko raditi revizije ove odluke nakon neko vreme

Vorspiel

pre 8 godina

Ni jedan balkanski narod nema istinski izabrane predstavnike. Nemojmo biti naivni o nama se odlučuje na zapadu a ovi naši političari su samo puki izvršioci naređenja.

I ime i prezime

pre 8 godina

Eeeeee... kamo lepe sreće da Jugoslaviju nisu razbucali. Sada bi mi bili Evropa u evropi! Merilo standarda i težnje. Ali mi smo mnogo glupi za to.

Тата Мата

pre 8 godina

Знам да већина не мисли зло Српском народу али гласови већине се не чују. Од наше такозване браће не треба ништа добро да очекујемо, мање ћемо се нервирати. Важно да је да Србија албанско Косово никада као државу призна.

R. Marković

pre 8 godina

Tu Vladu je birao narod. Kako u Skoplju (Bivaša republika u jugoslaviji Makedonija) taku i u Crnoj Gori. Nismo mi u Srbiji toliko naivni.

Makedonac

pre 8 godina

Ostavite Makedoniju na miru, mala drzava koja nema veliku politicku specificnu tezinu, pa glasa kako glasa. Nije kriva Makedonija sto je Srbija izgubila Kosovo, vec pogubna politika srpske burzoazije,komunista i kvazidemokrata u poslednjih 150 godina.A sto se tice naziva BJRM, bas nas briga kako cete nas zvati vi i Grci, mi znamo ko smo i sta smo.

Milan Nis

pre 8 godina

@vladans
Da,tako smo se i mi gidinama vadili,kako ne mislimo svi kao Milosevic i ne donosi on odluke i ulazi u ratove u nase ime,ali Srbija ga je vecinski birala,tako da i makedonski NAROD nosi veliku odgovornost,koga bira.

tako oni prave politiku

pre 8 godina

Ostavite Makedonce na miru,narod kao nas narod,ne bi oni nikada tako glasali,ali sta ces Amerikanci pritisli.Pa dve trecine drzava koje su kao oni glasali ne bi to nikada ucinili,po zdravoj logici,da nisu ucenjeni i pritisnuti od Amera. To je tako tipicno za "najdemokratskiju"drzavu!

URMUR

pre 8 godina

(Nikola, 24. oktobar 2015 17:54) # Link komentara
Ionako nas i tako pretstavljate i pisete po raznim sportskim desavanjima.....ucinite to jednom zvanicno,bar da znamo i mi definitivno na cemu smo....smucilo nam se vise od dvolicnosti,i od nase i od vase strane.Jaki smo faktori ionako u P.M.....

Молим?

pre 8 godina

Па, каква је то земља и влада, кад амбасадор доноси такве одлуке мимо њихове воље, а влада "није довољно обратила пажњу".
Капирам да народ нико не пита, али влада која недовољно обраћа пажњу... не знам ни како то да назовем.

Pokondirena tikvica

pre 8 godina

BJRM pod hitno,a onda se izviniti braci Grcima sto to nismo ucinili ranije i na kraju stopirati sav uvoz robe iz BJRM.Trecu godinu za redom nas zavlace za uvoz brasna,to isto rade i sa uljanom repicom a mi smo njima mislim drugi izvozni partner.

invictus

pre 8 godina

... samo se vi nadajte , kao i mi ... ali mislim da "nadanje " nije akcija koja daje rezultat ... u pitanju su odluke koje prouzrokuju dugotrajne posledice .

miki

pre 8 godina

Ako je zaista istina sta pise ruska novinskas agencija 'Sputnik', zasto predsednik i vlada Makedonije vec nisu opozvali tog 'nrposlusnog' ambasadora??
Sa druge strane ni taj opoziv nebi mnogo promenio realnost oko rezultata glasanja

zar je bitno

pre 8 godina

e obzavam ove izgovore nismo mi neko drugi je ....a mi makedonce priznali pod tim imenom a ne BJRM eto to oloiko inace za mene je to BJRM ali moja vlada misli drugacije ....

dragan

pre 8 godina

Косово е Србија . Извините браћо,политичари не представљају Македонце. Поздрав од Скопја!

sve je jasno

pre 8 godina

Zajednicka osobina Srbije i Makedonije je da su pod zapadnim uticajem jednako kao da su kolonije. Svaku odluku koju ove dve drzave donose, prethodno strane sile odobravaju. Ne znam cemu foliranje, kad su ovo cinjenice koje svi znamo. Samo je za cudjenje cemu takva podanicka politika kada zivimo lose, imamo najnizi standard, otima nam se teritorija... Em smo poslusni, em smo po svim parametrima na gubitku. Cemu onda podanistvo sluzi?

Србија

pre 8 godina

Један од главних разлога парчања Југославије је управо ово,гласање у корист западних (читај Америчких)интереса тамо где то буде потребно.Да смо остали у једној држави,били би независнији него што је сад било која бивша ЈУ република(а није ниједна независна).Зато западу није било у интересу да на тлу европе имају јаку државу која је традиционално била на страни Русије.Сад имамо скоро колонализоване земље које за власт имају западно подобне људе који се понашају као Македонија и Црна Гора.Да није РС и Босна би урадила исто.Нема ту велике филозофије,ради како ти се кажи (мислим на власт)или ће те заменити подобнији.

Vlada

pre 8 godina

@Sasha Makedonija, 24. oktobar 2015 17:46)
Apsolutno ne tacno! Da ambasador uradi suprotno od naredjenja ministra, ne moze ni u banana Republici. Prica za naivne. Uostalom, da li je opozvan ambasador slucajno? Da jeste, znacilo bi da je nastupio po svom nahodjenju mimo odluke drzave. Nije se odlucivalo o kupovini kilograma voca u Parizu.....

bobo mk

pre 8 godina

Kakva je to drzava u kojoj manjina zeza vecinu po tako ozbiljnim pitanjima...ova prica ne pije vodu... (Vladimirsky, 24. oktobar 2015 17:50)

Nešto kao Srbija samo u ublaženoj formi, ovde još uvek manjina nije proglasila otcepljenje.

kraja

pre 8 godina

Makedonci - 1.297.981 (64,18%)
Albanci - 509.083 (25,17%)
Turci - 77.959 (3,85%)
Romi - 53.879 (2,66%)
Srbi - 35.939 (1,78%)
Bošnjaci - 17.018 (0,84%)
Vlasi - 9.596 (0,48%)


...hteli bi da kazu da ovih 25% stanovnistva vodi makedonsku spoljnu politiku, a da ostali to tolerisu...????
...onda neka se ne izvinjavaju nama, neka se izvinjavaju makedonskom narodu...
...ili bar onom "manjem" delu od 75%...
...sta sve ne moramo da citamo...!!!

BeKo

pre 8 godina

Pa naravno da nije glas naroda, a voleo bih da vidim čiji jeste. Narod je masa koja ne misli, narod je dobar za sve ostalo(rad, glasovi, vojska.. ) osim mišljenja.

Shalla Bal

pre 8 godina

Позивам све Македонце који се не слажу да потпишу петицију http://www.ipetitions.com/petition/NoKosovoUnesco.

Igor MKD

pre 8 godina

Mogu da potvrdim to sto je rekao gospodin Nedelkovski.
Jas sum ubeden deka nema NI EDEN Makedonec koj bi dal poddrska za Kosovo vo vrska so bilo sto.
Kosovo je Srbija i to svaki Makedonac zna.

Nikola

pre 8 godina

Najmanje što bi Srbija mogla i trebalo da uradi da povuče priznanje imena "Republika Makedonija" i vrati se na naziv "BJRM". Svakako da su svih ovih godina za nas mnogo više učinili grci i njima bi sigurno to dosta značilo u njihovoj borbi zaštite svoje baštine i identiteta od slične krađe i falsifikata koji dolazi iz Skoplja. Paralela je veoma jasna - ono što Priština pokušava sa srpskom baštinom, to Skoplje godinama pokušava sa helenskom.

лиманац

pre 8 godina

Повући признање ове државе под именом Република Македонија и признати је под именом БЈР Македонија, именом под којим је примљена у УН. За почетак.

lale

pre 8 godina

Ali taj narod je glasao za tu vlast!!!!
Kao sto je ovde narod glasao za sns pa se sada prave kako nisu imali pojma ko su i sta su radiki 90ih vucic toma dacic... i sada kao svi iznenadjeni njihovom nesposobnoscu...

Rista

pre 8 godina

Slazem se sa ovim sto pise. Poznajem mnogo makedonaca, cesto sam u Sk i Ku i tamo se uvek osecam kao kod kuce. Srbi i Makedonci su braca i nijedan politicar to ne moze da pokvari.

Igor MKD

pre 8 godina

Mogu da potvrdim to sto je rekao gospodin Nedelkovski.
Jas sum ubeden deka nema NI EDEN Makedonec koj bi dal poddrska za Kosovo vo vrska so bilo sto.
Kosovo je Srbija i to svaki Makedonac zna.

lale

pre 8 godina

Ali taj narod je glasao za tu vlast!!!!
Kao sto je ovde narod glasao za sns pa se sada prave kako nisu imali pojma ko su i sta su radiki 90ih vucic toma dacic... i sada kao svi iznenadjeni njihovom nesposobnoscu...

Nikola

pre 8 godina

Najmanje što bi Srbija mogla i trebalo da uradi da povuče priznanje imena "Republika Makedonija" i vrati se na naziv "BJRM". Svakako da su svih ovih godina za nas mnogo više učinili grci i njima bi sigurno to dosta značilo u njihovoj borbi zaštite svoje baštine i identiteta od slične krađe i falsifikata koji dolazi iz Skoplja. Paralela je veoma jasna - ono što Priština pokušava sa srpskom baštinom, to Skoplje godinama pokušava sa helenskom.

Vlada

pre 8 godina

@Sasha Makedonija, 24. oktobar 2015 17:46)
Apsolutno ne tacno! Da ambasador uradi suprotno od naredjenja ministra, ne moze ni u banana Republici. Prica za naivne. Uostalom, da li je opozvan ambasador slucajno? Da jeste, znacilo bi da je nastupio po svom nahodjenju mimo odluke drzave. Nije se odlucivalo o kupovini kilograma voca u Parizu.....

лиманац

pre 8 godina

Повући признање ове државе под именом Република Македонија и признати је под именом БЈР Македонија, именом под којим је примљена у УН. За почетак.

zar je bitno

pre 8 godina

e obzavam ove izgovore nismo mi neko drugi je ....a mi makedonce priznali pod tim imenom a ne BJRM eto to oloiko inace za mene je to BJRM ali moja vlada misli drugacije ....

Shalla Bal

pre 8 godina

Позивам све Македонце који се не слажу да потпишу петицију http://www.ipetitions.com/petition/NoKosovoUnesco.

Vorspiel

pre 8 godina

Ni jedan balkanski narod nema istinski izabrane predstavnike. Nemojmo biti naivni o nama se odlučuje na zapadu a ovi naši političari su samo puki izvršioci naređenja.

kraja

pre 8 godina

Makedonci - 1.297.981 (64,18%)
Albanci - 509.083 (25,17%)
Turci - 77.959 (3,85%)
Romi - 53.879 (2,66%)
Srbi - 35.939 (1,78%)
Bošnjaci - 17.018 (0,84%)
Vlasi - 9.596 (0,48%)


...hteli bi da kazu da ovih 25% stanovnistva vodi makedonsku spoljnu politiku, a da ostali to tolerisu...????
...onda neka se ne izvinjavaju nama, neka se izvinjavaju makedonskom narodu...
...ili bar onom "manjem" delu od 75%...
...sta sve ne moramo da citamo...!!!

Makedonac

pre 8 godina

Ostavite Makedoniju na miru, mala drzava koja nema veliku politicku specificnu tezinu, pa glasa kako glasa. Nije kriva Makedonija sto je Srbija izgubila Kosovo, vec pogubna politika srpske burzoazije,komunista i kvazidemokrata u poslednjih 150 godina.A sto se tice naziva BJRM, bas nas briga kako cete nas zvati vi i Grci, mi znamo ko smo i sta smo.

Pokondirena tikvica

pre 8 godina

BJRM pod hitno,a onda se izviniti braci Grcima sto to nismo ucinili ranije i na kraju stopirati sav uvoz robe iz BJRM.Trecu godinu za redom nas zavlace za uvoz brasna,to isto rade i sa uljanom repicom a mi smo njima mislim drugi izvozni partner.

R. Marković

pre 8 godina

Tu Vladu je birao narod. Kako u Skoplju (Bivaša republika u jugoslaviji Makedonija) taku i u Crnoj Gori. Nismo mi u Srbiji toliko naivni.

dovla

pre 8 godina

Posto Makedonska vlada ne zna sta se desava , verujem da ni mi necemo znati sta se desava dok budemo podrzavali Grcku u sporu sa Makedonijom u medjunarodnim institucijama. A Grcka nije priznala Kosovo.

dragan

pre 8 godina

Косово е Србија . Извините браћо,политичари не представљају Македонце. Поздрав од Скопја!

Atomski mrav u penziji

pre 8 godina

Kako ambasadori Makedonije u Parizu, Izraelu i UNESCO-u mogu da budu izvan kontrole vlade u Skoplju? Ako su ti ambasadori cinilu nesto sto je suprotno od zvanicnog stava makedonskog Ministarstva spoljnih poslova, onda to Ministarstvo treba ili da ih opozove ili da obavesti domacine gde su ti ambasadori imenovani da se tim ambasadorima opoziva akreditacija.

U svakom slucaju, ako na generalnoj skupstini UNESCO-a Makedoniju bude predstavljao isti ambasador, onda ce to ipak znaciti da je glas Makedonije za prijem Kosova u tu organizaciju i zvanicni stav makedonske vlade

Rista

pre 8 godina

Slazem se sa ovim sto pise. Poznajem mnogo makedonaca, cesto sam u Sk i Ku i tamo se uvek osecam kao kod kuce. Srbi i Makedonci su braca i nijedan politicar to ne moze da pokvari.

Србија

pre 8 godina

Један од главних разлога парчања Југославије је управо ово,гласање у корист западних (читај Америчких)интереса тамо где то буде потребно.Да смо остали у једној држави,били би независнији него што је сад било која бивша ЈУ република(а није ниједна независна).Зато западу није било у интересу да на тлу европе имају јаку државу која је традиционално била на страни Русије.Сад имамо скоро колонализоване земље које за власт имају западно подобне људе који се понашају као Македонија и Црна Гора.Да није РС и Босна би урадила исто.Нема ту велике филозофије,ради како ти се кажи (мислим на власт)или ће те заменити подобнији.

DD

pre 8 godina

Glasali ste za Kosovo. Ako ste toliko protiv toga, zasto niste digli glas? Ako Spanija nema interes u ovom zbog Katalonije itd., kakva je tek vasa pozicija? A ni to vas ne zanima... Steta, Makedonija mi je draga kao da mi je rodjena zemlja. Ova patetika ipak nista ne znaci ni nama ni vama.

I ime i prezime

pre 8 godina

Eeeeee... kamo lepe sreće da Jugoslaviju nisu razbucali. Sada bi mi bili Evropa u evropi! Merilo standarda i težnje. Ali mi smo mnogo glupi za to.

Milan Nis

pre 8 godina

@vladans
Da,tako smo se i mi gidinama vadili,kako ne mislimo svi kao Milosevic i ne donosi on odluke i ulazi u ratove u nase ime,ali Srbija ga je vecinski birala,tako da i makedonski NAROD nosi veliku odgovornost,koga bira.

sve je jasno

pre 8 godina

Zajednicka osobina Srbije i Makedonije je da su pod zapadnim uticajem jednako kao da su kolonije. Svaku odluku koju ove dve drzave donose, prethodno strane sile odobravaju. Ne znam cemu foliranje, kad su ovo cinjenice koje svi znamo. Samo je za cudjenje cemu takva podanicka politika kada zivimo lose, imamo najnizi standard, otima nam se teritorija... Em smo poslusni, em smo po svim parametrima na gubitku. Cemu onda podanistvo sluzi?

Тата Мата

pre 8 godina

Знам да већина не мисли зло Српском народу али гласови већине се не чују. Од наше такозване браће не треба ништа добро да очекујемо, мање ћемо се нервирати. Важно да је да Србија албанско Косово никада као државу призна.

dzoni

pre 8 godina

Naravno da nije glas naroda.. Kao sto nije ni glas naroda to sto je srbija uvela sankcije Siriji. Niko narod ne pita vise nista.. Narod je iskoriscen za namesten rat kojim su sve ex yu republike postale zapadna kolonija.. Sto je i bio cilj.. Mi smo sad jedno veliko NIKO I NISTA

alpinista

pre 8 godina

Smešno objašnjenje.
Još smešnije izvinjenje.

Neka povuku svoju odluku, onda možemo da razgovaramo.

Tako je BJRM, odmah povući priznanje države, i izvinjenje braći Grcima.

miki

pre 8 godina

Ako je zaista istina sta pise ruska novinskas agencija 'Sputnik', zasto predsednik i vlada Makedonije vec nisu opozvali tog 'nrposlusnog' ambasadora??
Sa druge strane ni taj opoziv nebi mnogo promenio realnost oko rezultata glasanja

bobo mk

pre 8 godina

Kakva je to drzava u kojoj manjina zeza vecinu po tako ozbiljnim pitanjima...ova prica ne pije vodu... (Vladimirsky, 24. oktobar 2015 17:50)

Nešto kao Srbija samo u ublaženoj formi, ovde još uvek manjina nije proglasila otcepljenje.

BeKo

pre 8 godina

Pa naravno da nije glas naroda, a voleo bih da vidim čiji jeste. Narod je masa koja ne misli, narod je dobar za sve ostalo(rad, glasovi, vojska.. ) osim mišljenja.

Молим?

pre 8 godina

Па, каква је то земља и влада, кад амбасадор доноси такве одлуке мимо њихове воље, а влада "није довољно обратила пажњу".
Капирам да народ нико не пита, али влада која недовољно обраћа пажњу... не знам ни како то да назовем.

nasi_braca

pre 8 godina

@Nikola paralela izmegju Helenima i Makedoncima ti je tacna sem sto si pomesao strane. Ovo ti je prava istina, to sto Pristina radi sad sa srpskom bastinom, Heleni su radili sa makedonskom bastinom. Ovo ja ti ne priscam jer sam citao to u neke istoriske knjige, vec ti pricam od moje porodicno iskustvo jer Grke su pojurili moj otac, deda, baka i vecina porodica iz teritirija koja sad ima Grcija a bila to del etnicka Makedonija. Da te potsetim ovo se dogodilo sa vise od 1M Makedonca iz sadasnje Grcije, razumes sad paralelu?? Slazem se sam vama da ovo izvinjene nije dovoljno i da ne vredi nista za vama, ali opet u moje ime se izvinjavam srpskog narodu, koj racunam za bratski kao i vecine Makedonca ovamo. Nadam se da ce neko raditi revizije ove odluke nakon neko vreme

rex

pre 8 godina

Da li je ili ne glas naroda nije ni bitno u politici, jedino se racuna šta je na papiru. Osim ako si super sila, onda se ne obzires na sitnu boraniju i ponašaš po principu, sila boga ne moli. E sad normalan prosečan stanovnik to ne voli ali neće ništa ni da uradi protiv tog da ne dobije po leđima, a budalast kao mi dobije i po licu i po leđima a pritom ništa ne ostvari. Voleli ili ne tako je uvek bilo a verovatno će i biti u buducnosti.

URMUR

pre 8 godina

(Nikola, 24. oktobar 2015 17:54) # Link komentara
Ionako nas i tako pretstavljate i pisete po raznim sportskim desavanjima.....ucinite to jednom zvanicno,bar da znamo i mi definitivno na cemu smo....smucilo nam se vise od dvolicnosti,i od nase i od vase strane.Jaki smo faktori ionako u P.M.....

tako oni prave politiku

pre 8 godina

Ostavite Makedonce na miru,narod kao nas narod,ne bi oni nikada tako glasali,ali sta ces Amerikanci pritisli.Pa dve trecine drzava koje su kao oni glasali ne bi to nikada ucinili,po zdravoj logici,da nisu ucenjeni i pritisnuti od Amera. To je tako tipicno za "najdemokratskiju"drzavu!

invictus

pre 8 godina

... samo se vi nadajte , kao i mi ... ali mislim da "nadanje " nije akcija koja daje rezultat ... u pitanju su odluke koje prouzrokuju dugotrajne posledice .

milentije

pre 8 godina

Na kraju, deo kulture i srpske nacionalne baštine na KiM uživaju i makedonski pravoslavci, to je i njihova kuća.

Da , to je sasvim logicno , normalno i tako bi trebalo da bude za opste dobro svih , Balkan je , medjutima zahvatila neka druga "dijalektika"

Makedonec

pre 8 godina

Nije tachno da u Makedoniji ima 25% Albanaca.U popisu 2002 g.popisivani su i Albanci koji su se odselili iz Makedonije i zhive u inostranstvu vishe od jedne godine.A po medzunarodnim pravilima,onaj koji ne zhivi vishe od jedne godine u zemlji u kojoj se rodio,ne rachuna se kao drzhavljanin te zemlje.Ali tadashnja vladajucha stranka(SDS) u Makedoniji uradila je taj popisni falsifikat.Shto se tiche glasanja za UNESKO,nadam se da sledeche glasanje u OON,Makedonija neche da glasa u prilog Kosova i da bude bar uzdrzhana.

nije nego

pre 8 godina

Nije bio ni 2006, kada su priznali KiM, pa se nisu bunili.
Posto je i moja porodica deo srpskog naroda reagovacemo isto kada im odvale sve od Skoplja do Ohrida.

e

pre 8 godina

Gospodine !
Vašu vladu birao je narod nastanjen na toj teritoriji, a svaku državu predstavlja vlada. Srbiju su bombardovali ne narod USA već vojska USA bez odobrenja SBUN. i nikom ništa, pojeo vuk magarca a vi ste ćutali, a ćutanje je stvar odobravanja. Lično volim Makedoniju i njen narod i pisao sam sa gnušanjem kada su vaši državljani-teroristi pobili mirne pecaroše na Vardaru.

Toxic

pre 8 godina

Ostavite Makedoniju na miru, mala drzava koja nema veliku politicku specificnu tezinu, pa glasa kako glasa. Nije kriva Makedonija sto je Srbija izgubila Kosovo, vec pogubna politika srpske burzoazije,komunista i kvazidemokrata u poslednjih 150 godina.A sto se tice naziva BJRM, bas nas briga kako cete nas zvati vi i Grci, mi znamo ko smo i sta smo.
(Makedonac, 24. oktobar 2015 19:18)

Najbolji i najtačniji komentar. Bravo!

Royal

pre 8 godina

@Makedonac...nemate vi pojma ko ste i sta ste...a sad me mrzi ovde da ti pisem i pojasnjavam...ubedili ste sebe da ste nesto sto niste...a sa Alexandrom Makedonskim imate veze koliko i ja sa eskimima...

да да

pre 8 godina

О оваквим стварима не одлучују ни Македонци ни њихова назови влада већ амреиканци захваљујући којима они још увек и постоје у овом овлику иначе, дезинтегрисали би их за месец дана. Знају они то врло добро. Дакле, БЈР Македонија и ћао ! А ако хоће стварни да буду уз србију нека то и покажу својим политичарима.

Darko

pre 8 godina

U sustini, smesna su ova medjunacionalna prepucavanja, kada su sve drzave ovde samo marionete. Za mnoge stvari su i Srbija i Makedonija same krive, al za neke jednostavno nemaju moci da se bore ili promene. Slab lobi...

Makedonac

pre 8 godina

Ostavite Makedoniju na miru, mala drzava koja nema veliku politicku specificnu tezinu, pa glasa kako glasa. Nije kriva Makedonija sto je Srbija izgubila Kosovo, vec pogubna politika srpske burzoazije,komunista i kvazidemokrata u poslednjih 150 godina.A sto se tice naziva BJRM, bas nas briga kako cete nas zvati vi i Grci, mi znamo ko smo i sta smo.

Rista

pre 8 godina

Slazem se sa ovim sto pise. Poznajem mnogo makedonaca, cesto sam u Sk i Ku i tamo se uvek osecam kao kod kuce. Srbi i Makedonci su braca i nijedan politicar to ne moze da pokvari.

Igor MKD

pre 8 godina

Mogu da potvrdim to sto je rekao gospodin Nedelkovski.
Jas sum ubeden deka nema NI EDEN Makedonec koj bi dal poddrska za Kosovo vo vrska so bilo sto.
Kosovo je Srbija i to svaki Makedonac zna.

tako oni prave politiku

pre 8 godina

Ostavite Makedonce na miru,narod kao nas narod,ne bi oni nikada tako glasali,ali sta ces Amerikanci pritisli.Pa dve trecine drzava koje su kao oni glasali ne bi to nikada ucinili,po zdravoj logici,da nisu ucenjeni i pritisnuti od Amera. To je tako tipicno za "najdemokratskiju"drzavu!

Nikola

pre 8 godina

Najmanje što bi Srbija mogla i trebalo da uradi da povuče priznanje imena "Republika Makedonija" i vrati se na naziv "BJRM". Svakako da su svih ovih godina za nas mnogo više učinili grci i njima bi sigurno to dosta značilo u njihovoj borbi zaštite svoje baštine i identiteta od slične krađe i falsifikata koji dolazi iz Skoplja. Paralela je veoma jasna - ono što Priština pokušava sa srpskom baštinom, to Skoplje godinama pokušava sa helenskom.

dragan

pre 8 godina

Косово е Србија . Извините браћо,политичари не представљају Македонце. Поздрав од Скопја!

Makedonec

pre 8 godina

Nije tachno da u Makedoniji ima 25% Albanaca.U popisu 2002 g.popisivani su i Albanci koji su se odselili iz Makedonije i zhive u inostranstvu vishe od jedne godine.A po medzunarodnim pravilima,onaj koji ne zhivi vishe od jedne godine u zemlji u kojoj se rodio,ne rachuna se kao drzhavljanin te zemlje.Ali tadashnja vladajucha stranka(SDS) u Makedoniji uradila je taj popisni falsifikat.Shto se tiche glasanja za UNESKO,nadam se da sledeche glasanje u OON,Makedonija neche da glasa u prilog Kosova i da bude bar uzdrzhana.

лиманац

pre 8 godina

Повући признање ове државе под именом Република Македонија и признати је под именом БЈР Македонија, именом под којим је примљена у УН. За почетак.

nasi_braca

pre 8 godina

@Nikola paralela izmegju Helenima i Makedoncima ti je tacna sem sto si pomesao strane. Ovo ti je prava istina, to sto Pristina radi sad sa srpskom bastinom, Heleni su radili sa makedonskom bastinom. Ovo ja ti ne priscam jer sam citao to u neke istoriske knjige, vec ti pricam od moje porodicno iskustvo jer Grke su pojurili moj otac, deda, baka i vecina porodica iz teritirija koja sad ima Grcija a bila to del etnicka Makedonija. Da te potsetim ovo se dogodilo sa vise od 1M Makedonca iz sadasnje Grcije, razumes sad paralelu?? Slazem se sam vama da ovo izvinjene nije dovoljno i da ne vredi nista za vama, ali opet u moje ime se izvinjavam srpskog narodu, koj racunam za bratski kao i vecine Makedonca ovamo. Nadam se da ce neko raditi revizije ove odluke nakon neko vreme

alpinista

pre 8 godina

Smešno objašnjenje.
Još smešnije izvinjenje.

Neka povuku svoju odluku, onda možemo da razgovaramo.

Tako je BJRM, odmah povući priznanje države, i izvinjenje braći Grcima.

R. Marković

pre 8 godina

Tu Vladu je birao narod. Kako u Skoplju (Bivaša republika u jugoslaviji Makedonija) taku i u Crnoj Gori. Nismo mi u Srbiji toliko naivni.

lale

pre 8 godina

Ali taj narod je glasao za tu vlast!!!!
Kao sto je ovde narod glasao za sns pa se sada prave kako nisu imali pojma ko su i sta su radiki 90ih vucic toma dacic... i sada kao svi iznenadjeni njihovom nesposobnoscu...

Milan Nis

pre 8 godina

@vladans
Da,tako smo se i mi gidinama vadili,kako ne mislimo svi kao Milosevic i ne donosi on odluke i ulazi u ratove u nase ime,ali Srbija ga je vecinski birala,tako da i makedonski NAROD nosi veliku odgovornost,koga bira.

I ime i prezime

pre 8 godina

Eeeeee... kamo lepe sreće da Jugoslaviju nisu razbucali. Sada bi mi bili Evropa u evropi! Merilo standarda i težnje. Ali mi smo mnogo glupi za to.

Pokondirena tikvica

pre 8 godina

BJRM pod hitno,a onda se izviniti braci Grcima sto to nismo ucinili ranije i na kraju stopirati sav uvoz robe iz BJRM.Trecu godinu za redom nas zavlace za uvoz brasna,to isto rade i sa uljanom repicom a mi smo njima mislim drugi izvozni partner.

Shalla Bal

pre 8 godina

Позивам све Македонце који се не слажу да потпишу петицију http://www.ipetitions.com/petition/NoKosovoUnesco.

dovla

pre 8 godina

Posto Makedonska vlada ne zna sta se desava , verujem da ni mi necemo znati sta se desava dok budemo podrzavali Grcku u sporu sa Makedonijom u medjunarodnim institucijama. A Grcka nije priznala Kosovo.

Тата Мата

pre 8 godina

Знам да већина не мисли зло Српском народу али гласови већине се не чују. Од наше такозване браће не треба ништа добро да очекујемо, мање ћемо се нервирати. Важно да је да Србија албанско Косово никада као државу призна.

zar je bitno

pre 8 godina

e obzavam ove izgovore nismo mi neko drugi je ....a mi makedonce priznali pod tim imenom a ne BJRM eto to oloiko inace za mene je to BJRM ali moja vlada misli drugacije ....

bobo mk

pre 8 godina

Kakva je to drzava u kojoj manjina zeza vecinu po tako ozbiljnim pitanjima...ova prica ne pije vodu... (Vladimirsky, 24. oktobar 2015 17:50)

Nešto kao Srbija samo u ublaženoj formi, ovde još uvek manjina nije proglasila otcepljenje.

Србија

pre 8 godina

Један од главних разлога парчања Југославије је управо ово,гласање у корист западних (читај Америчких)интереса тамо где то буде потребно.Да смо остали у једној држави,били би независнији него што је сад било која бивша ЈУ република(а није ниједна независна).Зато западу није било у интересу да на тлу европе имају јаку државу која је традиционално била на страни Русије.Сад имамо скоро колонализоване земље које за власт имају западно подобне људе који се понашају као Македонија и Црна Гора.Да није РС и Босна би урадила исто.Нема ту велике филозофије,ради како ти се кажи (мислим на власт)или ће те заменити подобнији.

Vlada

pre 8 godina

@Sasha Makedonija, 24. oktobar 2015 17:46)
Apsolutno ne tacno! Da ambasador uradi suprotno od naredjenja ministra, ne moze ni u banana Republici. Prica za naivne. Uostalom, da li je opozvan ambasador slucajno? Da jeste, znacilo bi da je nastupio po svom nahodjenju mimo odluke drzave. Nije se odlucivalo o kupovini kilograma voca u Parizu.....

milentije

pre 8 godina

Na kraju, deo kulture i srpske nacionalne baštine na KiM uživaju i makedonski pravoslavci, to je i njihova kuća.

Da , to je sasvim logicno , normalno i tako bi trebalo da bude za opste dobro svih , Balkan je , medjutima zahvatila neka druga "dijalektika"

kraja

pre 8 godina

Makedonci - 1.297.981 (64,18%)
Albanci - 509.083 (25,17%)
Turci - 77.959 (3,85%)
Romi - 53.879 (2,66%)
Srbi - 35.939 (1,78%)
Bošnjaci - 17.018 (0,84%)
Vlasi - 9.596 (0,48%)


...hteli bi da kazu da ovih 25% stanovnistva vodi makedonsku spoljnu politiku, a da ostali to tolerisu...????
...onda neka se ne izvinjavaju nama, neka se izvinjavaju makedonskom narodu...
...ili bar onom "manjem" delu od 75%...
...sta sve ne moramo da citamo...!!!

URMUR

pre 8 godina

(Nikola, 24. oktobar 2015 17:54) # Link komentara
Ionako nas i tako pretstavljate i pisete po raznim sportskim desavanjima.....ucinite to jednom zvanicno,bar da znamo i mi definitivno na cemu smo....smucilo nam se vise od dvolicnosti,i od nase i od vase strane.Jaki smo faktori ionako u P.M.....

DD

pre 8 godina

Glasali ste za Kosovo. Ako ste toliko protiv toga, zasto niste digli glas? Ako Spanija nema interes u ovom zbog Katalonije itd., kakva je tek vasa pozicija? A ni to vas ne zanima... Steta, Makedonija mi je draga kao da mi je rodjena zemlja. Ova patetika ipak nista ne znaci ni nama ni vama.

miki

pre 8 godina

Ako je zaista istina sta pise ruska novinskas agencija 'Sputnik', zasto predsednik i vlada Makedonije vec nisu opozvali tog 'nrposlusnog' ambasadora??
Sa druge strane ni taj opoziv nebi mnogo promenio realnost oko rezultata glasanja

e

pre 8 godina

Gospodine !
Vašu vladu birao je narod nastanjen na toj teritoriji, a svaku državu predstavlja vlada. Srbiju su bombardovali ne narod USA već vojska USA bez odobrenja SBUN. i nikom ništa, pojeo vuk magarca a vi ste ćutali, a ćutanje je stvar odobravanja. Lično volim Makedoniju i njen narod i pisao sam sa gnušanjem kada su vaši državljani-teroristi pobili mirne pecaroše na Vardaru.

sve je jasno

pre 8 godina

Zajednicka osobina Srbije i Makedonije je da su pod zapadnim uticajem jednako kao da su kolonije. Svaku odluku koju ove dve drzave donose, prethodno strane sile odobravaju. Ne znam cemu foliranje, kad su ovo cinjenice koje svi znamo. Samo je za cudjenje cemu takva podanicka politika kada zivimo lose, imamo najnizi standard, otima nam se teritorija... Em smo poslusni, em smo po svim parametrima na gubitku. Cemu onda podanistvo sluzi?

Vorspiel

pre 8 godina

Ni jedan balkanski narod nema istinski izabrane predstavnike. Nemojmo biti naivni o nama se odlučuje na zapadu a ovi naši političari su samo puki izvršioci naređenja.

dzoni

pre 8 godina

Naravno da nije glas naroda.. Kao sto nije ni glas naroda to sto je srbija uvela sankcije Siriji. Niko narod ne pita vise nista.. Narod je iskoriscen za namesten rat kojim su sve ex yu republike postale zapadna kolonija.. Sto je i bio cilj.. Mi smo sad jedno veliko NIKO I NISTA

invictus

pre 8 godina

... samo se vi nadajte , kao i mi ... ali mislim da "nadanje " nije akcija koja daje rezultat ... u pitanju su odluke koje prouzrokuju dugotrajne posledice .

Atomski mrav u penziji

pre 8 godina

Kako ambasadori Makedonije u Parizu, Izraelu i UNESCO-u mogu da budu izvan kontrole vlade u Skoplju? Ako su ti ambasadori cinilu nesto sto je suprotno od zvanicnog stava makedonskog Ministarstva spoljnih poslova, onda to Ministarstvo treba ili da ih opozove ili da obavesti domacine gde su ti ambasadori imenovani da se tim ambasadorima opoziva akreditacija.

U svakom slucaju, ako na generalnoj skupstini UNESCO-a Makedoniju bude predstavljao isti ambasador, onda ce to ipak znaciti da je glas Makedonije za prijem Kosova u tu organizaciju i zvanicni stav makedonske vlade

rex

pre 8 godina

Da li je ili ne glas naroda nije ni bitno u politici, jedino se racuna šta je na papiru. Osim ako si super sila, onda se ne obzires na sitnu boraniju i ponašaš po principu, sila boga ne moli. E sad normalan prosečan stanovnik to ne voli ali neće ništa ni da uradi protiv tog da ne dobije po leđima, a budalast kao mi dobije i po licu i po leđima a pritom ništa ne ostvari. Voleli ili ne tako je uvek bilo a verovatno će i biti u buducnosti.

Toxic

pre 8 godina

Ostavite Makedoniju na miru, mala drzava koja nema veliku politicku specificnu tezinu, pa glasa kako glasa. Nije kriva Makedonija sto je Srbija izgubila Kosovo, vec pogubna politika srpske burzoazije,komunista i kvazidemokrata u poslednjih 150 godina.A sto se tice naziva BJRM, bas nas briga kako cete nas zvati vi i Grci, mi znamo ko smo i sta smo.
(Makedonac, 24. oktobar 2015 19:18)

Najbolji i najtačniji komentar. Bravo!

Молим?

pre 8 godina

Па, каква је то земља и влада, кад амбасадор доноси такве одлуке мимо њихове воље, а влада "није довољно обратила пажњу".
Капирам да народ нико не пита, али влада која недовољно обраћа пажњу... не знам ни како то да назовем.

Royal

pre 8 godina

@Makedonac...nemate vi pojma ko ste i sta ste...a sad me mrzi ovde da ti pisem i pojasnjavam...ubedili ste sebe da ste nesto sto niste...a sa Alexandrom Makedonskim imate veze koliko i ja sa eskimima...

BeKo

pre 8 godina

Pa naravno da nije glas naroda, a voleo bih da vidim čiji jeste. Narod je masa koja ne misli, narod je dobar za sve ostalo(rad, glasovi, vojska.. ) osim mišljenja.

nije nego

pre 8 godina

Nije bio ni 2006, kada su priznali KiM, pa se nisu bunili.
Posto je i moja porodica deo srpskog naroda reagovacemo isto kada im odvale sve od Skoplja do Ohrida.

да да

pre 8 godina

О оваквим стварима не одлучују ни Македонци ни њихова назови влада већ амреиканци захваљујући којима они још увек и постоје у овом овлику иначе, дезинтегрисали би их за месец дана. Знају они то врло добро. Дакле, БЈР Македонија и ћао ! А ако хоће стварни да буду уз србију нека то и покажу својим политичарима.

Darko

pre 8 godina

U sustini, smesna su ova medjunacionalna prepucavanja, kada su sve drzave ovde samo marionete. Za mnoge stvari su i Srbija i Makedonija same krive, al za neke jednostavno nemaju moci da se bore ili promene. Slab lobi...