Kako je sistem stvorio Miškovića

Težina i značaj dokaza objavljenih u Insajderu 2009. danas je još veći, jer jasno ukazuju na jedan sistem koji je godinama građen samo kako bi se izašlo u susret bogatim pojedincima od kojih je Miroslav Mišković samo jedan.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Ljudi, nema nam pomoci. Uzece od Miska i drugih tajkuna lovu, ali mi sigurno necemo da je vidimo... Nego ce SNS stranacki da je razdeli. Ne budite blesavi! Pravde nema.
    Jedino resenje je da Brankica i Olja napuste novinarstvo i osnuju stranku i krenu da trse redom!
    I smaknu vise ove ludake. Obe imaju m.da. i integritet.
    Dacic i Vucic su nekontrolisani i suvise vole lovu.
    I mogu nesto da naprave.
    (n... kao nema, 20. decembar 2012 22:41)

    # Link komentara

  2. @Aleksandar

    Ajde care kazi sta te je opljackao.Da li ti je uzeo kojukintu na NIVEA kremi,Costa Cafe.BMW,Hondi,Bayer semenu itd. Da li si gledao Insajder. tamo kazu da je sve po zakonu. da li je zakon dobar ili nije to je drugo pitanje. Njega optuzuju zbog zloupotrebe sluzbenog polozaja u privatnoj firmi isisavanje para iz takodje privatne firme. Sada se ta zloupotreba po novom zakonu menaja i glasi samo za drzavne cinovnike. Sirotinjskoj Srbijije kriv svako ko ima nesto vise ili mnogo. Moj novcanik nije bi tanji zbog Miskovica niti ce biti deblji zbog njegovog hapsenja
    (Tra lala, 16. decembar 2012 17:19)

    # Link komentara

  3. I Miskovic je stvorio svoj sistem, i moguce je svasta kad on progovori. pa i da padne Vlada.
    (marija, 14. decembar 2012 19:33)

    # Link komentara

  4. Svaka čast insajderu i Verici Barać treba mu dati tri doživotne i sve koji su opljačkali i doveli nas da njegov sin ide privatnim avionom a ja nemogu ni u wc jer nemam papir.Dosta je bilo ako Vučić ima ozbiljne namere treba mu spomenik podignuti.Pozdrav
    (Aleksandar, 14. decembar 2012 18:15)

    # Link komentara

  5. Vucic je to shvatio i preduzeo jedini moguci korak u ovom momentu....

    Nadam se da ne gresim...Vucicu svaka ti cast, veliki deo Srbije te podrzava!!!
    (Vladan, 14. decembar 2012 14:40)

    Smanjite doživljaj i ne zmanjujte teze. Ništa Vučić nije "shvatio" već je borbu protiv korupcije NAMETNULA EU još prethodnoj Vladi i nije ovo 45' kada se uspostavljao novi sistem (socijalizam) pa se bogatima uzimalo da bi se delilo siromašnima. Ovde se radi o konkretnim krivičnim delima kojih ima ili nema, predmet istrage nije ničije bogatstvo kao takvo! Uglavnom, hvala i svaka čast EU, jer je ona ta koja PRITISCIMA na ovdašnje vlasti, konkretno radi u korist gradjana Srbije!
    (bezimena, 14. decembar 2012 18:07)

    # Link komentara

  6. Pitanje je dali je Dalta banka prodata ili je samo promenila ime
    ( licencu )uz eventualno ucesce u kapitalu u manjem procentu u vlasnickoj strukturi od strane grupacije Intesa San Paolo . Naravno uz bivseg guvernera Soskica i viceguvernera Markovica kao pione DS-a je to
    bilo nemoguce saznati iz suprvizije Intesa banke sacinjene od NBS.
    Monetarne vlasti moraju imati originalne ugovore o prodaji banke koje ce proveriti preko medjunarodne pravne pomoci (zbog falsifikata) kao i naloge i izvode o uplati iz ino-banke ( koje treba proveriti preko medjunarodne pravne pomoci).Tada ce se znati pravi status i vlasnicka struktura banke. Cinjenica je da se Intesa banka kotira kao jedna od boljih banaka u Srbiji.
    Vlahovic,Djelic,Labus,Pitic i 9o% ministara DS-a su stvorili klimu tajkunima a uz put obogatili sebe do neslucenih razmera.Ispitati tokove novca u njihovim bankama i revizorskim kucama preko kojih su opljackali sopstvenu drzavu (pare iz EDBR -a ,Beogradska berza itd.)i poreske obveznike tj.gradjane.
    (Petar Filipovic, 14. decembar 2012 17:12)

    # Link komentara

  7. Ko je pazljivo slusao Vucicev nastup na TV-u mogao je cuti njegovu izjavu da je zemlja, parafrazirano, dotakla samo dno, tj. nema dalje...i to je potpuno tacno. Kao covek u privatnom biznisu dobro upoznat sa pogubnim dejstvom monopola na srpsku privredu sam na ovom sajtu jos u martu/aprilu pisao da bankrot ceka Srbiju 80% do kraja ove godine, a 100% do kraja juna 2013.
    I dalje stojim iza toga, jer me brzina gasenja malih i srednjih preduzeca, STR-a i ostalih malih privrednih subjekata po Srbiji, te generisanje ogromnog broja ljudi koji gube posao jos vise utvrdjuje u tom ubedjenju. Ogroman broj malih i srednjih preduzeca, STR-a i sl. ce i ovu godinu zavrsiti sa debelim minusima u poslovanjima, sto je mnogima vec cetvrta godina u nizu...

    Ljudi nema se dalje, ovaj netajkunski sektor privrede sa preko 800.000 zaposlenih, vecinski poslodavac u Srbiji, bar u 60% slucajeva odbrojava svoje poslednje mesece pre bankrota, a sa njim bar jos 300.000 ljudi klizi ka sigurnom gubitku posla...to je uvod u opsti ekonomski krah!!!

    Vucic je to shvatio i preduzeo jedini moguci korak u ovom momentu. Udariti na tajkune i pokupiti im sve NELEGALNO zaradjeno u poslednjih 20-ak godina. Jedino su to sigurne desetine milijardi Evra na koje mozemo racunati u bliskoj buducnosti, neophodne za spas zemlje i naroda u poslednji cas pre izbijanja socijalnih nemira nevidjenih na ovim prostorima!!!

    Nadam se da ne gresim...Vucicu svaka ti cast, veliki deo Srbije te podrzava!!!
    (Vladan, 14. decembar 2012 14:40)

    # Link komentara

  8. Slažem se sa ogromnom većinom navoda. Ponavljam - ogromnom većinom. Meni samo smeta olako baratanje sa "realnim tržišnim cenama zemljišta", tim miljardama i za koliko je budžet oštećen. REALNOST na terenu je da je tih 2 milijarde možda vredno samo 100 miliona. Tržišnu vrednost određuje koliko je neko spreman da za nešto plati. Pride, država se pokazala kao najgori i najkorumpiraniji investitor i ostavljanje njoj nečega na upravljanje je u stvari najčešće pravilo dodatni negativni saldo. Ne znam šta i kako će taj Beko da uradi s Lukom - i neka mu je oduzmu, baš me briga. Ali znam da je ostave gradu ili republici na upravljanje i rešavanje da još 100 godina tamo ne bi niko ništa uradio, raselio legalne, nelegalne i ilegalne vlasnike, korisnike, mike i žike, i konačno nešto sagradio. Šifra: Prokop, "Europolis", Sajam itd i sl.
    (npb, 14. decembar 2012 14:22)

    # Link komentara

  9. Е ко прочита овај чланак и саслуша емисију, може комотно рећи да разуме зашто се дижу револуције у неким земљама. Кад народ схвати да га; они који су изабрани и задужени да воде бригу о народу и држави, воде, у пропаст и сиромаштво, народ не преза да се дохвати оружја и проблем реши на свој начин.
    Није џабе песник испевао ”кад устане кука и мотика биће турком по мејдану мука."Више нема вере у никога.Сви су нас издали, Ко мање ко више
    (Rade Jovicevic, 14. decembar 2012 13:25)

    # Link komentara

  10. Posle Miska, docice neki drugi Misko. I tako u krug! Nazalost po nas..
    (Nemke, 14. decembar 2012 10:42)

    # Link komentara

  11. Nekako sam pesimista po ovom pitanju, tj. nisam siguran da će išta dobro izaći iz ove priče. Nekako mi se čini da iako se trude da nam to pokažu, članovi koalicije na vlasti se ne razlikuju od svojih prethodnika, barem ne mnogo. Malo više akcije, malo više buke ali će na kraju efekat biti isti. Prašina će da se slegne i biće kao da se ništa nije desilo. Druge teme će isplivati na površinu, nekako će nam dokazati da pojava sunčevih pega utiče na Srpsku ekonomiju, neke gologuze pevaljke će se potući preko žute štampe i slične besmislene teme će nam skrenuti misli sa bitnih stvari. Jer lakše je otići u svet mašte i lebdeti u njemu nego plivati u g...ima realnosti i uhvatiti se u koštac sa stvarnim životom i problemima.
    (schmilo, 14. decembar 2012 08:54)

    # Link komentara

  12. Sve što je Insajder objavio pre 3 godine stoji, ali bojim se da u celoj priči nedostaje jedan detalj. Nisu srpski takuni izmislili toplu vodu sa offshore kompanijama. To je praksa koja je prisutna u svetu. Dobar je primer "švedska" IKEA, kod koje se trag vlasništva gubi negde na Karibima. Postoje i indirektni lanci vlasništva, koji nisu tako vidljivi. Npr. na listi najvećih akcionara jedne javne američke ili (svejedno) evropske kompanije, nalazi se neki lokalni privatni domaći investicioni fond ili holding kompanija. Ako se zagrebe ko stoji iza tog privatnog fonda, dođe se do neke offshore kompanije, registrovane tamo gde ne morate biti ni vlasnik ni deoničar sopstvene kompanije, a gde ne plaćate ni porez. Tu se tragovi gube.
    Nisam siguran na koji bi način Srbija mogla ovde da bude "mimo sveta".
    Vlasnik Delte nije Mišković nego kompanija sa Kipra. Prihodi te kompanije nisu isto što i prihodi Miškovića. Miškovićev prihod je ono što je dobio od te kompanije, a problem države je što 12 godina posle pada Miloševića nije reformisan poreski sistem.
    Država je neosporno napravila propuste po pitanju privatizacije, putem koje se dobijalo građevinsko zemljište, ali tajkuni su poslovali po zakonima. Bilo je tu i dosta naivnosti, posebno po pitanju obnove proizvodnje u propalim fabrikama. Privatizovani su i rudnici azbesta, a da niko nije pitao zašto to neko kupuje kada azbest niko više ne koristi. Onda su se čudili kada novi vlasnik proda mehanizaciju kao staro gvožđe.
    (Zoki, 14. decembar 2012 08:30)

    # Link komentara

  13. nista novo...sistem je sustina al to svi vrlo dobro znaju..i taj sistem ima ljude jos od pre vise od 20god koji svi imaju IME PREZIME JMBG
    e to gospodo novinari ne precutkujte. misko beko....oni su samo mali deo celokupnog sistema kojima je omoguceno da se obogate na racun poreskih obveznika....
    IME PREZIME JMBG ko im je to omogucio od pocetka od 90tih cak i pre.
    to nas zanima


    do tad banana drzava
     (neglasac, 14. decembar 2012 08:22)

    # Link komentara

  14. “Nismo mi izabrani da bismo radili ono što se sviđa narodu. Mi smo birani da bismo vodili politiku koja po nekada ljudima i neće da se dopadne, ali koja na kraju treba da donese bolji rezultat”, izjavio je Aleksandar Vučić prvi potpredsednik Vlade na RTS-u.
    (Djindjicev stav tek se sada nastavlja, 14. decembar 2012 00:51)

    # Link komentara

  15. Narod glasao za politicke stranke da im one pretstavljaju interese, a te politicke stranke i njihovi pojedinci zbog svoje licne koristi rasprodali ono sto im je narod dao i napravili od naroda robove. I sad se narod buni. Ali i opet glasa i daje moc drugim politickim
    strankama misleci da su one bolje. Dok god se bude licna moc davala u ruke drugome da kroji sudbinu tvog zivota nece biti bolje. Mislite da drzava i milicija odrzavaju red?
     (mrfreedom, 14. decembar 2012 00:21)

    # Link komentara

  16. Taj sistem ima svoje ime, zasto ga precutkujete?
    Problem je malo dublji i istorijki duze traje od Miskovica. Pravo je pitanje kako je nastao komunisticki Sojic? Kada se na njega da odgovor, onda je vrlo lako razumeti kako nastaje postkomunisticki Miskovic.
    (Sumadinac, 13. decembar 2012 22:11)

    # Link komentara

  17. Nije samo pitanje kako je sistem stvorio Miskovica, nego kako ga je i stitio do sada i kak oniko do sada nije udario na njega, iako nam je vadio pare iz dzepova.

    Cak ga ni insajder nije ovako udario, kao Vucic.

    Svaka cast Vucicu.
    (ma hajde, 13. decembar 2012 22:09)

    # Link komentara

  18. Sve sto ste napisali stoji. ALI ovom narodu nije potrebno jos jednom opisati, dokazati, uciti da tu zaista postoji pozar. Narod se svakodnevno przi na laganoj vatri...napisite barem jedan clanak koji ukazuje na bilo koju akciju kako ispraviti nepravdu (ugasiti pozar). Kako povratiti novac koji pripada....NAMA NE TREBA INSAJDER informacije. Nama treba 'HOW TO' resiti se ove bagre i obezbediti bolji zivot sa parama koji cemo vratiti od tajkuna.
    (Don Perignion, 13. decembar 2012 22:07)

    # Link komentara

  19. Jas sam hard core demokrata ali stvarno ova vlada pokusava da transformira Srbiju bice tesko ono stvarno tesko ali bar oni su razumeli da srbiju treba civilizovano drustvo gde zakon je ist za svi i niko se ne spasi od kriminalu
    (bombonu, 13. decembar 2012 22:06)

    # Link komentara

  20. Treba rasformirati sistem koji stvara tajkune i mafiju.

    Leči se uzrok, a ne posledice.
    (Jovan Galtić, 13. decembar 2012 21:59)

    # Link komentara

  21. Volim B92 jer na njemu najvise borave prosvjeceni idealisti. To je jedna rijetka oaza u kojoj se ocuvao duh hriscanske, socijalne pravde i socijaldemokratskog vidjenja drustva. Ali na zalost moju i vas ostalih, sami vidite da se svijet kao kancer nadima od sasvim suprotnog trenda.
    Evo i moga doprinosa: gdjin. Miskovic i ini se samo uklapaju u opsti trend neoliberalizma, jer da njih krupnih nema, a okolo Srbije su fakat krupni igraci, onda bi ti izvanjski istu Srbiju ekonomski pojeli....Gospodin Vucic je peceni politicar, meni se cini da ovdje ne laje kuca radi sela...znate sta mislim, on da je dosao na vlast i zna da je to mjehur od sapunice, ako ne stvori svoju ekonomsku bazu. Partijska baza mu je zeljna plijena, kao sto se ponasa svaka vojska kada osvoji teritoriju....pa nije lose skresati jednom sjekiricom konkurenciju (Djilasa i Tadica), namaknuti nesto para za praznu kasu i sklopiti dil sa M. i inima, da naprave mjesto njegovima... tako je ovo vidim, a vi lajkujte ako se slazete.
    Ako se pitate zasto volim B92, onda je to zbog vas i samo cekam kada ce doci dan da krenete kao i Slovenci pa da vam se pridruzim... mozda nam dodje i Slava ZIzek da drzi govor :)))
    (Almanah, 13. decembar 2012 21:56)

    # Link komentara

  22. zato je muzicar postavio sve Miskove kadrove u Poreskoj Upravi koji imaju konsultantske firme koje su ga zastupale, tako da je finansijska istraga o pokradenim parama uzaludna. Proveriti kriminalce iz Poreske Uprave koji su dovedeni.
     (vozd, 13. decembar 2012 21:14)

    # Link komentara

  23. Sve je u ovoj analizi tacno samo se precutkuje uloga tajkuna u periodu Zorana Djindjica.Kostic,Beko i Krmivoje su mu bili kumovi, zna se ko je asfaltirao puteve. Cane Subotic je bio svakodnevni gost.
    (aca, 13. decembar 2012 20:48)

    # Link komentara

  24. Fenomenalno.
    (Mladen, 13. decembar 2012 20:41)

    # Link komentara

  25. Analogijom sledi da ce zbog odlaska para na Kosovo neko zavrsiti u zatvoru tek 2015-e...
     (zanemeo, 13. decembar 2012 20:40)

    # Link komentara

  26. ma sta vam je ljudi. nisu to nasi uradili. amerika je kriva za sve, oni su nam podmetnuli miskoviceve, da bi unistili srbiju.
    (rahel, 13. decembar 2012 20:39)

    # Link komentara

  27. Oglašavao sam se do sada punim imenom i prezimenom, posle krivične prijave za sada nepoznatog tužitelja za krivično delo klevete, primoran sam na pseudonim, pa molim da to imate u vidu. Vaš komentator Zack je totalno u pravu; ne samo vaš nego i drugi moderatori čitalačkih komentara kao da su izašli ispod šinjela naših državnih službi. Nekoliko puta sam ih testirao razmišljanjima o odnosu Srbije prema Vojvodini, i zamislite ni jedan jedini škakljiviji napis nije objavljen. Uz sve, neki su onima prema kojima sam usmeravao oštrucu kritike, dojavljivali sadržinu komentara. To je Srbija danas. Inače Insajder i njegova Don Kihotovska borba sa državnim i tajkunskim vetrenjačama jedini je svitac na kraju tunela koji oslikava sadašnji duh Srbije. Ponosim se što Brankica Stanković sa svojim timom jedina oličava onaj B92 koji je u vreme strahovlade SPS-a, radikala i Julovaca bio bakljonoša slobodne misli.
    (Don Vitale, 13. decembar 2012 20:28)

    # Link komentara

  28. Zaboravili ste pored Miskovica najmocnijeg i to Miodraga Kostica konji je u aferi sa secerom ojadio celu naciju, a krivi na kraju bili neki marginalci?!
    (Miroslav, 13. decembar 2012 20:20)

    # Link komentara

  29. A sada malo zabave? Jedna od plavusa iz prethodnog tima Miskovic se pojavila na TV sinoc! Napada ... Hocemo li videti odbranu , drugu jako blisku saradnicu bivsa bliska koleginica iz Luke bg da ga brani veceras? A onda sutra obe u ring pa da se pocupaju javno na TV... zabava miliona bolje je od Granda
    (Jfk, 13. decembar 2012 20:18)

    # Link komentara

  30. pitajte muzicara iz Vlade za Miska
     (vozd, 13. decembar 2012 20:14)

    # Link komentara

  31. Ljudi ne lozite se.I sve da mu se uzme do zadnjeg centa,mi necemo zutu banku da vidimo.Ja sve polomih auto po rupetinama.Ima da nas zamajavaju par meseci dok ne maznu jos koji kredit.A posle ovoga doci ce neki novi Miskovic.I tako u nedogled.Alo,NARODE bre,PROBUDI SE.
     (svi su isti, 13. decembar 2012 20:01)

    # Link komentara

  32. citam ovde trolovske komentare I smejem se svemu. sa bezbedne udaljenosti . vucic je jedan od onih,mnogih, zbog kojih sam otisao iz zemlje. medjutim, ovi koji su trebali da 'oslobode' srbiju nasledja slobodanove kamarile su ispali jos gori. ljudi se menjaju, mozda se I on promenio na bolje.uostalom to nije ni vazno.vazno je da neko konacno raskrinka taj suludi lopovski sistem I ucini zemlju koliko toliko sposobnom za normalno funkcionisanje ekonomije. bez monopola ala misko, kole , beko ....tako I moja pokojna baba moze.
     (klokan, 13. decembar 2012 19:44)

    # Link komentara

  33. muka mi je od ovog bolesnog sistema i svega sto se desava oko nas. imam 25god, zavrsen fax, relativno ok posao, ali kad pomislim da u ovoj ludnici treba da stvaram porodicu i normalno zivim, nije mi dobro. bukvalno.
     (modesty, 13. decembar 2012 19:35)

    # Link komentara

  34. Samo tako nastavite,ne mogu vam kojekakvi lopingeri nista jer pisete samo istinu a narod to prepoznaje i ceni.
    (Predrag, 13. decembar 2012 19:33)

    # Link komentara

  35. NO COMMENT. Znaci trebamo da cekamo jos par godina da bi se napokon rasvetlila PATRIJOTSKA PLJACKA.
     (pecanac, 13. decembar 2012 19:25)

    # Link komentara

  36. od 2000 do sada je proslo 12godina,pitanje je da li je 2000 stvarno doslo do promena,sta se zapravo promenilo kazu nemoc drzave ,ne mislim da je i jedna drzava ne mocna niti da iko moze da uredjuje sistem sem izabranih ljudi na izborima e sad za koga smo mi to glasali ,glasali smo za ljude koji su gledali samo svoju licnu korist,jer da su hteli da naprave nesto od zemlje Srbije mogli su imali su sve poluge u svojim rukama,,sada slusam analiticare i price o tranzicionim drustvima i ispada kao da smo mi mala deca da ti neko prica bajke ,da smo imali postene odgovorne ljude i to ne moraju da budu svi vec par njih koji ne gledaju svoje licne interese Srbija bi bila jedna od vodecih zemalja u regionu ,,,ali ne svaka vlada od 2000 svi ljudi koji su dolazili na vlast su punili svoje dzepove dzepove Miskovica,Perica i ostalih ,,a nama prodavali maglu sa vecinom novinara i analiticarima pricama o bolnoj tranziciji,,zaboravljajuci da su oni vlast i da su sve to oni uradili sve to napravili i omogucili,,tako da se u Srbiji 2000 desila ona stara sjasi kurta da uzjase murta ,,,i sve to bez politicke odgovornosti na kraju svaka cast televiziji B92
    (bugi, 13. decembar 2012 19:24)

    # Link komentara

  37. Majka ga je stvorila
     (koi, 13. decembar 2012 19:19)

    # Link komentara

  38. Nije tacno da je Miskovic proizvod sistema, on je jedan od najistaknutijih tvoraca tog koruptivnog i pljackaskog sistema na cijem celu je bio JUL i Mira Markovic. Taj i takav sistem nije slucajno nastao, to je bila smisljena akcija, zbog opstanak na vlasti, ljudi iz institucija bivseg komunistickog rezima.
    (Boban, 13. decembar 2012 19:14)

    # Link komentara

  39. Dragi B92. A sada da malo proverite koja je advokatska kuca u Americu lobovala za Srbiju po pitanju Kosova? Takodje ko je potpisao ugovor sa njima. Da li je ista advokatska kuca lobirala i za Kosovo? Milion eura pitanje ? Na kom spratu doticne kuce je bila ekipa za lobiranje Srbije a na kom spratu za Kosovo?
    Svakakva pitanja mozemo pronaci za ko hoce da bude milioner!
    Pozdrav
    (Jfk, 13. decembar 2012 19:04)

    # Link komentara

  40. У духу слободе медија и интернет демократије могли би мање селективно да објављујете коментаре читалаца. Ако вас неко критикује онда то такође имате обавезу да објавите, у супротном ћете губити читаоце, гледаност и интегритет. Више људи које познајем укључујући и мене често је имало проблема са администраторима на сајту Б92, јер наши коментари остају не објављени. Искрено нема сврхе писати коментаре уколико у њима морате да хвалите Б92, али онда нема смисла ни веровати истом медију. Поздрав!
    (zack, 13. decembar 2012 19:04)

    # Link komentara

  41. @bojan,
    Potpisujem.
    Jedino što nam preostaje je da uhapsimo sistem.
     (toza, 13. decembar 2012 18:58)

    # Link komentara

  42. B92 da
    (JFK, 13. decembar 2012 18:54)

    # Link komentara

  43. [link]

    veoma zanimljivo, veoma zanimljivo... firma „Profiler team” (preduzeće za medijske usluge, konsalting i odnose sa javnošću doo) u kojoj je bio zaposlen Vucic (inace strucan za ovu oblast), za godinu dana dobila 20 puta po 300 i vise hiljada dinara od opstine Vozdovac, a inace vise ne postoji ili bar nisam nasao u APR-u... sajt su imali - ugasen...
    Smor je dok se doceka da ucita video na sat i 21 minut, ali su cetiri minuta i te kako vredna cekanja. Preporucujem svakome, ako cemo da pricamo o postenju!
    (Istina za Vozdovac, 13. decembar 2012 18:42)

    # Link komentara

  44. Svaka cast. Fantasticna analiza lica i nalicja jednog sistema koji je omogucio jednom direktorcicu iz unutrasnjosti da se obogati koristeci sistem koji je radio za njega i politicare. Politicarima je delio mrvice sa stola i oni su bili sa time sretni jer nisu bili svesni da se radi o njegovim mrvicama dok nisu shvatili koliko se obogatio. Kada je poceo da nas svima sise krv, da nas sve prodaje i kupuje kao sto se krompir kupuje na kvantaskoj pijaci, da nam servira svoju istinu preko svojih medija, svoje zakone preko svojih poslusnika, kada smo svakim danom bivali sve siromasniji i siromasniji a on sve bogatiji i bogatiji, onda smo se probudili. Da smo cekali jos malo, na kraju bi nas sve preprodao kao narkoman namestaj. Kao tapkarosi sto su nekada preprodavali karte ispred Marakane. Bio bi vrhovna vlast, premijer, tuzilac, sudija. Ko mu nije po volji zavrsavao bi u zatvoru, ko radi za njega, dobijao bi Fidelinke za nagradu, kao sto se psu daje koska da se zabavlja. Ali sada je to najzad prekinuto i ostaje da se vidi da li ce ponovo nekoga kupiti ili ce pravda pobediti.
    (Goran, 13. decembar 2012 18:39)

    # Link komentara

  45. NEKA SE GASE SVE PRIVATIZACIJE I VRATI STARA PROIZVODNJA. SVAKO KO JE KUPIO MAŠINE KOJE SU SADA NEOPHODNE DA VRATI.
    ONI KOJI SU KUPILI FABRIKE KAO PRAZAN PROSTOR, A PRODALI MAŠINE, OSTANU VLASNICI 50%, AKO VRATE MAŠINE. U protivnom u zatvor. Ko je zbog provizije kupovinom iz inostranstva gasio domaću proizvodnju, takođe u zatvor. Generalni direktoti koji su fabriku uz solidnu proviziju, takođe.
    Ako se sve to u radi, možda još pomislim da demokratija i nije baš najužasniji sistem.
    Za sada IPAK ŽIVEO KOMUNIZAM.
     (srna, 13. decembar 2012 18:35)

    # Link komentara

  46. Inače ovo što se dešava sa Vučićem i Miškovićem je samo pozorište za EU koja insistira da zemlja sa nesređenim sistemom ne može u EU. Dakle, ovo je samo zamazivanje očiju, ništa se realno neće dogoditi, skloniće Miškovića, jer EU insistira, ali će zato napraviti 10 novih Miškovića kada EU da pare iz fondova. Naravno te pare Srbija neće videti, ali se politička elita / mafija Srbije nada parama, zato kao šatro i ispunjava sve uslove. Ovo sve što navodim je više nego očigledno svakome ko čita vesti između redova.
    (Pametnjaković, 13. decembar 2012 18:18)

    # Link komentara

  47. "Gde ste sad misevi iz ds-a koji ste do juce bili u drustvu ove bagre koju treba pohapsiti , oduzeti im imovinu i nabiti u rudnike da kopaju ! Kad se samo setim da sam sa ocem gutao suzavac boreci se za neke nove ljude i verujuci u bolje sutra , propala mi je decenija zivota zbog vas ! Istu kaznu treba da delite sa Miskovicem i slicnim njemu , zbog vas ja kao visoko obrazovano lice ne mogu da nadjem posao 3 godine i molim boga da me angazuju za poslove u inostranstvu , BAGRO !!
    (shone, 13. decembar 2012 17:29) "

    Evo nas sada sa radikalima, aplaudiramo Vučiću i divimo se njegovoj višedecenijskoj predanoj borbi za mir, toleranciju i evropske vrednosti.

    A imaš li predstavu koliko je decenija propalo, i još će propasti zbog njih? I njih nisi vidjao nekada, ne tako davno, u društvu i sa ovim, a i sa onim drugima, koji od straha sada opraštaju čak i Zvezdine dugove prema njima?

    Ne znam zašto ih ti razdvajaš, ali i Miško i Aca su potekli sa istog mesta, i radili su na istoj stvari.

    Tako da, ono...znamo se...
    (klosar72, 13. decembar 2012 18:13)

    # Link komentara

  48. Raditi za Insajder predstavlja patriotizam najvišeg ranga
     (Boban, 13. decembar 2012 18:11)

    # Link komentara

  49. nema nade za ovu drzavu...
     (!, 13. decembar 2012 18:05)

    # Link komentara

  50. Nije ga stvorio sistem.
    Stvorili su ga gradjani Srbije cutanjem. Ti gradjani su lenji, sujetni, neambiciozni, vole lopove i korumpirane i logicno je da imate ovakvu vlast. A da ne govorimo o tome da srbi ne razumeju kako svet oko njih funkcionise.
    (ja nisam glasao, 13. decembar 2012 18:04)

    # Link komentara

  51. Oduvek su trgovci tj.mesetari -zelenasi enormno zaradjivali . Tu nema emocija . Nije kriv Misko, Pera , Zika , Laza ... vec Srbija !!!
    Sistem cine ljudi , a nasi su ljudi pohlepni i vise vole mito nego platu . Zasto toga nema u Nemackoj , Svajcarskoj ??
    A sa kakvim su idealima i mislju ginuli nasi preci ..
     (Paor, 13. decembar 2012 18:01)

    # Link komentara

  52. a da insajder dodje u banjaluku malo?
     (tata, 13. decembar 2012 18:01)

    # Link komentara

  53. sve stoji...ali stoji i da se hrlilo u Delta City, bi to stvar prestiza i glupiranja. Gde je bio bojkot gradjana? Svako je u svom kapacitetu mogao i morao da regauje. Nisu samo politicari podrzavali Miskovica, podrzavao ga je i svako onaj koju je ulazio u Maxi, Tempo...zabava za milione, bilo i ostalo
    (dagi, 13. decembar 2012 18:00)

    # Link komentara

  54. "kao glasac DS skidam kapu Vucicu.
    svaka ti cast
    (dejan, 13. decembar 2012 14:52) "

    O Bože... pa i Vučić je bio, a i dalje je važan deo tog "sistema"

    Ili ste pali sa Marsa, ili njihov sistem očigledno daje rezultate?

    Ovo je samo obračun među kolegama, i ne dešava se zbog našeg dobra, već zbog mešanja karata i selidbe moći.
    (kanibal, 13. decembar 2012 17:54)

    # Link komentara

  55. long live insajder
     (...sve sve ali nista, 13. decembar 2012 17:49)

    # Link komentara

  56. A VLAHOVIĆ? ALFA I OMEGA SVIH NAJGORIH PRIVATICACIJA, A POGLEDAJTE I ZA ČIJE JE VLADE TO BILO......
    (Anamarija, 13. decembar 2012 17:37)

    # Link komentara

  57. Svaka cast na textu, nisam skoro nesto bolje citao. Od pocetka do kraja. Samo napred, informacija je kljuc
    (Informaticar CH, 13. decembar 2012 17:35)

    # Link komentara

  58. Serijal " Insajder" i svi novinari koji su radili,i dalje rade tu emisiju,mislim da zasluzuju sve pohvale i postovanje,i pokazuju " skolski primer" pravog istrazivackog novinarstva -sigurno najteze zurnalisticke grane ! Bravo za B92. !! SRECNU NOVU GODINU Vam zelim !
     (VULKAN, 13. decembar 2012 17:35)

    # Link komentara

  59. Lepo je ovo mesto, gde se jad i beda nadju, pa se slade i pune dusu vestima o ljudima koji imaju mnogo, kako ce neko to da im oduzme, kako ce da robijaju...
    Gluposti!!!
    A niko se ne pita: "Sta ja imam od toga?"
    Nece Miskovic da robija, ne bojte se. Previse on ima da bi robijao. Sada oni njega ne saslusavaju, nego se pogadjaju!!!
    Ej, narode prost!!!
    Bogati ne leze u zatvoru...
    (Sasa Tramp, 13. decembar 2012 17:33)

    # Link komentara

  60. Gde ste sad misevi iz ds-a koji ste do juce bili u drustvu ove bagre koju treba pohapsiti , oduzeti im imovinu i nabiti u rudnike da kopaju ! Kad se samo setim da sam sa ocem gutao suzavac boreci se za neke nove ljude i verujuci u bolje sutra , propala mi je decenija zivota zbog vas ! Istu kaznu treba da delite sa Miskovicem i slicnim njemu , zbog vas ja kao visoko obrazovano lice ne mogu da nadjem posao 3 godine i molim boga da me angazuju za poslove u inostranstvu , BAGRO !!
    (shone, 13. decembar 2012 17:29)

    # Link komentara

  61. DA

    Ne znam šta još da kažem.
    (IZ FABRIKE UNIŠTENE PRIVATIZACIJOM, 13. decembar 2012 17:21)

    # Link komentara

  62. Ima li neko link od ove emisije? Hvala!
    (Nikolica, 13. decembar 2012 17:10)

    # Link komentara

  63. Ceo sistem koji je ubio Srbiju je nastao tokom 90-tih, pod pokroviteljstvom DB, SPS, JUL i SRS/SNS.

    Radili su sinhrono, svojim proverenim ljudima su dali sav novac Srbije u ruke, dok je politički blok (SPS, JUL, SRS/SNS) stalnim tenzijama i ratovima držao gradjane u svakodnevnom ludilu preživljavanja, i već tada su pripremili teren za vreme "kada ne budu na vlasti".

    Plan je bio prost, isključivo njihovi ljudi su privatizovali firme (ko je imao novca 2002-ge godine osim onih koji su ga "stekli" tokom 90-tih?)da bi ih namerno uništavali i kroz nezadovoljstvo polako pripremali teren za povratak, u čemu su delom i uspeli kada su posle ubistva Đinđića instalirali svoju marionetu Koštunicu.

    Posao je nastavljen kao u stara dobra vremena, Hag koji je pretio ljudima iz senke je postao 9-ta rupa na svirali, i sve je za njih delovalo dobro.

    Međutim, vlastoljubivi Ivica je 2008-me onemogućio planirani povratak klike na vlast kroz SRS, zbog čega Ivica danas guta kosovske žabe.

    Stvari su konačno ispravljene 2012-te kada se kompletna ekipa iz 99-te vraća posredno ili neposredno na vlast, i sada "Služba" učvršćuje svoje redove. Prodaju "zlog" Miškovića, da bi "dobri" Vučić utvrdio svoju poziciju, tako da se i ovde radi o taktičkom potezu klike. Narodu bi bilo isto i da je obrnuto - da je Mišković završio sa Vučićem, korist svejedno ima samo klika iz senke.

    Ali, narod je dobio hleba i igara, jer ne želi da se seća ne tako davne prošlosti.

    Nama, koji se sećamo, ovo neće prodati.
    (kaiser, 13. decembar 2012 17:10)

    # Link komentara

  64. zvuci kao mafijaska bajka uvezena iz Rusije ali je istina, nemilosrdno iskrena. Ti su ljudi bili na pravom mestu u pravo vreme i samo su na sebe mislili, Ja kazem unistiti ih da im ni para ne ostane, odrati im kozu sa ledja ako treba...Srbija mora da ima buducnost posle ovih monstruma...
    (dragan simonovic, 13. decembar 2012 17:06)

    # Link komentara

  65. @(don vito, 13. decembar 2012 14:14) "Nije kriv Misko nego politicari koji su mu omogucili da sve u skladu sa postojecim zakonima pokupuje a potom i opljacka."

    Nije kriv??? Krivi su I JEDNI I DRUGI, to je bilo pravo "zločinačko udruživanje" protiv vlastitog naroda.
    (Alex1, 13. decembar 2012 16:58)

    # Link komentara

  66. Svi navedeni "tajkuni"su radili devedestih za drzavu posao. Ali drzava im je omogucila da i za same sebe naprave kakakv posao. Zvanicni kurs DM je bio 6 dinara devedesetih.Malom broju ljudi je omoguceno da uzmu po stotinu hiljada maraka po tom kursu i da plate posle dve nedelje. Cena DM na crno je bila 120 dinara. E pa sada se sa legalno kupljenim markama od NBJ ode na crno trziste prodaju se marke plati NBJ i onda za te iste pare ponovo po kursu od 6 dinara. Eto prve enormne zarade.Peconi je bio Arkanov ratnik koji je po Beogradu drzao automat klubove. Drzavni dileri su isli od preduzeca do preduzeca, beogradski Wall street u Francuskoj u nudili marke ili dinare i izvlacili narodu pare iz slamarice. Takvi "pouzdani" su izasli sa leo[pom zaradon krajem devedesetih
    (Poznavalac situacije, 13. decembar 2012 14:04)
    I tu su otisle milijarde dolara drzavnog novca u privatne ruke.
    (zzz, 13. decembar 2012 16:57)

    # Link komentara

  67. Sjajan clanak - svaka vam cast.

    Samo jedna mala primedba - pre bih rekao "poresko utociste" nego "poreski raj". izraz na engleskom je "tax haven", a ne "heaven". "Haven" je nesto kao luka na engleskom.
    (Ivan M, 13. decembar 2012 16:55)

    # Link komentara

  68. Zaboravili ste da je Vucic bio u vladi devedesetih kad je bila najveca pljacka.
     (dragan, 13. decembar 2012 16:50)

    # Link komentara

  69. bilo je: vozi Misko a sad...pao Misko ili Misko pao
    (srle- negotinac, 13. decembar 2012 16:37)

    # Link komentara

  70. Čuj kako - gledanjem kroz prsti još kad je počela pljačka kruševačke Župe!
    Cim vidiš gde je sada i kako izgleda ta nekada jaka firma sa jedne strane i kako izgleda i šta sve ima njen nekadašnji direktor sa drugr strane, pametnom je sve jasnoa
     (Mitar iz Dubiča, 13. decembar 2012 16:29)

    # Link komentara

  71. Vidim da je problem u Off shore kompanijama.Treba ih ukinuti u celom svetu od Kipra, Barbadosa, Virgin Islands, Holland Antiles, Guerensey itd. Ceo svet tako posluje
    (Malo dete, 13. decembar 2012 16:24)

    # Link komentara

  72. ne mogu da slusam , NI DA GLEDAM celokupnu gardu...koja nikako da se makne iz nasih unistenih zivota.Da li je moguce da smo doziveli da oni sada skupljaju lovorike .Oni su kao resili da rasciste Srbiju od lopova O CEMU PRICAMOOOO,zalosnooo
    (pesiminicnooptiminicna?!?!!, 13. decembar 2012 16:24)

    # Link komentara

  73. Eto, mogu da se slozim da se nesto vazno desilo.

    Vreme ce pokazati da li je to bilo dobro (moja dosadasnja razocarenja mi skrecu paznju da se ne odusevljavam prebrzo).

    Da li smo stvarno pobedjivali kad god su nam govorili da pobedjujemo?

    Na zalost, svaka zemlja ima i svog Miskovica i svog Vucica, pa i svog Nikolica. Razlika je u nijansama.

    Da li je Miskovic otisao da bi neko (je li taj neko nepoznat?) na njegovo mesto postavio nekog drugog Miskovica (ili vise njih), to cemo da vidimo.

    Miskovic jeste krupna zverka, medjutim ova nasa suma je puna zveri.
    (Komentator, 13. decembar 2012 16:22)

    # Link komentara

  74. Ekipa B92, zasluzuje "Nobelovu nagradu za borbu proziv korupcije" ! Evo predlazem, da se pokrene inicijativa da se i za ovu oblast drustvenog zivota (svet se promenio-novi izazovi itd.) dodeljuje nagrada, ne za pojedince, nego za institucije. Verujem, kada bi Nobelov komitet bio upoznat, sta je sve B92 istrazio i dokazao i pod kojim uslovima, u tranzicionoj zemlji Srbiji, Brankica sa ekipom bi tu nagradu zasluzeno dobila.
    Inace, treba iznajmiti Goli otok od Vlade Hrvatske, i pljackase-"gospodu-patriote", poslati na "dozivotni odmor" !
    (Djordjejugos, 13. decembar 2012 16:19)

    # Link komentara

  75. Lepo rece rimljani - Quis custodiet ipsos custodesi? Ko cuva cuvare? To mora biti osnovno pitanje bilo kakvog sistema.
    A to ujedno objasnjava zasto nemamo poverenja u vas, B92. Dok ne bude javna i proverena informacija kako se vi finansirate od 90ih do danas, moramo sumnjati i dalje.
    (crni, 13. decembar 2012 16:11)

    # Link komentara

  76. a da reprizirate taj Insajder? u periodu emitovanja sam ziveo u studentskom domu i nisam imao tv :(
     (strucnjak, 13. decembar 2012 16:11)

    # Link komentara

  77. Nece biti osudjen, sve je radio po zakonu. To sto zakon nije dobar, to je druga stvar. Ni za to niko ne moze da odgovara jer je donet legalno, u skupstini. To sto su poslanici i politicari potkupljivi, to moze da se sankcionise, ali je gotovo nemoguce dokazati. Znaci ni za to niko nece odgovarati. Resenja nema, narod je isuvise pokvaren. Zato cemo ostati bez drzave, uskoro. Meni je to jasno, pa se zato vise ne zamlacujem, jer nema smisla. Treba sagledati stvari realno.
     (Bojan, 13. decembar 2012 16:10)

    # Link komentara

  78. Insajder treba da se prikazuje svaki dan, i pre i posle podne, pa će ovcama ući u glavu jednog dana, i ovce će početi da misle.
    (Pametnjaković, 13. decembar 2012 16:04)

    # Link komentara

  79. Insajder odradi posao tuziocima, nema potrebe da se vodi istraga, na njima je samo da potpišu, samo izgleda da nikada ni jedan tuzilac nije propratio ni jedan serijal.
    (nišlijka, 13. decembar 2012 16:03)

    # Link komentara

  80. Ulazimo u Evropu. Evropa je dala zadatak da ocistimo zemlju od svojih mocnika jer su na prljav nacin zauzeli pozicije i monopol na trzistu. Nase gradjevinske firme unistene sada ih zatvaram a sutra zapadne firme preuzimaju trziste. Nismo mi ti koji cistimo svoje dvoriste svojom voljo nego po naredjenju zapada. ZASTO? Ako kaznjavas tajkuna kazni i mene koji svaki dan prelazi ulicu van pjesackog prelaza. Kod nas ribu treba cistiti od glave a i od repa. :( kako smo nekad bili veliki...
    (Smore, 13. decembar 2012 15:54)

    # Link komentara

  81. Ovom mozaiku treba samo dodati imena uticajnih ljudi iz SVIH drzavnih struktura,
    koji su bili (placeni) saucesnici ovog "biznisa".Mnoge svakodnevno gledamo na TV.
    (Brankoni, 13. decembar 2012 15:54)

    # Link komentara

  82. E sad ja da pitam, sto se ovako nije pisalo o njemu do sada?
    (Radoznao, 13. decembar 2012 15:52)

    # Link komentara

  83. Sve je to lepo sto radi vlada, za pohvalu je!
    Ja sam Jedan od osnivaca SNS-a, i za to sam da ovo bude postena Srbija!
    Ali postojao je drugi nacin da se ove reforme sprovedu.
    Svi moramo da budemo svesni da jedna drzava moze da funkcionise bez bilo kog ministra i bez bilo kog ministarstva, bez bilo koga od nas... Ali bez privrede i privrednika ne moze ni jedna drzava, pa ni nasa Srbija!!!
    Tesko nama posle svega ovoga.
    Drzava uzima pare na kamatu da bi podelila plate i penzije!!!
    (Sasa Tramp, 13. decembar 2012 15:48)

    # Link komentara

  84. Sve stranke su bile ukljucune o pljacku Srbije, niste spomenuli i SPO, jer kako bas da jedan od tajkuna postane rodjeni brat Vuka Draskovica? I njemu je omoguceno da kupi takovo za smesne pare i da samo u magacinima dobije robe u vrednosti od predko 10 miliona eura, a platio je valjda celu firmu 3, koliko se secam. Da ne spominjemo Cedu i njegov lagodan zivot takodje i njegova poslovanja. Nece ni u buducnosti biti bolje, ovo je samo mala promena napred. Dok god se svi ne procesiurijau koji su ukrali buducnost ove zemlje, oterali na stotine hiljada radnika na uilcu, Srbija ce biti ovakva kakva jeste.
    (dejan, 13. decembar 2012 15:48)

    # Link komentara

  85. Veliki je muka znati i ne moći uticati da se stvari promene, jer naš problem je sistem koji je uspostavljen još 90-tih, kasnije samo modifikovan kako bi se prilagodio novim vlastima i starim tajkunima. Naivna su očekivanja da će jedan A. Vučić bilo šta da promeni, to ne može ni jedan pojedinac, naročito od ovih koji se, bezidejno i potrošeno, vuku po političkoj sceni već dve decenije. Postali smo društvo lažova u pokvarenjaka i ma koliko nas EU pritiskala da se dozovemo k pameti, s tim redu, radu i disciplini, reagujemo toliko sporo da je apsurdno očekivati u doglednoj budućnosti bilo kakvu promenu na bolje. Dok se ne pojave neki novi ljudi, sa novom energijom i vizijom, biće nam ovako i to je to, nažalost. Kažem nažalost, jer znam kako se živi u EU, i znam da bi sa ovim čime prirodno raspolažemo mogli stvoriti bolji život od mnogih bogatih zapadnih zemalja. Ali, za to treba pameti koje nemamo.
    (bezimena, 13. decembar 2012 15:48)

    # Link komentara

  86. Tajkuni su stvarali sistem šest dana. Sedmi dan su se odmarali.
    (Cremaster, 13. decembar 2012 15:43)

    # Link komentara

  87. Zbog ovakvih stvari, i dalje tolerisem reality cirkuse koji emitujete. Hocemo reprizu! I da stoji naznaka celu emisiju u uglu ekrana, krupnim slovima napisano "2009. godina"
    (RoboSrb, 13. decembar 2012 15:38)

    # Link komentara

  88. A moj cale i dalje misli da insajder placaju ameri, neobrazovan smo narod ali rekao sam da ce se kad tad pojaviti neko posten i sa velikim mudima. Svaka cast za insajder.
     (dante, 13. decembar 2012 15:38)

    # Link komentara

  89. Treba sve, ali sve umesane ispitati i ko je kriv oduzeti mu imovinu. Koje su to fore nije misko kriv, krivi su oni koji su mu dozvolili. Svi su krivi i on koji je gurao lovu da mu se naprave takvi zakoni koji njemu odgovaraju i oni koji su uzeli pare i radili u njegovu (i svoju) korist, a na stetu postenih gradjana. Pitanje je jos i ako je insaajder sve ovo objavio jos 2009 te, zasto nista nisu radili ljudi iz ds-a. Precutkivanje zlocina je saucesce u istom. Neko rece da su u Hagu osudili one koji su znali da je bilo zlocina, ali nisu nista radili da ih sprece ili kazne, epa bas tako.
    (jer plac je plac, a mac je mac, 13. decembar 2012 15:34)

    # Link komentara

  90. Upravo ovo je sustina, SISTEM, koji je omogucio Misku,Beku....da se obogate na racun poreskih obveznika jos od 90tih godina. Ovo danas je smesno, farsa, hapse Miska oni koji su mu i omogućili prve korake, po zakonu ....... njegovo mesto zauzeće drugi samo

    I crne i crvene i zute i plave i zelene... sve motkom isterati jedino je resenje, nazalost Srbi to nikada nece shvatiti...
    Kao sto reče Arčibald Rajs "Čuvajte se Srbi" (samih sebe)
    (neglasac, 13. decembar 2012 15:32)

    # Link komentara

  91. Ako Delta holding vredi 2 milijarde evra podeljeno sa 6 miliona punoletnih gradjana to je 333 evra svakome.
    (jessica, 13. decembar 2012 15:29)

    # Link komentara

  92. Bolje reći: "kako je Mišković stvorio državu".
     (opstakulturica, 13. decembar 2012 15:27)

    # Link komentara

  93. Raduje me ovoliki broj komentara!Mozda ipak ima dima jos negde, mozda se ne ugase poslednje vatre!Nadam se!
    (Veciti optimista, 13. decembar 2012 15:24)

    # Link komentara

  94. Hvala vam insajderci, divim vam se na hrabrosti. Zamolio bih i da se sve emisije ponove.
    (Patriot, 13. decembar 2012 15:23)

    # Link komentara

  95. Svaka cast INSAJDERU !

    Trebali bi da snimite jedan serijal o pljacki Agrobanke.
    I stara i nova politicka garnitura nigde ne spominje da su u aferi Agrobanka brutalno opljackani akcionari.
    (Kolega, 13. decembar 2012 15:22)

    # Link komentara

  96. Znaci, nije bilo politicke volje za hapsenje Miskovica, jer su se valjali raznorazni zajednicki poslovi...sve ce se saznatiemsfdt2
    (lili, 13. decembar 2012 15:21)

    # Link komentara

  97. Sve me više moj narod podseća na Kubance. Reč je o jednom dobrom narodu kog su izmučili i iscedili ga. Tako se danas osećamo, kada bi valjda trebalo da sa otvorenim očima i načuljenim ušima pratimo svaki korak u vezi sa hapšenjem Miškovića. Ali mi smo umorni jer koje god kazne da zadese ljude koji su se obogatili u društvu nisu ni blizu sve nesreće u koju su nas smestili i ne samo nas već i svako naše buduće koleno.

    Ovde je sve jasno. Državi je Mišković bio kanal za enormno bogaćenje i sada je vreme da uzmemo deo novca, njime popunimo deficit a narodu pokažemo da pravda ipak postoji.

    I čak i ako se to i desi opet ćemo osećati nepravdu jer će kao i sve ostale kazne biti samo manji deo koji ne može da ikoga zadovolji osim one koji učestvuju u procesu.

    Titulari, koliko ih samo ima. Bivši generali UDBE, OZNE, podelili državno bogatstvo, dali ga na upravljanje, i svremena na vreme se karte promešaju, nečija ruka uđe manje više u tok novca, mi likujemo nad sudbinog tu nekih eksponenata a tamo negde na plažama latinske amerike, porodice komunista žive svoje živote, uzimaju dividende i pitaju se, šta dalje da radimo sa ovom državom.

    Jedva čekam insajder
    (Ivan S, 13. decembar 2012 15:20)

    # Link komentara

  98. Optuzuje se covek,za pljacku od 30 miliona evra,a opljackao je 3 milijarde.Nagodice se sa sudom,kao i "pevaljka" vratice 10 miliona i mirna backa u zemlji Srbiji "nema vise kriminala"
    Ako se do nove godine,zatvori 300 000 lopova pozdravljam,a ako samo Misko bude jedini lopov,onda coveka treba pustiti i obavezno reci izvini,svi smo mi lopovi pa nemoj ti sam da budes u zatvoru.
    (milos, 13. decembar 2012 15:20)

    # Link komentara

  99. Samo kratka poruka za one zemljake koji se boje da ce sad da propadne "carstvo" Delta i da ce se izgubiti jos 7000 radnih mesta.
    Ne bojte se!
    Da bi postojalo to carstvo od 10000 zaposlenih, UNISTENO je barem 5x vise, zgazena je konkurencija u svim mogucim oblastima koje se Delta dohvatila, partneri nisu placani jer se Delti MOGLO, pa su tako cak i oni koji su radili sa njima odlazili u propast.
    Da bi Delta postojala i Miskovic imao milijarde evra, zgazena je CELA Srbija. Ne smeta Srbiji 10000 Deltinih radnika, vec onih 80% od profita, koji odlaze na Kipar.
    Kad se ugasi Delta, iz njenog pepela ce umesto bolesnog dzina izrasti nesto zdravo - mnostvo sitnog i lepog cveca, kao i uvek.
    (Amos, 13. decembar 2012 15:20)

    # Link komentara

  100. Pa sta ovo kazuje? Da je stvoren sistem, narocito pravni,koji apsolutno omogucava ovakvo ponasanje i bogacenje? i jos vise od toga -da je sve to po zakonu. E,onda jos danas pustajte Miska kuci, da se ne blamiramo bez veze. Ne sudi se o moralnom liku,vec o krivicnoj odgovornosti. Iz keca u dvojku,100%.
     (Justin, 13. decembar 2012 15:17)

    # Link komentara

  101. Svaka cast insajderu.A nece biti da je Kustunica sam kriv ili vecinu krivice da ide na njegovu dushu.Ko je vodio agenciju za privatizaciju ciji kadar.Ko je non stop forsirao rpicu da privatizacija mora sto hitnije da se uradi i do odredjenog roka posto poto..Kako se sve brzo zaboravlja....
    (ivan78bg, 13. decembar 2012 15:16)

    # Link komentara

  102. Posto se prvih 5 vesti odnosi na hapsenje Miskovica, ja bih samo da naglasim da se desilo nezamislivo: postali ste glasilo SNS-a, u rangu Informera i Pravde.
    (Mrnjau, 13. decembar 2012 15:15)

    # Link komentara

  103. Bravo B92!
    Srbija se vise nece smiriti dok i poslednji Udbaski smrad ne bude bio iza resetaka.
    Napravili su bili sistem gde su pravila igre bila samo za njih.
    Hapsili su koga su hteli, otimali sta su hteli, pljackali sta su hteli, privatizovali sta su hteli.
    Vreme je za zvanicni lov drzave Srbije i drzavnih organa na Udbasku bagru i sve saradnike Udbe na tlu Srbije.
    Vreme je da Udbaska bagra polozi racune za sve zlocine i otimacine od 1945-e godine.
    Ili Srbija ili Udbaska bagra, vise nema nazad.
    Ko je god pomislio da je Udbaska bagra jaca od drzave i gradjana zaista je smesan.
    Jednom su racuni morali doci na naplatu.
    (Nikola, 13. decembar 2012 15:14)

    # Link komentara

  104. Narod NE ZABORAVLJA! Ali u svakodnevnoj borbi za goli zivot, vecina se ne bavi problemima drzave. Sta hiljade siromasnih porodica sa decom mogu u takvom "sistemu"? Ne zaboravljamo, ali ne mozemo nista protiv sile kriminala. Nasa zalost se ogleda i u tome sto nam je opozicija nesposobna. Zna samo da kritikuje, a ni sama nije sposobna da vodi drzavu. Tako da nemamo kome pokloniti poverenje, pa sistemom upravlja kako ko zeli. U ovakvoj zemlji i da ima postenih, vrednih, a sposobnih, nisu zainteresovani za vlast. Bio je jedan, ali je ubijen!
     (Jedini zdrav razum Srbije je b92, 13. decembar 2012 15:13)

    # Link komentara

  105. ALAL VERA MAJSTORI,SVAKA VAM CAST,VI OBAVLJATE POSAO POLICIJE I STAVLJATE GLAVU U TORBU ZBOG ISTINE,NADAM SE DA CE IPAK HOSTAPLERI BITI POHAPSENI I OSUDJENI NA VISOKE ZATVORSKE KAZNE.
    (ljuba markovic, 13. decembar 2012 15:03)

    # Link komentara

  106. Bitangi je uvek bilo i bice koji hoce da se obogate lako preko tudje grbace i uzmu milione ali najgora vrsta nisko moralnih sitnih dusa cuci u "ljudima" iz politickih stranaka koji to omogucavaju za sitne i bedne provizije.To se zvalo,zove i uvek ce se zvati izdaja a za to se zna sta treba da sledi.
    (Zika Pavlovic, 13. decembar 2012 14:59)

    # Link komentara

  107. Mislili ste kako je sistem stvorio Miskovic
    (jimifix, 13. decembar 2012 14:57)

    # Link komentara

  108. Ja sam za to da svako ko je nesto ukrao, nije plato porez kao u svim demokratskim zemljama sveta,tim ljudima sudi i odredi pravedna kazna. Kao Al Kaponeu za neplaceni porez ili otac Stefi Graf koji je utajio porez. Bojim se da je tesko nesto sada uzeti od Miskovica jer je devedesetih kada je poceo biznis radio po tada vazecim zakonskim propisima.Znao je kao bivsi bankar kako u ta smutna vremena da okrene pare.To mu je omogucila vlast. Takodje pare su na sigurnom. Na raznim racunima u bankama sveta. Naparvio je firmu koja je sluzila rezimu Milosevica. Milosevic je unistio Mikija Savicevica i Genex jer ovaj nije hteo da daje za rezima kako je sef zamislio. Sef je imao za te rabote i Progres Mikija Marjanovica. Pare u vreme sankcija su na "legalan"nacin isle Borki Pavicevic na Kipar avionima JAT-a.Gde su te pare???.Dinkic je obecao dace ih naci
    (Bivsi Genexovac, 13. decembar 2012 14:56)

    # Link komentara

  109. Napisah roman, ali da skratim. Podrzavamo vas b92, zahvalni smo i vama i Bogu sto vas imamo.
     (abc, 13. decembar 2012 14:54)

    # Link komentara

  110. U Hagu su neki osuđeni zato što su znali za zločine,a ništa nisu preduzeli da ih spreče. Koliko ministara,poslanika i političara,treba da odgovara zato što su znali da se država pljačka godinama unazad,ili čak i učestvovali posredno ili neposredno u tome, a ništa nisu učinili da se lopovluku stane na kraj?
    (analogija, 13. decembar 2012 14:52)

    # Link komentara

  111. kao glasac DS skidam kapu Vucicu.
    svaka ti cast
    (dejan, 13. decembar 2012 14:52)

    # Link komentara

  112. Uhapsite sistem! Covek je radio u okviru sistema koji su svi, SVI, akteri na politickoj sceni Srbije u poslednjih 22 godine stvarali.
    (Sistematicno, 13. decembar 2012 14:51)

    # Link komentara

  113. Uvek kada sam u Srbiji na odmoru gledam iskljucivo TV B92 i rado bih gledao i u Nemackoj gde zivim sa familijom. Razlog sto RTS samo selektivno gledam u Nemackoj, znaci sport i zabavne emisije, sve sto nije
    vezano za politiku, je jednostavan. Politicki RTS je uvek bio medijski
    aparat vladajicih partija. Nazalost B92 nema verovatno dovoljno novca i
    "sponzore" da bi srbi u svetu mogli na isti nacin gledati preko satelita
    ovaj program kao sto gledaju RTS. Mozda cu nekad dobiti priliku da pogledam i u Nemackoj insaider umesto danonocnih repriza "moj rodjak sa
    sel" itd.
    (Srboljub Matic, 13. decembar 2012 14:49)

    # Link komentara

  114. Samo vas gledam da li cete objavjiti prethodni komentar..ako opet ne znaci da ste i vi samo politicki medij jedne strane kao i svi ostali!
     (DzoniKg, 13. decembar 2012 14:47)

    # Link komentara

  115. SVE VAS SKUPA POZDRAVLJA VAS BELI LISTIC
    (BELI LISTIC, 13. decembar 2012 14:47)

    # Link komentara

  116. бла бла бла бла и опет по народној грбачи. власт му дозволила, ко из власти? и њих у бајбок. њему одузети све што има па нек после доказује. радници ломе кичму за 200-300€ а он цар свих царева. море пас му се меса најео. што није липсао у оној шахти. само сам чекао кад ће да га скембају. сад ће остали "бизнисмени" ко мишеви да се разјуре.
     (паметњаковић млађи хтц, 13. decembar 2012 14:39)

    # Link komentara

  117. B92 je ZAKON svi ce nestati osim b92.
    (TOKii i LaKI falja, 13. decembar 2012 14:39)

    # Link komentara

  118. slucajno ili namerno, preskociste koleta!
    (neko, 13. decembar 2012 14:37)

    # Link komentara

  119. Sve ste pomenuli, samo niste onog ko je isao kod njega na noge u firmu 25. oktobra 2012.
    (Nikola, 13. decembar 2012 14:33)

    # Link komentara

  120. Zahvaljujuci Milosevicevoj eri i urodjenom podanickom mentalitetu, u Srbiji je korupcija postala stil i nacin zivota za mnoge. Za njih je Miskovic i bratija bio simbol i njihove licne nedodirljivosti. Tako smo dobili gomilu primitivnih, bahatih, nepismenih, koji sve mogu i sve znaju. Tako smo, zahvaljujuci Karicevoj i Mitrovicevoj "edukativnoj" masineriji dobili kojekakve MEGA, GIGA i ostale "fakultete" i pink parade kojima je uruseno ne samo obrazovanje nego i svaki sistem vrednosti u Srbiji. Znam mnoge roditelje koji su bili u dilemi kako da vaspitavaju decu. Jadni ljudi. Posle 2000-te nadali smo se promenama. Prolaskom vremena sam shvatila da ce nas, samo EU naterati da prihvatimo postena pravila zivota i rada, time sto ce nas pritiskati, a mi cemo zahvaljujuci svojoj gluposti, uvek misliti da mozemo da ih isfoliramo. Ironija je da Vucic and co. unose promene u Srbiju, hapse simbole korupcije, ali to tako mora. Kad narod nema sta da radi i sta da jede, mnogo ga boli za "patrijotizam", pa i ako, i dalje, nista ne razume, makar ima cemu da se nada, kada Miskovicu oduzmu ono sto je pokrao i daju u postenu privatizaciju. A, morace, nema druge.
    (sladjana, 13. decembar 2012 14:31)

    # Link komentara

  121. vise su ljudi upropastili i ojadili nego svi nasi neprijatelji zajedno..nama neprijatelji i ne trebaju dovoljno je sto imamo ovakve politicare i biznismene..moj narode,sto bi rekao KRALJ IBI
    (zoki dolina cupova, 13. decembar 2012 14:30)

    # Link komentara

  122. Trebalo je ovako da se uradi... Da se Misku predlozi - Ili ces da lezis u corci zbog nacina na koji si se obogatio ili ces da te pare sto imas investiras i otvoris nekoliko fabrika za 10-15-20000 radnih mesta... I onda bi bilo i drzavi dobro i Misku dobro i narodu dobro... Ovako ce Misko u corku, vlast ce da da nam dokaze da u Srbiji niko nije nedodirljiv, a broj nezaposlenih ce se povecati za 7-8000 kada se Delta Holdinh bude srozao... Eto to je neko moje misljenje... pozz
    (Radnicka klasa, 13. decembar 2012 14:18)

    # Link komentara

  123. "Zakonima" je dozvoljena pljačka velike većine od strane male manjine , i nazvali su ih tranzicioni gubitnici i tranzicioni dobitnici, nesposobni protiv "sposobnih" , neiformisani vs informisani, žrtve vs lovci , skromni vs pohlepni . Nemoguće je sa par hapšenja poboljšati sistem ,i to će vreme pokazati , jer istrage su trebala da se fokusiraju na predsednike(ce) sudova , na direktore agencija za privatizaciju , na one koji su davali dozvole . Da li se iko bavio imovinom i životnim troškovima pojedinih sumnijvih predsednika sudova , od apelacionog, višeg do specijalnog suda , e tu leži zec , plus na to kad dodamo zavist, loše međuljudske odnose , nezameranje , strah , kompleks više vrednosti , lobiranje, ucenjivanje , dobićemo male nedodirljive bogove , koje štite ovaj nakazni "pravosudni" aparat. A suština je , da je SAD i njihovi pravnici kad su pisali ustav i zakone pošli od predpostavke da su svi ljudi,uključujući i sudije , loši i kvarljiva roba, a u Srbiji su "pravnici" i "legalisti" pošli od predpostavke da su ljudi dobri i da sudije ne mogu biti korumpirani.
    (Diskreciono pravo, 13. decembar 2012 14:16)

    # Link komentara

  124. B92 je u pravu. Sve to nije bilo lepo, ugladjeno i elegantno. Ali u slučaju Delte ipak sve u skladu sa važećim propisima. Interesantno na čemu će bazirati optužnica koja posle svega što se sad dešava mora da bude napisana. Iole sposoban advokat rasturiće je u parmparčad. Čak iako sud pod uticajem javnosti bude sudio po optužnici ne treba zaboraviti da ostaje sud u Štrazburu i on neće suditi pod pritiskom srpskih tabloida i razgoropadjenog moba, već uzimajući samo u obzir zakon.
    (CheZoran, 13. decembar 2012 14:15)

    # Link komentara

  125. Nije kriv Misko nego politicari koji su mu omogucili da sve u skladu sa postojecim zakonima pokupuje a potom i opljacka.Treba neko da odgovara za sve privatizacije koje su unustile srpsku peivredu a ljude poslale na kazan.Neki politicari i sada imaju obraz da pricaju da je privatizacija moranje, nuzda ,naravno mislim na gosn nezamenljivog u svim vladama.Da vidimo ko je od politicara upr;ljao ruke i unistio zemlju.Siromastvo je posledica pljacke a Srbija je najsiromasnija zemlja u Evropi polse BiH.sRBIJI SU VISE NEGO IKADA POTREBAN ELIOT NES PA MAKAR TO BIO I VUCIC,OBRACUN SA POLITICARIMA KOJI SU UNISTILI PRIVREDU I NOVI IZBORI VEOMA BRZO TREBA DA ISLEDE.Sve ostalo je zamagljivanje sumorne realnosti.Misko bez politicara nije mogao nista, pitanje je ko su ti politicari .
    (don vito, 13. decembar 2012 14:14)

    # Link komentara

  126. to je proizvod sankcija koje su nam bile uvedene. verovatno u dogovoru sa zapadom.

    1) novac su iznosili pojedinci preko kipra, jer je time koliko toliko omoguceno da drzava funkcionise. jer je deo novca koji su iznosili i koji je napolju obrtan koriscen za drzavne potrebe.

    2) drugi deo novca je isao njima, za rizik koji su preuzimali, a i za formiranje kapitalista koji ce kasnije vrsiti privatizaciju drzavnih firmi.

    zbog toga i ne cudi sto su vecina njih ljudi od "poverenja", iz Genexa, Energoprojekta i ostili "saradnici"...

    to isto su uradili i rusi i cenim da je moralo da bude uradjeno.
    ako vec prelazis u kapitalizam, moras da napravis kapitaliste, pa sto onda to ne bi bili tvoji ljudi...

    jedino sto su se malo zaneli, pa nisu na vreme povukli rucnu...
    (revolution..., 13. decembar 2012 14:14)

    # Link komentara

  127. ma narod je u svakom slucaju znao sta se desavalo, a insajder je obavio posao koji je bio rizican po b92 i to su zapravo trebali da odrade tuzioci ali posto je sudstvo bilo verovatno potplaceno nije ni bilo slucajeva; ne bi bilo lose da se napravi emisija sa kratkim opisom i dokazima svih vecih afera, i datumom njihovog prvog emitovanja, cisto da se podseti, i sta je preduzeto protiv svakog
     (marko_lo, 13. decembar 2012 14:12)

    # Link komentara

  128. Hm, pa verovatno ce mnogi banbusi ovde zakljuciti, ako imaju malcice aktivne sive mase kako je, zasto je i zbog cega je sve bilo..., pogotovo ubistvo Djindjica...
    To zlo DSS sa Kostunicom je bilo najvece zlo Srbije, ali nazalost i sada je...
    (Krstic, 13. decembar 2012 14:12)

    # Link komentara

  129. B92 je mnogo puta pokazao da ima hrabrosti da istera stvari na videlo, i zbog toga sam vam licno zahvalan, ali bih vas zamolio da pojasnite gradjanima, na koji nacin ste uspevali da prebrodite sve te pritiske koji su na vasu televiziju ocigledno vrseni, i verujte mi da nisam ni cinican ni zlonameran, ne napadam vas ni zbog cega, samo iznosim svoje misljenje, a to je da ostaje nedoumica kako ste preziveli sve te "oluje", pozdrav
    (emi, 13. decembar 2012 14:12)

    # Link komentara

  130. Bravo za B92! Bilo bi lepo da isecete onaj deo iz Insajdera „Za njih zakon ne vazi” kada se „casni i posteni Srbin” Aleksandar Vucic preznojio i pricao sa knedlom u grlu zato sto je Jugoslav Cosic otkrio sta je SNS radio u opstini Vozdovac. Vec tada je cenjeni ministar prozivao Miskovica da je finansirao Vasu televiziju...pametnome dosta!
    (Kordunas, 13. decembar 2012 14:11)

    # Link komentara

  131. Bravo za B-92 i Insajder i sve sto je B92 uradio za istinu u Srbiji.
    Dodao bih samo komentar da nije sistem stvorio Miskovica, vec UDBA.
    UDBA drzi u celjustima drzavu Srbiju i njene gradjane svih ovih decenija, sa svojim saradnicima na politickoj sceni Srbije, maskiranih iza politicara, bivsih premijera, laznih popova i vladika , laznih akademika , i svih ostalih saradnika UDBE u Srbiji.
    Najzanimljivija cinjenica u Srbiji je da su svi tajkuni, svi do jednog , deca Udbinih generala i pukovnika i to cela Srbija zna .
    Ne postoji niti jedan tajkun koji nije dete nekog Udbinog generala ili pukovnika ili saradnik Udbe.
    To je cela hobotnica koja je basnoslovno bogatstvo stekla tokom sankcija kada su drzavne pare Srbije i devizna stednja gradjana Srbije iznosene u kesu i polagane pa privatne racune off-shore kompanija na Kipru registrovane na decu Udbinih generala i pukovnika.
    Tim istim parama kasnije , nakon 2003-e godine a svi znamo sta se desilo 2003-e godine, cela Srbija je privatizovana i sva najbolja srpska preduzeca .
    Vreme je za otreznjenjene i za zvanicnu reakciju drzave Srbije , koja je vec uveliko pocela .
    Prvi put u Srbiji imamo direktan udar na UDBU , i puna podrska za sve drzavne organe i casne ljude kojih ima u policiji i tuzilastvu i na ostalim polozajima u toj borbi.
    Srbija mora da izadje iz Udbinih celjusti, a svi odgovorni za enormno unistavanje drzave Srbije i pljacke drzave Srbije moraju biti procesuirani.
    I bice.
    (Mister-BG, 13. decembar 2012 14:10)

    # Link komentara

  132. a ko je stvorio matijevica,dobroju,jankovica...?
    nisam valjda ja ?
    pa oni su jos gori i opasniji od miska i beka !
    dosli su od ne znam odakle 90-tih a danas poseduju pola vojvodine !!!
    (novosadjanin, 13. decembar 2012 14:09)

    # Link komentara

  133. Sistem cine korumpirani politicari.Oni su vrh korupcije.Tu lezi odgovor na pitanje:gde je vrh korupcije,ko ima najvise koristi i ko je najodgovorniji.
    (Ognjen, 13. decembar 2012 14:09)

    # Link komentara

  134. Drzava je kriva sto je dozvolila da se Miskovic toliko rasiri,interesuje me samo sta bi bilo da on sad naprasno odluci da ugasi sve firme koje ima i otpusti 25000 ljudi koliko kazu da zaposljava....
    (Dragan, 13. decembar 2012 14:08)

    # Link komentara

  135. Svi navedeni "tajkuni"su radili devedestih za drzavu posao. Ali drzava im je omogucila da i za same sebe naprave kakakv posao. Zvanicni kurs DM je bio 6 dinara devedesetih.Malom broju ljudi je omoguceno da uzmu po stotinu hiljada maraka po tom kursu i da plate posle dve nedelje. Cena DM na crno je bila 120 dinara. E pa sada se sa legalno kupljenim markama od NBJ ode na crno trziste prodaju se marke plati NBJ i onda za te iste pare ponovo po kursu od 6 dinara. Eto prve enormne zarade.Peconi je bio Arkanov ratnik koji je po Beogradu drzao automat klubove. Drzavni dileri su isli od preduzeca do preduzeca, beogradski Wall street u Francuskoj u nudili marke ili dinare i izvlacili narodu pare iz slamarice. Takvi "pouzdani" su izasli sa leo[pom zaradon krajem devedesetih
    (Poznavalac situacije, 13. decembar 2012 14:04)

    # Link komentara

  136. Ovaj stvarno nije imao meru.Da je stao na vreme posle petog,sestog miliona mogao je uzivati i on i porodica jos sto godina.A ovako?Pa nije valjda mislio da mu nikad niko nece stati na rep?Ljudi nemaju meru pa ovako i prodju.Moc je slatka?Moc ovde u Srbiji?Izvinte sta to znaci molim Vas.
    (Lazar, 13. decembar 2012 14:04)

    # Link komentara

  137. Zakon o poreklu imovine hitno usvojiti i preslisati najvece privrednike i vodece politicare , ali i sudije i policajce...
    (Predrag, 13. decembar 2012 14:02)

    # Link komentara

  138. Najveci problem je taj precutni stav u narodu. Ovde kad neko krade iz budzeta, on krade iz neke zamisljene korpe, a ne od svih nas. To je problem. Na to se ovde ne gleda kao na ZLOCIN, nego kao na, pojma nemam, neki sitniji prekrsaj. "Bio je malo nevaljao, pa je tu i tamo nesto sredio/uzeo/sklonio sa strane." Uglavnom niko ne odgovara na kraju..
    Pricam o "sitnim ribama", ove krupne se daju uloviti samo ako se upeca vecina sitnih..a ima ih odavno i previse za ovaj nas siromasni "eko-sistem".
    (Luka, 13. decembar 2012 13:58)

    # Link komentara

  139. Po stoti put podrska Insajderu. Sve, ali SVE sto se desavalo na ocigled javnosti predhodne vlade su ignorisale. Ova vlada je nesto pocela, a videcemo da li ce imati dovoljno snage, hrabrosti i iznad svega znanja da zapoceto zavrsi. Insajder mora da postoji i da nastavi punom parom ono sto vec godinama radi, a novinare koji stavljaju "glavu u torbu" radeci tako opasan posao dzava treba da nagradi i zastiti jer oni su jedan od temelja demokratije.
    (Miroslav, 13. decembar 2012 13:57)

    # Link komentara

  140. A Bogoljub Karić i Stanko Subotić?
    (Kad već nabrajamo, 13. decembar 2012 13:57)

    # Link komentara

  141. tačno je da je sistem stvaro mnoge kao što je Mišković.
    nažačost protagonisti sistemske korupcije su i sadašnjoj Vladi.
    samo treba razlikovati Miškovića po jednom od drugih a to da je ulagao u Srbiju i sve mu je u Srbiji i plaćao sve poreze u Srbiji za razliku od drugih koji su novac izneli van.
    ima ih mnogo za koje se tvrdi da su magnati pod zaštitom vlasti...
    (miroslav, 13. decembar 2012 13:57)

    # Link komentara

  142. Bas me interesuje sto niko ne spominje Nicovica taj je zavio u crno mnoge
     (zoki, 13. decembar 2012 13:56)

    # Link komentara

  143. plasim se i da je ovo samo predstava za narod. a sistem ce i dalje biti isti.
     (jocika, 13. decembar 2012 13:56)

    # Link komentara

  144. kad bi cela srbija bila kao b92 pa gde bi nam bio kraj.hvala ti b92 sto postojis
     (Bora, 13. decembar 2012 13:54)

    # Link komentara

  145. Sta danas radi Vucic je smesno, iz jednog razloga, ako ne posne od Milosevica, treba tu familiju na kraju napasti, ali poceti od Kostunice, on je pravio zakone da svi ti nasi tajkuni nisu nista zloupotrebili nego radili po zakonu. To je taj najveci Srbin, koji je za nedelju dana napravio ustav, i koji sa nikim nije hteo da prica, da bi i dan danas mogao da vodi nacionalisticku partiju, i to ce radiditi do god ima neradnika koji misle da ce bolje ziveti ako neko drugi radi za njih.
    Ja mislim, a ima jos takvid, sto se tice kapitala Miskovica, ima drugih politicara koji imaju vise u kesu nego Miskovic, pa nusu onu to sve radili i dozvoljavali za lepe oci
    (bb, 13. decembar 2012 13:51)

    # Link komentara

  146. Odličan članak, jasno podsjeća da Srbija lako zaboravlja - samo marva koja treba da ga pročita sada bleji u Kurir ili Svet plus
    (Relja, 13. decembar 2012 13:48)

    # Link komentara

  147. Mišković je čedo iz laboratorije upravo ovih koji su sada na vlasti, radikali(SNS) i SPS.
    Sada, kada je Frankestein otkazao poslušnost treba ga "popraviti".
    (Milko, 13. decembar 2012 13:47)

    # Link komentara

  148. bravo za b92
    (ja, 13. decembar 2012 13:46)

    # Link komentara

  149. U tome i jeste kljuc problema, jezim se kada cujem da tajkuni i kriminalci kazu da su sve radili po zakonu, a upravo su oni napravili takve zakone da legalizuju svoje kriminalne radnje. Oni su sami napravili sistem sa zakonima tako da mogu da se bave kriminalom, a da to bude legalno!
    (Lozkov, 13. decembar 2012 13:45)

    # Link komentara

  150. Rece Bog i bi sistem, dan prvi.
     (Rade, 13. decembar 2012 13:43)

    # Link komentara


Insajder: Rudnik dugova - 3. epizoda

9.01.2014. / 12:14 / Komentari: 2

Godine 1990. RTB bio je ogroman rudarski kompleks. U okviru RTB radilo je više od 20 hiljada ljudi a tokom samo te godine iz rudnika u Boru I Majdanpeku proizvedeno je nešto više od 102 hiljade tona katodnog bakra. Kada bi se danas ova količina metala