Sreda, 15.04.2015.

07:20

HRV: U Srbiji zlostavljaju migrante

Policija u Srbiji zlostavlja i vređa migrante i tražioce azila, uskraćuje im zaštitu i isteruje ih iz zemlje, saopštila je organizacija Hjuman rajts voč.

Izvor: B92

HRV: U Srbiji zlostavljaju migrante IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Ника

pre 9 godina

Врх полиције јадан и необавеште није знао. Ево сада зна. Да ли се министар полиције обратио јавност и почео да ради на утврђивању чињеничног стања, и она по потреби, ако су оптужбе тачне - на решавању истих?
Или се миистар обраћа јавности само када се "реши" неки злочин, да покупи јефтине политичке поене?

Djordje Azanjac

pre 9 godina

Sramota je da neko mora na ovo da nas opominje _ budimo ljudi i pomozimo najugrozenijima_ bez obzira koliko drugi veci i imucniji od nas bezobzirni bili Nemojte da izgubimo ljudskost

Ugursuz

pre 9 godina

@pero

Gosn Pero, nece to da izidje na dobro. Previse smo razlicite kulture. Evo Vam primer iz Panceva, gde je odjednom na volseban nacin mnosto nekih cudnih ljudi, predpostavljamo da su iz Libije. Ima ih na svakom koraku, sa zenama i decom. I sve je to lepo, za sada nema problema. Al evo izidje toplo vreme, nase devojke i mladje zenice se poskidale da ih vidi sunce, mnoge utegle da pokazu sta imaju, a ti ljudi posred srede, po 5-6 muskaraca pa gledaju, nesto dobacuju na njiovom jeziku, nasim zenskinjama sada vec pomalo neprijatno. Ja sam onako krupan od 2 metra i 150 kila i crnim pojasom iz dzudoa, neke malo i razjurio sa tog mesta kod cuvenog AVIVA. Nije im ovo Tripoli il Bengazi, gde hriscanin ni za Gadafija nije mogao da prodje da ga bar neko dete ne izvredja. To nece potrajati, negde ce da puke il kod nasih il kod njihovih. A njihove zene idu samo im se lice vidi. A ja da ne uvredim, sta znam, tudja vera tudji, ljudi sve se sklanjam da je slucajno ne gurnem u radnji ili ne daj Boze pogledam. Ne, ne, nece to da valja. Sta mislite, da li ce oni ovde da prihvate nase obicaje, kao sto mi moramo tamo kod njih da prihvatimo njiove obicaje?

Griffin

pre 9 godina

Ne mogu da verujem!!! I onda teorije zavere i sl. zvuce smesno. Pa sve je to sistem pritisaka na drzava. Na KiM i u Albaniji ih prebijaju i ono malo sto imaju pljackaju.U BJRM nije bolje isto.A "nasi" emigranti cesto ne zele da napuste Srbiju.Toliko im je gadno. Sta sve mi trpimo

dr. hoffman

pre 9 godina

Ispitati finansisko stanje pripadnika granicne policije i videti da li za plate od oko 50000 dinara mogu da zive stilom zivota kojim zive. Tacno je da imigrantima otimaju novac , zlato i mobilne telefone. Da li HRV ili bilo ko treba da nam ukazuje da resimo tamo gde je trulo . I 10e uzeti je mito !!!

gignac

pre 9 godina

skoro svi komentatori podrzavaju ovaj izvestaj. onda se organizujte dobri ljudi i primite ih u svoje domove, da ne budu na ulici i u domasaju policije

Aleksandra

pre 9 godina

A zna li HRV kako zive azilanti u francuskoj luci Calais, od kojih neki I godinama pokusavaju da se dokopaju Britanije? Ne opravdavam ove nase zlotvore, ali oni jednostavno rade ono sto radi I ostatak sveta - ne znaju sta da rade. Niko im se ne raduje I niko ih ne ljulja...Kako samo postupa EU sa Romima sa Kosova? Vraca ih u Srbiju (po tom pitanju Kosovo je Srbija). Dok smo mi ziveli u multikilturalnoj ex Yu, oni o tom danas toliko koriscenom terminu nisu imali predstavu, ni sta je to zapravo znaci a kamoli kako izgleda u praksi. Kada su nas razbucali I posejali versku I nacionalnu netrpeljivost, I otpoceli ratove na ovim prostorima, otprilike u isto vreme, poceli su sa pricom o multikulturalizmu i globalizaciji na sva zvona. U realnom svetu to ne postoji. Niko ne voli imigrante a posebno ne one koji se dovlace na beneficije.
Ovim ljudima treba na sve nacine pomoci da se dokopaju krajnjeg cilja tj EU. Kao sto smo mi bezali od bede I ratova (a taj trend I dalje ne jenjava), tako I oni mucenici beze od uzasa koji ih snalazi kako od svojih ekstremista tako I od US I mnogih zemalja EU. Ako neko treba da ih razume, to smo svakako mi.

MirjanaJ

pre 9 godina

Ljudi znam da je eu naše izbeglice vratila u Srbiju,znam da se nisu borili za njihova prava i da je jedna mala Srbija svetski lider u broju izbeglica na svojoj teritoriji,ali nisu nam ovi ljudi krivi zbog toga!Oni beže od rata,pokušavaju da spasu svoje porodice!

De ja vu

pre 9 godina

Nije tonista novo.Gradjane Srbije maltretiraju svi koji rade u Drustveno politickim zajednicama,Mupu,zdravstvu,Sudstvu...svi oni KOJI DOBIJAJU a Ne zaradjuju Plate.
Srbija je po svom uredjenju slicna Rusiji,kvazi republika,kvzi demokratija a u stvari njihova Drzava a nasa Zemlja.

Labud

pre 9 godina

Upucen sam u ovo i bas sam se pitao zasto ovoliko dugo treba da informacije dodju u medije. Zapravo, istina je mnogo gora. Ljudi, pobegli od rata i nesrece, bivaju reketirani od strane policije, na razne nacine.

jadnici

pre 9 godina

Kakvi besmisleni komentari se ovde postuju. HA nema veze ni sa EU ni sa SAD. Oni ovakve izvestaje imaju i za EU zemlje i za SAD. Koga zanima moze da sazna, ko voli da zivi u mucenickom mitu eto mu.
Drugo je ovde problem. Sta ce uraditi MUP da ispita ove navode? Mene ne iznenadjuje nista, posto smo propali skroz na skroz i moralno i dusevno i ljudski. Ali ovo ne rade pojedinci nego pripadnici jedne drzavne institucije. Izivljavanje nad nemocnim je najgori nacin da se oblati obraz nacije. Nije mi jasno koliko bedan moze neko da bude i otme to malo para sto izbeglice imaju i onda da sa tim parama ode i kupi nesto za sebe ili jos gore svoju decu. Pa to je ljudska beda bez granica.

zoran

pre 9 godina

Mogu da zamislim naseg dzibera, pajkana, kak otima sirotinji I gleda na azilanta kao na dosljaka sa druge planete. Isto se meni desilo u vozu iz Grcke, svojevremeno. Bacali mi stvari po kupeu kao da sam najgori olos, jer je dziberu bilo krivo sto mogu cesto da putujem.
Srbija = mrak. Jos dugo, dugo, ce tako biti.

serb_alien

pre 9 godina

Ovo je jedan od retkih izvestaja HRV sa kojim se apsolutno slazem. Cak mislim i da je previse blago opisano ponasanje prema ovim nesrecnim ljudima. Imao sam tu priliku da i sam mnogo puta vidim kako cele porodice dobijaju brutalne batine, uperuju oruzje u njih, skidaju ih skoro gole u sred zime... bukvalno bez ikakvog razloga. Ovi "manje bezobrazni" ih ne tuku, ali im "samo" uzmu 500 evra da im kupe autobusku kartu do Subotice. Jednoj promrzloj i iznurenoj porodici sa malom decom sam hteo da ponudim smestaj i hranu na par dana, da se malo srede i odmore, da bi mi policajac zapretio pitanjem da li i ja hocu da prodjem kao oni...
A i ovi lokalni klosari i narkomani koji jure za izbeglicama su se strasno nakotili. A odnos pojedinih policajaca i tih klosara je takav da se moze zakljuciti da deluju ortacki u zlostavljanju i pljackanju izbeglica.
Nemam pravu rec da opisem takvo ponasanje, malo je reci da sam zgrozen. I stvarno ne razumem ljude koji opravdavaju ovakve postupke. Jedino mogu da saosecam sa ovim izbeglicama... samo oni znaju kroz sta su sve prosli.

Djura

pre 9 godina

Trebamo biti ljubazniji prema azilantima, oni nisu krivi. Ljubazno ih sprovesti do granice sa Madjarskom i Hrvatskom(EU), zapad je najveci razlog zasto su ti ljudi postali izbeglice.

Aleks

pre 9 godina

Stoka pandurska. Ako je tacno da su otimali a verujem da jeste,od nesretne bede ovakve treba ih isterati na ulicu i naplatiti im po 10.000 e kazne pa ce se stoka bez obraza i stida nauciti da mu nije posao da pljacka i otima i to od ovakvih nesretnika!

neko ko zna

pre 9 godina

@Vaske

Idi u SAD amabasadu i dobices vizu na 10 godina.

To da se mi pravimo mangupi kada su slabiji u pitanju je izgleda deo kulture.

spaceman

pre 9 godina

Prošle godine pokupim decu svog brata da bi ih odveo u Austriju(gde živim) na raspust.Deca 8 i 10 godina sa ovlašćenjem od roditelja overenim u Sup-u.Policajac(bosanski dijalekt) me na granici pita, naravno bez persiranja i drsko gde mi je brat.Ja mu odgovorim da je u Srbiji. On ponovo (samo što nije izašao iz kućice da me izlupa) "Slušaj me pažljivo šta te pitam, gde ti je sada brat?".Rekoh pa tu u Srbiji, u Jagodini. On meni..."Vidiš da nisi glup"!!!

jesmo li ljudi?

pre 9 godina

@Desava se, ipak je to policija. Nego cudi me taj HRV, da ne reaguje u drugim zemljama koje izbacuju migrante? Sve te nevladine organizacije su smisljene radi manipulacije nekim stvarima na odredjenim mestima. Na drugim nikako, jer im je zabranjeni.
(Aleksandar, 15. april 2015 07:55)

Gresis. Zivim u Skandinaviji i mogu ti reci da vrlo cesto na TV cujes da je HRV kritikovao vladu zbog izbeglica. A izbeglice ovde zive bolje nego jedan dobar dio stanovnistva u Srbiji(mislim zaposlenog stanovnistva u Srbiji).
Kritike su u vezi smanjenja dzeparca, dugog cekanja na odluku o azilu ili sto je neko svrljao uvredljive grafite. I o tome se onda vodi debata u novinama i medju politicarima.
Niko ne place da je u toku zavera protiv drzave od strane HRV.

HRW - bacanje prašine u oči svetske javnosti

pre 9 godina

To policija odnosno država kroz svoje nadležno ministarstvo radi i sa sopstvenim građanima pa ne vidim nijedan validan razlog da se i prema tražiocima azila postupa drugačije. Zašto bi azilanti bili tretirani na ljudski način i sa dostojanstvom kada građani Srbije na to nemaju pravo?
A i svako ko veruje da je moguće da ministarstvo na čijem čelu je neko sa sumnjivom diplomom sposobno za nešto više od javašluka i zloupotreba i to u državi u kojoj čak i njen predsednik ima sumnjivu diplomu, ima opasan problem sa percepcijom realnosti. Stoga mislim da bi Human Rights Watch trebalo da se bavi sa ljudskim pravima u državama koje imaju elemente države a ne sa ljudskim pravima u plemenskim krimi zajednicama kao što je Srbija. Srbija nije validan kandidat da je tretiraju kao državu, to je birokratska greška UN i lopovsko licemerje svetske diplomatije, bavite se malo time.

marko

pre 9 godina

I ja se slazem da je HRV licemeran. I slazem se da mi nismo zemlja kojoj pored ogromnih problema koje ima treba bas primanje azilanata da bude prvi prioritet. Ali ovde se ne radi o tome, nego o primitivnom porivu da se izivljavas nad nekim ko je bespomocan i nad kim si u superiornom polozaju.

Oci su se navikle na mrak

pre 9 godina

Zar smo vec zaboravili nasu tugu i nase izbeglice? Sramota!
(braca nesvrstani, 15. april 2015 08:42)

Nismo brate moj, vec to rade oni uniformisani koji su ih stvarali na sve strane. Mi bez uniforme prvo mislimo razumom i srcem, a oni rade sta im je naredjeno i cesto sta im je dobro po dzep. Nebazdareni jesu, to znamo od ranije, i pre izbeglistva. Udari znacka u glavu, pa se uvek pojave kojekakvi dizelasi i kriminalci u uniformama.

iz NS-a

pre 9 godina

Komunistička srpska država (i njene naslednice i baštinice tradicije) je i stvorila policiju koja se iživljava nad svojim građanima (pa što ne bi i nad strancima)!

tako je bilo

pre 9 godina

Ziveo sam u Srbiji u vreme pocetka rata. Izbeglice jos nisu pocele dolaziti i z Bosne i Krajine. Tek je prva grupa izbjeglica dosla iz Hrvatske i nesto Bosanaca, uglavnom stanovnistvo iz gradova.
Upalim TV, Slike kako se ljube ljudi sa izbeglicama, utrkuju se ko ce im pomoci...srpska nejac, ognjista i slicna prica. Odem na posao a tamo su price- "nase momke salju u rat, a ovi dosli da se sire". Dodjes kuci, komsiluk se zali- "nas otpustaju a oni ce sve poslove da preuzmu" - al im se ne gadi da uzmu izbeglice za nadnicu da rade ne njivi za nikakve pare.
Odes u kafanu a tamo prica- "ovi se dovukli ovde puni para, razmecu se samo devize prste , a mi ni kinte"
Sretnem momka iz Zagreba,Srbin izbeglica, trazi stan, seli, otac smrtno bolestan..gazda povisio kiriju, nema da placa...
E tako su Srbi docekali svoje ljude za vreme rata.
ocekujete neku humanost prema drugim ljudima?

софија

pre 9 godina

(Helios, 15. april 2015 08:44)

@Немој да пласираш неистине у својим коментарима. Никада нас ЕУ није "приморала" да примимо никаквих 200.000 тамо непожељних азиланта. Не знам само одакле ти толика цифра, али у сваком случају то се никада десило. Јер да јесте, сигурно да толико људи не би могло да уђе у државу неопажено. Баш ме занима чија си ти "есктензија"? Мада по коментару није тешко закључити. Што се азиланата тиче, мене такво стање уопште не чуди,јер је наше друштво одавно постало опасно ксенофобно, агресивно и нетолернатно. Да ли су то последице ратова, беде, санкција, незпослености... можемо дискустовати, али је јасно да смо постали народ који све мање од своје традиционалне гостољубивости. Ти азилатни нису дошли овде да би нама терали инат, нико до њих ни нема намеру да остаје овде, јер и ми смо беда у Европи. Дошли су јер беже од ратова, глади, прогона, губитка домова, беде, једноставно траже своје "боље сутра". Таквих примера агресије према слабијем и другачијем виђам често у јавном превозу, рецимо када ромској девојци, били трудници, било са дететом, скоро нико неће да устане. Мада гајимо илузује како смо неки посебан народ, како смо ми саму победили у сваком рату, како нама нико није раван, релано јесте да смо постали недостоји својих предака.

Nikola ogorceni

pre 9 godina

Ovo je cista istina. Za ovo sam cuo i ranije. Ovi "nasi" se osecaju superiornim, jer ih niko od nasih drzavljana ni ne ferma. Ovo je ipak zemlja iz koje se masovno bezi, a ovi jadnici koju kroz Srbiju prolaze su samo u tranzitu. Niko od njih i ne planira da zivi ovde, vec samo da kroz nju prodje, tako da nema potrebe stvarati toliku famu.
(Patriota, 15. april 2015 08:33)

Pa u tome i jeste problem. Iako se zna da su ljudi u tranzitu, uprkos tome ih maltretiraju, tuku i pljackaju. Ejj, pljackas vecu sirotinju od sebe?!! Pa za takve koji to rade malo je reci da su fasisti. To nisu, ljudi...bukvalno. A drugo pitam se: Da li je zaista nemoguce granicu prema Makedoniji hermeticki zatvoriti. Izgleda da je nemoguce jer mi za nista nismo sposobni. Sposobni smo samo da jos jadnije od nas kinjimo i maltretiramo. Tezak smo mi narod. Od empatije nemamo ni e u sebi.

Al

pre 9 godina

Neverovatno, koliko se likova odmah upecalo na ovu ocitu neistinu i glupost. Imam utisak da HRV objavi da je 2+2=8.5 da bi ovi nasi nesrećnici odmah poverovali. Ako neko mrzi i zlostavlja to su zemlje "razvijenog zapada" , oni deportuju, sikaniraju i vraćaju nama i ostaloj boraniji sa Balkana ove ljude koje je zadesila nevolja. Ko god je malo mrdnuo i napolje i ovde po Srbiji mogao je videti pravu istinu a to je da mi delimo sa njima ovo malo bede što imamo, a da EU zapuši nos kad se o njima raspravlja

anita-ita

pre 9 godina

tu su krivi oni glavni policije sto rade kako hoce
a ja da vam kazem nesto nas su po evropi kao azilante primili kao najbole to treba da bude sram ministre milicije

Bogdan

pre 9 godina

Nesmem ni da pomoslim na ponasanje te nase stoke od tzv "policije" prema tim jadnim ljudima!? Ti ljudi su izgubili apsolurtno sve, nemaju ni proslost ni buducnost, jedino jos sto im je ostalo je jlubav prema svojim bliznjima, djeci i rodbini koju moraju da vucaraju po drumovima jos i nesto malo vjere u Boga i ljude, ali nisu racunali na to da ce da nalete na srbske budaletine u uiformama! Pre svega, policija nema sta da se zamajava sa azilantima(!) jedino sto mogu i smeju sa njima da rade je da ih procesuiraju zbog nerdostatka dokumenata i da ih predaju na odgovornost imigracionoj policiji, koji ih procesuiraju po daljnem postupku i u skladu sa medjunarodnim i srpskim imigracionim zakonima! Ta jada i beda koja dolazi ili prolazi kroz srbiju nije nikome nista skrivila ni Bogu ni ljudima, jedino sto imaju je, svoju ljudskost i nad, grozim se i same pomisli da ih ovde u srbiji neko zloupotrebljava, matletira ili sikanira zato sto su nemocni i nezasticeni, dok srbska tradicija nalaze upravo sasvim suprotno; Cojstvo, gostoprimstvo i hriscansku poniznost prema bozijim iskusenjima! Ovako ponnasanje govori vise o nama nego o izmucenima i proganjanima; Ljube Krst dok svi gledaju, a kad nema nikoga onda kradu i otimaju!

nezasticeni svedok

pre 9 godina

Prije nego sto pocnete da pljujete po stranim izbjeglicama potrazite nesto materijala o tome po netu.
Nije tesko pronaci snimke gde se vidi policija Srbije koja patrolira u pogranicnom prostoru prema Madjarskoj. Hvataju izbeglice ali ne da bi ih proverili ili hapsili neprijavljene , nego da bi im uzimali reket. Jednostavno ako nemas da platis muriji onda te hapse i salju za deport. Dok placas pustaju te.
Vlasti u Srbiji su moralna deponija.

Deni

pre 9 godina

Humanost drustva se meri empatijom, koja izgleda kod nas ne postoji. Losa ekonomija nije opravdanje za nedostatak saosecanja. To sto smatramo da je i nad nama nacinjena nepravda 90-ih, opet nije opravdanje da tolerisemo ovakvo ponasanje policije. Mislite da nije vas problem dok tuku druge ? Nemojte se posle cuditi kad nikog ne bude zanimalo sto biju vas.

Vukodav

pre 9 godina

Sramota...
To kako su se drugi ponašali prema nama nas nimalo ne opravdava!

Gde je ta naša tradicionalna gostoprimljivost? To su ljudi u nesreći, ljudska bića...

Jasno je da smo i sami sirotinja i da ne možemo da im pomognemo ali zar da im još otežavamo njihovu muku?

humanost na djelu

pre 9 godina

ehh nekad davno sam bio izbjeglica u Srbiji.

Boze, dal se promijenilo sta od onda? Jel se jos krade pomoc koju UNHCR salje izbjeglicama pa se nosi kuci?
Sjecam se kad su izbjeglice isle na pijace da kupuju tu istu hranu koju su im iz UN poslali kao pomoc a humani domacini sklone to sa strane, he he..odjednom pijace u Srbiji ne prodaju kajmak nego feta sir iz Skandinavije...
Eh humani neki ljudi...

tako ti je to

pre 9 godina

@Alo ljudi da li ste NORMALNI!!!Cela Srbija je tražilac azila !!!
Koga mi da prihvatamo?Pola stanovništva je bukvalno u borbi za opstanak!!!
(kiki, 15. april 2015 08:17)

Ovakve price siri vlast u svim evropskim zemljama. Okreni mrznju i nezadovoljstvo naroda prem nemocnom a najbolje strancu.
Inace niko ama bas niko od ovih izbeglica ne zeli da se nastani u Srbiji, sto zbog siromastva sto zbog ocajne politicke situacije. Oni su svi u prolazu shvatite to- HRV kritika se radi o tome da srpska policija ne postuje zakone vec ove izbeglice u prolazu maltretira, bije i pljacka.

novosadjan

pre 9 godina

Sistematski plan za iznudu novca. Ko nece da ih oni prebacuju preko za novac, dobice maltret. Nista novo, ovi nasi u plavom stofu su upleteni u sve sfere kriminala, pa ne cudi.

Ника

pre 9 godina

Ма види Бога ти - какви душебрижници...
Ако су толико брижни, зашто су уценили Србију да потпише споразум по коме ће "примити све азиланте којису преко Србије И ДРУГИХ ЗЕМАЉА ушли у ЕУ", и да се такође (Србија) обавезује да азиланте неће протеривати из Србије већ им пружати нормалне услове за живот, и дати им боравак ако то затраже? Они, богати и демократе, их протерују и депортују а нама који грцамо бране да то исто урадимо?
Мени је то љигаво, лицемерно и малициозно.
Да ли је то "Европа" у коју идемо без алтернативе?
Да ли ико стварно верује да их депортују у Србију, бране нам да их враћамо одакле су ушли у нашу земљу, терају нас да их "асимилујемо" и укопимо у друштво, и да ће Србију примити у ЕУ? (Поред свих осталих дискутабилних чињеница)
Срамота!

uskrsnji zec

pre 9 godina

i mi smo 90ih imali stotine hiljada izbeglica pa se tada niko nije oglasio, a ni danas se ne obaziru na taj problem.
ali sa druge strane trebalo bi mi da imamo vise razumevanja od nasih suseda za te nesrecne ljude koji su pobegli od jos groznijeg rata i traze nov zivot.
koliko praznih sela ima u srbiji u koje bi oni mogli da se smeste i zapocnu zivot i proizvodnju necega. to je win win resenje

Mile

pre 9 godina

Bio sam svedok kada su na Horgosu trojicu mladica bez pasosa i bez njihovog pruzanja otpora malte ne naglavace izbacili iz autobusa. Uzasno se ponasa policija.

Helios

pre 9 godina

Srbija je već, grandioznom humanitarnom akcijom EU i njene lokalne ekstenzije ovde, stranke DS, primila blizu 200 000 izbeglica. EU je bivše građane Srbije deportovalo ovamo, tj. "nazad"; tek potom i uz striknu obavezu da se ti dojučerašnji evropljani NIKAD više ponovo ne pojave u EU došlo je do ukidanja Šengenskih viza.
Nekim neverovatnim čudom komandosi Hjuman Rajts Voč tada o tom egzodusu nisu pisnuli - i ćute još i danas.
Pompezni izrazi su zaista norma u vreme gluposti. Uskoro će verovatno da se jave i fakulteti za diplome iz "ljudskih prava" a za sada je vest ako neko svoje "ekspertsko" stanovište iznese - "istražiteljka". Kako je to "maltretiranje" ako policija radeći svoj posao - a ujedno štiteći i celu Evropu - radi "vraćanja po kratkom postupku u Makedoniju"? Možda bi trebala da ih vraća po dugom postupku? Ili da svakom da 4 prosečne plate u Srbiji uz avionsku kartu po izboru?
Srbija, koja nakon svih zločina nad njom teško opstaje, može da primi ukupno - NULA izbeglica. Ukoliko ih primi više od nula zastrašujući trend katastrofalnih posledica, da mnogi i dalje odlaze odavde, samo će se uvećati. Primanjem izbeglica Srbija ne pomaže tim ljudima ni izdaleka koliko odmaže svojim! Uostalom, svakako da apsolutna većina građana ovde podržava PEGIDA tendencije. Ukoliko se ovako nastavi nestaće Evropa - onda neće imati gde da se beži!
Mi, žrtve NATO zločina, smo (još i) loši jer ne pomažemo dovoljno drugima koji beže iz svojih zemlja zbog NATO zločina tamo?!?

papiga47

pre 9 godina

neka ih vala bogati primaju...mi smo beda jos veca nam ne treba.....deluje mozda izjava beskompromisno al takav je i zivot....bogati sklanjaju dupe i sve prebace na bedne da se saosecaju sa bedom...pa.dosta je toga...i taj policajac radi za 40 hiljada i svako ga kljuca u.mozak....ne stitim policiju realno ne gotivim ih al je ovo istina ziva

Palićanin

pre 9 godina

Ništa novo, ličnoi video zimus kada je bio egzodus kosovara. Ne rade oni to zbog nekog maltretiranja, već da im uzmu koju kintu za sebe. Ne vidim ja neku razliku između njih i onih "ovlaštenih" iza radarskih mašina. Bajo moj, nekima je Srbija raj na zemlji, državna plata+privatni biznis, gde ćeš više od toga? Još ako i muž i žena žive na državnim jaslama+dva pruvatna biznisa!!! Ma milina jedna, još posle i drže predavanje ljudima kaji napuštaju zemlju sa mađarskim pasošima, kao je to bezveze i kao ćete ustvari biti robovi tamo na zapadu.

see what I did there?

pre 9 godina

(Aleksandar, 15. april 2015 07:55)

mene cudis ti, koji nema pojma sta i gde radi HRV, a pravis se da znas. Vidi prijatelju, ako ne znas, imas internet, potrazi, informisi se, pa onda "tvrdi". I sta si rekao uopste u ovoj recenici "Sve te nevladine organizacije su smisljene radi manipulacije nekim stvarima na odredjenim mestima. Na drugim nikako, jer im je zabranjeni."? "More bit bidne, a i ne mora"? Pucanj manevarcima u prazno. Moguce da si pripadnik policije, ne bi me cudilo, 100 sklekova je dovoljno u Kamenici.

lemy

pre 9 godina

milicija maltretira i sopstvene gradjane a kamoli azilante,treba svako ponasob na psiholosku procenu i cesljanje dosijea,svakog pojedinca u policiji,cast izuzetcima...

dark poet, Paris

pre 9 godina

USA - EU dušebrižnici. Kako im ne dosadi da bez prestanka, stalno i iznova nalaze načine da skenjavaju Srbiju?
Znam da kod nas ne cveta cveće ali stvarno su dosadni više, svakog dana smaraju (kao b92 sa Djokovićem). :-)

mia

pre 9 godina

Citam ove komentare i vidim da vecina deli isto misljenje. Ne znam, po meni je bitno da ispadnemo ljudi i da im pomognemo. Ako mislite da je nama tesko kao i njima, varate se, mnogo im je gore. Imala sam prilike da budem sa njima, jadna ta decica, smrzla, gladna, a o higijeni da ne pricam. Mene bas briga za politiku i ko im je to uradio. Ja cu pokusati da im pomognem bar dok su u mojoj drzavi, koliko kao pojedinac mogu uspeti u tome je diskutabilno. Ali tesi me da ima i onih koji dele moje misljenje.

Vaske

pre 9 godina

pazi ti ovo, oni u Njujorku znaju sta se desava u Srbiji kada je u pitanju krsenje prava azilanata i upucuju nam opasnu kritiku. Ajd' sad da vidim od nas 1000 koji bi podneli zahtev za TURISTICKU vizu u Americi koliko bi dobilo istu?! Verovatno jednocifren br, a o zahtevu za azil necu ni da pricam. Ja pitam da li je to krsenje prava slobodnog kretanja?

mike

pre 9 godina

Ma ajde sta lupaju! U svakoj zemlji su takvi a u nekima ulazis sa pasosom i vizom pa su drski!
Sta samo Ameri rade sa meksikancima ali opet sa druge strane jedino na taj nacin moguce je da se smanje prelazi i lazni azilanti. Ako bi se isti docekivali kao u hotelu tek bi tad nastao problem. Zao mi je ljudi ali tako je.

Radojko

pre 9 godina

Koren problema je nezaposlenost, male plate i posledično siromaštvo koje stvara tu lošu klimu. Pravi način za rešavanje problema je poboljšanje opšteg stanja u Srbiji, podizanje industrije i plata, pa se nadam da će HRV da se postara i potrudi na tom planu, da svima u Srbiji bude bolje, pa i migrantima.

Milos von Cobilic

pre 9 godina

Sta reci nego Srbija zemlja junaka, zemlja bitaka, otvorenog srca, gostiljubivost i otvorenost na svakom mestu. Tradicionalno nejac nam je uvek na prvom mestu. A o solidarnosti i empatiji ne treba pisati nego iskusiti na svojoj kozi. Serbia place to be!

Xxxx

pre 9 godina

Neka ih spasava onaj ko im je zakuvao ratove i bedu a to nismo mi nego eu i usa. sem toga, mup terorise i domicilno stanovnistvo a kamo li azilante.

Patriota

pre 9 godina

Ovo je cista istina. Za ovo sam cuo i ranije. Ovi "nasi" se osecaju superiornim, jer ih niko od nasih drzavljana ni ne ferma. Ovo je ipak zemlja iz koje se masovno bezi, a ovi jadnici koju kroz Srbiju prolaze su samo u tranzitu. Niko od njih i ne planira da zivi ovde, vec samo da kroz nju prodje, tako da nema potrebe stvarati toliku famu.

marko

pre 9 godina

Jednom prilikom radeci registracio automobila, bio sam u SUP-u gde je uprava za strance. Bilo je dosta azilanata, po izgledu i jeziku koji ne poznajem, mislim da su bili Arapi. Pored svih agencija koje im "pomažu" u podnošenju zahteva, u među prostoru između ulaznih vrata i vrata koja iza kojih se nalazi portirnica, jedan naš čovek priča na lošem engleskom sa nekolicinom azilanata. prolazae policajci u civilu i u uniformi (ulaze na službeni ulaz), sa većinom od njih se pozdravlja, sa nekim veom srdačno. Slušam razgovor u kome im taj naš čovek nudi transport do Subotice, gde će lakše doći do EU, naravno ilegalno jer nemaju papire ni za boravak u Srbiji. Sve ovo se dešava nakon povećanog odlaska kososvkih Albanaca u EU. Nama EU preti ukidanje bezviznog režima, a u zgradi policije neko dogovara sa azilantima transport do Subotice kako bi ilegalno prešli granicu. Maltretiranje policije doživljavam kao motivaciju tim ljudima da što pre iskoriste usluge ljudi kao što je ovaj gore opisani.

Aleksandar

pre 9 godina

Desava se, ipak je to policija. Nego cudi me taj HRV, da ne reaguje u drugim zemljama koje izbacuju migrante? Sve te nevladine organizacije su smisljene radi manipulacije nekim stvarima na odredjenim mestima. Na drugim nikako, jer im je zabranjeni.

NN

pre 9 godina

Pa gde je saopstenje ove organizacije bilo kada je prebogata Nemacka kolovodja EU, vratila azilanta u Srbiju , jer je iz nje stigao u Nemacku, a pre toga u Srbiju dosao iz druge drzave u susedstvu, a da je pre toga cak bio u clanici EU Grckoj .
Znaci prebogate drzave mogu da vracaju azilante u drzavu u kojoj su bili pre nje , dok to pravo nemaju siromasne drzave da ih vrate u zemlju u kojo su bili pre ulaska. Dokle dvostruki arsini.
Vidimo da nas oni i Amnesti pomno prate.

Ex YU

pre 9 godina

Policija u Srbiji zlostavlja svoje gradjane....komshijske gradjane ...ljude u tranzitu kroz srbiju koji eto zbog x razloga nazalost moraju tu prochi..
Policija u Srbiji je iznad zakona iznad Predsednika iznad svega...
Policija u Srbiji je odgovorna za mnoge stvari i nikad ne odgovara...
Sve che se mozda promeniti jednoga dana ali debeli srpski Policajac koji jedva moze da opashe pantalone i juri vas ko da ste najvechi kriminalac NIKAD...
Tako je bilo i tako che ostati .....

Helios

pre 9 godina

Srbija je već, grandioznom humanitarnom akcijom EU i njene lokalne ekstenzije ovde, stranke DS, primila blizu 200 000 izbeglica. EU je bivše građane Srbije deportovalo ovamo, tj. "nazad"; tek potom i uz striknu obavezu da se ti dojučerašnji evropljani NIKAD više ponovo ne pojave u EU došlo je do ukidanja Šengenskih viza.
Nekim neverovatnim čudom komandosi Hjuman Rajts Voč tada o tom egzodusu nisu pisnuli - i ćute još i danas.
Pompezni izrazi su zaista norma u vreme gluposti. Uskoro će verovatno da se jave i fakulteti za diplome iz "ljudskih prava" a za sada je vest ako neko svoje "ekspertsko" stanovište iznese - "istražiteljka". Kako je to "maltretiranje" ako policija radeći svoj posao - a ujedno štiteći i celu Evropu - radi "vraćanja po kratkom postupku u Makedoniju"? Možda bi trebala da ih vraća po dugom postupku? Ili da svakom da 4 prosečne plate u Srbiji uz avionsku kartu po izboru?
Srbija, koja nakon svih zločina nad njom teško opstaje, može da primi ukupno - NULA izbeglica. Ukoliko ih primi više od nula zastrašujući trend katastrofalnih posledica, da mnogi i dalje odlaze odavde, samo će se uvećati. Primanjem izbeglica Srbija ne pomaže tim ljudima ni izdaleka koliko odmaže svojim! Uostalom, svakako da apsolutna većina građana ovde podržava PEGIDA tendencije. Ukoliko se ovako nastavi nestaće Evropa - onda neće imati gde da se beži!
Mi, žrtve NATO zločina, smo (još i) loši jer ne pomažemo dovoljno drugima koji beže iz svojih zemlja zbog NATO zločina tamo?!?

Vaske

pre 9 godina

pazi ti ovo, oni u Njujorku znaju sta se desava u Srbiji kada je u pitanju krsenje prava azilanata i upucuju nam opasnu kritiku. Ajd' sad da vidim od nas 1000 koji bi podneli zahtev za TURISTICKU vizu u Americi koliko bi dobilo istu?! Verovatno jednocifren br, a o zahtevu za azil necu ni da pricam. Ja pitam da li je to krsenje prava slobodnog kretanja?

marko

pre 9 godina

Jednom prilikom radeci registracio automobila, bio sam u SUP-u gde je uprava za strance. Bilo je dosta azilanata, po izgledu i jeziku koji ne poznajem, mislim da su bili Arapi. Pored svih agencija koje im "pomažu" u podnošenju zahteva, u među prostoru između ulaznih vrata i vrata koja iza kojih se nalazi portirnica, jedan naš čovek priča na lošem engleskom sa nekolicinom azilanata. prolazae policajci u civilu i u uniformi (ulaze na službeni ulaz), sa većinom od njih se pozdravlja, sa nekim veom srdačno. Slušam razgovor u kome im taj naš čovek nudi transport do Subotice, gde će lakše doći do EU, naravno ilegalno jer nemaju papire ni za boravak u Srbiji. Sve ovo se dešava nakon povećanog odlaska kososvkih Albanaca u EU. Nama EU preti ukidanje bezviznog režima, a u zgradi policije neko dogovara sa azilantima transport do Subotice kako bi ilegalno prešli granicu. Maltretiranje policije doživljavam kao motivaciju tim ljudima da što pre iskoriste usluge ljudi kao što je ovaj gore opisani.

Mile

pre 9 godina

Bio sam svedok kada su na Horgosu trojicu mladica bez pasosa i bez njihovog pruzanja otpora malte ne naglavace izbacili iz autobusa. Uzasno se ponasa policija.

lemy

pre 9 godina

milicija maltretira i sopstvene gradjane a kamoli azilante,treba svako ponasob na psiholosku procenu i cesljanje dosijea,svakog pojedinca u policiji,cast izuzetcima...

NN

pre 9 godina

Pa gde je saopstenje ove organizacije bilo kada je prebogata Nemacka kolovodja EU, vratila azilanta u Srbiju , jer je iz nje stigao u Nemacku, a pre toga u Srbiju dosao iz druge drzave u susedstvu, a da je pre toga cak bio u clanici EU Grckoj .
Znaci prebogate drzave mogu da vracaju azilante u drzavu u kojoj su bili pre nje , dok to pravo nemaju siromasne drzave da ih vrate u zemlju u kojo su bili pre ulaska. Dokle dvostruki arsini.
Vidimo da nas oni i Amnesti pomno prate.

Palićanin

pre 9 godina

Ništa novo, ličnoi video zimus kada je bio egzodus kosovara. Ne rade oni to zbog nekog maltretiranja, već da im uzmu koju kintu za sebe. Ne vidim ja neku razliku između njih i onih "ovlaštenih" iza radarskih mašina. Bajo moj, nekima je Srbija raj na zemlji, državna plata+privatni biznis, gde ćeš više od toga? Još ako i muž i žena žive na državnim jaslama+dva pruvatna biznisa!!! Ma milina jedna, još posle i drže predavanje ljudima kaji napuštaju zemlju sa mađarskim pasošima, kao je to bezveze i kao ćete ustvari biti robovi tamo na zapadu.

dark poet, Paris

pre 9 godina

USA - EU dušebrižnici. Kako im ne dosadi da bez prestanka, stalno i iznova nalaze načine da skenjavaju Srbiju?
Znam da kod nas ne cveta cveće ali stvarno su dosadni više, svakog dana smaraju (kao b92 sa Djokovićem). :-)

Aleksandar

pre 9 godina

Desava se, ipak je to policija. Nego cudi me taj HRV, da ne reaguje u drugim zemljama koje izbacuju migrante? Sve te nevladine organizacije su smisljene radi manipulacije nekim stvarima na odredjenim mestima. Na drugim nikako, jer im je zabranjeni.

Milos von Cobilic

pre 9 godina

Sta reci nego Srbija zemlja junaka, zemlja bitaka, otvorenog srca, gostiljubivost i otvorenost na svakom mestu. Tradicionalno nejac nam je uvek na prvom mestu. A o solidarnosti i empatiji ne treba pisati nego iskusiti na svojoj kozi. Serbia place to be!

Patriota

pre 9 godina

Ovo je cista istina. Za ovo sam cuo i ranije. Ovi "nasi" se osecaju superiornim, jer ih niko od nasih drzavljana ni ne ferma. Ovo je ipak zemlja iz koje se masovno bezi, a ovi jadnici koju kroz Srbiju prolaze su samo u tranzitu. Niko od njih i ne planira da zivi ovde, vec samo da kroz nju prodje, tako da nema potrebe stvarati toliku famu.

Xxxx

pre 9 godina

Neka ih spasava onaj ko im je zakuvao ratove i bedu a to nismo mi nego eu i usa. sem toga, mup terorise i domicilno stanovnistvo a kamo li azilante.

mike

pre 9 godina

Ma ajde sta lupaju! U svakoj zemlji su takvi a u nekima ulazis sa pasosom i vizom pa su drski!
Sta samo Ameri rade sa meksikancima ali opet sa druge strane jedino na taj nacin moguce je da se smanje prelazi i lazni azilanti. Ako bi se isti docekivali kao u hotelu tek bi tad nastao problem. Zao mi je ljudi ali tako je.

uskrsnji zec

pre 9 godina

i mi smo 90ih imali stotine hiljada izbeglica pa se tada niko nije oglasio, a ni danas se ne obaziru na taj problem.
ali sa druge strane trebalo bi mi da imamo vise razumevanja od nasih suseda za te nesrecne ljude koji su pobegli od jos groznijeg rata i traze nov zivot.
koliko praznih sela ima u srbiji u koje bi oni mogli da se smeste i zapocnu zivot i proizvodnju necega. to je win win resenje

Ex YU

pre 9 godina

Policija u Srbiji zlostavlja svoje gradjane....komshijske gradjane ...ljude u tranzitu kroz srbiju koji eto zbog x razloga nazalost moraju tu prochi..
Policija u Srbiji je iznad zakona iznad Predsednika iznad svega...
Policija u Srbiji je odgovorna za mnoge stvari i nikad ne odgovara...
Sve che se mozda promeniti jednoga dana ali debeli srpski Policajac koji jedva moze da opashe pantalone i juri vas ko da ste najvechi kriminalac NIKAD...
Tako je bilo i tako che ostati .....

papiga47

pre 9 godina

neka ih vala bogati primaju...mi smo beda jos veca nam ne treba.....deluje mozda izjava beskompromisno al takav je i zivot....bogati sklanjaju dupe i sve prebace na bedne da se saosecaju sa bedom...pa.dosta je toga...i taj policajac radi za 40 hiljada i svako ga kljuca u.mozak....ne stitim policiju realno ne gotivim ih al je ovo istina ziva

MirjanaJ

pre 9 godina

Ljudi znam da je eu naše izbeglice vratila u Srbiju,znam da se nisu borili za njihova prava i da je jedna mala Srbija svetski lider u broju izbeglica na svojoj teritoriji,ali nisu nam ovi ljudi krivi zbog toga!Oni beže od rata,pokušavaju da spasu svoje porodice!

serb_alien

pre 9 godina

Ovo je jedan od retkih izvestaja HRV sa kojim se apsolutno slazem. Cak mislim i da je previse blago opisano ponasanje prema ovim nesrecnim ljudima. Imao sam tu priliku da i sam mnogo puta vidim kako cele porodice dobijaju brutalne batine, uperuju oruzje u njih, skidaju ih skoro gole u sred zime... bukvalno bez ikakvog razloga. Ovi "manje bezobrazni" ih ne tuku, ali im "samo" uzmu 500 evra da im kupe autobusku kartu do Subotice. Jednoj promrzloj i iznurenoj porodici sa malom decom sam hteo da ponudim smestaj i hranu na par dana, da se malo srede i odmore, da bi mi policajac zapretio pitanjem da li i ja hocu da prodjem kao oni...
A i ovi lokalni klosari i narkomani koji jure za izbeglicama su se strasno nakotili. A odnos pojedinih policajaca i tih klosara je takav da se moze zakljuciti da deluju ortacki u zlostavljanju i pljackanju izbeglica.
Nemam pravu rec da opisem takvo ponasanje, malo je reci da sam zgrozen. I stvarno ne razumem ljude koji opravdavaju ovakve postupke. Jedino mogu da saosecam sa ovim izbeglicama... samo oni znaju kroz sta su sve prosli.

De ja vu

pre 9 godina

Nije tonista novo.Gradjane Srbije maltretiraju svi koji rade u Drustveno politickim zajednicama,Mupu,zdravstvu,Sudstvu...svi oni KOJI DOBIJAJU a Ne zaradjuju Plate.
Srbija je po svom uredjenju slicna Rusiji,kvazi republika,kvzi demokratija a u stvari njihova Drzava a nasa Zemlja.

zoran

pre 9 godina

Mogu da zamislim naseg dzibera, pajkana, kak otima sirotinji I gleda na azilanta kao na dosljaka sa druge planete. Isto se meni desilo u vozu iz Grcke, svojevremeno. Bacali mi stvari po kupeu kao da sam najgori olos, jer je dziberu bilo krivo sto mogu cesto da putujem.
Srbija = mrak. Jos dugo, dugo, ce tako biti.

Djura

pre 9 godina

Trebamo biti ljubazniji prema azilantima, oni nisu krivi. Ljubazno ih sprovesti do granice sa Madjarskom i Hrvatskom(EU), zapad je najveci razlog zasto su ti ljudi postali izbeglice.

Aleks

pre 9 godina

Stoka pandurska. Ako je tacno da su otimali a verujem da jeste,od nesretne bede ovakve treba ih isterati na ulicu i naplatiti im po 10.000 e kazne pa ce se stoka bez obraza i stida nauciti da mu nije posao da pljacka i otima i to od ovakvih nesretnika!

tako je bilo

pre 9 godina

Ziveo sam u Srbiji u vreme pocetka rata. Izbeglice jos nisu pocele dolaziti i z Bosne i Krajine. Tek je prva grupa izbjeglica dosla iz Hrvatske i nesto Bosanaca, uglavnom stanovnistvo iz gradova.
Upalim TV, Slike kako se ljube ljudi sa izbeglicama, utrkuju se ko ce im pomoci...srpska nejac, ognjista i slicna prica. Odem na posao a tamo su price- "nase momke salju u rat, a ovi dosli da se sire". Dodjes kuci, komsiluk se zali- "nas otpustaju a oni ce sve poslove da preuzmu" - al im se ne gadi da uzmu izbeglice za nadnicu da rade ne njivi za nikakve pare.
Odes u kafanu a tamo prica- "ovi se dovukli ovde puni para, razmecu se samo devize prste , a mi ni kinte"
Sretnem momka iz Zagreba,Srbin izbeglica, trazi stan, seli, otac smrtno bolestan..gazda povisio kiriju, nema da placa...
E tako su Srbi docekali svoje ljude za vreme rata.
ocekujete neku humanost prema drugim ljudima?

humanost na djelu

pre 9 godina

ehh nekad davno sam bio izbjeglica u Srbiji.

Boze, dal se promijenilo sta od onda? Jel se jos krade pomoc koju UNHCR salje izbjeglicama pa se nosi kuci?
Sjecam se kad su izbjeglice isle na pijace da kupuju tu istu hranu koju su im iz UN poslali kao pomoc a humani domacini sklone to sa strane, he he..odjednom pijace u Srbiji ne prodaju kajmak nego feta sir iz Skandinavije...
Eh humani neki ljudi...

Aleksandra

pre 9 godina

A zna li HRV kako zive azilanti u francuskoj luci Calais, od kojih neki I godinama pokusavaju da se dokopaju Britanije? Ne opravdavam ove nase zlotvore, ali oni jednostavno rade ono sto radi I ostatak sveta - ne znaju sta da rade. Niko im se ne raduje I niko ih ne ljulja...Kako samo postupa EU sa Romima sa Kosova? Vraca ih u Srbiju (po tom pitanju Kosovo je Srbija). Dok smo mi ziveli u multikilturalnoj ex Yu, oni o tom danas toliko koriscenom terminu nisu imali predstavu, ni sta je to zapravo znaci a kamoli kako izgleda u praksi. Kada su nas razbucali I posejali versku I nacionalnu netrpeljivost, I otpoceli ratove na ovim prostorima, otprilike u isto vreme, poceli su sa pricom o multikulturalizmu i globalizaciji na sva zvona. U realnom svetu to ne postoji. Niko ne voli imigrante a posebno ne one koji se dovlace na beneficije.
Ovim ljudima treba na sve nacine pomoci da se dokopaju krajnjeg cilja tj EU. Kao sto smo mi bezali od bede I ratova (a taj trend I dalje ne jenjava), tako I oni mucenici beze od uzasa koji ih snalazi kako od svojih ekstremista tako I od US I mnogih zemalja EU. Ako neko treba da ih razume, to smo svakako mi.

Labud

pre 9 godina

Upucen sam u ovo i bas sam se pitao zasto ovoliko dugo treba da informacije dodju u medije. Zapravo, istina je mnogo gora. Ljudi, pobegli od rata i nesrece, bivaju reketirani od strane policije, na razne nacine.

jadnici

pre 9 godina

Kakvi besmisleni komentari se ovde postuju. HA nema veze ni sa EU ni sa SAD. Oni ovakve izvestaje imaju i za EU zemlje i za SAD. Koga zanima moze da sazna, ko voli da zivi u mucenickom mitu eto mu.
Drugo je ovde problem. Sta ce uraditi MUP da ispita ove navode? Mene ne iznenadjuje nista, posto smo propali skroz na skroz i moralno i dusevno i ljudski. Ali ovo ne rade pojedinci nego pripadnici jedne drzavne institucije. Izivljavanje nad nemocnim je najgori nacin da se oblati obraz nacije. Nije mi jasno koliko bedan moze neko da bude i otme to malo para sto izbeglice imaju i onda da sa tim parama ode i kupi nesto za sebe ili jos gore svoju decu. Pa to je ljudska beda bez granica.

spaceman

pre 9 godina

Prošle godine pokupim decu svog brata da bi ih odveo u Austriju(gde živim) na raspust.Deca 8 i 10 godina sa ovlašćenjem od roditelja overenim u Sup-u.Policajac(bosanski dijalekt) me na granici pita, naravno bez persiranja i drsko gde mi je brat.Ja mu odgovorim da je u Srbiji. On ponovo (samo što nije izašao iz kućice da me izlupa) "Slušaj me pažljivo šta te pitam, gde ti je sada brat?".Rekoh pa tu u Srbiji, u Jagodini. On meni..."Vidiš da nisi glup"!!!

gignac

pre 9 godina

skoro svi komentatori podrzavaju ovaj izvestaj. onda se organizujte dobri ljudi i primite ih u svoje domove, da ne budu na ulici i u domasaju policije

софија

pre 9 godina

(Helios, 15. april 2015 08:44)

@Немој да пласираш неистине у својим коментарима. Никада нас ЕУ није "приморала" да примимо никаквих 200.000 тамо непожељних азиланта. Не знам само одакле ти толика цифра, али у сваком случају то се никада десило. Јер да јесте, сигурно да толико људи не би могло да уђе у државу неопажено. Баш ме занима чија си ти "есктензија"? Мада по коментару није тешко закључити. Што се азиланата тиче, мене такво стање уопште не чуди,јер је наше друштво одавно постало опасно ксенофобно, агресивно и нетолернатно. Да ли су то последице ратова, беде, санкција, незпослености... можемо дискустовати, али је јасно да смо постали народ који све мање од своје традиционалне гостољубивости. Ти азилатни нису дошли овде да би нама терали инат, нико до њих ни нема намеру да остаје овде, јер и ми смо беда у Европи. Дошли су јер беже од ратова, глади, прогона, губитка домова, беде, једноставно траже своје "боље сутра". Таквих примера агресије према слабијем и другачијем виђам често у јавном превозу, рецимо када ромској девојци, били трудници, било са дететом, скоро нико неће да устане. Мада гајимо илузује како смо неки посебан народ, како смо ми саму победили у сваком рату, како нама нико није раван, релано јесте да смо постали недостоји својих предака.

tako ti je to

pre 9 godina

@Alo ljudi da li ste NORMALNI!!!Cela Srbija je tražilac azila !!!
Koga mi da prihvatamo?Pola stanovništva je bukvalno u borbi za opstanak!!!
(kiki, 15. april 2015 08:17)

Ovakve price siri vlast u svim evropskim zemljama. Okreni mrznju i nezadovoljstvo naroda prem nemocnom a najbolje strancu.
Inace niko ama bas niko od ovih izbeglica ne zeli da se nastani u Srbiji, sto zbog siromastva sto zbog ocajne politicke situacije. Oni su svi u prolazu shvatite to- HRV kritika se radi o tome da srpska policija ne postuje zakone vec ove izbeglice u prolazu maltretira, bije i pljacka.

jesmo li ljudi?

pre 9 godina

@Desava se, ipak je to policija. Nego cudi me taj HRV, da ne reaguje u drugim zemljama koje izbacuju migrante? Sve te nevladine organizacije su smisljene radi manipulacije nekim stvarima na odredjenim mestima. Na drugim nikako, jer im je zabranjeni.
(Aleksandar, 15. april 2015 07:55)

Gresis. Zivim u Skandinaviji i mogu ti reci da vrlo cesto na TV cujes da je HRV kritikovao vladu zbog izbeglica. A izbeglice ovde zive bolje nego jedan dobar dio stanovnistva u Srbiji(mislim zaposlenog stanovnistva u Srbiji).
Kritike su u vezi smanjenja dzeparca, dugog cekanja na odluku o azilu ili sto je neko svrljao uvredljive grafite. I o tome se onda vodi debata u novinama i medju politicarima.
Niko ne place da je u toku zavera protiv drzave od strane HRV.

Ugursuz

pre 9 godina

@pero

Gosn Pero, nece to da izidje na dobro. Previse smo razlicite kulture. Evo Vam primer iz Panceva, gde je odjednom na volseban nacin mnosto nekih cudnih ljudi, predpostavljamo da su iz Libije. Ima ih na svakom koraku, sa zenama i decom. I sve je to lepo, za sada nema problema. Al evo izidje toplo vreme, nase devojke i mladje zenice se poskidale da ih vidi sunce, mnoge utegle da pokazu sta imaju, a ti ljudi posred srede, po 5-6 muskaraca pa gledaju, nesto dobacuju na njiovom jeziku, nasim zenskinjama sada vec pomalo neprijatno. Ja sam onako krupan od 2 metra i 150 kila i crnim pojasom iz dzudoa, neke malo i razjurio sa tog mesta kod cuvenog AVIVA. Nije im ovo Tripoli il Bengazi, gde hriscanin ni za Gadafija nije mogao da prodje da ga bar neko dete ne izvredja. To nece potrajati, negde ce da puke il kod nasih il kod njihovih. A njihove zene idu samo im se lice vidi. A ja da ne uvredim, sta znam, tudja vera tudji, ljudi sve se sklanjam da je slucajno ne gurnem u radnji ili ne daj Boze pogledam. Ne, ne, nece to da valja. Sta mislite, da li ce oni ovde da prihvate nase obicaje, kao sto mi moramo tamo kod njih da prihvatimo njiove obicaje?

mia

pre 9 godina

Citam ove komentare i vidim da vecina deli isto misljenje. Ne znam, po meni je bitno da ispadnemo ljudi i da im pomognemo. Ako mislite da je nama tesko kao i njima, varate se, mnogo im je gore. Imala sam prilike da budem sa njima, jadna ta decica, smrzla, gladna, a o higijeni da ne pricam. Mene bas briga za politiku i ko im je to uradio. Ja cu pokusati da im pomognem bar dok su u mojoj drzavi, koliko kao pojedinac mogu uspeti u tome je diskutabilno. Ali tesi me da ima i onih koji dele moje misljenje.

see what I did there?

pre 9 godina

(Aleksandar, 15. april 2015 07:55)

mene cudis ti, koji nema pojma sta i gde radi HRV, a pravis se da znas. Vidi prijatelju, ako ne znas, imas internet, potrazi, informisi se, pa onda "tvrdi". I sta si rekao uopste u ovoj recenici "Sve te nevladine organizacije su smisljene radi manipulacije nekim stvarima na odredjenim mestima. Na drugim nikako, jer im je zabranjeni."? "More bit bidne, a i ne mora"? Pucanj manevarcima u prazno. Moguce da si pripadnik policije, ne bi me cudilo, 100 sklekova je dovoljno u Kamenici.

marko

pre 9 godina

I ja se slazem da je HRV licemeran. I slazem se da mi nismo zemlja kojoj pored ogromnih problema koje ima treba bas primanje azilanata da bude prvi prioritet. Ali ovde se ne radi o tome, nego o primitivnom porivu da se izivljavas nad nekim ko je bespomocan i nad kim si u superiornom polozaju.

Vukodav

pre 9 godina

Sramota...
To kako su se drugi ponašali prema nama nas nimalo ne opravdava!

Gde je ta naša tradicionalna gostoprimljivost? To su ljudi u nesreći, ljudska bića...

Jasno je da smo i sami sirotinja i da ne možemo da im pomognemo ali zar da im još otežavamo njihovu muku?

Bogdan

pre 9 godina

Nesmem ni da pomoslim na ponasanje te nase stoke od tzv "policije" prema tim jadnim ljudima!? Ti ljudi su izgubili apsolurtno sve, nemaju ni proslost ni buducnost, jedino jos sto im je ostalo je jlubav prema svojim bliznjima, djeci i rodbini koju moraju da vucaraju po drumovima jos i nesto malo vjere u Boga i ljude, ali nisu racunali na to da ce da nalete na srbske budaletine u uiformama! Pre svega, policija nema sta da se zamajava sa azilantima(!) jedino sto mogu i smeju sa njima da rade je da ih procesuiraju zbog nerdostatka dokumenata i da ih predaju na odgovornost imigracionoj policiji, koji ih procesuiraju po daljnem postupku i u skladu sa medjunarodnim i srpskim imigracionim zakonima! Ta jada i beda koja dolazi ili prolazi kroz srbiju nije nikome nista skrivila ni Bogu ni ljudima, jedino sto imaju je, svoju ljudskost i nad, grozim se i same pomisli da ih ovde u srbiji neko zloupotrebljava, matletira ili sikanira zato sto su nemocni i nezasticeni, dok srbska tradicija nalaze upravo sasvim suprotno; Cojstvo, gostoprimstvo i hriscansku poniznost prema bozijim iskusenjima! Ovako ponnasanje govori vise o nama nego o izmucenima i proganjanima; Ljube Krst dok svi gledaju, a kad nema nikoga onda kradu i otimaju!

Ника

pre 9 godina

Ма види Бога ти - какви душебрижници...
Ако су толико брижни, зашто су уценили Србију да потпише споразум по коме ће "примити све азиланте којису преко Србије И ДРУГИХ ЗЕМАЉА ушли у ЕУ", и да се такође (Србија) обавезује да азиланте неће протеривати из Србије већ им пружати нормалне услове за живот, и дати им боравак ако то затраже? Они, богати и демократе, их протерују и депортују а нама који грцамо бране да то исто урадимо?
Мени је то љигаво, лицемерно и малициозно.
Да ли је то "Европа" у коју идемо без алтернативе?
Да ли ико стварно верује да их депортују у Србију, бране нам да их враћамо одакле су ушли у нашу земљу, терају нас да их "асимилујемо" и укопимо у друштво, и да ће Србију примити у ЕУ? (Поред свих осталих дискутабилних чињеница)
Срамота!

Griffin

pre 9 godina

Ne mogu da verujem!!! I onda teorije zavere i sl. zvuce smesno. Pa sve je to sistem pritisaka na drzava. Na KiM i u Albaniji ih prebijaju i ono malo sto imaju pljackaju.U BJRM nije bolje isto.A "nasi" emigranti cesto ne zele da napuste Srbiju.Toliko im je gadno. Sta sve mi trpimo

nezasticeni svedok

pre 9 godina

Prije nego sto pocnete da pljujete po stranim izbjeglicama potrazite nesto materijala o tome po netu.
Nije tesko pronaci snimke gde se vidi policija Srbije koja patrolira u pogranicnom prostoru prema Madjarskoj. Hvataju izbeglice ali ne da bi ih proverili ili hapsili neprijavljene , nego da bi im uzimali reket. Jednostavno ako nemas da platis muriji onda te hapse i salju za deport. Dok placas pustaju te.
Vlasti u Srbiji su moralna deponija.

anita-ita

pre 9 godina

tu su krivi oni glavni policije sto rade kako hoce
a ja da vam kazem nesto nas su po evropi kao azilante primili kao najbole to treba da bude sram ministre milicije

HRW - bacanje prašine u oči svetske javnosti

pre 9 godina

To policija odnosno država kroz svoje nadležno ministarstvo radi i sa sopstvenim građanima pa ne vidim nijedan validan razlog da se i prema tražiocima azila postupa drugačije. Zašto bi azilanti bili tretirani na ljudski način i sa dostojanstvom kada građani Srbije na to nemaju pravo?
A i svako ko veruje da je moguće da ministarstvo na čijem čelu je neko sa sumnjivom diplomom sposobno za nešto više od javašluka i zloupotreba i to u državi u kojoj čak i njen predsednik ima sumnjivu diplomu, ima opasan problem sa percepcijom realnosti. Stoga mislim da bi Human Rights Watch trebalo da se bavi sa ljudskim pravima u državama koje imaju elemente države a ne sa ljudskim pravima u plemenskim krimi zajednicama kao što je Srbija. Srbija nije validan kandidat da je tretiraju kao državu, to je birokratska greška UN i lopovsko licemerje svetske diplomatije, bavite se malo time.

neko ko zna

pre 9 godina

@Vaske

Idi u SAD amabasadu i dobices vizu na 10 godina.

To da se mi pravimo mangupi kada su slabiji u pitanju je izgleda deo kulture.

Al

pre 9 godina

Neverovatno, koliko se likova odmah upecalo na ovu ocitu neistinu i glupost. Imam utisak da HRV objavi da je 2+2=8.5 da bi ovi nasi nesrećnici odmah poverovali. Ako neko mrzi i zlostavlja to su zemlje "razvijenog zapada" , oni deportuju, sikaniraju i vraćaju nama i ostaloj boraniji sa Balkana ove ljude koje je zadesila nevolja. Ko god je malo mrdnuo i napolje i ovde po Srbiji mogao je videti pravu istinu a to je da mi delimo sa njima ovo malo bede što imamo, a da EU zapuši nos kad se o njima raspravlja

iz NS-a

pre 9 godina

Komunistička srpska država (i njene naslednice i baštinice tradicije) je i stvorila policiju koja se iživljava nad svojim građanima (pa što ne bi i nad strancima)!

Deni

pre 9 godina

Humanost drustva se meri empatijom, koja izgleda kod nas ne postoji. Losa ekonomija nije opravdanje za nedostatak saosecanja. To sto smatramo da je i nad nama nacinjena nepravda 90-ih, opet nije opravdanje da tolerisemo ovakvo ponasanje policije. Mislite da nije vas problem dok tuku druge ? Nemojte se posle cuditi kad nikog ne bude zanimalo sto biju vas.

Oci su se navikle na mrak

pre 9 godina

Zar smo vec zaboravili nasu tugu i nase izbeglice? Sramota!
(braca nesvrstani, 15. april 2015 08:42)

Nismo brate moj, vec to rade oni uniformisani koji su ih stvarali na sve strane. Mi bez uniforme prvo mislimo razumom i srcem, a oni rade sta im je naredjeno i cesto sta im je dobro po dzep. Nebazdareni jesu, to znamo od ranije, i pre izbeglistva. Udari znacka u glavu, pa se uvek pojave kojekakvi dizelasi i kriminalci u uniformama.

dr. hoffman

pre 9 godina

Ispitati finansisko stanje pripadnika granicne policije i videti da li za plate od oko 50000 dinara mogu da zive stilom zivota kojim zive. Tacno je da imigrantima otimaju novac , zlato i mobilne telefone. Da li HRV ili bilo ko treba da nam ukazuje da resimo tamo gde je trulo . I 10e uzeti je mito !!!

novosadjan

pre 9 godina

Sistematski plan za iznudu novca. Ko nece da ih oni prebacuju preko za novac, dobice maltret. Nista novo, ovi nasi u plavom stofu su upleteni u sve sfere kriminala, pa ne cudi.

Nikola ogorceni

pre 9 godina

Ovo je cista istina. Za ovo sam cuo i ranije. Ovi "nasi" se osecaju superiornim, jer ih niko od nasih drzavljana ni ne ferma. Ovo je ipak zemlja iz koje se masovno bezi, a ovi jadnici koju kroz Srbiju prolaze su samo u tranzitu. Niko od njih i ne planira da zivi ovde, vec samo da kroz nju prodje, tako da nema potrebe stvarati toliku famu.
(Patriota, 15. april 2015 08:33)

Pa u tome i jeste problem. Iako se zna da su ljudi u tranzitu, uprkos tome ih maltretiraju, tuku i pljackaju. Ejj, pljackas vecu sirotinju od sebe?!! Pa za takve koji to rade malo je reci da su fasisti. To nisu, ljudi...bukvalno. A drugo pitam se: Da li je zaista nemoguce granicu prema Makedoniji hermeticki zatvoriti. Izgleda da je nemoguce jer mi za nista nismo sposobni. Sposobni smo samo da jos jadnije od nas kinjimo i maltretiramo. Tezak smo mi narod. Od empatije nemamo ni e u sebi.

Radojko

pre 9 godina

Koren problema je nezaposlenost, male plate i posledično siromaštvo koje stvara tu lošu klimu. Pravi način za rešavanje problema je poboljšanje opšteg stanja u Srbiji, podizanje industrije i plata, pa se nadam da će HRV da se postara i potrudi na tom planu, da svima u Srbiji bude bolje, pa i migrantima.

Djordje Azanjac

pre 9 godina

Sramota je da neko mora na ovo da nas opominje _ budimo ljudi i pomozimo najugrozenijima_ bez obzira koliko drugi veci i imucniji od nas bezobzirni bili Nemojte da izgubimo ljudskost

Ника

pre 9 godina

Врх полиције јадан и необавеште није знао. Ево сада зна. Да ли се министар полиције обратио јавност и почео да ради на утврђивању чињеничног стања, и она по потреби, ако су оптужбе тачне - на решавању истих?
Или се миистар обраћа јавности само када се "реши" неки злочин, да покупи јефтине политичке поене?

Helios

pre 9 godina

Srbija je već, grandioznom humanitarnom akcijom EU i njene lokalne ekstenzije ovde, stranke DS, primila blizu 200 000 izbeglica. EU je bivše građane Srbije deportovalo ovamo, tj. "nazad"; tek potom i uz striknu obavezu da se ti dojučerašnji evropljani NIKAD više ponovo ne pojave u EU došlo je do ukidanja Šengenskih viza.
Nekim neverovatnim čudom komandosi Hjuman Rajts Voč tada o tom egzodusu nisu pisnuli - i ćute još i danas.
Pompezni izrazi su zaista norma u vreme gluposti. Uskoro će verovatno da se jave i fakulteti za diplome iz "ljudskih prava" a za sada je vest ako neko svoje "ekspertsko" stanovište iznese - "istražiteljka". Kako je to "maltretiranje" ako policija radeći svoj posao - a ujedno štiteći i celu Evropu - radi "vraćanja po kratkom postupku u Makedoniju"? Možda bi trebala da ih vraća po dugom postupku? Ili da svakom da 4 prosečne plate u Srbiji uz avionsku kartu po izboru?
Srbija, koja nakon svih zločina nad njom teško opstaje, može da primi ukupno - NULA izbeglica. Ukoliko ih primi više od nula zastrašujući trend katastrofalnih posledica, da mnogi i dalje odlaze odavde, samo će se uvećati. Primanjem izbeglica Srbija ne pomaže tim ljudima ni izdaleka koliko odmaže svojim! Uostalom, svakako da apsolutna većina građana ovde podržava PEGIDA tendencije. Ukoliko se ovako nastavi nestaće Evropa - onda neće imati gde da se beži!
Mi, žrtve NATO zločina, smo (još i) loši jer ne pomažemo dovoljno drugima koji beže iz svojih zemlja zbog NATO zločina tamo?!?

Vaske

pre 9 godina

pazi ti ovo, oni u Njujorku znaju sta se desava u Srbiji kada je u pitanju krsenje prava azilanata i upucuju nam opasnu kritiku. Ajd' sad da vidim od nas 1000 koji bi podneli zahtev za TURISTICKU vizu u Americi koliko bi dobilo istu?! Verovatno jednocifren br, a o zahtevu za azil necu ni da pricam. Ja pitam da li je to krsenje prava slobodnog kretanja?

dark poet, Paris

pre 9 godina

USA - EU dušebrižnici. Kako im ne dosadi da bez prestanka, stalno i iznova nalaze načine da skenjavaju Srbiju?
Znam da kod nas ne cveta cveće ali stvarno su dosadni više, svakog dana smaraju (kao b92 sa Djokovićem). :-)

Milos von Cobilic

pre 9 godina

Sta reci nego Srbija zemlja junaka, zemlja bitaka, otvorenog srca, gostiljubivost i otvorenost na svakom mestu. Tradicionalno nejac nam je uvek na prvom mestu. A o solidarnosti i empatiji ne treba pisati nego iskusiti na svojoj kozi. Serbia place to be!

papiga47

pre 9 godina

neka ih vala bogati primaju...mi smo beda jos veca nam ne treba.....deluje mozda izjava beskompromisno al takav je i zivot....bogati sklanjaju dupe i sve prebace na bedne da se saosecaju sa bedom...pa.dosta je toga...i taj policajac radi za 40 hiljada i svako ga kljuca u.mozak....ne stitim policiju realno ne gotivim ih al je ovo istina ziva

Xxxx

pre 9 godina

Neka ih spasava onaj ko im je zakuvao ratove i bedu a to nismo mi nego eu i usa. sem toga, mup terorise i domicilno stanovnistvo a kamo li azilante.

Aleksandar

pre 9 godina

Desava se, ipak je to policija. Nego cudi me taj HRV, da ne reaguje u drugim zemljama koje izbacuju migrante? Sve te nevladine organizacije su smisljene radi manipulacije nekim stvarima na odredjenim mestima. Na drugim nikako, jer im je zabranjeni.

NN

pre 9 godina

Pa gde je saopstenje ove organizacije bilo kada je prebogata Nemacka kolovodja EU, vratila azilanta u Srbiju , jer je iz nje stigao u Nemacku, a pre toga u Srbiju dosao iz druge drzave u susedstvu, a da je pre toga cak bio u clanici EU Grckoj .
Znaci prebogate drzave mogu da vracaju azilante u drzavu u kojoj su bili pre nje , dok to pravo nemaju siromasne drzave da ih vrate u zemlju u kojo su bili pre ulaska. Dokle dvostruki arsini.
Vidimo da nas oni i Amnesti pomno prate.

uskrsnji zec

pre 9 godina

i mi smo 90ih imali stotine hiljada izbeglica pa se tada niko nije oglasio, a ni danas se ne obaziru na taj problem.
ali sa druge strane trebalo bi mi da imamo vise razumevanja od nasih suseda za te nesrecne ljude koji su pobegli od jos groznijeg rata i traze nov zivot.
koliko praznih sela ima u srbiji u koje bi oni mogli da se smeste i zapocnu zivot i proizvodnju necega. to je win win resenje

mike

pre 9 godina

Ma ajde sta lupaju! U svakoj zemlji su takvi a u nekima ulazis sa pasosom i vizom pa su drski!
Sta samo Ameri rade sa meksikancima ali opet sa druge strane jedino na taj nacin moguce je da se smanje prelazi i lazni azilanti. Ako bi se isti docekivali kao u hotelu tek bi tad nastao problem. Zao mi je ljudi ali tako je.

Patriota

pre 9 godina

Ovo je cista istina. Za ovo sam cuo i ranije. Ovi "nasi" se osecaju superiornim, jer ih niko od nasih drzavljana ni ne ferma. Ovo je ipak zemlja iz koje se masovno bezi, a ovi jadnici koju kroz Srbiju prolaze su samo u tranzitu. Niko od njih i ne planira da zivi ovde, vec samo da kroz nju prodje, tako da nema potrebe stvarati toliku famu.

Palićanin

pre 9 godina

Ništa novo, ličnoi video zimus kada je bio egzodus kosovara. Ne rade oni to zbog nekog maltretiranja, već da im uzmu koju kintu za sebe. Ne vidim ja neku razliku između njih i onih "ovlaštenih" iza radarskih mašina. Bajo moj, nekima je Srbija raj na zemlji, državna plata+privatni biznis, gde ćeš više od toga? Još ako i muž i žena žive na državnim jaslama+dva pruvatna biznisa!!! Ma milina jedna, još posle i drže predavanje ljudima kaji napuštaju zemlju sa mađarskim pasošima, kao je to bezveze i kao ćete ustvari biti robovi tamo na zapadu.

Mile

pre 9 godina

Bio sam svedok kada su na Horgosu trojicu mladica bez pasosa i bez njihovog pruzanja otpora malte ne naglavace izbacili iz autobusa. Uzasno se ponasa policija.

Ex YU

pre 9 godina

Policija u Srbiji zlostavlja svoje gradjane....komshijske gradjane ...ljude u tranzitu kroz srbiju koji eto zbog x razloga nazalost moraju tu prochi..
Policija u Srbiji je iznad zakona iznad Predsednika iznad svega...
Policija u Srbiji je odgovorna za mnoge stvari i nikad ne odgovara...
Sve che se mozda promeniti jednoga dana ali debeli srpski Policajac koji jedva moze da opashe pantalone i juri vas ko da ste najvechi kriminalac NIKAD...
Tako je bilo i tako che ostati .....

lemy

pre 9 godina

milicija maltretira i sopstvene gradjane a kamoli azilante,treba svako ponasob na psiholosku procenu i cesljanje dosijea,svakog pojedinca u policiji,cast izuzetcima...

Ника

pre 9 godina

Ма види Бога ти - какви душебрижници...
Ако су толико брижни, зашто су уценили Србију да потпише споразум по коме ће "примити све азиланте којису преко Србије И ДРУГИХ ЗЕМАЉА ушли у ЕУ", и да се такође (Србија) обавезује да азиланте неће протеривати из Србије већ им пружати нормалне услове за живот, и дати им боравак ако то затраже? Они, богати и демократе, их протерују и депортују а нама који грцамо бране да то исто урадимо?
Мени је то љигаво, лицемерно и малициозно.
Да ли је то "Европа" у коју идемо без алтернативе?
Да ли ико стварно верује да их депортују у Србију, бране нам да их враћамо одакле су ушли у нашу земљу, терају нас да их "асимилујемо" и укопимо у друштво, и да ће Србију примити у ЕУ? (Поред свих осталих дискутабилних чињеница)
Срамота!

Al

pre 9 godina

Neverovatno, koliko se likova odmah upecalo na ovu ocitu neistinu i glupost. Imam utisak da HRV objavi da je 2+2=8.5 da bi ovi nasi nesrećnici odmah poverovali. Ako neko mrzi i zlostavlja to su zemlje "razvijenog zapada" , oni deportuju, sikaniraju i vraćaju nama i ostaloj boraniji sa Balkana ove ljude koje je zadesila nevolja. Ko god je malo mrdnuo i napolje i ovde po Srbiji mogao je videti pravu istinu a to je da mi delimo sa njima ovo malo bede što imamo, a da EU zapuši nos kad se o njima raspravlja

De ja vu

pre 9 godina

Nije tonista novo.Gradjane Srbije maltretiraju svi koji rade u Drustveno politickim zajednicama,Mupu,zdravstvu,Sudstvu...svi oni KOJI DOBIJAJU a Ne zaradjuju Plate.
Srbija je po svom uredjenju slicna Rusiji,kvazi republika,kvzi demokratija a u stvari njihova Drzava a nasa Zemlja.

MirjanaJ

pre 9 godina

Ljudi znam da je eu naše izbeglice vratila u Srbiju,znam da se nisu borili za njihova prava i da je jedna mala Srbija svetski lider u broju izbeglica na svojoj teritoriji,ali nisu nam ovi ljudi krivi zbog toga!Oni beže od rata,pokušavaju da spasu svoje porodice!

marko

pre 9 godina

Jednom prilikom radeci registracio automobila, bio sam u SUP-u gde je uprava za strance. Bilo je dosta azilanata, po izgledu i jeziku koji ne poznajem, mislim da su bili Arapi. Pored svih agencija koje im "pomažu" u podnošenju zahteva, u među prostoru između ulaznih vrata i vrata koja iza kojih se nalazi portirnica, jedan naš čovek priča na lošem engleskom sa nekolicinom azilanata. prolazae policajci u civilu i u uniformi (ulaze na službeni ulaz), sa većinom od njih se pozdravlja, sa nekim veom srdačno. Slušam razgovor u kome im taj naš čovek nudi transport do Subotice, gde će lakše doći do EU, naravno ilegalno jer nemaju papire ni za boravak u Srbiji. Sve ovo se dešava nakon povećanog odlaska kososvkih Albanaca u EU. Nama EU preti ukidanje bezviznog režima, a u zgradi policije neko dogovara sa azilantima transport do Subotice kako bi ilegalno prešli granicu. Maltretiranje policije doživljavam kao motivaciju tim ljudima da što pre iskoriste usluge ljudi kao što je ovaj gore opisani.

Aleksandra

pre 9 godina

A zna li HRV kako zive azilanti u francuskoj luci Calais, od kojih neki I godinama pokusavaju da se dokopaju Britanije? Ne opravdavam ove nase zlotvore, ali oni jednostavno rade ono sto radi I ostatak sveta - ne znaju sta da rade. Niko im se ne raduje I niko ih ne ljulja...Kako samo postupa EU sa Romima sa Kosova? Vraca ih u Srbiju (po tom pitanju Kosovo je Srbija). Dok smo mi ziveli u multikilturalnoj ex Yu, oni o tom danas toliko koriscenom terminu nisu imali predstavu, ni sta je to zapravo znaci a kamoli kako izgleda u praksi. Kada su nas razbucali I posejali versku I nacionalnu netrpeljivost, I otpoceli ratove na ovim prostorima, otprilike u isto vreme, poceli su sa pricom o multikulturalizmu i globalizaciji na sva zvona. U realnom svetu to ne postoji. Niko ne voli imigrante a posebno ne one koji se dovlace na beneficije.
Ovim ljudima treba na sve nacine pomoci da se dokopaju krajnjeg cilja tj EU. Kao sto smo mi bezali od bede I ratova (a taj trend I dalje ne jenjava), tako I oni mucenici beze od uzasa koji ih snalazi kako od svojih ekstremista tako I od US I mnogih zemalja EU. Ako neko treba da ih razume, to smo svakako mi.

Aleks

pre 9 godina

Stoka pandurska. Ako je tacno da su otimali a verujem da jeste,od nesretne bede ovakve treba ih isterati na ulicu i naplatiti im po 10.000 e kazne pa ce se stoka bez obraza i stida nauciti da mu nije posao da pljacka i otima i to od ovakvih nesretnika!

софија

pre 9 godina

(Helios, 15. april 2015 08:44)

@Немој да пласираш неистине у својим коментарима. Никада нас ЕУ није "приморала" да примимо никаквих 200.000 тамо непожељних азиланта. Не знам само одакле ти толика цифра, али у сваком случају то се никада десило. Јер да јесте, сигурно да толико људи не би могло да уђе у државу неопажено. Баш ме занима чија си ти "есктензија"? Мада по коментару није тешко закључити. Што се азиланата тиче, мене такво стање уопште не чуди,јер је наше друштво одавно постало опасно ксенофобно, агресивно и нетолернатно. Да ли су то последице ратова, беде, санкција, незпослености... можемо дискустовати, али је јасно да смо постали народ који све мање од своје традиционалне гостољубивости. Ти азилатни нису дошли овде да би нама терали инат, нико до њих ни нема намеру да остаје овде, јер и ми смо беда у Европи. Дошли су јер беже од ратова, глади, прогона, губитка домова, беде, једноставно траже своје "боље сутра". Таквих примера агресије према слабијем и другачијем виђам често у јавном превозу, рецимо када ромској девојци, били трудници, било са дететом, скоро нико неће да устане. Мада гајимо илузује како смо неки посебан народ, како смо ми саму победили у сваком рату, како нама нико није раван, релано јесте да смо постали недостоји својих предака.

iz NS-a

pre 9 godina

Komunistička srpska država (i njene naslednice i baštinice tradicije) je i stvorila policiju koja se iživljava nad svojim građanima (pa što ne bi i nad strancima)!

serb_alien

pre 9 godina

Ovo je jedan od retkih izvestaja HRV sa kojim se apsolutno slazem. Cak mislim i da je previse blago opisano ponasanje prema ovim nesrecnim ljudima. Imao sam tu priliku da i sam mnogo puta vidim kako cele porodice dobijaju brutalne batine, uperuju oruzje u njih, skidaju ih skoro gole u sred zime... bukvalno bez ikakvog razloga. Ovi "manje bezobrazni" ih ne tuku, ali im "samo" uzmu 500 evra da im kupe autobusku kartu do Subotice. Jednoj promrzloj i iznurenoj porodici sa malom decom sam hteo da ponudim smestaj i hranu na par dana, da se malo srede i odmore, da bi mi policajac zapretio pitanjem da li i ja hocu da prodjem kao oni...
A i ovi lokalni klosari i narkomani koji jure za izbeglicama su se strasno nakotili. A odnos pojedinih policajaca i tih klosara je takav da se moze zakljuciti da deluju ortacki u zlostavljanju i pljackanju izbeglica.
Nemam pravu rec da opisem takvo ponasanje, malo je reci da sam zgrozen. I stvarno ne razumem ljude koji opravdavaju ovakve postupke. Jedino mogu da saosecam sa ovim izbeglicama... samo oni znaju kroz sta su sve prosli.

humanost na djelu

pre 9 godina

ehh nekad davno sam bio izbjeglica u Srbiji.

Boze, dal se promijenilo sta od onda? Jel se jos krade pomoc koju UNHCR salje izbjeglicama pa se nosi kuci?
Sjecam se kad su izbjeglice isle na pijace da kupuju tu istu hranu koju su im iz UN poslali kao pomoc a humani domacini sklone to sa strane, he he..odjednom pijace u Srbiji ne prodaju kajmak nego feta sir iz Skandinavije...
Eh humani neki ljudi...

dr. hoffman

pre 9 godina

Ispitati finansisko stanje pripadnika granicne policije i videti da li za plate od oko 50000 dinara mogu da zive stilom zivota kojim zive. Tacno je da imigrantima otimaju novac , zlato i mobilne telefone. Da li HRV ili bilo ko treba da nam ukazuje da resimo tamo gde je trulo . I 10e uzeti je mito !!!

zoran

pre 9 godina

Mogu da zamislim naseg dzibera, pajkana, kak otima sirotinji I gleda na azilanta kao na dosljaka sa druge planete. Isto se meni desilo u vozu iz Grcke, svojevremeno. Bacali mi stvari po kupeu kao da sam najgori olos, jer je dziberu bilo krivo sto mogu cesto da putujem.
Srbija = mrak. Jos dugo, dugo, ce tako biti.

neko ko zna

pre 9 godina

@Vaske

Idi u SAD amabasadu i dobices vizu na 10 godina.

To da se mi pravimo mangupi kada su slabiji u pitanju je izgleda deo kulture.

tako ti je to

pre 9 godina

@Alo ljudi da li ste NORMALNI!!!Cela Srbija je tražilac azila !!!
Koga mi da prihvatamo?Pola stanovništva je bukvalno u borbi za opstanak!!!
(kiki, 15. april 2015 08:17)

Ovakve price siri vlast u svim evropskim zemljama. Okreni mrznju i nezadovoljstvo naroda prem nemocnom a najbolje strancu.
Inace niko ama bas niko od ovih izbeglica ne zeli da se nastani u Srbiji, sto zbog siromastva sto zbog ocajne politicke situacije. Oni su svi u prolazu shvatite to- HRV kritika se radi o tome da srpska policija ne postuje zakone vec ove izbeglice u prolazu maltretira, bije i pljacka.

Labud

pre 9 godina

Upucen sam u ovo i bas sam se pitao zasto ovoliko dugo treba da informacije dodju u medije. Zapravo, istina je mnogo gora. Ljudi, pobegli od rata i nesrece, bivaju reketirani od strane policije, na razne nacine.

Djura

pre 9 godina

Trebamo biti ljubazniji prema azilantima, oni nisu krivi. Ljubazno ih sprovesti do granice sa Madjarskom i Hrvatskom(EU), zapad je najveci razlog zasto su ti ljudi postali izbeglice.

gignac

pre 9 godina

skoro svi komentatori podrzavaju ovaj izvestaj. onda se organizujte dobri ljudi i primite ih u svoje domove, da ne budu na ulici i u domasaju policije

tako je bilo

pre 9 godina

Ziveo sam u Srbiji u vreme pocetka rata. Izbeglice jos nisu pocele dolaziti i z Bosne i Krajine. Tek je prva grupa izbjeglica dosla iz Hrvatske i nesto Bosanaca, uglavnom stanovnistvo iz gradova.
Upalim TV, Slike kako se ljube ljudi sa izbeglicama, utrkuju se ko ce im pomoci...srpska nejac, ognjista i slicna prica. Odem na posao a tamo su price- "nase momke salju u rat, a ovi dosli da se sire". Dodjes kuci, komsiluk se zali- "nas otpustaju a oni ce sve poslove da preuzmu" - al im se ne gadi da uzmu izbeglice za nadnicu da rade ne njivi za nikakve pare.
Odes u kafanu a tamo prica- "ovi se dovukli ovde puni para, razmecu se samo devize prste , a mi ni kinte"
Sretnem momka iz Zagreba,Srbin izbeglica, trazi stan, seli, otac smrtno bolestan..gazda povisio kiriju, nema da placa...
E tako su Srbi docekali svoje ljude za vreme rata.
ocekujete neku humanost prema drugim ljudima?

HRW - bacanje prašine u oči svetske javnosti

pre 9 godina

To policija odnosno država kroz svoje nadležno ministarstvo radi i sa sopstvenim građanima pa ne vidim nijedan validan razlog da se i prema tražiocima azila postupa drugačije. Zašto bi azilanti bili tretirani na ljudski način i sa dostojanstvom kada građani Srbije na to nemaju pravo?
A i svako ko veruje da je moguće da ministarstvo na čijem čelu je neko sa sumnjivom diplomom sposobno za nešto više od javašluka i zloupotreba i to u državi u kojoj čak i njen predsednik ima sumnjivu diplomu, ima opasan problem sa percepcijom realnosti. Stoga mislim da bi Human Rights Watch trebalo da se bavi sa ljudskim pravima u državama koje imaju elemente države a ne sa ljudskim pravima u plemenskim krimi zajednicama kao što je Srbija. Srbija nije validan kandidat da je tretiraju kao državu, to je birokratska greška UN i lopovsko licemerje svetske diplomatije, bavite se malo time.

Bogdan

pre 9 godina

Nesmem ni da pomoslim na ponasanje te nase stoke od tzv "policije" prema tim jadnim ljudima!? Ti ljudi su izgubili apsolurtno sve, nemaju ni proslost ni buducnost, jedino jos sto im je ostalo je jlubav prema svojim bliznjima, djeci i rodbini koju moraju da vucaraju po drumovima jos i nesto malo vjere u Boga i ljude, ali nisu racunali na to da ce da nalete na srbske budaletine u uiformama! Pre svega, policija nema sta da se zamajava sa azilantima(!) jedino sto mogu i smeju sa njima da rade je da ih procesuiraju zbog nerdostatka dokumenata i da ih predaju na odgovornost imigracionoj policiji, koji ih procesuiraju po daljnem postupku i u skladu sa medjunarodnim i srpskim imigracionim zakonima! Ta jada i beda koja dolazi ili prolazi kroz srbiju nije nikome nista skrivila ni Bogu ni ljudima, jedino sto imaju je, svoju ljudskost i nad, grozim se i same pomisli da ih ovde u srbiji neko zloupotrebljava, matletira ili sikanira zato sto su nemocni i nezasticeni, dok srbska tradicija nalaze upravo sasvim suprotno; Cojstvo, gostoprimstvo i hriscansku poniznost prema bozijim iskusenjima! Ovako ponnasanje govori vise o nama nego o izmucenima i proganjanima; Ljube Krst dok svi gledaju, a kad nema nikoga onda kradu i otimaju!

jesmo li ljudi?

pre 9 godina

@Desava se, ipak je to policija. Nego cudi me taj HRV, da ne reaguje u drugim zemljama koje izbacuju migrante? Sve te nevladine organizacije su smisljene radi manipulacije nekim stvarima na odredjenim mestima. Na drugim nikako, jer im je zabranjeni.
(Aleksandar, 15. april 2015 07:55)

Gresis. Zivim u Skandinaviji i mogu ti reci da vrlo cesto na TV cujes da je HRV kritikovao vladu zbog izbeglica. A izbeglice ovde zive bolje nego jedan dobar dio stanovnistva u Srbiji(mislim zaposlenog stanovnistva u Srbiji).
Kritike su u vezi smanjenja dzeparca, dugog cekanja na odluku o azilu ili sto je neko svrljao uvredljive grafite. I o tome se onda vodi debata u novinama i medju politicarima.
Niko ne place da je u toku zavera protiv drzave od strane HRV.

see what I did there?

pre 9 godina

(Aleksandar, 15. april 2015 07:55)

mene cudis ti, koji nema pojma sta i gde radi HRV, a pravis se da znas. Vidi prijatelju, ako ne znas, imas internet, potrazi, informisi se, pa onda "tvrdi". I sta si rekao uopste u ovoj recenici "Sve te nevladine organizacije su smisljene radi manipulacije nekim stvarima na odredjenim mestima. Na drugim nikako, jer im je zabranjeni."? "More bit bidne, a i ne mora"? Pucanj manevarcima u prazno. Moguce da si pripadnik policije, ne bi me cudilo, 100 sklekova je dovoljno u Kamenici.

Deni

pre 9 godina

Humanost drustva se meri empatijom, koja izgleda kod nas ne postoji. Losa ekonomija nije opravdanje za nedostatak saosecanja. To sto smatramo da je i nad nama nacinjena nepravda 90-ih, opet nije opravdanje da tolerisemo ovakvo ponasanje policije. Mislite da nije vas problem dok tuku druge ? Nemojte se posle cuditi kad nikog ne bude zanimalo sto biju vas.

Vukodav

pre 9 godina

Sramota...
To kako su se drugi ponašali prema nama nas nimalo ne opravdava!

Gde je ta naša tradicionalna gostoprimljivost? To su ljudi u nesreći, ljudska bića...

Jasno je da smo i sami sirotinja i da ne možemo da im pomognemo ali zar da im još otežavamo njihovu muku?

anita-ita

pre 9 godina

tu su krivi oni glavni policije sto rade kako hoce
a ja da vam kazem nesto nas su po evropi kao azilante primili kao najbole to treba da bude sram ministre milicije

marko

pre 9 godina

I ja se slazem da je HRV licemeran. I slazem se da mi nismo zemlja kojoj pored ogromnih problema koje ima treba bas primanje azilanata da bude prvi prioritet. Ali ovde se ne radi o tome, nego o primitivnom porivu da se izivljavas nad nekim ko je bespomocan i nad kim si u superiornom polozaju.

jadnici

pre 9 godina

Kakvi besmisleni komentari se ovde postuju. HA nema veze ni sa EU ni sa SAD. Oni ovakve izvestaje imaju i za EU zemlje i za SAD. Koga zanima moze da sazna, ko voli da zivi u mucenickom mitu eto mu.
Drugo je ovde problem. Sta ce uraditi MUP da ispita ove navode? Mene ne iznenadjuje nista, posto smo propali skroz na skroz i moralno i dusevno i ljudski. Ali ovo ne rade pojedinci nego pripadnici jedne drzavne institucije. Izivljavanje nad nemocnim je najgori nacin da se oblati obraz nacije. Nije mi jasno koliko bedan moze neko da bude i otme to malo para sto izbeglice imaju i onda da sa tim parama ode i kupi nesto za sebe ili jos gore svoju decu. Pa to je ljudska beda bez granica.

Radojko

pre 9 godina

Koren problema je nezaposlenost, male plate i posledično siromaštvo koje stvara tu lošu klimu. Pravi način za rešavanje problema je poboljšanje opšteg stanja u Srbiji, podizanje industrije i plata, pa se nadam da će HRV da se postara i potrudi na tom planu, da svima u Srbiji bude bolje, pa i migrantima.

mia

pre 9 godina

Citam ove komentare i vidim da vecina deli isto misljenje. Ne znam, po meni je bitno da ispadnemo ljudi i da im pomognemo. Ako mislite da je nama tesko kao i njima, varate se, mnogo im je gore. Imala sam prilike da budem sa njima, jadna ta decica, smrzla, gladna, a o higijeni da ne pricam. Mene bas briga za politiku i ko im je to uradio. Ja cu pokusati da im pomognem bar dok su u mojoj drzavi, koliko kao pojedinac mogu uspeti u tome je diskutabilno. Ali tesi me da ima i onih koji dele moje misljenje.

nezasticeni svedok

pre 9 godina

Prije nego sto pocnete da pljujete po stranim izbjeglicama potrazite nesto materijala o tome po netu.
Nije tesko pronaci snimke gde se vidi policija Srbije koja patrolira u pogranicnom prostoru prema Madjarskoj. Hvataju izbeglice ali ne da bi ih proverili ili hapsili neprijavljene , nego da bi im uzimali reket. Jednostavno ako nemas da platis muriji onda te hapse i salju za deport. Dok placas pustaju te.
Vlasti u Srbiji su moralna deponija.

Oci su se navikle na mrak

pre 9 godina

Zar smo vec zaboravili nasu tugu i nase izbeglice? Sramota!
(braca nesvrstani, 15. april 2015 08:42)

Nismo brate moj, vec to rade oni uniformisani koji su ih stvarali na sve strane. Mi bez uniforme prvo mislimo razumom i srcem, a oni rade sta im je naredjeno i cesto sta im je dobro po dzep. Nebazdareni jesu, to znamo od ranije, i pre izbeglistva. Udari znacka u glavu, pa se uvek pojave kojekakvi dizelasi i kriminalci u uniformama.

novosadjan

pre 9 godina

Sistematski plan za iznudu novca. Ko nece da ih oni prebacuju preko za novac, dobice maltret. Nista novo, ovi nasi u plavom stofu su upleteni u sve sfere kriminala, pa ne cudi.

Nikola ogorceni

pre 9 godina

Ovo je cista istina. Za ovo sam cuo i ranije. Ovi "nasi" se osecaju superiornim, jer ih niko od nasih drzavljana ni ne ferma. Ovo je ipak zemlja iz koje se masovno bezi, a ovi jadnici koju kroz Srbiju prolaze su samo u tranzitu. Niko od njih i ne planira da zivi ovde, vec samo da kroz nju prodje, tako da nema potrebe stvarati toliku famu.
(Patriota, 15. april 2015 08:33)

Pa u tome i jeste problem. Iako se zna da su ljudi u tranzitu, uprkos tome ih maltretiraju, tuku i pljackaju. Ejj, pljackas vecu sirotinju od sebe?!! Pa za takve koji to rade malo je reci da su fasisti. To nisu, ljudi...bukvalno. A drugo pitam se: Da li je zaista nemoguce granicu prema Makedoniji hermeticki zatvoriti. Izgleda da je nemoguce jer mi za nista nismo sposobni. Sposobni smo samo da jos jadnije od nas kinjimo i maltretiramo. Tezak smo mi narod. Od empatije nemamo ni e u sebi.

Griffin

pre 9 godina

Ne mogu da verujem!!! I onda teorije zavere i sl. zvuce smesno. Pa sve je to sistem pritisaka na drzava. Na KiM i u Albaniji ih prebijaju i ono malo sto imaju pljackaju.U BJRM nije bolje isto.A "nasi" emigranti cesto ne zele da napuste Srbiju.Toliko im je gadno. Sta sve mi trpimo

Djordje Azanjac

pre 9 godina

Sramota je da neko mora na ovo da nas opominje _ budimo ljudi i pomozimo najugrozenijima_ bez obzira koliko drugi veci i imucniji od nas bezobzirni bili Nemojte da izgubimo ljudskost

spaceman

pre 9 godina

Prošle godine pokupim decu svog brata da bi ih odveo u Austriju(gde živim) na raspust.Deca 8 i 10 godina sa ovlašćenjem od roditelja overenim u Sup-u.Policajac(bosanski dijalekt) me na granici pita, naravno bez persiranja i drsko gde mi je brat.Ja mu odgovorim da je u Srbiji. On ponovo (samo što nije izašao iz kućice da me izlupa) "Slušaj me pažljivo šta te pitam, gde ti je sada brat?".Rekoh pa tu u Srbiji, u Jagodini. On meni..."Vidiš da nisi glup"!!!

Ugursuz

pre 9 godina

@pero

Gosn Pero, nece to da izidje na dobro. Previse smo razlicite kulture. Evo Vam primer iz Panceva, gde je odjednom na volseban nacin mnosto nekih cudnih ljudi, predpostavljamo da su iz Libije. Ima ih na svakom koraku, sa zenama i decom. I sve je to lepo, za sada nema problema. Al evo izidje toplo vreme, nase devojke i mladje zenice se poskidale da ih vidi sunce, mnoge utegle da pokazu sta imaju, a ti ljudi posred srede, po 5-6 muskaraca pa gledaju, nesto dobacuju na njiovom jeziku, nasim zenskinjama sada vec pomalo neprijatno. Ja sam onako krupan od 2 metra i 150 kila i crnim pojasom iz dzudoa, neke malo i razjurio sa tog mesta kod cuvenog AVIVA. Nije im ovo Tripoli il Bengazi, gde hriscanin ni za Gadafija nije mogao da prodje da ga bar neko dete ne izvredja. To nece potrajati, negde ce da puke il kod nasih il kod njihovih. A njihove zene idu samo im se lice vidi. A ja da ne uvredim, sta znam, tudja vera tudji, ljudi sve se sklanjam da je slucajno ne gurnem u radnji ili ne daj Boze pogledam. Ne, ne, nece to da valja. Sta mislite, da li ce oni ovde da prihvate nase obicaje, kao sto mi moramo tamo kod njih da prihvatimo njiove obicaje?

Ника

pre 9 godina

Врх полиције јадан и необавеште није знао. Ево сада зна. Да ли се министар полиције обратио јавност и почео да ради на утврђивању чињеничног стања, и она по потреби, ако су оптужбе тачне - на решавању истих?
Или се миистар обраћа јавности само када се "реши" неки злочин, да покупи јефтине политичке поене?