Nedelja, 12.04.2015.

20:38

"EU nije sigurna šta će sa nama"

Evropska unija sama još nije sigurna ni šta će sa sobom, ni šta bi sa nama, kaže za Danas šef diplomatije Ivica Dačić.

Izvor: Beta

"EU nije sigurna šta æe sa nama" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

Bot

pre 9 godina

Pa da li nam ovaj kratki porucuje odosmo mi u guberniju. Onda bi mogao da poruci drotovima da umesto sendvica i sokova sleduju repa i kolonjska voda a mozda i benzin kao jace depresivno sredstvo.

Turista

pre 9 godina

Druze Ivice.Srbija od kada je samostalna dezava ima probleme sa svim susecima,mesa se u. politiku:Bosne,Crne Gore,Makedonije,Hrvatske,sa kosovom bi ponovo dacratuje i ako je vas. odja Milosevic u Kumanovu nestopotpisao a vi sada to negirate,sa Bugarskom,Rumunijom,Madjarskom se ne mirisete,To sto se ovlas ljubite sa. nekkm zenama iz EU toje kafanska politika.Druze Dacicu:PraveEvropskezemlje,Holandija,Belgija,Francuska,Nemacka,Spanija,Engleska,Skandinavske zemlje,Portugalija ne mlgu da vas smisle,otkacile su vas a i naszbog VAS.Druze,Dacicu,vas Rusi cuvaju na vlasti sve ove decenije i time unistavaju buducnost ove zemlje.Zahvaljujuci vama Kgb oficiri/Leonid Resetnikov/ vrsljaju Srbijom i prave antiEvropsko raspolozenme,sto mlram da priznam ,uspesno radezadnjih 3 meseca,od kada je vecina medija u Srbiji pod njkhovom kontrolom.Mozda vi zelite da vas Sin i buduci unuci zive u Ruskoj gubefniji,ali JA TO NE ZELIM.Vi sa svojim SPS,Marijan Risticevic,Vulin,Palma,Rasim Ljajic i ostali vasi satelitisu nazalost garant da Srbija nema buducnost.

depos

pre 9 godina

Od pocetka je Kostunica to pricao!
Tada su ga smatrali za kocnicara "eu integracija"...(DSS ispod cenzusa?, 12. april 2015 20:49)Đinđić je takođe već krajem 2002-e godine uvideo da Brisel ne želi jaku i slobodnu Srbiju.To se može videti po njegovim izjavam na početku 2003-e godine,ali na žalost nije stigao da uradi nešto po tom pitanju.Interesantno da svi lideri DOS-a zajedno nisu imali ni približno ovako veliku podršku koju imaju Vučić i Dačić,Miloševićevi pioni,koji su do pre nekoliko godina EU nazivali pogrdim imenima.Koštunica je 2013-e godine,povodom obeležavanja petog oktobra,izjavio da nam je EU oduzela slobodu i demokratiju,za koju se narod tada izborio.Sobzirom na trenutnu političku situaciju u Srbiji,jedini način da se nešto promeni i da krene na bolje je da se promeni stanje u Briselskon centrali.A imajući u vidu sve veće nezadovoljstvo Evropskih naroda Briselskom komesarko-centralističkom politikom,ne bi bilo iznenađenje da se narednih godina nešti promeni.Francuski izbori za predsednima mogu to promeniti.Srbija se još 1804-e godine odlučila za Evropu i oduvek imala saveznike u njoj,samo što ih trenutno tražimo na pogrešnom mestu.

Zora 37

pre 9 godina

15 godina slusam ,,EU, EU, EU, EU, EU". Vec pevaju i vrapci na grani ,,EU". Isprali ste mozgove narodu. Mene ta EU podseca na staru Jugoslaviju koja se raspala. Vi ste svesni da vas nikada tamo primiti nece. Samo obmanjujete ovaj jadni narod. EU je luda za Srbijom; samo joj treba ubogi siromasan i jadan narod.

old school

pre 9 godina

Istina da od petog oktobra postoji pritisak iz EU na srpske političare.Ali sa druge strane mnogi političari su to koristili kako bi se udvorili Briselu,a u cilju ostanka u fotelji.Dačić to dobro zna,jer je jedan od takvih političara.Prseudni momenat u odnosima Srbije i EU se desio posle proglašenja nezavisnosti Kosova i priznanja od strane većine njenih članica.Tada su se na,do tada jedinstvenoj srpskoj političkoj sceni,ne samo po pitanju Kosova,već i demokratije,pravne države...,pojavili političari koji su bili spremni da ispune uslove iz Brisela.Kulminacija se desila u predizbornoj kampanji(2008)kada je koalicija "EU nema alternativu"potpisala SSP,koji je i danas omča oko vrata našoj ekonomiji,pre svega poljoprivredi u kojoj radi 600000ljudi.To je po prvi put bilo direktno mešanje Briselske administracije u izbore u Srbiji.Uprkos tom predizbirnom marketinškom potezu,zatim grandioznim obećanjima(200000novih radnih mesta,milijarde evra investicija...)i pretnjama da ako izgube zemlja će otići u izolaciju Tadićeva koalicija nije uspela da dobije dovoljan broj glasova,već je Brisel kupovinom Dačića uspeo da obezbedi većinu u parlamentu.Tada je prvi put,od sticanja nezavisnosti(1878),da je u Srbiji na vlast došla marionetska vlast.Rezultati te vlade su:preko 300000 više nezaposlenih,zaduženost je sa 28% u 2008 otišla na 55% u 2012 godini,povećanje korupcije i kriminala,usvanje antidemokratskih zakona o pravosuđu i informisanju i naravno pregovori o Kosovu su iz UN prebačeni u EU,što je bio prvi pogrešan potez države po tom pitanju od demokratskih promena.Uprkos podaničkoj politici Tadićevog režima i uprkos većini koju je tadašnja vlada(DS,SPS,URS)osvojila na izborima 2012-e,Brisel se odlučuje za nove marionete i opet uz pomoć Dačića dovodi SNS na vlast.Rezultati sadašnje vlade su u stvari kontinuitet prethodne,jer su nastavili njihovu politiku(eu nema alternativu),pa je tako trenutno zaduženje zemlje,koje i dalje raste,oko75%,investicija skoro da nema,korupcija i kriminal u porastu,mediji pod potpunom kontrolom premijera.Građani žive u virtuelnom svetu medijskih manipulacija,kao za vreme Miloševića.Naravno potpisuje se sporazum sa MMF-om kako bi se prodalo ono što je ostalo(Telekom,EPS,Aerodrom,poljoorivredno zemljište,voda...),a to je u isto vreme i najvrednija imovina zemlje.Već u prvoj godini nova vlada je ispunila obećanje,zbog čega ih je Brisel doveo na vlast,potpisavši sporazum sa Prištinom,kojim je stavljena tačka na sve državne institucije na Kosovu,čime je uništena borba za južnu pokrajinu,koju su od petog oktobra vodili Đinđić i Koštunica.To je bila tiha predaja i to od strane onih,koji su 2-3godine pre toga,tražili od vlade da vrati vojsku na Kosovo.Sada logično stižu novi zahtevi iz Brisela i ne vidim razlog za uzrujavanje javnosti,kada će ova vlast to uspešno ispuniti.A što se članstva tiče EU je donela odluku da do 2020-e nema proširenja,a tek posle toga će odlučivati da li i kada će biti proširenja.Sobzirom da se na sledećim izborima za EU parlament(2018)očekuje da većinu imaju evroskeptici,uprkos velikoj medijskoj kampanji protiv njih,pitanje je da li će unija opstati.U ovom(komesarkom)obliku,sa centralom koja se u sve meša i o svemu odlučuje sigurno neće.

Ivanhoe

pre 9 godina

Jedini razlog zasto nas ne pustaju u EU jeste politicke prirode jer sadasnji vlastodrsci u EU bi morali da objasne svojim biracima zasto primaju jos jednu siromasnu zemlju i dozvoljavaju hordama novih sirotana da nagrnu na njihovo bogatstvo. Oni bi nas inace rado primili a tek u NATO, odmah. Kao bracu Makedonce. Hrvate su primili da mogu da im pokupuju more jer svi gradjani EU imaju ista prava u svim drzavama EU. Nas ne moraju zbog kupovine zemlje da primaju jer uskoro ce njihovi gradjani mici ovde da kupuju zemlju, to je genijalni Djelic nana sredio. Sreca u svemu je sto je EU jedan propali projekat multikulturalizma, bankrotirana tvorevina kojoj su dani odbrojani, pa cemo se ni krivi ni duzni spasiti. A Ivica to sve zna i gleda kako sad da se izvuce i ponovo vreti curak naopako pa dahe takve izjave, priprema javnost za odustajanje njegove stranke od EU. Na pomolu je raspad SNS gde bi Toma poveo proruski deo i sa Ivicom pravio novu vladu, samo cekaju okidac, recimo uvodjenje sankcija Rusiji na koje pritiskaju Vucica. Ti pritisci ce se pojacati jer rat u Ukrajini ponovo se rasplamsava.

Lukavi Ivica

pre 9 godina

Pa ne zna Ivica sta ce sa sobom. Da li bi da ostane u vladi i na sledecim izborima nestane sa političke scene ili da se izvuče pa da naprasno postane opozicija. Do sada mu je uspevalo da na taj nacin prevari narod, ali posle podrske smanjenju plata i penzija, ne verujem da ce uspeti. To je njegov problem, a ne EU.

Grunf

pre 9 godina

DA EU ne zna ša će s nama -ne zna.Da mi znamo šta ćemo sa samim sobom ni mi ne znamo.Da mi znamo za sigirno šra želimo bilo bi svima mnogo lakše.Tu pre svega mislim na Srbiju i njene gradjane.ONda je našoj okolini mnogi lakše.Tapkamo loptu u mesto decenijama.Niti iloptu dajemo drugom niti idemo u napad a vreme ističe.Onda je uvek bacimo u aut pa primimo koš i sve tako.U Evropi smo najdosadnija zemlja koja više nema šta da ponudi.Intelektulano,duhovno,neki proizvod.Ako se neko pojavi sa kvalitetnim proizvodom umesto država da stane iz anjega ona ga odere dodzuče do kolena.Jedini brend koji smo oizvezli i koji je neverovatan to su demonstracije,vredjanja,ponižavanja drugoga.Korupcija tu smo nenadmašni.KOme takva zemlja trba za "igrača u timu".Ni do klupe one poslednj rezerve nismo došli.Mi smo sami sebi odovljni.Sami sebi smo najveći neprijatelj.To se svakog dana vidi.Svi sve gledaju.Kakvu to sliku šaljemo svaki dan.Ne ulazeći u projekat BGh20 da li je dobar ozbor ili ne,da li je ostvarljiv u Srbiji ili ne nevažno je skupšzina je poslala sliku da se ssve svodi na medjupolitičko prepucavanja.Postali smo dosadni EU sa tom politikom jedno d..na dve klupe.Slažem se vrlo retko sa MIP-a,uvek će tražiti nešto novo.Uostalom od toliko hvale za uspehe što ne počinju pregovori.Opet ništa nismo uradili.Samo priča,priča,priča.Gde su dela.

mattko

pre 9 godina

Bivsi i sadasnji PPV/i duvaju u dve tikve, odnosno jedan piri drugi 'ladi , kako kada. Njihovo zajednicko biracko (priprosto i neuko) telo tako se odrzava na pricipu spojenih sudova gde voda (glasovi) cure iz jednog balona u drugi. Koliko ce to traje? Evo koliko: Dok USA ne lupi sakom o sto i skloni jednog, pogodite kojeg. Kada tacno ? Veoma brzo.

PECANAC

pre 9 godina

Ma kakvo kocenje evrope oko kosova pobogu, pa zar vi gospodine ministre mislite da je evropa corave i gluva. Korupcija, pravosudje, stranacke zavrzlame itd.. nas koci od ulazka u evropu.

spree15

pre 9 godina

Jeste Ivice,Evropa upravo to trazi od vas,da stvorite kol'ko tol'ko stabilnu drzavu koja ne pravi probleme,da smanjite korupciju i organizovani kriminal,sredite pravosudje,omogucite ljudska prava svima itd.Vi pominjete Kosovo i hvatate se za njega kako vam se cefne i kada vam odgovara i samo za taj jeftini marketing ste sposobni.

Ljubomir

pre 9 godina

Ja na ovu izjavu gledam drugacije. Ivici su jasno porucili da mora da prizna Kosovo.
On kao ministar spoljnih poslova PO PRVI PUT spominje mogucnost priznanja Kosova od strane Srbije, makar to on nazvao " i da se Srbija zaleti"
Usput salje im poruku i trazi da mu bar daju "garancije" da ce Srbija u EU, da ne bude da je dzaba krecio za drugog Brankovic. Ovi mu naravno ne mogu i nece garantovati, kao sto nisu ni ranije. Tvrdjenje pazara....

Dux

pre 9 godina

Sa vama ni Bog ne zna sta ce!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 12. april 2015 20:43)

Zna, zna Bog. Samo čeka produžetke pa pravo liftom DOLE!!!

citizen

pre 9 godina

Koliko treba biti plitak pa reci da ako priznamo KiM kao drzavu otvaraju se vrata EU? Pise lepo u dokumentima za pristup da je potrebno jasno navesti koje su granice drzave, kolika je teritorija zemlje kandidata. Priznanjem KiM bi se samo formalno i bez dodatnih nejasnoca odgovorilo na to jedno pitanje. Postoji niz drugih uslova a najvazniji su smanjenje korupcije, funkcionisanje institucija, vladavina prava i sloboda govora ciji ste najveci protivnici, vidi cuda, bas vi politicari. Sto se tice granica, carina je vec postavljena, ostalo je samo formalno priznanje, vi se pravite malo nemusti pa pokusavate trgovati sa EU priznanjem KiM jer ste kompletno nesposobni da obezbedite ono sto je najbitnije u procesu pristupanja. Gde su vam uredjene granice, gde su vam uredjeni vodotokovi, gde su vam brane, gde vam je civilna zastita, gde vam je sloboda medija, gde je vladavina prava. Vazno je da tu jadnu propalu vojsku vucete po paradama kao cirkuskog medveda kako bi prikupili malo jeftinih poena.

brana

pre 9 godina

o Srbiji ne odlucuje EU nego Amerika kao najaci igrac u svetu koji ima vojnu bazu Bonstil na Kosovu. Sve dok je ta baza tamo za sve ce se pita Amerika.

mlekadzija

pre 9 godina

Znaju oni vrlo dobro sta ce sa nama. Da priznamo i fomalno tzv Kosovo pa ce oinda da smisloe jos nki razlog o ne primanju Srbije u EU. Ali nije problem. referendum ce da odluci. A evro-ntofili ga se plase kao djavo krsta. Ali nece moci da ga preskoce...

Duci0167

pre 9 godina

Da kaze jasno? Zasto vi politicari od naroda pravite MAJMUNE? EU vam je dala kilograme dokumenata koje mora da proucite i ispunite za pristup EU. Dokle ovo prikazivanje EU kao nekakvog cudovista? Znaju oni tamo sta ce sa sobom a sta ce s nam znace se kad prestanete sa šibicarskim ponasanjem "mi bi u EU al' pod nasim uslovima".

sfaka cast

pre 9 godina

Gospodine Dacicu Lepo ste to rekli ali jedno nemoze na dve stolice jedna gusica drugo Srbija sto obeca potpise neuradi i dalje joj bitnija proslost od biducnost. Sfe se moze ako se hoce.Ne trazi greske nego radi za dobrobit sfih naroda a ne samo Srba.Pozdrav sfim dobrim srbima i srecan praznik.

Srbija ruska gubernija

pre 9 godina

Vi jedno pricate , drugo mislite a trece radite. I ne niste vi problem , problem su oni sto glasju za vas a vi ih stalno lazete. Nije nas problem EU , problem ste nam VI na vlasti koji ne zelite u EU I sve radite da to I ostvarite.Ista ekipa iz devedesetih sada nas vodi u EU , ma da , kako da ne.

perhan

pre 9 godina

a sta je sa makedonijom,crnom gorom,bosnom i albanijom?sta njih koci za ulazak u EU?Kosovo? hahaha kako smo glupi.Pa dobro znamo svi sta nas koci.zato nikada necemo ni uci u evropu.A uskoro ce nam se pridruziti i braca grci.Od te ideje treba definitivno odustati

jova

pre 9 godina

Ma kakva Eu,pukli su kao tikva.Za posao cistaca zovu kao nenormalni i to 90% domorodci a jos i ne trazim radnike,kako li bi zvali tek da sam dao oglas da trazim radnu snagu...

al sam pametan

pre 9 godina

jedan od zvaničnika EU (ne sećam se koji) je još pre nekih 10 godina (u doba kad su nas političari lagali da samo što nismo ušli) rekao da nije realno da srbija uđe u EU pre 2019...par godina kasnije (2007/8, moja 3. godina srednje) lično sam čuo i video đilasa koji je na pitanje kada će srbija ući u EU, rekao kad završite školu, pa koju godinu posle..evo, dan-danas nismo ni blizu...

VladimirUE

pre 9 godina

Jako populisticka izjava za dnevno politicke potrebe. Ovim nas bivsi premijer a sadasnji ppv kazuje da je ova vlada totalno dezorijentisana i da smo mi ti koji ne znamo gde cemo, narocito nakon potpisivanja briselskog sporazuma koji je bas ovaj covek potpisao.

David Pravnik Belosvetski

pre 9 godina

Gospodine Ministre, Vasa beseda ne dolikuje vasem polozju. Ono sto ste rekli ne lici na Ministra Inostranih Poslova. Menjajte besedu ili menjajte radno mesto - trece nema.

nn

pre 9 godina

Covek je tesko bolestan. Pa ne daju oni nama uslove zato sto mi mnogo vredimo. Nego sto smo dno, dovoljno je da se pogledaju emisije na pinku i heppy televiziji pa da se normalan svet pita ko smo mi i gde treba da se nalazimo, verovatno u podsaharskoj Africi

Djuza Papak

pre 9 godina

budimo iskreni...da smo mi,recimo,najmoćnija zemlja evropske unije,a Nemačka,kao pretendent na članstvo u istoj nam pošalje svog šefa diplomatije koji barata engleskim jezikom poput Dačića-ni mi ne bismo znali šta ćemo s Nemačkom:(

bob

pre 9 godina

e moj dacicu,dok se god ti pitas i ostala banda iz devedesetih koja je sada na vlasti nema nama napredka nikuda i dok god postoje ljudi koji za vas mogu i dalje da glasaju uprkos sistematskom unistenju drzave nema nama napredka.

Gonzo

pre 9 godina

Ivice doista skidam kapu za ovu izjavu. Velicenstvena je i nemam sto vise dodati. Europa je veliki muppet show. Place padaju, Rumunji i Bugari rade dzaba. posjeca me sve na dolazeci feudalizam....par bogatih i copor siromasnih. Samo jedan mali podatak da za telefon sekretaricu u Skandinaviji 150 molba padne na stol sefa. 150 cv i molba za jedan obicni posao. Inace outsoursing hara kao kuga......

King Burger

pre 9 godina

Kako mi se gade ove face iz 90ih koje su uništili Srbiju braneći (SR) Jugoslaviju. Sada su zajašili po drugi put, a narod opet upao u njihove laži. Dokle?!

Toma

pre 9 godina

Ako EU ne zna šta će sa nama, i koji ćemo im đavo, zašto onda vi srpski političari ne znate ništa. Šta li čekate, kao da imamo vremena na pretek. Odbacite SSP, i okrenimo se onima koji nas hoće.
Zar ne vidite da vas zavlače, da im ne trebamo, ali neće to otvoreno da nam saopšte. Dokle ćemo biti magarci i juriti neku šargarepu. Ako ti i Vučić to hoćete, ima nas mnogo koji nećemo da jurimo šargarepu.

Patak Daca

pre 9 godina

..."EU nije sigurna šta će sa nama"...

U stvari, vi sami ne znate šta ćete sami sa sobom!
Toliko ste ponosni na svoj diletantizam i nesposobnost (o lažima - drugom prilikom), da ćete uskoro početi sami sebi da podižete spomenike!

Slobodan Zika Jalovina

pre 9 godina

problem je sto mi ne znamo sta cemo sa sami sobom.. prvo moramo sami sa sobom da se dogovorimo, a tek onda da se pitamo sta i kako sa eu

Zoran

pre 9 godina

Ti spadas u grupu kvazi politicara koji vec 20 i kusur godina NANOSIS ZLO SRBIJI.Samo zahvaljujuci ovom glupom narodu ti i dalje opstajes.U normalnoj drzavi ti bi vec bio u dubokoj proslosti.A ti narode i dalje daj glas ovakvim ljudima.

buco

pre 9 godina

pa MINISTRE ako ti nisi u stanju da iznadjes sta se to od srbije "trazi" a ne trazi se nista drugo nego kao od svih do sada onda brze bolje daj ostavku da neko ko zna to dovrsi ili ti je ovo spin pa eto mi sve uradili a "evropljni" nas prevarise......
buco

trt mrt

pre 9 godina

hahhah...krece uvod u odustajanje od EU. pa cemu onda sve ovo do sada...ja mislim da rukovodstvo drage nam Srbije ne zna sta hoce ili vidi da nema vise sjedenja na 2 stolice..opet propast..po ko zna koji put u zadnjih 150 god.propast je krenula ubistvom Obrenovica ...sreca pa sam vec odavno u EU...

Marija

pre 9 godina

Ali zato KGB zna sta ce sa nama , cela Udbaska ruska peta kolona i Udbaski mediji su se stavili u sluzbu KGB-a sprovodeci nevidjenu antievropsku histeriju i kampanju u Srbiji, i gurajuci prst u oko EU i Americi.

Gubernator iz KGB-a zaduzen za Srbiju kamarad Leonid Resetnjikov , licni KGB-ovac tovaris Vladimira za Srbiju radi punom parom po Srbiji, okupio je svu Udbasku rusku petu kolonu pod svoje svite.

Sad cekamo da vidimo sta ce odluciti EU i Amerika sta ce sa rade povodom toga i nevidjene antievropske histerije u Srbiji koju sprovode Udbaski mediji , ja ne bih bila sigurna kako ministar Dacic izjavljuje da ne znaju sta ce sa nama.

EU i Amerika ce spasiti Srbiju od Udbaske ruske pete kolone.
Srbija nece biti Udbaska KGB prcija sa gubernatorom.

Belg

pre 9 godina

Drago mi je cuti da se tako otvoreno prica o mogucnosti priznavanja Kosova sa pozicije ministra spoljnih poslova. I dobro da je tako, da skinu visevekovno breme sa srpskih ledja. Generacije su propatile zbog necega sto odavno nije i sto vise nikad nece biti srpsko.

ADVOKAT

pre 9 godina

Prestanite da zaludjujete ovaj narod da smo mi nekom bitni! Da smo tema, spoj istoka i zapada! Zemlja na dnu Evrope po pismenosti, broju fakultetski obrazovanih, prosečnoj zaradi, proizvodnji! Samo 10% stanovnistva ima pasoš! Živimo rialiti program, farmu, parove, velikog brata, jedete nam godine kao skakavci!

Malena

pre 9 godina

ni ja nisam sigurna sta moze ova drzava sa mnom? perfektno znanje tri od pet svetska jezika. bogato radno iskustvo. dve magistrature na bazi istrazivanja. a sa druge strane sva vrata zatvorena. odnosno 160 se zaposlilo u narodnoj banci a mene niko nije pozvao.

Homer Simpson

pre 9 godina

"To znači da EU i sama još nije sigurna ni šta će sa sobom, ni šta bi sa nama. I kada se o tome razmišlja, mora se imati u vidu sve sa čim je EU danas suočena.


Ovo je tvoja najbolja izjava!

Евроскептик

pre 9 godina

Ја сам сигуран да ћу на сваком будућем референдуму гласати против уласка Србије у ЕУ. Немам дилему.

Sasa Jankovic za premijera

pre 9 godina

Ja sam sigurna sta treba sa vama: celu politicku ekipu od 1990. godine, koja je i dan danas aktuelna, lustrirati!!! Dovesti nepoliticke ljude, obrazovane, pametne, vredne i cestite. A vas sve samo da vise ne gledam i ne cujem, upropastili ste drzavu i narod, sram vas sve bilo!

Sasa Jankovic za premijera

pre 9 godina

Ja sam sigurna sta treba sa vama: celu politicku ekipu od 1990. godine, koja je i dan danas aktuelna, lustrirati!!! Dovesti nepoliticke ljude, obrazovane, pametne, vredne i cestite. A vas sve samo da vise ne gledam i ne cujem, upropastili ste drzavu i narod, sram vas sve bilo!

ADVOKAT

pre 9 godina

Prestanite da zaludjujete ovaj narod da smo mi nekom bitni! Da smo tema, spoj istoka i zapada! Zemlja na dnu Evrope po pismenosti, broju fakultetski obrazovanih, prosečnoj zaradi, proizvodnji! Samo 10% stanovnistva ima pasoš! Živimo rialiti program, farmu, parove, velikog brata, jedete nam godine kao skakavci!

Zoran

pre 9 godina

Ti spadas u grupu kvazi politicara koji vec 20 i kusur godina NANOSIS ZLO SRBIJI.Samo zahvaljujuci ovom glupom narodu ti i dalje opstajes.U normalnoj drzavi ti bi vec bio u dubokoj proslosti.A ti narode i dalje daj glas ovakvim ljudima.

Malena

pre 9 godina

ni ja nisam sigurna sta moze ova drzava sa mnom? perfektno znanje tri od pet svetska jezika. bogato radno iskustvo. dve magistrature na bazi istrazivanja. a sa druge strane sva vrata zatvorena. odnosno 160 se zaposlilo u narodnoj banci a mene niko nije pozvao.

Patak Daca

pre 9 godina

..."EU nije sigurna šta će sa nama"...

U stvari, vi sami ne znate šta ćete sami sa sobom!
Toliko ste ponosni na svoj diletantizam i nesposobnost (o lažima - drugom prilikom), da ćete uskoro početi sami sebi da podižete spomenike!

Евроскептик

pre 9 godina

Ја сам сигуран да ћу на сваком будућем референдуму гласати против уласка Србије у ЕУ. Немам дилему.

Slobodan Zika Jalovina

pre 9 godina

problem je sto mi ne znamo sta cemo sa sami sobom.. prvo moramo sami sa sobom da se dogovorimo, a tek onda da se pitamo sta i kako sa eu

buco

pre 9 godina

pa MINISTRE ako ti nisi u stanju da iznadjes sta se to od srbije "trazi" a ne trazi se nista drugo nego kao od svih do sada onda brze bolje daj ostavku da neko ko zna to dovrsi ili ti je ovo spin pa eto mi sve uradili a "evropljni" nas prevarise......
buco

King Burger

pre 9 godina

Kako mi se gade ove face iz 90ih koje su uništili Srbiju braneći (SR) Jugoslaviju. Sada su zajašili po drugi put, a narod opet upao u njihove laži. Dokle?!

Srbija ruska gubernija

pre 9 godina

Vi jedno pricate , drugo mislite a trece radite. I ne niste vi problem , problem su oni sto glasju za vas a vi ih stalno lazete. Nije nas problem EU , problem ste nam VI na vlasti koji ne zelite u EU I sve radite da to I ostvarite.Ista ekipa iz devedesetih sada nas vodi u EU , ma da , kako da ne.

Marija

pre 9 godina

Ali zato KGB zna sta ce sa nama , cela Udbaska ruska peta kolona i Udbaski mediji su se stavili u sluzbu KGB-a sprovodeci nevidjenu antievropsku histeriju i kampanju u Srbiji, i gurajuci prst u oko EU i Americi.

Gubernator iz KGB-a zaduzen za Srbiju kamarad Leonid Resetnjikov , licni KGB-ovac tovaris Vladimira za Srbiju radi punom parom po Srbiji, okupio je svu Udbasku rusku petu kolonu pod svoje svite.

Sad cekamo da vidimo sta ce odluciti EU i Amerika sta ce sa rade povodom toga i nevidjene antievropske histerije u Srbiji koju sprovode Udbaski mediji , ja ne bih bila sigurna kako ministar Dacic izjavljuje da ne znaju sta ce sa nama.

EU i Amerika ce spasiti Srbiju od Udbaske ruske pete kolone.
Srbija nece biti Udbaska KGB prcija sa gubernatorom.

VladimirUE

pre 9 godina

Jako populisticka izjava za dnevno politicke potrebe. Ovim nas bivsi premijer a sadasnji ppv kazuje da je ova vlada totalno dezorijentisana i da smo mi ti koji ne znamo gde cemo, narocito nakon potpisivanja briselskog sporazuma koji je bas ovaj covek potpisao.

David Pravnik Belosvetski

pre 9 godina

Gospodine Ministre, Vasa beseda ne dolikuje vasem polozju. Ono sto ste rekli ne lici na Ministra Inostranih Poslova. Menjajte besedu ili menjajte radno mesto - trece nema.

Belg

pre 9 godina

Drago mi je cuti da se tako otvoreno prica o mogucnosti priznavanja Kosova sa pozicije ministra spoljnih poslova. I dobro da je tako, da skinu visevekovno breme sa srpskih ledja. Generacije su propatile zbog necega sto odavno nije i sto vise nikad nece biti srpsko.

Homer Simpson

pre 9 godina

"To znači da EU i sama još nije sigurna ni šta će sa sobom, ni šta bi sa nama. I kada se o tome razmišlja, mora se imati u vidu sve sa čim je EU danas suočena.


Ovo je tvoja najbolja izjava!

nn

pre 9 godina

Covek je tesko bolestan. Pa ne daju oni nama uslove zato sto mi mnogo vredimo. Nego sto smo dno, dovoljno je da se pogledaju emisije na pinku i heppy televiziji pa da se normalan svet pita ko smo mi i gde treba da se nalazimo, verovatno u podsaharskoj Africi

Djuza Papak

pre 9 godina

budimo iskreni...da smo mi,recimo,najmoćnija zemlja evropske unije,a Nemačka,kao pretendent na članstvo u istoj nam pošalje svog šefa diplomatije koji barata engleskim jezikom poput Dačića-ni mi ne bismo znali šta ćemo s Nemačkom:(

bob

pre 9 godina

e moj dacicu,dok se god ti pitas i ostala banda iz devedesetih koja je sada na vlasti nema nama napredka nikuda i dok god postoje ljudi koji za vas mogu i dalje da glasaju uprkos sistematskom unistenju drzave nema nama napredka.

trt mrt

pre 9 godina

hahhah...krece uvod u odustajanje od EU. pa cemu onda sve ovo do sada...ja mislim da rukovodstvo drage nam Srbije ne zna sta hoce ili vidi da nema vise sjedenja na 2 stolice..opet propast..po ko zna koji put u zadnjih 150 god.propast je krenula ubistvom Obrenovica ...sreca pa sam vec odavno u EU...

Toma

pre 9 godina

Ako EU ne zna šta će sa nama, i koji ćemo im đavo, zašto onda vi srpski političari ne znate ništa. Šta li čekate, kao da imamo vremena na pretek. Odbacite SSP, i okrenimo se onima koji nas hoće.
Zar ne vidite da vas zavlače, da im ne trebamo, ali neće to otvoreno da nam saopšte. Dokle ćemo biti magarci i juriti neku šargarepu. Ako ti i Vučić to hoćete, ima nas mnogo koji nećemo da jurimo šargarepu.

al sam pametan

pre 9 godina

jedan od zvaničnika EU (ne sećam se koji) je još pre nekih 10 godina (u doba kad su nas političari lagali da samo što nismo ušli) rekao da nije realno da srbija uđe u EU pre 2019...par godina kasnije (2007/8, moja 3. godina srednje) lično sam čuo i video đilasa koji je na pitanje kada će srbija ući u EU, rekao kad završite školu, pa koju godinu posle..evo, dan-danas nismo ni blizu...

perhan

pre 9 godina

a sta je sa makedonijom,crnom gorom,bosnom i albanijom?sta njih koci za ulazak u EU?Kosovo? hahaha kako smo glupi.Pa dobro znamo svi sta nas koci.zato nikada necemo ni uci u evropu.A uskoro ce nam se pridruziti i braca grci.Od te ideje treba definitivno odustati

sfaka cast

pre 9 godina

Gospodine Dacicu Lepo ste to rekli ali jedno nemoze na dve stolice jedna gusica drugo Srbija sto obeca potpise neuradi i dalje joj bitnija proslost od biducnost. Sfe se moze ako se hoce.Ne trazi greske nego radi za dobrobit sfih naroda a ne samo Srba.Pozdrav sfim dobrim srbima i srecan praznik.

Gonzo

pre 9 godina

Ivice doista skidam kapu za ovu izjavu. Velicenstvena je i nemam sto vise dodati. Europa je veliki muppet show. Place padaju, Rumunji i Bugari rade dzaba. posjeca me sve na dolazeci feudalizam....par bogatih i copor siromasnih. Samo jedan mali podatak da za telefon sekretaricu u Skandinaviji 150 molba padne na stol sefa. 150 cv i molba za jedan obicni posao. Inace outsoursing hara kao kuga......

jova

pre 9 godina

Ma kakva Eu,pukli su kao tikva.Za posao cistaca zovu kao nenormalni i to 90% domorodci a jos i ne trazim radnike,kako li bi zvali tek da sam dao oglas da trazim radnu snagu...

Zora 37

pre 9 godina

15 godina slusam ,,EU, EU, EU, EU, EU". Vec pevaju i vrapci na grani ,,EU". Isprali ste mozgove narodu. Mene ta EU podseca na staru Jugoslaviju koja se raspala. Vi ste svesni da vas nikada tamo primiti nece. Samo obmanjujete ovaj jadni narod. EU je luda za Srbijom; samo joj treba ubogi siromasan i jadan narod.

Turista

pre 9 godina

Druze Ivice.Srbija od kada je samostalna dezava ima probleme sa svim susecima,mesa se u. politiku:Bosne,Crne Gore,Makedonije,Hrvatske,sa kosovom bi ponovo dacratuje i ako je vas. odja Milosevic u Kumanovu nestopotpisao a vi sada to negirate,sa Bugarskom,Rumunijom,Madjarskom se ne mirisete,To sto se ovlas ljubite sa. nekkm zenama iz EU toje kafanska politika.Druze Dacicu:PraveEvropskezemlje,Holandija,Belgija,Francuska,Nemacka,Spanija,Engleska,Skandinavske zemlje,Portugalija ne mlgu da vas smisle,otkacile su vas a i naszbog VAS.Druze,Dacicu,vas Rusi cuvaju na vlasti sve ove decenije i time unistavaju buducnost ove zemlje.Zahvaljujuci vama Kgb oficiri/Leonid Resetnikov/ vrsljaju Srbijom i prave antiEvropsko raspolozenme,sto mlram da priznam ,uspesno radezadnjih 3 meseca,od kada je vecina medija u Srbiji pod njkhovom kontrolom.Mozda vi zelite da vas Sin i buduci unuci zive u Ruskoj gubefniji,ali JA TO NE ZELIM.Vi sa svojim SPS,Marijan Risticevic,Vulin,Palma,Rasim Ljajic i ostali vasi satelitisu nazalost garant da Srbija nema buducnost.

Lukavi Ivica

pre 9 godina

Pa ne zna Ivica sta ce sa sobom. Da li bi da ostane u vladi i na sledecim izborima nestane sa političke scene ili da se izvuče pa da naprasno postane opozicija. Do sada mu je uspevalo da na taj nacin prevari narod, ali posle podrske smanjenju plata i penzija, ne verujem da ce uspeti. To je njegov problem, a ne EU.

spree15

pre 9 godina

Jeste Ivice,Evropa upravo to trazi od vas,da stvorite kol'ko tol'ko stabilnu drzavu koja ne pravi probleme,da smanjite korupciju i organizovani kriminal,sredite pravosudje,omogucite ljudska prava svima itd.Vi pominjete Kosovo i hvatate se za njega kako vam se cefne i kada vam odgovara i samo za taj jeftini marketing ste sposobni.

Grunf

pre 9 godina

DA EU ne zna ša će s nama -ne zna.Da mi znamo šta ćemo sa samim sobom ni mi ne znamo.Da mi znamo za sigirno šra želimo bilo bi svima mnogo lakše.Tu pre svega mislim na Srbiju i njene gradjane.ONda je našoj okolini mnogi lakše.Tapkamo loptu u mesto decenijama.Niti iloptu dajemo drugom niti idemo u napad a vreme ističe.Onda je uvek bacimo u aut pa primimo koš i sve tako.U Evropi smo najdosadnija zemlja koja više nema šta da ponudi.Intelektulano,duhovno,neki proizvod.Ako se neko pojavi sa kvalitetnim proizvodom umesto država da stane iz anjega ona ga odere dodzuče do kolena.Jedini brend koji smo oizvezli i koji je neverovatan to su demonstracije,vredjanja,ponižavanja drugoga.Korupcija tu smo nenadmašni.KOme takva zemlja trba za "igrača u timu".Ni do klupe one poslednj rezerve nismo došli.Mi smo sami sebi odovljni.Sami sebi smo najveći neprijatelj.To se svakog dana vidi.Svi sve gledaju.Kakvu to sliku šaljemo svaki dan.Ne ulazeći u projekat BGh20 da li je dobar ozbor ili ne,da li je ostvarljiv u Srbiji ili ne nevažno je skupšzina je poslala sliku da se ssve svodi na medjupolitičko prepucavanja.Postali smo dosadni EU sa tom politikom jedno d..na dve klupe.Slažem se vrlo retko sa MIP-a,uvek će tražiti nešto novo.Uostalom od toliko hvale za uspehe što ne počinju pregovori.Opet ništa nismo uradili.Samo priča,priča,priča.Gde su dela.

Bot

pre 9 godina

Pa da li nam ovaj kratki porucuje odosmo mi u guberniju. Onda bi mogao da poruci drotovima da umesto sendvica i sokova sleduju repa i kolonjska voda a mozda i benzin kao jace depresivno sredstvo.

Duci0167

pre 9 godina

Da kaze jasno? Zasto vi politicari od naroda pravite MAJMUNE? EU vam je dala kilograme dokumenata koje mora da proucite i ispunite za pristup EU. Dokle ovo prikazivanje EU kao nekakvog cudovista? Znaju oni tamo sta ce sa sobom a sta ce s nam znace se kad prestanete sa šibicarskim ponasanjem "mi bi u EU al' pod nasim uslovima".

mattko

pre 9 godina

Bivsi i sadasnji PPV/i duvaju u dve tikve, odnosno jedan piri drugi 'ladi , kako kada. Njihovo zajednicko biracko (priprosto i neuko) telo tako se odrzava na pricipu spojenih sudova gde voda (glasovi) cure iz jednog balona u drugi. Koliko ce to traje? Evo koliko: Dok USA ne lupi sakom o sto i skloni jednog, pogodite kojeg. Kada tacno ? Veoma brzo.

old school

pre 9 godina

Istina da od petog oktobra postoji pritisak iz EU na srpske političare.Ali sa druge strane mnogi političari su to koristili kako bi se udvorili Briselu,a u cilju ostanka u fotelji.Dačić to dobro zna,jer je jedan od takvih političara.Prseudni momenat u odnosima Srbije i EU se desio posle proglašenja nezavisnosti Kosova i priznanja od strane većine njenih članica.Tada su se na,do tada jedinstvenoj srpskoj političkoj sceni,ne samo po pitanju Kosova,već i demokratije,pravne države...,pojavili političari koji su bili spremni da ispune uslove iz Brisela.Kulminacija se desila u predizbornoj kampanji(2008)kada je koalicija "EU nema alternativu"potpisala SSP,koji je i danas omča oko vrata našoj ekonomiji,pre svega poljoprivredi u kojoj radi 600000ljudi.To je po prvi put bilo direktno mešanje Briselske administracije u izbore u Srbiji.Uprkos tom predizbirnom marketinškom potezu,zatim grandioznim obećanjima(200000novih radnih mesta,milijarde evra investicija...)i pretnjama da ako izgube zemlja će otići u izolaciju Tadićeva koalicija nije uspela da dobije dovoljan broj glasova,već je Brisel kupovinom Dačića uspeo da obezbedi većinu u parlamentu.Tada je prvi put,od sticanja nezavisnosti(1878),da je u Srbiji na vlast došla marionetska vlast.Rezultati te vlade su:preko 300000 više nezaposlenih,zaduženost je sa 28% u 2008 otišla na 55% u 2012 godini,povećanje korupcije i kriminala,usvanje antidemokratskih zakona o pravosuđu i informisanju i naravno pregovori o Kosovu su iz UN prebačeni u EU,što je bio prvi pogrešan potez države po tom pitanju od demokratskih promena.Uprkos podaničkoj politici Tadićevog režima i uprkos većini koju je tadašnja vlada(DS,SPS,URS)osvojila na izborima 2012-e,Brisel se odlučuje za nove marionete i opet uz pomoć Dačića dovodi SNS na vlast.Rezultati sadašnje vlade su u stvari kontinuitet prethodne,jer su nastavili njihovu politiku(eu nema alternativu),pa je tako trenutno zaduženje zemlje,koje i dalje raste,oko75%,investicija skoro da nema,korupcija i kriminal u porastu,mediji pod potpunom kontrolom premijera.Građani žive u virtuelnom svetu medijskih manipulacija,kao za vreme Miloševića.Naravno potpisuje se sporazum sa MMF-om kako bi se prodalo ono što je ostalo(Telekom,EPS,Aerodrom,poljoorivredno zemljište,voda...),a to je u isto vreme i najvrednija imovina zemlje.Već u prvoj godini nova vlada je ispunila obećanje,zbog čega ih je Brisel doveo na vlast,potpisavši sporazum sa Prištinom,kojim je stavljena tačka na sve državne institucije na Kosovu,čime je uništena borba za južnu pokrajinu,koju su od petog oktobra vodili Đinđić i Koštunica.To je bila tiha predaja i to od strane onih,koji su 2-3godine pre toga,tražili od vlade da vrati vojsku na Kosovo.Sada logično stižu novi zahtevi iz Brisela i ne vidim razlog za uzrujavanje javnosti,kada će ova vlast to uspešno ispuniti.A što se članstva tiče EU je donela odluku da do 2020-e nema proširenja,a tek posle toga će odlučivati da li i kada će biti proširenja.Sobzirom da se na sledećim izborima za EU parlament(2018)očekuje da većinu imaju evroskeptici,uprkos velikoj medijskoj kampanji protiv njih,pitanje je da li će unija opstati.U ovom(komesarkom)obliku,sa centralom koja se u sve meša i o svemu odlučuje sigurno neće.

Ljubomir

pre 9 godina

Ja na ovu izjavu gledam drugacije. Ivici su jasno porucili da mora da prizna Kosovo.
On kao ministar spoljnih poslova PO PRVI PUT spominje mogucnost priznanja Kosova od strane Srbije, makar to on nazvao " i da se Srbija zaleti"
Usput salje im poruku i trazi da mu bar daju "garancije" da ce Srbija u EU, da ne bude da je dzaba krecio za drugog Brankovic. Ovi mu naravno ne mogu i nece garantovati, kao sto nisu ni ranije. Tvrdjenje pazara....

PECANAC

pre 9 godina

Ma kakvo kocenje evrope oko kosova pobogu, pa zar vi gospodine ministre mislite da je evropa corave i gluva. Korupcija, pravosudje, stranacke zavrzlame itd.. nas koci od ulazka u evropu.

Ivanhoe

pre 9 godina

Jedini razlog zasto nas ne pustaju u EU jeste politicke prirode jer sadasnji vlastodrsci u EU bi morali da objasne svojim biracima zasto primaju jos jednu siromasnu zemlju i dozvoljavaju hordama novih sirotana da nagrnu na njihovo bogatstvo. Oni bi nas inace rado primili a tek u NATO, odmah. Kao bracu Makedonce. Hrvate su primili da mogu da im pokupuju more jer svi gradjani EU imaju ista prava u svim drzavama EU. Nas ne moraju zbog kupovine zemlje da primaju jer uskoro ce njihovi gradjani mici ovde da kupuju zemlju, to je genijalni Djelic nana sredio. Sreca u svemu je sto je EU jedan propali projekat multikulturalizma, bankrotirana tvorevina kojoj su dani odbrojani, pa cemo se ni krivi ni duzni spasiti. A Ivica to sve zna i gleda kako sad da se izvuce i ponovo vreti curak naopako pa dahe takve izjave, priprema javnost za odustajanje njegove stranke od EU. Na pomolu je raspad SNS gde bi Toma poveo proruski deo i sa Ivicom pravio novu vladu, samo cekaju okidac, recimo uvodjenje sankcija Rusiji na koje pritiskaju Vucica. Ti pritisci ce se pojacati jer rat u Ukrajini ponovo se rasplamsava.

depos

pre 9 godina

Od pocetka je Kostunica to pricao!
Tada su ga smatrali za kocnicara "eu integracija"...(DSS ispod cenzusa?, 12. april 2015 20:49)Đinđić je takođe već krajem 2002-e godine uvideo da Brisel ne želi jaku i slobodnu Srbiju.To se može videti po njegovim izjavam na početku 2003-e godine,ali na žalost nije stigao da uradi nešto po tom pitanju.Interesantno da svi lideri DOS-a zajedno nisu imali ni približno ovako veliku podršku koju imaju Vučić i Dačić,Miloševićevi pioni,koji su do pre nekoliko godina EU nazivali pogrdim imenima.Koštunica je 2013-e godine,povodom obeležavanja petog oktobra,izjavio da nam je EU oduzela slobodu i demokratiju,za koju se narod tada izborio.Sobzirom na trenutnu političku situaciju u Srbiji,jedini način da se nešto promeni i da krene na bolje je da se promeni stanje u Briselskon centrali.A imajući u vidu sve veće nezadovoljstvo Evropskih naroda Briselskom komesarko-centralističkom politikom,ne bi bilo iznenađenje da se narednih godina nešti promeni.Francuski izbori za predsednima mogu to promeniti.Srbija se još 1804-e godine odlučila za Evropu i oduvek imala saveznike u njoj,samo što ih trenutno tražimo na pogrešnom mestu.

Dux

pre 9 godina

Sa vama ni Bog ne zna sta ce!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 12. april 2015 20:43)

Zna, zna Bog. Samo čeka produžetke pa pravo liftom DOLE!!!

citizen

pre 9 godina

Koliko treba biti plitak pa reci da ako priznamo KiM kao drzavu otvaraju se vrata EU? Pise lepo u dokumentima za pristup da je potrebno jasno navesti koje su granice drzave, kolika je teritorija zemlje kandidata. Priznanjem KiM bi se samo formalno i bez dodatnih nejasnoca odgovorilo na to jedno pitanje. Postoji niz drugih uslova a najvazniji su smanjenje korupcije, funkcionisanje institucija, vladavina prava i sloboda govora ciji ste najveci protivnici, vidi cuda, bas vi politicari. Sto se tice granica, carina je vec postavljena, ostalo je samo formalno priznanje, vi se pravite malo nemusti pa pokusavate trgovati sa EU priznanjem KiM jer ste kompletno nesposobni da obezbedite ono sto je najbitnije u procesu pristupanja. Gde su vam uredjene granice, gde su vam uredjeni vodotokovi, gde su vam brane, gde vam je civilna zastita, gde vam je sloboda medija, gde je vladavina prava. Vazno je da tu jadnu propalu vojsku vucete po paradama kao cirkuskog medveda kako bi prikupili malo jeftinih poena.

brana

pre 9 godina

o Srbiji ne odlucuje EU nego Amerika kao najaci igrac u svetu koji ima vojnu bazu Bonstil na Kosovu. Sve dok je ta baza tamo za sve ce se pita Amerika.

mlekadzija

pre 9 godina

Znaju oni vrlo dobro sta ce sa nama. Da priznamo i fomalno tzv Kosovo pa ce oinda da smisloe jos nki razlog o ne primanju Srbije u EU. Ali nije problem. referendum ce da odluci. A evro-ntofili ga se plase kao djavo krsta. Ali nece moci da ga preskoce...

Евроскептик

pre 9 godina

Ја сам сигуран да ћу на сваком будућем референдуму гласати против уласка Србије у ЕУ. Немам дилему.

Belg

pre 9 godina

Drago mi je cuti da se tako otvoreno prica o mogucnosti priznavanja Kosova sa pozicije ministra spoljnih poslova. I dobro da je tako, da skinu visevekovno breme sa srpskih ledja. Generacije su propatile zbog necega sto odavno nije i sto vise nikad nece biti srpsko.

Marija

pre 9 godina

Ali zato KGB zna sta ce sa nama , cela Udbaska ruska peta kolona i Udbaski mediji su se stavili u sluzbu KGB-a sprovodeci nevidjenu antievropsku histeriju i kampanju u Srbiji, i gurajuci prst u oko EU i Americi.

Gubernator iz KGB-a zaduzen za Srbiju kamarad Leonid Resetnjikov , licni KGB-ovac tovaris Vladimira za Srbiju radi punom parom po Srbiji, okupio je svu Udbasku rusku petu kolonu pod svoje svite.

Sad cekamo da vidimo sta ce odluciti EU i Amerika sta ce sa rade povodom toga i nevidjene antievropske histerije u Srbiji koju sprovode Udbaski mediji , ja ne bih bila sigurna kako ministar Dacic izjavljuje da ne znaju sta ce sa nama.

EU i Amerika ce spasiti Srbiju od Udbaske ruske pete kolone.
Srbija nece biti Udbaska KGB prcija sa gubernatorom.

Gonzo

pre 9 godina

Ivice doista skidam kapu za ovu izjavu. Velicenstvena je i nemam sto vise dodati. Europa je veliki muppet show. Place padaju, Rumunji i Bugari rade dzaba. posjeca me sve na dolazeci feudalizam....par bogatih i copor siromasnih. Samo jedan mali podatak da za telefon sekretaricu u Skandinaviji 150 molba padne na stol sefa. 150 cv i molba za jedan obicni posao. Inace outsoursing hara kao kuga......

Toma

pre 9 godina

Ako EU ne zna šta će sa nama, i koji ćemo im đavo, zašto onda vi srpski političari ne znate ništa. Šta li čekate, kao da imamo vremena na pretek. Odbacite SSP, i okrenimo se onima koji nas hoće.
Zar ne vidite da vas zavlače, da im ne trebamo, ali neće to otvoreno da nam saopšte. Dokle ćemo biti magarci i juriti neku šargarepu. Ako ti i Vučić to hoćete, ima nas mnogo koji nećemo da jurimo šargarepu.

jova

pre 9 godina

Ma kakva Eu,pukli su kao tikva.Za posao cistaca zovu kao nenormalni i to 90% domorodci a jos i ne trazim radnike,kako li bi zvali tek da sam dao oglas da trazim radnu snagu...

sfaka cast

pre 9 godina

Gospodine Dacicu Lepo ste to rekli ali jedno nemoze na dve stolice jedna gusica drugo Srbija sto obeca potpise neuradi i dalje joj bitnija proslost od biducnost. Sfe se moze ako se hoce.Ne trazi greske nego radi za dobrobit sfih naroda a ne samo Srba.Pozdrav sfim dobrim srbima i srecan praznik.

Sasa Jankovic za premijera

pre 9 godina

Ja sam sigurna sta treba sa vama: celu politicku ekipu od 1990. godine, koja je i dan danas aktuelna, lustrirati!!! Dovesti nepoliticke ljude, obrazovane, pametne, vredne i cestite. A vas sve samo da vise ne gledam i ne cujem, upropastili ste drzavu i narod, sram vas sve bilo!

Homer Simpson

pre 9 godina

"To znači da EU i sama još nije sigurna ni šta će sa sobom, ni šta bi sa nama. I kada se o tome razmišlja, mora se imati u vidu sve sa čim je EU danas suočena.


Ovo je tvoja najbolja izjava!

perhan

pre 9 godina

a sta je sa makedonijom,crnom gorom,bosnom i albanijom?sta njih koci za ulazak u EU?Kosovo? hahaha kako smo glupi.Pa dobro znamo svi sta nas koci.zato nikada necemo ni uci u evropu.A uskoro ce nam se pridruziti i braca grci.Od te ideje treba definitivno odustati

buco

pre 9 godina

pa MINISTRE ako ti nisi u stanju da iznadjes sta se to od srbije "trazi" a ne trazi se nista drugo nego kao od svih do sada onda brze bolje daj ostavku da neko ko zna to dovrsi ili ti je ovo spin pa eto mi sve uradili a "evropljni" nas prevarise......
buco

Zoran

pre 9 godina

Ti spadas u grupu kvazi politicara koji vec 20 i kusur godina NANOSIS ZLO SRBIJI.Samo zahvaljujuci ovom glupom narodu ti i dalje opstajes.U normalnoj drzavi ti bi vec bio u dubokoj proslosti.A ti narode i dalje daj glas ovakvim ljudima.

trt mrt

pre 9 godina

hahhah...krece uvod u odustajanje od EU. pa cemu onda sve ovo do sada...ja mislim da rukovodstvo drage nam Srbije ne zna sta hoce ili vidi da nema vise sjedenja na 2 stolice..opet propast..po ko zna koji put u zadnjih 150 god.propast je krenula ubistvom Obrenovica ...sreca pa sam vec odavno u EU...

Malena

pre 9 godina

ni ja nisam sigurna sta moze ova drzava sa mnom? perfektno znanje tri od pet svetska jezika. bogato radno iskustvo. dve magistrature na bazi istrazivanja. a sa druge strane sva vrata zatvorena. odnosno 160 se zaposlilo u narodnoj banci a mene niko nije pozvao.

David Pravnik Belosvetski

pre 9 godina

Gospodine Ministre, Vasa beseda ne dolikuje vasem polozju. Ono sto ste rekli ne lici na Ministra Inostranih Poslova. Menjajte besedu ili menjajte radno mesto - trece nema.

Patak Daca

pre 9 godina

..."EU nije sigurna šta će sa nama"...

U stvari, vi sami ne znate šta ćete sami sa sobom!
Toliko ste ponosni na svoj diletantizam i nesposobnost (o lažima - drugom prilikom), da ćete uskoro početi sami sebi da podižete spomenike!

Srbija ruska gubernija

pre 9 godina

Vi jedno pricate , drugo mislite a trece radite. I ne niste vi problem , problem su oni sto glasju za vas a vi ih stalno lazete. Nije nas problem EU , problem ste nam VI na vlasti koji ne zelite u EU I sve radite da to I ostvarite.Ista ekipa iz devedesetih sada nas vodi u EU , ma da , kako da ne.

ADVOKAT

pre 9 godina

Prestanite da zaludjujete ovaj narod da smo mi nekom bitni! Da smo tema, spoj istoka i zapada! Zemlja na dnu Evrope po pismenosti, broju fakultetski obrazovanih, prosečnoj zaradi, proizvodnji! Samo 10% stanovnistva ima pasoš! Živimo rialiti program, farmu, parove, velikog brata, jedete nam godine kao skakavci!

VladimirUE

pre 9 godina

Jako populisticka izjava za dnevno politicke potrebe. Ovim nas bivsi premijer a sadasnji ppv kazuje da je ova vlada totalno dezorijentisana i da smo mi ti koji ne znamo gde cemo, narocito nakon potpisivanja briselskog sporazuma koji je bas ovaj covek potpisao.

nn

pre 9 godina

Covek je tesko bolestan. Pa ne daju oni nama uslove zato sto mi mnogo vredimo. Nego sto smo dno, dovoljno je da se pogledaju emisije na pinku i heppy televiziji pa da se normalan svet pita ko smo mi i gde treba da se nalazimo, verovatno u podsaharskoj Africi

King Burger

pre 9 godina

Kako mi se gade ove face iz 90ih koje su uništili Srbiju braneći (SR) Jugoslaviju. Sada su zajašili po drugi put, a narod opet upao u njihove laži. Dokle?!

Djuza Papak

pre 9 godina

budimo iskreni...da smo mi,recimo,najmoćnija zemlja evropske unije,a Nemačka,kao pretendent na članstvo u istoj nam pošalje svog šefa diplomatije koji barata engleskim jezikom poput Dačića-ni mi ne bismo znali šta ćemo s Nemačkom:(

bob

pre 9 godina

e moj dacicu,dok se god ti pitas i ostala banda iz devedesetih koja je sada na vlasti nema nama napredka nikuda i dok god postoje ljudi koji za vas mogu i dalje da glasaju uprkos sistematskom unistenju drzave nema nama napredka.

al sam pametan

pre 9 godina

jedan od zvaničnika EU (ne sećam se koji) je još pre nekih 10 godina (u doba kad su nas političari lagali da samo što nismo ušli) rekao da nije realno da srbija uđe u EU pre 2019...par godina kasnije (2007/8, moja 3. godina srednje) lično sam čuo i video đilasa koji je na pitanje kada će srbija ući u EU, rekao kad završite školu, pa koju godinu posle..evo, dan-danas nismo ni blizu...

Slobodan Zika Jalovina

pre 9 godina

problem je sto mi ne znamo sta cemo sa sami sobom.. prvo moramo sami sa sobom da se dogovorimo, a tek onda da se pitamo sta i kako sa eu

depos

pre 9 godina

Od pocetka je Kostunica to pricao!
Tada su ga smatrali za kocnicara "eu integracija"...(DSS ispod cenzusa?, 12. april 2015 20:49)Đinđić je takođe već krajem 2002-e godine uvideo da Brisel ne želi jaku i slobodnu Srbiju.To se može videti po njegovim izjavam na početku 2003-e godine,ali na žalost nije stigao da uradi nešto po tom pitanju.Interesantno da svi lideri DOS-a zajedno nisu imali ni približno ovako veliku podršku koju imaju Vučić i Dačić,Miloševićevi pioni,koji su do pre nekoliko godina EU nazivali pogrdim imenima.Koštunica je 2013-e godine,povodom obeležavanja petog oktobra,izjavio da nam je EU oduzela slobodu i demokratiju,za koju se narod tada izborio.Sobzirom na trenutnu političku situaciju u Srbiji,jedini način da se nešto promeni i da krene na bolje je da se promeni stanje u Briselskon centrali.A imajući u vidu sve veće nezadovoljstvo Evropskih naroda Briselskom komesarko-centralističkom politikom,ne bi bilo iznenađenje da se narednih godina nešti promeni.Francuski izbori za predsednima mogu to promeniti.Srbija se još 1804-e godine odlučila za Evropu i oduvek imala saveznike u njoj,samo što ih trenutno tražimo na pogrešnom mestu.

Zora 37

pre 9 godina

15 godina slusam ,,EU, EU, EU, EU, EU". Vec pevaju i vrapci na grani ,,EU". Isprali ste mozgove narodu. Mene ta EU podseca na staru Jugoslaviju koja se raspala. Vi ste svesni da vas nikada tamo primiti nece. Samo obmanjujete ovaj jadni narod. EU je luda za Srbijom; samo joj treba ubogi siromasan i jadan narod.

Turista

pre 9 godina

Druze Ivice.Srbija od kada je samostalna dezava ima probleme sa svim susecima,mesa se u. politiku:Bosne,Crne Gore,Makedonije,Hrvatske,sa kosovom bi ponovo dacratuje i ako je vas. odja Milosevic u Kumanovu nestopotpisao a vi sada to negirate,sa Bugarskom,Rumunijom,Madjarskom se ne mirisete,To sto se ovlas ljubite sa. nekkm zenama iz EU toje kafanska politika.Druze Dacicu:PraveEvropskezemlje,Holandija,Belgija,Francuska,Nemacka,Spanija,Engleska,Skandinavske zemlje,Portugalija ne mlgu da vas smisle,otkacile su vas a i naszbog VAS.Druze,Dacicu,vas Rusi cuvaju na vlasti sve ove decenije i time unistavaju buducnost ove zemlje.Zahvaljujuci vama Kgb oficiri/Leonid Resetnikov/ vrsljaju Srbijom i prave antiEvropsko raspolozenme,sto mlram da priznam ,uspesno radezadnjih 3 meseca,od kada je vecina medija u Srbiji pod njkhovom kontrolom.Mozda vi zelite da vas Sin i buduci unuci zive u Ruskoj gubefniji,ali JA TO NE ZELIM.Vi sa svojim SPS,Marijan Risticevic,Vulin,Palma,Rasim Ljajic i ostali vasi satelitisu nazalost garant da Srbija nema buducnost.

mlekadzija

pre 9 godina

Znaju oni vrlo dobro sta ce sa nama. Da priznamo i fomalno tzv Kosovo pa ce oinda da smisloe jos nki razlog o ne primanju Srbije u EU. Ali nije problem. referendum ce da odluci. A evro-ntofili ga se plase kao djavo krsta. Ali nece moci da ga preskoce...

Ivanhoe

pre 9 godina

Jedini razlog zasto nas ne pustaju u EU jeste politicke prirode jer sadasnji vlastodrsci u EU bi morali da objasne svojim biracima zasto primaju jos jednu siromasnu zemlju i dozvoljavaju hordama novih sirotana da nagrnu na njihovo bogatstvo. Oni bi nas inace rado primili a tek u NATO, odmah. Kao bracu Makedonce. Hrvate su primili da mogu da im pokupuju more jer svi gradjani EU imaju ista prava u svim drzavama EU. Nas ne moraju zbog kupovine zemlje da primaju jer uskoro ce njihovi gradjani mici ovde da kupuju zemlju, to je genijalni Djelic nana sredio. Sreca u svemu je sto je EU jedan propali projekat multikulturalizma, bankrotirana tvorevina kojoj su dani odbrojani, pa cemo se ni krivi ni duzni spasiti. A Ivica to sve zna i gleda kako sad da se izvuce i ponovo vreti curak naopako pa dahe takve izjave, priprema javnost za odustajanje njegove stranke od EU. Na pomolu je raspad SNS gde bi Toma poveo proruski deo i sa Ivicom pravio novu vladu, samo cekaju okidac, recimo uvodjenje sankcija Rusiji na koje pritiskaju Vucica. Ti pritisci ce se pojacati jer rat u Ukrajini ponovo se rasplamsava.

old school

pre 9 godina

Istina da od petog oktobra postoji pritisak iz EU na srpske političare.Ali sa druge strane mnogi političari su to koristili kako bi se udvorili Briselu,a u cilju ostanka u fotelji.Dačić to dobro zna,jer je jedan od takvih političara.Prseudni momenat u odnosima Srbije i EU se desio posle proglašenja nezavisnosti Kosova i priznanja od strane većine njenih članica.Tada su se na,do tada jedinstvenoj srpskoj političkoj sceni,ne samo po pitanju Kosova,već i demokratije,pravne države...,pojavili političari koji su bili spremni da ispune uslove iz Brisela.Kulminacija se desila u predizbornoj kampanji(2008)kada je koalicija "EU nema alternativu"potpisala SSP,koji je i danas omča oko vrata našoj ekonomiji,pre svega poljoprivredi u kojoj radi 600000ljudi.To je po prvi put bilo direktno mešanje Briselske administracije u izbore u Srbiji.Uprkos tom predizbirnom marketinškom potezu,zatim grandioznim obećanjima(200000novih radnih mesta,milijarde evra investicija...)i pretnjama da ako izgube zemlja će otići u izolaciju Tadićeva koalicija nije uspela da dobije dovoljan broj glasova,već je Brisel kupovinom Dačića uspeo da obezbedi većinu u parlamentu.Tada je prvi put,od sticanja nezavisnosti(1878),da je u Srbiji na vlast došla marionetska vlast.Rezultati te vlade su:preko 300000 više nezaposlenih,zaduženost je sa 28% u 2008 otišla na 55% u 2012 godini,povećanje korupcije i kriminala,usvanje antidemokratskih zakona o pravosuđu i informisanju i naravno pregovori o Kosovu su iz UN prebačeni u EU,što je bio prvi pogrešan potez države po tom pitanju od demokratskih promena.Uprkos podaničkoj politici Tadićevog režima i uprkos većini koju je tadašnja vlada(DS,SPS,URS)osvojila na izborima 2012-e,Brisel se odlučuje za nove marionete i opet uz pomoć Dačića dovodi SNS na vlast.Rezultati sadašnje vlade su u stvari kontinuitet prethodne,jer su nastavili njihovu politiku(eu nema alternativu),pa je tako trenutno zaduženje zemlje,koje i dalje raste,oko75%,investicija skoro da nema,korupcija i kriminal u porastu,mediji pod potpunom kontrolom premijera.Građani žive u virtuelnom svetu medijskih manipulacija,kao za vreme Miloševića.Naravno potpisuje se sporazum sa MMF-om kako bi se prodalo ono što je ostalo(Telekom,EPS,Aerodrom,poljoorivredno zemljište,voda...),a to je u isto vreme i najvrednija imovina zemlje.Već u prvoj godini nova vlada je ispunila obećanje,zbog čega ih je Brisel doveo na vlast,potpisavši sporazum sa Prištinom,kojim je stavljena tačka na sve državne institucije na Kosovu,čime je uništena borba za južnu pokrajinu,koju su od petog oktobra vodili Đinđić i Koštunica.To je bila tiha predaja i to od strane onih,koji su 2-3godine pre toga,tražili od vlade da vrati vojsku na Kosovo.Sada logično stižu novi zahtevi iz Brisela i ne vidim razlog za uzrujavanje javnosti,kada će ova vlast to uspešno ispuniti.A što se članstva tiče EU je donela odluku da do 2020-e nema proširenja,a tek posle toga će odlučivati da li i kada će biti proširenja.Sobzirom da se na sledećim izborima za EU parlament(2018)očekuje da većinu imaju evroskeptici,uprkos velikoj medijskoj kampanji protiv njih,pitanje je da li će unija opstati.U ovom(komesarkom)obliku,sa centralom koja se u sve meša i o svemu odlučuje sigurno neće.

Ljubomir

pre 9 godina

Ja na ovu izjavu gledam drugacije. Ivici su jasno porucili da mora da prizna Kosovo.
On kao ministar spoljnih poslova PO PRVI PUT spominje mogucnost priznanja Kosova od strane Srbije, makar to on nazvao " i da se Srbija zaleti"
Usput salje im poruku i trazi da mu bar daju "garancije" da ce Srbija u EU, da ne bude da je dzaba krecio za drugog Brankovic. Ovi mu naravno ne mogu i nece garantovati, kao sto nisu ni ranije. Tvrdjenje pazara....

spree15

pre 9 godina

Jeste Ivice,Evropa upravo to trazi od vas,da stvorite kol'ko tol'ko stabilnu drzavu koja ne pravi probleme,da smanjite korupciju i organizovani kriminal,sredite pravosudje,omogucite ljudska prava svima itd.Vi pominjete Kosovo i hvatate se za njega kako vam se cefne i kada vam odgovara i samo za taj jeftini marketing ste sposobni.

brana

pre 9 godina

o Srbiji ne odlucuje EU nego Amerika kao najaci igrac u svetu koji ima vojnu bazu Bonstil na Kosovu. Sve dok je ta baza tamo za sve ce se pita Amerika.

citizen

pre 9 godina

Koliko treba biti plitak pa reci da ako priznamo KiM kao drzavu otvaraju se vrata EU? Pise lepo u dokumentima za pristup da je potrebno jasno navesti koje su granice drzave, kolika je teritorija zemlje kandidata. Priznanjem KiM bi se samo formalno i bez dodatnih nejasnoca odgovorilo na to jedno pitanje. Postoji niz drugih uslova a najvazniji su smanjenje korupcije, funkcionisanje institucija, vladavina prava i sloboda govora ciji ste najveci protivnici, vidi cuda, bas vi politicari. Sto se tice granica, carina je vec postavljena, ostalo je samo formalno priznanje, vi se pravite malo nemusti pa pokusavate trgovati sa EU priznanjem KiM jer ste kompletno nesposobni da obezbedite ono sto je najbitnije u procesu pristupanja. Gde su vam uredjene granice, gde su vam uredjeni vodotokovi, gde su vam brane, gde vam je civilna zastita, gde vam je sloboda medija, gde je vladavina prava. Vazno je da tu jadnu propalu vojsku vucete po paradama kao cirkuskog medveda kako bi prikupili malo jeftinih poena.

Lukavi Ivica

pre 9 godina

Pa ne zna Ivica sta ce sa sobom. Da li bi da ostane u vladi i na sledecim izborima nestane sa političke scene ili da se izvuče pa da naprasno postane opozicija. Do sada mu je uspevalo da na taj nacin prevari narod, ali posle podrske smanjenju plata i penzija, ne verujem da ce uspeti. To je njegov problem, a ne EU.

Duci0167

pre 9 godina

Da kaze jasno? Zasto vi politicari od naroda pravite MAJMUNE? EU vam je dala kilograme dokumenata koje mora da proucite i ispunite za pristup EU. Dokle ovo prikazivanje EU kao nekakvog cudovista? Znaju oni tamo sta ce sa sobom a sta ce s nam znace se kad prestanete sa šibicarskim ponasanjem "mi bi u EU al' pod nasim uslovima".

Dux

pre 9 godina

Sa vama ni Bog ne zna sta ce!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 12. april 2015 20:43)

Zna, zna Bog. Samo čeka produžetke pa pravo liftom DOLE!!!

PECANAC

pre 9 godina

Ma kakvo kocenje evrope oko kosova pobogu, pa zar vi gospodine ministre mislite da je evropa corave i gluva. Korupcija, pravosudje, stranacke zavrzlame itd.. nas koci od ulazka u evropu.

mattko

pre 9 godina

Bivsi i sadasnji PPV/i duvaju u dve tikve, odnosno jedan piri drugi 'ladi , kako kada. Njihovo zajednicko biracko (priprosto i neuko) telo tako se odrzava na pricipu spojenih sudova gde voda (glasovi) cure iz jednog balona u drugi. Koliko ce to traje? Evo koliko: Dok USA ne lupi sakom o sto i skloni jednog, pogodite kojeg. Kada tacno ? Veoma brzo.

Grunf

pre 9 godina

DA EU ne zna ša će s nama -ne zna.Da mi znamo šta ćemo sa samim sobom ni mi ne znamo.Da mi znamo za sigirno šra želimo bilo bi svima mnogo lakše.Tu pre svega mislim na Srbiju i njene gradjane.ONda je našoj okolini mnogi lakše.Tapkamo loptu u mesto decenijama.Niti iloptu dajemo drugom niti idemo u napad a vreme ističe.Onda je uvek bacimo u aut pa primimo koš i sve tako.U Evropi smo najdosadnija zemlja koja više nema šta da ponudi.Intelektulano,duhovno,neki proizvod.Ako se neko pojavi sa kvalitetnim proizvodom umesto država da stane iz anjega ona ga odere dodzuče do kolena.Jedini brend koji smo oizvezli i koji je neverovatan to su demonstracije,vredjanja,ponižavanja drugoga.Korupcija tu smo nenadmašni.KOme takva zemlja trba za "igrača u timu".Ni do klupe one poslednj rezerve nismo došli.Mi smo sami sebi odovljni.Sami sebi smo najveći neprijatelj.To se svakog dana vidi.Svi sve gledaju.Kakvu to sliku šaljemo svaki dan.Ne ulazeći u projekat BGh20 da li je dobar ozbor ili ne,da li je ostvarljiv u Srbiji ili ne nevažno je skupšzina je poslala sliku da se ssve svodi na medjupolitičko prepucavanja.Postali smo dosadni EU sa tom politikom jedno d..na dve klupe.Slažem se vrlo retko sa MIP-a,uvek će tražiti nešto novo.Uostalom od toliko hvale za uspehe što ne počinju pregovori.Opet ništa nismo uradili.Samo priča,priča,priča.Gde su dela.

Bot

pre 9 godina

Pa da li nam ovaj kratki porucuje odosmo mi u guberniju. Onda bi mogao da poruci drotovima da umesto sendvica i sokova sleduju repa i kolonjska voda a mozda i benzin kao jace depresivno sredstvo.