Ponedeljak, 25.05.2015.

23:14

Hag zahteva hapšenje Šešelja

Žalbeno veće Haškog tribunala zahteva od Vlade Srbije da uhapsi Vojislava Šešelja i da ga izruči 26. maja, a njegovo zdravstveno stanje to ne može sprečiti.

Izvor: Beta

Hag zahteva hapšenje Šešelja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Pantelija

pre 8 godina

Hag se toliko izblamirao sa Seseljem, da je samo pokazao koliko su nesposobni i licemerni. Ko god je verovao u ovaj sud mislim da vise nema ni trunke poverenja

Crna dama

pre 8 godina

Tribunal nalaže, zanimljivo ako se uzme u obzir da su znali da se više neće hteti dobrovoljno vratiti a ipak su ga pustili da šteti Srbiji.

Graje

pre 8 godina

Premijer još uvek nije dobio zahtev da se Šešelj vt-rati Hagu i da novinari zaista izmišljaju.Srbija je na pravom putu razvoja i napretka.Haški tribunal nije dobio nijedan jedini dokument.

goran

pre 8 godina

Haški tribunal je sveo pravo i pravdu na nivo farse i to je više nego jasno. Haški tribunal nije onsovan da bi sudio u zavisnosti od mišljenja ko je više a ko manje odgovoarn za rat na prostoru bivše Jugoslavije nego da sudi da li je neko u tom ratu odgovoran za ratni zločin, što Hag nikako ne radi. Međutim, ponoviću svoju tezu da je, na žalost, prvo država Srbija portpisom Slobodana Miloševića na psorazum u Dejtonu prihvatila nadležnost tzog suda, drugo i sam Šešelj svojim dobrovoljnim odlaskom u Hag je de facto prihvatio to isto, pa je onda na isti način i pristankom da bude privremeno pušten na slobodu, prihvatio i taj privmreni karakter te odluke, a to isto je prihvatila i država Srbija kada je omogućila da se takva odluka realizuje. Poptuno je jasno da je Šešelj morao da se vrati u Hag ako ni zbog čega drugog, a ono zbog čitanja presude kada ona bude doneta. Takođe, jasno je da ako se Šešelj dobrovljno ne vrati u Hag, on mora biti uhapšen i na taj način vraćen, a država Srbija bi trrebala i morala da protestuje kod svih nadležnih tela OUN,pre svega onih koja se bave zaštitom ljudskih prava koja bi trebala i morala da se pozabave opravdanosti vraćanja vrlo bolesnog čoveka u zatvor.

The Rightness One

pre 8 godina

Bio bi red da Pretresno Veće, napokon, podseti Žalbeno Veće na Statut o radu Tužilaštva "haškog tribunala". Kao što je to vć, više puta, istakla Florens Artman, optuženo lice se NE MORA nalaziti u prostorijama sudnice u trenutku izricanja presude. I to jeste čest slučaj u radu ovakvo tipa suda, to jest, međunarodnog suda pravde. Drugo, zdravstveno stanje Vojislava Šešelje je toliko složeno da ni jedna od pritvorskih jedinica nema potrebne kapaciteta, tako da se optuženom OBJEKTIVNO ne može izaći u susret. I treba biti uveren da će naš pravni tim reagovati adsekvatno i primereno te da naše vlasti neće isporučivati NI JEDNO LICE ako za to to zaista nema pravnog osnova. Nije ovde reč toliko o Vojislavu Šešelju koliko o našem dignitetu i zaštiti našeg nacionalnog dostojonstva koje haški tribunal, kontinurano, povređuje i uzurpira.

A smem SM

pre 8 godina

Мишљења сам да је ово само медиски линч и непоштовање Србије,ма ко год да је у питању.

cicko

pre 8 godina

Seselj je u iskljucivoj nadleznosti i odgovornosti Haskog suda sve dok se ne okonca postupak protiv njega. Sramno je da se tribunal igra sa Srbijom i Vladom zloupotrebljavajuci Seselja i njegovo zdravlje.

Zlopamtilo

pre 8 godina

Zašto se naša vlast ,ako se već premijer hvali kako nam ne lupaju više čvrge , ne obrati Haškom tribunalu , Savetu bezbednosti UN ,nadležnima u EU i ostalima koji bi mogli biti zainteresovani za rad tribunala sa jednim proestnim pismom u kome bi se opisao tok predmetnog suđenja ,i zatražilo objašnjenje postupaka tužilaštva vezano za neprimereno odugovlačenje suđenja , i na kraju ovo puštanje Šešelja iz pritvora obavljeno na takođe neprimeren način kao što je i ovo zahtevanje njegovog povratka takođe neprimereno .Takav protest bi bio koristan ako ni zbog čega drugog ono bar da vidimo ko stoji iza celog cirkusa "Šešelj".

Nenad

pre 8 godina

Po novinama se provlače svakojake vesti,od izručenja 26 maja pa do trenutka kada je to moguće,sačekajmo razvoj situacije tj. da država ispoštuje svoje zakone i proceduru.

A smem SM

pre 8 godina

Мишљења сам да је ово само медиски линч и непоштовање Србије,ма ко год да је у питању.

Mišo Ćuković

pre 8 godina

učitelj:Za vašu informaciju Srbija je naučila da sluša svoje građane. Oni odlučuju kakva će se politika voditi u njihovoj državi.

niki

pre 8 godina

Sud u Hagu je specialno NATO oruzje i Seselja su samo poslali da drugima pokazu tj. Vucicu i Nikolicu ako ne budu slusali sta ih ceka jer 12 godina bre istrazuju Seselja i jos nisu gotovi pa to je lakrdija postalo.Kakav je to sud kad covek koji boluje od raka nema pravo na slobodno lecenje i nije uopste bitno je li kriv ili nije kriv po njihovim optuzbama.Za Srpske djelate poput Gotovine,Haradinaja,Orica kojima su ruke krvave od zlocina imali su vremena da te procese ekspresno zavrse a ovoga coveka za potsticanje na mrznju mrcvare 12 godina.Seselj je zrtva i preko njega se salje poruka Srbima koji bi pokusali sa Srpskom glavom da razmisljaju.

Fudo Sandžak

pre 8 godina

Šta pišete svašta. Je li vlada Srbije bila garant da se Vojislav pusti na privremenu slobodu? Jeste. Kada je garantovala slobodu garantuje i ponovno izručenje. Logično!

james emerson

pre 8 godina

Sve je bilo jasno od pocetka kad su ga pustili iz pritvora. Znalo se da ce prije ili kasnije zatraziti od Srpske vlade da ga uhapsi i izruci. Vrlo prefrigano! Ako ga mi hapsimo dolazice do nemira, raznih sukoba i stim i do destabilizacije drzave..
To su hteli.
Pa posto su ga oni pustili, pod ko zna kojim uslovima neka izvole doci po njega...Ako budu pusteni u zemlju.
Nikad nisam simpatizirao sa radikalima ali ovo je previse!
Na kraju i treba neko da sedi u Seveningenu da bi gospoda jos dugo mogli da dizu velike plate nizasta.

Gradjanin

pre 8 godina

Svim srcem se nadam da ce u buducnosti djaci sirom sveta na casovima istorije o Haskom tribunalu uciti kao o nekadasnjem nevidjenom sramu, bedi i nepostojanju dostojanstva ljudske civilizacije, u rubrici ,,Verovali ili ne".

Platon

pre 8 godina

Šešelj mora da se uozbilji, ovo što se događa oko njega i tribunala, trebalo bi da ostane između njih. Neka ono sad gledaju šta će da rade, Srbija je pravna zemlja koja će postupiti po svojim, ali i međunarodnim zakonima.

tako je - kako je

pre 8 godina

Šešelj će otići u Hag ovako ili onako. Ima da ogovara kako god bilo. Srbija mora da poštuje medjunarodne odluke, pa i ovu da vrati Šešelja. Oni koji ne vole Haški tribunal, mogu i dalje samo da ga ne vole. Haški tribunal postoji i donosi presude i svidelo se to nekome ili ne, te presude su validne. Hoće li haški tibunal da osudi Šešelja ili ne to ostavite sudijama da odluče.

Samir, Sarajevo

pre 8 godina

Ni jedna drzava na svetu ne bi na mestu Srbije izrucila Seselja (kad smo kod toga, ne bi ni izrucivala optuzenike ali neka toga sad). Umesto toga bi napravila proces pred sopstvenim sudom za optuzbe koje smatra da treba, osudila ili oslobodila, i zavrsila sa pricom za godinu dana. Hag se mora ignorisati - to je pitanje mentalne higijene.
(djuro, 26. maj 2015 06:06)

Pa zasto to drzava Srbija nije uradila? Zar nije i to bilo pitanje moralne higijene?
Svima znate pridike drzati, kao da ste moralna vertikala Svijeta i covjecanstva, a u stvarnosti vam ne smetaju ni "zardjale kasike" ni "100 Muslimana za jednog naseg", primarne, sekundarne, cak i tercijalne masovne grobnice, hladnjace, Nedicevo pismo Hitleru u kojem se hvali da je "Srbija prva zemlja u Evropi u kojoj je rjeseno pitanje Jevreja i Cigana", masovni pokolji "Arnauta" tokom i nakon Balkanskih ratova o kojima je izmedju ostalih izvjestavao i Dimitrije Tucovic. Rankovic takvim intenzitetom ubija Albance da je to i komunistima bilo neprihvatljivo ali zato mu se na sahrani okupi vise od 100.000 ljudi i sahrane ga u Aleji velikana...o kakvoj visoj moralnoj ravni Srba nad bilo kim onda moze biti rijeci?

Ja

pre 8 godina

To je ta EU, i posle svega su rešili malo da nas jašu opet. Nema ovo veze ni sa vladom, strankama... ovo je klasičan vid njihovog "nevidljivog" otpora prema ovom narodu.Ako su ga pustili na privremenu slobodu, mogli su da ga osude u odsustvu, ali je ovo sve sa namerom uradjeno.Vučić ili bilo ko drugi u budućnosti ne treba juriti ni Eu ni Rusiju, samo ameriku, oni su gazde sveta. Kad njih privoliš volećete i evropa, htela, ne htela to će im biti moranje.Učite od komšija više aman....

Bobi

pre 8 godina

Jeste li imali 12 godina da ga osudite? Jeste. Jeste li ga osudili? Niste.
Molim lepo. Izgubili ste svaki kredibilitet, ako ste ga ikada i imali.
Srbija konačno treba da pokaže da je malo više od banane, i od državnog ugleda i interesa je da se Šešelj NE isporuči Hagu.
Raspišite referendum, pa da vidimo šta ljudi misle o tom kvazi sudu.

bobi

pre 8 godina

Za njega je vreme stalo pre 15 g.dosao je ovde i nije ukapirao da se mnogo toga promenilo? Rusija,Azija??!
(Lovac na botove, 25. maj 2015 23:51)

Izgleda da je vreme za tebe stalo.
EU, već odavno, nije IN.

NoName

pre 8 godina

Iako ne volim ni jednu politicku partiju, zbog toga sto znam sta je politika, sto nam EU ne izruce Blera, Tacija, Busa, Klintona i sve ostale koji su nam dodatno unistili zivote?

djuro

pre 8 godina

Kako to - zdravstveno stanje ne moze biti cinilac? To valjda odlucuje onaj ko ima mandat da ga hapsi, tj. Srbija. Ili se to hoce reci da Srbija tu nema sta da odlucuje nego samo da slusa?
Ni jedna drzava na svetu ne bi na mestu Srbije izrucila Seselja (kad smo kod toga, ne bi ni izrucivala optuzenike ali neka toga sad). Umesto toga bi napravila proces pred sopstvenim sudom za optuzbe koje smatra da treba, osudila ili oslobodila, i zavrsila sa pricom za godinu dana. Hag se mora ignorisati - to je pitanje mentalne higijene.

onako usput

pre 8 godina

Da je vlada pametna da ga jos nocas posalju u Rusiju. Niti je Srbija dala garancije za njega niti su pitali ista Srbiju kada au ga pustali niti im je Sebija ista obecala. Posle neka traze od Rusije da ga izruci.

MisterNo

pre 8 godina

Vojislav Seselj je "politicki penzioner" koji nema vise nikakvu tezinu i znacaj u politici. On je vec po tom pitanju "daleka proslost". Zasto onda on zauzima toliki medijski prostor ?! Zasto je on udarna vest u svim medijima ?! Da li moze vise da se prica o privrednim temama, vise o sirotinji u Srbiji ... ?! Da li moze gospodin Seselj samo da se provuce kroz medije ... ?! Toliko bitnijih tema od ove ... !

pfc

pre 8 godina

U pravu ste svi vi po malo al sto se tice ovih pravnih pitanja svi zajedno mu jisu ni do koljena on je pametan bruka....nemaju sanse sa njim!

mlekadzija

pre 8 godina

Po kom osnovu se zahteva hapsenje? Bilo bi uputno prov=citati nalog...a sto se lecenja tice opste je poznato da se u pritvorkoj jedinici moze dobiti med. nega najviseg standarda...

Posmatrac

pre 8 godina

Nalog Žalbenog veća nisu potpisala dvojica od pet sudija - Bahtijar Tuzmukhamedov i Kofi Kuelio Afanđe.

Svesni su da bi ostali sramno zapamceni u istoriji sudskih procesa.

ABC

pre 8 godina

Seselj je industrija! Koliko ljudi u Hagu zivi od njega i njegovog sudjenja. Koliko se dece skoluje i morgidza otplacuje... prema tome, dabome!

Mišljenje

pre 8 godina

Ovo je sramota! Ne podnosim Šešelja da se odmah razumemo! Dotični je propagirao zlo i posredno uticao na krvavi pir koji se dešavao na prostoru bivše Jugoslavije, ALI je velika sramota ovo što radi Hag! Pustili su ga na slobodu tek tako, nisu konsutovali srpsku vlast (koja je sama po sebi katastrofalna) i sada uvaljuju vruć krompir ne samo vlasti nego i narodu Srbije!
Moramo jednom povući crtu preko koje nećemo ići jer ovo više nema smisla. Verovali ili ne, ne postoji pravni osnov da mi njega vratimo nazad u Hag ako on sam ne pristane na to. Postoji čitav proces u ovom slučaju koji se mora ispoštovati, a sam proces se sastoji od niza saslušanja, mogućih žalbi i sudskog pretresa celog slučaja pre nego što ga možemo poslati nazad. Smatram njegovu politiku mrtvom na ovim prostorima i ne verujem u ankete koje pokazuju značajan rast SRS tako da država ovog puta (iako je vode nesposobni ljudi) mora da postupi po zakonima i pravilima ove države u ovom slučaju...

Милорад - БОТ Ловац®

pre 8 godina

Прво су већали 10 година да ли је крив или не, онда су већали 2 године да ли да га пусте на "привремену" слободу..сад већају годину дана да ли је болестан или не. А уз то, 3-4 неких већа, сва у сукобу међусобно ПЛУС преко тога, и унутар тих већа не могу да се сложе око одлуке (2 од 5). Хаг је постао смешан, жалостан и јадан.

Lovac na botove

pre 8 godina

Seselju je izgleda ionako bolje u Hagu kako vidim.Za njega je vreme stalo pre 15 g.dosao je ovde i nije ukapirao da se mnogo toga promenilo? Rusija,Azija??! Gluposti nevidjene.Nije u redu ni da nema jos presude ali sam mislio da je ipak ukapirao sta se dogadja,sa tom pricom koju ima,ne moze ni 100 glasova da dobije. Nije imao pojma da Vucic drzi pod kontrolom sve medije,on nigde ne moze da kaze bilo sta,zato ce ga vise pratiti u Hagu u sudnici nego ovde.

Милорад - БОТ Ловац®

pre 8 godina

Прво су већали 10 година да ли је крив или не, онда су већали 2 године да ли да га пусте на "привремену" слободу..сад већају годину дана да ли је болестан или не. А уз то, 3-4 неких већа, сва у сукобу међусобно ПЛУС преко тога, и унутар тих већа не могу да се сложе око одлуке (2 од 5). Хаг је постао смешан, жалостан и јадан.

Lovac na botove

pre 8 godina

Seselju je izgleda ionako bolje u Hagu kako vidim.Za njega je vreme stalo pre 15 g.dosao je ovde i nije ukapirao da se mnogo toga promenilo? Rusija,Azija??! Gluposti nevidjene.Nije u redu ni da nema jos presude ali sam mislio da je ipak ukapirao sta se dogadja,sa tom pricom koju ima,ne moze ni 100 glasova da dobije. Nije imao pojma da Vucic drzi pod kontrolom sve medije,on nigde ne moze da kaze bilo sta,zato ce ga vise pratiti u Hagu u sudnici nego ovde.

Bobi

pre 8 godina

Jeste li imali 12 godina da ga osudite? Jeste. Jeste li ga osudili? Niste.
Molim lepo. Izgubili ste svaki kredibilitet, ako ste ga ikada i imali.
Srbija konačno treba da pokaže da je malo više od banane, i od državnog ugleda i interesa je da se Šešelj NE isporuči Hagu.
Raspišite referendum, pa da vidimo šta ljudi misle o tom kvazi sudu.

ABC

pre 8 godina

Seselj je industrija! Koliko ljudi u Hagu zivi od njega i njegovog sudjenja. Koliko se dece skoluje i morgidza otplacuje... prema tome, dabome!

bobi

pre 8 godina

Za njega je vreme stalo pre 15 g.dosao je ovde i nije ukapirao da se mnogo toga promenilo? Rusija,Azija??!
(Lovac na botove, 25. maj 2015 23:51)

Izgleda da je vreme za tebe stalo.
EU, već odavno, nije IN.

NoName

pre 8 godina

Iako ne volim ni jednu politicku partiju, zbog toga sto znam sta je politika, sto nam EU ne izruce Blera, Tacija, Busa, Klintona i sve ostale koji su nam dodatno unistili zivote?

Ja

pre 8 godina

To je ta EU, i posle svega su rešili malo da nas jašu opet. Nema ovo veze ni sa vladom, strankama... ovo je klasičan vid njihovog "nevidljivog" otpora prema ovom narodu.Ako su ga pustili na privremenu slobodu, mogli su da ga osude u odsustvu, ali je ovo sve sa namerom uradjeno.Vučić ili bilo ko drugi u budućnosti ne treba juriti ni Eu ni Rusiju, samo ameriku, oni su gazde sveta. Kad njih privoliš volećete i evropa, htela, ne htela to će im biti moranje.Učite od komšija više aman....

djuro

pre 8 godina

Kako to - zdravstveno stanje ne moze biti cinilac? To valjda odlucuje onaj ko ima mandat da ga hapsi, tj. Srbija. Ili se to hoce reci da Srbija tu nema sta da odlucuje nego samo da slusa?
Ni jedna drzava na svetu ne bi na mestu Srbije izrucila Seselja (kad smo kod toga, ne bi ni izrucivala optuzenike ali neka toga sad). Umesto toga bi napravila proces pred sopstvenim sudom za optuzbe koje smatra da treba, osudila ili oslobodila, i zavrsila sa pricom za godinu dana. Hag se mora ignorisati - to je pitanje mentalne higijene.

Posmatrac

pre 8 godina

Nalog Žalbenog veća nisu potpisala dvojica od pet sudija - Bahtijar Tuzmukhamedov i Kofi Kuelio Afanđe.

Svesni su da bi ostali sramno zapamceni u istoriji sudskih procesa.

onako usput

pre 8 godina

Da je vlada pametna da ga jos nocas posalju u Rusiju. Niti je Srbija dala garancije za njega niti su pitali ista Srbiju kada au ga pustali niti im je Sebija ista obecala. Posle neka traze od Rusije da ga izruci.

Mišljenje

pre 8 godina

Ovo je sramota! Ne podnosim Šešelja da se odmah razumemo! Dotični je propagirao zlo i posredno uticao na krvavi pir koji se dešavao na prostoru bivše Jugoslavije, ALI je velika sramota ovo što radi Hag! Pustili su ga na slobodu tek tako, nisu konsutovali srpsku vlast (koja je sama po sebi katastrofalna) i sada uvaljuju vruć krompir ne samo vlasti nego i narodu Srbije!
Moramo jednom povući crtu preko koje nećemo ići jer ovo više nema smisla. Verovali ili ne, ne postoji pravni osnov da mi njega vratimo nazad u Hag ako on sam ne pristane na to. Postoji čitav proces u ovom slučaju koji se mora ispoštovati, a sam proces se sastoji od niza saslušanja, mogućih žalbi i sudskog pretresa celog slučaja pre nego što ga možemo poslati nazad. Smatram njegovu politiku mrtvom na ovim prostorima i ne verujem u ankete koje pokazuju značajan rast SRS tako da država ovog puta (iako je vode nesposobni ljudi) mora da postupi po zakonima i pravilima ove države u ovom slučaju...

pfc

pre 8 godina

U pravu ste svi vi po malo al sto se tice ovih pravnih pitanja svi zajedno mu jisu ni do koljena on je pametan bruka....nemaju sanse sa njim!

MisterNo

pre 8 godina

Vojislav Seselj je "politicki penzioner" koji nema vise nikakvu tezinu i znacaj u politici. On je vec po tom pitanju "daleka proslost". Zasto onda on zauzima toliki medijski prostor ?! Zasto je on udarna vest u svim medijima ?! Da li moze vise da se prica o privrednim temama, vise o sirotinji u Srbiji ... ?! Da li moze gospodin Seselj samo da se provuce kroz medije ... ?! Toliko bitnijih tema od ove ... !

mlekadzija

pre 8 godina

Po kom osnovu se zahteva hapsenje? Bilo bi uputno prov=citati nalog...a sto se lecenja tice opste je poznato da se u pritvorkoj jedinici moze dobiti med. nega najviseg standarda...

Fudo Sandžak

pre 8 godina

Šta pišete svašta. Je li vlada Srbije bila garant da se Vojislav pusti na privremenu slobodu? Jeste. Kada je garantovala slobodu garantuje i ponovno izručenje. Logično!

Samir, Sarajevo

pre 8 godina

Ni jedna drzava na svetu ne bi na mestu Srbije izrucila Seselja (kad smo kod toga, ne bi ni izrucivala optuzenike ali neka toga sad). Umesto toga bi napravila proces pred sopstvenim sudom za optuzbe koje smatra da treba, osudila ili oslobodila, i zavrsila sa pricom za godinu dana. Hag se mora ignorisati - to je pitanje mentalne higijene.
(djuro, 26. maj 2015 06:06)

Pa zasto to drzava Srbija nije uradila? Zar nije i to bilo pitanje moralne higijene?
Svima znate pridike drzati, kao da ste moralna vertikala Svijeta i covjecanstva, a u stvarnosti vam ne smetaju ni "zardjale kasike" ni "100 Muslimana za jednog naseg", primarne, sekundarne, cak i tercijalne masovne grobnice, hladnjace, Nedicevo pismo Hitleru u kojem se hvali da je "Srbija prva zemlja u Evropi u kojoj je rjeseno pitanje Jevreja i Cigana", masovni pokolji "Arnauta" tokom i nakon Balkanskih ratova o kojima je izmedju ostalih izvjestavao i Dimitrije Tucovic. Rankovic takvim intenzitetom ubija Albance da je to i komunistima bilo neprihvatljivo ali zato mu se na sahrani okupi vise od 100.000 ljudi i sahrane ga u Aleji velikana...o kakvoj visoj moralnoj ravni Srba nad bilo kim onda moze biti rijeci?

Zlopamtilo

pre 8 godina

Zašto se naša vlast ,ako se već premijer hvali kako nam ne lupaju više čvrge , ne obrati Haškom tribunalu , Savetu bezbednosti UN ,nadležnima u EU i ostalima koji bi mogli biti zainteresovani za rad tribunala sa jednim proestnim pismom u kome bi se opisao tok predmetnog suđenja ,i zatražilo objašnjenje postupaka tužilaštva vezano za neprimereno odugovlačenje suđenja , i na kraju ovo puštanje Šešelja iz pritvora obavljeno na takođe neprimeren način kao što je i ovo zahtevanje njegovog povratka takođe neprimereno .Takav protest bi bio koristan ako ni zbog čega drugog ono bar da vidimo ko stoji iza celog cirkusa "Šešelj".

niki

pre 8 godina

Sud u Hagu je specialno NATO oruzje i Seselja su samo poslali da drugima pokazu tj. Vucicu i Nikolicu ako ne budu slusali sta ih ceka jer 12 godina bre istrazuju Seselja i jos nisu gotovi pa to je lakrdija postalo.Kakav je to sud kad covek koji boluje od raka nema pravo na slobodno lecenje i nije uopste bitno je li kriv ili nije kriv po njihovim optuzbama.Za Srpske djelate poput Gotovine,Haradinaja,Orica kojima su ruke krvave od zlocina imali su vremena da te procese ekspresno zavrse a ovoga coveka za potsticanje na mrznju mrcvare 12 godina.Seselj je zrtva i preko njega se salje poruka Srbima koji bi pokusali sa Srpskom glavom da razmisljaju.

A smem SM

pre 8 godina

Мишљења сам да је ово само медиски линч и непоштовање Србије,ма ко год да је у питању.

The Rightness One

pre 8 godina

Bio bi red da Pretresno Veće, napokon, podseti Žalbeno Veće na Statut o radu Tužilaštva "haškog tribunala". Kao što je to vć, više puta, istakla Florens Artman, optuženo lice se NE MORA nalaziti u prostorijama sudnice u trenutku izricanja presude. I to jeste čest slučaj u radu ovakvo tipa suda, to jest, međunarodnog suda pravde. Drugo, zdravstveno stanje Vojislava Šešelje je toliko složeno da ni jedna od pritvorskih jedinica nema potrebne kapaciteta, tako da se optuženom OBJEKTIVNO ne može izaći u susret. I treba biti uveren da će naš pravni tim reagovati adsekvatno i primereno te da naše vlasti neće isporučivati NI JEDNO LICE ako za to to zaista nema pravnog osnova. Nije ovde reč toliko o Vojislavu Šešelju koliko o našem dignitetu i zaštiti našeg nacionalnog dostojonstva koje haški tribunal, kontinurano, povređuje i uzurpira.

tako je - kako je

pre 8 godina

Šešelj će otići u Hag ovako ili onako. Ima da ogovara kako god bilo. Srbija mora da poštuje medjunarodne odluke, pa i ovu da vrati Šešelja. Oni koji ne vole Haški tribunal, mogu i dalje samo da ga ne vole. Haški tribunal postoji i donosi presude i svidelo se to nekome ili ne, te presude su validne. Hoće li haški tibunal da osudi Šešelja ili ne to ostavite sudijama da odluče.

cicko

pre 8 godina

Seselj je u iskljucivoj nadleznosti i odgovornosti Haskog suda sve dok se ne okonca postupak protiv njega. Sramno je da se tribunal igra sa Srbijom i Vladom zloupotrebljavajuci Seselja i njegovo zdravlje.

goran

pre 8 godina

Haški tribunal je sveo pravo i pravdu na nivo farse i to je više nego jasno. Haški tribunal nije onsovan da bi sudio u zavisnosti od mišljenja ko je više a ko manje odgovoarn za rat na prostoru bivše Jugoslavije nego da sudi da li je neko u tom ratu odgovoran za ratni zločin, što Hag nikako ne radi. Međutim, ponoviću svoju tezu da je, na žalost, prvo država Srbija portpisom Slobodana Miloševića na psorazum u Dejtonu prihvatila nadležnost tzog suda, drugo i sam Šešelj svojim dobrovoljnim odlaskom u Hag je de facto prihvatio to isto, pa je onda na isti način i pristankom da bude privremeno pušten na slobodu, prihvatio i taj privmreni karakter te odluke, a to isto je prihvatila i država Srbija kada je omogućila da se takva odluka realizuje. Poptuno je jasno da je Šešelj morao da se vrati u Hag ako ni zbog čega drugog, a ono zbog čitanja presude kada ona bude doneta. Takođe, jasno je da ako se Šešelj dobrovljno ne vrati u Hag, on mora biti uhapšen i na taj način vraćen, a država Srbija bi trrebala i morala da protestuje kod svih nadležnih tela OUN,pre svega onih koja se bave zaštitom ljudskih prava koja bi trebala i morala da se pozabave opravdanosti vraćanja vrlo bolesnog čoveka u zatvor.

Pantelija

pre 8 godina

Hag se toliko izblamirao sa Seseljem, da je samo pokazao koliko su nesposobni i licemerni. Ko god je verovao u ovaj sud mislim da vise nema ni trunke poverenja

A smem SM

pre 8 godina

Мишљења сам да је ово само медиски линч и непоштовање Србије,ма ко год да је у питању.

Crna dama

pre 8 godina

Tribunal nalaže, zanimljivo ako se uzme u obzir da su znali da se više neće hteti dobrovoljno vratiti a ipak su ga pustili da šteti Srbiji.

Gradjanin

pre 8 godina

Svim srcem se nadam da ce u buducnosti djaci sirom sveta na casovima istorije o Haskom tribunalu uciti kao o nekadasnjem nevidjenom sramu, bedi i nepostojanju dostojanstva ljudske civilizacije, u rubrici ,,Verovali ili ne".

Nenad

pre 8 godina

Po novinama se provlače svakojake vesti,od izručenja 26 maja pa do trenutka kada je to moguće,sačekajmo razvoj situacije tj. da država ispoštuje svoje zakone i proceduru.

Mišo Ćuković

pre 8 godina

učitelj:Za vašu informaciju Srbija je naučila da sluša svoje građane. Oni odlučuju kakva će se politika voditi u njihovoj državi.

Platon

pre 8 godina

Šešelj mora da se uozbilji, ovo što se događa oko njega i tribunala, trebalo bi da ostane između njih. Neka ono sad gledaju šta će da rade, Srbija je pravna zemlja koja će postupiti po svojim, ali i međunarodnim zakonima.

james emerson

pre 8 godina

Sve je bilo jasno od pocetka kad su ga pustili iz pritvora. Znalo se da ce prije ili kasnije zatraziti od Srpske vlade da ga uhapsi i izruci. Vrlo prefrigano! Ako ga mi hapsimo dolazice do nemira, raznih sukoba i stim i do destabilizacije drzave..
To su hteli.
Pa posto su ga oni pustili, pod ko zna kojim uslovima neka izvole doci po njega...Ako budu pusteni u zemlju.
Nikad nisam simpatizirao sa radikalima ali ovo je previse!
Na kraju i treba neko da sedi u Seveningenu da bi gospoda jos dugo mogli da dizu velike plate nizasta.

Graje

pre 8 godina

Premijer još uvek nije dobio zahtev da se Šešelj vt-rati Hagu i da novinari zaista izmišljaju.Srbija je na pravom putu razvoja i napretka.Haški tribunal nije dobio nijedan jedini dokument.

Lovac na botove

pre 8 godina

Seselju je izgleda ionako bolje u Hagu kako vidim.Za njega je vreme stalo pre 15 g.dosao je ovde i nije ukapirao da se mnogo toga promenilo? Rusija,Azija??! Gluposti nevidjene.Nije u redu ni da nema jos presude ali sam mislio da je ipak ukapirao sta se dogadja,sa tom pricom koju ima,ne moze ni 100 glasova da dobije. Nije imao pojma da Vucic drzi pod kontrolom sve medije,on nigde ne moze da kaze bilo sta,zato ce ga vise pratiti u Hagu u sudnici nego ovde.

MisterNo

pre 8 godina

Vojislav Seselj je "politicki penzioner" koji nema vise nikakvu tezinu i znacaj u politici. On je vec po tom pitanju "daleka proslost". Zasto onda on zauzima toliki medijski prostor ?! Zasto je on udarna vest u svim medijima ?! Da li moze vise da se prica o privrednim temama, vise o sirotinji u Srbiji ... ?! Da li moze gospodin Seselj samo da se provuce kroz medije ... ?! Toliko bitnijih tema od ove ... !

Милорад - БОТ Ловац®

pre 8 godina

Прво су већали 10 година да ли је крив или не, онда су већали 2 године да ли да га пусте на "привремену" слободу..сад већају годину дана да ли је болестан или не. А уз то, 3-4 неких већа, сва у сукобу међусобно ПЛУС преко тога, и унутар тих већа не могу да се сложе око одлуке (2 од 5). Хаг је постао смешан, жалостан и јадан.

Ja

pre 8 godina

To je ta EU, i posle svega su rešili malo da nas jašu opet. Nema ovo veze ni sa vladom, strankama... ovo je klasičan vid njihovog "nevidljivog" otpora prema ovom narodu.Ako su ga pustili na privremenu slobodu, mogli su da ga osude u odsustvu, ali je ovo sve sa namerom uradjeno.Vučić ili bilo ko drugi u budućnosti ne treba juriti ni Eu ni Rusiju, samo ameriku, oni su gazde sveta. Kad njih privoliš volećete i evropa, htela, ne htela to će im biti moranje.Učite od komšija više aman....

Bobi

pre 8 godina

Jeste li imali 12 godina da ga osudite? Jeste. Jeste li ga osudili? Niste.
Molim lepo. Izgubili ste svaki kredibilitet, ako ste ga ikada i imali.
Srbija konačno treba da pokaže da je malo više od banane, i od državnog ugleda i interesa je da se Šešelj NE isporuči Hagu.
Raspišite referendum, pa da vidimo šta ljudi misle o tom kvazi sudu.

bobi

pre 8 godina

Za njega je vreme stalo pre 15 g.dosao je ovde i nije ukapirao da se mnogo toga promenilo? Rusija,Azija??!
(Lovac na botove, 25. maj 2015 23:51)

Izgleda da je vreme za tebe stalo.
EU, već odavno, nije IN.

NoName

pre 8 godina

Iako ne volim ni jednu politicku partiju, zbog toga sto znam sta je politika, sto nam EU ne izruce Blera, Tacija, Busa, Klintona i sve ostale koji su nam dodatno unistili zivote?

djuro

pre 8 godina

Kako to - zdravstveno stanje ne moze biti cinilac? To valjda odlucuje onaj ko ima mandat da ga hapsi, tj. Srbija. Ili se to hoce reci da Srbija tu nema sta da odlucuje nego samo da slusa?
Ni jedna drzava na svetu ne bi na mestu Srbije izrucila Seselja (kad smo kod toga, ne bi ni izrucivala optuzenike ali neka toga sad). Umesto toga bi napravila proces pred sopstvenim sudom za optuzbe koje smatra da treba, osudila ili oslobodila, i zavrsila sa pricom za godinu dana. Hag se mora ignorisati - to je pitanje mentalne higijene.

onako usput

pre 8 godina

Da je vlada pametna da ga jos nocas posalju u Rusiju. Niti je Srbija dala garancije za njega niti su pitali ista Srbiju kada au ga pustali niti im je Sebija ista obecala. Posle neka traze od Rusije da ga izruci.

ABC

pre 8 godina

Seselj je industrija! Koliko ljudi u Hagu zivi od njega i njegovog sudjenja. Koliko se dece skoluje i morgidza otplacuje... prema tome, dabome!

pfc

pre 8 godina

U pravu ste svi vi po malo al sto se tice ovih pravnih pitanja svi zajedno mu jisu ni do koljena on je pametan bruka....nemaju sanse sa njim!

Posmatrac

pre 8 godina

Nalog Žalbenog veća nisu potpisala dvojica od pet sudija - Bahtijar Tuzmukhamedov i Kofi Kuelio Afanđe.

Svesni su da bi ostali sramno zapamceni u istoriji sudskih procesa.

Mišljenje

pre 8 godina

Ovo je sramota! Ne podnosim Šešelja da se odmah razumemo! Dotični je propagirao zlo i posredno uticao na krvavi pir koji se dešavao na prostoru bivše Jugoslavije, ALI je velika sramota ovo što radi Hag! Pustili su ga na slobodu tek tako, nisu konsutovali srpsku vlast (koja je sama po sebi katastrofalna) i sada uvaljuju vruć krompir ne samo vlasti nego i narodu Srbije!
Moramo jednom povući crtu preko koje nećemo ići jer ovo više nema smisla. Verovali ili ne, ne postoji pravni osnov da mi njega vratimo nazad u Hag ako on sam ne pristane na to. Postoji čitav proces u ovom slučaju koji se mora ispoštovati, a sam proces se sastoji od niza saslušanja, mogućih žalbi i sudskog pretresa celog slučaja pre nego što ga možemo poslati nazad. Smatram njegovu politiku mrtvom na ovim prostorima i ne verujem u ankete koje pokazuju značajan rast SRS tako da država ovog puta (iako je vode nesposobni ljudi) mora da postupi po zakonima i pravilima ove države u ovom slučaju...

mlekadzija

pre 8 godina

Po kom osnovu se zahteva hapsenje? Bilo bi uputno prov=citati nalog...a sto se lecenja tice opste je poznato da se u pritvorkoj jedinici moze dobiti med. nega najviseg standarda...

niki

pre 8 godina

Sud u Hagu je specialno NATO oruzje i Seselja su samo poslali da drugima pokazu tj. Vucicu i Nikolicu ako ne budu slusali sta ih ceka jer 12 godina bre istrazuju Seselja i jos nisu gotovi pa to je lakrdija postalo.Kakav je to sud kad covek koji boluje od raka nema pravo na slobodno lecenje i nije uopste bitno je li kriv ili nije kriv po njihovim optuzbama.Za Srpske djelate poput Gotovine,Haradinaja,Orica kojima su ruke krvave od zlocina imali su vremena da te procese ekspresno zavrse a ovoga coveka za potsticanje na mrznju mrcvare 12 godina.Seselj je zrtva i preko njega se salje poruka Srbima koji bi pokusali sa Srpskom glavom da razmisljaju.

cicko

pre 8 godina

Seselj je u iskljucivoj nadleznosti i odgovornosti Haskog suda sve dok se ne okonca postupak protiv njega. Sramno je da se tribunal igra sa Srbijom i Vladom zloupotrebljavajuci Seselja i njegovo zdravlje.

A smem SM

pre 8 godina

Мишљења сам да је ово само медиски линч и непоштовање Србије,ма ко год да је у питању.

Mišo Ćuković

pre 8 godina

učitelj:Za vašu informaciju Srbija je naučila da sluša svoje građane. Oni odlučuju kakva će se politika voditi u njihovoj državi.

A smem SM

pre 8 godina

Мишљења сам да је ово само медиски линч и непоштовање Србије,ма ко год да је у питању.

Fudo Sandžak

pre 8 godina

Šta pišete svašta. Je li vlada Srbije bila garant da se Vojislav pusti na privremenu slobodu? Jeste. Kada je garantovala slobodu garantuje i ponovno izručenje. Logično!

goran

pre 8 godina

Haški tribunal je sveo pravo i pravdu na nivo farse i to je više nego jasno. Haški tribunal nije onsovan da bi sudio u zavisnosti od mišljenja ko je više a ko manje odgovoarn za rat na prostoru bivše Jugoslavije nego da sudi da li je neko u tom ratu odgovoran za ratni zločin, što Hag nikako ne radi. Međutim, ponoviću svoju tezu da je, na žalost, prvo država Srbija portpisom Slobodana Miloševića na psorazum u Dejtonu prihvatila nadležnost tzog suda, drugo i sam Šešelj svojim dobrovoljnim odlaskom u Hag je de facto prihvatio to isto, pa je onda na isti način i pristankom da bude privremeno pušten na slobodu, prihvatio i taj privmreni karakter te odluke, a to isto je prihvatila i država Srbija kada je omogućila da se takva odluka realizuje. Poptuno je jasno da je Šešelj morao da se vrati u Hag ako ni zbog čega drugog, a ono zbog čitanja presude kada ona bude doneta. Takođe, jasno je da ako se Šešelj dobrovljno ne vrati u Hag, on mora biti uhapšen i na taj način vraćen, a država Srbija bi trrebala i morala da protestuje kod svih nadležnih tela OUN,pre svega onih koja se bave zaštitom ljudskih prava koja bi trebala i morala da se pozabave opravdanosti vraćanja vrlo bolesnog čoveka u zatvor.

Gradjanin

pre 8 godina

Svim srcem se nadam da ce u buducnosti djaci sirom sveta na casovima istorije o Haskom tribunalu uciti kao o nekadasnjem nevidjenom sramu, bedi i nepostojanju dostojanstva ljudske civilizacije, u rubrici ,,Verovali ili ne".

james emerson

pre 8 godina

Sve je bilo jasno od pocetka kad su ga pustili iz pritvora. Znalo se da ce prije ili kasnije zatraziti od Srpske vlade da ga uhapsi i izruci. Vrlo prefrigano! Ako ga mi hapsimo dolazice do nemira, raznih sukoba i stim i do destabilizacije drzave..
To su hteli.
Pa posto su ga oni pustili, pod ko zna kojim uslovima neka izvole doci po njega...Ako budu pusteni u zemlju.
Nikad nisam simpatizirao sa radikalima ali ovo je previse!
Na kraju i treba neko da sedi u Seveningenu da bi gospoda jos dugo mogli da dizu velike plate nizasta.

Zlopamtilo

pre 8 godina

Zašto se naša vlast ,ako se već premijer hvali kako nam ne lupaju više čvrge , ne obrati Haškom tribunalu , Savetu bezbednosti UN ,nadležnima u EU i ostalima koji bi mogli biti zainteresovani za rad tribunala sa jednim proestnim pismom u kome bi se opisao tok predmetnog suđenja ,i zatražilo objašnjenje postupaka tužilaštva vezano za neprimereno odugovlačenje suđenja , i na kraju ovo puštanje Šešelja iz pritvora obavljeno na takođe neprimeren način kao što je i ovo zahtevanje njegovog povratka takođe neprimereno .Takav protest bi bio koristan ako ni zbog čega drugog ono bar da vidimo ko stoji iza celog cirkusa "Šešelj".

The Rightness One

pre 8 godina

Bio bi red da Pretresno Veće, napokon, podseti Žalbeno Veće na Statut o radu Tužilaštva "haškog tribunala". Kao što je to vć, više puta, istakla Florens Artman, optuženo lice se NE MORA nalaziti u prostorijama sudnice u trenutku izricanja presude. I to jeste čest slučaj u radu ovakvo tipa suda, to jest, međunarodnog suda pravde. Drugo, zdravstveno stanje Vojislava Šešelje je toliko složeno da ni jedna od pritvorskih jedinica nema potrebne kapaciteta, tako da se optuženom OBJEKTIVNO ne može izaći u susret. I treba biti uveren da će naš pravni tim reagovati adsekvatno i primereno te da naše vlasti neće isporučivati NI JEDNO LICE ako za to to zaista nema pravnog osnova. Nije ovde reč toliko o Vojislavu Šešelju koliko o našem dignitetu i zaštiti našeg nacionalnog dostojonstva koje haški tribunal, kontinurano, povređuje i uzurpira.

Graje

pre 8 godina

Premijer još uvek nije dobio zahtev da se Šešelj vt-rati Hagu i da novinari zaista izmišljaju.Srbija je na pravom putu razvoja i napretka.Haški tribunal nije dobio nijedan jedini dokument.

Samir, Sarajevo

pre 8 godina

Ni jedna drzava na svetu ne bi na mestu Srbije izrucila Seselja (kad smo kod toga, ne bi ni izrucivala optuzenike ali neka toga sad). Umesto toga bi napravila proces pred sopstvenim sudom za optuzbe koje smatra da treba, osudila ili oslobodila, i zavrsila sa pricom za godinu dana. Hag se mora ignorisati - to je pitanje mentalne higijene.
(djuro, 26. maj 2015 06:06)

Pa zasto to drzava Srbija nije uradila? Zar nije i to bilo pitanje moralne higijene?
Svima znate pridike drzati, kao da ste moralna vertikala Svijeta i covjecanstva, a u stvarnosti vam ne smetaju ni "zardjale kasike" ni "100 Muslimana za jednog naseg", primarne, sekundarne, cak i tercijalne masovne grobnice, hladnjace, Nedicevo pismo Hitleru u kojem se hvali da je "Srbija prva zemlja u Evropi u kojoj je rjeseno pitanje Jevreja i Cigana", masovni pokolji "Arnauta" tokom i nakon Balkanskih ratova o kojima je izmedju ostalih izvjestavao i Dimitrije Tucovic. Rankovic takvim intenzitetom ubija Albance da je to i komunistima bilo neprihvatljivo ali zato mu se na sahrani okupi vise od 100.000 ljudi i sahrane ga u Aleji velikana...o kakvoj visoj moralnoj ravni Srba nad bilo kim onda moze biti rijeci?

tako je - kako je

pre 8 godina

Šešelj će otići u Hag ovako ili onako. Ima da ogovara kako god bilo. Srbija mora da poštuje medjunarodne odluke, pa i ovu da vrati Šešelja. Oni koji ne vole Haški tribunal, mogu i dalje samo da ga ne vole. Haški tribunal postoji i donosi presude i svidelo se to nekome ili ne, te presude su validne. Hoće li haški tibunal da osudi Šešelja ili ne to ostavite sudijama da odluče.

Nenad

pre 8 godina

Po novinama se provlače svakojake vesti,od izručenja 26 maja pa do trenutka kada je to moguće,sačekajmo razvoj situacije tj. da država ispoštuje svoje zakone i proceduru.

Platon

pre 8 godina

Šešelj mora da se uozbilji, ovo što se događa oko njega i tribunala, trebalo bi da ostane između njih. Neka ono sad gledaju šta će da rade, Srbija je pravna zemlja koja će postupiti po svojim, ali i međunarodnim zakonima.

Crna dama

pre 8 godina

Tribunal nalaže, zanimljivo ako se uzme u obzir da su znali da se više neće hteti dobrovoljno vratiti a ipak su ga pustili da šteti Srbiji.

Pantelija

pre 8 godina

Hag se toliko izblamirao sa Seseljem, da je samo pokazao koliko su nesposobni i licemerni. Ko god je verovao u ovaj sud mislim da vise nema ni trunke poverenja