Ponedeljak, 18.05.2015.

09:32

Biznismen ubio suprugu na spavanju

Čačanski biznismen D.K. ubio je u ponedeljak ujutru iz pištolja svoju suprugu, a potom izvršio samoubistvo, javlja RTS.

Izvor: RTS

Biznismen ubio suprugu na spavanju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

MARIJANA

pre 8 godina

Prvo pitanje ko je ovim pacijentima dao oružje. To je prvo .Drugo, u Srbiji, ko radi sa ljudima, kao ja, a i dovoljno je obrazovan, da može da vidi, da su ljudi psihički pukli. Jedan nažalost dobar procenat ljudi. E sad, nije sramota imati psihički problem. Sramota je kad nečeš da pomogneš sebi,i lečiš se,nego po najgorem da te pamte. U slučaju onom kod Sente,otac želi sve da kontoliše,ubije 7,ljudi jer nije kako se njemu ćefnulo. A kod ovog biznismena,nije novac problem,toga se ima,nego bolesna glava.Pomislio bi čovek da nije imao para da plati psihijatra.Strašno je da takvi ljudi postoje. Još je strašnije imati sa njima posla,ili još gore živeti sa njima.

DBZ

pre 8 godina

@Milos: brate po nevolji, da si 3 sina dobio, opet bi im deda nasao neku zamerku, to je omiljeni sport kod nas. Preporucujem knjigu "Otrovni roditelji" Susan Forward koja je meni mnogo pomogla, ima prevod u pdf verziji na internetu, besplatan. Svako dobro.

Yoda

pre 8 godina

Svako ko počinje rečenicu sa "Naravno da osuđujem, ali..." je neempatična isfrustrirana budala i moguća pretnja za društvo. Čovek ubio ženu pred detetom, nema i ne sme biti nikakvog ali!

Filmofil

pre 8 godina

Pa jeste Ema generalizuju, u proseku 50 godisnje, sta je to, sitnica. Vi izvlacite opsti zakljucak iz svog pojedinacnog slucaja. Ova zena ima svoj zivot u rukama daleko odatle. Najbolje sy mi zene koje flertuju sa primitivnim patrijarhatom. A moguce i da su i Marko i Milos isfrustrirane zene. Nikad mi nijedan problem necemo resiti, jer ako se meni ne desava znaci ne postoji.

T.

pre 8 godina

Ljudi, ali zasto se porediti i gledati koliko ubistava ima na zapadu, a koliko kod nas? Zlo je zlo, i treba se boriti protiv njega u bilo kom obliku i ma koliki mu procenat bio! Sta sad-u Americi ima procentualno vise ubistava, znaci moze se tolerisati broj ubistava kod nas? Ako se tamo ubijaju iz jednih razloga, a kod nas iz drugih, zasto to gledamo? Treba gledati probleme ovog drustva i resavati ih. Pa svaka drzava je svet za sebe! Mene mnogo bole ovakvi dogadjaji i istina je da postoji problem u mentalitetu, ali to se mora sistemski resiti-kroz obrazovanje, kulturu... A kako kada nas vode nekulturni, prosti i neobrazovani? Kako promeniti svest coveka ako mu ne propagirate prave vrednosti vec one najprimitivnije? A bez toga nemamo nikakve sanse da promenimo ovakve stvari...

bzvz

pre 8 godina

Po komentarima se moze zaista uociti koliko su nasi ljudi neobrazovani,pa to je strasno.Ispade tradicionalizam kriv za sve.
@iva
Jadna si ti sa takvim razmisljanjem.Ko vama uopste daje za pravo da generalizujete?Zivim na zapadu i svaki Dan se desavaju ubistva i to mnogo monstruoznija.Niko ne opravdava ovo ubistvo ali kriviti tradicionalizam I postovanje svoga za ovo?
Krajnje smesno

ema

pre 8 godina

Mislim da ovde u komentarima pojavljuje veliki broj isfrustriranih zena koje posto poto generalizuju stvari i to krajnje preterano.Zivim u miru,slozi i ljubavi sa svojim partnerom preko 15 godina i desi se po koji konflikt,ali boze moj,to je normalno u svakoj vezi.Ponekad se zapitam i sama kako me trpi nekada,ali nikada ruku na mene nije podigao,ikada,ili me ne daj boze povredio.Zajedno delimo poslove po kuci i zajedno se borimo i sve delimo.Ali neki komentari su stvarno degutantni,a jako su zanimljive ove iz Americke price.Znate li vi dame i gosppdo statistiku za tu Ameriku,pogotovu za afro amerikance,za one iste prema kojima nase 'dame' hrle kao glavom bez obzira.Dakle prvo se edukujte pre nego sto ostavite krajnje prost komentar sa nepotrebnom generalizacijom.Pozdrav svim normalnim ljudima.

bez_cenzure

pre 8 godina

Ako od nečega dobijam "osip" to su tzv. tradicionalne vrijednosti. Konkretno mi ide na nerve kada dobijam packe od svojih roditelja, rodbine ili još gore komšija ili komšinica (koji rado zabijaju nos gdje mu nije mjesto) kako mi je vrijeme da "neku privedem" (da se oženim). Prevalio sam 30. godinu prije 3 godine ali još uvijek se ne želim vezivati a kada ću to uraditi moja je stvar. S kojom se zabavljam i koliko puta dnevno radimo "ono" opet je moja stvar.

Ne mogu shvatiti ni taj mentalitet da upucaš suprugu ako si je uhvatio s drugim ili iz nekih drugih razloga. Ako su u pitanju bračni drugovi s djecom onda moraš biti nevjerovatno glup i ograničen da se odlučiš na takav potez ne pomislivši na posljedice i na traume koje će ta djeca kasnije u svom odrastanju proživljavati. Ljudi se vjenčavaju i razvode. To je nešto najnormalnije ukoliko nema više "hemije" između njih. Kod nas ljudi još uvijek brinu šta će neko drugi reći na ako se razvedeš ili ako se ne osvetiš ženi za prevaru jer gdje ona smije učiniti išta slično a ti kao muškarac ne smiješ dozvoliti podsmijeh okoline.

Zaboli me šta će reći okolina, rodbina, komšije. Moj brak je moja stvar! Ako ne ide onda svako na svoju stranu ali bez svađa, osveta i slično. Ako sam u mogućnosti čak bih bivšoj supruzi pomogao i oko egzistencije ukoliko bi ostala bez posla jer bi se radilo o majci mog djeteta.

Duda

pre 8 godina

@ Boze sacuvaj
Da ali roditelji od tvog muza i njegovi rodjaci su Srbi i vaspitani su na tradicicionalnoj osnovi.Ja iskrena da budem , zivim 10 godina u inostranstvu, od nasih ljudi ne videh vece zatucanike.Otisli iz sela a selo iz njih nikad.Takvi da odu i na kraj sveta ostace isti, svima nastoje da pune glavu sa nekim vrednostima, uzorima koje inace normalni svet smatra nenormalnim a oni sami ih dizu u nebesa.Imam prijatelje strance u vecini i iako i kod njih ima nasilja, razlozi nasilja su potpuno drugaciji.@ Milos je to lepo objasnio.Tamo se ubijaju iz sebicluka, pohlepe, puno je psihopata, dok kod nasih ljudi vecina ubistava je rezultat mentaliteta.Nisam srela ni jednog stranca u godinama koji misli da su njegova deca duzna da ga slusaju, da ga neguju u starosti, da zive sa njim , da se konsultuju sa njim vezano za izbor bracnog partnera, posla i svega ostalom sto spada u domen privatnog.

Boze sacuvaj

pre 8 godina

A pro po ove konstatacije da neko nije izasao iz drzave pa jel'te nije video civilizovano drustvo i kulturan svet,pa je zato bahati siledzija i psihopata..e pa nije to opravdanje.. roditelji moga muza su 30i kusur godina u inostranstvu,svekrva cak ima i drzavljanstvo zemlje u kojoj zivi,u pitanju je Austrija,pa je ipak muz pesnici,vara i maltretira na svakom koraku..uz to misli da su mu sinovi somovi i glupaci,moj muz i dever,jer i oni ne rade isto sa svojim zenama kao on..vrsi pritisak na njih,gnjavi,vredja,ucenjuje i sl..ne zivimo zajedno mada smo relativno blizu,ali zato on ima telefon na koji zivka i zvrcka kad god mu prdne..kad nmz da dobije mog muza on dodje do nase zgrade i kamenjem gadja nas prozor da mu se ovaj javi,i sve se to desava u EU...tako da,bolesnik ostaje bolesnik ma gde ziveo i ma sta imao,pitanje je samo koliko mu sistem u kome zivi dozvoljava slobode i koliko je familija i okruzenje spremno da sve to trpi..Sto bi rekli :ode covek iz sela,al selo iz coveka nikad!

Katarina

pre 8 godina

Ljudi, je l ima neko da zastiti te jadne zene u Srbiji, ili ce da ih ubija svaki labilni manijak. Nemamo nista od kukanja, kako da menjamo zakone, da nesto konkretno menjamo? Ja zivim u Americi godinama i zene i deca su zasticeni tako da siledzija ne sme ton da podigne. Za svako nasilje, zena zove policiju, ovi dolaze za pet minuta i psihopata ide u zatvor da malo rashladi usijanu glavu. Dakle, nije "svuda isto", vec je mnogo razlicito!

Ja

pre 8 godina

Beda,beda,beda...kad zakuca na vrata razum iskace kroz prozor! Kako biti ok ako i za osnovne potrebe moras imati tri posala od po 20.000 dindzi od kojih te bar 15.000 do 20.000 hiljadarki kosta drzava (ako si sretan pa ti ostao dvosoban stan od predaka toliko izdvajas za namete) dnevno moras jesti, i to vrlo skromno bar za 700 do 1.000 din ako ste 3-4 porodica? Nama su nove gace postala investicija a nema posla ni za mlade obrazovane a kamo li ljude od 50-60 god koji jos moraju da rade do bilo kakve penzijje koja je kod nas u proseku totalna socijala. Razvalise bas ovi na vlasti drzavu (doduse onda su im se stranke zvale drgacije), rasprodaju ono malo sto je ostalo a za narod ih je briga taman onoliko koliko im je potrebno da se opet domognu vlasti...biti srecan i zadovoljan ako moz iskolovati dete i poslati u beli svet vodi upravo tamo gde sada jesmo - na dno dna bez radosti i u starosti! Pa naravno da se puca po svim savovima i ubija - po sistemu MA CEO ZIVOT SE MUCIM KAO KER BOLJE DA MI METAK PRESUDI! Tuzno ali je tako...drzave nema, para za prosecno normalan zivot nema pa sta onda i da se zivi???

bio nekad srbin

pre 8 godina

pa tivse onda preseli na selo i bice ti lakse. nisu ti starlete krive. "nisi je udario al se zna cija je poslednja". tu nema razlike jer ako je tvoja poslednja onda ti ne radis dva posla nego imas drugu zenu...

da li može?

pre 8 godina

Mislim da posle svih ovih tragedija, Ministar Loncar treba da uvede obavezni psihijatrijski pregled celokupnog stanovništva Srbije. Koliko se petljaju oko vakcina( za karcinom grlica materice, kontrola krvi u stolici) sve je to u redu, ali psihicki bolesno društvo MORA DA SE LECI.Sa zdravim duhom, zdravo je i telo.
Svi su se okomili na cigarete, pušaci serijske ubice, a alkohol je kao normalan. Deca od 14 god, piju normalno pivo, vino, e to je put u razaranje psihe. Ko zna, razumece. Oduzeti oružje svim vlasnicima, jer je ono sredstvo za ubijanje--sebe ili drugog.
I na kraju, pogledajte po komentarima, sasvim normalnim, pristojnim, na svakom je bar 8-10 negativnih lajkova. Eto gde je problem, a da ga ne definišem.

Igor Gavran

pre 8 godina

@alisa

Nemoj da se lozis. Mediji naduvavaju price. 99.9% zena ne bude ubiveno od muzeva. Pazi za koga se udajes i ne brigaj, ima nas normalnih koji ne ubijamo zene.

dzoni

pre 8 godina

@va
Ma da na zapadu svako gleda svoja posla.. Jesi nekad bila u americi ili bar videla njihovi statistiku o ubistvima i silovanjima.. 90 000 silovanja godisnje a na 100 000 ljudi vise od 5 ubistava sto je 5 puta gore i od ovakve zlom zarazene srbije koja sve lose prihvata sa zapada pod uticajem zapadanih medija.

Goran

pre 8 godina

(andreas kisser, 18. maj 2015 12:26)

Pa nije to bas tako. Velika Britanija je na drugom mesto po ubistva u EU. 1,1 ubistvo na 100.000 stanovnika. Stbija ima 1,2 ubistva na 100.000 sstanovnika. I nije neka razlika. London je najopasniji grad u EU.

stani

pre 8 godina

Moj rodjak ima ljubavnicu vec 10 godina.Znamo svi jer se i ne krije ali zato zeni preti ako ga ostavi.Isto jako cenjen covek jer ,Boze moj,kod nas su ljudi cenjeni po tome koliko su drski i imucni a ne po tome koliko vrede.Na zalos u zadnje vreme primecujem i kod njihove dece koja su sada oko 20-tak' godina isti odnos prema majci,a kada sam jednom pokusala sa njom da pricam o tome branila ih je i cak se jako naljutila na mene.Tuga ali tu nema pomoci.

budjenje

pre 8 godina

Da li je moguce da ima likova koji ovo opravdavaju "liberalnim kapitalizmom" i sl.??? Patoloska ljubomora, narcisoidnost, sebicnost, laka dostupnost oruzju, alkohol, itd... je ovde veliki problem. Zena na balkanu ima status "inkubatora" koji treba uglavnom da cuti i da se sexa i tako je od vajkada... naravno ako slucajno hoce da pobegne od takvog zivota ili pogleda/ode sa nekim drugim onda na scenu stupa "ako neces samnom onda neces ni sa kim" patologija i ostale "tradicionalno/patrijahalne balkanske vrednosti". Dotakli smo dno a to traje vec 25 godina i nije zbog "liberalnog kapitalizma" vec zbog ratova, pinka, moralno/etickog propadanja, zatucanosti i primitivizma. Ego i inat koji svi na balkanu imaju usadjen duboko u svojoj dnk nece nikada priznati "pravog krivca" vec ce uvek biti kriv "neko drugi"... tuzno.

Marko

pre 8 godina

@dzoni
Niko ne kaze da na zapadu nema ubistava, silovanja i sl. Ljudi samo isticu da su razlozi ubistava ovde i na zapadu razliciti, tamo niko nece ubiti snaju jer mu se eto ne svidja,nece ubiti sina i celo selo jer se sin zeni sa " neodgovarajucom" osobom, tamo nece muz ubiti zenu jer se njemu vise ne zivi pa posto je ona njegovo " vlasnistvo" i nju treba da povede sa sobom u smrt.Znaci ne pise se da na zapadu nema ubistava vec se pise da razlog ovih ubistava nema ni malo veze sa zapadom i zapadnim vrednostima vec je razlog u nama, nasem drustvu nasim naopakom vrrdnostima za koje se mnogi busaju da su jedine prave, koje je jos uvek veoma zatucano i tradicionalno sa jasnom porukom da otac porodice ima pravo da svojoj deci, zeni kroji zivot po svojoj volji a ako mu se ko usprotivi ima prava da ga ubije.Jel to tebi normalno? Na zapadu se ubijaju iz jednih razloga kod nas iz drugih.Zato se vecina komentatora i buni jer sve deluje kao pokusaj da se sa nas, narocito sa nasih tradicionalnih srpskih muskaraca spere krivica i za sve okrivi " truli" zapad.Cinjenica je da smo mi mnogo truliji od njih.

Filmofil

pre 8 godina

A zasto se za bitnije stvari samo ON pita? I jos pitas da li je lose? Dakle mogu da vodim medjunarodni infrastrukturni projekat, a za vazne zivotne odluke sam nekompetentna? Gde je mozak? U gacama mozda? Sto rece Milos, sram vas bilo sve za ove komentare.

Jadna zena i jadno dete sta ga snadje.

Maka@

pre 8 godina

Društveno uređenje je bitno ali ne i presudno. Kod nas je problem da su patrijahalni mehanizmi prestali sa funkcionisanjem a da u međuvremenu moderni društveni nisu zaživeli. Dakle bilo bi svima lakše da postoji sistem ili jedan ili drugi . Ali ljudska bića će ubijati druga ljudska bića uvek i na svim meridijanima.

hm

pre 8 godina

@mrle
Sto bi vasa bila poslednja? To kada izdrzavas celu porodicu mozda a danas zene neretko zaradjuju vise od muza pa i izdrzavaju ih, zive u njenom stanu. Sto bi njegova bila tu poslednja, kada je takav autoritet i baja onda neka i zaradi. Mislite da vam pripada neko pravo i moc zbog toga sto ste musko. Pa budite musko ali pravo a ne batinama. Obezbedite porodicu komplet.

mrle

pre 8 godina

Niko nije kriv svi peru ruke te krivi tradicionalisti, pa modernisti, ratovi, Zapad, Istok, marsovci. Svi smo mi krivi do jednoga svako od nas celo drustvo ceo sistem sve naopako. A mi to dopustamo deca nam non-stop po klubovima gola i drogirana a ti juri pare proklete za letovanja,bolja kola, skuplji telefon. A i te tradicionalne "vrednosti" ko kaze da su to vrednosti mozda u bolesnim familijama i to do WWII. Moj otac i deda u zivotu nisu udarili moju majku i babu. Ali se za sve bitnije stvari znalo cija je poslednja jer to lose mozda ? Ja svoju zenu u zivotu nebi udario ali se posvadjamo najvise zbog para prokletih i tog potrosackog drustva koje nam je silom nametnuto. Rmbamo ko konji ja dva posla decu nevidjamo a para nigde jedva da se prividno normalno zivi. A sve same starlete i ovakvi biznismeni u svim novinama a posteni vredni ljudi na marginama u jadu i bedi cute i trpe. Ovog prevaranta mi ni malo nije zao ali deteta za njega me dusa boli. Propali smo nacisto a nismo bolje ni zasluzili pucamo svi po savovima.

bio nekad srbin

pre 8 godina

@DX
ti si decko odlepio. podrzavas nasilje. i kako si to fizicki izbrisao bivsu? ako ti je jedna bila losa nisu sve. ima druga. ali geleralizovati je pogresno. get a life!

Tea New York

pre 8 godina

Slazem se sa komentarom coveka iz Frankfurta da ovakve vesti nikako ne smeju da budu na naslovnim stranama i to jos u ozbiljnim medijima.Zamislite da u Americi tako rade,pa cele novine ili internet stranice bi bile preplavljene samo strahotama koje su nazalost ucestale.Ne slazem se da u Srbiji toga ima vise nego u svetu,cak i u najrazvijenijim drzavama.To su pojedinacni slucajevi psihickih poremecaja koji se nazalost vrlo tesko sprecavaju.Ovaj primer to najbolje potvrdjuje.Ako je istina da je razlog bio finansijski problem,dugovi,sta mu je bila kriva jadna zena,zasto se gospodin sposobni biznismen jednostavno nije sam ubio?Ne u pitanju je tezak poremecaj,i onda uglavnom stradaju i neduzni

Granota

pre 8 godina

Srbija ima problem. Sto pre to shvati, pre ce se uhvatiti u kostac sa njim.
Nije normalno da u zemlji njene velicine svakodnevno izlaze ovakve vesti.

Haksli

pre 8 godina

"Ubrzanim koracima se priblizavamo zapadnim "vrednostima". Uzroci su u nacinu zivota u liberalnom kapitalizmu koji nas sve zajedno bicuje i melje svakodenvno...
(vase ime, 18. maj 2015 11:03)"

Ma da nije slucajno! Ja zivim na Zapadu, i tako nesto je ovde nepojmljivo. Uostalom na Epidemiology_of_domestic_violence wikipedija stranici imate finu mapu koja vrlo lepo pokazuje cije su vrednosti batinanje i ubijanje zena.
(Muenchner, 18. maj 2015 11:50)

ja sam razumeo da se govori o uzroku, a ne o posledici. Nadam se da pravite razliku izmedju ta dva.

Uzrok ovakvog ponasanja je opsti moralni pad, unistavajuci liberalni kapitalizam(pod tim se podrazumeva i unistavanje institucija ukljucujuci sudstvo) i mediji koji truju. Tu su naravno i filmovi koji promovisu nasilje. A posledica svega toga moze biti i ubistvo i silovanje, i fizicki napad i pljacka i samoubiostvo i prevara i laganje...

A inace, na zapadu ima ovakvih situacija isto kao i na istoku ili kod nas.

Iva

pre 8 godina

@ vase ime
Ovo nema veze sa zapadnim vrednostima.Na Zapadu svako gleda svoja posla, tamo svekar nece ubiti snaju jer mu se ne dopada.Ovo je iskljucivo vezano za zatucani srpski mentalitet.Mnogi muskarci koji imaju oko 60 godina a i dosta mladjih zive i dalje u srednjem veku gde njihova rec mora biti svetinja, gde su snaja i zena svojina koju mozete ubiti ako vam se tako cefne.Vreme se promenilo, nacin zivota takodje a oni i dalje isti.Kakvo bre bacanje krivice na zapad i zapadne lose vrednosti? Mislite da su nase bolje jel??? Fuj.Dobro ja to znma kako su zivele zene a narocito snajke pre 60 godina, gde su tucene i ubijane kad god muzu ili svekru nije po volji.Znam sve iz prica mojih baki,tetki, starih rodjaka.To su ti isti ljudi koji su naopako vaspitali svoje sinove pa se istorija ponavlja.Oni nece nista da razumeju, misle da mogu da gospodare zivotom svojih sinova, zena, snaja...Cim se neko pobuni oni pocnu sa pricama kako su danas poremecene??? vrednosti, kako mladi ne postuju starije. E oni su zlo.Muka mi je vise od prica zatucanih kromanjolaca o nekim nasim kao divnim porodicnim vrednostima.Nase stare porodicne vrednosti su ustvari: nasilje, zatucanost, stroga konzervativnost, sluzenje ocu, muzu itd...

Jana

pre 8 godina

Kakve zapadne vrednosti vi ovde krivite? Ovo nema nikakve veze sa zapadom? Ovde je u pitanju, sva tri ubistva u tri dana o klasicnom srpskom patrijarhalnon mentalitetu gde muz zenu smatra svojom svojinom, gde svekar misli da ima prava da bira svom sinu zenu , gde niko sprskom muskarcu ne sme da se suprostavlja.
@ krespo
P cemu ti pricas? Najveci broj ubistava kod nas izvrse ti tradicionalni muskarci iz porodica koje neguju " porodicne vrednosti". Ovi moderniji i te kako shvataju da svako ima pravo da zivi svoj zivot.Zene cesto nemaju nikakav izbor .Mogu da se udaju ili za takvu tradicionalnu budali koja jednog dana ako on to odluci moze da je ubije jer mu se tako moze ili da se uda za nekog modernjaka, koji ce da je vara , ostavi sa decom jer mu se svidela neka mladja.A kod nas su jos u vecini ovi tradicionalisti.Jos svaki dan imamo po sajtovima zalopojke na danasnje zene, na " zlo" od emancipacije, a u stvari najveci problem u nasem drustvu je prevelika tradicionalnost, patrijarhalnost, zatucanost...To nista nema veze sa krizom, siromastvom, zapadom, vec je u pitanju zatucani balkanski mentalitet.

andreas kisser

pre 8 godina

@vase ime

stvari koje je doticni nabrojao su samo posledica, kao uostalom i ova grozomorna ubistva iz nedelje u nedelju, a nikako uzrok problema. kakve veze ima kapitalizam sa ovim? prvo u srbiji nema K od kapitalizma, ovde vladaju zakoni dzungle i prvobitne zajednice, ali ljudima koji nisu u zivotu izasli iz zemlje da bi videli kako postoji i nesto drugacije i uredjenije, to je nemoguce objasniti! drugo, zivim u drzavi koja je iznedrila kapitalizam u ovoj formi kakav dominira svetskom ekonmijom u poslednjih 200 godina (britanija) i za sedam godina koliko sam ovde ne secam se da se u zemlji od 65 miliona stanovnika desila ijedna tragedija slicna nekoj od jucerasnje ili ove danas, a kamoli tri zaredom u dva dana u kojima deset ljudi budu zrtve sociopata i psihopata! naravno da ima ubistava, ali ona su posledica klasicnog kriminala. ovo sto se desava kod nas je posledica: 1) zivota u srbiji u poslednjih 25 godina, 2) duboko ukorenjenih i vekovima nepromenjenih odnosa u srpskoj porodici, u kojoj su alkohol i nasilje drustveno prihvatljiv odgovor na svaki problem. to sto mi mislimo da je ovde nekada teklo med i mleko i mistifikujemo "stara dobra vremena", to je problem naseg obrazovanja i drustvenog angazmana nasih istoricara, koji radije gostuju po medijima prepiruci se ko je ubio vise srba, draza ili tito, umesto da se bave proucavanjem nase drustvene istorije o kojoj mi jos uvek ne znamo gotovo nista. jadno dete!

logika

pre 8 godina

@034 Izvini, ali da li ti imas predstavu koliko bi bilo vesti o ubistvima i tragedijama iz Amerike kada bi svaku vest iz svake savezne drzave stavili na naslovnu stranu, a uz sve je tebi u Srbiji prezentovali.

Milos

pre 8 godina

@ DX
Sram te bilo! U tri dana je ubijeno 4 zene, a ti pises o nekom " zlu" od emancipacije, o tome kako su zene krive kako " jadni" muskarci traze svoju novu ulogu.Muka mi je od zatucanih kretenastih muskaraca u Srbiji. Imam zenu i cerku i ako Bog da odosmo na jesen u Austaliju.Necu da dozvolim da moju cerku jednog dana neki kreten ubija od batina jer on misli da ima pravo na to.Znam ja puno takvih, jedan od njih je moj otac.Covek me ceo zivot mucio, posle i moju zeni.Cak i kada smo se odselili u drugi stan i dalje zeli da upravlja nasim zivotima...Ne svidja mu se moja zena i to sto nemamo sina nego cerku pa je jednom s nozem pretio mojoj zeni.A samo da ga vidite. Deluje posteno, tradicionalno, ne vadi iz usta porodicu i porodicne vrednosti, misli da ima pravo i meni i sestri da se mesa u sve i svasta, umalo nije sprecio vencanje mene i moje zene jer mu moja zena nije po volji.E sad odlazimo u inostantvo pa nek sam vidi sta ce sa sobom.To su bre ludaci, zatucani kreteni koji misle da je ovo mracni srednji vek gde oni moraju sve da odlucuju,,gde niko nista ne sme uraditi bez njihovog odobrenja.A najstrasnije je to sto se po komentarima vidi da je takvih kretena puna Srbija.Nikad nece shvatiti da moraju da se prilagode vremenu, nego ocekuju da se svi prilagode njima.

andrijano

pre 8 godina

sto je rekao jedan psihijatar u kuci drzati pistolj je tempirana bomba.ili cete nekog ubiti ili cete ubiti sebe....svi smo otisli sa zivcima ali ovo su ekstremi...uvek postoji resenje samo ljudi u trenutku pomute svest...ako se ubijas zbog duga,onda bolje da odes na naftnu platformu pa da radis...ako se ubijas zbog ljubavi,pobegni od svega jer uvek postoji sansa da nadjes novu...medjutim mislim da retko ko u srbiji leci depresiju,i vazno je da odlazak kod psihijatra bude normalna stvar.znam jednog mladog momka,mog druga koji ima ogromne psihicke probleme ali lekari uspevaju da mu pomognu a i mi u okruzenju se trudimo da mu pomognemo.najopasnije je da covek oseti tegobe i da se bori sam bez strucne pomoci.i treba psihijatri da malo edukuju ovaj narod i da pricaju o tome na televiziji,ali ne mogu od silikinskih grudi da dodju na red.

LukaSerbia

pre 8 godina

Ovakve tragicne vesti nisu za naslovne strane,koga interesuju moze ih nazalost pronaci u crnoj hronici.Zivim u Frankfurtu skoro dve decenije i svakog dana se u gradu dogodi ubistvo ili neki drugi zlocin,ali mi to nikad nismo procitali na naslovnoj,treba imati odgovornosti prema svom narodui sve uciniti da se mu se povrati volja,a onda ce se naci neko ko ce imati nacin da to uskladi i da nam krene na bolje.

vase ime

pre 8 godina

Ubrzanim koracima se priblizavamo zapadnim "vrednostima". Uzroci su u nacinu zivota u liberalnom kapitalizmu koji nas sve zajedno bicuje i melje svakodenvno. Sve podseca na traku za trcanje. Sto covek brze trci, traka se krece sve brze. Nema kraja. A drugi razlog su sve gori mediji. Mediji, koji namerno forsiraju najodvratnije sadrzaje. Pogledajte naslovne strane vecine dnevnih novina, emisije u udarnim terminima nekoliko televizija sa nacionalnom frekvencijom... Ima ljudi koji i pored svega ne vide uzrocno-posledicnu vezu.

Tasa

pre 8 godina

Najbolja investicija svakog normalnog coveka u Srbiji dok je jos uvek u Srbiji i dok je jos uvek ziv,zdrav i normalan je ucenje stranih jezika i bezanija odavde.

LOST

pre 8 godina

Opet će odgovor na sve biti gluposti u stilu "toga ima svuda" dok svakodnevno čitamo iveštaje o novom masakru. Ogroman deo populacije u Srbiji je ozbiljno psihički oboleo i jedina dilema je da li država želi da pomogne ili ne. Takvo stanje nije nikakvo čudo s obzirom na sve što je doživljeno prethodnoh decenija bez tendencije poboljšanja. Veliki broj potencijalnih nasilnika i ubica je više puta prijavljivan i poznat policiji, socijalnim i zdravstvenim službama. Postoji mogućnost da država počne da radi svoj posao i adekvatno tretira svaki pojedinačni slučaj ili da prepusti gradjanima da se od svih vrsta lopova, manijaka i zločinaca sami zaštite.

kraja

pre 8 godina

"Samo razmisljam naglas...da li moze muskarac u Srbiji da se ubije, a da pre toga -valjda iz ljubavi, a bice da je sebicnost u pitanju- ne ubije i zenu?
(Lila, 18. maj 2015 10:51)"

...svakako...
...muskarci u srbiji 3x cesce uspevaju da se samoubiju od zena, iako one to cesce pokusavaju...
...na zalost, srbija po broju samoubistava zauzima visoko mesto i u evropi i na svetu...

http://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%83%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D1%83_%D0%A1%D1%80%D0%B1%D0%B8%D1%98%D0%B8

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rate

nasilje u genima

pre 8 godina

Tužno, a strašnije je što se neće ništa promeniti dok se mi ne promenimo. Na nama je da sinove vaspitavamo na pravi način, da ih naučimo da poštuju i uvažavaju žene, da od malena nauče da žene nisu vreće za boksovanje, pokretne mete...Nadam se da će dete potrebnu pomoć i dobre staratelje.

cacanin

pre 8 godina

Bio je loš čovek.Baš loš.Nema smisla to skrivati.Nije bio ni uspešan.Nije znao da iskoristi šanse, kredite, subvencije.Bavio se sumnjivim poslovima.Sta mu je zena bila kriva?

DX

pre 8 godina

Naravno da osudjivam ovo sto je se desilo ali ipak imam dve primedme. Totalno se slazem sa ovim iz Frankfurta: to se u svetu desava svakodveno i nikad ne stigne na naslovnu stranu novina. Drugo, nisu nase zene neke svetice – osetio sam sam sopstvenoj kozi (da joj kupim stan, obezbedim posao itd. na Zapadu) a ona je mene varala dok se vracala. Ja kad sam saznao jednostavno sam je izbacio iz zivota (i fizicki i psihicki je izbrisao).

Ja nikad nebi pucao u nekoga ali hajde da ne pravimo od nasih zena neke svetkinje – sta ja primecujem u Srbiji je da se zene ubrzo (i pogresno) emancipuju (i puno puta na pogresan nacin kao da zive u nekoj sapunici) a muskarci traze novu musku ulogu a od tih neki psihopati koriste silu da licni problem rese. Problem je u drustvu – i kod muskaraca i kod zena.

antibot

pre 8 godina

Moja zena i deca, moje vlasnistvo i mogu da radim sa njima sta god hocu.
Porodicne vrednosti...

A da se ovako nesto desilo u nekoj lgbt vezi, do sad bi amfilohije vec bacao sumpor i oganj, dveri i dss bi organizovali 30 "porodicnih" setnji, a obraz polupao pola beograda...

tolerantan

pre 8 godina

Kad je pre neku godinu onaj crnogorac ubio onu pevacicu, skrenuo sam paznju
da se samo u Srbji svake godine dogodi desetine ubistava(muz/zenu/curu)
bio sam toliko napadnut i ispljuvan(jer tako nesto moze samo da uradi cg/bosanac a nikako pitomi sumadinac npr) samo sto sam rekao da je u Srbiji to nazalost svakodnevnica.

charlie

pre 8 godina

U normalnom društvu ovakvi likovi rade fizičke poslove,čiste štale ili timare konje.Postavljeni tamo gde im je mesto zahvalni su za koru hleba i ženu koju im je bog poklonio.U Srbiji je takav šljam isplivao i dobio istatus elite.Pošto njihov zakržljali mozak nije u stanju da prepozna granicu preko koje se nesme prelaziti,gramzivi i pohlepni vrlo lako pucaju i ovakve tragedije su neizbežne.Vratimo ih tamo gde im je mesto i ovakve vesti će biti ružna prošlost.Žao mi je deteta.

Muenchner

pre 8 godina

"Ubrzanim koracima se priblizavamo zapadnim "vrednostima". Uzroci su u nacinu zivota u liberalnom kapitalizmu koji nas sve zajedno bicuje i melje svakodenvno...
(vase ime, 18. maj 2015 11:03)"

Ma da nije slucajno! Ja zivim na Zapadu, i tako nesto je ovde nepojmljivo. Uostalom na Epidemiology_of_domestic_violence wikipedija stranici imate finu mapu koja vrlo lepo pokazuje cije su vrednosti batinanje i ubijanje zena.

034

pre 8 godina

Kad cemo vise da se pogledamo u oci i shvatimo da je ovo drustvo toliko zagrio u haos i mentalnu bolest da ce rast psihopata i ljudi sa psihickim problemima biti u stalnom porastu. Desi se neko kasapljenje u usa mi odma skacemo ko budale i kao "jao kako su ti ameri bolesni, sve go psihopata" a njih ima 320 miliona! Nas ima saka jada a pogledajte koliko morbidnih vesti na dan procitate da se desilo. Sami cemo sebe da istrebimo, nama neprijatelji ne trebaju... :-(

Krespo

pre 8 godina

Ovo je nazalost treca zena koja u tri dana gine od ruke muza.Ovde crnu sliku zatamnjuju i druga ubistva sve strasnija i gnusnija.Imam utisak kao da nas je opet napao Milosrdni andjeo,ali me ovakav napad iznutra vise boli.Stvarno mi je nejasno kako danas ili su juce zene birale partnere,Treba konacno da shvate ,kao i u prirodi sto je ,najotrovnije zmije ,insekti,ribe su obicno najlepse i najprivlacnije.A stanje u kome je drustvo je tome doprinelo.Naprimer ubice automobilima,umesto da setaju zatvorskim krugom u kazamatima gde su kazne preko 20 godina ,setaju Knez Mihajlovom i to jos uzdignute glave. A i ovi drugi posle par godina slicno ,tako ako se nepocne da primenjuje pravda a ne pravo ovoga se biti sve vise.

inside tip

pre 8 godina

Svaki dan ubstva, silovanja, samoubistva, pljacke, ranjavanja, a ponekad i masakr cisto da se presece... Ratno stanje, tj. stanje redovno zadnjih 25 godina... I posle su vam Amerikanci bolesni?!?

Lila

pre 8 godina

Samo razmisljam naglas...da li moze muskarac u Srbiji da se ubije, a da pre toga -valjda iz ljubavi, a bice da je sebicnost u pitanju- ne ubije i zenu?

Radoznali Perica®™

pre 8 godina

Uspešni biznismen nije imao vremena za ženu, za razliku od kuma.... Inače ovakav naslov sa 'biznismen' u Srbiji ima negativnu konotaciju u startu i apsolutno je nebitna za ovakav čin nasilja. Najtužnije je zbog tog nesrećnog deteta....

inside tip

pre 8 godina

Svaki dan ubstva, silovanja, samoubistva, pljacke, ranjavanja, a ponekad i masakr cisto da se presece... Ratno stanje, tj. stanje redovno zadnjih 25 godina... I posle su vam Amerikanci bolesni?!?

LukaSerbia

pre 8 godina

Ovakve tragicne vesti nisu za naslovne strane,koga interesuju moze ih nazalost pronaci u crnoj hronici.Zivim u Frankfurtu skoro dve decenije i svakog dana se u gradu dogodi ubistvo ili neki drugi zlocin,ali mi to nikad nismo procitali na naslovnoj,treba imati odgovornosti prema svom narodui sve uciniti da se mu se povrati volja,a onda ce se naci neko ko ce imati nacin da to uskladi i da nam krene na bolje.

Lila

pre 8 godina

Samo razmisljam naglas...da li moze muskarac u Srbiji da se ubije, a da pre toga -valjda iz ljubavi, a bice da je sebicnost u pitanju- ne ubije i zenu?

antibot

pre 8 godina

Moja zena i deca, moje vlasnistvo i mogu da radim sa njima sta god hocu.
Porodicne vrednosti...

A da se ovako nesto desilo u nekoj lgbt vezi, do sad bi amfilohije vec bacao sumpor i oganj, dveri i dss bi organizovali 30 "porodicnih" setnji, a obraz polupao pola beograda...

Milos

pre 8 godina

@ DX
Sram te bilo! U tri dana je ubijeno 4 zene, a ti pises o nekom " zlu" od emancipacije, o tome kako su zene krive kako " jadni" muskarci traze svoju novu ulogu.Muka mi je od zatucanih kretenastih muskaraca u Srbiji. Imam zenu i cerku i ako Bog da odosmo na jesen u Austaliju.Necu da dozvolim da moju cerku jednog dana neki kreten ubija od batina jer on misli da ima pravo na to.Znam ja puno takvih, jedan od njih je moj otac.Covek me ceo zivot mucio, posle i moju zeni.Cak i kada smo se odselili u drugi stan i dalje zeli da upravlja nasim zivotima...Ne svidja mu se moja zena i to sto nemamo sina nego cerku pa je jednom s nozem pretio mojoj zeni.A samo da ga vidite. Deluje posteno, tradicionalno, ne vadi iz usta porodicu i porodicne vrednosti, misli da ima pravo i meni i sestri da se mesa u sve i svasta, umalo nije sprecio vencanje mene i moje zene jer mu moja zena nije po volji.E sad odlazimo u inostantvo pa nek sam vidi sta ce sa sobom.To su bre ludaci, zatucani kreteni koji misle da je ovo mracni srednji vek gde oni moraju sve da odlucuju,,gde niko nista ne sme uraditi bez njihovog odobrenja.A najstrasnije je to sto se po komentarima vidi da je takvih kretena puna Srbija.Nikad nece shvatiti da moraju da se prilagode vremenu, nego ocekuju da se svi prilagode njima.

Radoznali Perica®™

pre 8 godina

Uspešni biznismen nije imao vremena za ženu, za razliku od kuma.... Inače ovakav naslov sa 'biznismen' u Srbiji ima negativnu konotaciju u startu i apsolutno je nebitna za ovakav čin nasilja. Najtužnije je zbog tog nesrećnog deteta....

cacanin

pre 8 godina

Bio je loš čovek.Baš loš.Nema smisla to skrivati.Nije bio ni uspešan.Nije znao da iskoristi šanse, kredite, subvencije.Bavio se sumnjivim poslovima.Sta mu je zena bila kriva?

034

pre 8 godina

Kad cemo vise da se pogledamo u oci i shvatimo da je ovo drustvo toliko zagrio u haos i mentalnu bolest da ce rast psihopata i ljudi sa psihickim problemima biti u stalnom porastu. Desi se neko kasapljenje u usa mi odma skacemo ko budale i kao "jao kako su ti ameri bolesni, sve go psihopata" a njih ima 320 miliona! Nas ima saka jada a pogledajte koliko morbidnih vesti na dan procitate da se desilo. Sami cemo sebe da istrebimo, nama neprijatelji ne trebaju... :-(

stani

pre 8 godina

Moj rodjak ima ljubavnicu vec 10 godina.Znamo svi jer se i ne krije ali zato zeni preti ako ga ostavi.Isto jako cenjen covek jer ,Boze moj,kod nas su ljudi cenjeni po tome koliko su drski i imucni a ne po tome koliko vrede.Na zalos u zadnje vreme primecujem i kod njihove dece koja su sada oko 20-tak' godina isti odnos prema majci,a kada sam jednom pokusala sa njom da pricam o tome branila ih je i cak se jako naljutila na mene.Tuga ali tu nema pomoci.

Tasa

pre 8 godina

Najbolja investicija svakog normalnog coveka u Srbiji dok je jos uvek u Srbiji i dok je jos uvek ziv,zdrav i normalan je ucenje stranih jezika i bezanija odavde.

Iva

pre 8 godina

@ vase ime
Ovo nema veze sa zapadnim vrednostima.Na Zapadu svako gleda svoja posla, tamo svekar nece ubiti snaju jer mu se ne dopada.Ovo je iskljucivo vezano za zatucani srpski mentalitet.Mnogi muskarci koji imaju oko 60 godina a i dosta mladjih zive i dalje u srednjem veku gde njihova rec mora biti svetinja, gde su snaja i zena svojina koju mozete ubiti ako vam se tako cefne.Vreme se promenilo, nacin zivota takodje a oni i dalje isti.Kakvo bre bacanje krivice na zapad i zapadne lose vrednosti? Mislite da su nase bolje jel??? Fuj.Dobro ja to znma kako su zivele zene a narocito snajke pre 60 godina, gde su tucene i ubijane kad god muzu ili svekru nije po volji.Znam sve iz prica mojih baki,tetki, starih rodjaka.To su ti isti ljudi koji su naopako vaspitali svoje sinove pa se istorija ponavlja.Oni nece nista da razumeju, misle da mogu da gospodare zivotom svojih sinova, zena, snaja...Cim se neko pobuni oni pocnu sa pricama kako su danas poremecene??? vrednosti, kako mladi ne postuju starije. E oni su zlo.Muka mi je vise od prica zatucanih kromanjolaca o nekim nasim kao divnim porodicnim vrednostima.Nase stare porodicne vrednosti su ustvari: nasilje, zatucanost, stroga konzervativnost, sluzenje ocu, muzu itd...

charlie

pre 8 godina

U normalnom društvu ovakvi likovi rade fizičke poslove,čiste štale ili timare konje.Postavljeni tamo gde im je mesto zahvalni su za koru hleba i ženu koju im je bog poklonio.U Srbiji je takav šljam isplivao i dobio istatus elite.Pošto njihov zakržljali mozak nije u stanju da prepozna granicu preko koje se nesme prelaziti,gramzivi i pohlepni vrlo lako pucaju i ovakve tragedije su neizbežne.Vratimo ih tamo gde im je mesto i ovakve vesti će biti ružna prošlost.Žao mi je deteta.

nasilje u genima

pre 8 godina

Tužno, a strašnije je što se neće ništa promeniti dok se mi ne promenimo. Na nama je da sinove vaspitavamo na pravi način, da ih naučimo da poštuju i uvažavaju žene, da od malena nauče da žene nisu vreće za boksovanje, pokretne mete...Nadam se da će dete potrebnu pomoć i dobre staratelje.

Jana

pre 8 godina

Kakve zapadne vrednosti vi ovde krivite? Ovo nema nikakve veze sa zapadom? Ovde je u pitanju, sva tri ubistva u tri dana o klasicnom srpskom patrijarhalnon mentalitetu gde muz zenu smatra svojom svojinom, gde svekar misli da ima prava da bira svom sinu zenu , gde niko sprskom muskarcu ne sme da se suprostavlja.
@ krespo
P cemu ti pricas? Najveci broj ubistava kod nas izvrse ti tradicionalni muskarci iz porodica koje neguju " porodicne vrednosti". Ovi moderniji i te kako shvataju da svako ima pravo da zivi svoj zivot.Zene cesto nemaju nikakav izbor .Mogu da se udaju ili za takvu tradicionalnu budali koja jednog dana ako on to odluci moze da je ubije jer mu se tako moze ili da se uda za nekog modernjaka, koji ce da je vara , ostavi sa decom jer mu se svidela neka mladja.A kod nas su jos u vecini ovi tradicionalisti.Jos svaki dan imamo po sajtovima zalopojke na danasnje zene, na " zlo" od emancipacije, a u stvari najveci problem u nasem drustvu je prevelika tradicionalnost, patrijarhalnost, zatucanost...To nista nema veze sa krizom, siromastvom, zapadom, vec je u pitanju zatucani balkanski mentalitet.

Krespo

pre 8 godina

Ovo je nazalost treca zena koja u tri dana gine od ruke muza.Ovde crnu sliku zatamnjuju i druga ubistva sve strasnija i gnusnija.Imam utisak kao da nas je opet napao Milosrdni andjeo,ali me ovakav napad iznutra vise boli.Stvarno mi je nejasno kako danas ili su juce zene birale partnere,Treba konacno da shvate ,kao i u prirodi sto je ,najotrovnije zmije ,insekti,ribe su obicno najlepse i najprivlacnije.A stanje u kome je drustvo je tome doprinelo.Naprimer ubice automobilima,umesto da setaju zatvorskim krugom u kazamatima gde su kazne preko 20 godina ,setaju Knez Mihajlovom i to jos uzdignute glave. A i ovi drugi posle par godina slicno ,tako ako se nepocne da primenjuje pravda a ne pravo ovoga se biti sve vise.

Muenchner

pre 8 godina

"Ubrzanim koracima se priblizavamo zapadnim "vrednostima". Uzroci su u nacinu zivota u liberalnom kapitalizmu koji nas sve zajedno bicuje i melje svakodenvno...
(vase ime, 18. maj 2015 11:03)"

Ma da nije slucajno! Ja zivim na Zapadu, i tako nesto je ovde nepojmljivo. Uostalom na Epidemiology_of_domestic_violence wikipedija stranici imate finu mapu koja vrlo lepo pokazuje cije su vrednosti batinanje i ubijanje zena.

vase ime

pre 8 godina

Ubrzanim koracima se priblizavamo zapadnim "vrednostima". Uzroci su u nacinu zivota u liberalnom kapitalizmu koji nas sve zajedno bicuje i melje svakodenvno. Sve podseca na traku za trcanje. Sto covek brze trci, traka se krece sve brze. Nema kraja. A drugi razlog su sve gori mediji. Mediji, koji namerno forsiraju najodvratnije sadrzaje. Pogledajte naslovne strane vecine dnevnih novina, emisije u udarnim terminima nekoliko televizija sa nacionalnom frekvencijom... Ima ljudi koji i pored svega ne vide uzrocno-posledicnu vezu.

tolerantan

pre 8 godina

Kad je pre neku godinu onaj crnogorac ubio onu pevacicu, skrenuo sam paznju
da se samo u Srbji svake godine dogodi desetine ubistava(muz/zenu/curu)
bio sam toliko napadnut i ispljuvan(jer tako nesto moze samo da uradi cg/bosanac a nikako pitomi sumadinac npr) samo sto sam rekao da je u Srbiji to nazalost svakodnevnica.

budjenje

pre 8 godina

Da li je moguce da ima likova koji ovo opravdavaju "liberalnim kapitalizmom" i sl.??? Patoloska ljubomora, narcisoidnost, sebicnost, laka dostupnost oruzju, alkohol, itd... je ovde veliki problem. Zena na balkanu ima status "inkubatora" koji treba uglavnom da cuti i da se sexa i tako je od vajkada... naravno ako slucajno hoce da pobegne od takvog zivota ili pogleda/ode sa nekim drugim onda na scenu stupa "ako neces samnom onda neces ni sa kim" patologija i ostale "tradicionalno/patrijahalne balkanske vrednosti". Dotakli smo dno a to traje vec 25 godina i nije zbog "liberalnog kapitalizma" vec zbog ratova, pinka, moralno/etickog propadanja, zatucanosti i primitivizma. Ego i inat koji svi na balkanu imaju usadjen duboko u svojoj dnk nece nikada priznati "pravog krivca" vec ce uvek biti kriv "neko drugi"... tuzno.

andrijano

pre 8 godina

sto je rekao jedan psihijatar u kuci drzati pistolj je tempirana bomba.ili cete nekog ubiti ili cete ubiti sebe....svi smo otisli sa zivcima ali ovo su ekstremi...uvek postoji resenje samo ljudi u trenutku pomute svest...ako se ubijas zbog duga,onda bolje da odes na naftnu platformu pa da radis...ako se ubijas zbog ljubavi,pobegni od svega jer uvek postoji sansa da nadjes novu...medjutim mislim da retko ko u srbiji leci depresiju,i vazno je da odlazak kod psihijatra bude normalna stvar.znam jednog mladog momka,mog druga koji ima ogromne psihicke probleme ali lekari uspevaju da mu pomognu a i mi u okruzenju se trudimo da mu pomognemo.najopasnije je da covek oseti tegobe i da se bori sam bez strucne pomoci.i treba psihijatri da malo edukuju ovaj narod i da pricaju o tome na televiziji,ali ne mogu od silikinskih grudi da dodju na red.

Filmofil

pre 8 godina

A zasto se za bitnije stvari samo ON pita? I jos pitas da li je lose? Dakle mogu da vodim medjunarodni infrastrukturni projekat, a za vazne zivotne odluke sam nekompetentna? Gde je mozak? U gacama mozda? Sto rece Milos, sram vas bilo sve za ove komentare.

Jadna zena i jadno dete sta ga snadje.

andreas kisser

pre 8 godina

@vase ime

stvari koje je doticni nabrojao su samo posledica, kao uostalom i ova grozomorna ubistva iz nedelje u nedelju, a nikako uzrok problema. kakve veze ima kapitalizam sa ovim? prvo u srbiji nema K od kapitalizma, ovde vladaju zakoni dzungle i prvobitne zajednice, ali ljudima koji nisu u zivotu izasli iz zemlje da bi videli kako postoji i nesto drugacije i uredjenije, to je nemoguce objasniti! drugo, zivim u drzavi koja je iznedrila kapitalizam u ovoj formi kakav dominira svetskom ekonmijom u poslednjih 200 godina (britanija) i za sedam godina koliko sam ovde ne secam se da se u zemlji od 65 miliona stanovnika desila ijedna tragedija slicna nekoj od jucerasnje ili ove danas, a kamoli tri zaredom u dva dana u kojima deset ljudi budu zrtve sociopata i psihopata! naravno da ima ubistava, ali ona su posledica klasicnog kriminala. ovo sto se desava kod nas je posledica: 1) zivota u srbiji u poslednjih 25 godina, 2) duboko ukorenjenih i vekovima nepromenjenih odnosa u srpskoj porodici, u kojoj su alkohol i nasilje drustveno prihvatljiv odgovor na svaki problem. to sto mi mislimo da je ovde nekada teklo med i mleko i mistifikujemo "stara dobra vremena", to je problem naseg obrazovanja i drustvenog angazmana nasih istoricara, koji radije gostuju po medijima prepiruci se ko je ubio vise srba, draza ili tito, umesto da se bave proucavanjem nase drustvene istorije o kojoj mi jos uvek ne znamo gotovo nista. jadno dete!

LOST

pre 8 godina

Opet će odgovor na sve biti gluposti u stilu "toga ima svuda" dok svakodnevno čitamo iveštaje o novom masakru. Ogroman deo populacije u Srbiji je ozbiljno psihički oboleo i jedina dilema je da li država želi da pomogne ili ne. Takvo stanje nije nikakvo čudo s obzirom na sve što je doživljeno prethodnoh decenija bez tendencije poboljšanja. Veliki broj potencijalnih nasilnika i ubica je više puta prijavljivan i poznat policiji, socijalnim i zdravstvenim službama. Postoji mogućnost da država počne da radi svoj posao i adekvatno tretira svaki pojedinačni slučaj ili da prepusti gradjanima da se od svih vrsta lopova, manijaka i zločinaca sami zaštite.

bez_cenzure

pre 8 godina

Ako od nečega dobijam "osip" to su tzv. tradicionalne vrijednosti. Konkretno mi ide na nerve kada dobijam packe od svojih roditelja, rodbine ili još gore komšija ili komšinica (koji rado zabijaju nos gdje mu nije mjesto) kako mi je vrijeme da "neku privedem" (da se oženim). Prevalio sam 30. godinu prije 3 godine ali još uvijek se ne želim vezivati a kada ću to uraditi moja je stvar. S kojom se zabavljam i koliko puta dnevno radimo "ono" opet je moja stvar.

Ne mogu shvatiti ni taj mentalitet da upucaš suprugu ako si je uhvatio s drugim ili iz nekih drugih razloga. Ako su u pitanju bračni drugovi s djecom onda moraš biti nevjerovatno glup i ograničen da se odlučiš na takav potez ne pomislivši na posljedice i na traume koje će ta djeca kasnije u svom odrastanju proživljavati. Ljudi se vjenčavaju i razvode. To je nešto najnormalnije ukoliko nema više "hemije" između njih. Kod nas ljudi još uvijek brinu šta će neko drugi reći na ako se razvedeš ili ako se ne osvetiš ženi za prevaru jer gdje ona smije učiniti išta slično a ti kao muškarac ne smiješ dozvoliti podsmijeh okoline.

Zaboli me šta će reći okolina, rodbina, komšije. Moj brak je moja stvar! Ako ne ide onda svako na svoju stranu ali bez svađa, osveta i slično. Ako sam u mogućnosti čak bih bivšoj supruzi pomogao i oko egzistencije ukoliko bi ostala bez posla jer bi se radilo o majci mog djeteta.

Boze sacuvaj

pre 8 godina

A pro po ove konstatacije da neko nije izasao iz drzave pa jel'te nije video civilizovano drustvo i kulturan svet,pa je zato bahati siledzija i psihopata..e pa nije to opravdanje.. roditelji moga muza su 30i kusur godina u inostranstvu,svekrva cak ima i drzavljanstvo zemlje u kojoj zivi,u pitanju je Austrija,pa je ipak muz pesnici,vara i maltretira na svakom koraku..uz to misli da su mu sinovi somovi i glupaci,moj muz i dever,jer i oni ne rade isto sa svojim zenama kao on..vrsi pritisak na njih,gnjavi,vredja,ucenjuje i sl..ne zivimo zajedno mada smo relativno blizu,ali zato on ima telefon na koji zivka i zvrcka kad god mu prdne..kad nmz da dobije mog muza on dodje do nase zgrade i kamenjem gadja nas prozor da mu se ovaj javi,i sve se to desava u EU...tako da,bolesnik ostaje bolesnik ma gde ziveo i ma sta imao,pitanje je samo koliko mu sistem u kome zivi dozvoljava slobode i koliko je familija i okruzenje spremno da sve to trpi..Sto bi rekli :ode covek iz sela,al selo iz coveka nikad!

Granota

pre 8 godina

Srbija ima problem. Sto pre to shvati, pre ce se uhvatiti u kostac sa njim.
Nije normalno da u zemlji njene velicine svakodnevno izlaze ovakve vesti.

Marko

pre 8 godina

@dzoni
Niko ne kaze da na zapadu nema ubistava, silovanja i sl. Ljudi samo isticu da su razlozi ubistava ovde i na zapadu razliciti, tamo niko nece ubiti snaju jer mu se eto ne svidja,nece ubiti sina i celo selo jer se sin zeni sa " neodgovarajucom" osobom, tamo nece muz ubiti zenu jer se njemu vise ne zivi pa posto je ona njegovo " vlasnistvo" i nju treba da povede sa sobom u smrt.Znaci ne pise se da na zapadu nema ubistava vec se pise da razlog ovih ubistava nema ni malo veze sa zapadom i zapadnim vrednostima vec je razlog u nama, nasem drustvu nasim naopakom vrrdnostima za koje se mnogi busaju da su jedine prave, koje je jos uvek veoma zatucano i tradicionalno sa jasnom porukom da otac porodice ima pravo da svojoj deci, zeni kroji zivot po svojoj volji a ako mu se ko usprotivi ima prava da ga ubije.Jel to tebi normalno? Na zapadu se ubijaju iz jednih razloga kod nas iz drugih.Zato se vecina komentatora i buni jer sve deluje kao pokusaj da se sa nas, narocito sa nasih tradicionalnih srpskih muskaraca spere krivica i za sve okrivi " truli" zapad.Cinjenica je da smo mi mnogo truliji od njih.

Katarina

pre 8 godina

Ljudi, je l ima neko da zastiti te jadne zene u Srbiji, ili ce da ih ubija svaki labilni manijak. Nemamo nista od kukanja, kako da menjamo zakone, da nesto konkretno menjamo? Ja zivim u Americi godinama i zene i deca su zasticeni tako da siledzija ne sme ton da podigne. Za svako nasilje, zena zove policiju, ovi dolaze za pet minuta i psihopata ide u zatvor da malo rashladi usijanu glavu. Dakle, nije "svuda isto", vec je mnogo razlicito!

hm

pre 8 godina

@mrle
Sto bi vasa bila poslednja? To kada izdrzavas celu porodicu mozda a danas zene neretko zaradjuju vise od muza pa i izdrzavaju ih, zive u njenom stanu. Sto bi njegova bila tu poslednja, kada je takav autoritet i baja onda neka i zaradi. Mislite da vam pripada neko pravo i moc zbog toga sto ste musko. Pa budite musko ali pravo a ne batinama. Obezbedite porodicu komplet.

Tea New York

pre 8 godina

Slazem se sa komentarom coveka iz Frankfurta da ovakve vesti nikako ne smeju da budu na naslovnim stranama i to jos u ozbiljnim medijima.Zamislite da u Americi tako rade,pa cele novine ili internet stranice bi bile preplavljene samo strahotama koje su nazalost ucestale.Ne slazem se da u Srbiji toga ima vise nego u svetu,cak i u najrazvijenijim drzavama.To su pojedinacni slucajevi psihickih poremecaja koji se nazalost vrlo tesko sprecavaju.Ovaj primer to najbolje potvrdjuje.Ako je istina da je razlog bio finansijski problem,dugovi,sta mu je bila kriva jadna zena,zasto se gospodin sposobni biznismen jednostavno nije sam ubio?Ne u pitanju je tezak poremecaj,i onda uglavnom stradaju i neduzni

Duda

pre 8 godina

@ Boze sacuvaj
Da ali roditelji od tvog muza i njegovi rodjaci su Srbi i vaspitani su na tradicicionalnoj osnovi.Ja iskrena da budem , zivim 10 godina u inostranstvu, od nasih ljudi ne videh vece zatucanike.Otisli iz sela a selo iz njih nikad.Takvi da odu i na kraj sveta ostace isti, svima nastoje da pune glavu sa nekim vrednostima, uzorima koje inace normalni svet smatra nenormalnim a oni sami ih dizu u nebesa.Imam prijatelje strance u vecini i iako i kod njih ima nasilja, razlozi nasilja su potpuno drugaciji.@ Milos je to lepo objasnio.Tamo se ubijaju iz sebicluka, pohlepe, puno je psihopata, dok kod nasih ljudi vecina ubistava je rezultat mentaliteta.Nisam srela ni jednog stranca u godinama koji misli da su njegova deca duzna da ga slusaju, da ga neguju u starosti, da zive sa njim , da se konsultuju sa njim vezano za izbor bracnog partnera, posla i svega ostalom sto spada u domen privatnog.

da li može?

pre 8 godina

Mislim da posle svih ovih tragedija, Ministar Loncar treba da uvede obavezni psihijatrijski pregled celokupnog stanovništva Srbije. Koliko se petljaju oko vakcina( za karcinom grlica materice, kontrola krvi u stolici) sve je to u redu, ali psihicki bolesno društvo MORA DA SE LECI.Sa zdravim duhom, zdravo je i telo.
Svi su se okomili na cigarete, pušaci serijske ubice, a alkohol je kao normalan. Deca od 14 god, piju normalno pivo, vino, e to je put u razaranje psihe. Ko zna, razumece. Oduzeti oružje svim vlasnicima, jer je ono sredstvo za ubijanje--sebe ili drugog.
I na kraju, pogledajte po komentarima, sasvim normalnim, pristojnim, na svakom je bar 8-10 negativnih lajkova. Eto gde je problem, a da ga ne definišem.

bio nekad srbin

pre 8 godina

@DX
ti si decko odlepio. podrzavas nasilje. i kako si to fizicki izbrisao bivsu? ako ti je jedna bila losa nisu sve. ima druga. ali geleralizovati je pogresno. get a life!

Yoda

pre 8 godina

Svako ko počinje rečenicu sa "Naravno da osuđujem, ali..." je neempatična isfrustrirana budala i moguća pretnja za društvo. Čovek ubio ženu pred detetom, nema i ne sme biti nikakvog ali!

mrle

pre 8 godina

Niko nije kriv svi peru ruke te krivi tradicionalisti, pa modernisti, ratovi, Zapad, Istok, marsovci. Svi smo mi krivi do jednoga svako od nas celo drustvo ceo sistem sve naopako. A mi to dopustamo deca nam non-stop po klubovima gola i drogirana a ti juri pare proklete za letovanja,bolja kola, skuplji telefon. A i te tradicionalne "vrednosti" ko kaze da su to vrednosti mozda u bolesnim familijama i to do WWII. Moj otac i deda u zivotu nisu udarili moju majku i babu. Ali se za sve bitnije stvari znalo cija je poslednja jer to lose mozda ? Ja svoju zenu u zivotu nebi udario ali se posvadjamo najvise zbog para prokletih i tog potrosackog drustva koje nam je silom nametnuto. Rmbamo ko konji ja dva posla decu nevidjamo a para nigde jedva da se prividno normalno zivi. A sve same starlete i ovakvi biznismeni u svim novinama a posteni vredni ljudi na marginama u jadu i bedi cute i trpe. Ovog prevaranta mi ni malo nije zao ali deteta za njega me dusa boli. Propali smo nacisto a nismo bolje ni zasluzili pucamo svi po savovima.

T.

pre 8 godina

Ljudi, ali zasto se porediti i gledati koliko ubistava ima na zapadu, a koliko kod nas? Zlo je zlo, i treba se boriti protiv njega u bilo kom obliku i ma koliki mu procenat bio! Sta sad-u Americi ima procentualno vise ubistava, znaci moze se tolerisati broj ubistava kod nas? Ako se tamo ubijaju iz jednih razloga, a kod nas iz drugih, zasto to gledamo? Treba gledati probleme ovog drustva i resavati ih. Pa svaka drzava je svet za sebe! Mene mnogo bole ovakvi dogadjaji i istina je da postoji problem u mentalitetu, ali to se mora sistemski resiti-kroz obrazovanje, kulturu... A kako kada nas vode nekulturni, prosti i neobrazovani? Kako promeniti svest coveka ako mu ne propagirate prave vrednosti vec one najprimitivnije? A bez toga nemamo nikakve sanse da promenimo ovakve stvari...

DX

pre 8 godina

Naravno da osudjivam ovo sto je se desilo ali ipak imam dve primedme. Totalno se slazem sa ovim iz Frankfurta: to se u svetu desava svakodveno i nikad ne stigne na naslovnu stranu novina. Drugo, nisu nase zene neke svetice – osetio sam sam sopstvenoj kozi (da joj kupim stan, obezbedim posao itd. na Zapadu) a ona je mene varala dok se vracala. Ja kad sam saznao jednostavno sam je izbacio iz zivota (i fizicki i psihicki je izbrisao).

Ja nikad nebi pucao u nekoga ali hajde da ne pravimo od nasih zena neke svetkinje – sta ja primecujem u Srbiji je da se zene ubrzo (i pogresno) emancipuju (i puno puta na pogresan nacin kao da zive u nekoj sapunici) a muskarci traze novu musku ulogu a od tih neki psihopati koriste silu da licni problem rese. Problem je u drustvu – i kod muskaraca i kod zena.

Igor Gavran

pre 8 godina

@alisa

Nemoj da se lozis. Mediji naduvavaju price. 99.9% zena ne bude ubiveno od muzeva. Pazi za koga se udajes i ne brigaj, ima nas normalnih koji ne ubijamo zene.

bio nekad srbin

pre 8 godina

pa tivse onda preseli na selo i bice ti lakse. nisu ti starlete krive. "nisi je udario al se zna cija je poslednja". tu nema razlike jer ako je tvoja poslednja onda ti ne radis dva posla nego imas drugu zenu...

ema

pre 8 godina

Mislim da ovde u komentarima pojavljuje veliki broj isfrustriranih zena koje posto poto generalizuju stvari i to krajnje preterano.Zivim u miru,slozi i ljubavi sa svojim partnerom preko 15 godina i desi se po koji konflikt,ali boze moj,to je normalno u svakoj vezi.Ponekad se zapitam i sama kako me trpi nekada,ali nikada ruku na mene nije podigao,ikada,ili me ne daj boze povredio.Zajedno delimo poslove po kuci i zajedno se borimo i sve delimo.Ali neki komentari su stvarno degutantni,a jako su zanimljive ove iz Americke price.Znate li vi dame i gosppdo statistiku za tu Ameriku,pogotovu za afro amerikance,za one iste prema kojima nase 'dame' hrle kao glavom bez obzira.Dakle prvo se edukujte pre nego sto ostavite krajnje prost komentar sa nepotrebnom generalizacijom.Pozdrav svim normalnim ljudima.

Haksli

pre 8 godina

"Ubrzanim koracima se priblizavamo zapadnim "vrednostima". Uzroci su u nacinu zivota u liberalnom kapitalizmu koji nas sve zajedno bicuje i melje svakodenvno...
(vase ime, 18. maj 2015 11:03)"

Ma da nije slucajno! Ja zivim na Zapadu, i tako nesto je ovde nepojmljivo. Uostalom na Epidemiology_of_domestic_violence wikipedija stranici imate finu mapu koja vrlo lepo pokazuje cije su vrednosti batinanje i ubijanje zena.
(Muenchner, 18. maj 2015 11:50)

ja sam razumeo da se govori o uzroku, a ne o posledici. Nadam se da pravite razliku izmedju ta dva.

Uzrok ovakvog ponasanja je opsti moralni pad, unistavajuci liberalni kapitalizam(pod tim se podrazumeva i unistavanje institucija ukljucujuci sudstvo) i mediji koji truju. Tu su naravno i filmovi koji promovisu nasilje. A posledica svega toga moze biti i ubistvo i silovanje, i fizicki napad i pljacka i samoubiostvo i prevara i laganje...

A inace, na zapadu ima ovakvih situacija isto kao i na istoku ili kod nas.

kraja

pre 8 godina

"Samo razmisljam naglas...da li moze muskarac u Srbiji da se ubije, a da pre toga -valjda iz ljubavi, a bice da je sebicnost u pitanju- ne ubije i zenu?
(Lila, 18. maj 2015 10:51)"

...svakako...
...muskarci u srbiji 3x cesce uspevaju da se samoubiju od zena, iako one to cesce pokusavaju...
...na zalost, srbija po broju samoubistava zauzima visoko mesto i u evropi i na svetu...

http://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%83%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D1%83_%D0%A1%D1%80%D0%B1%D0%B8%D1%98%D0%B8

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rate

Ja

pre 8 godina

Beda,beda,beda...kad zakuca na vrata razum iskace kroz prozor! Kako biti ok ako i za osnovne potrebe moras imati tri posala od po 20.000 dindzi od kojih te bar 15.000 do 20.000 hiljadarki kosta drzava (ako si sretan pa ti ostao dvosoban stan od predaka toliko izdvajas za namete) dnevno moras jesti, i to vrlo skromno bar za 700 do 1.000 din ako ste 3-4 porodica? Nama su nove gace postala investicija a nema posla ni za mlade obrazovane a kamo li ljude od 50-60 god koji jos moraju da rade do bilo kakve penzijje koja je kod nas u proseku totalna socijala. Razvalise bas ovi na vlasti drzavu (doduse onda su im se stranke zvale drgacije), rasprodaju ono malo sto je ostalo a za narod ih je briga taman onoliko koliko im je potrebno da se opet domognu vlasti...biti srecan i zadovoljan ako moz iskolovati dete i poslati u beli svet vodi upravo tamo gde sada jesmo - na dno dna bez radosti i u starosti! Pa naravno da se puca po svim savovima i ubija - po sistemu MA CEO ZIVOT SE MUCIM KAO KER BOLJE DA MI METAK PRESUDI! Tuzno ali je tako...drzave nema, para za prosecno normalan zivot nema pa sta onda i da se zivi???

Maka@

pre 8 godina

Društveno uređenje je bitno ali ne i presudno. Kod nas je problem da su patrijahalni mehanizmi prestali sa funkcionisanjem a da u međuvremenu moderni društveni nisu zaživeli. Dakle bilo bi svima lakše da postoji sistem ili jedan ili drugi . Ali ljudska bića će ubijati druga ljudska bića uvek i na svim meridijanima.

dzoni

pre 8 godina

@va
Ma da na zapadu svako gleda svoja posla.. Jesi nekad bila u americi ili bar videla njihovi statistiku o ubistvima i silovanjima.. 90 000 silovanja godisnje a na 100 000 ljudi vise od 5 ubistava sto je 5 puta gore i od ovakve zlom zarazene srbije koja sve lose prihvata sa zapada pod uticajem zapadanih medija.

logika

pre 8 godina

@034 Izvini, ali da li ti imas predstavu koliko bi bilo vesti o ubistvima i tragedijama iz Amerike kada bi svaku vest iz svake savezne drzave stavili na naslovnu stranu, a uz sve je tebi u Srbiji prezentovali.

Goran

pre 8 godina

(andreas kisser, 18. maj 2015 12:26)

Pa nije to bas tako. Velika Britanija je na drugom mesto po ubistva u EU. 1,1 ubistvo na 100.000 stanovnika. Stbija ima 1,2 ubistva na 100.000 sstanovnika. I nije neka razlika. London je najopasniji grad u EU.

bzvz

pre 8 godina

Po komentarima se moze zaista uociti koliko su nasi ljudi neobrazovani,pa to je strasno.Ispade tradicionalizam kriv za sve.
@iva
Jadna si ti sa takvim razmisljanjem.Ko vama uopste daje za pravo da generalizujete?Zivim na zapadu i svaki Dan se desavaju ubistva i to mnogo monstruoznija.Niko ne opravdava ovo ubistvo ali kriviti tradicionalizam I postovanje svoga za ovo?
Krajnje smesno

DBZ

pre 8 godina

@Milos: brate po nevolji, da si 3 sina dobio, opet bi im deda nasao neku zamerku, to je omiljeni sport kod nas. Preporucujem knjigu "Otrovni roditelji" Susan Forward koja je meni mnogo pomogla, ima prevod u pdf verziji na internetu, besplatan. Svako dobro.

Filmofil

pre 8 godina

Pa jeste Ema generalizuju, u proseku 50 godisnje, sta je to, sitnica. Vi izvlacite opsti zakljucak iz svog pojedinacnog slucaja. Ova zena ima svoj zivot u rukama daleko odatle. Najbolje sy mi zene koje flertuju sa primitivnim patrijarhatom. A moguce i da su i Marko i Milos isfrustrirane zene. Nikad mi nijedan problem necemo resiti, jer ako se meni ne desava znaci ne postoji.

MARIJANA

pre 8 godina

Prvo pitanje ko je ovim pacijentima dao oružje. To je prvo .Drugo, u Srbiji, ko radi sa ljudima, kao ja, a i dovoljno je obrazovan, da može da vidi, da su ljudi psihički pukli. Jedan nažalost dobar procenat ljudi. E sad, nije sramota imati psihički problem. Sramota je kad nečeš da pomogneš sebi,i lečiš se,nego po najgorem da te pamte. U slučaju onom kod Sente,otac želi sve da kontoliše,ubije 7,ljudi jer nije kako se njemu ćefnulo. A kod ovog biznismena,nije novac problem,toga se ima,nego bolesna glava.Pomislio bi čovek da nije imao para da plati psihijatra.Strašno je da takvi ljudi postoje. Još je strašnije imati sa njima posla,ili još gore živeti sa njima.

DX

pre 8 godina

Naravno da osudjivam ovo sto je se desilo ali ipak imam dve primedme. Totalno se slazem sa ovim iz Frankfurta: to se u svetu desava svakodveno i nikad ne stigne na naslovnu stranu novina. Drugo, nisu nase zene neke svetice – osetio sam sam sopstvenoj kozi (da joj kupim stan, obezbedim posao itd. na Zapadu) a ona je mene varala dok se vracala. Ja kad sam saznao jednostavno sam je izbacio iz zivota (i fizicki i psihicki je izbrisao).

Ja nikad nebi pucao u nekoga ali hajde da ne pravimo od nasih zena neke svetkinje – sta ja primecujem u Srbiji je da se zene ubrzo (i pogresno) emancipuju (i puno puta na pogresan nacin kao da zive u nekoj sapunici) a muskarci traze novu musku ulogu a od tih neki psihopati koriste silu da licni problem rese. Problem je u drustvu – i kod muskaraca i kod zena.

vase ime

pre 8 godina

Ubrzanim koracima se priblizavamo zapadnim "vrednostima". Uzroci su u nacinu zivota u liberalnom kapitalizmu koji nas sve zajedno bicuje i melje svakodenvno. Sve podseca na traku za trcanje. Sto covek brze trci, traka se krece sve brze. Nema kraja. A drugi razlog su sve gori mediji. Mediji, koji namerno forsiraju najodvratnije sadrzaje. Pogledajte naslovne strane vecine dnevnih novina, emisije u udarnim terminima nekoliko televizija sa nacionalnom frekvencijom... Ima ljudi koji i pored svega ne vide uzrocno-posledicnu vezu.

antibot

pre 8 godina

Moja zena i deca, moje vlasnistvo i mogu da radim sa njima sta god hocu.
Porodicne vrednosti...

A da se ovako nesto desilo u nekoj lgbt vezi, do sad bi amfilohije vec bacao sumpor i oganj, dveri i dss bi organizovali 30 "porodicnih" setnji, a obraz polupao pola beograda...

inside tip

pre 8 godina

Svaki dan ubstva, silovanja, samoubistva, pljacke, ranjavanja, a ponekad i masakr cisto da se presece... Ratno stanje, tj. stanje redovno zadnjih 25 godina... I posle su vam Amerikanci bolesni?!?

Igor Gavran

pre 8 godina

@alisa

Nemoj da se lozis. Mediji naduvavaju price. 99.9% zena ne bude ubiveno od muzeva. Pazi za koga se udajes i ne brigaj, ima nas normalnih koji ne ubijamo zene.

dzoni

pre 8 godina

@va
Ma da na zapadu svako gleda svoja posla.. Jesi nekad bila u americi ili bar videla njihovi statistiku o ubistvima i silovanjima.. 90 000 silovanja godisnje a na 100 000 ljudi vise od 5 ubistava sto je 5 puta gore i od ovakve zlom zarazene srbije koja sve lose prihvata sa zapada pod uticajem zapadanih medija.

bzvz

pre 8 godina

Po komentarima se moze zaista uociti koliko su nasi ljudi neobrazovani,pa to je strasno.Ispade tradicionalizam kriv za sve.
@iva
Jadna si ti sa takvim razmisljanjem.Ko vama uopste daje za pravo da generalizujete?Zivim na zapadu i svaki Dan se desavaju ubistva i to mnogo monstruoznija.Niko ne opravdava ovo ubistvo ali kriviti tradicionalizam I postovanje svoga za ovo?
Krajnje smesno

Haksli

pre 8 godina

"Ubrzanim koracima se priblizavamo zapadnim "vrednostima". Uzroci su u nacinu zivota u liberalnom kapitalizmu koji nas sve zajedno bicuje i melje svakodenvno...
(vase ime, 18. maj 2015 11:03)"

Ma da nije slucajno! Ja zivim na Zapadu, i tako nesto je ovde nepojmljivo. Uostalom na Epidemiology_of_domestic_violence wikipedija stranici imate finu mapu koja vrlo lepo pokazuje cije su vrednosti batinanje i ubijanje zena.
(Muenchner, 18. maj 2015 11:50)

ja sam razumeo da se govori o uzroku, a ne o posledici. Nadam se da pravite razliku izmedju ta dva.

Uzrok ovakvog ponasanja je opsti moralni pad, unistavajuci liberalni kapitalizam(pod tim se podrazumeva i unistavanje institucija ukljucujuci sudstvo) i mediji koji truju. Tu su naravno i filmovi koji promovisu nasilje. A posledica svega toga moze biti i ubistvo i silovanje, i fizicki napad i pljacka i samoubiostvo i prevara i laganje...

A inace, na zapadu ima ovakvih situacija isto kao i na istoku ili kod nas.

LukaSerbia

pre 8 godina

Ovakve tragicne vesti nisu za naslovne strane,koga interesuju moze ih nazalost pronaci u crnoj hronici.Zivim u Frankfurtu skoro dve decenije i svakog dana se u gradu dogodi ubistvo ili neki drugi zlocin,ali mi to nikad nismo procitali na naslovnoj,treba imati odgovornosti prema svom narodui sve uciniti da se mu se povrati volja,a onda ce se naci neko ko ce imati nacin da to uskladi i da nam krene na bolje.

mrle

pre 8 godina

Niko nije kriv svi peru ruke te krivi tradicionalisti, pa modernisti, ratovi, Zapad, Istok, marsovci. Svi smo mi krivi do jednoga svako od nas celo drustvo ceo sistem sve naopako. A mi to dopustamo deca nam non-stop po klubovima gola i drogirana a ti juri pare proklete za letovanja,bolja kola, skuplji telefon. A i te tradicionalne "vrednosti" ko kaze da su to vrednosti mozda u bolesnim familijama i to do WWII. Moj otac i deda u zivotu nisu udarili moju majku i babu. Ali se za sve bitnije stvari znalo cija je poslednja jer to lose mozda ? Ja svoju zenu u zivotu nebi udario ali se posvadjamo najvise zbog para prokletih i tog potrosackog drustva koje nam je silom nametnuto. Rmbamo ko konji ja dva posla decu nevidjamo a para nigde jedva da se prividno normalno zivi. A sve same starlete i ovakvi biznismeni u svim novinama a posteni vredni ljudi na marginama u jadu i bedi cute i trpe. Ovog prevaranta mi ni malo nije zao ali deteta za njega me dusa boli. Propali smo nacisto a nismo bolje ni zasluzili pucamo svi po savovima.

ema

pre 8 godina

Mislim da ovde u komentarima pojavljuje veliki broj isfrustriranih zena koje posto poto generalizuju stvari i to krajnje preterano.Zivim u miru,slozi i ljubavi sa svojim partnerom preko 15 godina i desi se po koji konflikt,ali boze moj,to je normalno u svakoj vezi.Ponekad se zapitam i sama kako me trpi nekada,ali nikada ruku na mene nije podigao,ikada,ili me ne daj boze povredio.Zajedno delimo poslove po kuci i zajedno se borimo i sve delimo.Ali neki komentari su stvarno degutantni,a jako su zanimljive ove iz Americke price.Znate li vi dame i gosppdo statistiku za tu Ameriku,pogotovu za afro amerikance,za one iste prema kojima nase 'dame' hrle kao glavom bez obzira.Dakle prvo se edukujte pre nego sto ostavite krajnje prost komentar sa nepotrebnom generalizacijom.Pozdrav svim normalnim ljudima.

Goran

pre 8 godina

(andreas kisser, 18. maj 2015 12:26)

Pa nije to bas tako. Velika Britanija je na drugom mesto po ubistva u EU. 1,1 ubistvo na 100.000 stanovnika. Stbija ima 1,2 ubistva na 100.000 sstanovnika. I nije neka razlika. London je najopasniji grad u EU.

Ja

pre 8 godina

Beda,beda,beda...kad zakuca na vrata razum iskace kroz prozor! Kako biti ok ako i za osnovne potrebe moras imati tri posala od po 20.000 dindzi od kojih te bar 15.000 do 20.000 hiljadarki kosta drzava (ako si sretan pa ti ostao dvosoban stan od predaka toliko izdvajas za namete) dnevno moras jesti, i to vrlo skromno bar za 700 do 1.000 din ako ste 3-4 porodica? Nama su nove gace postala investicija a nema posla ni za mlade obrazovane a kamo li ljude od 50-60 god koji jos moraju da rade do bilo kakve penzijje koja je kod nas u proseku totalna socijala. Razvalise bas ovi na vlasti drzavu (doduse onda su im se stranke zvale drgacije), rasprodaju ono malo sto je ostalo a za narod ih je briga taman onoliko koliko im je potrebno da se opet domognu vlasti...biti srecan i zadovoljan ako moz iskolovati dete i poslati u beli svet vodi upravo tamo gde sada jesmo - na dno dna bez radosti i u starosti! Pa naravno da se puca po svim savovima i ubija - po sistemu MA CEO ZIVOT SE MUCIM KAO KER BOLJE DA MI METAK PRESUDI! Tuzno ali je tako...drzave nema, para za prosecno normalan zivot nema pa sta onda i da se zivi???

logika

pre 8 godina

@034 Izvini, ali da li ti imas predstavu koliko bi bilo vesti o ubistvima i tragedijama iz Amerike kada bi svaku vest iz svake savezne drzave stavili na naslovnu stranu, a uz sve je tebi u Srbiji prezentovali.

cacanin

pre 8 godina

Bio je loš čovek.Baš loš.Nema smisla to skrivati.Nije bio ni uspešan.Nije znao da iskoristi šanse, kredite, subvencije.Bavio se sumnjivim poslovima.Sta mu je zena bila kriva?

Lila

pre 8 godina

Samo razmisljam naglas...da li moze muskarac u Srbiji da se ubije, a da pre toga -valjda iz ljubavi, a bice da je sebicnost u pitanju- ne ubije i zenu?

Jana

pre 8 godina

Kakve zapadne vrednosti vi ovde krivite? Ovo nema nikakve veze sa zapadom? Ovde je u pitanju, sva tri ubistva u tri dana o klasicnom srpskom patrijarhalnon mentalitetu gde muz zenu smatra svojom svojinom, gde svekar misli da ima prava da bira svom sinu zenu , gde niko sprskom muskarcu ne sme da se suprostavlja.
@ krespo
P cemu ti pricas? Najveci broj ubistava kod nas izvrse ti tradicionalni muskarci iz porodica koje neguju " porodicne vrednosti". Ovi moderniji i te kako shvataju da svako ima pravo da zivi svoj zivot.Zene cesto nemaju nikakav izbor .Mogu da se udaju ili za takvu tradicionalnu budali koja jednog dana ako on to odluci moze da je ubije jer mu se tako moze ili da se uda za nekog modernjaka, koji ce da je vara , ostavi sa decom jer mu se svidela neka mladja.A kod nas su jos u vecini ovi tradicionalisti.Jos svaki dan imamo po sajtovima zalopojke na danasnje zene, na " zlo" od emancipacije, a u stvari najveci problem u nasem drustvu je prevelika tradicionalnost, patrijarhalnost, zatucanost...To nista nema veze sa krizom, siromastvom, zapadom, vec je u pitanju zatucani balkanski mentalitet.

Tea New York

pre 8 godina

Slazem se sa komentarom coveka iz Frankfurta da ovakve vesti nikako ne smeju da budu na naslovnim stranama i to jos u ozbiljnim medijima.Zamislite da u Americi tako rade,pa cele novine ili internet stranice bi bile preplavljene samo strahotama koje su nazalost ucestale.Ne slazem se da u Srbiji toga ima vise nego u svetu,cak i u najrazvijenijim drzavama.To su pojedinacni slucajevi psihickih poremecaja koji se nazalost vrlo tesko sprecavaju.Ovaj primer to najbolje potvrdjuje.Ako je istina da je razlog bio finansijski problem,dugovi,sta mu je bila kriva jadna zena,zasto se gospodin sposobni biznismen jednostavno nije sam ubio?Ne u pitanju je tezak poremecaj,i onda uglavnom stradaju i neduzni

Muenchner

pre 8 godina

"Ubrzanim koracima se priblizavamo zapadnim "vrednostima". Uzroci su u nacinu zivota u liberalnom kapitalizmu koji nas sve zajedno bicuje i melje svakodenvno...
(vase ime, 18. maj 2015 11:03)"

Ma da nije slucajno! Ja zivim na Zapadu, i tako nesto je ovde nepojmljivo. Uostalom na Epidemiology_of_domestic_violence wikipedija stranici imate finu mapu koja vrlo lepo pokazuje cije su vrednosti batinanje i ubijanje zena.

charlie

pre 8 godina

U normalnom društvu ovakvi likovi rade fizičke poslove,čiste štale ili timare konje.Postavljeni tamo gde im je mesto zahvalni su za koru hleba i ženu koju im je bog poklonio.U Srbiji je takav šljam isplivao i dobio istatus elite.Pošto njihov zakržljali mozak nije u stanju da prepozna granicu preko koje se nesme prelaziti,gramzivi i pohlepni vrlo lako pucaju i ovakve tragedije su neizbežne.Vratimo ih tamo gde im je mesto i ovakve vesti će biti ružna prošlost.Žao mi je deteta.

034

pre 8 godina

Kad cemo vise da se pogledamo u oci i shvatimo da je ovo drustvo toliko zagrio u haos i mentalnu bolest da ce rast psihopata i ljudi sa psihickim problemima biti u stalnom porastu. Desi se neko kasapljenje u usa mi odma skacemo ko budale i kao "jao kako su ti ameri bolesni, sve go psihopata" a njih ima 320 miliona! Nas ima saka jada a pogledajte koliko morbidnih vesti na dan procitate da se desilo. Sami cemo sebe da istrebimo, nama neprijatelji ne trebaju... :-(

kraja

pre 8 godina

"Samo razmisljam naglas...da li moze muskarac u Srbiji da se ubije, a da pre toga -valjda iz ljubavi, a bice da je sebicnost u pitanju- ne ubije i zenu?
(Lila, 18. maj 2015 10:51)"

...svakako...
...muskarci u srbiji 3x cesce uspevaju da se samoubiju od zena, iako one to cesce pokusavaju...
...na zalost, srbija po broju samoubistava zauzima visoko mesto i u evropi i na svetu...

http://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%83%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D1%83_%D0%A1%D1%80%D0%B1%D0%B8%D1%98%D0%B8

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rate

Radoznali Perica®™

pre 8 godina

Uspešni biznismen nije imao vremena za ženu, za razliku od kuma.... Inače ovakav naslov sa 'biznismen' u Srbiji ima negativnu konotaciju u startu i apsolutno je nebitna za ovakav čin nasilja. Najtužnije je zbog tog nesrećnog deteta....

Iva

pre 8 godina

@ vase ime
Ovo nema veze sa zapadnim vrednostima.Na Zapadu svako gleda svoja posla, tamo svekar nece ubiti snaju jer mu se ne dopada.Ovo je iskljucivo vezano za zatucani srpski mentalitet.Mnogi muskarci koji imaju oko 60 godina a i dosta mladjih zive i dalje u srednjem veku gde njihova rec mora biti svetinja, gde su snaja i zena svojina koju mozete ubiti ako vam se tako cefne.Vreme se promenilo, nacin zivota takodje a oni i dalje isti.Kakvo bre bacanje krivice na zapad i zapadne lose vrednosti? Mislite da su nase bolje jel??? Fuj.Dobro ja to znma kako su zivele zene a narocito snajke pre 60 godina, gde su tucene i ubijane kad god muzu ili svekru nije po volji.Znam sve iz prica mojih baki,tetki, starih rodjaka.To su ti isti ljudi koji su naopako vaspitali svoje sinove pa se istorija ponavlja.Oni nece nista da razumeju, misle da mogu da gospodare zivotom svojih sinova, zena, snaja...Cim se neko pobuni oni pocnu sa pricama kako su danas poremecene??? vrednosti, kako mladi ne postuju starije. E oni su zlo.Muka mi je vise od prica zatucanih kromanjolaca o nekim nasim kao divnim porodicnim vrednostima.Nase stare porodicne vrednosti su ustvari: nasilje, zatucanost, stroga konzervativnost, sluzenje ocu, muzu itd...

Milos

pre 8 godina

@ DX
Sram te bilo! U tri dana je ubijeno 4 zene, a ti pises o nekom " zlu" od emancipacije, o tome kako su zene krive kako " jadni" muskarci traze svoju novu ulogu.Muka mi je od zatucanih kretenastih muskaraca u Srbiji. Imam zenu i cerku i ako Bog da odosmo na jesen u Austaliju.Necu da dozvolim da moju cerku jednog dana neki kreten ubija od batina jer on misli da ima pravo na to.Znam ja puno takvih, jedan od njih je moj otac.Covek me ceo zivot mucio, posle i moju zeni.Cak i kada smo se odselili u drugi stan i dalje zeli da upravlja nasim zivotima...Ne svidja mu se moja zena i to sto nemamo sina nego cerku pa je jednom s nozem pretio mojoj zeni.A samo da ga vidite. Deluje posteno, tradicionalno, ne vadi iz usta porodicu i porodicne vrednosti, misli da ima pravo i meni i sestri da se mesa u sve i svasta, umalo nije sprecio vencanje mene i moje zene jer mu moja zena nije po volji.E sad odlazimo u inostantvo pa nek sam vidi sta ce sa sobom.To su bre ludaci, zatucani kreteni koji misle da je ovo mracni srednji vek gde oni moraju sve da odlucuju,,gde niko nista ne sme uraditi bez njihovog odobrenja.A najstrasnije je to sto se po komentarima vidi da je takvih kretena puna Srbija.Nikad nece shvatiti da moraju da se prilagode vremenu, nego ocekuju da se svi prilagode njima.

Katarina

pre 8 godina

Ljudi, je l ima neko da zastiti te jadne zene u Srbiji, ili ce da ih ubija svaki labilni manijak. Nemamo nista od kukanja, kako da menjamo zakone, da nesto konkretno menjamo? Ja zivim u Americi godinama i zene i deca su zasticeni tako da siledzija ne sme ton da podigne. Za svako nasilje, zena zove policiju, ovi dolaze za pet minuta i psihopata ide u zatvor da malo rashladi usijanu glavu. Dakle, nije "svuda isto", vec je mnogo razlicito!

Tasa

pre 8 godina

Najbolja investicija svakog normalnog coveka u Srbiji dok je jos uvek u Srbiji i dok je jos uvek ziv,zdrav i normalan je ucenje stranih jezika i bezanija odavde.

nasilje u genima

pre 8 godina

Tužno, a strašnije je što se neće ništa promeniti dok se mi ne promenimo. Na nama je da sinove vaspitavamo na pravi način, da ih naučimo da poštuju i uvažavaju žene, da od malena nauče da žene nisu vreće za boksovanje, pokretne mete...Nadam se da će dete potrebnu pomoć i dobre staratelje.

tolerantan

pre 8 godina

Kad je pre neku godinu onaj crnogorac ubio onu pevacicu, skrenuo sam paznju
da se samo u Srbji svake godine dogodi desetine ubistava(muz/zenu/curu)
bio sam toliko napadnut i ispljuvan(jer tako nesto moze samo da uradi cg/bosanac a nikako pitomi sumadinac npr) samo sto sam rekao da je u Srbiji to nazalost svakodnevnica.

bez_cenzure

pre 8 godina

Ako od nečega dobijam "osip" to su tzv. tradicionalne vrijednosti. Konkretno mi ide na nerve kada dobijam packe od svojih roditelja, rodbine ili još gore komšija ili komšinica (koji rado zabijaju nos gdje mu nije mjesto) kako mi je vrijeme da "neku privedem" (da se oženim). Prevalio sam 30. godinu prije 3 godine ali još uvijek se ne želim vezivati a kada ću to uraditi moja je stvar. S kojom se zabavljam i koliko puta dnevno radimo "ono" opet je moja stvar.

Ne mogu shvatiti ni taj mentalitet da upucaš suprugu ako si je uhvatio s drugim ili iz nekih drugih razloga. Ako su u pitanju bračni drugovi s djecom onda moraš biti nevjerovatno glup i ograničen da se odlučiš na takav potez ne pomislivši na posljedice i na traume koje će ta djeca kasnije u svom odrastanju proživljavati. Ljudi se vjenčavaju i razvode. To je nešto najnormalnije ukoliko nema više "hemije" između njih. Kod nas ljudi još uvijek brinu šta će neko drugi reći na ako se razvedeš ili ako se ne osvetiš ženi za prevaru jer gdje ona smije učiniti išta slično a ti kao muškarac ne smiješ dozvoliti podsmijeh okoline.

Zaboli me šta će reći okolina, rodbina, komšije. Moj brak je moja stvar! Ako ne ide onda svako na svoju stranu ali bez svađa, osveta i slično. Ako sam u mogućnosti čak bih bivšoj supruzi pomogao i oko egzistencije ukoliko bi ostala bez posla jer bi se radilo o majci mog djeteta.

andreas kisser

pre 8 godina

@vase ime

stvari koje je doticni nabrojao su samo posledica, kao uostalom i ova grozomorna ubistva iz nedelje u nedelju, a nikako uzrok problema. kakve veze ima kapitalizam sa ovim? prvo u srbiji nema K od kapitalizma, ovde vladaju zakoni dzungle i prvobitne zajednice, ali ljudima koji nisu u zivotu izasli iz zemlje da bi videli kako postoji i nesto drugacije i uredjenije, to je nemoguce objasniti! drugo, zivim u drzavi koja je iznedrila kapitalizam u ovoj formi kakav dominira svetskom ekonmijom u poslednjih 200 godina (britanija) i za sedam godina koliko sam ovde ne secam se da se u zemlji od 65 miliona stanovnika desila ijedna tragedija slicna nekoj od jucerasnje ili ove danas, a kamoli tri zaredom u dva dana u kojima deset ljudi budu zrtve sociopata i psihopata! naravno da ima ubistava, ali ona su posledica klasicnog kriminala. ovo sto se desava kod nas je posledica: 1) zivota u srbiji u poslednjih 25 godina, 2) duboko ukorenjenih i vekovima nepromenjenih odnosa u srpskoj porodici, u kojoj su alkohol i nasilje drustveno prihvatljiv odgovor na svaki problem. to sto mi mislimo da je ovde nekada teklo med i mleko i mistifikujemo "stara dobra vremena", to je problem naseg obrazovanja i drustvenog angazmana nasih istoricara, koji radije gostuju po medijima prepiruci se ko je ubio vise srba, draza ili tito, umesto da se bave proucavanjem nase drustvene istorije o kojoj mi jos uvek ne znamo gotovo nista. jadno dete!

Krespo

pre 8 godina

Ovo je nazalost treca zena koja u tri dana gine od ruke muza.Ovde crnu sliku zatamnjuju i druga ubistva sve strasnija i gnusnija.Imam utisak kao da nas je opet napao Milosrdni andjeo,ali me ovakav napad iznutra vise boli.Stvarno mi je nejasno kako danas ili su juce zene birale partnere,Treba konacno da shvate ,kao i u prirodi sto je ,najotrovnije zmije ,insekti,ribe su obicno najlepse i najprivlacnije.A stanje u kome je drustvo je tome doprinelo.Naprimer ubice automobilima,umesto da setaju zatvorskim krugom u kazamatima gde su kazne preko 20 godina ,setaju Knez Mihajlovom i to jos uzdignute glave. A i ovi drugi posle par godina slicno ,tako ako se nepocne da primenjuje pravda a ne pravo ovoga se biti sve vise.

andrijano

pre 8 godina

sto je rekao jedan psihijatar u kuci drzati pistolj je tempirana bomba.ili cete nekog ubiti ili cete ubiti sebe....svi smo otisli sa zivcima ali ovo su ekstremi...uvek postoji resenje samo ljudi u trenutku pomute svest...ako se ubijas zbog duga,onda bolje da odes na naftnu platformu pa da radis...ako se ubijas zbog ljubavi,pobegni od svega jer uvek postoji sansa da nadjes novu...medjutim mislim da retko ko u srbiji leci depresiju,i vazno je da odlazak kod psihijatra bude normalna stvar.znam jednog mladog momka,mog druga koji ima ogromne psihicke probleme ali lekari uspevaju da mu pomognu a i mi u okruzenju se trudimo da mu pomognemo.najopasnije je da covek oseti tegobe i da se bori sam bez strucne pomoci.i treba psihijatri da malo edukuju ovaj narod i da pricaju o tome na televiziji,ali ne mogu od silikinskih grudi da dodju na red.

hm

pre 8 godina

@mrle
Sto bi vasa bila poslednja? To kada izdrzavas celu porodicu mozda a danas zene neretko zaradjuju vise od muza pa i izdrzavaju ih, zive u njenom stanu. Sto bi njegova bila tu poslednja, kada je takav autoritet i baja onda neka i zaradi. Mislite da vam pripada neko pravo i moc zbog toga sto ste musko. Pa budite musko ali pravo a ne batinama. Obezbedite porodicu komplet.

budjenje

pre 8 godina

Da li je moguce da ima likova koji ovo opravdavaju "liberalnim kapitalizmom" i sl.??? Patoloska ljubomora, narcisoidnost, sebicnost, laka dostupnost oruzju, alkohol, itd... je ovde veliki problem. Zena na balkanu ima status "inkubatora" koji treba uglavnom da cuti i da se sexa i tako je od vajkada... naravno ako slucajno hoce da pobegne od takvog zivota ili pogleda/ode sa nekim drugim onda na scenu stupa "ako neces samnom onda neces ni sa kim" patologija i ostale "tradicionalno/patrijahalne balkanske vrednosti". Dotakli smo dno a to traje vec 25 godina i nije zbog "liberalnog kapitalizma" vec zbog ratova, pinka, moralno/etickog propadanja, zatucanosti i primitivizma. Ego i inat koji svi na balkanu imaju usadjen duboko u svojoj dnk nece nikada priznati "pravog krivca" vec ce uvek biti kriv "neko drugi"... tuzno.

Filmofil

pre 8 godina

Pa jeste Ema generalizuju, u proseku 50 godisnje, sta je to, sitnica. Vi izvlacite opsti zakljucak iz svog pojedinacnog slucaja. Ova zena ima svoj zivot u rukama daleko odatle. Najbolje sy mi zene koje flertuju sa primitivnim patrijarhatom. A moguce i da su i Marko i Milos isfrustrirane zene. Nikad mi nijedan problem necemo resiti, jer ako se meni ne desava znaci ne postoji.

bio nekad srbin

pre 8 godina

@DX
ti si decko odlepio. podrzavas nasilje. i kako si to fizicki izbrisao bivsu? ako ti je jedna bila losa nisu sve. ima druga. ali geleralizovati je pogresno. get a life!

Duda

pre 8 godina

@ Boze sacuvaj
Da ali roditelji od tvog muza i njegovi rodjaci su Srbi i vaspitani su na tradicicionalnoj osnovi.Ja iskrena da budem , zivim 10 godina u inostranstvu, od nasih ljudi ne videh vece zatucanike.Otisli iz sela a selo iz njih nikad.Takvi da odu i na kraj sveta ostace isti, svima nastoje da pune glavu sa nekim vrednostima, uzorima koje inace normalni svet smatra nenormalnim a oni sami ih dizu u nebesa.Imam prijatelje strance u vecini i iako i kod njih ima nasilja, razlozi nasilja su potpuno drugaciji.@ Milos je to lepo objasnio.Tamo se ubijaju iz sebicluka, pohlepe, puno je psihopata, dok kod nasih ljudi vecina ubistava je rezultat mentaliteta.Nisam srela ni jednog stranca u godinama koji misli da su njegova deca duzna da ga slusaju, da ga neguju u starosti, da zive sa njim , da se konsultuju sa njim vezano za izbor bracnog partnera, posla i svega ostalom sto spada u domen privatnog.

Marko

pre 8 godina

@dzoni
Niko ne kaze da na zapadu nema ubistava, silovanja i sl. Ljudi samo isticu da su razlozi ubistava ovde i na zapadu razliciti, tamo niko nece ubiti snaju jer mu se eto ne svidja,nece ubiti sina i celo selo jer se sin zeni sa " neodgovarajucom" osobom, tamo nece muz ubiti zenu jer se njemu vise ne zivi pa posto je ona njegovo " vlasnistvo" i nju treba da povede sa sobom u smrt.Znaci ne pise se da na zapadu nema ubistava vec se pise da razlog ovih ubistava nema ni malo veze sa zapadom i zapadnim vrednostima vec je razlog u nama, nasem drustvu nasim naopakom vrrdnostima za koje se mnogi busaju da su jedine prave, koje je jos uvek veoma zatucano i tradicionalno sa jasnom porukom da otac porodice ima pravo da svojoj deci, zeni kroji zivot po svojoj volji a ako mu se ko usprotivi ima prava da ga ubije.Jel to tebi normalno? Na zapadu se ubijaju iz jednih razloga kod nas iz drugih.Zato se vecina komentatora i buni jer sve deluje kao pokusaj da se sa nas, narocito sa nasih tradicionalnih srpskih muskaraca spere krivica i za sve okrivi " truli" zapad.Cinjenica je da smo mi mnogo truliji od njih.

LOST

pre 8 godina

Opet će odgovor na sve biti gluposti u stilu "toga ima svuda" dok svakodnevno čitamo iveštaje o novom masakru. Ogroman deo populacije u Srbiji je ozbiljno psihički oboleo i jedina dilema je da li država želi da pomogne ili ne. Takvo stanje nije nikakvo čudo s obzirom na sve što je doživljeno prethodnoh decenija bez tendencije poboljšanja. Veliki broj potencijalnih nasilnika i ubica je više puta prijavljivan i poznat policiji, socijalnim i zdravstvenim službama. Postoji mogućnost da država počne da radi svoj posao i adekvatno tretira svaki pojedinačni slučaj ili da prepusti gradjanima da se od svih vrsta lopova, manijaka i zločinaca sami zaštite.

da li može?

pre 8 godina

Mislim da posle svih ovih tragedija, Ministar Loncar treba da uvede obavezni psihijatrijski pregled celokupnog stanovništva Srbije. Koliko se petljaju oko vakcina( za karcinom grlica materice, kontrola krvi u stolici) sve je to u redu, ali psihicki bolesno društvo MORA DA SE LECI.Sa zdravim duhom, zdravo je i telo.
Svi su se okomili na cigarete, pušaci serijske ubice, a alkohol je kao normalan. Deca od 14 god, piju normalno pivo, vino, e to je put u razaranje psihe. Ko zna, razumece. Oduzeti oružje svim vlasnicima, jer je ono sredstvo za ubijanje--sebe ili drugog.
I na kraju, pogledajte po komentarima, sasvim normalnim, pristojnim, na svakom je bar 8-10 negativnih lajkova. Eto gde je problem, a da ga ne definišem.

Granota

pre 8 godina

Srbija ima problem. Sto pre to shvati, pre ce se uhvatiti u kostac sa njim.
Nije normalno da u zemlji njene velicine svakodnevno izlaze ovakve vesti.

bio nekad srbin

pre 8 godina

pa tivse onda preseli na selo i bice ti lakse. nisu ti starlete krive. "nisi je udario al se zna cija je poslednja". tu nema razlike jer ako je tvoja poslednja onda ti ne radis dva posla nego imas drugu zenu...

Yoda

pre 8 godina

Svako ko počinje rečenicu sa "Naravno da osuđujem, ali..." je neempatična isfrustrirana budala i moguća pretnja za društvo. Čovek ubio ženu pred detetom, nema i ne sme biti nikakvog ali!

Boze sacuvaj

pre 8 godina

A pro po ove konstatacije da neko nije izasao iz drzave pa jel'te nije video civilizovano drustvo i kulturan svet,pa je zato bahati siledzija i psihopata..e pa nije to opravdanje.. roditelji moga muza su 30i kusur godina u inostranstvu,svekrva cak ima i drzavljanstvo zemlje u kojoj zivi,u pitanju je Austrija,pa je ipak muz pesnici,vara i maltretira na svakom koraku..uz to misli da su mu sinovi somovi i glupaci,moj muz i dever,jer i oni ne rade isto sa svojim zenama kao on..vrsi pritisak na njih,gnjavi,vredja,ucenjuje i sl..ne zivimo zajedno mada smo relativno blizu,ali zato on ima telefon na koji zivka i zvrcka kad god mu prdne..kad nmz da dobije mog muza on dodje do nase zgrade i kamenjem gadja nas prozor da mu se ovaj javi,i sve se to desava u EU...tako da,bolesnik ostaje bolesnik ma gde ziveo i ma sta imao,pitanje je samo koliko mu sistem u kome zivi dozvoljava slobode i koliko je familija i okruzenje spremno da sve to trpi..Sto bi rekli :ode covek iz sela,al selo iz coveka nikad!

stani

pre 8 godina

Moj rodjak ima ljubavnicu vec 10 godina.Znamo svi jer se i ne krije ali zato zeni preti ako ga ostavi.Isto jako cenjen covek jer ,Boze moj,kod nas su ljudi cenjeni po tome koliko su drski i imucni a ne po tome koliko vrede.Na zalos u zadnje vreme primecujem i kod njihove dece koja su sada oko 20-tak' godina isti odnos prema majci,a kada sam jednom pokusala sa njom da pricam o tome branila ih je i cak se jako naljutila na mene.Tuga ali tu nema pomoci.

Filmofil

pre 8 godina

A zasto se za bitnije stvari samo ON pita? I jos pitas da li je lose? Dakle mogu da vodim medjunarodni infrastrukturni projekat, a za vazne zivotne odluke sam nekompetentna? Gde je mozak? U gacama mozda? Sto rece Milos, sram vas bilo sve za ove komentare.

Jadna zena i jadno dete sta ga snadje.

Maka@

pre 8 godina

Društveno uređenje je bitno ali ne i presudno. Kod nas je problem da su patrijahalni mehanizmi prestali sa funkcionisanjem a da u međuvremenu moderni društveni nisu zaživeli. Dakle bilo bi svima lakše da postoji sistem ili jedan ili drugi . Ali ljudska bića će ubijati druga ljudska bića uvek i na svim meridijanima.

T.

pre 8 godina

Ljudi, ali zasto se porediti i gledati koliko ubistava ima na zapadu, a koliko kod nas? Zlo je zlo, i treba se boriti protiv njega u bilo kom obliku i ma koliki mu procenat bio! Sta sad-u Americi ima procentualno vise ubistava, znaci moze se tolerisati broj ubistava kod nas? Ako se tamo ubijaju iz jednih razloga, a kod nas iz drugih, zasto to gledamo? Treba gledati probleme ovog drustva i resavati ih. Pa svaka drzava je svet za sebe! Mene mnogo bole ovakvi dogadjaji i istina je da postoji problem u mentalitetu, ali to se mora sistemski resiti-kroz obrazovanje, kulturu... A kako kada nas vode nekulturni, prosti i neobrazovani? Kako promeniti svest coveka ako mu ne propagirate prave vrednosti vec one najprimitivnije? A bez toga nemamo nikakve sanse da promenimo ovakve stvari...

DBZ

pre 8 godina

@Milos: brate po nevolji, da si 3 sina dobio, opet bi im deda nasao neku zamerku, to je omiljeni sport kod nas. Preporucujem knjigu "Otrovni roditelji" Susan Forward koja je meni mnogo pomogla, ima prevod u pdf verziji na internetu, besplatan. Svako dobro.

MARIJANA

pre 8 godina

Prvo pitanje ko je ovim pacijentima dao oružje. To je prvo .Drugo, u Srbiji, ko radi sa ljudima, kao ja, a i dovoljno je obrazovan, da može da vidi, da su ljudi psihički pukli. Jedan nažalost dobar procenat ljudi. E sad, nije sramota imati psihički problem. Sramota je kad nečeš da pomogneš sebi,i lečiš se,nego po najgorem da te pamte. U slučaju onom kod Sente,otac želi sve da kontoliše,ubije 7,ljudi jer nije kako se njemu ćefnulo. A kod ovog biznismena,nije novac problem,toga se ima,nego bolesna glava.Pomislio bi čovek da nije imao para da plati psihijatra.Strašno je da takvi ljudi postoje. Još je strašnije imati sa njima posla,ili još gore živeti sa njima.