Ponedeljak, 26.01.2015.

07:39

Marijupolj: Stranci na UKR strani?

Spekulacije da se na ukrajinskoj strani bore strani državljani ponovo su aktuelizovane posle granatiranja Marijupolja.

Izvor: B92

Marijupolj: Stranci na UKR strani? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

govori English de te ceo svet razume!

pre 9 godina

Naravno da ce ukrajinska vojska odrediti pratnju stranim TV ekipama, ili ukrajinskoj televiziji za program namenjen svetu, sa vojnicima koji govore ENGLESKI, po mogucnosti tecno. I naravno da ce RUSSIA TODAY i njeni verni srBski konzumenti u tome otkriti novu sveCku zaveru... Uzgred, a zasto su Rusi sami svoju udarnu medijsku kucu okrenutu medjunarodnoj javnosti nazvali RUSSIA TODAY a ne recimo РОССИЯ СЕГОДНЯ?

Nino

pre 9 godina

Pa nije tajna da su američke firme za obeznedjenje angažovane u Ukrajini. Njih kao privatnu vojsku i privatnu obaveštajnu agenciju angažuju američki jastrenovi na čelu sa McCainom, a y dobroj meri (ali ne skroz) plaćaju ukrajinski tajkuni. Preko tih firmi, pre svega Blackwater koja je na takvim poslovima već bila angažovana od strane republikanaca a vlasnik ima čvrste veze sa partijskim tvrdim krilom, išla je obaveštajna, organizaciona i novčana podrška radilalnim protestantima još dok je Janukovič bio na vlasti. Preko njihovih operativaca i ukrajinskih ultranacionalista izminiran je dogovor izmedju vlasti i opozicije u noći kada je svrgnut predsednik. Nekoliko stotina Blackwater plaćenika bori se u Ukrajini u paramilitarnim jedinicama.

zoo

pre 9 godina

rat je zlo,svi to znamo ali opet podrzavamo ovu ili onu stranu.zasto?zasto ne podrzimo prekid vatre i prekid stradanja mali ljudi??zasto su to rusi bolji od ukrajinaca ili obratno?za mene su i jedni i drugi napravili gresku kao i mi 90ih ali ko o tome razmislja prije rata??

Небитно је ко сам

pre 9 godina

Људи не правите разлику...Наши људи су отишли као добровољци, не као плаћеници!

Sojic

pre 9 godina

Amerikanci imaju privatne vojske ,firme kao Blackwater i Haliburton ali ima i drugih, to su placenici i oni imaju vojnike iz vise zemalja.
Pa nasi bivsi beli orlovi su ratovali u Iraku za takve firme.
Ja neznam zasto mi u Srbiji ne otvorimo takvu firmu bezbednosti kao sto ih ameri nazivaju"Security company".
Bivsi generali i drugi oficiri rade za takve firme, bivsi obavestajci i vojnici, specijalci.
I za privatnu vojsku ne vazi genevska konvencija zato ameri to imaju i jos zarade pare.
Jer njihov posao je zvanicno da rade ko telohranitelji i kao bezbednost, recimo cuvaju neki rudnik zlata u africi i slicno.
Rade anti teroristicke akcije i treniraju strane vojske i savetuju strane vojske.
Kod nas u Srbiji bi nasli radnike brzo i naravno te firme dobre plate daju, oko 100 dolara dnevno za vojnike.
Ali sa druge strane rade opasan posao i ocigledno mnoge zemlje placaju .

djole

pre 9 godina

@Levac:
Ti si levak u stvari. Sta vre pricate vi sto verujete CNN-u? Alo, Rusi brane Ruse, a ovi brane koga? Neke Ukrajince za koje ne znaju ni ko su, dakle lova.
Ja stalno citam strane medije i propaganda americka i brinaska je zista gora od Miloseviceve. Neverovatan bezobrazluk. Npr Odesu nisu ni pomenuli skoro, ovo neki dan izvrcu, na sta to lici? To su mediji za mentalno retardirane. Vec i njihovi gradjani polako shvataju da su to budalastine sto pisu.

Милорад - БОТ Ловац®

pre 9 godina

"maybe explode, maybe not" a glas kao da mu je nos zapusen. Zivim u Americi, klasican akcenat Rusa koji nabada engleski. Kazem nabada jer ga i ne zna, kaze se maybe it exploded, maybe it didn't.

cardusan

pre 9 godina

Nije mi jasno kada vidim da neko stiti USA i NATO pored svega sto su do sada uradili. Irak, Iran, Avganistan, Jugoslavija, Libija, Sirija, Vijetnam.... Rusi stite svoj narod u Ukrajini, ne ratuju Rusi na nekom drugom kontinentu vec na svojoj granici... A verujem da posledica podrske USA i NATO iz Srbije proizilazi od NATO agresije 1999 godine i to je verovatno psiholoska posledica poraza u tom ratu... Da li je moguce da se posledice NATO agresije toliko psiholoski odrazile na odredjenu grupaciju ljudi da oni vise ne vide realnost, toliko su uplaseni, porazeni da naprosto moraju braniti USA i NATO...

Ivan

pre 9 godina

Poznato je da se tamo bore stranci nacistickih ubjedjenja, nadam se da ce proruska vojska na istoku Ukrajine uspjeti da oslobodi Novorusiju od ovih neonacista!

phreak

pre 9 godina

A pa ako ima stranaca onda Rusi treba da zauzmu celu Ukrajinu.
Ako se ispostavi da ima stranaca u Moldaviji, i nju! I ako ima i u Tunisu - i do Tunisa. Rusija do Milvokija.
Samo nastavite tako Rusi.
Samo napred.
Znamo kako se to zavrsava.
(MiIos, 26. januar 2015 09:13)

Završava se porazom fašizma. Zahvaljujući tome i ti si danas živ i slobodan.

yea

pre 9 godina

@klosar72: Komentari poput vaseg ukazuju na potpunu dezorijentaciju i haos koji mediji mogu da naprave u glavama nekih ljudi. Ukrajina je za Rusiju na "drugom delu sveta"? Pritom do pojave Sovjetskog Saveza nije postojala ni kao teritorija ni kao pojam.
Kazete "Ameri su tu na osnovu poziva vlade Ukrajine" - je li to one vlade koju su oni doveli na vlast nasilnim drzavnim prevratom? To je i bio cilj prevrata, da postave svoje ljude koji ce raditi u njihovom interesu. Npr. Jacenjuka jos od 1997 finansiraju NED, State Department, NATO, Chatham House, nemacki Marshall fund i dr:
http://www.theoccidentalobserver.net/2014/03/the-arseniy-yatsenyuk-foundation-has-disappeared/
U nekim glavama je izgleda nastalo totalno mentalno rasulo, potpuni gubitak zdravog razuma, logike i elementarnog morala.

zna li ovaj covek za rec SRAMOTA

pre 9 godina

Šta Putinovi psi rade na drugom delu sveta, to ti nama objasni.
(klosar72, 26. januar 2015 10:56)
Putinovi "psi" kako ih ti nazivas brane svoj narod.Ako nisi znao to je granica Rusije i Ukrajine, nije drugi deo sveta i svi izbegli su na teritoriji Rusije.
A sta rade zapadni psi i fasisti u Ukrajini, ne mislis valjda da brane tamosnji narod.Pune su NATO bolnice po Evropi ranjenika, jos im Ameri dele i odlikovanja.

seljadin

pre 9 godina

@klosar72, sta Rusi traze u Ukrajini ? Pa mozda traze sigurnost, bezbednost, mozda ne zele da ih ubijaju kao po Kijevu, mozda im je stalo da ostanu na zemlji u kojoj zive poslednjih 5000 godina ?

Kad čujem frazu "predsednik SAD lider slobodnog sveta" momentalno dobijem proliv

pre 9 godina

Ukrajina je žrtva globalno političkog sukoba zapada predvodjenog SAD i Rusije.
Ako hoćemo da objektivno sagledamo dešavanja na terenu moramo biti nepristrasni i ne treba favorizovati niti jednu stranu.
Obe strane su odgovorne za krizu, podjednako.
Donekle razumem Rusiju koja se oseća ugroženom od strane NATO pakta. Opravdano, jer uprkos postignutim dogovorima, NATO se širi prema granicama Rusije i vuče neke navodno defanzivne a u stvari ofanzivne poteze kojim gazi sva obećanja data nakon raspada Varšavskog pakta.
I jedni i drugi su tukli po civilima koji su jedini prave žrtve ovog sukoba. Obe strane se svakodnevno pozivaju na poštovanje primirija i sporazuma postignutog u Minsku a ne prestaju da naoružavaju svoje pulene na terenu i pružaju logističku pomoć.
Ako kritikujete jednu stranu, zapitajte se da li ti vaši stvarno imaju kredibilitet da nekom sole pamet.

brm

pre 9 godina

Ne šalju Ameri svoje ljude. Ne rade to kad ne moraju ni u sukobima u kojima direktno učestvuju. I u Avganistanu i Iraku je izginulo više plaćenika nego američkih vojnika. S tim što se plaćenici ne ubrajaju u žrtve sukoba, pa je onda mnogo bolje njih slati zbog javnom mnjenja.

Tako i ovde Ukrajinci rade. Nije im niko poslao te vojnike tek tako, nego ih oni plaćaju. A i trebaju im vojnici sa iskustvom.

I na proruskoj strani ima plaćenika. Zar mislite da bi Rusi slali svoje redovne snage da ginu? Ništa ne može politički da upropasti stanje u nekoj zemlji kao vojne žrtve. Zato niko ne voli danas da šalje regularnu vojsku u ovakve sukobe.

fantastiko

pre 9 godina

Sta Obamina vojska radi u Ukrajni, sta radi na Kosovu, Iranu, Iraku, Avganistanu,Libiji, Siriji, Egiptu. Sta su radili u Vijetnamu, Kongu... i jos koliko zemalja !!! Jedina su zemlja koja je upotrebila atomsku bobu sad oni nekom drze lekcije, oni su direktno i indirektno odgovorni za smrt milona ljudi sirom sveta .

neriljano

pre 9 godina

@burgermeister: Steta sto nisu provalili da trolujes. Mogu samo da dodam da ne mogu da verujem da ljudi misle neko u vojnoj uniformi i pod punom ratnom opremom mora da bude i placenik. Posmatrac je, ljudi. SAS-ov. Prva ruka.

klosar72

pre 9 godina

"svaki put kad Obmana napadne Rusiju da je u Ukrajini, treba da puste ove snimke i pitaju ga, sta njegovi sunarodnici traze u drugom delu sveta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Che, 26. januar 2015 09:32)"

A šta Putinovi sunarodnici traže u drugom delu sveta?

Ameri su tu na osnovu poziva vlade Ukrajine. Nalaze se na tlu Ukrajine, i samo mentol poput tebe misli da je to nešto čudno.

Šta Putinovi psi rade na drugom delu sveta, to ti nama objasni.

Pokahontas

pre 9 godina

Da, da, "živela slobodna i demokratska Ukrajina". Zajedno sa otvoreno fašističkim Desnim sektorom i njihovim idolom, jednim od najvećih ratnih zločinaca i kvislinga u II sv. ratu, Stepanom Banderom. Samo tako evrofanatici. Nije bitno da li je nešto fašizam ili ne, bitno je da li je naš ili njihov (ruski). Isto je i sa terorizmom. I ljudskim pravima. Pre neki dan čuh salve pohvala na račun pok. saudijskog kralja. Maltene veliki borac za ljudska prava i čak (!) ženska prava. O čemu mi pričamo?

Бојан Илић

pre 9 godina

Da u pravu ste vidio sam i ja , e sad koliko ih ima ovaj što nije dao intervju sto posto .Samo ne znam zašto ste isjekli na dva mjesta gdje se spominje Rusija..
(No 1e, 26. januar 2015 08:28)

Поаро из нот дед!:-)))

Nenad

pre 9 godina

Korporacije u sprezi sa politicarima vise ne mogu da racunaju na lokalnu vojsku jer narod nece da im sinovi ginu, vec moraju da angazuju placenike.

Hašimoto

pre 9 godina

Za sve one nepismene wanna be "patriote" ovo nije americki vec britanski akcenat,a kao drugo i ja govorim americkim akcentom pa to ne znaci da sam amerikanac!
A kao trece sta vas cudi?
Ukrainci brane ono sto je njihovo,da ne brane rusi bi im okupirali pola zemlje.Nije ukrainska vojska unutar rusije vec je unutar svoje zemlje!
To koliki su rusi "mirotvorci" pogledajte na netu za holodomor i katyn pa ce vam biti jasno zasto i ukrainci i poljaci ne "mirišu" ruse!!!!!
Pogledajte sta su radili u Königsbergu u istocnoj poljskoj koliko su silovali i palili za vreme rata,ukrainci ne zele da se to i njima desi......
Sve imate na internetu samo je pitanje da li zelite da zivite kao razumno bice ili kao razumno bice koje je zabilo glavu u pesak!

Naravno kao i uvek pitanje je da li ce komentar biti objavljen,posto ja ovde vidim komentare koji su samo na jednoj strani ne vidim ni jedan koji kritikuje!!!!!

MiIos

pre 9 godina

A pa ako ima stranaca onda Rusi treba da zauzmu celu Ukrajinu.
Ako se ispostavi da ima stranaca u Moldaviji, i nju! I ako ima i u Tunisu - i do Tunisa. Rusija do Milvokija.
Samo nastavite tako Rusi.
Samo napred.
Znamo kako se to zavrsava.

Miloš

pre 9 godina

Ne znam da li je Ukrajinac ili nije i iz kog je bataljona, ali je potpuno jasno da nije Amerikanac. Srbi koji završe godinu dana gimnazije u SAD bolje govore engleski, odnosno sa čistijim akcentom...

Che

pre 9 godina

svaki put kad Obmana napadne Rusiju da je u Ukrajini, treba da puste ove snimke i pitaju ga, sta njegovi sunarodnici traze u drugom delu sveta.

neko iz mase

pre 9 godina

@ "Ujedinjeno protiv ruskog agresora. Samo zajedno mozemo ih pobediti.
(Igor, 26. januar 2015 08:02)"
Ko to vi? :D Ma drzi se svog problema a ne tudjeg..vi ce te pobediti..ti spadas u fasiste navijace iz svoje fotelje kod kuce?

Bojan

pre 9 godina

Pažljivo sam pogledao snimke, dva puta. Moje je zaključak da je onaj maskirani Sergej Lavrov, glavom i bradom, samo on tako dobro govori engleski... Sve u svemu, opet optužiti Rusiju, protiv njih je ceo svet(bla,bla,bla...) i uvesti im dodatne sankcije ! Jedino je to demokratsko rešenje !

burgermeister

pre 9 godina

Kakvo maliciozno tumačenje snimka. Gospodin "bez akcenta" očigledno je vojni konsalter, poslat u okviru bilateralne saradnje kako bi se Ukrajina što pre inkorporirala u globalni sistem bezbednosti. Plaćenici su oni što dolaze iz Rusije, u nekim slučajevima da ratuju zajedno sa rođacima, komšijama i prijateljima iz detinjstva. Molim obratite pažnju.

Бојан Илић

pre 9 godina

Добро бре, па све се то зна!
И ми Срби смо ратовали заједно са браћом из РС!
И муџахедини и остала багра са Алијиним љиљанима....

levac

pre 9 godina

Koliko je ovde ljudi sto kritikuju strane borce na strani Ukraine a ne kririkuje napad Rusije na Ukrainu i strane placenike na ruskoj strani.Ukraina je napadnuta od zlocinacke Rusije i samo takvi isti mogu to da podrzavaju.

Freuden

pre 9 godina

Ovo je još jedan dokaz da se tamo vodi rat između NATO-a i Rusije. Neka je bog u pomoći tamošnjem življu i neka ih sačuva koliko god je moguće od onogo što je tek pred njima. S jedne strane su ljudi koji ne žele da budu deo ovakve Ukrajine, a sa druge su oni koji nemaju izbora nego su tu gde jesu i oni koji moraju da slušaju gazde. Voleo bih da ovi što pričaju na eng jeziku se vrate odakle su i došli da ostave ljude na miru, da se nađe neko rešenje koje će biti svima po volji da ljudi ne ginu za tuđe interese. Ljudski život je najvredniji zar je rat u bivšoj Jugi već zaboravljen i zločini koji su se tamo desili kada ljudi ponovo čine iste stvari. Da li će Bog ikad suditi tim moćnicima koji govore u njegovo ime!? Ti plaćenici su tu da bi izazvali međunarodnu reakciju, ali ovaj rat više nije nadmudrivanje dveju sila, sad je postalo jako ozbiljno i srlja se ka velikoj propasti, pitanje je ko drži ručnu?

od rusofila smesniji su samo natofili

pre 9 godina

Ujedinjeno protiv ruskog agresora. Samo zajedno mozemo ih pobediti.
(Igor, 26. januar 2015 08:02)


Hahahaha. A ti "ratujes ujedninjeno protiv agresora" kuckajuci komentare iz svoje sobice izvirujuci ispod jorgana i cekajuci mamicu da ti donece kakako? Koja patetika.

Aron

pre 9 godina

Šta je tu čudno?Plaćenici su na svim stranama i na ruskoj i na ukrajinskoj. Jer običan narod slabo želi da učestvuje u ovoj ujdurmi, samo fanatici poput Desnog sektora ili proruskih domaćih fanatika koji su osnovali vojsku DNR-a.

Mare

pre 9 godina

@Vojvodjanin

Rusi ratuju uz Ruse i tebi je to čudno? Obrati paznju opet Rusi uz Ruse, dakle jedan narod zajedno. A ovamo Amerikanci ratuju uz Ukrajince, obrati paznju Amerikanci uz Ukrajince, nisu isti narod, nisu cak ni na istom kontinentu, vidis razliku?

teofil

pre 9 godina

znaci u izvestaju RT nije bitno sto je granatiran Mariupolj nego sto su nabasali na zapadnjacke placenike (za koje celi svet zna da ratuju u Ukrajini vec godinu dana)

mladem

pre 9 godina

i sta je tu cudno zna se da bataljon azov placa ahmetov,psi rata postoje od kad je ratovanja.zato se i ne dira marijopolj jer ahmetov gura pare da ne bude napadnut

miki

pre 9 godina

Ако Rt тако каже то је тако јелте наши драги русофили а шта ћемо са оним нашим јадницима Почучом,па оним тзв снајперистом са силним наградама. Шта да се ради са силним косоким,кавкаским муђахединима који су побијени и одвежени у оним белим камионима у Русију а где јунак Гиркин алијас Стрелков.Док је рата биће и тих само што једни ратују за паре и њихов је живот а ови други натерани и зарад мало пљачке то нам је нешто познато из наших задњих ратова јелте тастер ратници и аналитичари.

Simke

pre 9 godina

Leon Swampy, Englez. Za njega se zna odavno to nije nikakva tajna. Uhvatili se mediji za tog jednog Engleza ali zato za stotine ruskih "Alhu akbar" Cecana nikom nista. Meni je itresantnije da se na snimku vidi kako su Rusi pogodili decije igaliste i skolu, srecom nisu pobili puno dece.

Gulamfer

pre 9 godina

@Aron

A sta ako nije placenik, nego specijalac americke vojske koga placa Pentagon? Sto i jeste tacno, a placenistvo je samo pokrivac za americke paravojne operacije. Cak da je i pripadnik neko od privatnih vojski koji ima kao pecuraka u USA, a nije, sve njih angazuje americka Vlada - da se ne dosete deca. Medjutim, nema ovde nikakvog znaka ? kao u naslovu, protiv braniocia DNR i LNR se bore regularne snage USA, ukrajinskom vojskom komanduju americki oficiri pocev od strateskih operacija do terena. I to ne kriju ni same ukrajinske SMI, cak se time dice. Recimo mrtve sa RLS oko Aerodroma Donjeck su odveli poljski vojni kamioni, sa poljskim vojnicima i poljskim registarskim tablicama. Vise se i ne kriju.

No 1e

pre 9 godina

Da u pravu ste vidio sam i ja , e sad koliko ih ima ovaj što nije dao intervju sto posto .Samo ne znam zašto ste isjekli na dva mjesta gdje se spominje Rusija..

Salerno

pre 9 godina

za ovih nekoliko teletabisa Koji govore da i ruska Strana salje svoje ljude u ukraini, tacno rusi salju svoje ljude, ali rusi brane ruse koje zive u ukraini, jeste ukapirali teletabisi.

muamua

pre 9 godina

tipican amerikanac...lep izgovor...bez onih fora u sustini nema nacin izgovora engleskog kao sto ga imaju ljudi sa tog podrucja...pa ako za ukrajince ratuju stranci onda mogu i za ruse rusi??

Саватије

pre 9 godina

Нису то Америкаци већ украјински војници који су журили на часове енглеског језика.

ice9

pre 9 godina

I sta cemo sad, pa naravno da ameri salju svoje vojnike kad ime je cilj da rasparcaju rusiju i pokupe resurse tako sto ce da pokupuje kompanije za male pare, sta su uradili na kosovu, to rade vec 50 godina, amerika je rak planete a znamo kako se rak tretira.

dado

pre 9 godina

Pa? Licno znam drzavljane Srbije koji su otisli da se bore za prorusku stranu u Ukrajini, dakle i to su strani drzavljani. Placenika ima na obe strane, bar je to nama sa ovih prostora jasno. Zali boze obican narod koji trpi sve ovo. Uzas.

Igrac

pre 9 godina

A Rusi i Srbi koji se isto bore u Ukrajini (cak nije bitno ni na cijoj strani) nisu stranci? Pa sami Rusi zovu strance da ratuju za njih. Svi su odvratni koji ubijaju, a najodvratniji oni koji to rade za pare.

the end is near

pre 9 godina

isti scenario ko u bivsoj sfrj stranci sa crnokosuljasima I stranci u kla jedina razlika izmedju srbije i rusije su srbija nula nuklearki a rusija nekoliko hiljada nuklearki

Саватије

pre 9 godina

Нису то Америкаци већ украјински војници који су журили на часове енглеског језика.

dado

pre 9 godina

Pa? Licno znam drzavljane Srbije koji su otisli da se bore za prorusku stranu u Ukrajini, dakle i to su strani drzavljani. Placenika ima na obe strane, bar je to nama sa ovih prostora jasno. Zali boze obican narod koji trpi sve ovo. Uzas.

ice9

pre 9 godina

I sta cemo sad, pa naravno da ameri salju svoje vojnike kad ime je cilj da rasparcaju rusiju i pokupe resurse tako sto ce da pokupuje kompanije za male pare, sta su uradili na kosovu, to rade vec 50 godina, amerika je rak planete a znamo kako se rak tretira.

the end is near

pre 9 godina

isti scenario ko u bivsoj sfrj stranci sa crnokosuljasima I stranci u kla jedina razlika izmedju srbije i rusije su srbija nula nuklearki a rusija nekoliko hiljada nuklearki

neko iz mase

pre 9 godina

@ "Ujedinjeno protiv ruskog agresora. Samo zajedno mozemo ih pobediti.
(Igor, 26. januar 2015 08:02)"
Ko to vi? :D Ma drzi se svog problema a ne tudjeg..vi ce te pobediti..ti spadas u fasiste navijace iz svoje fotelje kod kuce?

od rusofila smesniji su samo natofili

pre 9 godina

Ujedinjeno protiv ruskog agresora. Samo zajedno mozemo ih pobediti.
(Igor, 26. januar 2015 08:02)


Hahahaha. A ti "ratujes ujedninjeno protiv agresora" kuckajuci komentare iz svoje sobice izvirujuci ispod jorgana i cekajuci mamicu da ti donece kakako? Koja patetika.

muamua

pre 9 godina

tipican amerikanac...lep izgovor...bez onih fora u sustini nema nacin izgovora engleskog kao sto ga imaju ljudi sa tog podrucja...pa ako za ukrajince ratuju stranci onda mogu i za ruse rusi??

mladem

pre 9 godina

i sta je tu cudno zna se da bataljon azov placa ahmetov,psi rata postoje od kad je ratovanja.zato se i ne dira marijopolj jer ahmetov gura pare da ne bude napadnut

Che

pre 9 godina

svaki put kad Obmana napadne Rusiju da je u Ukrajini, treba da puste ove snimke i pitaju ga, sta njegovi sunarodnici traze u drugom delu sveta.

Bojan

pre 9 godina

Pažljivo sam pogledao snimke, dva puta. Moje je zaključak da je onaj maskirani Sergej Lavrov, glavom i bradom, samo on tako dobro govori engleski... Sve u svemu, opet optužiti Rusiju, protiv njih je ceo svet(bla,bla,bla...) i uvesti im dodatne sankcije ! Jedino je to demokratsko rešenje !

Mare

pre 9 godina

@Vojvodjanin

Rusi ratuju uz Ruse i tebi je to čudno? Obrati paznju opet Rusi uz Ruse, dakle jedan narod zajedno. A ovamo Amerikanci ratuju uz Ukrajince, obrati paznju Amerikanci uz Ukrajince, nisu isti narod, nisu cak ni na istom kontinentu, vidis razliku?

Salerno

pre 9 godina

za ovih nekoliko teletabisa Koji govore da i ruska Strana salje svoje ljude u ukraini, tacno rusi salju svoje ljude, ali rusi brane ruse koje zive u ukraini, jeste ukapirali teletabisi.

Pokahontas

pre 9 godina

Da, da, "živela slobodna i demokratska Ukrajina". Zajedno sa otvoreno fašističkim Desnim sektorom i njihovim idolom, jednim od najvećih ratnih zločinaca i kvislinga u II sv. ratu, Stepanom Banderom. Samo tako evrofanatici. Nije bitno da li je nešto fašizam ili ne, bitno je da li je naš ili njihov (ruski). Isto je i sa terorizmom. I ljudskim pravima. Pre neki dan čuh salve pohvala na račun pok. saudijskog kralja. Maltene veliki borac za ljudska prava i čak (!) ženska prava. O čemu mi pričamo?

Бојан Илић

pre 9 godina

Добро бре, па све се то зна!
И ми Срби смо ратовали заједно са браћом из РС!
И муџахедини и остала багра са Алијиним љиљанима....

Gulamfer

pre 9 godina

@Aron

A sta ako nije placenik, nego specijalac americke vojske koga placa Pentagon? Sto i jeste tacno, a placenistvo je samo pokrivac za americke paravojne operacije. Cak da je i pripadnik neko od privatnih vojski koji ima kao pecuraka u USA, a nije, sve njih angazuje americka Vlada - da se ne dosete deca. Medjutim, nema ovde nikakvog znaka ? kao u naslovu, protiv braniocia DNR i LNR se bore regularne snage USA, ukrajinskom vojskom komanduju americki oficiri pocev od strateskih operacija do terena. I to ne kriju ni same ukrajinske SMI, cak se time dice. Recimo mrtve sa RLS oko Aerodroma Donjeck su odveli poljski vojni kamioni, sa poljskim vojnicima i poljskim registarskim tablicama. Vise se i ne kriju.

Aron

pre 9 godina

Šta je tu čudno?Plaćenici su na svim stranama i na ruskoj i na ukrajinskoj. Jer običan narod slabo želi da učestvuje u ovoj ujdurmi, samo fanatici poput Desnog sektora ili proruskih domaćih fanatika koji su osnovali vojsku DNR-a.

fantastiko

pre 9 godina

Sta Obamina vojska radi u Ukrajni, sta radi na Kosovu, Iranu, Iraku, Avganistanu,Libiji, Siriji, Egiptu. Sta su radili u Vijetnamu, Kongu... i jos koliko zemalja !!! Jedina su zemlja koja je upotrebila atomsku bobu sad oni nekom drze lekcije, oni su direktno i indirektno odgovorni za smrt milona ljudi sirom sveta .

seljadin

pre 9 godina

@klosar72, sta Rusi traze u Ukrajini ? Pa mozda traze sigurnost, bezbednost, mozda ne zele da ih ubijaju kao po Kijevu, mozda im je stalo da ostanu na zemlji u kojoj zive poslednjih 5000 godina ?

Nenad

pre 9 godina

Korporacije u sprezi sa politicarima vise ne mogu da racunaju na lokalnu vojsku jer narod nece da im sinovi ginu, vec moraju da angazuju placenike.

levac

pre 9 godina

Koliko je ovde ljudi sto kritikuju strane borce na strani Ukraine a ne kririkuje napad Rusije na Ukrainu i strane placenike na ruskoj strani.Ukraina je napadnuta od zlocinacke Rusije i samo takvi isti mogu to da podrzavaju.

burgermeister

pre 9 godina

Kakvo maliciozno tumačenje snimka. Gospodin "bez akcenta" očigledno je vojni konsalter, poslat u okviru bilateralne saradnje kako bi se Ukrajina što pre inkorporirala u globalni sistem bezbednosti. Plaćenici su oni što dolaze iz Rusije, u nekim slučajevima da ratuju zajedno sa rođacima, komšijama i prijateljima iz detinjstva. Molim obratite pažnju.

phreak

pre 9 godina

A pa ako ima stranaca onda Rusi treba da zauzmu celu Ukrajinu.
Ako se ispostavi da ima stranaca u Moldaviji, i nju! I ako ima i u Tunisu - i do Tunisa. Rusija do Milvokija.
Samo nastavite tako Rusi.
Samo napred.
Znamo kako se to zavrsava.
(MiIos, 26. januar 2015 09:13)

Završava se porazom fašizma. Zahvaljujući tome i ti si danas živ i slobodan.

Freuden

pre 9 godina

Ovo je još jedan dokaz da se tamo vodi rat između NATO-a i Rusije. Neka je bog u pomoći tamošnjem življu i neka ih sačuva koliko god je moguće od onogo što je tek pred njima. S jedne strane su ljudi koji ne žele da budu deo ovakve Ukrajine, a sa druge su oni koji nemaju izbora nego su tu gde jesu i oni koji moraju da slušaju gazde. Voleo bih da ovi što pričaju na eng jeziku se vrate odakle su i došli da ostave ljude na miru, da se nađe neko rešenje koje će biti svima po volji da ljudi ne ginu za tuđe interese. Ljudski život je najvredniji zar je rat u bivšoj Jugi već zaboravljen i zločini koji su se tamo desili kada ljudi ponovo čine iste stvari. Da li će Bog ikad suditi tim moćnicima koji govore u njegovo ime!? Ti plaćenici su tu da bi izazvali međunarodnu reakciju, ali ovaj rat više nije nadmudrivanje dveju sila, sad je postalo jako ozbiljno i srlja se ka velikoj propasti, pitanje je ko drži ručnu?

djole

pre 9 godina

@Levac:
Ti si levak u stvari. Sta vre pricate vi sto verujete CNN-u? Alo, Rusi brane Ruse, a ovi brane koga? Neke Ukrajince za koje ne znaju ni ko su, dakle lova.
Ja stalno citam strane medije i propaganda americka i brinaska je zista gora od Miloseviceve. Neverovatan bezobrazluk. Npr Odesu nisu ni pomenuli skoro, ovo neki dan izvrcu, na sta to lici? To su mediji za mentalno retardirane. Vec i njihovi gradjani polako shvataju da su to budalastine sto pisu.

Ivan

pre 9 godina

Poznato je da se tamo bore stranci nacistickih ubjedjenja, nadam se da ce proruska vojska na istoku Ukrajine uspjeti da oslobodi Novorusiju od ovih neonacista!

zna li ovaj covek za rec SRAMOTA

pre 9 godina

Šta Putinovi psi rade na drugom delu sveta, to ti nama objasni.
(klosar72, 26. januar 2015 10:56)
Putinovi "psi" kako ih ti nazivas brane svoj narod.Ako nisi znao to je granica Rusije i Ukrajine, nije drugi deo sveta i svi izbegli su na teritoriji Rusije.
A sta rade zapadni psi i fasisti u Ukrajini, ne mislis valjda da brane tamosnji narod.Pune su NATO bolnice po Evropi ranjenika, jos im Ameri dele i odlikovanja.

yea

pre 9 godina

@klosar72: Komentari poput vaseg ukazuju na potpunu dezorijentaciju i haos koji mediji mogu da naprave u glavama nekih ljudi. Ukrajina je za Rusiju na "drugom delu sveta"? Pritom do pojave Sovjetskog Saveza nije postojala ni kao teritorija ni kao pojam.
Kazete "Ameri su tu na osnovu poziva vlade Ukrajine" - je li to one vlade koju su oni doveli na vlast nasilnim drzavnim prevratom? To je i bio cilj prevrata, da postave svoje ljude koji ce raditi u njihovom interesu. Npr. Jacenjuka jos od 1997 finansiraju NED, State Department, NATO, Chatham House, nemacki Marshall fund i dr:
http://www.theoccidentalobserver.net/2014/03/the-arseniy-yatsenyuk-foundation-has-disappeared/
U nekim glavama je izgleda nastalo totalno mentalno rasulo, potpuni gubitak zdravog razuma, logike i elementarnog morala.

Бојан Илић

pre 9 godina

Da u pravu ste vidio sam i ja , e sad koliko ih ima ovaj što nije dao intervju sto posto .Samo ne znam zašto ste isjekli na dva mjesta gdje se spominje Rusija..
(No 1e, 26. januar 2015 08:28)

Поаро из нот дед!:-)))

teofil

pre 9 godina

znaci u izvestaju RT nije bitno sto je granatiran Mariupolj nego sto su nabasali na zapadnjacke placenike (za koje celi svet zna da ratuju u Ukrajini vec godinu dana)

Kad čujem frazu "predsednik SAD lider slobodnog sveta" momentalno dobijem proliv

pre 9 godina

Ukrajina je žrtva globalno političkog sukoba zapada predvodjenog SAD i Rusije.
Ako hoćemo da objektivno sagledamo dešavanja na terenu moramo biti nepristrasni i ne treba favorizovati niti jednu stranu.
Obe strane su odgovorne za krizu, podjednako.
Donekle razumem Rusiju koja se oseća ugroženom od strane NATO pakta. Opravdano, jer uprkos postignutim dogovorima, NATO se širi prema granicama Rusije i vuče neke navodno defanzivne a u stvari ofanzivne poteze kojim gazi sva obećanja data nakon raspada Varšavskog pakta.
I jedni i drugi su tukli po civilima koji su jedini prave žrtve ovog sukoba. Obe strane se svakodnevno pozivaju na poštovanje primirija i sporazuma postignutog u Minsku a ne prestaju da naoružavaju svoje pulene na terenu i pružaju logističku pomoć.
Ako kritikujete jednu stranu, zapitajte se da li ti vaši stvarno imaju kredibilitet da nekom sole pamet.

Небитно је ко сам

pre 9 godina

Људи не правите разлику...Наши људи су отишли као добровољци, не као плаћеници!

MiIos

pre 9 godina

A pa ako ima stranaca onda Rusi treba da zauzmu celu Ukrajinu.
Ako se ispostavi da ima stranaca u Moldaviji, i nju! I ako ima i u Tunisu - i do Tunisa. Rusija do Milvokija.
Samo nastavite tako Rusi.
Samo napred.
Znamo kako se to zavrsava.

klosar72

pre 9 godina

"svaki put kad Obmana napadne Rusiju da je u Ukrajini, treba da puste ove snimke i pitaju ga, sta njegovi sunarodnici traze u drugom delu sveta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Che, 26. januar 2015 09:32)"

A šta Putinovi sunarodnici traže u drugom delu sveta?

Ameri su tu na osnovu poziva vlade Ukrajine. Nalaze se na tlu Ukrajine, i samo mentol poput tebe misli da je to nešto čudno.

Šta Putinovi psi rade na drugom delu sveta, to ti nama objasni.

Hašimoto

pre 9 godina

Za sve one nepismene wanna be "patriote" ovo nije americki vec britanski akcenat,a kao drugo i ja govorim americkim akcentom pa to ne znaci da sam amerikanac!
A kao trece sta vas cudi?
Ukrainci brane ono sto je njihovo,da ne brane rusi bi im okupirali pola zemlje.Nije ukrainska vojska unutar rusije vec je unutar svoje zemlje!
To koliki su rusi "mirotvorci" pogledajte na netu za holodomor i katyn pa ce vam biti jasno zasto i ukrainci i poljaci ne "mirišu" ruse!!!!!
Pogledajte sta su radili u Königsbergu u istocnoj poljskoj koliko su silovali i palili za vreme rata,ukrainci ne zele da se to i njima desi......
Sve imate na internetu samo je pitanje da li zelite da zivite kao razumno bice ili kao razumno bice koje je zabilo glavu u pesak!

Naravno kao i uvek pitanje je da li ce komentar biti objavljen,posto ja ovde vidim komentare koji su samo na jednoj strani ne vidim ni jedan koji kritikuje!!!!!

cardusan

pre 9 godina

Nije mi jasno kada vidim da neko stiti USA i NATO pored svega sto su do sada uradili. Irak, Iran, Avganistan, Jugoslavija, Libija, Sirija, Vijetnam.... Rusi stite svoj narod u Ukrajini, ne ratuju Rusi na nekom drugom kontinentu vec na svojoj granici... A verujem da posledica podrske USA i NATO iz Srbije proizilazi od NATO agresije 1999 godine i to je verovatno psiholoska posledica poraza u tom ratu... Da li je moguce da se posledice NATO agresije toliko psiholoski odrazile na odredjenu grupaciju ljudi da oni vise ne vide realnost, toliko su uplaseni, porazeni da naprosto moraju braniti USA i NATO...

Nino

pre 9 godina

Pa nije tajna da su američke firme za obeznedjenje angažovane u Ukrajini. Njih kao privatnu vojsku i privatnu obaveštajnu agenciju angažuju američki jastrenovi na čelu sa McCainom, a y dobroj meri (ali ne skroz) plaćaju ukrajinski tajkuni. Preko tih firmi, pre svega Blackwater koja je na takvim poslovima već bila angažovana od strane republikanaca a vlasnik ima čvrste veze sa partijskim tvrdim krilom, išla je obaveštajna, organizaciona i novčana podrška radilalnim protestantima još dok je Janukovič bio na vlasti. Preko njihovih operativaca i ukrajinskih ultranacionalista izminiran je dogovor izmedju vlasti i opozicije u noći kada je svrgnut predsednik. Nekoliko stotina Blackwater plaćenika bori se u Ukrajini u paramilitarnim jedinicama.

Igrac

pre 9 godina

A Rusi i Srbi koji se isto bore u Ukrajini (cak nije bitno ni na cijoj strani) nisu stranci? Pa sami Rusi zovu strance da ratuju za njih. Svi su odvratni koji ubijaju, a najodvratniji oni koji to rade za pare.

Simke

pre 9 godina

Leon Swampy, Englez. Za njega se zna odavno to nije nikakva tajna. Uhvatili se mediji za tog jednog Engleza ali zato za stotine ruskih "Alhu akbar" Cecana nikom nista. Meni je itresantnije da se na snimku vidi kako su Rusi pogodili decije igaliste i skolu, srecom nisu pobili puno dece.

Miloš

pre 9 godina

Ne znam da li je Ukrajinac ili nije i iz kog je bataljona, ali je potpuno jasno da nije Amerikanac. Srbi koji završe godinu dana gimnazije u SAD bolje govore engleski, odnosno sa čistijim akcentom...

brm

pre 9 godina

Ne šalju Ameri svoje ljude. Ne rade to kad ne moraju ni u sukobima u kojima direktno učestvuju. I u Avganistanu i Iraku je izginulo više plaćenika nego američkih vojnika. S tim što se plaćenici ne ubrajaju u žrtve sukoba, pa je onda mnogo bolje njih slati zbog javnom mnjenja.

Tako i ovde Ukrajinci rade. Nije im niko poslao te vojnike tek tako, nego ih oni plaćaju. A i trebaju im vojnici sa iskustvom.

I na proruskoj strani ima plaćenika. Zar mislite da bi Rusi slali svoje redovne snage da ginu? Ništa ne može politički da upropasti stanje u nekoj zemlji kao vojne žrtve. Zato niko ne voli danas da šalje regularnu vojsku u ovakve sukobe.

No 1e

pre 9 godina

Da u pravu ste vidio sam i ja , e sad koliko ih ima ovaj što nije dao intervju sto posto .Samo ne znam zašto ste isjekli na dva mjesta gdje se spominje Rusija..

neriljano

pre 9 godina

@burgermeister: Steta sto nisu provalili da trolujes. Mogu samo da dodam da ne mogu da verujem da ljudi misle neko u vojnoj uniformi i pod punom ratnom opremom mora da bude i placenik. Posmatrac je, ljudi. SAS-ov. Prva ruka.

zoo

pre 9 godina

rat je zlo,svi to znamo ali opet podrzavamo ovu ili onu stranu.zasto?zasto ne podrzimo prekid vatre i prekid stradanja mali ljudi??zasto su to rusi bolji od ukrajinaca ili obratno?za mene su i jedni i drugi napravili gresku kao i mi 90ih ali ko o tome razmislja prije rata??

miki

pre 9 godina

Ако Rt тако каже то је тако јелте наши драги русофили а шта ћемо са оним нашим јадницима Почучом,па оним тзв снајперистом са силним наградама. Шта да се ради са силним косоким,кавкаским муђахединима који су побијени и одвежени у оним белим камионима у Русију а где јунак Гиркин алијас Стрелков.Док је рата биће и тих само што једни ратују за паре и њихов је живот а ови други натерани и зарад мало пљачке то нам је нешто познато из наших задњих ратова јелте тастер ратници и аналитичари.

Sojic

pre 9 godina

Amerikanci imaju privatne vojske ,firme kao Blackwater i Haliburton ali ima i drugih, to su placenici i oni imaju vojnike iz vise zemalja.
Pa nasi bivsi beli orlovi su ratovali u Iraku za takve firme.
Ja neznam zasto mi u Srbiji ne otvorimo takvu firmu bezbednosti kao sto ih ameri nazivaju"Security company".
Bivsi generali i drugi oficiri rade za takve firme, bivsi obavestajci i vojnici, specijalci.
I za privatnu vojsku ne vazi genevska konvencija zato ameri to imaju i jos zarade pare.
Jer njihov posao je zvanicno da rade ko telohranitelji i kao bezbednost, recimo cuvaju neki rudnik zlata u africi i slicno.
Rade anti teroristicke akcije i treniraju strane vojske i savetuju strane vojske.
Kod nas u Srbiji bi nasli radnike brzo i naravno te firme dobre plate daju, oko 100 dolara dnevno za vojnike.
Ali sa druge strane rade opasan posao i ocigledno mnoge zemlje placaju .

govori English de te ceo svet razume!

pre 9 godina

Naravno da ce ukrajinska vojska odrediti pratnju stranim TV ekipama, ili ukrajinskoj televiziji za program namenjen svetu, sa vojnicima koji govore ENGLESKI, po mogucnosti tecno. I naravno da ce RUSSIA TODAY i njeni verni srBski konzumenti u tome otkriti novu sveCku zaveru... Uzgred, a zasto su Rusi sami svoju udarnu medijsku kucu okrenutu medjunarodnoj javnosti nazvali RUSSIA TODAY a ne recimo РОССИЯ СЕГОДНЯ?

Милорад - БОТ Ловац®

pre 9 godina

"maybe explode, maybe not" a glas kao da mu je nos zapusen. Zivim u Americi, klasican akcenat Rusa koji nabada engleski. Kazem nabada jer ga i ne zna, kaze se maybe it exploded, maybe it didn't.

levac

pre 9 godina

Koliko je ovde ljudi sto kritikuju strane borce na strani Ukraine a ne kririkuje napad Rusije na Ukrainu i strane placenike na ruskoj strani.Ukraina je napadnuta od zlocinacke Rusije i samo takvi isti mogu to da podrzavaju.

klosar72

pre 9 godina

"svaki put kad Obmana napadne Rusiju da je u Ukrajini, treba da puste ove snimke i pitaju ga, sta njegovi sunarodnici traze u drugom delu sveta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Che, 26. januar 2015 09:32)"

A šta Putinovi sunarodnici traže u drugom delu sveta?

Ameri su tu na osnovu poziva vlade Ukrajine. Nalaze se na tlu Ukrajine, i samo mentol poput tebe misli da je to nešto čudno.

Šta Putinovi psi rade na drugom delu sveta, to ti nama objasni.

burgermeister

pre 9 godina

Kakvo maliciozno tumačenje snimka. Gospodin "bez akcenta" očigledno je vojni konsalter, poslat u okviru bilateralne saradnje kako bi se Ukrajina što pre inkorporirala u globalni sistem bezbednosti. Plaćenici su oni što dolaze iz Rusije, u nekim slučajevima da ratuju zajedno sa rođacima, komšijama i prijateljima iz detinjstva. Molim obratite pažnju.

teofil

pre 9 godina

znaci u izvestaju RT nije bitno sto je granatiran Mariupolj nego sto su nabasali na zapadnjacke placenike (za koje celi svet zna da ratuju u Ukrajini vec godinu dana)

Hašimoto

pre 9 godina

Za sve one nepismene wanna be "patriote" ovo nije americki vec britanski akcenat,a kao drugo i ja govorim americkim akcentom pa to ne znaci da sam amerikanac!
A kao trece sta vas cudi?
Ukrainci brane ono sto je njihovo,da ne brane rusi bi im okupirali pola zemlje.Nije ukrainska vojska unutar rusije vec je unutar svoje zemlje!
To koliki su rusi "mirotvorci" pogledajte na netu za holodomor i katyn pa ce vam biti jasno zasto i ukrainci i poljaci ne "mirišu" ruse!!!!!
Pogledajte sta su radili u Königsbergu u istocnoj poljskoj koliko su silovali i palili za vreme rata,ukrainci ne zele da se to i njima desi......
Sve imate na internetu samo je pitanje da li zelite da zivite kao razumno bice ili kao razumno bice koje je zabilo glavu u pesak!

Naravno kao i uvek pitanje je da li ce komentar biti objavljen,posto ja ovde vidim komentare koji su samo na jednoj strani ne vidim ni jedan koji kritikuje!!!!!

MiIos

pre 9 godina

A pa ako ima stranaca onda Rusi treba da zauzmu celu Ukrajinu.
Ako se ispostavi da ima stranaca u Moldaviji, i nju! I ako ima i u Tunisu - i do Tunisa. Rusija do Milvokija.
Samo nastavite tako Rusi.
Samo napred.
Znamo kako se to zavrsava.

Simke

pre 9 godina

Leon Swampy, Englez. Za njega se zna odavno to nije nikakva tajna. Uhvatili se mediji za tog jednog Engleza ali zato za stotine ruskih "Alhu akbar" Cecana nikom nista. Meni je itresantnije da se na snimku vidi kako su Rusi pogodili decije igaliste i skolu, srecom nisu pobili puno dece.

Miloš

pre 9 godina

Ne znam da li je Ukrajinac ili nije i iz kog je bataljona, ali je potpuno jasno da nije Amerikanac. Srbi koji završe godinu dana gimnazije u SAD bolje govore engleski, odnosno sa čistijim akcentom...

miki

pre 9 godina

Ако Rt тако каже то је тако јелте наши драги русофили а шта ћемо са оним нашим јадницима Почучом,па оним тзв снајперистом са силним наградама. Шта да се ради са силним косоким,кавкаским муђахединима који су побијени и одвежени у оним белим камионима у Русију а где јунак Гиркин алијас Стрелков.Док је рата биће и тих само што једни ратују за паре и њихов је живот а ови други натерани и зарад мало пљачке то нам је нешто познато из наших задњих ратова јелте тастер ратници и аналитичари.

No 1e

pre 9 godina

Da u pravu ste vidio sam i ja , e sad koliko ih ima ovaj što nije dao intervju sto posto .Samo ne znam zašto ste isjekli na dva mjesta gdje se spominje Rusija..

govori English de te ceo svet razume!

pre 9 godina

Naravno da ce ukrajinska vojska odrediti pratnju stranim TV ekipama, ili ukrajinskoj televiziji za program namenjen svetu, sa vojnicima koji govore ENGLESKI, po mogucnosti tecno. I naravno da ce RUSSIA TODAY i njeni verni srBski konzumenti u tome otkriti novu sveCku zaveru... Uzgred, a zasto su Rusi sami svoju udarnu medijsku kucu okrenutu medjunarodnoj javnosti nazvali RUSSIA TODAY a ne recimo РОССИЯ СЕГОДНЯ?

dado

pre 9 godina

Pa? Licno znam drzavljane Srbije koji su otisli da se bore za prorusku stranu u Ukrajini, dakle i to su strani drzavljani. Placenika ima na obe strane, bar je to nama sa ovih prostora jasno. Zali boze obican narod koji trpi sve ovo. Uzas.

Aron

pre 9 godina

Šta je tu čudno?Plaćenici su na svim stranama i na ruskoj i na ukrajinskoj. Jer običan narod slabo želi da učestvuje u ovoj ujdurmi, samo fanatici poput Desnog sektora ili proruskih domaćih fanatika koji su osnovali vojsku DNR-a.

Igrac

pre 9 godina

A Rusi i Srbi koji se isto bore u Ukrajini (cak nije bitno ni na cijoj strani) nisu stranci? Pa sami Rusi zovu strance da ratuju za njih. Svi su odvratni koji ubijaju, a najodvratniji oni koji to rade za pare.

neriljano

pre 9 godina

@burgermeister: Steta sto nisu provalili da trolujes. Mogu samo da dodam da ne mogu da verujem da ljudi misle neko u vojnoj uniformi i pod punom ratnom opremom mora da bude i placenik. Posmatrac je, ljudi. SAS-ov. Prva ruka.

ice9

pre 9 godina

I sta cemo sad, pa naravno da ameri salju svoje vojnike kad ime je cilj da rasparcaju rusiju i pokupe resurse tako sto ce da pokupuje kompanije za male pare, sta su uradili na kosovu, to rade vec 50 godina, amerika je rak planete a znamo kako se rak tretira.

Милорад - БОТ Ловац®

pre 9 godina

"maybe explode, maybe not" a glas kao da mu je nos zapusen. Zivim u Americi, klasican akcenat Rusa koji nabada engleski. Kazem nabada jer ga i ne zna, kaze se maybe it exploded, maybe it didn't.

Саватије

pre 9 godina

Нису то Америкаци већ украјински војници који су журили на часове енглеског језика.

Bojan

pre 9 godina

Pažljivo sam pogledao snimke, dva puta. Moje je zaključak da je onaj maskirani Sergej Lavrov, glavom i bradom, samo on tako dobro govori engleski... Sve u svemu, opet optužiti Rusiju, protiv njih je ceo svet(bla,bla,bla...) i uvesti im dodatne sankcije ! Jedino je to demokratsko rešenje !

Che

pre 9 godina

svaki put kad Obmana napadne Rusiju da je u Ukrajini, treba da puste ove snimke i pitaju ga, sta njegovi sunarodnici traze u drugom delu sveta.

the end is near

pre 9 godina

isti scenario ko u bivsoj sfrj stranci sa crnokosuljasima I stranci u kla jedina razlika izmedju srbije i rusije su srbija nula nuklearki a rusija nekoliko hiljada nuklearki

Mare

pre 9 godina

@Vojvodjanin

Rusi ratuju uz Ruse i tebi je to čudno? Obrati paznju opet Rusi uz Ruse, dakle jedan narod zajedno. A ovamo Amerikanci ratuju uz Ukrajince, obrati paznju Amerikanci uz Ukrajince, nisu isti narod, nisu cak ni na istom kontinentu, vidis razliku?

Salerno

pre 9 godina

za ovih nekoliko teletabisa Koji govore da i ruska Strana salje svoje ljude u ukraini, tacno rusi salju svoje ljude, ali rusi brane ruse koje zive u ukraini, jeste ukapirali teletabisi.

neko iz mase

pre 9 godina

@ "Ujedinjeno protiv ruskog agresora. Samo zajedno mozemo ih pobediti.
(Igor, 26. januar 2015 08:02)"
Ko to vi? :D Ma drzi se svog problema a ne tudjeg..vi ce te pobediti..ti spadas u fasiste navijace iz svoje fotelje kod kuce?

Pokahontas

pre 9 godina

Da, da, "živela slobodna i demokratska Ukrajina". Zajedno sa otvoreno fašističkim Desnim sektorom i njihovim idolom, jednim od najvećih ratnih zločinaca i kvislinga u II sv. ratu, Stepanom Banderom. Samo tako evrofanatici. Nije bitno da li je nešto fašizam ili ne, bitno je da li je naš ili njihov (ruski). Isto je i sa terorizmom. I ljudskim pravima. Pre neki dan čuh salve pohvala na račun pok. saudijskog kralja. Maltene veliki borac za ljudska prava i čak (!) ženska prava. O čemu mi pričamo?

muamua

pre 9 godina

tipican amerikanac...lep izgovor...bez onih fora u sustini nema nacin izgovora engleskog kao sto ga imaju ljudi sa tog podrucja...pa ako za ukrajince ratuju stranci onda mogu i za ruse rusi??

od rusofila smesniji su samo natofili

pre 9 godina

Ujedinjeno protiv ruskog agresora. Samo zajedno mozemo ih pobediti.
(Igor, 26. januar 2015 08:02)


Hahahaha. A ti "ratujes ujedninjeno protiv agresora" kuckajuci komentare iz svoje sobice izvirujuci ispod jorgana i cekajuci mamicu da ti donece kakako? Koja patetika.

Kad čujem frazu "predsednik SAD lider slobodnog sveta" momentalno dobijem proliv

pre 9 godina

Ukrajina je žrtva globalno političkog sukoba zapada predvodjenog SAD i Rusije.
Ako hoćemo da objektivno sagledamo dešavanja na terenu moramo biti nepristrasni i ne treba favorizovati niti jednu stranu.
Obe strane su odgovorne za krizu, podjednako.
Donekle razumem Rusiju koja se oseća ugroženom od strane NATO pakta. Opravdano, jer uprkos postignutim dogovorima, NATO se širi prema granicama Rusije i vuče neke navodno defanzivne a u stvari ofanzivne poteze kojim gazi sva obećanja data nakon raspada Varšavskog pakta.
I jedni i drugi su tukli po civilima koji su jedini prave žrtve ovog sukoba. Obe strane se svakodnevno pozivaju na poštovanje primirija i sporazuma postignutog u Minsku a ne prestaju da naoružavaju svoje pulene na terenu i pružaju logističku pomoć.
Ako kritikujete jednu stranu, zapitajte se da li ti vaši stvarno imaju kredibilitet da nekom sole pamet.

brm

pre 9 godina

Ne šalju Ameri svoje ljude. Ne rade to kad ne moraju ni u sukobima u kojima direktno učestvuju. I u Avganistanu i Iraku je izginulo više plaćenika nego američkih vojnika. S tim što se plaćenici ne ubrajaju u žrtve sukoba, pa je onda mnogo bolje njih slati zbog javnom mnjenja.

Tako i ovde Ukrajinci rade. Nije im niko poslao te vojnike tek tako, nego ih oni plaćaju. A i trebaju im vojnici sa iskustvom.

I na proruskoj strani ima plaćenika. Zar mislite da bi Rusi slali svoje redovne snage da ginu? Ništa ne može politički da upropasti stanje u nekoj zemlji kao vojne žrtve. Zato niko ne voli danas da šalje regularnu vojsku u ovakve sukobe.

Ivan

pre 9 godina

Poznato je da se tamo bore stranci nacistickih ubjedjenja, nadam se da ce proruska vojska na istoku Ukrajine uspjeti da oslobodi Novorusiju od ovih neonacista!

Gulamfer

pre 9 godina

@Aron

A sta ako nije placenik, nego specijalac americke vojske koga placa Pentagon? Sto i jeste tacno, a placenistvo je samo pokrivac za americke paravojne operacije. Cak da je i pripadnik neko od privatnih vojski koji ima kao pecuraka u USA, a nije, sve njih angazuje americka Vlada - da se ne dosete deca. Medjutim, nema ovde nikakvog znaka ? kao u naslovu, protiv braniocia DNR i LNR se bore regularne snage USA, ukrajinskom vojskom komanduju americki oficiri pocev od strateskih operacija do terena. I to ne kriju ni same ukrajinske SMI, cak se time dice. Recimo mrtve sa RLS oko Aerodroma Donjeck su odveli poljski vojni kamioni, sa poljskim vojnicima i poljskim registarskim tablicama. Vise se i ne kriju.

fantastiko

pre 9 godina

Sta Obamina vojska radi u Ukrajni, sta radi na Kosovu, Iranu, Iraku, Avganistanu,Libiji, Siriji, Egiptu. Sta su radili u Vijetnamu, Kongu... i jos koliko zemalja !!! Jedina su zemlja koja je upotrebila atomsku bobu sad oni nekom drze lekcije, oni su direktno i indirektno odgovorni za smrt milona ljudi sirom sveta .

mladem

pre 9 godina

i sta je tu cudno zna se da bataljon azov placa ahmetov,psi rata postoje od kad je ratovanja.zato se i ne dira marijopolj jer ahmetov gura pare da ne bude napadnut

zoo

pre 9 godina

rat je zlo,svi to znamo ali opet podrzavamo ovu ili onu stranu.zasto?zasto ne podrzimo prekid vatre i prekid stradanja mali ljudi??zasto su to rusi bolji od ukrajinaca ili obratno?za mene su i jedni i drugi napravili gresku kao i mi 90ih ali ko o tome razmislja prije rata??

Бојан Илић

pre 9 godina

Добро бре, па све се то зна!
И ми Срби смо ратовали заједно са браћом из РС!
И муџахедини и остала багра са Алијиним љиљанима....

Freuden

pre 9 godina

Ovo je još jedan dokaz da se tamo vodi rat između NATO-a i Rusije. Neka je bog u pomoći tamošnjem življu i neka ih sačuva koliko god je moguće od onogo što je tek pred njima. S jedne strane su ljudi koji ne žele da budu deo ovakve Ukrajine, a sa druge su oni koji nemaju izbora nego su tu gde jesu i oni koji moraju da slušaju gazde. Voleo bih da ovi što pričaju na eng jeziku se vrate odakle su i došli da ostave ljude na miru, da se nađe neko rešenje koje će biti svima po volji da ljudi ne ginu za tuđe interese. Ljudski život je najvredniji zar je rat u bivšoj Jugi već zaboravljen i zločini koji su se tamo desili kada ljudi ponovo čine iste stvari. Da li će Bog ikad suditi tim moćnicima koji govore u njegovo ime!? Ti plaćenici su tu da bi izazvali međunarodnu reakciju, ali ovaj rat više nije nadmudrivanje dveju sila, sad je postalo jako ozbiljno i srlja se ka velikoj propasti, pitanje je ko drži ručnu?

Бојан Илић

pre 9 godina

Da u pravu ste vidio sam i ja , e sad koliko ih ima ovaj što nije dao intervju sto posto .Samo ne znam zašto ste isjekli na dva mjesta gdje se spominje Rusija..
(No 1e, 26. januar 2015 08:28)

Поаро из нот дед!:-)))

phreak

pre 9 godina

A pa ako ima stranaca onda Rusi treba da zauzmu celu Ukrajinu.
Ako se ispostavi da ima stranaca u Moldaviji, i nju! I ako ima i u Tunisu - i do Tunisa. Rusija do Milvokija.
Samo nastavite tako Rusi.
Samo napred.
Znamo kako se to zavrsava.
(MiIos, 26. januar 2015 09:13)

Završava se porazom fašizma. Zahvaljujući tome i ti si danas živ i slobodan.

Небитно је ко сам

pre 9 godina

Људи не правите разлику...Наши људи су отишли као добровољци, не као плаћеници!

djole

pre 9 godina

@Levac:
Ti si levak u stvari. Sta vre pricate vi sto verujete CNN-u? Alo, Rusi brane Ruse, a ovi brane koga? Neke Ukrajince za koje ne znaju ni ko su, dakle lova.
Ja stalno citam strane medije i propaganda americka i brinaska je zista gora od Miloseviceve. Neverovatan bezobrazluk. Npr Odesu nisu ni pomenuli skoro, ovo neki dan izvrcu, na sta to lici? To su mediji za mentalno retardirane. Vec i njihovi gradjani polako shvataju da su to budalastine sto pisu.

seljadin

pre 9 godina

@klosar72, sta Rusi traze u Ukrajini ? Pa mozda traze sigurnost, bezbednost, mozda ne zele da ih ubijaju kao po Kijevu, mozda im je stalo da ostanu na zemlji u kojoj zive poslednjih 5000 godina ?

Nenad

pre 9 godina

Korporacije u sprezi sa politicarima vise ne mogu da racunaju na lokalnu vojsku jer narod nece da im sinovi ginu, vec moraju da angazuju placenike.

cardusan

pre 9 godina

Nije mi jasno kada vidim da neko stiti USA i NATO pored svega sto su do sada uradili. Irak, Iran, Avganistan, Jugoslavija, Libija, Sirija, Vijetnam.... Rusi stite svoj narod u Ukrajini, ne ratuju Rusi na nekom drugom kontinentu vec na svojoj granici... A verujem da posledica podrske USA i NATO iz Srbije proizilazi od NATO agresije 1999 godine i to je verovatno psiholoska posledica poraza u tom ratu... Da li je moguce da se posledice NATO agresije toliko psiholoski odrazile na odredjenu grupaciju ljudi da oni vise ne vide realnost, toliko su uplaseni, porazeni da naprosto moraju braniti USA i NATO...

zna li ovaj covek za rec SRAMOTA

pre 9 godina

Šta Putinovi psi rade na drugom delu sveta, to ti nama objasni.
(klosar72, 26. januar 2015 10:56)
Putinovi "psi" kako ih ti nazivas brane svoj narod.Ako nisi znao to je granica Rusije i Ukrajine, nije drugi deo sveta i svi izbegli su na teritoriji Rusije.
A sta rade zapadni psi i fasisti u Ukrajini, ne mislis valjda da brane tamosnji narod.Pune su NATO bolnice po Evropi ranjenika, jos im Ameri dele i odlikovanja.

yea

pre 9 godina

@klosar72: Komentari poput vaseg ukazuju na potpunu dezorijentaciju i haos koji mediji mogu da naprave u glavama nekih ljudi. Ukrajina je za Rusiju na "drugom delu sveta"? Pritom do pojave Sovjetskog Saveza nije postojala ni kao teritorija ni kao pojam.
Kazete "Ameri su tu na osnovu poziva vlade Ukrajine" - je li to one vlade koju su oni doveli na vlast nasilnim drzavnim prevratom? To je i bio cilj prevrata, da postave svoje ljude koji ce raditi u njihovom interesu. Npr. Jacenjuka jos od 1997 finansiraju NED, State Department, NATO, Chatham House, nemacki Marshall fund i dr:
http://www.theoccidentalobserver.net/2014/03/the-arseniy-yatsenyuk-foundation-has-disappeared/
U nekim glavama je izgleda nastalo totalno mentalno rasulo, potpuni gubitak zdravog razuma, logike i elementarnog morala.

Sojic

pre 9 godina

Amerikanci imaju privatne vojske ,firme kao Blackwater i Haliburton ali ima i drugih, to su placenici i oni imaju vojnike iz vise zemalja.
Pa nasi bivsi beli orlovi su ratovali u Iraku za takve firme.
Ja neznam zasto mi u Srbiji ne otvorimo takvu firmu bezbednosti kao sto ih ameri nazivaju"Security company".
Bivsi generali i drugi oficiri rade za takve firme, bivsi obavestajci i vojnici, specijalci.
I za privatnu vojsku ne vazi genevska konvencija zato ameri to imaju i jos zarade pare.
Jer njihov posao je zvanicno da rade ko telohranitelji i kao bezbednost, recimo cuvaju neki rudnik zlata u africi i slicno.
Rade anti teroristicke akcije i treniraju strane vojske i savetuju strane vojske.
Kod nas u Srbiji bi nasli radnike brzo i naravno te firme dobre plate daju, oko 100 dolara dnevno za vojnike.
Ali sa druge strane rade opasan posao i ocigledno mnoge zemlje placaju .

Nino

pre 9 godina

Pa nije tajna da su američke firme za obeznedjenje angažovane u Ukrajini. Njih kao privatnu vojsku i privatnu obaveštajnu agenciju angažuju američki jastrenovi na čelu sa McCainom, a y dobroj meri (ali ne skroz) plaćaju ukrajinski tajkuni. Preko tih firmi, pre svega Blackwater koja je na takvim poslovima već bila angažovana od strane republikanaca a vlasnik ima čvrste veze sa partijskim tvrdim krilom, išla je obaveštajna, organizaciona i novčana podrška radilalnim protestantima još dok je Janukovič bio na vlasti. Preko njihovih operativaca i ukrajinskih ultranacionalista izminiran je dogovor izmedju vlasti i opozicije u noći kada je svrgnut predsednik. Nekoliko stotina Blackwater plaćenika bori se u Ukrajini u paramilitarnim jedinicama.