Četvrtak, 18.12.2014.

15:15

Tajni rat na Kosovu: Englezi su ratovali za Albance, Francuzi za Srbe

Izvor: B92

Tajni rat na Kosovu: Englezi su ratovali za Albance, Francuzi za Srbe IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

Vojvodjanin

pre 9 godina

Na zalost svi smo mi znali odavno da "civilizovani i demokratski" zapad funkcionise na kapitalnim lazima i prostoj sili. Izjava Žaka Ogara je samo jedna od potvrda svega toga (covek je na terenu video sta se desavalo!). A kada je Jugoslavija, pa zatim Srbija pokusavala da dokazuje u to vreme sve to o cemu Zak Ogar govori, onda je to bila nazvana komunistickom propagandom i lazima SM i njegovih. SM je sam izvrsio kriminal nad svojim narodom samoubilackim nacinom primene svoje politicke iluzije ali je u mnogim stvarima bio u pravu, narocito u vezi zapada i velike prevare koja nam se spremala u vezi Kosova.
Kad jos procitate druge vesti, medju njima i izjava Stouna (rezisera koji pravi dokumentarni film o Ukrajini)onda se vidi koliko je jasno svim ljudima zdrave pameti i iole informisane koji hoce da vide istinu )a usput imaju i kicmu) da je udvaranje zapadu zapravo prihvatanje licemerstva, lazi i odsustvo bilo kakvog morala (a bas o tim stvarima oni toliko vole da pricaju...po principu, ko o cemu....).

Samo sto je sve ovo 'otkrivenje' lazi zapadnih mocnika doslo pomalo kasno - nakon kataklizme cije posledice se ne mogu zaleciti skoro!

Uostalom hvala, sto smo i nakon 25 godina dobili potvrde svih cinjenica koje smo znali vec tada...!?

Srecna vam Nova Godina!

Ja

pre 9 godina

CIA, BND i MI-6 očigledno nisu bili gadljivi na teroriste (OVK je tada bila na američkoj listi terorističkih organizacija). Zašto je DB, KOS, to jest tadašnji državni vrh bio gadljiv na BND i ostale? Zar niko nije mogao da ode u Lengli i kaže "Mi hoćemo vašu podršku. Šta vama treba od nas?"
OVK ekipa je uradila upravo to i, kao što možemo da vidimo, takav pristup funkcioniše. Zašto niko od naših to nije uradio? Da li su glupi, naivni, nesposobni, ili im je mržnja prema "zlom zapadu" jača od svega ostalog?

smrtnik

pre 9 godina

Meni njegove price vise bas nista ne znace. Posle svega i da budem gazda na sve prostore Kosova i Metohije, ono sto mi je proslo a ne mogu da ga vratim, za mene nema znacaja. To je kao kad ubijes coveka, pa mu se po ceo dan izvinjavas, ali on je mrtav.

Android Jelly Bean

pre 9 godina

Uvijek sam govorio da su nam Njemci i Britanci najveci neprijatelji ne samo Srbima nego svim slovenskim pogotovo pravoslavnim narodima. Vazda su to kroz istoriju pokazivali i dan danas pokazuju. I sad nam Britanci kotrolisu i vlast i crkvu i sve institucije uz pomoc nasih prodanih dusa kojih je vazda bilo. Jedno sam uvijek govorio: ''Ako slovenski narodi treba da nestanu sa planete Zemlje onda neka nestanu i ti odvratni anglo-saksonci!!!''

Arhivator

pre 9 godina

Dok su jedni uspostavljali vezu sa BND i MI-6, drugi su se još kleli u KGB. Napravili su izbor (iako sa njihovog stanovišta nije ni bilo izbora) i moraće da žive sa tim. Jedini problem je što će i običan narod koga niko ništa nije pitao, takođe morati da živi s tim, a mnogi više ni ne žive, sve zahvaljujući izboru onih "odozgo". Nego, ne videh nigde KGB u celoj priči.

Drugim rečima, da je uspostavljena veza "s kim treba" na vreme i pre nego što su to uradili oni dole, mnoge stvari bi izgledale drugačije, a u najboljem slučaju svega ovoga uopšte ne bi ni bilo.

Trećim rečima - hteli ste da se držite Rusa (Sovjeta, kako god) po svaku cenu? OK, ovo je cena.
Sad možemo samo da arlaučemo i cvilimo o nepravdi, ali činjenica je da je 9% stvari moglo da se izbegne. Ali naravno oni sa Zapada sve to rade zato što nas mrze, a ne zato što smo ispali glupi i dozvolili da budemo preveslani.
Što bi rekao Branko Miljković: "Ako smo pali, bili smo padu skloni".

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Koja glupost, koji idiotizam? Pa, na našoj strani nismo bili ni mi Srbi a kamo li Francuzi? Zar mislite da bi se sve ovako završilo da smo imali jedinstvo koje su imali ovi naši susedi, koji i danas plaču i cvile a usput su proterali i pobili sve što je srpsko? Zar mislite da bi nas SAD i EU ovoliko gazili i gnjavili da smo ratovali "na našoj strani"? Draga gospodo, Srbija, nažalost, danas, ima više petokolonaša, defetista i onih koji bi da beže, nego onih koji bi da se organizuju i brane. Takvi su rodoljube, odnosno patriote, proglasili ratnim zločincima i običnim kriminalcima. Naravno, ne zato što oni to jesu već, da bi svoj kukavičluk, svoju ništavnost, predstavili kao vrhunsku pamet i vrlinu. Da smo ratovali na našoj strani, SAD i njena marioneta EU, bili bi takodje na našoj stramni. Ovako, odabrali su najveći jad i bedu, videlu su gde je "meko", pa su odlučili tu da "gaze". I dalje nas drže na užetu kao svinjče pred klanje, dok mi očekujemo "kukuruz". Znaju da, u slučaju pokušaja da se otrgnemo sa tog učeta, uvek mogu računati na srpsku "svest i savest", odnosno, ljude koji bi prodali i kosti rodjene majke a ne državu i naciju. Čitave generacije su vaspitane da beže. Otadžbina /ah, kako to, tim ljudima, patetično zvuči/ je stavljena na poslednje mesto svih vrednosti. U ovakvom stanju društvene svesti, ropstvo, u svakom smislu te reči, je dobra opcija.

herc

pre 9 godina

Da, Miteran je rekao/odbrusio Bernardu Anri Leviju: "Dok sam ja ziv, Francuska NIKAD nece ratovati protiv Srbije". Tako je i bilo... a onda je dosao Sirak.
(Ljubomir, 19. decembar 2014 00:46)

Opa, najnovija doskočica iz serije "Draža je bio de Golov cimer na vojnoj akademiji"

baš lepo

pre 9 godina

Ljudi, shvatite jednu stvar: države imaju svoje dnevne interese koji se pretaču u konkretne politike. Ovaj čovek i još neki s njim, nas vole. Postoje i Englezi koji su imali simpatija za nas. Sigurno postoje i Nemci koji nemaju ništa protiv nas i koji su na našoj strani. Znate i sami da postoje i Hrvati i Bošnjaci koji nas vole i pored svega što se dogodilo, verovatno jer su u stanju da se postave na naše mesto u svojim mislima. Ne znam za Albance, ali mora biti da imamo prijatelja čak i među njima. Treba razdvojiti u glavi narode, države i značajne (uticajne) pojedince. Ne sudimo o pojedinim ljudima na osnovu politika njihovih nacionalnih država i njihovih odnosa prema tim politikama, niti o državama i narodima samo na osnovu vidljivih pojedinaca. I još jedna stvar: čiju će stranu u lokalnom sukobu odabrati nvodošli stranac ako nema unapred određen interes, čista je slučajnost.

Mitrovcanin

pre 9 godina

Vidim doticnog "linijasa" ljudi vide kao nekog hrabrog oficira , sto im uopste i ne zameram. Ali za mene koji je sa terena i zna sta se desavalo tokom i nakon agresije i kome je grad ostao podeljen nakon njegove odluke vidim samo kao jednog mlakonju. Zahvaljujuci njemu sada setamo na 800 metara raspolozivog prostora.Zelim mu da pozivi barem 200 godina.

Stevan

pre 9 godina

Ne postoji idealni prijatelj I idealni neprijatelj, izmedju ove dve krajnosti nalazi se citav dijapazon razlicitih kombinacija. Tacno je I za Napoleona I Miterana I za Engleze itd. Nisu ni Srbi uvek bili dobri prema nekoj drugoj drzavi. Mudrost jednog naroda se ogleda u dobroj proceni. Konkretno, Francuzi, Grci I mnogi drugi, a posebno Rusi su nam veci prijatelji od drugih, koje necu da nabrajam. Koliko je samo negativnih komentara bilo na istupanje francuskog premijera u Beogradu a on covek najiskrenije govorio o nama. Strasti ostavite kod kuce. Samo budala govori sve sto misli.

Ljubomir

pre 9 godina

@tofansky, 18. decembar 2014 21:30

Da, Miteran je rekao/odbrusio Bernardu Anri Leviju: "Dok sam ja ziv, Francuska NIKAD nece ratovati protiv Srbije". Tako je i bilo... a onda je dosao Sirak.

Goki56

pre 9 godina

Ko je zainteresovan moze da kupi ovu knjigu preko Amazona(fr). Na francuskom je i pitam se da li ce ikada biti prevedena na engleski!? Ako nije na engleskom, kao i da nije bila napisana.

http://www.amazon.fr/LEurope-est-morte-%C3%A0-Pristina/dp/275561496X

tofansky

pre 9 godina

@srbin
Grdno se varas, sirak je dosao na vlast 1995-e, i bombardovanje u Bosni je pocelo vec 1995 (VRS je skinula jedan miraz a on je poludeo od besa). Takodjer je kao sef oruzanih snaga Francuske, dao zeleno svetlo 1999-e i poslao vojsku na Kosovu i Metohiji.
Jedino sto nije dozvolio iako su US i UK to zeleli, jeste bombardovanje Beograskih mostova, a znas i sam da tako nije bilo za Novi Sad itd.

Ti misilis na Miteran-a, on je rekao da dok je on predsednik, niko nece bombardovati Srbe.

izdaleka

pre 9 godina

Pa da, oni znaju samo da postavljaju linije i da ostave narod da se ubijaju medzusobno i povuku.To je slucaj i u Arici, gde god francuzi bili podelili su zemlju i civilni ratovi buknuli da bi kasnije ih pozoves i oni igraju kako god oni hoce. Nije li sramota?

Mihailo

pre 9 godina

@ (Vladan, 18. decembar 2014 17:31)

U vreme Prvog srpskog ustanka Francuzi su obučavali i naoružavali Turke, dok je Napoleon bio protivnik stvaranja bilo kakve srpske države ili davanja široke autonomije Srbima u okviru osmanskog carstva; u isto vreme Rusi su zajedno sa Sebima ginuli na Štubiku, kod Varvarina... Tako da - ne pričaj gluposti i ne govori o onome o čemu nemaš pojma.

Raka

pre 9 godina

Neprijatelji Srbije se za poslednjih 150godina nisu promenili ni jedan. Kako neprijatelji tako ni prijatelji. Meni je davno jedan nas veliki vojni cinovnik rekao ovako " svako ko bude tvrdio da su Nemci i Englezi nasi prijatelji je ili izdajnik ili placenik ili ludak ". Dakle razmislite i pogledajte odakle dolazi najvise ucena i unistavanja u Srbiji, a onda razmislite o tome sta vam danasnja vlast prodaje kao sarenu lazu....

Ono

pre 9 godina

Zak Ogar je i ranije pisao o tome, pricao o tome samo sto je retko sta dolazilo do nas... Pricao je on to i u vreme kada je to bilo ekstremno nepopularno, svega par godina posle rata...

Milovan

pre 9 godina

Jako dirljiv tekst.
Veliko hvala ljudskoj veličini, pukovniku Ogaru, kao da ga je sam Bog poslao. Dokaz da u EU imamo surovih neprijatelja, odnosno onih koji zauzimaju takav stav preman nama, ali i iskrenih prijatelja. I potvrda da treba brižno da negujemo prijateljstvo sa Francuzima koji su upoznali naše pravo lice u najtežim danima Velikog rata.

Бојан Илић

pre 9 godina

"Britanci su bili u bliskoj vezi sa UČK. Vojnici iz 20. puka SAS su zapravo bili angažovani na strani UČK, oni su im davali logistiku, oni su ih obučavali. To sam otkrio u konkretnim situacijama na terenu", priča Žak Ogar.

Тако су и Краљу "помогли".....

Vladan

pre 9 godina

Ako smo ikada kroz istoriju imali nekoga koga bismo mogli zvati "bracom" to su bili za divno cudo Francuzi, a ne Rusi i kojekakvi imaginartni prijatelji.

Uostalom je i poznato da su Francuzi sa Sirakom na celu lupili sakom o sto kada je Anglosaksoncima plao na pamet kako ne bi bilo lose da se bombarduju mostovi po Beogradu.

Svaka Vam cast Gali!

miselin

pre 9 godina

Bravo za velikog coveka, Francuza. Borio se protiv terorista sa Zapada i njihovih zamorcica! Odusevljen sam hrabroscu koja je iskazana samim delom protiv terorizma i fasizma a knjigu cu definitivno kupiti. Nisu svi Englezi, Amerikanci i Nemci, hvala Bogu pa postoje ostale nacije koje umeju da vrate poverenje u coveka kao ljudsko bice!

Konzul

pre 9 godina

Strasno....
Postovani gospodin Zak Ogar je trebao o Kosovu pricati i pisati mnogo ranije.Sada je dockan. Ali, dovoljno da napise knjigu i opere savest. Da li je moguce?

Rile

pre 9 godina

Dragi moji Srbi. Mi trebamo i moramo da razvijamo odnose sa celom Evropom i svetom da bi tako što više podigli nas, našu ekonomiju, standard i ugled. Ali uvek treba da znamo na čemu smo sa svakim posebno. Tu ne mislim na običan narod već na zvaničnu politiku odredjene države. U skladu s tim, ja odgovorno tvrdim da je britanska diplomatija, najviše zla nanela Srbiji i Srbima, još od Berlinskog kongresa, kada su pokušali da nas vrate pod Otomansku okupaciju, pa do danas. Da! Više čak i od Nemaca. Jednostavno, oni nas vide kao produženu ruku Rusije, odnosno kao zemlju i narod nad kojom oni ne mogu da vrše svoj kolonijalostički i imperijalistički uticaj. Tako da na svaki mogući način pokušavaju da nas marginalizuju i neutrališu. Što se tiče SAD, tu je stvar jasna. Ko najviše uloži u lobiranje, najviše će i dobiti. Mi, Srbi smo to prekasno shvatili, a možda nismo još uvek ni shvatili. Od Francuza smo uvek imali prikrivene simpatije, krile su uvek u senci britanskog i americkog uticaja, kojem Francuska gotovo nikad nije mogla da se odupre.

Mare,NS

pre 9 godina

""... Shvatio je da se ne radi o humanitarnom ratu, na terenu je uvideo da su OVK vojnici sve vreme bili pod kontrolom nemačkih i britanskih vojnih službi, uključujući i napade na srpske crkve, manastire i izbegličke kolone nepsoredno po prestanku NATO bombardovanja. ...""

Hoce li nasa vlada traziti makar objasnjenje za ovo sto svi znamo,ali se pravimo da ne znamo.
Zamislite,oni jos traze da otkrijemo ko je zapalio ambasade.
Ne podrzavam naravno taj cin,ali i da znam nikada im ne bih rekao.
Nisu zasluzili!
P.S.Svaka cast Zaku Ogaru,na hrabrosti i iskrenosti.
Orden je u pravim rukama!!!

Dalibor

pre 9 godina

Svaka cast pukovnice! I to ne zato sto sam ja Srbin a ti si branio Srbe vec zato sto si pravi vojnik koji bi zastitio sve neduzne ljude, da je vise takvih ljudi u vojskama sirom sveta mnogo bolje bi bilo

неко памти

pre 9 godina

Хвала и њему и још једном француском официру, господину Пјер Анри Бинелу. За њихову власт они су издајници, за нашу анонимци, али нама су браћа. Живела слободна Француска!

Kasno Marko na Kosovo stiže !

pre 9 godina

Svi se peru sada posle 15 godina od agresije i okupacije svete srpske zemlje.Znali su dobro još tada da otimaju od Srbije njeno istorijsko srce i predaju ga naciji koja je tu došla preko Prokletija i proterala Srbe. Jedino što bi sada bilo ispravno je da sve zemlje koje su priznale tzv. "kosovo" po nalogu USA, opozovu to priznanje i vrate tu svetu zemlju Srbiji.

vid

pre 9 godina

Engleska veza nam je uvek bila jaka. Sta su radili nasi kraljevski naslednici sve te godine u Engleskoj. Francuska je bratska drzava, kakva Rusija.

Djordje

pre 9 godina

Na kom jeziku je stampana knjiga, i gde se moze nabaviti? Mozda bi i to trebalo da nam kazete u ovom tekstu? Imam puno prijatelja u inostranstvu i voleo bih da im kupim i poklonim knjigu i malo razjasnim stvari po pitanju kosova?

modesty

pre 9 godina

Zbog ovakvih heroja citava zapadna masinerija lazi i propagande nije dovoljna da sakrije istinu o golgoti srpskog naroda koju su podrzali i organizovali celnici iz EU i NATO. Jednostavno su nasli najagresivnije separatisticke grupe, naoruzali ih i napravili od Jugoslavije Irak, Afganistan, Libiju, Ukrajinu... Po obrascu.

Ono sto ce ostati ogroman problem na Balkanu je kolektivna deluzija koju su servirali Hrvatima, Bosnjacima i Albancima. To njihovo genocidno zlo se negovalo po dijasporama sedamdeset godina, sad su dobili legitimitet toliki da nikome tamo vise ruke nisu ostale ciste. Odrzavati tu deluziju je postalo pitanje njihovih nacionalnih identiteta, a to je najgore nasledje, skupa sa uranijumom, koje se ikome moze ostaviti.

Данац

pre 9 godina

Covek je predugo cekao, ovo je Morao pisati jos 2000!!!! Sada proradila savest. Srbiju je Nato razbio a Albanci su kao hijene samo napadali gde su bili 10 na 1. Cast Francuzima, ali nije bilo dovoljno...

Радосав

pre 9 godina

Немачки БНД и британска служба су обучавале,помагале и кординисале кације шиптарских терориста.Ко прочита текст видеће да су три припадника ОВК,вративши се да опљачкају што нису у манастиру Девич, носили немачке униформе! Немачка данас од нас тражи да признамо Косово. Јел овде стварно неко мисли да је Европска Унија, немачка интересна сфера, пут који Србији нуди просперитет?Овде је све кристално јасно. Хвала господину пуковнику! Његова књига је добила значај и у француском јавном простору и изазвала је велико интересовање. Сваки пионир истине која се оволике године ускраћује и замењује мучком дехуманизацијом и демонизацијом српског народа, год просечног човека не може да не изазове дуговечну захвалност! Хвала!

Булат

pre 9 godina

Није као да је рационалан и мислећи човек који уме да сабере два и два мислио да је неко ослобађао "јадне" Албанце од "балканског касапина" Милошевића. Све су то биле приче за малу децу( уз неспорно погрешне и исхитрене Слобине потезе), а агресиван рат против Србије из ваздуха и преко логистичке подршке терористима из овк на терену( у камповима у северној Албанији и Македонији) имао је као позадину геостратешке циљеве. Људска права се ту увек наметну као добар изговор за насртај на суверенитете других земаља. Господин пуковник Огар је само савестан и свестан човек који је истину прихватио и не либи се да је заступа( препоручује његову књигу скоро објављену и на српском језику под називом " Европа је скончала у Приштини"). Нажалост истини су потребни заступници!Овај човек се сврстао у ред пријатеља српског народа. Хвала му на ширењу истине о карактеру рата у покрајини и о мучком страдању Срба само због своје националности и хвала његовом оцу што је тај сентимент француско-српског пријатељства пренео на њега, иако је званична Француска окренула леђа Србији!

Voli zemlju svoju

pre 9 godina

I Hoce li neko da odgovara za ovo?
inace OVK je bila na listu teroristickih organizaija,da li je i danas ne znam,ali tih godina je bila teroristicka organizacija.
sta cemo sad EU ? nikom nista A?

my way

pre 9 godina

Шта рећи, осим хвала овом човеку на свему! Истина се зна, а ко се против ње лицемерним лажима бори, проблем његовог морала и савести!

Rile

pre 9 godina

Dragi moji Srbi. Mi trebamo i moramo da razvijamo odnose sa celom Evropom i svetom da bi tako što više podigli nas, našu ekonomiju, standard i ugled. Ali uvek treba da znamo na čemu smo sa svakim posebno. Tu ne mislim na običan narod već na zvaničnu politiku odredjene države. U skladu s tim, ja odgovorno tvrdim da je britanska diplomatija, najviše zla nanela Srbiji i Srbima, još od Berlinskog kongresa, kada su pokušali da nas vrate pod Otomansku okupaciju, pa do danas. Da! Više čak i od Nemaca. Jednostavno, oni nas vide kao produženu ruku Rusije, odnosno kao zemlju i narod nad kojom oni ne mogu da vrše svoj kolonijalostički i imperijalistički uticaj. Tako da na svaki mogući način pokušavaju da nas marginalizuju i neutrališu. Što se tiče SAD, tu je stvar jasna. Ko najviše uloži u lobiranje, najviše će i dobiti. Mi, Srbi smo to prekasno shvatili, a možda nismo još uvek ni shvatili. Od Francuza smo uvek imali prikrivene simpatije, krile su uvek u senci britanskog i americkog uticaja, kojem Francuska gotovo nikad nije mogla da se odupre.

Бојан Илић

pre 9 godina

"Britanci su bili u bliskoj vezi sa UČK. Vojnici iz 20. puka SAS su zapravo bili angažovani na strani UČK, oni su im davali logistiku, oni su ih obučavali. To sam otkrio u konkretnim situacijama na terenu", priča Žak Ogar.

Тако су и Краљу "помогли".....

Dalibor

pre 9 godina

Svaka cast pukovnice! I to ne zato sto sam ja Srbin a ti si branio Srbe vec zato sto si pravi vojnik koji bi zastitio sve neduzne ljude, da je vise takvih ljudi u vojskama sirom sveta mnogo bolje bi bilo

неко памти

pre 9 godina

Хвала и њему и још једном француском официру, господину Пјер Анри Бинелу. За њихову власт они су издајници, за нашу анонимци, али нама су браћа. Живела слободна Француска!

Радосав

pre 9 godina

Немачки БНД и британска служба су обучавале,помагале и кординисале кације шиптарских терориста.Ко прочита текст видеће да су три припадника ОВК,вративши се да опљачкају што нису у манастиру Девич, носили немачке униформе! Немачка данас од нас тражи да признамо Косово. Јел овде стварно неко мисли да је Европска Унија, немачка интересна сфера, пут који Србији нуди просперитет?Овде је све кристално јасно. Хвала господину пуковнику! Његова књига је добила значај и у француском јавном простору и изазвала је велико интересовање. Сваки пионир истине која се оволике године ускраћује и замењује мучком дехуманизацијом и демонизацијом српског народа, год просечног човека не може да не изазове дуговечну захвалност! Хвала!

Voli zemlju svoju

pre 9 godina

I Hoce li neko da odgovara za ovo?
inace OVK je bila na listu teroristickih organizaija,da li je i danas ne znam,ali tih godina je bila teroristicka organizacija.
sta cemo sad EU ? nikom nista A?

Raka

pre 9 godina

Neprijatelji Srbije se za poslednjih 150godina nisu promenili ni jedan. Kako neprijatelji tako ni prijatelji. Meni je davno jedan nas veliki vojni cinovnik rekao ovako " svako ko bude tvrdio da su Nemci i Englezi nasi prijatelji je ili izdajnik ili placenik ili ludak ". Dakle razmislite i pogledajte odakle dolazi najvise ucena i unistavanja u Srbiji, a onda razmislite o tome sta vam danasnja vlast prodaje kao sarenu lazu....

Mare,NS

pre 9 godina

""... Shvatio je da se ne radi o humanitarnom ratu, na terenu je uvideo da su OVK vojnici sve vreme bili pod kontrolom nemačkih i britanskih vojnih službi, uključujući i napade na srpske crkve, manastire i izbegličke kolone nepsoredno po prestanku NATO bombardovanja. ...""

Hoce li nasa vlada traziti makar objasnjenje za ovo sto svi znamo,ali se pravimo da ne znamo.
Zamislite,oni jos traze da otkrijemo ko je zapalio ambasade.
Ne podrzavam naravno taj cin,ali i da znam nikada im ne bih rekao.
Nisu zasluzili!
P.S.Svaka cast Zaku Ogaru,na hrabrosti i iskrenosti.
Orden je u pravim rukama!!!

Vladan

pre 9 godina

Ako smo ikada kroz istoriju imali nekoga koga bismo mogli zvati "bracom" to su bili za divno cudo Francuzi, a ne Rusi i kojekakvi imaginartni prijatelji.

Uostalom je i poznato da su Francuzi sa Sirakom na celu lupili sakom o sto kada je Anglosaksoncima plao na pamet kako ne bi bilo lose da se bombarduju mostovi po Beogradu.

Svaka Vam cast Gali!

modesty

pre 9 godina

Zbog ovakvih heroja citava zapadna masinerija lazi i propagande nije dovoljna da sakrije istinu o golgoti srpskog naroda koju su podrzali i organizovali celnici iz EU i NATO. Jednostavno su nasli najagresivnije separatisticke grupe, naoruzali ih i napravili od Jugoslavije Irak, Afganistan, Libiju, Ukrajinu... Po obrascu.

Ono sto ce ostati ogroman problem na Balkanu je kolektivna deluzija koju su servirali Hrvatima, Bosnjacima i Albancima. To njihovo genocidno zlo se negovalo po dijasporama sedamdeset godina, sad su dobili legitimitet toliki da nikome tamo vise ruke nisu ostale ciste. Odrzavati tu deluziju je postalo pitanje njihovih nacionalnih identiteta, a to je najgore nasledje, skupa sa uranijumom, koje se ikome moze ostaviti.

Булат

pre 9 godina

Није као да је рационалан и мислећи човек који уме да сабере два и два мислио да је неко ослобађао "јадне" Албанце од "балканског касапина" Милошевића. Све су то биле приче за малу децу( уз неспорно погрешне и исхитрене Слобине потезе), а агресиван рат против Србије из ваздуха и преко логистичке подршке терористима из овк на терену( у камповима у северној Албанији и Македонији) имао је као позадину геостратешке циљеве. Људска права се ту увек наметну као добар изговор за насртај на суверенитете других земаља. Господин пуковник Огар је само савестан и свестан човек који је истину прихватио и не либи се да је заступа( препоручује његову књигу скоро објављену и на српском језику под називом " Европа је скончала у Приштини"). Нажалост истини су потребни заступници!Овај човек се сврстао у ред пријатеља српског народа. Хвала му на ширењу истине о карактеру рата у покрајини и о мучком страдању Срба само због своје националности и хвала његовом оцу што је тај сентимент француско-српског пријатељства пренео на њега, иако је званична Француска окренула леђа Србији!

Kasno Marko na Kosovo stiže !

pre 9 godina

Svi se peru sada posle 15 godina od agresije i okupacije svete srpske zemlje.Znali su dobro još tada da otimaju od Srbije njeno istorijsko srce i predaju ga naciji koja je tu došla preko Prokletija i proterala Srbe. Jedino što bi sada bilo ispravno je da sve zemlje koje su priznale tzv. "kosovo" po nalogu USA, opozovu to priznanje i vrate tu svetu zemlju Srbiji.

Mihailo

pre 9 godina

@ (Vladan, 18. decembar 2014 17:31)

U vreme Prvog srpskog ustanka Francuzi su obučavali i naoružavali Turke, dok je Napoleon bio protivnik stvaranja bilo kakve srpske države ili davanja široke autonomije Srbima u okviru osmanskog carstva; u isto vreme Rusi su zajedno sa Sebima ginuli na Štubiku, kod Varvarina... Tako da - ne pričaj gluposti i ne govori o onome o čemu nemaš pojma.

Данац

pre 9 godina

Covek je predugo cekao, ovo je Morao pisati jos 2000!!!! Sada proradila savest. Srbiju je Nato razbio a Albanci su kao hijene samo napadali gde su bili 10 na 1. Cast Francuzima, ali nije bilo dovoljno...

Konzul

pre 9 godina

Strasno....
Postovani gospodin Zak Ogar je trebao o Kosovu pricati i pisati mnogo ranije.Sada je dockan. Ali, dovoljno da napise knjigu i opere savest. Da li je moguce?

Ono

pre 9 godina

Zak Ogar je i ranije pisao o tome, pricao o tome samo sto je retko sta dolazilo do nas... Pricao je on to i u vreme kada je to bilo ekstremno nepopularno, svega par godina posle rata...

Milovan

pre 9 godina

Jako dirljiv tekst.
Veliko hvala ljudskoj veličini, pukovniku Ogaru, kao da ga je sam Bog poslao. Dokaz da u EU imamo surovih neprijatelja, odnosno onih koji zauzimaju takav stav preman nama, ali i iskrenih prijatelja. I potvrda da treba brižno da negujemo prijateljstvo sa Francuzima koji su upoznali naše pravo lice u najtežim danima Velikog rata.

my way

pre 9 godina

Шта рећи, осим хвала овом човеку на свему! Истина се зна, а ко се против ње лицемерним лажима бори, проблем његовог морала и савести!

Djordje

pre 9 godina

Na kom jeziku je stampana knjiga, i gde se moze nabaviti? Mozda bi i to trebalo da nam kazete u ovom tekstu? Imam puno prijatelja u inostranstvu i voleo bih da im kupim i poklonim knjigu i malo razjasnim stvari po pitanju kosova?

miselin

pre 9 godina

Bravo za velikog coveka, Francuza. Borio se protiv terorista sa Zapada i njihovih zamorcica! Odusevljen sam hrabroscu koja je iskazana samim delom protiv terorizma i fasizma a knjigu cu definitivno kupiti. Nisu svi Englezi, Amerikanci i Nemci, hvala Bogu pa postoje ostale nacije koje umeju da vrate poverenje u coveka kao ljudsko bice!

vid

pre 9 godina

Engleska veza nam je uvek bila jaka. Sta su radili nasi kraljevski naslednici sve te godine u Engleskoj. Francuska je bratska drzava, kakva Rusija.

tofansky

pre 9 godina

@srbin
Grdno se varas, sirak je dosao na vlast 1995-e, i bombardovanje u Bosni je pocelo vec 1995 (VRS je skinula jedan miraz a on je poludeo od besa). Takodjer je kao sef oruzanih snaga Francuske, dao zeleno svetlo 1999-e i poslao vojsku na Kosovu i Metohiji.
Jedino sto nije dozvolio iako su US i UK to zeleli, jeste bombardovanje Beograskih mostova, a znas i sam da tako nije bilo za Novi Sad itd.

Ti misilis na Miteran-a, on je rekao da dok je on predsednik, niko nece bombardovati Srbe.

Android Jelly Bean

pre 9 godina

Uvijek sam govorio da su nam Njemci i Britanci najveci neprijatelji ne samo Srbima nego svim slovenskim pogotovo pravoslavnim narodima. Vazda su to kroz istoriju pokazivali i dan danas pokazuju. I sad nam Britanci kotrolisu i vlast i crkvu i sve institucije uz pomoc nasih prodanih dusa kojih je vazda bilo. Jedno sam uvijek govorio: ''Ako slovenski narodi treba da nestanu sa planete Zemlje onda neka nestanu i ti odvratni anglo-saksonci!!!''

Ljubomir

pre 9 godina

@tofansky, 18. decembar 2014 21:30

Da, Miteran je rekao/odbrusio Bernardu Anri Leviju: "Dok sam ja ziv, Francuska NIKAD nece ratovati protiv Srbije". Tako je i bilo... a onda je dosao Sirak.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Koja glupost, koji idiotizam? Pa, na našoj strani nismo bili ni mi Srbi a kamo li Francuzi? Zar mislite da bi se sve ovako završilo da smo imali jedinstvo koje su imali ovi naši susedi, koji i danas plaču i cvile a usput su proterali i pobili sve što je srpsko? Zar mislite da bi nas SAD i EU ovoliko gazili i gnjavili da smo ratovali "na našoj strani"? Draga gospodo, Srbija, nažalost, danas, ima više petokolonaša, defetista i onih koji bi da beže, nego onih koji bi da se organizuju i brane. Takvi su rodoljube, odnosno patriote, proglasili ratnim zločincima i običnim kriminalcima. Naravno, ne zato što oni to jesu već, da bi svoj kukavičluk, svoju ništavnost, predstavili kao vrhunsku pamet i vrlinu. Da smo ratovali na našoj strani, SAD i njena marioneta EU, bili bi takodje na našoj stramni. Ovako, odabrali su najveći jad i bedu, videlu su gde je "meko", pa su odlučili tu da "gaze". I dalje nas drže na užetu kao svinjče pred klanje, dok mi očekujemo "kukuruz". Znaju da, u slučaju pokušaja da se otrgnemo sa tog učeta, uvek mogu računati na srpsku "svest i savest", odnosno, ljude koji bi prodali i kosti rodjene majke a ne državu i naciju. Čitave generacije su vaspitane da beže. Otadžbina /ah, kako to, tim ljudima, patetično zvuči/ je stavljena na poslednje mesto svih vrednosti. U ovakvom stanju društvene svesti, ropstvo, u svakom smislu te reči, je dobra opcija.

izdaleka

pre 9 godina

Pa da, oni znaju samo da postavljaju linije i da ostave narod da se ubijaju medzusobno i povuku.To je slucaj i u Arici, gde god francuzi bili podelili su zemlju i civilni ratovi buknuli da bi kasnije ih pozoves i oni igraju kako god oni hoce. Nije li sramota?

baš lepo

pre 9 godina

Ljudi, shvatite jednu stvar: države imaju svoje dnevne interese koji se pretaču u konkretne politike. Ovaj čovek i još neki s njim, nas vole. Postoje i Englezi koji su imali simpatija za nas. Sigurno postoje i Nemci koji nemaju ništa protiv nas i koji su na našoj strani. Znate i sami da postoje i Hrvati i Bošnjaci koji nas vole i pored svega što se dogodilo, verovatno jer su u stanju da se postave na naše mesto u svojim mislima. Ne znam za Albance, ali mora biti da imamo prijatelja čak i među njima. Treba razdvojiti u glavi narode, države i značajne (uticajne) pojedince. Ne sudimo o pojedinim ljudima na osnovu politika njihovih nacionalnih država i njihovih odnosa prema tim politikama, niti o državama i narodima samo na osnovu vidljivih pojedinaca. I još jedna stvar: čiju će stranu u lokalnom sukobu odabrati nvodošli stranac ako nema unapred određen interes, čista je slučajnost.

smrtnik

pre 9 godina

Meni njegove price vise bas nista ne znace. Posle svega i da budem gazda na sve prostore Kosova i Metohije, ono sto mi je proslo a ne mogu da ga vratim, za mene nema znacaja. To je kao kad ubijes coveka, pa mu se po ceo dan izvinjavas, ali on je mrtav.

herc

pre 9 godina

Da, Miteran je rekao/odbrusio Bernardu Anri Leviju: "Dok sam ja ziv, Francuska NIKAD nece ratovati protiv Srbije". Tako je i bilo... a onda je dosao Sirak.
(Ljubomir, 19. decembar 2014 00:46)

Opa, najnovija doskočica iz serije "Draža je bio de Golov cimer na vojnoj akademiji"

Goki56

pre 9 godina

Ko je zainteresovan moze da kupi ovu knjigu preko Amazona(fr). Na francuskom je i pitam se da li ce ikada biti prevedena na engleski!? Ako nije na engleskom, kao i da nije bila napisana.

http://www.amazon.fr/LEurope-est-morte-%C3%A0-Pristina/dp/275561496X

Arhivator

pre 9 godina

Dok su jedni uspostavljali vezu sa BND i MI-6, drugi su se još kleli u KGB. Napravili su izbor (iako sa njihovog stanovišta nije ni bilo izbora) i moraće da žive sa tim. Jedini problem je što će i običan narod koga niko ništa nije pitao, takođe morati da živi s tim, a mnogi više ni ne žive, sve zahvaljujući izboru onih "odozgo". Nego, ne videh nigde KGB u celoj priči.

Drugim rečima, da je uspostavljena veza "s kim treba" na vreme i pre nego što su to uradili oni dole, mnoge stvari bi izgledale drugačije, a u najboljem slučaju svega ovoga uopšte ne bi ni bilo.

Trećim rečima - hteli ste da se držite Rusa (Sovjeta, kako god) po svaku cenu? OK, ovo je cena.
Sad možemo samo da arlaučemo i cvilimo o nepravdi, ali činjenica je da je 9% stvari moglo da se izbegne. Ali naravno oni sa Zapada sve to rade zato što nas mrze, a ne zato što smo ispali glupi i dozvolili da budemo preveslani.
Što bi rekao Branko Miljković: "Ako smo pali, bili smo padu skloni".

Mitrovcanin

pre 9 godina

Vidim doticnog "linijasa" ljudi vide kao nekog hrabrog oficira , sto im uopste i ne zameram. Ali za mene koji je sa terena i zna sta se desavalo tokom i nakon agresije i kome je grad ostao podeljen nakon njegove odluke vidim samo kao jednog mlakonju. Zahvaljujuci njemu sada setamo na 800 metara raspolozivog prostora.Zelim mu da pozivi barem 200 godina.

Stevan

pre 9 godina

Ne postoji idealni prijatelj I idealni neprijatelj, izmedju ove dve krajnosti nalazi se citav dijapazon razlicitih kombinacija. Tacno je I za Napoleona I Miterana I za Engleze itd. Nisu ni Srbi uvek bili dobri prema nekoj drugoj drzavi. Mudrost jednog naroda se ogleda u dobroj proceni. Konkretno, Francuzi, Grci I mnogi drugi, a posebno Rusi su nam veci prijatelji od drugih, koje necu da nabrajam. Koliko je samo negativnih komentara bilo na istupanje francuskog premijera u Beogradu a on covek najiskrenije govorio o nama. Strasti ostavite kod kuce. Samo budala govori sve sto misli.

Ja

pre 9 godina

CIA, BND i MI-6 očigledno nisu bili gadljivi na teroriste (OVK je tada bila na američkoj listi terorističkih organizacija). Zašto je DB, KOS, to jest tadašnji državni vrh bio gadljiv na BND i ostale? Zar niko nije mogao da ode u Lengli i kaže "Mi hoćemo vašu podršku. Šta vama treba od nas?"
OVK ekipa je uradila upravo to i, kao što možemo da vidimo, takav pristup funkcioniše. Zašto niko od naših to nije uradio? Da li su glupi, naivni, nesposobni, ili im je mržnja prema "zlom zapadu" jača od svega ostalog?

Vojvodjanin

pre 9 godina

Na zalost svi smo mi znali odavno da "civilizovani i demokratski" zapad funkcionise na kapitalnim lazima i prostoj sili. Izjava Žaka Ogara je samo jedna od potvrda svega toga (covek je na terenu video sta se desavalo!). A kada je Jugoslavija, pa zatim Srbija pokusavala da dokazuje u to vreme sve to o cemu Zak Ogar govori, onda je to bila nazvana komunistickom propagandom i lazima SM i njegovih. SM je sam izvrsio kriminal nad svojim narodom samoubilackim nacinom primene svoje politicke iluzije ali je u mnogim stvarima bio u pravu, narocito u vezi zapada i velike prevare koja nam se spremala u vezi Kosova.
Kad jos procitate druge vesti, medju njima i izjava Stouna (rezisera koji pravi dokumentarni film o Ukrajini)onda se vidi koliko je jasno svim ljudima zdrave pameti i iole informisane koji hoce da vide istinu )a usput imaju i kicmu) da je udvaranje zapadu zapravo prihvatanje licemerstva, lazi i odsustvo bilo kakvog morala (a bas o tim stvarima oni toliko vole da pricaju...po principu, ko o cemu....).

Samo sto je sve ovo 'otkrivenje' lazi zapadnih mocnika doslo pomalo kasno - nakon kataklizme cije posledice se ne mogu zaleciti skoro!

Uostalom hvala, sto smo i nakon 25 godina dobili potvrde svih cinjenica koje smo znali vec tada...!?

Srecna vam Nova Godina!

Vladan

pre 9 godina

Ako smo ikada kroz istoriju imali nekoga koga bismo mogli zvati "bracom" to su bili za divno cudo Francuzi, a ne Rusi i kojekakvi imaginartni prijatelji.

Uostalom je i poznato da su Francuzi sa Sirakom na celu lupili sakom o sto kada je Anglosaksoncima plao na pamet kako ne bi bilo lose da se bombarduju mostovi po Beogradu.

Svaka Vam cast Gali!

vid

pre 9 godina

Engleska veza nam je uvek bila jaka. Sta su radili nasi kraljevski naslednici sve te godine u Engleskoj. Francuska je bratska drzava, kakva Rusija.

Konzul

pre 9 godina

Strasno....
Postovani gospodin Zak Ogar je trebao o Kosovu pricati i pisati mnogo ranije.Sada je dockan. Ali, dovoljno da napise knjigu i opere savest. Da li je moguce?

izdaleka

pre 9 godina

Pa da, oni znaju samo da postavljaju linije i da ostave narod da se ubijaju medzusobno i povuku.To je slucaj i u Arici, gde god francuzi bili podelili su zemlju i civilni ratovi buknuli da bi kasnije ih pozoves i oni igraju kako god oni hoce. Nije li sramota?

Mihailo

pre 9 godina

@ (Vladan, 18. decembar 2014 17:31)

U vreme Prvog srpskog ustanka Francuzi su obučavali i naoružavali Turke, dok je Napoleon bio protivnik stvaranja bilo kakve srpske države ili davanja široke autonomije Srbima u okviru osmanskog carstva; u isto vreme Rusi su zajedno sa Sebima ginuli na Štubiku, kod Varvarina... Tako da - ne pričaj gluposti i ne govori o onome o čemu nemaš pojma.

Kasno Marko na Kosovo stiže !

pre 9 godina

Svi se peru sada posle 15 godina od agresije i okupacije svete srpske zemlje.Znali su dobro još tada da otimaju od Srbije njeno istorijsko srce i predaju ga naciji koja je tu došla preko Prokletija i proterala Srbe. Jedino što bi sada bilo ispravno je da sve zemlje koje su priznale tzv. "kosovo" po nalogu USA, opozovu to priznanje i vrate tu svetu zemlju Srbiji.

Данац

pre 9 godina

Covek je predugo cekao, ovo je Morao pisati jos 2000!!!! Sada proradila savest. Srbiju je Nato razbio a Albanci su kao hijene samo napadali gde su bili 10 na 1. Cast Francuzima, ali nije bilo dovoljno...

Milovan

pre 9 godina

Jako dirljiv tekst.
Veliko hvala ljudskoj veličini, pukovniku Ogaru, kao da ga je sam Bog poslao. Dokaz da u EU imamo surovih neprijatelja, odnosno onih koji zauzimaju takav stav preman nama, ali i iskrenih prijatelja. I potvrda da treba brižno da negujemo prijateljstvo sa Francuzima koji su upoznali naše pravo lice u najtežim danima Velikog rata.

smrtnik

pre 9 godina

Meni njegove price vise bas nista ne znace. Posle svega i da budem gazda na sve prostore Kosova i Metohije, ono sto mi je proslo a ne mogu da ga vratim, za mene nema znacaja. To je kao kad ubijes coveka, pa mu se po ceo dan izvinjavas, ali on je mrtav.

miselin

pre 9 godina

Bravo za velikog coveka, Francuza. Borio se protiv terorista sa Zapada i njihovih zamorcica! Odusevljen sam hrabroscu koja je iskazana samim delom protiv terorizma i fasizma a knjigu cu definitivno kupiti. Nisu svi Englezi, Amerikanci i Nemci, hvala Bogu pa postoje ostale nacije koje umeju da vrate poverenje u coveka kao ljudsko bice!

Voli zemlju svoju

pre 9 godina

I Hoce li neko da odgovara za ovo?
inace OVK je bila na listu teroristickih organizaija,da li je i danas ne znam,ali tih godina je bila teroristicka organizacija.
sta cemo sad EU ? nikom nista A?

Raka

pre 9 godina

Neprijatelji Srbije se za poslednjih 150godina nisu promenili ni jedan. Kako neprijatelji tako ni prijatelji. Meni je davno jedan nas veliki vojni cinovnik rekao ovako " svako ko bude tvrdio da su Nemci i Englezi nasi prijatelji je ili izdajnik ili placenik ili ludak ". Dakle razmislite i pogledajte odakle dolazi najvise ucena i unistavanja u Srbiji, a onda razmislite o tome sta vam danasnja vlast prodaje kao sarenu lazu....

Arhivator

pre 9 godina

Dok su jedni uspostavljali vezu sa BND i MI-6, drugi su se još kleli u KGB. Napravili su izbor (iako sa njihovog stanovišta nije ni bilo izbora) i moraće da žive sa tim. Jedini problem je što će i običan narod koga niko ništa nije pitao, takođe morati da živi s tim, a mnogi više ni ne žive, sve zahvaljujući izboru onih "odozgo". Nego, ne videh nigde KGB u celoj priči.

Drugim rečima, da je uspostavljena veza "s kim treba" na vreme i pre nego što su to uradili oni dole, mnoge stvari bi izgledale drugačije, a u najboljem slučaju svega ovoga uopšte ne bi ni bilo.

Trećim rečima - hteli ste da se držite Rusa (Sovjeta, kako god) po svaku cenu? OK, ovo je cena.
Sad možemo samo da arlaučemo i cvilimo o nepravdi, ali činjenica je da je 9% stvari moglo da se izbegne. Ali naravno oni sa Zapada sve to rade zato što nas mrze, a ne zato što smo ispali glupi i dozvolili da budemo preveslani.
Što bi rekao Branko Miljković: "Ako smo pali, bili smo padu skloni".

Ja

pre 9 godina

CIA, BND i MI-6 očigledno nisu bili gadljivi na teroriste (OVK je tada bila na američkoj listi terorističkih organizacija). Zašto je DB, KOS, to jest tadašnji državni vrh bio gadljiv na BND i ostale? Zar niko nije mogao da ode u Lengli i kaže "Mi hoćemo vašu podršku. Šta vama treba od nas?"
OVK ekipa je uradila upravo to i, kao što možemo da vidimo, takav pristup funkcioniše. Zašto niko od naših to nije uradio? Da li su glupi, naivni, nesposobni, ili im je mržnja prema "zlom zapadu" jača od svega ostalog?

Радосав

pre 9 godina

Немачки БНД и британска служба су обучавале,помагале и кординисале кације шиптарских терориста.Ко прочита текст видеће да су три припадника ОВК,вративши се да опљачкају што нису у манастиру Девич, носили немачке униформе! Немачка данас од нас тражи да признамо Косово. Јел овде стварно неко мисли да је Европска Унија, немачка интересна сфера, пут који Србији нуди просперитет?Овде је све кристално јасно. Хвала господину пуковнику! Његова књига је добила значај и у француском јавном простору и изазвала је велико интересовање. Сваки пионир истине која се оволике године ускраћује и замењује мучком дехуманизацијом и демонизацијом српског народа, год просечног човека не може да не изазове дуговечну захвалност! Хвала!

modesty

pre 9 godina

Zbog ovakvih heroja citava zapadna masinerija lazi i propagande nije dovoljna da sakrije istinu o golgoti srpskog naroda koju su podrzali i organizovali celnici iz EU i NATO. Jednostavno su nasli najagresivnije separatisticke grupe, naoruzali ih i napravili od Jugoslavije Irak, Afganistan, Libiju, Ukrajinu... Po obrascu.

Ono sto ce ostati ogroman problem na Balkanu je kolektivna deluzija koju su servirali Hrvatima, Bosnjacima i Albancima. To njihovo genocidno zlo se negovalo po dijasporama sedamdeset godina, sad su dobili legitimitet toliki da nikome tamo vise ruke nisu ostale ciste. Odrzavati tu deluziju je postalo pitanje njihovih nacionalnih identiteta, a to je najgore nasledje, skupa sa uranijumom, koje se ikome moze ostaviti.

Mare,NS

pre 9 godina

""... Shvatio je da se ne radi o humanitarnom ratu, na terenu je uvideo da su OVK vojnici sve vreme bili pod kontrolom nemačkih i britanskih vojnih službi, uključujući i napade na srpske crkve, manastire i izbegličke kolone nepsoredno po prestanku NATO bombardovanja. ...""

Hoce li nasa vlada traziti makar objasnjenje za ovo sto svi znamo,ali se pravimo da ne znamo.
Zamislite,oni jos traze da otkrijemo ko je zapalio ambasade.
Ne podrzavam naravno taj cin,ali i da znam nikada im ne bih rekao.
Nisu zasluzili!
P.S.Svaka cast Zaku Ogaru,na hrabrosti i iskrenosti.
Orden je u pravim rukama!!!

Android Jelly Bean

pre 9 godina

Uvijek sam govorio da su nam Njemci i Britanci najveci neprijatelji ne samo Srbima nego svim slovenskim pogotovo pravoslavnim narodima. Vazda su to kroz istoriju pokazivali i dan danas pokazuju. I sad nam Britanci kotrolisu i vlast i crkvu i sve institucije uz pomoc nasih prodanih dusa kojih je vazda bilo. Jedno sam uvijek govorio: ''Ako slovenski narodi treba da nestanu sa planete Zemlje onda neka nestanu i ti odvratni anglo-saksonci!!!''

Dalibor

pre 9 godina

Svaka cast pukovnice! I to ne zato sto sam ja Srbin a ti si branio Srbe vec zato sto si pravi vojnik koji bi zastitio sve neduzne ljude, da je vise takvih ljudi u vojskama sirom sveta mnogo bolje bi bilo

Rile

pre 9 godina

Dragi moji Srbi. Mi trebamo i moramo da razvijamo odnose sa celom Evropom i svetom da bi tako što više podigli nas, našu ekonomiju, standard i ugled. Ali uvek treba da znamo na čemu smo sa svakim posebno. Tu ne mislim na običan narod već na zvaničnu politiku odredjene države. U skladu s tim, ja odgovorno tvrdim da je britanska diplomatija, najviše zla nanela Srbiji i Srbima, još od Berlinskog kongresa, kada su pokušali da nas vrate pod Otomansku okupaciju, pa do danas. Da! Više čak i od Nemaca. Jednostavno, oni nas vide kao produženu ruku Rusije, odnosno kao zemlju i narod nad kojom oni ne mogu da vrše svoj kolonijalostički i imperijalistički uticaj. Tako da na svaki mogući način pokušavaju da nas marginalizuju i neutrališu. Što se tiče SAD, tu je stvar jasna. Ko najviše uloži u lobiranje, najviše će i dobiti. Mi, Srbi smo to prekasno shvatili, a možda nismo još uvek ni shvatili. Od Francuza smo uvek imali prikrivene simpatije, krile su uvek u senci britanskog i americkog uticaja, kojem Francuska gotovo nikad nije mogla da se odupre.

Бојан Илић

pre 9 godina

"Britanci su bili u bliskoj vezi sa UČK. Vojnici iz 20. puka SAS su zapravo bili angažovani na strani UČK, oni su im davali logistiku, oni su ih obučavali. To sam otkrio u konkretnim situacijama na terenu", priča Žak Ogar.

Тако су и Краљу "помогли".....

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Koja glupost, koji idiotizam? Pa, na našoj strani nismo bili ni mi Srbi a kamo li Francuzi? Zar mislite da bi se sve ovako završilo da smo imali jedinstvo koje su imali ovi naši susedi, koji i danas plaču i cvile a usput su proterali i pobili sve što je srpsko? Zar mislite da bi nas SAD i EU ovoliko gazili i gnjavili da smo ratovali "na našoj strani"? Draga gospodo, Srbija, nažalost, danas, ima više petokolonaša, defetista i onih koji bi da beže, nego onih koji bi da se organizuju i brane. Takvi su rodoljube, odnosno patriote, proglasili ratnim zločincima i običnim kriminalcima. Naravno, ne zato što oni to jesu već, da bi svoj kukavičluk, svoju ništavnost, predstavili kao vrhunsku pamet i vrlinu. Da smo ratovali na našoj strani, SAD i njena marioneta EU, bili bi takodje na našoj stramni. Ovako, odabrali su najveći jad i bedu, videlu su gde je "meko", pa su odlučili tu da "gaze". I dalje nas drže na užetu kao svinjče pred klanje, dok mi očekujemo "kukuruz". Znaju da, u slučaju pokušaja da se otrgnemo sa tog učeta, uvek mogu računati na srpsku "svest i savest", odnosno, ljude koji bi prodali i kosti rodjene majke a ne državu i naciju. Čitave generacije su vaspitane da beže. Otadžbina /ah, kako to, tim ljudima, patetično zvuči/ je stavljena na poslednje mesto svih vrednosti. U ovakvom stanju društvene svesti, ropstvo, u svakom smislu te reči, je dobra opcija.

Ono

pre 9 godina

Zak Ogar je i ranije pisao o tome, pricao o tome samo sto je retko sta dolazilo do nas... Pricao je on to i u vreme kada je to bilo ekstremno nepopularno, svega par godina posle rata...

herc

pre 9 godina

Da, Miteran je rekao/odbrusio Bernardu Anri Leviju: "Dok sam ja ziv, Francuska NIKAD nece ratovati protiv Srbije". Tako je i bilo... a onda je dosao Sirak.
(Ljubomir, 19. decembar 2014 00:46)

Opa, najnovija doskočica iz serije "Draža je bio de Golov cimer na vojnoj akademiji"

Булат

pre 9 godina

Није као да је рационалан и мислећи човек који уме да сабере два и два мислио да је неко ослобађао "јадне" Албанце од "балканског касапина" Милошевића. Све су то биле приче за малу децу( уз неспорно погрешне и исхитрене Слобине потезе), а агресиван рат против Србије из ваздуха и преко логистичке подршке терористима из овк на терену( у камповима у северној Албанији и Македонији) имао је као позадину геостратешке циљеве. Људска права се ту увек наметну као добар изговор за насртај на суверенитете других земаља. Господин пуковник Огар је само савестан и свестан човек који је истину прихватио и не либи се да је заступа( препоручује његову књигу скоро објављену и на српском језику под називом " Европа је скончала у Приштини"). Нажалост истини су потребни заступници!Овај човек се сврстао у ред пријатеља српског народа. Хвала му на ширењу истине о карактеру рата у покрајини и о мучком страдању Срба само због своје националности и хвала његовом оцу што је тај сентимент француско-српског пријатељства пренео на њега, иако је званична Француска окренула леђа Србији!

Djordje

pre 9 godina

Na kom jeziku je stampana knjiga, i gde se moze nabaviti? Mozda bi i to trebalo da nam kazete u ovom tekstu? Imam puno prijatelja u inostranstvu i voleo bih da im kupim i poklonim knjigu i malo razjasnim stvari po pitanju kosova?

неко памти

pre 9 godina

Хвала и њему и још једном француском официру, господину Пјер Анри Бинелу. За њихову власт они су издајници, за нашу анонимци, али нама су браћа. Живела слободна Француска!

my way

pre 9 godina

Шта рећи, осим хвала овом човеку на свему! Истина се зна, а ко се против ње лицемерним лажима бори, проблем његовог морала и савести!

Ljubomir

pre 9 godina

@tofansky, 18. decembar 2014 21:30

Da, Miteran je rekao/odbrusio Bernardu Anri Leviju: "Dok sam ja ziv, Francuska NIKAD nece ratovati protiv Srbije". Tako je i bilo... a onda je dosao Sirak.

baš lepo

pre 9 godina

Ljudi, shvatite jednu stvar: države imaju svoje dnevne interese koji se pretaču u konkretne politike. Ovaj čovek i još neki s njim, nas vole. Postoje i Englezi koji su imali simpatija za nas. Sigurno postoje i Nemci koji nemaju ništa protiv nas i koji su na našoj strani. Znate i sami da postoje i Hrvati i Bošnjaci koji nas vole i pored svega što se dogodilo, verovatno jer su u stanju da se postave na naše mesto u svojim mislima. Ne znam za Albance, ali mora biti da imamo prijatelja čak i među njima. Treba razdvojiti u glavi narode, države i značajne (uticajne) pojedince. Ne sudimo o pojedinim ljudima na osnovu politika njihovih nacionalnih država i njihovih odnosa prema tim politikama, niti o državama i narodima samo na osnovu vidljivih pojedinaca. I još jedna stvar: čiju će stranu u lokalnom sukobu odabrati nvodošli stranac ako nema unapred određen interes, čista je slučajnost.

Stevan

pre 9 godina

Ne postoji idealni prijatelj I idealni neprijatelj, izmedju ove dve krajnosti nalazi se citav dijapazon razlicitih kombinacija. Tacno je I za Napoleona I Miterana I za Engleze itd. Nisu ni Srbi uvek bili dobri prema nekoj drugoj drzavi. Mudrost jednog naroda se ogleda u dobroj proceni. Konkretno, Francuzi, Grci I mnogi drugi, a posebno Rusi su nam veci prijatelji od drugih, koje necu da nabrajam. Koliko je samo negativnih komentara bilo na istupanje francuskog premijera u Beogradu a on covek najiskrenije govorio o nama. Strasti ostavite kod kuce. Samo budala govori sve sto misli.

Mitrovcanin

pre 9 godina

Vidim doticnog "linijasa" ljudi vide kao nekog hrabrog oficira , sto im uopste i ne zameram. Ali za mene koji je sa terena i zna sta se desavalo tokom i nakon agresije i kome je grad ostao podeljen nakon njegove odluke vidim samo kao jednog mlakonju. Zahvaljujuci njemu sada setamo na 800 metara raspolozivog prostora.Zelim mu da pozivi barem 200 godina.

Goki56

pre 9 godina

Ko je zainteresovan moze da kupi ovu knjigu preko Amazona(fr). Na francuskom je i pitam se da li ce ikada biti prevedena na engleski!? Ako nije na engleskom, kao i da nije bila napisana.

http://www.amazon.fr/LEurope-est-morte-%C3%A0-Pristina/dp/275561496X

tofansky

pre 9 godina

@srbin
Grdno se varas, sirak je dosao na vlast 1995-e, i bombardovanje u Bosni je pocelo vec 1995 (VRS je skinula jedan miraz a on je poludeo od besa). Takodjer je kao sef oruzanih snaga Francuske, dao zeleno svetlo 1999-e i poslao vojsku na Kosovu i Metohiji.
Jedino sto nije dozvolio iako su US i UK to zeleli, jeste bombardovanje Beograskih mostova, a znas i sam da tako nije bilo za Novi Sad itd.

Ti misilis na Miteran-a, on je rekao da dok je on predsednik, niko nece bombardovati Srbe.

Vojvodjanin

pre 9 godina

Na zalost svi smo mi znali odavno da "civilizovani i demokratski" zapad funkcionise na kapitalnim lazima i prostoj sili. Izjava Žaka Ogara je samo jedna od potvrda svega toga (covek je na terenu video sta se desavalo!). A kada je Jugoslavija, pa zatim Srbija pokusavala da dokazuje u to vreme sve to o cemu Zak Ogar govori, onda je to bila nazvana komunistickom propagandom i lazima SM i njegovih. SM je sam izvrsio kriminal nad svojim narodom samoubilackim nacinom primene svoje politicke iluzije ali je u mnogim stvarima bio u pravu, narocito u vezi zapada i velike prevare koja nam se spremala u vezi Kosova.
Kad jos procitate druge vesti, medju njima i izjava Stouna (rezisera koji pravi dokumentarni film o Ukrajini)onda se vidi koliko je jasno svim ljudima zdrave pameti i iole informisane koji hoce da vide istinu )a usput imaju i kicmu) da je udvaranje zapadu zapravo prihvatanje licemerstva, lazi i odsustvo bilo kakvog morala (a bas o tim stvarima oni toliko vole da pricaju...po principu, ko o cemu....).

Samo sto je sve ovo 'otkrivenje' lazi zapadnih mocnika doslo pomalo kasno - nakon kataklizme cije posledice se ne mogu zaleciti skoro!

Uostalom hvala, sto smo i nakon 25 godina dobili potvrde svih cinjenica koje smo znali vec tada...!?

Srecna vam Nova Godina!