Sreda, 01.10.2014.

19:30

Vojna parada bez četničkih obeležja

Na vojnoj paradi u Beogradu, koja je zakazana za 16. oktobar, neće biti četničkih obeležja, kaže za Danas ministar odbrane Bratislav Gašić.

Izvor: Danas

Vojna parada bez èetnièkih obeležja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

Бацач пламена

pre 9 godina

@Dorcol na braniku piraterije

Не против грађанске, већ против буржоаске и класно подељене. И у СФРЈ сви смо ми били грађани. Грађанин је свако, а буржуји су били мали слој богатих пре 1945. који је био мало ,,равноправнији'' у односу на друге.

Vojvodinac

pre 9 godina

Izjava ministra sama po sebi je dovoljna, ne zaslužuje komentar!
Izaziva donekle čuđenje tipa: gde ovog nađoste za ministra?
Da bruka bude veća, moramo pomenuti kontekst finansijske situacije u Srbiji, gde se smanjuju penzije i plate, otpuštaju ljudi da se spreči bankrot, a sa druge strane parade, slanje delegacija po svetu uz prilično visoke troškove (samo Toma je sa svojom delegacijom prilikom posete SAD potrošio tričavih 78000 €)...
Da li još neko veruje u tu priču?
Čemu parada vojske koja je uspela izgubiti sve ratove u kojima je učestvovala, a kada je trebala braniti celovitost države, raspala se po šavovima?
Da li na paradi trebaju izgledati opasno i sposobno, a kada se zapuca, mobiliši stanovništvo?
Pitam se da li će oficiri i podoficiri sa više od 15 godina staža imati obraza da se pojave na paradi.

jovan

pre 9 godina

Ko je uopste postavio pitanje cetnickih obelezja pobogu?! Moze li neko ovog Gasica da vodi na doping kontrolu ? Cuj, iznenada cetnicka obelezja iz cista mira! To bi bilo isto kada bi Cuckovic izjavio u Obrenovcu - "na zalost Obama nece doci" ...

ns

pre 9 godina

niti nam je potrebna vojns parada, niti ddolazak diktator i agresor strane zemlje, niti cetnici...
Nams treba da imamo posso, da radimo i zaradimo,
da imamo kvalitetno zdravstvo i obrazovanje.
Ovaj trandebal se pravi samo zarad izgradnje kulta licnosti premijera u ovom napacenjom, nezrelom i funkcionalno nepismenom narodu.

voleo si ga Djuro

pre 9 godina

Znaci ako dodje Putin skidamo nasa drzavna obelezja i stavljamo Srp i Cekic. Cini mi se da nije bio tako glup Tito kad je uvideo da mora radikalno da rasrksti sa srpskim rusofilima posle 48me.

Dorcol na braniku piraterije

pre 9 godina

@smrt fasizmu
Jeste ta petokraka simbol borbe protiv fasizma ali je isto tako i simbol borbe protiv gradjanske Srbije.

Ivan

pre 9 godina

Da li to znači da nigde neće biti zvanične zastave naše države, koja na sebi sadrži dvoglavog orla?! A posebno je ludo da u trenutku krize neko organizuje paradu gde će preovladjivati simboli iz tog doba?? Pa da nećete sad da sijete hiljade zastava sa petokrakama?? Vi stvarno niste normalni!

W12SRB

pre 9 godina

Naravno da nisu ucestvovali u oslobadjanju Beograda. Gledali su da sacuvaju zivu glavu od bratoubilackih partizana sa Britanskim oruzjem! Pre nego sto izlupate minuse pogledajte Tito Churchills man i Tito his own man na netu !

Nikola: Orla u sredinu, BEZ KRUNE !

pre 9 godina

Da li se mozda i dvoglavi orao na grbu i zastavi Srbije racuna kao "cetnicko obelezje"?
(goran, 1. oktobar 2014 21:26)

Da, zbog krune moze tako da se kaze. Kruna treba da se odstrani (sve sto simbolise monarhiju), a orao da se pomeri na sredinu zastave. Ovakva zastava kakva je sada ne simbolise REPUBLIKU Srbiju i sa orlom u cosku podseca vise na zastave izvidjackih drustava ili pokreta gorana, nego na drzavnu zastavu.

Ccccccc....

pre 9 godina

cetnici antifasisti ????? pa sta je bre sa silnim onim slikama cetnika i nemaca iz vremena drugog svetskog rata??? i sa slikama gde cetnici kolju nas narod, a nemac ovekovecio fotoaparatom??? nemojte mi samo reci da nikada te slike niste videli !!! zagrljeni nemci i cetnici, nasmejana i vesela druzina.... ccccc.....

Čonka

pre 9 godina

"Vojna parada bez četničkih obeležja". Ku ku lele...? Koštunica, Nikolić, Drašković, Vučić i ostala rodbina će ostati razočarana.

Nikola

pre 9 godina

Narodu dajte hleba i igara, parada, datih obećanja, lažne nade, malo farme i velikog brata da zaboravi na sve što mu se dešavalo, da možete opet da mu ponovite.
Pozdrav za narod koji najbrže zaboravlja ;)

Nema nama sa Drine vedrine

pre 9 godina

Vuk i Đinđić uklonili petokraku... nego šta. Vuk je vratio orla i himnu. A ko je skinuo petokraku sa ruske zastave i da li je Putin petokraku vratio?

Iz livada

pre 9 godina

Istorijska je istina da cetnicke jedinice nisu ucestvovale u oslobodjenju Beograda ali je puna istina o pozadini ove cinjenice mnogo kompleksnija nego sto propartizanski simplifikatori i jurisnici misle. Cetnika (doduse kao i partizana) u Beogradu nije bilo, a komunisticka vojska ih je uz to, dolazeci u jesen 1944 u Beograd, usput sistematski istrebljivala, izbegavajuci, po verodostojnim izvorima, svaki usputni sukob sa zaostalim nemackim jedinicama (Nemce su, radi koncentracije na "domace izdajnike", prepustili Sovjetima). Velike sile su se u jugoslovenskom gradjanskom ratu opredelile iz ciste racunice (koja je u ozbiljnoj literaturi temeljno istrazena ) za partizane po istoj logici po kojoj su, u jednoj fazi raspada "Titove" Jugoslavije, odlucili da je UCK "oslobodilacka vojska" i saveznik a ne teroristicka organizacija. Ako jednom bude organizovana parada za americke zvanicnike (sto bih, kao i sada, smatrao politicki suvisnim i promasenim), bio bi grub falsifikat istorije da to prodje bez podsecanja, uz cetnicke simbole i oznake, na po svemu secanja dostojnu epopeju zbrinjavanja americkih pilota '44.

Dusan

pre 9 godina

Prvi put cujem da je zvanicna drzavna politika izjednacavanje cetnika i partizana. To je sramotno! Zvanicna politika moze biti politika neizjednacavanja cetnika i ustasa, ali ovo...

Ђорђе

pre 9 godina

Slobodu nam nisu donijeli cetnici. Cetnici su se borili na strani Hitlera, stoga njihova obiljezja nemaju mjesta na manifestaciji iza koje stoji drzava.

Karađorđević

pre 9 godina

Izvinite, da li su se četnici nudili da učestvuju u toj paradi? Da li su ravnogorci tražili da se istaknu njihovi simboli? Kako je došlo do toga da se četnici uopšte pominju? Samo vi paradirajte, sa srpom i čekićem i crvenom zvezdom petokrakom.

comi

pre 9 godina

E Moja Putine da znas da je predsednik Srbije cetnicki vojvoda,i da je premijer prelepljivao ulicu Zorana DJindjica na ulicu Ratka Mladica,bilo bi me sramota da stojim pored njih na paradi povodom oslobodjenja Beograda...

pitanje

pre 9 godina

Samo jedno pitnje
koliko nas kosta ova parada ? Cisto onako da znam koliko ce penzionerima, trudnicama i onim poplavljenim biti odbijeno od usta

predrag

pre 9 godina

Ukoliko je kriterijum taj ko je bio na oslobođenju Beograda, onda nema nikavih problema, neka naprave paradu samo sa petokrakama. No, upotrebiti sintagmu "ta, priča", to je na nivou kafanskog razgovora koji ne priliči jednom ministru u vladi. Takođe, taj, ministar vojni, bi morao da zna za postojanje snažne mreže ilegalaca u Beogradu tokom čitavog Drugog svetskog rata upravo pripadnika Kraljevske vojske u otadžbini. Sramota je da jedan visoki predstavnik Srbije istoriju uči jedino iz TV serija kakve su "Otpisani", umesto da malo prouči stvrne istorijske izvore. Takođe, organizovati paradu na kojoj će istovremeno biti obeležena i godišnjica Prvog svetskog rata, a onda izjaviti da nema mesta za "tu priču", zaista je apsurd, jer je "ta priča" jedino i učestvovala u Prvom svetskom ratu. No, ovo je klasičan primer šta smo i ko smo mi, Srbi. Jad i beda od naroda. Narod koji će učiniti sve da sam sebe porekne. Umesto na nam bude čast i da se ponosimo sa dva antifašistička pokreta, mi kao ministra imamo čoveka koji za hiljade ljudi koji su dali živote u borbi protiv nacizma, upotrebljava izraz "ta priča". Sramota i jad. Sramota i jad!

Milorad Glisic

pre 9 godina

Bez partizanskih obelezja takodje.Bice obelezja jedino drzave Srbije i nase vojske koja su bliza cetnicima nego partizanima.Zasto?Svima je jasno da danasnja Zastava Srbije kao Grb Srbije i Himna Srbije nemaju nikakve veze sa partizanima i komunistickim pokretom.Kruna na zastavi i grbu sve govori kao i reci himne.

Nenad

pre 9 godina

Potpuno opravdana odluka, naravno partizane ne možemo smatrati jedinim borcima protiv okupatora, kao što i sve četnike ne možemo smatrati borcima protiv okupatora. Naravno mnogi četnici sebe nisu ni smatrali četnicima već vojskom Kraljevine Jugoslavije. Najbolja odluka je da na paradi budu samo obeležja države Srbije i gotova stvar. Ovi ljudi koji su izginuli na obe strane verovatno ne bi želeli da se Srbi i dalje dele na jedne i na druge i posle 70 godina.

Petar

pre 9 godina

Sramota, mom bratu danas pozlilo jer mesecima jedva kraj sa krajem sastavlja jos mu i platu smanjuju a ovi ce da paradiraju i razbacuju pare.

sone

pre 9 godina

Mislim da bi trebalo prosetati se sa uniformom danasnje srpske vojske, bez partizanskih obelezja. Rane su jos sveze i tesko da ce nekad da zarastu. Obzirom da je obelezavanja godisnjice oslobodjenja prestonice a ne Srbije, onda cetnici tj JVO zaista nemaju sta da traze. Mozda cemo ipak jednog dana i mi iz provincije imati cast da kazemo ko nas je oslobodio 1944., ko je usao u Krusevac, Leskovac, Majdanpek, Lazarevac.. Rusi i partizani sigurno nisu. A do tada ce proci mnogo vode kroz Beograd na vodi.

Metuzalem

pre 9 godina

Postoji ozbiljna opasnost od kataklizmičnog zemljotresa u Srbiji imajući u vidu koliko će se njih prevrtati u grobu zbog svih okolnosti u vezi sa ovom proslavom.

Milan

pre 9 godina

Mislim da su državna obeležja Vojske Srbije određena zakonom.Tako da bi svaka druga bila van zakona osim naravno nekih gostujućih vojnika zemalja saveznika u 2. sv.ratu !

Pera Trta

pre 9 godina

Ne verujem da je keramicar ovo sam smislio. "Koska" sa cetnicima. Pravo pitanje je ODAKLE PARE! Za penzije i plate nema, za lecenje dece u inostranstvu nema, za poplavljene nema, za trudnice i majke nema. Ali ima se za 3 parade u mesec dana (oficiri, gejevi i sad pun sastav vojske), ima se za licno obezbedjenje brace, ima se za Dragicinu svitu u vidu njene "fondacije" u Njujorku, ima se za helikopterske obilaske polu-mrtvih gradilista, ima se za svaki moguci i nemoguci poluformalni skup bilo gde na planeti Zemlji.
Nek pokazu donatoru MIG-ove u niskom letu sa novim akumulatorima, popiju po jednu Tominu diplomovachu i razlaz.

A o politickoj sizofreniji moze da se pise do prekosutra. Zemlja, dugogodisnji kandidat za ulazak u EU organizuje vojnu paradu za Putina u trenutku dok EU priprema treci krug sankcija Rusiji. Uh al ce to da boli kad se obe stolice izmaknu.

Smrt fasizmu

pre 9 godina

Zasto svih ovih godina niko ne pomene izvestaj americkog ambasadora iz Beograda nakon sto su demonstranti predvodjeni Zoranom Djindjicem i Vukom Draskovicem uklonili zvezdu petokraku iz centra Beograda?
Nije li u tom izvestaju pisalo da su demonstranti uklonili simbol antifasisticke borbe?

Veselin Trandafilovic

pre 9 godina

Parada bi simbolicno trebala da se zavrsi na Dedinju posto "oslobodioci" partizani nisu bili nimalo skromni kada su resili da se skuce i skupo naplate svoj boravak po sumama...

shone

pre 9 godina

Ali za koji ce nama ovo? Parada cega? To se radi u bogatim, moćnim državam koje žele da demonstriraju svoju snagu. A šta mi imamo od toga?!?
Bespotrebno trosenje para kojih nemamo... od istorije se ne zivi, kada cemo to shvatiti,bre...

Hermes

pre 9 godina

E moj zaludni narode, pogledaj malo sadašnje uniforme naše vojske: kape, rukave, dugmad... Sve su to manje-više četnička obeležja, nedostaju samo lobanje.

Veljko

pre 9 godina

Problem je što su upravo predstavnici današnje vlasti godinama agitovali za rehabilitaciju četnika a govorili sve najgore protiv partizanskog pokreta - jedinog narodnooslobodilačkog i antifašističkog pokreta na ovim prostorima. Rusku politiku i političare nikada nisam cenio, ali Rusi nikada nisu imali dilemu oko karaktera antifašističke borbe u Evropi, i nikada nisu pokušali niti dozvoljavali reviziju istorije i zato su velika nacija. Srbija još nije raščistila sa svojom prošlošću i zato smo tu gde jesmo i zato smo takvi kakvi smo. Pristojni ljudi u Srbiji nemaju dileme da je postojao samo jedan antifašistički pokret i samo jedna antifašistička borba. Voleo neko komunizam ili ne, ali to su činjenice. Svi drugi "pokreti", uključujući i četnički su bili kolaboracionistički, kvislinški, izdajnički i u službi najvećeg zla u istoriji čovečanstva. Zato nikakvih drugih simbola sem partizanskih nikada ne sme nikada biti ni na jednoj paradi u ovoj zemlji.
Smrt fašizmu, sloboda narodu!

Louigi

pre 9 godina

Kako saznajem cetnici ce paradirati na kraju kao iznenadjenje a iza njih ce paradirati pozadinci kojima ce ovo biti drugo po redu paradiranje u zadnjih mesec dana.

mrgud

pre 9 godina

zar ne bi bilo logičnije da se na paradi vojske Srbije pokažu samo obeležja RS i vojske Srbije? Ako je to već parada vojske Srbije. A ako ćemo baš da ulazimo u istoruju, ni partizani nisu učestvovali u oslobađanju beograda, jer su u isti prve partizanske jedinice stigle nekoliko sati nakon ulaska Crvene armije u Beograd. Jedino ako se likvidacija "narodnih neprijatelja" u Beogradu ne računa kao oslobođenje.

rephinho

pre 9 godina

Dok narod gladuje i jedva sastavlja kraj sa krajem oni trose novac od tog istog naroda za paradiranje. Ko ce sve to da plati ako ne taj jadan napaceni narod. Umesto da se taj novac usmeri na nesto bitnije i znacajnije oni ga bahato trose. A mogu samo da zamislim koliko ce se njih ugraditi!!!

racerx

pre 9 godina

HAHAHAH, bas me interesuje kako se sada oseca neki bot, koji ima cetnicku zastavu kao background na racunaru, a sada pise komentar tipa: "Normalno je da cetnici, kao saradnici okupatora, ne ucestvuju na ovoj proslavi! Kako moze da se oseca Tomislav Nikolic, cetnicki vojvoda, da li to znaci da ce njemu biti zabranjeno prisustvo? Kako li se osecaju horde SNS botova koji imaju za avatare fotografije Ljotica, Nedica, Mihajlovica... Hahahah, koja je sada kriza identiteta kod njih :D
Ova vlada je smesna ko crtani film, samo im Tadic fali!

dz

pre 9 godina

A hoce li doci poplavljeni iz Tekije i Obrenovca, da pitaju Putina da ima da neku donaciju? Posto nasi nemaju para, to sto imaju trose na parade...

Rale

pre 9 godina

U suštini, ova priča o četnicima kao antifašistima služi samo nama ovde da se zamlaćujemo i lažemo. Čim pređemo državnu granicu ili nešto organizujemo sa saveznicima iz Drugog svetskog rata, nikome ne pada na pamet da spominje četnike.

Slobowsky

pre 9 godina

Nije mi jasno zašto današnja vlast srpska a bogami i ruska trude da slave ovakve stvari kad su se ljudi u II svetskom ratu borili baš protiv ovakvog sistema i ovakvih korumpiranih ljudi u vlasti. Totalni cinizam.

goran

pre 9 godina

A sta bi tu tacno moglo da se definise kao "cetnicko" obelezje?

Da li se mozda i dvoglavi orao na grbu i zastavi Srbije racuna kao "cetnicko obelezje"?

terzina gedora ex dzajina

pre 9 godina

circus od drzave i drzavnika. slike su vam sa parade u moskvi, a sta ce kukala nasa vojska da prikaze!? ministre, pricateli bar ruski? mislim da bi to odusevilo putina. ili moramo placati prevodioca?

Iza Brda

pre 9 godina

Pa, i dobro je da nema četničkih obeležja, s obzirom ko bi trebalo da ih nosi.
Naslednici Titove JNA, Kumrovački djaci, u trećoj generaciji komunjare.
Niste dostojni Srbije i kokarde!
Gadite nam se.

Слава Партизанима

pre 9 godina

Па наравно, како ослобођење Београда од фашизма да се прославља уз обележја сарадника и слуга нацистичког окупатора.

Срамотно је како смо допустили задњих 20 година да се свакакве лажи пласирају и да игноришемо истинске хероје нашег народа и наше земље, а да се рехабилитују свакакве издајице и квинслинзи који су убијали свој народ и борили се заједно са Немцима, Италијанима, Усташама и другим фашистима, а на крају са њима и бежали.

Али примећује се да све више и више људи одбацује лажи које нам се сервирају у задњих 20 година. Стопут изговорена лаж ипак не постаје истина.

Зато слава и хвала херојским ослободиоцима нашег града, Партизанима и Црвеноармејцима!

И живела целокупна народно ослободилачка борба.

zed

pre 9 godina

Slažem se bez četničke ikonografije, ali sa srpskom ikonografijom obavezno( srpska trobojka, srpski grb) a poželjna je i jugoslovenska ikonografije znaci zastave i grbovi pod kojom se Beograd oslobađao.
Toliko od mene.

my way

pre 9 godina

Мудри народи и људи би једноставно ћутали и не би имали потребу да истичу да неће бити обележја ЈВУО, не само зато што је то паметно, већ зато што је и морално. Србија не може и не сме да се одрекне покрета отпора лојалног влади у Лондону под вођством генерала Михајловића, јер би то управо било пљување на антифашистичку борбу целог српског народа и апокалиптичне жртве које је због ње претрпео. Нигде за антифашистичку борбу нису карактеристична комунистичка обележја осим у бившем СССР-у који друга није ни имао јер су се злочиначка бољшевичка револуција и брутални масакр над породицом Романов (поготово над принцезом Анастасијом) након што је негде 2 године била у кућном притвору десили у време Првог, а не Другог светског рата. О нашем дугу цару Николају и улози у том следу трагичних догађаја ваљда није потребно ни говорити. Жалосно је да се ми као жртва додворамо џелату, поготово што ни САД ни ЕУ не би имали никакав проблем да буду четничка обележја, пошто ЈВУО сматрају својим историјским савезником у борби против нацизма и фашизма. Доста је више насилног фалсификовања историје, поготово што се све зна и о масовним комунистичким злочинима и то у миру, након свог страдања овог народа у рату. Не заслужују ли те жртве и њихови потомци минимум поштовања, бар да се полотички и војни врх уздржи оваквих изјава?

Suptilnost buzdovana

pre 9 godina

Izvinite, a na kojoj je to paradi ikada bilo cetnickih obelezja? I da li mislite na bradu, ili na dvoglavog orla? I otkud ova tema uopste? Da malo pricamo o tome? Amaterski pokusaj, amaterski...

aleksandar

pre 9 godina

imamo mi para za sve drugo osim za ono za sta treba da imamo!!!!parade !? pravi trenutak za to ko ce to sve da plati? zna se mi narod! koga briga za sve to ? Necemo se mi dozvati pamet Nikada































danica

pre 9 godina

citam komentare pa ne mogu da verujem. bacili kosku i opa odmah se svi uhvatili da natezu jesu li cetnici antifasisti ili fasisti. jel nikome ne smeta ideja da u zemlji u kojoj narod BUKVALNO nema leba da jede, u kojoj se uz prigodne pateticne govore smanjuju penzije vec polumrtvim penzionerima, organizuje 'velicanstvena' vojna parada??!!! najlepsa i najvelicanstvenija ikad! a sta ce tacno da paradira na toj paradi?! 3 raspala aviona koja ako polete, Boze pomozi publici koja ih odozdo posmatra? jel imamo mi neko oruzje, neku vojsku da pokazemo? i onda, kome to pokazujemo? zna se ko pravi parade - rusi. i zna se koji je cilj tih parada - da se pokaze zapadu i nato paktu, a takodje i domacem narodu kakva je sila na raspolaganju. a sta cemo mi tacno da pokazemo? putina i AV u lozi? tako da je plan da se od nepostojecih para spiska par miliona ne bismo li uboli prst u oko evropskoj uniji kojoj se 'iz petnih zila trudimo da pristupimo'??!! jeste li vi bre normalni??!!

Nikola Gastarbajter

pre 9 godina

Rehabilitacija cetnickog pokreta, D. Mihajlovica, izjednacavanje tih zlocinaca sa partizanskim pokretom bio bi dovoljan razlog da sve sto imam u Srbiji rasprodam i da se nikada vise ne vratim. Ionako mi se Srbija, od kraja 90-ih pa do danas, smucila vec 1000 puta zbog politicara koji je "vode". A i narod mi ide sve vise na zivce tj. vec dugo. Odvikao sam se jednostavno od srpske "kulture", mentaliteta. Sada treba jos cetnici da se izjednace sa partizanima!!?? U fasistickoj Srbiji nemam sta da trazim.

Ja

pre 9 godina

Svaka čast Vučiću za samo par meseci je svojim predanim radom uspeo da 20. oktobar pomeri na 16. Izgleda da negde u garaži drži "DeLorean".

Aki

pre 9 godina

E samo kod vas ovako nesto moze da bude prva vest. Zasto uopste pridajete znacaj ovakvim temama i pravite tenzije gde ne bi trebalo da ih bude. Jel treba da se zabrinemo sto nece biti cetnickih obelezja?

stanka

pre 9 godina

Nije Srbija ta koja izjednacava partizane i cetnike, nego ultradesnicarske organizacije i pokreti. Nisam na strani ni jednih ni drugih, ali mi je muka od revizije istorije, i od toga da oni koji su klali i ubijali za racun okupatora budu jendaki onima koji su ginuli u borbi. Gde su te centike bitke i pobede, koga su oni oslobodili i gde?

qq

pre 9 godina

"Vojna parada bez četničkih obeležja"

Da li je moguće da je IKO uopšte pomislio da bi četničkih obeležja trebalo da bude???
Nažalost, čitajući ovu vest shvatam da jeste i kosa mi se diže na glavi.

Dajte ljudi, budite razumni, ne možete da prekrajate istoriju. Kakve veze četnici imaju s oslobadjanjem Beograda???
Nemojte da nam sad ovo postane tema kojom će se zamajavati mase.

djordjevic

pre 9 godina

Ja kapiram da se isplati zamlacivati narod besmislenim stvarima, ali preteraste ga...

Paradirajte sa oznakama nase drzave i nase vojske i to je to. Zar opet da debatujemo i pravimo cirkus niokocega?

danilo

pre 9 godina

Možemo rehabilitovati četnike radi mira u kući, mada laž nije dobar osnov za bilo kakav mir; može generacija istoričara sa Filozofskog fakulteta da izmišlja kojekakve velike pobede četnika u 2. Svetskom ratu.
Sve se može ako čovek ima veru, pa i da se hoda po vodi.
Ali ne možeš pred Ruse, koji su ostavili hiljade svojih mrtvih ovde, iznositi četničke zastave i simbole jer sećaju se ljudi ko su im ovde bili neprijatelji, a ko prijatelji.
Zato se kaže da su u laži kratke noge...

Nenad

pre 9 godina

Pa dobro, mislim nisu cetnici oslobodili Beograd... Iako sam za izjednacavanje cetnika i partizana po borbi protiv fasizma treba biti objektivan kod nekih stvari.

JNA

pre 9 godina

Zivela narodnooslobodilacka borba, ziveli narodni heroji, Bosko Buha, Savo Kovacevic, Marija Bursac.. Prvo vratite crvenu zvezdu petokraku u centar Beograda, po uzoru na Crveni Trg u Moskvi, gde petokraka i dalje stoji, pa onda zovite Vladimira Vladimirovicha Putina.

mile

pre 9 godina

Sizofrena situacija, s jedne strane pojedinci iz vrha sadasnje vlasti vec 20 godina propagiraju tezu da je Srbija imala 2 antifasisticka pokreta a s druge strane pred Rusima se stide tog drugog pokreta.

mile

pre 9 godina

Sizofrena situacija, s jedne strane pojedinci iz vrha sadasnje vlasti vec 20 godina propagiraju tezu da je Srbija imala 2 antifasisticka pokreta a s druge strane pred Rusima se stide tog drugog pokreta.

qq

pre 9 godina

"Vojna parada bez četničkih obeležja"

Da li je moguće da je IKO uopšte pomislio da bi četničkih obeležja trebalo da bude???
Nažalost, čitajući ovu vest shvatam da jeste i kosa mi se diže na glavi.

Dajte ljudi, budite razumni, ne možete da prekrajate istoriju. Kakve veze četnici imaju s oslobadjanjem Beograda???
Nemojte da nam sad ovo postane tema kojom će se zamajavati mase.

djordjevic

pre 9 godina

Ja kapiram da se isplati zamlacivati narod besmislenim stvarima, ali preteraste ga...

Paradirajte sa oznakama nase drzave i nase vojske i to je to. Zar opet da debatujemo i pravimo cirkus niokocega?

JNA

pre 9 godina

Zivela narodnooslobodilacka borba, ziveli narodni heroji, Bosko Buha, Savo Kovacevic, Marija Bursac.. Prvo vratite crvenu zvezdu petokraku u centar Beograda, po uzoru na Crveni Trg u Moskvi, gde petokraka i dalje stoji, pa onda zovite Vladimira Vladimirovicha Putina.

stanka

pre 9 godina

Nije Srbija ta koja izjednacava partizane i cetnike, nego ultradesnicarske organizacije i pokreti. Nisam na strani ni jednih ni drugih, ali mi je muka od revizije istorije, i od toga da oni koji su klali i ubijali za racun okupatora budu jendaki onima koji su ginuli u borbi. Gde su te centike bitke i pobede, koga su oni oslobodili i gde?

racerx

pre 9 godina

HAHAHAH, bas me interesuje kako se sada oseca neki bot, koji ima cetnicku zastavu kao background na racunaru, a sada pise komentar tipa: "Normalno je da cetnici, kao saradnici okupatora, ne ucestvuju na ovoj proslavi! Kako moze da se oseca Tomislav Nikolic, cetnicki vojvoda, da li to znaci da ce njemu biti zabranjeno prisustvo? Kako li se osecaju horde SNS botova koji imaju za avatare fotografije Ljotica, Nedica, Mihajlovica... Hahahah, koja je sada kriza identiteta kod njih :D
Ova vlada je smesna ko crtani film, samo im Tadic fali!

Veselin Trandafilovic

pre 9 godina

Parada bi simbolicno trebala da se zavrsi na Dedinju posto "oslobodioci" partizani nisu bili nimalo skromni kada su resili da se skuce i skupo naplate svoj boravak po sumama...

Pera Trta

pre 9 godina

Ne verujem da je keramicar ovo sam smislio. "Koska" sa cetnicima. Pravo pitanje je ODAKLE PARE! Za penzije i plate nema, za lecenje dece u inostranstvu nema, za poplavljene nema, za trudnice i majke nema. Ali ima se za 3 parade u mesec dana (oficiri, gejevi i sad pun sastav vojske), ima se za licno obezbedjenje brace, ima se za Dragicinu svitu u vidu njene "fondacije" u Njujorku, ima se za helikopterske obilaske polu-mrtvih gradilista, ima se za svaki moguci i nemoguci poluformalni skup bilo gde na planeti Zemlji.
Nek pokazu donatoru MIG-ove u niskom letu sa novim akumulatorima, popiju po jednu Tominu diplomovachu i razlaz.

A o politickoj sizofreniji moze da se pise do prekosutra. Zemlja, dugogodisnji kandidat za ulazak u EU organizuje vojnu paradu za Putina u trenutku dok EU priprema treci krug sankcija Rusiji. Uh al ce to da boli kad se obe stolice izmaknu.

Smrt fasizmu

pre 9 godina

Zasto svih ovih godina niko ne pomene izvestaj americkog ambasadora iz Beograda nakon sto su demonstranti predvodjeni Zoranom Djindjicem i Vukom Draskovicem uklonili zvezdu petokraku iz centra Beograda?
Nije li u tom izvestaju pisalo da su demonstranti uklonili simbol antifasisticke borbe?

Veljko

pre 9 godina

Problem je što su upravo predstavnici današnje vlasti godinama agitovali za rehabilitaciju četnika a govorili sve najgore protiv partizanskog pokreta - jedinog narodnooslobodilačkog i antifašističkog pokreta na ovim prostorima. Rusku politiku i političare nikada nisam cenio, ali Rusi nikada nisu imali dilemu oko karaktera antifašističke borbe u Evropi, i nikada nisu pokušali niti dozvoljavali reviziju istorije i zato su velika nacija. Srbija još nije raščistila sa svojom prošlošću i zato smo tu gde jesmo i zato smo takvi kakvi smo. Pristojni ljudi u Srbiji nemaju dileme da je postojao samo jedan antifašistički pokret i samo jedna antifašistička borba. Voleo neko komunizam ili ne, ali to su činjenice. Svi drugi "pokreti", uključujući i četnički su bili kolaboracionistički, kvislinški, izdajnički i u službi najvećeg zla u istoriji čovečanstva. Zato nikakvih drugih simbola sem partizanskih nikada ne sme nikada biti ni na jednoj paradi u ovoj zemlji.
Smrt fašizmu, sloboda narodu!

Nikola Gastarbajter

pre 9 godina

Rehabilitacija cetnickog pokreta, D. Mihajlovica, izjednacavanje tih zlocinaca sa partizanskim pokretom bio bi dovoljan razlog da sve sto imam u Srbiji rasprodam i da se nikada vise ne vratim. Ionako mi se Srbija, od kraja 90-ih pa do danas, smucila vec 1000 puta zbog politicara koji je "vode". A i narod mi ide sve vise na zivce tj. vec dugo. Odvikao sam se jednostavno od srpske "kulture", mentaliteta. Sada treba jos cetnici da se izjednace sa partizanima!!?? U fasistickoj Srbiji nemam sta da trazim.

predrag

pre 9 godina

Ukoliko je kriterijum taj ko je bio na oslobođenju Beograda, onda nema nikavih problema, neka naprave paradu samo sa petokrakama. No, upotrebiti sintagmu "ta, priča", to je na nivou kafanskog razgovora koji ne priliči jednom ministru u vladi. Takođe, taj, ministar vojni, bi morao da zna za postojanje snažne mreže ilegalaca u Beogradu tokom čitavog Drugog svetskog rata upravo pripadnika Kraljevske vojske u otadžbini. Sramota je da jedan visoki predstavnik Srbije istoriju uči jedino iz TV serija kakve su "Otpisani", umesto da malo prouči stvrne istorijske izvore. Takođe, organizovati paradu na kojoj će istovremeno biti obeležena i godišnjica Prvog svetskog rata, a onda izjaviti da nema mesta za "tu priču", zaista je apsurd, jer je "ta priča" jedino i učestvovala u Prvom svetskom ratu. No, ovo je klasičan primer šta smo i ko smo mi, Srbi. Jad i beda od naroda. Narod koji će učiniti sve da sam sebe porekne. Umesto na nam bude čast i da se ponosimo sa dva antifašistička pokreta, mi kao ministra imamo čoveka koji za hiljade ljudi koji su dali živote u borbi protiv nacizma, upotrebljava izraz "ta priča". Sramota i jad. Sramota i jad!

Petar

pre 9 godina

Sramota, mom bratu danas pozlilo jer mesecima jedva kraj sa krajem sastavlja jos mu i platu smanjuju a ovi ce da paradiraju i razbacuju pare.

Hermes

pre 9 godina

E moj zaludni narode, pogledaj malo sadašnje uniforme naše vojske: kape, rukave, dugmad... Sve su to manje-više četnička obeležja, nedostaju samo lobanje.

dz

pre 9 godina

A hoce li doci poplavljeni iz Tekije i Obrenovca, da pitaju Putina da ima da neku donaciju? Posto nasi nemaju para, to sto imaju trose na parade...

shone

pre 9 godina

Ali za koji ce nama ovo? Parada cega? To se radi u bogatim, moćnim državam koje žele da demonstriraju svoju snagu. A šta mi imamo od toga?!?
Bespotrebno trosenje para kojih nemamo... od istorije se ne zivi, kada cemo to shvatiti,bre...

danilo

pre 9 godina

Možemo rehabilitovati četnike radi mira u kući, mada laž nije dobar osnov za bilo kakav mir; može generacija istoričara sa Filozofskog fakulteta da izmišlja kojekakve velike pobede četnika u 2. Svetskom ratu.
Sve se može ako čovek ima veru, pa i da se hoda po vodi.
Ali ne možeš pred Ruse, koji su ostavili hiljade svojih mrtvih ovde, iznositi četničke zastave i simbole jer sećaju se ljudi ko su im ovde bili neprijatelji, a ko prijatelji.
Zato se kaže da su u laži kratke noge...

Слава Партизанима

pre 9 godina

Па наравно, како ослобођење Београда од фашизма да се прославља уз обележја сарадника и слуга нацистичког окупатора.

Срамотно је како смо допустили задњих 20 година да се свакакве лажи пласирају и да игноришемо истинске хероје нашег народа и наше земље, а да се рехабилитују свакакве издајице и квинслинзи који су убијали свој народ и борили се заједно са Немцима, Италијанима, Усташама и другим фашистима, а на крају са њима и бежали.

Али примећује се да све више и више људи одбацује лажи које нам се сервирају у задњих 20 година. Стопут изговорена лаж ипак не постаје истина.

Зато слава и хвала херојским ослободиоцима нашег града, Партизанима и Црвеноармејцима!

И живела целокупна народно ослободилачка борба.

danica

pre 9 godina

citam komentare pa ne mogu da verujem. bacili kosku i opa odmah se svi uhvatili da natezu jesu li cetnici antifasisti ili fasisti. jel nikome ne smeta ideja da u zemlji u kojoj narod BUKVALNO nema leba da jede, u kojoj se uz prigodne pateticne govore smanjuju penzije vec polumrtvim penzionerima, organizuje 'velicanstvena' vojna parada??!!! najlepsa i najvelicanstvenija ikad! a sta ce tacno da paradira na toj paradi?! 3 raspala aviona koja ako polete, Boze pomozi publici koja ih odozdo posmatra? jel imamo mi neko oruzje, neku vojsku da pokazemo? i onda, kome to pokazujemo? zna se ko pravi parade - rusi. i zna se koji je cilj tih parada - da se pokaze zapadu i nato paktu, a takodje i domacem narodu kakva je sila na raspolaganju. a sta cemo mi tacno da pokazemo? putina i AV u lozi? tako da je plan da se od nepostojecih para spiska par miliona ne bismo li uboli prst u oko evropskoj uniji kojoj se 'iz petnih zila trudimo da pristupimo'??!! jeste li vi bre normalni??!!

Ja

pre 9 godina

Svaka čast Vučiću za samo par meseci je svojim predanim radom uspeo da 20. oktobar pomeri na 16. Izgleda da negde u garaži drži "DeLorean".

Metuzalem

pre 9 godina

Postoji ozbiljna opasnost od kataklizmičnog zemljotresa u Srbiji imajući u vidu koliko će se njih prevrtati u grobu zbog svih okolnosti u vezi sa ovom proslavom.

Rale

pre 9 godina

U suštini, ova priča o četnicima kao antifašistima služi samo nama ovde da se zamlaćujemo i lažemo. Čim pređemo državnu granicu ili nešto organizujemo sa saveznicima iz Drugog svetskog rata, nikome ne pada na pamet da spominje četnike.

Milorad Glisic

pre 9 godina

Bez partizanskih obelezja takodje.Bice obelezja jedino drzave Srbije i nase vojske koja su bliza cetnicima nego partizanima.Zasto?Svima je jasno da danasnja Zastava Srbije kao Grb Srbije i Himna Srbije nemaju nikakve veze sa partizanima i komunistickim pokretom.Kruna na zastavi i grbu sve govori kao i reci himne.

terzina gedora ex dzajina

pre 9 godina

circus od drzave i drzavnika. slike su vam sa parade u moskvi, a sta ce kukala nasa vojska da prikaze!? ministre, pricateli bar ruski? mislim da bi to odusevilo putina. ili moramo placati prevodioca?

sone

pre 9 godina

Mislim da bi trebalo prosetati se sa uniformom danasnje srpske vojske, bez partizanskih obelezja. Rane su jos sveze i tesko da ce nekad da zarastu. Obzirom da je obelezavanja godisnjice oslobodjenja prestonice a ne Srbije, onda cetnici tj JVO zaista nemaju sta da traze. Mozda cemo ipak jednog dana i mi iz provincije imati cast da kazemo ko nas je oslobodio 1944., ko je usao u Krusevac, Leskovac, Majdanpek, Lazarevac.. Rusi i partizani sigurno nisu. A do tada ce proci mnogo vode kroz Beograd na vodi.

rephinho

pre 9 godina

Dok narod gladuje i jedva sastavlja kraj sa krajem oni trose novac od tog istog naroda za paradiranje. Ko ce sve to da plati ako ne taj jadan napaceni narod. Umesto da se taj novac usmeri na nesto bitnije i znacajnije oni ga bahato trose. A mogu samo da zamislim koliko ce se njih ugraditi!!!

Nenad

pre 9 godina

Potpuno opravdana odluka, naravno partizane ne možemo smatrati jedinim borcima protiv okupatora, kao što i sve četnike ne možemo smatrati borcima protiv okupatora. Naravno mnogi četnici sebe nisu ni smatrali četnicima već vojskom Kraljevine Jugoslavije. Najbolja odluka je da na paradi budu samo obeležja države Srbije i gotova stvar. Ovi ljudi koji su izginuli na obe strane verovatno ne bi želeli da se Srbi i dalje dele na jedne i na druge i posle 70 godina.

Slobowsky

pre 9 godina

Nije mi jasno zašto današnja vlast srpska a bogami i ruska trude da slave ovakve stvari kad su se ljudi u II svetskom ratu borili baš protiv ovakvog sistema i ovakvih korumpiranih ljudi u vlasti. Totalni cinizam.

Louigi

pre 9 godina

Kako saznajem cetnici ce paradirati na kraju kao iznenadjenje a iza njih ce paradirati pozadinci kojima ce ovo biti drugo po redu paradiranje u zadnjih mesec dana.

goran

pre 9 godina

A sta bi tu tacno moglo da se definise kao "cetnicko" obelezje?

Da li se mozda i dvoglavi orao na grbu i zastavi Srbije racuna kao "cetnicko obelezje"?

my way

pre 9 godina

Мудри народи и људи би једноставно ћутали и не би имали потребу да истичу да неће бити обележја ЈВУО, не само зато што је то паметно, већ зато што је и морално. Србија не може и не сме да се одрекне покрета отпора лојалног влади у Лондону под вођством генерала Михајловића, јер би то управо било пљување на антифашистичку борбу целог српског народа и апокалиптичне жртве које је због ње претрпео. Нигде за антифашистичку борбу нису карактеристична комунистичка обележја осим у бившем СССР-у који друга није ни имао јер су се злочиначка бољшевичка револуција и брутални масакр над породицом Романов (поготово над принцезом Анастасијом) након што је негде 2 године била у кућном притвору десили у време Првог, а не Другог светског рата. О нашем дугу цару Николају и улози у том следу трагичних догађаја ваљда није потребно ни говорити. Жалосно је да се ми као жртва додворамо џелату, поготово што ни САД ни ЕУ не би имали никакав проблем да буду четничка обележја, пошто ЈВУО сматрају својим историјским савезником у борби против нацизма и фашизма. Доста је више насилног фалсификовања историје, поготово што се све зна и о масовним комунистичким злочинима и то у миру, након свог страдања овог народа у рату. Не заслужују ли те жртве и њихови потомци минимум поштовања, бар да се полотички и војни врх уздржи оваквих изјава?

Suptilnost buzdovana

pre 9 godina

Izvinite, a na kojoj je to paradi ikada bilo cetnickih obelezja? I da li mislite na bradu, ili na dvoglavog orla? I otkud ova tema uopste? Da malo pricamo o tome? Amaterski pokusaj, amaterski...

Ccccccc....

pre 9 godina

cetnici antifasisti ????? pa sta je bre sa silnim onim slikama cetnika i nemaca iz vremena drugog svetskog rata??? i sa slikama gde cetnici kolju nas narod, a nemac ovekovecio fotoaparatom??? nemojte mi samo reci da nikada te slike niste videli !!! zagrljeni nemci i cetnici, nasmejana i vesela druzina.... ccccc.....

Iza Brda

pre 9 godina

Pa, i dobro je da nema četničkih obeležja, s obzirom ko bi trebalo da ih nosi.
Naslednici Titove JNA, Kumrovački djaci, u trećoj generaciji komunjare.
Niste dostojni Srbije i kokarde!
Gadite nam se.

Milan

pre 9 godina

Mislim da su državna obeležja Vojske Srbije određena zakonom.Tako da bi svaka druga bila van zakona osim naravno nekih gostujućih vojnika zemalja saveznika u 2. sv.ratu !

comi

pre 9 godina

E Moja Putine da znas da je predsednik Srbije cetnicki vojvoda,i da je premijer prelepljivao ulicu Zorana DJindjica na ulicu Ratka Mladica,bilo bi me sramota da stojim pored njih na paradi povodom oslobodjenja Beograda...

mrgud

pre 9 godina

zar ne bi bilo logičnije da se na paradi vojske Srbije pokažu samo obeležja RS i vojske Srbije? Ako je to već parada vojske Srbije. A ako ćemo baš da ulazimo u istoruju, ni partizani nisu učestvovali u oslobađanju beograda, jer su u isti prve partizanske jedinice stigle nekoliko sati nakon ulaska Crvene armije u Beograd. Jedino ako se likvidacija "narodnih neprijatelja" u Beogradu ne računa kao oslobođenje.

voleo si ga Djuro

pre 9 godina

Znaci ako dodje Putin skidamo nasa drzavna obelezja i stavljamo Srp i Cekic. Cini mi se da nije bio tako glup Tito kad je uvideo da mora radikalno da rasrksti sa srpskim rusofilima posle 48me.

Ђорђе

pre 9 godina

Slobodu nam nisu donijeli cetnici. Cetnici su se borili na strani Hitlera, stoga njihova obiljezja nemaju mjesta na manifestaciji iza koje stoji drzava.

pitanje

pre 9 godina

Samo jedno pitnje
koliko nas kosta ova parada ? Cisto onako da znam koliko ce penzionerima, trudnicama i onim poplavljenim biti odbijeno od usta

Čonka

pre 9 godina

"Vojna parada bez četničkih obeležja". Ku ku lele...? Koštunica, Nikolić, Drašković, Vučić i ostala rodbina će ostati razočarana.

Aki

pre 9 godina

E samo kod vas ovako nesto moze da bude prva vest. Zasto uopste pridajete znacaj ovakvim temama i pravite tenzije gde ne bi trebalo da ih bude. Jel treba da se zabrinemo sto nece biti cetnickih obelezja?

zed

pre 9 godina

Slažem se bez četničke ikonografije, ali sa srpskom ikonografijom obavezno( srpska trobojka, srpski grb) a poželjna je i jugoslovenska ikonografije znaci zastave i grbovi pod kojom se Beograd oslobađao.
Toliko od mene.

Dorcol na braniku piraterije

pre 9 godina

@smrt fasizmu
Jeste ta petokraka simbol borbe protiv fasizma ali je isto tako i simbol borbe protiv gradjanske Srbije.

Dusan

pre 9 godina

Prvi put cujem da je zvanicna drzavna politika izjednacavanje cetnika i partizana. To je sramotno! Zvanicna politika moze biti politika neizjednacavanja cetnika i ustasa, ali ovo...

Karađorđević

pre 9 godina

Izvinite, da li su se četnici nudili da učestvuju u toj paradi? Da li su ravnogorci tražili da se istaknu njihovi simboli? Kako je došlo do toga da se četnici uopšte pominju? Samo vi paradirajte, sa srpom i čekićem i crvenom zvezdom petokrakom.

aleksandar

pre 9 godina

imamo mi para za sve drugo osim za ono za sta treba da imamo!!!!parade !? pravi trenutak za to ko ce to sve da plati? zna se mi narod! koga briga za sve to ? Necemo se mi dozvati pamet Nikada































Ivan

pre 9 godina

Da li to znači da nigde neće biti zvanične zastave naše države, koja na sebi sadrži dvoglavog orla?! A posebno je ludo da u trenutku krize neko organizuje paradu gde će preovladjivati simboli iz tog doba?? Pa da nećete sad da sijete hiljade zastava sa petokrakama?? Vi stvarno niste normalni!

Nikola: Orla u sredinu, BEZ KRUNE !

pre 9 godina

Da li se mozda i dvoglavi orao na grbu i zastavi Srbije racuna kao "cetnicko obelezje"?
(goran, 1. oktobar 2014 21:26)

Da, zbog krune moze tako da se kaze. Kruna treba da se odstrani (sve sto simbolise monarhiju), a orao da se pomeri na sredinu zastave. Ovakva zastava kakva je sada ne simbolise REPUBLIKU Srbiju i sa orlom u cosku podseca vise na zastave izvidjackih drustava ili pokreta gorana, nego na drzavnu zastavu.

Nenad

pre 9 godina

Pa dobro, mislim nisu cetnici oslobodili Beograd... Iako sam za izjednacavanje cetnika i partizana po borbi protiv fasizma treba biti objektivan kod nekih stvari.

Nikola

pre 9 godina

Narodu dajte hleba i igara, parada, datih obećanja, lažne nade, malo farme i velikog brata da zaboravi na sve što mu se dešavalo, da možete opet da mu ponovite.
Pozdrav za narod koji najbrže zaboravlja ;)

W12SRB

pre 9 godina

Naravno da nisu ucestvovali u oslobadjanju Beograda. Gledali su da sacuvaju zivu glavu od bratoubilackih partizana sa Britanskim oruzjem! Pre nego sto izlupate minuse pogledajte Tito Churchills man i Tito his own man na netu !

Iz livada

pre 9 godina

Istorijska je istina da cetnicke jedinice nisu ucestvovale u oslobodjenju Beograda ali je puna istina o pozadini ove cinjenice mnogo kompleksnija nego sto propartizanski simplifikatori i jurisnici misle. Cetnika (doduse kao i partizana) u Beogradu nije bilo, a komunisticka vojska ih je uz to, dolazeci u jesen 1944 u Beograd, usput sistematski istrebljivala, izbegavajuci, po verodostojnim izvorima, svaki usputni sukob sa zaostalim nemackim jedinicama (Nemce su, radi koncentracije na "domace izdajnike", prepustili Sovjetima). Velike sile su se u jugoslovenskom gradjanskom ratu opredelile iz ciste racunice (koja je u ozbiljnoj literaturi temeljno istrazena ) za partizane po istoj logici po kojoj su, u jednoj fazi raspada "Titove" Jugoslavije, odlucili da je UCK "oslobodilacka vojska" i saveznik a ne teroristicka organizacija. Ako jednom bude organizovana parada za americke zvanicnike (sto bih, kao i sada, smatrao politicki suvisnim i promasenim), bio bi grub falsifikat istorije da to prodje bez podsecanja, uz cetnicke simbole i oznake, na po svemu secanja dostojnu epopeju zbrinjavanja americkih pilota '44.

ns

pre 9 godina

niti nam je potrebna vojns parada, niti ddolazak diktator i agresor strane zemlje, niti cetnici...
Nams treba da imamo posso, da radimo i zaradimo,
da imamo kvalitetno zdravstvo i obrazovanje.
Ovaj trandebal se pravi samo zarad izgradnje kulta licnosti premijera u ovom napacenjom, nezrelom i funkcionalno nepismenom narodu.

jovan

pre 9 godina

Ko je uopste postavio pitanje cetnickih obelezja pobogu?! Moze li neko ovog Gasica da vodi na doping kontrolu ? Cuj, iznenada cetnicka obelezja iz cista mira! To bi bilo isto kada bi Cuckovic izjavio u Obrenovcu - "na zalost Obama nece doci" ...

Nema nama sa Drine vedrine

pre 9 godina

Vuk i Đinđić uklonili petokraku... nego šta. Vuk je vratio orla i himnu. A ko je skinuo petokraku sa ruske zastave i da li je Putin petokraku vratio?

Vojvodinac

pre 9 godina

Izjava ministra sama po sebi je dovoljna, ne zaslužuje komentar!
Izaziva donekle čuđenje tipa: gde ovog nađoste za ministra?
Da bruka bude veća, moramo pomenuti kontekst finansijske situacije u Srbiji, gde se smanjuju penzije i plate, otpuštaju ljudi da se spreči bankrot, a sa druge strane parade, slanje delegacija po svetu uz prilično visoke troškove (samo Toma je sa svojom delegacijom prilikom posete SAD potrošio tričavih 78000 €)...
Da li još neko veruje u tu priču?
Čemu parada vojske koja je uspela izgubiti sve ratove u kojima je učestvovala, a kada je trebala braniti celovitost države, raspala se po šavovima?
Da li na paradi trebaju izgledati opasno i sposobno, a kada se zapuca, mobiliši stanovništvo?
Pitam se da li će oficiri i podoficiri sa više od 15 godina staža imati obraza da se pojave na paradi.

Бацач пламена

pre 9 godina

@Dorcol na braniku piraterije

Не против грађанске, већ против буржоаске и класно подељене. И у СФРЈ сви смо ми били грађани. Грађанин је свако, а буржуји су били мали слој богатих пре 1945. који је био мало ,,равноправнији'' у односу на друге.

JNA

pre 9 godina

Zivela narodnooslobodilacka borba, ziveli narodni heroji, Bosko Buha, Savo Kovacevic, Marija Bursac.. Prvo vratite crvenu zvezdu petokraku u centar Beograda, po uzoru na Crveni Trg u Moskvi, gde petokraka i dalje stoji, pa onda zovite Vladimira Vladimirovicha Putina.

stanka

pre 9 godina

Nije Srbija ta koja izjednacava partizane i cetnike, nego ultradesnicarske organizacije i pokreti. Nisam na strani ni jednih ni drugih, ali mi je muka od revizije istorije, i od toga da oni koji su klali i ubijali za racun okupatora budu jendaki onima koji su ginuli u borbi. Gde su te centike bitke i pobede, koga su oni oslobodili i gde?

qq

pre 9 godina

"Vojna parada bez četničkih obeležja"

Da li je moguće da je IKO uopšte pomislio da bi četničkih obeležja trebalo da bude???
Nažalost, čitajući ovu vest shvatam da jeste i kosa mi se diže na glavi.

Dajte ljudi, budite razumni, ne možete da prekrajate istoriju. Kakve veze četnici imaju s oslobadjanjem Beograda???
Nemojte da nam sad ovo postane tema kojom će se zamajavati mase.

Nikola Gastarbajter

pre 9 godina

Rehabilitacija cetnickog pokreta, D. Mihajlovica, izjednacavanje tih zlocinaca sa partizanskim pokretom bio bi dovoljan razlog da sve sto imam u Srbiji rasprodam i da se nikada vise ne vratim. Ionako mi se Srbija, od kraja 90-ih pa do danas, smucila vec 1000 puta zbog politicara koji je "vode". A i narod mi ide sve vise na zivce tj. vec dugo. Odvikao sam se jednostavno od srpske "kulture", mentaliteta. Sada treba jos cetnici da se izjednace sa partizanima!!?? U fasistickoj Srbiji nemam sta da trazim.

mile

pre 9 godina

Sizofrena situacija, s jedne strane pojedinci iz vrha sadasnje vlasti vec 20 godina propagiraju tezu da je Srbija imala 2 antifasisticka pokreta a s druge strane pred Rusima se stide tog drugog pokreta.

Iza Brda

pre 9 godina

Pa, i dobro je da nema četničkih obeležja, s obzirom ko bi trebalo da ih nosi.
Naslednici Titove JNA, Kumrovački djaci, u trećoj generaciji komunjare.
Niste dostojni Srbije i kokarde!
Gadite nam se.

predrag

pre 9 godina

Ukoliko je kriterijum taj ko je bio na oslobođenju Beograda, onda nema nikavih problema, neka naprave paradu samo sa petokrakama. No, upotrebiti sintagmu "ta, priča", to je na nivou kafanskog razgovora koji ne priliči jednom ministru u vladi. Takođe, taj, ministar vojni, bi morao da zna za postojanje snažne mreže ilegalaca u Beogradu tokom čitavog Drugog svetskog rata upravo pripadnika Kraljevske vojske u otadžbini. Sramota je da jedan visoki predstavnik Srbije istoriju uči jedino iz TV serija kakve su "Otpisani", umesto da malo prouči stvrne istorijske izvore. Takođe, organizovati paradu na kojoj će istovremeno biti obeležena i godišnjica Prvog svetskog rata, a onda izjaviti da nema mesta za "tu priču", zaista je apsurd, jer je "ta priča" jedino i učestvovala u Prvom svetskom ratu. No, ovo je klasičan primer šta smo i ko smo mi, Srbi. Jad i beda od naroda. Narod koji će učiniti sve da sam sebe porekne. Umesto na nam bude čast i da se ponosimo sa dva antifašistička pokreta, mi kao ministra imamo čoveka koji za hiljade ljudi koji su dali živote u borbi protiv nacizma, upotrebljava izraz "ta priča". Sramota i jad. Sramota i jad!

djordjevic

pre 9 godina

Ja kapiram da se isplati zamlacivati narod besmislenim stvarima, ali preteraste ga...

Paradirajte sa oznakama nase drzave i nase vojske i to je to. Zar opet da debatujemo i pravimo cirkus niokocega?

sone

pre 9 godina

Mislim da bi trebalo prosetati se sa uniformom danasnje srpske vojske, bez partizanskih obelezja. Rane su jos sveze i tesko da ce nekad da zarastu. Obzirom da je obelezavanja godisnjice oslobodjenja prestonice a ne Srbije, onda cetnici tj JVO zaista nemaju sta da traze. Mozda cemo ipak jednog dana i mi iz provincije imati cast da kazemo ko nas je oslobodio 1944., ko je usao u Krusevac, Leskovac, Majdanpek, Lazarevac.. Rusi i partizani sigurno nisu. A do tada ce proci mnogo vode kroz Beograd na vodi.

Veselin Trandafilovic

pre 9 godina

Parada bi simbolicno trebala da se zavrsi na Dedinju posto "oslobodioci" partizani nisu bili nimalo skromni kada su resili da se skuce i skupo naplate svoj boravak po sumama...

Veljko

pre 9 godina

Problem je što su upravo predstavnici današnje vlasti godinama agitovali za rehabilitaciju četnika a govorili sve najgore protiv partizanskog pokreta - jedinog narodnooslobodilačkog i antifašističkog pokreta na ovim prostorima. Rusku politiku i političare nikada nisam cenio, ali Rusi nikada nisu imali dilemu oko karaktera antifašističke borbe u Evropi, i nikada nisu pokušali niti dozvoljavali reviziju istorije i zato su velika nacija. Srbija još nije raščistila sa svojom prošlošću i zato smo tu gde jesmo i zato smo takvi kakvi smo. Pristojni ljudi u Srbiji nemaju dileme da je postojao samo jedan antifašistički pokret i samo jedna antifašistička borba. Voleo neko komunizam ili ne, ali to su činjenice. Svi drugi "pokreti", uključujući i četnički su bili kolaboracionistički, kvislinški, izdajnički i u službi najvećeg zla u istoriji čovečanstva. Zato nikakvih drugih simbola sem partizanskih nikada ne sme nikada biti ni na jednoj paradi u ovoj zemlji.
Smrt fašizmu, sloboda narodu!

Nenad

pre 9 godina

Potpuno opravdana odluka, naravno partizane ne možemo smatrati jedinim borcima protiv okupatora, kao što i sve četnike ne možemo smatrati borcima protiv okupatora. Naravno mnogi četnici sebe nisu ni smatrali četnicima već vojskom Kraljevine Jugoslavije. Najbolja odluka je da na paradi budu samo obeležja države Srbije i gotova stvar. Ovi ljudi koji su izginuli na obe strane verovatno ne bi želeli da se Srbi i dalje dele na jedne i na druge i posle 70 godina.

my way

pre 9 godina

Мудри народи и људи би једноставно ћутали и не би имали потребу да истичу да неће бити обележја ЈВУО, не само зато што је то паметно, већ зато што је и морално. Србија не може и не сме да се одрекне покрета отпора лојалног влади у Лондону под вођством генерала Михајловића, јер би то управо било пљување на антифашистичку борбу целог српског народа и апокалиптичне жртве које је због ње претрпео. Нигде за антифашистичку борбу нису карактеристична комунистичка обележја осим у бившем СССР-у који друга није ни имао јер су се злочиначка бољшевичка револуција и брутални масакр над породицом Романов (поготово над принцезом Анастасијом) након што је негде 2 године била у кућном притвору десили у време Првог, а не Другог светског рата. О нашем дугу цару Николају и улози у том следу трагичних догађаја ваљда није потребно ни говорити. Жалосно је да се ми као жртва додворамо џелату, поготово што ни САД ни ЕУ не би имали никакав проблем да буду четничка обележја, пошто ЈВУО сматрају својим историјским савезником у борби против нацизма и фашизма. Доста је више насилног фалсификовања историје, поготово што се све зна и о масовним комунистичким злочинима и то у миру, након свог страдања овог народа у рату. Не заслужују ли те жртве и њихови потомци минимум поштовања, бар да се полотички и војни врх уздржи оваквих изјава?

Milorad Glisic

pre 9 godina

Bez partizanskih obelezja takodje.Bice obelezja jedino drzave Srbije i nase vojske koja su bliza cetnicima nego partizanima.Zasto?Svima je jasno da danasnja Zastava Srbije kao Grb Srbije i Himna Srbije nemaju nikakve veze sa partizanima i komunistickim pokretom.Kruna na zastavi i grbu sve govori kao i reci himne.

Smrt fasizmu

pre 9 godina

Zasto svih ovih godina niko ne pomene izvestaj americkog ambasadora iz Beograda nakon sto su demonstranti predvodjeni Zoranom Djindjicem i Vukom Draskovicem uklonili zvezdu petokraku iz centra Beograda?
Nije li u tom izvestaju pisalo da su demonstranti uklonili simbol antifasisticke borbe?

mrgud

pre 9 godina

zar ne bi bilo logičnije da se na paradi vojske Srbije pokažu samo obeležja RS i vojske Srbije? Ako je to već parada vojske Srbije. A ako ćemo baš da ulazimo u istoruju, ni partizani nisu učestvovali u oslobađanju beograda, jer su u isti prve partizanske jedinice stigle nekoliko sati nakon ulaska Crvene armije u Beograd. Jedino ako se likvidacija "narodnih neprijatelja" u Beogradu ne računa kao oslobođenje.

Nenad

pre 9 godina

Pa dobro, mislim nisu cetnici oslobodili Beograd... Iako sam za izjednacavanje cetnika i partizana po borbi protiv fasizma treba biti objektivan kod nekih stvari.

Слава Партизанима

pre 9 godina

Па наравно, како ослобођење Београда од фашизма да се прославља уз обележја сарадника и слуга нацистичког окупатора.

Срамотно је како смо допустили задњих 20 година да се свакакве лажи пласирају и да игноришемо истинске хероје нашег народа и наше земље, а да се рехабилитују свакакве издајице и квинслинзи који су убијали свој народ и борили се заједно са Немцима, Италијанима, Усташама и другим фашистима, а на крају са њима и бежали.

Али примећује се да све више и више људи одбацује лажи које нам се сервирају у задњих 20 година. Стопут изговорена лаж ипак не постаје истина.

Зато слава и хвала херојским ослободиоцима нашег града, Партизанима и Црвеноармејцима!

И живела целокупна народно ослободилачка борба.

Dorcol na braniku piraterije

pre 9 godina

@smrt fasizmu
Jeste ta petokraka simbol borbe protiv fasizma ali je isto tako i simbol borbe protiv gradjanske Srbije.

W12SRB

pre 9 godina

Naravno da nisu ucestvovali u oslobadjanju Beograda. Gledali su da sacuvaju zivu glavu od bratoubilackih partizana sa Britanskim oruzjem! Pre nego sto izlupate minuse pogledajte Tito Churchills man i Tito his own man na netu !

danilo

pre 9 godina

Možemo rehabilitovati četnike radi mira u kući, mada laž nije dobar osnov za bilo kakav mir; može generacija istoričara sa Filozofskog fakulteta da izmišlja kojekakve velike pobede četnika u 2. Svetskom ratu.
Sve se može ako čovek ima veru, pa i da se hoda po vodi.
Ali ne možeš pred Ruse, koji su ostavili hiljade svojih mrtvih ovde, iznositi četničke zastave i simbole jer sećaju se ljudi ko su im ovde bili neprijatelji, a ko prijatelji.
Zato se kaže da su u laži kratke noge...

Iz livada

pre 9 godina

Istorijska je istina da cetnicke jedinice nisu ucestvovale u oslobodjenju Beograda ali je puna istina o pozadini ove cinjenice mnogo kompleksnija nego sto propartizanski simplifikatori i jurisnici misle. Cetnika (doduse kao i partizana) u Beogradu nije bilo, a komunisticka vojska ih je uz to, dolazeci u jesen 1944 u Beograd, usput sistematski istrebljivala, izbegavajuci, po verodostojnim izvorima, svaki usputni sukob sa zaostalim nemackim jedinicama (Nemce su, radi koncentracije na "domace izdajnike", prepustili Sovjetima). Velike sile su se u jugoslovenskom gradjanskom ratu opredelile iz ciste racunice (koja je u ozbiljnoj literaturi temeljno istrazena ) za partizane po istoj logici po kojoj su, u jednoj fazi raspada "Titove" Jugoslavije, odlucili da je UCK "oslobodilacka vojska" i saveznik a ne teroristicka organizacija. Ako jednom bude organizovana parada za americke zvanicnike (sto bih, kao i sada, smatrao politicki suvisnim i promasenim), bio bi grub falsifikat istorije da to prodje bez podsecanja, uz cetnicke simbole i oznake, na po svemu secanja dostojnu epopeju zbrinjavanja americkih pilota '44.

Rale

pre 9 godina

U suštini, ova priča o četnicima kao antifašistima služi samo nama ovde da se zamlaćujemo i lažemo. Čim pređemo državnu granicu ili nešto organizujemo sa saveznicima iz Drugog svetskog rata, nikome ne pada na pamet da spominje četnike.

Ђорђе

pre 9 godina

Slobodu nam nisu donijeli cetnici. Cetnici su se borili na strani Hitlera, stoga njihova obiljezja nemaju mjesta na manifestaciji iza koje stoji drzava.

goran

pre 9 godina

A sta bi tu tacno moglo da se definise kao "cetnicko" obelezje?

Da li se mozda i dvoglavi orao na grbu i zastavi Srbije racuna kao "cetnicko obelezje"?

Ccccccc....

pre 9 godina

cetnici antifasisti ????? pa sta je bre sa silnim onim slikama cetnika i nemaca iz vremena drugog svetskog rata??? i sa slikama gde cetnici kolju nas narod, a nemac ovekovecio fotoaparatom??? nemojte mi samo reci da nikada te slike niste videli !!! zagrljeni nemci i cetnici, nasmejana i vesela druzina.... ccccc.....

Hermes

pre 9 godina

E moj zaludni narode, pogledaj malo sadašnje uniforme naše vojske: kape, rukave, dugmad... Sve su to manje-više četnička obeležja, nedostaju samo lobanje.

Louigi

pre 9 godina

Kako saznajem cetnici ce paradirati na kraju kao iznenadjenje a iza njih ce paradirati pozadinci kojima ce ovo biti drugo po redu paradiranje u zadnjih mesec dana.

zed

pre 9 godina

Slažem se bez četničke ikonografije, ali sa srpskom ikonografijom obavezno( srpska trobojka, srpski grb) a poželjna je i jugoslovenska ikonografije znaci zastave i grbovi pod kojom se Beograd oslobađao.
Toliko od mene.

Nikola: Orla u sredinu, BEZ KRUNE !

pre 9 godina

Da li se mozda i dvoglavi orao na grbu i zastavi Srbije racuna kao "cetnicko obelezje"?
(goran, 1. oktobar 2014 21:26)

Da, zbog krune moze tako da se kaze. Kruna treba da se odstrani (sve sto simbolise monarhiju), a orao da se pomeri na sredinu zastave. Ovakva zastava kakva je sada ne simbolise REPUBLIKU Srbiju i sa orlom u cosku podseca vise na zastave izvidjackih drustava ili pokreta gorana, nego na drzavnu zastavu.

Milan

pre 9 godina

Mislim da su državna obeležja Vojske Srbije određena zakonom.Tako da bi svaka druga bila van zakona osim naravno nekih gostujućih vojnika zemalja saveznika u 2. sv.ratu !

Slobowsky

pre 9 godina

Nije mi jasno zašto današnja vlast srpska a bogami i ruska trude da slave ovakve stvari kad su se ljudi u II svetskom ratu borili baš protiv ovakvog sistema i ovakvih korumpiranih ljudi u vlasti. Totalni cinizam.

racerx

pre 9 godina

HAHAHAH, bas me interesuje kako se sada oseca neki bot, koji ima cetnicku zastavu kao background na racunaru, a sada pise komentar tipa: "Normalno je da cetnici, kao saradnici okupatora, ne ucestvuju na ovoj proslavi! Kako moze da se oseca Tomislav Nikolic, cetnicki vojvoda, da li to znaci da ce njemu biti zabranjeno prisustvo? Kako li se osecaju horde SNS botova koji imaju za avatare fotografije Ljotica, Nedica, Mihajlovica... Hahahah, koja je sada kriza identiteta kod njih :D
Ova vlada je smesna ko crtani film, samo im Tadic fali!

shone

pre 9 godina

Ali za koji ce nama ovo? Parada cega? To se radi u bogatim, moćnim državam koje žele da demonstriraju svoju snagu. A šta mi imamo od toga?!?
Bespotrebno trosenje para kojih nemamo... od istorije se ne zivi, kada cemo to shvatiti,bre...

Aki

pre 9 godina

E samo kod vas ovako nesto moze da bude prva vest. Zasto uopste pridajete znacaj ovakvim temama i pravite tenzije gde ne bi trebalo da ih bude. Jel treba da se zabrinemo sto nece biti cetnickih obelezja?

Suptilnost buzdovana

pre 9 godina

Izvinite, a na kojoj je to paradi ikada bilo cetnickih obelezja? I da li mislite na bradu, ili na dvoglavog orla? I otkud ova tema uopste? Da malo pricamo o tome? Amaterski pokusaj, amaterski...

Karađorđević

pre 9 godina

Izvinite, da li su se četnici nudili da učestvuju u toj paradi? Da li su ravnogorci tražili da se istaknu njihovi simboli? Kako je došlo do toga da se četnici uopšte pominju? Samo vi paradirajte, sa srpom i čekićem i crvenom zvezdom petokrakom.

Ivan

pre 9 godina

Da li to znači da nigde neće biti zvanične zastave naše države, koja na sebi sadrži dvoglavog orla?! A posebno je ludo da u trenutku krize neko organizuje paradu gde će preovladjivati simboli iz tog doba?? Pa da nećete sad da sijete hiljade zastava sa petokrakama?? Vi stvarno niste normalni!

voleo si ga Djuro

pre 9 godina

Znaci ako dodje Putin skidamo nasa drzavna obelezja i stavljamo Srp i Cekic. Cini mi se da nije bio tako glup Tito kad je uvideo da mora radikalno da rasrksti sa srpskim rusofilima posle 48me.

Petar

pre 9 godina

Sramota, mom bratu danas pozlilo jer mesecima jedva kraj sa krajem sastavlja jos mu i platu smanjuju a ovi ce da paradiraju i razbacuju pare.

ns

pre 9 godina

niti nam je potrebna vojns parada, niti ddolazak diktator i agresor strane zemlje, niti cetnici...
Nams treba da imamo posso, da radimo i zaradimo,
da imamo kvalitetno zdravstvo i obrazovanje.
Ovaj trandebal se pravi samo zarad izgradnje kulta licnosti premijera u ovom napacenjom, nezrelom i funkcionalno nepismenom narodu.

Dusan

pre 9 godina

Prvi put cujem da je zvanicna drzavna politika izjednacavanje cetnika i partizana. To je sramotno! Zvanicna politika moze biti politika neizjednacavanja cetnika i ustasa, ali ovo...

dz

pre 9 godina

A hoce li doci poplavljeni iz Tekije i Obrenovca, da pitaju Putina da ima da neku donaciju? Posto nasi nemaju para, to sto imaju trose na parade...

Pera Trta

pre 9 godina

Ne verujem da je keramicar ovo sam smislio. "Koska" sa cetnicima. Pravo pitanje je ODAKLE PARE! Za penzije i plate nema, za lecenje dece u inostranstvu nema, za poplavljene nema, za trudnice i majke nema. Ali ima se za 3 parade u mesec dana (oficiri, gejevi i sad pun sastav vojske), ima se za licno obezbedjenje brace, ima se za Dragicinu svitu u vidu njene "fondacije" u Njujorku, ima se za helikopterske obilaske polu-mrtvih gradilista, ima se za svaki moguci i nemoguci poluformalni skup bilo gde na planeti Zemlji.
Nek pokazu donatoru MIG-ove u niskom letu sa novim akumulatorima, popiju po jednu Tominu diplomovachu i razlaz.

A o politickoj sizofreniji moze da se pise do prekosutra. Zemlja, dugogodisnji kandidat za ulazak u EU organizuje vojnu paradu za Putina u trenutku dok EU priprema treci krug sankcija Rusiji. Uh al ce to da boli kad se obe stolice izmaknu.

Ja

pre 9 godina

Svaka čast Vučiću za samo par meseci je svojim predanim radom uspeo da 20. oktobar pomeri na 16. Izgleda da negde u garaži drži "DeLorean".

Nema nama sa Drine vedrine

pre 9 godina

Vuk i Đinđić uklonili petokraku... nego šta. Vuk je vratio orla i himnu. A ko je skinuo petokraku sa ruske zastave i da li je Putin petokraku vratio?

terzina gedora ex dzajina

pre 9 godina

circus od drzave i drzavnika. slike su vam sa parade u moskvi, a sta ce kukala nasa vojska da prikaze!? ministre, pricateli bar ruski? mislim da bi to odusevilo putina. ili moramo placati prevodioca?

Metuzalem

pre 9 godina

Postoji ozbiljna opasnost od kataklizmičnog zemljotresa u Srbiji imajući u vidu koliko će se njih prevrtati u grobu zbog svih okolnosti u vezi sa ovom proslavom.

comi

pre 9 godina

E Moja Putine da znas da je predsednik Srbije cetnicki vojvoda,i da je premijer prelepljivao ulicu Zorana DJindjica na ulicu Ratka Mladica,bilo bi me sramota da stojim pored njih na paradi povodom oslobodjenja Beograda...

Vojvodinac

pre 9 godina

Izjava ministra sama po sebi je dovoljna, ne zaslužuje komentar!
Izaziva donekle čuđenje tipa: gde ovog nađoste za ministra?
Da bruka bude veća, moramo pomenuti kontekst finansijske situacije u Srbiji, gde se smanjuju penzije i plate, otpuštaju ljudi da se spreči bankrot, a sa druge strane parade, slanje delegacija po svetu uz prilično visoke troškove (samo Toma je sa svojom delegacijom prilikom posete SAD potrošio tričavih 78000 €)...
Da li još neko veruje u tu priču?
Čemu parada vojske koja je uspela izgubiti sve ratove u kojima je učestvovala, a kada je trebala braniti celovitost države, raspala se po šavovima?
Da li na paradi trebaju izgledati opasno i sposobno, a kada se zapuca, mobiliši stanovništvo?
Pitam se da li će oficiri i podoficiri sa više od 15 godina staža imati obraza da se pojave na paradi.

aleksandar

pre 9 godina

imamo mi para za sve drugo osim za ono za sta treba da imamo!!!!parade !? pravi trenutak za to ko ce to sve da plati? zna se mi narod! koga briga za sve to ? Necemo se mi dozvati pamet Nikada































rephinho

pre 9 godina

Dok narod gladuje i jedva sastavlja kraj sa krajem oni trose novac od tog istog naroda za paradiranje. Ko ce sve to da plati ako ne taj jadan napaceni narod. Umesto da se taj novac usmeri na nesto bitnije i znacajnije oni ga bahato trose. A mogu samo da zamislim koliko ce se njih ugraditi!!!

danica

pre 9 godina

citam komentare pa ne mogu da verujem. bacili kosku i opa odmah se svi uhvatili da natezu jesu li cetnici antifasisti ili fasisti. jel nikome ne smeta ideja da u zemlji u kojoj narod BUKVALNO nema leba da jede, u kojoj se uz prigodne pateticne govore smanjuju penzije vec polumrtvim penzionerima, organizuje 'velicanstvena' vojna parada??!!! najlepsa i najvelicanstvenija ikad! a sta ce tacno da paradira na toj paradi?! 3 raspala aviona koja ako polete, Boze pomozi publici koja ih odozdo posmatra? jel imamo mi neko oruzje, neku vojsku da pokazemo? i onda, kome to pokazujemo? zna se ko pravi parade - rusi. i zna se koji je cilj tih parada - da se pokaze zapadu i nato paktu, a takodje i domacem narodu kakva je sila na raspolaganju. a sta cemo mi tacno da pokazemo? putina i AV u lozi? tako da je plan da se od nepostojecih para spiska par miliona ne bismo li uboli prst u oko evropskoj uniji kojoj se 'iz petnih zila trudimo da pristupimo'??!! jeste li vi bre normalni??!!

pitanje

pre 9 godina

Samo jedno pitnje
koliko nas kosta ova parada ? Cisto onako da znam koliko ce penzionerima, trudnicama i onim poplavljenim biti odbijeno od usta

Čonka

pre 9 godina

"Vojna parada bez četničkih obeležja". Ku ku lele...? Koštunica, Nikolić, Drašković, Vučić i ostala rodbina će ostati razočarana.

Бацач пламена

pre 9 godina

@Dorcol na braniku piraterije

Не против грађанске, већ против буржоаске и класно подељене. И у СФРЈ сви смо ми били грађани. Грађанин је свако, а буржуји су били мали слој богатих пре 1945. који је био мало ,,равноправнији'' у односу на друге.

jovan

pre 9 godina

Ko je uopste postavio pitanje cetnickih obelezja pobogu?! Moze li neko ovog Gasica da vodi na doping kontrolu ? Cuj, iznenada cetnicka obelezja iz cista mira! To bi bilo isto kada bi Cuckovic izjavio u Obrenovcu - "na zalost Obama nece doci" ...

Nikola

pre 9 godina

Narodu dajte hleba i igara, parada, datih obećanja, lažne nade, malo farme i velikog brata da zaboravi na sve što mu se dešavalo, da možete opet da mu ponovite.
Pozdrav za narod koji najbrže zaboravlja ;)