Nedelja, 31.08.2014.

12:12

Manje vozila, više kontrolora

Od sutra, 1. septembra, kada startuje zimski red vožnje, Beograđane će prevoziti za oko 10 odsto manje vozila GSP nego što je to uobičajeno za ovaj period.

Izvor: Tanjug

Manje vozila, više kontrolora IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

madam x

pre 9 godina

Kažnjeni smo mi koji redovno plaćamo karte!
Kao i sve ostalo u nacional-komunizmu (1945-2014)
Uvek najbolje prolaze lopovi, probisveti,...,
A nagore prolazi pošten svet!

sale

pre 9 godina

Gledajte ovako, sluzbeno lice nema prava da daje vase licne podatke privatnim firmama i licima i za to ih mozete tuziti. Nadalje, ako im na fin nacin kazete da nemate licnu kartu oni mogu samo da vas privedu u stanicu i legitimisu ali nemaju razloga zasto, jer nikakav prekrsaj niste napravili. Niste platili kartu privatnoj firmi u iznosu od 73 din a da bi vas tuzili potrebno je da vrednost bude 5000. A to sto su ljudi u vlasti nesposobni i ne citaju zakon niko im nije kriv.

Ser Zile

pre 9 godina

Prevoz jeste jos jedna stavka koja mi izbija pare iz dzepa. Pri tome imam kola, i uvek sam se kolima vozio do skoro jer sam poceo da radim u strogom centru grada. Sada nemam gde da se parkiram pa idem autobusom.

E sad bitno, ko kaze da je auto jefitniji(komentator koji predlaze cenu prevoza od 30 din) nikada nije POSEDOVAO auto. Kazem posedovao jer nije benzin jedini trosak. Vozio, ne vozio, auto mene godisnje kosta 30.000 do 35.000 din kroz osiguranje i registraciju, redovan servis i gume. Tek se posle dodaje trosak benzina, parkinga i tecnosti za pranje stakala. Elem, htedoh reci, od ovoga tesko da neko moze da ponudi jeftini prevoz od GSP-a da posluje u plusu.

APEX mozda i jeste lopovska firma, ali cinjenica je i da grad SUBVENCIONISE prevoz. Da je cisto ekonomska racunica, ne bi se mi vozili ovako.

A ako je neko socijalno-ekonomski ugrozen, onda treba da ide u centar za socijalni rad grada i trazi potvrdu kako bi imao besplatan prevoz.

P.S.
Voleo bih da angazuju zandarmeriju u civilu da ide sa kontrolerima i da kada naidju na balvane koji bi da se pobiju da im objasne kako su stalozenost i postovanje bezbolniji od mangupiranja.

Gradjanka

pre 9 godina

Ali zato redovno placas struju, kablovsku i mobilni kao i svi ostali sverceri. To placas jer tvoje filozofije i pravdanje sverca ne prolaze. Nije ti GSP nasledje pa placas po volji. Nemas para - idi peske
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (el gladijator, 31. avgust 2014 14:19)


Care, ja sam dopre nekoliko meseci redovno placao kartu i bio zagovornik dasvaka usluga mora da se plati.Ne placam vise i necu placati.Ne zato sto nemam para vec iz inata.Moja gradjanska neposlusnost.Jer su ovi koji su sada na vlasti dok nisu dosli na vlast trolali preko svojih medija da je Apex lopovska firma i da novac ide u dzep Djilasu.Eto im sada bumeranga. Plase jeza golom zadnjicom jer kazu da ce kontrolu vrsiti uz pomoc komunalne policije. Znaci 500 kontrolora isto toliko komunalaca. Jedva cekam reakciju gradjana.Bice "rata".Moze samo normalna policija da mi trazi dokumenta.Kada su bili najtopliji dani novi poljskiautobusi nisu ukljucivali klimu da bi se stedelo na gorivu

Micro

pre 9 godina

Iskreno ja ne razumem one koji placaju karte. Mada zivim u centru grada, i imam dosta dobru platu . Ali ne vidim zasti bih im davao sto dinara? I kada mi pridje kontrolor sta sad?ne sme da me bije, a i ne moze, ne sme da ne legitimise, moze samo da me zamoli da izadjem, i u zavisnosti od togakoliko sam bezobrazan u tom momentu ja cu izaci ili ne.

Sve u svemu to je pre Moral nego Moranje,

Beograd na lebu i vodi

pre 9 godina

Slažem se da treba da se plaća, ali mnogi bi birali, karta ili ručak.
Druga stvar i kada bi svi plaćali, prevoz ne bi bio ništa bolji, autobusi bi i dalje bili prljavi zapušteni krševi, vozni red ne bi postojao i i dalje bi vozili u konvojima, kao što smo bili svedoci posle 5. oktobra, kada je stigao veliki broj novih autobusa, građani su u mnogo većem broju plaćali karte(ne 100%, ali sigurno 70+%), tako da taj višak para ide na višak zaposlenih, krađu goriva i rezervnih delova i alata i u direktorske džepove. Naravno, nisu oni najgori, trebalo bi tako i sa ostalim javnim preduzećima...

o yeah

pre 9 godina

SNS i Mali mogu se vozati jos par meseci u Beogradu! Izaslo na videlo da oni jednostavno nisu kapacitete da vode jedan ozbiljan grad! Ili ce samo podneti ostavke i ponovo izbori ili ce perje leteti na prolece, a mozda jos i ove jeseni! Ovo neznanje SNSa, Malija, grad samo propada kako su dosli!!

Sonja

pre 9 godina

Dragi moji foteljasi mislite da se ja svercujem sto nemam sta pametnije da radim.ne gospodo,moje svercovanje proizilazi iz moje nezadovoljavajuce finansijske situacije na kojoj bi vi gospodo iz vlasti trebali da malo poradite umesto novih nameta.

Ajde

pre 9 godina

(!, 31. avgust 2014 14:23)
Ma super. "Desice im se narod" i sta onda? Reci mi ko boga te molim sta ce onda biti. Hocemo da procvetamo preko noci? Srbija je u rupcagi i iz nje se nece izvuci jos najmanje deset godina. Niko i nista nam ne moze pomoci da ubrzamo oporavak.

gnu

pre 9 godina

@Miladin
Ali zato redovno placas struju, kablovsku i mobilni kao i svi ostali sverceri. To placas jer tvoje filozofije i pravdanje sverca ne prolaze. Nije ti GSP nasledje pa placas po volji. Nemas para - idi peske
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (el gladijator, 31. avgust 2014 14:19)

kardinalna greška. te sve stvari ljudi plaćaju jer ako ih ne plaćaju dođu i isključe. kontrolor nema apsolutno nikakav način da kazni švercera ako mu ovaj ne da ličnu kartu, tako da je to ustvari jedini i najveći problem celog sistema prevoza.

pex

pre 9 godina

Jao a kada posle 9h i posle 18h prazni autobusi koji se povlace u garaze (za dobrobit gradjana i putnika, naravno) krenu da se muvaju krcatim ulicama, a desetine ljudi na stanicama im mase da stanu i pokazuje srednji prst...

el gladijator

pre 9 godina

@Miladin
Ali zato redovno placas struju, kablovsku i mobilni kao i svi ostali sverceri. To placas jer tvoje filozofije i pravdanje sverca ne prolaze. Nije ti GSP nasledje pa placas po volji. Nemas para - idi peske

Rale

pre 9 godina

Narod ima sve manje para, a kako vlast najavljuje imaćemo i manje. GSP bi za promenu mogao umesto što pokušava da poveća prihod povećanjem broja kontrolora i nerealno visokim cenama karata, mogao da razmisli o tome da smanji cenu na recimo 20 din. i onda bismo svi plaćali, a onda vam kontrolori ne trebaju

Tassadar

pre 9 godina

I dalje ne vidim razlog zašto bih plaćao kartu... po ovoj ceni... po ovim uslovima... za ovakav prevoz... i to još Apexu i nešto malo što se ogrebe GSP...

Dejan

pre 9 godina

Podigli ste porez 100%, ukinuli ste subvencije, penzije i plate cete smanjiti za 10-1% tako da nedostajuci novac cemo dobiti svercovanjem u GSP-u.

vratite nam DJilasa

pre 9 godina

Totalno apsurdno,animirati gradjane smanjenjem broja vozila da bi kupovali karte.Setite se koliko je vozila na ulicama Beograda bilo pre desetak godina,isto,mozda cak i vise nego danas,a u medjuvremenu je u grad doslo nekoliko hiljada ljudi.Ovim potezom destimulisete one koji kupuju karte,necu da placam cekanje,a pri tom,zelim da se vratim kuci u "jednom komadu".Dakle,da li ste razmislili koliko sugradjana ne moze da ifinansira troskove prevoza?Uostalom,kada samo pogledamo ko vodi ovaj grad,sve nam je jasno.Mali,Vesic,sve kvalitetni ljudi.Ako je ovo BUDUCNOST U KOJU STE VEROVALI,onda...Sta reci?Zar ne rekoste da cete ukinuti BUS-PLUS,i da ce prevoz biti za dz?

Deadalus

pre 9 godina

mislite da se ja svercujem sto nemam sta pametnije da radim.ne gospodo,moje svercovanje proizilazi iz moje nezadovoljavajuce finansijske situacije na kojoj bi vi gospodo iz vlasti trebali da malo poradite umesto novih nameta.
(Miladin, 31. avgust 2014 12:37)

Dakle drzava ti je kriva sto si nesposoban da nadjes posao koji bi po tebi bio adekvatno placen? Ljudima kao sto si ti bi takav posao koji misle da zasluzuju, a realno su nesposobni da ga dobiju, verovatno bio toliko dobro placen da bi ti kao gospodin kupio sebi mercedes, jer jelte zasluzujes, i ne bi se mlatio sa boranijom po GSPu.
Sve KOSTA i NISTA nije besplatno. Meni je skupo da ispijam kafe po kaficima pa to ne radim. Ako je tebi skup prevoz, ti lepo kupi bajs i prepolovices svoje troskove za prevoz (racunam da ces zimi i kada je hladno ipak busom da ides). Al nije u tom stvar, znamo svi.

Che

pre 9 godina

cudo da imate za sponzorisanje klubova....kad je toliko teska situacija onda se na sve strane krajcuje, a ne da se uslovljavaju ljudi smanjenjem broja vozila, dok se razbacuju sredstva na druge strane.

folivora

pre 9 godina

Ovako, kalkulacija: potrosnja goriva busa na 100km je oko 70l (u najgorem slucaju). cijena dizela je 160din (opet najgori slucaj). Znaci, na 100km je trosak 112000din. Duzina jedne rute od okretnice do okretnice je PROSJECNO 10km=11200din po voznji. Da bi se ovo nadomjestilo potrebno je da se cekira 160 osoba po cijeni od 70 din. Cesto se desi da jedna voznja ima i do 250-300 putnika (u spicevima i po 500), pa me interesuje gdje gospoda iz GSP-a izgube te novce. Jos ako znamo da grad dotira veliku sumu za odrzavanje vozila i plate, a za nabavku buseva se koriste krediti. Oni su nesposobni!!!

sceka

pre 9 godina

najveci problem je u tome sto mi koji placamo prevoz uvek trpimo. ja uvek placam prevoz i nikada nisam doziveo poboljsanje prevoza zbog toga. uvek su se vadili na izgovor da ostali ne placaju. samim tim sada podsticete ljude da ne placaju jer nece za uzvrat nista dobro dobiti. kada kontrola naidje na korisnike prevoza bez karte oni ga zamole da izadje na sledecu stanicu. bas ce ga to naterati da placa ubuduce. kao i sve u ovoj drzavi, naopako se sve radi.

samo urbano

pre 9 godina

"kako je rekao direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović, neophodna zbog loše finansijske situacije gradskog prevoznika uzrokovane, između ostalog i velikim brojem onih koji se švercuju.

opa,počeli radikali da nas kažnjavaju kao malu decu. ne valja im to, proći se na sledećim izborima kao ds.

Brle

pre 9 godina

Zakon trzista: urazumite cenu karte, pa ce se urazumiti kupci karata.

Jer ako vecina stvarno pocne da vozi bicikle, vi gubite bitku.

Niste svesni dokle inat moze da ide, kada iznervirate ljude.

Rajko

pre 9 godina

Cene astronomske. Javni prevoz GSP je skuplji nego vožnja sopstvenim automobilom. To je jedini razlog problema u naplati. Realna cena 30 za 1 vožnju. Svi bi plaćali.

Jedva čekam da vam vidim ledja

pre 9 godina

Od kako ste vi gospodo preoteli vlast u beogradu, stalo vam da vladate ili da crknete, na mojoj stanici u Bulevaru Kralja Aleksandra svakodnevno staju samo štrokavi, raspali stari i prastari tramvaji dok je do pre vaše otimačine CELIM GRADOM a naročito bulevarom saobraćao veoma pristojan broj novih vozila GSPa!!GDE SU NOVA VOZILA i zašto očekujete da ja ponovo doživljavam situacije iz 90ih, da se vozim kao stoka a ne kao čovek a za to još i da vam plaćam???Ovo nema smisla šta uradiste sa čovekom koji je,( hteli vi to da zakopate 100 metara pod zemlju da niko ne vidi al ne može), UNAPREDIO OVAJ GRAD za 50 godina, koliko toliko. Civilizacijsku promenu je doneo u taj GSP a ona se zove KULTURA SVAKODNEVNOG ŽIVOTA. Kao čovek sačekaš 2-3min autobus, udješ a ne guraš se , ništa nije prljavo i ne smrdi, kartu uredno otkucaš. Neće moći da me ponovo ponižavate NIKAD VIŠE!!Propašćete jer ste alavi i nesposobni.

Na Cvetkovoj pijaci prvi dan nakon vašeg dokopavanja trona su krenule desetine i desetine i desetine osoba koje kopaju po kontejnerima da prodaju te stvari po trotoarima oko pijace. Pijaca izgleda kao velika štroka ideponija joj nije ravna!!Nikada to nisam ovde videla i doživela, kakav sunovrat i kakavo ruglo, nemam gde ni kolica sa detetom da prevezem od te pošasti koja je preplavila prilaz pijaci. FUJ, FUJ gadite mi se.

žoao mi je

pre 9 godina

Ja pišem ovo isključivo iz čistog zadovoljstva i pokvarenosti i naslađujem se dok čitam vesti gde narod konačo počinje da dobija ono što je hteo i zaslužio. Željno čekam sledeće poteze vlasti i ponižavanje sopstvenih glasača.Eto!

hiavata

pre 9 godina

Samo mi zao ovih sto kao ja placaju redovno a na kraju opet ispastaju. Ma mogu i da ukinu GSP pa cemo da vidimo kako cete da se svercujete gospodo leba-bez-motike. Samo mi nije jasno koji je to obraz da se trazi stalno neki izgovor i opravdanje za bezobrazno ponasanje. Strasno je sto su ti isti koji se svercuju i glasali za ex-radikale.

Dorijan

pre 9 godina

Meni i dalje nije jasno... Udjes u autobus i ne platis kartu? I onda jos imas obraza da se bunis?

Dok sam bio student, svorc na studentskoj menzi i planirao svaki dinar - uvek sam imao pokaznu. Red je red.

Ukoliko vam je prevoz skup, idite peske ili kao moje kolege - 5 ide zajedno na posao i dele troskove benzina.

oja

pre 9 godina

E ceolog zivota placam kartu, sad iz inata necu. da mi za iste pare koje dajem pruze jos gore usluge. Bolje da gospoda uzmu cetke i prasak u ruke i bar operu ona strokava sedista i rukohvate. Ovo je odmazda nad gradjanima Beograda, cisto politicka stvar.

Fred Kremenko

pre 9 godina

Možete da uvedete i 5000 kontrolora situacija će uvek biti ista kakako za GSP tako i za korisnike.Jednostavno po ko zna koji put stvarate uslove da bi opravdali kupovinu koje kakvih "igračkica".Stvarate uslove pričom o lošem stanju u GSP-u gde su po Vama jedini krivci putnici ne bi li promenili tarifni sitem,nov naćin naplate karata itd.Probudite se makar jednom.Odnos cene karte i usluge koju pruža GSP je nelogičan.Karta je preskupa.Autobusu su u kriminalno lošem stanju.Ne poštuje se red vožnje.Prljavi su.Pa GSP i ne pere svoja vozila.Shvatite da bi čovek platio neku uslugu ta usluga mora da je odredjenog kvaliteta.Pola autobusa su nakrivljeni.Leti se kuvaš,zimi smrzavaš.Kao da su svu autobusi kabriolet.Interval polazaka autobusa pa to niko ne zna.Već iduće nedelje mediji će biti preplavčjeni vestima o svadjama izmedju putnika i konrolora.Ta priča je toliko puta plasirana unazad 30 godina da je već kao crno-beli film.Kako to da nikada ne diskutujete o bezbedenosti putnika,vozača.Ništa nije povećano i smanjeno.Niti kupovina karata,niti kvalitet usluge.Da li ste se možda borili za "BUS saobraćajnu traku"gde će autobus bez prepreka stzati duplo bre nego kolima.Kada to narod uvidi,poštovanje reda vožnje,čiste autobuse,bezbedne,žuta traka eto su i pare.Ovako samo stvarate uslove da bi opravdali neki novi kao bolji tarifni sitem.Koliko ih je do sada bilo.Ni jedan novoj vlasti nije valjao.Kako je to moguće.Zar baš ni jedan da ne valja a ovaj najnoviji će sve probleme rešiti.

A.

pre 9 godina

1. Ovo je diskriminacija putnika.
Jer kažnjavate putnike koji plaćaju prevoz, a najviše one koji plaćaju prevoz na "manje opterećenim linijama".
2. Ovo je možda i diskriminacija prevoznika, jer sam skoro sigurna da ćete više smanjiti broj autobusa privatnih prevoznika.
3. Gospodo iz GSP-a, obavezni ste da promenite sve table o polascima autobusa van špica i to isto na sajtu GSP-a, na linijama na kojima ste smanjili broj autobusa.

miki

pre 9 godina

A da jos nesto. Prilikom jedne kontrole devojka nema kartu. Kontrolor pita za licnu a ova mu ladno odgovara kako je mladja od 16 i nije u obavezi da ima licnu. Kontrolor naravno nema instrumente da se cima i prrlazi na drugog. Mlade ucimo neplacanju koji kad odrastu ce da rade isto.

scoby

pre 9 godina

Broj ridzovana moze teziti do plus beskonacno, a rezultat ce biti isti, dokle god se tolerisu celavci,navijaci i drugi "opasni momci" kojim niko ne sme ni da zatrazi kartu.

samo udri po narodu

pre 9 godina

Ko je bre ovde lud. Nema se para, redukuje se autobusi... Sa druge strane povecava se broj kontrolora znaci veci izdaci, angazuju se komunalci znaci veci izdaci.. a to naravno niko ne racuna...plus, nevidjeni bezobrazluk da su izdvojili 150 miliona dinara za kamere. A nisu se setili da te pare, kao i one ostale pare koje su hteli da doniraju fudbalskom klubu uloze u SMANJENJE CENE karata. Problem je, koliko ja vidim, u procentu koji ide udzep Paexu, i pojedincima koji uzimaju procenat od karata. Lase ima je da smanje broj autobusa nego cenu karte jer smanjenje cene karata je udarac na NJIHOV dzep a manji proj autobusa je udarac na gradjane i njihovu kicmu. Kao sto je neko napisao, karte su PRESKUPE. Kada se dodje do stadijuma da je isplativije ici sam automobilom nego GSP onda je krajnje vreme da se glavonje zapitaju. Manje autobusa, veca guzva, narod koji placa kartu besan jer ce se voziti kao stoke, onaj ko ne placa kartu ce se i dalje voziti. Gradjani nervozni i besni. Mnogo polupanih autobusa, vilica i napokon pada gradska vlast. Resenje je samo smanjenje sene karte, izbacivanje privatne firme iz sistema naplate, i spreciti lopove da kradu, srezati plate GSP sindikalcima. Nego, sta ce bit sa 10% manje vozaca, hoce oni i dalje dobijati istu platu ili ce im plata biti 10% manja?

kiza

pre 9 godina

ako je Djilas lopov...uhapsite osudite ga kao lopova...nemojte vise vasu nesposobnost da krijete iz njega,,,,,,Licno volim takve lopove...ako uzimaju sebi a daju i nama....imali smo udzbenike,besplatan prevoz za vise kategorija putnika...plate u vticima,regresirano za decu slabijeg mat.stanja...a vi sasd zbog kilo mesa koljete vola...Mali Vesic,,strucnjaci ali za sta.....izdavanja saopstenja Vesic(Zvezda).....i da i oba kluba su pred gasenjem a Mali koliko znam bio je kod Dinkica ali se ne secam sto je otisao..mozda ce me neki NOVINAR podsetiti....

Labud

pre 9 godina

Kusajte corbu koju ste sami spremili! Gorance i Dr. Mali. Ima dobar clanak o ovome u "Vremenu". Dokaz o nenzanju gorepomenutog dvojca.

Diplome

pre 9 godina

Astronomska cena karte za monopolsku uslugu! GSP je zlatna koka za krađu para od sirotinje. Nadam se da je narod shvatio za koga NIKAD više neće glasati.

Dejan

pre 9 godina

Meni je, kao provincijalcu koji je zadnjih 10ak godina dolazio u BG par puta godišnje, sve ovo vrlo smešno, skoro ko Monti Pajton.
Najpre Beograđani skinu Đilasa sa vlasti zato što (uglavnom): 1. Ua BusPlus, ne plaćajte karte 2. Đilas lopov, ovo, ono, svašta nešto, svaki dan Kurir naslovna strana - optužnica itd.
Posle izbora, BusPlus i dalje tu, sada plaćajte karte, biće dupli kontrolori i komunalna policija, isto kao pre, ako ne i rigoroznije. Đilas, koliko vidim, skinuo bedu s vrata što se tiče BG-a, kao i DS-a (čovek finansirao skupštinu stranke na kojoj ga je ta stranka, zahvaljujući omladincima i ženama, smenila, vrlo veselo).
Baš da vidimo dal će neki sudski proces da pokrenu protiv njega ili će da šire priču ko i za BusPlus, jbg ne možemo ništa.
Ali zato će fontana na Slaviji da zapuši usta svima :).

nemanja

pre 9 godina

Kad bi gradski funkcioneri manje para stavljali u svoje dzepove mozda bi gsp i funkcionisao kako treba. Ne bi me cudilo da povecaju i onako astronomske cene karata. Bezobrazluk,ali neka i treba - za ovu bandu je vecina glasala.

Zoran

pre 9 godina

Švercere ste sami napravili, sada kusajte čorbu. Izvini se, lagali smo bus plus je koristan i potreban i snizi cenu karte i biće promena na bolje.

put u bolji zivot

pre 9 godina

Kad se samo setim koliko je puta Zorana Mihailovic izjavila da Beogradjani zasluzuju bolji zivot, koji cete vi da im omogucite.
Sutra pocinje skolska godina,zavrsava se sezona godisnjih odmora a vi nemate banke da deci omogucite odlazak u skolu i ljudima na posao.
Kako vas bre nije sramota, jos da se uopste pojavljujete u javnosti.I naravno,sad nije kriv Djilas lopov, nego narod.

Miladin

pre 9 godina

Animirajte vi narod tako sto cete mu obezbediti da normalno zivi.mislite da se ja svercujem sto nemam sta pametnije da radim.ne gospodo,moje svercovanje proizilazi iz moje nezadovoljavajuce finansijske situacije na kojoj bi vi gospodo iz vlasti trebali da malo poradite umesto novih nameta.Ne ostajte ovde,sunce tudjeg neba ce lepse grejati neg nase.a ako vec kaxete kako se nema para za gsp nek gospoda politicari i poslanici odvohe deo svojih astronomskih primanja pa nek pomogne gsp-u.on ima mesecno koliko ja zaradim na godisnjem nivou prema tome iluzorno je pricati o bilo cemu.

_

pre 9 godina

svaki dan pisete o ovome, dosadili ste vise! I njihove izjave se samo malo preoblikuju, a sustina ista! lmam osecaj da vam placaju da svaki dan pisete o tome kako bi na taj nacin ubedili ljude da kupuju karte! Primljeno k znanju, dajte nesto novo vezano za gsp!

Vesna NS

pre 9 godina

E moji Beogradjani, lepo sam vam govorila pre izbora da pripazite sta radite, kako se ne bi "usrecili" k'o mi iz Novog Sada, ali dzabe...!!!

Geda

pre 9 godina

Ma bravo, ukinite gradski prevoz, ali zaposlite jos 500 kontrolora pa neka idu od kuce do kuce da proveravaju da li smo kupili BusPlus. Nema veze sto prevoza nema, bitno je da se zaposle ljudi. Bolje da setamo ili vozimo bicikle, bicemo zdraviji, grad ce biti cistiji, eto resenja.

Civijas

pre 9 godina

Ma price za malu decu i botove,zar se ne secate da su privatnici hteli od 1.-og jula potpuno da obustave rad jer im nije isplaceno ni dinara 6 meseci.mali i kompanija od kad su zaseli,ne placaju nista,i sad ce za to da okrive one iste ljude koje su savetovali da ne placaju prevoz.

genije

pre 9 godina

Kontrolora možda ima malo - logično da im se broj poveća (mogli bi taman da date PRAVI posao onom silnom višku u "administraciji").
Vozila definitivno ima premalo - to vidi i onaj ko se ne vozi GSPom već iz auta posmatra gusto nabijene konzerve sardina koje se greškom nazivaju autobusima...
Smanjenje njihovog broja je definitivno nelogičan potez.
Na stranu što se meni, finansijki - verovali ili ne više isplati da sednem u auto sa porodicom, odem do grada, platim parking u garaži, i par sati kasnije se vratim kući nego da koristim - gradski prevoz. Toliko o cenovnom paritetu koji je naopak (plate su ovde nebitne - već odnos cene goriva, skupog parkinga po garažama i GSP karata).

Mane

pre 9 godina

Pošto svi racionalni predlozi u vezi cena karata i poštovanja reda vožnje, izneti od strane Beograđana, nailaze na zid ćutanja od strane čelnika grada i GSP-a, možda bi najbolje bilo da ipak povećaju cenu karata. Jedno povećanje od 20-tak posto bi sigurno drastično smanjilo gužvu. Gledam kod mene na poslu, od nas 12 samo ja i još jedan dolazimo na posao busom, dvojica dolaze peške, a ostali autom. Ja sam na ivici da se odlučim na isto, jer od kuće do posla i natrag imam 13km, a pošto vozim auto na gas izračunao sam da je to nekih 130 dinara troška. Puta 22 radna dana u mesecu (nekad i manje) to je oko 3000 dinara maksimum, što je manje nego mesečna karta za GSP. Izgleda da je takva računica sve više ljudi, jer su gužve na ulicama sve veće, a u autobusima SVE MANJE, iako je i autobusa sve manje. Na kraju ćemo imati totalni kolaps u gradu, i totalni kolaps GSP-a, jer neće biti dovoljno putnika za funkcionisanje. Mangupima iz vlasti ne pada na pamet da je smanjena naplata zato što se sve manje ljudi vozi GSP-om, a ne zato što se švercuju. Uostalom, meni u autobus baš svaki dan uđe kontrola i retko se desi da nekoga zateknu bez karte. Ali, kažem, džaba sve, kad pričamo zidu. Ustvari, da pričamo zidu, on bi nas i saslušao, ovi neće ni to.

"realno

pre 9 godina

"...a ta mera je, kako je rekao direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović, neophodna zbog loše finansijske situacije gradskog prevoznika uzrokovane, između ostalog i velikim brojem onih koji su pokrali ovo preduzece poslednjih nekoliko gopdina, a i cinjenicom da je generalni direktor ovog gubitaskog preduzeca nalozio da se sponzorise FK Polet, ciji je on strasni navijac.

Лукаку

pre 9 godina

Потпуно је легитимно да се повећа број контролора јер превоз треба да се плаћа (То што ти људи углавном спадају у профил: шљам и некултура, је друга прича).
Него није ми јасно зашто се смањује број аутобуса кад је и овако увек гужва као у метроу у Пекингу?! :О

SNS prevaranti

pre 9 godina

Pa ja sam lepo govorio da će nas sns(radikali) prevaranti vratiti u devedesete, al' nema ko da sluša. Danas je javni prevoz kao devedesetih, gužve na stanicama, gužve u autobusima, red vožnje ne postoji, krš autobusi-bez klime, raspadaju se, malo, malo pa vozač kaže - ne idem dalje, pokvario se autobus...(a novi su u garaži, jer ih je kupio Đilas, pa ne bi radikali da nas nešto podseća na Đilasa)), bahati vozači...o čistoći u autobusima da ne i govorim, kao da uđete u kontejner, nikada ne peru autobuse, a toliko ima viška zaposlenih u gsps, koji bleje i ništa ne rade, a primaju ,,zaradu''...i još hoće da plaćamo kartu, i još hoće da terorišu građane, da ih maltretiraju kontrolori...Verovatno će uloga komunalne policije biti da izvrše kontrolu reda vožnje, ispravnosti vozila, da provere da li su vozila klimatizovana, da ponesu termometar i izmere temperaturu u autobusu(pa ako je napolju 35 stepeni, u autobusu je 40 stepeni)...da provere da li vozači zaustavljaju vozilo na stanici ili 50m pre stanice(ako ispred njih ima autobusa, obično stanu 50m iza tih vozila, pa putnici trče 50m da uđu u autobus, a oni koji ne mogu, čekaju drugi, još 30-40 minuta)...I pazite šta oni rade, umesto da povećaju broj vozila, da poboljšaju prevoz... i s pravom traže da kupimo kartu, oni rade sve obrnuto. Pa neću da platim kartu, pišite kaznu, neću je platiti...i ništa mi ne možete. Bojkot do smene nesposobne vlasti!

Dobronameran

pre 9 godina

Vi što imate personalizovane ne zaboravite da je od sutra obavezna validacija ili ćete biti kažnjeni. Poštujte pravila da ne biste imali
probleme. Ta pravila se i donose u vašem interesu.

put u bolji zivot

pre 9 godina

Kad se samo setim koliko je puta Zorana Mihailovic izjavila da Beogradjani zasluzuju bolji zivot, koji cete vi da im omogucite.
Sutra pocinje skolska godina,zavrsava se sezona godisnjih odmora a vi nemate banke da deci omogucite odlazak u skolu i ljudima na posao.
Kako vas bre nije sramota, jos da se uopste pojavljujete u javnosti.I naravno,sad nije kriv Djilas lopov, nego narod.

Vesna NS

pre 9 godina

E moji Beogradjani, lepo sam vam govorila pre izbora da pripazite sta radite, kako se ne bi "usrecili" k'o mi iz Novog Sada, ali dzabe...!!!

Zoran

pre 9 godina

Švercere ste sami napravili, sada kusajte čorbu. Izvini se, lagali smo bus plus je koristan i potreban i snizi cenu karte i biće promena na bolje.

nemanja

pre 9 godina

Kad bi gradski funkcioneri manje para stavljali u svoje dzepove mozda bi gsp i funkcionisao kako treba. Ne bi me cudilo da povecaju i onako astronomske cene karata. Bezobrazluk,ali neka i treba - za ovu bandu je vecina glasala.

Mane

pre 9 godina

Pošto svi racionalni predlozi u vezi cena karata i poštovanja reda vožnje, izneti od strane Beograđana, nailaze na zid ćutanja od strane čelnika grada i GSP-a, možda bi najbolje bilo da ipak povećaju cenu karata. Jedno povećanje od 20-tak posto bi sigurno drastično smanjilo gužvu. Gledam kod mene na poslu, od nas 12 samo ja i još jedan dolazimo na posao busom, dvojica dolaze peške, a ostali autom. Ja sam na ivici da se odlučim na isto, jer od kuće do posla i natrag imam 13km, a pošto vozim auto na gas izračunao sam da je to nekih 130 dinara troška. Puta 22 radna dana u mesecu (nekad i manje) to je oko 3000 dinara maksimum, što je manje nego mesečna karta za GSP. Izgleda da je takva računica sve više ljudi, jer su gužve na ulicama sve veće, a u autobusima SVE MANJE, iako je i autobusa sve manje. Na kraju ćemo imati totalni kolaps u gradu, i totalni kolaps GSP-a, jer neće biti dovoljno putnika za funkcionisanje. Mangupima iz vlasti ne pada na pamet da je smanjena naplata zato što se sve manje ljudi vozi GSP-om, a ne zato što se švercuju. Uostalom, meni u autobus baš svaki dan uđe kontrola i retko se desi da nekoga zateknu bez karte. Ali, kažem, džaba sve, kad pričamo zidu. Ustvari, da pričamo zidu, on bi nas i saslušao, ovi neće ni to.

genije

pre 9 godina

Kontrolora možda ima malo - logično da im se broj poveća (mogli bi taman da date PRAVI posao onom silnom višku u "administraciji").
Vozila definitivno ima premalo - to vidi i onaj ko se ne vozi GSPom već iz auta posmatra gusto nabijene konzerve sardina koje se greškom nazivaju autobusima...
Smanjenje njihovog broja je definitivno nelogičan potez.
Na stranu što se meni, finansijki - verovali ili ne više isplati da sednem u auto sa porodicom, odem do grada, platim parking u garaži, i par sati kasnije se vratim kući nego da koristim - gradski prevoz. Toliko o cenovnom paritetu koji je naopak (plate su ovde nebitne - već odnos cene goriva, skupog parkinga po garažama i GSP karata).

Miladin

pre 9 godina

Animirajte vi narod tako sto cete mu obezbediti da normalno zivi.mislite da se ja svercujem sto nemam sta pametnije da radim.ne gospodo,moje svercovanje proizilazi iz moje nezadovoljavajuce finansijske situacije na kojoj bi vi gospodo iz vlasti trebali da malo poradite umesto novih nameta.Ne ostajte ovde,sunce tudjeg neba ce lepse grejati neg nase.a ako vec kaxete kako se nema para za gsp nek gospoda politicari i poslanici odvohe deo svojih astronomskih primanja pa nek pomogne gsp-u.on ima mesecno koliko ja zaradim na godisnjem nivou prema tome iluzorno je pricati o bilo cemu.

_

pre 9 godina

svaki dan pisete o ovome, dosadili ste vise! I njihove izjave se samo malo preoblikuju, a sustina ista! lmam osecaj da vam placaju da svaki dan pisete o tome kako bi na taj nacin ubedili ljude da kupuju karte! Primljeno k znanju, dajte nesto novo vezano za gsp!

Лукаку

pre 9 godina

Потпуно је легитимно да се повећа број контролора јер превоз треба да се плаћа (То што ти људи углавном спадају у профил: шљам и некултура, је друга прича).
Него није ми јасно зашто се смањује број аутобуса кад је и овако увек гужва као у метроу у Пекингу?! :О

sceka

pre 9 godina

najveci problem je u tome sto mi koji placamo prevoz uvek trpimo. ja uvek placam prevoz i nikada nisam doziveo poboljsanje prevoza zbog toga. uvek su se vadili na izgovor da ostali ne placaju. samim tim sada podsticete ljude da ne placaju jer nece za uzvrat nista dobro dobiti. kada kontrola naidje na korisnike prevoza bez karte oni ga zamole da izadje na sledecu stanicu. bas ce ga to naterati da placa ubuduce. kao i sve u ovoj drzavi, naopako se sve radi.

pex

pre 9 godina

Jao a kada posle 9h i posle 18h prazni autobusi koji se povlace u garaze (za dobrobit gradjana i putnika, naravno) krenu da se muvaju krcatim ulicama, a desetine ljudi na stanicama im mase da stanu i pokazuje srednji prst...

Tassadar

pre 9 godina

I dalje ne vidim razlog zašto bih plaćao kartu... po ovoj ceni... po ovim uslovima... za ovakav prevoz... i to još Apexu i nešto malo što se ogrebe GSP...

Jedva čekam da vam vidim ledja

pre 9 godina

Od kako ste vi gospodo preoteli vlast u beogradu, stalo vam da vladate ili da crknete, na mojoj stanici u Bulevaru Kralja Aleksandra svakodnevno staju samo štrokavi, raspali stari i prastari tramvaji dok je do pre vaše otimačine CELIM GRADOM a naročito bulevarom saobraćao veoma pristojan broj novih vozila GSPa!!GDE SU NOVA VOZILA i zašto očekujete da ja ponovo doživljavam situacije iz 90ih, da se vozim kao stoka a ne kao čovek a za to još i da vam plaćam???Ovo nema smisla šta uradiste sa čovekom koji je,( hteli vi to da zakopate 100 metara pod zemlju da niko ne vidi al ne može), UNAPREDIO OVAJ GRAD za 50 godina, koliko toliko. Civilizacijsku promenu je doneo u taj GSP a ona se zove KULTURA SVAKODNEVNOG ŽIVOTA. Kao čovek sačekaš 2-3min autobus, udješ a ne guraš se , ništa nije prljavo i ne smrdi, kartu uredno otkucaš. Neće moći da me ponovo ponižavate NIKAD VIŠE!!Propašćete jer ste alavi i nesposobni.

Na Cvetkovoj pijaci prvi dan nakon vašeg dokopavanja trona su krenule desetine i desetine i desetine osoba koje kopaju po kontejnerima da prodaju te stvari po trotoarima oko pijace. Pijaca izgleda kao velika štroka ideponija joj nije ravna!!Nikada to nisam ovde videla i doživela, kakav sunovrat i kakavo ruglo, nemam gde ni kolica sa detetom da prevezem od te pošasti koja je preplavila prilaz pijaci. FUJ, FUJ gadite mi se.

Rajko

pre 9 godina

Cene astronomske. Javni prevoz GSP je skuplji nego vožnja sopstvenim automobilom. To je jedini razlog problema u naplati. Realna cena 30 za 1 vožnju. Svi bi plaćali.

Dejan

pre 9 godina

Podigli ste porez 100%, ukinuli ste subvencije, penzije i plate cete smanjiti za 10-1% tako da nedostajuci novac cemo dobiti svercovanjem u GSP-u.

o yeah

pre 9 godina

SNS i Mali mogu se vozati jos par meseci u Beogradu! Izaslo na videlo da oni jednostavno nisu kapacitete da vode jedan ozbiljan grad! Ili ce samo podneti ostavke i ponovo izbori ili ce perje leteti na prolece, a mozda jos i ove jeseni! Ovo neznanje SNSa, Malija, grad samo propada kako su dosli!!

Beograd na lebu i vodi

pre 9 godina

Slažem se da treba da se plaća, ali mnogi bi birali, karta ili ručak.
Druga stvar i kada bi svi plaćali, prevoz ne bi bio ništa bolji, autobusi bi i dalje bili prljavi zapušteni krševi, vozni red ne bi postojao i i dalje bi vozili u konvojima, kao što smo bili svedoci posle 5. oktobra, kada je stigao veliki broj novih autobusa, građani su u mnogo većem broju plaćali karte(ne 100%, ali sigurno 70+%), tako da taj višak para ide na višak zaposlenih, krađu goriva i rezervnih delova i alata i u direktorske džepove. Naravno, nisu oni najgori, trebalo bi tako i sa ostalim javnim preduzećima...

Brle

pre 9 godina

Zakon trzista: urazumite cenu karte, pa ce se urazumiti kupci karata.

Jer ako vecina stvarno pocne da vozi bicikle, vi gubite bitku.

Niste svesni dokle inat moze da ide, kada iznervirate ljude.

Sonja

pre 9 godina

Dragi moji foteljasi mislite da se ja svercujem sto nemam sta pametnije da radim.ne gospodo,moje svercovanje proizilazi iz moje nezadovoljavajuce finansijske situacije na kojoj bi vi gospodo iz vlasti trebali da malo poradite umesto novih nameta.

Dejan

pre 9 godina

Meni je, kao provincijalcu koji je zadnjih 10ak godina dolazio u BG par puta godišnje, sve ovo vrlo smešno, skoro ko Monti Pajton.
Najpre Beograđani skinu Đilasa sa vlasti zato što (uglavnom): 1. Ua BusPlus, ne plaćajte karte 2. Đilas lopov, ovo, ono, svašta nešto, svaki dan Kurir naslovna strana - optužnica itd.
Posle izbora, BusPlus i dalje tu, sada plaćajte karte, biće dupli kontrolori i komunalna policija, isto kao pre, ako ne i rigoroznije. Đilas, koliko vidim, skinuo bedu s vrata što se tiče BG-a, kao i DS-a (čovek finansirao skupštinu stranke na kojoj ga je ta stranka, zahvaljujući omladincima i ženama, smenila, vrlo veselo).
Baš da vidimo dal će neki sudski proces da pokrenu protiv njega ili će da šire priču ko i za BusPlus, jbg ne možemo ništa.
Ali zato će fontana na Slaviji da zapuši usta svima :).

Gradjanka

pre 9 godina

Ali zato redovno placas struju, kablovsku i mobilni kao i svi ostali sverceri. To placas jer tvoje filozofije i pravdanje sverca ne prolaze. Nije ti GSP nasledje pa placas po volji. Nemas para - idi peske
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (el gladijator, 31. avgust 2014 14:19)


Care, ja sam dopre nekoliko meseci redovno placao kartu i bio zagovornik dasvaka usluga mora da se plati.Ne placam vise i necu placati.Ne zato sto nemam para vec iz inata.Moja gradjanska neposlusnost.Jer su ovi koji su sada na vlasti dok nisu dosli na vlast trolali preko svojih medija da je Apex lopovska firma i da novac ide u dzep Djilasu.Eto im sada bumeranga. Plase jeza golom zadnjicom jer kazu da ce kontrolu vrsiti uz pomoc komunalne policije. Znaci 500 kontrolora isto toliko komunalaca. Jedva cekam reakciju gradjana.Bice "rata".Moze samo normalna policija da mi trazi dokumenta.Kada su bili najtopliji dani novi poljskiautobusi nisu ukljucivali klimu da bi se stedelo na gorivu

oja

pre 9 godina

E ceolog zivota placam kartu, sad iz inata necu. da mi za iste pare koje dajem pruze jos gore usluge. Bolje da gospoda uzmu cetke i prasak u ruke i bar operu ona strokava sedista i rukohvate. Ovo je odmazda nad gradjanima Beograda, cisto politicka stvar.

žoao mi je

pre 9 godina

Ja pišem ovo isključivo iz čistog zadovoljstva i pokvarenosti i naslađujem se dok čitam vesti gde narod konačo počinje da dobija ono što je hteo i zaslužio. Željno čekam sledeće poteze vlasti i ponižavanje sopstvenih glasača.Eto!

Micro

pre 9 godina

Iskreno ja ne razumem one koji placaju karte. Mada zivim u centru grada, i imam dosta dobru platu . Ali ne vidim zasti bih im davao sto dinara? I kada mi pridje kontrolor sta sad?ne sme da me bije, a i ne moze, ne sme da ne legitimise, moze samo da me zamoli da izadjem, i u zavisnosti od togakoliko sam bezobrazan u tom momentu ja cu izaci ili ne.

Sve u svemu to je pre Moral nego Moranje,

vratite nam DJilasa

pre 9 godina

Totalno apsurdno,animirati gradjane smanjenjem broja vozila da bi kupovali karte.Setite se koliko je vozila na ulicama Beograda bilo pre desetak godina,isto,mozda cak i vise nego danas,a u medjuvremenu je u grad doslo nekoliko hiljada ljudi.Ovim potezom destimulisete one koji kupuju karte,necu da placam cekanje,a pri tom,zelim da se vratim kuci u "jednom komadu".Dakle,da li ste razmislili koliko sugradjana ne moze da ifinansira troskove prevoza?Uostalom,kada samo pogledamo ko vodi ovaj grad,sve nam je jasno.Mali,Vesic,sve kvalitetni ljudi.Ako je ovo BUDUCNOST U KOJU STE VEROVALI,onda...Sta reci?Zar ne rekoste da cete ukinuti BUS-PLUS,i da ce prevoz biti za dz?

SNS prevaranti

pre 9 godina

Pa ja sam lepo govorio da će nas sns(radikali) prevaranti vratiti u devedesete, al' nema ko da sluša. Danas je javni prevoz kao devedesetih, gužve na stanicama, gužve u autobusima, red vožnje ne postoji, krš autobusi-bez klime, raspadaju se, malo, malo pa vozač kaže - ne idem dalje, pokvario se autobus...(a novi su u garaži, jer ih je kupio Đilas, pa ne bi radikali da nas nešto podseća na Đilasa)), bahati vozači...o čistoći u autobusima da ne i govorim, kao da uđete u kontejner, nikada ne peru autobuse, a toliko ima viška zaposlenih u gsps, koji bleje i ništa ne rade, a primaju ,,zaradu''...i još hoće da plaćamo kartu, i još hoće da terorišu građane, da ih maltretiraju kontrolori...Verovatno će uloga komunalne policije biti da izvrše kontrolu reda vožnje, ispravnosti vozila, da provere da li su vozila klimatizovana, da ponesu termometar i izmere temperaturu u autobusu(pa ako je napolju 35 stepeni, u autobusu je 40 stepeni)...da provere da li vozači zaustavljaju vozilo na stanici ili 50m pre stanice(ako ispred njih ima autobusa, obično stanu 50m iza tih vozila, pa putnici trče 50m da uđu u autobus, a oni koji ne mogu, čekaju drugi, još 30-40 minuta)...I pazite šta oni rade, umesto da povećaju broj vozila, da poboljšaju prevoz... i s pravom traže da kupimo kartu, oni rade sve obrnuto. Pa neću da platim kartu, pišite kaznu, neću je platiti...i ništa mi ne možete. Bojkot do smene nesposobne vlasti!

A.

pre 9 godina

1. Ovo je diskriminacija putnika.
Jer kažnjavate putnike koji plaćaju prevoz, a najviše one koji plaćaju prevoz na "manje opterećenim linijama".
2. Ovo je možda i diskriminacija prevoznika, jer sam skoro sigurna da ćete više smanjiti broj autobusa privatnih prevoznika.
3. Gospodo iz GSP-a, obavezni ste da promenite sve table o polascima autobusa van špica i to isto na sajtu GSP-a, na linijama na kojima ste smanjili broj autobusa.

Diplome

pre 9 godina

Astronomska cena karte za monopolsku uslugu! GSP je zlatna koka za krađu para od sirotinje. Nadam se da je narod shvatio za koga NIKAD više neće glasati.

Labud

pre 9 godina

Kusajte corbu koju ste sami spremili! Gorance i Dr. Mali. Ima dobar clanak o ovome u "Vremenu". Dokaz o nenzanju gorepomenutog dvojca.

Geda

pre 9 godina

Ma bravo, ukinite gradski prevoz, ali zaposlite jos 500 kontrolora pa neka idu od kuce do kuce da proveravaju da li smo kupili BusPlus. Nema veze sto prevoza nema, bitno je da se zaposle ljudi. Bolje da setamo ili vozimo bicikle, bicemo zdraviji, grad ce biti cistiji, eto resenja.

kiza

pre 9 godina

ako je Djilas lopov...uhapsite osudite ga kao lopova...nemojte vise vasu nesposobnost da krijete iz njega,,,,,,Licno volim takve lopove...ako uzimaju sebi a daju i nama....imali smo udzbenike,besplatan prevoz za vise kategorija putnika...plate u vticima,regresirano za decu slabijeg mat.stanja...a vi sasd zbog kilo mesa koljete vola...Mali Vesic,,strucnjaci ali za sta.....izdavanja saopstenja Vesic(Zvezda).....i da i oba kluba su pred gasenjem a Mali koliko znam bio je kod Dinkica ali se ne secam sto je otisao..mozda ce me neki NOVINAR podsetiti....

samo udri po narodu

pre 9 godina

Ko je bre ovde lud. Nema se para, redukuje se autobusi... Sa druge strane povecava se broj kontrolora znaci veci izdaci, angazuju se komunalci znaci veci izdaci.. a to naravno niko ne racuna...plus, nevidjeni bezobrazluk da su izdvojili 150 miliona dinara za kamere. A nisu se setili da te pare, kao i one ostale pare koje su hteli da doniraju fudbalskom klubu uloze u SMANJENJE CENE karata. Problem je, koliko ja vidim, u procentu koji ide udzep Paexu, i pojedincima koji uzimaju procenat od karata. Lase ima je da smanje broj autobusa nego cenu karte jer smanjenje cene karata je udarac na NJIHOV dzep a manji proj autobusa je udarac na gradjane i njihovu kicmu. Kao sto je neko napisao, karte su PRESKUPE. Kada se dodje do stadijuma da je isplativije ici sam automobilom nego GSP onda je krajnje vreme da se glavonje zapitaju. Manje autobusa, veca guzva, narod koji placa kartu besan jer ce se voziti kao stoke, onaj ko ne placa kartu ce se i dalje voziti. Gradjani nervozni i besni. Mnogo polupanih autobusa, vilica i napokon pada gradska vlast. Resenje je samo smanjenje sene karte, izbacivanje privatne firme iz sistema naplate, i spreciti lopove da kradu, srezati plate GSP sindikalcima. Nego, sta ce bit sa 10% manje vozaca, hoce oni i dalje dobijati istu platu ili ce im plata biti 10% manja?

Civijas

pre 9 godina

Ma price za malu decu i botove,zar se ne secate da su privatnici hteli od 1.-og jula potpuno da obustave rad jer im nije isplaceno ni dinara 6 meseci.mali i kompanija od kad su zaseli,ne placaju nista,i sad ce za to da okrive one iste ljude koje su savetovali da ne placaju prevoz.

Fred Kremenko

pre 9 godina

Možete da uvedete i 5000 kontrolora situacija će uvek biti ista kakako za GSP tako i za korisnike.Jednostavno po ko zna koji put stvarate uslove da bi opravdali kupovinu koje kakvih "igračkica".Stvarate uslove pričom o lošem stanju u GSP-u gde su po Vama jedini krivci putnici ne bi li promenili tarifni sitem,nov naćin naplate karata itd.Probudite se makar jednom.Odnos cene karte i usluge koju pruža GSP je nelogičan.Karta je preskupa.Autobusu su u kriminalno lošem stanju.Ne poštuje se red vožnje.Prljavi su.Pa GSP i ne pere svoja vozila.Shvatite da bi čovek platio neku uslugu ta usluga mora da je odredjenog kvaliteta.Pola autobusa su nakrivljeni.Leti se kuvaš,zimi smrzavaš.Kao da su svu autobusi kabriolet.Interval polazaka autobusa pa to niko ne zna.Već iduće nedelje mediji će biti preplavčjeni vestima o svadjama izmedju putnika i konrolora.Ta priča je toliko puta plasirana unazad 30 godina da je već kao crno-beli film.Kako to da nikada ne diskutujete o bezbedenosti putnika,vozača.Ništa nije povećano i smanjeno.Niti kupovina karata,niti kvalitet usluge.Da li ste se možda borili za "BUS saobraćajnu traku"gde će autobus bez prepreka stzati duplo bre nego kolima.Kada to narod uvidi,poštovanje reda vožnje,čiste autobuse,bezbedne,žuta traka eto su i pare.Ovako samo stvarate uslove da bi opravdali neki novi kao bolji tarifni sitem.Koliko ih je do sada bilo.Ni jedan novoj vlasti nije valjao.Kako je to moguće.Zar baš ni jedan da ne valja a ovaj najnoviji će sve probleme rešiti.

folivora

pre 9 godina

Ovako, kalkulacija: potrosnja goriva busa na 100km je oko 70l (u najgorem slucaju). cijena dizela je 160din (opet najgori slucaj). Znaci, na 100km je trosak 112000din. Duzina jedne rute od okretnice do okretnice je PROSJECNO 10km=11200din po voznji. Da bi se ovo nadomjestilo potrebno je da se cekira 160 osoba po cijeni od 70 din. Cesto se desi da jedna voznja ima i do 250-300 putnika (u spicevima i po 500), pa me interesuje gdje gospoda iz GSP-a izgube te novce. Jos ako znamo da grad dotira veliku sumu za odrzavanje vozila i plate, a za nabavku buseva se koriste krediti. Oni su nesposobni!!!

Rale

pre 9 godina

Narod ima sve manje para, a kako vlast najavljuje imaćemo i manje. GSP bi za promenu mogao umesto što pokušava da poveća prihod povećanjem broja kontrolora i nerealno visokim cenama karata, mogao da razmisli o tome da smanji cenu na recimo 20 din. i onda bismo svi plaćali, a onda vam kontrolori ne trebaju

gnu

pre 9 godina

@Miladin
Ali zato redovno placas struju, kablovsku i mobilni kao i svi ostali sverceri. To placas jer tvoje filozofije i pravdanje sverca ne prolaze. Nije ti GSP nasledje pa placas po volji. Nemas para - idi peske
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (el gladijator, 31. avgust 2014 14:19)

kardinalna greška. te sve stvari ljudi plaćaju jer ako ih ne plaćaju dođu i isključe. kontrolor nema apsolutno nikakav način da kazni švercera ako mu ovaj ne da ličnu kartu, tako da je to ustvari jedini i najveći problem celog sistema prevoza.

Deadalus

pre 9 godina

mislite da se ja svercujem sto nemam sta pametnije da radim.ne gospodo,moje svercovanje proizilazi iz moje nezadovoljavajuce finansijske situacije na kojoj bi vi gospodo iz vlasti trebali da malo poradite umesto novih nameta.
(Miladin, 31. avgust 2014 12:37)

Dakle drzava ti je kriva sto si nesposoban da nadjes posao koji bi po tebi bio adekvatno placen? Ljudima kao sto si ti bi takav posao koji misle da zasluzuju, a realno su nesposobni da ga dobiju, verovatno bio toliko dobro placen da bi ti kao gospodin kupio sebi mercedes, jer jelte zasluzujes, i ne bi se mlatio sa boranijom po GSPu.
Sve KOSTA i NISTA nije besplatno. Meni je skupo da ispijam kafe po kaficima pa to ne radim. Ako je tebi skup prevoz, ti lepo kupi bajs i prepolovices svoje troskove za prevoz (racunam da ces zimi i kada je hladno ipak busom da ides). Al nije u tom stvar, znamo svi.

samo urbano

pre 9 godina

"kako je rekao direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović, neophodna zbog loše finansijske situacije gradskog prevoznika uzrokovane, između ostalog i velikim brojem onih koji se švercuju.

opa,počeli radikali da nas kažnjavaju kao malu decu. ne valja im to, proći se na sledećim izborima kao ds.

scoby

pre 9 godina

Broj ridzovana moze teziti do plus beskonacno, a rezultat ce biti isti, dokle god se tolerisu celavci,navijaci i drugi "opasni momci" kojim niko ne sme ni da zatrazi kartu.

el gladijator

pre 9 godina

@Miladin
Ali zato redovno placas struju, kablovsku i mobilni kao i svi ostali sverceri. To placas jer tvoje filozofije i pravdanje sverca ne prolaze. Nije ti GSP nasledje pa placas po volji. Nemas para - idi peske

Che

pre 9 godina

cudo da imate za sponzorisanje klubova....kad je toliko teska situacija onda se na sve strane krajcuje, a ne da se uslovljavaju ljudi smanjenjem broja vozila, dok se razbacuju sredstva na druge strane.

Ajde

pre 9 godina

(!, 31. avgust 2014 14:23)
Ma super. "Desice im se narod" i sta onda? Reci mi ko boga te molim sta ce onda biti. Hocemo da procvetamo preko noci? Srbija je u rupcagi i iz nje se nece izvuci jos najmanje deset godina. Niko i nista nam ne moze pomoci da ubrzamo oporavak.

miki

pre 9 godina

A da jos nesto. Prilikom jedne kontrole devojka nema kartu. Kontrolor pita za licnu a ova mu ladno odgovara kako je mladja od 16 i nije u obavezi da ima licnu. Kontrolor naravno nema instrumente da se cima i prrlazi na drugog. Mlade ucimo neplacanju koji kad odrastu ce da rade isto.

sale

pre 9 godina

Gledajte ovako, sluzbeno lice nema prava da daje vase licne podatke privatnim firmama i licima i za to ih mozete tuziti. Nadalje, ako im na fin nacin kazete da nemate licnu kartu oni mogu samo da vas privedu u stanicu i legitimisu ali nemaju razloga zasto, jer nikakav prekrsaj niste napravili. Niste platili kartu privatnoj firmi u iznosu od 73 din a da bi vas tuzili potrebno je da vrednost bude 5000. A to sto su ljudi u vlasti nesposobni i ne citaju zakon niko im nije kriv.

hiavata

pre 9 godina

Samo mi zao ovih sto kao ja placaju redovno a na kraju opet ispastaju. Ma mogu i da ukinu GSP pa cemo da vidimo kako cete da se svercujete gospodo leba-bez-motike. Samo mi nije jasno koji je to obraz da se trazi stalno neki izgovor i opravdanje za bezobrazno ponasanje. Strasno je sto su ti isti koji se svercuju i glasali za ex-radikale.

"realno

pre 9 godina

"...a ta mera je, kako je rekao direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović, neophodna zbog loše finansijske situacije gradskog prevoznika uzrokovane, između ostalog i velikim brojem onih koji su pokrali ovo preduzece poslednjih nekoliko gopdina, a i cinjenicom da je generalni direktor ovog gubitaskog preduzeca nalozio da se sponzorise FK Polet, ciji je on strasni navijac.

Ser Zile

pre 9 godina

Prevoz jeste jos jedna stavka koja mi izbija pare iz dzepa. Pri tome imam kola, i uvek sam se kolima vozio do skoro jer sam poceo da radim u strogom centru grada. Sada nemam gde da se parkiram pa idem autobusom.

E sad bitno, ko kaze da je auto jefitniji(komentator koji predlaze cenu prevoza od 30 din) nikada nije POSEDOVAO auto. Kazem posedovao jer nije benzin jedini trosak. Vozio, ne vozio, auto mene godisnje kosta 30.000 do 35.000 din kroz osiguranje i registraciju, redovan servis i gume. Tek se posle dodaje trosak benzina, parkinga i tecnosti za pranje stakala. Elem, htedoh reci, od ovoga tesko da neko moze da ponudi jeftini prevoz od GSP-a da posluje u plusu.

APEX mozda i jeste lopovska firma, ali cinjenica je i da grad SUBVENCIONISE prevoz. Da je cisto ekonomska racunica, ne bi se mi vozili ovako.

A ako je neko socijalno-ekonomski ugrozen, onda treba da ide u centar za socijalni rad grada i trazi potvrdu kako bi imao besplatan prevoz.

P.S.
Voleo bih da angazuju zandarmeriju u civilu da ide sa kontrolerima i da kada naidju na balvane koji bi da se pobiju da im objasne kako su stalozenost i postovanje bezbolniji od mangupiranja.

Dorijan

pre 9 godina

Meni i dalje nije jasno... Udjes u autobus i ne platis kartu? I onda jos imas obraza da se bunis?

Dok sam bio student, svorc na studentskoj menzi i planirao svaki dinar - uvek sam imao pokaznu. Red je red.

Ukoliko vam je prevoz skup, idite peske ili kao moje kolege - 5 ide zajedno na posao i dele troskove benzina.

Dobronameran

pre 9 godina

Vi što imate personalizovane ne zaboravite da je od sutra obavezna validacija ili ćete biti kažnjeni. Poštujte pravila da ne biste imali
probleme. Ta pravila se i donose u vašem interesu.

madam x

pre 9 godina

Kažnjeni smo mi koji redovno plaćamo karte!
Kao i sve ostalo u nacional-komunizmu (1945-2014)
Uvek najbolje prolaze lopovi, probisveti,...,
A nagore prolazi pošten svet!

Deadalus

pre 9 godina

mislite da se ja svercujem sto nemam sta pametnije da radim.ne gospodo,moje svercovanje proizilazi iz moje nezadovoljavajuce finansijske situacije na kojoj bi vi gospodo iz vlasti trebali da malo poradite umesto novih nameta.
(Miladin, 31. avgust 2014 12:37)

Dakle drzava ti je kriva sto si nesposoban da nadjes posao koji bi po tebi bio adekvatno placen? Ljudima kao sto si ti bi takav posao koji misle da zasluzuju, a realno su nesposobni da ga dobiju, verovatno bio toliko dobro placen da bi ti kao gospodin kupio sebi mercedes, jer jelte zasluzujes, i ne bi se mlatio sa boranijom po GSPu.
Sve KOSTA i NISTA nije besplatno. Meni je skupo da ispijam kafe po kaficima pa to ne radim. Ako je tebi skup prevoz, ti lepo kupi bajs i prepolovices svoje troskove za prevoz (racunam da ces zimi i kada je hladno ipak busom da ides). Al nije u tom stvar, znamo svi.

el gladijator

pre 9 godina

@Miladin
Ali zato redovno placas struju, kablovsku i mobilni kao i svi ostali sverceri. To placas jer tvoje filozofije i pravdanje sverca ne prolaze. Nije ti GSP nasledje pa placas po volji. Nemas para - idi peske

Лукаку

pre 9 godina

Потпуно је легитимно да се повећа број контролора јер превоз треба да се плаћа (То што ти људи углавном спадају у профил: шљам и некултура, је друга прича).
Него није ми јасно зашто се смањује број аутобуса кад је и овако увек гужва као у метроу у Пекингу?! :О

Dorijan

pre 9 godina

Meni i dalje nije jasno... Udjes u autobus i ne platis kartu? I onda jos imas obraza da se bunis?

Dok sam bio student, svorc na studentskoj menzi i planirao svaki dinar - uvek sam imao pokaznu. Red je red.

Ukoliko vam je prevoz skup, idite peske ili kao moje kolege - 5 ide zajedno na posao i dele troskove benzina.

Ser Zile

pre 9 godina

Prevoz jeste jos jedna stavka koja mi izbija pare iz dzepa. Pri tome imam kola, i uvek sam se kolima vozio do skoro jer sam poceo da radim u strogom centru grada. Sada nemam gde da se parkiram pa idem autobusom.

E sad bitno, ko kaze da je auto jefitniji(komentator koji predlaze cenu prevoza od 30 din) nikada nije POSEDOVAO auto. Kazem posedovao jer nije benzin jedini trosak. Vozio, ne vozio, auto mene godisnje kosta 30.000 do 35.000 din kroz osiguranje i registraciju, redovan servis i gume. Tek se posle dodaje trosak benzina, parkinga i tecnosti za pranje stakala. Elem, htedoh reci, od ovoga tesko da neko moze da ponudi jeftini prevoz od GSP-a da posluje u plusu.

APEX mozda i jeste lopovska firma, ali cinjenica je i da grad SUBVENCIONISE prevoz. Da je cisto ekonomska racunica, ne bi se mi vozili ovako.

A ako je neko socijalno-ekonomski ugrozen, onda treba da ide u centar za socijalni rad grada i trazi potvrdu kako bi imao besplatan prevoz.

P.S.
Voleo bih da angazuju zandarmeriju u civilu da ide sa kontrolerima i da kada naidju na balvane koji bi da se pobiju da im objasne kako su stalozenost i postovanje bezbolniji od mangupiranja.

Dobronameran

pre 9 godina

Vi što imate personalizovane ne zaboravite da je od sutra obavezna validacija ili ćete biti kažnjeni. Poštujte pravila da ne biste imali
probleme. Ta pravila se i donose u vašem interesu.

Ajde

pre 9 godina

(!, 31. avgust 2014 14:23)
Ma super. "Desice im se narod" i sta onda? Reci mi ko boga te molim sta ce onda biti. Hocemo da procvetamo preko noci? Srbija je u rupcagi i iz nje se nece izvuci jos najmanje deset godina. Niko i nista nam ne moze pomoci da ubrzamo oporavak.

Tassadar

pre 9 godina

I dalje ne vidim razlog zašto bih plaćao kartu... po ovoj ceni... po ovim uslovima... za ovakav prevoz... i to još Apexu i nešto malo što se ogrebe GSP...

Miladin

pre 9 godina

Animirajte vi narod tako sto cete mu obezbediti da normalno zivi.mislite da se ja svercujem sto nemam sta pametnije da radim.ne gospodo,moje svercovanje proizilazi iz moje nezadovoljavajuce finansijske situacije na kojoj bi vi gospodo iz vlasti trebali da malo poradite umesto novih nameta.Ne ostajte ovde,sunce tudjeg neba ce lepse grejati neg nase.a ako vec kaxete kako se nema para za gsp nek gospoda politicari i poslanici odvohe deo svojih astronomskih primanja pa nek pomogne gsp-u.on ima mesecno koliko ja zaradim na godisnjem nivou prema tome iluzorno je pricati o bilo cemu.

miki

pre 9 godina

A da jos nesto. Prilikom jedne kontrole devojka nema kartu. Kontrolor pita za licnu a ova mu ladno odgovara kako je mladja od 16 i nije u obavezi da ima licnu. Kontrolor naravno nema instrumente da se cima i prrlazi na drugog. Mlade ucimo neplacanju koji kad odrastu ce da rade isto.

hiavata

pre 9 godina

Samo mi zao ovih sto kao ja placaju redovno a na kraju opet ispastaju. Ma mogu i da ukinu GSP pa cemo da vidimo kako cete da se svercujete gospodo leba-bez-motike. Samo mi nije jasno koji je to obraz da se trazi stalno neki izgovor i opravdanje za bezobrazno ponasanje. Strasno je sto su ti isti koji se svercuju i glasali za ex-radikale.

Micro

pre 9 godina

Iskreno ja ne razumem one koji placaju karte. Mada zivim u centru grada, i imam dosta dobru platu . Ali ne vidim zasti bih im davao sto dinara? I kada mi pridje kontrolor sta sad?ne sme da me bije, a i ne moze, ne sme da ne legitimise, moze samo da me zamoli da izadjem, i u zavisnosti od togakoliko sam bezobrazan u tom momentu ja cu izaci ili ne.

Sve u svemu to je pre Moral nego Moranje,

Vesna NS

pre 9 godina

E moji Beogradjani, lepo sam vam govorila pre izbora da pripazite sta radite, kako se ne bi "usrecili" k'o mi iz Novog Sada, ali dzabe...!!!

put u bolji zivot

pre 9 godina

Kad se samo setim koliko je puta Zorana Mihailovic izjavila da Beogradjani zasluzuju bolji zivot, koji cete vi da im omogucite.
Sutra pocinje skolska godina,zavrsava se sezona godisnjih odmora a vi nemate banke da deci omogucite odlazak u skolu i ljudima na posao.
Kako vas bre nije sramota, jos da se uopste pojavljujete u javnosti.I naravno,sad nije kriv Djilas lopov, nego narod.

Mane

pre 9 godina

Pošto svi racionalni predlozi u vezi cena karata i poštovanja reda vožnje, izneti od strane Beograđana, nailaze na zid ćutanja od strane čelnika grada i GSP-a, možda bi najbolje bilo da ipak povećaju cenu karata. Jedno povećanje od 20-tak posto bi sigurno drastično smanjilo gužvu. Gledam kod mene na poslu, od nas 12 samo ja i još jedan dolazimo na posao busom, dvojica dolaze peške, a ostali autom. Ja sam na ivici da se odlučim na isto, jer od kuće do posla i natrag imam 13km, a pošto vozim auto na gas izračunao sam da je to nekih 130 dinara troška. Puta 22 radna dana u mesecu (nekad i manje) to je oko 3000 dinara maksimum, što je manje nego mesečna karta za GSP. Izgleda da je takva računica sve više ljudi, jer su gužve na ulicama sve veće, a u autobusima SVE MANJE, iako je i autobusa sve manje. Na kraju ćemo imati totalni kolaps u gradu, i totalni kolaps GSP-a, jer neće biti dovoljno putnika za funkcionisanje. Mangupima iz vlasti ne pada na pamet da je smanjena naplata zato što se sve manje ljudi vozi GSP-om, a ne zato što se švercuju. Uostalom, meni u autobus baš svaki dan uđe kontrola i retko se desi da nekoga zateknu bez karte. Ali, kažem, džaba sve, kad pričamo zidu. Ustvari, da pričamo zidu, on bi nas i saslušao, ovi neće ni to.

gnu

pre 9 godina

@Miladin
Ali zato redovno placas struju, kablovsku i mobilni kao i svi ostali sverceri. To placas jer tvoje filozofije i pravdanje sverca ne prolaze. Nije ti GSP nasledje pa placas po volji. Nemas para - idi peske
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (el gladijator, 31. avgust 2014 14:19)

kardinalna greška. te sve stvari ljudi plaćaju jer ako ih ne plaćaju dođu i isključe. kontrolor nema apsolutno nikakav način da kazni švercera ako mu ovaj ne da ličnu kartu, tako da je to ustvari jedini i najveći problem celog sistema prevoza.

nemanja

pre 9 godina

Kad bi gradski funkcioneri manje para stavljali u svoje dzepove mozda bi gsp i funkcionisao kako treba. Ne bi me cudilo da povecaju i onako astronomske cene karata. Bezobrazluk,ali neka i treba - za ovu bandu je vecina glasala.

Zoran

pre 9 godina

Švercere ste sami napravili, sada kusajte čorbu. Izvini se, lagali smo bus plus je koristan i potreban i snizi cenu karte i biće promena na bolje.

Jedva čekam da vam vidim ledja

pre 9 godina

Od kako ste vi gospodo preoteli vlast u beogradu, stalo vam da vladate ili da crknete, na mojoj stanici u Bulevaru Kralja Aleksandra svakodnevno staju samo štrokavi, raspali stari i prastari tramvaji dok je do pre vaše otimačine CELIM GRADOM a naročito bulevarom saobraćao veoma pristojan broj novih vozila GSPa!!GDE SU NOVA VOZILA i zašto očekujete da ja ponovo doživljavam situacije iz 90ih, da se vozim kao stoka a ne kao čovek a za to još i da vam plaćam???Ovo nema smisla šta uradiste sa čovekom koji je,( hteli vi to da zakopate 100 metara pod zemlju da niko ne vidi al ne može), UNAPREDIO OVAJ GRAD za 50 godina, koliko toliko. Civilizacijsku promenu je doneo u taj GSP a ona se zove KULTURA SVAKODNEVNOG ŽIVOTA. Kao čovek sačekaš 2-3min autobus, udješ a ne guraš se , ništa nije prljavo i ne smrdi, kartu uredno otkucaš. Neće moći da me ponovo ponižavate NIKAD VIŠE!!Propašćete jer ste alavi i nesposobni.

Na Cvetkovoj pijaci prvi dan nakon vašeg dokopavanja trona su krenule desetine i desetine i desetine osoba koje kopaju po kontejnerima da prodaju te stvari po trotoarima oko pijace. Pijaca izgleda kao velika štroka ideponija joj nije ravna!!Nikada to nisam ovde videla i doživela, kakav sunovrat i kakavo ruglo, nemam gde ni kolica sa detetom da prevezem od te pošasti koja je preplavila prilaz pijaci. FUJ, FUJ gadite mi se.

genije

pre 9 godina

Kontrolora možda ima malo - logično da im se broj poveća (mogli bi taman da date PRAVI posao onom silnom višku u "administraciji").
Vozila definitivno ima premalo - to vidi i onaj ko se ne vozi GSPom već iz auta posmatra gusto nabijene konzerve sardina koje se greškom nazivaju autobusima...
Smanjenje njihovog broja je definitivno nelogičan potez.
Na stranu što se meni, finansijki - verovali ili ne više isplati da sednem u auto sa porodicom, odem do grada, platim parking u garaži, i par sati kasnije se vratim kući nego da koristim - gradski prevoz. Toliko o cenovnom paritetu koji je naopak (plate su ovde nebitne - već odnos cene goriva, skupog parkinga po garažama i GSP karata).

o yeah

pre 9 godina

SNS i Mali mogu se vozati jos par meseci u Beogradu! Izaslo na videlo da oni jednostavno nisu kapacitete da vode jedan ozbiljan grad! Ili ce samo podneti ostavke i ponovo izbori ili ce perje leteti na prolece, a mozda jos i ove jeseni! Ovo neznanje SNSa, Malija, grad samo propada kako su dosli!!

Sonja

pre 9 godina

Dragi moji foteljasi mislite da se ja svercujem sto nemam sta pametnije da radim.ne gospodo,moje svercovanje proizilazi iz moje nezadovoljavajuce finansijske situacije na kojoj bi vi gospodo iz vlasti trebali da malo poradite umesto novih nameta.

Gradjanka

pre 9 godina

Ali zato redovno placas struju, kablovsku i mobilni kao i svi ostali sverceri. To placas jer tvoje filozofije i pravdanje sverca ne prolaze. Nije ti GSP nasledje pa placas po volji. Nemas para - idi peske
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (el gladijator, 31. avgust 2014 14:19)


Care, ja sam dopre nekoliko meseci redovno placao kartu i bio zagovornik dasvaka usluga mora da se plati.Ne placam vise i necu placati.Ne zato sto nemam para vec iz inata.Moja gradjanska neposlusnost.Jer su ovi koji su sada na vlasti dok nisu dosli na vlast trolali preko svojih medija da je Apex lopovska firma i da novac ide u dzep Djilasu.Eto im sada bumeranga. Plase jeza golom zadnjicom jer kazu da ce kontrolu vrsiti uz pomoc komunalne policije. Znaci 500 kontrolora isto toliko komunalaca. Jedva cekam reakciju gradjana.Bice "rata".Moze samo normalna policija da mi trazi dokumenta.Kada su bili najtopliji dani novi poljskiautobusi nisu ukljucivali klimu da bi se stedelo na gorivu

Dejan

pre 9 godina

Podigli ste porez 100%, ukinuli ste subvencije, penzije i plate cete smanjiti za 10-1% tako da nedostajuci novac cemo dobiti svercovanjem u GSP-u.

samo urbano

pre 9 godina

"kako je rekao direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović, neophodna zbog loše finansijske situacije gradskog prevoznika uzrokovane, između ostalog i velikim brojem onih koji se švercuju.

opa,počeli radikali da nas kažnjavaju kao malu decu. ne valja im to, proći se na sledećim izborima kao ds.

Che

pre 9 godina

cudo da imate za sponzorisanje klubova....kad je toliko teska situacija onda se na sve strane krajcuje, a ne da se uslovljavaju ljudi smanjenjem broja vozila, dok se razbacuju sredstva na druge strane.

vratite nam DJilasa

pre 9 godina

Totalno apsurdno,animirati gradjane smanjenjem broja vozila da bi kupovali karte.Setite se koliko je vozila na ulicama Beograda bilo pre desetak godina,isto,mozda cak i vise nego danas,a u medjuvremenu je u grad doslo nekoliko hiljada ljudi.Ovim potezom destimulisete one koji kupuju karte,necu da placam cekanje,a pri tom,zelim da se vratim kuci u "jednom komadu".Dakle,da li ste razmislili koliko sugradjana ne moze da ifinansira troskove prevoza?Uostalom,kada samo pogledamo ko vodi ovaj grad,sve nam je jasno.Mali,Vesic,sve kvalitetni ljudi.Ako je ovo BUDUCNOST U KOJU STE VEROVALI,onda...Sta reci?Zar ne rekoste da cete ukinuti BUS-PLUS,i da ce prevoz biti za dz?

folivora

pre 9 godina

Ovako, kalkulacija: potrosnja goriva busa na 100km je oko 70l (u najgorem slucaju). cijena dizela je 160din (opet najgori slucaj). Znaci, na 100km je trosak 112000din. Duzina jedne rute od okretnice do okretnice je PROSJECNO 10km=11200din po voznji. Da bi se ovo nadomjestilo potrebno je da se cekira 160 osoba po cijeni od 70 din. Cesto se desi da jedna voznja ima i do 250-300 putnika (u spicevima i po 500), pa me interesuje gdje gospoda iz GSP-a izgube te novce. Jos ako znamo da grad dotira veliku sumu za odrzavanje vozila i plate, a za nabavku buseva se koriste krediti. Oni su nesposobni!!!

sceka

pre 9 godina

najveci problem je u tome sto mi koji placamo prevoz uvek trpimo. ja uvek placam prevoz i nikada nisam doziveo poboljsanje prevoza zbog toga. uvek su se vadili na izgovor da ostali ne placaju. samim tim sada podsticete ljude da ne placaju jer nece za uzvrat nista dobro dobiti. kada kontrola naidje na korisnike prevoza bez karte oni ga zamole da izadje na sledecu stanicu. bas ce ga to naterati da placa ubuduce. kao i sve u ovoj drzavi, naopako se sve radi.

Rajko

pre 9 godina

Cene astronomske. Javni prevoz GSP je skuplji nego vožnja sopstvenim automobilom. To je jedini razlog problema u naplati. Realna cena 30 za 1 vožnju. Svi bi plaćali.

Beograd na lebu i vodi

pre 9 godina

Slažem se da treba da se plaća, ali mnogi bi birali, karta ili ručak.
Druga stvar i kada bi svi plaćali, prevoz ne bi bio ništa bolji, autobusi bi i dalje bili prljavi zapušteni krševi, vozni red ne bi postojao i i dalje bi vozili u konvojima, kao što smo bili svedoci posle 5. oktobra, kada je stigao veliki broj novih autobusa, građani su u mnogo većem broju plaćali karte(ne 100%, ali sigurno 70+%), tako da taj višak para ide na višak zaposlenih, krađu goriva i rezervnih delova i alata i u direktorske džepove. Naravno, nisu oni najgori, trebalo bi tako i sa ostalim javnim preduzećima...

sale

pre 9 godina

Gledajte ovako, sluzbeno lice nema prava da daje vase licne podatke privatnim firmama i licima i za to ih mozete tuziti. Nadalje, ako im na fin nacin kazete da nemate licnu kartu oni mogu samo da vas privedu u stanicu i legitimisu ali nemaju razloga zasto, jer nikakav prekrsaj niste napravili. Niste platili kartu privatnoj firmi u iznosu od 73 din a da bi vas tuzili potrebno je da vrednost bude 5000. A to sto su ljudi u vlasti nesposobni i ne citaju zakon niko im nije kriv.

SNS prevaranti

pre 9 godina

Pa ja sam lepo govorio da će nas sns(radikali) prevaranti vratiti u devedesete, al' nema ko da sluša. Danas je javni prevoz kao devedesetih, gužve na stanicama, gužve u autobusima, red vožnje ne postoji, krš autobusi-bez klime, raspadaju se, malo, malo pa vozač kaže - ne idem dalje, pokvario se autobus...(a novi su u garaži, jer ih je kupio Đilas, pa ne bi radikali da nas nešto podseća na Đilasa)), bahati vozači...o čistoći u autobusima da ne i govorim, kao da uđete u kontejner, nikada ne peru autobuse, a toliko ima viška zaposlenih u gsps, koji bleje i ništa ne rade, a primaju ,,zaradu''...i još hoće da plaćamo kartu, i još hoće da terorišu građane, da ih maltretiraju kontrolori...Verovatno će uloga komunalne policije biti da izvrše kontrolu reda vožnje, ispravnosti vozila, da provere da li su vozila klimatizovana, da ponesu termometar i izmere temperaturu u autobusu(pa ako je napolju 35 stepeni, u autobusu je 40 stepeni)...da provere da li vozači zaustavljaju vozilo na stanici ili 50m pre stanice(ako ispred njih ima autobusa, obično stanu 50m iza tih vozila, pa putnici trče 50m da uđu u autobus, a oni koji ne mogu, čekaju drugi, još 30-40 minuta)...I pazite šta oni rade, umesto da povećaju broj vozila, da poboljšaju prevoz... i s pravom traže da kupimo kartu, oni rade sve obrnuto. Pa neću da platim kartu, pišite kaznu, neću je platiti...i ništa mi ne možete. Bojkot do smene nesposobne vlasti!

"realno

pre 9 godina

"...a ta mera je, kako je rekao direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović, neophodna zbog loše finansijske situacije gradskog prevoznika uzrokovane, između ostalog i velikim brojem onih koji su pokrali ovo preduzece poslednjih nekoliko gopdina, a i cinjenicom da je generalni direktor ovog gubitaskog preduzeca nalozio da se sponzorise FK Polet, ciji je on strasni navijac.

oja

pre 9 godina

E ceolog zivota placam kartu, sad iz inata necu. da mi za iste pare koje dajem pruze jos gore usluge. Bolje da gospoda uzmu cetke i prasak u ruke i bar operu ona strokava sedista i rukohvate. Ovo je odmazda nad gradjanima Beograda, cisto politicka stvar.

samo udri po narodu

pre 9 godina

Ko je bre ovde lud. Nema se para, redukuje se autobusi... Sa druge strane povecava se broj kontrolora znaci veci izdaci, angazuju se komunalci znaci veci izdaci.. a to naravno niko ne racuna...plus, nevidjeni bezobrazluk da su izdvojili 150 miliona dinara za kamere. A nisu se setili da te pare, kao i one ostale pare koje su hteli da doniraju fudbalskom klubu uloze u SMANJENJE CENE karata. Problem je, koliko ja vidim, u procentu koji ide udzep Paexu, i pojedincima koji uzimaju procenat od karata. Lase ima je da smanje broj autobusa nego cenu karte jer smanjenje cene karata je udarac na NJIHOV dzep a manji proj autobusa je udarac na gradjane i njihovu kicmu. Kao sto je neko napisao, karte su PRESKUPE. Kada se dodje do stadijuma da je isplativije ici sam automobilom nego GSP onda je krajnje vreme da se glavonje zapitaju. Manje autobusa, veca guzva, narod koji placa kartu besan jer ce se voziti kao stoke, onaj ko ne placa kartu ce se i dalje voziti. Gradjani nervozni i besni. Mnogo polupanih autobusa, vilica i napokon pada gradska vlast. Resenje je samo smanjenje sene karte, izbacivanje privatne firme iz sistema naplate, i spreciti lopove da kradu, srezati plate GSP sindikalcima. Nego, sta ce bit sa 10% manje vozaca, hoce oni i dalje dobijati istu platu ili ce im plata biti 10% manja?

Brle

pre 9 godina

Zakon trzista: urazumite cenu karte, pa ce se urazumiti kupci karata.

Jer ako vecina stvarno pocne da vozi bicikle, vi gubite bitku.

Niste svesni dokle inat moze da ide, kada iznervirate ljude.

pex

pre 9 godina

Jao a kada posle 9h i posle 18h prazni autobusi koji se povlace u garaze (za dobrobit gradjana i putnika, naravno) krenu da se muvaju krcatim ulicama, a desetine ljudi na stanicama im mase da stanu i pokazuje srednji prst...

Rale

pre 9 godina

Narod ima sve manje para, a kako vlast najavljuje imaćemo i manje. GSP bi za promenu mogao umesto što pokušava da poveća prihod povećanjem broja kontrolora i nerealno visokim cenama karata, mogao da razmisli o tome da smanji cenu na recimo 20 din. i onda bismo svi plaćali, a onda vam kontrolori ne trebaju

madam x

pre 9 godina

Kažnjeni smo mi koji redovno plaćamo karte!
Kao i sve ostalo u nacional-komunizmu (1945-2014)
Uvek najbolje prolaze lopovi, probisveti,...,
A nagore prolazi pošten svet!

_

pre 9 godina

svaki dan pisete o ovome, dosadili ste vise! I njihove izjave se samo malo preoblikuju, a sustina ista! lmam osecaj da vam placaju da svaki dan pisete o tome kako bi na taj nacin ubedili ljude da kupuju karte! Primljeno k znanju, dajte nesto novo vezano za gsp!

žoao mi je

pre 9 godina

Ja pišem ovo isključivo iz čistog zadovoljstva i pokvarenosti i naslađujem se dok čitam vesti gde narod konačo počinje da dobija ono što je hteo i zaslužio. Željno čekam sledeće poteze vlasti i ponižavanje sopstvenih glasača.Eto!

kiza

pre 9 godina

ako je Djilas lopov...uhapsite osudite ga kao lopova...nemojte vise vasu nesposobnost da krijete iz njega,,,,,,Licno volim takve lopove...ako uzimaju sebi a daju i nama....imali smo udzbenike,besplatan prevoz za vise kategorija putnika...plate u vticima,regresirano za decu slabijeg mat.stanja...a vi sasd zbog kilo mesa koljete vola...Mali Vesic,,strucnjaci ali za sta.....izdavanja saopstenja Vesic(Zvezda).....i da i oba kluba su pred gasenjem a Mali koliko znam bio je kod Dinkica ali se ne secam sto je otisao..mozda ce me neki NOVINAR podsetiti....

Diplome

pre 9 godina

Astronomska cena karte za monopolsku uslugu! GSP je zlatna koka za krađu para od sirotinje. Nadam se da je narod shvatio za koga NIKAD više neće glasati.

Labud

pre 9 godina

Kusajte corbu koju ste sami spremili! Gorance i Dr. Mali. Ima dobar clanak o ovome u "Vremenu". Dokaz o nenzanju gorepomenutog dvojca.

Geda

pre 9 godina

Ma bravo, ukinite gradski prevoz, ali zaposlite jos 500 kontrolora pa neka idu od kuce do kuce da proveravaju da li smo kupili BusPlus. Nema veze sto prevoza nema, bitno je da se zaposle ljudi. Bolje da setamo ili vozimo bicikle, bicemo zdraviji, grad ce biti cistiji, eto resenja.

Civijas

pre 9 godina

Ma price za malu decu i botove,zar se ne secate da su privatnici hteli od 1.-og jula potpuno da obustave rad jer im nije isplaceno ni dinara 6 meseci.mali i kompanija od kad su zaseli,ne placaju nista,i sad ce za to da okrive one iste ljude koje su savetovali da ne placaju prevoz.

A.

pre 9 godina

1. Ovo je diskriminacija putnika.
Jer kažnjavate putnike koji plaćaju prevoz, a najviše one koji plaćaju prevoz na "manje opterećenim linijama".
2. Ovo je možda i diskriminacija prevoznika, jer sam skoro sigurna da ćete više smanjiti broj autobusa privatnih prevoznika.
3. Gospodo iz GSP-a, obavezni ste da promenite sve table o polascima autobusa van špica i to isto na sajtu GSP-a, na linijama na kojima ste smanjili broj autobusa.

scoby

pre 9 godina

Broj ridzovana moze teziti do plus beskonacno, a rezultat ce biti isti, dokle god se tolerisu celavci,navijaci i drugi "opasni momci" kojim niko ne sme ni da zatrazi kartu.

Dejan

pre 9 godina

Meni je, kao provincijalcu koji je zadnjih 10ak godina dolazio u BG par puta godišnje, sve ovo vrlo smešno, skoro ko Monti Pajton.
Najpre Beograđani skinu Đilasa sa vlasti zato što (uglavnom): 1. Ua BusPlus, ne plaćajte karte 2. Đilas lopov, ovo, ono, svašta nešto, svaki dan Kurir naslovna strana - optužnica itd.
Posle izbora, BusPlus i dalje tu, sada plaćajte karte, biće dupli kontrolori i komunalna policija, isto kao pre, ako ne i rigoroznije. Đilas, koliko vidim, skinuo bedu s vrata što se tiče BG-a, kao i DS-a (čovek finansirao skupštinu stranke na kojoj ga je ta stranka, zahvaljujući omladincima i ženama, smenila, vrlo veselo).
Baš da vidimo dal će neki sudski proces da pokrenu protiv njega ili će da šire priču ko i za BusPlus, jbg ne možemo ništa.
Ali zato će fontana na Slaviji da zapuši usta svima :).

Fred Kremenko

pre 9 godina

Možete da uvedete i 5000 kontrolora situacija će uvek biti ista kakako za GSP tako i za korisnike.Jednostavno po ko zna koji put stvarate uslove da bi opravdali kupovinu koje kakvih "igračkica".Stvarate uslove pričom o lošem stanju u GSP-u gde su po Vama jedini krivci putnici ne bi li promenili tarifni sitem,nov naćin naplate karata itd.Probudite se makar jednom.Odnos cene karte i usluge koju pruža GSP je nelogičan.Karta je preskupa.Autobusu su u kriminalno lošem stanju.Ne poštuje se red vožnje.Prljavi su.Pa GSP i ne pere svoja vozila.Shvatite da bi čovek platio neku uslugu ta usluga mora da je odredjenog kvaliteta.Pola autobusa su nakrivljeni.Leti se kuvaš,zimi smrzavaš.Kao da su svu autobusi kabriolet.Interval polazaka autobusa pa to niko ne zna.Već iduće nedelje mediji će biti preplavčjeni vestima o svadjama izmedju putnika i konrolora.Ta priča je toliko puta plasirana unazad 30 godina da je već kao crno-beli film.Kako to da nikada ne diskutujete o bezbedenosti putnika,vozača.Ništa nije povećano i smanjeno.Niti kupovina karata,niti kvalitet usluge.Da li ste se možda borili za "BUS saobraćajnu traku"gde će autobus bez prepreka stzati duplo bre nego kolima.Kada to narod uvidi,poštovanje reda vožnje,čiste autobuse,bezbedne,žuta traka eto su i pare.Ovako samo stvarate uslove da bi opravdali neki novi kao bolji tarifni sitem.Koliko ih je do sada bilo.Ni jedan novoj vlasti nije valjao.Kako je to moguće.Zar baš ni jedan da ne valja a ovaj najnoviji će sve probleme rešiti.