Subota, 26.07.2014.

14:36

Moskva: Otvorene laži SAD

SAD snose deo odgovornosti za sukob u Ukrajini jer podržavaju vladu u Kijevu, a američka administracija je sve više vođena otvorenim lažima, tvrdi rusko MSP.

Izvor: Tanjug

Moskva: Otvorene laži SAD IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

Ћезо рца

pre 9 godina

(mujcinovic salih, 27. jul 2014 13:11)
...
-Кинески грађански рат, 1945-1949, војна интервенција САД, 110.000 војника и агената, између 1 и 3 милиона убијених
-Грчки грађански рат, 1947-1949, десетине хилјада убијених
-Филипини, 1945-1953, борба против националистичких партизана, више од 10.000 убијених
-Кореја, 1945-1953, Корејски рат, војна интервенција 302.000 америчких војника, око 3 милиона убијених
-Гватемала, 1953-1990, 200.000 убијених
-Панама, 1989, ЦИА, па војна интервенција, 28.000 војника након пропалог пуча, око 3.000 убијених...

Пратиш ли ме, Саличе, пријатељу мој...? Није ваљда да први пут у животу чујеш за ово, о чему ти пишем...? Хоћемо ли у мало даљу и до мало ближе историје...? Хоћемо ли детаљније... И о оним зличиначким интервенцијама ЦИА и америчке војске које нису резултирале већим бројем погинулих од 2-3.000...?

miroslav

pre 9 godina

Vidim da mnogi na ovom sajtu optuzuju Putina da je diktator, neki pominju sovjetske intervencije u Poljskoj, Cehoslovackoj, Madjarskoj itd. I prema tome hoce da kazu da su Rusi barbarska nacija dok zapad na celu sa Amerikom su simbol demokratije, slobode, ljudskih prava i pravde. Pitao bih mnoge od ovih komentarista, ako se malo sjecaju istorije pod koju kategoriju demokratije bi mogli da svrstamo sledece
americke-humanitarne, prodemokratske aktove? Organizovanje i podrzavanje drzavnih udara u Chileu. Argentini, Uruguayu i podrskama diktatora kao sto su bili Anastasio Somosa, Fulgencio Batista, Efrain Rios Mont i da ne nabrajam i ta demokratija je kostala samo ovaj kontinent stotine hiljada mrtvih civila i desetine hiljada zauvijek nestalih intelektualaca. Sta da kazemo za milione mrtvoh u Vietnamu, o bombama koje su pale na Iraq, Libiju, Jugoslaviju, Afganistan, bombe koje su americke proizvodnje do sada su ubile preko 1000 Palestinski civila, vecinom djece? Kako se zove ta demokracija koja sad vlada u gore navedenim zemljama? Koliko miliona ljudi ce da umru od gladi u ime tog FREEDOM Amercan way? Dali je neko od vas skoro bio u Libiji, Siriji, Iraku, Afganistanu pa da pitaju obicne ljude kako im sad odgovara taj freedom? Sta da kazemo o zemljama koje su bile kolonije kao Indija i mnogi drugi ? Po ko su u stvari ti barbari?

miroslav

pre 9 godina

Vidim da mnogi na ovom sajtu optuzuju Putina da je diktator, neki pominju sovjetske intervencije u Poljskoj, Cehoslovackoj, Madjarskoj itd. I prema tome hoce da kazu da su Rusi barbarska nacija dok zapad na celu sa Amerikom su simbol demokratije, slobode, ljudskih prava i pravde. Pitao bih mnoge od ovih komentarista, ako se malo sjecaju istorije pod koju kategoriju demokratije bi mogli da svrstamo sledece a
americke-humanitarne, prodemokratske aktove? Organizovanje i podrzavanje drzavnih udara u Chileu. Argentini, Uruguayu i podrskama diktatora kao sto su bili Anastasio Somosa, Fulgencio Batista, Efrain Rios Mont i da ne nabrajam ali ta demokratija je kostala samo ovaj kontinent stotine hiljada mrtvih civila i desetine hiljada zauvijek nestalih intelektualaca. Sta da kazemo za milione mrtvoh u Vietnamu, o bombama koje su pale na Iraq, Libiju, Jugoslaviju, Afganistan, bombe koje su americke proizvodnje do sada su ubile preko 1000 Palestinski civila, vecinom djece? Kako se zove ta demokracija koja sad vlada u gore navedenim zemljama? Koliko miliona ljudi ce da umru od gladi u ime tog FREEDOM Amercan way? Dali je neko od vas skoro bio u Libiji, Siriji, Iraku, Afganistanu pa da pitaju obicne ljude kako im sad odgovara taj freedom? Sta da kazemo o zemljama koj su bile kolonije kao Indija i mnoge druge zemlje? Po ko su u stvari ti barbari?

mujcinovic salih

pre 9 godina

(RedZmaja)Ja prosto ne mogu sa svima vama da diskutujem zao mi je sto ne znate kakve rusi imaju veze sa Vijetnamom.Evo ukratko rusi su ratovali u Vijetnamu ,davali im oruzje,i svaku drugu pomoc.SFRJ sto se tice milosevic je bio ruski covek zato mu je familija i dobila azil u Moskvi ili to ne znate.Posle drugog svetskog rata doslo je do promena vkasti u svim arapskim zemljama koje su tada odlucile da budu saveznici sa rusima.Izrael se odlucio za SAD ostalo je istorija.ne znam kakve veze amerikanci imaju sa sudanom ili kongom.Evo vam Somalija za primer.Bila je to africka drzava mirna bez prevelikih smena.onda su rusi i kubanci usli u etiopiji smenili cara i poceli rat sa Somalijom.U ratu direktno su ucestvovali kubanci i cak istocni nemci kao i rusi.Na kraju Etiopija je porazena od nje se odvojila Eritreja koja je danas nezavisna drzava.Rusi i kubanci su ratovali i u Angoli.Juzne amerike sto se tice Ce Gevara je bunio narod na kraju je tami i izgubio glavu..ostalo ako zelite da saznate knjigu u sake ili procitajte neke ozbiljne clanke iz svetske stampe.ja ne mogu sve da vam objasnjavam i svima da odgovaram.Do sada ste pljuvali Mariju a sad sam ja ne redu?

RedZmaja

pre 9 godina

@salih, salih:)) DDR spominjes, i Koreju..... pa cini mi se da su Nemci i Madjari bili u nekom cudnom savezu sa nekom cudnom ideologijom.....

ajd objasni kakve veze Rusi imaju sa: Vijetnamom, Nikaragvom, Cileom, Panamom, Irakom, Libijom, Eritrejom, Sudanom, Kongom, Alzirom, Indijom, Pakistanom, Izraelom, Libanom, Jordanom, Sirijom, Egiptom, SFRJ, Srbijom.........

jeca

pre 9 godina

Od 1945 do danas nema sukoba u svetu koji nije izazvala rusija.Prosto oni zive od rata.To nema veze sa drustvenim uredjenjem, svejedno je da li je u pitanju car,predsednik ili generalni sekretar
(mujcinovic salih, 26. jul 2014 22:18)
salihane a da nabrojis drzave gde su to Rusi zaveli "demokratiu" ili srusili nekog "diktatora", kako covek moze da napise tako glup komentar, i jos misli da je otkrio toplu vodu.

mujcinovic salih

pre 9 godina

(Jecana)
Da pocnemo od Afganistana gde su ruske postrojbe upale i od jedne pristojne drzave napravili teroristicko gnezdo,koje i dan danas predstavlja problem celom svetu.Da nastavim Ist.Nemacka,radnicka pobuna u Berlinu ugusena u krvi.1953 rat u Koreji,iste godine pobuna u Poljskoj ugusena.1956 ustanak u Madjarskoj krvavo ugusen.Imre Nadj pobegao u ambasadu Jugoslavije,boravio je neko vreme a onda u sklopu nekih pregovora ubijen ispred iste.Uzgred u svim zemljama istocne evrope rusi su zaveli diktaturu.Mislim Jecana da je ovo dovoljno mada ima jos ali za to bi trebao da pisem mesec dana?

obavesten

pre 9 godina

Da sam na Putinovom mestu,odavno bi ovaj konflikt bio resen,Ukrajina pregazena tenkovima i vracena u 15. vek.Jednostavno ne bih dozvolio da neko u mom dvoristu radi ono sto je protivno mojim interesima.
Verovatno je ovo razlog sto nisam na njegovom mestu,niti cu ikada biti u prilici da se bavim visokom politikom,koju ne poznajem,a jos manje razumem!
Volim sto svi imaju misljenje,a malo ko se razume u ono sto se valja iza brega i kakvi su interesi i jednih i drugih,kakvi su dogovori izmedju Putina i Obame,kakve dogovore imaju rusi sa nemcima i sl.To su sve stvari koje nikad ne dospevaju u javnost,jer obican covek ne moze da ih razume,niti ima potrebe time da se bavi.
Neki pljuju Putina zato sto je na vlasti tolike godine,a ne znaju da je i u Americi ista prica,jedino sto ponekad zamene predsednika da bi odrzali izluziju demokratije,iako ga na to mesto ne bira narod,ve vlasnici kapitala koji biraju predsednike od postanka SAD-a.

milana

pre 9 godina

Svidelo se to nekome ili ne, prema Povelji UN i osnovnim nacelima medunarodnog prava, Rusi
su se pokazali u ovom slucaju kao brutalni agresori na suverenu i nezavisnu zemlju. Jedina "krivica" Ukrajine je sto nije zelela da se povinuje ruskoj volji da im oni komanduju. Ko ce odgovarati za smrt tolikog broja ljudi? Kada cemo videti Putina u Hagu ali ne u poseti cerci....

levu

pre 9 godina

@Marija
Pretpostavljam da te neko placa da pises ovakve komantare,neka NVO i slicno,jer nema sanse da neko ima tako razmisljanje,a hoce realno da sagleda stvari

mujcinovic salih

pre 9 godina

Od 1945 do danas nema sukoba u svetu koji nije izazvala rusija.Prosto oni zive od rata.To nema veze sa drustvenim uredjenjem, svejedno je da li je u pitanju car,predsednik ili generalni sekretar

ns

pre 9 godina

Istofija je pokazala da ko vod je bio u ruskom zagrljaju, pobegao je gla om bez obzira. Pitajte Poljake, Cehe, Bugare, Rumuune i ostale.... Niko ne bezi u Rusiju niti tamo trazi azil... pa ni Putinova cerka ne zivi u Rusiji vec u Holandiji.

kgb klosar

pre 9 godina

kmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! patrijote , da se za zelen bor uhvatite on bi se osusio.od 90 ih za koga god navijaste taj je nagrabusio.

vlade

pre 9 godina

Bez Amerike celi svet bi bio podeljen na Kadirove, Putinove, Il son Jung hunte.
Danas ih srećom nema više mnogo!
Zato molim boga da nas Amerika špijunira.
(Bane, 26. jul 2014 16:18)

Verovatno se i molis bogu da nas ponovo bombarduju

Milan

pre 9 godina

Pa i u Americi je sama sirotinja. Običnom čoveku treba dva i po posla da preživi i nešto ponekad ima. A oligarha na svakom koraku, i deca ispod 18 godina imaju milijarde jer su pevačke, rijaliti zvezde. Dakle, šta hoćeš reći?

Marija

pre 9 godina

Marija i ostali sa njom. SSSR se raspao pre 25 godina. USA administracija je bas licemerna.

Srbi nisu ni Amerikanci, ni Rusi. Nas se ovaj konflikt ne tice. KGB ne postoji. NSA ima tajne zatvore po svetu.

Idolopoklonstvo je propalo kao koncept pre 2000 godina. Ne blamiraj se
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RedZmaja, 26. jul 2014 16:24)

Da, KGB je promenio ime ,sad imaju umetnicko ime "FSB" pa je zato Putin na vlasti vec punih 20 godina na vlasti kao "idolopoklonik".
Jos dva mandata mu fale da nadmasi pokojnog Kima iz Severne Koreje.
Samo se rotira sa Medvedevim ko ce biti predsednik a ko premijer.
KGB ih rotira tako sto se izvlaci sibica , pa ko izvuce duzi kraj sibice postaje predsednik, ko kraci premijer.
Ministar spoljnih poslova se unapred zna to je decenijski tovarish Lavrov.
Tu je i veciti Zirinovski da "izigrava nezavisnog KGB kandidata na izborima" .
Ostali lideri opozocije su u zatvoru, juce su jos dva lidera osudjena na visegodisnje kazne zatvora od KGB-a i odvedeni u Sibir.
Jel nam o toj KGB Rusiji pricas ili vi znate neku drugu Rusiju koji mi ne znamo?
Jedino se slazem da treba da se drzimo po strani, ali citajuci srpske medije i "iznenadnu poplavu rusofilstva u Srbiji" pitam se da li je to bas tako?

Dejan

pre 9 godina

Nema razloga za bilo kakvo pravdanje jer ceo svet zna da SAD lazu I uvek su lagale. Ucinite nesto konkretno. Na svako novo uvodjenje sankcija pocnite da proterujete diplomate SAD iz Moskve. Svedite prisustvo diplomata SAD u Moskvi na minimum. Pomozite gradjanima ruskog porekla u Ukrajini direktno ili indirektno....

Goran

pre 9 godina

Rusija je u ekonomskim problemima i sada pravi klasično odvracanje pažnje, gdje svoje građane uvjerava da žive lose zbog imperijalističkog zapada. Prosječna plata u Rusiji izgleda solidna, ali to je prosjek koji obični Rusi dijeli sa ogromnim brojem oligarha. Recimo, moj drugar ide da radi u Rusiju, 5 sati leta od Moskve za 1000$?! Sirotinja je to ljudi, vjerujte mi... Teški jad.

Petar S.

pre 9 godina

@(Marija, 26. jul 2014 15:53)

UPRAVO TSAKO. "Nisu Amerikanci poslali u Kanadu" vec u Ukrajnu sa vecinslkim Ruskim stanovistvo.

I tu se jasno vidi KO JE TU AGTRESOR A KO SE BRANI.
KAO STO JE BIO SLUCAJ U SRBIJI! (I BIVSOJ SFRJ)!!!!
Petar S.
26/07/2014
(16:21)

Leko

pre 9 godina

@berlinonline: nisam nas siguran koliko je bitno da "prosecan amerikanac zeli da vidi Grcku" ali i tih deset godina stednje su sigurno barem tri puta krace od onoga vremena koje treba prosecnom gradjaninu Srbije da vidi Floridu, Kaliforniju ili Havaje... Cisto kada se vec gadjamo cinjenicama koje nemaju veza sa zivotom... A na pitanje ko je kriv, moj licni stav je da su Ameri zakuvali a Rusi su samo pokazali kakvi su. Ni jedne ni druge ne zanima ni Ukrajina ni taj nesrecni narod tamo nego se kao i uvek prepucavaju preko neduznih.

bugi

pre 9 godina

Ljudi politika je k... a prava istorija je nešto drugo. Amerika mediski želi da stvori sliku kako su Rusi zlikovci.Šta je sa vama? Svako ima pravo na svoje misljenje ali ajte malo da se potkrpimo dokazima i činjenicama pa da onda donosimo zaključke.

Zoran

pre 9 godina

Za 10 god. dolaze Kinezi i zavrsava se 1000 godisna vladavina anglo-saksonaca(krscanski ratovi, prekomorska osvajanja, stvaranje drzava poput USA, Prvi i Drugi svetski rat, NATO alijansa , u svemu oni su bili dominantni.). Sad ce neko drugi postavljati pravila igre . Amerima to s.eta, a mozda osvajanjem Sibira zele odloziti na neko vreme dominaciju Kine.

RedZmaja

pre 9 godina

@ Marija i ostali sa njom. SSSR se raspao pre 25 godina. USA administracija je bas licemerna.

Srbi nisu ni Amerikanci, ni Rusi. Nas se ovaj konflikt ne tice. KGB ne postoji. NSA ima tajne zatvore po svetu.

Idolopoklonstvo je propalo kao koncept pre 2000 godina. Ne blamiraj se

ns.

pre 9 godina

na prom mestu, nije dobro da neduzni ljudi u na ovom svetu samo tako budu ubijeni a ni sami neznaju zasto...na veliku zalost, kad vec moraju ta neduzna deca, mladi, stari; zene, starci... da budu ubijeni zbog necijih interesa zasto Izrael moze a Rusija nemoze da ulazi u drugu zemlju,....e to bi ja prvo pitao precednika Obamu i ako bi bilo moguce voleo bi jako da mu puknem jedan samar zbog njegivog bezobrazluka, nebi voleo da se rusija povuce, nek ide do kraja...

ISTI SCNARIO SRB

pre 9 godina

Amerika koristin fimske scenarije i istorijska dokumenta za destabilizaciju, ubijanje, urušavanje i ostranjivanje ljudi, država, regiona, naroda.
To je od Paname, ČIle, Somalije, Irana, Sirije,Srbije, Libije, Egipta, Alžira,Tunisa i niza drugih država.
Za ljude to se zna, ubiju i svoje predsednike i kandidate.
putin treba da zna da je sličan scenario kao rusiji, medijsko optuživanje do poredjenja sa Hitlerom,humanitarna kotastrofa i slično, bilo i u slučaja Miloševića, na kraju su napali Srbiju i bombardovali kuću Miloševića,što je medjunarodnim ratnim pravom zabranjeno-.
Verujem da putin ima sve spremno da agresiju ubije još pre početka, u srcu Amerike i Nato-

Bane

pre 9 godina

Bez Amerike celi svet bi bio podeljen na Kadirove, Putinove, Il son Jung hunte.
Danas ih srećom nema više mnogo!
Zato molim boga da nas Amerika špijunira.

Arsa

pre 9 godina

Marija, Kanadu zaista nisu ali gomilu drugih zemalja jesu. Drugo nisu ni Rusi napali Krim već su ga vratili matici nakon œto se stanovništvo istog izjasno da želi pripajanje Rusiji, a to je izvedeno bez ispaljenog metka.

Zaciorski

pre 9 godina

Iiiii?? Sta sad? Znamo mi sve to , Ali??? Putin , nazalost, igra istu igru kao Slobo. Konstatuje, ali od prljave igre kakvu igra zapad, nista!!

Vladimir

pre 9 godina

Samo polako, kada severnu Evropu zahvati sneg i led, retorika će da se stiša, sankcije će popustiti jer neće imati čime da se greju. Živi bili pa videli.

Li Osvald

pre 9 godina

xRade: A da li ti mislis da na teritoriji koju sada drze oslobodioci nije bilo vojnih objekata, kasarna i oruzja? Pa nije valjda da toliko malo znaš, da bi mogao da odvalis takvu glupost. Koliko je tenkova i oruzja JNA ostalo samo u Varazdinskoj kasarni '91.

Marija

pre 9 godina

KGB kuhinja odmah reaguje.
Pa nisu Amerikanci napali Kanadu i oteli Ontario a zatim nekim kanadskim separatistima poslali raketne sisteme i naoruzanje da pucaju po kanadskoj vojsci i policajcima , nego je KGB banda napala Ukrajinu, oteli im Krim, a sada pokusavaju da odcepe istok Ukrajine i da napreve neku novu boljsevicku "novoRusiju" kako li je vec boljsevici zovu, ne moze covek da ih pohvata.

Ovi iz KGB misle da je ovo 45-e godina i da ne postoji internet, mobilna telefonija i sva ostala sredstva komunikacije, vec smo prisljeni da slusamo brkate staljiniste i svakog dana radio vesti sa izvucenim antenama u 15 h Gavarit Moskva.

Do kraja dana KGB ce izmisliti novu teoriju zavere i plasirati u javnost, nisu jos izmislili teoriju zavere o napadu vanzemaljaca sa planete majmuna , a koji su strani placenici koje obucava CIA u svemiru.

KGB tone sve dublje i dublje , ubi ih internet , da je radio antena u pitanju i 45-a godina, mozda bi okupljeni oko radio prijemnika poverovali u KGB lazi.

Putin je jaci

pre 9 godina

Ajde Putin i Obama da izađu na ferku, a mi, ostatak sveta, da malo odmorimo od vaših tenzija i ratovanja. Više nije smešno.
(Madhva (Hare Krišna), 26. jul 2014 14:48)

Kakva bre ferka? Pa jel' ti znas da je Putin dzudista i da ima crni pojas? Jel' znas da lovi bele i crne medvede i da je razvijen kao John Jates, da ne kazem kao A. Svarceneger. Pogledajte kod Google-a kako izgleda John Jates. Posle ferke bi Putin jos ispao rasista posto je istukao crnca.

Florimund

pre 9 godina

Izgleda da je afera Snouden bas zabolela. Sve dosadasnje "greske" ticale su se uglavnom delovanja na medjunarodnoj sceni, ali afera spijuniranja i manipulacija bila je udar na sopstveno stanovnistvo i gradjanske slobode. Plus, narusilo je odnose unutar 'saveznika'.

holandjanin

pre 9 godina

According to SPACE.COM: "It's likely that the strike on MH17 showed up as an alarming blip on screens at Buckley Air Force Base in Colorado where those data from the SBIRS is processed. The detection is precise enough to detect where a missile was fired from and what kind of missile it was."
"no Pentagon officials have been brought in to help with the international investigation"
source: http://www.space.com/26571-military-satellites-malaysia-airlines-missile-mh17.html

bez puno razmisljanja

pre 9 godina

Zanimljivo je sta je izjavio Oliver Stone. Pozvao je da se ne naseda na USA price dok se istraga ne zavrsi gde pominje dva nezavisna novinara koji tvrde da USA ima snimak gde se jasno vidi kako dva ukrajinska borbena aviona ruse nesretni civilni avion. Mozete njegove izjave procitati na svim drustvenim mrezama. Dakle , ako USA tvrdi nesto bez dokaza , a ima snimke , ne mozemo uzimati za ozbiljno ono sto izjavljuju i optuzuju.

geometar iz valjeva

pre 9 godina

Ne volim ni jedne ni druge ni drzave ,ni ljubitelje istih. Ali zapada u oko da Ameri mogu da zastite jednog,dva gradjanina u biko kojoj tudjoj zemlji,a niko drugi ni par miliona svojih.Ukrajina ci biti bolja kao nova Hrvatska,a ovi ce da zavrse kao Krajine.Da li ce se i "Umetnuti" Put in,preseliti u Holandiju?

Ivan

pre 9 godina

@(xRade, 26. jul 2014 14:54)

Pod kontrolom pobunjenika je teritorija veća od Hrvatske sa gradovima po pola miliona stanovnika i više. Sad vi vidite koliko vojnih baza je tamo. Eto, odakle oružje. Ne treba Rusija da dotura ništa. Imaju oni dosta za poduži rat.

Mikele

pre 9 godina

SAD Vs. Rusija= Korejski rat, vijetnamski rat, grad Berlin, kubanska kriza, Avganistan, Sirija, Ukrajina...dopisite sta sam zaboravio...nikad na svom tlu, samo preko ledja malih. Gadovi i jedni i drugi! A vi sto pricate da Rusi nikada nisu bili osvajaci, da li ste imali istoriju u osnovnoj skoli???

Nikola

pre 9 godina

@(xRade, 26. jul 2014 14:54)
Sta ce rusiji ta teritorija,oni sta su hteli to su uzeli za nedelju dana.Koji ce im moj siromasne oblasti u ukrajni,koje su i pre ovog obracuna bile u teskom stanju?A cim ih pripoje moraju dodatno da uniste svoju ekonomiju zato sto moraju da im povecaju plate za bar 2-3x.Amerima sa druge strane odgovara da se teritorija oko krima ne smiruje jer verovatno jos placu sto nisu uspeli da ih skrate za izlaz na more.

Srbin

pre 9 godina

Jadni Ukrajinci. A od amera i rusa ne zna se ko je gori, možda jedino rusofili srpski koji bi dansku platu, američke patike i nemački auto, ali da gaze i pljuju sve ostale...

Rastafa

pre 9 godina

xRade@: Ukrajina je puna oruzija, neka od najvecih sovjetskih skladista naoruzanja bili su upravo na njenoj teritoriji, sve sto se zateklo na njenoj teritoriji pripalo je njoj, cak i nuklearno naoruzanje. Nuklearke su dali Rusima, a ostalo rasprodali, ali ne sve. Takodje region u kojem se vode borbe je poznat po proizvodnji oruzija i namenskoj industriji. Nije tesko doci do kalasnjikova, narocito ne u UKR...

zozrzo

pre 9 godina

Iza vecine sukoba u svetu stoje SAD. To vec znaju i mala deca. Zato ce im carstvo i propasti, jer svi su provalili sta rade, a propaganda im je postala nemastovita. Ono cega se treba plasiti je da ce povuci sve u ponor, po logici - posle mene potop!

xRade

pre 9 godina

ovo pocinje da smara. jel dajete Rusi oruzje pobunjenicima? dajete sigurno jer civili nemaju kalasnjikove i raketne sisteme. onda ako imate hrabrosti izadjite pred svetsku javnost i objasnite to ane da vas zapad optuzije za to sto svi znamo.

Vlajko

pre 9 godina

EU hitno mora da se otrgne americkih lanaca ,sve ostalo je vodi u propast i raspad EU,verovatno nekom ratu koji ce Evropu da vrati vekovima nazad,zbog EU je zbog US izgubila mnogo prijatelja,mnogi su pod sanckijama sto itekako utice na zivotni standard naroda Evrope.
sankcije se uvode svima,i onda se stvari kupuju iz amerike koje su mnogo skuplje,tako se oslabljuje EU,dok se USA bogati...

Zox

pre 9 godina

Ma kakvi dokazi... Niko i ne zeli da se bavi time, samo se ceka trenutak kad ce nekoj americkoj marioneti "dosaditi" pa ce krenuti zurka...

Rusi, spremajte se, ovo ce potrajati, Evropljani, priblizava vam se duga zima, Srbi - gledajte svoja posla... Sebi savetujem da vise ne citam novine jer je sve postalo "necitljivo" i smesno...

PS: citam kako ljudi poistovecuju americku administraciju sa americkim narodom - to nema veze jer su i oni zrtva kao i mi ostali, odavno oni nemaju veze ni sa glasanjem niti sa odlucivanjem... Nece Ameri da ratuju vec juznoamericka beda, za pare, ista ona koja se prostituise po svetu jer su ih Ameri nagazili pa nemaju leba da jedu u svojim zemljama...

cinik

pre 9 godina

Ova garnitura američke administracije obiluje priučenim kadrovima koji su mnogo gledali filmove i igrali igrice. Gori su od Fox, CNn i RT televizija zajedno (koje su, za neupućene, pojam neobjektivnosti). Neće izaći na dobro, jer ova eskalacija i ovakva retorika će najviše koštati Ukrajinu i EU, a samim tim i nas.

Православ

pre 9 godina

Вашингтон је крив што је Русија окупирала и анектирала део Украјине, занимљива теорија.

Expert

pre 9 godina

Tacno je da je deo odgovornosti snosi SAD pa isto tako i Rusija.Kome ovo ide na prilog ja ne znam samo znam da ljudi pate u Ukrajini zbog SAD I RUSIJE.

Madhva (Hare Krišna)

pre 9 godina

Ajde Putin i Obama da izađu na ferku, a mi, ostatak sveta, da malo odmorimo od vaših tenzija i ratovanja. Više nije smešno.

Slavko

pre 9 godina

Sad ulazimo u fazu: ko nije uz nas onda je protiv nas, arapsko prolece i cetri noge dobro dve noge lose. Ameri su isfrustrirani do bola. Ne volim ni jedne ni druge, da se razumemo.

zozrzo

pre 9 godina

Iza vecine sukoba u svetu stoje SAD. To vec znaju i mala deca. Zato ce im carstvo i propasti, jer svi su provalili sta rade, a propaganda im je postala nemastovita. Ono cega se treba plasiti je da ce povuci sve u ponor, po logici - posle mene potop!

Zox

pre 9 godina

Ma kakvi dokazi... Niko i ne zeli da se bavi time, samo se ceka trenutak kad ce nekoj americkoj marioneti "dosaditi" pa ce krenuti zurka...

Rusi, spremajte se, ovo ce potrajati, Evropljani, priblizava vam se duga zima, Srbi - gledajte svoja posla... Sebi savetujem da vise ne citam novine jer je sve postalo "necitljivo" i smesno...

PS: citam kako ljudi poistovecuju americku administraciju sa americkim narodom - to nema veze jer su i oni zrtva kao i mi ostali, odavno oni nemaju veze ni sa glasanjem niti sa odlucivanjem... Nece Ameri da ratuju vec juznoamericka beda, za pare, ista ona koja se prostituise po svetu jer su ih Ameri nagazili pa nemaju leba da jedu u svojim zemljama...

Vlajko

pre 9 godina

EU hitno mora da se otrgne americkih lanaca ,sve ostalo je vodi u propast i raspad EU,verovatno nekom ratu koji ce Evropu da vrati vekovima nazad,zbog EU je zbog US izgubila mnogo prijatelja,mnogi su pod sanckijama sto itekako utice na zivotni standard naroda Evrope.
sankcije se uvode svima,i onda se stvari kupuju iz amerike koje su mnogo skuplje,tako se oslabljuje EU,dok se USA bogati...

Slavko

pre 9 godina

Sad ulazimo u fazu: ko nije uz nas onda je protiv nas, arapsko prolece i cetri noge dobro dve noge lose. Ameri su isfrustrirani do bola. Ne volim ni jedne ni druge, da se razumemo.

Madhva (Hare Krišna)

pre 9 godina

Ajde Putin i Obama da izađu na ferku, a mi, ostatak sveta, da malo odmorimo od vaših tenzija i ratovanja. Više nije smešno.

cinik

pre 9 godina

Ova garnitura američke administracije obiluje priučenim kadrovima koji su mnogo gledali filmove i igrali igrice. Gori su od Fox, CNn i RT televizija zajedno (koje su, za neupućene, pojam neobjektivnosti). Neće izaći na dobro, jer ova eskalacija i ovakva retorika će najviše koštati Ukrajinu i EU, a samim tim i nas.

vlade

pre 9 godina

Bez Amerike celi svet bi bio podeljen na Kadirove, Putinove, Il son Jung hunte.
Danas ih srećom nema više mnogo!
Zato molim boga da nas Amerika špijunira.
(Bane, 26. jul 2014 16:18)

Verovatno se i molis bogu da nas ponovo bombarduju

Florimund

pre 9 godina

Izgleda da je afera Snouden bas zabolela. Sve dosadasnje "greske" ticale su se uglavnom delovanja na medjunarodnoj sceni, ali afera spijuniranja i manipulacija bila je udar na sopstveno stanovnistvo i gradjanske slobode. Plus, narusilo je odnose unutar 'saveznika'.

bez puno razmisljanja

pre 9 godina

Zanimljivo je sta je izjavio Oliver Stone. Pozvao je da se ne naseda na USA price dok se istraga ne zavrsi gde pominje dva nezavisna novinara koji tvrde da USA ima snimak gde se jasno vidi kako dva ukrajinska borbena aviona ruse nesretni civilni avion. Mozete njegove izjave procitati na svim drustvenim mrezama. Dakle , ako USA tvrdi nesto bez dokaza , a ima snimke , ne mozemo uzimati za ozbiljno ono sto izjavljuju i optuzuju.

Putin je jaci

pre 9 godina

Ajde Putin i Obama da izađu na ferku, a mi, ostatak sveta, da malo odmorimo od vaših tenzija i ratovanja. Više nije smešno.
(Madhva (Hare Krišna), 26. jul 2014 14:48)

Kakva bre ferka? Pa jel' ti znas da je Putin dzudista i da ima crni pojas? Jel' znas da lovi bele i crne medvede i da je razvijen kao John Jates, da ne kazem kao A. Svarceneger. Pogledajte kod Google-a kako izgleda John Jates. Posle ferke bi Putin jos ispao rasista posto je istukao crnca.

Expert

pre 9 godina

Tacno je da je deo odgovornosti snosi SAD pa isto tako i Rusija.Kome ovo ide na prilog ja ne znam samo znam da ljudi pate u Ukrajini zbog SAD I RUSIJE.

xRade

pre 9 godina

ovo pocinje da smara. jel dajete Rusi oruzje pobunjenicima? dajete sigurno jer civili nemaju kalasnjikove i raketne sisteme. onda ako imate hrabrosti izadjite pred svetsku javnost i objasnite to ane da vas zapad optuzije za to sto svi znamo.

Dejan

pre 9 godina

Nema razloga za bilo kakvo pravdanje jer ceo svet zna da SAD lazu I uvek su lagale. Ucinite nesto konkretno. Na svako novo uvodjenje sankcija pocnite da proterujete diplomate SAD iz Moskve. Svedite prisustvo diplomata SAD u Moskvi na minimum. Pomozite gradjanima ruskog porekla u Ukrajini direktno ili indirektno....

Ivan

pre 9 godina

@(xRade, 26. jul 2014 14:54)

Pod kontrolom pobunjenika je teritorija veća od Hrvatske sa gradovima po pola miliona stanovnika i više. Sad vi vidite koliko vojnih baza je tamo. Eto, odakle oružje. Ne treba Rusija da dotura ništa. Imaju oni dosta za poduži rat.

Arsa

pre 9 godina

Marija, Kanadu zaista nisu ali gomilu drugih zemalja jesu. Drugo nisu ni Rusi napali Krim već su ga vratili matici nakon œto se stanovništvo istog izjasno da želi pripajanje Rusiji, a to je izvedeno bez ispaljenog metka.

Православ

pre 9 godina

Вашингтон је крив што је Русија окупирала и анектирала део Украјине, занимљива теорија.

bugi

pre 9 godina

Ljudi politika je k... a prava istorija je nešto drugo. Amerika mediski želi da stvori sliku kako su Rusi zlikovci.Šta je sa vama? Svako ima pravo na svoje misljenje ali ajte malo da se potkrpimo dokazima i činjenicama pa da onda donosimo zaključke.

Rastafa

pre 9 godina

xRade@: Ukrajina je puna oruzija, neka od najvecih sovjetskih skladista naoruzanja bili su upravo na njenoj teritoriji, sve sto se zateklo na njenoj teritoriji pripalo je njoj, cak i nuklearno naoruzanje. Nuklearke su dali Rusima, a ostalo rasprodali, ali ne sve. Takodje region u kojem se vode borbe je poznat po proizvodnji oruzija i namenskoj industriji. Nije tesko doci do kalasnjikova, narocito ne u UKR...

Srbin

pre 9 godina

Jadni Ukrajinci. A od amera i rusa ne zna se ko je gori, možda jedino rusofili srpski koji bi dansku platu, američke patike i nemački auto, ali da gaze i pljuju sve ostale...

Vladimir

pre 9 godina

Samo polako, kada severnu Evropu zahvati sneg i led, retorika će da se stiša, sankcije će popustiti jer neće imati čime da se greju. Živi bili pa videli.

Nikola

pre 9 godina

@(xRade, 26. jul 2014 14:54)
Sta ce rusiji ta teritorija,oni sta su hteli to su uzeli za nedelju dana.Koji ce im moj siromasne oblasti u ukrajni,koje su i pre ovog obracuna bile u teskom stanju?A cim ih pripoje moraju dodatno da uniste svoju ekonomiju zato sto moraju da im povecaju plate za bar 2-3x.Amerima sa druge strane odgovara da se teritorija oko krima ne smiruje jer verovatno jos placu sto nisu uspeli da ih skrate za izlaz na more.

ISTI SCNARIO SRB

pre 9 godina

Amerika koristin fimske scenarije i istorijska dokumenta za destabilizaciju, ubijanje, urušavanje i ostranjivanje ljudi, država, regiona, naroda.
To je od Paname, ČIle, Somalije, Irana, Sirije,Srbije, Libije, Egipta, Alžira,Tunisa i niza drugih država.
Za ljude to se zna, ubiju i svoje predsednike i kandidate.
putin treba da zna da je sličan scenario kao rusiji, medijsko optuživanje do poredjenja sa Hitlerom,humanitarna kotastrofa i slično, bilo i u slučaja Miloševića, na kraju su napali Srbiju i bombardovali kuću Miloševića,što je medjunarodnim ratnim pravom zabranjeno-.
Verujem da putin ima sve spremno da agresiju ubije još pre početka, u srcu Amerike i Nato-

Li Osvald

pre 9 godina

xRade: A da li ti mislis da na teritoriji koju sada drze oslobodioci nije bilo vojnih objekata, kasarna i oruzja? Pa nije valjda da toliko malo znaš, da bi mogao da odvalis takvu glupost. Koliko je tenkova i oruzja JNA ostalo samo u Varazdinskoj kasarni '91.

RedZmaja

pre 9 godina

@ Marija i ostali sa njom. SSSR se raspao pre 25 godina. USA administracija je bas licemerna.

Srbi nisu ni Amerikanci, ni Rusi. Nas se ovaj konflikt ne tice. KGB ne postoji. NSA ima tajne zatvore po svetu.

Idolopoklonstvo je propalo kao koncept pre 2000 godina. Ne blamiraj se

Marija

pre 9 godina

KGB kuhinja odmah reaguje.
Pa nisu Amerikanci napali Kanadu i oteli Ontario a zatim nekim kanadskim separatistima poslali raketne sisteme i naoruzanje da pucaju po kanadskoj vojsci i policajcima , nego je KGB banda napala Ukrajinu, oteli im Krim, a sada pokusavaju da odcepe istok Ukrajine i da napreve neku novu boljsevicku "novoRusiju" kako li je vec boljsevici zovu, ne moze covek da ih pohvata.

Ovi iz KGB misle da je ovo 45-e godina i da ne postoji internet, mobilna telefonija i sva ostala sredstva komunikacije, vec smo prisljeni da slusamo brkate staljiniste i svakog dana radio vesti sa izvucenim antenama u 15 h Gavarit Moskva.

Do kraja dana KGB ce izmisliti novu teoriju zavere i plasirati u javnost, nisu jos izmislili teoriju zavere o napadu vanzemaljaca sa planete majmuna , a koji su strani placenici koje obucava CIA u svemiru.

KGB tone sve dublje i dublje , ubi ih internet , da je radio antena u pitanju i 45-a godina, mozda bi okupljeni oko radio prijemnika poverovali u KGB lazi.

Zoran

pre 9 godina

Za 10 god. dolaze Kinezi i zavrsava se 1000 godisna vladavina anglo-saksonaca(krscanski ratovi, prekomorska osvajanja, stvaranje drzava poput USA, Prvi i Drugi svetski rat, NATO alijansa , u svemu oni su bili dominantni.). Sad ce neko drugi postavljati pravila igre . Amerima to s.eta, a mozda osvajanjem Sibira zele odloziti na neko vreme dominaciju Kine.

Milan

pre 9 godina

Pa i u Americi je sama sirotinja. Običnom čoveku treba dva i po posla da preživi i nešto ponekad ima. A oligarha na svakom koraku, i deca ispod 18 godina imaju milijarde jer su pevačke, rijaliti zvezde. Dakle, šta hoćeš reći?

Mikele

pre 9 godina

SAD Vs. Rusija= Korejski rat, vijetnamski rat, grad Berlin, kubanska kriza, Avganistan, Sirija, Ukrajina...dopisite sta sam zaboravio...nikad na svom tlu, samo preko ledja malih. Gadovi i jedni i drugi! A vi sto pricate da Rusi nikada nisu bili osvajaci, da li ste imali istoriju u osnovnoj skoli???

ns.

pre 9 godina

na prom mestu, nije dobro da neduzni ljudi u na ovom svetu samo tako budu ubijeni a ni sami neznaju zasto...na veliku zalost, kad vec moraju ta neduzna deca, mladi, stari; zene, starci... da budu ubijeni zbog necijih interesa zasto Izrael moze a Rusija nemoze da ulazi u drugu zemlju,....e to bi ja prvo pitao precednika Obamu i ako bi bilo moguce voleo bi jako da mu puknem jedan samar zbog njegivog bezobrazluka, nebi voleo da se rusija povuce, nek ide do kraja...

Marija

pre 9 godina

Marija i ostali sa njom. SSSR se raspao pre 25 godina. USA administracija je bas licemerna.

Srbi nisu ni Amerikanci, ni Rusi. Nas se ovaj konflikt ne tice. KGB ne postoji. NSA ima tajne zatvore po svetu.

Idolopoklonstvo je propalo kao koncept pre 2000 godina. Ne blamiraj se
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RedZmaja, 26. jul 2014 16:24)

Da, KGB je promenio ime ,sad imaju umetnicko ime "FSB" pa je zato Putin na vlasti vec punih 20 godina na vlasti kao "idolopoklonik".
Jos dva mandata mu fale da nadmasi pokojnog Kima iz Severne Koreje.
Samo se rotira sa Medvedevim ko ce biti predsednik a ko premijer.
KGB ih rotira tako sto se izvlaci sibica , pa ko izvuce duzi kraj sibice postaje predsednik, ko kraci premijer.
Ministar spoljnih poslova se unapred zna to je decenijski tovarish Lavrov.
Tu je i veciti Zirinovski da "izigrava nezavisnog KGB kandidata na izborima" .
Ostali lideri opozocije su u zatvoru, juce su jos dva lidera osudjena na visegodisnje kazne zatvora od KGB-a i odvedeni u Sibir.
Jel nam o toj KGB Rusiji pricas ili vi znate neku drugu Rusiju koji mi ne znamo?
Jedino se slazem da treba da se drzimo po strani, ali citajuci srpske medije i "iznenadnu poplavu rusofilstva u Srbiji" pitam se da li je to bas tako?

geometar iz valjeva

pre 9 godina

Ne volim ni jedne ni druge ni drzave ,ni ljubitelje istih. Ali zapada u oko da Ameri mogu da zastite jednog,dva gradjanina u biko kojoj tudjoj zemlji,a niko drugi ni par miliona svojih.Ukrajina ci biti bolja kao nova Hrvatska,a ovi ce da zavrse kao Krajine.Da li ce se i "Umetnuti" Put in,preseliti u Holandiju?

Bane

pre 9 godina

Bez Amerike celi svet bi bio podeljen na Kadirove, Putinove, Il son Jung hunte.
Danas ih srećom nema više mnogo!
Zato molim boga da nas Amerika špijunira.

Leko

pre 9 godina

@berlinonline: nisam nas siguran koliko je bitno da "prosecan amerikanac zeli da vidi Grcku" ali i tih deset godina stednje su sigurno barem tri puta krace od onoga vremena koje treba prosecnom gradjaninu Srbije da vidi Floridu, Kaliforniju ili Havaje... Cisto kada se vec gadjamo cinjenicama koje nemaju veza sa zivotom... A na pitanje ko je kriv, moj licni stav je da su Ameri zakuvali a Rusi su samo pokazali kakvi su. Ni jedne ni druge ne zanima ni Ukrajina ni taj nesrecni narod tamo nego se kao i uvek prepucavaju preko neduznih.

Goran

pre 9 godina

Rusija je u ekonomskim problemima i sada pravi klasično odvracanje pažnje, gdje svoje građane uvjerava da žive lose zbog imperijalističkog zapada. Prosječna plata u Rusiji izgleda solidna, ali to je prosjek koji obični Rusi dijeli sa ogromnim brojem oligarha. Recimo, moj drugar ide da radi u Rusiju, 5 sati leta od Moskve za 1000$?! Sirotinja je to ljudi, vjerujte mi... Teški jad.

holandjanin

pre 9 godina

According to SPACE.COM: "It's likely that the strike on MH17 showed up as an alarming blip on screens at Buckley Air Force Base in Colorado where those data from the SBIRS is processed. The detection is precise enough to detect where a missile was fired from and what kind of missile it was."
"no Pentagon officials have been brought in to help with the international investigation"
source: http://www.space.com/26571-military-satellites-malaysia-airlines-missile-mh17.html

ns

pre 9 godina

Istofija je pokazala da ko vod je bio u ruskom zagrljaju, pobegao je gla om bez obzira. Pitajte Poljake, Cehe, Bugare, Rumuune i ostale.... Niko ne bezi u Rusiju niti tamo trazi azil... pa ni Putinova cerka ne zivi u Rusiji vec u Holandiji.

Zaciorski

pre 9 godina

Iiiii?? Sta sad? Znamo mi sve to , Ali??? Putin , nazalost, igra istu igru kao Slobo. Konstatuje, ali od prljave igre kakvu igra zapad, nista!!

levu

pre 9 godina

@Marija
Pretpostavljam da te neko placa da pises ovakve komantare,neka NVO i slicno,jer nema sanse da neko ima tako razmisljanje,a hoce realno da sagleda stvari

kgb klosar

pre 9 godina

kmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! patrijote , da se za zelen bor uhvatite on bi se osusio.od 90 ih za koga god navijaste taj je nagrabusio.

Ћезо рца

pre 9 godina

(mujcinovic salih, 27. jul 2014 13:11)
...
-Кинески грађански рат, 1945-1949, војна интервенција САД, 110.000 војника и агената, између 1 и 3 милиона убијених
-Грчки грађански рат, 1947-1949, десетине хилјада убијених
-Филипини, 1945-1953, борба против националистичких партизана, више од 10.000 убијених
-Кореја, 1945-1953, Корејски рат, војна интервенција 302.000 америчких војника, око 3 милиона убијених
-Гватемала, 1953-1990, 200.000 убијених
-Панама, 1989, ЦИА, па војна интервенција, 28.000 војника након пропалог пуча, око 3.000 убијених...

Пратиш ли ме, Саличе, пријатељу мој...? Није ваљда да први пут у животу чујеш за ово, о чему ти пишем...? Хоћемо ли у мало даљу и до мало ближе историје...? Хоћемо ли детаљније... И о оним зличиначким интервенцијама ЦИА и америчке војске које нису резултирале већим бројем погинулих од 2-3.000...?

jeca

pre 9 godina

Od 1945 do danas nema sukoba u svetu koji nije izazvala rusija.Prosto oni zive od rata.To nema veze sa drustvenim uredjenjem, svejedno je da li je u pitanju car,predsednik ili generalni sekretar
(mujcinovic salih, 26. jul 2014 22:18)
salihane a da nabrojis drzave gde su to Rusi zaveli "demokratiu" ili srusili nekog "diktatora", kako covek moze da napise tako glup komentar, i jos misli da je otkrio toplu vodu.

obavesten

pre 9 godina

Da sam na Putinovom mestu,odavno bi ovaj konflikt bio resen,Ukrajina pregazena tenkovima i vracena u 15. vek.Jednostavno ne bih dozvolio da neko u mom dvoristu radi ono sto je protivno mojim interesima.
Verovatno je ovo razlog sto nisam na njegovom mestu,niti cu ikada biti u prilici da se bavim visokom politikom,koju ne poznajem,a jos manje razumem!
Volim sto svi imaju misljenje,a malo ko se razume u ono sto se valja iza brega i kakvi su interesi i jednih i drugih,kakvi su dogovori izmedju Putina i Obame,kakve dogovore imaju rusi sa nemcima i sl.To su sve stvari koje nikad ne dospevaju u javnost,jer obican covek ne moze da ih razume,niti ima potrebe time da se bavi.
Neki pljuju Putina zato sto je na vlasti tolike godine,a ne znaju da je i u Americi ista prica,jedino sto ponekad zamene predsednika da bi odrzali izluziju demokratije,iako ga na to mesto ne bira narod,ve vlasnici kapitala koji biraju predsednike od postanka SAD-a.

miroslav

pre 9 godina

Vidim da mnogi na ovom sajtu optuzuju Putina da je diktator, neki pominju sovjetske intervencije u Poljskoj, Cehoslovackoj, Madjarskoj itd. I prema tome hoce da kazu da su Rusi barbarska nacija dok zapad na celu sa Amerikom su simbol demokratije, slobode, ljudskih prava i pravde. Pitao bih mnoge od ovih komentarista, ako se malo sjecaju istorije pod koju kategoriju demokratije bi mogli da svrstamo sledece
americke-humanitarne, prodemokratske aktove? Organizovanje i podrzavanje drzavnih udara u Chileu. Argentini, Uruguayu i podrskama diktatora kao sto su bili Anastasio Somosa, Fulgencio Batista, Efrain Rios Mont i da ne nabrajam i ta demokratija je kostala samo ovaj kontinent stotine hiljada mrtvih civila i desetine hiljada zauvijek nestalih intelektualaca. Sta da kazemo za milione mrtvoh u Vietnamu, o bombama koje su pale na Iraq, Libiju, Jugoslaviju, Afganistan, bombe koje su americke proizvodnje do sada su ubile preko 1000 Palestinski civila, vecinom djece? Kako se zove ta demokracija koja sad vlada u gore navedenim zemljama? Koliko miliona ljudi ce da umru od gladi u ime tog FREEDOM Amercan way? Dali je neko od vas skoro bio u Libiji, Siriji, Iraku, Afganistanu pa da pitaju obicne ljude kako im sad odgovara taj freedom? Sta da kazemo o zemljama koje su bile kolonije kao Indija i mnogi drugi ? Po ko su u stvari ti barbari?

miroslav

pre 9 godina

Vidim da mnogi na ovom sajtu optuzuju Putina da je diktator, neki pominju sovjetske intervencije u Poljskoj, Cehoslovackoj, Madjarskoj itd. I prema tome hoce da kazu da su Rusi barbarska nacija dok zapad na celu sa Amerikom su simbol demokratije, slobode, ljudskih prava i pravde. Pitao bih mnoge od ovih komentarista, ako se malo sjecaju istorije pod koju kategoriju demokratije bi mogli da svrstamo sledece a
americke-humanitarne, prodemokratske aktove? Organizovanje i podrzavanje drzavnih udara u Chileu. Argentini, Uruguayu i podrskama diktatora kao sto su bili Anastasio Somosa, Fulgencio Batista, Efrain Rios Mont i da ne nabrajam ali ta demokratija je kostala samo ovaj kontinent stotine hiljada mrtvih civila i desetine hiljada zauvijek nestalih intelektualaca. Sta da kazemo za milione mrtvoh u Vietnamu, o bombama koje su pale na Iraq, Libiju, Jugoslaviju, Afganistan, bombe koje su americke proizvodnje do sada su ubile preko 1000 Palestinski civila, vecinom djece? Kako se zove ta demokracija koja sad vlada u gore navedenim zemljama? Koliko miliona ljudi ce da umru od gladi u ime tog FREEDOM Amercan way? Dali je neko od vas skoro bio u Libiji, Siriji, Iraku, Afganistanu pa da pitaju obicne ljude kako im sad odgovara taj freedom? Sta da kazemo o zemljama koj su bile kolonije kao Indija i mnoge druge zemlje? Po ko su u stvari ti barbari?

mujcinovic salih

pre 9 godina

Od 1945 do danas nema sukoba u svetu koji nije izazvala rusija.Prosto oni zive od rata.To nema veze sa drustvenim uredjenjem, svejedno je da li je u pitanju car,predsednik ili generalni sekretar

milana

pre 9 godina

Svidelo se to nekome ili ne, prema Povelji UN i osnovnim nacelima medunarodnog prava, Rusi
su se pokazali u ovom slucaju kao brutalni agresori na suverenu i nezavisnu zemlju. Jedina "krivica" Ukrajine je sto nije zelela da se povinuje ruskoj volji da im oni komanduju. Ko ce odgovarati za smrt tolikog broja ljudi? Kada cemo videti Putina u Hagu ali ne u poseti cerci....

RedZmaja

pre 9 godina

@salih, salih:)) DDR spominjes, i Koreju..... pa cini mi se da su Nemci i Madjari bili u nekom cudnom savezu sa nekom cudnom ideologijom.....

ajd objasni kakve veze Rusi imaju sa: Vijetnamom, Nikaragvom, Cileom, Panamom, Irakom, Libijom, Eritrejom, Sudanom, Kongom, Alzirom, Indijom, Pakistanom, Izraelom, Libanom, Jordanom, Sirijom, Egiptom, SFRJ, Srbijom.........

mujcinovic salih

pre 9 godina

(Jecana)
Da pocnemo od Afganistana gde su ruske postrojbe upale i od jedne pristojne drzave napravili teroristicko gnezdo,koje i dan danas predstavlja problem celom svetu.Da nastavim Ist.Nemacka,radnicka pobuna u Berlinu ugusena u krvi.1953 rat u Koreji,iste godine pobuna u Poljskoj ugusena.1956 ustanak u Madjarskoj krvavo ugusen.Imre Nadj pobegao u ambasadu Jugoslavije,boravio je neko vreme a onda u sklopu nekih pregovora ubijen ispred iste.Uzgred u svim zemljama istocne evrope rusi su zaveli diktaturu.Mislim Jecana da je ovo dovoljno mada ima jos ali za to bi trebao da pisem mesec dana?

mujcinovic salih

pre 9 godina

(RedZmaja)Ja prosto ne mogu sa svima vama da diskutujem zao mi je sto ne znate kakve rusi imaju veze sa Vijetnamom.Evo ukratko rusi su ratovali u Vijetnamu ,davali im oruzje,i svaku drugu pomoc.SFRJ sto se tice milosevic je bio ruski covek zato mu je familija i dobila azil u Moskvi ili to ne znate.Posle drugog svetskog rata doslo je do promena vkasti u svim arapskim zemljama koje su tada odlucile da budu saveznici sa rusima.Izrael se odlucio za SAD ostalo je istorija.ne znam kakve veze amerikanci imaju sa sudanom ili kongom.Evo vam Somalija za primer.Bila je to africka drzava mirna bez prevelikih smena.onda su rusi i kubanci usli u etiopiji smenili cara i poceli rat sa Somalijom.U ratu direktno su ucestvovali kubanci i cak istocni nemci kao i rusi.Na kraju Etiopija je porazena od nje se odvojila Eritreja koja je danas nezavisna drzava.Rusi i kubanci su ratovali i u Angoli.Juzne amerike sto se tice Ce Gevara je bunio narod na kraju je tami i izgubio glavu..ostalo ako zelite da saznate knjigu u sake ili procitajte neke ozbiljne clanke iz svetske stampe.ja ne mogu sve da vam objasnjavam i svima da odgovaram.Do sada ste pljuvali Mariju a sad sam ja ne redu?

Petar S.

pre 9 godina

@(Marija, 26. jul 2014 15:53)

UPRAVO TSAKO. "Nisu Amerikanci poslali u Kanadu" vec u Ukrajnu sa vecinslkim Ruskim stanovistvo.

I tu se jasno vidi KO JE TU AGTRESOR A KO SE BRANI.
KAO STO JE BIO SLUCAJ U SRBIJI! (I BIVSOJ SFRJ)!!!!
Petar S.
26/07/2014
(16:21)

xRade

pre 9 godina

ovo pocinje da smara. jel dajete Rusi oruzje pobunjenicima? dajete sigurno jer civili nemaju kalasnjikove i raketne sisteme. onda ako imate hrabrosti izadjite pred svetsku javnost i objasnite to ane da vas zapad optuzije za to sto svi znamo.

Православ

pre 9 godina

Вашингтон је крив што је Русија окупирала и анектирала део Украјине, занимљива теорија.

Marija

pre 9 godina

KGB kuhinja odmah reaguje.
Pa nisu Amerikanci napali Kanadu i oteli Ontario a zatim nekim kanadskim separatistima poslali raketne sisteme i naoruzanje da pucaju po kanadskoj vojsci i policajcima , nego je KGB banda napala Ukrajinu, oteli im Krim, a sada pokusavaju da odcepe istok Ukrajine i da napreve neku novu boljsevicku "novoRusiju" kako li je vec boljsevici zovu, ne moze covek da ih pohvata.

Ovi iz KGB misle da je ovo 45-e godina i da ne postoji internet, mobilna telefonija i sva ostala sredstva komunikacije, vec smo prisljeni da slusamo brkate staljiniste i svakog dana radio vesti sa izvucenim antenama u 15 h Gavarit Moskva.

Do kraja dana KGB ce izmisliti novu teoriju zavere i plasirati u javnost, nisu jos izmislili teoriju zavere o napadu vanzemaljaca sa planete majmuna , a koji su strani placenici koje obucava CIA u svemiru.

KGB tone sve dublje i dublje , ubi ih internet , da je radio antena u pitanju i 45-a godina, mozda bi okupljeni oko radio prijemnika poverovali u KGB lazi.

Srbin

pre 9 godina

Jadni Ukrajinci. A od amera i rusa ne zna se ko je gori, možda jedino rusofili srpski koji bi dansku platu, američke patike i nemački auto, ali da gaze i pljuju sve ostale...

Marija

pre 9 godina

Marija i ostali sa njom. SSSR se raspao pre 25 godina. USA administracija je bas licemerna.

Srbi nisu ni Amerikanci, ni Rusi. Nas se ovaj konflikt ne tice. KGB ne postoji. NSA ima tajne zatvore po svetu.

Idolopoklonstvo je propalo kao koncept pre 2000 godina. Ne blamiraj se
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RedZmaja, 26. jul 2014 16:24)

Da, KGB je promenio ime ,sad imaju umetnicko ime "FSB" pa je zato Putin na vlasti vec punih 20 godina na vlasti kao "idolopoklonik".
Jos dva mandata mu fale da nadmasi pokojnog Kima iz Severne Koreje.
Samo se rotira sa Medvedevim ko ce biti predsednik a ko premijer.
KGB ih rotira tako sto se izvlaci sibica , pa ko izvuce duzi kraj sibice postaje predsednik, ko kraci premijer.
Ministar spoljnih poslova se unapred zna to je decenijski tovarish Lavrov.
Tu je i veciti Zirinovski da "izigrava nezavisnog KGB kandidata na izborima" .
Ostali lideri opozocije su u zatvoru, juce su jos dva lidera osudjena na visegodisnje kazne zatvora od KGB-a i odvedeni u Sibir.
Jel nam o toj KGB Rusiji pricas ili vi znate neku drugu Rusiju koji mi ne znamo?
Jedino se slazem da treba da se drzimo po strani, ali citajuci srpske medije i "iznenadnu poplavu rusofilstva u Srbiji" pitam se da li je to bas tako?

Bane

pre 9 godina

Bez Amerike celi svet bi bio podeljen na Kadirove, Putinove, Il son Jung hunte.
Danas ih srećom nema više mnogo!
Zato molim boga da nas Amerika špijunira.

Goran

pre 9 godina

Rusija je u ekonomskim problemima i sada pravi klasično odvracanje pažnje, gdje svoje građane uvjerava da žive lose zbog imperijalističkog zapada. Prosječna plata u Rusiji izgleda solidna, ali to je prosjek koji obični Rusi dijeli sa ogromnim brojem oligarha. Recimo, moj drugar ide da radi u Rusiju, 5 sati leta od Moskve za 1000$?! Sirotinja je to ljudi, vjerujte mi... Teški jad.

Expert

pre 9 godina

Tacno je da je deo odgovornosti snosi SAD pa isto tako i Rusija.Kome ovo ide na prilog ja ne znam samo znam da ljudi pate u Ukrajini zbog SAD I RUSIJE.

Mikele

pre 9 godina

SAD Vs. Rusija= Korejski rat, vijetnamski rat, grad Berlin, kubanska kriza, Avganistan, Sirija, Ukrajina...dopisite sta sam zaboravio...nikad na svom tlu, samo preko ledja malih. Gadovi i jedni i drugi! A vi sto pricate da Rusi nikada nisu bili osvajaci, da li ste imali istoriju u osnovnoj skoli???

ns

pre 9 godina

Istofija je pokazala da ko vod je bio u ruskom zagrljaju, pobegao je gla om bez obzira. Pitajte Poljake, Cehe, Bugare, Rumuune i ostale.... Niko ne bezi u Rusiju niti tamo trazi azil... pa ni Putinova cerka ne zivi u Rusiji vec u Holandiji.

zozrzo

pre 9 godina

Iza vecine sukoba u svetu stoje SAD. To vec znaju i mala deca. Zato ce im carstvo i propasti, jer svi su provalili sta rade, a propaganda im je postala nemastovita. Ono cega se treba plasiti je da ce povuci sve u ponor, po logici - posle mene potop!

geometar iz valjeva

pre 9 godina

Ne volim ni jedne ni druge ni drzave ,ni ljubitelje istih. Ali zapada u oko da Ameri mogu da zastite jednog,dva gradjanina u biko kojoj tudjoj zemlji,a niko drugi ni par miliona svojih.Ukrajina ci biti bolja kao nova Hrvatska,a ovi ce da zavrse kao Krajine.Da li ce se i "Umetnuti" Put in,preseliti u Holandiju?

kgb klosar

pre 9 godina

kmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! patrijote , da se za zelen bor uhvatite on bi se osusio.od 90 ih za koga god navijaste taj je nagrabusio.

Zaciorski

pre 9 godina

Iiiii?? Sta sad? Znamo mi sve to , Ali??? Putin , nazalost, igra istu igru kao Slobo. Konstatuje, ali od prljave igre kakvu igra zapad, nista!!

vlade

pre 9 godina

Bez Amerike celi svet bi bio podeljen na Kadirove, Putinove, Il son Jung hunte.
Danas ih srećom nema više mnogo!
Zato molim boga da nas Amerika špijunira.
(Bane, 26. jul 2014 16:18)

Verovatno se i molis bogu da nas ponovo bombarduju

Slavko

pre 9 godina

Sad ulazimo u fazu: ko nije uz nas onda je protiv nas, arapsko prolece i cetri noge dobro dve noge lose. Ameri su isfrustrirani do bola. Ne volim ni jedne ni druge, da se razumemo.

mujcinovic salih

pre 9 godina

Od 1945 do danas nema sukoba u svetu koji nije izazvala rusija.Prosto oni zive od rata.To nema veze sa drustvenim uredjenjem, svejedno je da li je u pitanju car,predsednik ili generalni sekretar

cinik

pre 9 godina

Ova garnitura američke administracije obiluje priučenim kadrovima koji su mnogo gledali filmove i igrali igrice. Gori su od Fox, CNn i RT televizija zajedno (koje su, za neupućene, pojam neobjektivnosti). Neće izaći na dobro, jer ova eskalacija i ovakva retorika će najviše koštati Ukrajinu i EU, a samim tim i nas.

Vladimir

pre 9 godina

Samo polako, kada severnu Evropu zahvati sneg i led, retorika će da se stiša, sankcije će popustiti jer neće imati čime da se greju. Živi bili pa videli.

Vlajko

pre 9 godina

EU hitno mora da se otrgne americkih lanaca ,sve ostalo je vodi u propast i raspad EU,verovatno nekom ratu koji ce Evropu da vrati vekovima nazad,zbog EU je zbog US izgubila mnogo prijatelja,mnogi su pod sanckijama sto itekako utice na zivotni standard naroda Evrope.
sankcije se uvode svima,i onda se stvari kupuju iz amerike koje su mnogo skuplje,tako se oslabljuje EU,dok se USA bogati...

Zoran

pre 9 godina

Za 10 god. dolaze Kinezi i zavrsava se 1000 godisna vladavina anglo-saksonaca(krscanski ratovi, prekomorska osvajanja, stvaranje drzava poput USA, Prvi i Drugi svetski rat, NATO alijansa , u svemu oni su bili dominantni.). Sad ce neko drugi postavljati pravila igre . Amerima to s.eta, a mozda osvajanjem Sibira zele odloziti na neko vreme dominaciju Kine.

Arsa

pre 9 godina

Marija, Kanadu zaista nisu ali gomilu drugih zemalja jesu. Drugo nisu ni Rusi napali Krim već su ga vratili matici nakon œto se stanovništvo istog izjasno da želi pripajanje Rusiji, a to je izvedeno bez ispaljenog metka.

bez puno razmisljanja

pre 9 godina

Zanimljivo je sta je izjavio Oliver Stone. Pozvao je da se ne naseda na USA price dok se istraga ne zavrsi gde pominje dva nezavisna novinara koji tvrde da USA ima snimak gde se jasno vidi kako dva ukrajinska borbena aviona ruse nesretni civilni avion. Mozete njegove izjave procitati na svim drustvenim mrezama. Dakle , ako USA tvrdi nesto bez dokaza , a ima snimke , ne mozemo uzimati za ozbiljno ono sto izjavljuju i optuzuju.

Putin je jaci

pre 9 godina

Ajde Putin i Obama da izađu na ferku, a mi, ostatak sveta, da malo odmorimo od vaših tenzija i ratovanja. Više nije smešno.
(Madhva (Hare Krišna), 26. jul 2014 14:48)

Kakva bre ferka? Pa jel' ti znas da je Putin dzudista i da ima crni pojas? Jel' znas da lovi bele i crne medvede i da je razvijen kao John Jates, da ne kazem kao A. Svarceneger. Pogledajte kod Google-a kako izgleda John Jates. Posle ferke bi Putin jos ispao rasista posto je istukao crnca.

Milan

pre 9 godina

Pa i u Americi je sama sirotinja. Običnom čoveku treba dva i po posla da preživi i nešto ponekad ima. A oligarha na svakom koraku, i deca ispod 18 godina imaju milijarde jer su pevačke, rijaliti zvezde. Dakle, šta hoćeš reći?

Zox

pre 9 godina

Ma kakvi dokazi... Niko i ne zeli da se bavi time, samo se ceka trenutak kad ce nekoj americkoj marioneti "dosaditi" pa ce krenuti zurka...

Rusi, spremajte se, ovo ce potrajati, Evropljani, priblizava vam se duga zima, Srbi - gledajte svoja posla... Sebi savetujem da vise ne citam novine jer je sve postalo "necitljivo" i smesno...

PS: citam kako ljudi poistovecuju americku administraciju sa americkim narodom - to nema veze jer su i oni zrtva kao i mi ostali, odavno oni nemaju veze ni sa glasanjem niti sa odlucivanjem... Nece Ameri da ratuju vec juznoamericka beda, za pare, ista ona koja se prostituise po svetu jer su ih Ameri nagazili pa nemaju leba da jedu u svojim zemljama...

Ivan

pre 9 godina

@(xRade, 26. jul 2014 14:54)

Pod kontrolom pobunjenika je teritorija veća od Hrvatske sa gradovima po pola miliona stanovnika i više. Sad vi vidite koliko vojnih baza je tamo. Eto, odakle oružje. Ne treba Rusija da dotura ništa. Imaju oni dosta za poduži rat.

ISTI SCNARIO SRB

pre 9 godina

Amerika koristin fimske scenarije i istorijska dokumenta za destabilizaciju, ubijanje, urušavanje i ostranjivanje ljudi, država, regiona, naroda.
To je od Paname, ČIle, Somalije, Irana, Sirije,Srbije, Libije, Egipta, Alžira,Tunisa i niza drugih država.
Za ljude to se zna, ubiju i svoje predsednike i kandidate.
putin treba da zna da je sličan scenario kao rusiji, medijsko optuživanje do poredjenja sa Hitlerom,humanitarna kotastrofa i slično, bilo i u slučaja Miloševića, na kraju su napali Srbiju i bombardovali kuću Miloševića,što je medjunarodnim ratnim pravom zabranjeno-.
Verujem da putin ima sve spremno da agresiju ubije još pre početka, u srcu Amerike i Nato-

Dejan

pre 9 godina

Nema razloga za bilo kakvo pravdanje jer ceo svet zna da SAD lazu I uvek su lagale. Ucinite nesto konkretno. Na svako novo uvodjenje sankcija pocnite da proterujete diplomate SAD iz Moskve. Svedite prisustvo diplomata SAD u Moskvi na minimum. Pomozite gradjanima ruskog porekla u Ukrajini direktno ili indirektno....

Leko

pre 9 godina

@berlinonline: nisam nas siguran koliko je bitno da "prosecan amerikanac zeli da vidi Grcku" ali i tih deset godina stednje su sigurno barem tri puta krace od onoga vremena koje treba prosecnom gradjaninu Srbije da vidi Floridu, Kaliforniju ili Havaje... Cisto kada se vec gadjamo cinjenicama koje nemaju veza sa zivotom... A na pitanje ko je kriv, moj licni stav je da su Ameri zakuvali a Rusi su samo pokazali kakvi su. Ni jedne ni druge ne zanima ni Ukrajina ni taj nesrecni narod tamo nego se kao i uvek prepucavaju preko neduznih.

Madhva (Hare Krišna)

pre 9 godina

Ajde Putin i Obama da izađu na ferku, a mi, ostatak sveta, da malo odmorimo od vaših tenzija i ratovanja. Više nije smešno.

Nikola

pre 9 godina

@(xRade, 26. jul 2014 14:54)
Sta ce rusiji ta teritorija,oni sta su hteli to su uzeli za nedelju dana.Koji ce im moj siromasne oblasti u ukrajni,koje su i pre ovog obracuna bile u teskom stanju?A cim ih pripoje moraju dodatno da uniste svoju ekonomiju zato sto moraju da im povecaju plate za bar 2-3x.Amerima sa druge strane odgovara da se teritorija oko krima ne smiruje jer verovatno jos placu sto nisu uspeli da ih skrate za izlaz na more.

bugi

pre 9 godina

Ljudi politika je k... a prava istorija je nešto drugo. Amerika mediski želi da stvori sliku kako su Rusi zlikovci.Šta je sa vama? Svako ima pravo na svoje misljenje ali ajte malo da se potkrpimo dokazima i činjenicama pa da onda donosimo zaključke.

RedZmaja

pre 9 godina

@ Marija i ostali sa njom. SSSR se raspao pre 25 godina. USA administracija je bas licemerna.

Srbi nisu ni Amerikanci, ni Rusi. Nas se ovaj konflikt ne tice. KGB ne postoji. NSA ima tajne zatvore po svetu.

Idolopoklonstvo je propalo kao koncept pre 2000 godina. Ne blamiraj se

milana

pre 9 godina

Svidelo se to nekome ili ne, prema Povelji UN i osnovnim nacelima medunarodnog prava, Rusi
su se pokazali u ovom slucaju kao brutalni agresori na suverenu i nezavisnu zemlju. Jedina "krivica" Ukrajine je sto nije zelela da se povinuje ruskoj volji da im oni komanduju. Ko ce odgovarati za smrt tolikog broja ljudi? Kada cemo videti Putina u Hagu ali ne u poseti cerci....

Li Osvald

pre 9 godina

xRade: A da li ti mislis da na teritoriji koju sada drze oslobodioci nije bilo vojnih objekata, kasarna i oruzja? Pa nije valjda da toliko malo znaš, da bi mogao da odvalis takvu glupost. Koliko je tenkova i oruzja JNA ostalo samo u Varazdinskoj kasarni '91.

mujcinovic salih

pre 9 godina

(Jecana)
Da pocnemo od Afganistana gde su ruske postrojbe upale i od jedne pristojne drzave napravili teroristicko gnezdo,koje i dan danas predstavlja problem celom svetu.Da nastavim Ist.Nemacka,radnicka pobuna u Berlinu ugusena u krvi.1953 rat u Koreji,iste godine pobuna u Poljskoj ugusena.1956 ustanak u Madjarskoj krvavo ugusen.Imre Nadj pobegao u ambasadu Jugoslavije,boravio je neko vreme a onda u sklopu nekih pregovora ubijen ispred iste.Uzgred u svim zemljama istocne evrope rusi su zaveli diktaturu.Mislim Jecana da je ovo dovoljno mada ima jos ali za to bi trebao da pisem mesec dana?

Florimund

pre 9 godina

Izgleda da je afera Snouden bas zabolela. Sve dosadasnje "greske" ticale su se uglavnom delovanja na medjunarodnoj sceni, ali afera spijuniranja i manipulacija bila je udar na sopstveno stanovnistvo i gradjanske slobode. Plus, narusilo je odnose unutar 'saveznika'.

Rastafa

pre 9 godina

xRade@: Ukrajina je puna oruzija, neka od najvecih sovjetskih skladista naoruzanja bili su upravo na njenoj teritoriji, sve sto se zateklo na njenoj teritoriji pripalo je njoj, cak i nuklearno naoruzanje. Nuklearke su dali Rusima, a ostalo rasprodali, ali ne sve. Takodje region u kojem se vode borbe je poznat po proizvodnji oruzija i namenskoj industriji. Nije tesko doci do kalasnjikova, narocito ne u UKR...

ns.

pre 9 godina

na prom mestu, nije dobro da neduzni ljudi u na ovom svetu samo tako budu ubijeni a ni sami neznaju zasto...na veliku zalost, kad vec moraju ta neduzna deca, mladi, stari; zene, starci... da budu ubijeni zbog necijih interesa zasto Izrael moze a Rusija nemoze da ulazi u drugu zemlju,....e to bi ja prvo pitao precednika Obamu i ako bi bilo moguce voleo bi jako da mu puknem jedan samar zbog njegivog bezobrazluka, nebi voleo da se rusija povuce, nek ide do kraja...

mujcinovic salih

pre 9 godina

(RedZmaja)Ja prosto ne mogu sa svima vama da diskutujem zao mi je sto ne znate kakve rusi imaju veze sa Vijetnamom.Evo ukratko rusi su ratovali u Vijetnamu ,davali im oruzje,i svaku drugu pomoc.SFRJ sto se tice milosevic je bio ruski covek zato mu je familija i dobila azil u Moskvi ili to ne znate.Posle drugog svetskog rata doslo je do promena vkasti u svim arapskim zemljama koje su tada odlucile da budu saveznici sa rusima.Izrael se odlucio za SAD ostalo je istorija.ne znam kakve veze amerikanci imaju sa sudanom ili kongom.Evo vam Somalija za primer.Bila je to africka drzava mirna bez prevelikih smena.onda su rusi i kubanci usli u etiopiji smenili cara i poceli rat sa Somalijom.U ratu direktno su ucestvovali kubanci i cak istocni nemci kao i rusi.Na kraju Etiopija je porazena od nje se odvojila Eritreja koja je danas nezavisna drzava.Rusi i kubanci su ratovali i u Angoli.Juzne amerike sto se tice Ce Gevara je bunio narod na kraju je tami i izgubio glavu..ostalo ako zelite da saznate knjigu u sake ili procitajte neke ozbiljne clanke iz svetske stampe.ja ne mogu sve da vam objasnjavam i svima da odgovaram.Do sada ste pljuvali Mariju a sad sam ja ne redu?

holandjanin

pre 9 godina

According to SPACE.COM: "It's likely that the strike on MH17 showed up as an alarming blip on screens at Buckley Air Force Base in Colorado where those data from the SBIRS is processed. The detection is precise enough to detect where a missile was fired from and what kind of missile it was."
"no Pentagon officials have been brought in to help with the international investigation"
source: http://www.space.com/26571-military-satellites-malaysia-airlines-missile-mh17.html

jeca

pre 9 godina

Od 1945 do danas nema sukoba u svetu koji nije izazvala rusija.Prosto oni zive od rata.To nema veze sa drustvenim uredjenjem, svejedno je da li je u pitanju car,predsednik ili generalni sekretar
(mujcinovic salih, 26. jul 2014 22:18)
salihane a da nabrojis drzave gde su to Rusi zaveli "demokratiu" ili srusili nekog "diktatora", kako covek moze da napise tako glup komentar, i jos misli da je otkrio toplu vodu.

obavesten

pre 9 godina

Da sam na Putinovom mestu,odavno bi ovaj konflikt bio resen,Ukrajina pregazena tenkovima i vracena u 15. vek.Jednostavno ne bih dozvolio da neko u mom dvoristu radi ono sto je protivno mojim interesima.
Verovatno je ovo razlog sto nisam na njegovom mestu,niti cu ikada biti u prilici da se bavim visokom politikom,koju ne poznajem,a jos manje razumem!
Volim sto svi imaju misljenje,a malo ko se razume u ono sto se valja iza brega i kakvi su interesi i jednih i drugih,kakvi su dogovori izmedju Putina i Obame,kakve dogovore imaju rusi sa nemcima i sl.To su sve stvari koje nikad ne dospevaju u javnost,jer obican covek ne moze da ih razume,niti ima potrebe time da se bavi.
Neki pljuju Putina zato sto je na vlasti tolike godine,a ne znaju da je i u Americi ista prica,jedino sto ponekad zamene predsednika da bi odrzali izluziju demokratije,iako ga na to mesto ne bira narod,ve vlasnici kapitala koji biraju predsednike od postanka SAD-a.

levu

pre 9 godina

@Marija
Pretpostavljam da te neko placa da pises ovakve komantare,neka NVO i slicno,jer nema sanse da neko ima tako razmisljanje,a hoce realno da sagleda stvari

RedZmaja

pre 9 godina

@salih, salih:)) DDR spominjes, i Koreju..... pa cini mi se da su Nemci i Madjari bili u nekom cudnom savezu sa nekom cudnom ideologijom.....

ajd objasni kakve veze Rusi imaju sa: Vijetnamom, Nikaragvom, Cileom, Panamom, Irakom, Libijom, Eritrejom, Sudanom, Kongom, Alzirom, Indijom, Pakistanom, Izraelom, Libanom, Jordanom, Sirijom, Egiptom, SFRJ, Srbijom.........

miroslav

pre 9 godina

Vidim da mnogi na ovom sajtu optuzuju Putina da je diktator, neki pominju sovjetske intervencije u Poljskoj, Cehoslovackoj, Madjarskoj itd. I prema tome hoce da kazu da su Rusi barbarska nacija dok zapad na celu sa Amerikom su simbol demokratije, slobode, ljudskih prava i pravde. Pitao bih mnoge od ovih komentarista, ako se malo sjecaju istorije pod koju kategoriju demokratije bi mogli da svrstamo sledece
americke-humanitarne, prodemokratske aktove? Organizovanje i podrzavanje drzavnih udara u Chileu. Argentini, Uruguayu i podrskama diktatora kao sto su bili Anastasio Somosa, Fulgencio Batista, Efrain Rios Mont i da ne nabrajam i ta demokratija je kostala samo ovaj kontinent stotine hiljada mrtvih civila i desetine hiljada zauvijek nestalih intelektualaca. Sta da kazemo za milione mrtvoh u Vietnamu, o bombama koje su pale na Iraq, Libiju, Jugoslaviju, Afganistan, bombe koje su americke proizvodnje do sada su ubile preko 1000 Palestinski civila, vecinom djece? Kako se zove ta demokracija koja sad vlada u gore navedenim zemljama? Koliko miliona ljudi ce da umru od gladi u ime tog FREEDOM Amercan way? Dali je neko od vas skoro bio u Libiji, Siriji, Iraku, Afganistanu pa da pitaju obicne ljude kako im sad odgovara taj freedom? Sta da kazemo o zemljama koje su bile kolonije kao Indija i mnogi drugi ? Po ko su u stvari ti barbari?

miroslav

pre 9 godina

Vidim da mnogi na ovom sajtu optuzuju Putina da je diktator, neki pominju sovjetske intervencije u Poljskoj, Cehoslovackoj, Madjarskoj itd. I prema tome hoce da kazu da su Rusi barbarska nacija dok zapad na celu sa Amerikom su simbol demokratije, slobode, ljudskih prava i pravde. Pitao bih mnoge od ovih komentarista, ako se malo sjecaju istorije pod koju kategoriju demokratije bi mogli da svrstamo sledece a
americke-humanitarne, prodemokratske aktove? Organizovanje i podrzavanje drzavnih udara u Chileu. Argentini, Uruguayu i podrskama diktatora kao sto su bili Anastasio Somosa, Fulgencio Batista, Efrain Rios Mont i da ne nabrajam ali ta demokratija je kostala samo ovaj kontinent stotine hiljada mrtvih civila i desetine hiljada zauvijek nestalih intelektualaca. Sta da kazemo za milione mrtvoh u Vietnamu, o bombama koje su pale na Iraq, Libiju, Jugoslaviju, Afganistan, bombe koje su americke proizvodnje do sada su ubile preko 1000 Palestinski civila, vecinom djece? Kako se zove ta demokracija koja sad vlada u gore navedenim zemljama? Koliko miliona ljudi ce da umru od gladi u ime tog FREEDOM Amercan way? Dali je neko od vas skoro bio u Libiji, Siriji, Iraku, Afganistanu pa da pitaju obicne ljude kako im sad odgovara taj freedom? Sta da kazemo o zemljama koj su bile kolonije kao Indija i mnoge druge zemlje? Po ko su u stvari ti barbari?

Petar S.

pre 9 godina

@(Marija, 26. jul 2014 15:53)

UPRAVO TSAKO. "Nisu Amerikanci poslali u Kanadu" vec u Ukrajnu sa vecinslkim Ruskim stanovistvo.

I tu se jasno vidi KO JE TU AGTRESOR A KO SE BRANI.
KAO STO JE BIO SLUCAJ U SRBIJI! (I BIVSOJ SFRJ)!!!!
Petar S.
26/07/2014
(16:21)

Ћезо рца

pre 9 godina

(mujcinovic salih, 27. jul 2014 13:11)
...
-Кинески грађански рат, 1945-1949, војна интервенција САД, 110.000 војника и агената, између 1 и 3 милиона убијених
-Грчки грађански рат, 1947-1949, десетине хилјада убијених
-Филипини, 1945-1953, борба против националистичких партизана, више од 10.000 убијених
-Кореја, 1945-1953, Корејски рат, војна интервенција 302.000 америчких војника, око 3 милиона убијених
-Гватемала, 1953-1990, 200.000 убијених
-Панама, 1989, ЦИА, па војна интервенција, 28.000 војника након пропалог пуча, око 3.000 убијених...

Пратиш ли ме, Саличе, пријатељу мој...? Није ваљда да први пут у животу чујеш за ово, о чему ти пишем...? Хоћемо ли у мало даљу и до мало ближе историје...? Хоћемо ли детаљније... И о оним зличиначким интервенцијама ЦИА и америчке војске које нису резултирале већим бројем погинулих од 2-3.000...?