Petak, 25.07.2014.

19:52

"Rusi približavaju rakete granici"

Pentagon je danas upozorio da bi Rusija vrlo brzo mogla da dostavi raketne sisteme velikog kalibra proruskim separatistima u Ukrajini.

Izvor: B92

"Rusi približavaju rakete granici" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

svi (ni)su isti

pre 9 godina

"... vec danas" rece Pentagon. Prodjose dva dana i - nista! Kako znam da je nista - pa da je "nesto" vec bi prstalo po Ukrajini a ono kontra - Ukrajina napada raketama Grad Donjeck, za koje im je vec i HRW rekao da nisu namenjene za napade na naselja.

Zapad je besan jer se nadao da ce Ukrajinu privuci na svoju stranu ali da Rusija i dalje greje, hrani i oblaci Ukrajince, sto je naravno besmisleno. Zato Zapad sada gazi sve norme ponasanja u zelji da uvuce Rusiju u rat, sto je vrlo opasno.

A Ukrajina ce u svakom slucaju proci kao Libija - srusili su "Janukovica" na brzinu a tek sada se tuku medjusobno. "Hvala Ameriko!"

Djordje Azanjac

pre 9 godina

Neko rece nesto kao "rat je neradnicka stvar" i kako vredni industrijski narodi nisu za ratovanje jer stalno rade. Onda naravno junacki viknu "ajde sad lupajte minuse" i ja lupio minus ali sam ostao zapanjen. U neverici. I jos je sto ljudi to podrzalo, taj infantilni nivo neobavestenosti. Tesko mi je da nadjem nesto podjednako besmisleno kao komparaciju. Odustao sam, prvelika je to naopaka realnost da joj se ovako olako parira, dzaba mi sto vazim za mastovitog coveka. Uglavnom istorija covecanstva ide otprilike ovako: rad/napredak = nadmoc/nastojanje sirenja (citaj rat, moram ovako da nacrtam) = novoj vrednosti stecene otimanjem, kopiranjem, asimilacijom, razvoem novih tehnologija. To je jedna istorijska teznja nezavisno od toga da li je Amerika Rusija, Izrael, Sumer, Kina, Irak ili bilo koja drzava koja se ikad prosirila da ne govorim o carstvima, ali sustina je da samo radna i za svoje vreme ili okruzenje napredna grupa moze da ide u rat tj. u osvajacke pohode. To ne samo da se da potvrditi sa mnogobrojnim navodima iz istorije nego je to sama istorija. Dakle 100% pogresno izvucen zakljucak u odnosu na cinjenice. Frapiran sam da neko moze tako nesto da napise, zatim populisticko prozivanje "PatriJota" da lupaju minuse i eto ti sto ljudi koji ce te podrzati.

obavesten

pre 9 godina

Kad se već otvoreno preti vojnim bazama Natoa što bliže Rusiji, a znamo da je jedna vojna baza i kod nas na Kosovu bila glavni uzrok rasturanja celokupne Jugoslavije, da bi se i KIM odvojio, naknadno, onda je pametnom sasvim dovoljno!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Na Baze raketom, 25. jul 2014 23:43)
Odakle ti ova informacija?Vecu glupost odavno nisam cuo!

Baza na Kosovu je samo posledica naseg gubitka Kosova,a Jugoslavija se nije raspala zbog nje!
Jugoslavija se raspala zbog pogresne unutrasnje politike koja je vodjena decenijama,kao i zbog lose ekonomije.U pravu si jedino oko toga da se Jugoslavija raspala zbog Kosova!
Kosovo je za vreme Juge bilo najnerazvijenije podrucje u koje su ulagale sve republike.Nasa drzavna ekonomije je bila u ocajnom stanju,tako da smo imali republike koje su imale vise prihode od drugih,ali su bile obavezne da pune drzavnu kasu,koja je pokrivala gubitke drugih , proizvodila privid jednakosti i socijalni mir.Prvo su se pobunile Slovenija i Hrvatska,koje su procentualno u odnosu na broj stanovnika imale dosta vise prihode od svih ostalih.Cim je ponestalo love ,probudio se nacionalizam,koji je iskoriscen da se zapocne rat.Niko nije tu mnogo dobio,ali osim velikih sila koji su nas preuzeli i napravili od nas svoje kolonije,iskoristivsi nasu glupost.Nisu nas amrikanci rasturili,vec smo to uradili sami,a onda su oni i svi ostali iskoristili tu priliku za svoje ciljeve.

GDR

pre 9 godina

A kako to Ameri "vide" ruske rakete na granici, a nisu videli ko je oborio Malezijski avion, dok Rusi i tu snimku prikazuju, kako Ukrajinski suhoj-25 leti uz putnicki avion

D. Rajić

pre 9 godina

Kad su Rusi izvršili invaziju tenkovima na Čehoslovačku 1968, ne samo što je državni vrh odlučno stao na stranu Čeha i Slovaka, već su Beograd i Srbi izašli masovno na ulicu i održali demonstracije protiv ruske intervencije. Kako je bilo leto veliki broj Čeha i Slovaka zatekao se na odmoru na jugoslovenskom primorju. Nakon upada u CS članice Varšavskog pakta zatvorile su granice i ovi ljudi (koji su odmah prekinuli odmore) se više od 20 dana nisu mogli vratiti kući. Među njima je bila i Dubčekova supruga Ana koja se odmarala u Rijeci. Iako svesni da će to Rusi tumačiti kao provokaciju, Tito i Jugosloveni su bez nadoknade ove ljude (njih preko 3000) zbrinuli u hotelima i odmaralištima dok se ne stvore uslovi za njihov povratak, a Dubčekova supruga je dobila obezbeđenje i kraljevski tretman. Kada je Rusija izvršila invaziju na AFG krajem 1979.,naglo su se pogoršali odnosi Moskva-Zapad. Plašeći se da bi tu situaciju Kremlj mogao iskoristiti da napadne YU,državno rukovodstvo je naredilo masovnu mobilizaciju rezerve. Odziv je bio neverovatno visok. Svi su bili spremni braniti zemlju od Rusa. A pogledajte danas. Gotovo se priželjkuje ruska vojska u Srbiji.

Bucko razmisljam

pre 9 godina

@ Kad se već otvoreno preti vojnim bazama Natoa što bliže Rusiji, a znamo da je jedna vojna baza i kod nas na Kosovu bila glavni uzrok rasturanja celokupne Jugoslavije, da bi se i KIM odvojio, naknadno, onda je pametnom sasvim dovoljno!
(Na Baze raketom, 25. jul 2014 23:43)

I ja se licno nadam da je "pametnom sasvim dovoljno" da shvati da sve ono sto NATO "naumi to i ostvari" kao i to da su na kraju POBEDNICI uvek one drzave i narodi koji su uz NATO a ne uz Rusiju ?
Ustvari i nemem se sta "nadati" kada pouzdano znam da je svakome u Evropi ko je "pametan" ionako prvi cilj clanstvo u NATO i EU a samo onima "manje pametnima" je cilj da ostanu uz Rusiju i da navijaju za Ruse !
Svako ko je "pametan" taj ionako zna da clanstvo u NATO znaci "MIRAN SAN" i da se vise nikada ne mora plasiti Ruske "okupacije" u kojoj su duze od pola veka ziveli gradjani Poljske, Madjarske, Cehoslovacke... dok se nisu "oslobodile ruske cizme" i nasle SPAS u NATO savezu i EU !
Svako ko je "pametan" taj ionako zna da ce i Ukrajini kad tad poci za rukom da se i ona poput ovih drzava oslobodi "ruskog uticaja" i postane clanica EU i NATO-a a onda ce i Ukrajina moci MIRNO DA SPAVA !

nikola

pre 9 godina

(INFORMBIRO, 25. jul 2014 20:34)

Na nasim televizijama mozes naci vesti i sa jedne i sa druge strane,argumente i jedne i druge strane,a idi na CNN i pokusaj da nadjes neku izjavu ili neki argument,dokaz,optuzbu koju rusi svakodnevno upucuju na racun zapada kao odgovor na njihove,a u vezi ove krize oko Ukrajine.Toga tamo nema! Na zapadnim medijima se ne objavljuje ni jedna vest koja ne ide u prilog amerima ili opovrgava neke njihove tvrdnje.

Zoki

pre 9 godina

Ruku na srce, da u nekom naučnofantastičnom filmu minobacačka mina iz Meksika padne na teritoriju SAD, Amerikanci bi tampon zonu sa meksičke strane granice. Rusi to još uvek nisu pokušali da urade.

nismo džabe bili u svakom ratu

pre 9 godina

Kad čitam komentare shvatim zašto mi opatimo u svakom ratu. Umesto da se držimo po strani i gledamo kako da sačuvamo žive glave u tom sukobu, ljudi se pale i staju na jednu ili drugu stranu. Šta imate vi od toga ko će da pobedi? Daj bolje ćutite da nas bar jedan sukob mimoiđe. Mi smo kao kepec koji kad vidi tuču na ulici uleti bez ikakvog razloga i prođe najgore jer je najmanji. Pustite neka oni vode svoje sukobe, a daj mi da gledamo nas.

q

pre 9 godina

"Драги моји" Амери, будите срећни док Руси приближавају своје ракете СВОЈОЈ граници !!!
(Cuba Libre, 25. jul 2014 22:44)

Dragi moj rusofilu... od pada Berliskog zida Rusija gubi uticaj, ako nisi primetio sad je upravo izgubila i Ukrainu. Nemoj da se zanosis da ce ikada vise biti supersila. Rusija je napacena zemlja sa belom kugom i prilicno pijanim narodom.

bezimena

pre 9 godina

Sve ekspert do eksperta palamudi o USA i Rusiji, koja odavno nije moćna SSSR, iako je važan svetski igrač, sa većinskim navijanjem za Rusiju, kao ona će da pokaže Amerima...ja nisam "ekspert" ali vas podsećam da USA ima 350 miliona stanovnika, EU, koja nikada neće biti na strani Rusije a protiv USA, 450, dok Rusija ima 170, poprilično gladnih, ne samo stanovnika, već i vojnika, što kod ovih prvih 800 miliona nije slučaj...
Zato putinofili i ostali smanjite malo doživljaj, za Srbiju ovako malu, jadnu i bednu, je pametnije da mnogo ne talasa, naročito da ne čačka ovaj većinski deo sveta zahvaljujući kome uopšte i preživljava!

Na Baze raketom

pre 9 godina

Kad se već otvoreno preti vojnim bazama Natoa što bliže Rusiji, a znamo da je jedna vojna baza i kod nas na Kosovu bila glavni uzrok rasturanja celokupne Jugoslavije, da bi se i KIM odvojio, naknadno, onda je pametnom sasvim dovoljno!

#####

pre 9 godina

A što se Amerikanci toliko brinu kad se nalaze na drugom kontinentu? Eto sada će Rusi pokrenuti jednu '' akciju uvođenja demokratije'', koju Amerikanci decenijama sprovode širom planete. Oni bar to rade u susedstvu, nisu otišli hiljade kilometara dalje od svoje zemlje. Moći će neka čorba da se skuva i bez Amerikanaca.

daj bombona da sisamo

pre 9 godina

Ja raspolazem pouzdanim informacijama da se u SAD nalazi najmanje nekoliko stotina hiljada pripadnika americke vojske. Takodje se suska o tome da ih je najvise u pogranicnim podrucjima, kao i da im je zemlja nacickana raznoraznim sofisticiranim raketnim sistemima, avionima, helikopterima i tenkovima. Zasto niko ne reaguje na tu demonstraciju sile?

dragoslav kosmajac

pre 9 godina

@kondor.... ah ta alterntivna realnost. ruska centralna banka danas dize kamate, ovi im polako uvode novi krug sankcija, ruski lovatori sve nervozniji , keri u indiji , kinezi se samo smeskaju i gledaju da ucare jos resursa po dampinskim cenama......ti sanjas o kineskoj pesadiji lol.

Gradjanin

pre 9 godina

Mislim da bi Zapad sad trebao da posalje najmodernije naoruzanje i da ohrabri Ukrajinu da u kratkom roku pocisti svoju teritoriju i zavede red. KOme se ne svidja, blizu mu je zemlja snova Rusija.

Che

pre 9 godina

pa sta ako priblizava? Jel zabranjeno mozda?
Da li bi Amerika mozda priblizila snage na granicu ako bi na njenu teritoriju palo 40 granata iz Kanade ili Meksika?
Sta to svrbi neku zemlju koja je na drugom kontinentu? Neka gledaju svoje dvoriste...brzo ce Kalifornija da kaze pa-pa..

Samo je vazna istina i cinjenice

pre 9 godina

@Cui bono?

A gde je pecat? Posto castis ljude da su barabe, evo da i ja krenem tvojim stopama, pa pitam gde je vasingtonskim barabama pecat, satelitski snimci, dokazi, proracuni da kijevski nacisti nisu srusili avion. Evo da ti prevedem tekst vojnog izvora iz Kijeva - pripadnik njihovog ministarstva, da ne mislis da je Rus:

"17 jula komandantu 156. PVO raketnog puka naredjeno je da izvrsi borbenu proveru u okolini Donjecka — da rasiri divizione, odradi pracenje ciljeva i ceo algoritam za unistenje uslovnog protivnika raketom sistema BUK-M1. Komandiru sy date sifre za aktivaciju raketa, ali stvaran start rakete 9М38М1 nije bio planiran. Kao ciljevi iz avio baze Kuljbakino is 229 brigade takticke avijacije iz Nikolajeva poletela su dva aviona SU-25. Posle dolaska u zonu BUKa jedan avion je pracen kao cilj od strane baterije pored naselja Zaroscenskoje. Posle nekog vremena marsrute SU-25 i Boinga su se srele bez obzira na separaciju po visini i slili su se u jednu krupnu tacku na ekranu. To je postalo kobno po Boing jer posle razilazenja radar je nastavio da prati jaci odraz. Zasto je doslo do nesankcionarnog starta rakete - tim pitanjem se sada bave ukrajinska SBU, koja je oko 21.30 istog dana pohapsila komandira baterije i celu posadu."

Sa sve pecatom i potpisom.

Ljubisa

pre 9 godina

Koji licimuri,joj majko,rusija gomila vojsku na svojoj teritoriji,na svojoj granici
a amerikanci gomilaju vojsku po celom svetu,pa i u baltickim zemljam prave nato baze,dakle hiljadama milja daleko od svoje teritorije i svoje granice
i sad oni nesto kazu

sinisa

pre 9 godina

Trebalo bi da Rusi pozovu Amere da oni postave svoje snage sa Ruske strane da posmatraju razvoj ishoda to bi bilo pozdravljeno od celog sveta a verovatno i faktor stabilmosti u svetu.

bee

pre 9 godina

Molicu fino? Nedavno je gdin. Barak Obama na CNN-u dao izjavu kako Izrael ima legitimno pravo da se brani jer je napadnut raketama. Sta je onda sa Rusijom i kakvo ona imaju pravo na odbranu? Ocigledno po Amerikancima nikakvo pravo Rusi nemaju jer su Rusi. OPASNE IGRE AMERIKE.

Refik

pre 9 godina

Na ovoj slici je Pentagon u koji se zabio avion 2001. kako su javljali CNN i AP Nijedan snimak ne postoji a skroz okrugla rupa od cirka dva metra kao na Slobinoj rezidenciji iz 1999. upućuju na to da su CNN i AP lagali

Cuba Libre

pre 9 godina

"Драги моји" Амери, будите срећни док Руси приближавају своје ракете СВОЈОЈ граници !!!

zoran

pre 9 godina

Šta koga briga koliko neka suverena zemlja ima vojnika na granici ... Da neće oni da im kažu i zabrane kao nama ... Nama su naredili da sve lake raketne sisteme zemlja vazduh uništimo i protiv oklopne mine itd nije tema ...

kondor

pre 9 godina

Bice ovdje svasta,mada bih volio da vidim i kinesku pjesadiju kraj ruske u ovoj prici,jer je zaista neophodno NATO paktu pokazati zube.A onda obezbjedjenje mira uz pomoc mirotvoraca iz BRIKS-a.
A licno bih volio da udju u citavu Ukrajinu i da ove fasisticke krajeve tipa Galicija sprze sa zemljom,cisto da objasne i Evropi i svijetu da fasizam vise ne moze proci. Ovo je prevrsilo svu mjeru.
I na kraju,potpuno da reketiraju Zapad da se obnovi sve sto je poruseno. Austrijanci su oduvijek prethodnica Njemacke i drzava koja salje probne balone gdje treba,a u ovom slucaju Rusima su konstantno pri ruci,tako da treba citati i izmedju redova. I Nijemcima je jaram dosadio.

Melenci

pre 9 godina

jadni ameri pa oni sad niti jedu niti spavaju niti ih briga onaj rat u Gazi a ciji su sponzori,nista nije vazno samo rusi.Broje vojnike,rakete koliko su blizu granice,da li ce ispaliti koji metak da li su samo milimetar u Ukrajini da mogu na sav glas da kukaju i pozivaju EU da resava problem.Jako hrabro i odlucno nema sale sa amerima.

sasa

pre 9 godina

Ah opet te nato price, 10 godina su ratovali sa onim pecinskim ljudima, talibanima, i eno osvojise pola Sirije, pola Iraka, i prace kalifat!
Cela NATO startegija je otisla po burek, i vise niko, ali apsolutno niko,ne veruje u te price...
daleko od tog da ja favorizujem ruse, ali rusi samo rade ono sto znaju da mogu, i nista, ali apsolutno nista tu Nato ne moze napraviti..
Nato politika na sredjnem istoku se raspala na komade, Ukrajina se polako pretvara u jos jednu propast, vise i niko ne prica o Krimu, tako da Nato moze jos samo da sadi paprike, i prica price...ALi nije vise 1989.... ta vremena su prosla..

Јое

pre 9 godina

Кад су Амери већ тако добро информисани, нека пусте снимак са истог тог сателита, али од пре осам дана, да видимо како Украјинци обарају авион.

Nika

pre 9 godina

"Извор је ЦНН а главни извор је РОЈТЕРС који је под контролом ратног профитера Ротшилда и који држи НАТО, ЕУ, ФЕД, УН итд у својим рукама а и даље су му највеће оружје медији са којима испира 90% мозгова на земљи
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Мики, 25. jul 2014 21:58)"
----------------

"In 1953, one Swiss member of the family, Edmond Adolphe de Rothschild (1926–1997), founded the LCF Rothschild Group (now Edmond de Rothschild Group), based in Geneva, with €100 billion in assets, which today extends to 15 countries across the world. "

-

Jedan clan porodice je jos 1953 godine raspolagao sa 100 milijardi dolara/evra tada.Koliko imaju ostali?

Evo detalja pa koga ne mrzi moze da potrazi zvanicne informacije koje i kao takve opet ne oslikavaju pravo 100% bogatstvo ove jevrejske porodice ciji koreni datiraju jos iz 16 veka u Nemackoj. https://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family#Edmond_de_Rothschild_Group

Koliko je ova porodica jaka po globalni mir i uopste za protok informacija i koji su njeni preci od 16 veka do danas je dovoljno da covek pogleda samo ovaj spisak svih clanova porodice Rotshilda od 16 veka do danasnjeg dana.Ima ih preko 200:

https://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family#Prominent_descendants_of_Mayer_Amschel_Rothschild

Ajmo malo jedna kafica sada,kod komsije pa na spavanje.

VR74

pre 9 godina

Guskova, 25. jul 2014 20:02)

Pa, šta ako lociraju rakete blizu granice? Jel treba da traže dozvolu od Jenkija? Ako ti se to ne sviđa, ti idi u Ukrajinu da se boriš protiv "bradatih četnika"!

@(Mare,NS, 25. jul 2014 20:17)

pre 9 godina

Bilo bi lepo i da se objasni gde su zavrsile pare koje su frenki, legija, jovica stanisic, arkan i ostali "srBski heroji i patriJote" zaradili od nafte i municije koju su prodavali hrvatima, muslimanima i albancima tokom ratova na balkanu...

Srbin

pre 9 godina

Rusiji se zabranjuje da na svojoj teritoriji radi sta hoce, dok Amerikanci u celom svetu mogu slobodno da dovlace svoju vojsku i svoje rakete... jadno.

Џони је кренуо у рат

pre 9 godina

Само да не дође до рата светских размера!!!! О узроцима, последицама и геополитичком надмудривању има ко да мисли. Жао ми је братских, словенских народа (украјинског и руског), који су увучени у братоубилачки рат - а све по добро опробаном рецепту паклене кухиње из Вашингтона која се неће смирити док не оствари апсолутну глобалну доминацију.

svasta

pre 9 godina

Nije mi jasno zasto ga toliko provociraju kad su svi svesni da mu ne mogu nista,svi znamo koje naoruzanje ima...sto ne udare na Severnu Koreju?

Tasa

pre 9 godina

Naciju od 30+ miliona ne racunajuci Ruse koji cine 17 miliona od ukupno 47 miliona stanovnika Ukrajine koju tu naciju od 30+ miliona stanovnika pokrece jedan bivsi bokser sa svojim bratom na Trgu sa samo jednim mikrofonom u ruci i jeftinim kaputom koji ionako ne zivi tu ne treba ni zaliti na nametnute ratove.

Nikada. Kada narod dobije mozga stvar ce doci na svoje. A to ce biti za narednu generaciju i dve. Sve je ovo isplanirano shodno Ukrajinskom mentalitetu. Kozaci koji vole da ratuju ali ne i da rade.

Kao i mi Srbi od 1991-1999. Ni mi nismo nista bolji. Samo sto smo mi Srbi dobili to smo dobili aprila 1999-e pa smo se naizgled malo smirili. Ali radne navike ostaju tu gde jesu. Dok se radne navike ne promene nema mira ni u Ukrajini.

Zanimljivo da sve drzave koje imaju izuzetno dobre radne navike jednostavno ne ratuju. Ratuju samo one nacije koje nece da rade. Nacije koje rade jednostavno nemaju vremena za ratovanje. Jer rade. I proizvode i izvoze. Istorijska cinjenica.

I mi Srbi smo do 1991-e godine proizvodili i isli u fabrike kao i Ukrajinci kao i Rusi u Ukrajini. Od 1991-e godine smo bacili radnicke kombinizone i uzeli vojnicke uniforme i isli da ratujemo za jednog bivseg bankarskog salterskog sluzbenika iz Pozarevca, za jednu bivsu profesoricu marksizma jedne beogradske gimanzije i za bivseg robijasa iz holandskih zatvora osudjen za 17 pljacki banaka pre toga.

Ajde sada minuse. I Rusofili i Ukrajinofili i Srbende patriJotske.

Petar

pre 9 godina

Ne vredi... Zemljom mora da vlada jedna sila, jedan vrh.
Problem je samo što Rusi nemaju toliku želju za tim, a Americi je to cilj od kako postoje. Mislim na apsolutnu moć i vladavinu čitavom planetom.
Samo je pitanje vremena kada će početi rat između ovde dve sile.
I posle I sv rata svi su govorili - ovakvo krvoproliće se neće više desiti, nema smisla, nemoguće! Pa bi II svetski. Sada govorimo, nema šanse zbog tih hidrogenih projektila i td... polako samo... jer mi smo takvi, stvoreni za samouništenje!

Robespjer

pre 9 godina

Ovaj tekst potvrdjuje da americki sateliti prate i snimaju sve!!Znaju dobro oni ko je oborio malezijski avion.Dokaze imaju ali ih ne prezentuju javnosti vec medijskim spinovima stvaraju famu da su ga oborili Rusi ili "prorusi".Prave od Rusije neki novi rajh,izazivaju krizu (rat) da bi imali "razlog da nagomilaju oruzje na ruskim granicama.

Srle KV

pre 9 godina

GEOPOLITIKA
Ne zaboravite da se americke snage iz Avganistana povlace i da je njihova relokacija sadasnja realnost. Njihov povratak u USA je finansijski i strateski izuzetno zahtevan, takoreci poguban - a logicno resenje je provokacija sukoba na najinteresantnijim bliskim lokacijama. Logicno - Ukrajina - odlicna lokacija sa odlicnim pokricem: sprecavanje ekspanzije Rusije ka EU. Informacije o ovome su naprasno nestale iz domace stampe, mada je pre tri meseca bio fantastican clanak, gotovo nezapazen, vecernjih novosti na ovu temu.

Željko

pre 9 godina

Ništa se meni ovo ljudi ne sviđa. Na www.cnn.com glavni naslov "Opinion: Vladimir Putin, evil enough?" Hoće svjet izgleda ponovo u nekakav rat.

Kako drugacije

pre 9 godina

Amerika kao zacin C...u sve se mesa!
Nas bi iskreno bas boleo cosak, da sutra zarate Meksikanci i Amerikanci, oko Kalifornije recimo.

sare

pre 9 godina

Možda treba da puste nato da uđe u Rusiju pa bi ok bilo, Ameri brane svoje interese u Avganistanu šta očekuju od Rusije u ovom slučaju, čudi me da još nisu ušli u Ukrajinu sa kompletnom spremom ...!

ogorčeni Ivan bg

pre 9 godina

Ok, dok god je ta vojska unutar granica svoje zemlje, nemate razloga za brigu. Vratite i vi vase vojnike kuci i svet ce biti jedno bolje mesto.

Мики

pre 9 godina

Извор је ЦНН а главни извор је РОЈТЕРС који је под контролом ратног профитера Ротшилда и који држи НАТО, ЕУ, ФЕД, УН итд у својим рукама а и даље су му највеће оружје медији са којима испира 90% мозгова на земљи

lemy

pre 9 godina

a Nostradamus je odavno upozorio:"kada ljudi u plamenu pocnu da padaju sa neba,pocece veliki rat u celom svetu' valjda treci svetski,a ljudi poslednjih desetak dana padaju iz ovih aviona nedaj boze.....

Bobi

pre 9 godina

Mislim da će se ponoviti Gruzija. Provociraće Rusiju, provociraće, Rusi će ćutati, I onda će Rusi da ulete sa Blickrigom, par dana najviše, osvojiće celu istočnu Ukrajinu, ovi drugi će malo da galame u UN, I to će biti to.

Da ne bude zabune, ja jesam proruski nastrojen, ali nisam za rat I najiskrenije se nadam da će u najskorije vreme prevladati razum I zavladati mir.

savo

pre 9 godina

A da li ste registrovali pad aviona sto svi znaju da jeste pa skrivate jer znate da su to uradili Ukrajinci. S... gotovi ste gori vam pod nogama a sada bi EU naterali u rat protiv Rusije.

AMERORUS

pre 9 godina

OVI NECE SE SMIRITI DOK NE isprobaju jedan na drugom nuklearne bojeve glave. A mozda ni onda ne stanu odmah. Lesevi ostace nezatrpanim, niko lud nije da pridje. Scena nije iz apokalipse, pa tako navijajte amerofili i rusofili.

Suvereni demokrata

pre 9 godina

Rusi trebaju jugoistocnim drzvama isporucit Tornado visecevne bacace raketa domet 200km i tako da ciste do Nemacke,zapad ima bace domet 35km.

banacanin

pre 9 godina

juce je eu poostrila sankcije danas rusi pocinju pripreme za napad na ukrainu.rusi su sad konacno skontali da je njihova zemlja krajnji cilj kao i uvek i obicno od malih s.anja pocinju svetski ratovi.nama je sve jedno zadnjih 20 g.srbiju su unistavali i nasi i stranci voleo bih da sad ostanemo sa strane i mirno gledimo

Cile

pre 9 godina

Da, ovo je uvertira za slanje NATO snaga za "ispomoć" fašistima Desnog sektora. Ovo je i više nego providno, ali briga njih šta misli svet.

mare

pre 9 godina

Ovakvim naslovima i "strucnim analizima" se konstanto bombarduju obicni ljudi u Americi (sto ce reci i u Britaniji), te se tamo stice slika o Rusiji kao teroristickoj zemlji koja hoce da unisti svet.

Guskova

pre 9 godina

Pa pomozite im malo,locirajte iste fotografisite i objavite u svetskim medijima sa sve gps kordinatama.Koji vam k....c sluzu sateliti kojih imate ko pleve.DAJTE SNIMKE PREKO GOOGLE EARTH,Takodje objavite snimke BRADATIH SRbSKIH CETNIKA/250 njih/pod vodcstvom Bratislava Zivkovica.Na UKR sajtovima ih ima ohoho,samo u SRBIJI UKR SAJTOVI I MEDIJI NE MOGU DA PRODJU,POSTO JE SRBIJA U MEDIJSKOJ OKUPACIJI KGB.

Staljinove orgulje

pre 9 godina

Ovo je najverovatnije izmišljena vest. Trenutna situacija "na terenu" je očajna po vojsku Ukrajine. Gubici su masovni, a mladi ljudi uglavnom nemotivisani. Snage Novorusije brane sopstveni prag, pa su nekoliko puta, u potpunosti "onesposobili" neprijateljsku vojsku. Takođe, ostavka Jacenjuka je posledica potpunog kraha "odziva na mobilizaciju", pa se "kupuje" vreme i traži "predah". Rusija je osim logističke podrške potpuno po strani. Koliko NATO "pomaže" Ukrajini, toliko Rusija "pomaže" Novorusiji.

alek

pre 9 godina

Ali priblizavaju svojoj granici i na svojoj su teritoriji, mogu da rade sta hoce, a gde ste ih vi sve priblizili verovatno ne znate, jer ste ih priblizavali svagda i svugde.

Alex

pre 9 godina

Ja nisam ruski orijentisan, ali sta se SAD tice da li Rusija gomila ili ne gomila snage ka Ukrajini. Kako se to tacno njih tice? Da li mozda gomilaju snage prema SAD, pa da se bune? Razumem da svako brani svoje interese u svetu, ali ovo je previse.

INFORMBIRO

pre 9 godina

Pa pomozite im malo,locirajte iste fotografisite i objavite u svetskim medijima sa sve gps kordinatama.Koji vam k....c sluzu sateliti kojih imate ko pleve.DAJTE SNIMKE PREKO GOOGLE EARTH,Takodje objavite snimke BRADATIH SRbSKIH CETNIKA/250 njih/pod vodcstvom Bratislava Zivkovica.Na UKR sajtovima ih ima ohoho,samo u SRBIJI UKR SAJTOVI I MEDIJI NE MOGU DA PRODJU,POSTO JE SRBIJA U MEDIJSKOJ OKUPACIJI KGB.
(Guskova, 25. jul 2014 20:02)

Ovo je gore od okupacije.
NacaLjnik KGB za Srbiju kamarad Resetnjikov i devocka Guskova su preuzeli komandu nad srpskih medijima, Tanjug ovlasceni servis za prenosenje ruskih vesti, za Tanjug ne postoje ukrajinske vesti, niti bilo koje druge vesti zapadnih zemalja.
Citamo cak i sta tovarish Putin doruckuje.

Svi smo mi Russia Today dok EU ne kaze sta ima za koji dan povodom medijske okupacije Srbije od strane KGB-a .

Aleksandar

pre 9 godina

Ameri intervenišite već jednom dosta Rusi ovo ono kad čitam vesti svaki dan očekujem da će koferče da proradi. Time bi doduše izukli svet iz krize

Zika

pre 9 godina

Pa kad ruja popije jednu, pritisne dugme I zapeva Kacusku. Pa to je sve njihova zemlja. Jel diraju vas? Ajde pridjite im ako smete. Nisam znao uopste do skoro da su rusi uopste toliko jaki, a da su ovi drugi , kaubojci u stvari samo jedne velike kukavice.

gorca

pre 9 godina

Samo pričaju a dokazuju veoma slabo. Treba neko da uradi neko ozbiljno globalno istraživanje da se vidi koliko ljudi uopšte veruju Amerikancima. Siguran sam da im se rezultati ne bi mnkgo svideli

vasa

pre 9 godina

Boze gluposti.Vojna hunta im se rusi u Kijevu. Nemaju para I bankrotirace iduce nedelje Na silu mobilisana vojska dezertira jel nece da ubijaju nevine ljude. Srusili su avion I nato propaganda je porazena golim cinjenicama. Potpuno su uhvaceni u lazima. Zato su verovatno I umesani u rusenje aviona. Sada dolaze sa jos glupljom pricom.Boze kako su pukli

igor

pre 9 godina

Aha,dakle sad Ameri imaju satelite da vide priblizavanje raketa granici,a kad je trebalo da vidi ko je srusio avion onda nisu imali satelite ?

The winner takes it all

pre 9 godina

Evroljanima je jasno: ako nastave da podrzavaju politiku SAD, ocekuju ih dugotrajni ekonomski problemi i rat u istocnoj Evropi. Evropa ima kapacitet da kaze NE Americi.

Mare,NS

pre 9 godina

Bolje bi im bilo da objasne,kako je oruzje iz bivse DDR,zavsilo u Hrvatskoj i Bosni.Mogli bi nesto da kazu i o svakodnevnom sletanju americkih aviona na tuzlanski aerodrom,za vreme rata u Bosni!Koliko Amerikanaca je u to vreme zivelo u tim bivsim SFRJ republikama,pa ste ih "stitili"?U Ukrajini zive milioni Rusa,ili onih kojim je ruski jezik maternji.Zar nije normalno da ih maticna drzava zastiti?Ili da puste da ih zive spaljuju,kao u Odesi?Zaista ste presli sve granice!To sto ste uradili u SFRJ,u Ukrajini nikad nece proci,pa makar se borili do poslednjeg Ukrajinca!

delija72

pre 9 godina

Samo da postavim jedno retoričko pitanje.... zamislite da u Kanadi ili Meksiku živi desetak miliona Amerikanaca koji su manjina u istim i napada ih vlast i sputava u njihovim manjinskim pravima kako bi Amerika kao svjetska sila odreagovala. Samo zbog ovoga mislim da Rusija nije još dovoljno osnažila inače bi već odavno ušli u Donjecku i Luganjsku oblast i vojno i administrativno ih okupirala kao što je učinila i sa Krimom. Dao bog da rat većih razmjera ne eskalira, jer je tuga da se ljudi ubijaju zbog anglosaksonskih interesa pogotova Slovenski bliski narodi što me frapira i dovodi do ludila a da ne govorim da je sve tako blizu ratu velikih razmjera, nadam se da griješim i da će se ljudi dozvati pameti.

ema

pre 9 godina

@Mare, Mare NS:
Tako je,naravno.
ALi ponovo da pitam: ko bi bgli biti tih 6-7 ljudi koji lupaju minuse kad neko realno govori o NATO bazama sirm sveta i njihovom bahacenju,,kada se govori o raketama kojima je NATO okruzio Rusiju, a da ne zna zasto? Ko su ti ljudi iz Srbije? Ja zaista mislim da kad Amerikanci u CNN propagadnu veruju, ma bas me briga, dileje, ali kada neko odavde u to veruje, stvarno mislim da treba Goli otok da vratimo. Ko su ti monstrumi?

kosta

pre 9 godina

Da li podsetiti amerikance na njihove rakete kojim su tukli po Srbiji, približivši joj se i s mora i s kopna, besomučno je gađajući iz vazduha?

Смејем се, смејем се, а плакао би

pre 9 godina

"Pukovnik Stiv Voren je, pozivajući se na podatke američke obaveštajne službe, naveo da su SAD registrovale približavanje ruskih sistema ukrajinskoj granici..."
Проблем је када Руси довлаче наоружање са руске стране (словима: руске стране) границе према Украјини. Није проблем када НАТО хоће своје базе, ракетне системе исл. у Украјини, Грузији...

Zlopamtilo

pre 9 godina

Cekaj , problem je sto Rusija rasporedjuje svoje trupe unutar svojih granica a nije problem sto Ameri imaju vise svojih trupa rasporedjenih sirom sveta nego u SAD . Uostalom kad vec sve tako dobro vide , i koliko je vojnika rasporedjeno , kog su kalibra rakete parkirane kod granice ,...zasto onda ne puste filmic " obaranje Malezijskog putnickog aviona"

đš

pre 9 godina

Sve vidite pogrešno a šta ide u korist vama tj. izazivanju ratova kao hemijsko oružje u Iraku i Libiji, Račak, Markale... itd. itd.
A i malo tele bi videlo da je rupa na Pentagonu napravljena krstarećom raketom a ne boingom itd itd.
Stara šarlatanska ekipa, Rokfeler, Kisindžer, Karluči, Brzezinski, Buš i Rotšild imaju zajedno oko HILJADU godina i teško da ih neko može naslediti u tom zanatu

Cui bono?

pre 9 godina

E dame i gospodo, trazili ste pa gledajte: MOTIV za MH17.

Ono sto je Zoltan Dani rekao pre neki dan -- da je tesko poverovati da je neko mogao da istovremeno bude dovoljno kompetentan da nacilja i isplali raketu, ali nedovoljno da provali da li je avion i civilni -- sada dobija smisao zar ne?

Naravno, Putinofili (nikakvi Rusofili vi niste) su se primili na tu pricu, ali samo dok su jos verovali da su Ukrainci/USA/snajka srusili avion.

A sada se malo slazu kockice, zar ne?

Rusi su ili poslali nekog svog obavestajca/specijalca da rukovodi onim barabama, ili su im dali hekovani Buk ili su ga kalibrisali na civilne frekvence.

Sad ce biti "pa hteli ste svi od nas da sredimo ovde zar ne?".

Putinofili ce, naravno, reci "bravo Tata, Putin igra sah!".

Da, samo sto vidi samo 3 poteza unapred. Rusija srlja u propast.

The winner takes it all

pre 9 godina

Evroljanima je jasno: ako nastave da podrzavaju politiku SAD, ocekuju ih dugotrajni ekonomski problemi i rat u istocnoj Evropi. Evropa ima kapacitet da kaze NE Americi.

Staljinove orgulje

pre 9 godina

Ovo je najverovatnije izmišljena vest. Trenutna situacija "na terenu" je očajna po vojsku Ukrajine. Gubici su masovni, a mladi ljudi uglavnom nemotivisani. Snage Novorusije brane sopstveni prag, pa su nekoliko puta, u potpunosti "onesposobili" neprijateljsku vojsku. Takođe, ostavka Jacenjuka je posledica potpunog kraha "odziva na mobilizaciju", pa se "kupuje" vreme i traži "predah". Rusija je osim logističke podrške potpuno po strani. Koliko NATO "pomaže" Ukrajini, toliko Rusija "pomaže" Novorusiji.

Смејем се, смејем се, а плакао би

pre 9 godina

"Pukovnik Stiv Voren je, pozivajući se na podatke američke obaveštajne službe, naveo da su SAD registrovale približavanje ruskih sistema ukrajinskoj granici..."
Проблем је када Руси довлаче наоружање са руске стране (словима: руске стране) границе према Украјини. Није проблем када НАТО хоће своје базе, ракетне системе исл. у Украјини, Грузији...

Zlopamtilo

pre 9 godina

Cekaj , problem je sto Rusija rasporedjuje svoje trupe unutar svojih granica a nije problem sto Ameri imaju vise svojih trupa rasporedjenih sirom sveta nego u SAD . Uostalom kad vec sve tako dobro vide , i koliko je vojnika rasporedjeno , kog su kalibra rakete parkirane kod granice ,...zasto onda ne puste filmic " obaranje Malezijskog putnickog aviona"

vasa

pre 9 godina

Boze gluposti.Vojna hunta im se rusi u Kijevu. Nemaju para I bankrotirace iduce nedelje Na silu mobilisana vojska dezertira jel nece da ubijaju nevine ljude. Srusili su avion I nato propaganda je porazena golim cinjenicama. Potpuno su uhvaceni u lazima. Zato su verovatno I umesani u rusenje aviona. Sada dolaze sa jos glupljom pricom.Boze kako su pukli

Cile

pre 9 godina

Da, ovo je uvertira za slanje NATO snaga za "ispomoć" fašistima Desnog sektora. Ovo je i više nego providno, ali briga njih šta misli svet.

mare

pre 9 godina

Ovakvim naslovima i "strucnim analizima" se konstanto bombarduju obicni ljudi u Americi (sto ce reci i u Britaniji), te se tamo stice slika o Rusiji kao teroristickoj zemlji koja hoce da unisti svet.

kosta

pre 9 godina

Da li podsetiti amerikance na njihove rakete kojim su tukli po Srbiji, približivši joj se i s mora i s kopna, besomučno je gađajući iz vazduha?

Mare,NS

pre 9 godina

Bolje bi im bilo da objasne,kako je oruzje iz bivse DDR,zavsilo u Hrvatskoj i Bosni.Mogli bi nesto da kazu i o svakodnevnom sletanju americkih aviona na tuzlanski aerodrom,za vreme rata u Bosni!Koliko Amerikanaca je u to vreme zivelo u tim bivsim SFRJ republikama,pa ste ih "stitili"?U Ukrajini zive milioni Rusa,ili onih kojim je ruski jezik maternji.Zar nije normalno da ih maticna drzava zastiti?Ili da puste da ih zive spaljuju,kao u Odesi?Zaista ste presli sve granice!To sto ste uradili u SFRJ,u Ukrajini nikad nece proci,pa makar se borili do poslednjeg Ukrajinca!

Bobi

pre 9 godina

Mislim da će se ponoviti Gruzija. Provociraće Rusiju, provociraće, Rusi će ćutati, I onda će Rusi da ulete sa Blickrigom, par dana najviše, osvojiće celu istočnu Ukrajinu, ovi drugi će malo da galame u UN, I to će biti to.

Da ne bude zabune, ja jesam proruski nastrojen, ali nisam za rat I najiskrenije se nadam da će u najskorije vreme prevladati razum I zavladati mir.

Zika

pre 9 godina

Pa kad ruja popije jednu, pritisne dugme I zapeva Kacusku. Pa to je sve njihova zemlja. Jel diraju vas? Ajde pridjite im ako smete. Nisam znao uopste do skoro da su rusi uopste toliko jaki, a da su ovi drugi , kaubojci u stvari samo jedne velike kukavice.

banacanin

pre 9 godina

juce je eu poostrila sankcije danas rusi pocinju pripreme za napad na ukrainu.rusi su sad konacno skontali da je njihova zemlja krajnji cilj kao i uvek i obicno od malih s.anja pocinju svetski ratovi.nama je sve jedno zadnjih 20 g.srbiju su unistavali i nasi i stranci voleo bih da sad ostanemo sa strane i mirno gledimo

daj bombona da sisamo

pre 9 godina

Ja raspolazem pouzdanim informacijama da se u SAD nalazi najmanje nekoliko stotina hiljada pripadnika americke vojske. Takodje se suska o tome da ih je najvise u pogranicnim podrucjima, kao i da im je zemlja nacickana raznoraznim sofisticiranim raketnim sistemima, avionima, helikopterima i tenkovima. Zasto niko ne reaguje na tu demonstraciju sile?

ema

pre 9 godina

@Mare, Mare NS:
Tako je,naravno.
ALi ponovo da pitam: ko bi bgli biti tih 6-7 ljudi koji lupaju minuse kad neko realno govori o NATO bazama sirm sveta i njihovom bahacenju,,kada se govori o raketama kojima je NATO okruzio Rusiju, a da ne zna zasto? Ko su ti ljudi iz Srbije? Ja zaista mislim da kad Amerikanci u CNN propagadnu veruju, ma bas me briga, dileje, ali kada neko odavde u to veruje, stvarno mislim da treba Goli otok da vratimo. Ko su ti monstrumi?

#####

pre 9 godina

A što se Amerikanci toliko brinu kad se nalaze na drugom kontinentu? Eto sada će Rusi pokrenuti jednu '' akciju uvođenja demokratije'', koju Amerikanci decenijama sprovode širom planete. Oni bar to rade u susedstvu, nisu otišli hiljade kilometara dalje od svoje zemlje. Moći će neka čorba da se skuva i bez Amerikanaca.

Srbin

pre 9 godina

Rusiji se zabranjuje da na svojoj teritoriji radi sta hoce, dok Amerikanci u celom svetu mogu slobodno da dovlace svoju vojsku i svoje rakete... jadno.

Alex

pre 9 godina

Ja nisam ruski orijentisan, ali sta se SAD tice da li Rusija gomila ili ne gomila snage ka Ukrajini. Kako se to tacno njih tice? Da li mozda gomilaju snage prema SAD, pa da se bune? Razumem da svako brani svoje interese u svetu, ali ovo je previse.

igor

pre 9 godina

Aha,dakle sad Ameri imaju satelite da vide priblizavanje raketa granici,a kad je trebalo da vidi ko je srusio avion onda nisu imali satelite ?

savo

pre 9 godina

A da li ste registrovali pad aviona sto svi znaju da jeste pa skrivate jer znate da su to uradili Ukrajinci. S... gotovi ste gori vam pod nogama a sada bi EU naterali u rat protiv Rusije.

ogorčeni Ivan bg

pre 9 godina

Ok, dok god je ta vojska unutar granica svoje zemlje, nemate razloga za brigu. Vratite i vi vase vojnike kuci i svet ce biti jedno bolje mesto.

Che

pre 9 godina

pa sta ako priblizava? Jel zabranjeno mozda?
Da li bi Amerika mozda priblizila snage na granicu ako bi na njenu teritoriju palo 40 granata iz Kanade ili Meksika?
Sta to svrbi neku zemlju koja je na drugom kontinentu? Neka gledaju svoje dvoriste...brzo ce Kalifornija da kaze pa-pa..

đš

pre 9 godina

Sve vidite pogrešno a šta ide u korist vama tj. izazivanju ratova kao hemijsko oružje u Iraku i Libiji, Račak, Markale... itd. itd.
A i malo tele bi videlo da je rupa na Pentagonu napravljena krstarećom raketom a ne boingom itd itd.
Stara šarlatanska ekipa, Rokfeler, Kisindžer, Karluči, Brzezinski, Buš i Rotšild imaju zajedno oko HILJADU godina i teško da ih neko može naslediti u tom zanatu

Ljubisa

pre 9 godina

Koji licimuri,joj majko,rusija gomila vojsku na svojoj teritoriji,na svojoj granici
a amerikanci gomilaju vojsku po celom svetu,pa i u baltickim zemljam prave nato baze,dakle hiljadama milja daleko od svoje teritorije i svoje granice
i sad oni nesto kazu

delija72

pre 9 godina

Samo da postavim jedno retoričko pitanje.... zamislite da u Kanadi ili Meksiku živi desetak miliona Amerikanaca koji su manjina u istim i napada ih vlast i sputava u njihovim manjinskim pravima kako bi Amerika kao svjetska sila odreagovala. Samo zbog ovoga mislim da Rusija nije još dovoljno osnažila inače bi već odavno ušli u Donjecku i Luganjsku oblast i vojno i administrativno ih okupirala kao što je učinila i sa Krimom. Dao bog da rat većih razmjera ne eskalira, jer je tuga da se ljudi ubijaju zbog anglosaksonskih interesa pogotova Slovenski bliski narodi što me frapira i dovodi do ludila a da ne govorim da je sve tako blizu ratu velikih razmjera, nadam se da griješim i da će se ljudi dozvati pameti.

Samo je vazna istina i cinjenice

pre 9 godina

@Cui bono?

A gde je pecat? Posto castis ljude da su barabe, evo da i ja krenem tvojim stopama, pa pitam gde je vasingtonskim barabama pecat, satelitski snimci, dokazi, proracuni da kijevski nacisti nisu srusili avion. Evo da ti prevedem tekst vojnog izvora iz Kijeva - pripadnik njihovog ministarstva, da ne mislis da je Rus:

"17 jula komandantu 156. PVO raketnog puka naredjeno je da izvrsi borbenu proveru u okolini Donjecka — da rasiri divizione, odradi pracenje ciljeva i ceo algoritam za unistenje uslovnog protivnika raketom sistema BUK-M1. Komandiru sy date sifre za aktivaciju raketa, ali stvaran start rakete 9М38М1 nije bio planiran. Kao ciljevi iz avio baze Kuljbakino is 229 brigade takticke avijacije iz Nikolajeva poletela su dva aviona SU-25. Posle dolaska u zonu BUKa jedan avion je pracen kao cilj od strane baterije pored naselja Zaroscenskoje. Posle nekog vremena marsrute SU-25 i Boinga su se srele bez obzira na separaciju po visini i slili su se u jednu krupnu tacku na ekranu. To je postalo kobno po Boing jer posle razilazenja radar je nastavio da prati jaci odraz. Zasto je doslo do nesankcionarnog starta rakete - tim pitanjem se sada bave ukrajinska SBU, koja je oko 21.30 istog dana pohapsila komandira baterije i celu posadu."

Sa sve pecatom i potpisom.

Na Baze raketom

pre 9 godina

Kad se već otvoreno preti vojnim bazama Natoa što bliže Rusiji, a znamo da je jedna vojna baza i kod nas na Kosovu bila glavni uzrok rasturanja celokupne Jugoslavije, da bi se i KIM odvojio, naknadno, onda je pametnom sasvim dovoljno!

bee

pre 9 godina

Molicu fino? Nedavno je gdin. Barak Obama na CNN-u dao izjavu kako Izrael ima legitimno pravo da se brani jer je napadnut raketama. Sta je onda sa Rusijom i kakvo ona imaju pravo na odbranu? Ocigledno po Amerikancima nikakvo pravo Rusi nemaju jer su Rusi. OPASNE IGRE AMERIKE.

Suvereni demokrata

pre 9 godina

Rusi trebaju jugoistocnim drzvama isporucit Tornado visecevne bacace raketa domet 200km i tako da ciste do Nemacke,zapad ima bace domet 35km.

alek

pre 9 godina

Ali priblizavaju svojoj granici i na svojoj su teritoriji, mogu da rade sta hoce, a gde ste ih vi sve priblizili verovatno ne znate, jer ste ih priblizavali svagda i svugde.

Мики

pre 9 godina

Извор је ЦНН а главни извор је РОЈТЕРС који је под контролом ратног профитера Ротшилда и који држи НАТО, ЕУ, ФЕД, УН итд у својим рукама а и даље су му највеће оружје медији са којима испира 90% мозгова на земљи

Srle KV

pre 9 godina

GEOPOLITIKA
Ne zaboravite da se americke snage iz Avganistana povlace i da je njihova relokacija sadasnja realnost. Njihov povratak u USA je finansijski i strateski izuzetno zahtevan, takoreci poguban - a logicno resenje je provokacija sukoba na najinteresantnijim bliskim lokacijama. Logicno - Ukrajina - odlicna lokacija sa odlicnim pokricem: sprecavanje ekspanzije Rusije ka EU. Informacije o ovome su naprasno nestale iz domace stampe, mada je pre tri meseca bio fantastican clanak, gotovo nezapazen, vecernjih novosti na ovu temu.

Cuba Libre

pre 9 godina

"Драги моји" Амери, будите срећни док Руси приближавају своје ракете СВОЈОЈ граници !!!

lemy

pre 9 godina

a Nostradamus je odavno upozorio:"kada ljudi u plamenu pocnu da padaju sa neba,pocece veliki rat u celom svetu' valjda treci svetski,a ljudi poslednjih desetak dana padaju iz ovih aviona nedaj boze.....

Јое

pre 9 godina

Кад су Амери већ тако добро информисани, нека пусте снимак са истог тог сателита, али од пре осам дана, да видимо како Украјинци обарају авион.

gorca

pre 9 godina

Samo pričaju a dokazuju veoma slabo. Treba neko da uradi neko ozbiljno globalno istraživanje da se vidi koliko ljudi uopšte veruju Amerikancima. Siguran sam da im se rezultati ne bi mnkgo svideli

Melenci

pre 9 godina

jadni ameri pa oni sad niti jedu niti spavaju niti ih briga onaj rat u Gazi a ciji su sponzori,nista nije vazno samo rusi.Broje vojnike,rakete koliko su blizu granice,da li ce ispaliti koji metak da li su samo milimetar u Ukrajini da mogu na sav glas da kukaju i pozivaju EU da resava problem.Jako hrabro i odlucno nema sale sa amerima.

Robespjer

pre 9 godina

Ovaj tekst potvrdjuje da americki sateliti prate i snimaju sve!!Znaju dobro oni ko je oborio malezijski avion.Dokaze imaju ali ih ne prezentuju javnosti vec medijskim spinovima stvaraju famu da su ga oborili Rusi ili "prorusi".Prave od Rusije neki novi rajh,izazivaju krizu (rat) da bi imali "razlog da nagomilaju oruzje na ruskim granicama.

AMERORUS

pre 9 godina

OVI NECE SE SMIRITI DOK NE isprobaju jedan na drugom nuklearne bojeve glave. A mozda ni onda ne stanu odmah. Lesevi ostace nezatrpanim, niko lud nije da pridje. Scena nije iz apokalipse, pa tako navijajte amerofili i rusofili.

VR74

pre 9 godina

Guskova, 25. jul 2014 20:02)

Pa, šta ako lociraju rakete blizu granice? Jel treba da traže dozvolu od Jenkija? Ako ti se to ne sviđa, ti idi u Ukrajinu da se boriš protiv "bradatih četnika"!

Željko

pre 9 godina

Ništa se meni ovo ljudi ne sviđa. Na www.cnn.com glavni naslov "Opinion: Vladimir Putin, evil enough?" Hoće svjet izgleda ponovo u nekakav rat.

zoran

pre 9 godina

Šta koga briga koliko neka suverena zemlja ima vojnika na granici ... Da neće oni da im kažu i zabrane kao nama ... Nama su naredili da sve lake raketne sisteme zemlja vazduh uništimo i protiv oklopne mine itd nije tema ...

svasta

pre 9 godina

Nije mi jasno zasto ga toliko provociraju kad su svi svesni da mu ne mogu nista,svi znamo koje naoruzanje ima...sto ne udare na Severnu Koreju?

Petar

pre 9 godina

Ne vredi... Zemljom mora da vlada jedna sila, jedan vrh.
Problem je samo što Rusi nemaju toliku želju za tim, a Americi je to cilj od kako postoje. Mislim na apsolutnu moć i vladavinu čitavom planetom.
Samo je pitanje vremena kada će početi rat između ovde dve sile.
I posle I sv rata svi su govorili - ovakvo krvoproliće se neće više desiti, nema smisla, nemoguće! Pa bi II svetski. Sada govorimo, nema šanse zbog tih hidrogenih projektila i td... polako samo... jer mi smo takvi, stvoreni za samouništenje!

sasa

pre 9 godina

Ah opet te nato price, 10 godina su ratovali sa onim pecinskim ljudima, talibanima, i eno osvojise pola Sirije, pola Iraka, i prace kalifat!
Cela NATO startegija je otisla po burek, i vise niko, ali apsolutno niko,ne veruje u te price...
daleko od tog da ja favorizujem ruse, ali rusi samo rade ono sto znaju da mogu, i nista, ali apsolutno nista tu Nato ne moze napraviti..
Nato politika na sredjnem istoku se raspala na komade, Ukrajina se polako pretvara u jos jednu propast, vise i niko ne prica o Krimu, tako da Nato moze jos samo da sadi paprike, i prica price...ALi nije vise 1989.... ta vremena su prosla..

Kako drugacije

pre 9 godina

Amerika kao zacin C...u sve se mesa!
Nas bi iskreno bas boleo cosak, da sutra zarate Meksikanci i Amerikanci, oko Kalifornije recimo.

Refik

pre 9 godina

Na ovoj slici je Pentagon u koji se zabio avion 2001. kako su javljali CNN i AP Nijedan snimak ne postoji a skroz okrugla rupa od cirka dva metra kao na Slobinoj rezidenciji iz 1999. upućuju na to da su CNN i AP lagali

@(Mare,NS, 25. jul 2014 20:17)

pre 9 godina

Bilo bi lepo i da se objasni gde su zavrsile pare koje su frenki, legija, jovica stanisic, arkan i ostali "srBski heroji i patriJote" zaradili od nafte i municije koju su prodavali hrvatima, muslimanima i albancima tokom ratova na balkanu...

Tasa

pre 9 godina

Naciju od 30+ miliona ne racunajuci Ruse koji cine 17 miliona od ukupno 47 miliona stanovnika Ukrajine koju tu naciju od 30+ miliona stanovnika pokrece jedan bivsi bokser sa svojim bratom na Trgu sa samo jednim mikrofonom u ruci i jeftinim kaputom koji ionako ne zivi tu ne treba ni zaliti na nametnute ratove.

Nikada. Kada narod dobije mozga stvar ce doci na svoje. A to ce biti za narednu generaciju i dve. Sve je ovo isplanirano shodno Ukrajinskom mentalitetu. Kozaci koji vole da ratuju ali ne i da rade.

Kao i mi Srbi od 1991-1999. Ni mi nismo nista bolji. Samo sto smo mi Srbi dobili to smo dobili aprila 1999-e pa smo se naizgled malo smirili. Ali radne navike ostaju tu gde jesu. Dok se radne navike ne promene nema mira ni u Ukrajini.

Zanimljivo da sve drzave koje imaju izuzetno dobre radne navike jednostavno ne ratuju. Ratuju samo one nacije koje nece da rade. Nacije koje rade jednostavno nemaju vremena za ratovanje. Jer rade. I proizvode i izvoze. Istorijska cinjenica.

I mi Srbi smo do 1991-e godine proizvodili i isli u fabrike kao i Ukrajinci kao i Rusi u Ukrajini. Od 1991-e godine smo bacili radnicke kombinizone i uzeli vojnicke uniforme i isli da ratujemo za jednog bivseg bankarskog salterskog sluzbenika iz Pozarevca, za jednu bivsu profesoricu marksizma jedne beogradske gimanzije i za bivseg robijasa iz holandskih zatvora osudjen za 17 pljacki banaka pre toga.

Ajde sada minuse. I Rusofili i Ukrajinofili i Srbende patriJotske.

Џони је кренуо у рат

pre 9 godina

Само да не дође до рата светских размера!!!! О узроцима, последицама и геополитичком надмудривању има ко да мисли. Жао ми је братских, словенских народа (украјинског и руског), који су увучени у братоубилачки рат - а све по добро опробаном рецепту паклене кухиње из Вашингтона која се неће смирити док не оствари апсолутну глобалну доминацију.

kondor

pre 9 godina

Bice ovdje svasta,mada bih volio da vidim i kinesku pjesadiju kraj ruske u ovoj prici,jer je zaista neophodno NATO paktu pokazati zube.A onda obezbjedjenje mira uz pomoc mirotvoraca iz BRIKS-a.
A licno bih volio da udju u citavu Ukrajinu i da ove fasisticke krajeve tipa Galicija sprze sa zemljom,cisto da objasne i Evropi i svijetu da fasizam vise ne moze proci. Ovo je prevrsilo svu mjeru.
I na kraju,potpuno da reketiraju Zapad da se obnovi sve sto je poruseno. Austrijanci su oduvijek prethodnica Njemacke i drzava koja salje probne balone gdje treba,a u ovom slucaju Rusima su konstantno pri ruci,tako da treba citati i izmedju redova. I Nijemcima je jaram dosadio.

nikola

pre 9 godina

(INFORMBIRO, 25. jul 2014 20:34)

Na nasim televizijama mozes naci vesti i sa jedne i sa druge strane,argumente i jedne i druge strane,a idi na CNN i pokusaj da nadjes neku izjavu ili neki argument,dokaz,optuzbu koju rusi svakodnevno upucuju na racun zapada kao odgovor na njihove,a u vezi ove krize oko Ukrajine.Toga tamo nema! Na zapadnim medijima se ne objavljuje ni jedna vest koja ne ide u prilog amerima ili opovrgava neke njihove tvrdnje.

sare

pre 9 godina

Možda treba da puste nato da uđe u Rusiju pa bi ok bilo, Ameri brane svoje interese u Avganistanu šta očekuju od Rusije u ovom slučaju, čudi me da još nisu ušli u Ukrajinu sa kompletnom spremom ...!

q

pre 9 godina

"Драги моји" Амери, будите срећни док Руси приближавају своје ракете СВОЈОЈ граници !!!
(Cuba Libre, 25. jul 2014 22:44)

Dragi moj rusofilu... od pada Berliskog zida Rusija gubi uticaj, ako nisi primetio sad je upravo izgubila i Ukrainu. Nemoj da se zanosis da ce ikada vise biti supersila. Rusija je napacena zemlja sa belom kugom i prilicno pijanim narodom.

sinisa

pre 9 godina

Trebalo bi da Rusi pozovu Amere da oni postave svoje snage sa Ruske strane da posmatraju razvoj ishoda to bi bilo pozdravljeno od celog sveta a verovatno i faktor stabilmosti u svetu.

Nika

pre 9 godina

"Извор је ЦНН а главни извор је РОЈТЕРС који је под контролом ратног профитера Ротшилда и који држи НАТО, ЕУ, ФЕД, УН итд у својим рукама а и даље су му највеће оружје медији са којима испира 90% мозгова на земљи
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Мики, 25. jul 2014 21:58)"
----------------

"In 1953, one Swiss member of the family, Edmond Adolphe de Rothschild (1926–1997), founded the LCF Rothschild Group (now Edmond de Rothschild Group), based in Geneva, with €100 billion in assets, which today extends to 15 countries across the world. "

-

Jedan clan porodice je jos 1953 godine raspolagao sa 100 milijardi dolara/evra tada.Koliko imaju ostali?

Evo detalja pa koga ne mrzi moze da potrazi zvanicne informacije koje i kao takve opet ne oslikavaju pravo 100% bogatstvo ove jevrejske porodice ciji koreni datiraju jos iz 16 veka u Nemackoj. https://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family#Edmond_de_Rothschild_Group

Koliko je ova porodica jaka po globalni mir i uopste za protok informacija i koji su njeni preci od 16 veka do danas je dovoljno da covek pogleda samo ovaj spisak svih clanova porodice Rotshilda od 16 veka do danasnjeg dana.Ima ih preko 200:

https://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family#Prominent_descendants_of_Mayer_Amschel_Rothschild

Ajmo malo jedna kafica sada,kod komsije pa na spavanje.

nismo džabe bili u svakom ratu

pre 9 godina

Kad čitam komentare shvatim zašto mi opatimo u svakom ratu. Umesto da se držimo po strani i gledamo kako da sačuvamo žive glave u tom sukobu, ljudi se pale i staju na jednu ili drugu stranu. Šta imate vi od toga ko će da pobedi? Daj bolje ćutite da nas bar jedan sukob mimoiđe. Mi smo kao kepec koji kad vidi tuču na ulici uleti bez ikakvog razloga i prođe najgore jer je najmanji. Pustite neka oni vode svoje sukobe, a daj mi da gledamo nas.

Zoki

pre 9 godina

Ruku na srce, da u nekom naučnofantastičnom filmu minobacačka mina iz Meksika padne na teritoriju SAD, Amerikanci bi tampon zonu sa meksičke strane granice. Rusi to još uvek nisu pokušali da urade.

bezimena

pre 9 godina

Sve ekspert do eksperta palamudi o USA i Rusiji, koja odavno nije moćna SSSR, iako je važan svetski igrač, sa većinskim navijanjem za Rusiju, kao ona će da pokaže Amerima...ja nisam "ekspert" ali vas podsećam da USA ima 350 miliona stanovnika, EU, koja nikada neće biti na strani Rusije a protiv USA, 450, dok Rusija ima 170, poprilično gladnih, ne samo stanovnika, već i vojnika, što kod ovih prvih 800 miliona nije slučaj...
Zato putinofili i ostali smanjite malo doživljaj, za Srbiju ovako malu, jadnu i bednu, je pametnije da mnogo ne talasa, naročito da ne čačka ovaj većinski deo sveta zahvaljujući kome uopšte i preživljava!

Cui bono?

pre 9 godina

E dame i gospodo, trazili ste pa gledajte: MOTIV za MH17.

Ono sto je Zoltan Dani rekao pre neki dan -- da je tesko poverovati da je neko mogao da istovremeno bude dovoljno kompetentan da nacilja i isplali raketu, ali nedovoljno da provali da li je avion i civilni -- sada dobija smisao zar ne?

Naravno, Putinofili (nikakvi Rusofili vi niste) su se primili na tu pricu, ali samo dok su jos verovali da su Ukrainci/USA/snajka srusili avion.

A sada se malo slazu kockice, zar ne?

Rusi su ili poslali nekog svog obavestajca/specijalca da rukovodi onim barabama, ili su im dali hekovani Buk ili su ga kalibrisali na civilne frekvence.

Sad ce biti "pa hteli ste svi od nas da sredimo ovde zar ne?".

Putinofili ce, naravno, reci "bravo Tata, Putin igra sah!".

Da, samo sto vidi samo 3 poteza unapred. Rusija srlja u propast.

Guskova

pre 9 godina

Pa pomozite im malo,locirajte iste fotografisite i objavite u svetskim medijima sa sve gps kordinatama.Koji vam k....c sluzu sateliti kojih imate ko pleve.DAJTE SNIMKE PREKO GOOGLE EARTH,Takodje objavite snimke BRADATIH SRbSKIH CETNIKA/250 njih/pod vodcstvom Bratislava Zivkovica.Na UKR sajtovima ih ima ohoho,samo u SRBIJI UKR SAJTOVI I MEDIJI NE MOGU DA PRODJU,POSTO JE SRBIJA U MEDIJSKOJ OKUPACIJI KGB.

Gradjanin

pre 9 godina

Mislim da bi Zapad sad trebao da posalje najmodernije naoruzanje i da ohrabri Ukrajinu da u kratkom roku pocisti svoju teritoriju i zavede red. KOme se ne svidja, blizu mu je zemlja snova Rusija.

INFORMBIRO

pre 9 godina

Pa pomozite im malo,locirajte iste fotografisite i objavite u svetskim medijima sa sve gps kordinatama.Koji vam k....c sluzu sateliti kojih imate ko pleve.DAJTE SNIMKE PREKO GOOGLE EARTH,Takodje objavite snimke BRADATIH SRbSKIH CETNIKA/250 njih/pod vodcstvom Bratislava Zivkovica.Na UKR sajtovima ih ima ohoho,samo u SRBIJI UKR SAJTOVI I MEDIJI NE MOGU DA PRODJU,POSTO JE SRBIJA U MEDIJSKOJ OKUPACIJI KGB.
(Guskova, 25. jul 2014 20:02)

Ovo je gore od okupacije.
NacaLjnik KGB za Srbiju kamarad Resetnjikov i devocka Guskova su preuzeli komandu nad srpskih medijima, Tanjug ovlasceni servis za prenosenje ruskih vesti, za Tanjug ne postoje ukrajinske vesti, niti bilo koje druge vesti zapadnih zemalja.
Citamo cak i sta tovarish Putin doruckuje.

Svi smo mi Russia Today dok EU ne kaze sta ima za koji dan povodom medijske okupacije Srbije od strane KGB-a .

Aleksandar

pre 9 godina

Ameri intervenišite već jednom dosta Rusi ovo ono kad čitam vesti svaki dan očekujem da će koferče da proradi. Time bi doduše izukli svet iz krize

GDR

pre 9 godina

A kako to Ameri "vide" ruske rakete na granici, a nisu videli ko je oborio Malezijski avion, dok Rusi i tu snimku prikazuju, kako Ukrajinski suhoj-25 leti uz putnicki avion

dragoslav kosmajac

pre 9 godina

@kondor.... ah ta alterntivna realnost. ruska centralna banka danas dize kamate, ovi im polako uvode novi krug sankcija, ruski lovatori sve nervozniji , keri u indiji , kinezi se samo smeskaju i gledaju da ucare jos resursa po dampinskim cenama......ti sanjas o kineskoj pesadiji lol.

D. Rajić

pre 9 godina

Kad su Rusi izvršili invaziju tenkovima na Čehoslovačku 1968, ne samo što je državni vrh odlučno stao na stranu Čeha i Slovaka, već su Beograd i Srbi izašli masovno na ulicu i održali demonstracije protiv ruske intervencije. Kako je bilo leto veliki broj Čeha i Slovaka zatekao se na odmoru na jugoslovenskom primorju. Nakon upada u CS članice Varšavskog pakta zatvorile su granice i ovi ljudi (koji su odmah prekinuli odmore) se više od 20 dana nisu mogli vratiti kući. Među njima je bila i Dubčekova supruga Ana koja se odmarala u Rijeci. Iako svesni da će to Rusi tumačiti kao provokaciju, Tito i Jugosloveni su bez nadoknade ove ljude (njih preko 3000) zbrinuli u hotelima i odmaralištima dok se ne stvore uslovi za njihov povratak, a Dubčekova supruga je dobila obezbeđenje i kraljevski tretman. Kada je Rusija izvršila invaziju na AFG krajem 1979.,naglo su se pogoršali odnosi Moskva-Zapad. Plašeći se da bi tu situaciju Kremlj mogao iskoristiti da napadne YU,državno rukovodstvo je naredilo masovnu mobilizaciju rezerve. Odziv je bio neverovatno visok. Svi su bili spremni braniti zemlju od Rusa. A pogledajte danas. Gotovo se priželjkuje ruska vojska u Srbiji.

Bucko razmisljam

pre 9 godina

@ Kad se već otvoreno preti vojnim bazama Natoa što bliže Rusiji, a znamo da je jedna vojna baza i kod nas na Kosovu bila glavni uzrok rasturanja celokupne Jugoslavije, da bi se i KIM odvojio, naknadno, onda je pametnom sasvim dovoljno!
(Na Baze raketom, 25. jul 2014 23:43)

I ja se licno nadam da je "pametnom sasvim dovoljno" da shvati da sve ono sto NATO "naumi to i ostvari" kao i to da su na kraju POBEDNICI uvek one drzave i narodi koji su uz NATO a ne uz Rusiju ?
Ustvari i nemem se sta "nadati" kada pouzdano znam da je svakome u Evropi ko je "pametan" ionako prvi cilj clanstvo u NATO i EU a samo onima "manje pametnima" je cilj da ostanu uz Rusiju i da navijaju za Ruse !
Svako ko je "pametan" taj ionako zna da clanstvo u NATO znaci "MIRAN SAN" i da se vise nikada ne mora plasiti Ruske "okupacije" u kojoj su duze od pola veka ziveli gradjani Poljske, Madjarske, Cehoslovacke... dok se nisu "oslobodile ruske cizme" i nasle SPAS u NATO savezu i EU !
Svako ko je "pametan" taj ionako zna da ce i Ukrajini kad tad poci za rukom da se i ona poput ovih drzava oslobodi "ruskog uticaja" i postane clanica EU i NATO-a a onda ce i Ukrajina moci MIRNO DA SPAVA !

obavesten

pre 9 godina

Kad se već otvoreno preti vojnim bazama Natoa što bliže Rusiji, a znamo da je jedna vojna baza i kod nas na Kosovu bila glavni uzrok rasturanja celokupne Jugoslavije, da bi se i KIM odvojio, naknadno, onda je pametnom sasvim dovoljno!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Na Baze raketom, 25. jul 2014 23:43)
Odakle ti ova informacija?Vecu glupost odavno nisam cuo!

Baza na Kosovu je samo posledica naseg gubitka Kosova,a Jugoslavija se nije raspala zbog nje!
Jugoslavija se raspala zbog pogresne unutrasnje politike koja je vodjena decenijama,kao i zbog lose ekonomije.U pravu si jedino oko toga da se Jugoslavija raspala zbog Kosova!
Kosovo je za vreme Juge bilo najnerazvijenije podrucje u koje su ulagale sve republike.Nasa drzavna ekonomije je bila u ocajnom stanju,tako da smo imali republike koje su imale vise prihode od drugih,ali su bile obavezne da pune drzavnu kasu,koja je pokrivala gubitke drugih , proizvodila privid jednakosti i socijalni mir.Prvo su se pobunile Slovenija i Hrvatska,koje su procentualno u odnosu na broj stanovnika imale dosta vise prihode od svih ostalih.Cim je ponestalo love ,probudio se nacionalizam,koji je iskoriscen da se zapocne rat.Niko nije tu mnogo dobio,ali osim velikih sila koji su nas preuzeli i napravili od nas svoje kolonije,iskoristivsi nasu glupost.Nisu nas amrikanci rasturili,vec smo to uradili sami,a onda su oni i svi ostali iskoristili tu priliku za svoje ciljeve.

Djordje Azanjac

pre 9 godina

Neko rece nesto kao "rat je neradnicka stvar" i kako vredni industrijski narodi nisu za ratovanje jer stalno rade. Onda naravno junacki viknu "ajde sad lupajte minuse" i ja lupio minus ali sam ostao zapanjen. U neverici. I jos je sto ljudi to podrzalo, taj infantilni nivo neobavestenosti. Tesko mi je da nadjem nesto podjednako besmisleno kao komparaciju. Odustao sam, prvelika je to naopaka realnost da joj se ovako olako parira, dzaba mi sto vazim za mastovitog coveka. Uglavnom istorija covecanstva ide otprilike ovako: rad/napredak = nadmoc/nastojanje sirenja (citaj rat, moram ovako da nacrtam) = novoj vrednosti stecene otimanjem, kopiranjem, asimilacijom, razvoem novih tehnologija. To je jedna istorijska teznja nezavisno od toga da li je Amerika Rusija, Izrael, Sumer, Kina, Irak ili bilo koja drzava koja se ikad prosirila da ne govorim o carstvima, ali sustina je da samo radna i za svoje vreme ili okruzenje napredna grupa moze da ide u rat tj. u osvajacke pohode. To ne samo da se da potvrditi sa mnogobrojnim navodima iz istorije nego je to sama istorija. Dakle 100% pogresno izvucen zakljucak u odnosu na cinjenice. Frapiran sam da neko moze tako nesto da napise, zatim populisticko prozivanje "PatriJota" da lupaju minuse i eto ti sto ljudi koji ce te podrzati.

svi (ni)su isti

pre 9 godina

"... vec danas" rece Pentagon. Prodjose dva dana i - nista! Kako znam da je nista - pa da je "nesto" vec bi prstalo po Ukrajini a ono kontra - Ukrajina napada raketama Grad Donjeck, za koje im je vec i HRW rekao da nisu namenjene za napade na naselja.

Zapad je besan jer se nadao da ce Ukrajinu privuci na svoju stranu ali da Rusija i dalje greje, hrani i oblaci Ukrajince, sto je naravno besmisleno. Zato Zapad sada gazi sve norme ponasanja u zelji da uvuce Rusiju u rat, sto je vrlo opasno.

A Ukrajina ce u svakom slucaju proci kao Libija - srusili su "Janukovica" na brzinu a tek sada se tuku medjusobno. "Hvala Ameriko!"

q

pre 9 godina

"Драги моји" Амери, будите срећни док Руси приближавају своје ракете СВОЈОЈ граници !!!
(Cuba Libre, 25. jul 2014 22:44)

Dragi moj rusofilu... od pada Berliskog zida Rusija gubi uticaj, ako nisi primetio sad je upravo izgubila i Ukrainu. Nemoj da se zanosis da ce ikada vise biti supersila. Rusija je napacena zemlja sa belom kugom i prilicno pijanim narodom.

Cui bono?

pre 9 godina

E dame i gospodo, trazili ste pa gledajte: MOTIV za MH17.

Ono sto je Zoltan Dani rekao pre neki dan -- da je tesko poverovati da je neko mogao da istovremeno bude dovoljno kompetentan da nacilja i isplali raketu, ali nedovoljno da provali da li je avion i civilni -- sada dobija smisao zar ne?

Naravno, Putinofili (nikakvi Rusofili vi niste) su se primili na tu pricu, ali samo dok su jos verovali da su Ukrainci/USA/snajka srusili avion.

A sada se malo slazu kockice, zar ne?

Rusi su ili poslali nekog svog obavestajca/specijalca da rukovodi onim barabama, ili su im dali hekovani Buk ili su ga kalibrisali na civilne frekvence.

Sad ce biti "pa hteli ste svi od nas da sredimo ovde zar ne?".

Putinofili ce, naravno, reci "bravo Tata, Putin igra sah!".

Da, samo sto vidi samo 3 poteza unapred. Rusija srlja u propast.

Guskova

pre 9 godina

Pa pomozite im malo,locirajte iste fotografisite i objavite u svetskim medijima sa sve gps kordinatama.Koji vam k....c sluzu sateliti kojih imate ko pleve.DAJTE SNIMKE PREKO GOOGLE EARTH,Takodje objavite snimke BRADATIH SRbSKIH CETNIKA/250 njih/pod vodcstvom Bratislava Zivkovica.Na UKR sajtovima ih ima ohoho,samo u SRBIJI UKR SAJTOVI I MEDIJI NE MOGU DA PRODJU,POSTO JE SRBIJA U MEDIJSKOJ OKUPACIJI KGB.

Gradjanin

pre 9 godina

Mislim da bi Zapad sad trebao da posalje najmodernije naoruzanje i da ohrabri Ukrajinu da u kratkom roku pocisti svoju teritoriju i zavede red. KOme se ne svidja, blizu mu je zemlja snova Rusija.

Aleksandar

pre 9 godina

Ameri intervenišite već jednom dosta Rusi ovo ono kad čitam vesti svaki dan očekujem da će koferče da proradi. Time bi doduše izukli svet iz krize

INFORMBIRO

pre 9 godina

Pa pomozite im malo,locirajte iste fotografisite i objavite u svetskim medijima sa sve gps kordinatama.Koji vam k....c sluzu sateliti kojih imate ko pleve.DAJTE SNIMKE PREKO GOOGLE EARTH,Takodje objavite snimke BRADATIH SRbSKIH CETNIKA/250 njih/pod vodcstvom Bratislava Zivkovica.Na UKR sajtovima ih ima ohoho,samo u SRBIJI UKR SAJTOVI I MEDIJI NE MOGU DA PRODJU,POSTO JE SRBIJA U MEDIJSKOJ OKUPACIJI KGB.
(Guskova, 25. jul 2014 20:02)

Ovo je gore od okupacije.
NacaLjnik KGB za Srbiju kamarad Resetnjikov i devocka Guskova su preuzeli komandu nad srpskih medijima, Tanjug ovlasceni servis za prenosenje ruskih vesti, za Tanjug ne postoje ukrajinske vesti, niti bilo koje druge vesti zapadnih zemalja.
Citamo cak i sta tovarish Putin doruckuje.

Svi smo mi Russia Today dok EU ne kaze sta ima za koji dan povodom medijske okupacije Srbije od strane KGB-a .

bezimena

pre 9 godina

Sve ekspert do eksperta palamudi o USA i Rusiji, koja odavno nije moćna SSSR, iako je važan svetski igrač, sa većinskim navijanjem za Rusiju, kao ona će da pokaže Amerima...ja nisam "ekspert" ali vas podsećam da USA ima 350 miliona stanovnika, EU, koja nikada neće biti na strani Rusije a protiv USA, 450, dok Rusija ima 170, poprilično gladnih, ne samo stanovnika, već i vojnika, što kod ovih prvih 800 miliona nije slučaj...
Zato putinofili i ostali smanjite malo doživljaj, za Srbiju ovako malu, jadnu i bednu, je pametnije da mnogo ne talasa, naročito da ne čačka ovaj većinski deo sveta zahvaljujući kome uopšte i preživljava!

Tasa

pre 9 godina

Naciju od 30+ miliona ne racunajuci Ruse koji cine 17 miliona od ukupno 47 miliona stanovnika Ukrajine koju tu naciju od 30+ miliona stanovnika pokrece jedan bivsi bokser sa svojim bratom na Trgu sa samo jednim mikrofonom u ruci i jeftinim kaputom koji ionako ne zivi tu ne treba ni zaliti na nametnute ratove.

Nikada. Kada narod dobije mozga stvar ce doci na svoje. A to ce biti za narednu generaciju i dve. Sve je ovo isplanirano shodno Ukrajinskom mentalitetu. Kozaci koji vole da ratuju ali ne i da rade.

Kao i mi Srbi od 1991-1999. Ni mi nismo nista bolji. Samo sto smo mi Srbi dobili to smo dobili aprila 1999-e pa smo se naizgled malo smirili. Ali radne navike ostaju tu gde jesu. Dok se radne navike ne promene nema mira ni u Ukrajini.

Zanimljivo da sve drzave koje imaju izuzetno dobre radne navike jednostavno ne ratuju. Ratuju samo one nacije koje nece da rade. Nacije koje rade jednostavno nemaju vremena za ratovanje. Jer rade. I proizvode i izvoze. Istorijska cinjenica.

I mi Srbi smo do 1991-e godine proizvodili i isli u fabrike kao i Ukrajinci kao i Rusi u Ukrajini. Od 1991-e godine smo bacili radnicke kombinizone i uzeli vojnicke uniforme i isli da ratujemo za jednog bivseg bankarskog salterskog sluzbenika iz Pozarevca, za jednu bivsu profesoricu marksizma jedne beogradske gimanzije i za bivseg robijasa iz holandskih zatvora osudjen za 17 pljacki banaka pre toga.

Ajde sada minuse. I Rusofili i Ukrajinofili i Srbende patriJotske.

dragoslav kosmajac

pre 9 godina

@kondor.... ah ta alterntivna realnost. ruska centralna banka danas dize kamate, ovi im polako uvode novi krug sankcija, ruski lovatori sve nervozniji , keri u indiji , kinezi se samo smeskaju i gledaju da ucare jos resursa po dampinskim cenama......ti sanjas o kineskoj pesadiji lol.

Suvereni demokrata

pre 9 godina

Rusi trebaju jugoistocnim drzvama isporucit Tornado visecevne bacace raketa domet 200km i tako da ciste do Nemacke,zapad ima bace domet 35km.

Bucko razmisljam

pre 9 godina

@ Kad se već otvoreno preti vojnim bazama Natoa što bliže Rusiji, a znamo da je jedna vojna baza i kod nas na Kosovu bila glavni uzrok rasturanja celokupne Jugoslavije, da bi se i KIM odvojio, naknadno, onda je pametnom sasvim dovoljno!
(Na Baze raketom, 25. jul 2014 23:43)

I ja se licno nadam da je "pametnom sasvim dovoljno" da shvati da sve ono sto NATO "naumi to i ostvari" kao i to da su na kraju POBEDNICI uvek one drzave i narodi koji su uz NATO a ne uz Rusiju ?
Ustvari i nemem se sta "nadati" kada pouzdano znam da je svakome u Evropi ko je "pametan" ionako prvi cilj clanstvo u NATO i EU a samo onima "manje pametnima" je cilj da ostanu uz Rusiju i da navijaju za Ruse !
Svako ko je "pametan" taj ionako zna da clanstvo u NATO znaci "MIRAN SAN" i da se vise nikada ne mora plasiti Ruske "okupacije" u kojoj su duze od pola veka ziveli gradjani Poljske, Madjarske, Cehoslovacke... dok se nisu "oslobodile ruske cizme" i nasle SPAS u NATO savezu i EU !
Svako ko je "pametan" taj ionako zna da ce i Ukrajini kad tad poci za rukom da se i ona poput ovih drzava oslobodi "ruskog uticaja" i postane clanica EU i NATO-a a onda ce i Ukrajina moci MIRNO DA SPAVA !

D. Rajić

pre 9 godina

Kad su Rusi izvršili invaziju tenkovima na Čehoslovačku 1968, ne samo što je državni vrh odlučno stao na stranu Čeha i Slovaka, već su Beograd i Srbi izašli masovno na ulicu i održali demonstracije protiv ruske intervencije. Kako je bilo leto veliki broj Čeha i Slovaka zatekao se na odmoru na jugoslovenskom primorju. Nakon upada u CS članice Varšavskog pakta zatvorile su granice i ovi ljudi (koji su odmah prekinuli odmore) se više od 20 dana nisu mogli vratiti kući. Među njima je bila i Dubčekova supruga Ana koja se odmarala u Rijeci. Iako svesni da će to Rusi tumačiti kao provokaciju, Tito i Jugosloveni su bez nadoknade ove ljude (njih preko 3000) zbrinuli u hotelima i odmaralištima dok se ne stvore uslovi za njihov povratak, a Dubčekova supruga je dobila obezbeđenje i kraljevski tretman. Kada je Rusija izvršila invaziju na AFG krajem 1979.,naglo su se pogoršali odnosi Moskva-Zapad. Plašeći se da bi tu situaciju Kremlj mogao iskoristiti da napadne YU,državno rukovodstvo je naredilo masovnu mobilizaciju rezerve. Odziv je bio neverovatno visok. Svi su bili spremni braniti zemlju od Rusa. A pogledajte danas. Gotovo se priželjkuje ruska vojska u Srbiji.

Zika

pre 9 godina

Pa kad ruja popije jednu, pritisne dugme I zapeva Kacusku. Pa to je sve njihova zemlja. Jel diraju vas? Ajde pridjite im ako smete. Nisam znao uopste do skoro da su rusi uopste toliko jaki, a da su ovi drugi , kaubojci u stvari samo jedne velike kukavice.

ema

pre 9 godina

@Mare, Mare NS:
Tako je,naravno.
ALi ponovo da pitam: ko bi bgli biti tih 6-7 ljudi koji lupaju minuse kad neko realno govori o NATO bazama sirm sveta i njihovom bahacenju,,kada se govori o raketama kojima je NATO okruzio Rusiju, a da ne zna zasto? Ko su ti ljudi iz Srbije? Ja zaista mislim da kad Amerikanci u CNN propagadnu veruju, ma bas me briga, dileje, ali kada neko odavde u to veruje, stvarno mislim da treba Goli otok da vratimo. Ko su ti monstrumi?

The winner takes it all

pre 9 godina

Evroljanima je jasno: ako nastave da podrzavaju politiku SAD, ocekuju ih dugotrajni ekonomski problemi i rat u istocnoj Evropi. Evropa ima kapacitet da kaze NE Americi.

Staljinove orgulje

pre 9 godina

Ovo je najverovatnije izmišljena vest. Trenutna situacija "na terenu" je očajna po vojsku Ukrajine. Gubici su masovni, a mladi ljudi uglavnom nemotivisani. Snage Novorusije brane sopstveni prag, pa su nekoliko puta, u potpunosti "onesposobili" neprijateljsku vojsku. Takođe, ostavka Jacenjuka je posledica potpunog kraha "odziva na mobilizaciju", pa se "kupuje" vreme i traži "predah". Rusija je osim logističke podrške potpuno po strani. Koliko NATO "pomaže" Ukrajini, toliko Rusija "pomaže" Novorusiji.

Bobi

pre 9 godina

Mislim da će se ponoviti Gruzija. Provociraće Rusiju, provociraće, Rusi će ćutati, I onda će Rusi da ulete sa Blickrigom, par dana najviše, osvojiće celu istočnu Ukrajinu, ovi drugi će malo da galame u UN, I to će biti to.

Da ne bude zabune, ja jesam proruski nastrojen, ali nisam za rat I najiskrenije se nadam da će u najskorije vreme prevladati razum I zavladati mir.

#####

pre 9 godina

A što se Amerikanci toliko brinu kad se nalaze na drugom kontinentu? Eto sada će Rusi pokrenuti jednu '' akciju uvođenja demokratije'', koju Amerikanci decenijama sprovode širom planete. Oni bar to rade u susedstvu, nisu otišli hiljade kilometara dalje od svoje zemlje. Moći će neka čorba da se skuva i bez Amerikanaca.

vasa

pre 9 godina

Boze gluposti.Vojna hunta im se rusi u Kijevu. Nemaju para I bankrotirace iduce nedelje Na silu mobilisana vojska dezertira jel nece da ubijaju nevine ljude. Srusili su avion I nato propaganda je porazena golim cinjenicama. Potpuno su uhvaceni u lazima. Zato su verovatno I umesani u rusenje aviona. Sada dolaze sa jos glupljom pricom.Boze kako su pukli

@(Mare,NS, 25. jul 2014 20:17)

pre 9 godina

Bilo bi lepo i da se objasni gde su zavrsile pare koje su frenki, legija, jovica stanisic, arkan i ostali "srBski heroji i patriJote" zaradili od nafte i municije koju su prodavali hrvatima, muslimanima i albancima tokom ratova na balkanu...

gorca

pre 9 godina

Samo pričaju a dokazuju veoma slabo. Treba neko da uradi neko ozbiljno globalno istraživanje da se vidi koliko ljudi uopšte veruju Amerikancima. Siguran sam da im se rezultati ne bi mnkgo svideli

lemy

pre 9 godina

a Nostradamus je odavno upozorio:"kada ljudi u plamenu pocnu da padaju sa neba,pocece veliki rat u celom svetu' valjda treci svetski,a ljudi poslednjih desetak dana padaju iz ovih aviona nedaj boze.....

savo

pre 9 godina

A da li ste registrovali pad aviona sto svi znaju da jeste pa skrivate jer znate da su to uradili Ukrajinci. S... gotovi ste gori vam pod nogama a sada bi EU naterali u rat protiv Rusije.

Mare,NS

pre 9 godina

Bolje bi im bilo da objasne,kako je oruzje iz bivse DDR,zavsilo u Hrvatskoj i Bosni.Mogli bi nesto da kazu i o svakodnevnom sletanju americkih aviona na tuzlanski aerodrom,za vreme rata u Bosni!Koliko Amerikanaca je u to vreme zivelo u tim bivsim SFRJ republikama,pa ste ih "stitili"?U Ukrajini zive milioni Rusa,ili onih kojim je ruski jezik maternji.Zar nije normalno da ih maticna drzava zastiti?Ili da puste da ih zive spaljuju,kao u Odesi?Zaista ste presli sve granice!To sto ste uradili u SFRJ,u Ukrajini nikad nece proci,pa makar se borili do poslednjeg Ukrajinca!

kondor

pre 9 godina

Bice ovdje svasta,mada bih volio da vidim i kinesku pjesadiju kraj ruske u ovoj prici,jer je zaista neophodno NATO paktu pokazati zube.A onda obezbjedjenje mira uz pomoc mirotvoraca iz BRIKS-a.
A licno bih volio da udju u citavu Ukrajinu i da ove fasisticke krajeve tipa Galicija sprze sa zemljom,cisto da objasne i Evropi i svijetu da fasizam vise ne moze proci. Ovo je prevrsilo svu mjeru.
I na kraju,potpuno da reketiraju Zapad da se obnovi sve sto je poruseno. Austrijanci su oduvijek prethodnica Njemacke i drzava koja salje probne balone gdje treba,a u ovom slucaju Rusima su konstantno pri ruci,tako da treba citati i izmedju redova. I Nijemcima je jaram dosadio.

Alex

pre 9 godina

Ja nisam ruski orijentisan, ali sta se SAD tice da li Rusija gomila ili ne gomila snage ka Ukrajini. Kako se to tacno njih tice? Da li mozda gomilaju snage prema SAD, pa da se bune? Razumem da svako brani svoje interese u svetu, ali ovo je previse.

AMERORUS

pre 9 godina

OVI NECE SE SMIRITI DOK NE isprobaju jedan na drugom nuklearne bojeve glave. A mozda ni onda ne stanu odmah. Lesevi ostace nezatrpanim, niko lud nije da pridje. Scena nije iz apokalipse, pa tako navijajte amerofili i rusofili.

kosta

pre 9 godina

Da li podsetiti amerikance na njihove rakete kojim su tukli po Srbiji, približivši joj se i s mora i s kopna, besomučno je gađajući iz vazduha?

Melenci

pre 9 godina

jadni ameri pa oni sad niti jedu niti spavaju niti ih briga onaj rat u Gazi a ciji su sponzori,nista nije vazno samo rusi.Broje vojnike,rakete koliko su blizu granice,da li ce ispaliti koji metak da li su samo milimetar u Ukrajini da mogu na sav glas da kukaju i pozivaju EU da resava problem.Jako hrabro i odlucno nema sale sa amerima.

Cuba Libre

pre 9 godina

"Драги моји" Амери, будите срећни док Руси приближавају своје ракете СВОЈОЈ граници !!!

Смејем се, смејем се, а плакао би

pre 9 godina

"Pukovnik Stiv Voren je, pozivajući se na podatke američke obaveštajne službe, naveo da su SAD registrovale približavanje ruskih sistema ukrajinskoj granici..."
Проблем је када Руси довлаче наоружање са руске стране (словима: руске стране) границе према Украјини. Није проблем када НАТО хоће своје базе, ракетне системе исл. у Украјини, Грузији...

banacanin

pre 9 godina

juce je eu poostrila sankcije danas rusi pocinju pripreme za napad na ukrainu.rusi su sad konacno skontali da je njihova zemlja krajnji cilj kao i uvek i obicno od malih s.anja pocinju svetski ratovi.nama je sve jedno zadnjih 20 g.srbiju su unistavali i nasi i stranci voleo bih da sad ostanemo sa strane i mirno gledimo

igor

pre 9 godina

Aha,dakle sad Ameri imaju satelite da vide priblizavanje raketa granici,a kad je trebalo da vidi ko je srusio avion onda nisu imali satelite ?

delija72

pre 9 godina

Samo da postavim jedno retoričko pitanje.... zamislite da u Kanadi ili Meksiku živi desetak miliona Amerikanaca koji su manjina u istim i napada ih vlast i sputava u njihovim manjinskim pravima kako bi Amerika kao svjetska sila odreagovala. Samo zbog ovoga mislim da Rusija nije još dovoljno osnažila inače bi već odavno ušli u Donjecku i Luganjsku oblast i vojno i administrativno ih okupirala kao što je učinila i sa Krimom. Dao bog da rat većih razmjera ne eskalira, jer je tuga da se ljudi ubijaju zbog anglosaksonskih interesa pogotova Slovenski bliski narodi što me frapira i dovodi do ludila a da ne govorim da je sve tako blizu ratu velikih razmjera, nadam se da griješim i da će se ljudi dozvati pameti.

Srbin

pre 9 godina

Rusiji se zabranjuje da na svojoj teritoriji radi sta hoce, dok Amerikanci u celom svetu mogu slobodno da dovlace svoju vojsku i svoje rakete... jadno.

Samo je vazna istina i cinjenice

pre 9 godina

@Cui bono?

A gde je pecat? Posto castis ljude da su barabe, evo da i ja krenem tvojim stopama, pa pitam gde je vasingtonskim barabama pecat, satelitski snimci, dokazi, proracuni da kijevski nacisti nisu srusili avion. Evo da ti prevedem tekst vojnog izvora iz Kijeva - pripadnik njihovog ministarstva, da ne mislis da je Rus:

"17 jula komandantu 156. PVO raketnog puka naredjeno je da izvrsi borbenu proveru u okolini Donjecka — da rasiri divizione, odradi pracenje ciljeva i ceo algoritam za unistenje uslovnog protivnika raketom sistema BUK-M1. Komandiru sy date sifre za aktivaciju raketa, ali stvaran start rakete 9М38М1 nije bio planiran. Kao ciljevi iz avio baze Kuljbakino is 229 brigade takticke avijacije iz Nikolajeva poletela su dva aviona SU-25. Posle dolaska u zonu BUKa jedan avion je pracen kao cilj od strane baterije pored naselja Zaroscenskoje. Posle nekog vremena marsrute SU-25 i Boinga su se srele bez obzira na separaciju po visini i slili su se u jednu krupnu tacku na ekranu. To je postalo kobno po Boing jer posle razilazenja radar je nastavio da prati jaci odraz. Zasto je doslo do nesankcionarnog starta rakete - tim pitanjem se sada bave ukrajinska SBU, koja je oko 21.30 istog dana pohapsila komandira baterije i celu posadu."

Sa sve pecatom i potpisom.

Che

pre 9 godina

pa sta ako priblizava? Jel zabranjeno mozda?
Da li bi Amerika mozda priblizila snage na granicu ako bi na njenu teritoriju palo 40 granata iz Kanade ili Meksika?
Sta to svrbi neku zemlju koja je na drugom kontinentu? Neka gledaju svoje dvoriste...brzo ce Kalifornija da kaze pa-pa..

Na Baze raketom

pre 9 godina

Kad se već otvoreno preti vojnim bazama Natoa što bliže Rusiji, a znamo da je jedna vojna baza i kod nas na Kosovu bila glavni uzrok rasturanja celokupne Jugoslavije, da bi se i KIM odvojio, naknadno, onda je pametnom sasvim dovoljno!

Zlopamtilo

pre 9 godina

Cekaj , problem je sto Rusija rasporedjuje svoje trupe unutar svojih granica a nije problem sto Ameri imaju vise svojih trupa rasporedjenih sirom sveta nego u SAD . Uostalom kad vec sve tako dobro vide , i koliko je vojnika rasporedjeno , kog su kalibra rakete parkirane kod granice ,...zasto onda ne puste filmic " obaranje Malezijskog putnickog aviona"

Cile

pre 9 godina

Da, ovo je uvertira za slanje NATO snaga za "ispomoć" fašistima Desnog sektora. Ovo je i više nego providno, ali briga njih šta misli svet.

đš

pre 9 godina

Sve vidite pogrešno a šta ide u korist vama tj. izazivanju ratova kao hemijsko oružje u Iraku i Libiji, Račak, Markale... itd. itd.
A i malo tele bi videlo da je rupa na Pentagonu napravljena krstarećom raketom a ne boingom itd itd.
Stara šarlatanska ekipa, Rokfeler, Kisindžer, Karluči, Brzezinski, Buš i Rotšild imaju zajedno oko HILJADU godina i teško da ih neko može naslediti u tom zanatu

Мики

pre 9 godina

Извор је ЦНН а главни извор је РОЈТЕРС који је под контролом ратног профитера Ротшилда и који држи НАТО, ЕУ, ФЕД, УН итд у својим рукама а и даље су му највеће оружје медији са којима испира 90% мозгова на земљи

mare

pre 9 godina

Ovakvim naslovima i "strucnim analizima" se konstanto bombarduju obicni ljudi u Americi (sto ce reci i u Britaniji), te se tamo stice slika o Rusiji kao teroristickoj zemlji koja hoce da unisti svet.

Petar

pre 9 godina

Ne vredi... Zemljom mora da vlada jedna sila, jedan vrh.
Problem je samo što Rusi nemaju toliku želju za tim, a Americi je to cilj od kako postoje. Mislim na apsolutnu moć i vladavinu čitavom planetom.
Samo je pitanje vremena kada će početi rat između ovde dve sile.
I posle I sv rata svi su govorili - ovakvo krvoproliće se neće više desiti, nema smisla, nemoguće! Pa bi II svetski. Sada govorimo, nema šanse zbog tih hidrogenih projektila i td... polako samo... jer mi smo takvi, stvoreni za samouništenje!

Ljubisa

pre 9 godina

Koji licimuri,joj majko,rusija gomila vojsku na svojoj teritoriji,na svojoj granici
a amerikanci gomilaju vojsku po celom svetu,pa i u baltickim zemljam prave nato baze,dakle hiljadama milja daleko od svoje teritorije i svoje granice
i sad oni nesto kazu

nismo džabe bili u svakom ratu

pre 9 godina

Kad čitam komentare shvatim zašto mi opatimo u svakom ratu. Umesto da se držimo po strani i gledamo kako da sačuvamo žive glave u tom sukobu, ljudi se pale i staju na jednu ili drugu stranu. Šta imate vi od toga ko će da pobedi? Daj bolje ćutite da nas bar jedan sukob mimoiđe. Mi smo kao kepec koji kad vidi tuču na ulici uleti bez ikakvog razloga i prođe najgore jer je najmanji. Pustite neka oni vode svoje sukobe, a daj mi da gledamo nas.

sasa

pre 9 godina

Ah opet te nato price, 10 godina su ratovali sa onim pecinskim ljudima, talibanima, i eno osvojise pola Sirije, pola Iraka, i prace kalifat!
Cela NATO startegija je otisla po burek, i vise niko, ali apsolutno niko,ne veruje u te price...
daleko od tog da ja favorizujem ruse, ali rusi samo rade ono sto znaju da mogu, i nista, ali apsolutno nista tu Nato ne moze napraviti..
Nato politika na sredjnem istoku se raspala na komade, Ukrajina se polako pretvara u jos jednu propast, vise i niko ne prica o Krimu, tako da Nato moze jos samo da sadi paprike, i prica price...ALi nije vise 1989.... ta vremena su prosla..

Nika

pre 9 godina

"Извор је ЦНН а главни извор је РОЈТЕРС који је под контролом ратног профитера Ротшилда и који држи НАТО, ЕУ, ФЕД, УН итд у својим рукама а и даље су му највеће оружје медији са којима испира 90% мозгова на земљи
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Мики, 25. jul 2014 21:58)"
----------------

"In 1953, one Swiss member of the family, Edmond Adolphe de Rothschild (1926–1997), founded the LCF Rothschild Group (now Edmond de Rothschild Group), based in Geneva, with €100 billion in assets, which today extends to 15 countries across the world. "

-

Jedan clan porodice je jos 1953 godine raspolagao sa 100 milijardi dolara/evra tada.Koliko imaju ostali?

Evo detalja pa koga ne mrzi moze da potrazi zvanicne informacije koje i kao takve opet ne oslikavaju pravo 100% bogatstvo ove jevrejske porodice ciji koreni datiraju jos iz 16 veka u Nemackoj. https://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family#Edmond_de_Rothschild_Group

Koliko je ova porodica jaka po globalni mir i uopste za protok informacija i koji su njeni preci od 16 veka do danas je dovoljno da covek pogleda samo ovaj spisak svih clanova porodice Rotshilda od 16 veka do danasnjeg dana.Ima ih preko 200:

https://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family#Prominent_descendants_of_Mayer_Amschel_Rothschild

Ajmo malo jedna kafica sada,kod komsije pa na spavanje.

daj bombona da sisamo

pre 9 godina

Ja raspolazem pouzdanim informacijama da se u SAD nalazi najmanje nekoliko stotina hiljada pripadnika americke vojske. Takodje se suska o tome da ih je najvise u pogranicnim podrucjima, kao i da im je zemlja nacickana raznoraznim sofisticiranim raketnim sistemima, avionima, helikopterima i tenkovima. Zasto niko ne reaguje na tu demonstraciju sile?

Refik

pre 9 godina

Na ovoj slici je Pentagon u koji se zabio avion 2001. kako su javljali CNN i AP Nijedan snimak ne postoji a skroz okrugla rupa od cirka dva metra kao na Slobinoj rezidenciji iz 1999. upućuju na to da su CNN i AP lagali

alek

pre 9 godina

Ali priblizavaju svojoj granici i na svojoj su teritoriji, mogu da rade sta hoce, a gde ste ih vi sve priblizili verovatno ne znate, jer ste ih priblizavali svagda i svugde.

Џони је кренуо у рат

pre 9 godina

Само да не дође до рата светских размера!!!! О узроцима, последицама и геополитичком надмудривању има ко да мисли. Жао ми је братских, словенских народа (украјинског и руског), који су увучени у братоубилачки рат - а све по добро опробаном рецепту паклене кухиње из Вашингтона која се неће смирити док не оствари апсолутну глобалну доминацију.

Kako drugacije

pre 9 godina

Amerika kao zacin C...u sve se mesa!
Nas bi iskreno bas boleo cosak, da sutra zarate Meksikanci i Amerikanci, oko Kalifornije recimo.

svasta

pre 9 godina

Nije mi jasno zasto ga toliko provociraju kad su svi svesni da mu ne mogu nista,svi znamo koje naoruzanje ima...sto ne udare na Severnu Koreju?

VR74

pre 9 godina

Guskova, 25. jul 2014 20:02)

Pa, šta ako lociraju rakete blizu granice? Jel treba da traže dozvolu od Jenkija? Ako ti se to ne sviđa, ti idi u Ukrajinu da se boriš protiv "bradatih četnika"!

bee

pre 9 godina

Molicu fino? Nedavno je gdin. Barak Obama na CNN-u dao izjavu kako Izrael ima legitimno pravo da se brani jer je napadnut raketama. Sta je onda sa Rusijom i kakvo ona imaju pravo na odbranu? Ocigledno po Amerikancima nikakvo pravo Rusi nemaju jer su Rusi. OPASNE IGRE AMERIKE.

ogorčeni Ivan bg

pre 9 godina

Ok, dok god je ta vojska unutar granica svoje zemlje, nemate razloga za brigu. Vratite i vi vase vojnike kuci i svet ce biti jedno bolje mesto.

Srle KV

pre 9 godina

GEOPOLITIKA
Ne zaboravite da se americke snage iz Avganistana povlace i da je njihova relokacija sadasnja realnost. Njihov povratak u USA je finansijski i strateski izuzetno zahtevan, takoreci poguban - a logicno resenje je provokacija sukoba na najinteresantnijim bliskim lokacijama. Logicno - Ukrajina - odlicna lokacija sa odlicnim pokricem: sprecavanje ekspanzije Rusije ka EU. Informacije o ovome su naprasno nestale iz domace stampe, mada je pre tri meseca bio fantastican clanak, gotovo nezapazen, vecernjih novosti na ovu temu.

Јое

pre 9 godina

Кад су Амери већ тако добро информисани, нека пусте снимак са истог тог сателита, али од пре осам дана, да видимо како Украјинци обарају авион.

Željko

pre 9 godina

Ništa se meni ovo ljudi ne sviđa. Na www.cnn.com glavni naslov "Opinion: Vladimir Putin, evil enough?" Hoće svjet izgleda ponovo u nekakav rat.

Robespjer

pre 9 godina

Ovaj tekst potvrdjuje da americki sateliti prate i snimaju sve!!Znaju dobro oni ko je oborio malezijski avion.Dokaze imaju ali ih ne prezentuju javnosti vec medijskim spinovima stvaraju famu da su ga oborili Rusi ili "prorusi".Prave od Rusije neki novi rajh,izazivaju krizu (rat) da bi imali "razlog da nagomilaju oruzje na ruskim granicama.

sinisa

pre 9 godina

Trebalo bi da Rusi pozovu Amere da oni postave svoje snage sa Ruske strane da posmatraju razvoj ishoda to bi bilo pozdravljeno od celog sveta a verovatno i faktor stabilmosti u svetu.

nikola

pre 9 godina

(INFORMBIRO, 25. jul 2014 20:34)

Na nasim televizijama mozes naci vesti i sa jedne i sa druge strane,argumente i jedne i druge strane,a idi na CNN i pokusaj da nadjes neku izjavu ili neki argument,dokaz,optuzbu koju rusi svakodnevno upucuju na racun zapada kao odgovor na njihove,a u vezi ove krize oko Ukrajine.Toga tamo nema! Na zapadnim medijima se ne objavljuje ni jedna vest koja ne ide u prilog amerima ili opovrgava neke njihove tvrdnje.

obavesten

pre 9 godina

Kad se već otvoreno preti vojnim bazama Natoa što bliže Rusiji, a znamo da je jedna vojna baza i kod nas na Kosovu bila glavni uzrok rasturanja celokupne Jugoslavije, da bi se i KIM odvojio, naknadno, onda je pametnom sasvim dovoljno!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Na Baze raketom, 25. jul 2014 23:43)
Odakle ti ova informacija?Vecu glupost odavno nisam cuo!

Baza na Kosovu je samo posledica naseg gubitka Kosova,a Jugoslavija se nije raspala zbog nje!
Jugoslavija se raspala zbog pogresne unutrasnje politike koja je vodjena decenijama,kao i zbog lose ekonomije.U pravu si jedino oko toga da se Jugoslavija raspala zbog Kosova!
Kosovo je za vreme Juge bilo najnerazvijenije podrucje u koje su ulagale sve republike.Nasa drzavna ekonomije je bila u ocajnom stanju,tako da smo imali republike koje su imale vise prihode od drugih,ali su bile obavezne da pune drzavnu kasu,koja je pokrivala gubitke drugih , proizvodila privid jednakosti i socijalni mir.Prvo su se pobunile Slovenija i Hrvatska,koje su procentualno u odnosu na broj stanovnika imale dosta vise prihode od svih ostalih.Cim je ponestalo love ,probudio se nacionalizam,koji je iskoriscen da se zapocne rat.Niko nije tu mnogo dobio,ali osim velikih sila koji su nas preuzeli i napravili od nas svoje kolonije,iskoristivsi nasu glupost.Nisu nas amrikanci rasturili,vec smo to uradili sami,a onda su oni i svi ostali iskoristili tu priliku za svoje ciljeve.

sare

pre 9 godina

Možda treba da puste nato da uđe u Rusiju pa bi ok bilo, Ameri brane svoje interese u Avganistanu šta očekuju od Rusije u ovom slučaju, čudi me da još nisu ušli u Ukrajinu sa kompletnom spremom ...!

zoran

pre 9 godina

Šta koga briga koliko neka suverena zemlja ima vojnika na granici ... Da neće oni da im kažu i zabrane kao nama ... Nama su naredili da sve lake raketne sisteme zemlja vazduh uništimo i protiv oklopne mine itd nije tema ...

Zoki

pre 9 godina

Ruku na srce, da u nekom naučnofantastičnom filmu minobacačka mina iz Meksika padne na teritoriju SAD, Amerikanci bi tampon zonu sa meksičke strane granice. Rusi to još uvek nisu pokušali da urade.

GDR

pre 9 godina

A kako to Ameri "vide" ruske rakete na granici, a nisu videli ko je oborio Malezijski avion, dok Rusi i tu snimku prikazuju, kako Ukrajinski suhoj-25 leti uz putnicki avion

Djordje Azanjac

pre 9 godina

Neko rece nesto kao "rat je neradnicka stvar" i kako vredni industrijski narodi nisu za ratovanje jer stalno rade. Onda naravno junacki viknu "ajde sad lupajte minuse" i ja lupio minus ali sam ostao zapanjen. U neverici. I jos je sto ljudi to podrzalo, taj infantilni nivo neobavestenosti. Tesko mi je da nadjem nesto podjednako besmisleno kao komparaciju. Odustao sam, prvelika je to naopaka realnost da joj se ovako olako parira, dzaba mi sto vazim za mastovitog coveka. Uglavnom istorija covecanstva ide otprilike ovako: rad/napredak = nadmoc/nastojanje sirenja (citaj rat, moram ovako da nacrtam) = novoj vrednosti stecene otimanjem, kopiranjem, asimilacijom, razvoem novih tehnologija. To je jedna istorijska teznja nezavisno od toga da li je Amerika Rusija, Izrael, Sumer, Kina, Irak ili bilo koja drzava koja se ikad prosirila da ne govorim o carstvima, ali sustina je da samo radna i za svoje vreme ili okruzenje napredna grupa moze da ide u rat tj. u osvajacke pohode. To ne samo da se da potvrditi sa mnogobrojnim navodima iz istorije nego je to sama istorija. Dakle 100% pogresno izvucen zakljucak u odnosu na cinjenice. Frapiran sam da neko moze tako nesto da napise, zatim populisticko prozivanje "PatriJota" da lupaju minuse i eto ti sto ljudi koji ce te podrzati.

svi (ni)su isti

pre 9 godina

"... vec danas" rece Pentagon. Prodjose dva dana i - nista! Kako znam da je nista - pa da je "nesto" vec bi prstalo po Ukrajini a ono kontra - Ukrajina napada raketama Grad Donjeck, za koje im je vec i HRW rekao da nisu namenjene za napade na naselja.

Zapad je besan jer se nadao da ce Ukrajinu privuci na svoju stranu ali da Rusija i dalje greje, hrani i oblaci Ukrajince, sto je naravno besmisleno. Zato Zapad sada gazi sve norme ponasanja u zelji da uvuce Rusiju u rat, sto je vrlo opasno.

A Ukrajina ce u svakom slucaju proci kao Libija - srusili su "Janukovica" na brzinu a tek sada se tuku medjusobno. "Hvala Ameriko!"