Petak, 25.07.2014.

08:24

Niko nema prava da deli lekcije SRB

Srbiji niko nema prava da deli lekcije, posebno ne oni koji su doveli u pitanje naš teritorijalni integritet, rekao je ministar spoljnih poslova Ivica Dačić.

Izvor: B92

Niko nema prava da deli lekcije SRB IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

kijevska rusija

pre 9 godina

Izgleda da Srbija ima obavezu da podržava teritorijalni integritet svih država u svetu, priznatih i nepriznatih (npr. Kosovo i Metohiju), jedino ne sme da podržava svoj teritorijalni integritet, jer je to, jel'te, velikosrpski nacionalizam i fašizama. Srbija treba, isključivo, da podržava svoj teritorijalni integritet, a ostale prema svom interesu, tamo gde joj to odgovara podržati, a tamo gde ne (npr.Ukrajina, BiH itd.), nema potrebe ni podržavati. Uostalom, tako se ponašaju sve "normalne" države u svetu, posebno one sa Zapada. Pricipi tu ne postoje, jedino postoji interesi.
Danjašnja teritorija na kojoj se nalazi veštačka državna tvorevina koju neki vole zvati Republika Ukrajina je oduvek bila ruska državna, etnička i istorijska teritorija, koju su boljševici otrgli od ruske matice i proglasile je nekakvom izmišljotinom poznatom pod imenom Sovjetska Ukrajina. Ukrajina pre toga prakticno ni kao pojam nije postojala, a o postojanju nekakve "ukrajinske" državi nema ni traga.

V

pre 9 godina

... vaša politika je takva da vam svako može deliti lekcije, odnosno vašoj SRB( iji ), dok moja Srbija još nije ni bila u prilici, da ih zasluži ...

gradjanin F

pre 9 godina

Kazu da se pametan uci na tudjim greskama, a budala na svojim...a kako se zove onaj ko ne uci ni iz svojih gresaka?
Kada je prosli put SRS Aleksandra Vucica i ostalih Šešeljevaca bila na vlasti, imali smo zaduzenost zemlje u nivou preko 160% BDP. Nakon 12 godina "vladavine DS-a" taj niov je bio oko 45%. Za poslednje tri godine, tokom kojih Srpska Radikalna Stranka sa svojim generalnim sekretarom Aleksandrom Vučićem na čelu ponovo ima apsolutnu vlast u Srbiji, zaduzenost je povecana za 6mlrd EUR, i sad je na niovu 68%. To je realnost i egzaktni podaci, ostalo je radikal-demagogija...dakle, kako se zove onaj ko ne uči ni na sopstvenim greškama??? I hoćemo da nas neko poštuje...da,da...

doomed

pre 9 godina

"Suverenitet i integritet Srbije je odavno predat u ruke domaćoj mafiji, korumpiranim političarima i tajkunima."
(Silvester, 25. jul 2014 10:48)
Slažem se.A da je to tako,naš ministar spoljnih poslova ima veliku zaslugu.

драган

pre 9 godina

Ameri uvek ,,pucaju" nasumice. Pa koga pogode. Bitno im je da, u stilu ,,velikih profesora" ,,upucaju" bilo koga koga smatraju ,,učenikom". (Samo, u slučaju Vučića su pogrešili - ,,naleteli" su na ,,doktora-profesora", većeg od njih!

bezimena

pre 9 godina

@Marina - Marina imate vase novine pa tamo komentarisite ! A o tome da li je Dubrovnik srpski ili ne ti ocigledno lupas jer ne znas istoriju, moja porodica je u okolini zadra jos od 1640 godine kada vas nije ni bilo u Dalmaciji, a drzavu ste dobili sto Vam je Amerika i Nemacka dala i niste se izborili za nju, kao sto smo mi ginuli zadnjih 700 godina za svaki metar nase Srbije, ako ti nije poznato Srbija nikada nikog nije prva napala vec je uzumala teritorije nasim neprijateljima posle njihovog poraza, a sta bi bilo sa vama da je Srbija ratovala punim potencijalom protiv Hrvatske videlo se na primeru Vukovara gde nije ostao kamen na kamenu, zato cuti i uzivaj dokle god ima ko da vas stiti, us suprotnom nebi ni postojali !
(Bojan, 25. jul 2014 09:09)

Mogu da demantujem sve što si nalupetao, ali me mrzi da se bakćem s nekim ko pojma nema o istoriji, već je percepira onako kako mu se dopada. Istorija je nauka, ne mitovi i legende koje se pričaju uz iće, i nadogradjuju uz piće.

Dotični, kao ni bilo ko iz ove vlasti, nema pravo ni da bekne po ovom pitanju, jer je bio deo vlasti crveno-crne koalicije, što niko normalan nije zaboravio, a koja je 90-tih vodila i izgubila "samo" četri rata, upravo baziranih na ideji otimanja tudjih teritorija, što je sve najviše urušilo upravo Srbiju. Još se gušimo u blatu kojim nas je tadašnja (sadašnja) vlast zatrpala.

Vlada

pre 9 godina

Jako je bitno da Srbija zauzme stav i da ga se čvrsto drži čime pokazuje da, pored toga što smo spremni da prihvatimo uslove koji nam se postavljaju, isto tako se držimo svojih principa.

Stefan Petković

pre 9 godina

Ova izjava me je podsetila na onu : ,, Niko ne sme da vas bije..."
Nadajmo se da će se izjava sadašnjeg lidera socijalista pokazati kao verodostojna, a ne poput one, gore navedene, koja je dovela deo naroda u zabludu.

Dott

pre 9 godina

Ne verujem im nista, sami sebi postavljaju pitanja, razgovaraju sami sa sobom u nameri da se nama pokazu.
Ono sto su zvanicnici EU rekli nama serviraju i daju konotaciju kakva njima odgovara. Nemojte se nama prsati, mi znamo ko ste i kakvi ste, u nasim ocima ne mozete porasti, nego pokazite se tamo gde treba, lako je s nama igrati se, nista zbog toga tu gde ste!

Zoran

pre 9 godina

Dokle ce ovi priuceni politicari da LAZU i da vode ovaj narod u PROPAST.Ma shvatite vec jednom da Rusija vodi politiku koja je u njenom interesu a ne nasem.Pa ta ista Rusija je nama uvela sankcije zato sto joj je to bilo u interesu.Ako Srbija izabere Rusiju a ne EU,platicemo takvu cenu da se Srbija nece oporaviti za narednih 100 godina.Ne Zaludjujte ovaj jadan narod pobogu.

Melenci

pre 9 godina

kako je to lepo,i nase komsije zajedno sa nama gaze Dacica.Tako je lepo za oko videti slogu u regionu!OK.je to.ali nije fer, a i monotono je uvek isti,daj za promenu da uzmemo nekog drugog,a da nije iz Srbije.To ce tek biti sloga za sva vremena.

braiwash- mali sloba ruski placenik

pre 9 godina

svako moze da deli lekcije ovoj beznacajnoj banana drzavici, koju ste ti(mali sloba) i ondaj drugi sloba stvorili, jer vam nije valjala ozbiljna drzava SRFJ koju ste rasturili, prvo ustavom iz 1990., pa ratom 1991.-1995.! zato sada ima da trpis packe, a mi jos vise zbog takvih kao sto si ti!

Бојан Илић

pre 9 godina

@MarinaTvoja drzava je primer da se i te kako moze proci i bez dobijanja po zasluzi. Probaj da zamislis sta ste vi Hrvati trebali da dobijete i bez cega da ostanete samo zbog Jasenovca. Te i nas cudi tvoj komentar a da ne spominjemo cudjenje zbog tvoje nebuloznih i licemernih traktata u vezi Kosova.
(wlad, 25. jul 2014 09:47)

Мала Марина нека погледа "Путовницу за Милано":-))!

srdjanzi

pre 9 godina

najgore od svega je sto toliko ima hrabrosti da ovakve izjave upucuje na domacoj politickoj sceni, a kad treba napolju to da se kaze onda nista...

Silvester

pre 9 godina

Suverenitet i integritet Srbije je odavno predat u ruke domaćoj mafiji, korumpiranim političarima i tajkunima. A takođe su poslušni pred stranim imperijalistima i interesnim grupama, dok im ovi zazuvrat daju odrešene ruke da nam rade šta god požele.

besna glista

pre 9 godina

Samo se vi busajte, posle cete da se cesete gde vas ne svrbi kad vam Evropa zavrne svu finansijsku pomoc koju vi revnosno stavljate u svoje dzepove.

Bošnjak

pre 9 godina

@Marina - Marina imate vase novine pa tamo komentarisite ! A o tome da li je Dubrovnik srpski ili ne ti ocigledno lupas jer ne znas istoriju, moja porodica je u okolini zadra jos od 1640 godine kada vas nije ni bilo u Dalmaciji, a drzavu ste dobili sto Vam je Amerika i Nemacka dala i niste se izborili za nju, kao sto smo mi ginuli zadnjih 700 godina za svaki metar nase Srbije, ako ti nije poznato Srbija nikada nikog nije prva napala vec je uzumala teritorije nasim neprijateljima posle njihovog poraza, a sta bi bilo sa vama da je Srbija ratovala punim potencijalom protiv Hrvatske videlo se na primeru Vukovara gde nije ostao kamen na kamenu, zato cuti i uzivaj dokle god ima ko da vas stiti, us suprotnom nebi ni postojali !
(Bojan, 25. jul 2014 09:09)
De ba momak probudi se haluciniraš, dečko imao si cjelu JNA na raspolaganju i pogledaj rezultat.Nedo ti bog drugog poluvremena...toliko od onog ko je protiv vas ratovao i opet će kada bude trebalo...molim redakciju da i ovo objavi kao i predhodni komentar i da budu objektivni...hvala

Nesa

pre 9 godina

Heh jos ce ispasti da je Kostunica bio u pravu ni istok ni zapad, ni levoni desno samo PRAVO ! Ma traze nam da se izjasnimo za suverenitet Ukrajine a za Kosovo i Metohiju tu nema izjasnjavanja ovk separatisti i ruski separatisti nisu isto ???? Ma ni levo ni desno samo pravo, nista nisu bolji ni Rusi ni Amerikanci samo gledaju svoj interes, gledajmo malo mi svoj interes !!!

Kale...kale...Kalemegdan

pre 9 godina

Gosp. Dacic je napokon pronasao idealnu poziciju u vladi RS.On je rodjen za sefa diplomatije zbog njegovog spretnog jezika
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vucko, 25. jul 2014 08:52)

A tek kad popije koju, vestina njegovog spretnog jezika dolazi do punog izrazaja...

MIKI VRBAS

pre 9 godina

Da Srbija zadrži neutralnost i raspiše referendum oko inicijative za pristup EU, za sada od njih nismo dobili ništa osim : gubitka Krajine, odvajanja Kosova, bombardovanja, pa će slediti SRPSKA itd.

posmatrac

pre 9 godina

Dačić zaboravlja da približavanjem EU i ulaskom
u istu gubimo suverenitet, naročito oko odluka koje se donose.Mislim da on to odlicno zna i da je ovo izjava za unutrasnju upotrebu.

Dejan

pre 9 godina

Uh,uh, uh ! Ovo je vic sa misem i lavovima... Cuti Daco i ne talasaj. Procitaj kako je to Milos Obrenovic radio pre vise od 150 godina. Samo to primeni i ne izmisljaj toplu vodu. Ne ‚‚podjaruj`` sto rece nas Knjaz!

Gnostik

pre 9 godina

Osim Rusije, SAD, Nemacke, Britanije i Francuske. Sto, da necete mozda "ostro" da protestvujete? Ma necete ni da beknete, zato se bolje ne sirite i ne glumite pred narodom face, jer cete se posle stidljivo crveneti pred Estonkom opet.

Војкан

pre 9 godina

Ми бисмо извршили економско а и свеукупно самоубиство ако бисмо Русији увели санкције.То би било и понижене нас као народа јер смо све и самои доживели од запада још су извршили бомбардовање по нама.

wlad

pre 9 godina

@Marina

Tvoja drzava je primer da se i te kako moze proci i bez dobijanja po zasluzi. Probaj da zamislis sta ste vi Hrvati trebali da dobijete i bez cega da ostanete samo zbog Jasenovca. Te i nas cudi tvoj komentar a da ne spominjemo cudjenje zbog tvoje nebuloznih i licemernih traktata u vezi Kosova.

Čonka

pre 9 godina

"Srbiji niko nema prava da deli lekcije, posebno ne oni koji su doveli u pitanje naš suverenitet, rekao je ministar spoljnih poslova Ivica Dačić." Ako je neko glavni krivac i neko ko je zaista dovodio u pitanje suverenitet Srbije, onda si to ti Dačiću zajedno sa ovim (ne) naprednjacima. Ne izvrćite istinu! Ima nas i koji pamte.

Bojan

pre 9 godina

@Marina - Marina imate vase novine pa tamo komentarisite ! A o tome da li je Dubrovnik srpski ili ne ti ocigledno lupas jer ne znas istoriju, moja porodica je u okolini zadra jos od 1640 godine kada vas nije ni bilo u Dalmaciji, a drzavu ste dobili sto Vam je Amerika i Nemacka dala i niste se izborili za nju, kao sto smo mi ginuli zadnjih 700 godina za svaki metar nase Srbije, ako ti nije poznato Srbija nikada nikog nije prva napala vec je uzumala teritorije nasim neprijateljima posle njihovog poraza, a sta bi bilo sa vama da je Srbija ratovala punim potencijalom protiv Hrvatske videlo se na primeru Vukovara gde nije ostao kamen na kamenu, zato cuti i uzivaj dokle god ima ko da vas stiti, us suprotnom nebi ni postojali !

Sync

pre 9 godina

naši političari se uporno ponašaju kao večiti studenti koji uporno tvrde da znaju makar za šesticu, a ne znaju u kom bulevaru se nalazi studentska biblioteka

Marina

pre 9 godina

Čudi me ovakva izjava g.Dačića-o narušavanju tuđeg teritorija ! Još ne tako davno zdušno se narušavao teritorij Republike Hrvatske okupacijom Knina i Krajine,Ist.Slavonije,iz njegove blizine se naširoko govorilo u "srpskom zadru,srpskom Dubrovniku...."pa nije reagirao nijednom izjavom,a kamoli djelom.G.Dačiću, na kraju svatko dobije što zasluži,zar ne?

Crni

pre 9 godina

Dačić je iskusan političar i on tačno zna do koje granice njegove izjave za unutrašnju potrebu mogu da idu. Ta škola nas nije mnogo koštala, samo par izggubljenih ratova i uništena zemlja.

zoran1965

pre 9 godina

svidelo se to meni ili ne , ivica je trenutno najbolji političar kojeg srbija ima.
a 'feketić' je tu negde u rangu borisa sto se tiče sposobnosti osim sto je kudikamo opasniji, čak opasniji i od pokojnog miloševića...

Milko

pre 9 godina

Gospodine Dačiću, da je u ovog naroda pameti onoliko koliko je nije, vi bi ste izjave davali tužiocima i sudijama ne novinarima.
Upravo ste vi i vaši partneri koji ste sada na vlasti izgubili suverenitet nad delom teritorije Srbije.
Sada od vas traže samo da potpišete račune koje ste pravili.

draganbb

pre 9 godina

Ne radi se tu o tome biti proruski ili proamerički nego biti prosrpski.
Prosrpski je onaj političar koji radi i živi zarad boljitka Srbije i njenog stanovništva i da im svaki dan skine po deo tereta sa leđa, a to znači i istok i zapad. U protivnom je proruski ili proamerčki.

zoki

pre 9 godina

Govori isto kao i Sloba. Zbog busanja u grudi i ne shvatanja naseg stvarnog polozaja i nebitnosti u okruzenju i svetu smo tu gde jesmo . Samo ekonomske zemlje poput Svajcarske mogu biti i stvarno neutralne, svi ostali moraju da se priklone jacima.

zoki

pre 9 godina

Govori isto kao i Sloba. Zbog busanja u grudi i ne shvatanja naseg stvarnog polozaja i nebitnosti u okruzenju i svetu smo tu gde jesmo . Samo ekonomske zemlje poput Svajcarske mogu biti i stvarno neutralne, svi ostali moraju da se priklone jacima.

Marina

pre 9 godina

Čudi me ovakva izjava g.Dačića-o narušavanju tuđeg teritorija ! Još ne tako davno zdušno se narušavao teritorij Republike Hrvatske okupacijom Knina i Krajine,Ist.Slavonije,iz njegove blizine se naširoko govorilo u "srpskom zadru,srpskom Dubrovniku...."pa nije reagirao nijednom izjavom,a kamoli djelom.G.Dačiću, na kraju svatko dobije što zasluži,zar ne?

Bojan

pre 9 godina

@Marina - Marina imate vase novine pa tamo komentarisite ! A o tome da li je Dubrovnik srpski ili ne ti ocigledno lupas jer ne znas istoriju, moja porodica je u okolini zadra jos od 1640 godine kada vas nije ni bilo u Dalmaciji, a drzavu ste dobili sto Vam je Amerika i Nemacka dala i niste se izborili za nju, kao sto smo mi ginuli zadnjih 700 godina za svaki metar nase Srbije, ako ti nije poznato Srbija nikada nikog nije prva napala vec je uzumala teritorije nasim neprijateljima posle njihovog poraza, a sta bi bilo sa vama da je Srbija ratovala punim potencijalom protiv Hrvatske videlo se na primeru Vukovara gde nije ostao kamen na kamenu, zato cuti i uzivaj dokle god ima ko da vas stiti, us suprotnom nebi ni postojali !

Milko

pre 9 godina

Gospodine Dačiću, da je u ovog naroda pameti onoliko koliko je nije, vi bi ste izjave davali tužiocima i sudijama ne novinarima.
Upravo ste vi i vaši partneri koji ste sada na vlasti izgubili suverenitet nad delom teritorije Srbije.
Sada od vas traže samo da potpišete račune koje ste pravili.

Čonka

pre 9 godina

"Srbiji niko nema prava da deli lekcije, posebno ne oni koji su doveli u pitanje naš suverenitet, rekao je ministar spoljnih poslova Ivica Dačić." Ako je neko glavni krivac i neko ko je zaista dovodio u pitanje suverenitet Srbije, onda si to ti Dačiću zajedno sa ovim (ne) naprednjacima. Ne izvrćite istinu! Ima nas i koji pamte.

Dejan

pre 9 godina

Uh,uh, uh ! Ovo je vic sa misem i lavovima... Cuti Daco i ne talasaj. Procitaj kako je to Milos Obrenovic radio pre vise od 150 godina. Samo to primeni i ne izmisljaj toplu vodu. Ne ‚‚podjaruj`` sto rece nas Knjaz!

Crni

pre 9 godina

Dačić je iskusan političar i on tačno zna do koje granice njegove izjave za unutrašnju potrebu mogu da idu. Ta škola nas nije mnogo koštala, samo par izggubljenih ratova i uništena zemlja.

posmatrac

pre 9 godina

Dačić zaboravlja da približavanjem EU i ulaskom
u istu gubimo suverenitet, naročito oko odluka koje se donose.Mislim da on to odlicno zna i da je ovo izjava za unutrasnju upotrebu.

Kale...kale...Kalemegdan

pre 9 godina

Gosp. Dacic je napokon pronasao idealnu poziciju u vladi RS.On je rodjen za sefa diplomatije zbog njegovog spretnog jezika
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vucko, 25. jul 2014 08:52)

A tek kad popije koju, vestina njegovog spretnog jezika dolazi do punog izrazaja...

braiwash- mali sloba ruski placenik

pre 9 godina

svako moze da deli lekcije ovoj beznacajnoj banana drzavici, koju ste ti(mali sloba) i ondaj drugi sloba stvorili, jer vam nije valjala ozbiljna drzava SRFJ koju ste rasturili, prvo ustavom iz 1990., pa ratom 1991.-1995.! zato sada ima da trpis packe, a mi jos vise zbog takvih kao sto si ti!

MIKI VRBAS

pre 9 godina

Da Srbija zadrži neutralnost i raspiše referendum oko inicijative za pristup EU, za sada od njih nismo dobili ništa osim : gubitka Krajine, odvajanja Kosova, bombardovanja, pa će slediti SRPSKA itd.

besna glista

pre 9 godina

Samo se vi busajte, posle cete da se cesete gde vas ne svrbi kad vam Evropa zavrne svu finansijsku pomoc koju vi revnosno stavljate u svoje dzepove.

draganbb

pre 9 godina

Ne radi se tu o tome biti proruski ili proamerički nego biti prosrpski.
Prosrpski je onaj političar koji radi i živi zarad boljitka Srbije i njenog stanovništva i da im svaki dan skine po deo tereta sa leđa, a to znači i istok i zapad. U protivnom je proruski ili proamerčki.

zoran1965

pre 9 godina

svidelo se to meni ili ne , ivica je trenutno najbolji političar kojeg srbija ima.
a 'feketić' je tu negde u rangu borisa sto se tiče sposobnosti osim sto je kudikamo opasniji, čak opasniji i od pokojnog miloševića...

Nesa

pre 9 godina

Heh jos ce ispasti da je Kostunica bio u pravu ni istok ni zapad, ni levoni desno samo PRAVO ! Ma traze nam da se izjasnimo za suverenitet Ukrajine a za Kosovo i Metohiju tu nema izjasnjavanja ovk separatisti i ruski separatisti nisu isto ???? Ma ni levo ni desno samo pravo, nista nisu bolji ni Rusi ni Amerikanci samo gledaju svoj interes, gledajmo malo mi svoj interes !!!

bezimena

pre 9 godina

@Marina - Marina imate vase novine pa tamo komentarisite ! A o tome da li je Dubrovnik srpski ili ne ti ocigledno lupas jer ne znas istoriju, moja porodica je u okolini zadra jos od 1640 godine kada vas nije ni bilo u Dalmaciji, a drzavu ste dobili sto Vam je Amerika i Nemacka dala i niste se izborili za nju, kao sto smo mi ginuli zadnjih 700 godina za svaki metar nase Srbije, ako ti nije poznato Srbija nikada nikog nije prva napala vec je uzumala teritorije nasim neprijateljima posle njihovog poraza, a sta bi bilo sa vama da je Srbija ratovala punim potencijalom protiv Hrvatske videlo se na primeru Vukovara gde nije ostao kamen na kamenu, zato cuti i uzivaj dokle god ima ko da vas stiti, us suprotnom nebi ni postojali !
(Bojan, 25. jul 2014 09:09)

Mogu da demantujem sve što si nalupetao, ali me mrzi da se bakćem s nekim ko pojma nema o istoriji, već je percepira onako kako mu se dopada. Istorija je nauka, ne mitovi i legende koje se pričaju uz iće, i nadogradjuju uz piće.

Dotični, kao ni bilo ko iz ove vlasti, nema pravo ni da bekne po ovom pitanju, jer je bio deo vlasti crveno-crne koalicije, što niko normalan nije zaboravio, a koja je 90-tih vodila i izgubila "samo" četri rata, upravo baziranih na ideji otimanja tudjih teritorija, što je sve najviše urušilo upravo Srbiju. Još se gušimo u blatu kojim nas je tadašnja (sadašnja) vlast zatrpala.

Silvester

pre 9 godina

Suverenitet i integritet Srbije je odavno predat u ruke domaćoj mafiji, korumpiranim političarima i tajkunima. A takođe su poslušni pred stranim imperijalistima i interesnim grupama, dok im ovi zazuvrat daju odrešene ruke da nam rade šta god požele.

Bošnjak

pre 9 godina

@Marina - Marina imate vase novine pa tamo komentarisite ! A o tome da li je Dubrovnik srpski ili ne ti ocigledno lupas jer ne znas istoriju, moja porodica je u okolini zadra jos od 1640 godine kada vas nije ni bilo u Dalmaciji, a drzavu ste dobili sto Vam je Amerika i Nemacka dala i niste se izborili za nju, kao sto smo mi ginuli zadnjih 700 godina za svaki metar nase Srbije, ako ti nije poznato Srbija nikada nikog nije prva napala vec je uzumala teritorije nasim neprijateljima posle njihovog poraza, a sta bi bilo sa vama da je Srbija ratovala punim potencijalom protiv Hrvatske videlo se na primeru Vukovara gde nije ostao kamen na kamenu, zato cuti i uzivaj dokle god ima ko da vas stiti, us suprotnom nebi ni postojali !
(Bojan, 25. jul 2014 09:09)
De ba momak probudi se haluciniraš, dečko imao si cjelu JNA na raspolaganju i pogledaj rezultat.Nedo ti bog drugog poluvremena...toliko od onog ko je protiv vas ratovao i opet će kada bude trebalo...molim redakciju da i ovo objavi kao i predhodni komentar i da budu objektivni...hvala

doomed

pre 9 godina

"Suverenitet i integritet Srbije je odavno predat u ruke domaćoj mafiji, korumpiranim političarima i tajkunima."
(Silvester, 25. jul 2014 10:48)
Slažem se.A da je to tako,naš ministar spoljnih poslova ima veliku zaslugu.

Војкан

pre 9 godina

Ми бисмо извршили економско а и свеукупно самоубиство ако бисмо Русији увели санкције.То би било и понижене нас као народа јер смо све и самои доживели од запада још су извршили бомбардовање по нама.

Zoran

pre 9 godina

Dokle ce ovi priuceni politicari da LAZU i da vode ovaj narod u PROPAST.Ma shvatite vec jednom da Rusija vodi politiku koja je u njenom interesu a ne nasem.Pa ta ista Rusija je nama uvela sankcije zato sto joj je to bilo u interesu.Ako Srbija izabere Rusiju a ne EU,platicemo takvu cenu da se Srbija nece oporaviti za narednih 100 godina.Ne Zaludjujte ovaj jadan narod pobogu.

wlad

pre 9 godina

@Marina

Tvoja drzava je primer da se i te kako moze proci i bez dobijanja po zasluzi. Probaj da zamislis sta ste vi Hrvati trebali da dobijete i bez cega da ostanete samo zbog Jasenovca. Te i nas cudi tvoj komentar a da ne spominjemo cudjenje zbog tvoje nebuloznih i licemernih traktata u vezi Kosova.

srdjanzi

pre 9 godina

najgore od svega je sto toliko ima hrabrosti da ovakve izjave upucuje na domacoj politickoj sceni, a kad treba napolju to da se kaze onda nista...

Sync

pre 9 godina

naši političari se uporno ponašaju kao večiti studenti koji uporno tvrde da znaju makar za šesticu, a ne znaju u kom bulevaru se nalazi studentska biblioteka

Stefan Petković

pre 9 godina

Ova izjava me je podsetila na onu : ,, Niko ne sme da vas bije..."
Nadajmo se da će se izjava sadašnjeg lidera socijalista pokazati kao verodostojna, a ne poput one, gore navedene, koja je dovela deo naroda u zabludu.

Gnostik

pre 9 godina

Osim Rusije, SAD, Nemacke, Britanije i Francuske. Sto, da necete mozda "ostro" da protestvujete? Ma necete ni da beknete, zato se bolje ne sirite i ne glumite pred narodom face, jer cete se posle stidljivo crveneti pred Estonkom opet.

Dott

pre 9 godina

Ne verujem im nista, sami sebi postavljaju pitanja, razgovaraju sami sa sobom u nameri da se nama pokazu.
Ono sto su zvanicnici EU rekli nama serviraju i daju konotaciju kakva njima odgovara. Nemojte se nama prsati, mi znamo ko ste i kakvi ste, u nasim ocima ne mozete porasti, nego pokazite se tamo gde treba, lako je s nama igrati se, nista zbog toga tu gde ste!

Бојан Илић

pre 9 godina

@MarinaTvoja drzava je primer da se i te kako moze proci i bez dobijanja po zasluzi. Probaj da zamislis sta ste vi Hrvati trebali da dobijete i bez cega da ostanete samo zbog Jasenovca. Te i nas cudi tvoj komentar a da ne spominjemo cudjenje zbog tvoje nebuloznih i licemernih traktata u vezi Kosova.
(wlad, 25. jul 2014 09:47)

Мала Марина нека погледа "Путовницу за Милано":-))!

gradjanin F

pre 9 godina

Kazu da se pametan uci na tudjim greskama, a budala na svojim...a kako se zove onaj ko ne uci ni iz svojih gresaka?
Kada je prosli put SRS Aleksandra Vucica i ostalih Šešeljevaca bila na vlasti, imali smo zaduzenost zemlje u nivou preko 160% BDP. Nakon 12 godina "vladavine DS-a" taj niov je bio oko 45%. Za poslednje tri godine, tokom kojih Srpska Radikalna Stranka sa svojim generalnim sekretarom Aleksandrom Vučićem na čelu ponovo ima apsolutnu vlast u Srbiji, zaduzenost je povecana za 6mlrd EUR, i sad je na niovu 68%. To je realnost i egzaktni podaci, ostalo je radikal-demagogija...dakle, kako se zove onaj ko ne uči ni na sopstvenim greškama??? I hoćemo da nas neko poštuje...da,da...

Melenci

pre 9 godina

kako je to lepo,i nase komsije zajedno sa nama gaze Dacica.Tako je lepo za oko videti slogu u regionu!OK.je to.ali nije fer, a i monotono je uvek isti,daj za promenu da uzmemo nekog drugog,a da nije iz Srbije.To ce tek biti sloga za sva vremena.

драган

pre 9 godina

Ameri uvek ,,pucaju" nasumice. Pa koga pogode. Bitno im je da, u stilu ,,velikih profesora" ,,upucaju" bilo koga koga smatraju ,,učenikom". (Samo, u slučaju Vučića su pogrešili - ,,naleteli" su na ,,doktora-profesora", većeg od njih!

V

pre 9 godina

... vaša politika je takva da vam svako može deliti lekcije, odnosno vašoj SRB( iji ), dok moja Srbija još nije ni bila u prilici, da ih zasluži ...

kijevska rusija

pre 9 godina

Izgleda da Srbija ima obavezu da podržava teritorijalni integritet svih država u svetu, priznatih i nepriznatih (npr. Kosovo i Metohiju), jedino ne sme da podržava svoj teritorijalni integritet, jer je to, jel'te, velikosrpski nacionalizam i fašizama. Srbija treba, isključivo, da podržava svoj teritorijalni integritet, a ostale prema svom interesu, tamo gde joj to odgovara podržati, a tamo gde ne (npr.Ukrajina, BiH itd.), nema potrebe ni podržavati. Uostalom, tako se ponašaju sve "normalne" države u svetu, posebno one sa Zapada. Pricipi tu ne postoje, jedino postoji interesi.
Danjašnja teritorija na kojoj se nalazi veštačka državna tvorevina koju neki vole zvati Republika Ukrajina je oduvek bila ruska državna, etnička i istorijska teritorija, koju su boljševici otrgli od ruske matice i proglasile je nekakvom izmišljotinom poznatom pod imenom Sovjetska Ukrajina. Ukrajina pre toga prakticno ni kao pojam nije postojala, a o postojanju nekakve "ukrajinske" državi nema ni traga.

Vlada

pre 9 godina

Jako je bitno da Srbija zauzme stav i da ga se čvrsto drži čime pokazuje da, pored toga što smo spremni da prihvatimo uslove koji nam se postavljaju, isto tako se držimo svojih principa.

Marina

pre 9 godina

Čudi me ovakva izjava g.Dačića-o narušavanju tuđeg teritorija ! Još ne tako davno zdušno se narušavao teritorij Republike Hrvatske okupacijom Knina i Krajine,Ist.Slavonije,iz njegove blizine se naširoko govorilo u "srpskom zadru,srpskom Dubrovniku...."pa nije reagirao nijednom izjavom,a kamoli djelom.G.Dačiću, na kraju svatko dobije što zasluži,zar ne?

Bojan

pre 9 godina

@Marina - Marina imate vase novine pa tamo komentarisite ! A o tome da li je Dubrovnik srpski ili ne ti ocigledno lupas jer ne znas istoriju, moja porodica je u okolini zadra jos od 1640 godine kada vas nije ni bilo u Dalmaciji, a drzavu ste dobili sto Vam je Amerika i Nemacka dala i niste se izborili za nju, kao sto smo mi ginuli zadnjih 700 godina za svaki metar nase Srbije, ako ti nije poznato Srbija nikada nikog nije prva napala vec je uzumala teritorije nasim neprijateljima posle njihovog poraza, a sta bi bilo sa vama da je Srbija ratovala punim potencijalom protiv Hrvatske videlo se na primeru Vukovara gde nije ostao kamen na kamenu, zato cuti i uzivaj dokle god ima ko da vas stiti, us suprotnom nebi ni postojali !

Bošnjak

pre 9 godina

@Marina - Marina imate vase novine pa tamo komentarisite ! A o tome da li je Dubrovnik srpski ili ne ti ocigledno lupas jer ne znas istoriju, moja porodica je u okolini zadra jos od 1640 godine kada vas nije ni bilo u Dalmaciji, a drzavu ste dobili sto Vam je Amerika i Nemacka dala i niste se izborili za nju, kao sto smo mi ginuli zadnjih 700 godina za svaki metar nase Srbije, ako ti nije poznato Srbija nikada nikog nije prva napala vec je uzumala teritorije nasim neprijateljima posle njihovog poraza, a sta bi bilo sa vama da je Srbija ratovala punim potencijalom protiv Hrvatske videlo se na primeru Vukovara gde nije ostao kamen na kamenu, zato cuti i uzivaj dokle god ima ko da vas stiti, us suprotnom nebi ni postojali !
(Bojan, 25. jul 2014 09:09)
De ba momak probudi se haluciniraš, dečko imao si cjelu JNA na raspolaganju i pogledaj rezultat.Nedo ti bog drugog poluvremena...toliko od onog ko je protiv vas ratovao i opet će kada bude trebalo...molim redakciju da i ovo objavi kao i predhodni komentar i da budu objektivni...hvala

MIKI VRBAS

pre 9 godina

Da Srbija zadrži neutralnost i raspiše referendum oko inicijative za pristup EU, za sada od njih nismo dobili ništa osim : gubitka Krajine, odvajanja Kosova, bombardovanja, pa će slediti SRPSKA itd.

zoki

pre 9 godina

Govori isto kao i Sloba. Zbog busanja u grudi i ne shvatanja naseg stvarnog polozaja i nebitnosti u okruzenju i svetu smo tu gde jesmo . Samo ekonomske zemlje poput Svajcarske mogu biti i stvarno neutralne, svi ostali moraju da se priklone jacima.

zoran1965

pre 9 godina

svidelo se to meni ili ne , ivica je trenutno najbolji političar kojeg srbija ima.
a 'feketić' je tu negde u rangu borisa sto se tiče sposobnosti osim sto je kudikamo opasniji, čak opasniji i od pokojnog miloševića...

Војкан

pre 9 godina

Ми бисмо извршили економско а и свеукупно самоубиство ако бисмо Русији увели санкције.То би било и понижене нас као народа јер смо све и самои доживели од запада још су извршили бомбардовање по нама.

драган

pre 9 godina

Ameri uvek ,,pucaju" nasumice. Pa koga pogode. Bitno im je da, u stilu ,,velikih profesora" ,,upucaju" bilo koga koga smatraju ,,učenikom". (Samo, u slučaju Vučića su pogrešili - ,,naleteli" su na ,,doktora-profesora", većeg od njih!

wlad

pre 9 godina

@Marina

Tvoja drzava je primer da se i te kako moze proci i bez dobijanja po zasluzi. Probaj da zamislis sta ste vi Hrvati trebali da dobijete i bez cega da ostanete samo zbog Jasenovca. Te i nas cudi tvoj komentar a da ne spominjemo cudjenje zbog tvoje nebuloznih i licemernih traktata u vezi Kosova.

bezimena

pre 9 godina

@Marina - Marina imate vase novine pa tamo komentarisite ! A o tome da li je Dubrovnik srpski ili ne ti ocigledno lupas jer ne znas istoriju, moja porodica je u okolini zadra jos od 1640 godine kada vas nije ni bilo u Dalmaciji, a drzavu ste dobili sto Vam je Amerika i Nemacka dala i niste se izborili za nju, kao sto smo mi ginuli zadnjih 700 godina za svaki metar nase Srbije, ako ti nije poznato Srbija nikada nikog nije prva napala vec je uzumala teritorije nasim neprijateljima posle njihovog poraza, a sta bi bilo sa vama da je Srbija ratovala punim potencijalom protiv Hrvatske videlo se na primeru Vukovara gde nije ostao kamen na kamenu, zato cuti i uzivaj dokle god ima ko da vas stiti, us suprotnom nebi ni postojali !
(Bojan, 25. jul 2014 09:09)

Mogu da demantujem sve što si nalupetao, ali me mrzi da se bakćem s nekim ko pojma nema o istoriji, već je percepira onako kako mu se dopada. Istorija je nauka, ne mitovi i legende koje se pričaju uz iće, i nadogradjuju uz piće.

Dotični, kao ni bilo ko iz ove vlasti, nema pravo ni da bekne po ovom pitanju, jer je bio deo vlasti crveno-crne koalicije, što niko normalan nije zaboravio, a koja je 90-tih vodila i izgubila "samo" četri rata, upravo baziranih na ideji otimanja tudjih teritorija, što je sve najviše urušilo upravo Srbiju. Još se gušimo u blatu kojim nas je tadašnja (sadašnja) vlast zatrpala.

Nesa

pre 9 godina

Heh jos ce ispasti da je Kostunica bio u pravu ni istok ni zapad, ni levoni desno samo PRAVO ! Ma traze nam da se izjasnimo za suverenitet Ukrajine a za Kosovo i Metohiju tu nema izjasnjavanja ovk separatisti i ruski separatisti nisu isto ???? Ma ni levo ni desno samo pravo, nista nisu bolji ni Rusi ni Amerikanci samo gledaju svoj interes, gledajmo malo mi svoj interes !!!

Čonka

pre 9 godina

"Srbiji niko nema prava da deli lekcije, posebno ne oni koji su doveli u pitanje naš suverenitet, rekao je ministar spoljnih poslova Ivica Dačić." Ako je neko glavni krivac i neko ko je zaista dovodio u pitanje suverenitet Srbije, onda si to ti Dačiću zajedno sa ovim (ne) naprednjacima. Ne izvrćite istinu! Ima nas i koji pamte.

Бојан Илић

pre 9 godina

@MarinaTvoja drzava je primer da se i te kako moze proci i bez dobijanja po zasluzi. Probaj da zamislis sta ste vi Hrvati trebali da dobijete i bez cega da ostanete samo zbog Jasenovca. Te i nas cudi tvoj komentar a da ne spominjemo cudjenje zbog tvoje nebuloznih i licemernih traktata u vezi Kosova.
(wlad, 25. jul 2014 09:47)

Мала Марина нека погледа "Путовницу за Милано":-))!

Zoran

pre 9 godina

Dokle ce ovi priuceni politicari da LAZU i da vode ovaj narod u PROPAST.Ma shvatite vec jednom da Rusija vodi politiku koja je u njenom interesu a ne nasem.Pa ta ista Rusija je nama uvela sankcije zato sto joj je to bilo u interesu.Ako Srbija izabere Rusiju a ne EU,platicemo takvu cenu da se Srbija nece oporaviti za narednih 100 godina.Ne Zaludjujte ovaj jadan narod pobogu.

braiwash- mali sloba ruski placenik

pre 9 godina

svako moze da deli lekcije ovoj beznacajnoj banana drzavici, koju ste ti(mali sloba) i ondaj drugi sloba stvorili, jer vam nije valjala ozbiljna drzava SRFJ koju ste rasturili, prvo ustavom iz 1990., pa ratom 1991.-1995.! zato sada ima da trpis packe, a mi jos vise zbog takvih kao sto si ti!

Crni

pre 9 godina

Dačić je iskusan političar i on tačno zna do koje granice njegove izjave za unutrašnju potrebu mogu da idu. Ta škola nas nije mnogo koštala, samo par izggubljenih ratova i uništena zemlja.

posmatrac

pre 9 godina

Dačić zaboravlja da približavanjem EU i ulaskom
u istu gubimo suverenitet, naročito oko odluka koje se donose.Mislim da on to odlicno zna i da je ovo izjava za unutrasnju upotrebu.

Vlada

pre 9 godina

Jako je bitno da Srbija zauzme stav i da ga se čvrsto drži čime pokazuje da, pored toga što smo spremni da prihvatimo uslove koji nam se postavljaju, isto tako se držimo svojih principa.

Dejan

pre 9 godina

Uh,uh, uh ! Ovo je vic sa misem i lavovima... Cuti Daco i ne talasaj. Procitaj kako je to Milos Obrenovic radio pre vise od 150 godina. Samo to primeni i ne izmisljaj toplu vodu. Ne ‚‚podjaruj`` sto rece nas Knjaz!

Milko

pre 9 godina

Gospodine Dačiću, da je u ovog naroda pameti onoliko koliko je nije, vi bi ste izjave davali tužiocima i sudijama ne novinarima.
Upravo ste vi i vaši partneri koji ste sada na vlasti izgubili suverenitet nad delom teritorije Srbije.
Sada od vas traže samo da potpišete račune koje ste pravili.

draganbb

pre 9 godina

Ne radi se tu o tome biti proruski ili proamerički nego biti prosrpski.
Prosrpski je onaj političar koji radi i živi zarad boljitka Srbije i njenog stanovništva i da im svaki dan skine po deo tereta sa leđa, a to znači i istok i zapad. U protivnom je proruski ili proamerčki.

Kale...kale...Kalemegdan

pre 9 godina

Gosp. Dacic je napokon pronasao idealnu poziciju u vladi RS.On je rodjen za sefa diplomatije zbog njegovog spretnog jezika
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vucko, 25. jul 2014 08:52)

A tek kad popije koju, vestina njegovog spretnog jezika dolazi do punog izrazaja...

besna glista

pre 9 godina

Samo se vi busajte, posle cete da se cesete gde vas ne svrbi kad vam Evropa zavrne svu finansijsku pomoc koju vi revnosno stavljate u svoje dzepove.

Melenci

pre 9 godina

kako je to lepo,i nase komsije zajedno sa nama gaze Dacica.Tako je lepo za oko videti slogu u regionu!OK.je to.ali nije fer, a i monotono je uvek isti,daj za promenu da uzmemo nekog drugog,a da nije iz Srbije.To ce tek biti sloga za sva vremena.

kijevska rusija

pre 9 godina

Izgleda da Srbija ima obavezu da podržava teritorijalni integritet svih država u svetu, priznatih i nepriznatih (npr. Kosovo i Metohiju), jedino ne sme da podržava svoj teritorijalni integritet, jer je to, jel'te, velikosrpski nacionalizam i fašizama. Srbija treba, isključivo, da podržava svoj teritorijalni integritet, a ostale prema svom interesu, tamo gde joj to odgovara podržati, a tamo gde ne (npr.Ukrajina, BiH itd.), nema potrebe ni podržavati. Uostalom, tako se ponašaju sve "normalne" države u svetu, posebno one sa Zapada. Pricipi tu ne postoje, jedino postoji interesi.
Danjašnja teritorija na kojoj se nalazi veštačka državna tvorevina koju neki vole zvati Republika Ukrajina je oduvek bila ruska državna, etnička i istorijska teritorija, koju su boljševici otrgli od ruske matice i proglasile je nekakvom izmišljotinom poznatom pod imenom Sovjetska Ukrajina. Ukrajina pre toga prakticno ni kao pojam nije postojala, a o postojanju nekakve "ukrajinske" državi nema ni traga.

Stefan Petković

pre 9 godina

Ova izjava me je podsetila na onu : ,, Niko ne sme da vas bije..."
Nadajmo se da će se izjava sadašnjeg lidera socijalista pokazati kao verodostojna, a ne poput one, gore navedene, koja je dovela deo naroda u zabludu.

Gnostik

pre 9 godina

Osim Rusije, SAD, Nemacke, Britanije i Francuske. Sto, da necete mozda "ostro" da protestvujete? Ma necete ni da beknete, zato se bolje ne sirite i ne glumite pred narodom face, jer cete se posle stidljivo crveneti pred Estonkom opet.

doomed

pre 9 godina

"Suverenitet i integritet Srbije je odavno predat u ruke domaćoj mafiji, korumpiranim političarima i tajkunima."
(Silvester, 25. jul 2014 10:48)
Slažem se.A da je to tako,naš ministar spoljnih poslova ima veliku zaslugu.

gradjanin F

pre 9 godina

Kazu da se pametan uci na tudjim greskama, a budala na svojim...a kako se zove onaj ko ne uci ni iz svojih gresaka?
Kada je prosli put SRS Aleksandra Vucica i ostalih Šešeljevaca bila na vlasti, imali smo zaduzenost zemlje u nivou preko 160% BDP. Nakon 12 godina "vladavine DS-a" taj niov je bio oko 45%. Za poslednje tri godine, tokom kojih Srpska Radikalna Stranka sa svojim generalnim sekretarom Aleksandrom Vučićem na čelu ponovo ima apsolutnu vlast u Srbiji, zaduzenost je povecana za 6mlrd EUR, i sad je na niovu 68%. To je realnost i egzaktni podaci, ostalo je radikal-demagogija...dakle, kako se zove onaj ko ne uči ni na sopstvenim greškama??? I hoćemo da nas neko poštuje...da,da...

Sync

pre 9 godina

naši političari se uporno ponašaju kao večiti studenti koji uporno tvrde da znaju makar za šesticu, a ne znaju u kom bulevaru se nalazi studentska biblioteka

srdjanzi

pre 9 godina

najgore od svega je sto toliko ima hrabrosti da ovakve izjave upucuje na domacoj politickoj sceni, a kad treba napolju to da se kaze onda nista...

Silvester

pre 9 godina

Suverenitet i integritet Srbije je odavno predat u ruke domaćoj mafiji, korumpiranim političarima i tajkunima. A takođe su poslušni pred stranim imperijalistima i interesnim grupama, dok im ovi zazuvrat daju odrešene ruke da nam rade šta god požele.

Dott

pre 9 godina

Ne verujem im nista, sami sebi postavljaju pitanja, razgovaraju sami sa sobom u nameri da se nama pokazu.
Ono sto su zvanicnici EU rekli nama serviraju i daju konotaciju kakva njima odgovara. Nemojte se nama prsati, mi znamo ko ste i kakvi ste, u nasim ocima ne mozete porasti, nego pokazite se tamo gde treba, lako je s nama igrati se, nista zbog toga tu gde ste!

V

pre 9 godina

... vaša politika je takva da vam svako može deliti lekcije, odnosno vašoj SRB( iji ), dok moja Srbija još nije ni bila u prilici, da ih zasluži ...