Sreda, 16.04.2014.

11:31

Cilj je kriminalizacija mene i DS-a

Odluka o pritvaranju Aleksandra Bijelića potvrđuje da se radi o političkom procesu u cilju da se kriminalizujem ja, moje okruženje i cela DS, kaže Dragan Đilas.

Izvor: B92

Cilj je kriminalizacija mene i DS-a IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

kejsi

pre 10 godina

Do kriminalizacije demokrata su doveli funkcioneri te stranke kojima je vlast i bavljenje politikom bio izgovor zarad licnog bogacenja,cela situacija ekonomska u zmelji danas dobrim delom je bas zbog toga.

neša012

pre 10 godina

Kad se iza brave nađu bivši funkcioneri DS-a Dragan Đilas vidi politički montirane procese i kako on to naziva diktaturu jednog čoveka. A to što je Bjelić i ostali napravili mahinacije koji su dozvoli da pojedinci budu privilegovani u poslu oko Bulevara i da iz tog posla izvuku matrijalnu korist a oštete državu za milionske vrednosti , to je manje birno , najvažnije je da oni budu na slobodi jer su tobože čisti i nema krivice.I ono najvažnije Đilas tvrdi da je svaka vlast prolazna pa tako i ova i da će doći neko novo vreme.Istina je da je vlast prolazna ali nedaj bože da se vrate oni koji štite ljude poput Bjelića ili jakih tajkuna poput Miškovića jer će i ova država i ovaj narod biti u velikom problemu.

Elizabet

pre 10 godina

Polako,cekaj da se sve razotkrije na sudu,e onda cemo videti ko je krao a ko ce sada da odgovara...Licno mislim da si mnogo ljudi zrtvovao da bi sebe spasio,muka mi je od tebe Djilase...

mangulica

pre 10 godina

Prica Djilas o cuvanju institucija. Dobro, ima pravo. Ali, iste su te institucije upropastavane za vreme vladavine stranke ciji je predsednik, ogrezle u korupciju. Tada se nije pozivao na njihov rad, vec na svoj. Pa, eto, danas na konto njegovog rada, clanovi njegovog tima morace da odgovaraju, pred tim istim institucijama za malverzacije, pronevere drzavnog novca i zloupotrebe polozaja.

Gabi

pre 10 godina

Kada ste radili kako ste hteli i bogatili se na racun gradjana, niste razmisljali da u buducnosti moze da se promeni situacija i da vi i vama slicni konacno odgovaraju za proneveru velike sume novca. Ovde gospodine nije u pitanju politicki progon ili kriminalizacija vase stranke. Da ste posteno radili ,do ovoga ne bi ni doslo.

Singidunum123

pre 10 godina

U ovoj drzavi valjda treba da postoji neki sistem da kad neko ukrade, za to odgovara. To ne vazi samo u slucaju Djilasovih saradnika, jer ako njih neko pozove na odgovornost, onda se to zove kriminalizacija ili politicki progon. Mene bi bilo sramota da dajem ovakve izjave.

alkalina

pre 10 godina

Verovatno je Djlias mislio da ce doveka imati korumpiranih politicara na koje ce moci da uticu potpomognuti tajkunskim novcem. Ovakve i slicne izjave predstavljaju autoprojekciju nacina na koji je njihova stranka funkcionisala po dolasku na vlas pa kroz 12ogodisnji rezim.

Aleksa

pre 10 godina

Dozace se da je vrh DS na celu sa vama gospodine Djilas pocinila dosta toga sto se kosi sa zakonima republike Srbije dok ste bili na vlasti.

cisko

pre 10 godina

Lider DSa je toliko iskompromitovana licnost da propagiranje idejnih ciljeva ne bi imalo nikakvog smisla. Svoju neposobnost u vodjenju i sklonost ka sticanju licne protivpravne imovinske koristi na racun gradske kase su jasno afirmisali. Pokusaj da zastite svoje funkcionere i prikazu ih kao zrtve osionog rezima je uzaludan pokusaj!

Optimus Prime

pre 10 godina

O Bjelicu se i pre pisalo u negativnom kontekstu, sama njegova karijera je cudna za kratko vreme je napredovao od vozaca do gradskog menadzera. Zbog ovakvih ljudi DS je na rubu propasti. Zbog ovakvog Djilasovog okruzenja mnogo kvalitetnih ljudi je napustilo demokratsku stranku.

Tamara

pre 10 godina

Ja bih bio sretan da nisu pokradeni novci, ne samo u Beogradu negu u celoj Srbiji, ali je to ocigledno, pojedinci prebogati, privreda u kolapsu a narod zivi ispod nivoa dostojnog coveka.

aleksandar

pre 10 godina

ajo (ni zbog cega drugog)kriv si sto si dozvolio da jedan propali student pobedi borisa tadica(ni njega ne cenim nesto narocito)na predsednickim izborima

Zlatko

pre 10 godina

Ovo je obračun Vučića sa ljudima koji su nešto uradili u ovom gradu i ovoj državi, jer on tu ne pripada. Znamo svi dobro kako je dva puta prošao na izborima za gradonačelnika Beograda u duelu sa Đilasom! Šta drugo možemo očekivati od demagoga bolesne sujete?!

157

pre 10 godina

Ima li kraja osvetoljubivosti ,populizma i nesposobnosti SNS i praznih govora i pateticnog glumatanja"premijera"koji jos nije ni dobio mandat?

paor

pre 10 godina

Vucicu pokreni siroku akciju po celoj Srbiji jer mnoge opstine su dobile finansijsku pomoc od EU. Zar je u opstinama na celoj teritoriji Srbije sve kako valja a samo Beograd koji se najvise gradio u vreme Djilasa kriv za sve. Eto u mom selu od EU donacija izgradjena je fontana a trotoari jos sa onom austrougarskiom ciglom koju su kise potkopale pa kada stanes na nju posle kise okupas se u sred noci jer ni sijalica na banderama nema. Neka se upita Vucic zasto gotovo u svim opstinama odjednom masovno prelaze u sns da li da prikriju ogromne pljacke iz EU donacija, ali zato kuce seoskih funkcionera postaju dvorci.

MiroslavNBGD

pre 10 godina

U nedostatku valjanih argumenata za svoje postenje mnogi, koji su se ogresili o zakon i pridobili za sebe materijalnu korist, koriste "politicki progon" kao alibi za svoje delovanje. Nemam nikakav problem sa dokazima koji garantuju da je sve radjeno po zakonu, ako uopste postoje. Nikome nece ni dlaka sa glave nedostajati ako nije kriv.

Masa33

pre 10 godina

Nije cilj kriminalizacija demokratske stranke , nego je cilj otkrivanje istine. Sad se tek otkrivaju stvari I istina o vasim strucnim ljudima iz DS-a. Jer da ste radili posteno sigurno se Srbija ne bi nasla u ovako teskoj situaciji

Hlodoveh

pre 10 godina

Ako će ova jadikovka biti jedini argument odbrane u slučaju koji se vodi protiv bivšeg gradskog menadžera, onda se ishod zna. S druge strane, ako je radio svoj posao kako treba, neka to dokaže i skine ljagu sa sebe

nisam ds, al nisam ni lud

pre 10 godina

tako besomučna hajka, manijakalno obrušavanje na sve što je iz DS-a, nije viđena do sada u praksi. prelazi sva dosadašnja iživljavanja.
a zašto? da se ne primeti porazno stanje u državi, gradovima u kojima su hajdučki preuzeli vlast, gde caruju kriminal, neumerena potrošnja i partijsko zapošljavanje neškolovanih parazita.

Marko

pre 10 godina

Samo pravda je vazna, a to sto si i ti Djilase ucestvovao, ako se dokaze, moraces da odgovaras, kao sto i svako mora da odgovara za nepostovanje zakona.

Galax

pre 10 godina

Bivsa vlast je dozvolila da tajkuni vode drzavu i donose krupne odluke,zbog kojih je narod ziveo na ivici egzistencije. Njihova pohlepa i zelja za sve vecim bogatstvom rezultirala je ekonomskim i drustvenim kolapsom zbog kojih je drzava na ivici propasti.

darko88

pre 10 godina

Bivsa vlast je dozvolila da tajkuni vode drzavu i donose krupne odluke,zbog kojih je narod ziveo na ivici egzistencije. Njihova pohlepa i zelja za sve vecim bogatstvom rezultirala je ekonomskim i drustvenim kolapsom zbog kojih je drzava na ivici propasti.
(Galax, 16. april 2014 15:27)

Apsolutno tacno. Naprednjaci su, kao prethodna i sadasnja vlast, za ove dve godine ojadili i upropastili sve cega su se dohvatili i gde su natrpali svoj nekompetentan kadar da muze drzavni budzet. Gori su od svih vladajucih garnitura, do sada, a pogotovo onaj njihov isfolirani Vucic, koji se izgubio i uplasio dvadesetpetoprocentne podrske koju je dobio od naivnih glasaca, jer ne zna sta da radi sa njom.

Micika

pre 10 godina

On ispade trn u oku svima,sve sto mu se ne svidja rade protiv njega i stranke,ne mogu ti nista ako si dobar i pravedan,ako vec ima korupcije i prljavih poslova onda je normalno sto ovako burno reaguje,ispira sebe pred drugima,kako su ostali losi,a on ok.

Zeljko

pre 10 godina

Našao si kome da objašnjavaš. Ovi nikada u životu nisu napisali ni jedan projekat kojim bi konkurisali i dobili donacije. Sve što znaju je besomučno zaduživanje Srbije i smanjenje plata i penzija.
Uradiš projekat, dobiješ 6 miliona Evra donacija za svoju zemlju, inače bi taj novac išao iz budžeta, i onda se nađe neko pametan pa kaže: "Jeste da je Srbija dobila 6 miliona donacije, ali vi ste iz DS i ipak ste oštetili budžet". Nikada niko iz EU nije dao donaciju a da je ne kontroliše. Čak se i krediti kontrolišu.
Evo npr. Srbija može izgubiti kredit od Svetske banke za koridor 10, jer ne troši sredstva u skladu sa planom SB.
Smešno da ne može smešnije. Dve godine su već na vlasti i pričaju o bivšoj vladi, ali gospodo VI ste ta buvša vlada i sada će biti 90% istih. Izgleda da su izbori bili samo Da se Vučić reši Tominih kadrova.

malo se strpite

pre 10 godina

Sacekaj malo Dragane da ovaj krene u njegove reforme milenijuma, valjda ce se malo primiriti.
Nece znati ni kako se zove pa ce valjda tu svoju glad i komplekse protiv tebe i sve sto ima veze sa DS baciti u drugi plan.Nije on neki kapacitet da sve moze da strpa u onu umisljenu glavu.

SNS-SPS prevaranti

pre 10 godina

Mislim da mnogi ovde ne znaju o čemu se ovde radi. Radi se o tome da je čitavu ujdurmu pokrenula prevarantska inostrana firma(vidim da mnogi brane strance, izgiboste da odbranite hrvate, austrijance...) Svitelski, jer su ti prevaranti dali najnižu ponudu, samo da bi dobili poaso, a onda angažuju razne dunđere, neznalice, ali koji rade za male pare...da se igraju, fušere...to je firma koja je radila rekonstrukciju Požeške, a kako je radila trebalo joj je zabraniti da učestvuje na bilo kom tenderu u Srbiji, jer je sve bilo fušeraj(http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:274875-Radovi-i-posle-obnove). Pošto je oko rekonstrukcije bulevara učestvovala finansijski i Evropska investiciona banka (EIB) i po njenim pravilima je raspisan tender, a pravilo je da ponuđač mora da učestvuje direktno u izvođenju radova sa najmanje 60%, a ne da dobije posao pa posle nalazi indijance da se igraju, angažuje razne neznalice za male pare da se igraju... E sad ono najvažnije, inters da posao dobije Svitelski je bio i SPS, tačnije Antića i ekipe, pa su se pobunili, jer im nije prošla kombinacija. Prema tome, Beograd nije oštećen ni za 1 evro, a sve je finansirano i kontrolisano od strane Evropske banke za obnovu i razvoj i Evropske investicione banke - pa što njih neko ne pozove da odgovaraju ,,za malverzacije''.

Sosa

pre 10 godina

Ono sto znam to je da je Vucic uvek mahao papirima i priredjivao javno odlaske u tuzilastvo; i sta sad bi sa time? Znam i to da niko po tim prijavama nije sudski odgovarao, pa pretpostavljam da je to bila njegova priredba za narod kao on ganja kriminalce, mani me Mito. Vucicu sada imas vlast pa priupitaj za one papire koje si nosio u tuzilastvu gde su i da li su po njima podignute optuznice. Znam da je Vucic cak zakazivao Anketne odbore u Skupstini za Hamovica, Lazarevica i za jos neke i sta bi sa tim optuzbama???? Sada kada vise ne sme da podize svoj glas na one nekada lopove zakacio se ko krpelj za Djilasa jer ne moze da preboli gubitak gradonacelnickog mesta u njegovom politickom uzletu.
Uostalom kod Djilasa treba razgraniciti to da je on u DS bio zamenik i da nikada nije bio u Skupstini Srbije vec GRADONACELNIK i po tom osnovu ne mogu mu se pripisivati nedonosenje pravnih i politickih odluka na nivou cele Srbije.

@vladimir0710

pre 10 godina

- Nije to cilj. Problem je u DS-u, imao je najviše "moljaca koji su izjedali" sve što se moglo u granama privrede i državnim institucijama.

jarko

pre 10 godina

Predhodna vlast nam je obezbedila divan zivot, bez radnog mesta,mesecnih primanja,na desetine ugasenih fabrika i preduzeca, PDV su lansirali u beskonacnost,marze smanjili i ostavili nas bez ikakve sanse da prezivimo. Zaista smo uzivali tih ovih godina....

Darko

pre 10 godina

(Buducnost, 16. april 2014 12:33)


A sta cemo ako papiri dokazu da govori istinu? Hoce li neko odgovarati za lazna optuzivanja iz koristi (politickih poena, namerno nanosenje stete konkurenciji)?

Pele

pre 10 godina

Pa imali ste vremena da uredite pravnu drzavu, Sto niste, ko vam je smetao?
(Zoran, 16. april 2014 12:48)

Za sve što je DS radio, od Kosova, pa nadalje, Vučić i klika su pretili i etiketirali. Eto ko je kriv.

daliborka

pre 10 godina

Da u Beogradu nesto nije funkcionisalo kako treba kod rekonstrukcije Bulevara to je vidljivo i golim okom , a optuzbe koji se pomonju vezane ze Novi Sad i Maju Gojkovic, u kuloarskim krugovima , neosnovane su totalno

Pobednik

pre 10 godina

Zastrašujuće je koliko se repova vuče iz nekih prošlih vremena. Logično je da se postavlja pitanje zašto je to tek sada isplivalo na površinu? Da li je moguće da je neko sve to zataškavao? Ipak, sve jednom dođe na naplatu!!!

glasam za maslačak

pre 10 godina

A u DS inače nema korumpiranih, kriminalizovanih?! Hajde ne maži nas, zašto sam ne odstraniš korumpiranu vrhušku? Mnogima među vama je poštenje prepuno aflatoksina, a ti žmuriš na to! Je l' ne smeš ili nećeš? Da ste svi pošteni ne biste doživeli brodolom na izborima...
Najžalosnije je što ćete vi takvi biti jedina opozicija ovima koji su toliko "kompetentni"...

Ja sam

pre 10 godina

Dajte mi odresene ruke i sastavicu uslove tendera na kome ce pobediti bilo koja zeljena firma, i sve ce biti po zakonu.
Sto bi rekli Rusi:
-Tenderi za to i sluze.

Nera

pre 10 godina

@Pedja
@pravnik:"Kukala nam majka svima."

SLAZEM SE!!!

Ali procitajte razne "gospodje Marte,Milice,Atreides,MaximKG, Sankoland,Handsome Devil..."

Svi znaju da "gde ima dima ima i vatre", svi citaju odredjena glasila,svi ih citiraju, nikome cak nije cudno sto su zadrzani u pritvoru DA NE BI UTICALI NA SVEDOKE...A mogli su to i ovih dana kad je svima bilo jasno da se spremaju hapsenja.
Ali narod se raduje,uziva,Vucuc obecao, Vucic ispunio-bar onaj deo koji se odnosi na hapsenja...
Tako se,valjda lakse podnosi besparica i sve ostale nedace...

pamet u glavu

pre 10 godina

ma nemoj nista da se brines uskloro ce i ovaj mali deo zaludjene srbije da se osvesti a ovi koji misle da su avangarda srbije i ne izlaze na glasanje i skrabaju listice ili su pak pametni ako su beli listici uskoro ce da shvate da nista nisu postigli i na sledecim izborima ce masovno da glasaju za ds a ti pamet u glavu i razjuri sve tadiceve i sns kadrove iz svoje partije i ne ulazi u nenormalne koalicije bolje i opozicija nego nenormalna koalicija ako to ne uradis mozes da ugasis ds posle sledecih izbora koji ce vrlo brzo biti mozda vec za godinu dana jer ce buduca vlada biti tadicev ds posle tadica i g 17+ ili ti mladjion urs posle mladjinog urs-a zivi bili pa videli

Ivica

pre 10 godina

Da li će ikada ijedan novinar da pita predsednika DS-a , pošto članstvo nažalost nema tu priliku, da obrazloži svoj izbor Bijelića za najbližeg saradnika?

svetla buducnost

pre 10 godina

Ne kriminalizujte više ubogi, čestiti DS, ako boga znate, a pogotovo svetionik (ili bolje, pilon) poštenja i demokratije Dragana Đilasa!!
(nikola, 16. april 2014 12:39)

Mozes ti da ironises koliko hoces, ali on i jeste pilon postenja, pogotovo naspram vasih clanova, koji iako je dokazano sve sto su lose uradili, jos uvek slobodno setaju, cak dobijaju ministarske fotelje, neki se otvoreno hvale da kraduckaju, a iz DS-a ste pokupili sav sljam, a sad cete ga upotpuniti Tadicem!!!

Vi to vrlo dobro znate, zato ga toliko mrzite, a posto ste imali vise od pola godine vremena da izkontrolisete (a pretpostavljam da ste u tu svrhu zaposlili vise desetina clanova vase partije), pa ipak nista niste nasli, boli zar ne???

Istina

pre 10 godina

Verovatno se plaši da će biti optužen za zloupotrebu položaja, ali to je realan i opravdan strah. Da li je njegova imovinska karta poznata? Da li je moguće da se u Srbiji neko toliko obogati legalnim putem? O tome je trabao ranije da razmišlja.

nikola

pre 10 godina

Ne kriminalizujte više ubogi, čestiti DS, ako boga znate, a pogotovo svetionik (ili bolje, pilon) poštenja i demokratije Dragana Đilasa!!

samoJA

pre 10 godina

Dvanest godina donacija eu su verovatno kao i ova odlazile kod pojedinaca u dzep,sada kada se za to treba odgovarati,e to je politicki progon,to bi trebalo biti sramota i izgovoriti,a kamoli izreci u javnosti.

Iskreno

pre 10 godina

@(Prorok, 16. april 2014 11:56) - Da, a od zalbe medijima svaki cas, nema nista. To je kao da razmislja naglas. Ako je stvarno ubedjen da je sve urota, nek se zali sudu u Strazburu, zbog navodnih politickih okolnosti. I nek pokusa da okupi narod, istomisljenike da vidi koliko mu ljudi zaista veruje. Ali mislim da se on sam boji toga.

MaximKG

pre 10 godina

Ovaj se uhvatio za navodne politicke procese kao pijan plota.Pa ako zelis da se oslanjas na institucije kao sto kazes,pusti i sada da te institucije rade svoj posao.Ako bude dokaza zna se.Evo ako je uslov da ne citamo ovakva,po meni,tragikomicna saopstenja sa zeljom da se samo bude u medijima,napravicemo peticiju da novine ne objavljuju kad se uhapsi neko blizak DS-u.

Handsome Devil

pre 10 godina

Dobro Dragane, da li ti zaista veruješ u to što govoriš? Da li u ovoj zemlji nema korumpiranog DS-ovca? Da li zaista misliš da se niko iz DS-a nije okoristio, zloupotrebio položaj, namestio nekome posao, primio mito, uradio nešto po principu "ruka ruku mije"? Pa i taj Bulevar, još dok je trajala rekonstrukcija, poprilično se šuškalo o tome ko se sve ugradio u taj posao. Zna se u Beogradu sve, mali je ovo grad, a i ljudi se ponekad pohvale i skoro sve uvek procuri. Prstani da kukaš kako je svako procesuiranje politički progon, ta ti je mantra kontraproduktivna. Ide nam na živce. Svaki put kad pomislim da ipak treba da dam šansu MOM DS-u, ti me iznerviraš!
A čitaocima, nije svaki kritičar Đilasa sns bot. Botovi štancuju dosadne, isprazne, jednoobrazne komentare.

NSNS

pre 10 godina

Nas obične građane jedino interesuje da konačno saznamo pravu istinu. da li je moguće g. Đilas da se ljudi obogate toliko od jedne plate. Mi takođe radimo za platu i nemamo ništa. nešto tu ipak nije u redu. Samo neka rade službe svoj posao, doznaće se istina, kakva god. Ja mirno spavam, što se ne bi moglo reći i za vas.

pravnik

pre 10 godina

Naravno da je osnovni cilj da satru DS (a i ostale koji su im odleteli u koalicioni zagrljaj).

Rade uravo ono sto je trebalo da se uradi njima (crveno crna koalicija) posle 5 oktobra.

A, taj argument da nece vladati vecno...pa kome je to vazno. Svaka godina sa njima je 50 godina u nazad. Sloba je vladao preko 10 godina uz sve ratove koji su vodjeni... Ovaj nece ratovati, pa sa kurirom RTS ce vladati barem dva mandata.

Kukala nam majka svima.

Rugby je najbolji sport

pre 10 godina

Mnogo vasih budalastina moramo da slusamo, VI STE U SUKOBU SA ZDRAVIM RAZUMOM. Sta, tvojim saradnicima ne sme da se odredi pritvor???!! Jel se to radi na osnovu sumnji i dokaza, ili na osnovu necijeg misljenja. Nazalost, presli ste cenzus, i vas izdajnik Tadic,ZELIM VAM DA NIKAD VISE NE PREDJETE. Vi ste stetocine, lazovi i losi glumci ...

Pescani sat

pre 10 godina

Nista gore nego imati pa nemati. Posebno kada je u pitanju moc, vlast i lova. Okrenuo se pescanik naopako, tako ti je to u zivotu!

Milenija

pre 10 godina

Ne znam baš koliko je Đilas u pravu, jer toliko toga negativnog o njegovom rukovođenju Beograda je izašlo u javnost, a evo sada su počela i hapšenja. Naš narod kaže gde ima dima ima i vatre, pa nije baš za verovati u potpunosti Đilasu. Mnogo toga je i ranije govorio pa se ispostavilo kao netačno. On ejizgubio poverenje građana i njega više niko ne želi kako na čelu Beograda, tako ni u Vladi Srbije. A to što govori o diskriminaciji DS-a, sama ta stranka i postupci njihovih funkcionera su doprineli da građani imaju takvo viđenje DS-a. Svi smo se razočarali u DS. Toliko su toga mogli, a nisu iz nekih toliko ličnih razloga da je uvredljivo i pominjati ih, stoga mislim da DS dobija ono što je zaslužio.

sheldon kuper

pre 10 godina

provera poslovanja treba da se radi, ako je bilo muljanja neko treba i da odgovara..kao građaninu samo jedno je problem, ne treba policija da daje informacije dok se vodi istraga pa čak i ako ih zadržava u pritvoru jer ako se dokaže da nisu krivi ova država će platiti (svi mi) odštetu a time se izbegava i politička konotacija. Neće tu odštetu plaćati SNS i Vučić, oni samo koriste prostor provlačenja kroz blato čime ostavruje uticaj javnog mnjenja i rejtinga što je neodgovorno i nemoralno. Kad budu osuđeni onda neka vlast koristi kao argument, da su neki članovi stranaka osuđeni za kriminal jer ovo je sad povreeda ljudskih prava i politički progon.
DS i Đilas moraju da izađu jasno i da kažu da svi koji su činili nezakonite radnje treba da odgovaraju pa i on sam ako se to utvrdi za njega i ostale ako su članovi DS, ali u jednom normalnom radu institucija bez korišćenja medija, da prestanu da daju izjave za Kurir i druge tabloide i da prestane medijski i politički progon dem.stranke.

BillyBob

pre 10 godina

" Činjenica je da je ceo projekat rekonstrukcije Bulevara finansiran sredstvima Evropske investicione banke i u skladu sa njenim procedurama. Činjenica je da smo od Evropske komisije dobili donaciju od šest miliona evra za ovaj projekat."
Činjenica je i da projekat nije 100% finansiran od fondova iz EU, već je praksa da se projekti realizuju putem pratnerstva, gde je grad (ili država) nosilac dela troškova. To smo, izgleda, zaboravili da spomenemo, zar ne? Ne sumnjam da su sva sredstva iz EU utrošena shodno nameni (jer postoji stroga kontrola trošenja sredstava), ali vam ništa ne verujem kad su državne pare u pitanju.

Jovana80

pre 10 godina

Đilas polazi od sebe i vremena kada je on bio na vlasti. Za njega je nešto normalno da politika ima poslednju reč kada se neko optužuje ili brani.Ne shvata da su vremena kada je njegova reč garantovala nečiju nevinost prošla i da svako mora odgovarati za ono sto je učinio

Pedja

pre 10 godina

Pošto vlada totalna cenzura, javnost je vrlo malo upoznata sa činjenicom da je uhapšeno na desetine članova DS a da ih je privođeno na stotine. Reč je o kampanji zastrašvianja i terora smišljenoj u vrhu SNS. U njoj sarađuju tzv. tabloidi koji se takođe uređuju na istom mestu i nečasni pojedinci iz policije, tužilaštva i sudova. To je sve. Uostalom, sve je to objasnio onaj Cvijan kada je napustio Vučića i to ni za koga nije tajna. Ne radi se dakle uopšte o tome da su ti ljudi za bilo šta krivi, niko odrastao to i ne misli.

raja babeja

pre 10 godina

Sve dok nam najprodavanije novine budu novine koje na naslovnoj strani koriste ulični žargon ( recimo: pevanje u policiji i to još bez navodnika ), imaćemo nažalost montirane procese po svaku cenu. Niko me ne može ubediti da PPV, budući VV ( veliki/voljeni vožd ) nije kumovao celoj ovoj priči o krimigenizaciji DS-a i njegovih struktura, koja se orkestrirana od njegovih podguznih muva sprema već više od 5 god. Samo, biće vremena da i on počne da žanje onako kako je posejao.

Milica

pre 10 godina

Pa ako je dosad mogao da se vadi na politicke fore, sad vise ne moze. Zasto bi nekom uopste bio cilj kriminalizacija Djilasa kad on vodi jednu stranku koja je politicki potpuno nebitna. Svako treba da odgovara za ono sto je radio, a on je bio u kriminalnim radnjama i to je potpuno ocigledno.

Ulica radja gresnike

pre 10 godina

Posle su mi suze na oci od ovog dirljivog govora. Samo se pitam u kakvoj mi drzavi zivimo i da li bi ja, ako bi se ogresio o zakon, mogao da se pozivam na politicki progon. 100% sam siguran da bi mene zastitio g-din Djilas i da bi me branio od mog krsenja zakona.

Miloš

pre 10 godina

Nikada u Srbiji nijedan političar neće biti osuđen,jer kada se pojavi sumnja i neko i bude pritvoren odmah se javljaju šefovi stranaka i kukaju da je to politički progon,tobože to su sve sposobni,vredni i pošteni ljudi.Zakoni i institucije nula pa se zato i sudi u medijima i tabloidima.

u prolazu

pre 10 godina

Imam platu kao što i Bijelić ima,nešto jaču. Radim kod privatnika. Zadnjih 15 godina sam odlično plaćen. Nemam auto od 100000€ i ne mogu se luksuzirati previše. Kada pokaže poresku prijavu kojom opravdava kupovinu ovog komada vozila,za svakog normalnog je ok. Do tada.....
Stvarno kompas treba zagubiti i uraditi što je ovaj učinio.

lale

pre 10 godina

Onda bi drzava trebala da raspise medjunarodnu poternici za čelnim ljudima iz Evropske banke zato sto su finansirali rekonstrukciju bulevara na namestenom tenderu? A gde je tender za bg na vodi? A gde je tender za hotel na kopaoniku?

Mile sa Čubure

pre 10 godina

@Miloš
Koji su to vozači i telohranitelji postali milioneri. Navedi njihova imena. Prestanite da pričate šuplje priče koje vam preko Kurira i Informera plasira kancelarija PPV-a. Pročitaj i neku ozbilniju novinu, kao npr. Vreme u kojiima piše o naglom bogaćenju Vučićevih kumova Veselinovića i Nikole Petrovića.
Đilas im najviše smeta jer Veselinović, u čijoj je firmi svojevremeno jedini zaposleni bio Aca prepošteni, hoće da preuzme kompletan marketing u Srbiji. Imovina njegove firme se u poslednje 2 godine uvećala 50 puta...samo je 3 puta promenio ime da se to ne bi videlo. Čovićeva škola. ..

kolubara - dss

pre 10 godina

prošlo je šest meseci od puča (uz pomoć izdajnika dss), a ama baš ništa
nije uradjeno novo u beogradu ,samo neke lažne optužbe i bla, bla, bla...Beogradjani nisu glupi, pa na poslednjim izborima su pobedili u samom centru, a u ostalim opštinama u svim centralnim izbornim jedinicama.

Inspektor Kluzo

pre 10 godina

Dobro još Kafku nisu spomenuli. Valjda organi rade svoj posao, odavno se spekulisalo da je zbog rekonstrukcije bulevara neko strpao velike pare sebi u džep .

Biljana Dj

pre 10 godina

Svojevremeno je Milan Beko u jednoj emisiji odgovorio Oliveru Dulicu nesto tipa: nemojte Vi meni da sudite da li sam prekrsio neka moralna nacela recite mi gde sam prekrsio ZAKON? I sta je uradio Dulic? Ucutao! Beko ga je 'pojeo' u toj emisiji. Nemojte da sudimo ko je koliko moralno radio, bitnije je da li je po zakonu. Kakvi su nasi zakoni, sigurna sam da ovde moze samo politicki da se sudi. Ovako svi moralno 'neispravni' ali svi su nasli rupu u zakonu i svi su nevini.

Nenad-EU

pre 10 godina

Ovaj covek je upropastio DS. Smenio je Tadica jer je za dlaku izgubio od Nikolica a on sad jedva presao cenzus i ne namerava da se povuce.

mijona

pre 10 godina

A zašto Srbija nije bila zemlja u kojoj odlučuju institucije kada je vaša stranka harala zemljom? Vaša izjava nas nije ubedila da ste vi "jadni" nevini.

shpitz

pre 10 godina

Ma nije to cilj, sami ste već sve završili. Svako u svojoj mikrosredini zna ko je šta radio i ko je u kojoj partiji. Kriminalaca ima svuda, ali toliko su obilato koristili DS kao sredstvo za rad da je to prosto neverovatno. Ali ne treba se zbog toga previše nervirati, sad će koristiti ove nove, zato su što češće promene vlasti potrebne. Ova zemlja će krenuti napred onog trenutka kada bavljenje politikom prestane da se isplati. Ovako svaka budala u politici dobije neko fino mesto gde mu sve samo pada u krilo. Preletači koje primate u svoje redove i mislite da je to dokaz vašeg kvaliteta, a ne njihove pokvarenosti i prevrtljivosti, će učiniti da SNS za koju godinu liči na DS iz 2011. DS ovim čistkama dobija na kvalitetu i najveća sreća za samu partiju je to što je izgubila izbore i što sav šljam odlazi. Ne gubite nadu, bićete ponovo opcija za koju godinu...

Buducnost

pre 10 godina

Naravno da će Đilas sve ovo da negira, ali papiri ne lažu. Svaka protivzakonita radnja može vrlo lako da se utvrdi i to je ono što sledi. Kako si radio, tako će ti se vratiti.

Hajrudin iz Sjenice

pre 10 godina

Imam utisak da su demokrate naslednici prevaziđene komunističke partije. Priviđa im se samo neka politička hapšenja. Pa niko im nije kriv što su umakali prstiće u med.

grgur

pre 10 godina

Sto naravno nije tacno,jer se 'kombinacije' ne racunaju u kriminal,sta li!?Pa ko god je bio u situaciji da trazi nesto od grada,bilo kakvu dozvolu,posebno za gradnju,povracaj zemljista (nacionalizovanog i sl.),malverzacije sa pislovnim prostorom........i jos mnooogo toga,morao je da ima 'kombinaciju' i to iskljucivo u DSu.
KOMBINACIJA=KRIMINAL=DS

Beogradjanin

pre 10 godina

To si sam postavio kao cilj svojim delovanjem. To je moje mišljenje a neka Sud kaže svoje. Ni po babu, ni po stričevima. Da ne budem ciničan, pravda za Djilasa.

Novak

pre 10 godina

E dobro, dosta je bilo ove kuknjave oko politickog progona i svakog pokusaja da od sebe napravi zrtvenog jarca. Mislim da, ako g-din Djilas smatra da je sve radjeno po zakonu, to i dokaze argumentima i dokazima a ne da svaki drugi dan imamo priliku da gledamo ucveljena lica. Molim za ozbiljnost.

vreme je..

pre 10 godina

Ne nije..Verovatno je cilj da se svi korumpirani i oni koji su se obogatili preko ledja gradjana Srbije,procesuiranjem stave tamo gde im je realno i mesto!Ne postoji drzava na svetu koja prelazi preko korumpiranosti i to zatvorenih ociju..Ima ali to su one banane drzave koje ne poznaju ni demokratski sistem niti znaju sta je to odgovornost!Tamo vladaju pravila totalitarnih rezima,gde jer vlasti i svima u njenom bliskom okruzenju dozvoljeno rade sta hoce,bez odgovornosti!A mi ne zelimo vise da budemo nesto tako!Dosta smo to bili!Zeleli bi da zivimo u nekorumpiranoj drzavi gde ce se postovati svi zakoni..I u drzavi gde ce svi pred zakonom biti potpuno jednaki!Ne mogu se samo koristiti privilegije funkcija a odgovornost da ne postoji!Do sada su samo gradjani odgovarali za krivicna dela i korupciju a sada se nadamo da ce ravnopravno odgovarati i politicari i svi koji su ucestvovali u cinjenju krivicnih dela a na stetu gradjana Srbije!

branko

pre 10 godina

Po onome što se ovih dana priča po gradu, pre će biti da je cilj otkrivanje kriminala i kažnjavanje odgovornih. Možda grešim, Bulevar zaista lepo izgleda i ko to kritikuje nije objektivan, ali mnogo skupo ispalo kume.

od silnih donacija, građani nikad siromašniji, a pojedinci nikad bogatiji!

pre 10 godina

"Činjenica je da smo od Evropske komisije dobili donaciju od šest miliona evra za ovaj projekat."
Da li ovo znači da je tih šest miliona evra POKLONJENO? A drugo, da li je, ako je 6 miliona evra dobijeno na poklon za projekat rekonstrukcije Bulevara, deo tog novca mogao da bude zloupotrebljen?
Jasno je meni da su se svi na vlasti veoma trudili da zakonski budu "pokriveni" (i da su samo jako glupi na tome "pali"), ali mi vređa inteligenciju da time što je neki novac doniran, pravdate eventualnu zloupotrebu! Pa upravo su političari zloupotrebljavali donacije! Od 2000-te na ovamo.
Da li možda po onom "poklonjenom konju se u zube ne gleda", pa oni izokrenuli u "od poklonjenih para nije greh namiriti sopstveni džep"?
To mene interesuje gos'n Đilas i svi ostali.

Prorok

pre 10 godina

Dovedi pravne eksperte iz inostranstva,zatim organizuj to malo clanstva za mirne proteste,prijavljene uredno,i tako...Samo na taj nacin mozes nesto da uradis za svoje ,ako si potpuno siguran da zaista nisu zabrljali.

Miloš

pre 10 godina

Da g. Đilas i njegovi najbliži saradnici nisu doslovno milioneri, i da vozači i telohranitelji članovi DS nisu preko noći postajali izvršni direktori JKP i vlasnici veoma profitabilnih privatnih preduzeća koja, gle čuda, dobijaju poslove na državnim tenderima - verovatno niko ne bi "pokušao da kriminalizuje" njegovo najbliže okruženje.

Ovako, da li je poštovan zakon, pa verovatno jeste - ali to urađeno ne čini ništa više moralno ispravnim, jer su se on i okruženje masno obogatili u vreme kada su drugi dobijali otkaze. To je za biznismena potpuno okej i nikakva novost, ali kada ste političar na funkciji, najmanje što treba da se plati za takvo ponašanje je politička cena i javna osuda.

mijona

pre 10 godina

A zašto Srbija nije bila zemlja u kojoj odlučuju institucije kada je vaša stranka harala zemljom? Vaša izjava nas nije ubedila da ste vi "jadni" nevini.

u prolazu

pre 10 godina

Imam platu kao što i Bijelić ima,nešto jaču. Radim kod privatnika. Zadnjih 15 godina sam odlično plaćen. Nemam auto od 100000€ i ne mogu se luksuzirati previše. Kada pokaže poresku prijavu kojom opravdava kupovinu ovog komada vozila,za svakog normalnog je ok. Do tada.....
Stvarno kompas treba zagubiti i uraditi što je ovaj učinio.

Rugby je najbolji sport

pre 10 godina

Mnogo vasih budalastina moramo da slusamo, VI STE U SUKOBU SA ZDRAVIM RAZUMOM. Sta, tvojim saradnicima ne sme da se odredi pritvor???!! Jel se to radi na osnovu sumnji i dokaza, ili na osnovu necijeg misljenja. Nazalost, presli ste cenzus, i vas izdajnik Tadic,ZELIM VAM DA NIKAD VISE NE PREDJETE. Vi ste stetocine, lazovi i losi glumci ...

Istina

pre 10 godina

Verovatno se plaši da će biti optužen za zloupotrebu položaja, ali to je realan i opravdan strah. Da li je njegova imovinska karta poznata? Da li je moguće da se u Srbiji neko toliko obogati legalnim putem? O tome je trabao ranije da razmišlja.

od silnih donacija, građani nikad siromašniji, a pojedinci nikad bogatiji!

pre 10 godina

"Činjenica je da smo od Evropske komisije dobili donaciju od šest miliona evra za ovaj projekat."
Da li ovo znači da je tih šest miliona evra POKLONJENO? A drugo, da li je, ako je 6 miliona evra dobijeno na poklon za projekat rekonstrukcije Bulevara, deo tog novca mogao da bude zloupotrebljen?
Jasno je meni da su se svi na vlasti veoma trudili da zakonski budu "pokriveni" (i da su samo jako glupi na tome "pali"), ali mi vređa inteligenciju da time što je neki novac doniran, pravdate eventualnu zloupotrebu! Pa upravo su političari zloupotrebljavali donacije! Od 2000-te na ovamo.
Da li možda po onom "poklonjenom konju se u zube ne gleda", pa oni izokrenuli u "od poklonjenih para nije greh namiriti sopstveni džep"?
To mene interesuje gos'n Đilas i svi ostali.

Miloš

pre 10 godina

Da g. Đilas i njegovi najbliži saradnici nisu doslovno milioneri, i da vozači i telohranitelji članovi DS nisu preko noći postajali izvršni direktori JKP i vlasnici veoma profitabilnih privatnih preduzeća koja, gle čuda, dobijaju poslove na državnim tenderima - verovatno niko ne bi "pokušao da kriminalizuje" njegovo najbliže okruženje.

Ovako, da li je poštovan zakon, pa verovatno jeste - ali to urađeno ne čini ništa više moralno ispravnim, jer su se on i okruženje masno obogatili u vreme kada su drugi dobijali otkaze. To je za biznismena potpuno okej i nikakva novost, ali kada ste političar na funkciji, najmanje što treba da se plati za takvo ponašanje je politička cena i javna osuda.

@vladimir0710

pre 10 godina

- Nije to cilj. Problem je u DS-u, imao je najviše "moljaca koji su izjedali" sve što se moglo u granama privrede i državnim institucijama.

MaximKG

pre 10 godina

Ovaj se uhvatio za navodne politicke procese kao pijan plota.Pa ako zelis da se oslanjas na institucije kao sto kazes,pusti i sada da te institucije rade svoj posao.Ako bude dokaza zna se.Evo ako je uslov da ne citamo ovakva,po meni,tragikomicna saopstenja sa zeljom da se samo bude u medijima,napravicemo peticiju da novine ne objavljuju kad se uhapsi neko blizak DS-u.

nikola

pre 10 godina

Ne kriminalizujte više ubogi, čestiti DS, ako boga znate, a pogotovo svetionik (ili bolje, pilon) poštenja i demokratije Dragana Đilasa!!

Handsome Devil

pre 10 godina

Dobro Dragane, da li ti zaista veruješ u to što govoriš? Da li u ovoj zemlji nema korumpiranog DS-ovca? Da li zaista misliš da se niko iz DS-a nije okoristio, zloupotrebio položaj, namestio nekome posao, primio mito, uradio nešto po principu "ruka ruku mije"? Pa i taj Bulevar, još dok je trajala rekonstrukcija, poprilično se šuškalo o tome ko se sve ugradio u taj posao. Zna se u Beogradu sve, mali je ovo grad, a i ljudi se ponekad pohvale i skoro sve uvek procuri. Prstani da kukaš kako je svako procesuiranje politički progon, ta ti je mantra kontraproduktivna. Ide nam na živce. Svaki put kad pomislim da ipak treba da dam šansu MOM DS-u, ti me iznerviraš!
A čitaocima, nije svaki kritičar Đilasa sns bot. Botovi štancuju dosadne, isprazne, jednoobrazne komentare.

Ivica

pre 10 godina

Da li će ikada ijedan novinar da pita predsednika DS-a , pošto članstvo nažalost nema tu priliku, da obrazloži svoj izbor Bijelića za najbližeg saradnika?

Milenija

pre 10 godina

Ne znam baš koliko je Đilas u pravu, jer toliko toga negativnog o njegovom rukovođenju Beograda je izašlo u javnost, a evo sada su počela i hapšenja. Naš narod kaže gde ima dima ima i vatre, pa nije baš za verovati u potpunosti Đilasu. Mnogo toga je i ranije govorio pa se ispostavilo kao netačno. On ejizgubio poverenje građana i njega više niko ne želi kako na čelu Beograda, tako ni u Vladi Srbije. A to što govori o diskriminaciji DS-a, sama ta stranka i postupci njihovih funkcionera su doprineli da građani imaju takvo viđenje DS-a. Svi smo se razočarali u DS. Toliko su toga mogli, a nisu iz nekih toliko ličnih razloga da je uvredljivo i pominjati ih, stoga mislim da DS dobija ono što je zaslužio.

Hajrudin iz Sjenice

pre 10 godina

Imam utisak da su demokrate naslednici prevaziđene komunističke partije. Priviđa im se samo neka politička hapšenja. Pa niko im nije kriv što su umakali prstiće u med.

samoJA

pre 10 godina

Dvanest godina donacija eu su verovatno kao i ova odlazile kod pojedinaca u dzep,sada kada se za to treba odgovarati,e to je politicki progon,to bi trebalo biti sramota i izgovoriti,a kamoli izreci u javnosti.

NSNS

pre 10 godina

Nas obične građane jedino interesuje da konačno saznamo pravu istinu. da li je moguće g. Đilas da se ljudi obogate toliko od jedne plate. Mi takođe radimo za platu i nemamo ništa. nešto tu ipak nije u redu. Samo neka rade službe svoj posao, doznaće se istina, kakva god. Ja mirno spavam, što se ne bi moglo reći i za vas.

Milica

pre 10 godina

Pa ako je dosad mogao da se vadi na politicke fore, sad vise ne moze. Zasto bi nekom uopste bio cilj kriminalizacija Djilasa kad on vodi jednu stranku koja je politicki potpuno nebitna. Svako treba da odgovara za ono sto je radio, a on je bio u kriminalnim radnjama i to je potpuno ocigledno.

Novak

pre 10 godina

E dobro, dosta je bilo ove kuknjave oko politickog progona i svakog pokusaja da od sebe napravi zrtvenog jarca. Mislim da, ako g-din Djilas smatra da je sve radjeno po zakonu, to i dokaze argumentima i dokazima a ne da svaki drugi dan imamo priliku da gledamo ucveljena lica. Molim za ozbiljnost.

Nenad-EU

pre 10 godina

Ovaj covek je upropastio DS. Smenio je Tadica jer je za dlaku izgubio od Nikolica a on sad jedva presao cenzus i ne namerava da se povuce.

daliborka

pre 10 godina

Da u Beogradu nesto nije funkcionisalo kako treba kod rekonstrukcije Bulevara to je vidljivo i golim okom , a optuzbe koji se pomonju vezane ze Novi Sad i Maju Gojkovic, u kuloarskim krugovima , neosnovane su totalno

Ulica radja gresnike

pre 10 godina

Posle su mi suze na oci od ovog dirljivog govora. Samo se pitam u kakvoj mi drzavi zivimo i da li bi ja, ako bi se ogresio o zakon, mogao da se pozivam na politicki progon. 100% sam siguran da bi mene zastitio g-din Djilas i da bi me branio od mog krsenja zakona.

Jovana80

pre 10 godina

Đilas polazi od sebe i vremena kada je on bio na vlasti. Za njega je nešto normalno da politika ima poslednju reč kada se neko optužuje ili brani.Ne shvata da su vremena kada je njegova reč garantovala nečiju nevinost prošla i da svako mora odgovarati za ono sto je učinio

glasam za maslačak

pre 10 godina

A u DS inače nema korumpiranih, kriminalizovanih?! Hajde ne maži nas, zašto sam ne odstraniš korumpiranu vrhušku? Mnogima među vama je poštenje prepuno aflatoksina, a ti žmuriš na to! Je l' ne smeš ili nećeš? Da ste svi pošteni ne biste doživeli brodolom na izborima...
Najžalosnije je što ćete vi takvi biti jedina opozicija ovima koji su toliko "kompetentni"...

branko

pre 10 godina

Po onome što se ovih dana priča po gradu, pre će biti da je cilj otkrivanje kriminala i kažnjavanje odgovornih. Možda grešim, Bulevar zaista lepo izgleda i ko to kritikuje nije objektivan, ali mnogo skupo ispalo kume.

Ja sam

pre 10 godina

Dajte mi odresene ruke i sastavicu uslove tendera na kome ce pobediti bilo koja zeljena firma, i sve ce biti po zakonu.
Sto bi rekli Rusi:
-Tenderi za to i sluze.

Prorok

pre 10 godina

Dovedi pravne eksperte iz inostranstva,zatim organizuj to malo clanstva za mirne proteste,prijavljene uredno,i tako...Samo na taj nacin mozes nesto da uradis za svoje ,ako si potpuno siguran da zaista nisu zabrljali.

BillyBob

pre 10 godina

" Činjenica je da je ceo projekat rekonstrukcije Bulevara finansiran sredstvima Evropske investicione banke i u skladu sa njenim procedurama. Činjenica je da smo od Evropske komisije dobili donaciju od šest miliona evra za ovaj projekat."
Činjenica je i da projekat nije 100% finansiran od fondova iz EU, već je praksa da se projekti realizuju putem pratnerstva, gde je grad (ili država) nosilac dela troškova. To smo, izgleda, zaboravili da spomenemo, zar ne? Ne sumnjam da su sva sredstva iz EU utrošena shodno nameni (jer postoji stroga kontrola trošenja sredstava), ali vam ništa ne verujem kad su državne pare u pitanju.

Pobednik

pre 10 godina

Zastrašujuće je koliko se repova vuče iz nekih prošlih vremena. Logično je da se postavlja pitanje zašto je to tek sada isplivalo na površinu? Da li je moguće da je neko sve to zataškavao? Ipak, sve jednom dođe na naplatu!!!

svetla buducnost

pre 10 godina

Ne kriminalizujte više ubogi, čestiti DS, ako boga znate, a pogotovo svetionik (ili bolje, pilon) poštenja i demokratije Dragana Đilasa!!
(nikola, 16. april 2014 12:39)

Mozes ti da ironises koliko hoces, ali on i jeste pilon postenja, pogotovo naspram vasih clanova, koji iako je dokazano sve sto su lose uradili, jos uvek slobodno setaju, cak dobijaju ministarske fotelje, neki se otvoreno hvale da kraduckaju, a iz DS-a ste pokupili sav sljam, a sad cete ga upotpuniti Tadicem!!!

Vi to vrlo dobro znate, zato ga toliko mrzite, a posto ste imali vise od pola godine vremena da izkontrolisete (a pretpostavljam da ste u tu svrhu zaposlili vise desetina clanova vase partije), pa ipak nista niste nasli, boli zar ne???

Buducnost

pre 10 godina

Naravno da će Đilas sve ovo da negira, ali papiri ne lažu. Svaka protivzakonita radnja može vrlo lako da se utvrdi i to je ono što sledi. Kako si radio, tako će ti se vratiti.

Mile sa Čubure

pre 10 godina

@Miloš
Koji su to vozači i telohranitelji postali milioneri. Navedi njihova imena. Prestanite da pričate šuplje priče koje vam preko Kurira i Informera plasira kancelarija PPV-a. Pročitaj i neku ozbilniju novinu, kao npr. Vreme u kojiima piše o naglom bogaćenju Vučićevih kumova Veselinovića i Nikole Petrovića.
Đilas im najviše smeta jer Veselinović, u čijoj je firmi svojevremeno jedini zaposleni bio Aca prepošteni, hoće da preuzme kompletan marketing u Srbiji. Imovina njegove firme se u poslednje 2 godine uvećala 50 puta...samo je 3 puta promenio ime da se to ne bi videlo. Čovićeva škola. ..

Iskreno

pre 10 godina

@(Prorok, 16. april 2014 11:56) - Da, a od zalbe medijima svaki cas, nema nista. To je kao da razmislja naglas. Ako je stvarno ubedjen da je sve urota, nek se zali sudu u Strazburu, zbog navodnih politickih okolnosti. I nek pokusa da okupi narod, istomisljenike da vidi koliko mu ljudi zaista veruje. Ali mislim da se on sam boji toga.

Darko

pre 10 godina

(Buducnost, 16. april 2014 12:33)


A sta cemo ako papiri dokazu da govori istinu? Hoce li neko odgovarati za lazna optuzivanja iz koristi (politickih poena, namerno nanosenje stete konkurenciji)?

Masa33

pre 10 godina

Nije cilj kriminalizacija demokratske stranke , nego je cilj otkrivanje istine. Sad se tek otkrivaju stvari I istina o vasim strucnim ljudima iz DS-a. Jer da ste radili posteno sigurno se Srbija ne bi nasla u ovako teskoj situaciji

Beogradjanin

pre 10 godina

To si sam postavio kao cilj svojim delovanjem. To je moje mišljenje a neka Sud kaže svoje. Ni po babu, ni po stričevima. Da ne budem ciničan, pravda za Djilasa.

Pescani sat

pre 10 godina

Nista gore nego imati pa nemati. Posebno kada je u pitanju moc, vlast i lova. Okrenuo se pescanik naopako, tako ti je to u zivotu!

MiroslavNBGD

pre 10 godina

U nedostatku valjanih argumenata za svoje postenje mnogi, koji su se ogresili o zakon i pridobili za sebe materijalnu korist, koriste "politicki progon" kao alibi za svoje delovanje. Nemam nikakav problem sa dokazima koji garantuju da je sve radjeno po zakonu, ako uopste postoje. Nikome nece ni dlaka sa glave nedostajati ako nije kriv.

Optimus Prime

pre 10 godina

O Bjelicu se i pre pisalo u negativnom kontekstu, sama njegova karijera je cudna za kratko vreme je napredovao od vozaca do gradskog menadzera. Zbog ovakvih ljudi DS je na rubu propasti. Zbog ovakvog Djilasovog okruzenja mnogo kvalitetnih ljudi je napustilo demokratsku stranku.

Inspektor Kluzo

pre 10 godina

Dobro još Kafku nisu spomenuli. Valjda organi rade svoj posao, odavno se spekulisalo da je zbog rekonstrukcije bulevara neko strpao velike pare sebi u džep .

vreme je..

pre 10 godina

Ne nije..Verovatno je cilj da se svi korumpirani i oni koji su se obogatili preko ledja gradjana Srbije,procesuiranjem stave tamo gde im je realno i mesto!Ne postoji drzava na svetu koja prelazi preko korumpiranosti i to zatvorenih ociju..Ima ali to su one banane drzave koje ne poznaju ni demokratski sistem niti znaju sta je to odgovornost!Tamo vladaju pravila totalitarnih rezima,gde jer vlasti i svima u njenom bliskom okruzenju dozvoljeno rade sta hoce,bez odgovornosti!A mi ne zelimo vise da budemo nesto tako!Dosta smo to bili!Zeleli bi da zivimo u nekorumpiranoj drzavi gde ce se postovati svi zakoni..I u drzavi gde ce svi pred zakonom biti potpuno jednaki!Ne mogu se samo koristiti privilegije funkcija a odgovornost da ne postoji!Do sada su samo gradjani odgovarali za krivicna dela i korupciju a sada se nadamo da ce ravnopravno odgovarati i politicari i svi koji su ucestvovali u cinjenju krivicnih dela a na stetu gradjana Srbije!

grgur

pre 10 godina

Sto naravno nije tacno,jer se 'kombinacije' ne racunaju u kriminal,sta li!?Pa ko god je bio u situaciji da trazi nesto od grada,bilo kakvu dozvolu,posebno za gradnju,povracaj zemljista (nacionalizovanog i sl.),malverzacije sa pislovnim prostorom........i jos mnooogo toga,morao je da ima 'kombinaciju' i to iskljucivo u DSu.
KOMBINACIJA=KRIMINAL=DS

Micika

pre 10 godina

On ispade trn u oku svima,sve sto mu se ne svidja rade protiv njega i stranke,ne mogu ti nista ako si dobar i pravedan,ako vec ima korupcije i prljavih poslova onda je normalno sto ovako burno reaguje,ispira sebe pred drugima,kako su ostali losi,a on ok.

Nera

pre 10 godina

@Pedja
@pravnik:"Kukala nam majka svima."

SLAZEM SE!!!

Ali procitajte razne "gospodje Marte,Milice,Atreides,MaximKG, Sankoland,Handsome Devil..."

Svi znaju da "gde ima dima ima i vatre", svi citaju odredjena glasila,svi ih citiraju, nikome cak nije cudno sto su zadrzani u pritvoru DA NE BI UTICALI NA SVEDOKE...A mogli su to i ovih dana kad je svima bilo jasno da se spremaju hapsenja.
Ali narod se raduje,uziva,Vucuc obecao, Vucic ispunio-bar onaj deo koji se odnosi na hapsenja...
Tako se,valjda lakse podnosi besparica i sve ostale nedace...

jarko

pre 10 godina

Predhodna vlast nam je obezbedila divan zivot, bez radnog mesta,mesecnih primanja,na desetine ugasenih fabrika i preduzeca, PDV su lansirali u beskonacnost,marze smanjili i ostavili nas bez ikakve sanse da prezivimo. Zaista smo uzivali tih ovih godina....

cisko

pre 10 godina

Lider DSa je toliko iskompromitovana licnost da propagiranje idejnih ciljeva ne bi imalo nikakvog smisla. Svoju neposobnost u vodjenju i sklonost ka sticanju licne protivpravne imovinske koristi na racun gradske kase su jasno afirmisali. Pokusaj da zastite svoje funkcionere i prikazu ih kao zrtve osionog rezima je uzaludan pokusaj!

alkalina

pre 10 godina

Verovatno je Djlias mislio da ce doveka imati korumpiranih politicara na koje ce moci da uticu potpomognuti tajkunskim novcem. Ovakve i slicne izjave predstavljaju autoprojekciju nacina na koji je njihova stranka funkcionisala po dolasku na vlas pa kroz 12ogodisnji rezim.

Miloš

pre 10 godina

Nikada u Srbiji nijedan političar neće biti osuđen,jer kada se pojavi sumnja i neko i bude pritvoren odmah se javljaju šefovi stranaka i kukaju da je to politički progon,tobože to su sve sposobni,vredni i pošteni ljudi.Zakoni i institucije nula pa se zato i sudi u medijima i tabloidima.

raja babeja

pre 10 godina

Sve dok nam najprodavanije novine budu novine koje na naslovnoj strani koriste ulični žargon ( recimo: pevanje u policiji i to još bez navodnika ), imaćemo nažalost montirane procese po svaku cenu. Niko me ne može ubediti da PPV, budući VV ( veliki/voljeni vožd ) nije kumovao celoj ovoj priči o krimigenizaciji DS-a i njegovih struktura, koja se orkestrirana od njegovih podguznih muva sprema već više od 5 god. Samo, biće vremena da i on počne da žanje onako kako je posejao.

pravnik

pre 10 godina

Naravno da je osnovni cilj da satru DS (a i ostale koji su im odleteli u koalicioni zagrljaj).

Rade uravo ono sto je trebalo da se uradi njima (crveno crna koalicija) posle 5 oktobra.

A, taj argument da nece vladati vecno...pa kome je to vazno. Svaka godina sa njima je 50 godina u nazad. Sloba je vladao preko 10 godina uz sve ratove koji su vodjeni... Ovaj nece ratovati, pa sa kurirom RTS ce vladati barem dva mandata.

Kukala nam majka svima.

Zeljko

pre 10 godina

Našao si kome da objašnjavaš. Ovi nikada u životu nisu napisali ni jedan projekat kojim bi konkurisali i dobili donacije. Sve što znaju je besomučno zaduživanje Srbije i smanjenje plata i penzija.
Uradiš projekat, dobiješ 6 miliona Evra donacija za svoju zemlju, inače bi taj novac išao iz budžeta, i onda se nađe neko pametan pa kaže: "Jeste da je Srbija dobila 6 miliona donacije, ali vi ste iz DS i ipak ste oštetili budžet". Nikada niko iz EU nije dao donaciju a da je ne kontroliše. Čak se i krediti kontrolišu.
Evo npr. Srbija može izgubiti kredit od Svetske banke za koridor 10, jer ne troši sredstva u skladu sa planom SB.
Smešno da ne može smešnije. Dve godine su već na vlasti i pričaju o bivšoj vladi, ali gospodo VI ste ta buvša vlada i sada će biti 90% istih. Izgleda da su izbori bili samo Da se Vučić reši Tominih kadrova.

Galax

pre 10 godina

Bivsa vlast je dozvolila da tajkuni vode drzavu i donose krupne odluke,zbog kojih je narod ziveo na ivici egzistencije. Njihova pohlepa i zelja za sve vecim bogatstvom rezultirala je ekonomskim i drustvenim kolapsom zbog kojih je drzava na ivici propasti.

Elizabet

pre 10 godina

Polako,cekaj da se sve razotkrije na sudu,e onda cemo videti ko je krao a ko ce sada da odgovara...Licno mislim da si mnogo ljudi zrtvovao da bi sebe spasio,muka mi je od tebe Djilase...

Hlodoveh

pre 10 godina

Ako će ova jadikovka biti jedini argument odbrane u slučaju koji se vodi protiv bivšeg gradskog menadžera, onda se ishod zna. S druge strane, ako je radio svoj posao kako treba, neka to dokaže i skine ljagu sa sebe

Biljana Dj

pre 10 godina

Svojevremeno je Milan Beko u jednoj emisiji odgovorio Oliveru Dulicu nesto tipa: nemojte Vi meni da sudite da li sam prekrsio neka moralna nacela recite mi gde sam prekrsio ZAKON? I sta je uradio Dulic? Ucutao! Beko ga je 'pojeo' u toj emisiji. Nemojte da sudimo ko je koliko moralno radio, bitnije je da li je po zakonu. Kakvi su nasi zakoni, sigurna sam da ovde moze samo politicki da se sudi. Ovako svi moralno 'neispravni' ali svi su nasli rupu u zakonu i svi su nevini.

Tamara

pre 10 godina

Ja bih bio sretan da nisu pokradeni novci, ne samo u Beogradu negu u celoj Srbiji, ali je to ocigledno, pojedinci prebogati, privreda u kolapsu a narod zivi ispod nivoa dostojnog coveka.

malo se strpite

pre 10 godina

Sacekaj malo Dragane da ovaj krene u njegove reforme milenijuma, valjda ce se malo primiriti.
Nece znati ni kako se zove pa ce valjda tu svoju glad i komplekse protiv tebe i sve sto ima veze sa DS baciti u drugi plan.Nije on neki kapacitet da sve moze da strpa u onu umisljenu glavu.

SNS-SPS prevaranti

pre 10 godina

Mislim da mnogi ovde ne znaju o čemu se ovde radi. Radi se o tome da je čitavu ujdurmu pokrenula prevarantska inostrana firma(vidim da mnogi brane strance, izgiboste da odbranite hrvate, austrijance...) Svitelski, jer su ti prevaranti dali najnižu ponudu, samo da bi dobili poaso, a onda angažuju razne dunđere, neznalice, ali koji rade za male pare...da se igraju, fušere...to je firma koja je radila rekonstrukciju Požeške, a kako je radila trebalo joj je zabraniti da učestvuje na bilo kom tenderu u Srbiji, jer je sve bilo fušeraj(http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:274875-Radovi-i-posle-obnove). Pošto je oko rekonstrukcije bulevara učestvovala finansijski i Evropska investiciona banka (EIB) i po njenim pravilima je raspisan tender, a pravilo je da ponuđač mora da učestvuje direktno u izvođenju radova sa najmanje 60%, a ne da dobije posao pa posle nalazi indijance da se igraju, angažuje razne neznalice za male pare da se igraju... E sad ono najvažnije, inters da posao dobije Svitelski je bio i SPS, tačnije Antića i ekipe, pa su se pobunili, jer im nije prošla kombinacija. Prema tome, Beograd nije oštećen ni za 1 evro, a sve je finansirano i kontrolisano od strane Evropske banke za obnovu i razvoj i Evropske investicione banke - pa što njih neko ne pozove da odgovaraju ,,za malverzacije''.

Gabi

pre 10 godina

Kada ste radili kako ste hteli i bogatili se na racun gradjana, niste razmisljali da u buducnosti moze da se promeni situacija i da vi i vama slicni konacno odgovaraju za proneveru velike sume novca. Ovde gospodine nije u pitanju politicki progon ili kriminalizacija vase stranke. Da ste posteno radili ,do ovoga ne bi ni doslo.

Aleksa

pre 10 godina

Dozace se da je vrh DS na celu sa vama gospodine Djilas pocinila dosta toga sto se kosi sa zakonima republike Srbije dok ste bili na vlasti.

mangulica

pre 10 godina

Prica Djilas o cuvanju institucija. Dobro, ima pravo. Ali, iste su te institucije upropastavane za vreme vladavine stranke ciji je predsednik, ogrezle u korupciju. Tada se nije pozivao na njihov rad, vec na svoj. Pa, eto, danas na konto njegovog rada, clanovi njegovog tima morace da odgovaraju, pred tim istim institucijama za malverzacije, pronevere drzavnog novca i zloupotrebe polozaja.

neša012

pre 10 godina

Kad se iza brave nađu bivši funkcioneri DS-a Dragan Đilas vidi politički montirane procese i kako on to naziva diktaturu jednog čoveka. A to što je Bjelić i ostali napravili mahinacije koji su dozvoli da pojedinci budu privilegovani u poslu oko Bulevara i da iz tog posla izvuku matrijalnu korist a oštete državu za milionske vrednosti , to je manje birno , najvažnije je da oni budu na slobodi jer su tobože čisti i nema krivice.I ono najvažnije Đilas tvrdi da je svaka vlast prolazna pa tako i ova i da će doći neko novo vreme.Istina je da je vlast prolazna ali nedaj bože da se vrate oni koji štite ljude poput Bjelića ili jakih tajkuna poput Miškovića jer će i ova država i ovaj narod biti u velikom problemu.

paor

pre 10 godina

Vucicu pokreni siroku akciju po celoj Srbiji jer mnoge opstine su dobile finansijsku pomoc od EU. Zar je u opstinama na celoj teritoriji Srbije sve kako valja a samo Beograd koji se najvise gradio u vreme Djilasa kriv za sve. Eto u mom selu od EU donacija izgradjena je fontana a trotoari jos sa onom austrougarskiom ciglom koju su kise potkopale pa kada stanes na nju posle kise okupas se u sred noci jer ni sijalica na banderama nema. Neka se upita Vucic zasto gotovo u svim opstinama odjednom masovno prelaze u sns da li da prikriju ogromne pljacke iz EU donacija, ali zato kuce seoskih funkcionera postaju dvorci.

Singidunum123

pre 10 godina

U ovoj drzavi valjda treba da postoji neki sistem da kad neko ukrade, za to odgovara. To ne vazi samo u slucaju Djilasovih saradnika, jer ako njih neko pozove na odgovornost, onda se to zove kriminalizacija ili politicki progon. Mene bi bilo sramota da dajem ovakve izjave.

Pedja

pre 10 godina

Pošto vlada totalna cenzura, javnost je vrlo malo upoznata sa činjenicom da je uhapšeno na desetine članova DS a da ih je privođeno na stotine. Reč je o kampanji zastrašvianja i terora smišljenoj u vrhu SNS. U njoj sarađuju tzv. tabloidi koji se takođe uređuju na istom mestu i nečasni pojedinci iz policije, tužilaštva i sudova. To je sve. Uostalom, sve je to objasnio onaj Cvijan kada je napustio Vučića i to ni za koga nije tajna. Ne radi se dakle uopšte o tome da su ti ljudi za bilo šta krivi, niko odrastao to i ne misli.

Pele

pre 10 godina

Pa imali ste vremena da uredite pravnu drzavu, Sto niste, ko vam je smetao?
(Zoran, 16. april 2014 12:48)

Za sve što je DS radio, od Kosova, pa nadalje, Vučić i klika su pretili i etiketirali. Eto ko je kriv.

kejsi

pre 10 godina

Do kriminalizacije demokrata su doveli funkcioneri te stranke kojima je vlast i bavljenje politikom bio izgovor zarad licnog bogacenja,cela situacija ekonomska u zmelji danas dobrim delom je bas zbog toga.

lale

pre 10 godina

Onda bi drzava trebala da raspise medjunarodnu poternici za čelnim ljudima iz Evropske banke zato sto su finansirali rekonstrukciju bulevara na namestenom tenderu? A gde je tender za bg na vodi? A gde je tender za hotel na kopaoniku?

Marko

pre 10 godina

Samo pravda je vazna, a to sto si i ti Djilase ucestvovao, ako se dokaze, moraces da odgovaras, kao sto i svako mora da odgovara za nepostovanje zakona.

kolubara - dss

pre 10 godina

prošlo je šest meseci od puča (uz pomoć izdajnika dss), a ama baš ništa
nije uradjeno novo u beogradu ,samo neke lažne optužbe i bla, bla, bla...Beogradjani nisu glupi, pa na poslednjim izborima su pobedili u samom centru, a u ostalim opštinama u svim centralnim izbornim jedinicama.

pamet u glavu

pre 10 godina

ma nemoj nista da se brines uskloro ce i ovaj mali deo zaludjene srbije da se osvesti a ovi koji misle da su avangarda srbije i ne izlaze na glasanje i skrabaju listice ili su pak pametni ako su beli listici uskoro ce da shvate da nista nisu postigli i na sledecim izborima ce masovno da glasaju za ds a ti pamet u glavu i razjuri sve tadiceve i sns kadrove iz svoje partije i ne ulazi u nenormalne koalicije bolje i opozicija nego nenormalna koalicija ako to ne uradis mozes da ugasis ds posle sledecih izbora koji ce vrlo brzo biti mozda vec za godinu dana jer ce buduca vlada biti tadicev ds posle tadica i g 17+ ili ti mladjion urs posle mladjinog urs-a zivi bili pa videli

shpitz

pre 10 godina

Ma nije to cilj, sami ste već sve završili. Svako u svojoj mikrosredini zna ko je šta radio i ko je u kojoj partiji. Kriminalaca ima svuda, ali toliko su obilato koristili DS kao sredstvo za rad da je to prosto neverovatno. Ali ne treba se zbog toga previše nervirati, sad će koristiti ove nove, zato su što češće promene vlasti potrebne. Ova zemlja će krenuti napred onog trenutka kada bavljenje politikom prestane da se isplati. Ovako svaka budala u politici dobije neko fino mesto gde mu sve samo pada u krilo. Preletači koje primate u svoje redove i mislite da je to dokaz vašeg kvaliteta, a ne njihove pokvarenosti i prevrtljivosti, će učiniti da SNS za koju godinu liči na DS iz 2011. DS ovim čistkama dobija na kvalitetu i najveća sreća za samu partiju je to što je izgubila izbore i što sav šljam odlazi. Ne gubite nadu, bićete ponovo opcija za koju godinu...

sheldon kuper

pre 10 godina

provera poslovanja treba da se radi, ako je bilo muljanja neko treba i da odgovara..kao građaninu samo jedno je problem, ne treba policija da daje informacije dok se vodi istraga pa čak i ako ih zadržava u pritvoru jer ako se dokaže da nisu krivi ova država će platiti (svi mi) odštetu a time se izbegava i politička konotacija. Neće tu odštetu plaćati SNS i Vučić, oni samo koriste prostor provlačenja kroz blato čime ostavruje uticaj javnog mnjenja i rejtinga što je neodgovorno i nemoralno. Kad budu osuđeni onda neka vlast koristi kao argument, da su neki članovi stranaka osuđeni za kriminal jer ovo je sad povreeda ljudskih prava i politički progon.
DS i Đilas moraju da izađu jasno i da kažu da svi koji su činili nezakonite radnje treba da odgovaraju pa i on sam ako se to utvrdi za njega i ostale ako su članovi DS, ali u jednom normalnom radu institucija bez korišćenja medija, da prestanu da daju izjave za Kurir i druge tabloide i da prestane medijski i politički progon dem.stranke.

Sosa

pre 10 godina

Ono sto znam to je da je Vucic uvek mahao papirima i priredjivao javno odlaske u tuzilastvo; i sta sad bi sa time? Znam i to da niko po tim prijavama nije sudski odgovarao, pa pretpostavljam da je to bila njegova priredba za narod kao on ganja kriminalce, mani me Mito. Vucicu sada imas vlast pa priupitaj za one papire koje si nosio u tuzilastvu gde su i da li su po njima podignute optuznice. Znam da je Vucic cak zakazivao Anketne odbore u Skupstini za Hamovica, Lazarevica i za jos neke i sta bi sa tim optuzbama???? Sada kada vise ne sme da podize svoj glas na one nekada lopove zakacio se ko krpelj za Djilasa jer ne moze da preboli gubitak gradonacelnickog mesta u njegovom politickom uzletu.
Uostalom kod Djilasa treba razgraniciti to da je on u DS bio zamenik i da nikada nije bio u Skupstini Srbije vec GRADONACELNIK i po tom osnovu ne mogu mu se pripisivati nedonosenje pravnih i politickih odluka na nivou cele Srbije.

darko88

pre 10 godina

Bivsa vlast je dozvolila da tajkuni vode drzavu i donose krupne odluke,zbog kojih je narod ziveo na ivici egzistencije. Njihova pohlepa i zelja za sve vecim bogatstvom rezultirala je ekonomskim i drustvenim kolapsom zbog kojih je drzava na ivici propasti.
(Galax, 16. april 2014 15:27)

Apsolutno tacno. Naprednjaci su, kao prethodna i sadasnja vlast, za ove dve godine ojadili i upropastili sve cega su se dohvatili i gde su natrpali svoj nekompetentan kadar da muze drzavni budzet. Gori su od svih vladajucih garnitura, do sada, a pogotovo onaj njihov isfolirani Vucic, koji se izgubio i uplasio dvadesetpetoprocentne podrske koju je dobio od naivnih glasaca, jer ne zna sta da radi sa njom.

nisam ds, al nisam ni lud

pre 10 godina

tako besomučna hajka, manijakalno obrušavanje na sve što je iz DS-a, nije viđena do sada u praksi. prelazi sva dosadašnja iživljavanja.
a zašto? da se ne primeti porazno stanje u državi, gradovima u kojima su hajdučki preuzeli vlast, gde caruju kriminal, neumerena potrošnja i partijsko zapošljavanje neškolovanih parazita.

157

pre 10 godina

Ima li kraja osvetoljubivosti ,populizma i nesposobnosti SNS i praznih govora i pateticnog glumatanja"premijera"koji jos nije ni dobio mandat?

Zlatko

pre 10 godina

Ovo je obračun Vučića sa ljudima koji su nešto uradili u ovom gradu i ovoj državi, jer on tu ne pripada. Znamo svi dobro kako je dva puta prošao na izborima za gradonačelnika Beograda u duelu sa Đilasom! Šta drugo možemo očekivati od demagoga bolesne sujete?!

aleksandar

pre 10 godina

ajo (ni zbog cega drugog)kriv si sto si dozvolio da jedan propali student pobedi borisa tadica(ni njega ne cenim nesto narocito)na predsednickim izborima

Mile sa Čubure

pre 10 godina

@Miloš
Koji su to vozači i telohranitelji postali milioneri. Navedi njihova imena. Prestanite da pričate šuplje priče koje vam preko Kurira i Informera plasira kancelarija PPV-a. Pročitaj i neku ozbilniju novinu, kao npr. Vreme u kojiima piše o naglom bogaćenju Vučićevih kumova Veselinovića i Nikole Petrovića.
Đilas im najviše smeta jer Veselinović, u čijoj je firmi svojevremeno jedini zaposleni bio Aca prepošteni, hoće da preuzme kompletan marketing u Srbiji. Imovina njegove firme se u poslednje 2 godine uvećala 50 puta...samo je 3 puta promenio ime da se to ne bi videlo. Čovićeva škola. ..

SNS-SPS prevaranti

pre 10 godina

Mislim da mnogi ovde ne znaju o čemu se ovde radi. Radi se o tome da je čitavu ujdurmu pokrenula prevarantska inostrana firma(vidim da mnogi brane strance, izgiboste da odbranite hrvate, austrijance...) Svitelski, jer su ti prevaranti dali najnižu ponudu, samo da bi dobili poaso, a onda angažuju razne dunđere, neznalice, ali koji rade za male pare...da se igraju, fušere...to je firma koja je radila rekonstrukciju Požeške, a kako je radila trebalo joj je zabraniti da učestvuje na bilo kom tenderu u Srbiji, jer je sve bilo fušeraj(http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:274875-Radovi-i-posle-obnove). Pošto je oko rekonstrukcije bulevara učestvovala finansijski i Evropska investiciona banka (EIB) i po njenim pravilima je raspisan tender, a pravilo je da ponuđač mora da učestvuje direktno u izvođenju radova sa najmanje 60%, a ne da dobije posao pa posle nalazi indijance da se igraju, angažuje razne neznalice za male pare da se igraju... E sad ono najvažnije, inters da posao dobije Svitelski je bio i SPS, tačnije Antića i ekipe, pa su se pobunili, jer im nije prošla kombinacija. Prema tome, Beograd nije oštećen ni za 1 evro, a sve je finansirano i kontrolisano od strane Evropske banke za obnovu i razvoj i Evropske investicione banke - pa što njih neko ne pozove da odgovaraju ,,za malverzacije''.

malo se strpite

pre 10 godina

Sacekaj malo Dragane da ovaj krene u njegove reforme milenijuma, valjda ce se malo primiriti.
Nece znati ni kako se zove pa ce valjda tu svoju glad i komplekse protiv tebe i sve sto ima veze sa DS baciti u drugi plan.Nije on neki kapacitet da sve moze da strpa u onu umisljenu glavu.

darko88

pre 10 godina

Bivsa vlast je dozvolila da tajkuni vode drzavu i donose krupne odluke,zbog kojih je narod ziveo na ivici egzistencije. Njihova pohlepa i zelja za sve vecim bogatstvom rezultirala je ekonomskim i drustvenim kolapsom zbog kojih je drzava na ivici propasti.
(Galax, 16. april 2014 15:27)

Apsolutno tacno. Naprednjaci su, kao prethodna i sadasnja vlast, za ove dve godine ojadili i upropastili sve cega su se dohvatili i gde su natrpali svoj nekompetentan kadar da muze drzavni budzet. Gori su od svih vladajucih garnitura, do sada, a pogotovo onaj njihov isfolirani Vucic, koji se izgubio i uplasio dvadesetpetoprocentne podrske koju je dobio od naivnih glasaca, jer ne zna sta da radi sa njom.

Zeljko

pre 10 godina

Našao si kome da objašnjavaš. Ovi nikada u životu nisu napisali ni jedan projekat kojim bi konkurisali i dobili donacije. Sve što znaju je besomučno zaduživanje Srbije i smanjenje plata i penzija.
Uradiš projekat, dobiješ 6 miliona Evra donacija za svoju zemlju, inače bi taj novac išao iz budžeta, i onda se nađe neko pametan pa kaže: "Jeste da je Srbija dobila 6 miliona donacije, ali vi ste iz DS i ipak ste oštetili budžet". Nikada niko iz EU nije dao donaciju a da je ne kontroliše. Čak se i krediti kontrolišu.
Evo npr. Srbija može izgubiti kredit od Svetske banke za koridor 10, jer ne troši sredstva u skladu sa planom SB.
Smešno da ne može smešnije. Dve godine su već na vlasti i pričaju o bivšoj vladi, ali gospodo VI ste ta buvša vlada i sada će biti 90% istih. Izgleda da su izbori bili samo Da se Vučić reši Tominih kadrova.

raja babeja

pre 10 godina

Sve dok nam najprodavanije novine budu novine koje na naslovnoj strani koriste ulični žargon ( recimo: pevanje u policiji i to još bez navodnika ), imaćemo nažalost montirane procese po svaku cenu. Niko me ne može ubediti da PPV, budući VV ( veliki/voljeni vožd ) nije kumovao celoj ovoj priči o krimigenizaciji DS-a i njegovih struktura, koja se orkestrirana od njegovih podguznih muva sprema već više od 5 god. Samo, biće vremena da i on počne da žanje onako kako je posejao.

shpitz

pre 10 godina

Ma nije to cilj, sami ste već sve završili. Svako u svojoj mikrosredini zna ko je šta radio i ko je u kojoj partiji. Kriminalaca ima svuda, ali toliko su obilato koristili DS kao sredstvo za rad da je to prosto neverovatno. Ali ne treba se zbog toga previše nervirati, sad će koristiti ove nove, zato su što češće promene vlasti potrebne. Ova zemlja će krenuti napred onog trenutka kada bavljenje politikom prestane da se isplati. Ovako svaka budala u politici dobije neko fino mesto gde mu sve samo pada u krilo. Preletači koje primate u svoje redove i mislite da je to dokaz vašeg kvaliteta, a ne njihove pokvarenosti i prevrtljivosti, će učiniti da SNS za koju godinu liči na DS iz 2011. DS ovim čistkama dobija na kvalitetu i najveća sreća za samu partiju je to što je izgubila izbore i što sav šljam odlazi. Ne gubite nadu, bićete ponovo opcija za koju godinu...

pravnik

pre 10 godina

Naravno da je osnovni cilj da satru DS (a i ostale koji su im odleteli u koalicioni zagrljaj).

Rade uravo ono sto je trebalo da se uradi njima (crveno crna koalicija) posle 5 oktobra.

A, taj argument da nece vladati vecno...pa kome je to vazno. Svaka godina sa njima je 50 godina u nazad. Sloba je vladao preko 10 godina uz sve ratove koji su vodjeni... Ovaj nece ratovati, pa sa kurirom RTS ce vladati barem dva mandata.

Kukala nam majka svima.

svetla buducnost

pre 10 godina

Ne kriminalizujte više ubogi, čestiti DS, ako boga znate, a pogotovo svetionik (ili bolje, pilon) poštenja i demokratije Dragana Đilasa!!
(nikola, 16. april 2014 12:39)

Mozes ti da ironises koliko hoces, ali on i jeste pilon postenja, pogotovo naspram vasih clanova, koji iako je dokazano sve sto su lose uradili, jos uvek slobodno setaju, cak dobijaju ministarske fotelje, neki se otvoreno hvale da kraduckaju, a iz DS-a ste pokupili sav sljam, a sad cete ga upotpuniti Tadicem!!!

Vi to vrlo dobro znate, zato ga toliko mrzite, a posto ste imali vise od pola godine vremena da izkontrolisete (a pretpostavljam da ste u tu svrhu zaposlili vise desetina clanova vase partije), pa ipak nista niste nasli, boli zar ne???

sheldon kuper

pre 10 godina

provera poslovanja treba da se radi, ako je bilo muljanja neko treba i da odgovara..kao građaninu samo jedno je problem, ne treba policija da daje informacije dok se vodi istraga pa čak i ako ih zadržava u pritvoru jer ako se dokaže da nisu krivi ova država će platiti (svi mi) odštetu a time se izbegava i politička konotacija. Neće tu odštetu plaćati SNS i Vučić, oni samo koriste prostor provlačenja kroz blato čime ostavruje uticaj javnog mnjenja i rejtinga što je neodgovorno i nemoralno. Kad budu osuđeni onda neka vlast koristi kao argument, da su neki članovi stranaka osuđeni za kriminal jer ovo je sad povreeda ljudskih prava i politički progon.
DS i Đilas moraju da izađu jasno i da kažu da svi koji su činili nezakonite radnje treba da odgovaraju pa i on sam ako se to utvrdi za njega i ostale ako su članovi DS, ali u jednom normalnom radu institucija bez korišćenja medija, da prestanu da daju izjave za Kurir i druge tabloide i da prestane medijski i politički progon dem.stranke.

Darko

pre 10 godina

(Buducnost, 16. april 2014 12:33)


A sta cemo ako papiri dokazu da govori istinu? Hoce li neko odgovarati za lazna optuzivanja iz koristi (politickih poena, namerno nanosenje stete konkurenciji)?

lale

pre 10 godina

Onda bi drzava trebala da raspise medjunarodnu poternici za čelnim ljudima iz Evropske banke zato sto su finansirali rekonstrukciju bulevara na namestenom tenderu? A gde je tender za bg na vodi? A gde je tender za hotel na kopaoniku?

Zlatko

pre 10 godina

Ovo je obračun Vučića sa ljudima koji su nešto uradili u ovom gradu i ovoj državi, jer on tu ne pripada. Znamo svi dobro kako je dva puta prošao na izborima za gradonačelnika Beograda u duelu sa Đilasom! Šta drugo možemo očekivati od demagoga bolesne sujete?!

Pedja

pre 10 godina

Pošto vlada totalna cenzura, javnost je vrlo malo upoznata sa činjenicom da je uhapšeno na desetine članova DS a da ih je privođeno na stotine. Reč je o kampanji zastrašvianja i terora smišljenoj u vrhu SNS. U njoj sarađuju tzv. tabloidi koji se takođe uređuju na istom mestu i nečasni pojedinci iz policije, tužilaštva i sudova. To je sve. Uostalom, sve je to objasnio onaj Cvijan kada je napustio Vučića i to ni za koga nije tajna. Ne radi se dakle uopšte o tome da su ti ljudi za bilo šta krivi, niko odrastao to i ne misli.

pamet u glavu

pre 10 godina

ma nemoj nista da se brines uskloro ce i ovaj mali deo zaludjene srbije da se osvesti a ovi koji misle da su avangarda srbije i ne izlaze na glasanje i skrabaju listice ili su pak pametni ako su beli listici uskoro ce da shvate da nista nisu postigli i na sledecim izborima ce masovno da glasaju za ds a ti pamet u glavu i razjuri sve tadiceve i sns kadrove iz svoje partije i ne ulazi u nenormalne koalicije bolje i opozicija nego nenormalna koalicija ako to ne uradis mozes da ugasis ds posle sledecih izbora koji ce vrlo brzo biti mozda vec za godinu dana jer ce buduca vlada biti tadicev ds posle tadica i g 17+ ili ti mladjion urs posle mladjinog urs-a zivi bili pa videli

Nera

pre 10 godina

@Pedja
@pravnik:"Kukala nam majka svima."

SLAZEM SE!!!

Ali procitajte razne "gospodje Marte,Milice,Atreides,MaximKG, Sankoland,Handsome Devil..."

Svi znaju da "gde ima dima ima i vatre", svi citaju odredjena glasila,svi ih citiraju, nikome cak nije cudno sto su zadrzani u pritvoru DA NE BI UTICALI NA SVEDOKE...A mogli su to i ovih dana kad je svima bilo jasno da se spremaju hapsenja.
Ali narod se raduje,uziva,Vucuc obecao, Vucic ispunio-bar onaj deo koji se odnosi na hapsenja...
Tako se,valjda lakse podnosi besparica i sve ostale nedace...

Pele

pre 10 godina

Pa imali ste vremena da uredite pravnu drzavu, Sto niste, ko vam je smetao?
(Zoran, 16. april 2014 12:48)

Za sve što je DS radio, od Kosova, pa nadalje, Vučić i klika su pretili i etiketirali. Eto ko je kriv.

kolubara - dss

pre 10 godina

prošlo je šest meseci od puča (uz pomoć izdajnika dss), a ama baš ništa
nije uradjeno novo u beogradu ,samo neke lažne optužbe i bla, bla, bla...Beogradjani nisu glupi, pa na poslednjim izborima su pobedili u samom centru, a u ostalim opštinama u svim centralnim izbornim jedinicama.

157

pre 10 godina

Ima li kraja osvetoljubivosti ,populizma i nesposobnosti SNS i praznih govora i pateticnog glumatanja"premijera"koji jos nije ni dobio mandat?

Sosa

pre 10 godina

Ono sto znam to je da je Vucic uvek mahao papirima i priredjivao javno odlaske u tuzilastvo; i sta sad bi sa time? Znam i to da niko po tim prijavama nije sudski odgovarao, pa pretpostavljam da je to bila njegova priredba za narod kao on ganja kriminalce, mani me Mito. Vucicu sada imas vlast pa priupitaj za one papire koje si nosio u tuzilastvu gde su i da li su po njima podignute optuznice. Znam da je Vucic cak zakazivao Anketne odbore u Skupstini za Hamovica, Lazarevica i za jos neke i sta bi sa tim optuzbama???? Sada kada vise ne sme da podize svoj glas na one nekada lopove zakacio se ko krpelj za Djilasa jer ne moze da preboli gubitak gradonacelnickog mesta u njegovom politickom uzletu.
Uostalom kod Djilasa treba razgraniciti to da je on u DS bio zamenik i da nikada nije bio u Skupstini Srbije vec GRADONACELNIK i po tom osnovu ne mogu mu se pripisivati nedonosenje pravnih i politickih odluka na nivou cele Srbije.

nisam ds, al nisam ni lud

pre 10 godina

tako besomučna hajka, manijakalno obrušavanje na sve što je iz DS-a, nije viđena do sada u praksi. prelazi sva dosadašnja iživljavanja.
a zašto? da se ne primeti porazno stanje u državi, gradovima u kojima su hajdučki preuzeli vlast, gde caruju kriminal, neumerena potrošnja i partijsko zapošljavanje neškolovanih parazita.

Rugby je najbolji sport

pre 10 godina

Mnogo vasih budalastina moramo da slusamo, VI STE U SUKOBU SA ZDRAVIM RAZUMOM. Sta, tvojim saradnicima ne sme da se odredi pritvor???!! Jel se to radi na osnovu sumnji i dokaza, ili na osnovu necijeg misljenja. Nazalost, presli ste cenzus, i vas izdajnik Tadic,ZELIM VAM DA NIKAD VISE NE PREDJETE. Vi ste stetocine, lazovi i losi glumci ...

aleksandar

pre 10 godina

ajo (ni zbog cega drugog)kriv si sto si dozvolio da jedan propali student pobedi borisa tadica(ni njega ne cenim nesto narocito)na predsednickim izborima

daliborka

pre 10 godina

Da u Beogradu nesto nije funkcionisalo kako treba kod rekonstrukcije Bulevara to je vidljivo i golim okom , a optuzbe koji se pomonju vezane ze Novi Sad i Maju Gojkovic, u kuloarskim krugovima , neosnovane su totalno

Miloš

pre 10 godina

Da g. Đilas i njegovi najbliži saradnici nisu doslovno milioneri, i da vozači i telohranitelji članovi DS nisu preko noći postajali izvršni direktori JKP i vlasnici veoma profitabilnih privatnih preduzeća koja, gle čuda, dobijaju poslove na državnim tenderima - verovatno niko ne bi "pokušao da kriminalizuje" njegovo najbliže okruženje.

Ovako, da li je poštovan zakon, pa verovatno jeste - ali to urađeno ne čini ništa više moralno ispravnim, jer su se on i okruženje masno obogatili u vreme kada su drugi dobijali otkaze. To je za biznismena potpuno okej i nikakva novost, ali kada ste političar na funkciji, najmanje što treba da se plati za takvo ponašanje je politička cena i javna osuda.

mijona

pre 10 godina

A zašto Srbija nije bila zemlja u kojoj odlučuju institucije kada je vaša stranka harala zemljom? Vaša izjava nas nije ubedila da ste vi "jadni" nevini.

od silnih donacija, građani nikad siromašniji, a pojedinci nikad bogatiji!

pre 10 godina

"Činjenica je da smo od Evropske komisije dobili donaciju od šest miliona evra za ovaj projekat."
Da li ovo znači da je tih šest miliona evra POKLONJENO? A drugo, da li je, ako je 6 miliona evra dobijeno na poklon za projekat rekonstrukcije Bulevara, deo tog novca mogao da bude zloupotrebljen?
Jasno je meni da su se svi na vlasti veoma trudili da zakonski budu "pokriveni" (i da su samo jako glupi na tome "pali"), ali mi vređa inteligenciju da time što je neki novac doniran, pravdate eventualnu zloupotrebu! Pa upravo su političari zloupotrebljavali donacije! Od 2000-te na ovamo.
Da li možda po onom "poklonjenom konju se u zube ne gleda", pa oni izokrenuli u "od poklonjenih para nije greh namiriti sopstveni džep"?
To mene interesuje gos'n Đilas i svi ostali.

Milica

pre 10 godina

Pa ako je dosad mogao da se vadi na politicke fore, sad vise ne moze. Zasto bi nekom uopste bio cilj kriminalizacija Djilasa kad on vodi jednu stranku koja je politicki potpuno nebitna. Svako treba da odgovara za ono sto je radio, a on je bio u kriminalnim radnjama i to je potpuno ocigledno.

Pobednik

pre 10 godina

Zastrašujuće je koliko se repova vuče iz nekih prošlih vremena. Logično je da se postavlja pitanje zašto je to tek sada isplivalo na površinu? Da li je moguće da je neko sve to zataškavao? Ipak, sve jednom dođe na naplatu!!!

Istina

pre 10 godina

Verovatno se plaši da će biti optužen za zloupotrebu položaja, ali to je realan i opravdan strah. Da li je njegova imovinska karta poznata? Da li je moguće da se u Srbiji neko toliko obogati legalnim putem? O tome je trabao ranije da razmišlja.

samoJA

pre 10 godina

Dvanest godina donacija eu su verovatno kao i ova odlazile kod pojedinaca u dzep,sada kada se za to treba odgovarati,e to je politicki progon,to bi trebalo biti sramota i izgovoriti,a kamoli izreci u javnosti.

Hajrudin iz Sjenice

pre 10 godina

Imam utisak da su demokrate naslednici prevaziđene komunističke partije. Priviđa im se samo neka politička hapšenja. Pa niko im nije kriv što su umakali prstiće u med.

Ivica

pre 10 godina

Da li će ikada ijedan novinar da pita predsednika DS-a , pošto članstvo nažalost nema tu priliku, da obrazloži svoj izbor Bijelića za najbližeg saradnika?

Nenad-EU

pre 10 godina

Ovaj covek je upropastio DS. Smenio je Tadica jer je za dlaku izgubio od Nikolica a on sad jedva presao cenzus i ne namerava da se povuce.

NSNS

pre 10 godina

Nas obične građane jedino interesuje da konačno saznamo pravu istinu. da li je moguće g. Đilas da se ljudi obogate toliko od jedne plate. Mi takođe radimo za platu i nemamo ništa. nešto tu ipak nije u redu. Samo neka rade službe svoj posao, doznaće se istina, kakva god. Ja mirno spavam, što se ne bi moglo reći i za vas.

u prolazu

pre 10 godina

Imam platu kao što i Bijelić ima,nešto jaču. Radim kod privatnika. Zadnjih 15 godina sam odlično plaćen. Nemam auto od 100000€ i ne mogu se luksuzirati previše. Kada pokaže poresku prijavu kojom opravdava kupovinu ovog komada vozila,za svakog normalnog je ok. Do tada.....
Stvarno kompas treba zagubiti i uraditi što je ovaj učinio.

Jovana80

pre 10 godina

Đilas polazi od sebe i vremena kada je on bio na vlasti. Za njega je nešto normalno da politika ima poslednju reč kada se neko optužuje ili brani.Ne shvata da su vremena kada je njegova reč garantovala nečiju nevinost prošla i da svako mora odgovarati za ono sto je učinio

glasam za maslačak

pre 10 godina

A u DS inače nema korumpiranih, kriminalizovanih?! Hajde ne maži nas, zašto sam ne odstraniš korumpiranu vrhušku? Mnogima među vama je poštenje prepuno aflatoksina, a ti žmuriš na to! Je l' ne smeš ili nećeš? Da ste svi pošteni ne biste doživeli brodolom na izborima...
Najžalosnije je što ćete vi takvi biti jedina opozicija ovima koji su toliko "kompetentni"...

MaximKG

pre 10 godina

Ovaj se uhvatio za navodne politicke procese kao pijan plota.Pa ako zelis da se oslanjas na institucije kao sto kazes,pusti i sada da te institucije rade svoj posao.Ako bude dokaza zna se.Evo ako je uslov da ne citamo ovakva,po meni,tragikomicna saopstenja sa zeljom da se samo bude u medijima,napravicemo peticiju da novine ne objavljuju kad se uhapsi neko blizak DS-u.

Handsome Devil

pre 10 godina

Dobro Dragane, da li ti zaista veruješ u to što govoriš? Da li u ovoj zemlji nema korumpiranog DS-ovca? Da li zaista misliš da se niko iz DS-a nije okoristio, zloupotrebio položaj, namestio nekome posao, primio mito, uradio nešto po principu "ruka ruku mije"? Pa i taj Bulevar, još dok je trajala rekonstrukcija, poprilično se šuškalo o tome ko se sve ugradio u taj posao. Zna se u Beogradu sve, mali je ovo grad, a i ljudi se ponekad pohvale i skoro sve uvek procuri. Prstani da kukaš kako je svako procesuiranje politički progon, ta ti je mantra kontraproduktivna. Ide nam na živce. Svaki put kad pomislim da ipak treba da dam šansu MOM DS-u, ti me iznerviraš!
A čitaocima, nije svaki kritičar Đilasa sns bot. Botovi štancuju dosadne, isprazne, jednoobrazne komentare.

Milenija

pre 10 godina

Ne znam baš koliko je Đilas u pravu, jer toliko toga negativnog o njegovom rukovođenju Beograda je izašlo u javnost, a evo sada su počela i hapšenja. Naš narod kaže gde ima dima ima i vatre, pa nije baš za verovati u potpunosti Đilasu. Mnogo toga je i ranije govorio pa se ispostavilo kao netačno. On ejizgubio poverenje građana i njega više niko ne želi kako na čelu Beograda, tako ni u Vladi Srbije. A to što govori o diskriminaciji DS-a, sama ta stranka i postupci njihovih funkcionera su doprineli da građani imaju takvo viđenje DS-a. Svi smo se razočarali u DS. Toliko su toga mogli, a nisu iz nekih toliko ličnih razloga da je uvredljivo i pominjati ih, stoga mislim da DS dobija ono što je zaslužio.

Buducnost

pre 10 godina

Naravno da će Đilas sve ovo da negira, ali papiri ne lažu. Svaka protivzakonita radnja može vrlo lako da se utvrdi i to je ono što sledi. Kako si radio, tako će ti se vratiti.

BillyBob

pre 10 godina

" Činjenica je da je ceo projekat rekonstrukcije Bulevara finansiran sredstvima Evropske investicione banke i u skladu sa njenim procedurama. Činjenica je da smo od Evropske komisije dobili donaciju od šest miliona evra za ovaj projekat."
Činjenica je i da projekat nije 100% finansiran od fondova iz EU, već je praksa da se projekti realizuju putem pratnerstva, gde je grad (ili država) nosilac dela troškova. To smo, izgleda, zaboravili da spomenemo, zar ne? Ne sumnjam da su sva sredstva iz EU utrošena shodno nameni (jer postoji stroga kontrola trošenja sredstava), ali vam ništa ne verujem kad su državne pare u pitanju.

nikola

pre 10 godina

Ne kriminalizujte više ubogi, čestiti DS, ako boga znate, a pogotovo svetionik (ili bolje, pilon) poštenja i demokratije Dragana Đilasa!!

branko

pre 10 godina

Po onome što se ovih dana priča po gradu, pre će biti da je cilj otkrivanje kriminala i kažnjavanje odgovornih. Možda grešim, Bulevar zaista lepo izgleda i ko to kritikuje nije objektivan, ali mnogo skupo ispalo kume.

Iskreno

pre 10 godina

@(Prorok, 16. april 2014 11:56) - Da, a od zalbe medijima svaki cas, nema nista. To je kao da razmislja naglas. Ako je stvarno ubedjen da je sve urota, nek se zali sudu u Strazburu, zbog navodnih politickih okolnosti. I nek pokusa da okupi narod, istomisljenike da vidi koliko mu ljudi zaista veruje. Ali mislim da se on sam boji toga.

Inspektor Kluzo

pre 10 godina

Dobro još Kafku nisu spomenuli. Valjda organi rade svoj posao, odavno se spekulisalo da je zbog rekonstrukcije bulevara neko strpao velike pare sebi u džep .

Ulica radja gresnike

pre 10 godina

Posle su mi suze na oci od ovog dirljivog govora. Samo se pitam u kakvoj mi drzavi zivimo i da li bi ja, ako bi se ogresio o zakon, mogao da se pozivam na politicki progon. 100% sam siguran da bi mene zastitio g-din Djilas i da bi me branio od mog krsenja zakona.

grgur

pre 10 godina

Sto naravno nije tacno,jer se 'kombinacije' ne racunaju u kriminal,sta li!?Pa ko god je bio u situaciji da trazi nesto od grada,bilo kakvu dozvolu,posebno za gradnju,povracaj zemljista (nacionalizovanog i sl.),malverzacije sa pislovnim prostorom........i jos mnooogo toga,morao je da ima 'kombinaciju' i to iskljucivo u DSu.
KOMBINACIJA=KRIMINAL=DS

Pescani sat

pre 10 godina

Nista gore nego imati pa nemati. Posebno kada je u pitanju moc, vlast i lova. Okrenuo se pescanik naopako, tako ti je to u zivotu!

Novak

pre 10 godina

E dobro, dosta je bilo ove kuknjave oko politickog progona i svakog pokusaja da od sebe napravi zrtvenog jarca. Mislim da, ako g-din Djilas smatra da je sve radjeno po zakonu, to i dokaze argumentima i dokazima a ne da svaki drugi dan imamo priliku da gledamo ucveljena lica. Molim za ozbiljnost.

Miloš

pre 10 godina

Nikada u Srbiji nijedan političar neće biti osuđen,jer kada se pojavi sumnja i neko i bude pritvoren odmah se javljaju šefovi stranaka i kukaju da je to politički progon,tobože to su sve sposobni,vredni i pošteni ljudi.Zakoni i institucije nula pa se zato i sudi u medijima i tabloidima.

Prorok

pre 10 godina

Dovedi pravne eksperte iz inostranstva,zatim organizuj to malo clanstva za mirne proteste,prijavljene uredno,i tako...Samo na taj nacin mozes nesto da uradis za svoje ,ako si potpuno siguran da zaista nisu zabrljali.

jarko

pre 10 godina

Predhodna vlast nam je obezbedila divan zivot, bez radnog mesta,mesecnih primanja,na desetine ugasenih fabrika i preduzeca, PDV su lansirali u beskonacnost,marze smanjili i ostavili nas bez ikakve sanse da prezivimo. Zaista smo uzivali tih ovih godina....

Galax

pre 10 godina

Bivsa vlast je dozvolila da tajkuni vode drzavu i donose krupne odluke,zbog kojih je narod ziveo na ivici egzistencije. Njihova pohlepa i zelja za sve vecim bogatstvom rezultirala je ekonomskim i drustvenim kolapsom zbog kojih je drzava na ivici propasti.

Beogradjanin

pre 10 godina

To si sam postavio kao cilj svojim delovanjem. To je moje mišljenje a neka Sud kaže svoje. Ni po babu, ni po stričevima. Da ne budem ciničan, pravda za Djilasa.

@vladimir0710

pre 10 godina

- Nije to cilj. Problem je u DS-u, imao je najviše "moljaca koji su izjedali" sve što se moglo u granama privrede i državnim institucijama.

Biljana Dj

pre 10 godina

Svojevremeno je Milan Beko u jednoj emisiji odgovorio Oliveru Dulicu nesto tipa: nemojte Vi meni da sudite da li sam prekrsio neka moralna nacela recite mi gde sam prekrsio ZAKON? I sta je uradio Dulic? Ucutao! Beko ga je 'pojeo' u toj emisiji. Nemojte da sudimo ko je koliko moralno radio, bitnije je da li je po zakonu. Kakvi su nasi zakoni, sigurna sam da ovde moze samo politicki da se sudi. Ovako svi moralno 'neispravni' ali svi su nasli rupu u zakonu i svi su nevini.

Masa33

pre 10 godina

Nije cilj kriminalizacija demokratske stranke , nego je cilj otkrivanje istine. Sad se tek otkrivaju stvari I istina o vasim strucnim ljudima iz DS-a. Jer da ste radili posteno sigurno se Srbija ne bi nasla u ovako teskoj situaciji

vreme je..

pre 10 godina

Ne nije..Verovatno je cilj da se svi korumpirani i oni koji su se obogatili preko ledja gradjana Srbije,procesuiranjem stave tamo gde im je realno i mesto!Ne postoji drzava na svetu koja prelazi preko korumpiranosti i to zatvorenih ociju..Ima ali to su one banane drzave koje ne poznaju ni demokratski sistem niti znaju sta je to odgovornost!Tamo vladaju pravila totalitarnih rezima,gde jer vlasti i svima u njenom bliskom okruzenju dozvoljeno rade sta hoce,bez odgovornosti!A mi ne zelimo vise da budemo nesto tako!Dosta smo to bili!Zeleli bi da zivimo u nekorumpiranoj drzavi gde ce se postovati svi zakoni..I u drzavi gde ce svi pred zakonom biti potpuno jednaki!Ne mogu se samo koristiti privilegije funkcija a odgovornost da ne postoji!Do sada su samo gradjani odgovarali za krivicna dela i korupciju a sada se nadamo da ce ravnopravno odgovarati i politicari i svi koji su ucestvovali u cinjenju krivicnih dela a na stetu gradjana Srbije!

Ja sam

pre 10 godina

Dajte mi odresene ruke i sastavicu uslove tendera na kome ce pobediti bilo koja zeljena firma, i sve ce biti po zakonu.
Sto bi rekli Rusi:
-Tenderi za to i sluze.

Micika

pre 10 godina

On ispade trn u oku svima,sve sto mu se ne svidja rade protiv njega i stranke,ne mogu ti nista ako si dobar i pravedan,ako vec ima korupcije i prljavih poslova onda je normalno sto ovako burno reaguje,ispira sebe pred drugima,kako su ostali losi,a on ok.

Marko

pre 10 godina

Samo pravda je vazna, a to sto si i ti Djilase ucestvovao, ako se dokaze, moraces da odgovaras, kao sto i svako mora da odgovara za nepostovanje zakona.

MiroslavNBGD

pre 10 godina

U nedostatku valjanih argumenata za svoje postenje mnogi, koji su se ogresili o zakon i pridobili za sebe materijalnu korist, koriste "politicki progon" kao alibi za svoje delovanje. Nemam nikakav problem sa dokazima koji garantuju da je sve radjeno po zakonu, ako uopste postoje. Nikome nece ni dlaka sa glave nedostajati ako nije kriv.

Optimus Prime

pre 10 godina

O Bjelicu se i pre pisalo u negativnom kontekstu, sama njegova karijera je cudna za kratko vreme je napredovao od vozaca do gradskog menadzera. Zbog ovakvih ljudi DS je na rubu propasti. Zbog ovakvog Djilasovog okruzenja mnogo kvalitetnih ljudi je napustilo demokratsku stranku.

Hlodoveh

pre 10 godina

Ako će ova jadikovka biti jedini argument odbrane u slučaju koji se vodi protiv bivšeg gradskog menadžera, onda se ishod zna. S druge strane, ako je radio svoj posao kako treba, neka to dokaže i skine ljagu sa sebe

Tamara

pre 10 godina

Ja bih bio sretan da nisu pokradeni novci, ne samo u Beogradu negu u celoj Srbiji, ali je to ocigledno, pojedinci prebogati, privreda u kolapsu a narod zivi ispod nivoa dostojnog coveka.

Gabi

pre 10 godina

Kada ste radili kako ste hteli i bogatili se na racun gradjana, niste razmisljali da u buducnosti moze da se promeni situacija i da vi i vama slicni konacno odgovaraju za proneveru velike sume novca. Ovde gospodine nije u pitanju politicki progon ili kriminalizacija vase stranke. Da ste posteno radili ,do ovoga ne bi ni doslo.

Aleksa

pre 10 godina

Dozace se da je vrh DS na celu sa vama gospodine Djilas pocinila dosta toga sto se kosi sa zakonima republike Srbije dok ste bili na vlasti.

cisko

pre 10 godina

Lider DSa je toliko iskompromitovana licnost da propagiranje idejnih ciljeva ne bi imalo nikakvog smisla. Svoju neposobnost u vodjenju i sklonost ka sticanju licne protivpravne imovinske koristi na racun gradske kase su jasno afirmisali. Pokusaj da zastite svoje funkcionere i prikazu ih kao zrtve osionog rezima je uzaludan pokusaj!

Singidunum123

pre 10 godina

U ovoj drzavi valjda treba da postoji neki sistem da kad neko ukrade, za to odgovara. To ne vazi samo u slucaju Djilasovih saradnika, jer ako njih neko pozove na odgovornost, onda se to zove kriminalizacija ili politicki progon. Mene bi bilo sramota da dajem ovakve izjave.

paor

pre 10 godina

Vucicu pokreni siroku akciju po celoj Srbiji jer mnoge opstine su dobile finansijsku pomoc od EU. Zar je u opstinama na celoj teritoriji Srbije sve kako valja a samo Beograd koji se najvise gradio u vreme Djilasa kriv za sve. Eto u mom selu od EU donacija izgradjena je fontana a trotoari jos sa onom austrougarskiom ciglom koju su kise potkopale pa kada stanes na nju posle kise okupas se u sred noci jer ni sijalica na banderama nema. Neka se upita Vucic zasto gotovo u svim opstinama odjednom masovno prelaze u sns da li da prikriju ogromne pljacke iz EU donacija, ali zato kuce seoskih funkcionera postaju dvorci.

alkalina

pre 10 godina

Verovatno je Djlias mislio da ce doveka imati korumpiranih politicara na koje ce moci da uticu potpomognuti tajkunskim novcem. Ovakve i slicne izjave predstavljaju autoprojekciju nacina na koji je njihova stranka funkcionisala po dolasku na vlas pa kroz 12ogodisnji rezim.

neša012

pre 10 godina

Kad se iza brave nađu bivši funkcioneri DS-a Dragan Đilas vidi politički montirane procese i kako on to naziva diktaturu jednog čoveka. A to što je Bjelić i ostali napravili mahinacije koji su dozvoli da pojedinci budu privilegovani u poslu oko Bulevara i da iz tog posla izvuku matrijalnu korist a oštete državu za milionske vrednosti , to je manje birno , najvažnije je da oni budu na slobodi jer su tobože čisti i nema krivice.I ono najvažnije Đilas tvrdi da je svaka vlast prolazna pa tako i ova i da će doći neko novo vreme.Istina je da je vlast prolazna ali nedaj bože da se vrate oni koji štite ljude poput Bjelića ili jakih tajkuna poput Miškovića jer će i ova država i ovaj narod biti u velikom problemu.

mangulica

pre 10 godina

Prica Djilas o cuvanju institucija. Dobro, ima pravo. Ali, iste su te institucije upropastavane za vreme vladavine stranke ciji je predsednik, ogrezle u korupciju. Tada se nije pozivao na njihov rad, vec na svoj. Pa, eto, danas na konto njegovog rada, clanovi njegovog tima morace da odgovaraju, pred tim istim institucijama za malverzacije, pronevere drzavnog novca i zloupotrebe polozaja.

Elizabet

pre 10 godina

Polako,cekaj da se sve razotkrije na sudu,e onda cemo videti ko je krao a ko ce sada da odgovara...Licno mislim da si mnogo ljudi zrtvovao da bi sebe spasio,muka mi je od tebe Djilase...

kejsi

pre 10 godina

Do kriminalizacije demokrata su doveli funkcioneri te stranke kojima je vlast i bavljenje politikom bio izgovor zarad licnog bogacenja,cela situacija ekonomska u zmelji danas dobrim delom je bas zbog toga.