Nedelja, 09.03.2014.

23:27

Putin: Legitimne mere vlasti Krima

Ruski predsednik Vladimir Putin ocenio je da su proruske vlasti na Krimu koje će organizovati referendum o pripajanju ukrajinskog poluostrva Rusiji "legitimne".

Izvor: Beta

Putin: Legitimne mere vlasti Krima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Suvereni demokrata

pre 10 godina

Putin je mudro izbjega zapad,napravio da je spreman pa povuka a postavio govzdja,sad su oni protutnjili i upali u zamku ,hahahahahaha.

Владимир

pre 10 godina

(USS-THEODORE-ROOSEVELT, 10. mart 2014 09:49)

Јест. Дагестан покорио Русију, а нафтовод од Аустралије преко Месеца у Европу.

Uz pivo je sve lakse

pre 10 godina

@USS-THEODORE-ROOSEVELT

Vidim ja da ce se i Ameri i Rusi gadno prevariti ako te ne pitaju za savet.

@Jura

Ziveo sam i ja u Jugoslaviji, i suzivot je bio isto idilican. I dosao Putin i sve upropastio, sram ga bilo

ФСБ

pre 10 godina

О чему ви причате?Нема ништа од сецесије Чеченије, Дагестана или Ингушетије..Тамо су на власти муслимани који су лојални Путину, бандита има пре све у планинским областима ових република и то шачица. Татари у Русији су пацификовани, сваки други брак је тамо између Руса и Татара, то је само ваше маштање...Драги русофили не брините ништа, све држимо под контролом... Следеће је Придњестровље :)

Demokratija

pre 10 godina

@Branko
Nazalost, nemas potpuno pravo!
Upravo Evropskoj Uniji smeta odrzavanje odnosno donosenje odluka prilikom referenduma,
sto se upravo dogodilo u februaru ove godine. Naime, Svajcarci su tog meseca izglasali, da
zele da se ogranici dolazak stranaca u Svajcarsku, na sto je EU odmah zapretila "sankcijama"
odnosno protumerama.
SAD i EU bi jednostavno zelele, da sve zemlje u svetu budu "poslusne", da se pridrzavaju
njihovih "demokratskih pravila", o svim politickim i ekonomskim pitanjima onako kako to
njima odgovara

USS-THEODORE-ROOSEVELT

pre 10 godina

Rusi su u celu pricu oko Ukraine vrlo naivno naseli, ovaj njihov upad na Krim ce samo Amerima i zapadu biti zeleno svetlo da kroz nekoliko godina pocne da podrzavaju muslimane po Dagestanu, Ceceniji i ostalim drzavama ili regijama u kojima muslimani cine vecinu na odvajanje od Rusije. Tad ce Rusi biti u teskom problemu, jer ce se lancano poceti javljati u samoj Rusiji zahtevi za osamostaljivanje. Rusi su pomislili da EU ne moze bez Ruskog gasa tu su se bas zeznuli. Amerika je jedva docekala to Norveska i pogotovo, ono sto sam prethodno napisao Amerika i Norveska ce preuzeti trziste EU koje ce snabdevati gasom. Rusima ce ostati jedini kupac Kina, ali Amerikanci ce tad angazovati Australiju koja je veoma bogata gasom koji ima u Okeanu da ona snabdeva Kinu sa nizim cenama od Ruskog gasa. Sad ce se mnogi zacuditi, a kako ce to Australija Kini doturati gas kad je morem odvojena. Pa lepo specijalnim tankerima za transport gasa, isto tako ce i USA doturati EU svoj gas. Tad ce Rusi Kinezima morati povecati cenu gasa jer su izgubili Evropu kao glavno trziste, a da bi nadomestili taj gubitak Rusi ce zato podici Kinezima cenu gasa. To se sigurno Kinezima nece dopasti, pa ce ti isti Kinezi pre kupovati gas od Australije koji ce biti sigurno jeftiniji, jer ne zaboravite da je Australija izuzetno bogata i gasom i ugljom a pre svega Uranom, po nekim procenama sama Australija ima vise urana nego ostatak sveta. Na taj nacin ce Rusi ekonomski sigurno biti vraceni u vreme Jelcina.

Vojvodinac

pre 10 godina

Putin igra igru majstorski, i pravno, i ideološki, sve uz podršku vojske... svaka čast za preduzete korake, kao u partiji šaha.
Potsetio bih na staru narodnu "Sila Boga ne moli!", a kako ovde stvari stoje, velika sila se navalila na Ukrajinu, a ulog je nadmašio nagradu za koju se bore.
Nadam se da Ukrajina neće proći kao Sirija, što zbog naroda, što zbog blizine Srbiji, takva dešavanja nikada nisu poželjna.
Ja razuman izlaz ne vidim, da li je moguce da taj scenario niko i ne zeli?

Mare

pre 10 godina

Nije mi jasno zasto ljudi pokusavaju da stavove Rusije i SAD objasne sa tacke pravde i pravicnosti. Velike sile se vode svojim interesima i pored ostrih protesta sezdeset godina ne ulaze u direktnu konfrontaciju( drugi svetski rat). Rusiji sada odgovara da uzme deo Ukraine i to je to. Tako je amerikancima odgovaralo arapsko prolece, bombardovanje nas itd. Iako mozda nije humano polarizacija moze znaciti samo vise pravde za slabe. Stara jugoslavija je zivela od podele na dva bloka.

Mile

pre 10 godina

Amerofil, Amerika nama je otela Kosovo i Metohiju, deo teritorija koje su bogate rudama i naftom u Iraku, Avganistanu, Libiji i pokusavaju u Siriji.
Podrzavas svetskog teroristu br 1 koji je oteo Teksas i Novi Meksiko, koji je istrebio a ostatak Indijanaca poslao u rezervate. Podrzavas genocidnu drzavu koja vrsi genocid ne samo na drugim narodima vec i na svom zarad profita.
Glavna kompanija koja vadi naftu i gas u Evropi i koja je zaposela sada i Ukrajinski gasovod je Chevron.
Pogledaj americku demokratiju i sta je Chevron uradio u Rumuniji.
pogledajte EU i Americku demokratiju, kucajte
Chevron & police against peope@Romania https://www.youtube.com/watch?v=f0YkMsb3YJM
Ukrajina em sto uzima kredit od MMF-a, potpisala je da gasovod pripada americkoj kompaniji Chevorn koja je unistila Rumuniju,a 50% akcija rudnika i metalne industrije nemackoj kompaniji Rhur. Uz to da se americi odobrava instaliranje Potiv raketne odbrane. Odneli su iz ukrajine deo zlatnih rezervi, a sta su od nas onda odneli 2000god.
To su uslovi MMF-a koje su izdajnici u Ukrajini potpisali a mogu misliti sta je kod nas DOS potpisao bio.

majstori majstori

pre 10 godina

.Radio sam 9 godina u Ukrajini u Rusiji,suzivot jednih sa drugima bio je gotovo idilican....Putin s epobrinuo da to bude proslost.Bio sam zadnji put u Damaskusu(Sirija) poslovno 2010.godine.Ljudi zadovoljni,imali posao.Sada posla vise nema,sve razruseno,preko 150.000 mrtvih,milioni raseljenih.....zaista 2:0 za Putina…..
(Jura, 10. mart 2014 06:48)


Zdravo Jura!

Bas je inetersantno eto, da si ti radio i u Ukrajini, a bogami i Siriji pa eto sve to fino znas kakva je idila bila, a eto Putin to pokvario. Da nisi mozda radio i u Libiji, ili mozda Avganistanu?

Kojim se to poslom bavis kad te bas put vodi tamo gde ce gradjanski rat da izbije? Da nisi instalater mozda?

Block

pre 10 godina

E smesni su rusofili kojima sopstvena beda izgleda manja zato sto Putin nasilno odvaljuje deo Ukrajine za sebe. Ajd da su nas Ukrajinci bombardovali, pa da razumem tu zluradost. U Ukrajini niko nije ratovao protiv ruske manjine vec su skinuli korumpiranog predsednika koji je protiv volje vecine raskinuo pregovore sa Eu. Ne secam se ni da su isplivavale hladnjace sa mrtvim Rusima. S toga ne vidim o kojoj to ugrozenosti ruske manjine govori Moskva. Jedino ako ne misle na to sto je ukrajinski jezik proglasen za sluzbeni? Zamislite u Ukrajini zvanicni jezik ukrajinski. Strasan nacizam. Koliko se secam i u Srbiji je sluzbeni jezik srpski. To sto ce Rusija privremeno kontrolisati deo druge drzave, ne znaci da ce dugorocno tako i ostati. Prvo niko, pa ni Kina nece priznati to otimanje Krima i pripajanje Rusiji. Dalje, Rusi od Ukrajinaca prave sebi (jos jednog) krvnog neprijatelja, koji im ovo nikada nece zaboraviti. Trece, ovim podsticu nerede na svojoj teritoriji, na kojoj zive brojne manjine, koje je carska Rusija okupirala. Sto bi Krim imao prava da se otcepi, a npr Cecenija ne. Ili Sandzak ili Vojvodina... A nafte i gasa ce pre ili kasnije nestati.

Stefan

pre 10 godina

Organizacija bilo kakvog demokratskog procesa izjašnjavanja, uključujući referendum, u stanju koje je blisko stanju građanskog rata je nemoguće. Od legitimnosti je toliko daleko da se ni pitanje ne treba postavljati. Ovo je stanje strane okupacije teritorije na kojoj postoje verovatno većinske secesionističke namere, i to se može videti "iz aviona".

Branko

pre 10 godina

"Ukrajinski premijer Arsenij Jatcenjuk je u četvrtak ocenio nelegitimnom odluku Krimskog parlamenta da pripoji to poluostrvo Rusiji, posle sastanka sa zvaničnicima EU u Briselu."
Kako to da je odluka jednog komunističkog diktatora poput Hrušćova da se Krim koji je vekovima bio Ruski pripoji Ukrajini a ne poštuje se volja naroda iskazana na referendumu. Referendum je najdemokratskiji način izražavanja volje jednog naroda. U Švajcarskoj se stalno održavaju referendumi i to nikome ne smeta, zar ne?

Hoću 150 pluseva

pre 10 godina

Goloruki ruski narod koji se pod pretnjom genocidom samoinicijativno organizovao. Rusija, naravno, nema veze sa tim ... Kako to poznato zvuči ...

mikin

pre 10 godina

"Jacenjuk je takođe rekao da referendum koji će biti organizovan na Krimu 16. marta nema nikakvo pravno utemeljenje."
------------------------------------------
A ti i tvoja klika ste "pravno utemeljeni"? I zbacivanje Janukovica je "pravno utemeljeno"? I angazovanje snajperista-placenika kako bi napravili sto veci haos i prostor za vase "osvajanje" vlasti je "pravno utemeljeno"? Djubre jedno placenicko, prodao si vlastiti narod radi licnog interesa. Samo znaj, takvima kao sto si ti, mentori brisu zadnjicu cim prestanu sa linjanjem.

Gale

pre 10 godina

Ne lupaj. To što si predsednik ti ne daje za pravo da lažeš a ja da ti verujem. Dakle, pravo nije legitimno, baš kao i NATO bombardovanje Srbije. To znači da ste ista ...na. Ili malo istija, kako na to neko gleda.

dejan

pre 10 godina

Da li ce stanovnicima Krima , bilo koje nacije , biti bolje u Rusiji ili da ostanu u Ukrajini?To je bitno a granice ..................... su bitne samo politicarima .

Eurocrem blok 100g neto

pre 10 godina

--
"Conséquences de la guerre en Yougoslavie pour l'environnement de l'Europe du sud-est"
Doc.8925/10 janvier 2001
Raport
Commission de l'environnement,de l'amenagement du territoire et des pouvoirs locaux/Rapporteur:M.Serhiy Kurykin.
--
Pre nego se zaljubite u Nato procitajte ovaj izvestaj,predstavljen,parlamentarnoj skupstini saveta evrope,14 januara 2001 i usvojenog 24 januara 2001.Ako posle citanja ovog dokumenta,koji detaljno opisuje vrstu upotrebljene municije,i njene posledice po Srbiju i njeno okruzenje,bude i dalje zaljubljenika u Nato,onda je to dokaz da je ljubav slepa.Ali ljubav pozdravljam u svim njenim oblicima!Postoji jedan detalj,koji je mnogo gori od efekta osiromasenog uranijuma,a to je,skrivanje ovog dokumenta od javnosti,tim pre sto se tice i clanica Nato.Osim toga prekrsen je citav niz medjunarodnih pravnih normi,propisanih "Genevskom konvencijom"!Toliko o demokratiji ljudskim pravima,a narocito o slobodi javnih glasila i nepristrasnosti medija.Ako navijam za Rusiju,to je zbog toga,sto je jedina drzava koja ima hrabrosti,volje,snage,vojne moci,da se suprostavi nezajazljivim apetitima i beskrupuloznim metodama Nato invazije!Naravno da Rusiji preti SRJ scenario,ali Rusija nije Srbija,nece bas sve ici tako glatko,s Putinom ili bez njega,Rusija je Rusija!

robert

pre 10 godina

Ovaj Putin propastici Rusiji,kada sve sile sveta protiv jednoga tu ne moze se izdrzi i bez obzira da Rusija po teritoriju je najveca na svetu.Kako moze Ceceniju vise od 20g. pritsniti i ubijati ljude sto trazi nezavisnosti od Rusa sto i sleduje posto su vecini ne vole da zivi u Rusiji i za njih ne vala referendum,dok kod Krima moze referendum,otvorenje pandura kutije ce kostati puno Rusiju sto puno Krima ima u Rusko federaciju.

USS-THEODORE-ROOSEVELT

pre 10 godina

Mi u Srbiji se vec 20 godina zanosimo pricom koju Rusi forsiraju kako se mora postovati medjunarodno pravo. Kosovo se odvojilo od Srbije Rusi su tad kao kritikovali zapad zbog ocepljenja Kosova. Tad su Rusi ponavljalji konstantno pricu kako je to separatizam i kako je to protivno medjunarodnom pravu. A sad 2014 taj isti Putin i Rusija sve to sto su te silne godine zastupali pogazise kao da nikad nisu te stavove zastupali. Tu se vidi svo licemerstvo Rusije, a povrh svega ovoj jadnoj i bednoj Srbiji su bukvalno na laz uzeli NIS i izvore nafte i gasa po Vojvodini. Treba se sto pre otarasiti Rusa sto pre to bolje, a onda nacionalizovati imovinu i vratiti nazad NIS, a te ugovore koje je Srbija sa njima potpisala to treba ponistiti. Okrenuti se EU i Americi, bolje ce nam biti sa Amerima i Nemcima nego sa Rusima, Srbija od raspada bivse Yuge zivi zahvaljujuci EU, jer ajde budimo objektivni ko Srbiju financiski odrzava u zivotu sve ove godine. Od Rusije smo koliko mene pamcenje sluzi za sve te godine od raspada Yuge dobili negde oko 2 milijarde dolara, sto je smesna cifra. Ovo u Ukraini se nece zavrsiti na nacin kako Putin prizeljkuje, pre ce biti da Krim ostaje u Ukraini. Dogovor ce biti da na Krimu Ruska flota ostane do 2025 do tad su potpisali sporazum, a nakon 2025 Ukraina vise nece produzavati boravak Ruske flote na Krimu vec ce traziti da Ruska flota napusti Krim. Kako god Rusi da okrenu oni gube, gas im vise EU nece kupovati, jer ce EU gasom snabdevati USA i Norveska.

Sasa

pre 10 godina

@Dunster apsolutno si u pravu mozda je EU pre desetak godina bila prva opcija i alternativa danas vise ne nazalost Srbija opet ide na pogresnu stranu kao i mnogo puta u istoriji opet gresimo u izboru ,jos nije kasno ali kakvi nam vode drzavu nema mnogo nade

seljadin

pre 10 godina

Rusija primila 650,000 izbeglica iz Ukrajine koje Nato ne racuna da poseduju ljudska prava jer su Rusi. Nije Rusija slaba da ne moze zastititi svoj narod od ideologije fasizma.

Старо куче

pre 10 godina

Власти на Криму су резултат избора, а "власти" у Кијеву су резултат пуча и крвопролића.
Паметном довољно.

Gbg

pre 10 godina

Sami ste im dali Krim sada ga uzimate nazad, isti slucaj i sa Kosovom samo je razlika sto ste vi svetska sila pa vam se moze, dok Srbija nece moci nikad da povrati Kosovo

Toliko

pre 10 godina

Razocaran sam Ukrajincima generalno. Prvo mislim da ovi njihovi protesti nemaju veze sa 5-im oktobrom kod nas. Kod nas je to bila posledica definitivno pokradenih izbora, medju vodjama DOS fasista nije bilo(zanemarimo licemerje, oprane biografije...). Najagresivniji od svih njih su bili Velja i Canak, a da se ne lazemo ni jedan od njih pored svog primitivzma nisu ni blizu ovima iz partije "Sloboda". Sa druge strane previse lice na ove poslednje u Libiji, Egiptu, Siriji. Prakticno protesti bez zvanicnog povoda uglavnom startuju sa najvecim ekstremistima(muslimanskim ili fasistickim), ubrzano im se zapad pridruzuje i naziva ih civilima tu uvlaci onda umerene snage za reforme koje posle sloma sistema bude uglavnom pregazene i uvucene u nove interne sukobe sada sa bas tim ekstremistima sa kojima su obarali vlast. Ovaj zadnji deo jos nismo stigli da vidimo u Ukrajini ali ga ocekujte. Za to vreme zemlja nepovratno propada, i nepovratno se deli. To sad vec donekle lici na SFRJ. Mislim posle svih ovih iskustava drugih zemalja, prosto nema opravdanja za Ukrajince da nasednu na isti scenario.

dupli standar

pre 10 godina

Kako mozes optuziti ruse za duple standade,gde se NALAZE geografski gledano
Cecenija,Afganistan,Vijetnam,Irak, Libija,Srbija i jos puno zemalja,da ne bude Rusa, Sirija i Liban.
Kazes da nisu nikoga mrko pogledali.Sutradan rusenje Lenjina i Kutuzova,zabrana ruskog jezika,sigurno postavljanje raketnog sistema,malo kasnije. Svakodnevno krsenje medunarodnih prava sa dronovima.
Obecali su Gorbacovu da nato nece primiti zemlje iz Varsavskog pakta.
Zakoracio si na "klizav teren"zemlja je okrugla od kad je postala,a ne odkad si ti rekao da je okrugla.

milesa

pre 10 godina

@(dobro namjeran, 09. mart 2014 23:55)
i ti isto, podrzavas godinama nezavisnost kosova, a digne ti se kosa na glavi kad neko spomene nezavisnost republike srpske. pre ce biti da su rusi usvojili vase duple standarde, a kome ce se oni obiti o glavu, to ce teo vreme pokazati

Perica

pre 10 godina

...kaze Jacenjuk- legitimno izabrani premijer Ukrajine..
Da se odrze parlametnarni izbori, proruske partije bi opet dobile vecinu, kao sto je bio slucaj Janukovicem, sto znaci da od vanrednih parlamentarnih izbora nema nista, a to dalje implicira otcepljenje Krima..

Jura

pre 10 godina

Kako da ne,posaljes vojsku,sve zauzmes,zabranis pristup starnim promatracima,u 8 dana raspises referendum i sa glasovanjem 108% sve reseno.Radio sam 9 godina u Ukrajini u Rusiji,suzivot jednih sa drugima bio je gotovo idilican....Putin s epobrinuo da to bude proslost.Bio sam zadnji put u Damaskusu(Sirija) poslovno 2010.godine.Ljudi zadovoljni,imali posao.Sada posla vise nema,sve razruseno,preko 150.000 mrtvih,milioni raseljenih.....zaista 2:0 za Putina.Sledi trica u svojoj zemlji za 2:3 i poraz "vecnog" predsednika i gazde Rusije koji na kontu ima samo 40 milijardi evra.Rusija jest bogata zemlja no dok su bili zatvoreni u sebe,tamo je bila beda,velika beda.Nazdravlje!

ИБАРСКИ ВУК (краљево)

pre 10 godina

косово, крим, република српска, шкотска............ко је следећи

Kranj

pre 10 godina

Slovenecki parlament je takodje doneo protivustavnu odluku za odceplenje iz SFRJ, pa su je zemlje EU odmah priznali!Politika-ku*vinska posla!

b

pre 10 godina

Nemce ustavnost nije brinula kada se radilo o SFRJ. Narodi su imali pravo na samoopredelenje, a ne republike. Sada UN ne mogu ništa zbog veta, a meni se čini da svaki račun dođe na naplatu. Razumem nepristajanje zapada, jer sad svi shvataju da su u SFRJ otvorili pandorinu kutiju. Pogledajte etničku kartu Evrope - ako novi principi stupe na snagu za desetak godina će pola sveta biti u ratu, a za to nije kriv Putin, nego Genšer, potom Klinton i kompanija. Mislim da je svetu hitno potrebna mirovna konferencija o integritetu država i granicama.

pomorac

pre 10 godina

Suprotan je ustavu i medjunarodnom pravu? Nesto se ne sjecam da je u nasem ustavu pisalo da KiM mogu da se odvoje kad god im je volja

Dragan

pre 10 godina

Svaka cast predsednice Putin. Tako se brani interes jedne prave i pravne drzave.Nije i nece biti da je 20 miliona ruskih vojnika uzalud poginulo u borbi protiv fasizma i nacizma. A sve vas koji podrzavate te fasiste koji su sada na celu Ukrajine treba da je sramota, mada od poltrona i ne ocekujem nista vise do da im stopala vire iz americke zadnjice.

Boki

pre 10 godina

Realnost je katastrofa sto zapad uspeva da gurne bratske narode da se dele I nedaj boze zarate. Nadam se da ce Putin uspeti da izbegne rat I da ce se narod Ukraine opametiti I shvatiti da im zapad ne zeli nista dobro. Ovo je pokusaj da se izazove rusija. Rusi treba da zaobidju ukrainu I da udju u poljsku. Jer to je izvor ovog zla.

mare

pre 10 godina

Šahovska partija je u toku, videćemo ko će koga na kraju da matira. Istina je da su SAD sa svojim saveznicima došle u ruski komšiluk, i preko direktnih izvršioca zauzele ukrajinski Parlament, oterali Janukoviča, i zauzeli 9 bitnih ministarstava, to jest kontrolišu zapad zemlje. Poređenja radi da Rusi zauzmu pola Meksika, naučna fantastika. Drugo, razvoj Rusije isključivo zavisi od prodaje gasa EU, a EU samo 25% gasa uvozi iz Rusije, i sad mi vi recite koje u boljem položaju? Iako je ovo pobeda Putina, onda ja ne znam.

pandorina kutija

pre 10 godina

Da li je legitimno ako Ukrajinci i Tatari unutar Krima se referndumom odvoje od te, po Putinu legitimne tvorevine. Šta je sa Čečenijom, Dagestanom,... Otvaraš Pandorinu kutiju Putine, koja će se najviše osetiti u Ruskoj Federaciji, jer mnogo je onih sa zapada koji žele a i potpaljivače takve referendume i u ruskim republikama i autonomijama.

Adam

pre 10 godina

Evo Kina se javlja da pripoji svojoj teritoriji deo Rusije koji joj istorijski pripada. Radi se o oblasti Burjatiji, gradu Ulan Ude, tek iza Bajkalskog jezera.

Marko

pre 10 godina

Najjaci su ovi ljudi koji su protiv politike Rusa i koji daju podrsku Amerikancima. Osvrnite se oko sebe i videcete ljude koji umiru od raka koji je ove 2014.godine najvise zastupljen jer kazu strucnjaci da u 15. godini raspada osiromasenog uranijuma je najveca radijacija i najveci broj malignih oboljenja. Ove godine je tacno 15 godina od kako su nas bombardovali, mucki ubijali, bacali osiromaseni uranijum i sad lagano umiremo i tako u godinama ispred nas. Meni ne treba niti jedan razlog vise da mrzim Americku politiku i politicare, pa sve i da su tamo sveti ljudi na vlasti i da nam salju svaki dan po milijardu dolara. Nadam se da cete objaviti komentar jer samo cinjenice iznosim kojima i ne daj Boze moderator moze da bude izlozen kao na zalost i svi mi nesretnici.

milesa

pre 10 godina

ja ovako vidim situaciju, zamislite da u beogradu recimo g17 bahato preuzme vlast, a ostatak srbije ga nece, e tako je u kievu tamo neki njihov ldp, sto se kaze, preuzeo vlast, ali narod jednostavno hoce domacine na vlasti, a to su rusi, a ne turci. valjda sam bila jasna, tako da me svi razumeju koji citaju, posebno politicari koji bi procitali ovo ili ono

Piramide!

pre 10 godina

Navodno su pronadjene podzemne pitamide najstarije na zemlju u blizini sevastopolja i da se u njima navodno naleze neki artefakti i zato zapad toliko privlaci krim, kao sto ih je privlacio irak iz kojeg su izvukli velike kolicine prastarih artefakata.

from_HR

pre 10 godina

Krim je riješen...zasad je mirno, polako se spremaju Odessa,Harkov,Donjeck,Lugansk,Mariupolj....

Već naveliko trju borbe FSB i Spetznaz s jedne i CIA Blackwater i ostalih plaćenika s druge strane, vlada u Kijevu ne kontrolira ništa osim par gradova na zapadu i Kijeva( upitno koliko ) ovo će trajati dugo...Amerika je zakuhala a EU i Rusija će ovo probati riješiti

Dunster

pre 10 godina

Poruka Ukrajini.
Okrenite se Rusiji, Kazahstanu, Belorusiji, Kini, Nemačkoj, Austriji. Odbacite anarhiju i nasilništvo jer vam ništa dobro doneti neće. Amerika je i EU uvela u ekonomsku krizu pa sad Nemačka i par drugih država vadi kestenje iz vatre. Samo napred navedene države nemaju špekulantsku ekonomiju i zato je budućnost u njihovim rukama. NATO je samo trošak za EU koja kroz njegove fondove održava privredu Amerike. Ni EU neće moći još dugo da izdrži. Preskup je to sistem u kome se par porodica bogati.

Marko

pre 10 godina

A, za koga smo mi? Kao zemlja, mislim. Aco, Ivice, Tomo, neko? Voleo bih da znam, pa da se ponašam u skladu sa zvaničnom državnom politikom.

kraljev omladinac

pre 10 godina

Ja bi pitao tu zidovku Angelu Merkel, kako to da opredeljenje Krima da se pripoji Rusiji nije u skladu sa ustavom UkrajinE? Zasto ste onda podrzali Albance sto se tice Kosova? Valjda i otcepljenje Kosova nije bilo po ustavu Srbije? I jos ste nas zverski bombardovali... Jbm ti pravdu. Ali gospodo, Rusija nije Srbija. A za sve je kriv Kolumbo i njegov kompas sto vas otrkio....

ФР

pre 10 godina

Слажем се! Следећи су Дагестан, Ингушетија и Татарстан, па онда, зашто да не, и Чеченија. А дотле ти НАТО улази у Грузију, и остатак Украјине.

UlicniHodac

pre 10 godina

Uprkos sada već ozbiljnom pritisku ovaj čovek igra svoju igru, i ne obazire se. Jednostavno sprovodi projekat, kao da se radi o trećem svetu. Jezivo je hladnokrvan. USA i EU znaju da ce za 15 dana delovi Ukrajine postati delovi Ruske Feferacije, brze od ocekivanog, vrše prititiske, politicke, vojne(čak je Blekvoter u Ukrakini) i ekonomske a rezultat je ravan nuli. U igri je mnogo. Donbas je toliko bitan, da se moze uporediti samo sa Rurskim basenom, a Kina ima kvalitetne obradive površine veličine jedne petine potencijala u Ukrajini. Obzirom na ulog, zapadna strategija je prilicno pasivna. Kad delovi Ukrajine uđu u Rusiju, kako će se, i kada desiti reverzan proces? Uze čovek neverovatno bitne resurse bez metka. To se Rusima nije nikada desilo, i sami se čude šta se dešava. Pa ovo je više poklon nego eskalacija.

dobro namjeran

pre 10 godina

Ubijas Cecene godinama i njihovo samoopredjeljenje je nelegitimno? Ove na Krimu niko nije ni mrko pogledao, i njihovo je sve legitimno? Ti dupli standardi najvise c Rusiju kostati...

Dunster

pre 10 godina

Igre zapada tj Amerike na kartu demokratizacije Ukrajine putem anarhističkog pokreta unapred su propale. Verujte, ljudi u Ukrajini su zgroženi ovakvim prevratom u Kijevu i zato današnji napor da se izazovu patriotska okupljanja širom zapadne Ukrajine nije uspeo. Ljudima je tamo potreban mir i stabilne institucije koje je zapad totalno devastirao. Žao mi ljudi u Ukrajini jer će proći još gore od nas.

Dunster

pre 10 godina

Igre zapada tj Amerike na kartu demokratizacije Ukrajine putem anarhističkog pokreta unapred su propale. Verujte, ljudi u Ukrajini su zgroženi ovakvim prevratom u Kijevu i zato današnji napor da se izazovu patriotska okupljanja širom zapadne Ukrajine nije uspeo. Ljudima je tamo potreban mir i stabilne institucije koje je zapad totalno devastirao. Žao mi ljudi u Ukrajini jer će proći još gore od nas.

dobro namjeran

pre 10 godina

Ubijas Cecene godinama i njihovo samoopredjeljenje je nelegitimno? Ove na Krimu niko nije ni mrko pogledao, i njihovo je sve legitimno? Ti dupli standardi najvise c Rusiju kostati...

Marko

pre 10 godina

Najjaci su ovi ljudi koji su protiv politike Rusa i koji daju podrsku Amerikancima. Osvrnite se oko sebe i videcete ljude koji umiru od raka koji je ove 2014.godine najvise zastupljen jer kazu strucnjaci da u 15. godini raspada osiromasenog uranijuma je najveca radijacija i najveci broj malignih oboljenja. Ove godine je tacno 15 godina od kako su nas bombardovali, mucki ubijali, bacali osiromaseni uranijum i sad lagano umiremo i tako u godinama ispred nas. Meni ne treba niti jedan razlog vise da mrzim Americku politiku i politicare, pa sve i da su tamo sveti ljudi na vlasti i da nam salju svaki dan po milijardu dolara. Nadam se da cete objaviti komentar jer samo cinjenice iznosim kojima i ne daj Boze moderator moze da bude izlozen kao na zalost i svi mi nesretnici.

Dunster

pre 10 godina

Poruka Ukrajini.
Okrenite se Rusiji, Kazahstanu, Belorusiji, Kini, Nemačkoj, Austriji. Odbacite anarhiju i nasilništvo jer vam ništa dobro doneti neće. Amerika je i EU uvela u ekonomsku krizu pa sad Nemačka i par drugih država vadi kestenje iz vatre. Samo napred navedene države nemaju špekulantsku ekonomiju i zato je budućnost u njihovim rukama. NATO je samo trošak za EU koja kroz njegove fondove održava privredu Amerike. Ni EU neće moći još dugo da izdrži. Preskup je to sistem u kome se par porodica bogati.

kraljev omladinac

pre 10 godina

Ja bi pitao tu zidovku Angelu Merkel, kako to da opredeljenje Krima da se pripoji Rusiji nije u skladu sa ustavom UkrajinE? Zasto ste onda podrzali Albance sto se tice Kosova? Valjda i otcepljenje Kosova nije bilo po ustavu Srbije? I jos ste nas zverski bombardovali... Jbm ti pravdu. Ali gospodo, Rusija nije Srbija. A za sve je kriv Kolumbo i njegov kompas sto vas otrkio....

from_HR

pre 10 godina

Krim je riješen...zasad je mirno, polako se spremaju Odessa,Harkov,Donjeck,Lugansk,Mariupolj....

Već naveliko trju borbe FSB i Spetznaz s jedne i CIA Blackwater i ostalih plaćenika s druge strane, vlada u Kijevu ne kontrolira ništa osim par gradova na zapadu i Kijeva( upitno koliko ) ovo će trajati dugo...Amerika je zakuhala a EU i Rusija će ovo probati riješiti

milesa

pre 10 godina

ja ovako vidim situaciju, zamislite da u beogradu recimo g17 bahato preuzme vlast, a ostatak srbije ga nece, e tako je u kievu tamo neki njihov ldp, sto se kaze, preuzeo vlast, ali narod jednostavno hoce domacine na vlasti, a to su rusi, a ne turci. valjda sam bila jasna, tako da me svi razumeju koji citaju, posebno politicari koji bi procitali ovo ili ono

UlicniHodac

pre 10 godina

Uprkos sada već ozbiljnom pritisku ovaj čovek igra svoju igru, i ne obazire se. Jednostavno sprovodi projekat, kao da se radi o trećem svetu. Jezivo je hladnokrvan. USA i EU znaju da ce za 15 dana delovi Ukrajine postati delovi Ruske Feferacije, brze od ocekivanog, vrše prititiske, politicke, vojne(čak je Blekvoter u Ukrakini) i ekonomske a rezultat je ravan nuli. U igri je mnogo. Donbas je toliko bitan, da se moze uporediti samo sa Rurskim basenom, a Kina ima kvalitetne obradive površine veličine jedne petine potencijala u Ukrajini. Obzirom na ulog, zapadna strategija je prilicno pasivna. Kad delovi Ukrajine uđu u Rusiju, kako će se, i kada desiti reverzan proces? Uze čovek neverovatno bitne resurse bez metka. To se Rusima nije nikada desilo, i sami se čude šta se dešava. Pa ovo je više poklon nego eskalacija.

Kranj

pre 10 godina

Slovenecki parlament je takodje doneo protivustavnu odluku za odceplenje iz SFRJ, pa su je zemlje EU odmah priznali!Politika-ku*vinska posla!

pomorac

pre 10 godina

Suprotan je ustavu i medjunarodnom pravu? Nesto se ne sjecam da je u nasem ustavu pisalo da KiM mogu da se odvoje kad god im je volja

Старо куче

pre 10 godina

Власти на Криму су резултат избора, а "власти" у Кијеву су резултат пуча и крвопролића.
Паметном довољно.

Marko

pre 10 godina

A, za koga smo mi? Kao zemlja, mislim. Aco, Ivice, Tomo, neko? Voleo bih da znam, pa da se ponašam u skladu sa zvaničnom državnom politikom.

majstori majstori

pre 10 godina

.Radio sam 9 godina u Ukrajini u Rusiji,suzivot jednih sa drugima bio je gotovo idilican....Putin s epobrinuo da to bude proslost.Bio sam zadnji put u Damaskusu(Sirija) poslovno 2010.godine.Ljudi zadovoljni,imali posao.Sada posla vise nema,sve razruseno,preko 150.000 mrtvih,milioni raseljenih.....zaista 2:0 za Putina…..
(Jura, 10. mart 2014 06:48)


Zdravo Jura!

Bas je inetersantno eto, da si ti radio i u Ukrajini, a bogami i Siriji pa eto sve to fino znas kakva je idila bila, a eto Putin to pokvario. Da nisi mozda radio i u Libiji, ili mozda Avganistanu?

Kojim se to poslom bavis kad te bas put vodi tamo gde ce gradjanski rat da izbije? Da nisi instalater mozda?

mikin

pre 10 godina

"Jacenjuk je takođe rekao da referendum koji će biti organizovan na Krimu 16. marta nema nikakvo pravno utemeljenje."
------------------------------------------
A ti i tvoja klika ste "pravno utemeljeni"? I zbacivanje Janukovica je "pravno utemeljeno"? I angazovanje snajperista-placenika kako bi napravili sto veci haos i prostor za vase "osvajanje" vlasti je "pravno utemeljeno"? Djubre jedno placenicko, prodao si vlastiti narod radi licnog interesa. Samo znaj, takvima kao sto si ti, mentori brisu zadnjicu cim prestanu sa linjanjem.

Mile

pre 10 godina

Amerofil, Amerika nama je otela Kosovo i Metohiju, deo teritorija koje su bogate rudama i naftom u Iraku, Avganistanu, Libiji i pokusavaju u Siriji.
Podrzavas svetskog teroristu br 1 koji je oteo Teksas i Novi Meksiko, koji je istrebio a ostatak Indijanaca poslao u rezervate. Podrzavas genocidnu drzavu koja vrsi genocid ne samo na drugim narodima vec i na svom zarad profita.
Glavna kompanija koja vadi naftu i gas u Evropi i koja je zaposela sada i Ukrajinski gasovod je Chevron.
Pogledaj americku demokratiju i sta je Chevron uradio u Rumuniji.
pogledajte EU i Americku demokratiju, kucajte
Chevron & police against peope@Romania https://www.youtube.com/watch?v=f0YkMsb3YJM
Ukrajina em sto uzima kredit od MMF-a, potpisala je da gasovod pripada americkoj kompaniji Chevorn koja je unistila Rumuniju,a 50% akcija rudnika i metalne industrije nemackoj kompaniji Rhur. Uz to da se americi odobrava instaliranje Potiv raketne odbrane. Odneli su iz ukrajine deo zlatnih rezervi, a sta su od nas onda odneli 2000god.
To su uslovi MMF-a koje su izdajnici u Ukrajini potpisali a mogu misliti sta je kod nas DOS potpisao bio.

Dragan

pre 10 godina

Svaka cast predsednice Putin. Tako se brani interes jedne prave i pravne drzave.Nije i nece biti da je 20 miliona ruskih vojnika uzalud poginulo u borbi protiv fasizma i nacizma. A sve vas koji podrzavate te fasiste koji su sada na celu Ukrajine treba da je sramota, mada od poltrona i ne ocekujem nista vise do da im stopala vire iz americke zadnjice.

b

pre 10 godina

Nemce ustavnost nije brinula kada se radilo o SFRJ. Narodi su imali pravo na samoopredelenje, a ne republike. Sada UN ne mogu ništa zbog veta, a meni se čini da svaki račun dođe na naplatu. Razumem nepristajanje zapada, jer sad svi shvataju da su u SFRJ otvorili pandorinu kutiju. Pogledajte etničku kartu Evrope - ako novi principi stupe na snagu za desetak godina će pola sveta biti u ratu, a za to nije kriv Putin, nego Genšer, potom Klinton i kompanija. Mislim da je svetu hitno potrebna mirovna konferencija o integritetu država i granicama.

seljadin

pre 10 godina

Rusija primila 650,000 izbeglica iz Ukrajine koje Nato ne racuna da poseduju ljudska prava jer su Rusi. Nije Rusija slaba da ne moze zastititi svoj narod od ideologije fasizma.

Eurocrem blok 100g neto

pre 10 godina

--
"Conséquences de la guerre en Yougoslavie pour l'environnement de l'Europe du sud-est"
Doc.8925/10 janvier 2001
Raport
Commission de l'environnement,de l'amenagement du territoire et des pouvoirs locaux/Rapporteur:M.Serhiy Kurykin.
--
Pre nego se zaljubite u Nato procitajte ovaj izvestaj,predstavljen,parlamentarnoj skupstini saveta evrope,14 januara 2001 i usvojenog 24 januara 2001.Ako posle citanja ovog dokumenta,koji detaljno opisuje vrstu upotrebljene municije,i njene posledice po Srbiju i njeno okruzenje,bude i dalje zaljubljenika u Nato,onda je to dokaz da je ljubav slepa.Ali ljubav pozdravljam u svim njenim oblicima!Postoji jedan detalj,koji je mnogo gori od efekta osiromasenog uranijuma,a to je,skrivanje ovog dokumenta od javnosti,tim pre sto se tice i clanica Nato.Osim toga prekrsen je citav niz medjunarodnih pravnih normi,propisanih "Genevskom konvencijom"!Toliko o demokratiji ljudskim pravima,a narocito o slobodi javnih glasila i nepristrasnosti medija.Ako navijam za Rusiju,to je zbog toga,sto je jedina drzava koja ima hrabrosti,volje,snage,vojne moci,da se suprostavi nezajazljivim apetitima i beskrupuloznim metodama Nato invazije!Naravno da Rusiji preti SRJ scenario,ali Rusija nije Srbija,nece bas sve ici tako glatko,s Putinom ili bez njega,Rusija je Rusija!

Toliko

pre 10 godina

Razocaran sam Ukrajincima generalno. Prvo mislim da ovi njihovi protesti nemaju veze sa 5-im oktobrom kod nas. Kod nas je to bila posledica definitivno pokradenih izbora, medju vodjama DOS fasista nije bilo(zanemarimo licemerje, oprane biografije...). Najagresivniji od svih njih su bili Velja i Canak, a da se ne lazemo ni jedan od njih pored svog primitivzma nisu ni blizu ovima iz partije "Sloboda". Sa druge strane previse lice na ove poslednje u Libiji, Egiptu, Siriji. Prakticno protesti bez zvanicnog povoda uglavnom startuju sa najvecim ekstremistima(muslimanskim ili fasistickim), ubrzano im se zapad pridruzuje i naziva ih civilima tu uvlaci onda umerene snage za reforme koje posle sloma sistema bude uglavnom pregazene i uvucene u nove interne sukobe sada sa bas tim ekstremistima sa kojima su obarali vlast. Ovaj zadnji deo jos nismo stigli da vidimo u Ukrajini ali ga ocekujte. Za to vreme zemlja nepovratno propada, i nepovratno se deli. To sad vec donekle lici na SFRJ. Mislim posle svih ovih iskustava drugih zemalja, prosto nema opravdanja za Ukrajince da nasednu na isti scenario.

dupli standar

pre 10 godina

Kako mozes optuziti ruse za duple standade,gde se NALAZE geografski gledano
Cecenija,Afganistan,Vijetnam,Irak, Libija,Srbija i jos puno zemalja,da ne bude Rusa, Sirija i Liban.
Kazes da nisu nikoga mrko pogledali.Sutradan rusenje Lenjina i Kutuzova,zabrana ruskog jezika,sigurno postavljanje raketnog sistema,malo kasnije. Svakodnevno krsenje medunarodnih prava sa dronovima.
Obecali su Gorbacovu da nato nece primiti zemlje iz Varsavskog pakta.
Zakoracio si na "klizav teren"zemlja je okrugla od kad je postala,a ne odkad si ti rekao da je okrugla.

Branko

pre 10 godina

"Ukrajinski premijer Arsenij Jatcenjuk je u četvrtak ocenio nelegitimnom odluku Krimskog parlamenta da pripoji to poluostrvo Rusiji, posle sastanka sa zvaničnicima EU u Briselu."
Kako to da je odluka jednog komunističkog diktatora poput Hrušćova da se Krim koji je vekovima bio Ruski pripoji Ukrajini a ne poštuje se volja naroda iskazana na referendumu. Referendum je najdemokratskiji način izražavanja volje jednog naroda. U Švajcarskoj se stalno održavaju referendumi i to nikome ne smeta, zar ne?

Boki

pre 10 godina

Realnost je katastrofa sto zapad uspeva da gurne bratske narode da se dele I nedaj boze zarate. Nadam se da ce Putin uspeti da izbegne rat I da ce se narod Ukraine opametiti I shvatiti da im zapad ne zeli nista dobro. Ovo je pokusaj da se izazove rusija. Rusi treba da zaobidju ukrainu I da udju u poljsku. Jer to je izvor ovog zla.

Block

pre 10 godina

E smesni su rusofili kojima sopstvena beda izgleda manja zato sto Putin nasilno odvaljuje deo Ukrajine za sebe. Ajd da su nas Ukrajinci bombardovali, pa da razumem tu zluradost. U Ukrajini niko nije ratovao protiv ruske manjine vec su skinuli korumpiranog predsednika koji je protiv volje vecine raskinuo pregovore sa Eu. Ne secam se ni da su isplivavale hladnjace sa mrtvim Rusima. S toga ne vidim o kojoj to ugrozenosti ruske manjine govori Moskva. Jedino ako ne misle na to sto je ukrajinski jezik proglasen za sluzbeni? Zamislite u Ukrajini zvanicni jezik ukrajinski. Strasan nacizam. Koliko se secam i u Srbiji je sluzbeni jezik srpski. To sto ce Rusija privremeno kontrolisati deo druge drzave, ne znaci da ce dugorocno tako i ostati. Prvo niko, pa ni Kina nece priznati to otimanje Krima i pripajanje Rusiji. Dalje, Rusi od Ukrajinaca prave sebi (jos jednog) krvnog neprijatelja, koji im ovo nikada nece zaboraviti. Trece, ovim podsticu nerede na svojoj teritoriji, na kojoj zive brojne manjine, koje je carska Rusija okupirala. Sto bi Krim imao prava da se otcepi, a npr Cecenija ne. Ili Sandzak ili Vojvodina... A nafte i gasa ce pre ili kasnije nestati.

Adam

pre 10 godina

Evo Kina se javlja da pripoji svojoj teritoriji deo Rusije koji joj istorijski pripada. Radi se o oblasti Burjatiji, gradu Ulan Ude, tek iza Bajkalskog jezera.

ИБАРСКИ ВУК (краљево)

pre 10 godina

косово, крим, република српска, шкотска............ко је следећи

Vojvodinac

pre 10 godina

Putin igra igru majstorski, i pravno, i ideološki, sve uz podršku vojske... svaka čast za preduzete korake, kao u partiji šaha.
Potsetio bih na staru narodnu "Sila Boga ne moli!", a kako ovde stvari stoje, velika sila se navalila na Ukrajinu, a ulog je nadmašio nagradu za koju se bore.
Nadam se da Ukrajina neće proći kao Sirija, što zbog naroda, što zbog blizine Srbiji, takva dešavanja nikada nisu poželjna.
Ja razuman izlaz ne vidim, da li je moguce da taj scenario niko i ne zeli?

Perica

pre 10 godina

...kaze Jacenjuk- legitimno izabrani premijer Ukrajine..
Da se odrze parlametnarni izbori, proruske partije bi opet dobile vecinu, kao sto je bio slucaj Janukovicem, sto znaci da od vanrednih parlamentarnih izbora nema nista, a to dalje implicira otcepljenje Krima..

milesa

pre 10 godina

@(dobro namjeran, 09. mart 2014 23:55)
i ti isto, podrzavas godinama nezavisnost kosova, a digne ti se kosa na glavi kad neko spomene nezavisnost republike srpske. pre ce biti da su rusi usvojili vase duple standarde, a kome ce se oni obiti o glavu, to ce teo vreme pokazati

pandorina kutija

pre 10 godina

Da li je legitimno ako Ukrajinci i Tatari unutar Krima se referndumom odvoje od te, po Putinu legitimne tvorevine. Šta je sa Čečenijom, Dagestanom,... Otvaraš Pandorinu kutiju Putine, koja će se najviše osetiti u Ruskoj Federaciji, jer mnogo je onih sa zapada koji žele a i potpaljivače takve referendume i u ruskim republikama i autonomijama.

Mare

pre 10 godina

Nije mi jasno zasto ljudi pokusavaju da stavove Rusije i SAD objasne sa tacke pravde i pravicnosti. Velike sile se vode svojim interesima i pored ostrih protesta sezdeset godina ne ulaze u direktnu konfrontaciju( drugi svetski rat). Rusiji sada odgovara da uzme deo Ukraine i to je to. Tako je amerikancima odgovaralo arapsko prolece, bombardovanje nas itd. Iako mozda nije humano polarizacija moze znaciti samo vise pravde za slabe. Stara jugoslavija je zivela od podele na dva bloka.

Hoću 150 pluseva

pre 10 godina

Goloruki ruski narod koji se pod pretnjom genocidom samoinicijativno organizovao. Rusija, naravno, nema veze sa tim ... Kako to poznato zvuči ...

USS-THEODORE-ROOSEVELT

pre 10 godina

Mi u Srbiji se vec 20 godina zanosimo pricom koju Rusi forsiraju kako se mora postovati medjunarodno pravo. Kosovo se odvojilo od Srbije Rusi su tad kao kritikovali zapad zbog ocepljenja Kosova. Tad su Rusi ponavljalji konstantno pricu kako je to separatizam i kako je to protivno medjunarodnom pravu. A sad 2014 taj isti Putin i Rusija sve to sto su te silne godine zastupali pogazise kao da nikad nisu te stavove zastupali. Tu se vidi svo licemerstvo Rusije, a povrh svega ovoj jadnoj i bednoj Srbiji su bukvalno na laz uzeli NIS i izvore nafte i gasa po Vojvodini. Treba se sto pre otarasiti Rusa sto pre to bolje, a onda nacionalizovati imovinu i vratiti nazad NIS, a te ugovore koje je Srbija sa njima potpisala to treba ponistiti. Okrenuti se EU i Americi, bolje ce nam biti sa Amerima i Nemcima nego sa Rusima, Srbija od raspada bivse Yuge zivi zahvaljujuci EU, jer ajde budimo objektivni ko Srbiju financiski odrzava u zivotu sve ove godine. Od Rusije smo koliko mene pamcenje sluzi za sve te godine od raspada Yuge dobili negde oko 2 milijarde dolara, sto je smesna cifra. Ovo u Ukraini se nece zavrsiti na nacin kako Putin prizeljkuje, pre ce biti da Krim ostaje u Ukraini. Dogovor ce biti da na Krimu Ruska flota ostane do 2025 do tad su potpisali sporazum, a nakon 2025 Ukraina vise nece produzavati boravak Ruske flote na Krimu vec ce traziti da Ruska flota napusti Krim. Kako god Rusi da okrenu oni gube, gas im vise EU nece kupovati, jer ce EU gasom snabdevati USA i Norveska.

Gbg

pre 10 godina

Sami ste im dali Krim sada ga uzimate nazad, isti slucaj i sa Kosovom samo je razlika sto ste vi svetska sila pa vam se moze, dok Srbija nece moci nikad da povrati Kosovo

Sasa

pre 10 godina

@Dunster apsolutno si u pravu mozda je EU pre desetak godina bila prva opcija i alternativa danas vise ne nazalost Srbija opet ide na pogresnu stranu kao i mnogo puta u istoriji opet gresimo u izboru ,jos nije kasno ali kakvi nam vode drzavu nema mnogo nade

mare

pre 10 godina

Šahovska partija je u toku, videćemo ko će koga na kraju da matira. Istina je da su SAD sa svojim saveznicima došle u ruski komšiluk, i preko direktnih izvršioca zauzele ukrajinski Parlament, oterali Janukoviča, i zauzeli 9 bitnih ministarstava, to jest kontrolišu zapad zemlje. Poređenja radi da Rusi zauzmu pola Meksika, naučna fantastika. Drugo, razvoj Rusije isključivo zavisi od prodaje gasa EU, a EU samo 25% gasa uvozi iz Rusije, i sad mi vi recite koje u boljem položaju? Iako je ovo pobeda Putina, onda ja ne znam.

ФР

pre 10 godina

Слажем се! Следећи су Дагестан, Ингушетија и Татарстан, па онда, зашто да не, и Чеченија. А дотле ти НАТО улази у Грузију, и остатак Украјине.

dejan

pre 10 godina

Da li ce stanovnicima Krima , bilo koje nacije , biti bolje u Rusiji ili da ostanu u Ukrajini?To je bitno a granice ..................... su bitne samo politicarima .

USS-THEODORE-ROOSEVELT

pre 10 godina

Rusi su u celu pricu oko Ukraine vrlo naivno naseli, ovaj njihov upad na Krim ce samo Amerima i zapadu biti zeleno svetlo da kroz nekoliko godina pocne da podrzavaju muslimane po Dagestanu, Ceceniji i ostalim drzavama ili regijama u kojima muslimani cine vecinu na odvajanje od Rusije. Tad ce Rusi biti u teskom problemu, jer ce se lancano poceti javljati u samoj Rusiji zahtevi za osamostaljivanje. Rusi su pomislili da EU ne moze bez Ruskog gasa tu su se bas zeznuli. Amerika je jedva docekala to Norveska i pogotovo, ono sto sam prethodno napisao Amerika i Norveska ce preuzeti trziste EU koje ce snabdevati gasom. Rusima ce ostati jedini kupac Kina, ali Amerikanci ce tad angazovati Australiju koja je veoma bogata gasom koji ima u Okeanu da ona snabdeva Kinu sa nizim cenama od Ruskog gasa. Sad ce se mnogi zacuditi, a kako ce to Australija Kini doturati gas kad je morem odvojena. Pa lepo specijalnim tankerima za transport gasa, isto tako ce i USA doturati EU svoj gas. Tad ce Rusi Kinezima morati povecati cenu gasa jer su izgubili Evropu kao glavno trziste, a da bi nadomestili taj gubitak Rusi ce zato podici Kinezima cenu gasa. To se sigurno Kinezima nece dopasti, pa ce ti isti Kinezi pre kupovati gas od Australije koji ce biti sigurno jeftiniji, jer ne zaboravite da je Australija izuzetno bogata i gasom i ugljom a pre svega Uranom, po nekim procenama sama Australija ima vise urana nego ostatak sveta. Na taj nacin ce Rusi ekonomski sigurno biti vraceni u vreme Jelcina.

Demokratija

pre 10 godina

@Branko
Nazalost, nemas potpuno pravo!
Upravo Evropskoj Uniji smeta odrzavanje odnosno donosenje odluka prilikom referenduma,
sto se upravo dogodilo u februaru ove godine. Naime, Svajcarci su tog meseca izglasali, da
zele da se ogranici dolazak stranaca u Svajcarsku, na sto je EU odmah zapretila "sankcijama"
odnosno protumerama.
SAD i EU bi jednostavno zelele, da sve zemlje u svetu budu "poslusne", da se pridrzavaju
njihovih "demokratskih pravila", o svim politickim i ekonomskim pitanjima onako kako to
njima odgovara

Piramide!

pre 10 godina

Navodno su pronadjene podzemne pitamide najstarije na zemlju u blizini sevastopolja i da se u njima navodno naleze neki artefakti i zato zapad toliko privlaci krim, kao sto ih je privlacio irak iz kojeg su izvukli velike kolicine prastarih artefakata.

ФСБ

pre 10 godina

О чему ви причате?Нема ништа од сецесије Чеченије, Дагестана или Ингушетије..Тамо су на власти муслимани који су лојални Путину, бандита има пре све у планинским областима ових република и то шачица. Татари у Русији су пацификовани, сваки други брак је тамо између Руса и Татара, то је само ваше маштање...Драги русофили не брините ништа, све држимо под контролом... Следеће је Придњестровље :)

Uz pivo je sve lakse

pre 10 godina

@USS-THEODORE-ROOSEVELT

Vidim ja da ce se i Ameri i Rusi gadno prevariti ako te ne pitaju za savet.

@Jura

Ziveo sam i ja u Jugoslaviji, i suzivot je bio isto idilican. I dosao Putin i sve upropastio, sram ga bilo

Gale

pre 10 godina

Ne lupaj. To što si predsednik ti ne daje za pravo da lažeš a ja da ti verujem. Dakle, pravo nije legitimno, baš kao i NATO bombardovanje Srbije. To znači da ste ista ...na. Ili malo istija, kako na to neko gleda.

robert

pre 10 godina

Ovaj Putin propastici Rusiji,kada sve sile sveta protiv jednoga tu ne moze se izdrzi i bez obzira da Rusija po teritoriju je najveca na svetu.Kako moze Ceceniju vise od 20g. pritsniti i ubijati ljude sto trazi nezavisnosti od Rusa sto i sleduje posto su vecini ne vole da zivi u Rusiji i za njih ne vala referendum,dok kod Krima moze referendum,otvorenje pandura kutije ce kostati puno Rusiju sto puno Krima ima u Rusko federaciju.

Владимир

pre 10 godina

(USS-THEODORE-ROOSEVELT, 10. mart 2014 09:49)

Јест. Дагестан покорио Русију, а нафтовод од Аустралије преко Месеца у Европу.

Jura

pre 10 godina

Kako da ne,posaljes vojsku,sve zauzmes,zabranis pristup starnim promatracima,u 8 dana raspises referendum i sa glasovanjem 108% sve reseno.Radio sam 9 godina u Ukrajini u Rusiji,suzivot jednih sa drugima bio je gotovo idilican....Putin s epobrinuo da to bude proslost.Bio sam zadnji put u Damaskusu(Sirija) poslovno 2010.godine.Ljudi zadovoljni,imali posao.Sada posla vise nema,sve razruseno,preko 150.000 mrtvih,milioni raseljenih.....zaista 2:0 za Putina.Sledi trica u svojoj zemlji za 2:3 i poraz "vecnog" predsednika i gazde Rusije koji na kontu ima samo 40 milijardi evra.Rusija jest bogata zemlja no dok su bili zatvoreni u sebe,tamo je bila beda,velika beda.Nazdravlje!

Stefan

pre 10 godina

Organizacija bilo kakvog demokratskog procesa izjašnjavanja, uključujući referendum, u stanju koje je blisko stanju građanskog rata je nemoguće. Od legitimnosti je toliko daleko da se ni pitanje ne treba postavljati. Ovo je stanje strane okupacije teritorije na kojoj postoje verovatno većinske secesionističke namere, i to se može videti "iz aviona".

Suvereni demokrata

pre 10 godina

Putin je mudro izbjega zapad,napravio da je spreman pa povuka a postavio govzdja,sad su oni protutnjili i upali u zamku ,hahahahahaha.

dobro namjeran

pre 10 godina

Ubijas Cecene godinama i njihovo samoopredjeljenje je nelegitimno? Ove na Krimu niko nije ni mrko pogledao, i njihovo je sve legitimno? Ti dupli standardi najvise c Rusiju kostati...

Dunster

pre 10 godina

Igre zapada tj Amerike na kartu demokratizacije Ukrajine putem anarhističkog pokreta unapred su propale. Verujte, ljudi u Ukrajini su zgroženi ovakvim prevratom u Kijevu i zato današnji napor da se izazovu patriotska okupljanja širom zapadne Ukrajine nije uspeo. Ljudima je tamo potreban mir i stabilne institucije koje je zapad totalno devastirao. Žao mi ljudi u Ukrajini jer će proći još gore od nas.

ФР

pre 10 godina

Слажем се! Следећи су Дагестан, Ингушетија и Татарстан, па онда, зашто да не, и Чеченија. А дотле ти НАТО улази у Грузију, и остатак Украјине.

Block

pre 10 godina

E smesni su rusofili kojima sopstvena beda izgleda manja zato sto Putin nasilno odvaljuje deo Ukrajine za sebe. Ajd da su nas Ukrajinci bombardovali, pa da razumem tu zluradost. U Ukrajini niko nije ratovao protiv ruske manjine vec su skinuli korumpiranog predsednika koji je protiv volje vecine raskinuo pregovore sa Eu. Ne secam se ni da su isplivavale hladnjace sa mrtvim Rusima. S toga ne vidim o kojoj to ugrozenosti ruske manjine govori Moskva. Jedino ako ne misle na to sto je ukrajinski jezik proglasen za sluzbeni? Zamislite u Ukrajini zvanicni jezik ukrajinski. Strasan nacizam. Koliko se secam i u Srbiji je sluzbeni jezik srpski. To sto ce Rusija privremeno kontrolisati deo druge drzave, ne znaci da ce dugorocno tako i ostati. Prvo niko, pa ni Kina nece priznati to otimanje Krima i pripajanje Rusiji. Dalje, Rusi od Ukrajinaca prave sebi (jos jednog) krvnog neprijatelja, koji im ovo nikada nece zaboraviti. Trece, ovim podsticu nerede na svojoj teritoriji, na kojoj zive brojne manjine, koje je carska Rusija okupirala. Sto bi Krim imao prava da se otcepi, a npr Cecenija ne. Ili Sandzak ili Vojvodina... A nafte i gasa ce pre ili kasnije nestati.

pandorina kutija

pre 10 godina

Da li je legitimno ako Ukrajinci i Tatari unutar Krima se referndumom odvoje od te, po Putinu legitimne tvorevine. Šta je sa Čečenijom, Dagestanom,... Otvaraš Pandorinu kutiju Putine, koja će se najviše osetiti u Ruskoj Federaciji, jer mnogo je onih sa zapada koji žele a i potpaljivače takve referendume i u ruskim republikama i autonomijama.

Adam

pre 10 godina

Evo Kina se javlja da pripoji svojoj teritoriji deo Rusije koji joj istorijski pripada. Radi se o oblasti Burjatiji, gradu Ulan Ude, tek iza Bajkalskog jezera.

USS-THEODORE-ROOSEVELT

pre 10 godina

Mi u Srbiji se vec 20 godina zanosimo pricom koju Rusi forsiraju kako se mora postovati medjunarodno pravo. Kosovo se odvojilo od Srbije Rusi su tad kao kritikovali zapad zbog ocepljenja Kosova. Tad su Rusi ponavljalji konstantno pricu kako je to separatizam i kako je to protivno medjunarodnom pravu. A sad 2014 taj isti Putin i Rusija sve to sto su te silne godine zastupali pogazise kao da nikad nisu te stavove zastupali. Tu se vidi svo licemerstvo Rusije, a povrh svega ovoj jadnoj i bednoj Srbiji su bukvalno na laz uzeli NIS i izvore nafte i gasa po Vojvodini. Treba se sto pre otarasiti Rusa sto pre to bolje, a onda nacionalizovati imovinu i vratiti nazad NIS, a te ugovore koje je Srbija sa njima potpisala to treba ponistiti. Okrenuti se EU i Americi, bolje ce nam biti sa Amerima i Nemcima nego sa Rusima, Srbija od raspada bivse Yuge zivi zahvaljujuci EU, jer ajde budimo objektivni ko Srbiju financiski odrzava u zivotu sve ove godine. Od Rusije smo koliko mene pamcenje sluzi za sve te godine od raspada Yuge dobili negde oko 2 milijarde dolara, sto je smesna cifra. Ovo u Ukraini se nece zavrsiti na nacin kako Putin prizeljkuje, pre ce biti da Krim ostaje u Ukraini. Dogovor ce biti da na Krimu Ruska flota ostane do 2025 do tad su potpisali sporazum, a nakon 2025 Ukraina vise nece produzavati boravak Ruske flote na Krimu vec ce traziti da Ruska flota napusti Krim. Kako god Rusi da okrenu oni gube, gas im vise EU nece kupovati, jer ce EU gasom snabdevati USA i Norveska.

USS-THEODORE-ROOSEVELT

pre 10 godina

Rusi su u celu pricu oko Ukraine vrlo naivno naseli, ovaj njihov upad na Krim ce samo Amerima i zapadu biti zeleno svetlo da kroz nekoliko godina pocne da podrzavaju muslimane po Dagestanu, Ceceniji i ostalim drzavama ili regijama u kojima muslimani cine vecinu na odvajanje od Rusije. Tad ce Rusi biti u teskom problemu, jer ce se lancano poceti javljati u samoj Rusiji zahtevi za osamostaljivanje. Rusi su pomislili da EU ne moze bez Ruskog gasa tu su se bas zeznuli. Amerika je jedva docekala to Norveska i pogotovo, ono sto sam prethodno napisao Amerika i Norveska ce preuzeti trziste EU koje ce snabdevati gasom. Rusima ce ostati jedini kupac Kina, ali Amerikanci ce tad angazovati Australiju koja je veoma bogata gasom koji ima u Okeanu da ona snabdeva Kinu sa nizim cenama od Ruskog gasa. Sad ce se mnogi zacuditi, a kako ce to Australija Kini doturati gas kad je morem odvojena. Pa lepo specijalnim tankerima za transport gasa, isto tako ce i USA doturati EU svoj gas. Tad ce Rusi Kinezima morati povecati cenu gasa jer su izgubili Evropu kao glavno trziste, a da bi nadomestili taj gubitak Rusi ce zato podici Kinezima cenu gasa. To se sigurno Kinezima nece dopasti, pa ce ti isti Kinezi pre kupovati gas od Australije koji ce biti sigurno jeftiniji, jer ne zaboravite da je Australija izuzetno bogata i gasom i ugljom a pre svega Uranom, po nekim procenama sama Australija ima vise urana nego ostatak sveta. Na taj nacin ce Rusi ekonomski sigurno biti vraceni u vreme Jelcina.

Jura

pre 10 godina

Kako da ne,posaljes vojsku,sve zauzmes,zabranis pristup starnim promatracima,u 8 dana raspises referendum i sa glasovanjem 108% sve reseno.Radio sam 9 godina u Ukrajini u Rusiji,suzivot jednih sa drugima bio je gotovo idilican....Putin s epobrinuo da to bude proslost.Bio sam zadnji put u Damaskusu(Sirija) poslovno 2010.godine.Ljudi zadovoljni,imali posao.Sada posla vise nema,sve razruseno,preko 150.000 mrtvih,milioni raseljenih.....zaista 2:0 za Putina.Sledi trica u svojoj zemlji za 2:3 i poraz "vecnog" predsednika i gazde Rusije koji na kontu ima samo 40 milijardi evra.Rusija jest bogata zemlja no dok su bili zatvoreni u sebe,tamo je bila beda,velika beda.Nazdravlje!

robert

pre 10 godina

Ovaj Putin propastici Rusiji,kada sve sile sveta protiv jednoga tu ne moze se izdrzi i bez obzira da Rusija po teritoriju je najveca na svetu.Kako moze Ceceniju vise od 20g. pritsniti i ubijati ljude sto trazi nezavisnosti od Rusa sto i sleduje posto su vecini ne vole da zivi u Rusiji i za njih ne vala referendum,dok kod Krima moze referendum,otvorenje pandura kutije ce kostati puno Rusiju sto puno Krima ima u Rusko federaciju.

Piramide!

pre 10 godina

Navodno su pronadjene podzemne pitamide najstarije na zemlju u blizini sevastopolja i da se u njima navodno naleze neki artefakti i zato zapad toliko privlaci krim, kao sto ih je privlacio irak iz kojeg su izvukli velike kolicine prastarih artefakata.

mare

pre 10 godina

Šahovska partija je u toku, videćemo ko će koga na kraju da matira. Istina je da su SAD sa svojim saveznicima došle u ruski komšiluk, i preko direktnih izvršioca zauzele ukrajinski Parlament, oterali Janukoviča, i zauzeli 9 bitnih ministarstava, to jest kontrolišu zapad zemlje. Poređenja radi da Rusi zauzmu pola Meksika, naučna fantastika. Drugo, razvoj Rusije isključivo zavisi od prodaje gasa EU, a EU samo 25% gasa uvozi iz Rusije, i sad mi vi recite koje u boljem položaju? Iako je ovo pobeda Putina, onda ja ne znam.

Stefan

pre 10 godina

Organizacija bilo kakvog demokratskog procesa izjašnjavanja, uključujući referendum, u stanju koje je blisko stanju građanskog rata je nemoguće. Od legitimnosti je toliko daleko da se ni pitanje ne treba postavljati. Ovo je stanje strane okupacije teritorije na kojoj postoje verovatno većinske secesionističke namere, i to se može videti "iz aviona".

Hoću 150 pluseva

pre 10 godina

Goloruki ruski narod koji se pod pretnjom genocidom samoinicijativno organizovao. Rusija, naravno, nema veze sa tim ... Kako to poznato zvuči ...

milesa

pre 10 godina

ja ovako vidim situaciju, zamislite da u beogradu recimo g17 bahato preuzme vlast, a ostatak srbije ga nece, e tako je u kievu tamo neki njihov ldp, sto se kaze, preuzeo vlast, ali narod jednostavno hoce domacine na vlasti, a to su rusi, a ne turci. valjda sam bila jasna, tako da me svi razumeju koji citaju, posebno politicari koji bi procitali ovo ili ono

kraljev omladinac

pre 10 godina

Ja bi pitao tu zidovku Angelu Merkel, kako to da opredeljenje Krima da se pripoji Rusiji nije u skladu sa ustavom UkrajinE? Zasto ste onda podrzali Albance sto se tice Kosova? Valjda i otcepljenje Kosova nije bilo po ustavu Srbije? I jos ste nas zverski bombardovali... Jbm ti pravdu. Ali gospodo, Rusija nije Srbija. A za sve je kriv Kolumbo i njegov kompas sto vas otrkio....

Gale

pre 10 godina

Ne lupaj. To što si predsednik ti ne daje za pravo da lažeš a ja da ti verujem. Dakle, pravo nije legitimno, baš kao i NATO bombardovanje Srbije. To znači da ste ista ...na. Ili malo istija, kako na to neko gleda.

Marko

pre 10 godina

Najjaci su ovi ljudi koji su protiv politike Rusa i koji daju podrsku Amerikancima. Osvrnite se oko sebe i videcete ljude koji umiru od raka koji je ove 2014.godine najvise zastupljen jer kazu strucnjaci da u 15. godini raspada osiromasenog uranijuma je najveca radijacija i najveci broj malignih oboljenja. Ove godine je tacno 15 godina od kako su nas bombardovali, mucki ubijali, bacali osiromaseni uranijum i sad lagano umiremo i tako u godinama ispred nas. Meni ne treba niti jedan razlog vise da mrzim Americku politiku i politicare, pa sve i da su tamo sveti ljudi na vlasti i da nam salju svaki dan po milijardu dolara. Nadam se da cete objaviti komentar jer samo cinjenice iznosim kojima i ne daj Boze moderator moze da bude izlozen kao na zalost i svi mi nesretnici.

Dunster

pre 10 godina

Poruka Ukrajini.
Okrenite se Rusiji, Kazahstanu, Belorusiji, Kini, Nemačkoj, Austriji. Odbacite anarhiju i nasilništvo jer vam ništa dobro doneti neće. Amerika je i EU uvela u ekonomsku krizu pa sad Nemačka i par drugih država vadi kestenje iz vatre. Samo napred navedene države nemaju špekulantsku ekonomiju i zato je budućnost u njihovim rukama. NATO je samo trošak za EU koja kroz njegove fondove održava privredu Amerike. Ni EU neće moći još dugo da izdrži. Preskup je to sistem u kome se par porodica bogati.

Marko

pre 10 godina

A, za koga smo mi? Kao zemlja, mislim. Aco, Ivice, Tomo, neko? Voleo bih da znam, pa da se ponašam u skladu sa zvaničnom državnom politikom.

majstori majstori

pre 10 godina

.Radio sam 9 godina u Ukrajini u Rusiji,suzivot jednih sa drugima bio je gotovo idilican....Putin s epobrinuo da to bude proslost.Bio sam zadnji put u Damaskusu(Sirija) poslovno 2010.godine.Ljudi zadovoljni,imali posao.Sada posla vise nema,sve razruseno,preko 150.000 mrtvih,milioni raseljenih.....zaista 2:0 za Putina…..
(Jura, 10. mart 2014 06:48)


Zdravo Jura!

Bas je inetersantno eto, da si ti radio i u Ukrajini, a bogami i Siriji pa eto sve to fino znas kakva je idila bila, a eto Putin to pokvario. Da nisi mozda radio i u Libiji, ili mozda Avganistanu?

Kojim se to poslom bavis kad te bas put vodi tamo gde ce gradjanski rat da izbije? Da nisi instalater mozda?

Dragan

pre 10 godina

Svaka cast predsednice Putin. Tako se brani interes jedne prave i pravne drzave.Nije i nece biti da je 20 miliona ruskih vojnika uzalud poginulo u borbi protiv fasizma i nacizma. A sve vas koji podrzavate te fasiste koji su sada na celu Ukrajine treba da je sramota, mada od poltrona i ne ocekujem nista vise do da im stopala vire iz americke zadnjice.

UlicniHodac

pre 10 godina

Uprkos sada već ozbiljnom pritisku ovaj čovek igra svoju igru, i ne obazire se. Jednostavno sprovodi projekat, kao da se radi o trećem svetu. Jezivo je hladnokrvan. USA i EU znaju da ce za 15 dana delovi Ukrajine postati delovi Ruske Feferacije, brze od ocekivanog, vrše prititiske, politicke, vojne(čak je Blekvoter u Ukrakini) i ekonomske a rezultat je ravan nuli. U igri je mnogo. Donbas je toliko bitan, da se moze uporediti samo sa Rurskim basenom, a Kina ima kvalitetne obradive površine veličine jedne petine potencijala u Ukrajini. Obzirom na ulog, zapadna strategija je prilicno pasivna. Kad delovi Ukrajine uđu u Rusiju, kako će se, i kada desiti reverzan proces? Uze čovek neverovatno bitne resurse bez metka. To se Rusima nije nikada desilo, i sami se čude šta se dešava. Pa ovo je više poklon nego eskalacija.

b

pre 10 godina

Nemce ustavnost nije brinula kada se radilo o SFRJ. Narodi su imali pravo na samoopredelenje, a ne republike. Sada UN ne mogu ništa zbog veta, a meni se čini da svaki račun dođe na naplatu. Razumem nepristajanje zapada, jer sad svi shvataju da su u SFRJ otvorili pandorinu kutiju. Pogledajte etničku kartu Evrope - ako novi principi stupe na snagu za desetak godina će pola sveta biti u ratu, a za to nije kriv Putin, nego Genšer, potom Klinton i kompanija. Mislim da je svetu hitno potrebna mirovna konferencija o integritetu država i granicama.

Gbg

pre 10 godina

Sami ste im dali Krim sada ga uzimate nazad, isti slucaj i sa Kosovom samo je razlika sto ste vi svetska sila pa vam se moze, dok Srbija nece moci nikad da povrati Kosovo

from_HR

pre 10 godina

Krim je riješen...zasad je mirno, polako se spremaju Odessa,Harkov,Donjeck,Lugansk,Mariupolj....

Već naveliko trju borbe FSB i Spetznaz s jedne i CIA Blackwater i ostalih plaćenika s druge strane, vlada u Kijevu ne kontrolira ništa osim par gradova na zapadu i Kijeva( upitno koliko ) ovo će trajati dugo...Amerika je zakuhala a EU i Rusija će ovo probati riješiti

Старо куче

pre 10 godina

Власти на Криму су резултат избора, а "власти" у Кијеву су резултат пуча и крвопролића.
Паметном довољно.

Mile

pre 10 godina

Amerofil, Amerika nama je otela Kosovo i Metohiju, deo teritorija koje su bogate rudama i naftom u Iraku, Avganistanu, Libiji i pokusavaju u Siriji.
Podrzavas svetskog teroristu br 1 koji je oteo Teksas i Novi Meksiko, koji je istrebio a ostatak Indijanaca poslao u rezervate. Podrzavas genocidnu drzavu koja vrsi genocid ne samo na drugim narodima vec i na svom zarad profita.
Glavna kompanija koja vadi naftu i gas u Evropi i koja je zaposela sada i Ukrajinski gasovod je Chevron.
Pogledaj americku demokratiju i sta je Chevron uradio u Rumuniji.
pogledajte EU i Americku demokratiju, kucajte
Chevron & police against peope@Romania https://www.youtube.com/watch?v=f0YkMsb3YJM
Ukrajina em sto uzima kredit od MMF-a, potpisala je da gasovod pripada americkoj kompaniji Chevorn koja je unistila Rumuniju,a 50% akcija rudnika i metalne industrije nemackoj kompaniji Rhur. Uz to da se americi odobrava instaliranje Potiv raketne odbrane. Odneli su iz ukrajine deo zlatnih rezervi, a sta su od nas onda odneli 2000god.
To su uslovi MMF-a koje su izdajnici u Ukrajini potpisali a mogu misliti sta je kod nas DOS potpisao bio.

Boki

pre 10 godina

Realnost je katastrofa sto zapad uspeva da gurne bratske narode da se dele I nedaj boze zarate. Nadam se da ce Putin uspeti da izbegne rat I da ce se narod Ukraine opametiti I shvatiti da im zapad ne zeli nista dobro. Ovo je pokusaj da se izazove rusija. Rusi treba da zaobidju ukrainu I da udju u poljsku. Jer to je izvor ovog zla.

mikin

pre 10 godina

"Jacenjuk je takođe rekao da referendum koji će biti organizovan na Krimu 16. marta nema nikakvo pravno utemeljenje."
------------------------------------------
A ti i tvoja klika ste "pravno utemeljeni"? I zbacivanje Janukovica je "pravno utemeljeno"? I angazovanje snajperista-placenika kako bi napravili sto veci haos i prostor za vase "osvajanje" vlasti je "pravno utemeljeno"? Djubre jedno placenicko, prodao si vlastiti narod radi licnog interesa. Samo znaj, takvima kao sto si ti, mentori brisu zadnjicu cim prestanu sa linjanjem.

Kranj

pre 10 godina

Slovenecki parlament je takodje doneo protivustavnu odluku za odceplenje iz SFRJ, pa su je zemlje EU odmah priznali!Politika-ku*vinska posla!

Toliko

pre 10 godina

Razocaran sam Ukrajincima generalno. Prvo mislim da ovi njihovi protesti nemaju veze sa 5-im oktobrom kod nas. Kod nas je to bila posledica definitivno pokradenih izbora, medju vodjama DOS fasista nije bilo(zanemarimo licemerje, oprane biografije...). Najagresivniji od svih njih su bili Velja i Canak, a da se ne lazemo ni jedan od njih pored svog primitivzma nisu ni blizu ovima iz partije "Sloboda". Sa druge strane previse lice na ove poslednje u Libiji, Egiptu, Siriji. Prakticno protesti bez zvanicnog povoda uglavnom startuju sa najvecim ekstremistima(muslimanskim ili fasistickim), ubrzano im se zapad pridruzuje i naziva ih civilima tu uvlaci onda umerene snage za reforme koje posle sloma sistema bude uglavnom pregazene i uvucene u nove interne sukobe sada sa bas tim ekstremistima sa kojima su obarali vlast. Ovaj zadnji deo jos nismo stigli da vidimo u Ukrajini ali ga ocekujte. Za to vreme zemlja nepovratno propada, i nepovratno se deli. To sad vec donekle lici na SFRJ. Mislim posle svih ovih iskustava drugih zemalja, prosto nema opravdanja za Ukrajince da nasednu na isti scenario.

Branko

pre 10 godina

"Ukrajinski premijer Arsenij Jatcenjuk je u četvrtak ocenio nelegitimnom odluku Krimskog parlamenta da pripoji to poluostrvo Rusiji, posle sastanka sa zvaničnicima EU u Briselu."
Kako to da je odluka jednog komunističkog diktatora poput Hrušćova da se Krim koji je vekovima bio Ruski pripoji Ukrajini a ne poštuje se volja naroda iskazana na referendumu. Referendum je najdemokratskiji način izražavanja volje jednog naroda. U Švajcarskoj se stalno održavaju referendumi i to nikome ne smeta, zar ne?

Eurocrem blok 100g neto

pre 10 godina

--
"Conséquences de la guerre en Yougoslavie pour l'environnement de l'Europe du sud-est"
Doc.8925/10 janvier 2001
Raport
Commission de l'environnement,de l'amenagement du territoire et des pouvoirs locaux/Rapporteur:M.Serhiy Kurykin.
--
Pre nego se zaljubite u Nato procitajte ovaj izvestaj,predstavljen,parlamentarnoj skupstini saveta evrope,14 januara 2001 i usvojenog 24 januara 2001.Ako posle citanja ovog dokumenta,koji detaljno opisuje vrstu upotrebljene municije,i njene posledice po Srbiju i njeno okruzenje,bude i dalje zaljubljenika u Nato,onda je to dokaz da je ljubav slepa.Ali ljubav pozdravljam u svim njenim oblicima!Postoji jedan detalj,koji je mnogo gori od efekta osiromasenog uranijuma,a to je,skrivanje ovog dokumenta od javnosti,tim pre sto se tice i clanica Nato.Osim toga prekrsen je citav niz medjunarodnih pravnih normi,propisanih "Genevskom konvencijom"!Toliko o demokratiji ljudskim pravima,a narocito o slobodi javnih glasila i nepristrasnosti medija.Ako navijam za Rusiju,to je zbog toga,sto je jedina drzava koja ima hrabrosti,volje,snage,vojne moci,da se suprostavi nezajazljivim apetitima i beskrupuloznim metodama Nato invazije!Naravno da Rusiji preti SRJ scenario,ali Rusija nije Srbija,nece bas sve ici tako glatko,s Putinom ili bez njega,Rusija je Rusija!

Vojvodinac

pre 10 godina

Putin igra igru majstorski, i pravno, i ideološki, sve uz podršku vojske... svaka čast za preduzete korake, kao u partiji šaha.
Potsetio bih na staru narodnu "Sila Boga ne moli!", a kako ovde stvari stoje, velika sila se navalila na Ukrajinu, a ulog je nadmašio nagradu za koju se bore.
Nadam se da Ukrajina neće proći kao Sirija, što zbog naroda, što zbog blizine Srbiji, takva dešavanja nikada nisu poželjna.
Ja razuman izlaz ne vidim, da li je moguce da taj scenario niko i ne zeli?

ИБАРСКИ ВУК (краљево)

pre 10 godina

косово, крим, република српска, шкотска............ко је следећи

seljadin

pre 10 godina

Rusija primila 650,000 izbeglica iz Ukrajine koje Nato ne racuna da poseduju ljudska prava jer su Rusi. Nije Rusija slaba da ne moze zastititi svoj narod od ideologije fasizma.

dupli standar

pre 10 godina

Kako mozes optuziti ruse za duple standade,gde se NALAZE geografski gledano
Cecenija,Afganistan,Vijetnam,Irak, Libija,Srbija i jos puno zemalja,da ne bude Rusa, Sirija i Liban.
Kazes da nisu nikoga mrko pogledali.Sutradan rusenje Lenjina i Kutuzova,zabrana ruskog jezika,sigurno postavljanje raketnog sistema,malo kasnije. Svakodnevno krsenje medunarodnih prava sa dronovima.
Obecali su Gorbacovu da nato nece primiti zemlje iz Varsavskog pakta.
Zakoracio si na "klizav teren"zemlja je okrugla od kad je postala,a ne odkad si ti rekao da je okrugla.

milesa

pre 10 godina

@(dobro namjeran, 09. mart 2014 23:55)
i ti isto, podrzavas godinama nezavisnost kosova, a digne ti se kosa na glavi kad neko spomene nezavisnost republike srpske. pre ce biti da su rusi usvojili vase duple standarde, a kome ce se oni obiti o glavu, to ce teo vreme pokazati

Sasa

pre 10 godina

@Dunster apsolutno si u pravu mozda je EU pre desetak godina bila prva opcija i alternativa danas vise ne nazalost Srbija opet ide na pogresnu stranu kao i mnogo puta u istoriji opet gresimo u izboru ,jos nije kasno ali kakvi nam vode drzavu nema mnogo nade

dejan

pre 10 godina

Da li ce stanovnicima Krima , bilo koje nacije , biti bolje u Rusiji ili da ostanu u Ukrajini?To je bitno a granice ..................... su bitne samo politicarima .

Mare

pre 10 godina

Nije mi jasno zasto ljudi pokusavaju da stavove Rusije i SAD objasne sa tacke pravde i pravicnosti. Velike sile se vode svojim interesima i pored ostrih protesta sezdeset godina ne ulaze u direktnu konfrontaciju( drugi svetski rat). Rusiji sada odgovara da uzme deo Ukraine i to je to. Tako je amerikancima odgovaralo arapsko prolece, bombardovanje nas itd. Iako mozda nije humano polarizacija moze znaciti samo vise pravde za slabe. Stara jugoslavija je zivela od podele na dva bloka.

Demokratija

pre 10 godina

@Branko
Nazalost, nemas potpuno pravo!
Upravo Evropskoj Uniji smeta odrzavanje odnosno donosenje odluka prilikom referenduma,
sto se upravo dogodilo u februaru ove godine. Naime, Svajcarci su tog meseca izglasali, da
zele da se ogranici dolazak stranaca u Svajcarsku, na sto je EU odmah zapretila "sankcijama"
odnosno protumerama.
SAD i EU bi jednostavno zelele, da sve zemlje u svetu budu "poslusne", da se pridrzavaju
njihovih "demokratskih pravila", o svim politickim i ekonomskim pitanjima onako kako to
njima odgovara

ФСБ

pre 10 godina

О чему ви причате?Нема ништа од сецесије Чеченије, Дагестана или Ингушетије..Тамо су на власти муслимани који су лојални Путину, бандита има пре све у планинским областима ових република и то шачица. Татари у Русији су пацификовани, сваки други брак је тамо између Руса и Татара, то је само ваше маштање...Драги русофили не брините ништа, све држимо под контролом... Следеће је Придњестровље :)

Uz pivo je sve lakse

pre 10 godina

@USS-THEODORE-ROOSEVELT

Vidim ja da ce se i Ameri i Rusi gadno prevariti ako te ne pitaju za savet.

@Jura

Ziveo sam i ja u Jugoslaviji, i suzivot je bio isto idilican. I dosao Putin i sve upropastio, sram ga bilo

pomorac

pre 10 godina

Suprotan je ustavu i medjunarodnom pravu? Nesto se ne sjecam da je u nasem ustavu pisalo da KiM mogu da se odvoje kad god im je volja

Perica

pre 10 godina

...kaze Jacenjuk- legitimno izabrani premijer Ukrajine..
Da se odrze parlametnarni izbori, proruske partije bi opet dobile vecinu, kao sto je bio slucaj Janukovicem, sto znaci da od vanrednih parlamentarnih izbora nema nista, a to dalje implicira otcepljenje Krima..

Suvereni demokrata

pre 10 godina

Putin je mudro izbjega zapad,napravio da je spreman pa povuka a postavio govzdja,sad su oni protutnjili i upali u zamku ,hahahahahaha.

Владимир

pre 10 godina

(USS-THEODORE-ROOSEVELT, 10. mart 2014 09:49)

Јест. Дагестан покорио Русију, а нафтовод од Аустралије преко Месеца у Европу.