Četvrtak, 16.01.2014.

22:51

Ne trebaju nam izbori, najjači smo

Potpredsednica SNS Zorana Mihajlović izjavila je da SNS-u vanredni parlamentarni izbori možda i ne trebaju, jer su najjača stranka, ali bi ubrzali reforme.

Izvor: Tanjug

Ne trebaju nam izbori, najjaèi smo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

204 Komentari

Sortiraj po:

Hristina

pre 10 godina

Bogam i trebace nam ako ne sada onda cese ispostaviti tamo na jesen da su nam bili neophodni i da dalje ne moze. I onda ce se potezati ista prica oko izbora opet napraviti mozda tada. Vucic se dzabe nada da ce sve nadalje bar biti u redu. Ali nema nista od toga.

Stepa

pre 10 godina

Ova preletacica menja plocu.Sigurno joj je ppv dojavio sta su ga savetovali iz Brisela,Londona,Berlina i Vasingtona.Sad su joj jsvni nastupi cisto da ispuni kvotu pojavljivanja u medijima i naravno velicanje dela ppv-a.

renataZ

pre 10 godina

Kakvu god SNS i Vucic odluku doneli, znam da ce se voditi interesom Srbije, ne interesom stranke.Izbori bi i sada, kao i u periodu kada su se odlucili za rekonstrukciju Vlade, SNS-u isli u prilog, jer im je rejting konstantno vrlo visok. Oni uspesno rade i na imidzu Srbije i imidzu stranke..jedinstveno i to je dokazivo.Licno smatram da bi reforme bile brze i efikasnije sprovedene nakon izbora jer bi SNS imao i sasvim dovoljan broj poslanika, te bi sve funkcionisalo bez kocenja koalicionih partnera i imali bi premijera koji bi sigurno vodio Vladu tako da radi uspesnije i od ove sada.

Colovicka

pre 10 godina

Mozda vam ipak trebaju....nemojte da pricate ne trebaju nam izbori kad svi znamo sta radi SPS u vlasti i kako pare misteriozno i dalje nestaju...i to nase pare....za njihove ruckove vecere putovanja svaleracije....sta ste vi mislili....da je narod glup i da ne vidi sve to?!?!
Izbori i da se smene svi spsovci

neboSAR

pre 10 godina

Jeste SNS jak, al to je dobro i za njih i za Srbiju, posebno ako budu izbori. Samo novim izborima i biranjem Vlade, koja ce po svemu sudeci brojati mnogo veci broj poslanika SNS-a (nadam se dovoljan za samostalno formiranje Vlade), ce se uci u sprovodjenje preko potrebnih reformi. Za dobrobit Srbije je sada raspisati izbore i iz Vlade se resiti pojedinaca koji nisu raspolozeni, ili pak sposobni za dela koje treba ciniti u najskorije vreme, a za bolju buducnost Srbije

Rastimovana violina

pre 10 godina

Izbori su potrebni da bi se DS konacno dokazalo da su pukli i da ih je njihova nesposobna politika i koristoljublje dovelo do propasti, a i nas bi da ih nismo skinuli s vlasti.

KaldRMA

pre 10 godina

Sto se tice rasta Vase popularnosti to je neosporno, a sto se tice izbora ja licno mislim da treba da se odrze najvise zbog smene Dacica, nije on za mesto premijera.

Dimitrije Tucovic

pre 10 godina

Gospodjo Mihajlovic SNS jeste najjaca stranka u Srbiji,ali to mora da se opravda!Ako i ne bude parlamentarnih izbora,onda punom parom da se izvrsavaju reforme,a svi znamo da SNS to moze i ima snage!

tanjaart

pre 10 godina

Siguran sam da će Vučić šta god da odluči o izborima doneti pravu odluku koja neće štetiti državi i gradjanima. Tako da je suvisno bilo sta dalje komentarisati.

stojan

pre 10 godina

SNS danas jeste stranka sa najboljim rejtingom, a smatram da su izbori ipak neophodni kako bi preuzela potpuna odgovornost u radu i upravljanju drzavom srazmerno rejtingu koji je zasluzeno stecen..

Zoki

pre 10 godina

Mislim da nije vreme za trošenje para na republicke izbore...stranke ce se onda baviti prvo predizbonom kampanjom, onda pregovaranjem oko koalicija i tako dodje još jedna jesen...niko se neće baviti boljim zivotom naroda i resavanjem problema od zivotne vaznosti...stanje ostaje kakvo jeste, a ono priznaćete za većinu građana nije sjajno! Problemi se ne resavaju podizanjem akciza na gorivo? Monopol u trgovini još nije razbijen mnogi uvoznički lobiji caruju nasim trzištem...otkud sad toliko ulja za jelo po marketima po ceni manjoj od 100 dinara ili oko 100 dinara, a u vreme spremanja zimnice cena mu bese i do 180??? Ko bre više zafrkava ovaj narod i dokle? Time se treba pozabaviti a izbori nek čekaju...ova Vlada je već rekonstruisana pre samo par meseci...pa će sad opet...Tačno je da ima resora koji lošije rade treba menjati njih ...ne celu Vladu...uradjeno je dosta po pitanju suzbijanja kriminala, mita i korupcije...zasto sada stati i dati im vremena da se prekonsoliduju i organizuju? Sta je sa pitanjem nasilja na stadionima, po ulicama Novog Sada i ostalim gradovima...hocemo evropske zakone i principe...zasto onda deca mogu da kupe alkohol i sta rade na ulicama bez posle 23h sama- bez roditelja ???
U Hrvatskoj su skoro kaznjena dva studenta sto sede na naslonu klupa u parku... kad ce to zaziveti kod nas - 3014?

Smorko

pre 10 godina

Mislim da SNS bas trebaju izbori, da potvrde svoju popularnost, da reforme krenu brze, da se promene neki ljudi. Tako bi se ucutkali oni koji su protiv SNS, a kojih ima vrlo malo.

Mica M.M.

pre 10 godina

Tačno je da SNS-u izbori nisu neophodni. Ipak, mislim da bi narod imao volju da se oglasi, a i treba da se održe jer bi se time bar unekoliko prekinule raznorazne spekulacije i zapušila bi se usta mnogima kada bi narod izabrao. Ali videcemo jos Vucicevu konacnu odluku. On najbolje zna sta radi.

misfit

pre 10 godina

@Ivana
Ne leti visoko, nego je realna. Poredjenje vam nikako nije na mestu, jer za razliku od Borisa Tadica i njegove stranke, ovoga puta je neko ipak radio.

znate li koga podržavate..?

pre 10 godina

Vi ste najgora vlada koju je Srbija ikada imala i kao takvi morate da zavrsite na djubristu istorije.
(Dejan, 17. januar 2014 08:35)
Coppy paste odrađeno, nema umaranja mozga, nema razmišljanja! A na stolu, danas, sutra...?

Milentije

pre 10 godina

Gradjani Srbije su za izbore , jel jedino na taj nacin mogu da dodju pravi ljudi i koji zasluzuju vlast . Tu zaslugu su zasluzili tim sto su svako svoje obecanje ispunili .

DukiNS

pre 10 godina

I šta sad, treba još dve godine držati Dačića u Vladi? Bojim se da će biti kasno ako budemo čekali da dođu izbori za dve godine. Biće kasno, propašće nai i školstvo i zdravstvo, navijače ćemo zaposliti u policiju.

Marlon

pre 10 godina

Kako su stvari krenule ko god bio protiv Djilasa pobedice, a mozda se i iz DSa prijavi jos neka lista za izbore kako su krenuli.

Dobro znam

pre 10 godina

Dobro je od SNS sto slusa Acu kao glas narodnog razuma, jos kad bismo ga svi slusali, kao i Radulovica i Krstica, bilo bi nam najbrze najbolje moguce.

bojan

pre 10 godina

ako je vrh SNS odlucio da ne raspisuje izdore sigurno ima razloga za takvu odluku ,a pre svega koliko ce gradjane Srbije kostati ti izbori.

Dragan Jurić

pre 10 godina

Kad malo bolje razmislim, u poređenju sa ovim patološkim minhauzenovskim lažovima, NATO bombardovanje mi izgleda kao međunarodna humanitarna pomoć...

bucika

pre 10 godina

O, Boze, ajde da izguramo jos 2 godine, da se ne trose pare bezveze za kampanje i ostale gluposti, a novac je iz nasih dzepova...

Sljiva

pre 10 godina

Ovde se jasno vidi da najacoj stranci je samo u interesu Srbija i gradjani , i ako su svesni toga da bi posle izbora sami formirali vlast, oni od izbora odustaju jel to njima nije cilj . Njihov cilj je jasan da Srbiji i gradjanima dignu standard .

Dobitna kombinacija

pre 10 godina

Mnogo smo alavi i za minimalne efekte. Sreca sto imamo najboljeg kocnicara, kad god zatreba on je najjaci adut iz rukava.

ViolaDj

pre 10 godina

Zaista smatram da je u intersu Srbije da se reforme sprovode efikasno i bez "kocenja", a vanredni parlamentarni izbori bi omogucili onima koji mogu i koji hoce da to tako i bude sprovedeno. Objedinjeni sa izborima u Beogradu, kostace manje, a doneti mogucnost velikih pomaka. Ja jesam za izbore.

SSSSa

pre 10 godina

Glasnogovornik! Pravilo je da se radi posao za koji se prima plata. Kada bi se skupile sve izjave mozda bi rumenilo bilo suvisno. MOZDA!!!

Dragan Jurić

pre 10 godina

Kad malo bolje razmislim, u poređenju sa ovim patološkim minhauzenovskim lažovima, NATO bombardovanje mi izgleda kao međunarodna humanitarna pomoć...

ribice

pre 10 godina

Nije dobro stalno pričati da će izbora biti, a potom pričati da izbori ne trebaju. Tako se urušava imidž stranke, a i svoj sopstveni. Treba sačekati odluku Vučića.

Ovca

pre 10 godina

@Razum - razum:
Izbori su nam jedino potrebni kako bi zadovoljili alavost bulumente partijskih kadrova za vlašću! Ako bude izbora, to je jedini razlog, a vi naivni verujte i dalje u šta god hoćete!

Kate Walker

pre 10 godina

Tačno je da SNS-u izbori nisu neophodni. Ipak, mislim da bi narod imao volju da se oglasi, a i treba da se održe jer bi se time bar unekoliko prekinule raznorazne spekulacije i zapušila bi se usta mnogima kada bi narod izabrao.

OKnO

pre 10 godina

Istina!
Istovremeno ste najjači, najbolji i veoma loši.
Činjenica da je na političkoj sceni ostao sve sam šlj.. i da ste u toj konkurenciji najjači i najbolji, govori nešto o vama.
Ali to da ste sunovratili zemlju za dve godine više nego snakcije i bombardovanje, govori koliko ste pogubni za Srbiju.
Narod vas je izabrao jednom zbog onog što ste pričali, a sada radite nešto sasvim drugo, ako vas ponovo izabere na osnovu ovih rezultata, e neka nam vas onda!!

Dirty

pre 10 godina

Kao da neko vas (pogotovo ministarku) pita šta će se ovde dešavati? Primetno je da odavno nije bilo javne ličnosti, kao gospođa ministarka, koja je toliko kontradiktornosti iznosila. Pritom, je najviše govorila o sebi i svojoj stranci. Jasno je da su osnivači SNS-a van zemlje i da oni odlučuju o svemu a da je ministarka samo neobavešteni PR???

darko0079

pre 10 godina

Slazem se da bi izbori usporili reforme ali bi to bilo samo trenutno,posle bi isli mnogo brze jer ne bi bili kocnicara u vladi. SNS je u poziciji da bira - hoće li na izbore ili ne. Drugi nisu, a mislim i da nikom izbori i ne odgovaraju, sem naprednjacima

Moler

pre 10 godina

Treba nastaviti reforme ali na manje bolniji nacin i sacekati redovne izbore. Popularnost SNS-a je velika bas zato sto radi ono za sta drugi nisu imali hrabrosti.

Pas koji je voleo vozove

pre 10 godina

Gospodjo draga, da li shvatate da vasa stranka sem de facto priznavanja tzv Kosova nije ama bas nista uradila. Uostalom, istorija ce pokazati da je to bio i jedini cilj i svrha stvaranja vase stranke. Ne znam da li ste toga svesni, ali narod jeste. Dajte nam sansu da pokazete koliko ste jaki. Narod ce izaci na izbore da skine ovaj jaram sa vrata.

DRAŽA KG

pre 10 godina

Volim ove bombastične napucane izjave ,volim što je sve u interesu partije a ne u interesu građana,tonite,samo tonite!Uz lažne listiće ste i došli do vlasti,sve vreme samo lažete a kada budete ljuljnuli o ledinu ima narod da vas šutira po ulicama za sve te lagarije!Nije vam ovo vreme Miloševića,te smo dečije bolesti preležali,to ste zaboravili?
Biće izbora,biće,biće još kako!

dokle

pre 10 godina

prvo nas smaraju 3 meseca hoce izbore nece izbore, pa ce nas smarati jos toliko sa kampanjama a nama, uskoro manjini koja nije ni u jednoj stranci, isto...

Andjelce

pre 10 godina

Svi bismo voleli da izbori mogu da ubrzaju reforme, ali nije tako jer SNS ne bi sam mogao da formira vladu. Uostalom, i ovako svi slusaju najbolje.

бидермајер

pre 10 godina

Није битно бити апсолутни владар,већ је битно повести ваљано земљу.
Маргиналци и провинцијалци који је сада воде су рециклажа времена,и као такви не трају дуго.Од избора до избора док се потпуно не износају или их "вода не однесе".

zvonko

pre 10 godina

Gospodo sa B92 , zar je samo ova "plavuša" bila gost u toj emisiji ili jos neko. Red bi bio da ste bar jedan red napisali i sta je drugi gost rekao, ako ste primetili da je bio u emisiji. Sve mi se cini da i vi pocinjete da klizite pod skute PPV, jedinog i nepogresivog.

rzmislite i saslušajte...

pre 10 godina

Podrska Djilasu,jedan je od najboljih gradonacelnika Beograda!!!
(Lidija, 16. januar 2014 23:54)
Ne vređajte uspomenu na plejadu gradonačelnika-domaćina!

Realista

pre 10 godina

Ne slažem se sa Zoranom, nije stvar u jačini-rejtingu, neko u onima koji smetaju i koje narod ne želi. Dakle, na vlasti su stranke koje nemaju podršku građana.

Boba

pre 10 godina

Iskreno receno ja sam za izbore. Da je pametan ovaj narod da izadje na izbore (ako dode do izbora) u sto vecem broju pa da skinemo SNS i SPS sa trona. Tako da im pokazemo da ovaj narod nikome vise nece davati kredite da nas vuku za nos godinama bez iole kakvih rezultata. I sledecu stranka koja pobedi na izborima, treba dati fore godinu dana i ako ta ista stranka ne bude davala rezultate, odmah treba ici na nove izbore i smenu te iste. Samo tako mozemo im pokazati (strankama) da Srbija nije nicije vlasnistvo ni prcija i da politicari budu svesni toga, kako im je karijera moze brzo zapoceti tako moze i brzo zavrsiti.

nije nam do smeha

pre 10 godina

Zagonetka:
Kosa plava, baš je strava, šta god kaže, uvek laže ...
(Pop, 16. januar 2014 23:59)
Vama možda i jeste do pesme jer ste verovatno zaposleni, zbrinuti partijski "drug". Nama nije ni plavo ni Ružićasto jer nam je previše žutog pred očima uništilo i sadašnjost a bogami i budućnost!

Micikka

pre 10 godina

Jos jednom se vidi da je Aca mudriji od svih zajedno predhodnih srpskih politicara u zadnjih 30 godina - hoce covek da se radi bez pauziranja jer izbori ne bi doneli znacajnu promenu a izgubilo bi se vise nego dragoceno vreme u zamajcu ka napred.

hrvoje

pre 10 godina

Pa pamtis li zeno sta si 24 sata pricala samo do juce a danas ovo. Pa imas li ti uopste pamcenje ili te nije briga,kako tata kaze tako ima da bude

Stefan

pre 10 godina

Neprihvativo je smatrati da ce se potencijalnim izborima nesto promeniti. Trenutno nema dovoljno postene, dovoljno kvalifikovane licnosti odnosno stranke koja moze na pravi nacin da vodi drzavu. Svi su oni isti lazovi samo se periodicno smenjuju na poziciji i opoziciji.

emirati

pre 10 godina

Uplasili se u SNS - tako je ranije i DS pricala ! Nista ne funkcionise,ni : zdravstvo,ni sudstvo,ni privreda,ni ta energetika,a " borba protiv kriminala" samo u medijima ? Pa ko je osudjen pravosnazno na neku robiju ? Ne bi ni pokrenuli "24" privatizacije da ih ne pritiska EU ! Samo je dobro u Srbiji politicarima - svi se obogatise,svi se njihovi rodjaci i prijatelji zaposlise. To su im reforme !!

drmo

pre 10 godina

koliko kontradiktornosti... "Veliki sef" nema podrsku zapada i to automatski uslovljava raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora.
Do juce jedna prica, a danas druga. Jos dugo dugo cete vi morati da se bavite politikom da biste Dacicu pomrsili konce...

PametnjaKOviC

pre 10 godina

Treba se fokusirati na rad na unapredjenju Srbije i ubrzavanju procesa reformi i integracija..izbori - tj njihov rezultat bi doneli samo boljitak gradjanima

Razum - razum

pre 10 godina

Izbori su nam potrebni kako bi pokazali i dokazali, DS trolovima i svima onima koji su protiv reformi i borbe protiv kriminala i korupcije koju Vučić i SNS vode, da je narod prepoznao one koji su interes građanaće stavili ispred svojih ličnih interesa. DS, SPS DSS, LDP neka se zabrinu da li oni smeju ići na izbore, kakv je njihov rejting i da li će uspeti da pređu cenzus.

Sasa

pre 10 godina

Kao što mora da se radi, a ne da se priča, tako Aca treba da razmisli koliko je korisno po stranku da na duele šalje Zoranu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (;), 16. januar 2014 23:33)

Ali ona je naj- po- pismena. Zna preko sto slova.

Kad se sad "probude" i odu na posao SNS botovi, ima da me zatrpaju minusima.

Dellboy

pre 10 godina

Aca ne sme Djilasu na crtu,jer bi ga ovaj oduvao,pa salje nesretnike ,jer on im je Alfa i Omega.Ako bi izasao na duel,puce ceo SNS!

Nešo

pre 10 godina

Izbori, da ili ne.Ima razloga zbog kojih bi izbore trebalo sada raspisati , ali isti tako ima opravdanja da se vanredni izbori odlože. Ono što je najbitnije , reforme se moraju sprovoditi jer bez toga u Srbiji nema napretka.

kao sav normalan svet

pre 10 godina

svi, ali apsolutno svi se slazu u oceni da bi prevremeni izbori usporili evrointegracije, a samim tim i reforme, osim ove prepodobne ministarke. Ona je pametnija od celog sveta! Samo zbog takvih kadrova radikala ipak treba odrzati izbore. Valjda ce biraci shvatiti u kakvoj su zabludi bili poslednji put.

DRAGAN

pre 10 godina

Treba dobro razmisliti da li je to pametan potez,reforme i interes gradjana treba da su na prvom mestu.Licni apetiti ne smeju biti prevaga za nesto sto nije dobro za vecinu.Ipak mislim da su uspesno sprovodjenje reformi kljucne za Srbiju i to treba da nam je prioritet.

Jovica

pre 10 godina

SNS je u poziciji da bira - hoće li na izbore ili ne. Drugi nisu, a mislim i da nikom izbori i ne odgovaraju, sem naprednjacima . Samo oni bi dobili više nakon novih izbora, svi gube poslanička mesta, stvorile bi se možda i nove koalicije. DS traži izbore, a u stvari moli Boga da ih ne bude.Prepolovio bi im se broj poslaničkih mesta.

Milan - Augsburg

pre 10 godina

gile džabe trosis reci, zar nisi primetio po komentarima i ocenama da u ovoj nesretnoj zemlji ima više lopova nego časnih ljudi

Dellboy

pre 10 godina

Tako te je oduvao Djilas sinoc,da bi ja na tvom mestu menjao pol i ime,da me niko ne prepozna vise od bruke!!!Ha ha ha,uzivao sam!

aman zaman

pre 10 godina

Draga gospođo, zadivljen sam. O tome da li ste i koliko najjači ne bih trošio reči, jer kod mene u okolini nema živog odraslog čoveka koji bi glasao za vas, posebno ne posle nejnovijeg računa za struju. Nego kad smo već kod toga, o tome ni reči, ha? Polako, biće izbora kad tad.

OBRAZ

pre 10 godina

Mnogo se prica o izborima,oni jesu potrebni ali nisu neophodni,vaznije je od svega da kada se sabere uradjeno da li vladajuca koalicija sme da stane i ispred svakog gradjanina i pogleda ga u oci.I dalje mislim da se pojedinci uspesno kriju u Vladi i da samo gledaju svoj interes.

CEREZIT F-117

pre 10 godina

Zorana Mihajlovic je potpuno u pravu kada kaze da u ovom trenutku moze da govori samo o Beogradskim izborima koji ce predsednik Narodne Skupstine Srbije Nebojsa Stefanovic raspisati u petak. Naravno kada su u pitanju parlamentarni tu je predsednistvo SNS dalu potpunu slobodu i volju svom predsedniku da o tome sam odluci i da ih izvesti. Izbori bi doneli novi odnos snaga u parlamentu koji bi drzavi doneo politicki miran cetvorogodisnji period. SNS bi mogla nesmetano da sprovede svoj program.Ali takodje treba znati da SNS prvo gleda interes svojih gradjana, a ne licni.

MAKSIM

pre 10 godina

Vanredni parlamentarni izbori bi ojačali reformsku snagu vlade predvođenu SNS-om, i omogućili da se mnogo brže sprovodi reforma društvenog sistema i usvajaju izmene ključnih zakona koji to treba da omoguće.

Sony

pre 10 godina

Nije valjda vi necete :) a d.... bi dali za vlast nego vam unija udarila klempu jer vas je ona i presvukla da budete takvi sadisti prema svom narodu jer nam dobro doneli niste samo jos vece PROBLEME finansijske !!!!

bzvz

pre 10 godina

Sve to stoji, ali dzabe kada moramo da odemo na izbore, iz prostog razloga, jer u Vladi imamo toliko neozbiljne i nemarljive ljude, poput npr. naseg premijera !

Jovica

pre 10 godina

Ovakav stav se treba dokazati-na izborima!
Svima je jasno da SNS jeste najjaca partija, ali da li su dovoljni sami sebi za formiranje vlade me zaista zanima, voleo bi da uspeju u tome, jer posle se ne bi krivica za eventualne neuspehe mogla prebacivati na koalicione partnere, a u slucaju da dobro odrade posao, bice bolje i nama i njima.

Pozdrav iz Londona

pre 10 godina

Primetio sam da je Đilas izgubio poverenje i u vlastitoj stranci i pitanje je da li će uopšte biti kandidat za gradonačelnika posle GO u Novom Sadu. Ostane li kandidat , imam utisak da će biti "pregažen" od strane naprednjaka i njihovog kandidata

Beogradsko dete

pre 10 godina

KOćničara je uvek bilo u sadašnjoj Vladi Srbije. Naravno, a ko drugi nego socijalisti i njihovi koalicioni partneri. Dođe vreme da počnu pakovati svoje kofere posle 6 godina populističke vladavine nad sudbinom Srbije.

Jovica

pre 10 godina

Ovakav stav se treba dokazati-na izborima!
Svima je jasno da SNS jeste najjaca partija, ali da li su dovoljni sami sebi za formiranje vlade me zaista zanima, voleo bi da uspeju u tome, jer posle se ne bi krivica za eventualne neuspehe mogla prebacivati na koalicione partnere, a u slucaju da dobro odrade posao, bice bolje i nama i njima.

razocaran

pre 10 godina

Kad procitam ovakav naslov, kako da mislim da ti ljudi rade u interesu naroda? Samo se nadmecu medju sobom kao deca neka i bore se za licnu moc. A to sto je moja Sremcica u 21. veku i dalje bez kanalizacije u glavnoj ulici koja je raj za stakore, sto ne vidim da ce se promeniti u narednih 20 godina, nece se resiti i da jos 50 puta raspisete izbore.

beli

pre 10 godina

ajde realno, pitanje jedno za sve ove sto komentarisu ovde . Da li ste pre 2 godine ziveli bolje nego danas? To je prvo pitanje za sve,
mada znam kakvi ce odgovori biti. Drugo moje pitanje je: Da li mislite da dugovi koji se gomilaji godinama mogu da se vrate sami i preko noci i da odma pocnemo bolje da zivimo? Dajte ljudi nemojte da se lazemo, stavite prst na celo i zapitajte se, sta je prosla vlast dobro uradila? Kakve su to tuzne privatizacije drzavnih firmi za par miliona evra, govorim o veterinarskom zavodu, prodali su je za par moliona, firma radila uredu, imala balans prihoda i rashoda, prodata djuricu i kompaniji(Djilasovim pulenima u prevodu), da bi nakon 2 godina ta firma imali duplo veci dug nego cifru za koju je prodata? Cemu se bri ljudi nadate da u ovoj drzavi neko nesto moze da uradi, kad u njoj vise nista drzavnog nema, postali smo privatna drzava.

Холандски бисер

pre 10 godina

Слажем се са госпођом министром Михајловић. Ако се распишу избори у Србији, сасвим је нормално и реално да преемијер буде из редова СНС-а тј њихов први човек Александар Вучић. Својом одговорношћу. Својим радом је то часно и поштено заслужио

opsesija

pre 10 godina

Jel je neko gledao emisiju, jel neko zna da li je ministarka spomenula Srbijagas i Bajatovica? Ako nije, bice smak sveta, hehehehe

Dellboy

pre 10 godina

E nesretnice,gde li zivis ti?Ako ostanite sa SPSom u blatu u kom se valjate,pa da vas sutnemo zajedno,mozda je tako i najbolje.

Igor Silvio

pre 10 godina

Sve je ovo vec vidjeno krenimo od proslih izbora "izborna kradja" o kojoj posle izbora nije bilo reci pa idemo na investicije koje jos mnogo meseci posle nisu stigle,pa preko ministra koji radi protiv drzave ali nije bitno ko je,bitno je da on radi protiv,pa preko hapsenja pa sutra ujtru odma pustanja,pa idemo do izbori su potrebni a sad odjednom vise nisu sta je sledece?Ja nisam glasao na prethodne necu ni ove ako budu a sto posto nece ali nmg da podnesem ovake izjave a najveci je problem sto se ljudi primaju na ove fore tuga,jad i beda kuda ide Srbija.

Srpče beogradsko

pre 10 godina

Totalni su cirkus ovi političari, sramota. Ima da se sjedinite u koaliciju svi, i redno i prekoredno čim puknu prstima ovi namesnici iz ambasada. Tada ćete svi vi stranački vojnici, naravno, pevati drugačiju pesmu. Najgora ste sorta ljudi, povraća mi se od vas. Zemlja propada jer više ni D od državnika ne umemo da proizvedemo. Zamajavate nas skoro pune dve godine, te datum, te rekonstrukcija, te izbori. Na ovakvu manjinsku izlaznost, izbori ne bi ni smeli da se priznaju, ali eto, interes političara je presudio da to i bude ozakonjeno jer ih lišava odgovornost za (ne)učinjeno, a ionako će posle izbora da se dogovore u zavisnosti od "matematike"... Đonobraznici!

Jole

pre 10 godina

Izbori bi potvrdili popularnost SNS-a ali bi opet neka mala stranka morala da udje u koaliciju.Treba zavrsiti zapocete reforme i napraviti stabilnu drzavu.

Sanja

pre 10 godina

Stvarno...se blamiras draga gospodjo! Da li ta tvoja fotelja bas toliko vredi da se ovako brukas iz dana u dan. Mene bi najpre, da sam na tvom mestu bilo sramota od same sebe a onada od rodjene dece. Jel te nije blam da dajes takav primer rodjenom detetu. Nemas ni obraza ni srama , tvoja rec ne vredi nista, jedna velika nula!!! Juce jedno pricas danas drugo. Zapitaj se... cemu sve to, sta kad prodje tvoja politicka karijera...

Марина

pre 10 godina

Тако се води политика, то је пример јаке, сигурне напредне жене која може, уме и зна да предводи Србију.

Čvarkov

pre 10 godina

Zorana je sjajan političar koji se pre svega bori za interese građana i građanki Srbije. Jedna otvorena, sposobna žena, bez dlake na jeziku. Nemam niti jednu zamerku na njen rad i ono što govori.

Vojkan

pre 10 godina

Da sam na Vasem mestu pre bih okrenuo ledja gazdama sa zapada i promisljeno napustio vlast nego doziveo gnev sopstvenog naroda a kako ste se "zahuktali" mislim da vas svesno lazu te Vase spin-marketing agencije o popularnosti a mislim da PPV-u i ne smete da saopstite koliko ste samo za zadnjih mesec dana "pukli"!. Velika obecanja, konstantne lazi i obmane vide i omadjijani vasim medijima mada jos kao iz inata nece da priznaju javno. Ne zna se na kom nivou vlasti (republika, okrug, lokal), upravljanju firmom, fondom, bolnicom, JP-cem nije haos. Totalni kolaps i brljotine na svakom koraku. Tako su i Slobu 2000-te saradnici tapsali da je najomiljeniji u narodu dok su mu mediji pevali hvalospeve pa mu se desio 5. oktobar. Corba koja je bila kisela a vi je jos zakiselili narod vise nece da je kusa.

Stamena

pre 10 godina

Posle nekih komentara promenila sam misljenje. Dajte izbore da zapusimo usta DS trolovima i da njih i njihovu stranku postavimo na svoje mesto!

micko

pre 10 godina

Ova opet "spinuje"jadan narod. Danas prica jedno,juce drugo,sutqta trece. Gadite mi se,vi iz sns-a,ne znate ni sta hocete,provocirate narod svakodnevno a uz sve to sebe smatrate kao za "ozbiljnu"stranku..Toliko izmisljate da ste usli u fazu da vec i sami sebe vucete za nos,jad i beda,smehotres od "vlasti". Nisam clan ni jedne partije,niti cu ikada biti,ovo pisem kao gradjanin Srbije kome je dosadilo i nece vise da trpi da mu vredjaju cak i osnovno ljudsko dostojanstvo,a oni i ne znaju sta je to,jer su im svima obrazi ko djonovi na vojnickim cizmama. Ostavite nas vise na miru sa vasim laznim i bratoubilackim izjavama kao sto ste nam isto to radili i '90 godina, vi,smesni i neobrazovani RADIKALI.

novosadista

pre 10 godina

do pre par sati
"trebaju izbori, da preuzmemo punu odgovornost i da nas SPS ne koči", sad odjednom ne treba?

Ljudske vrline su: skromnost, iskrenost. doslednost, / pametnom dosta/

Rastimovana violina

pre 10 godina

Sto se tice rasta vase popularnosti to je neosporno, a sto se tice izbora mislim da ipak treba da se raspisu iz samo jednog razloga a to je smena Dacica, nije on za premijera.

RealaN

pre 10 godina

I ptice na grani znaju da je SNS najjaca partija u Srbiji ali zaslugom Vucica... Ali, koalicija sa korumpirani sps, moze samo da tu popularnos smanji...

bubica 2

pre 10 godina

ovo će biti najveća greška za SNS ako ne izađe na izbore. Mali će napraviti haos i nikada više nećete biti toliko jaki. Narod već priča ako ste sa njima isti ste. Savet mogu dati ne?

mnogo smaras

pre 10 godina

Ne trebaju izbori tebi i SRS-SNS,izbori su potrebni Srbiji i njenim gradjanima.Polako, ali sigurno,postajete svesni koliko ste nesposobni i da nemate bas nikakvih rezultata.Nije DJilas privatizovao Beograd,vec ste vi,napredni radikali,privatizovali Srbiju.

Branko

pre 10 godina

Bas zato je SNS najjaca stranka izbori i treba da budu, da bi se izbacio visak iz Vlade i da se nastavi dalje bez ometanja reformi koje su zapocete.

Sofisticirano

pre 10 godina

Možda su izbori ipak jedino rešenje! Posle ovakvih skandala u SPSu očigledno je da ovaj sastav Vlade nije baš najsavršenije rešenje! Treba smestiti SPS u opozicione klupe pa neka se ponovo kao i DS raščiste od kukolja! Ali bojim se da će to nekako baš teško da im ide! Raspašće se brže nego DS!

Mića

pre 10 godina

Pažljivo sam gledao emisiju i jako mi je žao što nismo dobili odgovore na afere koje je Zorana iznela Đilasu. Najlakše je tako se braniti kao što se on brani - "Neću da odgovaram." E pa građani žele odgovore.

Aleksandar

pre 10 godina

Ahahaha, do pre par sati "trebaju izbori, da preuzmemo punu odgovornost i da nas SPS ne koči", sad odjednom ne treba? Pa vi ste veći poltroni nego što sam i mogao da zamislim. Tužno...

gile 23

pre 10 godina

Ako se već ozbiljno radi na obračunu sa kriminalom onda bi to trebalo da podrži čitava vlada a ne samo SNS. Treba dobro izvagati odluku o izborima!

AU

pre 10 godina

Novinarka koja je sa PINKA,gde je vodila politicke emisije cirkuskog tipa dovedena na RTS,jedva skrpila emisiju posle pola godine.Dobija li ona platu kad nista ne radi?Pokusava da imitira sjajnu pol.emisiju Za i protiv,koja je radjena u Djindjiceva vremena pre dolaska Tijanica i plavusica.

DSS

pre 10 godina

Nevolim ni jedne ni druge, ali joj je Djilas objasnio neke stvari, a i prava radikalka nepristojna prica sta se njoj prica i upada non stop u rec...

TROPYGAB

pre 10 godina

Izbori se ne organizuju za licnosti tj.pojedince,ni za stranku,vec su vazni za nas gradjane Srbije i za Srbiju.Pojedini funkcjoneri nisu obavili zadatak na adekvatan nacin i potrebno je da ih menjamo sposobnijim.Stvorimo od Srbije modernu ,pristojnu,pravnu drzavu,drzavu buducnosti u kojoj se zivot biti mnogo bolji nego danas.Povratimo Srbiji ugled u svetu koji je imala,postanimo punopravan clan Evropske unije.

MilanCh

pre 10 godina

Imate glasace, imate sve, ne trebaju vam izbori.
Jedino nemate ni jedan jedini konkretan projekat ili potez koji bi ucinio gradjanima Srbije boljitak.

zoran

pre 10 godina

Niste vi najjači nego NAJDRSKIJI. Na kraju ima da bude ona stara:"Bešte noge usr*** ću vas". Tako je bilo i 2000. pa vas je pok. Điđić spasio od linča.

Srbija

pre 10 godina

Ja bih glasao sa obe ruke za vas ako obecate da cete dovesti strucne ljude u Vladu i javna preduzeca kao Radulovica i Krstica a ne neke partijske poslusnike Megatrendovce

srle

pre 10 godina

mislim da su nam potrebni izbori,jer dosta nam je vise kocenja odedjenih mocnika..SNS je odlucna u svojim reformama i zasluzuju prvog coveka vlade.

A struja - pljacka sa racunima?

pre 10 godina

Mene bi bar malkice bilo sramota da 2 meseca vicem kako nam trebaju izbori, a onda preko noci promenim "misljenje" i kazem kako ipak nisu potrebni. Imajte trunku samopostovanja.
P.S. Sve vise sam ubedjen ne samo da necete ubedljivo dobiti sledece izbore (kad god oni bili), vec da cete zestoko podbaciti. Narod se ipak koliko-toliko izdresirao da prepozna prevarante i demagoge. Uz to, za razliku od svakog proslog puta, ovi sad su i neobrazovani, pride.

ЧИСТАЧ

pre 10 godina

То стоји да сте најјачи,али зашто то и коначно до краја не материјализовати.Изаћи на изборе и дотући ове противнике до краја.

Minut, dva

pre 10 godina

Ubrzavanje reformi i izbacivanje SPS iz vlasti, godinu ipo dana su u vladi, a nista znacajno nisu postigli kao partija, pogresni ministri, premijer nezainteresovan, to Srbiji u ovom momentu ne treba.

zena je cudo

pre 10 godina

Do ponoci Bata Santos, Mirovic, Babic a mozda i mali Tomin. Ajde izredjajte se svi odjednom, smoriste vise. Ne trebaju vama izbori nego malo mozga i bar trunka samopostovanja.

knight

pre 10 godina

Ja ne znam ljudi jel dodješe ti investitori,jel se zaposlio narod jel povećane plate radnicima u privatnom sektoru,jel se otvaraju fabrike?! Evro nam je 115 dinara,jel smo imali poskupljenja početkom ove godine! Ja ne znam kako nam je bolje,moramo da čekamo još godinu dana!?!?!? A kad prodje to džabe smo čekali mora još da se čeka,ja zaista ne vidim boljitak sa ovom politikom!

Lidija

pre 10 godina

"SNS ce izaci na izbore sa TIMOM koji ce da vodi grad..."
Tipicno za SNS:nema PETLJU da predlozi JEDNU licnost za kandidata.
Mozda s pravom izbegava: PPV se vec dva put opekao/izgubio na izborima za gradonacelnika Beograda,pa ne bi OPET.

nnnnnnnnn

pre 10 godina

Gledao sam veceras emisiju na rts-u gde je bila gost i ministarka u drustvu Djilasa!!Dok je bila reportaza o uzicu suze su mi potekle od tuge,a kada su njih dvoje raspravljali ko je kriv suze su mi potekle od smeha!!kako je objasnila doticna svi od mesne zajednice do ministarstva skidaju odgovornost sa sebe i niko nije kriv.po tome kako kaze narod je kriv sto je pio vodu...........tesko nama,nek nam je bog upomoc!!!!!!

zmitjkoe

pre 10 godina

Ne znam da li je sveprisutna dama, vestacka plavusa ili je prirodno tupa, ili nema srama niti stida, ili je boli doope sta ko misli, ili uopste ne misli gde ce joj doope biti za godinu dana. Mislim, strasno.

procesor3

pre 10 godina

Izbori bi doneli novi odnos snaga u parlamentu koji bi zemlji doneo politički miran četvorogodišnji period. SNS bi mogla nesmetano da sprovede svoj program.

zoran

pre 10 godina

Niste vi najjači nego NAJDRSKIJI. Na kraju ima da bude ona stara:"Bešte noge usr*** ću vas". Tako je bilo i 2000. pa vas je pok. Điđić spasio od linča.

Aleksandar

pre 10 godina

Ahahaha, do pre par sati "trebaju izbori, da preuzmemo punu odgovornost i da nas SPS ne koči", sad odjednom ne treba? Pa vi ste veći poltroni nego što sam i mogao da zamislim. Tužno...

knight

pre 10 godina

Ja ne znam ljudi jel dodješe ti investitori,jel se zaposlio narod jel povećane plate radnicima u privatnom sektoru,jel se otvaraju fabrike?! Evro nam je 115 dinara,jel smo imali poskupljenja početkom ove godine! Ja ne znam kako nam je bolje,moramo da čekamo još godinu dana!?!?!? A kad prodje to džabe smo čekali mora još da se čeka,ja zaista ne vidim boljitak sa ovom politikom!

zena je cudo

pre 10 godina

Do ponoci Bata Santos, Mirovic, Babic a mozda i mali Tomin. Ajde izredjajte se svi odjednom, smoriste vise. Ne trebaju vama izbori nego malo mozga i bar trunka samopostovanja.

A struja - pljacka sa racunima?

pre 10 godina

Mene bi bar malkice bilo sramota da 2 meseca vicem kako nam trebaju izbori, a onda preko noci promenim "misljenje" i kazem kako ipak nisu potrebni. Imajte trunku samopostovanja.
P.S. Sve vise sam ubedjen ne samo da necete ubedljivo dobiti sledece izbore (kad god oni bili), vec da cete zestoko podbaciti. Narod se ipak koliko-toliko izdresirao da prepozna prevarante i demagoge. Uz to, za razliku od svakog proslog puta, ovi sad su i neobrazovani, pride.

zmitjkoe

pre 10 godina

Ne znam da li je sveprisutna dama, vestacka plavusa ili je prirodno tupa, ili nema srama niti stida, ili je boli doope sta ko misli, ili uopste ne misli gde ce joj doope biti za godinu dana. Mislim, strasno.

ЧИСТАЧ

pre 10 godina

То стоји да сте најјачи,али зашто то и коначно до краја не материјализовати.Изаћи на изборе и дотући ове противнике до краја.

Srbija

pre 10 godina

Ja bih glasao sa obe ruke za vas ako obecate da cete dovesti strucne ljude u Vladu i javna preduzeca kao Radulovica i Krstica a ne neke partijske poslusnike Megatrendovce

DSS

pre 10 godina

Nevolim ni jedne ni druge, ali joj je Djilas objasnio neke stvari, a i prava radikalka nepristojna prica sta se njoj prica i upada non stop u rec...

MilanCh

pre 10 godina

Imate glasace, imate sve, ne trebaju vam izbori.
Jedino nemate ni jedan jedini konkretan projekat ili potez koji bi ucinio gradjanima Srbije boljitak.

AU

pre 10 godina

Novinarka koja je sa PINKA,gde je vodila politicke emisije cirkuskog tipa dovedena na RTS,jedva skrpila emisiju posle pola godine.Dobija li ona platu kad nista ne radi?Pokusava da imitira sjajnu pol.emisiju Za i protiv,koja je radjena u Djindjiceva vremena pre dolaska Tijanica i plavusica.

nnnnnnnnn

pre 10 godina

Gledao sam veceras emisiju na rts-u gde je bila gost i ministarka u drustvu Djilasa!!Dok je bila reportaza o uzicu suze su mi potekle od tuge,a kada su njih dvoje raspravljali ko je kriv suze su mi potekle od smeha!!kako je objasnila doticna svi od mesne zajednice do ministarstva skidaju odgovornost sa sebe i niko nije kriv.po tome kako kaze narod je kriv sto je pio vodu...........tesko nama,nek nam je bog upomoc!!!!!!

Lidija

pre 10 godina

"SNS ce izaci na izbore sa TIMOM koji ce da vodi grad..."
Tipicno za SNS:nema PETLJU da predlozi JEDNU licnost za kandidata.
Mozda s pravom izbegava: PPV se vec dva put opekao/izgubio na izborima za gradonacelnika Beograda,pa ne bi OPET.

procesor3

pre 10 godina

Izbori bi doneli novi odnos snaga u parlamentu koji bi zemlji doneo politički miran četvorogodišnji period. SNS bi mogla nesmetano da sprovede svoj program.

srle

pre 10 godina

mislim da su nam potrebni izbori,jer dosta nam je vise kocenja odedjenih mocnika..SNS je odlucna u svojim reformama i zasluzuju prvog coveka vlade.

gile 23

pre 10 godina

Ako se već ozbiljno radi na obračunu sa kriminalom onda bi to trebalo da podrži čitava vlada a ne samo SNS. Treba dobro izvagati odluku o izborima!

Minut, dva

pre 10 godina

Ubrzavanje reformi i izbacivanje SPS iz vlasti, godinu ipo dana su u vladi, a nista znacajno nisu postigli kao partija, pogresni ministri, premijer nezainteresovan, to Srbiji u ovom momentu ne treba.

TROPYGAB

pre 10 godina

Izbori se ne organizuju za licnosti tj.pojedince,ni za stranku,vec su vazni za nas gradjane Srbije i za Srbiju.Pojedini funkcjoneri nisu obavili zadatak na adekvatan nacin i potrebno je da ih menjamo sposobnijim.Stvorimo od Srbije modernu ,pristojnu,pravnu drzavu,drzavu buducnosti u kojoj se zivot biti mnogo bolji nego danas.Povratimo Srbiji ugled u svetu koji je imala,postanimo punopravan clan Evropske unije.

emirati

pre 10 godina

Uplasili se u SNS - tako je ranije i DS pricala ! Nista ne funkcionise,ni : zdravstvo,ni sudstvo,ni privreda,ni ta energetika,a " borba protiv kriminala" samo u medijima ? Pa ko je osudjen pravosnazno na neku robiju ? Ne bi ni pokrenuli "24" privatizacije da ih ne pritiska EU ! Samo je dobro u Srbiji politicarima - svi se obogatise,svi se njihovi rodjaci i prijatelji zaposlise. To su im reforme !!

Dellboy

pre 10 godina

Aca ne sme Djilasu na crtu,jer bi ga ovaj oduvao,pa salje nesretnike ,jer on im je Alfa i Omega.Ako bi izasao na duel,puce ceo SNS!

Dellboy

pre 10 godina

Tako te je oduvao Djilas sinoc,da bi ja na tvom mestu menjao pol i ime,da me niko ne prepozna vise od bruke!!!Ha ha ha,uzivao sam!

drmo

pre 10 godina

koliko kontradiktornosti... "Veliki sef" nema podrsku zapada i to automatski uslovljava raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora.
Do juce jedna prica, a danas druga. Jos dugo dugo cete vi morati da se bavite politikom da biste Dacicu pomrsili konce...

Sasa

pre 10 godina

Kao što mora da se radi, a ne da se priča, tako Aca treba da razmisli koliko je korisno po stranku da na duele šalje Zoranu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (;), 16. januar 2014 23:33)

Ali ona je naj- po- pismena. Zna preko sto slova.

Kad se sad "probude" i odu na posao SNS botovi, ima da me zatrpaju minusima.

zvonko

pre 10 godina

Gospodo sa B92 , zar je samo ova "plavuša" bila gost u toj emisiji ili jos neko. Red bi bio da ste bar jedan red napisali i sta je drugi gost rekao, ako ste primetili da je bio u emisiji. Sve mi se cini da i vi pocinjete da klizite pod skute PPV, jedinog i nepogresivog.

Pas koji je voleo vozove

pre 10 godina

Gospodjo draga, da li shvatate da vasa stranka sem de facto priznavanja tzv Kosova nije ama bas nista uradila. Uostalom, istorija ce pokazati da je to bio i jedini cilj i svrha stvaranja vase stranke. Ne znam da li ste toga svesni, ali narod jeste. Dajte nam sansu da pokazete koliko ste jaki. Narod ce izaci na izbore da skine ovaj jaram sa vrata.

kao sav normalan svet

pre 10 godina

svi, ali apsolutno svi se slazu u oceni da bi prevremeni izbori usporili evrointegracije, a samim tim i reforme, osim ove prepodobne ministarke. Ona je pametnija od celog sveta! Samo zbog takvih kadrova radikala ipak treba odrzati izbore. Valjda ce biraci shvatiti u kakvoj su zabludi bili poslednji put.

Boba

pre 10 godina

Iskreno receno ja sam za izbore. Da je pametan ovaj narod da izadje na izbore (ako dode do izbora) u sto vecem broju pa da skinemo SNS i SPS sa trona. Tako da im pokazemo da ovaj narod nikome vise nece davati kredite da nas vuku za nos godinama bez iole kakvih rezultata. I sledecu stranka koja pobedi na izborima, treba dati fore godinu dana i ako ta ista stranka ne bude davala rezultate, odmah treba ici na nove izbore i smenu te iste. Samo tako mozemo im pokazati (strankama) da Srbija nije nicije vlasnistvo ni prcija i da politicari budu svesni toga, kako im je karijera moze brzo zapoceti tako moze i brzo zavrsiti.

OKnO

pre 10 godina

Istina!
Istovremeno ste najjači, najbolji i veoma loši.
Činjenica da je na političkoj sceni ostao sve sam šlj.. i da ste u toj konkurenciji najjači i najbolji, govori nešto o vama.
Ali to da ste sunovratili zemlju za dve godine više nego snakcije i bombardovanje, govori koliko ste pogubni za Srbiju.
Narod vas je izabrao jednom zbog onog što ste pričali, a sada radite nešto sasvim drugo, ako vas ponovo izabere na osnovu ovih rezultata, e neka nam vas onda!!

Dragan Jurić

pre 10 godina

Kad malo bolje razmislim, u poređenju sa ovim patološkim minhauzenovskim lažovima, NATO bombardovanje mi izgleda kao međunarodna humanitarna pomoć...

Stepa

pre 10 godina

Ova preletacica menja plocu.Sigurno joj je ppv dojavio sta su ga savetovali iz Brisela,Londona,Berlina i Vasingtona.Sad su joj jsvni nastupi cisto da ispuni kvotu pojavljivanja u medijima i naravno velicanje dela ppv-a.

hrvoje

pre 10 godina

Pa pamtis li zeno sta si 24 sata pricala samo do juce a danas ovo. Pa imas li ti uopste pamcenje ili te nije briga,kako tata kaze tako ima da bude

Dragan Jurić

pre 10 godina

Kad malo bolje razmislim, u poređenju sa ovim patološkim minhauzenovskim lažovima, NATO bombardovanje mi izgleda kao međunarodna humanitarna pomoć...

Stefan

pre 10 godina

Neprihvativo je smatrati da ce se potencijalnim izborima nesto promeniti. Trenutno nema dovoljno postene, dovoljno kvalifikovane licnosti odnosno stranke koja moze na pravi nacin da vodi drzavu. Svi su oni isti lazovi samo se periodicno smenjuju na poziciji i opoziciji.

Dirty

pre 10 godina

Kao da neko vas (pogotovo ministarku) pita šta će se ovde dešavati? Primetno je da odavno nije bilo javne ličnosti, kao gospođa ministarka, koja je toliko kontradiktornosti iznosila. Pritom, je najviše govorila o sebi i svojoj stranci. Jasno je da su osnivači SNS-a van zemlje i da oni odlučuju o svemu a da je ministarka samo neobavešteni PR???

DRAŽA KG

pre 10 godina

Volim ove bombastične napucane izjave ,volim što je sve u interesu partije a ne u interesu građana,tonite,samo tonite!Uz lažne listiće ste i došli do vlasti,sve vreme samo lažete a kada budete ljuljnuli o ledinu ima narod da vas šutira po ulicama za sve te lagarije!Nije vam ovo vreme Miloševića,te smo dečije bolesti preležali,to ste zaboravili?
Biće izbora,biće,biće još kako!

dokle

pre 10 godina

prvo nas smaraju 3 meseca hoce izbore nece izbore, pa ce nas smarati jos toliko sa kampanjama a nama, uskoro manjini koja nije ni u jednoj stranci, isto...

Realista

pre 10 godina

Ne slažem se sa Zoranom, nije stvar u jačini-rejtingu, neko u onima koji smetaju i koje narod ne želi. Dakle, na vlasti su stranke koje nemaju podršku građana.

Ovca

pre 10 godina

@Razum - razum:
Izbori su nam jedino potrebni kako bi zadovoljili alavost bulumente partijskih kadrova za vlašću! Ako bude izbora, to je jedini razlog, a vi naivni verujte i dalje u šta god hoćete!

mnogo smaras

pre 10 godina

Ne trebaju izbori tebi i SRS-SNS,izbori su potrebni Srbiji i njenim gradjanima.Polako, ali sigurno,postajete svesni koliko ste nesposobni i da nemate bas nikakvih rezultata.Nije DJilas privatizovao Beograd,vec ste vi,napredni radikali,privatizovali Srbiju.

Sanja

pre 10 godina

Stvarno...se blamiras draga gospodjo! Da li ta tvoja fotelja bas toliko vredi da se ovako brukas iz dana u dan. Mene bi najpre, da sam na tvom mestu bilo sramota od same sebe a onada od rodjene dece. Jel te nije blam da dajes takav primer rodjenom detetu. Nemas ni obraza ni srama , tvoja rec ne vredi nista, jedna velika nula!!! Juce jedno pricas danas drugo. Zapitaj se... cemu sve to, sta kad prodje tvoja politicka karijera...

бидермајер

pre 10 godina

Није битно бити апсолутни владар,већ је битно повести ваљано земљу.
Маргиналци и провинцијалци који је сада воде су рециклажа времена,и као такви не трају дуго.Од избора до избора док се потпуно не износају или их "вода не однесе".

SSSSa

pre 10 godina

Glasnogovornik! Pravilo je da se radi posao za koji se prima plata. Kada bi se skupile sve izjave mozda bi rumenilo bilo suvisno. MOZDA!!!

znate li koga podržavate..?

pre 10 godina

Vi ste najgora vlada koju je Srbija ikada imala i kao takvi morate da zavrsite na djubristu istorije.
(Dejan, 17. januar 2014 08:35)
Coppy paste odrađeno, nema umaranja mozga, nema razmišljanja! A na stolu, danas, sutra...?

nije nam do smeha

pre 10 godina

Zagonetka:
Kosa plava, baš je strava, šta god kaže, uvek laže ...
(Pop, 16. januar 2014 23:59)
Vama možda i jeste do pesme jer ste verovatno zaposleni, zbrinuti partijski "drug". Nama nije ni plavo ni Ružićasto jer nam je previše žutog pred očima uništilo i sadašnjost a bogami i budućnost!

rzmislite i saslušajte...

pre 10 godina

Podrska Djilasu,jedan je od najboljih gradonacelnika Beograda!!!
(Lidija, 16. januar 2014 23:54)
Ne vređajte uspomenu na plejadu gradonačelnika-domaćina!

Srpče beogradsko

pre 10 godina

Totalni su cirkus ovi političari, sramota. Ima da se sjedinite u koaliciju svi, i redno i prekoredno čim puknu prstima ovi namesnici iz ambasada. Tada ćete svi vi stranački vojnici, naravno, pevati drugačiju pesmu. Najgora ste sorta ljudi, povraća mi se od vas. Zemlja propada jer više ni D od državnika ne umemo da proizvedemo. Zamajavate nas skoro pune dve godine, te datum, te rekonstrukcija, te izbori. Na ovakvu manjinsku izlaznost, izbori ne bi ni smeli da se priznaju, ali eto, interes političara je presudio da to i bude ozakonjeno jer ih lišava odgovornost za (ne)učinjeno, a ionako će posle izbora da se dogovore u zavisnosti od "matematike"... Đonobraznici!

micko

pre 10 godina

Ova opet "spinuje"jadan narod. Danas prica jedno,juce drugo,sutqta trece. Gadite mi se,vi iz sns-a,ne znate ni sta hocete,provocirate narod svakodnevno a uz sve to sebe smatrate kao za "ozbiljnu"stranku..Toliko izmisljate da ste usli u fazu da vec i sami sebe vucete za nos,jad i beda,smehotres od "vlasti". Nisam clan ni jedne partije,niti cu ikada biti,ovo pisem kao gradjanin Srbije kome je dosadilo i nece vise da trpi da mu vredjaju cak i osnovno ljudsko dostojanstvo,a oni i ne znaju sta je to,jer su im svima obrazi ko djonovi na vojnickim cizmama. Ostavite nas vise na miru sa vasim laznim i bratoubilackim izjavama kao sto ste nam isto to radili i '90 godina, vi,smesni i neobrazovani RADIKALI.

Igor Silvio

pre 10 godina

Sve je ovo vec vidjeno krenimo od proslih izbora "izborna kradja" o kojoj posle izbora nije bilo reci pa idemo na investicije koje jos mnogo meseci posle nisu stigle,pa preko ministra koji radi protiv drzave ali nije bitno ko je,bitno je da on radi protiv,pa preko hapsenja pa sutra ujtru odma pustanja,pa idemo do izbori su potrebni a sad odjednom vise nisu sta je sledece?Ja nisam glasao na prethodne necu ni ove ako budu a sto posto nece ali nmg da podnesem ovake izjave a najveci je problem sto se ljudi primaju na ove fore tuga,jad i beda kuda ide Srbija.

opsesija

pre 10 godina

Jel je neko gledao emisiju, jel neko zna da li je ministarka spomenula Srbijagas i Bajatovica? Ako nije, bice smak sveta, hehehehe

DRAGAN

pre 10 godina

Treba dobro razmisliti da li je to pametan potez,reforme i interes gradjana treba da su na prvom mestu.Licni apetiti ne smeju biti prevaga za nesto sto nije dobro za vecinu.Ipak mislim da su uspesno sprovodjenje reformi kljucne za Srbiju i to treba da nam je prioritet.

ribice

pre 10 godina

Nije dobro stalno pričati da će izbora biti, a potom pričati da izbori ne trebaju. Tako se urušava imidž stranke, a i svoj sopstveni. Treba sačekati odluku Vučića.

Smorko

pre 10 godina

Mislim da SNS bas trebaju izbori, da potvrde svoju popularnost, da reforme krenu brze, da se promene neki ljudi. Tako bi se ucutkali oni koji su protiv SNS, a kojih ima vrlo malo.

Vojkan

pre 10 godina

Da sam na Vasem mestu pre bih okrenuo ledja gazdama sa zapada i promisljeno napustio vlast nego doziveo gnev sopstvenog naroda a kako ste se "zahuktali" mislim da vas svesno lazu te Vase spin-marketing agencije o popularnosti a mislim da PPV-u i ne smete da saopstite koliko ste samo za zadnjih mesec dana "pukli"!. Velika obecanja, konstantne lazi i obmane vide i omadjijani vasim medijima mada jos kao iz inata nece da priznaju javno. Ne zna se na kom nivou vlasti (republika, okrug, lokal), upravljanju firmom, fondom, bolnicom, JP-cem nije haos. Totalni kolaps i brljotine na svakom koraku. Tako su i Slobu 2000-te saradnici tapsali da je najomiljeniji u narodu dok su mu mediji pevali hvalospeve pa mu se desio 5. oktobar. Corba koja je bila kisela a vi je jos zakiselili narod vise nece da je kusa.

novosadista

pre 10 godina

do pre par sati
"trebaju izbori, da preuzmemo punu odgovornost i da nas SPS ne koči", sad odjednom ne treba?

Ljudske vrline su: skromnost, iskrenost. doslednost, / pametnom dosta/

aman zaman

pre 10 godina

Draga gospođo, zadivljen sam. O tome da li ste i koliko najjači ne bih trošio reči, jer kod mene u okolini nema živog odraslog čoveka koji bi glasao za vas, posebno ne posle nejnovijeg računa za struju. Nego kad smo već kod toga, o tome ni reči, ha? Polako, biće izbora kad tad.

Milentije

pre 10 godina

Gradjani Srbije su za izbore , jel jedino na taj nacin mogu da dodju pravi ljudi i koji zasluzuju vlast . Tu zaslugu su zasluzili tim sto su svako svoje obecanje ispunili .

DukiNS

pre 10 godina

I šta sad, treba još dve godine držati Dačića u Vladi? Bojim se da će biti kasno ako budemo čekali da dođu izbori za dve godine. Biće kasno, propašće nai i školstvo i zdravstvo, navijače ćemo zaposliti u policiju.

Mica M.M.

pre 10 godina

Tačno je da SNS-u izbori nisu neophodni. Ipak, mislim da bi narod imao volju da se oglasi, a i treba da se održe jer bi se time bar unekoliko prekinule raznorazne spekulacije i zapušila bi se usta mnogima kada bi narod izabrao. Ali videcemo jos Vucicevu konacnu odluku. On najbolje zna sta radi.

tanjaart

pre 10 godina

Siguran sam da će Vučić šta god da odluči o izborima doneti pravu odluku koja neće štetiti državi i gradjanima. Tako da je suvisno bilo sta dalje komentarisati.

Hristina

pre 10 godina

Bogam i trebace nam ako ne sada onda cese ispostaviti tamo na jesen da su nam bili neophodni i da dalje ne moze. I onda ce se potezati ista prica oko izbora opet napraviti mozda tada. Vucic se dzabe nada da ce sve nadalje bar biti u redu. Ali nema nista od toga.

bubica 2

pre 10 godina

ovo će biti najveća greška za SNS ako ne izađe na izbore. Mali će napraviti haos i nikada više nećete biti toliko jaki. Narod već priča ako ste sa njima isti ste. Savet mogu dati ne?

razocaran

pre 10 godina

Kad procitam ovakav naslov, kako da mislim da ti ljudi rade u interesu naroda? Samo se nadmecu medju sobom kao deca neka i bore se za licnu moc. A to sto je moja Sremcica u 21. veku i dalje bez kanalizacije u glavnoj ulici koja je raj za stakore, sto ne vidim da ce se promeniti u narednih 20 godina, nece se resiti i da jos 50 puta raspisete izbore.

Dellboy

pre 10 godina

E nesretnice,gde li zivis ti?Ako ostanite sa SPSom u blatu u kom se valjate,pa da vas sutnemo zajedno,mozda je tako i najbolje.

Sony

pre 10 godina

Nije valjda vi necete :) a d.... bi dali za vlast nego vam unija udarila klempu jer vas je ona i presvukla da budete takvi sadisti prema svom narodu jer nam dobro doneli niste samo jos vece PROBLEME finansijske !!!!

OBRAZ

pre 10 godina

Mnogo se prica o izborima,oni jesu potrebni ali nisu neophodni,vaznije je od svega da kada se sabere uradjeno da li vladajuca koalicija sme da stane i ispred svakog gradjanina i pogleda ga u oci.I dalje mislim da se pojedinci uspesno kriju u Vladi i da samo gledaju svoj interes.

Nešo

pre 10 godina

Izbori, da ili ne.Ima razloga zbog kojih bi izbore trebalo sada raspisati , ali isti tako ima opravdanja da se vanredni izbori odlože. Ono što je najbitnije , reforme se moraju sprovoditi jer bez toga u Srbiji nema napretka.

Jovica

pre 10 godina

SNS je u poziciji da bira - hoće li na izbore ili ne. Drugi nisu, a mislim i da nikom izbori i ne odgovaraju, sem naprednjacima . Samo oni bi dobili više nakon novih izbora, svi gube poslanička mesta, stvorile bi se možda i nove koalicije. DS traži izbore, a u stvari moli Boga da ih ne bude.Prepolovio bi im se broj poslaničkih mesta.

PametnjaKOviC

pre 10 godina

Treba se fokusirati na rad na unapredjenju Srbije i ubrzavanju procesa reformi i integracija..izbori - tj njihov rezultat bi doneli samo boljitak gradjanima

Moler

pre 10 godina

Treba nastaviti reforme ali na manje bolniji nacin i sacekati redovne izbore. Popularnost SNS-a je velika bas zato sto radi ono za sta drugi nisu imali hrabrosti.

ViolaDj

pre 10 godina

Zaista smatram da je u intersu Srbije da se reforme sprovode efikasno i bez "kocenja", a vanredni parlamentarni izbori bi omogucili onima koji mogu i koji hoce da to tako i bude sprovedeno. Objedinjeni sa izborima u Beogradu, kostace manje, a doneti mogucnost velikih pomaka. Ja jesam za izbore.

Zoki

pre 10 godina

Mislim da nije vreme za trošenje para na republicke izbore...stranke ce se onda baviti prvo predizbonom kampanjom, onda pregovaranjem oko koalicija i tako dodje još jedna jesen...niko se neće baviti boljim zivotom naroda i resavanjem problema od zivotne vaznosti...stanje ostaje kakvo jeste, a ono priznaćete za većinu građana nije sjajno! Problemi se ne resavaju podizanjem akciza na gorivo? Monopol u trgovini još nije razbijen mnogi uvoznički lobiji caruju nasim trzištem...otkud sad toliko ulja za jelo po marketima po ceni manjoj od 100 dinara ili oko 100 dinara, a u vreme spremanja zimnice cena mu bese i do 180??? Ko bre više zafrkava ovaj narod i dokle? Time se treba pozabaviti a izbori nek čekaju...ova Vlada je već rekonstruisana pre samo par meseci...pa će sad opet...Tačno je da ima resora koji lošije rade treba menjati njih ...ne celu Vladu...uradjeno je dosta po pitanju suzbijanja kriminala, mita i korupcije...zasto sada stati i dati im vremena da se prekonsoliduju i organizuju? Sta je sa pitanjem nasilja na stadionima, po ulicama Novog Sada i ostalim gradovima...hocemo evropske zakone i principe...zasto onda deca mogu da kupe alkohol i sta rade na ulicama bez posle 23h sama- bez roditelja ???
U Hrvatskoj su skoro kaznjena dva studenta sto sede na naslonu klupa u parku... kad ce to zaziveti kod nas - 3014?

beli

pre 10 godina

ajde realno, pitanje jedno za sve ove sto komentarisu ovde . Da li ste pre 2 godine ziveli bolje nego danas? To je prvo pitanje za sve,
mada znam kakvi ce odgovori biti. Drugo moje pitanje je: Da li mislite da dugovi koji se gomilaji godinama mogu da se vrate sami i preko noci i da odma pocnemo bolje da zivimo? Dajte ljudi nemojte da se lazemo, stavite prst na celo i zapitajte se, sta je prosla vlast dobro uradila? Kakve su to tuzne privatizacije drzavnih firmi za par miliona evra, govorim o veterinarskom zavodu, prodali su je za par moliona, firma radila uredu, imala balans prihoda i rashoda, prodata djuricu i kompaniji(Djilasovim pulenima u prevodu), da bi nakon 2 godina ta firma imali duplo veci dug nego cifru za koju je prodata? Cemu se bri ljudi nadate da u ovoj drzavi neko nesto moze da uradi, kad u njoj vise nista drzavnog nema, postali smo privatna drzava.

bzvz

pre 10 godina

Sve to stoji, ali dzabe kada moramo da odemo na izbore, iz prostog razloga, jer u Vladi imamo toliko neozbiljne i nemarljive ljude, poput npr. naseg premijera !

CEREZIT F-117

pre 10 godina

Zorana Mihajlovic je potpuno u pravu kada kaze da u ovom trenutku moze da govori samo o Beogradskim izborima koji ce predsednik Narodne Skupstine Srbije Nebojsa Stefanovic raspisati u petak. Naravno kada su u pitanju parlamentarni tu je predsednistvo SNS dalu potpunu slobodu i volju svom predsedniku da o tome sam odluci i da ih izvesti. Izbori bi doneli novi odnos snaga u parlamentu koji bi drzavi doneo politicki miran cetvorogodisnji period. SNS bi mogla nesmetano da sprovede svoj program.Ali takodje treba znati da SNS prvo gleda interes svojih gradjana, a ne licni.

MAKSIM

pre 10 godina

Vanredni parlamentarni izbori bi ojačali reformsku snagu vlade predvođenu SNS-om, i omogućili da se mnogo brže sprovodi reforma društvenog sistema i usvajaju izmene ključnih zakona koji to treba da omoguće.

Kate Walker

pre 10 godina

Tačno je da SNS-u izbori nisu neophodni. Ipak, mislim da bi narod imao volju da se oglasi, a i treba da se održe jer bi se time bar unekoliko prekinule raznorazne spekulacije i zapušila bi se usta mnogima kada bi narod izabrao.

Dobitna kombinacija

pre 10 godina

Mnogo smo alavi i za minimalne efekte. Sreca sto imamo najboljeg kocnicara, kad god zatreba on je najjaci adut iz rukava.

Dimitrije Tucovic

pre 10 godina

Gospodjo Mihajlovic SNS jeste najjaca stranka u Srbiji,ali to mora da se opravda!Ako i ne bude parlamentarnih izbora,onda punom parom da se izvrsavaju reforme,a svi znamo da SNS to moze i ima snage!

neboSAR

pre 10 godina

Jeste SNS jak, al to je dobro i za njih i za Srbiju, posebno ako budu izbori. Samo novim izborima i biranjem Vlade, koja ce po svemu sudeci brojati mnogo veci broj poslanika SNS-a (nadam se dovoljan za samostalno formiranje Vlade), ce se uci u sprovodjenje preko potrebnih reformi. Za dobrobit Srbije je sada raspisati izbore i iz Vlade se resiti pojedinaca koji nisu raspolozeni, ili pak sposobni za dela koje treba ciniti u najskorije vreme, a za bolju buducnost Srbije

Colovicka

pre 10 godina

Mozda vam ipak trebaju....nemojte da pricate ne trebaju nam izbori kad svi znamo sta radi SPS u vlasti i kako pare misteriozno i dalje nestaju...i to nase pare....za njihove ruckove vecere putovanja svaleracije....sta ste vi mislili....da je narod glup i da ne vidi sve to?!?!
Izbori i da se smene svi spsovci

Rastimovana violina

pre 10 godina

Izbori su potrebni da bi se DS konacno dokazalo da su pukli i da ih je njihova nesposobna politika i koristoljublje dovelo do propasti, a i nas bi da ih nismo skinuli s vlasti.

renataZ

pre 10 godina

Kakvu god SNS i Vucic odluku doneli, znam da ce se voditi interesom Srbije, ne interesom stranke.Izbori bi i sada, kao i u periodu kada su se odlucili za rekonstrukciju Vlade, SNS-u isli u prilog, jer im je rejting konstantno vrlo visok. Oni uspesno rade i na imidzu Srbije i imidzu stranke..jedinstveno i to je dokazivo.Licno smatram da bi reforme bile brze i efikasnije sprovedene nakon izbora jer bi SNS imao i sasvim dovoljan broj poslanika, te bi sve funkcionisalo bez kocenja koalicionih partnera i imali bi premijera koji bi sigurno vodio Vladu tako da radi uspesnije i od ove sada.

Марина

pre 10 godina

Тако се води политика, то је пример јаке, сигурне напредне жене која може, уме и зна да предводи Србију.

Stamena

pre 10 godina

Posle nekih komentara promenila sam misljenje. Dajte izbore da zapusimo usta DS trolovima i da njih i njihovu stranku postavimo na svoje mesto!

Rastimovana violina

pre 10 godina

Sto se tice rasta vase popularnosti to je neosporno, a sto se tice izbora mislim da ipak treba da se raspisu iz samo jednog razloga a to je smena Dacica, nije on za premijera.

Branko

pre 10 godina

Bas zato je SNS najjaca stranka izbori i treba da budu, da bi se izbacio visak iz Vlade i da se nastavi dalje bez ometanja reformi koje su zapocete.

Čvarkov

pre 10 godina

Zorana je sjajan političar koji se pre svega bori za interese građana i građanki Srbije. Jedna otvorena, sposobna žena, bez dlake na jeziku. Nemam niti jednu zamerku na njen rad i ono što govori.

Sofisticirano

pre 10 godina

Možda su izbori ipak jedino rešenje! Posle ovakvih skandala u SPSu očigledno je da ovaj sastav Vlade nije baš najsavršenije rešenje! Treba smestiti SPS u opozicione klupe pa neka se ponovo kao i DS raščiste od kukolja! Ali bojim se da će to nekako baš teško da im ide! Raspašće se brže nego DS!

Mića

pre 10 godina

Pažljivo sam gledao emisiju i jako mi je žao što nismo dobili odgovore na afere koje je Zorana iznela Đilasu. Najlakše je tako se braniti kao što se on brani - "Neću da odgovaram." E pa građani žele odgovore.

RealaN

pre 10 godina

I ptice na grani znaju da je SNS najjaca partija u Srbiji ali zaslugom Vucica... Ali, koalicija sa korumpirani sps, moze samo da tu popularnos smanji...

Jole

pre 10 godina

Izbori bi potvrdili popularnost SNS-a ali bi opet neka mala stranka morala da udje u koaliciju.Treba zavrsiti zapocete reforme i napraviti stabilnu drzavu.

Холандски бисер

pre 10 godina

Слажем се са госпођом министром Михајловић. Ако се распишу избори у Србији, сасвим је нормално и реално да преемијер буде из редова СНС-а тј њихов први човек Александар Вучић. Својом одговорношћу. Својим радом је то часно и поштено заслужио

Pozdrav iz Londona

pre 10 godina

Primetio sam da je Đilas izgubio poverenje i u vlastitoj stranci i pitanje je da li će uopšte biti kandidat za gradonačelnika posle GO u Novom Sadu. Ostane li kandidat , imam utisak da će biti "pregažen" od strane naprednjaka i njihovog kandidata

Beogradsko dete

pre 10 godina

KOćničara je uvek bilo u sadašnjoj Vladi Srbije. Naravno, a ko drugi nego socijalisti i njihovi koalicioni partneri. Dođe vreme da počnu pakovati svoje kofere posle 6 godina populističke vladavine nad sudbinom Srbije.

Jovica

pre 10 godina

Ovakav stav se treba dokazati-na izborima!
Svima je jasno da SNS jeste najjaca partija, ali da li su dovoljni sami sebi za formiranje vlade me zaista zanima, voleo bi da uspeju u tome, jer posle se ne bi krivica za eventualne neuspehe mogla prebacivati na koalicione partnere, a u slucaju da dobro odrade posao, bice bolje i nama i njima.

Jovica

pre 10 godina

Ovakav stav se treba dokazati-na izborima!
Svima je jasno da SNS jeste najjaca partija, ali da li su dovoljni sami sebi za formiranje vlade me zaista zanima, voleo bi da uspeju u tome, jer posle se ne bi krivica za eventualne neuspehe mogla prebacivati na koalicione partnere, a u slucaju da dobro odrade posao, bice bolje i nama i njima.

Milan - Augsburg

pre 10 godina

gile džabe trosis reci, zar nisi primetio po komentarima i ocenama da u ovoj nesretnoj zemlji ima više lopova nego časnih ljudi

Razum - razum

pre 10 godina

Izbori su nam potrebni kako bi pokazali i dokazali, DS trolovima i svima onima koji su protiv reformi i borbe protiv kriminala i korupcije koju Vučić i SNS vode, da je narod prepoznao one koji su interes građanaće stavili ispred svojih ličnih interesa. DS, SPS DSS, LDP neka se zabrinu da li oni smeju ići na izbore, kakv je njihov rejting i da li će uspeti da pređu cenzus.

Micikka

pre 10 godina

Jos jednom se vidi da je Aca mudriji od svih zajedno predhodnih srpskih politicara u zadnjih 30 godina - hoce covek da se radi bez pauziranja jer izbori ne bi doneli znacajnu promenu a izgubilo bi se vise nego dragoceno vreme u zamajcu ka napred.

Andjelce

pre 10 godina

Svi bismo voleli da izbori mogu da ubrzaju reforme, ali nije tako jer SNS ne bi sam mogao da formira vladu. Uostalom, i ovako svi slusaju najbolje.

darko0079

pre 10 godina

Slazem se da bi izbori usporili reforme ali bi to bilo samo trenutno,posle bi isli mnogo brze jer ne bi bili kocnicara u vladi. SNS je u poziciji da bira - hoće li na izbore ili ne. Drugi nisu, a mislim i da nikom izbori i ne odgovaraju, sem naprednjacima

bucika

pre 10 godina

O, Boze, ajde da izguramo jos 2 godine, da se ne trose pare bezveze za kampanje i ostale gluposti, a novac je iz nasih dzepova...

bojan

pre 10 godina

ako je vrh SNS odlucio da ne raspisuje izdore sigurno ima razloga za takvu odluku ,a pre svega koliko ce gradjane Srbije kostati ti izbori.

Marlon

pre 10 godina

Kako su stvari krenule ko god bio protiv Djilasa pobedice, a mozda se i iz DSa prijavi jos neka lista za izbore kako su krenuli.

Dobro znam

pre 10 godina

Dobro je od SNS sto slusa Acu kao glas narodnog razuma, jos kad bismo ga svi slusali, kao i Radulovica i Krstica, bilo bi nam najbrze najbolje moguce.

Sljiva

pre 10 godina

Ovde se jasno vidi da najacoj stranci je samo u interesu Srbija i gradjani , i ako su svesni toga da bi posle izbora sami formirali vlast, oni od izbora odustaju jel to njima nije cilj . Njihov cilj je jasan da Srbiji i gradjanima dignu standard .

stojan

pre 10 godina

SNS danas jeste stranka sa najboljim rejtingom, a smatram da su izbori ipak neophodni kako bi preuzela potpuna odgovornost u radu i upravljanju drzavom srazmerno rejtingu koji je zasluzeno stecen..

misfit

pre 10 godina

@Ivana
Ne leti visoko, nego je realna. Poredjenje vam nikako nije na mestu, jer za razliku od Borisa Tadica i njegove stranke, ovoga puta je neko ipak radio.

KaldRMA

pre 10 godina

Sto se tice rasta Vase popularnosti to je neosporno, a sto se tice izbora ja licno mislim da treba da se odrze najvise zbog smene Dacica, nije on za mesto premijera.

zoran

pre 10 godina

Niste vi najjači nego NAJDRSKIJI. Na kraju ima da bude ona stara:"Bešte noge usr*** ću vas". Tako je bilo i 2000. pa vas je pok. Điđić spasio od linča.

Aleksandar

pre 10 godina

Ahahaha, do pre par sati "trebaju izbori, da preuzmemo punu odgovornost i da nas SPS ne koči", sad odjednom ne treba? Pa vi ste veći poltroni nego što sam i mogao da zamislim. Tužno...

knight

pre 10 godina

Ja ne znam ljudi jel dodješe ti investitori,jel se zaposlio narod jel povećane plate radnicima u privatnom sektoru,jel se otvaraju fabrike?! Evro nam je 115 dinara,jel smo imali poskupljenja početkom ove godine! Ja ne znam kako nam je bolje,moramo da čekamo još godinu dana!?!?!? A kad prodje to džabe smo čekali mora još da se čeka,ja zaista ne vidim boljitak sa ovom politikom!

A struja - pljacka sa racunima?

pre 10 godina

Mene bi bar malkice bilo sramota da 2 meseca vicem kako nam trebaju izbori, a onda preko noci promenim "misljenje" i kazem kako ipak nisu potrebni. Imajte trunku samopostovanja.
P.S. Sve vise sam ubedjen ne samo da necete ubedljivo dobiti sledece izbore (kad god oni bili), vec da cete zestoko podbaciti. Narod se ipak koliko-toliko izdresirao da prepozna prevarante i demagoge. Uz to, za razliku od svakog proslog puta, ovi sad su i neobrazovani, pride.

AU

pre 10 godina

Novinarka koja je sa PINKA,gde je vodila politicke emisije cirkuskog tipa dovedena na RTS,jedva skrpila emisiju posle pola godine.Dobija li ona platu kad nista ne radi?Pokusava da imitira sjajnu pol.emisiju Za i protiv,koja je radjena u Djindjiceva vremena pre dolaska Tijanica i plavusica.

ЧИСТАЧ

pre 10 godina

То стоји да сте најјачи,али зашто то и коначно до краја не материјализовати.Изаћи на изборе и дотући ове противнике до краја.

srle

pre 10 godina

mislim da su nam potrebni izbori,jer dosta nam je vise kocenja odedjenih mocnika..SNS je odlucna u svojim reformama i zasluzuju prvog coveka vlade.

zmitjkoe

pre 10 godina

Ne znam da li je sveprisutna dama, vestacka plavusa ili je prirodno tupa, ili nema srama niti stida, ili je boli doope sta ko misli, ili uopste ne misli gde ce joj doope biti za godinu dana. Mislim, strasno.

procesor3

pre 10 godina

Izbori bi doneli novi odnos snaga u parlamentu koji bi zemlji doneo politički miran četvorogodišnji period. SNS bi mogla nesmetano da sprovede svoj program.

DSS

pre 10 godina

Nevolim ni jedne ni druge, ali joj je Djilas objasnio neke stvari, a i prava radikalka nepristojna prica sta se njoj prica i upada non stop u rec...

Lidija

pre 10 godina

"SNS ce izaci na izbore sa TIMOM koji ce da vodi grad..."
Tipicno za SNS:nema PETLJU da predlozi JEDNU licnost za kandidata.
Mozda s pravom izbegava: PPV se vec dva put opekao/izgubio na izborima za gradonacelnika Beograda,pa ne bi OPET.

MilanCh

pre 10 godina

Imate glasace, imate sve, ne trebaju vam izbori.
Jedino nemate ni jedan jedini konkretan projekat ili potez koji bi ucinio gradjanima Srbije boljitak.

Srbija

pre 10 godina

Ja bih glasao sa obe ruke za vas ako obecate da cete dovesti strucne ljude u Vladu i javna preduzeca kao Radulovica i Krstica a ne neke partijske poslusnike Megatrendovce

nnnnnnnnn

pre 10 godina

Gledao sam veceras emisiju na rts-u gde je bila gost i ministarka u drustvu Djilasa!!Dok je bila reportaza o uzicu suze su mi potekle od tuge,a kada su njih dvoje raspravljali ko je kriv suze su mi potekle od smeha!!kako je objasnila doticna svi od mesne zajednice do ministarstva skidaju odgovornost sa sebe i niko nije kriv.po tome kako kaze narod je kriv sto je pio vodu...........tesko nama,nek nam je bog upomoc!!!!!!

gile 23

pre 10 godina

Ako se već ozbiljno radi na obračunu sa kriminalom onda bi to trebalo da podrži čitava vlada a ne samo SNS. Treba dobro izvagati odluku o izborima!

Razum - razum

pre 10 godina

Izbori su nam potrebni kako bi pokazali i dokazali, DS trolovima i svima onima koji su protiv reformi i borbe protiv kriminala i korupcije koju Vučić i SNS vode, da je narod prepoznao one koji su interes građanaće stavili ispred svojih ličnih interesa. DS, SPS DSS, LDP neka se zabrinu da li oni smeju ići na izbore, kakv je njihov rejting i da li će uspeti da pređu cenzus.

TROPYGAB

pre 10 godina

Izbori se ne organizuju za licnosti tj.pojedince,ni za stranku,vec su vazni za nas gradjane Srbije i za Srbiju.Pojedini funkcjoneri nisu obavili zadatak na adekvatan nacin i potrebno je da ih menjamo sposobnijim.Stvorimo od Srbije modernu ,pristojnu,pravnu drzavu,drzavu buducnosti u kojoj se zivot biti mnogo bolji nego danas.Povratimo Srbiji ugled u svetu koji je imala,postanimo punopravan clan Evropske unije.

zena je cudo

pre 10 godina

Do ponoci Bata Santos, Mirovic, Babic a mozda i mali Tomin. Ajde izredjajte se svi odjednom, smoriste vise. Ne trebaju vama izbori nego malo mozga i bar trunka samopostovanja.

Jovica

pre 10 godina

SNS je u poziciji da bira - hoće li na izbore ili ne. Drugi nisu, a mislim i da nikom izbori i ne odgovaraju, sem naprednjacima . Samo oni bi dobili više nakon novih izbora, svi gube poslanička mesta, stvorile bi se možda i nove koalicije. DS traži izbore, a u stvari moli Boga da ih ne bude.Prepolovio bi im se broj poslaničkih mesta.

Minut, dva

pre 10 godina

Ubrzavanje reformi i izbacivanje SPS iz vlasti, godinu ipo dana su u vladi, a nista znacajno nisu postigli kao partija, pogresni ministri, premijer nezainteresovan, to Srbiji u ovom momentu ne treba.

nije nam do smeha

pre 10 godina

Zagonetka:
Kosa plava, baš je strava, šta god kaže, uvek laže ...
(Pop, 16. januar 2014 23:59)
Vama možda i jeste do pesme jer ste verovatno zaposleni, zbrinuti partijski "drug". Nama nije ni plavo ni Ružićasto jer nam je previše žutog pred očima uništilo i sadašnjost a bogami i budućnost!

PametnjaKOviC

pre 10 godina

Treba se fokusirati na rad na unapredjenju Srbije i ubrzavanju procesa reformi i integracija..izbori - tj njihov rezultat bi doneli samo boljitak gradjanima

MAKSIM

pre 10 godina

Vanredni parlamentarni izbori bi ojačali reformsku snagu vlade predvođenu SNS-om, i omogućili da se mnogo brže sprovodi reforma društvenog sistema i usvajaju izmene ključnih zakona koji to treba da omoguće.

OBRAZ

pre 10 godina

Mnogo se prica o izborima,oni jesu potrebni ali nisu neophodni,vaznije je od svega da kada se sabere uradjeno da li vladajuca koalicija sme da stane i ispred svakog gradjanina i pogleda ga u oci.I dalje mislim da se pojedinci uspesno kriju u Vladi i da samo gledaju svoj interes.

Dobro znam

pre 10 godina

Dobro je od SNS sto slusa Acu kao glas narodnog razuma, jos kad bismo ga svi slusali, kao i Radulovica i Krstica, bilo bi nam najbrze najbolje moguce.

Nešo

pre 10 godina

Izbori, da ili ne.Ima razloga zbog kojih bi izbore trebalo sada raspisati , ali isti tako ima opravdanja da se vanredni izbori odlože. Ono što je najbitnije , reforme se moraju sprovoditi jer bez toga u Srbiji nema napretka.

renataZ

pre 10 godina

Kakvu god SNS i Vucic odluku doneli, znam da ce se voditi interesom Srbije, ne interesom stranke.Izbori bi i sada, kao i u periodu kada su se odlucili za rekonstrukciju Vlade, SNS-u isli u prilog, jer im je rejting konstantno vrlo visok. Oni uspesno rade i na imidzu Srbije i imidzu stranke..jedinstveno i to je dokazivo.Licno smatram da bi reforme bile brze i efikasnije sprovedene nakon izbora jer bi SNS imao i sasvim dovoljan broj poslanika, te bi sve funkcionisalo bez kocenja koalicionih partnera i imali bi premijera koji bi sigurno vodio Vladu tako da radi uspesnije i od ove sada.

tanjaart

pre 10 godina

Siguran sam da će Vučić šta god da odluči o izborima doneti pravu odluku koja neće štetiti državi i gradjanima. Tako da je suvisno bilo sta dalje komentarisati.

misfit

pre 10 godina

@Ivana
Ne leti visoko, nego je realna. Poredjenje vam nikako nije na mestu, jer za razliku od Borisa Tadica i njegove stranke, ovoga puta je neko ipak radio.

rzmislite i saslušajte...

pre 10 godina

Podrska Djilasu,jedan je od najboljih gradonacelnika Beograda!!!
(Lidija, 16. januar 2014 23:54)
Ne vređajte uspomenu na plejadu gradonačelnika-domaćina!

Rastimovana violina

pre 10 godina

Izbori su potrebni da bi se DS konacno dokazalo da su pukli i da ih je njihova nesposobna politika i koristoljublje dovelo do propasti, a i nas bi da ih nismo skinuli s vlasti.

Micikka

pre 10 godina

Jos jednom se vidi da je Aca mudriji od svih zajedno predhodnih srpskih politicara u zadnjih 30 godina - hoce covek da se radi bez pauziranja jer izbori ne bi doneli znacajnu promenu a izgubilo bi se vise nego dragoceno vreme u zamajcu ka napred.

Dobitna kombinacija

pre 10 godina

Mnogo smo alavi i za minimalne efekte. Sreca sto imamo najboljeg kocnicara, kad god zatreba on je najjaci adut iz rukava.

DRAGAN

pre 10 godina

Treba dobro razmisliti da li je to pametan potez,reforme i interes gradjana treba da su na prvom mestu.Licni apetiti ne smeju biti prevaga za nesto sto nije dobro za vecinu.Ipak mislim da su uspesno sprovodjenje reformi kljucne za Srbiju i to treba da nam je prioritet.

Mica M.M.

pre 10 godina

Tačno je da SNS-u izbori nisu neophodni. Ipak, mislim da bi narod imao volju da se oglasi, a i treba da se održe jer bi se time bar unekoliko prekinule raznorazne spekulacije i zapušila bi se usta mnogima kada bi narod izabrao. Ali videcemo jos Vucicevu konacnu odluku. On najbolje zna sta radi.

darko0079

pre 10 godina

Slazem se da bi izbori usporili reforme ali bi to bilo samo trenutno,posle bi isli mnogo brze jer ne bi bili kocnicara u vladi. SNS je u poziciji da bira - hoće li na izbore ili ne. Drugi nisu, a mislim i da nikom izbori i ne odgovaraju, sem naprednjacima

Moler

pre 10 godina

Treba nastaviti reforme ali na manje bolniji nacin i sacekati redovne izbore. Popularnost SNS-a je velika bas zato sto radi ono za sta drugi nisu imali hrabrosti.

bojan

pre 10 godina

ako je vrh SNS odlucio da ne raspisuje izdore sigurno ima razloga za takvu odluku ,a pre svega koliko ce gradjane Srbije kostati ti izbori.

Smorko

pre 10 godina

Mislim da SNS bas trebaju izbori, da potvrde svoju popularnost, da reforme krenu brze, da se promene neki ljudi. Tako bi se ucutkali oni koji su protiv SNS, a kojih ima vrlo malo.

stojan

pre 10 godina

SNS danas jeste stranka sa najboljim rejtingom, a smatram da su izbori ipak neophodni kako bi preuzela potpuna odgovornost u radu i upravljanju drzavom srazmerno rejtingu koji je zasluzeno stecen..

Dimitrije Tucovic

pre 10 godina

Gospodjo Mihajlovic SNS jeste najjaca stranka u Srbiji,ali to mora da se opravda!Ako i ne bude parlamentarnih izbora,onda punom parom da se izvrsavaju reforme,a svi znamo da SNS to moze i ima snage!

kao sav normalan svet

pre 10 godina

svi, ali apsolutno svi se slazu u oceni da bi prevremeni izbori usporili evrointegracije, a samim tim i reforme, osim ove prepodobne ministarke. Ona je pametnija od celog sveta! Samo zbog takvih kadrova radikala ipak treba odrzati izbore. Valjda ce biraci shvatiti u kakvoj su zabludi bili poslednji put.

Andjelce

pre 10 godina

Svi bismo voleli da izbori mogu da ubrzaju reforme, ali nije tako jer SNS ne bi sam mogao da formira vladu. Uostalom, i ovako svi slusaju najbolje.

Kate Walker

pre 10 godina

Tačno je da SNS-u izbori nisu neophodni. Ipak, mislim da bi narod imao volju da se oglasi, a i treba da se održe jer bi se time bar unekoliko prekinule raznorazne spekulacije i zapušila bi se usta mnogima kada bi narod izabrao.

neboSAR

pre 10 godina

Jeste SNS jak, al to je dobro i za njih i za Srbiju, posebno ako budu izbori. Samo novim izborima i biranjem Vlade, koja ce po svemu sudeci brojati mnogo veci broj poslanika SNS-a (nadam se dovoljan za samostalno formiranje Vlade), ce se uci u sprovodjenje preko potrebnih reformi. Za dobrobit Srbije je sada raspisati izbore i iz Vlade se resiti pojedinaca koji nisu raspolozeni, ili pak sposobni za dela koje treba ciniti u najskorije vreme, a za bolju buducnost Srbije

ViolaDj

pre 10 godina

Zaista smatram da je u intersu Srbije da se reforme sprovode efikasno i bez "kocenja", a vanredni parlamentarni izbori bi omogucili onima koji mogu i koji hoce da to tako i bude sprovedeno. Objedinjeni sa izborima u Beogradu, kostace manje, a doneti mogucnost velikih pomaka. Ja jesam za izbore.

KaldRMA

pre 10 godina

Sto se tice rasta Vase popularnosti to je neosporno, a sto se tice izbora ja licno mislim da treba da se odrze najvise zbog smene Dacica, nije on za mesto premijera.

Sljiva

pre 10 godina

Ovde se jasno vidi da najacoj stranci je samo u interesu Srbija i gradjani , i ako su svesni toga da bi posle izbora sami formirali vlast, oni od izbora odustaju jel to njima nije cilj . Njihov cilj je jasan da Srbiji i gradjanima dignu standard .

Marlon

pre 10 godina

Kako su stvari krenule ko god bio protiv Djilasa pobedice, a mozda se i iz DSa prijavi jos neka lista za izbore kako su krenuli.

Zoki

pre 10 godina

Mislim da nije vreme za trošenje para na republicke izbore...stranke ce se onda baviti prvo predizbonom kampanjom, onda pregovaranjem oko koalicija i tako dodje još jedna jesen...niko se neće baviti boljim zivotom naroda i resavanjem problema od zivotne vaznosti...stanje ostaje kakvo jeste, a ono priznaćete za većinu građana nije sjajno! Problemi se ne resavaju podizanjem akciza na gorivo? Monopol u trgovini još nije razbijen mnogi uvoznički lobiji caruju nasim trzištem...otkud sad toliko ulja za jelo po marketima po ceni manjoj od 100 dinara ili oko 100 dinara, a u vreme spremanja zimnice cena mu bese i do 180??? Ko bre više zafrkava ovaj narod i dokle? Time se treba pozabaviti a izbori nek čekaju...ova Vlada je već rekonstruisana pre samo par meseci...pa će sad opet...Tačno je da ima resora koji lošije rade treba menjati njih ...ne celu Vladu...uradjeno je dosta po pitanju suzbijanja kriminala, mita i korupcije...zasto sada stati i dati im vremena da se prekonsoliduju i organizuju? Sta je sa pitanjem nasilja na stadionima, po ulicama Novog Sada i ostalim gradovima...hocemo evropske zakone i principe...zasto onda deca mogu da kupe alkohol i sta rade na ulicama bez posle 23h sama- bez roditelja ???
U Hrvatskoj su skoro kaznjena dva studenta sto sede na naslonu klupa u parku... kad ce to zaziveti kod nas - 3014?

beli

pre 10 godina

ajde realno, pitanje jedno za sve ove sto komentarisu ovde . Da li ste pre 2 godine ziveli bolje nego danas? To je prvo pitanje za sve,
mada znam kakvi ce odgovori biti. Drugo moje pitanje je: Da li mislite da dugovi koji se gomilaji godinama mogu da se vrate sami i preko noci i da odma pocnemo bolje da zivimo? Dajte ljudi nemojte da se lazemo, stavite prst na celo i zapitajte se, sta je prosla vlast dobro uradila? Kakve su to tuzne privatizacije drzavnih firmi za par miliona evra, govorim o veterinarskom zavodu, prodali su je za par moliona, firma radila uredu, imala balans prihoda i rashoda, prodata djuricu i kompaniji(Djilasovim pulenima u prevodu), da bi nakon 2 godina ta firma imali duplo veci dug nego cifru za koju je prodata? Cemu se bri ljudi nadate da u ovoj drzavi neko nesto moze da uradi, kad u njoj vise nista drzavnog nema, postali smo privatna drzava.

bucika

pre 10 godina

O, Boze, ajde da izguramo jos 2 godine, da se ne trose pare bezveze za kampanje i ostale gluposti, a novac je iz nasih dzepova...

DukiNS

pre 10 godina

I šta sad, treba još dve godine držati Dačića u Vladi? Bojim se da će biti kasno ako budemo čekali da dođu izbori za dve godine. Biće kasno, propašće nai i školstvo i zdravstvo, navijače ćemo zaposliti u policiju.

znate li koga podržavate..?

pre 10 godina

Vi ste najgora vlada koju je Srbija ikada imala i kao takvi morate da zavrsite na djubristu istorije.
(Dejan, 17. januar 2014 08:35)
Coppy paste odrađeno, nema umaranja mozga, nema razmišljanja! A na stolu, danas, sutra...?

Colovicka

pre 10 godina

Mozda vam ipak trebaju....nemojte da pricate ne trebaju nam izbori kad svi znamo sta radi SPS u vlasti i kako pare misteriozno i dalje nestaju...i to nase pare....za njihove ruckove vecere putovanja svaleracije....sta ste vi mislili....da je narod glup i da ne vidi sve to?!?!
Izbori i da se smene svi spsovci

Марина

pre 10 godina

Тако се води политика, то је пример јаке, сигурне напредне жене која може, уме и зна да предводи Србију.

Stamena

pre 10 godina

Posle nekih komentara promenila sam misljenje. Dajte izbore da zapusimo usta DS trolovima i da njih i njihovu stranku postavimo na svoje mesto!

Rastimovana violina

pre 10 godina

Sto se tice rasta vase popularnosti to je neosporno, a sto se tice izbora mislim da ipak treba da se raspisu iz samo jednog razloga a to je smena Dacica, nije on za premijera.

Čvarkov

pre 10 godina

Zorana je sjajan političar koji se pre svega bori za interese građana i građanki Srbije. Jedna otvorena, sposobna žena, bez dlake na jeziku. Nemam niti jednu zamerku na njen rad i ono što govori.

Mića

pre 10 godina

Pažljivo sam gledao emisiju i jako mi je žao što nismo dobili odgovore na afere koje je Zorana iznela Đilasu. Najlakše je tako se braniti kao što se on brani - "Neću da odgovaram." E pa građani žele odgovore.

RealaN

pre 10 godina

I ptice na grani znaju da je SNS najjaca partija u Srbiji ali zaslugom Vucica... Ali, koalicija sa korumpirani sps, moze samo da tu popularnos smanji...

Jole

pre 10 godina

Izbori bi potvrdili popularnost SNS-a ali bi opet neka mala stranka morala da udje u koaliciju.Treba zavrsiti zapocete reforme i napraviti stabilnu drzavu.

Stefan

pre 10 godina

Neprihvativo je smatrati da ce se potencijalnim izborima nesto promeniti. Trenutno nema dovoljno postene, dovoljno kvalifikovane licnosti odnosno stranke koja moze na pravi nacin da vodi drzavu. Svi su oni isti lazovi samo se periodicno smenjuju na poziciji i opoziciji.

Realista

pre 10 godina

Ne slažem se sa Zoranom, nije stvar u jačini-rejtingu, neko u onima koji smetaju i koje narod ne želi. Dakle, na vlasti su stranke koje nemaju podršku građana.

Milentije

pre 10 godina

Gradjani Srbije su za izbore , jel jedino na taj nacin mogu da dodju pravi ljudi i koji zasluzuju vlast . Tu zaslugu su zasluzili tim sto su svako svoje obecanje ispunili .

Jovica

pre 10 godina

Ovakav stav se treba dokazati-na izborima!
Svima je jasno da SNS jeste najjaca partija, ali da li su dovoljni sami sebi za formiranje vlade me zaista zanima, voleo bi da uspeju u tome, jer posle se ne bi krivica za eventualne neuspehe mogla prebacivati na koalicione partnere, a u slucaju da dobro odrade posao, bice bolje i nama i njima.

CEREZIT F-117

pre 10 godina

Zorana Mihajlovic je potpuno u pravu kada kaze da u ovom trenutku moze da govori samo o Beogradskim izborima koji ce predsednik Narodne Skupstine Srbije Nebojsa Stefanovic raspisati u petak. Naravno kada su u pitanju parlamentarni tu je predsednistvo SNS dalu potpunu slobodu i volju svom predsedniku da o tome sam odluci i da ih izvesti. Izbori bi doneli novi odnos snaga u parlamentu koji bi drzavi doneo politicki miran cetvorogodisnji period. SNS bi mogla nesmetano da sprovede svoj program.Ali takodje treba znati da SNS prvo gleda interes svojih gradjana, a ne licni.

Branko

pre 10 godina

Bas zato je SNS najjaca stranka izbori i treba da budu, da bi se izbacio visak iz Vlade i da se nastavi dalje bez ometanja reformi koje su zapocete.

Sofisticirano

pre 10 godina

Možda su izbori ipak jedino rešenje! Posle ovakvih skandala u SPSu očigledno je da ovaj sastav Vlade nije baš najsavršenije rešenje! Treba smestiti SPS u opozicione klupe pa neka se ponovo kao i DS raščiste od kukolja! Ali bojim se da će to nekako baš teško da im ide! Raspašće se brže nego DS!

Холандски бисер

pre 10 godina

Слажем се са госпођом министром Михајловић. Ако се распишу избори у Србији, сасвим је нормално и реално да преемијер буде из редова СНС-а тј њихов први човек Александар Вучић. Својом одговорношћу. Својим радом је то часно и поштено заслужио

Pozdrav iz Londona

pre 10 godina

Primetio sam da je Đilas izgubio poverenje i u vlastitoj stranci i pitanje je da li će uopšte biti kandidat za gradonačelnika posle GO u Novom Sadu. Ostane li kandidat , imam utisak da će biti "pregažen" od strane naprednjaka i njihovog kandidata

Beogradsko dete

pre 10 godina

KOćničara je uvek bilo u sadašnjoj Vladi Srbije. Naravno, a ko drugi nego socijalisti i njihovi koalicioni partneri. Dođe vreme da počnu pakovati svoje kofere posle 6 godina populističke vladavine nad sudbinom Srbije.

bzvz

pre 10 godina

Sve to stoji, ali dzabe kada moramo da odemo na izbore, iz prostog razloga, jer u Vladi imamo toliko neozbiljne i nemarljive ljude, poput npr. naseg premijera !

Jovica

pre 10 godina

Ovakav stav se treba dokazati-na izborima!
Svima je jasno da SNS jeste najjaca partija, ali da li su dovoljni sami sebi za formiranje vlade me zaista zanima, voleo bi da uspeju u tome, jer posle se ne bi krivica za eventualne neuspehe mogla prebacivati na koalicione partnere, a u slucaju da dobro odrade posao, bice bolje i nama i njima.

Dellboy

pre 10 godina

Aca ne sme Djilasu na crtu,jer bi ga ovaj oduvao,pa salje nesretnike ,jer on im je Alfa i Omega.Ako bi izasao na duel,puce ceo SNS!

Vojkan

pre 10 godina

Da sam na Vasem mestu pre bih okrenuo ledja gazdama sa zapada i promisljeno napustio vlast nego doziveo gnev sopstvenog naroda a kako ste se "zahuktali" mislim da vas svesno lazu te Vase spin-marketing agencije o popularnosti a mislim da PPV-u i ne smete da saopstite koliko ste samo za zadnjih mesec dana "pukli"!. Velika obecanja, konstantne lazi i obmane vide i omadjijani vasim medijima mada jos kao iz inata nece da priznaju javno. Ne zna se na kom nivou vlasti (republika, okrug, lokal), upravljanju firmom, fondom, bolnicom, JP-cem nije haos. Totalni kolaps i brljotine na svakom koraku. Tako su i Slobu 2000-te saradnici tapsali da je najomiljeniji u narodu dok su mu mediji pevali hvalospeve pa mu se desio 5. oktobar. Corba koja je bila kisela a vi je jos zakiselili narod vise nece da je kusa.

Igor Silvio

pre 10 godina

Sve je ovo vec vidjeno krenimo od proslih izbora "izborna kradja" o kojoj posle izbora nije bilo reci pa idemo na investicije koje jos mnogo meseci posle nisu stigle,pa preko ministra koji radi protiv drzave ali nije bitno ko je,bitno je da on radi protiv,pa preko hapsenja pa sutra ujtru odma pustanja,pa idemo do izbori su potrebni a sad odjednom vise nisu sta je sledece?Ja nisam glasao na prethodne necu ni ove ako budu a sto posto nece ali nmg da podnesem ovake izjave a najveci je problem sto se ljudi primaju na ove fore tuga,jad i beda kuda ide Srbija.

Milan - Augsburg

pre 10 godina

gile džabe trosis reci, zar nisi primetio po komentarima i ocenama da u ovoj nesretnoj zemlji ima više lopova nego časnih ljudi

Dellboy

pre 10 godina

Tako te je oduvao Djilas sinoc,da bi ja na tvom mestu menjao pol i ime,da me niko ne prepozna vise od bruke!!!Ha ha ha,uzivao sam!

zvonko

pre 10 godina

Gospodo sa B92 , zar je samo ova "plavuša" bila gost u toj emisiji ili jos neko. Red bi bio da ste bar jedan red napisali i sta je drugi gost rekao, ako ste primetili da je bio u emisiji. Sve mi se cini da i vi pocinjete da klizite pod skute PPV, jedinog i nepogresivog.

Pas koji je voleo vozove

pre 10 godina

Gospodjo draga, da li shvatate da vasa stranka sem de facto priznavanja tzv Kosova nije ama bas nista uradila. Uostalom, istorija ce pokazati da je to bio i jedini cilj i svrha stvaranja vase stranke. Ne znam da li ste toga svesni, ali narod jeste. Dajte nam sansu da pokazete koliko ste jaki. Narod ce izaci na izbore da skine ovaj jaram sa vrata.

ribice

pre 10 godina

Nije dobro stalno pričati da će izbora biti, a potom pričati da izbori ne trebaju. Tako se urušava imidž stranke, a i svoj sopstveni. Treba sačekati odluku Vučića.

Hristina

pre 10 godina

Bogam i trebace nam ako ne sada onda cese ispostaviti tamo na jesen da su nam bili neophodni i da dalje ne moze. I onda ce se potezati ista prica oko izbora opet napraviti mozda tada. Vucic se dzabe nada da ce sve nadalje bar biti u redu. Ali nema nista od toga.

bubica 2

pre 10 godina

ovo će biti najveća greška za SNS ako ne izađe na izbore. Mali će napraviti haos i nikada više nećete biti toliko jaki. Narod već priča ako ste sa njima isti ste. Savet mogu dati ne?

mnogo smaras

pre 10 godina

Ne trebaju izbori tebi i SRS-SNS,izbori su potrebni Srbiji i njenim gradjanima.Polako, ali sigurno,postajete svesni koliko ste nesposobni i da nemate bas nikakvih rezultata.Nije DJilas privatizovao Beograd,vec ste vi,napredni radikali,privatizovali Srbiju.

novosadista

pre 10 godina

do pre par sati
"trebaju izbori, da preuzmemo punu odgovornost i da nas SPS ne koči", sad odjednom ne treba?

Ljudske vrline su: skromnost, iskrenost. doslednost, / pametnom dosta/

micko

pre 10 godina

Ova opet "spinuje"jadan narod. Danas prica jedno,juce drugo,sutqta trece. Gadite mi se,vi iz sns-a,ne znate ni sta hocete,provocirate narod svakodnevno a uz sve to sebe smatrate kao za "ozbiljnu"stranku..Toliko izmisljate da ste usli u fazu da vec i sami sebe vucete za nos,jad i beda,smehotres od "vlasti". Nisam clan ni jedne partije,niti cu ikada biti,ovo pisem kao gradjanin Srbije kome je dosadilo i nece vise da trpi da mu vredjaju cak i osnovno ljudsko dostojanstvo,a oni i ne znaju sta je to,jer su im svima obrazi ko djonovi na vojnickim cizmama. Ostavite nas vise na miru sa vasim laznim i bratoubilackim izjavama kao sto ste nam isto to radili i '90 godina, vi,smesni i neobrazovani RADIKALI.

Srpče beogradsko

pre 10 godina

Totalni su cirkus ovi političari, sramota. Ima da se sjedinite u koaliciju svi, i redno i prekoredno čim puknu prstima ovi namesnici iz ambasada. Tada ćete svi vi stranački vojnici, naravno, pevati drugačiju pesmu. Najgora ste sorta ljudi, povraća mi se od vas. Zemlja propada jer više ni D od državnika ne umemo da proizvedemo. Zamajavate nas skoro pune dve godine, te datum, te rekonstrukcija, te izbori. Na ovakvu manjinsku izlaznost, izbori ne bi ni smeli da se priznaju, ali eto, interes političara je presudio da to i bude ozakonjeno jer ih lišava odgovornost za (ne)učinjeno, a ionako će posle izbora da se dogovore u zavisnosti od "matematike"... Đonobraznici!

Sanja

pre 10 godina

Stvarno...se blamiras draga gospodjo! Da li ta tvoja fotelja bas toliko vredi da se ovako brukas iz dana u dan. Mene bi najpre, da sam na tvom mestu bilo sramota od same sebe a onada od rodjene dece. Jel te nije blam da dajes takav primer rodjenom detetu. Nemas ni obraza ni srama , tvoja rec ne vredi nista, jedna velika nula!!! Juce jedno pricas danas drugo. Zapitaj se... cemu sve to, sta kad prodje tvoja politicka karijera...

razocaran

pre 10 godina

Kad procitam ovakav naslov, kako da mislim da ti ljudi rade u interesu naroda? Samo se nadmecu medju sobom kao deca neka i bore se za licnu moc. A to sto je moja Sremcica u 21. veku i dalje bez kanalizacije u glavnoj ulici koja je raj za stakore, sto ne vidim da ce se promeniti u narednih 20 godina, nece se resiti i da jos 50 puta raspisete izbore.

opsesija

pre 10 godina

Jel je neko gledao emisiju, jel neko zna da li je ministarka spomenula Srbijagas i Bajatovica? Ako nije, bice smak sveta, hehehehe

Dellboy

pre 10 godina

E nesretnice,gde li zivis ti?Ako ostanite sa SPSom u blatu u kom se valjate,pa da vas sutnemo zajedno,mozda je tako i najbolje.

Sony

pre 10 godina

Nije valjda vi necete :) a d.... bi dali za vlast nego vam unija udarila klempu jer vas je ona i presvukla da budete takvi sadisti prema svom narodu jer nam dobro doneli niste samo jos vece PROBLEME finansijske !!!!

aman zaman

pre 10 godina

Draga gospođo, zadivljen sam. O tome da li ste i koliko najjači ne bih trošio reči, jer kod mene u okolini nema živog odraslog čoveka koji bi glasao za vas, posebno ne posle nejnovijeg računa za struju. Nego kad smo već kod toga, o tome ni reči, ha? Polako, biće izbora kad tad.

drmo

pre 10 godina

koliko kontradiktornosti... "Veliki sef" nema podrsku zapada i to automatski uslovljava raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora.
Do juce jedna prica, a danas druga. Jos dugo dugo cete vi morati da se bavite politikom da biste Dacicu pomrsili konce...

emirati

pre 10 godina

Uplasili se u SNS - tako je ranije i DS pricala ! Nista ne funkcionise,ni : zdravstvo,ni sudstvo,ni privreda,ni ta energetika,a " borba protiv kriminala" samo u medijima ? Pa ko je osudjen pravosnazno na neku robiju ? Ne bi ni pokrenuli "24" privatizacije da ih ne pritiska EU ! Samo je dobro u Srbiji politicarima - svi se obogatise,svi se njihovi rodjaci i prijatelji zaposlise. To su im reforme !!

Sasa

pre 10 godina

Kao što mora da se radi, a ne da se priča, tako Aca treba da razmisli koliko je korisno po stranku da na duele šalje Zoranu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (;), 16. januar 2014 23:33)

Ali ona je naj- po- pismena. Zna preko sto slova.

Kad se sad "probude" i odu na posao SNS botovi, ima da me zatrpaju minusima.

Boba

pre 10 godina

Iskreno receno ja sam za izbore. Da je pametan ovaj narod da izadje na izbore (ako dode do izbora) u sto vecem broju pa da skinemo SNS i SPS sa trona. Tako da im pokazemo da ovaj narod nikome vise nece davati kredite da nas vuku za nos godinama bez iole kakvih rezultata. I sledecu stranka koja pobedi na izborima, treba dati fore godinu dana i ako ta ista stranka ne bude davala rezultate, odmah treba ici na nove izbore i smenu te iste. Samo tako mozemo im pokazati (strankama) da Srbija nije nicije vlasnistvo ni prcija i da politicari budu svesni toga, kako im je karijera moze brzo zapoceti tako moze i brzo zavrsiti.

DRAŽA KG

pre 10 godina

Volim ove bombastične napucane izjave ,volim što je sve u interesu partije a ne u interesu građana,tonite,samo tonite!Uz lažne listiće ste i došli do vlasti,sve vreme samo lažete a kada budete ljuljnuli o ledinu ima narod da vas šutira po ulicama za sve te lagarije!Nije vam ovo vreme Miloševića,te smo dečije bolesti preležali,to ste zaboravili?
Biće izbora,biće,biće još kako!

hrvoje

pre 10 godina

Pa pamtis li zeno sta si 24 sata pricala samo do juce a danas ovo. Pa imas li ti uopste pamcenje ili te nije briga,kako tata kaze tako ima da bude

dokle

pre 10 godina

prvo nas smaraju 3 meseca hoce izbore nece izbore, pa ce nas smarati jos toliko sa kampanjama a nama, uskoro manjini koja nije ni u jednoj stranci, isto...

бидермајер

pre 10 godina

Није битно бити апсолутни владар,већ је битно повести ваљано земљу.
Маргиналци и провинцијалци који је сада воде су рециклажа времена,и као такви не трају дуго.Од избора до избора док се потпуно не износају или их "вода не однесе".

OKnO

pre 10 godina

Istina!
Istovremeno ste najjači, najbolji i veoma loši.
Činjenica da je na političkoj sceni ostao sve sam šlj.. i da ste u toj konkurenciji najjači i najbolji, govori nešto o vama.
Ali to da ste sunovratili zemlju za dve godine više nego snakcije i bombardovanje, govori koliko ste pogubni za Srbiju.
Narod vas je izabrao jednom zbog onog što ste pričali, a sada radite nešto sasvim drugo, ako vas ponovo izabere na osnovu ovih rezultata, e neka nam vas onda!!

Dirty

pre 10 godina

Kao da neko vas (pogotovo ministarku) pita šta će se ovde dešavati? Primetno je da odavno nije bilo javne ličnosti, kao gospođa ministarka, koja je toliko kontradiktornosti iznosila. Pritom, je najviše govorila o sebi i svojoj stranci. Jasno je da su osnivači SNS-a van zemlje i da oni odlučuju o svemu a da je ministarka samo neobavešteni PR???

Ovca

pre 10 godina

@Razum - razum:
Izbori su nam jedino potrebni kako bi zadovoljili alavost bulumente partijskih kadrova za vlašću! Ako bude izbora, to je jedini razlog, a vi naivni verujte i dalje u šta god hoćete!

SSSSa

pre 10 godina

Glasnogovornik! Pravilo je da se radi posao za koji se prima plata. Kada bi se skupile sve izjave mozda bi rumenilo bilo suvisno. MOZDA!!!

Dragan Jurić

pre 10 godina

Kad malo bolje razmislim, u poređenju sa ovim patološkim minhauzenovskim lažovima, NATO bombardovanje mi izgleda kao međunarodna humanitarna pomoć...

Dragan Jurić

pre 10 godina

Kad malo bolje razmislim, u poređenju sa ovim patološkim minhauzenovskim lažovima, NATO bombardovanje mi izgleda kao međunarodna humanitarna pomoć...

Stepa

pre 10 godina

Ova preletacica menja plocu.Sigurno joj je ppv dojavio sta su ga savetovali iz Brisela,Londona,Berlina i Vasingtona.Sad su joj jsvni nastupi cisto da ispuni kvotu pojavljivanja u medijima i naravno velicanje dela ppv-a.