Nedelja, 01.12.2013.

10:37

Tužioče, optužnica ili idite!

Jovo Ćuruvija, brat ubijenog novinara Slavka Ćuruvije, uputio je otvoreno pismo specijalnom tužiocu Miljku Radisavljeviću.

Izvor: B92

Tužioèe, optužnica ili idite! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Pametnjaković

pre 10 godina

@(Pitam se..., 1. decembar 2013 11:14)

Nema to veze sa voljom građana. Političari iz EU su stalno govorili da postoji pretnja da dođu ljudi iz Miloševićevog vremena i da bi oni vodili lošu politiku, pa zbog tog rizika EU nije spremna da ulaže u Srbiju.

Onda su se političke partije Srbije dogovorile da dovedu te snage na vlast da bi pokazali da će te partije da vode drugačiju proevropsku politiku.

To je naravno samo još jedan u nizu dokaza da političke partije Srbije zapravo čine jednu te istu mafiju glumaca i oportunista. Oni će sve uraditi što je potrebno da bi izmamili pare iz inostranstva, jer tako obezbeđuju sebe i svoje. To su vrlo uspešno radili 70 godina, to su komunjarske taktike.

crni domino

pre 10 godina

(Milos, 1. decembar 2013 14:10)
Politicka gluperdo, ne izjednacavaj DSS sa DS! Ta vremena se ne sabiraju! Upamti to!
Vi ste zajedno sa njima, u okvirima sadasnje crno crvene koalicije bili i ostali izvor svih zala u Srbiji!
Kilavi Boris je pokusao da sa vama uspostavi civilizacijsku komunikaciju za kretanje Srbije napred, ali nije uspeo, pa smo ga zbog toga sto je sa vama pravio kompromise, izborima oterali!
I vas cemo oterati ako ovaj vas tuzilac ne odradi po pravdi i zakonu!

rikoset

pre 10 godina

Ovu agoniju sa propadanjem Srbije mozemo resiti samo na izborima - ako budu naprolece pamet u glavu i sve je jasno ko laze,krade,menja misljenje,ko nece ili nesme da vrsi reforme.A malo je takvih na politickoj sceni a to su danas samo Vucic i Draskovic.Zato puna podrska istinskim promenama i bez ikakvih trulih kompromisa kao sto su bili od 2000 pa do 2012.

sta se ceka?

pre 10 godina

Sta bi sa otvaranjem tajnih dosijea?Svi bi da se otvore,a istina je,da su svi PROTIV.Saznala bi se istina i o Curuviji,DJindjicu,Stambolicu.Borba protiv korupcije i kriminala?Kako da ne?

krle - dron

pre 10 godina

Apsolutno razumljiv zahtev porodice a i javnosti,no kad je vec nabrajao sve mogao je da pomene i Tadica koji je 8-godina imao apsolutnu vlast u rukama i koji je u ime zutih zahtevao u parlamentu da se tajni policijski dosijei neotvaraju sledecih 60-godina,demokratski nema sta, a inace kad ovog tuzioca razrese pravosudje ce imati sansu da krene putem civilizacije....

Ivana

pre 10 godina

"I sad su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic krivi sto 12 godina nije podignuta optuznica za ubistvo Curuvije!? “

Nisu oni sami krivi za zlocine u Srbiji i oko Srbije, ali ce se i njihova krivica ispitivati na sudjenjima koja slede i za ubistvo Curuvije i ministra odbrane Pavla Bulatovica,Zeljka Raznatovica Arkana,direktora JAT-a Zivorada petrovica, Ivana Stambolica ...Svedocice na sudu da li su bili upoznati sa ubistvom premijera Srbije dr Zorana Djindjica,da li su atentatori i njihovi pomagaci imali direktne kontakte sa njima i zasto su lica osumnjicena za ubistvo premijera imenovana za vreme ove vlade na odgovorne drzavne funkcije.Naravno sve vlade do danasnjeg dana moraju na sudu odgovoriti zasto su atentatori na premijera Srbije , neometano ubijali po Beogradu sve do 2010, za to ce Ivica Dacic snositi najvecu krivicu. Kada atentatori nisu uspeli likvidrati Sretka Kalinica i pristupiti planu zataskavanja politickih likvidacija u dogovoru sa specijalnim tuziocima.Velika je bruka na narodu Srbije za zlocine, zato treba procesuirati sve ubice i njihove nalogodavce. Svi tuzioci i sudije surcinsko-zemusnkog klana, koji su svesno pustili Bagzija posle hale Limes, moraju u zatvor.Gospodo, ne mozete pustiti atentatora,biti saucesnici ubistva premijera i cutati decenijama.

Don Giovanni

pre 10 godina

@hajde
Slavko i njegovo ubistvo nije vaznije od bilo kog drugog ubistva sa ljudske strane gledista,ali je osnova za sve sto se tada desavalo i sto se i danas desava,jer BAS ONO NIJE RASVETLJENO.
(mix)

Grešiš, rasvetljavanje Slavkovog ubistva je itekako važnije, čak i sa obične, ljudske strane gledišta jer Slavka nije ubio ljubomorni muž, niti mafijaš kome je dugovao pare. Slavka je ubio državni službenik, na zapovest svog nadređenog, takođe državnog službenika. Dakle, Slavka je ubila DRŽAVA, što dokazuje da živimo u državi koja može da ubije koga god hoće, kad god hoće i da NIKO za to ne odgovara!

Zato se postavlja sledeće pitanje: ako Država može da ubija i čini druge zločine nad svojim građanima, po svojoj slobodnoj volji i nekažnjeno, šta preostaje običnom građaninu? Koliko može biti siguran da sutra on neće biti žrtva "svoje" države jer je tako odlučio neko "važan"? Da li smo onda mi građani potpuno "nevažni" i može nas ubijati ko kako hoće? Zar nije dovoljno to što nas Država vara, pljačka i truje na svakom koraku, bez ikakve granice ni zadrške?

Zato je izuzetno bitno (bitnije od drugih, "običnih" ubistava!) da ubistvo Slavka Ćuruvije bude rasvetljeno i krivci obavezno kažnjeni. Ne samo zbog jedne ljudske sudbine i ne samo u ime pravde, nego zbog bezbednosti i budućnosti svih nas, građana i podanika ove nesrećne ubijačke "države"! Dok to ubistvo ne bude rešeno, baš ništa ne garantuje da neće biti i drugih istih takvih državnih ubistava!

Nesa Leskovac

pre 10 godina

Već smo naviknuti da na mnoge stvari koje nisu normalne gledamo kao da jesu. Ali ovo je jedan od presedana zbog kojeg bi mnogi trebali bar malo da se postide. Brata ovog čoveka neko je ubio zbog slobodnog pera,izgovorene reči, slobode govora i mišljenja. Najverovatnije koriseći državne službe neko se usudio zloupotrebiti ih i počiniti takav zločin. Nijedan zločin nije opravdan ma u ime kojih ciljeva činjen i opravdavan. Mnogo vremena je prošlo. Demokratske snage su vladale dosta dugo ostavivši ovo pitanje nerešeno a istovremono eksploatišući ovu temu kad god im zatreba. To je žalosna činjenica ali i suva istina.Setimo se samo tih godina pravog lova na glavu predsednika SPO-a Vuka Draskovića, pa ubistvo Ivana Stambolića i td. Stvarno mislim da je neophodno ovakve stvari rešiti sa drakonskim kaznama da ponovo nekom ne bi palo na pamet ovako nesto. Za primer. Svedoci smo i to da se kroz novine provlače razni tekstovi kojima nas obične građane dovode u poziciju da mislimo da je sve poznato a ništa se ne preduzima. A možda i nije poznato? Da nije tužno bilo bi smešno.

Milos

pre 10 godina

Neverovatna je zabava pratiti brojne komentare komentatora DS provinijencije čiji je zajednički imenitelj kuknjava nad sudbinom koja nam je vratila one što su nam radili o glavi 90ih godina.

Navodno je njihova devetogodišnja(2004. - 2012.) vlast bila dah osveženja i pravde koji se sa krepkih visina spustio na balkansko blato...

A to pišu oni koji su imali zabranu da dolaze na sudjenje izvodjačima poslednjeg balkanskog atentata. Došli su organizovano na donošenje unapred poznate presude. Da, ja sam onaj što vas je psovao stojeći na trotoaru Ustaničke kod Specijalnog suda. Da, ja sam dolazio redovno i video tadašnjeg Predsednika kako je dojurio na galeriju da pruži podršku Veruoviću i njegovom trećem metku.

Uvucite se nazad u rupice iz kojih nikada i nije trebalo da izlazite. Samo su vas kombinacije i pljačka zanimali. Ova vlast možda neće ništa rešiti. Ali njih i vas deli jedno možda i jedno sigurno. Vi sigurno i nikada ne biste rešili ništa od tereta koji nas pritiska od dana kada smo postali veliki Srbi.

Možda i sigurno. Za očajne izbor nije tako težak

fico

pre 10 godina

I sad su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic krivi sto 12 godina nije podignuta optuznica za ubistvo Curuvije!? U Srbiji je sve politikanstvo.
(Sergije)

Ne nego Pera Pekar....!!!!

Aljehin

pre 10 godina

I sad su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic krivi sto 12 godina nije podignuta optuznica za ubistvo Curuvije!? U Srbiji je sve politikanstvo.
(Sergije, 1. decembar 2013 13:42)

Nisu! Ali su krivi danas sto koce i ako koce ovu optuznicu za ubistvo Curuvije!? U Srbiji je sve politika pa i pravosudje!

Beogradjanin

pre 10 godina

U Srbiji svi znaju da je UDBASKA banda likvidirala ljude po Srbiji.
Pocev prvo od 45-e sa preko 85000 likvidiranih gradjana Srbije zakopanih u zivi krec , preko 450000 proteranih ljudi iz svojih domova kako bi se Udbaska banda useljavala na silu u tudju imovinu gradjana Srbije gde i dan danas borave, pa preko svih politickih ubistava- Djindjica, Stambolica( kojeg su isto zatrpali u zivi krec), Zike Petrovica ( JAT),Curuvije, Dade, i svih ostalih zrtava Udbaske bande.
Dokle cemo da trpimo Udbasku bandu na tlu Srbije zavisi od nas samih.
Vreme stize da oslobodimo Srbiju od Udbaske bande i da se Udbaskoj bandi ispostave fakture za placanje.

Marko

pre 10 godina

Prema članu 16 Zakona o javnom tužilaštvu: "Svaki javni tužilac je podređen Republičkom javnom tužiocu i svako javno tužilaštvo Republičkom javnom tužilaštvu." To znači da jedan čovek u Srbiji odlučuje da li će se pokrenuti ili neće krivični postupak na teritoriji cele zemlje. Prema tome, ako neki mladi i pravdom zaluđeni tužilac u Srbiji reši da goni kriminalca, dovoljan je jedan poziv iz Beograda da se od tog gonjenja odustane po nalogu Republičkog javnog tužioca. Osim toga, prema članu 55: "Javni tužilac se bira iz reda javnih tužilaca ili zamenika javnih tužilaca, odnosno među licima koja ispunjavaju propisane uslove za izbor, na period od šest godina i može biti ponovo biran." Postavlja se pitanje zašto se tužioci u Srbiji biraju na period od 6 godina, zašto se ne biraju na neodređeno vreme. Zato što su tako stalno ucenjeni i ako mnogo budu "talasali", neći biti izabrani po isteku šeste godine i ostaće na ulici bez posla. Ovakvih primera sistemske korupcije koja je učvršćena zakonima ima u Srbiji mnogo, ali to niko ne pominje, jer svakoj vlasti odgovara da kontroliše tužilaštvo, da ono bude njena produžena ruka. U suprotnom bi se moglo dogoditi da tužioci počnu neselektivno da hapse političare, od čega bi samo građani imali koristi. Ali, ko brine o građanima u ovoj državi?

Gradjanin

pre 10 godina

@Koja budalaština. Pa nije problem podici optuznicu vec dokazati krivicu. ako nema valjanih dokaza, cemu optuznica koja ce u Starzburu da padne. I sta ste onda dobili kao porodica i kao javnost?!
(DjoleT, 1. decembar 2013 13:15)

Pa stvarno budalastina. Ti mislis da nemaju potrebne dokaze?

Маркић Крушевљанин

pre 10 godina

Државна безбедност, нереформисана и без јасне осуде злочина које је чинила, неизашла из те проклете авлије злочина у којој су се њене убице некажњено шетале - главна је брана подизању оптужнице за Славково убиство али и главни заштитник терориста који су побили честите делије на Ибарској, новинара Ћурувију, а бившег председника Србије убили и бацили у живи креч.Због српске будућности, под хитно отварање досијеа, након чега никоме неће ни напамет пасти да опструише ни подизање оптужница, нити вођење поступака.

Biljana Novi Sad

pre 10 godina

Svi su tu, samo Njega (Milosevica) nema. Eee, narode zaslepljeni, samo podrzavaj preobucene i umivene Vucice, Nikolice, Dacice!

DjoleT

pre 10 godina

Koja budalaština. Pa nije problem podici optuznicu vec dokazati krivicu. ako nema valjanih dokaza, cemu optuznica koja ce u Starzburu da padne. I sta ste onda dobili kao porodica i kao javnost?!

Pepeve, mi te volimo... voli i on vas "najviše na svetu"

pre 10 godina

Lepo su se mnogi dosetili da nas vrate u stara vremena, ali ja vam kažem da će ovaj Pepeve ubedljivo dobiti izbore koji slede. Ne tražite krivca samo među političarima, zapitajte se koliko ste ovoj nesreći sami doprineli.

ran

pre 10 godina

meni nije jasno zašto niko ne pita šta je radio taj tužilac od 2007 do 2012. pet godina ništa i nikom ništa. važno je da se nova vlada optuzuje. pa nije o.a postavila. tužioca

Laza

pre 10 godina

Cisto da se malo podsetite koga ste doveli na vlast.Ti neljudi zasluzuju samo jedno,kad tad.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heavy, 1. decembar 2013 11:12)


Cisto da te malo podsetim ko je bio na vlasti prethodnih 11 godina!
Vidim da su oni resili slucaj...

deda Paun, Solunac

pre 10 godina

Stolecima su srpski novinari pod jarmom politike i pisu samo ono sto politika zeli. Curuvija sigurno nije bio neki ekstra novinar, cak sta vise bio je prosecan novinar. On je pokusao da se profilise pisuci onda protiv ubilackog rezima, sto ga je na kraju kostalo zivota. Curuvija je bio anticipacija slobodnog zurnalizma, a to je ovde uvek bilo povezano sa opasnoscu da se (eto) i zivot izgubi.

Дарко

pre 10 godina

Породице убијених су потпуно у праву. Па све је доказано и јасно и таман кад се упркос страховитим притисцима из нереформисаних безбедносних служби очекивало напокон подизање оптужница за убиство Ћурувије, саветник председника Републике (чији су чиновници и организатори и убице) иде у посету масовном убици и команданту злочинаца Радомиру Марковићу да лично преузме од тог терористе молбу за помиловање?! Тужиоц сад "чека" да види да ли сме да подигне оптужницу за коју већ сигурно има све елементе! Ако је убрзо не покрене, видеће се да још увек нисмо ни близу нормалне државе.

Sergije

pre 10 godina

I sad su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic krivi sto 12 godina nije podignuta optuznica za ubistvo Curuvije!? U Srbiji je sve politikanstvo.

Dragan

pre 10 godina

Dok god se srpski političar ne boji srpske ruke, koja će ga kazniti zbog krađe, prevare, ubistva, mi nećemo biti normalno društvo.
Od 1990. su svi uvezani, od vrha pa na dole, i samo rade za trenutni interes...a dovelo nas je evo gde!

nigde pravde

pre 10 godina

Kad covek malo bolje razmisli, postavlja se pitanje a sta je to uopste Radisavljevic pa uradio? Sto se tice onih najskakljivijih slucajeva ubistava u koje je UDBA do grla umesana, Radisavljevic nije ni prstom mrdnuo. Djindjic, Curuvija, nista! Covek je ocigledno postavljen tu da opstruira celu stvar. On sada i da pokrene optuznicu nakon svih ovih godina, ja mu nista ne verujem. A i optuznica moze biti osmisljena tako da lako bude oborena na sudu, i da se unisti svaka mogucnost da se istera, koliko toliko pravde. Sama cinjenica da je na tu funkciju postavljen u mandatu V. Kostunice, dosta govori. Covek je ocigledno necim ucenjen, zaplasen ili sta vec. Radisavljevic se pokazao ko je i sta je. Mislim da je vreme za njegovu smenu.
Meni je samo zao ovih ljudi kao sto je Jovo Curuvija. Dok su ti ljudi zivi dotle ima sanse da se ova ubistva rasvetle. Mi drzavu i sistem nemamo, imamo samo pojedince zainteresovane za te stvari. Pre mesec dana kada je umro Srdja Popovic, tog trenutka smo izgubili svaku sansu da cemo saznati nesto vise o Djindjicevom slucaju.

Кривокапић

pre 10 godina

Какво писмо. Свака част Јови како је све сажео да се не заборави ко је где и када био. Упорно нам се сервира прича о новим људима, о новој енергији и идејама. Јова је све разјаснио.

mix

pre 10 godina

@hajde
Slavko i njegovo ubistvo nije vaznije od bilo kog drugog ubistva sa ljudske strane gledista,ali je osnova za sve sto se tada desavalo i sto se i danas desava,jer BAS ONO NIJE RASVETLJENO.Mozda se mnoga kasnija ubistva nebi desila da smo kao drustvo na vreme razumeli sta se tada desilo

VladimirUE

pre 10 godina

Ovo pismo zahteva masovnu i snaznu podrsku svih slobodoumnih demokratski orijentisanih gradjana Srbije, svih proevropskih stranaka i nvo, pokrenimo se odmah, da nam se ne bi desilo ono sto trenutno gledamo u Ukrajini. Podrska svakoj borbi za bolju i demokratsku Srbiju.

Sančo Pansa

pre 10 godina

Duga, iscrpljujuća borba protiv zla u korist istine. Umorni brat, koji jedini u ovoj državi od vetrenjača vidi zle divove, 15 godina juriša prema njima kao Don KIhot, udara, pada, ustaje, nastavlja borbu. U tom viteštvu ostaje dostojanstven, izujedan, izranjavan, izgreban iznutra i spolja. Deluje mi usamljeno, čak i bez vernog Sančo Panse, u zemlji koja se toliko vekova diči svojim poštenjem, pravednošću. Zemlja u kojoj su se vekovima ubijali kumovi, braća, svako svakog, teško da će ona priznati ubistvo njegovog brata.
Pa kada je ona nemoćna, hajde da mi njeni stanovnici u glas priznamo da smo krivi zbog ćutanja, nebrige, navike na tuđu patnju, preuzmimo krivicu u zalog vremenu u kojem bi živeli bez stida.

Diži se Batice, naoštrio ti je koplje tvoj verni Sančo, idemo u još jednu bitku, dužni smo to i Dulsineji, zar ne?

Sasa jokic

pre 10 godina

Ne ceka Miljko na mig od zvanicne vlasti. Vec od prave vlasti, UDBE, koja ga je postavila na to mesto da zaustavlja istrage koje im ne odgovaraju, a u kojima su ucestvovali, ukljucujuci ubistva novinara, i politicara.
Slavka, Dade, Djindjica....

Веома реалан

pre 10 godina

Е бре Срби, схватите да је ситуација еквивалентна вама самима, какав народ таква власт! Каква политика, какви бакрачи, ћути да те мрак не поједе итд. Разумете.

Marko

pre 10 godina

Na zalost ne ocekujem nista od ove vlasti u Srbiji. Narod u Srbiji trpi i trpi i trpi i ovi na vlasti gledaju taj isti narod i smeju se kako im je zivot jeftin, kako pristaju decenijama na mrve i kako nista ne shvataju....

Hahahahahhaaaaa!

pre 10 godina

Kad Vucic izjavi: U ponedeljak ce tuzitelj da pokrene tuzbu o slucaju Curuvija! Krivci se vec znaju, ali ja ih necu ovde reci, jer je to stvar suda, koji svoj posao radi nezavisno.
Tad ce sve da krene sa mrtve tacke. Dakle?

Nick_Cave

pre 10 godina

Ma nema nista od toga,mnogo se krvi prolilo,a sve kao zarad gradjana Srbije.Nepotizam,nestrucnost,leba bez motike vec godinama su na delu u ovoj jadnoj drzavici.Steta sto se ne mozemo osloboditi demona proslosti,unakazio nas Kostun kolko i sloba,a o zutima da ne pricam.Tuga od drzave,isti nam kicmu lome vec 20 i kusur godina.
"I Tito je imao povredjenu nogu pred smrt" velicanstveni Toma

jasna

pre 10 godina

objasnio jovo
bravo,
ali gospdine jovo to vise nisu oni isti ljudi koji su pricali te stvari to su sada "novi" moderniji "napredniji"
e srbijo tuzna si kad te ovakvi vode

sumar

pre 10 godina

-Ko to dosledno decenijama trazi da se rasvetle sva ubistva i atentati
- Ko dosledno trazi da se otvore sva tajna dosijea
- Ko dosledno trazi da se raskine sa tajnim sluzbama
- Ko dosledno trazi da se konacno dodje do cilja Srbija u EU i da se sprovedu sve neophodne reforme
-Ko je pre neki dan prozvao Tuzioca daa napokon podigne optuznicu
E to je S P O sa Vukom Draskovicem- puna podrska ISTINI i VIZIONARU

Gargamel

pre 10 godina

Sta dodati na ovo? Bas nista. G-din Jovo Curuvija je u svojoj muci bio hirurski precizan. Kratko, jasno, bez uvijanja. Ovo o cemu g-din Curuvija govori i podseca tuzioca, jeste po meni i optuznica svim vlastodrscima od 2000. na ovamo.(GORAN)

MISLIS OD 1987 PA NA OVAMO.

@Hajde

pre 10 godina

A da li je uopste bitno da li je on bio hrabar novinar, bio je bolji novinar nego 99% danasnjih! I nemoj da pises nesto sto neznas taj nesrecni covek koji se bacio sa detetom nije bio zastavnik nego oficir, jedan od boljih predavaca u vojnoj skoli!!! A takodje mislim da su za njegovu sudbinu i sudbinu svih vojnih beskucnika odgovorni isti ljudi koji su odgovorni za ovo i ostala nerazjasnjena ubistva!!! Tvoja slepa poslusnost i postovanj lika i dela jednog coveka kao i takvih kao sto si ti nas je i dovela u situaciju gde smo danas, razmisli malo imas mozak, ili si i njega kao u svoju sudbinu dao u ruke PPV!!!

vlada milic

pre 10 godina

pa zar posle svega sto je napisao ovde i ko je bio potpredsednik vlade i ko je bio ministar informisanja i ko milosevicev covek od poverenja u vreme kada je ubijen njegov brat , slavko curuvija, jovo ocekuje da oni koji su tada bili to a sada ovo otkriju ko je bio kriv. koji jos to krivac sam sebe otkrije. setimo se , kada vec niko nesme da pusti snimak , dnevnika 2 rts tri dana zaredom pred slavkovo ubistvo. setimo se liste za odstrel , setimo se saopstenja o stranim placenicima i domacim izdajnicima sa sve imenima i prezimenima , jedno je bilo slavkovo, i setimo se potpisnika tih saopstenja . voditeljka je uredno citala " saopstenje ministarstva informisanja..." i da setimo se ko je bio na celu tog ministarstva. nisam napisao niti jedno ime jer znam da je u srbiji postalo svetogrdje kada se napise ime jedne osobe u negativnom kontekstu i samim tim kao svetogrdje taj komentar se ne objavljuje dok komentari o protivnicima tog svetca u kojima se vredja najprizemnije pa cak i komentari u kojima se vredjaju koalicioni partneri pa cak i bivsi predsednik stranke tog svetog coveka se slobodno objavljuju.

zimzelen

pre 10 godina

Eh, nema tu jedne jedine duse koja je dostojna da bude na poziciji na kojoj je. Na zalost, oni su tu jer je narod tako hteo. Nekoga ti ljudi ubiju odmah, sve ostale ubijaju godinama a sve ce se to promeniti jedino vremenom. Znace se i ko je ubio Curuviju, kao i mnoge druge, znace se mnoge stvari koje se sada "ne znaju", ali tada to vise nece biti bitno. Tuzno je sto kao narod biramo puteve koji ne sluze nicemu osim nasoj steti i bogacenju onih koji bi trebalo da budu talog drustva, ali tako je kako je.

zorica

pre 10 godina

Nepostupanje Miljka Radisavljevića potvrđujem iz ličnog iskustva. Još malo pa će dve pune godine kako nije ni odgovorio na zahtev za pokretanje tužilačke istrage u dokumentovanom slučaju sporne privatizacije Jugoremedije. Simptomatično je da je pomenuti državni službenik u međuvremenu ipak našao vremena da preko reda ispita Vučićevo naknadno sećanje na neke tajne susrete, nekako baš pred izbore. Dakle, ko štiti ovog gospodina koji radi šta hoće i po istom principu i ne radi kad ne mora?

Labud

pre 10 godina

Kad neko kaze 90-te su se vratile - setite se ovoga. Mozda lici ali nikako nije isto. Ljudska vrsta je sklona da ulepsava secanja, a pogotov na taumaticne dogadjaje. Voleo bih da vidim da li ce bivsi ministar informisanja iz tog -ne ponovilo se- doba uciniti nesto da se ova farsa zavrsi. Koliko sam video na TV-u prosle nedelje sve se zna, znaju se ucesnici jer su njihovi alibiji raskrinkani pomocu baznih stanica mobilnih operatera, koji ih stavljaju na mesto zlocina i u Beograd, za razliku od lazi koji su rekli. Ako su ONI zasticeni u Moskvi, valja osuditi sve ostale. Proslo je 15 godina i svet nam se smeje. Ko stiti i njega pridodati na optuznicu.

paradox

pre 10 godina

Tako je. Hocemo istinu, a istina je da su na vlasti oni ljudi koji su se slagali sa ubistvima smelih novinara, premlacivanjem politickih neistomisljenika i huskanjem naroda na besmislene ratove sirom ex Yu. Takvi ljudi imaju sposobnost da sakriju, zabrane, ubede, slazu, ukradu i da iu nije sramota niti jednog zlodela. Zivimo u svetu mocnih i nemocnih. Na zalost, pravo glasa imaju i oni koje ti ljudi mogu da ubede da prvi maj sledece godine nece biti prvog maja, nego drugog.

dj cicvu

pre 10 godina

a Miljko takodje ceka i mig ministra informisanja u vreme Slavkovog ubistva, a danas vladara Srbije A.Vucica. To nikako i nikad nemojte zaboraviti...

marinko

pre 10 godina

Svaka cast za obracanje g. Jove Curuvije, sve je bilo jasno kakva je namera tužilaštva kada je pored istražnih i pravosudnih institucija ovo pitanje prepušteno u rešavanje Komisiji (kada nešto nećete da rasvetlite formirate komisiju). A tužilaštvo je davno pojasnilo da za pokretanje pojedinih postupaka nedostaje političke volje, a ona se nekako rodi kada se iscrpe

Goran

pre 10 godina

Sta dodati na ovo? Bas nista. G-din Jovo Curuvija je u svojoj muci bio hirurski precizan. Kratko, jasno, bez uvijanja. Ovo o cemu g-din Curuvija govori i podseca tuzioca, jeste po meni i optuznica svim vlastodrscima od 2000. na ovamo. Nazalost, nijedna partija u Srbiji nije iskreno ni zainteresovana da se svi zlocini rese, vec koriste ove teme za zabavljanje naroda i potencijalnih glasaca. Nikada necemo saznati nista ni o naruciocima ubistva Zorana Djindjica, kao i gardista. Ako i budu u skorije vreme donete neke presude, opet ce to da bude nesto u stilu smuti, pa prospi. U ovoj zemlji ZLO ima mnogo oblika i jednostavno je neunistivo, jer su politika i mafija neraskidivo pomesani i jedino sto "uspesno" funkcionise.

Radovan VII

pre 10 godina

- "Bivši ministar informisanja u vreme Slavkovog ubistva"
- "Bivši portparol Slobodana Miloševića u vreme ubistva Slavka Ćuruvije"
- "bivšeg potpresednika Vlade Srbije u vreme Slavkovog ubistva"

Zona sumraka.

Pitam se...

pre 10 godina

Da li smo normalni? Bivsi potpredsednik Vlade sada predsednik države, bivši ministar informisanja sada PPV, bivši Miloševićev portparol sada premijer!

Apis

pre 10 godina

A lazno ministar pravde Selakovic(budi bog s njim)nas uverava da je sudstvo nezavisno.Ako to jos jednom izjavi bolje da se pokrije usima.Naravno da Radosavljevic ceka mig vlasti.

i.j.Kv

pre 10 godina

Podpuno ste u pravu gospodine,drzava Srbija vodjena svih ovi godina ljudima kao sto su i ovi danas na vlasti pokazuje da nista nece biti uradjeno,promenjeno u dnosu na sve ove godine.Srbija ce docekati slobodu sigurno jednoga dana,slobodu koju nema jos od 1945.god.Nece je doneti ni ovi kvazi demokrate ni ovi preobraceni nacionalisti niti danasnja desnica koja sebe vidi kao pravu opoziciju.Zadnje 23 godine propadanja od ratova ekonomije srandarda gradjana,prevare od strane politicara do katasrofalnih privatizacija niko jos nije osudjen pravosnazno za sve ove godine i da mu je oduzeta imovina ili nalozeno da ukradeno i opljackano vrati,mislim na politicare.Nece se to jos desiti moj gospodine,danas ovi na vlasti kao 90-tih imaju za cilj da nadju lopove ali ne u svojim redovima i da ih javno isprozivaju,ispljuju i nista vise a posle da ih prime kod sebe u stranku ili kao partnere radi buducnosti Srbije.Ovi danas imaju najvecu podrsku zapada ikada u istoriji Srbije,bas me zanima kako to svi gradjani srbije dozivljavaju,imaju podrsku da ne urade nista dobro Srbiji naravno.

Brko

pre 10 godina

Mira Markovic sedi u Rusiji, sadasnji predsednik izjavio da mu je drago sto je Curuvija ubijen, spojenoprsti bio ministar informisanja, sadasnji premijer tada bio portparol zlocinackog udruzenja koje je narucilo ovo ubistvo. Sta jos treba da se objasnjava kome u Srbiji. Mi ne zasluzujemo da nam bude bolje, naprotiv!!!

alo

pre 10 godina

ma samo se setim izjave sudije od pre neki dan kad je rekla da je pustila optuzenog uz saglasnost stranak na vlasti. sad mi je jeasno zasto je sns vratio podmicne sudije jer rade ono sto im vlada naredi , je..s takvo sudstvo i takvu drzavu.
to je kao kad su nam dosli u zgradu iza opstine sa policijom i oduzeli zajednicke prostorije (zgrada je sagradjena od para stanara i nasih kredita drzava nije dala ni dinar) i taj njihov covek je preuredio sve napravio 100 kvadrata stan i prodao posle godinu dana) toliko o pravdi u ovoj drzavi. komunisti navikli da otimaju. ka osto su i za vreme rata ulazili u sela otimali ljudima hranu i stoku i ubijal isve koji nisu hteli da daju.

citizenkane

pre 10 godina

Dobro jutro narode Srbije! Tacno je 12h. Voz se priblizava stanici.

High Noon
Will Kane (Gary Cooper), the longtime marshal of Hadleyville, New Mexico Territory, has just married pacifist Quaker Amy Fowler (Grace Kelly) and turned in his badge. He intends to become a storekeeper elsewhere. Suddenly, the town learns that Frank Miller (Ian MacDonald), a criminal whom Kane brought to justice, is due to arrive on the noon train.
Miller had been sentenced to hang, but was pardoned on an unspecified legal technicality. In court, he had vowed to get revenge on Will and anyone else who got in the way. The members of Miller's gang are his younger brother Ben (Sheb Wooley), Jack Colby (Lee Van Cleef), and Jim Pierce (Robert J. Wilke), and they wait for him at the station.
...................
.........
The judge who sentenced Miller is leaving and encourages Will to do the same. The marshal who preceded Will supports him, but is too old to help and tells Will to get out of town. Will tries eliciting help from the locals at a bar and then tries the church. Nobody at either place responds, and few support him. Some even desire to see Kane's probable demise.

Hajde

pre 10 godina

Nemam ništa ni za ni protiv da se razjasni ko je ubio tog nesrećnog čoveka. Beogradsko građanstvo ima svoje heroje, ali zašto bi se to obavezno ticalo cele javnosti. Nemojte samo da kažete da je Ćuruvija bio hrabar novinar, i tako dalje, i tako dalje, i tako dalje... I da je bio i da nije, zašto bi se to mene ticalo. Hajde da se razjasni ko je naredio da se pre gotovo dvadeset godina zabrani da Hrvati i Bošnjaci ulaze u Srbiju bez posebne dozvole... Ili, ko je odgovoran za sudbinu vojnih beskućnika, kao što je bio zastavnik koji se sa ženom i sinom bacio sa prozora vojnog samačkog "hotela"... Zašto bi beogradski novinar, BeograDŽanin, bio važniji od toga?

Pitam se...

pre 10 godina

Da li smo normalni? Bivsi potpredsednik Vlade sada predsednik države, bivši ministar informisanja sada PPV, bivši Miloševićev portparol sada premijer!

dj cicvu

pre 10 godina

a Miljko takodje ceka i mig ministra informisanja u vreme Slavkovog ubistva, a danas vladara Srbije A.Vucica. To nikako i nikad nemojte zaboraviti...

Radovan VII

pre 10 godina

- "Bivši ministar informisanja u vreme Slavkovog ubistva"
- "Bivši portparol Slobodana Miloševića u vreme ubistva Slavka Ćuruvije"
- "bivšeg potpresednika Vlade Srbije u vreme Slavkovog ubistva"

Zona sumraka.

vlada milic

pre 10 godina

pa zar posle svega sto je napisao ovde i ko je bio potpredsednik vlade i ko je bio ministar informisanja i ko milosevicev covek od poverenja u vreme kada je ubijen njegov brat , slavko curuvija, jovo ocekuje da oni koji su tada bili to a sada ovo otkriju ko je bio kriv. koji jos to krivac sam sebe otkrije. setimo se , kada vec niko nesme da pusti snimak , dnevnika 2 rts tri dana zaredom pred slavkovo ubistvo. setimo se liste za odstrel , setimo se saopstenja o stranim placenicima i domacim izdajnicima sa sve imenima i prezimenima , jedno je bilo slavkovo, i setimo se potpisnika tih saopstenja . voditeljka je uredno citala " saopstenje ministarstva informisanja..." i da setimo se ko je bio na celu tog ministarstva. nisam napisao niti jedno ime jer znam da je u srbiji postalo svetogrdje kada se napise ime jedne osobe u negativnom kontekstu i samim tim kao svetogrdje taj komentar se ne objavljuje dok komentari o protivnicima tog svetca u kojima se vredja najprizemnije pa cak i komentari u kojima se vredjaju koalicioni partneri pa cak i bivsi predsednik stranke tog svetog coveka se slobodno objavljuju.

zimzelen

pre 10 godina

Eh, nema tu jedne jedine duse koja je dostojna da bude na poziciji na kojoj je. Na zalost, oni su tu jer je narod tako hteo. Nekoga ti ljudi ubiju odmah, sve ostale ubijaju godinama a sve ce se to promeniti jedino vremenom. Znace se i ko je ubio Curuviju, kao i mnoge druge, znace se mnoge stvari koje se sada "ne znaju", ali tada to vise nece biti bitno. Tuzno je sto kao narod biramo puteve koji ne sluze nicemu osim nasoj steti i bogacenju onih koji bi trebalo da budu talog drustva, ali tako je kako je.

Goran

pre 10 godina

Sta dodati na ovo? Bas nista. G-din Jovo Curuvija je u svojoj muci bio hirurski precizan. Kratko, jasno, bez uvijanja. Ovo o cemu g-din Curuvija govori i podseca tuzioca, jeste po meni i optuznica svim vlastodrscima od 2000. na ovamo. Nazalost, nijedna partija u Srbiji nije iskreno ni zainteresovana da se svi zlocini rese, vec koriste ove teme za zabavljanje naroda i potencijalnih glasaca. Nikada necemo saznati nista ni o naruciocima ubistva Zorana Djindjica, kao i gardista. Ako i budu u skorije vreme donete neke presude, opet ce to da bude nesto u stilu smuti, pa prospi. U ovoj zemlji ZLO ima mnogo oblika i jednostavno je neunistivo, jer su politika i mafija neraskidivo pomesani i jedino sto "uspesno" funkcionise.

zorica

pre 10 godina

Nepostupanje Miljka Radisavljevića potvrđujem iz ličnog iskustva. Još malo pa će dve pune godine kako nije ni odgovorio na zahtev za pokretanje tužilačke istrage u dokumentovanom slučaju sporne privatizacije Jugoremedije. Simptomatično je da je pomenuti državni službenik u međuvremenu ipak našao vremena da preko reda ispita Vučićevo naknadno sećanje na neke tajne susrete, nekako baš pred izbore. Dakle, ko štiti ovog gospodina koji radi šta hoće i po istom principu i ne radi kad ne mora?

Apis

pre 10 godina

A lazno ministar pravde Selakovic(budi bog s njim)nas uverava da je sudstvo nezavisno.Ako to jos jednom izjavi bolje da se pokrije usima.Naravno da Radosavljevic ceka mig vlasti.

Sasa jokic

pre 10 godina

Ne ceka Miljko na mig od zvanicne vlasti. Vec od prave vlasti, UDBE, koja ga je postavila na to mesto da zaustavlja istrage koje im ne odgovaraju, a u kojima su ucestvovali, ukljucujuci ubistva novinara, i politicara.
Slavka, Dade, Djindjica....

Brko

pre 10 godina

Mira Markovic sedi u Rusiji, sadasnji predsednik izjavio da mu je drago sto je Curuvija ubijen, spojenoprsti bio ministar informisanja, sadasnji premijer tada bio portparol zlocinackog udruzenja koje je narucilo ovo ubistvo. Sta jos treba da se objasnjava kome u Srbiji. Mi ne zasluzujemo da nam bude bolje, naprotiv!!!

jasna

pre 10 godina

objasnio jovo
bravo,
ali gospdine jovo to vise nisu oni isti ljudi koji su pricali te stvari to su sada "novi" moderniji "napredniji"
e srbijo tuzna si kad te ovakvi vode

alo

pre 10 godina

ma samo se setim izjave sudije od pre neki dan kad je rekla da je pustila optuzenog uz saglasnost stranak na vlasti. sad mi je jeasno zasto je sns vratio podmicne sudije jer rade ono sto im vlada naredi , je..s takvo sudstvo i takvu drzavu.
to je kao kad su nam dosli u zgradu iza opstine sa policijom i oduzeli zajednicke prostorije (zgrada je sagradjena od para stanara i nasih kredita drzava nije dala ni dinar) i taj njihov covek je preuredio sve napravio 100 kvadrata stan i prodao posle godinu dana) toliko o pravdi u ovoj drzavi. komunisti navikli da otimaju. ka osto su i za vreme rata ulazili u sela otimali ljudima hranu i stoku i ubijal isve koji nisu hteli da daju.

@Hajde

pre 10 godina

A da li je uopste bitno da li je on bio hrabar novinar, bio je bolji novinar nego 99% danasnjih! I nemoj da pises nesto sto neznas taj nesrecni covek koji se bacio sa detetom nije bio zastavnik nego oficir, jedan od boljih predavaca u vojnoj skoli!!! A takodje mislim da su za njegovu sudbinu i sudbinu svih vojnih beskucnika odgovorni isti ljudi koji su odgovorni za ovo i ostala nerazjasnjena ubistva!!! Tvoja slepa poslusnost i postovanj lika i dela jednog coveka kao i takvih kao sto si ti nas je i dovela u situaciju gde smo danas, razmisli malo imas mozak, ili si i njega kao u svoju sudbinu dao u ruke PPV!!!

Gargamel

pre 10 godina

Sta dodati na ovo? Bas nista. G-din Jovo Curuvija je u svojoj muci bio hirurski precizan. Kratko, jasno, bez uvijanja. Ovo o cemu g-din Curuvija govori i podseca tuzioca, jeste po meni i optuznica svim vlastodrscima od 2000. na ovamo.(GORAN)

MISLIS OD 1987 PA NA OVAMO.

Ivana

pre 10 godina

"I sad su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic krivi sto 12 godina nije podignuta optuznica za ubistvo Curuvije!? “

Nisu oni sami krivi za zlocine u Srbiji i oko Srbije, ali ce se i njihova krivica ispitivati na sudjenjima koja slede i za ubistvo Curuvije i ministra odbrane Pavla Bulatovica,Zeljka Raznatovica Arkana,direktora JAT-a Zivorada petrovica, Ivana Stambolica ...Svedocice na sudu da li su bili upoznati sa ubistvom premijera Srbije dr Zorana Djindjica,da li su atentatori i njihovi pomagaci imali direktne kontakte sa njima i zasto su lica osumnjicena za ubistvo premijera imenovana za vreme ove vlade na odgovorne drzavne funkcije.Naravno sve vlade do danasnjeg dana moraju na sudu odgovoriti zasto su atentatori na premijera Srbije , neometano ubijali po Beogradu sve do 2010, za to ce Ivica Dacic snositi najvecu krivicu. Kada atentatori nisu uspeli likvidrati Sretka Kalinica i pristupiti planu zataskavanja politickih likvidacija u dogovoru sa specijalnim tuziocima.Velika je bruka na narodu Srbije za zlocine, zato treba procesuirati sve ubice i njihove nalogodavce. Svi tuzioci i sudije surcinsko-zemusnkog klana, koji su svesno pustili Bagzija posle hale Limes, moraju u zatvor.Gospodo, ne mozete pustiti atentatora,biti saucesnici ubistva premijera i cutati decenijama.

mix

pre 10 godina

@hajde
Slavko i njegovo ubistvo nije vaznije od bilo kog drugog ubistva sa ljudske strane gledista,ali je osnova za sve sto se tada desavalo i sto se i danas desava,jer BAS ONO NIJE RASVETLJENO.Mozda se mnoga kasnija ubistva nebi desila da smo kao drustvo na vreme razumeli sta se tada desilo

nigde pravde

pre 10 godina

Kad covek malo bolje razmisli, postavlja se pitanje a sta je to uopste Radisavljevic pa uradio? Sto se tice onih najskakljivijih slucajeva ubistava u koje je UDBA do grla umesana, Radisavljevic nije ni prstom mrdnuo. Djindjic, Curuvija, nista! Covek je ocigledno postavljen tu da opstruira celu stvar. On sada i da pokrene optuznicu nakon svih ovih godina, ja mu nista ne verujem. A i optuznica moze biti osmisljena tako da lako bude oborena na sudu, i da se unisti svaka mogucnost da se istera, koliko toliko pravde. Sama cinjenica da je na tu funkciju postavljen u mandatu V. Kostunice, dosta govori. Covek je ocigledno necim ucenjen, zaplasen ili sta vec. Radisavljevic se pokazao ko je i sta je. Mislim da je vreme za njegovu smenu.
Meni je samo zao ovih ljudi kao sto je Jovo Curuvija. Dok su ti ljudi zivi dotle ima sanse da se ova ubistva rasvetle. Mi drzavu i sistem nemamo, imamo samo pojedince zainteresovane za te stvari. Pre mesec dana kada je umro Srdja Popovic, tog trenutka smo izgubili svaku sansu da cemo saznati nesto vise o Djindjicevom slucaju.

fico

pre 10 godina

I sad su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic krivi sto 12 godina nije podignuta optuznica za ubistvo Curuvije!? U Srbiji je sve politikanstvo.
(Sergije)

Ne nego Pera Pekar....!!!!

Labud

pre 10 godina

Kad neko kaze 90-te su se vratile - setite se ovoga. Mozda lici ali nikako nije isto. Ljudska vrsta je sklona da ulepsava secanja, a pogotov na taumaticne dogadjaje. Voleo bih da vidim da li ce bivsi ministar informisanja iz tog -ne ponovilo se- doba uciniti nesto da se ova farsa zavrsi. Koliko sam video na TV-u prosle nedelje sve se zna, znaju se ucesnici jer su njihovi alibiji raskrinkani pomocu baznih stanica mobilnih operatera, koji ih stavljaju na mesto zlocina i u Beograd, za razliku od lazi koji su rekli. Ako su ONI zasticeni u Moskvi, valja osuditi sve ostale. Proslo je 15 godina i svet nam se smeje. Ko stiti i njega pridodati na optuznicu.

VladimirUE

pre 10 godina

Ovo pismo zahteva masovnu i snaznu podrsku svih slobodoumnih demokratski orijentisanih gradjana Srbije, svih proevropskih stranaka i nvo, pokrenimo se odmah, da nam se ne bi desilo ono sto trenutno gledamo u Ukrajini. Podrska svakoj borbi za bolju i demokratsku Srbiju.

marinko

pre 10 godina

Svaka cast za obracanje g. Jove Curuvije, sve je bilo jasno kakva je namera tužilaštva kada je pored istražnih i pravosudnih institucija ovo pitanje prepušteno u rešavanje Komisiji (kada nešto nećete da rasvetlite formirate komisiju). A tužilaštvo je davno pojasnilo da za pokretanje pojedinih postupaka nedostaje političke volje, a ona se nekako rodi kada se iscrpe

Marko

pre 10 godina

Na zalost ne ocekujem nista od ove vlasti u Srbiji. Narod u Srbiji trpi i trpi i trpi i ovi na vlasti gledaju taj isti narod i smeju se kako im je zivot jeftin, kako pristaju decenijama na mrve i kako nista ne shvataju....

Beogradjanin

pre 10 godina

U Srbiji svi znaju da je UDBASKA banda likvidirala ljude po Srbiji.
Pocev prvo od 45-e sa preko 85000 likvidiranih gradjana Srbije zakopanih u zivi krec , preko 450000 proteranih ljudi iz svojih domova kako bi se Udbaska banda useljavala na silu u tudju imovinu gradjana Srbije gde i dan danas borave, pa preko svih politickih ubistava- Djindjica, Stambolica( kojeg su isto zatrpali u zivi krec), Zike Petrovica ( JAT),Curuvije, Dade, i svih ostalih zrtava Udbaske bande.
Dokle cemo da trpimo Udbasku bandu na tlu Srbije zavisi od nas samih.
Vreme stize da oslobodimo Srbiju od Udbaske bande i da se Udbaskoj bandi ispostave fakture za placanje.

Кривокапић

pre 10 godina

Какво писмо. Свака част Јови како је све сажео да се не заборави ко је где и када био. Упорно нам се сервира прича о новим људима, о новој енергији и идејама. Јова је све разјаснио.

Biljana Novi Sad

pre 10 godina

Svi su tu, samo Njega (Milosevica) nema. Eee, narode zaslepljeni, samo podrzavaj preobucene i umivene Vucice, Nikolice, Dacice!

paradox

pre 10 godina

Tako je. Hocemo istinu, a istina je da su na vlasti oni ljudi koji su se slagali sa ubistvima smelih novinara, premlacivanjem politickih neistomisljenika i huskanjem naroda na besmislene ratove sirom ex Yu. Takvi ljudi imaju sposobnost da sakriju, zabrane, ubede, slazu, ukradu i da iu nije sramota niti jednog zlodela. Zivimo u svetu mocnih i nemocnih. Na zalost, pravo glasa imaju i oni koje ti ljudi mogu da ubede da prvi maj sledece godine nece biti prvog maja, nego drugog.

Hahahahahhaaaaa!

pre 10 godina

Kad Vucic izjavi: U ponedeljak ce tuzitelj da pokrene tuzbu o slucaju Curuvija! Krivci se vec znaju, ali ja ih necu ovde reci, jer je to stvar suda, koji svoj posao radi nezavisno.
Tad ce sve da krene sa mrtve tacke. Dakle?

Don Giovanni

pre 10 godina

@hajde
Slavko i njegovo ubistvo nije vaznije od bilo kog drugog ubistva sa ljudske strane gledista,ali je osnova za sve sto se tada desavalo i sto se i danas desava,jer BAS ONO NIJE RASVETLJENO.
(mix)

Grešiš, rasvetljavanje Slavkovog ubistva je itekako važnije, čak i sa obične, ljudske strane gledišta jer Slavka nije ubio ljubomorni muž, niti mafijaš kome je dugovao pare. Slavka je ubio državni službenik, na zapovest svog nadređenog, takođe državnog službenika. Dakle, Slavka je ubila DRŽAVA, što dokazuje da živimo u državi koja može da ubije koga god hoće, kad god hoće i da NIKO za to ne odgovara!

Zato se postavlja sledeće pitanje: ako Država može da ubija i čini druge zločine nad svojim građanima, po svojoj slobodnoj volji i nekažnjeno, šta preostaje običnom građaninu? Koliko može biti siguran da sutra on neće biti žrtva "svoje" države jer je tako odlučio neko "važan"? Da li smo onda mi građani potpuno "nevažni" i može nas ubijati ko kako hoće? Zar nije dovoljno to što nas Država vara, pljačka i truje na svakom koraku, bez ikakve granice ni zadrške?

Zato je izuzetno bitno (bitnije od drugih, "običnih" ubistava!) da ubistvo Slavka Ćuruvije bude rasvetljeno i krivci obavezno kažnjeni. Ne samo zbog jedne ljudske sudbine i ne samo u ime pravde, nego zbog bezbednosti i budućnosti svih nas, građana i podanika ove nesrećne ubijačke "države"! Dok to ubistvo ne bude rešeno, baš ništa ne garantuje da neće biti i drugih istih takvih državnih ubistava!

Веома реалан

pre 10 godina

Е бре Срби, схватите да је ситуација еквивалентна вама самима, какав народ таква власт! Каква политика, какви бакрачи, ћути да те мрак не поједе итд. Разумете.

citizenkane

pre 10 godina

Dobro jutro narode Srbije! Tacno je 12h. Voz se priblizava stanici.

High Noon
Will Kane (Gary Cooper), the longtime marshal of Hadleyville, New Mexico Territory, has just married pacifist Quaker Amy Fowler (Grace Kelly) and turned in his badge. He intends to become a storekeeper elsewhere. Suddenly, the town learns that Frank Miller (Ian MacDonald), a criminal whom Kane brought to justice, is due to arrive on the noon train.
Miller had been sentenced to hang, but was pardoned on an unspecified legal technicality. In court, he had vowed to get revenge on Will and anyone else who got in the way. The members of Miller's gang are his younger brother Ben (Sheb Wooley), Jack Colby (Lee Van Cleef), and Jim Pierce (Robert J. Wilke), and they wait for him at the station.
...................
.........
The judge who sentenced Miller is leaving and encourages Will to do the same. The marshal who preceded Will supports him, but is too old to help and tells Will to get out of town. Will tries eliciting help from the locals at a bar and then tries the church. Nobody at either place responds, and few support him. Some even desire to see Kane's probable demise.

Gradjanin

pre 10 godina

@Koja budalaština. Pa nije problem podici optuznicu vec dokazati krivicu. ako nema valjanih dokaza, cemu optuznica koja ce u Starzburu da padne. I sta ste onda dobili kao porodica i kao javnost?!
(DjoleT, 1. decembar 2013 13:15)

Pa stvarno budalastina. Ti mislis da nemaju potrebne dokaze?

Sančo Pansa

pre 10 godina

Duga, iscrpljujuća borba protiv zla u korist istine. Umorni brat, koji jedini u ovoj državi od vetrenjača vidi zle divove, 15 godina juriša prema njima kao Don KIhot, udara, pada, ustaje, nastavlja borbu. U tom viteštvu ostaje dostojanstven, izujedan, izranjavan, izgreban iznutra i spolja. Deluje mi usamljeno, čak i bez vernog Sančo Panse, u zemlji koja se toliko vekova diči svojim poštenjem, pravednošću. Zemlja u kojoj su se vekovima ubijali kumovi, braća, svako svakog, teško da će ona priznati ubistvo njegovog brata.
Pa kada je ona nemoćna, hajde da mi njeni stanovnici u glas priznamo da smo krivi zbog ćutanja, nebrige, navike na tuđu patnju, preuzmimo krivicu u zalog vremenu u kojem bi živeli bez stida.

Diži se Batice, naoštrio ti je koplje tvoj verni Sančo, idemo u još jednu bitku, dužni smo to i Dulsineji, zar ne?

Маркић Крушевљанин

pre 10 godina

Државна безбедност, нереформисана и без јасне осуде злочина које је чинила, неизашла из те проклете авлије злочина у којој су се њене убице некажњено шетале - главна је брана подизању оптужнице за Славково убиство али и главни заштитник терориста који су побили честите делије на Ибарској, новинара Ћурувију, а бившег председника Србије убили и бацили у живи креч.Због српске будућности, под хитно отварање досијеа, након чега никоме неће ни напамет пасти да опструише ни подизање оптужница, нити вођење поступака.

Aljehin

pre 10 godina

I sad su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic krivi sto 12 godina nije podignuta optuznica za ubistvo Curuvije!? U Srbiji je sve politikanstvo.
(Sergije, 1. decembar 2013 13:42)

Nisu! Ali su krivi danas sto koce i ako koce ovu optuznicu za ubistvo Curuvije!? U Srbiji je sve politika pa i pravosudje!

Nick_Cave

pre 10 godina

Ma nema nista od toga,mnogo se krvi prolilo,a sve kao zarad gradjana Srbije.Nepotizam,nestrucnost,leba bez motike vec godinama su na delu u ovoj jadnoj drzavici.Steta sto se ne mozemo osloboditi demona proslosti,unakazio nas Kostun kolko i sloba,a o zutima da ne pricam.Tuga od drzave,isti nam kicmu lome vec 20 i kusur godina.
"I Tito je imao povredjenu nogu pred smrt" velicanstveni Toma

Дарко

pre 10 godina

Породице убијених су потпуно у праву. Па све је доказано и јасно и таман кад се упркос страховитим притисцима из нереформисаних безбедносних служби очекивало напокон подизање оптужница за убиство Ћурувије, саветник председника Републике (чији су чиновници и организатори и убице) иде у посету масовном убици и команданту злочинаца Радомиру Марковићу да лично преузме од тог терористе молбу за помиловање?! Тужиоц сад "чека" да види да ли сме да подигне оптужницу за коју већ сигурно има све елементе! Ако је убрзо не покрене, видеће се да још увек нисмо ни близу нормалне државе.

Marko

pre 10 godina

Prema članu 16 Zakona o javnom tužilaštvu: "Svaki javni tužilac je podređen Republičkom javnom tužiocu i svako javno tužilaštvo Republičkom javnom tužilaštvu." To znači da jedan čovek u Srbiji odlučuje da li će se pokrenuti ili neće krivični postupak na teritoriji cele zemlje. Prema tome, ako neki mladi i pravdom zaluđeni tužilac u Srbiji reši da goni kriminalca, dovoljan je jedan poziv iz Beograda da se od tog gonjenja odustane po nalogu Republičkog javnog tužioca. Osim toga, prema članu 55: "Javni tužilac se bira iz reda javnih tužilaca ili zamenika javnih tužilaca, odnosno među licima koja ispunjavaju propisane uslove za izbor, na period od šest godina i može biti ponovo biran." Postavlja se pitanje zašto se tužioci u Srbiji biraju na period od 6 godina, zašto se ne biraju na neodređeno vreme. Zato što su tako stalno ucenjeni i ako mnogo budu "talasali", neći biti izabrani po isteku šeste godine i ostaće na ulici bez posla. Ovakvih primera sistemske korupcije koja je učvršćena zakonima ima u Srbiji mnogo, ali to niko ne pominje, jer svakoj vlasti odgovara da kontroliše tužilaštvo, da ono bude njena produžena ruka. U suprotnom bi se moglo dogoditi da tužioci počnu neselektivno da hapse političare, od čega bi samo građani imali koristi. Ali, ko brine o građanima u ovoj državi?

Pepeve, mi te volimo... voli i on vas "najviše na svetu"

pre 10 godina

Lepo su se mnogi dosetili da nas vrate u stara vremena, ali ja vam kažem da će ovaj Pepeve ubedljivo dobiti izbore koji slede. Ne tražite krivca samo među političarima, zapitajte se koliko ste ovoj nesreći sami doprineli.

Nesa Leskovac

pre 10 godina

Već smo naviknuti da na mnoge stvari koje nisu normalne gledamo kao da jesu. Ali ovo je jedan od presedana zbog kojeg bi mnogi trebali bar malo da se postide. Brata ovog čoveka neko je ubio zbog slobodnog pera,izgovorene reči, slobode govora i mišljenja. Najverovatnije koriseći državne službe neko se usudio zloupotrebiti ih i počiniti takav zločin. Nijedan zločin nije opravdan ma u ime kojih ciljeva činjen i opravdavan. Mnogo vremena je prošlo. Demokratske snage su vladale dosta dugo ostavivši ovo pitanje nerešeno a istovremono eksploatišući ovu temu kad god im zatreba. To je žalosna činjenica ali i suva istina.Setimo se samo tih godina pravog lova na glavu predsednika SPO-a Vuka Draskovića, pa ubistvo Ivana Stambolića i td. Stvarno mislim da je neophodno ovakve stvari rešiti sa drakonskim kaznama da ponovo nekom ne bi palo na pamet ovako nesto. Za primer. Svedoci smo i to da se kroz novine provlače razni tekstovi kojima nas obične građane dovode u poziciju da mislimo da je sve poznato a ništa se ne preduzima. A možda i nije poznato? Da nije tužno bilo bi smešno.

i.j.Kv

pre 10 godina

Podpuno ste u pravu gospodine,drzava Srbija vodjena svih ovi godina ljudima kao sto su i ovi danas na vlasti pokazuje da nista nece biti uradjeno,promenjeno u dnosu na sve ove godine.Srbija ce docekati slobodu sigurno jednoga dana,slobodu koju nema jos od 1945.god.Nece je doneti ni ovi kvazi demokrate ni ovi preobraceni nacionalisti niti danasnja desnica koja sebe vidi kao pravu opoziciju.Zadnje 23 godine propadanja od ratova ekonomije srandarda gradjana,prevare od strane politicara do katasrofalnih privatizacija niko jos nije osudjen pravosnazno za sve ove godine i da mu je oduzeta imovina ili nalozeno da ukradeno i opljackano vrati,mislim na politicare.Nece se to jos desiti moj gospodine,danas ovi na vlasti kao 90-tih imaju za cilj da nadju lopove ali ne u svojim redovima i da ih javno isprozivaju,ispljuju i nista vise a posle da ih prime kod sebe u stranku ili kao partnere radi buducnosti Srbije.Ovi danas imaju najvecu podrsku zapada ikada u istoriji Srbije,bas me zanima kako to svi gradjani srbije dozivljavaju,imaju podrsku da ne urade nista dobro Srbiji naravno.

crni domino

pre 10 godina

(Milos, 1. decembar 2013 14:10)
Politicka gluperdo, ne izjednacavaj DSS sa DS! Ta vremena se ne sabiraju! Upamti to!
Vi ste zajedno sa njima, u okvirima sadasnje crno crvene koalicije bili i ostali izvor svih zala u Srbiji!
Kilavi Boris je pokusao da sa vama uspostavi civilizacijsku komunikaciju za kretanje Srbije napred, ali nije uspeo, pa smo ga zbog toga sto je sa vama pravio kompromise, izborima oterali!
I vas cemo oterati ako ovaj vas tuzilac ne odradi po pravdi i zakonu!

deda Paun, Solunac

pre 10 godina

Stolecima su srpski novinari pod jarmom politike i pisu samo ono sto politika zeli. Curuvija sigurno nije bio neki ekstra novinar, cak sta vise bio je prosecan novinar. On je pokusao da se profilise pisuci onda protiv ubilackog rezima, sto ga je na kraju kostalo zivota. Curuvija je bio anticipacija slobodnog zurnalizma, a to je ovde uvek bilo povezano sa opasnoscu da se (eto) i zivot izgubi.

sumar

pre 10 godina

-Ko to dosledno decenijama trazi da se rasvetle sva ubistva i atentati
- Ko dosledno trazi da se otvore sva tajna dosijea
- Ko dosledno trazi da se raskine sa tajnim sluzbama
- Ko dosledno trazi da se konacno dodje do cilja Srbija u EU i da se sprovedu sve neophodne reforme
-Ko je pre neki dan prozvao Tuzioca daa napokon podigne optuznicu
E to je S P O sa Vukom Draskovicem- puna podrska ISTINI i VIZIONARU

Hajde

pre 10 godina

Nemam ništa ni za ni protiv da se razjasni ko je ubio tog nesrećnog čoveka. Beogradsko građanstvo ima svoje heroje, ali zašto bi se to obavezno ticalo cele javnosti. Nemojte samo da kažete da je Ćuruvija bio hrabar novinar, i tako dalje, i tako dalje, i tako dalje... I da je bio i da nije, zašto bi se to mene ticalo. Hajde da se razjasni ko je naredio da se pre gotovo dvadeset godina zabrani da Hrvati i Bošnjaci ulaze u Srbiju bez posebne dozvole... Ili, ko je odgovoran za sudbinu vojnih beskućnika, kao što je bio zastavnik koji se sa ženom i sinom bacio sa prozora vojnog samačkog "hotela"... Zašto bi beogradski novinar, BeograDŽanin, bio važniji od toga?

Dragan

pre 10 godina

Dok god se srpski političar ne boji srpske ruke, koja će ga kazniti zbog krađe, prevare, ubistva, mi nećemo biti normalno društvo.
Od 1990. su svi uvezani, od vrha pa na dole, i samo rade za trenutni interes...a dovelo nas je evo gde!

sta se ceka?

pre 10 godina

Sta bi sa otvaranjem tajnih dosijea?Svi bi da se otvore,a istina je,da su svi PROTIV.Saznala bi se istina i o Curuviji,DJindjicu,Stambolicu.Borba protiv korupcije i kriminala?Kako da ne?

Milos

pre 10 godina

Neverovatna je zabava pratiti brojne komentare komentatora DS provinijencije čiji je zajednički imenitelj kuknjava nad sudbinom koja nam je vratila one što su nam radili o glavi 90ih godina.

Navodno je njihova devetogodišnja(2004. - 2012.) vlast bila dah osveženja i pravde koji se sa krepkih visina spustio na balkansko blato...

A to pišu oni koji su imali zabranu da dolaze na sudjenje izvodjačima poslednjeg balkanskog atentata. Došli su organizovano na donošenje unapred poznate presude. Da, ja sam onaj što vas je psovao stojeći na trotoaru Ustaničke kod Specijalnog suda. Da, ja sam dolazio redovno i video tadašnjeg Predsednika kako je dojurio na galeriju da pruži podršku Veruoviću i njegovom trećem metku.

Uvucite se nazad u rupice iz kojih nikada i nije trebalo da izlazite. Samo su vas kombinacije i pljačka zanimali. Ova vlast možda neće ništa rešiti. Ali njih i vas deli jedno možda i jedno sigurno. Vi sigurno i nikada ne biste rešili ništa od tereta koji nas pritiska od dana kada smo postali veliki Srbi.

Možda i sigurno. Za očajne izbor nije tako težak

Sergije

pre 10 godina

I sad su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic krivi sto 12 godina nije podignuta optuznica za ubistvo Curuvije!? U Srbiji je sve politikanstvo.

krle - dron

pre 10 godina

Apsolutno razumljiv zahtev porodice a i javnosti,no kad je vec nabrajao sve mogao je da pomene i Tadica koji je 8-godina imao apsolutnu vlast u rukama i koji je u ime zutih zahtevao u parlamentu da se tajni policijski dosijei neotvaraju sledecih 60-godina,demokratski nema sta, a inace kad ovog tuzioca razrese pravosudje ce imati sansu da krene putem civilizacije....

ran

pre 10 godina

meni nije jasno zašto niko ne pita šta je radio taj tužilac od 2007 do 2012. pet godina ništa i nikom ništa. važno je da se nova vlada optuzuje. pa nije o.a postavila. tužioca

Laza

pre 10 godina

Cisto da se malo podsetite koga ste doveli na vlast.Ti neljudi zasluzuju samo jedno,kad tad.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heavy, 1. decembar 2013 11:12)


Cisto da te malo podsetim ko je bio na vlasti prethodnih 11 godina!
Vidim da su oni resili slucaj...

DjoleT

pre 10 godina

Koja budalaština. Pa nije problem podici optuznicu vec dokazati krivicu. ako nema valjanih dokaza, cemu optuznica koja ce u Starzburu da padne. I sta ste onda dobili kao porodica i kao javnost?!

rikoset

pre 10 godina

Ovu agoniju sa propadanjem Srbije mozemo resiti samo na izborima - ako budu naprolece pamet u glavu i sve je jasno ko laze,krade,menja misljenje,ko nece ili nesme da vrsi reforme.A malo je takvih na politickoj sceni a to su danas samo Vucic i Draskovic.Zato puna podrska istinskim promenama i bez ikakvih trulih kompromisa kao sto su bili od 2000 pa do 2012.

Pametnjaković

pre 10 godina

@(Pitam se..., 1. decembar 2013 11:14)

Nema to veze sa voljom građana. Političari iz EU su stalno govorili da postoji pretnja da dođu ljudi iz Miloševićevog vremena i da bi oni vodili lošu politiku, pa zbog tog rizika EU nije spremna da ulaže u Srbiju.

Onda su se političke partije Srbije dogovorile da dovedu te snage na vlast da bi pokazali da će te partije da vode drugačiju proevropsku politiku.

To je naravno samo još jedan u nizu dokaza da političke partije Srbije zapravo čine jednu te istu mafiju glumaca i oportunista. Oni će sve uraditi što je potrebno da bi izmamili pare iz inostranstva, jer tako obezbeđuju sebe i svoje. To su vrlo uspešno radili 70 godina, to su komunjarske taktike.

Hajde

pre 10 godina

Nemam ništa ni za ni protiv da se razjasni ko je ubio tog nesrećnog čoveka. Beogradsko građanstvo ima svoje heroje, ali zašto bi se to obavezno ticalo cele javnosti. Nemojte samo da kažete da je Ćuruvija bio hrabar novinar, i tako dalje, i tako dalje, i tako dalje... I da je bio i da nije, zašto bi se to mene ticalo. Hajde da se razjasni ko je naredio da se pre gotovo dvadeset godina zabrani da Hrvati i Bošnjaci ulaze u Srbiju bez posebne dozvole... Ili, ko je odgovoran za sudbinu vojnih beskućnika, kao što je bio zastavnik koji se sa ženom i sinom bacio sa prozora vojnog samačkog "hotela"... Zašto bi beogradski novinar, BeograDŽanin, bio važniji od toga?

Sergije

pre 10 godina

I sad su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic krivi sto 12 godina nije podignuta optuznica za ubistvo Curuvije!? U Srbiji je sve politikanstvo.

DjoleT

pre 10 godina

Koja budalaština. Pa nije problem podici optuznicu vec dokazati krivicu. ako nema valjanih dokaza, cemu optuznica koja ce u Starzburu da padne. I sta ste onda dobili kao porodica i kao javnost?!

sumar

pre 10 godina

-Ko to dosledno decenijama trazi da se rasvetle sva ubistva i atentati
- Ko dosledno trazi da se otvore sva tajna dosijea
- Ko dosledno trazi da se raskine sa tajnim sluzbama
- Ko dosledno trazi da se konacno dodje do cilja Srbija u EU i da se sprovedu sve neophodne reforme
-Ko je pre neki dan prozvao Tuzioca daa napokon podigne optuznicu
E to je S P O sa Vukom Draskovicem- puna podrska ISTINI i VIZIONARU

Milos

pre 10 godina

Neverovatna je zabava pratiti brojne komentare komentatora DS provinijencije čiji je zajednički imenitelj kuknjava nad sudbinom koja nam je vratila one što su nam radili o glavi 90ih godina.

Navodno je njihova devetogodišnja(2004. - 2012.) vlast bila dah osveženja i pravde koji se sa krepkih visina spustio na balkansko blato...

A to pišu oni koji su imali zabranu da dolaze na sudjenje izvodjačima poslednjeg balkanskog atentata. Došli su organizovano na donošenje unapred poznate presude. Da, ja sam onaj što vas je psovao stojeći na trotoaru Ustaničke kod Specijalnog suda. Da, ja sam dolazio redovno i video tadašnjeg Predsednika kako je dojurio na galeriju da pruži podršku Veruoviću i njegovom trećem metku.

Uvucite se nazad u rupice iz kojih nikada i nije trebalo da izlazite. Samo su vas kombinacije i pljačka zanimali. Ova vlast možda neće ništa rešiti. Ali njih i vas deli jedno možda i jedno sigurno. Vi sigurno i nikada ne biste rešili ništa od tereta koji nas pritiska od dana kada smo postali veliki Srbi.

Možda i sigurno. Za očajne izbor nije tako težak

ran

pre 10 godina

meni nije jasno zašto niko ne pita šta je radio taj tužilac od 2007 do 2012. pet godina ništa i nikom ništa. važno je da se nova vlada optuzuje. pa nije o.a postavila. tužioca

Laza

pre 10 godina

Cisto da se malo podsetite koga ste doveli na vlast.Ti neljudi zasluzuju samo jedno,kad tad.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heavy, 1. decembar 2013 11:12)


Cisto da te malo podsetim ko je bio na vlasti prethodnih 11 godina!
Vidim da su oni resili slucaj...

rikoset

pre 10 godina

Ovu agoniju sa propadanjem Srbije mozemo resiti samo na izborima - ako budu naprolece pamet u glavu i sve je jasno ko laze,krade,menja misljenje,ko nece ili nesme da vrsi reforme.A malo je takvih na politickoj sceni a to su danas samo Vucic i Draskovic.Zato puna podrska istinskim promenama i bez ikakvih trulih kompromisa kao sto su bili od 2000 pa do 2012.

fico

pre 10 godina

I sad su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic krivi sto 12 godina nije podignuta optuznica za ubistvo Curuvije!? U Srbiji je sve politikanstvo.
(Sergije)

Ne nego Pera Pekar....!!!!

Ivana

pre 10 godina

"I sad su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic krivi sto 12 godina nije podignuta optuznica za ubistvo Curuvije!? “

Nisu oni sami krivi za zlocine u Srbiji i oko Srbije, ali ce se i njihova krivica ispitivati na sudjenjima koja slede i za ubistvo Curuvije i ministra odbrane Pavla Bulatovica,Zeljka Raznatovica Arkana,direktora JAT-a Zivorada petrovica, Ivana Stambolica ...Svedocice na sudu da li su bili upoznati sa ubistvom premijera Srbije dr Zorana Djindjica,da li su atentatori i njihovi pomagaci imali direktne kontakte sa njima i zasto su lica osumnjicena za ubistvo premijera imenovana za vreme ove vlade na odgovorne drzavne funkcije.Naravno sve vlade do danasnjeg dana moraju na sudu odgovoriti zasto su atentatori na premijera Srbije , neometano ubijali po Beogradu sve do 2010, za to ce Ivica Dacic snositi najvecu krivicu. Kada atentatori nisu uspeli likvidrati Sretka Kalinica i pristupiti planu zataskavanja politickih likvidacija u dogovoru sa specijalnim tuziocima.Velika je bruka na narodu Srbije za zlocine, zato treba procesuirati sve ubice i njihove nalogodavce. Svi tuzioci i sudije surcinsko-zemusnkog klana, koji su svesno pustili Bagzija posle hale Limes, moraju u zatvor.Gospodo, ne mozete pustiti atentatora,biti saucesnici ubistva premijera i cutati decenijama.

Pitam se...

pre 10 godina

Da li smo normalni? Bivsi potpredsednik Vlade sada predsednik države, bivši ministar informisanja sada PPV, bivši Miloševićev portparol sada premijer!

Веома реалан

pre 10 godina

Е бре Срби, схватите да је ситуација еквивалентна вама самима, какав народ таква власт! Каква политика, какви бакрачи, ћути да те мрак не поједе итд. Разумете.

Beogradjanin

pre 10 godina

U Srbiji svi znaju da je UDBASKA banda likvidirala ljude po Srbiji.
Pocev prvo od 45-e sa preko 85000 likvidiranih gradjana Srbije zakopanih u zivi krec , preko 450000 proteranih ljudi iz svojih domova kako bi se Udbaska banda useljavala na silu u tudju imovinu gradjana Srbije gde i dan danas borave, pa preko svih politickih ubistava- Djindjica, Stambolica( kojeg su isto zatrpali u zivi krec), Zike Petrovica ( JAT),Curuvije, Dade, i svih ostalih zrtava Udbaske bande.
Dokle cemo da trpimo Udbasku bandu na tlu Srbije zavisi od nas samih.
Vreme stize da oslobodimo Srbiju od Udbaske bande i da se Udbaskoj bandi ispostave fakture za placanje.

crni domino

pre 10 godina

(Milos, 1. decembar 2013 14:10)
Politicka gluperdo, ne izjednacavaj DSS sa DS! Ta vremena se ne sabiraju! Upamti to!
Vi ste zajedno sa njima, u okvirima sadasnje crno crvene koalicije bili i ostali izvor svih zala u Srbiji!
Kilavi Boris je pokusao da sa vama uspostavi civilizacijsku komunikaciju za kretanje Srbije napred, ali nije uspeo, pa smo ga zbog toga sto je sa vama pravio kompromise, izborima oterali!
I vas cemo oterati ako ovaj vas tuzilac ne odradi po pravdi i zakonu!

dj cicvu

pre 10 godina

a Miljko takodje ceka i mig ministra informisanja u vreme Slavkovog ubistva, a danas vladara Srbije A.Vucica. To nikako i nikad nemojte zaboraviti...

Radovan VII

pre 10 godina

- "Bivši ministar informisanja u vreme Slavkovog ubistva"
- "Bivši portparol Slobodana Miloševića u vreme ubistva Slavka Ćuruvije"
- "bivšeg potpresednika Vlade Srbije u vreme Slavkovog ubistva"

Zona sumraka.

Biljana Novi Sad

pre 10 godina

Svi su tu, samo Njega (Milosevica) nema. Eee, narode zaslepljeni, samo podrzavaj preobucene i umivene Vucice, Nikolice, Dacice!

citizenkane

pre 10 godina

Dobro jutro narode Srbije! Tacno je 12h. Voz se priblizava stanici.

High Noon
Will Kane (Gary Cooper), the longtime marshal of Hadleyville, New Mexico Territory, has just married pacifist Quaker Amy Fowler (Grace Kelly) and turned in his badge. He intends to become a storekeeper elsewhere. Suddenly, the town learns that Frank Miller (Ian MacDonald), a criminal whom Kane brought to justice, is due to arrive on the noon train.
Miller had been sentenced to hang, but was pardoned on an unspecified legal technicality. In court, he had vowed to get revenge on Will and anyone else who got in the way. The members of Miller's gang are his younger brother Ben (Sheb Wooley), Jack Colby (Lee Van Cleef), and Jim Pierce (Robert J. Wilke), and they wait for him at the station.
...................
.........
The judge who sentenced Miller is leaving and encourages Will to do the same. The marshal who preceded Will supports him, but is too old to help and tells Will to get out of town. Will tries eliciting help from the locals at a bar and then tries the church. Nobody at either place responds, and few support him. Some even desire to see Kane's probable demise.

@Hajde

pre 10 godina

A da li je uopste bitno da li je on bio hrabar novinar, bio je bolji novinar nego 99% danasnjih! I nemoj da pises nesto sto neznas taj nesrecni covek koji se bacio sa detetom nije bio zastavnik nego oficir, jedan od boljih predavaca u vojnoj skoli!!! A takodje mislim da su za njegovu sudbinu i sudbinu svih vojnih beskucnika odgovorni isti ljudi koji su odgovorni za ovo i ostala nerazjasnjena ubistva!!! Tvoja slepa poslusnost i postovanj lika i dela jednog coveka kao i takvih kao sto si ti nas je i dovela u situaciju gde smo danas, razmisli malo imas mozak, ili si i njega kao u svoju sudbinu dao u ruke PPV!!!

VladimirUE

pre 10 godina

Ovo pismo zahteva masovnu i snaznu podrsku svih slobodoumnih demokratski orijentisanih gradjana Srbije, svih proevropskih stranaka i nvo, pokrenimo se odmah, da nam se ne bi desilo ono sto trenutno gledamo u Ukrajini. Podrska svakoj borbi za bolju i demokratsku Srbiju.

Кривокапић

pre 10 godina

Какво писмо. Свака част Јови како је све сажео да се не заборави ко је где и када био. Упорно нам се сервира прича о новим људима, о новој енергији и идејама. Јова је све разјаснио.

zimzelen

pre 10 godina

Eh, nema tu jedne jedine duse koja je dostojna da bude na poziciji na kojoj je. Na zalost, oni su tu jer je narod tako hteo. Nekoga ti ljudi ubiju odmah, sve ostale ubijaju godinama a sve ce se to promeniti jedino vremenom. Znace se i ko je ubio Curuviju, kao i mnoge druge, znace se mnoge stvari koje se sada "ne znaju", ali tada to vise nece biti bitno. Tuzno je sto kao narod biramo puteve koji ne sluze nicemu osim nasoj steti i bogacenju onih koji bi trebalo da budu talog drustva, ali tako je kako je.

vlada milic

pre 10 godina

pa zar posle svega sto je napisao ovde i ko je bio potpredsednik vlade i ko je bio ministar informisanja i ko milosevicev covek od poverenja u vreme kada je ubijen njegov brat , slavko curuvija, jovo ocekuje da oni koji su tada bili to a sada ovo otkriju ko je bio kriv. koji jos to krivac sam sebe otkrije. setimo se , kada vec niko nesme da pusti snimak , dnevnika 2 rts tri dana zaredom pred slavkovo ubistvo. setimo se liste za odstrel , setimo se saopstenja o stranim placenicima i domacim izdajnicima sa sve imenima i prezimenima , jedno je bilo slavkovo, i setimo se potpisnika tih saopstenja . voditeljka je uredno citala " saopstenje ministarstva informisanja..." i da setimo se ko je bio na celu tog ministarstva. nisam napisao niti jedno ime jer znam da je u srbiji postalo svetogrdje kada se napise ime jedne osobe u negativnom kontekstu i samim tim kao svetogrdje taj komentar se ne objavljuje dok komentari o protivnicima tog svetca u kojima se vredja najprizemnije pa cak i komentari u kojima se vredjaju koalicioni partneri pa cak i bivsi predsednik stranke tog svetog coveka se slobodno objavljuju.

alo

pre 10 godina

ma samo se setim izjave sudije od pre neki dan kad je rekla da je pustila optuzenog uz saglasnost stranak na vlasti. sad mi je jeasno zasto je sns vratio podmicne sudije jer rade ono sto im vlada naredi , je..s takvo sudstvo i takvu drzavu.
to je kao kad su nam dosli u zgradu iza opstine sa policijom i oduzeli zajednicke prostorije (zgrada je sagradjena od para stanara i nasih kredita drzava nije dala ni dinar) i taj njihov covek je preuredio sve napravio 100 kvadrata stan i prodao posle godinu dana) toliko o pravdi u ovoj drzavi. komunisti navikli da otimaju. ka osto su i za vreme rata ulazili u sela otimali ljudima hranu i stoku i ubijal isve koji nisu hteli da daju.

Hahahahahhaaaaa!

pre 10 godina

Kad Vucic izjavi: U ponedeljak ce tuzitelj da pokrene tuzbu o slucaju Curuvija! Krivci se vec znaju, ali ja ih necu ovde reci, jer je to stvar suda, koji svoj posao radi nezavisno.
Tad ce sve da krene sa mrtve tacke. Dakle?

Don Giovanni

pre 10 godina

@hajde
Slavko i njegovo ubistvo nije vaznije od bilo kog drugog ubistva sa ljudske strane gledista,ali je osnova za sve sto se tada desavalo i sto se i danas desava,jer BAS ONO NIJE RASVETLJENO.
(mix)

Grešiš, rasvetljavanje Slavkovog ubistva je itekako važnije, čak i sa obične, ljudske strane gledišta jer Slavka nije ubio ljubomorni muž, niti mafijaš kome je dugovao pare. Slavka je ubio državni službenik, na zapovest svog nadređenog, takođe državnog službenika. Dakle, Slavka je ubila DRŽAVA, što dokazuje da živimo u državi koja može da ubije koga god hoće, kad god hoće i da NIKO za to ne odgovara!

Zato se postavlja sledeće pitanje: ako Država može da ubija i čini druge zločine nad svojim građanima, po svojoj slobodnoj volji i nekažnjeno, šta preostaje običnom građaninu? Koliko može biti siguran da sutra on neće biti žrtva "svoje" države jer je tako odlučio neko "važan"? Da li smo onda mi građani potpuno "nevažni" i može nas ubijati ko kako hoće? Zar nije dovoljno to što nas Država vara, pljačka i truje na svakom koraku, bez ikakve granice ni zadrške?

Zato je izuzetno bitno (bitnije od drugih, "običnih" ubistava!) da ubistvo Slavka Ćuruvije bude rasvetljeno i krivci obavezno kažnjeni. Ne samo zbog jedne ljudske sudbine i ne samo u ime pravde, nego zbog bezbednosti i budućnosti svih nas, građana i podanika ove nesrećne ubijačke "države"! Dok to ubistvo ne bude rešeno, baš ništa ne garantuje da neće biti i drugih istih takvih državnih ubistava!

Nesa Leskovac

pre 10 godina

Već smo naviknuti da na mnoge stvari koje nisu normalne gledamo kao da jesu. Ali ovo je jedan od presedana zbog kojeg bi mnogi trebali bar malo da se postide. Brata ovog čoveka neko je ubio zbog slobodnog pera,izgovorene reči, slobode govora i mišljenja. Najverovatnije koriseći državne službe neko se usudio zloupotrebiti ih i počiniti takav zločin. Nijedan zločin nije opravdan ma u ime kojih ciljeva činjen i opravdavan. Mnogo vremena je prošlo. Demokratske snage su vladale dosta dugo ostavivši ovo pitanje nerešeno a istovremono eksploatišući ovu temu kad god im zatreba. To je žalosna činjenica ali i suva istina.Setimo se samo tih godina pravog lova na glavu predsednika SPO-a Vuka Draskovića, pa ubistvo Ivana Stambolića i td. Stvarno mislim da je neophodno ovakve stvari rešiti sa drakonskim kaznama da ponovo nekom ne bi palo na pamet ovako nesto. Za primer. Svedoci smo i to da se kroz novine provlače razni tekstovi kojima nas obične građane dovode u poziciju da mislimo da je sve poznato a ništa se ne preduzima. A možda i nije poznato? Da nije tužno bilo bi smešno.

krle - dron

pre 10 godina

Apsolutno razumljiv zahtev porodice a i javnosti,no kad je vec nabrajao sve mogao je da pomene i Tadica koji je 8-godina imao apsolutnu vlast u rukama i koji je u ime zutih zahtevao u parlamentu da se tajni policijski dosijei neotvaraju sledecih 60-godina,demokratski nema sta, a inace kad ovog tuzioca razrese pravosudje ce imati sansu da krene putem civilizacije....

Apis

pre 10 godina

A lazno ministar pravde Selakovic(budi bog s njim)nas uverava da je sudstvo nezavisno.Ako to jos jednom izjavi bolje da se pokrije usima.Naravno da Radosavljevic ceka mig vlasti.

jasna

pre 10 godina

objasnio jovo
bravo,
ali gospdine jovo to vise nisu oni isti ljudi koji su pricali te stvari to su sada "novi" moderniji "napredniji"
e srbijo tuzna si kad te ovakvi vode

mix

pre 10 godina

@hajde
Slavko i njegovo ubistvo nije vaznije od bilo kog drugog ubistva sa ljudske strane gledista,ali je osnova za sve sto se tada desavalo i sto se i danas desava,jer BAS ONO NIJE RASVETLJENO.Mozda se mnoga kasnija ubistva nebi desila da smo kao drustvo na vreme razumeli sta se tada desilo

nigde pravde

pre 10 godina

Kad covek malo bolje razmisli, postavlja se pitanje a sta je to uopste Radisavljevic pa uradio? Sto se tice onih najskakljivijih slucajeva ubistava u koje je UDBA do grla umesana, Radisavljevic nije ni prstom mrdnuo. Djindjic, Curuvija, nista! Covek je ocigledno postavljen tu da opstruira celu stvar. On sada i da pokrene optuznicu nakon svih ovih godina, ja mu nista ne verujem. A i optuznica moze biti osmisljena tako da lako bude oborena na sudu, i da se unisti svaka mogucnost da se istera, koliko toliko pravde. Sama cinjenica da je na tu funkciju postavljen u mandatu V. Kostunice, dosta govori. Covek je ocigledno necim ucenjen, zaplasen ili sta vec. Radisavljevic se pokazao ko je i sta je. Mislim da je vreme za njegovu smenu.
Meni je samo zao ovih ljudi kao sto je Jovo Curuvija. Dok su ti ljudi zivi dotle ima sanse da se ova ubistva rasvetle. Mi drzavu i sistem nemamo, imamo samo pojedince zainteresovane za te stvari. Pre mesec dana kada je umro Srdja Popovic, tog trenutka smo izgubili svaku sansu da cemo saznati nesto vise o Djindjicevom slucaju.

Marko

pre 10 godina

Na zalost ne ocekujem nista od ove vlasti u Srbiji. Narod u Srbiji trpi i trpi i trpi i ovi na vlasti gledaju taj isti narod i smeju se kako im je zivot jeftin, kako pristaju decenijama na mrve i kako nista ne shvataju....

Pepeve, mi te volimo... voli i on vas "najviše na svetu"

pre 10 godina

Lepo su se mnogi dosetili da nas vrate u stara vremena, ali ja vam kažem da će ovaj Pepeve ubedljivo dobiti izbore koji slede. Ne tražite krivca samo među političarima, zapitajte se koliko ste ovoj nesreći sami doprineli.

deda Paun, Solunac

pre 10 godina

Stolecima su srpski novinari pod jarmom politike i pisu samo ono sto politika zeli. Curuvija sigurno nije bio neki ekstra novinar, cak sta vise bio je prosecan novinar. On je pokusao da se profilise pisuci onda protiv ubilackog rezima, sto ga je na kraju kostalo zivota. Curuvija je bio anticipacija slobodnog zurnalizma, a to je ovde uvek bilo povezano sa opasnoscu da se (eto) i zivot izgubi.

paradox

pre 10 godina

Tako je. Hocemo istinu, a istina je da su na vlasti oni ljudi koji su se slagali sa ubistvima smelih novinara, premlacivanjem politickih neistomisljenika i huskanjem naroda na besmislene ratove sirom ex Yu. Takvi ljudi imaju sposobnost da sakriju, zabrane, ubede, slazu, ukradu i da iu nije sramota niti jednog zlodela. Zivimo u svetu mocnih i nemocnih. Na zalost, pravo glasa imaju i oni koje ti ljudi mogu da ubede da prvi maj sledece godine nece biti prvog maja, nego drugog.

Brko

pre 10 godina

Mira Markovic sedi u Rusiji, sadasnji predsednik izjavio da mu je drago sto je Curuvija ubijen, spojenoprsti bio ministar informisanja, sadasnji premijer tada bio portparol zlocinackog udruzenja koje je narucilo ovo ubistvo. Sta jos treba da se objasnjava kome u Srbiji. Mi ne zasluzujemo da nam bude bolje, naprotiv!!!

marinko

pre 10 godina

Svaka cast za obracanje g. Jove Curuvije, sve je bilo jasno kakva je namera tužilaštva kada je pored istražnih i pravosudnih institucija ovo pitanje prepušteno u rešavanje Komisiji (kada nešto nećete da rasvetlite formirate komisiju). A tužilaštvo je davno pojasnilo da za pokretanje pojedinih postupaka nedostaje političke volje, a ona se nekako rodi kada se iscrpe

Sasa jokic

pre 10 godina

Ne ceka Miljko na mig od zvanicne vlasti. Vec od prave vlasti, UDBE, koja ga je postavila na to mesto da zaustavlja istrage koje im ne odgovaraju, a u kojima su ucestvovali, ukljucujuci ubistva novinara, i politicara.
Slavka, Dade, Djindjica....

Gargamel

pre 10 godina

Sta dodati na ovo? Bas nista. G-din Jovo Curuvija je u svojoj muci bio hirurski precizan. Kratko, jasno, bez uvijanja. Ovo o cemu g-din Curuvija govori i podseca tuzioca, jeste po meni i optuznica svim vlastodrscima od 2000. na ovamo.(GORAN)

MISLIS OD 1987 PA NA OVAMO.

Nick_Cave

pre 10 godina

Ma nema nista od toga,mnogo se krvi prolilo,a sve kao zarad gradjana Srbije.Nepotizam,nestrucnost,leba bez motike vec godinama su na delu u ovoj jadnoj drzavici.Steta sto se ne mozemo osloboditi demona proslosti,unakazio nas Kostun kolko i sloba,a o zutima da ne pricam.Tuga od drzave,isti nam kicmu lome vec 20 i kusur godina.
"I Tito je imao povredjenu nogu pred smrt" velicanstveni Toma

sta se ceka?

pre 10 godina

Sta bi sa otvaranjem tajnih dosijea?Svi bi da se otvore,a istina je,da su svi PROTIV.Saznala bi se istina i o Curuviji,DJindjicu,Stambolicu.Borba protiv korupcije i kriminala?Kako da ne?

Labud

pre 10 godina

Kad neko kaze 90-te su se vratile - setite se ovoga. Mozda lici ali nikako nije isto. Ljudska vrsta je sklona da ulepsava secanja, a pogotov na taumaticne dogadjaje. Voleo bih da vidim da li ce bivsi ministar informisanja iz tog -ne ponovilo se- doba uciniti nesto da se ova farsa zavrsi. Koliko sam video na TV-u prosle nedelje sve se zna, znaju se ucesnici jer su njihovi alibiji raskrinkani pomocu baznih stanica mobilnih operatera, koji ih stavljaju na mesto zlocina i u Beograd, za razliku od lazi koji su rekli. Ako su ONI zasticeni u Moskvi, valja osuditi sve ostale. Proslo je 15 godina i svet nam se smeje. Ko stiti i njega pridodati na optuznicu.

i.j.Kv

pre 10 godina

Podpuno ste u pravu gospodine,drzava Srbija vodjena svih ovi godina ljudima kao sto su i ovi danas na vlasti pokazuje da nista nece biti uradjeno,promenjeno u dnosu na sve ove godine.Srbija ce docekati slobodu sigurno jednoga dana,slobodu koju nema jos od 1945.god.Nece je doneti ni ovi kvazi demokrate ni ovi preobraceni nacionalisti niti danasnja desnica koja sebe vidi kao pravu opoziciju.Zadnje 23 godine propadanja od ratova ekonomije srandarda gradjana,prevare od strane politicara do katasrofalnih privatizacija niko jos nije osudjen pravosnazno za sve ove godine i da mu je oduzeta imovina ili nalozeno da ukradeno i opljackano vrati,mislim na politicare.Nece se to jos desiti moj gospodine,danas ovi na vlasti kao 90-tih imaju za cilj da nadju lopove ali ne u svojim redovima i da ih javno isprozivaju,ispljuju i nista vise a posle da ih prime kod sebe u stranku ili kao partnere radi buducnosti Srbije.Ovi danas imaju najvecu podrsku zapada ikada u istoriji Srbije,bas me zanima kako to svi gradjani srbije dozivljavaju,imaju podrsku da ne urade nista dobro Srbiji naravno.

Sančo Pansa

pre 10 godina

Duga, iscrpljujuća borba protiv zla u korist istine. Umorni brat, koji jedini u ovoj državi od vetrenjača vidi zle divove, 15 godina juriša prema njima kao Don KIhot, udara, pada, ustaje, nastavlja borbu. U tom viteštvu ostaje dostojanstven, izujedan, izranjavan, izgreban iznutra i spolja. Deluje mi usamljeno, čak i bez vernog Sančo Panse, u zemlji koja se toliko vekova diči svojim poštenjem, pravednošću. Zemlja u kojoj su se vekovima ubijali kumovi, braća, svako svakog, teško da će ona priznati ubistvo njegovog brata.
Pa kada je ona nemoćna, hajde da mi njeni stanovnici u glas priznamo da smo krivi zbog ćutanja, nebrige, navike na tuđu patnju, preuzmimo krivicu u zalog vremenu u kojem bi živeli bez stida.

Diži se Batice, naoštrio ti je koplje tvoj verni Sančo, idemo u još jednu bitku, dužni smo to i Dulsineji, zar ne?

Gradjanin

pre 10 godina

@Koja budalaština. Pa nije problem podici optuznicu vec dokazati krivicu. ako nema valjanih dokaza, cemu optuznica koja ce u Starzburu da padne. I sta ste onda dobili kao porodica i kao javnost?!
(DjoleT, 1. decembar 2013 13:15)

Pa stvarno budalastina. Ti mislis da nemaju potrebne dokaze?

zorica

pre 10 godina

Nepostupanje Miljka Radisavljevića potvrđujem iz ličnog iskustva. Još malo pa će dve pune godine kako nije ni odgovorio na zahtev za pokretanje tužilačke istrage u dokumentovanom slučaju sporne privatizacije Jugoremedije. Simptomatično je da je pomenuti državni službenik u međuvremenu ipak našao vremena da preko reda ispita Vučićevo naknadno sećanje na neke tajne susrete, nekako baš pred izbore. Dakle, ko štiti ovog gospodina koji radi šta hoće i po istom principu i ne radi kad ne mora?

Goran

pre 10 godina

Sta dodati na ovo? Bas nista. G-din Jovo Curuvija je u svojoj muci bio hirurski precizan. Kratko, jasno, bez uvijanja. Ovo o cemu g-din Curuvija govori i podseca tuzioca, jeste po meni i optuznica svim vlastodrscima od 2000. na ovamo. Nazalost, nijedna partija u Srbiji nije iskreno ni zainteresovana da se svi zlocini rese, vec koriste ove teme za zabavljanje naroda i potencijalnih glasaca. Nikada necemo saznati nista ni o naruciocima ubistva Zorana Djindjica, kao i gardista. Ako i budu u skorije vreme donete neke presude, opet ce to da bude nesto u stilu smuti, pa prospi. U ovoj zemlji ZLO ima mnogo oblika i jednostavno je neunistivo, jer su politika i mafija neraskidivo pomesani i jedino sto "uspesno" funkcionise.

Дарко

pre 10 godina

Породице убијених су потпуно у праву. Па све је доказано и јасно и таман кад се упркос страховитим притисцима из нереформисаних безбедносних служби очекивало напокон подизање оптужница за убиство Ћурувије, саветник председника Републике (чији су чиновници и организатори и убице) иде у посету масовном убици и команданту злочинаца Радомиру Марковићу да лично преузме од тог терористе молбу за помиловање?! Тужиоц сад "чека" да види да ли сме да подигне оптужницу за коју већ сигурно има све елементе! Ако је убрзо не покрене, видеће се да још увек нисмо ни близу нормалне државе.

Aljehin

pre 10 godina

I sad su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic krivi sto 12 godina nije podignuta optuznica za ubistvo Curuvije!? U Srbiji je sve politikanstvo.
(Sergije, 1. decembar 2013 13:42)

Nisu! Ali su krivi danas sto koce i ako koce ovu optuznicu za ubistvo Curuvije!? U Srbiji je sve politika pa i pravosudje!

Marko

pre 10 godina

Prema članu 16 Zakona o javnom tužilaštvu: "Svaki javni tužilac je podređen Republičkom javnom tužiocu i svako javno tužilaštvo Republičkom javnom tužilaštvu." To znači da jedan čovek u Srbiji odlučuje da li će se pokrenuti ili neće krivični postupak na teritoriji cele zemlje. Prema tome, ako neki mladi i pravdom zaluđeni tužilac u Srbiji reši da goni kriminalca, dovoljan je jedan poziv iz Beograda da se od tog gonjenja odustane po nalogu Republičkog javnog tužioca. Osim toga, prema članu 55: "Javni tužilac se bira iz reda javnih tužilaca ili zamenika javnih tužilaca, odnosno među licima koja ispunjavaju propisane uslove za izbor, na period od šest godina i može biti ponovo biran." Postavlja se pitanje zašto se tužioci u Srbiji biraju na period od 6 godina, zašto se ne biraju na neodređeno vreme. Zato što su tako stalno ucenjeni i ako mnogo budu "talasali", neći biti izabrani po isteku šeste godine i ostaće na ulici bez posla. Ovakvih primera sistemske korupcije koja je učvršćena zakonima ima u Srbiji mnogo, ali to niko ne pominje, jer svakoj vlasti odgovara da kontroliše tužilaštvo, da ono bude njena produžena ruka. U suprotnom bi se moglo dogoditi da tužioci počnu neselektivno da hapse političare, od čega bi samo građani imali koristi. Ali, ko brine o građanima u ovoj državi?

Маркић Крушевљанин

pre 10 godina

Државна безбедност, нереформисана и без јасне осуде злочина које је чинила, неизашла из те проклете авлије злочина у којој су се њене убице некажњено шетале - главна је брана подизању оптужнице за Славково убиство али и главни заштитник терориста који су побили честите делије на Ибарској, новинара Ћурувију, а бившег председника Србије убили и бацили у живи креч.Због српске будућности, под хитно отварање досијеа, након чега никоме неће ни напамет пасти да опструише ни подизање оптужница, нити вођење поступака.

Dragan

pre 10 godina

Dok god se srpski političar ne boji srpske ruke, koja će ga kazniti zbog krađe, prevare, ubistva, mi nećemo biti normalno društvo.
Od 1990. su svi uvezani, od vrha pa na dole, i samo rade za trenutni interes...a dovelo nas je evo gde!

Pametnjaković

pre 10 godina

@(Pitam se..., 1. decembar 2013 11:14)

Nema to veze sa voljom građana. Političari iz EU su stalno govorili da postoji pretnja da dođu ljudi iz Miloševićevog vremena i da bi oni vodili lošu politiku, pa zbog tog rizika EU nije spremna da ulaže u Srbiju.

Onda su se političke partije Srbije dogovorile da dovedu te snage na vlast da bi pokazali da će te partije da vode drugačiju proevropsku politiku.

To je naravno samo još jedan u nizu dokaza da političke partije Srbije zapravo čine jednu te istu mafiju glumaca i oportunista. Oni će sve uraditi što je potrebno da bi izmamili pare iz inostranstva, jer tako obezbeđuju sebe i svoje. To su vrlo uspešno radili 70 godina, to su komunjarske taktike.