Nedelja, 19.05.2013.

14:15

Dačić: Srbija u prelomnom trenutku

Srbije se nalazi u jednom prelomnom trenutku kad treba da odluči hoće li ići napred ili će ostati talac svojih mitova i nedostatka hrabrosti, kaže Ivica Dačić.

Izvor: Beta

Daèiæ: Srbija u prelomnom trenutku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

miro

pre 10 godina

Gospodine Dačiću, ne slušajte crkvu nego radite za dobrobit svojih građana. Što crkva do sada nije molitvom napravila od Srbije Raj na Zemlji. Sve mi se više čini da je ona uzročnik svih patnji Srpskog naroda u ovih zadnjih 23 godine. Gospodine Dačiću, po crkvenim vlastima vi ne trebate niti pregovarati. Obratite se njima oni će sve riješiti molitvom. Najavljuju molitvu i za KiM. Zaboravio sam stihove jednog velikana srpske poezije, ne mogu se sjetiti ni imena njegovog, ali je upravo napisao stihove u svezi "kada bi se molitvom moglo molitvom izmoliti.....", nešto genijalno. Upravo današnje ponašanje SPC me je podsjetilo na te stihove. Vjerujem da je gospodin Dačić čvrsto na Zemlji i da će danas potpisati sve ono što je prije dogovorio s Prištinom.

Braca

pre 10 godina

U ratu se za juriš javljaju najbolji, a u miru se za juriš u nepotrebne ratove javljaju najgori

Juris je davno mrtav kao kategorija u modernom ratovanju razvojem automatskog naoruzanja do savrsenstva samo sto to jos niko nije napisao u vojnim knjigama za nase akademije. Nazalost to ostaje u glavama ovakvih kao sto je Dacic.
Za ostalo ne znam nista!

Grom

pre 10 godina

Jasno nam je- nazad nema, u mestu na valja stojati, napred MORA !
(Olivera, 20. maj 2013 11:48)@Od gledanja u proslost Srbija nista nije dobila...

GAVRILO

pre 10 godina

Vise od pola zasluga za danasnju sitvaciju ima Aleksandar Vucic koji je predvodnik Vlade u kojoj se nalazis,jedino je Aca uradio neke stvari u borbi protiv kriminala za koje smo smatrali da su nemoguca,tako da treba javno da kazes da nisi ti taj koji je skupio hrabrosti i odigrao kljucne poteze koji su vratili Srbiju u zizu interesovanja evropskih zemalja.

pucaju kosti od prijateljskog zagrljaja

pre 10 godina

Prelomnih trenutaka je bilo mnogo. Ovo je samo još jedan na teškom putu oporavka. Samo da ne radi ortopedija!

LeSa

pre 10 godina

“Oni koji su vodili ovu zemlju ranije, imali su alibije za sve što nisu hteli da rade, poput nepravedne međunarodne zajednici i slično..." Pa ti si bio u svim tim vladama!

Igor Srejic

pre 10 godina

Dacicu zelim ti i drugi mandat sa porastom od 4% na sledecim izborima. Nadam se da ces uraditi nesto po pitanju monopola u telekomunikacijama i da ces uspeti da raskrinkas kriminalnu druzinu na relaciji Radunovic+Jankovic-Etf-Drasko Petrovic. Da otvoris aferu Sinergy (voip Telekom Srbija placena steta od 100 miliona eura).

Hvala ti za sve! Oprosteno ti je sto si iz SPS-a. Jeste bilo tesko i nepravedno ali hajde daj sada da uradimo i da od najgore postanete najbolja partija!

Pjer5

pre 10 godina

Reformatori su svuda u svetu docekivani "na noz" ali bez njih ovaj svet se ne bi pomerao napred. Zato mi treba da podrzimo promene koje se desavaju ,jer nista drugo nemamo, a ako ode i ovaj voz ,nista necemo ni imati.

Saša

pre 10 godina

Ja kažem da Srbiji ne trebaju ni poplave ni suše. A sad hoću da mi se svi klanjate zbog moje pameti, vizije, humanizma, mog napornog rada da svi krenemo u bolje sutra.

MONARHIJA

pre 10 godina

Ajde ne preterujte o Dačićevoj ulozi.Ko poznaje Miloševića zna da Dačić nije mogao da ima bilo kakvu ulogu niti ga je ko pitao za mišljenje.To što je bio dobošar socijalističke partije ne znači da je imao bilo kakv uticaj na odluke a taman na miloševićeve.Pa Milošević nije hteo ni Amfilohija da primi i sanjim razgovara-zvao ga je "ono djubre"-videti stenograme..Mirin manir je bio da dovodi klince svršene i nesvršene studente na funkcije i to u svrhu manipulisanja.

iks

pre 10 godina

Dacicu je trebalo 20 godina da shvati da su rat i zatucanost pogubni po Srbiju.

Sad je ostalo jos samo da sacekamo 20 godina da Dinkic shvati elementarnu ekonomiju.

Ili glasaci mozda mogu malo da ubrzaju ovaj proces?

Branislav Zekic Zeka

pre 10 godina

Ko pobogu sada ovoga tera u ratove i pogibje? Pa on je jedan od onih koji su Devedesetih sa Slobodanom Milosevicem terali u ratove tudju decu. Bio je tada on zvanicni glasogovornik politike jednokrevetne koalicije Milosevic-Markovic i umesto da nakon 5. oktobra bude bar lustriran, on i ona dvojicai, na bruku DOS-a, uce pameti. Kao oni sada stite nas, nasu decu, unuke i generacije od ratovanja i pogibje. A mi kao iz sve snage navrli u ratove a oni nam kao ne daju!
I neka vas bude sram DOS-ovci i vas i pojedine medije jer ste najglasniji u bezrezervnom podrzavanju ove bruke!

Macak

pre 10 godina

Protiv rata je ali je pun razumijevanja za tradicionalne svadje medju drugarima gdje se oni iscakijaju pa im on ide valjda da kaze : Sretne ti rane junace!
Drzava prava?
Laku noc!
Ovakav tip je ministar unutrasnjih poslova , on i drugi vinovnikm teskog nasilnog pokusaja ubistva se malte ne mimoilaze na hodniku u posjeti drugom vinovniku kafanske cakijade.
Ne zanima me koja je stranka na vlasti , vec da li funkcionise zakonska drzava, drzava prava.

SMOTANKO

pre 10 godina

Jedna od retkih izjava sa kojom se slazem sa Dacicem,sreca po Srbiju i njen narod da je dosla neka nova energija i grupa ljudi koji nisu skloni resavanju problema silom nego dijalogom.Srpski narod je skoro unisten od pokusaja igranja rata od strane pojedinaca koji su nas vodili,i zato narod vise nikada i nikome ne sme da dozvoli da nas uvede u bilo kakve sukobe.

zoran

pre 10 godina

Sram te bilo gospodine Dacicu sto tek sada govorite da Srbiji ne trebaju ratovi,a sto to niste pricali 90-ih godina kada ste mene I moje drugove slali u ratove mimo nase volje!Oterali ste nas sa nasih ognjista,a mi smo to tada pricali,ali se tada za takvo razmisljanje ostajalo bez glave!Hapsili su ljude po ulicama Srbije I slali na ratista po Hrvatskoj I Bosni,iako kazete da Srbija nije bila u ratu!Zato gospodine,premijeru Vlade Srbije sada kada se zalazete za to da Srbiji ne trebaju ratovi,treba da kleknete I izvinete se svim tim ljudima,pa ce tek posle toga ovo Vase razmisljanje imati smisla!

Lalegator

pre 10 godina

Onaj ko nece rat ne spominje tu rec uopste. A onaj ko preti ratom stalno ga spominje kao necemo rat ali moze da ga bude. Kad hoces da nekome das do znanja da imas pistolj onda mu kazes ,,ja necu da upotrebim pistolj".
(diplomata, 19. maj 2013 15:26)

Slazem se,jos samo da nam Ivica kaze ko nam to preti ratom?

Silvester

pre 10 godina

Ma Dačić je pametan i sposoban čovek, budala sam ja što nakon 25 godina i dalje čitam i slušam ovakve stvari i ne mogu da verujem gde se nalazim i sa kakvim narodom živim. Ja sam najgori od svih.

expert

pre 10 godina

"U ratu se za juriš javljaju najbolji, a u miru se za juriš u nepotrebne ratove javljaju najgori. Srbija nije Srbija Srednjeg vekam već Srbija 21 veka. Jaka Srbija je dobra za ceo srpski narod u regionu"

Ovakvim izjavama Vam gospodine premijeru Vas rejting raste svakodnevno i vrtoglavo. Nisam nikada glasao za Vas, na sledecim izborima imate moj glas i glasove onih koje poznajem i sa kojima se druzim. Svaka cast,Vi ste moderni evropski i svetski politicar, gledacemo i slusacemo Vas verovatno i u buducnosti u evropskim telima. Pozdrav iz Republike Srpske.

jelena jsm

pre 10 godina

Slazem se da Srbiji netrebaju ratovi, vec samo radna mesta. Veliki je broj nas koji vec godinama, nakon stecene diplome, sedimo kuci. Kada bi bar znali koliko jos treba cekati, bilo bi nam lakse.

jugo

pre 10 godina

Dusa Srbije, jeste pravda, ali je cesto puta jako spora i ne dostizna. Zato ljudi na vlasti, moraju na tome jos puno da urade i da promene budu znacajnije i vece.

Vesna NS

pre 10 godina

Sve je to Premijer lepo rekao!!!

Steta samo sto su u prethodne dve decenije mnogi zivoti izgubljeni, ne govorim samo o besmislenim ratovima koje smo vodili, vec i o besmislenom inacenju protiv zdravog razuma i celog sveta koje je uslovilo tracenje zivota generacija i generacija, procerdanih upravo zbog politike Premijera i sadasnjih vlastodrzaca!!!

Mozete sad biti ZLATOUSTI koliko hocete, narod ima onu staru: VUK DLAKU MENJA, ALI CUD NIKADA!
Nista vam ne verujem!!!!

darko

pre 10 godina

Dinkic je sahranitelj srpske ekonomije, koji menja politiku kako vetar duva. Na kraju se, zarad vlasti, udruzio za onima koji su ga od 2000-e na ovamo nazivali "prvim robijasem Srbije" i ostalim "komplimentima". Samo cekam da ova vlada polako ali sigurno krene da "pada", pa da gledamo kako ce Dinkic da se menja kao vetrokaz, kako ce poceti da pljuje po Dacicu i Vuicu, kako ce da ovu (sadasnju) vladu okrivi za sva zla ovoga sveta. Sto se mene tice, ako neko zaista iskreno voli Srbiju i zeli dobro ovom narodu, Dinkica I URS pod obavezno izostaviti iz svake sledece vlasti. Sto se tice Dacica i njegove opaske da "Srbiji ne trebaju ratovi i pogibije", tako je trebalo da govori jos 1991 godine, a ne danas, dok i dalje placamo cenu njihove gluposti. A sto se tice ekonomske strucnosti URS-a i citave (danasnje) Vlade Srbije, samo treba reci da je od pocetka ove godine, za 5 meseci, bez posla ostalo 300.000 ljudi, da se zaduzenost opet povecana, a bajke koje nam Dinkic, Dacic, Vucic i kompanija pricaju o nekim reformama, napretku i investicijama shvatam samo kao zamajavanje i laganje naroda zarad glasova. Stvari ne samo da se ne menjaju, vec staginriaju.

baxy

pre 10 godina

Slazem se sa Dinkicem, potrebni su nam izbori. Samo ne u Beogradu ili Vojvodini, kako mu je Vucic sugerisao, nego u citavoj Srbiji. Da pod hitno sklanjamo ovu vlast diletanata, perfidnih nacionalista i surnjaja, komsija, rodica, sestircina, braticina i ostalih po drzavnim kabinetima, firmama i ministarstvima.

imam

pre 10 godina

jedan predlog. da narod oformi komisiju koja ce ispitati sve novopecene bogatase od 90-te pa do danas. pa ko nema dokaz o poreklu lepo lincovati na terazijama za primer novim politicarima i lopovima. jer ovako nema sanse da se to ispita "vrana vrani oci ne vadi" izgleda drasticno ali neki su smanjili tako kradje i ubistva drasticno a kod nas jedino tako moze da se resi da sprecimo ovo malo sto je ostalo

bbz

pre 10 godina

Premijer Srbije Ivica Dačić izjavio je da Srbiji nisu potrebni ni sukobi, ni ratovi i da niko ne treba da gine za Srbiju, već treba da za nju svi žive i rade.

ovo su vam reci danas Dacica,a 90-tih sta je govorio i on i Nikolic,Sloba,Vucic....jeli patriote?ZLI LJUDI koji su doveli narod na ivicu istrebljenja i taj isti narod podrzava i dalje Vucica,Dacica,Nikolica zaboravljavajuci svo zlo sto su nam ucinili i sto su vratili srbiju unazad 100 godina,da li je neko uopste svestan da Srbija nestaje?duboko smo usli u duznicku krizu i te kredite ce vracati deca nase dece,a 30000 gradjana svake godine napusta srbiju,i sad se nasao Dacic da odvali nesto ovako(a 90-tih je bio udarna Slobina Pesnica)...lupajte minuse...ajde slobodno ako nisam u pravu!dobar deo naroda nije ni svestan sta nas jos ceka,samo polako

diplomata

pre 10 godina

Onaj ko nece rat ne spominje tu rec uopste. A onaj ko preti ratom stalno ga spominje kao necemo rat ali moze da ga bude. Kad hoces da nekome das do znanja da imas pistolj onda mu kazes ,,ja necu da upotrebim pistolj".

lud-zbunjen-normalan

pre 10 godina

"Srbiji ne trebaju ratovi" s ovom parolom je Tadic izgubio izbore, a ti si Dacicu govorio da je to pogresno. A da, ti si se promenio.

Goran

pre 10 godina

A gde se ne seti to da kazes Slobi devedesetih ?
(tzar, 19. maj 2013 14:28)

Koliko god ne voleo Milosevica, on nije Srbiju gurnuo u ratove 90-tih, vec su to ucinili Nemacka, SAD, Britanija, Tudjman i Izetbegovic (bas tim redosledom). Ko god da je bio predsednik (cak i Djindjic), do ratova bi u svakom slucaju doslo, jer je Zapad tako hteo, radi ostvarenja svojih geo-politickih ciljeva.

Istorija

pre 10 godina

Zašto premijer spominje srpsku srednjovekovnu državu u negativnom smislu? Zašto uopšte upoređuje modernu i srednjovekovnu Srbiju? Ispada da smo mi kao nešto bolji i napredniji od svojih predaka.

Milan Djordjevic

pre 10 godina

Treba, treba da nas istrebe kao naciju, zbog takvih dembelja kao sto ste vi u vladi, prihvatam da budem kolateralna steta.

zoran

pre 10 godina

A što to nisi rek'o tati krajem osamdesetih kada se prekomponovala globalna situacija posle pada Berlinskog Zida, i kada se isti qrtzchio i inatio protiv celog sveta i Gorbačova, a najviše sa Amerima, umesto da im je odobrio dve...tri baze pa bi sada Slovenci igrali Užičko, Hrvati Moravac, Bosanci Čačak a Albanci, oni koji bi preostali, Žikino Kolo???...

Ovako sada možeš da prodaješ tri frtalja u kilo srbendama punoglavcima kojima još uvek nije jasno ko u svetu trenutno vozi traktor a ko otvara kapiju. Mene nije obmanuo ni Milošević pa nećete ni ti niti Toma-Vučić-Dinkić...

Dodji u Vojvodinu

pre 10 godina

Obidji malo Vojvodinu da vidis kako izgleda, pa onda pricaj o jugu Srbije. Nema 1 km puta da valja, sve je devastirano i unisteno. Novi Sad je poluprovincija zahvaljujuci vama politicarima i svima koji su digli ruke od sebe. Nekada je hranila celu bivsu YU, a sad nema ni za svoje gradjane.
Vasa politika je dovela do svega ovog, a sad se sluzis populistickim izjavama, jer nemate NIKAKVO resenje sta cete sa trecinom nezaposlenog stanovnistva, polovinom gladnog i vise od milion nepismenih!!!!
Cuti bre. Nemate drugi izbor nego da postanete veci evropejci od svih nas koji smo davno hteli da vam vidimo ledja. Kad sklonis Bajatovica i ukines mu primanja od 20.000eur mesecno, onda cu ti verovati.
Ovako: SEDI DOLE-JEDAAAANNNNN.

Danijel

pre 10 godina

Svaka cast..., pragmatican politicar - visionar ali bilo bi dobro da nabavi nove savjetnike Dodiku. Bojim se da bi ovaj posljednji mogao povuci Srbiju u nekom drugom pravcu.

Laza Lazarević

pre 10 godina

Još jedan dokaz koliko smo bolestan narod.

- Ovo izjavljuje jedan od najvećih ratno-huškača 90-tih.
- Glasali ste za njega.
- Sad se bunite.
- Šta? niste glasali za njega?
- Onda ste glasali za još gore ratne huškače u vidu radikala ili naprednjaka, a ovaj se "ogrebao".
- Znate li šta hoćete i da li mislite da ste normalni?

winston

pre 10 godina

Vrlo je tesko slusati ovoga, kad je njegova partija sa URS i radikalima, najvecu stetu uradili ovoj zemlji. Nije ni DS mnogo bolji, ali nisu nas vodili u razne ratove sto su upropastili ovu zemlju, i sto za nji jos placama do dan danas. Ali dobro, on je politicar, i kad je ikad cuo politicara da kaze da je pogresio, i da se izvini, sem ako mu to politicki ide u korist?

MIR LJUDI

pre 10 godina

A sto to nisi devedsetih godina prosloga veka govorio Slobodanu Milosevicu, Seselju, Nikolicu ili Vucicu ili novinarki Baleticki...ili celoj pljadi ratnih huskasa
sada pricas...odradite Kosovo,odradite sa Vojvodinom sta svetske sile traze i da se krene vec jednom u nesto bolje...
a ujedno i vas sve MIROTVORCE 20 i vise godina ove vlasti, da skinemo sa grbace

ha..

pre 10 godina

??? dovoljno je spakovao za oblake 90ih...eh, što se tada ne doseti ovoga? izgubili bi sve što smo i ovako izgubili, al mnogi ljudi bi živeli

Sve je pocelo u Odesi

pre 10 godina

Bruxelles – Rast tenzija između Hrvatske i Srbije nakon presude Gotovini i Markaču natjerao je briselske stratege da preispitaju vjerojatnost sukoba dviju država. Podaci su porazni za obje zemlje, otkrivaju analitičari

I jedna i druga vojska imaju graha i sličnoga konzerviranog povrća samo za jedno poslijepodne. Goriva bi bilo do sutradan, a ako bi sukob počeo zimi, morao bi se preseliti u beogradsku ili zagrebačku arenu jer nema dovoljno zimskih uniformi. Zrakoplovstva ne postoje ako se izuzmu tajkuni, a logistika je osiromašena kadrom koji je potražio sigurnost u državnoj službi ili poslu s državom. Tako bi gorivo i heroin krenuli tek za desetak dana, koliko rat ne bi potrajao – rekao je Steffan Edberg iz UN-ovog ureda za kontrolu primitivnih zemalja.
Kad je riječ o mentalnom sklopu, i on je i dalje ratoboran na obje strane, osobito na internetu, i spreman se poklati, no ne pod svaku cijenu, napominju stručnjaci.

Prosječan fan pletera ili dvoglavog orla danas nema vremena ratovati i pljačkati, a oni ambiciozniji i etnički čistiti. Krediti, posao, fuš, poroci, obitelj, crkva, nogomet, shopping centri, vjera, ljubav i domovina. On jednostavno nema vremena. Dobra je vijest da su im mladi zatrovani devedesetima, pa potencijal za održivi sukob postoji – smirio je zabrinutost Edberg.
Čini se ipak kako se neki oblik sukoba može očekivati, a skore nogometne utakmice bit će prava prilika za zajedničke manevre svih društvenih slojeva, hrabre se Europljani.

Velj@

pre 10 godina

Ajde bre resi to Kosovo i nestani iz politike. Valjda si dovoljno pametan da skapiras da se to ocekuje od tebe i garniture. Nesto ne verujem da ces bas ti doneti svetlu buducnost Srbiji na duge staze. Previse ste korumpirani za to.

mile

pre 10 godina

Bankrotirali smo finansijski i moralno,jos duhovno vam ostalo da "zavrsite". A Dacic sve siri i siri, i krokodilske suze lije nad napacenim narodom. Pominje Kraljeve, Kraljice, Pukove, Srpske Snaje, Turke, Boga, sve redom, k'o narikaca na sahrani.

Jovan

pre 10 godina

Srbiji jedino treba Dačić, i SPS koji i dan-danas pljačka i uništava i ono što je ostalo na ikakvim klimavim nogama posle 90-tih. Srbi su jedini narod koji voli i neguje sopstveni TUMOR NA MOZGU - a taj tumor je SPS.

Vladimir Pula

pre 10 godina

A kojem to narodu trebaju ratovi i pogibelje? Mislim sasvim je korektno sve sto je rekao, ali s druge strane toliko očito da je nepotrebno.

Nevit

pre 10 godina

Zato trebamo mirno gledati okupaciju naše zemlje, jer onda ni nećemo imati razloga da ginemo za Srbiju, jer Srbija više neće postojati.
Što bismo mi branili naše vekovne teritorije kao sav normalan svet, kada možemo biti robovi, zar ne ?

vojvodjanin kao poslednji mohikanac

pre 10 godina

Oho, sada ste se setili. A ko to po mom kraju organizuje vecernje borbeno pevanije? Spontano se okupljaju. Bilo naglaseno za izbore, za ne verovati cak i za izbore u mesnoj zajednici pre koji mesec.

gillien

pre 10 godina

Sve je ludo u ovoj zemlji. Na sta ce ovo da ispadne, ko zna. Slobin "mali" o miru, M. Dinkic o postenju, pa jos V. Draskovic da zaplace za partizanima....... uzas

MUKNAVI

pre 10 godina

Sa ovaokvom vojskom, stvarno bi bila pogibija. Bila je vezba u potoku, urlici, i..istrca jedna djevojka, sva rascupana, pretrnusmo, sta to bi ..a Igrutin odvali..jel bre, mala, jel tebe ganjala mecka? Nije bre deda, ja sam odbrana, a juri me navala...i ..ene` ga Igrutin, krsti se sada i nogama i rukama, i po nekad uzdahne od pomisli jooooj ..da nas stvarno neko napadne a ovi da nas brane..

au

pre 10 godina

Niko u Srbiji i ne pomislja na ratovanje a vec mesecima slusamo izjave ovog tipa. Da li to Vucic i Dacic nama porucuju da ce Srbija biti napadnuta u slucaju da ne ispadne kako su njihovi nalogodavci zamislili? Ili nam objasnjavaju da je jedini nacin odbrane nacionalnih interesa , ako ih zastupa neko drugi, ratovanje a da samo sa njima nece biti rata? U svakom slucaju ne mogu a da ne cestitam SPS glasacima na izboru. Mislio sam da ne mogu da izaberu gore od Sadama Milosevica, ali mi Ivica svakodnevno pokazuje da sam pogresio. Prvi znak da se Srbija prizvala pameti nije predaja Kosova, vec zabrana rada i lustracija SPS i SRS i njihovih bivsih i sadasnjih funkcionera.

promatrač

pre 10 godina

Premijer Srbije Ivica Dačić izjavio je da Srbiji nisu potrebni ni sukobi, ni ratovi i da niko ne treba da gine za Srbiju, već treba da za nju svi žive i rade.

Bogu hvala, napokon da i u Srbiji netko to shvati.
Zao mi je jedino svih ljudi koji izginuše da nekima dođe iz du.... u glavu

plazma

pre 10 godina

dacic koji uporno pokusava da demistifikuje i demitologizira srpsko drustvo, poziva se na jugovice i kosancic ivana, junake epskih pesama i neistorijske licnosti. mora jos da se uci ivice

S kim si takav si

pre 10 godina

Srbiji ne trebaju ratovi i pogibije. Dovoljni su nam Mrkonjic, Bajatovic, Ruzic, Djukic-Dejanovic, Obradovic. I ako sam izostavio nekog gore navedeni su zaista dovoljni.

S kim si takav si

pre 10 godina

Srbiji ne trebaju ratovi i pogibije. Dovoljni su nam Mrkonjic, Bajatovic, Ruzic, Djukic-Dejanovic, Obradovic. I ako sam izostavio nekog gore navedeni su zaista dovoljni.

vojvodjanin kao poslednji mohikanac

pre 10 godina

Oho, sada ste se setili. A ko to po mom kraju organizuje vecernje borbeno pevanije? Spontano se okupljaju. Bilo naglaseno za izbore, za ne verovati cak i za izbore u mesnoj zajednici pre koji mesec.

mile

pre 10 godina

Bankrotirali smo finansijski i moralno,jos duhovno vam ostalo da "zavrsite". A Dacic sve siri i siri, i krokodilske suze lije nad napacenim narodom. Pominje Kraljeve, Kraljice, Pukove, Srpske Snaje, Turke, Boga, sve redom, k'o narikaca na sahrani.

Laza Lazarević

pre 10 godina

Još jedan dokaz koliko smo bolestan narod.

- Ovo izjavljuje jedan od najvećih ratno-huškača 90-tih.
- Glasali ste za njega.
- Sad se bunite.
- Šta? niste glasali za njega?
- Onda ste glasali za još gore ratne huškače u vidu radikala ili naprednjaka, a ovaj se "ogrebao".
- Znate li šta hoćete i da li mislite da ste normalni?

Velj@

pre 10 godina

Ajde bre resi to Kosovo i nestani iz politike. Valjda si dovoljno pametan da skapiras da se to ocekuje od tebe i garniture. Nesto ne verujem da ces bas ti doneti svetlu buducnost Srbiji na duge staze. Previse ste korumpirani za to.

gillien

pre 10 godina

Sve je ludo u ovoj zemlji. Na sta ce ovo da ispadne, ko zna. Slobin "mali" o miru, M. Dinkic o postenju, pa jos V. Draskovic da zaplace za partizanima....... uzas

Jovan

pre 10 godina

Srbiji jedino treba Dačić, i SPS koji i dan-danas pljačka i uništava i ono što je ostalo na ikakvim klimavim nogama posle 90-tih. Srbi su jedini narod koji voli i neguje sopstveni TUMOR NA MOZGU - a taj tumor je SPS.

MIR LJUDI

pre 10 godina

A sto to nisi devedsetih godina prosloga veka govorio Slobodanu Milosevicu, Seselju, Nikolicu ili Vucicu ili novinarki Baleticki...ili celoj pljadi ratnih huskasa
sada pricas...odradite Kosovo,odradite sa Vojvodinom sta svetske sile traze i da se krene vec jednom u nesto bolje...
a ujedno i vas sve MIROTVORCE 20 i vise godina ove vlasti, da skinemo sa grbace

bbz

pre 10 godina

Premijer Srbije Ivica Dačić izjavio je da Srbiji nisu potrebni ni sukobi, ni ratovi i da niko ne treba da gine za Srbiju, već treba da za nju svi žive i rade.

ovo su vam reci danas Dacica,a 90-tih sta je govorio i on i Nikolic,Sloba,Vucic....jeli patriote?ZLI LJUDI koji su doveli narod na ivicu istrebljenja i taj isti narod podrzava i dalje Vucica,Dacica,Nikolica zaboravljavajuci svo zlo sto su nam ucinili i sto su vratili srbiju unazad 100 godina,da li je neko uopste svestan da Srbija nestaje?duboko smo usli u duznicku krizu i te kredite ce vracati deca nase dece,a 30000 gradjana svake godine napusta srbiju,i sad se nasao Dacic da odvali nesto ovako(a 90-tih je bio udarna Slobina Pesnica)...lupajte minuse...ajde slobodno ako nisam u pravu!dobar deo naroda nije ni svestan sta nas jos ceka,samo polako

Silvester

pre 10 godina

Ma Dačić je pametan i sposoban čovek, budala sam ja što nakon 25 godina i dalje čitam i slušam ovakve stvari i ne mogu da verujem gde se nalazim i sa kakvim narodom živim. Ja sam najgori od svih.

Dodji u Vojvodinu

pre 10 godina

Obidji malo Vojvodinu da vidis kako izgleda, pa onda pricaj o jugu Srbije. Nema 1 km puta da valja, sve je devastirano i unisteno. Novi Sad je poluprovincija zahvaljujuci vama politicarima i svima koji su digli ruke od sebe. Nekada je hranila celu bivsu YU, a sad nema ni za svoje gradjane.
Vasa politika je dovela do svega ovog, a sad se sluzis populistickim izjavama, jer nemate NIKAKVO resenje sta cete sa trecinom nezaposlenog stanovnistva, polovinom gladnog i vise od milion nepismenih!!!!
Cuti bre. Nemate drugi izbor nego da postanete veci evropejci od svih nas koji smo davno hteli da vam vidimo ledja. Kad sklonis Bajatovica i ukines mu primanja od 20.000eur mesecno, onda cu ti verovati.
Ovako: SEDI DOLE-JEDAAAANNNNN.

Istorija

pre 10 godina

Zašto premijer spominje srpsku srednjovekovnu državu u negativnom smislu? Zašto uopšte upoređuje modernu i srednjovekovnu Srbiju? Ispada da smo mi kao nešto bolji i napredniji od svojih predaka.

zoran

pre 10 godina

Sram te bilo gospodine Dacicu sto tek sada govorite da Srbiji ne trebaju ratovi,a sto to niste pricali 90-ih godina kada ste mene I moje drugove slali u ratove mimo nase volje!Oterali ste nas sa nasih ognjista,a mi smo to tada pricali,ali se tada za takvo razmisljanje ostajalo bez glave!Hapsili su ljude po ulicama Srbije I slali na ratista po Hrvatskoj I Bosni,iako kazete da Srbija nije bila u ratu!Zato gospodine,premijeru Vlade Srbije sada kada se zalazete za to da Srbiji ne trebaju ratovi,treba da kleknete I izvinete se svim tim ljudima,pa ce tek posle toga ovo Vase razmisljanje imati smisla!

zoran

pre 10 godina

A što to nisi rek'o tati krajem osamdesetih kada se prekomponovala globalna situacija posle pada Berlinskog Zida, i kada se isti qrtzchio i inatio protiv celog sveta i Gorbačova, a najviše sa Amerima, umesto da im je odobrio dve...tri baze pa bi sada Slovenci igrali Užičko, Hrvati Moravac, Bosanci Čačak a Albanci, oni koji bi preostali, Žikino Kolo???...

Ovako sada možeš da prodaješ tri frtalja u kilo srbendama punoglavcima kojima još uvek nije jasno ko u svetu trenutno vozi traktor a ko otvara kapiju. Mene nije obmanuo ni Milošević pa nećete ni ti niti Toma-Vučić-Dinkić...

darko

pre 10 godina

Dinkic je sahranitelj srpske ekonomije, koji menja politiku kako vetar duva. Na kraju se, zarad vlasti, udruzio za onima koji su ga od 2000-e na ovamo nazivali "prvim robijasem Srbije" i ostalim "komplimentima". Samo cekam da ova vlada polako ali sigurno krene da "pada", pa da gledamo kako ce Dinkic da se menja kao vetrokaz, kako ce poceti da pljuje po Dacicu i Vuicu, kako ce da ovu (sadasnju) vladu okrivi za sva zla ovoga sveta. Sto se mene tice, ako neko zaista iskreno voli Srbiju i zeli dobro ovom narodu, Dinkica I URS pod obavezno izostaviti iz svake sledece vlasti. Sto se tice Dacica i njegove opaske da "Srbiji ne trebaju ratovi i pogibije", tako je trebalo da govori jos 1991 godine, a ne danas, dok i dalje placamo cenu njihove gluposti. A sto se tice ekonomske strucnosti URS-a i citave (danasnje) Vlade Srbije, samo treba reci da je od pocetka ove godine, za 5 meseci, bez posla ostalo 300.000 ljudi, da se zaduzenost opet povecana, a bajke koje nam Dinkic, Dacic, Vucic i kompanija pricaju o nekim reformama, napretku i investicijama shvatam samo kao zamajavanje i laganje naroda zarad glasova. Stvari ne samo da se ne menjaju, vec staginriaju.

ha..

pre 10 godina

??? dovoljno je spakovao za oblake 90ih...eh, što se tada ne doseti ovoga? izgubili bi sve što smo i ovako izgubili, al mnogi ljudi bi živeli

baxy

pre 10 godina

Slazem se sa Dinkicem, potrebni su nam izbori. Samo ne u Beogradu ili Vojvodini, kako mu je Vucic sugerisao, nego u citavoj Srbiji. Da pod hitno sklanjamo ovu vlast diletanata, perfidnih nacionalista i surnjaja, komsija, rodica, sestircina, braticina i ostalih po drzavnim kabinetima, firmama i ministarstvima.

au

pre 10 godina

Niko u Srbiji i ne pomislja na ratovanje a vec mesecima slusamo izjave ovog tipa. Da li to Vucic i Dacic nama porucuju da ce Srbija biti napadnuta u slucaju da ne ispadne kako su njihovi nalogodavci zamislili? Ili nam objasnjavaju da je jedini nacin odbrane nacionalnih interesa , ako ih zastupa neko drugi, ratovanje a da samo sa njima nece biti rata? U svakom slucaju ne mogu a da ne cestitam SPS glasacima na izboru. Mislio sam da ne mogu da izaberu gore od Sadama Milosevica, ali mi Ivica svakodnevno pokazuje da sam pogresio. Prvi znak da se Srbija prizvala pameti nije predaja Kosova, vec zabrana rada i lustracija SPS i SRS i njihovih bivsih i sadasnjih funkcionera.

Vesna NS

pre 10 godina

Sve je to Premijer lepo rekao!!!

Steta samo sto su u prethodne dve decenije mnogi zivoti izgubljeni, ne govorim samo o besmislenim ratovima koje smo vodili, vec i o besmislenom inacenju protiv zdravog razuma i celog sveta koje je uslovilo tracenje zivota generacija i generacija, procerdanih upravo zbog politike Premijera i sadasnjih vlastodrzaca!!!

Mozete sad biti ZLATOUSTI koliko hocete, narod ima onu staru: VUK DLAKU MENJA, ALI CUD NIKADA!
Nista vam ne verujem!!!!

Milan Djordjevic

pre 10 godina

Treba, treba da nas istrebe kao naciju, zbog takvih dembelja kao sto ste vi u vladi, prihvatam da budem kolateralna steta.

lud-zbunjen-normalan

pre 10 godina

"Srbiji ne trebaju ratovi" s ovom parolom je Tadic izgubio izbore, a ti si Dacicu govorio da je to pogresno. A da, ti si se promenio.

Vladimir Pula

pre 10 godina

A kojem to narodu trebaju ratovi i pogibelje? Mislim sasvim je korektno sve sto je rekao, ali s druge strane toliko očito da je nepotrebno.

imam

pre 10 godina

jedan predlog. da narod oformi komisiju koja ce ispitati sve novopecene bogatase od 90-te pa do danas. pa ko nema dokaz o poreklu lepo lincovati na terazijama za primer novim politicarima i lopovima. jer ovako nema sanse da se to ispita "vrana vrani oci ne vadi" izgleda drasticno ali neki su smanjili tako kradje i ubistva drasticno a kod nas jedino tako moze da se resi da sprecimo ovo malo sto je ostalo

iks

pre 10 godina

Dacicu je trebalo 20 godina da shvati da su rat i zatucanost pogubni po Srbiju.

Sad je ostalo jos samo da sacekamo 20 godina da Dinkic shvati elementarnu ekonomiju.

Ili glasaci mozda mogu malo da ubrzaju ovaj proces?

diplomata

pre 10 godina

Onaj ko nece rat ne spominje tu rec uopste. A onaj ko preti ratom stalno ga spominje kao necemo rat ali moze da ga bude. Kad hoces da nekome das do znanja da imas pistolj onda mu kazes ,,ja necu da upotrebim pistolj".

Branislav Zekic Zeka

pre 10 godina

Ko pobogu sada ovoga tera u ratove i pogibje? Pa on je jedan od onih koji su Devedesetih sa Slobodanom Milosevicem terali u ratove tudju decu. Bio je tada on zvanicni glasogovornik politike jednokrevetne koalicije Milosevic-Markovic i umesto da nakon 5. oktobra bude bar lustriran, on i ona dvojicai, na bruku DOS-a, uce pameti. Kao oni sada stite nas, nasu decu, unuke i generacije od ratovanja i pogibje. A mi kao iz sve snage navrli u ratove a oni nam kao ne daju!
I neka vas bude sram DOS-ovci i vas i pojedine medije jer ste najglasniji u bezrezervnom podrzavanju ove bruke!

promatrač

pre 10 godina

Premijer Srbije Ivica Dačić izjavio je da Srbiji nisu potrebni ni sukobi, ni ratovi i da niko ne treba da gine za Srbiju, već treba da za nju svi žive i rade.

Bogu hvala, napokon da i u Srbiji netko to shvati.
Zao mi je jedino svih ljudi koji izginuše da nekima dođe iz du.... u glavu

plazma

pre 10 godina

dacic koji uporno pokusava da demistifikuje i demitologizira srpsko drustvo, poziva se na jugovice i kosancic ivana, junake epskih pesama i neistorijske licnosti. mora jos da se uci ivice

Lalegator

pre 10 godina

Onaj ko nece rat ne spominje tu rec uopste. A onaj ko preti ratom stalno ga spominje kao necemo rat ali moze da ga bude. Kad hoces da nekome das do znanja da imas pistolj onda mu kazes ,,ja necu da upotrebim pistolj".
(diplomata, 19. maj 2013 15:26)

Slazem se,jos samo da nam Ivica kaze ko nam to preti ratom?

winston

pre 10 godina

Vrlo je tesko slusati ovoga, kad je njegova partija sa URS i radikalima, najvecu stetu uradili ovoj zemlji. Nije ni DS mnogo bolji, ali nisu nas vodili u razne ratove sto su upropastili ovu zemlju, i sto za nji jos placama do dan danas. Ali dobro, on je politicar, i kad je ikad cuo politicara da kaze da je pogresio, i da se izvini, sem ako mu to politicki ide u korist?

Macak

pre 10 godina

Protiv rata je ali je pun razumijevanja za tradicionalne svadje medju drugarima gdje se oni iscakijaju pa im on ide valjda da kaze : Sretne ti rane junace!
Drzava prava?
Laku noc!
Ovakav tip je ministar unutrasnjih poslova , on i drugi vinovnikm teskog nasilnog pokusaja ubistva se malte ne mimoilaze na hodniku u posjeti drugom vinovniku kafanske cakijade.
Ne zanima me koja je stranka na vlasti , vec da li funkcionise zakonska drzava, drzava prava.

Nevit

pre 10 godina

Zato trebamo mirno gledati okupaciju naše zemlje, jer onda ni nećemo imati razloga da ginemo za Srbiju, jer Srbija više neće postojati.
Što bismo mi branili naše vekovne teritorije kao sav normalan svet, kada možemo biti robovi, zar ne ?

Sve je pocelo u Odesi

pre 10 godina

Bruxelles – Rast tenzija između Hrvatske i Srbije nakon presude Gotovini i Markaču natjerao je briselske stratege da preispitaju vjerojatnost sukoba dviju država. Podaci su porazni za obje zemlje, otkrivaju analitičari

I jedna i druga vojska imaju graha i sličnoga konzerviranog povrća samo za jedno poslijepodne. Goriva bi bilo do sutradan, a ako bi sukob počeo zimi, morao bi se preseliti u beogradsku ili zagrebačku arenu jer nema dovoljno zimskih uniformi. Zrakoplovstva ne postoje ako se izuzmu tajkuni, a logistika je osiromašena kadrom koji je potražio sigurnost u državnoj službi ili poslu s državom. Tako bi gorivo i heroin krenuli tek za desetak dana, koliko rat ne bi potrajao – rekao je Steffan Edberg iz UN-ovog ureda za kontrolu primitivnih zemalja.
Kad je riječ o mentalnom sklopu, i on je i dalje ratoboran na obje strane, osobito na internetu, i spreman se poklati, no ne pod svaku cijenu, napominju stručnjaci.

Prosječan fan pletera ili dvoglavog orla danas nema vremena ratovati i pljačkati, a oni ambiciozniji i etnički čistiti. Krediti, posao, fuš, poroci, obitelj, crkva, nogomet, shopping centri, vjera, ljubav i domovina. On jednostavno nema vremena. Dobra je vijest da su im mladi zatrovani devedesetima, pa potencijal za održivi sukob postoji – smirio je zabrinutost Edberg.
Čini se ipak kako se neki oblik sukoba može očekivati, a skore nogometne utakmice bit će prava prilika za zajedničke manevre svih društvenih slojeva, hrabre se Europljani.

Goran

pre 10 godina

A gde se ne seti to da kazes Slobi devedesetih ?
(tzar, 19. maj 2013 14:28)

Koliko god ne voleo Milosevica, on nije Srbiju gurnuo u ratove 90-tih, vec su to ucinili Nemacka, SAD, Britanija, Tudjman i Izetbegovic (bas tim redosledom). Ko god da je bio predsednik (cak i Djindjic), do ratova bi u svakom slucaju doslo, jer je Zapad tako hteo, radi ostvarenja svojih geo-politickih ciljeva.

MUKNAVI

pre 10 godina

Sa ovaokvom vojskom, stvarno bi bila pogibija. Bila je vezba u potoku, urlici, i..istrca jedna djevojka, sva rascupana, pretrnusmo, sta to bi ..a Igrutin odvali..jel bre, mala, jel tebe ganjala mecka? Nije bre deda, ja sam odbrana, a juri me navala...i ..ene` ga Igrutin, krsti se sada i nogama i rukama, i po nekad uzdahne od pomisli jooooj ..da nas stvarno neko napadne a ovi da nas brane..

jelena jsm

pre 10 godina

Slazem se da Srbiji netrebaju ratovi, vec samo radna mesta. Veliki je broj nas koji vec godinama, nakon stecene diplome, sedimo kuci. Kada bi bar znali koliko jos treba cekati, bilo bi nam lakse.

expert

pre 10 godina

"U ratu se za juriš javljaju najbolji, a u miru se za juriš u nepotrebne ratove javljaju najgori. Srbija nije Srbija Srednjeg vekam već Srbija 21 veka. Jaka Srbija je dobra za ceo srpski narod u regionu"

Ovakvim izjavama Vam gospodine premijeru Vas rejting raste svakodnevno i vrtoglavo. Nisam nikada glasao za Vas, na sledecim izborima imate moj glas i glasove onih koje poznajem i sa kojima se druzim. Svaka cast,Vi ste moderni evropski i svetski politicar, gledacemo i slusacemo Vas verovatno i u buducnosti u evropskim telima. Pozdrav iz Republike Srpske.

SMOTANKO

pre 10 godina

Jedna od retkih izjava sa kojom se slazem sa Dacicem,sreca po Srbiju i njen narod da je dosla neka nova energija i grupa ljudi koji nisu skloni resavanju problema silom nego dijalogom.Srpski narod je skoro unisten od pokusaja igranja rata od strane pojedinaca koji su nas vodili,i zato narod vise nikada i nikome ne sme da dozvoli da nas uvede u bilo kakve sukobe.

MONARHIJA

pre 10 godina

Ajde ne preterujte o Dačićevoj ulozi.Ko poznaje Miloševića zna da Dačić nije mogao da ima bilo kakvu ulogu niti ga je ko pitao za mišljenje.To što je bio dobošar socijalističke partije ne znači da je imao bilo kakv uticaj na odluke a taman na miloševićeve.Pa Milošević nije hteo ni Amfilohija da primi i sanjim razgovara-zvao ga je "ono djubre"-videti stenograme..Mirin manir je bio da dovodi klince svršene i nesvršene studente na funkcije i to u svrhu manipulisanja.

LeSa

pre 10 godina

“Oni koji su vodili ovu zemlju ranije, imali su alibije za sve što nisu hteli da rade, poput nepravedne međunarodne zajednici i slično..." Pa ti si bio u svim tim vladama!

Danijel

pre 10 godina

Svaka cast..., pragmatican politicar - visionar ali bilo bi dobro da nabavi nove savjetnike Dodiku. Bojim se da bi ovaj posljednji mogao povuci Srbiju u nekom drugom pravcu.

Saša

pre 10 godina

Ja kažem da Srbiji ne trebaju ni poplave ni suše. A sad hoću da mi se svi klanjate zbog moje pameti, vizije, humanizma, mog napornog rada da svi krenemo u bolje sutra.

pucaju kosti od prijateljskog zagrljaja

pre 10 godina

Prelomnih trenutaka je bilo mnogo. Ovo je samo još jedan na teškom putu oporavka. Samo da ne radi ortopedija!

jugo

pre 10 godina

Dusa Srbije, jeste pravda, ali je cesto puta jako spora i ne dostizna. Zato ljudi na vlasti, moraju na tome jos puno da urade i da promene budu znacajnije i vece.

Pjer5

pre 10 godina

Reformatori su svuda u svetu docekivani "na noz" ali bez njih ovaj svet se ne bi pomerao napred. Zato mi treba da podrzimo promene koje se desavaju ,jer nista drugo nemamo, a ako ode i ovaj voz ,nista necemo ni imati.

Igor Srejic

pre 10 godina

Dacicu zelim ti i drugi mandat sa porastom od 4% na sledecim izborima. Nadam se da ces uraditi nesto po pitanju monopola u telekomunikacijama i da ces uspeti da raskrinkas kriminalnu druzinu na relaciji Radunovic+Jankovic-Etf-Drasko Petrovic. Da otvoris aferu Sinergy (voip Telekom Srbija placena steta od 100 miliona eura).

Hvala ti za sve! Oprosteno ti je sto si iz SPS-a. Jeste bilo tesko i nepravedno ali hajde daj sada da uradimo i da od najgore postanete najbolja partija!

GAVRILO

pre 10 godina

Vise od pola zasluga za danasnju sitvaciju ima Aleksandar Vucic koji je predvodnik Vlade u kojoj se nalazis,jedino je Aca uradio neke stvari u borbi protiv kriminala za koje smo smatrali da su nemoguca,tako da treba javno da kazes da nisi ti taj koji je skupio hrabrosti i odigrao kljucne poteze koji su vratili Srbiju u zizu interesovanja evropskih zemalja.

Grom

pre 10 godina

Jasno nam je- nazad nema, u mestu na valja stojati, napred MORA !
(Olivera, 20. maj 2013 11:48)@Od gledanja u proslost Srbija nista nije dobila...

Braca

pre 10 godina

U ratu se za juriš javljaju najbolji, a u miru se za juriš u nepotrebne ratove javljaju najgori

Juris je davno mrtav kao kategorija u modernom ratovanju razvojem automatskog naoruzanja do savrsenstva samo sto to jos niko nije napisao u vojnim knjigama za nase akademije. Nazalost to ostaje u glavama ovakvih kao sto je Dacic.
Za ostalo ne znam nista!

miro

pre 10 godina

Gospodine Dačiću, ne slušajte crkvu nego radite za dobrobit svojih građana. Što crkva do sada nije molitvom napravila od Srbije Raj na Zemlji. Sve mi se više čini da je ona uzročnik svih patnji Srpskog naroda u ovih zadnjih 23 godine. Gospodine Dačiću, po crkvenim vlastima vi ne trebate niti pregovarati. Obratite se njima oni će sve riješiti molitvom. Najavljuju molitvu i za KiM. Zaboravio sam stihove jednog velikana srpske poezije, ne mogu se sjetiti ni imena njegovog, ali je upravo napisao stihove u svezi "kada bi se molitvom moglo molitvom izmoliti.....", nešto genijalno. Upravo današnje ponašanje SPC me je podsjetilo na te stihove. Vjerujem da je gospodin Dačić čvrsto na Zemlji i da će danas potpisati sve ono što je prije dogovorio s Prištinom.

Goran

pre 10 godina

A gde se ne seti to da kazes Slobi devedesetih ?
(tzar, 19. maj 2013 14:28)

Koliko god ne voleo Milosevica, on nije Srbiju gurnuo u ratove 90-tih, vec su to ucinili Nemacka, SAD, Britanija, Tudjman i Izetbegovic (bas tim redosledom). Ko god da je bio predsednik (cak i Djindjic), do ratova bi u svakom slucaju doslo, jer je Zapad tako hteo, radi ostvarenja svojih geo-politickih ciljeva.

expert

pre 10 godina

"U ratu se za juriš javljaju najbolji, a u miru se za juriš u nepotrebne ratove javljaju najgori. Srbija nije Srbija Srednjeg vekam već Srbija 21 veka. Jaka Srbija je dobra za ceo srpski narod u regionu"

Ovakvim izjavama Vam gospodine premijeru Vas rejting raste svakodnevno i vrtoglavo. Nisam nikada glasao za Vas, na sledecim izborima imate moj glas i glasove onih koje poznajem i sa kojima se druzim. Svaka cast,Vi ste moderni evropski i svetski politicar, gledacemo i slusacemo Vas verovatno i u buducnosti u evropskim telima. Pozdrav iz Republike Srpske.

Danijel

pre 10 godina

Svaka cast..., pragmatican politicar - visionar ali bilo bi dobro da nabavi nove savjetnike Dodiku. Bojim se da bi ovaj posljednji mogao povuci Srbiju u nekom drugom pravcu.

Nevit

pre 10 godina

Zato trebamo mirno gledati okupaciju naše zemlje, jer onda ni nećemo imati razloga da ginemo za Srbiju, jer Srbija više neće postojati.
Što bismo mi branili naše vekovne teritorije kao sav normalan svet, kada možemo biti robovi, zar ne ?

SMOTANKO

pre 10 godina

Jedna od retkih izjava sa kojom se slazem sa Dacicem,sreca po Srbiju i njen narod da je dosla neka nova energija i grupa ljudi koji nisu skloni resavanju problema silom nego dijalogom.Srpski narod je skoro unisten od pokusaja igranja rata od strane pojedinaca koji su nas vodili,i zato narod vise nikada i nikome ne sme da dozvoli da nas uvede u bilo kakve sukobe.

MONARHIJA

pre 10 godina

Ajde ne preterujte o Dačićevoj ulozi.Ko poznaje Miloševića zna da Dačić nije mogao da ima bilo kakvu ulogu niti ga je ko pitao za mišljenje.To što je bio dobošar socijalističke partije ne znači da je imao bilo kakv uticaj na odluke a taman na miloševićeve.Pa Milošević nije hteo ni Amfilohija da primi i sanjim razgovara-zvao ga je "ono djubre"-videti stenograme..Mirin manir je bio da dovodi klince svršene i nesvršene studente na funkcije i to u svrhu manipulisanja.

jugo

pre 10 godina

Dusa Srbije, jeste pravda, ali je cesto puta jako spora i ne dostizna. Zato ljudi na vlasti, moraju na tome jos puno da urade i da promene budu znacajnije i vece.

Laza Lazarević

pre 10 godina

Još jedan dokaz koliko smo bolestan narod.

- Ovo izjavljuje jedan od najvećih ratno-huškača 90-tih.
- Glasali ste za njega.
- Sad se bunite.
- Šta? niste glasali za njega?
- Onda ste glasali za još gore ratne huškače u vidu radikala ili naprednjaka, a ovaj se "ogrebao".
- Znate li šta hoćete i da li mislite da ste normalni?

MIR LJUDI

pre 10 godina

A sto to nisi devedsetih godina prosloga veka govorio Slobodanu Milosevicu, Seselju, Nikolicu ili Vucicu ili novinarki Baleticki...ili celoj pljadi ratnih huskasa
sada pricas...odradite Kosovo,odradite sa Vojvodinom sta svetske sile traze i da se krene vec jednom u nesto bolje...
a ujedno i vas sve MIROTVORCE 20 i vise godina ove vlasti, da skinemo sa grbace

Velj@

pre 10 godina

Ajde bre resi to Kosovo i nestani iz politike. Valjda si dovoljno pametan da skapiras da se to ocekuje od tebe i garniture. Nesto ne verujem da ces bas ti doneti svetlu buducnost Srbiji na duge staze. Previse ste korumpirani za to.

vojvodjanin kao poslednji mohikanac

pre 10 godina

Oho, sada ste se setili. A ko to po mom kraju organizuje vecernje borbeno pevanije? Spontano se okupljaju. Bilo naglaseno za izbore, za ne verovati cak i za izbore u mesnoj zajednici pre koji mesec.

Igor Srejic

pre 10 godina

Dacicu zelim ti i drugi mandat sa porastom od 4% na sledecim izborima. Nadam se da ces uraditi nesto po pitanju monopola u telekomunikacijama i da ces uspeti da raskrinkas kriminalnu druzinu na relaciji Radunovic+Jankovic-Etf-Drasko Petrovic. Da otvoris aferu Sinergy (voip Telekom Srbija placena steta od 100 miliona eura).

Hvala ti za sve! Oprosteno ti je sto si iz SPS-a. Jeste bilo tesko i nepravedno ali hajde daj sada da uradimo i da od najgore postanete najbolja partija!

Jovan

pre 10 godina

Srbiji jedino treba Dačić, i SPS koji i dan-danas pljačka i uništava i ono što je ostalo na ikakvim klimavim nogama posle 90-tih. Srbi su jedini narod koji voli i neguje sopstveni TUMOR NA MOZGU - a taj tumor je SPS.

promatrač

pre 10 godina

Premijer Srbije Ivica Dačić izjavio je da Srbiji nisu potrebni ni sukobi, ni ratovi i da niko ne treba da gine za Srbiju, već treba da za nju svi žive i rade.

Bogu hvala, napokon da i u Srbiji netko to shvati.
Zao mi je jedino svih ljudi koji izginuše da nekima dođe iz du.... u glavu

zoran

pre 10 godina

A što to nisi rek'o tati krajem osamdesetih kada se prekomponovala globalna situacija posle pada Berlinskog Zida, i kada se isti qrtzchio i inatio protiv celog sveta i Gorbačova, a najviše sa Amerima, umesto da im je odobrio dve...tri baze pa bi sada Slovenci igrali Užičko, Hrvati Moravac, Bosanci Čačak a Albanci, oni koji bi preostali, Žikino Kolo???...

Ovako sada možeš da prodaješ tri frtalja u kilo srbendama punoglavcima kojima još uvek nije jasno ko u svetu trenutno vozi traktor a ko otvara kapiju. Mene nije obmanuo ni Milošević pa nećete ni ti niti Toma-Vučić-Dinkić...

au

pre 10 godina

Niko u Srbiji i ne pomislja na ratovanje a vec mesecima slusamo izjave ovog tipa. Da li to Vucic i Dacic nama porucuju da ce Srbija biti napadnuta u slucaju da ne ispadne kako su njihovi nalogodavci zamislili? Ili nam objasnjavaju da je jedini nacin odbrane nacionalnih interesa , ako ih zastupa neko drugi, ratovanje a da samo sa njima nece biti rata? U svakom slucaju ne mogu a da ne cestitam SPS glasacima na izboru. Mislio sam da ne mogu da izaberu gore od Sadama Milosevica, ali mi Ivica svakodnevno pokazuje da sam pogresio. Prvi znak da se Srbija prizvala pameti nije predaja Kosova, vec zabrana rada i lustracija SPS i SRS i njihovih bivsih i sadasnjih funkcionera.

baxy

pre 10 godina

Slazem se sa Dinkicem, potrebni su nam izbori. Samo ne u Beogradu ili Vojvodini, kako mu je Vucic sugerisao, nego u citavoj Srbiji. Da pod hitno sklanjamo ovu vlast diletanata, perfidnih nacionalista i surnjaja, komsija, rodica, sestircina, braticina i ostalih po drzavnim kabinetima, firmama i ministarstvima.

darko

pre 10 godina

Dinkic je sahranitelj srpske ekonomije, koji menja politiku kako vetar duva. Na kraju se, zarad vlasti, udruzio za onima koji su ga od 2000-e na ovamo nazivali "prvim robijasem Srbije" i ostalim "komplimentima". Samo cekam da ova vlada polako ali sigurno krene da "pada", pa da gledamo kako ce Dinkic da se menja kao vetrokaz, kako ce poceti da pljuje po Dacicu i Vuicu, kako ce da ovu (sadasnju) vladu okrivi za sva zla ovoga sveta. Sto se mene tice, ako neko zaista iskreno voli Srbiju i zeli dobro ovom narodu, Dinkica I URS pod obavezno izostaviti iz svake sledece vlasti. Sto se tice Dacica i njegove opaske da "Srbiji ne trebaju ratovi i pogibije", tako je trebalo da govori jos 1991 godine, a ne danas, dok i dalje placamo cenu njihove gluposti. A sto se tice ekonomske strucnosti URS-a i citave (danasnje) Vlade Srbije, samo treba reci da je od pocetka ove godine, za 5 meseci, bez posla ostalo 300.000 ljudi, da se zaduzenost opet povecana, a bajke koje nam Dinkic, Dacic, Vucic i kompanija pricaju o nekim reformama, napretku i investicijama shvatam samo kao zamajavanje i laganje naroda zarad glasova. Stvari ne samo da se ne menjaju, vec staginriaju.

Milan Djordjevic

pre 10 godina

Treba, treba da nas istrebe kao naciju, zbog takvih dembelja kao sto ste vi u vladi, prihvatam da budem kolateralna steta.

Istorija

pre 10 godina

Zašto premijer spominje srpsku srednjovekovnu državu u negativnom smislu? Zašto uopšte upoređuje modernu i srednjovekovnu Srbiju? Ispada da smo mi kao nešto bolji i napredniji od svojih predaka.

zoran

pre 10 godina

Sram te bilo gospodine Dacicu sto tek sada govorite da Srbiji ne trebaju ratovi,a sto to niste pricali 90-ih godina kada ste mene I moje drugove slali u ratove mimo nase volje!Oterali ste nas sa nasih ognjista,a mi smo to tada pricali,ali se tada za takvo razmisljanje ostajalo bez glave!Hapsili su ljude po ulicama Srbije I slali na ratista po Hrvatskoj I Bosni,iako kazete da Srbija nije bila u ratu!Zato gospodine,premijeru Vlade Srbije sada kada se zalazete za to da Srbiji ne trebaju ratovi,treba da kleknete I izvinete se svim tim ljudima,pa ce tek posle toga ovo Vase razmisljanje imati smisla!

iks

pre 10 godina

Dacicu je trebalo 20 godina da shvati da su rat i zatucanost pogubni po Srbiju.

Sad je ostalo jos samo da sacekamo 20 godina da Dinkic shvati elementarnu ekonomiju.

Ili glasaci mozda mogu malo da ubrzaju ovaj proces?

Dodji u Vojvodinu

pre 10 godina

Obidji malo Vojvodinu da vidis kako izgleda, pa onda pricaj o jugu Srbije. Nema 1 km puta da valja, sve je devastirano i unisteno. Novi Sad je poluprovincija zahvaljujuci vama politicarima i svima koji su digli ruke od sebe. Nekada je hranila celu bivsu YU, a sad nema ni za svoje gradjane.
Vasa politika je dovela do svega ovog, a sad se sluzis populistickim izjavama, jer nemate NIKAKVO resenje sta cete sa trecinom nezaposlenog stanovnistva, polovinom gladnog i vise od milion nepismenih!!!!
Cuti bre. Nemate drugi izbor nego da postanete veci evropejci od svih nas koji smo davno hteli da vam vidimo ledja. Kad sklonis Bajatovica i ukines mu primanja od 20.000eur mesecno, onda cu ti verovati.
Ovako: SEDI DOLE-JEDAAAANNNNN.

bbz

pre 10 godina

Premijer Srbije Ivica Dačić izjavio je da Srbiji nisu potrebni ni sukobi, ni ratovi i da niko ne treba da gine za Srbiju, već treba da za nju svi žive i rade.

ovo su vam reci danas Dacica,a 90-tih sta je govorio i on i Nikolic,Sloba,Vucic....jeli patriote?ZLI LJUDI koji su doveli narod na ivicu istrebljenja i taj isti narod podrzava i dalje Vucica,Dacica,Nikolica zaboravljavajuci svo zlo sto su nam ucinili i sto su vratili srbiju unazad 100 godina,da li je neko uopste svestan da Srbija nestaje?duboko smo usli u duznicku krizu i te kredite ce vracati deca nase dece,a 30000 gradjana svake godine napusta srbiju,i sad se nasao Dacic da odvali nesto ovako(a 90-tih je bio udarna Slobina Pesnica)...lupajte minuse...ajde slobodno ako nisam u pravu!dobar deo naroda nije ni svestan sta nas jos ceka,samo polako

jelena jsm

pre 10 godina

Slazem se da Srbiji netrebaju ratovi, vec samo radna mesta. Veliki je broj nas koji vec godinama, nakon stecene diplome, sedimo kuci. Kada bi bar znali koliko jos treba cekati, bilo bi nam lakse.

Branislav Zekic Zeka

pre 10 godina

Ko pobogu sada ovoga tera u ratove i pogibje? Pa on je jedan od onih koji su Devedesetih sa Slobodanom Milosevicem terali u ratove tudju decu. Bio je tada on zvanicni glasogovornik politike jednokrevetne koalicije Milosevic-Markovic i umesto da nakon 5. oktobra bude bar lustriran, on i ona dvojicai, na bruku DOS-a, uce pameti. Kao oni sada stite nas, nasu decu, unuke i generacije od ratovanja i pogibje. A mi kao iz sve snage navrli u ratove a oni nam kao ne daju!
I neka vas bude sram DOS-ovci i vas i pojedine medije jer ste najglasniji u bezrezervnom podrzavanju ove bruke!

Pjer5

pre 10 godina

Reformatori su svuda u svetu docekivani "na noz" ali bez njih ovaj svet se ne bi pomerao napred. Zato mi treba da podrzimo promene koje se desavaju ,jer nista drugo nemamo, a ako ode i ovaj voz ,nista necemo ni imati.

Sve je pocelo u Odesi

pre 10 godina

Bruxelles – Rast tenzija između Hrvatske i Srbije nakon presude Gotovini i Markaču natjerao je briselske stratege da preispitaju vjerojatnost sukoba dviju država. Podaci su porazni za obje zemlje, otkrivaju analitičari

I jedna i druga vojska imaju graha i sličnoga konzerviranog povrća samo za jedno poslijepodne. Goriva bi bilo do sutradan, a ako bi sukob počeo zimi, morao bi se preseliti u beogradsku ili zagrebačku arenu jer nema dovoljno zimskih uniformi. Zrakoplovstva ne postoje ako se izuzmu tajkuni, a logistika je osiromašena kadrom koji je potražio sigurnost u državnoj službi ili poslu s državom. Tako bi gorivo i heroin krenuli tek za desetak dana, koliko rat ne bi potrajao – rekao je Steffan Edberg iz UN-ovog ureda za kontrolu primitivnih zemalja.
Kad je riječ o mentalnom sklopu, i on je i dalje ratoboran na obje strane, osobito na internetu, i spreman se poklati, no ne pod svaku cijenu, napominju stručnjaci.

Prosječan fan pletera ili dvoglavog orla danas nema vremena ratovati i pljačkati, a oni ambiciozniji i etnički čistiti. Krediti, posao, fuš, poroci, obitelj, crkva, nogomet, shopping centri, vjera, ljubav i domovina. On jednostavno nema vremena. Dobra je vijest da su im mladi zatrovani devedesetima, pa potencijal za održivi sukob postoji – smirio je zabrinutost Edberg.
Čini se ipak kako se neki oblik sukoba može očekivati, a skore nogometne utakmice bit će prava prilika za zajedničke manevre svih društvenih slojeva, hrabre se Europljani.

Vesna NS

pre 10 godina

Sve je to Premijer lepo rekao!!!

Steta samo sto su u prethodne dve decenije mnogi zivoti izgubljeni, ne govorim samo o besmislenim ratovima koje smo vodili, vec i o besmislenom inacenju protiv zdravog razuma i celog sveta koje je uslovilo tracenje zivota generacija i generacija, procerdanih upravo zbog politike Premijera i sadasnjih vlastodrzaca!!!

Mozete sad biti ZLATOUSTI koliko hocete, narod ima onu staru: VUK DLAKU MENJA, ALI CUD NIKADA!
Nista vam ne verujem!!!!

GAVRILO

pre 10 godina

Vise od pola zasluga za danasnju sitvaciju ima Aleksandar Vucic koji je predvodnik Vlade u kojoj se nalazis,jedino je Aca uradio neke stvari u borbi protiv kriminala za koje smo smatrali da su nemoguca,tako da treba javno da kazes da nisi ti taj koji je skupio hrabrosti i odigrao kljucne poteze koji su vratili Srbiju u zizu interesovanja evropskih zemalja.

mile

pre 10 godina

Bankrotirali smo finansijski i moralno,jos duhovno vam ostalo da "zavrsite". A Dacic sve siri i siri, i krokodilske suze lije nad napacenim narodom. Pominje Kraljeve, Kraljice, Pukove, Srpske Snaje, Turke, Boga, sve redom, k'o narikaca na sahrani.

diplomata

pre 10 godina

Onaj ko nece rat ne spominje tu rec uopste. A onaj ko preti ratom stalno ga spominje kao necemo rat ali moze da ga bude. Kad hoces da nekome das do znanja da imas pistolj onda mu kazes ,,ja necu da upotrebim pistolj".

ha..

pre 10 godina

??? dovoljno je spakovao za oblake 90ih...eh, što se tada ne doseti ovoga? izgubili bi sve što smo i ovako izgubili, al mnogi ljudi bi živeli

Lalegator

pre 10 godina

Onaj ko nece rat ne spominje tu rec uopste. A onaj ko preti ratom stalno ga spominje kao necemo rat ali moze da ga bude. Kad hoces da nekome das do znanja da imas pistolj onda mu kazes ,,ja necu da upotrebim pistolj".
(diplomata, 19. maj 2013 15:26)

Slazem se,jos samo da nam Ivica kaze ko nam to preti ratom?

Macak

pre 10 godina

Protiv rata je ali je pun razumijevanja za tradicionalne svadje medju drugarima gdje se oni iscakijaju pa im on ide valjda da kaze : Sretne ti rane junace!
Drzava prava?
Laku noc!
Ovakav tip je ministar unutrasnjih poslova , on i drugi vinovnikm teskog nasilnog pokusaja ubistva se malte ne mimoilaze na hodniku u posjeti drugom vinovniku kafanske cakijade.
Ne zanima me koja je stranka na vlasti , vec da li funkcionise zakonska drzava, drzava prava.

S kim si takav si

pre 10 godina

Srbiji ne trebaju ratovi i pogibije. Dovoljni su nam Mrkonjic, Bajatovic, Ruzic, Djukic-Dejanovic, Obradovic. I ako sam izostavio nekog gore navedeni su zaista dovoljni.

winston

pre 10 godina

Vrlo je tesko slusati ovoga, kad je njegova partija sa URS i radikalima, najvecu stetu uradili ovoj zemlji. Nije ni DS mnogo bolji, ali nisu nas vodili u razne ratove sto su upropastili ovu zemlju, i sto za nji jos placama do dan danas. Ali dobro, on je politicar, i kad je ikad cuo politicara da kaze da je pogresio, i da se izvini, sem ako mu to politicki ide u korist?

gillien

pre 10 godina

Sve je ludo u ovoj zemlji. Na sta ce ovo da ispadne, ko zna. Slobin "mali" o miru, M. Dinkic o postenju, pa jos V. Draskovic da zaplace za partizanima....... uzas

pucaju kosti od prijateljskog zagrljaja

pre 10 godina

Prelomnih trenutaka je bilo mnogo. Ovo je samo još jedan na teškom putu oporavka. Samo da ne radi ortopedija!

Vladimir Pula

pre 10 godina

A kojem to narodu trebaju ratovi i pogibelje? Mislim sasvim je korektno sve sto je rekao, ali s druge strane toliko očito da je nepotrebno.

plazma

pre 10 godina

dacic koji uporno pokusava da demistifikuje i demitologizira srpsko drustvo, poziva se na jugovice i kosancic ivana, junake epskih pesama i neistorijske licnosti. mora jos da se uci ivice

MUKNAVI

pre 10 godina

Sa ovaokvom vojskom, stvarno bi bila pogibija. Bila je vezba u potoku, urlici, i..istrca jedna djevojka, sva rascupana, pretrnusmo, sta to bi ..a Igrutin odvali..jel bre, mala, jel tebe ganjala mecka? Nije bre deda, ja sam odbrana, a juri me navala...i ..ene` ga Igrutin, krsti se sada i nogama i rukama, i po nekad uzdahne od pomisli jooooj ..da nas stvarno neko napadne a ovi da nas brane..

lud-zbunjen-normalan

pre 10 godina

"Srbiji ne trebaju ratovi" s ovom parolom je Tadic izgubio izbore, a ti si Dacicu govorio da je to pogresno. A da, ti si se promenio.

Silvester

pre 10 godina

Ma Dačić je pametan i sposoban čovek, budala sam ja što nakon 25 godina i dalje čitam i slušam ovakve stvari i ne mogu da verujem gde se nalazim i sa kakvim narodom živim. Ja sam najgori od svih.

Saša

pre 10 godina

Ja kažem da Srbiji ne trebaju ni poplave ni suše. A sad hoću da mi se svi klanjate zbog moje pameti, vizije, humanizma, mog napornog rada da svi krenemo u bolje sutra.

LeSa

pre 10 godina

“Oni koji su vodili ovu zemlju ranije, imali su alibije za sve što nisu hteli da rade, poput nepravedne međunarodne zajednici i slično..." Pa ti si bio u svim tim vladama!

Grom

pre 10 godina

Jasno nam je- nazad nema, u mestu na valja stojati, napred MORA !
(Olivera, 20. maj 2013 11:48)@Od gledanja u proslost Srbija nista nije dobila...

imam

pre 10 godina

jedan predlog. da narod oformi komisiju koja ce ispitati sve novopecene bogatase od 90-te pa do danas. pa ko nema dokaz o poreklu lepo lincovati na terazijama za primer novim politicarima i lopovima. jer ovako nema sanse da se to ispita "vrana vrani oci ne vadi" izgleda drasticno ali neki su smanjili tako kradje i ubistva drasticno a kod nas jedino tako moze da se resi da sprecimo ovo malo sto je ostalo

Braca

pre 10 godina

U ratu se za juriš javljaju najbolji, a u miru se za juriš u nepotrebne ratove javljaju najgori

Juris je davno mrtav kao kategorija u modernom ratovanju razvojem automatskog naoruzanja do savrsenstva samo sto to jos niko nije napisao u vojnim knjigama za nase akademije. Nazalost to ostaje u glavama ovakvih kao sto je Dacic.
Za ostalo ne znam nista!

miro

pre 10 godina

Gospodine Dačiću, ne slušajte crkvu nego radite za dobrobit svojih građana. Što crkva do sada nije molitvom napravila od Srbije Raj na Zemlji. Sve mi se više čini da je ona uzročnik svih patnji Srpskog naroda u ovih zadnjih 23 godine. Gospodine Dačiću, po crkvenim vlastima vi ne trebate niti pregovarati. Obratite se njima oni će sve riješiti molitvom. Najavljuju molitvu i za KiM. Zaboravio sam stihove jednog velikana srpske poezije, ne mogu se sjetiti ni imena njegovog, ali je upravo napisao stihove u svezi "kada bi se molitvom moglo molitvom izmoliti.....", nešto genijalno. Upravo današnje ponašanje SPC me je podsjetilo na te stihove. Vjerujem da je gospodin Dačić čvrsto na Zemlji i da će danas potpisati sve ono što je prije dogovorio s Prištinom.