Utorak, 05.03.2013.

16:35

"Šanse za datum iste kao juče"

Šanse za dobijanje datum iste su kao i pre <a href="http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=03&dd=04&nav_category=640&nav_id=691905" class="text-link" target= "_blank">šeste runde pregovora u Briselu</a>, jer se juče ništa nije promenilo, kaže za B92 potpredsednica Vlade Suzana Grubješić.

Izvor: B92

"Šanse za datum iste kao juèe" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

perapetrovic

pre 11 godina

Nista od datuma opet.Uvalismo Svabama budjav kukuruz a oni su glavni koji odlucuju.Super Kosovo ostaje i dalje nase.
Pera

leonardo88

pre 11 godina

Pregovaramo o Kosovu. Spremni smo za dijalog i dogovor, to je bio njihov glavni uslov koji smo mi ispunili ne vidim razlog zbog kog nam ne bi da li datum za pregovore.

Konstantin Veliki

pre 11 godina

Ako nam ne daju datum za pregovore doće do velikog nezadovoljstva kod građana, jer smo se stvarno potrudili ovaj put.

gef2007

pre 11 godina

Sve što su tražili mi smo uradili. Borimo se protiv korupcije, pregovaramo o Kosovu, usvajamo zakone i realno se trudimo tako da ne bi bilo loše da budemo nagrađeni makar kao stimulans.

Tiha

pre 11 godina

Drago mi je da će Srbija uskoro dobiti datum pregovora sa EU. Vlast zaista radi na očuvanju teritorijalnog integriteta i suvereniteta. Građani Srbije ne veruju u istraživanje koja pokazuju da je KiM nezavisno.Platforma je jedino konstruktivno rešenje koje može da sačuva Ustav Republike Srbije, i odbrani naše nacionalne interese. Vlast zaista radi za interes naroda i države.

Stanko M.

pre 11 godina

Srbija je uradila sve sta su trazili da bi se priblizila EU, sada nam samo ostaje da cekamo i da se nadamo da ce napokon odrediti taj famozni datum.

Million

pre 11 godina

Jako puno napora se ulaze od strane ove vlade za dobijanje datuma, to mozemo svaki dan da se uverimo. Nadam se da cemo dobiti datum i krenuti dalje

Zlatko

pre 11 godina

Nije trebalo puno vremena evropskim zvaničnicima, da zaključe da su u Srbiju na vlast došli pošteni i časni ljudi poput Tomislava Nikolića i Aleksandra Vučića. Nikolić i Vučić su podigli ugled Srbije u svetu. Srbija više neće biti zemlja u kojoj se strani investitori reketiraju, a tzv. biznismeni preko korumpiranih ministara pišu zakone. Još samo da se reši pitanje Kosova i Srbija će dobiti datum, a uskoro i biti član EU.
(nevena, 5. mart 2013 20:10)

Samo jedno pitanje: Vi zaista vjerujete u ove groteskne bajke i nebuloze koje ste napisali ?!?

FRA

pre 11 godina

Ova ili nije spavala ili se pravi luda .
Pa nije bilo ZEMLJOTRESA , ja ga nisam primetio.

Svaki dan glupe i nebulozne izjave--iz vlade !!!

AleksandarK

pre 11 godina

Kompleksno pitanje, datum ne bi smeo da zavisi i da budemo uslovljeni imamo i mi svoje interese a vec smo se savili do zemlje!

ivica

pre 11 godina

Srbija je učinila veliki napor i donela mnogo teških odluka, kao što je isporučivanje svih optuženih Srba, a to nije ni mali broj, u Hag, i dostavljanje sve dokumentacije haškom sudu. Srbija je velike ustupke napravila i po pitanju Kosova. Gospodin Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, i da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU.

zdravko

pre 11 godina

DS i Boris Tadić su narod Srbije 10 godina pričali da će Nikolić i Vučić ako dođu na vlast zaratiti sa celim svetom, i igrajući na kartu zastrašivanja naroda dobijali izbore, a Sabija sada više cenjena u svetu nego u vreme vladavine Borisa Tadića i DS-a. Kamo lepe sreće, da narod nije verovao Borisu Tadiću i DS-u, pa da su ranije Vučić i Nikolić došli na vlast, Srbija bi već bila u EU.

VeleSrb

pre 11 godina

Zahvaljujući vama i vašem trudu i radu Srbija je za kratko vreme popravila svoj ugled kod evropskih zvaničnika i to je ono što je najvažnije! Puno je urađeno u prethodnih 6-7 meseci i verujem da ćemo dobiti podršku od EU za dobijanje datuma!

BokiV

pre 11 godina

Dijalog sa Prištinom se odvija u dobrom pravcu,ali samo zahvaljujući ovoj vladi! Nesumljivo je da je EU dosta promenila stav prema Srbiji i da im je napokon jasno da imamo odgovornu vladu koja radi za dobrobit svojih građana i želi maksimalno da sarađuje sa Evropom,što Srbiji može doneti,ako ne datum u ovom trenutku,onda sigurno veći ugled u Evropi.

depos

pre 11 godina

Ako Srbija prizna Kosovo moze se oprostiti od EU.Jedini razlog zasto EU pregovara sa Srbijom je zbog resavanja Kosovskog pitanja.Briselu je bitna stabilnost u regionu i to postize na stetu Srbije.Nije bitno da li su na vlasti komunsti(Milosevic),nacionalisti(Seselj)ili demokrate(Djindjic,Kostunica...)politika zapada(Vasington,Berlin)se ne menja.

milica

pre 11 godina

Ova vlada na celu sa Vucicem je do sada dobro radila svoj posao,zapocete su reforme i krenula je bitka protiv kriminala,uradjeni su neki potezi za koje nismo verovali da ce se ikada desiti.To je prepoznala i EU pa ce uskoro stici nagrada u vidu dobijanja datuma za pocetak pregovora oko pridruzivanja.

Jugoslav

pre 11 godina

Ja,kao i većina građana Srbije se nadam kompromisnom rešenju kada je Kosovo u pitanju.Evropski zvaničnici bi kao posrednici u dijalogu mogli imati presudnu ulogu kada je problem južne srpske pokraine u pitanju. Verujem u pozitivan ishod,uzdam se u pregovarački tim i napore koji se ulažu kada je ovaj problem u pitanju!

nevena

pre 11 godina

Nije trebalo puno vremena evropskim zvaničnicima, da zaključe da su u Srbiju na vlast došli pošteni i časni ljudi poput Tomislava Nikolića i Aleksandra Vučića. Nikolić i Vučić su podigli ugled Srbije u svetu. Srbija više neće biti zemlja u kojoj se strani investitori reketiraju, a tzv. biznismeni preko korumpiranih ministara pišu zakone. Još samo da se reši pitanje Kosova i Srbija će dobiti datum, a uskoro i biti član EU.

todoran

pre 11 godina

Sa Vučićem i Nikolićem Srbija i ima neke šanse da dobije datum za pregovore sa EU, ali sa državom kakvu smo je imali u vreme DS-a mi nikada datum za pregovore ne bi dobili. U vreme Borisa Tadića, nije problem bilo samo Kosovo, kako to Tadić želi da predstavi, nego je možda još veći problem bila država u kojoj caruje korupcija, i u kojoj se strani investitori reketiraju. Takva Srbija nikada ne bi dobila datum, pa čak i da prizna nezavisnost Kosova.

skakavac

pre 11 godina

Uveren sam da će Srbija dobiti datum za početak pregovora bez obzira na rezultete u pregovorima zato što je više nego očigledno da Priština namerno sputava dalji tok pregovora.

Muka mi je vise od vas kad vidm sta urs radi ovde u Loznici.

pre 11 godina

Od urs-a to malo zavisi.
A malo, znaci opet vi nista neznate vi ste jedna mala stranka i od vas nista ne zavisi.
Zvuci poznato vam ovo.
Izgleda blize se izbori i ako se nista ne promeni samo da vi odete u politicku istoriju a neki malo i do zabele od vrha pa do lokala.
Nazalost moram to da kazem da bi voleo da o radikali sa svojom vudu magijom i svim ostalim budalastinama predju cenzus a samo vi ne.

ostoja

pre 11 godina

Kompromis u vezi problema Kosova je u redu, ali ako od nas traže da te zajednice srpskih opština postoje tek onako radi reda, a da nemaju nikakve nadležnosti, to nije kompromis. Kompromis podrazumela da i Albanci nešto popuste, a ne samo Srbija, i ne vidim gde to više Srbija može da popusti, i to treba jasno staviti do znanja evropskim liderima, da Srbija neće samo zarad dobijanja datuma prihvatiti bilo šta. Inače, imam poverenje u državni vrh Srbije da će doći do rešenja kojim će se zaštititi Srbi i drugi nealbanci na Kosovu.

marija

pre 11 godina

Utisak je da je Srbija preuzela inicijativu u razgovorima o Kosovu, i to je dobro. Konačno Srbija prva predlaže rešenja i želi da pitanje Kosova bude rešeno u potpunosti. Na taj način Srbija može više dobiti, a tim pristupom Srbija dobija i naklonost evropskih i američkih zvaničnika, o čemu svedoči i pismo gospođe Hilari Klinton koje je ona uputila Dačiću.

Добошар

pre 11 godina

Ова влада је све урадила што је било у нјеној моћи за добијање датума. На потезу је ЕУ.

bezimena

pre 11 godina

Jedino shto je dobro je shto mozhemo da odemo odavde u neku drugu chlanicu eu pa tamo da neshto mazhemo na hleb.
(MaX, 5. mart 2013 18:23)

Možete i sada, kao što ćete moći i tada, samo na CRNO!

p.s. parama iz pretpristupnih fondova se otvaraju i neka radna mesta, jer na unapredjivanju odredjenih segmenata društva mora neko i da radi, a datum još znači da strani ulagači mogu da veruju Srbiji pa to dalje znači, nama neophodne, investicije itd.

JAlovi Šor

pre 11 godina

KAda je datum zavisio od Srbije u zadnjih 8 meseci? Vidi se pomak po svim pitanjima. Da lu nas EU želi ili ne želi- saznaćemo uskoro..

neven

pre 11 godina

Ako Srbija i ne dobije taj čuveni datum, nije kraj svata. Ako ga ne dobijemo sada, dobićemo ga nekom drugom prilikom. Ako smo mogli DOS-u, u različitim oblicima da damo 12 godina, i da na kraju ne dobijemo datu, pa možemo i SNS-u da damo 12 meseci, a ne da posle 6 meseci, ako ne dobijemo datum, a možda ga i dobijemo, da kritikujemo SNS, a ćutali smo ovih 12 godina vladavine tzv. demokratskih snaga. Od tih 12 godina DS možda samo 2-3 godine nije bio u vlasti, i sada će simpatizeri DS-a da kritikuju Vučića, ako ne dobije datum posle 6 meseci vladavine, a ćutali su kada nismo dobili datum u prethodnih 12 godina, od kojih, ponavljam, DS nije bio u vlast možda 2-3 godine.

mile

pre 11 godina

Postoje realne šanse da Srbija dobije datum za početak pregovora sa EU, jer je Srbija podigla svoj kredibilitet pre svega zbog iskrene posvećenosti vlade Srbije, a posebno Vučića na iskorenjivanju kriminala i korupcije. Zemlje u kojima caruje kriminal i korupcija niko ne ceni. Takve zemlje EU ne trebaju, i da Srbija nije počela iskreno i bezkompromisno da se bori sa korupcojom, nas u EU ne bi primili, pa ni po cenu da priznamo Kosovo.

MaX

pre 11 godina

Samo nesto da pitam, kad dobijemo "datum" jer moze to da se maze na hleb?
(igor, 5. mart 2013 16:52)

Da, jer se otvaraju pretpristupni fondovi....bez kojih sledi bankrot.
(bezimena, 5. mart 2013 17:45)

Znash li chemu sluzhe prepristupni fondovi? Svakako ne da bi mi izmirivali nashe dugove, vec da ih iskoristimo za shta nam kazhu da ih iskoristimo, tj. uskladjivanje njihove prakse sa nashom. Tako da ne, ne mazhe se na hleb, kao ni samo chlanstvo. Jedino shto je dobro je shto mozhemo da odemo odavde u neku drugu chlanicu eu pa tamo da neshto mazhemo na hleb. Da li se neko pita koju korist EU mozhe imati od nas i koji su njeni interesi u svemu ovome?

igor

pre 11 godina

A, pa veliko ti hvala bezimena, znaci ne maze se datum, nego "pretpristupni fondovi". A ti pretpristupni fondovi mora da imaju neku bas veliku kaloricnu vrednost, cak i vecu od pristupnih, vidim nesto kod bugara, rumuna, portugalaca, italijana, grka se tesko mazu, al mora da su ovi pretpristupni laksi za mazanje (naroda).

Aleksandar

pre 11 godina

Ma nemojte da se sekirate, će vam izađu bore... Ako i ne dobijemo taj mitski datum, lako ćemo rešiti problem - promenićemo kalendar.

bezimena

pre 11 godina

Samo nesto da pitam, kad dobijemo "datum" jer moze to da se maze na hleb?
(igor, 5. mart 2013 16:52)

Da, jer se otvaraju pretpristupni fondovi....bez kojih sledi bankrot.

Gabi

pre 11 godina

...prvo su bili tehnički pregovori, a onda je dijalog podignut na viši nivo.

Moram da primetim da je gospođa nesvesno priznala da ih je Stefanović tehničkim pregovorima i doveo do višeg nivoa dijaloga, a sve vreme zasluge sebi pripisuje nova vlada!

igor

pre 11 godina

Samo nesto da pitam, kad dobijemo "datum" jer moze to da se maze na hleb? Mislim, posto za hleb jos i skrpim nekako, bilo bi super kad bi datum mogao da se namaze, da obogati ukus suva leba. A ako ne moze jel moze bar da se trampi za nesto, npr za placanje racuna (struja, grejanje komunalije)?

igor

pre 11 godina

Samo nesto da pitam, kad dobijemo "datum" jer moze to da se maze na hleb? Mislim, posto za hleb jos i skrpim nekako, bilo bi super kad bi datum mogao da se namaze, da obogati ukus suva leba. A ako ne moze jel moze bar da se trampi za nesto, npr za placanje racuna (struja, grejanje komunalije)?

bezimena

pre 11 godina

Samo nesto da pitam, kad dobijemo "datum" jer moze to da se maze na hleb?
(igor, 5. mart 2013 16:52)

Da, jer se otvaraju pretpristupni fondovi....bez kojih sledi bankrot.

igor

pre 11 godina

A, pa veliko ti hvala bezimena, znaci ne maze se datum, nego "pretpristupni fondovi". A ti pretpristupni fondovi mora da imaju neku bas veliku kaloricnu vrednost, cak i vecu od pristupnih, vidim nesto kod bugara, rumuna, portugalaca, italijana, grka se tesko mazu, al mora da su ovi pretpristupni laksi za mazanje (naroda).

Aleksandar

pre 11 godina

Ma nemojte da se sekirate, će vam izađu bore... Ako i ne dobijemo taj mitski datum, lako ćemo rešiti problem - promenićemo kalendar.

Gabi

pre 11 godina

...prvo su bili tehnički pregovori, a onda je dijalog podignut na viši nivo.

Moram da primetim da je gospođa nesvesno priznala da ih je Stefanović tehničkim pregovorima i doveo do višeg nivoa dijaloga, a sve vreme zasluge sebi pripisuje nova vlada!

Zlatko

pre 11 godina

Nije trebalo puno vremena evropskim zvaničnicima, da zaključe da su u Srbiju na vlast došli pošteni i časni ljudi poput Tomislava Nikolića i Aleksandra Vučića. Nikolić i Vučić su podigli ugled Srbije u svetu. Srbija više neće biti zemlja u kojoj se strani investitori reketiraju, a tzv. biznismeni preko korumpiranih ministara pišu zakone. Još samo da se reši pitanje Kosova i Srbija će dobiti datum, a uskoro i biti član EU.
(nevena, 5. mart 2013 20:10)

Samo jedno pitanje: Vi zaista vjerujete u ove groteskne bajke i nebuloze koje ste napisali ?!?

bezimena

pre 11 godina

Jedino shto je dobro je shto mozhemo da odemo odavde u neku drugu chlanicu eu pa tamo da neshto mazhemo na hleb.
(MaX, 5. mart 2013 18:23)

Možete i sada, kao što ćete moći i tada, samo na CRNO!

p.s. parama iz pretpristupnih fondova se otvaraju i neka radna mesta, jer na unapredjivanju odredjenih segmenata društva mora neko i da radi, a datum još znači da strani ulagači mogu da veruju Srbiji pa to dalje znači, nama neophodne, investicije itd.

mile

pre 11 godina

Postoje realne šanse da Srbija dobije datum za početak pregovora sa EU, jer je Srbija podigla svoj kredibilitet pre svega zbog iskrene posvećenosti vlade Srbije, a posebno Vučića na iskorenjivanju kriminala i korupcije. Zemlje u kojima caruje kriminal i korupcija niko ne ceni. Takve zemlje EU ne trebaju, i da Srbija nije počela iskreno i bezkompromisno da se bori sa korupcojom, nas u EU ne bi primili, pa ni po cenu da priznamo Kosovo.

MaX

pre 11 godina

Samo nesto da pitam, kad dobijemo "datum" jer moze to da se maze na hleb?
(igor, 5. mart 2013 16:52)

Da, jer se otvaraju pretpristupni fondovi....bez kojih sledi bankrot.
(bezimena, 5. mart 2013 17:45)

Znash li chemu sluzhe prepristupni fondovi? Svakako ne da bi mi izmirivali nashe dugove, vec da ih iskoristimo za shta nam kazhu da ih iskoristimo, tj. uskladjivanje njihove prakse sa nashom. Tako da ne, ne mazhe se na hleb, kao ni samo chlanstvo. Jedino shto je dobro je shto mozhemo da odemo odavde u neku drugu chlanicu eu pa tamo da neshto mazhemo na hleb. Da li se neko pita koju korist EU mozhe imati od nas i koji su njeni interesi u svemu ovome?

FRA

pre 11 godina

Ova ili nije spavala ili se pravi luda .
Pa nije bilo ZEMLJOTRESA , ja ga nisam primetio.

Svaki dan glupe i nebulozne izjave--iz vlade !!!

JAlovi Šor

pre 11 godina

KAda je datum zavisio od Srbije u zadnjih 8 meseci? Vidi se pomak po svim pitanjima. Da lu nas EU želi ili ne želi- saznaćemo uskoro..

neven

pre 11 godina

Ako Srbija i ne dobije taj čuveni datum, nije kraj svata. Ako ga ne dobijemo sada, dobićemo ga nekom drugom prilikom. Ako smo mogli DOS-u, u različitim oblicima da damo 12 godina, i da na kraju ne dobijemo datu, pa možemo i SNS-u da damo 12 meseci, a ne da posle 6 meseci, ako ne dobijemo datum, a možda ga i dobijemo, da kritikujemo SNS, a ćutali smo ovih 12 godina vladavine tzv. demokratskih snaga. Od tih 12 godina DS možda samo 2-3 godine nije bio u vlasti, i sada će simpatizeri DS-a da kritikuju Vučića, ako ne dobije datum posle 6 meseci vladavine, a ćutali su kada nismo dobili datum u prethodnih 12 godina, od kojih, ponavljam, DS nije bio u vlast možda 2-3 godine.

todoran

pre 11 godina

Sa Vučićem i Nikolićem Srbija i ima neke šanse da dobije datum za pregovore sa EU, ali sa državom kakvu smo je imali u vreme DS-a mi nikada datum za pregovore ne bi dobili. U vreme Borisa Tadića, nije problem bilo samo Kosovo, kako to Tadić želi da predstavi, nego je možda još veći problem bila država u kojoj caruje korupcija, i u kojoj se strani investitori reketiraju. Takva Srbija nikada ne bi dobila datum, pa čak i da prizna nezavisnost Kosova.

zdravko

pre 11 godina

DS i Boris Tadić su narod Srbije 10 godina pričali da će Nikolić i Vučić ako dođu na vlast zaratiti sa celim svetom, i igrajući na kartu zastrašivanja naroda dobijali izbore, a Sabija sada više cenjena u svetu nego u vreme vladavine Borisa Tadića i DS-a. Kamo lepe sreće, da narod nije verovao Borisu Tadiću i DS-u, pa da su ranije Vučić i Nikolić došli na vlast, Srbija bi već bila u EU.

Muka mi je vise od vas kad vidm sta urs radi ovde u Loznici.

pre 11 godina

Od urs-a to malo zavisi.
A malo, znaci opet vi nista neznate vi ste jedna mala stranka i od vas nista ne zavisi.
Zvuci poznato vam ovo.
Izgleda blize se izbori i ako se nista ne promeni samo da vi odete u politicku istoriju a neki malo i do zabele od vrha pa do lokala.
Nazalost moram to da kazem da bi voleo da o radikali sa svojom vudu magijom i svim ostalim budalastinama predju cenzus a samo vi ne.

nevena

pre 11 godina

Nije trebalo puno vremena evropskim zvaničnicima, da zaključe da su u Srbiju na vlast došli pošteni i časni ljudi poput Tomislava Nikolića i Aleksandra Vučića. Nikolić i Vučić su podigli ugled Srbije u svetu. Srbija više neće biti zemlja u kojoj se strani investitori reketiraju, a tzv. biznismeni preko korumpiranih ministara pišu zakone. Još samo da se reši pitanje Kosova i Srbija će dobiti datum, a uskoro i biti član EU.

ivica

pre 11 godina

Srbija je učinila veliki napor i donela mnogo teških odluka, kao što je isporučivanje svih optuženih Srba, a to nije ni mali broj, u Hag, i dostavljanje sve dokumentacije haškom sudu. Srbija je velike ustupke napravila i po pitanju Kosova. Gospodin Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, i da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU.

VeleSrb

pre 11 godina

Zahvaljujući vama i vašem trudu i radu Srbija je za kratko vreme popravila svoj ugled kod evropskih zvaničnika i to je ono što je najvažnije! Puno je urađeno u prethodnih 6-7 meseci i verujem da ćemo dobiti podršku od EU za dobijanje datuma!

BokiV

pre 11 godina

Dijalog sa Prištinom se odvija u dobrom pravcu,ali samo zahvaljujući ovoj vladi! Nesumljivo je da je EU dosta promenila stav prema Srbiji i da im je napokon jasno da imamo odgovornu vladu koja radi za dobrobit svojih građana i želi maksimalno da sarađuje sa Evropom,što Srbiji može doneti,ako ne datum u ovom trenutku,onda sigurno veći ugled u Evropi.

marija

pre 11 godina

Utisak je da je Srbija preuzela inicijativu u razgovorima o Kosovu, i to je dobro. Konačno Srbija prva predlaže rešenja i želi da pitanje Kosova bude rešeno u potpunosti. Na taj način Srbija može više dobiti, a tim pristupom Srbija dobija i naklonost evropskih i američkih zvaničnika, o čemu svedoči i pismo gospođe Hilari Klinton koje je ona uputila Dačiću.

ostoja

pre 11 godina

Kompromis u vezi problema Kosova je u redu, ali ako od nas traže da te zajednice srpskih opština postoje tek onako radi reda, a da nemaju nikakve nadležnosti, to nije kompromis. Kompromis podrazumela da i Albanci nešto popuste, a ne samo Srbija, i ne vidim gde to više Srbija može da popusti, i to treba jasno staviti do znanja evropskim liderima, da Srbija neće samo zarad dobijanja datuma prihvatiti bilo šta. Inače, imam poverenje u državni vrh Srbije da će doći do rešenja kojim će se zaštititi Srbi i drugi nealbanci na Kosovu.

Jugoslav

pre 11 godina

Ja,kao i većina građana Srbije se nadam kompromisnom rešenju kada je Kosovo u pitanju.Evropski zvaničnici bi kao posrednici u dijalogu mogli imati presudnu ulogu kada je problem južne srpske pokraine u pitanju. Verujem u pozitivan ishod,uzdam se u pregovarački tim i napore koji se ulažu kada je ovaj problem u pitanju!

depos

pre 11 godina

Ako Srbija prizna Kosovo moze se oprostiti od EU.Jedini razlog zasto EU pregovara sa Srbijom je zbog resavanja Kosovskog pitanja.Briselu je bitna stabilnost u regionu i to postize na stetu Srbije.Nije bitno da li su na vlasti komunsti(Milosevic),nacionalisti(Seselj)ili demokrate(Djindjic,Kostunica...)politika zapada(Vasington,Berlin)se ne menja.

Stanko M.

pre 11 godina

Srbija je uradila sve sta su trazili da bi se priblizila EU, sada nam samo ostaje da cekamo i da se nadamo da ce napokon odrediti taj famozni datum.

Million

pre 11 godina

Jako puno napora se ulaze od strane ove vlade za dobijanje datuma, to mozemo svaki dan da se uverimo. Nadam se da cemo dobiti datum i krenuti dalje

perapetrovic

pre 11 godina

Nista od datuma opet.Uvalismo Svabama budjav kukuruz a oni su glavni koji odlucuju.Super Kosovo ostaje i dalje nase.
Pera

Добошар

pre 11 godina

Ова влада је све урадила што је било у нјеној моћи за добијање датума. На потезу је ЕУ.

skakavac

pre 11 godina

Uveren sam da će Srbija dobiti datum za početak pregovora bez obzira na rezultete u pregovorima zato što je više nego očigledno da Priština namerno sputava dalji tok pregovora.

milica

pre 11 godina

Ova vlada na celu sa Vucicem je do sada dobro radila svoj posao,zapocete su reforme i krenula je bitka protiv kriminala,uradjeni su neki potezi za koje nismo verovali da ce se ikada desiti.To je prepoznala i EU pa ce uskoro stici nagrada u vidu dobijanja datuma za pocetak pregovora oko pridruzivanja.

AleksandarK

pre 11 godina

Kompleksno pitanje, datum ne bi smeo da zavisi i da budemo uslovljeni imamo i mi svoje interese a vec smo se savili do zemlje!

Tiha

pre 11 godina

Drago mi je da će Srbija uskoro dobiti datum pregovora sa EU. Vlast zaista radi na očuvanju teritorijalnog integriteta i suvereniteta. Građani Srbije ne veruju u istraživanje koja pokazuju da je KiM nezavisno.Platforma je jedino konstruktivno rešenje koje može da sačuva Ustav Republike Srbije, i odbrani naše nacionalne interese. Vlast zaista radi za interes naroda i države.

leonardo88

pre 11 godina

Pregovaramo o Kosovu. Spremni smo za dijalog i dogovor, to je bio njihov glavni uslov koji smo mi ispunili ne vidim razlog zbog kog nam ne bi da li datum za pregovore.

Konstantin Veliki

pre 11 godina

Ako nam ne daju datum za pregovore doće do velikog nezadovoljstva kod građana, jer smo se stvarno potrudili ovaj put.

gef2007

pre 11 godina

Sve što su tražili mi smo uradili. Borimo se protiv korupcije, pregovaramo o Kosovu, usvajamo zakone i realno se trudimo tako da ne bi bilo loše da budemo nagrađeni makar kao stimulans.

nevena

pre 11 godina

Nije trebalo puno vremena evropskim zvaničnicima, da zaključe da su u Srbiju na vlast došli pošteni i časni ljudi poput Tomislava Nikolića i Aleksandra Vučića. Nikolić i Vučić su podigli ugled Srbije u svetu. Srbija više neće biti zemlja u kojoj se strani investitori reketiraju, a tzv. biznismeni preko korumpiranih ministara pišu zakone. Još samo da se reši pitanje Kosova i Srbija će dobiti datum, a uskoro i biti član EU.

igor

pre 11 godina

Samo nesto da pitam, kad dobijemo "datum" jer moze to da se maze na hleb? Mislim, posto za hleb jos i skrpim nekako, bilo bi super kad bi datum mogao da se namaze, da obogati ukus suva leba. A ako ne moze jel moze bar da se trampi za nesto, npr za placanje racuna (struja, grejanje komunalije)?

bezimena

pre 11 godina

Samo nesto da pitam, kad dobijemo "datum" jer moze to da se maze na hleb?
(igor, 5. mart 2013 16:52)

Da, jer se otvaraju pretpristupni fondovi....bez kojih sledi bankrot.

mile

pre 11 godina

Postoje realne šanse da Srbija dobije datum za početak pregovora sa EU, jer je Srbija podigla svoj kredibilitet pre svega zbog iskrene posvećenosti vlade Srbije, a posebno Vučića na iskorenjivanju kriminala i korupcije. Zemlje u kojima caruje kriminal i korupcija niko ne ceni. Takve zemlje EU ne trebaju, i da Srbija nije počela iskreno i bezkompromisno da se bori sa korupcojom, nas u EU ne bi primili, pa ni po cenu da priznamo Kosovo.

todoran

pre 11 godina

Sa Vučićem i Nikolićem Srbija i ima neke šanse da dobije datum za pregovore sa EU, ali sa državom kakvu smo je imali u vreme DS-a mi nikada datum za pregovore ne bi dobili. U vreme Borisa Tadića, nije problem bilo samo Kosovo, kako to Tadić želi da predstavi, nego je možda još veći problem bila država u kojoj caruje korupcija, i u kojoj se strani investitori reketiraju. Takva Srbija nikada ne bi dobila datum, pa čak i da prizna nezavisnost Kosova.

igor

pre 11 godina

A, pa veliko ti hvala bezimena, znaci ne maze se datum, nego "pretpristupni fondovi". A ti pretpristupni fondovi mora da imaju neku bas veliku kaloricnu vrednost, cak i vecu od pristupnih, vidim nesto kod bugara, rumuna, portugalaca, italijana, grka se tesko mazu, al mora da su ovi pretpristupni laksi za mazanje (naroda).

neven

pre 11 godina

Ako Srbija i ne dobije taj čuveni datum, nije kraj svata. Ako ga ne dobijemo sada, dobićemo ga nekom drugom prilikom. Ako smo mogli DOS-u, u različitim oblicima da damo 12 godina, i da na kraju ne dobijemo datu, pa možemo i SNS-u da damo 12 meseci, a ne da posle 6 meseci, ako ne dobijemo datum, a možda ga i dobijemo, da kritikujemo SNS, a ćutali smo ovih 12 godina vladavine tzv. demokratskih snaga. Od tih 12 godina DS možda samo 2-3 godine nije bio u vlasti, i sada će simpatizeri DS-a da kritikuju Vučića, ako ne dobije datum posle 6 meseci vladavine, a ćutali su kada nismo dobili datum u prethodnih 12 godina, od kojih, ponavljam, DS nije bio u vlast možda 2-3 godine.

marija

pre 11 godina

Utisak je da je Srbija preuzela inicijativu u razgovorima o Kosovu, i to je dobro. Konačno Srbija prva predlaže rešenja i želi da pitanje Kosova bude rešeno u potpunosti. Na taj način Srbija može više dobiti, a tim pristupom Srbija dobija i naklonost evropskih i američkih zvaničnika, o čemu svedoči i pismo gospođe Hilari Klinton koje je ona uputila Dačiću.

Добошар

pre 11 godina

Ова влада је све урадила што је било у нјеној моћи за добијање датума. На потезу је ЕУ.

JAlovi Šor

pre 11 godina

KAda je datum zavisio od Srbije u zadnjih 8 meseci? Vidi se pomak po svim pitanjima. Da lu nas EU želi ili ne želi- saznaćemo uskoro..

BokiV

pre 11 godina

Dijalog sa Prištinom se odvija u dobrom pravcu,ali samo zahvaljujući ovoj vladi! Nesumljivo je da je EU dosta promenila stav prema Srbiji i da im je napokon jasno da imamo odgovornu vladu koja radi za dobrobit svojih građana i želi maksimalno da sarađuje sa Evropom,što Srbiji može doneti,ako ne datum u ovom trenutku,onda sigurno veći ugled u Evropi.

depos

pre 11 godina

Ako Srbija prizna Kosovo moze se oprostiti od EU.Jedini razlog zasto EU pregovara sa Srbijom je zbog resavanja Kosovskog pitanja.Briselu je bitna stabilnost u regionu i to postize na stetu Srbije.Nije bitno da li su na vlasti komunsti(Milosevic),nacionalisti(Seselj)ili demokrate(Djindjic,Kostunica...)politika zapada(Vasington,Berlin)se ne menja.

Tiha

pre 11 godina

Drago mi je da će Srbija uskoro dobiti datum pregovora sa EU. Vlast zaista radi na očuvanju teritorijalnog integriteta i suvereniteta. Građani Srbije ne veruju u istraživanje koja pokazuju da je KiM nezavisno.Platforma je jedino konstruktivno rešenje koje može da sačuva Ustav Republike Srbije, i odbrani naše nacionalne interese. Vlast zaista radi za interes naroda i države.

bezimena

pre 11 godina

Jedino shto je dobro je shto mozhemo da odemo odavde u neku drugu chlanicu eu pa tamo da neshto mazhemo na hleb.
(MaX, 5. mart 2013 18:23)

Možete i sada, kao što ćete moći i tada, samo na CRNO!

p.s. parama iz pretpristupnih fondova se otvaraju i neka radna mesta, jer na unapredjivanju odredjenih segmenata društva mora neko i da radi, a datum još znači da strani ulagači mogu da veruju Srbiji pa to dalje znači, nama neophodne, investicije itd.

milica

pre 11 godina

Ova vlada na celu sa Vucicem je do sada dobro radila svoj posao,zapocete su reforme i krenula je bitka protiv kriminala,uradjeni su neki potezi za koje nismo verovali da ce se ikada desiti.To je prepoznala i EU pa ce uskoro stici nagrada u vidu dobijanja datuma za pocetak pregovora oko pridruzivanja.

VeleSrb

pre 11 godina

Zahvaljujući vama i vašem trudu i radu Srbija je za kratko vreme popravila svoj ugled kod evropskih zvaničnika i to je ono što je najvažnije! Puno je urađeno u prethodnih 6-7 meseci i verujem da ćemo dobiti podršku od EU za dobijanje datuma!

Jugoslav

pre 11 godina

Ja,kao i većina građana Srbije se nadam kompromisnom rešenju kada je Kosovo u pitanju.Evropski zvaničnici bi kao posrednici u dijalogu mogli imati presudnu ulogu kada je problem južne srpske pokraine u pitanju. Verujem u pozitivan ishod,uzdam se u pregovarački tim i napore koji se ulažu kada je ovaj problem u pitanju!

MaX

pre 11 godina

Samo nesto da pitam, kad dobijemo "datum" jer moze to da se maze na hleb?
(igor, 5. mart 2013 16:52)

Da, jer se otvaraju pretpristupni fondovi....bez kojih sledi bankrot.
(bezimena, 5. mart 2013 17:45)

Znash li chemu sluzhe prepristupni fondovi? Svakako ne da bi mi izmirivali nashe dugove, vec da ih iskoristimo za shta nam kazhu da ih iskoristimo, tj. uskladjivanje njihove prakse sa nashom. Tako da ne, ne mazhe se na hleb, kao ni samo chlanstvo. Jedino shto je dobro je shto mozhemo da odemo odavde u neku drugu chlanicu eu pa tamo da neshto mazhemo na hleb. Da li se neko pita koju korist EU mozhe imati od nas i koji su njeni interesi u svemu ovome?

ostoja

pre 11 godina

Kompromis u vezi problema Kosova je u redu, ali ako od nas traže da te zajednice srpskih opština postoje tek onako radi reda, a da nemaju nikakve nadležnosti, to nije kompromis. Kompromis podrazumela da i Albanci nešto popuste, a ne samo Srbija, i ne vidim gde to više Srbija može da popusti, i to treba jasno staviti do znanja evropskim liderima, da Srbija neće samo zarad dobijanja datuma prihvatiti bilo šta. Inače, imam poverenje u državni vrh Srbije da će doći do rešenja kojim će se zaštititi Srbi i drugi nealbanci na Kosovu.

zdravko

pre 11 godina

DS i Boris Tadić su narod Srbije 10 godina pričali da će Nikolić i Vučić ako dođu na vlast zaratiti sa celim svetom, i igrajući na kartu zastrašivanja naroda dobijali izbore, a Sabija sada više cenjena u svetu nego u vreme vladavine Borisa Tadića i DS-a. Kamo lepe sreće, da narod nije verovao Borisu Tadiću i DS-u, pa da su ranije Vučić i Nikolić došli na vlast, Srbija bi već bila u EU.

AleksandarK

pre 11 godina

Kompleksno pitanje, datum ne bi smeo da zavisi i da budemo uslovljeni imamo i mi svoje interese a vec smo se savili do zemlje!

Stanko M.

pre 11 godina

Srbija je uradila sve sta su trazili da bi se priblizila EU, sada nam samo ostaje da cekamo i da se nadamo da ce napokon odrediti taj famozni datum.

Million

pre 11 godina

Jako puno napora se ulaze od strane ove vlade za dobijanje datuma, to mozemo svaki dan da se uverimo. Nadam se da cemo dobiti datum i krenuti dalje

Gabi

pre 11 godina

...prvo su bili tehnički pregovori, a onda je dijalog podignut na viši nivo.

Moram da primetim da je gospođa nesvesno priznala da ih je Stefanović tehničkim pregovorima i doveo do višeg nivoa dijaloga, a sve vreme zasluge sebi pripisuje nova vlada!

skakavac

pre 11 godina

Uveren sam da će Srbija dobiti datum za početak pregovora bez obzira na rezultete u pregovorima zato što je više nego očigledno da Priština namerno sputava dalji tok pregovora.

ivica

pre 11 godina

Srbija je učinila veliki napor i donela mnogo teških odluka, kao što je isporučivanje svih optuženih Srba, a to nije ni mali broj, u Hag, i dostavljanje sve dokumentacije haškom sudu. Srbija je velike ustupke napravila i po pitanju Kosova. Gospodin Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, i da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU.

Aleksandar

pre 11 godina

Ma nemojte da se sekirate, će vam izađu bore... Ako i ne dobijemo taj mitski datum, lako ćemo rešiti problem - promenićemo kalendar.

Zlatko

pre 11 godina

Nije trebalo puno vremena evropskim zvaničnicima, da zaključe da su u Srbiju na vlast došli pošteni i časni ljudi poput Tomislava Nikolića i Aleksandra Vučića. Nikolić i Vučić su podigli ugled Srbije u svetu. Srbija više neće biti zemlja u kojoj se strani investitori reketiraju, a tzv. biznismeni preko korumpiranih ministara pišu zakone. Još samo da se reši pitanje Kosova i Srbija će dobiti datum, a uskoro i biti član EU.
(nevena, 5. mart 2013 20:10)

Samo jedno pitanje: Vi zaista vjerujete u ove groteskne bajke i nebuloze koje ste napisali ?!?

Konstantin Veliki

pre 11 godina

Ako nam ne daju datum za pregovore doće do velikog nezadovoljstva kod građana, jer smo se stvarno potrudili ovaj put.

Muka mi je vise od vas kad vidm sta urs radi ovde u Loznici.

pre 11 godina

Od urs-a to malo zavisi.
A malo, znaci opet vi nista neznate vi ste jedna mala stranka i od vas nista ne zavisi.
Zvuci poznato vam ovo.
Izgleda blize se izbori i ako se nista ne promeni samo da vi odete u politicku istoriju a neki malo i do zabele od vrha pa do lokala.
Nazalost moram to da kazem da bi voleo da o radikali sa svojom vudu magijom i svim ostalim budalastinama predju cenzus a samo vi ne.

FRA

pre 11 godina

Ova ili nije spavala ili se pravi luda .
Pa nije bilo ZEMLJOTRESA , ja ga nisam primetio.

Svaki dan glupe i nebulozne izjave--iz vlade !!!

leonardo88

pre 11 godina

Pregovaramo o Kosovu. Spremni smo za dijalog i dogovor, to je bio njihov glavni uslov koji smo mi ispunili ne vidim razlog zbog kog nam ne bi da li datum za pregovore.

gef2007

pre 11 godina

Sve što su tražili mi smo uradili. Borimo se protiv korupcije, pregovaramo o Kosovu, usvajamo zakone i realno se trudimo tako da ne bi bilo loše da budemo nagrađeni makar kao stimulans.

perapetrovic

pre 11 godina

Nista od datuma opet.Uvalismo Svabama budjav kukuruz a oni su glavni koji odlucuju.Super Kosovo ostaje i dalje nase.
Pera