Četvrtak, 06.12.2012.

08:21

Predstavnici Srba s državnim vrhom

U Predsedništvo Srbije stigli su predsednici četiri opštine sa severa Kosova gde treba da državni vrh trebalo da ih upozna sa detaljima dogovora iz Brisela.

Izvor: B92

Predstavnici Srba s državnim vrhom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

bezimena

pre 11 godina

Srbi sa Kosova mogu sada zajedno sa vrhom države da zajednički reše problem.Ovo je za pohvalu.
(MIKA, 6. decembar 2012 22:13)

Pričate gluposti. Ne mislite valjda da će predsednici nekih opština (koje su ukupno velike koliko jedna BG Mesna zajednica) da rešavaju (medju)državna pitanja!?
Problemi se rešavaju u Briselu, na državnom nivou, lokalni Srbi sa dela severnog Kosova mogu u Bg-u samo da dobiju obaveštenje o tome šta je ugovoreno i preporuku da se povuku, kao i upozorenje šta će država da preduzme ukoliko i dalje budu "čačkali mečku" tj. iskazivali krajnju neposlušnost svakoj srpskoj vlasti!

Feba

pre 11 godina

Vlast će Platformom sačuvati teritorijalni integritet i suverenitet naše države.Političkim pregovorima možemo da branimo nacionalne interese.Srbi na severu KiM su dobili garancije. Srbi na severu KiM ne trebaju da budu u panici, graničnih prelaza nema, ali će biti integrisanih prelaza koji će sprečiti nelegalne radnje.

MIKA

pre 11 godina

Prvi put da je predsednik i komplatna vlada pristupila problemu Kosova na pravi način , Srbi sa Kosova mogu sada zajedno sa vrhom države da zajednički reše problem.Ovo je za pohvalu.

bezimena

pre 11 godina

(sa_lica_mesta, 6. decembar 2012 18:23)

Meni je bitno da moja livada bude očišćena od korova, tudje su odgovornost njihovih vlasnika! Da pomognem mogu, ali tek pošto moja procveta, jer ću tada drugima moći da kažem: vidiš, tako se to radi!

dana

pre 11 godina

Ovom narodu sa Kosova treba objasniti trenutnu situaciju i šta planira sadašnja vlast i šta je dogovoreno.Isuviše dugo su drugi odlučivali o njihovoj sudbini iz godine u godinu bili potpisivani sporazumi koji su bili protiv njihovog interesa.Izgubili su poverenje koje će nadamse ova vlast uspeti da vrati svojim delima!

samo vas lazu

pre 11 godina

Dragi zemljaci sa Kosova i Metohije,pakujte se vi polako,rasprodajte to sto imate dok jos mozete pa pravac juzna ili centralna Srbija,naseljavajte se na tim prostorima da i tamo za koju deceniju ne bi imali demografsku katastrofu kao na KiM.To vam je moj savet od srca ako ne zelite da zivite u Nato drzavi i ako ne zelite da prodjete kao Srbi iz Hrvatske.Tako su i njih zavlacili politicari iz Beograda pa svi znamo kako se to zavrsilo.Kosova su se oni davno odrekli,i ovi sto sada vladaju i oni pre njih,nema tu nikakve razlike.Poslusajte samo izjave Dacica i Vucica,novopecenih evropejaca,u poslednjih par meseci,procitajte malo izmedju redova i sve ce vam biti jasno.To sto oni granicu nazivaju tzv.administrativnim prelazima i nekakvom linijom i sto buduce ambasadore zovu oficirima za vezu,je samo ruganje zdravom razumu.Carinici ni u jednoj drzavi na svetu ne sede na granicama pokrajina i regiona unutar te drzave vec iskljucivo na spoljnim granicama ka susednim zemljama,a oficiri za vezu se isto tako ne koriste u diplomatskoj komunikaciji izmedju delova iste zemlje vec izmedju dve nezavisne drzave.Kome i dalje nije jasno,bice mu sigurno jasnije kada za koji mesec ili godinu,potpuno je ne bitno,bude morao da vadi dokumenta u Pristini jer ce mu srpska,koje sada poseduje,isteci,a bez kosovskih papira jednostavno nece imati nikakva prava.Na zalost braco Srbi istina je takva,ko je za to kriv,vise nije ni vazno,tim pitanjem ce se baviti istoricari.Zivi bili pa videli...

mile

pre 11 godina

Ova cetvorica otpisanih vode bolju politiku od svih politicara iz Srbije zajedno.Dosledni su slozni i brate znaju sta hoce sta nece.Skinite im kapu i gledajte kako se to radi,naucili su ovo iz prve ruke od komsija Albanaca.Odavno bi svi sa porodicama bili i preko Kraljeva da su slusali ove korumpirane i izgubljene slucajeve nazovi nasih politicara.

sa_lica_mesta

pre 11 godina

Draga moja Bezimena (PA EMRI),

Pretpostavljam da si borac za ljudska prava, kao i jedan dobar deo fensi srpkinja. I u tome iskreno ne vidim nista lose. Naprotiv. Jedino sto me stvarno gusi kod tebe i tebi slicnima, je da se uvek borite za prava drugih.O pravima ugrozenog srpskog naroda, verovatno bi trebalo da se bore neki drugi, jer to Vama nije IN. Mrzi me da postavljam linkove, ali molim te odgovori mi ko je spalio: Manastir Zociste 1999god(300 godina stariji od Decana),Saborna Crkva Sv.Djordja -Prizren 2004, Manastir Musutiste (podignut 1315g), Hram Sv. Arhangela u Prizrenu, Prizrensku Bogosloviju, Manastir Devic, konak Pecke Patrijasije 1981 god itd itd itd ???.Ovako mogu do 760...Da nisu mozda besni Srbi sa Kosova zbog neisplacenog "kosovskog dodatka" ?! Ko je mucio Martinovica, koje pobio zetaoce u Starom Gracku, ko je pobio decu u Peckom kaficu, ko je pobio decu dok su se kupala na reci u Gorazdevcu ?! Ma, sigurno Srbi zbog uvodjenja PDV-a ?!? Samo draga moja Bezimena, svi tvoji linkovi govore o zlocinima koji su se mozda desili i za koje su Srbi osudjeni, ali za zlocine koje sam ja naveo NIKO NIKADA NIJE OSUDJEN !!! Da nemas mozda ti neki LINK o ovome ?!?! Draga moja Bezimena, mislim da ti vise prilici neki drugi pseudonim ?!? Mozda "Pa Emri" (znaci isto, ali ti vise prilici).

NekoIzMase

pre 11 godina

(bezimena, 6. decembar 2012 16:27)

Da li to što niko sa druge strane nije osuđen, znači da zločina nije bilo?

Da li ne procesuiranje krivaca za gađanje voza u Grdeličkoj klisuri i ubijanje civila, znači da se to nije ni dogodilo ???
Da li je Milica Rakić zaslužila da bude ubijena u bombardovanju ???

Kakav li čemer tebe jede, da mi je znati ....

X

pre 11 godina

Srbi iz Krajine su dobijali drzavu u drzavu(plan Z4),odbili su ga,i znamo kako su zavrsili.Pitam se samo dokle ce Jaksic,Pantic i par njih da drze nas 6 miliona kao taoce.Da li je to normalno?

Ivica_K

pre 11 godina

@bezimena, zasto ne kazes celu pricu kako je OVK gurala civile ispred njih u Suvoj Reci, u Suvoj Reci OVK je otela vojnika pre bilo kakvih zlocina i odrali su ga zivog i tako okacili da ga Srbi vide ko ce za to da odgovara i za Srpske civilne zrtve u Suvoj Reci?

bezimena

pre 11 godina

...Mozda zato sto su "civili" na KiM u vreme vladavine crveno-crne koalicije izvrsavali teroristicke napade na drzavne institucije i pripadnike drugih nacionalnosti, obuceni u vojne uniforme sa zastavom susedne zemlje i sponsorisani od strane milosrdnih demoNkrata(mirotvoraca)?
(IQ=0, 6. decembar 2012 15:14)

Da, poznato je da su najopasniji teroristi bile žene, deca i bebe.
http://www.smedia.rs/vesti/vest/46543/Suva-reka-ratni-zlocin-presuda-Presuda-za-ratni-zlocin-u-Suvoj-Reci.html
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/342558/Istraga-protiv--sakala-zbog-ubistva-100-albanskih-civila
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/306984/Glavni-ubica-Bojovicevog-klana-likvidirao-95-albanskih-zatvorenika-na-Kosovu
itd.itd.
SRAM VAS BILO!

Milan Dj

pre 11 godina

kakve pismene garancije? pa vi li ste jaci od drzave? protestuju protiv iste one drzave koja im daje povoljnosti kao sto su besplatna struja, pdv 0%, plate 150%.

Miki

pre 11 godina

Ovima sto bi izdali nas narod na Kosmetu da porucim da ce im posle Kosmeta zapad novu granicu i carinu dizati na integrisanim granicnom prelazima Brankov Most, Djilasov Pilon, pancevacki i stari zeleznicki most.

Jednostavno svaki put kada smo popustili zapad nam je otvorio novo zariste . Nakon sto smo prodali Krajinu, otvoreno nam je pitanje izdaje Srba u Sarajevu, kada smo i to izdali , otvoreno nam je pitanje Kosmeta, a nakon i ako izdamo Srbe na Kosovu budite sigurni na to vam garantujem zivotom bice nam otvoreno pitanje otcepljenja Vojvodine i Raske Oblasti. Jednostavno zapad Srbiju zeli da svede na granice iz 1912 godine i oni od toga ne odustaju. A ako su vam mile nove izbeglice u centralnoj Srbiji, iz Vojvodine, sa Kosmeta i iz Raske Oblasti - vi onda izdajte Srbe na Kosmetu. Ja necu. Boricu se za njih kao i za sebe jer odbranom njihovog kucnog praga branim svoj.

IQ=0

pre 11 godina

Kada ce vise neko da im objasni da je njihov glavni grad Pristina a ne Beograd?
(akai, 6. decembar 2012 10:20)

Verovatno "onda" kada Pristina postane glavni grad umesto sadasnje realnosti(Washington)...do tada normalno da se uzdaju u Beograd,rez.1244,savet bezbednosti,UN itd...

IQ=0

pre 11 godina

...ima i drugih regiona koji bi po istom principu mogli zahtevati svoju državnost ...
(NekoIzMase, 6. decembar 2012 11:18)

NEMA!
VLAST nigde, osim na Kosovu za vreme crveno-crne koalicije, nije vršila zločine nad svojim gradjanima, pripadnicima neke nacionalne manjine, CIVILIMA!
(bezimena, 6. decembar 2012 12:19)

Mozda zato sto su "civili" na KiM u vreme vladavine crveno-crne koalicije izvrsavali teroristicke napade na drzavne institucije i pripadnike drugih nacionalnosti, obuceni u vojne uniforme sa zastavom susedne zemlje i sponsorisani od strane milosrdnih demoNkrata(mirotvoraca)?

miroslav

pre 11 godina

ako nasi sunarodnici sa severa kosmeta osete da ih opet varaju, pokrenuce nesto sto ce dovesti do brzog odlaska sa vlasti trenutne garniture, a nekima ce mozda i pretiti krivica za izdaju. nije srbija beograd, ja iako sam beogradjanin poznajem dobro srpski presek misljenja - ljudi su kivni zbog svega, na ivici egzistencije, ovo ce im biti ozbiljna kapisla! Da ne spominjemo jos i ne mali segmentu populacije koji ce veoma emotivno doziveti ovu izdaju, a afekti se u nas srba obicno zavrsavaju nasiljem.

Siniša

pre 11 godina

A gde je platforma o pregovorima, da li neko iveštava skupštinu, da li se u skupštini raspravlja...a Srbi sa KiM ne treba džaba da dolaze(ionako su to sve likovi iz ovog režima) i slušaju laži tzv. ,,vrha,, države, jer za sve mogu da se informišu, i dobiju tačne podatke, ako odu na sajt vlade Kosova, tamo jasno piše šta je dogovoreno i sve što su do sada govorili albanci to se i ostvarilo. Uspostavlja se granični prelaz i vlada Kosova otvara kancelariju u Beogradu, šalje diplomatskog predstavnika(koga oni naši zovu ,,oficir za vezu'', kako bi narod lakše svario). Da ne zaboravim da je pre ovoga Dačić sklonio fusnotu. Tako da je ovaj režim sa KiM završio, sada može da priprema platformu za Preševsku dolinu, Sandžak...

Lirim

pre 11 godina

kada će tebi postati jasno da je Albancima sa Kosova i Metohije glavni grad Beograd a ne Priština ???
(NekoIzMase, 6. decembar 2012 11:16)

slazem se,i to je moguce posle 30-50 godina, glavni grad albanaca da bude Beligrad (Qyteti i Bardhe).

srbin

pre 11 godina

E SRAM VAS BILO SA SVE TIM KOSOVSKIM DODATKOM STO PROZIVATE,pa ljudi sta vam je da li ovo pisu srbi ovde,stvarno smo cudna nacija,verujte mi nikada se ne bih odrekao vojvodine da bih usao u evropu,zalosno je sto je sve manje srba koji vise vole kosovo nego evropu,A I AKO IKADA UDJETE U EVROPU A NECETE TO POTPISUJEM UCICE SAMO BEOGRADSKI PASALUK.POZZZ SA KOSOVA

bezimena

pre 11 godina

...ima i drugih regiona koji bi po istom principu mogli zahtevati svoju državnost ...
(NekoIzMase, 6. decembar 2012 11:18)

NEMA!
VLAST nigde, osim na Kosovu za vreme crveno-crne koalicije, nije vršila zločine nad svojim gradjanima, pripadnicima neke nacionalne manjine, CIVILIMA!

lesa

pre 11 godina

Kad Albanci zavrse sa Kosovom vrlo brzo pokupovace pola Srbije, brze nego sto mnogi misle. Ljudi varate se ako mislite da ce se oni zadovoljiti Kosovom.

Vladimir

pre 11 godina

Neki se plaše da i drugi regioni ne zatraže državnost? Pravo pitanje je zašto to oni žele? Zato što ih neko plaća? ili zato što im je jako lepo? Ljudi traže više i bolje pa zvalo se to ovako ili onako.. Sredite državu pa onda osudjujte ljude,promenite sistem, uradite nešto što je bolje,drugačije.. Ja ne znam šta je to ali zato ste birani,da pronadjete rešenje!

Marko

pre 11 godina

Ajmo spasiti ostalo kad KiM ne mozemo. Srbija nikada nije odlucivala o svojim granicama kroz istoriju, niti ce. Neku ce reci da jeste ali setite se da smo u kao pobednici u ratovima uvek dobijali od drugih teritorije a sami se nismo pitali.

Dejan Ristic KG Sidnej

pre 11 godina

Zalosno je koliko ruznih komentara se moze videti o svom narodu, o svojoj zemlji... Zato smo i slabi. Nema dovoljno ljubavi za Srbiju. Nije ni cudo, na tome se radi od 1945. god. Neki bi izgleda osudili Lazara,Karadjordja, Petra, Sv Savu, Simeona,... za nacionalizam? antievropejstvo? Mislite da nije bilo i u njihovom vremenu losih ljudi u vrhu Crkve, drzave? U kom to narodu nema korumpiranih? Pa to naravno ne terba da te spreci u lepim osecanjima za svoj narod,za svoju krv nacionalnu,za svoju veru... Uzasno je uopste objasnjavati ovo,ali izgleda da su zapadni agenti dosta uspeli u svom poslu.. Jos je Austrougarska radila na tome. Zasto? Sto nas vole? Pa sto onda nasedate na price tih i takvih? Volite svoje! Procitajte Sv Savu! "...koliko god ko moze,tecite srpskim putem."

NekoIzMase

pre 11 godina

Kada ce vise neko da im objasni da je njihov glavni grad Pristina a ne Beograd?
(akai, 6. decembar 2012 10:20)

kada će tebi postati jasno da je Albancima sa Kosova i Metohije glavni grad Beograd a ne Priština ???

NekoIzMase

pre 11 godina

-Kosovo je odavno izgubljeno,sada se radi o nečem mnogo važnijem-možemo li spasiti bar Srbiju?
(danilo, 6. decembar 2012 10:02)

Srbija se spašava na Kosovu i Metohiji ... Kad se završiu priča sa KiM, ima i drugih regiona koji bi po istom principu mogli zahtevati svoju državnost ...

Kralj Ibi

pre 11 godina

Obećali da će da prime i predstavnike mog sela u vezi nezaposlenosti, besparice i tako to...Mi jes' da nismo sa Kosova, ali nema veze, ima da nam lepo objasne i svi da se potpišu!!!

Kralj Ibi

pre 11 godina

A da vi njih (te ``predstavnike``) lepo zadrzite na informativnom razgovoru do 48h, kasnije i do 30 dana, a ovima dole samo pustite sms da im je legla plata, pa ce oni svi odmah - trk u Mitrovicu da podignu pare! Kad se vrate, a ono PRELAZ-GOTOV! (OjsOjs, 06. decembar 2012
ZAŠTO SAMO PLATA? A KOSOVSKI DODATAK?

danilo

pre 11 godina

Meni samo smeta što se tu koriste krupne i besmislene reči:izdaja,domovina,patriotizam a reč je samo o parama.
Lepo je mladi Andrić jop 1919.zapisao:
"Čim čujem da je neko patriota,ja čuvam novčanik!"
Dobro,on je bio genije,ali i mi ćemo morati jednog dana da naučimo da vidimo ono što je očigledno:
-Kosovo je odavno izgubljeno,sada se radi o nečem mnogo važnijem-možemo li spasiti bar Srbiju?

Cat

pre 11 godina

Slusala sam jutros gospodina Drecuna u Jutarnjem prfogramu RTS-a, pa to je sramota! Izjavljuje da bi Srbi sa Kosova trebalo da veruju na rec predsedniku Vlade za sve sta je tamo dogovorio, jer moj boze, kad predsednik Vlade kaze, ili kad bilo ko iz ove vlade kaze nesto, to je tako. Mi moramo da im verujemo!!!!!! Pa, da li oni stvarno misle da to ovde tako funkcionise - svi pricaju isto: prosla Vlada radila lose, a mi mukice ne mozemo nista da ispravimo i sad moramo da pocistimo njihova g.... Neka svi oni odu dole na kosovo, pa neka vide kakav je zivot Srba dole, i neka se manu svih glupih, ispraznih i unapred naucenih prica. Demagogija je cudo! A da li danas u Srbiji nekome moze da se veruje na rec? Politicarima sigurno ne! I neka se ne zaludjuju!

OjsOjs

pre 11 godina

A da vi njih (te ``predstavnike``) lepo zadrzite na informativnom razgovoru do 48h, kasnije i do 30 dana, a ovima dole samo pustite sms da im je legla plata, pa ce oni svi odmah - trk u Mitrovicu da podignu pare! Kad se vrate, a ono PRELAZ-GOTOV!

OjsOjs

pre 11 godina

A da vi njih (te ``predstavnike``) lepo zadrzite na informativnom razgovoru do 48h, kasnije i do 30 dana, a ovima dole samo pustite sms da im je legla plata, pa ce oni svi odmah - trk u Mitrovicu da podignu pare! Kad se vrate, a ono PRELAZ-GOTOV!

danilo

pre 11 godina

Meni samo smeta što se tu koriste krupne i besmislene reči:izdaja,domovina,patriotizam a reč je samo o parama.
Lepo je mladi Andrić jop 1919.zapisao:
"Čim čujem da je neko patriota,ja čuvam novčanik!"
Dobro,on je bio genije,ali i mi ćemo morati jednog dana da naučimo da vidimo ono što je očigledno:
-Kosovo je odavno izgubljeno,sada se radi o nečem mnogo važnijem-možemo li spasiti bar Srbiju?

Kralj Ibi

pre 11 godina

Obećali da će da prime i predstavnike mog sela u vezi nezaposlenosti, besparice i tako to...Mi jes' da nismo sa Kosova, ali nema veze, ima da nam lepo objasne i svi da se potpišu!!!

Kralj Ibi

pre 11 godina

A da vi njih (te ``predstavnike``) lepo zadrzite na informativnom razgovoru do 48h, kasnije i do 30 dana, a ovima dole samo pustite sms da im je legla plata, pa ce oni svi odmah - trk u Mitrovicu da podignu pare! Kad se vrate, a ono PRELAZ-GOTOV! (OjsOjs, 06. decembar 2012
ZAŠTO SAMO PLATA? A KOSOVSKI DODATAK?

Lirim

pre 11 godina

kada će tebi postati jasno da je Albancima sa Kosova i Metohije glavni grad Beograd a ne Priština ???
(NekoIzMase, 6. decembar 2012 11:16)

slazem se,i to je moguce posle 30-50 godina, glavni grad albanaca da bude Beligrad (Qyteti i Bardhe).

bezimena

pre 11 godina

...ima i drugih regiona koji bi po istom principu mogli zahtevati svoju državnost ...
(NekoIzMase, 6. decembar 2012 11:18)

NEMA!
VLAST nigde, osim na Kosovu za vreme crveno-crne koalicije, nije vršila zločine nad svojim gradjanima, pripadnicima neke nacionalne manjine, CIVILIMA!

lesa

pre 11 godina

Kad Albanci zavrse sa Kosovom vrlo brzo pokupovace pola Srbije, brze nego sto mnogi misle. Ljudi varate se ako mislite da ce se oni zadovoljiti Kosovom.

Cat

pre 11 godina

Slusala sam jutros gospodina Drecuna u Jutarnjem prfogramu RTS-a, pa to je sramota! Izjavljuje da bi Srbi sa Kosova trebalo da veruju na rec predsedniku Vlade za sve sta je tamo dogovorio, jer moj boze, kad predsednik Vlade kaze, ili kad bilo ko iz ove vlade kaze nesto, to je tako. Mi moramo da im verujemo!!!!!! Pa, da li oni stvarno misle da to ovde tako funkcionise - svi pricaju isto: prosla Vlada radila lose, a mi mukice ne mozemo nista da ispravimo i sad moramo da pocistimo njihova g.... Neka svi oni odu dole na kosovo, pa neka vide kakav je zivot Srba dole, i neka se manu svih glupih, ispraznih i unapred naucenih prica. Demagogija je cudo! A da li danas u Srbiji nekome moze da se veruje na rec? Politicarima sigurno ne! I neka se ne zaludjuju!

NekoIzMase

pre 11 godina

-Kosovo je odavno izgubljeno,sada se radi o nečem mnogo važnijem-možemo li spasiti bar Srbiju?
(danilo, 6. decembar 2012 10:02)

Srbija se spašava na Kosovu i Metohiji ... Kad se završiu priča sa KiM, ima i drugih regiona koji bi po istom principu mogli zahtevati svoju državnost ...

Vladimir

pre 11 godina

Neki se plaše da i drugi regioni ne zatraže državnost? Pravo pitanje je zašto to oni žele? Zato što ih neko plaća? ili zato što im je jako lepo? Ljudi traže više i bolje pa zvalo se to ovako ili onako.. Sredite državu pa onda osudjujte ljude,promenite sistem, uradite nešto što je bolje,drugačije.. Ja ne znam šta je to ali zato ste birani,da pronadjete rešenje!

Marko

pre 11 godina

Ajmo spasiti ostalo kad KiM ne mozemo. Srbija nikada nije odlucivala o svojim granicama kroz istoriju, niti ce. Neku ce reci da jeste ali setite se da smo u kao pobednici u ratovima uvek dobijali od drugih teritorije a sami se nismo pitali.

srbin

pre 11 godina

E SRAM VAS BILO SA SVE TIM KOSOVSKIM DODATKOM STO PROZIVATE,pa ljudi sta vam je da li ovo pisu srbi ovde,stvarno smo cudna nacija,verujte mi nikada se ne bih odrekao vojvodine da bih usao u evropu,zalosno je sto je sve manje srba koji vise vole kosovo nego evropu,A I AKO IKADA UDJETE U EVROPU A NECETE TO POTPISUJEM UCICE SAMO BEOGRADSKI PASALUK.POZZZ SA KOSOVA

NekoIzMase

pre 11 godina

Kada ce vise neko da im objasni da je njihov glavni grad Pristina a ne Beograd?
(akai, 6. decembar 2012 10:20)

kada će tebi postati jasno da je Albancima sa Kosova i Metohije glavni grad Beograd a ne Priština ???

Dejan Ristic KG Sidnej

pre 11 godina

Zalosno je koliko ruznih komentara se moze videti o svom narodu, o svojoj zemlji... Zato smo i slabi. Nema dovoljno ljubavi za Srbiju. Nije ni cudo, na tome se radi od 1945. god. Neki bi izgleda osudili Lazara,Karadjordja, Petra, Sv Savu, Simeona,... za nacionalizam? antievropejstvo? Mislite da nije bilo i u njihovom vremenu losih ljudi u vrhu Crkve, drzave? U kom to narodu nema korumpiranih? Pa to naravno ne terba da te spreci u lepim osecanjima za svoj narod,za svoju krv nacionalnu,za svoju veru... Uzasno je uopste objasnjavati ovo,ali izgleda da su zapadni agenti dosta uspeli u svom poslu.. Jos je Austrougarska radila na tome. Zasto? Sto nas vole? Pa sto onda nasedate na price tih i takvih? Volite svoje! Procitajte Sv Savu! "...koliko god ko moze,tecite srpskim putem."

Siniša

pre 11 godina

A gde je platforma o pregovorima, da li neko iveštava skupštinu, da li se u skupštini raspravlja...a Srbi sa KiM ne treba džaba da dolaze(ionako su to sve likovi iz ovog režima) i slušaju laži tzv. ,,vrha,, države, jer za sve mogu da se informišu, i dobiju tačne podatke, ako odu na sajt vlade Kosova, tamo jasno piše šta je dogovoreno i sve što su do sada govorili albanci to se i ostvarilo. Uspostavlja se granični prelaz i vlada Kosova otvara kancelariju u Beogradu, šalje diplomatskog predstavnika(koga oni naši zovu ,,oficir za vezu'', kako bi narod lakše svario). Da ne zaboravim da je pre ovoga Dačić sklonio fusnotu. Tako da je ovaj režim sa KiM završio, sada može da priprema platformu za Preševsku dolinu, Sandžak...

bezimena

pre 11 godina

...Mozda zato sto su "civili" na KiM u vreme vladavine crveno-crne koalicije izvrsavali teroristicke napade na drzavne institucije i pripadnike drugih nacionalnosti, obuceni u vojne uniforme sa zastavom susedne zemlje i sponsorisani od strane milosrdnih demoNkrata(mirotvoraca)?
(IQ=0, 6. decembar 2012 15:14)

Da, poznato je da su najopasniji teroristi bile žene, deca i bebe.
http://www.smedia.rs/vesti/vest/46543/Suva-reka-ratni-zlocin-presuda-Presuda-za-ratni-zlocin-u-Suvoj-Reci.html
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/342558/Istraga-protiv--sakala-zbog-ubistva-100-albanskih-civila
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/306984/Glavni-ubica-Bojovicevog-klana-likvidirao-95-albanskih-zatvorenika-na-Kosovu
itd.itd.
SRAM VAS BILO!

miroslav

pre 11 godina

ako nasi sunarodnici sa severa kosmeta osete da ih opet varaju, pokrenuce nesto sto ce dovesti do brzog odlaska sa vlasti trenutne garniture, a nekima ce mozda i pretiti krivica za izdaju. nije srbija beograd, ja iako sam beogradjanin poznajem dobro srpski presek misljenja - ljudi su kivni zbog svega, na ivici egzistencije, ovo ce im biti ozbiljna kapisla! Da ne spominjemo jos i ne mali segmentu populacije koji ce veoma emotivno doziveti ovu izdaju, a afekti se u nas srba obicno zavrsavaju nasiljem.

IQ=0

pre 11 godina

...ima i drugih regiona koji bi po istom principu mogli zahtevati svoju državnost ...
(NekoIzMase, 6. decembar 2012 11:18)

NEMA!
VLAST nigde, osim na Kosovu za vreme crveno-crne koalicije, nije vršila zločine nad svojim gradjanima, pripadnicima neke nacionalne manjine, CIVILIMA!
(bezimena, 6. decembar 2012 12:19)

Mozda zato sto su "civili" na KiM u vreme vladavine crveno-crne koalicije izvrsavali teroristicke napade na drzavne institucije i pripadnike drugih nacionalnosti, obuceni u vojne uniforme sa zastavom susedne zemlje i sponsorisani od strane milosrdnih demoNkrata(mirotvoraca)?

IQ=0

pre 11 godina

Kada ce vise neko da im objasni da je njihov glavni grad Pristina a ne Beograd?
(akai, 6. decembar 2012 10:20)

Verovatno "onda" kada Pristina postane glavni grad umesto sadasnje realnosti(Washington)...do tada normalno da se uzdaju u Beograd,rez.1244,savet bezbednosti,UN itd...

Milan Dj

pre 11 godina

kakve pismene garancije? pa vi li ste jaci od drzave? protestuju protiv iste one drzave koja im daje povoljnosti kao sto su besplatna struja, pdv 0%, plate 150%.

NekoIzMase

pre 11 godina

(bezimena, 6. decembar 2012 16:27)

Da li to što niko sa druge strane nije osuđen, znači da zločina nije bilo?

Da li ne procesuiranje krivaca za gađanje voza u Grdeličkoj klisuri i ubijanje civila, znači da se to nije ni dogodilo ???
Da li je Milica Rakić zaslužila da bude ubijena u bombardovanju ???

Kakav li čemer tebe jede, da mi je znati ....

Miki

pre 11 godina

Ovima sto bi izdali nas narod na Kosmetu da porucim da ce im posle Kosmeta zapad novu granicu i carinu dizati na integrisanim granicnom prelazima Brankov Most, Djilasov Pilon, pancevacki i stari zeleznicki most.

Jednostavno svaki put kada smo popustili zapad nam je otvorio novo zariste . Nakon sto smo prodali Krajinu, otvoreno nam je pitanje izdaje Srba u Sarajevu, kada smo i to izdali , otvoreno nam je pitanje Kosmeta, a nakon i ako izdamo Srbe na Kosovu budite sigurni na to vam garantujem zivotom bice nam otvoreno pitanje otcepljenja Vojvodine i Raske Oblasti. Jednostavno zapad Srbiju zeli da svede na granice iz 1912 godine i oni od toga ne odustaju. A ako su vam mile nove izbeglice u centralnoj Srbiji, iz Vojvodine, sa Kosmeta i iz Raske Oblasti - vi onda izdajte Srbe na Kosmetu. Ja necu. Boricu se za njih kao i za sebe jer odbranom njihovog kucnog praga branim svoj.

Ivica_K

pre 11 godina

@bezimena, zasto ne kazes celu pricu kako je OVK gurala civile ispred njih u Suvoj Reci, u Suvoj Reci OVK je otela vojnika pre bilo kakvih zlocina i odrali su ga zivog i tako okacili da ga Srbi vide ko ce za to da odgovara i za Srpske civilne zrtve u Suvoj Reci?

X

pre 11 godina

Srbi iz Krajine su dobijali drzavu u drzavu(plan Z4),odbili su ga,i znamo kako su zavrsili.Pitam se samo dokle ce Jaksic,Pantic i par njih da drze nas 6 miliona kao taoce.Da li je to normalno?

mile

pre 11 godina

Ova cetvorica otpisanih vode bolju politiku od svih politicara iz Srbije zajedno.Dosledni su slozni i brate znaju sta hoce sta nece.Skinite im kapu i gledajte kako se to radi,naucili su ovo iz prve ruke od komsija Albanaca.Odavno bi svi sa porodicama bili i preko Kraljeva da su slusali ove korumpirane i izgubljene slucajeve nazovi nasih politicara.

samo vas lazu

pre 11 godina

Dragi zemljaci sa Kosova i Metohije,pakujte se vi polako,rasprodajte to sto imate dok jos mozete pa pravac juzna ili centralna Srbija,naseljavajte se na tim prostorima da i tamo za koju deceniju ne bi imali demografsku katastrofu kao na KiM.To vam je moj savet od srca ako ne zelite da zivite u Nato drzavi i ako ne zelite da prodjete kao Srbi iz Hrvatske.Tako su i njih zavlacili politicari iz Beograda pa svi znamo kako se to zavrsilo.Kosova su se oni davno odrekli,i ovi sto sada vladaju i oni pre njih,nema tu nikakve razlike.Poslusajte samo izjave Dacica i Vucica,novopecenih evropejaca,u poslednjih par meseci,procitajte malo izmedju redova i sve ce vam biti jasno.To sto oni granicu nazivaju tzv.administrativnim prelazima i nekakvom linijom i sto buduce ambasadore zovu oficirima za vezu,je samo ruganje zdravom razumu.Carinici ni u jednoj drzavi na svetu ne sede na granicama pokrajina i regiona unutar te drzave vec iskljucivo na spoljnim granicama ka susednim zemljama,a oficiri za vezu se isto tako ne koriste u diplomatskoj komunikaciji izmedju delova iste zemlje vec izmedju dve nezavisne drzave.Kome i dalje nije jasno,bice mu sigurno jasnije kada za koji mesec ili godinu,potpuno je ne bitno,bude morao da vadi dokumenta u Pristini jer ce mu srpska,koje sada poseduje,isteci,a bez kosovskih papira jednostavno nece imati nikakva prava.Na zalost braco Srbi istina je takva,ko je za to kriv,vise nije ni vazno,tim pitanjem ce se baviti istoricari.Zivi bili pa videli...

bezimena

pre 11 godina

(sa_lica_mesta, 6. decembar 2012 18:23)

Meni je bitno da moja livada bude očišćena od korova, tudje su odgovornost njihovih vlasnika! Da pomognem mogu, ali tek pošto moja procveta, jer ću tada drugima moći da kažem: vidiš, tako se to radi!

sa_lica_mesta

pre 11 godina

Draga moja Bezimena (PA EMRI),

Pretpostavljam da si borac za ljudska prava, kao i jedan dobar deo fensi srpkinja. I u tome iskreno ne vidim nista lose. Naprotiv. Jedino sto me stvarno gusi kod tebe i tebi slicnima, je da se uvek borite za prava drugih.O pravima ugrozenog srpskog naroda, verovatno bi trebalo da se bore neki drugi, jer to Vama nije IN. Mrzi me da postavljam linkove, ali molim te odgovori mi ko je spalio: Manastir Zociste 1999god(300 godina stariji od Decana),Saborna Crkva Sv.Djordja -Prizren 2004, Manastir Musutiste (podignut 1315g), Hram Sv. Arhangela u Prizrenu, Prizrensku Bogosloviju, Manastir Devic, konak Pecke Patrijasije 1981 god itd itd itd ???.Ovako mogu do 760...Da nisu mozda besni Srbi sa Kosova zbog neisplacenog "kosovskog dodatka" ?! Ko je mucio Martinovica, koje pobio zetaoce u Starom Gracku, ko je pobio decu u Peckom kaficu, ko je pobio decu dok su se kupala na reci u Gorazdevcu ?! Ma, sigurno Srbi zbog uvodjenja PDV-a ?!? Samo draga moja Bezimena, svi tvoji linkovi govore o zlocinima koji su se mozda desili i za koje su Srbi osudjeni, ali za zlocine koje sam ja naveo NIKO NIKADA NIJE OSUDJEN !!! Da nemas mozda ti neki LINK o ovome ?!?! Draga moja Bezimena, mislim da ti vise prilici neki drugi pseudonim ?!? Mozda "Pa Emri" (znaci isto, ali ti vise prilici).

bezimena

pre 11 godina

Srbi sa Kosova mogu sada zajedno sa vrhom države da zajednički reše problem.Ovo je za pohvalu.
(MIKA, 6. decembar 2012 22:13)

Pričate gluposti. Ne mislite valjda da će predsednici nekih opština (koje su ukupno velike koliko jedna BG Mesna zajednica) da rešavaju (medju)državna pitanja!?
Problemi se rešavaju u Briselu, na državnom nivou, lokalni Srbi sa dela severnog Kosova mogu u Bg-u samo da dobiju obaveštenje o tome šta je ugovoreno i preporuku da se povuku, kao i upozorenje šta će država da preduzme ukoliko i dalje budu "čačkali mečku" tj. iskazivali krajnju neposlušnost svakoj srpskoj vlasti!

MIKA

pre 11 godina

Prvi put da je predsednik i komplatna vlada pristupila problemu Kosova na pravi način , Srbi sa Kosova mogu sada zajedno sa vrhom države da zajednički reše problem.Ovo je za pohvalu.

dana

pre 11 godina

Ovom narodu sa Kosova treba objasniti trenutnu situaciju i šta planira sadašnja vlast i šta je dogovoreno.Isuviše dugo su drugi odlučivali o njihovoj sudbini iz godine u godinu bili potpisivani sporazumi koji su bili protiv njihovog interesa.Izgubili su poverenje koje će nadamse ova vlast uspeti da vrati svojim delima!

Feba

pre 11 godina

Vlast će Platformom sačuvati teritorijalni integritet i suverenitet naše države.Političkim pregovorima možemo da branimo nacionalne interese.Srbi na severu KiM su dobili garancije. Srbi na severu KiM ne trebaju da budu u panici, graničnih prelaza nema, ali će biti integrisanih prelaza koji će sprečiti nelegalne radnje.

NekoIzMase

pre 11 godina

Kada ce vise neko da im objasni da je njihov glavni grad Pristina a ne Beograd?
(akai, 6. decembar 2012 10:20)

kada će tebi postati jasno da je Albancima sa Kosova i Metohije glavni grad Beograd a ne Priština ???

NekoIzMase

pre 11 godina

-Kosovo je odavno izgubljeno,sada se radi o nečem mnogo važnijem-možemo li spasiti bar Srbiju?
(danilo, 6. decembar 2012 10:02)

Srbija se spašava na Kosovu i Metohiji ... Kad se završiu priča sa KiM, ima i drugih regiona koji bi po istom principu mogli zahtevati svoju državnost ...

Dejan Ristic KG Sidnej

pre 11 godina

Zalosno je koliko ruznih komentara se moze videti o svom narodu, o svojoj zemlji... Zato smo i slabi. Nema dovoljno ljubavi za Srbiju. Nije ni cudo, na tome se radi od 1945. god. Neki bi izgleda osudili Lazara,Karadjordja, Petra, Sv Savu, Simeona,... za nacionalizam? antievropejstvo? Mislite da nije bilo i u njihovom vremenu losih ljudi u vrhu Crkve, drzave? U kom to narodu nema korumpiranih? Pa to naravno ne terba da te spreci u lepim osecanjima za svoj narod,za svoju krv nacionalnu,za svoju veru... Uzasno je uopste objasnjavati ovo,ali izgleda da su zapadni agenti dosta uspeli u svom poslu.. Jos je Austrougarska radila na tome. Zasto? Sto nas vole? Pa sto onda nasedate na price tih i takvih? Volite svoje! Procitajte Sv Savu! "...koliko god ko moze,tecite srpskim putem."

srbin

pre 11 godina

E SRAM VAS BILO SA SVE TIM KOSOVSKIM DODATKOM STO PROZIVATE,pa ljudi sta vam je da li ovo pisu srbi ovde,stvarno smo cudna nacija,verujte mi nikada se ne bih odrekao vojvodine da bih usao u evropu,zalosno je sto je sve manje srba koji vise vole kosovo nego evropu,A I AKO IKADA UDJETE U EVROPU A NECETE TO POTPISUJEM UCICE SAMO BEOGRADSKI PASALUK.POZZZ SA KOSOVA

OjsOjs

pre 11 godina

A da vi njih (te ``predstavnike``) lepo zadrzite na informativnom razgovoru do 48h, kasnije i do 30 dana, a ovima dole samo pustite sms da im je legla plata, pa ce oni svi odmah - trk u Mitrovicu da podignu pare! Kad se vrate, a ono PRELAZ-GOTOV!

lesa

pre 11 godina

Kad Albanci zavrse sa Kosovom vrlo brzo pokupovace pola Srbije, brze nego sto mnogi misle. Ljudi varate se ako mislite da ce se oni zadovoljiti Kosovom.

IQ=0

pre 11 godina

...ima i drugih regiona koji bi po istom principu mogli zahtevati svoju državnost ...
(NekoIzMase, 6. decembar 2012 11:18)

NEMA!
VLAST nigde, osim na Kosovu za vreme crveno-crne koalicije, nije vršila zločine nad svojim gradjanima, pripadnicima neke nacionalne manjine, CIVILIMA!
(bezimena, 6. decembar 2012 12:19)

Mozda zato sto su "civili" na KiM u vreme vladavine crveno-crne koalicije izvrsavali teroristicke napade na drzavne institucije i pripadnike drugih nacionalnosti, obuceni u vojne uniforme sa zastavom susedne zemlje i sponsorisani od strane milosrdnih demoNkrata(mirotvoraca)?

IQ=0

pre 11 godina

Kada ce vise neko da im objasni da je njihov glavni grad Pristina a ne Beograd?
(akai, 6. decembar 2012 10:20)

Verovatno "onda" kada Pristina postane glavni grad umesto sadasnje realnosti(Washington)...do tada normalno da se uzdaju u Beograd,rez.1244,savet bezbednosti,UN itd...

danilo

pre 11 godina

Meni samo smeta što se tu koriste krupne i besmislene reči:izdaja,domovina,patriotizam a reč je samo o parama.
Lepo je mladi Andrić jop 1919.zapisao:
"Čim čujem da je neko patriota,ja čuvam novčanik!"
Dobro,on je bio genije,ali i mi ćemo morati jednog dana da naučimo da vidimo ono što je očigledno:
-Kosovo je odavno izgubljeno,sada se radi o nečem mnogo važnijem-možemo li spasiti bar Srbiju?

bezimena

pre 11 godina

...ima i drugih regiona koji bi po istom principu mogli zahtevati svoju državnost ...
(NekoIzMase, 6. decembar 2012 11:18)

NEMA!
VLAST nigde, osim na Kosovu za vreme crveno-crne koalicije, nije vršila zločine nad svojim gradjanima, pripadnicima neke nacionalne manjine, CIVILIMA!

Kralj Ibi

pre 11 godina

A da vi njih (te ``predstavnike``) lepo zadrzite na informativnom razgovoru do 48h, kasnije i do 30 dana, a ovima dole samo pustite sms da im je legla plata, pa ce oni svi odmah - trk u Mitrovicu da podignu pare! Kad se vrate, a ono PRELAZ-GOTOV! (OjsOjs, 06. decembar 2012
ZAŠTO SAMO PLATA? A KOSOVSKI DODATAK?

NekoIzMase

pre 11 godina

(bezimena, 6. decembar 2012 16:27)

Da li to što niko sa druge strane nije osuđen, znači da zločina nije bilo?

Da li ne procesuiranje krivaca za gađanje voza u Grdeličkoj klisuri i ubijanje civila, znači da se to nije ni dogodilo ???
Da li je Milica Rakić zaslužila da bude ubijena u bombardovanju ???

Kakav li čemer tebe jede, da mi je znati ....

Cat

pre 11 godina

Slusala sam jutros gospodina Drecuna u Jutarnjem prfogramu RTS-a, pa to je sramota! Izjavljuje da bi Srbi sa Kosova trebalo da veruju na rec predsedniku Vlade za sve sta je tamo dogovorio, jer moj boze, kad predsednik Vlade kaze, ili kad bilo ko iz ove vlade kaze nesto, to je tako. Mi moramo da im verujemo!!!!!! Pa, da li oni stvarno misle da to ovde tako funkcionise - svi pricaju isto: prosla Vlada radila lose, a mi mukice ne mozemo nista da ispravimo i sad moramo da pocistimo njihova g.... Neka svi oni odu dole na kosovo, pa neka vide kakav je zivot Srba dole, i neka se manu svih glupih, ispraznih i unapred naucenih prica. Demagogija je cudo! A da li danas u Srbiji nekome moze da se veruje na rec? Politicarima sigurno ne! I neka se ne zaludjuju!

Ivica_K

pre 11 godina

@bezimena, zasto ne kazes celu pricu kako je OVK gurala civile ispred njih u Suvoj Reci, u Suvoj Reci OVK je otela vojnika pre bilo kakvih zlocina i odrali su ga zivog i tako okacili da ga Srbi vide ko ce za to da odgovara i za Srpske civilne zrtve u Suvoj Reci?

Lirim

pre 11 godina

kada će tebi postati jasno da je Albancima sa Kosova i Metohije glavni grad Beograd a ne Priština ???
(NekoIzMase, 6. decembar 2012 11:16)

slazem se,i to je moguce posle 30-50 godina, glavni grad albanaca da bude Beligrad (Qyteti i Bardhe).

miroslav

pre 11 godina

ako nasi sunarodnici sa severa kosmeta osete da ih opet varaju, pokrenuce nesto sto ce dovesti do brzog odlaska sa vlasti trenutne garniture, a nekima ce mozda i pretiti krivica za izdaju. nije srbija beograd, ja iako sam beogradjanin poznajem dobro srpski presek misljenja - ljudi su kivni zbog svega, na ivici egzistencije, ovo ce im biti ozbiljna kapisla! Da ne spominjemo jos i ne mali segmentu populacije koji ce veoma emotivno doziveti ovu izdaju, a afekti se u nas srba obicno zavrsavaju nasiljem.

Miki

pre 11 godina

Ovima sto bi izdali nas narod na Kosmetu da porucim da ce im posle Kosmeta zapad novu granicu i carinu dizati na integrisanim granicnom prelazima Brankov Most, Djilasov Pilon, pancevacki i stari zeleznicki most.

Jednostavno svaki put kada smo popustili zapad nam je otvorio novo zariste . Nakon sto smo prodali Krajinu, otvoreno nam je pitanje izdaje Srba u Sarajevu, kada smo i to izdali , otvoreno nam je pitanje Kosmeta, a nakon i ako izdamo Srbe na Kosovu budite sigurni na to vam garantujem zivotom bice nam otvoreno pitanje otcepljenja Vojvodine i Raske Oblasti. Jednostavno zapad Srbiju zeli da svede na granice iz 1912 godine i oni od toga ne odustaju. A ako su vam mile nove izbeglice u centralnoj Srbiji, iz Vojvodine, sa Kosmeta i iz Raske Oblasti - vi onda izdajte Srbe na Kosmetu. Ja necu. Boricu se za njih kao i za sebe jer odbranom njihovog kucnog praga branim svoj.

bezimena

pre 11 godina

...Mozda zato sto su "civili" na KiM u vreme vladavine crveno-crne koalicije izvrsavali teroristicke napade na drzavne institucije i pripadnike drugih nacionalnosti, obuceni u vojne uniforme sa zastavom susedne zemlje i sponsorisani od strane milosrdnih demoNkrata(mirotvoraca)?
(IQ=0, 6. decembar 2012 15:14)

Da, poznato je da su najopasniji teroristi bile žene, deca i bebe.
http://www.smedia.rs/vesti/vest/46543/Suva-reka-ratni-zlocin-presuda-Presuda-za-ratni-zlocin-u-Suvoj-Reci.html
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/342558/Istraga-protiv--sakala-zbog-ubistva-100-albanskih-civila
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/306984/Glavni-ubica-Bojovicevog-klana-likvidirao-95-albanskih-zatvorenika-na-Kosovu
itd.itd.
SRAM VAS BILO!

Kralj Ibi

pre 11 godina

Obećali da će da prime i predstavnike mog sela u vezi nezaposlenosti, besparice i tako to...Mi jes' da nismo sa Kosova, ali nema veze, ima da nam lepo objasne i svi da se potpišu!!!

Vladimir

pre 11 godina

Neki se plaše da i drugi regioni ne zatraže državnost? Pravo pitanje je zašto to oni žele? Zato što ih neko plaća? ili zato što im je jako lepo? Ljudi traže više i bolje pa zvalo se to ovako ili onako.. Sredite državu pa onda osudjujte ljude,promenite sistem, uradite nešto što je bolje,drugačije.. Ja ne znam šta je to ali zato ste birani,da pronadjete rešenje!

Marko

pre 11 godina

Ajmo spasiti ostalo kad KiM ne mozemo. Srbija nikada nije odlucivala o svojim granicama kroz istoriju, niti ce. Neku ce reci da jeste ali setite se da smo u kao pobednici u ratovima uvek dobijali od drugih teritorije a sami se nismo pitali.

Milan Dj

pre 11 godina

kakve pismene garancije? pa vi li ste jaci od drzave? protestuju protiv iste one drzave koja im daje povoljnosti kao sto su besplatna struja, pdv 0%, plate 150%.

X

pre 11 godina

Srbi iz Krajine su dobijali drzavu u drzavu(plan Z4),odbili su ga,i znamo kako su zavrsili.Pitam se samo dokle ce Jaksic,Pantic i par njih da drze nas 6 miliona kao taoce.Da li je to normalno?

Siniša

pre 11 godina

A gde je platforma o pregovorima, da li neko iveštava skupštinu, da li se u skupštini raspravlja...a Srbi sa KiM ne treba džaba da dolaze(ionako su to sve likovi iz ovog režima) i slušaju laži tzv. ,,vrha,, države, jer za sve mogu da se informišu, i dobiju tačne podatke, ako odu na sajt vlade Kosova, tamo jasno piše šta je dogovoreno i sve što su do sada govorili albanci to se i ostvarilo. Uspostavlja se granični prelaz i vlada Kosova otvara kancelariju u Beogradu, šalje diplomatskog predstavnika(koga oni naši zovu ,,oficir za vezu'', kako bi narod lakše svario). Da ne zaboravim da je pre ovoga Dačić sklonio fusnotu. Tako da je ovaj režim sa KiM završio, sada može da priprema platformu za Preševsku dolinu, Sandžak...

mile

pre 11 godina

Ova cetvorica otpisanih vode bolju politiku od svih politicara iz Srbije zajedno.Dosledni su slozni i brate znaju sta hoce sta nece.Skinite im kapu i gledajte kako se to radi,naucili su ovo iz prve ruke od komsija Albanaca.Odavno bi svi sa porodicama bili i preko Kraljeva da su slusali ove korumpirane i izgubljene slucajeve nazovi nasih politicara.

sa_lica_mesta

pre 11 godina

Draga moja Bezimena (PA EMRI),

Pretpostavljam da si borac za ljudska prava, kao i jedan dobar deo fensi srpkinja. I u tome iskreno ne vidim nista lose. Naprotiv. Jedino sto me stvarno gusi kod tebe i tebi slicnima, je da se uvek borite za prava drugih.O pravima ugrozenog srpskog naroda, verovatno bi trebalo da se bore neki drugi, jer to Vama nije IN. Mrzi me da postavljam linkove, ali molim te odgovori mi ko je spalio: Manastir Zociste 1999god(300 godina stariji od Decana),Saborna Crkva Sv.Djordja -Prizren 2004, Manastir Musutiste (podignut 1315g), Hram Sv. Arhangela u Prizrenu, Prizrensku Bogosloviju, Manastir Devic, konak Pecke Patrijasije 1981 god itd itd itd ???.Ovako mogu do 760...Da nisu mozda besni Srbi sa Kosova zbog neisplacenog "kosovskog dodatka" ?! Ko je mucio Martinovica, koje pobio zetaoce u Starom Gracku, ko je pobio decu u Peckom kaficu, ko je pobio decu dok su se kupala na reci u Gorazdevcu ?! Ma, sigurno Srbi zbog uvodjenja PDV-a ?!? Samo draga moja Bezimena, svi tvoji linkovi govore o zlocinima koji su se mozda desili i za koje su Srbi osudjeni, ali za zlocine koje sam ja naveo NIKO NIKADA NIJE OSUDJEN !!! Da nemas mozda ti neki LINK o ovome ?!?! Draga moja Bezimena, mislim da ti vise prilici neki drugi pseudonim ?!? Mozda "Pa Emri" (znaci isto, ali ti vise prilici).

bezimena

pre 11 godina

(sa_lica_mesta, 6. decembar 2012 18:23)

Meni je bitno da moja livada bude očišćena od korova, tudje su odgovornost njihovih vlasnika! Da pomognem mogu, ali tek pošto moja procveta, jer ću tada drugima moći da kažem: vidiš, tako se to radi!

MIKA

pre 11 godina

Prvi put da je predsednik i komplatna vlada pristupila problemu Kosova na pravi način , Srbi sa Kosova mogu sada zajedno sa vrhom države da zajednički reše problem.Ovo je za pohvalu.

bezimena

pre 11 godina

Srbi sa Kosova mogu sada zajedno sa vrhom države da zajednički reše problem.Ovo je za pohvalu.
(MIKA, 6. decembar 2012 22:13)

Pričate gluposti. Ne mislite valjda da će predsednici nekih opština (koje su ukupno velike koliko jedna BG Mesna zajednica) da rešavaju (medju)državna pitanja!?
Problemi se rešavaju u Briselu, na državnom nivou, lokalni Srbi sa dela severnog Kosova mogu u Bg-u samo da dobiju obaveštenje o tome šta je ugovoreno i preporuku da se povuku, kao i upozorenje šta će država da preduzme ukoliko i dalje budu "čačkali mečku" tj. iskazivali krajnju neposlušnost svakoj srpskoj vlasti!

Feba

pre 11 godina

Vlast će Platformom sačuvati teritorijalni integritet i suverenitet naše države.Političkim pregovorima možemo da branimo nacionalne interese.Srbi na severu KiM su dobili garancije. Srbi na severu KiM ne trebaju da budu u panici, graničnih prelaza nema, ali će biti integrisanih prelaza koji će sprečiti nelegalne radnje.

samo vas lazu

pre 11 godina

Dragi zemljaci sa Kosova i Metohije,pakujte se vi polako,rasprodajte to sto imate dok jos mozete pa pravac juzna ili centralna Srbija,naseljavajte se na tim prostorima da i tamo za koju deceniju ne bi imali demografsku katastrofu kao na KiM.To vam je moj savet od srca ako ne zelite da zivite u Nato drzavi i ako ne zelite da prodjete kao Srbi iz Hrvatske.Tako su i njih zavlacili politicari iz Beograda pa svi znamo kako se to zavrsilo.Kosova su se oni davno odrekli,i ovi sto sada vladaju i oni pre njih,nema tu nikakve razlike.Poslusajte samo izjave Dacica i Vucica,novopecenih evropejaca,u poslednjih par meseci,procitajte malo izmedju redova i sve ce vam biti jasno.To sto oni granicu nazivaju tzv.administrativnim prelazima i nekakvom linijom i sto buduce ambasadore zovu oficirima za vezu,je samo ruganje zdravom razumu.Carinici ni u jednoj drzavi na svetu ne sede na granicama pokrajina i regiona unutar te drzave vec iskljucivo na spoljnim granicama ka susednim zemljama,a oficiri za vezu se isto tako ne koriste u diplomatskoj komunikaciji izmedju delova iste zemlje vec izmedju dve nezavisne drzave.Kome i dalje nije jasno,bice mu sigurno jasnije kada za koji mesec ili godinu,potpuno je ne bitno,bude morao da vadi dokumenta u Pristini jer ce mu srpska,koje sada poseduje,isteci,a bez kosovskih papira jednostavno nece imati nikakva prava.Na zalost braco Srbi istina je takva,ko je za to kriv,vise nije ni vazno,tim pitanjem ce se baviti istoricari.Zivi bili pa videli...

dana

pre 11 godina

Ovom narodu sa Kosova treba objasniti trenutnu situaciju i šta planira sadašnja vlast i šta je dogovoreno.Isuviše dugo su drugi odlučivali o njihovoj sudbini iz godine u godinu bili potpisivani sporazumi koji su bili protiv njihovog interesa.Izgubili su poverenje koje će nadamse ova vlast uspeti da vrati svojim delima!