Nedelja, 07.10.2012.

12:58

Koštunica pohvalio vlast zbog EU

Predsednik DSS Vojislav Koštunica pohvalio je novu vlast u Srbiji zbog toga što se više ne klanja slepo Briselu.

Izvor: Tanjug

Koštunica pohvalio vlast zbog EU IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

132 Komentari

Sortiraj po:

kaiser

pre 11 godina

"Najvecu platu i najbolje sam ziveo za vreme Kostunice. To je moj predsednik. A vi sad samo po minusima, mozda ce vam biti lakse.
(Za DSS glasa mislena Srbija, 7. oktobar 2012 15:34) "

Ne, za DSS očigledno glasa samo ona Srbija kojoj je svoj stomak vasiona.

Živeli ste najbolje, jer su se tada firme rasprodavale, bilo je para. Ili mislite da ste tad najviše radili, pa shodno tome i zaradili?

Demagozi šibicarski...

Srbin iz EU

pre 11 godina

E moji dragi sugradjani, vidim da slabo baratate politikom, ili ste toliko slepi da ne vidite nista. Zivim vise od 40 godina u zemljama EU i ta polemika oko Kostunice je toliko niska da vise ne mogu slusati. Ne znam cemu je Kostunica zasluzio da ga tako ponizavate. Sve sto je tada rekao obistinilo se danas, ipak Vi ste vise verovali ovima iz DS koja Vas je odvela u propast, a sve pod parolom ulaska u EU.Koliko smo im interesantni, vidi se po tome da skoro godinu dana na ovdasnjoj TV nema ni reci o Srbiji, cak ni rec o poseti Gosp. Vucica u Berlin. E sada vidite ko smo i koliko nac cene. Nego Vi, zasucite rukave i svojim radom vadite zemlju iz krize i pohapsite sve koji su opljackali drzavu a i Vas. San o ulasku u EU je tako daleko a i pitanje je koliko ce ovakva Unija jos opstati. Nije zlato sve sto sija pa ni EU. Nije tek onako Solana rekao pri prvom susretu sa Kostunicom, "da mi je 50 ovako strucnih ljudi u Briselu ne bih o nicemu razmisljao". Tek toliko da znate ko je i sta je, a Vi krenite da sredjujete drzavu i tajkune.

zmitjkoe

pre 11 godina

Kostunica pohvalio novu vlast! Sad mogu da kazu da ih podrzava i opozicija, sto DSS jeste, mada je nihova politika opozicija zdravom razumu. I u Briselu ce biti zadovoljni jer sada imaju jasnu potvrdu da nova vlast spusta jedra na putu za EU. Sad su se najzad skupili svi (SNS, SPS, DSS) koji se zalazu da se kormilo srpskog broda okrene prema Moskvi. Za Srbe hladni rat jos nije zavrsen, ali se cini da ce Istok najzad da pobedi Zapad. Tomu niko nije ozbiljno shvatao kad je pricao o guberniji. Znaci Srbija se totalno izgubila u prostoru i vremenu, niti zna koji je vek, niti shvata savremeni svet, niti je za njega spremna. Svi su letargicni i katatonicni, i nemo posmatraju ove koji su nedavno privatizovali Srbiju i poceli bukvalno da rade sta hoce. Evo doso knez Pavle. Ocekujem neki novi 27. mart. Pakt sa Moskvom ne smemo da potpisemo. Srbija bez i van EU ce biti samo egzoticni Srbistan, gde vlada nedodirljiva elita, konzorcijum sastavljen od politicara, tajkuna i popova.

Bane

pre 11 godina

Ako je tako kao sto Kostunica kaze, ako treba nam treba konfrotacija sa zapadom (ne samo zbog Kosova.. kostunica i kompanija su uvek tezili konfrotaciji.. bio to Hag, Kosovo ili nesto trece), ako su crveno-crni opet na vlast zasto je onda uopste rusen Milosevic.. ako narod hoce Milosevicevu politiku cemu onda uopste taj 5. oktobar. I to mi je najsmesnije... kao narod je iznevern 5. oktobra.. pa taj narod se nikada nije distancirao od politike koja je navodno porazena 5. oktobra..

Vela

pre 11 godina

Ako je Kosovo deo Srbije,kako kaže gospodin Koštunica, neka se, zajdno sa svojim simpatezerima, naravno sa svojim porodicama, presele na Kosovo i tako dokažu svoj patriJotizam.
VeLa

kratko pamcenje

pre 11 godina

@eko
Prijatelju ti ocigledno zaboravio kada je Konuzin isao po Srbiji i zavrtao usi novim vlastima sa pricom "da se postignuti dogovori moraju postovati u vezi prodaje NIS-a", a kada su ovi poceli da se premisljaju oko prodaje (misli se na dogovore koje je postigla Kostunicina vlada, a preuzele nove vlasti). Tada je prvi put i pocela prica o Konuzinovom bahacenju po Srbiji. Mislim da su u jednom trenutku zapretili da ce uskratiti podrsku nasoj Kosovskoj politici ako se ti dogovori ne budu ispostovali. To sto je odradjeno u mandatu vlade koja je nasledila Kostunicinu ama bas nista ne znaci, kada je ovaj pre toga sve uredio.

milovan

pre 11 godina

On to hvali novu vlast u ime nasih tajkuna koji nam odrase kozu i svercera koji bi jos da zaradjuju na tudjoj muci.Kada god se pricalo o napretku u ekonomskoj saradnji sa EU,on se odmah oglasio da cemo izgubiti suverenitet i naravno ubaci pitanje Kosova.I stvarno mu uspeva.

block

pre 11 godina

(Miladin, 07. oktobar 2012 15:46)Losa ti je namera jer vecina od ovih 24 privatizacije,koje trazi eu,su uradjene pre kraja 2004godine kada je formirana vlada u kojoj je bio DSS,npr.tu su 3 cementare po 3€.A druga stvar je sto je agencija za privatizaciju cak i za vreme te vlade bila pod kontrolom DS-a.Pa direktor agencije je bio Mirko Cvetkovic.Rekao bih da od te provere mnogo vise strahuju tzv.proevropske stranke DS i naravno neizbezni URS(bivsiG17+).

Posmatrač događaja

pre 11 godina

Posmatrač događaja Svaki dobronamerni građanin mora pohvaliti dosadašnje zalaganje vlade posebno gospodina Vučića i ministara iz SNS nadsamo se sve boljim rezultatima ...samo napred

bezimena

pre 11 godina

Najbolje da svi zivimo u sumi! Polako idemo, sigurnim koracima, u bas tom smeru...
(zadovoljan Srbin, 7. oktobar 2012 19:18)

Neće moći, jer zahvaljujući patriJotskim pljačkama, sa ove i one strane "sporne" granice, ostajemo BEZ ŠUMA...

vladimir

pre 11 godina

Sta u stvari hoce i kome zeli dobro ovaj covek? Jedino mogu da razumem da ga strah od krivicne odgovornost tera da ovo izjavljuje.Ovo su takve nebuloze da ja nemam reci.Imao je priliku,bio je na vlasti i sve sto je mogao da ukoci on je ukocio ili unazadio.Sada smo svedoci svih afera i pljacki koje su se desavale upravo za njegove vladavine.Ustav je donet na neustavan nacin,Kosovo je dobilo nezavisnost,otisla je CG,sve su to njegovi rezultati, i jos ima obraza da se javlja.

lala

pre 11 godina

Bravo. Nova vlast je uspela da za 3 meseca poveća javni dug, ograničava kupovinu ulja i šećera na 5 l,onosno 5 kg, pod uslovom da ih pronađete, mogućnost ponovnog uvođenja viza, cene vrtoglavo rastu itd. Ovo je tek početak i uvertira u hiper-inflaciju. Nezaposlenost raste, država je jedino preduzeće koje zapošljava nove radnike, naročito ne stranačke ličnosti. Jedva čekam da brodićem otplovim do Egejskog mora, a posle u tri ...

eko

pre 11 godina

@ (Nenad, 07. oktobar 2012 17:51)
Za tvoju informaciju nije Kostunica prodao NIS vec Tadic.Kostunicina vlada jeste pregovarala ali nista nije potpisano.NIS je prodat 6meseci posle vlade Kostunice u kojoj je vecinu imala DS i mogla je sve da blokira(kao sto je neke druge stvari).Jedini koji se suprostavio prodaji bio je Dinkic,a zna se zbog cega i za koga je to radio.Tako da ako nekog krivis zbog NIS bice da je to Tadicev rezim.

Nikola

pre 11 godina

I sta sada nekome nije jasno? Covek je potpuno u pravu.

Muka mi je vise od onih koji su pricali da DSS nece preci cenzus. Presao je itekako. Ne secam se da se neko izvinio zbog pogresne procene i seirenja da za DSS niko nece glasati. DSS je jedina stranka koja se sama pojavila na izborima, sa svojom politikom i presla je cenzus. Odkud sada u parlamentu 40 stranaka? Pa zbog toga sto je samo DSS isao samostalno, a ostali su se pakovali u koalicije kako su stigli.

Slobodan

pre 11 godina

Tesko je shvatiti zasto propali politicari, koji su izgubili izbore, jos uvek imaju nesto da kazu. Jedino sto ima smisla u njegovoj tiradi je da Srbija ne moze da pregovara ako se privreda ne oporavi. A privreda se nece sigurno oporaviti ako se odnosi sa EU ne budu odrzavali na razumnom nivou.

Ortodox

pre 11 godina

Ovo je razmišljanje jednog običnog Srbina koji je prošao sito i rešeto. Voleo bih da Srbija bude jaka, srećna država sa jasno definisanim granicama i poštovana od svih zemalja. Kako to možemo da postignemo? Tako što ćemo da udaramo kontru Nemačkoj i Americi? Sa Nemačkom, sa kojom imamo ogromnu robnu razmenu. Da li će Nemačka i Amerika uskoro da propadnu? To me podseća na pesmu da će Amerika i Engleska biti zemlja proleterska. Vojo sviđa mi se tvoj patriotski stav, ali nije realan i treba ga malo revidirati, dok ne ojačamo.

Podunavac

pre 11 godina

Najveca nesvesna greska koju je Djindjic napravio je ta sto je Kostunicu zamolio da se kandiduje za predsednika. Kazu trebao im je neki miran, manje agresivan covek. Pa bolje da je Mirka Cvetkovica kandidovao, kakav bi to predsednik na odnosu na ovog bio.

5. Oktobar nije uspeo zbog Kostunice.

Srbi uz ponosnu Srbiju!

pre 11 godina

Na narednim izborima DSS će biti veliko iznenadjenje, jer narod Srbije hoće samostalnu, celovitu, suverenu, nezavisnu i privredno razvijenu i zaposlenu Srbiju! Srbija robovanju ima altenativu - SAMOSTALNA SRBIJA!!!

Sale

pre 11 godina

Bravo Svetislave. Apsolutno se slazem sa tobom. Svakog, ali svakog politicara kome su usta puna Kosova a na toj teritoriji u poslednjih deset godina nije proveo vise od nedelju dana, treba deportovati upravo na Kosovo, pa neka ga brane s one strane a ne iz Beograda.

nesa

pre 11 godina

Aman vise podnesite USS ocenu ustavnost za sporazume. Ovi ce da ih primene dok vi posaljete taj zahtev. Inace puna podrska Kostunici i njegova velicanstvena uloga u stopiranju rasparcavanja srbije je ogromna i desila se u poslednjem trenutku.

Nenad

pre 11 godina

NIS je Kostunicina vlada poklonila Rusiji,ni tih obecanih 400 000 000e Srbija nije videla,vec je Kostunicina vlada dozvolila Rusima da odmah preuzmu NIS,zarade pare i od tih para plate Srbiji NIS.Dakle nijedan dinar mi nismo dobili iz Rusije...Rusi su platili NIS nasim a ne svojim parama,a idejni tvorac toga je upravo Kostunica.

barracuda

pre 11 godina

Prestanite više da ovom narodu prosipate najgrđi populizam i demagogiju. Znam da Putin svako veče čita vaše ideje, ali ne bi bilo loše da malo smanjite doživljaj.

Dotični Koštunica dr. Vojislav podržava Vladu Srbije na čelu sa Dačićem koji se isti taj Dačić zalaže za podelu Kosova, a time krši grubo postojeći Ustav Srbije. Znači da i sam "ustavotvorac" Koštunica dr. ne poštuje sopstveni Ustav. Budimo realni, ko koga ovde ...

Aleksa

pre 11 godina

Ova vlast se nikada nije slepo klanjala Zapadu. Što je u interesu građana biće prihvaćeno, što se kosi sa ustavom i potrebama države, biće odbijeno. Mi smo demokratsko društvo, umemo i sami da donosimo odluke.

mattko

pre 11 godina

@Goran
Izracunaj to sve prvo u dolarima a zatim u svajcarcima. Vrednost eur-aje opala sama po sebi prema svim cenama. PAd tvoje plate iznosi najmanje duplo u realnim pokazateljima.

Nenad

pre 11 godina

Kostunici koji je propustio mogucnost 2001 godine da zastiti ustavni poredak time sto ce narediti vojsci da intervenise protiv Jso-a(jer su ovi protestvujuci naoruzani i blokirajuci puteve ugrozili ustavni poredak) je mesto iza resetaka a ne u medijima...

Socijaldemokrata

pre 11 godina

@demokratija nema alternativu
REzim slobodana milosevica srusio je DOS zajedno za narodom,DOS je predvodio jedan covek,koji je na zalost nekoliko godina posle tog istoriskog momenta na najbrutalniji nacin sklonjen sa politicke scene Srbije i Sveta a lik za koga tvrdis da je `veliki pobednik` je bio u tom trenu samo jedna ne iskompromitovana osoba,koja je bila prihvatljiva za masu ljudi koja se plasila promena a zelela ih je. U tom trenutku Zoran kao pragmatican politicar i sveza krv u kolotecini postkomunistickih krvopija nije bio prihvatljiv za zatvoreno i drustveno-politicki zatucano i izolovano srpsko drustvo.Kostunica je inace imamo mnogo srece jer je Vuk u tom trenutku imao loseg savetnika,Senic,jer da je Vuk prihvatio ponudu zorana Djindjica kostinica nikad ne bi bio ni na marginama novije srpske istorije gde se sada nalazi.

Rezolucija 1244

pre 11 godina

Ako bi isao po Vojinim idejama, Srbija bi za 20 godina smanjila na 1 milion stanovnika!!
Samo ako Nemci nude azil, Vojo bi ostao samo sa svojim mackama.

Goran

pre 11 godina

(Predrag Popović, 7. oktobar 2012 15:31)
Ok i da je tako kako tvrdis da jeste, mogu li onda da ti postavim jedno pitanje.
Da li ti je bolje kada imas bolji standard, vecu platu i krckas neki budzet ili svotu novca, ili ti je bolje kada zivis u bedi, a opet krckas pozamasnu svotu novca.
Pa covece, ovi su nas u poslednje 4 godine zaduzili sa vise milijardi eur, a plata i standard su strmoglavo otisli dole, nezaposlenost, inflacija, dinar propao za preko 40% o cemu bre ti pricas, osvrni se oko sebe, to su 4 godine vladavine a ne 4 meseca !
Cinjenica je da su "zuti" vodili katastrofalnu ekonomsku politiku, i zbog toga su i izgubili ove izbore, a ne zato sto je sa druge strane bio mnogo bolji izbor. Ljudi nisu mogli da izdrze nemastinu, zeleli su promene.
I nauci razliku izmedju JEL i JER ;)

p.s. radim u privatnoj firmi, koja nema veze sa politikom, niti ima ikakvo uporiste/ledja u istoj, radim 9h dnevno vec 8 godina, bar sam nekad znao za sta sam radio.

Jelena S

pre 11 godina

Kostunica nikada nije izneo svoje viđenje rešenja za Kosovo, a da to bude realno i prihvatljivo za sve strane. Ovaj covek uopste nema viziju kako bi Srbija uspela da sprovede svoj suverenitet i vladavinu nad 2 miliona Albanaca koji trenutno tamo žive. Ovo znači da je njegova priča oko Kosova prazna i šuplja jer ne nudi konkretno rešenje već samo ponavlja da je Kosovo deo Srbije po ustavu. Na žalost realnost je drugačija, a on kao da živi u nekoj bajci koja je davno ispričana. Koštunica se takođe već deceniju bavi isključivo Kosovom, u svakom svom javnom nastupu, nikada ne pominjući tekuće, velike probleme ovog naroda, pa i onog koji ne živi na Kosovu a na koji je on očigledno zaboravio. Iz svega se vidi koliko je nerealan političar koji kao da je ostao u nekom drugom vremenu.

milan

pre 11 godina

Kada Kostunica vec takve komentare daje znamo dokle ide iskrenost ove vlade sa ozbiljnim namerama o ulasku Srbije u EU. Taktika je nama EU napraviti totalno neuspelom opcijom pa da bi nam onda ispricali da su nas spasili od ulaska u nju.

sasa jokic

pre 11 godina

U nekoliko serijala insajdera imali smo priliku da vidimo zasto se DSS plasi EU i uvodjenja pravne drzave, kao i koliko im je stalo do Kosova i drzave!
Jedno tvrdo udbasko krilo pohvaljuje mekse, za ocekivati!

Biciklista

pre 11 godina

Dobro jutro, Kostunice! Molim te da se ne mesas u zivot nas mladih kojima ce da ostane ova zemlja posle vas i koji zele da je vide u EU, medju bogatim drzavama, a ne marginalizovanu, da nam jedini strateski partneri budu zemlje poput Tadzikistana i sl. Hocu slobodu, znanje, pitovanja, HOCU DA ZIVIM NORMALNO a ne da me uspavane aveti i nesposobnjakovici vozaju i pricaju sta je dobro za mene i moju buducnost!

Zeljko

pre 11 godina

Ja sam možda glup, nisam pametan kao dotični na čiji tekst pišem komentar. Možda on nije obavešten ali na granici Kosova i Srbije na prelazu Merdare odavno stoji policija i Carina Kosova. Nije reč o integrisanim prelazima već međudržavnim prelazima. Tako da dotični ili nije obavešten ili ne zna Ustav jer u preambuli Ustava stoji da je Kosovo deo Srbije, a ne da je Sever Kosova deo Srbije. Zato vam narod u enklavama ne dobija ništa jer su ga se svi odrekli a Sever služi samo za šverc i bogaćenje pojedinaca ali i finansiranje stranaka koje to omogućavaju. Kad je trebalo da se boriš za Kosovo d.Koštunice, nisi imao vremena da primiš Ahtisarija, tad je možda bilo vreme za podelu Kosova a sad je sve gotova priča. Srbija neće u EU ali će biti jedna od dve celine u Evropi, postojaće EU i Srbija.
Uzgred mene bi bilo sramota da me takav kao on hvali, što znači da su ovi novi već zeznuli stvar.

pijetro

pre 11 godina

Ko ovaj bese? A da to je onaj sto je podrzao oruzanu pobunu beretki duginih boja, koja je dovela do ubistva Zorana Djindjica. E pa dobro, ako on hvali ovu vladu onda tesko nama....

Za DSS glasa mislena Srbija

pre 11 godina

Najvecu platu i najbolje sam ziveo za vreme Kostunice. To je moj predsednik. A vi sad samo po minusima, mozda ce vam biti lakse.

Predrag Popović

pre 11 godina

@Ja samo znam da sam za vreme Kostunjavog imao 550eur platu, 2007 i 2008, dolaskom zutih na vlast plata mi pada prvo 20%, a onda tokom celog njihovog vladovanja jos dodatnih 10%.
Tako da mi je plata sa 550eur otisla na 410eur.
Koga da krivim za to, Kostunicu ili Dulica, Petrovica, Sutanovca i kompaniju ? ;)
(Goran, 7. oktobar 2012 14:06)

A da možda pitate Vašeg poslodavca? U doba Koštuničine vlade prodat je Mobtel za 1,5 milijardi EUR, Robne kuće Beograd za 600 miliona EUR, NIS za 400 miliona EUR i gde su te pare? Gde su tolike pare, jer uađen neki kapitalni projekat, neki auto-put, hidroelektrana, bilo šta?

demokratija nema alternativu

pre 11 godina

A ko je ovaj covek?To je covek koji je doneo slobodu i demokratiju u Srbiju pobedivsi na izborima diktatora milosevica.Ta stranka je zasluzna sto Srbija ima demokratski ustav,prvi posle drugog svetskog rata.To je stranka koja se zalaze za nezavisnu i slobodnu drzavu,jer samo takva moze biti i demokratska i ekonomski jaka u kojoj se postuju ljudska prava.Nema slobode i demokratije u banana drzavama.Nazalost u zadnje 4godine smo svedoci urusavanja svega sto je ostvareno posle 5oktobra zahvaljujuci nedemokratskom tadicevom rezimu koji nas je vratio u 90-te.Bez obzira na brojne nedostatke i greske ipak je rezultat vlade DSS-a najbolji(po svim parametrima)od svih vlada od 2001godine i to su cinjenice i zvanicni statisticki podaci.Problem je sto smo sve zaboravili,a mediji(pod stranackom kontrolom)nas bombarduju sa nebitnim stvarima i ljudima,a pravi ljudi koji su nesto dobro uradili su na marginama.

Tekelija

pre 11 godina

Мислим да је крајње вријеме да се направи референдум и да народ гласа којим 'путем' треба држава да иде.
Да видимо шта то народ стварно хоће.
Ако хоће КиМ прије ЕУ-то је национална стратегија-не правимо уступке, па ни због ЕУ.
Ако хоће ЕУ науштрб свега другог-то је национална стратегија и ћао.
А не да разни политичари измишљају да знају шта то народ хоће.
Не лаје куца ради села...

Miladin

pre 11 godina

Ovo slihtanje novoj Vladi je cak i ispod nivoa Vojislava Kostunice. DSS se ozbiljno utronjao od straha od hapsenja svojih najvisih funkcionera zbog zloupotreba u privatizacijama i jasno je kao dan zasto su oni protiv EU , jednostavno zato sto u 24 privatizacije koje su najkrupnije korupcionaske privatizacije u Srbiji u poslednjih 12 godina , u 23 su se desile za vreme prve Vlade Vojislava Kostunice , a EU insistira na resavanju tih korupcionaskih privatizacija i zato su ovi iz DSSa protiv EU, zabole njih za srpske nacionalne interese!
Tek kada i ako Aleksandar Vucic pocne da hapsi za C Market i Luku Beograd , tek tad cu poceti da razmisljam o tome da on ozbiljno misli da se bori protiv korupcije , do tada, pali i do vidjenja , sve je ostalo smejurija.

Nenad

pre 11 godina

Najvecu platu i najbolje sam ziveo za vreme Kostunice. To je moj predsednik. A vi sad samo po minusima, mozda ce vam biti lakse.
(Za DSS glasa mislena Srbija, 7. oktobar 2012 15:34) Kostunicina vlada je krckala plodove koje je izdejstvovala vlada Zorana Djindjica(dobila mnogo investicija)a vec 4 godine krckamo plodove vlade Vojislava Kostunice(naravno plodove kojih ni nema,niti je bilo)...E zato si tada imao vecu platu a sada nemas...

Mitar

pre 11 godina

Kao sto je narod, zanesen komunistickom indoktrinacijom, odbacio i ponizio kneza Pavla, bez prethodnog sagledavanja sta to on nudi, plasim se da se to isto danas desava Vojislavu Kostunici.Narod, zanesen zutom doktrinom " posle nas potop", odbacuje resenja V.K, zaboravlja da je za premijera V.K zivotni standard u Srbiji bio u porastu, a za vlade M.C u stalnom padu ( tolikom da 700.000 ljudi danas nema posao). Nisam clan ni jedne partije, ali trudim se da stvari, uostalom debljinu svog novcanika i dobrobit svoje dece sagledam objektivno. Zakljucak je taj da je Kostunica jedini znao sta radi, a da je upravo zato marginalizovan na politickoj sceni Srbije.

Petar

pre 11 godina

Aman vise covece u kom si ti veku ostao? Pa narod ce sam u EU ako ti neces, koliko ljudi godisnje emigrira u tu raspalu EU u krizi? Uskoro ce biti vise Srba u EU nego u Srbiji i izdrzavace ove koji su u Srbiji ostali a ti i dalje guslas istu pricu prepotopsku. Kremlj dresi kesu.

draganbg

pre 11 godina

vojo, da nije tebe bilo i tvojih nepostupanja, djindjic bi verovatno bio ziv, svojim necinjenjem si vratio i usporio zemlju za mnogo godina i to je cinjenica! narod ti to nikad ne bi trebao oprostiti, zato bolje u penziju!

Biba

pre 11 godina

Odavno smo svesni da po pitanju Kosova i EU,stav DSS se nije razlikovao od stava nove vlasti...To je po meni jedan prosrpski stav i to treba pozdraviti!

Vladimir Pula

pre 11 godina

A šta nije on nekad bio predsjednik Srbije? Šta je tad s Kosovom bilo? Postalo je država ? Lako je bit u opoziciji, šta god neko radi uvijek ga možeš kritizirati i demgoski onako prodavat maglu kako bi to trebalo da bude i kako bi ti to napravio.. Ahh..

Goran

pre 11 godina

Ja samo znam da sam za vreme Kostunjavog imao 550eur platu, 2007 i 2008, dolaskom zutih na vlast plata mi pada prvo 20%, a onda tokom celog njihovog vladovanja jos dodatnih 10%.
Tako da mi je plata sa 550eur otisla na 410eur.
Koga da krivim za to, Kostunicu ili Dulica, Petrovica, Sutanovca i kompaniju ? ;)

LJUBINKO

pre 11 godina

Pa upravo za vreme tog Kostunice su privatizovane sve vece firme u Srbiji i privreda je upravo dovedena do provalije,pa je sad nasao da komentarise ta nemoralna kornjaca...

Stevan

pre 11 godina

Bas briga Kostunjavog za buducnost nase dece... on samo tera svoju pricu... O njegovom patriJotizmu i njemu slicnih vidimo u Insajderu... sta cu, ne vredi mi da pricam nego da zasucem rukave i uradim sve da mi dete, kad poraste, ode u neku normalnu zemlju... za mene je vec kasno.

Dejan

pre 11 godina

Ja samo znam da sam za vreme Kostunjavog imao 550eur platu, 2007 i 2008, dolaskom zutih na vlast plata mi pada prvo 20%, a onda tokom celog njihovog vladovanja jos dodatnih 10%.
Tako da mi je plata sa 550eur otisla na 410eur.
Koga da krivim za to, Kostunicu ili Dulica, Petrovica, Sutanovca i kompaniju ? ;)
(Goran, 7. oktobar 2012 14:06)

Bravo!!!
Istina je želeli da priznamo ili ne da se za vreme Koštunice živelo mnogo bolje nego poslednjih nekoliko godina. Za vreme njegove vladavine sećamo se svi drastično su skočila primanja, uveo je nacionalna priznanja za sportiste...napokon je neko počeo da poštuje Srbe u svojoj Srbiji i da ceni rad, zalaganje i borbu za svoju zemlju
BRAVO VOJO!!!

Dragan

pre 11 godina

Srbija je na dobrom putu i uprkos ekonomskoj krizi,veoma zadovoljavajuci je stav sto ne pristajemo ni na kakve ucene iz Brisela, vec sto smo se predstavili kao nova vlast u Srbiji,koja ce sama odluciti sta je za nas dobro.

IBJ

pre 11 godina

Haleluja, On nam se obratio... On koji hoda po vodi*! Haleluja, videli smo ga... Njega koji pomera planine**! Haleluja... haleluja...

He, he... dobrodošli Mr. Chance!

------------
*ako nije dublja od 2 cm
**ako nisu više od 2 cm

blaž

pre 11 godina

na stranu simpatije ili ne, ali kako se pojačava njegovo prisustvo u javnom životu zemlja se smanjuje, a VIII SEDNICA traje li traje valjda hoće i Vojvodinu osamostaliti pa može u mirovinu

euroskeptik

pre 11 godina

vreme radi za Kostunicu...
Neko je spomenuo u komentaru kako integrisati Albance na Kosovu? Oni ne moraju biti integrisani, onu mogu uzivati status kao Hong Kong ili Tajvan. Da li je npr. BiH integrisana drzava? Ili da li je Makedonija dovoljno integrisana (stabilna) drzava? Republika Kipar ima pod okupacijom 36% svoje teritorije (koju ne kontrolise Vlada iz Nikozije). Ova drzava trenutno predsedava EU a pristupila je EU 2004. Samo da ponovim da se zakoni EU ne primenjuju na 36% okupiranih teritorija od strane Turske. Zasto Srbija po tom istom scenariju ne bi mogla da postane clanica EU ako ne kontrolise 15& svoje teritorije (necu namerno da kazem okupirane)?Zasto se uvek za Srbiju primenjuju posebna pravila?

sasa

pre 11 godina

Kuštunica će ostati upamćen kao predsednik za vreme čijeg mandata je Kosovo dobilo nezavisnost. I to je sve.
(Marija, 7. oktobar 2012 13:41)

I Crna Gora. 2006te dobila nezavisnost, a Kostunica je u tom mandatu bio predsednik vlade od 2004-2007me godine, dovoljno da ispravi krive drine kako je obecao, al dzaba, najvise prica a najgore sa njim prosli. Mada najveci hit za vreme te vlade mi je bila ona ministarka prosvete iz DSS-sa sto je izbacila iz skolskih knjiga evoluciju i pricala kako deca treba da uce da je svet nastao za 6 dana pre 6 hiljada godina i sl. A i za vreme te vlade je nezakoneto donet ovaj nakaradni ustav (2 dana se glasalo i dolazili na vrata po glasove, a sme samo jedan dan) koji nam je eto tako divno spasao Kosovo da prosto ne znamo sta cemo.

DSS

pre 11 godina

Rajo, rajo!
Prozivate naseg najboljeg politicara, kojeg je ova zemlja ikada imala. Nadam se samo da cete se dozvati pameti i da ce nas ponovo voditi dostojni predsednik Kostinica! Jedini normalan covek, pored svih sarlatana koji su se uvukli do samog politickog vrha.

Dana

pre 11 godina

EU vise nije interesantna,nije ekonomski stabilna,i ona je u krizi,nas zeli zato sto bi mogla imati jos jeftine radne snage i besplatne povrsine na kojima bi podizali svoje objekte...ne,stvari su se promenile i ako ja mislim da nam sa njima nikada nije ni bilo mesto...

Petar

pre 11 godina

Ko je on?
Danas se svako oglasava za svasta. Te neki komentarise cene prevoza u BG a sad i ovaj.
Jel mogu i moji komentari u vestima da se objavljuju? :-)

Kali

pre 11 godina

Kostunica je definitivno najveci drzavnik u modernoj srpskoj istoriji, i najdosledniji. Dok ne zaustavimo taj poguban put ka EU, nece stati propadanje Srbije. EU je sustinski drukcija od nas, i njihove "vrednosti" nisu i nase, i to ne moze na silu da se primenjuje. Ko pokusava na silu, samo ce izazvati otpor, naciniti stetu, i na kraju nece ih uspostaviti. Jednostavno, nas jezik, klutura, mentalitet, sve je okrenuto jednom drukcijem poimanju zivota nego u vodecim zemljama EU, za uspostavljanje EU "vrednosti" i zamenu srpskih vrednosti, nije potrebno promeniti narod, potrebno ga je zameniti. Sa ovim narodom i ovim vrednostima, mi treba da idemo ka pravoslavnim zemljama, izdizemo porodicu i sl. a ne da promovisemo neke devijantnosti i sl. EU izmisljotine. To je primereno njihovom mentalitetu, jeziku, kulturi, nacinu razmisljanja i funkcionisanja. NIJE I NASEM! Mi smo drukciji (ja mislim bolji, ali to je na svakom da proceni). Treba da budemo to sto jesmo i da se bavimo ekonomijom a ne promenom toga ko smo, i vrlo brzo cemo se izdici i pokazati da sa srpskim vrednostima moze se biti i te kako uspesan u svemu, pa i u ekonomiji. Nas je problem u korupciji i lopovluku, a ne u nasim vrednostima, postovanju ljudskih prava i sl. u tome smo najbolji. Kad resimo pitanje korupcije i kriminala, bicemo najbolja zemlja u Evropi I SIRE.

Pera Bozic

pre 11 godina

lepo je cuti da u ovoj zemlji ima normalnih ljudi i razumnih izjava. Covek je bio i ostao gospodin i na vlasti i u opoziciji, neke stvari i ljudi se ne mogu kupiti na srecu. A vi papagaji mozete samo se nervirate znam da nije lako kad vam se covek ne uklapa u koncepciju za koju ste dobili pare da je ostvarite...ali pomirite se sa cinjenicom da u ovoj drzavi ima ljudi kojima je Srbija vaznija od sake dolara. Vojo zivela Srbija!

Odvukli su te na balkon

pre 11 godina

Ovaj čovek nije normalan, kako on misli da integriše 2.000.000 Albanaca (ili Arnauta, kako to Drecun i radikali i svi ini patriote vole da kažu.)??
Ponašati se autistično, danas, kada građani žive ispod svakog civilizacijskog minimuma, je neodgovorno. Šta je cilj današnjih političara? Dali je cilj da živimo u uređenom društvu ili u blatu političkih muljatora, kvazipatriota i raznih monopolista? Koštunice, srami se, bolje bi ti bilo da se javiš da daš izjavu.

djordje orvelovski

pre 11 godina

još malo i ovaj čovek će sedeti u vladi umesto Dinkića kojeg će okriviti za finansijksi kolaps koji nam neminovno ide u susret. Živi bili, pa videli. O posledicama takve "patrijotske" vlade ne treba ni pričati, bićemo slepo crevo evrope koje će SVAKO zaobilaziti u širokom luku, kao Belorusiju npr.

voja

pre 11 godina

U pravu je čovek.
Jedan od najpametnijih političara u Srbiji.
Jedan od retkih, koji Srbiji želi dobro (ne bori se za vlast radi ličnih interesa).

DIJASPORA

pre 11 godina

"još malo i ovaj čovek će sedeti u vladi umesto Dinkića kojeg će okriviti za finansijksi kolaps koji nam neminovno ide u susret. Živi bili, pa videli. O posledicama takve "patrijotske" vlade ne treba ni pričati, bićemo slepo crevo evrope koje će SVAKO zaobilaziti u širokom luku, kao Belorusiju npr.
(djordje orvelovski, 7. oktobar 2012 13:37)"

Djodje, jel znas ti kako je u bjelorusiji? Imam utisak da nemas pojma, daj boze da nam je kao njima. Proguglaj malo, ali pokusaj izbjeci zapadne medije...

Rade

pre 11 godina

Poceo sam da sumnjam,a sad sam siguran da aktuelna vlast vodi Srbiju prema Rusiji...jer jedino ona podrzava Srbiju da je Kosovo tamo gde mi kazemo,a ne gde jeste...zbogom pameti...

MarkoKras

pre 11 godina

Vlast mora pre svega raditi u interesu Srbije i njenih gradjana.Podrzavam ovu vlast iako sam u pocetku bio jako skeptican.I naravno da je dobro da opozicija ne iznosi samo kritike na racun vlasti vec i da pohvali vlast kada radi dobar posao.

бидермајер

pre 11 godina

Ево огласио се и париЈотски фијаскомекер хер "различак" ,фишкал најобичнији ,без политичких амбиција(бар до ове изјаве).

NEmanja

pre 11 godina

Polako samo neka hvali sta se uvlaci sada, on nas je prvi zaveo u crno posle Slobe.

Jedva cekam da prodje 100 godina. Jer nova vlast i njeni potomci nece imati dovoljno energije niti znanja da se takmice u novim tehnologijamai buducim sistemima....

Srbija ce biti na nivou Arpaskih srednjevekovnih zemalja u odnosu na zapad....

шорц

pre 11 godina

Кошотуњави, док си ти био премијер Србија је била далеко од ЕУ...Али зато буџет у суфициту, раст животног стандарда, највише инвестиција од 2000, привредни раст, стабилан динар!
Мало ли је.

BgHQ

pre 11 godina

Smutljivac br.1 se sve cesce javlja.Cim se njemu dopadaju potezi nove vlasti to znaci da nam predstoji cemer,jad i beda.Boze daj da ne bude i mrtvih.

Pasha

pre 11 godina

E kad ovaj nekog pohvali tad onda bezite od njega! Aman covece, ostavi nas na miru, dovoljni su nam i Toma, Vucic, Dacic, Velja, Dinkic, Karici, Vulin i ostali, samo nam jos ti trebas!

seljadin

pre 11 godina

otidjite, ne morate daleko, prosetajte do Rumunije, provozajte se malo oko Temisvara, pa do Bukuresta, bice vam mnooogo jasnije da li se treba klanjati i padati na kolena, i koliko dobiju sluge a koliko gospodari u EU.

master of univeverse

pre 11 godina

obozavam ovog coveka ali Majke mi moje. Najdosledniji, najnormalniji, najobrazovaniji a fenomen. a zasto ?
Zato sto ako utrosi recimo pare na kampanju dobije 7% a kad nema kampanju 8 %.VOLIM GA I TACKA.

Neutralan

pre 11 godina

Ovaj ili ne gleda Insajder ili misli da su ljudi onu cifru od 6 000 000€ zaboravili? Ako se ne varam njegova vlada je donela zakon za ukidanje PDV-a za gradjane Kosova. Na jednoj strani uzimamo kredite, a dzepovi suplji, supljiji nego sto krediti mogu da nas skrpe. Na kraju cemo isti mi (gradjani Srbije) da iz svog dzepa popunimo tu rupu i jos da vracamo kredite, pri tome da trenutno izuzmemo konstantnu korupciju u samoj Srbiji, koju ce na kraju opet gradjani da izfinansiraju. Tuzno...

Pixies

pre 11 godina

još malo i ovaj čovek će sedeti u vladi umesto Dinkića kojeg će okriviti za finansijksi kolaps koji nam neminovno ide u susret. Živi bili, pa videli. O posledicama takve "patrijotske" vlade ne treba ni pričati, bićemo slepo crevo evrope koje će SVAKO zaobilaziti u širokom luku, kao Belorusiju npr.
(djordje orvelovski, 7. oktobar 2012 13:37)

Neće, ne boj se jer Dinkić bi pristao da bude i poštar u vladi, samo da ne ode u zatvor, a ovaj Koštunjavi je zauvek završio političku karijeru. I on sam to zna, zato i daje ovakve nebulozne izjave.
Ovo "slepo crevo" smo već postali, tako da eventualno još možemo postati crna rupa planete kao nekakva kosmička greška!

бидермајер

pre 11 godina

Ево огласио се и париЈотски фијаскомекер хер "различак" ,фишкал најобичнији ,без политичких амбиција(бар до ове изјаве).

Odvukli su te na balkon

pre 11 godina

Ovaj čovek nije normalan, kako on misli da integriše 2.000.000 Albanaca (ili Arnauta, kako to Drecun i radikali i svi ini patriote vole da kažu.)??
Ponašati se autistično, danas, kada građani žive ispod svakog civilizacijskog minimuma, je neodgovorno. Šta je cilj današnjih političara? Dali je cilj da živimo u uređenom društvu ili u blatu političkih muljatora, kvazipatriota i raznih monopolista? Koštunice, srami se, bolje bi ti bilo da se javiš da daš izjavu.

BgHQ

pre 11 godina

Smutljivac br.1 se sve cesce javlja.Cim se njemu dopadaju potezi nove vlasti to znaci da nam predstoji cemer,jad i beda.Boze daj da ne bude i mrtvih.

шорц

pre 11 godina

Кошотуњави, док си ти био премијер Србија је била далеко од ЕУ...Али зато буџет у суфициту, раст животног стандарда, највише инвестиција од 2000, привредни раст, стабилан динар!
Мало ли је.

NEmanja

pre 11 godina

Polako samo neka hvali sta se uvlaci sada, on nas je prvi zaveo u crno posle Slobe.

Jedva cekam da prodje 100 godina. Jer nova vlast i njeni potomci nece imati dovoljno energije niti znanja da se takmice u novim tehnologijamai buducim sistemima....

Srbija ce biti na nivou Arpaskih srednjevekovnih zemalja u odnosu na zapad....

voja

pre 11 godina

U pravu je čovek.
Jedan od najpametnijih političara u Srbiji.
Jedan od retkih, koji Srbiji želi dobro (ne bori se za vlast radi ličnih interesa).

Pasha

pre 11 godina

E kad ovaj nekog pohvali tad onda bezite od njega! Aman covece, ostavi nas na miru, dovoljni su nam i Toma, Vucic, Dacic, Velja, Dinkic, Karici, Vulin i ostali, samo nam jos ti trebas!

djordje orvelovski

pre 11 godina

još malo i ovaj čovek će sedeti u vladi umesto Dinkića kojeg će okriviti za finansijksi kolaps koji nam neminovno ide u susret. Živi bili, pa videli. O posledicama takve "patrijotske" vlade ne treba ni pričati, bićemo slepo crevo evrope koje će SVAKO zaobilaziti u širokom luku, kao Belorusiju npr.

Nenad

pre 11 godina

NIS je Kostunicina vlada poklonila Rusiji,ni tih obecanih 400 000 000e Srbija nije videla,vec je Kostunicina vlada dozvolila Rusima da odmah preuzmu NIS,zarade pare i od tih para plate Srbiji NIS.Dakle nijedan dinar mi nismo dobili iz Rusije...Rusi su platili NIS nasim a ne svojim parama,a idejni tvorac toga je upravo Kostunica.

Petar

pre 11 godina

Aman vise covece u kom si ti veku ostao? Pa narod ce sam u EU ako ti neces, koliko ljudi godisnje emigrira u tu raspalu EU u krizi? Uskoro ce biti vise Srba u EU nego u Srbiji i izdrzavace ove koji su u Srbiji ostali a ti i dalje guslas istu pricu prepotopsku. Kremlj dresi kesu.

seljadin

pre 11 godina

otidjite, ne morate daleko, prosetajte do Rumunije, provozajte se malo oko Temisvara, pa do Bukuresta, bice vam mnooogo jasnije da li se treba klanjati i padati na kolena, i koliko dobiju sluge a koliko gospodari u EU.

sasa

pre 11 godina

Kuštunica će ostati upamćen kao predsednik za vreme čijeg mandata je Kosovo dobilo nezavisnost. I to je sve.
(Marija, 7. oktobar 2012 13:41)

I Crna Gora. 2006te dobila nezavisnost, a Kostunica je u tom mandatu bio predsednik vlade od 2004-2007me godine, dovoljno da ispravi krive drine kako je obecao, al dzaba, najvise prica a najgore sa njim prosli. Mada najveci hit za vreme te vlade mi je bila ona ministarka prosvete iz DSS-sa sto je izbacila iz skolskih knjiga evoluciju i pricala kako deca treba da uce da je svet nastao za 6 dana pre 6 hiljada godina i sl. A i za vreme te vlade je nezakoneto donet ovaj nakaradni ustav (2 dana se glasalo i dolazili na vrata po glasove, a sme samo jedan dan) koji nam je eto tako divno spasao Kosovo da prosto ne znamo sta cemo.

LJUBINKO

pre 11 godina

Pa upravo za vreme tog Kostunice su privatizovane sve vece firme u Srbiji i privreda je upravo dovedena do provalije,pa je sad nasao da komentarise ta nemoralna kornjaca...

Petar

pre 11 godina

Ko je on?
Danas se svako oglasava za svasta. Te neki komentarise cene prevoza u BG a sad i ovaj.
Jel mogu i moji komentari u vestima da se objavljuju? :-)

draganbg

pre 11 godina

vojo, da nije tebe bilo i tvojih nepostupanja, djindjic bi verovatno bio ziv, svojim necinjenjem si vratio i usporio zemlju za mnogo godina i to je cinjenica! narod ti to nikad ne bi trebao oprostiti, zato bolje u penziju!

Stevan

pre 11 godina

Bas briga Kostunjavog za buducnost nase dece... on samo tera svoju pricu... O njegovom patriJotizmu i njemu slicnih vidimo u Insajderu... sta cu, ne vredi mi da pricam nego da zasucem rukave i uradim sve da mi dete, kad poraste, ode u neku normalnu zemlju... za mene je vec kasno.

Rezolucija 1244

pre 11 godina

Ako bi isao po Vojinim idejama, Srbija bi za 20 godina smanjila na 1 milion stanovnika!!
Samo ako Nemci nude azil, Vojo bi ostao samo sa svojim mackama.

Jelena S

pre 11 godina

Kostunica nikada nije izneo svoje viđenje rešenja za Kosovo, a da to bude realno i prihvatljivo za sve strane. Ovaj covek uopste nema viziju kako bi Srbija uspela da sprovede svoj suverenitet i vladavinu nad 2 miliona Albanaca koji trenutno tamo žive. Ovo znači da je njegova priča oko Kosova prazna i šuplja jer ne nudi konkretno rešenje već samo ponavlja da je Kosovo deo Srbije po ustavu. Na žalost realnost je drugačija, a on kao da živi u nekoj bajci koja je davno ispričana. Koštunica se takođe već deceniju bavi isključivo Kosovom, u svakom svom javnom nastupu, nikada ne pominjući tekuće, velike probleme ovog naroda, pa i onog koji ne živi na Kosovu a na koji je on očigledno zaboravio. Iz svega se vidi koliko je nerealan političar koji kao da je ostao u nekom drugom vremenu.

Biciklista

pre 11 godina

Dobro jutro, Kostunice! Molim te da se ne mesas u zivot nas mladih kojima ce da ostane ova zemlja posle vas i koji zele da je vide u EU, medju bogatim drzavama, a ne marginalizovanu, da nam jedini strateski partneri budu zemlje poput Tadzikistana i sl. Hocu slobodu, znanje, pitovanja, HOCU DA ZIVIM NORMALNO a ne da me uspavane aveti i nesposobnjakovici vozaju i pricaju sta je dobro za mene i moju buducnost!

Predrag Popović

pre 11 godina

@Ja samo znam da sam za vreme Kostunjavog imao 550eur platu, 2007 i 2008, dolaskom zutih na vlast plata mi pada prvo 20%, a onda tokom celog njihovog vladovanja jos dodatnih 10%.
Tako da mi je plata sa 550eur otisla na 410eur.
Koga da krivim za to, Kostunicu ili Dulica, Petrovica, Sutanovca i kompaniju ? ;)
(Goran, 7. oktobar 2012 14:06)

A da možda pitate Vašeg poslodavca? U doba Koštuničine vlade prodat je Mobtel za 1,5 milijardi EUR, Robne kuće Beograd za 600 miliona EUR, NIS za 400 miliona EUR i gde su te pare? Gde su tolike pare, jer uađen neki kapitalni projekat, neki auto-put, hidroelektrana, bilo šta?

pijetro

pre 11 godina

Ko ovaj bese? A da to je onaj sto je podrzao oruzanu pobunu beretki duginih boja, koja je dovela do ubistva Zorana Djindjica. E pa dobro, ako on hvali ovu vladu onda tesko nama....

Nenad

pre 11 godina

Kostunici koji je propustio mogucnost 2001 godine da zastiti ustavni poredak time sto ce narediti vojsci da intervenise protiv Jso-a(jer su ovi protestvujuci naoruzani i blokirajuci puteve ugrozili ustavni poredak) je mesto iza resetaka a ne u medijima...

Nenad

pre 11 godina

Najvecu platu i najbolje sam ziveo za vreme Kostunice. To je moj predsednik. A vi sad samo po minusima, mozda ce vam biti lakse.
(Za DSS glasa mislena Srbija, 7. oktobar 2012 15:34) Kostunicina vlada je krckala plodove koje je izdejstvovala vlada Zorana Djindjica(dobila mnogo investicija)a vec 4 godine krckamo plodove vlade Vojislava Kostunice(naravno plodove kojih ni nema,niti je bilo)...E zato si tada imao vecu platu a sada nemas...

sasa jokic

pre 11 godina

U nekoliko serijala insajdera imali smo priliku da vidimo zasto se DSS plasi EU i uvodjenja pravne drzave, kao i koliko im je stalo do Kosova i drzave!
Jedno tvrdo udbasko krilo pohvaljuje mekse, za ocekivati!

Zeljko

pre 11 godina

Ja sam možda glup, nisam pametan kao dotični na čiji tekst pišem komentar. Možda on nije obavešten ali na granici Kosova i Srbije na prelazu Merdare odavno stoji policija i Carina Kosova. Nije reč o integrisanim prelazima već međudržavnim prelazima. Tako da dotični ili nije obavešten ili ne zna Ustav jer u preambuli Ustava stoji da je Kosovo deo Srbije, a ne da je Sever Kosova deo Srbije. Zato vam narod u enklavama ne dobija ništa jer su ga se svi odrekli a Sever služi samo za šverc i bogaćenje pojedinaca ali i finansiranje stranaka koje to omogućavaju. Kad je trebalo da se boriš za Kosovo d.Koštunice, nisi imao vremena da primiš Ahtisarija, tad je možda bilo vreme za podelu Kosova a sad je sve gotova priča. Srbija neće u EU ali će biti jedna od dve celine u Evropi, postojaće EU i Srbija.
Uzgred mene bi bilo sramota da me takav kao on hvali, što znači da su ovi novi već zeznuli stvar.

Sale

pre 11 godina

Bravo Svetislave. Apsolutno se slazem sa tobom. Svakog, ali svakog politicara kome su usta puna Kosova a na toj teritoriji u poslednjih deset godina nije proveo vise od nedelju dana, treba deportovati upravo na Kosovo, pa neka ga brane s one strane a ne iz Beograda.

Podunavac

pre 11 godina

Najveca nesvesna greska koju je Djindjic napravio je ta sto je Kostunicu zamolio da se kandiduje za predsednika. Kazu trebao im je neki miran, manje agresivan covek. Pa bolje da je Mirka Cvetkovica kandidovao, kakav bi to predsednik na odnosu na ovog bio.

5. Oktobar nije uspeo zbog Kostunice.

DSS

pre 11 godina

Rajo, rajo!
Prozivate naseg najboljeg politicara, kojeg je ova zemlja ikada imala. Nadam se samo da cete se dozvati pameti i da ce nas ponovo voditi dostojni predsednik Kostinica! Jedini normalan covek, pored svih sarlatana koji su se uvukli do samog politickog vrha.

barracuda

pre 11 godina

Prestanite više da ovom narodu prosipate najgrđi populizam i demagogiju. Znam da Putin svako veče čita vaše ideje, ali ne bi bilo loše da malo smanjite doživljaj.

Dotični Koštunica dr. Vojislav podržava Vladu Srbije na čelu sa Dačićem koji se isti taj Dačić zalaže za podelu Kosova, a time krši grubo postojeći Ustav Srbije. Znači da i sam "ustavotvorac" Koštunica dr. ne poštuje sopstveni Ustav. Budimo realni, ko koga ovde ...

Goran

pre 11 godina

Ja samo znam da sam za vreme Kostunjavog imao 550eur platu, 2007 i 2008, dolaskom zutih na vlast plata mi pada prvo 20%, a onda tokom celog njihovog vladovanja jos dodatnih 10%.
Tako da mi je plata sa 550eur otisla na 410eur.
Koga da krivim za to, Kostunicu ili Dulica, Petrovica, Sutanovca i kompaniju ? ;)

Vladimir Pula

pre 11 godina

A šta nije on nekad bio predsjednik Srbije? Šta je tad s Kosovom bilo? Postalo je država ? Lako je bit u opoziciji, šta god neko radi uvijek ga možeš kritizirati i demgoski onako prodavat maglu kako bi to trebalo da bude i kako bi ti to napravio.. Ahh..

Kali

pre 11 godina

Kostunica je definitivno najveci drzavnik u modernoj srpskoj istoriji, i najdosledniji. Dok ne zaustavimo taj poguban put ka EU, nece stati propadanje Srbije. EU je sustinski drukcija od nas, i njihove "vrednosti" nisu i nase, i to ne moze na silu da se primenjuje. Ko pokusava na silu, samo ce izazvati otpor, naciniti stetu, i na kraju nece ih uspostaviti. Jednostavno, nas jezik, klutura, mentalitet, sve je okrenuto jednom drukcijem poimanju zivota nego u vodecim zemljama EU, za uspostavljanje EU "vrednosti" i zamenu srpskih vrednosti, nije potrebno promeniti narod, potrebno ga je zameniti. Sa ovim narodom i ovim vrednostima, mi treba da idemo ka pravoslavnim zemljama, izdizemo porodicu i sl. a ne da promovisemo neke devijantnosti i sl. EU izmisljotine. To je primereno njihovom mentalitetu, jeziku, kulturi, nacinu razmisljanja i funkcionisanja. NIJE I NASEM! Mi smo drukciji (ja mislim bolji, ali to je na svakom da proceni). Treba da budemo to sto jesmo i da se bavimo ekonomijom a ne promenom toga ko smo, i vrlo brzo cemo se izdici i pokazati da sa srpskim vrednostima moze se biti i te kako uspesan u svemu, pa i u ekonomiji. Nas je problem u korupciji i lopovluku, a ne u nasim vrednostima, postovanju ljudskih prava i sl. u tome smo najbolji. Kad resimo pitanje korupcije i kriminala, bicemo najbolja zemlja u Evropi I SIRE.

Rade

pre 11 godina

Poceo sam da sumnjam,a sad sam siguran da aktuelna vlast vodi Srbiju prema Rusiji...jer jedino ona podrzava Srbiju da je Kosovo tamo gde mi kazemo,a ne gde jeste...zbogom pameti...

Miladin

pre 11 godina

Ovo slihtanje novoj Vladi je cak i ispod nivoa Vojislava Kostunice. DSS se ozbiljno utronjao od straha od hapsenja svojih najvisih funkcionera zbog zloupotreba u privatizacijama i jasno je kao dan zasto su oni protiv EU , jednostavno zato sto u 24 privatizacije koje su najkrupnije korupcionaske privatizacije u Srbiji u poslednjih 12 godina , u 23 su se desile za vreme prve Vlade Vojislava Kostunice , a EU insistira na resavanju tih korupcionaskih privatizacija i zato su ovi iz DSSa protiv EU, zabole njih za srpske nacionalne interese!
Tek kada i ako Aleksandar Vucic pocne da hapsi za C Market i Luku Beograd , tek tad cu poceti da razmisljam o tome da on ozbiljno misli da se bori protiv korupcije , do tada, pali i do vidjenja , sve je ostalo smejurija.

euroskeptik

pre 11 godina

vreme radi za Kostunicu...
Neko je spomenuo u komentaru kako integrisati Albance na Kosovu? Oni ne moraju biti integrisani, onu mogu uzivati status kao Hong Kong ili Tajvan. Da li je npr. BiH integrisana drzava? Ili da li je Makedonija dovoljno integrisana (stabilna) drzava? Republika Kipar ima pod okupacijom 36% svoje teritorije (koju ne kontrolise Vlada iz Nikozije). Ova drzava trenutno predsedava EU a pristupila je EU 2004. Samo da ponovim da se zakoni EU ne primenjuju na 36% okupiranih teritorija od strane Turske. Zasto Srbija po tom istom scenariju ne bi mogla da postane clanica EU ako ne kontrolise 15& svoje teritorije (necu namerno da kazem okupirane)?Zasto se uvek za Srbiju primenjuju posebna pravila?

Pixies

pre 11 godina

još malo i ovaj čovek će sedeti u vladi umesto Dinkića kojeg će okriviti za finansijksi kolaps koji nam neminovno ide u susret. Živi bili, pa videli. O posledicama takve "patrijotske" vlade ne treba ni pričati, bićemo slepo crevo evrope koje će SVAKO zaobilaziti u širokom luku, kao Belorusiju npr.
(djordje orvelovski, 7. oktobar 2012 13:37)

Neće, ne boj se jer Dinkić bi pristao da bude i poštar u vladi, samo da ne ode u zatvor, a ovaj Koštunjavi je zauvek završio političku karijeru. I on sam to zna, zato i daje ovakve nebulozne izjave.
Ovo "slepo crevo" smo već postali, tako da eventualno još možemo postati crna rupa planete kao nekakva kosmička greška!

master of univeverse

pre 11 godina

obozavam ovog coveka ali Majke mi moje. Najdosledniji, najnormalniji, najobrazovaniji a fenomen. a zasto ?
Zato sto ako utrosi recimo pare na kampanju dobije 7% a kad nema kampanju 8 %.VOLIM GA I TACKA.

Socijaldemokrata

pre 11 godina

@demokratija nema alternativu
REzim slobodana milosevica srusio je DOS zajedno za narodom,DOS je predvodio jedan covek,koji je na zalost nekoliko godina posle tog istoriskog momenta na najbrutalniji nacin sklonjen sa politicke scene Srbije i Sveta a lik za koga tvrdis da je `veliki pobednik` je bio u tom trenu samo jedna ne iskompromitovana osoba,koja je bila prihvatljiva za masu ljudi koja se plasila promena a zelela ih je. U tom trenutku Zoran kao pragmatican politicar i sveza krv u kolotecini postkomunistickih krvopija nije bio prihvatljiv za zatvoreno i drustveno-politicki zatucano i izolovano srpsko drustvo.Kostunica je inace imamo mnogo srece jer je Vuk u tom trenutku imao loseg savetnika,Senic,jer da je Vuk prihvatio ponudu zorana Djindjica kostinica nikad ne bi bio ni na marginama novije srpske istorije gde se sada nalazi.

Pera Bozic

pre 11 godina

lepo je cuti da u ovoj zemlji ima normalnih ljudi i razumnih izjava. Covek je bio i ostao gospodin i na vlasti i u opoziciji, neke stvari i ljudi se ne mogu kupiti na srecu. A vi papagaji mozete samo se nervirate znam da nije lako kad vam se covek ne uklapa u koncepciju za koju ste dobili pare da je ostvarite...ali pomirite se sa cinjenicom da u ovoj drzavi ima ljudi kojima je Srbija vaznija od sake dolara. Vojo zivela Srbija!

Neutralan

pre 11 godina

Ovaj ili ne gleda Insajder ili misli da su ljudi onu cifru od 6 000 000€ zaboravili? Ako se ne varam njegova vlada je donela zakon za ukidanje PDV-a za gradjane Kosova. Na jednoj strani uzimamo kredite, a dzepovi suplji, supljiji nego sto krediti mogu da nas skrpe. Na kraju cemo isti mi (gradjani Srbije) da iz svog dzepa popunimo tu rupu i jos da vracamo kredite, pri tome da trenutno izuzmemo konstantnu korupciju u samoj Srbiji, koju ce na kraju opet gradjani da izfinansiraju. Tuzno...

MarkoKras

pre 11 godina

Vlast mora pre svega raditi u interesu Srbije i njenih gradjana.Podrzavam ovu vlast iako sam u pocetku bio jako skeptican.I naravno da je dobro da opozicija ne iznosi samo kritike na racun vlasti vec i da pohvali vlast kada radi dobar posao.

IBJ

pre 11 godina

Haleluja, On nam se obratio... On koji hoda po vodi*! Haleluja, videli smo ga... Njega koji pomera planine**! Haleluja... haleluja...

He, he... dobrodošli Mr. Chance!

------------
*ako nije dublja od 2 cm
**ako nisu više od 2 cm

Mitar

pre 11 godina

Kao sto je narod, zanesen komunistickom indoktrinacijom, odbacio i ponizio kneza Pavla, bez prethodnog sagledavanja sta to on nudi, plasim se da se to isto danas desava Vojislavu Kostunici.Narod, zanesen zutom doktrinom " posle nas potop", odbacuje resenja V.K, zaboravlja da je za premijera V.K zivotni standard u Srbiji bio u porastu, a za vlade M.C u stalnom padu ( tolikom da 700.000 ljudi danas nema posao). Nisam clan ni jedne partije, ali trudim se da stvari, uostalom debljinu svog novcanika i dobrobit svoje dece sagledam objektivno. Zakljucak je taj da je Kostunica jedini znao sta radi, a da je upravo zato marginalizovan na politickoj sceni Srbije.

milan

pre 11 godina

Kada Kostunica vec takve komentare daje znamo dokle ide iskrenost ove vlade sa ozbiljnim namerama o ulasku Srbije u EU. Taktika je nama EU napraviti totalno neuspelom opcijom pa da bi nam onda ispricali da su nas spasili od ulaska u nju.

Srbi uz ponosnu Srbiju!

pre 11 godina

Na narednim izborima DSS će biti veliko iznenadjenje, jer narod Srbije hoće samostalnu, celovitu, suverenu, nezavisnu i privredno razvijenu i zaposlenu Srbiju! Srbija robovanju ima altenativu - SAMOSTALNA SRBIJA!!!

Za DSS glasa mislena Srbija

pre 11 godina

Najvecu platu i najbolje sam ziveo za vreme Kostunice. To je moj predsednik. A vi sad samo po minusima, mozda ce vam biti lakse.

blaž

pre 11 godina

na stranu simpatije ili ne, ali kako se pojačava njegovo prisustvo u javnom životu zemlja se smanjuje, a VIII SEDNICA traje li traje valjda hoće i Vojvodinu osamostaliti pa može u mirovinu

Dejan

pre 11 godina

Ja samo znam da sam za vreme Kostunjavog imao 550eur platu, 2007 i 2008, dolaskom zutih na vlast plata mi pada prvo 20%, a onda tokom celog njihovog vladovanja jos dodatnih 10%.
Tako da mi je plata sa 550eur otisla na 410eur.
Koga da krivim za to, Kostunicu ili Dulica, Petrovica, Sutanovca i kompaniju ? ;)
(Goran, 7. oktobar 2012 14:06)

Bravo!!!
Istina je želeli da priznamo ili ne da se za vreme Koštunice živelo mnogo bolje nego poslednjih nekoliko godina. Za vreme njegove vladavine sećamo se svi drastično su skočila primanja, uveo je nacionalna priznanja za sportiste...napokon je neko počeo da poštuje Srbe u svojoj Srbiji i da ceni rad, zalaganje i borbu za svoju zemlju
BRAVO VOJO!!!

demokratija nema alternativu

pre 11 godina

A ko je ovaj covek?To je covek koji je doneo slobodu i demokratiju u Srbiju pobedivsi na izborima diktatora milosevica.Ta stranka je zasluzna sto Srbija ima demokratski ustav,prvi posle drugog svetskog rata.To je stranka koja se zalaze za nezavisnu i slobodnu drzavu,jer samo takva moze biti i demokratska i ekonomski jaka u kojoj se postuju ljudska prava.Nema slobode i demokratije u banana drzavama.Nazalost u zadnje 4godine smo svedoci urusavanja svega sto je ostvareno posle 5oktobra zahvaljujuci nedemokratskom tadicevom rezimu koji nas je vratio u 90-te.Bez obzira na brojne nedostatke i greske ipak je rezultat vlade DSS-a najbolji(po svim parametrima)od svih vlada od 2001godine i to su cinjenice i zvanicni statisticki podaci.Problem je sto smo sve zaboravili,a mediji(pod stranackom kontrolom)nas bombarduju sa nebitnim stvarima i ljudima,a pravi ljudi koji su nesto dobro uradili su na marginama.

DIJASPORA

pre 11 godina

"još malo i ovaj čovek će sedeti u vladi umesto Dinkića kojeg će okriviti za finansijksi kolaps koji nam neminovno ide u susret. Živi bili, pa videli. O posledicama takve "patrijotske" vlade ne treba ni pričati, bićemo slepo crevo evrope koje će SVAKO zaobilaziti u širokom luku, kao Belorusiju npr.
(djordje orvelovski, 7. oktobar 2012 13:37)"

Djodje, jel znas ti kako je u bjelorusiji? Imam utisak da nemas pojma, daj boze da nam je kao njima. Proguglaj malo, ali pokusaj izbjeci zapadne medije...

Tekelija

pre 11 godina

Мислим да је крајње вријеме да се направи референдум и да народ гласа којим 'путем' треба држава да иде.
Да видимо шта то народ стварно хоће.
Ако хоће КиМ прије ЕУ-то је национална стратегија-не правимо уступке, па ни због ЕУ.
Ако хоће ЕУ науштрб свега другог-то је национална стратегија и ћао.
А не да разни политичари измишљају да знају шта то народ хоће.
Не лаје куца ради села...

nesa

pre 11 godina

Aman vise podnesite USS ocenu ustavnost za sporazume. Ovi ce da ih primene dok vi posaljete taj zahtev. Inace puna podrska Kostunici i njegova velicanstvena uloga u stopiranju rasparcavanja srbije je ogromna i desila se u poslednjem trenutku.

Nikola

pre 11 godina

I sta sada nekome nije jasno? Covek je potpuno u pravu.

Muka mi je vise od onih koji su pricali da DSS nece preci cenzus. Presao je itekako. Ne secam se da se neko izvinio zbog pogresne procene i seirenja da za DSS niko nece glasati. DSS je jedina stranka koja se sama pojavila na izborima, sa svojom politikom i presla je cenzus. Odkud sada u parlamentu 40 stranaka? Pa zbog toga sto je samo DSS isao samostalno, a ostali su se pakovali u koalicije kako su stigli.

Biba

pre 11 godina

Odavno smo svesni da po pitanju Kosova i EU,stav DSS se nije razlikovao od stava nove vlasti...To je po meni jedan prosrpski stav i to treba pozdraviti!

Goran

pre 11 godina

(Predrag Popović, 7. oktobar 2012 15:31)
Ok i da je tako kako tvrdis da jeste, mogu li onda da ti postavim jedno pitanje.
Da li ti je bolje kada imas bolji standard, vecu platu i krckas neki budzet ili svotu novca, ili ti je bolje kada zivis u bedi, a opet krckas pozamasnu svotu novca.
Pa covece, ovi su nas u poslednje 4 godine zaduzili sa vise milijardi eur, a plata i standard su strmoglavo otisli dole, nezaposlenost, inflacija, dinar propao za preko 40% o cemu bre ti pricas, osvrni se oko sebe, to su 4 godine vladavine a ne 4 meseca !
Cinjenica je da su "zuti" vodili katastrofalnu ekonomsku politiku, i zbog toga su i izgubili ove izbore, a ne zato sto je sa druge strane bio mnogo bolji izbor. Ljudi nisu mogli da izdrze nemastinu, zeleli su promene.
I nauci razliku izmedju JEL i JER ;)

p.s. radim u privatnoj firmi, koja nema veze sa politikom, niti ima ikakvo uporiste/ledja u istoj, radim 9h dnevno vec 8 godina, bar sam nekad znao za sta sam radio.

Dana

pre 11 godina

EU vise nije interesantna,nije ekonomski stabilna,i ona je u krizi,nas zeli zato sto bi mogla imati jos jeftine radne snage i besplatne povrsine na kojima bi podizali svoje objekte...ne,stvari su se promenile i ako ja mislim da nam sa njima nikada nije ni bilo mesto...

Slobodan

pre 11 godina

Tesko je shvatiti zasto propali politicari, koji su izgubili izbore, jos uvek imaju nesto da kazu. Jedino sto ima smisla u njegovoj tiradi je da Srbija ne moze da pregovara ako se privreda ne oporavi. A privreda se nece sigurno oporaviti ako se odnosi sa EU ne budu odrzavali na razumnom nivou.

Aleksa

pre 11 godina

Ova vlast se nikada nije slepo klanjala Zapadu. Što je u interesu građana biće prihvaćeno, što se kosi sa ustavom i potrebama države, biće odbijeno. Mi smo demokratsko društvo, umemo i sami da donosimo odluke.

lala

pre 11 godina

Bravo. Nova vlast je uspela da za 3 meseca poveća javni dug, ograničava kupovinu ulja i šećera na 5 l,onosno 5 kg, pod uslovom da ih pronađete, mogućnost ponovnog uvođenja viza, cene vrtoglavo rastu itd. Ovo je tek početak i uvertira u hiper-inflaciju. Nezaposlenost raste, država je jedino preduzeće koje zapošljava nove radnike, naročito ne stranačke ličnosti. Jedva čekam da brodićem otplovim do Egejskog mora, a posle u tri ...

Srbin iz EU

pre 11 godina

E moji dragi sugradjani, vidim da slabo baratate politikom, ili ste toliko slepi da ne vidite nista. Zivim vise od 40 godina u zemljama EU i ta polemika oko Kostunice je toliko niska da vise ne mogu slusati. Ne znam cemu je Kostunica zasluzio da ga tako ponizavate. Sve sto je tada rekao obistinilo se danas, ipak Vi ste vise verovali ovima iz DS koja Vas je odvela u propast, a sve pod parolom ulaska u EU.Koliko smo im interesantni, vidi se po tome da skoro godinu dana na ovdasnjoj TV nema ni reci o Srbiji, cak ni rec o poseti Gosp. Vucica u Berlin. E sada vidite ko smo i koliko nac cene. Nego Vi, zasucite rukave i svojim radom vadite zemlju iz krize i pohapsite sve koji su opljackali drzavu a i Vas. San o ulasku u EU je tako daleko a i pitanje je koliko ce ovakva Unija jos opstati. Nije zlato sve sto sija pa ni EU. Nije tek onako Solana rekao pri prvom susretu sa Kostunicom, "da mi je 50 ovako strucnih ljudi u Briselu ne bih o nicemu razmisljao". Tek toliko da znate ko je i sta je, a Vi krenite da sredjujete drzavu i tajkune.

Ortodox

pre 11 godina

Ovo je razmišljanje jednog običnog Srbina koji je prošao sito i rešeto. Voleo bih da Srbija bude jaka, srećna država sa jasno definisanim granicama i poštovana od svih zemalja. Kako to možemo da postignemo? Tako što ćemo da udaramo kontru Nemačkoj i Americi? Sa Nemačkom, sa kojom imamo ogromnu robnu razmenu. Da li će Nemačka i Amerika uskoro da propadnu? To me podseća na pesmu da će Amerika i Engleska biti zemlja proleterska. Vojo sviđa mi se tvoj patriotski stav, ali nije realan i treba ga malo revidirati, dok ne ojačamo.

eko

pre 11 godina

@ (Nenad, 07. oktobar 2012 17:51)
Za tvoju informaciju nije Kostunica prodao NIS vec Tadic.Kostunicina vlada jeste pregovarala ali nista nije potpisano.NIS je prodat 6meseci posle vlade Kostunice u kojoj je vecinu imala DS i mogla je sve da blokira(kao sto je neke druge stvari).Jedini koji se suprostavio prodaji bio je Dinkic,a zna se zbog cega i za koga je to radio.Tako da ako nekog krivis zbog NIS bice da je to Tadicev rezim.

Vela

pre 11 godina

Ako je Kosovo deo Srbije,kako kaže gospodin Koštunica, neka se, zajdno sa svojim simpatezerima, naravno sa svojim porodicama, presele na Kosovo i tako dokažu svoj patriJotizam.
VeLa

Bane

pre 11 godina

Ako je tako kao sto Kostunica kaze, ako treba nam treba konfrotacija sa zapadom (ne samo zbog Kosova.. kostunica i kompanija su uvek tezili konfrotaciji.. bio to Hag, Kosovo ili nesto trece), ako su crveno-crni opet na vlast zasto je onda uopste rusen Milosevic.. ako narod hoce Milosevicevu politiku cemu onda uopste taj 5. oktobar. I to mi je najsmesnije... kao narod je iznevern 5. oktobra.. pa taj narod se nikada nije distancirao od politike koja je navodno porazena 5. oktobra..

mattko

pre 11 godina

@Goran
Izracunaj to sve prvo u dolarima a zatim u svajcarcima. Vrednost eur-aje opala sama po sebi prema svim cenama. PAd tvoje plate iznosi najmanje duplo u realnim pokazateljima.

block

pre 11 godina

(Miladin, 07. oktobar 2012 15:46)Losa ti je namera jer vecina od ovih 24 privatizacije,koje trazi eu,su uradjene pre kraja 2004godine kada je formirana vlada u kojoj je bio DSS,npr.tu su 3 cementare po 3€.A druga stvar je sto je agencija za privatizaciju cak i za vreme te vlade bila pod kontrolom DS-a.Pa direktor agencije je bio Mirko Cvetkovic.Rekao bih da od te provere mnogo vise strahuju tzv.proevropske stranke DS i naravno neizbezni URS(bivsiG17+).

bezimena

pre 11 godina

Najbolje da svi zivimo u sumi! Polako idemo, sigurnim koracima, u bas tom smeru...
(zadovoljan Srbin, 7. oktobar 2012 19:18)

Neće moći, jer zahvaljujući patriJotskim pljačkama, sa ove i one strane "sporne" granice, ostajemo BEZ ŠUMA...

vladimir

pre 11 godina

Sta u stvari hoce i kome zeli dobro ovaj covek? Jedino mogu da razumem da ga strah od krivicne odgovornost tera da ovo izjavljuje.Ovo su takve nebuloze da ja nemam reci.Imao je priliku,bio je na vlasti i sve sto je mogao da ukoci on je ukocio ili unazadio.Sada smo svedoci svih afera i pljacki koje su se desavale upravo za njegove vladavine.Ustav je donet na neustavan nacin,Kosovo je dobilo nezavisnost,otisla je CG,sve su to njegovi rezultati, i jos ima obraza da se javlja.

zmitjkoe

pre 11 godina

Kostunica pohvalio novu vlast! Sad mogu da kazu da ih podrzava i opozicija, sto DSS jeste, mada je nihova politika opozicija zdravom razumu. I u Briselu ce biti zadovoljni jer sada imaju jasnu potvrdu da nova vlast spusta jedra na putu za EU. Sad su se najzad skupili svi (SNS, SPS, DSS) koji se zalazu da se kormilo srpskog broda okrene prema Moskvi. Za Srbe hladni rat jos nije zavrsen, ali se cini da ce Istok najzad da pobedi Zapad. Tomu niko nije ozbiljno shvatao kad je pricao o guberniji. Znaci Srbija se totalno izgubila u prostoru i vremenu, niti zna koji je vek, niti shvata savremeni svet, niti je za njega spremna. Svi su letargicni i katatonicni, i nemo posmatraju ove koji su nedavno privatizovali Srbiju i poceli bukvalno da rade sta hoce. Evo doso knez Pavle. Ocekujem neki novi 27. mart. Pakt sa Moskvom ne smemo da potpisemo. Srbija bez i van EU ce biti samo egzoticni Srbistan, gde vlada nedodirljiva elita, konzorcijum sastavljen od politicara, tajkuna i popova.

Dragan

pre 11 godina

Srbija je na dobrom putu i uprkos ekonomskoj krizi,veoma zadovoljavajuci je stav sto ne pristajemo ni na kakve ucene iz Brisela, vec sto smo se predstavili kao nova vlast u Srbiji,koja ce sama odluciti sta je za nas dobro.

milovan

pre 11 godina

On to hvali novu vlast u ime nasih tajkuna koji nam odrase kozu i svercera koji bi jos da zaradjuju na tudjoj muci.Kada god se pricalo o napretku u ekonomskoj saradnji sa EU,on se odmah oglasio da cemo izgubiti suverenitet i naravno ubaci pitanje Kosova.I stvarno mu uspeva.

Posmatrač događaja

pre 11 godina

Posmatrač događaja Svaki dobronamerni građanin mora pohvaliti dosadašnje zalaganje vlade posebno gospodina Vučića i ministara iz SNS nadsamo se sve boljim rezultatima ...samo napred

kratko pamcenje

pre 11 godina

@eko
Prijatelju ti ocigledno zaboravio kada je Konuzin isao po Srbiji i zavrtao usi novim vlastima sa pricom "da se postignuti dogovori moraju postovati u vezi prodaje NIS-a", a kada su ovi poceli da se premisljaju oko prodaje (misli se na dogovore koje je postigla Kostunicina vlada, a preuzele nove vlasti). Tada je prvi put i pocela prica o Konuzinovom bahacenju po Srbiji. Mislim da su u jednom trenutku zapretili da ce uskratiti podrsku nasoj Kosovskoj politici ako se ti dogovori ne budu ispostovali. To sto je odradjeno u mandatu vlade koja je nasledila Kostunicinu ama bas nista ne znaci, kada je ovaj pre toga sve uredio.

kaiser

pre 11 godina

"Najvecu platu i najbolje sam ziveo za vreme Kostunice. To je moj predsednik. A vi sad samo po minusima, mozda ce vam biti lakse.
(Za DSS glasa mislena Srbija, 7. oktobar 2012 15:34) "

Ne, za DSS očigledno glasa samo ona Srbija kojoj je svoj stomak vasiona.

Živeli ste najbolje, jer su se tada firme rasprodavale, bilo je para. Ili mislite da ste tad najviše radili, pa shodno tome i zaradili?

Demagozi šibicarski...

voja

pre 11 godina

U pravu je čovek.
Jedan od najpametnijih političara u Srbiji.
Jedan od retkih, koji Srbiji želi dobro (ne bori se za vlast radi ličnih interesa).

бидермајер

pre 11 godina

Ево огласио се и париЈотски фијаскомекер хер "различак" ,фишкал најобичнији ,без политичких амбиција(бар до ове изјаве).

шорц

pre 11 godina

Кошотуњави, док си ти био премијер Србија је била далеко од ЕУ...Али зато буџет у суфициту, раст животног стандарда, највише инвестиција од 2000, привредни раст, стабилан динар!
Мало ли је.

Odvukli su te na balkon

pre 11 godina

Ovaj čovek nije normalan, kako on misli da integriše 2.000.000 Albanaca (ili Arnauta, kako to Drecun i radikali i svi ini patriote vole da kažu.)??
Ponašati se autistično, danas, kada građani žive ispod svakog civilizacijskog minimuma, je neodgovorno. Šta je cilj današnjih političara? Dali je cilj da živimo u uređenom društvu ili u blatu političkih muljatora, kvazipatriota i raznih monopolista? Koštunice, srami se, bolje bi ti bilo da se javiš da daš izjavu.

NEmanja

pre 11 godina

Polako samo neka hvali sta se uvlaci sada, on nas je prvi zaveo u crno posle Slobe.

Jedva cekam da prodje 100 godina. Jer nova vlast i njeni potomci nece imati dovoljno energije niti znanja da se takmice u novim tehnologijamai buducim sistemima....

Srbija ce biti na nivou Arpaskih srednjevekovnih zemalja u odnosu na zapad....

DSS

pre 11 godina

Rajo, rajo!
Prozivate naseg najboljeg politicara, kojeg je ova zemlja ikada imala. Nadam se samo da cete se dozvati pameti i da ce nas ponovo voditi dostojni predsednik Kostinica! Jedini normalan covek, pored svih sarlatana koji su se uvukli do samog politickog vrha.

BgHQ

pre 11 godina

Smutljivac br.1 se sve cesce javlja.Cim se njemu dopadaju potezi nove vlasti to znaci da nam predstoji cemer,jad i beda.Boze daj da ne bude i mrtvih.

Za DSS glasa mislena Srbija

pre 11 godina

Najvecu platu i najbolje sam ziveo za vreme Kostunice. To je moj predsednik. A vi sad samo po minusima, mozda ce vam biti lakse.

Kali

pre 11 godina

Kostunica je definitivno najveci drzavnik u modernoj srpskoj istoriji, i najdosledniji. Dok ne zaustavimo taj poguban put ka EU, nece stati propadanje Srbije. EU je sustinski drukcija od nas, i njihove "vrednosti" nisu i nase, i to ne moze na silu da se primenjuje. Ko pokusava na silu, samo ce izazvati otpor, naciniti stetu, i na kraju nece ih uspostaviti. Jednostavno, nas jezik, klutura, mentalitet, sve je okrenuto jednom drukcijem poimanju zivota nego u vodecim zemljama EU, za uspostavljanje EU "vrednosti" i zamenu srpskih vrednosti, nije potrebno promeniti narod, potrebno ga je zameniti. Sa ovim narodom i ovim vrednostima, mi treba da idemo ka pravoslavnim zemljama, izdizemo porodicu i sl. a ne da promovisemo neke devijantnosti i sl. EU izmisljotine. To je primereno njihovom mentalitetu, jeziku, kulturi, nacinu razmisljanja i funkcionisanja. NIJE I NASEM! Mi smo drukciji (ja mislim bolji, ali to je na svakom da proceni). Treba da budemo to sto jesmo i da se bavimo ekonomijom a ne promenom toga ko smo, i vrlo brzo cemo se izdici i pokazati da sa srpskim vrednostima moze se biti i te kako uspesan u svemu, pa i u ekonomiji. Nas je problem u korupciji i lopovluku, a ne u nasim vrednostima, postovanju ljudskih prava i sl. u tome smo najbolji. Kad resimo pitanje korupcije i kriminala, bicemo najbolja zemlja u Evropi I SIRE.

Mitar

pre 11 godina

Kao sto je narod, zanesen komunistickom indoktrinacijom, odbacio i ponizio kneza Pavla, bez prethodnog sagledavanja sta to on nudi, plasim se da se to isto danas desava Vojislavu Kostunici.Narod, zanesen zutom doktrinom " posle nas potop", odbacuje resenja V.K, zaboravlja da je za premijera V.K zivotni standard u Srbiji bio u porastu, a za vlade M.C u stalnom padu ( tolikom da 700.000 ljudi danas nema posao). Nisam clan ni jedne partije, ali trudim se da stvari, uostalom debljinu svog novcanika i dobrobit svoje dece sagledam objektivno. Zakljucak je taj da je Kostunica jedini znao sta radi, a da je upravo zato marginalizovan na politickoj sceni Srbije.

demokratija nema alternativu

pre 11 godina

A ko je ovaj covek?To je covek koji je doneo slobodu i demokratiju u Srbiju pobedivsi na izborima diktatora milosevica.Ta stranka je zasluzna sto Srbija ima demokratski ustav,prvi posle drugog svetskog rata.To je stranka koja se zalaze za nezavisnu i slobodnu drzavu,jer samo takva moze biti i demokratska i ekonomski jaka u kojoj se postuju ljudska prava.Nema slobode i demokratije u banana drzavama.Nazalost u zadnje 4godine smo svedoci urusavanja svega sto je ostvareno posle 5oktobra zahvaljujuci nedemokratskom tadicevom rezimu koji nas je vratio u 90-te.Bez obzira na brojne nedostatke i greske ipak je rezultat vlade DSS-a najbolji(po svim parametrima)od svih vlada od 2001godine i to su cinjenice i zvanicni statisticki podaci.Problem je sto smo sve zaboravili,a mediji(pod stranackom kontrolom)nas bombarduju sa nebitnim stvarima i ljudima,a pravi ljudi koji su nesto dobro uradili su na marginama.

djordje orvelovski

pre 11 godina

još malo i ovaj čovek će sedeti u vladi umesto Dinkića kojeg će okriviti za finansijksi kolaps koji nam neminovno ide u susret. Živi bili, pa videli. O posledicama takve "patrijotske" vlade ne treba ni pričati, bićemo slepo crevo evrope koje će SVAKO zaobilaziti u širokom luku, kao Belorusiju npr.

Pasha

pre 11 godina

E kad ovaj nekog pohvali tad onda bezite od njega! Aman covece, ostavi nas na miru, dovoljni su nam i Toma, Vucic, Dacic, Velja, Dinkic, Karici, Vulin i ostali, samo nam jos ti trebas!

seljadin

pre 11 godina

otidjite, ne morate daleko, prosetajte do Rumunije, provozajte se malo oko Temisvara, pa do Bukuresta, bice vam mnooogo jasnije da li se treba klanjati i padati na kolena, i koliko dobiju sluge a koliko gospodari u EU.

Petar

pre 11 godina

Ko je on?
Danas se svako oglasava za svasta. Te neki komentarise cene prevoza u BG a sad i ovaj.
Jel mogu i moji komentari u vestima da se objavljuju? :-)

Dejan

pre 11 godina

Ja samo znam da sam za vreme Kostunjavog imao 550eur platu, 2007 i 2008, dolaskom zutih na vlast plata mi pada prvo 20%, a onda tokom celog njihovog vladovanja jos dodatnih 10%.
Tako da mi je plata sa 550eur otisla na 410eur.
Koga da krivim za to, Kostunicu ili Dulica, Petrovica, Sutanovca i kompaniju ? ;)
(Goran, 7. oktobar 2012 14:06)

Bravo!!!
Istina je želeli da priznamo ili ne da se za vreme Koštunice živelo mnogo bolje nego poslednjih nekoliko godina. Za vreme njegove vladavine sećamo se svi drastično su skočila primanja, uveo je nacionalna priznanja za sportiste...napokon je neko počeo da poštuje Srbe u svojoj Srbiji i da ceni rad, zalaganje i borbu za svoju zemlju
BRAVO VOJO!!!

Srbi uz ponosnu Srbiju!

pre 11 godina

Na narednim izborima DSS će biti veliko iznenadjenje, jer narod Srbije hoće samostalnu, celovitu, suverenu, nezavisnu i privredno razvijenu i zaposlenu Srbiju! Srbija robovanju ima altenativu - SAMOSTALNA SRBIJA!!!

nesa

pre 11 godina

Aman vise podnesite USS ocenu ustavnost za sporazume. Ovi ce da ih primene dok vi posaljete taj zahtev. Inace puna podrska Kostunici i njegova velicanstvena uloga u stopiranju rasparcavanja srbije je ogromna i desila se u poslednjem trenutku.

Goran

pre 11 godina

Ja samo znam da sam za vreme Kostunjavog imao 550eur platu, 2007 i 2008, dolaskom zutih na vlast plata mi pada prvo 20%, a onda tokom celog njihovog vladovanja jos dodatnih 10%.
Tako da mi je plata sa 550eur otisla na 410eur.
Koga da krivim za to, Kostunicu ili Dulica, Petrovica, Sutanovca i kompaniju ? ;)

Biba

pre 11 godina

Odavno smo svesni da po pitanju Kosova i EU,stav DSS se nije razlikovao od stava nove vlasti...To je po meni jedan prosrpski stav i to treba pozdraviti!

Pera Bozic

pre 11 godina

lepo je cuti da u ovoj zemlji ima normalnih ljudi i razumnih izjava. Covek je bio i ostao gospodin i na vlasti i u opoziciji, neke stvari i ljudi se ne mogu kupiti na srecu. A vi papagaji mozete samo se nervirate znam da nije lako kad vam se covek ne uklapa u koncepciju za koju ste dobili pare da je ostvarite...ali pomirite se sa cinjenicom da u ovoj drzavi ima ljudi kojima je Srbija vaznija od sake dolara. Vojo zivela Srbija!

MarkoKras

pre 11 godina

Vlast mora pre svega raditi u interesu Srbije i njenih gradjana.Podrzavam ovu vlast iako sam u pocetku bio jako skeptican.I naravno da je dobro da opozicija ne iznosi samo kritike na racun vlasti vec i da pohvali vlast kada radi dobar posao.

Dragan

pre 11 godina

Srbija je na dobrom putu i uprkos ekonomskoj krizi,veoma zadovoljavajuci je stav sto ne pristajemo ni na kakve ucene iz Brisela, vec sto smo se predstavili kao nova vlast u Srbiji,koja ce sama odluciti sta je za nas dobro.

sasa

pre 11 godina

Kuštunica će ostati upamćen kao predsednik za vreme čijeg mandata je Kosovo dobilo nezavisnost. I to je sve.
(Marija, 7. oktobar 2012 13:41)

I Crna Gora. 2006te dobila nezavisnost, a Kostunica je u tom mandatu bio predsednik vlade od 2004-2007me godine, dovoljno da ispravi krive drine kako je obecao, al dzaba, najvise prica a najgore sa njim prosli. Mada najveci hit za vreme te vlade mi je bila ona ministarka prosvete iz DSS-sa sto je izbacila iz skolskih knjiga evoluciju i pricala kako deca treba da uce da je svet nastao za 6 dana pre 6 hiljada godina i sl. A i za vreme te vlade je nezakoneto donet ovaj nakaradni ustav (2 dana se glasalo i dolazili na vrata po glasove, a sme samo jedan dan) koji nam je eto tako divno spasao Kosovo da prosto ne znamo sta cemo.

Dana

pre 11 godina

EU vise nije interesantna,nije ekonomski stabilna,i ona je u krizi,nas zeli zato sto bi mogla imati jos jeftine radne snage i besplatne povrsine na kojima bi podizali svoje objekte...ne,stvari su se promenile i ako ja mislim da nam sa njima nikada nije ni bilo mesto...

Aleksa

pre 11 godina

Ova vlast se nikada nije slepo klanjala Zapadu. Što je u interesu građana biće prihvaćeno, što se kosi sa ustavom i potrebama države, biće odbijeno. Mi smo demokratsko društvo, umemo i sami da donosimo odluke.

Nenad

pre 11 godina

Najvecu platu i najbolje sam ziveo za vreme Kostunice. To je moj predsednik. A vi sad samo po minusima, mozda ce vam biti lakse.
(Za DSS glasa mislena Srbija, 7. oktobar 2012 15:34) Kostunicina vlada je krckala plodove koje je izdejstvovala vlada Zorana Djindjica(dobila mnogo investicija)a vec 4 godine krckamo plodove vlade Vojislava Kostunice(naravno plodove kojih ni nema,niti je bilo)...E zato si tada imao vecu platu a sada nemas...

LJUBINKO

pre 11 godina

Pa upravo za vreme tog Kostunice su privatizovane sve vece firme u Srbiji i privreda je upravo dovedena do provalije,pa je sad nasao da komentarise ta nemoralna kornjaca...

master of univeverse

pre 11 godina

obozavam ovog coveka ali Majke mi moje. Najdosledniji, najnormalniji, najobrazovaniji a fenomen. a zasto ?
Zato sto ako utrosi recimo pare na kampanju dobije 7% a kad nema kampanju 8 %.VOLIM GA I TACKA.

Biciklista

pre 11 godina

Dobro jutro, Kostunice! Molim te da se ne mesas u zivot nas mladih kojima ce da ostane ova zemlja posle vas i koji zele da je vide u EU, medju bogatim drzavama, a ne marginalizovanu, da nam jedini strateski partneri budu zemlje poput Tadzikistana i sl. Hocu slobodu, znanje, pitovanja, HOCU DA ZIVIM NORMALNO a ne da me uspavane aveti i nesposobnjakovici vozaju i pricaju sta je dobro za mene i moju buducnost!

Vladimir Pula

pre 11 godina

A šta nije on nekad bio predsjednik Srbije? Šta je tad s Kosovom bilo? Postalo je država ? Lako je bit u opoziciji, šta god neko radi uvijek ga možeš kritizirati i demgoski onako prodavat maglu kako bi to trebalo da bude i kako bi ti to napravio.. Ahh..

Podunavac

pre 11 godina

Najveca nesvesna greska koju je Djindjic napravio je ta sto je Kostunicu zamolio da se kandiduje za predsednika. Kazu trebao im je neki miran, manje agresivan covek. Pa bolje da je Mirka Cvetkovica kandidovao, kakav bi to predsednik na odnosu na ovog bio.

5. Oktobar nije uspeo zbog Kostunice.

Zeljko

pre 11 godina

Ja sam možda glup, nisam pametan kao dotični na čiji tekst pišem komentar. Možda on nije obavešten ali na granici Kosova i Srbije na prelazu Merdare odavno stoji policija i Carina Kosova. Nije reč o integrisanim prelazima već međudržavnim prelazima. Tako da dotični ili nije obavešten ili ne zna Ustav jer u preambuli Ustava stoji da je Kosovo deo Srbije, a ne da je Sever Kosova deo Srbije. Zato vam narod u enklavama ne dobija ništa jer su ga se svi odrekli a Sever služi samo za šverc i bogaćenje pojedinaca ali i finansiranje stranaka koje to omogućavaju. Kad je trebalo da se boriš za Kosovo d.Koštunice, nisi imao vremena da primiš Ahtisarija, tad je možda bilo vreme za podelu Kosova a sad je sve gotova priča. Srbija neće u EU ali će biti jedna od dve celine u Evropi, postojaće EU i Srbija.
Uzgred mene bi bilo sramota da me takav kao on hvali, što znači da su ovi novi već zeznuli stvar.

DIJASPORA

pre 11 godina

"još malo i ovaj čovek će sedeti u vladi umesto Dinkića kojeg će okriviti za finansijksi kolaps koji nam neminovno ide u susret. Živi bili, pa videli. O posledicama takve "patrijotske" vlade ne treba ni pričati, bićemo slepo crevo evrope koje će SVAKO zaobilaziti u širokom luku, kao Belorusiju npr.
(djordje orvelovski, 7. oktobar 2012 13:37)"

Djodje, jel znas ti kako je u bjelorusiji? Imam utisak da nemas pojma, daj boze da nam je kao njima. Proguglaj malo, ali pokusaj izbjeci zapadne medije...

Nenad

pre 11 godina

NIS je Kostunicina vlada poklonila Rusiji,ni tih obecanih 400 000 000e Srbija nije videla,vec je Kostunicina vlada dozvolila Rusima da odmah preuzmu NIS,zarade pare i od tih para plate Srbiji NIS.Dakle nijedan dinar mi nismo dobili iz Rusije...Rusi su platili NIS nasim a ne svojim parama,a idejni tvorac toga je upravo Kostunica.

sasa jokic

pre 11 godina

U nekoliko serijala insajdera imali smo priliku da vidimo zasto se DSS plasi EU i uvodjenja pravne drzave, kao i koliko im je stalo do Kosova i drzave!
Jedno tvrdo udbasko krilo pohvaljuje mekse, za ocekivati!

Pixies

pre 11 godina

još malo i ovaj čovek će sedeti u vladi umesto Dinkića kojeg će okriviti za finansijksi kolaps koji nam neminovno ide u susret. Živi bili, pa videli. O posledicama takve "patrijotske" vlade ne treba ni pričati, bićemo slepo crevo evrope koje će SVAKO zaobilaziti u širokom luku, kao Belorusiju npr.
(djordje orvelovski, 7. oktobar 2012 13:37)

Neće, ne boj se jer Dinkić bi pristao da bude i poštar u vladi, samo da ne ode u zatvor, a ovaj Koštunjavi je zauvek završio političku karijeru. I on sam to zna, zato i daje ovakve nebulozne izjave.
Ovo "slepo crevo" smo već postali, tako da eventualno još možemo postati crna rupa planete kao nekakva kosmička greška!

Stevan

pre 11 godina

Bas briga Kostunjavog za buducnost nase dece... on samo tera svoju pricu... O njegovom patriJotizmu i njemu slicnih vidimo u Insajderu... sta cu, ne vredi mi da pricam nego da zasucem rukave i uradim sve da mi dete, kad poraste, ode u neku normalnu zemlju... za mene je vec kasno.

euroskeptik

pre 11 godina

vreme radi za Kostunicu...
Neko je spomenuo u komentaru kako integrisati Albance na Kosovu? Oni ne moraju biti integrisani, onu mogu uzivati status kao Hong Kong ili Tajvan. Da li je npr. BiH integrisana drzava? Ili da li je Makedonija dovoljno integrisana (stabilna) drzava? Republika Kipar ima pod okupacijom 36% svoje teritorije (koju ne kontrolise Vlada iz Nikozije). Ova drzava trenutno predsedava EU a pristupila je EU 2004. Samo da ponovim da se zakoni EU ne primenjuju na 36% okupiranih teritorija od strane Turske. Zasto Srbija po tom istom scenariju ne bi mogla da postane clanica EU ako ne kontrolise 15& svoje teritorije (necu namerno da kazem okupirane)?Zasto se uvek za Srbiju primenjuju posebna pravila?

Nikola

pre 11 godina

I sta sada nekome nije jasno? Covek je potpuno u pravu.

Muka mi je vise od onih koji su pricali da DSS nece preci cenzus. Presao je itekako. Ne secam se da se neko izvinio zbog pogresne procene i seirenja da za DSS niko nece glasati. DSS je jedina stranka koja se sama pojavila na izborima, sa svojom politikom i presla je cenzus. Odkud sada u parlamentu 40 stranaka? Pa zbog toga sto je samo DSS isao samostalno, a ostali su se pakovali u koalicije kako su stigli.

Rezolucija 1244

pre 11 godina

Ako bi isao po Vojinim idejama, Srbija bi za 20 godina smanjila na 1 milion stanovnika!!
Samo ako Nemci nude azil, Vojo bi ostao samo sa svojim mackama.

Rade

pre 11 godina

Poceo sam da sumnjam,a sad sam siguran da aktuelna vlast vodi Srbiju prema Rusiji...jer jedino ona podrzava Srbiju da je Kosovo tamo gde mi kazemo,a ne gde jeste...zbogom pameti...

Nenad

pre 11 godina

Kostunici koji je propustio mogucnost 2001 godine da zastiti ustavni poredak time sto ce narediti vojsci da intervenise protiv Jso-a(jer su ovi protestvujuci naoruzani i blokirajuci puteve ugrozili ustavni poredak) je mesto iza resetaka a ne u medijima...

Neutralan

pre 11 godina

Ovaj ili ne gleda Insajder ili misli da su ljudi onu cifru od 6 000 000€ zaboravili? Ako se ne varam njegova vlada je donela zakon za ukidanje PDV-a za gradjane Kosova. Na jednoj strani uzimamo kredite, a dzepovi suplji, supljiji nego sto krediti mogu da nas skrpe. Na kraju cemo isti mi (gradjani Srbije) da iz svog dzepa popunimo tu rupu i jos da vracamo kredite, pri tome da trenutno izuzmemo konstantnu korupciju u samoj Srbiji, koju ce na kraju opet gradjani da izfinansiraju. Tuzno...

draganbg

pre 11 godina

vojo, da nije tebe bilo i tvojih nepostupanja, djindjic bi verovatno bio ziv, svojim necinjenjem si vratio i usporio zemlju za mnogo godina i to je cinjenica! narod ti to nikad ne bi trebao oprostiti, zato bolje u penziju!

Petar

pre 11 godina

Aman vise covece u kom si ti veku ostao? Pa narod ce sam u EU ako ti neces, koliko ljudi godisnje emigrira u tu raspalu EU u krizi? Uskoro ce biti vise Srba u EU nego u Srbiji i izdrzavace ove koji su u Srbiji ostali a ti i dalje guslas istu pricu prepotopsku. Kremlj dresi kesu.

barracuda

pre 11 godina

Prestanite više da ovom narodu prosipate najgrđi populizam i demagogiju. Znam da Putin svako veče čita vaše ideje, ali ne bi bilo loše da malo smanjite doživljaj.

Dotični Koštunica dr. Vojislav podržava Vladu Srbije na čelu sa Dačićem koji se isti taj Dačić zalaže za podelu Kosova, a time krši grubo postojeći Ustav Srbije. Znači da i sam "ustavotvorac" Koštunica dr. ne poštuje sopstveni Ustav. Budimo realni, ko koga ovde ...

Jelena S

pre 11 godina

Kostunica nikada nije izneo svoje viđenje rešenja za Kosovo, a da to bude realno i prihvatljivo za sve strane. Ovaj covek uopste nema viziju kako bi Srbija uspela da sprovede svoj suverenitet i vladavinu nad 2 miliona Albanaca koji trenutno tamo žive. Ovo znači da je njegova priča oko Kosova prazna i šuplja jer ne nudi konkretno rešenje već samo ponavlja da je Kosovo deo Srbije po ustavu. Na žalost realnost je drugačija, a on kao da živi u nekoj bajci koja je davno ispričana. Koštunica se takođe već deceniju bavi isključivo Kosovom, u svakom svom javnom nastupu, nikada ne pominjući tekuće, velike probleme ovog naroda, pa i onog koji ne živi na Kosovu a na koji je on očigledno zaboravio. Iz svega se vidi koliko je nerealan političar koji kao da je ostao u nekom drugom vremenu.

Sale

pre 11 godina

Bravo Svetislave. Apsolutno se slazem sa tobom. Svakog, ali svakog politicara kome su usta puna Kosova a na toj teritoriji u poslednjih deset godina nije proveo vise od nedelju dana, treba deportovati upravo na Kosovo, pa neka ga brane s one strane a ne iz Beograda.

Predrag Popović

pre 11 godina

@Ja samo znam da sam za vreme Kostunjavog imao 550eur platu, 2007 i 2008, dolaskom zutih na vlast plata mi pada prvo 20%, a onda tokom celog njihovog vladovanja jos dodatnih 10%.
Tako da mi je plata sa 550eur otisla na 410eur.
Koga da krivim za to, Kostunicu ili Dulica, Petrovica, Sutanovca i kompaniju ? ;)
(Goran, 7. oktobar 2012 14:06)

A da možda pitate Vašeg poslodavca? U doba Koštuničine vlade prodat je Mobtel za 1,5 milijardi EUR, Robne kuće Beograd za 600 miliona EUR, NIS za 400 miliona EUR i gde su te pare? Gde su tolike pare, jer uađen neki kapitalni projekat, neki auto-put, hidroelektrana, bilo šta?

pijetro

pre 11 godina

Ko ovaj bese? A da to je onaj sto je podrzao oruzanu pobunu beretki duginih boja, koja je dovela do ubistva Zorana Djindjica. E pa dobro, ako on hvali ovu vladu onda tesko nama....

Miladin

pre 11 godina

Ovo slihtanje novoj Vladi je cak i ispod nivoa Vojislava Kostunice. DSS se ozbiljno utronjao od straha od hapsenja svojih najvisih funkcionera zbog zloupotreba u privatizacijama i jasno je kao dan zasto su oni protiv EU , jednostavno zato sto u 24 privatizacije koje su najkrupnije korupcionaske privatizacije u Srbiji u poslednjih 12 godina , u 23 su se desile za vreme prve Vlade Vojislava Kostunice , a EU insistira na resavanju tih korupcionaskih privatizacija i zato su ovi iz DSSa protiv EU, zabole njih za srpske nacionalne interese!
Tek kada i ako Aleksandar Vucic pocne da hapsi za C Market i Luku Beograd , tek tad cu poceti da razmisljam o tome da on ozbiljno misli da se bori protiv korupcije , do tada, pali i do vidjenja , sve je ostalo smejurija.

Socijaldemokrata

pre 11 godina

@demokratija nema alternativu
REzim slobodana milosevica srusio je DOS zajedno za narodom,DOS je predvodio jedan covek,koji je na zalost nekoliko godina posle tog istoriskog momenta na najbrutalniji nacin sklonjen sa politicke scene Srbije i Sveta a lik za koga tvrdis da je `veliki pobednik` je bio u tom trenu samo jedna ne iskompromitovana osoba,koja je bila prihvatljiva za masu ljudi koja se plasila promena a zelela ih je. U tom trenutku Zoran kao pragmatican politicar i sveza krv u kolotecini postkomunistickih krvopija nije bio prihvatljiv za zatvoreno i drustveno-politicki zatucano i izolovano srpsko drustvo.Kostunica je inace imamo mnogo srece jer je Vuk u tom trenutku imao loseg savetnika,Senic,jer da je Vuk prihvatio ponudu zorana Djindjica kostinica nikad ne bi bio ni na marginama novije srpske istorije gde se sada nalazi.

Srbin iz EU

pre 11 godina

E moji dragi sugradjani, vidim da slabo baratate politikom, ili ste toliko slepi da ne vidite nista. Zivim vise od 40 godina u zemljama EU i ta polemika oko Kostunice je toliko niska da vise ne mogu slusati. Ne znam cemu je Kostunica zasluzio da ga tako ponizavate. Sve sto je tada rekao obistinilo se danas, ipak Vi ste vise verovali ovima iz DS koja Vas je odvela u propast, a sve pod parolom ulaska u EU.Koliko smo im interesantni, vidi se po tome da skoro godinu dana na ovdasnjoj TV nema ni reci o Srbiji, cak ni rec o poseti Gosp. Vucica u Berlin. E sada vidite ko smo i koliko nac cene. Nego Vi, zasucite rukave i svojim radom vadite zemlju iz krize i pohapsite sve koji su opljackali drzavu a i Vas. San o ulasku u EU je tako daleko a i pitanje je koliko ce ovakva Unija jos opstati. Nije zlato sve sto sija pa ni EU. Nije tek onako Solana rekao pri prvom susretu sa Kostunicom, "da mi je 50 ovako strucnih ljudi u Briselu ne bih o nicemu razmisljao". Tek toliko da znate ko je i sta je, a Vi krenite da sredjujete drzavu i tajkune.

blaž

pre 11 godina

na stranu simpatije ili ne, ali kako se pojačava njegovo prisustvo u javnom životu zemlja se smanjuje, a VIII SEDNICA traje li traje valjda hoće i Vojvodinu osamostaliti pa može u mirovinu

eko

pre 11 godina

@ (Nenad, 07. oktobar 2012 17:51)
Za tvoju informaciju nije Kostunica prodao NIS vec Tadic.Kostunicina vlada jeste pregovarala ali nista nije potpisano.NIS je prodat 6meseci posle vlade Kostunice u kojoj je vecinu imala DS i mogla je sve da blokira(kao sto je neke druge stvari).Jedini koji se suprostavio prodaji bio je Dinkic,a zna se zbog cega i za koga je to radio.Tako da ako nekog krivis zbog NIS bice da je to Tadicev rezim.

Slobodan

pre 11 godina

Tesko je shvatiti zasto propali politicari, koji su izgubili izbore, jos uvek imaju nesto da kazu. Jedino sto ima smisla u njegovoj tiradi je da Srbija ne moze da pregovara ako se privreda ne oporavi. A privreda se nece sigurno oporaviti ako se odnosi sa EU ne budu odrzavali na razumnom nivou.

Posmatrač događaja

pre 11 godina

Posmatrač događaja Svaki dobronamerni građanin mora pohvaliti dosadašnje zalaganje vlade posebno gospodina Vučića i ministara iz SNS nadsamo se sve boljim rezultatima ...samo napred

Tekelija

pre 11 godina

Мислим да је крајње вријеме да се направи референдум и да народ гласа којим 'путем' треба држава да иде.
Да видимо шта то народ стварно хоће.
Ако хоће КиМ прије ЕУ-то је национална стратегија-не правимо уступке, па ни због ЕУ.
Ако хоће ЕУ науштрб свега другог-то је национална стратегија и ћао.
А не да разни политичари измишљају да знају шта то народ хоће.
Не лаје куца ради села...

IBJ

pre 11 godina

Haleluja, On nam se obratio... On koji hoda po vodi*! Haleluja, videli smo ga... Njega koji pomera planine**! Haleluja... haleluja...

He, he... dobrodošli Mr. Chance!

------------
*ako nije dublja od 2 cm
**ako nisu više od 2 cm

Goran

pre 11 godina

(Predrag Popović, 7. oktobar 2012 15:31)
Ok i da je tako kako tvrdis da jeste, mogu li onda da ti postavim jedno pitanje.
Da li ti je bolje kada imas bolji standard, vecu platu i krckas neki budzet ili svotu novca, ili ti je bolje kada zivis u bedi, a opet krckas pozamasnu svotu novca.
Pa covece, ovi su nas u poslednje 4 godine zaduzili sa vise milijardi eur, a plata i standard su strmoglavo otisli dole, nezaposlenost, inflacija, dinar propao za preko 40% o cemu bre ti pricas, osvrni se oko sebe, to su 4 godine vladavine a ne 4 meseca !
Cinjenica je da su "zuti" vodili katastrofalnu ekonomsku politiku, i zbog toga su i izgubili ove izbore, a ne zato sto je sa druge strane bio mnogo bolji izbor. Ljudi nisu mogli da izdrze nemastinu, zeleli su promene.
I nauci razliku izmedju JEL i JER ;)

p.s. radim u privatnoj firmi, koja nema veze sa politikom, niti ima ikakvo uporiste/ledja u istoj, radim 9h dnevno vec 8 godina, bar sam nekad znao za sta sam radio.

milan

pre 11 godina

Kada Kostunica vec takve komentare daje znamo dokle ide iskrenost ove vlade sa ozbiljnim namerama o ulasku Srbije u EU. Taktika je nama EU napraviti totalno neuspelom opcijom pa da bi nam onda ispricali da su nas spasili od ulaska u nju.

zmitjkoe

pre 11 godina

Kostunica pohvalio novu vlast! Sad mogu da kazu da ih podrzava i opozicija, sto DSS jeste, mada je nihova politika opozicija zdravom razumu. I u Briselu ce biti zadovoljni jer sada imaju jasnu potvrdu da nova vlast spusta jedra na putu za EU. Sad su se najzad skupili svi (SNS, SPS, DSS) koji se zalazu da se kormilo srpskog broda okrene prema Moskvi. Za Srbe hladni rat jos nije zavrsen, ali se cini da ce Istok najzad da pobedi Zapad. Tomu niko nije ozbiljno shvatao kad je pricao o guberniji. Znaci Srbija se totalno izgubila u prostoru i vremenu, niti zna koji je vek, niti shvata savremeni svet, niti je za njega spremna. Svi su letargicni i katatonicni, i nemo posmatraju ove koji su nedavno privatizovali Srbiju i poceli bukvalno da rade sta hoce. Evo doso knez Pavle. Ocekujem neki novi 27. mart. Pakt sa Moskvom ne smemo da potpisemo. Srbija bez i van EU ce biti samo egzoticni Srbistan, gde vlada nedodirljiva elita, konzorcijum sastavljen od politicara, tajkuna i popova.

Ortodox

pre 11 godina

Ovo je razmišljanje jednog običnog Srbina koji je prošao sito i rešeto. Voleo bih da Srbija bude jaka, srećna država sa jasno definisanim granicama i poštovana od svih zemalja. Kako to možemo da postignemo? Tako što ćemo da udaramo kontru Nemačkoj i Americi? Sa Nemačkom, sa kojom imamo ogromnu robnu razmenu. Da li će Nemačka i Amerika uskoro da propadnu? To me podseća na pesmu da će Amerika i Engleska biti zemlja proleterska. Vojo sviđa mi se tvoj patriotski stav, ali nije realan i treba ga malo revidirati, dok ne ojačamo.

Vela

pre 11 godina

Ako je Kosovo deo Srbije,kako kaže gospodin Koštunica, neka se, zajdno sa svojim simpatezerima, naravno sa svojim porodicama, presele na Kosovo i tako dokažu svoj patriJotizam.
VeLa

vladimir

pre 11 godina

Sta u stvari hoce i kome zeli dobro ovaj covek? Jedino mogu da razumem da ga strah od krivicne odgovornost tera da ovo izjavljuje.Ovo su takve nebuloze da ja nemam reci.Imao je priliku,bio je na vlasti i sve sto je mogao da ukoci on je ukocio ili unazadio.Sada smo svedoci svih afera i pljacki koje su se desavale upravo za njegove vladavine.Ustav je donet na neustavan nacin,Kosovo je dobilo nezavisnost,otisla je CG,sve su to njegovi rezultati, i jos ima obraza da se javlja.

block

pre 11 godina

(Miladin, 07. oktobar 2012 15:46)Losa ti je namera jer vecina od ovih 24 privatizacije,koje trazi eu,su uradjene pre kraja 2004godine kada je formirana vlada u kojoj je bio DSS,npr.tu su 3 cementare po 3€.A druga stvar je sto je agencija za privatizaciju cak i za vreme te vlade bila pod kontrolom DS-a.Pa direktor agencije je bio Mirko Cvetkovic.Rekao bih da od te provere mnogo vise strahuju tzv.proevropske stranke DS i naravno neizbezni URS(bivsiG17+).

Bane

pre 11 godina

Ako je tako kao sto Kostunica kaze, ako treba nam treba konfrotacija sa zapadom (ne samo zbog Kosova.. kostunica i kompanija su uvek tezili konfrotaciji.. bio to Hag, Kosovo ili nesto trece), ako su crveno-crni opet na vlast zasto je onda uopste rusen Milosevic.. ako narod hoce Milosevicevu politiku cemu onda uopste taj 5. oktobar. I to mi je najsmesnije... kao narod je iznevern 5. oktobra.. pa taj narod se nikada nije distancirao od politike koja je navodno porazena 5. oktobra..

lala

pre 11 godina

Bravo. Nova vlast je uspela da za 3 meseca poveća javni dug, ograničava kupovinu ulja i šećera na 5 l,onosno 5 kg, pod uslovom da ih pronađete, mogućnost ponovnog uvođenja viza, cene vrtoglavo rastu itd. Ovo je tek početak i uvertira u hiper-inflaciju. Nezaposlenost raste, država je jedino preduzeće koje zapošljava nove radnike, naročito ne stranačke ličnosti. Jedva čekam da brodićem otplovim do Egejskog mora, a posle u tri ...

bezimena

pre 11 godina

Najbolje da svi zivimo u sumi! Polako idemo, sigurnim koracima, u bas tom smeru...
(zadovoljan Srbin, 7. oktobar 2012 19:18)

Neće moći, jer zahvaljujući patriJotskim pljačkama, sa ove i one strane "sporne" granice, ostajemo BEZ ŠUMA...

mattko

pre 11 godina

@Goran
Izracunaj to sve prvo u dolarima a zatim u svajcarcima. Vrednost eur-aje opala sama po sebi prema svim cenama. PAd tvoje plate iznosi najmanje duplo u realnim pokazateljima.

kaiser

pre 11 godina

"Najvecu platu i najbolje sam ziveo za vreme Kostunice. To je moj predsednik. A vi sad samo po minusima, mozda ce vam biti lakse.
(Za DSS glasa mislena Srbija, 7. oktobar 2012 15:34) "

Ne, za DSS očigledno glasa samo ona Srbija kojoj je svoj stomak vasiona.

Živeli ste najbolje, jer su se tada firme rasprodavale, bilo je para. Ili mislite da ste tad najviše radili, pa shodno tome i zaradili?

Demagozi šibicarski...

kratko pamcenje

pre 11 godina

@eko
Prijatelju ti ocigledno zaboravio kada je Konuzin isao po Srbiji i zavrtao usi novim vlastima sa pricom "da se postignuti dogovori moraju postovati u vezi prodaje NIS-a", a kada su ovi poceli da se premisljaju oko prodaje (misli se na dogovore koje je postigla Kostunicina vlada, a preuzele nove vlasti). Tada je prvi put i pocela prica o Konuzinovom bahacenju po Srbiji. Mislim da su u jednom trenutku zapretili da ce uskratiti podrsku nasoj Kosovskoj politici ako se ti dogovori ne budu ispostovali. To sto je odradjeno u mandatu vlade koja je nasledila Kostunicinu ama bas nista ne znaci, kada je ovaj pre toga sve uredio.

milovan

pre 11 godina

On to hvali novu vlast u ime nasih tajkuna koji nam odrase kozu i svercera koji bi jos da zaradjuju na tudjoj muci.Kada god se pricalo o napretku u ekonomskoj saradnji sa EU,on se odmah oglasio da cemo izgubiti suverenitet i naravno ubaci pitanje Kosova.I stvarno mu uspeva.