toza
pre 13 godina
A za koliko putnika je bio registrovan taj kombi,...
Petak, 18.05.2012.
07:07
Dvanaest osoba je povređeno, od njih šestoro dece stare između dve i 12 godina, u sudaru kombija i motocikla koji se sinoć oko 23 sata dogodio kod mesta Slanci.
pre 13 godina
A za koliko putnika je bio registrovan taj kombi,...
pre 13 godina
Meni ovde nesto nije logicno. Pise da su se sudarili, kombi prevrnut, a motociklu nista ne fali ( video sam i snimak na tv ). Da li je tu uopste i bilo nekog sudara, il je mozda motociklista stao da se olaksa, a vozac kombija zadremao il bio pijan, pa sleteo sa puta i udario motociklistu ? Sad, kad je motociklista tesko povredjen i na reanimaciji - lako je reci da je on kriv. Treba sacekati da se oporavi pa da i on da izjavu, a valjda i policija zna svoj posao.
pre 13 godina
kakav uzas, kada li ce se smiriti ti sto vole da divljaju po putevima, ako zele svoje zivote da dovode u opasnost neka rade to negde gde ne mogu druge ljude da ugroze....
pre 13 godina
Brz oporavak i putnicima kombija i kolegi motociklisti,svako nek odgovara za svoje postupke i naravno treba da bude kaznjen za ucinjeno delo,ali isto tako zelim brz oporavak svima vama koji osudjujete motociklistu pre sudjenja i utvrdjivanja istine
pre 13 godina
neka mororciklista prezivi, da snosi najstrozije posledice.
pre 13 godina
divljanju vozaca treba stati na rep, bilo kako! nije vazno kako se krece, neotesana stoka smeta i ugrozava druge i kad ide peske! nema to veze sa prevoznim sredstvom!
pre 13 godina
(Predrag, 18. maj 2012 08:09)
Kaze Predrag sto kupuju motore od 1000 ccm kada moze to isto i sa motorom od 49ccm.
Ali Predrag ne kaze zasto on ne vozi Suzuki Marruti od 800cmm nego auto od 1100, 1400, 1600, 1700,... ccm
pre 13 godina
oj milose!!! zabranimo deci i starijima da putuju u kasne sate da se ne bi neki ludak slupao u njih! a vi ljudi sto pisete svasta ocigledno niste videli direktan sudar motora i kombija,tu bi mozda neko preziveo.
pre 13 godina
kakva crna ekskurzija? LE table u selu pored Beograda nije ekskurzija. Porodica radnika naletela na budalu.
pre 13 godina
Krivca za udes kazniti najstrožije moguće. Takođe i sve one koji "divljaju" na putu (nezavisno od toga šta voze).
Međutim apsolutno je neprihvatljivo optuživati sve motocikliste kao ubice na putu!
Uostalom statistika udesa ne ide u prilog ovakvim tvrdnjama.
Prošle godine je u Srbiji poginulo 87 motociklista (neki svojom, a mnogo veći deo krivicom vozača automobila). Pri tome su stradale još DVE osobe u udesima koje su izazvaali motociklisti. U isto vreme u Srbiji je stradalo u udesima oko osamsto ljudi, (od čega su dakle motociklisti krivi za 0,25% nastradalih). Da li je to dovoljan razlog da motocikliste proglasimo za bagru i ubice. Pa ko je onda kriv za smrt onih preostalih 99,75% stradalih?
Vozim (veoma aktivno i motor i kola) već skoro četrdeset godina. Sa automobilom nisam imao nijedan incident. A na motoru sam nekoliko puta bio oboren od strane vozača automobila (srećom sam prolazio bez težih povreda). Prilikom vožnji motora gotovo da nema dana da se ne nađem u kritičnoj situaciji od strane vozača automobila.
I opet kažem: Isti "Aršin" za sve učedsnike u saobraćaju.
pre 13 godina
Ajde ljudi ne mlatite vise, udesa je bilo i bice. Samo da se ovi ljudi oporave bez posledica, zivot ide dalje.
pre 13 godina
pa Beograd je cuven po voznji... nema tu sta da se misli
pre 13 godina
Zadnje cetiri godine sam na motoru prevalio preko 30000km, prosle godine sam vozio od Norveske do Albanije i nazad, i u jednom komadu sam pre svega jer jako cenim svoju kozu i zdravlje i PAZLJIVO vozim.
Inace, u Norveskoj i vecini zemalja Evrope je sasvim legalno voziti izmedju automobila, kada stoje ili se krecu polako (npr. do 30kmh). Kazu da se tako smanjuju guzve i zagadjenja zele da podstaknu veci broj dvotockasa u saobracaju.
Evo kako ovde resavaju problem vozaca motora:
1) Jako je tesko i skupo dobiti dozvolu. Obuka i kriterijumi polaganja za A su slicni ili cak strozi nego za B kategoriju.
2) Mladi vozaci, ispod 21g, mogu da voze vozila samo do 34 KS.
3) Obavezno osiguranje je drasticno skuplje za mlade vozace i snazne motore, takodje i registracija.
4) Kazne za nepostovanje propisa su zaista drakonske.
pre 13 godina
za (gas, 18. maj 2012 11:36)
Žao mi je, ali nisi u pravu. I molim te da ne širiš dezinfromacije, jer neko neiskusan može da ti poveruje i da ugrozi sebe i druge.
Da si malo vozio motor, video bi da veće šanse za preživljanje ima auto (kombi pogotovo) u odnosu na motor - jer je veće i teže vozilo.
Jamaha R60 ima manje od 200kg, a kombi Ford Tranzit 2000kg.
Motor bi prilikom udara u kombi udario prvo prednjim točkom i viljuškom, koji bi se deformisao, zatim bi se digao zadnji deo, na prednji točak, a onda bi se ili podigao skroz uvis ili u stranu.
U najboljem slučaju, motociklista bi se zakucao u vetrobransko staklo kombija (ne bi uleteo u kombi do zadnjeg stakla, jer u ovakvim slučajevima, prilikom sudara, telo ima tangencijalnu, a ne paraboličnu (balističku) putanju)
Ili misliš da bi motor razneo kombi?
I ne savetujem ti da proveravaš ove navode kod kuće.
I kako to izgleda na testovima sudara:
http://www.youtube.com/watch?v=V8vvylOu88Q
pre 13 godina
Kao i mnogi vozim motor, ne divljam, trudim se da postujem propise i uslove saobracaja. Ne razumam toliki bes nekih prema svim motorciklistima. Budala ima u svim segmentima, u automobilu (procentualno najvise), na motoru pa i u avionu.
Da li onda kada padne avion greskom pilota, trebamo da mrzimo sve pilote?
Da li je vozac kombija imao sedista za decu, da li su svi bili vezani sigurnosnim pojasevima? Da li je vozilo bilo tehnicki ispravno? Da li je vozio brzinom primerenom uslovima saobracaja?
Ja volim da vozim motor i uzivam u voznji ali svaki put kad sednem i krenem zivot mi zavisi od procenta ludaka za volanom, pesaka i rupa na putu...ne branim motorciklistu ali bar sacekajte da nas udostoje potpunim izvestajem a ne ovako, da sudimo na osnovu nepotpunih podataka...Zelim brz oporavak svim akterima ovog dogadjaja.
pre 13 godina
Starsno koliko predrasuda prema vozacima motocikala u komentarima! Otkud znate da je covek divljao i da je zato presao u suprotnu traku? Moglo je hiljadu faktora da ga izbaci iz trake pored brzine.
pre 13 godina
Ima ne samo stupidnih nego i direktno opasnih komentara. Tkzv. "bajkeri" spadaju u preko 99% slučajeva u najopreznije i najbolje vozače. Oni i ako "divljaju" (nekih 10% njih) to rade u apsolutno bezbednim uslovima, gde nema nigde nikoga. Problem su napaljeni solo klinci, eno ih svaki drugi dan i na Terazijama, a ne "bajkeri"...
pre 13 godina
taj na motoru je definitivno vozio prebrzo pa je pokusao da "ispravi krivinu" prelaskom u suprotnu traku.
pre 13 godina
strasno!
pre 13 godina
@"ali po zakonu prevoz dece (ekskurzije i sl.) ne sme da se odvija posle 21 sat, ili neko slicno vreme"
Znaci nemas pojma o cemu pricas, nesto si nacuo i sad se pravis pametan.
pre 13 godina
slazem se da nisu svi vozaci motora isti...
pre dva dana me obidje saban na skuteru i jos pazi ovo prica na mobilni...
doslo mi da ga namerno pregazim...
pre 13 godina
Ovo je stvarno strašno, ali eto dovoljno je izgleda biti poslanik, sesti u klupu i doneti nove Zakone koje ljudima isteruju novac iz džepa, a efekat Zakona = opterećeni ljudi koji još više prave haos u saobraćaju.
pre 13 godina
@Aleksandar, Jel znaš šta bi se desilo pri direktnom sudaru sa motorom, daleko bi lošije prošli putnici kombija. Vozač je izabrao mnogo bolju varijantu od direktnog sudara!!!
pre 13 godina
Nesumnjivo je greska motorcikliste. To ne sporim. Ali ljudi, nemojte biti toliko uskih pogleda, daleko od toga da smo svi isti. Pa da vidim kako bi vi besneli da na motoru vozite u svojoj traci, blize desnoj strani (po pravilu, pravilna putanja kojom motor treba da se krece je negde gde bi dosao desni tocak automobila) i onda neko krece da vas pretice u istoj toj traci, samo zato sto vidi da fizicki ima mesta da prodje izmedju mene i vozaca koji voze u suprotnom smeru. I sta ako meni naidje samo jedna malo veca rupa, kakvih zna da bude uz desnu ivicu po celom gradu? Ili situacija kada imate prosireni deo puta kod stanice neke. Tu je cesto veoma deformisan asfalt, tako da ja uvek obilazim taj deo i zapravo s ponasam kao da autobus stoji i ja ga obilazim. U tom momentu, mene, koji sam na motoru obilazi auto sa desne strane! Ili na auto putu kod Arene, idem u levu traku i pri brzini od 90 kmh obilazim 2 automobila, da bi treci krenuo da se prestrojava U mene! Ja na kocnicu i sirenu, ma nista...I sad bi ja trebalo da razvijem prezir prema vozacima automobila. Ovakvih situacija sam doziveo milion. U gradu ne prelazim 70-80 kmh NIKAD, a na auto putu max 120kmh.
Godisnje napravim u autu oko 15.000km, a na motoru oko 3.000km. Svaki dan vidjam bezobrazne vozace motora koji voze po liniji na auto putu, obilaze preko pune u Kralja Milana i slicno. Isto tako, koliko sam samo puta video da auto ide kroz traku za skretanje i onda na semaforu skrene i nabije se u traku za pravo, negde na pesacki (mrzi ga da ceka) - a neko je isti taj primer i komentar imao za motorcikliste. Ili mi se neko u crnom audiju nabija na pola metra kod hotela Jugoslavija, zato sto nema kuda da obidje. Pa onda, oni koji u kolima voze na sredini izmedju dve trake na sred Brankovog, cekajuci koja ce pre da se ocisti! Koliko ludaka za volanom, toliko njih i na motorima, tako da nemojte da pravite neke razlike.
pre 13 godina
Ne dovodim u pitanje krivicu motorcikliste, kriv je i te kako. Ono što je mene zanimalo, jeste to što sam primetio da ovde u Šapcu Romi dovoze pune kombije dece i žena ujutru, da prose, zatim oko 10-11 uveče dolaze po njih. A po broju ljudi u kombiju, kao i rasponu godina, skoro je pa identično kombiju koji viđam ovde svako jutro. A prevoze ih kao stoku. Samo sedišta napred, pozadi sede na podu, bez sedišta a kamo li pojaseva. Zato je mene interesovalo to. Nemojte me odmah napadati.
pre 13 godina
Svaka cast vozacu kombija ali ja se ne bih sklanjao.Verovatno je isao brzo i ko zna zasto je presao u drugu traku.
pre 13 godina
Dokle bre vishe....!!!!
pre 13 godina
Lepo reče jedan moj prijatelj inače ljubitelj motora, citiram:
"Postoje dve vrste motorista, oni koji su pali sa istog i oni koji će tek da padnu". Pa vi pažljivi roditelji uzimajte deci motore, i ispunjavajte im sve želje.
pre 13 godina
Kakav smo narod pa to je strasno! Zasto odmah napad na motorciklistu, cemu teske reci tipa "trebao je da ga udari direktno"? Da li bi ste imali isto razmisljanje da je motorciklista vas prijatelj, otac, brat, sin, cerka.. ?
Izvodite zakljucke bez argumenata.
Sta ako se covek onesvestio, pukla mu guma, izleteo pas, macka...
Da ima onih koji luduju na motorima, ima! I uvek ce ih biti! A sta cemo sa nesmotrenim vozacima automobila?
Citam ovde kako nekome smeta provlacenje izmedju kolona, pa to je u vecini zemalja dozvoljeno zakonom, pogotovo u vasoj toliko cenjenoj EU. Cemu vam sluze retrovizori, dragi vozaci?
pre 13 godina
ubica je zakonodavac. nekada je za motocikliste bilo pravilo da se drze desne strane puta. ako hoce levo-znak pa prestrojavanje.
pre 13 godina
Neverovatni komentari. Kada bi neko sastavio sva "objasnjenja i tumacenja" ove nesrece u jedan tekst tek tada bi se pokazao nivo kako saobracajne tako i opste kulture i pismenosti. Iz takvog nivoa se ne moze ni izroditi nista drugo nego bajker koji divlja, pesak koji ne zna za pesacke prelaze, vozaci profesionalci koji namerno (bio sam svedok) prolaza kroz crveno, vozaci automobila koji parkiraju gde im padne na pamet, saobracajna milicija ciji je vrhunac rada zaustavljanje zbog dopune svojih malih plata. I ova nesreca je na zalost samo jedan od pokazatelja ko smo, sta smo i gde se nalazimo.
pre 13 godina
Usijanih glava ima i u automobilima, ne samo na motorima. Nešto mi se čini da putnici u kombiju nisu bili vezani. Sada čak i novi autobusi imaju pojaseve za vezivanje, ali se niko ne vezuje, a i kad se vezuju, to je samo zbog policije, a ne zbog bezbednosti. A kada čujem one čuvene komentare kako pojas steže, kako će neko lakše da izađe iz automobila u slučaju nesreće kad nije vezan. Hoće, ako ostane čitav posle letenja po kabini vozila prilikom prevrtanja, kao što je ovde bio slučaj.
pre 13 godina
Naravno da je kriv vozac motora ako je skrenuo na levu traku. Posledice su mozda jos gore ako je u kombiju bilo vise putnika nego sto je dozvoljeno i ako nisu bili vezani. To sa nevezivanjem na zadnjem sedistu je u Srbiji potpuno normalno. Nevezivanje dece i voznja bez decijih sedista takodje. U poslednje vreme ima puno nesreca gde su samo deca povredjena, a odrasli na prednjem sedistu ne. Razlog je jasan: deca nisu bila vezana. Mislite o tome.
pre 13 godina
vozac motora je kriv za sve povrede. conditia sine que non... da nije skrenuo na levu traku vozac nebi morao da izbegne.
pre 13 godina
Kombi ili minibus? Kombi može da prevozi 8 putnika + vozač! Ako vozi ekskurziju mora da je tehnički savršen i pravilno obeležen. Motociklista je kriv a vozač kombija (ako je kombi u pitanju) je saučesnik. Isto važi i za roditelje dece ako su bili u kombiju. Ako nije kombi, nego nešto što sme da prevozi toliko dece noću, onda je pisac teksta nestručan za svoj posao!
pre 13 godina
Hajde sada malo pljuvanja tipa "svi su motorciklisti isti".
To iznad svega nije tačno. Postoje motorciklisti koji poštuju propise i oni su u većini za razliku od nekih koji voze sumanuto. Svi su učesnici u saobraćaju i statistika pokazuje da se većina saobraćajnih udesa u kojima je učestvovao motorcikl dešava pri brzinama manjim od 60 km/h i to uglavnom greškom vozača automobila koji ne poštuje motorciklistu.
Epilog ovoga što se desilo će saopštiti MUP a svima želim što brži oporavak i da se uzmu u pamet kada voze i poštuju se međusobno.
(The Blue, 18. maj 2012 09:46)
Nije problem u brzoj voznji motociklista,vec u njihovom provlacenju izmedju kolona automobila i voznje po liniji.Ako ste ucesnici kao i ostali,onda tako i vozite.Obidjite vozilo kada je to normalno,a ne da se zavlacite izmedju i prosto izazivate nesrece.To me izuzetno nervira,ali to nije tema ove diskusije.
pre 13 godina
Za sve nase gradjane od 0-35 zabraniti da voze motore preko 50ccm. Znaci A kategorija samo za 35+. Kladim se da je vozac motora imao 20-tak godina.
pre 13 godina
Vozač minibusa je neiskusan, u slučaju kao što je ovaj nije trebao da skrene (uradio je mahinalno) već da drži pravac. Jeste da bi motociklista stradao, ali ipak su deca važnija.
pre 13 godina
Za 26 godina koliko vozim, nisam video motociklistu koji vozi po pravilima, 99% njih obilazi sa desne strane, provlaci se izmedju kolona, a brzinu postuju samo oni koji ne mogu da voze brze. Sve motocikle preko 49cm3 treba oporezovati kao luksuz - svake godine slusamo istu pricu a niko nista ne preduzima.
pre 13 godina
Nemojte odmah da napadate, kako smatram da je neko konkretno kriv, ali... Šta će kombi sa toliko dece u to vreme na putu? Ajd da je bio autobus pa da razumem, ali ovako - deca, ljudi srednjih godina, stariji ljudi... ?
(Miloš, 18. maj 2012 08:30)
A sta si ti?Zagovornik policijskog casa?Pametniji bi ispao da si cutao.
pre 13 godina
Brz oporavak povredjenim,a ubici u pokušaju želim dugu i tešku robiju.....
pre 13 godina
@Predrag
A da Vas pitam, zbog cega onda zvanicna policijska statistika kaze da su vozaci motora krivi tek u 30% nesreca u kojima ucestvuju? A onda razmislite kako prodju motorciklisti i u najmanjoj nesreci a kako vozaci kola, kamiona i sl.
Redovno vozim motor i na putu od stana do posla(5km po centru BGa) me bar 5,6 puta iseku, isteraju iz trake i sl. zato sto ili ne gledaju ili namerno idu na mene jer znaju da sam slabiji i moram da se sklonim jer i najmanjim kontaktom rizikujem proklizavanje i izletanje pod necije tockove. I sta sad ja treba da kazem "stop automobilskom teroru"? Razmislite malo, nije bas sve tako crno belo.
P.S. U vecini motora od 1000ccm ta kubikaza sluzi da mozes da ubacis u petu i natovaren stvarima i suvozacem vozis bez problema od 30 do 120km/h, a prilikom preticanja uvec ce ti faliti jos kubika kada ti nailazi sleper u susret, a taj motoric od 49ccm ce se gusiti na prvoj vecoj uzbrdici.
pre 13 godina
Kao da je važna kubikaža i snaga motora. Važna je glava koja ga vozi. Meni lično najviše smetaju oni sa skuterima jer su izuzetno nepažljivi i bezobrazni. Kao da je neko drugi obavezan da ih čuva. I opet se radi o nekom malom procentu, tako da je glupo osuđivati i one koji ga koriste kako treba.
Pravi bajkeri nikada neće napraviti nešto suludo, jer zato što uživaju u njemu, žele to dugo da rade.
A ti zahtevi o većoj registraciji su potpuno pogrešni. Npr. za kola imate porez na luksuz tako da sada akord koji ima 2.4l motor je luksuzni auto, a BMW 520d nije. Totalna glupost. Ne širiti to i na druge vidove prevoza.
pre 13 godina
Mora se sacekati zvanican rezultat istrage. Postoji mnogo faktora koji su od uticaja a koji se ne mogu sasvim naslutiti iz kratkog novinarskog izvestaja i sturog opisa eventualnih ocevidaca. Na primer pitanje je zasto je motorciklista presao na drugu stranu, i kojom brzinom se on kretao. Kolikom brzinom se kretao kombi i da li su mu recimo radila svetla (moguce da nisu pa ga motorciklista nije video a obilazio je neku prepreku na putu) pa pitanje sta radi toliki broj putnika u kombiju koji je registrovan za recimo 8 osoba, pa da li su oba vozila bila tehnicki ispravna, da li je doslo do kvara ili otkaza na nekom od vozila i slicno......Svakako ova nesreca je opomena koja ukazuje da se kod nas u saobracaju ucesnici ponasaju kao na divljem zapadu i da se generalno u ovoj oblasti mora zavesti mnogo veci red. Svakoga dana na ulicama BG ocigledno je divljanje mnogih ucesnika u saobracaju. Beograd ce biti Evropa kada pesaci prestanu da pretrcavaju kolovoz na Terazijama (pored postojecih podzemnih prolaza) i kad vozaci prestanu da se parkiraju u sporoj traci u Vojvode Stepe (i pored znaka zabrane). Do tada smo samo divlje horde koje ce povremeno morati da krote bombama.
pre 13 godina
Policija je kupila nove "Ducati" motorcikle, kao da spreče divljanje po beogradskim ulicama, a svakodnevno ginu motociklisti, nešto mi tu ne štima!
pre 13 godina
mene redovno ovi na skuterima preticu sa desne strane, sto je potpuna ludost, em ga ne vidim, a i ako neko predje liniju ja se pomerim ka trotoaru naglo i on je mrtav ko zec, ovi sa snaznijim preticu sa leve strane ali i oni znaju preko pune linije recimo da preticu, u svakom slucaju danas svaka susa ima skuter, roditelji bi trebalo da razmisle pre nego sto kupe njihovoj deci skuter, dovoljan je samo jedan mali dodir i da se padne udari glavom od ivicnjak i kraj, da ne pominjem da se kacige slabo nose!
pre 13 godina
@Milos
@Z
Kakve veze ima da li su u kombiju deca ili odrasli? Sta da ste vi bili u kombiju?
pre 13 godina
Od bahatih vozača motocikala se užasavam, naročito kada krenu da divljaju i voze na zadnjem točku. Često mi se desi da na Bezaniji ili na Novom Beogradu izleti ispred mene manijak ( za takve nemam kultirniji naziv) vozeći na zadnjem točku. Ili jos gore kada izlete sa parkinga direktno na ulicu i to u suprotnu traku ( bila sam svedok tome), pri tom je siroti ugroženi motociklista naleteo na auto koji se sasvim normalno kretao svojom trakom i razbio mu je celu levu stranu. I sada neka mi neko objasni kako se sačuvati od takvih učesnika u saobracaju? @milos: pitanje otkud deca u kombiju je zaista nepotrebno, u svakom slučaju toj deci nista ne bi falilo da na njih nije naleteo motociklista kamikaza.
pre 13 godina
Hajde sada malo pljuvanja tipa "svi su motorciklisti isti".
To iznad svega nije tačno. Postoje motorciklisti koji poštuju propise i oni su u većini za razliku od nekih koji voze sumanuto. Svi su učesnici u saobraćaju i statistika pokazuje da se većina saobraćajnih udesa u kojima je učestvovao motorcikl dešava pri brzinama manjim od 60 km/h i to uglavnom greškom vozača automobila koji ne poštuje motorciklistu.
Epilog ovoga što se desilo će saopštiti MUP a svima želim što brži oporavak i da se uzmu u pamet kada voze i poštuju se međusobno.
pre 13 godina
Trebao je samo da uključi brisače.
pre 13 godina
Premda vozim motor 20godina i volim da, sto neko kaze, osetim vetar u kosi, ovde vozac kombia je trebao direkt da udari u ove budale. Premda je to lako reci, svako bi mahinalno pokusao da skrene. Slazem se da ima previse divljaka na motoru po ulici, ali takodje ima previse ludaka i u kolima. Mene je jedan ludak u kolima pokupio ma motoru, i on je u potpunosti kriv. I sta sam ja kriv sto sam bio na motoru? Ne pamtim dalo sam ikada presao 80 u gradu, i to negde gde bas znam da nema nikog a vozim preko 1000kubika. Ni na otvorenom, na autoputu nisam presao nikad 150, premda mogu duplo brze. Strozije kazne vozace koji izazovu ovako nesto. Robija od 20 godina pa ce se voditi racuna i u kolima i na motoru.
pre 13 godina
Organizovani prevoz dece se može vršiti posle 21h, bitno je da se završi do ponoći (posle toga nije dozvoljeno).
pre 13 godina
Ugrozeni smo od motociklista.Svaki dan dozivim stres kad setam dete.Ovde kod mene u kraju,imaju veliku traku,da opusteno razvijaju brzinu(stanujem kod novog Merkatora)do grada.To je divljanje bulevarom od 200-300 na sat,da se zaledis samo od urlanja motora a tek prizor..Samo razmisljas kako ce izgubiti kontrolu i uleteti u setaliste i gaziti redom.Kad krenes na kej,tamo te saceka druga ekipa koja od Usca se trka do Asteriksa.Policije,naravno nigde,pa zaboga platili su takse,sad mogu da rade sta hoce...Sta reci,strasno...Iz teksta gore,covek bi rekao da je kombi naleteo na motor,molim vas ispravite to..znamo mi ko je kriv.
pre 13 godina
Po nekim komentarima sada ispada da je kombi kriv što se u odredjeno vreme našao na odredjenom mestu...
pre 13 godina
Milos
Nije u pravu. To je zamena teza!!!
Broj putnika u vozilu i njihovi razlozi za putovanje nemaju veze sa cinjenicom da je vozac kombija zamalo ubio saputnike izbegavajuci da ubije motorciklistu koji misli da moze da leti.
Motorciklisti suditi za bahatu voznju pa plus odsteta za svakog povredjenog.
I naravno da sve to plati makar kopao kanale do kraja zivota.
pre 13 godina
@Miloš
Prijatelju, o čemu ti pričaš ? kakve veze ima koliko je sati bilo ?? i da nisu bila deca u kombiju, problem je bahata vožnja ovog ludaka!!
Skoro su mi na nekom semaforu u gradu dali letak kao bodite računa o motociklistima .... pa kako mi da vodimo računa o njima kad oni sami ne vode ni o sebi, a kamoli o drugim učesnicima u saobračaju !!! pa samo pogledajte u toku dana u Beogradu kad krenu da voze slalom izmedju kola, zaboga mnogo im se žuri pa ne mogu da čekaju relularno u redu na semaforu nego moraju da se proguraju da budu prvi na semaforu !!! UZAS !!!
pre 13 godina
Milos je u pravu. Sad, zavisi u kom svojstvu je taj kombi prevozio decu, ali po zakonu prevoz dece (ekskurzije i sl.) ne sme da se odvija posle 21 sat, ili neko slicno vreme.
Nisi u pravu djacke ekskurzije (koje su radjene na osnovu zakona o obrazovanju) se mogu voziti do 22h casa, ovo ocigledno nije bila djacka ekskurzija vec neka grupa dece koja je isla sa odraslima dal je u pitanju neko sportsko takmicenje ili takmicanje iz nekog predmeta ili neki obilazak nije bitno i ne kaci ih predjasnji zakon o voznji do 22h jednostavno deca uz saglasnost roditelja ili sa roditeljima mogu putovati gde hoce i u koje vreme hoce! Niko ne moze da opravda ovog divljaka na motoru koji je uso u suprotnu traku i izazavao ovu nesrecu!
pre 13 godina
@(Z, 18. maj 2012 08:52)
Naravno motorasi po zakonu imaju pravo da divljaju u bilo koje vreme po bilo kojem putu.
Pa da li ste vas dvojica nor...???
pre 13 godina
nesreća se dogodila kada je motociklista prešao u suprotnu traku, a na njega je naleteo kombi - Greška. Trebalo bi da piše: ... motociklista je prešao u suprotnu traku i naleteo na kombi. Znam da je nebitno, ali ovako ispada da je vozač kombija kriv što je neko drugi prešao u njegovu traku.
pre 13 godina
Pre svega zelim brz i uspesan oporavak neduznih putnika iz kombija. Posao mi je takav da sam cesto u autu... muka mi je vise od tih bahatih vozaca... Samim tim sto misle da mogu svuda da se provuku, motociklisti su velika opasnost za ostale ucesnike u saobracaju jer dolete niotkuda i sa obe strane. Naravno da ima savesnih motociklista ali masa ih je neizivljenih, iskomplesiranih tipova koji, verovatno, misle da im se neko divi. Budite sigurni da su retke budale koji se dive nekome ko dovodi sebe , a sto je najgore, i druge u opasnost.
pre 13 godina
Nemojte odmah da napadate, kako smatram da je neko konkretno kriv, ali... Šta će kombi sa toliko dece u to vreme na putu? Ajd da je bio autobus pa da razumem, ali ovako - deca, ljudi srednjih godina, stariji ljudi... ?
pre 13 godina
I sad ce oni kojekakvi likovi iz udruzenja bajkera ili ako se vec zovu, da vicu kako je to stereotip usadjen u nas narod da svi oni jure na motorciklima ne postujuci zakonska ogranicenja. Kao da smo mi svi ludi pa ne vidimo sta rade po Beogradu. Uostalom, koja budala bi kupovala motocikl od 1000 kubika da bi isla 50-80km/h, to mozes i sa onim motorcetom od 49ccm. Al' gospoda hoce da osete vetar u kosi, nalet adrenalina...nije mi ih zao uopste. Samo mi je krivo kad povuku sa sobom jos nekog u smrt ili naprave bogalja od neduznog coveka.
pre 13 godina
Milos je u pravu. Sad, zavisi u kom svojstvu je taj kombi prevozio decu, ali po zakonu prevoz dece (ekskurzije i sl.) ne sme da se odvija posle 21 sat, ili neko slicno vreme.
pre 13 godina
Trebalo je da ubije barabu, a ne da deca stradaju.
pre 13 godina
Postoji razlika izmedju pravog motocikliste koji bukvalno zivi na motoru i putuje svud motorom, koga nikad necete videti da divlja po gradu, koji uvek nosi kacigu, i divljaka koji sedne na motor i divlja i postaje tempirana bomba i ne samo sto ugrozava svoj zivot (nazalost cesto i ginu) vec ugrozava i zivote drugih, nazalost ovo je najnoviji primer!
pre 13 godina
Ispravio bih malo prethodni komentar, motocikllisti tempirane bombe nazalost chesto i NE poginu, nego se to desi onom drugom baksuzu koji naleti na njega, a ne znam kad ce da se donese vec jednom zakon za te uzarene glave da pravo iz bolnice zaglave bajbokanu na dvocifren br. godina...
pre 13 godina
na motor preko 50 cc 10x veca registracija, i sa motorima samoubicama resena stvar. molim lepo ne da strepimo vise od njih
pre 13 godina
Do kad vise divljanje motociklista i ko ce tome stati na put?
pre 13 godina
Neka svi prezive, to je najbitnije, a trebalo bi malo poceti rigoroznije kaznjavati motocikliste, jer, u ogromnom broju nesreca ucestvuju bas oni... Postaviti posebne znakove za motocikliste, sa ogranicenjem brzine!
pre 13 godina
" Da bi izbegao direktan sudar vozač kombija je skrenuo s puta i prevrnuo se na krov." класична грешка. Бар је избегавао човека. Најјаче је кад гину овако избегавајући мачку, зеца, лисицу... још деца у комбију, ужас.
pre 13 godina
nesreća se dogodila kada je motociklista prešao u suprotnu traku, a na njega je naleteo kombi - Greška. Trebalo bi da piše: ... motociklista je prešao u suprotnu traku i naleteo na kombi. Znam da je nebitno, ali ovako ispada da je vozač kombija kriv što je neko drugi prešao u njegovu traku.
pre 13 godina
Postoji razlika izmedju pravog motocikliste koji bukvalno zivi na motoru i putuje svud motorom, koga nikad necete videti da divlja po gradu, koji uvek nosi kacigu, i divljaka koji sedne na motor i divlja i postaje tempirana bomba i ne samo sto ugrozava svoj zivot (nazalost cesto i ginu) vec ugrozava i zivote drugih, nazalost ovo je najnoviji primer!
pre 13 godina
Do kad vise divljanje motociklista i ko ce tome stati na put?
pre 13 godina
I sad ce oni kojekakvi likovi iz udruzenja bajkera ili ako se vec zovu, da vicu kako je to stereotip usadjen u nas narod da svi oni jure na motorciklima ne postujuci zakonska ogranicenja. Kao da smo mi svi ludi pa ne vidimo sta rade po Beogradu. Uostalom, koja budala bi kupovala motocikl od 1000 kubika da bi isla 50-80km/h, to mozes i sa onim motorcetom od 49ccm. Al' gospoda hoce da osete vetar u kosi, nalet adrenalina...nije mi ih zao uopste. Samo mi je krivo kad povuku sa sobom jos nekog u smrt ili naprave bogalja od neduznog coveka.
pre 13 godina
Trebalo je da ubije barabu, a ne da deca stradaju.
pre 13 godina
Nemojte odmah da napadate, kako smatram da je neko konkretno kriv, ali... Šta će kombi sa toliko dece u to vreme na putu? Ajd da je bio autobus pa da razumem, ali ovako - deca, ljudi srednjih godina, stariji ljudi... ?
(Miloš, 18. maj 2012 08:30)
A sta si ti?Zagovornik policijskog casa?Pametniji bi ispao da si cutao.
pre 13 godina
Neka svi prezive, to je najbitnije, a trebalo bi malo poceti rigoroznije kaznjavati motocikliste, jer, u ogromnom broju nesreca ucestvuju bas oni... Postaviti posebne znakove za motocikliste, sa ogranicenjem brzine!
pre 13 godina
Po nekim komentarima sada ispada da je kombi kriv što se u odredjeno vreme našao na odredjenom mestu...
pre 13 godina
Milos
Nije u pravu. To je zamena teza!!!
Broj putnika u vozilu i njihovi razlozi za putovanje nemaju veze sa cinjenicom da je vozac kombija zamalo ubio saputnike izbegavajuci da ubije motorciklistu koji misli da moze da leti.
Motorciklisti suditi za bahatu voznju pa plus odsteta za svakog povredjenog.
I naravno da sve to plati makar kopao kanale do kraja zivota.
pre 13 godina
mene redovno ovi na skuterima preticu sa desne strane, sto je potpuna ludost, em ga ne vidim, a i ako neko predje liniju ja se pomerim ka trotoaru naglo i on je mrtav ko zec, ovi sa snaznijim preticu sa leve strane ali i oni znaju preko pune linije recimo da preticu, u svakom slucaju danas svaka susa ima skuter, roditelji bi trebalo da razmisle pre nego sto kupe njihovoj deci skuter, dovoljan je samo jedan mali dodir i da se padne udari glavom od ivicnjak i kraj, da ne pominjem da se kacige slabo nose!
pre 13 godina
Za 26 godina koliko vozim, nisam video motociklistu koji vozi po pravilima, 99% njih obilazi sa desne strane, provlaci se izmedju kolona, a brzinu postuju samo oni koji ne mogu da voze brze. Sve motocikle preko 49cm3 treba oporezovati kao luksuz - svake godine slusamo istu pricu a niko nista ne preduzima.
pre 13 godina
" Da bi izbegao direktan sudar vozač kombija je skrenuo s puta i prevrnuo se na krov." класична грешка. Бар је избегавао човека. Најјаче је кад гину овако избегавајући мачку, зеца, лисицу... још деца у комбију, ужас.
pre 13 godina
Premda vozim motor 20godina i volim da, sto neko kaze, osetim vetar u kosi, ovde vozac kombia je trebao direkt da udari u ove budale. Premda je to lako reci, svako bi mahinalno pokusao da skrene. Slazem se da ima previse divljaka na motoru po ulici, ali takodje ima previse ludaka i u kolima. Mene je jedan ludak u kolima pokupio ma motoru, i on je u potpunosti kriv. I sta sam ja kriv sto sam bio na motoru? Ne pamtim dalo sam ikada presao 80 u gradu, i to negde gde bas znam da nema nikog a vozim preko 1000kubika. Ni na otvorenom, na autoputu nisam presao nikad 150, premda mogu duplo brze. Strozije kazne vozace koji izazovu ovako nesto. Robija od 20 godina pa ce se voditi racuna i u kolima i na motoru.
pre 13 godina
Ispravio bih malo prethodni komentar, motocikllisti tempirane bombe nazalost chesto i NE poginu, nego se to desi onom drugom baksuzu koji naleti na njega, a ne znam kad ce da se donese vec jednom zakon za te uzarene glave da pravo iz bolnice zaglave bajbokanu na dvocifren br. godina...
pre 13 godina
Brz oporavak povredjenim,a ubici u pokušaju želim dugu i tešku robiju.....
pre 13 godina
na motor preko 50 cc 10x veca registracija, i sa motorima samoubicama resena stvar. molim lepo ne da strepimo vise od njih
pre 13 godina
Od bahatih vozača motocikala se užasavam, naročito kada krenu da divljaju i voze na zadnjem točku. Često mi se desi da na Bezaniji ili na Novom Beogradu izleti ispred mene manijak ( za takve nemam kultirniji naziv) vozeći na zadnjem točku. Ili jos gore kada izlete sa parkinga direktno na ulicu i to u suprotnu traku ( bila sam svedok tome), pri tom je siroti ugroženi motociklista naleteo na auto koji se sasvim normalno kretao svojom trakom i razbio mu je celu levu stranu. I sada neka mi neko objasni kako se sačuvati od takvih učesnika u saobracaju? @milos: pitanje otkud deca u kombiju je zaista nepotrebno, u svakom slučaju toj deci nista ne bi falilo da na njih nije naleteo motociklista kamikaza.
pre 13 godina
@Miloš
Prijatelju, o čemu ti pričaš ? kakve veze ima koliko je sati bilo ?? i da nisu bila deca u kombiju, problem je bahata vožnja ovog ludaka!!
Skoro su mi na nekom semaforu u gradu dali letak kao bodite računa o motociklistima .... pa kako mi da vodimo računa o njima kad oni sami ne vode ni o sebi, a kamoli o drugim učesnicima u saobračaju !!! pa samo pogledajte u toku dana u Beogradu kad krenu da voze slalom izmedju kola, zaboga mnogo im se žuri pa ne mogu da čekaju relularno u redu na semaforu nego moraju da se proguraju da budu prvi na semaforu !!! UZAS !!!
pre 13 godina
Pre svega zelim brz i uspesan oporavak neduznih putnika iz kombija. Posao mi je takav da sam cesto u autu... muka mi je vise od tih bahatih vozaca... Samim tim sto misle da mogu svuda da se provuku, motociklisti su velika opasnost za ostale ucesnike u saobracaju jer dolete niotkuda i sa obe strane. Naravno da ima savesnih motociklista ali masa ih je neizivljenih, iskomplesiranih tipova koji, verovatno, misle da im se neko divi. Budite sigurni da su retke budale koji se dive nekome ko dovodi sebe , a sto je najgore, i druge u opasnost.
pre 13 godina
Policija je kupila nove "Ducati" motorcikle, kao da spreče divljanje po beogradskim ulicama, a svakodnevno ginu motociklisti, nešto mi tu ne štima!
pre 13 godina
@Milos
@Z
Kakve veze ima da li su u kombiju deca ili odrasli? Sta da ste vi bili u kombiju?
pre 13 godina
Ugrozeni smo od motociklista.Svaki dan dozivim stres kad setam dete.Ovde kod mene u kraju,imaju veliku traku,da opusteno razvijaju brzinu(stanujem kod novog Merkatora)do grada.To je divljanje bulevarom od 200-300 na sat,da se zaledis samo od urlanja motora a tek prizor..Samo razmisljas kako ce izgubiti kontrolu i uleteti u setaliste i gaziti redom.Kad krenes na kej,tamo te saceka druga ekipa koja od Usca se trka do Asteriksa.Policije,naravno nigde,pa zaboga platili su takse,sad mogu da rade sta hoce...Sta reci,strasno...Iz teksta gore,covek bi rekao da je kombi naleteo na motor,molim vas ispravite to..znamo mi ko je kriv.
pre 13 godina
Milos je u pravu. Sad, zavisi u kom svojstvu je taj kombi prevozio decu, ali po zakonu prevoz dece (ekskurzije i sl.) ne sme da se odvija posle 21 sat, ili neko slicno vreme.
Nisi u pravu djacke ekskurzije (koje su radjene na osnovu zakona o obrazovanju) se mogu voziti do 22h casa, ovo ocigledno nije bila djacka ekskurzija vec neka grupa dece koja je isla sa odraslima dal je u pitanju neko sportsko takmicenje ili takmicanje iz nekog predmeta ili neki obilazak nije bitno i ne kaci ih predjasnji zakon o voznji do 22h jednostavno deca uz saglasnost roditelja ili sa roditeljima mogu putovati gde hoce i u koje vreme hoce! Niko ne moze da opravda ovog divljaka na motoru koji je uso u suprotnu traku i izazavao ovu nesrecu!
pre 13 godina
@(Z, 18. maj 2012 08:52)
Naravno motorasi po zakonu imaju pravo da divljaju u bilo koje vreme po bilo kojem putu.
Pa da li ste vas dvojica nor...???
pre 13 godina
Hajde sada malo pljuvanja tipa "svi su motorciklisti isti".
To iznad svega nije tačno. Postoje motorciklisti koji poštuju propise i oni su u većini za razliku od nekih koji voze sumanuto. Svi su učesnici u saobraćaju i statistika pokazuje da se većina saobraćajnih udesa u kojima je učestvovao motorcikl dešava pri brzinama manjim od 60 km/h i to uglavnom greškom vozača automobila koji ne poštuje motorciklistu.
Epilog ovoga što se desilo će saopštiti MUP a svima želim što brži oporavak i da se uzmu u pamet kada voze i poštuju se međusobno.
(The Blue, 18. maj 2012 09:46)
Nije problem u brzoj voznji motociklista,vec u njihovom provlacenju izmedju kolona automobila i voznje po liniji.Ako ste ucesnici kao i ostali,onda tako i vozite.Obidjite vozilo kada je to normalno,a ne da se zavlacite izmedju i prosto izazivate nesrece.To me izuzetno nervira,ali to nije tema ove diskusije.
pre 13 godina
Mora se sacekati zvanican rezultat istrage. Postoji mnogo faktora koji su od uticaja a koji se ne mogu sasvim naslutiti iz kratkog novinarskog izvestaja i sturog opisa eventualnih ocevidaca. Na primer pitanje je zasto je motorciklista presao na drugu stranu, i kojom brzinom se on kretao. Kolikom brzinom se kretao kombi i da li su mu recimo radila svetla (moguce da nisu pa ga motorciklista nije video a obilazio je neku prepreku na putu) pa pitanje sta radi toliki broj putnika u kombiju koji je registrovan za recimo 8 osoba, pa da li su oba vozila bila tehnicki ispravna, da li je doslo do kvara ili otkaza na nekom od vozila i slicno......Svakako ova nesreca je opomena koja ukazuje da se kod nas u saobracaju ucesnici ponasaju kao na divljem zapadu i da se generalno u ovoj oblasti mora zavesti mnogo veci red. Svakoga dana na ulicama BG ocigledno je divljanje mnogih ucesnika u saobracaju. Beograd ce biti Evropa kada pesaci prestanu da pretrcavaju kolovoz na Terazijama (pored postojecih podzemnih prolaza) i kad vozaci prestanu da se parkiraju u sporoj traci u Vojvode Stepe (i pored znaka zabrane). Do tada smo samo divlje horde koje ce povremeno morati da krote bombama.
pre 13 godina
Ima ne samo stupidnih nego i direktno opasnih komentara. Tkzv. "bajkeri" spadaju u preko 99% slučajeva u najopreznije i najbolje vozače. Oni i ako "divljaju" (nekih 10% njih) to rade u apsolutno bezbednim uslovima, gde nema nigde nikoga. Problem su napaljeni solo klinci, eno ih svaki drugi dan i na Terazijama, a ne "bajkeri"...
pre 13 godina
Trebao je samo da uključi brisače.
pre 13 godina
Kao da je važna kubikaža i snaga motora. Važna je glava koja ga vozi. Meni lično najviše smetaju oni sa skuterima jer su izuzetno nepažljivi i bezobrazni. Kao da je neko drugi obavezan da ih čuva. I opet se radi o nekom malom procentu, tako da je glupo osuđivati i one koji ga koriste kako treba.
Pravi bajkeri nikada neće napraviti nešto suludo, jer zato što uživaju u njemu, žele to dugo da rade.
A ti zahtevi o većoj registraciji su potpuno pogrešni. Npr. za kola imate porez na luksuz tako da sada akord koji ima 2.4l motor je luksuzni auto, a BMW 520d nije. Totalna glupost. Ne širiti to i na druge vidove prevoza.
pre 13 godina
Nesumnjivo je greska motorcikliste. To ne sporim. Ali ljudi, nemojte biti toliko uskih pogleda, daleko od toga da smo svi isti. Pa da vidim kako bi vi besneli da na motoru vozite u svojoj traci, blize desnoj strani (po pravilu, pravilna putanja kojom motor treba da se krece je negde gde bi dosao desni tocak automobila) i onda neko krece da vas pretice u istoj toj traci, samo zato sto vidi da fizicki ima mesta da prodje izmedju mene i vozaca koji voze u suprotnom smeru. I sta ako meni naidje samo jedna malo veca rupa, kakvih zna da bude uz desnu ivicu po celom gradu? Ili situacija kada imate prosireni deo puta kod stanice neke. Tu je cesto veoma deformisan asfalt, tako da ja uvek obilazim taj deo i zapravo s ponasam kao da autobus stoji i ja ga obilazim. U tom momentu, mene, koji sam na motoru obilazi auto sa desne strane! Ili na auto putu kod Arene, idem u levu traku i pri brzini od 90 kmh obilazim 2 automobila, da bi treci krenuo da se prestrojava U mene! Ja na kocnicu i sirenu, ma nista...I sad bi ja trebalo da razvijem prezir prema vozacima automobila. Ovakvih situacija sam doziveo milion. U gradu ne prelazim 70-80 kmh NIKAD, a na auto putu max 120kmh.
Godisnje napravim u autu oko 15.000km, a na motoru oko 3.000km. Svaki dan vidjam bezobrazne vozace motora koji voze po liniji na auto putu, obilaze preko pune u Kralja Milana i slicno. Isto tako, koliko sam samo puta video da auto ide kroz traku za skretanje i onda na semaforu skrene i nabije se u traku za pravo, negde na pesacki (mrzi ga da ceka) - a neko je isti taj primer i komentar imao za motorcikliste. Ili mi se neko u crnom audiju nabija na pola metra kod hotela Jugoslavija, zato sto nema kuda da obidje. Pa onda, oni koji u kolima voze na sredini izmedju dve trake na sred Brankovog, cekajuci koja ce pre da se ocisti! Koliko ludaka za volanom, toliko njih i na motorima, tako da nemojte da pravite neke razlike.
pre 13 godina
Zadnje cetiri godine sam na motoru prevalio preko 30000km, prosle godine sam vozio od Norveske do Albanije i nazad, i u jednom komadu sam pre svega jer jako cenim svoju kozu i zdravlje i PAZLJIVO vozim.
Inace, u Norveskoj i vecini zemalja Evrope je sasvim legalno voziti izmedju automobila, kada stoje ili se krecu polako (npr. do 30kmh). Kazu da se tako smanjuju guzve i zagadjenja zele da podstaknu veci broj dvotockasa u saobracaju.
Evo kako ovde resavaju problem vozaca motora:
1) Jako je tesko i skupo dobiti dozvolu. Obuka i kriterijumi polaganja za A su slicni ili cak strozi nego za B kategoriju.
2) Mladi vozaci, ispod 21g, mogu da voze vozila samo do 34 KS.
3) Obavezno osiguranje je drasticno skuplje za mlade vozace i snazne motore, takodje i registracija.
4) Kazne za nepostovanje propisa su zaista drakonske.
pre 13 godina
@Predrag
A da Vas pitam, zbog cega onda zvanicna policijska statistika kaze da su vozaci motora krivi tek u 30% nesreca u kojima ucestvuju? A onda razmislite kako prodju motorciklisti i u najmanjoj nesreci a kako vozaci kola, kamiona i sl.
Redovno vozim motor i na putu od stana do posla(5km po centru BGa) me bar 5,6 puta iseku, isteraju iz trake i sl. zato sto ili ne gledaju ili namerno idu na mene jer znaju da sam slabiji i moram da se sklonim jer i najmanjim kontaktom rizikujem proklizavanje i izletanje pod necije tockove. I sta sad ja treba da kazem "stop automobilskom teroru"? Razmislite malo, nije bas sve tako crno belo.
P.S. U vecini motora od 1000ccm ta kubikaza sluzi da mozes da ubacis u petu i natovaren stvarima i suvozacem vozis bez problema od 30 do 120km/h, a prilikom preticanja uvec ce ti faliti jos kubika kada ti nailazi sleper u susret, a taj motoric od 49ccm ce se gusiti na prvoj vecoj uzbrdici.
pre 13 godina
Za sve nase gradjane od 0-35 zabraniti da voze motore preko 50ccm. Znaci A kategorija samo za 35+. Kladim se da je vozac motora imao 20-tak godina.
pre 13 godina
Naravno da je kriv vozac motora ako je skrenuo na levu traku. Posledice su mozda jos gore ako je u kombiju bilo vise putnika nego sto je dozvoljeno i ako nisu bili vezani. To sa nevezivanjem na zadnjem sedistu je u Srbiji potpuno normalno. Nevezivanje dece i voznja bez decijih sedista takodje. U poslednje vreme ima puno nesreca gde su samo deca povredjena, a odrasli na prednjem sedistu ne. Razlog je jasan: deca nisu bila vezana. Mislite o tome.
pre 13 godina
Kakav smo narod pa to je strasno! Zasto odmah napad na motorciklistu, cemu teske reci tipa "trebao je da ga udari direktno"? Da li bi ste imali isto razmisljanje da je motorciklista vas prijatelj, otac, brat, sin, cerka.. ?
Izvodite zakljucke bez argumenata.
Sta ako se covek onesvestio, pukla mu guma, izleteo pas, macka...
Da ima onih koji luduju na motorima, ima! I uvek ce ih biti! A sta cemo sa nesmotrenim vozacima automobila?
Citam ovde kako nekome smeta provlacenje izmedju kolona, pa to je u vecini zemalja dozvoljeno zakonom, pogotovo u vasoj toliko cenjenoj EU. Cemu vam sluze retrovizori, dragi vozaci?
pre 13 godina
vozac motora je kriv za sve povrede. conditia sine que non... da nije skrenuo na levu traku vozac nebi morao da izbegne.
pre 13 godina
Kao i mnogi vozim motor, ne divljam, trudim se da postujem propise i uslove saobracaja. Ne razumam toliki bes nekih prema svim motorciklistima. Budala ima u svim segmentima, u automobilu (procentualno najvise), na motoru pa i u avionu.
Da li onda kada padne avion greskom pilota, trebamo da mrzimo sve pilote?
Da li je vozac kombija imao sedista za decu, da li su svi bili vezani sigurnosnim pojasevima? Da li je vozilo bilo tehnicki ispravno? Da li je vozio brzinom primerenom uslovima saobracaja?
Ja volim da vozim motor i uzivam u voznji ali svaki put kad sednem i krenem zivot mi zavisi od procenta ludaka za volanom, pesaka i rupa na putu...ne branim motorciklistu ali bar sacekajte da nas udostoje potpunim izvestajem a ne ovako, da sudimo na osnovu nepotpunih podataka...Zelim brz oporavak svim akterima ovog dogadjaja.
pre 13 godina
Starsno koliko predrasuda prema vozacima motocikala u komentarima! Otkud znate da je covek divljao i da je zato presao u suprotnu traku? Moglo je hiljadu faktora da ga izbaci iz trake pored brzine.
pre 13 godina
Ne dovodim u pitanje krivicu motorcikliste, kriv je i te kako. Ono što je mene zanimalo, jeste to što sam primetio da ovde u Šapcu Romi dovoze pune kombije dece i žena ujutru, da prose, zatim oko 10-11 uveče dolaze po njih. A po broju ljudi u kombiju, kao i rasponu godina, skoro je pa identično kombiju koji viđam ovde svako jutro. A prevoze ih kao stoku. Samo sedišta napred, pozadi sede na podu, bez sedišta a kamo li pojaseva. Zato je mene interesovalo to. Nemojte me odmah napadati.
pre 13 godina
Vozač minibusa je neiskusan, u slučaju kao što je ovaj nije trebao da skrene (uradio je mahinalno) već da drži pravac. Jeste da bi motociklista stradao, ali ipak su deca važnija.
pre 13 godina
Lepo reče jedan moj prijatelj inače ljubitelj motora, citiram:
"Postoje dve vrste motorista, oni koji su pali sa istog i oni koji će tek da padnu". Pa vi pažljivi roditelji uzimajte deci motore, i ispunjavajte im sve želje.
pre 13 godina
Hajde sada malo pljuvanja tipa "svi su motorciklisti isti".
To iznad svega nije tačno. Postoje motorciklisti koji poštuju propise i oni su u većini za razliku od nekih koji voze sumanuto. Svi su učesnici u saobraćaju i statistika pokazuje da se većina saobraćajnih udesa u kojima je učestvovao motorcikl dešava pri brzinama manjim od 60 km/h i to uglavnom greškom vozača automobila koji ne poštuje motorciklistu.
Epilog ovoga što se desilo će saopštiti MUP a svima želim što brži oporavak i da se uzmu u pamet kada voze i poštuju se međusobno.
pre 13 godina
za (gas, 18. maj 2012 11:36)
Žao mi je, ali nisi u pravu. I molim te da ne širiš dezinfromacije, jer neko neiskusan može da ti poveruje i da ugrozi sebe i druge.
Da si malo vozio motor, video bi da veće šanse za preživljanje ima auto (kombi pogotovo) u odnosu na motor - jer je veće i teže vozilo.
Jamaha R60 ima manje od 200kg, a kombi Ford Tranzit 2000kg.
Motor bi prilikom udara u kombi udario prvo prednjim točkom i viljuškom, koji bi se deformisao, zatim bi se digao zadnji deo, na prednji točak, a onda bi se ili podigao skroz uvis ili u stranu.
U najboljem slučaju, motociklista bi se zakucao u vetrobransko staklo kombija (ne bi uleteo u kombi do zadnjeg stakla, jer u ovakvim slučajevima, prilikom sudara, telo ima tangencijalnu, a ne paraboličnu (balističku) putanju)
Ili misliš da bi motor razneo kombi?
I ne savetujem ti da proveravaš ove navode kod kuće.
I kako to izgleda na testovima sudara:
http://www.youtube.com/watch?v=V8vvylOu88Q
pre 13 godina
Milos je u pravu. Sad, zavisi u kom svojstvu je taj kombi prevozio decu, ali po zakonu prevoz dece (ekskurzije i sl.) ne sme da se odvija posle 21 sat, ili neko slicno vreme.
pre 13 godina
Ovo je stvarno strašno, ali eto dovoljno je izgleda biti poslanik, sesti u klupu i doneti nove Zakone koje ljudima isteruju novac iz džepa, a efekat Zakona = opterećeni ljudi koji još više prave haos u saobraćaju.
pre 13 godina
Neverovatni komentari. Kada bi neko sastavio sva "objasnjenja i tumacenja" ove nesrece u jedan tekst tek tada bi se pokazao nivo kako saobracajne tako i opste kulture i pismenosti. Iz takvog nivoa se ne moze ni izroditi nista drugo nego bajker koji divlja, pesak koji ne zna za pesacke prelaze, vozaci profesionalci koji namerno (bio sam svedok) prolaza kroz crveno, vozaci automobila koji parkiraju gde im padne na pamet, saobracajna milicija ciji je vrhunac rada zaustavljanje zbog dopune svojih malih plata. I ova nesreca je na zalost samo jedan od pokazatelja ko smo, sta smo i gde se nalazimo.
pre 13 godina
Organizovani prevoz dece se može vršiti posle 21h, bitno je da se završi do ponoći (posle toga nije dozvoljeno).
pre 13 godina
Krivca za udes kazniti najstrožije moguće. Takođe i sve one koji "divljaju" na putu (nezavisno od toga šta voze).
Međutim apsolutno je neprihvatljivo optuživati sve motocikliste kao ubice na putu!
Uostalom statistika udesa ne ide u prilog ovakvim tvrdnjama.
Prošle godine je u Srbiji poginulo 87 motociklista (neki svojom, a mnogo veći deo krivicom vozača automobila). Pri tome su stradale još DVE osobe u udesima koje su izazvaali motociklisti. U isto vreme u Srbiji je stradalo u udesima oko osamsto ljudi, (od čega su dakle motociklisti krivi za 0,25% nastradalih). Da li je to dovoljan razlog da motocikliste proglasimo za bagru i ubice. Pa ko je onda kriv za smrt onih preostalih 99,75% stradalih?
Vozim (veoma aktivno i motor i kola) već skoro četrdeset godina. Sa automobilom nisam imao nijedan incident. A na motoru sam nekoliko puta bio oboren od strane vozača automobila (srećom sam prolazio bez težih povreda). Prilikom vožnji motora gotovo da nema dana da se ne nađem u kritičnoj situaciji od strane vozača automobila.
I opet kažem: Isti "Aršin" za sve učedsnike u saobraćaju.
pre 13 godina
slazem se da nisu svi vozaci motora isti...
pre dva dana me obidje saban na skuteru i jos pazi ovo prica na mobilni...
doslo mi da ga namerno pregazim...
pre 13 godina
Kombi ili minibus? Kombi može da prevozi 8 putnika + vozač! Ako vozi ekskurziju mora da je tehnički savršen i pravilno obeležen. Motociklista je kriv a vozač kombija (ako je kombi u pitanju) je saučesnik. Isto važi i za roditelje dece ako su bili u kombiju. Ako nije kombi, nego nešto što sme da prevozi toliko dece noću, onda je pisac teksta nestručan za svoj posao!
pre 13 godina
Usijanih glava ima i u automobilima, ne samo na motorima. Nešto mi se čini da putnici u kombiju nisu bili vezani. Sada čak i novi autobusi imaju pojaseve za vezivanje, ali se niko ne vezuje, a i kad se vezuju, to je samo zbog policije, a ne zbog bezbednosti. A kada čujem one čuvene komentare kako pojas steže, kako će neko lakše da izađe iz automobila u slučaju nesreće kad nije vezan. Hoće, ako ostane čitav posle letenja po kabini vozila prilikom prevrtanja, kao što je ovde bio slučaj.
pre 13 godina
Nemojte odmah da napadate, kako smatram da je neko konkretno kriv, ali... Šta će kombi sa toliko dece u to vreme na putu? Ajd da je bio autobus pa da razumem, ali ovako - deca, ljudi srednjih godina, stariji ljudi... ?
pre 13 godina
Dokle bre vishe....!!!!
pre 13 godina
@Aleksandar, Jel znaš šta bi se desilo pri direktnom sudaru sa motorom, daleko bi lošije prošli putnici kombija. Vozač je izabrao mnogo bolju varijantu od direktnog sudara!!!
pre 13 godina
divljanju vozaca treba stati na rep, bilo kako! nije vazno kako se krece, neotesana stoka smeta i ugrozava druge i kad ide peske! nema to veze sa prevoznim sredstvom!
pre 13 godina
Brz oporavak i putnicima kombija i kolegi motociklisti,svako nek odgovara za svoje postupke i naravno treba da bude kaznjen za ucinjeno delo,ali isto tako zelim brz oporavak svima vama koji osudjujete motociklistu pre sudjenja i utvrdjivanja istine
pre 13 godina
Svaka cast vozacu kombija ali ja se ne bih sklanjao.Verovatno je isao brzo i ko zna zasto je presao u drugu traku.
pre 13 godina
@"ali po zakonu prevoz dece (ekskurzije i sl.) ne sme da se odvija posle 21 sat, ili neko slicno vreme"
Znaci nemas pojma o cemu pricas, nesto si nacuo i sad se pravis pametan.
pre 13 godina
ubica je zakonodavac. nekada je za motocikliste bilo pravilo da se drze desne strane puta. ako hoce levo-znak pa prestrojavanje.
pre 13 godina
strasno!
pre 13 godina
Ajde ljudi ne mlatite vise, udesa je bilo i bice. Samo da se ovi ljudi oporave bez posledica, zivot ide dalje.
pre 13 godina
kakva crna ekskurzija? LE table u selu pored Beograda nije ekskurzija. Porodica radnika naletela na budalu.
pre 13 godina
(Predrag, 18. maj 2012 08:09)
Kaze Predrag sto kupuju motore od 1000 ccm kada moze to isto i sa motorom od 49ccm.
Ali Predrag ne kaze zasto on ne vozi Suzuki Marruti od 800cmm nego auto od 1100, 1400, 1600, 1700,... ccm
pre 13 godina
taj na motoru je definitivno vozio prebrzo pa je pokusao da "ispravi krivinu" prelaskom u suprotnu traku.
pre 13 godina
pa Beograd je cuven po voznji... nema tu sta da se misli
pre 13 godina
Meni ovde nesto nije logicno. Pise da su se sudarili, kombi prevrnut, a motociklu nista ne fali ( video sam i snimak na tv ). Da li je tu uopste i bilo nekog sudara, il je mozda motociklista stao da se olaksa, a vozac kombija zadremao il bio pijan, pa sleteo sa puta i udario motociklistu ? Sad, kad je motociklista tesko povredjen i na reanimaciji - lako je reci da je on kriv. Treba sacekati da se oporavi pa da i on da izjavu, a valjda i policija zna svoj posao.
pre 13 godina
neka mororciklista prezivi, da snosi najstrozije posledice.
pre 13 godina
A za koliko putnika je bio registrovan taj kombi,...
pre 13 godina
oj milose!!! zabranimo deci i starijima da putuju u kasne sate da se ne bi neki ludak slupao u njih! a vi ljudi sto pisete svasta ocigledno niste videli direktan sudar motora i kombija,tu bi mozda neko preziveo.
pre 13 godina
kakav uzas, kada li ce se smiriti ti sto vole da divljaju po putevima, ako zele svoje zivote da dovode u opasnost neka rade to negde gde ne mogu druge ljude da ugroze....
pre 13 godina
Nemojte odmah da napadate, kako smatram da je neko konkretno kriv, ali... Šta će kombi sa toliko dece u to vreme na putu? Ajd da je bio autobus pa da razumem, ali ovako - deca, ljudi srednjih godina, stariji ljudi... ?
pre 13 godina
Milos je u pravu. Sad, zavisi u kom svojstvu je taj kombi prevozio decu, ali po zakonu prevoz dece (ekskurzije i sl.) ne sme da se odvija posle 21 sat, ili neko slicno vreme.
pre 13 godina
I sad ce oni kojekakvi likovi iz udruzenja bajkera ili ako se vec zovu, da vicu kako je to stereotip usadjen u nas narod da svi oni jure na motorciklima ne postujuci zakonska ogranicenja. Kao da smo mi svi ludi pa ne vidimo sta rade po Beogradu. Uostalom, koja budala bi kupovala motocikl od 1000 kubika da bi isla 50-80km/h, to mozes i sa onim motorcetom od 49ccm. Al' gospoda hoce da osete vetar u kosi, nalet adrenalina...nije mi ih zao uopste. Samo mi je krivo kad povuku sa sobom jos nekog u smrt ili naprave bogalja od neduznog coveka.
pre 13 godina
Hajde sada malo pljuvanja tipa "svi su motorciklisti isti".
To iznad svega nije tačno. Postoje motorciklisti koji poštuju propise i oni su u većini za razliku od nekih koji voze sumanuto. Svi su učesnici u saobraćaju i statistika pokazuje da se većina saobraćajnih udesa u kojima je učestvovao motorcikl dešava pri brzinama manjim od 60 km/h i to uglavnom greškom vozača automobila koji ne poštuje motorciklistu.
Epilog ovoga što se desilo će saopštiti MUP a svima želim što brži oporavak i da se uzmu u pamet kada voze i poštuju se međusobno.
pre 13 godina
na motor preko 50 cc 10x veca registracija, i sa motorima samoubicama resena stvar. molim lepo ne da strepimo vise od njih
pre 13 godina
Za 26 godina koliko vozim, nisam video motociklistu koji vozi po pravilima, 99% njih obilazi sa desne strane, provlaci se izmedju kolona, a brzinu postuju samo oni koji ne mogu da voze brze. Sve motocikle preko 49cm3 treba oporezovati kao luksuz - svake godine slusamo istu pricu a niko nista ne preduzima.
pre 13 godina
Do kad vise divljanje motociklista i ko ce tome stati na put?
pre 13 godina
@Predrag
A da Vas pitam, zbog cega onda zvanicna policijska statistika kaze da su vozaci motora krivi tek u 30% nesreca u kojima ucestvuju? A onda razmislite kako prodju motorciklisti i u najmanjoj nesreci a kako vozaci kola, kamiona i sl.
Redovno vozim motor i na putu od stana do posla(5km po centru BGa) me bar 5,6 puta iseku, isteraju iz trake i sl. zato sto ili ne gledaju ili namerno idu na mene jer znaju da sam slabiji i moram da se sklonim jer i najmanjim kontaktom rizikujem proklizavanje i izletanje pod necije tockove. I sta sad ja treba da kazem "stop automobilskom teroru"? Razmislite malo, nije bas sve tako crno belo.
P.S. U vecini motora od 1000ccm ta kubikaza sluzi da mozes da ubacis u petu i natovaren stvarima i suvozacem vozis bez problema od 30 do 120km/h, a prilikom preticanja uvec ce ti faliti jos kubika kada ti nailazi sleper u susret, a taj motoric od 49ccm ce se gusiti na prvoj vecoj uzbrdici.
pre 13 godina
Vozač minibusa je neiskusan, u slučaju kao što je ovaj nije trebao da skrene (uradio je mahinalno) već da drži pravac. Jeste da bi motociklista stradao, ali ipak su deca važnija.
pre 13 godina
" Da bi izbegao direktan sudar vozač kombija je skrenuo s puta i prevrnuo se na krov." класична грешка. Бар је избегавао човека. Најјаче је кад гину овако избегавајући мачку, зеца, лисицу... још деца у комбију, ужас.
pre 13 godina
Neka svi prezive, to je najbitnije, a trebalo bi malo poceti rigoroznije kaznjavati motocikliste, jer, u ogromnom broju nesreca ucestvuju bas oni... Postaviti posebne znakove za motocikliste, sa ogranicenjem brzine!
pre 13 godina
Kombi ili minibus? Kombi može da prevozi 8 putnika + vozač! Ako vozi ekskurziju mora da je tehnički savršen i pravilno obeležen. Motociklista je kriv a vozač kombija (ako je kombi u pitanju) je saučesnik. Isto važi i za roditelje dece ako su bili u kombiju. Ako nije kombi, nego nešto što sme da prevozi toliko dece noću, onda je pisac teksta nestručan za svoj posao!
pre 13 godina
Trebalo je da ubije barabu, a ne da deca stradaju.
pre 13 godina
Ugrozeni smo od motociklista.Svaki dan dozivim stres kad setam dete.Ovde kod mene u kraju,imaju veliku traku,da opusteno razvijaju brzinu(stanujem kod novog Merkatora)do grada.To je divljanje bulevarom od 200-300 na sat,da se zaledis samo od urlanja motora a tek prizor..Samo razmisljas kako ce izgubiti kontrolu i uleteti u setaliste i gaziti redom.Kad krenes na kej,tamo te saceka druga ekipa koja od Usca se trka do Asteriksa.Policije,naravno nigde,pa zaboga platili su takse,sad mogu da rade sta hoce...Sta reci,strasno...Iz teksta gore,covek bi rekao da je kombi naleteo na motor,molim vas ispravite to..znamo mi ko je kriv.
pre 13 godina
Za sve nase gradjane od 0-35 zabraniti da voze motore preko 50ccm. Znaci A kategorija samo za 35+. Kladim se da je vozac motora imao 20-tak godina.
pre 13 godina
Ispravio bih malo prethodni komentar, motocikllisti tempirane bombe nazalost chesto i NE poginu, nego se to desi onom drugom baksuzu koji naleti na njega, a ne znam kad ce da se donese vec jednom zakon za te uzarene glave da pravo iz bolnice zaglave bajbokanu na dvocifren br. godina...
pre 13 godina
Nemojte odmah da napadate, kako smatram da je neko konkretno kriv, ali... Šta će kombi sa toliko dece u to vreme na putu? Ajd da je bio autobus pa da razumem, ali ovako - deca, ljudi srednjih godina, stariji ljudi... ?
(Miloš, 18. maj 2012 08:30)
A sta si ti?Zagovornik policijskog casa?Pametniji bi ispao da si cutao.
pre 13 godina
Od bahatih vozača motocikala se užasavam, naročito kada krenu da divljaju i voze na zadnjem točku. Često mi se desi da na Bezaniji ili na Novom Beogradu izleti ispred mene manijak ( za takve nemam kultirniji naziv) vozeći na zadnjem točku. Ili jos gore kada izlete sa parkinga direktno na ulicu i to u suprotnu traku ( bila sam svedok tome), pri tom je siroti ugroženi motociklista naleteo na auto koji se sasvim normalno kretao svojom trakom i razbio mu je celu levu stranu. I sada neka mi neko objasni kako se sačuvati od takvih učesnika u saobracaju? @milos: pitanje otkud deca u kombiju je zaista nepotrebno, u svakom slučaju toj deci nista ne bi falilo da na njih nije naleteo motociklista kamikaza.
pre 13 godina
@Miloš
Prijatelju, o čemu ti pričaš ? kakve veze ima koliko je sati bilo ?? i da nisu bila deca u kombiju, problem je bahata vožnja ovog ludaka!!
Skoro su mi na nekom semaforu u gradu dali letak kao bodite računa o motociklistima .... pa kako mi da vodimo računa o njima kad oni sami ne vode ni o sebi, a kamoli o drugim učesnicima u saobračaju !!! pa samo pogledajte u toku dana u Beogradu kad krenu da voze slalom izmedju kola, zaboga mnogo im se žuri pa ne mogu da čekaju relularno u redu na semaforu nego moraju da se proguraju da budu prvi na semaforu !!! UZAS !!!
pre 13 godina
@Aleksandar, Jel znaš šta bi se desilo pri direktnom sudaru sa motorom, daleko bi lošije prošli putnici kombija. Vozač je izabrao mnogo bolju varijantu od direktnog sudara!!!
pre 13 godina
Trebao je samo da uključi brisače.
pre 13 godina
Organizovani prevoz dece se može vršiti posle 21h, bitno je da se završi do ponoći (posle toga nije dozvoljeno).
pre 13 godina
Lepo reče jedan moj prijatelj inače ljubitelj motora, citiram:
"Postoje dve vrste motorista, oni koji su pali sa istog i oni koji će tek da padnu". Pa vi pažljivi roditelji uzimajte deci motore, i ispunjavajte im sve želje.
pre 13 godina
Mora se sacekati zvanican rezultat istrage. Postoji mnogo faktora koji su od uticaja a koji se ne mogu sasvim naslutiti iz kratkog novinarskog izvestaja i sturog opisa eventualnih ocevidaca. Na primer pitanje je zasto je motorciklista presao na drugu stranu, i kojom brzinom se on kretao. Kolikom brzinom se kretao kombi i da li su mu recimo radila svetla (moguce da nisu pa ga motorciklista nije video a obilazio je neku prepreku na putu) pa pitanje sta radi toliki broj putnika u kombiju koji je registrovan za recimo 8 osoba, pa da li su oba vozila bila tehnicki ispravna, da li je doslo do kvara ili otkaza na nekom od vozila i slicno......Svakako ova nesreca je opomena koja ukazuje da se kod nas u saobracaju ucesnici ponasaju kao na divljem zapadu i da se generalno u ovoj oblasti mora zavesti mnogo veci red. Svakoga dana na ulicama BG ocigledno je divljanje mnogih ucesnika u saobracaju. Beograd ce biti Evropa kada pesaci prestanu da pretrcavaju kolovoz na Terazijama (pored postojecih podzemnih prolaza) i kad vozaci prestanu da se parkiraju u sporoj traci u Vojvode Stepe (i pored znaka zabrane). Do tada smo samo divlje horde koje ce povremeno morati da krote bombama.
pre 13 godina
Hajde sada malo pljuvanja tipa "svi su motorciklisti isti".
To iznad svega nije tačno. Postoje motorciklisti koji poštuju propise i oni su u većini za razliku od nekih koji voze sumanuto. Svi su učesnici u saobraćaju i statistika pokazuje da se većina saobraćajnih udesa u kojima je učestvovao motorcikl dešava pri brzinama manjim od 60 km/h i to uglavnom greškom vozača automobila koji ne poštuje motorciklistu.
Epilog ovoga što se desilo će saopštiti MUP a svima želim što brži oporavak i da se uzmu u pamet kada voze i poštuju se međusobno.
(The Blue, 18. maj 2012 09:46)
Nije problem u brzoj voznji motociklista,vec u njihovom provlacenju izmedju kolona automobila i voznje po liniji.Ako ste ucesnici kao i ostali,onda tako i vozite.Obidjite vozilo kada je to normalno,a ne da se zavlacite izmedju i prosto izazivate nesrece.To me izuzetno nervira,ali to nije tema ove diskusije.
pre 13 godina
Premda vozim motor 20godina i volim da, sto neko kaze, osetim vetar u kosi, ovde vozac kombia je trebao direkt da udari u ove budale. Premda je to lako reci, svako bi mahinalno pokusao da skrene. Slazem se da ima previse divljaka na motoru po ulici, ali takodje ima previse ludaka i u kolima. Mene je jedan ludak u kolima pokupio ma motoru, i on je u potpunosti kriv. I sta sam ja kriv sto sam bio na motoru? Ne pamtim dalo sam ikada presao 80 u gradu, i to negde gde bas znam da nema nikog a vozim preko 1000kubika. Ni na otvorenom, na autoputu nisam presao nikad 150, premda mogu duplo brze. Strozije kazne vozace koji izazovu ovako nesto. Robija od 20 godina pa ce se voditi racuna i u kolima i na motoru.
pre 13 godina
Brz oporavak povredjenim,a ubici u pokušaju želim dugu i tešku robiju.....
pre 13 godina
Kakav smo narod pa to je strasno! Zasto odmah napad na motorciklistu, cemu teske reci tipa "trebao je da ga udari direktno"? Da li bi ste imali isto razmisljanje da je motorciklista vas prijatelj, otac, brat, sin, cerka.. ?
Izvodite zakljucke bez argumenata.
Sta ako se covek onesvestio, pukla mu guma, izleteo pas, macka...
Da ima onih koji luduju na motorima, ima! I uvek ce ih biti! A sta cemo sa nesmotrenim vozacima automobila?
Citam ovde kako nekome smeta provlacenje izmedju kolona, pa to je u vecini zemalja dozvoljeno zakonom, pogotovo u vasoj toliko cenjenoj EU. Cemu vam sluze retrovizori, dragi vozaci?
pre 13 godina
Svaka cast vozacu kombija ali ja se ne bih sklanjao.Verovatno je isao brzo i ko zna zasto je presao u drugu traku.
pre 13 godina
taj na motoru je definitivno vozio prebrzo pa je pokusao da "ispravi krivinu" prelaskom u suprotnu traku.
pre 13 godina
Starsno koliko predrasuda prema vozacima motocikala u komentarima! Otkud znate da je covek divljao i da je zato presao u suprotnu traku? Moglo je hiljadu faktora da ga izbaci iz trake pored brzine.
pre 13 godina
@Milos
@Z
Kakve veze ima da li su u kombiju deca ili odrasli? Sta da ste vi bili u kombiju?
pre 13 godina
Ima ne samo stupidnih nego i direktno opasnih komentara. Tkzv. "bajkeri" spadaju u preko 99% slučajeva u najopreznije i najbolje vozače. Oni i ako "divljaju" (nekih 10% njih) to rade u apsolutno bezbednim uslovima, gde nema nigde nikoga. Problem su napaljeni solo klinci, eno ih svaki drugi dan i na Terazijama, a ne "bajkeri"...
pre 13 godina
neka mororciklista prezivi, da snosi najstrozije posledice.
pre 13 godina
Pre svega zelim brz i uspesan oporavak neduznih putnika iz kombija. Posao mi je takav da sam cesto u autu... muka mi je vise od tih bahatih vozaca... Samim tim sto misle da mogu svuda da se provuku, motociklisti su velika opasnost za ostale ucesnike u saobracaju jer dolete niotkuda i sa obe strane. Naravno da ima savesnih motociklista ali masa ih je neizivljenih, iskomplesiranih tipova koji, verovatno, misle da im se neko divi. Budite sigurni da su retke budale koji se dive nekome ko dovodi sebe , a sto je najgore, i druge u opasnost.
pre 13 godina
@(Z, 18. maj 2012 08:52)
Naravno motorasi po zakonu imaju pravo da divljaju u bilo koje vreme po bilo kojem putu.
Pa da li ste vas dvojica nor...???
pre 13 godina
Milos
Nije u pravu. To je zamena teza!!!
Broj putnika u vozilu i njihovi razlozi za putovanje nemaju veze sa cinjenicom da je vozac kombija zamalo ubio saputnike izbegavajuci da ubije motorciklistu koji misli da moze da leti.
Motorciklisti suditi za bahatu voznju pa plus odsteta za svakog povredjenog.
I naravno da sve to plati makar kopao kanale do kraja zivota.
pre 13 godina
Policija je kupila nove "Ducati" motorcikle, kao da spreče divljanje po beogradskim ulicama, a svakodnevno ginu motociklisti, nešto mi tu ne štima!
pre 13 godina
vozac motora je kriv za sve povrede. conditia sine que non... da nije skrenuo na levu traku vozac nebi morao da izbegne.
pre 13 godina
Kao i mnogi vozim motor, ne divljam, trudim se da postujem propise i uslove saobracaja. Ne razumam toliki bes nekih prema svim motorciklistima. Budala ima u svim segmentima, u automobilu (procentualno najvise), na motoru pa i u avionu.
Da li onda kada padne avion greskom pilota, trebamo da mrzimo sve pilote?
Da li je vozac kombija imao sedista za decu, da li su svi bili vezani sigurnosnim pojasevima? Da li je vozilo bilo tehnicki ispravno? Da li je vozio brzinom primerenom uslovima saobracaja?
Ja volim da vozim motor i uzivam u voznji ali svaki put kad sednem i krenem zivot mi zavisi od procenta ludaka za volanom, pesaka i rupa na putu...ne branim motorciklistu ali bar sacekajte da nas udostoje potpunim izvestajem a ne ovako, da sudimo na osnovu nepotpunih podataka...Zelim brz oporavak svim akterima ovog dogadjaja.
pre 13 godina
Postoji razlika izmedju pravog motocikliste koji bukvalno zivi na motoru i putuje svud motorom, koga nikad necete videti da divlja po gradu, koji uvek nosi kacigu, i divljaka koji sedne na motor i divlja i postaje tempirana bomba i ne samo sto ugrozava svoj zivot (nazalost cesto i ginu) vec ugrozava i zivote drugih, nazalost ovo je najnoviji primer!
pre 13 godina
nesreća se dogodila kada je motociklista prešao u suprotnu traku, a na njega je naleteo kombi - Greška. Trebalo bi da piše: ... motociklista je prešao u suprotnu traku i naleteo na kombi. Znam da je nebitno, ali ovako ispada da je vozač kombija kriv što je neko drugi prešao u njegovu traku.
pre 13 godina
ubica je zakonodavac. nekada je za motocikliste bilo pravilo da se drze desne strane puta. ako hoce levo-znak pa prestrojavanje.
pre 13 godina
Kao da je važna kubikaža i snaga motora. Važna je glava koja ga vozi. Meni lično najviše smetaju oni sa skuterima jer su izuzetno nepažljivi i bezobrazni. Kao da je neko drugi obavezan da ih čuva. I opet se radi o nekom malom procentu, tako da je glupo osuđivati i one koji ga koriste kako treba.
Pravi bajkeri nikada neće napraviti nešto suludo, jer zato što uživaju u njemu, žele to dugo da rade.
A ti zahtevi o većoj registraciji su potpuno pogrešni. Npr. za kola imate porez na luksuz tako da sada akord koji ima 2.4l motor je luksuzni auto, a BMW 520d nije. Totalna glupost. Ne širiti to i na druge vidove prevoza.
pre 13 godina
Dokle bre vishe....!!!!
pre 13 godina
@"ali po zakonu prevoz dece (ekskurzije i sl.) ne sme da se odvija posle 21 sat, ili neko slicno vreme"
Znaci nemas pojma o cemu pricas, nesto si nacuo i sad se pravis pametan.
pre 13 godina
Milos je u pravu. Sad, zavisi u kom svojstvu je taj kombi prevozio decu, ali po zakonu prevoz dece (ekskurzije i sl.) ne sme da se odvija posle 21 sat, ili neko slicno vreme.
Nisi u pravu djacke ekskurzije (koje su radjene na osnovu zakona o obrazovanju) se mogu voziti do 22h casa, ovo ocigledno nije bila djacka ekskurzija vec neka grupa dece koja je isla sa odraslima dal je u pitanju neko sportsko takmicenje ili takmicanje iz nekog predmeta ili neki obilazak nije bitno i ne kaci ih predjasnji zakon o voznji do 22h jednostavno deca uz saglasnost roditelja ili sa roditeljima mogu putovati gde hoce i u koje vreme hoce! Niko ne moze da opravda ovog divljaka na motoru koji je uso u suprotnu traku i izazavao ovu nesrecu!
pre 13 godina
Ovo je stvarno strašno, ali eto dovoljno je izgleda biti poslanik, sesti u klupu i doneti nove Zakone koje ljudima isteruju novac iz džepa, a efekat Zakona = opterećeni ljudi koji još više prave haos u saobraćaju.
pre 13 godina
Nesumnjivo je greska motorcikliste. To ne sporim. Ali ljudi, nemojte biti toliko uskih pogleda, daleko od toga da smo svi isti. Pa da vidim kako bi vi besneli da na motoru vozite u svojoj traci, blize desnoj strani (po pravilu, pravilna putanja kojom motor treba da se krece je negde gde bi dosao desni tocak automobila) i onda neko krece da vas pretice u istoj toj traci, samo zato sto vidi da fizicki ima mesta da prodje izmedju mene i vozaca koji voze u suprotnom smeru. I sta ako meni naidje samo jedna malo veca rupa, kakvih zna da bude uz desnu ivicu po celom gradu? Ili situacija kada imate prosireni deo puta kod stanice neke. Tu je cesto veoma deformisan asfalt, tako da ja uvek obilazim taj deo i zapravo s ponasam kao da autobus stoji i ja ga obilazim. U tom momentu, mene, koji sam na motoru obilazi auto sa desne strane! Ili na auto putu kod Arene, idem u levu traku i pri brzini od 90 kmh obilazim 2 automobila, da bi treci krenuo da se prestrojava U mene! Ja na kocnicu i sirenu, ma nista...I sad bi ja trebalo da razvijem prezir prema vozacima automobila. Ovakvih situacija sam doziveo milion. U gradu ne prelazim 70-80 kmh NIKAD, a na auto putu max 120kmh.
Godisnje napravim u autu oko 15.000km, a na motoru oko 3.000km. Svaki dan vidjam bezobrazne vozace motora koji voze po liniji na auto putu, obilaze preko pune u Kralja Milana i slicno. Isto tako, koliko sam samo puta video da auto ide kroz traku za skretanje i onda na semaforu skrene i nabije se u traku za pravo, negde na pesacki (mrzi ga da ceka) - a neko je isti taj primer i komentar imao za motorcikliste. Ili mi se neko u crnom audiju nabija na pola metra kod hotela Jugoslavija, zato sto nema kuda da obidje. Pa onda, oni koji u kolima voze na sredini izmedju dve trake na sred Brankovog, cekajuci koja ce pre da se ocisti! Koliko ludaka za volanom, toliko njih i na motorima, tako da nemojte da pravite neke razlike.
pre 13 godina
Po nekim komentarima sada ispada da je kombi kriv što se u odredjeno vreme našao na odredjenom mestu...
pre 13 godina
slazem se da nisu svi vozaci motora isti...
pre dva dana me obidje saban na skuteru i jos pazi ovo prica na mobilni...
doslo mi da ga namerno pregazim...
pre 13 godina
Ne dovodim u pitanje krivicu motorcikliste, kriv je i te kako. Ono što je mene zanimalo, jeste to što sam primetio da ovde u Šapcu Romi dovoze pune kombije dece i žena ujutru, da prose, zatim oko 10-11 uveče dolaze po njih. A po broju ljudi u kombiju, kao i rasponu godina, skoro je pa identično kombiju koji viđam ovde svako jutro. A prevoze ih kao stoku. Samo sedišta napred, pozadi sede na podu, bez sedišta a kamo li pojaseva. Zato je mene interesovalo to. Nemojte me odmah napadati.
pre 13 godina
pa Beograd je cuven po voznji... nema tu sta da se misli
pre 13 godina
oj milose!!! zabranimo deci i starijima da putuju u kasne sate da se ne bi neki ludak slupao u njih! a vi ljudi sto pisete svasta ocigledno niste videli direktan sudar motora i kombija,tu bi mozda neko preziveo.
pre 13 godina
(Predrag, 18. maj 2012 08:09)
Kaze Predrag sto kupuju motore od 1000 ccm kada moze to isto i sa motorom od 49ccm.
Ali Predrag ne kaze zasto on ne vozi Suzuki Marruti od 800cmm nego auto od 1100, 1400, 1600, 1700,... ccm
pre 13 godina
kakva crna ekskurzija? LE table u selu pored Beograda nije ekskurzija. Porodica radnika naletela na budalu.
pre 13 godina
kakav uzas, kada li ce se smiriti ti sto vole da divljaju po putevima, ako zele svoje zivote da dovode u opasnost neka rade to negde gde ne mogu druge ljude da ugroze....
pre 13 godina
mene redovno ovi na skuterima preticu sa desne strane, sto je potpuna ludost, em ga ne vidim, a i ako neko predje liniju ja se pomerim ka trotoaru naglo i on je mrtav ko zec, ovi sa snaznijim preticu sa leve strane ali i oni znaju preko pune linije recimo da preticu, u svakom slucaju danas svaka susa ima skuter, roditelji bi trebalo da razmisle pre nego sto kupe njihovoj deci skuter, dovoljan je samo jedan mali dodir i da se padne udari glavom od ivicnjak i kraj, da ne pominjem da se kacige slabo nose!
pre 13 godina
Naravno da je kriv vozac motora ako je skrenuo na levu traku. Posledice su mozda jos gore ako je u kombiju bilo vise putnika nego sto je dozvoljeno i ako nisu bili vezani. To sa nevezivanjem na zadnjem sedistu je u Srbiji potpuno normalno. Nevezivanje dece i voznja bez decijih sedista takodje. U poslednje vreme ima puno nesreca gde su samo deca povredjena, a odrasli na prednjem sedistu ne. Razlog je jasan: deca nisu bila vezana. Mislite o tome.
pre 13 godina
Usijanih glava ima i u automobilima, ne samo na motorima. Nešto mi se čini da putnici u kombiju nisu bili vezani. Sada čak i novi autobusi imaju pojaseve za vezivanje, ali se niko ne vezuje, a i kad se vezuju, to je samo zbog policije, a ne zbog bezbednosti. A kada čujem one čuvene komentare kako pojas steže, kako će neko lakše da izađe iz automobila u slučaju nesreće kad nije vezan. Hoće, ako ostane čitav posle letenja po kabini vozila prilikom prevrtanja, kao što je ovde bio slučaj.
pre 13 godina
strasno!
pre 13 godina
Zadnje cetiri godine sam na motoru prevalio preko 30000km, prosle godine sam vozio od Norveske do Albanije i nazad, i u jednom komadu sam pre svega jer jako cenim svoju kozu i zdravlje i PAZLJIVO vozim.
Inace, u Norveskoj i vecini zemalja Evrope je sasvim legalno voziti izmedju automobila, kada stoje ili se krecu polako (npr. do 30kmh). Kazu da se tako smanjuju guzve i zagadjenja zele da podstaknu veci broj dvotockasa u saobracaju.
Evo kako ovde resavaju problem vozaca motora:
1) Jako je tesko i skupo dobiti dozvolu. Obuka i kriterijumi polaganja za A su slicni ili cak strozi nego za B kategoriju.
2) Mladi vozaci, ispod 21g, mogu da voze vozila samo do 34 KS.
3) Obavezno osiguranje je drasticno skuplje za mlade vozace i snazne motore, takodje i registracija.
4) Kazne za nepostovanje propisa su zaista drakonske.
pre 13 godina
za (gas, 18. maj 2012 11:36)
Žao mi je, ali nisi u pravu. I molim te da ne širiš dezinfromacije, jer neko neiskusan može da ti poveruje i da ugrozi sebe i druge.
Da si malo vozio motor, video bi da veće šanse za preživljanje ima auto (kombi pogotovo) u odnosu na motor - jer je veće i teže vozilo.
Jamaha R60 ima manje od 200kg, a kombi Ford Tranzit 2000kg.
Motor bi prilikom udara u kombi udario prvo prednjim točkom i viljuškom, koji bi se deformisao, zatim bi se digao zadnji deo, na prednji točak, a onda bi se ili podigao skroz uvis ili u stranu.
U najboljem slučaju, motociklista bi se zakucao u vetrobransko staklo kombija (ne bi uleteo u kombi do zadnjeg stakla, jer u ovakvim slučajevima, prilikom sudara, telo ima tangencijalnu, a ne paraboličnu (balističku) putanju)
Ili misliš da bi motor razneo kombi?
I ne savetujem ti da proveravaš ove navode kod kuće.
I kako to izgleda na testovima sudara:
http://www.youtube.com/watch?v=V8vvylOu88Q
pre 13 godina
Ajde ljudi ne mlatite vise, udesa je bilo i bice. Samo da se ovi ljudi oporave bez posledica, zivot ide dalje.
pre 13 godina
divljanju vozaca treba stati na rep, bilo kako! nije vazno kako se krece, neotesana stoka smeta i ugrozava druge i kad ide peske! nema to veze sa prevoznim sredstvom!
pre 13 godina
Krivca za udes kazniti najstrožije moguće. Takođe i sve one koji "divljaju" na putu (nezavisno od toga šta voze).
Međutim apsolutno je neprihvatljivo optuživati sve motocikliste kao ubice na putu!
Uostalom statistika udesa ne ide u prilog ovakvim tvrdnjama.
Prošle godine je u Srbiji poginulo 87 motociklista (neki svojom, a mnogo veći deo krivicom vozača automobila). Pri tome su stradale još DVE osobe u udesima koje su izazvaali motociklisti. U isto vreme u Srbiji je stradalo u udesima oko osamsto ljudi, (od čega su dakle motociklisti krivi za 0,25% nastradalih). Da li je to dovoljan razlog da motocikliste proglasimo za bagru i ubice. Pa ko je onda kriv za smrt onih preostalih 99,75% stradalih?
Vozim (veoma aktivno i motor i kola) već skoro četrdeset godina. Sa automobilom nisam imao nijedan incident. A na motoru sam nekoliko puta bio oboren od strane vozača automobila (srećom sam prolazio bez težih povreda). Prilikom vožnji motora gotovo da nema dana da se ne nađem u kritičnoj situaciji od strane vozača automobila.
I opet kažem: Isti "Aršin" za sve učedsnike u saobraćaju.
pre 13 godina
Meni ovde nesto nije logicno. Pise da su se sudarili, kombi prevrnut, a motociklu nista ne fali ( video sam i snimak na tv ). Da li je tu uopste i bilo nekog sudara, il je mozda motociklista stao da se olaksa, a vozac kombija zadremao il bio pijan, pa sleteo sa puta i udario motociklistu ? Sad, kad je motociklista tesko povredjen i na reanimaciji - lako je reci da je on kriv. Treba sacekati da se oporavi pa da i on da izjavu, a valjda i policija zna svoj posao.
pre 13 godina
Neverovatni komentari. Kada bi neko sastavio sva "objasnjenja i tumacenja" ove nesrece u jedan tekst tek tada bi se pokazao nivo kako saobracajne tako i opste kulture i pismenosti. Iz takvog nivoa se ne moze ni izroditi nista drugo nego bajker koji divlja, pesak koji ne zna za pesacke prelaze, vozaci profesionalci koji namerno (bio sam svedok) prolaza kroz crveno, vozaci automobila koji parkiraju gde im padne na pamet, saobracajna milicija ciji je vrhunac rada zaustavljanje zbog dopune svojih malih plata. I ova nesreca je na zalost samo jedan od pokazatelja ko smo, sta smo i gde se nalazimo.
pre 13 godina
Brz oporavak i putnicima kombija i kolegi motociklisti,svako nek odgovara za svoje postupke i naravno treba da bude kaznjen za ucinjeno delo,ali isto tako zelim brz oporavak svima vama koji osudjujete motociklistu pre sudjenja i utvrdjivanja istine
pre 13 godina
A za koliko putnika je bio registrovan taj kombi,...
70 Komentari
Sortiraj po: