Utorak, 10.01.2012.

18:12

"O Kosovu odlučuju velike sile"

Predsednik Srbije Boris Tadić kaže da za problem Kosova mora da se pronađe kreativno rešenje koje će zadovoljiti interese Srba i Albanaca, ali i velikih sila.

Izvor: B92

"O Kosovu odluèuju velike sile" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

146 Komentari

Sortiraj po:

miljan sb

pre 12 godina

Jos 1999. na Kosovu su uticale svetske sile, tacno je da ce i sada odluciti o statusu, ali nikada u istoriji, kao na primer 1918. kada je Srbija izgubila ogromne teritorije i sam grad Skadar, ni sada Vlast nece ili ne zeli uticati na razvoj opstanka ljudi u problematicnim podrucijima, kao i celovitosti zemlje. Vlast nema stav, uslovljena je kojekakvim ustupcima kako bi poklekla pred interesima svojih gradjana.

ПАТРИОТСКА ПОДРШКА

pre 12 godina

Све праве патриоте ће дати максималну подршку председниковом плану и предлозима.
Наиме, сваком Србину Србија је на првом месту и Србија неће никада признати тзв републику Косово , али је битно да (као што каже Патријарх Иринеј) сви Срби остану да живе на Косову на својим огњиштима, са свештенством и СПЦ, не улазећи у политичке заврзламе и процене да ли ће Косово бити: независно, или под надгледаном самосталношћу, или суштински аутономно, итд..
Зато ПРЕОКРЕТ НА БОЉЕ :
”Држава Србија да уђе у ЕУ , а Српски народ да остане безбедно да живи на Косову” , и све да гарантују ЕУ и САД.

Danka

pre 12 godina

Ajte, molim vas, sklonite ga ili mu recite da to sam učini sa TV ekrana i novinskih članaka, jer ovoliko prisustvo mu zaista škodi.Prosto čovek počeo da se gubi, te se ne zna kad, gde i šta izjavljuje.Sada se setio kada su velike sile to davno odlučile, da ovo kaže.Izbori su na vidiku i treba se nekako opravdati za sve promašaje i tumaranja proteklih godina.Eto, narode sve sam dao od sebe, ali velike sile.A narodno pamćenje je ionako kratko, te ću izvući neki procenat više.Izvinjenja, priznanja, ordenje.Nešto će upaliti!E, pa neće, ne damo!

РАЦИОНАЛНИ КАРАКТЕР ЈУЖНОМОРАВАЦА

pre 12 godina

ПОДРЖАВАМ и СЛАЖЕМ се са изнетим ставовима Председника у свему,
ОСИМ у оцени да ”Срби нису национално довршени, јер им куће на селу немају сређене фасаде", као што је наведено у неким новинама.

Та тврдња показује да Председник има ЛОШЕ САВЕТНИКЕ из области историје и психологије Срба, поготову за централну и јужну Србију, где су комунисти највише осиромашили сељаке, па због тога немају пара да УЛЕПШАВАЈУ куће и себе, него РАЦИОНАЛНО поступају и
зато није случајно што је др Ђинђић пореклом из неразвијеног али рационалног Јужноморавског региона.

Они који критикују ставове Председника, морају имати АРГУМЕНТОВАНА ОБРАЗЛОЖЕЊА, иначе ће се сврстати у недобронамерне критизере.

Vojvodinac

pre 12 godina

Pustite tu priču, odlučivaće i male sile ako im dopustite!
Nas zanima šta ste vi uradili po tom pitanju??
Koja je vaša ideja??
Da li Srbija ima cilj u rešavanju Kosovskog problema, ili se nadamo milosti "velikih sila" i čekamo da nam neko drugi reši problem ili nametne rešenje!!
I na kraju se čudimo što nam se rešenje nameće!?
Treba uraditi nešto, trebalo je odavno, ali nikad nije kasno, nije kasno.

Miladin

pre 12 godina

Svak brani svoje interese samo Srbija ne. Zašto predsedniče? Jeste li se VI i VAŠI koalicioni partneri odrekli Kosova za dobijanje vlasti. Američke diplomate a bogami i oni iz EU tvrde da jeste. Sada i mi znamo da jeste.

Cvetelina

pre 12 godina

Izuzev Rusije i Kine, koje niko ništa ne pita i koje i da mogu ne bi nam pomogle zbog vaše politike, odlučujući faktori su vaši "west" prijatelji. Sada ćemo da se uverimo u vašu reputaciju kod njih.

Vetar

pre 12 godina

Bpris je radio onako kako su mu zapadne sile diktirale. Mnogi su ukazivali da ulazimo u corsokak sa politikom koja nema alternative ali dzaba. Tek sada je "izabrani" video da zapad odavno radi u interesu svih koji su u nekakvom konfliktu sa nama. Ima alternative samo treba otvoriti oci i ne sanjati vise. Dosta sa ponizenjima i ucenama zapada. Kada se uz pomoc istocnih zemalja ekonomski oporavimo bicemo i drugima interesantni za ulaganje. Kosovo je nase i medjunarodnom sudu treba podneti tuzbu za etnicko ciscenje 1999. i 2004. Znam da glavnu rec vode oni koji su to podrzali, ali hajde da ih raskrinkamo.

Jojaa

pre 12 godina

Kada kazete "kreativno resenje", da li mislite na resenje koje diktiraju "velike sile" ? Jasno je da svojom politikom i svojim stavom ne mozete nista da uradite po pitanju Kosova! Ne uzivate njihovo postovanje, a vise ni poverenje gradjana..

Isaac

pre 12 godina

E pa ne mogu sve tri strane da dobiju, mogu ako su jednakih intenziteta prostorno fazirani od 120stepeni, a pošto su ovde u pitanju dve zanemarljive strane u protivfazi dobiće ona na koju se velika sila malkice nagne. To je jedini vrhovni zakon, drugi ne postoji.

Zanzibar

pre 12 godina

Ako o Kosovu odlučuju velike sile, šta onda Vi predstavljate u rešavanju problema dela teritorije čiji ste Vi predsednik? Neutralnog posmatrača?

Slucajni prolaznik

pre 12 godina

Brizir, Rusija, Indija, Kina nisu priznale takozvanu drzavu Kosovo. Jos jedna pdovala zapadne propagande, toboze, eto Srbiju tu niko ne pita. Dokle god mi ne kazemo priznajemo, Siposaurusi ne samo da nece biti subjekt medjunarodnog prava, nego cee dok ih se njihovi prijatelju ubrzo ne odreknu morati da koriste pozivni broj Monaka, itd...

Pozdrav iz Berlina

svi (ni)su isti

pre 12 godina

Ovaj se izgleda "PREOKRENUO"? Da ima obraza, odavno bi dao ostavku. Ocigledno da je tu gde je po odluci velikih sila i samo popusta korak po korak, nikako da sidje. Zato su ga tu i postavili, da popusta malo po malo, na finjaka, da narod ni ne shvati sta se desava.

Safet Cara

pre 12 godina

NE NE gospodine, nemoj traziti modele u severnu Irsku i juznom Tirolu. Resenje je u vasoj zemlji: ONO STA DOBIJU ALBANCI SA JUZNE SRBIJE, dobicei Srbi sa severa Kosova. Nemoj se setati po svetu, da trazis neki model!

Julija

pre 12 godina

Izvini ali mene prvenstveno interesuju sami interesi Srba na Kosovu i ne nisam surova, da li su se njihove vlasti ikada brinule za nas. Ne, i nije ih briga kao ni pola Evrope.

Delija

pre 12 godina

Ovo je jako opasna izjava, jer ako o Kosovu odlucuju velike sile, zasto onda imamo drzavu Srbiju, zasto placamo Borisa Tadica i ostale funkcionere nase drzave Srbije?
Ako velike sile odluce da priznaju nezavisno Kosovo (kao sto su neke vec priznale), da li to znaci da i Srbija treba da prizna nezavisno Kosovo?
Ako velike sile odlucuju o Kosovo, da li one odlucuju i o drugim delovima Srbije?
(Dusan, 10. januar 2012 18:41)

Rekao bih da si malo promasio sustinu.Nije pitanje da li mi trebamo da sledimo velike sile.Pitanje je kako Srbija sto pre da povrati slobodu posto nam je predsednik upravo rekao da je nemamo.

Djuka

pre 12 godina

Gospodine predsednice, mozete li samo da nam kazete gde to u nasem Ustavu postoji ta mogucnost da se problem Kosmeta resava po modelu Juznog Tirola, Severne Irske ili neceg slicnog? Evo, voleo bih da mi to objasnite, jer ako sopstveni Ustav, kakav je da je, ne postujemo, onda nema ni smisla da pricamo da uopste imamo neku drzavu. Iskren da budem, vidim kod vas potpuno priznanje poraza politike koju ste vodili i zato bi najbolje bilo da se povucete sa politicke scene, jer vase vreme je proslo.

dejana

pre 12 godina

Svojom politikom i pregovaračkim timom srbija je došla u položaj da o Kosovu koje je deo njene istorije odlučuju velike sile.Smeši vam se precedniče veliki poraz!

Nikolina

pre 12 godina

O Kosovu i životu Srba nema prava da odlučuje niko sem Srba i oni koji vode ovu zemlju. Ovo je naša kuća i njoj mi određujemo pravila i tačka.

imam 18 godina

pre 12 godina

sramota je da to kazee , mi smo te izabrali da bi ti nesto uradio po tom pitanju . A ne da nam kazes na kraju svog mandata " eee ljudi ja se tu nista ne pitam " SRAMOTA

JelenaR

pre 12 godina

poraz i to veliki poraz borisa tadića i njegove politike...sad kad su uništili sve što se može uništiti, pričaju kako više sile odlučuju o sudbini kosova, o sudbini eu, o sudbini građanja srbije...gotovo je borise, prokockao si poverenje naroda!!!

milanP

pre 12 godina

stalno vam je neko drugi kriv,od oktobarskih promena je proslo vise od decenije i imao sam poverenje u vas da cete resiti probleme ali vi ste stvorili mnogo vecu krizu kojoj se nevidi kraj i jos bi hteli i dalje da nas gurate u propast,izgubili ste poverenje da resavate bilo sta

novica52

pre 12 godina

Gospodine predsedniče bojim se da ste kod naroda potrošili gotovo sve kredite da rešavate ovaj problem. Govorite o velikim silama koje odlučuju o ovom pitanju i samo gledate u zapad a neke koje mogu da pomognu ne zarezujete za ič. Ti evropski vlastodršci vam rade šta hoće i posle koraka napred vrate vas tri koraka unazad i vi im stalno povlađujete.Dokle, ima li tome kraj, ima izbori i novi ljudi i nove ideje.

milos

pre 12 godina

Kosovo - spoljna politika, krivica svih drugih. Unutrasnja politika - Tadiceva i krivica drugih politicara direktno. Prvom se skrece paznja sa druge i ceo svet to zna - osim vas, narode. Sjasite s interneta, izadjite na ulice i borite za svoj zivot! Niko to nece uraditi umesto vas.

nikola

pre 12 godina

Predsednice Borise Tadicu pozovite se na vasih sest tacaka koje ste dogovorili sa Generalnim sekretarom UN (Ban Ki Mun), i rezoluciju koja je dobijena kao kompromis. To ste nam tada prodavali kao veliki uspeh. Da li ikad pogledate u ogledalo? Gde vam je licna odgovornost.

hysi

pre 12 godina

O Kosovu odlučuju velike sile"
Sedi muva na vodenicki kame koji se okrece, macka vidi muvu i pita sta rdaish tu,muva okrecem kamen ,macka kaze muvi daj okreniga na drugi pravc , muva ja ovako znam ,dodjiti pa ga okreni .

todor

pre 12 godina

Ne znam cemu se raduju dezurni Albanci, jer ako je princip da aktuelna velika sila a to je Amerika odlucuje o delovima drugih drzava i odredjuje gde ce biti granice drzava hiljadama kilometara udaljenih od Amerike i za koje 95% gradjana Amerike ni ne znaju gde se nalaze, to znaci da sledeca velika sila moze isto tako da odredjuje i menja status Kosova u skladu sa svojim interesima. Albanci bi trebali da znaju da je Amerika velika sila u odlasku sto i sami Amerikanci priznaju a da velesile koje ce zauzeti mesto Amerike, a to su Kina, Indija ili one koje ce ekonomski biti jake i znacajne kao Brazil, Rusija itd ne smatraju da je instaliranje albanske paradrzave na Kosovu tako dobra ideja. Mnogo mudrije bi bilo da Albanci i Srbi sami rese problem da ne bi za nekoliko godina ponovo bilo nametanja, ratova, zlocina, ucena i zavrtanja ruku ali sada ove druge strane. Srbi i Srbija svakako nece zaborabviti na Kosovo niti ce pristati da na bilo koji nacin predju preko toga kako su Albanci dobili Kosovo i svakako ce cekati prvu priliku da se revansiraju. A i drugi narodi u regionu kao sto su Makedonci ili Grci isto tako cekaju da se revansiraju Albancima a sta sada ne mogu zbog Amerike. To bi i Albanci trebali da znaju i da razmisljaju malo i o post-americkom periodu.

Enver Kelmendi

pre 12 godina

Od kada postoji TOPUZ,velike sile su odlucili za male i jadne drzave.Zasto vi g.Tadicu ne progutate,kao sto je rekao pokojni Djindjic,prvo veliku zabu pa tek one male?

slobodan

pre 12 godina

Slobodan prevod ovog naslova : Velike sile su odlucile i mi to moramo postovati.Ma ljudi pod hitno sazvati skupstinu i proglasiti Beogradski pasaluk dok jos nije kasno.

Light75

pre 12 godina

Tako reci, da sve zavisi od velikih sila, a ne da nas godinama ubedjujes kako su nam prijatelji. Ako vec zavisi od velikih sila, zbog cega ne podneses ostavku, ako malo sta zavisi od tebe? Tada nam predsednik ni ne treba. Bar ne takav.

Predrag

pre 12 godina

Gospodine Tadicu po obicaju skupa sa tobom svi Srpski politicari kasne jer nisu u koraku sa vremenom pa tako i ti kasnis. Tadicu to je vec odavno odluceno i tvoja politika samo vara jadan Srpski narod...

Predrag

samir potera

pre 12 godina

Tadicu, velike silu nazalost odlucili o Kosovo u 2008. Ako vi hocete da kazete da oni odlucice o sever Kosovo to nam ce biti jasno. Ali i za sever oni su odlucili da nema odcepljenje od Kosovo.

Rion

pre 12 godina

Za Bozic ste u Decane izjavili gospodine Tadicu da je Kosovo Serbska zemla a sad izjavlujete da se Serbja ne pita za kosovo nego vece sile svaki dan menjate vas stav o Kosovu isto to radi i ministar policije Dacic.

Hvala

pre 12 godina

Jos nekoliko pitanja, gospodine Predsednice:
1) Koliko je do sada kostalo i koliko ce jos kostati insistiranje na tom, kako ste i sami rekli ("sanse nisu velike") nerealnom cilju?
2) Ko sve to placa?
3) Koje ce biti posledice skoro izvesnog neuspeha i ko ce ih snositi?

Nik

pre 12 godina

Ja se samo sjećam da je pokojni Đinđić rekao da je Kosovo rana koju treba začepiti ili ćete iskrvariti. Tadić zna da intervjui novinama ne rješavaju problem.
Koliko vam je još krvi ostalo predsjedniče Tadiću?
(Hrvoje, 10. januar 2012 19:56)


A secas li se da je govorio kako je SKANDALOZNO i VRLO NEUOBICAJENO da mu dolaze strani ambasadori(prim. aut USA) i da se MESAJU U unutrasnje stvari Srbije!? Ili ti to secanje ne ide u prilog, pogotovu na ovakvoj vesti...

Inace, ovo sam parafrazirao sa poslednjeg Djindjicevog intervjua... Pa vi zakljucke izvucite sami!

vodenicar

pre 12 godina

A sta bi sa Ustavom kojeg vi godinama insistirate i da je Kosovo nedeljivi deo Srbije ,i ministar Jeremic je to 1oo puta izneo i kako sada odjednom neko ce drugi da odlucuje o delovima Vase i nase Srbije.E pa nemoze to tako .

mali perica

pre 12 godina

BRAAAAAVO genije najzad si ukapirao briljantno ingeniozno kakvo otkrovenje kakva lucidnost. Kakav bre kim dzong ti si sve sto onjemu pricaju ti si zlatna zora svekolikog srpstva blago nama sa tobom

JocaBG

pre 12 godina

Nova vest....
Koje su to nove sile koje nisu vec vekovima poznate ..
Mozda su nasi politicari opet bili malo vise naivni i verovali da su pametniji od komsija..

glisoo

pre 12 godina

Da bi uspesno resili problem na Kosovu Srbija mora da ima jasan plan i cilj, a ova vlada je pokazala da nije sposobna da odredi ni jedno ni drugo.

laza

pre 12 godina

Hocemo pare necemo Nato nedamo Kosovo.Dug srbije je ogroman i to para sa zapada i jos nam treba.Uskoro ode i Vojvodina ami se busamo. Gde smo sta smo. Gologuzgt.ani.Vojvodina forever.

ViK

pre 12 godina

Koje vi gospodine Tadicu zemlje vidite kao saveznike Srbije kada ste odnose sa Rusijom pokvarili izjavama da zelite u NATO, a sa Amerikom smo na istom nivou kao i 2000. godine.

Noca

pre 12 godina

Ovo je jako opasna izjava, jer ako o Kosovu odlucuju velike sile, zasto onda imamo drzavu Srbiju, zasto placamo Borisa Tadica i ostale funkcionere nase drzave Srbije?
Ako velike sile odluce da priznaju nezavisno Kosovo (kao sto su neke vec priznale), da li to znaci da i Srbija treba da prizna nezavisno Kosovo?

e-krem

pre 12 godina

Posto su velike sile vec odlucile predlazem da Kosovo proglasi nezavisnost nakon dolaska svakog novog srpsog Predsednika na duznost.Kostunica je ovaj ispit prosao,na redu je Boris Boki Tadic.

laza

pre 12 godina

a ko nam daje kredite.E moji srbi.Pa jmjihovo je pola srbije.Uzmite pare od rusa .Netreba n.am NATO iEU a njihove kredite necemo dobiti. Ma mismo jmajpametniji.Pametniji odRumuna i Bugara. Laki.

bacvanin

pre 12 godina

pa znali smo mi to i pre samo smo cekali kada cete vi to reci gradjanima srbije.Ovo je samo jos jedan dokaz da vi nemozete da resite pitanje kim-a.

Devoska_sa_Kosova

pre 12 godina

@(sivo, 10. januar 2012 18:42)

Adluceno je davne '99... pa je izgubljeno. Nije Tadic kriv za to, ali jeste za to sto neumorno ponavlja istu bajku!

Ako su velike sile odavno odlucile, vreme je da i ti odlucis - to isto. Kosovo je nezavisna drzava!

GAČIĆ

pre 12 godina

Zar velike sile treba da odlucuju o Kosovu, to je nasa sveta zemlja i o njoj treba svi da brinemo a ne da dozvolimo da neki stranci donose svoje odluke.

Kercova

pre 12 godina

to je odavno odluceno,a pojedini politicari u srbiji to nikako da shvate,ili se prave ludi!od tih velikih zemalja,preko 95 % su priznali nezavisnost kosova,i to na samom pocetku proglasenja.

NekoIzMase

pre 12 godina

''Tadić je rekao da su neki od modela rešenja koji su u prošlosti bili predlagani, kao što je suštinska autonomija ili podela, prevaziđeni, odnosno da nemaju podršku ključnih faktora međunarodne zajednice.''

I Ahtisarijev plan je prevaziđen i odbačen, pa ga albanski predstavnici na Kosovu i u Srbiji i dalje poturaju i potenciraju ... Dakle, upornost u istrajavanju jedne ideje, može dovesti do nekog uspeha, ili primorati drugu stranu na kompromis ...

Tačno je da se velike sile pitaju, kao i uvek što su. Neokolonijalizam je svakako vrlo aktuelan ... Ali, Srbija se pita u poklapanju sa interesima velikih sila. Kada nam se poklope interesi, Albanci će biti lako rešiv problem. Zato stvari u neformalnim razgovorima treba postaviti ovako: Hoćete Srbiju u NATO, ok, ali naterajte Albance da prihvate više od autonomije manje od nezavisnosti, ili model Severne Irske ... A ne, kao sada: priznajte Kosovo i ulazite u NATO, inače ćemo vam uzeti i Vojvodinu i Snadžak ...


Ovom izjavom je, bar indirektno, priznao da je Koštunica bio u pravu kada je rekao da je 'Kosovo, NATO država' ...

rada

pre 12 godina

Slazem se sa Tadicem da ne treba da odustanemo od Kosova, ali cemo ipak morati da po tom pitanju napravimo neke kompromise svidjalo se to nama ili ne.

stojan_jadni!

pre 12 godina

"O Kosovu odlučuju velike sile"
Pa to s mo vec znali aodvno!

Je moguce da nasoj vladi i politike odavno prestao sat!? Nemate valjda neki "Darvin" iz '60-tih:-)

Rion

pre 12 godina

Za Kosovo je odlucilo narod koji tu zivi taj narod je proglasio nezavisnost koju su priznale 86 derzave sveta i savetodavno mislenje suda u Hagu koju je sama Serbija zatrazila donela odluku u korist nezavisnosti Kosova.

miki

pre 12 godina

Sto se tice Kosova mi se nismo pitali ni 1999. kad su nam bombe padale na glavu pa ne odlucujemo ni sad.Svaka cast Tadicu na hrabrosti da tako nesto kaze narodu par meseci pred izbore!

Dubravka

pre 12 godina

Pa,tako je, to već i vrapci na grani znaju! A zašto se ne zapitate čije zemlje ste predsednik, nego se "kitite" perjem kao vođa zemlje koja je još uvek "na stubu srama zbog grešaka"!? Čijih!?

Hrvoje

pre 12 godina

Ja se samo sjećam da je pokojni Đinđić rekao da je Kosovo rana koju treba začepiti ili ćete iskrvariti. Tadić zna da intervjui novinama ne rješavaju problem.
Koliko vam je još krvi ostalo predsjedniče Tadiću?

ljilja

pre 12 godina

Manite me tog patriotizma "sveta srpska zemlja".Tadic je covek sa razumom koji shvata da ne mozemo ici protiv celog sveta i koji ne zeli da svoj narod uvodi u nove ratove.To za mene nije znak slabosti nego zrelosti.

Lazarenko

pre 12 godina

2x se ponavlja sintagma "u međunarodnoj areni" i ne slucajno. U toj medjunarodnoj areni Srbija igra vec godinama ulogu razjarenog bika, koji na sve strane juri za crvenom krpicom, udarajuci rogovima na prazno po zraku. Trebamo se cuvati zadnjeg udarca matadora. Tadic je u pravu sto je primetio da se u toj areni osim bika krece i svemocni toreador, koji jednim udarcem maca moze da zaustavi raspevani ples pomahnitalog bika.

TOMICA

pre 12 godina

Treba li sve da radimo sto nam narede velike sile, mi sami treba da donosimo odluke vezane za nasu zemlju i Kosovo a ne da to prepustimo drugima.Ovim je Tadic pokazao koliko mu je stalo do Srba na Kosovu.

Milan I

pre 12 godina

Jao , drveni filozofi , kako sve znate , kako imate resenje za sve skriveni iza racunara. Po cinjenicama koje dolaze do nas siguran sam da se Tadic zaista iskreno bori da otme i bukvalno otme ono sto nam je vec oduzeto. Budite ako nista drugo barem toliko pristojni da uvazite napore koje neko ulaze u resavanje problema koji postoje , a ne samo pljuvanje i mrznja onoga sto se vama ne svidja. A zasto vam se ne svidja i sta i ko vam se svidja , e to je za posebnu analizu strucnih lica koji se zovu psiholozi i psihijatri. Ne glorifikujem nikoga ali je cinjenica da moramo imati postovanje za dela drugih ljudi , a koliko nemamo postovanja znamo i sami. Na recima smo mnogo jaki , ali na delima padamo kao zrele kruske sa grane.

Olga

pre 12 godina

Mislim da je Tadiceva politika prema Kosovu izuzetno dobra jer je dosad ocuvala mnoge zivote i sto je najvaznije izbegla rat u koji su hteli da nas gurnu odredjene politicke partije u Srbiji.A Kosovo nismo imali ni pre Tadica tako da on nije krivac za sadasnju situaciju.

EU Citizen

pre 12 godina

Sigurno da treba da radimo sto nam velike sile kazu. Da je tako bilo Srbija bi danas bila balkanska svajcarska, a ovako danas nismo ni na nivou sto je nekad bila Srbija kao turska, carska.

dr

pre 12 godina

Proglasiti Kosovo za teritoriju Velikih sila! Na kojoj mogu da se igraju do mile volje sve sile koje ikad postanu velike. A Predsednik nam poručuje: "Ja s'tem ne'am ništa"

Građanin

pre 12 godina

Šta ovaj lupeta?

Prvo je otišao za Božić tamo dole, pa se kurcopetlio i širio grivu, kako nikada neće priznati Kosovo, niti razmontirati paralelne institucije. Pa onda ode da se grli sa Dodikom i dobije (naručenu) "lentu srebrnog orla sa jajima".

I na kraju izjavi OVO. Pa, gde ti je bilo uviđanje "uticaja velikih sila na sablasne nevene" kada si bio u Visokim Dečanima? Da li tebi iko više može da veruje? Da te uzima za ozbiljno? Ovo stvarno postaje potpuni cirkus sa gomilom šarlatana.

Beli glas na izborima.

ex demokrata 1

pre 12 godina

Nema velikih sila,postoji samo jedna sila,to je USA,ostale su pratilje,glume velike sile-pa čak i Nemačka !
Ok,mnogi ne vole amerikance,ali ako mi nemamo sa njima partnerski i dobar odnos,ne možemo se nadati ničemu,pa ni rešenju za Kosovo. To je jedina zemlja od koje zavisi koliko ćemo da napredujemo ka EU i kakvo će to rešenje biti za Kosovo,ali i inače,ukoliko se konfontiramo sa njima,nemamo koristi,samo štetu, i to veliku !
Zato je Čeda u pravu,mi jednostavno odmah moramo da radimo na tome da uđemo u NATO,da postanemo saveznik, a ne protivnik !!!

Sasa

pre 12 godina

.....a protiv velikih sila nema leka sem bozije pravde, ta nam do sad na zalost nije bila na ruku...hajde da se drzimo one stare "ko se cuva i bog ga cuva dok komsija kupi sljive oko svoje njive"...

samir

pre 12 godina

pa gospodine PRESEDNICE ja ne vidim ovde nikakvu novinu to vec znamo 12 godina pa sto ovo niste rekli ranije nego sada kada ste uza zid i nemate kud .

(Vlast)a

pre 12 godina

Molila bih da nam se objasni da li je vodjenje rata kreativno resenje?Ako nije,da li su rezultati rata kreativni ili iznudjeni i nametnuti:pobedniku slava,blago i teritorija,a porazenom gubici,stid i ponizenje.Dakle,svi nesto dobijaju i to po pravdi i zasluzi!To je dobar nacin da se ratovi vise ne vode jer znas da-ako si mali i bez saveznika-ne mozes dobiti nista,a mozes na obe strane unesreciti jako mnogo ljudi.
Casni ljudi se tako zovu ne samo zato sto postuju pravila,nego i zato sto su realni i znaju sta je stvarno i moguce.Oni koji sanjaju ratove,osvete i druge vrste prevara,lazu i zavaravaju gladan narod obecanjima da postoje resenja tamo gde su pre vise od decenije postignuti slabi rezultati i izgubljena teritorija,ljudstvo i resursi.

igor

pre 12 godina

Velikih sila ima raznih,na jednoj strano SAD,Nemacka,Engleska,Francuska,a na drugoj strani BRIK.Samo ne razumem zasto o Kosovu pokusavamo da se dogovorimo sa onima koji insistiraju na njegovoj nezavisnosti umesto da koordinisemo sa onima koji imaju stav kao i mi.Kokretno,setite se rezolucije koju je Srbija predlagala u UN,a posle se predomislila i poslusala evropske prijatelje,te izasla sa takstom koji kao Albanci da su diktirali.Tadicu - krajnje je vreme je da prestanes da igras kako SAD i Nemacka sviraju ili da odes.

kaja

pre 12 godina

Ajde sad, Kosovo je davno izgubljeno! Nazalost svi se ponasaju kao da je ostatak Srbije nebitan!Ima nas i koji zivimo van Kosova a koga briga za to.

DeadJoeLoolee

pre 12 godina

I ja se slazem sa resenjima od 1-3 a 4to nece biti jer se vec indirektno nalazi na prva tri. Mislim da Tadic zna ovo vrlo dobro ali se sluzi sa ovom 4tom opcijom da sabere jevtine poene pred izbore. Ne verujem da ce upaliti.

Orvel Dzordz

pre 12 godina

Gosn predcednice ,mislite li to na Novi Svetski Poredak,o ne, to je samo neka teorija,nije realnost,jel!!!Bice kako rokfeleri i rotsildi kazu ,svidelo se to nama ili ne!

Dusan

pre 12 godina

Ovo je jako opasna izjava, jer ako o Kosovu odlucuju velike sile, zasto onda imamo drzavu Srbiju, zasto placamo Borisa Tadica i ostale funkcionere nase drzave Srbije?
Ako velike sile odluce da priznaju nezavisno Kosovo (kao sto su neke vec priznale), da li to znaci da i Srbija treba da prizna nezavisno Kosovo?
Ako velike sile odlucuju o Kosovo, da li one odlucuju i o drugim delovima Srbije?

Stiven Spilberg

pre 12 godina

Wow.Sile.Mrak.Dart Wejder.Let the force be with you!Aman Tadicu,pricas bajke a Srbija zapala u nacionalnu depresiju!Nepotizam i korupcija na high level-u,isprani mozgovi talasaju,a tajkuni se bogate na brzinu i nesrecu ovog jadnog naroda!Ajde bezi nesreco!

Laza

pre 12 godina

To je vec reseno… Vlada je priznala Kosovsku policiju, Kosovske sudove, Kosovske carinike, vojsku… a dali smo im sva obelezja jedne drzave. I onda ce reci da nismo priznali Kosovo. I nismo, ali samo kao rec!

sivo

pre 12 godina

Господин председник је и довео земљу до тог стадијума да велике силе одлучују о будућности њеног најважнијег дела Косова

Remy

pre 12 godina

Tadic kaze da se mora pronaci resenje sa stalnim clanicama saveta bezbednosti plus sa Nemackom. Onda zasto ne priznaje nezavisnost Kosova jer su tri clanice SB i Nemacka su priznale. Ostaju dve clanice Kina i Rusija. Ali cini mi se da su stvari jasne 4 prema 2 rezultat je citljiv.

Dosta demagogije!

pre 12 godina

"regulisanje pitanja imovine srpskih građana i države" - to je kljucno!!! Ako nasi politicari uspeju da izvuku novac koji pripada Srbiji i njenim gradjanima (Trepca, Brezovica, drzavne firme, putevi itd.), lako ce se ostali problemi resiti...

Vezati jedan deo tog novaca za infrastrukturu (recimo Koridor 10 i 11, zeleznicu) a drugi za subvencija (investitorima) i socijalnu pomoc (nasim ljudima na Kosovu) i tako najbrze i najbolje resiti ovu situaciju... Nazalost, od toga nema nista jer Tadicu, Nikolicu i kompaniji vise odgovara dobijanje jeftinih glasova demagogijom o Kosovu... :-(

neko nebitan

pre 12 godina

Kakve velike sile? Kosovo je uvek bilo Srpsko. A to što se sada "velike sile" mešaju u našu politiku samo dokazuje da nam je celokupna vlada na čelu sa predsednikom NESPOSOBNA!

pedja

pre 12 godina

Dobro dosao u srbistan pod tvojim rukovodstvom,gde si bio do sada.Pravi si genije,kako si samo uspeo to da desifrujes?Izgleda da je orden ipak uticao na tebe,svi te vec pomalo vuku za nos a ti se tesis.

Albanac Podstanar

pre 12 godina

Ne mogu da verujem kako brzo Tadic promeni stav... Sta ako Srbija prizna vec priznati model, gospodine Tadicu? To sto Velike sile odluce, nije slucaj za Kosovo, jer one vec odlucile... Ako Srbija to ne prihvati, to je problem Srbije, ali to znaci da nije tacno da Velike Sile odluce o Kosovu. To je Srbija...sila nad silama....

Pobesneli max

pre 12 godina

Osim na Severu, da intrigira i potpaljuje, Srbija niukom slucaju ne moze vise delovati na tokove na Kosovu. O sudbini Kosova, pre bih rekao, odlucuju danas vise Albanci Kosova sa lojalni delovima srpskoga stanovnistva. Kosovo je nas odguslani ep!

Dusan

pre 12 godina

Ovo je jako opasna izjava, jer ako o Kosovu odlucuju velike sile, zasto onda imamo drzavu Srbiju, zasto placamo Borisa Tadica i ostale funkcionere nase drzave Srbije?
Ako velike sile odluce da priznaju nezavisno Kosovo (kao sto su neke vec priznale), da li to znaci da i Srbija treba da prizna nezavisno Kosovo?
Ako velike sile odlucuju o Kosovo, da li one odlucuju i o drugim delovima Srbije?

Građanin

pre 12 godina

Šta ovaj lupeta?

Prvo je otišao za Božić tamo dole, pa se kurcopetlio i širio grivu, kako nikada neće priznati Kosovo, niti razmontirati paralelne institucije. Pa onda ode da se grli sa Dodikom i dobije (naručenu) "lentu srebrnog orla sa jajima".

I na kraju izjavi OVO. Pa, gde ti je bilo uviđanje "uticaja velikih sila na sablasne nevene" kada si bio u Visokim Dečanima? Da li tebi iko više može da veruje? Da te uzima za ozbiljno? Ovo stvarno postaje potpuni cirkus sa gomilom šarlatana.

Beli glas na izborima.

Rion

pre 12 godina

Za Kosovo je odlucilo narod koji tu zivi taj narod je proglasio nezavisnost koju su priznale 86 derzave sveta i savetodavno mislenje suda u Hagu koju je sama Serbija zatrazila donela odluku u korist nezavisnosti Kosova.

ex demokrata 1

pre 12 godina

Nema velikih sila,postoji samo jedna sila,to je USA,ostale su pratilje,glume velike sile-pa čak i Nemačka !
Ok,mnogi ne vole amerikance,ali ako mi nemamo sa njima partnerski i dobar odnos,ne možemo se nadati ničemu,pa ni rešenju za Kosovo. To je jedina zemlja od koje zavisi koliko ćemo da napredujemo ka EU i kakvo će to rešenje biti za Kosovo,ali i inače,ukoliko se konfontiramo sa njima,nemamo koristi,samo štetu, i to veliku !
Zato je Čeda u pravu,mi jednostavno odmah moramo da radimo na tome da uđemo u NATO,da postanemo saveznik, a ne protivnik !!!

Devoska_sa_Kosova

pre 12 godina

@(sivo, 10. januar 2012 18:42)

Adluceno je davne '99... pa je izgubljeno. Nije Tadic kriv za to, ali jeste za to sto neumorno ponavlja istu bajku!

Ako su velike sile odavno odlucile, vreme je da i ti odlucis - to isto. Kosovo je nezavisna drzava!

miki

pre 12 godina

Sto se tice Kosova mi se nismo pitali ni 1999. kad su nam bombe padale na glavu pa ne odlucujemo ni sad.Svaka cast Tadicu na hrabrosti da tako nesto kaze narodu par meseci pred izbore!

Stiven Spilberg

pre 12 godina

Wow.Sile.Mrak.Dart Wejder.Let the force be with you!Aman Tadicu,pricas bajke a Srbija zapala u nacionalnu depresiju!Nepotizam i korupcija na high level-u,isprani mozgovi talasaju,a tajkuni se bogate na brzinu i nesrecu ovog jadnog naroda!Ajde bezi nesreco!

Laza

pre 12 godina

To je vec reseno… Vlada je priznala Kosovsku policiju, Kosovske sudove, Kosovske carinike, vojsku… a dali smo im sva obelezja jedne drzave. I onda ce reci da nismo priznali Kosovo. I nismo, ali samo kao rec!

Olga

pre 12 godina

Mislim da je Tadiceva politika prema Kosovu izuzetno dobra jer je dosad ocuvala mnoge zivote i sto je najvaznije izbegla rat u koji su hteli da nas gurnu odredjene politicke partije u Srbiji.A Kosovo nismo imali ni pre Tadica tako da on nije krivac za sadasnju situaciju.

pedja

pre 12 godina

Dobro dosao u srbistan pod tvojim rukovodstvom,gde si bio do sada.Pravi si genije,kako si samo uspeo to da desifrujes?Izgleda da je orden ipak uticao na tebe,svi te vec pomalo vuku za nos a ti se tesis.

neko nebitan

pre 12 godina

Kakve velike sile? Kosovo je uvek bilo Srpsko. A to što se sada "velike sile" mešaju u našu politiku samo dokazuje da nam je celokupna vlada na čelu sa predsednikom NESPOSOBNA!

kaja

pre 12 godina

Ajde sad, Kosovo je davno izgubljeno! Nazalost svi se ponasaju kao da je ostatak Srbije nebitan!Ima nas i koji zivimo van Kosova a koga briga za to.

Lazarenko

pre 12 godina

2x se ponavlja sintagma "u međunarodnoj areni" i ne slucajno. U toj medjunarodnoj areni Srbija igra vec godinama ulogu razjarenog bika, koji na sve strane juri za crvenom krpicom, udarajuci rogovima na prazno po zraku. Trebamo se cuvati zadnjeg udarca matadora. Tadic je u pravu sto je primetio da se u toj areni osim bika krece i svemocni toreador, koji jednim udarcem maca moze da zaustavi raspevani ples pomahnitalog bika.

Kercova

pre 12 godina

to je odavno odluceno,a pojedini politicari u srbiji to nikako da shvate,ili se prave ludi!od tih velikih zemalja,preko 95 % su priznali nezavisnost kosova,i to na samom pocetku proglasenja.

Rion

pre 12 godina

Za Bozic ste u Decane izjavili gospodine Tadicu da je Kosovo Serbska zemla a sad izjavlujete da se Serbja ne pita za kosovo nego vece sile svaki dan menjate vas stav o Kosovu isto to radi i ministar policije Dacic.

samir

pre 12 godina

pa gospodine PRESEDNICE ja ne vidim ovde nikakvu novinu to vec znamo 12 godina pa sto ovo niste rekli ranije nego sada kada ste uza zid i nemate kud .

sivo

pre 12 godina

Господин председник је и довео земљу до тог стадијума да велике силе одлучују о будућности њеног најважнијег дела Косова

Noca

pre 12 godina

Ovo je jako opasna izjava, jer ako o Kosovu odlucuju velike sile, zasto onda imamo drzavu Srbiju, zasto placamo Borisa Tadica i ostale funkcionere nase drzave Srbije?
Ako velike sile odluce da priznaju nezavisno Kosovo (kao sto su neke vec priznale), da li to znaci da i Srbija treba da prizna nezavisno Kosovo?

Remy

pre 12 godina

Tadic kaze da se mora pronaci resenje sa stalnim clanicama saveta bezbednosti plus sa Nemackom. Onda zasto ne priznaje nezavisnost Kosova jer su tri clanice SB i Nemacka su priznale. Ostaju dve clanice Kina i Rusija. Ali cini mi se da su stvari jasne 4 prema 2 rezultat je citljiv.

Albanac Podstanar

pre 12 godina

Ne mogu da verujem kako brzo Tadic promeni stav... Sta ako Srbija prizna vec priznati model, gospodine Tadicu? To sto Velike sile odluce, nije slucaj za Kosovo, jer one vec odlucile... Ako Srbija to ne prihvati, to je problem Srbije, ali to znaci da nije tacno da Velike Sile odluce o Kosovu. To je Srbija...sila nad silama....

rada

pre 12 godina

Slazem se sa Tadicem da ne treba da odustanemo od Kosova, ali cemo ipak morati da po tom pitanju napravimo neke kompromise svidjalo se to nama ili ne.

bacvanin

pre 12 godina

pa znali smo mi to i pre samo smo cekali kada cete vi to reci gradjanima srbije.Ovo je samo jos jedan dokaz da vi nemozete da resite pitanje kim-a.

e-krem

pre 12 godina

Posto su velike sile vec odlucile predlazem da Kosovo proglasi nezavisnost nakon dolaska svakog novog srpsog Predsednika na duznost.Kostunica je ovaj ispit prosao,na redu je Boris Boki Tadic.

laza

pre 12 godina

Hocemo pare necemo Nato nedamo Kosovo.Dug srbije je ogroman i to para sa zapada i jos nam treba.Uskoro ode i Vojvodina ami se busamo. Gde smo sta smo. Gologuzgt.ani.Vojvodina forever.

Hvala

pre 12 godina

Jos nekoliko pitanja, gospodine Predsednice:
1) Koliko je do sada kostalo i koliko ce jos kostati insistiranje na tom, kako ste i sami rekli ("sanse nisu velike") nerealnom cilju?
2) Ko sve to placa?
3) Koje ce biti posledice skoro izvesnog neuspeha i ko ce ih snositi?

Light75

pre 12 godina

Tako reci, da sve zavisi od velikih sila, a ne da nas godinama ubedjujes kako su nam prijatelji. Ako vec zavisi od velikih sila, zbog cega ne podneses ostavku, ako malo sta zavisi od tebe? Tada nam predsednik ni ne treba. Bar ne takav.

todor

pre 12 godina

Ne znam cemu se raduju dezurni Albanci, jer ako je princip da aktuelna velika sila a to je Amerika odlucuje o delovima drugih drzava i odredjuje gde ce biti granice drzava hiljadama kilometara udaljenih od Amerike i za koje 95% gradjana Amerike ni ne znaju gde se nalaze, to znaci da sledeca velika sila moze isto tako da odredjuje i menja status Kosova u skladu sa svojim interesima. Albanci bi trebali da znaju da je Amerika velika sila u odlasku sto i sami Amerikanci priznaju a da velesile koje ce zauzeti mesto Amerike, a to su Kina, Indija ili one koje ce ekonomski biti jake i znacajne kao Brazil, Rusija itd ne smatraju da je instaliranje albanske paradrzave na Kosovu tako dobra ideja. Mnogo mudrije bi bilo da Albanci i Srbi sami rese problem da ne bi za nekoliko godina ponovo bilo nametanja, ratova, zlocina, ucena i zavrtanja ruku ali sada ove druge strane. Srbi i Srbija svakako nece zaborabviti na Kosovo niti ce pristati da na bilo koji nacin predju preko toga kako su Albanci dobili Kosovo i svakako ce cekati prvu priliku da se revansiraju. A i drugi narodi u regionu kao sto su Makedonci ili Grci isto tako cekaju da se revansiraju Albancima a sta sada ne mogu zbog Amerike. To bi i Albanci trebali da znaju i da razmisljaju malo i o post-americkom periodu.

Milan I

pre 12 godina

Jao , drveni filozofi , kako sve znate , kako imate resenje za sve skriveni iza racunara. Po cinjenicama koje dolaze do nas siguran sam da se Tadic zaista iskreno bori da otme i bukvalno otme ono sto nam je vec oduzeto. Budite ako nista drugo barem toliko pristojni da uvazite napore koje neko ulaze u resavanje problema koji postoje , a ne samo pljuvanje i mrznja onoga sto se vama ne svidja. A zasto vam se ne svidja i sta i ko vam se svidja , e to je za posebnu analizu strucnih lica koji se zovu psiholozi i psihijatri. Ne glorifikujem nikoga ali je cinjenica da moramo imati postovanje za dela drugih ljudi , a koliko nemamo postovanja znamo i sami. Na recima smo mnogo jaki , ali na delima padamo kao zrele kruske sa grane.

Pobesneli max

pre 12 godina

Osim na Severu, da intrigira i potpaljuje, Srbija niukom slucaju ne moze vise delovati na tokove na Kosovu. O sudbini Kosova, pre bih rekao, odlucuju danas vise Albanci Kosova sa lojalni delovima srpskoga stanovnistva. Kosovo je nas odguslani ep!

imam 18 godina

pre 12 godina

sramota je da to kazee , mi smo te izabrali da bi ti nesto uradio po tom pitanju . A ne da nam kazes na kraju svog mandata " eee ljudi ja se tu nista ne pitam " SRAMOTA

Orvel Dzordz

pre 12 godina

Gosn predcednice ,mislite li to na Novi Svetski Poredak,o ne, to je samo neka teorija,nije realnost,jel!!!Bice kako rokfeleri i rotsildi kazu ,svidelo se to nama ili ne!

samir potera

pre 12 godina

Tadicu, velike silu nazalost odlucili o Kosovo u 2008. Ako vi hocete da kazete da oni odlucice o sever Kosovo to nam ce biti jasno. Ali i za sever oni su odlucili da nema odcepljenje od Kosovo.

JelenaR

pre 12 godina

poraz i to veliki poraz borisa tadića i njegove politike...sad kad su uništili sve što se može uništiti, pričaju kako više sile odlučuju o sudbini kosova, o sudbini eu, o sudbini građanja srbije...gotovo je borise, prokockao si poverenje naroda!!!

ViK

pre 12 godina

Koje vi gospodine Tadicu zemlje vidite kao saveznike Srbije kada ste odnose sa Rusijom pokvarili izjavama da zelite u NATO, a sa Amerikom smo na istom nivou kao i 2000. godine.

dr

pre 12 godina

Proglasiti Kosovo za teritoriju Velikih sila! Na kojoj mogu da se igraju do mile volje sve sile koje ikad postanu velike. A Predsednik nam poručuje: "Ja s'tem ne'am ništa"

Enver Kelmendi

pre 12 godina

Od kada postoji TOPUZ,velike sile su odlucili za male i jadne drzave.Zasto vi g.Tadicu ne progutate,kao sto je rekao pokojni Djindjic,prvo veliku zabu pa tek one male?

igor

pre 12 godina

Velikih sila ima raznih,na jednoj strano SAD,Nemacka,Engleska,Francuska,a na drugoj strani BRIK.Samo ne razumem zasto o Kosovu pokusavamo da se dogovorimo sa onima koji insistiraju na njegovoj nezavisnosti umesto da koordinisemo sa onima koji imaju stav kao i mi.Kokretno,setite se rezolucije koju je Srbija predlagala u UN,a posle se predomislila i poslusala evropske prijatelje,te izasla sa takstom koji kao Albanci da su diktirali.Tadicu - krajnje je vreme je da prestanes da igras kako SAD i Nemacka sviraju ili da odes.

Dubravka

pre 12 godina

Pa,tako je, to već i vrapci na grani znaju! A zašto se ne zapitate čije zemlje ste predsednik, nego se "kitite" perjem kao vođa zemlje koja je još uvek "na stubu srama zbog grešaka"!? Čijih!?

NekoIzMase

pre 12 godina

''Tadić je rekao da su neki od modela rešenja koji su u prošlosti bili predlagani, kao što je suštinska autonomija ili podela, prevaziđeni, odnosno da nemaju podršku ključnih faktora međunarodne zajednice.''

I Ahtisarijev plan je prevaziđen i odbačen, pa ga albanski predstavnici na Kosovu i u Srbiji i dalje poturaju i potenciraju ... Dakle, upornost u istrajavanju jedne ideje, može dovesti do nekog uspeha, ili primorati drugu stranu na kompromis ...

Tačno je da se velike sile pitaju, kao i uvek što su. Neokolonijalizam je svakako vrlo aktuelan ... Ali, Srbija se pita u poklapanju sa interesima velikih sila. Kada nam se poklope interesi, Albanci će biti lako rešiv problem. Zato stvari u neformalnim razgovorima treba postaviti ovako: Hoćete Srbiju u NATO, ok, ali naterajte Albance da prihvate više od autonomije manje od nezavisnosti, ili model Severne Irske ... A ne, kao sada: priznajte Kosovo i ulazite u NATO, inače ćemo vam uzeti i Vojvodinu i Snadžak ...


Ovom izjavom je, bar indirektno, priznao da je Koštunica bio u pravu kada je rekao da je 'Kosovo, NATO država' ...

nikola

pre 12 godina

Predsednice Borise Tadicu pozovite se na vasih sest tacaka koje ste dogovorili sa Generalnim sekretarom UN (Ban Ki Mun), i rezoluciju koja je dobijena kao kompromis. To ste nam tada prodavali kao veliki uspeh. Da li ikad pogledate u ogledalo? Gde vam je licna odgovornost.

Dosta demagogije!

pre 12 godina

"regulisanje pitanja imovine srpskih građana i države" - to je kljucno!!! Ako nasi politicari uspeju da izvuku novac koji pripada Srbiji i njenim gradjanima (Trepca, Brezovica, drzavne firme, putevi itd.), lako ce se ostali problemi resiti...

Vezati jedan deo tog novaca za infrastrukturu (recimo Koridor 10 i 11, zeleznicu) a drugi za subvencija (investitorima) i socijalnu pomoc (nasim ljudima na Kosovu) i tako najbrze i najbolje resiti ovu situaciju... Nazalost, od toga nema nista jer Tadicu, Nikolicu i kompaniji vise odgovara dobijanje jeftinih glasova demagogijom o Kosovu... :-(

(Vlast)a

pre 12 godina

Molila bih da nam se objasni da li je vodjenje rata kreativno resenje?Ako nije,da li su rezultati rata kreativni ili iznudjeni i nametnuti:pobedniku slava,blago i teritorija,a porazenom gubici,stid i ponizenje.Dakle,svi nesto dobijaju i to po pravdi i zasluzi!To je dobar nacin da se ratovi vise ne vode jer znas da-ako si mali i bez saveznika-ne mozes dobiti nista,a mozes na obe strane unesreciti jako mnogo ljudi.
Casni ljudi se tako zovu ne samo zato sto postuju pravila,nego i zato sto su realni i znaju sta je stvarno i moguce.Oni koji sanjaju ratove,osvete i druge vrste prevara,lazu i zavaravaju gladan narod obecanjima da postoje resenja tamo gde su pre vise od decenije postignuti slabi rezultati i izgubljena teritorija,ljudstvo i resursi.

GAČIĆ

pre 12 godina

Zar velike sile treba da odlucuju o Kosovu, to je nasa sveta zemlja i o njoj treba svi da brinemo a ne da dozvolimo da neki stranci donose svoje odluke.

TOMICA

pre 12 godina

Treba li sve da radimo sto nam narede velike sile, mi sami treba da donosimo odluke vezane za nasu zemlju i Kosovo a ne da to prepustimo drugima.Ovim je Tadic pokazao koliko mu je stalo do Srba na Kosovu.

Hrvoje

pre 12 godina

Ja se samo sjećam da je pokojni Đinđić rekao da je Kosovo rana koju treba začepiti ili ćete iskrvariti. Tadić zna da intervjui novinama ne rješavaju problem.
Koliko vam je još krvi ostalo predsjedniče Tadiću?

milos

pre 12 godina

Kosovo - spoljna politika, krivica svih drugih. Unutrasnja politika - Tadiceva i krivica drugih politicara direktno. Prvom se skrece paznja sa druge i ceo svet to zna - osim vas, narode. Sjasite s interneta, izadjite na ulice i borite za svoj zivot! Niko to nece uraditi umesto vas.

vodenicar

pre 12 godina

A sta bi sa Ustavom kojeg vi godinama insistirate i da je Kosovo nedeljivi deo Srbije ,i ministar Jeremic je to 1oo puta izneo i kako sada odjednom neko ce drugi da odlucuje o delovima Vase i nase Srbije.E pa nemoze to tako .

hysi

pre 12 godina

O Kosovu odlučuju velike sile"
Sedi muva na vodenicki kame koji se okrece, macka vidi muvu i pita sta rdaish tu,muva okrecem kamen ,macka kaze muvi daj okreniga na drugi pravc , muva ja ovako znam ,dodjiti pa ga okreni .

milanP

pre 12 godina

stalno vam je neko drugi kriv,od oktobarskih promena je proslo vise od decenije i imao sam poverenje u vas da cete resiti probleme ali vi ste stvorili mnogo vecu krizu kojoj se nevidi kraj i jos bi hteli i dalje da nas gurate u propast,izgubili ste poverenje da resavate bilo sta

glisoo

pre 12 godina

Da bi uspesno resili problem na Kosovu Srbija mora da ima jasan plan i cilj, a ova vlada je pokazala da nije sposobna da odredi ni jedno ni drugo.

mali perica

pre 12 godina

BRAAAAAVO genije najzad si ukapirao briljantno ingeniozno kakvo otkrovenje kakva lucidnost. Kakav bre kim dzong ti si sve sto onjemu pricaju ti si zlatna zora svekolikog srpstva blago nama sa tobom

ljilja

pre 12 godina

Manite me tog patriotizma "sveta srpska zemlja".Tadic je covek sa razumom koji shvata da ne mozemo ici protiv celog sveta i koji ne zeli da svoj narod uvodi u nove ratove.To za mene nije znak slabosti nego zrelosti.

slobodan

pre 12 godina

Slobodan prevod ovog naslova : Velike sile su odlucile i mi to moramo postovati.Ma ljudi pod hitno sazvati skupstinu i proglasiti Beogradski pasaluk dok jos nije kasno.

DeadJoeLoolee

pre 12 godina

I ja se slazem sa resenjima od 1-3 a 4to nece biti jer se vec indirektno nalazi na prva tri. Mislim da Tadic zna ovo vrlo dobro ali se sluzi sa ovom 4tom opcijom da sabere jevtine poene pred izbore. Ne verujem da ce upaliti.

Nik

pre 12 godina

Ja se samo sjećam da je pokojni Đinđić rekao da je Kosovo rana koju treba začepiti ili ćete iskrvariti. Tadić zna da intervjui novinama ne rješavaju problem.
Koliko vam je još krvi ostalo predsjedniče Tadiću?
(Hrvoje, 10. januar 2012 19:56)


A secas li se da je govorio kako je SKANDALOZNO i VRLO NEUOBICAJENO da mu dolaze strani ambasadori(prim. aut USA) i da se MESAJU U unutrasnje stvari Srbije!? Ili ti to secanje ne ide u prilog, pogotovu na ovakvoj vesti...

Inace, ovo sam parafrazirao sa poslednjeg Djindjicevog intervjua... Pa vi zakljucke izvucite sami!

novica52

pre 12 godina

Gospodine predsedniče bojim se da ste kod naroda potrošili gotovo sve kredite da rešavate ovaj problem. Govorite o velikim silama koje odlučuju o ovom pitanju i samo gledate u zapad a neke koje mogu da pomognu ne zarezujete za ič. Ti evropski vlastodršci vam rade šta hoće i posle koraka napred vrate vas tri koraka unazad i vi im stalno povlađujete.Dokle, ima li tome kraj, ima izbori i novi ljudi i nove ideje.

Sasa

pre 12 godina

.....a protiv velikih sila nema leka sem bozije pravde, ta nam do sad na zalost nije bila na ruku...hajde da se drzimo one stare "ko se cuva i bog ga cuva dok komsija kupi sljive oko svoje njive"...

EU Citizen

pre 12 godina

Sigurno da treba da radimo sto nam velike sile kazu. Da je tako bilo Srbija bi danas bila balkanska svajcarska, a ovako danas nismo ni na nivou sto je nekad bila Srbija kao turska, carska.

laza

pre 12 godina

a ko nam daje kredite.E moji srbi.Pa jmjihovo je pola srbije.Uzmite pare od rusa .Netreba n.am NATO iEU a njihove kredite necemo dobiti. Ma mismo jmajpametniji.Pametniji odRumuna i Bugara. Laki.

Safet Cara

pre 12 godina

NE NE gospodine, nemoj traziti modele u severnu Irsku i juznom Tirolu. Resenje je u vasoj zemlji: ONO STA DOBIJU ALBANCI SA JUZNE SRBIJE, dobicei Srbi sa severa Kosova. Nemoj se setati po svetu, da trazis neki model!

Predrag

pre 12 godina

Gospodine Tadicu po obicaju skupa sa tobom svi Srpski politicari kasne jer nisu u koraku sa vremenom pa tako i ti kasnis. Tadicu to je vec odavno odluceno i tvoja politika samo vara jadan Srpski narod...

Predrag

JocaBG

pre 12 godina

Nova vest....
Koje su to nove sile koje nisu vec vekovima poznate ..
Mozda su nasi politicari opet bili malo vise naivni i verovali da su pametniji od komsija..

stojan_jadni!

pre 12 godina

"O Kosovu odlučuju velike sile"
Pa to s mo vec znali aodvno!

Je moguce da nasoj vladi i politike odavno prestao sat!? Nemate valjda neki "Darvin" iz '60-tih:-)

dejana

pre 12 godina

Svojom politikom i pregovaračkim timom srbija je došla u položaj da o Kosovu koje je deo njene istorije odlučuju velike sile.Smeši vam se precedniče veliki poraz!

Djuka

pre 12 godina

Gospodine predsednice, mozete li samo da nam kazete gde to u nasem Ustavu postoji ta mogucnost da se problem Kosmeta resava po modelu Juznog Tirola, Severne Irske ili neceg slicnog? Evo, voleo bih da mi to objasnite, jer ako sopstveni Ustav, kakav je da je, ne postujemo, onda nema ni smisla da pricamo da uopste imamo neku drzavu. Iskren da budem, vidim kod vas potpuno priznanje poraza politike koju ste vodili i zato bi najbolje bilo da se povucete sa politicke scene, jer vase vreme je proslo.

Zanzibar

pre 12 godina

Ako o Kosovu odlučuju velike sile, šta onda Vi predstavljate u rešavanju problema dela teritorije čiji ste Vi predsednik? Neutralnog posmatrača?

Cvetelina

pre 12 godina

Izuzev Rusije i Kine, koje niko ništa ne pita i koje i da mogu ne bi nam pomogle zbog vaše politike, odlučujući faktori su vaši "west" prijatelji. Sada ćemo da se uverimo u vašu reputaciju kod njih.

Nikolina

pre 12 godina

O Kosovu i životu Srba nema prava da odlučuje niko sem Srba i oni koji vode ovu zemlju. Ovo je naša kuća i njoj mi određujemo pravila i tačka.

Isaac

pre 12 godina

E pa ne mogu sve tri strane da dobiju, mogu ako su jednakih intenziteta prostorno fazirani od 120stepeni, a pošto su ovde u pitanju dve zanemarljive strane u protivfazi dobiće ona na koju se velika sila malkice nagne. To je jedini vrhovni zakon, drugi ne postoji.

Vetar

pre 12 godina

Bpris je radio onako kako su mu zapadne sile diktirale. Mnogi su ukazivali da ulazimo u corsokak sa politikom koja nema alternative ali dzaba. Tek sada je "izabrani" video da zapad odavno radi u interesu svih koji su u nekakvom konfliktu sa nama. Ima alternative samo treba otvoriti oci i ne sanjati vise. Dosta sa ponizenjima i ucenama zapada. Kada se uz pomoc istocnih zemalja ekonomski oporavimo bicemo i drugima interesantni za ulaganje. Kosovo je nase i medjunarodnom sudu treba podneti tuzbu za etnicko ciscenje 1999. i 2004. Znam da glavnu rec vode oni koji su to podrzali, ali hajde da ih raskrinkamo.

Delija

pre 12 godina

Ovo je jako opasna izjava, jer ako o Kosovu odlucuju velike sile, zasto onda imamo drzavu Srbiju, zasto placamo Borisa Tadica i ostale funkcionere nase drzave Srbije?
Ako velike sile odluce da priznaju nezavisno Kosovo (kao sto su neke vec priznale), da li to znaci da i Srbija treba da prizna nezavisno Kosovo?
Ako velike sile odlucuju o Kosovo, da li one odlucuju i o drugim delovima Srbije?
(Dusan, 10. januar 2012 18:41)

Rekao bih da si malo promasio sustinu.Nije pitanje da li mi trebamo da sledimo velike sile.Pitanje je kako Srbija sto pre da povrati slobodu posto nam je predsednik upravo rekao da je nemamo.

svi (ni)su isti

pre 12 godina

Ovaj se izgleda "PREOKRENUO"? Da ima obraza, odavno bi dao ostavku. Ocigledno da je tu gde je po odluci velikih sila i samo popusta korak po korak, nikako da sidje. Zato su ga tu i postavili, da popusta malo po malo, na finjaka, da narod ni ne shvati sta se desava.

Julija

pre 12 godina

Izvini ali mene prvenstveno interesuju sami interesi Srba na Kosovu i ne nisam surova, da li su se njihove vlasti ikada brinule za nas. Ne, i nije ih briga kao ni pola Evrope.

Jojaa

pre 12 godina

Kada kazete "kreativno resenje", da li mislite na resenje koje diktiraju "velike sile" ? Jasno je da svojom politikom i svojim stavom ne mozete nista da uradite po pitanju Kosova! Ne uzivate njihovo postovanje, a vise ni poverenje gradjana..

Slucajni prolaznik

pre 12 godina

Brizir, Rusija, Indija, Kina nisu priznale takozvanu drzavu Kosovo. Jos jedna pdovala zapadne propagande, toboze, eto Srbiju tu niko ne pita. Dokle god mi ne kazemo priznajemo, Siposaurusi ne samo da nece biti subjekt medjunarodnog prava, nego cee dok ih se njihovi prijatelju ubrzo ne odreknu morati da koriste pozivni broj Monaka, itd...

Pozdrav iz Berlina

Miladin

pre 12 godina

Svak brani svoje interese samo Srbija ne. Zašto predsedniče? Jeste li se VI i VAŠI koalicioni partneri odrekli Kosova za dobijanje vlasti. Američke diplomate a bogami i oni iz EU tvrde da jeste. Sada i mi znamo da jeste.

Vojvodinac

pre 12 godina

Pustite tu priču, odlučivaće i male sile ako im dopustite!
Nas zanima šta ste vi uradili po tom pitanju??
Koja je vaša ideja??
Da li Srbija ima cilj u rešavanju Kosovskog problema, ili se nadamo milosti "velikih sila" i čekamo da nam neko drugi reši problem ili nametne rešenje!!
I na kraju se čudimo što nam se rešenje nameće!?
Treba uraditi nešto, trebalo je odavno, ali nikad nije kasno, nije kasno.

РАЦИОНАЛНИ КАРАКТЕР ЈУЖНОМОРАВАЦА

pre 12 godina

ПОДРЖАВАМ и СЛАЖЕМ се са изнетим ставовима Председника у свему,
ОСИМ у оцени да ”Срби нису национално довршени, јер им куће на селу немају сређене фасаде", као што је наведено у неким новинама.

Та тврдња показује да Председник има ЛОШЕ САВЕТНИКЕ из области историје и психологије Срба, поготову за централну и јужну Србију, где су комунисти највише осиромашили сељаке, па због тога немају пара да УЛЕПШАВАЈУ куће и себе, него РАЦИОНАЛНО поступају и
зато није случајно што је др Ђинђић пореклом из неразвијеног али рационалног Јужноморавског региона.

Они који критикују ставове Председника, морају имати АРГУМЕНТОВАНА ОБРАЗЛОЖЕЊА, иначе ће се сврстати у недобронамерне критизере.

Danka

pre 12 godina

Ajte, molim vas, sklonite ga ili mu recite da to sam učini sa TV ekrana i novinskih članaka, jer ovoliko prisustvo mu zaista škodi.Prosto čovek počeo da se gubi, te se ne zna kad, gde i šta izjavljuje.Sada se setio kada su velike sile to davno odlučile, da ovo kaže.Izbori su na vidiku i treba se nekako opravdati za sve promašaje i tumaranja proteklih godina.Eto, narode sve sam dao od sebe, ali velike sile.A narodno pamćenje je ionako kratko, te ću izvući neki procenat više.Izvinjenja, priznanja, ordenje.Nešto će upaliti!E, pa neće, ne damo!

ПАТРИОТСКА ПОДРШКА

pre 12 godina

Све праве патриоте ће дати максималну подршку председниковом плану и предлозима.
Наиме, сваком Србину Србија је на првом месту и Србија неће никада признати тзв републику Косово , али је битно да (као што каже Патријарх Иринеј) сви Срби остану да живе на Косову на својим огњиштима, са свештенством и СПЦ, не улазећи у политичке заврзламе и процене да ли ће Косово бити: независно, или под надгледаном самосталношћу, или суштински аутономно, итд..
Зато ПРЕОКРЕТ НА БОЉЕ :
”Држава Србија да уђе у ЕУ , а Српски народ да остане безбедно да живи на Косову” , и све да гарантују ЕУ и САД.

miljan sb

pre 12 godina

Jos 1999. na Kosovu su uticale svetske sile, tacno je da ce i sada odluciti o statusu, ali nikada u istoriji, kao na primer 1918. kada je Srbija izgubila ogromne teritorije i sam grad Skadar, ni sada Vlast nece ili ne zeli uticati na razvoj opstanka ljudi u problematicnim podrucijima, kao i celovitosti zemlje. Vlast nema stav, uslovljena je kojekakvim ustupcima kako bi poklekla pred interesima svojih gradjana.

neko nebitan

pre 12 godina

Kakve velike sile? Kosovo je uvek bilo Srpsko. A to što se sada "velike sile" mešaju u našu politiku samo dokazuje da nam je celokupna vlada na čelu sa predsednikom NESPOSOBNA!

GAČIĆ

pre 12 godina

Zar velike sile treba da odlucuju o Kosovu, to je nasa sveta zemlja i o njoj treba svi da brinemo a ne da dozvolimo da neki stranci donose svoje odluke.

TOMICA

pre 12 godina

Treba li sve da radimo sto nam narede velike sile, mi sami treba da donosimo odluke vezane za nasu zemlju i Kosovo a ne da to prepustimo drugima.Ovim je Tadic pokazao koliko mu je stalo do Srba na Kosovu.

sivo

pre 12 godina

Господин председник је и довео земљу до тог стадијума да велике силе одлучују о будућности њеног најважнијег дела Косова

Rion

pre 12 godina

Za Kosovo je odlucilo narod koji tu zivi taj narod je proglasio nezavisnost koju su priznale 86 derzave sveta i savetodavno mislenje suda u Hagu koju je sama Serbija zatrazila donela odluku u korist nezavisnosti Kosova.

NekoIzMase

pre 12 godina

''Tadić je rekao da su neki od modela rešenja koji su u prošlosti bili predlagani, kao što je suštinska autonomija ili podela, prevaziđeni, odnosno da nemaju podršku ključnih faktora međunarodne zajednice.''

I Ahtisarijev plan je prevaziđen i odbačen, pa ga albanski predstavnici na Kosovu i u Srbiji i dalje poturaju i potenciraju ... Dakle, upornost u istrajavanju jedne ideje, može dovesti do nekog uspeha, ili primorati drugu stranu na kompromis ...

Tačno je da se velike sile pitaju, kao i uvek što su. Neokolonijalizam je svakako vrlo aktuelan ... Ali, Srbija se pita u poklapanju sa interesima velikih sila. Kada nam se poklope interesi, Albanci će biti lako rešiv problem. Zato stvari u neformalnim razgovorima treba postaviti ovako: Hoćete Srbiju u NATO, ok, ali naterajte Albance da prihvate više od autonomije manje od nezavisnosti, ili model Severne Irske ... A ne, kao sada: priznajte Kosovo i ulazite u NATO, inače ćemo vam uzeti i Vojvodinu i Snadžak ...


Ovom izjavom je, bar indirektno, priznao da je Koštunica bio u pravu kada je rekao da je 'Kosovo, NATO država' ...

Dusan

pre 12 godina

Ovo je jako opasna izjava, jer ako o Kosovu odlucuju velike sile, zasto onda imamo drzavu Srbiju, zasto placamo Borisa Tadica i ostale funkcionere nase drzave Srbije?
Ako velike sile odluce da priznaju nezavisno Kosovo (kao sto su neke vec priznale), da li to znaci da i Srbija treba da prizna nezavisno Kosovo?
Ako velike sile odlucuju o Kosovo, da li one odlucuju i o drugim delovima Srbije?

igor

pre 12 godina

Velikih sila ima raznih,na jednoj strano SAD,Nemacka,Engleska,Francuska,a na drugoj strani BRIK.Samo ne razumem zasto o Kosovu pokusavamo da se dogovorimo sa onima koji insistiraju na njegovoj nezavisnosti umesto da koordinisemo sa onima koji imaju stav kao i mi.Kokretno,setite se rezolucije koju je Srbija predlagala u UN,a posle se predomislila i poslusala evropske prijatelje,te izasla sa takstom koji kao Albanci da su diktirali.Tadicu - krajnje je vreme je da prestanes da igras kako SAD i Nemacka sviraju ili da odes.

ex demokrata 1

pre 12 godina

Nema velikih sila,postoji samo jedna sila,to je USA,ostale su pratilje,glume velike sile-pa čak i Nemačka !
Ok,mnogi ne vole amerikance,ali ako mi nemamo sa njima partnerski i dobar odnos,ne možemo se nadati ničemu,pa ni rešenju za Kosovo. To je jedina zemlja od koje zavisi koliko ćemo da napredujemo ka EU i kakvo će to rešenje biti za Kosovo,ali i inače,ukoliko se konfontiramo sa njima,nemamo koristi,samo štetu, i to veliku !
Zato je Čeda u pravu,mi jednostavno odmah moramo da radimo na tome da uđemo u NATO,da postanemo saveznik, a ne protivnik !!!

todor

pre 12 godina

Ne znam cemu se raduju dezurni Albanci, jer ako je princip da aktuelna velika sila a to je Amerika odlucuje o delovima drugih drzava i odredjuje gde ce biti granice drzava hiljadama kilometara udaljenih od Amerike i za koje 95% gradjana Amerike ni ne znaju gde se nalaze, to znaci da sledeca velika sila moze isto tako da odredjuje i menja status Kosova u skladu sa svojim interesima. Albanci bi trebali da znaju da je Amerika velika sila u odlasku sto i sami Amerikanci priznaju a da velesile koje ce zauzeti mesto Amerike, a to su Kina, Indija ili one koje ce ekonomski biti jake i znacajne kao Brazil, Rusija itd ne smatraju da je instaliranje albanske paradrzave na Kosovu tako dobra ideja. Mnogo mudrije bi bilo da Albanci i Srbi sami rese problem da ne bi za nekoliko godina ponovo bilo nametanja, ratova, zlocina, ucena i zavrtanja ruku ali sada ove druge strane. Srbi i Srbija svakako nece zaborabviti na Kosovo niti ce pristati da na bilo koji nacin predju preko toga kako su Albanci dobili Kosovo i svakako ce cekati prvu priliku da se revansiraju. A i drugi narodi u regionu kao sto su Makedonci ili Grci isto tako cekaju da se revansiraju Albancima a sta sada ne mogu zbog Amerike. To bi i Albanci trebali da znaju i da razmisljaju malo i o post-americkom periodu.

Devoska_sa_Kosova

pre 12 godina

@(sivo, 10. januar 2012 18:42)

Adluceno je davne '99... pa je izgubljeno. Nije Tadic kriv za to, ali jeste za to sto neumorno ponavlja istu bajku!

Ako su velike sile odavno odlucile, vreme je da i ti odlucis - to isto. Kosovo je nezavisna drzava!

Olga

pre 12 godina

Mislim da je Tadiceva politika prema Kosovu izuzetno dobra jer je dosad ocuvala mnoge zivote i sto je najvaznije izbegla rat u koji su hteli da nas gurnu odredjene politicke partije u Srbiji.A Kosovo nismo imali ni pre Tadica tako da on nije krivac za sadasnju situaciju.

Milan I

pre 12 godina

Jao , drveni filozofi , kako sve znate , kako imate resenje za sve skriveni iza racunara. Po cinjenicama koje dolaze do nas siguran sam da se Tadic zaista iskreno bori da otme i bukvalno otme ono sto nam je vec oduzeto. Budite ako nista drugo barem toliko pristojni da uvazite napore koje neko ulaze u resavanje problema koji postoje , a ne samo pljuvanje i mrznja onoga sto se vama ne svidja. A zasto vam se ne svidja i sta i ko vam se svidja , e to je za posebnu analizu strucnih lica koji se zovu psiholozi i psihijatri. Ne glorifikujem nikoga ali je cinjenica da moramo imati postovanje za dela drugih ljudi , a koliko nemamo postovanja znamo i sami. Na recima smo mnogo jaki , ali na delima padamo kao zrele kruske sa grane.

miki

pre 12 godina

Sto se tice Kosova mi se nismo pitali ni 1999. kad su nam bombe padale na glavu pa ne odlucujemo ni sad.Svaka cast Tadicu na hrabrosti da tako nesto kaze narodu par meseci pred izbore!

Remy

pre 12 godina

Tadic kaze da se mora pronaci resenje sa stalnim clanicama saveta bezbednosti plus sa Nemackom. Onda zasto ne priznaje nezavisnost Kosova jer su tri clanice SB i Nemacka su priznale. Ostaju dve clanice Kina i Rusija. Ali cini mi se da su stvari jasne 4 prema 2 rezultat je citljiv.

Građanin

pre 12 godina

Šta ovaj lupeta?

Prvo je otišao za Božić tamo dole, pa se kurcopetlio i širio grivu, kako nikada neće priznati Kosovo, niti razmontirati paralelne institucije. Pa onda ode da se grli sa Dodikom i dobije (naručenu) "lentu srebrnog orla sa jajima".

I na kraju izjavi OVO. Pa, gde ti je bilo uviđanje "uticaja velikih sila na sablasne nevene" kada si bio u Visokim Dečanima? Da li tebi iko više može da veruje? Da te uzima za ozbiljno? Ovo stvarno postaje potpuni cirkus sa gomilom šarlatana.

Beli glas na izborima.

rada

pre 12 godina

Slazem se sa Tadicem da ne treba da odustanemo od Kosova, ali cemo ipak morati da po tom pitanju napravimo neke kompromise svidjalo se to nama ili ne.

kaja

pre 12 godina

Ajde sad, Kosovo je davno izgubljeno! Nazalost svi se ponasaju kao da je ostatak Srbije nebitan!Ima nas i koji zivimo van Kosova a koga briga za to.

Pobesneli max

pre 12 godina

Osim na Severu, da intrigira i potpaljuje, Srbija niukom slucaju ne moze vise delovati na tokove na Kosovu. O sudbini Kosova, pre bih rekao, odlucuju danas vise Albanci Kosova sa lojalni delovima srpskoga stanovnistva. Kosovo je nas odguslani ep!

laza

pre 12 godina

Hocemo pare necemo Nato nedamo Kosovo.Dug srbije je ogroman i to para sa zapada i jos nam treba.Uskoro ode i Vojvodina ami se busamo. Gde smo sta smo. Gologuzgt.ani.Vojvodina forever.

samir potera

pre 12 godina

Tadicu, velike silu nazalost odlucili o Kosovo u 2008. Ako vi hocete da kazete da oni odlucice o sever Kosovo to nam ce biti jasno. Ali i za sever oni su odlucili da nema odcepljenje od Kosovo.

Albanac Podstanar

pre 12 godina

Ne mogu da verujem kako brzo Tadic promeni stav... Sta ako Srbija prizna vec priznati model, gospodine Tadicu? To sto Velike sile odluce, nije slucaj za Kosovo, jer one vec odlucile... Ako Srbija to ne prihvati, to je problem Srbije, ali to znaci da nije tacno da Velike Sile odluce o Kosovu. To je Srbija...sila nad silama....

Dosta demagogije!

pre 12 godina

"regulisanje pitanja imovine srpskih građana i države" - to je kljucno!!! Ako nasi politicari uspeju da izvuku novac koji pripada Srbiji i njenim gradjanima (Trepca, Brezovica, drzavne firme, putevi itd.), lako ce se ostali problemi resiti...

Vezati jedan deo tog novaca za infrastrukturu (recimo Koridor 10 i 11, zeleznicu) a drugi za subvencija (investitorima) i socijalnu pomoc (nasim ljudima na Kosovu) i tako najbrze i najbolje resiti ovu situaciju... Nazalost, od toga nema nista jer Tadicu, Nikolicu i kompaniji vise odgovara dobijanje jeftinih glasova demagogijom o Kosovu... :-(

Enver Kelmendi

pre 12 godina

Od kada postoji TOPUZ,velike sile su odlucili za male i jadne drzave.Zasto vi g.Tadicu ne progutate,kao sto je rekao pokojni Djindjic,prvo veliku zabu pa tek one male?

ljilja

pre 12 godina

Manite me tog patriotizma "sveta srpska zemlja".Tadic je covek sa razumom koji shvata da ne mozemo ici protiv celog sveta i koji ne zeli da svoj narod uvodi u nove ratove.To za mene nije znak slabosti nego zrelosti.

Kercova

pre 12 godina

to je odavno odluceno,a pojedini politicari u srbiji to nikako da shvate,ili se prave ludi!od tih velikih zemalja,preko 95 % su priznali nezavisnost kosova,i to na samom pocetku proglasenja.

novica52

pre 12 godina

Gospodine predsedniče bojim se da ste kod naroda potrošili gotovo sve kredite da rešavate ovaj problem. Govorite o velikim silama koje odlučuju o ovom pitanju i samo gledate u zapad a neke koje mogu da pomognu ne zarezujete za ič. Ti evropski vlastodršci vam rade šta hoće i posle koraka napred vrate vas tri koraka unazad i vi im stalno povlađujete.Dokle, ima li tome kraj, ima izbori i novi ljudi i nove ideje.

laza

pre 12 godina

a ko nam daje kredite.E moji srbi.Pa jmjihovo je pola srbije.Uzmite pare od rusa .Netreba n.am NATO iEU a njihove kredite necemo dobiti. Ma mismo jmajpametniji.Pametniji odRumuna i Bugara. Laki.

e-krem

pre 12 godina

Posto su velike sile vec odlucile predlazem da Kosovo proglasi nezavisnost nakon dolaska svakog novog srpsog Predsednika na duznost.Kostunica je ovaj ispit prosao,na redu je Boris Boki Tadic.

Rion

pre 12 godina

Za Bozic ste u Decane izjavili gospodine Tadicu da je Kosovo Serbska zemla a sad izjavlujete da se Serbja ne pita za kosovo nego vece sile svaki dan menjate vas stav o Kosovu isto to radi i ministar policije Dacic.

imam 18 godina

pre 12 godina

sramota je da to kazee , mi smo te izabrali da bi ti nesto uradio po tom pitanju . A ne da nam kazes na kraju svog mandata " eee ljudi ja se tu nista ne pitam " SRAMOTA

EU Citizen

pre 12 godina

Sigurno da treba da radimo sto nam velike sile kazu. Da je tako bilo Srbija bi danas bila balkanska svajcarska, a ovako danas nismo ni na nivou sto je nekad bila Srbija kao turska, carska.

JelenaR

pre 12 godina

poraz i to veliki poraz borisa tadića i njegove politike...sad kad su uništili sve što se može uništiti, pričaju kako više sile odlučuju o sudbini kosova, o sudbini eu, o sudbini građanja srbije...gotovo je borise, prokockao si poverenje naroda!!!

Stiven Spilberg

pre 12 godina

Wow.Sile.Mrak.Dart Wejder.Let the force be with you!Aman Tadicu,pricas bajke a Srbija zapala u nacionalnu depresiju!Nepotizam i korupcija na high level-u,isprani mozgovi talasaju,a tajkuni se bogate na brzinu i nesrecu ovog jadnog naroda!Ajde bezi nesreco!

Orvel Dzordz

pre 12 godina

Gosn predcednice ,mislite li to na Novi Svetski Poredak,o ne, to je samo neka teorija,nije realnost,jel!!!Bice kako rokfeleri i rotsildi kazu ,svidelo se to nama ili ne!

dr

pre 12 godina

Proglasiti Kosovo za teritoriju Velikih sila! Na kojoj mogu da se igraju do mile volje sve sile koje ikad postanu velike. A Predsednik nam poručuje: "Ja s'tem ne'am ništa"

vodenicar

pre 12 godina

A sta bi sa Ustavom kojeg vi godinama insistirate i da je Kosovo nedeljivi deo Srbije ,i ministar Jeremic je to 1oo puta izneo i kako sada odjednom neko ce drugi da odlucuje o delovima Vase i nase Srbije.E pa nemoze to tako .

Hvala

pre 12 godina

Jos nekoliko pitanja, gospodine Predsednice:
1) Koliko je do sada kostalo i koliko ce jos kostati insistiranje na tom, kako ste i sami rekli ("sanse nisu velike") nerealnom cilju?
2) Ko sve to placa?
3) Koje ce biti posledice skoro izvesnog neuspeha i ko ce ih snositi?

svi (ni)su isti

pre 12 godina

Ovaj se izgleda "PREOKRENUO"? Da ima obraza, odavno bi dao ostavku. Ocigledno da je tu gde je po odluci velikih sila i samo popusta korak po korak, nikako da sidje. Zato su ga tu i postavili, da popusta malo po malo, na finjaka, da narod ni ne shvati sta se desava.

milos

pre 12 godina

Kosovo - spoljna politika, krivica svih drugih. Unutrasnja politika - Tadiceva i krivica drugih politicara direktno. Prvom se skrece paznja sa druge i ceo svet to zna - osim vas, narode. Sjasite s interneta, izadjite na ulice i borite za svoj zivot! Niko to nece uraditi umesto vas.

Nikolina

pre 12 godina

O Kosovu i životu Srba nema prava da odlučuje niko sem Srba i oni koji vode ovu zemlju. Ovo je naša kuća i njoj mi određujemo pravila i tačka.

Laza

pre 12 godina

To je vec reseno… Vlada je priznala Kosovsku policiju, Kosovske sudove, Kosovske carinike, vojsku… a dali smo im sva obelezja jedne drzave. I onda ce reci da nismo priznali Kosovo. I nismo, ali samo kao rec!

ViK

pre 12 godina

Koje vi gospodine Tadicu zemlje vidite kao saveznike Srbije kada ste odnose sa Rusijom pokvarili izjavama da zelite u NATO, a sa Amerikom smo na istom nivou kao i 2000. godine.

Noca

pre 12 godina

Ovo je jako opasna izjava, jer ako o Kosovu odlucuju velike sile, zasto onda imamo drzavu Srbiju, zasto placamo Borisa Tadica i ostale funkcionere nase drzave Srbije?
Ako velike sile odluce da priznaju nezavisno Kosovo (kao sto su neke vec priznale), da li to znaci da i Srbija treba da prizna nezavisno Kosovo?

nikola

pre 12 godina

Predsednice Borise Tadicu pozovite se na vasih sest tacaka koje ste dogovorili sa Generalnim sekretarom UN (Ban Ki Mun), i rezoluciju koja je dobijena kao kompromis. To ste nam tada prodavali kao veliki uspeh. Da li ikad pogledate u ogledalo? Gde vam je licna odgovornost.

milanP

pre 12 godina

stalno vam je neko drugi kriv,od oktobarskih promena je proslo vise od decenije i imao sam poverenje u vas da cete resiti probleme ali vi ste stvorili mnogo vecu krizu kojoj se nevidi kraj i jos bi hteli i dalje da nas gurate u propast,izgubili ste poverenje da resavate bilo sta

pedja

pre 12 godina

Dobro dosao u srbistan pod tvojim rukovodstvom,gde si bio do sada.Pravi si genije,kako si samo uspeo to da desifrujes?Izgleda da je orden ipak uticao na tebe,svi te vec pomalo vuku za nos a ti se tesis.

bacvanin

pre 12 godina

pa znali smo mi to i pre samo smo cekali kada cete vi to reci gradjanima srbije.Ovo je samo jos jedan dokaz da vi nemozete da resite pitanje kim-a.

samir

pre 12 godina

pa gospodine PRESEDNICE ja ne vidim ovde nikakvu novinu to vec znamo 12 godina pa sto ovo niste rekli ranije nego sada kada ste uza zid i nemate kud .

DeadJoeLoolee

pre 12 godina

I ja se slazem sa resenjima od 1-3 a 4to nece biti jer se vec indirektno nalazi na prva tri. Mislim da Tadic zna ovo vrlo dobro ali se sluzi sa ovom 4tom opcijom da sabere jevtine poene pred izbore. Ne verujem da ce upaliti.

Lazarenko

pre 12 godina

2x se ponavlja sintagma "u međunarodnoj areni" i ne slucajno. U toj medjunarodnoj areni Srbija igra vec godinama ulogu razjarenog bika, koji na sve strane juri za crvenom krpicom, udarajuci rogovima na prazno po zraku. Trebamo se cuvati zadnjeg udarca matadora. Tadic je u pravu sto je primetio da se u toj areni osim bika krece i svemocni toreador, koji jednim udarcem maca moze da zaustavi raspevani ples pomahnitalog bika.

Light75

pre 12 godina

Tako reci, da sve zavisi od velikih sila, a ne da nas godinama ubedjujes kako su nam prijatelji. Ako vec zavisi od velikih sila, zbog cega ne podneses ostavku, ako malo sta zavisi od tebe? Tada nam predsednik ni ne treba. Bar ne takav.

(Vlast)a

pre 12 godina

Molila bih da nam se objasni da li je vodjenje rata kreativno resenje?Ako nije,da li su rezultati rata kreativni ili iznudjeni i nametnuti:pobedniku slava,blago i teritorija,a porazenom gubici,stid i ponizenje.Dakle,svi nesto dobijaju i to po pravdi i zasluzi!To je dobar nacin da se ratovi vise ne vode jer znas da-ako si mali i bez saveznika-ne mozes dobiti nista,a mozes na obe strane unesreciti jako mnogo ljudi.
Casni ljudi se tako zovu ne samo zato sto postuju pravila,nego i zato sto su realni i znaju sta je stvarno i moguce.Oni koji sanjaju ratove,osvete i druge vrste prevara,lazu i zavaravaju gladan narod obecanjima da postoje resenja tamo gde su pre vise od decenije postignuti slabi rezultati i izgubljena teritorija,ljudstvo i resursi.

mali perica

pre 12 godina

BRAAAAAVO genije najzad si ukapirao briljantno ingeniozno kakvo otkrovenje kakva lucidnost. Kakav bre kim dzong ti si sve sto onjemu pricaju ti si zlatna zora svekolikog srpstva blago nama sa tobom

Vetar

pre 12 godina

Bpris je radio onako kako su mu zapadne sile diktirale. Mnogi su ukazivali da ulazimo u corsokak sa politikom koja nema alternative ali dzaba. Tek sada je "izabrani" video da zapad odavno radi u interesu svih koji su u nekakvom konfliktu sa nama. Ima alternative samo treba otvoriti oci i ne sanjati vise. Dosta sa ponizenjima i ucenama zapada. Kada se uz pomoc istocnih zemalja ekonomski oporavimo bicemo i drugima interesantni za ulaganje. Kosovo je nase i medjunarodnom sudu treba podneti tuzbu za etnicko ciscenje 1999. i 2004. Znam da glavnu rec vode oni koji su to podrzali, ali hajde da ih raskrinkamo.

Safet Cara

pre 12 godina

NE NE gospodine, nemoj traziti modele u severnu Irsku i juznom Tirolu. Resenje je u vasoj zemlji: ONO STA DOBIJU ALBANCI SA JUZNE SRBIJE, dobicei Srbi sa severa Kosova. Nemoj se setati po svetu, da trazis neki model!

Slucajni prolaznik

pre 12 godina

Brizir, Rusija, Indija, Kina nisu priznale takozvanu drzavu Kosovo. Jos jedna pdovala zapadne propagande, toboze, eto Srbiju tu niko ne pita. Dokle god mi ne kazemo priznajemo, Siposaurusi ne samo da nece biti subjekt medjunarodnog prava, nego cee dok ih se njihovi prijatelju ubrzo ne odreknu morati da koriste pozivni broj Monaka, itd...

Pozdrav iz Berlina

Dubravka

pre 12 godina

Pa,tako je, to već i vrapci na grani znaju! A zašto se ne zapitate čije zemlje ste predsednik, nego se "kitite" perjem kao vođa zemlje koja je još uvek "na stubu srama zbog grešaka"!? Čijih!?

Hrvoje

pre 12 godina

Ja se samo sjećam da je pokojni Đinđić rekao da je Kosovo rana koju treba začepiti ili ćete iskrvariti. Tadić zna da intervjui novinama ne rješavaju problem.
Koliko vam je još krvi ostalo predsjedniče Tadiću?

Predrag

pre 12 godina

Gospodine Tadicu po obicaju skupa sa tobom svi Srpski politicari kasne jer nisu u koraku sa vremenom pa tako i ti kasnis. Tadicu to je vec odavno odluceno i tvoja politika samo vara jadan Srpski narod...

Predrag

Delija

pre 12 godina

Ovo je jako opasna izjava, jer ako o Kosovu odlucuju velike sile, zasto onda imamo drzavu Srbiju, zasto placamo Borisa Tadica i ostale funkcionere nase drzave Srbije?
Ako velike sile odluce da priznaju nezavisno Kosovo (kao sto su neke vec priznale), da li to znaci da i Srbija treba da prizna nezavisno Kosovo?
Ako velike sile odlucuju o Kosovo, da li one odlucuju i o drugim delovima Srbije?
(Dusan, 10. januar 2012 18:41)

Rekao bih da si malo promasio sustinu.Nije pitanje da li mi trebamo da sledimo velike sile.Pitanje je kako Srbija sto pre da povrati slobodu posto nam je predsednik upravo rekao da je nemamo.

Zanzibar

pre 12 godina

Ako o Kosovu odlučuju velike sile, šta onda Vi predstavljate u rešavanju problema dela teritorije čiji ste Vi predsednik? Neutralnog posmatrača?

Sasa

pre 12 godina

.....a protiv velikih sila nema leka sem bozije pravde, ta nam do sad na zalost nije bila na ruku...hajde da se drzimo one stare "ko se cuva i bog ga cuva dok komsija kupi sljive oko svoje njive"...

dejana

pre 12 godina

Svojom politikom i pregovaračkim timom srbija je došla u položaj da o Kosovu koje je deo njene istorije odlučuju velike sile.Smeši vam se precedniče veliki poraz!

glisoo

pre 12 godina

Da bi uspesno resili problem na Kosovu Srbija mora da ima jasan plan i cilj, a ova vlada je pokazala da nije sposobna da odredi ni jedno ni drugo.

hysi

pre 12 godina

O Kosovu odlučuju velike sile"
Sedi muva na vodenicki kame koji se okrece, macka vidi muvu i pita sta rdaish tu,muva okrecem kamen ,macka kaze muvi daj okreniga na drugi pravc , muva ja ovako znam ,dodjiti pa ga okreni .

Nik

pre 12 godina

Ja se samo sjećam da je pokojni Đinđić rekao da je Kosovo rana koju treba začepiti ili ćete iskrvariti. Tadić zna da intervjui novinama ne rješavaju problem.
Koliko vam je još krvi ostalo predsjedniče Tadiću?
(Hrvoje, 10. januar 2012 19:56)


A secas li se da je govorio kako je SKANDALOZNO i VRLO NEUOBICAJENO da mu dolaze strani ambasadori(prim. aut USA) i da se MESAJU U unutrasnje stvari Srbije!? Ili ti to secanje ne ide u prilog, pogotovu na ovakvoj vesti...

Inace, ovo sam parafrazirao sa poslednjeg Djindjicevog intervjua... Pa vi zakljucke izvucite sami!

Djuka

pre 12 godina

Gospodine predsednice, mozete li samo da nam kazete gde to u nasem Ustavu postoji ta mogucnost da se problem Kosmeta resava po modelu Juznog Tirola, Severne Irske ili neceg slicnog? Evo, voleo bih da mi to objasnite, jer ako sopstveni Ustav, kakav je da je, ne postujemo, onda nema ni smisla da pricamo da uopste imamo neku drzavu. Iskren da budem, vidim kod vas potpuno priznanje poraza politike koju ste vodili i zato bi najbolje bilo da se povucete sa politicke scene, jer vase vreme je proslo.

Isaac

pre 12 godina

E pa ne mogu sve tri strane da dobiju, mogu ako su jednakih intenziteta prostorno fazirani od 120stepeni, a pošto su ovde u pitanju dve zanemarljive strane u protivfazi dobiće ona na koju se velika sila malkice nagne. To je jedini vrhovni zakon, drugi ne postoji.

Julija

pre 12 godina

Izvini ali mene prvenstveno interesuju sami interesi Srba na Kosovu i ne nisam surova, da li su se njihove vlasti ikada brinule za nas. Ne, i nije ih briga kao ni pola Evrope.

Cvetelina

pre 12 godina

Izuzev Rusije i Kine, koje niko ništa ne pita i koje i da mogu ne bi nam pomogle zbog vaše politike, odlučujući faktori su vaši "west" prijatelji. Sada ćemo da se uverimo u vašu reputaciju kod njih.

Miladin

pre 12 godina

Svak brani svoje interese samo Srbija ne. Zašto predsedniče? Jeste li se VI i VAŠI koalicioni partneri odrekli Kosova za dobijanje vlasti. Američke diplomate a bogami i oni iz EU tvrde da jeste. Sada i mi znamo da jeste.

РАЦИОНАЛНИ КАРАКТЕР ЈУЖНОМОРАВАЦА

pre 12 godina

ПОДРЖАВАМ и СЛАЖЕМ се са изнетим ставовима Председника у свему,
ОСИМ у оцени да ”Срби нису национално довршени, јер им куће на селу немају сређене фасаде", као што је наведено у неким новинама.

Та тврдња показује да Председник има ЛОШЕ САВЕТНИКЕ из области историје и психологије Срба, поготову за централну и јужну Србију, где су комунисти највише осиромашили сељаке, па због тога немају пара да УЛЕПШАВАЈУ куће и себе, него РАЦИОНАЛНО поступају и
зато није случајно што је др Ђинђић пореклом из неразвијеног али рационалног Јужноморавског региона.

Они који критикују ставове Председника, морају имати АРГУМЕНТОВАНА ОБРАЗЛОЖЕЊА, иначе ће се сврстати у недобронамерне критизере.

stojan_jadni!

pre 12 godina

"O Kosovu odlučuju velike sile"
Pa to s mo vec znali aodvno!

Je moguce da nasoj vladi i politike odavno prestao sat!? Nemate valjda neki "Darvin" iz '60-tih:-)

slobodan

pre 12 godina

Slobodan prevod ovog naslova : Velike sile su odlucile i mi to moramo postovati.Ma ljudi pod hitno sazvati skupstinu i proglasiti Beogradski pasaluk dok jos nije kasno.

JocaBG

pre 12 godina

Nova vest....
Koje su to nove sile koje nisu vec vekovima poznate ..
Mozda su nasi politicari opet bili malo vise naivni i verovali da su pametniji od komsija..

Vojvodinac

pre 12 godina

Pustite tu priču, odlučivaće i male sile ako im dopustite!
Nas zanima šta ste vi uradili po tom pitanju??
Koja je vaša ideja??
Da li Srbija ima cilj u rešavanju Kosovskog problema, ili se nadamo milosti "velikih sila" i čekamo da nam neko drugi reši problem ili nametne rešenje!!
I na kraju se čudimo što nam se rešenje nameće!?
Treba uraditi nešto, trebalo je odavno, ali nikad nije kasno, nije kasno.

Danka

pre 12 godina

Ajte, molim vas, sklonite ga ili mu recite da to sam učini sa TV ekrana i novinskih članaka, jer ovoliko prisustvo mu zaista škodi.Prosto čovek počeo da se gubi, te se ne zna kad, gde i šta izjavljuje.Sada se setio kada su velike sile to davno odlučile, da ovo kaže.Izbori su na vidiku i treba se nekako opravdati za sve promašaje i tumaranja proteklih godina.Eto, narode sve sam dao od sebe, ali velike sile.A narodno pamćenje je ionako kratko, te ću izvući neki procenat više.Izvinjenja, priznanja, ordenje.Nešto će upaliti!E, pa neće, ne damo!

Jojaa

pre 12 godina

Kada kazete "kreativno resenje", da li mislite na resenje koje diktiraju "velike sile" ? Jasno je da svojom politikom i svojim stavom ne mozete nista da uradite po pitanju Kosova! Ne uzivate njihovo postovanje, a vise ni poverenje gradjana..

ПАТРИОТСКА ПОДРШКА

pre 12 godina

Све праве патриоте ће дати максималну подршку председниковом плану и предлозима.
Наиме, сваком Србину Србија је на првом месту и Србија неће никада признати тзв републику Косово , али је битно да (као што каже Патријарх Иринеј) сви Срби остану да живе на Косову на својим огњиштима, са свештенством и СПЦ, не улазећи у политичке заврзламе и процене да ли ће Косово бити: независно, или под надгледаном самосталношћу, или суштински аутономно, итд..
Зато ПРЕОКРЕТ НА БОЉЕ :
”Држава Србија да уђе у ЕУ , а Српски народ да остане безбедно да живи на Косову” , и све да гарантују ЕУ и САД.

miljan sb

pre 12 godina

Jos 1999. na Kosovu su uticale svetske sile, tacno je da ce i sada odluciti o statusu, ali nikada u istoriji, kao na primer 1918. kada je Srbija izgubila ogromne teritorije i sam grad Skadar, ni sada Vlast nece ili ne zeli uticati na razvoj opstanka ljudi u problematicnim podrucijima, kao i celovitosti zemlje. Vlast nema stav, uslovljena je kojekakvim ustupcima kako bi poklekla pred interesima svojih gradjana.