Nedelja, 06.11.2011.

17:26

Vozač hteo da pobegne sa pauka

Na sajtu Jutjub osvanuo je snimak na kojem se vidi kako je vozač automobila novosadskih tablica pokušao da pobegne sa “pauka” koji uveliko nosio njegovo vozilo.

Izvor: 24sata.rs

Vozaè hteo da pobegne sa pauka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Rade

pre 12 godina

Po komentarima se vidi da smo mi sj...n narod. Diskutujemo o nečem što je celom kulturnom svetu jasno. Nasilje je nasilje. Zar o tome treba diskutovoati. Ovaj, očigledno nasilan čovek je mogao nekoga da jako povredi ako ne i da usmrti. Kao da ne postoji svest o slučaju da je auto iskočio iz "pauka" .. Naravno da milicajac nije radio svoj posao ali to je za posebnu diskuciju.

Ljubomir

pre 12 godina

@(nikola, 7. novembar 2011 01:31)
Ocigledno da je pravilnik u suprotnosti sa zakonom o bezbednosti saobracaja. Zakon je merodavan kao visi pravni akt.
Tip moze da ih dobije na sudu.

Pauk Novi Sad

pre 12 godina

Ovo se sudeci po naglasku momaka koji se cuju na snimku sigurno nije desilo u Novom Sadu. Momci vise zvuce beogradski.
Coveku je sigurno pukao film jer nisu hteli da mu spuste auto kada je naisao. Ako mu naplate samo kaznu od 5000 gradske lopovske strukture nemaju nista od toga jer oni naplacuju odnosenje i to mogu samo ukoliko ODNESU auto i to kosta vise od kazne 9000. U Novom Sadu rade punom parom samo da namaknu sto vise novca dok ne prodju izbori. Odnose kola koja nikome ne smetaju samo zbog naplate odnosenja. Za nepropisno parkiranje po zakonu se iskljucivo naplacuje kazna a vozilo se sklanja samo ukoliko smeta.

Zoki

pre 12 godina

@Pozdrav iz Amerike
Govorim o "Parking Enforcement Officers" koji se voze onim malim smešnim vozilima ili biciklima, a koji pišu kazne za parkiranje i ništa više. Ostatak policije se ne bavi tim stvarima, bar u malo većim gradovima.
PEO ne bi uopšte došao u situaciju da mu neko divlja u automobilu koji pokušava da odveze, jer policija ne odvozi pogrešno parkirane automobile. Ukoliko bi nekim slučajem bila potrebna policijska intervencija, pozvao bi u pomoć regularnu patrolu. To bi se verovatno završilo sa 4 policijskih kola i dve TV ekipe.
Ali niko ne bi pokušavao da odveze automobil, ako je vozač pojavio i sposoban je da sam vozi. Naravno, to vozača ne bi oslobodilo obaveze da plati kaznu.

Pravda za siromasnu Srbiju!!!

pre 12 godina

Da,da,da to su ti bahati BEOGDRADSKI tatini sinovi!!Tata je direktor upravnog odbora,stranke,javnog preduzeca!!Kupi tata kola i NEKA NEKO MOG SINA CIk ZAUSTAVI!Kakav bre zakon,ustav,pauk ili nedajboze policija!!Ma znate li vi da sam ja guzonjin sin!Moj tata je velika zverka i ja smem i coveka da ubijem-imam pare,tata ima MOC!Pretvorili smo se u najgore od najgorih!Ovakva nije bila ni Rusija ni Srbija u devedesetim!Jel treba da navedem KRIVCE za to???!!

PRAVDA ZA PAUKA!

pre 12 godina

I kazete bilo je gore u 90'-tim godinama za vreme Slobe?Ljudi,mozda sam ja poludeo ili je ova Srbija postala nikad gora i crnja u svakom smislu te reci!

Vlada

pre 12 godina

Koja budala, zbog 7,500 RSD je unistio kola, ostetio pauk, a zaradice i dodatnu kaznu uz zatvor. Takva neracionalnost i pomucenost svsti moze da se vidi samo kod primeraka naseg naroda.

nikola

pre 12 godina

lik je defintivno kriv evo mozete prochitati na JKP-ovom sajtu pravila odnosenja vozila
http://www.parking-servis.co.rs/cir/pitanja_i_odgovori/prenos_vozila tachka 17.
puc'o je sam sebi u nogu!

Pravnik

pre 12 godina

Član 296. ZOBS-a jasno kaže "Uklanjanje vozila će se prekinuti ako se vozač pojavi na licu mesta i prihvati da ukloni vozilo." Takođe, član 296, kaže "Pravno lice, odnosno preduzetnik iz stava 5. ovog člana su odgovorni za sve nastale štete od započinjanja uklanjanja do preuzimanja vozila od strane vozača ili vlasnika, odnosno korisnika vozila.".

Tako da sve je jasno, u pitanju je pokušaj iznude u smislu člana 180 Krivičnog zakonika, od strane službenika Parking servisa, dok su policijski službenici saučesnici. Za delo iznude je minimalna zaprećena kazna 6 meseci zatvora, tako da su službenici parking servisa veoma hrabri s obzirom šta rade.

Jovan

pre 12 godina

E da su Policajci izvukli magarca napolje i izudarali ga (kako i zasluzuje), onda bi se ovde odmah nasli dusebriznici koji bi poceli da pisu o maltretiranju "dobrog decka" od strane Policije.

Marko Dukic

pre 12 godina

Ja ne znam ko je ovde veca budala? Vozac, policija ili Crne udovice? Sve bih poslao na po 20 godina robije minimum. I ovog ludaka u kolima(ako neko ima prikladniji naziv neka mi javi) i ove budale sto dizu auto sa ludakom za volanom, umesto da ga spuste, da ne bi udruzenim snagama ubili nekoga, i policajca koji se mota i promatra sta se desava(dobro da i on svojim mobilnim aparaticem nije snimao), umesto da mu je prosvirao lobanju na mestu.Molim dezurnog da mi ne banuje komentar zbog mozda nekome neprikladnih reci, ali garantujem da ce svaki psihijatrijski pregled potvrditi moju klasifikaciju istih. I ludak i budala su medicinski termini, i kao takvi ne mogu se smatrati uvredom, vec konstatacijiom i cinjenicnim stanjem. Hvala lepo i laku noc!

Viktor

pre 12 godina

Bar zamutite tablice, lepo se vidi da je NS 309 077.
Kakav god da je prekrsaj napravljen to nije krivicno delo, tako da bi trebalo da zastitie podatke o licnosti.

Nele

pre 12 godina

(Marko, 6. novembar 2011 20:25)

Zavaljujuci "poltronima" druge zemlje zive normalno. U normalnim zemljama nije normalno da neko istovari na sred ulice sut i da svi cute ko telad, na primer. Zato za tebe je on poltron za mene decko kome je to bilo zanimljivo i to sve snimio. Niti je ikoga zvao niti je ikoga cinkario. Zbog takvih "casnih" ljudi kao ti nama i jeste ovako u zemlji.

Uros

pre 12 godina

Kradja, bolje reci, oruzanja pljacka koja za cilj ima uzimanje automobila je veoma stresan cin za svakog musakarca. Ovde svakako nije cilj odblokiranje saobracaja jer je covek bio prisutan. U pitanju je klasicna oruzana pljacka. Tako da je sasvim normalno da je covek pokusao da pobegne.

A13X

pre 12 godina

U čemu je razlika ovlašćenja saobraćajca na pauku i saobraćajaca na sledećem snimku

http://www.youtube.com/watch?v=rpprtTgo8nM

Toliko o našoj policiji. A o vozaču auta samo sledeće "naljutio se kmet na selo pa sam sebi odsekao Q"

coyote

pre 12 godina

Svaka cast majstore ! Skidam ti kapu ! Ja sam jednom dosao u iskusenje da im iscupam kljuc iz kamiona dok su mi dizali auto bahati panduri ! Pokazao si im da su glupavi !

Jovan Mitrovic

pre 12 godina

Ne braneci vozaca koji za ovo svakako treba da odgovara, postoji ista odgovornost i radnika parking servisa i policajca koji je UVEK uz njih, sto nisu obustavili podizanje vozila u kome se nalazi neka osoba. On im je verovatni rekao: "spustite mi auto, platicu kaznu" a oni su mu verovatno odgovorili: "Hocemo k..., dodji u Parkig servis i plati, pa ga uzmi". Ovolika kolicina besa ne bi bila moguca bez maksimalnopg prvociranja od strane radnika ps i policajca.
Uglavnom pazim gde parkiram ali kada bi pauk odneo vozilo, prijavio bi kradju vozila jer mene niko nije obavestio da mi je vozilo odneto.

Mario Bros

pre 12 godina

Umesto da grade 10x više podzemnih garaža i za zgrade propišu da moraju da imaju ispod dovoljan broj parking mesta za stanare, nadležni mutavo gledaju kako broj vozila raste. Ubiraju nenormalne sume za registraciju godišnje, gorivno najskuplje na Svetu, a parking mesta ni blizu dovoljno.

Imate za ove kamiončiće, imate za njihova skladišta odveženih vozila, imate za plate ovih otimača, a parkirališta da pravite e za to nemate, jer od čega bi živeli i otimali. Bando. Baš me briga za ovaj jedan slučaj sa snimka, nebitan je. Sutra ću ga zaboraviti. Ali ću i sutra i prekosutra da čekam po petnaest minuta da nađem jedno mesto za parking.

maxx

pre 12 godina

Čitam komentare u kojima pise da se to dogodilo u NS (pre komentarisanja procitati teks vesti-čitavu jednu rečenicu), nije dogodilo se u BG, ali to se sada nije vazno.
Činjenica je za volanom poremećen čovek, da je noramalan to ne bi radio i treba da ga smeste u ludnicu i bace ključ.
A šta uopšte radi policija, vidi se policijski auto, čuje se motorola i vidi se pandur koji se šeta u pozadini?
Da se ovo dogodilo u npr.Americi pandur bi pucao u gume, u hladnjak auta
i najmanje 30 policajaca bi se sjatilo da uhapsi retarda.
Pukli smo kao narod i država, pukli skroz....

Goran

pre 12 godina

pauk nije kazna, vec sredstvo da se ukloni vozilo sa zelene povrsine, ispred necije kapije ili sa nekog drugog mesta, gde ometa saobracaj. Ako je vozac u kolima, zasto su ga uopste kacili? Svi znamo kako se ponekad, ljudi na pauku, izivljavaju. Ovo je, siguran sam, jedan od takvih primera.

Uros

pre 12 godina

Parking servis zivi od "kradje" automobila. Oni imaju dovoljno vozila da mogu da zavedu red, ali onda ne bi imali posla. Ovako kradu ljudima automobile i lepo zive. Ako je covek tu zasto ga odnosi?

Pozdrav iz Amerike

pre 12 godina

@Zoki
Zoki, prvo-u Americi ne postoji komunalna policija, vec je lokalna zaduzena za sve-i parking i javni red i mir... ovde je sve bilo ugrozeno, pa bi ga americki pandur izveo iz kola, i propisno"smirio", i odveo na nocenje u stanicu... a nas pandur cacka nos i posmatra!

advokat ali drveni

pre 12 godina

decko je bio u autu isprovociran od sluzbe za odnosenje koji su uporno hteli da mu odnesu auto radi zarade. Dobio je "blackout" pao u afekat i sa time preziveo stres, sto se odrazava i sada na njegovo zdravstveno stanje. Organ bezbednosti nije nista ucinio da situaciju smiri i dovede u red koja bih bila bezbedna za sve ucesnike.
Policajca suspendovati jer ne vrsi duznost kako mu pravila sluzbe nalazu, a preduzece za odnosenje kazniti sa oduzimanjem licence za rad, i novcanom kazom od 100000$
moze i ovako

realista

pre 12 godina

Interesantno je čitati ove komentare.
Odjednom svi postanu profesionalci za to "šta se zapravo desilo" i svi vrlo brzo nađu krivca za sve probleme Srbije... Iz mračnog i vrlo lošeg snimka gde se jako malo vidi i još manje čuje za sekundu u svojim glavama smisle scenario koji opravdava njihovo trenutno raspoloženje nakon odgledanog snimka...
Znate šta mene najviše ovde plaši, što je 90% komentara puno mržnje i nerazumevanja, možda je ovaj čovek imao potpuno opravdan razlog da učini ono što je učinio ali koliko vidim to niko ni ne pominje kao opciju.

...Puno predrasuda je ovde prisutno (među komentatorima) a to je veći problem od jednog vozač...

Anja

pre 12 godina

@Zoki, ovo se desilo u Beogradu a ne u Novom Sadu, nisi koncentrisan dok citas tekst. :) Inace, na TV-u je objavljeno, a izgleda da vecina komentatora to nije videla ni cula, da je ovaj mladi siledzija uskocio u auto u momentu kada je pauk poceo da podize vozilo! Njegova neverovatna bahatost i divljanje, kojim je ugrozio sigurnost mnogih oko sebe, se odlicno videla na TV snimku! Cist nadrealizam, ja nisam mogla da verujem. :)

Igor

pre 12 godina

Ne shvatam,ovaj razvaljuje pauka,a pandur stoji sa strane i gleda to?!? pa ovaj ludak je mogao nekog da zgazi!
Toliko o nasoj policiji...trebao je da ga izvuce iz vozila, i veze za branik, sve sa upotrebom sluzbene palice!

andrija

pre 12 godina

Ne razumem o cemu vi ovde diskutujete.

Ovog lika u kolima je trebalo na silu izvuci iz auta i pravac u zatvor, a ne gledati kako ugrozava svoju i tudju sigurnost. Mogao je da ubije nekog.

Pobesneli max

pre 12 godina

Ne razumem potrebu pojedinaca da brane ponasanje ovog vozaca. Ne ulazeci u to da li je covek u pravu, da li je "pauk" trebao ili ne da ga "odnosi"...ovakvo ponasanje vozaca automobila je BOLESNO. Ovaj covek je za kvalitetne psihotestove, da se vdi da li uopste treba da seda za volan. Ovo je prevazislo saobracajnu bezbednost.

Geronimo

pre 12 godina

Ljudi su vrlo brzi na osudi, da li je čovek pijan ili ne se ne vidi na snimku, a stvar je principa i ja za toliko mogu da ga razumem. Koga je nepravedno pokupio pauk (a ima nas dosta) zna tačno o čemu govorim. Pre par godina su u podne postavili znak za zabranjeno parkiranje i do 16h pokupili sva kola koja su tu bila parkirana (po starom, pre znaka dozvoljenom). Niko ne govori o tome da čovek ne treba da plati kaznu za nepropisno parkiranje (odgovarajuća kazna za prekršaj), problem je u nasilnom sprovođenju "usluga" parking servisa... to što gledate po americi da se odvlače kola je uglavnom situacija kod ne vraćanja kredita. Kada je prisutan vlasnik, ne postoji potreba za odvoženjem vozila... to što mi imamo nizak prag osećaja o ljudskim pravima je samo naš problem...

sx

pre 12 godina

1. Vozilo je bilo parkirano na sred raskrsnice na pesackom prelazu.
2. Na snimku se vidi da je vozilo vec delimicno podignuto. Takodje, pauk na snimku nije ni podizao ni spustao vozilo
3. U automobilu se nalazio vozac. Da li je on bio u vozilu od pocetka akcije ili je naknadno usao u vozilo kada je pauk vec poceo da ga podize, to ne znamo. Zano samo da je u pitanju bahati vozac.

Mislim da se desilo sledece. Vozilo je nepropisno parkirano, pauk je dosao da ga odnese i poceli su akciju. Onda se pojavio vlasnik i poceo da se prepire. Autmobil je u tom trenutku vec bio u "vazduhu". Ljuti vlasnik uskace u vozilo, pokrece motor i mi od tog trenutka imamo snimak.

Trebalo bi da se javi neko ko je bio ocevidac ili ucesnik ovog dogadjaja.

Cochese

pre 12 godina

Pauk ne sme da podize vozilo u kojem je covek. Ocigledno je vlasnik vozila uleteo u auto kad su radnici Parking Servisa podizali automobil.
Pretpostavljam samo da se snimak zavrsava dolaskom inteventne jedinice MUP-a, jer nije ni lud saobracajni policajac da se zeza sa ovakvim situacijama.

Neko je napisao da nema gde da se stane u BG na 15ak min a da te pauk ne pokupi.. Svako parking mesto u bilo kojoj zoni ti dozvoljava 15 minuta besplatnog parkiranja pa se tek onda naplacuje prvi sat.
Sluzio sam civilnu vojsku na puku i znam kakve su im procedure, tako da sam ubedjen da je dosla interventna policija i resila bahatost.

Dx

pre 12 godina

Pandur je kriv. Trebao je pijanog i nuracunljivog vozaca uhapsiti, ili ako nije vozio zbog ometanja sluzbenog lica. Nikako nije smeo dizti kola sa covekom unutra.

Sve je jadnije

pre 12 godina

StrucnjaC slazem se sa tobom. Ispada na kraju da je parking servis veci najveci zakon koji ne postuje ni ljude ni zakon Srbije. Ne shvatam da neko sme da podize auto kada je neko u kolima.
Srbijo moja tuzna sve si vise ruzna.

Sanja

pre 12 godina

On je naisao u trenutku kada su hteli da mu podignu vozilo, molio ih je da to ne ucine i ponudio da plati. Ali posto nisu zeleli, on se iznervirao i zainatio, i ucinio ovo sto vidite. Bio je pijan, posle je priveden i noc je proveo u policijskoj stanici.

Marko

pre 12 godina

Sve sami strucnjaci, a niko ni da pomisli da je mozda pijani vlasnik automobila sedeo u kaficu i da je kasno video da mu pauk vec podize auto i u tom trenutku izleteo iz kafica i popeo se unutura. Najmanji problem uci u auto koji siguno nije bio podignut na najvisu tacku. A onda je krenuo show program za sve posmatrace i ovog poltrona koji snima ovo i vice da ovog coveka treba velicati!!! Ironija ili ne u njegovom glasu, poltron je samo takav.

grbavi

pre 12 godina

e tako se to radi
nije ni chudo pored onakvog minoistra shto policija ne zna svoja ovlashcenja i kako da postupi sa vozachem koji pravi prekrshaj

a ovde koliko vidim parking servis ce platiti shtetu sa sve izvinjavanjem bolidi

Pedja

pre 12 godina

Ovde se vide dve stvari
1. vozač ili nije normalan ili je drogiran, o nivou bahatosti nije potrebno ni komentarisati.
2. Ovakav automobil uništava samo onaj koji je do njega došao na lak ili nepošten način, dakle ili lopov ili sin bogataša.

Moje mišljenje je da mu treba naplatiti i oštećenje pauka i poslati ga u zatvor zbog ugrožavanja bezbednosti prisutnih.

Nikola

pre 12 godina

Zakonska regulativa je izuzetno jasna, a za pravilnike kao akte nize pravne snage ne znam, niti me zanima. Vozilo se nece prikaciti na pauk ako je vlasnik u mogucnosti da sam ukloni vozilo. Ako je vozilo natovareno na kamion a vlasnik se u medjuvremenu pojavi, vozilo ce se spustiti. Igrom slucaja sam pricao za vozacima Parking servisa. Na ovo sto sam naveo, oni su rekli da je sve to tacno, ali da oni nikad nece da spustaju vozilo ako je vec natovareno a vozac se pojavi, jer im je to princip (osim ako se ,,dogovore"). O tome da je zadrzavanje vozila dok se ne izmire dugovi prema parking servisu iznuda, necemo ni pricati. Kada me budu odneli na parking, zvacu MUP i reci cu da sam zrtva krivicnog dela iznude od strane JKP Parking Servisa. Za razliku od histerije ovog pacijenta, to je prava i primerena reakcija. A mislim da se i Ustavni sud oglasio po ovom pitanju, mada je to kod nas, na ogromnu zalost, poslednja stvar koja se uzima u obzir.

Aki

pre 12 godina

1)Vozaca pauka treba otpustiti jer je ugrozio tudji zivot i imovinu svoje firme i tudjeg lica
2)Nikako nije smeo da dize vozilo u kom je neka osoba
3)Morao je da zapise broj tablica i pozove policiju

Ovo se desava kad se zakon slepo postuje. Opasno i neodgovorno.

Zoki

pre 12 godina

U Americi se ovakvim glupostima bavi komunalna policija, a ne ona prava koja je zadužena za red i mir. Prema tome, od lisica i potezanja pištolja nema ništa. Da budem precizniji, komunalna policija napiše kaznu, a privatne kompanije odvuku automobil. Takođe, u Americi niko ne bi nosio automobil ako je tu vlasnik koji može sam da ga skloni. To ne znači da vlasnik automobila ne bi dobio kaznu koju treba da plati, kao da mu je automobil odvezen.

Ovo što se desilo u Novom Sadu je neverovatno, ali Srbija je zaista zemlja čuda.

Bg

pre 12 godina

Zasto se u komentarima ne pominje odakle nekome pravo da se parkira na pesackom prelazu, u suprotnom smeru i da se "ladno" ode na picence u kafic, kao da je to nesto najnormalnije i opste prihvatljivo svuda na svetu?! Jedan takav bolesnik je prosle godine, na Banovom Brdu blokirao tramvajski saobracaj, jer se "slucajno" parkirao malo ukoso, pa nagazio sine, i to u sred saobracajnog spica! Beograd je vec prepun huligana svih vrsta, a sada nas posecuju i oni sa strane! Hapsite te barabe sve odreda, Padinjak place za njima, posla tamo koliko hoces!

Goksi

pre 12 godina

hehehe... Kume, ajd' u 100 marke da je auto službeni, inače ne bi ovako divljao sa njim !!! A inače, u ovom slučaju se ne zna ko je luđi !!! Sve bih ja to na radnu terapiju, i ovog Fanđa i pandura turistu i ove mučenike iz parking servisa koji su u ovom slučaju bili kolateralna šteta !

mislim stvarno

pre 12 godina

Pa zna se da kazne sluze za popunjavanje budzeta a ne za poboljsanje bezbednosti saobracaja ili parkiranja u gradu. Tuzno i sramno...

StrucnjaC

pre 12 godina

Da bi se ovaj incident pravilno sagledao neophodne su neke cinjenice koje se na snimku ne vide.

Prvo, ako su ljudi iz Parking servisa poceli da podizu vozilo u kome su se nalazili ljudi nacinili su veoma grubi prekrsaj, jer su ugrozili bezbednost: coveka u vozilu, radnika Parking servisa, okolnih gradjana i saobracajne policije. Ko god je naredio tu budalastinu mora da odgovara!

Drugo, nije jasno da li je ovom cirkusu prethodio bilo kakav dijalog izmedju vozaca i policije. Saobracajni policajac je bio duzan da vozacu naredi da napusti vozilo. Ako toga nije bilo napravljena je gruba greska i u svakoj normalnoj zapadnoj zemlji vozac bi isetao slobodan, zbog GRESKE U PROCEDURI! Sta mislite, zasto americki policajci svakojakom oloshu citaju prava kad im stave lisice na ruke? E pa zato sto ako ih ne procitaju prave gresku u proceduri i olosh ide na slobodu, bez ijedne sekunde sudjenja!

Ako ja policija naredila vozacu da izadje, a ovaj nije hteo mogli su da ga izvuku na silu na 500 nacina: suzavac bombom kroz razbijeno staklo, busenjem guma, forsiranjem brave itd. Ali oni su odabrali 501. koji nema veze s pamecu!

Sve u svemu ako uopste dodje do sudjenja u vezi sa ovim bice tu mnogo stvari koje ce morati da se razjasne!

Iva

pre 12 godina

Ne mogu da verujem da postoje pojedinci koji brane ovog bahatog i pijanog idiota. Da li to sto sedi u Strahinjica Bana i vozi besna kola znaci da moze da se ponasa kako hoce?! Za sve neupucene i neinformisane on je napravio prekrsaj nepropisnim parkiranjem i naravno da su drzavni organi trebali da reaguju. Proslo je vreme devedesetih i bahatog ponasanja. Shvatite to i ne branite takve mediokritete. Zapitajte se samo da je takav lik seo u auto sa 1.2 promila alkohola i nastavio da vozi... da li bi ste se osecali sigurno?!

ky3ma

pre 12 godina

Mislim da bi trebalo cuti i misljenje vozaca. Desilo mi se jednom da me pauk napadne nakon 3 minuta stajanja na nekom potpuno bzvz mestu a da nije jasno niti da je parking niti da nije. Na kraju ako auto ne ometaq saobracaj onda se na njega samo primenjuje kazna za parkiranje a ne i nosenje paukom. I ne znam da li ste primetili ali je znak za zabranjeno parkiranje ali ne i zaustavljenje potpuno nestao sa ulica. Nisam ga video ne secam se. To je valjda da bi smo prilikom svakog zaustavljanja morali da platimo harač zvani parking. Na kraju kada ti se desi svakavih gluposti sa parkiranjem i slicno može da se desi i da živci popuste a ja mislim da je to ovde slučaj. Inače ovaj auto nije skupocen, moguće ga je zaraditi poštenim radom a takođe je moguće svratiti tu i poslovno i slično. Cela priča je verovanje u parking servis + policiju ili u moguće razloge+okidač za ovaj postupak. Mene je život naučio da mi je ova država dušman, lažov, lopov, neprijatelj, zlotvor. Nikada joj ne verujem, pa ni u dobre namere.

Милош

pre 12 godina

Поглед из Калифорније: полицајац би упуцао возача док не повреди некога. Можда то није демократија, али ово на снимку је анархија.

wroom1975

pre 12 godina

Pa sad...ajde ovaj ludak u autu, ali se postavlja pitanje odakle pravo policiji i parking servisu da nosi vozilo u kome ima ljudi? Po zakonu NE SME, pa makar unutra bili i ovakvi ludaci kao sto je ovaj.
Sudeci po ovom snimku SVI su krivi za nesto...od policije pa do ovog vozaca, niko nije postovao zakon!

Milan Gligorijević

pre 12 godina

Neverovatna jednostranost prethodnih komentatora. Ne ulazeći u zaista nepametno ponašanje vozača, jasno je da uopšte nije smeo biti podizan auto sa vozačem u njemu! Svrha uklanjanja auta paukom uz naplatu nije kažnjavanje (kazna se plaća posebno), već UKLANJANJE kola, a kada je vozač u njima on to može da učini i bez pauka. Pritom je i ZABRANJENO dizanje kola sa vozačem. Nažalost, pauk nije tu da omogući bolji saobraćaj, već da se po svaku cenu otmu pare. U tome je problem.

Marko

pre 12 godina

Parking servis je privatna firma!!!!! Tako da ona nema pravo da nosi vozila i naplacuje kazne. U normalnoj zemlji kad se nekome uzme nesto i neces da mu vratis dok ti ne da pare se zove IZNUDA!!!!

Prle

pre 12 godina

Da li je dotični ušao u kola koja je pauk već podigao, ili je bio u automobilu dok su ga dizali. Psihološki profil vozača je jasan, ali više me brine neprofesionalnost službenih lica koja bode oči.

posmatrac

pre 12 godina

Kako su to njega "nosili" ako je on unutra? A to sto je sa NS tablama ili bilo kojim drugim osim BG je prepoznatljivo u odnosu na pauka. Vozila iz drugih mesta imaju prioritet pri odnosenju!!! U ostalom, ovo se moze videti i u drugim gradovima. U nekim zabacenim ulicama se odnose vozila koja tehnicki gledano verovatno nisu 100% ispravno parkirana ali nikoga ne ugrozavaju. S druge strane neverovatan broj automobila i drugih transportnih sredtava stoje parkirana u desnoj traci cak i u blizini raskrsnica ometajuci saobracaj. Njih niko ne sklanja i ako njihovi vlasnici ta vozila parkiraju na tim mestima svakodnevno.

kole

pre 12 godina

Siledžija koji je veoma opasan.
Koliko je promišljen vidi se, pošto je izabrao da mesto kazne od 5000 din,
napravi štetu na kolime od preko 1000eur + pauk, a kazna ga tek čeka.

dusan

pre 12 godina

Pa na prvom mestu uopste nije jasno kako je on mogao da se nalazi u kolima dok su mu dizali auto. Verovatno se radi o drskosti saobracajca koji je hteo da odnese kola coveku koji se nalazio u njima.

Pex

pre 12 godina

Jedino sto ne razumem policijsku motorolu i ne razumem da li je policajac zvao pojacanje, ali video sam da se ni ne trudi da ga spreci u divljanju.. Lepo skota izvuce napolje, baci na asfalt i izmlati ga pendrekom da ne zna ni kako se zove. Cisto zato sto je bezobrazan, a onda zbog remecenja reda.. E sad, ili je zvao pojacanje, ili nije smeo da pridje skotu, to ne znam...

EU

pre 12 godina

Kada se kod nas prica o kaznama stalno se cuje:kazna nije resenje!?
A sta ce sa ovim i njemu slicnim,a ima ih ko pleve?
Mozda treba da mu se policija izvini? No,ako je ministrov sin?!

Kimi

pre 12 godina

Za slučaj da policija nije zapisala registraciju ovog divljaka, što je malo verovatno ali sa našom policijom se nikada ne zna, na ovom snimku se ona jasno vidi i glasi NS-309-077. Pa gospodo imate sve podatke koje su vam neophodne da dotičnog privedete, šta čekate!

Radojica

pre 12 godina

Slika i prilika današnjeg Srbina. Pije u najskupljem delu grada a nema 5000 da plati kaznu za parking.

Hoćemo li saznati kako se zove ovaj "junak" ? I kako mu se zove tata, čim ga nisu za glavu izvadili iz auta ?

Petar

pre 12 godina

A šta saobraćajni policajci za to vreme rade i kolika je šteta načinjena vozilu pauka ovakvim vandalskim činom? Kako su policajsci smeli da dozvole da vozač pri interveniciji pauka uđe u svoje vozilo i da se još ovako kako se vidi ponaša. Zbogom demokratijo...

lepi

pre 12 godina

A koliko je ovo kaznenih poJena?
Scena je savršena.
Službenici parking servisa podižu automobil sve sa ludakom u kolima, policajac se šetka okolo ko turista, a o čudu za volanom šta reći...

Radojica

pre 12 godina

Slika i prilika današnjeg Srbina. Pije u najskupljem delu grada a nema 5000 da plati kaznu za parking.

Hoćemo li saznati kako se zove ovaj "junak" ? I kako mu se zove tata, čim ga nisu za glavu izvadili iz auta ?

lepi

pre 12 godina

A koliko je ovo kaznenih poJena?
Scena je savršena.
Službenici parking servisa podižu automobil sve sa ludakom u kolima, policajac se šetka okolo ko turista, a o čudu za volanom šta reći...

Milan Gligorijević

pre 12 godina

Neverovatna jednostranost prethodnih komentatora. Ne ulazeći u zaista nepametno ponašanje vozača, jasno je da uopšte nije smeo biti podizan auto sa vozačem u njemu! Svrha uklanjanja auta paukom uz naplatu nije kažnjavanje (kazna se plaća posebno), već UKLANJANJE kola, a kada je vozač u njima on to može da učini i bez pauka. Pritom je i ZABRANJENO dizanje kola sa vozačem. Nažalost, pauk nije tu da omogući bolji saobraćaj, već da se po svaku cenu otmu pare. U tome je problem.

Pex

pre 12 godina

Jedino sto ne razumem policijsku motorolu i ne razumem da li je policajac zvao pojacanje, ali video sam da se ni ne trudi da ga spreci u divljanju.. Lepo skota izvuce napolje, baci na asfalt i izmlati ga pendrekom da ne zna ni kako se zove. Cisto zato sto je bezobrazan, a onda zbog remecenja reda.. E sad, ili je zvao pojacanje, ili nije smeo da pridje skotu, to ne znam...

Prle

pre 12 godina

Da li je dotični ušao u kola koja je pauk već podigao, ili je bio u automobilu dok su ga dizali. Psihološki profil vozača je jasan, ali više me brine neprofesionalnost službenih lica koja bode oči.

Marko

pre 12 godina

Parking servis je privatna firma!!!!! Tako da ona nema pravo da nosi vozila i naplacuje kazne. U normalnoj zemlji kad se nekome uzme nesto i neces da mu vratis dok ti ne da pare se zove IZNUDA!!!!

Милош

pre 12 godina

Поглед из Калифорније: полицајац би упуцао возача док не повреди некога. Можда то није демократија, али ово на снимку је анархија.

Petar

pre 12 godina

A šta saobraćajni policajci za to vreme rade i kolika je šteta načinjena vozilu pauka ovakvim vandalskim činom? Kako su policajsci smeli da dozvole da vozač pri interveniciji pauka uđe u svoje vozilo i da se još ovako kako se vidi ponaša. Zbogom demokratijo...

posmatrac

pre 12 godina

Kako su to njega "nosili" ako je on unutra? A to sto je sa NS tablama ili bilo kojim drugim osim BG je prepoznatljivo u odnosu na pauka. Vozila iz drugih mesta imaju prioritet pri odnosenju!!! U ostalom, ovo se moze videti i u drugim gradovima. U nekim zabacenim ulicama se odnose vozila koja tehnicki gledano verovatno nisu 100% ispravno parkirana ali nikoga ne ugrozavaju. S druge strane neverovatan broj automobila i drugih transportnih sredtava stoje parkirana u desnoj traci cak i u blizini raskrsnica ometajuci saobracaj. Njih niko ne sklanja i ako njihovi vlasnici ta vozila parkiraju na tim mestima svakodnevno.

kole

pre 12 godina

Siledžija koji je veoma opasan.
Koliko je promišljen vidi se, pošto je izabrao da mesto kazne od 5000 din,
napravi štetu na kolime od preko 1000eur + pauk, a kazna ga tek čeka.

StrucnjaC

pre 12 godina

Da bi se ovaj incident pravilno sagledao neophodne su neke cinjenice koje se na snimku ne vide.

Prvo, ako su ljudi iz Parking servisa poceli da podizu vozilo u kome su se nalazili ljudi nacinili su veoma grubi prekrsaj, jer su ugrozili bezbednost: coveka u vozilu, radnika Parking servisa, okolnih gradjana i saobracajne policije. Ko god je naredio tu budalastinu mora da odgovara!

Drugo, nije jasno da li je ovom cirkusu prethodio bilo kakav dijalog izmedju vozaca i policije. Saobracajni policajac je bio duzan da vozacu naredi da napusti vozilo. Ako toga nije bilo napravljena je gruba greska i u svakoj normalnoj zapadnoj zemlji vozac bi isetao slobodan, zbog GRESKE U PROCEDURI! Sta mislite, zasto americki policajci svakojakom oloshu citaju prava kad im stave lisice na ruke? E pa zato sto ako ih ne procitaju prave gresku u proceduri i olosh ide na slobodu, bez ijedne sekunde sudjenja!

Ako ja policija naredila vozacu da izadje, a ovaj nije hteo mogli su da ga izvuku na silu na 500 nacina: suzavac bombom kroz razbijeno staklo, busenjem guma, forsiranjem brave itd. Ali oni su odabrali 501. koji nema veze s pamecu!

Sve u svemu ako uopste dodje do sudjenja u vezi sa ovim bice tu mnogo stvari koje ce morati da se razjasne!

Kimi

pre 12 godina

Za slučaj da policija nije zapisala registraciju ovog divljaka, što je malo verovatno ali sa našom policijom se nikada ne zna, na ovom snimku se ona jasno vidi i glasi NS-309-077. Pa gospodo imate sve podatke koje su vam neophodne da dotičnog privedete, šta čekate!

ky3ma

pre 12 godina

Mislim da bi trebalo cuti i misljenje vozaca. Desilo mi se jednom da me pauk napadne nakon 3 minuta stajanja na nekom potpuno bzvz mestu a da nije jasno niti da je parking niti da nije. Na kraju ako auto ne ometaq saobracaj onda se na njega samo primenjuje kazna za parkiranje a ne i nosenje paukom. I ne znam da li ste primetili ali je znak za zabranjeno parkiranje ali ne i zaustavljenje potpuno nestao sa ulica. Nisam ga video ne secam se. To je valjda da bi smo prilikom svakog zaustavljanja morali da platimo harač zvani parking. Na kraju kada ti se desi svakavih gluposti sa parkiranjem i slicno može da se desi i da živci popuste a ja mislim da je to ovde slučaj. Inače ovaj auto nije skupocen, moguće ga je zaraditi poštenim radom a takođe je moguće svratiti tu i poslovno i slično. Cela priča je verovanje u parking servis + policiju ili u moguće razloge+okidač za ovaj postupak. Mene je život naučio da mi je ova država dušman, lažov, lopov, neprijatelj, zlotvor. Nikada joj ne verujem, pa ni u dobre namere.

dusan

pre 12 godina

Pa na prvom mestu uopste nije jasno kako je on mogao da se nalazi u kolima dok su mu dizali auto. Verovatno se radi o drskosti saobracajca koji je hteo da odnese kola coveku koji se nalazio u njima.

sx

pre 12 godina

1. Vozilo je bilo parkirano na sred raskrsnice na pesackom prelazu.
2. Na snimku se vidi da je vozilo vec delimicno podignuto. Takodje, pauk na snimku nije ni podizao ni spustao vozilo
3. U automobilu se nalazio vozac. Da li je on bio u vozilu od pocetka akcije ili je naknadno usao u vozilo kada je pauk vec poceo da ga podize, to ne znamo. Zano samo da je u pitanju bahati vozac.

Mislim da se desilo sledece. Vozilo je nepropisno parkirano, pauk je dosao da ga odnese i poceli su akciju. Onda se pojavio vlasnik i poceo da se prepire. Autmobil je u tom trenutku vec bio u "vazduhu". Ljuti vlasnik uskace u vozilo, pokrece motor i mi od tog trenutka imamo snimak.

Trebalo bi da se javi neko ko je bio ocevidac ili ucesnik ovog dogadjaja.

Marko

pre 12 godina

Sve sami strucnjaci, a niko ni da pomisli da je mozda pijani vlasnik automobila sedeo u kaficu i da je kasno video da mu pauk vec podize auto i u tom trenutku izleteo iz kafica i popeo se unutura. Najmanji problem uci u auto koji siguno nije bio podignut na najvisu tacku. A onda je krenuo show program za sve posmatrace i ovog poltrona koji snima ovo i vice da ovog coveka treba velicati!!! Ironija ili ne u njegovom glasu, poltron je samo takav.

Pedja

pre 12 godina

Ovde se vide dve stvari
1. vozač ili nije normalan ili je drogiran, o nivou bahatosti nije potrebno ni komentarisati.
2. Ovakav automobil uništava samo onaj koji je do njega došao na lak ili nepošten način, dakle ili lopov ili sin bogataša.

Moje mišljenje je da mu treba naplatiti i oštećenje pauka i poslati ga u zatvor zbog ugrožavanja bezbednosti prisutnih.

Bg

pre 12 godina

Zasto se u komentarima ne pominje odakle nekome pravo da se parkira na pesackom prelazu, u suprotnom smeru i da se "ladno" ode na picence u kafic, kao da je to nesto najnormalnije i opste prihvatljivo svuda na svetu?! Jedan takav bolesnik je prosle godine, na Banovom Brdu blokirao tramvajski saobracaj, jer se "slucajno" parkirao malo ukoso, pa nagazio sine, i to u sred saobracajnog spica! Beograd je vec prepun huligana svih vrsta, a sada nas posecuju i oni sa strane! Hapsite te barabe sve odreda, Padinjak place za njima, posla tamo koliko hoces!

Anja

pre 12 godina

@Zoki, ovo se desilo u Beogradu a ne u Novom Sadu, nisi koncentrisan dok citas tekst. :) Inace, na TV-u je objavljeno, a izgleda da vecina komentatora to nije videla ni cula, da je ovaj mladi siledzija uskocio u auto u momentu kada je pauk poceo da podize vozilo! Njegova neverovatna bahatost i divljanje, kojim je ugrozio sigurnost mnogih oko sebe, se odlicno videla na TV snimku! Cist nadrealizam, ja nisam mogla da verujem. :)

EU

pre 12 godina

Kada se kod nas prica o kaznama stalno se cuje:kazna nije resenje!?
A sta ce sa ovim i njemu slicnim,a ima ih ko pleve?
Mozda treba da mu se policija izvini? No,ako je ministrov sin?!

Sanja

pre 12 godina

On je naisao u trenutku kada su hteli da mu podignu vozilo, molio ih je da to ne ucine i ponudio da plati. Ali posto nisu zeleli, on se iznervirao i zainatio, i ucinio ovo sto vidite. Bio je pijan, posle je priveden i noc je proveo u policijskoj stanici.

Pobesneli max

pre 12 godina

Ne razumem potrebu pojedinaca da brane ponasanje ovog vozaca. Ne ulazeci u to da li je covek u pravu, da li je "pauk" trebao ili ne da ga "odnosi"...ovakvo ponasanje vozaca automobila je BOLESNO. Ovaj covek je za kvalitetne psihotestove, da se vdi da li uopste treba da seda za volan. Ovo je prevazislo saobracajnu bezbednost.

andrija

pre 12 godina

Ne razumem o cemu vi ovde diskutujete.

Ovog lika u kolima je trebalo na silu izvuci iz auta i pravac u zatvor, a ne gledati kako ugrozava svoju i tudju sigurnost. Mogao je da ubije nekog.

Igor

pre 12 godina

Ne shvatam,ovaj razvaljuje pauka,a pandur stoji sa strane i gleda to?!? pa ovaj ludak je mogao nekog da zgazi!
Toliko o nasoj policiji...trebao je da ga izvuce iz vozila, i veze za branik, sve sa upotrebom sluzbene palice!

Nikola

pre 12 godina

Zakonska regulativa je izuzetno jasna, a za pravilnike kao akte nize pravne snage ne znam, niti me zanima. Vozilo se nece prikaciti na pauk ako je vlasnik u mogucnosti da sam ukloni vozilo. Ako je vozilo natovareno na kamion a vlasnik se u medjuvremenu pojavi, vozilo ce se spustiti. Igrom slucaja sam pricao za vozacima Parking servisa. Na ovo sto sam naveo, oni su rekli da je sve to tacno, ali da oni nikad nece da spustaju vozilo ako je vec natovareno a vozac se pojavi, jer im je to princip (osim ako se ,,dogovore"). O tome da je zadrzavanje vozila dok se ne izmire dugovi prema parking servisu iznuda, necemo ni pricati. Kada me budu odneli na parking, zvacu MUP i reci cu da sam zrtva krivicnog dela iznude od strane JKP Parking Servisa. Za razliku od histerije ovog pacijenta, to je prava i primerena reakcija. A mislim da se i Ustavni sud oglasio po ovom pitanju, mada je to kod nas, na ogromnu zalost, poslednja stvar koja se uzima u obzir.

Iva

pre 12 godina

Ne mogu da verujem da postoje pojedinci koji brane ovog bahatog i pijanog idiota. Da li to sto sedi u Strahinjica Bana i vozi besna kola znaci da moze da se ponasa kako hoce?! Za sve neupucene i neinformisane on je napravio prekrsaj nepropisnim parkiranjem i naravno da su drzavni organi trebali da reaguju. Proslo je vreme devedesetih i bahatog ponasanja. Shvatite to i ne branite takve mediokritete. Zapitajte se samo da je takav lik seo u auto sa 1.2 promila alkohola i nastavio da vozi... da li bi ste se osecali sigurno?!

Cochese

pre 12 godina

Pauk ne sme da podize vozilo u kojem je covek. Ocigledno je vlasnik vozila uleteo u auto kad su radnici Parking Servisa podizali automobil.
Pretpostavljam samo da se snimak zavrsava dolaskom inteventne jedinice MUP-a, jer nije ni lud saobracajni policajac da se zeza sa ovakvim situacijama.

Neko je napisao da nema gde da se stane u BG na 15ak min a da te pauk ne pokupi.. Svako parking mesto u bilo kojoj zoni ti dozvoljava 15 minuta besplatnog parkiranja pa se tek onda naplacuje prvi sat.
Sluzio sam civilnu vojsku na puku i znam kakve su im procedure, tako da sam ubedjen da je dosla interventna policija i resila bahatost.

Pozdrav iz Amerike

pre 12 godina

@Zoki
Zoki, prvo-u Americi ne postoji komunalna policija, vec je lokalna zaduzena za sve-i parking i javni red i mir... ovde je sve bilo ugrozeno, pa bi ga americki pandur izveo iz kola, i propisno"smirio", i odveo na nocenje u stanicu... a nas pandur cacka nos i posmatra!

Geronimo

pre 12 godina

Ljudi su vrlo brzi na osudi, da li je čovek pijan ili ne se ne vidi na snimku, a stvar je principa i ja za toliko mogu da ga razumem. Koga je nepravedno pokupio pauk (a ima nas dosta) zna tačno o čemu govorim. Pre par godina su u podne postavili znak za zabranjeno parkiranje i do 16h pokupili sva kola koja su tu bila parkirana (po starom, pre znaka dozvoljenom). Niko ne govori o tome da čovek ne treba da plati kaznu za nepropisno parkiranje (odgovarajuća kazna za prekršaj), problem je u nasilnom sprovođenju "usluga" parking servisa... to što gledate po americi da se odvlače kola je uglavnom situacija kod ne vraćanja kredita. Kada je prisutan vlasnik, ne postoji potreba za odvoženjem vozila... to što mi imamo nizak prag osećaja o ljudskim pravima je samo naš problem...

Goksi

pre 12 godina

hehehe... Kume, ajd' u 100 marke da je auto službeni, inače ne bi ovako divljao sa njim !!! A inače, u ovom slučaju se ne zna ko je luđi !!! Sve bih ja to na radnu terapiju, i ovog Fanđa i pandura turistu i ove mučenike iz parking servisa koji su u ovom slučaju bili kolateralna šteta !

advokat ali drveni

pre 12 godina

decko je bio u autu isprovociran od sluzbe za odnosenje koji su uporno hteli da mu odnesu auto radi zarade. Dobio je "blackout" pao u afekat i sa time preziveo stres, sto se odrazava i sada na njegovo zdravstveno stanje. Organ bezbednosti nije nista ucinio da situaciju smiri i dovede u red koja bih bila bezbedna za sve ucesnike.
Policajca suspendovati jer ne vrsi duznost kako mu pravila sluzbe nalazu, a preduzece za odnosenje kazniti sa oduzimanjem licence za rad, i novcanom kazom od 100000$
moze i ovako

realista

pre 12 godina

Interesantno je čitati ove komentare.
Odjednom svi postanu profesionalci za to "šta se zapravo desilo" i svi vrlo brzo nađu krivca za sve probleme Srbije... Iz mračnog i vrlo lošeg snimka gde se jako malo vidi i još manje čuje za sekundu u svojim glavama smisle scenario koji opravdava njihovo trenutno raspoloženje nakon odgledanog snimka...
Znate šta mene najviše ovde plaši, što je 90% komentara puno mržnje i nerazumevanja, možda je ovaj čovek imao potpuno opravdan razlog da učini ono što je učinio ali koliko vidim to niko ni ne pominje kao opciju.

...Puno predrasuda je ovde prisutno (među komentatorima) a to je veći problem od jednog vozač...

mislim stvarno

pre 12 godina

Pa zna se da kazne sluze za popunjavanje budzeta a ne za poboljsanje bezbednosti saobracaja ili parkiranja u gradu. Tuzno i sramno...

wroom1975

pre 12 godina

Pa sad...ajde ovaj ludak u autu, ali se postavlja pitanje odakle pravo policiji i parking servisu da nosi vozilo u kome ima ljudi? Po zakonu NE SME, pa makar unutra bili i ovakvi ludaci kao sto je ovaj.
Sudeci po ovom snimku SVI su krivi za nesto...od policije pa do ovog vozaca, niko nije postovao zakon!

Aki

pre 12 godina

1)Vozaca pauka treba otpustiti jer je ugrozio tudji zivot i imovinu svoje firme i tudjeg lica
2)Nikako nije smeo da dize vozilo u kom je neka osoba
3)Morao je da zapise broj tablica i pozove policiju

Ovo se desava kad se zakon slepo postuje. Opasno i neodgovorno.

Dx

pre 12 godina

Pandur je kriv. Trebao je pijanog i nuracunljivog vozaca uhapsiti, ili ako nije vozio zbog ometanja sluzbenog lica. Nikako nije smeo dizti kola sa covekom unutra.

Sve je jadnije

pre 12 godina

StrucnjaC slazem se sa tobom. Ispada na kraju da je parking servis veci najveci zakon koji ne postuje ni ljude ni zakon Srbije. Ne shvatam da neko sme da podize auto kada je neko u kolima.
Srbijo moja tuzna sve si vise ruzna.

Pravda za siromasnu Srbiju!!!

pre 12 godina

Da,da,da to su ti bahati BEOGDRADSKI tatini sinovi!!Tata je direktor upravnog odbora,stranke,javnog preduzeca!!Kupi tata kola i NEKA NEKO MOG SINA CIk ZAUSTAVI!Kakav bre zakon,ustav,pauk ili nedajboze policija!!Ma znate li vi da sam ja guzonjin sin!Moj tata je velika zverka i ja smem i coveka da ubijem-imam pare,tata ima MOC!Pretvorili smo se u najgore od najgorih!Ovakva nije bila ni Rusija ni Srbija u devedesetim!Jel treba da navedem KRIVCE za to???!!

Zoki

pre 12 godina

U Americi se ovakvim glupostima bavi komunalna policija, a ne ona prava koja je zadužena za red i mir. Prema tome, od lisica i potezanja pištolja nema ništa. Da budem precizniji, komunalna policija napiše kaznu, a privatne kompanije odvuku automobil. Takođe, u Americi niko ne bi nosio automobil ako je tu vlasnik koji može sam da ga skloni. To ne znači da vlasnik automobila ne bi dobio kaznu koju treba da plati, kao da mu je automobil odvezen.

Ovo što se desilo u Novom Sadu je neverovatno, ali Srbija je zaista zemlja čuda.

grbavi

pre 12 godina

e tako se to radi
nije ni chudo pored onakvog minoistra shto policija ne zna svoja ovlashcenja i kako da postupi sa vozachem koji pravi prekrshaj

a ovde koliko vidim parking servis ce platiti shtetu sa sve izvinjavanjem bolidi

Pravnik

pre 12 godina

Član 296. ZOBS-a jasno kaže "Uklanjanje vozila će se prekinuti ako se vozač pojavi na licu mesta i prihvati da ukloni vozilo." Takođe, član 296, kaže "Pravno lice, odnosno preduzetnik iz stava 5. ovog člana su odgovorni za sve nastale štete od započinjanja uklanjanja do preuzimanja vozila od strane vozača ili vlasnika, odnosno korisnika vozila.".

Tako da sve je jasno, u pitanju je pokušaj iznude u smislu člana 180 Krivičnog zakonika, od strane službenika Parking servisa, dok su policijski službenici saučesnici. Za delo iznude je minimalna zaprećena kazna 6 meseci zatvora, tako da su službenici parking servisa veoma hrabri s obzirom šta rade.

Vlada

pre 12 godina

Koja budala, zbog 7,500 RSD je unistio kola, ostetio pauk, a zaradice i dodatnu kaznu uz zatvor. Takva neracionalnost i pomucenost svsti moze da se vidi samo kod primeraka naseg naroda.

PRAVDA ZA PAUKA!

pre 12 godina

I kazete bilo je gore u 90'-tim godinama za vreme Slobe?Ljudi,mozda sam ja poludeo ili je ova Srbija postala nikad gora i crnja u svakom smislu te reci!

Zoki

pre 12 godina

@Pozdrav iz Amerike
Govorim o "Parking Enforcement Officers" koji se voze onim malim smešnim vozilima ili biciklima, a koji pišu kazne za parkiranje i ništa više. Ostatak policije se ne bavi tim stvarima, bar u malo većim gradovima.
PEO ne bi uopšte došao u situaciju da mu neko divlja u automobilu koji pokušava da odveze, jer policija ne odvozi pogrešno parkirane automobile. Ukoliko bi nekim slučajem bila potrebna policijska intervencija, pozvao bi u pomoć regularnu patrolu. To bi se verovatno završilo sa 4 policijskih kola i dve TV ekipe.
Ali niko ne bi pokušavao da odveze automobil, ako je vozač pojavio i sposoban je da sam vozi. Naravno, to vozača ne bi oslobodilo obaveze da plati kaznu.

Pauk Novi Sad

pre 12 godina

Ovo se sudeci po naglasku momaka koji se cuju na snimku sigurno nije desilo u Novom Sadu. Momci vise zvuce beogradski.
Coveku je sigurno pukao film jer nisu hteli da mu spuste auto kada je naisao. Ako mu naplate samo kaznu od 5000 gradske lopovske strukture nemaju nista od toga jer oni naplacuju odnosenje i to mogu samo ukoliko ODNESU auto i to kosta vise od kazne 9000. U Novom Sadu rade punom parom samo da namaknu sto vise novca dok ne prodju izbori. Odnose kola koja nikome ne smetaju samo zbog naplate odnosenja. Za nepropisno parkiranje po zakonu se iskljucivo naplacuje kazna a vozilo se sklanja samo ukoliko smeta.

maxx

pre 12 godina

Čitam komentare u kojima pise da se to dogodilo u NS (pre komentarisanja procitati teks vesti-čitavu jednu rečenicu), nije dogodilo se u BG, ali to se sada nije vazno.
Činjenica je za volanom poremećen čovek, da je noramalan to ne bi radio i treba da ga smeste u ludnicu i bace ključ.
A šta uopšte radi policija, vidi se policijski auto, čuje se motorola i vidi se pandur koji se šeta u pozadini?
Da se ovo dogodilo u npr.Americi pandur bi pucao u gume, u hladnjak auta
i najmanje 30 policajaca bi se sjatilo da uhapsi retarda.
Pukli smo kao narod i država, pukli skroz....

Ljubomir

pre 12 godina

@(nikola, 7. novembar 2011 01:31)
Ocigledno da je pravilnik u suprotnosti sa zakonom o bezbednosti saobracaja. Zakon je merodavan kao visi pravni akt.
Tip moze da ih dobije na sudu.

Jovan

pre 12 godina

E da su Policajci izvukli magarca napolje i izudarali ga (kako i zasluzuje), onda bi se ovde odmah nasli dusebriznici koji bi poceli da pisu o maltretiranju "dobrog decka" od strane Policije.

Goran

pre 12 godina

pauk nije kazna, vec sredstvo da se ukloni vozilo sa zelene povrsine, ispred necije kapije ili sa nekog drugog mesta, gde ometa saobracaj. Ako je vozac u kolima, zasto su ga uopste kacili? Svi znamo kako se ponekad, ljudi na pauku, izivljavaju. Ovo je, siguran sam, jedan od takvih primera.

Mario Bros

pre 12 godina

Umesto da grade 10x više podzemnih garaža i za zgrade propišu da moraju da imaju ispod dovoljan broj parking mesta za stanare, nadležni mutavo gledaju kako broj vozila raste. Ubiraju nenormalne sume za registraciju godišnje, gorivno najskuplje na Svetu, a parking mesta ni blizu dovoljno.

Imate za ove kamiončiće, imate za njihova skladišta odveženih vozila, imate za plate ovih otimača, a parkirališta da pravite e za to nemate, jer od čega bi živeli i otimali. Bando. Baš me briga za ovaj jedan slučaj sa snimka, nebitan je. Sutra ću ga zaboraviti. Ali ću i sutra i prekosutra da čekam po petnaest minuta da nađem jedno mesto za parking.

Marko Dukic

pre 12 godina

Ja ne znam ko je ovde veca budala? Vozac, policija ili Crne udovice? Sve bih poslao na po 20 godina robije minimum. I ovog ludaka u kolima(ako neko ima prikladniji naziv neka mi javi) i ove budale sto dizu auto sa ludakom za volanom, umesto da ga spuste, da ne bi udruzenim snagama ubili nekoga, i policajca koji se mota i promatra sta se desava(dobro da i on svojim mobilnim aparaticem nije snimao), umesto da mu je prosvirao lobanju na mestu.Molim dezurnog da mi ne banuje komentar zbog mozda nekome neprikladnih reci, ali garantujem da ce svaki psihijatrijski pregled potvrditi moju klasifikaciju istih. I ludak i budala su medicinski termini, i kao takvi ne mogu se smatrati uvredom, vec konstatacijiom i cinjenicnim stanjem. Hvala lepo i laku noc!

Jovan Mitrovic

pre 12 godina

Ne braneci vozaca koji za ovo svakako treba da odgovara, postoji ista odgovornost i radnika parking servisa i policajca koji je UVEK uz njih, sto nisu obustavili podizanje vozila u kome se nalazi neka osoba. On im je verovatni rekao: "spustite mi auto, platicu kaznu" a oni su mu verovatno odgovorili: "Hocemo k..., dodji u Parkig servis i plati, pa ga uzmi". Ovolika kolicina besa ne bi bila moguca bez maksimalnopg prvociranja od strane radnika ps i policajca.
Uglavnom pazim gde parkiram ali kada bi pauk odneo vozilo, prijavio bi kradju vozila jer mene niko nije obavestio da mi je vozilo odneto.

Uros

pre 12 godina

Kradja, bolje reci, oruzanja pljacka koja za cilj ima uzimanje automobila je veoma stresan cin za svakog musakarca. Ovde svakako nije cilj odblokiranje saobracaja jer je covek bio prisutan. U pitanju je klasicna oruzana pljacka. Tako da je sasvim normalno da je covek pokusao da pobegne.

coyote

pre 12 godina

Svaka cast majstore ! Skidam ti kapu ! Ja sam jednom dosao u iskusenje da im iscupam kljuc iz kamiona dok su mi dizali auto bahati panduri ! Pokazao si im da su glupavi !

nikola

pre 12 godina

lik je defintivno kriv evo mozete prochitati na JKP-ovom sajtu pravila odnosenja vozila
http://www.parking-servis.co.rs/cir/pitanja_i_odgovori/prenos_vozila tachka 17.
puc'o je sam sebi u nogu!

Uros

pre 12 godina

Parking servis zivi od "kradje" automobila. Oni imaju dovoljno vozila da mogu da zavedu red, ali onda ne bi imali posla. Ovako kradu ljudima automobile i lepo zive. Ako je covek tu zasto ga odnosi?

Viktor

pre 12 godina

Bar zamutite tablice, lepo se vidi da je NS 309 077.
Kakav god da je prekrsaj napravljen to nije krivicno delo, tako da bi trebalo da zastitie podatke o licnosti.

Rade

pre 12 godina

Po komentarima se vidi da smo mi sj...n narod. Diskutujemo o nečem što je celom kulturnom svetu jasno. Nasilje je nasilje. Zar o tome treba diskutovoati. Ovaj, očigledno nasilan čovek je mogao nekoga da jako povredi ako ne i da usmrti. Kao da ne postoji svest o slučaju da je auto iskočio iz "pauka" .. Naravno da milicajac nije radio svoj posao ali to je za posebnu diskuciju.

A13X

pre 12 godina

U čemu je razlika ovlašćenja saobraćajca na pauku i saobraćajaca na sledećem snimku

http://www.youtube.com/watch?v=rpprtTgo8nM

Toliko o našoj policiji. A o vozaču auta samo sledeće "naljutio se kmet na selo pa sam sebi odsekao Q"

Nele

pre 12 godina

(Marko, 6. novembar 2011 20:25)

Zavaljujuci "poltronima" druge zemlje zive normalno. U normalnim zemljama nije normalno da neko istovari na sred ulice sut i da svi cute ko telad, na primer. Zato za tebe je on poltron za mene decko kome je to bilo zanimljivo i to sve snimio. Niti je ikoga zvao niti je ikoga cinkario. Zbog takvih "casnih" ljudi kao ti nama i jeste ovako u zemlji.

Marko

pre 12 godina

Parking servis je privatna firma!!!!! Tako da ona nema pravo da nosi vozila i naplacuje kazne. U normalnoj zemlji kad se nekome uzme nesto i neces da mu vratis dok ti ne da pare se zove IZNUDA!!!!

Pex

pre 12 godina

Jedino sto ne razumem policijsku motorolu i ne razumem da li je policajac zvao pojacanje, ali video sam da se ni ne trudi da ga spreci u divljanju.. Lepo skota izvuce napolje, baci na asfalt i izmlati ga pendrekom da ne zna ni kako se zove. Cisto zato sto je bezobrazan, a onda zbog remecenja reda.. E sad, ili je zvao pojacanje, ili nije smeo da pridje skotu, to ne znam...

advokat ali drveni

pre 12 godina

decko je bio u autu isprovociran od sluzbe za odnosenje koji su uporno hteli da mu odnesu auto radi zarade. Dobio je "blackout" pao u afekat i sa time preziveo stres, sto se odrazava i sada na njegovo zdravstveno stanje. Organ bezbednosti nije nista ucinio da situaciju smiri i dovede u red koja bih bila bezbedna za sve ucesnike.
Policajca suspendovati jer ne vrsi duznost kako mu pravila sluzbe nalazu, a preduzece za odnosenje kazniti sa oduzimanjem licence za rad, i novcanom kazom od 100000$
moze i ovako

Milan Gligorijević

pre 12 godina

Neverovatna jednostranost prethodnih komentatora. Ne ulazeći u zaista nepametno ponašanje vozača, jasno je da uopšte nije smeo biti podizan auto sa vozačem u njemu! Svrha uklanjanja auta paukom uz naplatu nije kažnjavanje (kazna se plaća posebno), već UKLANJANJE kola, a kada je vozač u njima on to može da učini i bez pauka. Pritom je i ZABRANJENO dizanje kola sa vozačem. Nažalost, pauk nije tu da omogući bolji saobraćaj, već da se po svaku cenu otmu pare. U tome je problem.

Kimi

pre 12 godina

Za slučaj da policija nije zapisala registraciju ovog divljaka, što je malo verovatno ali sa našom policijom se nikada ne zna, na ovom snimku se ona jasno vidi i glasi NS-309-077. Pa gospodo imate sve podatke koje su vam neophodne da dotičnog privedete, šta čekate!

realista

pre 12 godina

Interesantno je čitati ove komentare.
Odjednom svi postanu profesionalci za to "šta se zapravo desilo" i svi vrlo brzo nađu krivca za sve probleme Srbije... Iz mračnog i vrlo lošeg snimka gde se jako malo vidi i još manje čuje za sekundu u svojim glavama smisle scenario koji opravdava njihovo trenutno raspoloženje nakon odgledanog snimka...
Znate šta mene najviše ovde plaši, što je 90% komentara puno mržnje i nerazumevanja, možda je ovaj čovek imao potpuno opravdan razlog da učini ono što je učinio ali koliko vidim to niko ni ne pominje kao opciju.

...Puno predrasuda je ovde prisutno (među komentatorima) a to je veći problem od jednog vozač...

dusan

pre 12 godina

Pa na prvom mestu uopste nije jasno kako je on mogao da se nalazi u kolima dok su mu dizali auto. Verovatno se radi o drskosti saobracajca koji je hteo da odnese kola coveku koji se nalazio u njima.

ky3ma

pre 12 godina

Mislim da bi trebalo cuti i misljenje vozaca. Desilo mi se jednom da me pauk napadne nakon 3 minuta stajanja na nekom potpuno bzvz mestu a da nije jasno niti da je parking niti da nije. Na kraju ako auto ne ometaq saobracaj onda se na njega samo primenjuje kazna za parkiranje a ne i nosenje paukom. I ne znam da li ste primetili ali je znak za zabranjeno parkiranje ali ne i zaustavljenje potpuno nestao sa ulica. Nisam ga video ne secam se. To je valjda da bi smo prilikom svakog zaustavljanja morali da platimo harač zvani parking. Na kraju kada ti se desi svakavih gluposti sa parkiranjem i slicno može da se desi i da živci popuste a ja mislim da je to ovde slučaj. Inače ovaj auto nije skupocen, moguće ga je zaraditi poštenim radom a takođe je moguće svratiti tu i poslovno i slično. Cela priča je verovanje u parking servis + policiju ili u moguće razloge+okidač za ovaj postupak. Mene je život naučio da mi je ova država dušman, lažov, lopov, neprijatelj, zlotvor. Nikada joj ne verujem, pa ni u dobre namere.

Radojica

pre 12 godina

Slika i prilika današnjeg Srbina. Pije u najskupljem delu grada a nema 5000 da plati kaznu za parking.

Hoćemo li saznati kako se zove ovaj "junak" ? I kako mu se zove tata, čim ga nisu za glavu izvadili iz auta ?

Aki

pre 12 godina

1)Vozaca pauka treba otpustiti jer je ugrozio tudji zivot i imovinu svoje firme i tudjeg lica
2)Nikako nije smeo da dize vozilo u kom je neka osoba
3)Morao je da zapise broj tablica i pozove policiju

Ovo se desava kad se zakon slepo postuje. Opasno i neodgovorno.

Petar

pre 12 godina

A šta saobraćajni policajci za to vreme rade i kolika je šteta načinjena vozilu pauka ovakvim vandalskim činom? Kako su policajsci smeli da dozvole da vozač pri interveniciji pauka uđe u svoje vozilo i da se još ovako kako se vidi ponaša. Zbogom demokratijo...

Милош

pre 12 godina

Поглед из Калифорније: полицајац би упуцао возача док не повреди некога. Можда то није демократија, али ово на снимку је анархија.

Zoki

pre 12 godina

U Americi se ovakvim glupostima bavi komunalna policija, a ne ona prava koja je zadužena za red i mir. Prema tome, od lisica i potezanja pištolja nema ništa. Da budem precizniji, komunalna policija napiše kaznu, a privatne kompanije odvuku automobil. Takođe, u Americi niko ne bi nosio automobil ako je tu vlasnik koji može sam da ga skloni. To ne znači da vlasnik automobila ne bi dobio kaznu koju treba da plati, kao da mu je automobil odvezen.

Ovo što se desilo u Novom Sadu je neverovatno, ali Srbija je zaista zemlja čuda.

Geronimo

pre 12 godina

Ljudi su vrlo brzi na osudi, da li je čovek pijan ili ne se ne vidi na snimku, a stvar je principa i ja za toliko mogu da ga razumem. Koga je nepravedno pokupio pauk (a ima nas dosta) zna tačno o čemu govorim. Pre par godina su u podne postavili znak za zabranjeno parkiranje i do 16h pokupili sva kola koja su tu bila parkirana (po starom, pre znaka dozvoljenom). Niko ne govori o tome da čovek ne treba da plati kaznu za nepropisno parkiranje (odgovarajuća kazna za prekršaj), problem je u nasilnom sprovođenju "usluga" parking servisa... to što gledate po americi da se odvlače kola je uglavnom situacija kod ne vraćanja kredita. Kada je prisutan vlasnik, ne postoji potreba za odvoženjem vozila... to što mi imamo nizak prag osećaja o ljudskim pravima je samo naš problem...

StrucnjaC

pre 12 godina

Da bi se ovaj incident pravilno sagledao neophodne su neke cinjenice koje se na snimku ne vide.

Prvo, ako su ljudi iz Parking servisa poceli da podizu vozilo u kome su se nalazili ljudi nacinili su veoma grubi prekrsaj, jer su ugrozili bezbednost: coveka u vozilu, radnika Parking servisa, okolnih gradjana i saobracajne policije. Ko god je naredio tu budalastinu mora da odgovara!

Drugo, nije jasno da li je ovom cirkusu prethodio bilo kakav dijalog izmedju vozaca i policije. Saobracajni policajac je bio duzan da vozacu naredi da napusti vozilo. Ako toga nije bilo napravljena je gruba greska i u svakoj normalnoj zapadnoj zemlji vozac bi isetao slobodan, zbog GRESKE U PROCEDURI! Sta mislite, zasto americki policajci svakojakom oloshu citaju prava kad im stave lisice na ruke? E pa zato sto ako ih ne procitaju prave gresku u proceduri i olosh ide na slobodu, bez ijedne sekunde sudjenja!

Ako ja policija naredila vozacu da izadje, a ovaj nije hteo mogli su da ga izvuku na silu na 500 nacina: suzavac bombom kroz razbijeno staklo, busenjem guma, forsiranjem brave itd. Ali oni su odabrali 501. koji nema veze s pamecu!

Sve u svemu ako uopste dodje do sudjenja u vezi sa ovim bice tu mnogo stvari koje ce morati da se razjasne!

Sve je jadnije

pre 12 godina

StrucnjaC slazem se sa tobom. Ispada na kraju da je parking servis veci najveci zakon koji ne postuje ni ljude ni zakon Srbije. Ne shvatam da neko sme da podize auto kada je neko u kolima.
Srbijo moja tuzna sve si vise ruzna.

kole

pre 12 godina

Siledžija koji je veoma opasan.
Koliko je promišljen vidi se, pošto je izabrao da mesto kazne od 5000 din,
napravi štetu na kolime od preko 1000eur + pauk, a kazna ga tek čeka.

Iva

pre 12 godina

Ne mogu da verujem da postoje pojedinci koji brane ovog bahatog i pijanog idiota. Da li to sto sedi u Strahinjica Bana i vozi besna kola znaci da moze da se ponasa kako hoce?! Za sve neupucene i neinformisane on je napravio prekrsaj nepropisnim parkiranjem i naravno da su drzavni organi trebali da reaguju. Proslo je vreme devedesetih i bahatog ponasanja. Shvatite to i ne branite takve mediokritete. Zapitajte se samo da je takav lik seo u auto sa 1.2 promila alkohola i nastavio da vozi... da li bi ste se osecali sigurno?!

posmatrac

pre 12 godina

Kako su to njega "nosili" ako je on unutra? A to sto je sa NS tablama ili bilo kojim drugim osim BG je prepoznatljivo u odnosu na pauka. Vozila iz drugih mesta imaju prioritet pri odnosenju!!! U ostalom, ovo se moze videti i u drugim gradovima. U nekim zabacenim ulicama se odnose vozila koja tehnicki gledano verovatno nisu 100% ispravno parkirana ali nikoga ne ugrozavaju. S druge strane neverovatan broj automobila i drugih transportnih sredtava stoje parkirana u desnoj traci cak i u blizini raskrsnica ometajuci saobracaj. Njih niko ne sklanja i ako njihovi vlasnici ta vozila parkiraju na tim mestima svakodnevno.

wroom1975

pre 12 godina

Pa sad...ajde ovaj ludak u autu, ali se postavlja pitanje odakle pravo policiji i parking servisu da nosi vozilo u kome ima ljudi? Po zakonu NE SME, pa makar unutra bili i ovakvi ludaci kao sto je ovaj.
Sudeci po ovom snimku SVI su krivi za nesto...od policije pa do ovog vozaca, niko nije postovao zakon!

grbavi

pre 12 godina

e tako se to radi
nije ni chudo pored onakvog minoistra shto policija ne zna svoja ovlashcenja i kako da postupi sa vozachem koji pravi prekrshaj

a ovde koliko vidim parking servis ce platiti shtetu sa sve izvinjavanjem bolidi

Pobesneli max

pre 12 godina

Ne razumem potrebu pojedinaca da brane ponasanje ovog vozaca. Ne ulazeci u to da li je covek u pravu, da li je "pauk" trebao ili ne da ga "odnosi"...ovakvo ponasanje vozaca automobila je BOLESNO. Ovaj covek je za kvalitetne psihotestove, da se vdi da li uopste treba da seda za volan. Ovo je prevazislo saobracajnu bezbednost.

Dx

pre 12 godina

Pandur je kriv. Trebao je pijanog i nuracunljivog vozaca uhapsiti, ili ako nije vozio zbog ometanja sluzbenog lica. Nikako nije smeo dizti kola sa covekom unutra.

Pedja

pre 12 godina

Ovde se vide dve stvari
1. vozač ili nije normalan ili je drogiran, o nivou bahatosti nije potrebno ni komentarisati.
2. Ovakav automobil uništava samo onaj koji je do njega došao na lak ili nepošten način, dakle ili lopov ili sin bogataša.

Moje mišljenje je da mu treba naplatiti i oštećenje pauka i poslati ga u zatvor zbog ugrožavanja bezbednosti prisutnih.

andrija

pre 12 godina

Ne razumem o cemu vi ovde diskutujete.

Ovog lika u kolima je trebalo na silu izvuci iz auta i pravac u zatvor, a ne gledati kako ugrozava svoju i tudju sigurnost. Mogao je da ubije nekog.

Igor

pre 12 godina

Ne shvatam,ovaj razvaljuje pauka,a pandur stoji sa strane i gleda to?!? pa ovaj ludak je mogao nekog da zgazi!
Toliko o nasoj policiji...trebao je da ga izvuce iz vozila, i veze za branik, sve sa upotrebom sluzbene palice!

lepi

pre 12 godina

A koliko je ovo kaznenih poJena?
Scena je savršena.
Službenici parking servisa podižu automobil sve sa ludakom u kolima, policajac se šetka okolo ko turista, a o čudu za volanom šta reći...

mislim stvarno

pre 12 godina

Pa zna se da kazne sluze za popunjavanje budzeta a ne za poboljsanje bezbednosti saobracaja ili parkiranja u gradu. Tuzno i sramno...

Bg

pre 12 godina

Zasto se u komentarima ne pominje odakle nekome pravo da se parkira na pesackom prelazu, u suprotnom smeru i da se "ladno" ode na picence u kafic, kao da je to nesto najnormalnije i opste prihvatljivo svuda na svetu?! Jedan takav bolesnik je prosle godine, na Banovom Brdu blokirao tramvajski saobracaj, jer se "slucajno" parkirao malo ukoso, pa nagazio sine, i to u sred saobracajnog spica! Beograd je vec prepun huligana svih vrsta, a sada nas posecuju i oni sa strane! Hapsite te barabe sve odreda, Padinjak place za njima, posla tamo koliko hoces!

Nikola

pre 12 godina

Zakonska regulativa je izuzetno jasna, a za pravilnike kao akte nize pravne snage ne znam, niti me zanima. Vozilo se nece prikaciti na pauk ako je vlasnik u mogucnosti da sam ukloni vozilo. Ako je vozilo natovareno na kamion a vlasnik se u medjuvremenu pojavi, vozilo ce se spustiti. Igrom slucaja sam pricao za vozacima Parking servisa. Na ovo sto sam naveo, oni su rekli da je sve to tacno, ali da oni nikad nece da spustaju vozilo ako je vec natovareno a vozac se pojavi, jer im je to princip (osim ako se ,,dogovore"). O tome da je zadrzavanje vozila dok se ne izmire dugovi prema parking servisu iznuda, necemo ni pricati. Kada me budu odneli na parking, zvacu MUP i reci cu da sam zrtva krivicnog dela iznude od strane JKP Parking Servisa. Za razliku od histerije ovog pacijenta, to je prava i primerena reakcija. A mislim da se i Ustavni sud oglasio po ovom pitanju, mada je to kod nas, na ogromnu zalost, poslednja stvar koja se uzima u obzir.

Cochese

pre 12 godina

Pauk ne sme da podize vozilo u kojem je covek. Ocigledno je vlasnik vozila uleteo u auto kad su radnici Parking Servisa podizali automobil.
Pretpostavljam samo da se snimak zavrsava dolaskom inteventne jedinice MUP-a, jer nije ni lud saobracajni policajac da se zeza sa ovakvim situacijama.

Neko je napisao da nema gde da se stane u BG na 15ak min a da te pauk ne pokupi.. Svako parking mesto u bilo kojoj zoni ti dozvoljava 15 minuta besplatnog parkiranja pa se tek onda naplacuje prvi sat.
Sluzio sam civilnu vojsku na puku i znam kakve su im procedure, tako da sam ubedjen da je dosla interventna policija i resila bahatost.

Marko

pre 12 godina

Sve sami strucnjaci, a niko ni da pomisli da je mozda pijani vlasnik automobila sedeo u kaficu i da je kasno video da mu pauk vec podize auto i u tom trenutku izleteo iz kafica i popeo se unutura. Najmanji problem uci u auto koji siguno nije bio podignut na najvisu tacku. A onda je krenuo show program za sve posmatrace i ovog poltrona koji snima ovo i vice da ovog coveka treba velicati!!! Ironija ili ne u njegovom glasu, poltron je samo takav.

Pozdrav iz Amerike

pre 12 godina

@Zoki
Zoki, prvo-u Americi ne postoji komunalna policija, vec je lokalna zaduzena za sve-i parking i javni red i mir... ovde je sve bilo ugrozeno, pa bi ga americki pandur izveo iz kola, i propisno"smirio", i odveo na nocenje u stanicu... a nas pandur cacka nos i posmatra!

Prle

pre 12 godina

Da li je dotični ušao u kola koja je pauk već podigao, ili je bio u automobilu dok su ga dizali. Psihološki profil vozača je jasan, ali više me brine neprofesionalnost službenih lica koja bode oči.

Sanja

pre 12 godina

On je naisao u trenutku kada su hteli da mu podignu vozilo, molio ih je da to ne ucine i ponudio da plati. Ali posto nisu zeleli, on se iznervirao i zainatio, i ucinio ovo sto vidite. Bio je pijan, posle je priveden i noc je proveo u policijskoj stanici.

Anja

pre 12 godina

@Zoki, ovo se desilo u Beogradu a ne u Novom Sadu, nisi koncentrisan dok citas tekst. :) Inace, na TV-u je objavljeno, a izgleda da vecina komentatora to nije videla ni cula, da je ovaj mladi siledzija uskocio u auto u momentu kada je pauk poceo da podize vozilo! Njegova neverovatna bahatost i divljanje, kojim je ugrozio sigurnost mnogih oko sebe, se odlicno videla na TV snimku! Cist nadrealizam, ja nisam mogla da verujem. :)

coyote

pre 12 godina

Svaka cast majstore ! Skidam ti kapu ! Ja sam jednom dosao u iskusenje da im iscupam kljuc iz kamiona dok su mi dizali auto bahati panduri ! Pokazao si im da su glupavi !

EU

pre 12 godina

Kada se kod nas prica o kaznama stalno se cuje:kazna nije resenje!?
A sta ce sa ovim i njemu slicnim,a ima ih ko pleve?
Mozda treba da mu se policija izvini? No,ako je ministrov sin?!

Goksi

pre 12 godina

hehehe... Kume, ajd' u 100 marke da je auto službeni, inače ne bi ovako divljao sa njim !!! A inače, u ovom slučaju se ne zna ko je luđi !!! Sve bih ja to na radnu terapiju, i ovog Fanđa i pandura turistu i ove mučenike iz parking servisa koji su u ovom slučaju bili kolateralna šteta !

Viktor

pre 12 godina

Bar zamutite tablice, lepo se vidi da je NS 309 077.
Kakav god da je prekrsaj napravljen to nije krivicno delo, tako da bi trebalo da zastitie podatke o licnosti.

Pauk Novi Sad

pre 12 godina

Ovo se sudeci po naglasku momaka koji se cuju na snimku sigurno nije desilo u Novom Sadu. Momci vise zvuce beogradski.
Coveku je sigurno pukao film jer nisu hteli da mu spuste auto kada je naisao. Ako mu naplate samo kaznu od 5000 gradske lopovske strukture nemaju nista od toga jer oni naplacuju odnosenje i to mogu samo ukoliko ODNESU auto i to kosta vise od kazne 9000. U Novom Sadu rade punom parom samo da namaknu sto vise novca dok ne prodju izbori. Odnose kola koja nikome ne smetaju samo zbog naplate odnosenja. Za nepropisno parkiranje po zakonu se iskljucivo naplacuje kazna a vozilo se sklanja samo ukoliko smeta.

sx

pre 12 godina

1. Vozilo je bilo parkirano na sred raskrsnice na pesackom prelazu.
2. Na snimku se vidi da je vozilo vec delimicno podignuto. Takodje, pauk na snimku nije ni podizao ni spustao vozilo
3. U automobilu se nalazio vozac. Da li je on bio u vozilu od pocetka akcije ili je naknadno usao u vozilo kada je pauk vec poceo da ga podize, to ne znamo. Zano samo da je u pitanju bahati vozac.

Mislim da se desilo sledece. Vozilo je nepropisno parkirano, pauk je dosao da ga odnese i poceli su akciju. Onda se pojavio vlasnik i poceo da se prepire. Autmobil je u tom trenutku vec bio u "vazduhu". Ljuti vlasnik uskace u vozilo, pokrece motor i mi od tog trenutka imamo snimak.

Trebalo bi da se javi neko ko je bio ocevidac ili ucesnik ovog dogadjaja.

Uros

pre 12 godina

Kradja, bolje reci, oruzanja pljacka koja za cilj ima uzimanje automobila je veoma stresan cin za svakog musakarca. Ovde svakako nije cilj odblokiranje saobracaja jer je covek bio prisutan. U pitanju je klasicna oruzana pljacka. Tako da je sasvim normalno da je covek pokusao da pobegne.

Goran

pre 12 godina

pauk nije kazna, vec sredstvo da se ukloni vozilo sa zelene povrsine, ispred necije kapije ili sa nekog drugog mesta, gde ometa saobracaj. Ako je vozac u kolima, zasto su ga uopste kacili? Svi znamo kako se ponekad, ljudi na pauku, izivljavaju. Ovo je, siguran sam, jedan od takvih primera.

Uros

pre 12 godina

Parking servis zivi od "kradje" automobila. Oni imaju dovoljno vozila da mogu da zavedu red, ali onda ne bi imali posla. Ovako kradu ljudima automobile i lepo zive. Ako je covek tu zasto ga odnosi?

Jovan

pre 12 godina

E da su Policajci izvukli magarca napolje i izudarali ga (kako i zasluzuje), onda bi se ovde odmah nasli dusebriznici koji bi poceli da pisu o maltretiranju "dobrog decka" od strane Policije.

PRAVDA ZA PAUKA!

pre 12 godina

I kazete bilo je gore u 90'-tim godinama za vreme Slobe?Ljudi,mozda sam ja poludeo ili je ova Srbija postala nikad gora i crnja u svakom smislu te reci!

Pravda za siromasnu Srbiju!!!

pre 12 godina

Da,da,da to su ti bahati BEOGDRADSKI tatini sinovi!!Tata je direktor upravnog odbora,stranke,javnog preduzeca!!Kupi tata kola i NEKA NEKO MOG SINA CIk ZAUSTAVI!Kakav bre zakon,ustav,pauk ili nedajboze policija!!Ma znate li vi da sam ja guzonjin sin!Moj tata je velika zverka i ja smem i coveka da ubijem-imam pare,tata ima MOC!Pretvorili smo se u najgore od najgorih!Ovakva nije bila ni Rusija ni Srbija u devedesetim!Jel treba da navedem KRIVCE za to???!!

maxx

pre 12 godina

Čitam komentare u kojima pise da se to dogodilo u NS (pre komentarisanja procitati teks vesti-čitavu jednu rečenicu), nije dogodilo se u BG, ali to se sada nije vazno.
Činjenica je za volanom poremećen čovek, da je noramalan to ne bi radio i treba da ga smeste u ludnicu i bace ključ.
A šta uopšte radi policija, vidi se policijski auto, čuje se motorola i vidi se pandur koji se šeta u pozadini?
Da se ovo dogodilo u npr.Americi pandur bi pucao u gume, u hladnjak auta
i najmanje 30 policajaca bi se sjatilo da uhapsi retarda.
Pukli smo kao narod i država, pukli skroz....

nikola

pre 12 godina

lik je defintivno kriv evo mozete prochitati na JKP-ovom sajtu pravila odnosenja vozila
http://www.parking-servis.co.rs/cir/pitanja_i_odgovori/prenos_vozila tachka 17.
puc'o je sam sebi u nogu!

Ljubomir

pre 12 godina

@(nikola, 7. novembar 2011 01:31)
Ocigledno da je pravilnik u suprotnosti sa zakonom o bezbednosti saobracaja. Zakon je merodavan kao visi pravni akt.
Tip moze da ih dobije na sudu.

Zoki

pre 12 godina

@Pozdrav iz Amerike
Govorim o "Parking Enforcement Officers" koji se voze onim malim smešnim vozilima ili biciklima, a koji pišu kazne za parkiranje i ništa više. Ostatak policije se ne bavi tim stvarima, bar u malo većim gradovima.
PEO ne bi uopšte došao u situaciju da mu neko divlja u automobilu koji pokušava da odveze, jer policija ne odvozi pogrešno parkirane automobile. Ukoliko bi nekim slučajem bila potrebna policijska intervencija, pozvao bi u pomoć regularnu patrolu. To bi se verovatno završilo sa 4 policijskih kola i dve TV ekipe.
Ali niko ne bi pokušavao da odveze automobil, ako je vozač pojavio i sposoban je da sam vozi. Naravno, to vozača ne bi oslobodilo obaveze da plati kaznu.

Pravnik

pre 12 godina

Član 296. ZOBS-a jasno kaže "Uklanjanje vozila će se prekinuti ako se vozač pojavi na licu mesta i prihvati da ukloni vozilo." Takođe, član 296, kaže "Pravno lice, odnosno preduzetnik iz stava 5. ovog člana su odgovorni za sve nastale štete od započinjanja uklanjanja do preuzimanja vozila od strane vozača ili vlasnika, odnosno korisnika vozila.".

Tako da sve je jasno, u pitanju je pokušaj iznude u smislu člana 180 Krivičnog zakonika, od strane službenika Parking servisa, dok su policijski službenici saučesnici. Za delo iznude je minimalna zaprećena kazna 6 meseci zatvora, tako da su službenici parking servisa veoma hrabri s obzirom šta rade.

Mario Bros

pre 12 godina

Umesto da grade 10x više podzemnih garaža i za zgrade propišu da moraju da imaju ispod dovoljan broj parking mesta za stanare, nadležni mutavo gledaju kako broj vozila raste. Ubiraju nenormalne sume za registraciju godišnje, gorivno najskuplje na Svetu, a parking mesta ni blizu dovoljno.

Imate za ove kamiončiće, imate za njihova skladišta odveženih vozila, imate za plate ovih otimača, a parkirališta da pravite e za to nemate, jer od čega bi živeli i otimali. Bando. Baš me briga za ovaj jedan slučaj sa snimka, nebitan je. Sutra ću ga zaboraviti. Ali ću i sutra i prekosutra da čekam po petnaest minuta da nađem jedno mesto za parking.

Jovan Mitrovic

pre 12 godina

Ne braneci vozaca koji za ovo svakako treba da odgovara, postoji ista odgovornost i radnika parking servisa i policajca koji je UVEK uz njih, sto nisu obustavili podizanje vozila u kome se nalazi neka osoba. On im je verovatni rekao: "spustite mi auto, platicu kaznu" a oni su mu verovatno odgovorili: "Hocemo k..., dodji u Parkig servis i plati, pa ga uzmi". Ovolika kolicina besa ne bi bila moguca bez maksimalnopg prvociranja od strane radnika ps i policajca.
Uglavnom pazim gde parkiram ali kada bi pauk odneo vozilo, prijavio bi kradju vozila jer mene niko nije obavestio da mi je vozilo odneto.

Marko Dukic

pre 12 godina

Ja ne znam ko je ovde veca budala? Vozac, policija ili Crne udovice? Sve bih poslao na po 20 godina robije minimum. I ovog ludaka u kolima(ako neko ima prikladniji naziv neka mi javi) i ove budale sto dizu auto sa ludakom za volanom, umesto da ga spuste, da ne bi udruzenim snagama ubili nekoga, i policajca koji se mota i promatra sta se desava(dobro da i on svojim mobilnim aparaticem nije snimao), umesto da mu je prosvirao lobanju na mestu.Molim dezurnog da mi ne banuje komentar zbog mozda nekome neprikladnih reci, ali garantujem da ce svaki psihijatrijski pregled potvrditi moju klasifikaciju istih. I ludak i budala su medicinski termini, i kao takvi ne mogu se smatrati uvredom, vec konstatacijiom i cinjenicnim stanjem. Hvala lepo i laku noc!

Vlada

pre 12 godina

Koja budala, zbog 7,500 RSD je unistio kola, ostetio pauk, a zaradice i dodatnu kaznu uz zatvor. Takva neracionalnost i pomucenost svsti moze da se vidi samo kod primeraka naseg naroda.

A13X

pre 12 godina

U čemu je razlika ovlašćenja saobraćajca na pauku i saobraćajaca na sledećem snimku

http://www.youtube.com/watch?v=rpprtTgo8nM

Toliko o našoj policiji. A o vozaču auta samo sledeće "naljutio se kmet na selo pa sam sebi odsekao Q"

Nele

pre 12 godina

(Marko, 6. novembar 2011 20:25)

Zavaljujuci "poltronima" druge zemlje zive normalno. U normalnim zemljama nije normalno da neko istovari na sred ulice sut i da svi cute ko telad, na primer. Zato za tebe je on poltron za mene decko kome je to bilo zanimljivo i to sve snimio. Niti je ikoga zvao niti je ikoga cinkario. Zbog takvih "casnih" ljudi kao ti nama i jeste ovako u zemlji.

Rade

pre 12 godina

Po komentarima se vidi da smo mi sj...n narod. Diskutujemo o nečem što je celom kulturnom svetu jasno. Nasilje je nasilje. Zar o tome treba diskutovoati. Ovaj, očigledno nasilan čovek je mogao nekoga da jako povredi ako ne i da usmrti. Kao da ne postoji svest o slučaju da je auto iskočio iz "pauka" .. Naravno da milicajac nije radio svoj posao ali to je za posebnu diskuciju.