Nedelja, 04.09.2011.

09:50

Delimično uklonjene barikade

Pripadnici američkog i portugalskog Kfora su oko 16 časova uklonili deo blokade puta Banjska-Novi Pazar i sada mogu da prolaze samo putnički automoblili.

Izvor: Beta

Delimièno uklonjene barikade IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

Političar

pre 12 godina

Nije korektno nazivati pojedine ljude na KiM svercerima jer oni to nisu. Sve dazbine su platili R. Srbiji a to sto nece da plate carini Kosova, a mi ne priznajemo Kosovo, ne znaci da si svercer.
(jugo, 4. septembar 2011 18:07)
Kako ljudi nemaju veze sa realnošću. Pa u tome je i problem jer se prijavi izvoz ili tranzit za recimo četiri cisterne Kroz teritoriju Srbije za šta se u Srbiji ne plaća nikakva dažbina pa na sever Kosova udju samo dve cisterne a u Srbiji ostanu preostale dve, pa tako je oštećen i budžet Kosova i Srbije pa sad razmislite kada komentarišete i kako komentarišete.

lepi cane

pre 12 godina

Nikada mi nece biti jasno sta znaci biti ili osecati se Srbin, Hrvat, Albanac, Rom.....svejedno. Ako zelimo ziveti kao ljudi nije bitno, ako smo rasisti jeste......

ajme meni

pre 12 godina

(EU, 4. septembar 2011 17:52)

Čitam komentare čisto da vidim stav naroda i onda naiđem na ovu glupost. Srpska nacionalna manjina ima podpredsjednika vlade. Ima svoje nacionalno vijeće, dvostruke natpise na znakovima gdje su većina, pravo na srpski kao izborni jezik u školama i sva ostala prava u skladu sa međunarodnim ugovorima. I vjerojatno najvažnije samo srpsko nacionalno vijeće godišnje dobije od države 3 milijuna € + ostali projekti koji se provode. Srbi su u Ustavu nacionalna manjina kao i stalih 23 upisanih manjina (+ ostali). Oni koji normalno žive i dijele sve sa svojim sunarodnjacima nisu niti diskriminirani niti ljudi primjećuju, znaju niti ih zanima jesu li Srbi. Ko da mi nemamo pametnijeg posla nego svaki dan razmišljati o tome kako da Srbima u RH još više zapaprimo život.

Vjerojatno nikad nisi ni bio u RH pa ne poznaješ ni stanje. Naravno najlakše je stvoriti mišljenje preko novina...

Goran

pre 12 godina

promače nešto ovde: čije firme su ti kamioni što su pokušali da pređu? da nisu cisterne možda na fizičko lice?
ako jesu, kako su registrovane?!?!
kako mogu fizička lica da trguju naftom kad pravna moraju da se upucaju ispred ministarstva da bi dobili dozvolu ? dakle, ovde jeste neki šverc u pitanju

jugo

pre 12 godina

Nije korektno nazivati pojedine ljude na KiM svercerima jer oni to nisu. Sve dazbine su platili R. Srbiji a to sto nece da plate carini Kosova, a mi ne priznajemo Kosovo, ne znaci da si svercer.

EU

pre 12 godina

@moler : ako ti je polazna osnova da je Kosovo nezavisna drzava onda to zvuci tako kako pises.
Izgleda da to nije bas sasvim tako (inace bi nas svi ignorisali i bas bi ih bilo briga da li i kakav odnos sa njima imamo a ponajmanje da to bude uslov za EU) iako mnogo velikih sila upire da to bude tako.
Zanimljivo je drugo pitanje : Zasto se ocekuje da Srbi mogu da zive kao nacionalna manjina u drzavama koje vode bivse nacionalne manjine koje nisu mogle da zive sa Srbima?
U Hrvatskoj je prakticno ukinuta posebnost nacionalnih manjina (pa i Srpske) jer nije po Ustavu a time su dodatno marginalizaovni preostali Srbi.
Da li treba ukazati da kod nas u Republici Srbiji nacionalne manjine imaju izborna prava i prava ucesca u vlasti veca od onih trenutnih u Republici Hrvatskoj odnosno slican nivo prava pre odluke Ustavnog suda u Hrvatskoj.
Ali .. mi smo pod velikim pritiskom vise od 12 godina i prema nasoj drzavi se vodi zastoka kampanja vec dugi niz godina tako da pozitivne stvari o nama nisu popularne niti bitne. Nasi politicari(i pozicija i opozicija)nisu pred malim izazovima i sada im je prilika da se pokazu koliko su ozbiljni drzavnici ili su palanacki besednici.

ne razumem

pre 12 godina

Secam se kao dete jedne parole po mitinzima istine o kosovu davnih '80 proslog veka "Samo napred Slobodane ako treba do Tirane".. sad vise ne mozemo ni do Mitrovice....koja glupost!!

Plavuša

pre 12 godina

Neverovatno, ali mi Srbi smo stvarno nedokazani i tvrdoglavi do samouništenja. I bombardovali su nas - bombama obogaćenim (uranijom) i kasetnim bombama i rušili mostove i ubijali bezgrešne civile u vozovima i pravili jeftine holivudske filmove gde su Srbi prikazani kao najgori šljam (setite se kako su kauboji uvek pobeđivali one "primitivne" indijance i kako su tretirali svoje robove crnce - uostalom, do pre neki dan u JAR-u su imali robove)...
I sad, ti ponosni sinovi ovih ljubitelja demokratije, postavljaju bodljikavu žicu prema Srbima, valjda da nam dokažu da će oni i dalje čuvati samo Albance i Avganistance - vredne proizvođače sirotinje i droge ili su oni samo čuvari njihovih poznatih pisaca, naučnika, boraca za ženska prava, sportista i sl.
Da, bodljikava žica - tako Ameri pokazuju Srbima gde im je mesto i kako ih vide!

Macedoroman

pre 12 godina

Vidi se da su Srbi sa Kosova u osnov teški liberali. Kakva država, granični prelazi, plaćanje poreza, sanitarna i tržišna kontrola robe i drugi bakrači. Živeo slobodan protok robe, pa ko koga zezne.

CaptainObvious

pre 12 godina

Provedite jedan dan kao Srbin u novopecenoj albankoj drzavi "kosova" pa onda sudite o "svercerima" "kriminalcima" "nacionalistima" "velikosrbima" ili sta vec. Lako je biti liberalan i sedeti u fotelji u beogradskom kaficu

BivsiYu86

pre 12 godina

Meni samo jedno nije jasno. Ka svi ostako su se navodno Srbi borili za Jugoslaviju a svi ostali je rasturali, ako smo upravo mi ti koji ne mozemo ni sa kim zajedno da zivimo a svi su morali sa nama? Mislim da smo se mi ustvari borili za ako ne veliku Srbiju onda za Srboslaviju, za koju smo unapred znali da nece proci bez krvi i najverovatnije bez poraza....kad samo pomislim unazad i kako smo se zalepili za tu pricu....

moler

pre 12 godina

Ajde,neka mi neko odgovori na ovo pitanje, šta bi uradila država Srbija,da naprimer i mađarskoj manjinskoj zajednici ili muslimanskoj u Sandžaku padne na um ista ideja, pa da postave barikade i da zahtevaju isto što i ovi Srbitamo dole na severu Kosova! Analogija je ista,jer za te Srbe tamo Kosovo je druga država znači oni se nalaze u drugoj državi, pa neka počnu tako i da se ponašaju!

bezimena

pre 12 godina

"Njihova namera je kako su kazali, sprečavanje prevoza nafte i druge komercijalne robe veće od tri ipo tone".

Podrška KFOR-u!

Fraze o "getoizaciji" i sl. gluposti su PRAZNE I POTROŠENE! Srbi na Kosovu neka izvole da rešavaju svoje probleme u Prištini, ili neka se presele u Srbiju, da dela s nama sirotinjski život, bez dodatka za profesionalni patriotizam.

Slobodno idite

pre 12 godina

@A da ste vi u toj situaciji?

Niko Vam ne brani da idete dole i branite ih. Ako cemo tako, prvo treba da idu i brane ih oni koji su i pobegli odatle. Njima je ova drzava sve dala posao, smestaj, novac, dok nasa deca koja su tamo ratovala ne mogu da se zaposle, nemaju gde da zive, nemaju zdravstveno osiguranje itd. Zato slobodno idite, srecno Vam bilo!

Milko

pre 12 godina

Ovo na Kosovu neodoljivo liči na početak devedesetih.
Mi ne znamo šta hoćemo, ali to jako hoćemo.
Sreća pa Tadić i Dačić nemaju vojsku.

zbunjen

pre 12 godina

tri stvari ne kontam,
da li se država srbija bori za teritoriju kosova, za srbe na kosovu ili za najbolji mogući život tih ljudi na kosovu?
da li je bolje prihvatiti kosovski pečat i imati punu trpezu srpske hrane ili ne prihvatiti pečat pa gladovati uz hrvatske i albanske paštete?
2. srbi u bilo kojoj zemlji van srbije žive bolje nego oni u srbiji
čak i srbi u slo, hr, mk, cg....
da li je rešenje za bolji život svima nama da podelimo srbiju svojim susedima, svakom parče?
3. u svim državicama exyu kada su srbi shvatili da više nisu ugroženi, više ih nitko ne maltretiše i ne puca po njima
čak i u hr i bih, svi koji su ostali u svojim kućama nakon rata nemaju problema zato šta nisu autohtoni elemenat
da li je rešenje da srbi shvate da ih ipak ceo svet razume i ne mrzi?

Pedja NS

pre 12 godina

Obozavam ove pripadnike vecinskog naroda na KiM sto se javljaju ovde sa idejama kako su Srbi dole lenstine, sverceri, neobrazovani neradnici...

Ja zivim u Novom Sadu, nemate vi pojma sta su neradnici. Nemate vi pojma kako se ovde dobijaju poslovi (mnogo necasnije od bavljenja svercom).

Pri tome bih zeleo da napomenem da onaj koji na Kosovu svercuje cini lose samo nezavisnoj "drzavi" Kosovo i kriminalcima koji je vode.

pogled sa strane

pre 12 godina

pratim ovaj portal već par godina,
pred tri, četiri godine komentari na temu hr ili kosova su bili oko 70% like podrške i suosjećanja prema srbima u hr i kosovu.
sada kad gledam, 70% je dislike.
Zapadne države su uspjele!!! Izmučile su srpski narod do granice pucanja, prosječnom čovjeku je više dosta tuđih briga, niti svoje ne uspjeva riješiti.
Nažalost, sada više nema podrške i snage niti za one stvari na koje formalno imate pravo.
Nekako mi to izgleda kao specijalni rat iscrpljivanja koji vam je nametnuo zapad dok vas ne slomi do kraja.
Moja iskrena podrška razumnim i dobrim ljudima koji trpe zbog gluposti i tvrdoglavosti onih drugih!
Sretno!

Gordan

pre 12 godina

@monah Gavrilo: Na srecu drugih delova Srbije koji se otcepljuju vise nece biti. Podseticu te da je u presevskoj dolini to vec pokusano neposredno posle pada Milosevica, pa nije uspelo jer je Srbija pravovremeno i razumno reagovala. Oni koji su to pokusali nisu dobili podrsku medjunarodne javnosti. Da nam je Sloba jos tu, odavno bi odgledali reportaze o Presevu, Sandzaku i Vojvodini na CNN-u i odavno bi se svi oni otcepili uz podrsku celog sveta. CINJENICA je da u Srbiji separatizam ne uspeva i nema medjunarodnu podrsku od kada smo skinuli Slobu. Kome to nije ocigledno - sta da se prica dalje.

Dragoljub

pre 12 godina

Bodljikava zica ima svoju ruznu simboliku iz 2. svetskog rata, ali ovde se o tome ne radi. Radi se o tome da KFOR zeli da blokira nelegalni administrativni prelaz kroz koji "curi" uvoz koji drzava Kosovo koja na toj teritoriji ima vlast smatra nelegalnim. Zao mi je sto ljudi sa severnog Kosova ne priznaju drzavu u kojoj zive (sto je i smisleno, posto ih finansira drzava u kojoj NE zive), ali to sto neko ne priznaje drzavu ne znaci da drzava nema prerogative.

zvonimir markovic

pre 12 godina

blokirao sam mercator na novom beogradu. medjutim, i dalje veliki broj neosvescenih sugradjana izlazi sa raznobojnim kesama iz te zgradurine :-(((

Veliki Srbin

pre 12 godina

Dosta vise sa tim Kosovom i pticama na grani ste dosadili. Kosovo je nekada bilo srpsko sad je albansko i zavrsena prica.

Srbima se dole ne svidja sa albanskimn vlastima-nek se isele u Srbiju ( a tek onda ce videti sta je srpski bratski narod kad ih non stop budu terali iz srbije da se vrate odakle su dosli).

goran960

pre 12 godina

muka mi je vise od ovih "balvan" revolucionara svakome je jasno da ne zele kontrolu tamo gde oni svercuju sve od reda i to zajedno sa albancima. A da nastavice i dalje mirno i demokratski da se bore za svoja prava, snajperima.

Bacvanin

pre 12 godina

Sad ce KFOR da pokaze kako to izgleda kad se prave blokade. Ista scena kao i kod Z4 plana.
Umesto da smo prihvatili Ahtisarijev plan, imali bi danas nesto, ali ovako cemo izgubiti sve, i opet ce neki prozivati ostatak Srbije da "resava problem", kao sto je to bilo i u nekim SAO.
Shvatite, kosovo je izgubljeno, a Srbija nema 4,5 milijardi para godisnje da finansira kojekakve svercere i buntovnike.
Probleme resavati u Pristini, Briselu i Vasingtonu, izostavite Srbiju iz ove price, videli smo vec kako se to zavrsava.

mist

pre 12 godina

Vidim komentar na to kako bi Srbija trebalo da reaguje jer to dole je njen narod a ono duplo vise dislajkova nego lajkova SRAM VAS BIlO ajde da se Srbija tako vas odrekne pa sta bi onda bilo?
(A da ste vi u toj situaciji?, 4. septembar 2011 13:58)

Srbija nas se odriče već 15 godina u korist Kosova!

монах Гаврило

pre 12 godina

Сада пуштамо Србе са КиМ низ воду, јер су нерадници и шверцери. Шта ћемо рећи када други делови Србије дођу на ред? Какво ћемо онда "оправдање" имати?

A da ste vi u toj situaciji?

pre 12 godina

Vidim komentar na to kako bi Srbija trebalo da reaguje jer to dole je njen narod a ono duplo vise dislajkova nego lajkova SRAM VAS BIlO ajde da se Srbija tako vas odrekne pa sta bi onda bilo?

Brat_Kavil

pre 12 godina

Podrska braci na okupiranom Kosovu i Metohiji, borite se za svoja prava. Krive vas zato sto se borite za svoja prava, sto zelite da zivite kao ljudi, a ne kao zivotinje u kavezu ogradjeni zicom. Krive vas zato sto ne zelite vise da zivite u kontejnerima, krive vas za sto zelite slobodu kretanja, krive vas sto zelite da se bar jedan napad na vas rasvetli izgleda ste vi za sve krivi, ja ne mislim tako. Tuzan je svet u kome u 21 veku i dalje vecina vrsi teror nad manjinom, prebijaju se ljudi, ubijaju, ruse im se kuce, trguje se organima i narkoticima, a evropa i svet cute........Licemerju svetskih mocnika nema kraja, vise nije bitna istina, bitna je medijska prezentacija, lobiranje, pare, reklama, sramota. Najbitnije je ko je zapalio neki prelaz, a to ko je ubio decu u Gorazdevcu, ko je digao u vazduh ljude u autobusu Nis ekspresa, ko je pobio zeteoce na svojim njivama nikoga ne interesuje..........
Da li su to demokratske vrednosti kojima stremimo.....????

Dokle, aman?

pre 12 godina

Stvarno nije u redu kad te mrski "strani faktor" spreci da k'o covek svercujes, ali blokirali, ne blokirali, Srbi se svejedno ponovo popushiti, pa posle kukati kako ih niko ne voli. Pa jos kad uhvate snajperistu koji je onomad ubio policajca, to tek ima da plate. Vec vidjeno!

e-krem

pre 12 godina

Blokada je dobra sansa da ovi severnjaci pljunu u dlanove i pocnu da zive kao sav normalan svet a ne od sverca i lopovluka na racun drugih.
Za njih imam nula sazeljnja, samilosti i razumevanja.

Geos

pre 12 godina

Jos jedan od onih koji na SK pametuju... Sve sto je smislio i izrekao je mantra koju na razne nacine vec godinama ponavljaju...ne samo Nedeljkovic.
Floskula mu je i "uplaseni smo za svoju buducnost", i "Kfor zeli da nas opkoli zicom, da zivimo u getu (!), i ono "to necemo dozvoliti (!) vec cemo se mirnim i demokratskim sredstvima tome suprotstaviti"... Kada Predsednik, Vlada,ministar Sp, Ministar za Kosovo, sef Pregovarackog tima, kada neko od njih pomene "mirna i demokratska sredstva", to onda ima svoju tezinu u okviru politickog konteksta, a ovo je samo raspirivanje netrpeljivosti prema svakome, daj, znamo vec prema kome...
I ne pomaze ni Srbiji ni srpskom narodu.

Milan

pre 12 godina

"On je upozorio da ako dođe do eskalacije nasilja na severu pokrajine za to će biti odgovorni KFOR i EULEKS jer su oni odgovorni za bezbednost na ovim prostorima."
kako glupa floskula . A kome ce to odgovarati ?

Zivota

pre 12 godina

To sto DS sa svojom politikom 'Kosovskog neutralnog statusa' laze sebe i gradjane u Srbiji bez Kosova i Metohoje i nije toliki problem.

Problem je sto sa takvom politiko maltretira Srbe sa Kosova.
Nije posteno prema tim ljudima!

Brat_Kavil

pre 12 godina

Podrska braci na okupiranom Kosovu i Metohiji, borite se za svoja prava. Krive vas zato sto se borite za svoja prava, sto zelite da zivite kao ljudi, a ne kao zivotinje u kavezu ogradjeni zicom. Krive vas zato sto ne zelite vise da zivite u kontejnerima, krive vas za sto zelite slobodu kretanja, krive vas sto zelite da se bar jedan napad na vas rasvetli izgleda ste vi za sve krivi, ja ne mislim tako. Tuzan je svet u kome u 21 veku i dalje vecina vrsi teror nad manjinom, prebijaju se ljudi, ubijaju, ruse im se kuce, trguje se organima i narkoticima, a evropa i svet cute........Licemerju svetskih mocnika nema kraja, vise nije bitna istina, bitna je medijska prezentacija, lobiranje, pare, reklama, sramota. Najbitnije je ko je zapalio neki prelaz, a to ko je ubio decu u Gorazdevcu, ko je digao u vazduh ljude u autobusu Nis ekspresa, ko je pobio zeteoce na svojim njivama nikoga ne interesuje..........
Da li su to demokratske vrednosti kojima stremimo.....????

Milan

pre 12 godina

"On je upozorio da ako dođe do eskalacije nasilja na severu pokrajine za to će biti odgovorni KFOR i EULEKS jer su oni odgovorni za bezbednost na ovim prostorima."
kako glupa floskula . A kome ce to odgovarati ?

e-krem

pre 12 godina

Blokada je dobra sansa da ovi severnjaci pljunu u dlanove i pocnu da zive kao sav normalan svet a ne od sverca i lopovluka na racun drugih.
Za njih imam nula sazeljnja, samilosti i razumevanja.

Veliki Srbin

pre 12 godina

Dosta vise sa tim Kosovom i pticama na grani ste dosadili. Kosovo je nekada bilo srpsko sad je albansko i zavrsena prica.

Srbima se dole ne svidja sa albanskimn vlastima-nek se isele u Srbiju ( a tek onda ce videti sta je srpski bratski narod kad ih non stop budu terali iz srbije da se vrate odakle su dosli).

bezimena

pre 12 godina

"Njihova namera je kako su kazali, sprečavanje prevoza nafte i druge komercijalne robe veće od tri ipo tone".

Podrška KFOR-u!

Fraze o "getoizaciji" i sl. gluposti su PRAZNE I POTROŠENE! Srbi na Kosovu neka izvole da rešavaju svoje probleme u Prištini, ili neka se presele u Srbiju, da dela s nama sirotinjski život, bez dodatka za profesionalni patriotizam.

Zivota

pre 12 godina

To sto DS sa svojom politikom 'Kosovskog neutralnog statusa' laze sebe i gradjane u Srbiji bez Kosova i Metohoje i nije toliki problem.

Problem je sto sa takvom politiko maltretira Srbe sa Kosova.
Nije posteno prema tim ljudima!

A da ste vi u toj situaciji?

pre 12 godina

Vidim komentar na to kako bi Srbija trebalo da reaguje jer to dole je njen narod a ono duplo vise dislajkova nego lajkova SRAM VAS BIlO ajde da se Srbija tako vas odrekne pa sta bi onda bilo?

goran960

pre 12 godina

muka mi je vise od ovih "balvan" revolucionara svakome je jasno da ne zele kontrolu tamo gde oni svercuju sve od reda i to zajedno sa albancima. A da nastavice i dalje mirno i demokratski da se bore za svoja prava, snajperima.

Dokle, aman?

pre 12 godina

Stvarno nije u redu kad te mrski "strani faktor" spreci da k'o covek svercujes, ali blokirali, ne blokirali, Srbi se svejedno ponovo popushiti, pa posle kukati kako ih niko ne voli. Pa jos kad uhvate snajperistu koji je onomad ubio policajca, to tek ima da plate. Vec vidjeno!

Bacvanin

pre 12 godina

Sad ce KFOR da pokaze kako to izgleda kad se prave blokade. Ista scena kao i kod Z4 plana.
Umesto da smo prihvatili Ahtisarijev plan, imali bi danas nesto, ali ovako cemo izgubiti sve, i opet ce neki prozivati ostatak Srbije da "resava problem", kao sto je to bilo i u nekim SAO.
Shvatite, kosovo je izgubljeno, a Srbija nema 4,5 milijardi para godisnje da finansira kojekakve svercere i buntovnike.
Probleme resavati u Pristini, Briselu i Vasingtonu, izostavite Srbiju iz ove price, videli smo vec kako se to zavrsava.

Milko

pre 12 godina

Ovo na Kosovu neodoljivo liči na početak devedesetih.
Mi ne znamo šta hoćemo, ali to jako hoćemo.
Sreća pa Tadić i Dačić nemaju vojsku.

Slobodno idite

pre 12 godina

@A da ste vi u toj situaciji?

Niko Vam ne brani da idete dole i branite ih. Ako cemo tako, prvo treba da idu i brane ih oni koji su i pobegli odatle. Njima je ova drzava sve dala posao, smestaj, novac, dok nasa deca koja su tamo ratovala ne mogu da se zaposle, nemaju gde da zive, nemaju zdravstveno osiguranje itd. Zato slobodno idite, srecno Vam bilo!

zbunjen

pre 12 godina

tri stvari ne kontam,
da li se država srbija bori za teritoriju kosova, za srbe na kosovu ili za najbolji mogući život tih ljudi na kosovu?
da li je bolje prihvatiti kosovski pečat i imati punu trpezu srpske hrane ili ne prihvatiti pečat pa gladovati uz hrvatske i albanske paštete?
2. srbi u bilo kojoj zemlji van srbije žive bolje nego oni u srbiji
čak i srbi u slo, hr, mk, cg....
da li je rešenje za bolji život svima nama da podelimo srbiju svojim susedima, svakom parče?
3. u svim državicama exyu kada su srbi shvatili da više nisu ugroženi, više ih nitko ne maltretiše i ne puca po njima
čak i u hr i bih, svi koji su ostali u svojim kućama nakon rata nemaju problema zato šta nisu autohtoni elemenat
da li je rešenje da srbi shvate da ih ipak ceo svet razume i ne mrzi?

Geos

pre 12 godina

Jos jedan od onih koji na SK pametuju... Sve sto je smislio i izrekao je mantra koju na razne nacine vec godinama ponavljaju...ne samo Nedeljkovic.
Floskula mu je i "uplaseni smo za svoju buducnost", i "Kfor zeli da nas opkoli zicom, da zivimo u getu (!), i ono "to necemo dozvoliti (!) vec cemo se mirnim i demokratskim sredstvima tome suprotstaviti"... Kada Predsednik, Vlada,ministar Sp, Ministar za Kosovo, sef Pregovarackog tima, kada neko od njih pomene "mirna i demokratska sredstva", to onda ima svoju tezinu u okviru politickog konteksta, a ovo je samo raspirivanje netrpeljivosti prema svakome, daj, znamo vec prema kome...
I ne pomaze ni Srbiji ni srpskom narodu.

moler

pre 12 godina

Ajde,neka mi neko odgovori na ovo pitanje, šta bi uradila država Srbija,da naprimer i mađarskoj manjinskoj zajednici ili muslimanskoj u Sandžaku padne na um ista ideja, pa da postave barikade i da zahtevaju isto što i ovi Srbitamo dole na severu Kosova! Analogija je ista,jer za te Srbe tamo Kosovo je druga država znači oni se nalaze u drugoj državi, pa neka počnu tako i da se ponašaju!

pogled sa strane

pre 12 godina

pratim ovaj portal već par godina,
pred tri, četiri godine komentari na temu hr ili kosova su bili oko 70% like podrške i suosjećanja prema srbima u hr i kosovu.
sada kad gledam, 70% je dislike.
Zapadne države su uspjele!!! Izmučile su srpski narod do granice pucanja, prosječnom čovjeku je više dosta tuđih briga, niti svoje ne uspjeva riješiti.
Nažalost, sada više nema podrške i snage niti za one stvari na koje formalno imate pravo.
Nekako mi to izgleda kao specijalni rat iscrpljivanja koji vam je nametnuo zapad dok vas ne slomi do kraja.
Moja iskrena podrška razumnim i dobrim ljudima koji trpe zbog gluposti i tvrdoglavosti onih drugih!
Sretno!

монах Гаврило

pre 12 godina

Сада пуштамо Србе са КиМ низ воду, јер су нерадници и шверцери. Шта ћемо рећи када други делови Србије дођу на ред? Какво ћемо онда "оправдање" имати?

CaptainObvious

pre 12 godina

Provedite jedan dan kao Srbin u novopecenoj albankoj drzavi "kosova" pa onda sudite o "svercerima" "kriminalcima" "nacionalistima" "velikosrbima" ili sta vec. Lako je biti liberalan i sedeti u fotelji u beogradskom kaficu

mist

pre 12 godina

Vidim komentar na to kako bi Srbija trebalo da reaguje jer to dole je njen narod a ono duplo vise dislajkova nego lajkova SRAM VAS BIlO ajde da se Srbija tako vas odrekne pa sta bi onda bilo?
(A da ste vi u toj situaciji?, 4. septembar 2011 13:58)

Srbija nas se odriče već 15 godina u korist Kosova!

Dragoljub

pre 12 godina

Bodljikava zica ima svoju ruznu simboliku iz 2. svetskog rata, ali ovde se o tome ne radi. Radi se o tome da KFOR zeli da blokira nelegalni administrativni prelaz kroz koji "curi" uvoz koji drzava Kosovo koja na toj teritoriji ima vlast smatra nelegalnim. Zao mi je sto ljudi sa severnog Kosova ne priznaju drzavu u kojoj zive (sto je i smisleno, posto ih finansira drzava u kojoj NE zive), ali to sto neko ne priznaje drzavu ne znaci da drzava nema prerogative.

Pedja NS

pre 12 godina

Obozavam ove pripadnike vecinskog naroda na KiM sto se javljaju ovde sa idejama kako su Srbi dole lenstine, sverceri, neobrazovani neradnici...

Ja zivim u Novom Sadu, nemate vi pojma sta su neradnici. Nemate vi pojma kako se ovde dobijaju poslovi (mnogo necasnije od bavljenja svercom).

Pri tome bih zeleo da napomenem da onaj koji na Kosovu svercuje cini lose samo nezavisnoj "drzavi" Kosovo i kriminalcima koji je vode.

BivsiYu86

pre 12 godina

Meni samo jedno nije jasno. Ka svi ostako su se navodno Srbi borili za Jugoslaviju a svi ostali je rasturali, ako smo upravo mi ti koji ne mozemo ni sa kim zajedno da zivimo a svi su morali sa nama? Mislim da smo se mi ustvari borili za ako ne veliku Srbiju onda za Srboslaviju, za koju smo unapred znali da nece proci bez krvi i najverovatnije bez poraza....kad samo pomislim unazad i kako smo se zalepili za tu pricu....

zvonimir markovic

pre 12 godina

blokirao sam mercator na novom beogradu. medjutim, i dalje veliki broj neosvescenih sugradjana izlazi sa raznobojnim kesama iz te zgradurine :-(((

ne razumem

pre 12 godina

Secam se kao dete jedne parole po mitinzima istine o kosovu davnih '80 proslog veka "Samo napred Slobodane ako treba do Tirane".. sad vise ne mozemo ni do Mitrovice....koja glupost!!

Plavuša

pre 12 godina

Neverovatno, ali mi Srbi smo stvarno nedokazani i tvrdoglavi do samouništenja. I bombardovali su nas - bombama obogaćenim (uranijom) i kasetnim bombama i rušili mostove i ubijali bezgrešne civile u vozovima i pravili jeftine holivudske filmove gde su Srbi prikazani kao najgori šljam (setite se kako su kauboji uvek pobeđivali one "primitivne" indijance i kako su tretirali svoje robove crnce - uostalom, do pre neki dan u JAR-u su imali robove)...
I sad, ti ponosni sinovi ovih ljubitelja demokratije, postavljaju bodljikavu žicu prema Srbima, valjda da nam dokažu da će oni i dalje čuvati samo Albance i Avganistance - vredne proizvođače sirotinje i droge ili su oni samo čuvari njihovih poznatih pisaca, naučnika, boraca za ženska prava, sportista i sl.
Da, bodljikava žica - tako Ameri pokazuju Srbima gde im je mesto i kako ih vide!

Gordan

pre 12 godina

@monah Gavrilo: Na srecu drugih delova Srbije koji se otcepljuju vise nece biti. Podseticu te da je u presevskoj dolini to vec pokusano neposredno posle pada Milosevica, pa nije uspelo jer je Srbija pravovremeno i razumno reagovala. Oni koji su to pokusali nisu dobili podrsku medjunarodne javnosti. Da nam je Sloba jos tu, odavno bi odgledali reportaze o Presevu, Sandzaku i Vojvodini na CNN-u i odavno bi se svi oni otcepili uz podrsku celog sveta. CINJENICA je da u Srbiji separatizam ne uspeva i nema medjunarodnu podrsku od kada smo skinuli Slobu. Kome to nije ocigledno - sta da se prica dalje.

Goran

pre 12 godina

promače nešto ovde: čije firme su ti kamioni što su pokušali da pređu? da nisu cisterne možda na fizičko lice?
ako jesu, kako su registrovane?!?!
kako mogu fizička lica da trguju naftom kad pravna moraju da se upucaju ispred ministarstva da bi dobili dozvolu ? dakle, ovde jeste neki šverc u pitanju

jugo

pre 12 godina

Nije korektno nazivati pojedine ljude na KiM svercerima jer oni to nisu. Sve dazbine su platili R. Srbiji a to sto nece da plate carini Kosova, a mi ne priznajemo Kosovo, ne znaci da si svercer.

Macedoroman

pre 12 godina

Vidi se da su Srbi sa Kosova u osnov teški liberali. Kakva država, granični prelazi, plaćanje poreza, sanitarna i tržišna kontrola robe i drugi bakrači. Živeo slobodan protok robe, pa ko koga zezne.

EU

pre 12 godina

@moler : ako ti je polazna osnova da je Kosovo nezavisna drzava onda to zvuci tako kako pises.
Izgleda da to nije bas sasvim tako (inace bi nas svi ignorisali i bas bi ih bilo briga da li i kakav odnos sa njima imamo a ponajmanje da to bude uslov za EU) iako mnogo velikih sila upire da to bude tako.
Zanimljivo je drugo pitanje : Zasto se ocekuje da Srbi mogu da zive kao nacionalna manjina u drzavama koje vode bivse nacionalne manjine koje nisu mogle da zive sa Srbima?
U Hrvatskoj je prakticno ukinuta posebnost nacionalnih manjina (pa i Srpske) jer nije po Ustavu a time su dodatno marginalizaovni preostali Srbi.
Da li treba ukazati da kod nas u Republici Srbiji nacionalne manjine imaju izborna prava i prava ucesca u vlasti veca od onih trenutnih u Republici Hrvatskoj odnosno slican nivo prava pre odluke Ustavnog suda u Hrvatskoj.
Ali .. mi smo pod velikim pritiskom vise od 12 godina i prema nasoj drzavi se vodi zastoka kampanja vec dugi niz godina tako da pozitivne stvari o nama nisu popularne niti bitne. Nasi politicari(i pozicija i opozicija)nisu pred malim izazovima i sada im je prilika da se pokazu koliko su ozbiljni drzavnici ili su palanacki besednici.

ajme meni

pre 12 godina

(EU, 4. septembar 2011 17:52)

Čitam komentare čisto da vidim stav naroda i onda naiđem na ovu glupost. Srpska nacionalna manjina ima podpredsjednika vlade. Ima svoje nacionalno vijeće, dvostruke natpise na znakovima gdje su većina, pravo na srpski kao izborni jezik u školama i sva ostala prava u skladu sa međunarodnim ugovorima. I vjerojatno najvažnije samo srpsko nacionalno vijeće godišnje dobije od države 3 milijuna € + ostali projekti koji se provode. Srbi su u Ustavu nacionalna manjina kao i stalih 23 upisanih manjina (+ ostali). Oni koji normalno žive i dijele sve sa svojim sunarodnjacima nisu niti diskriminirani niti ljudi primjećuju, znaju niti ih zanima jesu li Srbi. Ko da mi nemamo pametnijeg posla nego svaki dan razmišljati o tome kako da Srbima u RH još više zapaprimo život.

Vjerojatno nikad nisi ni bio u RH pa ne poznaješ ni stanje. Naravno najlakše je stvoriti mišljenje preko novina...

lepi cane

pre 12 godina

Nikada mi nece biti jasno sta znaci biti ili osecati se Srbin, Hrvat, Albanac, Rom.....svejedno. Ako zelimo ziveti kao ljudi nije bitno, ako smo rasisti jeste......

Političar

pre 12 godina

Nije korektno nazivati pojedine ljude na KiM svercerima jer oni to nisu. Sve dazbine su platili R. Srbiji a to sto nece da plate carini Kosova, a mi ne priznajemo Kosovo, ne znaci da si svercer.
(jugo, 4. septembar 2011 18:07)
Kako ljudi nemaju veze sa realnošću. Pa u tome je i problem jer se prijavi izvoz ili tranzit za recimo četiri cisterne Kroz teritoriju Srbije za šta se u Srbiji ne plaća nikakva dažbina pa na sever Kosova udju samo dve cisterne a u Srbiji ostanu preostale dve, pa tako je oštećen i budžet Kosova i Srbije pa sad razmislite kada komentarišete i kako komentarišete.

Brat_Kavil

pre 12 godina

Podrska braci na okupiranom Kosovu i Metohiji, borite se za svoja prava. Krive vas zato sto se borite za svoja prava, sto zelite da zivite kao ljudi, a ne kao zivotinje u kavezu ogradjeni zicom. Krive vas zato sto ne zelite vise da zivite u kontejnerima, krive vas za sto zelite slobodu kretanja, krive vas sto zelite da se bar jedan napad na vas rasvetli izgleda ste vi za sve krivi, ja ne mislim tako. Tuzan je svet u kome u 21 veku i dalje vecina vrsi teror nad manjinom, prebijaju se ljudi, ubijaju, ruse im se kuce, trguje se organima i narkoticima, a evropa i svet cute........Licemerju svetskih mocnika nema kraja, vise nije bitna istina, bitna je medijska prezentacija, lobiranje, pare, reklama, sramota. Najbitnije je ko je zapalio neki prelaz, a to ko je ubio decu u Gorazdevcu, ko je digao u vazduh ljude u autobusu Nis ekspresa, ko je pobio zeteoce na svojim njivama nikoga ne interesuje..........
Da li su to demokratske vrednosti kojima stremimo.....????

bezimena

pre 12 godina

"Njihova namera je kako su kazali, sprečavanje prevoza nafte i druge komercijalne robe veće od tri ipo tone".

Podrška KFOR-u!

Fraze o "getoizaciji" i sl. gluposti su PRAZNE I POTROŠENE! Srbi na Kosovu neka izvole da rešavaju svoje probleme u Prištini, ili neka se presele u Srbiju, da dela s nama sirotinjski život, bez dodatka za profesionalni patriotizam.

e-krem

pre 12 godina

Blokada je dobra sansa da ovi severnjaci pljunu u dlanove i pocnu da zive kao sav normalan svet a ne od sverca i lopovluka na racun drugih.
Za njih imam nula sazeljnja, samilosti i razumevanja.

A da ste vi u toj situaciji?

pre 12 godina

Vidim komentar na to kako bi Srbija trebalo da reaguje jer to dole je njen narod a ono duplo vise dislajkova nego lajkova SRAM VAS BIlO ajde da se Srbija tako vas odrekne pa sta bi onda bilo?

CaptainObvious

pre 12 godina

Provedite jedan dan kao Srbin u novopecenoj albankoj drzavi "kosova" pa onda sudite o "svercerima" "kriminalcima" "nacionalistima" "velikosrbima" ili sta vec. Lako je biti liberalan i sedeti u fotelji u beogradskom kaficu

монах Гаврило

pre 12 godina

Сада пуштамо Србе са КиМ низ воду, јер су нерадници и шверцери. Шта ћемо рећи када други делови Србије дођу на ред? Какво ћемо онда "оправдање" имати?

Dokle, aman?

pre 12 godina

Stvarno nije u redu kad te mrski "strani faktor" spreci da k'o covek svercujes, ali blokirali, ne blokirali, Srbi se svejedno ponovo popushiti, pa posle kukati kako ih niko ne voli. Pa jos kad uhvate snajperistu koji je onomad ubio policajca, to tek ima da plate. Vec vidjeno!

Veliki Srbin

pre 12 godina

Dosta vise sa tim Kosovom i pticama na grani ste dosadili. Kosovo je nekada bilo srpsko sad je albansko i zavrsena prica.

Srbima se dole ne svidja sa albanskimn vlastima-nek se isele u Srbiju ( a tek onda ce videti sta je srpski bratski narod kad ih non stop budu terali iz srbije da se vrate odakle su dosli).

jugo

pre 12 godina

Nije korektno nazivati pojedine ljude na KiM svercerima jer oni to nisu. Sve dazbine su platili R. Srbiji a to sto nece da plate carini Kosova, a mi ne priznajemo Kosovo, ne znaci da si svercer.

Pedja NS

pre 12 godina

Obozavam ove pripadnike vecinskog naroda na KiM sto se javljaju ovde sa idejama kako su Srbi dole lenstine, sverceri, neobrazovani neradnici...

Ja zivim u Novom Sadu, nemate vi pojma sta su neradnici. Nemate vi pojma kako se ovde dobijaju poslovi (mnogo necasnije od bavljenja svercom).

Pri tome bih zeleo da napomenem da onaj koji na Kosovu svercuje cini lose samo nezavisnoj "drzavi" Kosovo i kriminalcima koji je vode.

goran960

pre 12 godina

muka mi je vise od ovih "balvan" revolucionara svakome je jasno da ne zele kontrolu tamo gde oni svercuju sve od reda i to zajedno sa albancima. A da nastavice i dalje mirno i demokratski da se bore za svoja prava, snajperima.

Bacvanin

pre 12 godina

Sad ce KFOR da pokaze kako to izgleda kad se prave blokade. Ista scena kao i kod Z4 plana.
Umesto da smo prihvatili Ahtisarijev plan, imali bi danas nesto, ali ovako cemo izgubiti sve, i opet ce neki prozivati ostatak Srbije da "resava problem", kao sto je to bilo i u nekim SAO.
Shvatite, kosovo je izgubljeno, a Srbija nema 4,5 milijardi para godisnje da finansira kojekakve svercere i buntovnike.
Probleme resavati u Pristini, Briselu i Vasingtonu, izostavite Srbiju iz ove price, videli smo vec kako se to zavrsava.

Gordan

pre 12 godina

@monah Gavrilo: Na srecu drugih delova Srbije koji se otcepljuju vise nece biti. Podseticu te da je u presevskoj dolini to vec pokusano neposredno posle pada Milosevica, pa nije uspelo jer je Srbija pravovremeno i razumno reagovala. Oni koji su to pokusali nisu dobili podrsku medjunarodne javnosti. Da nam je Sloba jos tu, odavno bi odgledali reportaze o Presevu, Sandzaku i Vojvodini na CNN-u i odavno bi se svi oni otcepili uz podrsku celog sveta. CINJENICA je da u Srbiji separatizam ne uspeva i nema medjunarodnu podrsku od kada smo skinuli Slobu. Kome to nije ocigledno - sta da se prica dalje.

mist

pre 12 godina

Vidim komentar na to kako bi Srbija trebalo da reaguje jer to dole je njen narod a ono duplo vise dislajkova nego lajkova SRAM VAS BIlO ajde da se Srbija tako vas odrekne pa sta bi onda bilo?
(A da ste vi u toj situaciji?, 4. septembar 2011 13:58)

Srbija nas se odriče već 15 godina u korist Kosova!

Plavuša

pre 12 godina

Neverovatno, ali mi Srbi smo stvarno nedokazani i tvrdoglavi do samouništenja. I bombardovali su nas - bombama obogaćenim (uranijom) i kasetnim bombama i rušili mostove i ubijali bezgrešne civile u vozovima i pravili jeftine holivudske filmove gde su Srbi prikazani kao najgori šljam (setite se kako su kauboji uvek pobeđivali one "primitivne" indijance i kako su tretirali svoje robove crnce - uostalom, do pre neki dan u JAR-u su imali robove)...
I sad, ti ponosni sinovi ovih ljubitelja demokratije, postavljaju bodljikavu žicu prema Srbima, valjda da nam dokažu da će oni i dalje čuvati samo Albance i Avganistance - vredne proizvođače sirotinje i droge ili su oni samo čuvari njihovih poznatih pisaca, naučnika, boraca za ženska prava, sportista i sl.
Da, bodljikava žica - tako Ameri pokazuju Srbima gde im je mesto i kako ih vide!

pogled sa strane

pre 12 godina

pratim ovaj portal već par godina,
pred tri, četiri godine komentari na temu hr ili kosova su bili oko 70% like podrške i suosjećanja prema srbima u hr i kosovu.
sada kad gledam, 70% je dislike.
Zapadne države su uspjele!!! Izmučile su srpski narod do granice pucanja, prosječnom čovjeku je više dosta tuđih briga, niti svoje ne uspjeva riješiti.
Nažalost, sada više nema podrške i snage niti za one stvari na koje formalno imate pravo.
Nekako mi to izgleda kao specijalni rat iscrpljivanja koji vam je nametnuo zapad dok vas ne slomi do kraja.
Moja iskrena podrška razumnim i dobrim ljudima koji trpe zbog gluposti i tvrdoglavosti onih drugih!
Sretno!

Geos

pre 12 godina

Jos jedan od onih koji na SK pametuju... Sve sto je smislio i izrekao je mantra koju na razne nacine vec godinama ponavljaju...ne samo Nedeljkovic.
Floskula mu je i "uplaseni smo za svoju buducnost", i "Kfor zeli da nas opkoli zicom, da zivimo u getu (!), i ono "to necemo dozvoliti (!) vec cemo se mirnim i demokratskim sredstvima tome suprotstaviti"... Kada Predsednik, Vlada,ministar Sp, Ministar za Kosovo, sef Pregovarackog tima, kada neko od njih pomene "mirna i demokratska sredstva", to onda ima svoju tezinu u okviru politickog konteksta, a ovo je samo raspirivanje netrpeljivosti prema svakome, daj, znamo vec prema kome...
I ne pomaze ni Srbiji ni srpskom narodu.

moler

pre 12 godina

Ajde,neka mi neko odgovori na ovo pitanje, šta bi uradila država Srbija,da naprimer i mađarskoj manjinskoj zajednici ili muslimanskoj u Sandžaku padne na um ista ideja, pa da postave barikade i da zahtevaju isto što i ovi Srbitamo dole na severu Kosova! Analogija je ista,jer za te Srbe tamo Kosovo je druga država znači oni se nalaze u drugoj državi, pa neka počnu tako i da se ponašaju!

Dragoljub

pre 12 godina

Bodljikava zica ima svoju ruznu simboliku iz 2. svetskog rata, ali ovde se o tome ne radi. Radi se o tome da KFOR zeli da blokira nelegalni administrativni prelaz kroz koji "curi" uvoz koji drzava Kosovo koja na toj teritoriji ima vlast smatra nelegalnim. Zao mi je sto ljudi sa severnog Kosova ne priznaju drzavu u kojoj zive (sto je i smisleno, posto ih finansira drzava u kojoj NE zive), ali to sto neko ne priznaje drzavu ne znaci da drzava nema prerogative.

zbunjen

pre 12 godina

tri stvari ne kontam,
da li se država srbija bori za teritoriju kosova, za srbe na kosovu ili za najbolji mogući život tih ljudi na kosovu?
da li je bolje prihvatiti kosovski pečat i imati punu trpezu srpske hrane ili ne prihvatiti pečat pa gladovati uz hrvatske i albanske paštete?
2. srbi u bilo kojoj zemlji van srbije žive bolje nego oni u srbiji
čak i srbi u slo, hr, mk, cg....
da li je rešenje za bolji život svima nama da podelimo srbiju svojim susedima, svakom parče?
3. u svim državicama exyu kada su srbi shvatili da više nisu ugroženi, više ih nitko ne maltretiše i ne puca po njima
čak i u hr i bih, svi koji su ostali u svojim kućama nakon rata nemaju problema zato šta nisu autohtoni elemenat
da li je rešenje da srbi shvate da ih ipak ceo svet razume i ne mrzi?

Zivota

pre 12 godina

To sto DS sa svojom politikom 'Kosovskog neutralnog statusa' laze sebe i gradjane u Srbiji bez Kosova i Metohoje i nije toliki problem.

Problem je sto sa takvom politiko maltretira Srbe sa Kosova.
Nije posteno prema tim ljudima!

Milko

pre 12 godina

Ovo na Kosovu neodoljivo liči na početak devedesetih.
Mi ne znamo šta hoćemo, ali to jako hoćemo.
Sreća pa Tadić i Dačić nemaju vojsku.

Slobodno idite

pre 12 godina

@A da ste vi u toj situaciji?

Niko Vam ne brani da idete dole i branite ih. Ako cemo tako, prvo treba da idu i brane ih oni koji su i pobegli odatle. Njima je ova drzava sve dala posao, smestaj, novac, dok nasa deca koja su tamo ratovala ne mogu da se zaposle, nemaju gde da zive, nemaju zdravstveno osiguranje itd. Zato slobodno idite, srecno Vam bilo!

BivsiYu86

pre 12 godina

Meni samo jedno nije jasno. Ka svi ostako su se navodno Srbi borili za Jugoslaviju a svi ostali je rasturali, ako smo upravo mi ti koji ne mozemo ni sa kim zajedno da zivimo a svi su morali sa nama? Mislim da smo se mi ustvari borili za ako ne veliku Srbiju onda za Srboslaviju, za koju smo unapred znali da nece proci bez krvi i najverovatnije bez poraza....kad samo pomislim unazad i kako smo se zalepili za tu pricu....

EU

pre 12 godina

@moler : ako ti je polazna osnova da je Kosovo nezavisna drzava onda to zvuci tako kako pises.
Izgleda da to nije bas sasvim tako (inace bi nas svi ignorisali i bas bi ih bilo briga da li i kakav odnos sa njima imamo a ponajmanje da to bude uslov za EU) iako mnogo velikih sila upire da to bude tako.
Zanimljivo je drugo pitanje : Zasto se ocekuje da Srbi mogu da zive kao nacionalna manjina u drzavama koje vode bivse nacionalne manjine koje nisu mogle da zive sa Srbima?
U Hrvatskoj je prakticno ukinuta posebnost nacionalnih manjina (pa i Srpske) jer nije po Ustavu a time su dodatno marginalizaovni preostali Srbi.
Da li treba ukazati da kod nas u Republici Srbiji nacionalne manjine imaju izborna prava i prava ucesca u vlasti veca od onih trenutnih u Republici Hrvatskoj odnosno slican nivo prava pre odluke Ustavnog suda u Hrvatskoj.
Ali .. mi smo pod velikim pritiskom vise od 12 godina i prema nasoj drzavi se vodi zastoka kampanja vec dugi niz godina tako da pozitivne stvari o nama nisu popularne niti bitne. Nasi politicari(i pozicija i opozicija)nisu pred malim izazovima i sada im je prilika da se pokazu koliko su ozbiljni drzavnici ili su palanacki besednici.

Milan

pre 12 godina

"On je upozorio da ako dođe do eskalacije nasilja na severu pokrajine za to će biti odgovorni KFOR i EULEKS jer su oni odgovorni za bezbednost na ovim prostorima."
kako glupa floskula . A kome ce to odgovarati ?

zvonimir markovic

pre 12 godina

blokirao sam mercator na novom beogradu. medjutim, i dalje veliki broj neosvescenih sugradjana izlazi sa raznobojnim kesama iz te zgradurine :-(((

Macedoroman

pre 12 godina

Vidi se da su Srbi sa Kosova u osnov teški liberali. Kakva država, granični prelazi, plaćanje poreza, sanitarna i tržišna kontrola robe i drugi bakrači. Živeo slobodan protok robe, pa ko koga zezne.

ne razumem

pre 12 godina

Secam se kao dete jedne parole po mitinzima istine o kosovu davnih '80 proslog veka "Samo napred Slobodane ako treba do Tirane".. sad vise ne mozemo ni do Mitrovice....koja glupost!!

ajme meni

pre 12 godina

(EU, 4. septembar 2011 17:52)

Čitam komentare čisto da vidim stav naroda i onda naiđem na ovu glupost. Srpska nacionalna manjina ima podpredsjednika vlade. Ima svoje nacionalno vijeće, dvostruke natpise na znakovima gdje su većina, pravo na srpski kao izborni jezik u školama i sva ostala prava u skladu sa međunarodnim ugovorima. I vjerojatno najvažnije samo srpsko nacionalno vijeće godišnje dobije od države 3 milijuna € + ostali projekti koji se provode. Srbi su u Ustavu nacionalna manjina kao i stalih 23 upisanih manjina (+ ostali). Oni koji normalno žive i dijele sve sa svojim sunarodnjacima nisu niti diskriminirani niti ljudi primjećuju, znaju niti ih zanima jesu li Srbi. Ko da mi nemamo pametnijeg posla nego svaki dan razmišljati o tome kako da Srbima u RH još više zapaprimo život.

Vjerojatno nikad nisi ni bio u RH pa ne poznaješ ni stanje. Naravno najlakše je stvoriti mišljenje preko novina...

Goran

pre 12 godina

promače nešto ovde: čije firme su ti kamioni što su pokušali da pređu? da nisu cisterne možda na fizičko lice?
ako jesu, kako su registrovane?!?!
kako mogu fizička lica da trguju naftom kad pravna moraju da se upucaju ispred ministarstva da bi dobili dozvolu ? dakle, ovde jeste neki šverc u pitanju

lepi cane

pre 12 godina

Nikada mi nece biti jasno sta znaci biti ili osecati se Srbin, Hrvat, Albanac, Rom.....svejedno. Ako zelimo ziveti kao ljudi nije bitno, ako smo rasisti jeste......

Političar

pre 12 godina

Nije korektno nazivati pojedine ljude na KiM svercerima jer oni to nisu. Sve dazbine su platili R. Srbiji a to sto nece da plate carini Kosova, a mi ne priznajemo Kosovo, ne znaci da si svercer.
(jugo, 4. septembar 2011 18:07)
Kako ljudi nemaju veze sa realnošću. Pa u tome je i problem jer se prijavi izvoz ili tranzit za recimo četiri cisterne Kroz teritoriju Srbije za šta se u Srbiji ne plaća nikakva dažbina pa na sever Kosova udju samo dve cisterne a u Srbiji ostanu preostale dve, pa tako je oštećen i budžet Kosova i Srbije pa sad razmislite kada komentarišete i kako komentarišete.