Četvrtak, 21.07.2011.

13:32

Dačić: Živećemo i bez EU

Ministar Ivica Dačić kaže da je Srbija hapšenjem Gorana Hadžića ispunila sve svoje obaveze prema Haškom tribunalu i apelovao na EU da ne postavlja nove uslove.

Izvor: Beta

Daèiæ: Živeæemo i bez EU IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Dragana

pre 14 godina

Питам се како би ову Дачићеву изјаву ,,Живећемо и без ЕУ" прокоментарисао Борис Тадић?! Побогу, да ли у владајућој коалицији постоје бар два човека који имају јединсвен став или свако прича своју причу да би привукли бираче свих профила на следећим изборима?

Dragan

pre 14 godina

Nauchio se aroganciji od svog idejnog vodje! Ja ne znam ko sa gramom mozga moze ovakvu izjavu da popase i poveruje u njegovu 'rehabilitaciju'...

nik

pre 14 godina

Ma mene nezanima ni EU ni Dacic mene zanima samo nasa zemlja. Nemojte mi reci da od 2008 nismo mogli zavrsiti koridor i tako uposliti ljude u vreme krize i nezaposlenosti umesto sto smo te novce ispumpavali preko galenike, eps-a, azotare, raznih web site-ova. Koga jos briga sta vi pricate, dosllo je vreme da cela trenutna politicka elita se mora zameniti sa mnogo mladjima.A vi ostali nenasedajte na price o Eu i fondovima, te fondove ce ionako koristiti vlast na teret i zaduzenje cele drzave.

Lalo NS

pre 14 godina

Svi ovi sto pokusavaju da omalovazavaju Srbiju i sve njene napore na EU putu, za sada uspevaju u svojim prljavim igrama. Daleko je Srbija od banana drzave.
(Ortodox, 21. jul 2011 22:03)
Koje napore?
Jedino sto su ispunili od uslova je taj haski uslov za koji im je trebalo 11 godina.
Sta je sa restitucijom, "reformom" pravosudja, lustracijom, tajkunima, narukvicama za kriminalce bliske vlastima, korupcijom, kofercetom...
Ako zanemarimo pitanje Kosova ovi nesposobnjakovici treba od brloga da naprave koliko-toliko funkcionalnu drzavu, a oni nam vec sada kada smo na samom pocetku tog puta porucuju da odustanemo od neke normalizacije jer ce nam na kraju tog procesa verovatno postaviti uslov da priznamo nezavisnost Kosova. Ako smo toliko retardirani kao nacija da ne zelimo da uredimo sopstvenu drzavu zbog nas samih, nego na to treba EU da nas nekim ucenjivanjima natera onda nismo ni sposobni da imamo drzavu, i dalje cemo da se cepkamo. Svi koji su nas napustili zive danas bolje nego mi, ali mi mozemo da zivimo i bez EU, sta fali Svajcarskoj i Norveskoj, ako treba jescemo korenje. "Znam ja nas, j..'o ti nas".

Ortodox

pre 14 godina

Ha, stvarno Dacic postade jedini realan politicar. Nikad nisam bio za SPS, ali je covek u pravu. Svi ovi sto pokusavaju da omalovazavaju Srbiju i sve njene napore na EU putu, za sada uspevaju u svojim prljavim igrama. Daleko je Srbija od banana drzave. Ti koji tako govore, nikada nisu bili u tim pravim banana drzavama. Da jesu, uvideli bi da je Srbija daleko odmakla. Nije slucajna ni ova sinhronizovana blokada srpskih proizvoda na Kosovu, odmah posle hapsenja Hadzica. Svaki napredak Srbije treba sto pre minimizovati, baciti u drugi plan ili najbolje zaboraviti. I ono sto se stalno zaboravlja i stavlja ispod tepiha, a to mnoge Srbe najvise i boli, a to su zaboravljene silne srpske zrtve o kojima niko ne govori. Necu da pominjem cifre, mesta, godine i sl., jer ih ima previse. Ako zelite pravi mir na Balkanu, uhvatite i zlocince koji su kasapili Srbe i proterali Srbe sa vekovnih ognjista. Ako ne zelite da se ponavlja isti scenario svakih 50 godina na Balkanu. Ili je to bas nekome u planu i interesu?

Lalo NS

pre 14 godina

Tako je Dacicu, zivecemo i bez EU, a u redovima za izdavanje dokumenata cemo provoditi dane i noci. Dacic je nesposoban godinama da regulise izdavanje dokumenata gradjanima Novog Sada, i glupo je ocekivati od takvog "strucnjaka" da nas uvede u EU. Naravno ni ostali politicari nisu nista bolji, a vi i dalje glasajte za manje zlo.

rex tenebrae

pre 14 godina

Bez tebe i "patriota" koji vodi ovu zemlju, sigurno ćemo bolje živeti. Sklanjajte se već jednom i ne mašite nam više Evropom. I ovde možemo dobro živeti ako ovu zemlju vode domaćini, a ne ovi koji su se sakupili sa kolca i konopca, sabrani iz belog sveta i koji gledaju samo svoje, privatne interese. Pa ako se tu uklopi i interes Srbije, u redu, ukoliko ne-ništa.
Ako zaista mislite dobro ovoj zemlji, u šta sumnjam, nestanite a narod će se već snaći i bez vas. I tvrdim, biće mu bolje"

komentator

pre 14 godina

Слажем се са Дачићем да ако буде, а биће, нових услова из ЕУ(ту не укључујем борбу против корупције, то није услов, то мора па мора било где у свету), Србија не треба да се повинује. Да ако буде став ЕУ око питања Космета који износе Немци да Србија тек тада не треба да пристане. Не само што Србија на Космету има огроман економски интерес, културно-историјски, обавезу да заштити и врати Србе, већ и што би тада свету показала невероватно велику геополитичку слабост и створила повољну ситуацију онима који желе даљу територијалну разградњу Србије. Уосталом, сумирајући изјаве Зукорлића, Кацина, Ризе Хаљима који је 2008/2009 послао циркуларно писмо страним амбасадама где се жали на Србију, Рагми Мустафе, Касе...то доста говори.
Кипар није уцењиван, Румунија није уцењивана, Шпанија није уцењивана...не сме ни Србија.
Слажем се да постоји доста земаља ван ЕУ са којим Србија може да економски сарађује(Србија са Русијом има споразум о слободној трговини. Листа производа и услуга које улазе под овај третман, константно се проширује. Највећу економску размену Србија има са Русијом, наравно постоји још доста земаља са којима треба да учврсти економску сарадњу), може да сарађује и са ЕУ, као и сад, ван ње ако буде било уцена, али не видим да је Дачић тај који то може и хоће да спроведе.
МОЖДА постоји који проценат могућности, али без ДС.

pex

pre 14 godina

Hteli to oni da priznaju ili ne mi smo u Evropi (nismo u uniji kao da jesmo), nista nas bolje ne ocekuje onog dana kada udjemo moze biti samo veca obaveza i namet .G-din Dacic postade jedini realni politicar u Srbiji, mozda ih ima jos ali im je pojela maca jezik.
Zapravo svi su oni svesni, svoje nesvesti ali niko ne zeli da to prihvati. Svi su isporuceni u Hag koji trba da budu tamo a Serz Bramerc nezadovoljan, da li nam to nesto govori.
Idemo u lov na jatake, ako ni to ne bude dosta idemo dalje. A sta dalje.
Naravno da ima dalje, posle jataka hapsiti ovdasnju vlast jer ceo svet zna da su optuzenici u Srbiji a nasi politicari to ne znaju. Ukoliko to ne ucini naredna vlada treba je odmah sankcionisati a naj odgovornije pod kljuc.
Od 1980.bio je kriv Tito, od 1990 kriv je Milosevic, od 2000 DOS itd...,iz decenije u deceniju trazimo krivce, ja proturih 4 decenije zivota istrazujuci ko je zaista kriv a mladost prodje, ako ostatak zivota budem proveo preispitivajuci sebe onda Vam hvala.

LAZAR

pre 14 godina

Evropska Unija?? Samo sargarepa na stapu za one zaslepljene idealima. Sada je na redu priznavanje Kosova, i bas jedva cekam da vidim kako ce to da izvedu. Kazete da se u EU lepo zivi?? Toliko je bogato da ce vrlo brzo da pukne ceo taj sistem jer je neodrziv.A da...Grci bas "lepo" zive, Nemacka nikad nije imala vecu stopu nezaposlenosti,Francuska u dugovima, Irska da i ne govorim...samo nasi EU tastaturisti i dalje propalo vide kao uspesno. Sta misle....idem da radim u EU, zgrnucu veliku lovu, zivecu kao kralj....ma da, samo o vama misle i samo na vas cekaju!

Marina

pre 14 godina

Ministre Dačiću, Vi izgleda niste upućeni u uvjete koje EU postavlja SVIM kandidatima za članstvo. Suradnja s haškim sudom bio je dodatan uvjet za one zemlje koje su imale obvezu prema haškom tribunalu.Ispunjenje haških kriterija ne znači preskakanje svih drugih. Srbija je pravilno zaključila da bez pune suradnje nema statusa kandidata pa se odjedanput "pronašao" i Mladić i Hadžić. Čudi me Tadićeva izjava da "Srbija gleda u oči Briselu",jer je ta ista Srbija obarala pogled 16 godina dok je "Brisel gledao u oči Srbiju". Bolje bi bilo da se koncentrirate na reforme nego da predlažete Briselu što će i kada napraviti.

e-krem

pre 14 godina

(goran, 21. jul 2011 17:43)

Video bi ti Rumune i Bugare tek da nisu usisali EU fondove i reformisali se koliko,toliko i da se ne plase Korupcije i mita koje EU sankcionise.

Rajko Cvetkovic

pre 14 godina

Uslov svih uslova je da postanemo normalna država, a to će biti najteže dostići. Od budjavog brašna nema dobrog hleba. Mi smo narod vrlo skromnih kapaciteta i nesrazmerno većih htenja i želja. Ako buduća vlada bude toliko stabilna da ovom narodu sruči istinu u lice, imamo neke šanse. Ako ne, onda se agonija nastavlja.

sandra

pre 14 godina

Pa zar vi niste usli u koaliciju sa svojim najvecim politickim protivnikom, samo da bi uveli Srbiju u EU? To ste tada argumentovali visim ciljevima. A isto tako, Srbija bez vas nije imala buducnost, koja se nalazila iskljucivo u EU, pa ste zato formirali vladu, da spasite drzavu od propasti...

Pobesneli max

pre 14 godina

Gospodine ministre Dacicu,
Potpisujem sve sto ste ovde rekli.
Ne razumem ljude koji se odricu POLITICKE borbe za svoje interese. Pazite- P O L I T I C K E. Ne pretimo ratom, ne ratujemo, toliko smo koraka dobre volje napravili, ispunili medjunarodne i moralne obaveze...i sad bi da se odreknemo svog prava na sospstveni interes...Pa da li bi iko ikad pristajao na to? Ajde, vi "realisti" lupajte minuse do besvesti...Ionako vam je to vrhunac delovanja. Ozbiljnija borba zahteva i ozbiljnije ljude.

vegan

pre 14 godina

Hrabrost je mera slobode, rece Platon ili Sokrat, dok sirotinja cuti i misli se kao oni nekad da "Bolje nas zarobite, samo nas nahranite". Dotle situacija postaje jos gora, bukvalno iz dana u dan, a narod, uz svesrdnu pomoc vlasti, konacno ostaje i bez gaca, kao i bez EU. Sto se tice teme, Kosovo je vec odavno izgubljeno, mnogo pre bombardovanja NATO.

Milutin Mladjenović

pre 14 godina

CITAT : Ministar Ivica Dačić kaže da je Srbija hapšenjem Gorana Hadžića ispunila sve svoje obaveze prema Haškom tribunalu i apelovao na EU da ne postavlja nove uslove.

P.S. Pa ovo je mega skandal, ovo je bezobrazluk na kub, pa druže IVICE, da li znaš da Srbija ne ispunjava ništa iz delogruga uslova za ulazak u EU ?
Evo , ako mi kažete koji to uslobv Srbija ispunjava, a nije hapšenje Ratka, Radovana, Gorana, Pere, Jove, Djoke ? Poješću pred TV-kamere tvoj kancelarijski sto od orahovine u kabinetu u SIV-u ?
Je l' dogovoreno ?
Opklada važi za svakoga čoveka, čitaoca, političara u Srbiji koji će mi odgovoriti na pitanje ?

goran

pre 14 godina

Ovog puta imas moju podrsku Dacicu (sto se ove izjave tice). A za one koje misle da ce se zivot promenuti preko noci ako ulazimo u EU, gledajte malo na Rumune i Bugare...... Svaki drugi komentar je suvisan.

el_patron

pre 14 godina

Novi uslovi? Dosta je bilo uslova i ustupaka. Jedini uslov koji bi Srbija trebala da ispuni zarad boljeg život jeste da vas i takve kao vi na izborima zauvek pošalje u zaborav.

Siniša

pre 14 godina

Bolje bi ti bilo da gledaš šta ti radi policija(korupcija na sve strane), da vidiš kako se preko veze primaju studenti na akademiji policije u Zeminu(šta se radi u toj školi pa to je strašno, svi su primljeni preko debele veze), gledaj da pohapsiš narko bosove, a ne da jurite sitne dilerčiće, a od krupnih uzimate reket...niste sposobni da organizujete izdavanje dokomenata, pa ljudi čekaju po celu noć u redovima, a policijske stanice izgladaju na štale, prljavo na sve strane, gore je nego na železničkoj stanici...U tvom resoru ništa ne funkcioniše, a ti se baviš evropskim integracijama, radi bre to za šta si plaćen, mani se praznih priča...baš će da nas prime u EU sa takvom policijom...sa takvim političarima...sa tolikom korupcijom...A što se tiče KiM, pa vi (SPS) ste ga predali, dozvolili ste albancima da se naoružaju, a onda ste krenulu da im to oružje oduzmete po ugledu na onu budalaštinu sa Vukovarom...Na žalost gotovo je sa KiM, nema nazad, što pre to shvatimo to bolje za nas, manje košta. Vidim da se pričaju glupe priče da ako mi ne prodajemo robu albancima da će biti gladni, da neće imati gde da kupe...pa to je isto kao što su i Slovenci ostali gladni kada im nismo prodavali robu...toliko smo do sada napravili grešaka i nikako da nešto naučimo...Pola Srbije živi bedno, sve propada, napuštaju se nerazvijena mesta, nema puteva pa ljudi gaze po blatu, ne obrađuje se zemlja, stavlja se katanac na kuće...a mi se bavimo teritorijom na kojoj 90% čine albanci. Da smo novac koji ulažemo-bacamo da se sačuva nešto što nije moguće sačuvati uložili u nerazvijene opštine, u izgradnju puteva, u zapošljavanje...ne bi bilo ovoliko siromašnih ljudi, bez posla, bez bilo kakvih prihoda...Ministar inostranih poslova umesto da se bavi privlačenjem stranih investicija, ekonomskom saradnjom...on putuje po svetu, troši novac, a jedina tema mu je teritorija na koju nemamo vlast, da li će je neko priznati ili ne...to se zove opšte ludilo...Političke stranke se bave nebitnim stvarima, a beže od životnih pitanja, jer tu treba znanja, koje oni nemaju...ali tamo gde može da se dođe do love za svoj džep, da se nešto izmuva...e' tu su prvi...

arhiv

pre 14 godina

Da li set pratili izjave politicara i drugih odgovornih ljudi o hapsenju G.Hadzica u poslednja 24 sata? Cak ni u najosnovnijim podacima ne postoji slaganje. Ako novinari ne znaju pravu verziju dogadjaja to nije neobicno, oni zavise od informacija koje mogu da dobiju .Ali, kada predsednk Tadic, Rasim Ljajic, Vukcevic, ministar Dacic itd. oko najosnovnijih pitanja (vreme i mesto hapsenja,da li je uhapseni bio naoruzan ili ne, da li je imao lazni identitet ili nije) jedan drugome "uskacu" u usta to je uzasno ogledalo stanja vlasti u Srbiji.

Чварци и кавурма

pre 14 godina

Е мој господине подпреседниче владе, имаш ли трунке морала? Ма је ли могуће да сте већ заборавили свој „лични став“ који си изнео пре само месец –два? Шта је то утицало на то да „промениш плочу“ ? Можда предизборна кампања? Касно је за промену. Показао си се.

Ana

pre 14 godina

Ha haaa...u oktobru ce EU poslati upitnik: 1)nezaposlenost 2)siromastvo 3)prevare 4)k o r u p c i j a. Ovako ovim redom je juce bilo na TT holandske TV. Eto,zato si sad splasnuo....zivecemo i bez EU. I hocemo...moracemo zahvaljujuci vama i vasem losem radu.

Dogorelo do nokata

pre 14 godina

Pa i do sada smo "živeli bez EU" pa ćemo, izgleda, i od sada?!
Međutim, čemu onda "propala pro-evropska politika" sa "svima vama u vlasti"?!
Zar, samo, da "sjaše Kurta, a uzjaše Murta"?!
Nakon ovih "izuzetno važnih" izjava "za budućnost Srbije", neophodno je da se o tome "hitno raspravi" u Narodnoj skupštini i "raspišu izbori" na svim nivoima vlasti?!

Mario Bros

pre 14 godina

Ako nam je prosečna plata 300evra uz GDP od 53 milijarde evra godišnje, da bi imali EU pristojnu platu od 1500 evra trebao bi nam GDP od 280 milijarde godišnje. To je toliko daleko da je to jezivo. Pri rastu od 10% godišnje, trebalo bi nam oko 17-18 godina dotle. A mi ne da nemamo 10% godišnjeg rasta, već sada imamo pad od 3%.

Rade

pre 14 godina

Sledeci uslov od medjunarodne zajednice bice SPS,
pa Ivica brze bolje pred medije, zatim sledi SRS,
i naravno SNS, pa tako redom po zasluzi, a narodu
ce svakako bolje biti.

Bucko razmisljam

pre 14 godina

Eeee polako ljudi moji sta se uspanicili kada svi dobro znate da ono sto Dacic izjavi nije "stav" Vlade nego samo njegovo privatno misljenje ?
Osim toga sta fali "Svajcarskoj" sto nije u EU i sto nema Kosovo ?

Dzoni

pre 14 godina

Sve to lepo i pametno zvuci, ali postoje tri problema: 1) Bez pritiska EU malo sta da se pozitivno desava u Srbiji. Gotovo sve reforme, ali i borba protiv kriminala su pokrenute sa nulte tacke upravo zbog "uslova" EU. 2) EU - iako to tako ponekad izgleda - nije klub penzionera, nego zajednica drzava u koju se stupa ako se zeli. Niko ne tera zemlje na silu u EU. 3) Problem Kosova je slozen i Srbija trenutno nema plan resenja koji bi dobio podrsku velikih sila i bio sproveden. Sa druge strane ni to "priznavanje" ne bi donelo stabilnost, jer je samo Kosovo u rukama kriminalaca.

Druže Ivice, dozvolite da se samospalim!

pre 14 godina

E, pa ako tako kaže najeuropljanin za prelaznu sezonu 2009-2010. ko sam ja da uopšte POMIŠLJAM da postavljam neka pitanja u vezi toga?!

Stevan

pre 14 godina

Evropa je vise puta rekla da joj ne treba jos jedan Kipar, i da ce Srbija ipak morati da prizna Kosovo. Potom se javi "dobri" politicar iz price o dobrom i losem policajcu ( jedan vas bije a drugi brani) i kaze da to nije uslov, da ne nerviraju Srbe dok ne ispune sve svoje obaveze. Evropa nas lomi, mase sargarepom, prica bajke a nasi politicari pevaju uspavanku. Samo da dodje ta 2020 a oni ostanu na vlasti...

zarko

pre 14 godina

Sledeci uslov jeste privatizacija,korupcija i pranje para.
A to svim politickim partijama nikako ne ide u prilog,posebno SPS-u koji se tradicionalno usidrio u infrastrukturu srbije,da nema oblasti u kojoj oni nisu glavni,a ostatak dobija svoj deo kolaca,u zavisnosti i velicini brojnosti pobornika odredjene sete.
Dacicu,odakle tebi ideja da SPS je naslednik saveza komunista i da CK pripada vama i da vi kroz imovinsku kartu imate pravo na vlasnistvo kao politicka partija?
Ja znam minimum 200 afera do sad,malo zapoceli procesi,ali izvestaje dokle se stiglo sa mafijom zvano partija nismo dobili nikakav izvestaj

Te likove je nemoguće komentarisati smisleno

pre 14 godina

Postoje samo još dva problema ovde. Jedan je što Dačić i apokaliptična ekipa iz Srbije jedno misle (čak svi misle jedno isto!), drugo pričaju, a treće rade. Drugi je što se ekipa iz EU, koja je pandan njima, ponaša IDENTIČNO njima!

Gojko

pre 14 godina

Kosovo je nezavisno, a najvise sto mozemo da dobijemo je eventualno sever Kosova, samo sto se tada otvara pitanje Preseva i dela Bujanovca.

Sto se tice Dacica i ove njegove izjave u pitanju je najobicnije politikantstvo, odnosno ulizivanje delu javnog mnenja, zato sto je nedavno izjavio da bi bio spreman da deli Kosovo, i to ni manje ni vise nego sa Albanijom, i onda kad su mu rekli da nema nista od toga, on sad kao nece da prizna Kosovo, odnosno nece da to uradi dzabe, jer bi ga priznao kad bi mu dali da ga deli sa Albanijom.

Necu ni ja da glasam za Dacica i mirna Bosna...

Toleranti

pre 14 godina

g. Dacicu, Kosovo je vec davno bilo USLOV, tako ce i ostati. Imate samo dve mogucnosti: Bez Kosovo u EU ili bez Kosovo i bez EU. Pozdrav iz Berlina, iz EU.

Kad bolje razmislim

pre 14 godina

Političar koji me u poslednje vreme sve više i više pozitivno iznenađuje. Jedini realno i iskreno govori kakva je situacija u stvari.

Ja

pre 14 godina

Koji smo mi mazohisti !
Pada li ikomer od vas kosovo-zaljubljenika na pamet da tamo, ma kako to bolno nama u Srbiji zvučalo živi 2 miliona albanaca, koji nas, kao prvo, mrze?!
Kao drugo, sve i da se naprasno zaljube u Srbiju, pokupili bi nam ama baš sve pare koje imamo (ako uopšte i imamo), i sve pare iz pristupnih fondova (za razvoj najnerazvijenijeg dela države)...
Dakle, ako bi se iko razvijao to svakako ne bi bili žitelji ovakve "krnje" Srbije već samo i isključivo region i žitelji "Kosova i Metohije", da bi ih sutra bilo 4 miliona ...
Pitate li se koliko bi tada u Srbiji preostalo srba?! Gde vam je tu elementarna logika i interes za većinu svog naroda ?

cinik

pre 14 godina

EU treba da nam postavi jedan jedini uslov: da se svima koji su se aktivno bavili politikom u Srbiji u poslednjih 20 godina ZABRANI bilo kakav politicki angazman. onda nam stvarno EU ne bi ni trebala.

iskacem na haubi

pre 14 godina

Kako da ne,evo cekaju nas Evropljani rasirenih ruku.Sad kada se zavrsila epizoda sa Hagom,postoje nove prepreke koje aktuelna vlast nije u stanju da resi,a prva je borba protiv korupcije.Nece moci da se odreknu one stare Srpske:Malo meni,malo tebi i na kraju nikom nista...

Kofer

pre 14 godina

Dacic se pravi englez, kopenhaski kriterijumi su i dalje uslovi koje Srbija mora da ispuni. Nemoralno je da Dacic u ime vlasti Srbije ocekuje clanstvo u EU time sto je uhapsila Daciceve bivse kolege sa poternice haskog tribunala. Sujeta srpskih politicara uvezi nezavisnosti Kosova ne sme biti prepreka procesu EU integracija Srbije, resenje je jednostavno da se resimo takvih politicara na narednim izborima i time resimo kosovski problem.
Jedan od bitnih uslova za EU integracije je borba protiv korupcije i organizovanog kriminala, to je standardni uslov i selektivna borba koju nam Dacic prikazuje nije ispunjenje istog, nego i sam Dacic da odgovara za aferu Kofer.....Palma i Kostunica za Kolubaru itd....Zato se Dacic dvoumi oko EU, iz licnih interesa pa se bavi populizmom.

ognjen

pre 14 godina

tako je, sve moze biti uslov. ne pljuvati po ulici, iskoreniti korupciju, sprovesti lustraciju, sprovesti restituciju, reformisati pravosudje, procesljati hiljade viska zaposlenih koji ne rade nista a na budzetu su, poboljsati prava nacionalnih, seksualnih i ostalih manjina, smanjiti akcize, ukinuti monopole... i hiljade drugih stvari koje nam stizu sa zlog i izopacenog zapada samo da bi nas i dalje bez razloga ucenjivali jer smo najbolji i najpametniji. laku noc srbijo

Ibiza Dr

pre 14 godina

Sada je na redu borba protiv korupcije,a to je uslov koji ova vlada ne moze da ispuni,jer su u njoj svi do guse.Tako da ne lipsi magarce do zelene trave,Evropa je daleko,tamo negde u magli...

jelena

pre 14 godina

Dacic je svoje odavno vec rekao, samo toga vise niko ne zeli da se seca! On je UVEK na vlasti sa ili bez EVROPE, isto tako sa ili bez KOSOVA!

Građanin

pre 14 godina

*******, čitaj kopenhaške kriterijume SVE je tamo jasno NI JEDAN uslov van toga nije postavljan, se ne postavlja niti planira da se postavlja.

Lako je da demagogišeš pijunu Miloševićev...

Vladimir LDP

pre 14 godina

"Dačić je naveo da "ako se priznavanje Kosova postavi kao uslov, onda Srbija treba jasno da kaže da to ne prihvata""

Svakako, na referendumu, ali neces ti to da govoris u moje ime. Ja mislim da je najpostenije da se gradjani opredele na referendumu pa da jednom zaista vidimo sta gradjani zele - laznu nadu o Kosovu ili clanstvo u EU. Dosta mi je vise vasih slobodnih interpretacija volje gradjana, jer to nije moja volja a ni 99% ljudi koje znam. Zato nemoj da lazete u moje ime, vec dajte ovamo referendum. HOCU DA SE IZJASNIM O OVOME!!!

IQ

pre 14 godina

Ti i tvoji sps-ovci će te jesti korenje,kao i vaš poglavica,koji je trovao narod s takvim pričama. Vama netreba EU jer ste se napljačkali u proteklih 20 godina. A šta je sa narodom?? Mi hoćemo u EU,a vas političare iz svih partija treba u zatvor.

Dare

pre 14 godina

Sada ce pasti cena hrane,cena benzina i komunalija!Sada ce osetno skociti standard ovom jadnom narodu tako sto cemo iz faze gladi preci u fazu da imamo sta za pojesti.Sada ce se putevi u Srbiji sami popraviti a ministri ce prestati da kradu!Za sve to bio je kriv ovaj "uzasni bradonja".E ovo nama kroz ovo hapsenje pripoveda vlast.Ne trebate vi da se svidite"evropi" nego svom narodu.A kako se njemu svidjas saznaces na izborima.

"Tako treba"!

pre 14 godina

Tip jedan dan priča o podeli Kosova, pa onda sutradan priča kako nije pričao o podeli Kosova, da bi danas pričao kako nema priznanja Kosova (podela Kosova podrazumeva priznanje Kosova), zato što je juče pričao da je realan i da Kosovo nije naše, a sve to tek kao uvod u to što će sutra pričati da moramo da priznamo Kosovo, jer ne možemo bez EU - a bez EU sutra nećemo moći, zato što je danas rekao da možemo bez EU!

Objektivno

pre 14 godina

Bez obzira na uslove i tome slicno, ako bi ikako i stekli status kandidata, svakako smatram da pitanje ulaska u EU treba da se resi referendumom, a ne da ga izglasava ova ili ona vlada, kojoj je pitanje koliko ce da traje! Ipak je ovo demokratija, ne moze neko tamo da donosi tako vazne odluke u ime svih, inace se vracamo u diktaturu!

student

pre 14 godina

Zar nije cilj ciljeva uvoditi reforme zbog nas samih, a to je i u interesu EU. Ako reforme sprovodis samo da bi usao u EU onda se nisi nista promenio od Slobinih vremena...
Mislim da EU mozda i nije potrebna Norveskoj ili Svajcarskoj, ali nama je ocajnicki potrebna jer VI ne bi uradili nista zarad uredjenijeg zivota u Srbiji osim ako nema nekog kao EU da vas na to tera!!

agim

pre 14 godina

Dačić: Živećemo i bez EU
Da, vi posle "koferceta", a i ostali politicari,tajkuni i oni koji lepo zive i rade po Evropi(a protive se ulasku srbije u eu) zivece MNOGO bolje bez Evrope to vam svi verujemo.A ako Srbija udje u Evropu ONDA ce normalni gradjani da zive bolje a "vasa kategorija gradjana" ce imati manje mogucnosti da kradu i da iskoriscavaju sirimasan narod.

pfc

pre 14 godina

Konacno nesto pametno i od Ivice. Vidim Bugarima i Rumunima bas procvetalo u EU, a pogotovu Grcima. Bugari su toliko pali nisko da njihovi prodavci dolaze u Vranje da prodaju robu !?

Price o boljem zivotu u EU su bajke, ako se mi sami ne potrudimo da zivimo bolje niko nam to nece omoguciti

Bojan NS

pre 14 godina

Kakva glupa i licemerna izjava. Pa naravno da nas ovakve ne zele. A posto mi odbijamo da se civilizujemo, nece nas zeleti ni u buducnosti.

misko

pre 14 godina

Može Evropa tačnije Nemačka i Britanija da traže reforme pravosuđa i slične stvari ali priznanje Kosova sigurno nemože.Takvom uslovu treba rećei hvala idemo dalje i živćemo pored vas kao i Turska.

sta te briga

pre 14 godina

Ne razumem cemu ova izjava,treba sacekati da se vidi kako ce da se postave,i oko Kosova je sve jasno,evo jedan primer.Ako zena da razvod braka i sud razvede brak,a muz posle toga tvrdi da je jos uvek u braku sa istom zenom samo zato sto je nekad bila njegov,negirajuci da ona odavno ima drugog muskarca kraj sebe i pruza joj sve ono sto joj on nije pruzio,to je realnost Kosova.

gordijanus

pre 14 godina

ja kontam dacicu da bi vi to najvise i voleli, da wivite bez eu. jer tebi krkobabicima, mrki, palmi i ostaloj kampaneli iz te ds koalcije i odgovara da nema reformi reda i pravde. tako se najbolje mulja, lepe pare zaraduju, a odgovornost nikakva. pas laje karavani prolaze. jos padne i po neko koferce...naravno da vam ne treba eu!!!

HR

pre 14 godina

Tako su i nama 2005 u HR rekli, samo izručite Gotovinu i ući ćete u EU brzo, to se naravno nije dogodilo. Tek sada će vas početi ucjenjivati.

Dr Mike

pre 14 godina

Еуфорија режима због хапшења неоправдана је због чињенице да то хапшење није и неће решити проблем економског безнађа у Србији, све веће незапослености, најнижих плата и пензија у региону, као и најкорумпираније власти у Европи.

Misha

pre 14 godina

Pa sada je bolja ekipa van EU. Norvrska, Svajcarska, nasi visevekovni saveznici Turci. A na vidim da Amerima nesto fali sto nemogu da ispune geografeske uslove i postanu clanica...

Mrš

pre 14 godina

"ako se priznavanje Kosova postavi kao uslov, onda Srbija treba jasno da kaže da to ne prihvata" Pa da ti jašeš još jedno 20 godina, kao tata Sloba!

cartmanx

pre 14 godina

Ja koji sam potpuno evorpski nastrojen, moram teska srca da se slozim s Dacicem, bice uslova i te kako... Ali bice i te kako OPRAVDANIH uslova, a to su smanjenje korupcije,sto podrzaumeva niz reformi (ali sustinskih pravih,a ne dinkiceva "decentralizacija", pravosudja,policije, zdravstva,skolstva... a najpre drzavnih organa), poboljsanje standrada gradjana, jer EU se vec opekla brzopletim uvodjenjem Bugarske i Rumunije, pa mislim da ne zele da ponove istu gresku i sa nama, posebno sada kada mnogo EU zemalja trpe tesku ekonomsku krizu.Znaci nema poklona ajd, g.dine ministre uradimo sve ovo, ocistimo i pospremimo i uredimo nasu kucu, pa onda imamo pravo i da kazemo(pitamo) zasto nas ne prihvatate, mada koliki je stepen korupcije, mislim da ce se pre EU raspasti nego sto cemo mi postati njena clanica!

SM

pre 14 godina

A ček Dačiću sada ne priznaješ Kosovo a pre mesec dana si hteo da ga deliš i priznaš "jer je to realnost"?. Boze, kakav licemer. Okreće se kako vetar duva da bi uzeo koji glas više. Ljudi, molim vas, ne glasajte za ovog licemera.

marko, nis

pre 14 godina

Ma to je normalan uslov. Nije valjda da neko misli da Kosovo treba da bude deo Srbije. Kako bi to samo izgledalo? Ne smem ni da mislim.

taraba

pre 14 godina

Potpuno se slažem, pod uslovom da ispunite sve standarde EU, ZBOG NAS SAMIH.
Ako neko veruje da je to moguće, SVE ČESTITKE NA OPTIMIZMU!

SM

pre 14 godina

A ček Dačiću sada ne priznaješ Kosovo a pre mesec dana si hteo da ga deliš i priznaš "jer je to realnost"?. Boze, kakav licemer. Okreće se kako vetar duva da bi uzeo koji glas više. Ljudi, molim vas, ne glasajte za ovog licemera.

Mrš

pre 14 godina

"ako se priznavanje Kosova postavi kao uslov, onda Srbija treba jasno da kaže da to ne prihvata" Pa da ti jašeš još jedno 20 godina, kao tata Sloba!

Siniša

pre 14 godina

Bolje bi ti bilo da gledaš šta ti radi policija(korupcija na sve strane), da vidiš kako se preko veze primaju studenti na akademiji policije u Zeminu(šta se radi u toj školi pa to je strašno, svi su primljeni preko debele veze), gledaj da pohapsiš narko bosove, a ne da jurite sitne dilerčiće, a od krupnih uzimate reket...niste sposobni da organizujete izdavanje dokomenata, pa ljudi čekaju po celu noć u redovima, a policijske stanice izgladaju na štale, prljavo na sve strane, gore je nego na železničkoj stanici...U tvom resoru ništa ne funkcioniše, a ti se baviš evropskim integracijama, radi bre to za šta si plaćen, mani se praznih priča...baš će da nas prime u EU sa takvom policijom...sa takvim političarima...sa tolikom korupcijom...A što se tiče KiM, pa vi (SPS) ste ga predali, dozvolili ste albancima da se naoružaju, a onda ste krenulu da im to oružje oduzmete po ugledu na onu budalaštinu sa Vukovarom...Na žalost gotovo je sa KiM, nema nazad, što pre to shvatimo to bolje za nas, manje košta. Vidim da se pričaju glupe priče da ako mi ne prodajemo robu albancima da će biti gladni, da neće imati gde da kupe...pa to je isto kao što su i Slovenci ostali gladni kada im nismo prodavali robu...toliko smo do sada napravili grešaka i nikako da nešto naučimo...Pola Srbije živi bedno, sve propada, napuštaju se nerazvijena mesta, nema puteva pa ljudi gaze po blatu, ne obrađuje se zemlja, stavlja se katanac na kuće...a mi se bavimo teritorijom na kojoj 90% čine albanci. Da smo novac koji ulažemo-bacamo da se sačuva nešto što nije moguće sačuvati uložili u nerazvijene opštine, u izgradnju puteva, u zapošljavanje...ne bi bilo ovoliko siromašnih ljudi, bez posla, bez bilo kakvih prihoda...Ministar inostranih poslova umesto da se bavi privlačenjem stranih investicija, ekonomskom saradnjom...on putuje po svetu, troši novac, a jedina tema mu je teritorija na koju nemamo vlast, da li će je neko priznati ili ne...to se zove opšte ludilo...Političke stranke se bave nebitnim stvarima, a beže od životnih pitanja, jer tu treba znanja, koje oni nemaju...ali tamo gde može da se dođe do love za svoj džep, da se nešto izmuva...e' tu su prvi...

taraba

pre 14 godina

Potpuno se slažem, pod uslovom da ispunite sve standarde EU, ZBOG NAS SAMIH.
Ako neko veruje da je to moguće, SVE ČESTITKE NA OPTIMIZMU!

cartmanx

pre 14 godina

Ja koji sam potpuno evorpski nastrojen, moram teska srca da se slozim s Dacicem, bice uslova i te kako... Ali bice i te kako OPRAVDANIH uslova, a to su smanjenje korupcije,sto podrzaumeva niz reformi (ali sustinskih pravih,a ne dinkiceva "decentralizacija", pravosudja,policije, zdravstva,skolstva... a najpre drzavnih organa), poboljsanje standrada gradjana, jer EU se vec opekla brzopletim uvodjenjem Bugarske i Rumunije, pa mislim da ne zele da ponove istu gresku i sa nama, posebno sada kada mnogo EU zemalja trpe tesku ekonomsku krizu.Znaci nema poklona ajd, g.dine ministre uradimo sve ovo, ocistimo i pospremimo i uredimo nasu kucu, pa onda imamo pravo i da kazemo(pitamo) zasto nas ne prihvatate, mada koliki je stepen korupcije, mislim da ce se pre EU raspasti nego sto cemo mi postati njena clanica!

pfc

pre 14 godina

Konacno nesto pametno i od Ivice. Vidim Bugarima i Rumunima bas procvetalo u EU, a pogotovu Grcima. Bugari su toliko pali nisko da njihovi prodavci dolaze u Vranje da prodaju robu !?

Price o boljem zivotu u EU su bajke, ako se mi sami ne potrudimo da zivimo bolje niko nam to nece omoguciti

Dr Mike

pre 14 godina

Еуфорија режима због хапшења неоправдана је због чињенице да то хапшење није и неће решити проблем економског безнађа у Србији, све веће незапослености, најнижих плата и пензија у региону, као и најкорумпираније власти у Европи.

cinik

pre 14 godina

EU treba da nam postavi jedan jedini uslov: da se svima koji su se aktivno bavili politikom u Srbiji u poslednjih 20 godina ZABRANI bilo kakav politicki angazman. onda nam stvarno EU ne bi ni trebala.

IQ

pre 14 godina

Ti i tvoji sps-ovci će te jesti korenje,kao i vaš poglavica,koji je trovao narod s takvim pričama. Vama netreba EU jer ste se napljačkali u proteklih 20 godina. A šta je sa narodom?? Mi hoćemo u EU,a vas političare iz svih partija treba u zatvor.

Vladimir LDP

pre 14 godina

"Dačić je naveo da "ako se priznavanje Kosova postavi kao uslov, onda Srbija treba jasno da kaže da to ne prihvata""

Svakako, na referendumu, ali neces ti to da govoris u moje ime. Ja mislim da je najpostenije da se gradjani opredele na referendumu pa da jednom zaista vidimo sta gradjani zele - laznu nadu o Kosovu ili clanstvo u EU. Dosta mi je vise vasih slobodnih interpretacija volje gradjana, jer to nije moja volja a ni 99% ljudi koje znam. Zato nemoj da lazete u moje ime, vec dajte ovamo referendum. HOCU DA SE IZJASNIM O OVOME!!!

marko, nis

pre 14 godina

Ma to je normalan uslov. Nije valjda da neko misli da Kosovo treba da bude deo Srbije. Kako bi to samo izgledalo? Ne smem ni da mislim.

Ja

pre 14 godina

Koji smo mi mazohisti !
Pada li ikomer od vas kosovo-zaljubljenika na pamet da tamo, ma kako to bolno nama u Srbiji zvučalo živi 2 miliona albanaca, koji nas, kao prvo, mrze?!
Kao drugo, sve i da se naprasno zaljube u Srbiju, pokupili bi nam ama baš sve pare koje imamo (ako uopšte i imamo), i sve pare iz pristupnih fondova (za razvoj najnerazvijenijeg dela države)...
Dakle, ako bi se iko razvijao to svakako ne bi bili žitelji ovakve "krnje" Srbije već samo i isključivo region i žitelji "Kosova i Metohije", da bi ih sutra bilo 4 miliona ...
Pitate li se koliko bi tada u Srbiji preostalo srba?! Gde vam je tu elementarna logika i interes za većinu svog naroda ?

Ibiza Dr

pre 14 godina

Sada je na redu borba protiv korupcije,a to je uslov koji ova vlada ne moze da ispuni,jer su u njoj svi do guse.Tako da ne lipsi magarce do zelene trave,Evropa je daleko,tamo negde u magli...

Mario Bros

pre 14 godina

Ako nam je prosečna plata 300evra uz GDP od 53 milijarde evra godišnje, da bi imali EU pristojnu platu od 1500 evra trebao bi nam GDP od 280 milijarde godišnje. To je toliko daleko da je to jezivo. Pri rastu od 10% godišnje, trebalo bi nam oko 17-18 godina dotle. A mi ne da nemamo 10% godišnjeg rasta, već sada imamo pad od 3%.

iskacem na haubi

pre 14 godina

Kako da ne,evo cekaju nas Evropljani rasirenih ruku.Sad kada se zavrsila epizoda sa Hagom,postoje nove prepreke koje aktuelna vlast nije u stanju da resi,a prva je borba protiv korupcije.Nece moci da se odreknu one stare Srpske:Malo meni,malo tebi i na kraju nikom nista...

"Tako treba"!

pre 14 godina

Tip jedan dan priča o podeli Kosova, pa onda sutradan priča kako nije pričao o podeli Kosova, da bi danas pričao kako nema priznanja Kosova (podela Kosova podrazumeva priznanje Kosova), zato što je juče pričao da je realan i da Kosovo nije naše, a sve to tek kao uvod u to što će sutra pričati da moramo da priznamo Kosovo, jer ne možemo bez EU - a bez EU sutra nećemo moći, zato što je danas rekao da možemo bez EU!

Kofer

pre 14 godina

Dacic se pravi englez, kopenhaski kriterijumi su i dalje uslovi koje Srbija mora da ispuni. Nemoralno je da Dacic u ime vlasti Srbije ocekuje clanstvo u EU time sto je uhapsila Daciceve bivse kolege sa poternice haskog tribunala. Sujeta srpskih politicara uvezi nezavisnosti Kosova ne sme biti prepreka procesu EU integracija Srbije, resenje je jednostavno da se resimo takvih politicara na narednim izborima i time resimo kosovski problem.
Jedan od bitnih uslova za EU integracije je borba protiv korupcije i organizovanog kriminala, to je standardni uslov i selektivna borba koju nam Dacic prikazuje nije ispunjenje istog, nego i sam Dacic da odgovara za aferu Kofer.....Palma i Kostunica za Kolubaru itd....Zato se Dacic dvoumi oko EU, iz licnih interesa pa se bavi populizmom.

HR

pre 14 godina

Tako su i nama 2005 u HR rekli, samo izručite Gotovinu i ući ćete u EU brzo, to se naravno nije dogodilo. Tek sada će vas početi ucjenjivati.

ognjen

pre 14 godina

tako je, sve moze biti uslov. ne pljuvati po ulici, iskoreniti korupciju, sprovesti lustraciju, sprovesti restituciju, reformisati pravosudje, procesljati hiljade viska zaposlenih koji ne rade nista a na budzetu su, poboljsati prava nacionalnih, seksualnih i ostalih manjina, smanjiti akcize, ukinuti monopole... i hiljade drugih stvari koje nam stizu sa zlog i izopacenog zapada samo da bi nas i dalje bez razloga ucenjivali jer smo najbolji i najpametniji. laku noc srbijo

el_patron

pre 14 godina

Novi uslovi? Dosta je bilo uslova i ustupaka. Jedini uslov koji bi Srbija trebala da ispuni zarad boljeg život jeste da vas i takve kao vi na izborima zauvek pošalje u zaborav.

Te likove je nemoguće komentarisati smisleno

pre 14 godina

Postoje samo još dva problema ovde. Jedan je što Dačić i apokaliptična ekipa iz Srbije jedno misle (čak svi misle jedno isto!), drugo pričaju, a treće rade. Drugi je što se ekipa iz EU, koja je pandan njima, ponaša IDENTIČNO njima!

Građanin

pre 14 godina

*******, čitaj kopenhaške kriterijume SVE je tamo jasno NI JEDAN uslov van toga nije postavljan, se ne postavlja niti planira da se postavlja.

Lako je da demagogišeš pijunu Miloševićev...

Toleranti

pre 14 godina

g. Dacicu, Kosovo je vec davno bilo USLOV, tako ce i ostati. Imate samo dve mogucnosti: Bez Kosovo u EU ili bez Kosovo i bez EU. Pozdrav iz Berlina, iz EU.

Gojko

pre 14 godina

Kosovo je nezavisno, a najvise sto mozemo da dobijemo je eventualno sever Kosova, samo sto se tada otvara pitanje Preseva i dela Bujanovca.

Sto se tice Dacica i ove njegove izjave u pitanju je najobicnije politikantstvo, odnosno ulizivanje delu javnog mnenja, zato sto je nedavno izjavio da bi bio spreman da deli Kosovo, i to ni manje ni vise nego sa Albanijom, i onda kad su mu rekli da nema nista od toga, on sad kao nece da prizna Kosovo, odnosno nece da to uradi dzabe, jer bi ga priznao kad bi mu dali da ga deli sa Albanijom.

Necu ni ja da glasam za Dacica i mirna Bosna...

jelena

pre 14 godina

Dacic je svoje odavno vec rekao, samo toga vise niko ne zeli da se seca! On je UVEK na vlasti sa ili bez EVROPE, isto tako sa ili bez KOSOVA!

Чварци и кавурма

pre 14 godina

Е мој господине подпреседниче владе, имаш ли трунке морала? Ма је ли могуће да сте већ заборавили свој „лични став“ који си изнео пре само месец –два? Шта је то утицало на то да „промениш плочу“ ? Можда предизборна кампања? Касно је за промену. Показао си се.

Bucko razmisljam

pre 14 godina

Eeee polako ljudi moji sta se uspanicili kada svi dobro znate da ono sto Dacic izjavi nije "stav" Vlade nego samo njegovo privatno misljenje ?
Osim toga sta fali "Svajcarskoj" sto nije u EU i sto nema Kosovo ?

gordijanus

pre 14 godina

ja kontam dacicu da bi vi to najvise i voleli, da wivite bez eu. jer tebi krkobabicima, mrki, palmi i ostaloj kampaneli iz te ds koalcije i odgovara da nema reformi reda i pravde. tako se najbolje mulja, lepe pare zaraduju, a odgovornost nikakva. pas laje karavani prolaze. jos padne i po neko koferce...naravno da vam ne treba eu!!!

Dzoni

pre 14 godina

Sve to lepo i pametno zvuci, ali postoje tri problema: 1) Bez pritiska EU malo sta da se pozitivno desava u Srbiji. Gotovo sve reforme, ali i borba protiv kriminala su pokrenute sa nulte tacke upravo zbog "uslova" EU. 2) EU - iako to tako ponekad izgleda - nije klub penzionera, nego zajednica drzava u koju se stupa ako se zeli. Niko ne tera zemlje na silu u EU. 3) Problem Kosova je slozen i Srbija trenutno nema plan resenja koji bi dobio podrsku velikih sila i bio sproveden. Sa druge strane ni to "priznavanje" ne bi donelo stabilnost, jer je samo Kosovo u rukama kriminalaca.

Misha

pre 14 godina

Pa sada je bolja ekipa van EU. Norvrska, Svajcarska, nasi visevekovni saveznici Turci. A na vidim da Amerima nesto fali sto nemogu da ispune geografeske uslove i postanu clanica...

agim

pre 14 godina

Dačić: Živećemo i bez EU
Da, vi posle "koferceta", a i ostali politicari,tajkuni i oni koji lepo zive i rade po Evropi(a protive se ulasku srbije u eu) zivece MNOGO bolje bez Evrope to vam svi verujemo.A ako Srbija udje u Evropu ONDA ce normalni gradjani da zive bolje a "vasa kategorija gradjana" ce imati manje mogucnosti da kradu i da iskoriscavaju sirimasan narod.

Bojan NS

pre 14 godina

Kakva glupa i licemerna izjava. Pa naravno da nas ovakve ne zele. A posto mi odbijamo da se civilizujemo, nece nas zeleti ni u buducnosti.

Objektivno

pre 14 godina

Bez obzira na uslove i tome slicno, ako bi ikako i stekli status kandidata, svakako smatram da pitanje ulaska u EU treba da se resi referendumom, a ne da ga izglasava ova ili ona vlada, kojoj je pitanje koliko ce da traje! Ipak je ovo demokratija, ne moze neko tamo da donosi tako vazne odluke u ime svih, inace se vracamo u diktaturu!

komentator

pre 14 godina

Слажем се са Дачићем да ако буде, а биће, нових услова из ЕУ(ту не укључујем борбу против корупције, то није услов, то мора па мора било где у свету), Србија не треба да се повинује. Да ако буде став ЕУ око питања Космета који износе Немци да Србија тек тада не треба да пристане. Не само што Србија на Космету има огроман економски интерес, културно-историјски, обавезу да заштити и врати Србе, већ и што би тада свету показала невероватно велику геополитичку слабост и створила повољну ситуацију онима који желе даљу територијалну разградњу Србије. Уосталом, сумирајући изјаве Зукорлића, Кацина, Ризе Хаљима који је 2008/2009 послао циркуларно писмо страним амбасадама где се жали на Србију, Рагми Мустафе, Касе...то доста говори.
Кипар није уцењиван, Румунија није уцењивана, Шпанија није уцењивана...не сме ни Србија.
Слажем се да постоји доста земаља ван ЕУ са којим Србија може да економски сарађује(Србија са Русијом има споразум о слободној трговини. Листа производа и услуга које улазе под овај третман, константно се проширује. Највећу економску размену Србија има са Русијом, наравно постоји још доста земаља са којима треба да учврсти економску сарадњу), може да сарађује и са ЕУ, као и сад, ван ње ако буде било уцена, али не видим да је Дачић тај који то може и хоће да спроведе.
МОЖДА постоји који проценат могућности, али без ДС.

Ana

pre 14 godina

Ha haaa...u oktobru ce EU poslati upitnik: 1)nezaposlenost 2)siromastvo 3)prevare 4)k o r u p c i j a. Ovako ovim redom je juce bilo na TT holandske TV. Eto,zato si sad splasnuo....zivecemo i bez EU. I hocemo...moracemo zahvaljujuci vama i vasem losem radu.

Stevan

pre 14 godina

Evropa je vise puta rekla da joj ne treba jos jedan Kipar, i da ce Srbija ipak morati da prizna Kosovo. Potom se javi "dobri" politicar iz price o dobrom i losem policajcu ( jedan vas bije a drugi brani) i kaze da to nije uslov, da ne nerviraju Srbe dok ne ispune sve svoje obaveze. Evropa nas lomi, mase sargarepom, prica bajke a nasi politicari pevaju uspavanku. Samo da dodje ta 2020 a oni ostanu na vlasti...

Dogorelo do nokata

pre 14 godina

Pa i do sada smo "živeli bez EU" pa ćemo, izgleda, i od sada?!
Međutim, čemu onda "propala pro-evropska politika" sa "svima vama u vlasti"?!
Zar, samo, da "sjaše Kurta, a uzjaše Murta"?!
Nakon ovih "izuzetno važnih" izjava "za budućnost Srbije", neophodno je da se o tome "hitno raspravi" u Narodnoj skupštini i "raspišu izbori" na svim nivoima vlasti?!

Milutin Mladjenović

pre 14 godina

CITAT : Ministar Ivica Dačić kaže da je Srbija hapšenjem Gorana Hadžića ispunila sve svoje obaveze prema Haškom tribunalu i apelovao na EU da ne postavlja nove uslove.

P.S. Pa ovo je mega skandal, ovo je bezobrazluk na kub, pa druže IVICE, da li znaš da Srbija ne ispunjava ništa iz delogruga uslova za ulazak u EU ?
Evo , ako mi kažete koji to uslobv Srbija ispunjava, a nije hapšenje Ratka, Radovana, Gorana, Pere, Jove, Djoke ? Poješću pred TV-kamere tvoj kancelarijski sto od orahovine u kabinetu u SIV-u ?
Je l' dogovoreno ?
Opklada važi za svakoga čoveka, čitaoca, političara u Srbiji koji će mi odgovoriti na pitanje ?

student

pre 14 godina

Zar nije cilj ciljeva uvoditi reforme zbog nas samih, a to je i u interesu EU. Ako reforme sprovodis samo da bi usao u EU onda se nisi nista promenio od Slobinih vremena...
Mislim da EU mozda i nije potrebna Norveskoj ili Svajcarskoj, ali nama je ocajnicki potrebna jer VI ne bi uradili nista zarad uredjenijeg zivota u Srbiji osim ako nema nekog kao EU da vas na to tera!!

Marina

pre 14 godina

Ministre Dačiću, Vi izgleda niste upućeni u uvjete koje EU postavlja SVIM kandidatima za članstvo. Suradnja s haškim sudom bio je dodatan uvjet za one zemlje koje su imale obvezu prema haškom tribunalu.Ispunjenje haških kriterija ne znači preskakanje svih drugih. Srbija je pravilno zaključila da bez pune suradnje nema statusa kandidata pa se odjedanput "pronašao" i Mladić i Hadžić. Čudi me Tadićeva izjava da "Srbija gleda u oči Briselu",jer je ta ista Srbija obarala pogled 16 godina dok je "Brisel gledao u oči Srbiju". Bolje bi bilo da se koncentrirate na reforme nego da predlažete Briselu što će i kada napraviti.

Lalo NS

pre 14 godina

Tako je Dacicu, zivecemo i bez EU, a u redovima za izdavanje dokumenata cemo provoditi dane i noci. Dacic je nesposoban godinama da regulise izdavanje dokumenata gradjanima Novog Sada, i glupo je ocekivati od takvog "strucnjaka" da nas uvede u EU. Naravno ni ostali politicari nisu nista bolji, a vi i dalje glasajte za manje zlo.

Rajko Cvetkovic

pre 14 godina

Uslov svih uslova je da postanemo normalna država, a to će biti najteže dostići. Od budjavog brašna nema dobrog hleba. Mi smo narod vrlo skromnih kapaciteta i nesrazmerno većih htenja i želja. Ako buduća vlada bude toliko stabilna da ovom narodu sruči istinu u lice, imamo neke šanse. Ako ne, onda se agonija nastavlja.

Dare

pre 14 godina

Sada ce pasti cena hrane,cena benzina i komunalija!Sada ce osetno skociti standard ovom jadnom narodu tako sto cemo iz faze gladi preci u fazu da imamo sta za pojesti.Sada ce se putevi u Srbiji sami popraviti a ministri ce prestati da kradu!Za sve to bio je kriv ovaj "uzasni bradonja".E ovo nama kroz ovo hapsenje pripoveda vlast.Ne trebate vi da se svidite"evropi" nego svom narodu.A kako se njemu svidjas saznaces na izborima.

zarko

pre 14 godina

Sledeci uslov jeste privatizacija,korupcija i pranje para.
A to svim politickim partijama nikako ne ide u prilog,posebno SPS-u koji se tradicionalno usidrio u infrastrukturu srbije,da nema oblasti u kojoj oni nisu glavni,a ostatak dobija svoj deo kolaca,u zavisnosti i velicini brojnosti pobornika odredjene sete.
Dacicu,odakle tebi ideja da SPS je naslednik saveza komunista i da CK pripada vama i da vi kroz imovinsku kartu imate pravo na vlasnistvo kao politicka partija?
Ja znam minimum 200 afera do sad,malo zapoceli procesi,ali izvestaje dokle se stiglo sa mafijom zvano partija nismo dobili nikakav izvestaj

e-krem

pre 14 godina

(goran, 21. jul 2011 17:43)

Video bi ti Rumune i Bugare tek da nisu usisali EU fondove i reformisali se koliko,toliko i da se ne plase Korupcije i mita koje EU sankcionise.

rex tenebrae

pre 14 godina

Bez tebe i "patriota" koji vodi ovu zemlju, sigurno ćemo bolje živeti. Sklanjajte se već jednom i ne mašite nam više Evropom. I ovde možemo dobro živeti ako ovu zemlju vode domaćini, a ne ovi koji su se sakupili sa kolca i konopca, sabrani iz belog sveta i koji gledaju samo svoje, privatne interese. Pa ako se tu uklopi i interes Srbije, u redu, ukoliko ne-ništa.
Ako zaista mislite dobro ovoj zemlji, u šta sumnjam, nestanite a narod će se već snaći i bez vas. I tvrdim, biće mu bolje"

goran

pre 14 godina

Ovog puta imas moju podrsku Dacicu (sto se ove izjave tice). A za one koje misle da ce se zivot promenuti preko noci ako ulazimo u EU, gledajte malo na Rumune i Bugare...... Svaki drugi komentar je suvisan.

sandra

pre 14 godina

Pa zar vi niste usli u koaliciju sa svojim najvecim politickim protivnikom, samo da bi uveli Srbiju u EU? To ste tada argumentovali visim ciljevima. A isto tako, Srbija bez vas nije imala buducnost, koja se nalazila iskljucivo u EU, pa ste zato formirali vladu, da spasite drzavu od propasti...

Lalo NS

pre 14 godina

Svi ovi sto pokusavaju da omalovazavaju Srbiju i sve njene napore na EU putu, za sada uspevaju u svojim prljavim igrama. Daleko je Srbija od banana drzave.
(Ortodox, 21. jul 2011 22:03)
Koje napore?
Jedino sto su ispunili od uslova je taj haski uslov za koji im je trebalo 11 godina.
Sta je sa restitucijom, "reformom" pravosudja, lustracijom, tajkunima, narukvicama za kriminalce bliske vlastima, korupcijom, kofercetom...
Ako zanemarimo pitanje Kosova ovi nesposobnjakovici treba od brloga da naprave koliko-toliko funkcionalnu drzavu, a oni nam vec sada kada smo na samom pocetku tog puta porucuju da odustanemo od neke normalizacije jer ce nam na kraju tog procesa verovatno postaviti uslov da priznamo nezavisnost Kosova. Ako smo toliko retardirani kao nacija da ne zelimo da uredimo sopstvenu drzavu zbog nas samih, nego na to treba EU da nas nekim ucenjivanjima natera onda nismo ni sposobni da imamo drzavu, i dalje cemo da se cepkamo. Svi koji su nas napustili zive danas bolje nego mi, ali mi mozemo da zivimo i bez EU, sta fali Svajcarskoj i Norveskoj, ako treba jescemo korenje. "Znam ja nas, j..'o ti nas".

sta te briga

pre 14 godina

Ne razumem cemu ova izjava,treba sacekati da se vidi kako ce da se postave,i oko Kosova je sve jasno,evo jedan primer.Ako zena da razvod braka i sud razvede brak,a muz posle toga tvrdi da je jos uvek u braku sa istom zenom samo zato sto je nekad bila njegov,negirajuci da ona odavno ima drugog muskarca kraj sebe i pruza joj sve ono sto joj on nije pruzio,to je realnost Kosova.

Druže Ivice, dozvolite da se samospalim!

pre 14 godina

E, pa ako tako kaže najeuropljanin za prelaznu sezonu 2009-2010. ko sam ja da uopšte POMIŠLJAM da postavljam neka pitanja u vezi toga?!

arhiv

pre 14 godina

Da li set pratili izjave politicara i drugih odgovornih ljudi o hapsenju G.Hadzica u poslednja 24 sata? Cak ni u najosnovnijim podacima ne postoji slaganje. Ako novinari ne znaju pravu verziju dogadjaja to nije neobicno, oni zavise od informacija koje mogu da dobiju .Ali, kada predsednk Tadic, Rasim Ljajic, Vukcevic, ministar Dacic itd. oko najosnovnijih pitanja (vreme i mesto hapsenja,da li je uhapseni bio naoruzan ili ne, da li je imao lazni identitet ili nije) jedan drugome "uskacu" u usta to je uzasno ogledalo stanja vlasti u Srbiji.

LAZAR

pre 14 godina

Evropska Unija?? Samo sargarepa na stapu za one zaslepljene idealima. Sada je na redu priznavanje Kosova, i bas jedva cekam da vidim kako ce to da izvedu. Kazete da se u EU lepo zivi?? Toliko je bogato da ce vrlo brzo da pukne ceo taj sistem jer je neodrziv.A da...Grci bas "lepo" zive, Nemacka nikad nije imala vecu stopu nezaposlenosti,Francuska u dugovima, Irska da i ne govorim...samo nasi EU tastaturisti i dalje propalo vide kao uspesno. Sta misle....idem da radim u EU, zgrnucu veliku lovu, zivecu kao kralj....ma da, samo o vama misle i samo na vas cekaju!

pex

pre 14 godina

Hteli to oni da priznaju ili ne mi smo u Evropi (nismo u uniji kao da jesmo), nista nas bolje ne ocekuje onog dana kada udjemo moze biti samo veca obaveza i namet .G-din Dacic postade jedini realni politicar u Srbiji, mozda ih ima jos ali im je pojela maca jezik.
Zapravo svi su oni svesni, svoje nesvesti ali niko ne zeli da to prihvati. Svi su isporuceni u Hag koji trba da budu tamo a Serz Bramerc nezadovoljan, da li nam to nesto govori.
Idemo u lov na jatake, ako ni to ne bude dosta idemo dalje. A sta dalje.
Naravno da ima dalje, posle jataka hapsiti ovdasnju vlast jer ceo svet zna da su optuzenici u Srbiji a nasi politicari to ne znaju. Ukoliko to ne ucini naredna vlada treba je odmah sankcionisati a naj odgovornije pod kljuc.
Od 1980.bio je kriv Tito, od 1990 kriv je Milosevic, od 2000 DOS itd...,iz decenije u deceniju trazimo krivce, ja proturih 4 decenije zivota istrazujuci ko je zaista kriv a mladost prodje, ako ostatak zivota budem proveo preispitivajuci sebe onda Vam hvala.

misko

pre 14 godina

Može Evropa tačnije Nemačka i Britanija da traže reforme pravosuđa i slične stvari ali priznanje Kosova sigurno nemože.Takvom uslovu treba rećei hvala idemo dalje i živćemo pored vas kao i Turska.

Rade

pre 14 godina

Sledeci uslov od medjunarodne zajednice bice SPS,
pa Ivica brze bolje pred medije, zatim sledi SRS,
i naravno SNS, pa tako redom po zasluzi, a narodu
ce svakako bolje biti.

Kad bolje razmislim

pre 14 godina

Političar koji me u poslednje vreme sve više i više pozitivno iznenađuje. Jedini realno i iskreno govori kakva je situacija u stvari.

vegan

pre 14 godina

Hrabrost je mera slobode, rece Platon ili Sokrat, dok sirotinja cuti i misli se kao oni nekad da "Bolje nas zarobite, samo nas nahranite". Dotle situacija postaje jos gora, bukvalno iz dana u dan, a narod, uz svesrdnu pomoc vlasti, konacno ostaje i bez gaca, kao i bez EU. Sto se tice teme, Kosovo je vec odavno izgubljeno, mnogo pre bombardovanja NATO.

nik

pre 14 godina

Ma mene nezanima ni EU ni Dacic mene zanima samo nasa zemlja. Nemojte mi reci da od 2008 nismo mogli zavrsiti koridor i tako uposliti ljude u vreme krize i nezaposlenosti umesto sto smo te novce ispumpavali preko galenike, eps-a, azotare, raznih web site-ova. Koga jos briga sta vi pricate, dosllo je vreme da cela trenutna politicka elita se mora zameniti sa mnogo mladjima.A vi ostali nenasedajte na price o Eu i fondovima, te fondove ce ionako koristiti vlast na teret i zaduzenje cele drzave.

Ortodox

pre 14 godina

Ha, stvarno Dacic postade jedini realan politicar. Nikad nisam bio za SPS, ali je covek u pravu. Svi ovi sto pokusavaju da omalovazavaju Srbiju i sve njene napore na EU putu, za sada uspevaju u svojim prljavim igrama. Daleko je Srbija od banana drzave. Ti koji tako govore, nikada nisu bili u tim pravim banana drzavama. Da jesu, uvideli bi da je Srbija daleko odmakla. Nije slucajna ni ova sinhronizovana blokada srpskih proizvoda na Kosovu, odmah posle hapsenja Hadzica. Svaki napredak Srbije treba sto pre minimizovati, baciti u drugi plan ili najbolje zaboraviti. I ono sto se stalno zaboravlja i stavlja ispod tepiha, a to mnoge Srbe najvise i boli, a to su zaboravljene silne srpske zrtve o kojima niko ne govori. Necu da pominjem cifre, mesta, godine i sl., jer ih ima previse. Ako zelite pravi mir na Balkanu, uhvatite i zlocince koji su kasapili Srbe i proterali Srbe sa vekovnih ognjista. Ako ne zelite da se ponavlja isti scenario svakih 50 godina na Balkanu. Ili je to bas nekome u planu i interesu?

Pobesneli max

pre 14 godina

Gospodine ministre Dacicu,
Potpisujem sve sto ste ovde rekli.
Ne razumem ljude koji se odricu POLITICKE borbe za svoje interese. Pazite- P O L I T I C K E. Ne pretimo ratom, ne ratujemo, toliko smo koraka dobre volje napravili, ispunili medjunarodne i moralne obaveze...i sad bi da se odreknemo svog prava na sospstveni interes...Pa da li bi iko ikad pristajao na to? Ajde, vi "realisti" lupajte minuse do besvesti...Ionako vam je to vrhunac delovanja. Ozbiljnija borba zahteva i ozbiljnije ljude.

Dragana

pre 14 godina

Питам се како би ову Дачићеву изјаву ,,Живећемо и без ЕУ" прокоментарисао Борис Тадић?! Побогу, да ли у владајућој коалицији постоје бар два човека који имају јединсвен став или свако прича своју причу да би привукли бираче свих профила на следећим изборима?

Dragan

pre 14 godina

Nauchio se aroganciji od svog idejnog vodje! Ja ne znam ko sa gramom mozga moze ovakvu izjavu da popase i poveruje u njegovu 'rehabilitaciju'...

Mrš

pre 14 godina

"ako se priznavanje Kosova postavi kao uslov, onda Srbija treba jasno da kaže da to ne prihvata" Pa da ti jašeš još jedno 20 godina, kao tata Sloba!

pfc

pre 14 godina

Konacno nesto pametno i od Ivice. Vidim Bugarima i Rumunima bas procvetalo u EU, a pogotovu Grcima. Bugari su toliko pali nisko da njihovi prodavci dolaze u Vranje da prodaju robu !?

Price o boljem zivotu u EU su bajke, ako se mi sami ne potrudimo da zivimo bolje niko nam to nece omoguciti

Vladimir LDP

pre 14 godina

"Dačić je naveo da "ako se priznavanje Kosova postavi kao uslov, onda Srbija treba jasno da kaže da to ne prihvata""

Svakako, na referendumu, ali neces ti to da govoris u moje ime. Ja mislim da je najpostenije da se gradjani opredele na referendumu pa da jednom zaista vidimo sta gradjani zele - laznu nadu o Kosovu ili clanstvo u EU. Dosta mi je vise vasih slobodnih interpretacija volje gradjana, jer to nije moja volja a ni 99% ljudi koje znam. Zato nemoj da lazete u moje ime, vec dajte ovamo referendum. HOCU DA SE IZJASNIM O OVOME!!!

marko, nis

pre 14 godina

Ma to je normalan uslov. Nije valjda da neko misli da Kosovo treba da bude deo Srbije. Kako bi to samo izgledalo? Ne smem ni da mislim.

SM

pre 14 godina

A ček Dačiću sada ne priznaješ Kosovo a pre mesec dana si hteo da ga deliš i priznaš "jer je to realnost"?. Boze, kakav licemer. Okreće se kako vetar duva da bi uzeo koji glas više. Ljudi, molim vas, ne glasajte za ovog licemera.

Kad bolje razmislim

pre 14 godina

Političar koji me u poslednje vreme sve više i više pozitivno iznenađuje. Jedini realno i iskreno govori kakva je situacija u stvari.

goran

pre 14 godina

Ovog puta imas moju podrsku Dacicu (sto se ove izjave tice). A za one koje misle da ce se zivot promenuti preko noci ako ulazimo u EU, gledajte malo na Rumune i Bugare...... Svaki drugi komentar je suvisan.

misko

pre 14 godina

Može Evropa tačnije Nemačka i Britanija da traže reforme pravosuđa i slične stvari ali priznanje Kosova sigurno nemože.Takvom uslovu treba rećei hvala idemo dalje i živćemo pored vas kao i Turska.

Pobesneli max

pre 14 godina

Gospodine ministre Dacicu,
Potpisujem sve sto ste ovde rekli.
Ne razumem ljude koji se odricu POLITICKE borbe za svoje interese. Pazite- P O L I T I C K E. Ne pretimo ratom, ne ratujemo, toliko smo koraka dobre volje napravili, ispunili medjunarodne i moralne obaveze...i sad bi da se odreknemo svog prava na sospstveni interes...Pa da li bi iko ikad pristajao na to? Ajde, vi "realisti" lupajte minuse do besvesti...Ionako vam je to vrhunac delovanja. Ozbiljnija borba zahteva i ozbiljnije ljude.

Ja

pre 14 godina

Koji smo mi mazohisti !
Pada li ikomer od vas kosovo-zaljubljenika na pamet da tamo, ma kako to bolno nama u Srbiji zvučalo živi 2 miliona albanaca, koji nas, kao prvo, mrze?!
Kao drugo, sve i da se naprasno zaljube u Srbiju, pokupili bi nam ama baš sve pare koje imamo (ako uopšte i imamo), i sve pare iz pristupnih fondova (za razvoj najnerazvijenijeg dela države)...
Dakle, ako bi se iko razvijao to svakako ne bi bili žitelji ovakve "krnje" Srbije već samo i isključivo region i žitelji "Kosova i Metohije", da bi ih sutra bilo 4 miliona ...
Pitate li se koliko bi tada u Srbiji preostalo srba?! Gde vam je tu elementarna logika i interes za većinu svog naroda ?

Toleranti

pre 14 godina

g. Dacicu, Kosovo je vec davno bilo USLOV, tako ce i ostati. Imate samo dve mogucnosti: Bez Kosovo u EU ili bez Kosovo i bez EU. Pozdrav iz Berlina, iz EU.

IQ

pre 14 godina

Ti i tvoji sps-ovci će te jesti korenje,kao i vaš poglavica,koji je trovao narod s takvim pričama. Vama netreba EU jer ste se napljačkali u proteklih 20 godina. A šta je sa narodom?? Mi hoćemo u EU,a vas političare iz svih partija treba u zatvor.

agim

pre 14 godina

Dačić: Živećemo i bez EU
Da, vi posle "koferceta", a i ostali politicari,tajkuni i oni koji lepo zive i rade po Evropi(a protive se ulasku srbije u eu) zivece MNOGO bolje bez Evrope to vam svi verujemo.A ako Srbija udje u Evropu ONDA ce normalni gradjani da zive bolje a "vasa kategorija gradjana" ce imati manje mogucnosti da kradu i da iskoriscavaju sirimasan narod.

Siniša

pre 14 godina

Bolje bi ti bilo da gledaš šta ti radi policija(korupcija na sve strane), da vidiš kako se preko veze primaju studenti na akademiji policije u Zeminu(šta se radi u toj školi pa to je strašno, svi su primljeni preko debele veze), gledaj da pohapsiš narko bosove, a ne da jurite sitne dilerčiće, a od krupnih uzimate reket...niste sposobni da organizujete izdavanje dokomenata, pa ljudi čekaju po celu noć u redovima, a policijske stanice izgladaju na štale, prljavo na sve strane, gore je nego na železničkoj stanici...U tvom resoru ništa ne funkcioniše, a ti se baviš evropskim integracijama, radi bre to za šta si plaćen, mani se praznih priča...baš će da nas prime u EU sa takvom policijom...sa takvim političarima...sa tolikom korupcijom...A što se tiče KiM, pa vi (SPS) ste ga predali, dozvolili ste albancima da se naoružaju, a onda ste krenulu da im to oružje oduzmete po ugledu na onu budalaštinu sa Vukovarom...Na žalost gotovo je sa KiM, nema nazad, što pre to shvatimo to bolje za nas, manje košta. Vidim da se pričaju glupe priče da ako mi ne prodajemo robu albancima da će biti gladni, da neće imati gde da kupe...pa to je isto kao što su i Slovenci ostali gladni kada im nismo prodavali robu...toliko smo do sada napravili grešaka i nikako da nešto naučimo...Pola Srbije živi bedno, sve propada, napuštaju se nerazvijena mesta, nema puteva pa ljudi gaze po blatu, ne obrađuje se zemlja, stavlja se katanac na kuće...a mi se bavimo teritorijom na kojoj 90% čine albanci. Da smo novac koji ulažemo-bacamo da se sačuva nešto što nije moguće sačuvati uložili u nerazvijene opštine, u izgradnju puteva, u zapošljavanje...ne bi bilo ovoliko siromašnih ljudi, bez posla, bez bilo kakvih prihoda...Ministar inostranih poslova umesto da se bavi privlačenjem stranih investicija, ekonomskom saradnjom...on putuje po svetu, troši novac, a jedina tema mu je teritorija na koju nemamo vlast, da li će je neko priznati ili ne...to se zove opšte ludilo...Političke stranke se bave nebitnim stvarima, a beže od životnih pitanja, jer tu treba znanja, koje oni nemaju...ali tamo gde može da se dođe do love za svoj džep, da se nešto izmuva...e' tu su prvi...

LAZAR

pre 14 godina

Evropska Unija?? Samo sargarepa na stapu za one zaslepljene idealima. Sada je na redu priznavanje Kosova, i bas jedva cekam da vidim kako ce to da izvedu. Kazete da se u EU lepo zivi?? Toliko je bogato da ce vrlo brzo da pukne ceo taj sistem jer je neodrziv.A da...Grci bas "lepo" zive, Nemacka nikad nije imala vecu stopu nezaposlenosti,Francuska u dugovima, Irska da i ne govorim...samo nasi EU tastaturisti i dalje propalo vide kao uspesno. Sta misle....idem da radim u EU, zgrnucu veliku lovu, zivecu kao kralj....ma da, samo o vama misle i samo na vas cekaju!

Ortodox

pre 14 godina

Ha, stvarno Dacic postade jedini realan politicar. Nikad nisam bio za SPS, ali je covek u pravu. Svi ovi sto pokusavaju da omalovazavaju Srbiju i sve njene napore na EU putu, za sada uspevaju u svojim prljavim igrama. Daleko je Srbija od banana drzave. Ti koji tako govore, nikada nisu bili u tim pravim banana drzavama. Da jesu, uvideli bi da je Srbija daleko odmakla. Nije slucajna ni ova sinhronizovana blokada srpskih proizvoda na Kosovu, odmah posle hapsenja Hadzica. Svaki napredak Srbije treba sto pre minimizovati, baciti u drugi plan ili najbolje zaboraviti. I ono sto se stalno zaboravlja i stavlja ispod tepiha, a to mnoge Srbe najvise i boli, a to su zaboravljene silne srpske zrtve o kojima niko ne govori. Necu da pominjem cifre, mesta, godine i sl., jer ih ima previse. Ako zelite pravi mir na Balkanu, uhvatite i zlocince koji su kasapili Srbe i proterali Srbe sa vekovnih ognjista. Ako ne zelite da se ponavlja isti scenario svakih 50 godina na Balkanu. Ili je to bas nekome u planu i interesu?

Misha

pre 14 godina

Pa sada je bolja ekipa van EU. Norvrska, Svajcarska, nasi visevekovni saveznici Turci. A na vidim da Amerima nesto fali sto nemogu da ispune geografeske uslove i postanu clanica...

taraba

pre 14 godina

Potpuno se slažem, pod uslovom da ispunite sve standarde EU, ZBOG NAS SAMIH.
Ako neko veruje da je to moguće, SVE ČESTITKE NA OPTIMIZMU!

Kofer

pre 14 godina

Dacic se pravi englez, kopenhaski kriterijumi su i dalje uslovi koje Srbija mora da ispuni. Nemoralno je da Dacic u ime vlasti Srbije ocekuje clanstvo u EU time sto je uhapsila Daciceve bivse kolege sa poternice haskog tribunala. Sujeta srpskih politicara uvezi nezavisnosti Kosova ne sme biti prepreka procesu EU integracija Srbije, resenje je jednostavno da se resimo takvih politicara na narednim izborima i time resimo kosovski problem.
Jedan od bitnih uslova za EU integracije je borba protiv korupcije i organizovanog kriminala, to je standardni uslov i selektivna borba koju nam Dacic prikazuje nije ispunjenje istog, nego i sam Dacic da odgovara za aferu Kofer.....Palma i Kostunica za Kolubaru itd....Zato se Dacic dvoumi oko EU, iz licnih interesa pa se bavi populizmom.

komentator

pre 14 godina

Слажем се са Дачићем да ако буде, а биће, нових услова из ЕУ(ту не укључујем борбу против корупције, то није услов, то мора па мора било где у свету), Србија не треба да се повинује. Да ако буде став ЕУ око питања Космета који износе Немци да Србија тек тада не треба да пристане. Не само што Србија на Космету има огроман економски интерес, културно-историјски, обавезу да заштити и врати Србе, већ и што би тада свету показала невероватно велику геополитичку слабост и створила повољну ситуацију онима који желе даљу територијалну разградњу Србије. Уосталом, сумирајући изјаве Зукорлића, Кацина, Ризе Хаљима који је 2008/2009 послао циркуларно писмо страним амбасадама где се жали на Србију, Рагми Мустафе, Касе...то доста говори.
Кипар није уцењиван, Румунија није уцењивана, Шпанија није уцењивана...не сме ни Србија.
Слажем се да постоји доста земаља ван ЕУ са којим Србија може да економски сарађује(Србија са Русијом има споразум о слободној трговини. Листа производа и услуга које улазе под овај третман, константно се проширује. Највећу економску размену Србија има са Русијом, наравно постоји још доста земаља са којима треба да учврсти економску сарадњу), може да сарађује и са ЕУ, као и сад, ван ње ако буде било уцена, али не видим да је Дачић тај који то може и хоће да спроведе.
МОЖДА постоји који проценат могућности, али без ДС.

Gojko

pre 14 godina

Kosovo je nezavisno, a najvise sto mozemo da dobijemo je eventualno sever Kosova, samo sto se tada otvara pitanje Preseva i dela Bujanovca.

Sto se tice Dacica i ove njegove izjave u pitanju je najobicnije politikantstvo, odnosno ulizivanje delu javnog mnenja, zato sto je nedavno izjavio da bi bio spreman da deli Kosovo, i to ni manje ni vise nego sa Albanijom, i onda kad su mu rekli da nema nista od toga, on sad kao nece da prizna Kosovo, odnosno nece da to uradi dzabe, jer bi ga priznao kad bi mu dali da ga deli sa Albanijom.

Necu ni ja da glasam za Dacica i mirna Bosna...

ognjen

pre 14 godina

tako je, sve moze biti uslov. ne pljuvati po ulici, iskoreniti korupciju, sprovesti lustraciju, sprovesti restituciju, reformisati pravosudje, procesljati hiljade viska zaposlenih koji ne rade nista a na budzetu su, poboljsati prava nacionalnih, seksualnih i ostalih manjina, smanjiti akcize, ukinuti monopole... i hiljade drugih stvari koje nam stizu sa zlog i izopacenog zapada samo da bi nas i dalje bez razloga ucenjivali jer smo najbolji i najpametniji. laku noc srbijo

cartmanx

pre 14 godina

Ja koji sam potpuno evorpski nastrojen, moram teska srca da se slozim s Dacicem, bice uslova i te kako... Ali bice i te kako OPRAVDANIH uslova, a to su smanjenje korupcije,sto podrzaumeva niz reformi (ali sustinskih pravih,a ne dinkiceva "decentralizacija", pravosudja,policije, zdravstva,skolstva... a najpre drzavnih organa), poboljsanje standrada gradjana, jer EU se vec opekla brzopletim uvodjenjem Bugarske i Rumunije, pa mislim da ne zele da ponove istu gresku i sa nama, posebno sada kada mnogo EU zemalja trpe tesku ekonomsku krizu.Znaci nema poklona ajd, g.dine ministre uradimo sve ovo, ocistimo i pospremimo i uredimo nasu kucu, pa onda imamo pravo i da kazemo(pitamo) zasto nas ne prihvatate, mada koliki je stepen korupcije, mislim da ce se pre EU raspasti nego sto cemo mi postati njena clanica!

e-krem

pre 14 godina

(goran, 21. jul 2011 17:43)

Video bi ti Rumune i Bugare tek da nisu usisali EU fondove i reformisali se koliko,toliko i da se ne plase Korupcije i mita koje EU sankcionise.

sta te briga

pre 14 godina

Ne razumem cemu ova izjava,treba sacekati da se vidi kako ce da se postave,i oko Kosova je sve jasno,evo jedan primer.Ako zena da razvod braka i sud razvede brak,a muz posle toga tvrdi da je jos uvek u braku sa istom zenom samo zato sto je nekad bila njegov,negirajuci da ona odavno ima drugog muskarca kraj sebe i pruza joj sve ono sto joj on nije pruzio,to je realnost Kosova.

Građanin

pre 14 godina

*******, čitaj kopenhaške kriterijume SVE je tamo jasno NI JEDAN uslov van toga nije postavljan, se ne postavlja niti planira da se postavlja.

Lako je da demagogišeš pijunu Miloševićev...

gordijanus

pre 14 godina

ja kontam dacicu da bi vi to najvise i voleli, da wivite bez eu. jer tebi krkobabicima, mrki, palmi i ostaloj kampaneli iz te ds koalcije i odgovara da nema reformi reda i pravde. tako se najbolje mulja, lepe pare zaraduju, a odgovornost nikakva. pas laje karavani prolaze. jos padne i po neko koferce...naravno da vam ne treba eu!!!

Bucko razmisljam

pre 14 godina

Eeee polako ljudi moji sta se uspanicili kada svi dobro znate da ono sto Dacic izjavi nije "stav" Vlade nego samo njegovo privatno misljenje ?
Osim toga sta fali "Svajcarskoj" sto nije u EU i sto nema Kosovo ?

pex

pre 14 godina

Hteli to oni da priznaju ili ne mi smo u Evropi (nismo u uniji kao da jesmo), nista nas bolje ne ocekuje onog dana kada udjemo moze biti samo veca obaveza i namet .G-din Dacic postade jedini realni politicar u Srbiji, mozda ih ima jos ali im je pojela maca jezik.
Zapravo svi su oni svesni, svoje nesvesti ali niko ne zeli da to prihvati. Svi su isporuceni u Hag koji trba da budu tamo a Serz Bramerc nezadovoljan, da li nam to nesto govori.
Idemo u lov na jatake, ako ni to ne bude dosta idemo dalje. A sta dalje.
Naravno da ima dalje, posle jataka hapsiti ovdasnju vlast jer ceo svet zna da su optuzenici u Srbiji a nasi politicari to ne znaju. Ukoliko to ne ucini naredna vlada treba je odmah sankcionisati a naj odgovornije pod kljuc.
Od 1980.bio je kriv Tito, od 1990 kriv je Milosevic, od 2000 DOS itd...,iz decenije u deceniju trazimo krivce, ja proturih 4 decenije zivota istrazujuci ko je zaista kriv a mladost prodje, ako ostatak zivota budem proveo preispitivajuci sebe onda Vam hvala.

Bojan NS

pre 14 godina

Kakva glupa i licemerna izjava. Pa naravno da nas ovakve ne zele. A posto mi odbijamo da se civilizujemo, nece nas zeleti ni u buducnosti.

Dzoni

pre 14 godina

Sve to lepo i pametno zvuci, ali postoje tri problema: 1) Bez pritiska EU malo sta da se pozitivno desava u Srbiji. Gotovo sve reforme, ali i borba protiv kriminala su pokrenute sa nulte tacke upravo zbog "uslova" EU. 2) EU - iako to tako ponekad izgleda - nije klub penzionera, nego zajednica drzava u koju se stupa ako se zeli. Niko ne tera zemlje na silu u EU. 3) Problem Kosova je slozen i Srbija trenutno nema plan resenja koji bi dobio podrsku velikih sila i bio sproveden. Sa druge strane ni to "priznavanje" ne bi donelo stabilnost, jer je samo Kosovo u rukama kriminalaca.

Dr Mike

pre 14 godina

Еуфорија режима због хапшења неоправдана је због чињенице да то хапшење није и неће решити проблем економског безнађа у Србији, све веће незапослености, најнижих плата и пензија у региону, као и најкорумпираније власти у Европи.

Чварци и кавурма

pre 14 godina

Е мој господине подпреседниче владе, имаш ли трунке морала? Ма је ли могуће да сте већ заборавили свој „лични став“ који си изнео пре само месец –два? Шта је то утицало на то да „промениш плочу“ ? Можда предизборна кампања? Касно је за промену. Показао си се.

vegan

pre 14 godina

Hrabrost je mera slobode, rece Platon ili Sokrat, dok sirotinja cuti i misli se kao oni nekad da "Bolje nas zarobite, samo nas nahranite". Dotle situacija postaje jos gora, bukvalno iz dana u dan, a narod, uz svesrdnu pomoc vlasti, konacno ostaje i bez gaca, kao i bez EU. Sto se tice teme, Kosovo je vec odavno izgubljeno, mnogo pre bombardovanja NATO.

Marina

pre 14 godina

Ministre Dačiću, Vi izgleda niste upućeni u uvjete koje EU postavlja SVIM kandidatima za članstvo. Suradnja s haškim sudom bio je dodatan uvjet za one zemlje koje su imale obvezu prema haškom tribunalu.Ispunjenje haških kriterija ne znači preskakanje svih drugih. Srbija je pravilno zaključila da bez pune suradnje nema statusa kandidata pa se odjedanput "pronašao" i Mladić i Hadžić. Čudi me Tadićeva izjava da "Srbija gleda u oči Briselu",jer je ta ista Srbija obarala pogled 16 godina dok je "Brisel gledao u oči Srbiju". Bolje bi bilo da se koncentrirate na reforme nego da predlažete Briselu što će i kada napraviti.

HR

pre 14 godina

Tako su i nama 2005 u HR rekli, samo izručite Gotovinu i ući ćete u EU brzo, to se naravno nije dogodilo. Tek sada će vas početi ucjenjivati.

arhiv

pre 14 godina

Da li set pratili izjave politicara i drugih odgovornih ljudi o hapsenju G.Hadzica u poslednja 24 sata? Cak ni u najosnovnijim podacima ne postoji slaganje. Ako novinari ne znaju pravu verziju dogadjaja to nije neobicno, oni zavise od informacija koje mogu da dobiju .Ali, kada predsednk Tadic, Rasim Ljajic, Vukcevic, ministar Dacic itd. oko najosnovnijih pitanja (vreme i mesto hapsenja,da li je uhapseni bio naoruzan ili ne, da li je imao lazni identitet ili nije) jedan drugome "uskacu" u usta to je uzasno ogledalo stanja vlasti u Srbiji.

Rajko Cvetkovic

pre 14 godina

Uslov svih uslova je da postanemo normalna država, a to će biti najteže dostići. Od budjavog brašna nema dobrog hleba. Mi smo narod vrlo skromnih kapaciteta i nesrazmerno većih htenja i želja. Ako buduća vlada bude toliko stabilna da ovom narodu sruči istinu u lice, imamo neke šanse. Ako ne, onda se agonija nastavlja.

Lalo NS

pre 14 godina

Tako je Dacicu, zivecemo i bez EU, a u redovima za izdavanje dokumenata cemo provoditi dane i noci. Dacic je nesposoban godinama da regulise izdavanje dokumenata gradjanima Novog Sada, i glupo je ocekivati od takvog "strucnjaka" da nas uvede u EU. Naravno ni ostali politicari nisu nista bolji, a vi i dalje glasajte za manje zlo.

Milutin Mladjenović

pre 14 godina

CITAT : Ministar Ivica Dačić kaže da je Srbija hapšenjem Gorana Hadžića ispunila sve svoje obaveze prema Haškom tribunalu i apelovao na EU da ne postavlja nove uslove.

P.S. Pa ovo je mega skandal, ovo je bezobrazluk na kub, pa druže IVICE, da li znaš da Srbija ne ispunjava ništa iz delogruga uslova za ulazak u EU ?
Evo , ako mi kažete koji to uslobv Srbija ispunjava, a nije hapšenje Ratka, Radovana, Gorana, Pere, Jove, Djoke ? Poješću pred TV-kamere tvoj kancelarijski sto od orahovine u kabinetu u SIV-u ?
Je l' dogovoreno ?
Opklada važi za svakoga čoveka, čitaoca, političara u Srbiji koji će mi odgovoriti na pitanje ?

Ana

pre 14 godina

Ha haaa...u oktobru ce EU poslati upitnik: 1)nezaposlenost 2)siromastvo 3)prevare 4)k o r u p c i j a. Ovako ovim redom je juce bilo na TT holandske TV. Eto,zato si sad splasnuo....zivecemo i bez EU. I hocemo...moracemo zahvaljujuci vama i vasem losem radu.

Rade

pre 14 godina

Sledeci uslov od medjunarodne zajednice bice SPS,
pa Ivica brze bolje pred medije, zatim sledi SRS,
i naravno SNS, pa tako redom po zasluzi, a narodu
ce svakako bolje biti.

el_patron

pre 14 godina

Novi uslovi? Dosta je bilo uslova i ustupaka. Jedini uslov koji bi Srbija trebala da ispuni zarad boljeg život jeste da vas i takve kao vi na izborima zauvek pošalje u zaborav.

Dragan

pre 14 godina

Nauchio se aroganciji od svog idejnog vodje! Ja ne znam ko sa gramom mozga moze ovakvu izjavu da popase i poveruje u njegovu 'rehabilitaciju'...

cinik

pre 14 godina

EU treba da nam postavi jedan jedini uslov: da se svima koji su se aktivno bavili politikom u Srbiji u poslednjih 20 godina ZABRANI bilo kakav politicki angazman. onda nam stvarno EU ne bi ni trebala.

"Tako treba"!

pre 14 godina

Tip jedan dan priča o podeli Kosova, pa onda sutradan priča kako nije pričao o podeli Kosova, da bi danas pričao kako nema priznanja Kosova (podela Kosova podrazumeva priznanje Kosova), zato što je juče pričao da je realan i da Kosovo nije naše, a sve to tek kao uvod u to što će sutra pričati da moramo da priznamo Kosovo, jer ne možemo bez EU - a bez EU sutra nećemo moći, zato što je danas rekao da možemo bez EU!

Stevan

pre 14 godina

Evropa je vise puta rekla da joj ne treba jos jedan Kipar, i da ce Srbija ipak morati da prizna Kosovo. Potom se javi "dobri" politicar iz price o dobrom i losem policajcu ( jedan vas bije a drugi brani) i kaze da to nije uslov, da ne nerviraju Srbe dok ne ispune sve svoje obaveze. Evropa nas lomi, mase sargarepom, prica bajke a nasi politicari pevaju uspavanku. Samo da dodje ta 2020 a oni ostanu na vlasti...

zarko

pre 14 godina

Sledeci uslov jeste privatizacija,korupcija i pranje para.
A to svim politickim partijama nikako ne ide u prilog,posebno SPS-u koji se tradicionalno usidrio u infrastrukturu srbije,da nema oblasti u kojoj oni nisu glavni,a ostatak dobija svoj deo kolaca,u zavisnosti i velicini brojnosti pobornika odredjene sete.
Dacicu,odakle tebi ideja da SPS je naslednik saveza komunista i da CK pripada vama i da vi kroz imovinsku kartu imate pravo na vlasnistvo kao politicka partija?
Ja znam minimum 200 afera do sad,malo zapoceli procesi,ali izvestaje dokle se stiglo sa mafijom zvano partija nismo dobili nikakav izvestaj

Mario Bros

pre 14 godina

Ako nam je prosečna plata 300evra uz GDP od 53 milijarde evra godišnje, da bi imali EU pristojnu platu od 1500 evra trebao bi nam GDP od 280 milijarde godišnje. To je toliko daleko da je to jezivo. Pri rastu od 10% godišnje, trebalo bi nam oko 17-18 godina dotle. A mi ne da nemamo 10% godišnjeg rasta, već sada imamo pad od 3%.

Dare

pre 14 godina

Sada ce pasti cena hrane,cena benzina i komunalija!Sada ce osetno skociti standard ovom jadnom narodu tako sto cemo iz faze gladi preci u fazu da imamo sta za pojesti.Sada ce se putevi u Srbiji sami popraviti a ministri ce prestati da kradu!Za sve to bio je kriv ovaj "uzasni bradonja".E ovo nama kroz ovo hapsenje pripoveda vlast.Ne trebate vi da se svidite"evropi" nego svom narodu.A kako se njemu svidjas saznaces na izborima.

rex tenebrae

pre 14 godina

Bez tebe i "patriota" koji vodi ovu zemlju, sigurno ćemo bolje živeti. Sklanjajte se već jednom i ne mašite nam više Evropom. I ovde možemo dobro živeti ako ovu zemlju vode domaćini, a ne ovi koji su se sakupili sa kolca i konopca, sabrani iz belog sveta i koji gledaju samo svoje, privatne interese. Pa ako se tu uklopi i interes Srbije, u redu, ukoliko ne-ništa.
Ako zaista mislite dobro ovoj zemlji, u šta sumnjam, nestanite a narod će se već snaći i bez vas. I tvrdim, biće mu bolje"

Lalo NS

pre 14 godina

Svi ovi sto pokusavaju da omalovazavaju Srbiju i sve njene napore na EU putu, za sada uspevaju u svojim prljavim igrama. Daleko je Srbija od banana drzave.
(Ortodox, 21. jul 2011 22:03)
Koje napore?
Jedino sto su ispunili od uslova je taj haski uslov za koji im je trebalo 11 godina.
Sta je sa restitucijom, "reformom" pravosudja, lustracijom, tajkunima, narukvicama za kriminalce bliske vlastima, korupcijom, kofercetom...
Ako zanemarimo pitanje Kosova ovi nesposobnjakovici treba od brloga da naprave koliko-toliko funkcionalnu drzavu, a oni nam vec sada kada smo na samom pocetku tog puta porucuju da odustanemo od neke normalizacije jer ce nam na kraju tog procesa verovatno postaviti uslov da priznamo nezavisnost Kosova. Ako smo toliko retardirani kao nacija da ne zelimo da uredimo sopstvenu drzavu zbog nas samih, nego na to treba EU da nas nekim ucenjivanjima natera onda nismo ni sposobni da imamo drzavu, i dalje cemo da se cepkamo. Svi koji su nas napustili zive danas bolje nego mi, ali mi mozemo da zivimo i bez EU, sta fali Svajcarskoj i Norveskoj, ako treba jescemo korenje. "Znam ja nas, j..'o ti nas".

student

pre 14 godina

Zar nije cilj ciljeva uvoditi reforme zbog nas samih, a to je i u interesu EU. Ako reforme sprovodis samo da bi usao u EU onda se nisi nista promenio od Slobinih vremena...
Mislim da EU mozda i nije potrebna Norveskoj ili Svajcarskoj, ali nama je ocajnicki potrebna jer VI ne bi uradili nista zarad uredjenijeg zivota u Srbiji osim ako nema nekog kao EU da vas na to tera!!

jelena

pre 14 godina

Dacic je svoje odavno vec rekao, samo toga vise niko ne zeli da se seca! On je UVEK na vlasti sa ili bez EVROPE, isto tako sa ili bez KOSOVA!

Objektivno

pre 14 godina

Bez obzira na uslove i tome slicno, ako bi ikako i stekli status kandidata, svakako smatram da pitanje ulaska u EU treba da se resi referendumom, a ne da ga izglasava ova ili ona vlada, kojoj je pitanje koliko ce da traje! Ipak je ovo demokratija, ne moze neko tamo da donosi tako vazne odluke u ime svih, inace se vracamo u diktaturu!

Dogorelo do nokata

pre 14 godina

Pa i do sada smo "živeli bez EU" pa ćemo, izgleda, i od sada?!
Međutim, čemu onda "propala pro-evropska politika" sa "svima vama u vlasti"?!
Zar, samo, da "sjaše Kurta, a uzjaše Murta"?!
Nakon ovih "izuzetno važnih" izjava "za budućnost Srbije", neophodno je da se o tome "hitno raspravi" u Narodnoj skupštini i "raspišu izbori" na svim nivoima vlasti?!

nik

pre 14 godina

Ma mene nezanima ni EU ni Dacic mene zanima samo nasa zemlja. Nemojte mi reci da od 2008 nismo mogli zavrsiti koridor i tako uposliti ljude u vreme krize i nezaposlenosti umesto sto smo te novce ispumpavali preko galenike, eps-a, azotare, raznih web site-ova. Koga jos briga sta vi pricate, dosllo je vreme da cela trenutna politicka elita se mora zameniti sa mnogo mladjima.A vi ostali nenasedajte na price o Eu i fondovima, te fondove ce ionako koristiti vlast na teret i zaduzenje cele drzave.

Dragana

pre 14 godina

Питам се како би ову Дачићеву изјаву ,,Живећемо и без ЕУ" прокоментарисао Борис Тадић?! Побогу, да ли у владајућој коалицији постоје бар два човека који имају јединсвен став или свако прича своју причу да би привукли бираче свих профила на следећим изборима?

Ibiza Dr

pre 14 godina

Sada je na redu borba protiv korupcije,a to je uslov koji ova vlada ne moze da ispuni,jer su u njoj svi do guse.Tako da ne lipsi magarce do zelene trave,Evropa je daleko,tamo negde u magli...

iskacem na haubi

pre 14 godina

Kako da ne,evo cekaju nas Evropljani rasirenih ruku.Sad kada se zavrsila epizoda sa Hagom,postoje nove prepreke koje aktuelna vlast nije u stanju da resi,a prva je borba protiv korupcije.Nece moci da se odreknu one stare Srpske:Malo meni,malo tebi i na kraju nikom nista...

Druže Ivice, dozvolite da se samospalim!

pre 14 godina

E, pa ako tako kaže najeuropljanin za prelaznu sezonu 2009-2010. ko sam ja da uopšte POMIŠLJAM da postavljam neka pitanja u vezi toga?!

Te likove je nemoguće komentarisati smisleno

pre 14 godina

Postoje samo još dva problema ovde. Jedan je što Dačić i apokaliptična ekipa iz Srbije jedno misle (čak svi misle jedno isto!), drugo pričaju, a treće rade. Drugi je što se ekipa iz EU, koja je pandan njima, ponaša IDENTIČNO njima!

sandra

pre 14 godina

Pa zar vi niste usli u koaliciju sa svojim najvecim politickim protivnikom, samo da bi uveli Srbiju u EU? To ste tada argumentovali visim ciljevima. A isto tako, Srbija bez vas nije imala buducnost, koja se nalazila iskljucivo u EU, pa ste zato formirali vladu, da spasite drzavu od propasti...