Ponedeljak, 24.01.2011.

18:50

Pljačka pošte, ranjena jedna osoba

Dvojica naoružanih razbojnika opljačkali poštu u Novom Beogradu. Prilikom pljačke, iz vatrenog oružja ranjena jedna osoba.

Izvor: B92

Pljaèka pošte, ranjena jedna osoba IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Kalimero

pre 13 godina

Gospodine Hilmi iz Londona, ovakve situacije koje se povremeno dešavaju u Beogradu su naspram uličnog kriminala u Londonu bezazlene poput Diznilenda, a to možete proveriti i na delu. Mi možda nismo "dugogodišnja kultura" Kao Britanija ali smo još uvek po pitanju ovakvih ekscesa na nivo fetusa!!!

dr. Claw

pre 13 godina

"Ne bi garantovano...nego ste hrabri po komentarima a ustvari svi znate da bi učinili isto da ste pljačkaši: pucali na sve, samo da pobegnete."

(Oskar iz bloka 70, 2
5. januar 2011 01:40)

O čemu bre ti uopšte pričaš? Zašto bih se ja stavljao u kožu pljačkaša? Normalan čovek ovako nešto ne bi nikada radio. Da ubiješ čoveka zbog hiljadu evra??? Neopznatog čoveka koji se tu zadesio??? Pa u Americi bi nakon hapšenja, taj bio osuđen na smrt ili bar doživotnu. Ali zato smo mi ovde gde smo u odnosu na Ameriku. A za dečka, dajte malo poštovanja. "Novac osiguran", e da je znao da je novac osiguran, onda sigurno ne bi skočio! Ne radi se o tome, ali neki ljudi (na žalost) to nikada ne mogu da razumeju. Kako i da razumeju u sistemu promašenih vrednosti. Farme, Dvora... E Srbijo...

Aleksandar

pre 13 godina

Ovo je isključiva greška Pošte.
Zna se kada su najveće gužve - kada se isplaćuju penzije i plaćaju komunalije. Ta tri dana je Pošta trebala da iznajmi jače obezbeđenje i da tako obezbedi miran rad.
Neko ovde pominje zabranu isplate gotovine, što je besmisleno, jer sve banke kada vam otvore račun, morate da podignete negde pare.
Moja supruga dobija preko računa (u banci, ne u PŠ), čim dobije penziju, odmah podigne, jer nam mnogo toga zavisi od tih para.
Drugo banke, čim otvore račun, kažu da morate da imate i platnu karticu na koju plaćate održavanje - iako to nije tačno da je to obavezno.
Znači 300 din održavanje kartice, plus provizija od 200 din na podignutih 10.000 din na bankomatu eto već su vam nizašta skinuli 500 din, a sa kojima možete da kupite kilo mesa. A penzioneri kupuju na pijacama - kada budete uveli POS terminale, onda možemo da pričamo o nepotrebnom gotovisnkoj isplati.
žao mi je čoveka, koji je reagovao instinktivno i zbog toga smatram da je pošta trebala da se bolje pripremi - nije joj prvi put da se ovo desi.
A i profil je jednostavan: pljačkaju pošte koje su u zabačenijim delovima grada, gde lako možeš da nestaneš među zgradama, brzo da dođeš do velikih saobraćajnica i da se ne zaglaviš u gužvi.
Nisam još video (daleko bilo) da je napadnuta pošta u čika Ljubinoj ili Slaviji.

Zoran

pre 13 godina

?! Pa dobro, sta se desilo ovom narodu kad lupa minuse na komentare poput ovih:

Sta je bre ovo ? Svaki dan ginu posteni i pravedni, barabe i kriminalci se izvlace. Svaki dan pljacke i otimacine.
(dejan, 24. januar 2011 21:29)

Kakav heroj! Boze, samo da prezivi!
(Juri, 24. januar 2011 21:04)

Ja mislim da je decko zasluzion nacionalnu penziju i orden "Heroj Beograda".
(Qu, 24. januar 2011 22:18)

Ovo je strasno! Svaki dan pljackaju poste! Zao mi momka, nadam se da ce se oporaviti!
(evita, 24. januar 2011 21:29)

E, ljudi, ljudi, 'de ce vam dusa jednog dana?

A i ovi krimosi i polukrimosi, naucili da kuckaju po tastaturi, pa sad udri ....!!!

garo

pre 13 godina

Procitao sam svih 60 komentara. Niko ne kaze kada je u blokovima sreo bar jednog milicionera nazovimo pozornika. Gde su oni, koga i sta cuvaju. A ima ih u velikom broju kako se vide po telivizijama na raznim dogadjajima i proslavama.

gradjanin Beograda

pre 13 godina

Strasno je ovo sto se desava i to sto se desilo ovom hrabrom mladicu.
Posto poste pljackaju jedanput nedeljno, pitanje za POSTANSKU STEDIONICU glasi:
Dokle cete da primate u kvazi obezbedjenje penzionisane policajce koji ne mogu ni kokosku da savladaju.
Dokle cete da velicate isplatu penzija u kesu i dokle ce penzosi da priznaju jedino kes a ne da otvore racune. Treba zabraniti isplatu penzije u kesu.

Vladimir

pre 13 godina

Sta je bre ovo ? Svaki dan ginu posteni i pravedni, barabe i kriminalci se izvlace. Svaki dan pljacke i otimacine.
(dejan, 24. januar 2011 21:29)
Vrlo jednostavno - zakon jaceg i brojnijeg. Tako da malobrojni posteni ubrzano nestaju na ovaj ili onaj nacin ...

autonomas

pre 13 godina

Stara dobra vremena kad je postar nosio penzije u kesu i delio penzionerima iz ogromne kozne torbe. Plakacemo mi za 70-ima i 80-ima...

Dušan

pre 13 godina

Čitam ove komentare i ne verujem. Sve sami uzorni građani koji veličaju hrabrog mladića.

Eto druge vesti da je baba od 69 godina upala u menjačnicu sa fantomkom i plastičnim pištoljem, verovatno nije imala para za pravi.

Ko zna, možda je nekome od ovih pljačkaša bio NEOPHODAN novac za pelene, hranu, lekove... Ljudi, više ovakve stvari neće raditi ološ, nego prosečan (polu)svet.

A taj nastradali mladić, šta je on umislio tek? Ko bi mu rekao "hvala" i da je sprečio pljačku? Ostaće invalid za ceo život, a bez ikakve potrebe.

I za kraj. Obratite pažnju, ukrali su 100 hiljada dinara koji su bili namenjeni za isplatu penzija. Penzija! Množina! Pa da je taj iznos bio namenjen za isplatu JEDNE penzije, ovakve pljačke se nikada ne bi ni dešavale ili bi se dešavale veoma retko.

Ološ na vlasti nas je doveo na najniže moguće grane, a sada ćemo da se ubijamo međusobno - goli opstanak u narednom periodu.

Edmond Dantes

pre 13 godina

E dragi moji sugradjani vidim da je dosta vas razocarano u celo drustvo, u bezbednost uopste. I slazem se mi smo na dnu da ne mozemo dublje. Ipak, sto se tice konkretno ove vesti, shvatite da ne postoji zemlja ali bukvalno ne postoji zemlja u kojoj nema pljacki. Njih je bilo i bice narednih hiljadu godina, kao i ubistava, otmica itd. Ne postoji taj bezbednosti mehanizam koji ce kriminalca da spreci unapred da uradi nesto. Ima u jednom filmu kada glumac kaze kriminalni mozak je uvek dva koraka ispred policajcevog, bilo i bice. Nazalost. I tek kada se nesto ovako lose desi, oni sednu da lupaju glavu sta je bio propust. Isprave taj propust, a ono opet bum, novi zlocin, pa oni opet lupaju glavu, i sve tako u krug.

Jedina ali znacajna razlika izmedju nas i ostatka razvijenog sveta jeste u cinjenici da kod njih kada uradis nesto tako zasigurno te ceka visegodisnja robija po ekspresnom sudjenu, naravno ako te uhvate. I nema kaucija, branjenja sa slobode itd. O Americi da ne pricam, za pljacku banke u nekim drzavama je dozivotna robija kazna. E pa onda kod njih se dobro zamisle pre nego krenu u pljacku. A kod nas sta ga briga uzeo npr. petsto hiljada dinara, racuna dobije tri godine odlezi, izaci ce sa 27 i ladovina npr.

MArko__

pre 13 godina

Zakon koji bi regulisao oblast privatne bezbednosti i koji bi detaljno propisao koje su obaveze i prava agencija za FTO je u proceduri od 2002. godine i konačno je trebao biti donet početkom ove, ali je opet nešto odloženo, što znači da neko ima debeo interes da on ne bude ni donešen. Samo da napomenem da smo mi jedina zemlja bivše Jugoslavije koja nije zakonski uredila tu oblast i zato može bilo ko da radi na tim poslovima i da ni sam ne zna šta sme, a šta ne sme.

Oskar iz bloka 70

pre 13 godina

Neverovatno!
Pa ko je ovde lud?

Da sam ja recimo "nateran od strane života" da pljačkam - ja bih isto branio svoju investiciju.

Pa šta je taj jadni dečko (sada svojom krivnjom invalid) mislio? Da će pljačkaši da kažu "izvinite", okrenu se i odu? Čim on povisi ton...?

Ljudi često kada rade takve stvari posežu za sredstvima koje ih ohrabruju, i nisu pri svesti...treba čekati da sve mirno prođe jer novac je i onako osiguran, a pljačkaši su oteli malo jačeg soma €.
I zbog toga dobiti metak u čelo?
Državnog soma koji je osiguran?

Žao mi je momka i nadam se skorom hapšenju pljačkaša, kao što se nadam i hapšenju mnogo većih pljačkaša sa diplomama ekonomskih fakulteta koji sede po strankama/upravnim odborima/zoo vrtovima i tako dalje.

Ali pre nego što udarite po minusima, priznajte:

Odvratan mi je komentar - ali realan.
Ja tako mislim.
Ljudi posežu za najgorim sredstvima - kada taj momenat dođe, niko se ne štedi.

I na kraju, za ove što prozivaju obezbeđenje: pa zar bi iko od vas hrabrih za 22.000 dinara skakao na metak?

Ne bi garantovano...nego ste hrabri po komentarima a ustvari svi znate da bi učinili isto da ste pljačkaši: pucali na sve, samo da pobegnete.

Iskreno, žao mi momka, ali mi nije žao što nisam po ukusu javnog mišljenja.

Shankly

pre 13 godina

@cinik Ukoliko je to sto kazes tacno, jedino pandur ima prava da 'nako upuca razbojnika (bez da mu cilja noge, ramena, sake...). Sad se setih slucaja od pre mesec dana kad je vojni policajac, van duznosti, upucao/ubio dva klinca od 21. i 22. godine (zbog tuce i neplacenog ceha od par hiljada din u kafani). Tada su svi na portalu branili/pravdali doticnog. Izgleda da ipak samo plavi imaju privilegiju da brane sopstveno za razliku od nas obicnih smrtnika. Znaci kad bi mi neko prislonio pistolj na celo, nemam prava da se branim istom merom dok on ne opali...?

Ne moras pasti travu da bi bio ovca

pre 13 godina

Obezbedjenje ne sme da sprecava pljacku vatrenim oruzjem. A kako i sta onda obezbedjuje? Kakva su to radna mesta kad zaposleni ne sme da vrsi svoju osnovnu duznost? Ne razumem ono "samo ako mu je zivot ugrozen" - cim u prostoriju koju ja kao obezbedjujem ulazi lice sa fantomkom na glavi, ne pretstavlja se kao policija nego vice "Svi na pod!" ja to automatski smatram ugrozavanjem mog i zivota prisutnih stranki. Onaj ko je doneo takav zakon bi trebalo da iskusi takvu situaciju pa bi garantovano drugacije mislio. A i mi smo ovce, vec mnogo puta se to spominjalo i - nikom nista, bas nas briga, kao i za mnoge druge stvari. Eno, pucali u coveka koji im se usprotivio, dakle zivoti PRISUTNIH JESU BILI UGROZENI! I sta sad - sluzbenik obezbedjenja i ranjeni covek bi trebalo da tuze drzavu oko toga jer ih nije zastitila od stresa i ranjavanja.

Nikola Kalabić

pre 13 godina

SCENARIO: Policija će za par dana uhvatiti razbojnike, reći će da su od ranije poznati policiji (koji apsurd, šta će onda na slobodi), predaće ih istražnom sudiji koji će ih zadržati 48 sati i pustiti na slobodu do suđenja. Suđenje će trajati 3 godine, sud će utvrditi da im je novac bio potreban da kupe drogu, pa kako su oni bolesni ljudi i droga im služi za lečenje, oslobodiće ih i pustiti da opet nekoga ubiju. A zatvori su rezervisani za ljude koji neće imati da plate poreze na imovinu.

mitoman

pre 13 godina

Ovi ce kriminalci mozda i doakati. ali sta je sa najvecim kriminalcima, politicarima. Ovde proneveren milion evra tamo 30, nista uradjeno nije, i je l' odgovarao neko..?

cinik

pre 13 godina

PROČITAJTE ZAKON PA KOMENTARIŠITE!!!

Ukoliko vam neko udje sa pištoljem u stan i ubijete ga NEMA ŠANSE da ne odležite najmanje 2 godine (pogledajte neke presude takvih slučajeva). U našem zakonu TEK KAD PUCAJU NA VAS možete se braniti (to što vas ubiju ne znači da možete tek tako da kršite zakon) i onda ubiti napadača. ALI i dalje se procenjuje DA LI STE MOGLI da mu pucate u noge i onesposobite ga. Iz čega zaključujemo samo jedno ZAKON ŠTITI KRIMINALCE I DALJE A SUDIJE JOŠ VIŠE

Svrbijanac

pre 13 godina

Da ova, necija (JER JE VISE NE PREPOZNAJEM), drzava ima i malo dobrog u sebi nagradila bi povredjenog. Lopovi su uzeli 150-200 hiljda. Castiti sa 400.000.

blok70

pre 13 godina

Lokalni neki verovatno iz Bloka70-70a ili 44.
Znam lika koji je opljackao postu ili nesto slicno, pa posle pljacke otisao na basket, ko da se nista nije desilo.

To je njima ko dobar dan.

Brada

pre 13 godina

Definitivno se vracamo u 90te, skoro svaki dan nova pljačka. A uhvate li možda nekog/osude treba sačekati 10tak godina.

Neće ovo još dugo potrajati!

Vlada

pre 13 godina

Verovatno je mesto obezbedjenja,
kao i svako drugo,dobijeno preko veze. Tako su i reagovali. Verovatno su pili kafu u tom trenutku,u nekoj drugoj prostoriji...
Nestrucno sa strahom itd.
Sto bi se onda neko i cudio sto nisu reagovali...

A takvo radno mesto,a da nema upotrebe oruzja protiv oruzja,glupost.

Nikad ne bi pristao da radim na takvom radnom mestu a ne smem da odbranim sebe i druge. Zivoti su u pitanju.

Vuk

pre 13 godina

Komentarisanje nije obavezno! Narocito ako nemate pojma o temi!
RADNIK OBEZBEDJENJA APSOLUTNO NEMA PRAVO DA PUCA U NAPADACE!
(mbg, 24. januar 2011 20:28)

Ako nema, onda ukinuti to radno mesto!
Za sta sluzi tamo?
Ko maskota??

Postavite policiju!

Kakva drzava...uzas.

Marky

pre 13 godina

Kakav crni oporavak mladića, odvaljena mu je donja vilica. Nista nece biti kao ranije. Da li sam dobro pročitao da je on potegao oružje na pljačkaša koji ih je držao na nišanu? Ako da, otkud mu oružje, ako ne, kakva je to glupost da se suprotstavlja nekome ko u njega drži upereno oružje, spasavajući novac koji nije njegov? Super-heroj?

Predrag

pre 13 godina

Krivo je pravosudje, zbog toga sto se ne osudjuju ovakvi razbojnici na najvise tj. kazne blize zakonskom maksimumu. Svaka cast sudiji koji osudi razbojnika 6 meseci zatvora odnosno dve godine uslovno pa onda daju primer da i ostali pljackaju banke i poste jer sta ima da izgube, mogu samo da dobiju, pa 2 godine uslovno i nije neka cena za dobijenih milion ili vec koliko dinara.

Zoran SM

pre 13 godina

Svaki građanin ima pravo da se brani, ako mu je život ugrožen (neko vam maše pištoljem ispod nosa recimo). Tako tumači ove situacije naš zakon. Čuvar reaguje ako ima šanse da svojom reakcijom, spreči pljačku, onesposobi napadače, a ne ugrozi svoj život i živote prisutnih civila. Znači po nekima, neko vam prilazi sa namerom da vas ubije a vi samo kulirate jer vam neki debilni zakon našto brani :). Pa čak kao i građanin vaša dužnost je da zaštitite živote drugih, ako možete da ispunite ona tri uslova gore. Idealno obezbeđen objekat sa fizičkim obezbeđenjem se sastoji od dva zasebna dela, prvi deo je odvojen u posebno zaštićenoj prostoriji sa sistemom nadzora i veze, a drugi deo je na samoj lokaciji koja se obezbeđuje. Naravno sve ovo pada u vodu kada vam obezbeđenje nije fizički i psihički (pre ovo) spremno i adekvatno motivisano (plate ispod 200€).

petar

pre 13 godina

Po zakonu o drzanju oruzija i municije, radnik obezbedjenja ima pravo da upotrebi oruzije samo u slucaju da se na njega puca. Cak i u tom slucaju mora da vodi racuna da ne prekoraci nuznu odbranu,jer ako se ustanovi da je kojim slucajem ispalio metak prilikom bega pljackasa, blago receno-obrao je bostan.

Ratko Botovski

pre 13 godina

Resenje je prosto. Promeniti zakon hitno tako da obezbedjenje sme da puca! Onda kada profesionalno obezbedjenje ubije par razbojnika, pljacke ce prestati. Jer, zacudo, i kriminalci vole svoj zivot!

Sava

pre 13 godina

Da li ministar Dacic moze da nam kaze koliko pljacki poste ili banke imamo po glavi stanovnika? Obecavaju uredjenu Evropu a vode u anarhiju. I ne moze bolje, kada im u svim ministarstvima sede ugledni partijski ljudi koji se ne mesaju u svoj posao.

charlie

pre 13 godina

Ne vidim razlog za preveliko angazovanje radnika obezbedjenja, i rizikovanje zivota civila prisutnih u prostorijama banke. Pa i policija u ovakvim slucajevima salje specijalce, a ne pozornike.

Dusan K.

pre 13 godina

Svaka cast pozrtvovanom mladicu, najgore mu je sada reci da nije trebao da se mesa, da je novac (uglavnom) osiguran itd, ali momak je zeleo najbolje, pomozi mu Boze da ostane ziv i zdrav!

Drugo sto se tice obezbedjenja, radnik nije mogao nista, jer je sistem obezbedjenja ocigledno zastareo. Sta ce radnik obezbedjenja na ulazu? On treba da sedi za monitorima i posmatra kamerama i tek onda reaguje. Na ulazu trebaju da stoje dupla blindirana vrata koja sluze kao zamka kad pljackas pomisli da je lepo zavrsio pljacku i pokusa da izadje, prva se otvore/zatvore da prodje, druga ostanu nepomicna i tako ostane u klopci. Takav sistem obezbedjenja bi svaka posta/banka trebala danas da ima.

zeka rodzer

pre 13 godina

@Dusan K.
Sve je to lepo, ali metodom obezbedjenja koju ste vi naveli ovde dobijate veoma izglednu tendenciju da se svaka pljacka pretvori u situaciju sa taocima, tj. da se dodatno pogorsa.

Bozic Bata

pre 13 godina

obratite paznju na radnike obezbedjenja to su uvek stariji ljudi pred penzijom niko od njih i ne ocekuje da pruze otpor...
nikada ne bih sprecavao pljacku banke ili u ovom slucaju poste posto su to najgori pljackasi kamate previsoke, provizije prevelike, kad kupujes evro najveci moguci kurs, kad prodajes evro najmanji moguci, kakvi god ih lopovi pljackaju ne zaboravite oni su najveci lopovi i uzimaju nam pare ceo zivot!

Aca

pre 13 godina

Radnici obezbedjenja nemaju pravo da upotrebljavaju oruzje..pa cak iako im je zivot u opasnosti..
Odnostno imaju ali ce za to posle zakonski odgovarati..
Takav je zakon

Orwelly Gyorgy

pre 13 godina

Jedno od prvih uputstava koje ljudi iz obezbedjenja u bankama dobiju jeste da se ne glupiraju s oruzjem i ne junace u slucaju pljacki, posto je sav novac osiguran i reosiguran. Oni su tu... vise redari.

Branko

pre 13 godina

Ti ljudi što ih gledate po poštama i bankama i nemaju pravo da upotrebe oružje koje nose. A svaki policajac će dobro razmisliti dali da upotrebi svoje naoružanje, jer ako ga sud ne osudi rastrgnuće ga mediji zato što je oduzeo život nekog mladića koji je imao nesrećno detinjstvo i koji bi našao svoj pravi put da ga policijac nije ubio !!!

Miloš

pre 13 godina

Jadan mladić, mnogo mi ga je žao. Nadam se da će preživeti!

Taj novac po poštama i bankama je osiguran, ne znam zašto bi iko gubio glavu zbog njega (osim pljačkaša, naravno). Osiguranje košta daleko manje od profi obezbeđenja, a bedno plaćeni čuvari su tu čisto da odvrate najsitnije kriminalce, narkomane i sl., odnosno da odvrate nekoga ko bi u trenutku mogao da dođe na ideju da pokuša nešto.

misa bradic

pre 13 godina

Radnici obezbedjenja po nasim bankama i postama sluze da bi im pljackasi, ako su slucajno nenaoruzani,oduzeli oruzije i tako se naoruzali, pa lakse odradili pljacku...a novac je valjda osiguran, pa ne treba izigravati heroja... a i da nije....

nije nego

pre 13 godina

Ovo ... od drzave gore je od bliskog istoka i divljeg zapada zajedno. Ili cemo nesto uskoro da menjamo, ili kofer u ruke i put pod noge.

Zaista nemam nameru da zivim u drzavi gde ono malo normalnih i hrabrih uvek zavrsi u urgentnom ili ispod zemlje.

pitagora

pre 13 godina

Pitam se: cemu sluze radnici obezbedjenja, kada ih u svakoj pljacki razbojnici redovno razoruzaju (a ponekad jos i povrede). Mislim da bi, umesto sto placaju te nesrecnike koji nikada nista ne uspevaju da sacuvaju, poslodavci mogli da taj novac investiraju u neki pouzdaniji metod zastite.

123

pre 13 godina

A sto bi neko rizikovao svoj zivot za 20 000dinara platu.
Pa neka i dobije otkaz, bar je zivu glavu sacuvao. Dzaba mu i trinaeste plate ,ako zavrsi u plasticnoj kesi.
I ja sam za profesionalce na tim radnim mestima obezbedjenja, ali to kosta bar 1000e/mes i nije skupo kada uporedite koliko je novca odneto i nikad pronadjeno jer se stedelo na sigurnosti.I nije rec samo o postama i bankama, pogledajte i raskrsnice sa kamerama i bez kamera.

Na prvom mestu bezbednost.

Neki

pre 13 godina

Razoruzali radnika obezbedjenja.

Manite me price , nosi pare cenim zivot,,

to je uredu kada napadnu obicnog coveka, koji pritom nije naoruzan i ja bih se predao.

Kao radnik obezbedjenja ima svako pravo a i obuku da puca pljackasima pravo u glavu svakome po dva metka ma koliko godina imali.

Ljudi to mu je posao.

Svuda drugde bi bio prvi pod istragom da je i sam umesan u pljacku kao saucesnik, da se dogovorio da nece pruzati otpor.

Ja bih radnika obezbedjena odmah u pritvor jer je osumnjicen. a posle i ako nije kriv naravno otkaz, jer cemu onda ta funkcija

Po bankama i postama sve neki prosedi matori cuvari koji nesmeju da zapucaju. Zasta primaju platu da cuvaju poste od starica...

Treba nama bananamen u Srbiji da pociti sve ove od Vrha pa do Dna

Branko

pre 13 godina

Ti ljudi što ih gledate po poštama i bankama i nemaju pravo da upotrebe oružje koje nose. A svaki policajac će dobro razmisliti dali da upotrebi svoje naoružanje, jer ako ga sud ne osudi rastrgnuće ga mediji zato što je oduzeo život nekog mladića koji je imao nesrećno detinjstvo i koji bi našao svoj pravi put da ga policijac nije ubio !!!

123

pre 13 godina

A sto bi neko rizikovao svoj zivot za 20 000dinara platu.
Pa neka i dobije otkaz, bar je zivu glavu sacuvao. Dzaba mu i trinaeste plate ,ako zavrsi u plasticnoj kesi.
I ja sam za profesionalce na tim radnim mestima obezbedjenja, ali to kosta bar 1000e/mes i nije skupo kada uporedite koliko je novca odneto i nikad pronadjeno jer se stedelo na sigurnosti.I nije rec samo o postama i bankama, pogledajte i raskrsnice sa kamerama i bez kamera.

Na prvom mestu bezbednost.

Orwelly Gyorgy

pre 13 godina

Jedno od prvih uputstava koje ljudi iz obezbedjenja u bankama dobiju jeste da se ne glupiraju s oruzjem i ne junace u slucaju pljacki, posto je sav novac osiguran i reosiguran. Oni su tu... vise redari.

Dusan K.

pre 13 godina

Svaka cast pozrtvovanom mladicu, najgore mu je sada reci da nije trebao da se mesa, da je novac (uglavnom) osiguran itd, ali momak je zeleo najbolje, pomozi mu Boze da ostane ziv i zdrav!

Drugo sto se tice obezbedjenja, radnik nije mogao nista, jer je sistem obezbedjenja ocigledno zastareo. Sta ce radnik obezbedjenja na ulazu? On treba da sedi za monitorima i posmatra kamerama i tek onda reaguje. Na ulazu trebaju da stoje dupla blindirana vrata koja sluze kao zamka kad pljackas pomisli da je lepo zavrsio pljacku i pokusa da izadje, prva se otvore/zatvore da prodje, druga ostanu nepomicna i tako ostane u klopci. Takav sistem obezbedjenja bi svaka posta/banka trebala danas da ima.

Neki

pre 13 godina

Razoruzali radnika obezbedjenja.

Manite me price , nosi pare cenim zivot,,

to je uredu kada napadnu obicnog coveka, koji pritom nije naoruzan i ja bih se predao.

Kao radnik obezbedjenja ima svako pravo a i obuku da puca pljackasima pravo u glavu svakome po dva metka ma koliko godina imali.

Ljudi to mu je posao.

Svuda drugde bi bio prvi pod istragom da je i sam umesan u pljacku kao saucesnik, da se dogovorio da nece pruzati otpor.

Ja bih radnika obezbedjena odmah u pritvor jer je osumnjicen. a posle i ako nije kriv naravno otkaz, jer cemu onda ta funkcija

Po bankama i postama sve neki prosedi matori cuvari koji nesmeju da zapucaju. Zasta primaju platu da cuvaju poste od starica...

Treba nama bananamen u Srbiji da pociti sve ove od Vrha pa do Dna

cinik

pre 13 godina

PROČITAJTE ZAKON PA KOMENTARIŠITE!!!

Ukoliko vam neko udje sa pištoljem u stan i ubijete ga NEMA ŠANSE da ne odležite najmanje 2 godine (pogledajte neke presude takvih slučajeva). U našem zakonu TEK KAD PUCAJU NA VAS možete se braniti (to što vas ubiju ne znači da možete tek tako da kršite zakon) i onda ubiti napadača. ALI i dalje se procenjuje DA LI STE MOGLI da mu pucate u noge i onesposobite ga. Iz čega zaključujemo samo jedno ZAKON ŠTITI KRIMINALCE I DALJE A SUDIJE JOŠ VIŠE

nije nego

pre 13 godina

Ovo ... od drzave gore je od bliskog istoka i divljeg zapada zajedno. Ili cemo nesto uskoro da menjamo, ili kofer u ruke i put pod noge.

Zaista nemam nameru da zivim u drzavi gde ono malo normalnih i hrabrih uvek zavrsi u urgentnom ili ispod zemlje.

Nikola Kalabić

pre 13 godina

SCENARIO: Policija će za par dana uhvatiti razbojnike, reći će da su od ranije poznati policiji (koji apsurd, šta će onda na slobodi), predaće ih istražnom sudiji koji će ih zadržati 48 sati i pustiti na slobodu do suđenja. Suđenje će trajati 3 godine, sud će utvrditi da im je novac bio potreban da kupe drogu, pa kako su oni bolesni ljudi i droga im služi za lečenje, oslobodiće ih i pustiti da opet nekoga ubiju. A zatvori su rezervisani za ljude koji neće imati da plate poreze na imovinu.

Dušan

pre 13 godina

Čitam ove komentare i ne verujem. Sve sami uzorni građani koji veličaju hrabrog mladića.

Eto druge vesti da je baba od 69 godina upala u menjačnicu sa fantomkom i plastičnim pištoljem, verovatno nije imala para za pravi.

Ko zna, možda je nekome od ovih pljačkaša bio NEOPHODAN novac za pelene, hranu, lekove... Ljudi, više ovakve stvari neće raditi ološ, nego prosečan (polu)svet.

A taj nastradali mladić, šta je on umislio tek? Ko bi mu rekao "hvala" i da je sprečio pljačku? Ostaće invalid za ceo život, a bez ikakve potrebe.

I za kraj. Obratite pažnju, ukrali su 100 hiljada dinara koji su bili namenjeni za isplatu penzija. Penzija! Množina! Pa da je taj iznos bio namenjen za isplatu JEDNE penzije, ovakve pljačke se nikada ne bi ni dešavale ili bi se dešavale veoma retko.

Ološ na vlasti nas je doveo na najniže moguće grane, a sada ćemo da se ubijamo međusobno - goli opstanak u narednom periodu.

Miloš

pre 13 godina

Jadan mladić, mnogo mi ga je žao. Nadam se da će preživeti!

Taj novac po poštama i bankama je osiguran, ne znam zašto bi iko gubio glavu zbog njega (osim pljačkaša, naravno). Osiguranje košta daleko manje od profi obezbeđenja, a bedno plaćeni čuvari su tu čisto da odvrate najsitnije kriminalce, narkomane i sl., odnosno da odvrate nekoga ko bi u trenutku mogao da dođe na ideju da pokuša nešto.

misa bradic

pre 13 godina

Radnici obezbedjenja po nasim bankama i postama sluze da bi im pljackasi, ako su slucajno nenaoruzani,oduzeli oruzije i tako se naoruzali, pa lakse odradili pljacku...a novac je valjda osiguran, pa ne treba izigravati heroja... a i da nije....

Bozic Bata

pre 13 godina

obratite paznju na radnike obezbedjenja to su uvek stariji ljudi pred penzijom niko od njih i ne ocekuje da pruze otpor...
nikada ne bih sprecavao pljacku banke ili u ovom slucaju poste posto su to najgori pljackasi kamate previsoke, provizije prevelike, kad kupujes evro najveci moguci kurs, kad prodajes evro najmanji moguci, kakvi god ih lopovi pljackaju ne zaboravite oni su najveci lopovi i uzimaju nam pare ceo zivot!

Aca

pre 13 godina

Radnici obezbedjenja nemaju pravo da upotrebljavaju oruzje..pa cak iako im je zivot u opasnosti..
Odnostno imaju ali ce za to posle zakonski odgovarati..
Takav je zakon

charlie

pre 13 godina

Ne vidim razlog za preveliko angazovanje radnika obezbedjenja, i rizikovanje zivota civila prisutnih u prostorijama banke. Pa i policija u ovakvim slucajevima salje specijalce, a ne pozornike.

blok70

pre 13 godina

Lokalni neki verovatno iz Bloka70-70a ili 44.
Znam lika koji je opljackao postu ili nesto slicno, pa posle pljacke otisao na basket, ko da se nista nije desilo.

To je njima ko dobar dan.

Ratko Botovski

pre 13 godina

Resenje je prosto. Promeniti zakon hitno tako da obezbedjenje sme da puca! Onda kada profesionalno obezbedjenje ubije par razbojnika, pljacke ce prestati. Jer, zacudo, i kriminalci vole svoj zivot!

Vuk

pre 13 godina

Komentarisanje nije obavezno! Narocito ako nemate pojma o temi!
RADNIK OBEZBEDJENJA APSOLUTNO NEMA PRAVO DA PUCA U NAPADACE!
(mbg, 24. januar 2011 20:28)

Ako nema, onda ukinuti to radno mesto!
Za sta sluzi tamo?
Ko maskota??

Postavite policiju!

Kakva drzava...uzas.

petar

pre 13 godina

Po zakonu o drzanju oruzija i municije, radnik obezbedjenja ima pravo da upotrebi oruzije samo u slucaju da se na njega puca. Cak i u tom slucaju mora da vodi racuna da ne prekoraci nuznu odbranu,jer ako se ustanovi da je kojim slucajem ispalio metak prilikom bega pljackasa, blago receno-obrao je bostan.

Sava

pre 13 godina

Da li ministar Dacic moze da nam kaze koliko pljacki poste ili banke imamo po glavi stanovnika? Obecavaju uredjenu Evropu a vode u anarhiju. I ne moze bolje, kada im u svim ministarstvima sede ugledni partijski ljudi koji se ne mesaju u svoj posao.

Brada

pre 13 godina

Definitivno se vracamo u 90te, skoro svaki dan nova pljačka. A uhvate li možda nekog/osude treba sačekati 10tak godina.

Neće ovo još dugo potrajati!

Svrbijanac

pre 13 godina

Da ova, necija (JER JE VISE NE PREPOZNAJEM), drzava ima i malo dobrog u sebi nagradila bi povredjenog. Lopovi su uzeli 150-200 hiljda. Castiti sa 400.000.

pitagora

pre 13 godina

Pitam se: cemu sluze radnici obezbedjenja, kada ih u svakoj pljacki razbojnici redovno razoruzaju (a ponekad jos i povrede). Mislim da bi, umesto sto placaju te nesrecnike koji nikada nista ne uspevaju da sacuvaju, poslodavci mogli da taj novac investiraju u neki pouzdaniji metod zastite.

Ne moras pasti travu da bi bio ovca

pre 13 godina

Obezbedjenje ne sme da sprecava pljacku vatrenim oruzjem. A kako i sta onda obezbedjuje? Kakva su to radna mesta kad zaposleni ne sme da vrsi svoju osnovnu duznost? Ne razumem ono "samo ako mu je zivot ugrozen" - cim u prostoriju koju ja kao obezbedjujem ulazi lice sa fantomkom na glavi, ne pretstavlja se kao policija nego vice "Svi na pod!" ja to automatski smatram ugrozavanjem mog i zivota prisutnih stranki. Onaj ko je doneo takav zakon bi trebalo da iskusi takvu situaciju pa bi garantovano drugacije mislio. A i mi smo ovce, vec mnogo puta se to spominjalo i - nikom nista, bas nas briga, kao i za mnoge druge stvari. Eno, pucali u coveka koji im se usprotivio, dakle zivoti PRISUTNIH JESU BILI UGROZENI! I sta sad - sluzbenik obezbedjenja i ranjeni covek bi trebalo da tuze drzavu oko toga jer ih nije zastitila od stresa i ranjavanja.

Oskar iz bloka 70

pre 13 godina

Neverovatno!
Pa ko je ovde lud?

Da sam ja recimo "nateran od strane života" da pljačkam - ja bih isto branio svoju investiciju.

Pa šta je taj jadni dečko (sada svojom krivnjom invalid) mislio? Da će pljačkaši da kažu "izvinite", okrenu se i odu? Čim on povisi ton...?

Ljudi često kada rade takve stvari posežu za sredstvima koje ih ohrabruju, i nisu pri svesti...treba čekati da sve mirno prođe jer novac je i onako osiguran, a pljačkaši su oteli malo jačeg soma €.
I zbog toga dobiti metak u čelo?
Državnog soma koji je osiguran?

Žao mi je momka i nadam se skorom hapšenju pljačkaša, kao što se nadam i hapšenju mnogo većih pljačkaša sa diplomama ekonomskih fakulteta koji sede po strankama/upravnim odborima/zoo vrtovima i tako dalje.

Ali pre nego što udarite po minusima, priznajte:

Odvratan mi je komentar - ali realan.
Ja tako mislim.
Ljudi posežu za najgorim sredstvima - kada taj momenat dođe, niko se ne štedi.

I na kraju, za ove što prozivaju obezbeđenje: pa zar bi iko od vas hrabrih za 22.000 dinara skakao na metak?

Ne bi garantovano...nego ste hrabri po komentarima a ustvari svi znate da bi učinili isto da ste pljačkaši: pucali na sve, samo da pobegnete.

Iskreno, žao mi momka, ali mi nije žao što nisam po ukusu javnog mišljenja.

Predrag

pre 13 godina

Krivo je pravosudje, zbog toga sto se ne osudjuju ovakvi razbojnici na najvise tj. kazne blize zakonskom maksimumu. Svaka cast sudiji koji osudi razbojnika 6 meseci zatvora odnosno dve godine uslovno pa onda daju primer da i ostali pljackaju banke i poste jer sta ima da izgube, mogu samo da dobiju, pa 2 godine uslovno i nije neka cena za dobijenih milion ili vec koliko dinara.

autonomas

pre 13 godina

Stara dobra vremena kad je postar nosio penzije u kesu i delio penzionerima iz ogromne kozne torbe. Plakacemo mi za 70-ima i 80-ima...

mitoman

pre 13 godina

Ovi ce kriminalci mozda i doakati. ali sta je sa najvecim kriminalcima, politicarima. Ovde proneveren milion evra tamo 30, nista uradjeno nije, i je l' odgovarao neko..?

Zoran SM

pre 13 godina

Svaki građanin ima pravo da se brani, ako mu je život ugrožen (neko vam maše pištoljem ispod nosa recimo). Tako tumači ove situacije naš zakon. Čuvar reaguje ako ima šanse da svojom reakcijom, spreči pljačku, onesposobi napadače, a ne ugrozi svoj život i živote prisutnih civila. Znači po nekima, neko vam prilazi sa namerom da vas ubije a vi samo kulirate jer vam neki debilni zakon našto brani :). Pa čak kao i građanin vaša dužnost je da zaštitite živote drugih, ako možete da ispunite ona tri uslova gore. Idealno obezbeđen objekat sa fizičkim obezbeđenjem se sastoji od dva zasebna dela, prvi deo je odvojen u posebno zaštićenoj prostoriji sa sistemom nadzora i veze, a drugi deo je na samoj lokaciji koja se obezbeđuje. Naravno sve ovo pada u vodu kada vam obezbeđenje nije fizički i psihički (pre ovo) spremno i adekvatno motivisano (plate ispod 200€).

Vlada

pre 13 godina

Verovatno je mesto obezbedjenja,
kao i svako drugo,dobijeno preko veze. Tako su i reagovali. Verovatno su pili kafu u tom trenutku,u nekoj drugoj prostoriji...
Nestrucno sa strahom itd.
Sto bi se onda neko i cudio sto nisu reagovali...

A takvo radno mesto,a da nema upotrebe oruzja protiv oruzja,glupost.

Nikad ne bi pristao da radim na takvom radnom mestu a ne smem da odbranim sebe i druge. Zivoti su u pitanju.

Edmond Dantes

pre 13 godina

E dragi moji sugradjani vidim da je dosta vas razocarano u celo drustvo, u bezbednost uopste. I slazem se mi smo na dnu da ne mozemo dublje. Ipak, sto se tice konkretno ove vesti, shvatite da ne postoji zemlja ali bukvalno ne postoji zemlja u kojoj nema pljacki. Njih je bilo i bice narednih hiljadu godina, kao i ubistava, otmica itd. Ne postoji taj bezbednosti mehanizam koji ce kriminalca da spreci unapred da uradi nesto. Ima u jednom filmu kada glumac kaze kriminalni mozak je uvek dva koraka ispred policajcevog, bilo i bice. Nazalost. I tek kada se nesto ovako lose desi, oni sednu da lupaju glavu sta je bio propust. Isprave taj propust, a ono opet bum, novi zlocin, pa oni opet lupaju glavu, i sve tako u krug.

Jedina ali znacajna razlika izmedju nas i ostatka razvijenog sveta jeste u cinjenici da kod njih kada uradis nesto tako zasigurno te ceka visegodisnja robija po ekspresnom sudjenu, naravno ako te uhvate. I nema kaucija, branjenja sa slobode itd. O Americi da ne pricam, za pljacku banke u nekim drzavama je dozivotna robija kazna. E pa onda kod njih se dobro zamisle pre nego krenu u pljacku. A kod nas sta ga briga uzeo npr. petsto hiljada dinara, racuna dobije tri godine odlezi, izaci ce sa 27 i ladovina npr.

garo

pre 13 godina

Procitao sam svih 60 komentara. Niko ne kaze kada je u blokovima sreo bar jednog milicionera nazovimo pozornika. Gde su oni, koga i sta cuvaju. A ima ih u velikom broju kako se vide po telivizijama na raznim dogadjajima i proslavama.

Marky

pre 13 godina

Kakav crni oporavak mladića, odvaljena mu je donja vilica. Nista nece biti kao ranije. Da li sam dobro pročitao da je on potegao oružje na pljačkaša koji ih je držao na nišanu? Ako da, otkud mu oružje, ako ne, kakva je to glupost da se suprotstavlja nekome ko u njega drži upereno oružje, spasavajući novac koji nije njegov? Super-heroj?

zeka rodzer

pre 13 godina

@Dusan K.
Sve je to lepo, ali metodom obezbedjenja koju ste vi naveli ovde dobijate veoma izglednu tendenciju da se svaka pljacka pretvori u situaciju sa taocima, tj. da se dodatno pogorsa.

Zoran

pre 13 godina

?! Pa dobro, sta se desilo ovom narodu kad lupa minuse na komentare poput ovih:

Sta je bre ovo ? Svaki dan ginu posteni i pravedni, barabe i kriminalci se izvlace. Svaki dan pljacke i otimacine.
(dejan, 24. januar 2011 21:29)

Kakav heroj! Boze, samo da prezivi!
(Juri, 24. januar 2011 21:04)

Ja mislim da je decko zasluzion nacionalnu penziju i orden "Heroj Beograda".
(Qu, 24. januar 2011 22:18)

Ovo je strasno! Svaki dan pljackaju poste! Zao mi momka, nadam se da ce se oporaviti!
(evita, 24. januar 2011 21:29)

E, ljudi, ljudi, 'de ce vam dusa jednog dana?

A i ovi krimosi i polukrimosi, naucili da kuckaju po tastaturi, pa sad udri ....!!!

Vladimir

pre 13 godina

Sta je bre ovo ? Svaki dan ginu posteni i pravedni, barabe i kriminalci se izvlace. Svaki dan pljacke i otimacine.
(dejan, 24. januar 2011 21:29)
Vrlo jednostavno - zakon jaceg i brojnijeg. Tako da malobrojni posteni ubrzano nestaju na ovaj ili onaj nacin ...

MArko__

pre 13 godina

Zakon koji bi regulisao oblast privatne bezbednosti i koji bi detaljno propisao koje su obaveze i prava agencija za FTO je u proceduri od 2002. godine i konačno je trebao biti donet početkom ove, ali je opet nešto odloženo, što znači da neko ima debeo interes da on ne bude ni donešen. Samo da napomenem da smo mi jedina zemlja bivše Jugoslavije koja nije zakonski uredila tu oblast i zato može bilo ko da radi na tim poslovima i da ni sam ne zna šta sme, a šta ne sme.

dr. Claw

pre 13 godina

"Ne bi garantovano...nego ste hrabri po komentarima a ustvari svi znate da bi učinili isto da ste pljačkaši: pucali na sve, samo da pobegnete."

(Oskar iz bloka 70, 2
5. januar 2011 01:40)

O čemu bre ti uopšte pričaš? Zašto bih se ja stavljao u kožu pljačkaša? Normalan čovek ovako nešto ne bi nikada radio. Da ubiješ čoveka zbog hiljadu evra??? Neopznatog čoveka koji se tu zadesio??? Pa u Americi bi nakon hapšenja, taj bio osuđen na smrt ili bar doživotnu. Ali zato smo mi ovde gde smo u odnosu na Ameriku. A za dečka, dajte malo poštovanja. "Novac osiguran", e da je znao da je novac osiguran, onda sigurno ne bi skočio! Ne radi se o tome, ali neki ljudi (na žalost) to nikada ne mogu da razumeju. Kako i da razumeju u sistemu promašenih vrednosti. Farme, Dvora... E Srbijo...

gradjanin Beograda

pre 13 godina

Strasno je ovo sto se desava i to sto se desilo ovom hrabrom mladicu.
Posto poste pljackaju jedanput nedeljno, pitanje za POSTANSKU STEDIONICU glasi:
Dokle cete da primate u kvazi obezbedjenje penzionisane policajce koji ne mogu ni kokosku da savladaju.
Dokle cete da velicate isplatu penzija u kesu i dokle ce penzosi da priznaju jedino kes a ne da otvore racune. Treba zabraniti isplatu penzije u kesu.

Shankly

pre 13 godina

@cinik Ukoliko je to sto kazes tacno, jedino pandur ima prava da 'nako upuca razbojnika (bez da mu cilja noge, ramena, sake...). Sad se setih slucaja od pre mesec dana kad je vojni policajac, van duznosti, upucao/ubio dva klinca od 21. i 22. godine (zbog tuce i neplacenog ceha od par hiljada din u kafani). Tada su svi na portalu branili/pravdali doticnog. Izgleda da ipak samo plavi imaju privilegiju da brane sopstveno za razliku od nas obicnih smrtnika. Znaci kad bi mi neko prislonio pistolj na celo, nemam prava da se branim istom merom dok on ne opali...?

Aleksandar

pre 13 godina

Ovo je isključiva greška Pošte.
Zna se kada su najveće gužve - kada se isplaćuju penzije i plaćaju komunalije. Ta tri dana je Pošta trebala da iznajmi jače obezbeđenje i da tako obezbedi miran rad.
Neko ovde pominje zabranu isplate gotovine, što je besmisleno, jer sve banke kada vam otvore račun, morate da podignete negde pare.
Moja supruga dobija preko računa (u banci, ne u PŠ), čim dobije penziju, odmah podigne, jer nam mnogo toga zavisi od tih para.
Drugo banke, čim otvore račun, kažu da morate da imate i platnu karticu na koju plaćate održavanje - iako to nije tačno da je to obavezno.
Znači 300 din održavanje kartice, plus provizija od 200 din na podignutih 10.000 din na bankomatu eto već su vam nizašta skinuli 500 din, a sa kojima možete da kupite kilo mesa. A penzioneri kupuju na pijacama - kada budete uveli POS terminale, onda možemo da pričamo o nepotrebnom gotovisnkoj isplati.
žao mi je čoveka, koji je reagovao instinktivno i zbog toga smatram da je pošta trebala da se bolje pripremi - nije joj prvi put da se ovo desi.
A i profil je jednostavan: pljačkaju pošte koje su u zabačenijim delovima grada, gde lako možeš da nestaneš među zgradama, brzo da dođeš do velikih saobraćajnica i da se ne zaglaviš u gužvi.
Nisam još video (daleko bilo) da je napadnuta pošta u čika Ljubinoj ili Slaviji.

Kalimero

pre 13 godina

Gospodine Hilmi iz Londona, ovakve situacije koje se povremeno dešavaju u Beogradu su naspram uličnog kriminala u Londonu bezazlene poput Diznilenda, a to možete proveriti i na delu. Mi možda nismo "dugogodišnja kultura" Kao Britanija ali smo još uvek po pitanju ovakvih ekscesa na nivo fetusa!!!

Neki

pre 13 godina

Razoruzali radnika obezbedjenja.

Manite me price , nosi pare cenim zivot,,

to je uredu kada napadnu obicnog coveka, koji pritom nije naoruzan i ja bih se predao.

Kao radnik obezbedjenja ima svako pravo a i obuku da puca pljackasima pravo u glavu svakome po dva metka ma koliko godina imali.

Ljudi to mu je posao.

Svuda drugde bi bio prvi pod istragom da je i sam umesan u pljacku kao saucesnik, da se dogovorio da nece pruzati otpor.

Ja bih radnika obezbedjena odmah u pritvor jer je osumnjicen. a posle i ako nije kriv naravno otkaz, jer cemu onda ta funkcija

Po bankama i postama sve neki prosedi matori cuvari koji nesmeju da zapucaju. Zasta primaju platu da cuvaju poste od starica...

Treba nama bananamen u Srbiji da pociti sve ove od Vrha pa do Dna

Marky

pre 13 godina

Kakav crni oporavak mladića, odvaljena mu je donja vilica. Nista nece biti kao ranije. Da li sam dobro pročitao da je on potegao oružje na pljačkaša koji ih je držao na nišanu? Ako da, otkud mu oružje, ako ne, kakva je to glupost da se suprotstavlja nekome ko u njega drži upereno oružje, spasavajući novac koji nije njegov? Super-heroj?

Dušan

pre 13 godina

Čitam ove komentare i ne verujem. Sve sami uzorni građani koji veličaju hrabrog mladića.

Eto druge vesti da je baba od 69 godina upala u menjačnicu sa fantomkom i plastičnim pištoljem, verovatno nije imala para za pravi.

Ko zna, možda je nekome od ovih pljačkaša bio NEOPHODAN novac za pelene, hranu, lekove... Ljudi, više ovakve stvari neće raditi ološ, nego prosečan (polu)svet.

A taj nastradali mladić, šta je on umislio tek? Ko bi mu rekao "hvala" i da je sprečio pljačku? Ostaće invalid za ceo život, a bez ikakve potrebe.

I za kraj. Obratite pažnju, ukrali su 100 hiljada dinara koji su bili namenjeni za isplatu penzija. Penzija! Množina! Pa da je taj iznos bio namenjen za isplatu JEDNE penzije, ovakve pljačke se nikada ne bi ni dešavale ili bi se dešavale veoma retko.

Ološ na vlasti nas je doveo na najniže moguće grane, a sada ćemo da se ubijamo međusobno - goli opstanak u narednom periodu.

123

pre 13 godina

A sto bi neko rizikovao svoj zivot za 20 000dinara platu.
Pa neka i dobije otkaz, bar je zivu glavu sacuvao. Dzaba mu i trinaeste plate ,ako zavrsi u plasticnoj kesi.
I ja sam za profesionalce na tim radnim mestima obezbedjenja, ali to kosta bar 1000e/mes i nije skupo kada uporedite koliko je novca odneto i nikad pronadjeno jer se stedelo na sigurnosti.I nije rec samo o postama i bankama, pogledajte i raskrsnice sa kamerama i bez kamera.

Na prvom mestu bezbednost.

pitagora

pre 13 godina

Pitam se: cemu sluze radnici obezbedjenja, kada ih u svakoj pljacki razbojnici redovno razoruzaju (a ponekad jos i povrede). Mislim da bi, umesto sto placaju te nesrecnike koji nikada nista ne uspevaju da sacuvaju, poslodavci mogli da taj novac investiraju u neki pouzdaniji metod zastite.

Branko

pre 13 godina

Ti ljudi što ih gledate po poštama i bankama i nemaju pravo da upotrebe oružje koje nose. A svaki policajac će dobro razmisliti dali da upotrebi svoje naoružanje, jer ako ga sud ne osudi rastrgnuće ga mediji zato što je oduzeo život nekog mladića koji je imao nesrećno detinjstvo i koji bi našao svoj pravi put da ga policijac nije ubio !!!

Oskar iz bloka 70

pre 13 godina

Neverovatno!
Pa ko je ovde lud?

Da sam ja recimo "nateran od strane života" da pljačkam - ja bih isto branio svoju investiciju.

Pa šta je taj jadni dečko (sada svojom krivnjom invalid) mislio? Da će pljačkaši da kažu "izvinite", okrenu se i odu? Čim on povisi ton...?

Ljudi često kada rade takve stvari posežu za sredstvima koje ih ohrabruju, i nisu pri svesti...treba čekati da sve mirno prođe jer novac je i onako osiguran, a pljačkaši su oteli malo jačeg soma €.
I zbog toga dobiti metak u čelo?
Državnog soma koji je osiguran?

Žao mi je momka i nadam se skorom hapšenju pljačkaša, kao što se nadam i hapšenju mnogo većih pljačkaša sa diplomama ekonomskih fakulteta koji sede po strankama/upravnim odborima/zoo vrtovima i tako dalje.

Ali pre nego što udarite po minusima, priznajte:

Odvratan mi je komentar - ali realan.
Ja tako mislim.
Ljudi posežu za najgorim sredstvima - kada taj momenat dođe, niko se ne štedi.

I na kraju, za ove što prozivaju obezbeđenje: pa zar bi iko od vas hrabrih za 22.000 dinara skakao na metak?

Ne bi garantovano...nego ste hrabri po komentarima a ustvari svi znate da bi učinili isto da ste pljačkaši: pucali na sve, samo da pobegnete.

Iskreno, žao mi momka, ali mi nije žao što nisam po ukusu javnog mišljenja.

Bozic Bata

pre 13 godina

obratite paznju na radnike obezbedjenja to su uvek stariji ljudi pred penzijom niko od njih i ne ocekuje da pruze otpor...
nikada ne bih sprecavao pljacku banke ili u ovom slucaju poste posto su to najgori pljackasi kamate previsoke, provizije prevelike, kad kupujes evro najveci moguci kurs, kad prodajes evro najmanji moguci, kakvi god ih lopovi pljackaju ne zaboravite oni su najveci lopovi i uzimaju nam pare ceo zivot!

nije nego

pre 13 godina

Ovo ... od drzave gore je od bliskog istoka i divljeg zapada zajedno. Ili cemo nesto uskoro da menjamo, ili kofer u ruke i put pod noge.

Zaista nemam nameru da zivim u drzavi gde ono malo normalnih i hrabrih uvek zavrsi u urgentnom ili ispod zemlje.

Vuk

pre 13 godina

Komentarisanje nije obavezno! Narocito ako nemate pojma o temi!
RADNIK OBEZBEDJENJA APSOLUTNO NEMA PRAVO DA PUCA U NAPADACE!
(mbg, 24. januar 2011 20:28)

Ako nema, onda ukinuti to radno mesto!
Za sta sluzi tamo?
Ko maskota??

Postavite policiju!

Kakva drzava...uzas.

Edmond Dantes

pre 13 godina

E dragi moji sugradjani vidim da je dosta vas razocarano u celo drustvo, u bezbednost uopste. I slazem se mi smo na dnu da ne mozemo dublje. Ipak, sto se tice konkretno ove vesti, shvatite da ne postoji zemlja ali bukvalno ne postoji zemlja u kojoj nema pljacki. Njih je bilo i bice narednih hiljadu godina, kao i ubistava, otmica itd. Ne postoji taj bezbednosti mehanizam koji ce kriminalca da spreci unapred da uradi nesto. Ima u jednom filmu kada glumac kaze kriminalni mozak je uvek dva koraka ispred policajcevog, bilo i bice. Nazalost. I tek kada se nesto ovako lose desi, oni sednu da lupaju glavu sta je bio propust. Isprave taj propust, a ono opet bum, novi zlocin, pa oni opet lupaju glavu, i sve tako u krug.

Jedina ali znacajna razlika izmedju nas i ostatka razvijenog sveta jeste u cinjenici da kod njih kada uradis nesto tako zasigurno te ceka visegodisnja robija po ekspresnom sudjenu, naravno ako te uhvate. I nema kaucija, branjenja sa slobode itd. O Americi da ne pricam, za pljacku banke u nekim drzavama je dozivotna robija kazna. E pa onda kod njih se dobro zamisle pre nego krenu u pljacku. A kod nas sta ga briga uzeo npr. petsto hiljada dinara, racuna dobije tri godine odlezi, izaci ce sa 27 i ladovina npr.

Dusan K.

pre 13 godina

Svaka cast pozrtvovanom mladicu, najgore mu je sada reci da nije trebao da se mesa, da je novac (uglavnom) osiguran itd, ali momak je zeleo najbolje, pomozi mu Boze da ostane ziv i zdrav!

Drugo sto se tice obezbedjenja, radnik nije mogao nista, jer je sistem obezbedjenja ocigledno zastareo. Sta ce radnik obezbedjenja na ulazu? On treba da sedi za monitorima i posmatra kamerama i tek onda reaguje. Na ulazu trebaju da stoje dupla blindirana vrata koja sluze kao zamka kad pljackas pomisli da je lepo zavrsio pljacku i pokusa da izadje, prva se otvore/zatvore da prodje, druga ostanu nepomicna i tako ostane u klopci. Takav sistem obezbedjenja bi svaka posta/banka trebala danas da ima.

zeka rodzer

pre 13 godina

@Dusan K.
Sve je to lepo, ali metodom obezbedjenja koju ste vi naveli ovde dobijate veoma izglednu tendenciju da se svaka pljacka pretvori u situaciju sa taocima, tj. da se dodatno pogorsa.

mitoman

pre 13 godina

Ovi ce kriminalci mozda i doakati. ali sta je sa najvecim kriminalcima, politicarima. Ovde proneveren milion evra tamo 30, nista uradjeno nije, i je l' odgovarao neko..?

misa bradic

pre 13 godina

Radnici obezbedjenja po nasim bankama i postama sluze da bi im pljackasi, ako su slucajno nenaoruzani,oduzeli oruzije i tako se naoruzali, pa lakse odradili pljacku...a novac je valjda osiguran, pa ne treba izigravati heroja... a i da nije....

Vlada

pre 13 godina

Verovatno je mesto obezbedjenja,
kao i svako drugo,dobijeno preko veze. Tako su i reagovali. Verovatno su pili kafu u tom trenutku,u nekoj drugoj prostoriji...
Nestrucno sa strahom itd.
Sto bi se onda neko i cudio sto nisu reagovali...

A takvo radno mesto,a da nema upotrebe oruzja protiv oruzja,glupost.

Nikad ne bi pristao da radim na takvom radnom mestu a ne smem da odbranim sebe i druge. Zivoti su u pitanju.

Aca

pre 13 godina

Radnici obezbedjenja nemaju pravo da upotrebljavaju oruzje..pa cak iako im je zivot u opasnosti..
Odnostno imaju ali ce za to posle zakonski odgovarati..
Takav je zakon

Brada

pre 13 godina

Definitivno se vracamo u 90te, skoro svaki dan nova pljačka. A uhvate li možda nekog/osude treba sačekati 10tak godina.

Neće ovo još dugo potrajati!

gradjanin Beograda

pre 13 godina

Strasno je ovo sto se desava i to sto se desilo ovom hrabrom mladicu.
Posto poste pljackaju jedanput nedeljno, pitanje za POSTANSKU STEDIONICU glasi:
Dokle cete da primate u kvazi obezbedjenje penzionisane policajce koji ne mogu ni kokosku da savladaju.
Dokle cete da velicate isplatu penzija u kesu i dokle ce penzosi da priznaju jedino kes a ne da otvore racune. Treba zabraniti isplatu penzije u kesu.

Aleksandar

pre 13 godina

Ovo je isključiva greška Pošte.
Zna se kada su najveće gužve - kada se isplaćuju penzije i plaćaju komunalije. Ta tri dana je Pošta trebala da iznajmi jače obezbeđenje i da tako obezbedi miran rad.
Neko ovde pominje zabranu isplate gotovine, što je besmisleno, jer sve banke kada vam otvore račun, morate da podignete negde pare.
Moja supruga dobija preko računa (u banci, ne u PŠ), čim dobije penziju, odmah podigne, jer nam mnogo toga zavisi od tih para.
Drugo banke, čim otvore račun, kažu da morate da imate i platnu karticu na koju plaćate održavanje - iako to nije tačno da je to obavezno.
Znači 300 din održavanje kartice, plus provizija od 200 din na podignutih 10.000 din na bankomatu eto već su vam nizašta skinuli 500 din, a sa kojima možete da kupite kilo mesa. A penzioneri kupuju na pijacama - kada budete uveli POS terminale, onda možemo da pričamo o nepotrebnom gotovisnkoj isplati.
žao mi je čoveka, koji je reagovao instinktivno i zbog toga smatram da je pošta trebala da se bolje pripremi - nije joj prvi put da se ovo desi.
A i profil je jednostavan: pljačkaju pošte koje su u zabačenijim delovima grada, gde lako možeš da nestaneš među zgradama, brzo da dođeš do velikih saobraćajnica i da se ne zaglaviš u gužvi.
Nisam još video (daleko bilo) da je napadnuta pošta u čika Ljubinoj ili Slaviji.

Orwelly Gyorgy

pre 13 godina

Jedno od prvih uputstava koje ljudi iz obezbedjenja u bankama dobiju jeste da se ne glupiraju s oruzjem i ne junace u slucaju pljacki, posto je sav novac osiguran i reosiguran. Oni su tu... vise redari.

charlie

pre 13 godina

Ne vidim razlog za preveliko angazovanje radnika obezbedjenja, i rizikovanje zivota civila prisutnih u prostorijama banke. Pa i policija u ovakvim slucajevima salje specijalce, a ne pozornike.

blok70

pre 13 godina

Lokalni neki verovatno iz Bloka70-70a ili 44.
Znam lika koji je opljackao postu ili nesto slicno, pa posle pljacke otisao na basket, ko da se nista nije desilo.

To je njima ko dobar dan.

Nikola Kalabić

pre 13 godina

SCENARIO: Policija će za par dana uhvatiti razbojnike, reći će da su od ranije poznati policiji (koji apsurd, šta će onda na slobodi), predaće ih istražnom sudiji koji će ih zadržati 48 sati i pustiti na slobodu do suđenja. Suđenje će trajati 3 godine, sud će utvrditi da im je novac bio potreban da kupe drogu, pa kako su oni bolesni ljudi i droga im služi za lečenje, oslobodiće ih i pustiti da opet nekoga ubiju. A zatvori su rezervisani za ljude koji neće imati da plate poreze na imovinu.

Miloš

pre 13 godina

Jadan mladić, mnogo mi ga je žao. Nadam se da će preživeti!

Taj novac po poštama i bankama je osiguran, ne znam zašto bi iko gubio glavu zbog njega (osim pljačkaša, naravno). Osiguranje košta daleko manje od profi obezbeđenja, a bedno plaćeni čuvari su tu čisto da odvrate najsitnije kriminalce, narkomane i sl., odnosno da odvrate nekoga ko bi u trenutku mogao da dođe na ideju da pokuša nešto.

Ratko Botovski

pre 13 godina

Resenje je prosto. Promeniti zakon hitno tako da obezbedjenje sme da puca! Onda kada profesionalno obezbedjenje ubije par razbojnika, pljacke ce prestati. Jer, zacudo, i kriminalci vole svoj zivot!

Zoran

pre 13 godina

?! Pa dobro, sta se desilo ovom narodu kad lupa minuse na komentare poput ovih:

Sta je bre ovo ? Svaki dan ginu posteni i pravedni, barabe i kriminalci se izvlace. Svaki dan pljacke i otimacine.
(dejan, 24. januar 2011 21:29)

Kakav heroj! Boze, samo da prezivi!
(Juri, 24. januar 2011 21:04)

Ja mislim da je decko zasluzion nacionalnu penziju i orden "Heroj Beograda".
(Qu, 24. januar 2011 22:18)

Ovo je strasno! Svaki dan pljackaju poste! Zao mi momka, nadam se da ce se oporaviti!
(evita, 24. januar 2011 21:29)

E, ljudi, ljudi, 'de ce vam dusa jednog dana?

A i ovi krimosi i polukrimosi, naucili da kuckaju po tastaturi, pa sad udri ....!!!

Sava

pre 13 godina

Da li ministar Dacic moze da nam kaze koliko pljacki poste ili banke imamo po glavi stanovnika? Obecavaju uredjenu Evropu a vode u anarhiju. I ne moze bolje, kada im u svim ministarstvima sede ugledni partijski ljudi koji se ne mesaju u svoj posao.

Svrbijanac

pre 13 godina

Da ova, necija (JER JE VISE NE PREPOZNAJEM), drzava ima i malo dobrog u sebi nagradila bi povredjenog. Lopovi su uzeli 150-200 hiljda. Castiti sa 400.000.

Ne moras pasti travu da bi bio ovca

pre 13 godina

Obezbedjenje ne sme da sprecava pljacku vatrenim oruzjem. A kako i sta onda obezbedjuje? Kakva su to radna mesta kad zaposleni ne sme da vrsi svoju osnovnu duznost? Ne razumem ono "samo ako mu je zivot ugrozen" - cim u prostoriju koju ja kao obezbedjujem ulazi lice sa fantomkom na glavi, ne pretstavlja se kao policija nego vice "Svi na pod!" ja to automatski smatram ugrozavanjem mog i zivota prisutnih stranki. Onaj ko je doneo takav zakon bi trebalo da iskusi takvu situaciju pa bi garantovano drugacije mislio. A i mi smo ovce, vec mnogo puta se to spominjalo i - nikom nista, bas nas briga, kao i za mnoge druge stvari. Eno, pucali u coveka koji im se usprotivio, dakle zivoti PRISUTNIH JESU BILI UGROZENI! I sta sad - sluzbenik obezbedjenja i ranjeni covek bi trebalo da tuze drzavu oko toga jer ih nije zastitila od stresa i ranjavanja.

Shankly

pre 13 godina

@cinik Ukoliko je to sto kazes tacno, jedino pandur ima prava da 'nako upuca razbojnika (bez da mu cilja noge, ramena, sake...). Sad se setih slucaja od pre mesec dana kad je vojni policajac, van duznosti, upucao/ubio dva klinca od 21. i 22. godine (zbog tuce i neplacenog ceha od par hiljada din u kafani). Tada su svi na portalu branili/pravdali doticnog. Izgleda da ipak samo plavi imaju privilegiju da brane sopstveno za razliku od nas obicnih smrtnika. Znaci kad bi mi neko prislonio pistolj na celo, nemam prava da se branim istom merom dok on ne opali...?

Kalimero

pre 13 godina

Gospodine Hilmi iz Londona, ovakve situacije koje se povremeno dešavaju u Beogradu su naspram uličnog kriminala u Londonu bezazlene poput Diznilenda, a to možete proveriti i na delu. Mi možda nismo "dugogodišnja kultura" Kao Britanija ali smo još uvek po pitanju ovakvih ekscesa na nivo fetusa!!!

petar

pre 13 godina

Po zakonu o drzanju oruzija i municije, radnik obezbedjenja ima pravo da upotrebi oruzije samo u slucaju da se na njega puca. Cak i u tom slucaju mora da vodi racuna da ne prekoraci nuznu odbranu,jer ako se ustanovi da je kojim slucajem ispalio metak prilikom bega pljackasa, blago receno-obrao je bostan.

autonomas

pre 13 godina

Stara dobra vremena kad je postar nosio penzije u kesu i delio penzionerima iz ogromne kozne torbe. Plakacemo mi za 70-ima i 80-ima...

Zoran SM

pre 13 godina

Svaki građanin ima pravo da se brani, ako mu je život ugrožen (neko vam maše pištoljem ispod nosa recimo). Tako tumači ove situacije naš zakon. Čuvar reaguje ako ima šanse da svojom reakcijom, spreči pljačku, onesposobi napadače, a ne ugrozi svoj život i živote prisutnih civila. Znači po nekima, neko vam prilazi sa namerom da vas ubije a vi samo kulirate jer vam neki debilni zakon našto brani :). Pa čak kao i građanin vaša dužnost je da zaštitite živote drugih, ako možete da ispunite ona tri uslova gore. Idealno obezbeđen objekat sa fizičkim obezbeđenjem se sastoji od dva zasebna dela, prvi deo je odvojen u posebno zaštićenoj prostoriji sa sistemom nadzora i veze, a drugi deo je na samoj lokaciji koja se obezbeđuje. Naravno sve ovo pada u vodu kada vam obezbeđenje nije fizički i psihički (pre ovo) spremno i adekvatno motivisano (plate ispod 200€).

garo

pre 13 godina

Procitao sam svih 60 komentara. Niko ne kaze kada je u blokovima sreo bar jednog milicionera nazovimo pozornika. Gde su oni, koga i sta cuvaju. A ima ih u velikom broju kako se vide po telivizijama na raznim dogadjajima i proslavama.

dr. Claw

pre 13 godina

"Ne bi garantovano...nego ste hrabri po komentarima a ustvari svi znate da bi učinili isto da ste pljačkaši: pucali na sve, samo da pobegnete."

(Oskar iz bloka 70, 2
5. januar 2011 01:40)

O čemu bre ti uopšte pričaš? Zašto bih se ja stavljao u kožu pljačkaša? Normalan čovek ovako nešto ne bi nikada radio. Da ubiješ čoveka zbog hiljadu evra??? Neopznatog čoveka koji se tu zadesio??? Pa u Americi bi nakon hapšenja, taj bio osuđen na smrt ili bar doživotnu. Ali zato smo mi ovde gde smo u odnosu na Ameriku. A za dečka, dajte malo poštovanja. "Novac osiguran", e da je znao da je novac osiguran, onda sigurno ne bi skočio! Ne radi se o tome, ali neki ljudi (na žalost) to nikada ne mogu da razumeju. Kako i da razumeju u sistemu promašenih vrednosti. Farme, Dvora... E Srbijo...

Predrag

pre 13 godina

Krivo je pravosudje, zbog toga sto se ne osudjuju ovakvi razbojnici na najvise tj. kazne blize zakonskom maksimumu. Svaka cast sudiji koji osudi razbojnika 6 meseci zatvora odnosno dve godine uslovno pa onda daju primer da i ostali pljackaju banke i poste jer sta ima da izgube, mogu samo da dobiju, pa 2 godine uslovno i nije neka cena za dobijenih milion ili vec koliko dinara.

cinik

pre 13 godina

PROČITAJTE ZAKON PA KOMENTARIŠITE!!!

Ukoliko vam neko udje sa pištoljem u stan i ubijete ga NEMA ŠANSE da ne odležite najmanje 2 godine (pogledajte neke presude takvih slučajeva). U našem zakonu TEK KAD PUCAJU NA VAS možete se braniti (to što vas ubiju ne znači da možete tek tako da kršite zakon) i onda ubiti napadača. ALI i dalje se procenjuje DA LI STE MOGLI da mu pucate u noge i onesposobite ga. Iz čega zaključujemo samo jedno ZAKON ŠTITI KRIMINALCE I DALJE A SUDIJE JOŠ VIŠE

MArko__

pre 13 godina

Zakon koji bi regulisao oblast privatne bezbednosti i koji bi detaljno propisao koje su obaveze i prava agencija za FTO je u proceduri od 2002. godine i konačno je trebao biti donet početkom ove, ali je opet nešto odloženo, što znači da neko ima debeo interes da on ne bude ni donešen. Samo da napomenem da smo mi jedina zemlja bivše Jugoslavije koja nije zakonski uredila tu oblast i zato može bilo ko da radi na tim poslovima i da ni sam ne zna šta sme, a šta ne sme.

Vladimir

pre 13 godina

Sta je bre ovo ? Svaki dan ginu posteni i pravedni, barabe i kriminalci se izvlace. Svaki dan pljacke i otimacine.
(dejan, 24. januar 2011 21:29)
Vrlo jednostavno - zakon jaceg i brojnijeg. Tako da malobrojni posteni ubrzano nestaju na ovaj ili onaj nacin ...