Dvoje mrtvih u tuči na Vračaru

Beograd -- Dva mladića ubijena su noćas u masovnoj tuči u beogradskom naselju Vračar. Policija je uhapsila učesnike tuče.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Pricamo o izgubljenoj generaciji etc...
    Pa vecina ucesnika ovog uzasa i nije videlo ono sto se desavalo onih tuzih godina,ako je i videlo nije shvatilo.
    Ovo je cisti bes i nista drugo.Ako vec nemaju posao odakle im novac da sede po kaficima??
    Nazalost na licnom primeru sam osetio sve ono sto je lose na tzv Beogradskom asfaltu.Moze se reci da sam prisustvovao mnogim losim prichama.Sad zivim normalno ,hocu reci postao sam gradjanin.Ali to mi nije dala drzava to sam dao sam sebi jer biti iz getoa tipa karaburma i slicni krajevi nije automatski glup si...
    Gledam danasnje klince koji se busaju kao neke face i sl.Pa oni isti u tim godinama 2 dana ako bi preziveli u beogradu pochetkom devesetih.
    Ja nikako nemam nameru da velicam to vreme koje me je kostalo umalo svega sto mi je sad ostalo ,bolje receno zivot.Ali jednostavno to je bilo drugo vreme.Kad se stvarno nije imalo sta .
    Sad koliko god kukali da nema posla to nije istina.XY kurseva i dodatnih poslova ima.Oni ne zele da rade.Zele lepa kola i posao na koji i nemora da se ide i da imaju extra plate.Ako toga nema onda je lose nogo lose,na zapadu se zivi bolje bla bla....UTOPIJA.
    Skole su ocaj,pitanje i kakvi su im porodice.Jer gle cuda kod nas je sve tabu sto je vezano za porodicu.Kod nas je normalno da ti je matori unisten od alkohola,pa da malo zakaci majku sakom.Normalno je da su sve devojke ***ve i licna svojina,normalno je da je super dechko ko ima para a ne mozga i etc.
    Nazalost vi ovde mozete pisati uzas strasno i slicno ,ali koga je briga ,policiju sigurno ne.
    (hmm, 4. decembar 2008 15:04)

    # Link komentara

  2. Ne mogu da verujem da je nezaobilazan accessory za izlazak u grad postao lovački nož! Odakle uopšte tim klincima lovački noževi????
    (Minja, 4. decembar 2008 10:02)

    # Link komentara

  3. ne zatvarati kafane, zatvarati "navijace" i posetioce cecinih i slicnih koncerata. zabraniti grand produkciju, tv pink i sl. ja sam izlazio sa akademije kasnih 80-tih, pa sam i danas normalan.
    (slobodan, 4. decembar 2008 08:53)

    # Link komentara

  4. pola njih nema veze sa beogradom sve uvozni beogradjani
    (M, 4. decembar 2008 02:09)

    # Link komentara

  5. Dositej Obradovic pise pre dva veka da je mogao da se šeta šumama Saksonije noću, bez straha da bi mu se nešto moglo desiti. To je bio blagoslov prosvetiteljstva. Mi ga nikada ovde nismo imali, a Zapad ga gubi vrtoglavom brzinom. Mi više ne živimo u veku razuma, već u veku hedonizma i opšte moralne dekadencije.
    (Misha, 4. decembar 2008 01:34)

    # Link komentara

  6. Za ovo bi u Americi dobili minimalno po 50 godina robije.
    (Danijel, 4. decembar 2008 01:27)

    # Link komentara

  7. Vojna diktatura + policijski čas + uvesti kaznu smrti streljanjem (dilovanje droge, ubistva, pedofilija..) jednostavno samo diktatura.
    (fcv, 4. decembar 2008 00:55)

    # Link komentara

  8. Ljudi zivim u Nisu u najgorem kraju Trosarini. Ulice nisu osvetljene, nigde pozornika, svaki 10 stanovnik narkoman a svaki peti poremecen i naoruzan.
    Trazim javno od svih pomoc i svi kazu nemamo para. Ali zato imaju za raznorazne gluposti, a ovakve stvari se desavaju iz dana u dan...
    (Marijus, 4. decembar 2008 00:49)

    # Link komentara

  9. "Nikolić je rekao da je komunikološka sposobnost mladih veoma siromašna, te jedini način za rešavanje problema nalaze u sukobu. On se ipak ne zalaže za pooštravanje sankcija prema prestupnicima."

    Ne, ne, Gospodine Nikolicu, ne treba im poostravati sankcije. Treba huliganima kupiti lizalo i sladoled!!! A i zasto da ne? Ucinili su jako "dobro" delo time sto su iskasapili svoje vrsnjake, i to bi trebalo da im sluzi kao podsticaj i "pozitivna" motivacija da samo tako nastave i ubuduce. Svaki put kad nekog svog pajtasa natakare na noz i prospu mu creva to ce se vise razvijati njihove (urgh!!!) "komunikološke" sposobnosti [ja sam mislio da se ta stvar zove "sposobnost komunikacije"? ]. Samo totalni lik moze da se zalaze za umereni i senzibilni pristup siledzijama i ubicama. Ponavljajte za mnom: "Onaj ko je ubio nije vise u stanju da razume jezik civilizacije... Onaj ko je ubio nije vise u stanju da razume jezik civilizacije " Ovu recenicu ponavljati sve dok Vam njeno puno znacenje (konacno) ne stigne do cerebralnog korteksa...
    ...
    Ako necemo da nam deca postanu zveri-amateri i kretencici-nasilnici (odnosno: isti kao mi), uhvatimo ih za usi, pa zajedno sa velikom batinom u najblizu supu na intenzivni trening iz medjuljudskih komunikacija!

    Zemlja Srbija prdnula je u cabar onog trenutka kad je zabranila 25 po turu. Zabranu pod HIT-NIM (!) treba ukuniti, i dozu povecati sa 25 na 100 (za pocetak). Dozu uzimati bar jednom dnevno, ili po potrebi.
    (DEDA CVETKO, 4. decembar 2008 00:42)

    # Link komentara

  10. Nije tacno da se ovakve stvari desavaju samo u Srbiji kao sto sto mnogi pisu,ovakve stvari se desavaju u citavom zapadnom takozvanom demokratskom drustvu.Tamo se ubijaju po skolama ,po ulicama i po bolnicama.Problem je u organizaciji drustva na zalost kojem i mi stremimo.Prvo je profit .....pa ponovo profit.Roditelji ne mogu da odgajaju svoju djecu jer moraju da rade po citav dan da bi mogli da prezivei da sastave kraj sa krajom.Sportske i bilo kakve druge aktivnosti koje su prije samo 15 tak godina bile skoro besplatne sada debelo kostaju.Rezultat je da su mladi na ulici i prepusteni sami sebi.Po meni je nenormalno da mladi ljudi u Beogradu izlaze u grad poslije 23 sata a dolaze ujutro u 5.Mislim da ce mnoge na svijetu ova globalna kriza osvjestiti i da nece slijepo vjerovati da je sve sto dolazi iz zapadnog svijeta dobro a drugo nista ne valja.
    (Tiho Crnogoracc, 3. decembar 2008 23:40)

    # Link komentara

  11. vreme , mesto i godine ubijenih govore sve o stanju zemlje Srbje
    (nada, 3. decembar 2008 23:14)

    # Link komentara

  12. Sad ce da bude sudjenje jedno 5 godina, za to vreme optuzeni ce biti na slobodi. Ubice ce da dobiju po 2 godine zatvora usled olaksavajucih okolnosti, a razni ucesnici u sudjenju ce lepo da zarade. Potom sledi zalba na presudu itd, a mozda nekad neko i odsluzi neku minimalnu zatvorsku kaznu. E zato se ovakve stvari ponavljaju, jer prolaze nekaznjeno.
    (epilog, 3. decembar 2008 23:02)

    # Link komentara

  13. Kao odkud sad to – mnogi se kao čude!? Pa posle 20 godina „patriotizma“ eto dobili smo moral naših predaka – „moral“ iz srednjeg veka! Pa kad imate antigrađansko društvo (gde ljudski život nema nikakvu vrednost!) onda su ovakvi događaji svakodnevica. I ovaj primer samo pokazuje svu „bedu“ ideologije „prividne“ tranzicije (navodno samo u sferi ekonomije!) i prividne „demokratije“. Ovde se „demokratija shvata kao nešto što je nalik ANARHIJI. Bez tranzicije – u sferi morala, etike, znanja, umeća – gde će moral iz doba - orjentalne srbije - iz doba - komunizma - i doba - ratnih vremena – da bude zamenjen grđanskim humanističkim moralom (koji stotinama godina postji u evropskim gradovima!) Srbija će i dalje ličiti na Andrićevu „Prokletu avliju“ ili na staljinistička Potemkinova sela.
    (natalija, 3. decembar 2008 22:59)

    # Link komentara

  14. bez milosti za napadacem i najstroza moguca kazna prepisana krivicnim zakonom...tacka na kriminal
    (nemanja, 3. decembar 2008 22:31)

    # Link komentara

  15. Zalostan dokaz da Srbima ne treba nikakav neprijatelj, oni su to sami sebi i to najveci!
    Do koliko sati smeju da rade kafici? A u sta spada noz, pribor za jelo ili oruzje? Koju li ce kaznu dobiti ovi i ima li uopste adekvatne kazne za ovakvo delo?
    Saucesce porodicama.
    (djox, 3. decembar 2008 22:30)

    # Link komentara

  16. Ja zivim u Londonu, jednom od najbogatijih gradova na planeti pa se ovakve stvari dogadjaju. A dogadjaju se u 11 uvece kad se zatvore pabovi pa pijana gomila podivlja sto ne moze vise da pije i/ili sto je previse pila. U konkretnom srpskom scenariju, treba da se zahvalimo onima koji su stvarali stereotipe tipa turbo folka i dizelastva; sto se nasilni hip hop slusa u Srbiji vise nego bilo koji zapadni zanr a tu je i caka - ta je moda nasilja uvezena iz amerskih geta, ona pogadja i gradove gde nije toliko siromastva i izolacije, kako ne bi i Beograd. A ko misli da ce zatvaranjem kafana postici nesto jako gresi jer je sve to samo premestanje problema u drugu stranu. Obrazujte ih, dajte im sansu a pre svega naterajte policiju da radi svoj posao a ne da maltretira mog brata na vozu za Exit jer im izgleda kao 'cupavac i padavicar'. Ta deca su rodjena u vreme uspona onih kretena i na samom pocetku izolacije. Ja sam rodjen u vreme Broza koji jeste bio tiranin ali nam je dao nadu i nacin da zivimo kao ljudi. Nece zatvaranje kafana nista postici, problem je dublji: obrazovanje, vaspitanje i da policija radi svoj posao, da siti gradjane po zakonu koji je pravican. Ne lipsi magare do zelene trave, vec vidim da ce se dici halabuka, skratiti radno vreme klubova i kafana, murija ostati kakva je bila a tajkuni i pevaljke i dalje uzori klincima. Toliko!
    (Marsovac, 3. decembar 2008 22:27)

    # Link komentara

  17. Ja za razliku od mnogih radim po ceo dan i uvece se vracam kuci oko 21h. I kada konacno legnem u krevet da malo odmorim, zidovi mi se tresu od Granda, Velikog brata, Operacija trijumf, Plesom do snova...to ludilo traje do ponoci i to u radnim danom. A upravo su maloletnici glavni konzumenti svega navedenog, pa vas ja pitam kada ta deca lezu u krevet i kada se bude? A i kada se probude, pitam vas za sta su sposobna?
    Leti, maloletnici sede po igralistima i do 2-3 sata ujutro. Takodje radnim danima. I pitam vas gde je policija da ih odvede roditeljima, kojima ce napisati prijavu, sudiji za prekrsaje, koji ce im naplatiti kaznu i uputiti ih socijalnom radniku... I to vam je tako gospodo, dopalo se to nekom ili ne. Tako mora da bude. Javni red i mir je obaveza drzave prema svojim gradjanima, i on predstavlja osnovu za svaki drugi red.
    Da li neko pita hirurga u sedam ujutro, kada uzme skalpel u ruku, da li je sinoc spavao ili je morao da slusa Grand i Trijumf? Tesko.
    Pozivam sve odgovorne da se dozovu pameti i pocnu da rade posao za koji su placeni.
    (mango, 3. decembar 2008 22:27)

    # Link komentara

  18. Naravno da je dogadjaj tragican.
    Ali mora da bude jasno da to ni po cemu nije karakteristika Srbije.
    U Torontu (slicne velicine) ima prosecno 60-70 ubistava godisnje. U americkim gradovima tih razmera i do 500 !!! Nartavno da to ne sme da relativizuje akcije srpskog drustva za sprecavanje svakog nasilja. Ali kukati kako je Srbija "crna rupa" je vise nego besmisleno. U ostalom, u petak je u drzavi New York, pregazen radnik Walmarta u stampedu kupaca na jeftinu robu. Sto je najcrnje, radnja je nastavila sa radom posle sat vremena (kad su nesrecnika pocistili sa plocnika). Toliko o "bolesnim" drustvima...
    (Miroslav, Toronto, 3. decembar 2008 22:01)

    # Link komentara

  19. Ne mogu biti oni bolji od roditelja i stanja u drustvu. Stvarno smo zaostali i ekonomski i mentalno,ponasanje iz 18. veka gde se mi realno i po mentalitetu nalazimo. Ali nije vazno,vazno je da su izlasci brend Beograda,ne neki izvozni proizvod, nego lencarenje i ispijanje.
    (Hmmm, 3. decembar 2008 20:54)

    # Link komentara

  20. Da su deca - nisu deca, deca se dzapaju oko igrachaka i tuzakaju se vaspitachicama, uchiteljicama i roditeljima. A odrasli banche. Odrasli bez odgovornosti ka sebi i drugima. Nauchice je na tezi nachin, a neki uchesnici ovog dogadjaja, nazalost, nece ni imati priliku za popravni na ispitu odgovornosti.
    (JJ, 3. decembar 2008 20:42)

    # Link komentara

  21. Uzasava me njihov prag tolerancije. Jedini lek je strog zakon, ali slaba vajda, to su sve sinovi nekih faca, dobice za to 4,5 godina ako ne i manje,pa uslovni otpust, itd......saucesce porodicama......
    (Zeljko, 3. decembar 2008 20:40)

    # Link komentara

  22. Citiram "Statistike pokazuju da je učestalost nasilnog ponašanja kod mladih u padu, ali zato značajno raste surovost i okrutnost nasilnih dela, rekao je gostujući u vestima B92 Zlatko Nikolić iz Instituta za kriminološka i sociološka istraživanja."
    Ova nesreca pokazuje koliko ce Srbija skupo da plati za ratove 90-tih koji su vodjeni u Ex YU,posle svih tih likova patriota,Arkan,Frenki,Mladic,Seselj i stotine ostalih ratnih heroja koji su uticali na omladinu da budu surovi i ponosni (ne znam zasto) i da im se dive i imitiraju,da su im neki politicari obrisali mozgove lazima i sad ih ostavili u milost i nemilost vremena,eto to se sad vraca na uzasan nacin omladini Srbije,to je tuzno i zalosno i drzava Srbije mora da promovise mnogo vise tolerancije,postovanje i mir na Balkanu a ne da pogresnom politikom gaji patriote koji bi samo da prete i da ratuju.
    (Dembabaden, 3. decembar 2008 20:12)

    # Link komentara

  23. gde je u svemu ovome ministarstvo omladine, mislim nece ono vratiti tu decu medju zive, ali moze makar nekim saopstenjem da reaguje, ma koliko to bilo malo i beznacajno, moze nekoj drugoj deci da ukaze na posledice svog ponasanja, i televizije moraju aktivnije da se bore protiv toga, da svaka televizija emituje makar 4 puta dnevno neki spot protiv nasilja, nozeva.. da taj spot kao posledicu proizvede jednu tucu manje, jedno ubadanje nozem manje, njegova namena bi uspela, a ne samo dovesti psihijatra u emisiju, emitovati to dan posle ubistva i sutradan niko to vise i ne spominje, mislim da drzava, koliko god bila kriva za stanje medju omladinom i urusen sistem vrednosti, ne moze sama da se bori protiv toga, celo drustvo mora da se digne i bori protiv nasilja
    (BJ, 3. decembar 2008 20:00)

    # Link komentara

  24. Nazalost opet potezemo za pitanjem zakona(sto ga nema) da bi se nesto ovakvo sprecilo!!!Ali kada je bila prica da se lokali zatvaraju u 23 radnim,odnosno u 01.00 vikendom svi se bunili,pa lepo i sad nastavite posle ovoga.
    Ovo je prevrsilo svaku meru,i ja se odavno zalazem za zakone sa drakonskim kaznama,npr. startuje te policajac i nadjeti noz,nema sudjenja vec zatvor na godinu dana,pa se ti posle pravdaj sta ce ti na ulici noz. A za ove pocinioce dozivotna odmah.
    (Dexter, 3. decembar 2008 19:26)

    # Link komentara

  25. "nezgodan pogled "... I to je motiv za krvoprolice?
    svaki komentar je nepotreban i suvisan
    (kolando, 3. decembar 2008 18:54)

    # Link komentara

  26. Ovakve stvari se dešavaju i u Moskvi, i u Londonu, i u Rio de Žaneiru. Problem je mnogo širi nego što se nama čini. Problem je u tome što širom sveta i mladi i stari više ne veruju ništa a najmanje u Boga. Ličiću na onog ludaka što je još davno išao Beogradom i vikao „Pokaj se, pokaj se!“, ali sve mi se više čini da on i nije bio tako lud. Ceo svet srlja u katastrofu .
    (Miloš, 3. decembar 2008 18:54)

    # Link komentara

  27. "Zbog prekog pogleda"...
    U kakvoj mi drzavi zivimo, da je to za nepoverovati.
    (Dacha, 3. decembar 2008 18:44)

    # Link komentara

  28. robija robija robija
    i to ne samo za ubistva i povrede nego i za posedovanje vatrenog i hladnog oruzija. bezuslovna robija. imas pistolj bez dozvole 3 godine u zatvor. imas noz kod sebe 2 godine u zatvor. ubijes nekog nozem il pistoljem van samoodbrane 15 godina u zatvor.
    pa da vidimo za pet godina kako ce da izgleda beograd.
    "i zivotinja moze da se dovede u red a kamoli mlada usijana glava"
    pa da vidimo za pet godina
    (gavra, 3. decembar 2008 18:29)

    # Link komentara

  29. Strasno i stravicno!
    Ipak ne mislim da je razlog u radnom vremenu kafica-kafana. Decenijsko dizanje u zvijezde
    i stvaranje kulta licnosti raznih "opasnih momaka" je glavni razlog sto ljudi u i malo problematicnijim situacijama reaguju na ovakav nacin. I Arkani i legije i noz-zice-srebrenice su krivci za izgubljene generacije. I dok politicari pune dzepove i sebe i svojima pod okriljem odbrane nekakve casti i zadnje stope ko zna cega generacije bez normalnih uzora rastu u mu-mu land-u sa kamama i utokama.
    (Anto, 3. decembar 2008 18:07)

    # Link komentara

  30. Carstva su padala zbog zene....
    (Nenad, 3. decembar 2008 17:31)

    # Link komentara

  31. Trenutno zivim u Milanu, gradu mode ali vec posle 23h ne mozete skoro nikog videti na ulicama, restorani rade do ponoci, kao i metro i autobuske linije. A maloletnicima je zabranjeno tocenje alkoholnog pica. Ali..., mi smo Serbia.
    (sale, 3. decembar 2008 17:17)

    # Link komentara

  32. Ovde nije problem vlasti, niti rada kafica, vec vaspitanje koje dolazi iz kuce. Da li se pitate sta ce mladicima nozevi?
    E to treba spreciti, upotrebu oruzja.
    (Marija, 3. decembar 2008 17:13)

    # Link komentara

  33. Dok god se u ovoj zemlji za ubistvo dobija uslovna ili par godina imacemo ovakvu situaciju, da umesto sminke devojke nose nozeve, a momci pistolje.
    KAd bi taj ko povlaci noz znao da ce da za to dobije minimum 15god robije, ne bi mu palo na pamet da se hvata noza.
    (nislija, 3. decembar 2008 17:03)

    # Link komentara

  34. Ne resava se problem nasilja zatvaranjem kafana (time se samo izmesta), nego kreiranjem kulture u kojoj se nasilje ne tolerise. Od kuce, preko obdanista, osnovne skole i dalje - nasilno ponasanje se aktivno menja, dete se usmerava da komunicira recima a ne fizicki i jasno se stavlja do znanja da nasilje nije prihvatljivo ponasanje. I tako stalno - ukljucujuci i komunikaciju o tome zasta su uhapseni haski optuzenici (a ne sta su radili u piljarnici na NBG) i kako su takve akcije neprihvatljive u drustvu.
    (Nimrod, 3. decembar 2008 16:49)

    # Link komentara

  35. Na balkanu trenutno jos vlada maco kultura. Na ceni su momci sa dobrim kolima, mafijasi, furaju se kratke frizure da bi bio maco, tipovi u trenerkama itd. Ta danasnja omladina slusa turbo folk, i dokazuju se tako sto ce da isprebijaju nekog da bi postali cenjeni u drustvu.
    (liman, 3. decembar 2008 16:32)

    # Link komentara

  36. Sve dok nadahnuti patriJoti ovakve grozote budu pripisivaali "uvozu sa Zapada", takve tuce i besmislene zrtve ce biti uobicajena scena u Beogradu.
    (Branislav Djordjevic, 3. decembar 2008 16:21)

    # Link komentara

  37. Nisu unistene samo generacije od 85, E treba da se kaze i za one iz 82, moja generacija je totalno unistena, niko se jos nije zaposlio niti zavrsio faks a zavrsili smo Gimnaziju. Od generacije moje sestre 77. slicno, ona ima 31 god i NISTA NE RADI! Pa to ne da je uzas, TO JE KATASTROFA! Pitam se samo ko ce da vodi ovaj tamni vilajet od drzave, ko ce da ostane da zivi u ovom uzasu?!! Zar nam nisu dovoljne tuce u skolama, zlostavljanja u porodici, samoubistva, tragedije, dokle.
    (trte mrte, 3. decembar 2008 16:19)

    # Link komentara

  38. Ne znam kome je ovo čudno. Da li znate koliko naoružanih mladih ljudi šeta Beogradom? Tuča oko devojke nije retkost, ali tuča u kojoj dve osobe izgube život za ništa je "specijalitet" Srbije. Odgovor na pitanje kakvi to roditelji puštaju decu radnim danom do zore u kafanu, treba potražiti u statistici. Nefukcionalna porodica će teško odgajiti funkcionalne potomke, a ako je nešto stradalo u poslednjih 20 godina, to je stabilnost porodice i njena funkcionalnost. Ova cela priča je samo vrh ledenog brega. Omladina u Beogradu je izložena autogenocidu, tetejac za 150 evra, par linija spida (Methamphetamine), ili nekog drugog otrova, za 500 dinara, i sve je kako treba. Ta deca ni ne sanjaju u kom pravcu se kreću, a i kako bi kad ne znaju za bolje. Policija sve zna. Zna ko su narko bosovi, zna koji su kanali, ali ne čine ništa da sačuvaju glave naše dece. Zločin koji se ovde odigrava je mnogo, mnogo širih razmera nego što mislimo, ekvivalentan je biološkom ratu, samo što ovde neprijatelj boravi u luksuznim vilama po najboljim beogradskim naseljima. Pitam se da neko, recimo, ide po Srbiji i namerno inficira nekim smrtonosnim virusom našu decu, da li bi se policija i BIA pokrenule? Ako je odgovor potvrdan onda ne treba da sede skrštenih ruku ni sekundu, jer ovde se odvija potpuno ista stvar. Ako nastave ovako da se ponašaju, onda možemo doneti samo jedan zaključak - oni su saučesnici u zajedničkom zločinačkom poduhvatu eradikacije srpske mladosti, zarad golog profita.
    (Kosmo, 3. decembar 2008 16:11)

    # Link komentara

  39. Sada je lako svima nama osudjujemo i komentarisemo! A nije li svako od nas ostao nekada u Gredi do 4 radnim danom, ili se potukao zbog devojke!? Da li biste vi reagovali kada bi neko vredjao vas ili vasu devojku!? POLICIJA NE RADI SVOJ POSAO i zato smo nebezbedni cak i na mestu kao sto je Zuta Greda. Od malo saketanja ce da vas boli glava, ali odakle im nozevi? VECE KAZNE I REVNOSNIJA POLICIJA!!!
    (Aleksandar, 3. decembar 2008 15:37)

    # Link komentara

  40. sistem vrednosti, kultura, obrazovanje, mediji, lustracija, pomirenje DS-SPS.
    Imaju li ovi pojmovi veze sa dogadjajem?
    (supermarket, 3. decembar 2008 15:32)

    # Link komentara

  41. Da li se svi secamo doskorasnjeg ministra koji sutira novinara i zavrce ruku saobracajnom policajcu? To je isti onaj koji svaki dan divlja svojim dzipom na terazijama, pa je tako i udario taksistu prekjuce. Njegova stranka ne samo da brani onog siledziju koji je u Americi skoro ubio momka pola njegove velicine, nego jos i skupljaju peticije za njega. Da li smo zaboravili da nam direktor RTS-a samara po ulici svakoga ko ga popreko pogleda i jos se time i hvali po novinama. Da li su oni za to kaznjavani ili nagradjivani? Dokle god se u Srbiji samar bude smatrao za vaspitnu meru deca ce nam ginuti ovako!
    (Prigradski, 3. decembar 2008 15:31)

    # Link komentara

  42. Nema razloga da se cudimo ovakvim tragedijama. Ako su nam premijera ubili neki "mutavi, pacovi, ludaci, legije" i postali nacionaln heroji, ako ratni zlocinci kriju svoj identitet lececi narod, a u slobodno vreme pevaju, zamislite gde? U "Ludoj kuci", ako bivsi ministar udara dzipom u taksi vozila, socno ih izgrdi i ode jer se coveku zuri, onda ne cudi, zaista ne cudi, sto omladina ne zna gde se nalazi. Mi smo stvorili ambijent za razvoj ovakvih bolesti drustva. Mi odrasli.
    (razumenka Markovic, 3. decembar 2008 15:19)

    # Link komentara

  43. Nemojmo kriviti drzavu, ja imam sina i ja ga vaspitavam. Ja sam odgovoran za njegovo vaspitanje. Necemo tako pomoci, sto krivimo druge. Dete se vaspitava od rodjenja. Ljudi, cuvajte decu, pricajte sa njima.
    (Ivan, 3. decembar 2008 15:18)

    # Link komentara

  44. Osnovna emocija vezana za ovaj događaj je užas. Istina je da mnogo toga potiče iz porodice, ali sigurno ne sve. Moralni kriterijumi, deformisan sistem vrednosti i osećaj beznađa koje u državi ne prestaje već gotovo 20 godina. Sta su deca prosečnih porodica, nestale srednje klase, mogla da vide, uvaže, prihvate kao vrednost u periodu od 1988 do 2008 god? Koje ponašanje je rezultiralo "uspehom"? Koliko su puta dobri maniri, ali i humano vaspitanje bili pohvaljeni ili nagrađeni? Koliko su puta krivci zaista bili kažnjeni, a žrtve zaštićene? Koliko puta se dogodilo da deca ili pak "štićenici"moćnih budu kažnjena jer su kriva bez obzira na finansijski ili bilo koji drugi status? Nisu! Kažnjavani su oni koji su slabiji bez obzira na krivicu,jer zaboga nije trebalo da budu u pogrešno vreme na pogrešnom mestu?
    Svi znamo, ili se nadamo da znamo kolikog su inteziteta tinejdžerske emocije, koliko su im važne (koliko su svima nama bile važne)sve nevažne stvari)? Zato nemojmo svaljivati krivicu samo na roditelje. Društvo razvijenih vrednosnih kriterijuma ima instrumente da održi ravnotežu pa i na način da definiše da li su roditelji sposobni da vaspitavaju svoju decu ili ne.
    (Snezana, 3. decembar 2008 15:01)

    # Link komentara

  45. sta drugo i moze da se ocekuje kada policajci koji bi trebali da patroliraju ulicama sede u kafanama i piju i jedu na racun kuce...tuga...a sada da vidimo da li ce ti ucesnici u tuci dobiti 10 godina zatvora za pokusaj ubistva.
    (boban, 3. decembar 2008 14:48)

    # Link komentara

  46. Svi se bave krivicama i odgovornostima kada je vec prilicno kasno. Ako nekom nije jasno ko je kriv onda probajte ovim redom: Negativna selekcija odnosno sistem vrednosti a tek zatim porodica i drzava koje nista ne preduzimaju da se ista promeni.
    (Boris, 3. decembar 2008 14:45)

    # Link komentara

  47. ...naravno da je resenje zaposliti svu tu mladez ili poslati ih u skole da uce marljivo itd. medjutim posla nema, dakle to je nerealno. ograniciti rad lokala, to mozda malo pomogne ali nista sustinski. vise zatvorske kazne, ni to nece pomoci, eto USA kao primer.

    iako zivim u inostranstvu vec duze vreme, preko mladjih klinaca iz kraja znam sta se desava, a i vidim direktno kada dodjem... generacije 85-95 koje UOPSTE nisu imale priliku da odrastaju u bilo kakvom uredjenom sistemu vrednosti, sada stasavaju u izgubljene, nasilne mlade ljude kojima je nasilje i kriminal mnogo blizi od posla i skole.

    cak i jake porodice se tesko nose sa time, kako objasniti svom detetu da treba da ide u krevet u 11 i radi kad posla nema a SVI njegovi drugari tumaraju celu noc.

    po meni najopasniji problem je kult navijanja i nasilja koje ide sa tim. u mojim tinejdzerskim godinama bio je kult kriminalaca, koji nije bio nista bolji, ali nije svako mogao da postane krimos preko noci, i opet je vecina klinaca znala da je to budalastina... bar neka kontrola porodice je postojala. navijanje je drustveno prihvaceno, a navijacko ponasanje se prihvata kao nuzno zlo. svi najgori primeri nasilja na nasim ulicama su na neki nacin povezani sa navijackim grupama. na sve to citam pre neki dan da policija tvrdi da je gro trgovine i rasturanja drogom sada organizovano preko navijackih grupa, jer ih toliko ima, i dovoljno su agresivni da odrade i prljavi deo posla, ako treba.

    dakle drzava da iskoreni navijacku agresiju, psiholozi i roditelji da se fokusiraju na 85-95 generacije... to bi bio dobar pocetak.
    (Patlidzan, 3. decembar 2008 14:44)

    # Link komentara

  48. Nije to nista strasno sta se desilo, ovakvog ponasanja ima u svim zemljama, i naravno bice ga jer prosto je nemoguce napraviti jednu UTOPIJU gdje ce sve da bude onako kako mi mislimo da treba da bude. Novcane kazne isto tako nisu rijesenje, jer onom ko nema, nemas sta da uzmes. Ja bih sve "problematicne i sporne" face tako lijepo uposlio, da nam ne bi trebao ni jedan jedini konecionar iz svijeta i medjunarodne zajednice, da nam finansira mostove, autoputeve, zeljeznice... Zidali bi oni meni i gradili i cistili ulice, a povrh svega kopali zemlju i proizvodili i voce i povrce i uzgajali stoku, koliko god to bilo neophodno da ne mora ni jedan jedini artikal da se uvozi u Srbiju, vec samo da se izvozi iz nje.
    Problem u cijeloj prici predstavljaju mamini i tatini sinovi koji zbog "zaledjine" vlasti mogu da rade sta im se radi, pa su nedodirljivi jer je njih najvise. Toliko od mene...
    (Igor, 3. decembar 2008 14:41)

    # Link komentara

  49. zivim u svajcarskoj 2 godine. pre toga sam ziveo 14 godina u kanadi. barem 1x mesecno sam u beogradu i zakljucio sam da 90% omladine je izgubljeno. zasto? zato sto je omladini u srbiji, jedini cilj izgleda da izadju i da se napiju. mnogi "studiraju" ali ne mozete ih videti preko dana na faksu, jer spavaju kuci ili sede u kaficu! disciplina ne postoji u srbiji. na zapadu se radi puno. prosecan covek stigne kuci oko 19h, umoran je od posla i jedva ceka da vidi porodicu i da se odmori...takva je i omladina. ako nisu na faksu, onda rade, a mnogi i rade pored faksa. vredni su. a nasa omladina gleda samo kako da izvuce novac od roditelja za provod i izlaske! sramota.
    (gastarbajter26, 3. decembar 2008 14:37)

    # Link komentara

  50. Naravno da mladi nemaju posao kada se u Srbiji se ne proizvodi ni postena zvakaca guma. Eto juce bila vest da se udzbenici osnovnih skola dolaze iz Kineske stamparije. Kakva radna mesta se mogu tu stvoriti kada uvozimo svakojake proizvode od Indijskih traktora do Turskih kekseva. Pa naravno da omladina nema nikakvu buducnost, ali eto tu su i roditelji kojima bas briga za njihovu decu.
    (Diba, 3. decembar 2008 14:36)

    # Link komentara

  51. Kad Miladin Kovacevic to uradi u Americi onda je nacionalni heroj. Kad neko slican njemu to uradi u Srbiji onda ... sta je sad on? Da li govorimo o dvostrukom moralu ili nemoralu? Ulica je samo realna scena onog sto se pise i pripoveda u novinama.
    (dvostruki moral, 3. decembar 2008 14:33)

    # Link komentara

  52. Desilo se ubistvo u Beogradu nekima je Zapad kriv.
    Zivim u Holandiji, imam dvoje dece, mogu vam sa sigurnoscu reci da moja deca nemaju slobodnog vremena za lencarenje, idu u skolu, bave se sportom, treniraju svakodnevno, pomazu u kuci koliko je normalno za njihov uzrast, i sa 12 godina neka rade samo sat nedeljno naprimer neka raznose novine po komsiluku za dzeparac da steknu radnu naviku i da postuju vrednost novca. Neka se lepo umore preko dana pa rano u krevet. A u Srbiji deca spavaju celog dana a zive nocu. Pa sta je tu cudno?
    Zalosno je za mladice koji su u najlepsim godina izgubili zivot ali neka ovaj zalostan dogadjaj bude dobra lekcija za omladinu.
    (Sanja NL, 3. decembar 2008 14:26)

    # Link komentara

  53. Deca koja zele da se bore i da uce veoma su motivisana i sve vise nagradjena, samo sto ona druga nisu vaspitana da to uvide, a ni njihovi roditelji. Nije niko drugi kriv. A da se zakoni ne sprovode i da se policija pravi da ne vidi, to svi znamo.
    Nema to veze sa radnim vremenom kafica
    (unutrasnjost, 3. decembar 2008 14:13)

    # Link komentara

  54. ...pogledati berlin, pariz, london i rim i statistiku za ove gradove koliko je mladih poginulo ove godine u obračunima na ulicama.

    pogotovo london.

    nismo jedini sa tim problemom.
    (Andrej, 3. decembar 2008 14:07)

    # Link komentara

  55. Ubrzo su trojca mladića, koji su sa sobom imali i noževe, napala drugu grupu koja im je dobacivala i pretila batinama.

    Verovatno su momci krenuli na pecanje pa se onda posvadjli oko toga ko ce lepsu "Ribu" da ulovi jer nema drugog objasnjenja za to da su u cetiri sata ujutro sedeli u kafani i imali nozeve kod sebe!
    (Lajos Pecaros, 3. decembar 2008 14:05)

    # Link komentara

  56. Katastrofa, ovakvih nakurcenih i besnih klinaca je pun ceo grad, treba uvesti ogromne kazne za ovakve stvari i jasno staviti do znanja da se ovako nesto vise nece tolerisati....pa kad krene bilo kakva svadja, prvo u glavi da im bude zatvor od 10-15 godina, pa tek onda ostalo...da vidis kako bi se smirili. Niko od njih nema osecaj sebe, svi se krecu u coporima i preovladava taj primitivni mentalitet grupe i pripadnosti...ko je za to kriv je siroko pitanje...krivi su svi.

    Ovo je mozda trenutak da se nesto uradi, sve dokazano krive ucesnike kazniti astronomskom kaznom i tako nastaviti i ubuduce, i o ovome pricati svaki dan mesecima, dok svima ne bude jasno koje ce biti posledice razularenog i bezumnog, bahatog ponasanja.
    (Ray, 3. decembar 2008 13:59)

    # Link komentara

  57. Pre otprilike godinu dana u NS je ubijen momak od trideset i nesto godina u kafanskoj tuci. Ubili su ga maloletnici. Od njih sedmoro optuzenih, osudjeni su samo njih dvojica i to na 2 i 3 godine zatvor.
    Posle takvih slucajeva, ne kazem da se bukvalno mladi ohrabljuju ali i ne vide velike posledice svojih postupaka. Sta je par godina zatvora.
    Ja se pre pitam zasto su oni imali nozeve sa sobom, nego sta su radili u kafani u 4 ujutru. Sve dolazi iz kuce.
    (Iva, 3. decembar 2008 13:49)

    # Link komentara

  58. Svi smo u zemlji Srbiji ugrozeni, i oni koji bance u doticnoj kafani, i mi koji bezimo u svoje kuce do 21h, da ne bismo dosli u neugodnu situaciju. Cela zemlja nam potpuni haos. Moze da prica ko sta hoce, ali, nikada u Beogradu nije vladao ovakav haos. Ni pre rata, ni posle... Strasno! Dovoljno je da covek samo na 20 min ukljuci prenos iz Parlamenta, pa da izadje u po bela dana i poubija par ljudi! Da li neko uopste vodi ovu zemlju!?
    (Dacha, 3. decembar 2008 13:49)

    # Link komentara

  59. Tuzno...umesto da su sedeli kuci i citali neku dobru knjigu ili jednostavno spavali jer se ujutro radi...sramota pre svega za njihove roditelje jer ih lepo vaspitavaju!
    (Miki Bak, 3. decembar 2008 13:49)

    # Link komentara

  60. Srećna Nova 1993.
    (Dont, 3. decembar 2008 13:43)

    # Link komentara

  61. Kakav bre zakon o radnom vremenu, sta pricate u prazno. pa ja izlazim svaki viken i ne dobacujem za druge stolove niti nosim nozeve, zato valjda nikada nisam dosao kuci modar ili slicno. Naucite vasu decu da se kontrolisu, nemojte ih drzati na lancu kuci pa da izlaze ko divljaci na ulicu, sve je to stvar kucnog vaspitana. E ljudi moji nemate vi veze sa zivotom i realnoscu nasom tuznom....
    (miloske, 3. decembar 2008 13:40)

    # Link komentara

  62. ...Prvo, mnogo ima slucajeva gde su inace relativno dobra deca u jednom trenutku izgubila glavu i ucinila nesto strasno, mozda je to i ovde slucaj. Barem neki od ovih mladica ce do kraja zivota nositi u sebi krivicu za neciju smrt. A neki opet nece osecati nista. Drzava nema nista sa svim ovim, zar se ne ponosimo svi time sto je Beograd "grad koji nikad ne spava, sa najboljim nocnim zivotom u Evropi"? Zar se nismo smatrali facama kad ostanemo napolju do jutra sa 18 godina? Zar nismo bili ponosni sto imamo tako liberalne roditelje, za razliku od nekih nasih drugova? Ne mogu nikog da grdim, osim da se cudim tim muskim hormonima, pobiti se tako zbog devojke?? Ali i odrasli ljudi izvrsavaju ubistva zbog ljubavi ili ponosa i drustvo se zbog toga ne moze kriviti, pa cak ni ovako iscaseno kao sto je srpsko. Jedino sto mogu kao roditelj jeste da svojoj deci dam najbolje sanse da nadju neki smisao zivota bolji od "Zute grede".
    (zuka, 3. decembar 2008 13:39)

    # Link komentara

  63. Walk the talk!!!
    Bas me zanima od koga su vidjeli da se pijanci po kafanama, da su biju i da se ubistvom moze rijesiti sve. Mislim da se zatvaranjem lokala u 12 ne rjesava nista; bolje sprjeciti nego lijecii kaze stara poslovica.
    (076, 3. decembar 2008 13:38)

    # Link komentara

  64. Pobogu, kao da se ovakve tuche desavaju samo u 4 ujutru. NIje resenje skratiti radno vreme ugostiteljskih objekata, problemi ove zemlje su mnogo dublji.
    (amstel, 3. decembar 2008 13:35)

    # Link komentara

  65. Žuta greda, da li je to ekspozitura ili filijala?
    (sokrat, 3. decembar 2008 13:35)

    # Link komentara

  66. Strasno je to sto se desilo nijedna devojka, nijedan nesporazum, svadja ili sta vec nije vredna necijeg zivota, ovo samo pokazuje u kakvom vremenu zivimo i da se cena necijeg zivota drasticno srozala.....
    (Slavisa, 3. decembar 2008 13:14)

    # Link komentara

  67. Ne mogu da shvatim da ljudi tako plitko mogu da razmisljaju. Ne radi se ovde u kafanama. Kada bi mladi ljudi bili zaposleni, kada bi imali obaveze ujutro, ne bi sedeli u kafanama u 4 ujutro. A to sto to nije tako nije stvar radnog vremena kafana, nego drustva u kojem 'zivimo'.
    (lala, 3. decembar 2008 13:12)

    # Link komentara

  68. Ja sam bio klinac 80-tih i secam da se je (tada) milicajac i nastavnik bio neko ko se postuje, a danas "urbani" roditelji uce svoju decu da ne postuju nikoga sem sebe. Sve te problematicne mlade nezaposlene osobe treba u drustveno koristan rad za neki minimalac ili u vojni kamp na disciplinovanje, da se nauce postovanju.
    (Nenad, 3. decembar 2008 13:09)

    # Link komentara

  69. svako pre nego sto se upusti u bilo kakav fizicki sukob trebalo bi da ima na umu da to moze imati neocekivan tragicni ishod i da nakon dve godine provedenih u zatvoru prijatelji vec polako pocinju da zaboravljaju na njih a da ne pricam o vecem broju godina...
    (s.s., 3. decembar 2008 13:06)

    # Link komentara

  70. Ovoj drzavi treba reset sistema....
    (Mare,Sombor, 3. decembar 2008 12:58)

    # Link komentara

  71. Sve je vec receno,tako da nemam sta da dodam osim da premalo paznje posvecujemo ovakvim nemilim desavanjima..medijima je bitnije da rasprodaju tiraze ili povecaju gledanost pa udarne vesti i naslovne strane zauzimaju Brad Pitt i Andzelina,a ne ovakve strasne stvari koje se desavaju u nasem drustvu i koje bi mozda bile drugacije kad bi im poklanjali vise paznje
    (Sinisa, 3. decembar 2008 12:56)

    # Link komentara

  72. ... Ovo je vec zaista dokaz da imamo drustveni problem. Pod hitno moramo da pocnemo kao drustvo da se bavimo nasom omladinom, da pocnemo da ih postujemo i negujemo. Zabrane ne dovode ni do cega, treba im ponuditi ozbiljne sadrzaje, koji ce ih motivistati da stvaraju, a ne da dangube i beze od realnosti.
    Ovo je stvarno uzasno, da se tuku do smrti. Ta deca nemaju granice.
    (uko, 3. decembar 2008 12:49)

    # Link komentara

  73. I ja(28) sam ostajao, u njihovo doba do 4 ujutru pa nisam bio ni svedok masovnih tuca. Nije problem u radnom vremenu kafica, vec u glavama dece koja prze bakljom face pandurima i lome potkolenice kamermanima.
    (sofronije, 3. decembar 2008 12:47)

    # Link komentara

  74. možete i da ukinete kafane i uvedete policijski čas , to neće rešiti probleme. klinci su depresivni i osećaju se besmisleno , zato im tuđi , a i sopstveni životi vrede tako malo.
    (PeC, 3. decembar 2008 12:46)

    # Link komentara

  75. Strashno je cuti ovakvu vest.... Ali ja ne zelim kolektivno kaznjavanje policickim casom vec stroge zakone za nasilnicko ponasane uz ogromne novcane kazne za javni red i mir.Ne sme da postoji nijedan razlog zbog koga bi neko nekome naneo bilo kakvu povredu pa nek je on-ona: kriminalac, policajac, drugacijeg opredeljenja, uvredjlivi govornik, politicki protivnik, duznik ili bilo sta drugo sto bi bilo razlog da se pravda nasilje i gubitak zivota a da to ne bude drasticnio kaznjeno.Ako neko ne zna,suzbijanje nasilja, promocija medjusobnog dialoga, promocija prava i obaveza shto zajedno cine osnove demokratije i zivota dostojnog coveka. Kad suzbijemo pravo jacega promovisanog poslednjih dvadeset godina (setite se samo knjige "ljudi sa cetiri prsta", Ljube Zemunca, "kriminal koji je izmenio srbiju", legija i zemunski klan, JEDAN JE PLATIO, NIJE MI ZAO OVOGA I ONOGA)kao razlog svih nedaca na ovim prostorima zivecemo mnogo mirnije i bolje. A mozda je ipak krivo radno vreme?????
    (momir, 3. decembar 2008 12:46)

    # Link komentara

  76. Drzava daje smernice, roditelji vaspitavaju...prekrsaji se strogo sankcionisu...ako ne postoji nesto od ovoga, dolazi do ovoga, sto je i doslo...Kod nas prvo i trece prakticno ne postoji, tako da je sve na roditeljima...
    Saucesce porodicama...
    (BojanN, 3. decembar 2008 12:44)

    # Link komentara

  77. To što se desilo je tragedija, ali i za tu tragediju su najpre odgovorni oni koji su je izazvali, pa onda njihovi roditelji, škola, društvo ... Od kad se rodimo svi imamo izbor za svoje postupke. Radno vreme nikog nije ubilo. Sasvim je normalno ostati u kafani do 3-4 ujutru onom ko nema nikakvih obaveza ili radi drugu smenu.
    (Van Helsing, 3. decembar 2008 12:36)

    # Link komentara

  78. 87. godiste sam... I volim da izlazim, ali u zivotu nikada nisam ukrao, tukao se ili slicno. Nisam ja takav zato sto sam se takav rodio, vec zato sto su me normalni roditelji tako vaspitali... Obozavam zutu gredu i volim da izlazim do kasno, ali tuzno je sto ova drzava nista ne moze da preduzme po pitanju mladih... Procitao sam jedan komentar koji ne krivi gradske vlasti za ovo... Grad nece da finansira svratista za decu, da im nalazi posao, sta ce ta deca da budu u buducnosti... Na koji nacin ce da prezive ako nece da kradu i ubijaju... Nemojte se cuditi, ali ovo je realnost. Imace grad i drzava problem sa generacijom koja se rodila od 1988 - 1995... Takodje krivim i kucno vaspitanje! SRAMOTA
    (Milos, 3. decembar 2008 12:33)

    # Link komentara

  79. Problem se nece resiti skracivanjem radnog vremena lokala ili ne znam ni ja cime. U tim drzavama u kojima je to uradjeno postoje drugi problemi za koje vecina nas ne zna. Problem je osnovno kucno ne vaspitanje. kako su roditelji dozvolili da deca budu napolju u 4 ujutru. Mada neki od njih i nisu bas deca. Mozda deca od 22 godine. Najlakse je da kazemo drzava je kriva, politika je kriva, sociolozi u krivi... svi su nam krivi samo mi nismo nikada ni zasta krivi... ljudi KRIVI SMO MI I NIKO DRUGI!!!
    (Uros, 3. decembar 2008 12:29)

    # Link komentara

  80. Stvarno mi nije jasno o cemu oni razmisljaju kad' organizuju te tuce u coporima?!?
    (zika, 3. decembar 2008 12:29)

    # Link komentara

  81. Svakome po minimum 5-10 godina kazne! Da se nauce ostali da ne smeju nikog da ubiju, pa ni da pomisle to.

    Jadni ti mladici.
    (Marko, 3. decembar 2008 12:28)

    # Link komentara

  82. Ne zivim trenutno u Beogradu,ali sa Vracara sam. Decu smo ucili da se tucom nista ne postize,ali kad dodjemo u Beograd on mi sav ushicen prica o dogovorenim tucama koje su se izdesavale u njegovom odsustvu. Ima 18 godina i kako se ovde ponasa zaista bismo mogli da ga pustimo da zivi sam,samo da imamo mogucnosti. Volela bih kada bi mi neko objasnio gde je tu greska.Sa jedne strane dobar momak a pogledajte sta ga odusevljava. Ovde ide na utakmice i normalno navija a u Beogradu se vraca sa utakmica sa,za mene, skaradnim navijackim pesmama. Kada sam ja isla u skolu postojale su razne sekcije,sport je bio dostupan svima,znaci treba nesto da se pokusa da se popuni to slobodno vreme.Da se razumemo,nisam svilena,odrasla sam na Cuburi.
    (Jovana, 3. decembar 2008 12:28)

    # Link komentara

  83. Zivim u Holandiji 10 godina i jos nisam cuo da se ovako nesto desilo.Dogodilo se bilo ubistvo jedne maloletnice, bosanke cini mi se.Ubili su ih dvojica maloletnih mladica pa potom spalili samo zato sto je ova navodno bila laka zenska. Jedan je bio njen rodjak i mislim da je rom.U svakom slucaju to je bio jedan jako tragican dogadjaj ovde.Cak je ministar izasao i rekao da to ne sme vise da se ponovi.
    Hocu da kazem da se nasilje ovde ne trpi,ubistava je malo takve prirode i jos kada se dogode tu su umesani ex jugosloveni.
    (RaleNL, 3. decembar 2008 12:18)

    # Link komentara

  84. Zivot je u Srbiji katastrofalan i to je cinjenica. Kad pitam vrsnjake o Kosovu kazu mi isli bi, ja pitam zasto, kazu NEMAM STA DA IZGUBIM JER NISTA NEMAM! To je tacno nemaju nista, ni posao, ni svoj stan, kola, nista osim zivota, zato se takve stvari i desavaju! Mladi nikakvu perspektivu nemaju, niti mogu da odlucuju o bilo cemu, totalna margina, celo drustvo a narocito politicari treba da se stide sta su uradili
    (student, 3. decembar 2008 12:14)

    # Link komentara

  85. Problem je u opštem odnosu prema nasilju u ovoj zemlji. Jednostavno ono se toleriše jer je deo necivilizacijskog nasleđa u Srbiji. Nedavno sam napadnut od strane dva nasilnika u svojoj ulici. Ni policija ni sud nisu učinili ništa po tom pitanju jer prvi nisu videli ništa a drugi ne mogu da sude ako nema svedoka. Dakle ako vas nisu umlatili pred publikom koja je spremna da o tome svedoči to je kao da vas nisu ni tukli. Sasvim je izvesno da Srbija odbija da se suoči sa svojim problemima i da postaje nepodnošljivo mesto za život. Mladi uzore imaju u kriminalcima i siledžijama jer isti figuriraju u javnosti kao uspešni ljudi pa svoje probleme pokušavaju da reše po receptu svojih idola. Onaj deo mladih koji je sposoban, obrazovan i ambiciozan uglavnom je marginalizovan. Ponašanje elita intenzivno utiče na opštu društvenu klimu a beznađe i fatalizam su sve raširenija stanja duha, podjednako i kod mladih i starijih. No nažalost, ni ovakvi tragični događaji ne uspevaju da probude svest kod šire populacije o tome koliko je Srbiji neophodna korenita rekonstrukcija sistema vrednosti uništenog tokom dvodecenijskih ratova, previranja i bede. Dok vlast i opozicija stvaraju privatne imperije mase to skrušeno gledaju kevćući na vlast pritom se glođući međusobno i iskaljujući potisnuti bes na bližnjima i okolini. Nasilje je eskaliralo u saobraćaju, porodici, školama, na radnom mestu, kafanama, ulici, gotovo u svakom društvenom segmentu ne samo u poslednje vreme. Ta eskalacija traje već jako dugo ali ni jedna vlast ne pokušava da ozbiljnim sistemskim rešenjima stane na put nasilničkom ponašanju. Svako nasilje s mora drastično kažnjavati inače će ovakvih tragedija biti još više. A najbolja prevencija nasilja nisu plakati, brošure i leci već poboljšanje opštih uslova života u zemlji.
    (Miša, 3. decembar 2008 12:12)

    # Link komentara

  86. ...Treba stvari nazvati pravim imenom. Mladici nisu poginuli, ONI SU UBIJENI. I to je jedan od razloga sto je u ovoj zemlji sve relativno a zivot tako jeftin...
    (Zoran, 3. decembar 2008 11:45)

    # Link komentara

  87. Nije država kriva što sam ja neobuzdan, neodgovoran, što učim školu samo da otaljam jer sam lenčuga, što svoj posao radim neodgovorno i kao od bede, što sam bezkarakteran pa zato sklon korupciji i mitu, što decu vaspitavam da je njihov hir svetinja u koju ne sme da se dira, i što smatram da su gordost, inat, osvetoljubivost - karakterne vrline a ne mane; prevara - sposobnost, itd. Niko drugi ne može da reši posledice moje lične neodgovornosti i zato prestanimo da za sve krivimo druge, već krenimo od sebe samih.
    (Misha, 3. decembar 2008 11:41)

    # Link komentara

  88. I mi se dicimo kako je nas brend nocni provod u Beogradu. Treba da se stidimo takvog primitivnog "sipka" provoda. Lepo je Slovencima, recimo, oni dodju i izluduju se na tudjem terenu a onda odu kucama i kao sav normalan svet rade i privredju za zivot. Tako ce nam biti dok su mladima idoli Cece, Mece i ostala boranija.
    (Nele, 3. decembar 2008 11:41)

    # Link komentara

  89. Vojni rok od najmanje dve godine da se pubertetlije oslobode viška energije
    (Petar, 3. decembar 2008 11:41)

    # Link komentara

  90. Predlazem televiziji B92 da povodom ovoga u neku emisiju pozove Vuka Jeremica. Da, njega. I da ga voditelj pita sta nasa drzava radi po pitanju jacanja veza sa EU, bele sengenske liste i otvaranju mogucnosti za jeftinije i jednostavnije kretanje mladih po nasem kontinentu. Jer ne treba ici predaleko da bi se videla ogromna razlika u zivotima i razmisljanjima mladih u Srbiji i zemljama gde se ovakve stvari znatno redje desavaju. Ta deca treba da vide normalan zivot, a u Srbiji tako nesto tesko da postoji.
    Srbija bi bila znatno lepsa zemlja bez Kosova, a sa ova dva zivota, nego i bez Kosova i bez ova dva zivota... Zalosno.
    (Milan, 3. decembar 2008 11:39)

    # Link komentara

  91. Gde ja zivim? Ne mogu da verujem da postoji bilo kakav razlog da se ljudi tuku do smrti. Ne znam koliko je poznato javnosti, ali samo covek ima osobinu da ubija bez razloga svoju vrstu i to kao najsvesnije i najrzvijenije zivo bice na Zemlji.
    (neccko, 3. decembar 2008 11:27)

    # Link komentara

  92. i ja sam kao klinac sedeo u kafani do 4-5 ujutru radnim danima ali se mi nismo tukli...
    mi smo se provodili... ovo je samo odraz opsteg stanja u drustvu i opsteg nedostatka domaceg vaspitanja...
    (martin, 3. decembar 2008 11:22)

    # Link komentara

  93. kakve veze ima da li su bili u kafani u 4 ujutro ili su se tukli u stanu, ili u parku u 12 popodne. Ono sto je bitno je da ih je neko (verovatno roditelji, mada nam je i celo drustvo tako)naucio da probleme i nesuglasice resavaju tucom! Verovatno ce za 10 godina shvatiti da je razlog tuce nije bio dovoljan da oduzmu dva zivota i sebi upropaste ostatak. Policija je dobila cistu nulu za svoj rad i pitam se da li ce neko odgovarati za ovo!
    (ana, 3. decembar 2008 11:15)

    # Link komentara

  94. Kolateralna steta frustracije u drustvu. Sada ce neko morati da plati obest robijom. I trebalo bi. Deca nam odrastaju u sistemu gde se mrznja i bes prihvata kao stil zivota. Ubistvo je samo poslednja stanica mraka u njihovim glavama. Sada ce da se upoznaju jos bolje sta je mrznja, kada stignu u zatvor, konaciste. Pored ove dvojice, ugasili su i svoje zivote.
    (Slobodan Djakovic, 3. decembar 2008 11:11)

    # Link komentara

  95. Sve što se dogodi u kafanama, kafićima, klubovima, zovite ih kako hoćete, ide na dušu gradskih vlasti koje nisu regulisale rad tih objekata kako treba.NIGDE u svetu TO nije otvoreno do kada vlasnici hoće, samo u Beogradu, kao ovde je super provod, jadno i tragično, koliko je još potrebno života da bi se to rešilo?
    (s., 3. decembar 2008 10:59)

    # Link komentara

  96. Neverovatno je to koliko se svaki tragican dogadjaj povezuje sa podnebljem u kojem zivimo,mladosti ucesnika i krivici nekih drugih,a ne samih ucesnika? Ne razumem...nisu pravilno usmereni,nemaju posao...a na zapadu su svi usmereni, imaju posao, porodice, ne izlaze, ugostiteljski objekti rade do 22h...e nije tako. To su sve isti ljudi. Nemaju oni po 15 godina,oni su punoletni gradani,imaju pravo glasa i obavezu postovanja reda i mira...Ne treba relativizovati krivicu samih ucesnika i svaljivati krivicu na drzavu i vlasnike ugostiteljskih objekata.Postoji pitanje,kako je hitna uspela da stigne pre policije?
    (Baxuz, 3. decembar 2008 10:57)

    # Link komentara

  97. Deca od 20 godina se ubijaju u 4 ujutru u kafani oko devojke - krajnje je vreme da se zapitamo kakvo smo to drustvo postali i kako smo postali takvi.
    (superstar, 3. decembar 2008 10:54)

    # Link komentara

  98. Ma neka rade restorani celu noc, problem je u tome sto klinci iz omladinske zadruge rade na obezbedjenju.
    (Paja, 3. decembar 2008 10:50)

    # Link komentara

  99. Prvo svi treba da znaju kog tipa je kafana "Zuta Greda".
    To je mesto gde se sakupljaju, uglavnom, profesionalni vozaci sa dozvolom "kategorije C", gde se sluzi rostilj sumnjivog kvaliteta u ogromnim kolicina i po veoma niskim cenama i gde navracaju mladici sa kapuljacama i smrknutim licima. Upravo zbog prve navedene kategorije posetilaca ova kafana i radi celu noc. Ja znam dvoje(!) ljudi koji se eksperimentalno otisli u taj lokal i za koje je to bila prava avantura. Kada sve to znate, ovakva vest vas nikako ne moze iznenaditi. U svakom slucaju je strasno sto je izgubljen jos jedan mlad zivot. Moje najiskrenije sacusce najblizoj rodbini poginulog mladica.
    (Marko - Vracar, 3. decembar 2008 10:40)

    # Link komentara

  100. U zemljama gde su ogranicili radno vreme kafana, kafica i diskoteka po ulicama se, po zatvaranju tih lokala, formiraju grupe i grupice razularene omladine koja razbija izloge, prevrce automobile, pali kontejnere, pljacka prodavnice, pije i drogira se po coskovima. Sada se svi pitaju da li je ta odluka bila ispravna ili ne. Sto je najgore, u mnogim zemljama Evrope starosna granica za kriminal se stalno snizava. Recimo, pre mnogo godina govorilo se o delinkvenciji medju ljudima od 16 i 17 godina. Sada se, recimo, u Holandiji i Belgiji, govori o malim nasilnicima od 11 i 12 godina kao najvecem problemu drustva! Zbog toga mnoge zemlje razmisljaju o produzenju obaveznog skolovanja do 18. godine (u nasoj zemlji je, recimo, obavezna samo osnovna skola - do 14. godine zivota), a ima ideja da se granica postavi na 21. Alternativa je radna obaveza, a neke zemlje se pitaju i da li je ukidanje vojnog roka bila bas pametna odluka. Ovo sve vam pricam da bih vas razuverio kako je Srbija crna rupa. Problem mladih nasilnika smo uvezli upravo iz tih finih, demokratskih zemalja cijem modelu tezimo.
    (Sa zapadne strane, 3. decembar 2008 10:38)

    # Link komentara

  101. Sve ovo pokazuje da je neophodno da policija po gradskim kvartovima kako u centru tako i na periferiji uvede pozornike.To postaje neophodno.
    A sam dogadjaj je vise nego tragican,pa nama nije neophodan rat.Zrtava na sve strane.Omladina mora dobiti posao na vreme i poceti da razmislja o svojoj egzistenciji samostalno.Skupstina bi trebalo da donosi zakone koji se direktno ticu realnog zivota gradjana a ne da prvo donosi zakone koji ce administraciji doneti nove prihode po osnovu raznih taksi,poreza...Vreme nam otkucava,pozurite.
    (Petar Jovanovic, 3. decembar 2008 10:33)

    # Link komentara

  102. Mislim, dečko ima 19 godina, ni pre 50 godina nisu bili zaposleni klinci od 17, 18 godina...I, zar je to razlog da se organizuju ulične tuče?!
    Najviše su krivi roditelji, valjda oni treba da spreče svoju decu da se motaju po kafanama u 4 ujutru! Kad nikoga ne bi bilo u to doba po ulicama, kafići ne bi ni radili - ne bi im trebala nikakvo ograničenje!
    (Moravac, 3. decembar 2008 10:30)

    # Link komentara

  103. Zivo me zanima koliko ce godina robije da dobiju ucesnici tuce?
    Ako se ne varam oni su saucesnici u ubistvu, jel tako?
    (boki, 3. decembar 2008 10:29)

    # Link komentara

  104. ... od koga li su naucili da se na takav (agresivan, u bilo kom obliku) 'resavaju' problemi !? Mediji, javne licnosti, ... poremeceni sistem vrednosti ... - sve je po sistemu - 'ko prvi potegne' !
    (jeremija, 3. decembar 2008 10:27)

    # Link komentara

  105. Voleo bih samo da znam koji su roditelji vaspitali ovu decu da radnim danima sede u kafanama do 4 ujutro i da se biju oko devojaka. Ti su pravi krivci za ovu tragediju, zato što su propustili da svoju decu nauče radu, disciplini i kulturnom ponašanju. Nažalost, za njih neće biti mesta na optuženičkoj klupi.
    (Ayatollah, 3. decembar 2008 10:16)

    # Link komentara

  106. Deco, deco, koliko vam je zivot jeftin...
    (Audrey, 3. decembar 2008 10:09)

    # Link komentara

  107. Naravno da se dogadjaju masovne tuce! Deca ne idu u skolu, ili nemaju posao, tako da mogu u utorak u 4 sata ujutru da se tuku po ulicama i ubijaju bez raloga! Pri tome ih vaspitavaju stadioni, i neodgovorni politicari, koji im stvaraju iluziju da nasiljem mogu sve da postignu! Poginula dva mladica zbog svadje oko devojke??? Moj prvi utisak je bio "pa ko ih je terao da se tuku do smrti" ali nisu oni krivi - krivi smo mi, sto ih nismo usmerili...
    (B., 3. decembar 2008 10:08)

    # Link komentara

  108. E, moj dobri Beograde! Masovno si pogodjen: masovnim tucama, masovnim demonstracijama, masovnim otpustanjem radnika, masovnom besposlicom, masovnim poskupljenjima, masovnim saobracajnim guzvama.... Samo je svaki dan redji zrak iznad tebe, i sve pocinje da lebdi u besanici ...
    (Prevodilac, 3. decembar 2008 10:06)

    # Link komentara

  109. uzas sta se desava..ali ovo je prvenstveno problem drzave.Sta ta deca rade ujutro u 4 sata napolju radnim danom??
    (sale, 3. decembar 2008 10:04)

    # Link komentara

  110. Strasno.Ali kako je tuca trajala do dolaska hitne pomoci?
    Gde je bila policija?
    (Yoran, 3. decembar 2008 10:02)

    # Link komentara

  111. Jos jedan razlog da se lokali zatvaraju u ponoc. Niko nije pametan u 4 ujutru. Strasno.
    (Ivan, 3. decembar 2008 10:02)

    # Link komentara

  112. Beograd postaje izuzetno rizicno mesto za zivot...
    (Sremac, 3. decembar 2008 09:45)

    # Link komentara

  113. Otkud gosti u restoranu radnim danom u 4 ujutru?
    (sova, 3. decembar 2008 09:43)

    # Link komentara

  114. Mi smo jedna prokleta zemlja. Dok mladi ljudi u drugim zemljama uce i napreduju u svakom pogledu mi se satiremo. Sta rade oni u cetiri sata ujutru u kafani i to radnim danom? Gde su roditelji? Gde su soziolozi? Gde smo mi kao drustvo? Imali neko u ovoj zemlji ko bar ume da odgovori na ova pitanja?
    (Voki_BG, 3. decembar 2008 09:37)

    # Link komentara

  115. Boze sacuvaj!

    Veoma tuzno i strasno!
    (pera, 3. decembar 2008 09:37)

    # Link komentara

  116. Tuzno,da je mozda uveden zakon o radnom vremenu kafaica i diskoteka mozda bi se spasilo taj ljudski zivot.
    (no, 3. decembar 2008 09:17)