Petak, 20.04.2007.

08:45

Sukob s policijom - ubijen vehabija

U sukobu sa policijom kod Novog Pazara ubijen vođa vehabija, policajac i drugi vehabija ranjeni. MUP ih označava teroristima.

Izvor: B92

Sukob s policijom - ubijen vehabija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

sead

pre 17 godina

Vreme je bilo da vlada reaguje.
To govorim u ime svih muslimana Sandzaka i ako za to adekvantan nisam,mada to samo smem pisati jer nisam u srbiji, inace bi mi nocas dosle uzrujani vehabije u posetu kao i mnogim do sad. Jos nije kasno. Ovo je prvi put posle dosta dosta godina da ja kao musliman podrzavam akcije policije. al' pomoc nam je u istini potrebna.

Esad Sjenica

pre 17 godina

Ja stvarno osuđujem ovo što se desilo, i nemam komentara na to. Ali mi jako smeta odnos ove države prema Sandzaku. Kao da mi nismo deo ove države, kada treba nešto da se pomogne,a tu smo da plaćamo porez kao i svi. U Sjenici 2 god. ne radi bioskop jer je pao krov, Dom kulture je započet pre 20. godina i nikad završen, putevi su nam ja mislim najgori u Srbiji, pa naravno da nas izbegavaju investicije, i da se loše živi. Kako da stanovnici ovog regiona poštuju državu u kojoj žive, kad nam je ona maćeha a ne majka.

Dojčilo

pre 17 godina

vojno-politički komentatori su jasno iznosili stavove po kojima će se posle otimačine Kosova otvoriti novo žarište u Sandžaku /ili Raškoj, kako god želite/. Brojne demokrate a naročito ovi što se nazivaju pripadnicima nevladinih organizacija su ismejavali te ljude

R3GA

pre 17 godina

-pre svega dobro je sto nije nanesena teza povreda samom drustvu i okolini koja posmatra.
-ovo sto se dogodilo je samo izraz onog sto su ti "likovi" trazili,u islamu se to lako sazna i ocrni se kao crna tacka na belome papiru,a takvi su vec postali prosuto mastilo.
-bitno je da ljudi koji ne poznaju takve stvari ne pomisle da su "vehabije" svi oni koji poseduju brade ili nesto od obelezja islam.Islam je ono sto je u srcu i uostalom svako ima pravo regilijskog ispovedanja.
-prema tome neka se svako zapita i nek` malo izuci osnovne stvari o islamu da bi mogao komentarisati takve ekcese,a u suprotnom moze biti nezeljenih komentara!!
-BITNO JE DA SE ZAPAMTI da pazar nema samo problema takve prirode.. dobro bi bilo da se pokupe i kore od ljudi koji rade u "belim mantilima" sa namjerom da "operisu" svakog zdravog coveka..
Novi Pazar nikada nije bio grad ovakvih previranja.. Uz Bozju pomoc vratice se na "starim" noga koje ne klecaju!!

KUBA-ROZAJE

pre 17 godina

Nemam pojma sta se desava sa tim ljudima...
Jesam musliman i vjerujem u istog boga kao i oni ali nemam pojma sta oni traze sa tim sto su zapoceli....
Zar se ne mogu okrenuti svojim putem i poslom...
Dosta nam je bilo ratova i ubijanja doslo vreme da se zivi normalan zivot...
POZDRAV IZ ROZAJA...

mirsad

pre 17 godina

Sada ce Kostunica da jos vise zategne oko ministarstva policije. Naravno da nam ostane Jocic koji maestralno suzbija "terorizam" (naravno Bosnjacki). Ove vehabije je trebalo davno hapsiti zbog izgreda po gradu ali sam ubedjen da su oni zloupotrebljeni u politicku svrhu. Oni su neuki i lako je bilo pustit glavnog pa ga posle pratiti i na kraju maestralno obaviti napad. Vreme ce pokazati sta je Srbija radila na Kosovu i sta sad radi u Sandzaku.

NP Bissa

pre 17 godina

Dobar potez drzavnih organa ali treba otkriti ko stoji iza svih desavanja u nasem gradu.Licno sam zabrinuta za svoju bezbednost i bezbednost moje porodice.

Sone

pre 17 godina

Eeeee ljudi moji. Kada ćemo se, napokon, okrenuti pravim problemima? Kao npr. globalnom zagrijavanju. Za 20 godina (a možda i prije), terorizam uzrokovan manjkom vode i viškom bolesti jednako će pogoditi i vehabije i policiju i resto nas. I to pravo u čelo.

peacemaker

pre 17 godina

Na stranu sve sto se tamo desilo, ukoliko zandarmerija nije snimala cijelu akciju, nikada niko nece moci sa sigurnoscu da zna kako se sve odigralo. Ukoliko nisu snimali, onda stvarno neka se ubiju, kad vec nista nisu naucili iz "kosovske lekcije" i onda su i zasluzili da sve eventualne manipulacije ovim dogadjajem. Medjutim, ono sto zelim reci jeste da se zasita nadam da ce barem neko dobro izaci iz svega ovoga, a to je da se konacno malo paznje posveti Raskoj/Sandzaku. kao npr, da se malo unaprijedi infrastruktura na tom podrucju, da bi barem, ako nista drugo, bilo ELEMENTARNO DOSTUPNO. Naime, kad krenete od Pozege, preko Arilja i Ivanjice, zavrsite u slipom crijevu, jer taj put fakticki ne vodi nigdje. Tamo je potrebna veza sa CG, Bijelim Poljem i Beranama, tako da konacno i tu dodje do neke mentalne/psiholoske/duhovne "promaje". Veljo brate, pomazi...salim se, ali drzava Srbija zaista mora staviti to podrucje u sami vrh prioriteta. Jeste da su guzve po BG strasne, ali ovdje, kao sto svi vidite - ljudi ginu!!

Aleksandar

pre 17 godina

Pa ljudi zar nam nije dosta ubijanja zar ne možemo da se okrenemo nekom normalnom životu i radu i da se ne delimo na Srbe i Muslimane već na ljude i neljude ,radnike i neradnike dosta je patnje i srpskim i muslimanskim majkama daj dozovimo se pameti, pozdrav za sve ljude dobre volje.

CARSIJA

pre 17 godina

Kao Pazarac odrastao u carsiji mogu reci da nijedna sekta ili grupa mi ne moze oduzeti moje komsije koje mi cestitaju Bozic i Uskrs a ja njima Bajram.Pazar unistavaju ljudi koji su se doselili a ne starosedeoci.Moraju shvatiti da je Pazar-Srbija i da to postuju.Policijo,samo napred sa KAMEROM u rukama!I krenite na dilere,sve koji unistavaju Pazar!Svi znamo ko su a nista se ne radi po tom pitanju.Pozdrav svim ljudima dobre volje.

Pravoslavac

pre 17 godina

Moj komentar na ovaj dogadjaj se uglavnom slaze sa iznetim do sada, a to je dacu pozdraviti svaku ovakvu akciju bilo da je to Srbin u pitanju, Bosnjak ili bilo ko drugi. Zakon mora da se zna, oruzje ne sme da se nosi, a pogotovo ne da se baca na policiju. Valjda je dosta oruzja na ovim prostorima.
Miroljubivi pozdrav Muslimanima, Bosnjacima, Srbima i uopste svim dobrim ljudima iz Novog Pazara.

Sandzo

pre 17 godina

Policija hapsi aktiviste "teroristicke" organizacije koja je:
ubila... koga?
srusila... sta?
podmetnula exploziv, pozar... gdje?
izdala proglas u kom ugrozava drzavni integritet i poredak... kada i gdje?
Ali, postoji istina koju ne mogu ni predstavnici vjerskih zajednica, ni organi vlasti, ni bilo koje sluzbe.. skriti.
O tome malo ko razmislja...!!!

marko

pre 17 godina

kako uporedjujete hapsenje Vehabija sa Ratkom Mladicem? razmislite koliko ljudi u Srbiji stoji iza njih a koliko iza Ratka? po toj racunici ako je za Vehabije trebalo mesec dana koliko ima od otkrivanja onih "kampova", za Ratka ce trebati 50 godina.

Hadziavdic Azemina-Aza

pre 17 godina

Znamo samo ono što SUP želi da znamo,šta nam je rečeno i prikazano,to čujemo i vidimo.Zašto ekipa nema prilaza licu mesta?Razmišljajte?Neprihvatajte zdravo za gotovo!Nedajte da nas zavade,to nisu uspeli svo vreme cepanja države,nedajmo ni sada.Mi,muslimani i srbi živimo u slozi,zašto bi sada bilo drugačije,ovo je stvar politike,a ne nas.SUP u Novom Pazaru je korumpirana ustanova,otkud to da znaju gde se krije taj čovek?Na svako drugo pitanje oni naravno nemaju odgovora,a sad efikasnost na nivou.To su sluge lokalnih "fabrikanata" tj.narko mafije!Moj muž je ubijen,ceo grad zna ko je,čak znaju šta su rekli dok su mu pucali u leđa,pravo u srce.A ta policija nista ne preduzima,"nemaju dokaza,nema svedoka".Ko će da posvedoči kada nesme,jer ko će da ih zaštiti,policija.I sada nam se servira ovo,i ja da verujem.Ma dajte to se neko odozgo igra sa nama,jer takav je scenario.A čovečja svest je predvidljiva,nekad dosta plitka.Ljudi nisam za vehabije,ali neverujem policiji,nisu oni tako efikasni,a za glumu bih se zapitala!?Ja se nebojim,nekrijem se iza pseudonima,muka mi je više,jer neželim da smrt mog Ciga zataškaju,NEDAM!

Stipan

pre 17 godina

ko su sad te Vehabije da tu izigravaju nesto?!
Jedno treba svakome da bude jasno: VEHABIJE NISU BOSNjACI, NISU NI MUSLIMANI i ne treba ih poistovecivati sa ljudima na Sandzaku! Oni su veoma opasna sekta koju treba zajednickim snagama u potpunosti iskoreniti!
Policija je i trebala ovako da reaguje i ne treba sad tu ubacivati i Mladica kao sto je neko rekao. Ovo je skroz druga prica.
Medjutim, najveci problem je sto se ovakvi ajd' nazovi separatisticki ispadi sire kao kuga i treba sto pre reagovati.
Pozdrav iz SU!

isa

pre 17 godina

Ovo mirise na velike probleme u Sandzaku ali i u Beogradu.Bojim se da cemo morati uskoro da izbegavamo javna mesta..nadam se da ce razum pobediti.kao i biznis..

sebilj

pre 17 godina

CUDNO,CUDNO,CUDNO??????
Bacio covek bombu iz kuce na policiju i ranio samog sebe????
Dobio pajkan prostrelnu ranu sake i zavrsio na operaciji u Beogradu pored N.Pazara,Kraljeva i Cacka?
Bacali bombe na policiju koja je opkolila kucu. Aha !!!
E sada ako se bacaju bombe,ali BOMBE, zamislite kamenjem gadjat i dosta tacno pogodit, a ne BOMBAMA i samo jedan povrijedjeni pajkan, aha znam sada zasto je u Beogradu, jer svi heroji tamo zavrsavaju.
Ovdje nesto smrdi, ovdje se granice Kosova i Sandzaka polako priblizavaju, a shodno tradiciji koja se svodi na provokciju mozda poatoji nada za novu krvavu eskalaciju sukoba, tj. agresije.

Milan

pre 17 godina

Religija je u ovom slucaju nebitna. Napad na policiju ili bilo kakav vandalizam prema ljudima ili tudjim vlasnistvom je neprihvatljiv. Policija je odreagovala u mom slucaju mozda isuvise blago. Ali je vazno da je glavni terorista ubijen a da su ostali iza resetaka. Nadam se da ce tuzilastvo i sudstvo da reaguju brzo da se ovi maloumnici ne bi nasli opet na ulici. Dobro je i to sto su svi svetski mediji izvestili da se radi o teroristima i sto su pricu preneli (i domaci i strani) skoro identicno.

Oskar

pre 17 godina

Znaci tako, kad treba da se pronadju vehabije u zabiti onda je policija super efikasna, a kad treba Mladic da se locira... onda NISTA. Onda nam je policija nesposobna.

albanac

pre 17 godina

slazem se da nemaju mesta oni kojiu hoce da stvaraju haos, ali ne slazem se stim da taj covek je bio u zatvoru i pobegao misteriozno iz zatvora!!!! Nemoj se Srbijo igrati vatre , zasto ste ga pustili i zasto ste ga preradili za vase interese?Slaba igra. nadam se da NP narod i okolina nece imati stete posle ovoga, jer veoma sam ubedjen da je ovo igra Srpske Vlade.
Terorizam u Blakanu je prociscen prije 1.5 god. to za sigruno znamo.

Niki

pre 17 godina

Novi Pazar se nalazi u Srbiji.MUP Srbije cuva mir i red u tom kraju. Ako neko nesto protiv drzave radi onda policija radi svoj poso.Tako da ovo sto je bilo je normalna stvar u jednoj zemlji.Tako bi radili i nemci,francuzi itd...

UK

pre 17 godina

Cudi me ovakva selektivna efikasnost policije. Pojedini slucajevi se rese po kratkom postupku, a oni drugi, za koje ne postoji politicka saglasnost razvlace se godinama. Sta je sa ubicama Djindjica, kao i nekoliko novinara?

Vladimirrrrrrrrrrrrrrrr

pre 17 godina

Ljudima u Novom Pazaru zelim sa se sto pre izvuku iz ovog kosmara. Nije taj Vehabija ni musliman ni hriscanin. Njegova vera je vera u ubijanje, maltretiranje, sakacenje i pljackanje. Sve ono sto je strano svakom normalnom coveku ma kako se zvao i ma gde ziveo. Sto pre to zlo iskorenimo bice nam svima bolje.

rock´n roll

pre 17 godina

Ovo sto se desilo u Sandzak je vise politicko nego vjersko pitanje,znaci posle Kosova je sada na redu sandzak,pa posle i Vojvodina? kamen poceo da se kotrlja niz brdo.Boze sacuvaj Srbiju bice svasta.....

Vladimir

pre 17 godina

Ovo su Muslimanski "skorpioni"!I svakako ih ne treba poistovecivati sa vecinom ljudi koja zivi u Novom Pazaru,a koja je lojalna i miroljubiva.U vojsci,i na fakultetu sam stekao prijatelje iz Tutina,Sjenice i Prijepolja.Njima nije smetalo to sto ja svake godine idem na Ravnu Goru,a meni nije smetalo sto su oni "klanjali"(cak sam im cuvao "strazu" u vojsci dok su se molili).Volim ih kao Bracu,i jos uvek smo u kontaktu.Pamticu zauvek ukus "mantija",pite sa zeljem i gurabija koje su donosili za vreme odsustva.
Voleo bih da jednom ljudi na ovim prostorima pocnu da cene ljudske postupke,a ne ko su i odakle su!!!POZDRAV...

Robert

pre 17 godina

Sve mi ovo mirise na vec vidjeno (Deja vu). Ili smo mi u Matrixu ali toga jos uvek nismo svesni. Nekako slicno je pocelo i u Bosni, pa na Kosovu i sire.
Nije mi samo jasna jedna stvar.Kada ce ova nasa drzava da krene da eliminise uzroke a ne da leci posledice. Kada ce se uraditi temeljita reorganizacije korumpiranog (cast izuzecima) SUP-a u Novom Pazaru. Treba li da dodje americka DIA da krene sa rasciscavanjem najveceg tranzitnog centra droge u Evropi? Novac za finansiranje vehabija dolazi od njih kao i iz Arapskih zamalja. Da bi se neka teroristicka organizacija sprecila u vrsenju akcija, prva stvar je da im se presecu izvori finansiranja. A ne da se hvataju sitne ribe po brdima. Kada ce i ljudi na ovim prostorima da se dozovu pameti? Pa da krene da nesto radi i stvara a ne da se preganja oko sitno politickih i ostalih zivotno nebitnih interesa? Kada ce Evropa da se trgne i da shvati da slaba Evropa = jaka Amerika odnosno kriza na Evropskom tlu = slaba Evropa?

batman

pre 17 godina

Ja sam Bosnjak,Sandzaklija i zaista bih bio sretan da zivim u zemlji u kojoj policija uvijek obavlja efikasno svoj posao kao sto je to,nadam se,bilo u ovom slucaju!Medjutim,ostaje mi gorak osjecaj pri saznanju da ta ista policija nije ni priblizno toliko efikasna kad su u pitanju neki drugi slucajevi,kao sto je naprimjer otkrivanje i hapsenje Ratka Mladica!Sposobnih ljudi i resursa ima,ali nazalost izgleda samo od slucaja do slucaja!

boro

pre 17 godina

Culi smo policiju , kazu da su oni(vehbije)teroristi i da su bacali bombe !Nazalost necemo cuti drugu stranu ! Unapred optuzeni i osudjeni , bez suda !Krece kao i na Kosovu !Nesto tu smrdi !

Evropljanin

pre 17 godina

Demokratija nije anarhija, a religijska tolerancija ne može da bude izgovor za popuštanje ljudima čija se verovanja i principi kose sa osnovnim ustavnim i civilizacijskim načelima sekularne demokratske države, a Srbija je, uprkos pojavi vehabija i stalnim pokušajima s druge strane da se pretvori u pravoslavnu džamahiriju, valjda još uvek to. Filozofska preganjanja o tome da li je u pitanju religija ili njena zloupotreba nisu bitna: ono što je važno je da se vehabijska interpretacija islama zalaže za stvari koje su isto toliko opasne i neprihvatljive za savremeno društvo kao komunističke ili fašističke ideje, te ovaj pokret, bez obzira na to da li je religiozan ili ne, treba strogo zabraniti, a njegove pripadnike ili pohapsiti i uputiti tamo gde neće ugrožavati građane i javni poredak, ili poslati u neku islamsku diktaturu poput Irana ili Saudi Arabije koja njihove ideje možda odobrava. Ovo je sekularna i demokratska Evropa, i nikakav islamski ili bilo koji drugi religijski ili politički ekstremizam i njegovi nosioci na ovom kontinentu nemaju i neće imati svoje mesto.

Sale

pre 17 godina

Svaki ektremizam, bilo religijski, politicki ili nacionalni treba kazniti po zakonu i suzbiti ga u korenu.
Kako ove vehabije, tako i one medjunacionalne siledzije.
Pa dosta nam je je bre ovakvih tipova u nasoj drzavi.
Samo da bih zeleo da posle ne ispadne da se ovde radi o nekom novom medjunacionalnom sukobu itd. Ove vehabije sire mrznju i opasnost su za drzavnu bezbednost.
Zajedno protiv neprijatelja Srbije i njenih stanovnika...

Banat

pre 17 godina

Uz Zandarmeriju poslati i ekipu sa kamerama. Svaki sekund akcije snimati. Drzati konferencije za stampu svakih par sati. Rasturiti ove likove hirurskim akcijama, a tenkove ostaviti u garazi.

Kad se smiri stanje, staviti Rasku oblast na prvo mesto za ulaganje u obrazovanje i svako drugo osposobljavanje stanovnistva za rad. Investitorima davati povlastice ako tamo zele da ulazu i stvoriti uslove gde ce svi, bez obzira na veru, stati u odbranu zajednickih interesa - a to su mir, red, rad i normalan zivot.

Ljudima se mora pruziti alternativa jer neimastina i siromastvo su najpogodnije tlo za ekstremizam.

Aca

pre 17 godina

Ok. Videli smo sta se desava sa onim ko baci bombu na policajca: metak u celo.
Sta cemo sa onima koji bacaju bombe na novinare i njihovu decu, zene? Politika?

Starac

pre 17 godina

Cela igra je previse providna.
Sad mozemo da biramo, pa ili cemo da dovdemo strane "strucnjake" za borbu protiv terorizma i cega sve ne jos, koji bi se onda u Srbiji zapatili na veoma dug period, ili cemo “stvar” da probamo da resimo sami, sto ce onda neko (zna se ko) da proglasi kao preteranu upotrebu sile itd. itd. - “déjà vu”. Nekoliko puta u zadnje, skoro dve decenije.
Prvi scenario dovodi Srbiju u, mi bi rekli, podredjeni polozaj, a ovde na Zapadu bi na to gledali kao na konacno svrstavanje Srbije na tu stranu. Drugi vodi u novo cepkanje i zlostavljanje Srbije, te njeno onemogucavanje da postane regionalna sila za postovanje.
Sad je tesko biti pametan sta izabrati u tenutku kada Srbijom mesetari ko i kako stigne. SM je ocigledno izabrao drugi put i sad smo tu gde smo.
Nije ovo samo pitnje vehabija i nasih organa vlasti, vec zasto su se bas sada stvari zaostrile (da li je, sa stanovista Zapada, resenje Kosovsko Metohijske krize blizu?). “Teorija zavere” postoji ili ne, kako se kome svidja, ali velike evropske sile imaju svoje vekovne ideje vodilje, te geostrateske ciljeve i one ih polako ostvaruju, a mi smo sto bi rekli fudbalskim recnikom, na pogresnoj nozi.

Ivan P., Beograd

pre 17 godina

Mene ovo neviđeno podseća na 1997 i početke OVK. Daj Bože da nije tako!
Braćo Muslimani i Srbi uzmimo se u pamet, ne dajte da ponovo krenemo stranputicom stradanja i pakla.
Vlada Srbije treba da se, veoma hitno i veoma ozbiljno, posveti ovom problemu. Ali to ne treba da čini samo tako što će poslati SAJovce dole, već što će uložiti novac u tamošnje puteve i infrastrukturu i pokušati da privuče investitore u region. To je jedini pravi put.
Ovako osiromašeni Bošnjaci će neminovno biti prepušteni na milost i nemilost Novopazarskih narko dilera i ekstremista raznih vrsta. NOVAC I OBRAZOVANJE U NOVI PAZAR ŠTO PRE ILI ĆEMO DOLE SLATI POLICIJU, kao što smo radili sa Kosovom. A zna se kako se završila naša politika na Kosovu...

raspolozen_016

pre 17 godina

Svako normalan pozdravlja akciju policije uperenu protiv kriminala i terorizma (pod uslovom da je povod za hapsenje opravdan), ali bih ja podsetio na sledecu CINJENICU:
Kada je taj isti MUP Srbije, sa nalogom za hapsenje izdatim od strane istraznog sudije, krenuo da uhapsi gradjanina Slobodana Milosevica na Dedinju, i kada su takodje pucali na policiju, isti taj MUP nije iskoristio silu poput one koja je koriscena kod pokusaja hapsenja Adema Jasarija, ili sada, kod hapsenja grupe islamskih fundamentalista.
Razmislite o tome.

Serial

pre 17 godina

Zakon za sve,samo to trazim.
Nije mi jasno zasto se nekim grupama ljudi dopusta mnogo vise nego ostalima.
Bio on musliman ili budista,zakon mora da vazi za sve.
Samo ja mislim da Drzava mnogo kasni u donosenju sankcija prema odredjenim grupama.To je trebalo da se uradi jos kada su napravili haos na koncertu Balkanike.

Pazarac

pre 17 godina

Ovaj dogadjaj je u velikoj meri posledica drzavne politike prema Sandzaku i Islamskoj zajednici. Drzava na sve moguce nacine pokusava instalirati svoju IZ u Beogradu, a realno gledano, ta Iz Beograda nema nikakvu realnu snagu. Drzava mora biti svesna jedino u saradnji sa Islamskom zajednicom u Srbiji sa sedistem u Novom Pazaru koja ima realne kapacitete moze stanuti na kraj ovakvim ekstremnim pojavama. Mozda to drzavi i nije u interesu?

Veljko

pre 17 godina

Koliko se moze videti u zadnjih par meseci u N.Pazaru i okolini doslo je do otkrivanja kampova za obuku terorista i do hapsenja i sukoba sa istim.Sve ovo povlaci pitanje koliko je siroka mreza vehabija u Sandzaku,koliki je broj simpatizera,pomagaca,finansijera,i svih ostalih koji su potrebni da bi mogli da funkcionisu?Nadam se da ce poiticari shvatiti da je i Raska oblast Srbija,i da ce preventivnim radom organa bezbednosti doci do zatiranja teroristickih aktivnosti vehabija.Po pitanju bezbednosti trebalo bi uzeti primere Italije,Francuske,gde i u selima postoje kasarne karabinijera odnosno zandarmerije tako da je kontrola potpuna.U svakom slucaju pozdravljam energicnu akciju policije i nadam se da je to jasan signal teroristima da je Srbija drzava koja funkcionise!!

sasa

pre 17 godina

Nadam se samo da nasa policija kao i vecina policija sveta prilikom ovakvih akcija sve to lepo snima da bi mogla u slucaju da ih neko optuzi za prekomernu primenu sile tim snimkom da demantuje.

marko

pre 17 godina

Moj komentar bi bio sledeci. Ovo su poslednji trzaji ekstremizma na ovim prostorima. Ljudi iz celog regiona se okrecu boljim stvarima, ovo sve treba uzeti bas ovako i ne podlegati bilo kakvoj strasti. Ekstremizmu je i paznja dovoljna.
I ne zaboravite idemo napred, nemojte da nas bilo ko zaustavlja.

Muslim N.P.

pre 17 godina

Ubijen je NAJGORI od njih! Bio je poznat po svom bolesnom razmisljanju i druge je podsticao na nasilje. Ni jedan od ostalih vehabija nije toliko agresivan kao sto je bio Ismail. On definitivno nije bio "sitna riba"! A bas sam se cudio zasto on nije uhapsen sa onom cetvoricom... Mislim da ce se stvari sada malo ohladiti. Nadam se... Verujte mi, bio je najgori, zarazen kugom terorizma a svoje postupke je opravdavao islamom. Mi muslimani se odricemo i njega i njegovih postupaka! Pozdrav za sve miroljubive ljude.

Vuk zemunski

pre 17 godina

Ništa nama ne smetaju braća iz Raške - Sandžaka, kako god da ga nazovemo. Ali ovi bombe bacaju!!!! Jesu li pitali da li je neko od policajaca možda musliman, pre nego što su bacili bombe? Nisu. Da li su zaslužili da budu zaustavljeni metkom? Jesu. Da li je bitno koje su nacije i vere? Apsolutno ne! I da su Srbi po stotinu puta, ko na policiju baca bombe, biće mu vraćeno istom merom.

Ponavlja se priča sa Kosmeta, iz Bosne, Hrvatske, Slovenije.... Prvo napadnemo regularnu policiju (ili vojsku), a onda pričamo o kršenju ljudskih prava, samoopredeljenju, internacionalizaciji.... Da li je neko možda gledao "Wako action" sinoć na Diskaveriju? Jel video kako se radi sa ljudima koji pucaju na policiju iz automatskog oružja? Kad se već toliko "divimo" Amerikancima, zašto od njih ne preuzeti i metode? Ili je likvidacija terorista dozvoljena samo njima?

Dejaldinjo

pre 17 godina

Jesu li mogli da ga uhvate nekako, a da ga ne ubiju? Samo nam treba mudžahedin mučenik, koji će da regrutuje još kojeg. Onda nam informacije o bombama u vozovima neće biti smiješne.

Mico

pre 17 godina

Samo da opet ne bude da policija Srbije krši ljudska i manjinska prava i da to ne bude povod za neko novo bombardovanje Srbije i otimanje Raške oblasti.

novi pazar

pre 17 godina

jutros sam čuo za tu informaciju, ali ne iz medija nego od komšija ljudi u blizini te kuće gdje su pohapšeni....ljudi već duže vrijeme žive u strahu da će se ovo dogoditi, i upravo se i desilo....akcija je trebala još ranije da bude, pa bi možda bili i izbegnuti gubici....trabalo ih je davno sve pohapsiti, oni ne trebaju nama...ja sam bosnjak, musliman...a vehabije nisu ni jedno ni drugo....-bošnjaci nisu zato što to nije naša tradicija, mi oduvijek živimo u dobrosusjedskim odnosima,...-muslimani nisu jer ovo nije islam koji ja učim, koji uči 99% muslimanskog stanovništva u sandžaku...

Nindza

pre 17 godina

Krajnje je vreme da policija napravi dobar plan za sprecavanje svih vrsta ekstremizama u Srbiji time sto ce precizno locirati krivce (da se ne ponovi greska kao na Kosovu gde su umesto obucenih antiteroristickih timova poslati tenkovi i mladici od 18 god.!?). I sto je najvaznije, redovno obavestavati i traziti savete od MZ, i time spreciti nas standardni autizam i ponovno stvaranje loseg imidza Srbije, u situacijama gde smo "u pravu". Naravno, ovo ne bi trebalo da se odnosi samo na vehabije, vec na sve vrste ekstemizama. Ovde je dugo bila praksa da se "zmuri" pred problemom, dok problem zaista ne eskalira u sukob izmedju etnickih grupa, zato sto nigde nema organa reda da napravi RED.

Dusko

pre 17 godina

Je li se mozete setiti sta je govorio general Momir Stojanovic, nacelnik vojne kontaobavestajne sluzbe, pre vise od 2 godine!? Vrlo precizno je izneo podatke koje je njegova sluzba prikupila o postojanju vehabija.Tada su nsvi dezurni demokrate i tzv nevladine organizacije graknule da Momir Stojanovic raspiruje medjunacionalne tenzije i da je pripadnik Milosevicevih snaga.Evo sad!!! Izvinite se coveku.

pomalo lud i pomalo zbunjen al' o'so iz zemlje

pre 17 godina

Zar je neko sumnjao da ce biti drugacije? Prvo pronalazenje teroristickog (ratnog) materijala, hapsenje ljudi osumnjicenih za to, pa onda dolazak nekog "zabrinutog za desavanja u Srbiji" sa strane, u ovom slucaju amerikanaca (pronadjite u arhivi prethodna desavanja vezana za vehabije u NP) pa onda otvoreni sukob sa policijom, poginuli, ranjeni... a za dalje... a za dalje pogledajte arhivu vijesti na bilo kom sajtu (zavisi kakvu vrstu odnosa novinara zelite prema vijestim) vezanu za desavanja u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni a pogotovo na Kosovu i Metohiji i na jugu Srbije, a mozete slobodno da pogledate i arhivu vijesti za dogadjaje u Makedoniji. Slucajnost!? Teorija zavjere!? e, pa i to zavisi kako od citaoca tako i od novinara koji plasiraju te vijesti.

Ocekuje se saopstenje vlade, "vjerske" zajednice kojoj pripadaju "teroristi" (ovo pod navodnicima jer znamo da neko ko prvo bude proglasen teroristom ili paravojnom formacijom veoma brzo "dekretom" biva proglasen "oslobodiocem" i "zastitnikom" prava svih gradjana, pa da ne trcim "ko zdrebe pred rudu" jer me mozda poslije proglase za nekoga ko raspiruje medjunacionalne sukobe), NVO i naravno "zabrinute" svjetske javnosti jer ovaj dogadjaj ima krucijalni uticaj na mogucu pojavu destabilizacije u regionu i sire...

Miroslav

pre 17 godina

Ako je tacno da su se odupirali hapsenju, da su na policiju bacali bombe, onda je primena sile potpuno opravdana. Ko su ti ljudi koji se od hapsenja brane tako sto bacaju bombe? Posteni i nevini sigurno nisu.

milos

pre 17 godina

Bacaju bombu na policiju!?Pa u bilo kojoj iole civilizovanoj zemlji bi takvu grupu ljudi unistili svim snagama vojske,policije...u sto kracem roku kako se takva bolest ne bi rasirila i ugrozila bezbednost jedne zemlje.

Tale

pre 17 godina

Sad policija srbije pod izgovorom ,trazimo vehbije ,pocinje akciju protiv islama kao i amerika pod izgovorom trazi alkaidu !!
necemo daleko stici , nazalost !

BOKI

pre 17 godina

Kao gradjanin Srbije, pozdravljam svaku akciju drzave i policije usmerenu protiv terorizma, separatizma i kriminala.

Samo napred, samo da posle ne bude da su pohvatane sitne ribe, a velike i dalje slobodno setaju Novim Pazarom i prodaju "belo".

novi pazar

pre 17 godina

jutros sam čuo za tu informaciju, ali ne iz medija nego od komšija ljudi u blizini te kuće gdje su pohapšeni....ljudi već duže vrijeme žive u strahu da će se ovo dogoditi, i upravo se i desilo....akcija je trebala još ranije da bude, pa bi možda bili i izbegnuti gubici....trabalo ih je davno sve pohapsiti, oni ne trebaju nama...ja sam bosnjak, musliman...a vehabije nisu ni jedno ni drugo....-bošnjaci nisu zato što to nije naša tradicija, mi oduvijek živimo u dobrosusjedskim odnosima,...-muslimani nisu jer ovo nije islam koji ja učim, koji uči 99% muslimanskog stanovništva u sandžaku...

Dusko

pre 17 godina

Je li se mozete setiti sta je govorio general Momir Stojanovic, nacelnik vojne kontaobavestajne sluzbe, pre vise od 2 godine!? Vrlo precizno je izneo podatke koje je njegova sluzba prikupila o postojanju vehabija.Tada su nsvi dezurni demokrate i tzv nevladine organizacije graknule da Momir Stojanovic raspiruje medjunacionalne tenzije i da je pripadnik Milosevicevih snaga.Evo sad!!! Izvinite se coveku.

Muslim N.P.

pre 17 godina

Ubijen je NAJGORI od njih! Bio je poznat po svom bolesnom razmisljanju i druge je podsticao na nasilje. Ni jedan od ostalih vehabija nije toliko agresivan kao sto je bio Ismail. On definitivno nije bio "sitna riba"! A bas sam se cudio zasto on nije uhapsen sa onom cetvoricom... Mislim da ce se stvari sada malo ohladiti. Nadam se... Verujte mi, bio je najgori, zarazen kugom terorizma a svoje postupke je opravdavao islamom. Mi muslimani se odricemo i njega i njegovih postupaka! Pozdrav za sve miroljubive ljude.

milos

pre 17 godina

Bacaju bombu na policiju!?Pa u bilo kojoj iole civilizovanoj zemlji bi takvu grupu ljudi unistili svim snagama vojske,policije...u sto kracem roku kako se takva bolest ne bi rasirila i ugrozila bezbednost jedne zemlje.

Miroslav

pre 17 godina

Ako je tacno da su se odupirali hapsenju, da su na policiju bacali bombe, onda je primena sile potpuno opravdana. Ko su ti ljudi koji se od hapsenja brane tako sto bacaju bombe? Posteni i nevini sigurno nisu.

Banat

pre 17 godina

Uz Zandarmeriju poslati i ekipu sa kamerama. Svaki sekund akcije snimati. Drzati konferencije za stampu svakih par sati. Rasturiti ove likove hirurskim akcijama, a tenkove ostaviti u garazi.

Kad se smiri stanje, staviti Rasku oblast na prvo mesto za ulaganje u obrazovanje i svako drugo osposobljavanje stanovnistva za rad. Investitorima davati povlastice ako tamo zele da ulazu i stvoriti uslove gde ce svi, bez obzira na veru, stati u odbranu zajednickih interesa - a to su mir, red, rad i normalan zivot.

Ljudima se mora pruziti alternativa jer neimastina i siromastvo su najpogodnije tlo za ekstremizam.

Mico

pre 17 godina

Samo da opet ne bude da policija Srbije krši ljudska i manjinska prava i da to ne bude povod za neko novo bombardovanje Srbije i otimanje Raške oblasti.

BOKI

pre 17 godina

Kao gradjanin Srbije, pozdravljam svaku akciju drzave i policije usmerenu protiv terorizma, separatizma i kriminala.

Samo napred, samo da posle ne bude da su pohvatane sitne ribe, a velike i dalje slobodno setaju Novim Pazarom i prodaju "belo".

Ivan P., Beograd

pre 17 godina

Mene ovo neviđeno podseća na 1997 i početke OVK. Daj Bože da nije tako!
Braćo Muslimani i Srbi uzmimo se u pamet, ne dajte da ponovo krenemo stranputicom stradanja i pakla.
Vlada Srbije treba da se, veoma hitno i veoma ozbiljno, posveti ovom problemu. Ali to ne treba da čini samo tako što će poslati SAJovce dole, već što će uložiti novac u tamošnje puteve i infrastrukturu i pokušati da privuče investitore u region. To je jedini pravi put.
Ovako osiromašeni Bošnjaci će neminovno biti prepušteni na milost i nemilost Novopazarskih narko dilera i ekstremista raznih vrsta. NOVAC I OBRAZOVANJE U NOVI PAZAR ŠTO PRE ILI ĆEMO DOLE SLATI POLICIJU, kao što smo radili sa Kosovom. A zna se kako se završila naša politika na Kosovu...

Vuk zemunski

pre 17 godina

Ništa nama ne smetaju braća iz Raške - Sandžaka, kako god da ga nazovemo. Ali ovi bombe bacaju!!!! Jesu li pitali da li je neko od policajaca možda musliman, pre nego što su bacili bombe? Nisu. Da li su zaslužili da budu zaustavljeni metkom? Jesu. Da li je bitno koje su nacije i vere? Apsolutno ne! I da su Srbi po stotinu puta, ko na policiju baca bombe, biće mu vraćeno istom merom.

Ponavlja se priča sa Kosmeta, iz Bosne, Hrvatske, Slovenije.... Prvo napadnemo regularnu policiju (ili vojsku), a onda pričamo o kršenju ljudskih prava, samoopredeljenju, internacionalizaciji.... Da li je neko možda gledao "Wako action" sinoć na Diskaveriju? Jel video kako se radi sa ljudima koji pucaju na policiju iz automatskog oružja? Kad se već toliko "divimo" Amerikancima, zašto od njih ne preuzeti i metode? Ili je likvidacija terorista dozvoljena samo njima?

Nindza

pre 17 godina

Krajnje je vreme da policija napravi dobar plan za sprecavanje svih vrsta ekstremizama u Srbiji time sto ce precizno locirati krivce (da se ne ponovi greska kao na Kosovu gde su umesto obucenih antiteroristickih timova poslati tenkovi i mladici od 18 god.!?). I sto je najvaznije, redovno obavestavati i traziti savete od MZ, i time spreciti nas standardni autizam i ponovno stvaranje loseg imidza Srbije, u situacijama gde smo "u pravu". Naravno, ovo ne bi trebalo da se odnosi samo na vehabije, vec na sve vrste ekstemizama. Ovde je dugo bila praksa da se "zmuri" pred problemom, dok problem zaista ne eskalira u sukob izmedju etnickih grupa, zato sto nigde nema organa reda da napravi RED.

Vladimir

pre 17 godina

Ovo su Muslimanski "skorpioni"!I svakako ih ne treba poistovecivati sa vecinom ljudi koja zivi u Novom Pazaru,a koja je lojalna i miroljubiva.U vojsci,i na fakultetu sam stekao prijatelje iz Tutina,Sjenice i Prijepolja.Njima nije smetalo to sto ja svake godine idem na Ravnu Goru,a meni nije smetalo sto su oni "klanjali"(cak sam im cuvao "strazu" u vojsci dok su se molili).Volim ih kao Bracu,i jos uvek smo u kontaktu.Pamticu zauvek ukus "mantija",pite sa zeljem i gurabija koje su donosili za vreme odsustva.
Voleo bih da jednom ljudi na ovim prostorima pocnu da cene ljudske postupke,a ne ko su i odakle su!!!POZDRAV...

pomalo lud i pomalo zbunjen al' o'so iz zemlje

pre 17 godina

Zar je neko sumnjao da ce biti drugacije? Prvo pronalazenje teroristickog (ratnog) materijala, hapsenje ljudi osumnjicenih za to, pa onda dolazak nekog "zabrinutog za desavanja u Srbiji" sa strane, u ovom slucaju amerikanaca (pronadjite u arhivi prethodna desavanja vezana za vehabije u NP) pa onda otvoreni sukob sa policijom, poginuli, ranjeni... a za dalje... a za dalje pogledajte arhivu vijesti na bilo kom sajtu (zavisi kakvu vrstu odnosa novinara zelite prema vijestim) vezanu za desavanja u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni a pogotovo na Kosovu i Metohiji i na jugu Srbije, a mozete slobodno da pogledate i arhivu vijesti za dogadjaje u Makedoniji. Slucajnost!? Teorija zavjere!? e, pa i to zavisi kako od citaoca tako i od novinara koji plasiraju te vijesti.

Ocekuje se saopstenje vlade, "vjerske" zajednice kojoj pripadaju "teroristi" (ovo pod navodnicima jer znamo da neko ko prvo bude proglasen teroristom ili paravojnom formacijom veoma brzo "dekretom" biva proglasen "oslobodiocem" i "zastitnikom" prava svih gradjana, pa da ne trcim "ko zdrebe pred rudu" jer me mozda poslije proglase za nekoga ko raspiruje medjunacionalne sukobe), NVO i naravno "zabrinute" svjetske javnosti jer ovaj dogadjaj ima krucijalni uticaj na mogucu pojavu destabilizacije u regionu i sire...

sasa

pre 17 godina

Nadam se samo da nasa policija kao i vecina policija sveta prilikom ovakvih akcija sve to lepo snima da bi mogla u slucaju da ih neko optuzi za prekomernu primenu sile tim snimkom da demantuje.

Hadziavdic Azemina-Aza

pre 17 godina

Znamo samo ono što SUP želi da znamo,šta nam je rečeno i prikazano,to čujemo i vidimo.Zašto ekipa nema prilaza licu mesta?Razmišljajte?Neprihvatajte zdravo za gotovo!Nedajte da nas zavade,to nisu uspeli svo vreme cepanja države,nedajmo ni sada.Mi,muslimani i srbi živimo u slozi,zašto bi sada bilo drugačije,ovo je stvar politike,a ne nas.SUP u Novom Pazaru je korumpirana ustanova,otkud to da znaju gde se krije taj čovek?Na svako drugo pitanje oni naravno nemaju odgovora,a sad efikasnost na nivou.To su sluge lokalnih "fabrikanata" tj.narko mafije!Moj muž je ubijen,ceo grad zna ko je,čak znaju šta su rekli dok su mu pucali u leđa,pravo u srce.A ta policija nista ne preduzima,"nemaju dokaza,nema svedoka".Ko će da posvedoči kada nesme,jer ko će da ih zaštiti,policija.I sada nam se servira ovo,i ja da verujem.Ma dajte to se neko odozgo igra sa nama,jer takav je scenario.A čovečja svest je predvidljiva,nekad dosta plitka.Ljudi nisam za vehabije,ali neverujem policiji,nisu oni tako efikasni,a za glumu bih se zapitala!?Ja se nebojim,nekrijem se iza pseudonima,muka mi je više,jer neželim da smrt mog Ciga zataškaju,NEDAM!

Veljko

pre 17 godina

Koliko se moze videti u zadnjih par meseci u N.Pazaru i okolini doslo je do otkrivanja kampova za obuku terorista i do hapsenja i sukoba sa istim.Sve ovo povlaci pitanje koliko je siroka mreza vehabija u Sandzaku,koliki je broj simpatizera,pomagaca,finansijera,i svih ostalih koji su potrebni da bi mogli da funkcionisu?Nadam se da ce poiticari shvatiti da je i Raska oblast Srbija,i da ce preventivnim radom organa bezbednosti doci do zatiranja teroristickih aktivnosti vehabija.Po pitanju bezbednosti trebalo bi uzeti primere Italije,Francuske,gde i u selima postoje kasarne karabinijera odnosno zandarmerije tako da je kontrola potpuna.U svakom slucaju pozdravljam energicnu akciju policije i nadam se da je to jasan signal teroristima da je Srbija drzava koja funkcionise!!

batman

pre 17 godina

Ja sam Bosnjak,Sandzaklija i zaista bih bio sretan da zivim u zemlji u kojoj policija uvijek obavlja efikasno svoj posao kao sto je to,nadam se,bilo u ovom slucaju!Medjutim,ostaje mi gorak osjecaj pri saznanju da ta ista policija nije ni priblizno toliko efikasna kad su u pitanju neki drugi slucajevi,kao sto je naprimjer otkrivanje i hapsenje Ratka Mladica!Sposobnih ljudi i resursa ima,ali nazalost izgleda samo od slucaja do slucaja!

marko

pre 17 godina

Moj komentar bi bio sledeci. Ovo su poslednji trzaji ekstremizma na ovim prostorima. Ljudi iz celog regiona se okrecu boljim stvarima, ovo sve treba uzeti bas ovako i ne podlegati bilo kakvoj strasti. Ekstremizmu je i paznja dovoljna.
I ne zaboravite idemo napred, nemojte da nas bilo ko zaustavlja.

raspolozen_016

pre 17 godina

Svako normalan pozdravlja akciju policije uperenu protiv kriminala i terorizma (pod uslovom da je povod za hapsenje opravdan), ali bih ja podsetio na sledecu CINJENICU:
Kada je taj isti MUP Srbije, sa nalogom za hapsenje izdatim od strane istraznog sudije, krenuo da uhapsi gradjanina Slobodana Milosevica na Dedinju, i kada su takodje pucali na policiju, isti taj MUP nije iskoristio silu poput one koja je koriscena kod pokusaja hapsenja Adema Jasarija, ili sada, kod hapsenja grupe islamskih fundamentalista.
Razmislite o tome.

Oskar

pre 17 godina

Znaci tako, kad treba da se pronadju vehabije u zabiti onda je policija super efikasna, a kad treba Mladic da se locira... onda NISTA. Onda nam je policija nesposobna.

Sandzo

pre 17 godina

Policija hapsi aktiviste "teroristicke" organizacije koja je:
ubila... koga?
srusila... sta?
podmetnula exploziv, pozar... gdje?
izdala proglas u kom ugrozava drzavni integritet i poredak... kada i gdje?
Ali, postoji istina koju ne mogu ni predstavnici vjerskih zajednica, ni organi vlasti, ni bilo koje sluzbe.. skriti.
O tome malo ko razmislja...!!!

Tale

pre 17 godina

Sad policija srbije pod izgovorom ,trazimo vehbije ,pocinje akciju protiv islama kao i amerika pod izgovorom trazi alkaidu !!
necemo daleko stici , nazalost !

Pazarac

pre 17 godina

Ovaj dogadjaj je u velikoj meri posledica drzavne politike prema Sandzaku i Islamskoj zajednici. Drzava na sve moguce nacine pokusava instalirati svoju IZ u Beogradu, a realno gledano, ta Iz Beograda nema nikakvu realnu snagu. Drzava mora biti svesna jedino u saradnji sa Islamskom zajednicom u Srbiji sa sedistem u Novom Pazaru koja ima realne kapacitete moze stanuti na kraj ovakvim ekstremnim pojavama. Mozda to drzavi i nije u interesu?

Aca

pre 17 godina

Ok. Videli smo sta se desava sa onim ko baci bombu na policajca: metak u celo.
Sta cemo sa onima koji bacaju bombe na novinare i njihovu decu, zene? Politika?

Niki

pre 17 godina

Novi Pazar se nalazi u Srbiji.MUP Srbije cuva mir i red u tom kraju. Ako neko nesto protiv drzave radi onda policija radi svoj poso.Tako da ovo sto je bilo je normalna stvar u jednoj zemlji.Tako bi radili i nemci,francuzi itd...

boro

pre 17 godina

Culi smo policiju , kazu da su oni(vehbije)teroristi i da su bacali bombe !Nazalost necemo cuti drugu stranu ! Unapred optuzeni i osudjeni , bez suda !Krece kao i na Kosovu !Nesto tu smrdi !

Dejaldinjo

pre 17 godina

Jesu li mogli da ga uhvate nekako, a da ga ne ubiju? Samo nam treba mudžahedin mučenik, koji će da regrutuje još kojeg. Onda nam informacije o bombama u vozovima neće biti smiješne.

Serial

pre 17 godina

Zakon za sve,samo to trazim.
Nije mi jasno zasto se nekim grupama ljudi dopusta mnogo vise nego ostalima.
Bio on musliman ili budista,zakon mora da vazi za sve.
Samo ja mislim da Drzava mnogo kasni u donosenju sankcija prema odredjenim grupama.To je trebalo da se uradi jos kada su napravili haos na koncertu Balkanike.

Vladimirrrrrrrrrrrrrrrr

pre 17 godina

Ljudima u Novom Pazaru zelim sa se sto pre izvuku iz ovog kosmara. Nije taj Vehabija ni musliman ni hriscanin. Njegova vera je vera u ubijanje, maltretiranje, sakacenje i pljackanje. Sve ono sto je strano svakom normalnom coveku ma kako se zvao i ma gde ziveo. Sto pre to zlo iskorenimo bice nam svima bolje.

sebilj

pre 17 godina

CUDNO,CUDNO,CUDNO??????
Bacio covek bombu iz kuce na policiju i ranio samog sebe????
Dobio pajkan prostrelnu ranu sake i zavrsio na operaciji u Beogradu pored N.Pazara,Kraljeva i Cacka?
Bacali bombe na policiju koja je opkolila kucu. Aha !!!
E sada ako se bacaju bombe,ali BOMBE, zamislite kamenjem gadjat i dosta tacno pogodit, a ne BOMBAMA i samo jedan povrijedjeni pajkan, aha znam sada zasto je u Beogradu, jer svi heroji tamo zavrsavaju.
Ovdje nesto smrdi, ovdje se granice Kosova i Sandzaka polako priblizavaju, a shodno tradiciji koja se svodi na provokciju mozda poatoji nada za novu krvavu eskalaciju sukoba, tj. agresije.

Robert

pre 17 godina

Sve mi ovo mirise na vec vidjeno (Deja vu). Ili smo mi u Matrixu ali toga jos uvek nismo svesni. Nekako slicno je pocelo i u Bosni, pa na Kosovu i sire.
Nije mi samo jasna jedna stvar.Kada ce ova nasa drzava da krene da eliminise uzroke a ne da leci posledice. Kada ce se uraditi temeljita reorganizacije korumpiranog (cast izuzecima) SUP-a u Novom Pazaru. Treba li da dodje americka DIA da krene sa rasciscavanjem najveceg tranzitnog centra droge u Evropi? Novac za finansiranje vehabija dolazi od njih kao i iz Arapskih zamalja. Da bi se neka teroristicka organizacija sprecila u vrsenju akcija, prva stvar je da im se presecu izvori finansiranja. A ne da se hvataju sitne ribe po brdima. Kada ce i ljudi na ovim prostorima da se dozovu pameti? Pa da krene da nesto radi i stvara a ne da se preganja oko sitno politickih i ostalih zivotno nebitnih interesa? Kada ce Evropa da se trgne i da shvati da slaba Evropa = jaka Amerika odnosno kriza na Evropskom tlu = slaba Evropa?

UK

pre 17 godina

Cudi me ovakva selektivna efikasnost policije. Pojedini slucajevi se rese po kratkom postupku, a oni drugi, za koje ne postoji politicka saglasnost razvlace se godinama. Sta je sa ubicama Djindjica, kao i nekoliko novinara?

Starac

pre 17 godina

Cela igra je previse providna.
Sad mozemo da biramo, pa ili cemo da dovdemo strane "strucnjake" za borbu protiv terorizma i cega sve ne jos, koji bi se onda u Srbiji zapatili na veoma dug period, ili cemo “stvar” da probamo da resimo sami, sto ce onda neko (zna se ko) da proglasi kao preteranu upotrebu sile itd. itd. - “déjà vu”. Nekoliko puta u zadnje, skoro dve decenije.
Prvi scenario dovodi Srbiju u, mi bi rekli, podredjeni polozaj, a ovde na Zapadu bi na to gledali kao na konacno svrstavanje Srbije na tu stranu. Drugi vodi u novo cepkanje i zlostavljanje Srbije, te njeno onemogucavanje da postane regionalna sila za postovanje.
Sad je tesko biti pametan sta izabrati u tenutku kada Srbijom mesetari ko i kako stigne. SM je ocigledno izabrao drugi put i sad smo tu gde smo.
Nije ovo samo pitnje vehabija i nasih organa vlasti, vec zasto su se bas sada stvari zaostrile (da li je, sa stanovista Zapada, resenje Kosovsko Metohijske krize blizu?). “Teorija zavere” postoji ili ne, kako se kome svidja, ali velike evropske sile imaju svoje vekovne ideje vodilje, te geostrateske ciljeve i one ih polako ostvaruju, a mi smo sto bi rekli fudbalskim recnikom, na pogresnoj nozi.

Evropljanin

pre 17 godina

Demokratija nije anarhija, a religijska tolerancija ne može da bude izgovor za popuštanje ljudima čija se verovanja i principi kose sa osnovnim ustavnim i civilizacijskim načelima sekularne demokratske države, a Srbija je, uprkos pojavi vehabija i stalnim pokušajima s druge strane da se pretvori u pravoslavnu džamahiriju, valjda još uvek to. Filozofska preganjanja o tome da li je u pitanju religija ili njena zloupotreba nisu bitna: ono što je važno je da se vehabijska interpretacija islama zalaže za stvari koje su isto toliko opasne i neprihvatljive za savremeno društvo kao komunističke ili fašističke ideje, te ovaj pokret, bez obzira na to da li je religiozan ili ne, treba strogo zabraniti, a njegove pripadnike ili pohapsiti i uputiti tamo gde neće ugrožavati građane i javni poredak, ili poslati u neku islamsku diktaturu poput Irana ili Saudi Arabije koja njihove ideje možda odobrava. Ovo je sekularna i demokratska Evropa, i nikakav islamski ili bilo koji drugi religijski ili politički ekstremizam i njegovi nosioci na ovom kontinentu nemaju i neće imati svoje mesto.

rock´n roll

pre 17 godina

Ovo sto se desilo u Sandzak je vise politicko nego vjersko pitanje,znaci posle Kosova je sada na redu sandzak,pa posle i Vojvodina? kamen poceo da se kotrlja niz brdo.Boze sacuvaj Srbiju bice svasta.....

Pravoslavac

pre 17 godina

Moj komentar na ovaj dogadjaj se uglavnom slaze sa iznetim do sada, a to je dacu pozdraviti svaku ovakvu akciju bilo da je to Srbin u pitanju, Bosnjak ili bilo ko drugi. Zakon mora da se zna, oruzje ne sme da se nosi, a pogotovo ne da se baca na policiju. Valjda je dosta oruzja na ovim prostorima.
Miroljubivi pozdrav Muslimanima, Bosnjacima, Srbima i uopste svim dobrim ljudima iz Novog Pazara.

CARSIJA

pre 17 godina

Kao Pazarac odrastao u carsiji mogu reci da nijedna sekta ili grupa mi ne moze oduzeti moje komsije koje mi cestitaju Bozic i Uskrs a ja njima Bajram.Pazar unistavaju ljudi koji su se doselili a ne starosedeoci.Moraju shvatiti da je Pazar-Srbija i da to postuju.Policijo,samo napred sa KAMEROM u rukama!I krenite na dilere,sve koji unistavaju Pazar!Svi znamo ko su a nista se ne radi po tom pitanju.Pozdrav svim ljudima dobre volje.

Sale

pre 17 godina

Svaki ektremizam, bilo religijski, politicki ili nacionalni treba kazniti po zakonu i suzbiti ga u korenu.
Kako ove vehabije, tako i one medjunacionalne siledzije.
Pa dosta nam je je bre ovakvih tipova u nasoj drzavi.
Samo da bih zeleo da posle ne ispadne da se ovde radi o nekom novom medjunacionalnom sukobu itd. Ove vehabije sire mrznju i opasnost su za drzavnu bezbednost.
Zajedno protiv neprijatelja Srbije i njenih stanovnika...

Stipan

pre 17 godina

ko su sad te Vehabije da tu izigravaju nesto?!
Jedno treba svakome da bude jasno: VEHABIJE NISU BOSNjACI, NISU NI MUSLIMANI i ne treba ih poistovecivati sa ljudima na Sandzaku! Oni su veoma opasna sekta koju treba zajednickim snagama u potpunosti iskoreniti!
Policija je i trebala ovako da reaguje i ne treba sad tu ubacivati i Mladica kao sto je neko rekao. Ovo je skroz druga prica.
Medjutim, najveci problem je sto se ovakvi ajd' nazovi separatisticki ispadi sire kao kuga i treba sto pre reagovati.
Pozdrav iz SU!

marko

pre 17 godina

kako uporedjujete hapsenje Vehabija sa Ratkom Mladicem? razmislite koliko ljudi u Srbiji stoji iza njih a koliko iza Ratka? po toj racunici ako je za Vehabije trebalo mesec dana koliko ima od otkrivanja onih "kampova", za Ratka ce trebati 50 godina.

KUBA-ROZAJE

pre 17 godina

Nemam pojma sta se desava sa tim ljudima...
Jesam musliman i vjerujem u istog boga kao i oni ali nemam pojma sta oni traze sa tim sto su zapoceli....
Zar se ne mogu okrenuti svojim putem i poslom...
Dosta nam je bilo ratova i ubijanja doslo vreme da se zivi normalan zivot...
POZDRAV IZ ROZAJA...

Esad Sjenica

pre 17 godina

Ja stvarno osuđujem ovo što se desilo, i nemam komentara na to. Ali mi jako smeta odnos ove države prema Sandzaku. Kao da mi nismo deo ove države, kada treba nešto da se pomogne,a tu smo da plaćamo porez kao i svi. U Sjenici 2 god. ne radi bioskop jer je pao krov, Dom kulture je započet pre 20. godina i nikad završen, putevi su nam ja mislim najgori u Srbiji, pa naravno da nas izbegavaju investicije, i da se loše živi. Kako da stanovnici ovog regiona poštuju državu u kojoj žive, kad nam je ona maćeha a ne majka.

isa

pre 17 godina

Ovo mirise na velike probleme u Sandzaku ali i u Beogradu.Bojim se da cemo morati uskoro da izbegavamo javna mesta..nadam se da ce razum pobediti.kao i biznis..

albanac

pre 17 godina

slazem se da nemaju mesta oni kojiu hoce da stvaraju haos, ali ne slazem se stim da taj covek je bio u zatvoru i pobegao misteriozno iz zatvora!!!! Nemoj se Srbijo igrati vatre , zasto ste ga pustili i zasto ste ga preradili za vase interese?Slaba igra. nadam se da NP narod i okolina nece imati stete posle ovoga, jer veoma sam ubedjen da je ovo igra Srpske Vlade.
Terorizam u Blakanu je prociscen prije 1.5 god. to za sigruno znamo.

Aleksandar

pre 17 godina

Pa ljudi zar nam nije dosta ubijanja zar ne možemo da se okrenemo nekom normalnom životu i radu i da se ne delimo na Srbe i Muslimane već na ljude i neljude ,radnike i neradnike dosta je patnje i srpskim i muslimanskim majkama daj dozovimo se pameti, pozdrav za sve ljude dobre volje.

mirsad

pre 17 godina

Sada ce Kostunica da jos vise zategne oko ministarstva policije. Naravno da nam ostane Jocic koji maestralno suzbija "terorizam" (naravno Bosnjacki). Ove vehabije je trebalo davno hapsiti zbog izgreda po gradu ali sam ubedjen da su oni zloupotrebljeni u politicku svrhu. Oni su neuki i lako je bilo pustit glavnog pa ga posle pratiti i na kraju maestralno obaviti napad. Vreme ce pokazati sta je Srbija radila na Kosovu i sta sad radi u Sandzaku.

sead

pre 17 godina

Vreme je bilo da vlada reaguje.
To govorim u ime svih muslimana Sandzaka i ako za to adekvantan nisam,mada to samo smem pisati jer nisam u srbiji, inace bi mi nocas dosle uzrujani vehabije u posetu kao i mnogim do sad. Jos nije kasno. Ovo je prvi put posle dosta dosta godina da ja kao musliman podrzavam akcije policije. al' pomoc nam je u istini potrebna.

Sone

pre 17 godina

Eeeee ljudi moji. Kada ćemo se, napokon, okrenuti pravim problemima? Kao npr. globalnom zagrijavanju. Za 20 godina (a možda i prije), terorizam uzrokovan manjkom vode i viškom bolesti jednako će pogoditi i vehabije i policiju i resto nas. I to pravo u čelo.

Milan

pre 17 godina

Religija je u ovom slucaju nebitna. Napad na policiju ili bilo kakav vandalizam prema ljudima ili tudjim vlasnistvom je neprihvatljiv. Policija je odreagovala u mom slucaju mozda isuvise blago. Ali je vazno da je glavni terorista ubijen a da su ostali iza resetaka. Nadam se da ce tuzilastvo i sudstvo da reaguju brzo da se ovi maloumnici ne bi nasli opet na ulici. Dobro je i to sto su svi svetski mediji izvestili da se radi o teroristima i sto su pricu preneli (i domaci i strani) skoro identicno.

R3GA

pre 17 godina

-pre svega dobro je sto nije nanesena teza povreda samom drustvu i okolini koja posmatra.
-ovo sto se dogodilo je samo izraz onog sto su ti "likovi" trazili,u islamu se to lako sazna i ocrni se kao crna tacka na belome papiru,a takvi su vec postali prosuto mastilo.
-bitno je da ljudi koji ne poznaju takve stvari ne pomisle da su "vehabije" svi oni koji poseduju brade ili nesto od obelezja islam.Islam je ono sto je u srcu i uostalom svako ima pravo regilijskog ispovedanja.
-prema tome neka se svako zapita i nek` malo izuci osnovne stvari o islamu da bi mogao komentarisati takve ekcese,a u suprotnom moze biti nezeljenih komentara!!
-BITNO JE DA SE ZAPAMTI da pazar nema samo problema takve prirode.. dobro bi bilo da se pokupe i kore od ljudi koji rade u "belim mantilima" sa namjerom da "operisu" svakog zdravog coveka..
Novi Pazar nikada nije bio grad ovakvih previranja.. Uz Bozju pomoc vratice se na "starim" noga koje ne klecaju!!

peacemaker

pre 17 godina

Na stranu sve sto se tamo desilo, ukoliko zandarmerija nije snimala cijelu akciju, nikada niko nece moci sa sigurnoscu da zna kako se sve odigralo. Ukoliko nisu snimali, onda stvarno neka se ubiju, kad vec nista nisu naucili iz "kosovske lekcije" i onda su i zasluzili da sve eventualne manipulacije ovim dogadjajem. Medjutim, ono sto zelim reci jeste da se zasita nadam da ce barem neko dobro izaci iz svega ovoga, a to je da se konacno malo paznje posveti Raskoj/Sandzaku. kao npr, da se malo unaprijedi infrastruktura na tom podrucju, da bi barem, ako nista drugo, bilo ELEMENTARNO DOSTUPNO. Naime, kad krenete od Pozege, preko Arilja i Ivanjice, zavrsite u slipom crijevu, jer taj put fakticki ne vodi nigdje. Tamo je potrebna veza sa CG, Bijelim Poljem i Beranama, tako da konacno i tu dodje do neke mentalne/psiholoske/duhovne "promaje". Veljo brate, pomazi...salim se, ali drzava Srbija zaista mora staviti to podrucje u sami vrh prioriteta. Jeste da su guzve po BG strasne, ali ovdje, kao sto svi vidite - ljudi ginu!!

NP Bissa

pre 17 godina

Dobar potez drzavnih organa ali treba otkriti ko stoji iza svih desavanja u nasem gradu.Licno sam zabrinuta za svoju bezbednost i bezbednost moje porodice.

Dojčilo

pre 17 godina

vojno-politički komentatori su jasno iznosili stavove po kojima će se posle otimačine Kosova otvoriti novo žarište u Sandžaku /ili Raškoj, kako god želite/. Brojne demokrate a naročito ovi što se nazivaju pripadnicima nevladinih organizacija su ismejavali te ljude

Tale

pre 17 godina

Sad policija srbije pod izgovorom ,trazimo vehbije ,pocinje akciju protiv islama kao i amerika pod izgovorom trazi alkaidu !!
necemo daleko stici , nazalost !

Pazarac

pre 17 godina

Ovaj dogadjaj je u velikoj meri posledica drzavne politike prema Sandzaku i Islamskoj zajednici. Drzava na sve moguce nacine pokusava instalirati svoju IZ u Beogradu, a realno gledano, ta Iz Beograda nema nikakvu realnu snagu. Drzava mora biti svesna jedino u saradnji sa Islamskom zajednicom u Srbiji sa sedistem u Novom Pazaru koja ima realne kapacitete moze stanuti na kraj ovakvim ekstremnim pojavama. Mozda to drzavi i nije u interesu?

raspolozen_016

pre 17 godina

Svako normalan pozdravlja akciju policije uperenu protiv kriminala i terorizma (pod uslovom da je povod za hapsenje opravdan), ali bih ja podsetio na sledecu CINJENICU:
Kada je taj isti MUP Srbije, sa nalogom za hapsenje izdatim od strane istraznog sudije, krenuo da uhapsi gradjanina Slobodana Milosevica na Dedinju, i kada su takodje pucali na policiju, isti taj MUP nije iskoristio silu poput one koja je koriscena kod pokusaja hapsenja Adema Jasarija, ili sada, kod hapsenja grupe islamskih fundamentalista.
Razmislite o tome.

Sandzo

pre 17 godina

Policija hapsi aktiviste "teroristicke" organizacije koja je:
ubila... koga?
srusila... sta?
podmetnula exploziv, pozar... gdje?
izdala proglas u kom ugrozava drzavni integritet i poredak... kada i gdje?
Ali, postoji istina koju ne mogu ni predstavnici vjerskih zajednica, ni organi vlasti, ni bilo koje sluzbe.. skriti.
O tome malo ko razmislja...!!!

boro

pre 17 godina

Culi smo policiju , kazu da su oni(vehbije)teroristi i da su bacali bombe !Nazalost necemo cuti drugu stranu ! Unapred optuzeni i osudjeni , bez suda !Krece kao i na Kosovu !Nesto tu smrdi !

Mico

pre 17 godina

Samo da opet ne bude da policija Srbije krši ljudska i manjinska prava i da to ne bude povod za neko novo bombardovanje Srbije i otimanje Raške oblasti.

batman

pre 17 godina

Ja sam Bosnjak,Sandzaklija i zaista bih bio sretan da zivim u zemlji u kojoj policija uvijek obavlja efikasno svoj posao kao sto je to,nadam se,bilo u ovom slucaju!Medjutim,ostaje mi gorak osjecaj pri saznanju da ta ista policija nije ni priblizno toliko efikasna kad su u pitanju neki drugi slucajevi,kao sto je naprimjer otkrivanje i hapsenje Ratka Mladica!Sposobnih ljudi i resursa ima,ali nazalost izgleda samo od slucaja do slucaja!

sebilj

pre 17 godina

CUDNO,CUDNO,CUDNO??????
Bacio covek bombu iz kuce na policiju i ranio samog sebe????
Dobio pajkan prostrelnu ranu sake i zavrsio na operaciji u Beogradu pored N.Pazara,Kraljeva i Cacka?
Bacali bombe na policiju koja je opkolila kucu. Aha !!!
E sada ako se bacaju bombe,ali BOMBE, zamislite kamenjem gadjat i dosta tacno pogodit, a ne BOMBAMA i samo jedan povrijedjeni pajkan, aha znam sada zasto je u Beogradu, jer svi heroji tamo zavrsavaju.
Ovdje nesto smrdi, ovdje se granice Kosova i Sandzaka polako priblizavaju, a shodno tradiciji koja se svodi na provokciju mozda poatoji nada za novu krvavu eskalaciju sukoba, tj. agresije.

Oskar

pre 17 godina

Znaci tako, kad treba da se pronadju vehabije u zabiti onda je policija super efikasna, a kad treba Mladic da se locira... onda NISTA. Onda nam je policija nesposobna.

milos

pre 17 godina

Bacaju bombu na policiju!?Pa u bilo kojoj iole civilizovanoj zemlji bi takvu grupu ljudi unistili svim snagama vojske,policije...u sto kracem roku kako se takva bolest ne bi rasirila i ugrozila bezbednost jedne zemlje.

Dejaldinjo

pre 17 godina

Jesu li mogli da ga uhvate nekako, a da ga ne ubiju? Samo nam treba mudžahedin mučenik, koji će da regrutuje još kojeg. Onda nam informacije o bombama u vozovima neće biti smiješne.

Vuk zemunski

pre 17 godina

Ništa nama ne smetaju braća iz Raške - Sandžaka, kako god da ga nazovemo. Ali ovi bombe bacaju!!!! Jesu li pitali da li je neko od policajaca možda musliman, pre nego što su bacili bombe? Nisu. Da li su zaslužili da budu zaustavljeni metkom? Jesu. Da li je bitno koje su nacije i vere? Apsolutno ne! I da su Srbi po stotinu puta, ko na policiju baca bombe, biće mu vraćeno istom merom.

Ponavlja se priča sa Kosmeta, iz Bosne, Hrvatske, Slovenije.... Prvo napadnemo regularnu policiju (ili vojsku), a onda pričamo o kršenju ljudskih prava, samoopredeljenju, internacionalizaciji.... Da li je neko možda gledao "Wako action" sinoć na Diskaveriju? Jel video kako se radi sa ljudima koji pucaju na policiju iz automatskog oružja? Kad se već toliko "divimo" Amerikancima, zašto od njih ne preuzeti i metode? Ili je likvidacija terorista dozvoljena samo njima?

pomalo lud i pomalo zbunjen al' o'so iz zemlje

pre 17 godina

Zar je neko sumnjao da ce biti drugacije? Prvo pronalazenje teroristickog (ratnog) materijala, hapsenje ljudi osumnjicenih za to, pa onda dolazak nekog "zabrinutog za desavanja u Srbiji" sa strane, u ovom slucaju amerikanaca (pronadjite u arhivi prethodna desavanja vezana za vehabije u NP) pa onda otvoreni sukob sa policijom, poginuli, ranjeni... a za dalje... a za dalje pogledajte arhivu vijesti na bilo kom sajtu (zavisi kakvu vrstu odnosa novinara zelite prema vijestim) vezanu za desavanja u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni a pogotovo na Kosovu i Metohiji i na jugu Srbije, a mozete slobodno da pogledate i arhivu vijesti za dogadjaje u Makedoniji. Slucajnost!? Teorija zavjere!? e, pa i to zavisi kako od citaoca tako i od novinara koji plasiraju te vijesti.

Ocekuje se saopstenje vlade, "vjerske" zajednice kojoj pripadaju "teroristi" (ovo pod navodnicima jer znamo da neko ko prvo bude proglasen teroristom ili paravojnom formacijom veoma brzo "dekretom" biva proglasen "oslobodiocem" i "zastitnikom" prava svih gradjana, pa da ne trcim "ko zdrebe pred rudu" jer me mozda poslije proglase za nekoga ko raspiruje medjunacionalne sukobe), NVO i naravno "zabrinute" svjetske javnosti jer ovaj dogadjaj ima krucijalni uticaj na mogucu pojavu destabilizacije u regionu i sire...

BOKI

pre 17 godina

Kao gradjanin Srbije, pozdravljam svaku akciju drzave i policije usmerenu protiv terorizma, separatizma i kriminala.

Samo napred, samo da posle ne bude da su pohvatane sitne ribe, a velike i dalje slobodno setaju Novim Pazarom i prodaju "belo".

Miroslav

pre 17 godina

Ako je tacno da su se odupirali hapsenju, da su na policiju bacali bombe, onda je primena sile potpuno opravdana. Ko su ti ljudi koji se od hapsenja brane tako sto bacaju bombe? Posteni i nevini sigurno nisu.

albanac

pre 17 godina

slazem se da nemaju mesta oni kojiu hoce da stvaraju haos, ali ne slazem se stim da taj covek je bio u zatvoru i pobegao misteriozno iz zatvora!!!! Nemoj se Srbijo igrati vatre , zasto ste ga pustili i zasto ste ga preradili za vase interese?Slaba igra. nadam se da NP narod i okolina nece imati stete posle ovoga, jer veoma sam ubedjen da je ovo igra Srpske Vlade.
Terorizam u Blakanu je prociscen prije 1.5 god. to za sigruno znamo.

Dusko

pre 17 godina

Je li se mozete setiti sta je govorio general Momir Stojanovic, nacelnik vojne kontaobavestajne sluzbe, pre vise od 2 godine!? Vrlo precizno je izneo podatke koje je njegova sluzba prikupila o postojanju vehabija.Tada su nsvi dezurni demokrate i tzv nevladine organizacije graknule da Momir Stojanovic raspiruje medjunacionalne tenzije i da je pripadnik Milosevicevih snaga.Evo sad!!! Izvinite se coveku.

novi pazar

pre 17 godina

jutros sam čuo za tu informaciju, ali ne iz medija nego od komšija ljudi u blizini te kuće gdje su pohapšeni....ljudi već duže vrijeme žive u strahu da će se ovo dogoditi, i upravo se i desilo....akcija je trebala još ranije da bude, pa bi možda bili i izbegnuti gubici....trabalo ih je davno sve pohapsiti, oni ne trebaju nama...ja sam bosnjak, musliman...a vehabije nisu ni jedno ni drugo....-bošnjaci nisu zato što to nije naša tradicija, mi oduvijek živimo u dobrosusjedskim odnosima,...-muslimani nisu jer ovo nije islam koji ja učim, koji uči 99% muslimanskog stanovništva u sandžaku...

Aca

pre 17 godina

Ok. Videli smo sta se desava sa onim ko baci bombu na policajca: metak u celo.
Sta cemo sa onima koji bacaju bombe na novinare i njihovu decu, zene? Politika?

Starac

pre 17 godina

Cela igra je previse providna.
Sad mozemo da biramo, pa ili cemo da dovdemo strane "strucnjake" za borbu protiv terorizma i cega sve ne jos, koji bi se onda u Srbiji zapatili na veoma dug period, ili cemo “stvar” da probamo da resimo sami, sto ce onda neko (zna se ko) da proglasi kao preteranu upotrebu sile itd. itd. - “déjà vu”. Nekoliko puta u zadnje, skoro dve decenije.
Prvi scenario dovodi Srbiju u, mi bi rekli, podredjeni polozaj, a ovde na Zapadu bi na to gledali kao na konacno svrstavanje Srbije na tu stranu. Drugi vodi u novo cepkanje i zlostavljanje Srbije, te njeno onemogucavanje da postane regionalna sila za postovanje.
Sad je tesko biti pametan sta izabrati u tenutku kada Srbijom mesetari ko i kako stigne. SM je ocigledno izabrao drugi put i sad smo tu gde smo.
Nije ovo samo pitnje vehabija i nasih organa vlasti, vec zasto su se bas sada stvari zaostrile (da li je, sa stanovista Zapada, resenje Kosovsko Metohijske krize blizu?). “Teorija zavere” postoji ili ne, kako se kome svidja, ali velike evropske sile imaju svoje vekovne ideje vodilje, te geostrateske ciljeve i one ih polako ostvaruju, a mi smo sto bi rekli fudbalskim recnikom, na pogresnoj nozi.

Ivan P., Beograd

pre 17 godina

Mene ovo neviđeno podseća na 1997 i početke OVK. Daj Bože da nije tako!
Braćo Muslimani i Srbi uzmimo se u pamet, ne dajte da ponovo krenemo stranputicom stradanja i pakla.
Vlada Srbije treba da se, veoma hitno i veoma ozbiljno, posveti ovom problemu. Ali to ne treba da čini samo tako što će poslati SAJovce dole, već što će uložiti novac u tamošnje puteve i infrastrukturu i pokušati da privuče investitore u region. To je jedini pravi put.
Ovako osiromašeni Bošnjaci će neminovno biti prepušteni na milost i nemilost Novopazarskih narko dilera i ekstremista raznih vrsta. NOVAC I OBRAZOVANJE U NOVI PAZAR ŠTO PRE ILI ĆEMO DOLE SLATI POLICIJU, kao što smo radili sa Kosovom. A zna se kako se završila naša politika na Kosovu...

UK

pre 17 godina

Cudi me ovakva selektivna efikasnost policije. Pojedini slucajevi se rese po kratkom postupku, a oni drugi, za koje ne postoji politicka saglasnost razvlace se godinama. Sta je sa ubicama Djindjica, kao i nekoliko novinara?

Muslim N.P.

pre 17 godina

Ubijen je NAJGORI od njih! Bio je poznat po svom bolesnom razmisljanju i druge je podsticao na nasilje. Ni jedan od ostalih vehabija nije toliko agresivan kao sto je bio Ismail. On definitivno nije bio "sitna riba"! A bas sam se cudio zasto on nije uhapsen sa onom cetvoricom... Mislim da ce se stvari sada malo ohladiti. Nadam se... Verujte mi, bio je najgori, zarazen kugom terorizma a svoje postupke je opravdavao islamom. Mi muslimani se odricemo i njega i njegovih postupaka! Pozdrav za sve miroljubive ljude.

sasa

pre 17 godina

Nadam se samo da nasa policija kao i vecina policija sveta prilikom ovakvih akcija sve to lepo snima da bi mogla u slucaju da ih neko optuzi za prekomernu primenu sile tim snimkom da demantuje.

rock´n roll

pre 17 godina

Ovo sto se desilo u Sandzak je vise politicko nego vjersko pitanje,znaci posle Kosova je sada na redu sandzak,pa posle i Vojvodina? kamen poceo da se kotrlja niz brdo.Boze sacuvaj Srbiju bice svasta.....

Veljko

pre 17 godina

Koliko se moze videti u zadnjih par meseci u N.Pazaru i okolini doslo je do otkrivanja kampova za obuku terorista i do hapsenja i sukoba sa istim.Sve ovo povlaci pitanje koliko je siroka mreza vehabija u Sandzaku,koliki je broj simpatizera,pomagaca,finansijera,i svih ostalih koji su potrebni da bi mogli da funkcionisu?Nadam se da ce poiticari shvatiti da je i Raska oblast Srbija,i da ce preventivnim radom organa bezbednosti doci do zatiranja teroristickih aktivnosti vehabija.Po pitanju bezbednosti trebalo bi uzeti primere Italije,Francuske,gde i u selima postoje kasarne karabinijera odnosno zandarmerije tako da je kontrola potpuna.U svakom slucaju pozdravljam energicnu akciju policije i nadam se da je to jasan signal teroristima da je Srbija drzava koja funkcionise!!

Banat

pre 17 godina

Uz Zandarmeriju poslati i ekipu sa kamerama. Svaki sekund akcije snimati. Drzati konferencije za stampu svakih par sati. Rasturiti ove likove hirurskim akcijama, a tenkove ostaviti u garazi.

Kad se smiri stanje, staviti Rasku oblast na prvo mesto za ulaganje u obrazovanje i svako drugo osposobljavanje stanovnistva za rad. Investitorima davati povlastice ako tamo zele da ulazu i stvoriti uslove gde ce svi, bez obzira na veru, stati u odbranu zajednickih interesa - a to su mir, red, rad i normalan zivot.

Ljudima se mora pruziti alternativa jer neimastina i siromastvo su najpogodnije tlo za ekstremizam.

Hadziavdic Azemina-Aza

pre 17 godina

Znamo samo ono što SUP želi da znamo,šta nam je rečeno i prikazano,to čujemo i vidimo.Zašto ekipa nema prilaza licu mesta?Razmišljajte?Neprihvatajte zdravo za gotovo!Nedajte da nas zavade,to nisu uspeli svo vreme cepanja države,nedajmo ni sada.Mi,muslimani i srbi živimo u slozi,zašto bi sada bilo drugačije,ovo je stvar politike,a ne nas.SUP u Novom Pazaru je korumpirana ustanova,otkud to da znaju gde se krije taj čovek?Na svako drugo pitanje oni naravno nemaju odgovora,a sad efikasnost na nivou.To su sluge lokalnih "fabrikanata" tj.narko mafije!Moj muž je ubijen,ceo grad zna ko je,čak znaju šta su rekli dok su mu pucali u leđa,pravo u srce.A ta policija nista ne preduzima,"nemaju dokaza,nema svedoka".Ko će da posvedoči kada nesme,jer ko će da ih zaštiti,policija.I sada nam se servira ovo,i ja da verujem.Ma dajte to se neko odozgo igra sa nama,jer takav je scenario.A čovečja svest je predvidljiva,nekad dosta plitka.Ljudi nisam za vehabije,ali neverujem policiji,nisu oni tako efikasni,a za glumu bih se zapitala!?Ja se nebojim,nekrijem se iza pseudonima,muka mi je više,jer neželim da smrt mog Ciga zataškaju,NEDAM!

Nindza

pre 17 godina

Krajnje je vreme da policija napravi dobar plan za sprecavanje svih vrsta ekstremizama u Srbiji time sto ce precizno locirati krivce (da se ne ponovi greska kao na Kosovu gde su umesto obucenih antiteroristickih timova poslati tenkovi i mladici od 18 god.!?). I sto je najvaznije, redovno obavestavati i traziti savete od MZ, i time spreciti nas standardni autizam i ponovno stvaranje loseg imidza Srbije, u situacijama gde smo "u pravu". Naravno, ovo ne bi trebalo da se odnosi samo na vehabije, vec na sve vrste ekstemizama. Ovde je dugo bila praksa da se "zmuri" pred problemom, dok problem zaista ne eskalira u sukob izmedju etnickih grupa, zato sto nigde nema organa reda da napravi RED.

marko

pre 17 godina

kako uporedjujete hapsenje Vehabija sa Ratkom Mladicem? razmislite koliko ljudi u Srbiji stoji iza njih a koliko iza Ratka? po toj racunici ako je za Vehabije trebalo mesec dana koliko ima od otkrivanja onih "kampova", za Ratka ce trebati 50 godina.

mirsad

pre 17 godina

Sada ce Kostunica da jos vise zategne oko ministarstva policije. Naravno da nam ostane Jocic koji maestralno suzbija "terorizam" (naravno Bosnjacki). Ove vehabije je trebalo davno hapsiti zbog izgreda po gradu ali sam ubedjen da su oni zloupotrebljeni u politicku svrhu. Oni su neuki i lako je bilo pustit glavnog pa ga posle pratiti i na kraju maestralno obaviti napad. Vreme ce pokazati sta je Srbija radila na Kosovu i sta sad radi u Sandzaku.

marko

pre 17 godina

Moj komentar bi bio sledeci. Ovo su poslednji trzaji ekstremizma na ovim prostorima. Ljudi iz celog regiona se okrecu boljim stvarima, ovo sve treba uzeti bas ovako i ne podlegati bilo kakvoj strasti. Ekstremizmu je i paznja dovoljna.
I ne zaboravite idemo napred, nemojte da nas bilo ko zaustavlja.

Niki

pre 17 godina

Novi Pazar se nalazi u Srbiji.MUP Srbije cuva mir i red u tom kraju. Ako neko nesto protiv drzave radi onda policija radi svoj poso.Tako da ovo sto je bilo je normalna stvar u jednoj zemlji.Tako bi radili i nemci,francuzi itd...

Serial

pre 17 godina

Zakon za sve,samo to trazim.
Nije mi jasno zasto se nekim grupama ljudi dopusta mnogo vise nego ostalima.
Bio on musliman ili budista,zakon mora da vazi za sve.
Samo ja mislim da Drzava mnogo kasni u donosenju sankcija prema odredjenim grupama.To je trebalo da se uradi jos kada su napravili haos na koncertu Balkanike.

Evropljanin

pre 17 godina

Demokratija nije anarhija, a religijska tolerancija ne može da bude izgovor za popuštanje ljudima čija se verovanja i principi kose sa osnovnim ustavnim i civilizacijskim načelima sekularne demokratske države, a Srbija je, uprkos pojavi vehabija i stalnim pokušajima s druge strane da se pretvori u pravoslavnu džamahiriju, valjda još uvek to. Filozofska preganjanja o tome da li je u pitanju religija ili njena zloupotreba nisu bitna: ono što je važno je da se vehabijska interpretacija islama zalaže za stvari koje su isto toliko opasne i neprihvatljive za savremeno društvo kao komunističke ili fašističke ideje, te ovaj pokret, bez obzira na to da li je religiozan ili ne, treba strogo zabraniti, a njegove pripadnike ili pohapsiti i uputiti tamo gde neće ugrožavati građane i javni poredak, ili poslati u neku islamsku diktaturu poput Irana ili Saudi Arabije koja njihove ideje možda odobrava. Ovo je sekularna i demokratska Evropa, i nikakav islamski ili bilo koji drugi religijski ili politički ekstremizam i njegovi nosioci na ovom kontinentu nemaju i neće imati svoje mesto.

isa

pre 17 godina

Ovo mirise na velike probleme u Sandzaku ali i u Beogradu.Bojim se da cemo morati uskoro da izbegavamo javna mesta..nadam se da ce razum pobediti.kao i biznis..

Sale

pre 17 godina

Svaki ektremizam, bilo religijski, politicki ili nacionalni treba kazniti po zakonu i suzbiti ga u korenu.
Kako ove vehabije, tako i one medjunacionalne siledzije.
Pa dosta nam je je bre ovakvih tipova u nasoj drzavi.
Samo da bih zeleo da posle ne ispadne da se ovde radi o nekom novom medjunacionalnom sukobu itd. Ove vehabije sire mrznju i opasnost su za drzavnu bezbednost.
Zajedno protiv neprijatelja Srbije i njenih stanovnika...

Robert

pre 17 godina

Sve mi ovo mirise na vec vidjeno (Deja vu). Ili smo mi u Matrixu ali toga jos uvek nismo svesni. Nekako slicno je pocelo i u Bosni, pa na Kosovu i sire.
Nije mi samo jasna jedna stvar.Kada ce ova nasa drzava da krene da eliminise uzroke a ne da leci posledice. Kada ce se uraditi temeljita reorganizacije korumpiranog (cast izuzecima) SUP-a u Novom Pazaru. Treba li da dodje americka DIA da krene sa rasciscavanjem najveceg tranzitnog centra droge u Evropi? Novac za finansiranje vehabija dolazi od njih kao i iz Arapskih zamalja. Da bi se neka teroristicka organizacija sprecila u vrsenju akcija, prva stvar je da im se presecu izvori finansiranja. A ne da se hvataju sitne ribe po brdima. Kada ce i ljudi na ovim prostorima da se dozovu pameti? Pa da krene da nesto radi i stvara a ne da se preganja oko sitno politickih i ostalih zivotno nebitnih interesa? Kada ce Evropa da se trgne i da shvati da slaba Evropa = jaka Amerika odnosno kriza na Evropskom tlu = slaba Evropa?

Aleksandar

pre 17 godina

Pa ljudi zar nam nije dosta ubijanja zar ne možemo da se okrenemo nekom normalnom životu i radu i da se ne delimo na Srbe i Muslimane već na ljude i neljude ,radnike i neradnike dosta je patnje i srpskim i muslimanskim majkama daj dozovimo se pameti, pozdrav za sve ljude dobre volje.

Vladimirrrrrrrrrrrrrrrr

pre 17 godina

Ljudima u Novom Pazaru zelim sa se sto pre izvuku iz ovog kosmara. Nije taj Vehabija ni musliman ni hriscanin. Njegova vera je vera u ubijanje, maltretiranje, sakacenje i pljackanje. Sve ono sto je strano svakom normalnom coveku ma kako se zvao i ma gde ziveo. Sto pre to zlo iskorenimo bice nam svima bolje.

Stipan

pre 17 godina

ko su sad te Vehabije da tu izigravaju nesto?!
Jedno treba svakome da bude jasno: VEHABIJE NISU BOSNjACI, NISU NI MUSLIMANI i ne treba ih poistovecivati sa ljudima na Sandzaku! Oni su veoma opasna sekta koju treba zajednickim snagama u potpunosti iskoreniti!
Policija je i trebala ovako da reaguje i ne treba sad tu ubacivati i Mladica kao sto je neko rekao. Ovo je skroz druga prica.
Medjutim, najveci problem je sto se ovakvi ajd' nazovi separatisticki ispadi sire kao kuga i treba sto pre reagovati.
Pozdrav iz SU!

peacemaker

pre 17 godina

Na stranu sve sto se tamo desilo, ukoliko zandarmerija nije snimala cijelu akciju, nikada niko nece moci sa sigurnoscu da zna kako se sve odigralo. Ukoliko nisu snimali, onda stvarno neka se ubiju, kad vec nista nisu naucili iz "kosovske lekcije" i onda su i zasluzili da sve eventualne manipulacije ovim dogadjajem. Medjutim, ono sto zelim reci jeste da se zasita nadam da ce barem neko dobro izaci iz svega ovoga, a to je da se konacno malo paznje posveti Raskoj/Sandzaku. kao npr, da se malo unaprijedi infrastruktura na tom podrucju, da bi barem, ako nista drugo, bilo ELEMENTARNO DOSTUPNO. Naime, kad krenete od Pozege, preko Arilja i Ivanjice, zavrsite u slipom crijevu, jer taj put fakticki ne vodi nigdje. Tamo je potrebna veza sa CG, Bijelim Poljem i Beranama, tako da konacno i tu dodje do neke mentalne/psiholoske/duhovne "promaje". Veljo brate, pomazi...salim se, ali drzava Srbija zaista mora staviti to podrucje u sami vrh prioriteta. Jeste da su guzve po BG strasne, ali ovdje, kao sto svi vidite - ljudi ginu!!

Vladimir

pre 17 godina

Ovo su Muslimanski "skorpioni"!I svakako ih ne treba poistovecivati sa vecinom ljudi koja zivi u Novom Pazaru,a koja je lojalna i miroljubiva.U vojsci,i na fakultetu sam stekao prijatelje iz Tutina,Sjenice i Prijepolja.Njima nije smetalo to sto ja svake godine idem na Ravnu Goru,a meni nije smetalo sto su oni "klanjali"(cak sam im cuvao "strazu" u vojsci dok su se molili).Volim ih kao Bracu,i jos uvek smo u kontaktu.Pamticu zauvek ukus "mantija",pite sa zeljem i gurabija koje su donosili za vreme odsustva.
Voleo bih da jednom ljudi na ovim prostorima pocnu da cene ljudske postupke,a ne ko su i odakle su!!!POZDRAV...

Milan

pre 17 godina

Religija je u ovom slucaju nebitna. Napad na policiju ili bilo kakav vandalizam prema ljudima ili tudjim vlasnistvom je neprihvatljiv. Policija je odreagovala u mom slucaju mozda isuvise blago. Ali je vazno da je glavni terorista ubijen a da su ostali iza resetaka. Nadam se da ce tuzilastvo i sudstvo da reaguju brzo da se ovi maloumnici ne bi nasli opet na ulici. Dobro je i to sto su svi svetski mediji izvestili da se radi o teroristima i sto su pricu preneli (i domaci i strani) skoro identicno.

CARSIJA

pre 17 godina

Kao Pazarac odrastao u carsiji mogu reci da nijedna sekta ili grupa mi ne moze oduzeti moje komsije koje mi cestitaju Bozic i Uskrs a ja njima Bajram.Pazar unistavaju ljudi koji su se doselili a ne starosedeoci.Moraju shvatiti da je Pazar-Srbija i da to postuju.Policijo,samo napred sa KAMEROM u rukama!I krenite na dilere,sve koji unistavaju Pazar!Svi znamo ko su a nista se ne radi po tom pitanju.Pozdrav svim ljudima dobre volje.

Esad Sjenica

pre 17 godina

Ja stvarno osuđujem ovo što se desilo, i nemam komentara na to. Ali mi jako smeta odnos ove države prema Sandzaku. Kao da mi nismo deo ove države, kada treba nešto da se pomogne,a tu smo da plaćamo porez kao i svi. U Sjenici 2 god. ne radi bioskop jer je pao krov, Dom kulture je započet pre 20. godina i nikad završen, putevi su nam ja mislim najgori u Srbiji, pa naravno da nas izbegavaju investicije, i da se loše živi. Kako da stanovnici ovog regiona poštuju državu u kojoj žive, kad nam je ona maćeha a ne majka.

sead

pre 17 godina

Vreme je bilo da vlada reaguje.
To govorim u ime svih muslimana Sandzaka i ako za to adekvantan nisam,mada to samo smem pisati jer nisam u srbiji, inace bi mi nocas dosle uzrujani vehabije u posetu kao i mnogim do sad. Jos nije kasno. Ovo je prvi put posle dosta dosta godina da ja kao musliman podrzavam akcije policije. al' pomoc nam je u istini potrebna.

Pravoslavac

pre 17 godina

Moj komentar na ovaj dogadjaj se uglavnom slaze sa iznetim do sada, a to je dacu pozdraviti svaku ovakvu akciju bilo da je to Srbin u pitanju, Bosnjak ili bilo ko drugi. Zakon mora da se zna, oruzje ne sme da se nosi, a pogotovo ne da se baca na policiju. Valjda je dosta oruzja na ovim prostorima.
Miroljubivi pozdrav Muslimanima, Bosnjacima, Srbima i uopste svim dobrim ljudima iz Novog Pazara.

Sone

pre 17 godina

Eeeee ljudi moji. Kada ćemo se, napokon, okrenuti pravim problemima? Kao npr. globalnom zagrijavanju. Za 20 godina (a možda i prije), terorizam uzrokovan manjkom vode i viškom bolesti jednako će pogoditi i vehabije i policiju i resto nas. I to pravo u čelo.

NP Bissa

pre 17 godina

Dobar potez drzavnih organa ali treba otkriti ko stoji iza svih desavanja u nasem gradu.Licno sam zabrinuta za svoju bezbednost i bezbednost moje porodice.

KUBA-ROZAJE

pre 17 godina

Nemam pojma sta se desava sa tim ljudima...
Jesam musliman i vjerujem u istog boga kao i oni ali nemam pojma sta oni traze sa tim sto su zapoceli....
Zar se ne mogu okrenuti svojim putem i poslom...
Dosta nam je bilo ratova i ubijanja doslo vreme da se zivi normalan zivot...
POZDRAV IZ ROZAJA...

R3GA

pre 17 godina

-pre svega dobro je sto nije nanesena teza povreda samom drustvu i okolini koja posmatra.
-ovo sto se dogodilo je samo izraz onog sto su ti "likovi" trazili,u islamu se to lako sazna i ocrni se kao crna tacka na belome papiru,a takvi su vec postali prosuto mastilo.
-bitno je da ljudi koji ne poznaju takve stvari ne pomisle da su "vehabije" svi oni koji poseduju brade ili nesto od obelezja islam.Islam je ono sto je u srcu i uostalom svako ima pravo regilijskog ispovedanja.
-prema tome neka se svako zapita i nek` malo izuci osnovne stvari o islamu da bi mogao komentarisati takve ekcese,a u suprotnom moze biti nezeljenih komentara!!
-BITNO JE DA SE ZAPAMTI da pazar nema samo problema takve prirode.. dobro bi bilo da se pokupe i kore od ljudi koji rade u "belim mantilima" sa namjerom da "operisu" svakog zdravog coveka..
Novi Pazar nikada nije bio grad ovakvih previranja.. Uz Bozju pomoc vratice se na "starim" noga koje ne klecaju!!

Dojčilo

pre 17 godina

vojno-politički komentatori su jasno iznosili stavove po kojima će se posle otimačine Kosova otvoriti novo žarište u Sandžaku /ili Raškoj, kako god želite/. Brojne demokrate a naročito ovi što se nazivaju pripadnicima nevladinih organizacija su ismejavali te ljude