Sreda, 18.07.2018.

15:39

"Opijum za narod ispario, Hrvatska se vratila na staro"

Fudbalska euforija u Hrvatskoj koja je kreirala zajedništvo i optimizam raspršila se oko Tompsona.

Izvor: Tanjug

"Opijum za narod ispario, Hrvatska se vratila na staro" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

e

pre 5 godina

Da razjasnimo: Nije Jugoslavija nastala tako što je Srbija inicirala stvaranje države Srba,Hrvata i Slovenaca već zato što je hrvatski sabor zasedao i doneo odluku da zamoli Kraljevinu Srbiju i srpskog kralja Aleksandra da u svoju državu prime austrougarske pokrajine Hrvatsku i Sloveniju, čime se srpska vlada nije složila ali kralj jeste i to je prihvaćeno. Kao nagradu za taj veliki gest kralja su ustaše ubile,a 10.marta 1941. osnovale fašističku državu NDH. U Hrvatskoj većina ljudi je čestita, ali su im političari hronično inficirani besnilom ustaške ideologije,kojoj nema leka.

bezobrazije

pre 5 godina

Gdje ste braćo Srbi, puno vas volimo ovdje u Zagrebu, jedva čekamo da ode ova generacija pa da napravimo Treću Jugoslaviju koja će biti neuništiva, a sastojati će se samo od Srba i Hrvata, dok će ostale nacije biti u jarmu i raditi građevinu i kao sobarice i konobari. Molim redakciju da mi pusti komentar da mogu sa svojom braćom iz Bg prokomentirati ovaj moj projekt.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NKV Konjušar, 18. jul 2018 17:08) Odlična ideja. Javi se da razradimo. Da smo se mi kako valja dogovorili, kad je trebalo, ništa se od kasnijih gluposti ne bi desilo.

Coco Bill

pre 5 godina

Паре дају зато што хоће да им се приклонимо (а и делом су одговорни за разарања '99), да би се коначно решили потенцијално угрожене позадине ако НАТО пође на Русију. НАТО и ЕУ нису исто, али су врло, врло слични.

Руси су нам отворили своје тржиште. То што ми не умемо да искористимо прилику је наш проблем. Такође, наше седење на 2-3 столице им сигурно не улива поверење да нам дају снажно оружје. Са приштинског аеродрома су се повукли јер су очигледно проценили да немају чиме да подрже претњу, нити им се улазило у отворен сукоб.

Улазак у ЕУ ће можда донети бољитак, под условом да научимо да уредимо државу. А ако то научимо, ЕУ нам ни није неопходна.

Слажем се да се историјом не треба оптерећивати. Али, историју треба знати, да не бисмо понављали исте грешке. А Србији нова "Југославија" и то таква у којој ће Србија бити неравноправна, не треба.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Јабучило, 18. jul 2018 20:22)

Zli Zapad i dobri Rusi. Uvek me oduševe takva kilometarska obrazlaganja i još kad počne "pravdanje" Rusa u vezi Kosova a i šire. A kako su nam otvorili tržište možete da se informišete od naših koji tamo izvoze. Uzgred ona mantra o hranjenju Moskve, zašto neki ruski biznismen ne uliži ovde u poljoprivredu i ne izvozi u "matjušku" Rusiju ?! Bilo bi dobro njemu, nama a i obema državama. Nego koristi muvačinu pa kupuje poljske jabuke sa falsifikovanim dokumentima da je to "naše" voće ili povrće ?!

Jure

pre 5 godina

Zvali ga u autobus nogometaši. I to je jedina istina. Hej nogometaši. Sramota.

@(Kardinal,

Konkretno, zvali su ga trener Dalić i Luka Modrić.

Samo da podsjetim, Luki Modriću su srbi iz tzv Krajine i Jugoslovenska armija spalili rodnu kuću kod Zatona Obrovačkog i postao je izbjeglica u vlastitoj zemlji Hrvatskoj.

Ili mislite da je 1991. tada šestogodišnji Luka sam sebi spalio kuću i potom pobjegao s roditeljima u Zadar?

Ne volim Thompsonna, međutim, jasno mi je da ga Luka voli i neka ga voli.

Mi se u Hrvatskoj ponosimo svojom zemljom, ali smo i vrlo kritični prema našim političarima i jako smo svjesni svih naših problema.

To je razlika između Hrvatske i primjerice Srbije.

Kod vas teče med i mlijeko, a predsjednik vam otvara privatne stambene zgrade..

Tatomir

pre 5 godina

Fucka mi se za Tompsona, hranite ga hlebom, kruhom, kako god. Od vasih plata, neka deca idu na koncerte zatupljivanja a vi crncite za te ulaznice.
Samo cete nazadovati.

Alexxx

pre 5 godina

"Odjednom izbija rasizam iz postova poznatih sportista na društvenim mrežama koji stavljaju afričke zastave na postove o francuskoj reprezentaciji"

Zasto je ovo rasizam?
(ALEX_JONES, 18. jul 2018 16:37)

# Link komentara

Evo i ja se pitam . Kad je Eduardo igrao za Hrvatsku postavljale su se brazilske zastave na društvene mreže i nitko to tada nije smatrao rasizmom

Uros

pre 5 godina

Ja stvarno ne znam zasto se dize tolika prasina oko toga ko je pevao u Zagrebu :D Pa covece ja nisam siguran koliko su hrvati, nasi politicari, mediji svesni da oni nama odavno nisu tema :D Pa ja nikada u drustvu ne raspravljam o tome sta radi Hrvatska, osim kada se desi tako neka nametnuta tema, prestanite mediji vise sa tim, shvatite to nas ne zanima!! Imam neke poznanike iz Hrvatske i slazemo se super, pogotovo u inostranstvu, kada padnu maske, ustvari shvatis da su to NAJBLIŽI narodi koji govore ISTIM jezikom, koji paradoks! :D Tako da manite se zlih ljudi, gledajte bolje kako cemo spojiti ove dobre!! ;)

Clay

pre 5 godina

Thompsonu je na dočeku zabranjen nastup i isključen razglas.(parafraziram clanak).

Bilo bi dobro da se prestane gledati svaka sitnica,Tomson definitivno ima sve manju i manju prođu u javnosti, a i u sluzbenim strukturama

Sabre

pre 5 godina

Dok se hrvati bave uspesima svoje reprezentacije mi se bavimo hrvatima.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kimi, 18. jul 2018 19:58)

Pa malo za promenu. Obicno je obrnuto.

Јабучило

pre 5 godina

1. ЕУ није војни савез. Заиста не знам зашто патриЈоте, русофили и ЕУскептици стално мешају ЕУ са НАТО... 
2. Војска Србије има редовну сарадњу и вежбе са НАТО, зар не? Како онда НАТО данас може бити непријатељ Србији? 
3. Из ЕУ је у Србију за последњих 15 година стигло 4 милијарде евра бесповратне помоћи, а из Русије неколико "поклоњених" загрђалих Мигова којима треба ремонт. Колико аутомобила је извезено из Крагујевца у Русију? Колико је Русија оних чувених С300 поклонила "браћи"? Први су дошли на Косово и први су побегли са Косова. 
4. Улазак Србије у ЕУ може донети само бољитак - слободно и заједничко тржиште, већи стандард, више инвестиција, несметано кретање радне снаге итд итд 
5. Ја сам се одавно ослободио Балканизма и сутуација сагледавам без страсти и на чисто рационалним основама без стега прошлости.
(Марвин тхе Мартиан, 18. jul 2018 17:11)

Паре дају зато што хоће да им се приклонимо (а и делом су одговорни за разарања '99), да би се коначно решили потенцијално угрожене позадине ако НАТО пође на Русију. НАТО и ЕУ нису исто, али су врло, врло слични.

Руси су нам отворили своје тржиште. То што ми не умемо да искористимо прилику је наш проблем. Такође, наше седење на 2-3 столице им сигурно не улива поверење да нам дају снажно оружје. Са приштинског аеродрома су се повукли јер су очигледно проценили да немају чиме да подрже претњу, нити им се улазило у отворен сукоб.

Улазак у ЕУ ће можда донети бољитак, под условом да научимо да уредимо државу. А ако то научимо, ЕУ нам ни није неопходна.

Слажем се да се историјом не треба оптерећивати. Али, историју треба знати, да не бисмо понављали исте грешке. А Србији нова "Југославија" и то таква у којој ће Србија бити неравноправна, не треба.

Bilal

pre 5 godina

(Jelena, 18. jul 2018 17:08)
Ne, Jelena, nije problem u EU. Problem je u nama. EU jednostavno ima svoja pravila ponašanja. Ako igraš po njima sve je o key al' je problem što bi mi da igramo po nekim našim pravilima. Prava mogu, pare mogu al' nikakve obaveze ne mogu. Nama EU ustavri samo služi za izgovor da mnoge stvari u zemlji ne uradimo i uredimo kako treba jer mi stalno govorimo da ćemo nešto uraditi, pa i očistiti Srbiju, tek kada uđemo u EU.

marija

pre 5 godina

Dok se hrvati bave uspesima svoje reprezentacije mi se bavimo hrvatima.
(kimi, 18. jul 2018 19:58)

Nova mantra botova.
Ja se ne bavim Hrvatima,
bavim se neonacistom,
i baviću se uvek.

A ovaj tekst je napisao Hrvat i prenet je sa Zagrebačkog portala.
Čitaj.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Zlo je uvek prikriveno. Sve je vodilo tome da proslave bas uz Thompsona. Ne Severina, ne Rozga, ne Lile Bacic, ne Vuco - samo Thompson.

mario

pre 5 godina

Kada vidim tko je napisao tekst odmah je jasno što će pisati jer taj ne zna ništa drugo već pljuvati po svemu što je hrvatsko.
A vi u Srbiji izgleda nemate briga, pa se bavite sa drugima.

Марвин тхе Мартиан

pre 5 godina

vi živite pod opijumom verujući da su severno-atlanske vrednosti prava stvar za nas. U ostalom šta ta kovanica znači koje su to vrednosti , to nije jedan kulturno-istorijski prostor. To je vojni savez od koga smo izgubili rat i koji je okončao našu samostalnost. To je kao 1941. da vičete Nemci su nadnacija poklonimo im se i ako su nas osvojili.
(Maka@, 18. jul 2018 16:18)

1. ЕУ није војни савез. Заиста не знам зашто патриЈоте, русофили и ЕУскептици стално мешају ЕУ са НАТО...
2. Војска Србије има редовну сарадњу и вежбе са НАТО, зар не? Како онда НАТО данас може бити непријатељ Србији?
3. Из ЕУ је у Србију за последњих 15 година стигло 4 милијарде евра бесповратне помоћи, а из Русије неколико "поклоњених" загрђалих Мигова којима треба ремонт. Колико аутомобила је извезено из Крагујевца у Русију? Колико је Русија оних чувених С300 поклонила "браћи"? Први су дошли на Косово и први су побегли са Косова.
4. Улазак Србије у ЕУ може донети само бољитак - слободно и заједничко тржиште, већи стандард, више инвестиција, несметано кретање радне снаге итд итд
5. Ја сам се одавно ослободио Балканизма и сутуација сагледавам без страсти и на чисто рационалним основама без стега прошлости.

Jelena

pre 5 godina

Зато опијум за Србе и Русе још увек није испарио. Тридесет година живе у неком вакууму измеђи 1941 и садашњости. Не могу чак ни на старо да се врате. У том вакууму Срби су заборавили значај Евроатланских вредности, као и то да је Москва далеко и да је није брига за "малог брата" на Балкану.
(Марвин тхе Мартиан, 18. jul 2018 16:02)

Ne bih rekla da je tako. Niko nije zabiravio vrednosti EU I njenih prednosti u odnosu na ono sto sad imamo. Budimo malo realni. Ne zavisi sve od nas, a vecina se ovde ponasa kao da mi necemo. Hocemo, treba nam uredjena drzava I sistem. Pogledajte samo odnos te EU prema nama, lagano otvaranje poglavlja, stalna zatezanja I natezanja. Jesmo li mi ispunili sve sto smo potpisali u Briselu? Jesmo. Druga strana nije, I jesmo li mi za to krivi? Nismo. To je samo jedan primer. Nismo ni mi bas sjajni, ali nismo ni za ovoloko pljuvanje. Pogledajte samo odnos pojedinca. Sta je korisno uradio za drustvo? Nista. I dalje bacamo djubre gde stignemo, pravimo divlje deponije
gledamo na sve nacine da izigramo zakon, ne placamo prevoz, ne prijavljujemo rad na crno......I da ne nabrajam vise. Ovom narodu treba podici svest I uspostaviti pravi sistem vrednisti. Deo je nase krivice, a deo I EU koja je stalno na toplo hladno.

Deki

pre 5 godina

A nije kriv ni Tompson, ni igraci, vec je kriva drzava i mediji kao i skolski sistem koji ih ne uci sta Tompson velica a nisam siguran da to i sam Tompson zna. Svi su oni uceni od malena da su Srbi jedini uzrok njihove nesrece dok su sve ostalo sitnice ukljucujuci i ustase. Tompson je samo simptom dok je uzrok mnogo dublje sakriven.

NKV Konjušar

pre 5 godina

Gdje ste braćo Srbi, puno vas volimo ovdje u Zagrebu, jedva čekamo da ode ova generacija pa da napravimo Treću Jugoslaviju koja će biti neuništiva, a sastojati će se samo od Srba i Hrvata, dok će ostale nacije biti u jarmu i raditi građevinu i kao sobarice i konobari. Molim redakciju da mi pusti komentar da mogu sa svojom braćom iz Bg prokomentirati ovaj moj projekt.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Proverio sam , u hrvatskoj duplo veća prosečna plata nego u Srbiji 743/380 EUR . Koji mi opijum onda koristimo???
(kakogod, 18. jul 2018 16:42)

Idi u Slavoniju pa proveri prosecnu platu. Idi radi kao konobar u sred sezone pa dogovori vise od toga.

santa justa

pre 5 godina

Potpuno preslikana Srbija. Na zalost i njihovu i nasu. Uostelom demokratija ili demokracija je teror vecine ili kvazi vecine nad manjnom ili apstinentima.

Ja iz Zagreba

pre 5 godina

Ovo što je lik nadrobio u tekstu uopce nije istina. Taj lik je poznat po tome da placu zarađuje pišući gluposti o svojoj zemlji i nitko ga ne doživljava ozbiljno. Pozdrav iz Zagreba

Jah

pre 5 godina

Jel ovo index? Pitam samo jer pišete svakodnevno o HR problemima. A da pišete o tome kako je gorivo poskupelo, cigare, akcize itd. Kako je za vreme SP prošlo dosta pljačke.
Ajde malo o nama molim vas. Barem ste vi nekada davno važili za ozbiljne novine. Sada ko informer

Gaston

pre 5 godina

Nije to do naroda. Političari s obe strane jednostavno ne smeju sebi dozvoliti da se nacije izmire jer kad ne mogu da mažu javnosti oči nacionalizmom na svetlo dana izlazi njihov lični nitkovluk, nesposobnost i neodgovornost. Hrvatska vlast je poslala Tompsona da paradira s srebrnima, a kod nas su unajmljene PR agencije da preko svih portala i društvenih mreža nanovo huškaju unižavajući komšijski uspeh i prizivajući tamo neki naš kog, realno, ni bog ne pamti. Narod zapravo želi mir i da se raduje uspehu suseda, ali ne, ne mogu to glavonje koje su nas i gurnule u bratoubilački rat, i koji još uvek vedre i oblače ovim prostorima to da dopuste.

kraja

pre 5 godina

...kakva bolna analiza...
...mislim bolna, jer je tako precizna i tacna do poslednjeg slova...
...e sad ce poceti komentari koji ce sve to transferisati u srbiju, a kako je ovde, a sta srbi rade, a kakvi su nasi...
...naravno, to spinovanje, to "izjednacavanje" radi "opravdanja" nece olaksati gradjanima hrvatske lakocu postojanja...
...ipak su se mnogi ponadali da je hrvatska konacno krenula pravim putem...
...a onda je tompson usao u autobus...
...da li sportisti koriste tompsona ili on njih, neka se dogovore medjusobno...
...cilic je tvrdio da je "tata pozvao tompsona na proslavu pobede na us openu 2014"...???
...tompson tvrdi da su ga fudbaleri pozvali u autobus...???
...a kad je vec tu, nega budu cavoglave...

Pera Pisar

pre 5 godina

ja sam celo vreme SP-a bio neutralan po pitanju Hrvatske, navijao sam npe, za njih protiv argentine ,jer sam osetio da će ih razbiti i igrao sam na kladionici 2, nekako nakon duge borbe naučio sam samoga sebe da ih poštujem, svestan da mržnja ne ubija predmet mržnje nego mrzitelja i sina sam tako naučio, on nije tako zagrižen za fudbal, ali bilo mu je drago zbog hrvatske ,jer je tako daleko dogurala, mada za svojih 18 godina nikad nije video selo koje se već 600 godina zove onako kako se on preziva, imao je i on i moj stari neku svoju Svilaju na Dinari u vidu Prosjeka na Velebitu, neku svoju reku Čikolu u vidu zrmanje i neko svoje Petrovo polje u vidu Žegarskog i njima, pa i meni dođe ponekad da "zaustavim vjetar sa Dinare2 taj lik ne shvata da je ta Hrvatska njegova koliko i moja, moj sin je 26-ta generacija Dalmatinskog Srbina , dobacio je i do Kine i to na 3 meseca, a kroz Obrovac je samo jednom prošao i to kada smo jedan jedini put išli do Zadra i tada nas je dočekao srtičević Danijela Subašića,ne razumen ovaj potez, glup je i primitivan, a lepo smo ovde polemisali sa Hrvatima na ovom sajtu, ukazali smo im poštovanje, ne razumem !!!

Kraba

pre 5 godina

Da narod nije budalast I tup, ne bi bilo ni ovih na vlasti. Rečenica je primenljiva na bilo koju državu na planeti Zemlji. Eto, toliko je prosto.

Aleksej

pre 5 godina

Tekst fantastican ali sa ovim sa cime se Hrvatska suocava,suocavaju se sve zemlje na svetu bez nacionalnog identiteta koji svoje postojanje baziraju na mrznji prema drugima a bez tih drugih ne bi ni postojale.

gaser

pre 5 godina

sve su to skupa pizd...je. novine i tv svašta litaju. ja ne znam ko im uopće vjeruje. Hrvatska je osvojila srebro, što je zaista ogroman uspjeh, a sve ostalo su obične gluposti kojima se glupi narod pali, i trati život svađajući se s virtualnim neprijateljem. život je kratak ljudi moji.
doduše većina su to balavci bez mozga/iskustva

ALEX_JONES

pre 5 godina

"Odjednom izbija rasizam iz postova poznatih sportista na društvenim mrežama koji stavljaju afričke zastave na postove o francuskoj reprezentaciji"

Zasto je ovo rasizam?

ford

pre 5 godina

Meni je cela ova stvar oko njih previse zamorna,realno.Bas me briga I za sahovnicu I Tompsona I fasizam oko njega,bas me briga dal' nas vole ili ne,prethodih mesec dana me je zanimao kvalitetan fudbal,a oni su pokazali da znaju da ga igraju.Jedino sto bih voleo je malo vise tekstova o onima koji to zasluzuju,o prvacima sveta,Francuzima.

Tuta Bugarin

pre 5 godina

Sta se babi tilo, to joj se i snilo. Da nije Tupsona, nasli bi nesto drugo da iskaljujete svoju mrznju protiv samog postojanja Hrvatske. Na žalost po Službe, u jednom danu im je uništen visedecenijski rad na uništenju jedinstvenog hrvatskog identiteta. Ovaj specijalni rat je izgubljen, Hrvati mogu zajedno, većina ih nisu ni ustaše ni partizani već obični ljudi koji žele bolji život sebi i uspjeh svoje države. Više sreće drugi put!

Maka@

pre 5 godina

Marvine@ vi živite pod opijumom verujući da su severno-atlanske vrednosti prava stvar za nas. U ostalom šta ta kovanica znači koje su to vrednosti , to nije jedan kulturno-istorijski prostor. To je vojni savez od koga smo izgubili rat i koji je okončao našu samostalnost. To je kao 1941. da vičete Nemci su nadnacija poklonimo im se i ako su nas osvojili.

+MAKSIM

pre 5 godina

Smo gledajte i čekajte ovde isto blato. Prvom prilikom.
Danas ti kaže veće plate i penzije (za tri meseca), a sutra poskupi parking i izmisli još sedam novih nameta, tako da stvarno verujem da će da poveća plate, koje isto kao i sada - neće vredeti ničemu.
Po onda Jovo nanovo...

Боги

pre 5 godina

Био у Загребу прошле недеље- и ја бих јако волео да нама у Србији тако лоше иде као њима. Двадесет година су испред нас у безмало свему и та разлика се свакодневно повећава.

Saks First

pre 5 godina

Koliko smo mi u stvari pogresili te 1918. godine i kao porazene primili ih u zajednicku drzavu, a oni nam to sa kamatom naplatili 1941. i 1995. godine - tuga jedna... I sada u 21. veku vidimo dokle je dogurala i u sta se pretvorila ta kvazi drzava nastala na zgaristima Austrougarske monarhije i Jugoslavije...

Марвин тхе Мартиан

pre 5 godina

Зато опијум за Србе и Русе још увек није испарио. Тридесет година живе у неком вакууму измеђи 1941 и садашњости. Не могу чак ни на старо да се врате. У том вакууму Срби су заборавили значај Евроатланских вредности, као и то да је Москва далеко и да је није брига за "малог брата" на Балкану.

Vlada

pre 5 godina

Kakvi god da su, kao što vidimo, kod Hrvata postoji debata i rasprava o takvom jednom pitanju. Kod nas mišljenje jednog čoveka, ponavljaju kao papagaji od premijerke, preko ministara do gradonačelnika pa na dalje.

Deki

pre 5 godina

A nije kriv ni Tompson, ni igraci, vec je kriva drzava i mediji kao i skolski sistem koji ih ne uci sta Tompson velica a nisam siguran da to i sam Tompson zna. Svi su oni uceni od malena da su Srbi jedini uzrok njihove nesrece dok su sve ostalo sitnice ukljucujuci i ustase. Tompson je samo simptom dok je uzrok mnogo dublje sakriven.

Saks First

pre 5 godina

Koliko smo mi u stvari pogresili te 1918. godine i kao porazene primili ih u zajednicku drzavu, a oni nam to sa kamatom naplatili 1941. i 1995. godine - tuga jedna... I sada u 21. veku vidimo dokle je dogurala i u sta se pretvorila ta kvazi drzava nastala na zgaristima Austrougarske monarhije i Jugoslavije...

Aleksej

pre 5 godina

Tekst fantastican ali sa ovim sa cime se Hrvatska suocava,suocavaju se sve zemlje na svetu bez nacionalnog identiteta koji svoje postojanje baziraju na mrznji prema drugima a bez tih drugih ne bi ni postojale.

Марвин тхе Мартиан

pre 5 godina

Зато опијум за Србе и Русе још увек није испарио. Тридесет година живе у неком вакууму измеђи 1941 и садашњости. Не могу чак ни на старо да се врате. У том вакууму Срби су заборавили значај Евроатланских вредности, као и то да је Москва далеко и да је није брига за "малог брата" на Балкану.

Jah

pre 5 godina

Jel ovo index? Pitam samo jer pišete svakodnevno o HR problemima. A da pišete o tome kako je gorivo poskupelo, cigare, akcize itd. Kako je za vreme SP prošlo dosta pljačke.
Ajde malo o nama molim vas. Barem ste vi nekada davno važili za ozbiljne novine. Sada ko informer

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Proverio sam , u hrvatskoj duplo veća prosečna plata nego u Srbiji 743/380 EUR . Koji mi opijum onda koristimo???
(kakogod, 18. jul 2018 16:42)

Idi u Slavoniju pa proveri prosecnu platu. Idi radi kao konobar u sred sezone pa dogovori vise od toga.

Vlada

pre 5 godina

Kakvi god da su, kao što vidimo, kod Hrvata postoji debata i rasprava o takvom jednom pitanju. Kod nas mišljenje jednog čoveka, ponavljaju kao papagaji od premijerke, preko ministara do gradonačelnika pa na dalje.

Tuta Bugarin

pre 5 godina

Sta se babi tilo, to joj se i snilo. Da nije Tupsona, nasli bi nesto drugo da iskaljujete svoju mrznju protiv samog postojanja Hrvatske. Na žalost po Službe, u jednom danu im je uništen visedecenijski rad na uništenju jedinstvenog hrvatskog identiteta. Ovaj specijalni rat je izgubljen, Hrvati mogu zajedno, većina ih nisu ni ustaše ni partizani već obični ljudi koji žele bolji život sebi i uspjeh svoje države. Više sreće drugi put!

Tatomir

pre 5 godina

Fucka mi se za Tompsona, hranite ga hlebom, kruhom, kako god. Od vasih plata, neka deca idu na koncerte zatupljivanja a vi crncite za te ulaznice.
Samo cete nazadovati.

Ja iz Zagreba

pre 5 godina

Ovo što je lik nadrobio u tekstu uopce nije istina. Taj lik je poznat po tome da placu zarađuje pišući gluposti o svojoj zemlji i nitko ga ne doživljava ozbiljno. Pozdrav iz Zagreba

Марвин тхе Мартиан

pre 5 godina

vi živite pod opijumom verujući da su severno-atlanske vrednosti prava stvar za nas. U ostalom šta ta kovanica znači koje su to vrednosti , to nije jedan kulturno-istorijski prostor. To je vojni savez od koga smo izgubili rat i koji je okončao našu samostalnost. To je kao 1941. da vičete Nemci su nadnacija poklonimo im se i ako su nas osvojili.
(Maka@, 18. jul 2018 16:18)

1. ЕУ није војни савез. Заиста не знам зашто патриЈоте, русофили и ЕУскептици стално мешају ЕУ са НАТО...
2. Војска Србије има редовну сарадњу и вежбе са НАТО, зар не? Како онда НАТО данас може бити непријатељ Србији?
3. Из ЕУ је у Србију за последњих 15 година стигло 4 милијарде евра бесповратне помоћи, а из Русије неколико "поклоњених" загрђалих Мигова којима треба ремонт. Колико аутомобила је извезено из Крагујевца у Русију? Колико је Русија оних чувених С300 поклонила "браћи"? Први су дошли на Косово и први су побегли са Косова.
4. Улазак Србије у ЕУ може донети само бољитак - слободно и заједничко тржиште, већи стандард, више инвестиција, несметано кретање радне снаге итд итд
5. Ја сам се одавно ослободио Балканизма и сутуација сагледавам без страсти и на чисто рационалним основама без стега прошлости.

Боги

pre 5 godina

Био у Загребу прошле недеље- и ја бих јако волео да нама у Србији тако лоше иде као њима. Двадесет година су испред нас у безмало свему и та разлика се свакодневно повећава.

Gaston

pre 5 godina

Nije to do naroda. Političari s obe strane jednostavno ne smeju sebi dozvoliti da se nacije izmire jer kad ne mogu da mažu javnosti oči nacionalizmom na svetlo dana izlazi njihov lični nitkovluk, nesposobnost i neodgovornost. Hrvatska vlast je poslala Tompsona da paradira s srebrnima, a kod nas su unajmljene PR agencije da preko svih portala i društvenih mreža nanovo huškaju unižavajući komšijski uspeh i prizivajući tamo neki naš kog, realno, ni bog ne pamti. Narod zapravo želi mir i da se raduje uspehu suseda, ali ne, ne mogu to glavonje koje su nas i gurnule u bratoubilački rat, i koji još uvek vedre i oblače ovim prostorima to da dopuste.

mario

pre 5 godina

Kada vidim tko je napisao tekst odmah je jasno što će pisati jer taj ne zna ništa drugo već pljuvati po svemu što je hrvatsko.
A vi u Srbiji izgleda nemate briga, pa se bavite sa drugima.

santa justa

pre 5 godina

Potpuno preslikana Srbija. Na zalost i njihovu i nasu. Uostelom demokratija ili demokracija je teror vecine ili kvazi vecine nad manjnom ili apstinentima.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Zlo je uvek prikriveno. Sve je vodilo tome da proslave bas uz Thompsona. Ne Severina, ne Rozga, ne Lile Bacic, ne Vuco - samo Thompson.

gaser

pre 5 godina

sve su to skupa pizd...je. novine i tv svašta litaju. ja ne znam ko im uopće vjeruje. Hrvatska je osvojila srebro, što je zaista ogroman uspjeh, a sve ostalo su obične gluposti kojima se glupi narod pali, i trati život svađajući se s virtualnim neprijateljem. život je kratak ljudi moji.
doduše većina su to balavci bez mozga/iskustva

ford

pre 5 godina

Meni je cela ova stvar oko njih previse zamorna,realno.Bas me briga I za sahovnicu I Tompsona I fasizam oko njega,bas me briga dal' nas vole ili ne,prethodih mesec dana me je zanimao kvalitetan fudbal,a oni su pokazali da znaju da ga igraju.Jedino sto bih voleo je malo vise tekstova o onima koji to zasluzuju,o prvacima sveta,Francuzima.

NKV Konjušar

pre 5 godina

Gdje ste braćo Srbi, puno vas volimo ovdje u Zagrebu, jedva čekamo da ode ova generacija pa da napravimo Treću Jugoslaviju koja će biti neuništiva, a sastojati će se samo od Srba i Hrvata, dok će ostale nacije biti u jarmu i raditi građevinu i kao sobarice i konobari. Molim redakciju da mi pusti komentar da mogu sa svojom braćom iz Bg prokomentirati ovaj moj projekt.

Pera Pisar

pre 5 godina

ja sam celo vreme SP-a bio neutralan po pitanju Hrvatske, navijao sam npe, za njih protiv argentine ,jer sam osetio da će ih razbiti i igrao sam na kladionici 2, nekako nakon duge borbe naučio sam samoga sebe da ih poštujem, svestan da mržnja ne ubija predmet mržnje nego mrzitelja i sina sam tako naučio, on nije tako zagrižen za fudbal, ali bilo mu je drago zbog hrvatske ,jer je tako daleko dogurala, mada za svojih 18 godina nikad nije video selo koje se već 600 godina zove onako kako se on preziva, imao je i on i moj stari neku svoju Svilaju na Dinari u vidu Prosjeka na Velebitu, neku svoju reku Čikolu u vidu zrmanje i neko svoje Petrovo polje u vidu Žegarskog i njima, pa i meni dođe ponekad da "zaustavim vjetar sa Dinare2 taj lik ne shvata da je ta Hrvatska njegova koliko i moja, moj sin je 26-ta generacija Dalmatinskog Srbina , dobacio je i do Kine i to na 3 meseca, a kroz Obrovac je samo jednom prošao i to kada smo jedan jedini put išli do Zadra i tada nas je dočekao srtičević Danijela Subašića,ne razumen ovaj potez, glup je i primitivan, a lepo smo ovde polemisali sa Hrvatima na ovom sajtu, ukazali smo im poštovanje, ne razumem !!!

Coco Bill

pre 5 godina

Паре дају зато што хоће да им се приклонимо (а и делом су одговорни за разарања '99), да би се коначно решили потенцијално угрожене позадине ако НАТО пође на Русију. НАТО и ЕУ нису исто, али су врло, врло слични.

Руси су нам отворили своје тржиште. То што ми не умемо да искористимо прилику је наш проблем. Такође, наше седење на 2-3 столице им сигурно не улива поверење да нам дају снажно оружје. Са приштинског аеродрома су се повукли јер су очигледно проценили да немају чиме да подрже претњу, нити им се улазило у отворен сукоб.

Улазак у ЕУ ће можда донети бољитак, под условом да научимо да уредимо државу. А ако то научимо, ЕУ нам ни није неопходна.

Слажем се да се историјом не треба оптерећивати. Али, историју треба знати, да не бисмо понављали исте грешке. А Србији нова "Југославија" и то таква у којој ће Србија бити неравноправна, не треба.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Јабучило, 18. jul 2018 20:22)

Zli Zapad i dobri Rusi. Uvek me oduševe takva kilometarska obrazlaganja i još kad počne "pravdanje" Rusa u vezi Kosova a i šire. A kako su nam otvorili tržište možete da se informišete od naših koji tamo izvoze. Uzgred ona mantra o hranjenju Moskve, zašto neki ruski biznismen ne uliži ovde u poljoprivredu i ne izvozi u "matjušku" Rusiju ?! Bilo bi dobro njemu, nama a i obema državama. Nego koristi muvačinu pa kupuje poljske jabuke sa falsifikovanim dokumentima da je to "naše" voće ili povrće ?!

Kraba

pre 5 godina

Da narod nije budalast I tup, ne bi bilo ni ovih na vlasti. Rečenica je primenljiva na bilo koju državu na planeti Zemlji. Eto, toliko je prosto.

Uros

pre 5 godina

Ja stvarno ne znam zasto se dize tolika prasina oko toga ko je pevao u Zagrebu :D Pa covece ja nisam siguran koliko su hrvati, nasi politicari, mediji svesni da oni nama odavno nisu tema :D Pa ja nikada u drustvu ne raspravljam o tome sta radi Hrvatska, osim kada se desi tako neka nametnuta tema, prestanite mediji vise sa tim, shvatite to nas ne zanima!! Imam neke poznanike iz Hrvatske i slazemo se super, pogotovo u inostranstvu, kada padnu maske, ustvari shvatis da su to NAJBLIŽI narodi koji govore ISTIM jezikom, koji paradoks! :D Tako da manite se zlih ljudi, gledajte bolje kako cemo spojiti ove dobre!! ;)

+MAKSIM

pre 5 godina

Smo gledajte i čekajte ovde isto blato. Prvom prilikom.
Danas ti kaže veće plate i penzije (za tri meseca), a sutra poskupi parking i izmisli još sedam novih nameta, tako da stvarno verujem da će da poveća plate, koje isto kao i sada - neće vredeti ničemu.
Po onda Jovo nanovo...

Јабучило

pre 5 godina

1. ЕУ није војни савез. Заиста не знам зашто патриЈоте, русофили и ЕУскептици стално мешају ЕУ са НАТО... 
2. Војска Србије има редовну сарадњу и вежбе са НАТО, зар не? Како онда НАТО данас може бити непријатељ Србији? 
3. Из ЕУ је у Србију за последњих 15 година стигло 4 милијарде евра бесповратне помоћи, а из Русије неколико "поклоњених" загрђалих Мигова којима треба ремонт. Колико аутомобила је извезено из Крагујевца у Русију? Колико је Русија оних чувених С300 поклонила "браћи"? Први су дошли на Косово и први су побегли са Косова. 
4. Улазак Србије у ЕУ може донети само бољитак - слободно и заједничко тржиште, већи стандард, више инвестиција, несметано кретање радне снаге итд итд 
5. Ја сам се одавно ослободио Балканизма и сутуација сагледавам без страсти и на чисто рационалним основама без стега прошлости.
(Марвин тхе Мартиан, 18. jul 2018 17:11)

Паре дају зато што хоће да им се приклонимо (а и делом су одговорни за разарања '99), да би се коначно решили потенцијално угрожене позадине ако НАТО пође на Русију. НАТО и ЕУ нису исто, али су врло, врло слични.

Руси су нам отворили своје тржиште. То што ми не умемо да искористимо прилику је наш проблем. Такође, наше седење на 2-3 столице им сигурно не улива поверење да нам дају снажно оружје. Са приштинског аеродрома су се повукли јер су очигледно проценили да немају чиме да подрже претњу, нити им се улазило у отворен сукоб.

Улазак у ЕУ ће можда донети бољитак, под условом да научимо да уредимо државу. А ако то научимо, ЕУ нам ни није неопходна.

Слажем се да се историјом не треба оптерећивати. Али, историју треба знати, да не бисмо понављали исте грешке. А Србији нова "Југославија" и то таква у којој ће Србија бити неравноправна, не треба.

Jelena

pre 5 godina

Зато опијум за Србе и Русе још увек није испарио. Тридесет година живе у неком вакууму измеђи 1941 и садашњости. Не могу чак ни на старо да се врате. У том вакууму Срби су заборавили значај Евроатланских вредности, као и то да је Москва далеко и да је није брига за "малог брата" на Балкану.
(Марвин тхе Мартиан, 18. jul 2018 16:02)

Ne bih rekla da je tako. Niko nije zabiravio vrednosti EU I njenih prednosti u odnosu na ono sto sad imamo. Budimo malo realni. Ne zavisi sve od nas, a vecina se ovde ponasa kao da mi necemo. Hocemo, treba nam uredjena drzava I sistem. Pogledajte samo odnos te EU prema nama, lagano otvaranje poglavlja, stalna zatezanja I natezanja. Jesmo li mi ispunili sve sto smo potpisali u Briselu? Jesmo. Druga strana nije, I jesmo li mi za to krivi? Nismo. To je samo jedan primer. Nismo ni mi bas sjajni, ali nismo ni za ovoloko pljuvanje. Pogledajte samo odnos pojedinca. Sta je korisno uradio za drustvo? Nista. I dalje bacamo djubre gde stignemo, pravimo divlje deponije
gledamo na sve nacine da izigramo zakon, ne placamo prevoz, ne prijavljujemo rad na crno......I da ne nabrajam vise. Ovom narodu treba podici svest I uspostaviti pravi sistem vrednisti. Deo je nase krivice, a deo I EU koja je stalno na toplo hladno.

kraja

pre 5 godina

...kakva bolna analiza...
...mislim bolna, jer je tako precizna i tacna do poslednjeg slova...
...e sad ce poceti komentari koji ce sve to transferisati u srbiju, a kako je ovde, a sta srbi rade, a kakvi su nasi...
...naravno, to spinovanje, to "izjednacavanje" radi "opravdanja" nece olaksati gradjanima hrvatske lakocu postojanja...
...ipak su se mnogi ponadali da je hrvatska konacno krenula pravim putem...
...a onda je tompson usao u autobus...
...da li sportisti koriste tompsona ili on njih, neka se dogovore medjusobno...
...cilic je tvrdio da je "tata pozvao tompsona na proslavu pobede na us openu 2014"...???
...tompson tvrdi da su ga fudbaleri pozvali u autobus...???
...a kad je vec tu, nega budu cavoglave...

e

pre 5 godina

Da razjasnimo: Nije Jugoslavija nastala tako što je Srbija inicirala stvaranje države Srba,Hrvata i Slovenaca već zato što je hrvatski sabor zasedao i doneo odluku da zamoli Kraljevinu Srbiju i srpskog kralja Aleksandra da u svoju državu prime austrougarske pokrajine Hrvatsku i Sloveniju, čime se srpska vlada nije složila ali kralj jeste i to je prihvaćeno. Kao nagradu za taj veliki gest kralja su ustaše ubile,a 10.marta 1941. osnovale fašističku državu NDH. U Hrvatskoj većina ljudi je čestita, ali su im političari hronično inficirani besnilom ustaške ideologije,kojoj nema leka.

Bilal

pre 5 godina

(Jelena, 18. jul 2018 17:08)
Ne, Jelena, nije problem u EU. Problem je u nama. EU jednostavno ima svoja pravila ponašanja. Ako igraš po njima sve je o key al' je problem što bi mi da igramo po nekim našim pravilima. Prava mogu, pare mogu al' nikakve obaveze ne mogu. Nama EU ustavri samo služi za izgovor da mnoge stvari u zemlji ne uradimo i uredimo kako treba jer mi stalno govorimo da ćemo nešto uraditi, pa i očistiti Srbiju, tek kada uđemo u EU.

Sabre

pre 5 godina

Dok se hrvati bave uspesima svoje reprezentacije mi se bavimo hrvatima.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kimi, 18. jul 2018 19:58)

Pa malo za promenu. Obicno je obrnuto.

Maka@

pre 5 godina

Marvine@ vi živite pod opijumom verujući da su severno-atlanske vrednosti prava stvar za nas. U ostalom šta ta kovanica znači koje su to vrednosti , to nije jedan kulturno-istorijski prostor. To je vojni savez od koga smo izgubili rat i koji je okončao našu samostalnost. To je kao 1941. da vičete Nemci su nadnacija poklonimo im se i ako su nas osvojili.

ALEX_JONES

pre 5 godina

"Odjednom izbija rasizam iz postova poznatih sportista na društvenim mrežama koji stavljaju afričke zastave na postove o francuskoj reprezentaciji"

Zasto je ovo rasizam?

marija

pre 5 godina

Dok se hrvati bave uspesima svoje reprezentacije mi se bavimo hrvatima.
(kimi, 18. jul 2018 19:58)

Nova mantra botova.
Ja se ne bavim Hrvatima,
bavim se neonacistom,
i baviću se uvek.

A ovaj tekst je napisao Hrvat i prenet je sa Zagrebačkog portala.
Čitaj.

Clay

pre 5 godina

Thompsonu je na dočeku zabranjen nastup i isključen razglas.(parafraziram clanak).

Bilo bi dobro da se prestane gledati svaka sitnica,Tomson definitivno ima sve manju i manju prođu u javnosti, a i u sluzbenim strukturama

Alexxx

pre 5 godina

"Odjednom izbija rasizam iz postova poznatih sportista na društvenim mrežama koji stavljaju afričke zastave na postove o francuskoj reprezentaciji"

Zasto je ovo rasizam?
(ALEX_JONES, 18. jul 2018 16:37)

# Link komentara

Evo i ja se pitam . Kad je Eduardo igrao za Hrvatsku postavljale su se brazilske zastave na društvene mreže i nitko to tada nije smatrao rasizmom

Jure

pre 5 godina

Zvali ga u autobus nogometaši. I to je jedina istina. Hej nogometaši. Sramota.

@(Kardinal,

Konkretno, zvali su ga trener Dalić i Luka Modrić.

Samo da podsjetim, Luki Modriću su srbi iz tzv Krajine i Jugoslovenska armija spalili rodnu kuću kod Zatona Obrovačkog i postao je izbjeglica u vlastitoj zemlji Hrvatskoj.

Ili mislite da je 1991. tada šestogodišnji Luka sam sebi spalio kuću i potom pobjegao s roditeljima u Zadar?

Ne volim Thompsonna, međutim, jasno mi je da ga Luka voli i neka ga voli.

Mi se u Hrvatskoj ponosimo svojom zemljom, ali smo i vrlo kritični prema našim političarima i jako smo svjesni svih naših problema.

To je razlika između Hrvatske i primjerice Srbije.

Kod vas teče med i mlijeko, a predsjednik vam otvara privatne stambene zgrade..

bezobrazije

pre 5 godina

Gdje ste braćo Srbi, puno vas volimo ovdje u Zagrebu, jedva čekamo da ode ova generacija pa da napravimo Treću Jugoslaviju koja će biti neuništiva, a sastojati će se samo od Srba i Hrvata, dok će ostale nacije biti u jarmu i raditi građevinu i kao sobarice i konobari. Molim redakciju da mi pusti komentar da mogu sa svojom braćom iz Bg prokomentirati ovaj moj projekt.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NKV Konjušar, 18. jul 2018 17:08) Odlična ideja. Javi se da razradimo. Da smo se mi kako valja dogovorili, kad je trebalo, ništa se od kasnijih gluposti ne bi desilo.

Марвин тхе Мартиан

pre 5 godina

Зато опијум за Србе и Русе још увек није испарио. Тридесет година живе у неком вакууму измеђи 1941 и садашњости. Не могу чак ни на старо да се врате. У том вакууму Срби су заборавили значај Евроатланских вредности, као и то да је Москва далеко и да је није брига за "малог брата" на Балкану.

Jah

pre 5 godina

Jel ovo index? Pitam samo jer pišete svakodnevno o HR problemima. A da pišete o tome kako je gorivo poskupelo, cigare, akcize itd. Kako je za vreme SP prošlo dosta pljačke.
Ajde malo o nama molim vas. Barem ste vi nekada davno važili za ozbiljne novine. Sada ko informer

Vlada

pre 5 godina

Kakvi god da su, kao što vidimo, kod Hrvata postoji debata i rasprava o takvom jednom pitanju. Kod nas mišljenje jednog čoveka, ponavljaju kao papagaji od premijerke, preko ministara do gradonačelnika pa na dalje.

Марвин тхе Мартиан

pre 5 godina

vi živite pod opijumom verujući da su severno-atlanske vrednosti prava stvar za nas. U ostalom šta ta kovanica znači koje su to vrednosti , to nije jedan kulturno-istorijski prostor. To je vojni savez od koga smo izgubili rat i koji je okončao našu samostalnost. To je kao 1941. da vičete Nemci su nadnacija poklonimo im se i ako su nas osvojili.
(Maka@, 18. jul 2018 16:18)

1. ЕУ није војни савез. Заиста не знам зашто патриЈоте, русофили и ЕУскептици стално мешају ЕУ са НАТО...
2. Војска Србије има редовну сарадњу и вежбе са НАТО, зар не? Како онда НАТО данас може бити непријатељ Србији?
3. Из ЕУ је у Србију за последњих 15 година стигло 4 милијарде евра бесповратне помоћи, а из Русије неколико "поклоњених" загрђалих Мигова којима треба ремонт. Колико аутомобила је извезено из Крагујевца у Русију? Колико је Русија оних чувених С300 поклонила "браћи"? Први су дошли на Косово и први су побегли са Косова.
4. Улазак Србије у ЕУ може донети само бољитак - слободно и заједничко тржиште, већи стандард, више инвестиција, несметано кретање радне снаге итд итд
5. Ја сам се одавно ослободио Балканизма и сутуација сагледавам без страсти и на чисто рационалним основама без стега прошлости.

santa justa

pre 5 godina

Potpuno preslikana Srbija. Na zalost i njihovu i nasu. Uostelom demokratija ili demokracija je teror vecine ili kvazi vecine nad manjnom ili apstinentima.

Боги

pre 5 godina

Био у Загребу прошле недеље- и ја бих јако волео да нама у Србији тако лоше иде као њима. Двадесет година су испред нас у безмало свему и та разлика се свакодневно повећава.

gaser

pre 5 godina

sve su to skupa pizd...je. novine i tv svašta litaju. ja ne znam ko im uopće vjeruje. Hrvatska je osvojila srebro, što je zaista ogroman uspjeh, a sve ostalo su obične gluposti kojima se glupi narod pali, i trati život svađajući se s virtualnim neprijateljem. život je kratak ljudi moji.
doduše većina su to balavci bez mozga/iskustva

Gaston

pre 5 godina

Nije to do naroda. Političari s obe strane jednostavno ne smeju sebi dozvoliti da se nacije izmire jer kad ne mogu da mažu javnosti oči nacionalizmom na svetlo dana izlazi njihov lični nitkovluk, nesposobnost i neodgovornost. Hrvatska vlast je poslala Tompsona da paradira s srebrnima, a kod nas su unajmljene PR agencije da preko svih portala i društvenih mreža nanovo huškaju unižavajući komšijski uspeh i prizivajući tamo neki naš kog, realno, ni bog ne pamti. Narod zapravo želi mir i da se raduje uspehu suseda, ali ne, ne mogu to glavonje koje su nas i gurnule u bratoubilački rat, i koji još uvek vedre i oblače ovim prostorima to da dopuste.

ford

pre 5 godina

Meni je cela ova stvar oko njih previse zamorna,realno.Bas me briga I za sahovnicu I Tompsona I fasizam oko njega,bas me briga dal' nas vole ili ne,prethodih mesec dana me je zanimao kvalitetan fudbal,a oni su pokazali da znaju da ga igraju.Jedino sto bih voleo je malo vise tekstova o onima koji to zasluzuju,o prvacima sveta,Francuzima.

mario

pre 5 godina

Kada vidim tko je napisao tekst odmah je jasno što će pisati jer taj ne zna ništa drugo već pljuvati po svemu što je hrvatsko.
A vi u Srbiji izgleda nemate briga, pa se bavite sa drugima.

NKV Konjušar

pre 5 godina

Gdje ste braćo Srbi, puno vas volimo ovdje u Zagrebu, jedva čekamo da ode ova generacija pa da napravimo Treću Jugoslaviju koja će biti neuništiva, a sastojati će se samo od Srba i Hrvata, dok će ostale nacije biti u jarmu i raditi građevinu i kao sobarice i konobari. Molim redakciju da mi pusti komentar da mogu sa svojom braćom iz Bg prokomentirati ovaj moj projekt.

Kraba

pre 5 godina

Da narod nije budalast I tup, ne bi bilo ni ovih na vlasti. Rečenica je primenljiva na bilo koju državu na planeti Zemlji. Eto, toliko je prosto.

+MAKSIM

pre 5 godina

Smo gledajte i čekajte ovde isto blato. Prvom prilikom.
Danas ti kaže veće plate i penzije (za tri meseca), a sutra poskupi parking i izmisli još sedam novih nameta, tako da stvarno verujem da će da poveća plate, koje isto kao i sada - neće vredeti ničemu.
Po onda Jovo nanovo...

marija

pre 5 godina

Dok se hrvati bave uspesima svoje reprezentacije mi se bavimo hrvatima.
(kimi, 18. jul 2018 19:58)

Nova mantra botova.
Ja se ne bavim Hrvatima,
bavim se neonacistom,
i baviću se uvek.

A ovaj tekst je napisao Hrvat i prenet je sa Zagrebačkog portala.
Čitaj.

ALEX_JONES

pre 5 godina

"Odjednom izbija rasizam iz postova poznatih sportista na društvenim mrežama koji stavljaju afričke zastave na postove o francuskoj reprezentaciji"

Zasto je ovo rasizam?

kraja

pre 5 godina

...kakva bolna analiza...
...mislim bolna, jer je tako precizna i tacna do poslednjeg slova...
...e sad ce poceti komentari koji ce sve to transferisati u srbiju, a kako je ovde, a sta srbi rade, a kakvi su nasi...
...naravno, to spinovanje, to "izjednacavanje" radi "opravdanja" nece olaksati gradjanima hrvatske lakocu postojanja...
...ipak su se mnogi ponadali da je hrvatska konacno krenula pravim putem...
...a onda je tompson usao u autobus...
...da li sportisti koriste tompsona ili on njih, neka se dogovore medjusobno...
...cilic je tvrdio da je "tata pozvao tompsona na proslavu pobede na us openu 2014"...???
...tompson tvrdi da su ga fudbaleri pozvali u autobus...???
...a kad je vec tu, nega budu cavoglave...

Bilal

pre 5 godina

(Jelena, 18. jul 2018 17:08)
Ne, Jelena, nije problem u EU. Problem je u nama. EU jednostavno ima svoja pravila ponašanja. Ako igraš po njima sve je o key al' je problem što bi mi da igramo po nekim našim pravilima. Prava mogu, pare mogu al' nikakve obaveze ne mogu. Nama EU ustavri samo služi za izgovor da mnoge stvari u zemlji ne uradimo i uredimo kako treba jer mi stalno govorimo da ćemo nešto uraditi, pa i očistiti Srbiju, tek kada uđemo u EU.

Jure

pre 5 godina

Zvali ga u autobus nogometaši. I to je jedina istina. Hej nogometaši. Sramota.

@(Kardinal,

Konkretno, zvali su ga trener Dalić i Luka Modrić.

Samo da podsjetim, Luki Modriću su srbi iz tzv Krajine i Jugoslovenska armija spalili rodnu kuću kod Zatona Obrovačkog i postao je izbjeglica u vlastitoj zemlji Hrvatskoj.

Ili mislite da je 1991. tada šestogodišnji Luka sam sebi spalio kuću i potom pobjegao s roditeljima u Zadar?

Ne volim Thompsonna, međutim, jasno mi je da ga Luka voli i neka ga voli.

Mi se u Hrvatskoj ponosimo svojom zemljom, ali smo i vrlo kritični prema našim političarima i jako smo svjesni svih naših problema.

To je razlika između Hrvatske i primjerice Srbije.

Kod vas teče med i mlijeko, a predsjednik vam otvara privatne stambene zgrade..

Saks First

pre 5 godina

Koliko smo mi u stvari pogresili te 1918. godine i kao porazene primili ih u zajednicku drzavu, a oni nam to sa kamatom naplatili 1941. i 1995. godine - tuga jedna... I sada u 21. veku vidimo dokle je dogurala i u sta se pretvorila ta kvazi drzava nastala na zgaristima Austrougarske monarhije i Jugoslavije...

Uros

pre 5 godina

Ja stvarno ne znam zasto se dize tolika prasina oko toga ko je pevao u Zagrebu :D Pa covece ja nisam siguran koliko su hrvati, nasi politicari, mediji svesni da oni nama odavno nisu tema :D Pa ja nikada u drustvu ne raspravljam o tome sta radi Hrvatska, osim kada se desi tako neka nametnuta tema, prestanite mediji vise sa tim, shvatite to nas ne zanima!! Imam neke poznanike iz Hrvatske i slazemo se super, pogotovo u inostranstvu, kada padnu maske, ustvari shvatis da su to NAJBLIŽI narodi koji govore ISTIM jezikom, koji paradoks! :D Tako da manite se zlih ljudi, gledajte bolje kako cemo spojiti ove dobre!! ;)

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Proverio sam , u hrvatskoj duplo veća prosečna plata nego u Srbiji 743/380 EUR . Koji mi opijum onda koristimo???
(kakogod, 18. jul 2018 16:42)

Idi u Slavoniju pa proveri prosecnu platu. Idi radi kao konobar u sred sezone pa dogovori vise od toga.

Tuta Bugarin

pre 5 godina

Sta se babi tilo, to joj se i snilo. Da nije Tupsona, nasli bi nesto drugo da iskaljujete svoju mrznju protiv samog postojanja Hrvatske. Na žalost po Službe, u jednom danu im je uništen visedecenijski rad na uništenju jedinstvenog hrvatskog identiteta. Ovaj specijalni rat je izgubljen, Hrvati mogu zajedno, većina ih nisu ni ustaše ni partizani već obični ljudi koji žele bolji život sebi i uspjeh svoje države. Više sreće drugi put!

Aleksej

pre 5 godina

Tekst fantastican ali sa ovim sa cime se Hrvatska suocava,suocavaju se sve zemlje na svetu bez nacionalnog identiteta koji svoje postojanje baziraju na mrznji prema drugima a bez tih drugih ne bi ni postojale.

bezobrazije

pre 5 godina

Gdje ste braćo Srbi, puno vas volimo ovdje u Zagrebu, jedva čekamo da ode ova generacija pa da napravimo Treću Jugoslaviju koja će biti neuništiva, a sastojati će se samo od Srba i Hrvata, dok će ostale nacije biti u jarmu i raditi građevinu i kao sobarice i konobari. Molim redakciju da mi pusti komentar da mogu sa svojom braćom iz Bg prokomentirati ovaj moj projekt.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NKV Konjušar, 18. jul 2018 17:08) Odlična ideja. Javi se da razradimo. Da smo se mi kako valja dogovorili, kad je trebalo, ništa se od kasnijih gluposti ne bi desilo.

Ja iz Zagreba

pre 5 godina

Ovo što je lik nadrobio u tekstu uopce nije istina. Taj lik je poznat po tome da placu zarađuje pišući gluposti o svojoj zemlji i nitko ga ne doživljava ozbiljno. Pozdrav iz Zagreba

Deki

pre 5 godina

A nije kriv ni Tompson, ni igraci, vec je kriva drzava i mediji kao i skolski sistem koji ih ne uci sta Tompson velica a nisam siguran da to i sam Tompson zna. Svi su oni uceni od malena da su Srbi jedini uzrok njihove nesrece dok su sve ostalo sitnice ukljucujuci i ustase. Tompson je samo simptom dok je uzrok mnogo dublje sakriven.

Pera Pisar

pre 5 godina

ja sam celo vreme SP-a bio neutralan po pitanju Hrvatske, navijao sam npe, za njih protiv argentine ,jer sam osetio da će ih razbiti i igrao sam na kladionici 2, nekako nakon duge borbe naučio sam samoga sebe da ih poštujem, svestan da mržnja ne ubija predmet mržnje nego mrzitelja i sina sam tako naučio, on nije tako zagrižen za fudbal, ali bilo mu je drago zbog hrvatske ,jer je tako daleko dogurala, mada za svojih 18 godina nikad nije video selo koje se već 600 godina zove onako kako se on preziva, imao je i on i moj stari neku svoju Svilaju na Dinari u vidu Prosjeka na Velebitu, neku svoju reku Čikolu u vidu zrmanje i neko svoje Petrovo polje u vidu Žegarskog i njima, pa i meni dođe ponekad da "zaustavim vjetar sa Dinare2 taj lik ne shvata da je ta Hrvatska njegova koliko i moja, moj sin je 26-ta generacija Dalmatinskog Srbina , dobacio je i do Kine i to na 3 meseca, a kroz Obrovac je samo jednom prošao i to kada smo jedan jedini put išli do Zadra i tada nas je dočekao srtičević Danijela Subašića,ne razumen ovaj potez, glup je i primitivan, a lepo smo ovde polemisali sa Hrvatima na ovom sajtu, ukazali smo im poštovanje, ne razumem !!!

Maka@

pre 5 godina

Marvine@ vi živite pod opijumom verujući da su severno-atlanske vrednosti prava stvar za nas. U ostalom šta ta kovanica znači koje su to vrednosti , to nije jedan kulturno-istorijski prostor. To je vojni savez od koga smo izgubili rat i koji je okončao našu samostalnost. To je kao 1941. da vičete Nemci su nadnacija poklonimo im se i ako su nas osvojili.

Clay

pre 5 godina

Thompsonu je na dočeku zabranjen nastup i isključen razglas.(parafraziram clanak).

Bilo bi dobro da se prestane gledati svaka sitnica,Tomson definitivno ima sve manju i manju prođu u javnosti, a i u sluzbenim strukturama

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Zlo je uvek prikriveno. Sve je vodilo tome da proslave bas uz Thompsona. Ne Severina, ne Rozga, ne Lile Bacic, ne Vuco - samo Thompson.

Јабучило

pre 5 godina

1. ЕУ није војни савез. Заиста не знам зашто патриЈоте, русофили и ЕУскептици стално мешају ЕУ са НАТО... 
2. Војска Србије има редовну сарадњу и вежбе са НАТО, зар не? Како онда НАТО данас може бити непријатељ Србији? 
3. Из ЕУ је у Србију за последњих 15 година стигло 4 милијарде евра бесповратне помоћи, а из Русије неколико "поклоњених" загрђалих Мигова којима треба ремонт. Колико аутомобила је извезено из Крагујевца у Русију? Колико је Русија оних чувених С300 поклонила "браћи"? Први су дошли на Косово и први су побегли са Косова. 
4. Улазак Србије у ЕУ може донети само бољитак - слободно и заједничко тржиште, већи стандард, више инвестиција, несметано кретање радне снаге итд итд 
5. Ја сам се одавно ослободио Балканизма и сутуација сагледавам без страсти и на чисто рационалним основама без стега прошлости.
(Марвин тхе Мартиан, 18. jul 2018 17:11)

Паре дају зато што хоће да им се приклонимо (а и делом су одговорни за разарања '99), да би се коначно решили потенцијално угрожене позадине ако НАТО пође на Русију. НАТО и ЕУ нису исто, али су врло, врло слични.

Руси су нам отворили своје тржиште. То што ми не умемо да искористимо прилику је наш проблем. Такође, наше седење на 2-3 столице им сигурно не улива поверење да нам дају снажно оружје. Са приштинског аеродрома су се повукли јер су очигледно проценили да немају чиме да подрже претњу, нити им се улазило у отворен сукоб.

Улазак у ЕУ ће можда донети бољитак, под условом да научимо да уредимо државу. А ако то научимо, ЕУ нам ни није неопходна.

Слажем се да се историјом не треба оптерећивати. Али, историју треба знати, да не бисмо понављали исте грешке. А Србији нова "Југославија" и то таква у којој ће Србија бити неравноправна, не треба.

Alexxx

pre 5 godina

"Odjednom izbija rasizam iz postova poznatih sportista na društvenim mrežama koji stavljaju afričke zastave na postove o francuskoj reprezentaciji"

Zasto je ovo rasizam?
(ALEX_JONES, 18. jul 2018 16:37)

# Link komentara

Evo i ja se pitam . Kad je Eduardo igrao za Hrvatsku postavljale su se brazilske zastave na društvene mreže i nitko to tada nije smatrao rasizmom

Jelena

pre 5 godina

Зато опијум за Србе и Русе још увек није испарио. Тридесет година живе у неком вакууму измеђи 1941 и садашњости. Не могу чак ни на старо да се врате. У том вакууму Срби су заборавили значај Евроатланских вредности, као и то да је Москва далеко и да је није брига за "малог брата" на Балкану.
(Марвин тхе Мартиан, 18. jul 2018 16:02)

Ne bih rekla da je tako. Niko nije zabiravio vrednosti EU I njenih prednosti u odnosu na ono sto sad imamo. Budimo malo realni. Ne zavisi sve od nas, a vecina se ovde ponasa kao da mi necemo. Hocemo, treba nam uredjena drzava I sistem. Pogledajte samo odnos te EU prema nama, lagano otvaranje poglavlja, stalna zatezanja I natezanja. Jesmo li mi ispunili sve sto smo potpisali u Briselu? Jesmo. Druga strana nije, I jesmo li mi za to krivi? Nismo. To je samo jedan primer. Nismo ni mi bas sjajni, ali nismo ni za ovoloko pljuvanje. Pogledajte samo odnos pojedinca. Sta je korisno uradio za drustvo? Nista. I dalje bacamo djubre gde stignemo, pravimo divlje deponije
gledamo na sve nacine da izigramo zakon, ne placamo prevoz, ne prijavljujemo rad na crno......I da ne nabrajam vise. Ovom narodu treba podici svest I uspostaviti pravi sistem vrednisti. Deo je nase krivice, a deo I EU koja je stalno na toplo hladno.

Sabre

pre 5 godina

Dok se hrvati bave uspesima svoje reprezentacije mi se bavimo hrvatima.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kimi, 18. jul 2018 19:58)

Pa malo za promenu. Obicno je obrnuto.

e

pre 5 godina

Da razjasnimo: Nije Jugoslavija nastala tako što je Srbija inicirala stvaranje države Srba,Hrvata i Slovenaca već zato što je hrvatski sabor zasedao i doneo odluku da zamoli Kraljevinu Srbiju i srpskog kralja Aleksandra da u svoju državu prime austrougarske pokrajine Hrvatsku i Sloveniju, čime se srpska vlada nije složila ali kralj jeste i to je prihvaćeno. Kao nagradu za taj veliki gest kralja su ustaše ubile,a 10.marta 1941. osnovale fašističku državu NDH. U Hrvatskoj većina ljudi je čestita, ali su im političari hronično inficirani besnilom ustaške ideologije,kojoj nema leka.

Tatomir

pre 5 godina

Fucka mi se za Tompsona, hranite ga hlebom, kruhom, kako god. Od vasih plata, neka deca idu na koncerte zatupljivanja a vi crncite za te ulaznice.
Samo cete nazadovati.

Coco Bill

pre 5 godina

Паре дају зато што хоће да им се приклонимо (а и делом су одговорни за разарања '99), да би се коначно решили потенцијално угрожене позадине ако НАТО пође на Русију. НАТО и ЕУ нису исто, али су врло, врло слични.

Руси су нам отворили своје тржиште. То што ми не умемо да искористимо прилику је наш проблем. Такође, наше седење на 2-3 столице им сигурно не улива поверење да нам дају снажно оружје. Са приштинског аеродрома су се повукли јер су очигледно проценили да немају чиме да подрже претњу, нити им се улазило у отворен сукоб.

Улазак у ЕУ ће можда донети бољитак, под условом да научимо да уредимо државу. А ако то научимо, ЕУ нам ни није неопходна.

Слажем се да се историјом не треба оптерећивати. Али, историју треба знати, да не бисмо понављали исте грешке. А Србији нова "Југославија" и то таква у којој ће Србија бити неравноправна, не треба.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Јабучило, 18. jul 2018 20:22)

Zli Zapad i dobri Rusi. Uvek me oduševe takva kilometarska obrazlaganja i još kad počne "pravdanje" Rusa u vezi Kosova a i šire. A kako su nam otvorili tržište možete da se informišete od naših koji tamo izvoze. Uzgred ona mantra o hranjenju Moskve, zašto neki ruski biznismen ne uliži ovde u poljoprivredu i ne izvozi u "matjušku" Rusiju ?! Bilo bi dobro njemu, nama a i obema državama. Nego koristi muvačinu pa kupuje poljske jabuke sa falsifikovanim dokumentima da je to "naše" voće ili povrće ?!