1. ako bi neko mogao da mi objasni po kojoj logici je ona happy tv, dno dna grozote I prostakluka dospela na ovu listu...
     (srbistan, 12. oktobar 2017 21:29)

    # Link komentara

  2. Smislio vrhovni gospodar kako da otme pare od kablovskih operatora i stavi ih i dzepove svojih drugarski televizija... Pada na Evropskoj komisiji. Glatko.
     (Jole, 12. oktobar 2017 20:27)

    # Link komentara

  3. Da li imam pravo da tražim da nemam reklame na plaćenim kanama???
     (Lajavi krelac, 12. oktobar 2017 19:55)

    # Link komentara

  4. A jel svih 30 Pink???
     (Lajavi krelac, 12. oktobar 2017 19:54)

    # Link komentara

  5. JEDINO ISPRAVNO rešenje, za ovu nakaradnu odluku REM-a, jeste da su svi zaista OBAVEZNI da preuzimaju i vrše distribuciju ovih nabrojanih kanala, ali da za to NE MOGU, ni jedni ni drugi, da naplate NI OD KOGA, ni jednu jedinu paru!
    Obrazloženje je sasvim jednostavno:
    1. svi ti kanali su BESPLATNO dostupni preko običnih TV antena,
    2. za emitovanje programa RTS, već svi građani plaćaju OBAVEZNU "pretplatu",
    3. svaki korisnik ima mogućnost, da bilo koji od kanala isključi na svom aparatu, pa nije prinuđen da gleda svakojako đubre koje se emituje...
    (Abrakadabra, 12. oktobar 2017 18:44)

    # Link komentara

  6. Sta, ovi kanali obavezni za prenos? Hocete narod da vratite na nivo pecinca? Rts ok, ostalo otrov.
     (Sekula, 12. oktobar 2017 17:34)

    # Link komentara

  7. Da sam mrski okupator i ja bih uveo obavezno gledanje Pinka i Happyja, tako bih održavao narod glupim i primitivnim i lakše bih vladao!
    (Makijaveli, 12. oktobar 2017 17:22)

    # Link komentara

  8. Nije problem sto moraju da prenose nego sto moraju da PLACAJU. To ne postoji ni u jednoj normalnoj drzavi - da drzava natera jednu privatnu firmu da kupuje uslugu od druge privatne firme.
    (asD, 12. oktobar 2017 16:28)
    Ne razumem šta ste napisali. Nacionalne frekvencije su definisane zakonom i tu dažbina ima koje emiteri plaćaju državi. S druge strane, pružaoci telekomunikacionih usluga nemaju pravo da od korisnika nacionalnih frekvecija naplaćuju njihovo već stečeno pravo da budu emitovani SVUDA u Srbiji. To se upravo dešavalo. Mislim da se radi o Vektoru koji je od B92 (O2) i Happy tražio novac. Drugo je pitanje kako i zašto nekakav Happy ima nacionalnu frekvenciju...
    (pajero, 12. oktobar 2017 17:20)

    # Link komentara

  9. Hepi, svi smo mi hepi
     (brivman, 12. oktobar 2017 16:46)

    # Link komentara

  10. Ovo je solomonska odluka. Ako po RATEL-ovom pravilima MORAJU, onda proizvodjaci programa nemaju nikakvog uticaja na to.

    Ali da kablovski operateri moraju po uslovima vlasnika nacionalnih kanala, to je suludo.

    Nacionalni kanali ne ulazu ni dinara u razvoj kablovskih mreza, pa zasto bi onda imali pravo na nadokandu, sto je inace dostupno besplatno preko najobicnije antene.

    U UK je ITV poveo slicnu kampanju, da im se za ITV1 koji je nacionalni i besplatni kana placa za emitovanje preko Sky i Virgin.

    Glatko su odbijeni jer samo njihovo prisustvo na vrhu listinga je vec dovoljna kompenzacija.

    Mozda se vlasnicima O2 to ne svidja, ali vas zahtev se granici sa bezobrazlukom, pa ako hocete i diskriminacijom. Zasto bi neko preko antene vas program gledao besplatno, a neko ko ima osnovni paket kod kablovskog operatera to placao? Sta kablovski korisnik dobija vise od vas da bi mu se ta "doplata" isplatila.

    Na kraju, jedina ispravna odluka bi bila da gledalac sam odluci, zar ne. P anek kablovski operater naprave ponudu sa i bez vasih kanala, pa cu ja da oslucim da licu da vam placam ili ne, e na da na mala vrata uvodite pretplatu na vase kanale.
    (analiticar amater, 12. oktobar 2017 16:42)

    # Link komentara

  11. Nije problem sto moraju da prenose nego sto moraju da PLACAJU. To ne postoji ni u jednoj normalnoj drzavi - da drzava natera jednu privatnu firmu da kupuje uslugu od druge privatne firme.
    (asD, 12. oktobar 2017 16:28)

    # Link komentara