1. nemam nikakve sumnje da je posle 2 svetskog rata bilo onih koji su ostali bez LEGALNO stecene imovine a da cak nisu ni saradjivali sa okupatorom...
    Medjutim...
    Ajde sada zamislite revoluciju u srbiji, smenu vlsti i onih koji nas jasu zadnjih 30 godina a koji su pre toga bili niko i nista... KOliko stanova, kuca, vila, njiva bi REALNO potpuno zasluzeno bilo oduzeto ljdima koji su to stekli, mitom, korupcijom, zloupotrebom polozaja, parama od tetke, firme za evro itd.... ?
    aaa da, tacno, nikda ranije u isoriji srbije ljudi nisu nelegalno sticali imovinu to je izlisljeno krajem 80tih...
    (Alcale, 6. oktobar 2017 11:10)

    # Link komentara

  2. Ne nasedajte,čoveku je oduzet stan i dat zaštićenom stanaru,taj čovek je umro a umro je i zaštićeni stanar,ćerka zaštićenog stanara je nastavila da nezakonito koristi taj stan i nije joj padalo na pamet da vrati taj stan sinu vlasnika i jedinom nasledniku, isti je nju davno tužio potpuno osnovano a potpuno suprotno ona je koristeći naše brzo pravosuđe odugovlačila pa se na kraju taj jadni čovek razboleo i umro ne dočekavši kraj suđenja koji je okončao njegov sin znači unuk vlasnika koji ima troje male dece i živi u garsonjeri a ne samo ona već i njena ćerka sa decom se baškare u tuđem velikom stanu na Vračaru i još izigravaju žrtve.Istina je ovde jasno utvrđena u presudi koja je i po žalbi posle mnogo godina potvrđena i gde sve piše, tu na kraju nema mnogo filozofije umro zaštićeni stanar i nema dalje,nego otkud je trebalo nekom 15 godina da istera pravdu na sudu i još je sad on kriv što treba da se vrati ono što je njegovo.
    (NIKOLA, 6. oktobar 2017 06:44)

    # Link komentara

  3. Neverovatno da niko nije primetio da je nosioc stanarskog prava SVEKRVA doticne zene sa dvoje dece.Znaci majka njenog supruga, sa kojom ona nikako ne moze biti u srodstvu.Sud je ispravno vratio stan predratnim vlasnicima(1945), sto je normalno i logicno, ne treba pravni fakultet za to, postojalo je ranije obicajno pravo i po selima na 1000m nadmorske visine.Gde je muz doticne gospodje? Garantovano je fiktivno razveden od svoje supruge, ceka drugi stan i vec recimo radi u drzavnoj sluzbi a ona nesretna isto ceka posao u najskupljoj centralnoj Beogradskoj Opstini.
    To je oprobani recept u Srbiji vec 50 godina a evo ljudi se masovno razvode ponovo zbog raznih beneficija.Nema tu milosti, neka je stan 100 kvadrata, to je u Njegosevoj ulici jednako 300 000 evra, NAJMANJE!
    Srbija nije zemlja vladavine prava, veca potrazivanja imamo prema Hrvatskoj i imovini na Kosovu, a ne postupa se po njima.Primer radnickih hotela srpskih preduzeca basnoslovne vrednosti u destinama miliona eura tik uz Hrvatsku obalu.Jedino se slazem da policija ide na Kosovo.
    (CiraPixi, 6. oktobar 2017 00:48)

    # Link komentara

  4. alo , vlasnici imaju prava na stan i treba da ga dobiju nazad jer je otet.
    siroti ljudi koji tu zive to znaju i trebalo je da razmisljaju gde ce biti.
    kao sto nije moralno da se isteraju napolje sa decom ISTO tako nije moralno da zivis i uzurpiras tudj stan i imovinu.
    po selima ima napustenih kuca pa izvolte-jbg
     (zapex, 6. oktobar 2017 00:43)

    # Link komentara

  5. TAko je..izigravaj silu na nejakim..a sinoc u mom gradu sam svojim ocima mogao da vidim kako to izgleda protiv onih drugih..nov luksuzan dzip parkiran na sred pesacke zone..dosao pauk i krenuo da ga dize..skupili se gradjani zeljni pravde da konacno vide tako nesto ne verujuci svojim ocima..dvoje ovih sto rade i policajac sto ide sa njima...kad dolaze vlasnik "zestoki momak" i dere se na njih i psuje ih non stop..okrece broj telefona i nesto prica sa nekim i za tren oka ovi spustaju auto sa pauka..onda se taj unosi u lice tom sto vozi pauk i dere da bukvalno svako tu cuo "nemoj da sam video vise da ste pogledali ovaj auto inace cu glavu da vam otkinem " i ovi iz pauka i policajac cutaci odose a dzip ostao parkiran u sred pesacke zone.
    (dzoni, 5. oktobar 2017 23:49)

    # Link komentara

  6. Naravano da oni koji nemaju gde da žive imaju pravo na stan, stoga legitimno uzimati onima koji imaju nekoliko stanova i koji se bogate na račun ljudi nemaju gde da žive. Puna podrška porodici, narod je uz vas!
     (agent, 5. oktobar 2017 23:43)

    # Link komentara

  7. Хајде, доиућете повишице, бијте народ и исељавајте жену са децом на улицу !!! Хајде !!! Следе озбори народе, гледајте за кога сте гласали и пазите за кога ћете да гласајте ! Само да ови више никада не победе ...
    (да да, 5. oktobar 2017 23:21)

    # Link komentara

  8. Samo sto Jos migovi nisu poleteli sa Batajnice da ucestvuju u akciji iseljavanja!
    (Daca, 5. oktobar 2017 23:15)

    # Link komentara

  9. Srpsku porodicu sa decom na ulicu a migrantima smestaj i hrana. Svaka cast ''Naprednjaci''..
    (Milan BG, 5. oktobar 2017 23:10)

    # Link komentara

  10. Ovde je država najveći krivac, oduzela stan pa posle kusur godina ajde da vraća. E pa prvo sad obezbedite smestaj ženi sa decom. Da se posle ne čudimo, zašto ljudi vrše samoubistva, postaju lopovi, ubice i slično...
     (Muki, 5. oktobar 2017 23:09)

    # Link komentara

  11. ne iseljava policija vec samo pruza asistenciju sudu ili javnom izvrsitelju, odnosno obezbedjuje stranke u postupku
     (nebraska, 5. oktobar 2017 22:58)

    # Link komentara

  12. Moj priljatelj godinu dana ne može da iseli stanarku kojoj je izdavao stan i po isteku ugovora. Policija navodno nije ništa mogla da uradi. A sada mogu da iseljavaju ženu koja ima pravo da tu živi. Jeziva,nakaradna i izopačena država.
     (frida, 5. oktobar 2017 22:57)

    # Link komentara

  13. Samo se vi svadjajte ovde, i cekajte da vAs isele ovako, ili vam nanesu neko jos vece zlo.
    Ja ne znam kome vise nije jasno da je ova vlast najgora u istoriji i da ih treba smeniti, i izvrsiti gradjansko hapsenje.
    Politicari, policija i ostali drzavni organi se finansiraju od Vasih para, da li ste zadovoljni poslom koji izvrsavaju, ako niste, smenite ih, vi ste njihovi poslodavci, imate pravo i da budete ostri, samo ne nasilni, ali naravno, na njihovo nasilje se odgovara nasiljem.
    Ustanite iz hibernacije ljudi, samo mi mozemo da napravimo promenu, nece se pojaviti nikakav vitez na belom konju da nas spasi !
    (Milos, 5. oktobar 2017 22:55)

    # Link komentara

  14. Srbi Beograđani, stidite se, nisam iz Beograda, ali... da jesam, došao bih da dam podršku ovoj ženi i njenoj deci. Sramota me što sam Srbin.
    (Jova, 5. oktobar 2017 22:52)

    # Link komentara

  15. A ja rekoh iseljavanje Vulina. Ili Šutanovca. Ili Dačića. Ili SVE one iz skupštine, ili članove stranke.
    Ipak je bolje pokazivati mišiće na "onima koji nisu sa nama"...
     (Žika, 5. oktobar 2017 22:48)

    # Link komentara

  16. Samo saslusajte ovo, doslo je sest kombija, deset policijskih automobile, vatrogasci. Hrabro. Da isele jadnu zenu i njenu decu. Drugovi policajci sta bi bill da je to vasa zena i da su vasa DECA.
     (Profesor, 5. oktobar 2017 22:43)

    # Link komentara

  17. Ja sam uvek bio za pravdu ali ako je ista za sve. Milicija i izvrsitelji se uvek uhvate za sirotinju...
    (Filke, 5. oktobar 2017 22:42)

    # Link komentara

  18. Ovi opasni momci u uniformama maltretiraju posten narod, sve po naredjenju. Naravno da ne moras da postujes naredjenje, mozes da das otkaz i odes da radis posten posao. Bolje da kopam na njivi nego da budem udarna pesnica nepravde. Toliko.
    (RocketRaccoon, 5. oktobar 2017 22:35)

    # Link komentara

  19. Kakve gluposti pišu ljudi oko otkupa društvenih stanova pa to je strašno.Otkup tih stanova i taj zakon je nešto najgenijalnije što je ikada uradjeno na Balkanu.Benefiti su bili fenomenalni.Pre svega 90 posto ljudi kod nas su postali vlasnici stanova, a tek kako je oživelo tržište nekretnina to je za svaku pohvalu.Ljudi koji to kritikuku buncaju.
     (milutin mladjenovic, 5. oktobar 2017 22:35)

    # Link komentara

  20. Treba grad ili opstina da joj daju drugi stan kao nuzni smestaj
     (dare, 5. oktobar 2017 22:33)

    # Link komentara

  21. Jedna jedina poruka je vidimo se "but not yet". Za mir u Srbiji, bez opsade grada
     (Gladijator, 5. oktobar 2017 22:32)

    # Link komentara

  22. Neka se Vlada odrekne jednog Audija A8 i resen problem,a stan neka se vrati vlasnicima.
     (Mita, 5. oktobar 2017 22:31)

    # Link komentara

  23. Sramota. Okupljanje je u Njegosevoj 65, neka dodju svi koji mogu vec sutra da budu iseljeni iz svojih stanova... Ovo je opsada grada, naroda. Ima boljih mesta za opsadu.
     (Profesor, 5. oktobar 2017 22:28)

    # Link komentara

  24. Дахије су били злато за ове назадне.
     (мики, 5. oktobar 2017 22:25)

    # Link komentara

  25. @sremsko...
    zamisli, to nije drzava, to su firme kupovale... a lovu davali radnici.
    i sve si lepo rekao samo si zaboravio da su u stambeni fond uplacivali apsolutno svi radnici
    a stanove dobijali pojedinci.
    i ti pojedinci posle odkupili za 50, a neki bogami i za 15dm stan od 78m2 na ceraku (znam konkretan slucaj) a ovi drugi nesrecnici ostali i bez novca i bez stana te zavrli po periferijama ili su jos uvek podstanari...
     (kvazistrucnjaci, 5. oktobar 2017 22:18)

    # Link komentara

  26. @oteto prokleto
    :) pa ja lepo rekao da samo u srbiji ljoticevci i kalabici mogu da traze imovinu. Cik da se neko javi u fr da je posleratna vlast osudila nekoga bez dovoljno dokaza. Cil! Ljudi drze do tradicije.
    Tako da samo napred sada je kriva danasnja vlast jer je vlada pre 70 godina nekome otela imovinu.
    Srbi smo u konstantnom ratu sa svojim precima. Sl tema je Obrenovici pa bitka na kosovu.... ima jos da vidimo ratova protiv sebe blago nama... ,)
    Niko da napise koliko je stanova poklonjeno ovih godina koje kome... nego daj da streljamo oslobodioce ;) da...
    (Alcale, 5. oktobar 2017 22:16)

    # Link komentara

  27. Kakvo ne poznavanje restitucije!Restitucija je ispravljanje najvece nepravde u istoriji ove drzave.Ljudima je bukvalno oteta imovina bez bilo kakvog pravnog osnova i sad kad im se vraca posle 70godina sad je to kao nasilje nad nekom zenom i njenom decom."Zasticeni stanar" je termin iz proslosti i vise ne postoji u nasem pravnom sistemu.Privatna svojina je neprikosnovena i treba i da uziva najvecu pravnu zastitu ove zemlje.
    (pravda, 5. oktobar 2017 22:15)

    # Link komentara

  28. @Kure

    A tebi krivo što nisi i ti to isto uradio.
    Samo pazi, to što pišeš je glupost. Prvo, u bivšoj Jugi, svi su imali da plaćaju doprinose za stanove. Neko je stan dobio, a mnogo njih nije.
    Pišeš o tome kako bi bilo pošteno da su plaćali mesečno na rate. Jel to zato što su ti isti građani izmislili inflaciju??? Ili su to bili Sloba i drugari. Šta je bilo pošteno tokom 90ih?
    Tako da citiram čika Velju iz Lepa sela lepo gore - s... vam se na to poštenje
     (Cenzurisani sendvič, 5. oktobar 2017 22:13)

    # Link komentara

  29. Ovo je banditska država i to je sve što ću reći.
    (I.T., 5. oktobar 2017 22:11)

    # Link komentara

  30. ... a deca, trauma do kraja života
     (! samo malo, 5. oktobar 2017 22:05)

    # Link komentara

  31. Super! Tako treba da se sprovodi zakon!!! Samo oštro! Pokaži poštovanje zakona kada je sirotinja u pitanju! Sada još i socijalno pošaljite da joj oduzmu decu!
    A večeras, skrenuh sa autoputa pored NIS-a ka Disu. Stoji neosvetljen i bez tablica motokultivator sa prikolicom na sred puta, a gospodin vlasnik vuče kartone i tovari u njega! Za toga zakon ne važi i tome socijalno neće oduzeti decu. Taj može sa tim istim motokulrivatorom da vozi po autoputu u sred noći bez svetala.
    Kasnije u jednosmernoj ulici, dama u džipu vozi kontra smerom i još protestuje! Ni za nju zakon ne važi! Ali zato kada nezaštićenu običnu sirotinju država uzme pod svoje dođu i policija i vatrogasci. Još samo vojska fali..
     (Tata spalio Đenku, 5. oktobar 2017 21:56)

    # Link komentara

  32. Ljudi bre, nije ovo '45ta/ ovo je 21 vek.
    (u proslom veku, 5. oktobar 2017 21:44)

    # Link komentara

  33. Zasto morate da oponasate lose stvari od komunista, a necete dobre?
    (selektivno, 5. oktobar 2017 21:42)

    # Link komentara

  34. Zasticeni stanar, ili onaj ciju su porodicu uselili komunisti u neciji stan. Oduzimali onima koji im se ne svidjaju, a davali svojim. Ispastali vlasnici 50 godina, sad doslo do vracanja i ispastaju neki koji jedva da znaju kako tu zive. I na kraju nema pravde u drzavi, niko ne zeli da nekoga izbaci, vec da dodje do svoje ocevine, koja je posteno stecena. Ovo je problem drzave, puno srece i jednima i drugima, da svako dobije svoje, jer ljudi su otkupljivali stanove za 2000 maraka, a zasticeni stanari nisu mogli da kupe necije privatno vlasnistvo, sad nek im opdtina, grad ili drzava obezbedi stan.
    (Petarperaperic, 5. oktobar 2017 21:36)

    # Link komentara

  35. Ovo je nazalost samo jedan od mnogih slucajeva slicnog tipa. Stotine hiljada ljudi u Srbiji imaju probleme sa nepoznavanjem sopstvenih prava, nesredjenim papirima, prevarama prilikom kupovine i slicno. Navikli smo da se kod nas sve radi polovicno, "nema da brines, bato" , "imam coveka za taj pos'o" , preko striceva tetki i kumova na raznim polozajima. SAMI SMO KRIVI
    STO SMO DOZVOLILI JAVASLUK U DRZAVI. Svi javno to kritikujemo, a potajno nam "ispod stola" odgovara.
     (Rade, 5. oktobar 2017 21:34)

    # Link komentara

  36. @Horacije

    slazem se sa vama u potpunosti, ali drzava je ta koja treba da uvede red, i to prvo da krene da ga uvodi od vrha a ne od dna. Kako mislite da iko u ovoj drzavi postuje zakon i tudju svojinu, ako drzava to sama ne cini? U Beogradu imate primer na svakom koraku: nelegalno rusenje privatnih objekata u Savamali, cela prica oko Beograda na vodi, stan koji je kupljen uz pomoc tetke iz Kanade, Tomine vikendice u zasticenoj zoni reke, Tomina crkva on milion evra, stanovi sadasnjeg presednika (koje je kupio bez dana radnog staza).....

    A najbolji primer restitucije u Srbiji je sa placem u ulici 27.marta br 21:
    plac je posle decenijskog procesa vracen starim vlasnicima i posle nedelju dana od pravosnaznog resenja je izmenom DUP-a plac iz gradjevinskog preimenovan u saobracajnicu tako da je drzava vratila lokaciju i zakonski onemogucila vlasnike da ga prodaju ili da se ista na njemu gradi!!!!!
    (Realno, 5. oktobar 2017 21:34)

    # Link komentara

  37. Ovekve stvari se dešavaju zato što je u ovoj zemlji sve naopako. Već decenijama su na vlasti i državnoj upravi nesposobni i nepismeni ljudi i/ili lopovi. Zakone donose neznalice sa kupljenim diplomama i to ne nužno sega-mega univerziteta, već i državnih. Najbolja stvar za ovu zemlju bi bio jedan potpuni i sveobuhvatni reset, pa da se sistem postavi od nule. Ali na žalost, male su šanse za tako nešto pošto je ekipa iz devedesetih ponovo na vlasti, ergo, još uvek smo u devedesetim.
     (Pa, 5. oktobar 2017 21:33)

    # Link komentara

  38. @Mirko Pantic

    Lepo si obrazložio razlog zašto je država prodavala državne stanove nosiocima stanarskih prava, a što ne pomenu da je 100% tih nosioca stanarsko pravo otkupilo za 50 markaka u vreme inflacije, jer ugovori nisu bili zaštićeni valutnom klauzulom?
    I sad da me neko ubedi da su ti ljudi pošteni i savesni.
    Da su savesni i pošteni plaćali bi ratu svaki mesec za mesec i za vreme inflacije, a ne svi potrčali da zamene 50 maraka i isplate sve rate unapred i time kupe stan od 100 kvadrata.
    (Kure, 5. oktobar 2017 21:17)

    Govoriš istinu, a oponiraju ti jer osećaju stid. I s pravom ga osećaju, jer su bili u prevarantskom talu s Miloševićem. Njihov deo pogodbe bili su glasovi i uredno su ih isplaćivali.
    (Rivarola, 5. oktobar 2017 21:33)

    # Link komentara

  39. Samo mi koji smo iseljeni znamo koliko je to nehumano.
     (Dejan, 5. oktobar 2017 21:20)

    # Link komentara

  40. @Mirko Pantic

    Lepo si obrazložio razlog zašto je država prodavala državne stanove nosiocima stanarskih prava, a što ne pomenu da je 100% tih nosioca stanarsko pravo otkupilo za 50 markaka u vreme inflacije, jer ugovori nisu bili zaštićeni valutnom klauzulom?
    I sad da me neko ubedi da su ti ljudi pošteni i savesni.
    Da su savesni i pošteni plaćali bi ratu svaki mesec za mesec i za vreme inflacije, a ne svi potrčali da zamene 50 maraka i isplate sve rate unapred i time kupe stan od 100 kvadrata.
    (Kure, 5. oktobar 2017 21:17)

    # Link komentara

  41. Kako je sada micija agilna! A kada treba da zaustave nelegalne gradnje na gradilistima koje je inspektor zatvorio, nigde ih nema.
    (Beba, 5. oktobar 2017 20:38)

    # Link komentara

  42. A cudnog li cuda, u toj zgradi je ceo jedan sprat opstinski odbor SNS-a. Nemoguce da niko nije prosetao tuda danas i video celu farsu.
    (777, 5. oktobar 2017 20:19)

    # Link komentara

  43. @Mirko Pantić
    Najveći broj stanova koji su otkupljeni nisu bili državni, nego to su bili stanovi u društvenoj svojini, bili su u vlasništvu društvenih firmi, nije te stanove gradila država nego zaposleni, iz fondova preduzeća gde su radili. Iz naših zarada idvajali smo za izgranju stanova, preduzeća su ih kupovala po tržišnoj ceni. Zato je najveća besmislica reći da je radnicima država poklonila stanove. Naprotiv, država je opljačkala društvene firme, prodavala "kurti i murti", a sad očekujemo "boljitak" od izvoza nudli i mladog ovčijeg sira.
    (Sremsko-nepalska nudla, 5. oktobar 2017 19:57)

    # Link komentara

  44. Samo da mi je da shvatim koliko treba covek da bude limitiran da za ovako nesto krivi komuniste?!?
    1. Srbija odnosno Jugoslavija NIKADA U ISTORIJI nije bila komunisticka!
    2. Vlast koja je oduzela stan vlasnicima pre xy godina je to ucinila sa nekim povodom. Kao sto je sa nekim povodom oduzela svu imovinu kalabicu ili nedicu ili joticu!
    3. Cak i da je POSLERATNA vlast POGRESILA, ovo je mnogo veca socijalna greska nego ta!
    4. Neobavestenost moze biti opravdanje ali ne i razlog da se ne informisete koliko ne imovine oduzeto i ljudi streljno u svim evropskim zemljama zbog saradnje sa okupatorom! U SVIM ali francusku retko da neko moze da nadmasi do rusije...
    Ali tipicno srpski za iseljavanje majke sa dvoje dece na ulicu okrivuce vlast koje nema vec 27 godina! Botovi!
    (Alcale, 5. oktobar 2017 18:30)


    A koliko moras biti limitiran pa da pises o stvarima o kojima ne znas nista?
    Da bi ostvario pravo na restituciju i da bi ti se vratila imovina tvojih predaka potrebno je sakupiti gomilu dokumentacije izmedju ostalog i o tome da ti preci nisu saradjivali sa okupatorom. A imovinu su oduzimali komunisti iz jednog prostog razloga - zato sto im se moglo. I nije tu bilo nikakve greske, jednostavno ti udju u kucu crnomantijasi i komesar sa pistoljem izbace na ulicu i usele se u nesto sto je tvoje. Ti koji su saradjivali sa okupatorom ni nemaju pravo na povrat imovine. A to sto sada vracaju imovinu nije ni blizu realne vrednosti stvarno otetog i koriscenog od 1945 do danas.
    (oteto prokleto, 5. oktobar 2017 19:55)

    # Link komentara

  45. Kakva je podvala bilo to otkupljivanje. Za 2-3 hiljade maraka ti Milosevic pokloni nesto sto vredi par stotina hiljada maraka i cije nasledstvo je ignorisano. Valjda coveku trebalo i tih par hiljada po stanu pa kad se to pomnozi sa tolikim stanovima po Srbiji ispadne $$$$$$$$$$. A ako si bio punoletan sestra ili brat, zajmis par hiljada, upises na svoje ime, a mladja sestra ili brat izvise.
    Rade ljudi po svetu i te kako, ali drzava nikome ne da stan za sicu.
    (Stari film, 5. oktobar 2017 18:30)
    Zasto pricas gluposti?
    Drzava je devedesetih prodavala stanove nosiocima stanarskih prava,kako bi se oslobodila imovine od koje nije imala nikakvu korist,a cije je odrzavanje veoma puno kostalo.Drugim recima,dozvolili su otkup drzavnih stanova,cime su vlasnici preuzeli obavezu da odrzavaju te iste zgrade u kojima su se oni nalaze i da placa porez na imovinu,koji puni drzavni budzet.
    Stara vlasnistva nisu mogla biti otkupljena,ako ih drzava nije nadoknadila starim vlasnicima.
    Meni su poznati slucajevi gde je bilo mutljavine,ali su takvi slucajevi gubili na sudu i ljudi su dzabe bacili novac,a nekretnina je morala biti vracena.
    Veci problem je bio sa lokalima,gde su neki uspevali da ih otkupe,a zatim drzava preuzela obavezu da ih obesteti.
    (Mirko Pantic, 5. oktobar 2017 19:23)

    # Link komentara

  46. Sta ce zena...nema tetku iz Kanade...za to vreme ona spodoba bez kicme sa njegovim sefom koji se ubi da ga odbrani lazima uzivaju u svojim ogromnim stanovima, jer imaju rodjake u "inostranstvu".
    Zao mi je da akzem , ali moram...-Gadi mi se zemlja u kojoj sam rodjen, Srbija.- Takvo bezakonje u Evropi ne postoji.
    (zoran, 5. oktobar 2017 19:12)

    # Link komentara

  47. Ovde se laje na pogresno drvo, opstina mora prvo zbrinuti porodicu koja zivi u tom stanu pa tek onda moze da vrati imovinu stvarnom vlasniku...e sad, u opstini su sve lopovi pa opstina nema vise stanova I onda ajte ljudi napolje.
    Ovde vise ni izbori ne mogu da nam pomognu, eventualno neka ozbiljnija revolucija, ali nema ko.
     (Ja nosim plasticno odelo, 5. oktobar 2017 19:05)

    # Link komentara

  48. Ovo nesto nije jasno, jer nema nikakve veze sa restitucijom i otimacinom stanova, ovo su ZASTICENI STANARI, tojest neko njen je bio, a vlasnik je vlasnik, i uvek je bio, samo nije smeo da tog nekoga da izbaci iz stana, a zasticeni stanari su mu placali kao neku kiriju. Ova zena je verovatno izgubila pravo zasticenog stanara, ili ga nikad nije ni imala, i vlasnik je sudski trazio iseljenje. Sta sve komunisti napravise...
     (cx, 5. oktobar 2017 18:59)

    # Link komentara

  49. Ta porodica je dala dva stana posle rata opstini za taj veci. A vlasnik to jest njegov naslednik od drzave je dobio dva stana koje je otkupio. Sada traze stan njihovi naslednici unuci. Vrzino kolo sa zakonom. Opstina da pod hitno pronadje stan za ovu porodicu.
    (komsija2, 5. oktobar 2017 18:58)

    # Link komentara

  50. Stanove nisu oduzimala privatna lica po svojoj inicijativi nego drzava po uredbama, te ista mora da preuzme odgovornost.
    (izvinite, 5. oktobar 2017 18:51)

    # Link komentara

  51. Niko,ali bas niko ko je od drzave obestecen na bilo koji nacin za oduzetu imovinu ,makar i fiktivno,ne moze da ostvari povracaj imovine na bilo koji nacin! 

    Potpuno netacno.Svima kojima je imovina oduzeta,a posebno poljoprivredno zemljiste koje je bilo preko dozvoljenog maksimuma od 3 hektara,su dobili obestecenje u vrednosti jednogodisnjeg roda.Svi oni sada imaju pravo povracaja imovine.
     (Andreja, 5. oktobar 2017 18:45)

    # Link komentara

  52. Kada su neka druga deca , četrdesetih godina, izbačena iz tog stana neko se radovao toj nesreći ... Sada neko, nažalost, ispašta. Stan pravim vlasnicima, a ženu sa decom smestiti u neko beogradsko obližnje naselje i pronaći joj posao.
     (ak87, 5. oktobar 2017 18:36)

    # Link komentara

  53. Misirac stize, samo da ogrne jelek
    (mille, 5. oktobar 2017 18:33)

    # Link komentara

  54. Kakva je podvala bilo to otkupljivanje. Za 2-3 hiljade maraka ti Milosevic pokloni nesto sto vredi par stotina hiljada maraka i cije nasledstvo je ignorisano. Valjda coveku trebalo i tih par hiljada po stanu pa kad se to pomnozi sa tolikim stanovima po Srbiji ispadne $$$$$$$$$$. A ako si bio punoletan sestra ili brat, zajmis par hiljada, upises na svoje ime, a mladja sestra ili brat izvise.
    Rade ljudi po svetu i te kako, ali drzava nikome ne da stan za sicu.
    (Stari film, 5. oktobar 2017 18:30)

    # Link komentara

  55. Samo da mi je da shvatim koliko treba covek da bude limitiran da za ovako nesto krivi komuniste?!?
    1. Srbija odnosno Jugoslavija NIKADA U ISTORIJI nije bila komunisticka!
    2. Vlast koja je oduzela stan vlasnicima pre xy godina je to ucinila sa nekim povodom. Kao sto je sa nekim povodom oduzela svu imovinu kalabicu ili nedicu ili joticu!
    3. Cak i da je POSLERATNA vlast POGRESILA, ovo je mnogo veca socijalna greska nego ta!
    4. Neobavestenost moze biti opravdanje ali ne i razlog da se ne informisete koliko ne imovine oduzeto i ljudi streljno u svim evropskim zemljama zbog saradnje sa okupatorom! U SVIM ali francusku retko da neko moze da nadmasi do rusije...
    Ali tipicno srpski za iseljavanje majke sa dvoje dece na ulicu okrivuce vlast koje nema vec 27 godina! Botovi!
    (Alcale, 5. oktobar 2017 18:30)

    # Link komentara

  56. Pa kad Romima grade stambene zgrade u kojima ne placaju nista od komunalija i imaju besplatno sve od skolovanja do socijalne pomoći i azilantima hotelske uslove zasto ovoj zeni ne bi dodelili stan?
     (neko iz mase, 5. oktobar 2017 18:20)

    # Link komentara

  57. Neke iseljavaju sa Vračara a neke dovlače na isti sa Juga
     (Miljan, 5. oktobar 2017 18:08)

    # Link komentara

  58. Što se mene tiče nek joj dodele stan, ali nema pravo da živi u tuđem stanu. Ona je htela da nasledi stanarsko pravo od majke i očigledno nije to mogla tako da stan pripada vlasnicima.
    Nema šta da pištite i skupljate se bzvz ona mora odatle da izađe.
    (Mića, 5. oktobar 2017 17:53)

    # Link komentara

  59. cela poenta je da drzava treba pomoci mami i njenoj deci i dodeliti joj socijalan stan.
     (Salerno, 5. oktobar 2017 17:53)

    # Link komentara

  60. Ta porodica je dala dva stana posle rata opstini za taj veci. A vlasnik to jest njegov naslednik od drzave je dobio dva stana koje je otkupio. Sada traze stan njihovi naslednici unuci. Vrzino kolo sa zakonom. Opstina da pod hitno pronadje stan za ovu porodicu.
    (komsija, 5. oktobar 2017 16:28)

    Sta ti covece pricas?
    Niko,ali bas niko ko je od drzave obestecen na bilo koji nacin za oduzetu imovinu ,makar i fiktivno,ne moze da ostvari povracaj imovine na bilo koji nacin!
    To u praksi znaci da ako je nekome oduzet stan,supa,deo zemlje i sl,a drzava mu je na ime toga isplatila neki novac ili mu je dala neko drugo parce zemlje ili bilo sta drugo u zamenu,on ne moze ,niti ima pravo da trazi povracaj oduzete imovine.Sudovi to glatko odbijaju !

    U ovom slucaju je najverovatnije sledeca prica:
    Svekrva je bila nosilac stanarskog prava, kako je ono neprenosivo,ta nesrecna zena je u stanu bila bespravno,jer nosilac stanarskog prava ili nije ziv ili nije u posedu,tako da je zakon jasan i nekretnina se vraca u posed starim vlasnicima.
    Veoma mi je zao te zene,ali verovatno nije uspela da nadje neko resenje sa vlasnicima,koji nisu u obavezi da bilo kome objasnjavaju kako ce koristiti svoju imovinu.
    (Zlobna veverica, 5. oktobar 2017 17:52)

    # Link komentara

  61. @Komunjarska posla i njihovi zakoni o otimacini.

    Pogledajte ko danas ima po 10 stanova. E takvi su imali i '45-e. Jel mislite da je stan od tetke iz Kanade posteno zaradjen i da bi greh bio oduzeti ga i useliti neku porodicu bez krova nad glavom?
    (Predrag, 5. oktobar 2017 17:51)

    # Link komentara

  62. Restitucija nije ovde bitna. Bitno je po kom osnovu je zena koju iseljavaju u stanu. Ako osnova nema, dzaba gradjanska inicijativa. Ne moze svako uzivati zastitu...
     (Zeleni zub, 5. oktobar 2017 17:46)

    # Link komentara

  63. Ok , otac otkupi stan od drzave i ja ga nasledim, posle par godina se pojavi covek na vratima sa dokumentom da je stan opet njegov i to je u redu ALI sta je samnom????? Na ulicu ili je ta ista drzava duzna da mi nadoknadi imovinu koju sam kupio od iste.
     (dareee, 5. oktobar 2017 17:46)

    # Link komentara

  64. nikolaKG80

    Stanovi u privatnom vlasnistvu nikada nisu mogli da se otkupe
    Stanarsko pravo je steceno. Svekrva je zasticeni stanar. Znaci njen sin je u ugovoru o stanu. Sin se ozenio, dobio decu.Sutra ce deca da se ozene i tako u nedogled.Znaci vlasnik stana nikada do svoje imovine
     (Filip, 5. oktobar 2017 17:44)

    # Link komentara

  65. Stop restitucijama! Bogatašima su sa pravom oduzimani stanovi!
    (crvenioktobar, 05. oktobar 2017 16:26)

    Углавном. Када видим данашњи лоповлук, све више разумем партизане 1945.
     (Јабучило, 5. oktobar 2017 17:42)

    # Link komentara

  66. Ček bre - kako može žena da bude "zaštićeni stanar" u stanu u kojem živi njena svekrva? Zaštićeni stanar može da bude samo svekrva - kad ona izađe iz stana (po bilo kom osnovu), sva druga lica gube pravo da budu u stanu i pravi vlasnik ima pravo da uđe u posed. Mislim, žao mi žene i dece, ali ili je vest tek delimično tačna ili oni nemaju prava da budu u tom stanu. Država je u obavezi da im obezbedi nužni smeštaj, ali ništa više od toga.
    (Hmh..., 5. oktobar 2017 17:40)

    # Link komentara

  67. Ja sam naslednik jednog stana u centru Beograda koji je oduzet mojima 1948. U tom stanu od tada smenjuju se generacije iste familije.Danas stanuje porodica sa troje maloletne dece.Imam resenje o povracaju imovine.Kako da dodjem do svog stana kada su ovi zasticeni stanari? Zakon kaze da stan ovoj porodici treba da obezbedi lokalna samouprava koja stalno prica pricu da nema slobodnih stanova.Meni ova porodica uplacuje 564 dinara mesecno po odluci gradskih vlasti. Doci ce vreme kada cu i ja da trazim pomoc izvrsitelja jer i moja deca treba da se osamostale
     (Magic, 5. oktobar 2017 17:39)

    # Link komentara

  68. Boljitak?! Valjda tako izgleda.
     (Goran, 5. oktobar 2017 17:39)

    # Link komentara

  69. Za ovo je drzava kriva...a majka,deca i stvarni vlasnik su samo zrtve ove nakardne drzave.
     (masak, 5. oktobar 2017 17:35)

    # Link komentara

  70. žao mi je majke sa decom ali neka se žali državi koja je taj stan oduzela uz slogan imaš kuću vrati stan i dodelila je nekome nelegalno. I ti ljudi su se decenijama borili za njihovo. ako protestujete možete im i ponuditi smeštaj
    I šta je uopšte zaštićeni stanar
     (sm, 5. oktobar 2017 17:19)

    # Link komentara

  71. svi se oni pozivaju na zakon iz 1973, koji brani stanara, ali sudovi ga drugačije tumače. tek će biti ovih situacija
     (srb, 5. oktobar 2017 17:18)

    # Link komentara

  72. Pitanje za sve vas dusebriznike ovde: koja je to titula te majke sa decom pa da joj drzava dodeli stan? AV ili drzava joj je tu decu dodelila ili sta vec? Odakle je dosla u BG i zasto se u isto mesto ne vrati ako nema gde u BG-u da zivi?
    (neko_treci, 5. oktobar 2017 16:23)

    Dosla je da tebi remeti mir i nocne gradske izlaske po kaficima u Njegosevoj ili krugu dvojke.Jedna zena sa dvoje male dece je velikim gradskim alama i sminkerima, sa kompleksima vise vrednosti, ugrozila red i zakon na koji se pozivaju ovi veliki dusebriznici reda i zakona.Rodjen sam u Beogradu 1988 godine, odrastao na dorcolu, znam dobro tu felu i vrstu ljudi.Jedina razlika izmedju njih, gradskih umisljenika i pinkove seljanije je da uopste ne postoji razlika, samo sto su obe fele umislile da su neko nesto u ovoj drzavi.Ta zena i mala deca IMAJU APSOLUTNO PRAVO da zive normalno i da imaju zastitu ove evropske drzave.
    (Protoss, 5. oktobar 2017 17:15)

    # Link komentara

  73. Protoss dobijes naredjenje koje moras da izvrsis..
     (Pivke, 5. oktobar 2017 17:12)

    # Link komentara

  74. restitucija je ok , ali problem je kod nas kao i uvek sto je sve selektivno .treba vratiti sve oduzeto , odmah i svima , stanove , kuce , firme itd .
     (kladzom do bola, 5. oktobar 2017 17:09)

    # Link komentara

  75. Sud presudi, ovako ili onako, milicija dođe i obavi prljav posao, a na kraju lihvari izvršitelji dobiju nagradu od države i to debelu.

    Svako ko se bavi ovim poslom za 2-3 godine je postao devizni milioner i to od državnih para koje im se isplaćuju za nešto što sudovi i milicija mogu da urade i bez njih, a u najvećem broju slučajeva i rade, bez da im se za to išta dodatno plati.

    Ovo je največa pljačka u belim rukavicama ikada napravljena i to od strane ljudi koji su bili dovoljno loši da nikada ne postanu ni osrednji advokati.

    Bravo za državu koja takve nagrađuje.
     (011, 5. oktobar 2017 16:55)

    # Link komentara

  76. Zanima me u kom trenutku je vraćen stan pravim vlasnicima? Danas, juče? Kako je svekrva stekla taj stan, otkupila ga, bila udata za nekog prvoborca kome je dodeljen tuđ stan? Koliko se dugo vodi na nju?

    Ako su potomci vlasnika stana čekali 70 godina da im se taj stan vrati, pa neka sačekaju bar još godinu dana da se žena snađe. Nek opština plaća kiriju vlasnicima za vreme dok je žena u stanu, verovatno vlasnici imaju svoj stan. Ako je svekrva otkupila stan, obeštetiti svekrvu na neki način.

    Ne može se ovako na silu raditi, deca su to.
    (NikolaKG80, 5. oktobar 2017 16:54)

    # Link komentara

  77. nek isele lopove sa dedinja i onog vulina sto mi se nekako stvorilo 200000 evra za stan!!!
     (rtt, 5. oktobar 2017 16:54)

    # Link komentara

  78. Grad treba da pomogne toj nesrecnoj zeni a ne vlasnik. Ljudi, ako bi da pomognete dajte joj svoj stan. Svi se pravite pametni kada nisu u pitanju vase nekretnine. Zakon se mora postovati i sprovoditi a gradjani trebaju da nauce da budu gradjani i postuju zakone a ne da se prave gradjanskim drustvom a u stvari su suprotno. U koliko policija ne uradi svoj posao, vlasnik tuzi grad-drzavu i onda svi mi lepo u Strazburu placamo penale. Ko ometa rad policije da odgovara. Treba ovde uvesti demokratiju SAD pa ce tada svi slusati i placati bus-plus i struju i sve sto treba a ne da se vecina izlezava, kuka i ne placa dazbine.
    (Horacije, 5. oktobar 2017 16:52)

    # Link komentara

  79. ona nema tetku????
     (drug raja, 5. oktobar 2017 16:47)

    # Link komentara

  80. Jake policijske snage? Ubicu kad hvataju nije ovakav tekst. A ni akcija nadleznih...
     (Marioneta, 5. oktobar 2017 16:41)

    # Link komentara

  81. Protoss @

    Па није до полицајаца човјече, људи раде свој посао, хљеб зараћују, обезбјећују породицу. Надам се да ће држава да помогне. А ти колики си Србин се види. Лако је само пљувати. Да је држава лоша, јесте, али наће се њеко рјешење. На улици их сигурно оставити неће.
    (Zmaku, 5. oktobar 2017 16:39)

    # Link komentara

  82. Meni je njih zao...
     (..., 5. oktobar 2017 16:39)

    # Link komentara

  83. Jake policijske snage? Verovatno su očekivali da će građani stati u odbranu jadne žene. Ali očito ništa od toga. Srbija...
    (ovaj_narod_ne_zaslužuje_bolje, 5. oktobar 2017 15:46)

    Građani su zauzeti pisanjem komentara o građanima koji neće da stanu o odbranu majke s dvoje dece. Inače, videli bi oni svoje! Je li tako?
    (Srpski cyber-buntovnik, 5. oktobar 2017 16:33)

    # Link komentara

  84. A kada ce starim vlasnicima da se vrate nekretnine u Knez Mihajlovoj? Ono što je pripalo državi posle otimacine, to se ne vraća?
     (mcb, 5. oktobar 2017 16:32)

    # Link komentara

  85. Ta porodica je dala dva stana posle rata opstini za taj veci. A vlasnik to jest njegov naslednik od drzave je dobio dva stana koje je otkupio. Sada traze stan njihovi naslednici unuci. Vrzino kolo sa zakonom. Opstina da pod hitno pronadje stan za ovu porodicu.
    (komsija, 5. oktobar 2017 16:28)

    # Link komentara

  86. Četnička posla i njihovi zakoni o restituciji.
    (Anti, 5. oktobar 2017 15:41)


    Komunjarska posla i njihovi zakoni o otimacini.
    (Ana, 5. oktobar 2017 16:28)

    # Link komentara

  87. Stop restitucijama! Bogatašima su sa pravom oduzimani stanovi!
    (crvenioktobar, 5. oktobar 2017 16:26)

    # Link komentara

  88. Pa kad žena nema tetku u Kanadi!
    Komplicirana je to situacija, ovaj čiji je stan sigurno nije u žurbi da ga uzme pa bi mogao malo pričekati dok žena ne napravi neku kombinaciju.
    Za razliku od ostatka Hrvatske kod nas u Zagrebu sistem super funckionira, kad imamo najviše para.
    Izgradili su ne znam koliko (hiljada) tzv. socijalnih stanova koji se iznajmljuju po 2.70 kuna po kvadratu, to je nekih 40 dinara. Ali naravno potražnja je veća od ponude a postoje i naravno neki preduslovi za takav stan.
    Ne znam da li ih i dalje grade, ali se na takav stan može čekati i po nekoliko godina, a do tada ko živ, ko mrtav, ali lako moguće da bi u ovom slučaju ženu "pogurali" preko reda.
    (Bruder Jakob, 5. oktobar 2017 16:25)

    # Link komentara

  89. AV otvori se za stan, i izreklamiraj to.dobro tebi, dobro nezbrinutima.
    (grobar realno, 5. oktobar 2017 16:25)

    # Link komentara

  90. Pitanje za sve vas dusebriznike ovde: koja je to titula te majke sa decom pa da joj drzava dodeli stan? AV ili drzava joj je tu decu dodelila ili sta vec? Odakle je dosla u BG i zasto se u isto mesto ne vrati ako nema gde u BG-u da zivi?
    (neko_treci, 5. oktobar 2017 16:23)

    # Link komentara

  91. Momentalno naci stan za ovu zenu I decu I to pre mraka. Alo bre kako bre ovu vlast I AV nije sramota. Glume pravnu drzavu vracaju stan ko zna kome ... ok.. neka ga vrate..al ovoj zeni I deci da "rode" stan odma...
     (Dejan X, 5. oktobar 2017 16:22)

    # Link komentara

  92. Zaštićeni stanar je svekrva. Stan je "dobijen" spajanjem dva stanarska prava (dve jedinice za jednu). Tako se neki partijski čika uselio u stan, jer sve je to naše i onda je došao vlasnik... Partijsko vam smeta, zar ne?
     (Beogradjanin, 5. oktobar 2017 16:21)

    # Link komentara

  93. Ima drzava gomilu stanova u vlasnistvu pa mogu da joj jedan ustupe na koriscenje bar dok neprodje ova zima ali je ipak lakse demonstrirati silu nad slabijim...da su takvi i prema krimosima i ostalim politickim saveznicima bila bi nam drzava mnogo bolja...ovako udri po sirotinji i slabijem.
     (BusDriver, 5. oktobar 2017 16:21)

    # Link komentara

  94. Eh, da mojoj porodici vrate ono sto su uzeli tokom i posle Drugog Svetskog rata, ne bi mi bio problem da izbacim 500 zena i 1000 male dece.
    (NbgDeki, 5. oktobar 2017 16:21)

    # Link komentara

  95. Zbog ovakvih stvari mi je zao sto nisam bogat, mislim materijalno. Ne bih mogao da gledam da deca budu izbacena na ulicu. Pomogao bih kome god mogu. Da hoce bar da naprave neku akciju, pa preko sms-a da se skupe neka sredstva i kupi se jadnim ljudima neki stancic, kucica... Kriminalci i kojekakva olos se baskare i imaju kule i gradove, svaka "starleta" vozi auto od preko 50000€, a posten svet pati. Jao, Srbijo...
     (stellarossa, 5. oktobar 2017 16:21)

    # Link komentara

  96. Koji narod?
    Da li ste vi i vaša ekipa na licu mesta ili ste opravdano odsutni?
    Tastatura šmekeri.
     (ovaj_narod_ne_zaslužuje_bolje, 5. oktobar 2017 16:19)

    # Link komentara

  97. Pa gde mislite da se botovi usele? U pun stan? Gde vi živite... Majka očigledno nije u stranci i zato marš napolje. I tišina tamo!
    (Sp, 5. oktobar 2017 16:18)

    # Link komentara

  98. Stan se nije mogao vratiti ako je u privatnoj svojini, verovatno je stan u drzavnoj svojini i vracen je starim vlasnicima tako da je ta zena sa dvoje dece nekegalno stanovala u drzavnom stanu. U restituciji se nevraca ono sto je sada privatno, to sve ide na obestecenje.
    To je tako. A mozda ovi sto treba da se usele cekaju na ulici sa cetvoro dece.....
    U sustini ja nemogu da budem na nicijoj strani jer neznam celu istinu.
    (vlado, 5. oktobar 2017 16:16)

    # Link komentara

  99. "Ponudio do nedelje"!?? Pa u gradu ne moze covek ni hotelsku sobu da nadje za dva dana!
    Jako me interesuje od kad je Vracar "naselje". Celog zivota zivim tu i ubedjena sam da zivim na "opstini" Vracar....
    (Romi, 5. oktobar 2017 16:08)

    # Link komentara

  100. Sramota! Ni Boga se ne boje...
    (Psiho Pata, 5. oktobar 2017 16:07)

    # Link komentara

  101. Da se vodi na njenu svekrvu ne bi mogao biti vracen u postupku restitucije. istina je da ona potpuno bespravno zivi u tom stanu.
     (mladja, 5. oktobar 2017 16:05)

    # Link komentara

  102. bravo policijo svaka cast samo jako !
    (Peki, 5. oktobar 2017 16:02)

    # Link komentara

  103. Brže jače bolje do napredne Somalije u srcu Evrope!
    (Rajkov, 5. oktobar 2017 15:59)

    # Link komentara

  104. Kad je već takva situacija, umesto stana dajte čoveku novčanu nadoknadu u visini cene stana. A ne ovako. Čoveku stan pripada nije sporno, al ova žena nije kriva za zločine komunista i njena deca ne treba da ispaštaju.
    (Millennium, 5. oktobar 2017 15:59)

    # Link komentara

  105. nije naselje vec opstina
     (marko brkic, 5. oktobar 2017 15:57)

    # Link komentara

  106. Vesić rasteruje svoj komšiluk u korist naprednih građana, što se objašnjava "uobičajenim demografskim trendovima".
    (Rale, 5. oktobar 2017 15:56)

    # Link komentara

  107. Vesić rasteruje svoj komšiluk u korist naprednih građana, što se objašnjava "uobičajenim demografskim trendovima".
    (Rale, 5. oktobar 2017 15:56)

    # Link komentara

  108. neka joj drzava obezbedi drugi stan.Puna podrska za vlasnike!!
     (Pedja, 5. oktobar 2017 15:55)

    # Link komentara

  109. E Srbi, stigo' kapitalizam. Budite se!
    (Hackerman, 5. oktobar 2017 15:50)

    # Link komentara

  110. Razumem ljude koi su dali rok do nedelje da se isele al zar nema BG rezervnih stanova za najugrozenije.Nadam se da ce joj obezbediti stan.
     (Jovanka, 5. oktobar 2017 15:49)

    # Link komentara

  111. Šta nam komunizam napravi, strašno!
    Ni tamo ni ovamo.
    Ni majku sa dvoje dece na ulicu ni čovek čiji su dedovi stvarali imetak da ostane bez istog.
    Ali pošto je država odgovorna neka pomogne majci i da im stan.
     (ccccc, 5. oktobar 2017 15:46)

    # Link komentara

  112. Jake policijske snage? Verovatno su očekivali da će građani stati u odbranu jadne žene. Ali očito ništa od toga. Srbija...
     (ovaj_narod_ne_zaslužuje_bolje, 5. oktobar 2017 15:46)

    # Link komentara

  113. Cuo sam za ovu vest ranije u toku dana.20 policajaca, velikih srbskih patriota, doslo je da na silu izbaci dvoje male dece sa zenom.Velike srbske patriote, koje se kriju iza policijskih znacki i zakona, a drzavom im setaju i haraju mafija i kriminalci, sa besnim automobilima preko sto hiljada eura.A izvrsitelji PRETE da ce zeni oduzeti decu u slucaju da se odupire iseljenju.Opstina ne zeli ni da cuje, da im nadje prinudni smestaj, a zena sa penzijom od 10000 tak hiljada dinara.SRAM VAS BILO, Srbijo prokleta, nazdrana i obesna elito, stidim se sto sam srbin, pa cak i na papiru, a u dusi uopste nisam, niti cu ikada biti.Objavite mi vise komentar.
    (Protoss, 5. oktobar 2017 15:45)

    # Link komentara

  114. Sevap je bio toj majki da je AV dao 200.000 da kupi stan nego Vulinu.Ko je Vulin i sta on predstavlja u odnosu na tu majku sram ih bilo.Zar tako mala deca da se stresiraju.
     (Dana, 5. oktobar 2017 15:45)

    # Link komentara

  115. "Njegoševa ulica na Vračaru je blokirana, prisutne su jake policijske snage, kao i jedna vatrogasna ekipa."

    Jeste li vi normalni, jake policijske snage zbog žene sa decom?
     (Gaad, 5. oktobar 2017 15:42)

    # Link komentara

  116. Četnička posla i njihovi zakoni o restituciji.
    (Anti, 5. oktobar 2017 15:41)

    # Link komentara

  117. Stan da se vrati prvobitnim vlasnicima, a drzava da se pobrine za majku i decu. Nisu oni krivi sto se verovatno komunista, deda od te dece uselio u tudji stan i ne treba da ispastaju za dudje grehe, a to je uvek tako, deca ispastaju...
    (Polka, 5. oktobar 2017 15:41)

    # Link komentara

  118. Kako ne mogu da nadju pristojno zakonsko resenje?
    (Zasto?, 5. oktobar 2017 15:40)

    # Link komentara

  119. "Prisutne vatrogasne i ogromne policijske snage."
    I sve to protiv jedne žene i dva deteta.
    E državo moja, tužna li si.
    (Mila, 5. oktobar 2017 15:40)

    # Link komentara

  120. i to je slika nase zemlje...majka sa dvoje dece nema novca verovatno ni knjige klincima da kupi,legalni vlasnik stana ima pravo na svoj stan ali ne moze da ga dobije jer nema ko da iseli zenu,a drzava ne brine ni o njoj ni o vlasniku stana.Zakona nema,socijalne pomoci nema,morala nema,samo napredno-radikalsi u nove pobede.
     (coki, 5. oktobar 2017 15:40)

    # Link komentara