Subota, 19.08.2017.

16:28

Putinu predlažu da preseli prestonicu "iza Urala"

Predstavnik ruskog Instituta za demografiju, migraciju i regionalni razvoj Jurij Krupnov predložio je Vladimiru Putinu da prestonicu zemlje preseli iza Urala.

Izvor: Tanjug

Putinu predlažu da preseli prestonicu "iza Urala" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

22 Komentari

Sortiraj po:

sokrat

pre 6 godina

Има логике, и Турци су преселили главни град у Анкару да би се исток земље развио.(Сканк дрогош, 19. avgust 2017 16:53)Ankara jeste istočno od Istanbula,ali nije na istoku zemlje.Istok Turska je daleko manje razvijen od zapadnog dela.Skoro 14 miliona Kurda živi na istoku Turske i taj deo je politički i bezbednosno veoma nestabilan,pogotove delovi prema Iraku i Siriji.

goran bosancheros

pre 6 godina

ako kome treba decentralizacija to je Srbiji. Premjesti glavni grad, što se tiče parlamenta i administracija u Kraljevo ili Kragujevac i to će biti pun pogodak gledajući kako naši političari rade posao ... ali ako ćemo da budemo pošteni ... decentralizacija je metod a ne premještanje glavnog grada.

kao što neko reče pogledajte Ameriku ili Njemačku ... ako glavni grad ima 15-20 odsto stanovništva to je užasan balans osim ako ste neka ostrvska država ili mali kao Lichtenstein, Luksemburg itd.
Izuzetak je London, oni su ipak bili i ostali imperija.

Šumadinac

pre 6 godina

Mogu da prebace al ko će da živi tamo.. Temperature zimi su i - 50... Ta hladnoća i izloženost utiče i na psihu ljudi pa npr daleki istok u rusiji ima 10 puta veću stopu ubistava nego zapadni deo Rusije
(dzoni, 19. avgust 2017 19:03)

Ako neće Rusi - živeće Kinezi...

Stefan

pre 6 godina

Pa mislim da Rusiji nije problem gde ce imayi vecinu stankvnistva vec koliko ce imati. Imaju goru demografiju od nas, kraci zivotni vek a 1001 neprijatelja vise i koliko vec puta vecu teritoriju. Mislim pored sa nama jer ne znam ko ima veci uzas za populacijom u evropi

magistar

pre 6 godina

Izuzetno pametan prijedlog ako nije već zakasnio.Kina ima urađenu strategiju preuzimanja Sibira.U provincji Mandžurji živi 300 milona Kineza a u Sibiru oko 27 miliona Rusa.

Nema trunke istine

pre 6 godina

U ovom kometaru, gde je demografski i centristički faktor presudan, nema ni trunke istine, sve je to politički i isti su i razlozi, širenje na zapad....Da se želi, ne bi neko bio 15 godina na vlasti....prava demokratija.

Petar

pre 6 godina

Rusija je po ovom pitanju jedno veliko nista. Pogledajte SAD, toliki broj velikih gradova sirom zemlje, istok,zapad,sever, jug. Naravno postoji razlika u velicini i klimi, ali SAD je bila poljana puna bizona, kolonija, kad je Rusija bila imperija, pa vi sami zakljucite koliki se napredak desio u SAD za 150g. Razlika ce samo uvecavati, jer je ove na istoku lako zavesti laznim mantrama i ideologijama, a vole i kult vodje(kao i mi). Mi smo uspavani jos od Dusanovog carstva i bastinimo nesto sto je davno proslo, a pregazio nas je ko je god prosao ovuda. Gde su uspesi naseg doba i generacija?

s.

pre 6 godina

Da smo pametni i mi da Novi Sad proglasimo glavnim gradom.
(Dusko, 19. avgust 2017 18:34)

Ne,ne, bolje Prizren ili Peć.
Onda bi imali vladu u izbeglištvu i mogli bi da primaju za to novčani dodatak.
Nema smisla da se pate sa malim platama.

.орг

pre 6 godina

никакво измештање.
само децентрализација државне управе.
пример-washington d.c., usa.

Александар

pre 6 godina

Има логике, и Турци су преселили главни град у Анкару да би се исток земље развио.
(Сканк дрогош, 19. avgust 2017 16:53)

Ala su ga razvili, svaka im čast.
(Urlih, 19. avgust 2017 18:41)

Види се да ниси никада крочио у Турску. Истина није баш да је LA, ни NY, али би се много чиме изненадио. 70 милиона Турака има онолику земљу са километрима прелепе обале са луксузним хотелима и да им је само то било би већ прилично...

dzoni

pre 6 godina

Mogu da prebace al ko će da živi tamo.. Temperature zimi su i - 50... Ta hladnoća i izloženost utiče i na psihu ljudi pa npr daleki istok u rusiji ima 10 puta veću stopu ubistava nego zapadni deo Rusije

rs

pre 6 godina

@urlih Razvijeniji je nego sto bi bio da Ankara nije glavni grad, ali ajde taj efekat objasni Srbendi koji vidi samo stanje, nikad posledice, i i sve gleda jednodimenzionalno, bez opcija i solucija, alternativnih resenja.

Urlih

pre 6 godina

Има логике, и Турци су преселили главни град у Анкару да би се исток земље развио.
(Сканк дрогош, 19. avgust 2017 16:53)

Ala su ga razvili, svaka im čast.

Pablito

pre 6 godina

Problem koji muci vecinu polurazvijenog I nerazvijenog dela sveta, a bivsim soc. zemljama je imanentan. Decentralizacija je resenje ili pak stvaranje vise ravnopravnih centara.

Lacerta

pre 6 godina

Je li i tamo počelo "Ural radi, Moskva se gradi"?

Prestonica se ne seli tek tako, a još manje onako otprilike, "negde iza Urala". Gde tačno?

Сканк дрогош

pre 6 godina

Има логике, и Турци су преселили главни град у Анкару да би се исток земље развио.

Сканк дрогош

pre 6 godina

Има логике, и Турци су преселили главни град у Анкару да би се исток земље развио.

Urlih

pre 6 godina

Има логике, и Турци су преселили главни град у Анкару да би се исток земље развио.
(Сканк дрогош, 19. avgust 2017 16:53)

Ala su ga razvili, svaka im čast.

rs

pre 6 godina

@urlih Razvijeniji je nego sto bi bio da Ankara nije glavni grad, ali ajde taj efekat objasni Srbendi koji vidi samo stanje, nikad posledice, i i sve gleda jednodimenzionalno, bez opcija i solucija, alternativnih resenja.

Pablito

pre 6 godina

Problem koji muci vecinu polurazvijenog I nerazvijenog dela sveta, a bivsim soc. zemljama je imanentan. Decentralizacija je resenje ili pak stvaranje vise ravnopravnih centara.

Lacerta

pre 6 godina

Je li i tamo počelo "Ural radi, Moskva se gradi"?

Prestonica se ne seli tek tako, a još manje onako otprilike, "negde iza Urala". Gde tačno?

s.

pre 6 godina

Da smo pametni i mi da Novi Sad proglasimo glavnim gradom.
(Dusko, 19. avgust 2017 18:34)

Ne,ne, bolje Prizren ili Peć.
Onda bi imali vladu u izbeglištvu i mogli bi da primaju za to novčani dodatak.
Nema smisla da se pate sa malim platama.

Petar

pre 6 godina

Rusija je po ovom pitanju jedno veliko nista. Pogledajte SAD, toliki broj velikih gradova sirom zemlje, istok,zapad,sever, jug. Naravno postoji razlika u velicini i klimi, ali SAD je bila poljana puna bizona, kolonija, kad je Rusija bila imperija, pa vi sami zakljucite koliki se napredak desio u SAD za 150g. Razlika ce samo uvecavati, jer je ove na istoku lako zavesti laznim mantrama i ideologijama, a vole i kult vodje(kao i mi). Mi smo uspavani jos od Dusanovog carstva i bastinimo nesto sto je davno proslo, a pregazio nas je ko je god prosao ovuda. Gde su uspesi naseg doba i generacija?

Александар

pre 6 godina

Има логике, и Турци су преселили главни град у Анкару да би се исток земље развио.
(Сканк дрогош, 19. avgust 2017 16:53)

Ala su ga razvili, svaka im čast.
(Urlih, 19. avgust 2017 18:41)

Види се да ниси никада крочио у Турску. Истина није баш да је LA, ни NY, али би се много чиме изненадио. 70 милиона Турака има онолику земљу са километрима прелепе обале са луксузним хотелима и да им је само то било би већ прилично...

dzoni

pre 6 godina

Mogu da prebace al ko će da živi tamo.. Temperature zimi su i - 50... Ta hladnoća i izloženost utiče i na psihu ljudi pa npr daleki istok u rusiji ima 10 puta veću stopu ubistava nego zapadni deo Rusije

magistar

pre 6 godina

Izuzetno pametan prijedlog ako nije već zakasnio.Kina ima urađenu strategiju preuzimanja Sibira.U provincji Mandžurji živi 300 milona Kineza a u Sibiru oko 27 miliona Rusa.

.орг

pre 6 godina

никакво измештање.
само децентрализација државне управе.
пример-washington d.c., usa.

Nema trunke istine

pre 6 godina

U ovom kometaru, gde je demografski i centristički faktor presudan, nema ni trunke istine, sve je to politički i isti su i razlozi, širenje na zapad....Da se želi, ne bi neko bio 15 godina na vlasti....prava demokratija.

goran bosancheros

pre 6 godina

ako kome treba decentralizacija to je Srbiji. Premjesti glavni grad, što se tiče parlamenta i administracija u Kraljevo ili Kragujevac i to će biti pun pogodak gledajući kako naši političari rade posao ... ali ako ćemo da budemo pošteni ... decentralizacija je metod a ne premještanje glavnog grada.

kao što neko reče pogledajte Ameriku ili Njemačku ... ako glavni grad ima 15-20 odsto stanovništva to je užasan balans osim ako ste neka ostrvska država ili mali kao Lichtenstein, Luksemburg itd.
Izuzetak je London, oni su ipak bili i ostali imperija.

sokrat

pre 6 godina

Има логике, и Турци су преселили главни град у Анкару да би се исток земље развио.(Сканк дрогош, 19. avgust 2017 16:53)Ankara jeste istočno od Istanbula,ali nije na istoku zemlje.Istok Turska je daleko manje razvijen od zapadnog dela.Skoro 14 miliona Kurda živi na istoku Turske i taj deo je politički i bezbednosno veoma nestabilan,pogotove delovi prema Iraku i Siriji.

Stefan

pre 6 godina

Pa mislim da Rusiji nije problem gde ce imayi vecinu stankvnistva vec koliko ce imati. Imaju goru demografiju od nas, kraci zivotni vek a 1001 neprijatelja vise i koliko vec puta vecu teritoriju. Mislim pored sa nama jer ne znam ko ima veci uzas za populacijom u evropi

Šumadinac

pre 6 godina

Mogu da prebace al ko će da živi tamo.. Temperature zimi su i - 50... Ta hladnoća i izloženost utiče i na psihu ljudi pa npr daleki istok u rusiji ima 10 puta veću stopu ubistava nego zapadni deo Rusije
(dzoni, 19. avgust 2017 19:03)

Ako neće Rusi - živeće Kinezi...

dzoni

pre 6 godina

Mogu da prebace al ko će da živi tamo.. Temperature zimi su i - 50... Ta hladnoća i izloženost utiče i na psihu ljudi pa npr daleki istok u rusiji ima 10 puta veću stopu ubistava nego zapadni deo Rusije

Urlih

pre 6 godina

Има логике, и Турци су преселили главни град у Анкару да би се исток земље развио.
(Сканк дрогош, 19. avgust 2017 16:53)

Ala su ga razvili, svaka im čast.

Lacerta

pre 6 godina

Je li i tamo počelo "Ural radi, Moskva se gradi"?

Prestonica se ne seli tek tako, a još manje onako otprilike, "negde iza Urala". Gde tačno?

Petar

pre 6 godina

Rusija je po ovom pitanju jedno veliko nista. Pogledajte SAD, toliki broj velikih gradova sirom zemlje, istok,zapad,sever, jug. Naravno postoji razlika u velicini i klimi, ali SAD je bila poljana puna bizona, kolonija, kad je Rusija bila imperija, pa vi sami zakljucite koliki se napredak desio u SAD za 150g. Razlika ce samo uvecavati, jer je ove na istoku lako zavesti laznim mantrama i ideologijama, a vole i kult vodje(kao i mi). Mi smo uspavani jos od Dusanovog carstva i bastinimo nesto sto je davno proslo, a pregazio nas je ko je god prosao ovuda. Gde su uspesi naseg doba i generacija?

Сканк дрогош

pre 6 godina

Има логике, и Турци су преселили главни град у Анкару да би се исток земље развио.

rs

pre 6 godina

@urlih Razvijeniji je nego sto bi bio da Ankara nije glavni grad, ali ajde taj efekat objasni Srbendi koji vidi samo stanje, nikad posledice, i i sve gleda jednodimenzionalno, bez opcija i solucija, alternativnih resenja.

Nema trunke istine

pre 6 godina

U ovom kometaru, gde je demografski i centristički faktor presudan, nema ni trunke istine, sve je to politički i isti su i razlozi, širenje na zapad....Da se želi, ne bi neko bio 15 godina na vlasti....prava demokratija.

Александар

pre 6 godina

Има логике, и Турци су преселили главни град у Анкару да би се исток земље развио.
(Сканк дрогош, 19. avgust 2017 16:53)

Ala su ga razvili, svaka im čast.
(Urlih, 19. avgust 2017 18:41)

Види се да ниси никада крочио у Турску. Истина није баш да је LA, ни NY, али би се много чиме изненадио. 70 милиона Турака има онолику земљу са километрима прелепе обале са луксузним хотелима и да им је само то било би већ прилично...

Pablito

pre 6 godina

Problem koji muci vecinu polurazvijenog I nerazvijenog dela sveta, a bivsim soc. zemljama je imanentan. Decentralizacija je resenje ili pak stvaranje vise ravnopravnih centara.

s.

pre 6 godina

Da smo pametni i mi da Novi Sad proglasimo glavnim gradom.
(Dusko, 19. avgust 2017 18:34)

Ne,ne, bolje Prizren ili Peć.
Onda bi imali vladu u izbeglištvu i mogli bi da primaju za to novčani dodatak.
Nema smisla da se pate sa malim platama.

magistar

pre 6 godina

Izuzetno pametan prijedlog ako nije već zakasnio.Kina ima urađenu strategiju preuzimanja Sibira.U provincji Mandžurji živi 300 milona Kineza a u Sibiru oko 27 miliona Rusa.

.орг

pre 6 godina

никакво измештање.
само децентрализација државне управе.
пример-washington d.c., usa.

Stefan

pre 6 godina

Pa mislim da Rusiji nije problem gde ce imayi vecinu stankvnistva vec koliko ce imati. Imaju goru demografiju od nas, kraci zivotni vek a 1001 neprijatelja vise i koliko vec puta vecu teritoriju. Mislim pored sa nama jer ne znam ko ima veci uzas za populacijom u evropi

Šumadinac

pre 6 godina

Mogu da prebace al ko će da živi tamo.. Temperature zimi su i - 50... Ta hladnoća i izloženost utiče i na psihu ljudi pa npr daleki istok u rusiji ima 10 puta veću stopu ubistava nego zapadni deo Rusije
(dzoni, 19. avgust 2017 19:03)

Ako neće Rusi - živeće Kinezi...

goran bosancheros

pre 6 godina

ako kome treba decentralizacija to je Srbiji. Premjesti glavni grad, što se tiče parlamenta i administracija u Kraljevo ili Kragujevac i to će biti pun pogodak gledajući kako naši političari rade posao ... ali ako ćemo da budemo pošteni ... decentralizacija je metod a ne premještanje glavnog grada.

kao što neko reče pogledajte Ameriku ili Njemačku ... ako glavni grad ima 15-20 odsto stanovništva to je užasan balans osim ako ste neka ostrvska država ili mali kao Lichtenstein, Luksemburg itd.
Izuzetak je London, oni su ipak bili i ostali imperija.

sokrat

pre 6 godina

Има логике, и Турци су преселили главни град у Анкару да би се исток земље развио.(Сканк дрогош, 19. avgust 2017 16:53)Ankara jeste istočno od Istanbula,ali nije na istoku zemlje.Istok Turska je daleko manje razvijen od zapadnog dela.Skoro 14 miliona Kurda živi na istoku Turske i taj deo je politički i bezbednosno veoma nestabilan,pogotove delovi prema Iraku i Siriji.