Petak, 18.08.2017.

16:50

Superpolicajac ubio četvoricu terorista: "Nije mu lako..."

Jedan policajac je usmrtio četvoricu od petorice ubijenih terorista u katalonskom obalskom gradu Kabrilu.

Izvor: B92

Superpolicajac ubio èetvoricu terorista: "Nije mu lako..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

mili-topo

pre 6 godina

u pitanju je obican pozornik pocetnik
pucao je iz "duge cevi"
peti je uspeo da pobegne, jer je trcao u drugom smeru od ostalih, njega su upucali dvoica agenata u civilu
pucali su "da ubiju" jer su svi nosili pojaseve sa eksplozivom, kasnije se ispostavilo laznim

T-Zex

pre 6 godina

Vidim ovde neki "pametnjakovic " pise kako je trebalo da im ouca u noge ?!?!?!?! Pitanje : da je ne daj Boze tvoje dete zgazeno kombijem u pomenutom napadu da li bi tako pricao. Svaka cast policajcu ili policajki . Moze biti ponosna na sebe jer je spasila mnogo ljudskih zivota a oduzela zivote onima koji ne zasluzuju ni da se zovu ljudima. Sto se mene tice , steta sto petog nije upucala. Nema trauma . Pocinili masakr , naoruzani bili pretnja ....kraj price. Nije pobila ljude nego zlikovce najcrnje vrste. Stetocine . Treba je nagraditi , odlikovati , unaprediti i poslati na godisnji odmor da se opusti posle svega. I na kraju , treba da bude primer kako policija treba da reaguje u slicnim situacijama.

Aleksandar

pre 6 godina

@(Crzazy processor, 18. avgust 2017 18:23)

Joj što volim tastatura-ratnike poput tebe koji bi da se nađu u takvoj situaciji napunili gaće ali zato imaju pregršt saveta za one koji su bili u takvoj situaciji.

U noge se ne puca kad želiš da neutrališeš direktnu pretnju (po sebe i druge) ne zato što te treniraju da budeš nečovek već zato što:
- su noge jako mala a vrlo pokretljiva meta pa su velike šanse da omašiš koliko god da si dobar strelac
- pucanje ka zemlji stvara rizik rikošeta pa možeš nenadano ubiti nekog drugog

Zamisli neki ludak vitla mačetom i kasapi ljude okolo, ti moraš da ga neutrališeš ali proceniš da ne moraš baš da ga ubiješ jer ipak tebi u tom trenutku nije direktna pretnja. Pokušavaš da ga pogodiš u noge ali ti ne uspeva i sad je već ludak stigao do tebe, iskasapio te, uzeo ti oružje i sad može da ubije još više ljudi. E zato se ne puca u noge.

mozga bez

pre 6 godina

Ne opravdavam ubistva ukoliko nisu imali teroristi vatreno oruzije. Mogao je da ih rani, mogao je u noge da puca. Mora bolja obuka biti za policiju, covek mora vladati sobom ukoliko se bavi takvim poslom. Zao mi je policajca jer ce se ceo zivot pitati da li je mogao drugacije da postupi.
(Crzazy processor, 18. avgust 2017 18:23)

Vidi se da si pištolj držao u ruci samo u COD ili CS...Pištolj je izuzetno neprecizno oružje za metu u pokretu pogotovo kako se razdaljina povećava i pucati u noge (mala površina) je unapred osudjeno na promašaj...da ne pominjem opasnosti od rikošetiranog metka na slučajne prolaznike...sve sam stručnjak za tastaturom....

Djole Srba

pre 6 godina

I pored sve obuke na putu do policajca ubiti coveka je verovatno strasna stvar. Zelim jos da kazem da se samo kod nas pise o policajcu a ustvari je policajka i svaka joj cast jer je ovim cinom spasila mnoge nevine zivote.

Grunf

pre 6 godina

Da li je iko svestan natpisa ovih vesti i šta neko izjavi.Superpolicajac.Po toj logici onaj koji je umrtio 14 ljudi kombijem je Superextralargexlzw terorista.Baš je trebao da ide na godišnji odmor.Čudi me da mu se i žena tog treutka nije poradjala ili daleko bilo roditelji na samrti.Sram vas bilo šta sve izjavljujete.On je očigledno dobro obučen policajac,sigurna ruka,dobar strelac.Niko nedužan u pucnjavi nije stradao.Treba mu psiholog?Vama treba psiholog koji ovo koristite da bi zamazali Vašu nesposobnost.Dajte Vi njemu nagradu od 100.000 evra,pa će se on lako snaći sam.Ako treba platiće i psihologa.Sad će se pojaviti i super beba sa super mamom koja je gurnula kolica sa bebom ispre teroriste da se saplete rizikujući život bebe i skupocena kolica jedina po nrudžbini u Španiji.O svemu tandrčete.Ko je platio "psihologa" teroristi da uradi ovako nešto?Ko ga je spremao i obučavao za takav čin.Ko ga je negovao ko zna koliko dugo.Normalno je da ti je žao kad udariš kolima i mački ili psa kada ti podleti pod auto pa staneš sa strane sav unezveren a kamoli ubiti čoveka ali ipak prestanite da se sešegačite sa nastradalima.Čovek je samo profesionalno uradio svoj posao za šta je i obučavan.

samo da kazem...

pre 6 godina

Bio sam u sličnoj situaciji, opasnoj po život, kada je jedna avio bomba eksplodirala pored mene. I danas, posle skoro 20 god., kad pomislim na to, bukvalno se stresem, prođe kroz mene neka jeza, iako nikad nisam ubio nekog. Tako da čoveku koji je učinio ovo prvenstveno herojsko delo ne bih bio u kozi... Verovatno će se buditi iz košmara još dugo...

Nije lako

pre 6 godina

Za one sto govore "ja bi, kad bi, onda bi" samo da kazem da nemaju pojma sta bi uradili i kako bi to doziveli dok se ne desi. Covek misli da moze da puca bez oklevanja, ali kada dodje dotle, zaglavi se prst na obaracu. Nije lako normalnom coveku.

John

pre 6 godina

Normalan čovek ne može da smakne drugog (ma šta da je taj uradio) i da posle toga ne oseća ama baš ništa.
E, zato su tu psiholozi. Da izbegnu da situacija ode kud ne treba - da ovaj npr. ne postane alkoholičar, da ne odlepi, da se sam ne ubije...
Tako prava država brine o svojima.

Turgidson

pre 6 godina

jedna ispravka, ne baš bitna po meni... u el paisu piše da je policajka...La policía, ne el policía
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivana, 18. avgust 2017 18:43) # Link komentara

Grešiš, "la policia" se odnosi na policiju kao organ/instituciju.

Vladimirr

pre 6 godina

Naravno da mu treba psiholoka pomoc, nije covek od gvozdja. Verovatno je ubio prvi put. Svaka mu cast na reakciji, ali treba da se sravna sa tim sto je uradio (iako je to sto je uradio sasvim ispravno) Ja vezbam borilacke vestine, i uopste nije isto kada covek ide protiv protivnika u sali i kada je izlozen realnoj situaciji. Nikakva vezba ne moze da bude ista kao realan dogadjaj, posebno kada neko ide da ubije, a ne samo lupi par samara. Ako niste imali takvih iskustava potpuno je glupo da komentrisete u fazonu "ja bih im pucao u glavu" ili "treba da su bolje obuceni, pa da pucaju u noge". Oba stava su potpuna glupost, naivnost i mislim da bi ljudi stvarno trebalo da se malo vise gledaju u ogledalu, pa tek onda da pisu komentare.

bukva

pre 6 godina

Imao sam pre dva-tri dana san, da sam upucao provalnika u samoodbrani. U snu sam se osećao praznim, kao da više to nisam ja. Nit radost, nit tuga, kao sa sam bez duše. Ovo je bio san, a kako li tek ovom policajcu? Barem je spasao nedužnim a živote
(tikva,

Znam o čemu pričaš, tako isto ja sanjam kao pogrešio sam stan, i samo što sam ušo unutra kad ono izlete neki tip sa pištoljem i ubi me iz čista mira...

SamoKazem

pre 6 godina

@Crzazy processor
Samo da Vam kazem profesore, imali su na sebi pojaseve sa, kasnije se utvrdilo, laznim eksplozivom, tako da su za tog policajca (policajku) oni bili kamikaze au takve se PUCA sa namerom da budu eliminsani, ne samo zaustavljeni. Taj (ta) je u mojim ocima heroj. Pogledajte koji klip kakav pakao izazove jedan bombas samoubica a ne cetiri...

Eh

pre 6 godina

Najiskrenije ne kapiram dobar dio komentara.

Ljudi moji ne radi se o tome je li trebao ili nije, niti je li heroj ili nije. To je potpuno druga prica, babe i zabe.

Vec se radi da je, spletom okolnosti, bio primoran da izigrava dzelata!

Je li trebalo da ih smakne jeste, nije sporno, nije bilo druge, spasio je ko zna koliko zivota.
No opet kako mu je, to on zna. Osim, sto neko rece, ako nije sociopata.

Slikovitije, za one koji misle to je casa vode:
"Upozorenje lovcu na cudovista, kako gazi sve dublje u ponor u potrazi za njima, tako ponor gazi sve dublje u njega."

Shomi

pre 6 godina

Za sve Ramboe koji nikad nisu osetili strah, za sve one koji kazu "pa mogao je da puca u noge"....
Policija uglavnom izvlaci oruzje na udaljenosti od 3 do 5 metara, takve su makar americke statistike, puca se u gornji deo tela posto to ima najveci zaustavni efekat. 19% americkih policajaca pati od post traumatskog stresa (vojni veterani 20%) sto je u odnosu na generalnu populaciju, gde je taj procenat 7%, izuzetno visoko.
Jedinke koje prolaze kroz pakao PTSDa postanu emotivne ljusture...
Spanskog policajca ce verovatno da naduvaju propranololom, proci ce kroz nekoliko seansi sa psihijatrom...
Ne postoji obuka koja moze bilo koje ljudsko bice da pripremi za nekoliko sekundi ili sati emotivnog vihora kroz koje prolaze vojnici\policajci u ekstremnim situacijama (sem ukoliko nisu psihopate, ali to je vec druga prica).

podrska heroju

pre 6 godina

OK, kapiram da mu nije svejedno, nijelako ubiti bilo koje zivo bice, licno izbegavam da ubijam cak i insekte ako to nije neizbezna opcija, ali sa druge strane, to nisu ljudi, to su zveri. Ne postoji drugi nacin sa njima, i uradio je dobru stvar. Moja podrska.

MK

pre 6 godina

Prestali su da budu ljudi u onom trenutku kada su se odlucili na ovakva zlodela. Policajac bi i sam bio njihova žrtva i ko zna ko bi se sve našao a njohovom putu da nije delovao na vreme!
Bog će ti oprostiti, oprosti samom sebi i nastavi dalje!

Dejan

pre 6 godina

Herojcina! Tako se to radi, svaka cast! Osecam ponos prema ovom coveku, ratniku, koji je rizikovao svoj zivot da bi spasao druge. Samo on zna teret koji nosi, ali da sam ja u pitanju, ja bih osecao olaksanje, jer znam da sam cetvoricu poslao njihovom sudiji, da mu odgovaraju za njihova dela, a da pri tome nisu povredili nikoga, ili makar najmanje koliko su mogli. Duznost iznad svega, i zastita nejakih i nevinih. Tako se to radi. Treba se setiti i policajaca iz Kumanova, koji su i sami bili islamske veroispovesti, ali su svoj zivot dali u borbi protiv monstruma! Slava herojima, slava palima!

Dragan

pre 6 godina

#Ne opravdavam ubistva ukoliko nisu imali teroristi vatreno oruzije. Mogao je da ih rani, mogao je u noge da puca.

Ako dodje do toga da puca u coveka, puca u sredinu torza.... ako je odluka da upotrebi vatreno oruzje legitimna, zrtve se podrazumevaju.

Posmatrač

pre 6 godina

To je deo njegovog posla. Profesionalce ne zanima ko predstavlja pretnju ili koliko ih ima. Neutrališu se.
Izraelci ovakvih "problema" nemaju. Naučili iz iskustva.

Che

pre 6 godina

(Nenad-EU, 18. avgust 2017 17:26)

Osobe kojima "ne treba" psiholosko savetovanje nakon cetvorostrukog ubistva su uglavnom psihopate, kriminalci i veterani koji obicno flipnu posle nekoliko godina pa naprave masakr.

Normalnoj osobi, koja je jos na duznosti i koja se bavi poslom u kom postoji realna opasnost za oduzimanje zivota, je ipak potrebna strucna pomoc da prebrodi krizu.
Nije uhapsio nego lisio zivota 4 osobe, koliko god poremecene da su, na njega to utice.

tikva

pre 6 godina

Imao sam pre dva-tri dana san, da sam upucao provalnika u samoodbrani. U snu sam se osećao praznim, kao da više to nisam ja. Nit radost, nit tuga, kao sa sam bez duše. Ovo je bio san, a kako li tek ovom policajcu? Barem je spasao nedužnim a živote

Yoda

pre 6 godina

Vjerovatno će biti posljedica u obliku PTSP-a, ali imam osjećaj da vidim da čovjek sa mačetom u ruci ide s namjerom da me ubije da bi ga roknuo ko zeca među oči bez da trepnem! Podrška ljudi mu je svakako dobro došla jer je on ustvari heroj i uradio je ono što treba da uradi!

Back in Black

pre 6 godina

E jadna li je ova naša Evropa kad policajcu treba psihološko savetovanje posle obavljenog posla za koji je plaćen. Mnogo smo laka meta opasnosti koja se svakim danom sliva u Evropu.
(Nenad-EU, 18. avgust 2017 17:26)
Da on je išao za policajca jer je znao da ce u 21 veku u sred bela dana u jednom od najmirnijih gradova na svetu morati da puca u pet mladica koji su resili da ubiju svakog koga vide.I jos je gore ako mu slika izadje na videlo on i njegova porodica su zavrsili sa mirnim i spokojnim zivotom.A i ako ne izadje ovi ce sigurno da saznaju ko je taj policajac.I njemu sada treba psiholosko savetovanje, pa normalno da mu treba i tek ce da mu treba.

Crzazy processor

pre 6 godina

Ne opravdavam ubistva ukoliko nisu imali teroristi vatreno oruzije. Mogao je da ih rani, mogao je u noge da puca. Mora bolja obuka biti za policiju, covek mora vladati sobom ukoliko se bavi takvim poslom. Zao mi je policajca jer ce se ceo zivot pitati da li je mogao drugacije da postupi.

tok

pre 6 godina

pa i ne bi morali toliko da ga reklamiraju da mu ne navuku id na vrat cele porodice. ne razumem zasto policija uopste objavljuje te detalje...

Nenad-EU

pre 6 godina

E jadna li je ova naša Evropa kad policajcu treba psihološko savetovanje posle obavljenog posla za koji je plaćen. Mnogo smo laka meta opasnosti koja se svakim danom sliva u Evropu.

125. mtbr. 1999.

pre 6 godina

Covek je zasluzio najvisi orden svoje zemlje. Cinjenica da mu je sada tesko znaci da nije psihopata i da je suzbio svoja osecanja radi ispunjenja duznosti, sto je za jos vece postovanje. Vecina obicnih vojnika koji budu po ratistima ne ubiju ni jednog jedinog neprijatelja, ili barem ne vide/ne znaju da su ih ubili (svako ko je bio na frontu zna ovo), tako da moze se zamisliti trauma jednog civila (sto policajci ipak donekle jesu) nakon sredjivanja cetvorice u jednom momentu, odmah ispred sebe, samostalno.

b

pre 6 godina

COveku svaka cast na efikasnosti u takvim okolnostima. Zivim u Londonu pa sam pratio dogadjaje oko napada na London Bridzu. Na snimku se vidi kako jedan policajac sa dugom cevi bezi dok za njim juri jedan od fanatika, dok drugi policajac uspeva da neutralise ovog koji juri kolegu pa zatim i drugog fanatika. Interesantno je da je taj covek upravo stupio u sluzbu i pokazao bolju pribranost u takvoj situaciji.

Blackbeard

pre 6 godina

Iako je lako govoriti to ovako "sa strane", treba da ode kući i mirno spava.Ta četvorica s mačetama i sekirama sigurno nisu planirala da te "rekvizite" samo nose sa sobom radi vizuelnog efekta nego bi njima iskasapili ko zna koliko nedužnih ljudi.U pravu je Tramp kad kaže da samo krajnja surovost u obračunu s ovakvima može da ima rezultate.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Stvarno mu nije lako. I tek ce mu biti tesko. Nosice cetiri ljudska zivota na dusi do kraja zivota. Bez obzira na okolnosti koje ga potpuno opravdavaju. Ne bih mu bio u kozi.

bugirigi

pre 6 godina

Tesko je, ne moze covek da ne razmislja o tome da je to neciji otac, sin, brat itd. Ne mozes sebi objasniti da nema razloga da ti bude zao. Ubijanje cepa dusu savesnog coveka.

mamlaz

pre 6 godina

@Nenad-EU

Svakom "normalnom" ko ubije čoveka posle treba psihološko savetovanje. Bilo bi zabrinjavajuće da nije tako.
Bez obzira što mu je to posao i što je učinio pravu stvar ubivši teroristu, neće mu biti lako da živi sa činjenicom da je ubio nekog.
A koliko ti Rambo imaš godina?

mamlaz

pre 6 godina

@Nenad-EU

Svakom "normalnom" ko ubije čoveka posle treba psihološko savetovanje. Bilo bi zabrinjavajuće da nije tako.
Bez obzira što mu je to posao i što je učinio pravu stvar ubivši teroristu, neće mu biti lako da živi sa činjenicom da je ubio nekog.
A koliko ti Rambo imaš godina?

Blackbeard

pre 6 godina

Iako je lako govoriti to ovako "sa strane", treba da ode kući i mirno spava.Ta četvorica s mačetama i sekirama sigurno nisu planirala da te "rekvizite" samo nose sa sobom radi vizuelnog efekta nego bi njima iskasapili ko zna koliko nedužnih ljudi.U pravu je Tramp kad kaže da samo krajnja surovost u obračunu s ovakvima može da ima rezultate.

b

pre 6 godina

COveku svaka cast na efikasnosti u takvim okolnostima. Zivim u Londonu pa sam pratio dogadjaje oko napada na London Bridzu. Na snimku se vidi kako jedan policajac sa dugom cevi bezi dok za njim juri jedan od fanatika, dok drugi policajac uspeva da neutralise ovog koji juri kolegu pa zatim i drugog fanatika. Interesantno je da je taj covek upravo stupio u sluzbu i pokazao bolju pribranost u takvoj situaciji.

bugirigi

pre 6 godina

Tesko je, ne moze covek da ne razmislja o tome da je to neciji otac, sin, brat itd. Ne mozes sebi objasniti da nema razloga da ti bude zao. Ubijanje cepa dusu savesnog coveka.

Back in Black

pre 6 godina

E jadna li je ova naša Evropa kad policajcu treba psihološko savetovanje posle obavljenog posla za koji je plaćen. Mnogo smo laka meta opasnosti koja se svakim danom sliva u Evropu.
(Nenad-EU, 18. avgust 2017 17:26)
Da on je išao za policajca jer je znao da ce u 21 veku u sred bela dana u jednom od najmirnijih gradova na svetu morati da puca u pet mladica koji su resili da ubiju svakog koga vide.I jos je gore ako mu slika izadje na videlo on i njegova porodica su zavrsili sa mirnim i spokojnim zivotom.A i ako ne izadje ovi ce sigurno da saznaju ko je taj policajac.I njemu sada treba psiholosko savetovanje, pa normalno da mu treba i tek ce da mu treba.

John

pre 6 godina

Normalan čovek ne može da smakne drugog (ma šta da je taj uradio) i da posle toga ne oseća ama baš ništa.
E, zato su tu psiholozi. Da izbegnu da situacija ode kud ne treba - da ovaj npr. ne postane alkoholičar, da ne odlepi, da se sam ne ubije...
Tako prava država brine o svojima.

tok

pre 6 godina

pa i ne bi morali toliko da ga reklamiraju da mu ne navuku id na vrat cele porodice. ne razumem zasto policija uopste objavljuje te detalje...

MK

pre 6 godina

Prestali su da budu ljudi u onom trenutku kada su se odlucili na ovakva zlodela. Policajac bi i sam bio njihova žrtva i ko zna ko bi se sve našao a njohovom putu da nije delovao na vreme!
Bog će ti oprostiti, oprosti samom sebi i nastavi dalje!

Dejan

pre 6 godina

Herojcina! Tako se to radi, svaka cast! Osecam ponos prema ovom coveku, ratniku, koji je rizikovao svoj zivot da bi spasao druge. Samo on zna teret koji nosi, ali da sam ja u pitanju, ja bih osecao olaksanje, jer znam da sam cetvoricu poslao njihovom sudiji, da mu odgovaraju za njihova dela, a da pri tome nisu povredili nikoga, ili makar najmanje koliko su mogli. Duznost iznad svega, i zastita nejakih i nevinih. Tako se to radi. Treba se setiti i policajaca iz Kumanova, koji su i sami bili islamske veroispovesti, ali su svoj zivot dali u borbi protiv monstruma! Slava herojima, slava palima!

Che

pre 6 godina

(Nenad-EU, 18. avgust 2017 17:26)

Osobe kojima "ne treba" psiholosko savetovanje nakon cetvorostrukog ubistva su uglavnom psihopate, kriminalci i veterani koji obicno flipnu posle nekoliko godina pa naprave masakr.

Normalnoj osobi, koja je jos na duznosti i koja se bavi poslom u kom postoji realna opasnost za oduzimanje zivota, je ipak potrebna strucna pomoc da prebrodi krizu.
Nije uhapsio nego lisio zivota 4 osobe, koliko god poremecene da su, na njega to utice.

125. mtbr. 1999.

pre 6 godina

Covek je zasluzio najvisi orden svoje zemlje. Cinjenica da mu je sada tesko znaci da nije psihopata i da je suzbio svoja osecanja radi ispunjenja duznosti, sto je za jos vece postovanje. Vecina obicnih vojnika koji budu po ratistima ne ubiju ni jednog jedinog neprijatelja, ili barem ne vide/ne znaju da su ih ubili (svako ko je bio na frontu zna ovo), tako da moze se zamisliti trauma jednog civila (sto policajci ipak donekle jesu) nakon sredjivanja cetvorice u jednom momentu, odmah ispred sebe, samostalno.

Yoda

pre 6 godina

Vjerovatno će biti posljedica u obliku PTSP-a, ali imam osjećaj da vidim da čovjek sa mačetom u ruci ide s namjerom da me ubije da bi ga roknuo ko zeca među oči bez da trepnem! Podrška ljudi mu je svakako dobro došla jer je on ustvari heroj i uradio je ono što treba da uradi!

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Stvarno mu nije lako. I tek ce mu biti tesko. Nosice cetiri ljudska zivota na dusi do kraja zivota. Bez obzira na okolnosti koje ga potpuno opravdavaju. Ne bih mu bio u kozi.

Nije lako

pre 6 godina

Za one sto govore "ja bi, kad bi, onda bi" samo da kazem da nemaju pojma sta bi uradili i kako bi to doziveli dok se ne desi. Covek misli da moze da puca bez oklevanja, ali kada dodje dotle, zaglavi se prst na obaracu. Nije lako normalnom coveku.

Eh

pre 6 godina

Najiskrenije ne kapiram dobar dio komentara.

Ljudi moji ne radi se o tome je li trebao ili nije, niti je li heroj ili nije. To je potpuno druga prica, babe i zabe.

Vec se radi da je, spletom okolnosti, bio primoran da izigrava dzelata!

Je li trebalo da ih smakne jeste, nije sporno, nije bilo druge, spasio je ko zna koliko zivota.
No opet kako mu je, to on zna. Osim, sto neko rece, ako nije sociopata.

Slikovitije, za one koji misle to je casa vode:
"Upozorenje lovcu na cudovista, kako gazi sve dublje u ponor u potrazi za njima, tako ponor gazi sve dublje u njega."

podrska heroju

pre 6 godina

OK, kapiram da mu nije svejedno, nijelako ubiti bilo koje zivo bice, licno izbegavam da ubijam cak i insekte ako to nije neizbezna opcija, ali sa druge strane, to nisu ljudi, to su zveri. Ne postoji drugi nacin sa njima, i uradio je dobru stvar. Moja podrska.

Posmatrač

pre 6 godina

To je deo njegovog posla. Profesionalce ne zanima ko predstavlja pretnju ili koliko ih ima. Neutrališu se.
Izraelci ovakvih "problema" nemaju. Naučili iz iskustva.

bukva

pre 6 godina

Imao sam pre dva-tri dana san, da sam upucao provalnika u samoodbrani. U snu sam se osećao praznim, kao da više to nisam ja. Nit radost, nit tuga, kao sa sam bez duše. Ovo je bio san, a kako li tek ovom policajcu? Barem je spasao nedužnim a živote
(tikva,

Znam o čemu pričaš, tako isto ja sanjam kao pogrešio sam stan, i samo što sam ušo unutra kad ono izlete neki tip sa pištoljem i ubi me iz čista mira...

tikva

pre 6 godina

Imao sam pre dva-tri dana san, da sam upucao provalnika u samoodbrani. U snu sam se osećao praznim, kao da više to nisam ja. Nit radost, nit tuga, kao sa sam bez duše. Ovo je bio san, a kako li tek ovom policajcu? Barem je spasao nedužnim a živote

Vladimirr

pre 6 godina

Naravno da mu treba psiholoka pomoc, nije covek od gvozdja. Verovatno je ubio prvi put. Svaka mu cast na reakciji, ali treba da se sravna sa tim sto je uradio (iako je to sto je uradio sasvim ispravno) Ja vezbam borilacke vestine, i uopste nije isto kada covek ide protiv protivnika u sali i kada je izlozen realnoj situaciji. Nikakva vezba ne moze da bude ista kao realan dogadjaj, posebno kada neko ide da ubije, a ne samo lupi par samara. Ako niste imali takvih iskustava potpuno je glupo da komentrisete u fazonu "ja bih im pucao u glavu" ili "treba da su bolje obuceni, pa da pucaju u noge". Oba stava su potpuna glupost, naivnost i mislim da bi ljudi stvarno trebalo da se malo vise gledaju u ogledalu, pa tek onda da pisu komentare.

Nenad-EU

pre 6 godina

E jadna li je ova naša Evropa kad policajcu treba psihološko savetovanje posle obavljenog posla za koji je plaćen. Mnogo smo laka meta opasnosti koja se svakim danom sliva u Evropu.

SamoKazem

pre 6 godina

@Crzazy processor
Samo da Vam kazem profesore, imali su na sebi pojaseve sa, kasnije se utvrdilo, laznim eksplozivom, tako da su za tog policajca (policajku) oni bili kamikaze au takve se PUCA sa namerom da budu eliminsani, ne samo zaustavljeni. Taj (ta) je u mojim ocima heroj. Pogledajte koji klip kakav pakao izazove jedan bombas samoubica a ne cetiri...

Dragan

pre 6 godina

#Ne opravdavam ubistva ukoliko nisu imali teroristi vatreno oruzije. Mogao je da ih rani, mogao je u noge da puca.

Ako dodje do toga da puca u coveka, puca u sredinu torza.... ako je odluka da upotrebi vatreno oruzje legitimna, zrtve se podrazumevaju.

samo da kazem...

pre 6 godina

Bio sam u sličnoj situaciji, opasnoj po život, kada je jedna avio bomba eksplodirala pored mene. I danas, posle skoro 20 god., kad pomislim na to, bukvalno se stresem, prođe kroz mene neka jeza, iako nikad nisam ubio nekog. Tako da čoveku koji je učinio ovo prvenstveno herojsko delo ne bih bio u kozi... Verovatno će se buditi iz košmara još dugo...

Shomi

pre 6 godina

Za sve Ramboe koji nikad nisu osetili strah, za sve one koji kazu "pa mogao je da puca u noge"....
Policija uglavnom izvlaci oruzje na udaljenosti od 3 do 5 metara, takve su makar americke statistike, puca se u gornji deo tela posto to ima najveci zaustavni efekat. 19% americkih policajaca pati od post traumatskog stresa (vojni veterani 20%) sto je u odnosu na generalnu populaciju, gde je taj procenat 7%, izuzetno visoko.
Jedinke koje prolaze kroz pakao PTSDa postanu emotivne ljusture...
Spanskog policajca ce verovatno da naduvaju propranololom, proci ce kroz nekoliko seansi sa psihijatrom...
Ne postoji obuka koja moze bilo koje ljudsko bice da pripremi za nekoliko sekundi ili sati emotivnog vihora kroz koje prolaze vojnici\policajci u ekstremnim situacijama (sem ukoliko nisu psihopate, ali to je vec druga prica).

Turgidson

pre 6 godina

jedna ispravka, ne baš bitna po meni... u el paisu piše da je policajka...La policía, ne el policía
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivana, 18. avgust 2017 18:43) # Link komentara

Grešiš, "la policia" se odnosi na policiju kao organ/instituciju.

mozga bez

pre 6 godina

Ne opravdavam ubistva ukoliko nisu imali teroristi vatreno oruzije. Mogao je da ih rani, mogao je u noge da puca. Mora bolja obuka biti za policiju, covek mora vladati sobom ukoliko se bavi takvim poslom. Zao mi je policajca jer ce se ceo zivot pitati da li je mogao drugacije da postupi.
(Crzazy processor, 18. avgust 2017 18:23)

Vidi se da si pištolj držao u ruci samo u COD ili CS...Pištolj je izuzetno neprecizno oružje za metu u pokretu pogotovo kako se razdaljina povećava i pucati u noge (mala površina) je unapred osudjeno na promašaj...da ne pominjem opasnosti od rikošetiranog metka na slučajne prolaznike...sve sam stručnjak za tastaturom....

Djole Srba

pre 6 godina

I pored sve obuke na putu do policajca ubiti coveka je verovatno strasna stvar. Zelim jos da kazem da se samo kod nas pise o policajcu a ustvari je policajka i svaka joj cast jer je ovim cinom spasila mnoge nevine zivote.

Crzazy processor

pre 6 godina

Ne opravdavam ubistva ukoliko nisu imali teroristi vatreno oruzije. Mogao je da ih rani, mogao je u noge da puca. Mora bolja obuka biti za policiju, covek mora vladati sobom ukoliko se bavi takvim poslom. Zao mi je policajca jer ce se ceo zivot pitati da li je mogao drugacije da postupi.

T-Zex

pre 6 godina

Vidim ovde neki "pametnjakovic " pise kako je trebalo da im ouca u noge ?!?!?!?! Pitanje : da je ne daj Boze tvoje dete zgazeno kombijem u pomenutom napadu da li bi tako pricao. Svaka cast policajcu ili policajki . Moze biti ponosna na sebe jer je spasila mnogo ljudskih zivota a oduzela zivote onima koji ne zasluzuju ni da se zovu ljudima. Sto se mene tice , steta sto petog nije upucala. Nema trauma . Pocinili masakr , naoruzani bili pretnja ....kraj price. Nije pobila ljude nego zlikovce najcrnje vrste. Stetocine . Treba je nagraditi , odlikovati , unaprediti i poslati na godisnji odmor da se opusti posle svega. I na kraju , treba da bude primer kako policija treba da reaguje u slicnim situacijama.

Grunf

pre 6 godina

Da li je iko svestan natpisa ovih vesti i šta neko izjavi.Superpolicajac.Po toj logici onaj koji je umrtio 14 ljudi kombijem je Superextralargexlzw terorista.Baš je trebao da ide na godišnji odmor.Čudi me da mu se i žena tog treutka nije poradjala ili daleko bilo roditelji na samrti.Sram vas bilo šta sve izjavljujete.On je očigledno dobro obučen policajac,sigurna ruka,dobar strelac.Niko nedužan u pucnjavi nije stradao.Treba mu psiholog?Vama treba psiholog koji ovo koristite da bi zamazali Vašu nesposobnost.Dajte Vi njemu nagradu od 100.000 evra,pa će se on lako snaći sam.Ako treba platiće i psihologa.Sad će se pojaviti i super beba sa super mamom koja je gurnula kolica sa bebom ispre teroriste da se saplete rizikujući život bebe i skupocena kolica jedina po nrudžbini u Španiji.O svemu tandrčete.Ko je platio "psihologa" teroristi da uradi ovako nešto?Ko ga je spremao i obučavao za takav čin.Ko ga je negovao ko zna koliko dugo.Normalno je da ti je žao kad udariš kolima i mački ili psa kada ti podleti pod auto pa staneš sa strane sav unezveren a kamoli ubiti čoveka ali ipak prestanite da se sešegačite sa nastradalima.Čovek je samo profesionalno uradio svoj posao za šta je i obučavan.

Aleksandar

pre 6 godina

@(Crzazy processor, 18. avgust 2017 18:23)

Joj što volim tastatura-ratnike poput tebe koji bi da se nađu u takvoj situaciji napunili gaće ali zato imaju pregršt saveta za one koji su bili u takvoj situaciji.

U noge se ne puca kad želiš da neutrališeš direktnu pretnju (po sebe i druge) ne zato što te treniraju da budeš nečovek već zato što:
- su noge jako mala a vrlo pokretljiva meta pa su velike šanse da omašiš koliko god da si dobar strelac
- pucanje ka zemlji stvara rizik rikošeta pa možeš nenadano ubiti nekog drugog

Zamisli neki ludak vitla mačetom i kasapi ljude okolo, ti moraš da ga neutrališeš ali proceniš da ne moraš baš da ga ubiješ jer ipak tebi u tom trenutku nije direktna pretnja. Pokušavaš da ga pogodiš u noge ali ti ne uspeva i sad je već ludak stigao do tebe, iskasapio te, uzeo ti oružje i sad može da ubije još više ljudi. E zato se ne puca u noge.

mili-topo

pre 6 godina

u pitanju je obican pozornik pocetnik
pucao je iz "duge cevi"
peti je uspeo da pobegne, jer je trcao u drugom smeru od ostalih, njega su upucali dvoica agenata u civilu
pucali su "da ubiju" jer su svi nosili pojaseve sa eksplozivom, kasnije se ispostavilo laznim

Nenad-EU

pre 6 godina

E jadna li je ova naša Evropa kad policajcu treba psihološko savetovanje posle obavljenog posla za koji je plaćen. Mnogo smo laka meta opasnosti koja se svakim danom sliva u Evropu.

Crzazy processor

pre 6 godina

Ne opravdavam ubistva ukoliko nisu imali teroristi vatreno oruzije. Mogao je da ih rani, mogao je u noge da puca. Mora bolja obuka biti za policiju, covek mora vladati sobom ukoliko se bavi takvim poslom. Zao mi je policajca jer ce se ceo zivot pitati da li je mogao drugacije da postupi.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Stvarno mu nije lako. I tek ce mu biti tesko. Nosice cetiri ljudska zivota na dusi do kraja zivota. Bez obzira na okolnosti koje ga potpuno opravdavaju. Ne bih mu bio u kozi.

mamlaz

pre 6 godina

@Nenad-EU

Svakom "normalnom" ko ubije čoveka posle treba psihološko savetovanje. Bilo bi zabrinjavajuće da nije tako.
Bez obzira što mu je to posao i što je učinio pravu stvar ubivši teroristu, neće mu biti lako da živi sa činjenicom da je ubio nekog.
A koliko ti Rambo imaš godina?

Dragan

pre 6 godina

#Ne opravdavam ubistva ukoliko nisu imali teroristi vatreno oruzije. Mogao je da ih rani, mogao je u noge da puca.

Ako dodje do toga da puca u coveka, puca u sredinu torza.... ako je odluka da upotrebi vatreno oruzje legitimna, zrtve se podrazumevaju.

bugirigi

pre 6 godina

Tesko je, ne moze covek da ne razmislja o tome da je to neciji otac, sin, brat itd. Ne mozes sebi objasniti da nema razloga da ti bude zao. Ubijanje cepa dusu savesnog coveka.

Blackbeard

pre 6 godina

Iako je lako govoriti to ovako "sa strane", treba da ode kući i mirno spava.Ta četvorica s mačetama i sekirama sigurno nisu planirala da te "rekvizite" samo nose sa sobom radi vizuelnog efekta nego bi njima iskasapili ko zna koliko nedužnih ljudi.U pravu je Tramp kad kaže da samo krajnja surovost u obračunu s ovakvima može da ima rezultate.

Posmatrač

pre 6 godina

To je deo njegovog posla. Profesionalce ne zanima ko predstavlja pretnju ili koliko ih ima. Neutrališu se.
Izraelci ovakvih "problema" nemaju. Naučili iz iskustva.

tikva

pre 6 godina

Imao sam pre dva-tri dana san, da sam upucao provalnika u samoodbrani. U snu sam se osećao praznim, kao da više to nisam ja. Nit radost, nit tuga, kao sa sam bez duše. Ovo je bio san, a kako li tek ovom policajcu? Barem je spasao nedužnim a živote

Che

pre 6 godina

(Nenad-EU, 18. avgust 2017 17:26)

Osobe kojima "ne treba" psiholosko savetovanje nakon cetvorostrukog ubistva su uglavnom psihopate, kriminalci i veterani koji obicno flipnu posle nekoliko godina pa naprave masakr.

Normalnoj osobi, koja je jos na duznosti i koja se bavi poslom u kom postoji realna opasnost za oduzimanje zivota, je ipak potrebna strucna pomoc da prebrodi krizu.
Nije uhapsio nego lisio zivota 4 osobe, koliko god poremecene da su, na njega to utice.

John

pre 6 godina

Normalan čovek ne može da smakne drugog (ma šta da je taj uradio) i da posle toga ne oseća ama baš ništa.
E, zato su tu psiholozi. Da izbegnu da situacija ode kud ne treba - da ovaj npr. ne postane alkoholičar, da ne odlepi, da se sam ne ubije...
Tako prava država brine o svojima.

Back in Black

pre 6 godina

E jadna li je ova naša Evropa kad policajcu treba psihološko savetovanje posle obavljenog posla za koji je plaćen. Mnogo smo laka meta opasnosti koja se svakim danom sliva u Evropu.
(Nenad-EU, 18. avgust 2017 17:26)
Da on je išao za policajca jer je znao da ce u 21 veku u sred bela dana u jednom od najmirnijih gradova na svetu morati da puca u pet mladica koji su resili da ubiju svakog koga vide.I jos je gore ako mu slika izadje na videlo on i njegova porodica su zavrsili sa mirnim i spokojnim zivotom.A i ako ne izadje ovi ce sigurno da saznaju ko je taj policajac.I njemu sada treba psiholosko savetovanje, pa normalno da mu treba i tek ce da mu treba.

Eh

pre 6 godina

Najiskrenije ne kapiram dobar dio komentara.

Ljudi moji ne radi se o tome je li trebao ili nije, niti je li heroj ili nije. To je potpuno druga prica, babe i zabe.

Vec se radi da je, spletom okolnosti, bio primoran da izigrava dzelata!

Je li trebalo da ih smakne jeste, nije sporno, nije bilo druge, spasio je ko zna koliko zivota.
No opet kako mu je, to on zna. Osim, sto neko rece, ako nije sociopata.

Slikovitije, za one koji misle to je casa vode:
"Upozorenje lovcu na cudovista, kako gazi sve dublje u ponor u potrazi za njima, tako ponor gazi sve dublje u njega."

samo da kazem...

pre 6 godina

Bio sam u sličnoj situaciji, opasnoj po život, kada je jedna avio bomba eksplodirala pored mene. I danas, posle skoro 20 god., kad pomislim na to, bukvalno se stresem, prođe kroz mene neka jeza, iako nikad nisam ubio nekog. Tako da čoveku koji je učinio ovo prvenstveno herojsko delo ne bih bio u kozi... Verovatno će se buditi iz košmara još dugo...

bukva

pre 6 godina

Imao sam pre dva-tri dana san, da sam upucao provalnika u samoodbrani. U snu sam se osećao praznim, kao da više to nisam ja. Nit radost, nit tuga, kao sa sam bez duše. Ovo je bio san, a kako li tek ovom policajcu? Barem je spasao nedužnim a živote
(tikva,

Znam o čemu pričaš, tako isto ja sanjam kao pogrešio sam stan, i samo što sam ušo unutra kad ono izlete neki tip sa pištoljem i ubi me iz čista mira...

b

pre 6 godina

COveku svaka cast na efikasnosti u takvim okolnostima. Zivim u Londonu pa sam pratio dogadjaje oko napada na London Bridzu. Na snimku se vidi kako jedan policajac sa dugom cevi bezi dok za njim juri jedan od fanatika, dok drugi policajac uspeva da neutralise ovog koji juri kolegu pa zatim i drugog fanatika. Interesantno je da je taj covek upravo stupio u sluzbu i pokazao bolju pribranost u takvoj situaciji.

Yoda

pre 6 godina

Vjerovatno će biti posljedica u obliku PTSP-a, ali imam osjećaj da vidim da čovjek sa mačetom u ruci ide s namjerom da me ubije da bi ga roknuo ko zeca među oči bez da trepnem! Podrška ljudi mu je svakako dobro došla jer je on ustvari heroj i uradio je ono što treba da uradi!

Nije lako

pre 6 godina

Za one sto govore "ja bi, kad bi, onda bi" samo da kazem da nemaju pojma sta bi uradili i kako bi to doziveli dok se ne desi. Covek misli da moze da puca bez oklevanja, ali kada dodje dotle, zaglavi se prst na obaracu. Nije lako normalnom coveku.

Dejan

pre 6 godina

Herojcina! Tako se to radi, svaka cast! Osecam ponos prema ovom coveku, ratniku, koji je rizikovao svoj zivot da bi spasao druge. Samo on zna teret koji nosi, ali da sam ja u pitanju, ja bih osecao olaksanje, jer znam da sam cetvoricu poslao njihovom sudiji, da mu odgovaraju za njihova dela, a da pri tome nisu povredili nikoga, ili makar najmanje koliko su mogli. Duznost iznad svega, i zastita nejakih i nevinih. Tako se to radi. Treba se setiti i policajaca iz Kumanova, koji su i sami bili islamske veroispovesti, ali su svoj zivot dali u borbi protiv monstruma! Slava herojima, slava palima!

podrska heroju

pre 6 godina

OK, kapiram da mu nije svejedno, nijelako ubiti bilo koje zivo bice, licno izbegavam da ubijam cak i insekte ako to nije neizbezna opcija, ali sa druge strane, to nisu ljudi, to su zveri. Ne postoji drugi nacin sa njima, i uradio je dobru stvar. Moja podrska.

Grunf

pre 6 godina

Da li je iko svestan natpisa ovih vesti i šta neko izjavi.Superpolicajac.Po toj logici onaj koji je umrtio 14 ljudi kombijem je Superextralargexlzw terorista.Baš je trebao da ide na godišnji odmor.Čudi me da mu se i žena tog treutka nije poradjala ili daleko bilo roditelji na samrti.Sram vas bilo šta sve izjavljujete.On je očigledno dobro obučen policajac,sigurna ruka,dobar strelac.Niko nedužan u pucnjavi nije stradao.Treba mu psiholog?Vama treba psiholog koji ovo koristite da bi zamazali Vašu nesposobnost.Dajte Vi njemu nagradu od 100.000 evra,pa će se on lako snaći sam.Ako treba platiće i psihologa.Sad će se pojaviti i super beba sa super mamom koja je gurnula kolica sa bebom ispre teroriste da se saplete rizikujući život bebe i skupocena kolica jedina po nrudžbini u Španiji.O svemu tandrčete.Ko je platio "psihologa" teroristi da uradi ovako nešto?Ko ga je spremao i obučavao za takav čin.Ko ga je negovao ko zna koliko dugo.Normalno je da ti je žao kad udariš kolima i mački ili psa kada ti podleti pod auto pa staneš sa strane sav unezveren a kamoli ubiti čoveka ali ipak prestanite da se sešegačite sa nastradalima.Čovek je samo profesionalno uradio svoj posao za šta je i obučavan.

Shomi

pre 6 godina

Za sve Ramboe koji nikad nisu osetili strah, za sve one koji kazu "pa mogao je da puca u noge"....
Policija uglavnom izvlaci oruzje na udaljenosti od 3 do 5 metara, takve su makar americke statistike, puca se u gornji deo tela posto to ima najveci zaustavni efekat. 19% americkih policajaca pati od post traumatskog stresa (vojni veterani 20%) sto je u odnosu na generalnu populaciju, gde je taj procenat 7%, izuzetno visoko.
Jedinke koje prolaze kroz pakao PTSDa postanu emotivne ljusture...
Spanskog policajca ce verovatno da naduvaju propranololom, proci ce kroz nekoliko seansi sa psihijatrom...
Ne postoji obuka koja moze bilo koje ljudsko bice da pripremi za nekoliko sekundi ili sati emotivnog vihora kroz koje prolaze vojnici\policajci u ekstremnim situacijama (sem ukoliko nisu psihopate, ali to je vec druga prica).

Turgidson

pre 6 godina

jedna ispravka, ne baš bitna po meni... u el paisu piše da je policajka...La policía, ne el policía
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivana, 18. avgust 2017 18:43) # Link komentara

Grešiš, "la policia" se odnosi na policiju kao organ/instituciju.

MK

pre 6 godina

Prestali su da budu ljudi u onom trenutku kada su se odlucili na ovakva zlodela. Policajac bi i sam bio njihova žrtva i ko zna ko bi se sve našao a njohovom putu da nije delovao na vreme!
Bog će ti oprostiti, oprosti samom sebi i nastavi dalje!

Vladimirr

pre 6 godina

Naravno da mu treba psiholoka pomoc, nije covek od gvozdja. Verovatno je ubio prvi put. Svaka mu cast na reakciji, ali treba da se sravna sa tim sto je uradio (iako je to sto je uradio sasvim ispravno) Ja vezbam borilacke vestine, i uopste nije isto kada covek ide protiv protivnika u sali i kada je izlozen realnoj situaciji. Nikakva vezba ne moze da bude ista kao realan dogadjaj, posebno kada neko ide da ubije, a ne samo lupi par samara. Ako niste imali takvih iskustava potpuno je glupo da komentrisete u fazonu "ja bih im pucao u glavu" ili "treba da su bolje obuceni, pa da pucaju u noge". Oba stava su potpuna glupost, naivnost i mislim da bi ljudi stvarno trebalo da se malo vise gledaju u ogledalu, pa tek onda da pisu komentare.

mozga bez

pre 6 godina

Ne opravdavam ubistva ukoliko nisu imali teroristi vatreno oruzije. Mogao je da ih rani, mogao je u noge da puca. Mora bolja obuka biti za policiju, covek mora vladati sobom ukoliko se bavi takvim poslom. Zao mi je policajca jer ce se ceo zivot pitati da li je mogao drugacije da postupi.
(Crzazy processor, 18. avgust 2017 18:23)

Vidi se da si pištolj držao u ruci samo u COD ili CS...Pištolj je izuzetno neprecizno oružje za metu u pokretu pogotovo kako se razdaljina povećava i pucati u noge (mala površina) je unapred osudjeno na promašaj...da ne pominjem opasnosti od rikošetiranog metka na slučajne prolaznike...sve sam stručnjak za tastaturom....

125. mtbr. 1999.

pre 6 godina

Covek je zasluzio najvisi orden svoje zemlje. Cinjenica da mu je sada tesko znaci da nije psihopata i da je suzbio svoja osecanja radi ispunjenja duznosti, sto je za jos vece postovanje. Vecina obicnih vojnika koji budu po ratistima ne ubiju ni jednog jedinog neprijatelja, ili barem ne vide/ne znaju da su ih ubili (svako ko je bio na frontu zna ovo), tako da moze se zamisliti trauma jednog civila (sto policajci ipak donekle jesu) nakon sredjivanja cetvorice u jednom momentu, odmah ispred sebe, samostalno.

tok

pre 6 godina

pa i ne bi morali toliko da ga reklamiraju da mu ne navuku id na vrat cele porodice. ne razumem zasto policija uopste objavljuje te detalje...

SamoKazem

pre 6 godina

@Crzazy processor
Samo da Vam kazem profesore, imali su na sebi pojaseve sa, kasnije se utvrdilo, laznim eksplozivom, tako da su za tog policajca (policajku) oni bili kamikaze au takve se PUCA sa namerom da budu eliminsani, ne samo zaustavljeni. Taj (ta) je u mojim ocima heroj. Pogledajte koji klip kakav pakao izazove jedan bombas samoubica a ne cetiri...

Djole Srba

pre 6 godina

I pored sve obuke na putu do policajca ubiti coveka je verovatno strasna stvar. Zelim jos da kazem da se samo kod nas pise o policajcu a ustvari je policajka i svaka joj cast jer je ovim cinom spasila mnoge nevine zivote.

Aleksandar

pre 6 godina

@(Crzazy processor, 18. avgust 2017 18:23)

Joj što volim tastatura-ratnike poput tebe koji bi da se nađu u takvoj situaciji napunili gaće ali zato imaju pregršt saveta za one koji su bili u takvoj situaciji.

U noge se ne puca kad želiš da neutrališeš direktnu pretnju (po sebe i druge) ne zato što te treniraju da budeš nečovek već zato što:
- su noge jako mala a vrlo pokretljiva meta pa su velike šanse da omašiš koliko god da si dobar strelac
- pucanje ka zemlji stvara rizik rikošeta pa možeš nenadano ubiti nekog drugog

Zamisli neki ludak vitla mačetom i kasapi ljude okolo, ti moraš da ga neutrališeš ali proceniš da ne moraš baš da ga ubiješ jer ipak tebi u tom trenutku nije direktna pretnja. Pokušavaš da ga pogodiš u noge ali ti ne uspeva i sad je već ludak stigao do tebe, iskasapio te, uzeo ti oružje i sad može da ubije još više ljudi. E zato se ne puca u noge.

T-Zex

pre 6 godina

Vidim ovde neki "pametnjakovic " pise kako je trebalo da im ouca u noge ?!?!?!?! Pitanje : da je ne daj Boze tvoje dete zgazeno kombijem u pomenutom napadu da li bi tako pricao. Svaka cast policajcu ili policajki . Moze biti ponosna na sebe jer je spasila mnogo ljudskih zivota a oduzela zivote onima koji ne zasluzuju ni da se zovu ljudima. Sto se mene tice , steta sto petog nije upucala. Nema trauma . Pocinili masakr , naoruzani bili pretnja ....kraj price. Nije pobila ljude nego zlikovce najcrnje vrste. Stetocine . Treba je nagraditi , odlikovati , unaprediti i poslati na godisnji odmor da se opusti posle svega. I na kraju , treba da bude primer kako policija treba da reaguje u slicnim situacijama.

mili-topo

pre 6 godina

u pitanju je obican pozornik pocetnik
pucao je iz "duge cevi"
peti je uspeo da pobegne, jer je trcao u drugom smeru od ostalih, njega su upucali dvoica agenata u civilu
pucali su "da ubiju" jer su svi nosili pojaseve sa eksplozivom, kasnije se ispostavilo laznim